Petak, 06.05.2016.

15:39

Windows 10 je besplatan do kraja jula

Izvor: B92

Windows 10 je besplatan do kraja jula IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

windows freeware

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price
(AlienShooter, 7. maj 2016 17:05)
-------------


Ne, ne... nisi razumeo. Moj Windows je vazda besplatan. Hteo sam samo da kažem da mi pod 10 nije sve onako glatko i dobro radilo, uključujući i neke starije programe koje koristim. Pod 7 mi sve radi bolje. Ruku na srce, nisam probao clean instalaciju, nego samo upgrade.
Windows 7 je, što se mene tiče, prvi dovršen Windows, dovoljno pouzdan, stabilan i siguran, inače, koristim Windows od verzije 3.11...vazda besplatno, naravno. Kada njegova cena ne bi vređala ovo malo pameti što imam, možda bih ga i kupio kad bih primao platu.
Jedva čekam da izađe dovršena, user friendly verzija Linuxa, pa da konačno pređem na kUbuntu ili Ubuntu.

lee kas

pre 7 godina

posle win7, win 8.1 je bio super. nikad nisam bio fan vindovsa, nervirala me je njegova nestabilnost. ali konačno sa 7 su napravili valjan os. kada sam laptop kupio imao sam 8 instaliran ubrzo je nadogradnja došla. bolji sistem nisam mogao da zamislimo. brz stabilan, jednom rečju odličan. desetku sam instalirao čisto iz radoznalosti i osim star menija nisam uočio neke razlike. brzina je manje više ta sama, eto tako multitasking je drugačiji, uglavnom izgled je malo promenjan, ali što se performansi tiče nisam uočio neku razliku...

Boki

pre 7 godina

@Tiberije: Jeste OS X besplatan, ali za nadogradnju treba da uneses broj kreditne kartice, bas se pitam zbog cega. Takodje, radi samo na jabukovom hardveru koji kosta minimum duplo vise od istog takvog koji nema jabukovu oznaku. Vaistinu besplatan :-)

AlienShooter

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price

AquaSky

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.
(svasta, 7. maj 2016 01:51) # Link komentara

Ne znam da li ste u opste procitali o cemu sam ja pisao ili niste. Ali vas komentar nema nikakve veze o ono o cemu sam ja pisao. Ceo komentar je u vezi toga je da ne moze da se nadogradni Win10 na nelegalnu verziju Win7 a TO NIJE TACNO! Pri nadogradnji sistema jedino je vazno da je sistem aktiviran. Jer da nije tako, niko ne bi mogao da nadogradi nelegalan OS. Sledeci put kad zelite da ostavite odgovor na neciji komentar prvo ga procitajte a ne tek tako da napisete nesto.

.

pre 7 godina

Ne lupajte gluposti, kao ne radi vam w10 na i5 i 8GB RAMa fluidno? Meni na Athlon 7750, 2GB ddr2 i nekoj znj integrisanoj grafickoj radi skoro pa savrseno. Nisam mogao instalirati preko upgradea zbog nepodrzanog hardwarea, ali zato su kat.ph i clean install uvek tu. Prezadovoljan sam s obzirom kakve imam komponente. :)

n42

pre 7 godina

Inace nisam hater, ali ms planira da plasira svoj bloatware cak i za dz. 7 je bila sasvim ok, ali sada vec imamo ogroman izbor Unixovih distroa, koji sasvim pristojno pariraju msu, a tvoja privatnost i kontrola je u tvojim rukama

minion

pre 7 godina

Evo, ja licno upgradovao jedno 5 racunara sa piratske sedmice na desetku i svaki je uspeo, svi imaju win10 original sada koji veze licencu za sam hardver, verovatno matičnu ploču i procesor. Nijedan problem sa drajverima nisam imao, desetka cak sama sve lepo instalira. Na mom starom ddr2 računaru radi jako lepo, nema kocenja tako da ne znam šta se ljudi žale i šta rade sa svojim mašinama pa im je 10 spor? Što se tiče tog špijuniranja, pa Android i Google su vam najveći špijuni pa ih koristite, dajete im lokaciju gde se krećete itd. A da ne pričamo o fejsbuku gde svi sami pravite besplatno dosije sa sve slikama, checkinovima i sl. Ugasite cortanu, prilikom instalacije pogasite one silne opcije za slanje podataka majkrosoftu i terajte dalje. Uzimajte 10 dok je dzabe.

igorpl

pre 7 godina

@Bre
Porediti desktop mašine i laptopove je jako neozbiljno.
I5 na laptopu i i5 na desktopu su razlika kao čokolada i kakao. Da ne pomenem sada što si poredio laptop i5 i desktop i7 sa 32 GB rama...
WIN 10 je jako dobar OS jedino mu je boljka kao i kod svih novih windows-a brajveri što će se rešiti u neko dogledno vreme. Meni radi savršeno, brzo stbilno i bez zezanja...

Marx

pre 7 godina

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.
(Mihajlo, 06. maj 2016 21:42)

Prvih 30 dana korišćenje Windowsa je legalno za sve. Posle toga mora da se registruje, ali i dalje može da se koristi računar... doduše sa svim upozorenjima za registraciju.

kaboom

pre 7 godina

Za sada sam na W7, ali sam uradio pre par meseci image sistemskog diska, pustio update, aktivirao w10 i onda lepo uradio image W10, a vratio prethodno bekapovan W7 na sistemski disk i pobrisao sve kb koji se tiču GWX... cisto ako se m$ jednog dana predomisli i odustane od ideje da korisnici zele tablet OS na desktopu... ili kad definitivno zastari W7 da imam i dalje legalni Win.
To preporucujem svim vlasnicima legalnog Win. Mislim da je sigurnije da sami uradite image,nego onaj restore previous OS iz samog Win-a...
Licenca za Win 7/8 jedanput aktivirana na Win 10 ostaje aktivna za W10 a od januara je moguce i direktno instalirati cist W10 i aktivirati ga kljucem prethodnika, tako da, ko ima mesta na disku, moze da podigne cistiu 10tku i aktivira je kljucem od 7/8/8.1.. samo je pozeljno da w10 ne bude na istom disku gde je i W7...malo zna da zeza bootloader ako su na istom.
Inace, moguce je uraditi upgrade starter, home (basic i pro) u Win 10 home, kao i professional i ultimate u win10 pro

Zox

pre 7 godina

Radi perfektno čak i na ŠEST GODINA starom ACER laptopu. Sve je samo stvar podešavanja sistema. Nadogradio sam na nelegalnu sedmicu, pristupio Windows Insider programu i dobio trajnu aktivaciju.
Naravno da ima stvari koje mi se ne sviđaju, ali one me ni malo ne ometaju u onim bitnim svakodnevnim poslovima - i Corel i Photoshop i Illustrator rade besprekorno.

svasta

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(MrDaky78, 6. maj 2016 19:19)
Zavisi sa koje strane gledaš u novčić. Ako si developer, onda ti je naravno korak napred. Ako si iskusniji korisnik (stariji, upoznat sa radom u komandnoj liniji, sa registrima i sl) onda ćeš pronaći sve načine na koje da poisključuješ ova "praćenja" koji mnogi spominju ovde, i podesićeš mašinu po svojoj volji - opet je korak napred. Ako si običan korisnik, ovo je ogroman korak nazad, jer ponovo moraš da "učiš" il bilo koji drugi izgovor.
P.S. Win 10 je besplatan i za "piratske" verzije do ovoga datuma (i zbog toga se digla ogromna prašina prošle godine) - naravno, ukoliko je ta piratska verzija bila aktivirana sa određenim crack-om,mislim da virusi tipa KMS i remove WAT nisu uspešni u tom poslu.

AquaSky

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.
(ivan, 6. maj 2016 16:42) # Link komentara

Ovo jednostavno nije tacno! Ako imate ''divljak'' W7 i aktivirali ste ga preko nekog cracka, npr DAZ-a i KMS-a, nadogradnja na W10 je sigurna... Tako da nemojte da sirite dezinformacije. Najvaznije je da je Windows aktiviran.

kvasac

pre 7 godina

Ubuntu 16.04 LTS, besplatan do kraja 2021, uz punu podršku. Nije loš ni Mint 17.3.
Staviš ''Wine'' i pokrećeš sve .exe win programe ;)
Izvinite, odoh da učim phyton.
Open source rules, bar kod mene! ;)

xp

pre 7 godina

Sve se menja,stizu nova vremena pa tako i mi moramo da se priviknemo na novosti.Imam windows 10,nemam s njim problema..,ali da mogu ja bi dodatno platio da imam sistem jacine windowsa10 ali da izgleda retro ko windows xp.

XL

pre 7 godina

Nemam pojma, ne pokušavaj!
Ja jesam pa sam morao da nosim PC u servis da mi vrate piratsku osmicu, jer mi je totalno zabagovao. A počelo je crnim desktopom sa obaveštenjem da koristim nelegalan operativni sistem.

Boki

pre 7 godina

@Saul Goodman: Windows 7 Enterprise se ne moze automatski azurirati na Windows 10 Enterprise, zato sto se za tu ediciju potpisuje korporativna Enterprise licenca sa Microsoftom (uglavnom kroz partnerski ugovor, MSDN i slicno). Ovo pricam iz iskustva jer firma u kojoj radim ima takav ugovor sa Microsoftom. Da bi se preslo na Windows 10 enterprise, dobijaju se posebne licence, a Windows 10 Enterprise ne stize kroz Windows Update.

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(kruska, 6. maj 2016 17:55)
Ajd prvo tebi da odg. Ukoliko se radi upgrade sa 7 na 10 sada ne bi trebalo da imaš problem (prošlogodišnji novembarski build, ili za koju nedelju ovogodišnji). Problem je bio sa prvim Win10, u koji nisu bili uključeni većina wifi drajvera. Isti problem sam imao i ja. Ukoliko si kupio tu verziju, il na neki drugi način je dobavio, uvek postoji način (na koji sam ga npr ja terao za WiFi star 12g.). Instaliraš drajver u Windows XP modu. Windows net manager neće raditi, i sam vindovs neće shvatati da je priključen na internet, iako ćeš se ti konektovati preko Utility-ja za tvoj WiFi. Kada upgrade-uješ Win na sledeću verziju problema više nema. To je bio bug koji se lako zaobilazio, ali je bio i ne baš brzo rešen (čekalo se oko 5 meseci zbog malo glupavog načina update-ovanja, koji više nije update već upgrade :)).
Ostali: Ko ne upgrade sa 7 na 10 do ovog datuma, a kasnije zaželi da koristi 10 moraće da plati. Ne razumem šta ste shvatili iz ove vesti? Da će windows deaktivirati već aktivan win? Glupost.

Samo necural bajo moj!

pre 7 godina

Oni koji imaju stariji hardver, bolje da ne prelaze. Ili bar proverite unapred da li cete imati drajvere za sve komponente. TV i zvucne kartice su najkriticnije.
Licno ostajem na 7 dok ne kupim novi hardver, tj. bar jos godinu dana.

Bre

pre 7 godina

U Srbiji će vazduh i software uvek biti besplatni, sve ostalo košta živaca. Šalim se, nisam zadovoljan kako radi w10 na Dell inspirion 5110 sa i5. Dugo se podiže i dosta koči. Na poslu imamo kompjutere sa najnovijim i7 i po 32 gb Rama i sve radi savršeno.

Kaiim

pre 7 godina

@luka&Saul Goodmen To mozes samo ako koristis legalan Win7 ili Win8... Odradi Windows update (Start-Control Panel-System and Security-Windows Update) i mala ikonica za "free upgrade to Win10" ce se pokazati u donjem desnom uglu ekrana (Windows logo - tako izgleda), odmah pored sata... kliknes na nju i ides korak po korak. Mozda ti je "automatic updates" bio iskljucen, pa se do sad nije pojavila.

@nemam pojma Ne mozes uraditi upgrade sa piratske kopije, nemoj dzabe da pokusavas.

Mihajlo

pre 7 godina

Šta ako imam nelegalan W a hoću da prihvatim upgrade?
(... nemam pojma, 06. maj 2016 18:15)

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.

Kad izadje W10 SP 3

pre 7 godina

"...PC izdanja poput Killer Instinct koji je ekskluzivan za ”desetku”."

Meni `Killer Insinct` govori da je bolje da sacekam,dok se ne otklone svi nedostaci,a i tada cu razmisliti.

Bojan

pre 7 godina

Ne prelazite ma w10 ni za dzabe.
Gora i nestabilnija verzija windows-a od ovoga ne postoji, pricam o ovome iz iskustva.
Ako mi ne verujete, vasa stvar, samo napred.

000

pre 7 godina

Ionako gotovo svima radi losije od 7/8.1, a uz to je privatnost 0. Treba koristiti prethodna dva sistema dokle god budu imali podrsku programera

MrDaky78

pre 7 godina

Želio bih da čujem od iskusnih ljudi (igrice i fb me ne zanimaju), da li je Win10 korak nazad ili naprijed u odnosu na Win! Koje su prednosti,a koje su mane? Unaprijed hvala za svaki konkretan odgovor!

EU Citizen

pre 7 godina

Neka hvala, ovo nijedna moja mašina neće videti, a nadam se da ću do prestanka podrške za sedmicu svuda preći isključivo na Linux.

Frodo Romel

pre 7 godina

Dobro je, samo se nadam da neće više smarati sa tim, to je najlošiji operativni sistem koji sam ikad koristio, i ima mnogih problema (sve u svemu veoma neprofesionalno izrađen). Žalosno je što je kompaniji koja je među najvećim što se tiče softvera (i tehnologije uopšte) jedini cilj novac. Zbog tog jednostavno ne podnosim M$.

kruska

pre 7 godina

Sve je to lepo, jos kada bi pod win10 radio wifi modul, ihaaaa....pa Cortana, pa.....Inace, HP laptop sam kupio 2015 i imam original win 8.1 pro. Probao sam razne drajvere, sto preko win update-a, sto preko HP-a, sto preko proizvodjaca modula. Nece i nece. Znaci, baj baj win10.

Saul Goodmen

pre 7 godina

ako moze neko da mi odgovori:imam windows 7 enterprise ,zasto ne mogu da se prebacima na W10 besplatno i da li uopste ina potrebe da se prebacujem jer ne igram igrice niti programiram? hvala

Milos

pre 7 godina

Dosta dugo koristim racunare i znam vise od prosecnog korisnika. Do skoro sam koristio Windows 10 ali sam vratio Windows 7. Zasto
Pa Windows 10 ima lep dizajn i ideju, ali dosta je sporiji. Oba operativna sistema su snimljena na istom laptopu.
Tokom rada na Windows 10, iskljucio sam update manuelno ali sistem je nekako nasao nacin da se opet sam unapredi. Iz dana u dan sve vise nadogradnje i sve je sporije radio. A nadogradnja iskljucena. A sta se ubacije... hmmmm. ko ce ga znati.
Tako da je najbolje bilo vratiti se na sedmicu.
Apsolutno nisam zadovoljan desetkom i ne mogu da je preporucim. Sedmica je fluidnija, vise kontrole imate nad sistemom. Sto je savim dovoljno da se odustane od desetke.
Pozdrav

ivan

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.

AquaSky

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.
(ivan, 6. maj 2016 16:42) # Link komentara

Ovo jednostavno nije tacno! Ako imate ''divljak'' W7 i aktivirali ste ga preko nekog cracka, npr DAZ-a i KMS-a, nadogradnja na W10 je sigurna... Tako da nemojte da sirite dezinformacije. Najvaznije je da je Windows aktiviran.

kvasac

pre 7 godina

Ubuntu 16.04 LTS, besplatan do kraja 2021, uz punu podršku. Nije loš ni Mint 17.3.
Staviš ''Wine'' i pokrećeš sve .exe win programe ;)
Izvinite, odoh da učim phyton.
Open source rules, bar kod mene! ;)

ivan

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.

kruska

pre 7 godina

Sve je to lepo, jos kada bi pod win10 radio wifi modul, ihaaaa....pa Cortana, pa.....Inace, HP laptop sam kupio 2015 i imam original win 8.1 pro. Probao sam razne drajvere, sto preko win update-a, sto preko HP-a, sto preko proizvodjaca modula. Nece i nece. Znaci, baj baj win10.

Boki

pre 7 godina

@Saul Goodman: Windows 7 Enterprise se ne moze automatski azurirati na Windows 10 Enterprise, zato sto se za tu ediciju potpisuje korporativna Enterprise licenca sa Microsoftom (uglavnom kroz partnerski ugovor, MSDN i slicno). Ovo pricam iz iskustva jer firma u kojoj radim ima takav ugovor sa Microsoftom. Da bi se preslo na Windows 10 enterprise, dobijaju se posebne licence, a Windows 10 Enterprise ne stize kroz Windows Update.

Milos

pre 7 godina

Dosta dugo koristim racunare i znam vise od prosecnog korisnika. Do skoro sam koristio Windows 10 ali sam vratio Windows 7. Zasto
Pa Windows 10 ima lep dizajn i ideju, ali dosta je sporiji. Oba operativna sistema su snimljena na istom laptopu.
Tokom rada na Windows 10, iskljucio sam update manuelno ali sistem je nekako nasao nacin da se opet sam unapredi. Iz dana u dan sve vise nadogradnje i sve je sporije radio. A nadogradnja iskljucena. A sta se ubacije... hmmmm. ko ce ga znati.
Tako da je najbolje bilo vratiti se na sedmicu.
Apsolutno nisam zadovoljan desetkom i ne mogu da je preporucim. Sedmica je fluidnija, vise kontrole imate nad sistemom. Sto je savim dovoljno da se odustane od desetke.
Pozdrav

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(kruska, 6. maj 2016 17:55)
Ajd prvo tebi da odg. Ukoliko se radi upgrade sa 7 na 10 sada ne bi trebalo da imaš problem (prošlogodišnji novembarski build, ili za koju nedelju ovogodišnji). Problem je bio sa prvim Win10, u koji nisu bili uključeni većina wifi drajvera. Isti problem sam imao i ja. Ukoliko si kupio tu verziju, il na neki drugi način je dobavio, uvek postoji način (na koji sam ga npr ja terao za WiFi star 12g.). Instaliraš drajver u Windows XP modu. Windows net manager neće raditi, i sam vindovs neće shvatati da je priključen na internet, iako ćeš se ti konektovati preko Utility-ja za tvoj WiFi. Kada upgrade-uješ Win na sledeću verziju problema više nema. To je bio bug koji se lako zaobilazio, ali je bio i ne baš brzo rešen (čekalo se oko 5 meseci zbog malo glupavog načina update-ovanja, koji više nije update već upgrade :)).
Ostali: Ko ne upgrade sa 7 na 10 do ovog datuma, a kasnije zaželi da koristi 10 moraće da plati. Ne razumem šta ste shvatili iz ove vesti? Da će windows deaktivirati već aktivan win? Glupost.

EU Citizen

pre 7 godina

Neka hvala, ovo nijedna moja mašina neće videti, a nadam se da ću do prestanka podrške za sedmicu svuda preći isključivo na Linux.

Saul Goodmen

pre 7 godina

ako moze neko da mi odgovori:imam windows 7 enterprise ,zasto ne mogu da se prebacima na W10 besplatno i da li uopste ina potrebe da se prebacujem jer ne igram igrice niti programiram? hvala

svasta

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.

Zox

pre 7 godina

Radi perfektno čak i na ŠEST GODINA starom ACER laptopu. Sve je samo stvar podešavanja sistema. Nadogradio sam na nelegalnu sedmicu, pristupio Windows Insider programu i dobio trajnu aktivaciju.
Naravno da ima stvari koje mi se ne sviđaju, ali one me ni malo ne ometaju u onim bitnim svakodnevnim poslovima - i Corel i Photoshop i Illustrator rade besprekorno.

minion

pre 7 godina

Evo, ja licno upgradovao jedno 5 racunara sa piratske sedmice na desetku i svaki je uspeo, svi imaju win10 original sada koji veze licencu za sam hardver, verovatno matičnu ploču i procesor. Nijedan problem sa drajverima nisam imao, desetka cak sama sve lepo instalira. Na mom starom ddr2 računaru radi jako lepo, nema kocenja tako da ne znam šta se ljudi žale i šta rade sa svojim mašinama pa im je 10 spor? Što se tiče tog špijuniranja, pa Android i Google su vam najveći špijuni pa ih koristite, dajete im lokaciju gde se krećete itd. A da ne pričamo o fejsbuku gde svi sami pravite besplatno dosije sa sve slikama, checkinovima i sl. Ugasite cortanu, prilikom instalacije pogasite one silne opcije za slanje podataka majkrosoftu i terajte dalje. Uzimajte 10 dok je dzabe.

000

pre 7 godina

Ionako gotovo svima radi losije od 7/8.1, a uz to je privatnost 0. Treba koristiti prethodna dva sistema dokle god budu imali podrsku programera

Bre

pre 7 godina

U Srbiji će vazduh i software uvek biti besplatni, sve ostalo košta živaca. Šalim se, nisam zadovoljan kako radi w10 na Dell inspirion 5110 sa i5. Dugo se podiže i dosta koči. Na poslu imamo kompjutere sa najnovijim i7 i po 32 gb Rama i sve radi savršeno.

Marx

pre 7 godina

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.
(Mihajlo, 06. maj 2016 21:42)

Prvih 30 dana korišćenje Windowsa je legalno za sve. Posle toga mora da se registruje, ali i dalje može da se koristi računar... doduše sa svim upozorenjima za registraciju.

Bojan

pre 7 godina

Ne prelazite ma w10 ni za dzabe.
Gora i nestabilnija verzija windows-a od ovoga ne postoji, pricam o ovome iz iskustva.
Ako mi ne verujete, vasa stvar, samo napred.

xp

pre 7 godina

Sve se menja,stizu nova vremena pa tako i mi moramo da se priviknemo na novosti.Imam windows 10,nemam s njim problema..,ali da mogu ja bi dodatno platio da imam sistem jacine windowsa10 ali da izgleda retro ko windows xp.

kaboom

pre 7 godina

Za sada sam na W7, ali sam uradio pre par meseci image sistemskog diska, pustio update, aktivirao w10 i onda lepo uradio image W10, a vratio prethodno bekapovan W7 na sistemski disk i pobrisao sve kb koji se tiču GWX... cisto ako se m$ jednog dana predomisli i odustane od ideje da korisnici zele tablet OS na desktopu... ili kad definitivno zastari W7 da imam i dalje legalni Win.
To preporucujem svim vlasnicima legalnog Win. Mislim da je sigurnije da sami uradite image,nego onaj restore previous OS iz samog Win-a...
Licenca za Win 7/8 jedanput aktivirana na Win 10 ostaje aktivna za W10 a od januara je moguce i direktno instalirati cist W10 i aktivirati ga kljucem prethodnika, tako da, ko ima mesta na disku, moze da podigne cistiu 10tku i aktivira je kljucem od 7/8/8.1.. samo je pozeljno da w10 ne bude na istom disku gde je i W7...malo zna da zeza bootloader ako su na istom.
Inace, moguce je uraditi upgrade starter, home (basic i pro) u Win 10 home, kao i professional i ultimate u win10 pro

Frodo Romel

pre 7 godina

Dobro je, samo se nadam da neće više smarati sa tim, to je najlošiji operativni sistem koji sam ikad koristio, i ima mnogih problema (sve u svemu veoma neprofesionalno izrađen). Žalosno je što je kompaniji koja je među najvećim što se tiče softvera (i tehnologije uopšte) jedini cilj novac. Zbog tog jednostavno ne podnosim M$.

XL

pre 7 godina

Nemam pojma, ne pokušavaj!
Ja jesam pa sam morao da nosim PC u servis da mi vrate piratsku osmicu, jer mi je totalno zabagovao. A počelo je crnim desktopom sa obaveštenjem da koristim nelegalan operativni sistem.

Boki

pre 7 godina

@Tiberije: Jeste OS X besplatan, ali za nadogradnju treba da uneses broj kreditne kartice, bas se pitam zbog cega. Takodje, radi samo na jabukovom hardveru koji kosta minimum duplo vise od istog takvog koji nema jabukovu oznaku. Vaistinu besplatan :-)

Kad izadje W10 SP 3

pre 7 godina

"...PC izdanja poput Killer Instinct koji je ekskluzivan za ”desetku”."

Meni `Killer Insinct` govori da je bolje da sacekam,dok se ne otklone svi nedostaci,a i tada cu razmisliti.

.

pre 7 godina

Ne lupajte gluposti, kao ne radi vam w10 na i5 i 8GB RAMa fluidno? Meni na Athlon 7750, 2GB ddr2 i nekoj znj integrisanoj grafickoj radi skoro pa savrseno. Nisam mogao instalirati preko upgradea zbog nepodrzanog hardwarea, ali zato su kat.ph i clean install uvek tu. Prezadovoljan sam s obzirom kakve imam komponente. :)

MrDaky78

pre 7 godina

Želio bih da čujem od iskusnih ljudi (igrice i fb me ne zanimaju), da li je Win10 korak nazad ili naprijed u odnosu na Win! Koje su prednosti,a koje su mane? Unaprijed hvala za svaki konkretan odgovor!

Samo necural bajo moj!

pre 7 godina

Oni koji imaju stariji hardver, bolje da ne prelaze. Ili bar proverite unapred da li cete imati drajvere za sve komponente. TV i zvucne kartice su najkriticnije.
Licno ostajem na 7 dok ne kupim novi hardver, tj. bar jos godinu dana.

igorpl

pre 7 godina

@Bre
Porediti desktop mašine i laptopove je jako neozbiljno.
I5 na laptopu i i5 na desktopu su razlika kao čokolada i kakao. Da ne pomenem sada što si poredio laptop i5 i desktop i7 sa 32 GB rama...
WIN 10 je jako dobar OS jedino mu je boljka kao i kod svih novih windows-a brajveri što će se rešiti u neko dogledno vreme. Meni radi savršeno, brzo stbilno i bez zezanja...

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(MrDaky78, 6. maj 2016 19:19)
Zavisi sa koje strane gledaš u novčić. Ako si developer, onda ti je naravno korak napred. Ako si iskusniji korisnik (stariji, upoznat sa radom u komandnoj liniji, sa registrima i sl) onda ćeš pronaći sve načine na koje da poisključuješ ova "praćenja" koji mnogi spominju ovde, i podesićeš mašinu po svojoj volji - opet je korak napred. Ako si običan korisnik, ovo je ogroman korak nazad, jer ponovo moraš da "učiš" il bilo koji drugi izgovor.
P.S. Win 10 je besplatan i za "piratske" verzije do ovoga datuma (i zbog toga se digla ogromna prašina prošle godine) - naravno, ukoliko je ta piratska verzija bila aktivirana sa određenim crack-om,mislim da virusi tipa KMS i remove WAT nisu uspešni u tom poslu.

n42

pre 7 godina

Inace nisam hater, ali ms planira da plasira svoj bloatware cak i za dz. 7 je bila sasvim ok, ali sada vec imamo ogroman izbor Unixovih distroa, koji sasvim pristojno pariraju msu, a tvoja privatnost i kontrola je u tvojim rukama

AquaSky

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.
(svasta, 7. maj 2016 01:51) # Link komentara

Ne znam da li ste u opste procitali o cemu sam ja pisao ili niste. Ali vas komentar nema nikakve veze o ono o cemu sam ja pisao. Ceo komentar je u vezi toga je da ne moze da se nadogradni Win10 na nelegalnu verziju Win7 a TO NIJE TACNO! Pri nadogradnji sistema jedino je vazno da je sistem aktiviran. Jer da nije tako, niko ne bi mogao da nadogradi nelegalan OS. Sledeci put kad zelite da ostavite odgovor na neciji komentar prvo ga procitajte a ne tek tako da napisete nesto.

AlienShooter

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price

Mihajlo

pre 7 godina

Šta ako imam nelegalan W a hoću da prihvatim upgrade?
(... nemam pojma, 06. maj 2016 18:15)

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.

lee kas

pre 7 godina

posle win7, win 8.1 je bio super. nikad nisam bio fan vindovsa, nervirala me je njegova nestabilnost. ali konačno sa 7 su napravili valjan os. kada sam laptop kupio imao sam 8 instaliran ubrzo je nadogradnja došla. bolji sistem nisam mogao da zamislimo. brz stabilan, jednom rečju odličan. desetku sam instalirao čisto iz radoznalosti i osim star menija nisam uočio neke razlike. brzina je manje više ta sama, eto tako multitasking je drugačiji, uglavnom izgled je malo promenjan, ali što se performansi tiče nisam uočio neku razliku...

Kaiim

pre 7 godina

@luka&Saul Goodmen To mozes samo ako koristis legalan Win7 ili Win8... Odradi Windows update (Start-Control Panel-System and Security-Windows Update) i mala ikonica za "free upgrade to Win10" ce se pokazati u donjem desnom uglu ekrana (Windows logo - tako izgleda), odmah pored sata... kliknes na nju i ides korak po korak. Mozda ti je "automatic updates" bio iskljucen, pa se do sad nije pojavila.

@nemam pojma Ne mozes uraditi upgrade sa piratske kopije, nemoj dzabe da pokusavas.

windows freeware

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price
(AlienShooter, 7. maj 2016 17:05)
-------------


Ne, ne... nisi razumeo. Moj Windows je vazda besplatan. Hteo sam samo da kažem da mi pod 10 nije sve onako glatko i dobro radilo, uključujući i neke starije programe koje koristim. Pod 7 mi sve radi bolje. Ruku na srce, nisam probao clean instalaciju, nego samo upgrade.
Windows 7 je, što se mene tiče, prvi dovršen Windows, dovoljno pouzdan, stabilan i siguran, inače, koristim Windows od verzije 3.11...vazda besplatno, naravno. Kada njegova cena ne bi vređala ovo malo pameti što imam, možda bih ga i kupio kad bih primao platu.
Jedva čekam da izađe dovršena, user friendly verzija Linuxa, pa da konačno pređem na kUbuntu ili Ubuntu.

ivan

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.

Bojan

pre 7 godina

Ne prelazite ma w10 ni za dzabe.
Gora i nestabilnija verzija windows-a od ovoga ne postoji, pricam o ovome iz iskustva.
Ako mi ne verujete, vasa stvar, samo napred.

kvasac

pre 7 godina

Ubuntu 16.04 LTS, besplatan do kraja 2021, uz punu podršku. Nije loš ni Mint 17.3.
Staviš ''Wine'' i pokrećeš sve .exe win programe ;)
Izvinite, odoh da učim phyton.
Open source rules, bar kod mene! ;)

Mihajlo

pre 7 godina

Šta ako imam nelegalan W a hoću da prihvatim upgrade?
(... nemam pojma, 06. maj 2016 18:15)

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.

kruska

pre 7 godina

Sve je to lepo, jos kada bi pod win10 radio wifi modul, ihaaaa....pa Cortana, pa.....Inace, HP laptop sam kupio 2015 i imam original win 8.1 pro. Probao sam razne drajvere, sto preko win update-a, sto preko HP-a, sto preko proizvodjaca modula. Nece i nece. Znaci, baj baj win10.

Kaiim

pre 7 godina

@luka&Saul Goodmen To mozes samo ako koristis legalan Win7 ili Win8... Odradi Windows update (Start-Control Panel-System and Security-Windows Update) i mala ikonica za "free upgrade to Win10" ce se pokazati u donjem desnom uglu ekrana (Windows logo - tako izgleda), odmah pored sata... kliknes na nju i ides korak po korak. Mozda ti je "automatic updates" bio iskljucen, pa se do sad nije pojavila.

@nemam pojma Ne mozes uraditi upgrade sa piratske kopije, nemoj dzabe da pokusavas.

Milos

pre 7 godina

Dosta dugo koristim racunare i znam vise od prosecnog korisnika. Do skoro sam koristio Windows 10 ali sam vratio Windows 7. Zasto
Pa Windows 10 ima lep dizajn i ideju, ali dosta je sporiji. Oba operativna sistema su snimljena na istom laptopu.
Tokom rada na Windows 10, iskljucio sam update manuelno ali sistem je nekako nasao nacin da se opet sam unapredi. Iz dana u dan sve vise nadogradnje i sve je sporije radio. A nadogradnja iskljucena. A sta se ubacije... hmmmm. ko ce ga znati.
Tako da je najbolje bilo vratiti se na sedmicu.
Apsolutno nisam zadovoljan desetkom i ne mogu da je preporucim. Sedmica je fluidnija, vise kontrole imate nad sistemom. Sto je savim dovoljno da se odustane od desetke.
Pozdrav

000

pre 7 godina

Ionako gotovo svima radi losije od 7/8.1, a uz to je privatnost 0. Treba koristiti prethodna dva sistema dokle god budu imali podrsku programera

Saul Goodmen

pre 7 godina

ako moze neko da mi odgovori:imam windows 7 enterprise ,zasto ne mogu da se prebacima na W10 besplatno i da li uopste ina potrebe da se prebacujem jer ne igram igrice niti programiram? hvala

XL

pre 7 godina

Nemam pojma, ne pokušavaj!
Ja jesam pa sam morao da nosim PC u servis da mi vrate piratsku osmicu, jer mi je totalno zabagovao. A počelo je crnim desktopom sa obaveštenjem da koristim nelegalan operativni sistem.

Frodo Romel

pre 7 godina

Dobro je, samo se nadam da neće više smarati sa tim, to je najlošiji operativni sistem koji sam ikad koristio, i ima mnogih problema (sve u svemu veoma neprofesionalno izrađen). Žalosno je što je kompaniji koja je među najvećim što se tiče softvera (i tehnologije uopšte) jedini cilj novac. Zbog tog jednostavno ne podnosim M$.

EU Citizen

pre 7 godina

Neka hvala, ovo nijedna moja mašina neće videti, a nadam se da ću do prestanka podrške za sedmicu svuda preći isključivo na Linux.

n42

pre 7 godina

Inace nisam hater, ali ms planira da plasira svoj bloatware cak i za dz. 7 je bila sasvim ok, ali sada vec imamo ogroman izbor Unixovih distroa, koji sasvim pristojno pariraju msu, a tvoja privatnost i kontrola je u tvojim rukama

Bre

pre 7 godina

U Srbiji će vazduh i software uvek biti besplatni, sve ostalo košta živaca. Šalim se, nisam zadovoljan kako radi w10 na Dell inspirion 5110 sa i5. Dugo se podiže i dosta koči. Na poslu imamo kompjutere sa najnovijim i7 i po 32 gb Rama i sve radi savršeno.

AquaSky

pre 7 godina

Nije besplatan. Da bi se besplatno nadogradio potrebna je legalna verzija postojeceg operativnog sistema. Ko je na divljaku ne treba dzabe da pokusava.
(ivan, 6. maj 2016 16:42) # Link komentara

Ovo jednostavno nije tacno! Ako imate ''divljak'' W7 i aktivirali ste ga preko nekog cracka, npr DAZ-a i KMS-a, nadogradnja na W10 je sigurna... Tako da nemojte da sirite dezinformacije. Najvaznije je da je Windows aktiviran.

xp

pre 7 godina

Sve se menja,stizu nova vremena pa tako i mi moramo da se priviknemo na novosti.Imam windows 10,nemam s njim problema..,ali da mogu ja bi dodatno platio da imam sistem jacine windowsa10 ali da izgleda retro ko windows xp.

MrDaky78

pre 7 godina

Želio bih da čujem od iskusnih ljudi (igrice i fb me ne zanimaju), da li je Win10 korak nazad ili naprijed u odnosu na Win! Koje su prednosti,a koje su mane? Unaprijed hvala za svaki konkretan odgovor!

Samo necural bajo moj!

pre 7 godina

Oni koji imaju stariji hardver, bolje da ne prelaze. Ili bar proverite unapred da li cete imati drajvere za sve komponente. TV i zvucne kartice su najkriticnije.
Licno ostajem na 7 dok ne kupim novi hardver, tj. bar jos godinu dana.

Kad izadje W10 SP 3

pre 7 godina

"...PC izdanja poput Killer Instinct koji je ekskluzivan za ”desetku”."

Meni `Killer Insinct` govori da je bolje da sacekam,dok se ne otklone svi nedostaci,a i tada cu razmisliti.

.

pre 7 godina

Ne lupajte gluposti, kao ne radi vam w10 na i5 i 8GB RAMa fluidno? Meni na Athlon 7750, 2GB ddr2 i nekoj znj integrisanoj grafickoj radi skoro pa savrseno. Nisam mogao instalirati preko upgradea zbog nepodrzanog hardwarea, ali zato su kat.ph i clean install uvek tu. Prezadovoljan sam s obzirom kakve imam komponente. :)

svasta

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.

Marx

pre 7 godina

Možeš da preuzmeš win 10, koji će ti raditi normalno prvih 30 dana, a nakon toga nećeš moći da koristiš računar dok ne platiš legalnu verziju. U suštini, za nelegalne korisnike je besplatno prvih mesec dana, a za legalne je doživotno besplatan.
(Mihajlo, 06. maj 2016 21:42)

Prvih 30 dana korišćenje Windowsa je legalno za sve. Posle toga mora da se registruje, ali i dalje može da se koristi računar... doduše sa svim upozorenjima za registraciju.

minion

pre 7 godina

Evo, ja licno upgradovao jedno 5 racunara sa piratske sedmice na desetku i svaki je uspeo, svi imaju win10 original sada koji veze licencu za sam hardver, verovatno matičnu ploču i procesor. Nijedan problem sa drajverima nisam imao, desetka cak sama sve lepo instalira. Na mom starom ddr2 računaru radi jako lepo, nema kocenja tako da ne znam šta se ljudi žale i šta rade sa svojim mašinama pa im je 10 spor? Što se tiče tog špijuniranja, pa Android i Google su vam najveći špijuni pa ih koristite, dajete im lokaciju gde se krećete itd. A da ne pričamo o fejsbuku gde svi sami pravite besplatno dosije sa sve slikama, checkinovima i sl. Ugasite cortanu, prilikom instalacije pogasite one silne opcije za slanje podataka majkrosoftu i terajte dalje. Uzimajte 10 dok je dzabe.

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(kruska, 6. maj 2016 17:55)
Ajd prvo tebi da odg. Ukoliko se radi upgrade sa 7 na 10 sada ne bi trebalo da imaš problem (prošlogodišnji novembarski build, ili za koju nedelju ovogodišnji). Problem je bio sa prvim Win10, u koji nisu bili uključeni većina wifi drajvera. Isti problem sam imao i ja. Ukoliko si kupio tu verziju, il na neki drugi način je dobavio, uvek postoji način (na koji sam ga npr ja terao za WiFi star 12g.). Instaliraš drajver u Windows XP modu. Windows net manager neće raditi, i sam vindovs neće shvatati da je priključen na internet, iako ćeš se ti konektovati preko Utility-ja za tvoj WiFi. Kada upgrade-uješ Win na sledeću verziju problema više nema. To je bio bug koji se lako zaobilazio, ali je bio i ne baš brzo rešen (čekalo se oko 5 meseci zbog malo glupavog načina update-ovanja, koji više nije update već upgrade :)).
Ostali: Ko ne upgrade sa 7 na 10 do ovog datuma, a kasnije zaželi da koristi 10 moraće da plati. Ne razumem šta ste shvatili iz ove vesti? Da će windows deaktivirati već aktivan win? Glupost.

kaboom

pre 7 godina

Za sada sam na W7, ali sam uradio pre par meseci image sistemskog diska, pustio update, aktivirao w10 i onda lepo uradio image W10, a vratio prethodno bekapovan W7 na sistemski disk i pobrisao sve kb koji se tiču GWX... cisto ako se m$ jednog dana predomisli i odustane od ideje da korisnici zele tablet OS na desktopu... ili kad definitivno zastari W7 da imam i dalje legalni Win.
To preporucujem svim vlasnicima legalnog Win. Mislim da je sigurnije da sami uradite image,nego onaj restore previous OS iz samog Win-a...
Licenca za Win 7/8 jedanput aktivirana na Win 10 ostaje aktivna za W10 a od januara je moguce i direktno instalirati cist W10 i aktivirati ga kljucem prethodnika, tako da, ko ima mesta na disku, moze da podigne cistiu 10tku i aktivira je kljucem od 7/8/8.1.. samo je pozeljno da w10 ne bude na istom disku gde je i W7...malo zna da zeza bootloader ako su na istom.
Inace, moguce je uraditi upgrade starter, home (basic i pro) u Win 10 home, kao i professional i ultimate u win10 pro

AquaSky

pre 7 godina

@AquaSky

Svasta, pa tema je LEGALNA nadogradnja, a ne krekovana. Aktivirati windows tehnicki nije nikakav problem, ali takav windows ostaje i dalje nelegalan.
(svasta, 7. maj 2016 01:51) # Link komentara

Ne znam da li ste u opste procitali o cemu sam ja pisao ili niste. Ali vas komentar nema nikakve veze o ono o cemu sam ja pisao. Ceo komentar je u vezi toga je da ne moze da se nadogradni Win10 na nelegalnu verziju Win7 a TO NIJE TACNO! Pri nadogradnji sistema jedino je vazno da je sistem aktiviran. Jer da nije tako, niko ne bi mogao da nadogradi nelegalan OS. Sledeci put kad zelite da ostavite odgovor na neciji komentar prvo ga procitajte a ne tek tako da napisete nesto.

AlienShooter

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price

Zox

pre 7 godina

Radi perfektno čak i na ŠEST GODINA starom ACER laptopu. Sve je samo stvar podešavanja sistema. Nadogradio sam na nelegalnu sedmicu, pristupio Windows Insider programu i dobio trajnu aktivaciju.
Naravno da ima stvari koje mi se ne sviđaju, ali one me ni malo ne ometaju u onim bitnim svakodnevnim poslovima - i Corel i Photoshop i Illustrator rade besprekorno.

Boki

pre 7 godina

@Tiberije: Jeste OS X besplatan, ali za nadogradnju treba da uneses broj kreditne kartice, bas se pitam zbog cega. Takodje, radi samo na jabukovom hardveru koji kosta minimum duplo vise od istog takvog koji nema jabukovu oznaku. Vaistinu besplatan :-)

windows freeware

pre 7 godina

@windows freeware Ovo jednostavno nije tacno sto si napisao Pre svega ovako Ako si instalirao windows 10 imas rok 30-dana znaci 30-dana da ga probas kad prodje 30-dana recimo prodje 33-dana od koriscenja win 10 brise win 7 sto ti je bio instaliran to ti je poenta price
(AlienShooter, 7. maj 2016 17:05)
-------------


Ne, ne... nisi razumeo. Moj Windows je vazda besplatan. Hteo sam samo da kažem da mi pod 10 nije sve onako glatko i dobro radilo, uključujući i neke starije programe koje koristim. Pod 7 mi sve radi bolje. Ruku na srce, nisam probao clean instalaciju, nego samo upgrade.
Windows 7 je, što se mene tiče, prvi dovršen Windows, dovoljno pouzdan, stabilan i siguran, inače, koristim Windows od verzije 3.11...vazda besplatno, naravno. Kada njegova cena ne bi vređala ovo malo pameti što imam, možda bih ga i kupio kad bih primao platu.
Jedva čekam da izađe dovršena, user friendly verzija Linuxa, pa da konačno pređem na kUbuntu ili Ubuntu.

Boki

pre 7 godina

@Saul Goodman: Windows 7 Enterprise se ne moze automatski azurirati na Windows 10 Enterprise, zato sto se za tu ediciju potpisuje korporativna Enterprise licenca sa Microsoftom (uglavnom kroz partnerski ugovor, MSDN i slicno). Ovo pricam iz iskustva jer firma u kojoj radim ima takav ugovor sa Microsoftom. Da bi se preslo na Windows 10 enterprise, dobijaju se posebne licence, a Windows 10 Enterprise ne stize kroz Windows Update.

Samo tako, samo tako

pre 7 godina

(MrDaky78, 6. maj 2016 19:19)
Zavisi sa koje strane gledaš u novčić. Ako si developer, onda ti je naravno korak napred. Ako si iskusniji korisnik (stariji, upoznat sa radom u komandnoj liniji, sa registrima i sl) onda ćeš pronaći sve načine na koje da poisključuješ ova "praćenja" koji mnogi spominju ovde, i podesićeš mašinu po svojoj volji - opet je korak napred. Ako si običan korisnik, ovo je ogroman korak nazad, jer ponovo moraš da "učiš" il bilo koji drugi izgovor.
P.S. Win 10 je besplatan i za "piratske" verzije do ovoga datuma (i zbog toga se digla ogromna prašina prošle godine) - naravno, ukoliko je ta piratska verzija bila aktivirana sa određenim crack-om,mislim da virusi tipa KMS i remove WAT nisu uspešni u tom poslu.

igorpl

pre 7 godina

@Bre
Porediti desktop mašine i laptopove je jako neozbiljno.
I5 na laptopu i i5 na desktopu su razlika kao čokolada i kakao. Da ne pomenem sada što si poredio laptop i5 i desktop i7 sa 32 GB rama...
WIN 10 je jako dobar OS jedino mu je boljka kao i kod svih novih windows-a brajveri što će se rešiti u neko dogledno vreme. Meni radi savršeno, brzo stbilno i bez zezanja...

lee kas

pre 7 godina

posle win7, win 8.1 je bio super. nikad nisam bio fan vindovsa, nervirala me je njegova nestabilnost. ali konačno sa 7 su napravili valjan os. kada sam laptop kupio imao sam 8 instaliran ubrzo je nadogradnja došla. bolji sistem nisam mogao da zamislimo. brz stabilan, jednom rečju odličan. desetku sam instalirao čisto iz radoznalosti i osim star menija nisam uočio neke razlike. brzina je manje više ta sama, eto tako multitasking je drugačiji, uglavnom izgled je malo promenjan, ali što se performansi tiče nisam uočio neku razliku...