nikola
pre 5 godina
ljubav prema majci, sestri, zeni i kcerci je paralelna ljubav. nijednu od njih ne volis vise ili manje, nego razlicito i sve su na prvom mestu. meni je moj pas na prvom mestu. u kategoriji "kucnih ljubimaca".
Ponedeljak, 31.12.2018.
13:38
Izvor: B92
pre 5 godina
ljubav prema majci, sestri, zeni i kcerci je paralelna ljubav. nijednu od njih ne volis vise ili manje, nego razlicito i sve su na prvom mestu. meni je moj pas na prvom mestu. u kategoriji "kucnih ljubimaca".
pre 5 godina
@liberal
Važi, a ja ću tako pokorno i mirno da sedim i čekam da dođe neki pametnjaković poput vas i pokupi mi sve što imam :)) Pročitajte još jednom vaš post, od početka do kraja ke savršena dijagnoza frustriranog lika koji već sto godina skiči "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska", a karavani prolaze :))
pre 5 godina
@vera u Boga: Bravo za komentar!:)
pre 5 godina
@EU Citizen
Sve si pogresno ukapirao. Nista ne dolazi iz Amerike, uskoro ce liberali biti jaci nego ikada, bas zahvaljujuci ovome koji sada sedi u Beloj Kuci.
A u Evropi dolaze socijalisti da vladaju. Uskoro. Sve se ponavlja. Samo sto ce sada da dominira od Zapada ka Istoku. Ponovo krecu revolucije, pobune i konacno rusenje svega sto nije socijalisticko, samo su cekali da se privatni kapital dovoljno uveca da vredi oduzeti ga :) Sve sto si stekao uzece ti komunisti. Sve!!! Prvo ce da ti oduzmu veci deo zato sto si stranac, doseljenik (hvala Trampu) a onda i ostatak zato sto si klasni neprijatelj. Ako ne docekas ti, to ceka tvoju decu.
Prouci samo istoriju Evrope od pre 100 godina.Bice ti jasnije.
pre 5 godina
Jedina bitna osoba koju u zivotu biramo je supruga/suprug. Ostalo ne. Roditelje ne mozemo da menjamo, bracu i sestre takodje, decu takodje. To ti je sto ti je. Partner sa kojim odlucimo da probedemo zivot je jedina vazna osoba koju smo sami odabrali.
I normalno da volim svoju decu vise nego bilo sta na svetu, ali zato jos i vise volim svoju suprugu, ona je rodila tu decu, bez nje bi mi zivot bio mnogo losiji. I ne vidim zasto uopste treba uporedjivati te ljubavi. Zena mi ne sluzi da bih “produzio lozu”, ja ne znam kakve tuzne zivote vi ljudi zivite...
pre 5 godina
Decu volim, ali iskreno jedva cekam da odu svojim putem, pa da sa svojom suprugom mogu da uzivam u zivotu, samo ona i ja, a decu cemo voleti iz daleka.
pre 5 godina
@Meri@
Opusteno, uglavnom o tome pricaju isfrustrirani muskarci. Znas ono - nikad nisi bio neki narocit frajer, ozenio zenu koju ne volis, nezadovoljan u svakom smislu, pa da bi sebe utesio i ubedio kako si nesto postigao u zivotu, pocnes svoje razmnozavanje da predstavljas kao neki vanserijski uspeh. Idiotizam.
Veruj mi, kad covek voli zenu i ima decu sa tom zenom, on nema potrebu da se drugima hvali, ne zato sto nije ponosan, nego zato sto nema sta njima da dokazuje. Ostvaren je u svakom smislu.
Ovde ljudi na brak gledaju kao na obavezu, nema tu ljubavi, zato i jesu isfrustrirani i zato mrze sve oko sebe .
pre 5 godina
@mudrac
To sto si napisao je zaista sve tacno u slucaju kada je covek psihopata ili ima dominantne karakteristike psihopate pa eto ne oseca ljubav ni prema roditeljima ni prema deci. U ostalim slucajevima nije tako.
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Ajd, blago meni zumbule u pećinu, i uzgajaj stare "prave" vrednosti!
pre 5 godina
@Goran - postovani filozofe, naravno da imam decu, vaspitani su i idu sami kroz zivot, sve sto treba naucio sam ih, zavrsili su fakultete i svoji su ljudi, Bogu hvala. A ti procitaj sta si mi napisao kao odgovor i zapitaj se sta si time hteo da kazes. Kladim se da neces ni sam znati odgovor. Toliko.
pre 5 godina
Ja i ne verujem da je ljubav prema deci stvarna i da je kod ljudi kao primitivnih bića moguća. Decu ljudi smatraju kao vrhunac sjedinjavanja sa partnerom, dakle deca se prave pre svega zbog partnera a ne zbog roditeljstva kao uloge. Danas naročito, kada deca više nisu izvor radne snage i zalog za starost, u današnjem vremenu kada su životi dinamični deca su za većinu ljudi samo smetnja i nepoželjna obaveza. Takođe ne verujem da je ljubav dece prema roditeljima stvarna, deca pate zbog gubitka roditelja jer ih smatraju osloncem u životu, smrt roditelja se emotivno relativno brzo prevaziđe.
pre 5 godina
Dok nisam počela da čitam komentare i da slušam matore muškarce na poslu (koji su se jedva oženili kakvi su), nije mi ni palo na pamet da neko vidi smisao života samo u tome da se razmnoži. Mislila sam da ljudi žele sa nekim određenim da imaju decu, da ih to ispunjava. Nije mi padalo na pamet da ima toliko sebičnih egoista koji misle da baš njihovi geni treba da se rašire. Onda, počinju ti raspali matorci (koji su već deset godina dedovi) da bulazne kako im je to smisao života. A oni, oni nikada i ništa nisu lepo uradili ni za koga, nesrećni sami sa sobom, pa se nadaju da će bar preko te dece nešto uspeti, a deca ista takva kao i oni. Kolega (razmnožen, ali normalan, ima decu sa ženom koju voli) mi reče, pogledaj film Idiokratija, tamo su sve lepo objasnili.
pre 5 godina
Kakva besmislena licnost. Ne razumem dokle vise ona sa njenim lupetanjima i budalastinama.
pre 5 godina
Ova Keri Bredso pocinje jako da smara.
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
(Iskustvo, 3. januar 2019 21:40)
Gluposti. Uvek druga, treca, poslednja zena nametnu svoju decu a skrajnu prethodnu manje, vise.
U celom svetu je tako.
pre 5 godina
kad te neko zavoli postajes mu rob;)
pre 5 godina
Neverovatno koliko ljudi ne razumeju smisao onog sto je rekla. Svako ko je normalan voli svoju decu i na prvom mestu su u svakom pogledu. Medjutim deca odrastu, stvore svoju porodicu i roditelj u tom momentu bude na neki nacin zaboravljen (manje vise). Dok je potreban kao pomoc jos je tu negde, a kad im deca ojacaju onda im samo smetate i smatram da je to normalno, jer oni sad imaju svoj zivot. Ako u tom trenutku imate partnera koji je sve vreme uz vas naravno da je to nesto sto najvise znaci. Deca su otisla svojim putem i budite svesni toga da im vi tada samo smetate. Nema tu naplate za ono sto ste vi za njih ucinili i koliko ste ih voleli i sto ste ih stavili ispred svog partneta i sto ste sve zrtvovali za njih. Sve to ste vi hteli a niste morali. Nisu vasa deca trazila da ih rodite i da se za njih zrtvujete, to ste vi uradili, jer ste uzivali u tome i to vam je bio smisao zivota. Ako ste im posvetili sve vreme svog zivota a usput zanemarili partnera pogresili ste. Posledica toga je da cete biti sami i napusteni, a sto se mene tice najezim se kad cujem : “Sta sam ja za tebe uradio a ti tako vracas”. Ja nikad ne govorim da volim svoju decu. Pa to se valjda podrazumeva! Samo se mnogo bolje osecam odkad sam svoje potrebe stavila ispred njihovih, naravno posto su se osamostalili, ne pre toga.
pre 5 godina
Njena ljubav prema deci je, verujem, bila bezuslovna dok deca nisu odrasla, postala osposobljena za samostalan život i pronašla sebi životne partnere. Njoj je sada ostao samo njen partner u koga može 100% da se pouzda, stoga ona kaže to što kaže i ja delim njeno mišljenje. Najgore je kada roditelji, specijalno majke, robuju svojoj deci, rade sve za njih, i što ne bi trebalo, naprave nesposobnjakoviće, a sve pod izlikom bezuslovne ljubavi i žrtve. Poznajem mnogo takvih, a jedna se čak i zahvaljuje i izvinjava umesto svog odraslog deteta da bi ono mislilo da je ona najbolja majka na svetu na svetu, a dete samo to ne čini iako je njemu učinjena usluga. Od tog "deteta" nikad ništa biti neće.
pre 5 godina
@ jocke
Ne kapiram. Sta kada deca pocnu da vode svoje zivote, ozene se , udaju, odsele se u inostranstvo? Sta onda kao muz i zena prestaju da se vole jer ne mogu vise da se vole kroz decu? Kakve gluposti. Ili ste vi ona zena koja ce da gusi svoju decu, ne da im da zive, jer " voli ih". To je sebicnost gospodjice , ne ljubav. I ja volim svoju decu najvise na svetu, jednako kao i svog muza, deca su bila prioritet i njemu i meni dok su bili mali, nakon puberteta smo vise okrenuti jedno ka drugome. Deca studiraju, zive samostalno, jedno je u inostranstvu, i to tako i treba. Kao i to da sa muzem ponovo prozivljavam medeni mesec. Na kraju ostajemo jedno s drugim a ne sa decom jer prirodno je da deca odu. Vidjamo se s decom, svaki dan pricamo telefonom, ali sada mi je prirodno muz blizi jer je sa mnom svaki dan. Deci se najvise posvecujemo dok su mala, s godinama ta posvecenost opada iako i dalje brinemo strepimo ali u nekom trenutku shvatamo da moramo da ih pustimo da vode svoje zivote, prave svoje izbore i greske.
pre 5 godina
Kako to mogu da se porede osećanja prema suprugu i prema detetu? To je toliko neuporedivo da je sramota i pričati o tome. Al baš sramota.
pre 5 godina
Čitam komentare i prvi put u životu osećam strah od okruženja u kome živim.
pre 5 godina
Koliko samo ima ostrašćenih komentatora prepunih ljubavi i požrtvovanja - na rečima naravno. Istina je malo drugačija i prilično dobro dokumentovana u policijskim dosjeima, gde se vidi da ta ljubav malo malo pa ostavlja plave modrice po licu i leđima voljenih, a sve od silne strasti prepune istinske ljubavi. Šta ćemo, neki to vole vruće, neki to vole s batinom, a neki to vole s mitovima o super Srbinu koji je redovno jači i od sudbine. Na žalost, sudbina mu je da ne razlikuje stvarnost od fantazije. Zato Srbin istinski obožava samo svoju fantaziju o sebi, voli i svoj BMW, Audi, Ferari. A decu? A ženu? Pa naravno, i njih voli, ali, ko im je kriv kada se često ne uklopaju u pomenutu fantaziju...
pre 5 godina
Ova žena je odličan egzemolar svega što je na fundamentalnom moralnom i ličnom nivou pogrešno i degenerisano kod. levičarskih pseudointelektualaca. E sad, da ti ljudi žive svoje polubolesne živote sami za sebe,. to bi bilo sasvim okej, njihov život njihov izbor, ali ti disfumkcionalni i degenerisani individuumi se. organizovanim terorom preko države kojoj služe i medija koje su zaposeli trude da te avoje bolesne kriterijume, pseudomoral i način života silom, često i pod pretnjom krivičnih sankcija nametnu svima nama. E pa neće, digao se talas otpora, kao. i obično, iz Amerike, odakle sve počinje, i odneće ih sa udobnih državnih i vrony paradržavnih sinekura i štetočinskih "antiposlova" plaćenih od tuđih otetih para, tamo gde spadaju po poštenim tržišnim kriterijumima, na slabo plaćene uslužne i administrativne poslove :)))) Dosta su divljali ako je za vajdu.
pre 5 godina
Jocke, zelen si ti, pa pišeš o stvarima koje nit' razumeš, nit' nešto o njima znaš. Bolesna je atmosfera u kojoj živiš, ako su te ubedili da 100% žena (osim tvoje majke) ne valja, 50% ne voli decu (jer su zle) 50% ih nema jer su zle. Vidiš, ja sam majka odrasle dece, ali u životu nisam srela ženu koja ne voli vlastitu decu. A ti roditelji koji "bezuslovno" vole svoju decu, očekuju da im se to jednako bezuslovno jednog dana vrati.
pre 5 godina
kako izmeriti ljubav? kako se to vise ili manje odredi? nije mi jasno....
pre 5 godina
ovi koji koji se lože na ideju da su deca produženje vrste nikako da skapiraju da niko ne želi njihovo produženje, hahaahha
pre 5 godina
Eto kako se neke izjave izvuku iz konteksta pa zvuče strašno, a zapravo je jedino važno da imaš svoju lovu. Ako tvoja lova nije tvoja nego partijska, onda ni ti nisi svoj nego pripadaš partiji. Pa sad vi opalite po minusima ili plusevima, šta god vam bila dnevna zapovest.
pre 5 godina
Gospodjo Rudan lupate
pre 5 godina
Ja ne shvatam potrebu da prica na temu dal voli vise partnera ili svoju decu.
Meni u sve ovo nesto ne stima, sama cinjenica da prica o tome
pre 5 godina
Decu treba pustiti da kad odrastu odu i imaju slobodu izbora, bez sugestija i uplitanja. To je uzvišena ljubav. 'Brižno roditeljstvo' prema 'deci' od 30 godina nije ljubav nego posesivnost.
pre 5 godina
Различите су то врсте љубави.
pre 5 godina
Sad ce paljba zena koje posesivno vole svoju decu!
pre 5 godina
Kažu, budalu ne treba pitati ni za šta, sve će ti sam reći, eto ovo je najbolji primer tome.
pre 5 godina
Moja majka više voli mene i brata nego oca. On to zna i ne ljuti se jer nije kompleksaš. Takođe, moja majka je jedina koja otvoreno govori o tome kako svoju decu voli bezuslovno, zbog čega se brojne sebične prijateljice iščuđavaju; polovina prijateljica ne voli svoju decu a druga polovina nema decu jer su bile umišljene pa ostale same u godinama i nijedan ih neće.
Otac i majka moraju da se vole međusobno ali pre svega i KROZ svoju decu.
Moji roditelji su mi sve pružili, i ja ću svojoj deci sve da pružim, a pre svega bezuslovnu ljubav. A mišljenja slična gospođi Rudan poput ''ja sam te rodila, i to je mnogo od mene!'' ne smatram relevantnim.
pre 5 godina
Svaka cast godspodjo mnogo ste posebni i jedinstveni
pre 5 godina
Vedrana je folirant
pre 5 godina
Glupog li poredjenja
pre 5 godina
Folira se... Majka najvše voli decu... Naravno ako su normalna! Ova dotična voli da skreće pažnju na sebe
pre 5 godina
koja glupost.... pa drugu ženu ili muža ces da nadjes, i bićeš manje ili više srećan, ali zbog dece živiš i gledaš da ih izvedeš na put i budu ljudi. deca su produženje vrste..
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
pre 5 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje. Ja, licno, tek kad sam rodila sam shvatila sta je bezuslovna i nesebicna ljubav. I jos je to nekako produbilo moj odnos sa roditeljima i njih sam pocela da gledam drugacijim ocima. Ljubav prema detetu je kao nijedna druga, to jednostavno ne moze da se uporedi. Jedva cekam unucice, da upoznam jos jednu vrstu ljubavi.
P.s. Nisam opsednuta svojim detetom, moje dete je uspesno i samostalno. Ja volim svog muza i svoj posao.
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
(mak, 03. januar 2019 20:23)
Vasa komparacija o ovim vaznim pitanjima je u najmanju ruku primitivna. Pogresno primenjena. Dakle, banalna.
pre 5 godina
Ova zena ide oz krajnosti u krajnost samo da bi se pojavila na tv. Neverovatno kakvih sve likova ima na tv. Ova je za rialiti. Ako je neko iskren ne znaci da je normalan.
pre 5 godina
bravo za ovu pametnu zenu upravo je svaka rec joj je na mesto
pre 5 godina
Mislim da zena jednostavno hoce da kaze kako partneri vremenom zapostave svoju ljubav i kako to ne sme da se desi, jer deca jednog dana odu svojim putem, a ti ponovo ostanes sama sa tim svojim partnerom od kog je sve i krenulo. Ona voli da se sali i provocira, nrma sanse da svoju decu ne voli bezuslovno.
pre 5 godina
Pobija samu sebe, skoro sam je gledao u jutarnjem programu gde je rekla da je roditeljstvo citiram, bezuvjetna ljubav i vjecita robija! Da ima sina od 42 godine i da svaki put kad se zakaslje, kao da je sece macem po stomaku. Kontraverzna jeste ocigledno..
pre 5 godina
Teško je. Mislim da najbolje reći da voliš sve jednako. Lično sam vidio kako se brak raspada zato što je žena potpuno otvoreno govorila kako djecu više voli od muža i njega postepeno više ignorisala. Izgledalo je tako da je muž bio samo potreba za dobijanje djece.
pre 5 godina
Jupi. Jos da je rekla da reprodukcija nije smisao zivota pa da nastane revolucija.
pre 5 godina
E to se zove ljubav a ne oni koji se venčaju samo da bi imali potomke i brak na papiru jer im društvo to nameće
pre 5 godina
deca na prvom mestu...ti ih pravis ti ih rodis...ti si odgovoran za njih sve dok ne odu...a partner...partner je tu da ti pomogne u svemu kao i ti njemu...zajedno sve!
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
pre 5 godina
Kod svih živih bića, razmnožavanja je najjači nagon koji je priroda ugradila. Sve što radimo, sve što osećamo je u svrhu prosleđivanje našeg genetskog materijala na sledeću generaciju. Da, tu spada i ljubav prema supružniku.
pre 5 godina
Ispravno razmisljanje, roditelji veoma cesto opsesivno vole svoju decu sto proizilazi iz njihovog dosadnog i ne mastovitog zivota. Veoma cesto i ispravljajuci njihove zivotne greske.
Deca koja nemaju 'nad Ja' cesto bolje prolaze.
pre 5 godina
Mislim da je nemoguće odrediti koga više volimo. Neko dete može da bude zanimljivije od našeg drugog deteta, pa tu zanimljivost svrstavamo u "voljenje". Tako isto po pravilu uvek smo slabiji na malu decu i bebe, pa nam se i zbog toga ponekad može učiniti da ih više volimo od našeg starijeg deteta. Slično je i za supružnicima, ali i tu je priroda učinila da po dolasku dece na svet, ona nam zaokupljuju više pažnje od supružnika.
Šta sam hteo da kažem, jeste da nisu stvari tako jednostavne kako se čini.
pre 5 godina
Tesko to srpkinje mogu da shvate.....
pre 5 godina
Ih, i ja volim više svoju švalerku nego ženu. Žena mi je zaposlena i može da živi bez mene, a švalerku nije i ne može bez mene.
pre 5 godina
Sviđa mi se ova žena. Ima svoj stav, koji opovrgava bedan izgovor mučenika "u braku sam zbog dece".
pre 5 godina
To je ispravan rezon i sigurna sam da ovoj zeni porodica zdravo i normalno funkcionise. A ove sto ginu za djecu ne bih da komentarisem. Pun ih Balkan, pobise se na kraju sa tom istom svojom djecom, koja nikad ne odrastu, jer nisu ni skontali od tih istih roditelja cemu „sluzi“ partner. Tuzno ali mi se veoma cesto cini da vecina pogresno voli svoju djecu. Sta reci za roditelja koji pusi djetetu u facu a kao poginuo bi za njega?!
pre 5 godina
VEDRANA,DA LI SI VOLELA SVOJU MAMU?
pre 5 godina
"... JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
(Mirko, 3. januar 2019 17:46) "
Pa, sad ... rekao bih da time stvaraš decu nesposobnu da sama rešavaju svoje probleme. Imaš li decu? Voliš li ih zaista, ili zapravo voliš sebe kroz njih? Ja mojoj deci pokušavam da prenesem ono što znam i da ih, najvažnije, naučim kako da uče i iz sopstvenih i tuđih iskustava donose zaključke. Veruj mi - to će im više značiti nego večno zaklinjanje na ljubav i štićenje.
pre 5 godina
Majko mila , dokle vise sa tim "porodicnim vrednostima " , pogotovo od ljudi koji ocigledno ne zmaju ni pravo znacenje tih reci. Ne slazem se sa njenom zadnjom recenocom ali sve drugo je apsolutno u pravu. Kao i ona i ja volim svoju decu ( imam troje odrasle) , sve sam dala u zivotu da bi se oni razvili u samostalne ljude i kao normalna osoba pustila ih da odu svojim putem. Ali zato volim svog supruga idan danas kao prvog dana i nikom ne sme da padne napamet da ga povredi pa ni deci koje sam rodila jer bih bila u stanju da ih se odreknem. Zasto to nije porodicna vrednost ? Zar suprug ili supruga nisu porodica? Zesci je onaj sto kaze kako svoju zenu postuje ali decu voli!!! Dobro svako ima pravo na svoj zivot ali za mene je upravo takav zivot jad i beda. Ja mislim bas da mi na Balkanu ne znamo da volimo i zato obsednutost sa decom prepisujemo velikoj ljubavi prema deci i na taj nacin im uglavnom i upropastimo zivot. Pobogu , deca na Zapadu izrastaju u ogromnoj vecini kao zreli i odgovorni ljudi a kod nas?
pre 5 godina
Zeno,partner moze da se promeni,ode,ne volis ga vise, razočara te.Decu rodis,to je ljubav bezuslovna,ako to nisi shvatila promasila si sve ostalo.
pre 5 godina
U pravu je
pre 5 godina
"Deca mogu biti sretna bez mene, smatra Rudan, a kad je tako "mogu i ja bez njih". "
Ne znam koja to deca mogu da budu srecna bez majke...
pre 5 godina
Bravo Vedrana, apsolutni si vladar Balkana u svakom pogledu.
Ovo je istina kakva zaista treba da bude, jedinstvo sa partnerom je najbitniji razlog postojanja, deca su formalnost, distrakcija, najcesce I razlog prestanka uzvisenih emocija.
Tu je naravno I njegova I njena porodica, da zabiju ekser u kovceg (60% razvoda u Srbiji je produkt porodica).
Budite najvazniji partneru I obrnuto, nista na ovom svetu nije vaznije od toga.
Vi, kojima je dete centar vaseg univerzuma, u moj cete uci po mojim pravilima.
pre 5 godina
LJUBAV PREMA DECI UVEK TRAJE!
pre 5 godina
@mirko
Ja bih za svakoga koga volim život svoj dao, I nije vezano za dete, ili već ko.
Pored toga, ja znam da meni nece nista faliti, jer se ništa neće ni desiti.
Baš tako.
pre 5 godina
Svaka čast za ovu izjavu,samo primitivni balkanci to neče nikada shvatiti
pre 5 godina
Brutalna iskrenost. Respekt:)
pre 5 godina
@ miki
A zbog vasih stavova raspadaju se brakovi vase dece jer necete da pustite decu da vode svoje samostalne zivote. Ponasate se kao da je dete vasa svojina. Svako voli svoje dete , ali valjda prvo biras zenu sa kojom ces da stvoris to dete, znaci prvobitna je ljubav peema zeni
pre 5 godina
da, davno sam učio iz psihologije najjači stres po intenzitetu npr. kod Amerikanaca izaziva na prvom gubitak posla, na drugom mestu gubitak bračnog partnera, na trećem gubitak deteta .
doduše to je bilo pre 20tak godina kad sam bio srednja škola, sad to polako dolazi kod nas .
pre 5 godina
Nije Vedrana prva koja je ovako nešto rekla. Postoje istraživanja koja kažu da je nivo stresa i traume daleko veći kada se izgubi partner, a pogotovu u godinama kada se deca osamostale i odu iz roditeljskog doma. Jer se su tada partneri oslonjeni jedno na drugo više nego ikada ranije.
pre 5 godina
Ne mozes da zamislis zivot bez svog partnera? PO meni pogresno razmisljanje ali svako razmislja na svoj nacin. Zena iskrena makar.
pre 5 godina
Sva sreća pa nisam do sada čuo za nju. Ako je pisala i knjige ispunjene ovakvim životnim mudrostima, žali Bože papira...
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Dok je vama sasvim normalno da vam druga zena ili devojka bude vaznija od dece iz prvog braka. Ko sme sta da vam zameri, tja neka tamo deca
pre 5 godina
lipi
Deca su kakva jesu a partnera je izabrala, mislim da to hoce da kaze. Dodao bi da decu mi oblikujemo i vaspitavamo pa su ona i kakvim smo oh mi stvorili. Sto rece neki predhodnik, bez trenutka oklevanja bih dao zivot za svoje dete. Za partnera bi dao zivot sa predomisljajom ;-).
pre 5 godina
Volim ovu damu zbog njenog ostrog jezika a sa cijim stavovima se uglavnom slazem ali...nisam spsolutno siguran ali koliko znam Vedrana je imala vise izabranih partnera...mislim na njene brakove sto onda govori o neprincipijelnosti. Ako gresim u tom podatku...izvinjavam se.
pre 5 godina
Американци више пате после смрти брачног партнера, него после смрти детета.
pre 5 godina
Poređenje ljubavi prema deci i ljubavi prema supružniku ravno je poređenju važnosti nogu i važnosti ruku kod čoveka.
pre 5 godina
Daleko bilo...
pre 5 godina
Razmisljanje koje se prihvatava i siri zenskim mozgom brze i od virusne infekcije.
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
(zone, 3. januar 2019 17:48)
Šta ja znam...ipak mislim da je žena htela više da stavi tačku na tu stvar.Aj da se pravimo da ništa nije bilo, možda nas političke elite neće više pecati na istu foru. Ipak je drugačija stvar kad tako nešto ona izjavi, ili recimo neki visoki HR-SRB političar.
pre 5 godina
Alo brate,nemoj se igras vatrom bre...bices sankcionisana
pre 5 godina
Sve je ok sem zadnje rečenice. Treba se danas ponašati kao da ničeg nije bilo, nećemo se valjda mrzeti zauvek. Ali to ne znači da ničeg nije bilo.
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
pre 5 godina
Bravo ziva istina!
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
pre 5 godina
Nisa citao autorkina dela, jer nisam ni kategorija kojoj su namenjena njela stiva. Ali iz nekog zivotnog iskustva mogu reci da je ovolika doza jednostavnosti I toboze lakog rezona, koji ona propagira verovatno cista manipulacija radi bolje prodaje fazona koji je uhvatila u svom pisanju, ne bi rekao stila. I to tovari salno u tv nastupima. Deluje mi ko Zagreb jednom prosetas I sve si video. Simplicity. E da a deca se planiraju kod samo osvescenih. A dese se kod zbunjenih...da ne kazem zatucanih..
pre 5 godina
Mudro zboriš Vedrana.
pre 5 godina
Bravo Vedrana, lepo je reci svoje misljenje iako iskace od nasih uobicajenih shvatanja. Zapadna kultura nas, na zalost, polako ali sigurno prozdire, unistava vrednosti porodice. U tu svrhu dolaze i ovakve izjave poput vasih, al to je vase misljenje. JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
pre 5 godina
srecom ne bezuslovno? ne znas ti sta je ljubav
pre 5 godina
To govori jer joj je partner puno mlađi i zgodniji od nje. Boji se da ne ode.
pre 5 godina
kako je samo slatka
pre 5 godina
Bravo Vedrana, lepo je reci svoje misljenje iako iskace od nasih uobicajenih shvatanja. Zapadna kultura nas, na zalost, polako ali sigurno prozdire, unistava vrednosti porodice. U tu svrhu dolaze i ovakve izjave poput vasih, al to je vase misljenje. JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
pre 5 godina
Majko mila , dokle vise sa tim "porodicnim vrednostima " , pogotovo od ljudi koji ocigledno ne zmaju ni pravo znacenje tih reci. Ne slazem se sa njenom zadnjom recenocom ali sve drugo je apsolutno u pravu. Kao i ona i ja volim svoju decu ( imam troje odrasle) , sve sam dala u zivotu da bi se oni razvili u samostalne ljude i kao normalna osoba pustila ih da odu svojim putem. Ali zato volim svog supruga idan danas kao prvog dana i nikom ne sme da padne napamet da ga povredi pa ni deci koje sam rodila jer bih bila u stanju da ih se odreknem. Zasto to nije porodicna vrednost ? Zar suprug ili supruga nisu porodica? Zesci je onaj sto kaze kako svoju zenu postuje ali decu voli!!! Dobro svako ima pravo na svoj zivot ali za mene je upravo takav zivot jad i beda. Ja mislim bas da mi na Balkanu ne znamo da volimo i zato obsednutost sa decom prepisujemo velikoj ljubavi prema deci i na taj nacin im uglavnom i upropastimo zivot. Pobogu , deca na Zapadu izrastaju u ogromnoj vecini kao zreli i odgovorni ljudi a kod nas?
pre 5 godina
Mislim da zena jednostavno hoce da kaze kako partneri vremenom zapostave svoju ljubav i kako to ne sme da se desi, jer deca jednog dana odu svojim putem, a ti ponovo ostanes sama sa tim svojim partnerom od kog je sve i krenulo. Ona voli da se sali i provocira, nrma sanse da svoju decu ne voli bezuslovno.
pre 5 godina
Nisa citao autorkina dela, jer nisam ni kategorija kojoj su namenjena njela stiva. Ali iz nekog zivotnog iskustva mogu reci da je ovolika doza jednostavnosti I toboze lakog rezona, koji ona propagira verovatno cista manipulacija radi bolje prodaje fazona koji je uhvatila u svom pisanju, ne bi rekao stila. I to tovari salno u tv nastupima. Deluje mi ko Zagreb jednom prosetas I sve si video. Simplicity. E da a deca se planiraju kod samo osvescenih. A dese se kod zbunjenih...da ne kazem zatucanih..
pre 5 godina
Sviđa mi se ova žena. Ima svoj stav, koji opovrgava bedan izgovor mučenika "u braku sam zbog dece".
pre 5 godina
srecom ne bezuslovno? ne znas ti sta je ljubav
pre 5 godina
Teško je. Mislim da najbolje reći da voliš sve jednako. Lično sam vidio kako se brak raspada zato što je žena potpuno otvoreno govorila kako djecu više voli od muža i njega postepeno više ignorisala. Izgledalo je tako da je muž bio samo potreba za dobijanje djece.
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Dok je vama sasvim normalno da vam druga zena ili devojka bude vaznija od dece iz prvog braka. Ko sme sta da vam zameri, tja neka tamo deca
pre 5 godina
@ miki
A zbog vasih stavova raspadaju se brakovi vase dece jer necete da pustite decu da vode svoje samostalne zivote. Ponasate se kao da je dete vasa svojina. Svako voli svoje dete , ali valjda prvo biras zenu sa kojom ces da stvoris to dete, znaci prvobitna je ljubav peema zeni
pre 5 godina
Zeno,partner moze da se promeni,ode,ne volis ga vise, razočara te.Decu rodis,to je ljubav bezuslovna,ako to nisi shvatila promasila si sve ostalo.
pre 5 godina
Ispravno razmisljanje, roditelji veoma cesto opsesivno vole svoju decu sto proizilazi iz njihovog dosadnog i ne mastovitog zivota. Veoma cesto i ispravljajuci njihove zivotne greske.
Deca koja nemaju 'nad Ja' cesto bolje prolaze.
pre 5 godina
Poređenje ljubavi prema deci i ljubavi prema supružniku ravno je poređenju važnosti nogu i važnosti ruku kod čoveka.
pre 5 godina
E to se zove ljubav a ne oni koji se venčaju samo da bi imali potomke i brak na papiru jer im društvo to nameće
pre 5 godina
Sad ce paljba zena koje posesivno vole svoju decu!
pre 5 godina
Nije Vedrana prva koja je ovako nešto rekla. Postoje istraživanja koja kažu da je nivo stresa i traume daleko veći kada se izgubi partner, a pogotovu u godinama kada se deca osamostale i odu iz roditeljskog doma. Jer se su tada partneri oslonjeni jedno na drugo više nego ikada ranije.
pre 5 godina
Tesko to srpkinje mogu da shvate.....
pre 5 godina
bravo za ovu pametnu zenu upravo je svaka rec joj je na mesto
pre 5 godina
Mislim da je nemoguće odrediti koga više volimo. Neko dete može da bude zanimljivije od našeg drugog deteta, pa tu zanimljivost svrstavamo u "voljenje". Tako isto po pravilu uvek smo slabiji na malu decu i bebe, pa nam se i zbog toga ponekad može učiniti da ih više volimo od našeg starijeg deteta. Slično je i za supružnicima, ali i tu je priroda učinila da po dolasku dece na svet, ona nam zaokupljuju više pažnje od supružnika.
Šta sam hteo da kažem, jeste da nisu stvari tako jednostavne kako se čini.
pre 5 godina
Bravo Vedrana, apsolutni si vladar Balkana u svakom pogledu.
Ovo je istina kakva zaista treba da bude, jedinstvo sa partnerom je najbitniji razlog postojanja, deca su formalnost, distrakcija, najcesce I razlog prestanka uzvisenih emocija.
Tu je naravno I njegova I njena porodica, da zabiju ekser u kovceg (60% razvoda u Srbiji je produkt porodica).
Budite najvazniji partneru I obrnuto, nista na ovom svetu nije vaznije od toga.
Vi, kojima je dete centar vaseg univerzuma, u moj cete uci po mojim pravilima.
pre 5 godina
Различите су то врсте љубави.
pre 5 godina
LJUBAV PREMA DECI UVEK TRAJE!
pre 5 godina
Mudro zboriš Vedrana.
pre 5 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje. Ja, licno, tek kad sam rodila sam shvatila sta je bezuslovna i nesebicna ljubav. I jos je to nekako produbilo moj odnos sa roditeljima i njih sam pocela da gledam drugacijim ocima. Ljubav prema detetu je kao nijedna druga, to jednostavno ne moze da se uporedi. Jedva cekam unucice, da upoznam jos jednu vrstu ljubavi.
P.s. Nisam opsednuta svojim detetom, moje dete je uspesno i samostalno. Ja volim svog muza i svoj posao.
pre 5 godina
Moja majka više voli mene i brata nego oca. On to zna i ne ljuti se jer nije kompleksaš. Takođe, moja majka je jedina koja otvoreno govori o tome kako svoju decu voli bezuslovno, zbog čega se brojne sebične prijateljice iščuđavaju; polovina prijateljica ne voli svoju decu a druga polovina nema decu jer su bile umišljene pa ostale same u godinama i nijedan ih neće.
Otac i majka moraju da se vole međusobno ali pre svega i KROZ svoju decu.
Moji roditelji su mi sve pružili, i ja ću svojoj deci sve da pružim, a pre svega bezuslovnu ljubav. A mišljenja slična gospođi Rudan poput ''ja sam te rodila, i to je mnogo od mene!'' ne smatram relevantnim.
pre 5 godina
Vedrana je folirant
pre 5 godina
Ih, i ja volim više svoju švalerku nego ženu. Žena mi je zaposlena i može da živi bez mene, a švalerku nije i ne može bez mene.
pre 5 godina
Kažu, budalu ne treba pitati ni za šta, sve će ti sam reći, eto ovo je najbolji primer tome.
pre 5 godina
Pobija samu sebe, skoro sam je gledao u jutarnjem programu gde je rekla da je roditeljstvo citiram, bezuvjetna ljubav i vjecita robija! Da ima sina od 42 godine i da svaki put kad se zakaslje, kao da je sece macem po stomaku. Kontraverzna jeste ocigledno..
pre 5 godina
Svaka čast za ovu izjavu,samo primitivni balkanci to neče nikada shvatiti
pre 5 godina
Ova zena ide oz krajnosti u krajnost samo da bi se pojavila na tv. Neverovatno kakvih sve likova ima na tv. Ova je za rialiti. Ako je neko iskren ne znaci da je normalan.
pre 5 godina
Brutalna iskrenost. Respekt:)
pre 5 godina
U pravu je
pre 5 godina
Neverovatno koliko ljudi ne razumeju smisao onog sto je rekla. Svako ko je normalan voli svoju decu i na prvom mestu su u svakom pogledu. Medjutim deca odrastu, stvore svoju porodicu i roditelj u tom momentu bude na neki nacin zaboravljen (manje vise). Dok je potreban kao pomoc jos je tu negde, a kad im deca ojacaju onda im samo smetate i smatram da je to normalno, jer oni sad imaju svoj zivot. Ako u tom trenutku imate partnera koji je sve vreme uz vas naravno da je to nesto sto najvise znaci. Deca su otisla svojim putem i budite svesni toga da im vi tada samo smetate. Nema tu naplate za ono sto ste vi za njih ucinili i koliko ste ih voleli i sto ste ih stavili ispred svog partneta i sto ste sve zrtvovali za njih. Sve to ste vi hteli a niste morali. Nisu vasa deca trazila da ih rodite i da se za njih zrtvujete, to ste vi uradili, jer ste uzivali u tome i to vam je bio smisao zivota. Ako ste im posvetili sve vreme svog zivota a usput zanemarili partnera pogresili ste. Posledica toga je da cete biti sami i napusteni, a sto se mene tice najezim se kad cujem : “Sta sam ja za tebe uradio a ti tako vracas”. Ja nikad ne govorim da volim svoju decu. Pa to se valjda podrazumeva! Samo se mnogo bolje osecam odkad sam svoje potrebe stavila ispred njihovih, naravno posto su se osamostalili, ne pre toga.
pre 5 godina
da, davno sam učio iz psihologije najjači stres po intenzitetu npr. kod Amerikanaca izaziva na prvom gubitak posla, na drugom mestu gubitak bračnog partnera, na trećem gubitak deteta .
doduše to je bilo pre 20tak godina kad sam bio srednja škola, sad to polako dolazi kod nas .
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
pre 5 godina
lipi
Deca su kakva jesu a partnera je izabrala, mislim da to hoce da kaze. Dodao bi da decu mi oblikujemo i vaspitavamo pa su ona i kakvim smo oh mi stvorili. Sto rece neki predhodnik, bez trenutka oklevanja bih dao zivot za svoje dete. Za partnera bi dao zivot sa predomisljajom ;-).
pre 5 godina
Ne mozes da zamislis zivot bez svog partnera? PO meni pogresno razmisljanje ali svako razmislja na svoj nacin. Zena iskrena makar.
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
(zone, 3. januar 2019 17:48)
Šta ja znam...ipak mislim da je žena htela više da stavi tačku na tu stvar.Aj da se pravimo da ništa nije bilo, možda nas političke elite neće više pecati na istu foru. Ipak je drugačija stvar kad tako nešto ona izjavi, ili recimo neki visoki HR-SRB političar.
pre 5 godina
VEDRANA,DA LI SI VOLELA SVOJU MAMU?
pre 5 godina
To je ispravan rezon i sigurna sam da ovoj zeni porodica zdravo i normalno funkcionise. A ove sto ginu za djecu ne bih da komentarisem. Pun ih Balkan, pobise se na kraju sa tom istom svojom djecom, koja nikad ne odrastu, jer nisu ni skontali od tih istih roditelja cemu „sluzi“ partner. Tuzno ali mi se veoma cesto cini da vecina pogresno voli svoju djecu. Sta reci za roditelja koji pusi djetetu u facu a kao poginuo bi za njega?!
pre 5 godina
Sve je ok sem zadnje rečenice. Treba se danas ponašati kao da ničeg nije bilo, nećemo se valjda mrzeti zauvek. Ali to ne znači da ničeg nije bilo.
pre 5 godina
Jupi. Jos da je rekla da reprodukcija nije smisao zivota pa da nastane revolucija.
pre 5 godina
Glupog li poredjenja
pre 5 godina
To govori jer joj je partner puno mlađi i zgodniji od nje. Boji se da ne ode.
pre 5 godina
"... JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
(Mirko, 3. januar 2019 17:46) "
Pa, sad ... rekao bih da time stvaraš decu nesposobnu da sama rešavaju svoje probleme. Imaš li decu? Voliš li ih zaista, ili zapravo voliš sebe kroz njih? Ja mojoj deci pokušavam da prenesem ono što znam i da ih, najvažnije, naučim kako da uče i iz sopstvenih i tuđih iskustava donose zaključke. Veruj mi - to će im više značiti nego večno zaklinjanje na ljubav i štićenje.
pre 5 godina
Folira se... Majka najvše voli decu... Naravno ako su normalna! Ova dotična voli da skreće pažnju na sebe
pre 5 godina
Американци више пате после смрти брачног партнера, него после смрти детета.
pre 5 godina
Svaka cast godspodjo mnogo ste posebni i jedinstveni
pre 5 godina
Volim ovu damu zbog njenog ostrog jezika a sa cijim stavovima se uglavnom slazem ali...nisam spsolutno siguran ali koliko znam Vedrana je imala vise izabranih partnera...mislim na njene brakove sto onda govori o neprincipijelnosti. Ako gresim u tom podatku...izvinjavam se.
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
pre 5 godina
deca na prvom mestu...ti ih pravis ti ih rodis...ti si odgovoran za njih sve dok ne odu...a partner...partner je tu da ti pomogne u svemu kao i ti njemu...zajedno sve!
pre 5 godina
Njena ljubav prema deci je, verujem, bila bezuslovna dok deca nisu odrasla, postala osposobljena za samostalan život i pronašla sebi životne partnere. Njoj je sada ostao samo njen partner u koga može 100% da se pouzda, stoga ona kaže to što kaže i ja delim njeno mišljenje. Najgore je kada roditelji, specijalno majke, robuju svojoj deci, rade sve za njih, i što ne bi trebalo, naprave nesposobnjakoviće, a sve pod izlikom bezuslovne ljubavi i žrtve. Poznajem mnogo takvih, a jedna se čak i zahvaljuje i izvinjava umesto svog odraslog deteta da bi ono mislilo da je ona najbolja majka na svetu na svetu, a dete samo to ne čini iako je njemu učinjena usluga. Od tog "deteta" nikad ništa biti neće.
pre 5 godina
@ jocke
Ne kapiram. Sta kada deca pocnu da vode svoje zivote, ozene se , udaju, odsele se u inostranstvo? Sta onda kao muz i zena prestaju da se vole jer ne mogu vise da se vole kroz decu? Kakve gluposti. Ili ste vi ona zena koja ce da gusi svoju decu, ne da im da zive, jer " voli ih". To je sebicnost gospodjice , ne ljubav. I ja volim svoju decu najvise na svetu, jednako kao i svog muza, deca su bila prioritet i njemu i meni dok su bili mali, nakon puberteta smo vise okrenuti jedno ka drugome. Deca studiraju, zive samostalno, jedno je u inostranstvu, i to tako i treba. Kao i to da sa muzem ponovo prozivljavam medeni mesec. Na kraju ostajemo jedno s drugim a ne sa decom jer prirodno je da deca odu. Vidjamo se s decom, svaki dan pricamo telefonom, ali sada mi je prirodno muz blizi jer je sa mnom svaki dan. Deci se najvise posvecujemo dok su mala, s godinama ta posvecenost opada iako i dalje brinemo strepimo ali u nekom trenutku shvatamo da moramo da ih pustimo da vode svoje zivote, prave svoje izbore i greske.
pre 5 godina
koja glupost.... pa drugu ženu ili muža ces da nadjes, i bićeš manje ili više srećan, ali zbog dece živiš i gledaš da ih izvedeš na put i budu ljudi. deca su produženje vrste..
pre 5 godina
Sva sreća pa nisam do sada čuo za nju. Ako je pisala i knjige ispunjene ovakvim životnim mudrostima, žali Bože papira...
pre 5 godina
kako je samo slatka
pre 5 godina
@mirko
Ja bih za svakoga koga volim život svoj dao, I nije vezano za dete, ili već ko.
Pored toga, ja znam da meni nece nista faliti, jer se ništa neće ni desiti.
Baš tako.
pre 5 godina
Jedina bitna osoba koju u zivotu biramo je supruga/suprug. Ostalo ne. Roditelje ne mozemo da menjamo, bracu i sestre takodje, decu takodje. To ti je sto ti je. Partner sa kojim odlucimo da probedemo zivot je jedina vazna osoba koju smo sami odabrali.
I normalno da volim svoju decu vise nego bilo sta na svetu, ali zato jos i vise volim svoju suprugu, ona je rodila tu decu, bez nje bi mi zivot bio mnogo losiji. I ne vidim zasto uopste treba uporedjivati te ljubavi. Zena mi ne sluzi da bih “produzio lozu”, ja ne znam kakve tuzne zivote vi ljudi zivite...
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
(mak, 03. januar 2019 20:23)
Vasa komparacija o ovim vaznim pitanjima je u najmanju ruku primitivna. Pogresno primenjena. Dakle, banalna.
pre 5 godina
Razmisljanje koje se prihvatava i siri zenskim mozgom brze i od virusne infekcije.
pre 5 godina
Bravo ziva istina!
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
(Iskustvo, 3. januar 2019 21:40)
Gluposti. Uvek druga, treca, poslednja zena nametnu svoju decu a skrajnu prethodnu manje, vise.
U celom svetu je tako.
pre 5 godina
Dok nisam počela da čitam komentare i da slušam matore muškarce na poslu (koji su se jedva oženili kakvi su), nije mi ni palo na pamet da neko vidi smisao života samo u tome da se razmnoži. Mislila sam da ljudi žele sa nekim određenim da imaju decu, da ih to ispunjava. Nije mi padalo na pamet da ima toliko sebičnih egoista koji misle da baš njihovi geni treba da se rašire. Onda, počinju ti raspali matorci (koji su već deset godina dedovi) da bulazne kako im je to smisao života. A oni, oni nikada i ništa nisu lepo uradili ni za koga, nesrećni sami sa sobom, pa se nadaju da će bar preko te dece nešto uspeti, a deca ista takva kao i oni. Kolega (razmnožen, ali normalan, ima decu sa ženom koju voli) mi reče, pogledaj film Idiokratija, tamo su sve lepo objasnili.
pre 5 godina
kako izmeriti ljubav? kako se to vise ili manje odredi? nije mi jasno....
pre 5 godina
Daleko bilo...
pre 5 godina
"Deca mogu biti sretna bez mene, smatra Rudan, a kad je tako "mogu i ja bez njih". "
Ne znam koja to deca mogu da budu srecna bez majke...
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Ajd, blago meni zumbule u pećinu, i uzgajaj stare "prave" vrednosti!
pre 5 godina
@Meri@
Opusteno, uglavnom o tome pricaju isfrustrirani muskarci. Znas ono - nikad nisi bio neki narocit frajer, ozenio zenu koju ne volis, nezadovoljan u svakom smislu, pa da bi sebe utesio i ubedio kako si nesto postigao u zivotu, pocnes svoje razmnozavanje da predstavljas kao neki vanserijski uspeh. Idiotizam.
Veruj mi, kad covek voli zenu i ima decu sa tom zenom, on nema potrebu da se drugima hvali, ne zato sto nije ponosan, nego zato sto nema sta njima da dokazuje. Ostvaren je u svakom smislu.
Ovde ljudi na brak gledaju kao na obavezu, nema tu ljubavi, zato i jesu isfrustrirani i zato mrze sve oko sebe .
pre 5 godina
Decu volim, ali iskreno jedva cekam da odu svojim putem, pa da sa svojom suprugom mogu da uzivam u zivotu, samo ona i ja, a decu cemo voleti iz daleka.
pre 5 godina
Koliko samo ima ostrašćenih komentatora prepunih ljubavi i požrtvovanja - na rečima naravno. Istina je malo drugačija i prilično dobro dokumentovana u policijskim dosjeima, gde se vidi da ta ljubav malo malo pa ostavlja plave modrice po licu i leđima voljenih, a sve od silne strasti prepune istinske ljubavi. Šta ćemo, neki to vole vruće, neki to vole s batinom, a neki to vole s mitovima o super Srbinu koji je redovno jači i od sudbine. Na žalost, sudbina mu je da ne razlikuje stvarnost od fantazije. Zato Srbin istinski obožava samo svoju fantaziju o sebi, voli i svoj BMW, Audi, Ferari. A decu? A ženu? Pa naravno, i njih voli, ali, ko im je kriv kada se često ne uklopaju u pomenutu fantaziju...
pre 5 godina
Decu treba pustiti da kad odrastu odu i imaju slobodu izbora, bez sugestija i uplitanja. To je uzvišena ljubav. 'Brižno roditeljstvo' prema 'deci' od 30 godina nije ljubav nego posesivnost.
pre 5 godina
Kod svih živih bića, razmnožavanja je najjači nagon koji je priroda ugradila. Sve što radimo, sve što osećamo je u svrhu prosleđivanje našeg genetskog materijala na sledeću generaciju. Da, tu spada i ljubav prema supružniku.
pre 5 godina
Kako to mogu da se porede osećanja prema suprugu i prema detetu? To je toliko neuporedivo da je sramota i pričati o tome. Al baš sramota.
pre 5 godina
Kakva besmislena licnost. Ne razumem dokle vise ona sa njenim lupetanjima i budalastinama.
pre 5 godina
Alo brate,nemoj se igras vatrom bre...bices sankcionisana
pre 5 godina
Jocke, zelen si ti, pa pišeš o stvarima koje nit' razumeš, nit' nešto o njima znaš. Bolesna je atmosfera u kojoj živiš, ako su te ubedili da 100% žena (osim tvoje majke) ne valja, 50% ne voli decu (jer su zle) 50% ih nema jer su zle. Vidiš, ja sam majka odrasle dece, ali u životu nisam srela ženu koja ne voli vlastitu decu. A ti roditelji koji "bezuslovno" vole svoju decu, očekuju da im se to jednako bezuslovno jednog dana vrati.
pre 5 godina
ovi koji koji se lože na ideju da su deca produženje vrste nikako da skapiraju da niko ne želi njihovo produženje, hahaahha
pre 5 godina
Čitam komentare i prvi put u životu osećam strah od okruženja u kome živim.
pre 5 godina
Ja ne shvatam potrebu da prica na temu dal voli vise partnera ili svoju decu.
Meni u sve ovo nesto ne stima, sama cinjenica da prica o tome
pre 5 godina
Ova Keri Bredso pocinje jako da smara.
pre 5 godina
Gospodjo Rudan lupate
pre 5 godina
Eto kako se neke izjave izvuku iz konteksta pa zvuče strašno, a zapravo je jedino važno da imaš svoju lovu. Ako tvoja lova nije tvoja nego partijska, onda ni ti nisi svoj nego pripadaš partiji. Pa sad vi opalite po minusima ili plusevima, šta god vam bila dnevna zapovest.
pre 5 godina
@mudrac
To sto si napisao je zaista sve tacno u slucaju kada je covek psihopata ili ima dominantne karakteristike psihopate pa eto ne oseca ljubav ni prema roditeljima ni prema deci. U ostalim slucajevima nije tako.
pre 5 godina
@Goran - postovani filozofe, naravno da imam decu, vaspitani su i idu sami kroz zivot, sve sto treba naucio sam ih, zavrsili su fakultete i svoji su ljudi, Bogu hvala. A ti procitaj sta si mi napisao kao odgovor i zapitaj se sta si time hteo da kazes. Kladim se da neces ni sam znati odgovor. Toliko.
pre 5 godina
kad te neko zavoli postajes mu rob;)
pre 5 godina
@liberal
Važi, a ja ću tako pokorno i mirno da sedim i čekam da dođe neki pametnjaković poput vas i pokupi mi sve što imam :)) Pročitajte još jednom vaš post, od početka do kraja ke savršena dijagnoza frustriranog lika koji već sto godina skiči "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska", a karavani prolaze :))
pre 5 godina
ljubav prema majci, sestri, zeni i kcerci je paralelna ljubav. nijednu od njih ne volis vise ili manje, nego razlicito i sve su na prvom mestu. meni je moj pas na prvom mestu. u kategoriji "kucnih ljubimaca".
pre 5 godina
Ova žena je odličan egzemolar svega što je na fundamentalnom moralnom i ličnom nivou pogrešno i degenerisano kod. levičarskih pseudointelektualaca. E sad, da ti ljudi žive svoje polubolesne živote sami za sebe,. to bi bilo sasvim okej, njihov život njihov izbor, ali ti disfumkcionalni i degenerisani individuumi se. organizovanim terorom preko države kojoj služe i medija koje su zaposeli trude da te avoje bolesne kriterijume, pseudomoral i način života silom, često i pod pretnjom krivičnih sankcija nametnu svima nama. E pa neće, digao se talas otpora, kao. i obično, iz Amerike, odakle sve počinje, i odneće ih sa udobnih državnih i vrony paradržavnih sinekura i štetočinskih "antiposlova" plaćenih od tuđih otetih para, tamo gde spadaju po poštenim tržišnim kriterijumima, na slabo plaćene uslužne i administrativne poslove :)))) Dosta su divljali ako je za vajdu.
pre 5 godina
Ja i ne verujem da je ljubav prema deci stvarna i da je kod ljudi kao primitivnih bića moguća. Decu ljudi smatraju kao vrhunac sjedinjavanja sa partnerom, dakle deca se prave pre svega zbog partnera a ne zbog roditeljstva kao uloge. Danas naročito, kada deca više nisu izvor radne snage i zalog za starost, u današnjem vremenu kada su životi dinamični deca su za većinu ljudi samo smetnja i nepoželjna obaveza. Takođe ne verujem da je ljubav dece prema roditeljima stvarna, deca pate zbog gubitka roditelja jer ih smatraju osloncem u životu, smrt roditelja se emotivno relativno brzo prevaziđe.
pre 5 godina
@EU Citizen
Sve si pogresno ukapirao. Nista ne dolazi iz Amerike, uskoro ce liberali biti jaci nego ikada, bas zahvaljujuci ovome koji sada sedi u Beloj Kuci.
A u Evropi dolaze socijalisti da vladaju. Uskoro. Sve se ponavlja. Samo sto ce sada da dominira od Zapada ka Istoku. Ponovo krecu revolucije, pobune i konacno rusenje svega sto nije socijalisticko, samo su cekali da se privatni kapital dovoljno uveca da vredi oduzeti ga :) Sve sto si stekao uzece ti komunisti. Sve!!! Prvo ce da ti oduzmu veci deo zato sto si stranac, doseljenik (hvala Trampu) a onda i ostatak zato sto si klasni neprijatelj. Ako ne docekas ti, to ceka tvoju decu.
Prouci samo istoriju Evrope od pre 100 godina.Bice ti jasnije.
pre 5 godina
@vera u Boga: Bravo za komentar!:)
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
pre 5 godina
Bravo Vedrana, lepo je reci svoje misljenje iako iskace od nasih uobicajenih shvatanja. Zapadna kultura nas, na zalost, polako ali sigurno prozdire, unistava vrednosti porodice. U tu svrhu dolaze i ovakve izjave poput vasih, al to je vase misljenje. JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
pre 5 godina
Moja majka više voli mene i brata nego oca. On to zna i ne ljuti se jer nije kompleksaš. Takođe, moja majka je jedina koja otvoreno govori o tome kako svoju decu voli bezuslovno, zbog čega se brojne sebične prijateljice iščuđavaju; polovina prijateljica ne voli svoju decu a druga polovina nema decu jer su bile umišljene pa ostale same u godinama i nijedan ih neće.
Otac i majka moraju da se vole međusobno ali pre svega i KROZ svoju decu.
Moji roditelji su mi sve pružili, i ja ću svojoj deci sve da pružim, a pre svega bezuslovnu ljubav. A mišljenja slična gospođi Rudan poput ''ja sam te rodila, i to je mnogo od mene!'' ne smatram relevantnim.
pre 5 godina
Mudro zboriš Vedrana.
pre 5 godina
Zeno,partner moze da se promeni,ode,ne volis ga vise, razočara te.Decu rodis,to je ljubav bezuslovna,ako to nisi shvatila promasila si sve ostalo.
pre 5 godina
srecom ne bezuslovno? ne znas ti sta je ljubav
pre 5 godina
kako je samo slatka
pre 5 godina
Sva sreća pa nisam do sada čuo za nju. Ako je pisala i knjige ispunjene ovakvim životnim mudrostima, žali Bože papira...
pre 5 godina
Kažu, budalu ne treba pitati ni za šta, sve će ti sam reći, eto ovo je najbolji primer tome.
pre 5 godina
bravo za ovu pametnu zenu upravo je svaka rec joj je na mesto
pre 5 godina
Razmisljanje koje se prihvatava i siri zenskim mozgom brze i od virusne infekcije.
pre 5 godina
Nisa citao autorkina dela, jer nisam ni kategorija kojoj su namenjena njela stiva. Ali iz nekog zivotnog iskustva mogu reci da je ovolika doza jednostavnosti I toboze lakog rezona, koji ona propagira verovatno cista manipulacija radi bolje prodaje fazona koji je uhvatila u svom pisanju, ne bi rekao stila. I to tovari salno u tv nastupima. Deluje mi ko Zagreb jednom prosetas I sve si video. Simplicity. E da a deca se planiraju kod samo osvescenih. A dese se kod zbunjenih...da ne kazem zatucanih..
pre 5 godina
VEDRANA,DA LI SI VOLELA SVOJU MAMU?
pre 5 godina
Bravo Vedrana, apsolutni si vladar Balkana u svakom pogledu.
Ovo je istina kakva zaista treba da bude, jedinstvo sa partnerom je najbitniji razlog postojanja, deca su formalnost, distrakcija, najcesce I razlog prestanka uzvisenih emocija.
Tu je naravno I njegova I njena porodica, da zabiju ekser u kovceg (60% razvoda u Srbiji je produkt porodica).
Budite najvazniji partneru I obrnuto, nista na ovom svetu nije vaznije od toga.
Vi, kojima je dete centar vaseg univerzuma, u moj cete uci po mojim pravilima.
pre 5 godina
Ih, i ja volim više svoju švalerku nego ženu. Žena mi je zaposlena i može da živi bez mene, a švalerku nije i ne može bez mene.
pre 5 godina
Tesko to srpkinje mogu da shvate.....
pre 5 godina
deca na prvom mestu...ti ih pravis ti ih rodis...ti si odgovoran za njih sve dok ne odu...a partner...partner je tu da ti pomogne u svemu kao i ti njemu...zajedno sve!
pre 5 godina
Svaka čast za ovu izjavu,samo primitivni balkanci to neče nikada shvatiti
pre 5 godina
Vedrana je folirant
pre 5 godina
Majko mila , dokle vise sa tim "porodicnim vrednostima " , pogotovo od ljudi koji ocigledno ne zmaju ni pravo znacenje tih reci. Ne slazem se sa njenom zadnjom recenocom ali sve drugo je apsolutno u pravu. Kao i ona i ja volim svoju decu ( imam troje odrasle) , sve sam dala u zivotu da bi se oni razvili u samostalne ljude i kao normalna osoba pustila ih da odu svojim putem. Ali zato volim svog supruga idan danas kao prvog dana i nikom ne sme da padne napamet da ga povredi pa ni deci koje sam rodila jer bih bila u stanju da ih se odreknem. Zasto to nije porodicna vrednost ? Zar suprug ili supruga nisu porodica? Zesci je onaj sto kaze kako svoju zenu postuje ali decu voli!!! Dobro svako ima pravo na svoj zivot ali za mene je upravo takav zivot jad i beda. Ja mislim bas da mi na Balkanu ne znamo da volimo i zato obsednutost sa decom prepisujemo velikoj ljubavi prema deci i na taj nacin im uglavnom i upropastimo zivot. Pobogu , deca na Zapadu izrastaju u ogromnoj vecini kao zreli i odgovorni ljudi a kod nas?
pre 5 godina
Folira se... Majka najvše voli decu... Naravno ako su normalna! Ova dotična voli da skreće pažnju na sebe
pre 5 godina
Ova zena ide oz krajnosti u krajnost samo da bi se pojavila na tv. Neverovatno kakvih sve likova ima na tv. Ova je za rialiti. Ako je neko iskren ne znaci da je normalan.
pre 5 godina
"Deca mogu biti sretna bez mene, smatra Rudan, a kad je tako "mogu i ja bez njih". "
Ne znam koja to deca mogu da budu srecna bez majke...
pre 5 godina
koja glupost.... pa drugu ženu ili muža ces da nadjes, i bićeš manje ili više srećan, ali zbog dece živiš i gledaš da ih izvedeš na put i budu ljudi. deca su produženje vrste..
pre 5 godina
Svaka cast godspodjo mnogo ste posebni i jedinstveni
pre 5 godina
To govori jer joj je partner puno mlađi i zgodniji od nje. Boji se da ne ode.
pre 5 godina
Sviđa mi se ova žena. Ima svoj stav, koji opovrgava bedan izgovor mučenika "u braku sam zbog dece".
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
pre 5 godina
U pravu je
pre 5 godina
Daleko bilo...
pre 5 godina
Brutalna iskrenost. Respekt:)
pre 5 godina
Alo brate,nemoj se igras vatrom bre...bices sankcionisana
pre 5 godina
Sad ce paljba zena koje posesivno vole svoju decu!
pre 5 godina
Ja i ne verujem da je ljubav prema deci stvarna i da je kod ljudi kao primitivnih bića moguća. Decu ljudi smatraju kao vrhunac sjedinjavanja sa partnerom, dakle deca se prave pre svega zbog partnera a ne zbog roditeljstva kao uloge. Danas naročito, kada deca više nisu izvor radne snage i zalog za starost, u današnjem vremenu kada su životi dinamični deca su za većinu ljudi samo smetnja i nepoželjna obaveza. Takođe ne verujem da je ljubav dece prema roditeljima stvarna, deca pate zbog gubitka roditelja jer ih smatraju osloncem u životu, smrt roditelja se emotivno relativno brzo prevaziđe.
pre 5 godina
Pobija samu sebe, skoro sam je gledao u jutarnjem programu gde je rekla da je roditeljstvo citiram, bezuvjetna ljubav i vjecita robija! Da ima sina od 42 godine i da svaki put kad se zakaslje, kao da je sece macem po stomaku. Kontraverzna jeste ocigledno..
pre 5 godina
Ispravno razmisljanje, roditelji veoma cesto opsesivno vole svoju decu sto proizilazi iz njihovog dosadnog i ne mastovitog zivota. Veoma cesto i ispravljajuci njihove zivotne greske.
Deca koja nemaju 'nad Ja' cesto bolje prolaze.
pre 5 godina
Bravo ziva istina!
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
pre 5 godina
@ miki
A zbog vasih stavova raspadaju se brakovi vase dece jer necete da pustite decu da vode svoje samostalne zivote. Ponasate se kao da je dete vasa svojina. Svako voli svoje dete , ali valjda prvo biras zenu sa kojom ces da stvoris to dete, znaci prvobitna je ljubav peema zeni
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
(mak, 03. januar 2019 20:23)
Vasa komparacija o ovim vaznim pitanjima je u najmanju ruku primitivna. Pogresno primenjena. Dakle, banalna.
pre 5 godina
Gospodjo Rudan lupate
pre 5 godina
Kod svih živih bića, razmnožavanja je najjači nagon koji je priroda ugradila. Sve što radimo, sve što osećamo je u svrhu prosleđivanje našeg genetskog materijala na sledeću generaciju. Da, tu spada i ljubav prema supružniku.
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Dok je vama sasvim normalno da vam druga zena ili devojka bude vaznija od dece iz prvog braka. Ko sme sta da vam zameri, tja neka tamo deca
pre 5 godina
Американци више пате после смрти брачног партнера, него после смрти детета.
pre 5 godina
LJUBAV PREMA DECI UVEK TRAJE!
pre 5 godina
Kako to mogu da se porede osećanja prema suprugu i prema detetu? To je toliko neuporedivo da je sramota i pričati o tome. Al baš sramota.
pre 5 godina
Ova Keri Bredso pocinje jako da smara.
pre 5 godina
Kakva besmislena licnost. Ne razumem dokle vise ona sa njenim lupetanjima i budalastinama.
pre 5 godina
da, davno sam učio iz psihologije najjači stres po intenzitetu npr. kod Amerikanaca izaziva na prvom gubitak posla, na drugom mestu gubitak bračnog partnera, na trećem gubitak deteta .
doduše to je bilo pre 20tak godina kad sam bio srednja škola, sad to polako dolazi kod nas .
pre 5 godina
Nije Vedrana prva koja je ovako nešto rekla. Postoje istraživanja koja kažu da je nivo stresa i traume daleko veći kada se izgubi partner, a pogotovu u godinama kada se deca osamostale i odu iz roditeljskog doma. Jer se su tada partneri oslonjeni jedno na drugo više nego ikada ranije.
pre 5 godina
Ova žena je odličan egzemolar svega što je na fundamentalnom moralnom i ličnom nivou pogrešno i degenerisano kod. levičarskih pseudointelektualaca. E sad, da ti ljudi žive svoje polubolesne živote sami za sebe,. to bi bilo sasvim okej, njihov život njihov izbor, ali ti disfumkcionalni i degenerisani individuumi se. organizovanim terorom preko države kojoj služe i medija koje su zaposeli trude da te avoje bolesne kriterijume, pseudomoral i način života silom, često i pod pretnjom krivičnih sankcija nametnu svima nama. E pa neće, digao se talas otpora, kao. i obično, iz Amerike, odakle sve počinje, i odneće ih sa udobnih državnih i vrony paradržavnih sinekura i štetočinskih "antiposlova" plaćenih od tuđih otetih para, tamo gde spadaju po poštenim tržišnim kriterijumima, na slabo plaćene uslužne i administrativne poslove :)))) Dosta su divljali ako je za vajdu.
pre 5 godina
Jupi. Jos da je rekla da reprodukcija nije smisao zivota pa da nastane revolucija.
pre 5 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje. Ja, licno, tek kad sam rodila sam shvatila sta je bezuslovna i nesebicna ljubav. I jos je to nekako produbilo moj odnos sa roditeljima i njih sam pocela da gledam drugacijim ocima. Ljubav prema detetu je kao nijedna druga, to jednostavno ne moze da se uporedi. Jedva cekam unucice, da upoznam jos jednu vrstu ljubavi.
P.s. Nisam opsednuta svojim detetom, moje dete je uspesno i samostalno. Ja volim svog muza i svoj posao.
pre 5 godina
E to se zove ljubav a ne oni koji se venčaju samo da bi imali potomke i brak na papiru jer im društvo to nameće
pre 5 godina
Glupog li poredjenja
pre 5 godina
lipi
Deca su kakva jesu a partnera je izabrala, mislim da to hoce da kaze. Dodao bi da decu mi oblikujemo i vaspitavamo pa su ona i kakvim smo oh mi stvorili. Sto rece neki predhodnik, bez trenutka oklevanja bih dao zivot za svoje dete. Za partnera bi dao zivot sa predomisljajom ;-).
pre 5 godina
Volim ovu damu zbog njenog ostrog jezika a sa cijim stavovima se uglavnom slazem ali...nisam spsolutno siguran ali koliko znam Vedrana je imala vise izabranih partnera...mislim na njene brakove sto onda govori o neprincipijelnosti. Ako gresim u tom podatku...izvinjavam se.
pre 5 godina
Ne mozes da zamislis zivot bez svog partnera? PO meni pogresno razmisljanje ali svako razmislja na svoj nacin. Zena iskrena makar.
pre 5 godina
Teško je. Mislim da najbolje reći da voliš sve jednako. Lično sam vidio kako se brak raspada zato što je žena potpuno otvoreno govorila kako djecu više voli od muža i njega postepeno više ignorisala. Izgledalo je tako da je muž bio samo potreba za dobijanje djece.
pre 5 godina
To je ispravan rezon i sigurna sam da ovoj zeni porodica zdravo i normalno funkcionise. A ove sto ginu za djecu ne bih da komentarisem. Pun ih Balkan, pobise se na kraju sa tom istom svojom djecom, koja nikad ne odrastu, jer nisu ni skontali od tih istih roditelja cemu „sluzi“ partner. Tuzno ali mi se veoma cesto cini da vecina pogresno voli svoju djecu. Sta reci za roditelja koji pusi djetetu u facu a kao poginuo bi za njega?!
pre 5 godina
Poređenje ljubavi prema deci i ljubavi prema supružniku ravno je poređenju važnosti nogu i važnosti ruku kod čoveka.
pre 5 godina
@mirko
Ja bih za svakoga koga volim život svoj dao, I nije vezano za dete, ili već ko.
Pored toga, ja znam da meni nece nista faliti, jer se ništa neće ni desiti.
Baš tako.
pre 5 godina
Decu volim, ali iskreno jedva cekam da odu svojim putem, pa da sa svojom suprugom mogu da uzivam u zivotu, samo ona i ja, a decu cemo voleti iz daleka.
pre 5 godina
Mislim da je nemoguće odrediti koga više volimo. Neko dete može da bude zanimljivije od našeg drugog deteta, pa tu zanimljivost svrstavamo u "voljenje". Tako isto po pravilu uvek smo slabiji na malu decu i bebe, pa nam se i zbog toga ponekad može učiniti da ih više volimo od našeg starijeg deteta. Slično je i za supružnicima, ali i tu je priroda učinila da po dolasku dece na svet, ona nam zaokupljuju više pažnje od supružnika.
Šta sam hteo da kažem, jeste da nisu stvari tako jednostavne kako se čini.
pre 5 godina
Mislim da zena jednostavno hoce da kaze kako partneri vremenom zapostave svoju ljubav i kako to ne sme da se desi, jer deca jednog dana odu svojim putem, a ti ponovo ostanes sama sa tim svojim partnerom od kog je sve i krenulo. Ona voli da se sali i provocira, nrma sanse da svoju decu ne voli bezuslovno.
pre 5 godina
u pitanju su dve lutrije...
srecom, ako niste zadovoljni dobijenim u prvoj lutriji, uvek mozete otici na sledece izvlacenje
za ovo drugo nisam bas sigurna
pre 5 godina
Ja ne shvatam potrebu da prica na temu dal voli vise partnera ili svoju decu.
Meni u sve ovo nesto ne stima, sama cinjenica da prica o tome
pre 5 godina
Sve, sve ali tvrditi da se ništa nije dogodilo, kamo sreće da je tako
(zone, 3. januar 2019 17:48)
Šta ja znam...ipak mislim da je žena htela više da stavi tačku na tu stvar.Aj da se pravimo da ništa nije bilo, možda nas političke elite neće više pecati na istu foru. Ipak je drugačija stvar kad tako nešto ona izjavi, ili recimo neki visoki HR-SRB političar.
pre 5 godina
Koliko samo ima ostrašćenih komentatora prepunih ljubavi i požrtvovanja - na rečima naravno. Istina je malo drugačija i prilično dobro dokumentovana u policijskim dosjeima, gde se vidi da ta ljubav malo malo pa ostavlja plave modrice po licu i leđima voljenih, a sve od silne strasti prepune istinske ljubavi. Šta ćemo, neki to vole vruće, neki to vole s batinom, a neki to vole s mitovima o super Srbinu koji je redovno jači i od sudbine. Na žalost, sudbina mu je da ne razlikuje stvarnost od fantazije. Zato Srbin istinski obožava samo svoju fantaziju o sebi, voli i svoj BMW, Audi, Ferari. A decu? A ženu? Pa naravno, i njih voli, ali, ko im je kriv kada se često ne uklopaju u pomenutu fantaziju...
pre 5 godina
"... JA BIH ZA MOJU DECU DAO ŽIVOT, BEZ RAZMIŠLJANJA, SAMO DA IH SPASEM...svoju suprugu volim i postujem ali ne vise od svoje dece.
(Mirko, 3. januar 2019 17:46) "
Pa, sad ... rekao bih da time stvaraš decu nesposobnu da sama rešavaju svoje probleme. Imaš li decu? Voliš li ih zaista, ili zapravo voliš sebe kroz njih? Ja mojoj deci pokušavam da prenesem ono što znam i da ih, najvažnije, naučim kako da uče i iz sopstvenih i tuđih iskustava donose zaključke. Veruj mi - to će im više značiti nego večno zaklinjanje na ljubav i štićenje.
pre 5 godina
Neverovatno koliko ljudi ne razumeju smisao onog sto je rekla. Svako ko je normalan voli svoju decu i na prvom mestu su u svakom pogledu. Medjutim deca odrastu, stvore svoju porodicu i roditelj u tom momentu bude na neki nacin zaboravljen (manje vise). Dok je potreban kao pomoc jos je tu negde, a kad im deca ojacaju onda im samo smetate i smatram da je to normalno, jer oni sad imaju svoj zivot. Ako u tom trenutku imate partnera koji je sve vreme uz vas naravno da je to nesto sto najvise znaci. Deca su otisla svojim putem i budite svesni toga da im vi tada samo smetate. Nema tu naplate za ono sto ste vi za njih ucinili i koliko ste ih voleli i sto ste ih stavili ispred svog partneta i sto ste sve zrtvovali za njih. Sve to ste vi hteli a niste morali. Nisu vasa deca trazila da ih rodite i da se za njih zrtvujete, to ste vi uradili, jer ste uzivali u tome i to vam je bio smisao zivota. Ako ste im posvetili sve vreme svog zivota a usput zanemarili partnera pogresili ste. Posledica toga je da cete biti sami i napusteni, a sto se mene tice najezim se kad cujem : “Sta sam ja za tebe uradio a ti tako vracas”. Ja nikad ne govorim da volim svoju decu. Pa to se valjda podrazumeva! Samo se mnogo bolje osecam odkad sam svoje potrebe stavila ispred njihovih, naravno posto su se osamostalili, ne pre toga.
pre 5 godina
Zbog ovakvih sve cescih stavova kod zena, drustvo propada
(Miki, 3. januar 2019 17:44)
Ajd, blago meni zumbule u pećinu, i uzgajaj stare "prave" vrednosti!
pre 5 godina
@liberal
Važi, a ja ću tako pokorno i mirno da sedim i čekam da dođe neki pametnjaković poput vas i pokupi mi sve što imam :)) Pročitajte još jednom vaš post, od početka do kraja ke savršena dijagnoza frustriranog lika koji već sto godina skiči "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska", a karavani prolaze :))
pre 5 godina
Sve je ok sem zadnje rečenice. Treba se danas ponašati kao da ničeg nije bilo, nećemo se valjda mrzeti zauvek. Ali to ne znači da ničeg nije bilo.
pre 5 godina
kad te neko zavoli postajes mu rob;)
pre 5 godina
Najvise se voli prvo dete i druga zena.
(Iskustvo, 3. januar 2019 21:40)
Gluposti. Uvek druga, treca, poslednja zena nametnu svoju decu a skrajnu prethodnu manje, vise.
U celom svetu je tako.
pre 5 godina
Dok nisam počela da čitam komentare i da slušam matore muškarce na poslu (koji su se jedva oženili kakvi su), nije mi ni palo na pamet da neko vidi smisao života samo u tome da se razmnoži. Mislila sam da ljudi žele sa nekim određenim da imaju decu, da ih to ispunjava. Nije mi padalo na pamet da ima toliko sebičnih egoista koji misle da baš njihovi geni treba da se rašire. Onda, počinju ti raspali matorci (koji su već deset godina dedovi) da bulazne kako im je to smisao života. A oni, oni nikada i ništa nisu lepo uradili ni za koga, nesrećni sami sa sobom, pa se nadaju da će bar preko te dece nešto uspeti, a deca ista takva kao i oni. Kolega (razmnožen, ali normalan, ima decu sa ženom koju voli) mi reče, pogledaj film Idiokratija, tamo su sve lepo objasnili.
pre 5 godina
Čitam komentare i prvi put u životu osećam strah od okruženja u kome živim.
pre 5 godina
Различите су то врсте љубави.
pre 5 godina
kako izmeriti ljubav? kako se to vise ili manje odredi? nije mi jasno....
pre 5 godina
@EU Citizen
Sve si pogresno ukapirao. Nista ne dolazi iz Amerike, uskoro ce liberali biti jaci nego ikada, bas zahvaljujuci ovome koji sada sedi u Beloj Kuci.
A u Evropi dolaze socijalisti da vladaju. Uskoro. Sve se ponavlja. Samo sto ce sada da dominira od Zapada ka Istoku. Ponovo krecu revolucije, pobune i konacno rusenje svega sto nije socijalisticko, samo su cekali da se privatni kapital dovoljno uveca da vredi oduzeti ga :) Sve sto si stekao uzece ti komunisti. Sve!!! Prvo ce da ti oduzmu veci deo zato sto si stranac, doseljenik (hvala Trampu) a onda i ostatak zato sto si klasni neprijatelj. Ako ne docekas ti, to ceka tvoju decu.
Prouci samo istoriju Evrope od pre 100 godina.Bice ti jasnije.
pre 5 godina
ovi koji koji se lože na ideju da su deca produženje vrste nikako da skapiraju da niko ne želi njihovo produženje, hahaahha
pre 5 godina
Jedina bitna osoba koju u zivotu biramo je supruga/suprug. Ostalo ne. Roditelje ne mozemo da menjamo, bracu i sestre takodje, decu takodje. To ti je sto ti je. Partner sa kojim odlucimo da probedemo zivot je jedina vazna osoba koju smo sami odabrali.
I normalno da volim svoju decu vise nego bilo sta na svetu, ali zato jos i vise volim svoju suprugu, ona je rodila tu decu, bez nje bi mi zivot bio mnogo losiji. I ne vidim zasto uopste treba uporedjivati te ljubavi. Zena mi ne sluzi da bih “produzio lozu”, ja ne znam kakve tuzne zivote vi ljudi zivite...
pre 5 godina
Eto kako se neke izjave izvuku iz konteksta pa zvuče strašno, a zapravo je jedino važno da imaš svoju lovu. Ako tvoja lova nije tvoja nego partijska, onda ni ti nisi svoj nego pripadaš partiji. Pa sad vi opalite po minusima ili plusevima, šta god vam bila dnevna zapovest.
pre 5 godina
Jocke, zelen si ti, pa pišeš o stvarima koje nit' razumeš, nit' nešto o njima znaš. Bolesna je atmosfera u kojoj živiš, ako su te ubedili da 100% žena (osim tvoje majke) ne valja, 50% ne voli decu (jer su zle) 50% ih nema jer su zle. Vidiš, ja sam majka odrasle dece, ali u životu nisam srela ženu koja ne voli vlastitu decu. A ti roditelji koji "bezuslovno" vole svoju decu, očekuju da im se to jednako bezuslovno jednog dana vrati.
pre 5 godina
@ jocke
Ne kapiram. Sta kada deca pocnu da vode svoje zivote, ozene se , udaju, odsele se u inostranstvo? Sta onda kao muz i zena prestaju da se vole jer ne mogu vise da se vole kroz decu? Kakve gluposti. Ili ste vi ona zena koja ce da gusi svoju decu, ne da im da zive, jer " voli ih". To je sebicnost gospodjice , ne ljubav. I ja volim svoju decu najvise na svetu, jednako kao i svog muza, deca su bila prioritet i njemu i meni dok su bili mali, nakon puberteta smo vise okrenuti jedno ka drugome. Deca studiraju, zive samostalno, jedno je u inostranstvu, i to tako i treba. Kao i to da sa muzem ponovo prozivljavam medeni mesec. Na kraju ostajemo jedno s drugim a ne sa decom jer prirodno je da deca odu. Vidjamo se s decom, svaki dan pricamo telefonom, ali sada mi je prirodno muz blizi jer je sa mnom svaki dan. Deci se najvise posvecujemo dok su mala, s godinama ta posvecenost opada iako i dalje brinemo strepimo ali u nekom trenutku shvatamo da moramo da ih pustimo da vode svoje zivote, prave svoje izbore i greske.
pre 5 godina
@Meri@
Opusteno, uglavnom o tome pricaju isfrustrirani muskarci. Znas ono - nikad nisi bio neki narocit frajer, ozenio zenu koju ne volis, nezadovoljan u svakom smislu, pa da bi sebe utesio i ubedio kako si nesto postigao u zivotu, pocnes svoje razmnozavanje da predstavljas kao neki vanserijski uspeh. Idiotizam.
Veruj mi, kad covek voli zenu i ima decu sa tom zenom, on nema potrebu da se drugima hvali, ne zato sto nije ponosan, nego zato sto nema sta njima da dokazuje. Ostvaren je u svakom smislu.
Ovde ljudi na brak gledaju kao na obavezu, nema tu ljubavi, zato i jesu isfrustrirani i zato mrze sve oko sebe .
pre 5 godina
Decu treba pustiti da kad odrastu odu i imaju slobodu izbora, bez sugestija i uplitanja. To je uzvišena ljubav. 'Brižno roditeljstvo' prema 'deci' od 30 godina nije ljubav nego posesivnost.
pre 5 godina
Njena ljubav prema deci je, verujem, bila bezuslovna dok deca nisu odrasla, postala osposobljena za samostalan život i pronašla sebi životne partnere. Njoj je sada ostao samo njen partner u koga može 100% da se pouzda, stoga ona kaže to što kaže i ja delim njeno mišljenje. Najgore je kada roditelji, specijalno majke, robuju svojoj deci, rade sve za njih, i što ne bi trebalo, naprave nesposobnjakoviće, a sve pod izlikom bezuslovne ljubavi i žrtve. Poznajem mnogo takvih, a jedna se čak i zahvaljuje i izvinjava umesto svog odraslog deteta da bi ono mislilo da je ona najbolja majka na svetu na svetu, a dete samo to ne čini iako je njemu učinjena usluga. Od tog "deteta" nikad ništa biti neće.
pre 5 godina
@Goran - postovani filozofe, naravno da imam decu, vaspitani su i idu sami kroz zivot, sve sto treba naucio sam ih, zavrsili su fakultete i svoji su ljudi, Bogu hvala. A ti procitaj sta si mi napisao kao odgovor i zapitaj se sta si time hteo da kazes. Kladim se da neces ni sam znati odgovor. Toliko.
pre 5 godina
@mudrac
To sto si napisao je zaista sve tacno u slucaju kada je covek psihopata ili ima dominantne karakteristike psihopate pa eto ne oseca ljubav ni prema roditeljima ni prema deci. U ostalim slucajevima nije tako.
pre 5 godina
ljubav prema majci, sestri, zeni i kcerci je paralelna ljubav. nijednu od njih ne volis vise ili manje, nego razlicito i sve su na prvom mestu. meni je moj pas na prvom mestu. u kategoriji "kucnih ljubimaca".
pre 5 godina
@vera u Boga: Bravo za komentar!:)
93 Komentari
Sortiraj po: