Nedelja, 01.05.2016.

16:20

Ovo je deset najmiroljubivijih nacija na svetu

Izvor: Punkufer

Ovo je deset najmiroljubivijih nacija na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

kiselo grožđe

pre 7 godina

@ (Bojan, 4. maj 2016 10:07)

Uz to, ovo je tipicno razmisljanje sitnih miseva. Bez ikakve vizije niti ideje o necemu boljem, vecem, drugacijem... Samo im je vazno da je njima toplo i udobno u njihovoj rupici, pa neka je i smrdljiva...


Odvratno. Mislim, ne osporavam ja nikome pravo da mu to bude zivotna filozofija. U stvari podrzavam svakoga u tome. Ali onda nemoj da se mesaju u nesto sto je iznad njih, nego neka se baskare slobodno u svojoj toploj rupici, i neka uzivaju, a drugima neka ostave da se bave drugim stvarima i nemoj da smetaju.

Bojan

pre 7 godina

@Kiselo Grozdje

Covece! Tebi su svi krivi osim tebe! Pa sta ima veze sto si cica, ako si tako "divan" ti ces i sad nesto uraditi i napraviti od sebe i svog zivota. Ti ocito sebe mrzis sto si po svojim merilima protracio zivot, pa sad neko mora biti kriv, pa neka to budu svi oko tebe. Da su svi na svetu bili drugaciji ti bi bio ko-zna-ko-i-ko-zna-sta. Ovako si niko i nista. Svasta. Nezadovoljstvo okolinom i okruzenjem je osobina infantilnosti tj. nezrelosti. Svako bira ili stvara svoje okruzenje, ako ceka da se nebo, zemlja, i ljudi oko njega promene, onda ocito ima problem sa percepcijom realnosti i zivota uopste.
Ajde pogledaj se u ogledalo i videces da uopste nisi lose prosao. I uradi sve sto je do tebe - nemoj da budes prljav, nemoj da bacas gde sta stignes, postuj svaku vrstu reda i zakona (ali cak i ako ti se ne svidja) i eto... bices srecan i zadovoljan gde god da si.

X=iks

pre 7 godina

Treba da procitate datum kad kradete tekstsa stranih sajtova! Belgija!?
(Vlad, 1. maj 2016 21:34)

Da bar prepisuju s nekih sajtova! Jok, oni kupe ribu, pa prepisu clanak iz novina u koje je bila umotana. I ne gledaju sta su prepisali. Vazno je da ispune normu.

Xxl

pre 7 godina

Svedska je slala avione u kampanji protiv Gadafija! Nije istina da nije umesana u ratove vec 200 godina. Al sad je bumerang u vidu najezde Arapa pogodio po sred cela. Poslednjih godina imate eksploziju kriminala.

zoki

pre 7 godina

Butan. Nit je kad ratovao, nit ima kriminala, nit političkih sukoba. Potpuni mir.
(Moljac, 02. maj 2016 07:54)


... i beda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 2. maj 2016 10:37)

Butan je bedan jer nije ratovao, nema kriminal, niti politicke sukobe.

Shvatam sta si zeleo da kazes, ali kako se to uklapa u gornji komentar ?

Lesoto

pre 7 godina

1.Lesoto
2.San Marino
3.Andora
4.Lihtenštajn
5.Butan
6.Trinidad i Tobago
7.Tahiti
8.Zanzibar
9.San Vincent
10.Martinik
.
.
.
22.Jamajka
.
.
.
99.Severna Koreja
100.Juzna Koreja
.
.
.
199.???

Antisha

pre 7 godina

"E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo."@kiselo grozdje

Zalosno, ali istinito. Ma kad se balkanci grupiraju, nestaje animoziteta jednih prema drugima, krece divljaluk. Ako nema trece stranke da im bude dusmanin i krivac, onda udare braca jedni po drugima. Dosta su se ubijali medjusobno u ratovima pa im to dodje kao dobar izgovor da dijele pravdu i osvetu.

Stojin

pre 7 godina

Ako je neka drzava clanica vojnog saveza koji u zadnjih 20 g zari i pali planetu, tesko da tu naciju ili drzavu mozemo nazvati miroljubljivom.

Mirko

pre 7 godina

Danska

Danska jse nalazi na vrhu liste zbog činjenice da predstavlja jednu od najbezbednijih zemalja sveta država za život. Iako se Kopenhagen, njen glavni grad, dugo nalazio pod okupacijom Nacist, od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima. Stanovnici Danske su više fokusirani na ekonomski napredak nego na stupanje u razne oružane sukobe. Osim toga, veoma su prijateljski nastrojeni, otvoreni i voljni da pomognu.

-------------------
Naravno kad su na krajnem obodu kontinenta, koga jos zanima kamencuga danska.
Vedeli bi da li bi bili to sto jesu da su kojim slucajem na balkanu.


Prebacite ih ovde pa cete videti koliko su mirni kad se nadju na putu dva zla ovog komunistickog sa istoka ili ovog kapitalistickog sa zapada.

Tanja

pre 7 godina

Ne postoje miroljubive nacije, postoje dobro uredjene drzave. Razlog njihove uredjenosti je u izboru prioriteta, vazniji im je ekonomski razvoj, sto opet nema veze sa miroljubivoscu, nego sa zdravim razumom i mogucnostima.
Zato i ima manje kriminala, ljudi se uglavnom ne radjaju predodredjeni za npr. karijeru lopova, oni to postaju u uslovima nemastine, nesigurnosti i losih uslova zivota.

Faktori koji uticu na orjentaciju drzave u prostoru i vremenu su klimatski, geografski, geomorfoloski, verski, politicki…kao i interakcija ovih faktora.

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
(bzvz, 2. maj 2016 12:56)
Naravno, ali to je zato sto sam budala koja nije ni htela da ide, jer sam bio idealista koji je decenijama naivno verovao da vi hocete da se uljudite, ali ne mozete jer vam, smetaju kojekakvi Milosevici, Kostunice, ćerači i ostali bolesnici. Onda sam jednog dana pre nekoliko godina doziveo "epiphany" , otvorile su mi se oci, i sve sam jasno video. Vi uopste ne zelite da se civilizujete jer vi svaki red shvatate kao neprijateljsko okruzenje. To je takodje razlog zasto se derete protiv onoga iz SFRJ. Ne smeta vama tadasnji politicko ekonomski sistem koji bi odmah vratili, nego sto te tada ipak morali manje vise da postujete neki red, kakav takav. Silom da, neprirodno da, ali to tako treba. Ali je tada vec bilo kasno za mene, jer sam vec postao čiča. Sad bih pristao da negde cistim klozete, ili da budem nocni cuvar, ili slicno cime moze da se bavi čiča od 50+, samo da nisam ovde sa vama, samo sad je kasno.

E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo.

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.
(Glas Srbije, 2. maj 2016 01:59)
Dosta bre vise da glupostima o istoriji. Dosta vise. Kako se ne urazumite vec jednom, sta nije u redu sa vama. Nikoga nije briga sta je mediteran bio pre 2000 godina. Ako vas nisu obavestili to vreme je odavno proslo. Mora da je to sa tom istorijom neka bolest. Normalni ljudi ne blebecu po ceo dan o necemu sto je bilo pre hiljadu godina dok se oko njih sve ruši. To nije normalno. Uostalom, vidim mnogo pominjete 1999, a nesto se ne secate svih dzabe para koje vam je dala Norveska pa i Japan. Malo ste mnogo nezahvalni. To je mozda zato sto niste dobili dovoljno veliku vaspitnu palicu. Vidis kako su Japanci sad miroljubivi. I Nemci isto. Nisu bahati kao vi i popuno nepouzdani, nepredvidljivi i iracionalni. More ko je vas poznavao, ni pakao mu nece tesko pasti.

bzvz

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
A i ovaj @neutralni felsh koji ovde pljuje a tamo na drugim temema velica velikog vodju. On ce nam doneti red i rad valjda.

Sinbad

pre 7 godina

@amerofil NATO miroljubiva oraganizacija? Spasila narod na Kosovu? Kolonijalne sile vracale zemlju dobrovoljno? Dzaba tebi sve,i da zivis u Svedskoj jos 270 godina.

Nemanja

pre 7 godina

Dok god vidim ove hrabre komentare koji Srbiju prikazuju realno kakva jeste i to od Srba ja se zadivim , odusevim. Da je manje Srba koji zive mitove i legende, vec da su pre svega religiozan, posten, uredan i funkcionalno, ne mora visoko, vec pre svega funk. obrazovan narod da vecina ima jaku srednju skolu i znaju raditi, da je manje mrzovoljnih, nezadovoljnih kojima od mrzovolje upadnu lica i svi se naboraju tako da znam ko je Srbin i ovde u inostranstvu tacno po licima i glavama u oblacima puni h sebe, Srbija bi bila napredno pre svega , duhovno napredna zemlja a samim tim kada je sve u balansu dodje i materijalna blagodet. Ali ako Srbi nasteve da mrze sve narode oko sebe, i veci deo sveta, glumiti zrtvu , neici u crkvu i sl. , onda neka ne ostane ni za pod sljivu, neka se dobri utope u neki divan narod, bilo Nemce, bilo Svedjane bilo Slovence.

most

pre 7 godina

"Danska i Norveška su bombardovali Srbiju 1999. Toliko o njihovom pacifizmu."
Pa do 1999 godine Srbija je bombardovala sve oko sebe,onda ljudi odlucili da joj stanu na put.

darko

pre 7 godina

Zemljak, 01. maj 2016 17:24

po istoj logici to mozes za sebe da kazes takodje jer nas kroz vekove mnogi nisu podnosili.... sto se kineza tice, osim izleta izvan okvira kineske teritorije u vreme kada je dinastija yuan preuzela drzavu, oni nisu imali osvajanja izvan svojih teritorija, sto se ne moze bas reci za mnoge na ovoj listi...

Lala

pre 7 godina

Cudi me da na spisku nema Srbije,narod koji se kroz istoriju uvek branio,nikada tudju teritoriju nine oteo.Narod koga krasi tolerancija i postenje...

ИБАРСКИ МРМОТ

pre 7 godina

1.Румунија
2.индија
3.србија
4.исланд
5.чиле
6.јерменија
7.нови зеланд
8.куба

rabo

pre 7 godina

Veoma je teško ustanoviti realna merila za takvu procenu jedne nacije. Da, Japanci jesu miroljubivi posto su posle nevidjenih zlocina dobili dve atomske bombe. Totalan red, uredjenost, moze da dovede do fašizma, pa to je vidjeno. Zato mi pohvale tih drustava po nemackom uzoru nisu uzor. Nema slobode bez mogucnosti da se ne poslusa. Uostalom, svako bira sta mu odgovara. Ja volim ovaj nas, pomalo haos. Lepota svakako jeste u razlicitosti. Zato nikoga ne treba potcenjivati. Pogresno je. Ja licno, ne mogu nikako zbog reda i discipline da glorifikujem nacije koje su odgovorne za toliko mnogo smrti i patnje na svetu.

Cvexi

pre 7 godina

Na muci se poznaju junaci. Lako je biti miroljubiv hiljadama kilometara od linije vatre. Ipak mislim da smo svi isti rodjeni, mada neke nacije se jesu snasle lepo tipa Singapurtjani, iako mali imaju naprednu drzavicu.

Sumadin

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.
(Danac, 1. maj 2016 22:08)

Mislis ima nesto trulo u njoj?

Glas Srbije

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.

Dragan

pre 7 godina

Ako sam dobro razumeo, ocena se odnosi na sadasnjost, ne na proslost. Japan je danas jedna od najmiroljubivih nacija na svetu koja po ustavu ne moze imati vojsku, a stopa kriminala je medju najnizim u svetu. Nasilje ne postoji ni na fudbalskim stadionima.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)
(UsnulaPapaja, 01. maj 2016 21:28)
Meni je Nemac gazda i hvala bogu na tome, samo da nije Srbin, a pre svega nasa drzava. Voleo bi kad bi se sve sto moze prodalo, a onda, za ono sto nije prodato stavljen Skandinavac, Nemac i tako neki. Za 1 godinu dana bi procvetali. Red, rad i disciplina

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Index uzima 3 stvari. Kriminal po glavi stanovnika u zemlji. Potrosnja GDP za vojsku i trenutni konflikti u kojima utice tvoja zemlja.Tako nesto.

Mare

pre 7 godina

Kiselo grozdje, jako ruzan komentar. Svojim primerom ja zelim da ovu zemlju ucinim boljom. Niti sam lenj, zapusten, prljav i haotican, iako sam "juznjak", siguran sam da bi ova zemlja bila mnogo bolja da je nesto severnije, a ne na raskrsnici istoka i zapada, na vecitoj suludoj balkanskoj vetrometini. Kod severnjaka mi se stosta svidja, ali za mnoge stvari se ne bih menjao. Tako da o ukusima ne vredi raspravljati.

mup

pre 7 godina

Srbiju mnogi ovde smatraju nemiroljubivom, a ona u zadnjih nekoliko vekova nije nikoga napadala, osim ako neko nasiljem ne smatra odbranu svog naroda i teritorija. O Japanu nebih trosio reci, jer se o pohodu na Mandzuriju moze pricati u najcrnjem smislu. Svedjani su takodje bili osvajaci. Poznato je da je Kralj Gustav u 16. veku osvojio pola Rusije. Problem je sto u tom osvajanju nije sreo ni jednog Rusa, a kad su ruje primetile da im se neko muva po ataru, nalupali su Svede i poslali ih kuci. Danas oni prodajom oruzja zaradjuju velike pare, jer su shvatili da je pametnije da njihovim topovima i avionima ratuju drugi. Danci takodje imaju ozbiljnu proizvodnju oruzja, sto se ne moze smatrati idealom miroljubivosti.

Albert

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

olja

pre 7 godina

Svedska - nekako mi zasmeta ono o prodaji oruzja i njihovoj miroljubivosti. To mu dodje ovako: mi vama oruzje pa se ubijajte, a vi nama pare. Mi miroljubivi, a vi nasilnici.

neutralni felsh

pre 7 godina

Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.
(šta je bilo, kiselo grožđe?, 01. maj 2016 19:41)


zlatno pravilo kad odes preko grane: sto manje posla sa nasima, mirnija ti glava.

neutralni felsh

pre 7 godina

Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.
(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)


:)

prokletnici

pre 7 godina

Totalna glupost.To što je neko ratovao ili nije,ne čini ga miroljubivim.To je samo splet okolnosti,možda pragmatična ,a možda i izdajnička politika,zavisi od ugla gledanja.Ove države i nacije sa liste su sve samo ne miroljubive.Čak većina njih bi trebala da se nadje sa druge strane rasporeda.

Danac

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.

Amerofil

pre 7 godina

I normalno, citajuci komentare vidim da se Srbin opet ne slaze sa misljenjem ostatka sveta. Trebali su valjda Srbiju da stave na listu haha
Potpisujem listu, zivim u Svedskoj 27 godina. miroljubiv narod, totalna suprotnost Srbima. Vidim mnogi pominju NATO i bombardovanje Srbije,a ceo svet zna da je NATO miroljubiva organizacija koja je spasila narod na Kosovu od istrebljenja koje je tadasnji Beograd sprovodio. Zatim pominjete Belgiju, a kriminal i terorizam u Belgiji ne uzrokuju Belgijanci vec stranci iz arapskih zemalja. Dakle, Belgijanci nisu ratoboran narod. Trazite mane ovim zemljama, i idete duboko u istoriju (pre 70 g u vezi Japana, pre 300 godina u vezi Belgije, Svedske), shvatite da tada niko nije bio perfektan, bilo je neko drugo vreme, svi su ratovali. Ova lista prikazuje danasnjost!!! Sve te nekadasnje kolonijalne zemlje su VRATILE KOLONIJE DOBROVOLJNO!!! Znaci, danas su to sve razvijene, miroljubive zemlje, a Srbija ratuje na pragu 21. veka! U tome je razlika! Sto se tice pomenutog Singapura, bio je nekada davno kolonizovan od Velike Britanije KOJI SU IM KASNIJE U CIVILIZOVANIJEM DOBU DOBROVOLJNO DALI NEZAVISNOST! Kasnije je Singapur pripadao Maleziji, a 1965 referendumom se otcepio i od Malezije. Malezija je bila prva zemlja koja je priznala Singapur! Kamo srece da je tako postupila i Srbija, ali mi smo neka druga (ne)kultura. Izgubili smo ratove koje smo zapoceli, a opet bismo hteli da nam se vrate teritorije:)

Potpuno realno i bez pogovora

pre 7 godina

A kad bi se pravilno lista za najNEmiroljubive zemlje na celu liste bila bi Amerika, Engleska, Srbija i Turska, a mozda bi bilo mesta i za Bugare. Ako cemo iskreno, najvise miroljubiva drzava na celom svetu je Costa Rica. Nemaju uopste vojsku, samo policiju. Tako se radi, Balkane moj!
Ajde, sad lepo, ud'rite po minusima, nesto drugo i bolje od vecine ovde ni ne ocekujem.

kiselo grozdje

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima...
(noah, 1. maj 2016 18:42)
IO sta kazes, nisu u pravu? I ja isto sve mislim o juznjackim narodima kao oni, pa sta. Zato sto je sve to tacno. Niko ne kaze da su bas svi do jednog takvi, ima izuzetaka, ali generalno je taj spereotip tacan. Sve to na geografskim sirinama ispod Dunava + Francuzi, sve to nista ne vredi. To sa tim mediteranskim mentalitetom. Neuravnotezenost, sklonost haosu i neuredjenosti, sklonost prevarantstvu i mućkanju, sve ono sto oni zovu "sponatanost" i "strastvenost", sve je to dobro samo za izbegavanje. Skoro su mi maltene suze posle kad sam citao neki tekst o Sloveniji koja je na vrhu ove liste, i kako je uredjeno, ljudi pitomi, pristojni, sto im ovaj mislilac najvise i zamera, kaze ovde jeste svinjac, ali je sloboda a oni su kaze tamo zarobljeni. Genija. Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.

UsnulaPapaja

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.
(Milan, 01. maj 2016 20:50)

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)

Milan

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.

ibro

pre 7 godina

Slovenija? Možda bi porodice regruta (iz svih republika SFRJ) bez municije u okvirima, streljanih s leđa, imale nešto da kažu na tu temu?

Belgija? Možda nekome u bivšem belgijskom Kongu da kažete ovo, baš me zanima kako bi ste se proveli?

Japan? Ma hajte molim vas...

Nindza

pre 7 godina

Za one koji su zaboravili 1999. ove nacije mozda jesu miroljubive. O kolonijalnoj istoriji i masakrima ovih zemalja i ne vredi govoriti. I Svajcarska kao vojna zemlja.
Ovde je jedino mesto Islandu, ovi ostali imaju krvi na rukama ijao. I cuj, Japan koji je pobio preko 20 miliona Kineza... Onda mogu i SAD i Engleska.
To sto je Danska igrom prilika (zbog americkog ulaska u Evropu, dakle ne njihovom zaslugom) daleko od bilo kakve linije sukoba, ne znaci da su ljudi tamo miroljubivi i tolerantni. O tome se moze pricati tek kad nevolja zakuca na vrata.
Sto vidimo na primeru ostavljanja svinjskih glava u izbeglickim kampovima i slicno.

Јабучило

pre 7 godina

vrlo sumnjiva tvrdnja za Švedsku ...
(deki, 01. maj 2016 19:06)
Švedska nije ratovala od 1815. godine. Da lim je to na čast ili ne, naročito u Drugom svetskom ratu, u to ne bih ulazio. Ali činjenica je da 201 godinu nisu ratovali.

Leksa

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .
(Jovo, 1. maj 2016 17:15)
Ovo moze da napise samo neko ko nikad nije ziveo u Ceskoj. Vece ksenofobe i rasiste nisam sreo u zivotu. Ako si slucajno Rom, najgore mesto za zivot na svetu za tebe za je Ceska.

šta je bilo, kiselo grožđe?

pre 7 godina

Kako se vise sami sebi ne zgadite sa tom istorijom. Ono kad neko nema nista drugo, nego samo enja o istoriji. Sto ne citate Radoja Domanovica Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola, ima tamo o tome i o vama. Lepo je to, vasi dedovi bili ovakvi i onakvi, ali koja su vasa dostignuca? Balkanski gedze gde se ne zna ni za kakav red znaju o najuredjenijim i najcivilizovanijim zemljama sveta. Odvratno. Kakvi likovi, neverovatno. Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.

CUBE

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

Dedal

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..
(WagnerBezLove, 01. maj 2016 17:58)
Zato što nenaoružane države nikako nisu neutralne. Nisu blesavi da se razoružaju i kažu "pa neće valjda niko da nas napadne".

kuki

pre 7 godina

Pitajte Islanđane kako ocenjuju viševekovnu okupaciju od strane Danske ... Pametnom dovoljno. Biće teško naći Islanđanina koji če vam dansku vladavinu opisati drugačije nego što mi opisujemo tursku ...

Da se ne zaboravi

pre 7 godina

Ako su japanci miroljubivi, onda treba da su na listi i nemci. Zar i tu zaboravljamo istoriju, i nijihove zločine koje su pravili po Aziji, veće i od nemaca...ako su miroljubivi zašto ih toliko mrze koreanci, kinezi, amerikanci...

namerno malim slovima

pre 7 godina

Liše dubrovnika '91., crnogorci su najmiroljubivija nacija. Nikad nisu nikoga napadali, vazda se samo branili od raznih okupatora. Što jes' jes'.

Jasdf

pre 7 godina

@" Zar i tu zaboravljamo istoriju"

ocigledno je da se clanak ne zove "istorija sukoba i nasilja po zemljama" vec "koje su najmiroljubivije zemlje". Kakve veze ima istorija sa tim? Tekst se odnoi na danasnje vreme i izvuceni su podatci na osnovu nasilnih krivicnih dela i umesanosti drzava u sukobe, ali ne u proslosti vec danas.

Misa

pre 7 godina

Svedska nije ratovala samo dve decenije. !812 je se zavrsio zadnji rat u kojem je ucestvovala i to protiv Rusije. Posle toga je samo ucestvovala sa nekim trupama pod uniformom UN kao sto je Srbija radila u Afganistanu, i to najvise sa medicinskim osobljem kao u Libanonu i Kipru. Ucestvovanje u ratovima je lose po ekonomiju i zato rekord ce se jos duze cuvati.

noah

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima i skloni su rasnim stereotipima. O pokvarenosti Švajcaraca je govorio još i Napoleon a Slovenci su iz čiste zlobe inicirali sukob sa Hrvatskom, sa kojom su odranije bili "prijatelji". Česi sa visine gledaju na Slovake, zato im se i raspade država doduše bez rata jer nisu bili izmešani a o Japanu je smešno govoriti. To je jedna od najsurovijih država na svetu kroz čitavu svoju istoriju. Napr. i dan danas je dozvoljeno batinanje djaka od strane profesora po školama. Stvarno miroljubivi.
Možda su autori mislili na miroljubiv odnos prema vladi SAD, tj. poltronisanje, to je onda drugo i lista je korektna.

Jovo

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .

Alexa

pre 7 godina

Mislim da je i Mongolija jedna od najmiroljubovijih država. Posle prihvatanja tibetanskog budizma, nekada najratobornija, postali su jedna od najmiroljubivijih azijskih nacija. Kod njih je posle dugog perioda komunističke vlasti, uvođenje višepartijske demokratije devedesetih, prošlo bez ikakvih problema i sukoba.

haylee

pre 7 godina

Pa, ako se iniciranje gradjanskih ratova i momentalno povlacenje iz istih ne racuna, onda stoji.

Slovenija
Slovenci se nalaze na samom vrhu liste najsigurnijih zemalja sveta. Prema broju organizovanog kriminala, prisutnosti nasilja i spoljašnjim sukobima, Slovenija je jedna od visoko pozicioniranih članica UN-a prema sigurnosti koju pruža svojim državljanima.

mika

pre 7 godina

Danci su prvi podržali bombardovanje Libije i ponudili svoje avione za napade na Gadafija. Izlišno je pominjati kako danas Libijci žive. Toliko
o najmiroljubivijoj naciji...

blagomeni

pre 7 godina

Danska... "od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima."
Setimo se da su danski avioni učestvovali u bombardovanju Srbije 1999.
Daklem, nalazila se u sukobima po sopstvenom izboru.
Takođe učestvuju u vazdušnim napadima na ID.

Jeremija Krstić

pre 7 godina

Hvale se balkanci u zatvoru kako su oni najveci lopovi ,kada upada ciga u celiju.
Šta mi lopovi ?Neznate vi da ima boljih lopova od nas?!Švajcarci!!!
Otkud cigo švajcarci baš mi njih najviše volimo da krademo?!
Bato gleda te u oči i krade!!!!

kide

pre 7 godina

Sve nabrojane drzave osim Švajcarske učestvuju i sukobima sirom planete... tako da neko ko ubija druge ljude na par hiljada kilometara udaljenosti od svoje zemlje i nije bas miroljubiv!!!

WagnerBezLove

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..

Дурмиторски хајдук

pre 7 godina

Да, Јапанци заклети пацифисти...а Скандинавци су то постали након ратова са Русијом. И за Словенију би се дало штошта додати.

darko

pre 7 godina

Osim što je predivna, Japan je i potpuno miroljubiva država. Kinezi i Korejanci se možda ne bi s time složili, ali statistika je statistika.


dal ovaj sto je pisao clanak ima 2 zavrsena razreda osnovne? japan je sistematski toliko pobio kineza da se o miroljubivosti ne moze pricati dok jos ima zivih predanja o tome.... svasta....

ivan't

pre 7 godina

Hahaha, Belgija! Jako mirna i miroljubiva. Centar Natoa, najmilitantnije i najpogubnije organizacije ikad. Belgijanci su drzali pola Afrike u ropstvu. A i islamski terorizam ih najjace udario u Evropi. Ni ostale drzave sa liste nisu mnogo bolje. A Island se drzao po strani - pa gde da se drzi kad je geografski na periferiji periferije Evrope.

ivan't

pre 7 godina

Hahaha, Belgija! Jako mirna i miroljubiva. Centar Natoa, najmilitantnije i najpogubnije organizacije ikad. Belgijanci su drzali pola Afrike u ropstvu. A i islamski terorizam ih najjace udario u Evropi. Ni ostale drzave sa liste nisu mnogo bolje. A Island se drzao po strani - pa gde da se drzi kad je geografski na periferiji periferije Evrope.

Дурмиторски хајдук

pre 7 godina

Да, Јапанци заклети пацифисти...а Скандинавци су то постали након ратова са Русијом. И за Словенију би се дало штошта додати.

kide

pre 7 godina

Sve nabrojane drzave osim Švajcarske učestvuju i sukobima sirom planete... tako da neko ko ubija druge ljude na par hiljada kilometara udaljenosti od svoje zemlje i nije bas miroljubiv!!!

darko

pre 7 godina

Osim što je predivna, Japan je i potpuno miroljubiva država. Kinezi i Korejanci se možda ne bi s time složili, ali statistika je statistika.


dal ovaj sto je pisao clanak ima 2 zavrsena razreda osnovne? japan je sistematski toliko pobio kineza da se o miroljubivosti ne moze pricati dok jos ima zivih predanja o tome.... svasta....

mika

pre 7 godina

Danci su prvi podržali bombardovanje Libije i ponudili svoje avione za napade na Gadafija. Izlišno je pominjati kako danas Libijci žive. Toliko
o najmiroljubivijoj naciji...

Alexa

pre 7 godina

Mislim da je i Mongolija jedna od najmiroljubovijih država. Posle prihvatanja tibetanskog budizma, nekada najratobornija, postali su jedna od najmiroljubivijih azijskih nacija. Kod njih je posle dugog perioda komunističke vlasti, uvođenje višepartijske demokratije devedesetih, prošlo bez ikakvih problema i sukoba.

Jovo

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .

blagomeni

pre 7 godina

Danska... "od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima."
Setimo se da su danski avioni učestvovali u bombardovanju Srbije 1999.
Daklem, nalazila se u sukobima po sopstvenom izboru.
Takođe učestvuju u vazdušnim napadima na ID.

noah

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima i skloni su rasnim stereotipima. O pokvarenosti Švajcaraca je govorio još i Napoleon a Slovenci su iz čiste zlobe inicirali sukob sa Hrvatskom, sa kojom su odranije bili "prijatelji". Česi sa visine gledaju na Slovake, zato im se i raspade država doduše bez rata jer nisu bili izmešani a o Japanu je smešno govoriti. To je jedna od najsurovijih država na svetu kroz čitavu svoju istoriju. Napr. i dan danas je dozvoljeno batinanje djaka od strane profesora po školama. Stvarno miroljubivi.
Možda su autori mislili na miroljubiv odnos prema vladi SAD, tj. poltronisanje, to je onda drugo i lista je korektna.

Danac

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.

kuki

pre 7 godina

Pitajte Islanđane kako ocenjuju viševekovnu okupaciju od strane Danske ... Pametnom dovoljno. Biće teško naći Islanđanina koji če vam dansku vladavinu opisati drugačije nego što mi opisujemo tursku ...

Jeremija Krstić

pre 7 godina

Hvale se balkanci u zatvoru kako su oni najveci lopovi ,kada upada ciga u celiju.
Šta mi lopovi ?Neznate vi da ima boljih lopova od nas?!Švajcarci!!!
Otkud cigo švajcarci baš mi njih najviše volimo da krademo?!
Bato gleda te u oči i krade!!!!

ibro

pre 7 godina

Slovenija? Možda bi porodice regruta (iz svih republika SFRJ) bez municije u okvirima, streljanih s leđa, imale nešto da kažu na tu temu?

Belgija? Možda nekome u bivšem belgijskom Kongu da kažete ovo, baš me zanima kako bi ste se proveli?

Japan? Ma hajte molim vas...

WagnerBezLove

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..

Da se ne zaboravi

pre 7 godina

Ako su japanci miroljubivi, onda treba da su na listi i nemci. Zar i tu zaboravljamo istoriju, i nijihove zločine koje su pravili po Aziji, veće i od nemaca...ako su miroljubivi zašto ih toliko mrze koreanci, kinezi, amerikanci...

Dedal

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..
(WagnerBezLove, 01. maj 2016 17:58)
Zato što nenaoružane države nikako nisu neutralne. Nisu blesavi da se razoružaju i kažu "pa neće valjda niko da nas napadne".

UsnulaPapaja

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.
(Milan, 01. maj 2016 20:50)

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)

haylee

pre 7 godina

Pa, ako se iniciranje gradjanskih ratova i momentalno povlacenje iz istih ne racuna, onda stoji.

Slovenija
Slovenci se nalaze na samom vrhu liste najsigurnijih zemalja sveta. Prema broju organizovanog kriminala, prisutnosti nasilja i spoljašnjim sukobima, Slovenija je jedna od visoko pozicioniranih članica UN-a prema sigurnosti koju pruža svojim državljanima.

Leksa

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .
(Jovo, 1. maj 2016 17:15)
Ovo moze da napise samo neko ko nikad nije ziveo u Ceskoj. Vece ksenofobe i rasiste nisam sreo u zivotu. Ako si slucajno Rom, najgore mesto za zivot na svetu za tebe za je Ceska.

Potpuno realno i bez pogovora

pre 7 godina

A kad bi se pravilno lista za najNEmiroljubive zemlje na celu liste bila bi Amerika, Engleska, Srbija i Turska, a mozda bi bilo mesta i za Bugare. Ako cemo iskreno, najvise miroljubiva drzava na celom svetu je Costa Rica. Nemaju uopste vojsku, samo policiju. Tako se radi, Balkane moj!
Ajde, sad lepo, ud'rite po minusima, nesto drugo i bolje od vecine ovde ni ne ocekujem.

Nindza

pre 7 godina

Za one koji su zaboravili 1999. ove nacije mozda jesu miroljubive. O kolonijalnoj istoriji i masakrima ovih zemalja i ne vredi govoriti. I Svajcarska kao vojna zemlja.
Ovde je jedino mesto Islandu, ovi ostali imaju krvi na rukama ijao. I cuj, Japan koji je pobio preko 20 miliona Kineza... Onda mogu i SAD i Engleska.
To sto je Danska igrom prilika (zbog americkog ulaska u Evropu, dakle ne njihovom zaslugom) daleko od bilo kakve linije sukoba, ne znaci da su ljudi tamo miroljubivi i tolerantni. O tome se moze pricati tek kad nevolja zakuca na vrata.
Sto vidimo na primeru ostavljanja svinjskih glava u izbeglickim kampovima i slicno.

šta je bilo, kiselo grožđe?

pre 7 godina

Kako se vise sami sebi ne zgadite sa tom istorijom. Ono kad neko nema nista drugo, nego samo enja o istoriji. Sto ne citate Radoja Domanovica Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola, ima tamo o tome i o vama. Lepo je to, vasi dedovi bili ovakvi i onakvi, ali koja su vasa dostignuca? Balkanski gedze gde se ne zna ni za kakav red znaju o najuredjenijim i najcivilizovanijim zemljama sveta. Odvratno. Kakvi likovi, neverovatno. Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.

kiselo grozdje

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima...
(noah, 1. maj 2016 18:42)
IO sta kazes, nisu u pravu? I ja isto sve mislim o juznjackim narodima kao oni, pa sta. Zato sto je sve to tacno. Niko ne kaze da su bas svi do jednog takvi, ima izuzetaka, ali generalno je taj spereotip tacan. Sve to na geografskim sirinama ispod Dunava + Francuzi, sve to nista ne vredi. To sa tim mediteranskim mentalitetom. Neuravnotezenost, sklonost haosu i neuredjenosti, sklonost prevarantstvu i mućkanju, sve ono sto oni zovu "sponatanost" i "strastvenost", sve je to dobro samo za izbegavanje. Skoro su mi maltene suze posle kad sam citao neki tekst o Sloveniji koja je na vrhu ove liste, i kako je uredjeno, ljudi pitomi, pristojni, sto im ovaj mislilac najvise i zamera, kaze ovde jeste svinjac, ali je sloboda a oni su kaze tamo zarobljeni. Genija. Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.

Јабучило

pre 7 godina

vrlo sumnjiva tvrdnja za Švedsku ...
(deki, 01. maj 2016 19:06)
Švedska nije ratovala od 1815. godine. Da lim je to na čast ili ne, naročito u Drugom svetskom ratu, u to ne bih ulazio. Ali činjenica je da 201 godinu nisu ratovali.

namerno malim slovima

pre 7 godina

Liše dubrovnika '91., crnogorci su najmiroljubivija nacija. Nikad nisu nikoga napadali, vazda se samo branili od raznih okupatora. Što jes' jes'.

Misa

pre 7 godina

Svedska nije ratovala samo dve decenije. !812 je se zavrsio zadnji rat u kojem je ucestvovala i to protiv Rusije. Posle toga je samo ucestvovala sa nekim trupama pod uniformom UN kao sto je Srbija radila u Afganistanu, i to najvise sa medicinskim osobljem kao u Libanonu i Kipru. Ucestvovanje u ratovima je lose po ekonomiju i zato rekord ce se jos duze cuvati.

neutralni felsh

pre 7 godina

Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.
(šta je bilo, kiselo grožđe?, 01. maj 2016 19:41)


zlatno pravilo kad odes preko grane: sto manje posla sa nasima, mirnija ti glava.

CUBE

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

Sinbad

pre 7 godina

@amerofil NATO miroljubiva oraganizacija? Spasila narod na Kosovu? Kolonijalne sile vracale zemlju dobrovoljno? Dzaba tebi sve,i da zivis u Svedskoj jos 270 godina.

olja

pre 7 godina

Svedska - nekako mi zasmeta ono o prodaji oruzja i njihovoj miroljubivosti. To mu dodje ovako: mi vama oruzje pa se ubijajte, a vi nama pare. Mi miroljubivi, a vi nasilnici.

Milan

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.

Sumadin

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.
(Danac, 1. maj 2016 22:08)

Mislis ima nesto trulo u njoj?

Jasdf

pre 7 godina

@" Zar i tu zaboravljamo istoriju"

ocigledno je da se clanak ne zove "istorija sukoba i nasilja po zemljama" vec "koje su najmiroljubivije zemlje". Kakve veze ima istorija sa tim? Tekst se odnoi na danasnje vreme i izvuceni su podatci na osnovu nasilnih krivicnih dela i umesanosti drzava u sukobe, ali ne u proslosti vec danas.

Lala

pre 7 godina

Cudi me da na spisku nema Srbije,narod koji se kroz istoriju uvek branio,nikada tudju teritoriju nine oteo.Narod koga krasi tolerancija i postenje...

rabo

pre 7 godina

Veoma je teško ustanoviti realna merila za takvu procenu jedne nacije. Da, Japanci jesu miroljubivi posto su posle nevidjenih zlocina dobili dve atomske bombe. Totalan red, uredjenost, moze da dovede do fašizma, pa to je vidjeno. Zato mi pohvale tih drustava po nemackom uzoru nisu uzor. Nema slobode bez mogucnosti da se ne poslusa. Uostalom, svako bira sta mu odgovara. Ja volim ovaj nas, pomalo haos. Lepota svakako jeste u razlicitosti. Zato nikoga ne treba potcenjivati. Pogresno je. Ja licno, ne mogu nikako zbog reda i discipline da glorifikujem nacije koje su odgovorne za toliko mnogo smrti i patnje na svetu.

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.
(Glas Srbije, 2. maj 2016 01:59)
Dosta bre vise da glupostima o istoriji. Dosta vise. Kako se ne urazumite vec jednom, sta nije u redu sa vama. Nikoga nije briga sta je mediteran bio pre 2000 godina. Ako vas nisu obavestili to vreme je odavno proslo. Mora da je to sa tom istorijom neka bolest. Normalni ljudi ne blebecu po ceo dan o necemu sto je bilo pre hiljadu godina dok se oko njih sve ruši. To nije normalno. Uostalom, vidim mnogo pominjete 1999, a nesto se ne secate svih dzabe para koje vam je dala Norveska pa i Japan. Malo ste mnogo nezahvalni. To je mozda zato sto niste dobili dovoljno veliku vaspitnu palicu. Vidis kako su Japanci sad miroljubivi. I Nemci isto. Nisu bahati kao vi i popuno nepouzdani, nepredvidljivi i iracionalni. More ko je vas poznavao, ni pakao mu nece tesko pasti.

prokletnici

pre 7 godina

Totalna glupost.To što je neko ratovao ili nije,ne čini ga miroljubivim.To je samo splet okolnosti,možda pragmatična ,a možda i izdajnička politika,zavisi od ugla gledanja.Ove države i nacije sa liste su sve samo ne miroljubive.Čak većina njih bi trebala da se nadje sa druge strane rasporeda.

neutralni felsh

pre 7 godina

Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.
(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)


:)

Amerofil

pre 7 godina

I normalno, citajuci komentare vidim da se Srbin opet ne slaze sa misljenjem ostatka sveta. Trebali su valjda Srbiju da stave na listu haha
Potpisujem listu, zivim u Svedskoj 27 godina. miroljubiv narod, totalna suprotnost Srbima. Vidim mnogi pominju NATO i bombardovanje Srbije,a ceo svet zna da je NATO miroljubiva organizacija koja je spasila narod na Kosovu od istrebljenja koje je tadasnji Beograd sprovodio. Zatim pominjete Belgiju, a kriminal i terorizam u Belgiji ne uzrokuju Belgijanci vec stranci iz arapskih zemalja. Dakle, Belgijanci nisu ratoboran narod. Trazite mane ovim zemljama, i idete duboko u istoriju (pre 70 g u vezi Japana, pre 300 godina u vezi Belgije, Svedske), shvatite da tada niko nije bio perfektan, bilo je neko drugo vreme, svi su ratovali. Ova lista prikazuje danasnjost!!! Sve te nekadasnje kolonijalne zemlje su VRATILE KOLONIJE DOBROVOLJNO!!! Znaci, danas su to sve razvijene, miroljubive zemlje, a Srbija ratuje na pragu 21. veka! U tome je razlika! Sto se tice pomenutog Singapura, bio je nekada davno kolonizovan od Velike Britanije KOJI SU IM KASNIJE U CIVILIZOVANIJEM DOBU DOBROVOLJNO DALI NEZAVISNOST! Kasnije je Singapur pripadao Maleziji, a 1965 referendumom se otcepio i od Malezije. Malezija je bila prva zemlja koja je priznala Singapur! Kamo srece da je tako postupila i Srbija, ali mi smo neka druga (ne)kultura. Izgubili smo ratove koje smo zapoceli, a opet bismo hteli da nam se vrate teritorije:)

Mare

pre 7 godina

Kiselo grozdje, jako ruzan komentar. Svojim primerom ja zelim da ovu zemlju ucinim boljom. Niti sam lenj, zapusten, prljav i haotican, iako sam "juznjak", siguran sam da bi ova zemlja bila mnogo bolja da je nesto severnije, a ne na raskrsnici istoka i zapada, na vecitoj suludoj balkanskoj vetrometini. Kod severnjaka mi se stosta svidja, ali za mnoge stvari se ne bih menjao. Tako da o ukusima ne vredi raspravljati.

most

pre 7 godina

"Danska i Norveška su bombardovali Srbiju 1999. Toliko o njihovom pacifizmu."
Pa do 1999 godine Srbija je bombardovala sve oko sebe,onda ljudi odlucili da joj stanu na put.

mup

pre 7 godina

Srbiju mnogi ovde smatraju nemiroljubivom, a ona u zadnjih nekoliko vekova nije nikoga napadala, osim ako neko nasiljem ne smatra odbranu svog naroda i teritorija. O Japanu nebih trosio reci, jer se o pohodu na Mandzuriju moze pricati u najcrnjem smislu. Svedjani su takodje bili osvajaci. Poznato je da je Kralj Gustav u 16. veku osvojio pola Rusije. Problem je sto u tom osvajanju nije sreo ni jednog Rusa, a kad su ruje primetile da im se neko muva po ataru, nalupali su Svede i poslali ih kuci. Danas oni prodajom oruzja zaradjuju velike pare, jer su shvatili da je pametnije da njihovim topovima i avionima ratuju drugi. Danci takodje imaju ozbiljnu proizvodnju oruzja, sto se ne moze smatrati idealom miroljubivosti.

ИБАРСКИ МРМОТ

pre 7 godina

1.Румунија
2.индија
3.србија
4.исланд
5.чиле
6.јерменија
7.нови зеланд
8.куба

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
(bzvz, 2. maj 2016 12:56)
Naravno, ali to je zato sto sam budala koja nije ni htela da ide, jer sam bio idealista koji je decenijama naivno verovao da vi hocete da se uljudite, ali ne mozete jer vam, smetaju kojekakvi Milosevici, Kostunice, ćerači i ostali bolesnici. Onda sam jednog dana pre nekoliko godina doziveo "epiphany" , otvorile su mi se oci, i sve sam jasno video. Vi uopste ne zelite da se civilizujete jer vi svaki red shvatate kao neprijateljsko okruzenje. To je takodje razlog zasto se derete protiv onoga iz SFRJ. Ne smeta vama tadasnji politicko ekonomski sistem koji bi odmah vratili, nego sto te tada ipak morali manje vise da postujete neki red, kakav takav. Silom da, neprirodno da, ali to tako treba. Ali je tada vec bilo kasno za mene, jer sam vec postao čiča. Sad bih pristao da negde cistim klozete, ili da budem nocni cuvar, ili slicno cime moze da se bavi čiča od 50+, samo da nisam ovde sa vama, samo sad je kasno.

E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)
(UsnulaPapaja, 01. maj 2016 21:28)
Meni je Nemac gazda i hvala bogu na tome, samo da nije Srbin, a pre svega nasa drzava. Voleo bi kad bi se sve sto moze prodalo, a onda, za ono sto nije prodato stavljen Skandinavac, Nemac i tako neki. Za 1 godinu dana bi procvetali. Red, rad i disciplina

Cvexi

pre 7 godina

Na muci se poznaju junaci. Lako je biti miroljubiv hiljadama kilometara od linije vatre. Ipak mislim da smo svi isti rodjeni, mada neke nacije se jesu snasle lepo tipa Singapurtjani, iako mali imaju naprednu drzavicu.

Nemanja

pre 7 godina

Dok god vidim ove hrabre komentare koji Srbiju prikazuju realno kakva jeste i to od Srba ja se zadivim , odusevim. Da je manje Srba koji zive mitove i legende, vec da su pre svega religiozan, posten, uredan i funkcionalno, ne mora visoko, vec pre svega funk. obrazovan narod da vecina ima jaku srednju skolu i znaju raditi, da je manje mrzovoljnih, nezadovoljnih kojima od mrzovolje upadnu lica i svi se naboraju tako da znam ko je Srbin i ovde u inostranstvu tacno po licima i glavama u oblacima puni h sebe, Srbija bi bila napredno pre svega , duhovno napredna zemlja a samim tim kada je sve u balansu dodje i materijalna blagodet. Ali ako Srbi nasteve da mrze sve narode oko sebe, i veci deo sveta, glumiti zrtvu , neici u crkvu i sl. , onda neka ne ostane ni za pod sljivu, neka se dobri utope u neki divan narod, bilo Nemce, bilo Svedjane bilo Slovence.

Mirko

pre 7 godina

Danska

Danska jse nalazi na vrhu liste zbog činjenice da predstavlja jednu od najbezbednijih zemalja sveta država za život. Iako se Kopenhagen, njen glavni grad, dugo nalazio pod okupacijom Nacist, od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima. Stanovnici Danske su više fokusirani na ekonomski napredak nego na stupanje u razne oružane sukobe. Osim toga, veoma su prijateljski nastrojeni, otvoreni i voljni da pomognu.

-------------------
Naravno kad su na krajnem obodu kontinenta, koga jos zanima kamencuga danska.
Vedeli bi da li bi bili to sto jesu da su kojim slucajem na balkanu.


Prebacite ih ovde pa cete videti koliko su mirni kad se nadju na putu dva zla ovog komunistickog sa istoka ili ovog kapitalistickog sa zapada.

Glas Srbije

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.

darko

pre 7 godina

Zemljak, 01. maj 2016 17:24

po istoj logici to mozes za sebe da kazes takodje jer nas kroz vekove mnogi nisu podnosili.... sto se kineza tice, osim izleta izvan okvira kineske teritorije u vreme kada je dinastija yuan preuzela drzavu, oni nisu imali osvajanja izvan svojih teritorija, sto se ne moze bas reci za mnoge na ovoj listi...

Stojin

pre 7 godina

Ako je neka drzava clanica vojnog saveza koji u zadnjih 20 g zari i pali planetu, tesko da tu naciju ili drzavu mozemo nazvati miroljubljivom.

Dragan

pre 7 godina

Ako sam dobro razumeo, ocena se odnosi na sadasnjost, ne na proslost. Japan je danas jedna od najmiroljubivih nacija na svetu koja po ustavu ne moze imati vojsku, a stopa kriminala je medju najnizim u svetu. Nasilje ne postoji ni na fudbalskim stadionima.

Tanja

pre 7 godina

Ne postoje miroljubive nacije, postoje dobro uredjene drzave. Razlog njihove uredjenosti je u izboru prioriteta, vazniji im je ekonomski razvoj, sto opet nema veze sa miroljubivoscu, nego sa zdravim razumom i mogucnostima.
Zato i ima manje kriminala, ljudi se uglavnom ne radjaju predodredjeni za npr. karijeru lopova, oni to postaju u uslovima nemastine, nesigurnosti i losih uslova zivota.

Faktori koji uticu na orjentaciju drzave u prostoru i vremenu su klimatski, geografski, geomorfoloski, verski, politicki…kao i interakcija ovih faktora.

bzvz

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
A i ovaj @neutralni felsh koji ovde pljuje a tamo na drugim temema velica velikog vodju. On ce nam doneti red i rad valjda.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Index uzima 3 stvari. Kriminal po glavi stanovnika u zemlji. Potrosnja GDP za vojsku i trenutni konflikti u kojima utice tvoja zemlja.Tako nesto.

Xxl

pre 7 godina

Svedska je slala avione u kampanji protiv Gadafija! Nije istina da nije umesana u ratove vec 200 godina. Al sad je bumerang u vidu najezde Arapa pogodio po sred cela. Poslednjih godina imate eksploziju kriminala.

Antisha

pre 7 godina

"E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo."@kiselo grozdje

Zalosno, ali istinito. Ma kad se balkanci grupiraju, nestaje animoziteta jednih prema drugima, krece divljaluk. Ako nema trece stranke da im bude dusmanin i krivac, onda udare braca jedni po drugima. Dosta su se ubijali medjusobno u ratovima pa im to dodje kao dobar izgovor da dijele pravdu i osvetu.

Albert

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

Lesoto

pre 7 godina

1.Lesoto
2.San Marino
3.Andora
4.Lihtenštajn
5.Butan
6.Trinidad i Tobago
7.Tahiti
8.Zanzibar
9.San Vincent
10.Martinik
.
.
.
22.Jamajka
.
.
.
99.Severna Koreja
100.Juzna Koreja
.
.
.
199.???

zoki

pre 7 godina

Butan. Nit je kad ratovao, nit ima kriminala, nit političkih sukoba. Potpuni mir.
(Moljac, 02. maj 2016 07:54)


... i beda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 2. maj 2016 10:37)

Butan je bedan jer nije ratovao, nema kriminal, niti politicke sukobe.

Shvatam sta si zeleo da kazes, ali kako se to uklapa u gornji komentar ?

X=iks

pre 7 godina

Treba da procitate datum kad kradete tekstsa stranih sajtova! Belgija!?
(Vlad, 1. maj 2016 21:34)

Da bar prepisuju s nekih sajtova! Jok, oni kupe ribu, pa prepisu clanak iz novina u koje je bila umotana. I ne gledaju sta su prepisali. Vazno je da ispune normu.

Bojan

pre 7 godina

@Kiselo Grozdje

Covece! Tebi su svi krivi osim tebe! Pa sta ima veze sto si cica, ako si tako "divan" ti ces i sad nesto uraditi i napraviti od sebe i svog zivota. Ti ocito sebe mrzis sto si po svojim merilima protracio zivot, pa sad neko mora biti kriv, pa neka to budu svi oko tebe. Da su svi na svetu bili drugaciji ti bi bio ko-zna-ko-i-ko-zna-sta. Ovako si niko i nista. Svasta. Nezadovoljstvo okolinom i okruzenjem je osobina infantilnosti tj. nezrelosti. Svako bira ili stvara svoje okruzenje, ako ceka da se nebo, zemlja, i ljudi oko njega promene, onda ocito ima problem sa percepcijom realnosti i zivota uopste.
Ajde pogledaj se u ogledalo i videces da uopste nisi lose prosao. I uradi sve sto je do tebe - nemoj da budes prljav, nemoj da bacas gde sta stignes, postuj svaku vrstu reda i zakona (ali cak i ako ti se ne svidja) i eto... bices srecan i zadovoljan gde god da si.

kiselo grožđe

pre 7 godina

@ (Bojan, 4. maj 2016 10:07)

Uz to, ovo je tipicno razmisljanje sitnih miseva. Bez ikakve vizije niti ideje o necemu boljem, vecem, drugacijem... Samo im je vazno da je njima toplo i udobno u njihovoj rupici, pa neka je i smrdljiva...


Odvratno. Mislim, ne osporavam ja nikome pravo da mu to bude zivotna filozofija. U stvari podrzavam svakoga u tome. Ali onda nemoj da se mesaju u nesto sto je iznad njih, nego neka se baskare slobodno u svojoj toploj rupici, i neka uzivaju, a drugima neka ostave da se bave drugim stvarima i nemoj da smetaju.

šta je bilo, kiselo grožđe?

pre 7 godina

Kako se vise sami sebi ne zgadite sa tom istorijom. Ono kad neko nema nista drugo, nego samo enja o istoriji. Sto ne citate Radoja Domanovica Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola, ima tamo o tome i o vama. Lepo je to, vasi dedovi bili ovakvi i onakvi, ali koja su vasa dostignuca? Balkanski gedze gde se ne zna ni za kakav red znaju o najuredjenijim i najcivilizovanijim zemljama sveta. Odvratno. Kakvi likovi, neverovatno. Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.

Potpuno realno i bez pogovora

pre 7 godina

A kad bi se pravilno lista za najNEmiroljubive zemlje na celu liste bila bi Amerika, Engleska, Srbija i Turska, a mozda bi bilo mesta i za Bugare. Ako cemo iskreno, najvise miroljubiva drzava na celom svetu je Costa Rica. Nemaju uopste vojsku, samo policiju. Tako se radi, Balkane moj!
Ajde, sad lepo, ud'rite po minusima, nesto drugo i bolje od vecine ovde ni ne ocekujem.

Milan

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.

kiselo grozdje

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima...
(noah, 1. maj 2016 18:42)
IO sta kazes, nisu u pravu? I ja isto sve mislim o juznjackim narodima kao oni, pa sta. Zato sto je sve to tacno. Niko ne kaze da su bas svi do jednog takvi, ima izuzetaka, ali generalno je taj spereotip tacan. Sve to na geografskim sirinama ispod Dunava + Francuzi, sve to nista ne vredi. To sa tim mediteranskim mentalitetom. Neuravnotezenost, sklonost haosu i neuredjenosti, sklonost prevarantstvu i mućkanju, sve ono sto oni zovu "sponatanost" i "strastvenost", sve je to dobro samo za izbegavanje. Skoro su mi maltene suze posle kad sam citao neki tekst o Sloveniji koja je na vrhu ove liste, i kako je uredjeno, ljudi pitomi, pristojni, sto im ovaj mislilac najvise i zamera, kaze ovde jeste svinjac, ali je sloboda a oni su kaze tamo zarobljeni. Genija. Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.

ivan't

pre 7 godina

Hahaha, Belgija! Jako mirna i miroljubiva. Centar Natoa, najmilitantnije i najpogubnije organizacije ikad. Belgijanci su drzali pola Afrike u ropstvu. A i islamski terorizam ih najjace udario u Evropi. Ni ostale drzave sa liste nisu mnogo bolje. A Island se drzao po strani - pa gde da se drzi kad je geografski na periferiji periferije Evrope.

Jasdf

pre 7 godina

@" Zar i tu zaboravljamo istoriju"

ocigledno je da se clanak ne zove "istorija sukoba i nasilja po zemljama" vec "koje su najmiroljubivije zemlje". Kakve veze ima istorija sa tim? Tekst se odnoi na danasnje vreme i izvuceni su podatci na osnovu nasilnih krivicnih dela i umesanosti drzava u sukobe, ali ne u proslosti vec danas.

namerno malim slovima

pre 7 godina

Liše dubrovnika '91., crnogorci su najmiroljubivija nacija. Nikad nisu nikoga napadali, vazda se samo branili od raznih okupatora. Što jes' jes'.

most

pre 7 godina

"Danska i Norveška su bombardovali Srbiju 1999. Toliko o njihovom pacifizmu."
Pa do 1999 godine Srbija je bombardovala sve oko sebe,onda ljudi odlucili da joj stanu na put.

Дурмиторски хајдук

pre 7 godina

Да, Јапанци заклети пацифисти...а Скандинавци су то постали након ратова са Русијом. И за Словенију би се дало штошта додати.

WagnerBezLove

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..

Amerofil

pre 7 godina

I normalno, citajuci komentare vidim da se Srbin opet ne slaze sa misljenjem ostatka sveta. Trebali su valjda Srbiju da stave na listu haha
Potpisujem listu, zivim u Svedskoj 27 godina. miroljubiv narod, totalna suprotnost Srbima. Vidim mnogi pominju NATO i bombardovanje Srbije,a ceo svet zna da je NATO miroljubiva organizacija koja je spasila narod na Kosovu od istrebljenja koje je tadasnji Beograd sprovodio. Zatim pominjete Belgiju, a kriminal i terorizam u Belgiji ne uzrokuju Belgijanci vec stranci iz arapskih zemalja. Dakle, Belgijanci nisu ratoboran narod. Trazite mane ovim zemljama, i idete duboko u istoriju (pre 70 g u vezi Japana, pre 300 godina u vezi Belgije, Svedske), shvatite da tada niko nije bio perfektan, bilo je neko drugo vreme, svi su ratovali. Ova lista prikazuje danasnjost!!! Sve te nekadasnje kolonijalne zemlje su VRATILE KOLONIJE DOBROVOLJNO!!! Znaci, danas su to sve razvijene, miroljubive zemlje, a Srbija ratuje na pragu 21. veka! U tome je razlika! Sto se tice pomenutog Singapura, bio je nekada davno kolonizovan od Velike Britanije KOJI SU IM KASNIJE U CIVILIZOVANIJEM DOBU DOBROVOLJNO DALI NEZAVISNOST! Kasnije je Singapur pripadao Maleziji, a 1965 referendumom se otcepio i od Malezije. Malezija je bila prva zemlja koja je priznala Singapur! Kamo srece da je tako postupila i Srbija, ali mi smo neka druga (ne)kultura. Izgubili smo ratove koje smo zapoceli, a opet bismo hteli da nam se vrate teritorije:)

Jovo

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .

CUBE

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

noah

pre 7 godina

To što je niska stopa džeparenja ili javnih tučnjava ne znači da je nacija stvarno miroljubiva. Danci se itekako znaju izrugivati južnjačkim narodima i skloni su rasnim stereotipima. O pokvarenosti Švajcaraca je govorio još i Napoleon a Slovenci su iz čiste zlobe inicirali sukob sa Hrvatskom, sa kojom su odranije bili "prijatelji". Česi sa visine gledaju na Slovake, zato im se i raspade država doduše bez rata jer nisu bili izmešani a o Japanu je smešno govoriti. To je jedna od najsurovijih država na svetu kroz čitavu svoju istoriju. Napr. i dan danas je dozvoljeno batinanje djaka od strane profesora po školama. Stvarno miroljubivi.
Možda su autori mislili na miroljubiv odnos prema vladi SAD, tj. poltronisanje, to je onda drugo i lista je korektna.

Danac

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.

kide

pre 7 godina

Sve nabrojane drzave osim Švajcarske učestvuju i sukobima sirom planete... tako da neko ko ubija druge ljude na par hiljada kilometara udaljenosti od svoje zemlje i nije bas miroljubiv!!!

ИБАРСКИ МРМОТ

pre 7 godina

1.Румунија
2.индија
3.србија
4.исланд
5.чиле
6.јерменија
7.нови зеланд
8.куба

UsnulaPapaja

pre 7 godina

Ubrajam tu i Nemacku, bez obzira na istorijske cinjenice iz dva rata, nema naroda koji nije posejao rat i mrznju protiv drugoga, ali 70 g. kasnije Nemci su po mom iskustvu otvoren i prijatan narod.
(Milan, 01. maj 2016 20:50)

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)

darko

pre 7 godina

Osim što je predivna, Japan je i potpuno miroljubiva država. Kinezi i Korejanci se možda ne bi s time složili, ali statistika je statistika.


dal ovaj sto je pisao clanak ima 2 zavrsena razreda osnovne? japan je sistematski toliko pobio kineza da se o miroljubivosti ne moze pricati dok jos ima zivih predanja o tome.... svasta....

Leksa

pre 7 godina

Jedino se slažem za Češku . Slovenci su se '91-e pokazali kad su ubijali mlade vojnike , a ovi svi su posebna priča .
Dobri vohak Švejk .
(Jovo, 1. maj 2016 17:15)
Ovo moze da napise samo neko ko nikad nije ziveo u Ceskoj. Vece ksenofobe i rasiste nisam sreo u zivotu. Ako si slucajno Rom, najgore mesto za zivot na svetu za tebe za je Ceska.

mup

pre 7 godina

Srbiju mnogi ovde smatraju nemiroljubivom, a ona u zadnjih nekoliko vekova nije nikoga napadala, osim ako neko nasiljem ne smatra odbranu svog naroda i teritorija. O Japanu nebih trosio reci, jer se o pohodu na Mandzuriju moze pricati u najcrnjem smislu. Svedjani su takodje bili osvajaci. Poznato je da je Kralj Gustav u 16. veku osvojio pola Rusije. Problem je sto u tom osvajanju nije sreo ni jednog Rusa, a kad su ruje primetile da im se neko muva po ataru, nalupali su Svede i poslali ih kuci. Danas oni prodajom oruzja zaradjuju velike pare, jer su shvatili da je pametnije da njihovim topovima i avionima ratuju drugi. Danci takodje imaju ozbiljnu proizvodnju oruzja, sto se ne moze smatrati idealom miroljubivosti.

Misa

pre 7 godina

Svedska nije ratovala samo dve decenije. !812 je se zavrsio zadnji rat u kojem je ucestvovala i to protiv Rusije. Posle toga je samo ucestvovala sa nekim trupama pod uniformom UN kao sto je Srbija radila u Afganistanu, i to najvise sa medicinskim osobljem kao u Libanonu i Kipru. Ucestvovanje u ratovima je lose po ekonomiju i zato rekord ce se jos duze cuvati.

Lala

pre 7 godina

Cudi me da na spisku nema Srbije,narod koji se kroz istoriju uvek branio,nikada tudju teritoriju nine oteo.Narod koga krasi tolerancija i postenje...

haylee

pre 7 godina

Pa, ako se iniciranje gradjanskih ratova i momentalno povlacenje iz istih ne racuna, onda stoji.

Slovenija
Slovenci se nalaze na samom vrhu liste najsigurnijih zemalja sveta. Prema broju organizovanog kriminala, prisutnosti nasilja i spoljašnjim sukobima, Slovenija je jedna od visoko pozicioniranih članica UN-a prema sigurnosti koju pruža svojim državljanima.

blagomeni

pre 7 godina

Danska... "od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima."
Setimo se da su danski avioni učestvovali u bombardovanju Srbije 1999.
Daklem, nalazila se u sukobima po sopstvenom izboru.
Takođe učestvuju u vazdušnim napadima na ID.

kuki

pre 7 godina

Pitajte Islanđane kako ocenjuju viševekovnu okupaciju od strane Danske ... Pametnom dovoljno. Biće teško naći Islanđanina koji če vam dansku vladavinu opisati drugačije nego što mi opisujemo tursku ...

Јабучило

pre 7 godina

vrlo sumnjiva tvrdnja za Švedsku ...
(deki, 01. maj 2016 19:06)
Švedska nije ratovala od 1815. godine. Da lim je to na čast ili ne, naročito u Drugom svetskom ratu, u to ne bih ulazio. Ali činjenica je da 201 godinu nisu ratovali.

ibro

pre 7 godina

Slovenija? Možda bi porodice regruta (iz svih republika SFRJ) bez municije u okvirima, streljanih s leđa, imale nešto da kažu na tu temu?

Belgija? Možda nekome u bivšem belgijskom Kongu da kažete ovo, baš me zanima kako bi ste se proveli?

Japan? Ma hajte molim vas...

mika

pre 7 godina

Danci su prvi podržali bombardovanje Libije i ponudili svoje avione za napade na Gadafija. Izlišno je pominjati kako danas Libijci žive. Toliko
o najmiroljubivijoj naciji...

neutralni felsh

pre 7 godina

Zbog toga su mi i posle suze, gde sam ja proveo zivot i sa kakvima. Samo sam ga dzabe protracio. Isto kao i svi koji se ovde rode i ostanu. I sta vi uopste ovde hocete da sacuvate, sta se vama ovde svidja pa se toliko opirete promenama i necete da priznate da su severni narodi na visem civilizacijskom stepenu razvoja, i treba da se ugledate na njih? Prljavstina, ne zna se nikakav red, opsta manicnost i neuravnotezenost, laganje, sklonost samoupravljanju u tudjem, ma odvratno. Odvratno. Sta li nekome ovde moze da se svidja, za mene ce ostati mioterija.
(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)


:)

neutralni felsh

pre 7 godina

Zato sam se ja u vojsci druzio samo sa Slovencimas a oda ovih odavde sam bezao da ih ne vidim. I sad isto to radim. Prepotentni, bahati, ma poslednji ljudi. Slovenci ljudi miroljubivi, uzdrzani, to su ljudi. Zao mi je sto nisam otisao tamo kad se raspadala SFRJ da ostanem a vas vise nikad da ne vidim i nikad vise da ne dodjem ovde. Primitivizam poslednje vrste.
(šta je bilo, kiselo grožđe?, 01. maj 2016 19:41)


zlatno pravilo kad odes preko grane: sto manje posla sa nasima, mirnija ti glava.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Majstore,pa kad su videli da ne ide oruzjem,porobili su Evropu bankarski. Shvati,Nemci su uz Amere vlasnici(ali bukvalno) cele Evrope(direktno ili indirektno)
(UsnulaPapaja, 01. maj 2016 21:28)
Meni je Nemac gazda i hvala bogu na tome, samo da nije Srbin, a pre svega nasa drzava. Voleo bi kad bi se sve sto moze prodalo, a onda, za ono sto nije prodato stavljen Skandinavac, Nemac i tako neki. Za 1 godinu dana bi procvetali. Red, rad i disciplina

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.
(Glas Srbije, 2. maj 2016 01:59)
Dosta bre vise da glupostima o istoriji. Dosta vise. Kako se ne urazumite vec jednom, sta nije u redu sa vama. Nikoga nije briga sta je mediteran bio pre 2000 godina. Ako vas nisu obavestili to vreme je odavno proslo. Mora da je to sa tom istorijom neka bolest. Normalni ljudi ne blebecu po ceo dan o necemu sto je bilo pre hiljadu godina dok se oko njih sve ruši. To nije normalno. Uostalom, vidim mnogo pominjete 1999, a nesto se ne secate svih dzabe para koje vam je dala Norveska pa i Japan. Malo ste mnogo nezahvalni. To je mozda zato sto niste dobili dovoljno veliku vaspitnu palicu. Vidis kako su Japanci sad miroljubivi. I Nemci isto. Nisu bahati kao vi i popuno nepouzdani, nepredvidljivi i iracionalni. More ko je vas poznavao, ni pakao mu nece tesko pasti.

Nemanja

pre 7 godina

Dok god vidim ove hrabre komentare koji Srbiju prikazuju realno kakva jeste i to od Srba ja se zadivim , odusevim. Da je manje Srba koji zive mitove i legende, vec da su pre svega religiozan, posten, uredan i funkcionalno, ne mora visoko, vec pre svega funk. obrazovan narod da vecina ima jaku srednju skolu i znaju raditi, da je manje mrzovoljnih, nezadovoljnih kojima od mrzovolje upadnu lica i svi se naboraju tako da znam ko je Srbin i ovde u inostranstvu tacno po licima i glavama u oblacima puni h sebe, Srbija bi bila napredno pre svega , duhovno napredna zemlja a samim tim kada je sve u balansu dodje i materijalna blagodet. Ali ako Srbi nasteve da mrze sve narode oko sebe, i veci deo sveta, glumiti zrtvu , neici u crkvu i sl. , onda neka ne ostane ni za pod sljivu, neka se dobri utope u neki divan narod, bilo Nemce, bilo Svedjane bilo Slovence.

Dedal

pre 7 godina

Švicarska? Kako da ne. Zemlja sa najboljom maskom. Najprimitivnija država kojoj svi gledaju kroz prste. A naoružani su ko Rusi, ne znam zašto..
(WagnerBezLove, 01. maj 2016 17:58)
Zato što nenaoružane države nikako nisu neutralne. Nisu blesavi da se razoružaju i kažu "pa neće valjda niko da nas napadne".

Jeremija Krstić

pre 7 godina

Hvale se balkanci u zatvoru kako su oni najveci lopovi ,kada upada ciga u celiju.
Šta mi lopovi ?Neznate vi da ima boljih lopova od nas?!Švajcarci!!!
Otkud cigo švajcarci baš mi njih najviše volimo da krademo?!
Bato gleda te u oči i krade!!!!

Nindza

pre 7 godina

Za one koji su zaboravili 1999. ove nacije mozda jesu miroljubive. O kolonijalnoj istoriji i masakrima ovih zemalja i ne vredi govoriti. I Svajcarska kao vojna zemlja.
Ovde je jedino mesto Islandu, ovi ostali imaju krvi na rukama ijao. I cuj, Japan koji je pobio preko 20 miliona Kineza... Onda mogu i SAD i Engleska.
To sto je Danska igrom prilika (zbog americkog ulaska u Evropu, dakle ne njihovom zaslugom) daleko od bilo kakve linije sukoba, ne znaci da su ljudi tamo miroljubivi i tolerantni. O tome se moze pricati tek kad nevolja zakuca na vrata.
Sto vidimo na primeru ostavljanja svinjskih glava u izbeglickim kampovima i slicno.

Sinbad

pre 7 godina

@amerofil NATO miroljubiva oraganizacija? Spasila narod na Kosovu? Kolonijalne sile vracale zemlju dobrovoljno? Dzaba tebi sve,i da zivis u Svedskoj jos 270 godina.

Da se ne zaboravi

pre 7 godina

Ako su japanci miroljubivi, onda treba da su na listi i nemci. Zar i tu zaboravljamo istoriju, i nijihove zločine koje su pravili po Aziji, veće i od nemaca...ako su miroljubivi zašto ih toliko mrze koreanci, kinezi, amerikanci...

Sumadin

pre 7 godina

Alo, pa Danska je zadnjih 20 godina bila u 6 ratnih misija! U Kopenhagenu je trenutno 2 dela grada gde Arapi haraju i svi se plade da prosetaju nocu. Inace je zemlja rasisticka, ali je nasilje ipak na minimumu. Sve u svemu je Danska jedna arogantna i bogara zemlja.
(Danac, 1. maj 2016 22:08)

Mislis ima nesto trulo u njoj?

bzvz

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
A i ovaj @neutralni felsh koji ovde pljuje a tamo na drugim temema velica velikog vodju. On ce nam doneti red i rad valjda.

Alexa

pre 7 godina

Mislim da je i Mongolija jedna od najmiroljubovijih država. Posle prihvatanja tibetanskog budizma, nekada najratobornija, postali su jedna od najmiroljubivijih azijskih nacija. Kod njih je posle dugog perioda komunističke vlasti, uvođenje višepartijske demokratije devedesetih, prošlo bez ikakvih problema i sukoba.

prokletnici

pre 7 godina

Totalna glupost.To što je neko ratovao ili nije,ne čini ga miroljubivim.To je samo splet okolnosti,možda pragmatična ,a možda i izdajnička politika,zavisi od ugla gledanja.Ove države i nacije sa liste su sve samo ne miroljubive.Čak većina njih bi trebala da se nadje sa druge strane rasporeda.

Glas Srbije

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28) Au ala si ti zabrazdio. Stereotipi nikada nisu tacni zato se i zovu tako ali gde bi to to znao. Ti severnjaci su u doba kad je mediteran bio centar svetske kulture dok ga ti "civilizovni" srvernjaci razorili.

rabo

pre 7 godina

Veoma je teško ustanoviti realna merila za takvu procenu jedne nacije. Da, Japanci jesu miroljubivi posto su posle nevidjenih zlocina dobili dve atomske bombe. Totalan red, uredjenost, moze da dovede do fašizma, pa to je vidjeno. Zato mi pohvale tih drustava po nemackom uzoru nisu uzor. Nema slobode bez mogucnosti da se ne poslusa. Uostalom, svako bira sta mu odgovara. Ja volim ovaj nas, pomalo haos. Lepota svakako jeste u razlicitosti. Zato nikoga ne treba potcenjivati. Pogresno je. Ja licno, ne mogu nikako zbog reda i discipline da glorifikujem nacije koje su odgovorne za toliko mnogo smrti i patnje na svetu.

olja

pre 7 godina

Svedska - nekako mi zasmeta ono o prodaji oruzja i njihovoj miroljubivosti. To mu dodje ovako: mi vama oruzje pa se ubijajte, a vi nama pare. Mi miroljubivi, a vi nasilnici.

Mirko

pre 7 godina

Danska

Danska jse nalazi na vrhu liste zbog činjenice da predstavlja jednu od najbezbednijih zemalja sveta država za život. Iako se Kopenhagen, njen glavni grad, dugo nalazio pod okupacijom Nacist, od II svetskog rata ne nalazi se u sukobima. Stanovnici Danske su više fokusirani na ekonomski napredak nego na stupanje u razne oružane sukobe. Osim toga, veoma su prijateljski nastrojeni, otvoreni i voljni da pomognu.

-------------------
Naravno kad su na krajnem obodu kontinenta, koga jos zanima kamencuga danska.
Vedeli bi da li bi bili to sto jesu da su kojim slucajem na balkanu.


Prebacite ih ovde pa cete videti koliko su mirni kad se nadju na putu dva zla ovog komunistickog sa istoka ili ovog kapitalistickog sa zapada.

Albert

pre 7 godina

Mislili ste da je ovo spisak najhladnijih i najmanje emotivnih ljudi na svetu (Japan je izuzetak). Tamo samo na izlet mogu, nikako zbog duhovnog i psihikog ispunjenja. A povrsinski su frigidni prema drugima, ali zato olako dizu ruke na sebe. Zar Svajcarska nije vodeca po broju samoubistava?

Mare

pre 7 godina

Kiselo grozdje, jako ruzan komentar. Svojim primerom ja zelim da ovu zemlju ucinim boljom. Niti sam lenj, zapusten, prljav i haotican, iako sam "juznjak", siguran sam da bi ova zemlja bila mnogo bolja da je nesto severnije, a ne na raskrsnici istoka i zapada, na vecitoj suludoj balkanskoj vetrometini. Kod severnjaka mi se stosta svidja, ali za mnoge stvari se ne bih menjao. Tako da o ukusima ne vredi raspravljati.

Dragan

pre 7 godina

Ako sam dobro razumeo, ocena se odnosi na sadasnjost, ne na proslost. Japan je danas jedna od najmiroljubivih nacija na svetu koja po ustavu ne moze imati vojsku, a stopa kriminala je medju najnizim u svetu. Nasilje ne postoji ni na fudbalskim stadionima.

kiselo grozdje

pre 7 godina

(kiselo grozdje, 01. maj 2016 21:28)
Pa sto nisi otisao odavde kada si tako ocajan i razocaran vec decenijama? Takvih kao ti mi je zao, nije imao petlju da ode a toliki "primitivci, bahati" su otisli. U stvari mrzis sebe, priznaj.
(bzvz, 2. maj 2016 12:56)
Naravno, ali to je zato sto sam budala koja nije ni htela da ide, jer sam bio idealista koji je decenijama naivno verovao da vi hocete da se uljudite, ali ne mozete jer vam, smetaju kojekakvi Milosevici, Kostunice, ćerači i ostali bolesnici. Onda sam jednog dana pre nekoliko godina doziveo "epiphany" , otvorile su mi se oci, i sve sam jasno video. Vi uopste ne zelite da se civilizujete jer vi svaki red shvatate kao neprijateljsko okruzenje. To je takodje razlog zasto se derete protiv onoga iz SFRJ. Ne smeta vama tadasnji politicko ekonomski sistem koji bi odmah vratili, nego sto te tada ipak morali manje vise da postujete neki red, kakav takav. Silom da, neprirodno da, ali to tako treba. Ali je tada vec bilo kasno za mene, jer sam vec postao čiča. Sad bih pristao da negde cistim klozete, ili da budem nocni cuvar, ili slicno cime moze da se bavi čiča od 50+, samo da nisam ovde sa vama, samo sad je kasno.

E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo.

Cvexi

pre 7 godina

Na muci se poznaju junaci. Lako je biti miroljubiv hiljadama kilometara od linije vatre. Ipak mislim da smo svi isti rodjeni, mada neke nacije se jesu snasle lepo tipa Singapurtjani, iako mali imaju naprednu drzavicu.

darko

pre 7 godina

Zemljak, 01. maj 2016 17:24

po istoj logici to mozes za sebe da kazes takodje jer nas kroz vekove mnogi nisu podnosili.... sto se kineza tice, osim izleta izvan okvira kineske teritorije u vreme kada je dinastija yuan preuzela drzavu, oni nisu imali osvajanja izvan svojih teritorija, sto se ne moze bas reci za mnoge na ovoj listi...

Stojin

pre 7 godina

Ako je neka drzava clanica vojnog saveza koji u zadnjih 20 g zari i pali planetu, tesko da tu naciju ili drzavu mozemo nazvati miroljubljivom.

Tanja

pre 7 godina

Ne postoje miroljubive nacije, postoje dobro uredjene drzave. Razlog njihove uredjenosti je u izboru prioriteta, vazniji im je ekonomski razvoj, sto opet nema veze sa miroljubivoscu, nego sa zdravim razumom i mogucnostima.
Zato i ima manje kriminala, ljudi se uglavnom ne radjaju predodredjeni za npr. karijeru lopova, oni to postaju u uslovima nemastine, nesigurnosti i losih uslova zivota.

Faktori koji uticu na orjentaciju drzave u prostoru i vremenu su klimatski, geografski, geomorfoloski, verski, politicki…kao i interakcija ovih faktora.

Antisha

pre 7 godina

"E sad kad sam ja lepo prizn'o, hajde ti da priznas da vi ne zelite da se uljudite zato sto svaki red shvatate kao okov, da ste zato izvrsili urbicid, i da zato kad ste u civilizaciji pa morate da se ponasate civlizovano, jedva cekate da dodjete ovde da se izivljavate, "opustate" i pravite svinjac. Da cujemo."@kiselo grozdje

Zalosno, ali istinito. Ma kad se balkanci grupiraju, nestaje animoziteta jednih prema drugima, krece divljaluk. Ako nema trece stranke da im bude dusmanin i krivac, onda udare braca jedni po drugima. Dosta su se ubijali medjusobno u ratovima pa im to dodje kao dobar izgovor da dijele pravdu i osvetu.

zoki

pre 7 godina

Butan. Nit je kad ratovao, nit ima kriminala, nit političkih sukoba. Potpuni mir.
(Moljac, 02. maj 2016 07:54)


... i beda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 2. maj 2016 10:37)

Butan je bedan jer nije ratovao, nema kriminal, niti politicke sukobe.

Shvatam sta si zeleo da kazes, ali kako se to uklapa u gornji komentar ?

Xxl

pre 7 godina

Svedska je slala avione u kampanji protiv Gadafija! Nije istina da nije umesana u ratove vec 200 godina. Al sad je bumerang u vidu najezde Arapa pogodio po sred cela. Poslednjih godina imate eksploziju kriminala.

kiselo grožđe

pre 7 godina

@ (Bojan, 4. maj 2016 10:07)

Uz to, ovo je tipicno razmisljanje sitnih miseva. Bez ikakve vizije niti ideje o necemu boljem, vecem, drugacijem... Samo im je vazno da je njima toplo i udobno u njihovoj rupici, pa neka je i smrdljiva...


Odvratno. Mislim, ne osporavam ja nikome pravo da mu to bude zivotna filozofija. U stvari podrzavam svakoga u tome. Ali onda nemoj da se mesaju u nesto sto je iznad njih, nego neka se baskare slobodno u svojoj toploj rupici, i neka uzivaju, a drugima neka ostave da se bave drugim stvarima i nemoj da smetaju.

Lesoto

pre 7 godina

1.Lesoto
2.San Marino
3.Andora
4.Lihtenštajn
5.Butan
6.Trinidad i Tobago
7.Tahiti
8.Zanzibar
9.San Vincent
10.Martinik
.
.
.
22.Jamajka
.
.
.
99.Severna Koreja
100.Juzna Koreja
.
.
.
199.???

Bojan

pre 7 godina

@Kiselo Grozdje

Covece! Tebi su svi krivi osim tebe! Pa sta ima veze sto si cica, ako si tako "divan" ti ces i sad nesto uraditi i napraviti od sebe i svog zivota. Ti ocito sebe mrzis sto si po svojim merilima protracio zivot, pa sad neko mora biti kriv, pa neka to budu svi oko tebe. Da su svi na svetu bili drugaciji ti bi bio ko-zna-ko-i-ko-zna-sta. Ovako si niko i nista. Svasta. Nezadovoljstvo okolinom i okruzenjem je osobina infantilnosti tj. nezrelosti. Svako bira ili stvara svoje okruzenje, ako ceka da se nebo, zemlja, i ljudi oko njega promene, onda ocito ima problem sa percepcijom realnosti i zivota uopste.
Ajde pogledaj se u ogledalo i videces da uopste nisi lose prosao. I uradi sve sto je do tebe - nemoj da budes prljav, nemoj da bacas gde sta stignes, postuj svaku vrstu reda i zakona (ali cak i ako ti se ne svidja) i eto... bices srecan i zadovoljan gde god da si.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Index uzima 3 stvari. Kriminal po glavi stanovnika u zemlji. Potrosnja GDP za vojsku i trenutni konflikti u kojima utice tvoja zemlja.Tako nesto.

X=iks

pre 7 godina

Treba da procitate datum kad kradete tekstsa stranih sajtova! Belgija!?
(Vlad, 1. maj 2016 21:34)

Da bar prepisuju s nekih sajtova! Jok, oni kupe ribu, pa prepisu clanak iz novina u koje je bila umotana. I ne gledaju sta su prepisali. Vazno je da ispune normu.