Smotana sarma
pre 8 godina
A onda su nakon 3 minute i 24 sekunde, nastali Srbi.
Petak, 05.02.2016.
09:11
Izvor: Daily Mail
pre 8 godina
A onda su nakon 3 minute i 24 sekunde, nastali Srbi.
pre 8 godina
Ljudi tog doba su negde volsebno nestali, a ostali samo mamuti....zato je danas visak 'mamuta' po celoj Evropi a i po svetu.
pre 8 godina
Mi smo bili emigranti koji su potisnuli starosedeoce, sada dolaze neki novi emigranti a šta ce biti videćemo.
pre 8 godina
ako cemo cudno da cudnije ne moze biti onda je to misterija lesa humanoida koji je pronadjen u pustinji atakame. koga intersuje moze da pogleda na youtubu:
"Steve Greer discloses atacama humanoid original (full video).
Mislim sam izgled, naucni zakljucak analize tog bica velicine petnestak santimetara tera da se covek posteno pocese i zapita "ko smo, sta smo, da li znamo barem deo istine..." ?
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
(Miami, 5. februar 2016 16:10)
A to je toliko glupo da je nezamislivo. To bi isto bilo kad kad bi rekao da je prvo drvo nastalo u Africi i sva ostala su od njega potekla.
Jednostavno, to je isti pogleda na svet kao kada se verovalo da je Zemlja centar univerzunama i sve se okrece oko nje.
Sto bi uopste moralo nesto da nastane samo na jednom mestu i sve ostalo posle od njega?
Zar nije jedno drvo moglo u Africi, a drugo u Kini, nezavisno? I slicni su po necemu, ali i razliciti.
Znas zasto se forsira to? Da se ubedi naord da nema sposobnijih i vise vrednih jedinki, nego se radi samo o prilagodjavanju i radu.
A nista niej tako kako pricaju. Postoje vise vredni za neke stvari i vmanje vredni za druge stvari.
pre 8 godina
Autenticna evropska haplogrupa je haplogrupa I, nastala od haplogrupe IJ sa bliskog istoka, i datira pre oko 35000 godina. Danas tu haplogrupu imaju narodi Balkana (najvise Bosna i jug Hrvatske) i nordijske zemlje.
Niceg od toga sto oni pricaju nije bilo pre 50.000 godina.
Poenta je da danasnji evropski narodi ne mogu da se pomire da su stocari i nasilnici iz zabiti srednje Azije, i da su na silu unistili napredne civilizacije bliskog istoka, pa sad smisljaju svoje haplogrupe.
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Kakvih bre 5000 godina, odakle vadis ove informacije majke ti? Ko je taj koji odlucuje da li neko zasluzuje da zivi u "nasoj" Srbiji? Ti? Inkvizicija? https://www.youtube.com/watch?v=Ss4UREp7qfI
Dok se svet menja pred tvojim ocima, ti jos uvek zivis od istorije i porekla. Dok drugi zive, ti se secas... meni te zao.
pre 8 godina
postopji nelogičnost u razvoju naše vrsete...ali.
možda i jesu postojale velike civilizacije za vreme ledenog doba i njih treba tražiti u okeanu jer je nivo mora tada bio dosta niži a pretpstavke su da su se nalazile (naseobine) na obali mora/okeana. u prilog tome su skorija otkriće u turskoj gde su pronađeni ostaci građevina napredne civilizacije koje datiraju iz perioda za koji se do sada mislilo da nije bilo organizovanog ljudskog udruživanja.
pre 8 godina
"AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci."
Pa da te porobe. da ti kazu da si niko i nista, a oni nesto. Aimaju i prilicnu podrsku medju mazohostima u Srbiji.
pre 8 godina
SVI ljudi su poreklom iz Afrike.Za tu tvrdnju postoje više nego dovoljni dokazi.Ovo je ipak 21. vek , nauka i tehnologija su (mada uz veliku cenu skoro uništenja prirode) dobrano uznapredovale.Nasuprot tome , mnogi jednostavno ignorišu dokazano i veruju u najneverovatnije teorije.U ovo vreme naprednih informatvnih tehnologija čak nije ni teško doći do najrelevantnijih izvora.Treba samo biti dovoljno radoznao i umeti koristiti net .Srećno.
pre 8 godina
@ steva
Navedi mi samo jednog naseg politicara koji tvrdi da su Srbi najstariji narod? Takve besmislice ne tvrdi ni nasa zvanicna istoriografija ni relevantne naucne institucije. Dakle, koja je poenta i smisao tvog komentara?
pre 8 godina
@ Joc@ Nisi u pravu. Darvinova teorija jeste najobičnija glupost jer niti ima smisla ni logike. Ali ono što zvanična crkva predstavlja, takođe nije tačno. Doduše, između Darvina i Crkvenog učenja, ovo drugo je bliže pravoj istini, ali opet daleko. Imaš dosta knjiga na tu temu, npr. knjige Osha, Đurđijeva, kod nas Ivan Antić. Naravno ukoliko te interesuje, kao i sve ostale правовернике.
@ ? Što se tiče tog Zaharija Sičina, nije glupost, ali su izvrnute teze. On u toj knjizi navodi na pogrešan trag.
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, smatranja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. i stoga naprosto MORAMO biti slični.
Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila drugačija, prilagođena
toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno,
jer moraju živeti u istim okolnostima.
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući Konstruktor
vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj Svojoj planeti,
a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
@seljadin
I ja imam tu izbocinu na potiljku i poreklo mi je rusko i niam ljubitelj rusa
pre 8 godina
Koliko samo smaraju ovi "ameba" komentari. Da pitas te iste otkud Luzicki Srbi, da im kazes koliko je naziv Srbi stariji od imena Sloveni (dovoljno na englesku vikipediju otici i ukucati pojmove Slavs i Serbs, ako vec ne na neke ozbiljnije nacine prpuciti tematiku), muk. Evo bar ukratko nesto
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/istorija/o%20srbima.htm
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila
drugačija, prilagođena toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno, i
po čemu bi to trebalo da se prizna kao dokaz da su najsloženija stvorenja, neki tamošnji ljudi npr., nastali evoluiranjem neke njihove niže vrste?
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući konstruktor vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj svojoj planeti, a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
@milan-bgd
Ocigledno je da znas dosta o nauci i da si spreman da delis to znanje i nekima koji nemaju znanje, pojasnis neke stvari na razumljiv nacin. Nema potrebe da se osvrces na one koji te napadaju. Uostalom, napad je najbolje oruzje onih koji nemaju argumente. Pozdrav.
pre 8 godina
@dobronamerni
Ocigledno je da troskove placanja dele Vatikan, CIA, NASA, KGB, Masoni, Iluminati, FIFA, NIKE i nesto malo dodaju Jevreji jer ne postoji nista sto je svetskim mocnicima vaznije od skrivanja istine da je Zemlja ravna ploca, da svemir ne postoji i da su Srbi najstariji narod na planeti. Zbog toga i placaju zaverenici ogromne sume da bi nas, koji citamo B92 ubedili u ono sto oni zele da mi verujemo. Jer mi smo veoma vazni.
pre 8 godina
"Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa."
(dobronamerni, 5. februar 2016 16:47)
Pa eto i tebe zanimaju diplome i beneficije, o Pripadnice Naroda Najlopov... ovaj, Najstarijeg.
Nisi bas dobronameran, a o svojim kvalifikacijama sam pisao vec tri puta i ne bih vise. Sto se tice mog komentara, on sadrzi SAMO PITANJA, dakle ne predstavljam se kao strucnjak za ovu oblast, sto i nisam. Ali kao sto drugi imaju pravo da pisu svasta, imam i ja da pitam.
A o beneficijama - pitaj svakog naucnika u Srbiji kakve beneficije ima pa ce ti biti jasno. Na primer, slobodan sam da iz svog dzepa kupujem delove za sklapanje i odrzavanje eksperimentalnih aparatura. Kakva beneficija i privilegija! Slobodan sam da gledam kako mlade talentovane kolege odlaze u pecalbu, napustajuci Zemlju Naroda Najstarijeg. Slobodan sam da citam komentare obicnog naroda u kojima se po nauci pljuje iz sve snage. Privilegovan sam da se blizim penziji od koje cu da zivim kao pas. Kakva beneficija!
Pozdrav, zlobni zemljace!
pre 8 godina
@Pehad, Hvala!
pre 8 godina
@Ivana
Ja zasluzujem, ali mislim da ti ne zasluzujes. Ko je pravio internet na kojem ti saljes bezvezne komentare? Zasto ga koristis? Ili ga je nasa neverovatno napredna civilizacija "napravila"? Teorije zavere i lupetanja o nekoj fantomskoj civilizaciji nikada nece promeniti cinjenicu da to nije istina. Tvoja nebulozna ubedjenja da smo strasno bitni pa nas ceo svet sabotira nemaju veze s logikom. Samo trujete ovaj narod i pokusavate da nas vratite u Srednji Vek.
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
(123, 5. februar 2016 13:15)
Jeste. Ali ne samo na tome, nego i na genocidu. Istrebili smo Neandertalce i ovladali planetom. Ubijanje i klanje nam je u krvi od samog pocetka. I posle se neko cudi sto smo ovako naopaki?!
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
pre 8 godina
Bilo kako bilo ali ove stvari su interesantnije od izjava politicara. Dajte jos! I ne pljujte po naucnicima, oni su smislili to po cemu ostavljate komentare i nisu nikoga spaljivali na lomaci. Ko zna sta ce sutra otkriti. Nego, za ove pljuvace po naucnicima i ove sa nacionalnim egom, sta to bi u Nemackoj, neki novi reaktor, jel? A za to vreme u Srbiji...
pre 8 godina
The thruth is out there!
pre 8 godina
@Vladimir
To se zna odavno, to je grcka civilizacija. Vidim ceo internet samo bruji o velikoj civilizaciji, a naucnici samo sta rade prihvataju teorije Srba sa 4 osnovne.
pre 8 godina
@lale
Eto zato sto su mozda i oni dosli, samo ranije. Pa mi krenuli njihovim stopama? Sta sad? Nismo starosedeoci, jel kapiras ti da niti smo starosedeoci niti smo ikada igrali neku bitnu ulogu ili bili neka velika civilizacija!? Ubijate bre ovaj narod svojim maltretiranjem, sve je zavera, Zemlja ravna ploca, Srbi najstariji narod, HAARP, chemtrails, masoni...
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
(mulder, 05. februar 2016 12:35)
svaki pojedinac moze da bude samo neuspesni eksperiment svoje mame i svoga tate ;)
pre 8 godina
'...E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije...'
(milan-bgd, 5. februar 2016 12:05)
Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa.
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
Nije tacno, prvo, kosti koje pripadaju vincanskoj kulturi koliko ja znam nisu podvrgavane DNK analizi .. Dalje, taj haplotip karakteristican za kukuteni-tripoljsku kulturu, koja je starija od vincanske i smatra se da je u neku ruku predak, je mnogo prisutniji kod Bosanaca hrvatskog porekla i Hrvata, kod nasih u veoma malom procentu .. Sto je i normalno, jer kad dodju doseljenici sa jacom vojskom, starosedeoci se povuku u planine, a kasnije kad pocne trgovina itd. pocinje i mesanje naroda .. To ti je npr. isto kao slucaj vlaha u istocnoj Srbiji.
A te gluposti po kojima mi Srbi nismo Sloveni su pisali amateri .. Mi imamo mnogo slicnosti sa Ukrajincima npr. i definitivno imamo i Slovensko poreklo, naravno mesali smo se sa starosedeocima - ko god oni bili, Turcima, Rimljanima, Vizantincima ... A i pitanje je sta je moglo da ostane od kulture starosedelaca posle Rimljana, jer znamo da su Rimljani ili palili do temelja svaku kucu ili romanizovali narod ..
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@Ivana
Pitanje je koga ti zaista podrzavas kada te je toliko sramota svog porekla da si spremna da prihvatis izmisljotine Deretica i kompanije koje veze sa vezom nemaju? Mi Srbi, smo potomci Slovena i tu je kraj. Drugo, vincanska kultura nije prezivela u tom obliku, a svakako nije mogla da prezivi Rimljane, tako da ti ljudi su eventualno romanizovani(ili pobijeni), a Sloveni su se kasnije pomesali sa njihovim naslednicima .. Tacno je da neki od nas imaju veze sa starosedeocima, ali je tacno i da svi imamo veze sa Slovenima, sto jasno govori da smo prvenstveno Sloveni ..
pre 8 godina
Da dam jos jedno pojasnjenje. Sta je to srpski gen i zasto ne postoji.
Imate dva nacina za rekosnstrukciju porodicnog stabla ljudi, mozete preko Y hromozoma (po ocu) ili mtDNA (po majci).
Na osnovu mutacija, mozete pripadati jednom haplotipu - to je ta jedna specificna mutacija koju vi imate. U zavisnosti od kvaliteta testa (broja polimorfizama, mutacija) imate razlicitu vremensku rezoluciju, od nekoliko desetina hiljada godina, do samo nekoliko vekova.
E sad, narodi nemaju samo jednu, ne postoji cist narod, svi su mesani i to puno. Ne moze se reci da su Srbi najstariji, ili Hrvati ili bilo koji, jer nisu cisti, samo procenti haplotipova mogu da lice ili ne.
Ono sto se moze reci je da ti narodi svkako poticu od nekog istog pretka. Svi ljudi na svetu od muskarca od pre oko 200.000 godina. I to nije Adam, jer taj covek nije bio prvi, nego jedini cija je loza prezivela. Ako nesto pobije sve Busmanje, nas zajednicki predak ce biti star tek 100.000 godina.
Kako se tacno radi i sve o tome na dnk.poreklo.rs , sve na srpskom, detaljno i jednostavno.
Za jezike, opet, nema neke nejasnoce, Srpski je deo Indo-Evropske porodice, a protojezik (ako je to merilo narodnosti) je star oko 9.000 godina i najverovatnije je iz Anatolije.
Posle imate odvajanje Balto-Slovena (mi, Letonci i Litvanci) pre nekih 5500-6000 godina (imamo vrlo slicne mtDNA haplotipe).
Negde pre oko 3-3.500 su se odvojili Sloveni, a grupe slovenskih jezika pre oko 1500 godina.
pre 8 godina
Sad ce albanci da traze celu evropu.
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Jos samo da definises gde je to "nasa Srbija" i pojasnis kakav smo mi to "genetski kod" drugima "podarili" i komentar je kompletan.
I da, ja smatram da zasluzujem da zivim ovde gde zivim. Hoce li neki genetski higijenicar da mi to ospori?
pre 8 godina
@boris
Stari Filistejci su današnji Palestinci.
pre 8 godina
Po mojoj slobodnoj proceni, prvo sto mi pada napamet su "Pleme Filistejci". Poznato pleme koje se spominje u Bibliji u Starom Zavetu. Oni su imali svog Boga, koji se zvao Dagon. Takodje se spominje u Bibliji. Slicnog opisa je kao ovo ovde sto pise. E sad sta je kvaka, oni su samo nestali i ne zna se mnogo o njima, i do dan danas, naucnici nisu utvrdili ko su oni bili.
pre 8 godina
"...otkrili su da određeni genetski markeri iznenada nestaju među populacijom i to krajem ledenog doba"
Naše ćelije se prilagođavaju spoljnim uslovima. Znači, DNK pišu, menjaju i brišu naše ćelije, a ne neko drugi. Ćelije svesti imaju zadatak da prikupljaju i obrađuju informacije izvan tela i nisu svesne šta ostatak tela radi. Ako bude bila potreba za tim, biće uspostavljena bliža veza.
pre 8 godina
Istorija pocinje sa pojavom pisma, tako da ovo o cemu se ovde govori je praistorija, pa ako je nauka, onda mora koristiti i naucne termine.
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
pre 8 godina
"Novo otkriće ukazuje da su se svi ljudi koji nisu poreklom iz Afrike iselili iz Evrope pre oko 50.000 godina" - zar nisu svi ljudi poreklom iz Afrike? Nije mi jasan tekst.
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
Bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina. Jedan od njih dvojice, ubio je onog drugog, 5000 godina kasnije, od ove disfunkcionalne porodice, nastalo je danasnjih 7 milijardi ljudi...
Jel tako? Ili gresim negde?
pre 8 godina
Kupiš motiku, kopaš geologiju, potkopavaš ljudsku istoriju, okopavaš, sadiš karrotu i stočnu repu, mešavinom dobijenih korena porekla dobijaš šećer od trske za prepečenu šljivu i izvoziš.
Prodaješ tvoje kosti nauci da ti se utre trag i jednako brzo se obogatiš.
pre 8 godina
naucnici bi trebalo malo vise da se bave realnim problemima danasnjice, a ne nesto sto je bilo pre 15 000 godina a da izlaze u javnost sa pretpostavkama
pre 8 godina
prvi smo nastali mi Srbi a sve ostalo je istorija.
pre 8 godina
@joc@:
Prema starim jevrejskim spisima Adam je negde 30-ti covek, koliko se secam price jednog rabina ... Tako da ti ta teorija pada u vodu.
pre 8 godina
Ovo je ocajnicki pokusaj kompleksiranih Nemaca da ne priznaju istinu koja je sada vec potpuno rasirena preko interneta i prihvacena u naucnim krugovima a potkrepljena arheoloskim nalazima i dokazima, genetskim kodom, lingvistickim saznanjima da postoji prva velika civilizacija koja je kolevka kulture Evrope i sveta sa svojim prvim pismom, verom, kaledarom, umetnoscu, izumima i sl.
Nisu samo Nemci zabrinuti. Ceo verski svet je u problemu jer istorije mnogih naroda koji se pozivaju na prve vere, vazece kalendare, falsifikovane podatke, lazne verske knjige su gradjene na obmani i lazi.
Izgleda da je ovo pocetak povratka izvornoj veri, planeti zemlji i zastiti i postovanju prirode i zivog sveta koja bi mogla da bude spas za sramno unistenje planete koje su izazvali svi ovi verski ratovi i izgovori kao i opravdanja za cinjenje svakakvih zverstava.
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
(?, 05. februar 2016 10:02)
...ima i 'chetvrta' : seoba "drushtva sa ocilima",tj.africhkih Srba...takozvanih AFROS-a!.....
pre 8 godina
@glas razuma
Jel moze neki relavantni izvor za ovu tvrdnju?
Inace VECINA gena koje nosimo su neaktivni i prosto su nasledjeni tokom evolucije. Zato kad poredite SVE gene izmedju dva bica postoji veliki procenat slicnosti. Ali kad poredite AKTIVNE gene (kojih je malu u odnosu na total), tada razlike dolaze do izrazaja. Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije - poreklo od istog izvora.
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
pre 8 godina
(Nbg, 5.2. 10:26):
"Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove."
Kakav radikalni evolutivni skok donosi neka promena u mitohondrijalnoj DNK, otkrivena tek sada preciznim metodama?
"Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju."
Molimo za primer. Samo nemojte Youtube "tutorijale", da ne gubimo vreme bezveze.
"Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste"
Promenila bi, ali ne iz korena. Uzgred, gde je materijalno i nematerijalno nasledje tih velikih civilizacija? Pa zamislimo da je neka katastrofa zadesila covecanstvo, daleko gora od B92 komentara, da li bi preziveli pripadnici ljudskog roda zaboravili sta je kalendar, matematika, struja, metalurgija, barut i oruzje itd.? U roku od JEDNE generacije 30% civilizacijskih dostignuca bilo bi obnovljeno.
" i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim."
E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije. Mislim da u novijim politickim krugovima ima mnogo vise materijala za takvu vrstu arheologije, tu treba iskopavati. Tu fali i motiv, kao i kod drugih teorija zavere: ZASTO bi arheolozi cuvali skrivenim takva otkrica?
pre 8 godina
@Nbg Jesil' ti čitao članak uopšte? Lepo piše da nisu evoluirali u kratkom vremenu već da su se jedni iselili a doselili se drugi. A inače naučnici imaju privilegije ubilo se.
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
pre 8 godina
neprilagodjen@ - pa i jesu. evropljani, tj. belci nemaju ama bas nikakve veze sa africkim homosapiensom. naucnici jos nisu uspeli da objasne negativnu krvnu grupu. jednostavno ne postoji ama bas nikakvo objasnjenje. i nulta pozitivna je prilicna enigma. negativna krvna grupa je najzastupljenija kod belaca tj. evropljana. veoma su retki primeri negativne krvne grupe kod ostalih rasa. verovatno dobijeni mesanjem rasa u proslosti. samo ljudi imaju negativnu krvnu grupu. sva ostala bica na planeti pozitivnu i ne postoji sansa da se dobije mutacijom. sve ovo itekako ide u prilog teoriji da smo mi belci ustvari genetski modifikovani od strane vanzemaljaca. tj. da smo postali od njih.
pre 8 godina
Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (glas razuma, 5. februar 2016 09:58)
ne znam gde si cuo da je "covek nastao od majmuna". moderni homosapiens i majmunske vrste nastale su od ranijeg ZAJEDNICKOG PRETKA koji nije bio ni covek ni majmun, u danasnjem smislu te reci. za sta postoji obilje dokaza i ozbiljnih istrazivanja, ali to ce procitati i nauciti onaj ko to zeli da vidi
pre 8 godina
Nadovezao bih se na komentar koji je ostavio nbg. Naime, Terens MekKena(vrlo zanimljiv lik inace guglujte) tvrdi da je taj evolutivni skok koji zaista nije zabelezen nigde u prirodi zapravo uzrokovan konzumiranjem psihodelicnih pecuraka od strane majmuna. Momenta kad je majmun poceo da jede to i da se tripuje je krenuo ubrzano da uci i shvata stvari. Ja sam ovde sturo napiso o cemu se radi ali predlazem svakom ko je radoznao da pogleda nesto od MekKeninog ogromnog opusa jer vrlo lepo prica i ima poprilicno cvrste argumente.
pre 8 godina
Pročitajte knjigu "Dvanaesta planeta" od Zaharija Sicina , i biće vam jasno kako su ljudi nastali genetskim inženjeringom...Sve je potkrepljeno dokazima...u to verujem,u Nefilime...pre nego što počnete da negodujete procitajte knjigu...
pre 8 godina
vanzemaljci dosli , odradili svoje i otisli .
pre 8 godina
Srejović je jako temeljno i stručno istraživao nalazišta po Srbiji i samo stidljivo nagoveštavao značaj Lepenskog Vira jer je znao da tamo neki arheolog iz SFRJ nikad neće biti uvažavan u svetskim naučnim krugovima zbog njihovih predrasuda ali i diploma i uticaja koji su zasnovani na, sve je izvesnije, uglavnom običnim nagadjanjima i naklapanjima. Takodje, sve više postaje očigledno da jesu postojale u određenoj meri već razvijene civilizacije, znači ne samo tek kulture i kao neki počeci stalnih naseobina, i u periodu pre 10000 godina pne. Razdvajanje tih grupacija na ratare, stočare, voćare i ostale je glupost jer sigurno nisu jeli samo meso ili samo hleb a čak i da su proizvodili samo jednu vrstu namirnice morali bi da imaju razvijen osećaj za trgovinu što već ukazuje na visok stepen civilizovanosti. Jako potcenjujemo naše daleke pretke, njihovu sposobnost organizacije ali i njihovu sposobnost migracije, lično mislim da su se mnogo više mešali i bili upućeni jedni na druge nego što mi mislimo, čak i na daljinama od više hiljada kilometara, što se sve više pokazuje tačnim. Takodje, valjda je jasno da planeta nije isto izgledala pre nekoliko milenijuma, tu gde je sada pustoš ili velike vodene površine (npr. Crno more) su nekada bile naseljene
pre 8 godina
Vidite da je bio u pravu Osmanagic za piramide u Visokom. Eto para od turizma.....
pre 8 godina
Odgovor na dva komentara,
kako to da znamo da nismo od svinje nastali nego od majmuna.
Ponovo, nismo nastali od svinje, nego imamo zajednickog pretka. Zvuci kao mala razlika, a ogromna je. Evo kako izgleda u praksi (extremno uprosceno)
aattccgg - nesto predacko
aTttccgg - nesto prasoliko
aTtGccgg - nesto prasoliko ali ne prase
aattccgT - zajednicki predak ljudi i majmuna
aattcGgT - zajednicki predak ljudi i neandertalaca
aattGGgT - ljudi
E sada tako za mnogo nizova (desetine hiljada, sa duzinama od preko 1000)
Ljudi nastali gen. inzenjeringom i slicno jer su evoluirali prebrzo.
Apsolutno nisu evo. prebrzo, jer druge sisarske vrste su evoluirale slicnom brzinom, neke i puno brze. Generalno, sto je veci pritisak, tipa na ostrvima, evolucija je neuporedivo brza nego kod ljudi
Neko je napisao da se testirao, haplotip.
Apsolutno bravo i hvala sto ste pomogli nauci i dopunili slagalicu o nasem narodu.
pre 8 godina
Srpski gen
pre 8 godina
Evropljani su u stvari Vanzemunci.
pre 8 godina
Do sada smo imali teoriju da su SVI ljudi dosli iz Afrike!
Dakle neki nisu dosli iz Afrike?! Hmmmmmmmmmmm......
Znaci nismo svi braca po materi tj mitohondriji.
Pitanje za insitut Max Plank je da li je Srbin dosao iz Afrike!?
Pozdrav svim Plank-erima
pre 8 godina
Age of Conan
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
pre 8 godina
zar nije krenulo sve od nas? Pa mi smo stariji od ameba
pre 8 godina
Genetski inženjering.
pre 8 godina
Otkrili su ono sto je Dragoslav Srejovic govorio pre 50 godina
https://www.youtube.com/watch?v=knKwHSefXW8
On je analizirao kosti drevnih Srba iz Lepenskog Vira i utvrdio da imamo isti oblik lobanje, iste izbocine. Ja sam vrsio i analizu DNK, i pripadam U-5 halogrupi, ljudi koji su prvi pre 40.000 godina naselili Evropu, kod nas je karakteristicna mala izbocina na potiljku, bas kao na lobanjama iz Lepenskog Vira. Inace U5 halogrupu ima oko 11% svih ljudi koji zive u Evropi.
pre 8 godina
Tvrdoglavost i osionost moderne nauke postaje iritantna.
Ne postoji u agendi evolucije živih bića na planeti zemlji takav primer enormno ubrzanog genetskog razvoja jedne vrste makar bila ona i ljudsko biće. Tako nas uči čika Darvin na koga se oni toliko uporno pozivanju. Sama evolucija ljudske vrste je prema ovoj teoriji trajala minimum 2M godina u više različitih faza i pravaca, prema novim šturim nalazima antropologa i duže. Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove. Jednostavno ne postoji takav primer u istoriji planete Zemlje.
Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju. Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim.
pre 8 godina
Pričajte vi šta god hoćete,ja ne verujem belosvetskim naučnicima i moćnicima već verujem samo našim političarima koji jasno kažu da su prvo nastali Srbi,a posle toga amebe.
pre 8 godina
Занимљиво!
pre 8 godina
I naravno, ovo je sad vest za totalno "zaprepascenje". Zasto vecina nas ne moze da se otme utisku da: "znamo sve, i da su verovatno jos ostale neke male praznine da budu ispunjene, tamo 'vamo i to je to"? Naravno da smo otkrili nesto novo, i ceka nas jos puno toga da otkrijemo, mozda i do te granice da cemo da pocepamo stare knjige i pisemo nove. Nista mi jos ne znamo, i ne pretvarajmo se da znamo.
pre 8 godina
"13. ratnik"
pre 8 godina
@ ...’’zamenili ljudi sasvim drugačijeg porekla’’, rekao je Adam Pauel
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
pre 8 godina
Jao, evo "vetra u ledja" rasistima da tvrde kako su Evropljani autohtoni, posebni i neponovljivi i da to politicka desnica koristi u nastupima protiv ratnih izbeglica i ekonomskh migranata iz Afrike i Azije... a da ne govorim o onima koji ce to sve povezati sa poslednjom epizodom "Galactice"...
pre 8 godina
Ocekujem da institut za SNS potvrdi ili opovrgne ova otkrica, nisam siguran da su ovi naucnici dovoljno kompetentni za ovakva istrazivanja i zakljucke
pre 8 godina
Ljudi su produkt genetskog inzenjeringa. Imaju veze sa majmunima koliko i sa drugim zivotinjama. Jasno se to vidi iz DNK spirale.
Nauka nikako da objasni da se od svinja DNK lanac razlikuje u par kodova. Znaci li to da smo postali od svinja, pa neznaci naravno?! Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
pre 8 godina
Pričajte vi šta god hoćete,ja ne verujem belosvetskim naučnicima i moćnicima već verujem samo našim političarima koji jasno kažu da su prvo nastali Srbi,a posle toga amebe.
pre 8 godina
I naravno, ovo je sad vest za totalno "zaprepascenje". Zasto vecina nas ne moze da se otme utisku da: "znamo sve, i da su verovatno jos ostale neke male praznine da budu ispunjene, tamo 'vamo i to je to"? Naravno da smo otkrili nesto novo, i ceka nas jos puno toga da otkrijemo, mozda i do te granice da cemo da pocepamo stare knjige i pisemo nove. Nista mi jos ne znamo, i ne pretvarajmo se da znamo.
pre 8 godina
Ocekujem da institut za SNS potvrdi ili opovrgne ova otkrica, nisam siguran da su ovi naucnici dovoljno kompetentni za ovakva istrazivanja i zakljucke
pre 8 godina
Otkrili su ono sto je Dragoslav Srejovic govorio pre 50 godina
https://www.youtube.com/watch?v=knKwHSefXW8
On je analizirao kosti drevnih Srba iz Lepenskog Vira i utvrdio da imamo isti oblik lobanje, iste izbocine. Ja sam vrsio i analizu DNK, i pripadam U-5 halogrupi, ljudi koji su prvi pre 40.000 godina naselili Evropu, kod nas je karakteristicna mala izbocina na potiljku, bas kao na lobanjama iz Lepenskog Vira. Inace U5 halogrupu ima oko 11% svih ljudi koji zive u Evropi.
pre 8 godina
Tvrdoglavost i osionost moderne nauke postaje iritantna.
Ne postoji u agendi evolucije živih bića na planeti zemlji takav primer enormno ubrzanog genetskog razvoja jedne vrste makar bila ona i ljudsko biće. Tako nas uči čika Darvin na koga se oni toliko uporno pozivanju. Sama evolucija ljudske vrste je prema ovoj teoriji trajala minimum 2M godina u više različitih faza i pravaca, prema novim šturim nalazima antropologa i duže. Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove. Jednostavno ne postoji takav primer u istoriji planete Zemlje.
Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju. Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim.
pre 8 godina
zar nije krenulo sve od nas? Pa mi smo stariji od ameba
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
Bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina. Jedan od njih dvojice, ubio je onog drugog, 5000 godina kasnije, od ove disfunkcionalne porodice, nastalo je danasnjih 7 milijardi ljudi...
Jel tako? Ili gresim negde?
pre 8 godina
Do sada smo imali teoriju da su SVI ljudi dosli iz Afrike!
Dakle neki nisu dosli iz Afrike?! Hmmmmmmmmmmm......
Znaci nismo svi braca po materi tj mitohondriji.
Pitanje za insitut Max Plank je da li je Srbin dosao iz Afrike!?
Pozdrav svim Plank-erima
pre 8 godina
Ljudi su produkt genetskog inzenjeringa. Imaju veze sa majmunima koliko i sa drugim zivotinjama. Jasno se to vidi iz DNK spirale.
Nauka nikako da objasni da se od svinja DNK lanac razlikuje u par kodova. Znaci li to da smo postali od svinja, pa neznaci naravno?! Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
pre 8 godina
Age of Conan
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
pre 8 godina
Занимљиво!
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
pre 8 godina
"13. ratnik"
pre 8 godina
Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (glas razuma, 5. februar 2016 09:58)
ne znam gde si cuo da je "covek nastao od majmuna". moderni homosapiens i majmunske vrste nastale su od ranijeg ZAJEDNICKOG PRETKA koji nije bio ni covek ni majmun, u danasnjem smislu te reci. za sta postoji obilje dokaza i ozbiljnih istrazivanja, ali to ce procitati i nauciti onaj ko to zeli da vidi
pre 8 godina
(Nbg, 5.2. 10:26):
"Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove."
Kakav radikalni evolutivni skok donosi neka promena u mitohondrijalnoj DNK, otkrivena tek sada preciznim metodama?
"Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju."
Molimo za primer. Samo nemojte Youtube "tutorijale", da ne gubimo vreme bezveze.
"Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste"
Promenila bi, ali ne iz korena. Uzgred, gde je materijalno i nematerijalno nasledje tih velikih civilizacija? Pa zamislimo da je neka katastrofa zadesila covecanstvo, daleko gora od B92 komentara, da li bi preziveli pripadnici ljudskog roda zaboravili sta je kalendar, matematika, struja, metalurgija, barut i oruzje itd.? U roku od JEDNE generacije 30% civilizacijskih dostignuca bilo bi obnovljeno.
" i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim."
E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije. Mislim da u novijim politickim krugovima ima mnogo vise materijala za takvu vrstu arheologije, tu treba iskopavati. Tu fali i motiv, kao i kod drugih teorija zavere: ZASTO bi arheolozi cuvali skrivenim takva otkrica?
pre 8 godina
Jao, evo "vetra u ledja" rasistima da tvrde kako su Evropljani autohtoni, posebni i neponovljivi i da to politicka desnica koristi u nastupima protiv ratnih izbeglica i ekonomskh migranata iz Afrike i Azije... a da ne govorim o onima koji ce to sve povezati sa poslednjom epizodom "Galactice"...
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
pre 8 godina
"Novo otkriće ukazuje da su se svi ljudi koji nisu poreklom iz Afrike iselili iz Evrope pre oko 50.000 godina" - zar nisu svi ljudi poreklom iz Afrike? Nije mi jasan tekst.
pre 8 godina
@ ...’’zamenili ljudi sasvim drugačijeg porekla’’, rekao je Adam Pauel
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
pre 8 godina
Srejović je jako temeljno i stručno istraživao nalazišta po Srbiji i samo stidljivo nagoveštavao značaj Lepenskog Vira jer je znao da tamo neki arheolog iz SFRJ nikad neće biti uvažavan u svetskim naučnim krugovima zbog njihovih predrasuda ali i diploma i uticaja koji su zasnovani na, sve je izvesnije, uglavnom običnim nagadjanjima i naklapanjima. Takodje, sve više postaje očigledno da jesu postojale u određenoj meri već razvijene civilizacije, znači ne samo tek kulture i kao neki počeci stalnih naseobina, i u periodu pre 10000 godina pne. Razdvajanje tih grupacija na ratare, stočare, voćare i ostale je glupost jer sigurno nisu jeli samo meso ili samo hleb a čak i da su proizvodili samo jednu vrstu namirnice morali bi da imaju razvijen osećaj za trgovinu što već ukazuje na visok stepen civilizovanosti. Jako potcenjujemo naše daleke pretke, njihovu sposobnost organizacije ali i njihovu sposobnost migracije, lično mislim da su se mnogo više mešali i bili upućeni jedni na druge nego što mi mislimo, čak i na daljinama od više hiljada kilometara, što se sve više pokazuje tačnim. Takodje, valjda je jasno da planeta nije isto izgledala pre nekoliko milenijuma, tu gde je sada pustoš ili velike vodene površine (npr. Crno more) su nekada bile naseljene
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Jos samo da definises gde je to "nasa Srbija" i pojasnis kakav smo mi to "genetski kod" drugima "podarili" i komentar je kompletan.
I da, ja smatram da zasluzujem da zivim ovde gde zivim. Hoce li neki genetski higijenicar da mi to ospori?
pre 8 godina
Odgovor na dva komentara,
kako to da znamo da nismo od svinje nastali nego od majmuna.
Ponovo, nismo nastali od svinje, nego imamo zajednickog pretka. Zvuci kao mala razlika, a ogromna je. Evo kako izgleda u praksi (extremno uprosceno)
aattccgg - nesto predacko
aTttccgg - nesto prasoliko
aTtGccgg - nesto prasoliko ali ne prase
aattccgT - zajednicki predak ljudi i majmuna
aattcGgT - zajednicki predak ljudi i neandertalaca
aattGGgT - ljudi
E sada tako za mnogo nizova (desetine hiljada, sa duzinama od preko 1000)
Ljudi nastali gen. inzenjeringom i slicno jer su evoluirali prebrzo.
Apsolutno nisu evo. prebrzo, jer druge sisarske vrste su evoluirale slicnom brzinom, neke i puno brze. Generalno, sto je veci pritisak, tipa na ostrvima, evolucija je neuporedivo brza nego kod ljudi
Neko je napisao da se testirao, haplotip.
Apsolutno bravo i hvala sto ste pomogli nauci i dopunili slagalicu o nasem narodu.
pre 8 godina
prvi smo nastali mi Srbi a sve ostalo je istorija.
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
pre 8 godina
@Nbg Jesil' ti čitao članak uopšte? Lepo piše da nisu evoluirali u kratkom vremenu već da su se jedni iselili a doselili se drugi. A inače naučnici imaju privilegije ubilo se.
pre 8 godina
Ovo je ocajnicki pokusaj kompleksiranih Nemaca da ne priznaju istinu koja je sada vec potpuno rasirena preko interneta i prihvacena u naucnim krugovima a potkrepljena arheoloskim nalazima i dokazima, genetskim kodom, lingvistickim saznanjima da postoji prva velika civilizacija koja je kolevka kulture Evrope i sveta sa svojim prvim pismom, verom, kaledarom, umetnoscu, izumima i sl.
Nisu samo Nemci zabrinuti. Ceo verski svet je u problemu jer istorije mnogih naroda koji se pozivaju na prve vere, vazece kalendare, falsifikovane podatke, lazne verske knjige su gradjene na obmani i lazi.
Izgleda da je ovo pocetak povratka izvornoj veri, planeti zemlji i zastiti i postovanju prirode i zivog sveta koja bi mogla da bude spas za sramno unistenje planete koje su izazvali svi ovi verski ratovi i izgovori kao i opravdanja za cinjenje svakakvih zverstava.
pre 8 godina
Da dam jos jedno pojasnjenje. Sta je to srpski gen i zasto ne postoji.
Imate dva nacina za rekosnstrukciju porodicnog stabla ljudi, mozete preko Y hromozoma (po ocu) ili mtDNA (po majci).
Na osnovu mutacija, mozete pripadati jednom haplotipu - to je ta jedna specificna mutacija koju vi imate. U zavisnosti od kvaliteta testa (broja polimorfizama, mutacija) imate razlicitu vremensku rezoluciju, od nekoliko desetina hiljada godina, do samo nekoliko vekova.
E sad, narodi nemaju samo jednu, ne postoji cist narod, svi su mesani i to puno. Ne moze se reci da su Srbi najstariji, ili Hrvati ili bilo koji, jer nisu cisti, samo procenti haplotipova mogu da lice ili ne.
Ono sto se moze reci je da ti narodi svkako poticu od nekog istog pretka. Svi ljudi na svetu od muskarca od pre oko 200.000 godina. I to nije Adam, jer taj covek nije bio prvi, nego jedini cija je loza prezivela. Ako nesto pobije sve Busmanje, nas zajednicki predak ce biti star tek 100.000 godina.
Kako se tacno radi i sve o tome na dnk.poreklo.rs , sve na srpskom, detaljno i jednostavno.
Za jezike, opet, nema neke nejasnoce, Srpski je deo Indo-Evropske porodice, a protojezik (ako je to merilo narodnosti) je star oko 9.000 godina i najverovatnije je iz Anatolije.
Posle imate odvajanje Balto-Slovena (mi, Letonci i Litvanci) pre nekih 5500-6000 godina (imamo vrlo slicne mtDNA haplotipe).
Negde pre oko 3-3.500 su se odvojili Sloveni, a grupe slovenskih jezika pre oko 1500 godina.
pre 8 godina
"Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa."
(dobronamerni, 5. februar 2016 16:47)
Pa eto i tebe zanimaju diplome i beneficije, o Pripadnice Naroda Najlopov... ovaj, Najstarijeg.
Nisi bas dobronameran, a o svojim kvalifikacijama sam pisao vec tri puta i ne bih vise. Sto se tice mog komentara, on sadrzi SAMO PITANJA, dakle ne predstavljam se kao strucnjak za ovu oblast, sto i nisam. Ali kao sto drugi imaju pravo da pisu svasta, imam i ja da pitam.
A o beneficijama - pitaj svakog naucnika u Srbiji kakve beneficije ima pa ce ti biti jasno. Na primer, slobodan sam da iz svog dzepa kupujem delove za sklapanje i odrzavanje eksperimentalnih aparatura. Kakva beneficija i privilegija! Slobodan sam da gledam kako mlade talentovane kolege odlaze u pecalbu, napustajuci Zemlju Naroda Najstarijeg. Slobodan sam da citam komentare obicnog naroda u kojima se po nauci pljuje iz sve snage. Privilegovan sam da se blizim penziji od koje cu da zivim kao pas. Kakva beneficija!
Pozdrav, zlobni zemljace!
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
pre 8 godina
@Ivana
Ja zasluzujem, ali mislim da ti ne zasluzujes. Ko je pravio internet na kojem ti saljes bezvezne komentare? Zasto ga koristis? Ili ga je nasa neverovatno napredna civilizacija "napravila"? Teorije zavere i lupetanja o nekoj fantomskoj civilizaciji nikada nece promeniti cinjenicu da to nije istina. Tvoja nebulozna ubedjenja da smo strasno bitni pa nas ceo svet sabotira nemaju veze s logikom. Samo trujete ovaj narod i pokusavate da nas vratite u Srednji Vek.
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
(123, 5. februar 2016 13:15)
Jeste. Ali ne samo na tome, nego i na genocidu. Istrebili smo Neandertalce i ovladali planetom. Ubijanje i klanje nam je u krvi od samog pocetka. I posle se neko cudi sto smo ovako naopaki?!
pre 8 godina
Istorija pocinje sa pojavom pisma, tako da ovo o cemu se ovde govori je praistorija, pa ako je nauka, onda mora koristiti i naucne termine.
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
Nije tacno, prvo, kosti koje pripadaju vincanskoj kulturi koliko ja znam nisu podvrgavane DNK analizi .. Dalje, taj haplotip karakteristican za kukuteni-tripoljsku kulturu, koja je starija od vincanske i smatra se da je u neku ruku predak, je mnogo prisutniji kod Bosanaca hrvatskog porekla i Hrvata, kod nasih u veoma malom procentu .. Sto je i normalno, jer kad dodju doseljenici sa jacom vojskom, starosedeoci se povuku u planine, a kasnije kad pocne trgovina itd. pocinje i mesanje naroda .. To ti je npr. isto kao slucaj vlaha u istocnoj Srbiji.
A te gluposti po kojima mi Srbi nismo Sloveni su pisali amateri .. Mi imamo mnogo slicnosti sa Ukrajincima npr. i definitivno imamo i Slovensko poreklo, naravno mesali smo se sa starosedeocima - ko god oni bili, Turcima, Rimljanima, Vizantincima ... A i pitanje je sta je moglo da ostane od kulture starosedelaca posle Rimljana, jer znamo da su Rimljani ili palili do temelja svaku kucu ili romanizovali narod ..
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
(?, 05. februar 2016 10:02)
...ima i 'chetvrta' : seoba "drushtva sa ocilima",tj.africhkih Srba...takozvanih AFROS-a!.....
pre 8 godina
@glas razuma
Jel moze neki relavantni izvor za ovu tvrdnju?
Inace VECINA gena koje nosimo su neaktivni i prosto su nasledjeni tokom evolucije. Zato kad poredite SVE gene izmedju dva bica postoji veliki procenat slicnosti. Ali kad poredite AKTIVNE gene (kojih je malu u odnosu na total), tada razlike dolaze do izrazaja. Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije - poreklo od istog izvora.
pre 8 godina
Evropljani su u stvari Vanzemunci.
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@Ivana
Pitanje je koga ti zaista podrzavas kada te je toliko sramota svog porekla da si spremna da prihvatis izmisljotine Deretica i kompanije koje veze sa vezom nemaju? Mi Srbi, smo potomci Slovena i tu je kraj. Drugo, vincanska kultura nije prezivela u tom obliku, a svakako nije mogla da prezivi Rimljane, tako da ti ljudi su eventualno romanizovani(ili pobijeni), a Sloveni su se kasnije pomesali sa njihovim naslednicima .. Tacno je da neki od nas imaju veze sa starosedeocima, ali je tacno i da svi imamo veze sa Slovenima, sto jasno govori da smo prvenstveno Sloveni ..
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
(mulder, 05. februar 2016 12:35)
svaki pojedinac moze da bude samo neuspesni eksperiment svoje mame i svoga tate ;)
pre 8 godina
neprilagodjen@ - pa i jesu. evropljani, tj. belci nemaju ama bas nikakve veze sa africkim homosapiensom. naucnici jos nisu uspeli da objasne negativnu krvnu grupu. jednostavno ne postoji ama bas nikakvo objasnjenje. i nulta pozitivna je prilicna enigma. negativna krvna grupa je najzastupljenija kod belaca tj. evropljana. veoma su retki primeri negativne krvne grupe kod ostalih rasa. verovatno dobijeni mesanjem rasa u proslosti. samo ljudi imaju negativnu krvnu grupu. sva ostala bica na planeti pozitivnu i ne postoji sansa da se dobije mutacijom. sve ovo itekako ide u prilog teoriji da smo mi belci ustvari genetski modifikovani od strane vanzemaljaca. tj. da smo postali od njih.
pre 8 godina
vanzemaljci dosli , odradili svoje i otisli .
pre 8 godina
@lale
Eto zato sto su mozda i oni dosli, samo ranije. Pa mi krenuli njihovim stopama? Sta sad? Nismo starosedeoci, jel kapiras ti da niti smo starosedeoci niti smo ikada igrali neku bitnu ulogu ili bili neka velika civilizacija!? Ubijate bre ovaj narod svojim maltretiranjem, sve je zavera, Zemlja ravna ploca, Srbi najstariji narod, HAARP, chemtrails, masoni...
pre 8 godina
Koliko samo smaraju ovi "ameba" komentari. Da pitas te iste otkud Luzicki Srbi, da im kazes koliko je naziv Srbi stariji od imena Sloveni (dovoljno na englesku vikipediju otici i ukucati pojmove Slavs i Serbs, ako vec ne na neke ozbiljnije nacine prpuciti tematiku), muk. Evo bar ukratko nesto
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/istorija/o%20srbima.htm
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Kakvih bre 5000 godina, odakle vadis ove informacije majke ti? Ko je taj koji odlucuje da li neko zasluzuje da zivi u "nasoj" Srbiji? Ti? Inkvizicija? https://www.youtube.com/watch?v=Ss4UREp7qfI
Dok se svet menja pred tvojim ocima, ti jos uvek zivis od istorije i porekla. Dok drugi zive, ti se secas... meni te zao.
pre 8 godina
Bilo kako bilo ali ove stvari su interesantnije od izjava politicara. Dajte jos! I ne pljujte po naucnicima, oni su smislili to po cemu ostavljate komentare i nisu nikoga spaljivali na lomaci. Ko zna sta ce sutra otkriti. Nego, za ove pljuvace po naucnicima i ove sa nacionalnim egom, sta to bi u Nemackoj, neki novi reaktor, jel? A za to vreme u Srbiji...
pre 8 godina
@dobronamerni
Ocigledno je da troskove placanja dele Vatikan, CIA, NASA, KGB, Masoni, Iluminati, FIFA, NIKE i nesto malo dodaju Jevreji jer ne postoji nista sto je svetskim mocnicima vaznije od skrivanja istine da je Zemlja ravna ploca, da svemir ne postoji i da su Srbi najstariji narod na planeti. Zbog toga i placaju zaverenici ogromne sume da bi nas, koji citamo B92 ubedili u ono sto oni zele da mi verujemo. Jer mi smo veoma vazni.
pre 8 godina
@Vladimir
To se zna odavno, to je grcka civilizacija. Vidim ceo internet samo bruji o velikoj civilizaciji, a naucnici samo sta rade prihvataju teorije Srba sa 4 osnovne.
pre 8 godina
SVI ljudi su poreklom iz Afrike.Za tu tvrdnju postoje više nego dovoljni dokazi.Ovo je ipak 21. vek , nauka i tehnologija su (mada uz veliku cenu skoro uništenja prirode) dobrano uznapredovale.Nasuprot tome , mnogi jednostavno ignorišu dokazano i veruju u najneverovatnije teorije.U ovo vreme naprednih informatvnih tehnologija čak nije ni teško doći do najrelevantnijih izvora.Treba samo biti dovoljno radoznao i umeti koristiti net .Srećno.
pre 8 godina
@milan-bgd
Ocigledno je da znas dosta o nauci i da si spreman da delis to znanje i nekima koji nemaju znanje, pojasnis neke stvari na razumljiv nacin. Nema potrebe da se osvrces na one koji te napadaju. Uostalom, napad je najbolje oruzje onih koji nemaju argumente. Pozdrav.
pre 8 godina
Genetski inženjering.
pre 8 godina
@joc@:
Prema starim jevrejskim spisima Adam je negde 30-ti covek, koliko se secam price jednog rabina ... Tako da ti ta teorija pada u vodu.
pre 8 godina
@ steva
Navedi mi samo jednog naseg politicara koji tvrdi da su Srbi najstariji narod? Takve besmislice ne tvrdi ni nasa zvanicna istoriografija ni relevantne naucne institucije. Dakle, koja je poenta i smisao tvog komentara?
pre 8 godina
Nadovezao bih se na komentar koji je ostavio nbg. Naime, Terens MekKena(vrlo zanimljiv lik inace guglujte) tvrdi da je taj evolutivni skok koji zaista nije zabelezen nigde u prirodi zapravo uzrokovan konzumiranjem psihodelicnih pecuraka od strane majmuna. Momenta kad je majmun poceo da jede to i da se tripuje je krenuo ubrzano da uci i shvata stvari. Ja sam ovde sturo napiso o cemu se radi ali predlazem svakom ko je radoznao da pogleda nesto od MekKeninog ogromnog opusa jer vrlo lepo prica i ima poprilicno cvrste argumente.
pre 8 godina
Vidite da je bio u pravu Osmanagic za piramide u Visokom. Eto para od turizma.....
pre 8 godina
Pročitajte knjigu "Dvanaesta planeta" od Zaharija Sicina , i biće vam jasno kako su ljudi nastali genetskim inženjeringom...Sve je potkrepljeno dokazima...u to verujem,u Nefilime...pre nego što počnete da negodujete procitajte knjigu...
pre 8 godina
Mi smo bili emigranti koji su potisnuli starosedeoce, sada dolaze neki novi emigranti a šta ce biti videćemo.
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
pre 8 godina
postopji nelogičnost u razvoju naše vrsete...ali.
možda i jesu postojale velike civilizacije za vreme ledenog doba i njih treba tražiti u okeanu jer je nivo mora tada bio dosta niži a pretpstavke su da su se nalazile (naseobine) na obali mora/okeana. u prilog tome su skorija otkriće u turskoj gde su pronađeni ostaci građevina napredne civilizacije koje datiraju iz perioda za koji se do sada mislilo da nije bilo organizovanog ljudskog udruživanja.
pre 8 godina
Kupiš motiku, kopaš geologiju, potkopavaš ljudsku istoriju, okopavaš, sadiš karrotu i stočnu repu, mešavinom dobijenih korena porekla dobijaš šećer od trske za prepečenu šljivu i izvoziš.
Prodaješ tvoje kosti nauci da ti se utre trag i jednako brzo se obogatiš.
pre 8 godina
"AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci."
Pa da te porobe. da ti kazu da si niko i nista, a oni nesto. Aimaju i prilicnu podrsku medju mazohostima u Srbiji.
pre 8 godina
'...E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije...'
(milan-bgd, 5. februar 2016 12:05)
Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa.
pre 8 godina
Sad ce albanci da traze celu evropu.
pre 8 godina
ako cemo cudno da cudnije ne moze biti onda je to misterija lesa humanoida koji je pronadjen u pustinji atakame. koga intersuje moze da pogleda na youtubu:
"Steve Greer discloses atacama humanoid original (full video).
Mislim sam izgled, naucni zakljucak analize tog bica velicine petnestak santimetara tera da se covek posteno pocese i zapita "ko smo, sta smo, da li znamo barem deo istine..." ?
pre 8 godina
@Pehad, Hvala!
pre 8 godina
Ljudi tog doba su negde volsebno nestali, a ostali samo mamuti....zato je danas visak 'mamuta' po celoj Evropi a i po svetu.
pre 8 godina
naucnici bi trebalo malo vise da se bave realnim problemima danasnjice, a ne nesto sto je bilo pre 15 000 godina a da izlaze u javnost sa pretpostavkama
pre 8 godina
"...otkrili su da određeni genetski markeri iznenada nestaju među populacijom i to krajem ledenog doba"
Naše ćelije se prilagođavaju spoljnim uslovima. Znači, DNK pišu, menjaju i brišu naše ćelije, a ne neko drugi. Ćelije svesti imaju zadatak da prikupljaju i obrađuju informacije izvan tela i nisu svesne šta ostatak tela radi. Ako bude bila potreba za tim, biće uspostavljena bliža veza.
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, smatranja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. i stoga naprosto MORAMO biti slični.
Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila drugačija, prilagođena
toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno,
jer moraju živeti u istim okolnostima.
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući Konstruktor
vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj Svojoj planeti,
a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
@seljadin
I ja imam tu izbocinu na potiljku i poreklo mi je rusko i niam ljubitelj rusa
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila
drugačija, prilagođena toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno, i
po čemu bi to trebalo da se prizna kao dokaz da su najsloženija stvorenja, neki tamošnji ljudi npr., nastali evoluiranjem neke njihove niže vrste?
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući konstruktor vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj svojoj planeti, a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
A onda su nakon 3 minute i 24 sekunde, nastali Srbi.
pre 8 godina
Srpski gen
pre 8 godina
The thruth is out there!
pre 8 godina
@ Joc@ Nisi u pravu. Darvinova teorija jeste najobičnija glupost jer niti ima smisla ni logike. Ali ono što zvanična crkva predstavlja, takođe nije tačno. Doduše, između Darvina i Crkvenog učenja, ovo drugo je bliže pravoj istini, ali opet daleko. Imaš dosta knjiga na tu temu, npr. knjige Osha, Đurđijeva, kod nas Ivan Antić. Naravno ukoliko te interesuje, kao i sve ostale правовернике.
@ ? Što se tiče tog Zaharija Sičina, nije glupost, ali su izvrnute teze. On u toj knjizi navodi na pogrešan trag.
pre 8 godina
Po mojoj slobodnoj proceni, prvo sto mi pada napamet su "Pleme Filistejci". Poznato pleme koje se spominje u Bibliji u Starom Zavetu. Oni su imali svog Boga, koji se zvao Dagon. Takodje se spominje u Bibliji. Slicnog opisa je kao ovo ovde sto pise. E sad sta je kvaka, oni su samo nestali i ne zna se mnogo o njima, i do dan danas, naucnici nisu utvrdili ko su oni bili.
pre 8 godina
@boris
Stari Filistejci su današnji Palestinci.
pre 8 godina
Autenticna evropska haplogrupa je haplogrupa I, nastala od haplogrupe IJ sa bliskog istoka, i datira pre oko 35000 godina. Danas tu haplogrupu imaju narodi Balkana (najvise Bosna i jug Hrvatske) i nordijske zemlje.
Niceg od toga sto oni pricaju nije bilo pre 50.000 godina.
Poenta je da danasnji evropski narodi ne mogu da se pomire da su stocari i nasilnici iz zabiti srednje Azije, i da su na silu unistili napredne civilizacije bliskog istoka, pa sad smisljaju svoje haplogrupe.
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
(Miami, 5. februar 2016 16:10)
A to je toliko glupo da je nezamislivo. To bi isto bilo kad kad bi rekao da je prvo drvo nastalo u Africi i sva ostala su od njega potekla.
Jednostavno, to je isti pogleda na svet kao kada se verovalo da je Zemlja centar univerzunama i sve se okrece oko nje.
Sto bi uopste moralo nesto da nastane samo na jednom mestu i sve ostalo posle od njega?
Zar nije jedno drvo moglo u Africi, a drugo u Kini, nezavisno? I slicni su po necemu, ali i razliciti.
Znas zasto se forsira to? Da se ubedi naord da nema sposobnijih i vise vrednih jedinki, nego se radi samo o prilagodjavanju i radu.
A nista niej tako kako pricaju. Postoje vise vredni za neke stvari i vmanje vredni za druge stvari.
pre 8 godina
@ ...’’zamenili ljudi sasvim drugačijeg porekla’’, rekao je Adam Pauel
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
pre 8 godina
Ljudi su produkt genetskog inzenjeringa. Imaju veze sa majmunima koliko i sa drugim zivotinjama. Jasno se to vidi iz DNK spirale.
Nauka nikako da objasni da se od svinja DNK lanac razlikuje u par kodova. Znaci li to da smo postali od svinja, pa neznaci naravno?! Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
pre 8 godina
Tvrdoglavost i osionost moderne nauke postaje iritantna.
Ne postoji u agendi evolucije živih bića na planeti zemlji takav primer enormno ubrzanog genetskog razvoja jedne vrste makar bila ona i ljudsko biće. Tako nas uči čika Darvin na koga se oni toliko uporno pozivanju. Sama evolucija ljudske vrste je prema ovoj teoriji trajala minimum 2M godina u više različitih faza i pravaca, prema novim šturim nalazima antropologa i duže. Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove. Jednostavno ne postoji takav primer u istoriji planete Zemlje.
Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju. Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim.
pre 8 godina
Jao, evo "vetra u ledja" rasistima da tvrde kako su Evropljani autohtoni, posebni i neponovljivi i da to politicka desnica koristi u nastupima protiv ratnih izbeglica i ekonomskh migranata iz Afrike i Azije... a da ne govorim o onima koji ce to sve povezati sa poslednjom epizodom "Galactice"...
pre 8 godina
Pričajte vi šta god hoćete,ja ne verujem belosvetskim naučnicima i moćnicima već verujem samo našim političarima koji jasno kažu da su prvo nastali Srbi,a posle toga amebe.
pre 8 godina
Otkrili su ono sto je Dragoslav Srejovic govorio pre 50 godina
https://www.youtube.com/watch?v=knKwHSefXW8
On je analizirao kosti drevnih Srba iz Lepenskog Vira i utvrdio da imamo isti oblik lobanje, iste izbocine. Ja sam vrsio i analizu DNK, i pripadam U-5 halogrupi, ljudi koji su prvi pre 40.000 godina naselili Evropu, kod nas je karakteristicna mala izbocina na potiljku, bas kao na lobanjama iz Lepenskog Vira. Inace U5 halogrupu ima oko 11% svih ljudi koji zive u Evropi.
pre 8 godina
Do sada smo imali teoriju da su SVI ljudi dosli iz Afrike!
Dakle neki nisu dosli iz Afrike?! Hmmmmmmmmmmm......
Znaci nismo svi braca po materi tj mitohondriji.
Pitanje za insitut Max Plank je da li je Srbin dosao iz Afrike!?
Pozdrav svim Plank-erima
pre 8 godina
zar nije krenulo sve od nas? Pa mi smo stariji od ameba
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
pre 8 godina
naucnici bi trebalo malo vise da se bave realnim problemima danasnjice, a ne nesto sto je bilo pre 15 000 godina a da izlaze u javnost sa pretpostavkama
pre 8 godina
Pročitajte knjigu "Dvanaesta planeta" od Zaharija Sicina , i biće vam jasno kako su ljudi nastali genetskim inženjeringom...Sve je potkrepljeno dokazima...u to verujem,u Nefilime...pre nego što počnete da negodujete procitajte knjigu...
pre 8 godina
Ovo je ocajnicki pokusaj kompleksiranih Nemaca da ne priznaju istinu koja je sada vec potpuno rasirena preko interneta i prihvacena u naucnim krugovima a potkrepljena arheoloskim nalazima i dokazima, genetskim kodom, lingvistickim saznanjima da postoji prva velika civilizacija koja je kolevka kulture Evrope i sveta sa svojim prvim pismom, verom, kaledarom, umetnoscu, izumima i sl.
Nisu samo Nemci zabrinuti. Ceo verski svet je u problemu jer istorije mnogih naroda koji se pozivaju na prve vere, vazece kalendare, falsifikovane podatke, lazne verske knjige su gradjene na obmani i lazi.
Izgleda da je ovo pocetak povratka izvornoj veri, planeti zemlji i zastiti i postovanju prirode i zivog sveta koja bi mogla da bude spas za sramno unistenje planete koje su izazvali svi ovi verski ratovi i izgovori kao i opravdanja za cinjenje svakakvih zverstava.
pre 8 godina
Ocekujem da institut za SNS potvrdi ili opovrgne ova otkrica, nisam siguran da su ovi naucnici dovoljno kompetentni za ovakva istrazivanja i zakljucke
pre 8 godina
'...E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije...'
(milan-bgd, 5. februar 2016 12:05)
Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa.
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
pre 8 godina
neprilagodjen@ - pa i jesu. evropljani, tj. belci nemaju ama bas nikakve veze sa africkim homosapiensom. naucnici jos nisu uspeli da objasne negativnu krvnu grupu. jednostavno ne postoji ama bas nikakvo objasnjenje. i nulta pozitivna je prilicna enigma. negativna krvna grupa je najzastupljenija kod belaca tj. evropljana. veoma su retki primeri negativne krvne grupe kod ostalih rasa. verovatno dobijeni mesanjem rasa u proslosti. samo ljudi imaju negativnu krvnu grupu. sva ostala bica na planeti pozitivnu i ne postoji sansa da se dobije mutacijom. sve ovo itekako ide u prilog teoriji da smo mi belci ustvari genetski modifikovani od strane vanzemaljaca. tj. da smo postali od njih.
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
pre 8 godina
Kupiš motiku, kopaš geologiju, potkopavaš ljudsku istoriju, okopavaš, sadiš karrotu i stočnu repu, mešavinom dobijenih korena porekla dobijaš šećer od trske za prepečenu šljivu i izvoziš.
Prodaješ tvoje kosti nauci da ti se utre trag i jednako brzo se obogatiš.
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, smatranja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. i stoga naprosto MORAMO biti slični.
Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila drugačija, prilagođena
toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno,
jer moraju živeti u istim okolnostima.
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući Konstruktor
vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj Svojoj planeti,
a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
Po mojoj slobodnoj proceni, prvo sto mi pada napamet su "Pleme Filistejci". Poznato pleme koje se spominje u Bibliji u Starom Zavetu. Oni su imali svog Boga, koji se zvao Dagon. Takodje se spominje u Bibliji. Slicnog opisa je kao ovo ovde sto pise. E sad sta je kvaka, oni su samo nestali i ne zna se mnogo o njima, i do dan danas, naucnici nisu utvrdili ko su oni bili.
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
Bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina. Jedan od njih dvojice, ubio je onog drugog, 5000 godina kasnije, od ove disfunkcionalne porodice, nastalo je danasnjih 7 milijardi ljudi...
Jel tako? Ili gresim negde?
pre 8 godina
Koliko samo smaraju ovi "ameba" komentari. Da pitas te iste otkud Luzicki Srbi, da im kazes koliko je naziv Srbi stariji od imena Sloveni (dovoljno na englesku vikipediju otici i ukucati pojmove Slavs i Serbs, ako vec ne na neke ozbiljnije nacine prpuciti tematiku), muk. Evo bar ukratko nesto
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/istorija/o%20srbima.htm
pre 8 godina
@ Joc@ Nisi u pravu. Darvinova teorija jeste najobičnija glupost jer niti ima smisla ni logike. Ali ono što zvanična crkva predstavlja, takođe nije tačno. Doduše, između Darvina i Crkvenog učenja, ovo drugo je bliže pravoj istini, ali opet daleko. Imaš dosta knjiga na tu temu, npr. knjige Osha, Đurđijeva, kod nas Ivan Antić. Naravno ukoliko te interesuje, kao i sve ostale правовернике.
@ ? Što se tiče tog Zaharija Sičina, nije glupost, ali su izvrnute teze. On u toj knjizi navodi na pogrešan trag.
pre 8 godina
...Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije...
@ (MisterNo, 12:04)
Ne može sličnost da bude dokaz. Nauka ne priznaje tako nešto,
osim ako smo spremni da naukom smatramo i naša
verovanja, uverenja, nadanja i očekivanja.
*
Tzv. dokazi evolutivnog nastanka modernog čoveka od neke životinje
temelje se na kvazinauci, ili, što bi rekla deca ''kobajagi nauci''.
*
Sličnost organizama (kao i DNK) živih stvorova na ovoj planeti
nije nikakvo iznenađenje. Naprotiv. Svi živimo u istim uslovima gravitacije,
atmosfere, magnetnog polja, temperature, vazd. pritiska, svetlosti, zračenja,
resursa, biodiverziteta i sl.. Na nekoj drugoj planeti živa stvorenja bi bila
drugačija, prilagođena toj planeti, ali bi opet bila slična međusobno, i
po čemu bi to trebalo da se prizna kao dokaz da su najsloženija stvorenja, neki tamošnji ljudi npr., nastali evoluiranjem neke njihove niže vrste?
*
Sličnosti nam ukazuju da je 1 isti Svemoćni i Sveznajući konstruktor vrlo smisleno, genijalno, stvorio život na ovoj svojoj planeti, a vernici upravo to veruju.
pre 8 godina
(Nbg, 5.2. 10:26):
"Ne postoji takav evolutivni pik koji bi trajao samo par desetina hiljada godina i doneo tako radikalne evolutivne skokove."
Kakav radikalni evolutivni skok donosi neka promena u mitohondrijalnoj DNK, otkrivena tek sada preciznim metodama?
"Sa druge strane postoje desetine nalazima dokumentovanih primera da je na isteku ledenog doba u periodu od 15.000-9.000 godina PNE postojalno nekoliko izuzetno razvijeni civilizacija koje se upravo uklapaju u ovu teoriju."
Molimo za primer. Samo nemojte Youtube "tutorijale", da ne gubimo vreme bezveze.
"Ova nova istorija ljudske vrste im poprilično ne odgovara jer bi iz korena promenila našu percepciju poimanja ljudske vrste"
Promenila bi, ali ne iz korena. Uzgred, gde je materijalno i nematerijalno nasledje tih velikih civilizacija? Pa zamislimo da je neka katastrofa zadesila covecanstvo, daleko gora od B92 komentara, da li bi preziveli pripadnici ljudskog roda zaboravili sta je kalendar, matematika, struja, metalurgija, barut i oruzje itd.? U roku od JEDNE generacije 30% civilizacijskih dostignuca bilo bi obnovljeno.
" i naravno mnoge diplome i ogromne beneficije u načnim krugovima momentalno označila nevažećim."
E, to je pravi cilj srpskog komentara, zaviriti u diplome i beneficije. Mislim da u novijim politickim krugovima ima mnogo vise materijala za takvu vrstu arheologije, tu treba iskopavati. Tu fali i motiv, kao i kod drugih teorija zavere: ZASTO bi arheolozi cuvali skrivenim takva otkrica?
pre 8 godina
"...otkrili su da određeni genetski markeri iznenada nestaju među populacijom i to krajem ledenog doba"
Naše ćelije se prilagođavaju spoljnim uslovima. Znači, DNK pišu, menjaju i brišu naše ćelije, a ne neko drugi. Ćelije svesti imaju zadatak da prikupljaju i obrađuju informacije izvan tela i nisu svesne šta ostatak tela radi. Ako bude bila potreba za tim, biće uspostavljena bliža veza.
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Jos samo da definises gde je to "nasa Srbija" i pojasnis kakav smo mi to "genetski kod" drugima "podarili" i komentar je kompletan.
I da, ja smatram da zasluzujem da zivim ovde gde zivim. Hoce li neki genetski higijenicar da mi to ospori?
pre 8 godina
"AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci."
Pa da te porobe. da ti kazu da si niko i nista, a oni nesto. Aimaju i prilicnu podrsku medju mazohostima u Srbiji.
pre 8 godina
I naravno, ovo je sad vest za totalno "zaprepascenje". Zasto vecina nas ne moze da se otme utisku da: "znamo sve, i da su verovatno jos ostale neke male praznine da budu ispunjene, tamo 'vamo i to je to"? Naravno da smo otkrili nesto novo, i ceka nas jos puno toga da otkrijemo, mozda i do te granice da cemo da pocepamo stare knjige i pisemo nove. Nista mi jos ne znamo, i ne pretvarajmo se da znamo.
pre 8 godina
Srpski gen
pre 8 godina
Po meni teorija da smo postali od majmuna je malo verovatna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (glas razuma, 5. februar 2016 09:58)
ne znam gde si cuo da je "covek nastao od majmuna". moderni homosapiens i majmunske vrste nastale su od ranijeg ZAJEDNICKOG PRETKA koji nije bio ni covek ni majmun, u danasnjem smislu te reci. za sta postoji obilje dokaza i ozbiljnih istrazivanja, ali to ce procitati i nauciti onaj ko to zeli da vidi
pre 8 godina
prvi smo nastali mi Srbi a sve ostalo je istorija.
pre 8 godina
"Znas milane-bgd, mene bas zanimaju tvoje diplome i benificije. Pojavljujes se na komentarima u Astronomiji (spec: kako su ameri otisli na Mesec), a sad si vidim strucnjak i za Genetiku (spec: kako Srbi nisu,ne-daj-Boze, najstariji narod :)).
Mozes i o svojim benificijama, bas me interesuje ko to placa, ako placa."
(dobronamerni, 5. februar 2016 16:47)
Pa eto i tebe zanimaju diplome i beneficije, o Pripadnice Naroda Najlopov... ovaj, Najstarijeg.
Nisi bas dobronameran, a o svojim kvalifikacijama sam pisao vec tri puta i ne bih vise. Sto se tice mog komentara, on sadrzi SAMO PITANJA, dakle ne predstavljam se kao strucnjak za ovu oblast, sto i nisam. Ali kao sto drugi imaju pravo da pisu svasta, imam i ja da pitam.
A o beneficijama - pitaj svakog naucnika u Srbiji kakve beneficije ima pa ce ti biti jasno. Na primer, slobodan sam da iz svog dzepa kupujem delove za sklapanje i odrzavanje eksperimentalnih aparatura. Kakva beneficija i privilegija! Slobodan sam da gledam kako mlade talentovane kolege odlaze u pecalbu, napustajuci Zemlju Naroda Najstarijeg. Slobodan sam da citam komentare obicnog naroda u kojima se po nauci pljuje iz sve snage. Privilegovan sam da se blizim penziji od koje cu da zivim kao pas. Kakva beneficija!
Pozdrav, zlobni zemljace!
pre 8 godina
vanzemaljci dosli , odradili svoje i otisli .
pre 8 godina
Nadovezao bih se na komentar koji je ostavio nbg. Naime, Terens MekKena(vrlo zanimljiv lik inace guglujte) tvrdi da je taj evolutivni skok koji zaista nije zabelezen nigde u prirodi zapravo uzrokovan konzumiranjem psihodelicnih pecuraka od strane majmuna. Momenta kad je majmun poceo da jede to i da se tripuje je krenuo ubrzano da uci i shvata stvari. Ja sam ovde sturo napiso o cemu se radi ali predlazem svakom ko je radoznao da pogleda nesto od MekKeninog ogromnog opusa jer vrlo lepo prica i ima poprilicno cvrste argumente.
pre 8 godina
za sve "srbe" koji pljuju po nasoj pravoj istoriji i poreklu imam poruku.
Zapitajte se ko je pisao knjige po kojima se Vi "veliki" vernici molite?
Kakve mi veze imamo sa tim narodom, tom verom i tom civilizacijom i kulturom koja je nastala 5000 godina posle nase daleko razvijenije koja je dala svim tim ostalim narodima genetski kod, kuturu, pismo i sve ono sto bilo koju od tih civilizacij odlikuje.
Zasto su bas oni toliko uporni da se istina izbrise i da se istorija falsifikuje?
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@Ivana
Pitanje je koga ti zaista podrzavas kada te je toliko sramota svog porekla da si spremna da prihvatis izmisljotine Deretica i kompanije koje veze sa vezom nemaju? Mi Srbi, smo potomci Slovena i tu je kraj. Drugo, vincanska kultura nije prezivela u tom obliku, a svakako nije mogla da prezivi Rimljane, tako da ti ljudi su eventualno romanizovani(ili pobijeni), a Sloveni su se kasnije pomesali sa njihovim naslednicima .. Tacno je da neki od nas imaju veze sa starosedeocima, ali je tacno i da svi imamo veze sa Slovenima, sto jasno govori da smo prvenstveno Sloveni ..
pre 8 godina
@lale
Eto zato sto su mozda i oni dosli, samo ranije. Pa mi krenuli njihovim stopama? Sta sad? Nismo starosedeoci, jel kapiras ti da niti smo starosedeoci niti smo ikada igrali neku bitnu ulogu ili bili neka velika civilizacija!? Ubijate bre ovaj narod svojim maltretiranjem, sve je zavera, Zemlja ravna ploca, Srbi najstariji narod, HAARP, chemtrails, masoni...
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
(?, 05. februar 2016 10:02)
...ima i 'chetvrta' : seoba "drushtva sa ocilima",tj.africhkih Srba...takozvanih AFROS-a!.....
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
pre 8 godina
Genetski inženjering.
pre 8 godina
SVI ljudi su poreklom iz Afrike.Za tu tvrdnju postoje više nego dovoljni dokazi.Ovo je ipak 21. vek , nauka i tehnologija su (mada uz veliku cenu skoro uništenja prirode) dobrano uznapredovale.Nasuprot tome , mnogi jednostavno ignorišu dokazano i veruju u najneverovatnije teorije.U ovo vreme naprednih informatvnih tehnologija čak nije ni teško doći do najrelevantnijih izvora.Treba samo biti dovoljno radoznao i umeti koristiti net .Srećno.
pre 8 godina
Tvrdi se da postoje tri glavne seobe u Evropu, prva je seoba društva lovaca i sakupljača, druga je seoba društva zemljoradnika i treća je seoba društva stočara!
pre 8 godina
Vidite da je bio u pravu Osmanagic za piramide u Visokom. Eto para od turizma.....
pre 8 godina
"Novo otkriće ukazuje da su se svi ljudi koji nisu poreklom iz Afrike iselili iz Evrope pre oko 50.000 godina" - zar nisu svi ljudi poreklom iz Afrike? Nije mi jasan tekst.
pre 8 godina
@Ivana
Ja zasluzujem, ali mislim da ti ne zasluzujes. Ko je pravio internet na kojem ti saljes bezvezne komentare? Zasto ga koristis? Ili ga je nasa neverovatno napredna civilizacija "napravila"? Teorije zavere i lupetanja o nekoj fantomskoj civilizaciji nikada nece promeniti cinjenicu da to nije istina. Tvoja nebulozna ubedjenja da smo strasno bitni pa nas ceo svet sabotira nemaju veze s logikom. Samo trujete ovaj narod i pokusavate da nas vratite u Srednji Vek.
pre 8 godina
Autenticna evropska haplogrupa je haplogrupa I, nastala od haplogrupe IJ sa bliskog istoka, i datira pre oko 35000 godina. Danas tu haplogrupu imaju narodi Balkana (najvise Bosna i jug Hrvatske) i nordijske zemlje.
Niceg od toga sto oni pricaju nije bilo pre 50.000 godina.
Poenta je da danasnji evropski narodi ne mogu da se pomire da su stocari i nasilnici iz zabiti srednje Azije, i da su na silu unistili napredne civilizacije bliskog istoka, pa sad smisljaju svoje haplogrupe.
pre 8 godina
Odgovor na dva komentara,
kako to da znamo da nismo od svinje nastali nego od majmuna.
Ponovo, nismo nastali od svinje, nego imamo zajednickog pretka. Zvuci kao mala razlika, a ogromna je. Evo kako izgleda u praksi (extremno uprosceno)
aattccgg - nesto predacko
aTttccgg - nesto prasoliko
aTtGccgg - nesto prasoliko ali ne prase
aattccgT - zajednicki predak ljudi i majmuna
aattcGgT - zajednicki predak ljudi i neandertalaca
aattGGgT - ljudi
E sada tako za mnogo nizova (desetine hiljada, sa duzinama od preko 1000)
Ljudi nastali gen. inzenjeringom i slicno jer su evoluirali prebrzo.
Apsolutno nisu evo. prebrzo, jer druge sisarske vrste su evoluirale slicnom brzinom, neke i puno brze. Generalno, sto je veci pritisak, tipa na ostrvima, evolucija je neuporedivo brza nego kod ljudi
Neko je napisao da se testirao, haplotip.
Apsolutno bravo i hvala sto ste pomogli nauci i dopunili slagalicu o nasem narodu.
pre 8 godina
@joc@:
Prema starim jevrejskim spisima Adam je negde 30-ti covek, koliko se secam price jednog rabina ... Tako da ti ta teorija pada u vodu.
pre 8 godina
čovečanstvo je neuspešni eksperiment vanzemaljaca
(mulder, 05. februar 2016 12:35)
svaki pojedinac moze da bude samo neuspesni eksperiment svoje mame i svoga tate ;)
pre 8 godina
Ovo obećava da će evo upravo ovaj Adam razotkriti pravu istinu
o svom prvom imenjaku Adamu. Tog Adama, prvog modernog čoveka,
stvorio je Bog. I dao mu ženu Evu. I dao im celu ovu divnu planetu
da u njoj žive, i oni i njihovi potomci, u slozi, sreći i radosti.
(Joc@, 5. februar 2016 09:24)
To znaci da bi se dalje razmnozavali , njihova deca morala imati medjusobne odnose ili jos gore oni sa njihovom decom. Da li je covecanstvo bazirano na incestu ?
(123, 5. februar 2016 13:15)
Jeste. Ali ne samo na tome, nego i na genocidu. Istrebili smo Neandertalce i ovladali planetom. Ubijanje i klanje nam je u krvi od samog pocetka. I posle se neko cudi sto smo ovako naopaki?!
pre 8 godina
@boris
Stari Filistejci su današnji Palestinci.
pre 8 godina
@ steva
Navedi mi samo jednog naseg politicara koji tvrdi da su Srbi najstariji narod? Takve besmislice ne tvrdi ni nasa zvanicna istoriografija ni relevantne naucne institucije. Dakle, koja je poenta i smisao tvog komentara?
pre 8 godina
@glas razuma
Jel moze neki relavantni izvor za ovu tvrdnju?
Inace VECINA gena koje nosimo su neaktivni i prosto su nasledjeni tokom evolucije. Zato kad poredite SVE gene izmedju dva bica postoji veliki procenat slicnosti. Ali kad poredite AKTIVNE gene (kojih je malu u odnosu na total), tada razlike dolaze do izrazaja. Upravo je ta velika slicnost kod neaktivnih gena jedan od dokaza evolucije - poreklo od istog izvora.
pre 8 godina
Da dam jos jedno pojasnjenje. Sta je to srpski gen i zasto ne postoji.
Imate dva nacina za rekosnstrukciju porodicnog stabla ljudi, mozete preko Y hromozoma (po ocu) ili mtDNA (po majci).
Na osnovu mutacija, mozete pripadati jednom haplotipu - to je ta jedna specificna mutacija koju vi imate. U zavisnosti od kvaliteta testa (broja polimorfizama, mutacija) imate razlicitu vremensku rezoluciju, od nekoliko desetina hiljada godina, do samo nekoliko vekova.
E sad, narodi nemaju samo jednu, ne postoji cist narod, svi su mesani i to puno. Ne moze se reci da su Srbi najstariji, ili Hrvati ili bilo koji, jer nisu cisti, samo procenti haplotipova mogu da lice ili ne.
Ono sto se moze reci je da ti narodi svkako poticu od nekog istog pretka. Svi ljudi na svetu od muskarca od pre oko 200.000 godina. I to nije Adam, jer taj covek nije bio prvi, nego jedini cija je loza prezivela. Ako nesto pobije sve Busmanje, nas zajednicki predak ce biti star tek 100.000 godina.
Kako se tacno radi i sve o tome na dnk.poreklo.rs , sve na srpskom, detaljno i jednostavno.
Za jezike, opet, nema neke nejasnoce, Srpski je deo Indo-Evropske porodice, a protojezik (ako je to merilo narodnosti) je star oko 9.000 godina i najverovatnije je iz Anatolije.
Posle imate odvajanje Balto-Slovena (mi, Letonci i Litvanci) pre nekih 5500-6000 godina (imamo vrlo slicne mtDNA haplotipe).
Negde pre oko 3-3.500 su se odvojili Sloveni, a grupe slovenskih jezika pre oko 1500 godina.
pre 8 godina
Ima jedna zanimljiva ali veoma misteriozna stvar.
Nas uce da smo došljaci na balkau
Da smo negde u 6,7 veku dosli sa severa na Balkan...
Ali pre oko 3 godine, Nemacka je radilaveliko istrazivanje DNKa ljudi sa Balkana i ono je pokazalo da mi imamo identican dnk, potpuno identičan ljudima kojisu ziveli u Lepenskom Viru
AKO je ovo zaista tačno, zasto nas uce da smo mi došljaci a ne starosedeoci.
Nije tacno, prvo, kosti koje pripadaju vincanskoj kulturi koliko ja znam nisu podvrgavane DNK analizi .. Dalje, taj haplotip karakteristican za kukuteni-tripoljsku kulturu, koja je starija od vincanske i smatra se da je u neku ruku predak, je mnogo prisutniji kod Bosanaca hrvatskog porekla i Hrvata, kod nasih u veoma malom procentu .. Sto je i normalno, jer kad dodju doseljenici sa jacom vojskom, starosedeoci se povuku u planine, a kasnije kad pocne trgovina itd. pocinje i mesanje naroda .. To ti je npr. isto kao slucaj vlaha u istocnoj Srbiji.
A te gluposti po kojima mi Srbi nismo Sloveni su pisali amateri .. Mi imamo mnogo slicnosti sa Ukrajincima npr. i definitivno imamo i Slovensko poreklo, naravno mesali smo se sa starosedeocima - ko god oni bili, Turcima, Rimljanima, Vizantincima ... A i pitanje je sta je moglo da ostane od kulture starosedelaca posle Rimljana, jer znamo da su Rimljani ili palili do temelja svaku kucu ili romanizovali narod ..
pre 8 godina
"13. ratnik"
pre 8 godina
Age of Conan
pre 8 godina
Sad ce albanci da traze celu evropu.
pre 8 godina
Evropljani su u stvari Vanzemunci.
pre 8 godina
@Nbg Jesil' ti čitao članak uopšte? Lepo piše da nisu evoluirali u kratkom vremenu već da su se jedni iselili a doselili se drugi. A inače naučnici imaju privilegije ubilo se.
pre 8 godina
Istorija pocinje sa pojavom pisma, tako da ovo o cemu se ovde govori je praistorija, pa ako je nauka, onda mora koristiti i naucne termine.
pre 8 godina
Ljudi nisu poreklom iz Afrike. To je propaganda levicarsko cionistickih krugova iz Amerike.
(Miami, 5. februar 2016 16:10)
A to je toliko glupo da je nezamislivo. To bi isto bilo kad kad bi rekao da je prvo drvo nastalo u Africi i sva ostala su od njega potekla.
Jednostavno, to je isti pogleda na svet kao kada se verovalo da je Zemlja centar univerzunama i sve se okrece oko nje.
Sto bi uopste moralo nesto da nastane samo na jednom mestu i sve ostalo posle od njega?
Zar nije jedno drvo moglo u Africi, a drugo u Kini, nezavisno? I slicni su po necemu, ali i razliciti.
Znas zasto se forsira to? Da se ubedi naord da nema sposobnijih i vise vrednih jedinki, nego se radi samo o prilagodjavanju i radu.
A nista niej tako kako pricaju. Postoje vise vredni za neke stvari i vmanje vredni za druge stvari.
pre 8 godina
@milan-bgd
Ocigledno je da znas dosta o nauci i da si spreman da delis to znanje i nekima koji nemaju znanje, pojasnis neke stvari na razumljiv nacin. Nema potrebe da se osvrces na one koji te napadaju. Uostalom, napad je najbolje oruzje onih koji nemaju argumente. Pozdrav.
pre 8 godina
@dobronamerni
Ocigledno je da troskove placanja dele Vatikan, CIA, NASA, KGB, Masoni, Iluminati, FIFA, NIKE i nesto malo dodaju Jevreji jer ne postoji nista sto je svetskim mocnicima vaznije od skrivanja istine da je Zemlja ravna ploca, da svemir ne postoji i da su Srbi najstariji narod na planeti. Zbog toga i placaju zaverenici ogromne sume da bi nas, koji citamo B92 ubedili u ono sto oni zele da mi verujemo. Jer mi smo veoma vazni.
pre 8 godina
Занимљиво!
pre 8 godina
Srejović je jako temeljno i stručno istraživao nalazišta po Srbiji i samo stidljivo nagoveštavao značaj Lepenskog Vira jer je znao da tamo neki arheolog iz SFRJ nikad neće biti uvažavan u svetskim naučnim krugovima zbog njihovih predrasuda ali i diploma i uticaja koji su zasnovani na, sve je izvesnije, uglavnom običnim nagadjanjima i naklapanjima. Takodje, sve više postaje očigledno da jesu postojale u određenoj meri već razvijene civilizacije, znači ne samo tek kulture i kao neki počeci stalnih naseobina, i u periodu pre 10000 godina pne. Razdvajanje tih grupacija na ratare, stočare, voćare i ostale je glupost jer sigurno nisu jeli samo meso ili samo hleb a čak i da su proizvodili samo jednu vrstu namirnice morali bi da imaju razvijen osećaj za trgovinu što već ukazuje na visok stepen civilizovanosti. Jako potcenjujemo naše daleke pretke, njihovu sposobnost organizacije ali i njihovu sposobnost migracije, lično mislim da su se mnogo više mešali i bili upućeni jedni na druge nego što mi mislimo, čak i na daljinama od više hiljada kilometara, što se sve više pokazuje tačnim. Takodje, valjda je jasno da planeta nije isto izgledala pre nekoliko milenijuma, tu gde je sada pustoš ili velike vodene površine (npr. Crno more) su nekada bile naseljene
pre 8 godina
Bilo kako bilo ali ove stvari su interesantnije od izjava politicara. Dajte jos! I ne pljujte po naucnicima, oni su smislili to po cemu ostavljate komentare i nisu nikoga spaljivali na lomaci. Ko zna sta ce sutra otkriti. Nego, za ove pljuvace po naucnicima i ove sa nacionalnim egom, sta to bi u Nemackoj, neki novi reaktor, jel? A za to vreme u Srbiji...
pre 8 godina
@seljadin
I ja imam tu izbocinu na potiljku i poreklo mi je rusko i niam ljubitelj rusa
pre 8 godina
Koga vi zaista podrzavate ako ste spremni da ismevate sopstveno poreklo i da li ste vi zaista Srbi koji zasluzuju da zive u nasoj Srbiji !
@(Ivana, 5. februar 2016 12:56)
Kakvih bre 5000 godina, odakle vadis ove informacije majke ti? Ko je taj koji odlucuje da li neko zasluzuje da zivi u "nasoj" Srbiji? Ti? Inkvizicija? https://www.youtube.com/watch?v=Ss4UREp7qfI
Dok se svet menja pred tvojim ocima, ti jos uvek zivis od istorije i porekla. Dok drugi zive, ti se secas... meni te zao.
pre 8 godina
Mi smo bili emigranti koji su potisnuli starosedeoce, sada dolaze neki novi emigranti a šta ce biti videćemo.
pre 8 godina
@Vladimir
To se zna odavno, to je grcka civilizacija. Vidim ceo internet samo bruji o velikoj civilizaciji, a naucnici samo sta rade prihvataju teorije Srba sa 4 osnovne.
pre 8 godina
A onda su nakon 3 minute i 24 sekunde, nastali Srbi.
pre 8 godina
The thruth is out there!
pre 8 godina
@Pehad, Hvala!
pre 8 godina
postopji nelogičnost u razvoju naše vrsete...ali.
možda i jesu postojale velike civilizacije za vreme ledenog doba i njih treba tražiti u okeanu jer je nivo mora tada bio dosta niži a pretpstavke su da su se nalazile (naseobine) na obali mora/okeana. u prilog tome su skorija otkriće u turskoj gde su pronađeni ostaci građevina napredne civilizacije koje datiraju iz perioda za koji se do sada mislilo da nije bilo organizovanog ljudskog udruživanja.
pre 8 godina
Ljudi tog doba su negde volsebno nestali, a ostali samo mamuti....zato je danas visak 'mamuta' po celoj Evropi a i po svetu.
pre 8 godina
ako cemo cudno da cudnije ne moze biti onda je to misterija lesa humanoida koji je pronadjen u pustinji atakame. koga intersuje moze da pogleda na youtubu:
"Steve Greer discloses atacama humanoid original (full video).
Mislim sam izgled, naucni zakljucak analize tog bica velicine petnestak santimetara tera da se covek posteno pocese i zapita "ko smo, sta smo, da li znamo barem deo istine..." ?
78 Komentari
Sortiraj po: