Četvrtak, 22.12.2011.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 12 godina

Posto je u Francuskoj trend da se dva i vise skijalista spajaju u jedan veci centar, Les 2 Alpes ima tu srecu ili nesrecu da je dovoljan sam sebi, sto po duzini skijaske sezone, sto po velicini samog skijalista!
Prvi put u 2 Alpsu sam bio u Junu mesecu, to skijanje treba doziveti, u mestu na 1600m/n/v vlada prolece, setate se u majci kratkih rukava, a na gleceru od 3654m/n/v pa sve do medjustanice Jandrija u terminu od 7 - 13h pravo skijanje! Uz SKI-pas imate dosta toga za iskoristiti:(strelicarstvo, bazen, klizanje, bob), a ako ste u prilici poneti i maunti-bajk, SKI-pas vam vazi i u popodnevnim satima za uzbudljivu voznju daunhila!
U periodu kraj Marta, Les 2 Alps zasvetli u punom sjaju, tek onda vidite kolko je to skijaliste, onda se moze skijati legendarna DIJABLO crna staza!
Same prodavnice u mestu, sto se tice kupovine sportske opreme nisu povoljne, to je bolje ostaviti za povratak u Briansonu, ako se ide preko prevoja, ili u Albertvilu ako se ide kroz tunel(Frejus)!
Ima ga dosta udruzenja u ponudi, i zavisno od termina, cene se krecu od 290-350 eura(smestaj, prevoz i SKI-pas)

pre 12 godina

Drugari, bili smo ortak i ja tamo u martu ove godine, i mogu vam reci da me jos uvek drzi pozitivna energija :D Tamo imate sve sto vam treba i ne treba! Samo mesto je ludilo, restorani, kafici, klubovi, klizaliste, termalni bazen, ski sopovi, ski rentali, pekare, pecenjare, radnje sa suvenirima, sirevima, vinima, fliperane.....sve do ultra snabdevenih marketa! Samo u glavnoj ulici imaju tri intersporta, pa vi vidite! :) Kakvu sam sve opremu vide tamo, sazalio sam se na sebe sto zivim u ovako bednoj drzavi! Jedina mana je sto sve osim restorana i kafica radi do 19h, tako da ako idete u martu necete imati mnogo vremena za trosenje para jer zicare rade do 17h!
Sto se samog skijanja tice, stvarno ne znam odakle da pocnem! Po meni jedno od 5 najboljih skijaskih centara u evropi! Sve imaju, gondole, osmosede, voz koji ide ispod glecera i koji vas izvlaci na oko 3500m odakle mozete jos jednim sidrom do 3560...ludilo! Staze kakve hocete, blage, strme, ekstremne...obavezno probajte staze Bellecombes 5, Signal, Diable, Fee 5...raspameticete se! Od vrha do mesta imate nekih sat ipo skijanja da se ne uhvatite ni za jednu zicu! Sve je odlicno organizovano, tako da posle dva dana necete vise ni koristiti mapu! Svuda su putokazi koji vam jasno stavljaju do znanja o kakvoj se stazi radi, da li je crna, crvena ili mozda zelena! Imajte u vidu da su njihove crvene kao nase crne! Moj vam je savet da postujete svoju skijasku kategoriju i da ne glumite preterano ludilo ako niste sposobni za tako nesto! Za 50e imate varijantu da idete helikopterom u obilazak obliznjih vrhova Alpa, a za 65e mozete da skoknete na skijanje u obliznji Alpe d'Huez! Uz ski pass imate slobodan ulaz na klizaliste i termalni bazen! :D
U sklopu istog aranzmana sklijali smo jedan dan u Serre Chevalieru i jedan dan u Alpe d'Huezu, koji takodje vaze za vrhunske ski centre! U Alpe d'Huezu smo se spustili niz stazu Tunel, najcrnju obelezenu stazu na svetu! Prolazi se kroz pravi tunel ciji je izlaz na drugoj strani planine...krs i lom...pravi ambis iz filmova :)
U Serre Chevalieru je malo drugacije, manja je nadmorska visina, ali su staze vrhunski uredjene, skoro pa kao u Austriji! Malo su tvrde ujutru, ali su boli glava! Krenuli smo iz nekog mesta, mislim da se zove Le Bez, a skijali smo sve do Briancona. Staze su za jurnjavu samo tako, ceo dan smo se trkali! Na nekim stazama postoje oni cuveni prevoji sa takmicenja, pa ako idete mnogo brzi mozete da poletite i do 15m! Ja sam se zaleteo na nekoj plavoj stazi kao kreten i kad sam naleteo na prevoj pocepao sam se tako da nisam moga da se zaustavim bar 150m :D Sreca pa su mi ispale skije na vreme, inace je moglo da bude svasta! Ovo je samo jedan delic onoga sto smo doziveli tamo, a ima jos mnogo, mnogo toga da se vidi! Ovo zadovoljstvo nas je sa sve skijaskim osiguranjem (ne kreci bez toga), prevozom, vrhunskim smestajem koji je bio 10m od glavne gondole i sestodnevnim ski passom kostalo 290e! Hranu smo kupili u Tempu, tako da nas je sve sa dzeparcem kostalo oko 450e! Ako ne kupujete opremu, ne izlazite po klubovima i ne trosite pare na gluposti, 500e vam je sasvim dovoljno! Mislim, zasto bi placali pivo 10e i gledali Engleze koji se ponasaju kao neandertalci! Imate mnogo kafica gde je pivo 2-3e i gde mozete upoznati neku interesantnu Francuskinju ili Francuza! :D Francuzi su inace jako ljubazni i prijatni ljudi, ali umeju ponekad da se prave ludi kada ih pitate nesto na engleskom! Sta reci, ovo je bilo najbolje investiranih 450e u mom zivotu! Ne znam da li smem da reklamiram organizaciju preko koje smo bili, ali reci cu samo da je autobus bio pun ski manijaka! Skijaski pozdrav!

pre 12 godina

Evo pokusavam da se prisetim ali mi tesko pada jer nisam bio prosle sezone na skijanju a ni ove necu :) Ima dobar snowboard park sa halpipe-om, stazom za cross i raznim skakaonicama. Na vrhu glecera postoji zanimljiva pecina sa ledenim skulpturama dinosaurusa. Od restorana na vrhu do samog vrha glecera postoji pored zicare i podzemni voz. Staze su fino odrzavane, naravno na strmijim delovima se u popodnevnim satima pojave hupseri. Zicare su brze, u periodu kad sam bio nije bilo guzvi. Gondola ima raznih velicina, neke su iznad pravih provalija. Ima dosta ljudi iz exYu, hrvata, slovenaca i srba pa bude lepog druzenja na apres ski-u, tada ima i happy hour-a pa je pivo upola cene :) Zanimljivo da nema francuskog piva, najvise se piju belgijska, Jupiler mi je ok a nije lose ni Hoegarden. Hranu njihovu treba probati, fondi svakako. Probao sam i puzeve, cini mi se 10 evra 12kom. Vina su naravno neizbezna, obavezno probati Bozole, svetski poznato vino koje se konzumira dok je mlado. Prodavnice sireva i cokolada ima dosta ali su cene ozbiljne. Ima Spar koji nije skup, baget oko 1 evro a peku ga non stop pa se moze uzeti vruc uvek. Sta jos...Bus za Alpe d'Huez polazi ujutro i vraca se uvece, voznja je oko sat, ima i helikopter ali se ne secam cene, nije preskup. Postoje otvoreni bazeni sa toplom vodom a kupanje je dz sa skipasom.

Suicidebunny

Bio sam na 3 mesta u Francuskoj ali ovde nisam.Kopaonik me ne zanima dok ne budem mogao da prodjem jeftinije nego u Francuskoj.20 sati puta za 100-500km staza vise :D

pre 12 godina

Ja sam bio sa drustvom u januaru prosle godine. Aranzman koji obuhvata prevoz, smestaj i skipas je bio oko 350 evra, 6 punih dana za skijanje tj, ukupno 9 dana. U putu po pravcu provedes oko 20 sati. Cene otprilike su sledece, caj oko 2 evra, pivo 3-5 evra, u restoranima se moze jesti za 10-20 evra po osobi, kebab u fastfudu oko 5 evra. Ovaj restoran na gleceru koji pominju u tekstu je fin sa sjajnim pogledom. Kuvano vino oko 4 evra. Ja sam ukupno potrosio oko 800 evra a tu ulaze i pokloni raznim ljudima, bez toga oko 700. Jeste prelep centar, pogled na druge vrhove Alpa je neverovatan. Malo skijanje malo divljenje prirodi. Bio sam i u Alpe d'Huez, takodje prelep centar. Nadam se da sam nesto pomogao, tu asm za dalja pitanja.

s.laughter

Ocigledno Mirjana nije citala komentare, vidim neko mi je dao i negativan glas sto me zhbunjuje, ali ljudi, kada neko pise bio sam tamo, radio sam to, lepo je, zato je problem da se kaze da je kafa toliko, hotel toliko, zezanje takvo. Takva je situacija da ako mozes da priustis skijanje ispada jeftinije da odes u Francusku, Austriju, Sloveniju nego na Bansko ili Kop.
Prosta zelja da se sazna ima li smisla planirati put tamo ili ne, a to zavisi od toga sta ti tvoji kazu a ne neka ekipa sa trip advisora.

red

pre 12 godina

bio sam u ovom mestu pre dve godine, moja preporuka, staze i samo skijaliste su fantasticni i uvek sredjeni, gondole su brze i nema guzvi, u samom mesu imate sve od prodavnica, restorana, hotela itd. jedina mana je dug put