Sreda, 27.11.2013.

08:13

Žurnal: Sale Đorđević novi selektor

Proslavljeni srpski košarkaš Aleksandar Đorđević navodno je pristao da preuzme vođenje reprezentacije Srbije, prenosi „Sportski žurnal“.

Izvor: JT

Žurnal: Sale Ðorðeviæ novi selektor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

Veljko

pre 10 godina

Sta ste zapeli sa Kokoskovim?!
Covek bio pomocni trener u nba cirkusu i trenirao Gruziju?
Sale je radio sa svim najboljim trenerima Evrope, bio vodja nase (ne racunam bivsu zemlju) najjace reprezentacije, svi ga cene i mi sad trazimo Kokoskova, kao da je u pitanju Aca Nikolic? Moze li neko da mi kaze na osnovu cega je Kokoskov nas najbolji trener? Zeljko, Duda, Kari, Maljkovic, Ivanovic, Vujosevic, svi mnogo trofejniji, a sigurno i bolji. Sale Obradovic takodje ima nesto iza sebe. Kokoskov izgleda ima najjacu bazu na internetu. Radio u NBA godinama? Po tome je Jaric bolji od Bodiroge, Radmanovic od Djordjevica itd.
Ne kazem da je Kokoskov nuzno los, ali mi nisu jasni ovi koji ga dizu u nebesa.
U svakom slucaju, Sale je video vise dobrih trenera, radio po boljim programima, to licno prosao i osetio, pa bolje i razume probleme igraca, a autoritete ne treba ni porediti. Ni kod igraca, ni kod sudija.
Ako neko zasluzuje ovu sansu onda je to Djordjevic!

srele

pre 10 godina

vidim mnogi pljuju po aleksandru obradoviću ti onda ne znaju kako čovek odlično vodi nemačku albu a pogotovo to pljuju ovi što ne prate košarku,sale je bio extra igrač ali je još zelen za selektora...još jednom podrška za igora kokošova

Ranko

pre 10 godina

O čemu ovi ljudi pišu?Šta mi to možemo da izgubimo što već nismo?Sa Dudom ostasmo bez olimpijade,medalje sanjamo osim greške u Poljskoj valjda,slavimo plasman na svetsko prvenstvo.Jedino što je gazda Duda radio bez plate.Ima se može se,a sujeta je jača od novca kod nekih ljudi.Pokopali smo sve trenere srednje generacije i Sale je poslednja šansa da se obezbedi trenerska reprodukcija u srpskoj košarci ili ćemo angažovati Duleta u 101.godini da nas vrati u prvu diviziju evropske košarke posle 43 titule sa Partizanom u domacem prvenstvu.Zato Sale, jer jer je mlad,jer je pobednik,zna kako se rešavaju mečevi i generacijski je bliži igračima.I Ilića što dalje od klupe jer je luzer,gorštake takođe,jer došlo je novo vreme u basketu u Evropi.Nema ni čika Bore u FIBI.Umesto teretana po parkovima,koševe po terenima na Novom Beogradu,oživeti Čačak,Kraljevo,Valjevo,tu je Kragujevac,još malo Vojvodine i ojačati ligu,oslabiti menadžere.Samo još Čović da aminuje pa da počne da se radi za svetsko prvenstvo i bez tutora,ali savet da, ako ga sam selektor potraži i njegova je odluka od koga.Ako ne bude išlo Sale Obradović je sigurno sledeći najbolji izbor.Američka škola se kod nas nije baš primila i zato Džikić,Kokoškov teško da bi u ovakvim okolnostima mogli da se izbore sa raznim uticajima iz i oko saveza.Đorđević nije tikva bez korena da će ga novi prodavci magle oduvati kao neke ranije.

dragoslav popovic

pre 10 godina

ljudi moji: koji bre sale nacionale selektor. davati trojke i voditi reprezentaciju su dve razlicite stvari. ovo je vrhunac gluposti i sportske nepismenosti!

NemanjaVac8

pre 10 godina

Ljudi moji,Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz.To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.
(Milorad©,27. novembar 2013 16:48)
...
A zbog čega "niko" nije hteo?Ko je taj,ili koji su to "niko"?Da baš niko nije hteo ne bi bilo ni Dude,a da ni on nije hteo evo sigurno bih ja pristao. Dakle ajde da malo konkretizujemo stvari. Problem je sujeta, bila i ostala, naših najvećih trenera i pojedinaca iz KSS-a (KSJ,KSSCG). Oni su voidli košarku Jugosalvije,Srbije,SCG. Ta sujeta je krenula tako što je kako smatra Pešić on preskočen u vezi reperzentacije i preko reda ubačen Željko Obradović. Željko smtra da je on najbolji, što i jeste i što svi drugi smatraju, ali ima problem u smislu fleksibilnosti. Reprezentacija nije tim gde on u startu bira ono što želi, već je ograničen skup igrača koji mogu da nastupaju za zemlju. Peđa Stojakvić je morao da igra pa makar dolazio i 10 dana pred takmičenje.Ni sam Željko nije sumnjao u to da Peđa i takav ne bi puno značio, ali kod njega je to bila stvar principa - šta će drugi da kažu i ne želim da menjam svoje principe. Ti drugi kada budu bili ono što je Peđa, moći će i oni da kasne - to bi bio moj odgovor onima što se bune.Tako je počelo, mada je i ranije bilo problema sa odnosom Danilović-Đorđević, a i Divac je otkazao kada se nije očekivalo.No, kasnije dolazi drugo vreme i počinju opasne menadžersko-mafijaške igre da se pletu koje se nadovezuju na trenersku sujetu.Zašto Stojaković nije igrao godinama?

praja

pre 10 godina

Zbog Saleta sam poceo da pikam baskeet, ne daje svako 41 u najacem finalu Eura ikada. Pozdravjam njegov izbor za selektora. Ali sam primetio da ljudi cesto kada nabrajaju nase najbolje igrace ne nabrajaju Drazena Praju Dalipagica koji je daleko bolji igrac i od Petrovica,Divca,Bodiroge,Saleta,Danilovica,Kukoca,Cosica i Kicanovica. Jedan od najbolje petorice svetske kosarke svoga vremena racunajuci i NBA (Medzik,Lary Bird,Dzabar,Irving i Praja po mom misljenju) jedini igrac ko je mogao da igra u NBA tj. izabran je na draftu i kada je cuo da ne moze da igra za Repku odbio je ponudu Boston Seltiksa a mogu zamisliti koliko bi se Lejkersima umanjile titule da je pristao. Najbolji strelac Partizana svih vremena 33 poena u proseku(covek uz Kicu stvorio Partizan),najbolji srelac reprezentacije, sa tridesett pet godina dao 70 poena. Strasan skok sut,neverovatan procenat suta, jedan od najboljih dankera svog vremena na kampu bostona posterizovao je nekoliko NBA centara kucao pored svakoga,bio najbolji igrac, a pored svega toga imao je ogromnu fizicku snagu( sam nadimak Praja je i dobio zbog toga jer je licio na praistoriskog coveka ukljcujuci i snagu),da nije kosarkas ladno bi mogao da bude bokser. Osvojio je sve zivo. a da se vratimo na vest Idemo Sale!

sandman

pre 10 godina

Ljudi Sale nacionale je imao svoje trenutke, pogledajte njegov ucinak posle Istanbula '92 i van ultra jake reprezentacije i nabrojte njegove igracke titule. Daleko je kvalitetom iza Danilovica, Savica,Bodiroge, Divca, da ne pricam o starim asovima Kicanovicu, Dalipagicu, Slavnicu.....I na kraju krajeva jedan I jedini je Zarko Paspalj. Za pomocnog trenera da za glavnog ne.

udbina

pre 10 godina

U potpunosti podrzavam Saleta.To je covek koji je veliki autoritet u svakom pogledu.Mislim da uz odaziv svih igraca mozemo postici vrlo dobar rezultat na Sp.
Teodosic,Bogdanovic,Nedovic,Bjelica,Lucic,Savanovic,Micov,Macvan,Milosavljevic,Krstic,Marjanovic,Markovic...to je po meni najboljih 12. U slucaju da neko izostane tu su:Erceg,Paunic,V.Micic...
Uz Saleta i ove momke cvrsto verujem da za nasu kosarku dolaze bolji dani.

glupi kac!

pre 10 godina

Sale je legenda. I zaslužuje da bude selektir. Ali bojim se da ne prodje kao miha sa fucom.Nema on nešto iskusrva sa trenerskim poslom.Pa da ga posle ne pljuju kao mihu.

Kal-El

pre 10 godina

Ja mislim da je on trenutno mozda i najbolje resenje, jeste da nema neku trenersku karijeru ali svako ko se bavi kosarkom u Srbiji zna ko je Sale Nacionale koji je realno medju 6 nasih najbolji igraca ikada po meni (Djordjevic, Danilovic,Bodiroga,Stojakovic,Divac,Kicanovic)
Imamo solidan roster za reprezentaciju i tu nema govora, mozda nemamo bas za medalju ali ako se napravi dobra hemija u ekipi i to je moguce, jer ako cemo realno ispred nas su trenutno SAD, Spanija,Francuska a sa ostalima mozemo da se nosimo
Kako trenutno stoje stvari ovo bi po meni bilo prvih 12 uz moguce 2-3 promene koje cu napisati ispod
Teodosic,Micic,Markovic,Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic,Micov,Bjelica,
Savanovic,Erceg,Krstic,Marjanovic
E sad ja bi pre stavio Novicu umesto Ercega ako udje u ritam jer mislim da je kvalitetniji i vise toga u pruzio u reprezentaciji
Tu je i Paunic koji ove sezone igra odlicno
Radovic iz Mege koji pokazuje veliki talenat
Dangubic je mnogo talentovan i mislim da bi trebalo bar da prodje neki deo priprema za reprezentacijom znacice mu
sa prvih 12 imali bismo 3 pleja i svaki ima neke svoje karakteristike
Teo koji je odlican organizator, Markovic odlican odbrambeni igrac, Micic veliki talenat i stvarno ima mnogo kvalieta, Nedovic eksplozivnost, Bogdanovic po mom misljenju u skorijoj buducnosti jedan od najboljih bekova u Evropi, Milosavljevic solidan sut i odlican defanzivac, Bjelica moze da odigra i 3 i 4....
Puno srece Saletu

Milorad©

pre 10 godina

Ljudi moji, Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz. To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.

Denis Napast

pre 10 godina

Svaka cast Djordjevicu kao igracu ali... zar se mesto selektora reprezentacije ne zasluzuje odlicnim rezultatima na klupskom vodjenju tima. Tako isto je i sa igracima. Samo najbolji medju najboljim igracima zasluzuju poziv da igraju za drzavni tim. Tom logikom bi trebalo da se vodi i kosarkaski saves Srbije.

Ne verujem

pre 10 godina

Katastrofa sta rade,nadam se da nije tacno. On se i ne bavi trenerskim poslom a hoce da ga uzmu za selektora,pa to nema nigde. Koga je trenirao? Beneton pre 5,6 godina. P.S svaka cast Saletu kao igracu ali biti selektor je nesto sasvim drugo.

lokalac

pre 10 godina

komentari: pocetnik, neiskustvo, nije se dokazao... Verovatno su to svi mislili i za Zeljka Obradovica 91! Bravo Sale, puna podrska!

Wiena

pre 10 godina

LJubitelji kosarke ko je imao petlju da preuzme odgovornost pa za 4 sek.pogodi trojku protiv Hapoela ili trojku protiv hrvata sve vazne utakmice za pobedu neka uvuce u igrace taj mir i sigurnost kada je gusto dovoljno je uradio kao selektor ostalo je na igracima.Takvu samouverenost u teskim trenucima niko nije imao kao Sale.Zato mu treba dati podrsku i sansu!

:-))

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?

otkacheni

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?
(:-)), 27. novembar 2013 15:15)

Jedna od definicija...
Хегемонија је доминација једне нације, друштва или групе над другима. Хегемонија се у прошлим временима постизала најчешће употребом силе.

Imay

pre 10 godina

Svi vrhunski košarkaši, a pogotovo plejmejkeri imaju košarku u malom prstu. I mnogo je važnije kakav je čovek, da li ima dilove sa menadžerima i/ili napade patriotizma (kao pominjani Miha), atmosfera oko njega i sl. nego njegovo trenersko iskustvo. Videli ste da nam obradović nije pomogao u Beogradu sa drim-timom, ni Ivković nije bog zna šta napravio, Vujošević..., a boljih trenera na svetu baš nema mnogo, ako ih i ima.
Dakle, važnije je da je selektor vrhunski intelektualac, da zna sa igračima, nego puko sabiranje rezultata. Naravno, niti to ne garantuje uspeh, ali je preduslov!

Vuja neznalica

pre 10 godina

Sta vam je ljudi? Pa dajmo svi jedinstvenu podrsku ovoj velicini, bez mrlje u sportskoj karijeri, bez ikakvih ispada u privatnom zivotu, inteligentnom, sposobnom, pravednom i siguran sam nepotkupljivom coveku... Sta on lose moze da nauci ove mlade momke koje ce da vodi? Mogu svi da postanu samo jos bolji kosarkasi i jos bolji ljudi

Srbijo medju sljivama

pre 10 godina

Ja kao veliki Zvezdas, cije misljenje nije merodavno,ali kao covek koji se bavi kosarkom,podrzavam ovog coveka iz mnogo razloga:
1. Harizma
2. Zaduzio naciju i ima kredita
3. Ljudina u svakom smislu
4. Covek koji je kosarkaski genije
5. Kulturan,vrlo pametan i sve sto je potrebno za takvo mesto
6. Covek za velika dela
...

Porediti Mihajlovica i Saleta je smesno,to rade samo ljudi koji nemaju pojma o sportu,kojih je na vasem portalu mali milion,negativci,zgubidani i ostali. Zamislite poredjenje doktora Bodiroge i "g-dina" Karadzica!? To vam je to,moji zemljaci. Malo pameti,kolektivne svesti i malo dostojansva i postovanja prema ovom coveku. Nije bitno ko je ciji dres nosio u proslosti,da bih nam bilo bolje moramo gledati u buducnost. UZDRAVLJE !!!

Napred Zvezda

pre 10 godina

Ajde bre strucnjaci samo znate da pljujete, nije covek ni seo na klupu a odma prozivanja, kakav smo narod to je strasno. Ovaj covek je mnogo ranije zasluzio da bude selektor, napred Sale legendo, volim ga ko burazera rodjenog.

ha..

pre 10 godina

uf,baš ne znam šta da mislim.. Probao je sa trenerskim poslom,i žao mi je,ali, čini se da mu ne ide..Možda uz dooobre pomoćnike.. Svakako,ako ipak tako bude, želim mu sreću..

Elitni odred

pre 10 godina

Njegove očajne trenerske epizode u Armaniju i Benetonu i briljantna igračka karijera nam jasno ukazuju da i u košarci dobijamo Mihajlovića. KKS dovodi alibi za totalni slom srpske reprezentativne košarke.

Navijac

pre 10 godina

antimatter,

A sta je iskusni Obradovic u dva navrata uradio sa reprezentacijom??

Sale Djordjevic je bio veliki igrac.Ali sta je uradio do sada u profesionalnoj trenerskoj karijeri?? Duda Ivkovic je pametan covek i kazao je da treba nastaviti kontinuitet.Sa njime je radio Keser u dva navrata i zna metodologiju.Jedno je klub a drugo je reprezentacija. Znaci sada ce ceo strucni stab da se menja. Menja ce se i sistem igre

s

pre 10 godina

1. Teodosic
2. Nedovic
3. Micic (Markovic)
4. Bogdanovic
5. Milosavljevic
6. Lucic
7. Bjelica
8. Micov
9. Savanovic
10.Krstic
11.Katic
12.Marjanovic

Ako na svetsko idu 14 igraca onda neko od ovih, ili umesto nekog:
Macvan, Dragicevic, Tepic, Erceg, Paunic

ranZo

pre 10 godina

Kako cete pokusati sve te vashe iskucane rechi, slovo po slovo iz tastature...A porediti Djordjevica i Kokoskova je kao porediti BMW i Stojadina, toliko...

Ljudi malo vere !!!!!!!!!

pre 10 godina

Koliko smo mi u glavi negativna nacija pa to je cudo jedno, nije uopste cudno sto nam ide kako nam ide. Svi sve znaju ali je po pravilu uvek sve negativno, od 100 komentara 90 je negativnih a covek nije ni poceo. reci cu samo ovo, iako sam zvezdas SALETA OBOZAVAM. On kada bi uspreo samo mali dio svog pobednickog i sampionskog mentaliteta da prenese na igrace igracemo finale u Spaniji. Malo vere, entuzijazma ljudi, podrzimo te momke, podrzimo Saleta. Bice on veliki trener kao sto je bio i veliki igrac na radost svih nas. Pozz iz Doboja.

Ne pravi se pita...

pre 10 godina

Za slucaj da se ovo stvarno i desi (za sad je samo spekulacija), ljudi...selektor jeste vazan deo tima ali NE IGRA ON NA TERENU odbranu niti ubacuje trojke. Prvo selektorska klupa i klupska nije isto, drugo sto napisa Avdic pre nekog vremena, pa da li vam Orenga ili onaj Francuz (zaboravih mu ime), lice na PRVOG tj. TRECEG trenera Evrope!!!??? Pa njegov najveci doprinos je pevanje himne! Ali covek ima Parkera i jos nekolicinu NBA igraca. Dokle god mi budemo gledali u selektora kao u Gandalfa Belog i cekali da od necega stvori nesto ko alhemicar rezultata nece biti. Sa cime? Imamo li igraca u NBA ( koji stvarno igraju kosarku), kolko igraca imamo u evroligi (koji stvarno nesto igraju)?? Naravno, nisam od onih koji kaze da uz asove mogu i ja da budem selektor, ali imali smo uz Zoca najveceg maga van americkog kontinenta na klupi pa sta se desilo...? Uzeli smo srebro, jednom nam se posrecilo, ali nece svaki put...IGRACI donose titule a mi takvih igraca, za najveca dela, na zalost nemamo. Selektor treba da bude covek koji ima elana, entuzijazma, naravno i znanja. Dokle god budemo cekali maga na klupi da nam donese rezultat a na terenu "nemamo reakciju" sto rece onomad Duda kad smo gubili najvaznije meceve sa po 20-30 ne pise nam se dobro...
Saletu ukoliko dodje, kao i bilo kom drugom na tom mestu, zelim sve najbolje...

miki

pre 10 godina

e super, sigurno imamo medalju na SP, ako svi zdravi imamo prvu petorku, teo, bogdanovic, bjelica, savanovic i krstic, zamene, nedovic, dangubic, lucic, micov, marjanovic, erceg, micic i ovaj mlad centar iz golden state

fensi

pre 10 godina

A zasto malo ne bi gledali profil ovog covjeka, rođeni pobjednik i lider, patriota i borac u svakom smislu. Ma ja bih njemu dao da vodi sve nacionalne selekcije u svim sportovima, barem on ima neograničeni kredit kod cijele nacije.
Samo naprijed, SALE NACIONALE!

Techno

pre 10 godina

Ja sam trenirao kosarku i igrao na poziciji pleya i Sale Djordjevic je bio moj idol, puno mi je srce sto je preuzeo reprezentaciju ! Zelim mu puno uspeha i praticu njegov rad od pocetka do kraja sa zadovoljstvom!

majk

pre 10 godina

Crni Dejo, Crni Sale.. sta vam je to trebalo?! Moj Sasa, zar ces i ti dozvoliti si da potones tako bedno u zaborav poput Mihe pred licem ove nacije?? Razmisli jos jednom, eto molim te, ali dobro razmisli pre nego doneses konacnu odluku.

Gargamel

pre 10 godina

Naravno da Kokoskov u ovom trenutku izgleda kao bolje resenje. Ali, kakve rezultate on do sada ima. Radio je u NBA(kao pomocni), vodio je reprezantacije, ali nije radio na vrhunskom nivou. Biti trener srpske ekipe u kosarci je vrlo tesko, narocito u ovom trenutku. I mislim da je veca opasnost istrositi Kokoskova sada, jer je mnogo talentovan trener. Kod Saleta imamo problem neiskustva, ali mislim da ce u slucaju njegovog izbora biti presudan izbor pomocnika. Ako mu nadju 2 skolovana takticara, a on da bude tu sa harizmom i pobednickim mentalitetom, mislim da bi to donelo uspeh. Nesto kao Nemci 2006. u fudbalu sa Klinsmanom i Levom.

Chodaboy

pre 10 godina

Možda i jedino pravo rešenje kad se sve sabere i oduzme. Današnji igrači koji konkurišu za repku su pokazali manjak respekta prema Dudi i ostalima, možda se sad to promeni. Niko od momaka nije bio ni rođen kad su igrali Moka Slavnić i ostali, ali vrlo dobro znaju ko je Sale Đorđević i pamte ga kao heroja i vođu. Podržavam.

Џими

pre 10 godina

Подршка Салету! Било би лепо када га не бисмо "развлачили" бар неко време, иако је део вас вероватно у праву када тврди да је Игор Кокошков кошаркашки поткованији стручњак. Није Сале крив што Кокошков није селектор, и није заслужио ништа осим пуне, безрезервне, бланко подршке (макар неко време). Паралеле са Михом су крајње неосноване, јер Сале одаје утисак једног пристојног, свестраног и одмереног господина.

mARKO

pre 10 godina

Sale ne poseduje dovoljno iskustva i to je činjenica. Trener treba da bude Vlado Đurović, a Sale možda da mu bude pomoćnik (mada bih više voleo da mu pomoćnik bude Kokoškov). Ali ko nas pita :)

ogi-cg

pre 10 godina

nadam se da to sasa djordjevic ni u ludilu nece uraditi.jer on je legenda, i tako trec da ostane do kraja.ako postane selektor u startu ce ga pola srbije napasti.a ako budu losi rezultati tek ce ga razapeti.sto ce to njemu u zivotu.

...

pre 10 godina

Ok ali ipak mislim da je trebalo prvi pik da bude Kokoskov, ima daleko više trenerskog iskustva i zna kako se vodi ekipa na velikim takmičenjima

sfg

pre 10 godina

djordjevicu nije rano biti trener srbije jer ima 46 godina. da se uhvatio trenerskog posla nakon zavrsene igracke karijere, do sada bi imao 8+ godina iskustva. on to nije hteo. ne zivi se od stare slave. ne mora da znaci da ce bit los trener ali mislim da su male sanse da mu krene. sa druge strane, izuzetno je nefer prema ostalim strucnjacima koji kuju zanat vec godinama. ovaj predlog za kesara moram reci da je u rangu predloga za djordjevica. ivkovic na otvoreno gaji kronizam a to je tek neposteno.

boris

pre 10 godina

Situacija je jasna!Najbolji je izbor iz jednog razloga,ima najveću perspektivu od svih trenera i mogućnosti su mu ogromne i svakako igraćemo najlepšu košarku sa njim.Grancija uspeha ne postoji ni sa jednim trenerom to smo videli sa Ivkovićem,i to zbog igračkog kvaliteta.Ovako možda u budućnosti dobijemo trenerskog naslednika koji će biti najbolji u Evropi što za ostale trenere se ne može reći osim da su prosek.Srbiji u košarci nikada nije odgovarao prosek taka da se rizik zbog neiskustva isplati ako Đorđević dokaže svoj potencijal.Rizik je ogroman ali mi odavno ne plovimo u sigurnim vodama što se tiče košarke taka da je i opravdan.Oćekivati ne treba ništa ali nadati se svakako dobrom!

мастиф

pre 10 godina

Какво црно неискуство, па он се тренерским послом бави рекреативно! Једну годину тренира, па пар година ништа. Јасно да нема вољни моменат, да је хтио могао је бити помоћни тренер дуди, али не, само први тренер или ништа

DJ

pre 10 godina

Identican izbor kao Mihajlovic u fudbalu. Tako ce se i zavrsiti. Bio dobar igrac, misli se da je zato dobar i trener, iskustva nula u tom poslu, uspeha jos manje, prgav, nabusit, izaziva strahopostovanje u pocetku zbog svoje karijere, ne prihvata odgovornost za poraze, navijacki gleda na utakmice, itd...

igor

pre 10 godina

Za uspeh na predstojecem SP bice presudno to koga ce selektor zvati i ko ce se odazvati tom pozivu. Ako u ovom trenutku neko moze da okupi najbolje igrace i da ih ukomponuje u tim to je upravo Sale Djordjevic.

Sasa

pre 10 godina

Kazete proci ce kao i Sinisa... Pa nije iskljuceno da prodje i gore od Sinise s obzirom na trenutni izbor igraca ali ne poredite ga sa Sinisom molim vas. Jedno je biti dobar izvodjac slobodnih udaraca a drugo kosarkaski mag, jedan od najboljih u istoriji sporta, solirao finala evropskih sampionata, lige sampiona ...

zoran

pre 10 godina

Ovo je jos jedan primer zasto Srbija nikada nece biti na nivou neke razvijenije drzave. Sve ide preko veze, poznanstava. Tesko covek sa kvalitetom , u Srbiji, moze da dodje na poziciju koju zasluzuje.
Zar je moguce da selektor bude covek koji nema APSOLUTNO nikakvog uspeha u kosharci, u ulozi trenera. Zar je moguce da Djordhevic bude izabran pre no Igor Kokoškov ???????
Ovaj izbor je ravan onom eksperimentu sa Mokom SLavnicem. Covek nije znao gde se nalazi.

Кривокапић

pre 10 godina

Велика грешка. Кокошков је боље решење уз дужно поштовање Салета. Не треба правити исту грешку као у фудбалу.

Poki

pre 10 godina

Jedino pravo rešenje za mesto selektora, čovek pobednik sa harizmom, totalni pozitivac. Ima puno dobrih trenera koji nikaad ne bi mogli da prodju kao selektori, on jednistavno ZASLUŽUJE ŠANSU više nego bilo ko drugi i ne sumjnam da će je iskoristi. Molim Vas da ga ne poredite sa Sinišom Mihajlovićem jer njih dvojica se ne mogu porediti ni u čemu ! Srećno Saletu .

060...

pre 10 godina

Ne verujem citajuci komentare da neki uporedjuju Sinisu i Saleta?? Sinisa ne moze da mu pridje ni po cemu a prvenstveno po inteligenciji. O sportskim rezultatima da ne pricam. Uporedjujete prgavost, nabusitost, bezobrazluk sa covekom koji je autoritet na sam pogled. Institucija. Bilo ko da je dosao na ovo mesto imao bi veliki problem posebno kada je u pitanju odnos igraca prema nacionalnom timu. Ali kada je autoritet u pitanju mogu SVI da stoje mirno i sagnu glavu. Tacno je da nema rezultate kao trener ali ako mislite da mlad covek ne treba da ima sansu i pocne u bilo kom poslu onda gresite. Ima mladih ljudi koji su odlicni u razlicitim poslovima u zivotu. Strucnjaci a mladi. Da Zeljko nije imao sansu ne bi odmah iz dresa pa na trenersku klupu postao prvak Evrope. Ako je ova vest tacna Sale treba da bude resenje na duze staze. Imali smo isusnog trenera, vuka, starog lisca koji je znao sve o kosarci pa smo videli kako smo prosli..Danas je neko drugo vreme, mladi razmisljaju drugacije, imaju neke druge prioritete i mislim da je Sale blizi njima i da moze da ustali najbolje igrace u drzavni tim. Samo polako i strpljivo jer svi mi znamo gde smo danas u kosarci.

Divos

pre 10 godina

Катастрофална грешка. Након што смо 2007-е учинили исту грешку и глупост, и на место селектора постављен миљеник нације, али и тренер који за 2 деценије није оставио никакав траг у тренерском послу, ни у раду са сениорима, ни са млађим категоријама, и који је заиста наставио у том стилу, забављао је медије, глумио шмекера, тај посао користио максиимално за личну промоцију, али како је у питању тренер (уважавајући његову играчку каријеру) који није посвећен овом тешком послу, крах на ЕП 2007. је био логична последица.
Сада се понавља потпуно иста прича. Наравно, знам ја да народне масе имају своје миљенике, воле играче којих се по лепом сећају, уз то ако их доживљавају као шмекере супер, али селектор у земљи кошарке мора испуњавати основна 3 услова;
- да је већ доказан у тренерском послу, у клубовима, или у раду са млаћим узрастима.
- да је привржен овој нашој Србији, увек и у свакој прилици.
- да је посвећени овом изузетно незахвалном послу.
Било је одличних решења, а овај избор не испуњава први услов. За легенде кошарке увек има места, рецимо у (такође земљи кошарке) Литванији имају одличну праксу, и њихове легенде раде са млађим узрастима (рецимо на ЕП У-18 водио их је Штормбергас), а клинци од великана итекако имају шта научити, побогу зашто неби прихватали оно што је неспорно добро.
Наравно, бићу ја увек стравствено и свим срцем уз ову нашу Србију, и бићу најсрећнији ако се на остваре моје слутње и Србија на СП уради добре ствари.

MaksaMax

pre 10 godina

Novi Sinisa Mihajlovic ....
(masterkg, 27. novembar 2013 08:44)

Ne znam kakav ce biti kao trener, ali kao covek, Miha mu nije ni za mali prst... sem ako me ne demantuje pa svi igraci budu morali da nose istobojne pertle...

misko

pre 10 godina

Izuzetno poštujem Sašu Đorđevića naročito u igračkom smislu međutim Saša Obradović je dokazani trener sa mnogo mnogo više iskustva i samim tim mu dajem prednost.Zašto Đorđević nema angažmane to je još jedan od dokaza da nešto fali.

varga stevan

pre 10 godina

jos je rano Za Saleta Djordjevica da preuzme reprezentaciju,da nebude situacija kao sa fudbalskom reprezentacijom i Sinisom Mihajlovicem!!NEISKUSTVO U TRENERSKOM POSLU,BITNO JE ISKUSTVO U TRENERSKIM VODAMA,NEOSPORAN SPORTSKI TALENAT,NEDOVOLJNO ZA SELEKTORA NACIONALNOG TIMA!! VARGA STEVAN IZ BEOCINA!!!

pametnjaković

pre 10 godina

E moj Zorane, ti vrlo mal oznaš o košarci kad tako pričaš za Moku Slavnića.Nemoj da zaboraviš na tim koji je osvojio srebro u finalu EP protiv Španije 2009. 90% tog tima je selektirao upravo Moka Slavnić!!!I ne pričajte samo gluposti. Oćete reći da da je Bodiroga laik pa da ne može da proceni da li ja Sale dobar za trenera!?Saletu želim svaku sreću i uspeh sa reperezentacijom.Inače ja sam okoreli Zvezdaš.

Kecman

pre 10 godina

Iako se naježim kada vidim ovog čoveka koliko poštovanja imam prema njemu kao igraču, uopšte ne vidim zašto bi on bio selektor. Za nekoliko godina, kada stekne određeno iskustvo, okej, ovako, nadao sam se Kokoškovu. U svakom slučaju i dalje svim srcem uz košarkaše!

SEpePaRA

pre 10 godina

Iskreno sam ocekivao Sasu, ali Obradovica, prosle godine u Euroleague je sjajno predvodio Albu sa limitiranim igracima izvlacio maksimum i u odbrani i u napadu iz njih, mislim da bi on trenutno najvise odgovarao ovom mladom i perspektivnom timu.. Ali Nacionale je faca velika, ako prenese delic onoga sto je on pruzao u svojim klubovima i reprezentaciji, nadam se medaljama i vracanju srpske kosarke na staze stare slave..

i teško je i nije

pre 10 godina

Svaki prijedlog razumijem, ali da niko ne razmišlja o Aleksandru Trifunoviću... Od svih domaćih trenera koji bi se prihvatili ovog posla (pošto Duda i Željko ne bi), ne znam ko bi bio pozvaniji. Uopšte neću da ga opisujem, svako ko je u košarci, taman kao navijač, teško mu može naći bilo kakvu primjedbu. Šteta što ćemo Saleta brzo potrošiti. Naravno, svakom ko bude želim svaku sreću, navijaće se za reprezentaciju ko god bio selektor. Ovo govorim kao grobar!:-)

Saca

pre 10 godina

Nemojte opet da birate selektora na ortakluk i staru slavu, on je bio odlican igrac a kao trener se jos nije dokazao, Kokoskov je iskusan i Djordjevic moze samo da uci pored njega, ako mu to nevredja ponos, a ne bi trebalo.

Mister No

pre 10 godina

Kao Zvezdas Saletu veliko hala za sve sto je dao za kosarku u Srbiji,ali kao trener mislim da je mnogo rano za ovaj korak.Mozda kada se dokaze u nekoj jacoj ligi sa osrednjim timom.Ovako mi lici na promasaj KSS-a.Sale hvala ali ne sada za selektora!

Onokao...

pre 10 godina

Kao i vecina i ja sam prizeljkivao da dodje Kokoskov, ali mislim da ovo sa Djordjevicem moze da bude jako dobra prica. Pre svega, rodjeni je lider, ima kefalo i zna sta je radio da bi dolazio do velikih rezultata kao igrac, samo jos to treba kvalitetno da pretoci u delo kao trener. Imamo primer Pabla Lasa, koji, kada je dolazio u Real, bio je predmet skepticnih komentara, ali se ispostavilo da je njegov prelazak u Real jedna od najboljih stvari koje su se desile evropskoj kosarci u poslednje vreme. Jednostavno, neko je prepoznao da i pored skromnih rezultata koje je imao dotle, on ima to "nesto" sto je potrebno za vrhunske rezultate. Verujem da je Bodiroga to isto prepoznao u Djordjevicu...

Paja

pre 10 godina

Posle Dude Ivkovića teško je naći pravog. Ako mogu da dam svoje skromno mišljenje ja sam za Kesera. Dugo je bio šegrt kod Dude i ako je naučio i 10% onoga što zna Duda onda smo na konju.

pera

pre 10 godina

Odlično rešenje! Izbor legende za selektora će definitivno rešiti problem sa odzivom košarkaša. Mislim, Dudi svaka čast kao treneru, ali ako niko osim Krstića i dece neće da dođe da igra onda to nije reprezentacija.

Celtics

pre 10 godina

Ovo bi moglo da bude nešto kao angažovanje Jason Kidda na klupi Brooklyn Netsa... either pure basketball genius, ili totalni raspad sistema.

U predgrađu Njujorka je trenutno ovo drugo, a veću kvotu i kod nas ima isti scenario.

Što ne znači da nećemo da navijamo za naše i podržavamo Đorđevića, ali dok pobeđuje, jer svuda je tako.

joe

pre 10 godina

Slazem se sa vecim delom komentara, da je Kokoskov boljib izbor od ovih napomenutih. Prosto Sale jeste bio jedan od najboljih igraca ovih prostora i to na pleju, sto jeste preporuka da krene da se bavi trenerskim poslom ali njegova trenerska biografija govori 2 sezone u roku od 6,7 godina u italijanskoj ligi, dok sa druge strane Kokoskov pored stalnog klupskog angazmana vodio je i reprezentacije na evropsko prvenstvo, tako meni on ipak bolja opcija. Ali ako je ovo tacno svaka cast Sale, sa srecom.

slobodan

pre 10 godina

Dzikic i Kokoskov su kosarkaski treneri. Aleksandar Djordjevic to, bar za sada, nije. Provesce se kao Miha ako bude preuzeo reprezentaciju.

bzvz

pre 10 godina

Pogresno.To sto je bio veliki igrac, ne znaci nista kada je trenerski posao u pitanju.Mi ne znamo kakav je on trener,a saznacemo u toku procesa vodjenja reprezentacije.To je neka vrsta kockanja,i veoma neozbiljno!

Miki

pre 10 godina

Ne znam koliko je ovo dobar potez, ali ako su rešili da njemu daju šansu, onda bi ga trebalo vezati na duži vremenski period, pa neka i on trenerski raste sa ekipom. Ekipa je dosta mlada, ali će ga ti igtači gledati s poštovanjem, verovatno je većini bio jedan od idola.
Još jedna konstantacija, Dušan Ivković nije radio volonterski, za svoj posao je bio plaćen.

spurs19

pre 10 godina

Kokoškov je možda iskusniji ali dajmo šansu Saletu.
Plejmejkeri su vođe tima i ne sumnjam da će on kao bivši vođa u reprezentaciji imati "štofa" da komanduje sa klupe.

Ali ono što prvo treba da uradi je da precrta Anđušića i Gagića a da ubaci Milosavljevića i Marjanovića!

bravo

pre 10 godina

Dobro rješenje.Čovjek je kao igrač vrhunski vodio tim pa se za nadati da će tako biti i ako bude selektor.Čovjek je jednostavno pobjednik.Za razliku od nekih velikih imena naše košarke (Danilović itd) ovaj čovjek se još nije ofirao

Gajetano

pre 10 godina

Kokoskov je naravno jedini pravi izbor. Sale je jos uvek trener-segrt.

Zar opet da nam bivsi proslavljeni igrac uci trenerski zanat na reprezentaciji Srbije? Opekli smo se sa Mihom, ali evo stize novo iskusenje. Kosarka je (za razliku od fudbala) ipak nas elitni sport i ovde nema mesta improvizaciji.

Pozdrav,

cole

pre 10 godina

Znači i u košarci smo počeli "ko će kome, ako ne svoj svome" ili ti "ja tebi, ti meni".
Eksperti nam ne trebaju - ionako bi radili po svome i ne bi slušali dušebrižnike (Kokoškov pogotovu), a ionako su se u inostranstvu zeznuli i več im dali posao.
Kako nam ide - vidimo.

MiljanPravnik

pre 10 godina

Uz VELIKO poštovanje za Saleta kao i grača i VELIKU zahvalnost za sve što je učinio za Partizan i reprezentativnu košarku, stvarno ne mogu da vidim (koliko god se trudio) šta ga to kvalifikuje i preporučuje za mesto selektora?!!

NokiJa

pre 10 godina

Drugi najbolji izbor,sto ne znaci da se nece pokazati dobro.
Ali moramo biti strpljivi i biti svesni da trenutno nemamo igracki kadar i da na sledecem takmicenju necemo uzeti medalju.
Strpljivo sa Saletom:)

Марко

pre 10 godina

Одлично, Сале је људина. Он поштује момке и они ће да поштују њега. Биће то добра прича

miki

pre 10 godina

JAKO VELIKI PROPUST AKO KOKOŠKOV NEBUDE SELEKTOR !

Imam jako visoko misljenje o Saletu Djordjevicu kao igracu, ali ovde je potreban trener a ne igrac koji je priuceni trener. Za sve koji neznaju ko je Kokoškov imate jako dobar intervju sa njim na ovom sajtu.

Nadam se razum i stručnost preovladati a Sale bi trebao da bude njegov pomoćnik u repki.

Srbija

pre 10 godina

Ako nije mosa cestitam. Zelim ti puno rada na licnom usavrsavanju ipuno srece jer je potrebna u svakom novom poslu pogotovo na pocetku..

miki

pre 10 godina

JAKO VELIKI PROPUST AKO KOKOŠKOV NEBUDE SELEKTOR !

Imam jako visoko misljenje o Saletu Djordjevicu kao igracu, ali ovde je potreban trener a ne igrac koji je priuceni trener. Za sve koji neznaju ko je Kokoškov imate jako dobar intervju sa njim na ovom sajtu.

Nadam se razum i stručnost preovladati a Sale bi trebao da bude njegov pomoćnik u repki.

MiljanPravnik

pre 10 godina

Uz VELIKO poštovanje za Saleta kao i grača i VELIKU zahvalnost za sve što je učinio za Partizan i reprezentativnu košarku, stvarno ne mogu da vidim (koliko god se trudio) šta ga to kvalifikuje i preporučuje za mesto selektora?!!

Gajetano

pre 10 godina

Kokoskov je naravno jedini pravi izbor. Sale je jos uvek trener-segrt.

Zar opet da nam bivsi proslavljeni igrac uci trenerski zanat na reprezentaciji Srbije? Opekli smo se sa Mihom, ali evo stize novo iskusenje. Kosarka je (za razliku od fudbala) ipak nas elitni sport i ovde nema mesta improvizaciji.

Pozdrav,

cole

pre 10 godina

Znači i u košarci smo počeli "ko će kome, ako ne svoj svome" ili ti "ja tebi, ti meni".
Eksperti nam ne trebaju - ionako bi radili po svome i ne bi slušali dušebrižnike (Kokoškov pogotovu), a ionako su se u inostranstvu zeznuli i več im dali posao.
Kako nam ide - vidimo.

Марко

pre 10 godina

Одлично, Сале је људина. Он поштује момке и они ће да поштују њега. Биће то добра прича

Ljudi malo vere !!!!!!!!!

pre 10 godina

Koliko smo mi u glavi negativna nacija pa to je cudo jedno, nije uopste cudno sto nam ide kako nam ide. Svi sve znaju ali je po pravilu uvek sve negativno, od 100 komentara 90 je negativnih a covek nije ni poceo. reci cu samo ovo, iako sam zvezdas SALETA OBOZAVAM. On kada bi uspreo samo mali dio svog pobednickog i sampionskog mentaliteta da prenese na igrace igracemo finale u Spaniji. Malo vere, entuzijazma ljudi, podrzimo te momke, podrzimo Saleta. Bice on veliki trener kao sto je bio i veliki igrac na radost svih nas. Pozz iz Doboja.

NokiJa

pre 10 godina

Drugi najbolji izbor,sto ne znaci da se nece pokazati dobro.
Ali moramo biti strpljivi i biti svesni da trenutno nemamo igracki kadar i da na sledecem takmicenju necemo uzeti medalju.
Strpljivo sa Saletom:)

Divos

pre 10 godina

Катастрофална грешка. Након што смо 2007-е учинили исту грешку и глупост, и на место селектора постављен миљеник нације, али и тренер који за 2 деценије није оставио никакав траг у тренерском послу, ни у раду са сениорима, ни са млађим категоријама, и који је заиста наставио у том стилу, забављао је медије, глумио шмекера, тај посао користио максиимално за личну промоцију, али како је у питању тренер (уважавајући његову играчку каријеру) који није посвећен овом тешком послу, крах на ЕП 2007. је био логична последица.
Сада се понавља потпуно иста прича. Наравно, знам ја да народне масе имају своје миљенике, воле играче којих се по лепом сећају, уз то ако их доживљавају као шмекере супер, али селектор у земљи кошарке мора испуњавати основна 3 услова;
- да је већ доказан у тренерском послу, у клубовима, или у раду са млаћим узрастима.
- да је привржен овој нашој Србији, увек и у свакој прилици.
- да је посвећени овом изузетно незахвалном послу.
Било је одличних решења, а овај избор не испуњава први услов. За легенде кошарке увек има места, рецимо у (такође земљи кошарке) Литванији имају одличну праксу, и њихове легенде раде са млађим узрастима (рецимо на ЕП У-18 водио их је Штормбергас), а клинци од великана итекако имају шта научити, побогу зашто неби прихватали оно што је неспорно добро.
Наравно, бићу ја увек стравствено и свим срцем уз ову нашу Србију, и бићу најсрећнији ако се на остваре моје слутње и Србија на СП уради добре ствари.

Кривокапић

pre 10 godina

Велика грешка. Кокошков је боље решење уз дужно поштовање Салета. Не треба правити исту грешку као у фудбалу.

fensi

pre 10 godina

A zasto malo ne bi gledali profil ovog covjeka, rođeni pobjednik i lider, patriota i borac u svakom smislu. Ma ja bih njemu dao da vodi sve nacionalne selekcije u svim sportovima, barem on ima neograničeni kredit kod cijele nacije.
Samo naprijed, SALE NACIONALE!

Srbija

pre 10 godina

Ako nije mosa cestitam. Zelim ti puno rada na licnom usavrsavanju ipuno srece jer je potrebna u svakom novom poslu pogotovo na pocetku..

bravo

pre 10 godina

Dobro rješenje.Čovjek je kao igrač vrhunski vodio tim pa se za nadati da će tako biti i ako bude selektor.Čovjek je jednostavno pobjednik.Za razliku od nekih velikih imena naše košarke (Danilović itd) ovaj čovjek se još nije ofirao

Sasa

pre 10 godina

Kazete proci ce kao i Sinisa... Pa nije iskljuceno da prodje i gore od Sinise s obzirom na trenutni izbor igraca ali ne poredite ga sa Sinisom molim vas. Jedno je biti dobar izvodjac slobodnih udaraca a drugo kosarkaski mag, jedan od najboljih u istoriji sporta, solirao finala evropskih sampionata, lige sampiona ...

...

pre 10 godina

Ok ali ipak mislim da je trebalo prvi pik da bude Kokoskov, ima daleko više trenerskog iskustva i zna kako se vodi ekipa na velikim takmičenjima

ogi-cg

pre 10 godina

nadam se da to sasa djordjevic ni u ludilu nece uraditi.jer on je legenda, i tako trec da ostane do kraja.ako postane selektor u startu ce ga pola srbije napasti.a ako budu losi rezultati tek ce ga razapeti.sto ce to njemu u zivotu.

zoran

pre 10 godina

Ovo je jos jedan primer zasto Srbija nikada nece biti na nivou neke razvijenije drzave. Sve ide preko veze, poznanstava. Tesko covek sa kvalitetom , u Srbiji, moze da dodje na poziciju koju zasluzuje.
Zar je moguce da selektor bude covek koji nema APSOLUTNO nikakvog uspeha u kosharci, u ulozi trenera. Zar je moguce da Djordhevic bude izabran pre no Igor Kokoškov ???????
Ovaj izbor je ravan onom eksperimentu sa Mokom SLavnicem. Covek nije znao gde se nalazi.

Saca

pre 10 godina

Nemojte opet da birate selektora na ortakluk i staru slavu, on je bio odlican igrac a kao trener se jos nije dokazao, Kokoskov je iskusan i Djordjevic moze samo da uci pored njega, ako mu to nevredja ponos, a ne bi trebalo.

MaksaMax

pre 10 godina

Novi Sinisa Mihajlovic ....
(masterkg, 27. novembar 2013 08:44)

Ne znam kakav ce biti kao trener, ali kao covek, Miha mu nije ni za mali prst... sem ako me ne demantuje pa svi igraci budu morali da nose istobojne pertle...

Techno

pre 10 godina

Ja sam trenirao kosarku i igrao na poziciji pleya i Sale Djordjevic je bio moj idol, puno mi je srce sto je preuzeo reprezentaciju ! Zelim mu puno uspeha i praticu njegov rad od pocetka do kraja sa zadovoljstvom!

Џими

pre 10 godina

Подршка Салету! Било би лепо када га не бисмо "развлачили" бар неко време, иако је део вас вероватно у праву када тврди да је Игор Кокошков кошаркашки поткованији стручњак. Није Сале крив што Кокошков није селектор, и није заслужио ништа осим пуне, безрезервне, бланко подршке (макар неко време). Паралеле са Михом су крајње неосноване, јер Сале одаје утисак једног пристојног, свестраног и одмереног господина.

Poki

pre 10 godina

Jedino pravo rešenje za mesto selektora, čovek pobednik sa harizmom, totalni pozitivac. Ima puno dobrih trenera koji nikaad ne bi mogli da prodju kao selektori, on jednistavno ZASLUŽUJE ŠANSU više nego bilo ko drugi i ne sumjnam da će je iskoristi. Molim Vas da ga ne poredite sa Sinišom Mihajlovićem jer njih dvojica se ne mogu porediti ni u čemu ! Srećno Saletu .

мастиф

pre 10 godina

Какво црно неискуство, па он се тренерским послом бави рекреативно! Једну годину тренира, па пар година ништа. Јасно да нема вољни моменат, да је хтио могао је бити помоћни тренер дуди, али не, само први тренер или ништа

Srbijo medju sljivama

pre 10 godina

Ja kao veliki Zvezdas, cije misljenje nije merodavno,ali kao covek koji se bavi kosarkom,podrzavam ovog coveka iz mnogo razloga:
1. Harizma
2. Zaduzio naciju i ima kredita
3. Ljudina u svakom smislu
4. Covek koji je kosarkaski genije
5. Kulturan,vrlo pametan i sve sto je potrebno za takvo mesto
6. Covek za velika dela
...

Porediti Mihajlovica i Saleta je smesno,to rade samo ljudi koji nemaju pojma o sportu,kojih je na vasem portalu mali milion,negativci,zgubidani i ostali. Zamislite poredjenje doktora Bodiroge i "g-dina" Karadzica!? To vam je to,moji zemljaci. Malo pameti,kolektivne svesti i malo dostojansva i postovanja prema ovom coveku. Nije bitno ko je ciji dres nosio u proslosti,da bih nam bilo bolje moramo gledati u buducnost. UZDRAVLJE !!!

Gargamel

pre 10 godina

Naravno da Kokoskov u ovom trenutku izgleda kao bolje resenje. Ali, kakve rezultate on do sada ima. Radio je u NBA(kao pomocni), vodio je reprezantacije, ali nije radio na vrhunskom nivou. Biti trener srpske ekipe u kosarci je vrlo tesko, narocito u ovom trenutku. I mislim da je veca opasnost istrositi Kokoskova sada, jer je mnogo talentovan trener. Kod Saleta imamo problem neiskustva, ali mislim da ce u slucaju njegovog izbora biti presudan izbor pomocnika. Ako mu nadju 2 skolovana takticara, a on da bude tu sa harizmom i pobednickim mentalitetom, mislim da bi to donelo uspeh. Nesto kao Nemci 2006. u fudbalu sa Klinsmanom i Levom.

pametnjaković

pre 10 godina

E moj Zorane, ti vrlo mal oznaš o košarci kad tako pričaš za Moku Slavnića.Nemoj da zaboraviš na tim koji je osvojio srebro u finalu EP protiv Španije 2009. 90% tog tima je selektirao upravo Moka Slavnić!!!I ne pričajte samo gluposti. Oćete reći da da je Bodiroga laik pa da ne može da proceni da li ja Sale dobar za trenera!?Saletu želim svaku sreću i uspeh sa reperezentacijom.Inače ja sam okoreli Zvezdaš.

:-))

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?

sfg

pre 10 godina

djordjevicu nije rano biti trener srbije jer ima 46 godina. da se uhvatio trenerskog posla nakon zavrsene igracke karijere, do sada bi imao 8+ godina iskustva. on to nije hteo. ne zivi se od stare slave. ne mora da znaci da ce bit los trener ali mislim da su male sanse da mu krene. sa druge strane, izuzetno je nefer prema ostalim strucnjacima koji kuju zanat vec godinama. ovaj predlog za kesara moram reci da je u rangu predloga za djordjevica. ivkovic na otvoreno gaji kronizam a to je tek neposteno.

Kecman

pre 10 godina

Iako se naježim kada vidim ovog čoveka koliko poštovanja imam prema njemu kao igraču, uopšte ne vidim zašto bi on bio selektor. Za nekoliko godina, kada stekne određeno iskustvo, okej, ovako, nadao sam se Kokoškovu. U svakom slučaju i dalje svim srcem uz košarkaše!

joe

pre 10 godina

Slazem se sa vecim delom komentara, da je Kokoskov boljib izbor od ovih napomenutih. Prosto Sale jeste bio jedan od najboljih igraca ovih prostora i to na pleju, sto jeste preporuka da krene da se bavi trenerskim poslom ali njegova trenerska biografija govori 2 sezone u roku od 6,7 godina u italijanskoj ligi, dok sa druge strane Kokoskov pored stalnog klupskog angazmana vodio je i reprezentacije na evropsko prvenstvo, tako meni on ipak bolja opcija. Ali ako je ovo tacno svaka cast Sale, sa srecom.

060...

pre 10 godina

Ne verujem citajuci komentare da neki uporedjuju Sinisu i Saleta?? Sinisa ne moze da mu pridje ni po cemu a prvenstveno po inteligenciji. O sportskim rezultatima da ne pricam. Uporedjujete prgavost, nabusitost, bezobrazluk sa covekom koji je autoritet na sam pogled. Institucija. Bilo ko da je dosao na ovo mesto imao bi veliki problem posebno kada je u pitanju odnos igraca prema nacionalnom timu. Ali kada je autoritet u pitanju mogu SVI da stoje mirno i sagnu glavu. Tacno je da nema rezultate kao trener ali ako mislite da mlad covek ne treba da ima sansu i pocne u bilo kom poslu onda gresite. Ima mladih ljudi koji su odlicni u razlicitim poslovima u zivotu. Strucnjaci a mladi. Da Zeljko nije imao sansu ne bi odmah iz dresa pa na trenersku klupu postao prvak Evrope. Ako je ova vest tacna Sale treba da bude resenje na duze staze. Imali smo isusnog trenera, vuka, starog lisca koji je znao sve o kosarci pa smo videli kako smo prosli..Danas je neko drugo vreme, mladi razmisljaju drugacije, imaju neke druge prioritete i mislim da je Sale blizi njima i da moze da ustali najbolje igrace u drzavni tim. Samo polako i strpljivo jer svi mi znamo gde smo danas u kosarci.

Vuja neznalica

pre 10 godina

Sta vam je ljudi? Pa dajmo svi jedinstvenu podrsku ovoj velicini, bez mrlje u sportskoj karijeri, bez ikakvih ispada u privatnom zivotu, inteligentnom, sposobnom, pravednom i siguran sam nepotkupljivom coveku... Sta on lose moze da nauci ove mlade momke koje ce da vodi? Mogu svi da postanu samo jos bolji kosarkasi i jos bolji ljudi

Denis Napast

pre 10 godina

Svaka cast Djordjevicu kao igracu ali... zar se mesto selektora reprezentacije ne zasluzuje odlicnim rezultatima na klupskom vodjenju tima. Tako isto je i sa igracima. Samo najbolji medju najboljim igracima zasluzuju poziv da igraju za drzavni tim. Tom logikom bi trebalo da se vodi i kosarkaski saves Srbije.

Milorad©

pre 10 godina

Ljudi moji, Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz. To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.

Ne verujem

pre 10 godina

Katastrofa sta rade,nadam se da nije tacno. On se i ne bavi trenerskim poslom a hoce da ga uzmu za selektora,pa to nema nigde. Koga je trenirao? Beneton pre 5,6 godina. P.S svaka cast Saletu kao igracu ali biti selektor je nesto sasvim drugo.

Chodaboy

pre 10 godina

Možda i jedino pravo rešenje kad se sve sabere i oduzme. Današnji igrači koji konkurišu za repku su pokazali manjak respekta prema Dudi i ostalima, možda se sad to promeni. Niko od momaka nije bio ni rođen kad su igrali Moka Slavnić i ostali, ali vrlo dobro znaju ko je Sale Đorđević i pamte ga kao heroja i vođu. Podržavam.

praja

pre 10 godina

Zbog Saleta sam poceo da pikam baskeet, ne daje svako 41 u najacem finalu Eura ikada. Pozdravjam njegov izbor za selektora. Ali sam primetio da ljudi cesto kada nabrajaju nase najbolje igrace ne nabrajaju Drazena Praju Dalipagica koji je daleko bolji igrac i od Petrovica,Divca,Bodiroge,Saleta,Danilovica,Kukoca,Cosica i Kicanovica. Jedan od najbolje petorice svetske kosarke svoga vremena racunajuci i NBA (Medzik,Lary Bird,Dzabar,Irving i Praja po mom misljenju) jedini igrac ko je mogao da igra u NBA tj. izabran je na draftu i kada je cuo da ne moze da igra za Repku odbio je ponudu Boston Seltiksa a mogu zamisliti koliko bi se Lejkersima umanjile titule da je pristao. Najbolji strelac Partizana svih vremena 33 poena u proseku(covek uz Kicu stvorio Partizan),najbolji srelac reprezentacije, sa tridesett pet godina dao 70 poena. Strasan skok sut,neverovatan procenat suta, jedan od najboljih dankera svog vremena na kampu bostona posterizovao je nekoliko NBA centara kucao pored svakoga,bio najbolji igrac, a pored svega toga imao je ogromnu fizicku snagu( sam nadimak Praja je i dobio zbog toga jer je licio na praistoriskog coveka ukljcujuci i snagu),da nije kosarkas ladno bi mogao da bude bokser. Osvojio je sve zivo. a da se vratimo na vest Idemo Sale!

Napred Zvezda

pre 10 godina

Ajde bre strucnjaci samo znate da pljujete, nije covek ni seo na klupu a odma prozivanja, kakav smo narod to je strasno. Ovaj covek je mnogo ranije zasluzio da bude selektor, napred Sale legendo, volim ga ko burazera rodjenog.

ha..

pre 10 godina

uf,baš ne znam šta da mislim.. Probao je sa trenerskim poslom,i žao mi je,ali, čini se da mu ne ide..Možda uz dooobre pomoćnike.. Svakako,ako ipak tako bude, želim mu sreću..

Imay

pre 10 godina

Svi vrhunski košarkaši, a pogotovo plejmejkeri imaju košarku u malom prstu. I mnogo je važnije kakav je čovek, da li ima dilove sa menadžerima i/ili napade patriotizma (kao pominjani Miha), atmosfera oko njega i sl. nego njegovo trenersko iskustvo. Videli ste da nam obradović nije pomogao u Beogradu sa drim-timom, ni Ivković nije bog zna šta napravio, Vujošević..., a boljih trenera na svetu baš nema mnogo, ako ih i ima.
Dakle, važnije je da je selektor vrhunski intelektualac, da zna sa igračima, nego puko sabiranje rezultata. Naravno, niti to ne garantuje uspeh, ali je preduslov!

bzvz

pre 10 godina

Pogresno.To sto je bio veliki igrac, ne znaci nista kada je trenerski posao u pitanju.Mi ne znamo kakav je on trener,a saznacemo u toku procesa vodjenja reprezentacije.To je neka vrsta kockanja,i veoma neozbiljno!

lokalac

pre 10 godina

komentari: pocetnik, neiskustvo, nije se dokazao... Verovatno su to svi mislili i za Zeljka Obradovica 91! Bravo Sale, puna podrska!

spurs19

pre 10 godina

Kokoškov je možda iskusniji ali dajmo šansu Saletu.
Plejmejkeri su vođe tima i ne sumnjam da će on kao bivši vođa u reprezentaciji imati "štofa" da komanduje sa klupe.

Ali ono što prvo treba da uradi je da precrta Anđušića i Gagića a da ubaci Milosavljevića i Marjanovića!

Mister No

pre 10 godina

Kao Zvezdas Saletu veliko hala za sve sto je dao za kosarku u Srbiji,ali kao trener mislim da je mnogo rano za ovaj korak.Mozda kada se dokaze u nekoj jacoj ligi sa osrednjim timom.Ovako mi lici na promasaj KSS-a.Sale hvala ali ne sada za selektora!

majk

pre 10 godina

Crni Dejo, Crni Sale.. sta vam je to trebalo?! Moj Sasa, zar ces i ti dozvoliti si da potones tako bedno u zaborav poput Mihe pred licem ove nacije?? Razmisli jos jednom, eto molim te, ali dobro razmisli pre nego doneses konacnu odluku.

i teško je i nije

pre 10 godina

Svaki prijedlog razumijem, ali da niko ne razmišlja o Aleksandru Trifunoviću... Od svih domaćih trenera koji bi se prihvatili ovog posla (pošto Duda i Željko ne bi), ne znam ko bi bio pozvaniji. Uopšte neću da ga opisujem, svako ko je u košarci, taman kao navijač, teško mu može naći bilo kakvu primjedbu. Šteta što ćemo Saleta brzo potrošiti. Naravno, svakom ko bude želim svaku sreću, navijaće se za reprezentaciju ko god bio selektor. Ovo govorim kao grobar!:-)

slobodan

pre 10 godina

Dzikic i Kokoskov su kosarkaski treneri. Aleksandar Djordjevic to, bar za sada, nije. Provesce se kao Miha ako bude preuzeo reprezentaciju.

miki

pre 10 godina

e super, sigurno imamo medalju na SP, ako svi zdravi imamo prvu petorku, teo, bogdanovic, bjelica, savanovic i krstic, zamene, nedovic, dangubic, lucic, micov, marjanovic, erceg, micic i ovaj mlad centar iz golden state

Kal-El

pre 10 godina

Ja mislim da je on trenutno mozda i najbolje resenje, jeste da nema neku trenersku karijeru ali svako ko se bavi kosarkom u Srbiji zna ko je Sale Nacionale koji je realno medju 6 nasih najbolji igraca ikada po meni (Djordjevic, Danilovic,Bodiroga,Stojakovic,Divac,Kicanovic)
Imamo solidan roster za reprezentaciju i tu nema govora, mozda nemamo bas za medalju ali ako se napravi dobra hemija u ekipi i to je moguce, jer ako cemo realno ispred nas su trenutno SAD, Spanija,Francuska a sa ostalima mozemo da se nosimo
Kako trenutno stoje stvari ovo bi po meni bilo prvih 12 uz moguce 2-3 promene koje cu napisati ispod
Teodosic,Micic,Markovic,Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic,Micov,Bjelica,
Savanovic,Erceg,Krstic,Marjanovic
E sad ja bi pre stavio Novicu umesto Ercega ako udje u ritam jer mislim da je kvalitetniji i vise toga u pruzio u reprezentaciji
Tu je i Paunic koji ove sezone igra odlicno
Radovic iz Mege koji pokazuje veliki talenat
Dangubic je mnogo talentovan i mislim da bi trebalo bar da prodje neki deo priprema za reprezentacijom znacice mu
sa prvih 12 imali bismo 3 pleja i svaki ima neke svoje karakteristike
Teo koji je odlican organizator, Markovic odlican odbrambeni igrac, Micic veliki talenat i stvarno ima mnogo kvalieta, Nedovic eksplozivnost, Bogdanovic po mom misljenju u skorijoj buducnosti jedan od najboljih bekova u Evropi, Milosavljevic solidan sut i odlican defanzivac, Bjelica moze da odigra i 3 i 4....
Puno srece Saletu

Onokao...

pre 10 godina

Kao i vecina i ja sam prizeljkivao da dodje Kokoskov, ali mislim da ovo sa Djordjevicem moze da bude jako dobra prica. Pre svega, rodjeni je lider, ima kefalo i zna sta je radio da bi dolazio do velikih rezultata kao igrac, samo jos to treba kvalitetno da pretoci u delo kao trener. Imamo primer Pabla Lasa, koji, kada je dolazio u Real, bio je predmet skepticnih komentara, ali se ispostavilo da je njegov prelazak u Real jedna od najboljih stvari koje su se desile evropskoj kosarci u poslednje vreme. Jednostavno, neko je prepoznao da i pored skromnih rezultata koje je imao dotle, on ima to "nesto" sto je potrebno za vrhunske rezultate. Verujem da je Bodiroga to isto prepoznao u Djordjevicu...

misko

pre 10 godina

Izuzetno poštujem Sašu Đorđevića naročito u igračkom smislu međutim Saša Obradović je dokazani trener sa mnogo mnogo više iskustva i samim tim mu dajem prednost.Zašto Đorđević nema angažmane to je još jedan od dokaza da nešto fali.

Celtics

pre 10 godina

Ovo bi moglo da bude nešto kao angažovanje Jason Kidda na klupi Brooklyn Netsa... either pure basketball genius, ili totalni raspad sistema.

U predgrađu Njujorka je trenutno ovo drugo, a veću kvotu i kod nas ima isti scenario.

Što ne znači da nećemo da navijamo za naše i podržavamo Đorđevića, ali dok pobeđuje, jer svuda je tako.

Elitni odred

pre 10 godina

Njegove očajne trenerske epizode u Armaniju i Benetonu i briljantna igračka karijera nam jasno ukazuju da i u košarci dobijamo Mihajlovića. KKS dovodi alibi za totalni slom srpske reprezentativne košarke.

Ne pravi se pita...

pre 10 godina

Za slucaj da se ovo stvarno i desi (za sad je samo spekulacija), ljudi...selektor jeste vazan deo tima ali NE IGRA ON NA TERENU odbranu niti ubacuje trojke. Prvo selektorska klupa i klupska nije isto, drugo sto napisa Avdic pre nekog vremena, pa da li vam Orenga ili onaj Francuz (zaboravih mu ime), lice na PRVOG tj. TRECEG trenera Evrope!!!??? Pa njegov najveci doprinos je pevanje himne! Ali covek ima Parkera i jos nekolicinu NBA igraca. Dokle god mi budemo gledali u selektora kao u Gandalfa Belog i cekali da od necega stvori nesto ko alhemicar rezultata nece biti. Sa cime? Imamo li igraca u NBA ( koji stvarno igraju kosarku), kolko igraca imamo u evroligi (koji stvarno nesto igraju)?? Naravno, nisam od onih koji kaze da uz asove mogu i ja da budem selektor, ali imali smo uz Zoca najveceg maga van americkog kontinenta na klupi pa sta se desilo...? Uzeli smo srebro, jednom nam se posrecilo, ali nece svaki put...IGRACI donose titule a mi takvih igraca, za najveca dela, na zalost nemamo. Selektor treba da bude covek koji ima elana, entuzijazma, naravno i znanja. Dokle god budemo cekali maga na klupi da nam donese rezultat a na terenu "nemamo reakciju" sto rece onomad Duda kad smo gubili najvaznije meceve sa po 20-30 ne pise nam se dobro...
Saletu ukoliko dodje, kao i bilo kom drugom na tom mestu, zelim sve najbolje...

boris

pre 10 godina

Situacija je jasna!Najbolji je izbor iz jednog razloga,ima najveću perspektivu od svih trenera i mogućnosti su mu ogromne i svakako igraćemo najlepšu košarku sa njim.Grancija uspeha ne postoji ni sa jednim trenerom to smo videli sa Ivkovićem,i to zbog igračkog kvaliteta.Ovako možda u budućnosti dobijemo trenerskog naslednika koji će biti najbolji u Evropi što za ostale trenere se ne može reći osim da su prosek.Srbiji u košarci nikada nije odgovarao prosek taka da se rizik zbog neiskustva isplati ako Đorđević dokaže svoj potencijal.Rizik je ogroman ali mi odavno ne plovimo u sigurnim vodama što se tiče košarke taka da je i opravdan.Oćekivati ne treba ništa ali nadati se svakako dobrom!

mARKO

pre 10 godina

Sale ne poseduje dovoljno iskustva i to je činjenica. Trener treba da bude Vlado Đurović, a Sale možda da mu bude pomoćnik (mada bih više voleo da mu pomoćnik bude Kokoškov). Ali ko nas pita :)

igor

pre 10 godina

Za uspeh na predstojecem SP bice presudno to koga ce selektor zvati i ko ce se odazvati tom pozivu. Ako u ovom trenutku neko moze da okupi najbolje igrace i da ih ukomponuje u tim to je upravo Sale Djordjevic.

varga stevan

pre 10 godina

jos je rano Za Saleta Djordjevica da preuzme reprezentaciju,da nebude situacija kao sa fudbalskom reprezentacijom i Sinisom Mihajlovicem!!NEISKUSTVO U TRENERSKOM POSLU,BITNO JE ISKUSTVO U TRENERSKIM VODAMA,NEOSPORAN SPORTSKI TALENAT,NEDOVOLJNO ZA SELEKTORA NACIONALNOG TIMA!! VARGA STEVAN IZ BEOCINA!!!

SEpePaRA

pre 10 godina

Iskreno sam ocekivao Sasu, ali Obradovica, prosle godine u Euroleague je sjajno predvodio Albu sa limitiranim igracima izvlacio maksimum i u odbrani i u napadu iz njih, mislim da bi on trenutno najvise odgovarao ovom mladom i perspektivnom timu.. Ali Nacionale je faca velika, ako prenese delic onoga sto je on pruzao u svojim klubovima i reprezentaciji, nadam se medaljama i vracanju srpske kosarke na staze stare slave..

Miki

pre 10 godina

Ne znam koliko je ovo dobar potez, ali ako su rešili da njemu daju šansu, onda bi ga trebalo vezati na duži vremenski period, pa neka i on trenerski raste sa ekipom. Ekipa je dosta mlada, ali će ga ti igtači gledati s poštovanjem, verovatno je većini bio jedan od idola.
Još jedna konstantacija, Dušan Ivković nije radio volonterski, za svoj posao je bio plaćen.

glupi kac!

pre 10 godina

Sale je legenda. I zaslužuje da bude selektir. Ali bojim se da ne prodje kao miha sa fucom.Nema on nešto iskusrva sa trenerskim poslom.Pa da ga posle ne pljuju kao mihu.

otkacheni

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?
(:-)), 27. novembar 2013 15:15)

Jedna od definicija...
Хегемонија је доминација једне нације, друштва или групе над другима. Хегемонија се у прошлим временима постизала најчешће употребом силе.

udbina

pre 10 godina

U potpunosti podrzavam Saleta.To je covek koji je veliki autoritet u svakom pogledu.Mislim da uz odaziv svih igraca mozemo postici vrlo dobar rezultat na Sp.
Teodosic,Bogdanovic,Nedovic,Bjelica,Lucic,Savanovic,Micov,Macvan,Milosavljevic,Krstic,Marjanovic,Markovic...to je po meni najboljih 12. U slucaju da neko izostane tu su:Erceg,Paunic,V.Micic...
Uz Saleta i ove momke cvrsto verujem da za nasu kosarku dolaze bolji dani.

NemanjaVac8

pre 10 godina

Ljudi moji,Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz.To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.
(Milorad©,27. novembar 2013 16:48)
...
A zbog čega "niko" nije hteo?Ko je taj,ili koji su to "niko"?Da baš niko nije hteo ne bi bilo ni Dude,a da ni on nije hteo evo sigurno bih ja pristao. Dakle ajde da malo konkretizujemo stvari. Problem je sujeta, bila i ostala, naših najvećih trenera i pojedinaca iz KSS-a (KSJ,KSSCG). Oni su voidli košarku Jugosalvije,Srbije,SCG. Ta sujeta je krenula tako što je kako smatra Pešić on preskočen u vezi reperzentacije i preko reda ubačen Željko Obradović. Željko smtra da je on najbolji, što i jeste i što svi drugi smatraju, ali ima problem u smislu fleksibilnosti. Reprezentacija nije tim gde on u startu bira ono što želi, već je ograničen skup igrača koji mogu da nastupaju za zemlju. Peđa Stojakvić je morao da igra pa makar dolazio i 10 dana pred takmičenje.Ni sam Željko nije sumnjao u to da Peđa i takav ne bi puno značio, ali kod njega je to bila stvar principa - šta će drugi da kažu i ne želim da menjam svoje principe. Ti drugi kada budu bili ono što je Peđa, moći će i oni da kasne - to bi bio moj odgovor onima što se bune.Tako je počelo, mada je i ranije bilo problema sa odnosom Danilović-Đorđević, a i Divac je otkazao kada se nije očekivalo.No, kasnije dolazi drugo vreme i počinju opasne menadžersko-mafijaške igre da se pletu koje se nadovezuju na trenersku sujetu.Zašto Stojaković nije igrao godinama?

pera

pre 10 godina

Odlično rešenje! Izbor legende za selektora će definitivno rešiti problem sa odzivom košarkaša. Mislim, Dudi svaka čast kao treneru, ali ako niko osim Krstića i dece neće da dođe da igra onda to nije reprezentacija.

Wiena

pre 10 godina

LJubitelji kosarke ko je imao petlju da preuzme odgovornost pa za 4 sek.pogodi trojku protiv Hapoela ili trojku protiv hrvata sve vazne utakmice za pobedu neka uvuce u igrace taj mir i sigurnost kada je gusto dovoljno je uradio kao selektor ostalo je na igracima.Takvu samouverenost u teskim trenucima niko nije imao kao Sale.Zato mu treba dati podrsku i sansu!

DJ

pre 10 godina

Identican izbor kao Mihajlovic u fudbalu. Tako ce se i zavrsiti. Bio dobar igrac, misli se da je zato dobar i trener, iskustva nula u tom poslu, uspeha jos manje, prgav, nabusit, izaziva strahopostovanje u pocetku zbog svoje karijere, ne prihvata odgovornost za poraze, navijacki gleda na utakmice, itd...

ranZo

pre 10 godina

Kako cete pokusati sve te vashe iskucane rechi, slovo po slovo iz tastature...A porediti Djordjevica i Kokoskova je kao porediti BMW i Stojadina, toliko...

dragoslav popovic

pre 10 godina

ljudi moji: koji bre sale nacionale selektor. davati trojke i voditi reprezentaciju su dve razlicite stvari. ovo je vrhunac gluposti i sportske nepismenosti!

sandman

pre 10 godina

Ljudi Sale nacionale je imao svoje trenutke, pogledajte njegov ucinak posle Istanbula '92 i van ultra jake reprezentacije i nabrojte njegove igracke titule. Daleko je kvalitetom iza Danilovica, Savica,Bodiroge, Divca, da ne pricam o starim asovima Kicanovicu, Dalipagicu, Slavnicu.....I na kraju krajeva jedan I jedini je Zarko Paspalj. Za pomocnog trenera da za glavnog ne.

Ranko

pre 10 godina

O čemu ovi ljudi pišu?Šta mi to možemo da izgubimo što već nismo?Sa Dudom ostasmo bez olimpijade,medalje sanjamo osim greške u Poljskoj valjda,slavimo plasman na svetsko prvenstvo.Jedino što je gazda Duda radio bez plate.Ima se može se,a sujeta je jača od novca kod nekih ljudi.Pokopali smo sve trenere srednje generacije i Sale je poslednja šansa da se obezbedi trenerska reprodukcija u srpskoj košarci ili ćemo angažovati Duleta u 101.godini da nas vrati u prvu diviziju evropske košarke posle 43 titule sa Partizanom u domacem prvenstvu.Zato Sale, jer jer je mlad,jer je pobednik,zna kako se rešavaju mečevi i generacijski je bliži igračima.I Ilića što dalje od klupe jer je luzer,gorštake takođe,jer došlo je novo vreme u basketu u Evropi.Nema ni čika Bore u FIBI.Umesto teretana po parkovima,koševe po terenima na Novom Beogradu,oživeti Čačak,Kraljevo,Valjevo,tu je Kragujevac,još malo Vojvodine i ojačati ligu,oslabiti menadžere.Samo još Čović da aminuje pa da počne da se radi za svetsko prvenstvo i bez tutora,ali savet da, ako ga sam selektor potraži i njegova je odluka od koga.Ako ne bude išlo Sale Obradović je sigurno sledeći najbolji izbor.Američka škola se kod nas nije baš primila i zato Džikić,Kokoškov teško da bi u ovakvim okolnostima mogli da se izbore sa raznim uticajima iz i oko saveza.Đorđević nije tikva bez korena da će ga novi prodavci magle oduvati kao neke ranije.

Paja

pre 10 godina

Posle Dude Ivkovića teško je naći pravog. Ako mogu da dam svoje skromno mišljenje ja sam za Kesera. Dugo je bio šegrt kod Dude i ako je naučio i 10% onoga što zna Duda onda smo na konju.

srele

pre 10 godina

vidim mnogi pljuju po aleksandru obradoviću ti onda ne znaju kako čovek odlično vodi nemačku albu a pogotovo to pljuju ovi što ne prate košarku,sale je bio extra igrač ali je još zelen za selektora...još jednom podrška za igora kokošova

s

pre 10 godina

1. Teodosic
2. Nedovic
3. Micic (Markovic)
4. Bogdanovic
5. Milosavljevic
6. Lucic
7. Bjelica
8. Micov
9. Savanovic
10.Krstic
11.Katic
12.Marjanovic

Ako na svetsko idu 14 igraca onda neko od ovih, ili umesto nekog:
Macvan, Dragicevic, Tepic, Erceg, Paunic

Navijac

pre 10 godina

antimatter,

A sta je iskusni Obradovic u dva navrata uradio sa reprezentacijom??

Sale Djordjevic je bio veliki igrac.Ali sta je uradio do sada u profesionalnoj trenerskoj karijeri?? Duda Ivkovic je pametan covek i kazao je da treba nastaviti kontinuitet.Sa njime je radio Keser u dva navrata i zna metodologiju.Jedno je klub a drugo je reprezentacija. Znaci sada ce ceo strucni stab da se menja. Menja ce se i sistem igre

Veljko

pre 10 godina

Sta ste zapeli sa Kokoskovim?!
Covek bio pomocni trener u nba cirkusu i trenirao Gruziju?
Sale je radio sa svim najboljim trenerima Evrope, bio vodja nase (ne racunam bivsu zemlju) najjace reprezentacije, svi ga cene i mi sad trazimo Kokoskova, kao da je u pitanju Aca Nikolic? Moze li neko da mi kaze na osnovu cega je Kokoskov nas najbolji trener? Zeljko, Duda, Kari, Maljkovic, Ivanovic, Vujosevic, svi mnogo trofejniji, a sigurno i bolji. Sale Obradovic takodje ima nesto iza sebe. Kokoskov izgleda ima najjacu bazu na internetu. Radio u NBA godinama? Po tome je Jaric bolji od Bodiroge, Radmanovic od Djordjevica itd.
Ne kazem da je Kokoskov nuzno los, ali mi nisu jasni ovi koji ga dizu u nebesa.
U svakom slucaju, Sale je video vise dobrih trenera, radio po boljim programima, to licno prosao i osetio, pa bolje i razume probleme igraca, a autoritete ne treba ni porediti. Ni kod igraca, ni kod sudija.
Ako neko zasluzuje ovu sansu onda je to Djordjevic!

bravo

pre 10 godina

Dobro rješenje.Čovjek je kao igrač vrhunski vodio tim pa se za nadati da će tako biti i ako bude selektor.Čovjek je jednostavno pobjednik.Za razliku od nekih velikih imena naše košarke (Danilović itd) ovaj čovjek se još nije ofirao

miki

pre 10 godina

JAKO VELIKI PROPUST AKO KOKOŠKOV NEBUDE SELEKTOR !

Imam jako visoko misljenje o Saletu Djordjevicu kao igracu, ali ovde je potreban trener a ne igrac koji je priuceni trener. Za sve koji neznaju ko je Kokoškov imate jako dobar intervju sa njim na ovom sajtu.

Nadam se razum i stručnost preovladati a Sale bi trebao da bude njegov pomoćnik u repki.

majk

pre 10 godina

Crni Dejo, Crni Sale.. sta vam je to trebalo?! Moj Sasa, zar ces i ti dozvoliti si da potones tako bedno u zaborav poput Mihe pred licem ove nacije?? Razmisli jos jednom, eto molim te, ali dobro razmisli pre nego doneses konacnu odluku.

MiljanPravnik

pre 10 godina

Uz VELIKO poštovanje za Saleta kao i grača i VELIKU zahvalnost za sve što je učinio za Partizan i reprezentativnu košarku, stvarno ne mogu da vidim (koliko god se trudio) šta ga to kvalifikuje i preporučuje za mesto selektora?!!

sandman

pre 10 godina

Ljudi Sale nacionale je imao svoje trenutke, pogledajte njegov ucinak posle Istanbula '92 i van ultra jake reprezentacije i nabrojte njegove igracke titule. Daleko je kvalitetom iza Danilovica, Savica,Bodiroge, Divca, da ne pricam o starim asovima Kicanovicu, Dalipagicu, Slavnicu.....I na kraju krajeva jedan I jedini je Zarko Paspalj. Za pomocnog trenera da za glavnog ne.

mARKO

pre 10 godina

Sale ne poseduje dovoljno iskustva i to je činjenica. Trener treba da bude Vlado Đurović, a Sale možda da mu bude pomoćnik (mada bih više voleo da mu pomoćnik bude Kokoškov). Ali ko nas pita :)

cole

pre 10 godina

Znači i u košarci smo počeli "ko će kome, ako ne svoj svome" ili ti "ja tebi, ti meni".
Eksperti nam ne trebaju - ionako bi radili po svome i ne bi slušali dušebrižnike (Kokoškov pogotovu), a ionako su se u inostranstvu zeznuli i več im dali posao.
Kako nam ide - vidimo.

Gajetano

pre 10 godina

Kokoskov je naravno jedini pravi izbor. Sale je jos uvek trener-segrt.

Zar opet da nam bivsi proslavljeni igrac uci trenerski zanat na reprezentaciji Srbije? Opekli smo se sa Mihom, ali evo stize novo iskusenje. Kosarka je (za razliku od fudbala) ipak nas elitni sport i ovde nema mesta improvizaciji.

Pozdrav,

Марко

pre 10 godina

Одлично, Сале је људина. Он поштује момке и они ће да поштују њега. Биће то добра прича

pametnjaković

pre 10 godina

E moj Zorane, ti vrlo mal oznaš o košarci kad tako pričaš za Moku Slavnića.Nemoj da zaboraviš na tim koji je osvojio srebro u finalu EP protiv Španije 2009. 90% tog tima je selektirao upravo Moka Slavnić!!!I ne pričajte samo gluposti. Oćete reći da da je Bodiroga laik pa da ne može da proceni da li ja Sale dobar za trenera!?Saletu želim svaku sreću i uspeh sa reperezentacijom.Inače ja sam okoreli Zvezdaš.

NokiJa

pre 10 godina

Drugi najbolji izbor,sto ne znaci da se nece pokazati dobro.
Ali moramo biti strpljivi i biti svesni da trenutno nemamo igracki kadar i da na sledecem takmicenju necemo uzeti medalju.
Strpljivo sa Saletom:)

zoran

pre 10 godina

Ovo je jos jedan primer zasto Srbija nikada nece biti na nivou neke razvijenije drzave. Sve ide preko veze, poznanstava. Tesko covek sa kvalitetom , u Srbiji, moze da dodje na poziciju koju zasluzuje.
Zar je moguce da selektor bude covek koji nema APSOLUTNO nikakvog uspeha u kosharci, u ulozi trenera. Zar je moguce da Djordhevic bude izabran pre no Igor Kokoškov ???????
Ovaj izbor je ravan onom eksperimentu sa Mokom SLavnicem. Covek nije znao gde se nalazi.

DJ

pre 10 godina

Identican izbor kao Mihajlovic u fudbalu. Tako ce se i zavrsiti. Bio dobar igrac, misli se da je zato dobar i trener, iskustva nula u tom poslu, uspeha jos manje, prgav, nabusit, izaziva strahopostovanje u pocetku zbog svoje karijere, ne prihvata odgovornost za poraze, navijacki gleda na utakmice, itd...

Elitni odred

pre 10 godina

Njegove očajne trenerske epizode u Armaniju i Benetonu i briljantna igračka karijera nam jasno ukazuju da i u košarci dobijamo Mihajlovića. KKS dovodi alibi za totalni slom srpske reprezentativne košarke.

060...

pre 10 godina

Ne verujem citajuci komentare da neki uporedjuju Sinisu i Saleta?? Sinisa ne moze da mu pridje ni po cemu a prvenstveno po inteligenciji. O sportskim rezultatima da ne pricam. Uporedjujete prgavost, nabusitost, bezobrazluk sa covekom koji je autoritet na sam pogled. Institucija. Bilo ko da je dosao na ovo mesto imao bi veliki problem posebno kada je u pitanju odnos igraca prema nacionalnom timu. Ali kada je autoritet u pitanju mogu SVI da stoje mirno i sagnu glavu. Tacno je da nema rezultate kao trener ali ako mislite da mlad covek ne treba da ima sansu i pocne u bilo kom poslu onda gresite. Ima mladih ljudi koji su odlicni u razlicitim poslovima u zivotu. Strucnjaci a mladi. Da Zeljko nije imao sansu ne bi odmah iz dresa pa na trenersku klupu postao prvak Evrope. Ako je ova vest tacna Sale treba da bude resenje na duze staze. Imali smo isusnog trenera, vuka, starog lisca koji je znao sve o kosarci pa smo videli kako smo prosli..Danas je neko drugo vreme, mladi razmisljaju drugacije, imaju neke druge prioritete i mislim da je Sale blizi njima i da moze da ustali najbolje igrace u drzavni tim. Samo polako i strpljivo jer svi mi znamo gde smo danas u kosarci.

Paja

pre 10 godina

Posle Dude Ivkovića teško je naći pravog. Ako mogu da dam svoje skromno mišljenje ja sam za Kesera. Dugo je bio šegrt kod Dude i ako je naučio i 10% onoga što zna Duda onda smo na konju.

Кривокапић

pre 10 godina

Велика грешка. Кокошков је боље решење уз дужно поштовање Салета. Не треба правити исту грешку као у фудбалу.

Ne verujem

pre 10 godina

Katastrofa sta rade,nadam se da nije tacno. On se i ne bavi trenerskim poslom a hoce da ga uzmu za selektora,pa to nema nigde. Koga je trenirao? Beneton pre 5,6 godina. P.S svaka cast Saletu kao igracu ali biti selektor je nesto sasvim drugo.

s

pre 10 godina

1. Teodosic
2. Nedovic
3. Micic (Markovic)
4. Bogdanovic
5. Milosavljevic
6. Lucic
7. Bjelica
8. Micov
9. Savanovic
10.Krstic
11.Katic
12.Marjanovic

Ako na svetsko idu 14 igraca onda neko od ovih, ili umesto nekog:
Macvan, Dragicevic, Tepic, Erceg, Paunic

Kal-El

pre 10 godina

Ja mislim da je on trenutno mozda i najbolje resenje, jeste da nema neku trenersku karijeru ali svako ko se bavi kosarkom u Srbiji zna ko je Sale Nacionale koji je realno medju 6 nasih najbolji igraca ikada po meni (Djordjevic, Danilovic,Bodiroga,Stojakovic,Divac,Kicanovic)
Imamo solidan roster za reprezentaciju i tu nema govora, mozda nemamo bas za medalju ali ako se napravi dobra hemija u ekipi i to je moguce, jer ako cemo realno ispred nas su trenutno SAD, Spanija,Francuska a sa ostalima mozemo da se nosimo
Kako trenutno stoje stvari ovo bi po meni bilo prvih 12 uz moguce 2-3 promene koje cu napisati ispod
Teodosic,Micic,Markovic,Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic,Micov,Bjelica,
Savanovic,Erceg,Krstic,Marjanovic
E sad ja bi pre stavio Novicu umesto Ercega ako udje u ritam jer mislim da je kvalitetniji i vise toga u pruzio u reprezentaciji
Tu je i Paunic koji ove sezone igra odlicno
Radovic iz Mege koji pokazuje veliki talenat
Dangubic je mnogo talentovan i mislim da bi trebalo bar da prodje neki deo priprema za reprezentacijom znacice mu
sa prvih 12 imali bismo 3 pleja i svaki ima neke svoje karakteristike
Teo koji je odlican organizator, Markovic odlican odbrambeni igrac, Micic veliki talenat i stvarno ima mnogo kvalieta, Nedovic eksplozivnost, Bogdanovic po mom misljenju u skorijoj buducnosti jedan od najboljih bekova u Evropi, Milosavljevic solidan sut i odlican defanzivac, Bjelica moze da odigra i 3 i 4....
Puno srece Saletu

boris

pre 10 godina

Situacija je jasna!Najbolji je izbor iz jednog razloga,ima najveću perspektivu od svih trenera i mogućnosti su mu ogromne i svakako igraćemo najlepšu košarku sa njim.Grancija uspeha ne postoji ni sa jednim trenerom to smo videli sa Ivkovićem,i to zbog igračkog kvaliteta.Ovako možda u budućnosti dobijemo trenerskog naslednika koji će biti najbolji u Evropi što za ostale trenere se ne može reći osim da su prosek.Srbiji u košarci nikada nije odgovarao prosek taka da se rizik zbog neiskustva isplati ako Đorđević dokaže svoj potencijal.Rizik je ogroman ali mi odavno ne plovimo u sigurnim vodama što se tiče košarke taka da je i opravdan.Oćekivati ne treba ništa ali nadati se svakako dobrom!

Poki

pre 10 godina

Jedino pravo rešenje za mesto selektora, čovek pobednik sa harizmom, totalni pozitivac. Ima puno dobrih trenera koji nikaad ne bi mogli da prodju kao selektori, on jednistavno ZASLUŽUJE ŠANSU više nego bilo ko drugi i ne sumjnam da će je iskoristi. Molim Vas da ga ne poredite sa Sinišom Mihajlovićem jer njih dvojica se ne mogu porediti ni u čemu ! Srećno Saletu .

ranZo

pre 10 godina

Kako cete pokusati sve te vashe iskucane rechi, slovo po slovo iz tastature...A porediti Djordjevica i Kokoskova je kao porediti BMW i Stojadina, toliko...

Sasa

pre 10 godina

Kazete proci ce kao i Sinisa... Pa nije iskljuceno da prodje i gore od Sinise s obzirom na trenutni izbor igraca ali ne poredite ga sa Sinisom molim vas. Jedno je biti dobar izvodjac slobodnih udaraca a drugo kosarkaski mag, jedan od najboljih u istoriji sporta, solirao finala evropskih sampionata, lige sampiona ...

sfg

pre 10 godina

djordjevicu nije rano biti trener srbije jer ima 46 godina. da se uhvatio trenerskog posla nakon zavrsene igracke karijere, do sada bi imao 8+ godina iskustva. on to nije hteo. ne zivi se od stare slave. ne mora da znaci da ce bit los trener ali mislim da su male sanse da mu krene. sa druge strane, izuzetno je nefer prema ostalim strucnjacima koji kuju zanat vec godinama. ovaj predlog za kesara moram reci da je u rangu predloga za djordjevica. ivkovic na otvoreno gaji kronizam a to je tek neposteno.

fensi

pre 10 godina

A zasto malo ne bi gledali profil ovog covjeka, rođeni pobjednik i lider, patriota i borac u svakom smislu. Ma ja bih njemu dao da vodi sve nacionalne selekcije u svim sportovima, barem on ima neograničeni kredit kod cijele nacije.
Samo naprijed, SALE NACIONALE!

dragoslav popovic

pre 10 godina

ljudi moji: koji bre sale nacionale selektor. davati trojke i voditi reprezentaciju su dve razlicite stvari. ovo je vrhunac gluposti i sportske nepismenosti!

varga stevan

pre 10 godina

jos je rano Za Saleta Djordjevica da preuzme reprezentaciju,da nebude situacija kao sa fudbalskom reprezentacijom i Sinisom Mihajlovicem!!NEISKUSTVO U TRENERSKOM POSLU,BITNO JE ISKUSTVO U TRENERSKIM VODAMA,NEOSPORAN SPORTSKI TALENAT,NEDOVOLJNO ZA SELEKTORA NACIONALNOG TIMA!! VARGA STEVAN IZ BEOCINA!!!

мастиф

pre 10 godina

Какво црно неискуство, па он се тренерским послом бави рекреативно! Једну годину тренира, па пар година ништа. Јасно да нема вољни моменат, да је хтио могао је бити помоћни тренер дуди, али не, само први тренер или ништа

ogi-cg

pre 10 godina

nadam se da to sasa djordjevic ni u ludilu nece uraditi.jer on je legenda, i tako trec da ostane do kraja.ako postane selektor u startu ce ga pola srbije napasti.a ako budu losi rezultati tek ce ga razapeti.sto ce to njemu u zivotu.

Chodaboy

pre 10 godina

Možda i jedino pravo rešenje kad se sve sabere i oduzme. Današnji igrači koji konkurišu za repku su pokazali manjak respekta prema Dudi i ostalima, možda se sad to promeni. Niko od momaka nije bio ni rođen kad su igrali Moka Slavnić i ostali, ali vrlo dobro znaju ko je Sale Đorđević i pamte ga kao heroja i vođu. Podržavam.

Ljudi malo vere !!!!!!!!!

pre 10 godina

Koliko smo mi u glavi negativna nacija pa to je cudo jedno, nije uopste cudno sto nam ide kako nam ide. Svi sve znaju ali je po pravilu uvek sve negativno, od 100 komentara 90 je negativnih a covek nije ni poceo. reci cu samo ovo, iako sam zvezdas SALETA OBOZAVAM. On kada bi uspreo samo mali dio svog pobednickog i sampionskog mentaliteta da prenese na igrace igracemo finale u Spaniji. Malo vere, entuzijazma ljudi, podrzimo te momke, podrzimo Saleta. Bice on veliki trener kao sto je bio i veliki igrac na radost svih nas. Pozz iz Doboja.

NemanjaVac8

pre 10 godina

Ljudi moji,Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz.To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.
(Milorad©,27. novembar 2013 16:48)
...
A zbog čega "niko" nije hteo?Ko je taj,ili koji su to "niko"?Da baš niko nije hteo ne bi bilo ni Dude,a da ni on nije hteo evo sigurno bih ja pristao. Dakle ajde da malo konkretizujemo stvari. Problem je sujeta, bila i ostala, naših najvećih trenera i pojedinaca iz KSS-a (KSJ,KSSCG). Oni su voidli košarku Jugosalvije,Srbije,SCG. Ta sujeta je krenula tako što je kako smatra Pešić on preskočen u vezi reperzentacije i preko reda ubačen Željko Obradović. Željko smtra da je on najbolji, što i jeste i što svi drugi smatraju, ali ima problem u smislu fleksibilnosti. Reprezentacija nije tim gde on u startu bira ono što želi, već je ograničen skup igrača koji mogu da nastupaju za zemlju. Peđa Stojakvić je morao da igra pa makar dolazio i 10 dana pred takmičenje.Ni sam Željko nije sumnjao u to da Peđa i takav ne bi puno značio, ali kod njega je to bila stvar principa - šta će drugi da kažu i ne želim da menjam svoje principe. Ti drugi kada budu bili ono što je Peđa, moći će i oni da kasne - to bi bio moj odgovor onima što se bune.Tako je počelo, mada je i ranije bilo problema sa odnosom Danilović-Đorđević, a i Divac je otkazao kada se nije očekivalo.No, kasnije dolazi drugo vreme i počinju opasne menadžersko-mafijaške igre da se pletu koje se nadovezuju na trenersku sujetu.Zašto Stojaković nije igrao godinama?

slobodan

pre 10 godina

Dzikic i Kokoskov su kosarkaski treneri. Aleksandar Djordjevic to, bar za sada, nije. Provesce se kao Miha ako bude preuzeo reprezentaciju.

Divos

pre 10 godina

Катастрофална грешка. Након што смо 2007-е учинили исту грешку и глупост, и на место селектора постављен миљеник нације, али и тренер који за 2 деценије није оставио никакав траг у тренерском послу, ни у раду са сениорима, ни са млађим категоријама, и који је заиста наставио у том стилу, забављао је медије, глумио шмекера, тај посао користио максиимално за личну промоцију, али како је у питању тренер (уважавајући његову играчку каријеру) који није посвећен овом тешком послу, крах на ЕП 2007. је био логична последица.
Сада се понавља потпуно иста прича. Наравно, знам ја да народне масе имају своје миљенике, воле играче којих се по лепом сећају, уз то ако их доживљавају као шмекере супер, али селектор у земљи кошарке мора испуњавати основна 3 услова;
- да је већ доказан у тренерском послу, у клубовима, или у раду са млаћим узрастима.
- да је привржен овој нашој Србији, увек и у свакој прилици.
- да је посвећени овом изузетно незахвалном послу.
Било је одличних решења, а овај избор не испуњава први услов. За легенде кошарке увек има места, рецимо у (такође земљи кошарке) Литванији имају одличну праксу, и њихове легенде раде са млађим узрастима (рецимо на ЕП У-18 водио их је Штормбергас), а клинци од великана итекако имају шта научити, побогу зашто неби прихватали оно што је неспорно добро.
Наравно, бићу ја увек стравствено и свим срцем уз ову нашу Србију, и бићу најсрећнији ако се на остваре моје слутње и Србија на СП уради добре ствари.

misko

pre 10 godina

Izuzetno poštujem Sašu Đorđevića naročito u igračkom smislu međutim Saša Obradović je dokazani trener sa mnogo mnogo više iskustva i samim tim mu dajem prednost.Zašto Đorđević nema angažmane to je još jedan od dokaza da nešto fali.

Napred Zvezda

pre 10 godina

Ajde bre strucnjaci samo znate da pljujete, nije covek ni seo na klupu a odma prozivanja, kakav smo narod to je strasno. Ovaj covek je mnogo ranije zasluzio da bude selektor, napred Sale legendo, volim ga ko burazera rodjenog.

Mister No

pre 10 godina

Kao Zvezdas Saletu veliko hala za sve sto je dao za kosarku u Srbiji,ali kao trener mislim da je mnogo rano za ovaj korak.Mozda kada se dokaze u nekoj jacoj ligi sa osrednjim timom.Ovako mi lici na promasaj KSS-a.Sale hvala ali ne sada za selektora!

Onokao...

pre 10 godina

Kao i vecina i ja sam prizeljkivao da dodje Kokoskov, ali mislim da ovo sa Djordjevicem moze da bude jako dobra prica. Pre svega, rodjeni je lider, ima kefalo i zna sta je radio da bi dolazio do velikih rezultata kao igrac, samo jos to treba kvalitetno da pretoci u delo kao trener. Imamo primer Pabla Lasa, koji, kada je dolazio u Real, bio je predmet skepticnih komentara, ali se ispostavilo da je njegov prelazak u Real jedna od najboljih stvari koje su se desile evropskoj kosarci u poslednje vreme. Jednostavno, neko je prepoznao da i pored skromnih rezultata koje je imao dotle, on ima to "nesto" sto je potrebno za vrhunske rezultate. Verujem da je Bodiroga to isto prepoznao u Djordjevicu...

Navijac

pre 10 godina

antimatter,

A sta je iskusni Obradovic u dva navrata uradio sa reprezentacijom??

Sale Djordjevic je bio veliki igrac.Ali sta je uradio do sada u profesionalnoj trenerskoj karijeri?? Duda Ivkovic je pametan covek i kazao je da treba nastaviti kontinuitet.Sa njime je radio Keser u dva navrata i zna metodologiju.Jedno je klub a drugo je reprezentacija. Znaci sada ce ceo strucni stab da se menja. Menja ce se i sistem igre

Wiena

pre 10 godina

LJubitelji kosarke ko je imao petlju da preuzme odgovornost pa za 4 sek.pogodi trojku protiv Hapoela ili trojku protiv hrvata sve vazne utakmice za pobedu neka uvuce u igrace taj mir i sigurnost kada je gusto dovoljno je uradio kao selektor ostalo je na igracima.Takvu samouverenost u teskim trenucima niko nije imao kao Sale.Zato mu treba dati podrsku i sansu!

Srbija

pre 10 godina

Ako nije mosa cestitam. Zelim ti puno rada na licnom usavrsavanju ipuno srece jer je potrebna u svakom novom poslu pogotovo na pocetku..

pera

pre 10 godina

Odlično rešenje! Izbor legende za selektora će definitivno rešiti problem sa odzivom košarkaša. Mislim, Dudi svaka čast kao treneru, ali ako niko osim Krstića i dece neće da dođe da igra onda to nije reprezentacija.

Miki

pre 10 godina

Ne znam koliko je ovo dobar potez, ali ako su rešili da njemu daju šansu, onda bi ga trebalo vezati na duži vremenski period, pa neka i on trenerski raste sa ekipom. Ekipa je dosta mlada, ali će ga ti igtači gledati s poštovanjem, verovatno je većini bio jedan od idola.
Još jedna konstantacija, Dušan Ivković nije radio volonterski, za svoj posao je bio plaćen.

Saca

pre 10 godina

Nemojte opet da birate selektora na ortakluk i staru slavu, on je bio odlican igrac a kao trener se jos nije dokazao, Kokoskov je iskusan i Djordjevic moze samo da uci pored njega, ako mu to nevredja ponos, a ne bi trebalo.

igor

pre 10 godina

Za uspeh na predstojecem SP bice presudno to koga ce selektor zvati i ko ce se odazvati tom pozivu. Ako u ovom trenutku neko moze da okupi najbolje igrace i da ih ukomponuje u tim to je upravo Sale Djordjevic.

i teško je i nije

pre 10 godina

Svaki prijedlog razumijem, ali da niko ne razmišlja o Aleksandru Trifunoviću... Od svih domaćih trenera koji bi se prihvatili ovog posla (pošto Duda i Željko ne bi), ne znam ko bi bio pozvaniji. Uopšte neću da ga opisujem, svako ko je u košarci, taman kao navijač, teško mu može naći bilo kakvu primjedbu. Šteta što ćemo Saleta brzo potrošiti. Naravno, svakom ko bude želim svaku sreću, navijaće se za reprezentaciju ko god bio selektor. Ovo govorim kao grobar!:-)

spurs19

pre 10 godina

Kokoškov je možda iskusniji ali dajmo šansu Saletu.
Plejmejkeri su vođe tima i ne sumnjam da će on kao bivši vođa u reprezentaciji imati "štofa" da komanduje sa klupe.

Ali ono što prvo treba da uradi je da precrta Anđušića i Gagića a da ubaci Milosavljevića i Marjanovića!

...

pre 10 godina

Ok ali ipak mislim da je trebalo prvi pik da bude Kokoskov, ima daleko više trenerskog iskustva i zna kako se vodi ekipa na velikim takmičenjima

MaksaMax

pre 10 godina

Novi Sinisa Mihajlovic ....
(masterkg, 27. novembar 2013 08:44)

Ne znam kakav ce biti kao trener, ali kao covek, Miha mu nije ni za mali prst... sem ako me ne demantuje pa svi igraci budu morali da nose istobojne pertle...

Gargamel

pre 10 godina

Naravno da Kokoskov u ovom trenutku izgleda kao bolje resenje. Ali, kakve rezultate on do sada ima. Radio je u NBA(kao pomocni), vodio je reprezantacije, ali nije radio na vrhunskom nivou. Biti trener srpske ekipe u kosarci je vrlo tesko, narocito u ovom trenutku. I mislim da je veca opasnost istrositi Kokoskova sada, jer je mnogo talentovan trener. Kod Saleta imamo problem neiskustva, ali mislim da ce u slucaju njegovog izbora biti presudan izbor pomocnika. Ako mu nadju 2 skolovana takticara, a on da bude tu sa harizmom i pobednickim mentalitetom, mislim da bi to donelo uspeh. Nesto kao Nemci 2006. u fudbalu sa Klinsmanom i Levom.

Srbijo medju sljivama

pre 10 godina

Ja kao veliki Zvezdas, cije misljenje nije merodavno,ali kao covek koji se bavi kosarkom,podrzavam ovog coveka iz mnogo razloga:
1. Harizma
2. Zaduzio naciju i ima kredita
3. Ljudina u svakom smislu
4. Covek koji je kosarkaski genije
5. Kulturan,vrlo pametan i sve sto je potrebno za takvo mesto
6. Covek za velika dela
...

Porediti Mihajlovica i Saleta je smesno,to rade samo ljudi koji nemaju pojma o sportu,kojih je na vasem portalu mali milion,negativci,zgubidani i ostali. Zamislite poredjenje doktora Bodiroge i "g-dina" Karadzica!? To vam je to,moji zemljaci. Malo pameti,kolektivne svesti i malo dostojansva i postovanja prema ovom coveku. Nije bitno ko je ciji dres nosio u proslosti,da bih nam bilo bolje moramo gledati u buducnost. UZDRAVLJE !!!

bzvz

pre 10 godina

Pogresno.To sto je bio veliki igrac, ne znaci nista kada je trenerski posao u pitanju.Mi ne znamo kakav je on trener,a saznacemo u toku procesa vodjenja reprezentacije.To je neka vrsta kockanja,i veoma neozbiljno!

udbina

pre 10 godina

U potpunosti podrzavam Saleta.To je covek koji je veliki autoritet u svakom pogledu.Mislim da uz odaziv svih igraca mozemo postici vrlo dobar rezultat na Sp.
Teodosic,Bogdanovic,Nedovic,Bjelica,Lucic,Savanovic,Micov,Macvan,Milosavljevic,Krstic,Marjanovic,Markovic...to je po meni najboljih 12. U slucaju da neko izostane tu su:Erceg,Paunic,V.Micic...
Uz Saleta i ove momke cvrsto verujem da za nasu kosarku dolaze bolji dani.

Denis Napast

pre 10 godina

Svaka cast Djordjevicu kao igracu ali... zar se mesto selektora reprezentacije ne zasluzuje odlicnim rezultatima na klupskom vodjenju tima. Tako isto je i sa igracima. Samo najbolji medju najboljim igracima zasluzuju poziv da igraju za drzavni tim. Tom logikom bi trebalo da se vodi i kosarkaski saves Srbije.

glupi kac!

pre 10 godina

Sale je legenda. I zaslužuje da bude selektir. Ali bojim se da ne prodje kao miha sa fucom.Nema on nešto iskusrva sa trenerskim poslom.Pa da ga posle ne pljuju kao mihu.

Џими

pre 10 godina

Подршка Салету! Било би лепо када га не бисмо "развлачили" бар неко време, иако је део вас вероватно у праву када тврди да је Игор Кокошков кошаркашки поткованији стручњак. Није Сале крив што Кокошков није селектор, и није заслужио ништа осим пуне, безрезервне, бланко подршке (макар неко време). Паралеле са Михом су крајње неосноване, јер Сале одаје утисак једног пристојног, свестраног и одмереног господина.

miki

pre 10 godina

e super, sigurno imamo medalju na SP, ako svi zdravi imamo prvu petorku, teo, bogdanovic, bjelica, savanovic i krstic, zamene, nedovic, dangubic, lucic, micov, marjanovic, erceg, micic i ovaj mlad centar iz golden state

Ne pravi se pita...

pre 10 godina

Za slucaj da se ovo stvarno i desi (za sad je samo spekulacija), ljudi...selektor jeste vazan deo tima ali NE IGRA ON NA TERENU odbranu niti ubacuje trojke. Prvo selektorska klupa i klupska nije isto, drugo sto napisa Avdic pre nekog vremena, pa da li vam Orenga ili onaj Francuz (zaboravih mu ime), lice na PRVOG tj. TRECEG trenera Evrope!!!??? Pa njegov najveci doprinos je pevanje himne! Ali covek ima Parkera i jos nekolicinu NBA igraca. Dokle god mi budemo gledali u selektora kao u Gandalfa Belog i cekali da od necega stvori nesto ko alhemicar rezultata nece biti. Sa cime? Imamo li igraca u NBA ( koji stvarno igraju kosarku), kolko igraca imamo u evroligi (koji stvarno nesto igraju)?? Naravno, nisam od onih koji kaze da uz asove mogu i ja da budem selektor, ali imali smo uz Zoca najveceg maga van americkog kontinenta na klupi pa sta se desilo...? Uzeli smo srebro, jednom nam se posrecilo, ali nece svaki put...IGRACI donose titule a mi takvih igraca, za najveca dela, na zalost nemamo. Selektor treba da bude covek koji ima elana, entuzijazma, naravno i znanja. Dokle god budemo cekali maga na klupi da nam donese rezultat a na terenu "nemamo reakciju" sto rece onomad Duda kad smo gubili najvaznije meceve sa po 20-30 ne pise nam se dobro...
Saletu ukoliko dodje, kao i bilo kom drugom na tom mestu, zelim sve najbolje...

Imay

pre 10 godina

Svi vrhunski košarkaši, a pogotovo plejmejkeri imaju košarku u malom prstu. I mnogo je važnije kakav je čovek, da li ima dilove sa menadžerima i/ili napade patriotizma (kao pominjani Miha), atmosfera oko njega i sl. nego njegovo trenersko iskustvo. Videli ste da nam obradović nije pomogao u Beogradu sa drim-timom, ni Ivković nije bog zna šta napravio, Vujošević..., a boljih trenera na svetu baš nema mnogo, ako ih i ima.
Dakle, važnije je da je selektor vrhunski intelektualac, da zna sa igračima, nego puko sabiranje rezultata. Naravno, niti to ne garantuje uspeh, ali je preduslov!

lokalac

pre 10 godina

komentari: pocetnik, neiskustvo, nije se dokazao... Verovatno su to svi mislili i za Zeljka Obradovica 91! Bravo Sale, puna podrska!

Milorad©

pre 10 godina

Ljudi moji, Duda je 4 godine vodio ekipu kad niko nije hteo u osmoj deceniji zivota, za dz. To je rodoljublje i patriotizam rodjaci.

Ranko

pre 10 godina

O čemu ovi ljudi pišu?Šta mi to možemo da izgubimo što već nismo?Sa Dudom ostasmo bez olimpijade,medalje sanjamo osim greške u Poljskoj valjda,slavimo plasman na svetsko prvenstvo.Jedino što je gazda Duda radio bez plate.Ima se može se,a sujeta je jača od novca kod nekih ljudi.Pokopali smo sve trenere srednje generacije i Sale je poslednja šansa da se obezbedi trenerska reprodukcija u srpskoj košarci ili ćemo angažovati Duleta u 101.godini da nas vrati u prvu diviziju evropske košarke posle 43 titule sa Partizanom u domacem prvenstvu.Zato Sale, jer jer je mlad,jer je pobednik,zna kako se rešavaju mečevi i generacijski je bliži igračima.I Ilića što dalje od klupe jer je luzer,gorštake takođe,jer došlo je novo vreme u basketu u Evropi.Nema ni čika Bore u FIBI.Umesto teretana po parkovima,koševe po terenima na Novom Beogradu,oživeti Čačak,Kraljevo,Valjevo,tu je Kragujevac,još malo Vojvodine i ojačati ligu,oslabiti menadžere.Samo još Čović da aminuje pa da počne da se radi za svetsko prvenstvo i bez tutora,ali savet da, ako ga sam selektor potraži i njegova je odluka od koga.Ako ne bude išlo Sale Obradović je sigurno sledeći najbolji izbor.Američka škola se kod nas nije baš primila i zato Džikić,Kokoškov teško da bi u ovakvim okolnostima mogli da se izbore sa raznim uticajima iz i oko saveza.Đorđević nije tikva bez korena da će ga novi prodavci magle oduvati kao neke ranije.

Kecman

pre 10 godina

Iako se naježim kada vidim ovog čoveka koliko poštovanja imam prema njemu kao igraču, uopšte ne vidim zašto bi on bio selektor. Za nekoliko godina, kada stekne određeno iskustvo, okej, ovako, nadao sam se Kokoškovu. U svakom slučaju i dalje svim srcem uz košarkaše!

SEpePaRA

pre 10 godina

Iskreno sam ocekivao Sasu, ali Obradovica, prosle godine u Euroleague je sjajno predvodio Albu sa limitiranim igracima izvlacio maksimum i u odbrani i u napadu iz njih, mislim da bi on trenutno najvise odgovarao ovom mladom i perspektivnom timu.. Ali Nacionale je faca velika, ako prenese delic onoga sto je on pruzao u svojim klubovima i reprezentaciji, nadam se medaljama i vracanju srpske kosarke na staze stare slave..

joe

pre 10 godina

Slazem se sa vecim delom komentara, da je Kokoskov boljib izbor od ovih napomenutih. Prosto Sale jeste bio jedan od najboljih igraca ovih prostora i to na pleju, sto jeste preporuka da krene da se bavi trenerskim poslom ali njegova trenerska biografija govori 2 sezone u roku od 6,7 godina u italijanskoj ligi, dok sa druge strane Kokoskov pored stalnog klupskog angazmana vodio je i reprezentacije na evropsko prvenstvo, tako meni on ipak bolja opcija. Ali ako je ovo tacno svaka cast Sale, sa srecom.

praja

pre 10 godina

Zbog Saleta sam poceo da pikam baskeet, ne daje svako 41 u najacem finalu Eura ikada. Pozdravjam njegov izbor za selektora. Ali sam primetio da ljudi cesto kada nabrajaju nase najbolje igrace ne nabrajaju Drazena Praju Dalipagica koji je daleko bolji igrac i od Petrovica,Divca,Bodiroge,Saleta,Danilovica,Kukoca,Cosica i Kicanovica. Jedan od najbolje petorice svetske kosarke svoga vremena racunajuci i NBA (Medzik,Lary Bird,Dzabar,Irving i Praja po mom misljenju) jedini igrac ko je mogao da igra u NBA tj. izabran je na draftu i kada je cuo da ne moze da igra za Repku odbio je ponudu Boston Seltiksa a mogu zamisliti koliko bi se Lejkersima umanjile titule da je pristao. Najbolji strelac Partizana svih vremena 33 poena u proseku(covek uz Kicu stvorio Partizan),najbolji srelac reprezentacije, sa tridesett pet godina dao 70 poena. Strasan skok sut,neverovatan procenat suta, jedan od najboljih dankera svog vremena na kampu bostona posterizovao je nekoliko NBA centara kucao pored svakoga,bio najbolji igrac, a pored svega toga imao je ogromnu fizicku snagu( sam nadimak Praja je i dobio zbog toga jer je licio na praistoriskog coveka ukljcujuci i snagu),da nije kosarkas ladno bi mogao da bude bokser. Osvojio je sve zivo. a da se vratimo na vest Idemo Sale!

Techno

pre 10 godina

Ja sam trenirao kosarku i igrao na poziciji pleya i Sale Djordjevic je bio moj idol, puno mi je srce sto je preuzeo reprezentaciju ! Zelim mu puno uspeha i praticu njegov rad od pocetka do kraja sa zadovoljstvom!

Vuja neznalica

pre 10 godina

Sta vam je ljudi? Pa dajmo svi jedinstvenu podrsku ovoj velicini, bez mrlje u sportskoj karijeri, bez ikakvih ispada u privatnom zivotu, inteligentnom, sposobnom, pravednom i siguran sam nepotkupljivom coveku... Sta on lose moze da nauci ove mlade momke koje ce da vodi? Mogu svi da postanu samo jos bolji kosarkasi i jos bolji ljudi

:-))

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?

srele

pre 10 godina

vidim mnogi pljuju po aleksandru obradoviću ti onda ne znaju kako čovek odlično vodi nemačku albu a pogotovo to pljuju ovi što ne prate košarku,sale je bio extra igrač ali je još zelen za selektora...još jednom podrška za igora kokošova

Celtics

pre 10 godina

Ovo bi moglo da bude nešto kao angažovanje Jason Kidda na klupi Brooklyn Netsa... either pure basketball genius, ili totalni raspad sistema.

U predgrađu Njujorka je trenutno ovo drugo, a veću kvotu i kod nas ima isti scenario.

Što ne znači da nećemo da navijamo za naše i podržavamo Đorđevića, ali dok pobeđuje, jer svuda je tako.

ha..

pre 10 godina

uf,baš ne znam šta da mislim.. Probao je sa trenerskim poslom,i žao mi je,ali, čini se da mu ne ide..Možda uz dooobre pomoćnike.. Svakako,ako ipak tako bude, želim mu sreću..

otkacheni

pre 10 godina

Mislim da je Obradović ali i Kokoškov bolje rešenje ali ako Sale napravi hegemoniju, onda će to biti sjajna ekipa.
(Cvetko, 27. novembar 2013 14:49)

Misliš, ako napravi hemiju?
(:-)), 27. novembar 2013 15:15)

Jedna od definicija...
Хегемонија је доминација једне нације, друштва или групе над другима. Хегемонија се у прошлим временима постизала најчешће употребом силе.

Veljko

pre 10 godina

Sta ste zapeli sa Kokoskovim?!
Covek bio pomocni trener u nba cirkusu i trenirao Gruziju?
Sale je radio sa svim najboljim trenerima Evrope, bio vodja nase (ne racunam bivsu zemlju) najjace reprezentacije, svi ga cene i mi sad trazimo Kokoskova, kao da je u pitanju Aca Nikolic? Moze li neko da mi kaze na osnovu cega je Kokoskov nas najbolji trener? Zeljko, Duda, Kari, Maljkovic, Ivanovic, Vujosevic, svi mnogo trofejniji, a sigurno i bolji. Sale Obradovic takodje ima nesto iza sebe. Kokoskov izgleda ima najjacu bazu na internetu. Radio u NBA godinama? Po tome je Jaric bolji od Bodiroge, Radmanovic od Djordjevica itd.
Ne kazem da je Kokoskov nuzno los, ali mi nisu jasni ovi koji ga dizu u nebesa.
U svakom slucaju, Sale je video vise dobrih trenera, radio po boljim programima, to licno prosao i osetio, pa bolje i razume probleme igraca, a autoritete ne treba ni porediti. Ni kod igraca, ni kod sudija.
Ako neko zasluzuje ovu sansu onda je to Djordjevic!