Ponedeljak, 20.04.2015.

10:28

Sa kim se sukobio Vujošević?

Kraj polufinalne serije ABA lige obeležio je incident u tunelu "Pionira" u kome su učestvovali trener Partizana Duško Vujošević i zasad nepoznate osobe.

Izvor: B92

Sa kim se sukobio Vujoševiæ? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Razocarani Srbin

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!
(Rojalista, 20. april 2015 19:41)
Molim te trazi pravnu drzavu i za slucaj sto je cika Covic upao u prostorije KSS i demolirao ih kad je cuo da ce Grbovic da bude u savezu a to nijedne novine nisu smele da objave...molim te krivicnu odgovornost i novinara jer precutkuju istinu.

Rojalista

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!

DraganO

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :)
(henry14, 20. april 2015 13:12)

NEPROCENJIVO!

Koga ce vecera da glorifikuju, KK Konstantin... da vidimo veceras senzacionalizam i egzibicionizam samoproklamovanog poznavaoca kosarke i jos po necega. Da cujemo kako je to partizan pobedio zbog dobre igre a ne zbog katastrofalne igre Zvezde, ma tema koliko hoces, suze ce da teku, e sad kako kome.

Djokara

pre 9 godina

Ma otkinuli smo ih od košarke pa čika dulo mora neku scenu da napravi. Bla, bla koliko smo loših stvari samo čuli i videli od čika dula. Nije mu lako.

Dule ga izdevetao i poslao heroja u prašinu

pre 9 godina

"A šta će Vujoševiću telohranitelj ako je čist i pošten..." Veću glupost nisam odavno pročitao. Postavi to pitanje vučićima.

ako činjenice nisu na našoj strani, ko ih šiša

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)


šef ČIJEG obezbeđenja?
partizanovog službenog ili vujoševićevog privatnog?
ako je ovo drugo - ni njemu nije bilo mesto tu gde se našao, da ne spominjem koliko je apsurdno kada trener ima obezbeđenje pred svojim navijačima...

mille grobar

pre 9 godina

U 5-oj sekundi se lik jasno vidi pored Mitrovica a u 15-oj sekundi je vec stigao da se rasprica na tel,satro...Nego glumi nevinasce,kao ja telefonirao a ovaj me iz cista mira napao.Lik je bio u tunelu sa jasnom namerom da provocira a otkud on tamo...sigurno se nije sklonio na tiho mesto da obavi telefonski poziv.(Mislim na snimak Mitroviceve izjave)

sofronije

pre 9 godina

Hrabar na buku al ga Dule izdevetao za sve pare. Dule Vujosevic jedina prava opozicija u ovoj zemlji. Sa bahatima i ne moze drugacije nego bahato, oni drugi jezik ne razumeju.

hehe

pre 9 godina

A čekaj...predsednik Ninković ,direktor Ristović....šta onda dodje Čović ? Vlasnik ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 20. april 2015 12:13)

pa legenda

aleksandar

pre 9 godina

dobri ljudi smirimo strasti,sudjenje jeste bilo ocajno ali bi diva dobila i da je bilo posteno,vilijams bi ubacio u zadnjoj sekundi i bilo bi nam jos teze,priznajem.Gagi i Luka su gospoda,cestitke divi,uzivajte

Smit

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
Da,bas je muski odreagovao,tipicno u svom a i stilu pravog grobara.Dok je covek pricao mobilnim i bio okrenut ledjima,on je pokusao da ga udari ili udario na podmukao i svirep nacin ali to je za vas muski jer ste svi tetkice.Da nisu bili zandarmerci,taj lik bi ga sravnao sa zemljom.

Botovanje ludom radovanje

pre 9 godina

Mi da smo kao narod pametni, a nismo, pa niko pošten da ne ode ni na jednu utakmicu bilo kog kluba sve dok krimosi vode tamo glavnu reč... A šta radimo? Prepucavamo se jel kriv Vujošević il je kriv ovaj "vođa navijača"...

jeste

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
- Jeste, a mi sve znamo sta je ko kome rekao, ko je prvi udario...

duki

pre 9 godina

Dosta više gluposti. Ko je kome šta rekao, ko je kome pretio, ko je koga optužio,, ko je kome šta u saopštenju napisao,, ko je kome......
Košarka je divan sport. Vole ga svi. Igrači koji igraju u našim vrhunskim klubovima (PAR i CZV) su uglavnom reprezentativci, srebrni sa SP. Loši ljudi u klubovima upropastiće te momke. Partizanovi igrači prenervozni i očigledno spremljeni da uz pomoć svih sredstava pobede, a Zvezdini, spremni na provokacije kako bi iskoristili stanje Partizanovih igrača.
Nažalost, Vujoševiću, Čoviću i njima sličnim nije mesto u košarci. Ako hoćemo košarku kakvu smo nekada voleti treba je reformisati i očistiti od ljudi koji su zadojeni mržnjom.

Toliko

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!
(Homer Simpson, 20. april 2015 11:26)
Verovatno zato sto su sve srpske sudije na platnom spisku partizana,ili su kumovi i pobratimi pojedinaca iz vase uprave.Nadala se Aba liga da ce onemoguce najbolji tim u ligi da udje u finale i tako daju sansu nekom drugom da je osvoji ali nisu uspeli u tome.MNOGO SMO JACI!

jololo

pre 9 godina

"Nego jel se javio Vesterman a Lovernj??? Samo pitam!
(Zgazi ih sve, 20. april 2015 12:03)"

Tsk, tsk, koji kompleks. Pa ti momci su osvojili ABA ligu protiv vas i 2 KLS titule... Sam sebe si porazio...

Doktor86

pre 9 godina

Covek resio da uzme zakon u svoje ruke,toliko je izgubio kompas.Ako nekome tu nije mesto,reaguju organi reda.Uzgred,covek koji je sa Vujosevicem resio da "deli pravdu" je njegov telohranitelj.Postavlja se pitanje kako je on imao pristup sluzbenim prostorijama,i sta ce jednom treneru telohranitelj na utakmici?Grobari ne pravite se naivni, u pitanju je fizicki napad koji je uzivo prenosen na televiziji i koji je video celi region.I ko ce uopste vise hteti takvom coveku da bude sponzor?Vas elitzam se sinoc video na delu.Nas kapiten daje izjavu kako mu je zao sto nismo zajedno u EL a vas trener-predsednik se u isto vreme par metara dalje tuce.U pravu ste kad kazete da nismo isti.

Lalalaa

pre 9 godina

Volim partizan ali ne i duleta,nevezano za ovaj slucaj. Negovo davljenje igraca na terenu i dobacivanja i psovke svima, ne idu u korist ni partizanu a ni sportu. Pozz

Istina

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)
# Link komentara
Sef cijeg obezbedjenja?Vaseg trenera?Koliko tada on ima ljudi u obezbedjenju,ako je ispravan covek,ako ima i sefa tog obezbedjenja?Od koga i od cega da ga brani,medju prepunom halom,iskljucivo svojih ljudi?I na kraju,taj covek nikog nije taknuo,nego je Vujosevic nasrnuo na njega i zna se da je iskljucivo on kriv.Uostalom,ovaj bi ga razbio ko beba zvecku,da je doslo do fizickog kontakta,Baron je napao samo s ledja.
Poklopljen si cinjenicama,sine,a sada idi i placi jos malo a Evroligu ces naredne dve decenije da gledas samo preko TV aparata.

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

A ko je onaj celavi sto brani Vujosevica!?
(Max, 20. april 2015 10:55)

Mirko Pavlovic
(Nikad kao Bane..., 20. april 2015 11:59)

Ipak nije, ali lici :)

Sto se tice Vujosevicevog postupka, ne znam kako to drugacije treba da se postupa sa vodjama gostujuci navijaca koji upadnu u sluzbene prostorije i vredjaju clanove kluba. Isto bih rekao i da je Radonja opleo nekog Partizanovog vodju. Ok, reci cete, treba da ih zamole da izadju. Ok, moze. Ali u nekoj drugoj Srbiji u kojoj ce prvo milion bitnijih stvari biti uredjeno, npr. da ne moze obezbedjenje funkcionera kluba da prebije novinara i da se svi prave ludi. I to jos novinara koji je otvoreni simpatizer tog kluba.

Ne bih bio u kozi tog Sojica kad se sledeci put pojavi na Severu, ili bilo gde u gradu. Tukao ga Dule Vujosevic, duplo stariji od njega i tesko bolestan, blam na kub...

poklapam pantere

pre 9 godina

"predlazem sojicu da tuzi dula,snimak postoji.sud ce presuditi po zakonu i dokazima,valjda.
(deran, 20. april 2015 12:10)"

Kao sto je presudio u slucaju Andjus. Snimak postoji, jos i bolji, ali policija ga sakrila... Hahahaha...

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :) (henry14, 20. april 2015 13:12)

Kad krene s knedlom u grlu. A grba nervoza ahahahahahahaha...
Kakvo ce to smejanje da bude, a tek ukljucenja ahahahahahahaha

Ris

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda
(zagor, 20. april 2015 11:02)

Ajde ne sitnicari. Sta znaci "prvi covek" kluba? Nestalo je 16 mil. duga (niko nije odgovarao), dve godine se kupuju igraci ko carape, mase se excel tabelama, Insajder je zabavna emisija, Roto kos je humanitarna organizacija...

sinisa

pre 9 godina

@dingospo grobar mogu samo da zamislim koliko si se tresao od nervoze i besa dok si probao da srocis svoj bedni ironicni komentar :) da ste prosli bila bi Zveda, ovako je Fmp.. poenta je da ste razbijeni, a ti nastavi da se nerviras :D

Elita

pre 9 godina

Vujošević je postavio pitanje zašto je u tunelu omogućen pristup osobama koje nisu službena lica, predstavnici klubova ili igrači.

A osoba licni tenohranitelj DV je predstavnik kluba ili igrac? Setimo se Vrsca.

Nikola

pre 9 godina

Nemojte samo molim vas da poistovecujete to sto se u tunelu nasao navijac koji nije smeo da bude tu, sa tim sto ga je trener kluba napao bez razloga prvi i udario pesnicom u glavu. To je vec nisko i za vas grobare. Inace u normalnim uslovima ako je neko tu ko ne treba da bude krivi se domacin zbog lose organizacije, ali u svakom slucaju ako nije trebao da bude tu trebala je zandarmerija da ga isprati a ne da Vujosevic krene sa batinama. Izgovori tipa sta je on tu trazio su blago receno smesni. A da ne pominjem one pretnje sudijama, pa samo za ova zadnja dva dana treba da dobije dozivotnu zabranu...PS a sta ce Duletu privatno obezbedjenje na putu od terena do svlacionice!?!?!?!

Zoki

pre 9 godina

Sad znamo i ko je organizovao Bogdanova u Djenovi kao i za napad na golmana reprezentacije. Isti ljudi koji i dalje manipulisu ovim clanovima uprave CZ. Ispade da su clanovi uprave CZ krivi za Djenovu i npr gubitak bodova protiv Albanije. U Zelezniku ih nisu kaznili jer su "samo" napali Partizan

Pitanje

pre 9 godina

A sta ce Vujosevicu telohranitelj,ako je toliko cist i ispravan i to medju 7000 svojih navijaca?Od koga da ga brani?Da nije trebalo na njegov mig da nasrne na nekog iz Zvezdinog rukovodstva?

relort

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!

DedaMiloje

pre 9 godina

Dzaba ljudi sve ovo, poslali smo vas u čitanke sinoć, ajd zdravo, samo pišite saopštenja i vidite kako da platite igrače. Sve se vraća, uprava i trener Partizana su siledzije i zlo srpskog sporta i kao takve molim Grobare da ih oteraju.

Predo

pre 9 godina

Mene u ovom svemu ne brine Vujošević, nego ovoliko opravdavanje njegovih postupaka. Znači, vi smatrate da ako vam neko kaže nešto što vam se ne dopada, imate pravo da ga udarite, tj. uzimate zakon u svoje ruke. Znači svi oni, kojima Vujošević pominje rodbinu tokom meča bi imali apsolutno pravu da ga udare, a civilizovani ljudi se prave da ga ne čuju. Verujem i da je istukao sudije, kojima je preksinoć pretio, većina vas bi to opravdala.
Znam da mnogi ništa ne čitaju, ali pročitajte jedno od najvećih dela srpske književnosti "Vođu" Radoja Domanovića. I barem jednom razmišljajte svojom glavom.

Sportski pozdrav

pre 9 godina

Dule majstore cenim tvoju borbu za Partizan i to sto ne das na njega, ali mislim da je vreme za Miloju a tebi neka funkcija i da nastavis borbu kroz tu funkciju

*

pre 9 godina

"ispostavilo se da je krupniji čovek pored Vujoševića član njegovog obezbeđenja."

Sta radi covek iz.Vujosevicevog obezbedjenja ispred svlacionice, to se niko ne pita. To znaci da i Zvezda ima pravo da uvede telohranitelja u restriktivni prostor.

GM

pre 9 godina

Pravo pitanje, koje ima veze sa sportom glasi...

Da li ce biti podignuta optuznica protiv trenera KKP zbog pretnji upucenih kosarkaskim sudijama, kao i nakon toga zbog fizickog napada u kojem je prvi napao 'navijaca Zvezde'...

AHTUNG DIHTUNG

pre 9 godina

Ko da je bitno ko je, neka cvećka sigurno nije ali nije u tome poenta, rekao je da ga je neko glasno opsovao u uvo a ovaj čovek razgovara telefonom 3m od njega i DV ga udara bukvalno sa leđa. The End. O tome se radi.

I to smo svi videli svojim očima.

Da li je on ratni zločinac ili direktor vrtića nije bitno, a taman i da jeste ovo prvo nije na njemu da sprovodi pravdu, i to još na ovaj način..

poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.

panteroid

pre 9 godina

Sta ce vodja navijaca pored direktora i sekretara kluba? Jel sav nas sport u rukama vodja navijaca pa se bez njih ne moze?Da sme zandarmerija da se obracuna sa njima ne bi morali treneri da im objasnjavaju gde im je mesto.

Bane

pre 9 godina

(Webber, 20. april 2015 10:36)

Prvo pitanje je šta taj radi tamo. On samo sa službenom legitimacijom može da bude u delu hale gde su igrači. To niko iz Uprave bilo kog tima nema osim predsednika i pod predsednika. Drugo šta rade navodno članovi "UO" na klupi tima to nisam video nigde osim nas. Sve u svemu huligani vode glavnu reč a vi se prepirete oko gluposti.

vase ime

pre 9 godina

Jedina prava postavka stvari je da imamo kriminalce na obe strane i u Zvezdi i u Partizanu. Oni iz celog ovog cirkusa lepo prihoduju. I na ovaj ili onaj nacin saradjuju, jer jedni bez drugih ne bi mogli. Pritom ocekuju da se obican svet glozi i sukobljava tako sto ce izabrati na kojoj je strani. A obe strane su podjednako lose.

joca

pre 9 godina

Prvo pitanje sta vodja navijaca trazi tu i jos stoji opusteno pored zanradmerije,na snimku se ako bolje pogledate jasno vidi da je nesto dobacio,ne znam dal je u pitanju posovka,ali jasno je da Vujosevic nista nije lagao. Samo nije trebao da ga udari,ali je to uradio

Philly

pre 9 godina

Ako cemo iskreno, kao navijaca Zvezde sramota me je ovakvih likova koji se pojavljuju na Zvezdinim utakmicama. Oni i vode sramna i pogrdna skandiranja vredjajuci igrace protivnika na najgori moguci nacin. Drugo, ako Zvezda kao i Partizan ima svojih 20 ulaznica za clanove kluba (predsed., gensek, podpred... itd) oni neka odaberu koje ce ljude da dovedu. A redarske sluzbe, delegati i sudije su tu da one "zabranjene" ili one koji ruse sportsku atmosveru uklone. I na kraju, Vujosevic se spustio ispod nivoa tog "prijatelja" kluba samim tim sto mu je uvratio udarcima. Kakva sramota...

Dingospo Grobar

pre 9 godina

Ja kao veliki grobar moram da odam priznanje protivniku.Nije mala stvar za par godina podici jedan klub na tako visok nivo u svakom smislu,i organizacionom,finansiskom,igrackom itd.
Cele sezone su bili prvi i zasluzeno otisli u finale aba lige,nadigravsi nas potpuno.Jos jednom iskrene cestitke FMP-u i nadam se da je ovo pocetak jednog velikog rivalstva kao sto smo godinama imali sa KK Crvenom Zvezdom.Na zalost Zvezda vise ne postoji,ali je za nasu kosarku dobro sto se pojavio mocan i jak FMP.
Iskrene cestitke i puno srece u finalu...

dax

pre 9 godina

Duleta ne podnosim organskini mislim da lose utice na mlade a pogotovo na mlade kosarkase partizana ali dokle ce vise krimosi da rade za klubove????

Shone

pre 9 godina

Sta je tu cudno? Pa Zvezdu i vode njeni navijaci vec dugi niz godina!Zandarmeriju i drzavu, takodje vode Zvezdini navijaci! Ovaj Sojic je poznati tabadzija i vazi za jednog od cenjenijih huligana na Zvezdinom severu! Jedina dobra stvar, pored svih ocajnih je sto ce mu bar malo pasti uticaj i samopouzdanje, posto je prema onom sto ja znam dobio batine od mnogo starijeg coveka, cije zdravstveno stanje nije bas najbolje! Sad ce valjda prestati novinarke da napada!

Stefan

pre 9 godina

Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.

Delija_KV

pre 9 godina

Zar je vaznije ko je osoba koja je bila napadnuta od toga ko je inicirao i zapoceo sukob... Lepo sad cipiripi da plati coveku sto ga je napao pa nek ga opet napadne fizicki.

zagor

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda

Homer Simpson

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!

Ratko

pre 9 godina

Jeste taj je vodja ali vodja puta! Koji bre Sojic? To neki njihov drugar ili sta vec radi sa njima. Jeste navijac Zvezde kao sto su i milioni drugih. Ti ljudi su pratili kosarkase i strucni stab da ih slucajno neko ne bi napao. Okolnosti svakako nisu bile normalne sto je uvek kada igraju Zvezda i Partizan. Sta je problem sto su bili kod svlacionica? I koji je onaj celavi nabildovani sa Vujosevicem? Moglo je sve to verbalno da se zavrsi a ne tucom kao mala deca.

ona da radja, on da pali pekare

pre 9 godina

Botine ce braniti Zvezdu jer svi znamo ko je iza nje, grobari ce umanjivati odgovornost Vujosevica, a istina nije ni na cijoj strani, a najmanje na strani kosarke ili Srbije.

York

pre 9 godina

Covek je bio 2 puta u Hali pionir znaci po dogovoru dve strane pripada KKCZ i nema veze dal je navijac ili ne jer su svi oni navijaci cak i igraca.Imao je prava da bude tu a VUjosevic da bije nekog nije imao pravo.

buki

pre 9 godina

Mozete da pljujete Zvezdu koliko hocete za odluku o ulaznicama i kao sto ste govorili da ce 150 grobara nadjacati sve nas. Pa evo koliko je vama znacio domaci teren! Veoma razumna odluka Zvezde, ko zna sta je moglo biti da su bili gostujuci navijaci

bangeja

pre 9 godina

Ја навијам за Звезду или Партизан и желео бих да гледам утакмицу.Кога да замолим да купим карту.Само желим да гледам и жив одем кући.Можда поведем и ћеркицу и да проведемо лепо поподне.Да ли је то могуће?

Voyager

pre 9 godina

Kvalitet Zvezdine košarke ni prethodnih godina nije bio lošiji od Partizanove. Izostajalo je iskustvo u smislu prljavih radnji i dok se Zvezda nije spremila za apsolutno sve što DV kuhinja može da spremi, rezultat je izostajao.
Kao Zvezdaš ne bih voleo da se ikada više ponovi makar jedan nameran faul u derbijima a kamoli sve ono što se ranije a i ove godine dešavalo.
Jednostavno, znamo koliko su prljavi, spremili smo se, isto tako odgovorili i rezultat je ovakav.
Tužno je što se sve deformisalo.

dr

pre 9 godina

Sve te vodje vole Zvezdu do zadnjeg dinara, Zvezdoo plati meeeee... I otkud on u sluzbenim prostorijama? Pa usao preko svojih dobrih drugara zandarma i policije.

Milan

pre 9 godina

Znaci Vujosevic, sportski radnik, trener je izucki nasrnuo na coveka za koga kazete da je iz kriminogene sredine, kako to nas MUP voli da definise.
Zanimljiv potez. Pitam se, ko to ima hrabrost da udari na "opasnog" momka u ovoj zemlji...

nba

pre 9 godina

Ajde malo da vidimo i drugu stranu medalje.
Trener kaze "Nestali clanovi uprave na poluvremenu"
Stevan Sojić prekida pitanja novinarke B92 upucena Terzicu.
Covek na utakmicama sedi na klupi,proziva na konferenciji za stampu.
Sinoc je verovatno posle incidenta izvadio DB znacku policiji i otisao.
Ali sta to sve vredi kad je Dule najgori na svetu.

nema kraja nasoj ljubavi

pre 9 godina

u prvim sekundama klipa se vidi iza mitrovica covek koji je i prosle godine u zelezniku posle utakmice ulazio u teren i nasrtao na Bogdanovica.. Ko je on i ko mu je dozvolio da opet bude tu na utakmici na kojoj je kkp domacin,narocito posle insistiranja kluba iz zeleznika da se igra bez gostujucih navijaca? Bas nesto i ne verujem da je clan uprave a nadam se da ce se saznati ko je i ko mu je dozvolio da se nadje tu u tom trenutku..

vidoje

pre 9 godina

Pitanje "Sa kim se sukobio Vujosevic" je retoricko. Svi znamo da je on vec godinama u sukobu sa istinom i cinjenicama.on je najveci protivnik sam sebi.

kamiondžija

pre 9 godina

Ko je bre ovaj lik? Da se razumemo, zvezdaš sam, Vujošević treba da bude krivično gonjen zbog onoga što je uradio, ali neću ovakve likove u Zvezdi, ni u FK, a u KK pogotovo!

Miško

pre 9 godina

Banana vlast koja kao jedini svoj uspeh ističe borbu protiv kriminala i korupcije, a onda nam svemoćni premijer kaže kako država nije u stanju da se bori protiv "navijača". Doveli su žandarmeriju u pat poziciju otpuštanjem ljudi koji su obezbeđivali paradu ponosa i tako još jednom pokazali da je ovo privatna država jednog nakaradnog uma, njegovog brata i poltrona...

translucent

pre 9 godina

Ne opravdavam reakciju Vujoševića, ali ta osoba uopšte nije smela biti ni u hali, a kamo li u tunelu.
Čemu dovođenje ovakvih likova u svojstvu "članova uprave", kako je to rekao Radonjić, kada je svima jasno da je Zvezda bolja. Jedini logični zaključak je da je doveden kako bi napravio neku provokaciju i izazvao incident.

Webber

pre 9 godina

a snimku skandala, koji je bacio još jednu mrlju na derbi, vidi se kako Vujošević udarcem započinje fizički sukob sa osobom koja razgovara telefonom, posle čega je poletelo još nekoliko udaraca, a zatim se umešala policija.

Vujošević je rekao da je "prolazio hodnikom, kada ga je neko glasno opsovao", nakon čega je nastala gužva.


Sta treba reci? Koliko puta ce taj Vujosevic biti uhvacen u lazi?

Covek taj kakav god da je zaposlen je u kkcz i imao je pravo da bude tu, jel to razlog da nekog napada?

Никола_ЦЗБГ

pre 9 godina

Зашто навијачи Партизана не смене овог човека? Из дана у дан све више уништава ваш клуб...

no.32

pre 9 godina

Bitno je da su svi odmah optuzili Vujosevica. Ko je ovaj lik i sta radi u tunelu sa sluzbenim licima? Bitno je da niko bez karte nije mogao da se priblizi Pioniru od zandarmerije, a u tunelu ovakva sumnja faca.

dr

pre 9 godina

Sve te vodje vole Zvezdu do zadnjeg dinara, Zvezdoo plati meeeee... I otkud on u sluzbenim prostorijama? Pa usao preko svojih dobrih drugara zandarma i policije.

dax

pre 9 godina

Duleta ne podnosim organskini mislim da lose utice na mlade a pogotovo na mlade kosarkase partizana ali dokle ce vise krimosi da rade za klubove????

Shone

pre 9 godina

Sta je tu cudno? Pa Zvezdu i vode njeni navijaci vec dugi niz godina!Zandarmeriju i drzavu, takodje vode Zvezdini navijaci! Ovaj Sojic je poznati tabadzija i vazi za jednog od cenjenijih huligana na Zvezdinom severu! Jedina dobra stvar, pored svih ocajnih je sto ce mu bar malo pasti uticaj i samopouzdanje, posto je prema onom sto ja znam dobio batine od mnogo starijeg coveka, cije zdravstveno stanje nije bas najbolje! Sad ce valjda prestati novinarke da napada!

nba

pre 9 godina

Ajde malo da vidimo i drugu stranu medalje.
Trener kaze "Nestali clanovi uprave na poluvremenu"
Stevan Sojić prekida pitanja novinarke B92 upucena Terzicu.
Covek na utakmicama sedi na klupi,proziva na konferenciji za stampu.
Sinoc je verovatno posle incidenta izvadio DB znacku policiji i otisao.
Ali sta to sve vredi kad je Dule najgori na svetu.

panteroid

pre 9 godina

Sta ce vodja navijaca pored direktora i sekretara kluba? Jel sav nas sport u rukama vodja navijaca pa se bez njih ne moze?Da sme zandarmerija da se obracuna sa njima ne bi morali treneri da im objasnjavaju gde im je mesto.

kamiondžija

pre 9 godina

Ko je bre ovaj lik? Da se razumemo, zvezdaš sam, Vujošević treba da bude krivično gonjen zbog onoga što je uradio, ali neću ovakve likove u Zvezdi, ni u FK, a u KK pogotovo!

Miško

pre 9 godina

Banana vlast koja kao jedini svoj uspeh ističe borbu protiv kriminala i korupcije, a onda nam svemoćni premijer kaže kako država nije u stanju da se bori protiv "navijača". Doveli su žandarmeriju u pat poziciju otpuštanjem ljudi koji su obezbeđivali paradu ponosa i tako još jednom pokazali da je ovo privatna država jednog nakaradnog uma, njegovog brata i poltrona...

Dingospo Grobar

pre 9 godina

Ja kao veliki grobar moram da odam priznanje protivniku.Nije mala stvar za par godina podici jedan klub na tako visok nivo u svakom smislu,i organizacionom,finansiskom,igrackom itd.
Cele sezone su bili prvi i zasluzeno otisli u finale aba lige,nadigravsi nas potpuno.Jos jednom iskrene cestitke FMP-u i nadam se da je ovo pocetak jednog velikog rivalstva kao sto smo godinama imali sa KK Crvenom Zvezdom.Na zalost Zvezda vise ne postoji,ali je za nasu kosarku dobro sto se pojavio mocan i jak FMP.
Iskrene cestitke i puno srece u finalu...

no.32

pre 9 godina

Bitno je da su svi odmah optuzili Vujosevica. Ko je ovaj lik i sta radi u tunelu sa sluzbenim licima? Bitno je da niko bez karte nije mogao da se priblizi Pioniru od zandarmerije, a u tunelu ovakva sumnja faca.

nema kraja nasoj ljubavi

pre 9 godina

u prvim sekundama klipa se vidi iza mitrovica covek koji je i prosle godine u zelezniku posle utakmice ulazio u teren i nasrtao na Bogdanovica.. Ko je on i ko mu je dozvolio da opet bude tu na utakmici na kojoj je kkp domacin,narocito posle insistiranja kluba iz zeleznika da se igra bez gostujucih navijaca? Bas nesto i ne verujem da je clan uprave a nadam se da ce se saznati ko je i ko mu je dozvolio da se nadje tu u tom trenutku..

translucent

pre 9 godina

Ne opravdavam reakciju Vujoševića, ali ta osoba uopšte nije smela biti ni u hali, a kamo li u tunelu.
Čemu dovođenje ovakvih likova u svojstvu "članova uprave", kako je to rekao Radonjić, kada je svima jasno da je Zvezda bolja. Jedini logični zaključak je da je doveden kako bi napravio neku provokaciju i izazvao incident.

zagor

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda

Milan

pre 9 godina

Znaci Vujosevic, sportski radnik, trener je izucki nasrnuo na coveka za koga kazete da je iz kriminogene sredine, kako to nas MUP voli da definise.
Zanimljiv potez. Pitam se, ko to ima hrabrost da udari na "opasnog" momka u ovoj zemlji...

Philly

pre 9 godina

Ako cemo iskreno, kao navijaca Zvezde sramota me je ovakvih likova koji se pojavljuju na Zvezdinim utakmicama. Oni i vode sramna i pogrdna skandiranja vredjajuci igrace protivnika na najgori moguci nacin. Drugo, ako Zvezda kao i Partizan ima svojih 20 ulaznica za clanove kluba (predsed., gensek, podpred... itd) oni neka odaberu koje ce ljude da dovedu. A redarske sluzbe, delegati i sudije su tu da one "zabranjene" ili one koji ruse sportsku atmosveru uklone. I na kraju, Vujosevic se spustio ispod nivoa tog "prijatelja" kluba samim tim sto mu je uvratio udarcima. Kakva sramota...

AHTUNG DIHTUNG

pre 9 godina

Ko da je bitno ko je, neka cvećka sigurno nije ali nije u tome poenta, rekao je da ga je neko glasno opsovao u uvo a ovaj čovek razgovara telefonom 3m od njega i DV ga udara bukvalno sa leđa. The End. O tome se radi.

I to smo svi videli svojim očima.

Da li je on ratni zločinac ili direktor vrtića nije bitno, a taman i da jeste ovo prvo nije na njemu da sprovodi pravdu, i to još na ovaj način..

Никола_ЦЗБГ

pre 9 godina

Зашто навијачи Партизана не смене овог човека? Из дана у дан све више уништава ваш клуб...

relort

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!

Stefan

pre 9 godina

Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.

sofronije

pre 9 godina

Hrabar na buku al ga Dule izdevetao za sve pare. Dule Vujosevic jedina prava opozicija u ovoj zemlji. Sa bahatima i ne moze drugacije nego bahato, oni drugi jezik ne razumeju.

vidoje

pre 9 godina

Pitanje "Sa kim se sukobio Vujosevic" je retoricko. Svi znamo da je on vec godinama u sukobu sa istinom i cinjenicama.on je najveci protivnik sam sebi.

GM

pre 9 godina

Pravo pitanje, koje ima veze sa sportom glasi...

Da li ce biti podignuta optuznica protiv trenera KKP zbog pretnji upucenih kosarkaskim sudijama, kao i nakon toga zbog fizickog napada u kojem je prvi napao 'navijaca Zvezde'...

jololo

pre 9 godina

"Nego jel se javio Vesterman a Lovernj??? Samo pitam!
(Zgazi ih sve, 20. april 2015 12:03)"

Tsk, tsk, koji kompleks. Pa ti momci su osvojili ABA ligu protiv vas i 2 KLS titule... Sam sebe si porazio...

vase ime

pre 9 godina

Jedina prava postavka stvari je da imamo kriminalce na obe strane i u Zvezdi i u Partizanu. Oni iz celog ovog cirkusa lepo prihoduju. I na ovaj ili onaj nacin saradjuju, jer jedni bez drugih ne bi mogli. Pritom ocekuju da se obican svet glozi i sukobljava tako sto ce izabrati na kojoj je strani. A obe strane su podjednako lose.

Voyager

pre 9 godina

Kvalitet Zvezdine košarke ni prethodnih godina nije bio lošiji od Partizanove. Izostajalo je iskustvo u smislu prljavih radnji i dok se Zvezda nije spremila za apsolutno sve što DV kuhinja može da spremi, rezultat je izostajao.
Kao Zvezdaš ne bih voleo da se ikada više ponovi makar jedan nameran faul u derbijima a kamoli sve ono što se ranije a i ove godine dešavalo.
Jednostavno, znamo koliko su prljavi, spremili smo se, isto tako odgovorili i rezultat je ovakav.
Tužno je što se sve deformisalo.

Webber

pre 9 godina

a snimku skandala, koji je bacio još jednu mrlju na derbi, vidi se kako Vujošević udarcem započinje fizički sukob sa osobom koja razgovara telefonom, posle čega je poletelo još nekoliko udaraca, a zatim se umešala policija.

Vujošević je rekao da je "prolazio hodnikom, kada ga je neko glasno opsovao", nakon čega je nastala gužva.


Sta treba reci? Koliko puta ce taj Vujosevic biti uhvacen u lazi?

Covek taj kakav god da je zaposlen je u kkcz i imao je pravo da bude tu, jel to razlog da nekog napada?

Botovanje ludom radovanje

pre 9 godina

Mi da smo kao narod pametni, a nismo, pa niko pošten da ne ode ni na jednu utakmicu bilo kog kluba sve dok krimosi vode tamo glavnu reč... A šta radimo? Prepucavamo se jel kriv Vujošević il je kriv ovaj "vođa navijača"...

York

pre 9 godina

Covek je bio 2 puta u Hali pionir znaci po dogovoru dve strane pripada KKCZ i nema veze dal je navijac ili ne jer su svi oni navijaci cak i igraca.Imao je prava da bude tu a VUjosevic da bije nekog nije imao pravo.

poklapam pantere

pre 9 godina

"predlazem sojicu da tuzi dula,snimak postoji.sud ce presuditi po zakonu i dokazima,valjda.
(deran, 20. april 2015 12:10)"

Kao sto je presudio u slucaju Andjus. Snimak postoji, jos i bolji, ali policija ga sakrila... Hahahaha...

Ratko

pre 9 godina

Jeste taj je vodja ali vodja puta! Koji bre Sojic? To neki njihov drugar ili sta vec radi sa njima. Jeste navijac Zvezde kao sto su i milioni drugih. Ti ljudi su pratili kosarkase i strucni stab da ih slucajno neko ne bi napao. Okolnosti svakako nisu bile normalne sto je uvek kada igraju Zvezda i Partizan. Sta je problem sto su bili kod svlacionica? I koji je onaj celavi nabildovani sa Vujosevicem? Moglo je sve to verbalno da se zavrsi a ne tucom kao mala deca.

Nikola

pre 9 godina

Nemojte samo molim vas da poistovecujete to sto se u tunelu nasao navijac koji nije smeo da bude tu, sa tim sto ga je trener kluba napao bez razloga prvi i udario pesnicom u glavu. To je vec nisko i za vas grobare. Inace u normalnim uslovima ako je neko tu ko ne treba da bude krivi se domacin zbog lose organizacije, ali u svakom slucaju ako nije trebao da bude tu trebala je zandarmerija da ga isprati a ne da Vujosevic krene sa batinama. Izgovori tipa sta je on tu trazio su blago receno smesni. A da ne pominjem one pretnje sudijama, pa samo za ova zadnja dva dana treba da dobije dozivotnu zabranu...PS a sta ce Duletu privatno obezbedjenje na putu od terena do svlacionice!?!?!?!

ona da radja, on da pali pekare

pre 9 godina

Botine ce braniti Zvezdu jer svi znamo ko je iza nje, grobari ce umanjivati odgovornost Vujosevica, a istina nije ni na cijoj strani, a najmanje na strani kosarke ili Srbije.

Pitanje

pre 9 godina

A sta ce Vujosevicu telohranitelj,ako je toliko cist i ispravan i to medju 7000 svojih navijaca?Od koga da ga brani?Da nije trebalo na njegov mig da nasrne na nekog iz Zvezdinog rukovodstva?

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

A ko je onaj celavi sto brani Vujosevica!?
(Max, 20. april 2015 10:55)

Mirko Pavlovic
(Nikad kao Bane..., 20. april 2015 11:59)

Ipak nije, ali lici :)

Sto se tice Vujosevicevog postupka, ne znam kako to drugacije treba da se postupa sa vodjama gostujuci navijaca koji upadnu u sluzbene prostorije i vredjaju clanove kluba. Isto bih rekao i da je Radonja opleo nekog Partizanovog vodju. Ok, reci cete, treba da ih zamole da izadju. Ok, moze. Ali u nekoj drugoj Srbiji u kojoj ce prvo milion bitnijih stvari biti uredjeno, npr. da ne moze obezbedjenje funkcionera kluba da prebije novinara i da se svi prave ludi. I to jos novinara koji je otvoreni simpatizer tog kluba.

Ne bih bio u kozi tog Sojica kad se sledeci put pojavi na Severu, ili bilo gde u gradu. Tukao ga Dule Vujosevic, duplo stariji od njega i tesko bolestan, blam na kub...

Lalalaa

pre 9 godina

Volim partizan ali ne i duleta,nevezano za ovaj slucaj. Negovo davljenje igraca na terenu i dobacivanja i psovke svima, ne idu u korist ni partizanu a ni sportu. Pozz

buki

pre 9 godina

Mozete da pljujete Zvezdu koliko hocete za odluku o ulaznicama i kao sto ste govorili da ce 150 grobara nadjacati sve nas. Pa evo koliko je vama znacio domaci teren! Veoma razumna odluka Zvezde, ko zna sta je moglo biti da su bili gostujuci navijaci

Smit

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
Da,bas je muski odreagovao,tipicno u svom a i stilu pravog grobara.Dok je covek pricao mobilnim i bio okrenut ledjima,on je pokusao da ga udari ili udario na podmukao i svirep nacin ali to je za vas muski jer ste svi tetkice.Da nisu bili zandarmerci,taj lik bi ga sravnao sa zemljom.

poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.

aleksandar

pre 9 godina

dobri ljudi smirimo strasti,sudjenje jeste bilo ocajno ali bi diva dobila i da je bilo posteno,vilijams bi ubacio u zadnjoj sekundi i bilo bi nam jos teze,priznajem.Gagi i Luka su gospoda,cestitke divi,uzivajte

Dule ga izdevetao i poslao heroja u prašinu

pre 9 godina

"A šta će Vujoševiću telohranitelj ako je čist i pošten..." Veću glupost nisam odavno pročitao. Postavi to pitanje vučićima.

Zoki

pre 9 godina

Sad znamo i ko je organizovao Bogdanova u Djenovi kao i za napad na golmana reprezentacije. Isti ljudi koji i dalje manipulisu ovim clanovima uprave CZ. Ispade da su clanovi uprave CZ krivi za Djenovu i npr gubitak bodova protiv Albanije. U Zelezniku ih nisu kaznili jer su "samo" napali Partizan

bangeja

pre 9 godina

Ја навијам за Звезду или Партизан и желео бих да гледам утакмицу.Кога да замолим да купим карту.Само желим да гледам и жив одем кући.Можда поведем и ћеркицу и да проведемо лепо поподне.Да ли је то могуће?

hehe

pre 9 godina

A čekaj...predsednik Ninković ,direktor Ristović....šta onda dodje Čović ? Vlasnik ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 20. april 2015 12:13)

pa legenda

Elita

pre 9 godina

Vujošević je postavio pitanje zašto je u tunelu omogućen pristup osobama koje nisu službena lica, predstavnici klubova ili igrači.

A osoba licni tenohranitelj DV je predstavnik kluba ili igrac? Setimo se Vrsca.

Istina

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)
# Link komentara
Sef cijeg obezbedjenja?Vaseg trenera?Koliko tada on ima ljudi u obezbedjenju,ako je ispravan covek,ako ima i sefa tog obezbedjenja?Od koga i od cega da ga brani,medju prepunom halom,iskljucivo svojih ljudi?I na kraju,taj covek nikog nije taknuo,nego je Vujosevic nasrnuo na njega i zna se da je iskljucivo on kriv.Uostalom,ovaj bi ga razbio ko beba zvecku,da je doslo do fizickog kontakta,Baron je napao samo s ledja.
Poklopljen si cinjenicama,sine,a sada idi i placi jos malo a Evroligu ces naredne dve decenije da gledas samo preko TV aparata.

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :) (henry14, 20. april 2015 13:12)

Kad krene s knedlom u grlu. A grba nervoza ahahahahahahaha...
Kakvo ce to smejanje da bude, a tek ukljucenja ahahahahahahaha

Djokara

pre 9 godina

Ma otkinuli smo ih od košarke pa čika dulo mora neku scenu da napravi. Bla, bla koliko smo loših stvari samo čuli i videli od čika dula. Nije mu lako.

sinisa

pre 9 godina

@dingospo grobar mogu samo da zamislim koliko si se tresao od nervoze i besa dok si probao da srocis svoj bedni ironicni komentar :) da ste prosli bila bi Zveda, ovako je Fmp.. poenta je da ste razbijeni, a ti nastavi da se nerviras :D

Predo

pre 9 godina

Mene u ovom svemu ne brine Vujošević, nego ovoliko opravdavanje njegovih postupaka. Znači, vi smatrate da ako vam neko kaže nešto što vam se ne dopada, imate pravo da ga udarite, tj. uzimate zakon u svoje ruke. Znači svi oni, kojima Vujošević pominje rodbinu tokom meča bi imali apsolutno pravu da ga udare, a civilizovani ljudi se prave da ga ne čuju. Verujem i da je istukao sudije, kojima je preksinoć pretio, većina vas bi to opravdala.
Znam da mnogi ništa ne čitaju, ali pročitajte jedno od najvećih dela srpske književnosti "Vođu" Radoja Domanovića. I barem jednom razmišljajte svojom glavom.

jeste

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
- Jeste, a mi sve znamo sta je ko kome rekao, ko je prvi udario...

mille grobar

pre 9 godina

U 5-oj sekundi se lik jasno vidi pored Mitrovica a u 15-oj sekundi je vec stigao da se rasprica na tel,satro...Nego glumi nevinasce,kao ja telefonirao a ovaj me iz cista mira napao.Lik je bio u tunelu sa jasnom namerom da provocira a otkud on tamo...sigurno se nije sklonio na tiho mesto da obavi telefonski poziv.(Mislim na snimak Mitroviceve izjave)

*

pre 9 godina

"ispostavilo se da je krupniji čovek pored Vujoševića član njegovog obezbeđenja."

Sta radi covek iz.Vujosevicevog obezbedjenja ispred svlacionice, to se niko ne pita. To znaci da i Zvezda ima pravo da uvede telohranitelja u restriktivni prostor.

Ris

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda
(zagor, 20. april 2015 11:02)

Ajde ne sitnicari. Sta znaci "prvi covek" kluba? Nestalo je 16 mil. duga (niko nije odgovarao), dve godine se kupuju igraci ko carape, mase se excel tabelama, Insajder je zabavna emisija, Roto kos je humanitarna organizacija...

Homer Simpson

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!

Delija_KV

pre 9 godina

Zar je vaznije ko je osoba koja je bila napadnuta od toga ko je inicirao i zapoceo sukob... Lepo sad cipiripi da plati coveku sto ga je napao pa nek ga opet napadne fizicki.

Bane

pre 9 godina

(Webber, 20. april 2015 10:36)

Prvo pitanje je šta taj radi tamo. On samo sa službenom legitimacijom može da bude u delu hale gde su igrači. To niko iz Uprave bilo kog tima nema osim predsednika i pod predsednika. Drugo šta rade navodno članovi "UO" na klupi tima to nisam video nigde osim nas. Sve u svemu huligani vode glavnu reč a vi se prepirete oko gluposti.

Doktor86

pre 9 godina

Covek resio da uzme zakon u svoje ruke,toliko je izgubio kompas.Ako nekome tu nije mesto,reaguju organi reda.Uzgred,covek koji je sa Vujosevicem resio da "deli pravdu" je njegov telohranitelj.Postavlja se pitanje kako je on imao pristup sluzbenim prostorijama,i sta ce jednom treneru telohranitelj na utakmici?Grobari ne pravite se naivni, u pitanju je fizicki napad koji je uzivo prenosen na televiziji i koji je video celi region.I ko ce uopste vise hteti takvom coveku da bude sponzor?Vas elitzam se sinoc video na delu.Nas kapiten daje izjavu kako mu je zao sto nismo zajedno u EL a vas trener-predsednik se u isto vreme par metara dalje tuce.U pravu ste kad kazete da nismo isti.

ako činjenice nisu na našoj strani, ko ih šiša

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)


šef ČIJEG obezbeđenja?
partizanovog službenog ili vujoševićevog privatnog?
ako je ovo drugo - ni njemu nije bilo mesto tu gde se našao, da ne spominjem koliko je apsurdno kada trener ima obezbeđenje pred svojim navijačima...

DedaMiloje

pre 9 godina

Dzaba ljudi sve ovo, poslali smo vas u čitanke sinoć, ajd zdravo, samo pišite saopštenja i vidite kako da platite igrače. Sve se vraća, uprava i trener Partizana su siledzije i zlo srpskog sporta i kao takve molim Grobare da ih oteraju.

duki

pre 9 godina

Dosta više gluposti. Ko je kome šta rekao, ko je kome pretio, ko je koga optužio,, ko je kome šta u saopštenju napisao,, ko je kome......
Košarka je divan sport. Vole ga svi. Igrači koji igraju u našim vrhunskim klubovima (PAR i CZV) su uglavnom reprezentativci, srebrni sa SP. Loši ljudi u klubovima upropastiće te momke. Partizanovi igrači prenervozni i očigledno spremljeni da uz pomoć svih sredstava pobede, a Zvezdini, spremni na provokacije kako bi iskoristili stanje Partizanovih igrača.
Nažalost, Vujoševiću, Čoviću i njima sličnim nije mesto u košarci. Ako hoćemo košarku kakvu smo nekada voleti treba je reformisati i očistiti od ljudi koji su zadojeni mržnjom.

DraganO

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :)
(henry14, 20. april 2015 13:12)

NEPROCENJIVO!

Koga ce vecera da glorifikuju, KK Konstantin... da vidimo veceras senzacionalizam i egzibicionizam samoproklamovanog poznavaoca kosarke i jos po necega. Da cujemo kako je to partizan pobedio zbog dobre igre a ne zbog katastrofalne igre Zvezde, ma tema koliko hoces, suze ce da teku, e sad kako kome.

joca

pre 9 godina

Prvo pitanje sta vodja navijaca trazi tu i jos stoji opusteno pored zanradmerije,na snimku se ako bolje pogledate jasno vidi da je nesto dobacio,ne znam dal je u pitanju posovka,ali jasno je da Vujosevic nista nije lagao. Samo nije trebao da ga udari,ali je to uradio

Rojalista

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!

Sportski pozdrav

pre 9 godina

Dule majstore cenim tvoju borbu za Partizan i to sto ne das na njega, ali mislim da je vreme za Miloju a tebi neka funkcija i da nastavis borbu kroz tu funkciju

Toliko

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!
(Homer Simpson, 20. april 2015 11:26)
Verovatno zato sto su sve srpske sudije na platnom spisku partizana,ili su kumovi i pobratimi pojedinaca iz vase uprave.Nadala se Aba liga da ce onemoguce najbolji tim u ligi da udje u finale i tako daju sansu nekom drugom da je osvoji ali nisu uspeli u tome.MNOGO SMO JACI!

Razocarani Srbin

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!
(Rojalista, 20. april 2015 19:41)
Molim te trazi pravnu drzavu i za slucaj sto je cika Covic upao u prostorije KSS i demolirao ih kad je cuo da ce Grbovic da bude u savezu a to nijedne novine nisu smele da objave...molim te krivicnu odgovornost i novinara jer precutkuju istinu.

Никола_ЦЗБГ

pre 9 godina

Зашто навијачи Партизана не смене овог човека? Из дана у дан све више уништава ваш клуб...

Webber

pre 9 godina

a snimku skandala, koji je bacio još jednu mrlju na derbi, vidi se kako Vujošević udarcem započinje fizički sukob sa osobom koja razgovara telefonom, posle čega je poletelo još nekoliko udaraca, a zatim se umešala policija.

Vujošević je rekao da je "prolazio hodnikom, kada ga je neko glasno opsovao", nakon čega je nastala gužva.


Sta treba reci? Koliko puta ce taj Vujosevic biti uhvacen u lazi?

Covek taj kakav god da je zaposlen je u kkcz i imao je pravo da bude tu, jel to razlog da nekog napada?

AHTUNG DIHTUNG

pre 9 godina

Ko da je bitno ko je, neka cvećka sigurno nije ali nije u tome poenta, rekao je da ga je neko glasno opsovao u uvo a ovaj čovek razgovara telefonom 3m od njega i DV ga udara bukvalno sa leđa. The End. O tome se radi.

I to smo svi videli svojim očima.

Da li je on ratni zločinac ili direktor vrtića nije bitno, a taman i da jeste ovo prvo nije na njemu da sprovodi pravdu, i to još na ovaj način..

York

pre 9 godina

Covek je bio 2 puta u Hali pionir znaci po dogovoru dve strane pripada KKCZ i nema veze dal je navijac ili ne jer su svi oni navijaci cak i igraca.Imao je prava da bude tu a VUjosevic da bije nekog nije imao pravo.

Ratko

pre 9 godina

Jeste taj je vodja ali vodja puta! Koji bre Sojic? To neki njihov drugar ili sta vec radi sa njima. Jeste navijac Zvezde kao sto su i milioni drugih. Ti ljudi su pratili kosarkase i strucni stab da ih slucajno neko ne bi napao. Okolnosti svakako nisu bile normalne sto je uvek kada igraju Zvezda i Partizan. Sta je problem sto su bili kod svlacionica? I koji je onaj celavi nabildovani sa Vujosevicem? Moglo je sve to verbalno da se zavrsi a ne tucom kao mala deca.

vidoje

pre 9 godina

Pitanje "Sa kim se sukobio Vujosevic" je retoricko. Svi znamo da je on vec godinama u sukobu sa istinom i cinjenicama.on je najveci protivnik sam sebi.

Dingospo Grobar

pre 9 godina

Ja kao veliki grobar moram da odam priznanje protivniku.Nije mala stvar za par godina podici jedan klub na tako visok nivo u svakom smislu,i organizacionom,finansiskom,igrackom itd.
Cele sezone su bili prvi i zasluzeno otisli u finale aba lige,nadigravsi nas potpuno.Jos jednom iskrene cestitke FMP-u i nadam se da je ovo pocetak jednog velikog rivalstva kao sto smo godinama imali sa KK Crvenom Zvezdom.Na zalost Zvezda vise ne postoji,ali je za nasu kosarku dobro sto se pojavio mocan i jak FMP.
Iskrene cestitke i puno srece u finalu...

GM

pre 9 godina

Pravo pitanje, koje ima veze sa sportom glasi...

Da li ce biti podignuta optuznica protiv trenera KKP zbog pretnji upucenih kosarkaskim sudijama, kao i nakon toga zbog fizickog napada u kojem je prvi napao 'navijaca Zvezde'...

Stefan

pre 9 godina

Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.

Voyager

pre 9 godina

Kvalitet Zvezdine košarke ni prethodnih godina nije bio lošiji od Partizanove. Izostajalo je iskustvo u smislu prljavih radnji i dok se Zvezda nije spremila za apsolutno sve što DV kuhinja može da spremi, rezultat je izostajao.
Kao Zvezdaš ne bih voleo da se ikada više ponovi makar jedan nameran faul u derbijima a kamoli sve ono što se ranije a i ove godine dešavalo.
Jednostavno, znamo koliko su prljavi, spremili smo se, isto tako odgovorili i rezultat je ovakav.
Tužno je što se sve deformisalo.

buki

pre 9 godina

Mozete da pljujete Zvezdu koliko hocete za odluku o ulaznicama i kao sto ste govorili da ce 150 grobara nadjacati sve nas. Pa evo koliko je vama znacio domaci teren! Veoma razumna odluka Zvezde, ko zna sta je moglo biti da su bili gostujuci navijaci

Smit

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
Da,bas je muski odreagovao,tipicno u svom a i stilu pravog grobara.Dok je covek pricao mobilnim i bio okrenut ledjima,on je pokusao da ga udari ili udario na podmukao i svirep nacin ali to je za vas muski jer ste svi tetkice.Da nisu bili zandarmerci,taj lik bi ga sravnao sa zemljom.

dr

pre 9 godina

Sve te vodje vole Zvezdu do zadnjeg dinara, Zvezdoo plati meeeee... I otkud on u sluzbenim prostorijama? Pa usao preko svojih dobrih drugara zandarma i policije.

Nikola

pre 9 godina

Nemojte samo molim vas da poistovecujete to sto se u tunelu nasao navijac koji nije smeo da bude tu, sa tim sto ga je trener kluba napao bez razloga prvi i udario pesnicom u glavu. To je vec nisko i za vas grobare. Inace u normalnim uslovima ako je neko tu ko ne treba da bude krivi se domacin zbog lose organizacije, ali u svakom slucaju ako nije trebao da bude tu trebala je zandarmerija da ga isprati a ne da Vujosevic krene sa batinama. Izgovori tipa sta je on tu trazio su blago receno smesni. A da ne pominjem one pretnje sudijama, pa samo za ova zadnja dva dana treba da dobije dozivotnu zabranu...PS a sta ce Duletu privatno obezbedjenje na putu od terena do svlacionice!?!?!?!

Pitanje

pre 9 godina

A sta ce Vujosevicu telohranitelj,ako je toliko cist i ispravan i to medju 7000 svojih navijaca?Od koga da ga brani?Da nije trebalo na njegov mig da nasrne na nekog iz Zvezdinog rukovodstva?

Elita

pre 9 godina

Vujošević je postavio pitanje zašto je u tunelu omogućen pristup osobama koje nisu službena lica, predstavnici klubova ili igrači.

A osoba licni tenohranitelj DV je predstavnik kluba ili igrac? Setimo se Vrsca.

kamiondžija

pre 9 godina

Ko je bre ovaj lik? Da se razumemo, zvezdaš sam, Vujošević treba da bude krivično gonjen zbog onoga što je uradio, ali neću ovakve likove u Zvezdi, ni u FK, a u KK pogotovo!

relort

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!

Istina

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)
# Link komentara
Sef cijeg obezbedjenja?Vaseg trenera?Koliko tada on ima ljudi u obezbedjenju,ako je ispravan covek,ako ima i sefa tog obezbedjenja?Od koga i od cega da ga brani,medju prepunom halom,iskljucivo svojih ljudi?I na kraju,taj covek nikog nije taknuo,nego je Vujosevic nasrnuo na njega i zna se da je iskljucivo on kriv.Uostalom,ovaj bi ga razbio ko beba zvecku,da je doslo do fizickog kontakta,Baron je napao samo s ledja.
Poklopljen si cinjenicama,sine,a sada idi i placi jos malo a Evroligu ces naredne dve decenije da gledas samo preko TV aparata.

dax

pre 9 godina

Duleta ne podnosim organskini mislim da lose utice na mlade a pogotovo na mlade kosarkase partizana ali dokle ce vise krimosi da rade za klubove????

sinisa

pre 9 godina

@dingospo grobar mogu samo da zamislim koliko si se tresao od nervoze i besa dok si probao da srocis svoj bedni ironicni komentar :) da ste prosli bila bi Zveda, ovako je Fmp.. poenta je da ste razbijeni, a ti nastavi da se nerviras :D

nba

pre 9 godina

Ajde malo da vidimo i drugu stranu medalje.
Trener kaze "Nestali clanovi uprave na poluvremenu"
Stevan Sojić prekida pitanja novinarke B92 upucena Terzicu.
Covek na utakmicama sedi na klupi,proziva na konferenciji za stampu.
Sinoc je verovatno posle incidenta izvadio DB znacku policiji i otisao.
Ali sta to sve vredi kad je Dule najgori na svetu.

Shone

pre 9 godina

Sta je tu cudno? Pa Zvezdu i vode njeni navijaci vec dugi niz godina!Zandarmeriju i drzavu, takodje vode Zvezdini navijaci! Ovaj Sojic je poznati tabadzija i vazi za jednog od cenjenijih huligana na Zvezdinom severu! Jedina dobra stvar, pored svih ocajnih je sto ce mu bar malo pasti uticaj i samopouzdanje, posto je prema onom sto ja znam dobio batine od mnogo starijeg coveka, cije zdravstveno stanje nije bas najbolje! Sad ce valjda prestati novinarke da napada!

*

pre 9 godina

"ispostavilo se da je krupniji čovek pored Vujoševića član njegovog obezbeđenja."

Sta radi covek iz.Vujosevicevog obezbedjenja ispred svlacionice, to se niko ne pita. To znaci da i Zvezda ima pravo da uvede telohranitelja u restriktivni prostor.

Lalalaa

pre 9 godina

Volim partizan ali ne i duleta,nevezano za ovaj slucaj. Negovo davljenje igraca na terenu i dobacivanja i psovke svima, ne idu u korist ni partizanu a ni sportu. Pozz

no.32

pre 9 godina

Bitno je da su svi odmah optuzili Vujosevica. Ko je ovaj lik i sta radi u tunelu sa sluzbenim licima? Bitno je da niko bez karte nije mogao da se priblizi Pioniru od zandarmerije, a u tunelu ovakva sumnja faca.

Delija_KV

pre 9 godina

Zar je vaznije ko je osoba koja je bila napadnuta od toga ko je inicirao i zapoceo sukob... Lepo sad cipiripi da plati coveku sto ga je napao pa nek ga opet napadne fizicki.

sofronije

pre 9 godina

Hrabar na buku al ga Dule izdevetao za sve pare. Dule Vujosevic jedina prava opozicija u ovoj zemlji. Sa bahatima i ne moze drugacije nego bahato, oni drugi jezik ne razumeju.

Djokara

pre 9 godina

Ma otkinuli smo ih od košarke pa čika dulo mora neku scenu da napravi. Bla, bla koliko smo loših stvari samo čuli i videli od čika dula. Nije mu lako.

DedaMiloje

pre 9 godina

Dzaba ljudi sve ovo, poslali smo vas u čitanke sinoć, ajd zdravo, samo pišite saopštenja i vidite kako da platite igrače. Sve se vraća, uprava i trener Partizana su siledzije i zlo srpskog sporta i kao takve molim Grobare da ih oteraju.

Dule ga izdevetao i poslao heroja u prašinu

pre 9 godina

"A šta će Vujoševiću telohranitelj ako je čist i pošten..." Veću glupost nisam odavno pročitao. Postavi to pitanje vučićima.

jololo

pre 9 godina

"Nego jel se javio Vesterman a Lovernj??? Samo pitam!
(Zgazi ih sve, 20. april 2015 12:03)"

Tsk, tsk, koji kompleks. Pa ti momci su osvojili ABA ligu protiv vas i 2 KLS titule... Sam sebe si porazio...

translucent

pre 9 godina

Ne opravdavam reakciju Vujoševića, ali ta osoba uopšte nije smela biti ni u hali, a kamo li u tunelu.
Čemu dovođenje ovakvih likova u svojstvu "članova uprave", kako je to rekao Radonjić, kada je svima jasno da je Zvezda bolja. Jedini logični zaključak je da je doveden kako bi napravio neku provokaciju i izazvao incident.

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :) (henry14, 20. april 2015 13:12)

Kad krene s knedlom u grlu. A grba nervoza ahahahahahahaha...
Kakvo ce to smejanje da bude, a tek ukljucenja ahahahahahahaha

Philly

pre 9 godina

Ako cemo iskreno, kao navijaca Zvezde sramota me je ovakvih likova koji se pojavljuju na Zvezdinim utakmicama. Oni i vode sramna i pogrdna skandiranja vredjajuci igrace protivnika na najgori moguci nacin. Drugo, ako Zvezda kao i Partizan ima svojih 20 ulaznica za clanove kluba (predsed., gensek, podpred... itd) oni neka odaberu koje ce ljude da dovedu. A redarske sluzbe, delegati i sudije su tu da one "zabranjene" ili one koji ruse sportsku atmosveru uklone. I na kraju, Vujosevic se spustio ispod nivoa tog "prijatelja" kluba samim tim sto mu je uvratio udarcima. Kakva sramota...

Rojalista

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!

nema kraja nasoj ljubavi

pre 9 godina

u prvim sekundama klipa se vidi iza mitrovica covek koji je i prosle godine u zelezniku posle utakmice ulazio u teren i nasrtao na Bogdanovica.. Ko je on i ko mu je dozvolio da opet bude tu na utakmici na kojoj je kkp domacin,narocito posle insistiranja kluba iz zeleznika da se igra bez gostujucih navijaca? Bas nesto i ne verujem da je clan uprave a nadam se da ce se saznati ko je i ko mu je dozvolio da se nadje tu u tom trenutku..

Homer Simpson

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!

poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

A ko je onaj celavi sto brani Vujosevica!?
(Max, 20. april 2015 10:55)

Mirko Pavlovic
(Nikad kao Bane..., 20. april 2015 11:59)

Ipak nije, ali lici :)

Sto se tice Vujosevicevog postupka, ne znam kako to drugacije treba da se postupa sa vodjama gostujuci navijaca koji upadnu u sluzbene prostorije i vredjaju clanove kluba. Isto bih rekao i da je Radonja opleo nekog Partizanovog vodju. Ok, reci cete, treba da ih zamole da izadju. Ok, moze. Ali u nekoj drugoj Srbiji u kojoj ce prvo milion bitnijih stvari biti uredjeno, npr. da ne moze obezbedjenje funkcionera kluba da prebije novinara i da se svi prave ludi. I to jos novinara koji je otvoreni simpatizer tog kluba.

Ne bih bio u kozi tog Sojica kad se sledeci put pojavi na Severu, ili bilo gde u gradu. Tukao ga Dule Vujosevic, duplo stariji od njega i tesko bolestan, blam na kub...

bangeja

pre 9 godina

Ја навијам за Звезду или Партизан и желео бих да гледам утакмицу.Кога да замолим да купим карту.Само желим да гледам и жив одем кући.Можда поведем и ћеркицу и да проведемо лепо поподне.Да ли је то могуће?

panteroid

pre 9 godina

Sta ce vodja navijaca pored direktora i sekretara kluba? Jel sav nas sport u rukama vodja navijaca pa se bez njih ne moze?Da sme zandarmerija da se obracuna sa njima ne bi morali treneri da im objasnjavaju gde im je mesto.

ako činjenice nisu na našoj strani, ko ih šiša

pre 9 godina

"Posto gospodin Vujosevic kaze da ne bi trebalo biti nikoga u hodniku osim funkcionera kluba ja bih ga pitao onda na kojoj je funkciji ovaj kratko osisani pored njega koji inicira sukob zajedno sa njim. Hvala.
(Stefan, 20. april 2015 11:11)"

Sef obezbedjenja. Nema na cemu, dodji i drugi put.
(poklopljen si cinjenicom, biro za informacije radi ceo dan i noc, 20. april 2015 11:53)


šef ČIJEG obezbeđenja?
partizanovog službenog ili vujoševićevog privatnog?
ako je ovo drugo - ni njemu nije bilo mesto tu gde se našao, da ne spominjem koliko je apsurdno kada trener ima obezbeđenje pred svojim navijačima...

Sportski pozdrav

pre 9 godina

Dule majstore cenim tvoju borbu za Partizan i to sto ne das na njega, ali mislim da je vreme za Miloju a tebi neka funkcija i da nastavis borbu kroz tu funkciju

Predo

pre 9 godina

Mene u ovom svemu ne brine Vujošević, nego ovoliko opravdavanje njegovih postupaka. Znači, vi smatrate da ako vam neko kaže nešto što vam se ne dopada, imate pravo da ga udarite, tj. uzimate zakon u svoje ruke. Znači svi oni, kojima Vujošević pominje rodbinu tokom meča bi imali apsolutno pravu da ga udare, a civilizovani ljudi se prave da ga ne čuju. Verujem i da je istukao sudije, kojima je preksinoć pretio, većina vas bi to opravdala.
Znam da mnogi ništa ne čitaju, ali pročitajte jedno od najvećih dela srpske književnosti "Vođu" Radoja Domanovića. I barem jednom razmišljajte svojom glavom.

jeste

pre 9 godina

Pitanje za ove što napadaju i krive reakciju Vujoševića: Kako biste vi reagovali da vam neko dođe na uvo i na sav glas opsuje ko zna šta? Dule nije tetkica, muški je odreagovao, svaka čast Dule!
(relort, 20. april 2015 12:11)
- Jeste, a mi sve znamo sta je ko kome rekao, ko je prvi udario...

Doktor86

pre 9 godina

Covek resio da uzme zakon u svoje ruke,toliko je izgubio kompas.Ako nekome tu nije mesto,reaguju organi reda.Uzgred,covek koji je sa Vujosevicem resio da "deli pravdu" je njegov telohranitelj.Postavlja se pitanje kako je on imao pristup sluzbenim prostorijama,i sta ce jednom treneru telohranitelj na utakmici?Grobari ne pravite se naivni, u pitanju je fizicki napad koji je uzivo prenosen na televiziji i koji je video celi region.I ko ce uopste vise hteti takvom coveku da bude sponzor?Vas elitzam se sinoc video na delu.Nas kapiten daje izjavu kako mu je zao sto nismo zajedno u EL a vas trener-predsednik se u isto vreme par metara dalje tuce.U pravu ste kad kazete da nismo isti.

DraganO

pre 9 godina

Jedva cekam Tegeltiju i Grbu veceras. :) Promenila se muzika pod satrom. :)
(henry14, 20. april 2015 13:12)

NEPROCENJIVO!

Koga ce vecera da glorifikuju, KK Konstantin... da vidimo veceras senzacionalizam i egzibicionizam samoproklamovanog poznavaoca kosarke i jos po necega. Da cujemo kako je to partizan pobedio zbog dobre igre a ne zbog katastrofalne igre Zvezde, ma tema koliko hoces, suze ce da teku, e sad kako kome.

Milan

pre 9 godina

Znaci Vujosevic, sportski radnik, trener je izucki nasrnuo na coveka za koga kazete da je iz kriminogene sredine, kako to nas MUP voli da definise.
Zanimljiv potez. Pitam se, ko to ima hrabrost da udari na "opasnog" momka u ovoj zemlji...

aleksandar

pre 9 godina

dobri ljudi smirimo strasti,sudjenje jeste bilo ocajno ali bi diva dobila i da je bilo posteno,vilijams bi ubacio u zadnjoj sekundi i bilo bi nam jos teze,priznajem.Gagi i Luka su gospoda,cestitke divi,uzivajte

Miško

pre 9 godina

Banana vlast koja kao jedini svoj uspeh ističe borbu protiv kriminala i korupcije, a onda nam svemoćni premijer kaže kako država nije u stanju da se bori protiv "navijača". Doveli su žandarmeriju u pat poziciju otpuštanjem ljudi koji su obezbeđivali paradu ponosa i tako još jednom pokazali da je ovo privatna država jednog nakaradnog uma, njegovog brata i poltrona...

poklapam pantere

pre 9 godina

"predlazem sojicu da tuzi dula,snimak postoji.sud ce presuditi po zakonu i dokazima,valjda.
(deran, 20. april 2015 12:10)"

Kao sto je presudio u slucaju Andjus. Snimak postoji, jos i bolji, ali policija ga sakrila... Hahahaha...

vase ime

pre 9 godina

Jedina prava postavka stvari je da imamo kriminalce na obe strane i u Zvezdi i u Partizanu. Oni iz celog ovog cirkusa lepo prihoduju. I na ovaj ili onaj nacin saradjuju, jer jedni bez drugih ne bi mogli. Pritom ocekuju da se obican svet glozi i sukobljava tako sto ce izabrati na kojoj je strani. A obe strane su podjednako lose.

ona da radja, on da pali pekare

pre 9 godina

Botine ce braniti Zvezdu jer svi znamo ko je iza nje, grobari ce umanjivati odgovornost Vujosevica, a istina nije ni na cijoj strani, a najmanje na strani kosarke ili Srbije.

Zoki

pre 9 godina

Sad znamo i ko je organizovao Bogdanova u Djenovi kao i za napad na golmana reprezentacije. Isti ljudi koji i dalje manipulisu ovim clanovima uprave CZ. Ispade da su clanovi uprave CZ krivi za Djenovu i npr gubitak bodova protiv Albanije. U Zelezniku ih nisu kaznili jer su "samo" napali Partizan

zagor

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda

mille grobar

pre 9 godina

U 5-oj sekundi se lik jasno vidi pored Mitrovica a u 15-oj sekundi je vec stigao da se rasprica na tel,satro...Nego glumi nevinasce,kao ja telefonirao a ovaj me iz cista mira napao.Lik je bio u tunelu sa jasnom namerom da provocira a otkud on tamo...sigurno se nije sklonio na tiho mesto da obavi telefonski poziv.(Mislim na snimak Mitroviceve izjave)

Toliko

pre 9 godina

И зашто су за трећу утакмицу делегиране судије из Србије кад се добро зна да је Звезда српски клуб?!
(Homer Simpson, 20. april 2015 11:26)
Verovatno zato sto su sve srpske sudije na platnom spisku partizana,ili su kumovi i pobratimi pojedinaca iz vase uprave.Nadala se Aba liga da ce onemoguce najbolji tim u ligi da udje u finale i tako daju sansu nekom drugom da je osvoji ali nisu uspeli u tome.MNOGO SMO JACI!

joca

pre 9 godina

Prvo pitanje sta vodja navijaca trazi tu i jos stoji opusteno pored zanradmerije,na snimku se ako bolje pogledate jasno vidi da je nesto dobacio,ne znam dal je u pitanju posovka,ali jasno je da Vujosevic nista nije lagao. Samo nije trebao da ga udari,ali je to uradio

Ris

pre 9 godina

sta to znaci "nezvanicno zaposlen"? ili si zaposlen (imas ugovor o radu) ili nisi. ne postoji kategorija "nezvanicno zaposlen". i nije uopste nevazna primedba. sa takcim formulacijama moze da se
1. legitimizuje nesto sto je potpuno nenormalno i protivzakonito - rad na crno
2. "neko sa ulice" se predstavlja kao sluzbeno lice kk crvena zvezda
(zagor, 20. april 2015 11:02)

Ajde ne sitnicari. Sta znaci "prvi covek" kluba? Nestalo je 16 mil. duga (niko nije odgovarao), dve godine se kupuju igraci ko carape, mase se excel tabelama, Insajder je zabavna emisija, Roto kos je humanitarna organizacija...

hehe

pre 9 godina

A čekaj...predsednik Ninković ,direktor Ristović....šta onda dodje Čović ? Vlasnik ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 20. april 2015 12:13)

pa legenda

Botovanje ludom radovanje

pre 9 godina

Mi da smo kao narod pametni, a nismo, pa niko pošten da ne ode ni na jednu utakmicu bilo kog kluba sve dok krimosi vode tamo glavnu reč... A šta radimo? Prepucavamo se jel kriv Vujošević il je kriv ovaj "vođa navijača"...

duki

pre 9 godina

Dosta više gluposti. Ko je kome šta rekao, ko je kome pretio, ko je koga optužio,, ko je kome šta u saopštenju napisao,, ko je kome......
Košarka je divan sport. Vole ga svi. Igrači koji igraju u našim vrhunskim klubovima (PAR i CZV) su uglavnom reprezentativci, srebrni sa SP. Loši ljudi u klubovima upropastiće te momke. Partizanovi igrači prenervozni i očigledno spremljeni da uz pomoć svih sredstava pobede, a Zvezdini, spremni na provokacije kako bi iskoristili stanje Partizanovih igrača.
Nažalost, Vujoševiću, Čoviću i njima sličnim nije mesto u košarci. Ako hoćemo košarku kakvu smo nekada voleti treba je reformisati i očistiti od ljudi koji su zadojeni mržnjom.

Bane

pre 9 godina

(Webber, 20. april 2015 10:36)

Prvo pitanje je šta taj radi tamo. On samo sa službenom legitimacijom može da bude u delu hale gde su igrači. To niko iz Uprave bilo kog tima nema osim predsednika i pod predsednika. Drugo šta rade navodno članovi "UO" na klupi tima to nisam video nigde osim nas. Sve u svemu huligani vode glavnu reč a vi se prepirete oko gluposti.

Razocarani Srbin

pre 9 godina

Za neupućene, sve i da se Adolf Hitler, Herman Gering, Ante Pavelić i Alojzije Stepinac zajedno pojave u hodniku "Pionira", ako ih fizički napadneš, ima da odgovaraš zbog toga! Inače nismo pravna država (t.j. nismo država), već "Banana Republika" poput Nigerije i Džibutija!Ko si ti da udaraš druge ljude?! Je l ti tata kupio državu za rođendan?! Sada ćemo da vidimo ima li države, a ti, mangupe, videćemo (možda?)kakav si mangup pred sudijom!
(Rojalista, 20. april 2015 19:41)
Molim te trazi pravnu drzavu i za slucaj sto je cika Covic upao u prostorije KSS i demolirao ih kad je cuo da ce Grbovic da bude u savezu a to nijedne novine nisu smele da objave...molim te krivicnu odgovornost i novinara jer precutkuju istinu.