Četvrtak, 05.09.2019.

12:00

Tetovirani ljudi su impulsivni i brzopleti: "Kratkoročno planiraju i brzo donose odluke"

Izvor: B92

Tetovirani ljudi su impulsivni i brzopleti: "Kratkoroèno planiraju i brzo donose odluke" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

dominus

pre 4 godine

EU Citizen

Na tvoj komentar bih samo dodao da je postalo degutantno pojedine sportove gledati, naročito fudbal, zbog te "epidemije" koja vlada već skoro deceniju.
Što se žena tiče, teško je zamisliti noć provesti sa takvom.

Milos

pre 4 godine

Citam i ne verujem da je 21 vek...!!!! Ej bre ljudi sta kog boli sta ko radi sa svojim telom?? Dal to jaca samopouzdanje ili ne znam sta,dal je bitno vama ne istetoviranim?? Kako mozete takve predrasude da imate o ljudima koje ne poznajete nego na osnovu toga sto ima tattu znaci da je stoka!!!???? Sramota ste bre !!! I treba da zivite sami i bez igde ikoga vi sto pljujete i vredjate !!! Nece to da se promeni!! Dok se vi ne promenite!!!!!!Ko voli nek izvoli!! Niko se nikada nije pokajao tetovaze!! Ne postoji ta osoba!!! Eto to deco treba da znate!!!! Pitajte bilo kog istetoviranog!!!!

Milsoav

pre 4 godine

Stikle na noge, noge u kola i tetovaza na ledja gola...

Ta "tetovaza na ledja gola" se na engleskom naziva "tramp stamp" pa vi pogledajte sta to znaci.

Masalačak

pre 4 godine

Zasto mi isarani ne dobijemo neku paradu kao LGBT?
Zasto ne ?
(Milos, 5. septembar 2019 17:53)

A zašto treba da "dobiješ" tu paradu i od koga?!

Što se vi išarani sami ne organizujete? Uostalom, to ne bi bilo ništa novo, u svetu već odavno postoje tatu festivali i slične manifestacije.

Masovna moda tetoviranaja je, kao i toliko drugih pomodnih stvari, krenula iz SAD. Međutim, ni tamo nisu svi baš oduševlejni time. Pre neki dan geldam neki američki film o čoveku koji je živeo sa starijom ženom i na kraju je upucao jer nije mogao više da podnese njen teror i zvocanje.

Radnja se odvija u malom gradu, čovek je inače bio mnogo dobar, išao redovno u crkvu, pomagao svima i bio stvarno omiljen među ljudima. ALi pošto je otkriven kao ubica, treba da mu sude, za šta je potrebno da se formira porota.

Oduševila me scena kada u lokalnom baru novinar intervjuiše nekog čiču, koji kaže:

"Nema šanse da se ovde formira porota! Ma, samo ih pogledaj: više TETOVAŽA nego zuba, a njih 10 da skupiš na gomilu ne bi sastavio ukupno ni pola jednog mozga!"

Pomislio sam da to važi i za mnoga mesta u Srbiji. Minus tetovaže, naravno...

Komša

pre 4 godine

@Peter
Tetovirani su svakakvi - impulsivni i promišljeni,loši i dobri,odgovorni i neodgovorni.Njihove tetovaže mogu biti vidljive ili skrivene,nama dopadljive ili ne.
Oni mogu izavati pažnju,i ne moraju ali ljudi koji procenjuju druge osobe isključivo po načinu odevanja,frizuri ili tome da li su tetovorani ili ne (dakle,po spoljašnjem izgledu) nisu samo površni - mogu biti i opasni.
Verovanje u stereotipe kao u sveto pismo je svet zavilo u crno.
U tome ima neke tendencije ka totalitarizmu.
Moja generacija pamti iz priča predhodnih kako su "čupavce" prisilno šišali "da liče na ljude".
A ovi bi da "deru" kozu ili šta.
Nek rade ljudi šta hoce ,dok ne ugrozavaju tudju slobodu.
Pritanizam je jedna malogradjanština.
A ti što ne bi poverili novac tetoviranoj osobi su rodjeni da budu prevareni- pa svi prevaranti su "fini i ugladjeni" i potpuno se uklapaju u taj "lep i pristojan svet" baš da bi prevarili te površne koji robiju stereotipima.

palop

pre 4 godine

Kad procitam ove komentare dodje mi sutra da idem da se tetoviram, valjda ce me zaobilaziti ovi sto znaju sve o nekome na osnovu jednog pogleda...

zzz

pre 4 godine

Volim umetnost volim tetovaze, a komentari pokazuju zasto je Srbija tu gde jeste. Odbijanje da prihvate da svet ide napred da se ljudi menjaju da se trend menja itd. Jednostavno jos taj post komunisticki dzabolebarski mentalitet je prisutan u Srbiji.

miki

pre 4 godine

Da li bi bilo kod vas dozvolio da se, o vasem zdravlju, parama ili pravima, stara tetovirani doktor, bankar ili advokat?
(Bela vrana, 5. septembar 2019 20:10)

Slican komentar je davno imala i moja pokojna baba, ali se odnosio na ljude sa mindjusom ili nesto duzom kosom.

nije lose

pre 4 godine

jel ima neko istrazivanje vezano za ljude koji navijaju za razne klubove ili sportiste? zvezdu, partizan, real, barsu, djokovica, federera.....odrasle ljude koji se dice tudjim uspesima, svadjaju po internetu i kafanama, zive tudje zivote i uspehe posto nemaju svoje, loze se na likove koji zaradjuju milione trceci za loptom,dotle da se ubijaju, prekidaju odnose sa ljudima i razvode....sigurno ima neko istrazivanje i o njima.

skidanje tetovaža, najbolji biznis od 2025.

pre 4 godine

Ima ovde nekoliko problema..
Činjenica je da je tetoviranje odlika prostog sveta. To da je postalo masovna pojava ljudi i žena samo potvrdjuje ovo iz prve rečenice, kao i ovo istraživanje.
Ono što mene više nervira osim što je 75% naroda prosto, jeste što lepe žene onim pisanijem nagrdjuju najlepši proizvod prirode, kožu lepe žene.
A da će da se kajete, uhh.

Paja Patak

pre 4 godine

Bio sam pre tri godine u Hamburgu poslovno i domacin posto je bio vikend da ubijemo vreme odvede me na svetski sajam tatu majstora i tetoviranih ljudi.Video sam gomilu ljudi koji nemaju milimetar slobodne koze.Cak i polni organi tetovirani.I zapitam se sta je nagnalo ljude da se tetoviraju.Moda dosla iz Afrike, Amazona od primitivnih ljudi koji su tetovazom verovali u njihovog svevisnjeg jer ih je na to naterao vrac ili poglavica, isterivanje neceg iz svog tela.Jos kada se tome doda busenje nosa, usana, jezika, genitalija utisak je potpun.Sta natera jednog evropljanina, amerikanca i to belce da unakaze za ceo zivot svoje telo.Da se razumemo majstori tatua su veliki majstori i naprave fenomenalne slike na ljudskoj kozi ali odluka da se neko tetovira nije mi jasna.Mislim da je to kompleks, nesigurnost i zelja za dokazivanjem

alo žene, to su retki frikovi i trikovi kamere!!

pre 4 godine

@predrqg
Tačno. Samo tu se nisu naložile na tatu koji nose zbog trenda (ženska posla) nego na nešto drugo. Zato sve više muškaraca trpi podcvenjivanje.

Miki

pre 4 godine

Kao vlasnik velike tetovaze i neko ko je porodican covek, zaposlen, vredan, uredan, posten, nisam nikog ubio, ukrao od nekog, ne varam ljude, zivim svoj zivot i tudji me ne interesuju...mogu da kazem da su svi oni nabildovani, cudno obuceni,svi sto voze auta preko 100 konja i 1.3 kubika, sa stanovima od preko 100kvm isto tako impulsivni i neodgovorni?

Bratislav

pre 4 godine

Dok je bila JNA tetovazu su imali 82 diverzantska 63 padobranska pod obavezno, meni je i danas ostala. Mada sam otisao za USA ali i dan danas je ponosno nosim

Pegone

pre 4 godine

Zaboravio sam da dodam jedino nemojte da stavljate tetovaze posvecene voljenoj osobi ,sta ako pukne veza ? Obicno idu pod laser ili se pravi blackwork- pokrije se sve sa crom bojom

Neko

pre 4 godine

Vidim da je mnogo strucnjaka i psihologa prisutno gde im je fokus apsolutno u nekoj negativnoj ravni u vezi ljudi sa tetovazama.
Tetovaza je licna stvar, isto kao i gace ili seksualno opredeljenje. Ja licno imam veliki broj tetovaza a da ljudi na poslu sa kojima radim vec 2 godine ni ne znaju jer ne idem okolo da paradiram, vec volim. Danas i ljudi sa tetovazama imaju predrasude prema drugima koji nose tetovaze koje se njima licno ne svidjaju. Sve su to nebitne gluposti i predrasude, koje se na ovakvim komentarima najbolje vide.

Sale

pre 4 godine

Tetoviraju se ljudi koji su zeljni da budu primeceni, drugaciji i koji su zeljni da budu u centru paznje. Osoba koja je sigurna u sebe i komforna sa sobom, ne treba joj nikakva tetovaza da se istakne

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

rajko

pre 4 godine

a oni što fazoniraju bradicu, zulufe, nose odela i pažljivo i dugo biraju komad odeće koji će kupiti ili obući? a žene koje se šminkaju? korisnici parfema?

I tako...

pre 4 godine

Ja sam želela da se tetoviram od svojih 16 godina. Kako je vreme prolazilo, menjale su se moje ideje šta bih tetovirala i na kojem mestu na telu. Tako sam shvatila da treba da sačekam da odrastem, da rodim decu (zbog rastezanja kože), pa tek onda da vidim da li još želim tetovažu. Odraslo se, rodila se deca, a mene ideja još nije napuštala. Kad sam rešila da se tetoviram, pozovem bivšeg dečka da me odvede u salon u kojem je on radio svoj tatu. I on mi kaže - biraj pažljivo i dobro i budi sigurna da je to ono što hoćeš, jer tetovaža je prava samo ako govori o onome šta si i u šta veruješ.
Pomislim, šta je ono u šta verujem, šta je konstanta u životu? Promena je jedino u šta sam sigurna.
I stavim privremenu!
Trajala je 7 godina, sama nestala, ja ispunila sebi želju. Win-win.

Cukileta

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.
(penzioner vegetarijanac, 05. septembar 2019 13:05)

Takođe se niko nije ni obučen rodio...

peter

pre 4 godine

Sama cinjenica da neko zvrlja svoje telo u 21 om veku dovoljno govori o intelektu i karakteru osobe. Mislim da su tetovaze super stvar jer nam unapred govore sta mozemo ocekivati od osobe koja ih ima. Ustedi nam svima vreme, trud i razocarenje. Kao muskarcu, volim kad devojke nose tetovaze jer ih zaobilazim u sirokom luku. Male, srednje, velike, bilo kakvo zigosanje je totalno dno dna.

Maslačak

pre 4 godine

Ne treba generalizovati, ljudi se tetoviraju (ili ne tetoviraju) iz milion različitih razloga. Neki to svakako rade baš zato što su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, drugi jer su iskompleksirani i žele da pošalju poruku "hej, ja sam tu!", treći iz ko zna kog drugog svog trećeg razloga. Ono što je bitno je da se ne tetoviraju samo ljudi koji su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, nego i oni drugi. Zato je svako generalizovaneh pogrešno.

Uostalom, tetoviranje nije ništa novo i postoje arheološki dokazi da to ljudi praktikuju poslednjih barem 4-5 hiljada godina!

Ali ono što je stvarno novo i što (mislim da) ranije nije nikad bilo jeste da toliki broj ljudi tetovira krajnje idiotske stvari na sebi, samo zato što je to trenutno "kul" ili "in"!

Drugo što je po meni takođe novo je to ekstremno preterivanje s tetovažama. Otkud ta potreba da čovek liči na tarabu pored škole ili stadiona, bez jednog jedinog čistog cm2 kože?

Mogu da razumem (mada ne odobravam) tetovaže u stilu japanskih jakuza, gde se celo telo namenski tetovira kao jedna celina, ali šarati bezveze po sebi gde god ima mesta nasumične crteže, e to stvarno ne razumem i ne mogu imati visoko mišljenje o nekome ko to sebi uradi jer je to siguran znak nekog unutrašnjeg problema. Da li baš toliko mrzi sebe i svoje telo da mora da ga na taj način "ulepšava"?

Cukileta

pre 4 godine

Koliko ja vidim, ovi netetovirani su puni predrasuda. Mislim da je to mnogo veći problem nego navodni kompleksi koje tetovirani imaju.
Imam jednu tetovažu koju sam uradila tek sa 40 godina, a želela sam je od detinjstva.

Ksenija

pre 4 godine

Kakva glupost! Pa tetovirani, baš zato što znaju da je to zauvek, dugo i dobro razmisle pre nego što se podvrgnu takvoj promeni svoga imidža. To su ozbiljne i hrabre ličnosti, koje se ne obaziru na podrugljive, podcenjivačke i često uvredljive poglede, pa i uvredljive opaske okoline. Oni su uvereni u svoju superiornost i žale "netetovirane" koji ne znaju kakvu životnu divotu propuštaju. Mora da tako nekako razmišljaju, jer ne znam šta drugo može da natera mlade i lepe ljude da se unakaze za vjek i vjekov.

nodi

pre 4 godine

Nikada tetovaza, nikada! Sada si veca faca kada je nemas! Svi su isti, na isti fazon, na istim mestima, prosto, neverovatno kako su ljudi nemastoviti, narocito zene sa tetovazama!

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Po meeni licno je kolicinaa tetovaze obrnuto proporcionalna sa intiligencijom i kulturom.
Homo sapijens je crtao po pećinama a kasnije je dosao do govora i pisanja.
U nedostatku mogucnosti da opisu svoje zelje oni nacrtaju ono sto bi zeleli da misle o njima.
E jos kad se radi o zeni onda je tek odvratno.

Belmont

pre 4 godine

nemam ništa protiv, ko voli nek izvoli.
ali moje neko licno mišljenje je
mene je majka takvog rodila i ne zelim
da menjam/modifikijem svoje telo.
milicija ne reaguje bas lepo kad vidi tetovaze, vremenom dosade...
umanjuje šanse za zaposlenje...

Steve G

pre 4 godine

Bogami, ja imam tetovaze, ne znam da li sam impulsivan, ali sa parama nemam pojma kako! Da planiram nesto dugorocno mi ne pada na pamet i prilicno sam, kako bi neki rekli, infantilan.. Sindrom petra pana, mozda, a i nije mi krivo :) Imam utisak da samo tako mogu da sacuvam zdrav razum u ovoj drzavi. Mozda gresim...

penzioner vegetarijanac

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.

Viktor

pre 4 godine

Ovi što se obilato tetoviraju nisu ništa drugo nego turbo-folk selj***. Misle sad su neke baje, pa idite u vojsku ako ste tako silni. Ne, to ne smeju, za nijh je to nemoguća misija, bili bi daleko od mamice.

StaDaNapisemDaMiObjaveKomentar???

pre 4 godine

@muva bez glave

Ne znam dal ce mi objaviti komentar, ali sve to sam i ja napisao sa jos par detalja, stim da ja imam tetovaze.

I bas bi voleo da vidim da ne objave mi komentar , gde nikog ne vredjam, dok se objavljuju ovi sto pisu svasta...

Kompleksi, kajanje, neodgovorni... ahahahah pa ljudi ja znam vise takvih bez tetovaza nego sa tetovazama, a garantujem da sam upoznao vise razlicitih ljudi nego vecina komentatora ovde (10 godina vec radim i putujem svuda po svetu i menjam drzave i gradove redovno (u zadnja dva meseca sam imao preko 25 letova a nisam stjuardesa)
Pustite ljude da nose sta im se nosi i ne smatrajte ih manje vrednima zbog toga...
Mogu da se kajem jedino za stvari koje nisam uradio u zivotu!!!

Cxd

pre 4 godine

Konkretno imam par tetovaza i ne smatram ni da sam neodgovoran a ni brzopet a itekako sam dobar u biznisu. To sto ovi koji pisu da su tetovaze namenjene ljudima koji su nesigurni u sebe i zele nesto da dokazu time je cista budalastina, jednostavno volimo to i to je najveci razlog. Ali ajde malo da generalizujemo stvari, vi koji nemate tetovaze i vredjate nas koji imamo da smo ovakvi ili onakvi da li pusite cigarete, naravno da pusite, kada ste poceli, u osnovnoj, srednjoj skoli da bi bili face u drustvu, nikada cigaretu nisam zapalio, takodje je ista prica i za alkohol koji isto nikada nisam gotivio, jednostavno smatram da ste vi vise labilne licnosti i porocnije i da ste povodljiviji od nas istetoviranih koji time ne ugrozavamo druge dok vi koji ne vadite pljugu gusite sve oko sebe i pritom smrdite na iste... Tako da ostavite nas nerazvijene, infatilne, labilne na miru i uzivajte u vasem laznom balonu gluposti...

a

pre 4 godine

Nemam tetovažu, ali još uvek želim da je uradim. Nisam infantilna ni iskompleksirana. Niti donosim ishitrene odluke. Imam dosta godina i nisam promenila mišljenje...da sam napravila tetovažu koju želim pre dvadeset godina, i dalje bih je volela. Možda na kraju i odlučim.

brzopleti kontra bot

pre 4 godine

imam 5 tetovaza i ni jedna se ne vidi kada nosim majicu.kapiram da cu se iscrtavati jos a moja dama ih obozava.aj zdravo i nemojte nikad nista da uradite ,razmislite uvek 10 puta i neka vam zivot prodje u tom razmisljanju premisljanju ,vaganju i laganju.verovatno vecina vas ne skida ni kesu sa novog daljinskog upravljaca da se ne isprlja...evo jedan kolega ovde vec 3 meseca nije skinuo zastitnu foliju(sa tekstom) sa touch screen-a u kolima

4k4.Dex

pre 4 godine

Sigurno da ima razlicitih razloga zasto se ljudi tetoviraju. Uglavnom su to kompleski i neka nesigurnost koju obicno prate i teretana itd., nekad ljudi misle da je to jedini nacin da se pokaze da nekog volite ili jednistavno ne znaju da pokazu drugacije nekad oznacava pripadnost nekoj grupi, a nekad je to samo krimi fazon ili neka moda. Sve u svemu ni jedan razlog nije bas dobar a uglavnom se osecaju dobro zbog tetovaze neko vreme dok se kasnije uglavnom pokaju ili postanu ravnodusni prema tome sto vec nije dobro jer ostaje za ceo zivot. Da ne pricam o izgledu kad telo malo ostari.

muva bez glave

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.

black fish

pre 4 godine

Tetoviranje je skrnavljenje najvećeg remek dela Tvorca-vlastitog tela.
Tetoviranje je način da se pošalje bolni vapaj-pogledaj me!

Vanja M

pre 4 godine

Slažem se da verovatno postoji obrazac kod tetoviranja i razlog, mada sudeći po komentarima ovi bez šara na telu se osećaju ugroženo od strane tetoviranih.

ikac klisa

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.
(muva bez glave, 05. septembar 2019 12:27)

Ja neki dan u prodavnici, frajer ispred mene na kasi placa i posto je bio u sortsu vidim da su mu noge u tetovazama.
Izmedju ostalog vidim mali kukasti krst.
U ovo slucaju je sasvim sigurno reci da se radi o dil*j* bez potrebe da ga upoznas.

Pegone

pre 4 godine

Ja tek posle 40-te prva tetovaza,i to geek ili nerd tetovaza.Polinezija ilitribalne su mi odbojne. Nisam impulsivan ili brzoplet npr da kupim majicu novu prodje i vise od godine dok ukapiram da mi se dopada :-)
Gori sam od pokojnog Brzog iz Mucki

Nista ni od svega

pre 4 godine

Otkrila je da je osnovna motivacija za tetoviranje, kod 25 odsto njih, bila lične prirode, i da za njih tetovaža ima određenu intimnu poruku.

Intimnu poruku.Sva sreca pa nije javna poruka.Jos veca sreca je ta sto se niko nije tetovirao iz razloga da se iskazuje.

brt

pre 4 godine

Moje neobjavljeno istrazivanje na uzorku od Cirka pet slicnih clanaka pokazuje da ljudi bez tetovaza imaju mnogo jaci nagon da iskazu svoje miseljenje o ljudima sa tetovazama dok ljudi sa tetovazama mnogo redje iskazuje svoje misljenje o ljudima bez tetovaza. Filozofija zivota uvijek budi uljudniji nego sto mislis da treba.

Cxd

pre 4 godine

Joj sada su i Kanadjani poceli da rade istrazivanja kao Britanci i Amerikanci... Koliko glupo istrazivanje, tetovaze sa biznisom nemaju nikakve veze ali nikakve... Onaj ko ima miris za biznis i pravljenje love moze da bude istetoviran ceo a neki tosa bez tetovaze da ne zna sta ce sa milionima da mu neko da. Mozda moze da se poveze sa impulsivnoscu u fazonu da ces jednog dana da se pokajes zbog istih ali ni to ne pije vodu.

Istina leči....

pre 4 godine

УФ што сте паметни?
Па нормално да само брзоплети и они скони да не размисле два пута, могу да донесу такву одлуку да се ишврљају без везе, па кад мало прође време, увиде шта су сами себи направили...
Али има она народна: после ј..., нема кајања...

Djoksa

pre 4 godine

Kad vidim nekog ko je istetoviran to mi je glavni signal da vuče nekakav kompleks. Uglavnom kompleks niže vrednosti gde tetovaža treba da mu podigne status u društvu, kao proces inicijacije dečaka u muškarce u plemenima jer treba trpeti određenu bol kod tetovaže. Zato su tetovirani po svojoj prirodi neodgovorni i infantilni.

Tetovaza je poziv za pomoc

pre 4 godine

Postoji jos par medicinskih istrazivanja iz 90-tih godina koji pokazuju da su tetovirani ljudi psihicki manje stabilni. Po meni tetovaza je poziv za pomoc koju covek salje nesvesno kada ima nekih problema.

nn

pre 4 godine

углавном када питаш зашто се неко тетовирао рећи ће да је зато што је то нешто њему важно и што му је ту као подсетник, да памти то...не знам чему онда служи мозак код људи који морају страшно важне ствари да жврљају по себи да би их запамтили и колико је то уопште важно ако мораш негде да га напишеш да би га се сетио.

EU Citizen

pre 4 godine

Ovo samo potvrđuje mišljenje koje imam celog života. Za mene je tetovaža na muškarcu negativan bod i znak upozorenja za bilo kakav ozbiljniji poslovni ili lični odnos, a na ženi apsolutno eliminatorna (procenat se, iskustveno kreće oko 95%, postoji jedna mala grupa žena koja je tako nešto uradila tokom burnog puberteta i u međuvremenu im se struktura ličnosti dovoljno promenila, samo su silikonski nokti stoprocentno eliminatorni, za takvu selj**u nema metamorfoze i iskupljenja :)) ) za bilo šta ozbiljnije od kratke avanture bazirane na čisto fizičkoj privlačnosti. Logika je jednostavna: razmišljanje unapred uključujući i predviđanje mogućnosti da čovek promeni mišljenje, jedna su od par stvari koja čoveka razlikuje od životinje. Oni koji nemaju razvijenu tu sposobnost i žive za sadašnjost, pa su, recimo, spremni da sebi naprave nešto ireverzibilmo, ili vrlo teško i mučno ispravljivo kao što je tetovaža, jednostavno nisu pogodni i kompatibilni partneri za racionalne ljude koji uvek gledaju unapred.

mile

pre 4 godine

ma oni moz** nemaju. Ne mislim na one sto imaju male diskretne tetovaze vec ovu nasu selj***j* koja celu ruku isara glupostima i glumi kriminalca

Strawdog

pre 4 godine

Osobe sa nižim stepenom inteligencije, krhkog ega, i ogromnom potrebom za dokazivanjem i poštovanjem unutar društva. Tetoviranjem hoće da skrenu pažnju na sebe, jer su u deficitu sa pristojnim ljudskim osobinama i nekakav put koji su u svojim glavama zacrtali hteli bi prečicom da prodju, a tetovaže vide kao pomoćni alat na tom putu. Životni tragičari i večita margina.

muva bez glave

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.

mile

pre 4 godine

ma oni moz** nemaju. Ne mislim na one sto imaju male diskretne tetovaze vec ovu nasu selj***j* koja celu ruku isara glupostima i glumi kriminalca

Tetovaza je poziv za pomoc

pre 4 godine

Postoji jos par medicinskih istrazivanja iz 90-tih godina koji pokazuju da su tetovirani ljudi psihicki manje stabilni. Po meni tetovaza je poziv za pomoc koju covek salje nesvesno kada ima nekih problema.

Djoksa

pre 4 godine

Kad vidim nekog ko je istetoviran to mi je glavni signal da vuče nekakav kompleks. Uglavnom kompleks niže vrednosti gde tetovaža treba da mu podigne status u društvu, kao proces inicijacije dečaka u muškarce u plemenima jer treba trpeti određenu bol kod tetovaže. Zato su tetovirani po svojoj prirodi neodgovorni i infantilni.

ikac klisa

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.
(muva bez glave, 05. septembar 2019 12:27)

Ja neki dan u prodavnici, frajer ispred mene na kasi placa i posto je bio u sortsu vidim da su mu noge u tetovazama.
Izmedju ostalog vidim mali kukasti krst.
U ovo slucaju je sasvim sigurno reci da se radi o dil*j* bez potrebe da ga upoznas.

Viktor

pre 4 godine

Ovi što se obilato tetoviraju nisu ništa drugo nego turbo-folk selj***. Misle sad su neke baje, pa idite u vojsku ako ste tako silni. Ne, to ne smeju, za nijh je to nemoguća misija, bili bi daleko od mamice.

Nista ni od svega

pre 4 godine

Otkrila je da je osnovna motivacija za tetoviranje, kod 25 odsto njih, bila lične prirode, i da za njih tetovaža ima određenu intimnu poruku.

Intimnu poruku.Sva sreca pa nije javna poruka.Jos veca sreca je ta sto se niko nije tetovirao iz razloga da se iskazuje.

penzioner vegetarijanac

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.

brzopleti kontra bot

pre 4 godine

imam 5 tetovaza i ni jedna se ne vidi kada nosim majicu.kapiram da cu se iscrtavati jos a moja dama ih obozava.aj zdravo i nemojte nikad nista da uradite ,razmislite uvek 10 puta i neka vam zivot prodje u tom razmisljanju premisljanju ,vaganju i laganju.verovatno vecina vas ne skida ni kesu sa novog daljinskog upravljaca da se ne isprlja...evo jedan kolega ovde vec 3 meseca nije skinuo zastitnu foliju(sa tekstom) sa touch screen-a u kolima

nn

pre 4 godine

углавном када питаш зашто се неко тетовирао рећи ће да је зато што је то нешто њему важно и што му је ту као подсетник, да памти то...не знам чему онда служи мозак код људи који морају страшно важне ствари да жврљају по себи да би их запамтили и колико је то уопште важно ако мораш негде да га напишеш да би га се сетио.

Strawdog

pre 4 godine

Osobe sa nižim stepenom inteligencije, krhkog ega, i ogromnom potrebom za dokazivanjem i poštovanjem unutar društva. Tetoviranjem hoće da skrenu pažnju na sebe, jer su u deficitu sa pristojnim ljudskim osobinama i nekakav put koji su u svojim glavama zacrtali hteli bi prečicom da prodju, a tetovaže vide kao pomoćni alat na tom putu. Životni tragičari i večita margina.

StaDaNapisemDaMiObjaveKomentar???

pre 4 godine

@muva bez glave

Ne znam dal ce mi objaviti komentar, ali sve to sam i ja napisao sa jos par detalja, stim da ja imam tetovaze.

I bas bi voleo da vidim da ne objave mi komentar , gde nikog ne vredjam, dok se objavljuju ovi sto pisu svasta...

Kompleksi, kajanje, neodgovorni... ahahahah pa ljudi ja znam vise takvih bez tetovaza nego sa tetovazama, a garantujem da sam upoznao vise razlicitih ljudi nego vecina komentatora ovde (10 godina vec radim i putujem svuda po svetu i menjam drzave i gradove redovno (u zadnja dva meseca sam imao preko 25 letova a nisam stjuardesa)
Pustite ljude da nose sta im se nosi i ne smatrajte ih manje vrednima zbog toga...
Mogu da se kajem jedino za stvari koje nisam uradio u zivotu!!!

nodi

pre 4 godine

Nikada tetovaza, nikada! Sada si veca faca kada je nemas! Svi su isti, na isti fazon, na istim mestima, prosto, neverovatno kako su ljudi nemastoviti, narocito zene sa tetovazama!

EU Citizen

pre 4 godine

Ovo samo potvrđuje mišljenje koje imam celog života. Za mene je tetovaža na muškarcu negativan bod i znak upozorenja za bilo kakav ozbiljniji poslovni ili lični odnos, a na ženi apsolutno eliminatorna (procenat se, iskustveno kreće oko 95%, postoji jedna mala grupa žena koja je tako nešto uradila tokom burnog puberteta i u međuvremenu im se struktura ličnosti dovoljno promenila, samo su silikonski nokti stoprocentno eliminatorni, za takvu selj**u nema metamorfoze i iskupljenja :)) ) za bilo šta ozbiljnije od kratke avanture bazirane na čisto fizičkoj privlačnosti. Logika je jednostavna: razmišljanje unapred uključujući i predviđanje mogućnosti da čovek promeni mišljenje, jedna su od par stvari koja čoveka razlikuje od životinje. Oni koji nemaju razvijenu tu sposobnost i žive za sadašnjost, pa su, recimo, spremni da sebi naprave nešto ireverzibilmo, ili vrlo teško i mučno ispravljivo kao što je tetovaža, jednostavno nisu pogodni i kompatibilni partneri za racionalne ljude koji uvek gledaju unapred.

Steve G

pre 4 godine

Bogami, ja imam tetovaze, ne znam da li sam impulsivan, ali sa parama nemam pojma kako! Da planiram nesto dugorocno mi ne pada na pamet i prilicno sam, kako bi neki rekli, infantilan.. Sindrom petra pana, mozda, a i nije mi krivo :) Imam utisak da samo tako mogu da sacuvam zdrav razum u ovoj drzavi. Mozda gresim...

Belmont

pre 4 godine

nemam ništa protiv, ko voli nek izvoli.
ali moje neko licno mišljenje je
mene je majka takvog rodila i ne zelim
da menjam/modifikijem svoje telo.
milicija ne reaguje bas lepo kad vidi tetovaze, vremenom dosade...
umanjuje šanse za zaposlenje...

black fish

pre 4 godine

Tetoviranje je skrnavljenje najvećeg remek dela Tvorca-vlastitog tela.
Tetoviranje je način da se pošalje bolni vapaj-pogledaj me!

brt

pre 4 godine

Moje neobjavljeno istrazivanje na uzorku od Cirka pet slicnih clanaka pokazuje da ljudi bez tetovaza imaju mnogo jaci nagon da iskazu svoje miseljenje o ljudima sa tetovazama dok ljudi sa tetovazama mnogo redje iskazuje svoje misljenje o ljudima bez tetovaza. Filozofija zivota uvijek budi uljudniji nego sto mislis da treba.

Cxd

pre 4 godine

Konkretno imam par tetovaza i ne smatram ni da sam neodgovoran a ni brzopet a itekako sam dobar u biznisu. To sto ovi koji pisu da su tetovaze namenjene ljudima koji su nesigurni u sebe i zele nesto da dokazu time je cista budalastina, jednostavno volimo to i to je najveci razlog. Ali ajde malo da generalizujemo stvari, vi koji nemate tetovaze i vredjate nas koji imamo da smo ovakvi ili onakvi da li pusite cigarete, naravno da pusite, kada ste poceli, u osnovnoj, srednjoj skoli da bi bili face u drustvu, nikada cigaretu nisam zapalio, takodje je ista prica i za alkohol koji isto nikada nisam gotivio, jednostavno smatram da ste vi vise labilne licnosti i porocnije i da ste povodljiviji od nas istetoviranih koji time ne ugrozavamo druge dok vi koji ne vadite pljugu gusite sve oko sebe i pritom smrdite na iste... Tako da ostavite nas nerazvijene, infatilne, labilne na miru i uzivajte u vasem laznom balonu gluposti...

nije lose

pre 4 godine

jel ima neko istrazivanje vezano za ljude koji navijaju za razne klubove ili sportiste? zvezdu, partizan, real, barsu, djokovica, federera.....odrasle ljude koji se dice tudjim uspesima, svadjaju po internetu i kafanama, zive tudje zivote i uspehe posto nemaju svoje, loze se na likove koji zaradjuju milione trceci za loptom,dotle da se ubijaju, prekidaju odnose sa ljudima i razvode....sigurno ima neko istrazivanje i o njima.

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Po meeni licno je kolicinaa tetovaze obrnuto proporcionalna sa intiligencijom i kulturom.
Homo sapijens je crtao po pećinama a kasnije je dosao do govora i pisanja.
U nedostatku mogucnosti da opisu svoje zelje oni nacrtaju ono sto bi zeleli da misle o njima.
E jos kad se radi o zeni onda je tek odvratno.

a

pre 4 godine

Nemam tetovažu, ali još uvek želim da je uradim. Nisam infantilna ni iskompleksirana. Niti donosim ishitrene odluke. Imam dosta godina i nisam promenila mišljenje...da sam napravila tetovažu koju želim pre dvadeset godina, i dalje bih je volela. Možda na kraju i odlučim.

Ksenija

pre 4 godine

Kakva glupost! Pa tetovirani, baš zato što znaju da je to zauvek, dugo i dobro razmisle pre nego što se podvrgnu takvoj promeni svoga imidža. To su ozbiljne i hrabre ličnosti, koje se ne obaziru na podrugljive, podcenjivačke i često uvredljive poglede, pa i uvredljive opaske okoline. Oni su uvereni u svoju superiornost i žale "netetovirane" koji ne znaju kakvu životnu divotu propuštaju. Mora da tako nekako razmišljaju, jer ne znam šta drugo može da natera mlade i lepe ljude da se unakaze za vjek i vjekov.

Sale

pre 4 godine

Tetoviraju se ljudi koji su zeljni da budu primeceni, drugaciji i koji su zeljni da budu u centru paznje. Osoba koja je sigurna u sebe i komforna sa sobom, ne treba joj nikakva tetovaza da se istakne

4k4.Dex

pre 4 godine

Sigurno da ima razlicitih razloga zasto se ljudi tetoviraju. Uglavnom su to kompleski i neka nesigurnost koju obicno prate i teretana itd., nekad ljudi misle da je to jedini nacin da se pokaze da nekog volite ili jednistavno ne znaju da pokazu drugacije nekad oznacava pripadnost nekoj grupi, a nekad je to samo krimi fazon ili neka moda. Sve u svemu ni jedan razlog nije bas dobar a uglavnom se osecaju dobro zbog tetovaze neko vreme dok se kasnije uglavnom pokaju ili postanu ravnodusni prema tome sto vec nije dobro jer ostaje za ceo zivot. Da ne pricam o izgledu kad telo malo ostari.

Vanja M

pre 4 godine

Slažem se da verovatno postoji obrazac kod tetoviranja i razlog, mada sudeći po komentarima ovi bez šara na telu se osećaju ugroženo od strane tetoviranih.

Istina leči....

pre 4 godine

УФ што сте паметни?
Па нормално да само брзоплети и они скони да не размисле два пута, могу да донесу такву одлуку да се ишврљају без везе, па кад мало прође време, увиде шта су сами себи направили...
Али има она народна: после ј..., нема кајања...

Paja Patak

pre 4 godine

Bio sam pre tri godine u Hamburgu poslovno i domacin posto je bio vikend da ubijemo vreme odvede me na svetski sajam tatu majstora i tetoviranih ljudi.Video sam gomilu ljudi koji nemaju milimetar slobodne koze.Cak i polni organi tetovirani.I zapitam se sta je nagnalo ljude da se tetoviraju.Moda dosla iz Afrike, Amazona od primitivnih ljudi koji su tetovazom verovali u njihovog svevisnjeg jer ih je na to naterao vrac ili poglavica, isterivanje neceg iz svog tela.Jos kada se tome doda busenje nosa, usana, jezika, genitalija utisak je potpun.Sta natera jednog evropljanina, amerikanca i to belce da unakaze za ceo zivot svoje telo.Da se razumemo majstori tatua su veliki majstori i naprave fenomenalne slike na ljudskoj kozi ali odluka da se neko tetovira nije mi jasna.Mislim da je to kompleks, nesigurnost i zelja za dokazivanjem

peter

pre 4 godine

Sama cinjenica da neko zvrlja svoje telo u 21 om veku dovoljno govori o intelektu i karakteru osobe. Mislim da su tetovaze super stvar jer nam unapred govore sta mozemo ocekivati od osobe koja ih ima. Ustedi nam svima vreme, trud i razocarenje. Kao muskarcu, volim kad devojke nose tetovaze jer ih zaobilazim u sirokom luku. Male, srednje, velike, bilo kakvo zigosanje je totalno dno dna.

miki

pre 4 godine

Da li bi bilo kod vas dozvolio da se, o vasem zdravlju, parama ili pravima, stara tetovirani doktor, bankar ili advokat?
(Bela vrana, 5. septembar 2019 20:10)

Slican komentar je davno imala i moja pokojna baba, ali se odnosio na ljude sa mindjusom ili nesto duzom kosom.

skidanje tetovaža, najbolji biznis od 2025.

pre 4 godine

Ima ovde nekoliko problema..
Činjenica je da je tetoviranje odlika prostog sveta. To da je postalo masovna pojava ljudi i žena samo potvrdjuje ovo iz prve rečenice, kao i ovo istraživanje.
Ono što mene više nervira osim što je 75% naroda prosto, jeste što lepe žene onim pisanijem nagrdjuju najlepši proizvod prirode, kožu lepe žene.
A da će da se kajete, uhh.

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

Cukileta

pre 4 godine

Koliko ja vidim, ovi netetovirani su puni predrasuda. Mislim da je to mnogo veći problem nego navodni kompleksi koje tetovirani imaju.
Imam jednu tetovažu koju sam uradila tek sa 40 godina, a želela sam je od detinjstva.

I tako...

pre 4 godine

Ja sam želela da se tetoviram od svojih 16 godina. Kako je vreme prolazilo, menjale su se moje ideje šta bih tetovirala i na kojem mestu na telu. Tako sam shvatila da treba da sačekam da odrastem, da rodim decu (zbog rastezanja kože), pa tek onda da vidim da li još želim tetovažu. Odraslo se, rodila se deca, a mene ideja još nije napuštala. Kad sam rešila da se tetoviram, pozovem bivšeg dečka da me odvede u salon u kojem je on radio svoj tatu. I on mi kaže - biraj pažljivo i dobro i budi sigurna da je to ono što hoćeš, jer tetovaža je prava samo ako govori o onome šta si i u šta veruješ.
Pomislim, šta je ono u šta verujem, šta je konstanta u životu? Promena je jedino u šta sam sigurna.
I stavim privremenu!
Trajala je 7 godina, sama nestala, ja ispunila sebi želju. Win-win.

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

Neko

pre 4 godine

Vidim da je mnogo strucnjaka i psihologa prisutno gde im je fokus apsolutno u nekoj negativnoj ravni u vezi ljudi sa tetovazama.
Tetovaza je licna stvar, isto kao i gace ili seksualno opredeljenje. Ja licno imam veliki broj tetovaza a da ljudi na poslu sa kojima radim vec 2 godine ni ne znaju jer ne idem okolo da paradiram, vec volim. Danas i ljudi sa tetovazama imaju predrasude prema drugima koji nose tetovaze koje se njima licno ne svidjaju. Sve su to nebitne gluposti i predrasude, koje se na ovakvim komentarima najbolje vide.

Maslačak

pre 4 godine

Ne treba generalizovati, ljudi se tetoviraju (ili ne tetoviraju) iz milion različitih razloga. Neki to svakako rade baš zato što su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, drugi jer su iskompleksirani i žele da pošalju poruku "hej, ja sam tu!", treći iz ko zna kog drugog svog trećeg razloga. Ono što je bitno je da se ne tetoviraju samo ljudi koji su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, nego i oni drugi. Zato je svako generalizovaneh pogrešno.

Uostalom, tetoviranje nije ništa novo i postoje arheološki dokazi da to ljudi praktikuju poslednjih barem 4-5 hiljada godina!

Ali ono što je stvarno novo i što (mislim da) ranije nije nikad bilo jeste da toliki broj ljudi tetovira krajnje idiotske stvari na sebi, samo zato što je to trenutno "kul" ili "in"!

Drugo što je po meni takođe novo je to ekstremno preterivanje s tetovažama. Otkud ta potreba da čovek liči na tarabu pored škole ili stadiona, bez jednog jedinog čistog cm2 kože?

Mogu da razumem (mada ne odobravam) tetovaže u stilu japanskih jakuza, gde se celo telo namenski tetovira kao jedna celina, ali šarati bezveze po sebi gde god ima mesta nasumične crteže, e to stvarno ne razumem i ne mogu imati visoko mišljenje o nekome ko to sebi uradi jer je to siguran znak nekog unutrašnjeg problema. Da li baš toliko mrzi sebe i svoje telo da mora da ga na taj način "ulepšava"?

Pegone

pre 4 godine

Ja tek posle 40-te prva tetovaza,i to geek ili nerd tetovaza.Polinezija ilitribalne su mi odbojne. Nisam impulsivan ili brzoplet npr da kupim majicu novu prodje i vise od godine dok ukapiram da mi se dopada :-)
Gori sam od pokojnog Brzog iz Mucki

Miki

pre 4 godine

Kao vlasnik velike tetovaze i neko ko je porodican covek, zaposlen, vredan, uredan, posten, nisam nikog ubio, ukrao od nekog, ne varam ljude, zivim svoj zivot i tudji me ne interesuju...mogu da kazem da su svi oni nabildovani, cudno obuceni,svi sto voze auta preko 100 konja i 1.3 kubika, sa stanovima od preko 100kvm isto tako impulsivni i neodgovorni?

rajko

pre 4 godine

a oni što fazoniraju bradicu, zulufe, nose odela i pažljivo i dugo biraju komad odeće koji će kupiti ili obući? a žene koje se šminkaju? korisnici parfema?

Cxd

pre 4 godine

Joj sada su i Kanadjani poceli da rade istrazivanja kao Britanci i Amerikanci... Koliko glupo istrazivanje, tetovaze sa biznisom nemaju nikakve veze ali nikakve... Onaj ko ima miris za biznis i pravljenje love moze da bude istetoviran ceo a neki tosa bez tetovaze da ne zna sta ce sa milionima da mu neko da. Mozda moze da se poveze sa impulsivnoscu u fazonu da ces jednog dana da se pokajes zbog istih ali ni to ne pije vodu.

Cukileta

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.
(penzioner vegetarijanac, 05. septembar 2019 13:05)

Takođe se niko nije ni obučen rodio...

Pegone

pre 4 godine

Zaboravio sam da dodam jedino nemojte da stavljate tetovaze posvecene voljenoj osobi ,sta ako pukne veza ? Obicno idu pod laser ili se pravi blackwork- pokrije se sve sa crom bojom

Bratislav

pre 4 godine

Dok je bila JNA tetovazu su imali 82 diverzantska 63 padobranska pod obavezno, meni je i danas ostala. Mada sam otisao za USA ali i dan danas je ponosno nosim

Milos

pre 4 godine

Citam i ne verujem da je 21 vek...!!!! Ej bre ljudi sta kog boli sta ko radi sa svojim telom?? Dal to jaca samopouzdanje ili ne znam sta,dal je bitno vama ne istetoviranim?? Kako mozete takve predrasude da imate o ljudima koje ne poznajete nego na osnovu toga sto ima tattu znaci da je stoka!!!???? Sramota ste bre !!! I treba da zivite sami i bez igde ikoga vi sto pljujete i vredjate !!! Nece to da se promeni!! Dok se vi ne promenite!!!!!!Ko voli nek izvoli!! Niko se nikada nije pokajao tetovaze!! Ne postoji ta osoba!!! Eto to deco treba da znate!!!! Pitajte bilo kog istetoviranog!!!!

palop

pre 4 godine

Kad procitam ove komentare dodje mi sutra da idem da se tetoviram, valjda ce me zaobilaziti ovi sto znaju sve o nekome na osnovu jednog pogleda...

Komša

pre 4 godine

@Peter
Tetovirani su svakakvi - impulsivni i promišljeni,loši i dobri,odgovorni i neodgovorni.Njihove tetovaže mogu biti vidljive ili skrivene,nama dopadljive ili ne.
Oni mogu izavati pažnju,i ne moraju ali ljudi koji procenjuju druge osobe isključivo po načinu odevanja,frizuri ili tome da li su tetovorani ili ne (dakle,po spoljašnjem izgledu) nisu samo površni - mogu biti i opasni.
Verovanje u stereotipe kao u sveto pismo je svet zavilo u crno.
U tome ima neke tendencije ka totalitarizmu.
Moja generacija pamti iz priča predhodnih kako su "čupavce" prisilno šišali "da liče na ljude".
A ovi bi da "deru" kozu ili šta.
Nek rade ljudi šta hoce ,dok ne ugrozavaju tudju slobodu.
Pritanizam je jedna malogradjanština.
A ti što ne bi poverili novac tetoviranoj osobi su rodjeni da budu prevareni- pa svi prevaranti su "fini i ugladjeni" i potpuno se uklapaju u taj "lep i pristojan svet" baš da bi prevarili te površne koji robiju stereotipima.

dominus

pre 4 godine

EU Citizen

Na tvoj komentar bih samo dodao da je postalo degutantno pojedine sportove gledati, naročito fudbal, zbog te "epidemije" koja vlada već skoro deceniju.
Što se žena tiče, teško je zamisliti noć provesti sa takvom.

Milsoav

pre 4 godine

Stikle na noge, noge u kola i tetovaza na ledja gola...

Ta "tetovaza na ledja gola" se na engleskom naziva "tramp stamp" pa vi pogledajte sta to znaci.

Masalačak

pre 4 godine

Zasto mi isarani ne dobijemo neku paradu kao LGBT?
Zasto ne ?
(Milos, 5. septembar 2019 17:53)

A zašto treba da "dobiješ" tu paradu i od koga?!

Što se vi išarani sami ne organizujete? Uostalom, to ne bi bilo ništa novo, u svetu već odavno postoje tatu festivali i slične manifestacije.

Masovna moda tetoviranaja je, kao i toliko drugih pomodnih stvari, krenula iz SAD. Međutim, ni tamo nisu svi baš oduševlejni time. Pre neki dan geldam neki američki film o čoveku koji je živeo sa starijom ženom i na kraju je upucao jer nije mogao više da podnese njen teror i zvocanje.

Radnja se odvija u malom gradu, čovek je inače bio mnogo dobar, išao redovno u crkvu, pomagao svima i bio stvarno omiljen među ljudima. ALi pošto je otkriven kao ubica, treba da mu sude, za šta je potrebno da se formira porota.

Oduševila me scena kada u lokalnom baru novinar intervjuiše nekog čiču, koji kaže:

"Nema šanse da se ovde formira porota! Ma, samo ih pogledaj: više TETOVAŽA nego zuba, a njih 10 da skupiš na gomilu ne bi sastavio ukupno ni pola jednog mozga!"

Pomislio sam da to važi i za mnoga mesta u Srbiji. Minus tetovaže, naravno...

zzz

pre 4 godine

Volim umetnost volim tetovaze, a komentari pokazuju zasto je Srbija tu gde jeste. Odbijanje da prihvate da svet ide napred da se ljudi menjaju da se trend menja itd. Jednostavno jos taj post komunisticki dzabolebarski mentalitet je prisutan u Srbiji.

alo žene, to su retki frikovi i trikovi kamere!!

pre 4 godine

@predrqg
Tačno. Samo tu se nisu naložile na tatu koji nose zbog trenda (ženska posla) nego na nešto drugo. Zato sve više muškaraca trpi podcvenjivanje.

brzopleti kontra bot

pre 4 godine

imam 5 tetovaza i ni jedna se ne vidi kada nosim majicu.kapiram da cu se iscrtavati jos a moja dama ih obozava.aj zdravo i nemojte nikad nista da uradite ,razmislite uvek 10 puta i neka vam zivot prodje u tom razmisljanju premisljanju ,vaganju i laganju.verovatno vecina vas ne skida ni kesu sa novog daljinskog upravljaca da se ne isprlja...evo jedan kolega ovde vec 3 meseca nije skinuo zastitnu foliju(sa tekstom) sa touch screen-a u kolima

Tetovaza je poziv za pomoc

pre 4 godine

Postoji jos par medicinskih istrazivanja iz 90-tih godina koji pokazuju da su tetovirani ljudi psihicki manje stabilni. Po meni tetovaza je poziv za pomoc koju covek salje nesvesno kada ima nekih problema.

Djoksa

pre 4 godine

Kad vidim nekog ko je istetoviran to mi je glavni signal da vuče nekakav kompleks. Uglavnom kompleks niže vrednosti gde tetovaža treba da mu podigne status u društvu, kao proces inicijacije dečaka u muškarce u plemenima jer treba trpeti određenu bol kod tetovaže. Zato su tetovirani po svojoj prirodi neodgovorni i infantilni.

muva bez glave

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.

a

pre 4 godine

Nemam tetovažu, ali još uvek želim da je uradim. Nisam infantilna ni iskompleksirana. Niti donosim ishitrene odluke. Imam dosta godina i nisam promenila mišljenje...da sam napravila tetovažu koju želim pre dvadeset godina, i dalje bih je volela. Možda na kraju i odlučim.

Cxd

pre 4 godine

Konkretno imam par tetovaza i ne smatram ni da sam neodgovoran a ni brzopet a itekako sam dobar u biznisu. To sto ovi koji pisu da su tetovaze namenjene ljudima koji su nesigurni u sebe i zele nesto da dokazu time je cista budalastina, jednostavno volimo to i to je najveci razlog. Ali ajde malo da generalizujemo stvari, vi koji nemate tetovaze i vredjate nas koji imamo da smo ovakvi ili onakvi da li pusite cigarete, naravno da pusite, kada ste poceli, u osnovnoj, srednjoj skoli da bi bili face u drustvu, nikada cigaretu nisam zapalio, takodje je ista prica i za alkohol koji isto nikada nisam gotivio, jednostavno smatram da ste vi vise labilne licnosti i porocnije i da ste povodljiviji od nas istetoviranih koji time ne ugrozavamo druge dok vi koji ne vadite pljugu gusite sve oko sebe i pritom smrdite na iste... Tako da ostavite nas nerazvijene, infatilne, labilne na miru i uzivajte u vasem laznom balonu gluposti...

black fish

pre 4 godine

Tetoviranje je skrnavljenje najvećeg remek dela Tvorca-vlastitog tela.
Tetoviranje je način da se pošalje bolni vapaj-pogledaj me!

Strawdog

pre 4 godine

Osobe sa nižim stepenom inteligencije, krhkog ega, i ogromnom potrebom za dokazivanjem i poštovanjem unutar društva. Tetoviranjem hoće da skrenu pažnju na sebe, jer su u deficitu sa pristojnim ljudskim osobinama i nekakav put koji su u svojim glavama zacrtali hteli bi prečicom da prodju, a tetovaže vide kao pomoćni alat na tom putu. Životni tragičari i večita margina.

StaDaNapisemDaMiObjaveKomentar???

pre 4 godine

@muva bez glave

Ne znam dal ce mi objaviti komentar, ali sve to sam i ja napisao sa jos par detalja, stim da ja imam tetovaze.

I bas bi voleo da vidim da ne objave mi komentar , gde nikog ne vredjam, dok se objavljuju ovi sto pisu svasta...

Kompleksi, kajanje, neodgovorni... ahahahah pa ljudi ja znam vise takvih bez tetovaza nego sa tetovazama, a garantujem da sam upoznao vise razlicitih ljudi nego vecina komentatora ovde (10 godina vec radim i putujem svuda po svetu i menjam drzave i gradove redovno (u zadnja dva meseca sam imao preko 25 letova a nisam stjuardesa)
Pustite ljude da nose sta im se nosi i ne smatrajte ih manje vrednima zbog toga...
Mogu da se kajem jedino za stvari koje nisam uradio u zivotu!!!

Cukileta

pre 4 godine

Koliko ja vidim, ovi netetovirani su puni predrasuda. Mislim da je to mnogo veći problem nego navodni kompleksi koje tetovirani imaju.
Imam jednu tetovažu koju sam uradila tek sa 40 godina, a želela sam je od detinjstva.

EU Citizen

pre 4 godine

Ovo samo potvrđuje mišljenje koje imam celog života. Za mene je tetovaža na muškarcu negativan bod i znak upozorenja za bilo kakav ozbiljniji poslovni ili lični odnos, a na ženi apsolutno eliminatorna (procenat se, iskustveno kreće oko 95%, postoji jedna mala grupa žena koja je tako nešto uradila tokom burnog puberteta i u međuvremenu im se struktura ličnosti dovoljno promenila, samo su silikonski nokti stoprocentno eliminatorni, za takvu selj**u nema metamorfoze i iskupljenja :)) ) za bilo šta ozbiljnije od kratke avanture bazirane na čisto fizičkoj privlačnosti. Logika je jednostavna: razmišljanje unapred uključujući i predviđanje mogućnosti da čovek promeni mišljenje, jedna su od par stvari koja čoveka razlikuje od životinje. Oni koji nemaju razvijenu tu sposobnost i žive za sadašnjost, pa su, recimo, spremni da sebi naprave nešto ireverzibilmo, ili vrlo teško i mučno ispravljivo kao što je tetovaža, jednostavno nisu pogodni i kompatibilni partneri za racionalne ljude koji uvek gledaju unapred.

Ksenija

pre 4 godine

Kakva glupost! Pa tetovirani, baš zato što znaju da je to zauvek, dugo i dobro razmisle pre nego što se podvrgnu takvoj promeni svoga imidža. To su ozbiljne i hrabre ličnosti, koje se ne obaziru na podrugljive, podcenjivačke i često uvredljive poglede, pa i uvredljive opaske okoline. Oni su uvereni u svoju superiornost i žale "netetovirane" koji ne znaju kakvu životnu divotu propuštaju. Mora da tako nekako razmišljaju, jer ne znam šta drugo može da natera mlade i lepe ljude da se unakaze za vjek i vjekov.

Viktor

pre 4 godine

Ovi što se obilato tetoviraju nisu ništa drugo nego turbo-folk selj***. Misle sad su neke baje, pa idite u vojsku ako ste tako silni. Ne, to ne smeju, za nijh je to nemoguća misija, bili bi daleko od mamice.

brt

pre 4 godine

Moje neobjavljeno istrazivanje na uzorku od Cirka pet slicnih clanaka pokazuje da ljudi bez tetovaza imaju mnogo jaci nagon da iskazu svoje miseljenje o ljudima sa tetovazama dok ljudi sa tetovazama mnogo redje iskazuje svoje misljenje o ljudima bez tetovaza. Filozofija zivota uvijek budi uljudniji nego sto mislis da treba.

penzioner vegetarijanac

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.

Belmont

pre 4 godine

nemam ništa protiv, ko voli nek izvoli.
ali moje neko licno mišljenje je
mene je majka takvog rodila i ne zelim
da menjam/modifikijem svoje telo.
milicija ne reaguje bas lepo kad vidi tetovaze, vremenom dosade...
umanjuje šanse za zaposlenje...

Cxd

pre 4 godine

Joj sada su i Kanadjani poceli da rade istrazivanja kao Britanci i Amerikanci... Koliko glupo istrazivanje, tetovaze sa biznisom nemaju nikakve veze ali nikakve... Onaj ko ima miris za biznis i pravljenje love moze da bude istetoviran ceo a neki tosa bez tetovaze da ne zna sta ce sa milionima da mu neko da. Mozda moze da se poveze sa impulsivnoscu u fazonu da ces jednog dana da se pokajes zbog istih ali ni to ne pije vodu.

Steve G

pre 4 godine

Bogami, ja imam tetovaze, ne znam da li sam impulsivan, ali sa parama nemam pojma kako! Da planiram nesto dugorocno mi ne pada na pamet i prilicno sam, kako bi neki rekli, infantilan.. Sindrom petra pana, mozda, a i nije mi krivo :) Imam utisak da samo tako mogu da sacuvam zdrav razum u ovoj drzavi. Mozda gresim...

mile

pre 4 godine

ma oni moz** nemaju. Ne mislim na one sto imaju male diskretne tetovaze vec ovu nasu selj***j* koja celu ruku isara glupostima i glumi kriminalca

nn

pre 4 godine

углавном када питаш зашто се неко тетовирао рећи ће да је зато што је то нешто њему важно и што му је ту као подсетник, да памти то...не знам чему онда служи мозак код људи који морају страшно важне ствари да жврљају по себи да би их запамтили и колико је то уопште важно ако мораш негде да га напишеш да би га се сетио.

Istina leči....

pre 4 godine

УФ што сте паметни?
Па нормално да само брзоплети и они скони да не размисле два пута, могу да донесу такву одлуку да се ишврљају без везе, па кад мало прође време, увиде шта су сами себи направили...
Али има она народна: после ј..., нема кајања...

peter

pre 4 godine

Sama cinjenica da neko zvrlja svoje telo u 21 om veku dovoljno govori o intelektu i karakteru osobe. Mislim da su tetovaze super stvar jer nam unapred govore sta mozemo ocekivati od osobe koja ih ima. Ustedi nam svima vreme, trud i razocarenje. Kao muskarcu, volim kad devojke nose tetovaze jer ih zaobilazim u sirokom luku. Male, srednje, velike, bilo kakvo zigosanje je totalno dno dna.

Pegone

pre 4 godine

Ja tek posle 40-te prva tetovaza,i to geek ili nerd tetovaza.Polinezija ilitribalne su mi odbojne. Nisam impulsivan ili brzoplet npr da kupim majicu novu prodje i vise od godine dok ukapiram da mi se dopada :-)
Gori sam od pokojnog Brzog iz Mucki

Nista ni od svega

pre 4 godine

Otkrila je da je osnovna motivacija za tetoviranje, kod 25 odsto njih, bila lične prirode, i da za njih tetovaža ima određenu intimnu poruku.

Intimnu poruku.Sva sreca pa nije javna poruka.Jos veca sreca je ta sto se niko nije tetovirao iz razloga da se iskazuje.

Neko

pre 4 godine

Vidim da je mnogo strucnjaka i psihologa prisutno gde im je fokus apsolutno u nekoj negativnoj ravni u vezi ljudi sa tetovazama.
Tetovaza je licna stvar, isto kao i gace ili seksualno opredeljenje. Ja licno imam veliki broj tetovaza a da ljudi na poslu sa kojima radim vec 2 godine ni ne znaju jer ne idem okolo da paradiram, vec volim. Danas i ljudi sa tetovazama imaju predrasude prema drugima koji nose tetovaze koje se njima licno ne svidjaju. Sve su to nebitne gluposti i predrasude, koje se na ovakvim komentarima najbolje vide.

Miki

pre 4 godine

Kao vlasnik velike tetovaze i neko ko je porodican covek, zaposlen, vredan, uredan, posten, nisam nikog ubio, ukrao od nekog, ne varam ljude, zivim svoj zivot i tudji me ne interesuju...mogu da kazem da su svi oni nabildovani, cudno obuceni,svi sto voze auta preko 100 konja i 1.3 kubika, sa stanovima od preko 100kvm isto tako impulsivni i neodgovorni?

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Po meeni licno je kolicinaa tetovaze obrnuto proporcionalna sa intiligencijom i kulturom.
Homo sapijens je crtao po pećinama a kasnije je dosao do govora i pisanja.
U nedostatku mogucnosti da opisu svoje zelje oni nacrtaju ono sto bi zeleli da misle o njima.
E jos kad se radi o zeni onda je tek odvratno.

rajko

pre 4 godine

a oni što fazoniraju bradicu, zulufe, nose odela i pažljivo i dugo biraju komad odeće koji će kupiti ili obući? a žene koje se šminkaju? korisnici parfema?

Bratislav

pre 4 godine

Dok je bila JNA tetovazu su imali 82 diverzantska 63 padobranska pod obavezno, meni je i danas ostala. Mada sam otisao za USA ali i dan danas je ponosno nosim

Vanja M

pre 4 godine

Slažem se da verovatno postoji obrazac kod tetoviranja i razlog, mada sudeći po komentarima ovi bez šara na telu se osećaju ugroženo od strane tetoviranih.

Milos

pre 4 godine

Citam i ne verujem da je 21 vek...!!!! Ej bre ljudi sta kog boli sta ko radi sa svojim telom?? Dal to jaca samopouzdanje ili ne znam sta,dal je bitno vama ne istetoviranim?? Kako mozete takve predrasude da imate o ljudima koje ne poznajete nego na osnovu toga sto ima tattu znaci da je stoka!!!???? Sramota ste bre !!! I treba da zivite sami i bez igde ikoga vi sto pljujete i vredjate !!! Nece to da se promeni!! Dok se vi ne promenite!!!!!!Ko voli nek izvoli!! Niko se nikada nije pokajao tetovaze!! Ne postoji ta osoba!!! Eto to deco treba da znate!!!! Pitajte bilo kog istetoviranog!!!!

4k4.Dex

pre 4 godine

Sigurno da ima razlicitih razloga zasto se ljudi tetoviraju. Uglavnom su to kompleski i neka nesigurnost koju obicno prate i teretana itd., nekad ljudi misle da je to jedini nacin da se pokaze da nekog volite ili jednistavno ne znaju da pokazu drugacije nekad oznacava pripadnost nekoj grupi, a nekad je to samo krimi fazon ili neka moda. Sve u svemu ni jedan razlog nije bas dobar a uglavnom se osecaju dobro zbog tetovaze neko vreme dok se kasnije uglavnom pokaju ili postanu ravnodusni prema tome sto vec nije dobro jer ostaje za ceo zivot. Da ne pricam o izgledu kad telo malo ostari.

nodi

pre 4 godine

Nikada tetovaza, nikada! Sada si veca faca kada je nemas! Svi su isti, na isti fazon, na istim mestima, prosto, neverovatno kako su ljudi nemastoviti, narocito zene sa tetovazama!

miki

pre 4 godine

Da li bi bilo kod vas dozvolio da se, o vasem zdravlju, parama ili pravima, stara tetovirani doktor, bankar ili advokat?
(Bela vrana, 5. septembar 2019 20:10)

Slican komentar je davno imala i moja pokojna baba, ali se odnosio na ljude sa mindjusom ili nesto duzom kosom.

Sale

pre 4 godine

Tetoviraju se ljudi koji su zeljni da budu primeceni, drugaciji i koji su zeljni da budu u centru paznje. Osoba koja je sigurna u sebe i komforna sa sobom, ne treba joj nikakva tetovaza da se istakne

I tako...

pre 4 godine

Ja sam želela da se tetoviram od svojih 16 godina. Kako je vreme prolazilo, menjale su se moje ideje šta bih tetovirala i na kojem mestu na telu. Tako sam shvatila da treba da sačekam da odrastem, da rodim decu (zbog rastezanja kože), pa tek onda da vidim da li još želim tetovažu. Odraslo se, rodila se deca, a mene ideja još nije napuštala. Kad sam rešila da se tetoviram, pozovem bivšeg dečka da me odvede u salon u kojem je on radio svoj tatu. I on mi kaže - biraj pažljivo i dobro i budi sigurna da je to ono što hoćeš, jer tetovaža je prava samo ako govori o onome šta si i u šta veruješ.
Pomislim, šta je ono u šta verujem, šta je konstanta u životu? Promena je jedino u šta sam sigurna.
I stavim privremenu!
Trajala je 7 godina, sama nestala, ja ispunila sebi želju. Win-win.

Peter

pre 4 godine

Mudar covek uvek gleda da se ne istice i je skrece paznju.visestruko je korisno a u to spada ne samo tetovaze nego kako komunicira i koliko cuva svoju privatnost. Zna se koji sloj ljudi je oduvek nosio tetovaze,a to su oni omanji,sa losim govorom,i precrtanim zenskim imenima ili datumom kad su otisli u jna. Svakako ne neko sa kime bi se intimizirao ili radio neki posao. Posao nije diliovanje droge,deviza ili preprodaja automobila (doduse u srbiji jeste).mentalitet se nije promenio,samo tehnologija izrade i dostupnost iste.njihovu svest su pokazali time sto ne mogu da razmisljaju dovoljno daleko da predvide ocigledno a to je kako ce izgledati kad ostare.Elem, stavljanjem terovaze se drasticno smanjuju sanse za ozbiljan posao,upadate u oci i otkrivate mnogo o sebi. Na prvom mestu o unutrasnjim problemima nesamodovoljnosti i pokazivanjem teznje da vas neko vidi.u drustvu su uvek najbucniji oni najprimitivniji,pocevsi od detinjstva.evo sedim u kolima sada na parkingu,ispred prodavnice je upravo takva druzima,bucna,glasna,besramna,tetovirana,sa flasama u rukama i zbirno osam razreda osnovne skole.sama cinjenica da vas moda ili trend ponesu tako lako je posebma prica

Paja Patak

pre 4 godine

Bio sam pre tri godine u Hamburgu poslovno i domacin posto je bio vikend da ubijemo vreme odvede me na svetski sajam tatu majstora i tetoviranih ljudi.Video sam gomilu ljudi koji nemaju milimetar slobodne koze.Cak i polni organi tetovirani.I zapitam se sta je nagnalo ljude da se tetoviraju.Moda dosla iz Afrike, Amazona od primitivnih ljudi koji su tetovazom verovali u njihovog svevisnjeg jer ih je na to naterao vrac ili poglavica, isterivanje neceg iz svog tela.Jos kada se tome doda busenje nosa, usana, jezika, genitalija utisak je potpun.Sta natera jednog evropljanina, amerikanca i to belce da unakaze za ceo zivot svoje telo.Da se razumemo majstori tatua su veliki majstori i naprave fenomenalne slike na ljudskoj kozi ali odluka da se neko tetovira nije mi jasna.Mislim da je to kompleks, nesigurnost i zelja za dokazivanjem

zzz

pre 4 godine

Volim umetnost volim tetovaze, a komentari pokazuju zasto je Srbija tu gde jeste. Odbijanje da prihvate da svet ide napred da se ljudi menjaju da se trend menja itd. Jednostavno jos taj post komunisticki dzabolebarski mentalitet je prisutan u Srbiji.

skidanje tetovaža, najbolji biznis od 2025.

pre 4 godine

Ima ovde nekoliko problema..
Činjenica je da je tetoviranje odlika prostog sveta. To da je postalo masovna pojava ljudi i žena samo potvrdjuje ovo iz prve rečenice, kao i ovo istraživanje.
Ono što mene više nervira osim što je 75% naroda prosto, jeste što lepe žene onim pisanijem nagrdjuju najlepši proizvod prirode, kožu lepe žene.
A da će da se kajete, uhh.

ikac klisa

pre 4 godine

Ne znam da li je neko primetio ali ovo je treci clanak, u vrlo kratkom vremenskom periodu ,koji negativno govori o tetovazama i ljudima koji ih imaju.I svi su,kao, naucno istrazivanje i tako neke price. Ja nemam tetovaze ali mi je smesno kad ljudi negativno procenjuju,na osnovu tetovaza,frizure,garderobe ljude koje nikad nisu upoznali.
(muva bez glave, 05. septembar 2019 12:27)

Ja neki dan u prodavnici, frajer ispred mene na kasi placa i posto je bio u sortsu vidim da su mu noge u tetovazama.
Izmedju ostalog vidim mali kukasti krst.
U ovo slucaju je sasvim sigurno reci da se radi o dil*j* bez potrebe da ga upoznas.

Cukileta

pre 4 godine

tetovazom su svakako obelezeni na jedan nacin. Na psiholozima i psihijatrima je da otkriju razloge, koji sigurno postoje. Ovo istrazivanje je samo vrh brega, treba zagrebati dublje. Niko se nije rodio tetoviran. Meni licno izgleda kao da je prljavo.
(penzioner vegetarijanac, 05. septembar 2019 13:05)

Takođe se niko nije ni obučen rodio...

Milsoav

pre 4 godine

Stikle na noge, noge u kola i tetovaza na ledja gola...

Ta "tetovaza na ledja gola" se na engleskom naziva "tramp stamp" pa vi pogledajte sta to znaci.

nije lose

pre 4 godine

jel ima neko istrazivanje vezano za ljude koji navijaju za razne klubove ili sportiste? zvezdu, partizan, real, barsu, djokovica, federera.....odrasle ljude koji se dice tudjim uspesima, svadjaju po internetu i kafanama, zive tudje zivote i uspehe posto nemaju svoje, loze se na likove koji zaradjuju milione trceci za loptom,dotle da se ubijaju, prekidaju odnose sa ljudima i razvode....sigurno ima neko istrazivanje i o njima.

palop

pre 4 godine

Kad procitam ove komentare dodje mi sutra da idem da se tetoviram, valjda ce me zaobilaziti ovi sto znaju sve o nekome na osnovu jednog pogleda...

Masalačak

pre 4 godine

Zasto mi isarani ne dobijemo neku paradu kao LGBT?
Zasto ne ?
(Milos, 5. septembar 2019 17:53)

A zašto treba da "dobiješ" tu paradu i od koga?!

Što se vi išarani sami ne organizujete? Uostalom, to ne bi bilo ništa novo, u svetu već odavno postoje tatu festivali i slične manifestacije.

Masovna moda tetoviranaja je, kao i toliko drugih pomodnih stvari, krenula iz SAD. Međutim, ni tamo nisu svi baš oduševlejni time. Pre neki dan geldam neki američki film o čoveku koji je živeo sa starijom ženom i na kraju je upucao jer nije mogao više da podnese njen teror i zvocanje.

Radnja se odvija u malom gradu, čovek je inače bio mnogo dobar, išao redovno u crkvu, pomagao svima i bio stvarno omiljen među ljudima. ALi pošto je otkriven kao ubica, treba da mu sude, za šta je potrebno da se formira porota.

Oduševila me scena kada u lokalnom baru novinar intervjuiše nekog čiču, koji kaže:

"Nema šanse da se ovde formira porota! Ma, samo ih pogledaj: više TETOVAŽA nego zuba, a njih 10 da skupiš na gomilu ne bi sastavio ukupno ni pola jednog mozga!"

Pomislio sam da to važi i za mnoga mesta u Srbiji. Minus tetovaže, naravno...

Komša

pre 4 godine

@Peter
Tetovirani su svakakvi - impulsivni i promišljeni,loši i dobri,odgovorni i neodgovorni.Njihove tetovaže mogu biti vidljive ili skrivene,nama dopadljive ili ne.
Oni mogu izavati pažnju,i ne moraju ali ljudi koji procenjuju druge osobe isključivo po načinu odevanja,frizuri ili tome da li su tetovorani ili ne (dakle,po spoljašnjem izgledu) nisu samo površni - mogu biti i opasni.
Verovanje u stereotipe kao u sveto pismo je svet zavilo u crno.
U tome ima neke tendencije ka totalitarizmu.
Moja generacija pamti iz priča predhodnih kako su "čupavce" prisilno šišali "da liče na ljude".
A ovi bi da "deru" kozu ili šta.
Nek rade ljudi šta hoce ,dok ne ugrozavaju tudju slobodu.
Pritanizam je jedna malogradjanština.
A ti što ne bi poverili novac tetoviranoj osobi su rodjeni da budu prevareni- pa svi prevaranti su "fini i ugladjeni" i potpuno se uklapaju u taj "lep i pristojan svet" baš da bi prevarili te površne koji robiju stereotipima.

alo žene, to su retki frikovi i trikovi kamere!!

pre 4 godine

@predrqg
Tačno. Samo tu se nisu naložile na tatu koji nose zbog trenda (ženska posla) nego na nešto drugo. Zato sve više muškaraca trpi podcvenjivanje.

dominus

pre 4 godine

EU Citizen

Na tvoj komentar bih samo dodao da je postalo degutantno pojedine sportove gledati, naročito fudbal, zbog te "epidemije" koja vlada već skoro deceniju.
Što se žena tiče, teško je zamisliti noć provesti sa takvom.

Maslačak

pre 4 godine

Ne treba generalizovati, ljudi se tetoviraju (ili ne tetoviraju) iz milion različitih razloga. Neki to svakako rade baš zato što su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, drugi jer su iskompleksirani i žele da pošalju poruku "hej, ja sam tu!", treći iz ko zna kog drugog svog trećeg razloga. Ono što je bitno je da se ne tetoviraju samo ljudi koji su impulzivni i ne umeju da razmišljaju dugoročno, nego i oni drugi. Zato je svako generalizovaneh pogrešno.

Uostalom, tetoviranje nije ništa novo i postoje arheološki dokazi da to ljudi praktikuju poslednjih barem 4-5 hiljada godina!

Ali ono što je stvarno novo i što (mislim da) ranije nije nikad bilo jeste da toliki broj ljudi tetovira krajnje idiotske stvari na sebi, samo zato što je to trenutno "kul" ili "in"!

Drugo što je po meni takođe novo je to ekstremno preterivanje s tetovažama. Otkud ta potreba da čovek liči na tarabu pored škole ili stadiona, bez jednog jedinog čistog cm2 kože?

Mogu da razumem (mada ne odobravam) tetovaže u stilu japanskih jakuza, gde se celo telo namenski tetovira kao jedna celina, ali šarati bezveze po sebi gde god ima mesta nasumične crteže, e to stvarno ne razumem i ne mogu imati visoko mišljenje o nekome ko to sebi uradi jer je to siguran znak nekog unutrašnjeg problema. Da li baš toliko mrzi sebe i svoje telo da mora da ga na taj način "ulepšava"?

Pegone

pre 4 godine

Zaboravio sam da dodam jedino nemojte da stavljate tetovaze posvecene voljenoj osobi ,sta ako pukne veza ? Obicno idu pod laser ili se pravi blackwork- pokrije se sve sa crom bojom