Subota, 30.11.2013.

17:16

Penali za 'večite', da ili ne?

Ni 14. kolo Super Lige nije moglo da prođe bez kontroverze i polemike oko suđenja.

Izvor:

Penali za 'veèite', da ili ne? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

uvek Zvezda

pre 10 godina

@webber

JNAesterac :-)

E a ajde da malo pricamo o necem drugom...Vec cetvrtu sezonu Zvezda poslednje kolo prvenstva igra protiv Vojvodine u Novom Sadu.. Za derbi ne znam tacan broj ali ovo ce biti 3 sezona ( mozda je bilo i vise) da se prolećni igra na JNA...Malkice cudan zreb, zar ne?

Aca faca

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.
(Sloba, 30. novembar 2013 21:21)
A vidi se i da se nepropisno parkirao ispred stadiona

stojan

pre 10 godina

penal čist kao suza igranje rukom tako je bilo i pertizana protiv voždovac ali tada nije sviran .kako bilo da bilo partizan će osvojiti titulu .ovde kad bi došli real bajern barselona i takmičili se partizan tj sudije bi osvojile titulu i ovaj naš mafijaški fudbal sve više liči na kladionicu nego na igru .a mi u evropu i u svetu nemamo šta da tražimo jer tamo nismo mezimci sudija .

Webber

pre 10 godina

Za Partizan cist penal!!!

Dok je za Petokraku sviran nepostojeci penal u narodu poznat pod nazivom Zvezdanesterac!!! (partizan u inat svima!, 30. novembar 2013 20:02)

Kako se u narodu naziva penal Partizanu protiv NP?? Molim te reci mi.

Pera Magic Mitic

pre 10 godina

Svaka cast ko na osnovu ovog snimka moze da zakljuci da li je bio penal za Zvezdu. Moguce da se Mrdja namestio igracu OFK-a, tako da je jedino mogao da padne preko njega-iskusno, ali ja licno ne bih takve stvari okarakterisao kao penal.
Sto se Partizana tice, namerno igranje rukom ocigledno. U stvari, bolje je reci obrnuto: ocigledno namerno igranje rukom. Nije sporna odluka sudije, nego potez igraca.

Deki

pre 10 godina

Sta se bre bunire i Zvezdasi i Partizanovci dali jeste ili nije bio penal.
Leverkuzenu priznase pogodak koji nije postojao, pitam se samo sta bi bilo kod nas da je kojim slucaju priznat pogodak u koris Partizana ili Zvezde kao u Levrekuzenu razmislite maloooooo.

realno

pre 10 godina

Penal za Partizan je bio ocigledan, a za Zvezdu manje-vise, ali da Jojic prekine igru i uzme loptu da izvede penal je katastrofa, to nema nigde.
Dosta je, ovo se vise ne TOLErise

Nenad

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!
(Posebni, 1. decembar 2013 01:20)Ne znam kako je to zasluzio.Derbi je izgubio i to bez sanse da izjednaci citavih 75 minuta nakon auto gola,protiv Novog Pazara je direktno dva boda dobio od sudije,Vozdovcu nije dosudjen cist penal u sudijskoj nadoknadi za igranje rukom vasega igraca,to su jos dva dodatna boda od sudije,dakle ukupno cetiri boda dobijena od sudije.Partizan sa ta 4 sudijska boda ima 1 bod vise od Zvezde,a to u prevodu znaci da bi imao 3 boda manje od Zvezde da nije imao poklon bodove od sudija protiv Novog Pazara i Vozdovca.Zvezda bolje igra od Partizana skoro cele polusezone.

duledudule

pre 10 godina

navijam za zvezdu,mislim da nije bio ni jedan ni drugi penal.bilo je kontakta sa mrdjom ali mislim nedovoljnog,u engleskoj bi odmahnuo rukom u italiji bi svirao.a lopta koja je pogodila igraca u ruku je bezala od gola a ne ka golu i nije postojala namera,a i nije nesto uticao na igru

Saca

pre 10 godina

Sramno sviran penal za zvezdu, toliki strah kod sudije tokom utakmice da slucajno zvezda ne odigra nereseno, jos nisam video, covek faul ne sme da dosudi za OFK. Lepo se vidi kako Mrdja, kada je video da lopta ide iza njega, vu;e za sobom igraca i pada ispred njega. Nema nikakvih dilema.

Deni Krejn

pre 10 godina

Apsolutno ne, i zabraniti večitima da izdaju saopštenja. Ovde su debelo oštećeni Ofk i Spartak. Kazniti blizance, samo njima ne valja!

nislija

pre 10 godina

U odnosu na Partizanov Zvezdina je bila penalcina.Veciti prave atmosferu medijskog linca sudija samo da bi im u utakmicama svirali penale.Ostavite vide sudije na miru!!!

Silver Surfer

pre 10 godina

Meni nije jasno kako navijaci crno-belih mogu bez ustezanja da kazu da je za njihov tim bio penal cist kao suza dok su se iz petnih zila upinjali da objasne kako nije bio penal za Vozdovac. A situacije su identicne.
Moje misljenje je da je Vozdovac prosle nedelje ostecen (odatle, mogu da razumem logiku nekih koji tvrde da je Spartak ostecen, ali nisu u pravu) a da je ovaj penal ispravno dosudjen kao i penal nad Mrdjom. I to cu vrlo jednostavno da objasnim. Igraci na ovim prostorima, narocito odbrambeni, moraju da se nauce da ne mlataraju rukama u sesnaestercu i da prilikom cuvanja protivnockog napadaca ne koristite ruke ili ga barem ne vuku ocigledno i vidljivo. Naravno, ova pravila treba jendako da se primenjuju a ne da se crveno i crno belima gleda kroz prste. A cenu tog gledanja kroz prste placaju u Evropi crvenim kartonima i penalima za koje se posle ronza da su nepravdeno dosudjeni.

zoran

pre 10 godina

Као навијач ЗВЕЗДЕ кажем да је партизанов пенал чист као суза, наш је мало дискутабилан...да при додам да је Вождовац у прошлом колу имао исту ситуацију као партизан данас.Фудбал дно дна!!!

White eagle

pre 10 godina

Gledao Sam utakmicu I penal je bio I Za Zvezdu I Partizan!Lopta je krenula ka Mrdji a onaj mu je skocio na Ledja s obema rukama povlaceci dres!Sto se tice Partizana cista ruka igraca Spartaka I nemojte vise da komentarisete s tim sto neki mrze Partizan a neku Zvezdu upotrebite malo razum!!!!Sto se tice nasa dva najveca kluba moramo biti svesni toga da su ostali klubovi slicnog kvaliteta zahvaljujuci slabosti jakih I zato suvisno je trositi reci sve dok I partizan I zvezda ne budu davali golove iz izradjenih akcija,dobri pasova lucidnih poteza do tada molimo se za bolju buducnost!!!Privatizacija je jedini izlaz !!!!

Miki

pre 10 godina

Dok vi raspravljate o penalu da li je bio ili ne, oni tamo iz vrha, koji su uzeli milione, ojadili i zaduzili klubove, samo se smeskaju srecni sto se ta tema zaboravlja i zataskava.

Posebni

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!

crni

pre 10 godina

u Srbiji izgleda nesme vise da se sudi penal Partizanu sve zbog Zvezdinih pritisaka na sudije...e bas zato nece osvojiti titulu ni ove godine

hrkljus

pre 10 godina

Mislim da je opravdano dosudjen penal za Partizan, dok je Zvezdin veoma diskutabilan, prije bih rekao da nije bilo za najstrozu kaznu. No, ako navijaci Partizana kazu da je ovo bio penal za njih, pa kako onda nije ono protiv Vozdovca? Potpuno identicna situacija. Pozdrav

Danubewalker

pre 10 godina

Muka je vise komentarisati sudijske odluke iz nedelje u nedelju.Igraci su vezare i njih niko ne komentarise,naravno.Prosle nedelje ste pricali samo o penalu za Vozdovac a sad poistovecujete ova dva.Jedan je opravdano dosudjen a jedan nije ali pre svega treba da znate da su svi igraci kojima sude te sudije opasan krs i da ne igraju dzabe u mozda najgoroj i najjeftinijoj ligi u Evropi.

vIDLJIVI

pre 10 godina

A penal za OFK ne sme niko da pomene, pa čak ni ovi iz OFK-a. A novinari, ej novinari ha, ha, ha, ćelava mu keva ko kaže nešto što ne odgovara Čovketu i kampaneli.

fancy

pre 10 godina

Ma Jojic me je odusevio kada je uzeo loptu i krenuo ka beloj tacki...srecom po njega sudija je u medjuvremenu svirao penal! Da ne bi reakcije Jojica sudija bi iskulirao situaciju

i delije i grobari=cigani

pre 10 godina

ne kapiram zasto postoji domaca liga.cemu takmicenje u ligi gde bg blizanci moraju uzeti titulu.zapravo samo njima je omoguceno da se bore za titulu.penali su smesni.

Vozdovac, pa Vozdova, u jeee...

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Hehehe, 30. novembar 2013 21:50)

Poznavaoce, cimanje je bilo obostrano, i Mrdja ni mrtav ne bi pao da je lopta isla ka njemu. Pao je samo zato sto je video da ne moze do nje, a ne zato sto ga je ovaj oborio. Tu je poenta, a ne u poznavanju pravila. Znaci, kad je penal ocigledan, ne treba da imas doktorsku diplomu da bi to video. Penal je bio za Vozdovac, to niko i nije rekao da nije, a i danas za Partizan, kao kuca, ni trunke sumnje, osim sto ste prepali sve sudije pa ne smeju da nam daju penal ni kad je ocigledan. I tako nam ne svirnu ove sezone bar pet cistih penala, a onda zbog tog propusta protiv Vozdovca svi nesto pene... Vama puste bar dva gola iz ofsajda, i onda kad vam dignu prvi, vi opet po svima drvlje i kamenje. A po tvojoj logici, ako je ovo penal nad Mrdjom, onda je isto ono protiv Vozdovca kad je Volkov oboren za zatvor, te dve situacije nisi uporedio?

Nemanja

pre 10 godina

Partizanov je bio iz 2 razloga. Igrac drzi Ostojica dok pokusava da skoci i okrznuo je jedan igrac rukom. Zvezdin... ne vidi se ko je tu koga vukao a i centarsut je bio metar iza Mrdje i da nije pao nebi pipnuo loptu, tako da .....

MM

pre 10 godina

Naš penal se ne vidi dobro iz ovog ugla i po tako lošoj rezoluciji snimka. Grobarski penal je čist, ali je potpuno nepotreban, kasnije isti igrač promašuje ono što je lakše pogoditi nwego promašiti.
Nadam se da će Noskoviću dobro stajati Zekstrino odelo koje mu je Đura poklonio za uslugu.

Sloba

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.

Hehehe

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...

Dottore

pre 10 godina

Cekajte, da li je moguce da stavljate penale u isti kos??Prosli put se digla kuka i motika zbog penala na Vracaru (cist penal za Vozdovac, niko ne spori), a danasnja jednaka kradja na Karaburmi se izjednacava sa nikad cistijim penalom za Partizan?Sto rece svojevremeno veliki Dusko Vujosevic - Kad je jedna velika Zvezda na vas spala....I da, naravno da ne ocekujem da objavite komentar koji nije u interesu pravoslavlja...

cvexi

pre 10 godina

Ja bih svirao oba penala. Onaj sto je vukao Mrdju za dres je mogao lepo nakon utakmice da mu zatrazi isti, dok je onaj sto je igrao rukom ocigledno namerno udario loptu.

mrđen niskoletač

pre 10 godina

Prije Partizanovog penala bio je prekršaj nad igračem Spartaka...
(fix, 30. novembar 2013 18:04)

da, i ja sam to primetio...u prvom poluvremenu, negde u 43. ili 44.min., ako se ne varama

Zorann

pre 10 godina

A zasto je pao stoper zajedno sa Mrdjom....pa zato sto je imao kontakt sa njim a bio mu je izaa ledja. Penal za Partizan je bio kao i za Vozdovac ali to ne interesuje grobare jer vide sta zele...

istina

pre 10 godina

najaci su ovi iskljucivi komentari "zvezda jeste, partizan nije" ili " partizan jeste, zvezda nije". ostrasceni navijaci koji su samo culi za rec realnost, inace neznaju sta znaci. Penali su i jedan i drugi, ali to protiv blizanaca niko ne bi svirao. Kao sto i nisu, u proslom kolu, a i u ovom.

ultrasrbin

pre 10 godina

joca, 30. novembar 2013 17:42
Ajde pogledaj pokret ruke i promenu pravca lopte. NA stranu sto je prethodno povlacenje bilo za penal.

НТТ Ни

pre 10 godina

Za Zvezdu je bio za partizan nije.
(realni navijač, 30. novembar 2013 18:09)

Каква реалност реалног навијача да то зачуђује и иритира. Уз ово Партизан пише малим почетним словом. Писменост и реалност, нема шта. Сматрам да пенал за Звезду није требао да се свира, јер је лопта ишла иза Мрђе, а не испред, који је овде маестрално пао баш онако како је и учен у овом клубу у коме се падању у шеснаестерац, а и ван њега, поклања посебна пажња тако да су сви падови његових фудбалера атрактивни и савршени и просто изнуђују казнене ударце. У акцији из које је резултовао пенал за Партизан, он се морао судити из два разлога: због намерног Мркелиног играња руком, али и због повлачења Остојића у ОФК-овом шеснаестерцу. Намерно играње руком и повлачење противничког фудбалера у шеснаестерцу је овде толико, како би скоројевићи рекли, транспарентно за све, а по фудбалским прописима и кажњиво, па би заиста било чудно да нису санкционисани. Проблем је у томе што навијачи „најпоштенијег клуба“ и реални навијач то не желе да виде и уваже, а листом се легитимишу за поштене и реалне. Срамота.

Kalimero

pre 10 godina

Veci je prekrsaj bio pred kraj utakmice na igracu OFK Beograda nego sto je nad Mrdjom. Znaci sudija je pogresio svirajuci penal za Zvezdu gde je Mrdja poceo da pada pre kontakta sto se moze videti. Takodje je pogresio sudija sto nije svirao penal za OFK Beograd.

Kod pemala za Partizan jasno se vidi da je igrac udario loptu rukom ka gore. Znaci nije napucana nije ni slucajno igrao. Nego je udario na gore. Refleksno ili ne u to necu da ulazim ali je za penal.

wroom1975

pre 10 godina

Jel oboren Mrdja u 16? Jeste! Jel igrao rukom igrac Spartaka u 16? Jeste! I sta dramite sad svi, te za ove je bio, za ove nije...

Sta Majnc treba da uradi sad posle utakmice sa Dortmundom danas? Da digne galamu i da se smeni vrh Bundeslige i sudije? 3 penala je dosudjeno Dormundu i jel neko tamo rekao rec posle utakmice?

Ja znam da ima gomila spornih situacija u nasem fudbalu, ali vec pocinje da se preteruje iskreno oko svega. Vise bukvalno penali i ne smeju da sviraju i ako jesu...daj bre ljudi!

Pokojni Toza

pre 10 godina

Skolski primer penala za Partizan i isto tako skolski primer sudijske kradje u korist ovih postenjacina sto placu po medijima i izdaju srceparajuca saopstenja. Nema veze, neka su im svirali, sad valjda nece da kmece bar jedno dve nedelje, da odmorimo usi malo.

Woodchuck

pre 10 godina

Smesno je uporediti cisto igranje rukom igraca Spartaka sa Mrdjinim leprsanjem po vazduhu... Zamena teza u "slobodnom" "novinarstvu" , realnost Srbije...

ultrasrbin

pre 10 godina

fix, 30. novembar 2013 18:04
Nad onim koji je Ostojica vukao za dres,a onda pustio i pao .
I to je bio penal prijatelju samo sto nije igrala tvoja Zvezda pa mozda izdate saopstenje.

dobri duh

pre 10 godina

Pa, kako naši fudbalski čistunci ovo komentarišu?
Da li bi trebalo sad da navijači partizana izađu na ulice i naprave incidente?
Da li treba da se jave Džajić i Čović, i objasne šta je to Tomislav Karadžić uradio danas?
Ili je najpametnije da se gleda u svoje dvorište, i čiste svoja g....?
Malo mira i tišine, molim!!!!

Mrdja je penal bukvalno isplakao od sudije, po principu moralan sam dok meni ne zagusti...

pre 10 godina

Kod Zvezdinog penala je najjaci utisak da Mrdja nije ni blizu bio da zahvati loptu. On je krenuo na utrcavanje, a lopta mu je ostala iza ledja bar dva metra. Zbog toga je i pao, mada je medjusobnog potezanja bilo, ali da li je bilo jaceg intenziteta od strane igraca OFK ne znam. Uglavnom, penal je u najmanju ruku diskutabilan s napomenom da ga vise nije bilo nego sto jeste bas iz razloga sto se sve odvijalo na mestu gde on nikako nije mogao do lopte. Kod Partizanovog penala mi isto nije bas jasna situacija i ne znam da li je penal zbog ruke, ili zbog povlacenja. Nisam siguran ni da je ono za penal (osim ako je ovaj igrao rukom, jer ne vidim najjasnije, onda je cist kao suza). Zakljucak je da je Zvezdi penal mnogo vise pomogao nego Partizanu, ne samo sto je sviran u finisu meca, vec zbog toga sto je Zvezda licila na ekipu koja ne moze sansu da napravi nikako, Spartaku je gol visio u vazduhu bukvalno od pocetka, sto naravo ne znaci da bi ga primili.

Teletabis

pre 10 godina

Ne vidim cemu zbrka oko penala za Partizan! Oko Zvezdinog bi moglo da se polemise! A jos da napomenem da je sudija danas svirao nepostojeci penal za Radnicki iz Kragujevca i niko ne polemise! Da li imamo mi 1 normalnog sudiju koji nije placen da "namesti" mec ili ne navija za neki klub?

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Mrdja ide ka golu a lopta ide prema 16 i igracu Ofk,pa sve i da ga je ovaj otkinuo on nije ni blizu lopte bio! Penal za Partizan cist isto kao sto je bio i za Vozdovac!

Ivan

pre 10 godina

Voleo bih da stavite i situaciju od prosle nedelje protiv Vozdovca pa da vidimo kako bi navijaci partizana onda okarakterisali danasnju situaciju. Da li bi onda mogli da u istoj recenici,o istim situacijama,daju dijametralna vidjenja.

Dushan

pre 10 godina

Penal za Zvezdu, cist. Sam igrac je posle utakmice priznao da je postojao kontakt, ali na prvi pogled jeste bilo sumnjivo.
Penal za Partizan, cist. Igrao je rukom, iako se na prvi pogled nije videlo.
Bravo za pomocne sudije, konacno neka korist od njih.
Inace, ocajna igra i jednih i drugih.

Ratko

pre 10 godina

Ni P od penala za Partizan.Posle D.Srema,Vozdovca Partizanova kradja se nastavlja...uzece te prvenstvo ovako iako ne znate jednu akciju da izgradite neka vam je na cast pa onda idete na bunkerisanje u Evropi.

nema sumnje

pre 10 godina

Po mom misljenju oba su penali...Na prvom se vidi zahvat rukama odbrambenog igraca nad Mrdjom, a drugi je nesmotreno i bespotrebno igranje rukom igraca Spartaka.

ultrasrbin

pre 10 godina

realni navijač, 30. novembar 2013 18:09
Kako te nije sramota?
Mrdja pao bukvalno u remplovanju,a Ostojica vukli da ne skoci,a zatim cimnuo rukom na gore promenivsi putanju i skinuvsi je bukvalno s anoge igraca koji je isao na sut.

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Cekaj,bio penal za Vozdovac i posle toga kuknjava i saopstenja,a sad kazete da ovo nije penal za Partizan? Jeste li vi pri sebi? Kakvi licemeri!

Tolle

pre 10 godina

Nekad se pomogne, a bogami nekad i odmogne vecitima.Medjutim, ono sto se ne menja - Zvezda kuka i pise saopstenja, a Partizan ne.Dve kulture, uvek bilo i bice.

Vladimir

pre 10 godina

Znači, da rezimiram razmišljanje (mada, mnogo je ispravnije "razmišljanje) navijača Zvezde. Voždovac je oštećen protiv Partizana jer mu nije sviran penal skoro identičan kakav je danas sviran Partizanu, a koji u stvari i nije bio penal. Uh bre ... nije vama lako. Eh, da mi je vaš mozak barem na pet minuta pa da se sit naodmaram. Inače, sličan penal je sviran protiv Partizana u utakmici sa Jagodinom.
Što se tiče Mrđinog "leta" kroz vazduh ... ni govora o penalu. Čisto simuliranje uz faul u napadu. Mada, iskreno, Mrđi desetka za umetnički dojam. Uz sve to, nekoliko minuta kasnije čist penal nije sviran za OFK-u. Sve u svemu, "Tole lopove".

Ekspert

pre 10 godina

Posto ne navijam ni za Partizan ni za Zvezdu, ajde da pokusam dati i ja komentar, neutralan naravno. Kod penala za Partizan igrac igra sa rukom namerno, i ovog puta ienal je bio cist. Kod gola Zvezde gotovo je nemoguce proceniti sa ovih snimki. Jedina relevantna stvar jeste izjava igraca OFK koji u neku ruku priznao da je povukao napadaca Zvezde. Mozda je od onih retkih situacija kada se moze reci da su tzv veciti nisu dobili penale na poklon

Peppino

pre 10 godina

Lice bivseg igraca zvezde na klupi OFK-e je sve reklo, covek nije hteo da da izjavu posle utakmice, a nije se ni pojavio na konferenciji za novinare.

loon

pre 10 godina

U prevodu...OFK-a je ostecena a Partizan bi na kraju svejedno pobedio! U tome je poenta cele price! Da li ce sada gospoda iz Lj. Bogdana da izdaju saopstenje!? Nece, jer oni to rade samo za meceve u kojima nisu igrali! Pametno!

leopold

pre 10 godina

ocekuje da celnici kluba izdaju saopstenje i da uvere sve ljubitelje fudbala kako je penal bio i kako fss orkestrirano vodi hajku protiv bivseg prvaka sveta

...:)

pre 10 godina

Pa posto je PENAL- slobodno sudijsko uverenje i posto od 5 sudija 3 bi npr. svirale 2 ne tako ce i ovde biti raznih komentara,sto pokazuje da se usustini oko toga previse galame dize! Zvezdin igrac oboren u sesnaestercu sudija procenio da je penal-Ok ! Partizanov penal -igrac Spartaka rukom udara loptu i menja joj pravac -Ok!

evilllama

pre 10 godina

Prosto je neverovatna neobjektivnost zvezdinih navijaca na ovoj temi. trudeci se da budem najobjektivniji moguci rekao bih da za zvezdin penal i ima materijala da postoji, a i vrlo lako nije morao da bude dosudjen, dok za partizanov ovde citam da se ne vidi da je bila ruka i slicno. pogledajte samo ceo klip i zum kadar i videcete da lopta od igranja rukom odlazi bar 20 stepeni u drugom pravcu. Mislim, bio to penal ili ne, ne mozete reci da nije dirao loptu jer je to jedna od najociglednijih od svih spornih situacija u skorije vreme u domacem fudbalu. To da li bi sudili protiv Zvezde i Partizana iste penale - gotovo sam siguran da ne bi, ali malo objektivnosti i pored navijacke pristrasnosti ne bi skodilo.
Ako hocete bolji fudbal, krenite od sebe, budite bolji navijaci, i Grobari i Delije.

tarpe

pre 10 godina

i ssta ce se sada dogoditi prilikom rasprave da li je zvezdin penal postojao?
struccnjaci iz arena TV imaju "sasvim sluccajno"samo jedan snimak penala iz koga se nissta ne mozze videti i ostace na slobodnom tumaccenju situacije,a sudija nece biti kazznjen ,zvezda ostaje posstena ,partizan i tole lopovi.zaista je sramota na kakav se nivo spusstaju pojedini mediji svojom pristrasnosscu.i zbog toga volim ssto sam grobar i verujte po karakteru nikada ne bih mogao biti zvezdass.

Navijac

pre 10 godina

srbin
Za Partizan cist penal.A prosli put za Vozdovac? Gotovo ista situacija. Za Zvezdu isto cist penal.Isto kao i pre par dana na jednoj utakmici LS gde je povlacenje za dres

drmr

pre 10 godina

Nikola Vasiljevic je izjavio posle utakmice da je povukao Dragana Mrdju.Prema tome ako sam igrac kaze cemu polemika.Ali moramo se sloziti oko jedne stvari da se ovakve dve situacije ne bi svirale ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

Davor

pre 10 godina

Bez obzira za koji tim navijate.Zvezdin je bio sumnjiv mogao je i nije morao da se svira to je moje misljenje(cak je i igrac OFK-a koji je bio u duelu rekao da je drzao Mrdju). Meni drugo bode oci...Pogledajte pazljivo polozaj glavnog sudije Partizan-Spartak koji je na 4-5 metar od navodnog igranja ruke i jasno vidi da li je ili nije igrano rukom a ceka signalizaciju pomocnog sudije na gol aut liniji kome 8(i slovima osam) igraca pokriva pogled i nalazi se najmanje duplo dalje od glavnog...I na kraju glavni svira na nagovor pomocnog sudije...Stisnite pauzu na 00:02 snimka...Moje misljenje je da je zakacio malo laktom ali ... Na kraju moje misljenje je da ni CZ ni Partizan ne bi dali gol da su igrali jos 48 sati bez dosudjenih penala...

Ne navijam vise ni za koga

pre 10 godina

Ja sam trazio na usporenom snimku makar nesto za sta bi moglo da se covek uhvati i da kaze da je bio penal, i nikako nisam mogao da nadjem.Ali gledam sitnicu makar neku da vidim, i ne mogu da vidim ama bas nista. A i Zvezdin nije mnogo bolji, isti takav - nepostojeci.

wqrx

pre 10 godina

Oba penala su bila sasvim jasna ali u slučaju Partizana igranju rukom prethodi prekršaj igrača Partizana br. 26 koji udara zamahom podlaktice igrača Spartaka br. 17 po licu i onemogućava ga da izbije loptu glavom. Posle tog faula igrač Spartaka igra rukom ali sudija, koji je verovatno video pomenuti faul, ne prekida igru već sam igrač Partizana hvata loptu u ruke i uz pomoć ostalih saigrača i sudije iza gola dosuđuje penaltizan.

Rade(ica)

pre 10 godina

Da li je moguće da objektivni navijači zvezde ne vide da je igrač spartaka rukom skinuo loptu koja je išla ka fudbaleru partizana? Ako to nije penal ja onda stvarno ne znam šta je u fudbalu penal!

Gerov

pre 10 godina

Sve ljubavi su tuyne, a nasa je naj tuynija..... Sto rece g-din Hari - hvata se ovde i to 1 na 1. Prvi je smeeeesan, a onaj dugi je jos smesniijiiii... tralala tralali!

Navijam CZ, ali bato ovo vise nije fudbal!

Nenad BG

pre 10 godina

Bezobrazluk je i porediti cist penal za Partizan i klasican cirkuski zvezdanesterac. Ironija je sto ovi sto kukumacu dobiju penal nakon svakog saopstenja.

vinjaku

pre 10 godina

Za Zvezdu cisti penal, tezak faul nad Daudom,mozda i za crveni karton. Za Partizan po obicaju navucen penal. Jeste igrac Spartaka igrao rukom, ali sasvim malo, nedovoljno da bi se svirao penal, ali poznato je kako se sudi Partizanu. U poslednjih 7 godina niti jednom nije ostecen, za razliku od njegovih protivnika, posebno Zvezde. Zvezda bi uz posteno sudjenje osvojila bar 5 titula vise, zato sto je imala bolji tim, bolje uprave od Partizanove, a i stvorila je daleko vise igraca od Partizana, posebno u zadnjih 6-7 godina. Zato ako hocemo ponovo titulu prvaka moramo u FSS menjati sve iz korena, za pocetak Toleta i sudije i umesto njih postaviti odgovarajuce ljude. Bez tih promena Zvezda nece moci krenuti napred.

Ja!

pre 10 godina

Cist penal za Partizan, ocigledno igranje rukom igraca Spartaka. Mozda ne bas sa namerom ali ruka je u podignutom polozaju van tela tako da nema nikakve dileme. Penal kao suza!!!

miner

pre 10 godina

Još kada bi imali kamere na pravim mestima i još kada bi naši znali da ih koriste, možda bih i komentarisao jesu ili nisu penali. Iz ovog ugla se ama baš ništa ne vidi.

zna li neko

pre 10 godina

Jel zna neko u korist kog kluba je svirano najvise penala u jesenjem delu kao i protiv koga je dosudjeno najmanje penala u JSL???

danilo

pre 10 godina

Jedina sličnost je što su oba penala dosudjena u subotu popodne, u Beogradu.
Ovaj za Partizan čist sasvim i bez ikakve dileme; verovatno je one igrače koji su se unosili pomoćnom sudiji u lice trebalo kazniti.
Ovaj za Zvezdu deluje sumnjivo ali se zaista na snimku ne vidi dovoljno jasno.
Jedno malo saopštenje Zvezde bi svakako razjasnilo i ove, kao i sve dosadašnje penale.
Može to Čović iz Slovenije, on je presednik sa romingom; nije to baš mala stvar!

wolfpfc

pre 10 godina

realno,mom Partizanu je sviran penal,slican onom od proslog vikenda protiv njega, koji nije dosudjen.zvezdin penal je takodje smejurija.

Labud

pre 10 godina

Cz je pobedila zahvaljujuci penalu, a Partizan je postigao jos jedan gol. Oduzmes penale i to je 2 boda vise za Partizan. Ko je profitirao od odluka nije tesko zakljuciti. Dignes halabuku i to je to.

XXXL

pre 10 godina

Ako je ovo bio penal za Partizan (a jeste), morao je da bude i za Vozdovac prosle nedelje. U oba slucaja je evidentno igranje rukom u kaznenom prostoru, i daleko od toga da je igrac bio napucan ili bilo sta slicno. A sto se Zvezdinog penala tice, ne bih ga komentarisao, samo cu reci da me je sramota sto cele sezone ne mozemo nikoga bez ogromnih napora i faktora srece da pobedimo u gostima.

Jeremy Clarkson

pre 10 godina

a proslo kolo vam nije bio penal kad je igraca partizana lopta pogodila u ruku. sta? nije bilo namere, a? joj bolje vam je da cutite! sto se tice penala za zvezdu mogao je lagano da ga ne svira I nije bilo toliko materijala za penal.

Milan Nevešćanin

pre 10 godina

Najbolje da na početku sezone ova dva kluba izvlače slamku ko će biti prvak, tako da će sve biti regularno, a sudije neće biti optužene da nameštaju rezultate.

Mudrisa Pfc

pre 10 godina

Znaci sad kada je sviran penal za Partizan jer je protivnik igrao rukom nije penal,a protiv Vozdovca kada ga nije svirao odmah kuka i motika se dize na Partizan xaxaxxaax,pa vi zaista niste normalni komsije... ono protiv ofk nije ni videlo penala,mozda i nekoj opstinskoj ligi,ali u prvoj je stvarno smesno!

zzzz

pre 10 godina

Mešanje ova 2 penala je mešanje baba i žaba. Licimuri sa našeg najdubljeg stadiona bi ipak trebalo da se odluče da li je oštećen voždovac zbog čega su kukumavčili danima ili danas spartak uz prethodno izvinjenje što su kukumavčili zbog voždovca. S druge strane, OFK je nedvosmisleno oštećen.

devojcice u muskom sportu

pre 10 godina

Igranje rukom igraca Spartaka, vidi se iz aviona pred kraj snimka. Ovo povlacenje Ofk-inog se ne vidi bas najbolje, sudija je najbolje video sta se desilo. Generalno mislim da se konstantna kuknjava nasih igraca pretvara u farsu, a oni se prave nevinasca. Igrajte fudbal kao muskarci a ne samo neka kuknjava i izigravanje kalimera. Udarila te u ruku? Cuti, priznaj al nemoj jos i da kukas, proklinkes, unosis se sudiji itd... Na sta vise to lici.

nenad

pre 10 godina

zvezda cist kao suza penal- igrac rusi mrdju I pada zajedno sa njim, partisan nisam siguran noskovic koji masi posle zicer sa pola metra od gola, verovatno se potrudio da obori igraca partizana kako bi ovi poveli

Zivco

pre 10 godina

Komentator Arene: penal za Partizan, ruka ruka... ustvari bio je faul u skoku...bilo je tu povlacenja...a da ipak je rukom igrao jedan igrac Spartaka, evo sad se vidi...
U prevodu sviran je penal za Partizan a sad cemo da nadjemo zbog cega bi mogli da ga sviramo....Cirkus se nastavlja...

mikser

pre 10 godina

Iako sam vas u pojedinim situacijama kritikovao, ipak ste najobjektivniji medij u Srbiji. Tekst je bez uplitanja na bilo čiju stranu, što nažalost ne možemo da vidimo na drugim medijima. Pojedini slave pobedu jednog uz usklike, dok ove druge pljuju i njihovu pobedu nazivaju "za diskusije". Namerno nisam napisao koji medij i za koji klub to rade, jer to više nije važno. Važno je u ovim vremenima ostati čovek.

tajka

pre 10 godina

Igrač Spartaka igra rukom kao Petrović na Voždovcu. Dakle čist penal za Partizan.
Mrdja povlači igrača OFK koji mora da padne preko njega. Dakle nema penala za CZ.
Očekujem saopštenje.

Lav

pre 10 godina

Ako uprava Zvezde, već sutra tokom prepodneva ne izda saopštenje u vezi ovog penala, sami će pljunuti na svu svoju borbu za fer ligu i suđenje. Ali da sačekamo...

ams

pre 10 godina

Za Partizan cist penal, decko je igrao rukom i tu se prica zavrsava. Sto se tice Zvezde, ako nije bilo kontakta, kako je moguce da obojica padaju u isto vreme? Znaci da je bilo povlacenja. Malocas je Vasiljevic dao izjavu u kojoj kaze da je bilo kontakta, da je drzao Mrdju za grudi i povlacio ga, ali nije siguran da je u toj meri potrebno da bi se okarakterisalo kao prekrsaj. Na snimku se ne da zakljuciti, a svaki decidiran komentar posredstvom kamere koja je snimila situaciju je i vise nego bezobrazan. Jednostavno se ne vidi, a vi pricajte sta hocete. Ono sto pravi razliku jeste priznanje Vasiljevica da je bilo kontakta i zajednicki pad.

1892

pre 10 godina

Ne zelim da komentarisem penal za CZ, ali sto se tice penala za Partizan, mogu samo reci: SVAKA CAST sudiji iza gola koji je prvenstveno video onaj funjarski, seljacki trzaj rukom (kao amateri i rekreativci u balonu), a onda svaka cast sto je u ovo zlo vreme, i vreme hajke na sudije, smeo da ga dosudi. Cist penal, sudija iza gola cista 10ka. A ovaj saban neka ne trza ruku sledeci put i nek' ne glumi dileju.

Komšija

pre 10 godina

Penal za Zvezdu verovatno (ne vidi se baš najbolje na snimku , mada se vidi da je bilo povlačenja).
Penal za Partizan očigledan (identična situacija kao na utakmici Par.-Voz.,igrač udara loptu rukom i menja joj pravac).

ELcupakabra

pre 10 godina

Budite realni i recite...Za Partizan je bio cist penal,lik namerno gura ruku ka putanji lopte(nije postojao faul nad obradom(teslom :)) u kaznenom),a kod zvezde je bilo obostranog povlacenja i ne vidi se najbolje.

Black Hawk

pre 10 godina

Koja koma sa ovim grobarima...toliko su objektivni da njihov penal karakterisu kao igranje rukom, a penal sviran zbog "povlacenja"...Ni oni mucenici ne znaju sta im je svirano...jbg to je navijacka grupa koja nalazi za shodno da penal treba svirati i nakon odredjenog vremenskog perioda (18god.), ne bitno dal ima osnova ili ne bitno je da su im bodovi dosli sa kreca...nevikli ljudi godinama...

Mrtvac

pre 10 godina

Ajde da se ne lazemo vise, oba penala su postojala. Ovaj penal za partizan je identicna situacija koja se desila prosle nedelje Vozdovcu i njima nije sviran...

xxx

pre 10 godina

Ovaj penal za Zvezdu se lepo ni ne vidi iz ovog ugla ali lopta je prosla daleko iza igraca Zvezde i on je ne bi zahvatio bio prekrsaj ili ne, tako da je sumnjiv svakako. U svakom slucaju takav penal OFK-i nikad ne bi bio sviran, to je jedino sigurno.

Nenad BG

pre 10 godina

Bezobrazluk je i porediti cist penal za Partizan i klasican cirkuski zvezdanesterac. Ironija je sto ovi sto kukumacu dobiju penal nakon svakog saopstenja.

Ja!

pre 10 godina

Cist penal za Partizan, ocigledno igranje rukom igraca Spartaka. Mozda ne bas sa namerom ali ruka je u podignutom polozaju van tela tako da nema nikakve dileme. Penal kao suza!!!

loon

pre 10 godina

U prevodu...OFK-a je ostecena a Partizan bi na kraju svejedno pobedio! U tome je poenta cele price! Da li ce sada gospoda iz Lj. Bogdana da izdaju saopstenje!? Nece, jer oni to rade samo za meceve u kojima nisu igrali! Pametno!

Peppino

pre 10 godina

Lice bivseg igraca zvezde na klupi OFK-e je sve reklo, covek nije hteo da da izjavu posle utakmice, a nije se ni pojavio na konferenciji za novinare.

tajka

pre 10 godina

Igrač Spartaka igra rukom kao Petrović na Voždovcu. Dakle čist penal za Partizan.
Mrdja povlači igrača OFK koji mora da padne preko njega. Dakle nema penala za CZ.
Očekujem saopštenje.

mikser

pre 10 godina

Iako sam vas u pojedinim situacijama kritikovao, ipak ste najobjektivniji medij u Srbiji. Tekst je bez uplitanja na bilo čiju stranu, što nažalost ne možemo da vidimo na drugim medijima. Pojedini slave pobedu jednog uz usklike, dok ove druge pljuju i njihovu pobedu nazivaju "za diskusije". Namerno nisam napisao koji medij i za koji klub to rade, jer to više nije važno. Važno je u ovim vremenima ostati čovek.

Labud

pre 10 godina

Cz je pobedila zahvaljujuci penalu, a Partizan je postigao jos jedan gol. Oduzmes penale i to je 2 boda vise za Partizan. Ko je profitirao od odluka nije tesko zakljuciti. Dignes halabuku i to je to.

Vladimir

pre 10 godina

Znači, da rezimiram razmišljanje (mada, mnogo je ispravnije "razmišljanje) navijača Zvezde. Voždovac je oštećen protiv Partizana jer mu nije sviran penal skoro identičan kakav je danas sviran Partizanu, a koji u stvari i nije bio penal. Uh bre ... nije vama lako. Eh, da mi je vaš mozak barem na pet minuta pa da se sit naodmaram. Inače, sličan penal je sviran protiv Partizana u utakmici sa Jagodinom.
Što se tiče Mrđinog "leta" kroz vazduh ... ni govora o penalu. Čisto simuliranje uz faul u napadu. Mada, iskreno, Mrđi desetka za umetnički dojam. Uz sve to, nekoliko minuta kasnije čist penal nije sviran za OFK-u. Sve u svemu, "Tole lopove".

danilo

pre 10 godina

Jedina sličnost je što su oba penala dosudjena u subotu popodne, u Beogradu.
Ovaj za Partizan čist sasvim i bez ikakve dileme; verovatno je one igrače koji su se unosili pomoćnom sudiji u lice trebalo kazniti.
Ovaj za Zvezdu deluje sumnjivo ali se zaista na snimku ne vidi dovoljno jasno.
Jedno malo saopštenje Zvezde bi svakako razjasnilo i ove, kao i sve dosadašnje penale.
Može to Čović iz Slovenije, on je presednik sa romingom; nije to baš mala stvar!

Mudrisa Pfc

pre 10 godina

Znaci sad kada je sviran penal za Partizan jer je protivnik igrao rukom nije penal,a protiv Vozdovca kada ga nije svirao odmah kuka i motika se dize na Partizan xaxaxxaax,pa vi zaista niste normalni komsije... ono protiv ofk nije ni videlo penala,mozda i nekoj opstinskoj ligi,ali u prvoj je stvarno smesno!

zoran

pre 10 godina

Као навијач ЗВЕЗДЕ кажем да је партизанов пенал чист као суза, наш је мало дискутабилан...да при додам да је Вождовац у прошлом колу имао исту ситуацију као партизан данас.Фудбал дно дна!!!

vIDLJIVI

pre 10 godina

A penal za OFK ne sme niko da pomene, pa čak ni ovi iz OFK-a. A novinari, ej novinari ha, ha, ha, ćelava mu keva ko kaže nešto što ne odgovara Čovketu i kampaneli.

dobri duh

pre 10 godina

Pa, kako naši fudbalski čistunci ovo komentarišu?
Da li bi trebalo sad da navijači partizana izađu na ulice i naprave incidente?
Da li treba da se jave Džajić i Čović, i objasne šta je to Tomislav Karadžić uradio danas?
Ili je najpametnije da se gleda u svoje dvorište, i čiste svoja g....?
Malo mira i tišine, molim!!!!

xxx

pre 10 godina

Ovaj penal za Zvezdu se lepo ni ne vidi iz ovog ugla ali lopta je prosla daleko iza igraca Zvezde i on je ne bi zahvatio bio prekrsaj ili ne, tako da je sumnjiv svakako. U svakom slucaju takav penal OFK-i nikad ne bi bio sviran, to je jedino sigurno.

Lav

pre 10 godina

Ako uprava Zvezde, već sutra tokom prepodneva ne izda saopštenje u vezi ovog penala, sami će pljunuti na svu svoju borbu za fer ligu i suđenje. Ali da sačekamo...

Dottore

pre 10 godina

Cekajte, da li je moguce da stavljate penale u isti kos??Prosli put se digla kuka i motika zbog penala na Vracaru (cist penal za Vozdovac, niko ne spori), a danasnja jednaka kradja na Karaburmi se izjednacava sa nikad cistijim penalom za Partizan?Sto rece svojevremeno veliki Dusko Vujosevic - Kad je jedna velika Zvezda na vas spala....I da, naravno da ne ocekujem da objavite komentar koji nije u interesu pravoslavlja...

1892

pre 10 godina

Ne zelim da komentarisem penal za CZ, ali sto se tice penala za Partizan, mogu samo reci: SVAKA CAST sudiji iza gola koji je prvenstveno video onaj funjarski, seljacki trzaj rukom (kao amateri i rekreativci u balonu), a onda svaka cast sto je u ovo zlo vreme, i vreme hajke na sudije, smeo da ga dosudi. Cist penal, sudija iza gola cista 10ka. A ovaj saban neka ne trza ruku sledeci put i nek' ne glumi dileju.

Vozdovac, pa Vozdova, u jeee...

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Hehehe, 30. novembar 2013 21:50)

Poznavaoce, cimanje je bilo obostrano, i Mrdja ni mrtav ne bi pao da je lopta isla ka njemu. Pao je samo zato sto je video da ne moze do nje, a ne zato sto ga je ovaj oborio. Tu je poenta, a ne u poznavanju pravila. Znaci, kad je penal ocigledan, ne treba da imas doktorsku diplomu da bi to video. Penal je bio za Vozdovac, to niko i nije rekao da nije, a i danas za Partizan, kao kuca, ni trunke sumnje, osim sto ste prepali sve sudije pa ne smeju da nam daju penal ni kad je ocigledan. I tako nam ne svirnu ove sezone bar pet cistih penala, a onda zbog tog propusta protiv Vozdovca svi nesto pene... Vama puste bar dva gola iz ofsajda, i onda kad vam dignu prvi, vi opet po svima drvlje i kamenje. A po tvojoj logici, ako je ovo penal nad Mrdjom, onda je isto ono protiv Vozdovca kad je Volkov oboren za zatvor, te dve situacije nisi uporedio?

Sloba

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.

Woodchuck

pre 10 godina

Smesno je uporediti cisto igranje rukom igraca Spartaka sa Mrdjinim leprsanjem po vazduhu... Zamena teza u "slobodnom" "novinarstvu" , realnost Srbije...

ELcupakabra

pre 10 godina

Budite realni i recite...Za Partizan je bio cist penal,lik namerno gura ruku ka putanji lopte(nije postojao faul nad obradom(teslom :)) u kaznenom),a kod zvezde je bilo obostranog povlacenja i ne vidi se najbolje.

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Cekaj,bio penal za Vozdovac i posle toga kuknjava i saopstenja,a sad kazete da ovo nije penal za Partizan? Jeste li vi pri sebi? Kakvi licemeri!

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Mrdja ide ka golu a lopta ide prema 16 i igracu Ofk,pa sve i da ga je ovaj otkinuo on nije ni blizu lopte bio! Penal za Partizan cist isto kao sto je bio i za Vozdovac!

Rade(ica)

pre 10 godina

Da li je moguće da objektivni navijači zvezde ne vide da je igrač spartaka rukom skinuo loptu koja je išla ka fudbaleru partizana? Ako to nije penal ja onda stvarno ne znam šta je u fudbalu penal!

wroom1975

pre 10 godina

Jel oboren Mrdja u 16? Jeste! Jel igrao rukom igrac Spartaka u 16? Jeste! I sta dramite sad svi, te za ove je bio, za ove nije...

Sta Majnc treba da uradi sad posle utakmice sa Dortmundom danas? Da digne galamu i da se smeni vrh Bundeslige i sudije? 3 penala je dosudjeno Dormundu i jel neko tamo rekao rec posle utakmice?

Ja znam da ima gomila spornih situacija u nasem fudbalu, ali vec pocinje da se preteruje iskreno oko svega. Vise bukvalno penali i ne smeju da sviraju i ako jesu...daj bre ljudi!

zzzz

pre 10 godina

Mešanje ova 2 penala je mešanje baba i žaba. Licimuri sa našeg najdubljeg stadiona bi ipak trebalo da se odluče da li je oštećen voždovac zbog čega su kukumavčili danima ili danas spartak uz prethodno izvinjenje što su kukumavčili zbog voždovca. S druge strane, OFK je nedvosmisleno oštećen.

Miki

pre 10 godina

Dok vi raspravljate o penalu da li je bio ili ne, oni tamo iz vrha, koji su uzeli milione, ojadili i zaduzili klubove, samo se smeskaju srecni sto se ta tema zaboravlja i zataskava.

НТТ Ни

pre 10 godina

Za Zvezdu je bio za partizan nije.
(realni navijač, 30. novembar 2013 18:09)

Каква реалност реалног навијача да то зачуђује и иритира. Уз ово Партизан пише малим почетним словом. Писменост и реалност, нема шта. Сматрам да пенал за Звезду није требао да се свира, јер је лопта ишла иза Мрђе, а не испред, који је овде маестрално пао баш онако како је и учен у овом клубу у коме се падању у шеснаестерац, а и ван њега, поклања посебна пажња тако да су сви падови његових фудбалера атрактивни и савршени и просто изнуђују казнене ударце. У акцији из које је резултовао пенал за Партизан, он се морао судити из два разлога: због намерног Мркелиног играња руком, али и због повлачења Остојића у ОФК-овом шеснаестерцу. Намерно играње руком и повлачење противничког фудбалера у шеснаестерцу је овде толико, како би скоројевићи рекли, транспарентно за све, а по фудбалским прописима и кажњиво, па би заиста било чудно да нису санкционисани. Проблем је у томе што навијачи „најпоштенијег клуба“ и реални навијач то не желе да виде и уваже, а листом се легитимишу за поштене и реалне. Срамота.

wolfpfc

pre 10 godina

realno,mom Partizanu je sviran penal,slican onom od proslog vikenda protiv njega, koji nije dosudjen.zvezdin penal je takodje smejurija.

Kalimero

pre 10 godina

Veci je prekrsaj bio pred kraj utakmice na igracu OFK Beograda nego sto je nad Mrdjom. Znaci sudija je pogresio svirajuci penal za Zvezdu gde je Mrdja poceo da pada pre kontakta sto se moze videti. Takodje je pogresio sudija sto nije svirao penal za OFK Beograd.

Kod pemala za Partizan jasno se vidi da je igrac udario loptu rukom ka gore. Znaci nije napucana nije ni slucajno igrao. Nego je udario na gore. Refleksno ili ne u to necu da ulazim ali je za penal.

fancy

pre 10 godina

Ma Jojic me je odusevio kada je uzeo loptu i krenuo ka beloj tacki...srecom po njega sudija je u medjuvremenu svirao penal! Da ne bi reakcije Jojica sudija bi iskulirao situaciju

Pokojni Toza

pre 10 godina

Skolski primer penala za Partizan i isto tako skolski primer sudijske kradje u korist ovih postenjacina sto placu po medijima i izdaju srceparajuca saopstenja. Nema veze, neka su im svirali, sad valjda nece da kmece bar jedno dve nedelje, da odmorimo usi malo.

ultrasrbin

pre 10 godina

realni navijač, 30. novembar 2013 18:09
Kako te nije sramota?
Mrdja pao bukvalno u remplovanju,a Ostojica vukli da ne skoci,a zatim cimnuo rukom na gore promenivsi putanju i skinuvsi je bukvalno s anoge igraca koji je isao na sut.

Mrdja je penal bukvalno isplakao od sudije, po principu moralan sam dok meni ne zagusti...

pre 10 godina

Kod Zvezdinog penala je najjaci utisak da Mrdja nije ni blizu bio da zahvati loptu. On je krenuo na utrcavanje, a lopta mu je ostala iza ledja bar dva metra. Zbog toga je i pao, mada je medjusobnog potezanja bilo, ali da li je bilo jaceg intenziteta od strane igraca OFK ne znam. Uglavnom, penal je u najmanju ruku diskutabilan s napomenom da ga vise nije bilo nego sto jeste bas iz razloga sto se sve odvijalo na mestu gde on nikako nije mogao do lopte. Kod Partizanovog penala mi isto nije bas jasna situacija i ne znam da li je penal zbog ruke, ili zbog povlacenja. Nisam siguran ni da je ono za penal (osim ako je ovaj igrao rukom, jer ne vidim najjasnije, onda je cist kao suza). Zakljucak je da je Zvezdi penal mnogo vise pomogao nego Partizanu, ne samo sto je sviran u finisu meca, vec zbog toga sto je Zvezda licila na ekipu koja ne moze sansu da napravi nikako, Spartaku je gol visio u vazduhu bukvalno od pocetka, sto naravo ne znaci da bi ga primili.

drmr

pre 10 godina

Nikola Vasiljevic je izjavio posle utakmice da je povukao Dragana Mrdju.Prema tome ako sam igrac kaze cemu polemika.Ali moramo se sloziti oko jedne stvari da se ovakve dve situacije ne bi svirale ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

i delije i grobari=cigani

pre 10 godina

ne kapiram zasto postoji domaca liga.cemu takmicenje u ligi gde bg blizanci moraju uzeti titulu.zapravo samo njima je omoguceno da se bore za titulu.penali su smesni.

Tolle

pre 10 godina

Nekad se pomogne, a bogami nekad i odmogne vecitima.Medjutim, ono sto se ne menja - Zvezda kuka i pise saopstenja, a Partizan ne.Dve kulture, uvek bilo i bice.

leopold

pre 10 godina

ocekuje da celnici kluba izdaju saopstenje i da uvere sve ljubitelje fudbala kako je penal bio i kako fss orkestrirano vodi hajku protiv bivseg prvaka sveta

Danubewalker

pre 10 godina

Muka je vise komentarisati sudijske odluke iz nedelje u nedelju.Igraci su vezare i njih niko ne komentarise,naravno.Prosle nedelje ste pricali samo o penalu za Vozdovac a sad poistovecujete ova dva.Jedan je opravdano dosudjen a jedan nije ali pre svega treba da znate da su svi igraci kojima sude te sudije opasan krs i da ne igraju dzabe u mozda najgoroj i najjeftinijoj ligi u Evropi.

XXXL

pre 10 godina

Ako je ovo bio penal za Partizan (a jeste), morao je da bude i za Vozdovac prosle nedelje. U oba slucaja je evidentno igranje rukom u kaznenom prostoru, i daleko od toga da je igrac bio napucan ili bilo sta slicno. A sto se Zvezdinog penala tice, ne bih ga komentarisao, samo cu reci da me je sramota sto cele sezone ne mozemo nikoga bez ogromnih napora i faktora srece da pobedimo u gostima.

miner

pre 10 godina

Još kada bi imali kamere na pravim mestima i još kada bi naši znali da ih koriste, možda bih i komentarisao jesu ili nisu penali. Iz ovog ugla se ama baš ništa ne vidi.

...:)

pre 10 godina

Pa posto je PENAL- slobodno sudijsko uverenje i posto od 5 sudija 3 bi npr. svirale 2 ne tako ce i ovde biti raznih komentara,sto pokazuje da se usustini oko toga previse galame dize! Zvezdin igrac oboren u sesnaestercu sudija procenio da je penal-Ok ! Partizanov penal -igrac Spartaka rukom udara loptu i menja joj pravac -Ok!

Nemanja

pre 10 godina

Partizanov je bio iz 2 razloga. Igrac drzi Ostojica dok pokusava da skoci i okrznuo je jedan igrac rukom. Zvezdin... ne vidi se ko je tu koga vukao a i centarsut je bio metar iza Mrdje i da nije pao nebi pipnuo loptu, tako da .....

hrkljus

pre 10 godina

Mislim da je opravdano dosudjen penal za Partizan, dok je Zvezdin veoma diskutabilan, prije bih rekao da nije bilo za najstrozu kaznu. No, ako navijaci Partizana kazu da je ovo bio penal za njih, pa kako onda nije ono protiv Vozdovca? Potpuno identicna situacija. Pozdrav

ultrasrbin

pre 10 godina

fix, 30. novembar 2013 18:04
Nad onim koji je Ostojica vukao za dres,a onda pustio i pao .
I to je bio penal prijatelju samo sto nije igrala tvoja Zvezda pa mozda izdate saopstenje.

evilllama

pre 10 godina

Prosto je neverovatna neobjektivnost zvezdinih navijaca na ovoj temi. trudeci se da budem najobjektivniji moguci rekao bih da za zvezdin penal i ima materijala da postoji, a i vrlo lako nije morao da bude dosudjen, dok za partizanov ovde citam da se ne vidi da je bila ruka i slicno. pogledajte samo ceo klip i zum kadar i videcete da lopta od igranja rukom odlazi bar 20 stepeni u drugom pravcu. Mislim, bio to penal ili ne, ne mozete reci da nije dirao loptu jer je to jedna od najociglednijih od svih spornih situacija u skorije vreme u domacem fudbalu. To da li bi sudili protiv Zvezde i Partizana iste penale - gotovo sam siguran da ne bi, ali malo objektivnosti i pored navijacke pristrasnosti ne bi skodilo.
Ako hocete bolji fudbal, krenite od sebe, budite bolji navijaci, i Grobari i Delije.

ultrasrbin

pre 10 godina

joca, 30. novembar 2013 17:42
Ajde pogledaj pokret ruke i promenu pravca lopte. NA stranu sto je prethodno povlacenje bilo za penal.

mrđen niskoletač

pre 10 godina

Prije Partizanovog penala bio je prekršaj nad igračem Spartaka...
(fix, 30. novembar 2013 18:04)

da, i ja sam to primetio...u prvom poluvremenu, negde u 43. ili 44.min., ako se ne varama

crni

pre 10 godina

u Srbiji izgleda nesme vise da se sudi penal Partizanu sve zbog Zvezdinih pritisaka na sudije...e bas zato nece osvojiti titulu ni ove godine

Mrtvac

pre 10 godina

Ajde da se ne lazemo vise, oba penala su postojala. Ovaj penal za partizan je identicna situacija koja se desila prosle nedelje Vozdovcu i njima nije sviran...

Komšija

pre 10 godina

Penal za Zvezdu verovatno (ne vidi se baš najbolje na snimku , mada se vidi da je bilo povlačenja).
Penal za Partizan očigledan (identična situacija kao na utakmici Par.-Voz.,igrač udara loptu rukom i menja joj pravac).

istina

pre 10 godina

najaci su ovi iskljucivi komentari "zvezda jeste, partizan nije" ili " partizan jeste, zvezda nije". ostrasceni navijaci koji su samo culi za rec realnost, inace neznaju sta znaci. Penali su i jedan i drugi, ali to protiv blizanaca niko ne bi svirao. Kao sto i nisu, u proslom kolu, a i u ovom.

Zorann

pre 10 godina

A zasto je pao stoper zajedno sa Mrdjom....pa zato sto je imao kontakt sa njim a bio mu je izaa ledja. Penal za Partizan je bio kao i za Vozdovac ali to ne interesuje grobare jer vide sta zele...

Milan Nevešćanin

pre 10 godina

Najbolje da na početku sezone ova dva kluba izvlače slamku ko će biti prvak, tako da će sve biti regularno, a sudije neće biti optužene da nameštaju rezultate.

tarpe

pre 10 godina

i ssta ce se sada dogoditi prilikom rasprave da li je zvezdin penal postojao?
struccnjaci iz arena TV imaju "sasvim sluccajno"samo jedan snimak penala iz koga se nissta ne mozze videti i ostace na slobodnom tumaccenju situacije,a sudija nece biti kazznjen ,zvezda ostaje posstena ,partizan i tole lopovi.zaista je sramota na kakav se nivo spusstaju pojedini mediji svojom pristrasnosscu.i zbog toga volim ssto sam grobar i verujte po karakteru nikada ne bih mogao biti zvezdass.

Dushan

pre 10 godina

Penal za Zvezdu, cist. Sam igrac je posle utakmice priznao da je postojao kontakt, ali na prvi pogled jeste bilo sumnjivo.
Penal za Partizan, cist. Igrao je rukom, iako se na prvi pogled nije videlo.
Bravo za pomocne sudije, konacno neka korist od njih.
Inace, ocajna igra i jednih i drugih.

MM

pre 10 godina

Naš penal se ne vidi dobro iz ovog ugla i po tako lošoj rezoluciji snimka. Grobarski penal je čist, ali je potpuno nepotreban, kasnije isti igrač promašuje ono što je lakše pogoditi nwego promašiti.
Nadam se da će Noskoviću dobro stajati Zekstrino odelo koje mu je Đura poklonio za uslugu.

devojcice u muskom sportu

pre 10 godina

Igranje rukom igraca Spartaka, vidi se iz aviona pred kraj snimka. Ovo povlacenje Ofk-inog se ne vidi bas najbolje, sudija je najbolje video sta se desilo. Generalno mislim da se konstantna kuknjava nasih igraca pretvara u farsu, a oni se prave nevinasca. Igrajte fudbal kao muskarci a ne samo neka kuknjava i izigravanje kalimera. Udarila te u ruku? Cuti, priznaj al nemoj jos i da kukas, proklinkes, unosis se sudiji itd... Na sta vise to lici.

Zivco

pre 10 godina

Komentator Arene: penal za Partizan, ruka ruka... ustvari bio je faul u skoku...bilo je tu povlacenja...a da ipak je rukom igrao jedan igrac Spartaka, evo sad se vidi...
U prevodu sviran je penal za Partizan a sad cemo da nadjemo zbog cega bi mogli da ga sviramo....Cirkus se nastavlja...

Teletabis

pre 10 godina

Ne vidim cemu zbrka oko penala za Partizan! Oko Zvezdinog bi moglo da se polemise! A jos da napomenem da je sudija danas svirao nepostojeci penal za Radnicki iz Kragujevca i niko ne polemise! Da li imamo mi 1 normalnog sudiju koji nije placen da "namesti" mec ili ne navija za neki klub?

vinjaku

pre 10 godina

Za Zvezdu cisti penal, tezak faul nad Daudom,mozda i za crveni karton. Za Partizan po obicaju navucen penal. Jeste igrac Spartaka igrao rukom, ali sasvim malo, nedovoljno da bi se svirao penal, ali poznato je kako se sudi Partizanu. U poslednjih 7 godina niti jednom nije ostecen, za razliku od njegovih protivnika, posebno Zvezde. Zvezda bi uz posteno sudjenje osvojila bar 5 titula vise, zato sto je imala bolji tim, bolje uprave od Partizanove, a i stvorila je daleko vise igraca od Partizana, posebno u zadnjih 6-7 godina. Zato ako hocemo ponovo titulu prvaka moramo u FSS menjati sve iz korena, za pocetak Toleta i sudije i umesto njih postaviti odgovarajuce ljude. Bez tih promena Zvezda nece moci krenuti napred.

Hehehe

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...

wqrx

pre 10 godina

Oba penala su bila sasvim jasna ali u slučaju Partizana igranju rukom prethodi prekršaj igrača Partizana br. 26 koji udara zamahom podlaktice igrača Spartaka br. 17 po licu i onemogućava ga da izbije loptu glavom. Posle tog faula igrač Spartaka igra rukom ali sudija, koji je verovatno video pomenuti faul, ne prekida igru već sam igrač Partizana hvata loptu u ruke i uz pomoć ostalih saigrača i sudije iza gola dosuđuje penaltizan.

nenad

pre 10 godina

zvezda cist kao suza penal- igrac rusi mrdju I pada zajedno sa njim, partisan nisam siguran noskovic koji masi posle zicer sa pola metra od gola, verovatno se potrudio da obori igraca partizana kako bi ovi poveli

Posebni

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!

ams

pre 10 godina

Za Partizan cist penal, decko je igrao rukom i tu se prica zavrsava. Sto se tice Zvezde, ako nije bilo kontakta, kako je moguce da obojica padaju u isto vreme? Znaci da je bilo povlacenja. Malocas je Vasiljevic dao izjavu u kojoj kaze da je bilo kontakta, da je drzao Mrdju za grudi i povlacio ga, ali nije siguran da je u toj meri potrebno da bi se okarakterisalo kao prekrsaj. Na snimku se ne da zakljuciti, a svaki decidiran komentar posredstvom kamere koja je snimila situaciju je i vise nego bezobrazan. Jednostavno se ne vidi, a vi pricajte sta hocete. Ono sto pravi razliku jeste priznanje Vasiljevica da je bilo kontakta i zajednicki pad.

Ekspert

pre 10 godina

Posto ne navijam ni za Partizan ni za Zvezdu, ajde da pokusam dati i ja komentar, neutralan naravno. Kod penala za Partizan igrac igra sa rukom namerno, i ovog puta ienal je bio cist. Kod gola Zvezde gotovo je nemoguce proceniti sa ovih snimki. Jedina relevantna stvar jeste izjava igraca OFK koji u neku ruku priznao da je povukao napadaca Zvezde. Mozda je od onih retkih situacija kada se moze reci da su tzv veciti nisu dobili penale na poklon

nislija

pre 10 godina

U odnosu na Partizanov Zvezdina je bila penalcina.Veciti prave atmosferu medijskog linca sudija samo da bi im u utakmicama svirali penale.Ostavite vide sudije na miru!!!

Aca faca

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.
(Sloba, 30. novembar 2013 21:21)
A vidi se i da se nepropisno parkirao ispred stadiona

zna li neko

pre 10 godina

Jel zna neko u korist kog kluba je svirano najvise penala u jesenjem delu kao i protiv koga je dosudjeno najmanje penala u JSL???

Gerov

pre 10 godina

Sve ljubavi su tuyne, a nasa je naj tuynija..... Sto rece g-din Hari - hvata se ovde i to 1 na 1. Prvi je smeeeesan, a onaj dugi je jos smesniijiiii... tralala tralali!

Navijam CZ, ali bato ovo vise nije fudbal!

Ne navijam vise ni za koga

pre 10 godina

Ja sam trazio na usporenom snimku makar nesto za sta bi moglo da se covek uhvati i da kaze da je bio penal, i nikako nisam mogao da nadjem.Ali gledam sitnicu makar neku da vidim, i ne mogu da vidim ama bas nista. A i Zvezdin nije mnogo bolji, isti takav - nepostojeci.

cvexi

pre 10 godina

Ja bih svirao oba penala. Onaj sto je vukao Mrdju za dres je mogao lepo nakon utakmice da mu zatrazi isti, dok je onaj sto je igrao rukom ocigledno namerno udario loptu.

Jeremy Clarkson

pre 10 godina

a proslo kolo vam nije bio penal kad je igraca partizana lopta pogodila u ruku. sta? nije bilo namere, a? joj bolje vam je da cutite! sto se tice penala za zvezdu mogao je lagano da ga ne svira I nije bilo toliko materijala za penal.

Davor

pre 10 godina

Bez obzira za koji tim navijate.Zvezdin je bio sumnjiv mogao je i nije morao da se svira to je moje misljenje(cak je i igrac OFK-a koji je bio u duelu rekao da je drzao Mrdju). Meni drugo bode oci...Pogledajte pazljivo polozaj glavnog sudije Partizan-Spartak koji je na 4-5 metar od navodnog igranja ruke i jasno vidi da li je ili nije igrano rukom a ceka signalizaciju pomocnog sudije na gol aut liniji kome 8(i slovima osam) igraca pokriva pogled i nalazi se najmanje duplo dalje od glavnog...I na kraju glavni svira na nagovor pomocnog sudije...Stisnite pauzu na 00:02 snimka...Moje misljenje je da je zakacio malo laktom ali ... Na kraju moje misljenje je da ni CZ ni Partizan ne bi dali gol da su igrali jos 48 sati bez dosudjenih penala...

Ivan

pre 10 godina

Voleo bih da stavite i situaciju od prosle nedelje protiv Vozdovca pa da vidimo kako bi navijaci partizana onda okarakterisali danasnju situaciju. Da li bi onda mogli da u istoj recenici,o istim situacijama,daju dijametralna vidjenja.

Webber

pre 10 godina

Za Partizan cist penal!!!

Dok je za Petokraku sviran nepostojeci penal u narodu poznat pod nazivom Zvezdanesterac!!! (partizan u inat svima!, 30. novembar 2013 20:02)

Kako se u narodu naziva penal Partizanu protiv NP?? Molim te reci mi.

Black Hawk

pre 10 godina

Koja koma sa ovim grobarima...toliko su objektivni da njihov penal karakterisu kao igranje rukom, a penal sviran zbog "povlacenja"...Ni oni mucenici ne znaju sta im je svirano...jbg to je navijacka grupa koja nalazi za shodno da penal treba svirati i nakon odredjenog vremenskog perioda (18god.), ne bitno dal ima osnova ili ne bitno je da su im bodovi dosli sa kreca...nevikli ljudi godinama...

Ratko

pre 10 godina

Ni P od penala za Partizan.Posle D.Srema,Vozdovca Partizanova kradja se nastavlja...uzece te prvenstvo ovako iako ne znate jednu akciju da izgradite neka vam je na cast pa onda idete na bunkerisanje u Evropi.

realno

pre 10 godina

Penal za Partizan je bio ocigledan, a za Zvezdu manje-vise, ali da Jojic prekine igru i uzme loptu da izvede penal je katastrofa, to nema nigde.
Dosta je, ovo se vise ne TOLErise

nema sumnje

pre 10 godina

Po mom misljenju oba su penali...Na prvom se vidi zahvat rukama odbrambenog igraca nad Mrdjom, a drugi je nesmotreno i bespotrebno igranje rukom igraca Spartaka.

Deni Krejn

pre 10 godina

Apsolutno ne, i zabraniti večitima da izdaju saopštenja. Ovde su debelo oštećeni Ofk i Spartak. Kazniti blizance, samo njima ne valja!

Nenad

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!
(Posebni, 1. decembar 2013 01:20)Ne znam kako je to zasluzio.Derbi je izgubio i to bez sanse da izjednaci citavih 75 minuta nakon auto gola,protiv Novog Pazara je direktno dva boda dobio od sudije,Vozdovcu nije dosudjen cist penal u sudijskoj nadoknadi za igranje rukom vasega igraca,to su jos dva dodatna boda od sudije,dakle ukupno cetiri boda dobijena od sudije.Partizan sa ta 4 sudijska boda ima 1 bod vise od Zvezde,a to u prevodu znaci da bi imao 3 boda manje od Zvezde da nije imao poklon bodove od sudija protiv Novog Pazara i Vozdovca.Zvezda bolje igra od Partizana skoro cele polusezone.

Pera Magic Mitic

pre 10 godina

Svaka cast ko na osnovu ovog snimka moze da zakljuci da li je bio penal za Zvezdu. Moguce da se Mrdja namestio igracu OFK-a, tako da je jedino mogao da padne preko njega-iskusno, ali ja licno ne bih takve stvari okarakterisao kao penal.
Sto se Partizana tice, namerno igranje rukom ocigledno. U stvari, bolje je reci obrnuto: ocigledno namerno igranje rukom. Nije sporna odluka sudije, nego potez igraca.

Navijac

pre 10 godina

srbin
Za Partizan cist penal.A prosli put za Vozdovac? Gotovo ista situacija. Za Zvezdu isto cist penal.Isto kao i pre par dana na jednoj utakmici LS gde je povlacenje za dres

stojan

pre 10 godina

penal čist kao suza igranje rukom tako je bilo i pertizana protiv voždovac ali tada nije sviran .kako bilo da bilo partizan će osvojiti titulu .ovde kad bi došli real bajern barselona i takmičili se partizan tj sudije bi osvojile titulu i ovaj naš mafijaški fudbal sve više liči na kladionicu nego na igru .a mi u evropu i u svetu nemamo šta da tražimo jer tamo nismo mezimci sudija .

Saca

pre 10 godina

Sramno sviran penal za zvezdu, toliki strah kod sudije tokom utakmice da slucajno zvezda ne odigra nereseno, jos nisam video, covek faul ne sme da dosudi za OFK. Lepo se vidi kako Mrdja, kada je video da lopta ide iza njega, vu;e za sobom igraca i pada ispred njega. Nema nikakvih dilema.

duledudule

pre 10 godina

navijam za zvezdu,mislim da nije bio ni jedan ni drugi penal.bilo je kontakta sa mrdjom ali mislim nedovoljnog,u engleskoj bi odmahnuo rukom u italiji bi svirao.a lopta koja je pogodila igraca u ruku je bezala od gola a ne ka golu i nije postojala namera,a i nije nesto uticao na igru

uvek Zvezda

pre 10 godina

@webber

JNAesterac :-)

E a ajde da malo pricamo o necem drugom...Vec cetvrtu sezonu Zvezda poslednje kolo prvenstva igra protiv Vojvodine u Novom Sadu.. Za derbi ne znam tacan broj ali ovo ce biti 3 sezona ( mozda je bilo i vise) da se prolećni igra na JNA...Malkice cudan zreb, zar ne?

Deki

pre 10 godina

Sta se bre bunire i Zvezdasi i Partizanovci dali jeste ili nije bio penal.
Leverkuzenu priznase pogodak koji nije postojao, pitam se samo sta bi bilo kod nas da je kojim slucaju priznat pogodak u koris Partizana ili Zvezde kao u Levrekuzenu razmislite maloooooo.

Silver Surfer

pre 10 godina

Meni nije jasno kako navijaci crno-belih mogu bez ustezanja da kazu da je za njihov tim bio penal cist kao suza dok su se iz petnih zila upinjali da objasne kako nije bio penal za Vozdovac. A situacije su identicne.
Moje misljenje je da je Vozdovac prosle nedelje ostecen (odatle, mogu da razumem logiku nekih koji tvrde da je Spartak ostecen, ali nisu u pravu) a da je ovaj penal ispravno dosudjen kao i penal nad Mrdjom. I to cu vrlo jednostavno da objasnim. Igraci na ovim prostorima, narocito odbrambeni, moraju da se nauce da ne mlataraju rukama u sesnaestercu i da prilikom cuvanja protivnockog napadaca ne koristite ruke ili ga barem ne vuku ocigledno i vidljivo. Naravno, ova pravila treba jendako da se primenjuju a ne da se crveno i crno belima gleda kroz prste. A cenu tog gledanja kroz prste placaju u Evropi crvenim kartonima i penalima za koje se posle ronza da su nepravdeno dosudjeni.

White eagle

pre 10 godina

Gledao Sam utakmicu I penal je bio I Za Zvezdu I Partizan!Lopta je krenula ka Mrdji a onaj mu je skocio na Ledja s obema rukama povlaceci dres!Sto se tice Partizana cista ruka igraca Spartaka I nemojte vise da komentarisete s tim sto neki mrze Partizan a neku Zvezdu upotrebite malo razum!!!!Sto se tice nasa dva najveca kluba moramo biti svesni toga da su ostali klubovi slicnog kvaliteta zahvaljujuci slabosti jakih I zato suvisno je trositi reci sve dok I partizan I zvezda ne budu davali golove iz izradjenih akcija,dobri pasova lucidnih poteza do tada molimo se za bolju buducnost!!!Privatizacija je jedini izlaz !!!!

Nenad BG

pre 10 godina

Bezobrazluk je i porediti cist penal za Partizan i klasican cirkuski zvezdanesterac. Ironija je sto ovi sto kukumacu dobiju penal nakon svakog saopstenja.

Ja!

pre 10 godina

Cist penal za Partizan, ocigledno igranje rukom igraca Spartaka. Mozda ne bas sa namerom ali ruka je u podignutom polozaju van tela tako da nema nikakve dileme. Penal kao suza!!!

loon

pre 10 godina

U prevodu...OFK-a je ostecena a Partizan bi na kraju svejedno pobedio! U tome je poenta cele price! Da li ce sada gospoda iz Lj. Bogdana da izdaju saopstenje!? Nece, jer oni to rade samo za meceve u kojima nisu igrali! Pametno!

nenad

pre 10 godina

zvezda cist kao suza penal- igrac rusi mrdju I pada zajedno sa njim, partisan nisam siguran noskovic koji masi posle zicer sa pola metra od gola, verovatno se potrudio da obori igraca partizana kako bi ovi poveli

Hehehe

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...

vinjaku

pre 10 godina

Za Zvezdu cisti penal, tezak faul nad Daudom,mozda i za crveni karton. Za Partizan po obicaju navucen penal. Jeste igrac Spartaka igrao rukom, ali sasvim malo, nedovoljno da bi se svirao penal, ali poznato je kako se sudi Partizanu. U poslednjih 7 godina niti jednom nije ostecen, za razliku od njegovih protivnika, posebno Zvezde. Zvezda bi uz posteno sudjenje osvojila bar 5 titula vise, zato sto je imala bolji tim, bolje uprave od Partizanove, a i stvorila je daleko vise igraca od Partizana, posebno u zadnjih 6-7 godina. Zato ako hocemo ponovo titulu prvaka moramo u FSS menjati sve iz korena, za pocetak Toleta i sudije i umesto njih postaviti odgovarajuce ljude. Bez tih promena Zvezda nece moci krenuti napred.

Ratko

pre 10 godina

Ni P od penala za Partizan.Posle D.Srema,Vozdovca Partizanova kradja se nastavlja...uzece te prvenstvo ovako iako ne znate jednu akciju da izgradite neka vam je na cast pa onda idete na bunkerisanje u Evropi.

wqrx

pre 10 godina

Oba penala su bila sasvim jasna ali u slučaju Partizana igranju rukom prethodi prekršaj igrača Partizana br. 26 koji udara zamahom podlaktice igrača Spartaka br. 17 po licu i onemogućava ga da izbije loptu glavom. Posle tog faula igrač Spartaka igra rukom ali sudija, koji je verovatno video pomenuti faul, ne prekida igru već sam igrač Partizana hvata loptu u ruke i uz pomoć ostalih saigrača i sudije iza gola dosuđuje penaltizan.

Labud

pre 10 godina

Cz je pobedila zahvaljujuci penalu, a Partizan je postigao jos jedan gol. Oduzmes penale i to je 2 boda vise za Partizan. Ko je profitirao od odluka nije tesko zakljuciti. Dignes halabuku i to je to.

Zivco

pre 10 godina

Komentator Arene: penal za Partizan, ruka ruka... ustvari bio je faul u skoku...bilo je tu povlacenja...a da ipak je rukom igrao jedan igrac Spartaka, evo sad se vidi...
U prevodu sviran je penal za Partizan a sad cemo da nadjemo zbog cega bi mogli da ga sviramo....Cirkus se nastavlja...

Ne navijam vise ni za koga

pre 10 godina

Ja sam trazio na usporenom snimku makar nesto za sta bi moglo da se covek uhvati i da kaze da je bio penal, i nikako nisam mogao da nadjem.Ali gledam sitnicu makar neku da vidim, i ne mogu da vidim ama bas nista. A i Zvezdin nije mnogo bolji, isti takav - nepostojeci.

nislija

pre 10 godina

U odnosu na Partizanov Zvezdina je bila penalcina.Veciti prave atmosferu medijskog linca sudija samo da bi im u utakmicama svirali penale.Ostavite vide sudije na miru!!!

Black Hawk

pre 10 godina

Koja koma sa ovim grobarima...toliko su objektivni da njihov penal karakterisu kao igranje rukom, a penal sviran zbog "povlacenja"...Ni oni mucenici ne znaju sta im je svirano...jbg to je navijacka grupa koja nalazi za shodno da penal treba svirati i nakon odredjenog vremenskog perioda (18god.), ne bitno dal ima osnova ili ne bitno je da su im bodovi dosli sa kreca...nevikli ljudi godinama...

Zorann

pre 10 godina

A zasto je pao stoper zajedno sa Mrdjom....pa zato sto je imao kontakt sa njim a bio mu je izaa ledja. Penal za Partizan je bio kao i za Vozdovac ali to ne interesuje grobare jer vide sta zele...

Posebni

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!

НТТ Ни

pre 10 godina

Za Zvezdu je bio za partizan nije.
(realni navijač, 30. novembar 2013 18:09)

Каква реалност реалног навијача да то зачуђује и иритира. Уз ово Партизан пише малим почетним словом. Писменост и реалност, нема шта. Сматрам да пенал за Звезду није требао да се свира, јер је лопта ишла иза Мрђе, а не испред, који је овде маестрално пао баш онако како је и учен у овом клубу у коме се падању у шеснаестерац, а и ван њега, поклања посебна пажња тако да су сви падови његових фудбалера атрактивни и савршени и просто изнуђују казнене ударце. У акцији из које је резултовао пенал за Партизан, он се морао судити из два разлога: због намерног Мркелиног играња руком, али и због повлачења Остојића у ОФК-овом шеснаестерцу. Намерно играње руком и повлачење противничког фудбалера у шеснаестерцу је овде толико, како би скоројевићи рекли, транспарентно за све, а по фудбалским прописима и кажњиво, па би заиста било чудно да нису санкционисани. Проблем је у томе што навијачи „најпоштенијег клуба“ и реални навијач то не желе да виде и уваже, а листом се легитимишу за поштене и реалне. Срамота.

cvexi

pre 10 godina

Ja bih svirao oba penala. Onaj sto je vukao Mrdju za dres je mogao lepo nakon utakmice da mu zatrazi isti, dok je onaj sto je igrao rukom ocigledno namerno udario loptu.

tajka

pre 10 godina

Igrač Spartaka igra rukom kao Petrović na Voždovcu. Dakle čist penal za Partizan.
Mrdja povlači igrača OFK koji mora da padne preko njega. Dakle nema penala za CZ.
Očekujem saopštenje.

Mrtvac

pre 10 godina

Ajde da se ne lazemo vise, oba penala su postojala. Ovaj penal za partizan je identicna situacija koja se desila prosle nedelje Vozdovcu i njima nije sviran...

nema sumnje

pre 10 godina

Po mom misljenju oba su penali...Na prvom se vidi zahvat rukama odbrambenog igraca nad Mrdjom, a drugi je nesmotreno i bespotrebno igranje rukom igraca Spartaka.

vIDLJIVI

pre 10 godina

A penal za OFK ne sme niko da pomene, pa čak ni ovi iz OFK-a. A novinari, ej novinari ha, ha, ha, ćelava mu keva ko kaže nešto što ne odgovara Čovketu i kampaneli.

Mudrisa Pfc

pre 10 godina

Znaci sad kada je sviran penal za Partizan jer je protivnik igrao rukom nije penal,a protiv Vozdovca kada ga nije svirao odmah kuka i motika se dize na Partizan xaxaxxaax,pa vi zaista niste normalni komsije... ono protiv ofk nije ni videlo penala,mozda i nekoj opstinskoj ligi,ali u prvoj je stvarno smesno!

danilo

pre 10 godina

Jedina sličnost je što su oba penala dosudjena u subotu popodne, u Beogradu.
Ovaj za Partizan čist sasvim i bez ikakve dileme; verovatno je one igrače koji su se unosili pomoćnom sudiji u lice trebalo kazniti.
Ovaj za Zvezdu deluje sumnjivo ali se zaista na snimku ne vidi dovoljno jasno.
Jedno malo saopštenje Zvezde bi svakako razjasnilo i ove, kao i sve dosadašnje penale.
Može to Čović iz Slovenije, on je presednik sa romingom; nije to baš mala stvar!

Peppino

pre 10 godina

Lice bivseg igraca zvezde na klupi OFK-e je sve reklo, covek nije hteo da da izjavu posle utakmice, a nije se ni pojavio na konferenciji za novinare.

Navijac

pre 10 godina

srbin
Za Partizan cist penal.A prosli put za Vozdovac? Gotovo ista situacija. Za Zvezdu isto cist penal.Isto kao i pre par dana na jednoj utakmici LS gde je povlacenje za dres

Jeremy Clarkson

pre 10 godina

a proslo kolo vam nije bio penal kad je igraca partizana lopta pogodila u ruku. sta? nije bilo namere, a? joj bolje vam je da cutite! sto se tice penala za zvezdu mogao je lagano da ga ne svira I nije bilo toliko materijala za penal.

Ivan

pre 10 godina

Voleo bih da stavite i situaciju od prosle nedelje protiv Vozdovca pa da vidimo kako bi navijaci partizana onda okarakterisali danasnju situaciju. Da li bi onda mogli da u istoj recenici,o istim situacijama,daju dijametralna vidjenja.

Sloba

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.

crni

pre 10 godina

u Srbiji izgleda nesme vise da se sudi penal Partizanu sve zbog Zvezdinih pritisaka na sudije...e bas zato nece osvojiti titulu ni ove godine

Vladimir

pre 10 godina

Znači, da rezimiram razmišljanje (mada, mnogo je ispravnije "razmišljanje) navijača Zvezde. Voždovac je oštećen protiv Partizana jer mu nije sviran penal skoro identičan kakav je danas sviran Partizanu, a koji u stvari i nije bio penal. Uh bre ... nije vama lako. Eh, da mi je vaš mozak barem na pet minuta pa da se sit naodmaram. Inače, sličan penal je sviran protiv Partizana u utakmici sa Jagodinom.
Što se tiče Mrđinog "leta" kroz vazduh ... ni govora o penalu. Čisto simuliranje uz faul u napadu. Mada, iskreno, Mrđi desetka za umetnički dojam. Uz sve to, nekoliko minuta kasnije čist penal nije sviran za OFK-u. Sve u svemu, "Tole lopove".

Vozdovac, pa Vozdova, u jeee...

pre 10 godina

Veci je penal bio za Vozdovac, nego ovo sada. A Mrdja? Isla lopta prema njemu, ili ne, penal se svira bez obzira gde ide lopta! Naucite pravila...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Hehehe, 30. novembar 2013 21:50)

Poznavaoce, cimanje je bilo obostrano, i Mrdja ni mrtav ne bi pao da je lopta isla ka njemu. Pao je samo zato sto je video da ne moze do nje, a ne zato sto ga je ovaj oborio. Tu je poenta, a ne u poznavanju pravila. Znaci, kad je penal ocigledan, ne treba da imas doktorsku diplomu da bi to video. Penal je bio za Vozdovac, to niko i nije rekao da nije, a i danas za Partizan, kao kuca, ni trunke sumnje, osim sto ste prepali sve sudije pa ne smeju da nam daju penal ni kad je ocigledan. I tako nam ne svirnu ove sezone bar pet cistih penala, a onda zbog tog propusta protiv Vozdovca svi nesto pene... Vama puste bar dva gola iz ofsajda, i onda kad vam dignu prvi, vi opet po svima drvlje i kamenje. A po tvojoj logici, ako je ovo penal nad Mrdjom, onda je isto ono protiv Vozdovca kad je Volkov oboren za zatvor, te dve situacije nisi uporedio?

dobri duh

pre 10 godina

Pa, kako naši fudbalski čistunci ovo komentarišu?
Da li bi trebalo sad da navijači partizana izađu na ulice i naprave incidente?
Da li treba da se jave Džajić i Čović, i objasne šta je to Tomislav Karadžić uradio danas?
Ili je najpametnije da se gleda u svoje dvorište, i čiste svoja g....?
Malo mira i tišine, molim!!!!

Dottore

pre 10 godina

Cekajte, da li je moguce da stavljate penale u isti kos??Prosli put se digla kuka i motika zbog penala na Vracaru (cist penal za Vozdovac, niko ne spori), a danasnja jednaka kradja na Karaburmi se izjednacava sa nikad cistijim penalom za Partizan?Sto rece svojevremeno veliki Dusko Vujosevic - Kad je jedna velika Zvezda na vas spala....I da, naravno da ne ocekujem da objavite komentar koji nije u interesu pravoslavlja...

drmr

pre 10 godina

Nikola Vasiljevic je izjavio posle utakmice da je povukao Dragana Mrdju.Prema tome ako sam igrac kaze cemu polemika.Ali moramo se sloziti oko jedne stvari da se ovakve dve situacije ne bi svirale ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

Davor

pre 10 godina

Bez obzira za koji tim navijate.Zvezdin je bio sumnjiv mogao je i nije morao da se svira to je moje misljenje(cak je i igrac OFK-a koji je bio u duelu rekao da je drzao Mrdju). Meni drugo bode oci...Pogledajte pazljivo polozaj glavnog sudije Partizan-Spartak koji je na 4-5 metar od navodnog igranja ruke i jasno vidi da li je ili nije igrano rukom a ceka signalizaciju pomocnog sudije na gol aut liniji kome 8(i slovima osam) igraca pokriva pogled i nalazi se najmanje duplo dalje od glavnog...I na kraju glavni svira na nagovor pomocnog sudije...Stisnite pauzu na 00:02 snimka...Moje misljenje je da je zakacio malo laktom ali ... Na kraju moje misljenje je da ni CZ ni Partizan ne bi dali gol da su igrali jos 48 sati bez dosudjenih penala...

mrđen niskoletač

pre 10 godina

Prije Partizanovog penala bio je prekršaj nad igračem Spartaka...
(fix, 30. novembar 2013 18:04)

da, i ja sam to primetio...u prvom poluvremenu, negde u 43. ili 44.min., ako se ne varama

Kalimero

pre 10 godina

Veci je prekrsaj bio pred kraj utakmice na igracu OFK Beograda nego sto je nad Mrdjom. Znaci sudija je pogresio svirajuci penal za Zvezdu gde je Mrdja poceo da pada pre kontakta sto se moze videti. Takodje je pogresio sudija sto nije svirao penal za OFK Beograd.

Kod pemala za Partizan jasno se vidi da je igrac udario loptu rukom ka gore. Znaci nije napucana nije ni slucajno igrao. Nego je udario na gore. Refleksno ili ne u to necu da ulazim ali je za penal.

Aca faca

pre 10 godina

Kod Partizanovog penala se vidi trzaj rukom ka lopti igrača Spartaka a kod Zvezdinog je igrač Zvezde u ofsajd poziciji i plus je ono bio kontra faul Mrđe a ne penal.
(Sloba, 30. novembar 2013 21:21)
A vidi se i da se nepropisno parkirao ispred stadiona

mikser

pre 10 godina

Iako sam vas u pojedinim situacijama kritikovao, ipak ste najobjektivniji medij u Srbiji. Tekst je bez uplitanja na bilo čiju stranu, što nažalost ne možemo da vidimo na drugim medijima. Pojedini slave pobedu jednog uz usklike, dok ove druge pljuju i njihovu pobedu nazivaju "za diskusije". Namerno nisam napisao koji medij i za koji klub to rade, jer to više nije važno. Važno je u ovim vremenima ostati čovek.

Woodchuck

pre 10 godina

Smesno je uporediti cisto igranje rukom igraca Spartaka sa Mrdjinim leprsanjem po vazduhu... Zamena teza u "slobodnom" "novinarstvu" , realnost Srbije...

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Cekaj,bio penal za Vozdovac i posle toga kuknjava i saopstenja,a sad kazete da ovo nije penal za Partizan? Jeste li vi pri sebi? Kakvi licemeri!

Nemanja

pre 10 godina

Partizanov je bio iz 2 razloga. Igrac drzi Ostojica dok pokusava da skoci i okrznuo je jedan igrac rukom. Zvezdin... ne vidi se ko je tu koga vukao a i centarsut je bio metar iza Mrdje i da nije pao nebi pipnuo loptu, tako da .....

Tolle

pre 10 godina

Nekad se pomogne, a bogami nekad i odmogne vecitima.Medjutim, ono sto se ne menja - Zvezda kuka i pise saopstenja, a Partizan ne.Dve kulture, uvek bilo i bice.

zzzz

pre 10 godina

Mešanje ova 2 penala je mešanje baba i žaba. Licimuri sa našeg najdubljeg stadiona bi ipak trebalo da se odluče da li je oštećen voždovac zbog čega su kukumavčili danima ili danas spartak uz prethodno izvinjenje što su kukumavčili zbog voždovca. S druge strane, OFK je nedvosmisleno oštećen.

Dushan

pre 10 godina

Penal za Zvezdu, cist. Sam igrac je posle utakmice priznao da je postojao kontakt, ali na prvi pogled jeste bilo sumnjivo.
Penal za Partizan, cist. Igrao je rukom, iako se na prvi pogled nije videlo.
Bravo za pomocne sudije, konacno neka korist od njih.
Inace, ocajna igra i jednih i drugih.

i delije i grobari=cigani

pre 10 godina

ne kapiram zasto postoji domaca liga.cemu takmicenje u ligi gde bg blizanci moraju uzeti titulu.zapravo samo njima je omoguceno da se bore za titulu.penali su smesni.

stojan

pre 10 godina

penal čist kao suza igranje rukom tako je bilo i pertizana protiv voždovac ali tada nije sviran .kako bilo da bilo partizan će osvojiti titulu .ovde kad bi došli real bajern barselona i takmičili se partizan tj sudije bi osvojile titulu i ovaj naš mafijaški fudbal sve više liči na kladionicu nego na igru .a mi u evropu i u svetu nemamo šta da tražimo jer tamo nismo mezimci sudija .

wolfpfc

pre 10 godina

realno,mom Partizanu je sviran penal,slican onom od proslog vikenda protiv njega, koji nije dosudjen.zvezdin penal je takodje smejurija.

ams

pre 10 godina

Za Partizan cist penal, decko je igrao rukom i tu se prica zavrsava. Sto se tice Zvezde, ako nije bilo kontakta, kako je moguce da obojica padaju u isto vreme? Znaci da je bilo povlacenja. Malocas je Vasiljevic dao izjavu u kojoj kaze da je bilo kontakta, da je drzao Mrdju za grudi i povlacio ga, ali nije siguran da je u toj meri potrebno da bi se okarakterisalo kao prekrsaj. Na snimku se ne da zakljuciti, a svaki decidiran komentar posredstvom kamere koja je snimila situaciju je i vise nego bezobrazan. Jednostavno se ne vidi, a vi pricajte sta hocete. Ono sto pravi razliku jeste priznanje Vasiljevica da je bilo kontakta i zajednicki pad.

Mrdja je penal bukvalno isplakao od sudije, po principu moralan sam dok meni ne zagusti...

pre 10 godina

Kod Zvezdinog penala je najjaci utisak da Mrdja nije ni blizu bio da zahvati loptu. On je krenuo na utrcavanje, a lopta mu je ostala iza ledja bar dva metra. Zbog toga je i pao, mada je medjusobnog potezanja bilo, ali da li je bilo jaceg intenziteta od strane igraca OFK ne znam. Uglavnom, penal je u najmanju ruku diskutabilan s napomenom da ga vise nije bilo nego sto jeste bas iz razloga sto se sve odvijalo na mestu gde on nikako nije mogao do lopte. Kod Partizanovog penala mi isto nije bas jasna situacija i ne znam da li je penal zbog ruke, ili zbog povlacenja. Nisam siguran ni da je ono za penal (osim ako je ovaj igrao rukom, jer ne vidim najjasnije, onda je cist kao suza). Zakljucak je da je Zvezdi penal mnogo vise pomogao nego Partizanu, ne samo sto je sviran u finisu meca, vec zbog toga sto je Zvezda licila na ekipu koja ne moze sansu da napravi nikako, Spartaku je gol visio u vazduhu bukvalno od pocetka, sto naravo ne znaci da bi ga primili.

zoran

pre 10 godina

Као навијач ЗВЕЗДЕ кажем да је партизанов пенал чист као суза, наш је мало дискутабилан...да при додам да је Вождовац у прошлом колу имао исту ситуацију као партизан данас.Фудбал дно дна!!!

1892

pre 10 godina

Ne zelim da komentarisem penal za CZ, ali sto se tice penala za Partizan, mogu samo reci: SVAKA CAST sudiji iza gola koji je prvenstveno video onaj funjarski, seljacki trzaj rukom (kao amateri i rekreativci u balonu), a onda svaka cast sto je u ovo zlo vreme, i vreme hajke na sudije, smeo da ga dosudi. Cist penal, sudija iza gola cista 10ka. A ovaj saban neka ne trza ruku sledeci put i nek' ne glumi dileju.

Gerov

pre 10 godina

Sve ljubavi su tuyne, a nasa je naj tuynija..... Sto rece g-din Hari - hvata se ovde i to 1 na 1. Prvi je smeeeesan, a onaj dugi je jos smesniijiiii... tralala tralali!

Navijam CZ, ali bato ovo vise nije fudbal!

Lav

pre 10 godina

Ako uprava Zvezde, već sutra tokom prepodneva ne izda saopštenje u vezi ovog penala, sami će pljunuti na svu svoju borbu za fer ligu i suđenje. Ali da sačekamo...

Pokojni Toza

pre 10 godina

Skolski primer penala za Partizan i isto tako skolski primer sudijske kradje u korist ovih postenjacina sto placu po medijima i izdaju srceparajuca saopstenja. Nema veze, neka su im svirali, sad valjda nece da kmece bar jedno dve nedelje, da odmorimo usi malo.

ultrasrbin

pre 10 godina

realni navijač, 30. novembar 2013 18:09
Kako te nije sramota?
Mrdja pao bukvalno u remplovanju,a Ostojica vukli da ne skoci,a zatim cimnuo rukom na gore promenivsi putanju i skinuvsi je bukvalno s anoge igraca koji je isao na sut.

ultrasrbin

pre 10 godina

fix, 30. novembar 2013 18:04
Nad onim koji je Ostojica vukao za dres,a onda pustio i pao .
I to je bio penal prijatelju samo sto nije igrala tvoja Zvezda pa mozda izdate saopstenje.

Musli i Gagic kosarkasi?

pre 10 godina

Mrdja ide ka golu a lopta ide prema 16 i igracu Ofk,pa sve i da ga je ovaj otkinuo on nije ni blizu lopte bio! Penal za Partizan cist isto kao sto je bio i za Vozdovac!

wroom1975

pre 10 godina

Jel oboren Mrdja u 16? Jeste! Jel igrao rukom igrac Spartaka u 16? Jeste! I sta dramite sad svi, te za ove je bio, za ove nije...

Sta Majnc treba da uradi sad posle utakmice sa Dortmundom danas? Da digne galamu i da se smeni vrh Bundeslige i sudije? 3 penala je dosudjeno Dormundu i jel neko tamo rekao rec posle utakmice?

Ja znam da ima gomila spornih situacija u nasem fudbalu, ali vec pocinje da se preteruje iskreno oko svega. Vise bukvalno penali i ne smeju da sviraju i ako jesu...daj bre ljudi!

MM

pre 10 godina

Naš penal se ne vidi dobro iz ovog ugla i po tako lošoj rezoluciji snimka. Grobarski penal je čist, ali je potpuno nepotreban, kasnije isti igrač promašuje ono što je lakše pogoditi nwego promašiti.
Nadam se da će Noskoviću dobro stajati Zekstrino odelo koje mu je Đura poklonio za uslugu.

hrkljus

pre 10 godina

Mislim da je opravdano dosudjen penal za Partizan, dok je Zvezdin veoma diskutabilan, prije bih rekao da nije bilo za najstrozu kaznu. No, ako navijaci Partizana kazu da je ovo bio penal za njih, pa kako onda nije ono protiv Vozdovca? Potpuno identicna situacija. Pozdrav

Webber

pre 10 godina

Za Partizan cist penal!!!

Dok je za Petokraku sviran nepostojeci penal u narodu poznat pod nazivom Zvezdanesterac!!! (partizan u inat svima!, 30. novembar 2013 20:02)

Kako se u narodu naziva penal Partizanu protiv NP?? Molim te reci mi.

xxx

pre 10 godina

Ovaj penal za Zvezdu se lepo ni ne vidi iz ovog ugla ali lopta je prosla daleko iza igraca Zvezde i on je ne bi zahvatio bio prekrsaj ili ne, tako da je sumnjiv svakako. U svakom slucaju takav penal OFK-i nikad ne bi bio sviran, to je jedino sigurno.

Rade(ica)

pre 10 godina

Da li je moguće da objektivni navijači zvezde ne vide da je igrač spartaka rukom skinuo loptu koja je išla ka fudbaleru partizana? Ako to nije penal ja onda stvarno ne znam šta je u fudbalu penal!

...:)

pre 10 godina

Pa posto je PENAL- slobodno sudijsko uverenje i posto od 5 sudija 3 bi npr. svirale 2 ne tako ce i ovde biti raznih komentara,sto pokazuje da se usustini oko toga previse galame dize! Zvezdin igrac oboren u sesnaestercu sudija procenio da je penal-Ok ! Partizanov penal -igrac Spartaka rukom udara loptu i menja joj pravac -Ok!

ELcupakabra

pre 10 godina

Budite realni i recite...Za Partizan je bio cist penal,lik namerno gura ruku ka putanji lopte(nije postojao faul nad obradom(teslom :)) u kaznenom),a kod zvezde je bilo obostranog povlacenja i ne vidi se najbolje.

fancy

pre 10 godina

Ma Jojic me je odusevio kada je uzeo loptu i krenuo ka beloj tacki...srecom po njega sudija je u medjuvremenu svirao penal! Da ne bi reakcije Jojica sudija bi iskulirao situaciju

Nenad

pre 10 godina

Za mir u kuci penal za Zvezdu :) ko znas sta nas ceka u sledecem kolu al
jedno je sigurno Partizan ce biti jesenji sampion jer je to zasluzio!
(Posebni, 1. decembar 2013 01:20)Ne znam kako je to zasluzio.Derbi je izgubio i to bez sanse da izjednaci citavih 75 minuta nakon auto gola,protiv Novog Pazara je direktno dva boda dobio od sudije,Vozdovcu nije dosudjen cist penal u sudijskoj nadoknadi za igranje rukom vasega igraca,to su jos dva dodatna boda od sudije,dakle ukupno cetiri boda dobijena od sudije.Partizan sa ta 4 sudijska boda ima 1 bod vise od Zvezde,a to u prevodu znaci da bi imao 3 boda manje od Zvezde da nije imao poklon bodove od sudija protiv Novog Pazara i Vozdovca.Zvezda bolje igra od Partizana skoro cele polusezone.

XXXL

pre 10 godina

Ako je ovo bio penal za Partizan (a jeste), morao je da bude i za Vozdovac prosle nedelje. U oba slucaja je evidentno igranje rukom u kaznenom prostoru, i daleko od toga da je igrac bio napucan ili bilo sta slicno. A sto se Zvezdinog penala tice, ne bih ga komentarisao, samo cu reci da me je sramota sto cele sezone ne mozemo nikoga bez ogromnih napora i faktora srece da pobedimo u gostima.

miner

pre 10 godina

Još kada bi imali kamere na pravim mestima i još kada bi naši znali da ih koriste, možda bih i komentarisao jesu ili nisu penali. Iz ovog ugla se ama baš ništa ne vidi.

tarpe

pre 10 godina

i ssta ce se sada dogoditi prilikom rasprave da li je zvezdin penal postojao?
struccnjaci iz arena TV imaju "sasvim sluccajno"samo jedan snimak penala iz koga se nissta ne mozze videti i ostace na slobodnom tumaccenju situacije,a sudija nece biti kazznjen ,zvezda ostaje posstena ,partizan i tole lopovi.zaista je sramota na kakav se nivo spusstaju pojedini mediji svojom pristrasnosscu.i zbog toga volim ssto sam grobar i verujte po karakteru nikada ne bih mogao biti zvezdass.

Komšija

pre 10 godina

Penal za Zvezdu verovatno (ne vidi se baš najbolje na snimku , mada se vidi da je bilo povlačenja).
Penal za Partizan očigledan (identična situacija kao na utakmici Par.-Voz.,igrač udara loptu rukom i menja joj pravac).

Ekspert

pre 10 godina

Posto ne navijam ni za Partizan ni za Zvezdu, ajde da pokusam dati i ja komentar, neutralan naravno. Kod penala za Partizan igrac igra sa rukom namerno, i ovog puta ienal je bio cist. Kod gola Zvezde gotovo je nemoguce proceniti sa ovih snimki. Jedina relevantna stvar jeste izjava igraca OFK koji u neku ruku priznao da je povukao napadaca Zvezde. Mozda je od onih retkih situacija kada se moze reci da su tzv veciti nisu dobili penale na poklon

istina

pre 10 godina

najaci su ovi iskljucivi komentari "zvezda jeste, partizan nije" ili " partizan jeste, zvezda nije". ostrasceni navijaci koji su samo culi za rec realnost, inace neznaju sta znaci. Penali su i jedan i drugi, ali to protiv blizanaca niko ne bi svirao. Kao sto i nisu, u proslom kolu, a i u ovom.

leopold

pre 10 godina

ocekuje da celnici kluba izdaju saopstenje i da uvere sve ljubitelje fudbala kako je penal bio i kako fss orkestrirano vodi hajku protiv bivseg prvaka sveta

uvek Zvezda

pre 10 godina

@webber

JNAesterac :-)

E a ajde da malo pricamo o necem drugom...Vec cetvrtu sezonu Zvezda poslednje kolo prvenstva igra protiv Vojvodine u Novom Sadu.. Za derbi ne znam tacan broj ali ovo ce biti 3 sezona ( mozda je bilo i vise) da se prolećni igra na JNA...Malkice cudan zreb, zar ne?

evilllama

pre 10 godina

Prosto je neverovatna neobjektivnost zvezdinih navijaca na ovoj temi. trudeci se da budem najobjektivniji moguci rekao bih da za zvezdin penal i ima materijala da postoji, a i vrlo lako nije morao da bude dosudjen, dok za partizanov ovde citam da se ne vidi da je bila ruka i slicno. pogledajte samo ceo klip i zum kadar i videcete da lopta od igranja rukom odlazi bar 20 stepeni u drugom pravcu. Mislim, bio to penal ili ne, ne mozete reci da nije dirao loptu jer je to jedna od najociglednijih od svih spornih situacija u skorije vreme u domacem fudbalu. To da li bi sudili protiv Zvezde i Partizana iste penale - gotovo sam siguran da ne bi, ali malo objektivnosti i pored navijacke pristrasnosti ne bi skodilo.
Ako hocete bolji fudbal, krenite od sebe, budite bolji navijaci, i Grobari i Delije.

ultrasrbin

pre 10 godina

joca, 30. novembar 2013 17:42
Ajde pogledaj pokret ruke i promenu pravca lopte. NA stranu sto je prethodno povlacenje bilo za penal.

Danubewalker

pre 10 godina

Muka je vise komentarisati sudijske odluke iz nedelje u nedelju.Igraci su vezare i njih niko ne komentarise,naravno.Prosle nedelje ste pricali samo o penalu za Vozdovac a sad poistovecujete ova dva.Jedan je opravdano dosudjen a jedan nije ali pre svega treba da znate da su svi igraci kojima sude te sudije opasan krs i da ne igraju dzabe u mozda najgoroj i najjeftinijoj ligi u Evropi.

Miki

pre 10 godina

Dok vi raspravljate o penalu da li je bio ili ne, oni tamo iz vrha, koji su uzeli milione, ojadili i zaduzili klubove, samo se smeskaju srecni sto se ta tema zaboravlja i zataskava.

Saca

pre 10 godina

Sramno sviran penal za zvezdu, toliki strah kod sudije tokom utakmice da slucajno zvezda ne odigra nereseno, jos nisam video, covek faul ne sme da dosudi za OFK. Lepo se vidi kako Mrdja, kada je video da lopta ide iza njega, vu;e za sobom igraca i pada ispred njega. Nema nikakvih dilema.

zna li neko

pre 10 godina

Jel zna neko u korist kog kluba je svirano najvise penala u jesenjem delu kao i protiv koga je dosudjeno najmanje penala u JSL???

Milan Nevešćanin

pre 10 godina

Najbolje da na početku sezone ova dva kluba izvlače slamku ko će biti prvak, tako da će sve biti regularno, a sudije neće biti optužene da nameštaju rezultate.

duledudule

pre 10 godina

navijam za zvezdu,mislim da nije bio ni jedan ni drugi penal.bilo je kontakta sa mrdjom ali mislim nedovoljnog,u engleskoj bi odmahnuo rukom u italiji bi svirao.a lopta koja je pogodila igraca u ruku je bezala od gola a ne ka golu i nije postojala namera,a i nije nesto uticao na igru

realno

pre 10 godina

Penal za Partizan je bio ocigledan, a za Zvezdu manje-vise, ali da Jojic prekine igru i uzme loptu da izvede penal je katastrofa, to nema nigde.
Dosta je, ovo se vise ne TOLErise

Pera Magic Mitic

pre 10 godina

Svaka cast ko na osnovu ovog snimka moze da zakljuci da li je bio penal za Zvezdu. Moguce da se Mrdja namestio igracu OFK-a, tako da je jedino mogao da padne preko njega-iskusno, ali ja licno ne bih takve stvari okarakterisao kao penal.
Sto se Partizana tice, namerno igranje rukom ocigledno. U stvari, bolje je reci obrnuto: ocigledno namerno igranje rukom. Nije sporna odluka sudije, nego potez igraca.

devojcice u muskom sportu

pre 10 godina

Igranje rukom igraca Spartaka, vidi se iz aviona pred kraj snimka. Ovo povlacenje Ofk-inog se ne vidi bas najbolje, sudija je najbolje video sta se desilo. Generalno mislim da se konstantna kuknjava nasih igraca pretvara u farsu, a oni se prave nevinasca. Igrajte fudbal kao muskarci a ne samo neka kuknjava i izigravanje kalimera. Udarila te u ruku? Cuti, priznaj al nemoj jos i da kukas, proklinkes, unosis se sudiji itd... Na sta vise to lici.

Teletabis

pre 10 godina

Ne vidim cemu zbrka oko penala za Partizan! Oko Zvezdinog bi moglo da se polemise! A jos da napomenem da je sudija danas svirao nepostojeci penal za Radnicki iz Kragujevca i niko ne polemise! Da li imamo mi 1 normalnog sudiju koji nije placen da "namesti" mec ili ne navija za neki klub?

White eagle

pre 10 godina

Gledao Sam utakmicu I penal je bio I Za Zvezdu I Partizan!Lopta je krenula ka Mrdji a onaj mu je skocio na Ledja s obema rukama povlaceci dres!Sto se tice Partizana cista ruka igraca Spartaka I nemojte vise da komentarisete s tim sto neki mrze Partizan a neku Zvezdu upotrebite malo razum!!!!Sto se tice nasa dva najveca kluba moramo biti svesni toga da su ostali klubovi slicnog kvaliteta zahvaljujuci slabosti jakih I zato suvisno je trositi reci sve dok I partizan I zvezda ne budu davali golove iz izradjenih akcija,dobri pasova lucidnih poteza do tada molimo se za bolju buducnost!!!Privatizacija je jedini izlaz !!!!

Silver Surfer

pre 10 godina

Meni nije jasno kako navijaci crno-belih mogu bez ustezanja da kazu da je za njihov tim bio penal cist kao suza dok su se iz petnih zila upinjali da objasne kako nije bio penal za Vozdovac. A situacije su identicne.
Moje misljenje je da je Vozdovac prosle nedelje ostecen (odatle, mogu da razumem logiku nekih koji tvrde da je Spartak ostecen, ali nisu u pravu) a da je ovaj penal ispravno dosudjen kao i penal nad Mrdjom. I to cu vrlo jednostavno da objasnim. Igraci na ovim prostorima, narocito odbrambeni, moraju da se nauce da ne mlataraju rukama u sesnaestercu i da prilikom cuvanja protivnockog napadaca ne koristite ruke ili ga barem ne vuku ocigledno i vidljivo. Naravno, ova pravila treba jendako da se primenjuju a ne da se crveno i crno belima gleda kroz prste. A cenu tog gledanja kroz prste placaju u Evropi crvenim kartonima i penalima za koje se posle ronza da su nepravdeno dosudjeni.

Deki

pre 10 godina

Sta se bre bunire i Zvezdasi i Partizanovci dali jeste ili nije bio penal.
Leverkuzenu priznase pogodak koji nije postojao, pitam se samo sta bi bilo kod nas da je kojim slucaju priznat pogodak u koris Partizana ili Zvezde kao u Levrekuzenu razmislite maloooooo.

Deni Krejn

pre 10 godina

Apsolutno ne, i zabraniti večitima da izdaju saopštenja. Ovde su debelo oštećeni Ofk i Spartak. Kazniti blizance, samo njima ne valja!