Sreda, 09.06.2021.

13:50

Rafa je neuništiv – Nadal "slomio" Švarcmana za polufinale

Španski teniser Rafael Nadal plasirao se u polufinale Rolan Garosa.

Izvor: Z.K./MÐ

Rafa je neuništiv – Nadal "slomio" Švarcmana za polufinale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

171 Komentari

Sortiraj po:

Tedy

pre 2 godine

Sve je to najpre pitanje glave. U trećem setu je momentum bio na strani Švarcmana do 9. gema koji je trebao dobiti i izvršiti dodatni pritisak.... Nažalost po Švarcmana to se nije desilo, jer je previše grešio......... Rafa se raspalio Argentinac pao.....od tog trenutka to više nije bio isti meč.... Znači daće Nadal šansu, ali se ona mora iskoristiti..... U slučaju meča sa Novakom favorit je Rafa nema spora.... Ali preiskusan je Novak, zna on šta mu je falilo prošle godine i sigurno to donosi u polufinale..... Nije ravan, napaljen je jer on zna da ima šansu.... Spremio je neke specijale... Sigurno.... Ipak je on najbolji igrač planete....

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Od Rafe treba dobro naučiti sve fore i fazone koje nemaju direktne veze sa teniskom igrom bukvalno ali su tu na terenu - peškir, hodanje do peškira bez žurbe, ometanje fino ometanje protivnika sa tim peškirom i kada nema udaraca već kada se protivnik sprema da servira, pa onda svi rituali, tapkanje lopšte posle pipkanja tela svog pozadi pa napred pa gore pa dole e onda se lopta tapka reketom pa posle rukom onda se savije i tek tada servira - e isto tako treba i njemu - kada se sprema da servira sve to na svoje načine uraditi-

Novak je uspeo a da je teško, teško je.ALI MOŽE.

Uspela je i Jelena Janković protiv isto poput Nadala perfidne Serene, na isti način kao Serena njoj, JJ je imala hrabro srce i uspela.

Gledalac

pre 2 godine

Svarcman je pokazao da se moze Nadalu uzeti set na RG, a i videlo se u 2 i 3 setu, da je u dugim razmenama Nadal gubio poene od Svarcmana. Ne odgovaraju mu duge razmene kao proslih godina.

VladVIII

pre 2 godine

Novakov navijač, ali sam brutalno realan...što naravno ne znači da se ne nadam najboljem tj. pobedi Đokovića u polufinalu.

Sa čisto pozicionog aspekta, stvari se, očigledno, nisu menjale od prošle, kao ni u slučaju ostalih godina kada je Nadal osvajao.
Nadal je, jednostavno, rođen za igranje na ovakvoj podlozi kakva je na RG-u. Dovoljno je lagan da može da trči po terenu i da sustiže kratke lopte, praktično neprobojan jer je uvek na tri metra iza osnovne linije, a opet dovoljno nabijen da i odatle šalje one njegove projektile sa spinom koje ljudi sa druge strane jednostavno ne mogu da vrate onako kako ih Nadal vraća. Ne na ovoj podlozi.

Novak nije izuzetak. On nema dovoljno razoran udarac kojim može da "rani" Nadala; to je možda ranije mogao, zato su i imali one guste mečeve. Jedino što može da ga izvuče je loš(iji) dan Nadala. Ili da nekako smogne snage i ubaci u onaj svoj turbo mod pogađanja nemogućih uglova i održava ga tih par sati koliko je potrebno.

ssms

pre 2 godine

Mislim da sve zavisi od Novaka. Ako pobjedi sebe,sa Nadalom nece imati problema.Rekao bih ona ista nasa boljka,kao u ekipnim sportovima,sami smo sebi najveci protivnici, cak i kad dominiramo .

perat1

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!
(Ikan, 9. jun 2021 21:35

Dragoga ti Boga pa gdje sve ne cupate takve stvari i sta sve ne izmisljate samo zato sto u jednom sportu na jednom turniru postoji netko tko je bolji od Novaka. Ja bih se stidio da ovako nesto napisem. Rafa Nadal je jedan primjeran sportas i borac koji nicim nije zasluzio da ovakve lazi pisete. Sve je postigao radom i zalaganjem i to sto mu na ovom turniru nije nitko, pa ni Novak po uspjesima niti do koljena stvarno nije smak svijeta.Sramota.

Eeeeee

pre 2 godine

@Ikan
To je isto kad bi neko ko je nekad imao dodirnih tacaka sa Nadalom izjavio za Novaka tako nesto..Uostalom mogao bi neko da pokrene pitanje kako covek bez treninga moze da igra isto toliko koliko Nadal ,,sa sve jelte dopingom"..A sama cinjenica da nije pokrenuta tuzba ti kaze koliko je cenjen Pilic i njegovo misljenje. Znate, zelje su jedno a istina sasvim drugo..

mlaćenje prazne slame

pre 2 godine

Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.
(Milos, 9. jun 2021 19:31)

Koliko to GS ima više? 50? 6 godina je stariji zato i ima 2 GS više.

Koliko to završnih mastersa im? 10? Svoje završne je osvajao kad nije bilo Đokovića, opet je stariji 6 godina.

2 godine mu se nisu brisali bodovi? Ma šta reče. A drugima se brisali? Pa Nadal se nije ni pojavio na US openu a ostali mu 2000 bodova. U bilo kojoj varijanti Đoković je bio prvi i sa i bez korone, najviše bodova je osvojio od svih tenisera zadnjih 2 godine.

Svaka čast Nadalu za 4 US opena, 2 je osvojio kad nije igrao Đoković. 2 puta je u finalima 2010 i 2013 pobedio je Đokovića jer je bio odmoran. U prvom polufinalu 2010 pobedio Južnog, 2013 Gaskea, obojicu sa po 3:0 i gospodski sačekao izcrpljenog Đokovića koji je oba polufinala igrao pet setova 2010 izbacio Federera i 2013 Vavrinku.

Šta je sa Australijom? Jel se on ne računa? Broj najvećih titula? Međusobni skor? Ništa se ne računa? Mastersi?

No name

pre 2 godine

Ponada li se ovde neki da mogu Argentinac može da pobedi Rafu da se razumemo "mališan" odličan na šljaci al Rafa je Rafa on je kralj šljake.

Ikan

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!

Milivoje

pre 2 godine

Nadal kako igra na šljaci ima da osvoji minimum 20 RG titula. Tek mu 35 godina i ima 13 RG on ovako može još nekih 10 ak godina samo France Open do 45 te godine da igra i osvaja uzastopno.

Tn

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)
Istina, s tim da je to Nadalova najgora sezona koju je odigrao u karijeri. Ne znam je li 2 titule osvojio tokom cele godine.

JPR24

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..
(Dušan, 09. jun 2021 18:11)

Zato sto su produkt svog vremena ! Danas mladi nemaju strpljenja, takav je i život, i mi malo stariji pa nismo strpljivi kao sto smo bili, sve mora da ide brzo… Ovi su to u tenisu zadržali, na tome se i osniva njihov uspeh, pogotovo na GS. Primer je treći set, Rafa je strpljivo čekao, služio ga je servis, i čekao je priliku, nije imao rešenja i čekao je i nije forsirao protiv dobrog protivnika, samim tim nije rizikovao da da priliku protivniku, čim se prilika ukazala Rafa je skočio na nju ! Posle je samo rutina, kad protivnik padne…

Pera

pre 2 godine

Dosadilo i Bogu i narodu. Ovaj je neuništiv. Šteta za Noleta. Nadal podigao od 2019. igru na šljaci na neverovatan nivo. Jednostavno je tu bolji za dva koplja o Noleta. Piši propalo i dovidjenja u Londonu.

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje
(A, 9. jun 2021 18:59)

Ok, i šta sad ?
Ne igra čovek samo na šljaci, igra svuda.
Što ga onda otpisujete i šaljete u penziju već deset godina ?

Pierre

pre 2 godine

Ajde da se ponovim. Postavlja se pitanje da li je Novak pripremio posebnu taktiku za ovaj mec sa Nadalom, ukoliko prodje Italijana?...da li ce igrati drugacije u odnosu na prethodne duele sa Nadalom na sljaci ili isto?...ako bude igrao isto, 99,99% ce da izgubi, kao sto je ranije gubio. Jedino u slucaju povrede Nadala, dobija, ali to ce biti "malo morgen".

Znaci, ovo je opsti princip, ako radis sve isto kao ranije, imaces i isti rezultat (u ovom slucaju poraz). Samo ako nesto promenis, mozes se nadati pobedi. Rizik naravno postoji, ali Novak jednostavno nema sta da izgubi protiv Nadala na Rolan Garosu (naravno, ako prodje Beretinija).

Mikii

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)

Pa upravo zbog cinjenice da nije osvojio RG, a pobedio je jednog Nadala, nije potrebno uopste ni pominjati koliko je ocajno Nadal igrao te godine. Ta pobeda nije apsolutno nikakav pokazatelj, a to i naredni porazi Djokovica govore. Dakle, okanite se vise te 2015-te, Soderling je jedini legitimni pobednik protiv Rafe na Roland Garosu. A i on je vec naredne sezone dobio dobru porciju, cisto da zna kako zaista stoje stvari.

saša

pre 2 godine

@dale
Da da samo ne znam kako Nole od klecanja kolena ima pozitivan skor sa dotičnim! Kako ga je pobeđivao a da verovatno je bio povređen toliko puta!

Milos

pre 2 godine

@Kikujiro
Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.

Novak

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.
(Mudri Miloje, 9. jun 2021 19:11)

E pa da znas, mudri Miloje, da si me sada pokolebao.
Malo kome je to uspelo, ali tebi "iz prve"...
Bravo...

Mudri Miloje

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.

Vlada

pre 2 godine

(Tn, 9. jun 2021 18:38)

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...

Robert

pre 2 godine

Parirati set ili dva Rafi i Novaku nije nemoguce, ima sigurno 10-ak igraca koji to mogu, ali izgurati to u 3 dobijena seta je potpuno druga dimenzija. Trazi se ogromna fizicka i mentalna energija za samo jedan set ravnopravne borbe sa ovim titanima, pa otuda sledi brz i nagli pad nakon takve potrosnje. Zato je mnogo lakse dobiti ih na manjim turnirima. Evo jos jednog primera danas. Diego ne moze da drzi Rafin nivo duze od 2 sata, sto bi mozda bilo dovoljno za pobedu na Mastersu (koju je vec ostvario), ali nikako na GS.

Tn

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.
(goran, 09. jun 2021 18:23)
Jeste dosadni sa Soderlingom. Je li Djokovic pobedio Nadala kad je osvajao svoj RG? Koliko bi ih on imao da je Rafa bio zdrav i na 100%?

Dale

pre 2 godine

Ovo je brutalno uništavanje.Očekujem sigurnu pobedu Rafe nad Beretinijem.Ako Nolo kojim čudom pobedi sigurno će mu klecati kolena od same pomisli na Rafu.

Max

pre 2 godine

Borio se Švarcman i junački zaradio jedan set. Više se nije moglo.
Ovom Nadalu 2021 mozda bi pobedu mogao da ukrade Novak 2011 ili 2016.
Inače kako trenutno stvari stoje( igra obojice- Novak, Nadal) mislim da Nole moze do jednog seta.
Ajde pa da me Novak demantuje i obraduje.

Djido

pre 2 godine

"Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize
(kraja, 9. jun 2021 17:50)

I šta sam ja to pogrešio, stručnjače?

?/*&$

pre 2 godine

Odavno se nisam nervirao a sad me Svarcman nervira. Volio bih da dobije Nadala ali mrka kapa pa cu morati da navijam za Novaka iako mi nije drag zbog njegovih ispada mada je najbolji danas. Cekam nekog klinca da me natjera da navijam za njega ali izgleda da cu jos dugo cekati.

goran

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.

tennis fan

pre 2 godine

E to je GOAT, digao se sa dna, kada je Svarcman bio u naletu i podigao svoj tenis na visi nivo, koji nisam siguram da i Nolo moze da isprati. Najbolji mec do sada.

Mikii

pre 2 godine

A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.
(Robert, 09. jun 2021 17:34)

Ne bismo. Od tebe sam makar uvek citao objektivne komentare. Ako Djokovic i Federer nisu postali visestruki sampioni Roland Garosa za ove silne godine, zar zaista mislis da bi 10 cm visi Svarcman to postigao?

Deus

pre 2 godine

Dijego Schwartzman je igrac iz drugog esalona. Ne mozes biti vrhunski teniser sa 170 cm. Mozes fudbaler ali teniser ni slucajno. Nemas dovoljno jak servis (kratke ruke), nemas dovoljno jak udarac zbog kracih udova jer su manji momenti sile sa manjim krakom. Dijego moze da igra sa slabijim igracima ali proiv prvih 10-15 gde je prosek visine 185-6 nema sta da trazi. Cak je i Nadal medju nizima u prvih 15 ali sa 185 ipak dovoljno visok. Idealna visina za tenisera danasnjice je od 185-190.

1Đoković

pre 2 godine

Odmori Rafa,u Petak znaš šta te čeka.Vamos tamos.Imamo dokaze za tebe.Hočeš li kao Lens A. ili da budeš drugi.Biraj.Dobro uvek pobedi.Pitaj Serenu.Reći će ti isto kao ja.

Zoran

pre 2 godine

Bolje da ga nije ljutio,sad ce mu ogaditi i ono sto je uvijek imao mali Dijego,sinoc sam pisao o ovom,odmah cim primijeti najmanji pad kao vuk scepa za grlo,strasno...

Lukavi

pre 2 godine

Tesko mogu da vidim na koji nacin bi Novak mogao da pobedi Rafu na ovom turniru. Novak za razliku od ove dvojice nije kalkulator i uvek izlazi na megdan protiv njih bez izgovora, ali to moze raditi protiv njega, nakon ovoga im skor moze biti izjednacen.

Protiv Rafe prakticno se mora odigrati savrsen mec, videli smo 2013, obojica su bili na vrhuncu svoje igre, duge razmene, tesna utakmica koju je odlucila prakticno jedna Novakova greska. Isto je bilo sada u Rimu, prakticno je mec odlucio onaj forhend u mrezu pri rezulatatu 2-2, da je Novak tada brejknuo mozda bi i uzeo mec. Druga stvar je ostati stabilan posle tih gresaka i nastaviti uporno. Rafa ti nece dati mnogo neiznudjenih gresaka na sljaci, tako da ti bukvalno moras da igras svaki poen kao da je poslednji.

Evo Svarcman sada, drzao se odlicno, do 4-4 i onda nije iskoristio par sansi, a imao ih je , Nadal ga brejknuo, ovaj izgubio motivaciju i evo sada gledamo "one man show" u poslednjem setu.

Novak ocigledno ima ogromnu veru u sebe koja ga je i dovela tu gde jeste, zato ce i opet probati da skine skalp Rafi u Parizu. Nadam se da ce popraviti servis i odigrati svoj najbolji tenis.

Psiholog

pre 2 godine

Museti je PREDAO meč, a Dijago igrao do kraja.
TO NIJE ISTO.

Prostoje Rafina pobeda čista, a Novakova upitna.
Posebno ako je reako Vajdi da će namerno da izgubi prva dva seta.
U svetu tenisa to se zove TANKOVANJE!!! (A nije bilo, nego naš junoša, Novak, ne propušta priliku da ponizi i poništi uspeh svakog svog sa igrača).
Treba da ga je sram.

TDI centar

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.

A

pre 2 godine

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...
(Kako vam ne dosadi..., 09. jun

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje

Montenegrinos

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.
(TDI centar, 9. jun 2021 18:23)


o cemu pricas ti brate kakve greske to su sve iznudjene greske bile, nije ima kad da napravi neiznudjenu sto mu je nadal napravio, diego potpuno isti kao u 2 setu ali nadal prosto dize igru i cao koji diego, kad nadal ovoliko podigne igru novak se jedva bori i gubi, a ne neki svarcman epizoda teniser

Che

pre 2 godine

Dobice Novak i Nadala. Inteligentniji je, namamica ga u klopku i pobediti ga. Novak je cudo od igraca, milion puta dokazano. Mislim da je Nadal zreo ovog puta da izgubi. Videcete.

Masariko

pre 2 godine

Mislio sam da je bilo 6:0, 6:1, 6:0, kad ga je "slomio", a čovek mu uzeo set.
(uji, 09. jun 2021 18:28)

Slomio u smislu slomio njegov otpor.

Dobro Informisan

pre 2 godine

@"Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu."

I nema samo to nego će i najveća rudarska firma na svetu uskoro svojim investicijama doprineti da i mi dostignemo standard SAD i EU.

Mikii

pre 2 godine

cim je Nadal podigao nivo igre,ovaj se ne vidi na terenu od muke baca reket.
(pavle, 09. jun 2021 18:03)

Ista prica kao i u slucaju Djokovic-Muzeti. Nije Nadal podigao nivo igre, nego je protivnik potpuno pao. S tim sto je kod Svarcmana odlucio pad samopouzdanja nakon gubitka treceg seta, dok je Muzeti riknuo fizicki. U ovakvim mecevima, na velikim igracima je samo da odrze nivo igre i da cekaju pad protivnika. Eto toliko.

Umereni pesimista

pre 2 godine

Razočarao me Švarcman, sram ga bilo, predao se u četvrtom setu...
Trebalo je da se bori više, da pomogne Nolu.
Više neću da čujem za njega.

pre 2 godine

Niti je Diegito izgubio motivaciju, niti je onemoćao, niti je mentalno pao. Vidjeli smo slični scenarij kao i u slučaju kada je Thiem izjednačio na 1:1 u setovima. Ovdje je Španjolcu malo više trebalo, ali bitno je da se Rafa nakon 3:4 razletio terenom i pogađao iz svih pozicija. Čak i bekhendom. To ne bi ni Novak mogao pratiti, a kamoli bitno slabiji Diego koji je do završnoga seta igrao veoma kvalitetno.

Dušan

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..

JPR24

pre 2 godine

Rafa je izdržao sa svojim servisom u trecem setu, nije imao rešenje i čekao je samo jednu priliku, i uspeo je. Diego igra odlično, ali servis mu je slaba karika, 170 prvi u proseku, 142 drugi, fali tih dodatnih 10 sto ima Rafa. No kao sto rekoh, svaka mu cast, izgubio je prvi set, nije se predao, nastavio je da igra maksimalno, pa i uzeo set, većina ovih mladjih bi batalila u glavi već posle prvog seta.

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

(bradina, 9. jun 2021 18:08)

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...

bradina

pre 2 godine

To mu je to.Diego ipak oduzeo jedan set i zaustavio rekord Rafe bar u tom segmentu.U polufinalu koji svi prizeljkujemo nadam se da ce izgubiti od Novak i prekinuti jos jedan rekord najboljeg igraca na sljaci ikad! Dali moze jos jednom ono "snaga klade valja a mozak pobedjuje" videcemo kad odgledamo mec Novaka.Jedina mi je zelja da Novak pobedi i stvar oko najboljeg po osvojenim GS ucini jos interesentnijom.Ono oko GOAT je odavno poznato a ime mu je NOVAK! Ne moze biti GOAT koji je samo izuzetan na jednoj podlozi i svu svoju formu tempira na njoj!? Zato mi Rafa ne moze biti najbolji ikad nek mi oproste njegove pristalice!

bradina

pre 2 godine

Uz svo moje uvazavanje Dijega Svarcmana steta sto nije bar za 5 cm duzi.Igra veoma ali "bik sa Majorke" je upalio sve brzine i verovatno ce biti 3:1 i kraj meca! To sto sada zelim je da Novak preskoci Bereinija i odgledamo epsko polufinale dvojice preostalih u ovoj trci za primat u ovom sportu.Normalno je sto moje zelje idu ka Novaku i tako bi zeleo da ga neko srusi sa njegovog trona na RG! Uz jedno moje vidjenje nece dugo Rafa sa ovakvim trosenjem u svojoj igri na sljaci,ne racunajte da ce se pojaviti u Vimbldonu a za sezonu na betonu opet ce biti odsustvo do sezone sljake!Vec je 4:0 u 4 setu tako da sacekamo da vidimo sta ce Novak uraditi pa da uzivamo u polufinalu!

razgoropadio se posle pauze

pre 2 godine

Ili Nadal posle pauze nakon treceg seta deluje svezije nego na pocetku ili je Dijego potpuno skolao i izgubio motivaciju u cetvrtom.

Rothmans

pre 2 godine

Kada Nadal počne odjednom da stenje jako kao pri kraju trećeg seta, to znači da se rastrčao kao pomahnitali bik, da udara lopticu iz sve snage i da niko na suprotnoj strani nema više ni promil šanse za pobedu. Bojim se da će i Novak isto proći kao i Švarcman danas.

Darvin

pre 2 godine

Veliki sam Novakov navijač, ali se bojim da za Rafu ovde niko nema rešenje.
Ipak, ako neko može da ga pobedi, to je Novak.
Nadam se da je iz proslogodisnjeg poraza izvukao neke pouke.
Samo hrabro...

Robert

pre 2 godine

Kako bi po nekoj logici i trebalo da bude, do sada najveći test za Nadala. Konačno meč u kojem mora da pruži najviši nivo koji u ovom trenutku poseduje. Svakako će mu dobro doći pred eventualni susret sa Novakom, jer je do sada previše lako prolazio kola, pa da se malo naoštri. Diego strašno dobar, da ga ne poželi niko na šljaci. A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.

Veder

pre 2 godine

Dijego ima slab servis zbog negove visine, mlak servis što je njegova najveća boljka,a to je nenadoknadivo ma kako dobro igra, zato često gubi svoj servis gem. Bolje igra na tuđi servis kao i sada protiv Nadala, i imao ga je polovinom trećeg seta. Rafa je bio na konopcima, al' se izvukao, a onda gubitak svog servisa na 4:4 i gotovo, Rafa verovatno dobija meč 3:1.

Goran Loznica

pre 2 godine

Da li iko veruje da će Novaku u polufinalu biti lakše protiv Švarcmana nego protiv Rafe.. Ako Švarcman može Rafu da dobije na Šatrijeu, pa šta je za njega jedan Novak Đoković, mala maca.. Novak u duelu sa Rafom bar zna na čemu je, no dobro, prvo treba proći Berentinija..

vezirovmost

pre 2 godine

Samo pratite koncept igre Dijega, ovo je važno za Novaka.
SVAKI PUT KAD IZBACI RAFU NA BEHEND STRANU GDJE JE PRIMORAN NA SLAJZ I,IZLAZI NA MREŽU.Obavezno pogledajte.Ne čeka da loptica padne blizu linije, već je hvata na mreži.

Mikii

pre 2 godine

Covek otvara i zatvara drugi set sa 30:0 na svoj servis gde potom lagano gubi 4 vezana poena. Svarcman je vec odradio veliki posao za Djokovica, a nista me ne bi iznenadilo i da pobedi danas. Govorio sam vec, Rafa je zaista nista posebno. Ni senka nekadasnjeg igraca.

NikolaBB

pre 2 godine

Bravo mali!!! Ima Diego srce lavlje! Samo napred bez straha i treme. Ruku na srce kao Noletov navijač veće šanse dajem upornom Švarcmanu da poremeti Nadalove planove. Ako bi ga očistio bila bi to ogromna usluga kao što onomad Soderling pokloni Federeru RG

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Izuzetno neprijatan, antipatičan, iritantan Nadal.

Kako je perfidno napravio dužu pauzu kada je izjednačio na 4:4 u 3.setu, pa nešto pokazao i poručio svojima u loži, a time dekoncentrisao Švarcmana.

A vrištanje "Francuza ili Španaca ko zna" usred poena na servis Švarcmana !

PA SVI MALI NARODI I SVI MALI IGRAČI - TREBA DA BUDU NA STRANI ĐOKOVIĆA JER TO JE SVE NOVAK PREŽIVEO I DOŠAO DO MESTA JEDAN, TREBA NOVAKA ĐOKOVIĆA DA VELIČAJU.

Gambeeet

pre 2 godine

Nadal servira kao nikad u karijeri. Koliko god čudno zvučalo, početni udarac ga još uvek drži u 3. setu. Švarci fenomenalan, samo imam utisak da će Nadal da uđe u onaj neprobojan mod, kada ne maši, sad pred kraj seta. Konačno jedno pravo 1/4 finale.

kraja

pre 2 godine

"Simpaticni svarci nece ni do sest gemova dogurati u bilo kojem setu, kamoli nesto vise od toga.
-Nadal ne moze set da izgubi a neko da ga pobedi. Strasan je na sljaci!
-Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.
-3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
-Navijam za Shvarcmana ,ali oducice ga Nadal od tenisa.
-Ne moze niko Nadalu oduzeti set na ovom turniru.Malo borbe u prvom setu, Nadal kad slomi taj otpor, dalje ide samo. Sve osim 3:0 je iznenađenje.
-Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize

-nadal ga je malo pustio da se ponada
-nadal je povredjen videlo se (ono, uhvatio se za prepone u trecem setu)
-mali je odigrao tenis zivota

Topnik

pre 2 godine

Dobar test za Nadala prije Đokovića. Schwartzman uvijek tjera Nadala na trku i borbu, sve vraća, ali nema ofanzivu da ga ozbiljnije ugrozi.

N.N.

pre 2 godine

Cudno jako, Nadal ako ne uspe da osvoji poen kroz dva-tri udarca, gubi. Izgleda da i njegova snaga malo popusta, sto je i logicno. Ne mozes se stalno trcati kao gazela. Bice ovo test za Nadala i pokazatelj drugima kako treba da se igra protiv njega. Odlicna taktika Diega.

Umereni pesimista

pre 2 godine

Raspisali se ovi što nisi ni gledali u kakvoj je formi Švarcman od početka turnira.
Nadal od početka meča, deluje da nije 100% fokusiran, čak se i ne raduje previše kad osvoji poen...
I dalje tvrdim da neće biti tog epskog meča u polufinalu i da Švarcman ovo dobija.
U prevodu, druga titula za Novaka na RG i konačni kraj priče o GOAT-u.

Kikujiro

pre 2 godine

Najvažniji i najprestžniji turnir je Vimbldon, Rafal ima samo dve titule a Novak čak pet.

Matematički je nemoguće da Novak izgubi mesto broj jedan pre 12 jula, znači garantovano 328 nedelja, inače Nadal ima samo 209 nedelja, to dovoljno govori samo za sebe, nedelje na mestu broj jedan najbolje od svega pokazuju ko je kakav teniser, Novak je najbolji i najveći teniser u istoriji ovog sporta, čestitamo.

Goran

pre 2 godine

Izuzetno iritantan komentator na Eurosportu. Iz meča u meč se primećuje kako navija protiv Nadala. Razumem da se navija za svog tenisera, ali daj budi profesionalan.

viva72

pre 2 godine

Dokle god bude igrao tenis, Rafael Nadal osvajaće RG.Voleli mi to ili ne tako je.RG je njegovo igralište i kada je i u slabijoj formi osvoja ga, malo se više pomuči.

андрес иниеставио

pre 2 godine

Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.

Mikii

pre 2 godine

Nadal ima nikad ozbiljnije oscilacije u igri kad je Roland Garos u pitanju. Taman odigra dva gema kako valja, obavezno je sledeci uzasan. Ako ovo osvoji preko Djokovica i Cicipasa, svaka mu cast.

Xman

pre 2 godine

3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
Djokovic bolje da je trenirao nego sto je igrao Kup Lilijane Ronketi u Beogradu.

byxxyxx

pre 2 godine

Ja stavio 20000 na nadala 1&-.

Nije mi bas svejedno, ali ne vidim stvarno kako moze da padne.

Sve radi bolje od Svarcmana, plus suncan dan... 6:3 6:2 6:1 izi...

rale

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

Mozes na slici bas iz ovog clanka da primetis da i Svarcman ima flastere samo u beloj boji.

Goksi

pre 2 godine

Konačno pravi tenis.Nakon Nadalove pobede gasim TV jer ne želim opet da gledam kako tek punoletni tinejdžeri deru i odučavaju "Goata".

ljubitelj sporta i okolo sporta

pre 2 godine

Inače mali Švarcman ima jevrejsko poreklo, pošto se na prvu poteže da je potomak nekog odbeglog Švabe. Mali fan fekt.

majtimajk

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Svake godine ista prica i svake godine isti covek osvaja turnir. Da li ce osvajati Rolan Garos i kad bude imao 38 godina? - Videcemo. Uglavnom, ocigledno je Nadalu najvazniji tenis u zivotu, ispred porodice i bilo cega. Fanatik.

Broj minusa = broj bolida

pre 2 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

U flasterima je specijalna supstanca, kojom se Nadal dopinguje, zar nisi skontao već do sada ?

Гиле

pre 2 godine

Лепо игра Шварцман. Удара јако и ризикује. Али тако се не добија Рафа на РГ. Просто у том темпу се неможе на 3 добијена сета. Наравно да ли уопште постоји за Шварцмана друга опција.

Legolas

pre 2 godine

Uživo:
Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu.
(Bogoljub, 09. jun 2021 15:18) Nema Srbija već NBA.Za Srbiju je pokazao dovoljno,ne treba više hvala.

NikolaBB

pre 2 godine

Bar set jedan da izgubi.. Ne pamtim ni to da se desilo u skorije vreme. Ako ovako nastavi bukvalno mogu unapred da mu dodele pehar svake godine da se ne cima ni on a ni ostali kad se već od početka zna pobednik.

Stef

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 9. jun 2021 15:16)


Doping. U flasterima, poput onih flastera koje dobijaju ljudi pod teškim hroničnim bolovima.
Eto, i farmaceutska mafija na svetskom nivou je stala u front protiv Noloa, samo da ne bude najtrofejniji na GS.


Dokle ide bolest, pa to je da čovek ne veruje...

Kikujiro

pre 2 godine

Najvažniji i najprestžniji turnir je Vimbldon, Rafal ima samo dve titule a Novak čak pet.

Matematički je nemoguće da Novak izgubi mesto broj jedan pre 12 jula, znači garantovano 328 nedelja, inače Nadal ima samo 209 nedelja, to dovoljno govori samo za sebe, nedelje na mestu broj jedan najbolje od svega pokazuju ko je kakav teniser, Novak je najbolji i najveći teniser u istoriji ovog sporta, čestitamo.

Broj minusa = broj bolida

pre 2 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

U flasterima je specijalna supstanca, kojom se Nadal dopinguje, zar nisi skontao već do sada ?

Max

pre 2 godine

Borio se Švarcman i junački zaradio jedan set. Više se nije moglo.
Ovom Nadalu 2021 mozda bi pobedu mogao da ukrade Novak 2011 ili 2016.
Inače kako trenutno stvari stoje( igra obojice- Novak, Nadal) mislim da Nole moze do jednog seta.
Ajde pa da me Novak demantuje i obraduje.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Svake godine ista prica i svake godine isti covek osvaja turnir. Da li ce osvajati Rolan Garos i kad bude imao 38 godina? - Videcemo. Uglavnom, ocigledno je Nadalu najvazniji tenis u zivotu, ispred porodice i bilo cega. Fanatik.

goran

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.

Robert

pre 2 godine

Parirati set ili dva Rafi i Novaku nije nemoguce, ima sigurno 10-ak igraca koji to mogu, ali izgurati to u 3 dobijena seta je potpuno druga dimenzija. Trazi se ogromna fizicka i mentalna energija za samo jedan set ravnopravne borbe sa ovim titanima, pa otuda sledi brz i nagli pad nakon takve potrosnje. Zato je mnogo lakse dobiti ih na manjim turnirima. Evo jos jednog primera danas. Diego ne moze da drzi Rafin nivo duze od 2 sata, sto bi mozda bilo dovoljno za pobedu na Mastersu (koju je vec ostvario), ali nikako na GS.

vezirovmost

pre 2 godine

Samo pratite koncept igre Dijega, ovo je važno za Novaka.
SVAKI PUT KAD IZBACI RAFU NA BEHEND STRANU GDJE JE PRIMORAN NA SLAJZ I,IZLAZI NA MREŽU.Obavezno pogledajte.Ne čeka da loptica padne blizu linije, već je hvata na mreži.

Mikii

pre 2 godine

cim je Nadal podigao nivo igre,ovaj se ne vidi na terenu od muke baca reket.
(pavle, 09. jun 2021 18:03)

Ista prica kao i u slucaju Djokovic-Muzeti. Nije Nadal podigao nivo igre, nego je protivnik potpuno pao. S tim sto je kod Svarcmana odlucio pad samopouzdanja nakon gubitka treceg seta, dok je Muzeti riknuo fizicki. U ovakvim mecevima, na velikim igracima je samo da odrze nivo igre i da cekaju pad protivnika. Eto toliko.

Mikii

pre 2 godine

Nadal ima nikad ozbiljnije oscilacije u igri kad je Roland Garos u pitanju. Taman odigra dva gema kako valja, obavezno je sledeci uzasan. Ako ovo osvoji preko Djokovica i Cicipasa, svaka mu cast.

ljubitelj sporta i okolo sporta

pre 2 godine

Inače mali Švarcman ima jevrejsko poreklo, pošto se na prvu poteže da je potomak nekog odbeglog Švabe. Mali fan fekt.

Lukavi

pre 2 godine

Tesko mogu da vidim na koji nacin bi Novak mogao da pobedi Rafu na ovom turniru. Novak za razliku od ove dvojice nije kalkulator i uvek izlazi na megdan protiv njih bez izgovora, ali to moze raditi protiv njega, nakon ovoga im skor moze biti izjednacen.

Protiv Rafe prakticno se mora odigrati savrsen mec, videli smo 2013, obojica su bili na vrhuncu svoje igre, duge razmene, tesna utakmica koju je odlucila prakticno jedna Novakova greska. Isto je bilo sada u Rimu, prakticno je mec odlucio onaj forhend u mrezu pri rezulatatu 2-2, da je Novak tada brejknuo mozda bi i uzeo mec. Druga stvar je ostati stabilan posle tih gresaka i nastaviti uporno. Rafa ti nece dati mnogo neiznudjenih gresaka na sljaci, tako da ti bukvalno moras da igras svaki poen kao da je poslednji.

Evo Svarcman sada, drzao se odlicno, do 4-4 i onda nije iskoristio par sansi, a imao ih je , Nadal ga brejknuo, ovaj izgubio motivaciju i evo sada gledamo "one man show" u poslednjem setu.

Novak ocigledno ima ogromnu veru u sebe koja ga je i dovela tu gde jeste, zato ce i opet probati da skine skalp Rafi u Parizu. Nadam se da ce popraviti servis i odigrati svoj najbolji tenis.

Pera

pre 2 godine

Dosadilo i Bogu i narodu. Ovaj je neuništiv. Šteta za Noleta. Nadal podigao od 2019. igru na šljaci na neverovatan nivo. Jednostavno je tu bolji za dva koplja o Noleta. Piši propalo i dovidjenja u Londonu.

Masariko

pre 2 godine

Mislio sam da je bilo 6:0, 6:1, 6:0, kad ga je "slomio", a čovek mu uzeo set.
(uji, 09. jun 2021 18:28)

Slomio u smislu slomio njegov otpor.

Darvin

pre 2 godine

Veliki sam Novakov navijač, ali se bojim da za Rafu ovde niko nema rešenje.
Ipak, ako neko može da ga pobedi, to je Novak.
Nadam se da je iz proslogodisnjeg poraza izvukao neke pouke.
Samo hrabro...

Mikii

pre 2 godine

A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.
(Robert, 09. jun 2021 17:34)

Ne bismo. Od tebe sam makar uvek citao objektivne komentare. Ako Djokovic i Federer nisu postali visestruki sampioni Roland Garosa za ove silne godine, zar zaista mislis da bi 10 cm visi Svarcman to postigao?

Rothmans

pre 2 godine

Kada Nadal počne odjednom da stenje jako kao pri kraju trećeg seta, to znači da se rastrčao kao pomahnitali bik, da udara lopticu iz sve snage i da niko na suprotnoj strani nema više ni promil šanse za pobedu. Bojim se da će i Novak isto proći kao i Švarcman danas.

NikolaBB

pre 2 godine

Bravo mali!!! Ima Diego srce lavlje! Samo napred bez straha i treme. Ruku na srce kao Noletov navijač veće šanse dajem upornom Švarcmanu da poremeti Nadalove planove. Ako bi ga očistio bila bi to ogromna usluga kao što onomad Soderling pokloni Federeru RG

Dušan

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..

perat1

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!
(Ikan, 9. jun 2021 21:35

Dragoga ti Boga pa gdje sve ne cupate takve stvari i sta sve ne izmisljate samo zato sto u jednom sportu na jednom turniru postoji netko tko je bolji od Novaka. Ja bih se stidio da ovako nesto napisem. Rafa Nadal je jedan primjeran sportas i borac koji nicim nije zasluzio da ovakve lazi pisete. Sve je postigao radom i zalaganjem i to sto mu na ovom turniru nije nitko, pa ni Novak po uspjesima niti do koljena stvarno nije smak svijeta.Sramota.

Mikii

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)

Pa upravo zbog cinjenice da nije osvojio RG, a pobedio je jednog Nadala, nije potrebno uopste ni pominjati koliko je ocajno Nadal igrao te godine. Ta pobeda nije apsolutno nikakav pokazatelj, a to i naredni porazi Djokovica govore. Dakle, okanite se vise te 2015-te, Soderling je jedini legitimni pobednik protiv Rafe na Roland Garosu. A i on je vec naredne sezone dobio dobru porciju, cisto da zna kako zaista stoje stvari.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Izuzetno neprijatan, antipatičan, iritantan Nadal.

Kako je perfidno napravio dužu pauzu kada je izjednačio na 4:4 u 3.setu, pa nešto pokazao i poručio svojima u loži, a time dekoncentrisao Švarcmana.

A vrištanje "Francuza ili Španaca ko zna" usred poena na servis Švarcmana !

PA SVI MALI NARODI I SVI MALI IGRAČI - TREBA DA BUDU NA STRANI ĐOKOVIĆA JER TO JE SVE NOVAK PREŽIVEO I DOŠAO DO MESTA JEDAN, TREBA NOVAKA ĐOKOVIĆA DA VELIČAJU.

Montenegrinos

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.
(TDI centar, 9. jun 2021 18:23)


o cemu pricas ti brate kakve greske to su sve iznudjene greske bile, nije ima kad da napravi neiznudjenu sto mu je nadal napravio, diego potpuno isti kao u 2 setu ali nadal prosto dize igru i cao koji diego, kad nadal ovoliko podigne igru novak se jedva bori i gubi, a ne neki svarcman epizoda teniser

Pierre

pre 2 godine

Ajde da se ponovim. Postavlja se pitanje da li je Novak pripremio posebnu taktiku za ovaj mec sa Nadalom, ukoliko prodje Italijana?...da li ce igrati drugacije u odnosu na prethodne duele sa Nadalom na sljaci ili isto?...ako bude igrao isto, 99,99% ce da izgubi, kao sto je ranije gubio. Jedino u slucaju povrede Nadala, dobija, ali to ce biti "malo morgen".

Znaci, ovo je opsti princip, ako radis sve isto kao ranije, imaces i isti rezultat (u ovom slucaju poraz). Samo ako nesto promenis, mozes se nadati pobedi. Rizik naravno postoji, ali Novak jednostavno nema sta da izgubi protiv Nadala na Rolan Garosu (naravno, ako prodje Beretinija).

JPR24

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..
(Dušan, 09. jun 2021 18:11)

Zato sto su produkt svog vremena ! Danas mladi nemaju strpljenja, takav je i život, i mi malo stariji pa nismo strpljivi kao sto smo bili, sve mora da ide brzo… Ovi su to u tenisu zadržali, na tome se i osniva njihov uspeh, pogotovo na GS. Primer je treći set, Rafa je strpljivo čekao, služio ga je servis, i čekao je priliku, nije imao rešenja i čekao je i nije forsirao protiv dobrog protivnika, samim tim nije rizikovao da da priliku protivniku, čim se prilika ukazala Rafa je skočio na nju ! Posle je samo rutina, kad protivnik padne…

mlaćenje prazne slame

pre 2 godine

Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.
(Milos, 9. jun 2021 19:31)

Koliko to GS ima više? 50? 6 godina je stariji zato i ima 2 GS više.

Koliko to završnih mastersa im? 10? Svoje završne je osvajao kad nije bilo Đokovića, opet je stariji 6 godina.

2 godine mu se nisu brisali bodovi? Ma šta reče. A drugima se brisali? Pa Nadal se nije ni pojavio na US openu a ostali mu 2000 bodova. U bilo kojoj varijanti Đoković je bio prvi i sa i bez korone, najviše bodova je osvojio od svih tenisera zadnjih 2 godine.

Svaka čast Nadalu za 4 US opena, 2 je osvojio kad nije igrao Đoković. 2 puta je u finalima 2010 i 2013 pobedio je Đokovića jer je bio odmoran. U prvom polufinalu 2010 pobedio Južnog, 2013 Gaskea, obojicu sa po 3:0 i gospodski sačekao izcrpljenog Đokovića koji je oba polufinala igrao pet setova 2010 izbacio Federera i 2013 Vavrinku.

Šta je sa Australijom? Jel se on ne računa? Broj najvećih titula? Međusobni skor? Ništa se ne računa? Mastersi?

Goran

pre 2 godine

Izuzetno iritantan komentator na Eurosportu. Iz meča u meč se primećuje kako navija protiv Nadala. Razumem da se navija za svog tenisera, ali daj budi profesionalan.

Veder

pre 2 godine

Dijego ima slab servis zbog negove visine, mlak servis što je njegova najveća boljka,a to je nenadoknadivo ma kako dobro igra, zato često gubi svoj servis gem. Bolje igra na tuđi servis kao i sada protiv Nadala, i imao ga je polovinom trećeg seta. Rafa je bio na konopcima, al' se izvukao, a onda gubitak svog servisa na 4:4 i gotovo, Rafa verovatno dobija meč 3:1.

Topnik

pre 2 godine

Dobar test za Nadala prije Đokovića. Schwartzman uvijek tjera Nadala na trku i borbu, sve vraća, ali nema ofanzivu da ga ozbiljnije ugrozi.

Che

pre 2 godine

Dobice Novak i Nadala. Inteligentniji je, namamica ga u klopku i pobediti ga. Novak je cudo od igraca, milion puta dokazano. Mislim da je Nadal zreo ovog puta da izgubi. Videcete.

A

pre 2 godine

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...
(Kako vam ne dosadi..., 09. jun

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje

Tn

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.
(goran, 09. jun 2021 18:23)
Jeste dosadni sa Soderlingom. Je li Djokovic pobedio Nadala kad je osvajao svoj RG? Koliko bi ih on imao da je Rafa bio zdrav i na 100%?

Deus

pre 2 godine

Dijego Schwartzman je igrac iz drugog esalona. Ne mozes biti vrhunski teniser sa 170 cm. Mozes fudbaler ali teniser ni slucajno. Nemas dovoljno jak servis (kratke ruke), nemas dovoljno jak udarac zbog kracih udova jer su manji momenti sile sa manjim krakom. Dijego moze da igra sa slabijim igracima ali proiv prvih 10-15 gde je prosek visine 185-6 nema sta da trazi. Cak je i Nadal medju nizima u prvih 15 ali sa 185 ipak dovoljno visok. Idealna visina za tenisera danasnjice je od 185-190.

Milivoje

pre 2 godine

Nadal kako igra na šljaci ima da osvoji minimum 20 RG titula. Tek mu 35 godina i ima 13 RG on ovako može još nekih 10 ak godina samo France Open do 45 te godine da igra i osvaja uzastopno.

Milos

pre 2 godine

@Kikujiro
Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.

N.N.

pre 2 godine

Cudno jako, Nadal ako ne uspe da osvoji poen kroz dva-tri udarca, gubi. Izgleda da i njegova snaga malo popusta, sto je i logicno. Ne mozes se stalno trcati kao gazela. Bice ovo test za Nadala i pokazatelj drugima kako treba da se igra protiv njega. Odlicna taktika Diega.

Gambeeet

pre 2 godine

Nadal servira kao nikad u karijeri. Koliko god čudno zvučalo, početni udarac ga još uvek drži u 3. setu. Švarci fenomenalan, samo imam utisak da će Nadal da uđe u onaj neprobojan mod, kada ne maši, sad pred kraj seta. Konačno jedno pravo 1/4 finale.

Umereni pesimista

pre 2 godine

Raspisali se ovi što nisi ni gledali u kakvoj je formi Švarcman od početka turnira.
Nadal od početka meča, deluje da nije 100% fokusiran, čak se i ne raduje previše kad osvoji poen...
I dalje tvrdim da neće biti tog epskog meča u polufinalu i da Švarcman ovo dobija.
U prevodu, druga titula za Novaka na RG i konačni kraj priče o GOAT-u.

rale

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

Mozes na slici bas iz ovog clanka da primetis da i Svarcman ima flastere samo u beloj boji.

Stef

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 9. jun 2021 15:16)


Doping. U flasterima, poput onih flastera koje dobijaju ljudi pod teškim hroničnim bolovima.
Eto, i farmaceutska mafija na svetskom nivou je stala u front protiv Noloa, samo da ne bude najtrofejniji na GS.


Dokle ide bolest, pa to je da čovek ne veruje...

Mikii

pre 2 godine

Covek otvara i zatvara drugi set sa 30:0 na svoj servis gde potom lagano gubi 4 vezana poena. Svarcman je vec odradio veliki posao za Djokovica, a nista me ne bi iznenadilo i da pobedi danas. Govorio sam vec, Rafa je zaista nista posebno. Ni senka nekadasnjeg igraca.

Zoran

pre 2 godine

Bolje da ga nije ljutio,sad ce mu ogaditi i ono sto je uvijek imao mali Dijego,sinoc sam pisao o ovom,odmah cim primijeti najmanji pad kao vuk scepa za grlo,strasno...

TDI centar

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.

Novak

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.
(Mudri Miloje, 9. jun 2021 19:11)

E pa da znas, mudri Miloje, da si me sada pokolebao.
Malo kome je to uspelo, ali tebi "iz prve"...
Bravo...

No name

pre 2 godine

Ponada li se ovde neki da mogu Argentinac može da pobedi Rafu da se razumemo "mališan" odličan na šljaci al Rafa je Rafa on je kralj šljake.

JPR24

pre 2 godine

Rafa je izdržao sa svojim servisom u trecem setu, nije imao rešenje i čekao je samo jednu priliku, i uspeo je. Diego igra odlično, ali servis mu je slaba karika, 170 prvi u proseku, 142 drugi, fali tih dodatnih 10 sto ima Rafa. No kao sto rekoh, svaka mu cast, izgubio je prvi set, nije se predao, nastavio je da igra maksimalno, pa i uzeo set, većina ovih mladjih bi batalila u glavi već posle prvog seta.

Tn

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)
Istina, s tim da je to Nadalova najgora sezona koju je odigrao u karijeri. Ne znam je li 2 titule osvojio tokom cele godine.

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

(bradina, 9. jun 2021 18:08)

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...

Vlada

pre 2 godine

(Tn, 9. jun 2021 18:38)

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...

bradina

pre 2 godine

To mu je to.Diego ipak oduzeo jedan set i zaustavio rekord Rafe bar u tom segmentu.U polufinalu koji svi prizeljkujemo nadam se da ce izgubiti od Novak i prekinuti jos jedan rekord najboljeg igraca na sljaci ikad! Dali moze jos jednom ono "snaga klade valja a mozak pobedjuje" videcemo kad odgledamo mec Novaka.Jedina mi je zelja da Novak pobedi i stvar oko najboljeg po osvojenim GS ucini jos interesentnijom.Ono oko GOAT je odavno poznato a ime mu je NOVAK! Ne moze biti GOAT koji je samo izuzetan na jednoj podlozi i svu svoju formu tempira na njoj!? Zato mi Rafa ne moze biti najbolji ikad nek mi oproste njegove pristalice!

pre 2 godine

Niti je Diegito izgubio motivaciju, niti je onemoćao, niti je mentalno pao. Vidjeli smo slični scenarij kao i u slučaju kada je Thiem izjednačio na 1:1 u setovima. Ovdje je Španjolcu malo više trebalo, ali bitno je da se Rafa nakon 3:4 razletio terenom i pogađao iz svih pozicija. Čak i bekhendom. To ne bi ni Novak mogao pratiti, a kamoli bitno slabiji Diego koji je do završnoga seta igrao veoma kvalitetno.

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje
(A, 9. jun 2021 18:59)

Ok, i šta sad ?
Ne igra čovek samo na šljaci, igra svuda.
Što ga onda otpisujete i šaljete u penziju već deset godina ?

viva72

pre 2 godine

Dokle god bude igrao tenis, Rafael Nadal osvajaće RG.Voleli mi to ili ne tako je.RG je njegovo igralište i kada je i u slabijoj formi osvoja ga, malo se više pomuči.

Robert

pre 2 godine

Kako bi po nekoj logici i trebalo da bude, do sada najveći test za Nadala. Konačno meč u kojem mora da pruži najviši nivo koji u ovom trenutku poseduje. Svakako će mu dobro doći pred eventualni susret sa Novakom, jer je do sada previše lako prolazio kola, pa da se malo naoštri. Diego strašno dobar, da ga ne poželi niko na šljaci. A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.

tennis fan

pre 2 godine

E to je GOAT, digao se sa dna, kada je Svarcman bio u naletu i podigao svoj tenis na visi nivo, koji nisam siguram da i Nolo moze da isprati. Najbolji mec do sada.

NikolaBB

pre 2 godine

Bar set jedan da izgubi.. Ne pamtim ni to da se desilo u skorije vreme. Ako ovako nastavi bukvalno mogu unapred da mu dodele pehar svake godine da se ne cima ni on a ni ostali kad se već od početka zna pobednik.

Djido

pre 2 godine

"Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize
(kraja, 9. jun 2021 17:50)

I šta sam ja to pogrešio, stručnjače?

1Đoković

pre 2 godine

Odmori Rafa,u Petak znaš šta te čeka.Vamos tamos.Imamo dokaze za tebe.Hočeš li kao Lens A. ili da budeš drugi.Biraj.Dobro uvek pobedi.Pitaj Serenu.Reći će ti isto kao ja.

Psiholog

pre 2 godine

Museti je PREDAO meč, a Dijago igrao do kraja.
TO NIJE ISTO.

Prostoje Rafina pobeda čista, a Novakova upitna.
Posebno ako je reako Vajdi da će namerno da izgubi prva dva seta.
U svetu tenisa to se zove TANKOVANJE!!! (A nije bilo, nego naš junoša, Novak, ne propušta priliku da ponizi i poništi uspeh svakog svog sa igrača).
Treba da ga je sram.

Goran Loznica

pre 2 godine

Da li iko veruje da će Novaku u polufinalu biti lakše protiv Švarcmana nego protiv Rafe.. Ako Švarcman može Rafu da dobije na Šatrijeu, pa šta je za njega jedan Novak Đoković, mala maca.. Novak u duelu sa Rafom bar zna na čemu je, no dobro, prvo treba proći Berentinija..

Dale

pre 2 godine

Ovo je brutalno uništavanje.Očekujem sigurnu pobedu Rafe nad Beretinijem.Ako Nolo kojim čudom pobedi sigurno će mu klecati kolena od same pomisli na Rafu.

kraja

pre 2 godine

"Simpaticni svarci nece ni do sest gemova dogurati u bilo kojem setu, kamoli nesto vise od toga.
-Nadal ne moze set da izgubi a neko da ga pobedi. Strasan je na sljaci!
-Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.
-3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
-Navijam za Shvarcmana ,ali oducice ga Nadal od tenisa.
-Ne moze niko Nadalu oduzeti set na ovom turniru.Malo borbe u prvom setu, Nadal kad slomi taj otpor, dalje ide samo. Sve osim 3:0 je iznenađenje.
-Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize

-nadal ga je malo pustio da se ponada
-nadal je povredjen videlo se (ono, uhvatio se za prepone u trecem setu)
-mali je odigrao tenis zivota

Umereni pesimista

pre 2 godine

Razočarao me Švarcman, sram ga bilo, predao se u četvrtom setu...
Trebalo je da se bori više, da pomogne Nolu.
Više neću da čujem za njega.

saša

pre 2 godine

@dale
Da da samo ne znam kako Nole od klecanja kolena ima pozitivan skor sa dotičnim! Kako ga je pobeđivao a da verovatno je bio povređen toliko puta!

Mudri Miloje

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.

Dobro Informisan

pre 2 godine

@"Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu."

I nema samo to nego će i najveća rudarska firma na svetu uskoro svojim investicijama doprineti da i mi dostignemo standard SAD i EU.

Eeeeee

pre 2 godine

@Ikan
To je isto kad bi neko ko je nekad imao dodirnih tacaka sa Nadalom izjavio za Novaka tako nesto..Uostalom mogao bi neko da pokrene pitanje kako covek bez treninga moze da igra isto toliko koliko Nadal ,,sa sve jelte dopingom"..A sama cinjenica da nije pokrenuta tuzba ti kaze koliko je cenjen Pilic i njegovo misljenje. Znate, zelje su jedno a istina sasvim drugo..

razgoropadio se posle pauze

pre 2 godine

Ili Nadal posle pauze nakon treceg seta deluje svezije nego na pocetku ili je Dijego potpuno skolao i izgubio motivaciju u cetvrtom.

Ikan

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!

Гиле

pre 2 godine

Лепо игра Шварцман. Удара јако и ризикује. Али тако се не добија Рафа на РГ. Просто у том темпу се неможе на 3 добијена сета. Наравно да ли уопште постоји за Шварцмана друга опција.

Goksi

pre 2 godine

Konačno pravi tenis.Nakon Nadalove pobede gasim TV jer ne želim opet da gledam kako tek punoletni tinejdžeri deru i odučavaju "Goata".

андрес иниеставио

pre 2 godine

Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.

byxxyxx

pre 2 godine

Ja stavio 20000 na nadala 1&-.

Nije mi bas svejedno, ali ne vidim stvarno kako moze da padne.

Sve radi bolje od Svarcmana, plus suncan dan... 6:3 6:2 6:1 izi...

?/*&$

pre 2 godine

Odavno se nisam nervirao a sad me Svarcman nervira. Volio bih da dobije Nadala ali mrka kapa pa cu morati da navijam za Novaka iako mi nije drag zbog njegovih ispada mada je najbolji danas. Cekam nekog klinca da me natjera da navijam za njega ali izgleda da cu jos dugo cekati.

majtimajk

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

Legolas

pre 2 godine

Uživo:
Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu.
(Bogoljub, 09. jun 2021 15:18) Nema Srbija već NBA.Za Srbiju je pokazao dovoljno,ne treba više hvala.

bradina

pre 2 godine

Uz svo moje uvazavanje Dijega Svarcmana steta sto nije bar za 5 cm duzi.Igra veoma ali "bik sa Majorke" je upalio sve brzine i verovatno ce biti 3:1 i kraj meca! To sto sada zelim je da Novak preskoci Bereinija i odgledamo epsko polufinale dvojice preostalih u ovoj trci za primat u ovom sportu.Normalno je sto moje zelje idu ka Novaku i tako bi zeleo da ga neko srusi sa njegovog trona na RG! Uz jedno moje vidjenje nece dugo Rafa sa ovakvim trosenjem u svojoj igri na sljaci,ne racunajte da ce se pojaviti u Vimbldonu a za sezonu na betonu opet ce biti odsustvo do sezone sljake!Vec je 4:0 u 4 setu tako da sacekamo da vidimo sta ce Novak uraditi pa da uzivamo u polufinalu!

Tedy

pre 2 godine

Sve je to najpre pitanje glave. U trećem setu je momentum bio na strani Švarcmana do 9. gema koji je trebao dobiti i izvršiti dodatni pritisak.... Nažalost po Švarcmana to se nije desilo, jer je previše grešio......... Rafa se raspalio Argentinac pao.....od tog trenutka to više nije bio isti meč.... Znači daće Nadal šansu, ali se ona mora iskoristiti..... U slučaju meča sa Novakom favorit je Rafa nema spora.... Ali preiskusan je Novak, zna on šta mu je falilo prošle godine i sigurno to donosi u polufinale..... Nije ravan, napaljen je jer on zna da ima šansu.... Spremio je neke specijale... Sigurno.... Ipak je on najbolji igrač planete....

Xman

pre 2 godine

3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
Djokovic bolje da je trenirao nego sto je igrao Kup Lilijane Ronketi u Beogradu.

VladVIII

pre 2 godine

Novakov navijač, ali sam brutalno realan...što naravno ne znači da se ne nadam najboljem tj. pobedi Đokovića u polufinalu.

Sa čisto pozicionog aspekta, stvari se, očigledno, nisu menjale od prošle, kao ni u slučaju ostalih godina kada je Nadal osvajao.
Nadal je, jednostavno, rođen za igranje na ovakvoj podlozi kakva je na RG-u. Dovoljno je lagan da može da trči po terenu i da sustiže kratke lopte, praktično neprobojan jer je uvek na tri metra iza osnovne linije, a opet dovoljno nabijen da i odatle šalje one njegove projektile sa spinom koje ljudi sa druge strane jednostavno ne mogu da vrate onako kako ih Nadal vraća. Ne na ovoj podlozi.

Novak nije izuzetak. On nema dovoljno razoran udarac kojim može da "rani" Nadala; to je možda ranije mogao, zato su i imali one guste mečeve. Jedino što može da ga izvuče je loš(iji) dan Nadala. Ili da nekako smogne snage i ubaci u onaj svoj turbo mod pogađanja nemogućih uglova i održava ga tih par sati koliko je potrebno.

Gledalac

pre 2 godine

Svarcman je pokazao da se moze Nadalu uzeti set na RG, a i videlo se u 2 i 3 setu, da je u dugim razmenama Nadal gubio poene od Svarcmana. Ne odgovaraju mu duge razmene kao proslih godina.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Od Rafe treba dobro naučiti sve fore i fazone koje nemaju direktne veze sa teniskom igrom bukvalno ali su tu na terenu - peškir, hodanje do peškira bez žurbe, ometanje fino ometanje protivnika sa tim peškirom i kada nema udaraca već kada se protivnik sprema da servira, pa onda svi rituali, tapkanje lopšte posle pipkanja tela svog pozadi pa napred pa gore pa dole e onda se lopta tapka reketom pa posle rukom onda se savije i tek tada servira - e isto tako treba i njemu - kada se sprema da servira sve to na svoje načine uraditi-

Novak je uspeo a da je teško, teško je.ALI MOŽE.

Uspela je i Jelena Janković protiv isto poput Nadala perfidne Serene, na isti način kao Serena njoj, JJ je imala hrabro srce i uspela.

ssms

pre 2 godine

Mislim da sve zavisi od Novaka. Ako pobjedi sebe,sa Nadalom nece imati problema.Rekao bih ona ista nasa boljka,kao u ekipnim sportovima,sami smo sebi najveci protivnici, cak i kad dominiramo .

Kikujiro

pre 2 godine

Najvažniji i najprestžniji turnir je Vimbldon, Rafal ima samo dve titule a Novak čak pet.

Matematički je nemoguće da Novak izgubi mesto broj jedan pre 12 jula, znači garantovano 328 nedelja, inače Nadal ima samo 209 nedelja, to dovoljno govori samo za sebe, nedelje na mestu broj jedan najbolje od svega pokazuju ko je kakav teniser, Novak je najbolji i najveći teniser u istoriji ovog sporta, čestitamo.

Mikii

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)

Pa upravo zbog cinjenice da nije osvojio RG, a pobedio je jednog Nadala, nije potrebno uopste ni pominjati koliko je ocajno Nadal igrao te godine. Ta pobeda nije apsolutno nikakav pokazatelj, a to i naredni porazi Djokovica govore. Dakle, okanite se vise te 2015-te, Soderling je jedini legitimni pobednik protiv Rafe na Roland Garosu. A i on je vec naredne sezone dobio dobru porciju, cisto da zna kako zaista stoje stvari.

Milos

pre 2 godine

@Kikujiro
Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.

Goksi

pre 2 godine

Konačno pravi tenis.Nakon Nadalove pobede gasim TV jer ne želim opet da gledam kako tek punoletni tinejdžeri deru i odučavaju "Goata".

Goran Loznica

pre 2 godine

Da li iko veruje da će Novaku u polufinalu biti lakše protiv Švarcmana nego protiv Rafe.. Ako Švarcman može Rafu da dobije na Šatrijeu, pa šta je za njega jedan Novak Đoković, mala maca.. Novak u duelu sa Rafom bar zna na čemu je, no dobro, prvo treba proći Berentinija..

Ikan

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!

Psiholog

pre 2 godine

Museti je PREDAO meč, a Dijago igrao do kraja.
TO NIJE ISTO.

Prostoje Rafina pobeda čista, a Novakova upitna.
Posebno ako je reako Vajdi da će namerno da izgubi prva dva seta.
U svetu tenisa to se zove TANKOVANJE!!! (A nije bilo, nego naš junoša, Novak, ne propušta priliku da ponizi i poništi uspeh svakog svog sa igrača).
Treba da ga je sram.

Legolas

pre 2 godine

Uživo:
Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu.
(Bogoljub, 09. jun 2021 15:18) Nema Srbija već NBA.Za Srbiju je pokazao dovoljno,ne treba više hvala.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Izuzetno neprijatan, antipatičan, iritantan Nadal.

Kako je perfidno napravio dužu pauzu kada je izjednačio na 4:4 u 3.setu, pa nešto pokazao i poručio svojima u loži, a time dekoncentrisao Švarcmana.

A vrištanje "Francuza ili Španaca ko zna" usred poena na servis Švarcmana !

PA SVI MALI NARODI I SVI MALI IGRAČI - TREBA DA BUDU NA STRANI ĐOKOVIĆA JER TO JE SVE NOVAK PREŽIVEO I DOŠAO DO MESTA JEDAN, TREBA NOVAKA ĐOKOVIĆA DA VELIČAJU.

Umereni pesimista

pre 2 godine

Raspisali se ovi što nisi ni gledali u kakvoj je formi Švarcman od početka turnira.
Nadal od početka meča, deluje da nije 100% fokusiran, čak se i ne raduje previše kad osvoji poen...
I dalje tvrdim da neće biti tog epskog meča u polufinalu i da Švarcman ovo dobija.
U prevodu, druga titula za Novaka na RG i konačni kraj priče o GOAT-u.

Mudri Miloje

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.

1Đoković

pre 2 godine

Odmori Rafa,u Petak znaš šta te čeka.Vamos tamos.Imamo dokaze za tebe.Hočeš li kao Lens A. ili da budeš drugi.Biraj.Dobro uvek pobedi.Pitaj Serenu.Reći će ti isto kao ja.

андрес иниеставио

pre 2 godine

Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.

Xman

pre 2 godine

3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
Djokovic bolje da je trenirao nego sto je igrao Kup Lilijane Ronketi u Beogradu.

Che

pre 2 godine

Dobice Novak i Nadala. Inteligentniji je, namamica ga u klopku i pobediti ga. Novak je cudo od igraca, milion puta dokazano. Mislim da je Nadal zreo ovog puta da izgubi. Videcete.

Dale

pre 2 godine

Ovo je brutalno uništavanje.Očekujem sigurnu pobedu Rafe nad Beretinijem.Ako Nolo kojim čudom pobedi sigurno će mu klecati kolena od same pomisli na Rafu.

Rothmans

pre 2 godine

Kada Nadal počne odjednom da stenje jako kao pri kraju trećeg seta, to znači da se rastrčao kao pomahnitali bik, da udara lopticu iz sve snage i da niko na suprotnoj strani nema više ni promil šanse za pobedu. Bojim se da će i Novak isto proći kao i Švarcman danas.

Broj minusa = broj bolida

pre 2 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

U flasterima je specijalna supstanca, kojom se Nadal dopinguje, zar nisi skontao već do sada ?

Umereni pesimista

pre 2 godine

Razočarao me Švarcman, sram ga bilo, predao se u četvrtom setu...
Trebalo je da se bori više, da pomogne Nolu.
Više neću da čujem za njega.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Svake godine ista prica i svake godine isti covek osvaja turnir. Da li ce osvajati Rolan Garos i kad bude imao 38 godina? - Videcemo. Uglavnom, ocigledno je Nadalu najvazniji tenis u zivotu, ispred porodice i bilo cega. Fanatik.

byxxyxx

pre 2 godine

Ja stavio 20000 na nadala 1&-.

Nije mi bas svejedno, ali ne vidim stvarno kako moze da padne.

Sve radi bolje od Svarcmana, plus suncan dan... 6:3 6:2 6:1 izi...

viva72

pre 2 godine

Dokle god bude igrao tenis, Rafael Nadal osvajaće RG.Voleli mi to ili ne tako je.RG je njegovo igralište i kada je i u slabijoj formi osvoja ga, malo se više pomuči.

?/*&$

pre 2 godine

Odavno se nisam nervirao a sad me Svarcman nervira. Volio bih da dobije Nadala ali mrka kapa pa cu morati da navijam za Novaka iako mi nije drag zbog njegovih ispada mada je najbolji danas. Cekam nekog klinca da me natjera da navijam za njega ali izgleda da cu jos dugo cekati.

tennis fan

pre 2 godine

E to je GOAT, digao se sa dna, kada je Svarcman bio u naletu i podigao svoj tenis na visi nivo, koji nisam siguram da i Nolo moze da isprati. Najbolji mec do sada.

majtimajk

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

Stef

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 9. jun 2021 15:16)


Doping. U flasterima, poput onih flastera koje dobijaju ljudi pod teškim hroničnim bolovima.
Eto, i farmaceutska mafija na svetskom nivou je stala u front protiv Noloa, samo da ne bude najtrofejniji na GS.


Dokle ide bolest, pa to je da čovek ne veruje...

bradina

pre 2 godine

To mu je to.Diego ipak oduzeo jedan set i zaustavio rekord Rafe bar u tom segmentu.U polufinalu koji svi prizeljkujemo nadam se da ce izgubiti od Novak i prekinuti jos jedan rekord najboljeg igraca na sljaci ikad! Dali moze jos jednom ono "snaga klade valja a mozak pobedjuje" videcemo kad odgledamo mec Novaka.Jedina mi je zelja da Novak pobedi i stvar oko najboljeg po osvojenim GS ucini jos interesentnijom.Ono oko GOAT je odavno poznato a ime mu je NOVAK! Ne moze biti GOAT koji je samo izuzetan na jednoj podlozi i svu svoju formu tempira na njoj!? Zato mi Rafa ne moze biti najbolji ikad nek mi oproste njegove pristalice!

Vlada

pre 2 godine

(Tn, 9. jun 2021 18:38)

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...

mlaćenje prazne slame

pre 2 godine

Federer ima 8 Vimbldona, znaci, bolji je od Nola?
I jos vise GS, vise titula, vise zavrsnih mastersa. Sve najjaci turniri.
Nadal ima 209 nedelja na prvom mestu, ali bi imao vise od Nola da je i on imao privilegiju da mu se 2 godine ne brisu bodovi.
Dakle, Nolo je prvi duze od Rafe samo zbog korone i nepostenih pravila.
Nadal ima 13 RG, Nolo jednu jedinu, Nadal ima 4 USO, Nolo samo 3, znaci, Nadal je za klasu ispred Nola.
(Milos, 9. jun 2021 19:31)

Koliko to GS ima više? 50? 6 godina je stariji zato i ima 2 GS više.

Koliko to završnih mastersa im? 10? Svoje završne je osvajao kad nije bilo Đokovića, opet je stariji 6 godina.

2 godine mu se nisu brisali bodovi? Ma šta reče. A drugima se brisali? Pa Nadal se nije ni pojavio na US openu a ostali mu 2000 bodova. U bilo kojoj varijanti Đoković je bio prvi i sa i bez korone, najviše bodova je osvojio od svih tenisera zadnjih 2 godine.

Svaka čast Nadalu za 4 US opena, 2 je osvojio kad nije igrao Đoković. 2 puta je u finalima 2010 i 2013 pobedio je Đokovića jer je bio odmoran. U prvom polufinalu 2010 pobedio Južnog, 2013 Gaskea, obojicu sa po 3:0 i gospodski sačekao izcrpljenog Đokovića koji je oba polufinala igrao pet setova 2010 izbacio Federera i 2013 Vavrinku.

Šta je sa Australijom? Jel se on ne računa? Broj najvećih titula? Međusobni skor? Ništa se ne računa? Mastersi?

Pera

pre 2 godine

Dosadilo i Bogu i narodu. Ovaj je neuništiv. Šteta za Noleta. Nadal podigao od 2019. igru na šljaci na neverovatan nivo. Jednostavno je tu bolji za dva koplja o Noleta. Piši propalo i dovidjenja u Londonu.

Milivoje

pre 2 godine

Nadal kako igra na šljaci ima da osvoji minimum 20 RG titula. Tek mu 35 godina i ima 13 RG on ovako može još nekih 10 ak godina samo France Open do 45 te godine da igra i osvaja uzastopno.

TDI centar

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.

Tn

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.
(goran, 09. jun 2021 18:23)
Jeste dosadni sa Soderlingom. Je li Djokovic pobedio Nadala kad je osvajao svoj RG? Koliko bi ih on imao da je Rafa bio zdrav i na 100%?

Tn

pre 2 godine

Nole je jedini aktivan teniser koji je pobedio Nadala na RG. Nije osvojio te godine, ali ga je pobedio.
Novak je ove godine već uradio dosta toga što niko u istoriji nije i u nedelju će uraditi još jednu stvar: postaće prvi igrač u istoriji koji je izbacio Nadala sa RG i osvojio isti turnir.
Onda sledi Vimbldon i posle toga je GOAT priča i definitivno završena. Ili će možda lepota bekhenda odjednom postati relevantan faktor...
(Vlada, 09. jun 2021 19:17)
Istina, s tim da je to Nadalova najgora sezona koju je odigrao u karijeri. Ne znam je li 2 titule osvojio tokom cele godine.

perat1

pre 2 godine

Pre desetak godina Nikola Pilić kao jedan od najcenjenijih u svetu tenisa je rekao,citiram "Plašim se za život Rafaela Nadala,jer se dečko dopinguje"!Inače, čovek ne priča napamet...i pritom nikad nije zbog te izjave pokrenuta tužba protiv Pilića!
(Ikan, 9. jun 2021 21:35

Dragoga ti Boga pa gdje sve ne cupate takve stvari i sta sve ne izmisljate samo zato sto u jednom sportu na jednom turniru postoji netko tko je bolji od Novaka. Ja bih se stidio da ovako nesto napisem. Rafa Nadal je jedan primjeran sportas i borac koji nicim nije zasluzio da ovakve lazi pisete. Sve je postigao radom i zalaganjem i to sto mu na ovom turniru nije nitko, pa ni Novak po uspjesima niti do koljena stvarno nije smak svijeta.Sramota.

Mikii

pre 2 godine

Covek otvara i zatvara drugi set sa 30:0 na svoj servis gde potom lagano gubi 4 vezana poena. Svarcman je vec odradio veliki posao za Djokovica, a nista me ne bi iznenadilo i da pobedi danas. Govorio sam vec, Rafa je zaista nista posebno. Ni senka nekadasnjeg igraca.

NikolaBB

pre 2 godine

Bar set jedan da izgubi.. Ne pamtim ni to da se desilo u skorije vreme. Ako ovako nastavi bukvalno mogu unapred da mu dodele pehar svake godine da se ne cima ni on a ni ostali kad se već od početka zna pobednik.

Goran

pre 2 godine

Izuzetno iritantan komentator na Eurosportu. Iz meča u meč se primećuje kako navija protiv Nadala. Razumem da se navija za svog tenisera, ali daj budi profesionalan.

Dobro Informisan

pre 2 godine

@"Srbija ima najboljeg košarkaša u Americi, najboljeg košarkaša u Evropi i najboljeg tenisera u svetu."

I nema samo to nego će i najveća rudarska firma na svetu uskoro svojim investicijama doprineti da i mi dostignemo standard SAD i EU.

Deus

pre 2 godine

Dijego Schwartzman je igrac iz drugog esalona. Ne mozes biti vrhunski teniser sa 170 cm. Mozes fudbaler ali teniser ni slucajno. Nemas dovoljno jak servis (kratke ruke), nemas dovoljno jak udarac zbog kracih udova jer su manji momenti sile sa manjim krakom. Dijego moze da igra sa slabijim igracima ali proiv prvih 10-15 gde je prosek visine 185-6 nema sta da trazi. Cak je i Nadal medju nizima u prvih 15 ali sa 185 ipak dovoljno visok. Idealna visina za tenisera danasnjice je od 185-190.

vezirovmost

pre 2 godine

Samo pratite koncept igre Dijega, ovo je važno za Novaka.
SVAKI PUT KAD IZBACI RAFU NA BEHEND STRANU GDJE JE PRIMORAN NA SLAJZ I,IZLAZI NA MREŽU.Obavezno pogledajte.Ne čeka da loptica padne blizu linije, već je hvata na mreži.

goran

pre 2 godine

Niko drugi Novaku neće odraditi "prljavi posao" i izbaciti Nadala sa turnira, moraće on to sam da uradi ako želi titulu. Jedan je Soderling,ostao bi Federer bez osvojenog R.Garosa da nije bilo njega.Švarcmanu fali visina,razbio ga je Nadal visokim spinovima koji bukvalno preskaču Argentinca.Nadal izgleda moćno,forhend mu je strašan,da Novak prvo dobije Beretinija pa da gledamo klasik u polufinalu.

Djido

pre 2 godine

"Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize
(kraja, 9. jun 2021 17:50)

I šta sam ja to pogrešio, stručnjače?

ljubitelj sporta i okolo sporta

pre 2 godine

Inače mali Švarcman ima jevrejsko poreklo, pošto se na prvu poteže da je potomak nekog odbeglog Švabe. Mali fan fekt.

kraja

pre 2 godine

"Simpaticni svarci nece ni do sest gemova dogurati u bilo kojem setu, kamoli nesto vise od toga.
-Nadal ne moze set da izgubi a neko da ga pobedi. Strasan je na sljaci!
-Simpaticni dijego nema visinu za ovaj sport samim tim i snagu za servis. Dosta je i nestabilan psihicki. Laganih 3-0.
-3-0 lagano, Nadal igra tenis, ne oscilira i ne gubi kad niko ne ocekuje da izgubi.
-Navijam za Shvarcmana ,ali oducice ga Nadal od tenisa.
-Ne moze niko Nadalu oduzeti set na ovom turniru.Malo borbe u prvom setu, Nadal kad slomi taj otpor, dalje ide samo. Sve osim 3:0 je iznenađenje.
-Više bih voleo da Nadal ispadne nego išta, Ali, objektivno, Švarcman mu ne može uzeti više od 10 gemova. I toliko je previše."

...ne zna se koja je "analiza" ozbiljnija...
...u zavisnosti od ishoda ocekujem jos dublje analize

-nadal ga je malo pustio da se ponada
-nadal je povredjen videlo se (ono, uhvatio se za prepone u trecem setu)
-mali je odigrao tenis zivota

pre 2 godine

Niti je Diegito izgubio motivaciju, niti je onemoćao, niti je mentalno pao. Vidjeli smo slični scenarij kao i u slučaju kada je Thiem izjednačio na 1:1 u setovima. Ovdje je Španjolcu malo više trebalo, ali bitno je da se Rafa nakon 3:4 razletio terenom i pogađao iz svih pozicija. Čak i bekhendom. To ne bi ni Novak mogao pratiti, a kamoli bitno slabiji Diego koji je do završnoga seta igrao veoma kvalitetno.

Darvin

pre 2 godine

Veliki sam Novakov navijač, ali se bojim da za Rafu ovde niko nema rešenje.
Ipak, ako neko može da ga pobedi, to je Novak.
Nadam se da je iz proslogodisnjeg poraza izvukao neke pouke.
Samo hrabro...

Mikii

pre 2 godine

Nadal ima nikad ozbiljnije oscilacije u igri kad je Roland Garos u pitanju. Taman odigra dva gema kako valja, obavezno je sledeci uzasan. Ako ovo osvoji preko Djokovica i Cicipasa, svaka mu cast.

Max

pre 2 godine

Borio se Švarcman i junački zaradio jedan set. Više se nije moglo.
Ovom Nadalu 2021 mozda bi pobedu mogao da ukrade Novak 2011 ili 2016.
Inače kako trenutno stvari stoje( igra obojice- Novak, Nadal) mislim da Nole moze do jednog seta.
Ajde pa da me Novak demantuje i obraduje.

A

pre 2 godine

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...
(Kako vam ne dosadi..., 09. jun

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje

NikolaBB

pre 2 godine

Bravo mali!!! Ima Diego srce lavlje! Samo napred bez straha i treme. Ruku na srce kao Noletov navijač veće šanse dajem upornom Švarcmanu da poremeti Nadalove planove. Ako bi ga očistio bila bi to ogromna usluga kao što onomad Soderling pokloni Federeru RG

Mikii

pre 2 godine

cim je Nadal podigao nivo igre,ovaj se ne vidi na terenu od muke baca reket.
(pavle, 09. jun 2021 18:03)

Ista prica kao i u slucaju Djokovic-Muzeti. Nije Nadal podigao nivo igre, nego je protivnik potpuno pao. S tim sto je kod Svarcmana odlucio pad samopouzdanja nakon gubitka treceg seta, dok je Muzeti riknuo fizicki. U ovakvim mecevima, na velikim igracima je samo da odrze nivo igre i da cekaju pad protivnika. Eto toliko.

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

(bradina, 9. jun 2021 18:08)

Tu priču slušamo već godinama, uvek isto gotov je Rafa, neće izdržati kolena, a on i dalje melje...

Lukavi

pre 2 godine

Tesko mogu da vidim na koji nacin bi Novak mogao da pobedi Rafu na ovom turniru. Novak za razliku od ove dvojice nije kalkulator i uvek izlazi na megdan protiv njih bez izgovora, ali to moze raditi protiv njega, nakon ovoga im skor moze biti izjednacen.

Protiv Rafe prakticno se mora odigrati savrsen mec, videli smo 2013, obojica su bili na vrhuncu svoje igre, duge razmene, tesna utakmica koju je odlucila prakticno jedna Novakova greska. Isto je bilo sada u Rimu, prakticno je mec odlucio onaj forhend u mrezu pri rezulatatu 2-2, da je Novak tada brejknuo mozda bi i uzeo mec. Druga stvar je ostati stabilan posle tih gresaka i nastaviti uporno. Rafa ti nece dati mnogo neiznudjenih gresaka na sljaci, tako da ti bukvalno moras da igras svaki poen kao da je poslednji.

Evo Svarcman sada, drzao se odlicno, do 4-4 i onda nije iskoristio par sansi, a imao ih je , Nadal ga brejknuo, ovaj izgubio motivaciju i evo sada gledamo "one man show" u poslednjem setu.

Novak ocigledno ima ogromnu veru u sebe koja ga je i dovela tu gde jeste, zato ce i opet probati da skine skalp Rafi u Parizu. Nadam se da ce popraviti servis i odigrati svoj najbolji tenis.

bradina

pre 2 godine

Uz svo moje uvazavanje Dijega Svarcmana steta sto nije bar za 5 cm duzi.Igra veoma ali "bik sa Majorke" je upalio sve brzine i verovatno ce biti 3:1 i kraj meca! To sto sada zelim je da Novak preskoci Bereinija i odgledamo epsko polufinale dvojice preostalih u ovoj trci za primat u ovom sportu.Normalno je sto moje zelje idu ka Novaku i tako bi zeleo da ga neko srusi sa njegovog trona na RG! Uz jedno moje vidjenje nece dugo Rafa sa ovakvim trosenjem u svojoj igri na sljaci,ne racunajte da ce se pojaviti u Vimbldonu a za sezonu na betonu opet ce biti odsustvo do sezone sljake!Vec je 4:0 u 4 setu tako da sacekamo da vidimo sta ce Novak uraditi pa da uzivamo u polufinalu!

razgoropadio se posle pauze

pre 2 godine

Ili Nadal posle pauze nakon treceg seta deluje svezije nego na pocetku ili je Dijego potpuno skolao i izgubio motivaciju u cetvrtom.

Montenegrinos

pre 2 godine

U četvrtom setu je Dijego bukvalno samog sebe uništio greškama nakon izgubljenog prethodnog seta. Nadal je to oberučke prihvatio kao jedan veliki poklon i nastavio da bije po terenu u nekoliko poslednjih poena.
(TDI centar, 9. jun 2021 18:23)


o cemu pricas ti brate kakve greske to su sve iznudjene greske bile, nije ima kad da napravi neiznudjenu sto mu je nadal napravio, diego potpuno isti kao u 2 setu ali nadal prosto dize igru i cao koji diego, kad nadal ovoliko podigne igru novak se jedva bori i gubi, a ne neki svarcman epizoda teniser

saša

pre 2 godine

@dale
Da da samo ne znam kako Nole od klecanja kolena ima pozitivan skor sa dotičnim! Kako ga je pobeđivao a da verovatno je bio povređen toliko puta!

Eeeeee

pre 2 godine

@Ikan
To je isto kad bi neko ko je nekad imao dodirnih tacaka sa Nadalom izjavio za Novaka tako nesto..Uostalom mogao bi neko da pokrene pitanje kako covek bez treninga moze da igra isto toliko koliko Nadal ,,sa sve jelte dopingom"..A sama cinjenica da nije pokrenuta tuzba ti kaze koliko je cenjen Pilic i njegovo misljenje. Znate, zelje su jedno a istina sasvim drugo..

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Od Rafe treba dobro naučiti sve fore i fazone koje nemaju direktne veze sa teniskom igrom bukvalno ali su tu na terenu - peškir, hodanje do peškira bez žurbe, ometanje fino ometanje protivnika sa tim peškirom i kada nema udaraca već kada se protivnik sprema da servira, pa onda svi rituali, tapkanje lopšte posle pipkanja tela svog pozadi pa napred pa gore pa dole e onda se lopta tapka reketom pa posle rukom onda se savije i tek tada servira - e isto tako treba i njemu - kada se sprema da servira sve to na svoje načine uraditi-

Novak je uspeo a da je teško, teško je.ALI MOŽE.

Uspela je i Jelena Janković protiv isto poput Nadala perfidne Serene, na isti način kao Serena njoj, JJ je imala hrabro srce i uspela.

Masariko

pre 2 godine

Mislio sam da je bilo 6:0, 6:1, 6:0, kad ga je "slomio", a čovek mu uzeo set.
(uji, 09. jun 2021 18:28)

Slomio u smislu slomio njegov otpor.

No name

pre 2 godine

Ponada li se ovde neki da mogu Argentinac može da pobedi Rafu da se razumemo "mališan" odličan na šljaci al Rafa je Rafa on je kralj šljake.

Gambeeet

pre 2 godine

Nadal servira kao nikad u karijeri. Koliko god čudno zvučalo, početni udarac ga još uvek drži u 3. setu. Švarci fenomenalan, samo imam utisak da će Nadal da uđe u onaj neprobojan mod, kada ne maši, sad pred kraj seta. Konačno jedno pravo 1/4 finale.

Mikii

pre 2 godine

A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.
(Robert, 09. jun 2021 17:34)

Ne bismo. Od tebe sam makar uvek citao objektivne komentare. Ako Djokovic i Federer nisu postali visestruki sampioni Roland Garosa za ove silne godine, zar zaista mislis da bi 10 cm visi Svarcman to postigao?

Kako vam ne dosadi...

pre 2 godine

Ovde nemaju šta da stradaju kolena kada je podloga spora i loptica visoko odskače. Stradaju na brzoj podlozi jer loptica nisko odskače i mora da se saginje
(A, 9. jun 2021 18:59)

Ok, i šta sad ?
Ne igra čovek samo na šljaci, igra svuda.
Što ga onda otpisujete i šaljete u penziju već deset godina ?

ssms

pre 2 godine

Mislim da sve zavisi od Novaka. Ako pobjedi sebe,sa Nadalom nece imati problema.Rekao bih ona ista nasa boljka,kao u ekipnim sportovima,sami smo sebi najveci protivnici, cak i kad dominiramo .

Tedy

pre 2 godine

Sve je to najpre pitanje glave. U trećem setu je momentum bio na strani Švarcmana do 9. gema koji je trebao dobiti i izvršiti dodatni pritisak.... Nažalost po Švarcmana to se nije desilo, jer je previše grešio......... Rafa se raspalio Argentinac pao.....od tog trenutka to više nije bio isti meč.... Znači daće Nadal šansu, ali se ona mora iskoristiti..... U slučaju meča sa Novakom favorit je Rafa nema spora.... Ali preiskusan je Novak, zna on šta mu je falilo prošle godine i sigurno to donosi u polufinale..... Nije ravan, napaljen je jer on zna da ima šansu.... Spremio je neke specijale... Sigurno.... Ipak je on najbolji igrač planete....

rale

pre 2 godine

(da ponovim pitanje!)
'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!
(majtimajk, 09. jun 2021 15:16)

Mozes na slici bas iz ovog clanka da primetis da i Svarcman ima flastere samo u beloj boji.

Novak

pre 2 godine

Malo preznojavaja u polufinalu i finalu i 14.titula!
Novače,povuci se sa turnira,džabe mučiš sebe i one koji te gledaju. Nisi ti ranga Nadala i Federera.
(Mudri Miloje, 9. jun 2021 19:11)

E pa da znas, mudri Miloje, da si me sada pokolebao.
Malo kome je to uspelo, ali tebi "iz prve"...
Bravo...

Гиле

pre 2 godine

Лепо игра Шварцман. Удара јако и ризикује. Али тако се не добија Рафа на РГ. Просто у том темпу се неможе на 3 добијена сета. Наравно да ли уопште постоји за Шварцмана друга опција.

N.N.

pre 2 godine

Cudno jako, Nadal ako ne uspe da osvoji poen kroz dva-tri udarca, gubi. Izgleda da i njegova snaga malo popusta, sto je i logicno. Ne mozes se stalno trcati kao gazela. Bice ovo test za Nadala i pokazatelj drugima kako treba da se igra protiv njega. Odlicna taktika Diega.

JPR24

pre 2 godine

Rafa je izdržao sa svojim servisom u trecem setu, nije imao rešenje i čekao je samo jednu priliku, i uspeo je. Diego igra odlično, ali servis mu je slaba karika, 170 prvi u proseku, 142 drugi, fali tih dodatnih 10 sto ima Rafa. No kao sto rekoh, svaka mu cast, izgubio je prvi set, nije se predao, nastavio je da igra maksimalno, pa i uzeo set, većina ovih mladjih bi batalila u glavi već posle prvog seta.

Zoran

pre 2 godine

Bolje da ga nije ljutio,sad ce mu ogaditi i ono sto je uvijek imao mali Dijego,sinoc sam pisao o ovom,odmah cim primijeti najmanji pad kao vuk scepa za grlo,strasno...

Dušan

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..

Pierre

pre 2 godine

Ajde da se ponovim. Postavlja se pitanje da li je Novak pripremio posebnu taktiku za ovaj mec sa Nadalom, ukoliko prodje Italijana?...da li ce igrati drugacije u odnosu na prethodne duele sa Nadalom na sljaci ili isto?...ako bude igrao isto, 99,99% ce da izgubi, kao sto je ranije gubio. Jedino u slucaju povrede Nadala, dobija, ali to ce biti "malo morgen".

Znaci, ovo je opsti princip, ako radis sve isto kao ranije, imaces i isti rezultat (u ovom slucaju poraz). Samo ako nesto promenis, mozes se nadati pobedi. Rizik naravno postoji, ali Novak jednostavno nema sta da izgubi protiv Nadala na Rolan Garosu (naravno, ako prodje Beretinija).

Robert

pre 2 godine

Kako bi po nekoj logici i trebalo da bude, do sada najveći test za Nadala. Konačno meč u kojem mora da pruži najviši nivo koji u ovom trenutku poseduje. Svakako će mu dobro doći pred eventualni susret sa Novakom, jer je do sada previše lako prolazio kola, pa da se malo naoštri. Diego strašno dobar, da ga ne poželi niko na šljaci. A da ga je još visina poslužila, možda bismo imali višestrukog RG šampiona.

Robert

pre 2 godine

Parirati set ili dva Rafi i Novaku nije nemoguce, ima sigurno 10-ak igraca koji to mogu, ali izgurati to u 3 dobijena seta je potpuno druga dimenzija. Trazi se ogromna fizicka i mentalna energija za samo jedan set ravnopravne borbe sa ovim titanima, pa otuda sledi brz i nagli pad nakon takve potrosnje. Zato je mnogo lakse dobiti ih na manjim turnirima. Evo jos jednog primera danas. Diego ne moze da drzi Rafin nivo duze od 2 sata, sto bi mozda bilo dovoljno za pobedu na Mastersu (koju je vec ostvario), ali nikako na GS.

Gledalac

pre 2 godine

Svarcman je pokazao da se moze Nadalu uzeti set na RG, a i videlo se u 2 i 3 setu, da je u dugim razmenama Nadal gubio poene od Svarcmana. Ne odgovaraju mu duge razmene kao proslih godina.

Veder

pre 2 godine

Dijego ima slab servis zbog negove visine, mlak servis što je njegova najveća boljka,a to je nenadoknadivo ma kako dobro igra, zato često gubi svoj servis gem. Bolje igra na tuđi servis kao i sada protiv Nadala, i imao ga je polovinom trećeg seta. Rafa je bio na konopcima, al' se izvukao, a onda gubitak svog servisa na 4:4 i gotovo, Rafa verovatno dobija meč 3:1.

Topnik

pre 2 godine

Dobar test za Nadala prije Đokovića. Schwartzman uvijek tjera Nadala na trku i borbu, sve vraća, ali nema ofanzivu da ga ozbiljnije ugrozi.

JPR24

pre 2 godine

Zašto svi ovi mlađi teniseri u duelima protiv trojke krenu jako igraju dobro možda i dobiju neki set i onda se totalno raspadnu da ne znaju gde se nalaze..
(Dušan, 09. jun 2021 18:11)

Zato sto su produkt svog vremena ! Danas mladi nemaju strpljenja, takav je i život, i mi malo stariji pa nismo strpljivi kao sto smo bili, sve mora da ide brzo… Ovi su to u tenisu zadržali, na tome se i osniva njihov uspeh, pogotovo na GS. Primer je treći set, Rafa je strpljivo čekao, služio ga je servis, i čekao je priliku, nije imao rešenja i čekao je i nije forsirao protiv dobrog protivnika, samim tim nije rizikovao da da priliku protivniku, čim se prilika ukazala Rafa je skočio na nju ! Posle je samo rutina, kad protivnik padne…

VladVIII

pre 2 godine

Novakov navijač, ali sam brutalno realan...što naravno ne znači da se ne nadam najboljem tj. pobedi Đokovića u polufinalu.

Sa čisto pozicionog aspekta, stvari se, očigledno, nisu menjale od prošle, kao ni u slučaju ostalih godina kada je Nadal osvajao.
Nadal je, jednostavno, rođen za igranje na ovakvoj podlozi kakva je na RG-u. Dovoljno je lagan da može da trči po terenu i da sustiže kratke lopte, praktično neprobojan jer je uvek na tri metra iza osnovne linije, a opet dovoljno nabijen da i odatle šalje one njegove projektile sa spinom koje ljudi sa druge strane jednostavno ne mogu da vrate onako kako ih Nadal vraća. Ne na ovoj podlozi.

Novak nije izuzetak. On nema dovoljno razoran udarac kojim može da "rani" Nadala; to je možda ranije mogao, zato su i imali one guste mečeve. Jedino što može da ga izvuče je loš(iji) dan Nadala. Ili da nekako smogne snage i ubaci u onaj svoj turbo mod pogađanja nemogućih uglova i održava ga tih par sati koliko je potrebno.