Ponedeljak, 27.03.2023.

21:00

Crnogorci ostali nemi na "Kosovo je Srbija"

Srpski navijači pokušali su da animiraju rivale na tribini, ali nisu uspeli.

Izvor: MT

Crnogorci ostali nemi na "Kosovo je Srbija" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

ŽENA

pre 1 godinu

@ Mad4red

BRAVO!! I mene bole pojedini komentari ljudi iz Srbije.
Gledam fudbal samo kad igra reprezentacija. Nekako mi tesko da gledam i navijam kad igramo i sa Grckom, Jermenijom..a kamoli sa Crnom Gorom (ja bih da oba tima pobede!:) Juce nisam ni gledala utakmicu. Zagrljaj i svako dobro RODU u Crnoj Gori. Pozdrav iz Beograda.

повратак отписаних

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02) Nismo mi njima matica, Crna Gora je vekovima bila jedini plamen srpstva, i postojanje crnogorske države je ništa manje legitimno nego postojanje države Srbije. Nisu njima dali nezavisnost 1878. protiv srpskih interesa, jer su tada oni bili svi Srbi, već zato što je u tom trenutku Rusija forsirala Bugare, a beogradski i cetinjski dvor bili naklonjeni Austriji, jer je bilo još puno našeg naroda pod Turcima. Problem su napravili sami sebi, oko definisanja svog nacionalnog identiteta, koji je u prošlosti bio čisto srpski, a oni sad izmišljaju sve da bi to negirali. Jedan deo crnogoraca to neće, i tu je spor. Što se mene tiče, nisu u pravu montenegrini, ali nije normalno ni da ovi drugi Crnogorci ne navijaju za svoju selekciju. Ne zanosimo se, i ovi prosrpski su crnogorci i ko imalo poznaje Crnu Goru, zna da oni sebe smatraju većim Crnogorcima od montenegrina.

.

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02)
Umrećeš u takvom uverenju. To nije nikakva šteta, ali jeste što će i Srbija nestati zbog takvih uverenja. Šteta toliko izginulih do 1945-te zbog Srbije.

lee goldson

pre 1 godinu

Crna Gora me ne zanima, ni Crnogorci a ni Srbi. To je drzava u nato paktu i daleko je od onoga sto je bila. Jedino je prihvatam u sastavu Srbije, bez federalne jedinice, mogu da je zovu region crna gora kao sto mi imamo region sumadija i tako je normalno. Svaki federalizam vodi do ovoga sto imamo sada, da Srbi sami sebe negiraju.

Donbas

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more. Iz istih razloga smo.morali napustiti Drac jer smo bili ucenjeni ponovo od Austrougarske. Jednostavno smo kao pravoslavci bili pretnja zbog bliskosti sa Rusijom. Jer jednostavno, animozitet zapada prema Rusiji i nama kao mladjem bratu Rusije (kako nas svi na zapadu smatraju) traje vekovima.

Napredni Ološ

pre 1 godinu

Na svakoj utakmici je prisutan i takozvani "delegat" koji piše nekakav "izveštaj" o utakmici, i dostavlja ga nadležnom organu...
U ovom slučaju, to je UEFA.
Uobičajeno je pravilo, da se skandiranje, parole, transparenti i zastave sa političkim ili drugim neprimerenim sadržajem - kažnjavaju.
Dernjava "Kosovo je Srbija", nema nikakve veze sa sportskim događajem, pa će verovatno da bude na odgovarajući način i sankcionisana...

Slovenac

pre 1 godinu

Ni 20% tih, koji se jos izjasnjavaju kao Srbi u CG, ne bi bilo za ponovno formiranje drzavne zajednice sa SRB. Prosto, previse ste teski, nece niko s vama. Slovenci krivi za raspad YU, a?

Šumadija

pre 1 godinu

Koliko Srba je prodalo sve na Kosovu i lepo se udomilo u Srbiji i briga ih za Kosovo. Iz Beograda, Kragujevca, Kruševca, Kraljeva..., ti isti Srbi pišu parole i plaču za Kosovom. I, naravno: ti Sumadijo na prve borbene linije a nas sa Kosova bas briga sta se tamo dešava, mi smo to lepo unovčili". Da u ostali tamo ne bi bio problem čije je Kosovo, jer onaj ko živi na toj zemlji njegova je.

Srbin

pre 1 godinu

(Mad4red, 28. mart 2023 02:05)

Brate Srbine iz Crne Gore ja sam Srbin i volim sve Crnogorce (Srbe i Crnogorce) i cenim sve sto su uradili u proslosti za Srbiju. I zelim da smo i dalje svi ko jedan. Dva oka u glavi! Pozdrav!

Dragan

pre 1 godinu

Ti sto vicu Kosovo je Srbija nek se prijave da zive dole i tako dokazu da je Kosivo Srbija.Sportske manifestacije ne sluze za to.Bravo za Srbe iz crne gore,lepo su docekali bracu.

hemodroid

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

U pravu si, evo ja prvi a imam 60 godina, proputovao sam dosta Srbije poslom ali nikad nisam bio na Kosovu, cak ni na skolskim ekskurzijama.Posledicno toliko me i zanima.

njeguška pršut

pre 1 godinu

A vidje ondje kada živim u bg kod hrama i pijem cedjenu zna se da " bodrimo ", ali dolje je naše ipak pa bodrimo našu zemlju, to ti je tak i biće

viktor

pre 1 godinu

a sto crnogorac da ne prizna kosovo? pa onda ne priznaje ni sebe. sto bi crna gora mogla da se odvoji od srbije, a kosovo ne moze? ljudi glasaju sa kim ce i kako ce, a ne zemlja i mravi u njoj. krim hoce van ukrajine i tako ce da bude. katalonija hoće van spanije i tako ce da bude. u americi niko nece van posto se svuda postuju isto ljudska prava i niko nije nezadovoljan. sta tu ima nejasno??? ko hoce napolje neka ide. zemlja ne pripada nikome drugom nego onome ko zivi na njoj. uvek bilo i bice. ako hocemo da kosovo bude nase, onda mora da oteramo te ljude odande kao sto putin sada radi, a to je krajnje glupo. ko zna, mozda ce putin da vrati tu zemlju, da se ne zalecem, ali sumnjam.

Sizif

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

Ja bio pre 4 godine: Pristina, Gnjilane, jug (gde su Goranci) a u Albaniji Tirana i Berat (zvao se Beograd u srednjem veku). Da bih ziveo - ne bih. Leti zivim u Grckoj kod Soluna, tamo su ljudi prijatniji i ima ih raznih u komsiluku: Grka, Srba, Rusa, Grko-Rusa, Ukrajinaca, Makedonaca, Bugara, cak i jedan Gruzijac i Albanci na sezonskom radu. Ali ima istine, sve dok se nasi ne budu masovno naseljavali ponovo na kim, nece to biti istinski nasa zemlja. I da sutra Kosovo ponovo postane nase, realno ko bi dosao tu da zivi i da se oseca nepozeljno, kao manjina? Jos je sveti Simeon govorio kako od toga koji se jezik cuje na nekoj zemlji zavisi cija je zemlja. A proces gubitka zemlje preko nataliteta manjine - koja postane vecina, je nesto sto traje stotinama godina.

kaboom

pre 1 godinu

Bravo komšije.
a šta se kod nas radi i dopušta je samo ogledalo naše društvene bede. ja sam rukomet u NS protiv Norvešje prestao da gledam kada su prvo sa tribina urlali o nekom kosovu a onda na tajmautu pustili muziku kao za dokumentarac o srednjevekovnim manastirima. ni u dzamahirijama to ne rade

Dragan -Sava

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.
(Immobile, 27. mart 2023 22:13)

Cela tribina iza gola je bila prazna samo ono malo navijača gore u ćošku! Naravno da su mogli da kupe karte ali nisu! Srba u C. Gori ima 30% znaci bar trećina stadiona je trebalo da navija za Srbiju. A ti Srbi iz C. Gore nisu mogli da napune ni jednu tribinu iza gola koja je za njih bila namenjena! Juče se pokazali da su Srbi iz C. Gore samo Srbi kada dodju u Beograd a na utakmici ih skoro nije ni bilo. A kartu kad kupis ne moras da kazes za koga navijas, to mozes da nosis u srcu! Zato molim bez izgovora.

Hulk

pre 1 godinu

Vazno je da je njih Vlahovic utisao, a sto se ti ce pevanja to me ne interesuje, oni su priznali Kosovo i tu vise nikakvo pevanje ne pomaze. Sto kaze neko u komentarima, kad dodju u Beograd onda pevaju.

anti Rola

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.

Milenko

pre 1 godinu

Ovo ne cudi. Jedan stariji Crnogorac pricao sa prijateljima kosovskim Albancima, i konstatovao da Kosovo nije Srbija, na sta su se svi zadovoljno slozili. Ali to coveka ne sprecava da zivi u Beogradu od stolice, veza i nepotizma medju svojima. Ali nema veze, i CG i Makedoniju (bar onu severnu) ce natalitetom pojesti albanci, kao sto su i Kosovo. Za 50 godina, mozda i pre. A kad vas neki stranac zamoli da mu objasnite zasto se toliko bunimo oko Kosova, objasnite im slikovito: jednom Grku sam rekao, to je kao da ti treba pasos da odes u Janjinu ili Igumenicu, ili Alesandropulos, a u Solun se vratis sa probusenom gumom ili razbijenom soferkom, samo zato sto imas nalepnicu grcke zastave na gepeku.

kojot

pre 1 godinu

pa sada je jasno da su precutno prihvatili otcepljenje teritorija koje im albanci budu trazili znaci kompletan pojas uz albaniju , vec se vrse razne pripreme naroda na tom planu, da to prodje kao sasvim normalna stvar bez pobune ili bilo cega slicnog.
navijaci su samo indikator tog stanja nacije, a da toga nisu svesni.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Master Yoda i ostali velikopatriotski osvešćeni čistokrvni Srbi @ Montenegro je italijanski internacionalni naziv za naše dobre susjede Crnu Goru. Otuda E viva- što je naravno u skladu sa Montenegro. sigurno imaju mnogo pjesmica i na "našem". a ti se malo opismeni pa da to sve ukapiraš malo bolje.

Goran

pre 1 godinu

Kosovo mora da bude Srbija ali ste vec dosadili s tim navijanjem na utakmicama. Pevajte pesme sto bodre nase timove ili reprezentaciju kanite se politike vise.

Mad4red

pre 1 godinu

Citam komrntare i nevjerujem...prvo ja sam crnogorac srpskog porijekla koji zivi u cg. Mnovo me bole komentari ljudi iz Srbije koji su kao i od ovih bezboznika kod nas samo obrnuti. Prvo Srbi nama nisu braca, braca su nam Rusi, Grci, Ukrainci...a mi smo jedno! Drugo mi smo ti Crnogorci koji su spasili opet Srpski narod i svetinje a ne pustili da nam ih otmu kao negdje drugo. Mi smo ti Crnogorci koji su drzali odstupnicu i ginuli da spasimo Srpsku vojsku i Srbiju. Mi smo ti Crnogorci koji ni jednog generala a kamoli predsednika nisu predali zemljama koje su nas bombardovale da im sude. Mi smo ti Crnogorci!!! A sad ide ono pitanje koje su postavili navijaci Makabija Crvenoj zvezdi. who the f... are you?

Master Yoda

pre 1 godinu

Sta ovekivati od navijaca koji na stranom jeziku, pored svog maternjeg, navijaju za svoju reprezentaciju. To je pre svega bruka, mnogo veca od svega drugog..

Deki

pre 1 godinu

Bravo Srbija
A sto se tice polike, sve je tu davno jasno.
Ako neko moze da nas razume oko Kosova to su najvise Crnogorci, ali se oni prave nevesti da ne znaju o cemu se radi.
A zna se da je Kosovo i Metohija dusa i zavicaj Srbije.

Immobile

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.

mihajlo

pre 1 godinu

Da to neka bude udarna vest, kada vec fudbal ne znamo da igramo. 60-ti minut, ovo je katastrofa. Trebalo bi bojkovati srpski fudbal svd dok se lopovi ne proteraju.

slaninar ns

pre 1 godinu

Svaki put po komandi na utakmice CG dolaze politički glasači znamo koga. Pravi se neki veštački razdor između dva ista naroda. Da se karte puštaju u slobodnoj prodaji, znamo šta bi se skandiralo. Sve ono što narod CG zaista oseća. To naravno ne odgovara jednoj mafijaškoj kliki, koja neće još dugo vladati.
Bićeš opet slobodna srpska Sparto!

Jevgenije

pre 1 godinu

Oj junastva svijetla zoro
majko nasa Crna Goro.
Jedina si za slobodu
ti ostala srpskom rodu.
...

Na Lovcenu Njegos spava
najmudrija srpska glava.
...

Ko se stidi porijekla
vazda rdja dovijeka.

turci sabljom a popovi knjigom

pre 1 godinu

Stalno mi nekome pokušavamo da nametnemo svoje stavove i zablude, a onda ga mrzimo jer ne podržava naše ludilo. Ne poštujemo ni Boga, ni brata, ni komšiju... nikoga.
Veliko smo zlo postali.

Ivan

pre 1 godinu

Kad treba se da podrska ukrajini moji zemljaci pricaju da ne mesaju politiku i sport.
A kad nama nesto treba onda mesamo i te kako i ako se neko ne slozi s nama slucajno onda je neprijateljz

BorG

pre 1 godinu

Mislim ljudi se opametili, znaju da Kosovo nije Srbija niti će ikada više biti. Proslo je vrijeme srpskih zuluma po Balkanu , sad se vrijednuje čojstvo i dobrosusjedski odnosi. Dobro došli dragi Srbi u 21 vijek , malo kasnite al bolje ikada vec nikada.

Vuksan

pre 1 godinu

Pa i trebaju ostati nemi, šta ima da se skandira "Kosovo je Srbija" na fudbalskoj utakmici? 90% ovih koji skandiraju nisu ni kročili na Kosovo, niti znaju nabrojati 5 srpskih opština tamo. Ali zato su najveći "junaci" na utakmicama...

mozaks

pre 1 godinu

ne treba se uopste opterecivati sa crnogorcima.tretirati ih kao i sve druge strance.nista bolji od ostalih.
oni zive i rade za sebe.tako treba i Srbija da gleda.u biznisu i politici nema emocija,inace propadas.

Boom

pre 1 godinu

Ispoštovali smo himnu Srbije kao i uvijek, iako obrnuto često nije slučaj. Toliko od nas, ne očekujete valjda da pjevamo o Kosovu i Rusiji dok igra Crna Gora?!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Meni samo nije jasno gde su navijači Srbije ako Srba u C. Gori ima 30%. Znači očekivao sam trećinu stadiona. Takodje ne shvatam zašto je tribina onako prazna pa ne treba izmedju nas onolika tampon zona da cela tribina iza gola ostane prazna. A što se fudbala tiče gnjavaza i dosada vidi se da igraju na nerešeno, jedino ako neko baš slučajno da gol!

Vuksan

pre 1 godinu

Pa i trebaju ostati nemi, šta ima da se skandira "Kosovo je Srbija" na fudbalskoj utakmici? 90% ovih koji skandiraju nisu ni kročili na Kosovo, niti znaju nabrojati 5 srpskih opština tamo. Ali zato su najveći "junaci" na utakmicama...

Jevgenije

pre 1 godinu

Oj junastva svijetla zoro
majko nasa Crna Goro.
Jedina si za slobodu
ti ostala srpskom rodu.
...

Na Lovcenu Njegos spava
najmudrija srpska glava.
...

Ko se stidi porijekla
vazda rdja dovijeka.

turci sabljom a popovi knjigom

pre 1 godinu

Stalno mi nekome pokušavamo da nametnemo svoje stavove i zablude, a onda ga mrzimo jer ne podržava naše ludilo. Ne poštujemo ni Boga, ni brata, ni komšiju... nikoga.
Veliko smo zlo postali.

Boom

pre 1 godinu

Ispoštovali smo himnu Srbije kao i uvijek, iako obrnuto često nije slučaj. Toliko od nas, ne očekujete valjda da pjevamo o Kosovu i Rusiji dok igra Crna Gora?!

BorG

pre 1 godinu

Mislim ljudi se opametili, znaju da Kosovo nije Srbija niti će ikada više biti. Proslo je vrijeme srpskih zuluma po Balkanu , sad se vrijednuje čojstvo i dobrosusjedski odnosi. Dobro došli dragi Srbi u 21 vijek , malo kasnite al bolje ikada vec nikada.

mozaks

pre 1 godinu

ne treba se uopste opterecivati sa crnogorcima.tretirati ih kao i sve druge strance.nista bolji od ostalih.
oni zive i rade za sebe.tako treba i Srbija da gleda.u biznisu i politici nema emocija,inace propadas.

Master Yoda

pre 1 godinu

Sta ovekivati od navijaca koji na stranom jeziku, pored svog maternjeg, navijaju za svoju reprezentaciju. To je pre svega bruka, mnogo veca od svega drugog..

mihajlo

pre 1 godinu

Da to neka bude udarna vest, kada vec fudbal ne znamo da igramo. 60-ti minut, ovo je katastrofa. Trebalo bi bojkovati srpski fudbal svd dok se lopovi ne proteraju.

slaninar ns

pre 1 godinu

Svaki put po komandi na utakmice CG dolaze politički glasači znamo koga. Pravi se neki veštački razdor između dva ista naroda. Da se karte puštaju u slobodnoj prodaji, znamo šta bi se skandiralo. Sve ono što narod CG zaista oseća. To naravno ne odgovara jednoj mafijaškoj kliki, koja neće još dugo vladati.
Bićeš opet slobodna srpska Sparto!

Ivan

pre 1 godinu

Kad treba se da podrska ukrajini moji zemljaci pricaju da ne mesaju politiku i sport.
A kad nama nesto treba onda mesamo i te kako i ako se neko ne slozi s nama slucajno onda je neprijateljz

Deki

pre 1 godinu

Bravo Srbija
A sto se tice polike, sve je tu davno jasno.
Ako neko moze da nas razume oko Kosova to su najvise Crnogorci, ali se oni prave nevesti da ne znaju o cemu se radi.
A zna se da je Kosovo i Metohija dusa i zavicaj Srbije.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Meni samo nije jasno gde su navijači Srbije ako Srba u C. Gori ima 30%. Znači očekivao sam trećinu stadiona. Takodje ne shvatam zašto je tribina onako prazna pa ne treba izmedju nas onolika tampon zona da cela tribina iza gola ostane prazna. A što se fudbala tiče gnjavaza i dosada vidi se da igraju na nerešeno, jedino ako neko baš slučajno da gol!

Immobile

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.

anti Rola

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.

kaboom

pre 1 godinu

Bravo komšije.
a šta se kod nas radi i dopušta je samo ogledalo naše društvene bede. ja sam rukomet u NS protiv Norvešje prestao da gledam kada su prvo sa tribina urlali o nekom kosovu a onda na tajmautu pustili muziku kao za dokumentarac o srednjevekovnim manastirima. ni u dzamahirijama to ne rade

hemodroid

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

U pravu si, evo ja prvi a imam 60 godina, proputovao sam dosta Srbije poslom ali nikad nisam bio na Kosovu, cak ni na skolskim ekskurzijama.Posledicno toliko me i zanima.

Hulk

pre 1 godinu

Vazno je da je njih Vlahovic utisao, a sto se ti ce pevanja to me ne interesuje, oni su priznali Kosovo i tu vise nikakvo pevanje ne pomaze. Sto kaze neko u komentarima, kad dodju u Beograd onda pevaju.

Mad4red

pre 1 godinu

Citam komrntare i nevjerujem...prvo ja sam crnogorac srpskog porijekla koji zivi u cg. Mnovo me bole komentari ljudi iz Srbije koji su kao i od ovih bezboznika kod nas samo obrnuti. Prvo Srbi nama nisu braca, braca su nam Rusi, Grci, Ukrainci...a mi smo jedno! Drugo mi smo ti Crnogorci koji su spasili opet Srpski narod i svetinje a ne pustili da nam ih otmu kao negdje drugo. Mi smo ti Crnogorci koji su drzali odstupnicu i ginuli da spasimo Srpsku vojsku i Srbiju. Mi smo ti Crnogorci koji ni jednog generala a kamoli predsednika nisu predali zemljama koje su nas bombardovale da im sude. Mi smo ti Crnogorci!!! A sad ide ono pitanje koje su postavili navijaci Makabija Crvenoj zvezdi. who the f... are you?

Milenko

pre 1 godinu

Ovo ne cudi. Jedan stariji Crnogorac pricao sa prijateljima kosovskim Albancima, i konstatovao da Kosovo nije Srbija, na sta su se svi zadovoljno slozili. Ali to coveka ne sprecava da zivi u Beogradu od stolice, veza i nepotizma medju svojima. Ali nema veze, i CG i Makedoniju (bar onu severnu) ce natalitetom pojesti albanci, kao sto su i Kosovo. Za 50 godina, mozda i pre. A kad vas neki stranac zamoli da mu objasnite zasto se toliko bunimo oko Kosova, objasnite im slikovito: jednom Grku sam rekao, to je kao da ti treba pasos da odes u Janjinu ili Igumenicu, ili Alesandropulos, a u Solun se vratis sa probusenom gumom ili razbijenom soferkom, samo zato sto imas nalepnicu grcke zastave na gepeku.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.
(Immobile, 27. mart 2023 22:13)

Cela tribina iza gola je bila prazna samo ono malo navijača gore u ćošku! Naravno da su mogli da kupe karte ali nisu! Srba u C. Gori ima 30% znaci bar trećina stadiona je trebalo da navija za Srbiju. A ti Srbi iz C. Gore nisu mogli da napune ni jednu tribinu iza gola koja je za njih bila namenjena! Juče se pokazali da su Srbi iz C. Gore samo Srbi kada dodju u Beograd a na utakmici ih skoro nije ni bilo. A kartu kad kupis ne moras da kazes za koga navijas, to mozes da nosis u srcu! Zato molim bez izgovora.

Sizif

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

Ja bio pre 4 godine: Pristina, Gnjilane, jug (gde su Goranci) a u Albaniji Tirana i Berat (zvao se Beograd u srednjem veku). Da bih ziveo - ne bih. Leti zivim u Grckoj kod Soluna, tamo su ljudi prijatniji i ima ih raznih u komsiluku: Grka, Srba, Rusa, Grko-Rusa, Ukrajinaca, Makedonaca, Bugara, cak i jedan Gruzijac i Albanci na sezonskom radu. Ali ima istine, sve dok se nasi ne budu masovno naseljavali ponovo na kim, nece to biti istinski nasa zemlja. I da sutra Kosovo ponovo postane nase, realno ko bi dosao tu da zivi i da se oseca nepozeljno, kao manjina? Jos je sveti Simeon govorio kako od toga koji se jezik cuje na nekoj zemlji zavisi cija je zemlja. A proces gubitka zemlje preko nataliteta manjine - koja postane vecina, je nesto sto traje stotinama godina.

Slovenac

pre 1 godinu

Ni 20% tih, koji se jos izjasnjavaju kao Srbi u CG, ne bi bilo za ponovno formiranje drzavne zajednice sa SRB. Prosto, previse ste teski, nece niko s vama. Slovenci krivi za raspad YU, a?

.

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02)
Umrećeš u takvom uverenju. To nije nikakva šteta, ali jeste što će i Srbija nestati zbog takvih uverenja. Šteta toliko izginulih do 1945-te zbog Srbije.

Goran

pre 1 godinu

Kosovo mora da bude Srbija ali ste vec dosadili s tim navijanjem na utakmicama. Pevajte pesme sto bodre nase timove ili reprezentaciju kanite se politike vise.

Dragan

pre 1 godinu

Ti sto vicu Kosovo je Srbija nek se prijave da zive dole i tako dokazu da je Kosivo Srbija.Sportske manifestacije ne sluze za to.Bravo za Srbe iz crne gore,lepo su docekali bracu.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Master Yoda i ostali velikopatriotski osvešćeni čistokrvni Srbi @ Montenegro je italijanski internacionalni naziv za naše dobre susjede Crnu Goru. Otuda E viva- što je naravno u skladu sa Montenegro. sigurno imaju mnogo pjesmica i na "našem". a ti se malo opismeni pa da to sve ukapiraš malo bolje.

kojot

pre 1 godinu

pa sada je jasno da su precutno prihvatili otcepljenje teritorija koje im albanci budu trazili znaci kompletan pojas uz albaniju , vec se vrse razne pripreme naroda na tom planu, da to prodje kao sasvim normalna stvar bez pobune ili bilo cega slicnog.
navijaci su samo indikator tog stanja nacije, a da toga nisu svesni.

Napredni Ološ

pre 1 godinu

Na svakoj utakmici je prisutan i takozvani "delegat" koji piše nekakav "izveštaj" o utakmici, i dostavlja ga nadležnom organu...
U ovom slučaju, to je UEFA.
Uobičajeno je pravilo, da se skandiranje, parole, transparenti i zastave sa političkim ili drugim neprimerenim sadržajem - kažnjavaju.
Dernjava "Kosovo je Srbija", nema nikakve veze sa sportskim događajem, pa će verovatno da bude na odgovarajući način i sankcionisana...

Šumadija

pre 1 godinu

Koliko Srba je prodalo sve na Kosovu i lepo se udomilo u Srbiji i briga ih za Kosovo. Iz Beograda, Kragujevca, Kruševca, Kraljeva..., ti isti Srbi pišu parole i plaču za Kosovom. I, naravno: ti Sumadijo na prve borbene linije a nas sa Kosova bas briga sta se tamo dešava, mi smo to lepo unovčili". Da u ostali tamo ne bi bio problem čije je Kosovo, jer onaj ko živi na toj zemlji njegova je.

повратак отписаних

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02) Nismo mi njima matica, Crna Gora je vekovima bila jedini plamen srpstva, i postojanje crnogorske države je ništa manje legitimno nego postojanje države Srbije. Nisu njima dali nezavisnost 1878. protiv srpskih interesa, jer su tada oni bili svi Srbi, već zato što je u tom trenutku Rusija forsirala Bugare, a beogradski i cetinjski dvor bili naklonjeni Austriji, jer je bilo još puno našeg naroda pod Turcima. Problem su napravili sami sebi, oko definisanja svog nacionalnog identiteta, koji je u prošlosti bio čisto srpski, a oni sad izmišljaju sve da bi to negirali. Jedan deo crnogoraca to neće, i tu je spor. Što se mene tiče, nisu u pravu montenegrini, ali nije normalno ni da ovi drugi Crnogorci ne navijaju za svoju selekciju. Ne zanosimo se, i ovi prosrpski su crnogorci i ko imalo poznaje Crnu Goru, zna da oni sebe smatraju većim Crnogorcima od montenegrina.

Srbin

pre 1 godinu

(Mad4red, 28. mart 2023 02:05)

Brate Srbine iz Crne Gore ja sam Srbin i volim sve Crnogorce (Srbe i Crnogorce) i cenim sve sto su uradili u proslosti za Srbiju. I zelim da smo i dalje svi ko jedan. Dva oka u glavi! Pozdrav!

lee goldson

pre 1 godinu

Crna Gora me ne zanima, ni Crnogorci a ni Srbi. To je drzava u nato paktu i daleko je od onoga sto je bila. Jedino je prihvatam u sastavu Srbije, bez federalne jedinice, mogu da je zovu region crna gora kao sto mi imamo region sumadija i tako je normalno. Svaki federalizam vodi do ovoga sto imamo sada, da Srbi sami sebe negiraju.

Donbas

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more. Iz istih razloga smo.morali napustiti Drac jer smo bili ucenjeni ponovo od Austrougarske. Jednostavno smo kao pravoslavci bili pretnja zbog bliskosti sa Rusijom. Jer jednostavno, animozitet zapada prema Rusiji i nama kao mladjem bratu Rusije (kako nas svi na zapadu smatraju) traje vekovima.

viktor

pre 1 godinu

a sto crnogorac da ne prizna kosovo? pa onda ne priznaje ni sebe. sto bi crna gora mogla da se odvoji od srbije, a kosovo ne moze? ljudi glasaju sa kim ce i kako ce, a ne zemlja i mravi u njoj. krim hoce van ukrajine i tako ce da bude. katalonija hoće van spanije i tako ce da bude. u americi niko nece van posto se svuda postuju isto ljudska prava i niko nije nezadovoljan. sta tu ima nejasno??? ko hoce napolje neka ide. zemlja ne pripada nikome drugom nego onome ko zivi na njoj. uvek bilo i bice. ako hocemo da kosovo bude nase, onda mora da oteramo te ljude odande kao sto putin sada radi, a to je krajnje glupo. ko zna, mozda ce putin da vrati tu zemlju, da se ne zalecem, ali sumnjam.

njeguška pršut

pre 1 godinu

A vidje ondje kada živim u bg kod hrama i pijem cedjenu zna se da " bodrimo ", ali dolje je naše ipak pa bodrimo našu zemlju, to ti je tak i biće

ŽENA

pre 1 godinu

@ Mad4red

BRAVO!! I mene bole pojedini komentari ljudi iz Srbije.
Gledam fudbal samo kad igra reprezentacija. Nekako mi tesko da gledam i navijam kad igramo i sa Grckom, Jermenijom..a kamoli sa Crnom Gorom (ja bih da oba tima pobede!:) Juce nisam ni gledala utakmicu. Zagrljaj i svako dobro RODU u Crnoj Gori. Pozdrav iz Beograda.

BorG

pre 1 godinu

Mislim ljudi se opametili, znaju da Kosovo nije Srbija niti će ikada više biti. Proslo je vrijeme srpskih zuluma po Balkanu , sad se vrijednuje čojstvo i dobrosusjedski odnosi. Dobro došli dragi Srbi u 21 vijek , malo kasnite al bolje ikada vec nikada.

turci sabljom a popovi knjigom

pre 1 godinu

Stalno mi nekome pokušavamo da nametnemo svoje stavove i zablude, a onda ga mrzimo jer ne podržava naše ludilo. Ne poštujemo ni Boga, ni brata, ni komšiju... nikoga.
Veliko smo zlo postali.

Vuksan

pre 1 godinu

Pa i trebaju ostati nemi, šta ima da se skandira "Kosovo je Srbija" na fudbalskoj utakmici? 90% ovih koji skandiraju nisu ni kročili na Kosovo, niti znaju nabrojati 5 srpskih opština tamo. Ali zato su najveći "junaci" na utakmicama...

Jevgenije

pre 1 godinu

Oj junastva svijetla zoro
majko nasa Crna Goro.
Jedina si za slobodu
ti ostala srpskom rodu.
...

Na Lovcenu Njegos spava
najmudrija srpska glava.
...

Ko se stidi porijekla
vazda rdja dovijeka.

Boom

pre 1 godinu

Ispoštovali smo himnu Srbije kao i uvijek, iako obrnuto često nije slučaj. Toliko od nas, ne očekujete valjda da pjevamo o Kosovu i Rusiji dok igra Crna Gora?!

slaninar ns

pre 1 godinu

Svaki put po komandi na utakmice CG dolaze politički glasači znamo koga. Pravi se neki veštački razdor između dva ista naroda. Da se karte puštaju u slobodnoj prodaji, znamo šta bi se skandiralo. Sve ono što narod CG zaista oseća. To naravno ne odgovara jednoj mafijaškoj kliki, koja neće još dugo vladati.
Bićeš opet slobodna srpska Sparto!

Deki

pre 1 godinu

Bravo Srbija
A sto se tice polike, sve je tu davno jasno.
Ako neko moze da nas razume oko Kosova to su najvise Crnogorci, ali se oni prave nevesti da ne znaju o cemu se radi.
A zna se da je Kosovo i Metohija dusa i zavicaj Srbije.

Ivan

pre 1 godinu

Kad treba se da podrska ukrajini moji zemljaci pricaju da ne mesaju politiku i sport.
A kad nama nesto treba onda mesamo i te kako i ako se neko ne slozi s nama slucajno onda je neprijateljz

Master Yoda

pre 1 godinu

Sta ovekivati od navijaca koji na stranom jeziku, pored svog maternjeg, navijaju za svoju reprezentaciju. To je pre svega bruka, mnogo veca od svega drugog..

Immobile

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Meni samo nije jasno gde su navijači Srbije ako Srba u C. Gori ima 30%. Znači očekivao sam trećinu stadiona. Takodje ne shvatam zašto je tribina onako prazna pa ne treba izmedju nas onolika tampon zona da cela tribina iza gola ostane prazna. A što se fudbala tiče gnjavaza i dosada vidi se da igraju na nerešeno, jedino ako neko baš slučajno da gol!

mozaks

pre 1 godinu

ne treba se uopste opterecivati sa crnogorcima.tretirati ih kao i sve druge strance.nista bolji od ostalih.
oni zive i rade za sebe.tako treba i Srbija da gleda.u biznisu i politici nema emocija,inace propadas.

kaboom

pre 1 godinu

Bravo komšije.
a šta se kod nas radi i dopušta je samo ogledalo naše društvene bede. ja sam rukomet u NS protiv Norvešje prestao da gledam kada su prvo sa tribina urlali o nekom kosovu a onda na tajmautu pustili muziku kao za dokumentarac o srednjevekovnim manastirima. ni u dzamahirijama to ne rade

mihajlo

pre 1 godinu

Da to neka bude udarna vest, kada vec fudbal ne znamo da igramo. 60-ti minut, ovo je katastrofa. Trebalo bi bojkovati srpski fudbal svd dok se lopovi ne proteraju.

Mad4red

pre 1 godinu

Citam komrntare i nevjerujem...prvo ja sam crnogorac srpskog porijekla koji zivi u cg. Mnovo me bole komentari ljudi iz Srbije koji su kao i od ovih bezboznika kod nas samo obrnuti. Prvo Srbi nama nisu braca, braca su nam Rusi, Grci, Ukrainci...a mi smo jedno! Drugo mi smo ti Crnogorci koji su spasili opet Srpski narod i svetinje a ne pustili da nam ih otmu kao negdje drugo. Mi smo ti Crnogorci koji su drzali odstupnicu i ginuli da spasimo Srpsku vojsku i Srbiju. Mi smo ti Crnogorci koji ni jednog generala a kamoli predsednika nisu predali zemljama koje su nas bombardovale da im sude. Mi smo ti Crnogorci!!! A sad ide ono pitanje koje su postavili navijaci Makabija Crvenoj zvezdi. who the f... are you?

Slovenac

pre 1 godinu

Ni 20% tih, koji se jos izjasnjavaju kao Srbi u CG, ne bi bilo za ponovno formiranje drzavne zajednice sa SRB. Prosto, previse ste teski, nece niko s vama. Slovenci krivi za raspad YU, a?

Milenko

pre 1 godinu

Ovo ne cudi. Jedan stariji Crnogorac pricao sa prijateljima kosovskim Albancima, i konstatovao da Kosovo nije Srbija, na sta su se svi zadovoljno slozili. Ali to coveka ne sprecava da zivi u Beogradu od stolice, veza i nepotizma medju svojima. Ali nema veze, i CG i Makedoniju (bar onu severnu) ce natalitetom pojesti albanci, kao sto su i Kosovo. Za 50 godina, mozda i pre. A kad vas neki stranac zamoli da mu objasnite zasto se toliko bunimo oko Kosova, objasnite im slikovito: jednom Grku sam rekao, to je kao da ti treba pasos da odes u Janjinu ili Igumenicu, ili Alesandropulos, a u Solun se vratis sa probusenom gumom ili razbijenom soferkom, samo zato sto imas nalepnicu grcke zastave na gepeku.

kojot

pre 1 godinu

pa sada je jasno da su precutno prihvatili otcepljenje teritorija koje im albanci budu trazili znaci kompletan pojas uz albaniju , vec se vrse razne pripreme naroda na tom planu, da to prodje kao sasvim normalna stvar bez pobune ili bilo cega slicnog.
navijaci su samo indikator tog stanja nacije, a da toga nisu svesni.

hemodroid

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

U pravu si, evo ja prvi a imam 60 godina, proputovao sam dosta Srbije poslom ali nikad nisam bio na Kosovu, cak ni na skolskim ekskurzijama.Posledicno toliko me i zanima.

anti Rola

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.

viktor

pre 1 godinu

a sto crnogorac da ne prizna kosovo? pa onda ne priznaje ni sebe. sto bi crna gora mogla da se odvoji od srbije, a kosovo ne moze? ljudi glasaju sa kim ce i kako ce, a ne zemlja i mravi u njoj. krim hoce van ukrajine i tako ce da bude. katalonija hoće van spanije i tako ce da bude. u americi niko nece van posto se svuda postuju isto ljudska prava i niko nije nezadovoljan. sta tu ima nejasno??? ko hoce napolje neka ide. zemlja ne pripada nikome drugom nego onome ko zivi na njoj. uvek bilo i bice. ako hocemo da kosovo bude nase, onda mora da oteramo te ljude odande kao sto putin sada radi, a to je krajnje glupo. ko zna, mozda ce putin da vrati tu zemlju, da se ne zalecem, ali sumnjam.

lee goldson

pre 1 godinu

Crna Gora me ne zanima, ni Crnogorci a ni Srbi. To je drzava u nato paktu i daleko je od onoga sto je bila. Jedino je prihvatam u sastavu Srbije, bez federalne jedinice, mogu da je zovu region crna gora kao sto mi imamo region sumadija i tako je normalno. Svaki federalizam vodi do ovoga sto imamo sada, da Srbi sami sebe negiraju.

njeguška pršut

pre 1 godinu

A vidje ondje kada živim u bg kod hrama i pijem cedjenu zna se da " bodrimo ", ali dolje je naše ipak pa bodrimo našu zemlju, to ti je tak i biće

Donbas

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more. Iz istih razloga smo.morali napustiti Drac jer smo bili ucenjeni ponovo od Austrougarske. Jednostavno smo kao pravoslavci bili pretnja zbog bliskosti sa Rusijom. Jer jednostavno, animozitet zapada prema Rusiji i nama kao mladjem bratu Rusije (kako nas svi na zapadu smatraju) traje vekovima.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

@Dragan-Sava
Stvarno misliš da bi Srbima bilo omogućeno oragnizovano navijanje i da bi mogli da dođu do karata,pogotovo ako znamo da su karte išle od 35 evra pa naviše. Ali i bez obzira na to,Srbima sigurno ne bi bilo omogućeno da uđu na stadion organizovano u većem broju.
(Immobile, 27. mart 2023 22:13)

Cela tribina iza gola je bila prazna samo ono malo navijača gore u ćošku! Naravno da su mogli da kupe karte ali nisu! Srba u C. Gori ima 30% znaci bar trećina stadiona je trebalo da navija za Srbiju. A ti Srbi iz C. Gore nisu mogli da napune ni jednu tribinu iza gola koja je za njih bila namenjena! Juče se pokazali da su Srbi iz C. Gore samo Srbi kada dodju u Beograd a na utakmici ih skoro nije ni bilo. A kartu kad kupis ne moras da kazes za koga navijas, to mozes da nosis u srcu! Zato molim bez izgovora.

Napredni Ološ

pre 1 godinu

Na svakoj utakmici je prisutan i takozvani "delegat" koji piše nekakav "izveštaj" o utakmici, i dostavlja ga nadležnom organu...
U ovom slučaju, to je UEFA.
Uobičajeno je pravilo, da se skandiranje, parole, transparenti i zastave sa političkim ili drugim neprimerenim sadržajem - kažnjavaju.
Dernjava "Kosovo je Srbija", nema nikakve veze sa sportskim događajem, pa će verovatno da bude na odgovarajući način i sankcionisana...

Srbin

pre 1 godinu

(Mad4red, 28. mart 2023 02:05)

Brate Srbine iz Crne Gore ja sam Srbin i volim sve Crnogorce (Srbe i Crnogorce) i cenim sve sto su uradili u proslosti za Srbiju. I zelim da smo i dalje svi ko jedan. Dva oka u glavi! Pozdrav!

Hulk

pre 1 godinu

Vazno je da je njih Vlahovic utisao, a sto se ti ce pevanja to me ne interesuje, oni su priznali Kosovo i tu vise nikakvo pevanje ne pomaze. Sto kaze neko u komentarima, kad dodju u Beograd onda pevaju.

.

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02)
Umrećeš u takvom uverenju. To nije nikakva šteta, ali jeste što će i Srbija nestati zbog takvih uverenja. Šteta toliko izginulih do 1945-te zbog Srbije.

Dragan

pre 1 godinu

Ti sto vicu Kosovo je Srbija nek se prijave da zive dole i tako dokazu da je Kosivo Srbija.Sportske manifestacije ne sluze za to.Bravo za Srbe iz crne gore,lepo su docekali bracu.

Goran

pre 1 godinu

Kosovo mora da bude Srbija ali ste vec dosadili s tim navijanjem na utakmicama. Pevajte pesme sto bodre nase timove ili reprezentaciju kanite se politike vise.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Master Yoda i ostali velikopatriotski osvešćeni čistokrvni Srbi @ Montenegro je italijanski internacionalni naziv za naše dobre susjede Crnu Goru. Otuda E viva- što je naravno u skladu sa Montenegro. sigurno imaju mnogo pjesmica i na "našem". a ti se malo opismeni pa da to sve ukapiraš malo bolje.

Šumadija

pre 1 godinu

Koliko Srba je prodalo sve na Kosovu i lepo se udomilo u Srbiji i briga ih za Kosovo. Iz Beograda, Kragujevca, Kruševca, Kraljeva..., ti isti Srbi pišu parole i plaču za Kosovom. I, naravno: ti Sumadijo na prve borbene linije a nas sa Kosova bas briga sta se tamo dešava, mi smo to lepo unovčili". Da u ostali tamo ne bi bio problem čije je Kosovo, jer onaj ko živi na toj zemlji njegova je.

Sizif

pre 1 godinu

Bas bi voleo da vidim, da se napravi anketa, koliko je ljudi od vas za tastaturom ikad bilo na KiM?
Verujem da 99% niti je bilo niti bi dosli da zive da im se ponude svi uslovi.
Za tastaturom i na tribinama je sve drugacije.
(anti Rola, 28. mart 2023 07:59)

Ja bio pre 4 godine: Pristina, Gnjilane, jug (gde su Goranci) a u Albaniji Tirana i Berat (zvao se Beograd u srednjem veku). Da bih ziveo - ne bih. Leti zivim u Grckoj kod Soluna, tamo su ljudi prijatniji i ima ih raznih u komsiluku: Grka, Srba, Rusa, Grko-Rusa, Ukrajinaca, Makedonaca, Bugara, cak i jedan Gruzijac i Albanci na sezonskom radu. Ali ima istine, sve dok se nasi ne budu masovno naseljavali ponovo na kim, nece to biti istinski nasa zemlja. I da sutra Kosovo ponovo postane nase, realno ko bi dosao tu da zivi i da se oseca nepozeljno, kao manjina? Jos je sveti Simeon govorio kako od toga koji se jezik cuje na nekoj zemlji zavisi cija je zemlja. A proces gubitka zemlje preko nataliteta manjine - koja postane vecina, je nesto sto traje stotinama godina.

ŽENA

pre 1 godinu

@ Mad4red

BRAVO!! I mene bole pojedini komentari ljudi iz Srbije.
Gledam fudbal samo kad igra reprezentacija. Nekako mi tesko da gledam i navijam kad igramo i sa Grckom, Jermenijom..a kamoli sa Crnom Gorom (ja bih da oba tima pobede!:) Juce nisam ni gledala utakmicu. Zagrljaj i svako dobro RODU u Crnoj Gori. Pozdrav iz Beograda.

повратак отписаних

pre 1 godinu

Crna Gora me ne interesuje dok ne postane većinski srpska i ujedini se sa maticom. Do tada me ne zanima, zanimaju me samo Srbi dole kojima treba pomoći na svaki način u borbi protiv izmišljene crnogorske nacije, Hrvata, muslimana i Albanaca. Da bi se to desilo potrebno je da se promene geopoliticke okolnosti. Nezavisna Crna Gora je i nastala zbog protivljenja Austrougarske odnosno Nemačke ali uz saglasnost Britanije kako Srbija ne bi izašla na more.
(Donbas, 28. mart 2023 11:02) Nismo mi njima matica, Crna Gora je vekovima bila jedini plamen srpstva, i postojanje crnogorske države je ništa manje legitimno nego postojanje države Srbije. Nisu njima dali nezavisnost 1878. protiv srpskih interesa, jer su tada oni bili svi Srbi, već zato što je u tom trenutku Rusija forsirala Bugare, a beogradski i cetinjski dvor bili naklonjeni Austriji, jer je bilo još puno našeg naroda pod Turcima. Problem su napravili sami sebi, oko definisanja svog nacionalnog identiteta, koji je u prošlosti bio čisto srpski, a oni sad izmišljaju sve da bi to negirali. Jedan deo crnogoraca to neće, i tu je spor. Što se mene tiče, nisu u pravu montenegrini, ali nije normalno ni da ovi drugi Crnogorci ne navijaju za svoju selekciju. Ne zanosimo se, i ovi prosrpski su crnogorci i ko imalo poznaje Crnu Goru, zna da oni sebe smatraju većim Crnogorcima od montenegrina.