Sreda, 07.10.2020.

14:50

Marijana Veljović u centru pažnje – "Nikad nisam videla sudiju da to uradi"

Nesvakidašnja scena u kojoj je učestvovala naša Marijana Veljović, teniski sudija, dogodila se početkom drugog seta meča između Kvitove i Zigemund.

Izvor: MT

Marijana Veljoviæ u centru pažnje – "Nikad nisam videla sudiju da to uradi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Rac

pre 3 godine

Zar ovdje pravila nijesu pravila?
Kad je Nole slucajno pogodio sudiju, pravila su bila pravila.
A sad ovdje - dileme?
Zašto? I to od onih koji su Novaku zamjerili što je to uradio.

Milan_PT

pre 3 godine

Cujte botove koji kazu pravila su pravila, a da se ovo desilo novaku? dali bi ovako pricali?
(salerno, 7. oktobar 2020 18:33)

Ne znam da li bi ovako pričali, ali znam da niko ne bi umeo ovako nepismeno da napiše...

velja

pre 3 godine

Zašto Marijana prati trend starleta? Pogledajte što je uradila usne i jabučice. Jel mora prva asocijacija na žene u Srbiji da budu napućene usne, silikoni, tona šminke?

Dejan

pre 3 godine

Čim je promenila lični opis, odmah je promenila i svoj karakter. Pokušava da bude u centru pažnje, na ovaj ili neki drugi način. Spusti se malo na zemlju.

Boris Banović

pre 3 godine

Samo po pravil'ma , je li servirala u periodu do 25 sekundi, nije ! U 26. sekundi je izbacila lopticu u vis i ......to je to !
Je l' Đokovic izvadio lopticu iz džepa i udario je prema linijskom sudiji, slučajno je pogodio u rame (ne u grkljan), po pravil'ma diskvalifikovan na GS i to je to !
Inače, Marijana Veljović je jedan od najboljih teniskih sudija na svetu, a nije ona kriva što je lepa i zgodna kao anđeo !

Аhtung

pre 3 godine

I sad mi gledaoci treba sa gledamo kako tuče lopticu o pod pola sata, izvlači gaće iz dupeta, svaki čas briše ruke.o peškir... Od tri sata prosečnog meča na GS, ne gledam ni tri frtalja sata efektivnog tenisa.

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 3 godine

Ne treba sudija ni da upozorava na istek vremena za servis. Lepo instaliran zvučni signal od jedno 120 Db i rešen problem.

Kralj mača

pre 3 godine

Е па јесам ја видео да је неки мушки судија пре пар година на исти начин опоменуо Дел Потра, кад је овај већ подигао руку да сервира. Поента је да он тада није одсервирао на време, баш као ни сада Сигмунд. Још већи је проблем што тада нико није то прокоментарисао, нити замерио судији, док је у случају Маријане Вељовић одмах стигла критика од стране стручног коментатора. Међутим, Маријана се стриктно држала правила, али је њена мана изгледа иста као Ђоковићева. Отуда нон стоп критике на њихов рачун, док се за друге ћути.

Аhtung

pre 3 godine

@Nikola:

Sorensen je Šveđanin ili Danac, a ne Nemac, i sudio je kada je selektor bio Čiča, ili sam ja mnogo star!? Ko je sudio Srbija - Australija, kad je Antara bio selektor!? U stvari, ja se ovih selektora posle njega i ne sećam. Zapravo ja ne znam ni ko je sada selektor!

Paranoid Android

pre 3 godine

Nema ovde mesta za polemiku - vreme je isteklo i kako/kada je upozorena je prava vaspitna - predugo se koncentrisala tako da je zasluzeno "prekinuta".

Dejan

pre 3 godine

Puna pravda je uvek i puna nepravda! Nije li i naš gospod osuđen po svim pravilima i zakonima onog vremena?! Da je sudija barem malo oslušnuo i srce ne bi osudio samog Boga na smrtnu kaznu! Danas, više nego ikad, živimo u vremenu u kome se trude da nam dokažu da duša i srce ne postoje i da je samo materija, statistika i njihova satanska pravila ono što je važno! Dakle, sudija koji se uklapa u taj duh će biti podržan i dobro proći. Žena je to očigledno shvatila!

mickeyrs

pre 3 godine

Kako rekoše u onoj drugoj vesti, 'opinionista' - ima mišljenje o svemu... pa da se priključim ?

Ovo je očigledna greška Marijane, ali da se sad od toga pravi neka drama a onaj slepac u Rimu 3 (i slovima TRI) aut loptice spaja s linijom po cm-dva i niko da pomene?

Ono što meni mnogo više smeta u pravilu od vremenskog limita za servis je nepreciznost/proizvoljnost od kada to vreme počinje da teče - jeste, stoji da je to od trenutka kada sudija objavi rezultat, ali taj momenat drastično varira.

Recimo, gospođa koja je sudila Thiem Shwartzman meč je maestralno puštala i po 10-15s da ljudi dođu do daha posle iscrpljujućih poena i nije ni govorila rezultat dok ne odu do peškira i malo se oporave... dok gomila sudija prosto odmah kaže rez i uključi tajmer.

Šta sam hteo da kažem - treba imati osećaja za igru ako su pravila već tako 'džentlmenski' sročena, a onda dođe neko da kaže 'pravilo je pravilo' i - izbace te s turnira pozivajući se striktnu primenu istih... tako i Marijana ovde, nema šta ni da gledaš u vreme ako je krenula da podbaci ili joj daj i tu 1s nakon što si pogledala a ona još tapka, pa je onda seci a ne ovako.

belo, oko mene sve je belo

pre 3 godine

Dosta greši Veljović, iako je naša.
(Realno, 7. oktobar 2020 15:17)

O presvetli i pravedni objasni nama neukima i slepima u čemu je pogrešila Veljović.

Ivan

pre 3 godine

Bitno da nije nesvakidasnja scena kada najbolji teniser sveta koji pritom juri gren slem rekord, po zavrsetku gema posalje lopticu u ugao, koja sticajem okolnosti pogadja sudiju, i za to zaradi diskvalifikaciju.

my way

pre 3 godine

Gde li je Marijana skoro i vezano za sta cula da su pravila jasna, da mi je znati?. Vreme je isteklo i sudija nije imao izbora... Zigemund eto nije imala srece...

mickeyrs

pre 3 godine

Da odg samom sebi, tj ogradim se - prvi upitnik nije posledica nepismenosti i užasavajuće upotrebe ? gde im nije mesto u poslednje vreme, nego sam stavio smajli koji očito ne prolazi u plain text komentarima.

Ontopic, za sve koji se pozivaju na striktnu primenu pravila, ovo je ekvivalent fudbalskog sudije koji ne pusti očiglednu prednost i onda krenu komentari 'pa bio je faul'. Nisu sva pravila striktna, ali bolje da ne ulazimo u tu tematiku... Dobra je Marijana, generalno odlično sudi, ali svi možemo da pogrešimo i ne treba je sad zbog ovoga razvlačiti.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

uhh kako je dobra. drzao joj bi kisobran dok stojim na onoj sudijskoj stolici pored nje.
(Strucni komentator, 7. oktobar 2020 16:02)

Ne, bila je dobra pre botoksa i 'napucenih' usana, a sada je neprirodna i odbojna.
Znam, ukusi su drasticno razliciti, ali 'srpski standard' lepote ne mora da vazi za sve nas ostale.
Bila je lepa devojka... Steta!

flex

pre 3 godine

A kad Djokovic nenamerno udari sudiju onda svi zapadnjaci kazu da su pravila jasna, sada kada srpkinja uradi sve po pravilu onda ista nebi trebalo da vaze.....

Laki

pre 3 godine

Pravilo je jasno, serviranje se mora realizovati (loptica pogođena reketom) u roku od 25 sekundi.
Podizanje ruku u 25 sekundi, u ovom slučaju znači da joj je trebalo bar još 1-2 sekunde da realizuje udarac.
Veljovićeva nemački precizna.
E, sada Nemcima smeta kada neko koristi njihovu preciznost potvrđenu gledanjem u sat. Pa u šta da gleda!?
U tarabu!?

Википедија новинарство

pre 3 godine

Знате како Ненад Крстић Крле рече: "Био је фаул, али то се не свира на крају".

Многи су постали његови следбеници након оспоравања сасвим легитимне пресуде судије. Да ли је први или последњи минут, правило је правило. Браво за Маријану!

slabul8@Yahoo.de

pre 3 godine

Vise se pitam kako je Sigmund mogla u meču protiv K. Mladenović da precuti previd sudije kad je loptica dva puta odskocila, igrala je dalje kao da je to ok???!!!

Gile

pre 3 godine

Sad im izgleda smetaju i srpske sudije. Neverovatno! Da je Đokoviću isto ovo, ovako, u ovakvom momentu suđeno, komentar bi bio - PRAVILA SU JASNA! ŠTA SAD OVDE NIJE JASNO!?

Јабучило

pre 3 godine

Нека труби сирена, као у баскету за крај напада.

А ако је Новак по слову правила избачен са турнира и нико, говорим о светској јавности, није то оспорио (мада је некима било жао), шта је овде проблем? Све је у складу са правилима. Прекорачила је време и не видим потребу за коментаром "дигла је руку" или слично.

Gledalac

pre 3 godine

Nije dovoljno sto napadaju Djokovica, za namernu ili nenamernu gresku, vec im sada SMETA i
Srpska sutkinja, koja je donela pravu odluku u pravo vreme. Ali tu se radi o svabici, pa je to
naravno (dramaticna) greska.
Uf, ovaj zapad!

123

pre 3 godine

Precenjena zestoko, ima mnogo boljih zenskih sudinica od doticne.
(Freddy, 7. oktobar 2020 14:55)

Zena je uspesto prosla sve testove i zasluzeno nosi znacku vrhunskog sudije. Ovde nije problem sto je prekoracila vreme nego trenutak kada je dobila opomenu, a jasno je da je spustila glavu ka satu i nije videla da je ova zamahnula da servira? Nemoj da zabusavas i prekoracujes vreme, to je moj odgovor..

Nikola

pre 3 godine

Sto neko rece, neverovatno kako su svuda u svetu SRBI svima trn u oku. Stvarno smo nebeski narod, sve je bilo tacno sto se pricalo 90-ih na domacim televizijama. Ne moze nam niko nista, jaci smo od sudbine, mogu samo da nas mrze, oni koji nas ne vole!!!

slabul8@Yahoo.de

pre 3 godine

Vise se pitam kako je Sigmund mogla u meču protiv K. Mladenović da precuti previd sudije kad je loptica dva puta odskocila, igrala je dalje kao da je to ok???!!!

Gile

pre 3 godine

Sad im izgleda smetaju i srpske sudije. Neverovatno! Da je Đokoviću isto ovo, ovako, u ovakvom momentu suđeno, komentar bi bio - PRAVILA SU JASNA! ŠTA SAD OVDE NIJE JASNO!?

Википедија новинарство

pre 3 godine

Знате како Ненад Крстић Крле рече: "Био је фаул, али то се не свира на крају".

Многи су постали његови следбеници након оспоравања сасвим легитимне пресуде судије. Да ли је први или последњи минут, правило је правило. Браво за Маријану!

Јабучило

pre 3 godine

Нека труби сирена, као у баскету за крај напада.

А ако је Новак по слову правила избачен са турнира и нико, говорим о светској јавности, није то оспорио (мада је некима било жао), шта је овде проблем? Све је у складу са правилима. Прекорачила је време и не видим потребу за коментаром "дигла је руку" или слично.

Laki

pre 3 godine

Pravilo je jasno, serviranje se mora realizovati (loptica pogođena reketom) u roku od 25 sekundi.
Podizanje ruku u 25 sekundi, u ovom slučaju znači da joj je trebalo bar još 1-2 sekunde da realizuje udarac.
Veljovićeva nemački precizna.
E, sada Nemcima smeta kada neko koristi njihovu preciznost potvrđenu gledanjem u sat. Pa u šta da gleda!?
U tarabu!?

123

pre 3 godine

Precenjena zestoko, ima mnogo boljih zenskih sudinica od doticne.
(Freddy, 7. oktobar 2020 14:55)

Zena je uspesto prosla sve testove i zasluzeno nosi znacku vrhunskog sudije. Ovde nije problem sto je prekoracila vreme nego trenutak kada je dobila opomenu, a jasno je da je spustila glavu ka satu i nije videla da je ova zamahnula da servira? Nemoj da zabusavas i prekoracujes vreme, to je moj odgovor..

flex

pre 3 godine

A kad Djokovic nenamerno udari sudiju onda svi zapadnjaci kazu da su pravila jasna, sada kada srpkinja uradi sve po pravilu onda ista nebi trebalo da vaze.....

Ivan

pre 3 godine

Bitno da nije nesvakidasnja scena kada najbolji teniser sveta koji pritom juri gren slem rekord, po zavrsetku gema posalje lopticu u ugao, koja sticajem okolnosti pogadja sudiju, i za to zaradi diskvalifikaciju.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

uhh kako je dobra. drzao joj bi kisobran dok stojim na onoj sudijskoj stolici pored nje.
(Strucni komentator, 7. oktobar 2020 16:02)

Ne, bila je dobra pre botoksa i 'napucenih' usana, a sada je neprirodna i odbojna.
Znam, ukusi su drasticno razliciti, ali 'srpski standard' lepote ne mora da vazi za sve nas ostale.
Bila je lepa devojka... Steta!

belo, oko mene sve je belo

pre 3 godine

Dosta greši Veljović, iako je naša.
(Realno, 7. oktobar 2020 15:17)

O presvetli i pravedni objasni nama neukima i slepima u čemu je pogrešila Veljović.

Gledalac

pre 3 godine

Nije dovoljno sto napadaju Djokovica, za namernu ili nenamernu gresku, vec im sada SMETA i
Srpska sutkinja, koja je donela pravu odluku u pravo vreme. Ali tu se radi o svabici, pa je to
naravno (dramaticna) greska.
Uf, ovaj zapad!

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 3 godine

Ne treba sudija ni da upozorava na istek vremena za servis. Lepo instaliran zvučni signal od jedno 120 Db i rešen problem.

Nikola

pre 3 godine

Sto neko rece, neverovatno kako su svuda u svetu SRBI svima trn u oku. Stvarno smo nebeski narod, sve je bilo tacno sto se pricalo 90-ih na domacim televizijama. Ne moze nam niko nista, jaci smo od sudbine, mogu samo da nas mrze, oni koji nas ne vole!!!

Аhtung

pre 3 godine

I sad mi gledaoci treba sa gledamo kako tuče lopticu o pod pola sata, izvlači gaće iz dupeta, svaki čas briše ruke.o peškir... Od tri sata prosečnog meča na GS, ne gledam ni tri frtalja sata efektivnog tenisa.

my way

pre 3 godine

Gde li je Marijana skoro i vezano za sta cula da su pravila jasna, da mi je znati?. Vreme je isteklo i sudija nije imao izbora... Zigemund eto nije imala srece...

Dejan

pre 3 godine

Čim je promenila lični opis, odmah je promenila i svoj karakter. Pokušava da bude u centru pažnje, na ovaj ili neki drugi način. Spusti se malo na zemlju.

velja

pre 3 godine

Zašto Marijana prati trend starleta? Pogledajte što je uradila usne i jabučice. Jel mora prva asocijacija na žene u Srbiji da budu napućene usne, silikoni, tona šminke?

Boris Banović

pre 3 godine

Samo po pravil'ma , je li servirala u periodu do 25 sekundi, nije ! U 26. sekundi je izbacila lopticu u vis i ......to je to !
Je l' Đokovic izvadio lopticu iz džepa i udario je prema linijskom sudiji, slučajno je pogodio u rame (ne u grkljan), po pravil'ma diskvalifikovan na GS i to je to !
Inače, Marijana Veljović je jedan od najboljih teniskih sudija na svetu, a nije ona kriva što je lepa i zgodna kao anđeo !

Kralj mača

pre 3 godine

Е па јесам ја видео да је неки мушки судија пре пар година на исти начин опоменуо Дел Потра, кад је овај већ подигао руку да сервира. Поента је да он тада није одсервирао на време, баш као ни сада Сигмунд. Још већи је проблем што тада нико није то прокоментарисао, нити замерио судији, док је у случају Маријане Вељовић одмах стигла критика од стране стручног коментатора. Међутим, Маријана се стриктно држала правила, али је њена мана изгледа иста као Ђоковићева. Отуда нон стоп критике на њихов рачун, док се за друге ћути.

mickeyrs

pre 3 godine

Kako rekoše u onoj drugoj vesti, 'opinionista' - ima mišljenje o svemu... pa da se priključim ?

Ovo je očigledna greška Marijane, ali da se sad od toga pravi neka drama a onaj slepac u Rimu 3 (i slovima TRI) aut loptice spaja s linijom po cm-dva i niko da pomene?

Ono što meni mnogo više smeta u pravilu od vremenskog limita za servis je nepreciznost/proizvoljnost od kada to vreme počinje da teče - jeste, stoji da je to od trenutka kada sudija objavi rezultat, ali taj momenat drastično varira.

Recimo, gospođa koja je sudila Thiem Shwartzman meč je maestralno puštala i po 10-15s da ljudi dođu do daha posle iscrpljujućih poena i nije ni govorila rezultat dok ne odu do peškira i malo se oporave... dok gomila sudija prosto odmah kaže rez i uključi tajmer.

Šta sam hteo da kažem - treba imati osećaja za igru ako su pravila već tako 'džentlmenski' sročena, a onda dođe neko da kaže 'pravilo je pravilo' i - izbace te s turnira pozivajući se striktnu primenu istih... tako i Marijana ovde, nema šta ni da gledaš u vreme ako je krenula da podbaci ili joj daj i tu 1s nakon što si pogledala a ona još tapka, pa je onda seci a ne ovako.

Paranoid Android

pre 3 godine

Nema ovde mesta za polemiku - vreme je isteklo i kako/kada je upozorena je prava vaspitna - predugo se koncentrisala tako da je zasluzeno "prekinuta".

Milan_PT

pre 3 godine

Cujte botove koji kazu pravila su pravila, a da se ovo desilo novaku? dali bi ovako pricali?
(salerno, 7. oktobar 2020 18:33)

Ne znam da li bi ovako pričali, ali znam da niko ne bi umeo ovako nepismeno da napiše...

Rac

pre 3 godine

Zar ovdje pravila nijesu pravila?
Kad je Nole slucajno pogodio sudiju, pravila su bila pravila.
A sad ovdje - dileme?
Zašto? I to od onih koji su Novaku zamjerili što je to uradio.

Dejan

pre 3 godine

Puna pravda je uvek i puna nepravda! Nije li i naš gospod osuđen po svim pravilima i zakonima onog vremena?! Da je sudija barem malo oslušnuo i srce ne bi osudio samog Boga na smrtnu kaznu! Danas, više nego ikad, živimo u vremenu u kome se trude da nam dokažu da duša i srce ne postoje i da je samo materija, statistika i njihova satanska pravila ono što je važno! Dakle, sudija koji se uklapa u taj duh će biti podržan i dobro proći. Žena je to očigledno shvatila!

Аhtung

pre 3 godine

@Nikola:

Sorensen je Šveđanin ili Danac, a ne Nemac, i sudio je kada je selektor bio Čiča, ili sam ja mnogo star!? Ko je sudio Srbija - Australija, kad je Antara bio selektor!? U stvari, ja se ovih selektora posle njega i ne sećam. Zapravo ja ne znam ni ko je sada selektor!

mickeyrs

pre 3 godine

Da odg samom sebi, tj ogradim se - prvi upitnik nije posledica nepismenosti i užasavajuće upotrebe ? gde im nije mesto u poslednje vreme, nego sam stavio smajli koji očito ne prolazi u plain text komentarima.

Ontopic, za sve koji se pozivaju na striktnu primenu pravila, ovo je ekvivalent fudbalskog sudije koji ne pusti očiglednu prednost i onda krenu komentari 'pa bio je faul'. Nisu sva pravila striktna, ali bolje da ne ulazimo u tu tematiku... Dobra je Marijana, generalno odlično sudi, ali svi možemo da pogrešimo i ne treba je sad zbog ovoga razvlačiti.

Nikola

pre 3 godine

Sto neko rece, neverovatno kako su svuda u svetu SRBI svima trn u oku. Stvarno smo nebeski narod, sve je bilo tacno sto se pricalo 90-ih na domacim televizijama. Ne moze nam niko nista, jaci smo od sudbine, mogu samo da nas mrze, oni koji nas ne vole!!!

Gile

pre 3 godine

Sad im izgleda smetaju i srpske sudije. Neverovatno! Da je Đokoviću isto ovo, ovako, u ovakvom momentu suđeno, komentar bi bio - PRAVILA SU JASNA! ŠTA SAD OVDE NIJE JASNO!?

Gledalac

pre 3 godine

Nije dovoljno sto napadaju Djokovica, za namernu ili nenamernu gresku, vec im sada SMETA i
Srpska sutkinja, koja je donela pravu odluku u pravo vreme. Ali tu se radi o svabici, pa je to
naravno (dramaticna) greska.
Uf, ovaj zapad!

Википедија новинарство

pre 3 godine

Знате како Ненад Крстић Крле рече: "Био је фаул, али то се не свира на крају".

Многи су постали његови следбеници након оспоравања сасвим легитимне пресуде судије. Да ли је први или последњи минут, правило је правило. Браво за Маријану!

Dejan

pre 3 godine

Puna pravda je uvek i puna nepravda! Nije li i naš gospod osuđen po svim pravilima i zakonima onog vremena?! Da je sudija barem malo oslušnuo i srce ne bi osudio samog Boga na smrtnu kaznu! Danas, više nego ikad, živimo u vremenu u kome se trude da nam dokažu da duša i srce ne postoje i da je samo materija, statistika i njihova satanska pravila ono što je važno! Dakle, sudija koji se uklapa u taj duh će biti podržan i dobro proći. Žena je to očigledno shvatila!

123

pre 3 godine

Precenjena zestoko, ima mnogo boljih zenskih sudinica od doticne.
(Freddy, 7. oktobar 2020 14:55)

Zena je uspesto prosla sve testove i zasluzeno nosi znacku vrhunskog sudije. Ovde nije problem sto je prekoracila vreme nego trenutak kada je dobila opomenu, a jasno je da je spustila glavu ka satu i nije videla da je ova zamahnula da servira? Nemoj da zabusavas i prekoracujes vreme, to je moj odgovor..

Boris Banović

pre 3 godine

Samo po pravil'ma , je li servirala u periodu do 25 sekundi, nije ! U 26. sekundi je izbacila lopticu u vis i ......to je to !
Je l' Đokovic izvadio lopticu iz džepa i udario je prema linijskom sudiji, slučajno je pogodio u rame (ne u grkljan), po pravil'ma diskvalifikovan na GS i to je to !
Inače, Marijana Veljović je jedan od najboljih teniskih sudija na svetu, a nije ona kriva što je lepa i zgodna kao anđeo !

Laki

pre 3 godine

Pravilo je jasno, serviranje se mora realizovati (loptica pogođena reketom) u roku od 25 sekundi.
Podizanje ruku u 25 sekundi, u ovom slučaju znači da joj je trebalo bar još 1-2 sekunde da realizuje udarac.
Veljovićeva nemački precizna.
E, sada Nemcima smeta kada neko koristi njihovu preciznost potvrđenu gledanjem u sat. Pa u šta da gleda!?
U tarabu!?

belo, oko mene sve je belo

pre 3 godine

Dosta greši Veljović, iako je naša.
(Realno, 7. oktobar 2020 15:17)

O presvetli i pravedni objasni nama neukima i slepima u čemu je pogrešila Veljović.

flex

pre 3 godine

A kad Djokovic nenamerno udari sudiju onda svi zapadnjaci kazu da su pravila jasna, sada kada srpkinja uradi sve po pravilu onda ista nebi trebalo da vaze.....

Ivan

pre 3 godine

Bitno da nije nesvakidasnja scena kada najbolji teniser sveta koji pritom juri gren slem rekord, po zavrsetku gema posalje lopticu u ugao, koja sticajem okolnosti pogadja sudiju, i za to zaradi diskvalifikaciju.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

uhh kako je dobra. drzao joj bi kisobran dok stojim na onoj sudijskoj stolici pored nje.
(Strucni komentator, 7. oktobar 2020 16:02)

Ne, bila je dobra pre botoksa i 'napucenih' usana, a sada je neprirodna i odbojna.
Znam, ukusi su drasticno razliciti, ali 'srpski standard' lepote ne mora da vazi za sve nas ostale.
Bila je lepa devojka... Steta!

Kralj mača

pre 3 godine

Е па јесам ја видео да је неки мушки судија пре пар година на исти начин опоменуо Дел Потра, кад је овај већ подигао руку да сервира. Поента је да он тада није одсервирао на време, баш као ни сада Сигмунд. Још већи је проблем што тада нико није то прокоментарисао, нити замерио судији, док је у случају Маријане Вељовић одмах стигла критика од стране стручног коментатора. Међутим, Маријана се стриктно држала правила, али је њена мана изгледа иста као Ђоковићева. Отуда нон стоп критике на њихов рачун, док се за друге ћути.

mickeyrs

pre 3 godine

Kako rekoše u onoj drugoj vesti, 'opinionista' - ima mišljenje o svemu... pa da se priključim ?

Ovo je očigledna greška Marijane, ali da se sad od toga pravi neka drama a onaj slepac u Rimu 3 (i slovima TRI) aut loptice spaja s linijom po cm-dva i niko da pomene?

Ono što meni mnogo više smeta u pravilu od vremenskog limita za servis je nepreciznost/proizvoljnost od kada to vreme počinje da teče - jeste, stoji da je to od trenutka kada sudija objavi rezultat, ali taj momenat drastično varira.

Recimo, gospođa koja je sudila Thiem Shwartzman meč je maestralno puštala i po 10-15s da ljudi dođu do daha posle iscrpljujućih poena i nije ni govorila rezultat dok ne odu do peškira i malo se oporave... dok gomila sudija prosto odmah kaže rez i uključi tajmer.

Šta sam hteo da kažem - treba imati osećaja za igru ako su pravila već tako 'džentlmenski' sročena, a onda dođe neko da kaže 'pravilo je pravilo' i - izbace te s turnira pozivajući se striktnu primenu istih... tako i Marijana ovde, nema šta ni da gledaš u vreme ako je krenula da podbaci ili joj daj i tu 1s nakon što si pogledala a ona još tapka, pa je onda seci a ne ovako.

my way

pre 3 godine

Gde li je Marijana skoro i vezano za sta cula da su pravila jasna, da mi je znati?. Vreme je isteklo i sudija nije imao izbora... Zigemund eto nije imala srece...

Dejan

pre 3 godine

Čim je promenila lični opis, odmah je promenila i svoj karakter. Pokušava da bude u centru pažnje, na ovaj ili neki drugi način. Spusti se malo na zemlju.

Аhtung

pre 3 godine

I sad mi gledaoci treba sa gledamo kako tuče lopticu o pod pola sata, izvlači gaće iz dupeta, svaki čas briše ruke.o peškir... Od tri sata prosečnog meča na GS, ne gledam ni tri frtalja sata efektivnog tenisa.

velja

pre 3 godine

Zašto Marijana prati trend starleta? Pogledajte što je uradila usne i jabučice. Jel mora prva asocijacija na žene u Srbiji da budu napućene usne, silikoni, tona šminke?

slabul8@Yahoo.de

pre 3 godine

Vise se pitam kako je Sigmund mogla u meču protiv K. Mladenović da precuti previd sudije kad je loptica dva puta odskocila, igrala je dalje kao da je to ok???!!!

mickeyrs

pre 3 godine

Da odg samom sebi, tj ogradim se - prvi upitnik nije posledica nepismenosti i užasavajuće upotrebe ? gde im nije mesto u poslednje vreme, nego sam stavio smajli koji očito ne prolazi u plain text komentarima.

Ontopic, za sve koji se pozivaju na striktnu primenu pravila, ovo je ekvivalent fudbalskog sudije koji ne pusti očiglednu prednost i onda krenu komentari 'pa bio je faul'. Nisu sva pravila striktna, ali bolje da ne ulazimo u tu tematiku... Dobra je Marijana, generalno odlično sudi, ali svi možemo da pogrešimo i ne treba je sad zbog ovoga razvlačiti.

Аhtung

pre 3 godine

@Nikola:

Sorensen je Šveđanin ili Danac, a ne Nemac, i sudio je kada je selektor bio Čiča, ili sam ja mnogo star!? Ko je sudio Srbija - Australija, kad je Antara bio selektor!? U stvari, ja se ovih selektora posle njega i ne sećam. Zapravo ja ne znam ni ko je sada selektor!

Јабучило

pre 3 godine

Нека труби сирена, као у баскету за крај напада.

А ако је Новак по слову правила избачен са турнира и нико, говорим о светској јавности, није то оспорио (мада је некима било жао), шта је овде проблем? Све је у складу са правилима. Прекорачила је време и не видим потребу за коментаром "дигла је руку" или слично.

Paranoid Android

pre 3 godine

Nema ovde mesta za polemiku - vreme je isteklo i kako/kada je upozorena je prava vaspitna - predugo se koncentrisala tako da je zasluzeno "prekinuta".

Milan_PT

pre 3 godine

Cujte botove koji kazu pravila su pravila, a da se ovo desilo novaku? dali bi ovako pricali?
(salerno, 7. oktobar 2020 18:33)

Ne znam da li bi ovako pričali, ali znam da niko ne bi umeo ovako nepismeno da napiše...

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 3 godine

Ne treba sudija ni da upozorava na istek vremena za servis. Lepo instaliran zvučni signal od jedno 120 Db i rešen problem.

Rac

pre 3 godine

Zar ovdje pravila nijesu pravila?
Kad je Nole slucajno pogodio sudiju, pravila su bila pravila.
A sad ovdje - dileme?
Zašto? I to od onih koji su Novaku zamjerili što je to uradio.