Subota, 04.02.2023.

16:25

Konors o Đokoviću: To je brutalno

Bivši teniski šampion Džimi Konors je u svom podkastu podržao Novaka Đokovića i njegove odluke, uprkos tome što je trpeo osude javnosti zbog toga.

Izvor: SS

Konors o Ðokoviæu: To je brutalno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 23:10)

Bolje bi ti bilo da sada malo cutis nakon sto si napisao da Novak ima vise US Opena od Nadala i da je cak i pitanje da li je Nadal bolji na sljaci?!

XXX

pre 1 godinu

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.
(matori, 04. februar 2023 23:34)

To su sve izgovori, da je suprotno niko od nas ne bi nikad priznao da Novak nije bolji. Realna slika po GS titulama trenutno je Novak AO i Vimbldon, Rafa RG i USO. Jedino gde postoji mogucnost da dodje do promene je USO, ali Novak bas nema srece sa tim turnirom. One jedne godine smo ga svi videli sa titulom, a on izgubi od Nisikorija. Pa na sve sto si nabrojao diskvalifikacija, vakcina… Ne postoji malerozniji turnir za njega.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces

matori

pre 1 godinu

@ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.

dd

pre 1 godinu

Statistika za baba sere:

[link]
(Nole GOAT

tacno tako nije sve u GS titulama gledaju se i druge stvari.ali mnogi gledaju GS kao najvazniju stavku.potpuno pogresno,pogledajte recimo listu Pit Sampras ima 14 GS a Konors i Lendl 8.ali su ispred samprasa.

u prevodu Nadal nema ni teoretske sanse da prestigne Djokovica.tu je sve jasno Novak je najbolji igrac koji se latio reketa u istoriji ove igre.kraj svake price,meni nije jasno da postoje ljudi koji kazu da trka nije zavrsena???

trka je zavrsena odavno,imate samo pacenike u svetu koji ne mogu da shvate prostu stvar.kao sto napisah Nadal ne moze da bude bolji ni na Soni konzoli.jednostavno ne moze da prestigne Noleta,a zavrsice karijeru pre nego Djokovic.

eto vam lista nije sve u GS primer sapras,konors,lendl !!! tesko je to nekima objasniti!!!moras da budes komletan bilo gde da igras!ako juris samo GS gubis na drugim mestima i to tako treba da bude.tako da je Novak zauvek zacementirao 1.mesto koje ce tesko ko oboriti,pozz

Lodjika

pre 1 godinu

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 21:59)

1. Napisao si da je upitno da je Nadal bolji od Novaka na sljaci.
2. Moj post je potpuno afirmativan prema Novaku ako vec nemas neku moc zapazanja. I nemam veze sa likom koji je pisao originalan post na koji si odgovorio.

обс

pre 1 godinu

Прича о Ђоковићу је библијска. Кажу, ванземаљац а тешко им је да појме да је Србин. Некако им предслика о Србима (из 90' их) много смета. Сами су је, из нечасних намера, медијским алатом конструисали те деценије. Тако Ђоковић, достигнућима, постаје "дрзак" јер им иритира нервни систем и њихове предпредставе преводи у сопствени апсурд. Да није тенис и да је контактни спорт одавно би га повредили. Случај Монике Селеш упозорава како мржња може да се форматира. Ваљање Ђоковића по медијском блату им је преостало као утеха али нису свесни колико их боли, колективно, пораз који им је Ђоковић, доминацијом, нанео и колико су несрећни.

Pa i ne znas

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.

Lodjika

pre 1 godinu

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 18:24)

Imas par grescica u komentaru.

1. Novak je jedino na AO najbolji, na RG je Nadal, na USO i Vimbldonu Federer. Za sada. To je cista statistika. Ne sumnjam da ce se Novak barem izjednaciti Federerom.

2. Nadal je Novaka dosta puta dobijao na drugim podlogama. Na USO cak i vodi iako je beton, vodi i u finalima USO. Na travi su izjednaceni, 2:2. Nisu dugo igrali na podlogama van sljake doduse.

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.
(Lodjika, 04. februar 2023 21:00)

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze

Goran

pre 1 godinu

To sto je Rafa osvojio 14 RG-a je njegov minus. Bolje je da je to malo bolje rasporedio. Gde moze da bude najbolji svih vremena sa samo 2 Vimbldona i bez ijednog zavrsnog mastersa.

Suspicious Minds

pre 1 godinu

Nole goat.Mozda me sećanje vara,ali kad su harali Lendl i Navratilova,ona jeste otišla u Ameriku a Lendl je završio kao Ceh.A pored njega Američka zastava.Sve jasno iz tabelice.

hehe

pre 1 godinu

Epsko plakanje pojedinaca ovde zbog cinjenice da je Srbin GOAT.

Narode, obrnite sliku. Umesto da vas njihovi smesni komentari nerviraju, shvatite da treba da uzivate u njima (poput mene), jer nema nista lepse nego kad zli ljudi pate i kmece.
Ja uzivam!

g

pre 1 godinu

Vece dostignuće je 10 AO(bilo bi 11 da je igrao 2022) nego 14 RG
Svi znaju da igraju na betonu, na šljaci ne baš, Ameri i Australijanci mrze sljaku

dzericak

pre 1 godinu

U Srbiji je GOAT trka bitna zato što je Đoković osvojio toliko Grand Slam turnira, tako da ovi pojedinačno više nisu bitni - već sada samo ukupan broj. Ko bi popamtio ove osvojene.

123

pre 1 godinu

Jeste 14 Garosa je nedostizno kao i 10 AO..I sta je neko hteo da kaze? Zapamtite, Rafa vise nece osvojiti ni jedan RG.Novak ce jos osvajati GS.Mnogo teniskih legendi je govorilo da ce Novak osvojiti barem jos 3,4 GS. Nigde nisam procitao da su to rekli i za Rafu. Eventualno sledeci RG ali ja kazem nece ni njega jer zdravstveno je gotov.

zum

pre 1 godinu

B92

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Kol'ko jako. Čovek sam sebi odgovara na komentare. Au brale, ali si ti zaglibio...

kritična masa

pre 1 godinu

Sve više ljudi od struke i autoriteta odaju priznanje Novaku. Takođe sve više se javljaju ljudi bez autoriteta da pljunu na nečija dela.
Izučavaće se Novak Đoković na uglednim teniskim akademijama.

BL-RS

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Buahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!

auh!!

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Nije lepo lažno se predstavljati...

Niko ne osporava da je Nadal "kralj šljake" i da je osvojio 14 RG.
Ali ako će se njemu samo to računati, da se pitamo koliko je osvojio AO?. Koliko je osvojio W? Koliko je osvojio završnih turnira? Da li ima bolji H2H?
Dok je Novak zaostajao u GS, to se brojalo. Sećamo se 17>9, 20>18. Kad je izjednačio, počele su da se gledaju neke druge stvari. Kad mu je Nadal izmakao u GS, opet je to bilo jedino bitno. Sad kad su opet izjednačeni, bitan je broj RG? Zašto ne AO? ili W? Zar nije W sinonim za tenis? Federer ima 8, Novak 7, koliko ima Nadal?
Nedelje na prvom mestu... dok je Federer bio najbolji u toj kategoriji, niko nije pominjao Štefi Graf. Sad je i to bitno.
Da li je Rafa, dok je bio No1, ikada imao više nego 2. i 3. zajedno, kao Novak 2016.? Da li je uopšte imao toliko poena? Da li je osvojio 7 mastersa u jednoj sezoni? 6 mastersa u jednoj sezoni?

veliki strucnjak

pre 1 godinu

brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

svaka ti je ko u njegosa

mnogi ne kapiraju koliko je Roland Garros jaci turnir od Australije. jedan Roland Garros vredi barem 3 Australije.
to je najjaci slem u godini , pa Wimbledon pa US open pa na cetvrtom mestu tek Australija.

ne mislim da je nole medical folirant ..ali sta moze znati prebacivac loptice koji 2 knjige u zivotu nije stigao da procita.
skroz je normalno za njega obzirom u sredini u kojoj je odrastao verovati u kornjacine vraceve

ludilo zgamo

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Koja tebi terapija treba kad sam sebi repliciras, kazi nam, prika?

Почињем да вас сажаљевам

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Каква је то глупост, о чему ви људи причате. Па Надал је најбољи играч на шљаци, нико то не спори. Али, ми овде причамо о највећем играчу у збиру, а не на једној подлози. Ако тако наставите бираћете најбољег у Синсинатију, па онда најбољег у Индијан Велсу итт. Разумем да сте потпуно на линији западних паћеника који не воле Новака, и који ће на крају доказивати да је Надал бољи играч јер се више знојио од Новака, а Федерер зато што је брже везивао пертле, али погледајте се у огледало и измерите величину своје заблуде.
Нсјкомплетнији и најбољи играч је онај који има највише ГС, сваки мастер освојио по два пута (нико није ни по једном), има позитиван скор и са Надалом и Федерером и највише недеља на првом месту. Ту се завршава дискусија.
Замислите да Звезда или Партизан освоје АБА лигу, уђу у Ф4 Евролиге али српску лигу освоји Мега. И онда неко каже Мега бољи тим од њих. Поредите неупоредиво

Ledeni

pre 1 godinu

RG je organizaciono bio( do postavljanja krova) najlošiji GS turnir. Da li neko zna koliko je titula osvojio Nadal a da su protivnici imali manje od 24h odmora između polufinalnog i finalnog meča.

Alba Graeca

pre 1 godinu

Kao malog te druga deca šikaniraju i osećao se kao prase Gile. Za svaku zabavu bio trećepozivac i mladost ti prošla u onanisannu i nesrećnim ljubavima jer ni najgorem krndelju nije padalo na pamet da makar izađe sa tobom. Kada se igrao fudbal bio srećan ako te stave na gol da te drugi napucavaju jer ako se igra na poljančetu budeš stativa. Uvek bio ničiji najbolji drug koji sam ide u bioskop i sam slaviš rođendan...

Jadan je takav život i za njega nema leka, nema para koje mogu da izleče komplekse i mržnju prema svakom ko je uspešan - tuga! :-(

@veliki stručnjak

veliki strucnjak

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.

Stojan

pre 1 godinu

Koji je sledeci turnir? Jel se priprema za njega Npvak? Hoce li Rafa da igra? Kad se Federer vraca? Zna li tko? Jel se Novak izjednačio sa Nadalom po broju osvojenih turnira? Da li ce igrati Alkaraz? Ko ima više osvojenih mastersa Novak ali Rafa? Bravo Novak. Idemo dalje. Lp.

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Sta sve necu procitati na ovom internetu. Jedan komentator kaze "Roland Garos je najveci turnir medju svim grand slamovima". Da covek zaista ne poveruje. Najveci turnir je Wimbledon, najstariji, najznacajniji, sa jasnim kodeksima i nezvanicno svetsko prvenstvo u tenisu.

питам за друга

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.
(veliki strucnjak, 4. februar 2023 18:04)

Колико се ја сећам, до прошле недеље један слем више беше важнији од h2h, броја недеља на првом месту, мастерса, завршних, свега, сад је одједном шест слемова разлике минимум који се рачуна xD

al, sta ja znam

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi

Harry

pre 1 godinu

"Podsetimo, Konors drži jedan od rekorda koje Đoković juri, a to je ukupan broj titula u karijeri – 109."

Boooze milosni, nikad kraja rekordima koje Djokovic "juri".

Novakov fan

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32



Pa ne broji se samo Rolan Garos. Broji sve sve, a u ovom trenutku, bukvalno prvi put od kad Nole i Rafa igraju tenis, Novak ima veći broj ukupnih titula 93>92 i takodje 38>36 mastersa i 22=22 GS, ali zato 374+>209 dakle cifre su na Novakovio strani. Što se Federera tiče, pa Rodjaci, vi ste nas duže od 10 godina ubedjivali da se samo slemovi broje a Rodja zaostaje za 2 (sa sada, uskoro će zaostajati više).

sky

pre 1 godinu

Nazalost sad odjednom su bitni samo GS i nista drugo lol.
Nadam se da ce i tu Nole da prevagne jer zasluzuje odavno i jos uvek zasluzuje kakve rezultate ostvaruje.

pamtimo

pre 1 godinu

Konors je bio jedan od retkih velikana tenisa koji je pre godinu dana branio Noleta i zahtevao da ga puste da igra AO.
Za razliku od npr. Navratilove.

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!

predrag

pre 1 godinu

Novak je svoje isterao. Ostao pri stavu, i plus dočekao da ga podržavaju mnogi kritičari, ili barem da odobravaju njegov stav i mišljenje.
Pritom dok se Federeru i Nadalu, gledaju neka imaginarna ubeđenja i merila u vezi uspeha, kao što su elegancija, borbenost I lepota pokreta, Novak Đoković gazi u 35-oj sve pred sobom, sa sve povredom pride!!!!! I nema nameru tu da stane.
Novak je ubedljivo najbolji teniser ikada, sportista uopšte. I što više osvaja I pravi razliku između njega i ostalih, to će veće plakanje biti kod ljubitelja elegancije i pokreta pomenutog dvojca RN RF.

predrag

pre 1 godinu

Novak je svoje isterao. Ostao pri stavu, i plus dočekao da ga podržavaju mnogi kritičari, ili barem da odobravaju njegov stav i mišljenje.
Pritom dok se Federeru i Nadalu, gledaju neka imaginarna ubeđenja i merila u vezi uspeha, kao što su elegancija, borbenost I lepota pokreta, Novak Đoković gazi u 35-oj sve pred sobom, sa sve povredom pride!!!!! I nema nameru tu da stane.
Novak je ubedljivo najbolji teniser ikada, sportista uopšte. I što više osvaja I pravi razliku između njega i ostalih, to će veće plakanje biti kod ljubitelja elegancije i pokreta pomenutog dvojca RN RF.

pamtimo

pre 1 godinu

Konors je bio jedan od retkih velikana tenisa koji je pre godinu dana branio Noleta i zahtevao da ga puste da igra AO.
Za razliku od npr. Navratilove.

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32



Pa ne broji se samo Rolan Garos. Broji sve sve, a u ovom trenutku, bukvalno prvi put od kad Nole i Rafa igraju tenis, Novak ima veći broj ukupnih titula 93>92 i takodje 38>36 mastersa i 22=22 GS, ali zato 374+>209 dakle cifre su na Novakovio strani. Što se Federera tiče, pa Rodjaci, vi ste nas duže od 10 godina ubedjivali da se samo slemovi broje a Rodja zaostaje za 2 (sa sada, uskoro će zaostajati više).

sky

pre 1 godinu

Nazalost sad odjednom su bitni samo GS i nista drugo lol.
Nadam se da ce i tu Nole da prevagne jer zasluzuje odavno i jos uvek zasluzuje kakve rezultate ostvaruje.

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Sta sve necu procitati na ovom internetu. Jedan komentator kaze "Roland Garos je najveci turnir medju svim grand slamovima". Da covek zaista ne poveruje. Najveci turnir je Wimbledon, najstariji, najznacajniji, sa jasnim kodeksima i nezvanicno svetsko prvenstvo u tenisu.

питам за друга

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.
(veliki strucnjak, 4. februar 2023 18:04)

Колико се ја сећам, до прошле недеље један слем више беше важнији од h2h, броја недеља на првом месту, мастерса, завршних, свега, сад је одједном шест слемова разлике минимум који се рачуна xD

zum

pre 1 godinu

B92

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Kol'ko jako. Čovek sam sebi odgovara na komentare. Au brale, ali si ti zaglibio...

BL-RS

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Buahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!

Почињем да вас сажаљевам

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Каква је то глупост, о чему ви људи причате. Па Надал је најбољи играч на шљаци, нико то не спори. Али, ми овде причамо о највећем играчу у збиру, а не на једној подлози. Ако тако наставите бираћете најбољег у Синсинатију, па онда најбољег у Индијан Велсу итт. Разумем да сте потпуно на линији западних паћеника који не воле Новака, и који ће на крају доказивати да је Надал бољи играч јер се више знојио од Новака, а Федерер зато што је брже везивао пертле, али погледајте се у огледало и измерите величину своје заблуде.
Нсјкомплетнији и најбољи играч је онај који има највише ГС, сваки мастер освојио по два пута (нико није ни по једном), има позитиван скор и са Надалом и Федерером и највише недеља на првом месту. Ту се завршава дискусија.
Замислите да Звезда или Партизан освоје АБА лигу, уђу у Ф4 Евролиге али српску лигу освоји Мега. И онда неко каже Мега бољи тим од њих. Поредите неупоредиво

ludilo zgamo

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Koja tebi terapija treba kad sam sebi repliciras, kazi nam, prika?

auh!!

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Nije lepo lažno se predstavljati...

Niko ne osporava da je Nadal "kralj šljake" i da je osvojio 14 RG.
Ali ako će se njemu samo to računati, da se pitamo koliko je osvojio AO?. Koliko je osvojio W? Koliko je osvojio završnih turnira? Da li ima bolji H2H?
Dok je Novak zaostajao u GS, to se brojalo. Sećamo se 17>9, 20>18. Kad je izjednačio, počele su da se gledaju neke druge stvari. Kad mu je Nadal izmakao u GS, opet je to bilo jedino bitno. Sad kad su opet izjednačeni, bitan je broj RG? Zašto ne AO? ili W? Zar nije W sinonim za tenis? Federer ima 8, Novak 7, koliko ima Nadal?
Nedelje na prvom mestu... dok je Federer bio najbolji u toj kategoriji, niko nije pominjao Štefi Graf. Sad je i to bitno.
Da li je Rafa, dok je bio No1, ikada imao više nego 2. i 3. zajedno, kao Novak 2016.? Da li je uopšte imao toliko poena? Da li je osvojio 7 mastersa u jednoj sezoni? 6 mastersa u jednoj sezoni?

Ledeni

pre 1 godinu

RG je organizaciono bio( do postavljanja krova) najlošiji GS turnir. Da li neko zna koliko je titula osvojio Nadal a da su protivnici imali manje od 24h odmora između polufinalnog i finalnog meča.

Harry

pre 1 godinu

"Podsetimo, Konors drži jedan od rekorda koje Đoković juri, a to je ukupan broj titula u karijeri – 109."

Boooze milosni, nikad kraja rekordima koje Djokovic "juri".

hehe

pre 1 godinu

Epsko plakanje pojedinaca ovde zbog cinjenice da je Srbin GOAT.

Narode, obrnite sliku. Umesto da vas njihovi smesni komentari nerviraju, shvatite da treba da uzivate u njima (poput mene), jer nema nista lepse nego kad zli ljudi pate i kmece.
Ja uzivam!

Goran

pre 1 godinu

To sto je Rafa osvojio 14 RG-a je njegov minus. Bolje je da je to malo bolje rasporedio. Gde moze da bude najbolji svih vremena sa samo 2 Vimbldona i bez ijednog zavrsnog mastersa.

123

pre 1 godinu

Jeste 14 Garosa je nedostizno kao i 10 AO..I sta je neko hteo da kaze? Zapamtite, Rafa vise nece osvojiti ni jedan RG.Novak ce jos osvajati GS.Mnogo teniskih legendi je govorilo da ce Novak osvojiti barem jos 3,4 GS. Nigde nisam procitao da su to rekli i za Rafu. Eventualno sledeci RG ali ja kazem nece ni njega jer zdravstveno je gotov.

kritična masa

pre 1 godinu

Sve više ljudi od struke i autoriteta odaju priznanje Novaku. Takođe sve više se javljaju ljudi bez autoriteta da pljunu na nečija dela.
Izučavaće se Novak Đoković na uglednim teniskim akademijama.

обс

pre 1 godinu

Прича о Ђоковићу је библијска. Кажу, ванземаљац а тешко им је да појме да је Србин. Некако им предслика о Србима (из 90' их) много смета. Сами су је, из нечасних намера, медијским алатом конструисали те деценије. Тако Ђоковић, достигнућима, постаје "дрзак" јер им иритира нервни систем и њихове предпредставе преводи у сопствени апсурд. Да није тенис и да је контактни спорт одавно би га повредили. Случај Монике Селеш упозорава како мржња може да се форматира. Ваљање Ђоковића по медијском блату им је преостало као утеха али нису свесни колико их боли, колективно, пораз који им је Ђоковић, доминацијом, нанео и колико су несрећни.

g

pre 1 godinu

Vece dostignuće je 10 AO(bilo bi 11 da je igrao 2022) nego 14 RG
Svi znaju da igraju na betonu, na šljaci ne baš, Ameri i Australijanci mrze sljaku

al, sta ja znam

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi

dd

pre 1 godinu

Statistika za baba sere:

[link]
(Nole GOAT

tacno tako nije sve u GS titulama gledaju se i druge stvari.ali mnogi gledaju GS kao najvazniju stavku.potpuno pogresno,pogledajte recimo listu Pit Sampras ima 14 GS a Konors i Lendl 8.ali su ispred samprasa.

u prevodu Nadal nema ni teoretske sanse da prestigne Djokovica.tu je sve jasno Novak je najbolji igrac koji se latio reketa u istoriji ove igre.kraj svake price,meni nije jasno da postoje ljudi koji kazu da trka nije zavrsena???

trka je zavrsena odavno,imate samo pacenike u svetu koji ne mogu da shvate prostu stvar.kao sto napisah Nadal ne moze da bude bolji ni na Soni konzoli.jednostavno ne moze da prestigne Noleta,a zavrsice karijeru pre nego Djokovic.

eto vam lista nije sve u GS primer sapras,konors,lendl !!! tesko je to nekima objasniti!!!moras da budes komletan bilo gde da igras!ako juris samo GS gubis na drugim mestima i to tako treba da bude.tako da je Novak zauvek zacementirao 1.mesto koje ce tesko ko oboriti,pozz

Stojan

pre 1 godinu

Koji je sledeci turnir? Jel se priprema za njega Npvak? Hoce li Rafa da igra? Kad se Federer vraca? Zna li tko? Jel se Novak izjednačio sa Nadalom po broju osvojenih turnira? Da li ce igrati Alkaraz? Ko ima više osvojenih mastersa Novak ali Rafa? Bravo Novak. Idemo dalje. Lp.

Suspicious Minds

pre 1 godinu

Nole goat.Mozda me sećanje vara,ali kad su harali Lendl i Navratilova,ona jeste otišla u Ameriku a Lendl je završio kao Ceh.A pored njega Američka zastava.Sve jasno iz tabelice.

matori

pre 1 godinu

@ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.

Alba Graeca

pre 1 godinu

Kao malog te druga deca šikaniraju i osećao se kao prase Gile. Za svaku zabavu bio trećepozivac i mladost ti prošla u onanisannu i nesrećnim ljubavima jer ni najgorem krndelju nije padalo na pamet da makar izađe sa tobom. Kada se igrao fudbal bio srećan ako te stave na gol da te drugi napucavaju jer ako se igra na poljančetu budeš stativa. Uvek bio ničiji najbolji drug koji sam ide u bioskop i sam slaviš rođendan...

Jadan je takav život i za njega nema leka, nema para koje mogu da izleče komplekse i mržnju prema svakom ko je uspešan - tuga! :-(

@veliki stručnjak

al, sta ja znam

pre 1 godinu

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.
(Lodjika, 04. februar 2023 21:00)

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze

dzericak

pre 1 godinu

U Srbiji je GOAT trka bitna zato što je Đoković osvojio toliko Grand Slam turnira, tako da ovi pojedinačno više nisu bitni - već sada samo ukupan broj. Ko bi popamtio ove osvojene.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces

XXX

pre 1 godinu

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.
(matori, 04. februar 2023 23:34)

To su sve izgovori, da je suprotno niko od nas ne bi nikad priznao da Novak nije bolji. Realna slika po GS titulama trenutno je Novak AO i Vimbldon, Rafa RG i USO. Jedino gde postoji mogucnost da dodje do promene je USO, ali Novak bas nema srece sa tim turnirom. One jedne godine smo ga svi videli sa titulom, a on izgubi od Nisikorija. Pa na sve sto si nabrojao diskvalifikacija, vakcina… Ne postoji malerozniji turnir za njega.

Lodjika

pre 1 godinu

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 21:59)

1. Napisao si da je upitno da je Nadal bolji od Novaka na sljaci.
2. Moj post je potpuno afirmativan prema Novaku ako vec nemas neku moc zapazanja. I nemam veze sa likom koji je pisao originalan post na koji si odgovorio.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 23:10)

Bolje bi ti bilo da sada malo cutis nakon sto si napisao da Novak ima vise US Opena od Nadala i da je cak i pitanje da li je Nadal bolji na sljaci?!

Lodjika

pre 1 godinu

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 18:24)

Imas par grescica u komentaru.

1. Novak je jedino na AO najbolji, na RG je Nadal, na USO i Vimbldonu Federer. Za sada. To je cista statistika. Ne sumnjam da ce se Novak barem izjednaciti Federerom.

2. Nadal je Novaka dosta puta dobijao na drugim podlogama. Na USO cak i vodi iako je beton, vodi i u finalima USO. Na travi su izjednaceni, 2:2. Nisu dugo igrali na podlogama van sljake doduse.

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.

Pa i ne znas

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!

veliki strucnjak

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.

Novakov fan

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.

veliki strucnjak

pre 1 godinu

brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

svaka ti je ko u njegosa

mnogi ne kapiraju koliko je Roland Garros jaci turnir od Australije. jedan Roland Garros vredi barem 3 Australije.
to je najjaci slem u godini , pa Wimbledon pa US open pa na cetvrtom mestu tek Australija.

ne mislim da je nole medical folirant ..ali sta moze znati prebacivac loptice koji 2 knjige u zivotu nije stigao da procita.
skroz je normalno za njega obzirom u sredini u kojoj je odrastao verovati u kornjacine vraceve

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!

Novakov fan

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.

veliki strucnjak

pre 1 godinu

brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

svaka ti je ko u njegosa

mnogi ne kapiraju koliko je Roland Garros jaci turnir od Australije. jedan Roland Garros vredi barem 3 Australije.
to je najjaci slem u godini , pa Wimbledon pa US open pa na cetvrtom mestu tek Australija.

ne mislim da je nole medical folirant ..ali sta moze znati prebacivac loptice koji 2 knjige u zivotu nije stigao da procita.
skroz je normalno za njega obzirom u sredini u kojoj je odrastao verovati u kornjacine vraceve

veliki strucnjak

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.

Lodjika

pre 1 godinu

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 18:24)

Imas par grescica u komentaru.

1. Novak je jedino na AO najbolji, na RG je Nadal, na USO i Vimbldonu Federer. Za sada. To je cista statistika. Ne sumnjam da ce se Novak barem izjednaciti Federerom.

2. Nadal je Novaka dosta puta dobijao na drugim podlogama. Na USO cak i vodi iako je beton, vodi i u finalima USO. Na travi su izjednaceni, 2:2. Nisu dugo igrali na podlogama van sljake doduse.

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.

Pa i ne znas

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

3. Sta je tbra upitno?? Nadal je najbolji sljakas svih vremena bez ikakvog znaka pitanja. Iako to brojke ne kazuju, jer Guga Kurten ili Bruhera imaju npr. vise RG, Novak je verovatno drugi-treci svih vremena na toj podlozi. Tu, uz Borga.
(Lodjika, 04. februar 2023 21:00)

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze

predrag

pre 1 godinu

Novak je svoje isterao. Ostao pri stavu, i plus dočekao da ga podržavaju mnogi kritičari, ili barem da odobravaju njegov stav i mišljenje.
Pritom dok se Federeru i Nadalu, gledaju neka imaginarna ubeđenja i merila u vezi uspeha, kao što su elegancija, borbenost I lepota pokreta, Novak Đoković gazi u 35-oj sve pred sobom, sa sve povredom pride!!!!! I nema nameru tu da stane.
Novak je ubedljivo najbolji teniser ikada, sportista uopšte. I što više osvaja I pravi razliku između njega i ostalih, to će veće plakanje biti kod ljubitelja elegancije i pokreta pomenutog dvojca RN RF.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega
(al, sta ja znam, 04. februar 2023 21:59)

ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces

Alba Graeca

pre 1 godinu

Kao malog te druga deca šikaniraju i osećao se kao prase Gile. Za svaku zabavu bio trećepozivac i mladost ti prošla u onanisannu i nesrećnim ljubavima jer ni najgorem krndelju nije padalo na pamet da makar izađe sa tobom. Kada se igrao fudbal bio srećan ako te stave na gol da te drugi napucavaju jer ako se igra na poljančetu budeš stativa. Uvek bio ničiji najbolji drug koji sam ide u bioskop i sam slaviš rođendan...

Jadan je takav život i za njega nema leka, nema para koje mogu da izleče komplekse i mržnju prema svakom ko je uspešan - tuga! :-(

@veliki stručnjak

g

pre 1 godinu

Vece dostignuće je 10 AO(bilo bi 11 da je igrao 2022) nego 14 RG
Svi znaju da igraju na betonu, na šljaci ne baš, Ameri i Australijanci mrze sljaku

pamtimo

pre 1 godinu

Konors je bio jedan od retkih velikana tenisa koji je pre godinu dana branio Noleta i zahtevao da ga puste da igra AO.
Za razliku od npr. Navratilove.

Stojan

pre 1 godinu

Koji je sledeci turnir? Jel se priprema za njega Npvak? Hoce li Rafa da igra? Kad se Federer vraca? Zna li tko? Jel se Novak izjednačio sa Nadalom po broju osvojenih turnira? Da li ce igrati Alkaraz? Ko ima više osvojenih mastersa Novak ali Rafa? Bravo Novak. Idemo dalje. Lp.

Goran

pre 1 godinu

To sto je Rafa osvojio 14 RG-a je njegov minus. Bolje je da je to malo bolje rasporedio. Gde moze da bude najbolji svih vremena sa samo 2 Vimbldona i bez ijednog zavrsnog mastersa.

123

pre 1 godinu

Jeste 14 Garosa je nedostizno kao i 10 AO..I sta je neko hteo da kaze? Zapamtite, Rafa vise nece osvojiti ni jedan RG.Novak ce jos osvajati GS.Mnogo teniskih legendi je govorilo da ce Novak osvojiti barem jos 3,4 GS. Nigde nisam procitao da su to rekli i za Rafu. Eventualno sledeci RG ali ja kazem nece ni njega jer zdravstveno je gotov.

обс

pre 1 godinu

Прича о Ђоковићу је библијска. Кажу, ванземаљац а тешко им је да појме да је Србин. Некако им предслика о Србима (из 90' их) много смета. Сами су је, из нечасних намера, медијским алатом конструисали те деценије. Тако Ђоковић, достигнућима, постаје "дрзак" јер им иритира нервни систем и њихове предпредставе преводи у сопствени апсурд. Да није тенис и да је контактни спорт одавно би га повредили. Случај Монике Селеш упозорава како мржња може да се форматира. Ваљање Ђоковића по медијском блату им је преостало као утеха али нису свесни колико их боли, колективно, пораз који им је Ђоковић, доминацијом, нанео и колико су несрећни.

matori

pre 1 godinu

@ajd pogledaj jos jednom ko ima vise US Open titula.
(Pa i ne znas, 04. februar 2023 22:52)

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.

Почињем да вас сажаљевам

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Каква је то глупост, о чему ви људи причате. Па Надал је најбољи играч на шљаци, нико то не спори. Али, ми овде причамо о највећем играчу у збиру, а не на једној подлози. Ако тако наставите бираћете најбољег у Синсинатију, па онда најбољег у Индијан Велсу итт. Разумем да сте потпуно на линији западних паћеника који не воле Новака, и који ће на крају доказивати да је Надал бољи играч јер се више знојио од Новака, а Федерер зато што је брже везивао пертле, али погледајте се у огледало и измерите величину своје заблуде.
Нсјкомплетнији и најбољи играч је онај који има највише ГС, сваки мастер освојио по два пута (нико није ни по једном), има позитиван скор и са Надалом и Федерером и највише недеља на првом месту. Ту се завршава дискусија.
Замислите да Звезда или Партизан освоје АБА лигу, уђу у Ф4 Евролиге али српску лигу освоји Мега. И онда неко каже Мега бољи тим од њих. Поредите неупоредиво

dzericak

pre 1 godinu

U Srbiji je GOAT trka bitna zato što je Đoković osvojio toliko Grand Slam turnira, tako da ovi pojedinačno više nisu bitni - već sada samo ukupan broj. Ko bi popamtio ove osvojene.

hehe

pre 1 godinu

Epsko plakanje pojedinaca ovde zbog cinjenice da je Srbin GOAT.

Narode, obrnite sliku. Umesto da vas njihovi smesni komentari nerviraju, shvatite da treba da uzivate u njima (poput mene), jer nema nista lepse nego kad zli ljudi pate i kmece.
Ja uzivam!

Lodjika

pre 1 godinu

opet babe i zabe
i stalno tako
ko osporava da je nadal najbolji sljakas, ali ovde nije pitanje ko je najbolji sljakas nego ko je najbolji, a to je novak
sljaka je 1/4 svega, ostale 3/4 je novak bolji od njega, u ovom slucaju spominjes federera koji je totalno nebitan jer nije u konkurenciji, odavno su ga ova dvojca prevazisli, njegova statistika je nebitna, i rodik ima vise pobeda u odnosu na novaka, i kirjos pa kakve to ima veze
kao sto ja brate napisem da je rafa zakon na sljaci, i ti lepo napisi da je novak zakon u tenisu, ali.........tesko, znam da je tesko, bice jos teze
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 21:59)

1. Napisao si da je upitno da je Nadal bolji od Novaka na sljaci.
2. Moj post je potpuno afirmativan prema Novaku ako vec nemas neku moc zapazanja. I nemam veze sa likom koji je pisao originalan post na koji si odgovorio.

ludilo zgamo

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Koja tebi terapija treba kad sam sebi repliciras, kazi nam, prika?

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Sta sve necu procitati na ovom internetu. Jedan komentator kaze "Roland Garos je najveci turnir medju svim grand slamovima". Da covek zaista ne poveruje. Najveci turnir je Wimbledon, najstariji, najznacajniji, sa jasnim kodeksima i nezvanicno svetsko prvenstvo u tenisu.

BL-RS

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Buahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!

Ledeni

pre 1 godinu

RG je organizaciono bio( do postavljanja krova) najlošiji GS turnir. Da li neko zna koliko je titula osvojio Nadal a da su protivnici imali manje od 24h odmora između polufinalnog i finalnog meča.

zum

pre 1 godinu

B92

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

Kol'ko jako. Čovek sam sebi odgovara na komentare. Au brale, ali si ti zaglibio...

kritična masa

pre 1 godinu

Sve više ljudi od struke i autoriteta odaju priznanje Novaku. Takođe sve više se javljaju ljudi bez autoriteta da pljunu na nečija dela.
Izučavaće se Novak Đoković na uglednim teniskim akademijama.

dd

pre 1 godinu

Statistika za baba sere:

[link]
(Nole GOAT

tacno tako nije sve u GS titulama gledaju se i druge stvari.ali mnogi gledaju GS kao najvazniju stavku.potpuno pogresno,pogledajte recimo listu Pit Sampras ima 14 GS a Konors i Lendl 8.ali su ispred samprasa.

u prevodu Nadal nema ni teoretske sanse da prestigne Djokovica.tu je sve jasno Novak je najbolji igrac koji se latio reketa u istoriji ove igre.kraj svake price,meni nije jasno da postoje ljudi koji kazu da trka nije zavrsena???

trka je zavrsena odavno,imate samo pacenike u svetu koji ne mogu da shvate prostu stvar.kao sto napisah Nadal ne moze da bude bolji ni na Soni konzoli.jednostavno ne moze da prestigne Noleta,a zavrsice karijeru pre nego Djokovic.

eto vam lista nije sve u GS primer sapras,konors,lendl !!! tesko je to nekima objasniti!!!moras da budes komletan bilo gde da igras!ako juris samo GS gubis na drugim mestima i to tako treba da bude.tako da je Novak zauvek zacementirao 1.mesto koje ce tesko ko oboriti,pozz

sky

pre 1 godinu

Nazalost sad odjednom su bitni samo GS i nista drugo lol.
Nadam se da ce i tu Nole da prevagne jer zasluzuje odavno i jos uvek zasluzuje kakve rezultate ostvaruje.

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32



Pa ne broji se samo Rolan Garos. Broji sve sve, a u ovom trenutku, bukvalno prvi put od kad Nole i Rafa igraju tenis, Novak ima veći broj ukupnih titula 93>92 i takodje 38>36 mastersa i 22=22 GS, ali zato 374+>209 dakle cifre su na Novakovio strani. Što se Federera tiče, pa Rodjaci, vi ste nas duže od 10 godina ubedjivali da se samo slemovi broje a Rodja zaostaje za 2 (sa sada, uskoro će zaostajati više).

al, sta ja znam

pre 1 godinu

Brutalan je Rafin rekord od 14 RG a bice jos i brutalniji(20)do kraja karijere Rafe GOATA!
Nolo moze samo da mu zavidi i da se ne oglasava vise jer je medical folirant parekselans!
(S. Galanski & P. Larkinson, 04. februar 2023 17:00)

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 04. februar 2023 17:32)

ti da si novakov navijac ne bi lupao ovakve gluposti, ko osporava nadalove RG, ovde je prica o najvecem ikada, a to ti upravo pokusavas sa nadalovih 14 RG da ponistis novakovu dominaciju u svemu ostalom sto nije RG, tri cetvrtine je sve ostalo gde je bolji novak, jedna cetvrtina je RG gde je bolji rafa, a sad da ti kazem da je i to upitno jer jedini koji ga je pobedio na RG je novak i niko drugi, dok ovaj njega nikako neuspeva da dobije na drugoj podlozi

auh!!

pre 1 godinu

Veliki sam Novakov navijac, al ovaj covek je u pravu - moramo biti realni. Jednom kad shvatimo da nije sve nase uvek najbolje moci cemo da krenemo dalje. 14 Roland Garosa je najveci broj Roland Garosa koje IKO ima i to ne mozemo poreci koliko se god trudili.
(Novakov fan, 4. februar 2023 17:32)

Nije lepo lažno se predstavljati...

Niko ne osporava da je Nadal "kralj šljake" i da je osvojio 14 RG.
Ali ako će se njemu samo to računati, da se pitamo koliko je osvojio AO?. Koliko je osvojio W? Koliko je osvojio završnih turnira? Da li ima bolji H2H?
Dok je Novak zaostajao u GS, to se brojalo. Sećamo se 17>9, 20>18. Kad je izjednačio, počele su da se gledaju neke druge stvari. Kad mu je Nadal izmakao u GS, opet je to bilo jedino bitno. Sad kad su opet izjednačeni, bitan je broj RG? Zašto ne AO? ili W? Zar nije W sinonim za tenis? Federer ima 8, Novak 7, koliko ima Nadal?
Nedelje na prvom mestu... dok je Federer bio najbolji u toj kategoriji, niko nije pominjao Štefi Graf. Sad je i to bitno.
Da li je Rafa, dok je bio No1, ikada imao više nego 2. i 3. zajedno, kao Novak 2016.? Da li je uopšte imao toliko poena? Da li je osvojio 7 mastersa u jednoj sezoni? 6 mastersa u jednoj sezoni?

питам за друга

pre 1 godinu

treba biti objektivan. nije sve u statistici

federer je ispred sebe imao 14 Samprasovih slemova i stigao do 20.
djokovic je ispred sebe imao do skoro 22 i tek kada bude imao 28 moze biti smatran za najveceg ikada pod uslovom da rafa ne uzme jos.
(veliki strucnjak, 4. februar 2023 18:04)

Колико се ја сећам, до прошле недеље један слем више беше важнији од h2h, броја недеља на првом месту, мастерса, завршних, свега, сад је одједном шест слемова разлике минимум који се рачуна xD

Suspicious Minds

pre 1 godinu

Nole goat.Mozda me sećanje vara,ali kad su harali Lendl i Navratilova,ona jeste otišla u Ameriku a Lendl je završio kao Ceh.A pored njega Američka zastava.Sve jasno iz tabelice.

XXX

pre 1 godinu

istina, Rafa ima jedan više.
ali to je splet okolnosti i crna mrlja u Novakovoj karijeri. 9 finala i 3 polufinala. definitivno, Novak je skupio više poena i pobeda na USO od Rafe, a znamo da je i on bio povređen 2016. i 2019. nekoliko puta iscrpljen od polufinala ( 2010. 2021.) mlad ( 2007.)...
sam broj titula na betonu i odnos pobeda sa Rafom na toj podlozi govore sve, a zna se da Rafa izbegava Novaka na betonu ( uopšte van šljake) u poslednjih nekoliko godina, sa obzirom da ga van šljake poslednji put pobedio 2013. u finalu USO.
(matori, 04. februar 2023 23:34)

To su sve izgovori, da je suprotno niko od nas ne bi nikad priznao da Novak nije bolji. Realna slika po GS titulama trenutno je Novak AO i Vimbldon, Rafa RG i USO. Jedino gde postoji mogucnost da dodje do promene je USO, ali Novak bas nema srece sa tim turnirom. One jedne godine smo ga svi videli sa titulom, a on izgubi od Nisikorija. Pa na sve sto si nabrojao diskvalifikacija, vakcina… Ne postoji malerozniji turnir za njega.

Harry

pre 1 godinu

"Podsetimo, Konors drži jedan od rekorda koje Đoković juri, a to je ukupan broj titula u karijeri – 109."

Boooze milosni, nikad kraja rekordima koje Djokovic "juri".

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

i dalje tesko da priznas, polako, nigde se nezurimo, racuni se svode na kraju, priznaces
(al, sta ja znam, 4. februar 2023 23:10)

Bolje bi ti bilo da sada malo cutis nakon sto si napisao da Novak ima vise US Opena od Nadala i da je cak i pitanje da li je Nadal bolji na sljaci?!