Ponedeljak, 10.01.2022.

08:38

Vlasti opet hapse Đokovića – čeka ga deportacija

Srpski teniser Novak Đoković biće priveden i deportovan.

Izvor: B92

Vlasti opet hapse Ðokoviæa – èeka ga deportacija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

151 Komentari

Sortiraj po:

Nele

pre 2 godine

"..Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!
@Bogdo"
Citaj sitnim slovima. Nije vakcina uslov nego vakcina ILI medicinsko opravdanje. Kao jedan od razloga za medicinsko opravdanje je pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci.
U Srbiji nigde ne stoji da neko mora da objavi da je zarazen virusom. Naprotiv, u zakonu jasno stoji da niko nema prava da ti trazi podatke iz tvog medicinskog kartona i da nemas obavezu da bilo kome, bilo sta pokazujes. Sto se tice karantina, kao medicinsko izuzece za ulaz u AU stoji pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci. Nigde ne pise da moras da budes u karantinu za to vreme.
Doduse, pise da ne mozes da udjes u AU ako je proslo manje od 14dana od tvog poslednjeg pozitivnog PCR testa. Ali to je vec pitanje za vlasti i Nadala.
Realno, mogli bi da ga jure za put u Spaniju jer eventualno obrazlozenje da je u AU putovao preko Spanije bi bilo nategnuto. Ali mislim da ni oni ne mogu bas previse da talasaju zbog ocitog krsenja zakona od strane Nadala

e

pre 2 godine

da smo mi zabranjivali ulazak nevakcinisanim i zarazenim osobama imali bi mngo manej mrtvih. Ali psoto nasu vlast nije briga ljudsk izivot nego vlast zato su tak oradili. setim ose pocetka pandemiej kada predsnik donosi odluku da psuti skoro pola miliona zarazenih da idj uu srbiju iak osu ga nemacke vlasti upozorile, On je posle priznao gresku a to sto je umrlo 10.000 ljudi nema veze. Seca mse jednom je receno za strance karantin a za komsije iz bsne i crne gore mogu da ualze bez . e pa sad se vidi ko kod nas donosi odluke i ko je iznad zakona. Ako je zakon da moras da budes vakcinisam onda moras. mada kod nas nema zakoan za neke. ministar vozi pijan zgazi dete na pesackom i predsni kga stiti, pogledajte sta rade deca politicara i bogatasa, pa cak i oficira i policajaca. mene komunalac udari pesnicom u stomak naocigled punog busa jer sam pogresno vlaidirao kartu a oni ubijaju i ne odgovaraju. kad bi bili uredjeni bar malo kao ta australija ali dok god su na vlasti komunajre i njihovi izrodi toga nece biti.

Bogdo

pre 2 godine

Australijske vlasti su navele da je Đoković dobio jedan slučaj na sudu, ali da to ne znači da je njegova viza validna i da će zbog toga što nije vakcinisan biti deportovan jer nema osnova da ostane u Australiji.
Sve fino pise i ne znam sta je dilema i cemu cirkus.
Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!

Kara Đorđe

pre 2 godine

Đoković ima diplomatski pasoš i ovo je diplomatski incident.
Odmah deportovati sve Australijance iz ambasade. Kao i njihove građane. U Srbiji smeju da ostanu jedino kenguri u zoološkom vrtu. Povući naše iz ambasade u Australiji. Treba blokirati puteve do ispunjenja zahteva.

Hvala

pre 2 godine

@Darko

Volim argumentovano komentare...
Previše je ovde komentara koji opravdavaju poteze australijske vlade bez korišćenja argumenata, pa čak i osnovne logike.
Naravno da postoji to diskreciono pravo u svakoj državi, hvala Vam što ste dali više konkretnih informacija o Australiji.
Međutim, ono što sam više puta govorio prethodnih dana to diskreciono pravo se skoro nikada ne koristi. Proputovao sam čitav svet, putovao i po 40 nedelja godišnje, i imao par "bliskih susreta" sa imigracionom službom u nekim blago egzotičnim zemljama. Sve je to bilo korektno, nešto su posumnjali, uzeli moj holandski pasoš, razgovarali, proveravali okolo, pustili me. Dakle, te službe (a i imigraciono ministarstvo sa kojim b se konsultuju tokom procesa) se mahom ponašaju racionalno, tj ne vraćaju ljude bez razloga.
U slučaju Australije postojao je proces izuzeća. Za njega je znala australijske federalna vlada, to je sada jasno. Po tom procesu izuzeća već su ušli drugi teniseri. Direktno sam slušao premijera Skota veče kada je Đoković priveden, rekao je da su & Đokovića više kontrolisati jer je poznat.
Po mom mišljenju tog trenutka je priznao da nije reč o pravu nego o politici.
I sami ste rekli da se bliže izbori. Već se javljaju opozicioni političari koji kažu da se Novak ne sve deporovati, te da se diskreciono pravo ne sme koristiti u političke svrhe, da je ono namenjeno za zaustavlja je kriminalaca. A to je ono što sam i ja tvrdio sve vreme, tako je u normalnim zemljama.

Tužno, jadno čemerno...

pre 2 godine

E ovo je više NEGO STRAŠNO!!!
Ako ga proteraju treba SVI naši teniseri u znak solidarnosti da se vrate iz Australije i tako nažalost kako igraju neće daleko dogurati.
Da je SREĆE da se solidarišu sa njim jos NEKO npr Zvewrev, Medvedev, Rubljov ali oni će ovo iskopristiti kao priliku da osvoje turnir.
Volela bih da osvoji bilo ko sem Nadala, koga VEČNO forsiraju.
Pozdrav za sve dobre ljude.

vsn

pre 2 godine

Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.
(biz,

Apsolutno nije tacno. Mozes uci nevakcinisan uz medicinsko izuzece. Sudija nije samo vecao da li je Djokovic u pravu nego i da li je njegova viza validna i presudio je da jeste i odobrio mu je boravak u zemlji. Da je on imao pogresne informacije o ulasku u zemlju i da je sudija samo utvrdio da ga je neko krivo informisao, ne bi mu odobrio boravak jer i dalje ne bi ispunjavao uslove za ulazak. Sud je taj koji tumaci zakon, ne izvrsna vlast.

Darko

pre 2 godine

Malo sam slučajno master prava, a između ostalog sam izučavao i australijsko imigraciono pravo.
Ono je jedno od najuređenijih na svetu. U Australiju je uvek bilo teško ući. Setite se Mućki i epizode kada je Rodniju odbijena viza zbog jednog džointa 1979.
Ljudi kod nas ne znaju njihovo imigraciono pravo pa su mislili da je sud zadnja instanca. I jeste bio u slučaju situacije na aerodromu pre 4 dana. Sud je ocenjivao postupak radnika na granici. Ne samo postupanje vlade.
Jedini ko ima pravo da da ili ne da vizu Đokoviću je ministar za imigraciju.
Postoje jasno pobrojani razlozi lada se ne daje(67 razloga). Koliko čitam Vlada pominje dva razloga:Suprotnost politici Vlade u borbi protiv zarazne bolesti i Opasnost za javno zdravlje.
Tako da, to je to. Koliko znam Vlada ovo sve najavljuje već nedeljama.
Đoković je već u oktobru znao da će se ovo dešavati ako se ne vakciniše. Mogao je da bira. Da ne dođe ili da se vakciniše.
I naravno da je i ovo politika. Pa svuda je to tako posebno 5 meseci pred AUS izbora. Ova Vlada već 20 meseci sprovodi vrlo oštre mere. Imaju i dobre rezultate. Među najboljim državama su po malom broju umrlih od kovod.
Tesko je bilo očekivati da će pustiti dekalaisanog antivaksera u državu.
Pisao sam o tome još u oktobru.

prcko

pre 2 godine

za vakcinu sam jer se samo vakcinacijom moze stvoriti vecinski imunitet i virus ce na kraju nestati sam od sebe ali ovaj teatar oko djokovica je smesan, pa covek je preboleo koronu i imun je najmanje 6 meseci. kao drugo vakcina se ne preporucuje 6 meseci nakon utrdjivanja da je osoba prebolela koronu. ja tu vidim sasvim jasno medicinsko izuzece od vakcinacije. sud je takodje doneo odluku da je djokovis ok ali neka ministarka tamo luduje i ponistava sudske odluke. kada si vakcinisan, ne znaci da ne siris virus i ne zarazujes druge ljude. vakcina je licna zastitta a ne zastita drugih oko tebe. nema razloga da djokovica drze da ne igra.

Infoblue

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

nele

pre 2 godine

@прле
Pominjani PCR test je uzet 16.12 oko 13:30. Nema sanse da je dobio rezultate pre 17.12, realno posle 12h. Pitanje je i kako su mu rezultati stigli, ako su npr mailom, vrv ne bi ni video pre veceri. Ne verujem da nesto sedi i cita sve mailove cim mu stignu..

Rounder

pre 2 godine

Sud Australije >>> Sud Srbije
Drzava Srbija >>>>Drzava Australija.

Eto jos samo da nam sudovi budu kao kod njih i da sude kako zakon kaze, svima bez obzira ko bili, i verujem da bi polako imigracioni tocak okrenuo.

aca

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"

Ljuba

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Prijatelju Novak je zdrava osoba, a koliko znam zdrava osoba ne moze da nasteti nikome. Drugo postoje testovi koje Novak moze da radi na 2 min. Trece Nadal je vakcinisan i opet je dobio koronu i sta sada? Teorija zavere da mrze Srbe je na delu i ti to gledas ali ti ne dopire do mozga jer jednostavno ne podnosis Đokovića

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Zoran Burovic

pre 2 godine

Neosporno je GOAT.
Ali sve ostalo je glupo. A sta ocekivati od coveka koji je jedva zavrsio osnovnu vandredno. a misli da se razume u medicinu i farmaciju. Pa zna da li su vakcine dobre ili ne. Primenjuje svakojake gluposti i misli da je napametniji. A kada angazuje radnike i firme na placa, Porez inace placa u Monaku a usta mu puna Srbije. Naravno kada nesto treba da mu se da, tereni na Kalemgdanu, lokali placevi itd. Hteo je da se zeza, svi se vakcinusu, odgovara celoj NBA ligi ostalima. Pa Novace ner moze bas sve iz inata da se radi. Tako igras i to moze ali tesko ide kada zelis tako da zivis... Samo se brukas

vsn

pre 2 godine

Konacno. Ovaj ishod smo svi ocekovali. No-vaxx je pokusao da na silu udje. E pa nije to to Srbija. Zakon sine.
(Srbin,

Presuda suda potvrdjuje da nije hteo na silu da udje i da je ispunio sve uslove koje su vlasti od njega trazile. Upravo je uloga suda da tumaci zakon a ne tvoja sine. Ovo ostalo je cista politika i nista vise.

Mrki

pre 2 godine

Niko da objasni tacno sta se desava. Samo nagadjate i dizete tenziju. Evo sta je bilo. Koliko se razumem u upravno pravo on je dobio spor na prvostpenom sudu. Njihova vlada je izgubila, ali ima pravo da ulozil zalbu na presudu drugostepenom (apelacionom) sudu, koji donosi pravosnaznu presudu i tek to ce biti kraj. Medjutim, do donosenja presude on verovatno mora i dalje da sedi u ekstradicionom pritvoru.

Ma kako ne

pre 2 godine

Zaradio je i to mu je jedino bitno.Posle će da laprda nešto o duhovnosti.

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.

hm?

pre 2 godine

Jel’ nasa Vlada dosla na posao jutros!? Jel’ ministar Selakovic ne misli da bi trebao da pozove ambasadora Australije na razgovor!? Od svih skandala, skandalozno je to kako se nasa Vlada ponasa ili bolje receno ne ponasa!!

прле

pre 2 godine

Drakče@ све трче! Ми Срби волимо Новака било како било! Али ако се испостави да је прича тачна да је 16 децембра добио сазнање да је позитиван на корону а дан после делио награде у ТСС, обрао је бостан на западу!

RockOrRoll

pre 2 godine

Bilo je za očekivati. Ako njega puste, mogu se pozdraviti sa svojim zakonima. Jasno je da je potvrda o infekciji falsifikat. Sada treba ispitati ko mu je izdao potvrdu i žestoko ga kazniti, pošto je to u današnje vreme kao falsifikovanje pasoša.

Dragče

pre 2 godine

Ako Novaka posle svega ipak deportuju nazad u Srbiju onda bi svi teneiseri trebali da otkazu ucesce na AO u znak podrske.
To bi tek onda bila pobeda sporta nad politikom.

Građanin

pre 2 godine

Nole je nekoliko puta bio pozitivan tj. IMAO virus.
To je ISTO kao da je nekoliko puta vakcinisan. Ne vidim razliku osim što je njegov organizam imao dodira sa STVARNIM virusom a ne matematičkim modelom, mrtvim virusom i sl.
Verovatno su SVE osobe koje su okružene sa mnoštvom ljudi potencijalno imale dodir sa virusom, jedanput ili više puta. Zašto oni MORAJU da se još i vakcinišu kada su već to REALNO prošli.
Medicinari o tome ćute. Da li ne znaju materiju ili štite neke druge interese... ili se plaše da to iznesu?

Vlada Ilic

pre 2 godine

Cuj politikolog i ona zna hoce li ili nece da uhapse Novaka,ona opste nije bitna za ovaj slucaj i po cemu su njene informacije validne.

biz

pre 2 godine

Pa naravno da ce ga deportovati. To sam i juce pisao, ni ne znam je li mi objavljen komentar. Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.

Mile kum

pre 2 godine

Novakove kolege teniseri .
ATP.
izvolite bojkotovati AO ako im odluka suda nije dovoljna .
Pokazite da ste neka organizacija.
Mozda vas ceka da vas sutra na terenu neko hapsi u australiji jer se nekom ministru tako prohtelo.
BOJKOT AO OD SVIH UCESNIKA .

Marina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?
(Darina, 10. januar 2022 09:01)

Ova se dilema oduvek lako rešavala. Koju bi od dve zemlje izabrao za život? Haiti ima žmpgp lepu klimu ali i stopu kriminala daleko veću nego Srbija 90-ih. Između njih i Švajcarske gde i kad je toplo vreme sunce se samo nazire kroz oblake a zime su vrlo hladne. I Švajcarska ima vrlo, vrlo stroge zakone a u Haitiju može sve i svaki zakon može a i ne mora da važi, zavisi ko ga prekrši. Pa koju bi zemlju izabrao? Ili možda između Haitija i Monaka?

mio mare

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere
(Infoblue, 10. januar 2022 09:11)

Nazalost tvoja moc rasudjivanja je suzena. Bas zbog ovoga Novak se upisao u red velikana koji prevazilaze granice sporta. Njegovi prijatelji na tom postolju slave su Jessie Owens I Muhammad Ali. Nazalost iz tvog komentara mogu zakljuciti ako se nesto ne reklamra u farmi I parovima onda I nije vazno. Ovo je trenutak za istoriju. Ovo je Kafka, Ovo je jazavac ovo je Sizifovska borba. Ovo je ogoljeni Orvel. Ovo je mass formation psychosis. Ovo je borba malog coveka protiv fasizma. Novak je vecers/jutros postao planetarni heroj. Nazalost tvoj intelekt ti nije dozvolio da prisustvujes tom dogadjaju. Bilo je velicanstveno.

Dark

pre 2 godine

Volio bih da ga deportuju i oslobode stresa i njega i nas. Mislim da nema smisla igrati u ovako bijednoj državi i davati im na značaju,ne samo sada nego nikada više. Oni, jednostavno, ne zaslužuju ovakve ljude.

Vladimir

pre 2 godine

Djokovic je ogolio tu njihovu kvazi demokratiju. Djokovic je licnost od svetskog istorijskog znacaju i svakako najveci sportista svih vremena.

X factor

pre 2 godine

Mozda jesmo siromasni, u zaostatku u mnogim stvarima od zapadnog sveta, ali mi imamo ono nesto sto oni nikad imati nece a to je dusa i slobodarski razum, sposobnost i kada je tesko, nasu lepotu i ljudskost a to ih boli! A Novak, ovim je postao i ostao nesto najcistije i bozansko i zato mu hvala. Boze hvala sto sam Srbin!

Australijanka

pre 2 godine

Niko ne spominje da su u Australiji političari, sudije, vjerski poglavari i ostale glavešine izuzeti od mandata za vakcinisanje. Oni koji odlučuju i naredjuju drugima, to ne moraju da urade! Kako oni putuju nevakcinisani? Hipokriti!!! Ni jedan od njih nije ostao bez posla zbog odbijanja da se ušpricaju otrovom.

Marko Okram

pre 2 godine

Ili je probao da udje sa laziranim testom od 16. decembra, ili je pozitivan isao medju ljude i svesno sirio virus 17. decembra. U svakom slucaju, i ne treba da ga puste.

Zuba

pre 2 godine

Stvarno bih voleo da osvoji 10. AO ali da me ne razumete pogresno. Mislim da je i bolje sto ne igra jer ko zna sta bi mu uradili. Mislim da posle ovoga on ne bi trebalo da vise odlazi u Australiju.
Nisu zaslužili da gledaju takvog šampiona.

Che

pre 2 godine

Jučer sam dobio 500 minusa kad sam predvideo sve ovo što se sad dešava. Na kraju sam napisao kad bi ga pustili cela Vlada Australije bi trebala da da otkaz.

Milos

pre 2 godine

Ovo je bilo potpuno očekivano s obzirom da su vec izbacili onu Čehinju pre par dana. Ne mogu nju da deportuju a Djokovica da puste, to je jasno kao dan. Osim toga celnici AO su poceli da izbacuje sve transparente sa podrskom Djokovicu odmah posle izbacivanja Čehinje. To im je bio i cilj. Da se Čehinja mozda pridruzila tuzbi na isti nacin kao Djokovic i da su oboje dobili spor, mozda bi imali vise sanse da ostanu zajedno.

despot

pre 2 godine

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.
(Ma kako ne, 10. januar 2022 09:14)
A sta cemo sa ostalih 25 (dvadeset pet) tenisera koji nisu vakcinisani a dobili su izuzece i usli u Australiju i ucestvovace na turniru.

Simon

pre 2 godine

Novak ima sada dve mogućnosti.

- Jedna je da se ne žali na odluku Australijske vlade i da bude deportovan. U tom slučaju bi mogli ali ne i morali da mu zabrane ulazak na 3 godine. To je na njima.
I to je bojim se bolja opcija za Novaka.

- Druga opcija je da ponovo podnese žalbu, ali ovoga puta sud ne bi odlučivao o njegovoj vizi i tome da li su carinici poštovali protokole dok su ispitivali Novaka na granici već bi bilo reč o njegovom medicinskom izuzeću. A s obzirom da je u zvaničnom dokumentu koji je objavio Sud rekao da je bio pozitivan na Kovid 16 decembra a narednih dana se slikao sa decom..., taj slučaj na sudu ne može da dobije, samo bi se još više zakopao.

Tako da je za Novaka sada najbolje da ga deportuju.
A svakako mislim da za njega više nije bezbedno posle svega da igra Australian open

Pop

pre 2 godine

Daj prestajte lupetati sa tim ambasadorima. Tako bi ih sve mogli proterati. Srbi mogu ulaziti u Australiju ako su vakcinisani. To nije medjudrzavni oroblem. Da li je Ceska proterala australiskog ambasadora sto su izbacili njihovu igracicu? To tamo niko ni ne tematizuje. Koliko Srba svaki dan odbiju na belosvetskim granicama to vas nije briga? Al za ovog bas jeste.

Aleksandar K

pre 2 godine

Ako Novak Đoković bude deportovan iz Australija, važno je da naša vlada reaguje proterivanjem ambasadora, kao i povlačenjem našeg ambasadora. Pored toga što je građanin Republike Srbije, Novak je i nosilac diplomatskog pasoša, tako da je ovo ozbiljan diplomatskih skandal. Objavite ovaj komentar, ja sam ekspert za medjunarodne odnose i bezbednost.

Ljuba

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

Koji navijači? Pa oni njemu zvižde celu karijeru a on im salje ljubimce u kliniku za mentalne bolesti zajedno sa navijacima. Ko normalan posle ovoga moze da zvizdi Đokoviću?

Vlada ilic

pre 2 godine

Gledaju australsme vesti prije par minuta,tako nesto nije receno.ali u ovome cirkusu sto su napravili sve je moguce u takozvanim pravnim drzavama.

vsn

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"
(aca,

Ovo je Australija prijatelju i njihova politika, sto veze nema sa drugim drzavama. Ministarka sporta Francuske je vec izjavila da ce kod njih postojati poseban protokol za velika takmicenja. To sto si ti takav pesimista i defetista je samo tvoj problem i niciji vise, ali Novak sigurno nije zavrsio karijeru.

Ante

pre 2 godine

Ljudi, vi stvarno ne razumijete osnovnu stvar u vezi ulaska u neku državu...
Australija je uređena država, neovisan sud, političari, policija. Sud je pogledao papire, i presudio da su papiri u skladu s onim zakonima koji su na snazi. Ali to ne znači da Nole može uči. Može on sve imati, i da ga najniži službenik ne pusti u državu, na aerodromu. Bez razloga, ne možeš.
To se ne radi bez razloga, naravno, ALI MOŽE.
I zadnje, politička vlast, koja odluku donese na osnovu zakona, prava, i procjene sigurnosti i mogučih posljedica nečijeg dolaska, ima pravo pustiti ili ne.
Da se razumijemo, podržavam Nolu, ako je ispunio uvjete koje traže, treba da ga puste, nek se testira svaki dan i u čemu je problem?
E pa, problem su antivaxeri i njihovi stavovi koji stvaraju velike probleme društvu i vladama, a Nole se svojim izjavama previše zaigrao i antivaxeri ga koriste kao simbol. Zato sad trpi posljedice, to je svima jasno.
On apsolutno nije kriv za ništa, nego jedni i drugi lome koplja preko njegovih leđa. Gdje to piše, da sportista mora biti društveno odgovoran, politički ispravan, i što sve još? Dok ne krši zakon, ima pravo na svoja prava.
Al šta češ, tako je kako je. Sad mu slijedi puno jači napad na njega, igrao ne igrao na AO, sad će sponzori da ga napuštaju pod pritiskom "ispravnih", zapamtite što sam rekao..

Aleksandra

pre 2 godine

Mislim da su mu ucinili uslugu i da su mu u principu skratili agoniju. Verovatno ce se zaliti na 3 godine zabrane ulaska u Australiju i to dobiti.
Sada bi na prvom mestu morao da se pobrine za svoju reputaciju i da objasni tacno kada je bio bolestan i da li se ponasao po zakonu u Srbiji.
Australija ovo koristi za svoja policitka unutrasnja pitanja. Nacinise jos od Novaka idola antivaksera.

dejan

pre 2 godine

Odvratno ponasanje Australije. Jedino odvratnije je znati 16. decembra uvece rezultate PCR testa a sutra ici bez maske i slikati se sa decom. Odvratno i jadno i tu advokati ne mogu da pomognu.

Aleksandar K

pre 2 godine

U slučaju da bude deportovan Novak Đoković naša država bi morala proterati ambasadora i vojnog atašea iz zemlje i povući svog ambasadora iz Australija i svesti nivo diplomatskih odnosa na nivo otpravnika poslova. Novak Đoković je nosilac diplomatskog pasoša pa je ovim činom Australija praktično prekršila i Ženevsku konvenciju. Australija nema veliki ekonomski značaj za nas a u više navrata je ugrozila interese Republike Srbije.

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Imaju pravo da ga zadrze do 11h CET dok ne prodje vreme o izjasnjavanju ministra. Ocigledno je da je vlast ogrezla u mrznju i fasizam!

Тоталитаризам?

pre 2 godine

Све време сам говорио да је искључиви кривац федерална влада. То се сада потврдило, једини који и даље желе да га избаце су они, иако је Ђоковић испоштовао процедуру - да није не би га суд ослободио.
Већ сам писао да је дискреционо право државе да некога избаци у нормалним државама правно ограничено, не може се човек без икаквог разлога вратити са границе.
Та државе које то чине без правне основе постоји само један назив - тоталитарне!

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Јабучило

pre 2 godine

Сада неко из аустралијске амбасаде мора да буде протеран. Ово прераста у дипломатски скандал.

Djoker

pre 2 godine

Ma beži bre. Pozitivan na kovid 16.12. Testirao se isti dan, rezultat dobio u osam časova navečer, a 17.12. deci delio medalje. Nešto tu smrdi. Nisu Australijanci pali s Marsa.

Nenad

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).

Nikodim

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).
(Nenad, 10. januar 2022 09:16)

Ne, ovog puta bi se radilo o njegovom vakcinalnom statusu, a posto nije vakcinisan sansa da mu se zalba usvoji ravna je nuli. Pisao sam o tome nocas, da ce zbog toga biti deportovan bez obzira na ishod sudske presudi u vezi vize. Normalno, zapenjeni i nerazumni Novakovi navijaci, velikih delom antivakseri obasuli su me zbog toga minusima i time naneli veliki dusevni bol od koga se dugo necu oporaviti.

Xp

pre 2 godine

Brate, ja ne volim Djokovica ali on je upravo pobedio celu drzavu. Ja cak zelim da ga deportuju, tad bi pobeda bila kompletna jer pokazuje njihovu bedu i nemoc. Bravo, covek!

Kisna Glista

pre 2 godine

Da je bio pametan kad ih je dobio na sudu trebao je da izadje pred novinare i da im se nasmeje u lice uzme kartu i doputuje nazad za srbiju.

Goran

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

Sram da te bude. Gde je Novak ikada pokazao da je nacionalista i kako on moze biti nacionalista. A gresis i oko svega drugog. Posle ovoga ce mu manje zvazdati nego do sada. Nakon sto je proteran steci ce nove simpatije makar kod jednog dela javnosti a svi koji su ga voleli do sada volece ga jos vise.

Darina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?

Krort

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Goran

pre 2 godine

Postoje tri vrste drzava: uredjene gde sud donosi odluke nezavisno od zakonodavne i izvrsne vlasti, banana republike gde se vlast mesa u odluke sudova i gusarske drzave gde vaze gusarska pravila i sud nista ne znaci nego ono sto kaze glavni gusar.

Lesa214

pre 2 godine

Tek toliko o tome koliko su pravna i demokratska drzava. Posto su neki ovde danima pricali nije ti ovo Balkan tamo se postuje vladavina prava.

Pavlet iz Kline

pre 2 godine

Šta očekivati od zemlje robijaša. Dokaz da je politika jača od suda. Ako ovo ne pokrene 6 milijardi robova da ustane, treba im se i dalje tovariti po glavi...

Gloria

pre 2 godine

Ovo je malo reći skandalozno. Kakvo nezavisno sudstvo i bakrači, totalitarizam a la drug Staljin na djelu.
A Novak je u svakom pogledu pobijedio.

Mitar

pre 2 godine

Sad jedna lepa tužba nekom nadležnom međunarodnom sudu i par desetina miliona dolara u džep,pa neka onda vlada Australije objašnjava svojim građanima zašto su njihove pare nepotrebno legle u Novakov džep.

Pedja J7

pre 2 godine

Nije bitno da li si zdrav, nego da li si vakcinisan?!
Takodje i vakcinisan mozes da se razbolis i siris dalje? Da bar rade, pa ajde...
S R A M O T A!

Kritična masa

pre 2 godine

E ovo je sad previše. Sad tvrdim da je cilj da ne uzme ovde titulu i time dobije i stadion po svom imenu. Velika bruka za Australiju.
Oni ne poštuju sopstvene sudove i možda je ovo sada zamajac za buđenje naroda tamo a i širom po svetu.

D

pre 2 godine

Nema veze, sad ce da ih tuzi pred medjunarodnim sudom i da dobije mnogo vise nego sto bi dobio osvajanjem AO. Zasto su cekali sudjenje i pojavili se na istom kad su mogli odmah da ga deportuju? U svakom slucaju velika Novakova pobeda.

navijac

pre 2 godine

Ako bre, pa nek se opet pravi pametan da izbegava vakcinaciju. 90% naroda moze a on ne moze da se vakcinise. E pa sad ne igra tenis iz svoje sobe!

,Sportman

pre 2 godine

БАШ КАД ПОМИСЛИХ ДА ИМ ЈЕ СУД СПАСИО ДРЖАВУ. КАД ОНО РАСИЗАМ И ФАШИЗАМ НА ДЈЕЛУ

Mirko

pre 2 godine

Ja se zalažem da se osoblje australijske ambasade proglasi za personae non gratae i da se deportuju iz Srbije! Novak Đoković ima diplomatski pasoš Srbije, dakle to je udar na Republiku Srbiju!!!

mi23

pre 2 godine

Možda i bolje. Sledeći potez bi "eto na nesreću svih nas na Aus openu" mogao biti tzv Monikina minuta za koju nitko ne bi odgovarao osim samog Noleta koji je prisustvom isprovocirao vlasnika noža.

Jovan

pre 2 godine

Evo dokaza koliko postoji demokratija u svetu. U buduce kad god neko pokusa da se pozove na ovaj glupi termin zvan demokratija treba mu zapusiti usta sa 10 januarom 2022 godine i slucajem Novak Djokovic.

Topss

pre 2 godine

Reciprociteta mora biti. Ako ga deportuju, onda treba proterati njohovog ambasadora. Ne smemo ostati nemi na ovakvu uvredu i ponizenje. Njihov sud je odlucio da su oni krivi i da je Djokovic upravu. A posto je on nas "ambasador" onda moramo proterati njihovog ambasadora inace ce nas svi posle ovoga ponizavati...

goran...

pre 2 godine

ajde ti nole kuci posto tamo ocigledno nisi dobrodosao...zasto trpjeti to maltretiranje...a "skotovima" neka je na cast kako su se ponijeli prema sampionu,ti si u svakom slucaju pobjednik...

Dejan

pre 2 godine

Ma treba ceo svet da ustane protiv tiranije, ovo je nezapamćeni udar ne samo na Noleta nego na svaku osobu na svetu.
Ustanimo narode i borimo se za slobodu, ovo je tiranija i tek je počelo
USTANAAAAAAAAAAK !!!!!!

djordje

pre 2 godine

toooo demokratijoooo
vladavina prava iznad svega
cekaj...kako sad, sud ovako, vlast ipak hapsi...sto vise gledam druge skontam da je Srbija sasvim solidna zemlja

Gloria

pre 2 godine

Ovo je malo reći skandalozno. Kakvo nezavisno sudstvo i bakrači, totalitarizam a la drug Staljin na djelu.
A Novak je u svakom pogledu pobijedio.

Topss

pre 2 godine

Reciprociteta mora biti. Ako ga deportuju, onda treba proterati njohovog ambasadora. Ne smemo ostati nemi na ovakvu uvredu i ponizenje. Njihov sud je odlucio da su oni krivi i da je Djokovic upravu. A posto je on nas "ambasador" onda moramo proterati njihovog ambasadora inace ce nas svi posle ovoga ponizavati...

Mirko

pre 2 godine

Ja se zalažem da se osoblje australijske ambasade proglasi za personae non gratae i da se deportuju iz Srbije! Novak Đoković ima diplomatski pasoš Srbije, dakle to je udar na Republiku Srbiju!!!

,Sportman

pre 2 godine

БАШ КАД ПОМИСЛИХ ДА ИМ ЈЕ СУД СПАСИО ДРЖАВУ. КАД ОНО РАСИЗАМ И ФАШИЗАМ НА ДЈЕЛУ

vsn

pre 2 godine

Konacno. Ovaj ishod smo svi ocekovali. No-vaxx je pokusao da na silu udje. E pa nije to to Srbija. Zakon sine.
(Srbin,

Presuda suda potvrdjuje da nije hteo na silu da udje i da je ispunio sve uslove koje su vlasti od njega trazile. Upravo je uloga suda da tumaci zakon a ne tvoja sine. Ovo ostalo je cista politika i nista vise.

Pedja J7

pre 2 godine

Nije bitno da li si zdrav, nego da li si vakcinisan?!
Takodje i vakcinisan mozes da se razbolis i siris dalje? Da bar rade, pa ajde...
S R A M O T A!

D

pre 2 godine

Nema veze, sad ce da ih tuzi pred medjunarodnim sudom i da dobije mnogo vise nego sto bi dobio osvajanjem AO. Zasto su cekali sudjenje i pojavili se na istom kad su mogli odmah da ga deportuju? U svakom slucaju velika Novakova pobeda.

Lesa214

pre 2 godine

Tek toliko o tome koliko su pravna i demokratska drzava. Posto su neki ovde danima pricali nije ti ovo Balkan tamo se postuje vladavina prava.

mio mare

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere
(Infoblue, 10. januar 2022 09:11)

Nazalost tvoja moc rasudjivanja je suzena. Bas zbog ovoga Novak se upisao u red velikana koji prevazilaze granice sporta. Njegovi prijatelji na tom postolju slave su Jessie Owens I Muhammad Ali. Nazalost iz tvog komentara mogu zakljuciti ako se nesto ne reklamra u farmi I parovima onda I nije vazno. Ovo je trenutak za istoriju. Ovo je Kafka, Ovo je jazavac ovo je Sizifovska borba. Ovo je ogoljeni Orvel. Ovo je mass formation psychosis. Ovo je borba malog coveka protiv fasizma. Novak je vecers/jutros postao planetarni heroj. Nazalost tvoj intelekt ti nije dozvolio da prisustvujes tom dogadjaju. Bilo je velicanstveno.

Dejan

pre 2 godine

Ma treba ceo svet da ustane protiv tiranije, ovo je nezapamćeni udar ne samo na Noleta nego na svaku osobu na svetu.
Ustanimo narode i borimo se za slobodu, ovo je tiranija i tek je počelo
USTANAAAAAAAAAAK !!!!!!

Jovan

pre 2 godine

Evo dokaza koliko postoji demokratija u svetu. U buduce kad god neko pokusa da se pozove na ovaj glupi termin zvan demokratija treba mu zapusiti usta sa 10 januarom 2022 godine i slucajem Novak Djokovic.

Pavlet iz Kline

pre 2 godine

Šta očekivati od zemlje robijaša. Dokaz da je politika jača od suda. Ako ovo ne pokrene 6 milijardi robova da ustane, treba im se i dalje tovariti po glavi...

Vladimir

pre 2 godine

Djokovic je ogolio tu njihovu kvazi demokratiju. Djokovic je licnost od svetskog istorijskog znacaju i svakako najveci sportista svih vremena.

djordje

pre 2 godine

toooo demokratijoooo
vladavina prava iznad svega
cekaj...kako sad, sud ovako, vlast ipak hapsi...sto vise gledam druge skontam da je Srbija sasvim solidna zemlja

mi23

pre 2 godine

Možda i bolje. Sledeći potez bi "eto na nesreću svih nas na Aus openu" mogao biti tzv Monikina minuta za koju nitko ne bi odgovarao osim samog Noleta koji je prisustvom isprovocirao vlasnika noža.

goran...

pre 2 godine

ajde ti nole kuci posto tamo ocigledno nisi dobrodosao...zasto trpjeti to maltretiranje...a "skotovima" neka je na cast kako su se ponijeli prema sampionu,ti si u svakom slucaju pobjednik...

Darina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?

Јабучило

pre 2 godine

Сада неко из аустралијске амбасаде мора да буде протеран. Ово прераста у дипломатски скандал.

Aleksandar K

pre 2 godine

Ako Novak Đoković bude deportovan iz Australija, važno je da naša vlada reaguje proterivanjem ambasadora, kao i povlačenjem našeg ambasadora. Pored toga što je građanin Republike Srbije, Novak je i nosilac diplomatskog pasoša, tako da je ovo ozbiljan diplomatskih skandal. Objavite ovaj komentar, ja sam ekspert za medjunarodne odnose i bezbednost.

Mitar

pre 2 godine

Sad jedna lepa tužba nekom nadležnom međunarodnom sudu i par desetina miliona dolara u džep,pa neka onda vlada Australije objašnjava svojim građanima zašto su njihove pare nepotrebno legle u Novakov džep.

Goran

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

Sram da te bude. Gde je Novak ikada pokazao da je nacionalista i kako on moze biti nacionalista. A gresis i oko svega drugog. Posle ovoga ce mu manje zvazdati nego do sada. Nakon sto je proteran steci ce nove simpatije makar kod jednog dela javnosti a svi koji su ga voleli do sada volece ga jos vise.

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Xp

pre 2 godine

Brate, ja ne volim Djokovica ali on je upravo pobedio celu drzavu. Ja cak zelim da ga deportuju, tad bi pobeda bila kompletna jer pokazuje njihovu bedu i nemoc. Bravo, covek!

Kritična masa

pre 2 godine

E ovo je sad previše. Sad tvrdim da je cilj da ne uzme ovde titulu i time dobije i stadion po svom imenu. Velika bruka za Australiju.
Oni ne poštuju sopstvene sudove i možda je ovo sada zamajac za buđenje naroda tamo a i širom po svetu.

X factor

pre 2 godine

Mozda jesmo siromasni, u zaostatku u mnogim stvarima od zapadnog sveta, ali mi imamo ono nesto sto oni nikad imati nece a to je dusa i slobodarski razum, sposobnost i kada je tesko, nasu lepotu i ljudskost a to ih boli! A Novak, ovim je postao i ostao nesto najcistije i bozansko i zato mu hvala. Boze hvala sto sam Srbin!

Aleksandar K

pre 2 godine

U slučaju da bude deportovan Novak Đoković naša država bi morala proterati ambasadora i vojnog atašea iz zemlje i povući svog ambasadora iz Australija i svesti nivo diplomatskih odnosa na nivo otpravnika poslova. Novak Đoković je nosilac diplomatskog pasoša pa je ovim činom Australija praktično prekršila i Ženevsku konvenciju. Australija nema veliki ekonomski značaj za nas a u više navrata je ugrozila interese Republike Srbije.

hm?

pre 2 godine

Jel’ nasa Vlada dosla na posao jutros!? Jel’ ministar Selakovic ne misli da bi trebao da pozove ambasadora Australije na razgovor!? Od svih skandala, skandalozno je to kako se nasa Vlada ponasa ili bolje receno ne ponasa!!

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Dragče

pre 2 godine

Ako Novaka posle svega ipak deportuju nazad u Srbiju onda bi svi teneiseri trebali da otkazu ucesce na AO u znak podrske.
To bi tek onda bila pobeda sporta nad politikom.

Ljuba

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Prijatelju Novak je zdrava osoba, a koliko znam zdrava osoba ne moze da nasteti nikome. Drugo postoje testovi koje Novak moze da radi na 2 min. Trece Nadal je vakcinisan i opet je dobio koronu i sta sada? Teorija zavere da mrze Srbe je na delu i ti to gledas ali ti ne dopire do mozga jer jednostavno ne podnosis Đokovića

Darko

pre 2 godine

Malo sam slučajno master prava, a između ostalog sam izučavao i australijsko imigraciono pravo.
Ono je jedno od najuređenijih na svetu. U Australiju je uvek bilo teško ući. Setite se Mućki i epizode kada je Rodniju odbijena viza zbog jednog džointa 1979.
Ljudi kod nas ne znaju njihovo imigraciono pravo pa su mislili da je sud zadnja instanca. I jeste bio u slučaju situacije na aerodromu pre 4 dana. Sud je ocenjivao postupak radnika na granici. Ne samo postupanje vlade.
Jedini ko ima pravo da da ili ne da vizu Đokoviću je ministar za imigraciju.
Postoje jasno pobrojani razlozi lada se ne daje(67 razloga). Koliko čitam Vlada pominje dva razloga:Suprotnost politici Vlade u borbi protiv zarazne bolesti i Opasnost za javno zdravlje.
Tako da, to je to. Koliko znam Vlada ovo sve najavljuje već nedeljama.
Đoković je već u oktobru znao da će se ovo dešavati ako se ne vakciniše. Mogao je da bira. Da ne dođe ili da se vakciniše.
I naravno da je i ovo politika. Pa svuda je to tako posebno 5 meseci pred AUS izbora. Ova Vlada već 20 meseci sprovodi vrlo oštre mere. Imaju i dobre rezultate. Među najboljim državama su po malom broju umrlih od kovod.
Tesko je bilo očekivati da će pustiti dekalaisanog antivaksera u državu.
Pisao sam o tome još u oktobru.

dejan

pre 2 godine

Odvratno ponasanje Australije. Jedino odvratnije je znati 16. decembra uvece rezultate PCR testa a sutra ici bez maske i slikati se sa decom. Odvratno i jadno i tu advokati ne mogu da pomognu.

Dark

pre 2 godine

Volio bih da ga deportuju i oslobode stresa i njega i nas. Mislim da nema smisla igrati u ovako bijednoj državi i davati im na značaju,ne samo sada nego nikada više. Oni, jednostavno, ne zaslužuju ovakve ljude.

Nikodim

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).
(Nenad, 10. januar 2022 09:16)

Ne, ovog puta bi se radilo o njegovom vakcinalnom statusu, a posto nije vakcinisan sansa da mu se zalba usvoji ravna je nuli. Pisao sam o tome nocas, da ce zbog toga biti deportovan bez obzira na ishod sudske presudi u vezi vize. Normalno, zapenjeni i nerazumni Novakovi navijaci, velikih delom antivakseri obasuli su me zbog toga minusima i time naneli veliki dusevni bol od koga se dugo necu oporaviti.

biz

pre 2 godine

Pa naravno da ce ga deportovati. To sam i juce pisao, ni ne znam je li mi objavljen komentar. Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.

Goran

pre 2 godine

Postoje tri vrste drzava: uredjene gde sud donosi odluke nezavisno od zakonodavne i izvrsne vlasti, banana republike gde se vlast mesa u odluke sudova i gusarske drzave gde vaze gusarska pravila i sud nista ne znaci nego ono sto kaze glavni gusar.

despot

pre 2 godine

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.
(Ma kako ne, 10. januar 2022 09:14)
A sta cemo sa ostalih 25 (dvadeset pet) tenisera koji nisu vakcinisani a dobili su izuzece i usli u Australiju i ucestvovace na turniru.

Australijanka

pre 2 godine

Niko ne spominje da su u Australiji političari, sudije, vjerski poglavari i ostale glavešine izuzeti od mandata za vakcinisanje. Oni koji odlučuju i naredjuju drugima, to ne moraju da urade! Kako oni putuju nevakcinisani? Hipokriti!!! Ni jedan od njih nije ostao bez posla zbog odbijanja da se ušpricaju otrovom.

Aleksandra

pre 2 godine

Mislim da su mu ucinili uslugu i da su mu u principu skratili agoniju. Verovatno ce se zaliti na 3 godine zabrane ulaska u Australiju i to dobiti.
Sada bi na prvom mestu morao da se pobrine za svoju reputaciju i da objasni tacno kada je bio bolestan i da li se ponasao po zakonu u Srbiji.
Australija ovo koristi za svoja policitka unutrasnja pitanja. Nacinise jos od Novaka idola antivaksera.

Ljuba

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

Koji navijači? Pa oni njemu zvižde celu karijeru a on im salje ljubimce u kliniku za mentalne bolesti zajedno sa navijacima. Ko normalan posle ovoga moze da zvizdi Đokoviću?

Krort

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Građanin

pre 2 godine

Nole je nekoliko puta bio pozitivan tj. IMAO virus.
To je ISTO kao da je nekoliko puta vakcinisan. Ne vidim razliku osim što je njegov organizam imao dodira sa STVARNIM virusom a ne matematičkim modelom, mrtvim virusom i sl.
Verovatno su SVE osobe koje su okružene sa mnoštvom ljudi potencijalno imale dodir sa virusom, jedanput ili više puta. Zašto oni MORAJU da se još i vakcinišu kada su već to REALNO prošli.
Medicinari o tome ćute. Da li ne znaju materiju ili štite neke druge interese... ili se plaše da to iznesu?

Che

pre 2 godine

Jučer sam dobio 500 minusa kad sam predvideo sve ovo što se sad dešava. Na kraju sam napisao kad bi ga pustili cela Vlada Australije bi trebala da da otkaz.

Infoblue

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

Mile kum

pre 2 godine

Novakove kolege teniseri .
ATP.
izvolite bojkotovati AO ako im odluka suda nije dovoljna .
Pokazite da ste neka organizacija.
Mozda vas ceka da vas sutra na terenu neko hapsi u australiji jer se nekom ministru tako prohtelo.
BOJKOT AO OD SVIH UCESNIKA .

Ante

pre 2 godine

Ljudi, vi stvarno ne razumijete osnovnu stvar u vezi ulaska u neku državu...
Australija je uređena država, neovisan sud, političari, policija. Sud je pogledao papire, i presudio da su papiri u skladu s onim zakonima koji su na snazi. Ali to ne znači da Nole može uči. Može on sve imati, i da ga najniži službenik ne pusti u državu, na aerodromu. Bez razloga, ne možeš.
To se ne radi bez razloga, naravno, ALI MOŽE.
I zadnje, politička vlast, koja odluku donese na osnovu zakona, prava, i procjene sigurnosti i mogučih posljedica nečijeg dolaska, ima pravo pustiti ili ne.
Da se razumijemo, podržavam Nolu, ako je ispunio uvjete koje traže, treba da ga puste, nek se testira svaki dan i u čemu je problem?
E pa, problem su antivaxeri i njihovi stavovi koji stvaraju velike probleme društvu i vladama, a Nole se svojim izjavama previše zaigrao i antivaxeri ga koriste kao simbol. Zato sad trpi posljedice, to je svima jasno.
On apsolutno nije kriv za ništa, nego jedni i drugi lome koplja preko njegovih leđa. Gdje to piše, da sportista mora biti društveno odgovoran, politički ispravan, i što sve još? Dok ne krši zakon, ima pravo na svoja prava.
Al šta češ, tako je kako je. Sad mu slijedi puno jači napad na njega, igrao ne igrao na AO, sad će sponzori da ga napuštaju pod pritiskom "ispravnih", zapamtite što sam rekao..

Vlada ilic

pre 2 godine

Gledaju australsme vesti prije par minuta,tako nesto nije receno.ali u ovome cirkusu sto su napravili sve je moguce u takozvanim pravnim drzavama.

Zoran Burovic

pre 2 godine

Neosporno je GOAT.
Ali sve ostalo je glupo. A sta ocekivati od coveka koji je jedva zavrsio osnovnu vandredno. a misli da se razume u medicinu i farmaciju. Pa zna da li su vakcine dobre ili ne. Primenjuje svakojake gluposti i misli da je napametniji. A kada angazuje radnike i firme na placa, Porez inace placa u Monaku a usta mu puna Srbije. Naravno kada nesto treba da mu se da, tereni na Kalemgdanu, lokali placevi itd. Hteo je da se zeza, svi se vakcinusu, odgovara celoj NBA ligi ostalima. Pa Novace ner moze bas sve iz inata da se radi. Tako igras i to moze ali tesko ide kada zelis tako da zivis... Samo se brukas

vsn

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"
(aca,

Ovo je Australija prijatelju i njihova politika, sto veze nema sa drugim drzavama. Ministarka sporta Francuske je vec izjavila da ce kod njih postojati poseban protokol za velika takmicenja. To sto si ti takav pesimista i defetista je samo tvoj problem i niciji vise, ali Novak sigurno nije zavrsio karijeru.

Тоталитаризам?

pre 2 godine

Све време сам говорио да је искључиви кривац федерална влада. То се сада потврдило, једини који и даље желе да га избаце су они, иако је Ђоковић испоштовао процедуру - да није не би га суд ослободио.
Већ сам писао да је дискреционо право државе да некога избаци у нормалним државама правно ограничено, не може се човек без икаквог разлога вратити са границе.
Та државе које то чине без правне основе постоји само један назив - тоталитарне!

Kisna Glista

pre 2 godine

Da je bio pametan kad ih je dobio na sudu trebao je da izadje pred novinare i da im se nasmeje u lice uzme kartu i doputuje nazad za srbiju.

navijac

pre 2 godine

Ako bre, pa nek se opet pravi pametan da izbegava vakcinaciju. 90% naroda moze a on ne moze da se vakcinise. E pa sad ne igra tenis iz svoje sobe!

Zuba

pre 2 godine

Stvarno bih voleo da osvoji 10. AO ali da me ne razumete pogresno. Mislim da je i bolje sto ne igra jer ko zna sta bi mu uradili. Mislim da posle ovoga on ne bi trebalo da vise odlazi u Australiju.
Nisu zaslužili da gledaju takvog šampiona.

Djoker

pre 2 godine

Ma beži bre. Pozitivan na kovid 16.12. Testirao se isti dan, rezultat dobio u osam časova navečer, a 17.12. deci delio medalje. Nešto tu smrdi. Nisu Australijanci pali s Marsa.

Milos

pre 2 godine

Ovo je bilo potpuno očekivano s obzirom da su vec izbacili onu Čehinju pre par dana. Ne mogu nju da deportuju a Djokovica da puste, to je jasno kao dan. Osim toga celnici AO su poceli da izbacuje sve transparente sa podrskom Djokovicu odmah posle izbacivanja Čehinje. To im je bio i cilj. Da se Čehinja mozda pridruzila tuzbi na isti nacin kao Djokovic i da su oboje dobili spor, mozda bi imali vise sanse da ostanu zajedno.

prcko

pre 2 godine

za vakcinu sam jer se samo vakcinacijom moze stvoriti vecinski imunitet i virus ce na kraju nestati sam od sebe ali ovaj teatar oko djokovica je smesan, pa covek je preboleo koronu i imun je najmanje 6 meseci. kao drugo vakcina se ne preporucuje 6 meseci nakon utrdjivanja da je osoba prebolela koronu. ja tu vidim sasvim jasno medicinsko izuzece od vakcinacije. sud je takodje doneo odluku da je djokovis ok ali neka ministarka tamo luduje i ponistava sudske odluke. kada si vakcinisan, ne znaci da ne siris virus i ne zarazujes druge ljude. vakcina je licna zastitta a ne zastita drugih oko tebe. nema razloga da djokovica drze da ne igra.

RockOrRoll

pre 2 godine

Bilo je za očekivati. Ako njega puste, mogu se pozdraviti sa svojim zakonima. Jasno je da je potvrda o infekciji falsifikat. Sada treba ispitati ko mu je izdao potvrdu i žestoko ga kazniti, pošto je to u današnje vreme kao falsifikovanje pasoša.

Ma kako ne

pre 2 godine

Zaradio je i to mu je jedino bitno.Posle će da laprda nešto o duhovnosti.

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.

Pop

pre 2 godine

Daj prestajte lupetati sa tim ambasadorima. Tako bi ih sve mogli proterati. Srbi mogu ulaziti u Australiju ako su vakcinisani. To nije medjudrzavni oroblem. Da li je Ceska proterala australiskog ambasadora sto su izbacili njihovu igracicu? To tamo niko ni ne tematizuje. Koliko Srba svaki dan odbiju na belosvetskim granicama to vas nije briga? Al za ovog bas jeste.

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Imaju pravo da ga zadrze do 11h CET dok ne prodje vreme o izjasnjavanju ministra. Ocigledno je da je vlast ogrezla u mrznju i fasizam!

vsn

pre 2 godine

Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.
(biz,

Apsolutno nije tacno. Mozes uci nevakcinisan uz medicinsko izuzece. Sudija nije samo vecao da li je Djokovic u pravu nego i da li je njegova viza validna i presudio je da jeste i odobrio mu je boravak u zemlji. Da je on imao pogresne informacije o ulasku u zemlju i da je sudija samo utvrdio da ga je neko krivo informisao, ne bi mu odobrio boravak jer i dalje ne bi ispunjavao uslove za ulazak. Sud je taj koji tumaci zakon, ne izvrsna vlast.

Marko Okram

pre 2 godine

Ili je probao da udje sa laziranim testom od 16. decembra, ili je pozitivan isao medju ljude i svesno sirio virus 17. decembra. U svakom slucaju, i ne treba da ga puste.

Simon

pre 2 godine

Novak ima sada dve mogućnosti.

- Jedna je da se ne žali na odluku Australijske vlade i da bude deportovan. U tom slučaju bi mogli ali ne i morali da mu zabrane ulazak na 3 godine. To je na njima.
I to je bojim se bolja opcija za Novaka.

- Druga opcija je da ponovo podnese žalbu, ali ovoga puta sud ne bi odlučivao o njegovoj vizi i tome da li su carinici poštovali protokole dok su ispitivali Novaka na granici već bi bilo reč o njegovom medicinskom izuzeću. A s obzirom da je u zvaničnom dokumentu koji je objavio Sud rekao da je bio pozitivan na Kovid 16 decembra a narednih dana se slikao sa decom..., taj slučaj na sudu ne može da dobije, samo bi se još više zakopao.

Tako da je za Novaka sada najbolje da ga deportuju.
A svakako mislim da za njega više nije bezbedno posle svega da igra Australian open

aca

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"

прле

pre 2 godine

Drakče@ све трче! Ми Срби волимо Новака било како било! Али ако се испостави да је прича тачна да је 16 децембра добио сазнање да је позитиван на корону а дан после делио награде у ТСС, обрао је бостан на западу!

Marina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?
(Darina, 10. januar 2022 09:01)

Ova se dilema oduvek lako rešavala. Koju bi od dve zemlje izabrao za život? Haiti ima žmpgp lepu klimu ali i stopu kriminala daleko veću nego Srbija 90-ih. Između njih i Švajcarske gde i kad je toplo vreme sunce se samo nazire kroz oblake a zime su vrlo hladne. I Švajcarska ima vrlo, vrlo stroge zakone a u Haitiju može sve i svaki zakon može a i ne mora da važi, zavisi ko ga prekrši. Pa koju bi zemlju izabrao? Ili možda između Haitija i Monaka?

Hvala

pre 2 godine

@Darko

Volim argumentovano komentare...
Previše je ovde komentara koji opravdavaju poteze australijske vlade bez korišćenja argumenata, pa čak i osnovne logike.
Naravno da postoji to diskreciono pravo u svakoj državi, hvala Vam što ste dali više konkretnih informacija o Australiji.
Međutim, ono što sam više puta govorio prethodnih dana to diskreciono pravo se skoro nikada ne koristi. Proputovao sam čitav svet, putovao i po 40 nedelja godišnje, i imao par "bliskih susreta" sa imigracionom službom u nekim blago egzotičnim zemljama. Sve je to bilo korektno, nešto su posumnjali, uzeli moj holandski pasoš, razgovarali, proveravali okolo, pustili me. Dakle, te službe (a i imigraciono ministarstvo sa kojim b se konsultuju tokom procesa) se mahom ponašaju racionalno, tj ne vraćaju ljude bez razloga.
U slučaju Australije postojao je proces izuzeća. Za njega je znala australijske federalna vlada, to je sada jasno. Po tom procesu izuzeća već su ušli drugi teniseri. Direktno sam slušao premijera Skota veče kada je Đoković priveden, rekao je da su & Đokovića više kontrolisati jer je poznat.
Po mom mišljenju tog trenutka je priznao da nije reč o pravu nego o politici.
I sami ste rekli da se bliže izbori. Već se javljaju opozicioni političari koji kažu da se Novak ne sve deporovati, te da se diskreciono pravo ne sme koristiti u političke svrhe, da je ono namenjeno za zaustavlja je kriminalaca. A to je ono što sam i ja tvrdio sve vreme, tako je u normalnim zemljama.

Tužno, jadno čemerno...

pre 2 godine

E ovo je više NEGO STRAŠNO!!!
Ako ga proteraju treba SVI naši teniseri u znak solidarnosti da se vrate iz Australije i tako nažalost kako igraju neće daleko dogurati.
Da je SREĆE da se solidarišu sa njim jos NEKO npr Zvewrev, Medvedev, Rubljov ali oni će ovo iskopristiti kao priliku da osvoje turnir.
Volela bih da osvoji bilo ko sem Nadala, koga VEČNO forsiraju.
Pozdrav za sve dobre ljude.

Nenad

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).

Rounder

pre 2 godine

Sud Australije >>> Sud Srbije
Drzava Srbija >>>>Drzava Australija.

Eto jos samo da nam sudovi budu kao kod njih i da sude kako zakon kaze, svima bez obzira ko bili, i verujem da bi polako imigracioni tocak okrenuo.

Kara Đorđe

pre 2 godine

Đoković ima diplomatski pasoš i ovo je diplomatski incident.
Odmah deportovati sve Australijance iz ambasade. Kao i njihove građane. U Srbiji smeju da ostanu jedino kenguri u zoološkom vrtu. Povući naše iz ambasade u Australiji. Treba blokirati puteve do ispunjenja zahteva.

Vlada Ilic

pre 2 godine

Cuj politikolog i ona zna hoce li ili nece da uhapse Novaka,ona opste nije bitna za ovaj slucaj i po cemu su njene informacije validne.

nele

pre 2 godine

@прле
Pominjani PCR test je uzet 16.12 oko 13:30. Nema sanse da je dobio rezultate pre 17.12, realno posle 12h. Pitanje je i kako su mu rezultati stigli, ako su npr mailom, vrv ne bi ni video pre veceri. Ne verujem da nesto sedi i cita sve mailove cim mu stignu..

Mrki

pre 2 godine

Niko da objasni tacno sta se desava. Samo nagadjate i dizete tenziju. Evo sta je bilo. Koliko se razumem u upravno pravo on je dobio spor na prvostpenom sudu. Njihova vlada je izgubila, ali ima pravo da ulozil zalbu na presudu drugostepenom (apelacionom) sudu, koji donosi pravosnaznu presudu i tek to ce biti kraj. Medjutim, do donosenja presude on verovatno mora i dalje da sedi u ekstradicionom pritvoru.

Bogdo

pre 2 godine

Australijske vlasti su navele da je Đoković dobio jedan slučaj na sudu, ali da to ne znači da je njegova viza validna i da će zbog toga što nije vakcinisan biti deportovan jer nema osnova da ostane u Australiji.
Sve fino pise i ne znam sta je dilema i cemu cirkus.
Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!

Nele

pre 2 godine

"..Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!
@Bogdo"
Citaj sitnim slovima. Nije vakcina uslov nego vakcina ILI medicinsko opravdanje. Kao jedan od razloga za medicinsko opravdanje je pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci.
U Srbiji nigde ne stoji da neko mora da objavi da je zarazen virusom. Naprotiv, u zakonu jasno stoji da niko nema prava da ti trazi podatke iz tvog medicinskog kartona i da nemas obavezu da bilo kome, bilo sta pokazujes. Sto se tice karantina, kao medicinsko izuzece za ulaz u AU stoji pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci. Nigde ne pise da moras da budes u karantinu za to vreme.
Doduse, pise da ne mozes da udjes u AU ako je proslo manje od 14dana od tvog poslednjeg pozitivnog PCR testa. Ali to je vec pitanje za vlasti i Nadala.
Realno, mogli bi da ga jure za put u Spaniju jer eventualno obrazlozenje da je u AU putovao preko Spanije bi bilo nategnuto. Ali mislim da ni oni ne mogu bas previse da talasaju zbog ocitog krsenja zakona od strane Nadala

e

pre 2 godine

da smo mi zabranjivali ulazak nevakcinisanim i zarazenim osobama imali bi mngo manej mrtvih. Ali psoto nasu vlast nije briga ljudsk izivot nego vlast zato su tak oradili. setim ose pocetka pandemiej kada predsnik donosi odluku da psuti skoro pola miliona zarazenih da idj uu srbiju iak osu ga nemacke vlasti upozorile, On je posle priznao gresku a to sto je umrlo 10.000 ljudi nema veze. Seca mse jednom je receno za strance karantin a za komsije iz bsne i crne gore mogu da ualze bez . e pa sad se vidi ko kod nas donosi odluke i ko je iznad zakona. Ako je zakon da moras da budes vakcinisam onda moras. mada kod nas nema zakoan za neke. ministar vozi pijan zgazi dete na pesackom i predsni kga stiti, pogledajte sta rade deca politicara i bogatasa, pa cak i oficira i policajaca. mene komunalac udari pesnicom u stomak naocigled punog busa jer sam pogresno vlaidirao kartu a oni ubijaju i ne odgovaraju. kad bi bili uredjeni bar malo kao ta australija ali dok god su na vlasti komunajre i njihovi izrodi toga nece biti.

navijac

pre 2 godine

Ako bre, pa nek se opet pravi pametan da izbegava vakcinaciju. 90% naroda moze a on ne moze da se vakcinise. E pa sad ne igra tenis iz svoje sobe!

Infoblue

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

Krort

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Ma kako ne

pre 2 godine

Zaradio je i to mu je jedino bitno.Posle će da laprda nešto o duhovnosti.

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.

Zoran Burovic

pre 2 godine

Neosporno je GOAT.
Ali sve ostalo je glupo. A sta ocekivati od coveka koji je jedva zavrsio osnovnu vandredno. a misli da se razume u medicinu i farmaciju. Pa zna da li su vakcine dobre ili ne. Primenjuje svakojake gluposti i misli da je napametniji. A kada angazuje radnike i firme na placa, Porez inace placa u Monaku a usta mu puna Srbije. Naravno kada nesto treba da mu se da, tereni na Kalemgdanu, lokali placevi itd. Hteo je da se zeza, svi se vakcinusu, odgovara celoj NBA ligi ostalima. Pa Novace ner moze bas sve iz inata da se radi. Tako igras i to moze ali tesko ide kada zelis tako da zivis... Samo se brukas

dejan

pre 2 godine

Odvratno ponasanje Australije. Jedino odvratnije je znati 16. decembra uvece rezultate PCR testa a sutra ici bez maske i slikati se sa decom. Odvratno i jadno i tu advokati ne mogu da pomognu.

RockOrRoll

pre 2 godine

Bilo je za očekivati. Ako njega puste, mogu se pozdraviti sa svojim zakonima. Jasno je da je potvrda o infekciji falsifikat. Sada treba ispitati ko mu je izdao potvrdu i žestoko ga kazniti, pošto je to u današnje vreme kao falsifikovanje pasoša.

Nikodim

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).
(Nenad, 10. januar 2022 09:16)

Ne, ovog puta bi se radilo o njegovom vakcinalnom statusu, a posto nije vakcinisan sansa da mu se zalba usvoji ravna je nuli. Pisao sam o tome nocas, da ce zbog toga biti deportovan bez obzira na ishod sudske presudi u vezi vize. Normalno, zapenjeni i nerazumni Novakovi navijaci, velikih delom antivakseri obasuli su me zbog toga minusima i time naneli veliki dusevni bol od koga se dugo necu oporaviti.

Djoker

pre 2 godine

Ma beži bre. Pozitivan na kovid 16.12. Testirao se isti dan, rezultat dobio u osam časova navečer, a 17.12. deci delio medalje. Nešto tu smrdi. Nisu Australijanci pali s Marsa.

Marko Okram

pre 2 godine

Ili je probao da udje sa laziranim testom od 16. decembra, ili je pozitivan isao medju ljude i svesno sirio virus 17. decembra. U svakom slucaju, i ne treba da ga puste.

Darko

pre 2 godine

Malo sam slučajno master prava, a između ostalog sam izučavao i australijsko imigraciono pravo.
Ono je jedno od najuređenijih na svetu. U Australiju je uvek bilo teško ući. Setite se Mućki i epizode kada je Rodniju odbijena viza zbog jednog džointa 1979.
Ljudi kod nas ne znaju njihovo imigraciono pravo pa su mislili da je sud zadnja instanca. I jeste bio u slučaju situacije na aerodromu pre 4 dana. Sud je ocenjivao postupak radnika na granici. Ne samo postupanje vlade.
Jedini ko ima pravo da da ili ne da vizu Đokoviću je ministar za imigraciju.
Postoje jasno pobrojani razlozi lada se ne daje(67 razloga). Koliko čitam Vlada pominje dva razloga:Suprotnost politici Vlade u borbi protiv zarazne bolesti i Opasnost za javno zdravlje.
Tako da, to je to. Koliko znam Vlada ovo sve najavljuje već nedeljama.
Đoković je već u oktobru znao da će se ovo dešavati ako se ne vakciniše. Mogao je da bira. Da ne dođe ili da se vakciniše.
I naravno da je i ovo politika. Pa svuda je to tako posebno 5 meseci pred AUS izbora. Ova Vlada već 20 meseci sprovodi vrlo oštre mere. Imaju i dobre rezultate. Među najboljim državama su po malom broju umrlih od kovod.
Tesko je bilo očekivati da će pustiti dekalaisanog antivaksera u državu.
Pisao sam o tome još u oktobru.

Ante

pre 2 godine

Ljudi, vi stvarno ne razumijete osnovnu stvar u vezi ulaska u neku državu...
Australija je uređena država, neovisan sud, političari, policija. Sud je pogledao papire, i presudio da su papiri u skladu s onim zakonima koji su na snazi. Ali to ne znači da Nole može uči. Može on sve imati, i da ga najniži službenik ne pusti u državu, na aerodromu. Bez razloga, ne možeš.
To se ne radi bez razloga, naravno, ALI MOŽE.
I zadnje, politička vlast, koja odluku donese na osnovu zakona, prava, i procjene sigurnosti i mogučih posljedica nečijeg dolaska, ima pravo pustiti ili ne.
Da se razumijemo, podržavam Nolu, ako je ispunio uvjete koje traže, treba da ga puste, nek se testira svaki dan i u čemu je problem?
E pa, problem su antivaxeri i njihovi stavovi koji stvaraju velike probleme društvu i vladama, a Nole se svojim izjavama previše zaigrao i antivaxeri ga koriste kao simbol. Zato sad trpi posljedice, to je svima jasno.
On apsolutno nije kriv za ništa, nego jedni i drugi lome koplja preko njegovih leđa. Gdje to piše, da sportista mora biti društveno odgovoran, politički ispravan, i što sve još? Dok ne krši zakon, ima pravo na svoja prava.
Al šta češ, tako je kako je. Sad mu slijedi puno jači napad na njega, igrao ne igrao na AO, sad će sponzori da ga napuštaju pod pritiskom "ispravnih", zapamtite što sam rekao..

X factor

pre 2 godine

Mozda jesmo siromasni, u zaostatku u mnogim stvarima od zapadnog sveta, ali mi imamo ono nesto sto oni nikad imati nece a to je dusa i slobodarski razum, sposobnost i kada je tesko, nasu lepotu i ljudskost a to ih boli! A Novak, ovim je postao i ostao nesto najcistije i bozansko i zato mu hvala. Boze hvala sto sam Srbin!

Ljuba

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere

Koji navijači? Pa oni njemu zvižde celu karijeru a on im salje ljubimce u kliniku za mentalne bolesti zajedno sa navijacima. Ko normalan posle ovoga moze da zvizdi Đokoviću?

mio mare

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

tužan kraj jedne karijere
(Infoblue, 10. januar 2022 09:11)

Nazalost tvoja moc rasudjivanja je suzena. Bas zbog ovoga Novak se upisao u red velikana koji prevazilaze granice sporta. Njegovi prijatelji na tom postolju slave su Jessie Owens I Muhammad Ali. Nazalost iz tvog komentara mogu zakljuciti ako se nesto ne reklamra u farmi I parovima onda I nije vazno. Ovo je trenutak za istoriju. Ovo je Kafka, Ovo je jazavac ovo je Sizifovska borba. Ovo je ogoljeni Orvel. Ovo je mass formation psychosis. Ovo je borba malog coveka protiv fasizma. Novak je vecers/jutros postao planetarni heroj. Nazalost tvoj intelekt ti nije dozvolio da prisustvujes tom dogadjaju. Bilo je velicanstveno.

Aleksandra

pre 2 godine

Mislim da su mu ucinili uslugu i da su mu u principu skratili agoniju. Verovatno ce se zaliti na 3 godine zabrane ulaska u Australiju i to dobiti.
Sada bi na prvom mestu morao da se pobrine za svoju reputaciju i da objasni tacno kada je bio bolestan i da li se ponasao po zakonu u Srbiji.
Australija ovo koristi za svoja policitka unutrasnja pitanja. Nacinise jos od Novaka idola antivaksera.

Aleksandar K

pre 2 godine

Ako Novak Đoković bude deportovan iz Australija, važno je da naša vlada reaguje proterivanjem ambasadora, kao i povlačenjem našeg ambasadora. Pored toga što je građanin Republike Srbije, Novak je i nosilac diplomatskog pasoša, tako da je ovo ozbiljan diplomatskih skandal. Objavite ovaj komentar, ja sam ekspert za medjunarodne odnose i bezbednost.

biz

pre 2 godine

Pa naravno da ce ga deportovati. To sam i juce pisao, ni ne znam je li mi objavljen komentar. Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.

nele

pre 2 godine

@прле
Pominjani PCR test je uzet 16.12 oko 13:30. Nema sanse da je dobio rezultate pre 17.12, realno posle 12h. Pitanje je i kako su mu rezultati stigli, ako su npr mailom, vrv ne bi ni video pre veceri. Ne verujem da nesto sedi i cita sve mailove cim mu stignu..

Goran

pre 2 godine

Kakav blamaza.

Đoković je završio karijeru i od sad pa na dalje, na pominje njegovog imena, navijači će uvek zviždati i biće uvek zabeležen kao teoretičar zavere, nacionalista i antivakser....

Sram da te bude. Gde je Novak ikada pokazao da je nacionalista i kako on moze biti nacionalista. A gresis i oko svega drugog. Posle ovoga ce mu manje zvazdati nego do sada. Nakon sto je proteran steci ce nove simpatije makar kod jednog dela javnosti a svi koji su ga voleli do sada volece ga jos vise.

Topss

pre 2 godine

Reciprociteta mora biti. Ako ga deportuju, onda treba proterati njohovog ambasadora. Ne smemo ostati nemi na ovakvu uvredu i ponizenje. Njihov sud je odlucio da su oni krivi i da je Djokovic upravu. A posto je on nas "ambasador" onda moramo proterati njihovog ambasadora inace ce nas svi posle ovoga ponizavati...

Xp

pre 2 godine

Brate, ja ne volim Djokovica ali on je upravo pobedio celu drzavu. Ja cak zelim da ga deportuju, tad bi pobeda bila kompletna jer pokazuje njihovu bedu i nemoc. Bravo, covek!

Vladimir

pre 2 godine

Djokovic je ogolio tu njihovu kvazi demokratiju. Djokovic je licnost od svetskog istorijskog znacaju i svakako najveci sportista svih vremena.

despot

pre 2 godine

Ujedno mi je drago, a ujedno i treba da bude deportovan.Ne vakcinisan je i treba da bude deportovan.Jer nije uredu prema ljudima koji su trpeli karantin i ljudima koji su građani te države i ne mogu u svoju državu.Ok poštujemo iz zdravstvenih razloga da ne možeš da se vakciniše, ali ne može u naše dvorište, ćao zdravo.
(Ma kako ne, 10. januar 2022 09:14)
A sta cemo sa ostalih 25 (dvadeset pet) tenisera koji nisu vakcinisani a dobili su izuzece i usli u Australiju i ucestvovace na turniru.

прле

pre 2 godine

Drakče@ све трче! Ми Срби волимо Новака било како било! Али ако се испостави да је прича тачна да је 16 децембра добио сазнање да је позитиван на корону а дан после делио награде у ТСС, обрао је бостан на западу!

aca

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"

prcko

pre 2 godine

za vakcinu sam jer se samo vakcinacijom moze stvoriti vecinski imunitet i virus ce na kraju nestati sam od sebe ali ovaj teatar oko djokovica je smesan, pa covek je preboleo koronu i imun je najmanje 6 meseci. kao drugo vakcina se ne preporucuje 6 meseci nakon utrdjivanja da je osoba prebolela koronu. ja tu vidim sasvim jasno medicinsko izuzece od vakcinacije. sud je takodje doneo odluku da je djokovis ok ali neka ministarka tamo luduje i ponistava sudske odluke. kada si vakcinisan, ne znaci da ne siris virus i ne zarazujes druge ljude. vakcina je licna zastitta a ne zastita drugih oko tebe. nema razloga da djokovica drze da ne igra.

Mirko

pre 2 godine

Ja se zalažem da se osoblje australijske ambasade proglasi za personae non gratae i da se deportuju iz Srbije! Novak Đoković ima diplomatski pasoš Srbije, dakle to je udar na Republiku Srbiju!!!

Marina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?
(Darina, 10. januar 2022 09:01)

Ova se dilema oduvek lako rešavala. Koju bi od dve zemlje izabrao za život? Haiti ima žmpgp lepu klimu ali i stopu kriminala daleko veću nego Srbija 90-ih. Između njih i Švajcarske gde i kad je toplo vreme sunce se samo nazire kroz oblake a zime su vrlo hladne. I Švajcarska ima vrlo, vrlo stroge zakone a u Haitiju može sve i svaki zakon može a i ne mora da važi, zavisi ko ga prekrši. Pa koju bi zemlju izabrao? Ili možda između Haitija i Monaka?

Milos

pre 2 godine

Ovo je bilo potpuno očekivano s obzirom da su vec izbacili onu Čehinju pre par dana. Ne mogu nju da deportuju a Djokovica da puste, to je jasno kao dan. Osim toga celnici AO su poceli da izbacuje sve transparente sa podrskom Djokovicu odmah posle izbacivanja Čehinje. To im je bio i cilj. Da se Čehinja mozda pridruzila tuzbi na isti nacin kao Djokovic i da su oboje dobili spor, mozda bi imali vise sanse da ostanu zajedno.

Pop

pre 2 godine

Daj prestajte lupetati sa tim ambasadorima. Tako bi ih sve mogli proterati. Srbi mogu ulaziti u Australiju ako su vakcinisani. To nije medjudrzavni oroblem. Da li je Ceska proterala australiskog ambasadora sto su izbacili njihovu igracicu? To tamo niko ni ne tematizuje. Koliko Srba svaki dan odbiju na belosvetskim granicama to vas nije briga? Al za ovog bas jeste.

Gloria

pre 2 godine

Ovo je malo reći skandalozno. Kakvo nezavisno sudstvo i bakrači, totalitarizam a la drug Staljin na djelu.
A Novak je u svakom pogledu pobijedio.

Јабучило

pre 2 godine

Сада неко из аустралијске амбасаде мора да буде протеран. Ово прераста у дипломатски скандал.

Ljuba

pre 2 godine

Dok se ne vakciniše, neće više igrati ni na jednom turniru.
Jednostavno, niko neće vise da trpi sulude teoretičare zavere i pojedince otkačene od realnosti

Prijatelju Novak je zdrava osoba, a koliko znam zdrava osoba ne moze da nasteti nikome. Drugo postoje testovi koje Novak moze da radi na 2 min. Trece Nadal je vakcinisan i opet je dobio koronu i sta sada? Teorija zavere da mrze Srbe je na delu i ti to gledas ali ti ne dopire do mozga jer jednostavno ne podnosis Đokovića

Australijanka

pre 2 godine

Niko ne spominje da su u Australiji političari, sudije, vjerski poglavari i ostale glavešine izuzeti od mandata za vakcinisanje. Oni koji odlučuju i naredjuju drugima, to ne moraju da urade! Kako oni putuju nevakcinisani? Hipokriti!!! Ni jedan od njih nije ostao bez posla zbog odbijanja da se ušpricaju otrovom.

Aleksandar K

pre 2 godine

U slučaju da bude deportovan Novak Đoković naša država bi morala proterati ambasadora i vojnog atašea iz zemlje i povući svog ambasadora iz Australija i svesti nivo diplomatskih odnosa na nivo otpravnika poslova. Novak Đoković je nosilac diplomatskog pasoša pa je ovim činom Australija praktično prekršila i Ženevsku konvenciju. Australija nema veliki ekonomski značaj za nas a u više navrata je ugrozila interese Republike Srbije.

Građanin

pre 2 godine

Nole je nekoliko puta bio pozitivan tj. IMAO virus.
To je ISTO kao da je nekoliko puta vakcinisan. Ne vidim razliku osim što je njegov organizam imao dodira sa STVARNIM virusom a ne matematičkim modelom, mrtvim virusom i sl.
Verovatno su SVE osobe koje su okružene sa mnoštvom ljudi potencijalno imale dodir sa virusom, jedanput ili više puta. Zašto oni MORAJU da se još i vakcinišu kada su već to REALNO prošli.
Medicinari o tome ćute. Da li ne znaju materiju ili štite neke druge interese... ili se plaše da to iznesu?

Kara Đorđe

pre 2 godine

Đoković ima diplomatski pasoš i ovo je diplomatski incident.
Odmah deportovati sve Australijance iz ambasade. Kao i njihove građane. U Srbiji smeju da ostanu jedino kenguri u zoološkom vrtu. Povući naše iz ambasade u Australiji. Treba blokirati puteve do ispunjenja zahteva.

djordje

pre 2 godine

toooo demokratijoooo
vladavina prava iznad svega
cekaj...kako sad, sud ovako, vlast ipak hapsi...sto vise gledam druge skontam da je Srbija sasvim solidna zemlja

Simon

pre 2 godine

Novak ima sada dve mogućnosti.

- Jedna je da se ne žali na odluku Australijske vlade i da bude deportovan. U tom slučaju bi mogli ali ne i morali da mu zabrane ulazak na 3 godine. To je na njima.
I to je bojim se bolja opcija za Novaka.

- Druga opcija je da ponovo podnese žalbu, ali ovoga puta sud ne bi odlučivao o njegovoj vizi i tome da li su carinici poštovali protokole dok su ispitivali Novaka na granici već bi bilo reč o njegovom medicinskom izuzeću. A s obzirom da je u zvaničnom dokumentu koji je objavio Sud rekao da je bio pozitivan na Kovid 16 decembra a narednih dana se slikao sa decom..., taj slučaj na sudu ne može da dobije, samo bi se još više zakopao.

Tako da je za Novaka sada najbolje da ga deportuju.
A svakako mislim da za njega više nije bezbedno posle svega da igra Australian open

Pedja J7

pre 2 godine

Nije bitno da li si zdrav, nego da li si vakcinisan?!
Takodje i vakcinisan mozes da se razbolis i siris dalje? Da bar rade, pa ajde...
S R A M O T A!

vsn

pre 2 godine

Konacno. Ovaj ishod smo svi ocekovali. No-vaxx je pokusao da na silu udje. E pa nije to to Srbija. Zakon sine.
(Srbin,

Presuda suda potvrdjuje da nije hteo na silu da udje i da je ispunio sve uslove koje su vlasti od njega trazile. Upravo je uloga suda da tumaci zakon a ne tvoja sine. Ovo ostalo je cista politika i nista vise.

Bogdo

pre 2 godine

Australijske vlasti su navele da je Đoković dobio jedan slučaj na sudu, ali da to ne znači da je njegova viza validna i da će zbog toga što nije vakcinisan biti deportovan jer nema osnova da ostane u Australiji.
Sve fino pise i ne znam sta je dilema i cemu cirkus.
Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!

Dejan

pre 2 godine

Ma treba ceo svet da ustane protiv tiranije, ovo je nezapamćeni udar ne samo na Noleta nego na svaku osobu na svetu.
Ustanimo narode i borimo se za slobodu, ovo je tiranija i tek je počelo
USTANAAAAAAAAAAK !!!!!!

Lesa214

pre 2 godine

Tek toliko o tome koliko su pravna i demokratska drzava. Posto su neki ovde danima pricali nije ti ovo Balkan tamo se postuje vladavina prava.

Darina

pre 2 godine

Australija=Severna Koreja
Za ove naše autošoviniste: i u S Koreji važe jasna pravila: nesto može a nesto ne može. Recite mi, koja je razlika u odnosu na Australiju? Nemaju gradjanska prava, nemaju slobodu kretanja, primorani su na medicinske eksperimente … eto, mogu da nose istu frizuru kao njihov premijer a i klima je bolja?

D

pre 2 godine

Nema veze, sad ce da ih tuzi pred medjunarodnim sudom i da dobije mnogo vise nego sto bi dobio osvajanjem AO. Zasto su cekali sudjenje i pojavili se na istom kad su mogli odmah da ga deportuju? U svakom slucaju velika Novakova pobeda.

,Sportman

pre 2 godine

БАШ КАД ПОМИСЛИХ ДА ИМ ЈЕ СУД СПАСИО ДРЖАВУ. КАД ОНО РАСИЗАМ И ФАШИЗАМ НА ДЈЕЛУ

Dragče

pre 2 godine

Ako Novaka posle svega ipak deportuju nazad u Srbiju onda bi svi teneiseri trebali da otkazu ucesce na AO u znak podrske.
To bi tek onda bila pobeda sporta nad politikom.

hm?

pre 2 godine

Jel’ nasa Vlada dosla na posao jutros!? Jel’ ministar Selakovic ne misli da bi trebao da pozove ambasadora Australije na razgovor!? Od svih skandala, skandalozno je to kako se nasa Vlada ponasa ili bolje receno ne ponasa!!

Kisna Glista

pre 2 godine

Da je bio pametan kad ih je dobio na sudu trebao je da izadje pred novinare i da im se nasmeje u lice uzme kartu i doputuje nazad za srbiju.

Mile kum

pre 2 godine

Novakove kolege teniseri .
ATP.
izvolite bojkotovati AO ako im odluka suda nije dovoljna .
Pokazite da ste neka organizacija.
Mozda vas ceka da vas sutra na terenu neko hapsi u australiji jer se nekom ministru tako prohtelo.
BOJKOT AO OD SVIH UCESNIKA .

Pavlet iz Kline

pre 2 godine

Šta očekivati od zemlje robijaša. Dokaz da je politika jača od suda. Ako ovo ne pokrene 6 milijardi robova da ustane, treba im se i dalje tovariti po glavi...

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Rounder

pre 2 godine

Sud Australije >>> Sud Srbije
Drzava Srbija >>>>Drzava Australija.

Eto jos samo da nam sudovi budu kao kod njih i da sude kako zakon kaze, svima bez obzira ko bili, i verujem da bi polako imigracioni tocak okrenuo.

vsn

pre 2 godine

to mu je to, sad zna da ce za svaki bitniji turnir uslov za ucesce biti obavezna vakcinacija. Ili neka se vakcinise ili neka zavrsi karijeru, treca opcija ne postoji. Steta ako se povuce, mogao je do kraja karijere da osvoji sigurno jos 5 GS turnira. Sto bi rekao pokojni premijer "mi Srbi ne propustamo priliku da propustimo priliku"
(aca,

Ovo je Australija prijatelju i njihova politika, sto veze nema sa drugim drzavama. Ministarka sporta Francuske je vec izjavila da ce kod njih postojati poseban protokol za velika takmicenja. To sto si ti takav pesimista i defetista je samo tvoj problem i niciji vise, ali Novak sigurno nije zavrsio karijeru.

Jovan

pre 2 godine

Evo dokaza koliko postoji demokratija u svetu. U buduce kad god neko pokusa da se pozove na ovaj glupi termin zvan demokratija treba mu zapusiti usta sa 10 januarom 2022 godine i slucajem Novak Djokovic.

Che

pre 2 godine

Jučer sam dobio 500 minusa kad sam predvideo sve ovo što se sad dešava. Na kraju sam napisao kad bi ga pustili cela Vlada Australije bi trebala da da otkaz.

Kritična masa

pre 2 godine

E ovo je sad previše. Sad tvrdim da je cilj da ne uzme ovde titulu i time dobije i stadion po svom imenu. Velika bruka za Australiju.
Oni ne poštuju sopstvene sudove i možda je ovo sada zamajac za buđenje naroda tamo a i širom po svetu.

Dark

pre 2 godine

Volio bih da ga deportuju i oslobode stresa i njega i nas. Mislim da nema smisla igrati u ovako bijednoj državi i davati im na značaju,ne samo sada nego nikada više. Oni, jednostavno, ne zaslužuju ovakve ljude.

Vlada Ilic

pre 2 godine

Cuj politikolog i ona zna hoce li ili nece da uhapse Novaka,ona opste nije bitna za ovaj slucaj i po cemu su njene informacije validne.

Mitar

pre 2 godine

Sad jedna lepa tužba nekom nadležnom međunarodnom sudu i par desetina miliona dolara u džep,pa neka onda vlada Australije objašnjava svojim građanima zašto su njihove pare nepotrebno legle u Novakov džep.

Danijela

pre 2 godine

Da sam teniser sa malo obraza, časti i poštovanja prema tome što jesam, momentalno bih se povukla sa učešća na AO u znak podrške Novaku. Ovo je skandal bez presedana, i ne bih mogla da prihvatim da budem makar i pasivno, učešćem na AO, deo toga.

Tužno, jadno čemerno...

pre 2 godine

E ovo je više NEGO STRAŠNO!!!
Ako ga proteraju treba SVI naši teniseri u znak solidarnosti da se vrate iz Australije i tako nažalost kako igraju neće daleko dogurati.
Da je SREĆE da se solidarišu sa njim jos NEKO npr Zvewrev, Medvedev, Rubljov ali oni će ovo iskopristiti kao priliku da osvoje turnir.
Volela bih da osvoji bilo ko sem Nadala, koga VEČNO forsiraju.
Pozdrav za sve dobre ljude.

Vlada ilic

pre 2 godine

Gledaju australsme vesti prije par minuta,tako nesto nije receno.ali u ovome cirkusu sto su napravili sve je moguce u takozvanim pravnim drzavama.

goran...

pre 2 godine

ajde ti nole kuci posto tamo ocigledno nisi dobrodosao...zasto trpjeti to maltretiranje...a "skotovima" neka je na cast kako su se ponijeli prema sampionu,ti si u svakom slucaju pobjednik...

mi23

pre 2 godine

Možda i bolje. Sledeći potez bi "eto na nesreću svih nas na Aus openu" mogao biti tzv Monikina minuta za koju nitko ne bi odgovarao osim samog Noleta koji je prisustvom isprovocirao vlasnika noža.

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Imaju pravo da ga zadrze do 11h CET dok ne prodje vreme o izjasnjavanju ministra. Ocigledno je da je vlast ogrezla u mrznju i fasizam!

Zuba

pre 2 godine

Stvarno bih voleo da osvoji 10. AO ali da me ne razumete pogresno. Mislim da je i bolje sto ne igra jer ko zna sta bi mu uradili. Mislim da posle ovoga on ne bi trebalo da vise odlazi u Australiju.
Nisu zaslužili da gledaju takvog šampiona.

Тоталитаризам?

pre 2 godine

Све време сам говорио да је искључиви кривац федерална влада. То се сада потврдило, једини који и даље желе да га избаце су они, иако је Ђоковић испоштовао процедуру - да није не би га суд ослободио.
Већ сам писао да је дискреционо право државе да некога избаци у нормалним државама правно ограничено, не може се човек без икаквог разлога вратити са границе.
Та државе које то чине без правне основе постоји само један назив - тоталитарне!

e

pre 2 godine

da smo mi zabranjivali ulazak nevakcinisanim i zarazenim osobama imali bi mngo manej mrtvih. Ali psoto nasu vlast nije briga ljudsk izivot nego vlast zato su tak oradili. setim ose pocetka pandemiej kada predsnik donosi odluku da psuti skoro pola miliona zarazenih da idj uu srbiju iak osu ga nemacke vlasti upozorile, On je posle priznao gresku a to sto je umrlo 10.000 ljudi nema veze. Seca mse jednom je receno za strance karantin a za komsije iz bsne i crne gore mogu da ualze bez . e pa sad se vidi ko kod nas donosi odluke i ko je iznad zakona. Ako je zakon da moras da budes vakcinisam onda moras. mada kod nas nema zakoan za neke. ministar vozi pijan zgazi dete na pesackom i predsni kga stiti, pogledajte sta rade deca politicara i bogatasa, pa cak i oficira i policajaca. mene komunalac udari pesnicom u stomak naocigled punog busa jer sam pogresno vlaidirao kartu a oni ubijaju i ne odgovaraju. kad bi bili uredjeni bar malo kao ta australija ali dok god su na vlasti komunajre i njihovi izrodi toga nece biti.

Nenad

pre 2 godine

Bilo bi sad interesantno pitanje, posle hapsenja, ako Djokovic opet ulozi zalbu, da li ce mu suditi dva puta za isti prekrsaj (koji je vec dobio na sudu jednom). Koliko ja znam, to nije moguce u zapadnom zakonodavstvu (osim ako se nadje neki novi dokaz naravno).

Mrki

pre 2 godine

Niko da objasni tacno sta se desava. Samo nagadjate i dizete tenziju. Evo sta je bilo. Koliko se razumem u upravno pravo on je dobio spor na prvostpenom sudu. Njihova vlada je izgubila, ali ima pravo da ulozil zalbu na presudu drugostepenom (apelacionom) sudu, koji donosi pravosnaznu presudu i tek to ce biti kraj. Medjutim, do donosenja presude on verovatno mora i dalje da sedi u ekstradicionom pritvoru.

vsn

pre 2 godine

Novak je morao dobiti na sudu jer nije nista skrivio, nikoga nije prevario, nista nije slagao. On je ocigledno imao pogresne informacije o ulasku u drzavu i trebalo je samo dokazati na sudu da nije on kriv za sve sto se desilo. I to se i desilo, dokazano je da nista on nije skrivio i dobio je odstetu od drzave, medjutim, bitno je napomenuti da je na sud isao upravo zbog toga, dokazati da nije on kriv, a ne dokazati da ima pravo uci u drzavu. Sada je dosao do situacije da je dokazano da ga je neko slagao ili prevario sa informacijama da moze uci nevakcinisan, ali to sto ga je neko slagao, ne znaci da ce ga sada pustiti. Pravila su i dalje ista, zakon je isti, ne mozes uci nevakcinisan. Ako te je neko prevario, izvini, dobices odstetu, ali ne i promeniti zakon i pravila. Dokazao je celom svetu da je nevin, ali ce i Australija pokazati da ne mozes uci vez vakcine. A ko je odgovoran za to sto je Novak nasamaren, to ce Australijanci interno resiti, kad isprate Djokovica.
(biz,

Apsolutno nije tacno. Mozes uci nevakcinisan uz medicinsko izuzece. Sudija nije samo vecao da li je Djokovic u pravu nego i da li je njegova viza validna i presudio je da jeste i odobrio mu je boravak u zemlji. Da je on imao pogresne informacije o ulasku u zemlju i da je sudija samo utvrdio da ga je neko krivo informisao, ne bi mu odobrio boravak jer i dalje ne bi ispunjavao uslove za ulazak. Sud je taj koji tumaci zakon, ne izvrsna vlast.

Goran

pre 2 godine

Postoje tri vrste drzava: uredjene gde sud donosi odluke nezavisno od zakonodavne i izvrsne vlasti, banana republike gde se vlast mesa u odluke sudova i gusarske drzave gde vaze gusarska pravila i sud nista ne znaci nego ono sto kaze glavni gusar.

Hvala

pre 2 godine

@Darko

Volim argumentovano komentare...
Previše je ovde komentara koji opravdavaju poteze australijske vlade bez korišćenja argumenata, pa čak i osnovne logike.
Naravno da postoji to diskreciono pravo u svakoj državi, hvala Vam što ste dali više konkretnih informacija o Australiji.
Međutim, ono što sam više puta govorio prethodnih dana to diskreciono pravo se skoro nikada ne koristi. Proputovao sam čitav svet, putovao i po 40 nedelja godišnje, i imao par "bliskih susreta" sa imigracionom službom u nekim blago egzotičnim zemljama. Sve je to bilo korektno, nešto su posumnjali, uzeli moj holandski pasoš, razgovarali, proveravali okolo, pustili me. Dakle, te službe (a i imigraciono ministarstvo sa kojim b se konsultuju tokom procesa) se mahom ponašaju racionalno, tj ne vraćaju ljude bez razloga.
U slučaju Australije postojao je proces izuzeća. Za njega je znala australijske federalna vlada, to je sada jasno. Po tom procesu izuzeća već su ušli drugi teniseri. Direktno sam slušao premijera Skota veče kada je Đoković priveden, rekao je da su & Đokovića više kontrolisati jer je poznat.
Po mom mišljenju tog trenutka je priznao da nije reč o pravu nego o politici.
I sami ste rekli da se bliže izbori. Već se javljaju opozicioni političari koji kažu da se Novak ne sve deporovati, te da se diskreciono pravo ne sme koristiti u političke svrhe, da je ono namenjeno za zaustavlja je kriminalaca. A to je ono što sam i ja tvrdio sve vreme, tako je u normalnim zemljama.

Nele

pre 2 godine

"..Vakcina je uslov a ne biti pozitivan.
Sem toga nije objavio da je pozitivan niti bio u karantini.
Znaci potpuna muljaza i blamaza.
Deportacija bez dileme!
@Bogdo"
Citaj sitnim slovima. Nije vakcina uslov nego vakcina ILI medicinsko opravdanje. Kao jedan od razloga za medicinsko opravdanje je pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci.
U Srbiji nigde ne stoji da neko mora da objavi da je zarazen virusom. Naprotiv, u zakonu jasno stoji da niko nema prava da ti trazi podatke iz tvog medicinskog kartona i da nemas obavezu da bilo kome, bilo sta pokazujes. Sto se tice karantina, kao medicinsko izuzece za ulaz u AU stoji pozitivan PCR test u poslednjih 6meseci. Nigde ne pise da moras da budes u karantinu za to vreme.
Doduse, pise da ne mozes da udjes u AU ako je proslo manje od 14dana od tvog poslednjeg pozitivnog PCR testa. Ali to je vec pitanje za vlasti i Nadala.
Realno, mogli bi da ga jure za put u Spaniju jer eventualno obrazlozenje da je u AU putovao preko Spanije bi bilo nategnuto. Ali mislim da ni oni ne mogu bas previse da talasaju zbog ocitog krsenja zakona od strane Nadala