Petak, 04.01.2019.

14:07

Članovima svoje porodice poklonio je DNK testove za Božić

Izvor: B92

Èlanovima svoje porodice poklonio je DNK testove za Božiæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Recimo

pre 5 godina

@navijac
A sto ti moras zeni da kazes bilo sta? Uzmes uzorak od sebe i deteta odneses u labaratoriju i gotovo. Sto bi drzava radila "prljavi" posao umesto tebe. Jel treba drzava i zadnjicu da ti brise ili mozes to sam? Ima li ista gore od nesposobnog muskarca.

Pera Detlić

pre 5 godina

Ako je priča istinita glupo je što toj devojčici, a i ostalima, istina nije rečena mnogo ranije. Bolje je detetu reći istinu dok je još malo.
Tada možda neće ni razumeti skroz, ali neće mu ni mnogo značiti, kasnije kako bude odrastalo, imaće svest o tome, o sebi, o svom poreklu, ali će nastaviti da voli svoje roditelje (koji ga podižu, to su pravi roditelji, "napraviti" dete je najlakše). Ako mu kažeš tamo negde kad napuni 30 godina može ceo život da mu se sruši u trenutku jer sve u šta je verovalo postaje laž.
Pogotovo što ovde istina nije strašna (u smislu da je došlo do prevare) nego tužna.

U svakom slučaju, smatram da svako dete, ali i svaki roditelj, zaslužuje da zna istinu i da ona ne sme da se krije, osim ukoliko oni sami to ne žele.

@@@

pre 5 godina

@Guta
Ovo zadnje nije tacno. Kod utrdjivanja ocinstva u Nemackoj NE MORAJU sve strane da se sloze, cak ne mora majka da se slozi ako “otac” ponese uzorak i zatrazi DNK analizu radi provere ocinstva.

ajoj

pre 5 godina

@Joc@: Kakvi su to statisticki podaci!? Odakle Vam to?! Sad kad nisam umrla od smeha, cuj sve varaju muzeve, ovakve onakve, pa se jos gadjamo nekim nebuloznim podacima hahaha.
Ako ste trol, svaka cast, pala sam na foru. Odlicna je. A ako niste, ne znam u kakvim se krugovima krecete, ali mogu da pretpostavim ;)
Nase zene su (iako mi je tesko da priznam) vrlo primitivne i sve trce da se udaju sto pre, izradjaju decu a retko varaju muzeve jer im je vazno 'sta ce selo reci' pa se ni ne usudjuju na tako nesto. Tako da bih vise volela da ste u pravu ali nazalost - niste, jer je kod vecine ova druga varijanta...

g

pre 5 godina

@srecno - jel ti kapiras da verovatnoca od 50% vazi I kod bacanja novcica? Tj, to ti je definicija neizvesnosti. Koja glupost, jel ste vi ljudi isli u skolu?

Kako lazes

pre 5 godina

@dnk
Lazes -takvo istrazivanje nikad nije radjeno u Srbiji. To ste prepisali iz jednog istrazivanja u Velikoj Britaniji a i ono je radjeno davno i to samo sa muskarcima koji su bili ubedjeni da deca nisu njihova, pa je i medju tom "sigurno tudjom decom" bilo 30 posto bioloske dece. U medjuvremenu je taj broj od 70 posto postao mantra svih mizogenih muskaraca i smatra se idealnim primerom fake newsa. Ne mogu sad preko telefona da nadjem tacan podatak ali cini mi se da je tacan broj ovakve dece procenjen na oko 2 posto.

siki

pre 5 godina

@(zenska, 05. januar 2019 14:31)

Možeš misliti. Jako strašno. Ovoj planeti su potrebni baš moji geni. Čist ego. Ne daj bože da odgajam tuđe dete. Čini mi se da su neka plemena i iz Amazona (i životinje generalno) daleko naprednija od nas po tom pitanju. Poligamni su, nema ljubomore, deca pripadaju plemenu, a ne roditeljima i svi se brinu oko njih.

Xxx

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bila je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...
(John, 5. januar 2019 10:31)

Da li je izmisljena prica ili ne, nije toliko bitno.

Da posle si se ispravio, novim komenatrom, jer si video da si prenaglio. Iz price cini se da su sva deca maloletna. I sad ostaje izbor kad ce, kako ce i na koji nacin roditelji saopstiti svojoj deci da ostalo troje imaju polusestru. Ili da li ce?

Neko je napisao @razocaran da je to nije nista. Zanimljivo da si ti izbor u ne bas prijatnoj sitaciji preporucio za posetu psihijatru.
I za to si dobio vecinu pluseva.

Koliko se meni cini vecina ljudi u Srbiji imala je sigurno u zivotu "neki takav izbor".
Ostaje nam samo da Srbima poklonimo posetu kod psihijatra za nadolezici Bozic.

hi hi hi

pre 5 godina

Prica iz mog kraja:

Rodilo se dete, i posle nekoliko meseci pocese da kruze price po selu da mnogo lici na komsiju. Dodje to do usiju mlade majke, a ona ce da bi se opravdala : "Pa sta je to cudno?! Izmetne se dete pa lici na ujaka preko Morave. Sto ne bi moglo na komsiju preko plota"?!

Geometar

pre 5 godina

Evo vam jedna realna prica. Otac dosao za Božić i svojoj porodici nije poklonio nista jer nije imao nije zaradio, nista sem ljubavi.

navijac

pre 5 godina

@Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju
(Pedja, 05. januar 2019 15:21)

Ajde zamisli sada da ti svojoj zeni predlozis da uradite DNK test! Pa dzigericu bi ti pojela! I ja bih da sam zensko! 'Staa!? Ti meni ne verujes, ti sumnjas u mene, sram te bilo'! Takav brak bi odmah po tom predlogu to bio osudjen na propast bez obzira na rezultat testa. Ovako lepo nema ti sta da predlazes, zakonska obaveza i cao.

Zemljoradnik

pre 5 godina

Meni je u ovom tekstu čudno što su sve toliko držali pod velom tajne. Zbog čega? Koliko sam razumeo, nije bilo ničeg socijalno neprihvatljivog (npr. preljuba, svingeraj, menjanje partnera i slično), niti rizičnog po dete (npr. usvojeno dete može da doživi emotivni slom ako sazna da roditelji nisu roditelji, da su ga stvarni roditelji napustili i živi su, postoje negde). Devojčica nije napuštena, otac je umro nakon porodjaja, majka se nakon toga udala i dobila još troje dece. Tragičan scenario zbog jedne smrti, ali sasvim normalan u društvenom smislu, tako da ne razumem zbog čega tajnovitost i skrivanje. Osim ako priča nije cela ovako kako je ispričana, nego postoji “još nešto” u pozadini.

Pedja

pre 5 godina

Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju

bljak

pre 5 godina

Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete? 
(Joc@, 05. januar 2019 10:17 )

Za ovo za udate zene ne znam odakle ti podatak, mozda se odnosi na splavaruse koje sigurno nisu prosecne zene. Sto se tice predbracnog seksualnog zivota, tu niko nema pravo da ista komentarise. Svako je slobodan da ima seksualnih partnera koliko hoce i jedino je meni bitno da svako nadje sebi odgovarajuceg - neka se promiskuitetni perusaju sa promiskuitetnim.

Komentari su UZASAVAJUCI. Sajam mizoginije jos uvek duboko usadjene na Balkanu. Cisti talibanizam. Ili nekompetentna lupetanja Pornhub robova.

Guta

pre 5 godina

"Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza.
(dragaN, 5. januar 2019 12:07) "

Ovo ne da je nije tačno, nego je u pitanju poznata urbana legenda, izazvana anketom u jednoj zabavnoj emisiji na TV, gde su voditelji pitali parove koji su izlazili iz porodilišta sa bebama, da li bi se podvrgli DNA testiranju u cilju potvrde očinstva. Svi očevi i velika većina majki u anketi su odmah pristali na tesstiranje, a par novopečenih majki je odbilo, što je u toj emisiji još dodatno isečeno da se "poveća drama" i izgleda zabavnije/smešnije.

Ta anketa je potom prerasla u urbanu legendu, i sad malo malo pa iskoči u komentarima nekih koji su to pokupili ko zna odakle, još ulepšano sa "doneli Nemci zakon" pa "povukli".

Smehotresna olimpijada u izmišljanju i laganju. LOL :D

U Nemačkoj ne postoji ni najmanja šansa da se takav zakon donese. Čak i za utvrđivanje očinstva kod osnovane sumnje sve strane obavezno moraju da se slože da se radi DNA test, inače nema ništa od toga.

razočaran

pre 5 godina

@(John, 5. januar 2019 10:31)

Nije to ništa, imaš ti slučajeva i da su se roditelji razišli dok deca nisu imala ni par godina, uzeli svako po dete, i deci nikad nisu rekli da imaju rođenog brata ili sestru (dakle, ne polubrata ili polusestru, već brata ili sestru sa kojim imaju oba roditelja ista).

I dražava tu nikad ništa nije učinila, a i šta očekivati od države koja i posle nekoliko decenija odugovlači sa zakonom o otetim bebama.

Ovde su deca uvek shvatana kao sredstvo za pokazivanje uspeha ili potrošni materijal kad ih treba slati u vojsku da ginu za ideale političara. Deca su na prvom mestu samo u izjavama političara, a na prvom mestu su im u stvari penzioneri jer od njih dobijaju najviše glasova, pošto mlađi od 18. godina ionako nemaju pravo glasa.

Nego, da uvedemo da se glasa već od 14. ili 15. godine, pa da vidimo onda kako bi se političari ponašali.

Dex

pre 5 godina

Samo me zanima zasto bi krila da je jedno dete imalo drugog oca??? Nikoga nije varala ...
(alcale, 05. januar 2019 09:18)

Ako je prica istinita, verovatno nije htela da se jedno dete oseca izdvojenim, da ne bude u potpunosti sestra svojoj braci, da otac s kojim odrasta nije njen otac. Ja sam vise za istinu (nije bas strasna), ali razumem taj sentiment.

marlon

pre 5 godina

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.
(LakohVerfahr, 05. januar 2019 10:49)

Naravno da je prihvatila! Zato što te voli.

dnk

pre 5 godina

@gruzanin
Uuuu, ti si se bas prepoznao. Meni najvaznije da mi deca ne lice na zeninog “kolegu”, kao tvoja. Hahahaha, kako te je preveslala, svaka joj cast.

zenska

pre 5 godina

Procitala sam na nekom sajtu za statistiku podatak da u oko 74% slucajeva (od svih odradjenih testova) otac nije onaj za koga se mislilo. To samo od onih koji su odradjeni, a ko zna koliko muskaraca odgaja tudju decu, a da ni ne znaju. Jezivo.

objavite komentar

pre 5 godina

sta napravi budala. sedi bre i zderi curku sta se petljas. sad si sestru otudjio bar u njenim mislima. dobuo si nista. sta ti je to trebalo?

jovannovici

pre 5 godina

Tako je, svi se testirajte i dajte osiguravajucim kucama i bankama, kao i buducim poslodavcima sansu da vas poznaju u najmanji detalj, i imacete svakako svetlu buducnost. Samo napred DNK testovi!!!

F

pre 5 godina

Zene koje lupaju minuse na komentare ocigledno ne shvataju kolike posledice mogu biti. Najgora posledica je brak izmenju brata i sestre a da nisu ni svesni toga.... da ne pricam dalje. Ljudi su u stanju svasta da urade kako bi sakrili svoju gresku..

Nikola

pre 5 godina

Po rođenju deteta, svaki otac treba da uradi DNK test. I ako dete nije njegovo, odmah razvod i da nestane iz života te žene i njenog deteta. Ako vas neko slaže oko takve stvari, to vam nije partner za ceo život.

Dr Batkovski

pre 5 godina

Ovakve stvari su protivprirodne. Naprosto je ovo nacin da se obezbede bolji geni a opet i sredina pogodna za njihov razvoj, sto najcesce ne moze od jednog muzjaka. Tako da muskarcine glavu gore, to sto su vam klinci lepi i sviraju klavir nema veze sa vama - majka se pobrinula.

dnk

pre 5 godina

@Rodman
Kako to izgleda? Kako amaterski istrazujes tudje gene i znas da je “vecina” oni za sta se izdaje? Nemoj da pises nebuloze.
Ti genetskom analizom, narocito ne amaterskom NE MOZES znati da li je tvoj cukundeda odgajao svoje dete, dete nekog Turcina koji je dosao da “naplati” prvu bracnu noc, dete svog kuma, komsije ili slucajnog prolaznika. Opet bi sa nekim rodjakom imao slicne gene po zenskoj liniji, ali po muskoj ne. Zato ne pisi gluposti.

Aldebaran

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.
(Jenna's shaver, 5. januar 2019 11:25)

Tačno. Nema potrebe da ti test izričito pokaže da se tvoja DNA bitno razlikuje od DNA tvoje braće i/ili sestara.

Dovoljno je samo da pokaže kako ti imaš veliki procenat gena poreklom iz, na primer, Antila ili Istočne Afrike, a geni ostale braće/sestara potiču iz Skandinavije ili Centralne Evrope. Meni bi tu bilo nešto mnooooogo sumnjivo...

Ali ova porodica je na teži način naučila da je neke stvari bolje ne čačkati, da sve istine nisu prijatne i da neke stvari treba jednostavno ostaviti takve kakve su, za dobro, sreću i mir svih!

dnk

pre 5 godina

@obi van
Uuuu, evo ga patriota, ovo je jos jedno u nizu rusenja R. Srpske, udar na Dodika, napao vas je ovaj dnk, on radi za Engleze i Amerikance, sabotira Srpsku. Idi bre leci se, govorim o emisiji u kojoj je govoreno podacima koji se odnose i na one koji su trazili i na one za koje su slucajno otkrili da nisu ocevi “svoje” dece.

@@@

pre 5 godina

Koja je ovo tuga covece....
Zamisljam oca te devojcice, jadan covek, ozenio zenu koju je voleo, dobio cerku i nazalost, nije mu bilo sudjeno, preminuo je. Mozda je u tim nekim momentima pre smrti imao utehu da ce bar iza njega ostati cerka koja ce ga voleti i misliti o njemu jer ce joj majka pricati, pokazivati slike itd.
A onda se njegova zena uda za njegovog prijatelja, rodi jos dece a njega resi da izbrise iz pamcenja njegovog deteta. Koliko je to samo surova zena, ja ne verujem!!!
Ej, pa cak ni sada je htela da izbegne da deci kaze istinu! To moze samo izuzetno zla osoba.
U sustini nije imala razlog da krije istinu.

genetika

pre 5 godina

Ispravka, oko 70% muskaraca.
(dnk, 05. januar 2019 10:14

70% od ukupnog broja testiranih, a ne 70% od ukupnog broja muskaraca u Srbiji i Republici Srpskoj! To je ogromna razlika!

dnk

pre 5 godina

@Ptica Trkacica
Vidi ovako, to je zvanican podatak izasao pre nekoliko godina, na osnovu dnk analiza i na osnovu anonimnih anketa zena. To nema veze s mojim misljenjem. I nisam ti ja kriv sto ti deca ne lice na tebe.

J.

pre 5 godina

Neverovatno je kakvu su komentari srpskih muškaraca na račun srpskih devojaka/žena. Uvek i na svakoj temi. A, pre neki dan, neko je u jednom komentaru napisao da se često Srpkinje udaju za strance, dok je mnogo ređe da se Srbi žene strankinjama. Zaključak: problem je, ipak, s muške strane; Srpkinje ih izbegavaju, strankinje ih neće.

neva

pre 5 godina

Ti testovi na ocinstvo kostaju,a tu pricu o sto vecem procentu ja mislim da gura laboratorijska mafija, koja je privatni sektor.Sto vise ljudi navuci da sumnjaju vise para.

abc

pre 5 godina

Za ove sto govore da je izmisljena prica, siguran sam da nije. Razlog za to je sto je covek kupio testove od kompanije Ancestry, koja se bavi istrazivanjem etnickog porekla preko DNK analize. Dakle, nije coveku samo “doslo” da proveri da li su mu braca i sestre od istog oca, nego te analize su jako detaljne, i mogu cak da vam kazu ceu vasu genetsku strukturu, ili cak da vidite na koje bolesti je vas organizam vise “pogodan”.

John

pre 5 godina

Ovde fali mali deo priče sa Reddit-a:
"They never told us because of how hard it was for my mom. Last night she was strong enough to share stories and photos with us for the first time, and it truly brought us even closer together as a family. This is a Christmas we will never forget. And yes, we are all excited to get our test results. Merry Christmas everyone!"

Otprilike, majka nije imala hrabrosti da im kaže... Sve dok je nisu priterali uz zid i nije imala kud...
Mada, i dalje ne razumem. Ispada da nije bilo ovoga, da bi to krila do kraja života.
Bilo joj teško? OK, poštujem to, ali zar ni jednom da pomisli koliko je teško njenoj deci što žive u laži? Ili je mislila "šta ne znaju, ne može ni da ih povredi"?

dragaN

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 5. januar 2019 09:53)

Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza. To je pretio da ugrozi socijalni poredak, ne samo veliki broj razvoda nego se bi se onsda postavilo pitanje nasledja. Sta ako starije generacije potstaknute tim otkricem, pocnu da se testiraju i pokaze se da ocevi ustvari nisu ocevi, a vec su nesto nasledili.

Znaci svi zatvarajau oci nad dobro poznatom cinjenicom da zene varaju. Ti isto zatvaras oci, jer da zelis proveru, ne bi ti bio potreban obavezan zakon, nego bi i sam proverio.

gruzanin

pre 5 godina

dnk - ti to znas na osnovu svog porodicnog stabla i zbog toga tolika pamet. Jos si verovatno i prelep, sviras 20 instrumenata, i govoris i pises poeziju na 35 jezika, proputovao ceo svet, i sad kad se ozenis, ako uzmognes, dete ce ti biti crnce? Jel da da da?

duki

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 05. januar 2019 09:53)

Druze, zasto pravis dete bludnici? Svi znamo kako se prave deca, znaci pazis da se ne desi. Ne razumem, zenite ili klosarke ili vestice, i posle kukate. Mozda si i ti isti. Ja imam muza i cerku, i pobogu, pre bih sebe ubila nego mu podmetnula dete. Pa, presrecna sam sto sam nam rodila devojcicu, a ne mogu da zamislim da sam s drugim i bila, a kamoli zatrudnela. Pa mene bi savest za godinu dana ubila.

Gde vi uopste nadjete zene koje su spremne za tako nesto? Ja licno znam samo jednu koja je to uradila, koja inace spada u neki nizi drustveni sloj, po inteligenciji, obrazovanju, soc. statusu, tako da me ne cudi. Inace, iole normalnu osobu zaista ne poznajem.

Jenna's shaver

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.

Maki

pre 5 godina

@navijač
I ja bih, kao i da se SVA deca jednog muškarca prijave ostaloj deci i zakonitoj ženi, da se zna da im je taj bludnik otac, da se ne bi slučajno kasnije zaljubila/venčala itd.

navijac

pre 5 godina

@Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?
(Joc@, 05. januar 2019 10:17

Naravno da znam, zato i predlazem ovakvu meru. Kad bi buduca majka znala da ce morati da se testira, dvaput bi razmislila pre nego sto vara svog muza ili momka. A da ne pricam o tome da bi odjednom vise ljudi pocelo da koristi zastitu prilikom odnosa, sto bi bio indirektan benefit od ovog zakona. Postoje mnogi muskarci koji bi rado uradili DNK test ali se plase, sto iz razloga da dete stvarno nije njegovo, ili reakcije supruge u slucajuo da je dete stvarno njegovo.

Ptica trkacica

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

A u Svetu je procena da oko 99% muskaraca jesu ocevi svoje dece, ali se svih 100% u celom Svetu slaze da ti veze sa zivotom nemas

Vladan

pre 5 godina

Statistika za Srbiju kaže da oko 30% testiranih nisu biološki očevi. Znači, to je procenat onih koji su posumnjali, testirali se i bili u pravu, nije procenat u opštoj populaciji.

Nažalost imao sam slučaj iz bliskog okruženja. Prijatelj je posle 5 godina saznao da sin nije njegov. On to dete voli, on ga je odgajio i želi da nastavi, međutim on zakonski nema nikakvo, ali nikakvo pravo koje ga veže za to dete. On se sa detetom viđa ali to je dobrovoljna odluka majke. Onda ona to zloupotrebljava, ucenjuje ga, izvlači novac. Prestrašno.

Dare

pre 5 godina

(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To je procenat od onih koji su sumnjali opravdano ali i neopravdano, da se svo stanovništvo testirali mali procena bi bio.

obi van

pre 5 godina

@(dnk
Ajde ne lupetaj, procenat je 30% od onih koji su dali na provjeru očinstva a ne u odnosu na cjelokupnu populaciju. Svaki dan neko mora da pljune po RS bez obzira na temu.

F

pre 5 godina

Slazem se da treba uvesti zakonski testiranje ocinstva. To nije mala stvar i veoma je bitna. I kroz istoriju veoma davnu istoriju je prepoznat problem tudjeg deteta. Zato je kraljeve nasledjivao najsariji sin jer je kraljica bila nevina. Svi posle mogu ali i ne biti njegova deca.

bljak

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To nije istina. Tacno je reci da svaki treci muskarac KOJI JE POSUMNJAO I TRAZIO DNK TEST nije otac svog deteta.

Joc@

pre 5 godina

@navijac
Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?

B Miloš

pre 5 godina

@dnk: pre nego što objaviš ovakav komentar, bilo bi dobro da se bolje informišeš jer polovične informacije nisu dobre ni za tebe ni za druge.
Dakle, navedeni procenat se odnosi samo na očeve koji iz nekog razloga sumnjaju da dete nije njihovo tj. da oni nisu očevi dece i odu na DNK testiranje.

Koza

pre 5 godina

(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Ljudi koji rade te testove u startu imaju ogromne sumnje tako da je to logicno. Siguran sam i da je procenat pozitivnih HIV testova ogroman jer se testiraju uglavnom ljudi koji imaju razloga da veruju da su zarazeni.

John

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bilas je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...

Saul Goodman

pre 5 godina

Ova priča je tako lažna da se topi ekran od gluposti ... Ovo isto kao što je naš vojnik morao sa sopstvene svadbe na uzbunu... Svako ko je bio u vojsci zna da uzbuna ne može da zakači ljude koji su na redovnom odsustvu, poštedi, da ne govorim o venčanju gde se par meseci unapred uzme pet slobodnih dana koliko zakon propisuje... Vojska nam dotakla dno, pa pokušavaju da je uzdignu izmišljenim pričama.

M

pre 5 godina

Uvesti odmah po rođenju deteta određivanje krvne grupe i RH faktora i DNK test. Grupu jer je glupo da ljudi dođu do odraslog doba neznajući koju grupu imaju, DNK zbog očeva, da ne žive u laži.

Rodman

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Teška glupost. Bavim se amaterski istraživanjem porekla i genetskim testovima koji se spominju u ovom tekstu. Iznenađen sam koliko je malo dece rođeno iz preljube. Muške linije su gotovo uvek neprekinute kroz mnogo, mnogo generacija. Konkretno, moji rezultati su pokazali da je porodična priča o poreklu tačna i dobio sam očekivane rezultate. To znači da je bar 20 generacija iza mene svaki moj predak odgajao svoje dete, a ne neko "podmetnuto". Kod velike većine ljudi je isto tako. Deca rođena iz preljube su na nivou statističke greške.

LakohVerfahr

pre 5 godina

Predbracni ugovor

- polovinu svega stecenog tokom braka dobija moja supruga; isto ne vazi u obrnutom slucaju - sve sto je ona stekla tokom braka - zadrzava 100% za sebe (inace je vrlo uspesna i zaradjuje odlicno, cak i za ovdasnje standarde)

- decu, u slucaju razvoda mogu da vidjam najmanje jednom nedeljno, neophodno je da se najavim 72 sata ranije; ne moze da ih vodi van zemlje privremeno ili trjano bez mog pismenog odobrenja

- alimentacija ide za decu na poseban racun u visini 12,5% mojih aktuelnih mesecnih prihoda po bilo kom osnovu (za svako dete pojedinacno) + 10% za nju

- DNK test dve godine nakon oba porodjaja je bio obavezan ugovorom, koji bi se izmenio u slucaju da dete/deca nisu moja - moje dete bi ostalo sa mnom, ne sa majkom; ne bih bio obavezan da joj dam ijedan procentat onog sto sam stekao u braku i ne bih bio duzan ni cent alimentacije da joj placam

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.

navijac

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.

dnk

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.

navijac

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.

Vladan

pre 5 godina

Statistika za Srbiju kaže da oko 30% testiranih nisu biološki očevi. Znači, to je procenat onih koji su posumnjali, testirali se i bili u pravu, nije procenat u opštoj populaciji.

Nažalost imao sam slučaj iz bliskog okruženja. Prijatelj je posle 5 godina saznao da sin nije njegov. On to dete voli, on ga je odgajio i želi da nastavi, međutim on zakonski nema nikakvo, ali nikakvo pravo koje ga veže za to dete. On se sa detetom viđa ali to je dobrovoljna odluka majke. Onda ona to zloupotrebljava, ucenjuje ga, izvlači novac. Prestrašno.

Ptica trkacica

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

A u Svetu je procena da oko 99% muskaraca jesu ocevi svoje dece, ali se svih 100% u celom Svetu slaze da ti veze sa zivotom nemas

duki

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 05. januar 2019 09:53)

Druze, zasto pravis dete bludnici? Svi znamo kako se prave deca, znaci pazis da se ne desi. Ne razumem, zenite ili klosarke ili vestice, i posle kukate. Mozda si i ti isti. Ja imam muza i cerku, i pobogu, pre bih sebe ubila nego mu podmetnula dete. Pa, presrecna sam sto sam nam rodila devojcicu, a ne mogu da zamislim da sam s drugim i bila, a kamoli zatrudnela. Pa mene bi savest za godinu dana ubila.

Gde vi uopste nadjete zene koje su spremne za tako nesto? Ja licno znam samo jednu koja je to uradila, koja inace spada u neki nizi drustveni sloj, po inteligenciji, obrazovanju, soc. statusu, tako da me ne cudi. Inace, iole normalnu osobu zaista ne poznajem.

bljak

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To nije istina. Tacno je reci da svaki treci muskarac KOJI JE POSUMNJAO I TRAZIO DNK TEST nije otac svog deteta.

Rodman

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Teška glupost. Bavim se amaterski istraživanjem porekla i genetskim testovima koji se spominju u ovom tekstu. Iznenađen sam koliko je malo dece rođeno iz preljube. Muške linije su gotovo uvek neprekinute kroz mnogo, mnogo generacija. Konkretno, moji rezultati su pokazali da je porodična priča o poreklu tačna i dobio sam očekivane rezultate. To znači da je bar 20 generacija iza mene svaki moj predak odgajao svoje dete, a ne neko "podmetnuto". Kod velike većine ljudi je isto tako. Deca rođena iz preljube su na nivou statističke greške.

obi van

pre 5 godina

@(dnk
Ajde ne lupetaj, procenat je 30% od onih koji su dali na provjeru očinstva a ne u odnosu na cjelokupnu populaciju. Svaki dan neko mora da pljune po RS bez obzira na temu.

Koza

pre 5 godina

(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Ljudi koji rade te testove u startu imaju ogromne sumnje tako da je to logicno. Siguran sam i da je procenat pozitivnih HIV testova ogroman jer se testiraju uglavnom ljudi koji imaju razloga da veruju da su zarazeni.

B Miloš

pre 5 godina

@dnk: pre nego što objaviš ovakav komentar, bilo bi dobro da se bolje informišeš jer polovične informacije nisu dobre ni za tebe ni za druge.
Dakle, navedeni procenat se odnosi samo na očeve koji iz nekog razloga sumnjaju da dete nije njihovo tj. da oni nisu očevi dece i odu na DNK testiranje.

John

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bilas je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...

Saul Goodman

pre 5 godina

Ova priča je tako lažna da se topi ekran od gluposti ... Ovo isto kao što je naš vojnik morao sa sopstvene svadbe na uzbunu... Svako ko je bio u vojsci zna da uzbuna ne može da zakači ljude koji su na redovnom odsustvu, poštedi, da ne govorim o venčanju gde se par meseci unapred uzme pet slobodnih dana koliko zakon propisuje... Vojska nam dotakla dno, pa pokušavaju da je uzdignu izmišljenim pričama.

Maki

pre 5 godina

@navijač
I ja bih, kao i da se SVA deca jednog muškarca prijave ostaloj deci i zakonitoj ženi, da se zna da im je taj bludnik otac, da se ne bi slučajno kasnije zaljubila/venčala itd.

M

pre 5 godina

Uvesti odmah po rođenju deteta određivanje krvne grupe i RH faktora i DNK test. Grupu jer je glupo da ljudi dođu do odraslog doba neznajući koju grupu imaju, DNK zbog očeva, da ne žive u laži.

dragaN

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 5. januar 2019 09:53)

Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza. To je pretio da ugrozi socijalni poredak, ne samo veliki broj razvoda nego se bi se onsda postavilo pitanje nasledja. Sta ako starije generacije potstaknute tim otkricem, pocnu da se testiraju i pokaze se da ocevi ustvari nisu ocevi, a vec su nesto nasledili.

Znaci svi zatvarajau oci nad dobro poznatom cinjenicom da zene varaju. Ti isto zatvaras oci, jer da zelis proveru, ne bi ti bio potreban obavezan zakon, nego bi i sam proverio.

Jenna's shaver

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.

LakohVerfahr

pre 5 godina

Predbracni ugovor

- polovinu svega stecenog tokom braka dobija moja supruga; isto ne vazi u obrnutom slucaju - sve sto je ona stekla tokom braka - zadrzava 100% za sebe (inace je vrlo uspesna i zaradjuje odlicno, cak i za ovdasnje standarde)

- decu, u slucaju razvoda mogu da vidjam najmanje jednom nedeljno, neophodno je da se najavim 72 sata ranije; ne moze da ih vodi van zemlje privremeno ili trjano bez mog pismenog odobrenja

- alimentacija ide za decu na poseban racun u visini 12,5% mojih aktuelnih mesecnih prihoda po bilo kom osnovu (za svako dete pojedinacno) + 10% za nju

- DNK test dve godine nakon oba porodjaja je bio obavezan ugovorom, koji bi se izmenio u slucaju da dete/deca nisu moja - moje dete bi ostalo sa mnom, ne sa majkom; ne bih bio obavezan da joj dam ijedan procentat onog sto sam stekao u braku i ne bih bio duzan ni cent alimentacije da joj placam

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.

Dare

pre 5 godina

(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To je procenat od onih koji su sumnjali opravdano ali i neopravdano, da se svo stanovništvo testirali mali procena bi bio.

navijac

pre 5 godina

@Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?
(Joc@, 05. januar 2019 10:17

Naravno da znam, zato i predlazem ovakvu meru. Kad bi buduca majka znala da ce morati da se testira, dvaput bi razmislila pre nego sto vara svog muza ili momka. A da ne pricam o tome da bi odjednom vise ljudi pocelo da koristi zastitu prilikom odnosa, sto bi bio indirektan benefit od ovog zakona. Postoje mnogi muskarci koji bi rado uradili DNK test ali se plase, sto iz razloga da dete stvarno nije njegovo, ili reakcije supruge u slucajuo da je dete stvarno njegovo.

F

pre 5 godina

Slazem se da treba uvesti zakonski testiranje ocinstva. To nije mala stvar i veoma je bitna. I kroz istoriju veoma davnu istoriju je prepoznat problem tudjeg deteta. Zato je kraljeve nasledjivao najsariji sin jer je kraljica bila nevina. Svi posle mogu ali i ne biti njegova deca.

gruzanin

pre 5 godina

dnk - ti to znas na osnovu svog porodicnog stabla i zbog toga tolika pamet. Jos si verovatno i prelep, sviras 20 instrumenata, i govoris i pises poeziju na 35 jezika, proputovao ceo svet, i sad kad se ozenis, ako uzmognes, dete ce ti biti crnce? Jel da da da?

bljak

pre 5 godina

Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete? 
(Joc@, 05. januar 2019 10:17 )

Za ovo za udate zene ne znam odakle ti podatak, mozda se odnosi na splavaruse koje sigurno nisu prosecne zene. Sto se tice predbracnog seksualnog zivota, tu niko nema pravo da ista komentarise. Svako je slobodan da ima seksualnih partnera koliko hoce i jedino je meni bitno da svako nadje sebi odgovarajuceg - neka se promiskuitetni perusaju sa promiskuitetnim.

Komentari su UZASAVAJUCI. Sajam mizoginije jos uvek duboko usadjene na Balkanu. Cisti talibanizam. Ili nekompetentna lupetanja Pornhub robova.

dnk

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.

Dex

pre 5 godina

Samo me zanima zasto bi krila da je jedno dete imalo drugog oca??? Nikoga nije varala ...
(alcale, 05. januar 2019 09:18)

Ako je prica istinita, verovatno nije htela da se jedno dete oseca izdvojenim, da ne bude u potpunosti sestra svojoj braci, da otac s kojim odrasta nije njen otac. Ja sam vise za istinu (nije bas strasna), ali razumem taj sentiment.

Joc@

pre 5 godina

@navijac
Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?

Guta

pre 5 godina

"Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza.
(dragaN, 5. januar 2019 12:07) "

Ovo ne da je nije tačno, nego je u pitanju poznata urbana legenda, izazvana anketom u jednoj zabavnoj emisiji na TV, gde su voditelji pitali parove koji su izlazili iz porodilišta sa bebama, da li bi se podvrgli DNA testiranju u cilju potvrde očinstva. Svi očevi i velika većina majki u anketi su odmah pristali na tesstiranje, a par novopečenih majki je odbilo, što je u toj emisiji još dodatno isečeno da se "poveća drama" i izgleda zabavnije/smešnije.

Ta anketa je potom prerasla u urbanu legendu, i sad malo malo pa iskoči u komentarima nekih koji su to pokupili ko zna odakle, još ulepšano sa "doneli Nemci zakon" pa "povukli".

Smehotresna olimpijada u izmišljanju i laganju. LOL :D

U Nemačkoj ne postoji ni najmanja šansa da se takav zakon donese. Čak i za utvrđivanje očinstva kod osnovane sumnje sve strane obavezno moraju da se slože da se radi DNA test, inače nema ništa od toga.

Geometar

pre 5 godina

Evo vam jedna realna prica. Otac dosao za Božić i svojoj porodici nije poklonio nista jer nije imao nije zaradio, nista sem ljubavi.

J.

pre 5 godina

Neverovatno je kakvu su komentari srpskih muškaraca na račun srpskih devojaka/žena. Uvek i na svakoj temi. A, pre neki dan, neko je u jednom komentaru napisao da se često Srpkinje udaju za strance, dok je mnogo ređe da se Srbi žene strankinjama. Zaključak: problem je, ipak, s muške strane; Srpkinje ih izbegavaju, strankinje ih neće.

Nikola

pre 5 godina

Po rođenju deteta, svaki otac treba da uradi DNK test. I ako dete nije njegovo, odmah razvod i da nestane iz života te žene i njenog deteta. Ako vas neko slaže oko takve stvari, to vam nije partner za ceo život.

genetika

pre 5 godina

Ispravka, oko 70% muskaraca.
(dnk, 05. januar 2019 10:14

70% od ukupnog broja testiranih, a ne 70% od ukupnog broja muskaraca u Srbiji i Republici Srpskoj! To je ogromna razlika!

razočaran

pre 5 godina

@(John, 5. januar 2019 10:31)

Nije to ništa, imaš ti slučajeva i da su se roditelji razišli dok deca nisu imala ni par godina, uzeli svako po dete, i deci nikad nisu rekli da imaju rođenog brata ili sestru (dakle, ne polubrata ili polusestru, već brata ili sestru sa kojim imaju oba roditelja ista).

I dražava tu nikad ništa nije učinila, a i šta očekivati od države koja i posle nekoliko decenija odugovlači sa zakonom o otetim bebama.

Ovde su deca uvek shvatana kao sredstvo za pokazivanje uspeha ili potrošni materijal kad ih treba slati u vojsku da ginu za ideale političara. Deca su na prvom mestu samo u izjavama političara, a na prvom mestu su im u stvari penzioneri jer od njih dobijaju najviše glasova, pošto mlađi od 18. godina ionako nemaju pravo glasa.

Nego, da uvedemo da se glasa već od 14. ili 15. godine, pa da vidimo onda kako bi se političari ponašali.

F

pre 5 godina

Zene koje lupaju minuse na komentare ocigledno ne shvataju kolike posledice mogu biti. Najgora posledica je brak izmenju brata i sestre a da nisu ni svesni toga.... da ne pricam dalje. Ljudi su u stanju svasta da urade kako bi sakrili svoju gresku..

Zemljoradnik

pre 5 godina

Meni je u ovom tekstu čudno što su sve toliko držali pod velom tajne. Zbog čega? Koliko sam razumeo, nije bilo ničeg socijalno neprihvatljivog (npr. preljuba, svingeraj, menjanje partnera i slično), niti rizičnog po dete (npr. usvojeno dete može da doživi emotivni slom ako sazna da roditelji nisu roditelji, da su ga stvarni roditelji napustili i živi su, postoje negde). Devojčica nije napuštena, otac je umro nakon porodjaja, majka se nakon toga udala i dobila još troje dece. Tragičan scenario zbog jedne smrti, ali sasvim normalan u društvenom smislu, tako da ne razumem zbog čega tajnovitost i skrivanje. Osim ako priča nije cela ovako kako je ispričana, nego postoji “još nešto” u pozadini.

objavite komentar

pre 5 godina

sta napravi budala. sedi bre i zderi curku sta se petljas. sad si sestru otudjio bar u njenim mislima. dobuo si nista. sta ti je to trebalo?

@@@

pre 5 godina

Koja je ovo tuga covece....
Zamisljam oca te devojcice, jadan covek, ozenio zenu koju je voleo, dobio cerku i nazalost, nije mu bilo sudjeno, preminuo je. Mozda je u tim nekim momentima pre smrti imao utehu da ce bar iza njega ostati cerka koja ce ga voleti i misliti o njemu jer ce joj majka pricati, pokazivati slike itd.
A onda se njegova zena uda za njegovog prijatelja, rodi jos dece a njega resi da izbrise iz pamcenja njegovog deteta. Koliko je to samo surova zena, ja ne verujem!!!
Ej, pa cak ni sada je htela da izbegne da deci kaze istinu! To moze samo izuzetno zla osoba.
U sustini nije imala razlog da krije istinu.

abc

pre 5 godina

Za ove sto govore da je izmisljena prica, siguran sam da nije. Razlog za to je sto je covek kupio testove od kompanije Ancestry, koja se bavi istrazivanjem etnickog porekla preko DNK analize. Dakle, nije coveku samo “doslo” da proveri da li su mu braca i sestre od istog oca, nego te analize su jako detaljne, i mogu cak da vam kazu ceu vasu genetsku strukturu, ili cak da vidite na koje bolesti je vas organizam vise “pogodan”.

navijac

pre 5 godina

@Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju
(Pedja, 05. januar 2019 15:21)

Ajde zamisli sada da ti svojoj zeni predlozis da uradite DNK test! Pa dzigericu bi ti pojela! I ja bih da sam zensko! 'Staa!? Ti meni ne verujes, ti sumnjas u mene, sram te bilo'! Takav brak bi odmah po tom predlogu to bio osudjen na propast bez obzira na rezultat testa. Ovako lepo nema ti sta da predlazes, zakonska obaveza i cao.

zenska

pre 5 godina

Procitala sam na nekom sajtu za statistiku podatak da u oko 74% slucajeva (od svih odradjenih testova) otac nije onaj za koga se mislilo. To samo od onih koji su odradjeni, a ko zna koliko muskaraca odgaja tudju decu, a da ni ne znaju. Jezivo.

John

pre 5 godina

Ovde fali mali deo priče sa Reddit-a:
"They never told us because of how hard it was for my mom. Last night she was strong enough to share stories and photos with us for the first time, and it truly brought us even closer together as a family. This is a Christmas we will never forget. And yes, we are all excited to get our test results. Merry Christmas everyone!"

Otprilike, majka nije imala hrabrosti da im kaže... Sve dok je nisu priterali uz zid i nije imala kud...
Mada, i dalje ne razumem. Ispada da nije bilo ovoga, da bi to krila do kraja života.
Bilo joj teško? OK, poštujem to, ali zar ni jednom da pomisli koliko je teško njenoj deci što žive u laži? Ili je mislila "šta ne znaju, ne može ni da ih povredi"?

dnk

pre 5 godina

@Rodman
Kako to izgleda? Kako amaterski istrazujes tudje gene i znas da je “vecina” oni za sta se izdaje? Nemoj da pises nebuloze.
Ti genetskom analizom, narocito ne amaterskom NE MOZES znati da li je tvoj cukundeda odgajao svoje dete, dete nekog Turcina koji je dosao da “naplati” prvu bracnu noc, dete svog kuma, komsije ili slucajnog prolaznika. Opet bi sa nekim rodjakom imao slicne gene po zenskoj liniji, ali po muskoj ne. Zato ne pisi gluposti.

neva

pre 5 godina

Ti testovi na ocinstvo kostaju,a tu pricu o sto vecem procentu ja mislim da gura laboratorijska mafija, koja je privatni sektor.Sto vise ljudi navuci da sumnjaju vise para.

Aldebaran

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.
(Jenna's shaver, 5. januar 2019 11:25)

Tačno. Nema potrebe da ti test izričito pokaže da se tvoja DNA bitno razlikuje od DNA tvoje braće i/ili sestara.

Dovoljno je samo da pokaže kako ti imaš veliki procenat gena poreklom iz, na primer, Antila ili Istočne Afrike, a geni ostale braće/sestara potiču iz Skandinavije ili Centralne Evrope. Meni bi tu bilo nešto mnooooogo sumnjivo...

Ali ova porodica je na teži način naučila da je neke stvari bolje ne čačkati, da sve istine nisu prijatne i da neke stvari treba jednostavno ostaviti takve kakve su, za dobro, sreću i mir svih!

Dr Batkovski

pre 5 godina

Ovakve stvari su protivprirodne. Naprosto je ovo nacin da se obezbede bolji geni a opet i sredina pogodna za njihov razvoj, sto najcesce ne moze od jednog muzjaka. Tako da muskarcine glavu gore, to sto su vam klinci lepi i sviraju klavir nema veze sa vama - majka se pobrinula.

jovannovici

pre 5 godina

Tako je, svi se testirajte i dajte osiguravajucim kucama i bankama, kao i buducim poslodavcima sansu da vas poznaju u najmanji detalj, i imacete svakako svetlu buducnost. Samo napred DNK testovi!!!

marlon

pre 5 godina

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.
(LakohVerfahr, 05. januar 2019 10:49)

Naravno da je prihvatila! Zato što te voli.

dnk

pre 5 godina

@gruzanin
Uuuu, ti si se bas prepoznao. Meni najvaznije da mi deca ne lice na zeninog “kolegu”, kao tvoja. Hahahaha, kako te je preveslala, svaka joj cast.

Kako lazes

pre 5 godina

@dnk
Lazes -takvo istrazivanje nikad nije radjeno u Srbiji. To ste prepisali iz jednog istrazivanja u Velikoj Britaniji a i ono je radjeno davno i to samo sa muskarcima koji su bili ubedjeni da deca nisu njihova, pa je i medju tom "sigurno tudjom decom" bilo 30 posto bioloske dece. U medjuvremenu je taj broj od 70 posto postao mantra svih mizogenih muskaraca i smatra se idealnim primerom fake newsa. Ne mogu sad preko telefona da nadjem tacan podatak ali cini mi se da je tacan broj ovakve dece procenjen na oko 2 posto.

dnk

pre 5 godina

@Ptica Trkacica
Vidi ovako, to je zvanican podatak izasao pre nekoliko godina, na osnovu dnk analiza i na osnovu anonimnih anketa zena. To nema veze s mojim misljenjem. I nisam ti ja kriv sto ti deca ne lice na tebe.

Pedja

pre 5 godina

Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju

ajoj

pre 5 godina

@Joc@: Kakvi su to statisticki podaci!? Odakle Vam to?! Sad kad nisam umrla od smeha, cuj sve varaju muzeve, ovakve onakve, pa se jos gadjamo nekim nebuloznim podacima hahaha.
Ako ste trol, svaka cast, pala sam na foru. Odlicna je. A ako niste, ne znam u kakvim se krugovima krecete, ali mogu da pretpostavim ;)
Nase zene su (iako mi je tesko da priznam) vrlo primitivne i sve trce da se udaju sto pre, izradjaju decu a retko varaju muzeve jer im je vazno 'sta ce selo reci' pa se ni ne usudjuju na tako nesto. Tako da bih vise volela da ste u pravu ali nazalost - niste, jer je kod vecine ova druga varijanta...

Pera Detlić

pre 5 godina

Ako je priča istinita glupo je što toj devojčici, a i ostalima, istina nije rečena mnogo ranije. Bolje je detetu reći istinu dok je još malo.
Tada možda neće ni razumeti skroz, ali neće mu ni mnogo značiti, kasnije kako bude odrastalo, imaće svest o tome, o sebi, o svom poreklu, ali će nastaviti da voli svoje roditelje (koji ga podižu, to su pravi roditelji, "napraviti" dete je najlakše). Ako mu kažeš tamo negde kad napuni 30 godina može ceo život da mu se sruši u trenutku jer sve u šta je verovalo postaje laž.
Pogotovo što ovde istina nije strašna (u smislu da je došlo do prevare) nego tužna.

U svakom slučaju, smatram da svako dete, ali i svaki roditelj, zaslužuje da zna istinu i da ona ne sme da se krije, osim ukoliko oni sami to ne žele.

hi hi hi

pre 5 godina

Prica iz mog kraja:

Rodilo se dete, i posle nekoliko meseci pocese da kruze price po selu da mnogo lici na komsiju. Dodje to do usiju mlade majke, a ona ce da bi se opravdala : "Pa sta je to cudno?! Izmetne se dete pa lici na ujaka preko Morave. Sto ne bi moglo na komsiju preko plota"?!

siki

pre 5 godina

@(zenska, 05. januar 2019 14:31)

Možeš misliti. Jako strašno. Ovoj planeti su potrebni baš moji geni. Čist ego. Ne daj bože da odgajam tuđe dete. Čini mi se da su neka plemena i iz Amazona (i životinje generalno) daleko naprednija od nas po tom pitanju. Poligamni su, nema ljubomore, deca pripadaju plemenu, a ne roditeljima i svi se brinu oko njih.

@@@

pre 5 godina

@Guta
Ovo zadnje nije tacno. Kod utrdjivanja ocinstva u Nemackoj NE MORAJU sve strane da se sloze, cak ne mora majka da se slozi ako “otac” ponese uzorak i zatrazi DNK analizu radi provere ocinstva.

dnk

pre 5 godina

@obi van
Uuuu, evo ga patriota, ovo je jos jedno u nizu rusenja R. Srpske, udar na Dodika, napao vas je ovaj dnk, on radi za Engleze i Amerikance, sabotira Srpsku. Idi bre leci se, govorim o emisiji u kojoj je govoreno podacima koji se odnose i na one koji su trazili i na one za koje su slucajno otkrili da nisu ocevi “svoje” dece.

Xxx

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bila je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...
(John, 5. januar 2019 10:31)

Da li je izmisljena prica ili ne, nije toliko bitno.

Da posle si se ispravio, novim komenatrom, jer si video da si prenaglio. Iz price cini se da su sva deca maloletna. I sad ostaje izbor kad ce, kako ce i na koji nacin roditelji saopstiti svojoj deci da ostalo troje imaju polusestru. Ili da li ce?

Neko je napisao @razocaran da je to nije nista. Zanimljivo da si ti izbor u ne bas prijatnoj sitaciji preporucio za posetu psihijatru.
I za to si dobio vecinu pluseva.

Koliko se meni cini vecina ljudi u Srbiji imala je sigurno u zivotu "neki takav izbor".
Ostaje nam samo da Srbima poklonimo posetu kod psihijatra za nadolezici Bozic.

g

pre 5 godina

@srecno - jel ti kapiras da verovatnoca od 50% vazi I kod bacanja novcica? Tj, to ti je definicija neizvesnosti. Koja glupost, jel ste vi ljudi isli u skolu?

Recimo

pre 5 godina

@navijac
A sto ti moras zeni da kazes bilo sta? Uzmes uzorak od sebe i deteta odneses u labaratoriju i gotovo. Sto bi drzava radila "prljavi" posao umesto tebe. Jel treba drzava i zadnjicu da ti brise ili mozes to sam? Ima li ista gore od nesposobnog muskarca.

dnk

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.

navijac

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.

Joc@

pre 5 godina

@navijac
Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?

dragaN

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 5. januar 2019 09:53)

Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza. To je pretio da ugrozi socijalni poredak, ne samo veliki broj razvoda nego se bi se onsda postavilo pitanje nasledja. Sta ako starije generacije potstaknute tim otkricem, pocnu da se testiraju i pokaze se da ocevi ustvari nisu ocevi, a vec su nesto nasledili.

Znaci svi zatvarajau oci nad dobro poznatom cinjenicom da zene varaju. Ti isto zatvaras oci, jer da zelis proveru, ne bi ti bio potreban obavezan zakon, nego bi i sam proverio.

duki

pre 5 godina

Iskreno, ja bih uveo zakonom obavezno DNK testiranje po rodjenju deteta. Koliko samo ima oceva koji odgajaju decu neznajuci da nisu njihova. Svako ima pravo da zna istinu, i to dete i taj otac, i ne zasluzuju da citav zivot zive u lazi samo zato sto je majka bludnica spavala sa vise njih istovremeno.
(navijac, 05. januar 2019 09:53)

Druze, zasto pravis dete bludnici? Svi znamo kako se prave deca, znaci pazis da se ne desi. Ne razumem, zenite ili klosarke ili vestice, i posle kukate. Mozda si i ti isti. Ja imam muza i cerku, i pobogu, pre bih sebe ubila nego mu podmetnula dete. Pa, presrecna sam sto sam nam rodila devojcicu, a ne mogu da zamislim da sam s drugim i bila, a kamoli zatrudnela. Pa mene bi savest za godinu dana ubila.

Gde vi uopste nadjete zene koje su spremne za tako nesto? Ja licno znam samo jednu koja je to uradila, koja inace spada u neki nizi drustveni sloj, po inteligenciji, obrazovanju, soc. statusu, tako da me ne cudi. Inace, iole normalnu osobu zaista ne poznajem.

LakohVerfahr

pre 5 godina

Predbracni ugovor

- polovinu svega stecenog tokom braka dobija moja supruga; isto ne vazi u obrnutom slucaju - sve sto je ona stekla tokom braka - zadrzava 100% za sebe (inace je vrlo uspesna i zaradjuje odlicno, cak i za ovdasnje standarde)

- decu, u slucaju razvoda mogu da vidjam najmanje jednom nedeljno, neophodno je da se najavim 72 sata ranije; ne moze da ih vodi van zemlje privremeno ili trjano bez mog pismenog odobrenja

- alimentacija ide za decu na poseban racun u visini 12,5% mojih aktuelnih mesecnih prihoda po bilo kom osnovu (za svako dete pojedinacno) + 10% za nju

- DNK test dve godine nakon oba porodjaja je bio obavezan ugovorom, koji bi se izmenio u slucaju da dete/deca nisu moja - moje dete bi ostalo sa mnom, ne sa majkom; ne bih bio obavezan da joj dam ijedan procentat onog sto sam stekao u braku i ne bih bio duzan ni cent alimentacije da joj placam

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.

zenska

pre 5 godina

Procitala sam na nekom sajtu za statistiku podatak da u oko 74% slucajeva (od svih odradjenih testova) otac nije onaj za koga se mislilo. To samo od onih koji su odradjeni, a ko zna koliko muskaraca odgaja tudju decu, a da ni ne znaju. Jezivo.

navijac

pre 5 godina

@Zato sto bi onda polovina dece zavrsila sa samohranim majkama ili po domovima za nezbrinutu decu. Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete?
(Joc@, 05. januar 2019 10:17

Naravno da znam, zato i predlazem ovakvu meru. Kad bi buduca majka znala da ce morati da se testira, dvaput bi razmislila pre nego sto vara svog muza ili momka. A da ne pricam o tome da bi odjednom vise ljudi pocelo da koristi zastitu prilikom odnosa, sto bi bio indirektan benefit od ovog zakona. Postoje mnogi muskarci koji bi rado uradili DNK test ali se plase, sto iz razloga da dete stvarno nije njegovo, ili reakcije supruge u slucajuo da je dete stvarno njegovo.

F

pre 5 godina

Slazem se da treba uvesti zakonski testiranje ocinstva. To nije mala stvar i veoma je bitna. I kroz istoriju veoma davnu istoriju je prepoznat problem tudjeg deteta. Zato je kraljeve nasledjivao najsariji sin jer je kraljica bila nevina. Svi posle mogu ali i ne biti njegova deca.

jovannovici

pre 5 godina

Tako je, svi se testirajte i dajte osiguravajucim kucama i bankama, kao i buducim poslodavcima sansu da vas poznaju u najmanji detalj, i imacete svakako svetlu buducnost. Samo napred DNK testovi!!!

Dr Batkovski

pre 5 godina

Ovakve stvari su protivprirodne. Naprosto je ovo nacin da se obezbede bolji geni a opet i sredina pogodna za njihov razvoj, sto najcesce ne moze od jednog muzjaka. Tako da muskarcine glavu gore, to sto su vam klinci lepi i sviraju klavir nema veze sa vama - majka se pobrinula.

Nikola

pre 5 godina

Po rođenju deteta, svaki otac treba da uradi DNK test. I ako dete nije njegovo, odmah razvod i da nestane iz života te žene i njenog deteta. Ako vas neko slaže oko takve stvari, to vam nije partner za ceo život.

Pedja

pre 5 godina

Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju

bljak

pre 5 godina

Pa da li znas da prosecna zena u Srbiji vara muza sa bar dvojicom posle prvih 5-6 godina braka, a prosecna devojka u Beogradu spava sa vise od 10 muskaraca pre braka. Ko ce da pogodi cije je dete? 
(Joc@, 05. januar 2019 10:17 )

Za ovo za udate zene ne znam odakle ti podatak, mozda se odnosi na splavaruse koje sigurno nisu prosecne zene. Sto se tice predbracnog seksualnog zivota, tu niko nema pravo da ista komentarise. Svako je slobodan da ima seksualnih partnera koliko hoce i jedino je meni bitno da svako nadje sebi odgovarajuceg - neka se promiskuitetni perusaju sa promiskuitetnim.

Komentari su UZASAVAJUCI. Sajam mizoginije jos uvek duboko usadjene na Balkanu. Cisti talibanizam. Ili nekompetentna lupetanja Pornhub robova.

Rodman

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Teška glupost. Bavim se amaterski istraživanjem porekla i genetskim testovima koji se spominju u ovom tekstu. Iznenađen sam koliko je malo dece rođeno iz preljube. Muške linije su gotovo uvek neprekinute kroz mnogo, mnogo generacija. Konkretno, moji rezultati su pokazali da je porodična priča o poreklu tačna i dobio sam očekivane rezultate. To znači da je bar 20 generacija iza mene svaki moj predak odgajao svoje dete, a ne neko "podmetnuto". Kod velike većine ljudi je isto tako. Deca rođena iz preljube su na nivou statističke greške.

M

pre 5 godina

Uvesti odmah po rođenju deteta određivanje krvne grupe i RH faktora i DNK test. Grupu jer je glupo da ljudi dođu do odraslog doba neznajući koju grupu imaju, DNK zbog očeva, da ne žive u laži.

F

pre 5 godina

Zene koje lupaju minuse na komentare ocigledno ne shvataju kolike posledice mogu biti. Najgora posledica je brak izmenju brata i sestre a da nisu ni svesni toga.... da ne pricam dalje. Ljudi su u stanju svasta da urade kako bi sakrili svoju gresku..

Jenna's shaver

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.

dnk

pre 5 godina

@gruzanin
Uuuu, ti si se bas prepoznao. Meni najvaznije da mi deca ne lice na zeninog “kolegu”, kao tvoja. Hahahaha, kako te je preveslala, svaka joj cast.

dnk

pre 5 godina

@Ptica Trkacica
Vidi ovako, to je zvanican podatak izasao pre nekoliko godina, na osnovu dnk analiza i na osnovu anonimnih anketa zena. To nema veze s mojim misljenjem. I nisam ti ja kriv sto ti deca ne lice na tebe.

gruzanin

pre 5 godina

dnk - ti to znas na osnovu svog porodicnog stabla i zbog toga tolika pamet. Jos si verovatno i prelep, sviras 20 instrumenata, i govoris i pises poeziju na 35 jezika, proputovao ceo svet, i sad kad se ozenis, ako uzmognes, dete ce ti biti crnce? Jel da da da?

neva

pre 5 godina

Ti testovi na ocinstvo kostaju,a tu pricu o sto vecem procentu ja mislim da gura laboratorijska mafija, koja je privatni sektor.Sto vise ljudi navuci da sumnjaju vise para.

John

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bilas je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...

J.

pre 5 godina

Neverovatno je kakvu su komentari srpskih muškaraca na račun srpskih devojaka/žena. Uvek i na svakoj temi. A, pre neki dan, neko je u jednom komentaru napisao da se često Srpkinje udaju za strance, dok je mnogo ređe da se Srbi žene strankinjama. Zaključak: problem je, ipak, s muške strane; Srpkinje ih izbegavaju, strankinje ih neće.

dnk

pre 5 godina

@Rodman
Kako to izgleda? Kako amaterski istrazujes tudje gene i znas da je “vecina” oni za sta se izdaje? Nemoj da pises nebuloze.
Ti genetskom analizom, narocito ne amaterskom NE MOZES znati da li je tvoj cukundeda odgajao svoje dete, dete nekog Turcina koji je dosao da “naplati” prvu bracnu noc, dete svog kuma, komsije ili slucajnog prolaznika. Opet bi sa nekim rodjakom imao slicne gene po zenskoj liniji, ali po muskoj ne. Zato ne pisi gluposti.

Ptica trkacica

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

A u Svetu je procena da oko 99% muskaraca jesu ocevi svoje dece, ali se svih 100% u celom Svetu slaze da ti veze sa zivotom nemas

dnk

pre 5 godina

@obi van
Uuuu, evo ga patriota, ovo je jos jedno u nizu rusenja R. Srpske, udar na Dodika, napao vas je ovaj dnk, on radi za Engleze i Amerikance, sabotira Srpsku. Idi bre leci se, govorim o emisiji u kojoj je govoreno podacima koji se odnose i na one koji su trazili i na one za koje su slucajno otkrili da nisu ocevi “svoje” dece.

Maki

pre 5 godina

@navijač
I ja bih, kao i da se SVA deca jednog muškarca prijave ostaloj deci i zakonitoj ženi, da se zna da im je taj bludnik otac, da se ne bi slučajno kasnije zaljubila/venčala itd.

objavite komentar

pre 5 godina

sta napravi budala. sedi bre i zderi curku sta se petljas. sad si sestru otudjio bar u njenim mislima. dobuo si nista. sta ti je to trebalo?

@@@

pre 5 godina

Koja je ovo tuga covece....
Zamisljam oca te devojcice, jadan covek, ozenio zenu koju je voleo, dobio cerku i nazalost, nije mu bilo sudjeno, preminuo je. Mozda je u tim nekim momentima pre smrti imao utehu da ce bar iza njega ostati cerka koja ce ga voleti i misliti o njemu jer ce joj majka pricati, pokazivati slike itd.
A onda se njegova zena uda za njegovog prijatelja, rodi jos dece a njega resi da izbrise iz pamcenja njegovog deteta. Koliko je to samo surova zena, ja ne verujem!!!
Ej, pa cak ni sada je htela da izbegne da deci kaze istinu! To moze samo izuzetno zla osoba.
U sustini nije imala razlog da krije istinu.

obi van

pre 5 godina

@(dnk
Ajde ne lupetaj, procenat je 30% od onih koji su dali na provjeru očinstva a ne u odnosu na cjelokupnu populaciju. Svaki dan neko mora da pljune po RS bez obzira na temu.

Saul Goodman

pre 5 godina

Ova priča je tako lažna da se topi ekran od gluposti ... Ovo isto kao što je naš vojnik morao sa sopstvene svadbe na uzbunu... Svako ko je bio u vojsci zna da uzbuna ne može da zakači ljude koji su na redovnom odsustvu, poštedi, da ne govorim o venčanju gde se par meseci unapred uzme pet slobodnih dana koliko zakon propisuje... Vojska nam dotakla dno, pa pokušavaju da je uzdignu izmišljenim pričama.

Vladan

pre 5 godina

Statistika za Srbiju kaže da oko 30% testiranih nisu biološki očevi. Znači, to je procenat onih koji su posumnjali, testirali se i bili u pravu, nije procenat u opštoj populaciji.

Nažalost imao sam slučaj iz bliskog okruženja. Prijatelj je posle 5 godina saznao da sin nije njegov. On to dete voli, on ga je odgajio i želi da nastavi, međutim on zakonski nema nikakvo, ali nikakvo pravo koje ga veže za to dete. On se sa detetom viđa ali to je dobrovoljna odluka majke. Onda ona to zloupotrebljava, ucenjuje ga, izvlači novac. Prestrašno.

Dare

pre 5 godina

(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To je procenat od onih koji su sumnjali opravdano ali i neopravdano, da se svo stanovništvo testirali mali procena bi bio.

John

pre 5 godina

Ovde fali mali deo priče sa Reddit-a:
"They never told us because of how hard it was for my mom. Last night she was strong enough to share stories and photos with us for the first time, and it truly brought us even closer together as a family. This is a Christmas we will never forget. And yes, we are all excited to get our test results. Merry Christmas everyone!"

Otprilike, majka nije imala hrabrosti da im kaže... Sve dok je nisu priterali uz zid i nije imala kud...
Mada, i dalje ne razumem. Ispada da nije bilo ovoga, da bi to krila do kraja života.
Bilo joj teško? OK, poštujem to, ali zar ni jednom da pomisli koliko je teško njenoj deci što žive u laži? Ili je mislila "šta ne znaju, ne može ni da ih povredi"?

Koza

pre 5 godina

(dnk, 5. januar 2019 09:20)

Ljudi koji rade te testove u startu imaju ogromne sumnje tako da je to logicno. Siguran sam i da je procenat pozitivnih HIV testova ogroman jer se testiraju uglavnom ljudi koji imaju razloga da veruju da su zarazeni.

navijac

pre 5 godina

@Imate dnk test za 200e...Koji je problem?mala plata?nemas para za dn test? Imas kredit od 30 000 dinara,dozvoljeni minus? Ili kreditna kartica! Ne mogu vise da se svadjam sa bistrim ljudima sto me mnogo nerviraju
(Pedja, 05. januar 2019 15:21)

Ajde zamisli sada da ti svojoj zeni predlozis da uradite DNK test! Pa dzigericu bi ti pojela! I ja bih da sam zensko! 'Staa!? Ti meni ne verujes, ti sumnjas u mene, sram te bilo'! Takav brak bi odmah po tom predlogu to bio osudjen na propast bez obzira na rezultat testa. Ovako lepo nema ti sta da predlazes, zakonska obaveza i cao.

Geometar

pre 5 godina

Evo vam jedna realna prica. Otac dosao za Božić i svojoj porodici nije poklonio nista jer nije imao nije zaradio, nista sem ljubavi.

Aldebaran

pre 5 godina

Koliko ja znam ovi Ancestry testovi ne utvrđuju riditeljstvo nego etničko / geografsko poreklo. Jedino ako je taj prvi otac imao drugačije etničko poreklo onda je moglo da unese zabunu.
(Jenna's shaver, 5. januar 2019 11:25)

Tačno. Nema potrebe da ti test izričito pokaže da se tvoja DNA bitno razlikuje od DNA tvoje braće i/ili sestara.

Dovoljno je samo da pokaže kako ti imaš veliki procenat gena poreklom iz, na primer, Antila ili Istočne Afrike, a geni ostale braće/sestara potiču iz Skandinavije ili Centralne Evrope. Meni bi tu bilo nešto mnooooogo sumnjivo...

Ali ova porodica je na teži način naučila da je neke stvari bolje ne čačkati, da sve istine nisu prijatne i da neke stvari treba jednostavno ostaviti takve kakve su, za dobro, sreću i mir svih!

abc

pre 5 godina

Za ove sto govore da je izmisljena prica, siguran sam da nije. Razlog za to je sto je covek kupio testove od kompanije Ancestry, koja se bavi istrazivanjem etnickog porekla preko DNK analize. Dakle, nije coveku samo “doslo” da proveri da li su mu braca i sestre od istog oca, nego te analize su jako detaljne, i mogu cak da vam kazu ceu vasu genetsku strukturu, ili cak da vidite na koje bolesti je vas organizam vise “pogodan”.

Guta

pre 5 godina

"Pre desetak godina, u Nemackoj je uveden takav zakon. Po hitnom postupku je ubrzo izbacen jer se ispostavilo da oko 15% novorodjene dece nisu deca muza.
(dragaN, 5. januar 2019 12:07) "

Ovo ne da je nije tačno, nego je u pitanju poznata urbana legenda, izazvana anketom u jednoj zabavnoj emisiji na TV, gde su voditelji pitali parove koji su izlazili iz porodilišta sa bebama, da li bi se podvrgli DNA testiranju u cilju potvrde očinstva. Svi očevi i velika većina majki u anketi su odmah pristali na tesstiranje, a par novopečenih majki je odbilo, što je u toj emisiji još dodatno isečeno da se "poveća drama" i izgleda zabavnije/smešnije.

Ta anketa je potom prerasla u urbanu legendu, i sad malo malo pa iskoči u komentarima nekih koji su to pokupili ko zna odakle, još ulepšano sa "doneli Nemci zakon" pa "povukli".

Smehotresna olimpijada u izmišljanju i laganju. LOL :D

U Nemačkoj ne postoji ni najmanja šansa da se takav zakon donese. Čak i za utvrđivanje očinstva kod osnovane sumnje sve strane obavezno moraju da se slože da se radi DNA test, inače nema ništa od toga.

razočaran

pre 5 godina

@(John, 5. januar 2019 10:31)

Nije to ništa, imaš ti slučajeva i da su se roditelji razišli dok deca nisu imala ni par godina, uzeli svako po dete, i deci nikad nisu rekli da imaju rođenog brata ili sestru (dakle, ne polubrata ili polusestru, već brata ili sestru sa kojim imaju oba roditelja ista).

I dražava tu nikad ništa nije učinila, a i šta očekivati od države koja i posle nekoliko decenija odugovlači sa zakonom o otetim bebama.

Ovde su deca uvek shvatana kao sredstvo za pokazivanje uspeha ili potrošni materijal kad ih treba slati u vojsku da ginu za ideale političara. Deca su na prvom mestu samo u izjavama političara, a na prvom mestu su im u stvari penzioneri jer od njih dobijaju najviše glasova, pošto mlađi od 18. godina ionako nemaju pravo glasa.

Nego, da uvedemo da se glasa već od 14. ili 15. godine, pa da vidimo onda kako bi se političari ponašali.

bljak

pre 5 godina

U Republici Srpskoj i Srbiji je procena da oko 79 muskaraca nisu ocevi dece za koju misle da su njihova. To je porcenjeno na osnovu rezultata DNK analiza.
(dnk, 05. januar 2019 09:20)

To nije istina. Tacno je reci da svaki treci muskarac KOJI JE POSUMNJAO I TRAZIO DNK TEST nije otac svog deteta.

hi hi hi

pre 5 godina

Prica iz mog kraja:

Rodilo se dete, i posle nekoliko meseci pocese da kruze price po selu da mnogo lici na komsiju. Dodje to do usiju mlade majke, a ona ce da bi se opravdala : "Pa sta je to cudno?! Izmetne se dete pa lici na ujaka preko Morave. Sto ne bi moglo na komsiju preko plota"?!

marlon

pre 5 godina

Ona je to prihvatila pre braka, Boze zdravlja, u sreci i radosti proslavismo, evo i 17. godisnjicu. Deca su vec porasla, ziva i zdrava.
(LakohVerfahr, 05. januar 2019 10:49)

Naravno da je prihvatila! Zato što te voli.

B Miloš

pre 5 godina

@dnk: pre nego što objaviš ovakav komentar, bilo bi dobro da se bolje informišeš jer polovične informacije nisu dobre ni za tebe ni za druge.
Dakle, navedeni procenat se odnosi samo na očeve koji iz nekog razloga sumnjaju da dete nije njihovo tj. da oni nisu očevi dece i odu na DNK testiranje.

Dex

pre 5 godina

Samo me zanima zasto bi krila da je jedno dete imalo drugog oca??? Nikoga nije varala ...
(alcale, 05. januar 2019 09:18)

Ako je prica istinita, verovatno nije htela da se jedno dete oseca izdvojenim, da ne bude u potpunosti sestra svojoj braci, da otac s kojim odrasta nije njen otac. Ja sam vise za istinu (nije bas strasna), ali razumem taj sentiment.

Xxx

pre 5 godina

Čekaj malo, ne kapiram baš najbolje...

Bila je udata za jednog tipa i s njim imala dete (ćerku). Tip umro. Ona upoznala drugog, udala se za njega i sa njime dobila još dece. Najstarijoj ćerki nikada nije rekla da joj je biološki otac mrtav i da joj je čovek koga je smatrala svojim ocem zapravo samo očuh. Koji je, takođe, ćutao sve vreme. A ni ostaloj deci nisu rekli da im je sestra zapravo samo polu sestra...

Za sledeći Božić ja bih im oboma poklonio tretman kod jako dobrog psihijatra...
(John, 5. januar 2019 10:31)

Da li je izmisljena prica ili ne, nije toliko bitno.

Da posle si se ispravio, novim komenatrom, jer si video da si prenaglio. Iz price cini se da su sva deca maloletna. I sad ostaje izbor kad ce, kako ce i na koji nacin roditelji saopstiti svojoj deci da ostalo troje imaju polusestru. Ili da li ce?

Neko je napisao @razocaran da je to nije nista. Zanimljivo da si ti izbor u ne bas prijatnoj sitaciji preporucio za posetu psihijatru.
I za to si dobio vecinu pluseva.

Koliko se meni cini vecina ljudi u Srbiji imala je sigurno u zivotu "neki takav izbor".
Ostaje nam samo da Srbima poklonimo posetu kod psihijatra za nadolezici Bozic.

siki

pre 5 godina

@(zenska, 05. januar 2019 14:31)

Možeš misliti. Jako strašno. Ovoj planeti su potrebni baš moji geni. Čist ego. Ne daj bože da odgajam tuđe dete. Čini mi se da su neka plemena i iz Amazona (i životinje generalno) daleko naprednija od nas po tom pitanju. Poligamni su, nema ljubomore, deca pripadaju plemenu, a ne roditeljima i svi se brinu oko njih.

Kako lazes

pre 5 godina

@dnk
Lazes -takvo istrazivanje nikad nije radjeno u Srbiji. To ste prepisali iz jednog istrazivanja u Velikoj Britaniji a i ono je radjeno davno i to samo sa muskarcima koji su bili ubedjeni da deca nisu njihova, pa je i medju tom "sigurno tudjom decom" bilo 30 posto bioloske dece. U medjuvremenu je taj broj od 70 posto postao mantra svih mizogenih muskaraca i smatra se idealnim primerom fake newsa. Ne mogu sad preko telefona da nadjem tacan podatak ali cini mi se da je tacan broj ovakve dece procenjen na oko 2 posto.

ajoj

pre 5 godina

@Joc@: Kakvi su to statisticki podaci!? Odakle Vam to?! Sad kad nisam umrla od smeha, cuj sve varaju muzeve, ovakve onakve, pa se jos gadjamo nekim nebuloznim podacima hahaha.
Ako ste trol, svaka cast, pala sam na foru. Odlicna je. A ako niste, ne znam u kakvim se krugovima krecete, ali mogu da pretpostavim ;)
Nase zene su (iako mi je tesko da priznam) vrlo primitivne i sve trce da se udaju sto pre, izradjaju decu a retko varaju muzeve jer im je vazno 'sta ce selo reci' pa se ni ne usudjuju na tako nesto. Tako da bih vise volela da ste u pravu ali nazalost - niste, jer je kod vecine ova druga varijanta...

genetika

pre 5 godina

Ispravka, oko 70% muskaraca.
(dnk, 05. januar 2019 10:14

70% od ukupnog broja testiranih, a ne 70% od ukupnog broja muskaraca u Srbiji i Republici Srpskoj! To je ogromna razlika!

Zemljoradnik

pre 5 godina

Meni je u ovom tekstu čudno što su sve toliko držali pod velom tajne. Zbog čega? Koliko sam razumeo, nije bilo ničeg socijalno neprihvatljivog (npr. preljuba, svingeraj, menjanje partnera i slično), niti rizičnog po dete (npr. usvojeno dete može da doživi emotivni slom ako sazna da roditelji nisu roditelji, da su ga stvarni roditelji napustili i živi su, postoje negde). Devojčica nije napuštena, otac je umro nakon porodjaja, majka se nakon toga udala i dobila još troje dece. Tragičan scenario zbog jedne smrti, ali sasvim normalan u društvenom smislu, tako da ne razumem zbog čega tajnovitost i skrivanje. Osim ako priča nije cela ovako kako je ispričana, nego postoji “još nešto” u pozadini.

g

pre 5 godina

@srecno - jel ti kapiras da verovatnoca od 50% vazi I kod bacanja novcica? Tj, to ti je definicija neizvesnosti. Koja glupost, jel ste vi ljudi isli u skolu?

Pera Detlić

pre 5 godina

Ako je priča istinita glupo je što toj devojčici, a i ostalima, istina nije rečena mnogo ranije. Bolje je detetu reći istinu dok je još malo.
Tada možda neće ni razumeti skroz, ali neće mu ni mnogo značiti, kasnije kako bude odrastalo, imaće svest o tome, o sebi, o svom poreklu, ali će nastaviti da voli svoje roditelje (koji ga podižu, to su pravi roditelji, "napraviti" dete je najlakše). Ako mu kažeš tamo negde kad napuni 30 godina može ceo život da mu se sruši u trenutku jer sve u šta je verovalo postaje laž.
Pogotovo što ovde istina nije strašna (u smislu da je došlo do prevare) nego tužna.

U svakom slučaju, smatram da svako dete, ali i svaki roditelj, zaslužuje da zna istinu i da ona ne sme da se krije, osim ukoliko oni sami to ne žele.

@@@

pre 5 godina

@Guta
Ovo zadnje nije tacno. Kod utrdjivanja ocinstva u Nemackoj NE MORAJU sve strane da se sloze, cak ne mora majka da se slozi ako “otac” ponese uzorak i zatrazi DNK analizu radi provere ocinstva.

Recimo

pre 5 godina

@navijac
A sto ti moras zeni da kazes bilo sta? Uzmes uzorak od sebe i deteta odneses u labaratoriju i gotovo. Sto bi drzava radila "prljavi" posao umesto tebe. Jel treba drzava i zadnjicu da ti brise ili mozes to sam? Ima li ista gore od nesposobnog muskarca.