Ponedeljak, 01.07.2019.

Evo kad počnemo zaista da uživamo u odmoru

Izvor: Veèernji list

Evo kad poènemo zaista da uživamo u odmoru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 4 godine

Čitam komentare ljudi koji pišu da im je malo 10 dana odmora, pa se odlučuju za letovanja u trajanju od 15 - 20 dana, i mogu vam samo reći - blago vama kad možete da birate i da sebi to priuštite! :)
Ja jedva skrpim za 10 noćenja u nekom od grčkih letovališta, i kad stignem dole, prvih par dana mi treba da shvatim da sam na odmoru, da u svojoj glavi ostavim po strani brige i probleme, da mi se svakodnevne navike preobrate u one ''letovališne'' i tek od nekog petog dana se u potpunosti adaptiram na novu okolinu, i u potpunosti se opustim i prepustim.
A prošle godine sam bio u škripcu sa vremenom pa sam se odlučio za 5 noćenja u Grčkoj, bilo je ''daj šta daš'' i rekoh bolje išta nego ništa, samo neka se negde otputuje, nije bitno na koliko dugo... I mogu samo reći - nikad više! Taman kad sam počeo pravo uživati i navikao se na samo mesto i na tamošnje ljude, morao sam pakovati kofer i vraćati se nazad. Bukvalno mi je došlo da plačem zato što je tako kratko trajalo! Tako da, moj je savet - bolje nigde i ne ići nego ići na 5, 6 dana... :D

pre 4 godine

Obožavam Grckui biram mesta gde ima jako malo naših ljudi. Ne smetaju mi zemljaci, samo, zelim da promenim sredinu skroz, da, upoznam nove ljude i obicaje. Ako ima, naših obično se brzo skontamo i od upoznavanja okoline i Grka nista.

4k4.Dex

Fascinatno koliko se ljudi razlikuju. Vidi se samo po ovim komentarima. Svakom je drugo odmor i opustanje, neko cak voli i posao vise od odmora. Zato i ne treba opterecivati sa tim. Svako ce raditi kako mu prija. Ja licno mrzim posao svaki skoro i uopste ceo taj sistem izrabljivanja u kome je nas 90% i mislim da kad god mozes treba uhvatiti makar i jedan dan u nekoj prirodi ilo nekom svom hobiju sta god to bilo.

pre 4 godine

Ma moze i dva dana, kad spojim na selu vikend ovi se cude poslena poslu, misle dosao novi kolega u ponedeljak. Ne znaju ljudi sta su selo, jezero, planina i priroda... Eliksir za dusu. Pusti me tog godisnjeg od 15 dana njega toliko cekam da mi na kraju najbrze i prodje i to jos u nekoj jurnjavi non stop. E aj da vidimo ovu plazu te aj da vidimo one zidine.

More, sator, supruga i klinci. Odmor pocinje cim se spakujemo u auto.

202ka dok je hvatamo, posle domaci RnR do mora ili bez muzike, caskamo i lupetamo.

Ako se ima vremena restoran usput, ako ne neka brza hrana.

Kad stignemo, postavim sator, potrpamo sve unutra i pravac na kupanje ako jos ima iole sunca.

Cerka je prvi put bila u satoru sa 11, a malisa prosle god sa 7 meseci.

Bude i poneka stresna situacija ali se resi, a pamte se lepi trenuci, deciji gafovi i anegdote, lepe plaze, prijatni susreti i iskustva.

Obicno idemo na 8 do 11 dana, sa decom to bude kratko pa se nadamo da cemo u buduce produziti za koji dan.

pre 4 godine

Mene i sestru su mama i tata vodili na odmore i to im je bilo najlepše. Letovanje Hvar, Zadar, Ugljan, Novi Vinodolski, Brač. Oni se zezaju sami ili sa društvom, nas dve uglavnom same ili sa drugom decom. Za hranu smo uvek bile lake, nikada se nismo prežderavale ni zanovetale, doručak je dovoljna kifla, za ručak šta nam daju, usput neka voćkica i sladoled, same da idemo da kupimo. Nikada im nismo bile teret. Ne znam kakve su druge porodice...

Slobodni Klikeri

Da bi ste se ozbiljno odmorili na odmoru potrebno je da budete na mestu koje je tiho, bez puno ljudi, bez kafica iz koji dan noc tresti muzika (to imate i kod kuce) ili odjekuje dernjava,cika, vriska na plazi i sl. Mesto na kome cete nocu spavati kao top i sami od sebe se probudioi rano potpuno odmorni.
Znaci, mir, tisina, neke lagane aktivnosti tipa setnja (rano ujutru i kasno popodne/predvece po 45-60 min), bajs, pecanje, malo veslanje, plivanje naravno, eventualno jedrenje ako ste u mogucnosti, svaki obrok napolju u miru i tisini (eventualno lagana muzika) uz sum mora ili sum drveca neke sume na selu ili neke reke, povetarac, ptice, dobra klopa, dobro pice, sve umereno, uvece sedeljka, cirka, prica, zezanje, neke zanimacije tipa drustvene igre, knjiga...i tako...

pre 4 godine

Radim od kuce za velike pare i imam sasvim dovoljno odmora pa se cesto i dosadjujem. Ja ne mogu da smislim lezanje na odmoru. Volim da obilazim svet, mora, planine, vulkane... svakih 2 meseca.

miki

12 dana uzimamo aranžman pa pecamo smeštaj tokom septembra tada uglavnom ima mesta. Najčešće na m izađe od 15 do 17 dana mora nikad manje. Bilo bi dobro i juna da se tako ulovi bar 12 dana a između jul avgust svaki dan jezero posle posla makar dva sata. To je meni anti stres terapija i odmor od državnog posla. Ko ne voli sa decom i i ženom da ide na more a mnogi kukaju nisu trebali ni da se žene ni da rađaju decu. Trebali su zauvek da budu solo da pijanče i jure ženske u trendu. Meni je uvek najlepše sa svojom porodicom.

pre 4 godine

Ranije se na more putovalo na tri nedelje, pa su komunisti skratili na dve nedelje, a ovi neokomunistički kapitalisti na deset dana. Samo čekam dan kad će ovi digitalizovani progej komunisti da skrate na sedam dana. Da li ste negde videli aranžman od dve, tri nedelje!? Mislite da je to slučajno!? Da zavera ne postoji!? Teraju nas da rintamo kao Japanci, a plaćaju nas ko Papuance! Zakon o radu nam je kao da ga je A. Šper lično pisao!

blablabla

Od odmah. Nije mi potrebno 20 dana u cugu, potrebno mi je nekoliko puta po 7 -8 dana. Potrebno mi je da odmorim cula od ljudi kojima se zivot sveo na posao, od smrada i primitivizma koji me napada cim izadjem iz kuce, racunajuci i "sale" zalosnih ljudi koji su se ozenili osobama koje im se ne dopadaju.

pre 4 godine

Боље 15 дана јефтиније, него 7 скупо, јер ми треба 4-5 дана да се доведем у ред и престанем да мислим на посао.
И обавезно промена средине, кључна ствар. Ако тамо видим било кога познатог, пропадне ми дан.

pre 4 godine

Ja sam izgleda jedini ovde koji posle dva slobodna dana jedva ceka da se vrati na posao. Promenite nesto, ljudi. 21. vek, mora da postoji nesto sto volite da radite i unovcite.

hm

Zavisi. Kada sam isao sam ili sa novom devojkom, vec odmah prvi dan. Kada sam isao sa decom i zenom, obicno mi je preseo odmor. Dosao sam umorniji nego sto sam otisao. Ako zelis na odmor da se odmoris prvo pravilo je da ides bez dece... Nazalost, koliko god zvuci grubo, istinito je.

- da me drugi voze i oni brinu o prevozu i svemu

- sto rece neko, da nemam fiksni datum povratka i da ne brojim dane do kraja i trcim da se sto pre "odmorim"

- da nesto malo i radim tokom dana, a ne - ustajanje, dorucak, plaza-smaranje-voda, rucak, plaza-smaranje-voda, vecera, spavanje, repeat. Najbolje se odmorim na nekim salasima npr, gde malo pomognem seljacima oko domacinstva, plus naucim nesto. More moze ako sam sa vecom ekipom, pa zene vode decu u setnju a mi muski okrecemo rostilj ili obrnuto, samo da imam nesto malo da radim. Inace, ako sam u all inclusive npr sa zenom i detetom, smorim se za 3 dana i hocu kuci.

pre 4 godine

Produzeni vikend je takodje super stvar ako se radi pored normalnog duzeg godisnjeg. Kad odputujem na 2 nedelje, istina je da mi treba 3 dana da se opustim, ali kad odputujem na par dana, mozak se nasteluje na modus kratkog odmora pa se uziva u svakom satu. Itekako moze da prija i opusti bezanje na 3 dana na neko lepo mesto.

grekos

Kazu idete na odmor? Ne, vodimo decu na more da uzivaju a nas dvoje da nosimo kantice, lopatice, suncobrane i ostale dzidzabidze i da se vratimo posle deset dana kao iscedjene krpe...To je odmor i more

pre 4 godine

Mi smo toliko pod stresom da kad odem iz grada na 1 dan i promenim sredinu osećam se bolje. O odmoru na više dana i da me pričam. E sad za potpuni reset mora da bude više dana ali i da ste odsečeni od svakodnevnih komunikacija, znači nikako za to vreme telefon, mail itd.

Aleksandar jahorinac

Mebi odmor pocinje kada dodjem kuci sa mora i zena prestane da zvoca a deca da se deru.

pre 4 godine

Ljudi koji ne mogu da se opuste na odmoru posle jednog dana znaci da umesto sto su potrosili novac na putovanje trebali su da rese stvari kod kuce. Niko nije od 100 sisao na 0. Zato treba da gledate da kuci rrsite sve i da ste konstatno na 50. E onda kada dostignete da na odmor ne idete polomljeni nego normalni onda je i 3 dana dovoljno da mozak promeni sredinu. A da ne pricam o odmorima 10 15 20 dana.

Ali srbi ce radije da dignu kredit i odu na more nego da ofarbaju kapiju posle 50 godina.

Ili da taj novac daju da izoluju kuvu bar malo tako da ne drhte 4 meseca zime zbog racuna.

pre 4 godine

Kakvih crnih 14 dana! Dobijam socijalu jedne zapadne zemlje. Znači, konstantno sam na plaćenom odmoru. Stres imam samo kada radim na crno.

Pera kojot

Ja dosta puta isao u Grcku na 3 nedelje,e to je pravi odmor.Sad isao sam sa decom na 10 dana I vidim da mi je bas malo,nije to to.
Najbolje u svemu je to da platim 20 nocenja manje od ovih sto se loze na fensi apartmane pa ih vise kosta njihovih deset dana u apartmanu od 100 evra dnevno.

moru i 2 dana negde u putu.
Prva 3 dana supruga i ja kao rogovi u vreći, tek od četvrtog dana stvarno osetiš opuštanje svakog mišića, pogotovo onog "mentalnog". I krene ODMOOOOR.

Iako sam godinama letovao standardnih 10 dana prošle godine sam imao odmor od 16 dana kombinovano na moru i u zaleđu i mnogo nam se svidelo, shvatili smo da deset dana zaista nije dovoljno.

pre 4 godine

Mene zbog posla nema kuci po 3 meseca, pa kad stignem, jedva se okrenem i krecemo na odmor, auto pun, zena nervozna, deca nesto prosipaju, mrve. Onda guzva na granici, pa proklinjem sve....i konacno stignemo. Tu noc sam jos slomljen ali sledecu samo cekam da deca zaspu i pravac na zenu. E onda pocinje odmor!!!

Bane

Zavisi, recimo meni nekada nije potreban odmor vec promena sredine. Dodje petak i nisam umoran, radio bi nesto, isao bih negde ali sve sto mi padne na pamet sto inace radim u okruzenju u kome zivim me smara. Tada mi te vikend ture odgovaraju. Sednemo u auto posle posla i avantura moze da pocne. Malo se provozamo, promenimo sredinu, iskulirsmo negde dan, dva i zaista mi prija.
E ali kada mi zaista treba odmor, da opustim mozak, da se naspavam, da potpuno usporim tempo onda me te vikend ture samo namlate.
Jednom sam u svom radnom veku imao priliku da koristim letnji odmor kako je po starom zakonu bilo propisano, odnosno u trajanju od minimum tri nedelje....i zakljucio da nije to dzabe propisano bilo. Em sto imad vremena jos pre nego sto krenes na put da uzivas kuci i zaboravis na posao, pa odes na put, pa se vratis pa imas jos ne znam koliko vremena. Ljudi moji, ja vise nisam znao sta cu sam sa sibom i jedva sam cekao da pocnem da radim, a kada sam ooceo da radim 6 meseci narednih sam imao takav elan kao da sam se tek zaposlio....tako da to sto sam odmarao nedelju vise, se posle 6 mesrci visestruko odrazavalo na efekte moga rada i uveliko isplatilo. Tako da....neka porazmisle malo poslodavci...

pre 4 godine

Odmor je pravi tek onda kada zaboraviš koji je dan u nedelji, a za to su potrebna barem dva uslova da se ispune - mora trajati barem tri nedelje i ne sme se nositi mobilni/laptop na odmor.

Sima

Ja se odmorim samo kad nemam fiksni datum kad moram da se vratim, već kad znam da mogu da krenem nazad bilo kad - za 5 ili 25 dana.

pre 4 godine

Tri nedelje je optimum. Deset dana da se negde otputuje i jos 10 da odmoris kod kuce. Od posla se treba iskljuciti 100% i naglasiti u firmi da vas ne zovu. Idealno je koristiti odmor dva puta godisnje, zima/leto ili prolece/jesen. Ovo vazi zaista za one koji svaki dan idu na posao i rade, a ne za zabusante koji uzimaju slobodne dane, imaju non-stop nesto vanrendno u familiji, itd.