Petak, 04.06.2021.

09:11

Lojd napušta Zvezdu u milionskom poslu

Džordan Lojd dogovorio je novi angažman.

Izvor: MS

Lojd napušta Zvezdu u milionskom poslu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

komično

pre 2 godine

Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL...
(drvobradi, 6. jun 2021 00:08)

Zar zaista mislite da je moguće izbrisati podatke iz 2016. godine
kada je Zvezda igrala plej of za plasman na fajnal for EL protiv CSKA?

drvobradi

pre 2 godine

Precenjen igrač. Na kraju, kad se lomila sezona, ponovo su vukli Dobrić i Davidovac.
@Toliko
Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL a Partizanov Top 16 EC.
Evo sad Partizan, skrckali gomilu para, na kraju ih iz plejofa KLS izbacio tim koji ima klince i igrače na rehabilitaciji.
Na kraju sezone,CZ i Partizan niti profitabilni, niti napravili igrače niti imaju neki veliki takmičarski uspeh.

kalcokera I Croasano jaguar

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

ne pametuj
nego u skolu

transver???

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

Алекса

pre 2 godine

Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 4. jun 2021 12:42)

Ја стварно не капирам шта хоћеш да кажеш? Коштао је, играо је, сад кошта, или не кошта, и?

Партизан и Звезда су државни клубови. У овој држави већи је број навијача Звезде. И ми желимо да гледамо наш тим, не ваш, колико год да су буџети.

Не капирам зашто стално трубите о буџетима? Нормално је клуб са више навијача има више пара...

Шта је ту чудно?
И немој ми о успесима Партизана у периоду 1992-2010. Све је то лепо, али нас, већину оних који издвајају новац за државни буџет, не занима насилни и метеорски успех вашег клуба. Нас интересује Црвена Звезда, не математика, не ваша патња и драма, него Црвена Звезда. А ви се позабавите начином на који се троши новац код вас, не како се троши код нас. Јер, ако смо ми бахати, не знамо, лоше трошимо, ви трошите боље и пажљивије, и са мањим парама које вам следују као мањем клубу, имаћете боље резултате, зар не?

Само прво морате да прихватите да вас има мање, да сте мање интересантни и да не гледате стално у туђе двориште док се у вашем излива канализација.

SrbEUin

pre 2 godine

Ni jedan ambiciozniji igrač ne želi da potpiše na više godina klub koji nema A licencu. Svako želi da igra EL. Šta će u Zvezdi ako ne osvoje ABU? Evo i Zenit na 1 god, jer ni taj klub nema A licencu. Zato i postoji razlika u jačini klubova, ne samo u parama već i u statusu. Klubovi sa A licncom mogu dugoročno da planiraju, da prave igrače i unapređuju tim. Zato njih žele igrači i za manje ugovore. Manja lova ali stabilnost i sigurnost. Niko ne želi neizvesnost i seljakanje svake sezone, jer uvek postoji i mogućnost povrede ili lošije forme...
Dok god Zvezda ne dobije makar 3 god licencu, neće biti rezultata. Tim se ne stvara za tri letnja meseca. Efesu je trebalo 3 godine i ukupno 84 miliona... Barsa je prsla 90 miliona za 2 godine za drugo mesto.

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

Lo

pre 2 godine

Evo da pokusam da objasnim zasto zvezda ne izbaci mladog igraca, vidim da mnogi pitaju. Selekcija selekcija i selekcija, ne postoji, za razliku od toga postoji interes, ogromna kolicina neznanja, i apsolutni nedostatak integriteta trenera. Srpskom kosarkom upravljaju dva coveka, to je jos jedan od problema, na zalost verovatno neresiv u dogledno vreme. U ranijoj selekciji, sfrj postojala su crvena slova, nrp telo, fizika, ako igrac ne moze svojim telom da odgovori zahtevima vrhunske kosarke svaka dalja prica se zavrsava, sad to nije slucaj, upravo je obrnuto
?!?!. Imate igrace koji ocigledno fizicki ne pripadaju tu gde jesu, mladje necu pominjati jer to pedagoski nije ali npr kino koloma mogu, znanje nije sporno ali telo to ne moze da igra, tacka. Zasto je doveden, ziv niko veze nema. Dalje, glumimo ludilo, trazimo majka dzejmsa ili larkina a to su ozbiljni ekstremi. Nasi igraci su 80% instant price, nagoji, nabijaj kg i prodaj, ruzno ali istinito. Na nizim nivoima takmicenja jos veci uzas, igraci su niski, tehnicki slabo obuceni i gotovo po pravilu mana im je sut???!!! I to sve i igri gde je cilj dati kos :-). Novca nigde, i ono sto malo sto ima sve je kombinacija, dogovor a kss se za sad ponasa kao fiba, mozda i gore. Ima jos ali potrosicu slova :-)

NoName

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 04. jun 2021 12:42)

Tako to izgleda kad razmišljaš glavom poštovanog Vladana. Lojd se dogovorio sa Zvezdom pre plej ofa španske lige. Taj MVP plej ofa mu je u ugovor doneo okruglo NULA evra.

dr

pre 2 godine

360

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

Zato što je igrati u Zvezdi i Partizanu ogroman pritisak i moranje a u Megi to nije. Tamo mladi igrač ako pogreši tri uzastopne utakmice osuđuju ga i mediji i navijači, svi. Jer smo poremećeni kao društvo. A ne znam da li nekad trenirao ozbiljno neki sport da znas koliko pritisak može da paralise igrača.

Praktično jedini mladi igrač koji je napravio ozbiljnu karijeru u poslednjoj deceniji iz Zvezde ili Partizana je Bogdanović, koji je doduše i u Partizan dosao kao formiran igrač ali nije podlegao pritisku.

Svi ostali su ovde ili potonuli skroz ili napolju izgradili jake karijere.

Krle

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.

sampion evrope 92

pre 2 godine

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.
(Grem, 04. jun 2021 11:57)

To je apsolutno tacno, svaka rec, ali da bar jedan mladi igrac moze da dobije sansu, dosta je utakmica ima gde i kad.

Miodrag

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!

Grem

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.

Petar

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.
(Xdrive, 04. jun 2021 09:17)
Kad nemas ambicije u EL, onda je tako. Zvezda igra EL da prezivi, zabavi mase i zakuca lidersku poziciju u regionu. Kad bude imala ambicije, stvari ce biti drugacije. Ako bude imala.

Миодраг

pre 2 godine

Jović
Kalinić
Nedovic
Teodosic
Marković
(shone, 4. jun 2021 09:49

Ne znam sta si hteo da kazes,ali ovde jedino Nedovic se ne uklapa jer je bio realno zvezdin igrac,ali su ga oterali zbog ....
Ostali su navijaci zvezde,Jovic je i kaznjen zbog navijanja dok se formirao u Kragujevcu// Ali imam predlog za tebe i drugi spisak:uzmi u zadnjih 10 g spisak najboljih juniora KKCZ kao i onih dovedenih sa strane koji su bili vrhunski talenti i potencijal Na tom spisku ce biti najmanje 50-ak mladica.Paralelno pored izvuci one koji su u Zvezdi realizovali svoj talent i postali vrhunski igraci.. Ja osim Dobrica nikog ne mogu da se setim!!! Ne racunaju se igraci koji su dosli iz drugog seniorskog tima pa odskocili... to je druga tabela...

Sone

pre 2 godine

Uopste mi nije jasno zasto neko prati ovo Bartolomeu takmičenje, koja je poenta, uvek jedni te isti se vrte u krug, samo je pitanje vremena kada ce ubaciti cuveni kosarkaski grad Lomdon u ovo takmičenje, smesno.

Radijator

pre 2 godine

Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.
(., 04. jun 2021 10:44)

Hm...pa nabroj 5 igrača koje je izbacila Zvezda?
Jedino ako racunas Lojda I Berona kao izdanak skole košarke?

Divac

pre 2 godine

@Миодраг
Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio

Stampar

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

3 miliona nije ali 7-800000 jeste sigurno

Миодраг

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....

JT

pre 2 godine

Zasto ovakve igrace ne potpisujemo na dve godine????
(Darco, 4. jun 2021 09:40)

Zato sto oni ne zele. Strancima je klub u Srbiji odskocna daska, nista vise. Redak primer je Djenka.

Slobo

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav
(zdravko, 4. jun 2021 09:50) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)

Kao da je centarfor, pa je najbolje da se i ne vraca na svoju polovinu. Loyd je ubedljivo najgori igrac zvezde u play off-u. Da je Dobric onoliko lopti trosio , imao bi minimum 25 poena po utakmici.

NoName

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....
(Миодраг, 04. jun 2021 10:11)

Obožavam ove što imaju informacije iz kluba, pa kažu 700 - 800 hiljada, ili 500-600 hiljada. Sine, kad je informacija tačna, tu se u dinar zna kolika je plata? A kad poštovani Vladan formira platu igrača u Zvezdi onda ide ova tvoja konstrukcija.

.

pre 2 godine

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Не могу Мега и Звезда да се пореде, Мега је развојни клуб без притиска за играче, једне сезоне се боре за опстанак, једне за плеј-оф. У Звезди и Партизану ако вежеш 3 пораза већ се спрема метла и диже се јавност тражећи одговорност. Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.

tamoneko

pre 2 godine

Svi napadaju Zvezdu što ne potpisuje na više godina ugovore, a samo u ovoj vesri imaju podatak: Lojd potpisuje JEDNOGODIŠNJI ugovor sa Zenitom u vrednosti od 1.1 mil evra

Dakle i daleko bogatiji ne potpisuju na duže od jedne godine. Prosto to je neka ustaljena praksa u evropskoj košarci.
Jedini koji potpisuju na duže godina su klubovi iz samog vrha (Barsa, Real, Efes, CSKA) jer oni su to - sam vrh. I igrač želi da potpiše na duže kod njih jer zna da će igrati u najboljem timu.
A odatle može samo dalje/više u NBA

dok odlaskom u Žalgiris, Valensiju, Zvezdu - oni samo prave stepenicu ka vrhu.

I naravno, glavni razlog je manjak novca u košarci, te stoga klubovi ne žele/ne mogu ni da plaćaju obeštećenja.
Retko kada se plati više od 200 - 300k za nekog igrača kao obeštećenje.

Sam plaćam obeštećenja

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

Isto kao Kori Volden. Sa miliona, otišao za 100 hiljada.

Toliko

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25),

prvo, da naucis pravopis, drugo, da procitas nesto, posto je samo ovde n-puta vec pisano da Zvezda i Partizan NISU razvojni klubovi! U Zvezdu i Partizan dolaze vec oformljeni igraci ili vanserijski talenti, da bi imali sansu da postanu odlicni igraci! Razvojni klubovi su Mega, FMP, Borac,...

Rade

pre 2 godine

Isto se tako radilo u Partizanu pre 10 i više godina, bojim se, da će biti isto sa Zvezdom. Zato ne možemo ništa uraditi u Evropi. A menageri pune svoje kese.Želim vam sve najbolje u EL. Sportski pozdrav od Grobara.]

munjic21

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Ispade jača ABA jača od EL

zakonodavac

pre 2 godine

Ova Evroliga je takva glupost. 70 posto stranih igraca se ne zadrzi vise od godinu dana u klubu. Stalno se vrte jedni te isti likovi. Jos ce sad NBA da ih urnuse sa dovodjenjem igraca za mizernu kintu.

Debeli Sava

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Dodajte u statistiku i broj izgubljenih lopti i procenat šuta da se vidi kakav je to igrač.O kidanju živaca navijača drugom prilikom.

zdravko

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav

da da

pre 2 godine

Pa njega Radonjic i ne bi zadrzao, jer trosi vise nego sto zaradi. Igrac za divlje klubove, kakva i jeste Zvezda. Ali im trener nije takav

Bg

pre 2 godine

Vidim mnogi se bune što se u Zvezdi igrači zadrže jednu sezonu pa odu za veće pare u neki klub. Dobro jutro, jel ste skapirali da mi nismo to što se priča na televiziji. Mi smo jeftina radna snaga sa Balkana i nismo najuspešnija zemlja u Evropi sa privrednim rastom. Možda bi neko i kupio Zvezdu i napravio klub koji dovodi igrače na 4 godine ali država to ne dozvoljava. Zato i služimo kao odskočna daska za majstore kao Lojd, Beron...

Andjus

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...

Xdrive

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.

Xdrive

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.

Bg

pre 2 godine

Vidim mnogi se bune što se u Zvezdi igrači zadrže jednu sezonu pa odu za veće pare u neki klub. Dobro jutro, jel ste skapirali da mi nismo to što se priča na televiziji. Mi smo jeftina radna snaga sa Balkana i nismo najuspešnija zemlja u Evropi sa privrednim rastom. Možda bi neko i kupio Zvezdu i napravio klub koji dovodi igrače na 4 godine ali država to ne dozvoljava. Zato i služimo kao odskočna daska za majstore kao Lojd, Beron...

zakonodavac

pre 2 godine

Ova Evroliga je takva glupost. 70 posto stranih igraca se ne zadrzi vise od godinu dana u klubu. Stalno se vrte jedni te isti likovi. Jos ce sad NBA da ih urnuse sa dovodjenjem igraca za mizernu kintu.

JT

pre 2 godine

Zasto ovakve igrace ne potpisujemo na dve godine????
(Darco, 4. jun 2021 09:40)

Zato sto oni ne zele. Strancima je klub u Srbiji odskocna daska, nista vise. Redak primer je Djenka.

Debeli Sava

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Dodajte u statistiku i broj izgubljenih lopti i procenat šuta da se vidi kakav je to igrač.O kidanju živaca navijača drugom prilikom.

Krle

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.

.

pre 2 godine

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Не могу Мега и Звезда да се пореде, Мега је развојни клуб без притиска за играче, једне сезоне се боре за опстанак, једне за плеј-оф. У Звезди и Партизану ако вежеш 3 пораза већ се спрема метла и диже се јавност тражећи одговорност. Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.

Andjus

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...

Toliko

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25),

prvo, da naucis pravopis, drugo, da procitas nesto, posto je samo ovde n-puta vec pisano da Zvezda i Partizan NISU razvojni klubovi! U Zvezdu i Partizan dolaze vec oformljeni igraci ili vanserijski talenti, da bi imali sansu da postanu odlicni igraci! Razvojni klubovi su Mega, FMP, Borac,...

NoName

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 04. jun 2021 12:42)

Tako to izgleda kad razmišljaš glavom poštovanog Vladana. Lojd se dogovorio sa Zvezdom pre plej ofa španske lige. Taj MVP plej ofa mu je u ugovor doneo okruglo NULA evra.

NoName

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....
(Миодраг, 04. jun 2021 10:11)

Obožavam ove što imaju informacije iz kluba, pa kažu 700 - 800 hiljada, ili 500-600 hiljada. Sine, kad je informacija tačna, tu se u dinar zna kolika je plata? A kad poštovani Vladan formira platu igrača u Zvezdi onda ide ova tvoja konstrukcija.

Divac

pre 2 godine

@Миодраг
Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio

Rade

pre 2 godine

Isto se tako radilo u Partizanu pre 10 i više godina, bojim se, da će biti isto sa Zvezdom. Zato ne možemo ništa uraditi u Evropi. A menageri pune svoje kese.Želim vam sve najbolje u EL. Sportski pozdrav od Grobara.]

Sam plaćam obeštećenja

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

Isto kao Kori Volden. Sa miliona, otišao za 100 hiljada.

Grem

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

Slobo

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav
(zdravko, 4. jun 2021 09:50) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)

Kao da je centarfor, pa je najbolje da se i ne vraca na svoju polovinu. Loyd je ubedljivo najgori igrac zvezde u play off-u. Da je Dobric onoliko lopti trosio , imao bi minimum 25 poena po utakmici.

Stampar

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

3 miliona nije ali 7-800000 jeste sigurno

tamoneko

pre 2 godine

Svi napadaju Zvezdu što ne potpisuje na više godina ugovore, a samo u ovoj vesri imaju podatak: Lojd potpisuje JEDNOGODIŠNJI ugovor sa Zenitom u vrednosti od 1.1 mil evra

Dakle i daleko bogatiji ne potpisuju na duže od jedne godine. Prosto to je neka ustaljena praksa u evropskoj košarci.
Jedini koji potpisuju na duže godina su klubovi iz samog vrha (Barsa, Real, Efes, CSKA) jer oni su to - sam vrh. I igrač želi da potpiše na duže kod njih jer zna da će igrati u najboljem timu.
A odatle može samo dalje/više u NBA

dok odlaskom u Žalgiris, Valensiju, Zvezdu - oni samo prave stepenicu ka vrhu.

I naravno, glavni razlog je manjak novca u košarci, te stoga klubovi ne žele/ne mogu ni da plaćaju obeštećenja.
Retko kada se plati više od 200 - 300k za nekog igrača kao obeštećenje.

Алекса

pre 2 godine

Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 4. jun 2021 12:42)

Ја стварно не капирам шта хоћеш да кажеш? Коштао је, играо је, сад кошта, или не кошта, и?

Партизан и Звезда су државни клубови. У овој држави већи је број навијача Звезде. И ми желимо да гледамо наш тим, не ваш, колико год да су буџети.

Не капирам зашто стално трубите о буџетима? Нормално је клуб са више навијача има више пара...

Шта је ту чудно?
И немој ми о успесима Партизана у периоду 1992-2010. Све је то лепо, али нас, већину оних који издвајају новац за државни буџет, не занима насилни и метеорски успех вашег клуба. Нас интересује Црвена Звезда, не математика, не ваша патња и драма, него Црвена Звезда. А ви се позабавите начином на који се троши новац код вас, не како се троши код нас. Јер, ако смо ми бахати, не знамо, лоше трошимо, ви трошите боље и пажљивије, и са мањим парама које вам следују као мањем клубу, имаћете боље резултате, зар не?

Само прво морате да прихватите да вас има мање, да сте мање интересантни и да не гледате стално у туђе двориште док се у вашем излива канализација.

SrbEUin

pre 2 godine

Ni jedan ambiciozniji igrač ne želi da potpiše na više godina klub koji nema A licencu. Svako želi da igra EL. Šta će u Zvezdi ako ne osvoje ABU? Evo i Zenit na 1 god, jer ni taj klub nema A licencu. Zato i postoji razlika u jačini klubova, ne samo u parama već i u statusu. Klubovi sa A licncom mogu dugoročno da planiraju, da prave igrače i unapređuju tim. Zato njih žele igrači i za manje ugovore. Manja lova ali stabilnost i sigurnost. Niko ne želi neizvesnost i seljakanje svake sezone, jer uvek postoji i mogućnost povrede ili lošije forme...
Dok god Zvezda ne dobije makar 3 god licencu, neće biti rezultata. Tim se ne stvara za tri letnja meseca. Efesu je trebalo 3 godine i ukupno 84 miliona... Barsa je prsla 90 miliona za 2 godine za drugo mesto.

sampion evrope 92

pre 2 godine

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.
(Grem, 04. jun 2021 11:57)

To je apsolutno tacno, svaka rec, ali da bar jedan mladi igrac moze da dobije sansu, dosta je utakmica ima gde i kad.

dr

pre 2 godine

360

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

Zato što je igrati u Zvezdi i Partizanu ogroman pritisak i moranje a u Megi to nije. Tamo mladi igrač ako pogreši tri uzastopne utakmice osuđuju ga i mediji i navijači, svi. Jer smo poremećeni kao društvo. A ne znam da li nekad trenirao ozbiljno neki sport da znas koliko pritisak može da paralise igrača.

Praktično jedini mladi igrač koji je napravio ozbiljnu karijeru u poslednjoj deceniji iz Zvezde ili Partizana je Bogdanović, koji je doduše i u Partizan dosao kao formiran igrač ali nije podlegao pritisku.

Svi ostali su ovde ili potonuli skroz ili napolju izgradili jake karijere.

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

da da

pre 2 godine

Pa njega Radonjic i ne bi zadrzao, jer trosi vise nego sto zaradi. Igrac za divlje klubove, kakva i jeste Zvezda. Ali im trener nije takav

zdravko

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav

Миодраг

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....

Petar

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.
(Xdrive, 04. jun 2021 09:17)
Kad nemas ambicije u EL, onda je tako. Zvezda igra EL da prezivi, zabavi mase i zakuca lidersku poziciju u regionu. Kad bude imala ambicije, stvari ce biti drugacije. Ako bude imala.

kalcokera I Croasano jaguar

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

ne pametuj
nego u skolu

transver???

Lo

pre 2 godine

Evo da pokusam da objasnim zasto zvezda ne izbaci mladog igraca, vidim da mnogi pitaju. Selekcija selekcija i selekcija, ne postoji, za razliku od toga postoji interes, ogromna kolicina neznanja, i apsolutni nedostatak integriteta trenera. Srpskom kosarkom upravljaju dva coveka, to je jos jedan od problema, na zalost verovatno neresiv u dogledno vreme. U ranijoj selekciji, sfrj postojala su crvena slova, nrp telo, fizika, ako igrac ne moze svojim telom da odgovori zahtevima vrhunske kosarke svaka dalja prica se zavrsava, sad to nije slucaj, upravo je obrnuto
?!?!. Imate igrace koji ocigledno fizicki ne pripadaju tu gde jesu, mladje necu pominjati jer to pedagoski nije ali npr kino koloma mogu, znanje nije sporno ali telo to ne moze da igra, tacka. Zasto je doveden, ziv niko veze nema. Dalje, glumimo ludilo, trazimo majka dzejmsa ili larkina a to su ozbiljni ekstremi. Nasi igraci su 80% instant price, nagoji, nabijaj kg i prodaj, ruzno ali istinito. Na nizim nivoima takmicenja jos veci uzas, igraci su niski, tehnicki slabo obuceni i gotovo po pravilu mana im je sut???!!! I to sve i igri gde je cilj dati kos :-). Novca nigde, i ono sto malo sto ima sve je kombinacija, dogovor a kss se za sad ponasa kao fiba, mozda i gore. Ima jos ali potrosicu slova :-)

munjic21

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Ispade jača ABA jača od EL

Миодраг

pre 2 godine

Jović
Kalinić
Nedovic
Teodosic
Marković
(shone, 4. jun 2021 09:49

Ne znam sta si hteo da kazes,ali ovde jedino Nedovic se ne uklapa jer je bio realno zvezdin igrac,ali su ga oterali zbog ....
Ostali su navijaci zvezde,Jovic je i kaznjen zbog navijanja dok se formirao u Kragujevcu// Ali imam predlog za tebe i drugi spisak:uzmi u zadnjih 10 g spisak najboljih juniora KKCZ kao i onih dovedenih sa strane koji su bili vrhunski talenti i potencijal Na tom spisku ce biti najmanje 50-ak mladica.Paralelno pored izvuci one koji su u Zvezdi realizovali svoj talent i postali vrhunski igraci.. Ja osim Dobrica nikog ne mogu da se setim!!! Ne racunaju se igraci koji su dosli iz drugog seniorskog tima pa odskocili... to je druga tabela...

Sone

pre 2 godine

Uopste mi nije jasno zasto neko prati ovo Bartolomeu takmičenje, koja je poenta, uvek jedni te isti se vrte u krug, samo je pitanje vremena kada ce ubaciti cuveni kosarkaski grad Lomdon u ovo takmičenje, smesno.

Radijator

pre 2 godine

Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.
(., 04. jun 2021 10:44)

Hm...pa nabroj 5 igrača koje je izbacila Zvezda?
Jedino ako racunas Lojda I Berona kao izdanak skole košarke?

Miodrag

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!

komično

pre 2 godine

Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL...
(drvobradi, 6. jun 2021 00:08)

Zar zaista mislite da je moguće izbrisati podatke iz 2016. godine
kada je Zvezda igrala plej of za plasman na fajnal for EL protiv CSKA?

drvobradi

pre 2 godine

Precenjen igrač. Na kraju, kad se lomila sezona, ponovo su vukli Dobrić i Davidovac.
@Toliko
Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL a Partizanov Top 16 EC.
Evo sad Partizan, skrckali gomilu para, na kraju ih iz plejofa KLS izbacio tim koji ima klince i igrače na rehabilitaciji.
Na kraju sezone,CZ i Partizan niti profitabilni, niti napravili igrače niti imaju neki veliki takmičarski uspeh.

Debeli Sava

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Dodajte u statistiku i broj izgubljenih lopti i procenat šuta da se vidi kakav je to igrač.O kidanju živaca navijača drugom prilikom.

da da

pre 2 godine

Pa njega Radonjic i ne bi zadrzao, jer trosi vise nego sto zaradi. Igrac za divlje klubove, kakva i jeste Zvezda. Ali im trener nije takav

Миодраг

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....

Stampar

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

3 miliona nije ali 7-800000 jeste sigurno

Miodrag

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!

Sone

pre 2 godine

Uopste mi nije jasno zasto neko prati ovo Bartolomeu takmičenje, koja je poenta, uvek jedni te isti se vrte u krug, samo je pitanje vremena kada ce ubaciti cuveni kosarkaski grad Lomdon u ovo takmičenje, smesno.

Radijator

pre 2 godine

Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.
(., 04. jun 2021 10:44)

Hm...pa nabroj 5 igrača koje je izbacila Zvezda?
Jedino ako racunas Lojda I Berona kao izdanak skole košarke?

munjic21

pre 2 godine

Lojd je ove sezone u Evroligi prosečno beležio 17,3 poena, 3,6 skokova i 3,2 asistencija, dok je u ABA imao 16 poena, 3,2 asistencije i 2,7 uhvaćenih lopti.

Ispade jača ABA jača od EL

Andjus

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...

Slobo

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav
(zdravko, 4. jun 2021 09:50) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (0)

Kao da je centarfor, pa je najbolje da se i ne vraca na svoju polovinu. Loyd je ubedljivo najgori igrac zvezde u play off-u. Da je Dobric onoliko lopti trosio , imao bi minimum 25 poena po utakmici.

Миодраг

pre 2 godine

Jović
Kalinić
Nedovic
Teodosic
Marković
(shone, 4. jun 2021 09:49

Ne znam sta si hteo da kazes,ali ovde jedino Nedovic se ne uklapa jer je bio realno zvezdin igrac,ali su ga oterali zbog ....
Ostali su navijaci zvezde,Jovic je i kaznjen zbog navijanja dok se formirao u Kragujevcu// Ali imam predlog za tebe i drugi spisak:uzmi u zadnjih 10 g spisak najboljih juniora KKCZ kao i onih dovedenih sa strane koji su bili vrhunski talenti i potencijal Na tom spisku ce biti najmanje 50-ak mladica.Paralelno pored izvuci one koji su u Zvezdi realizovali svoj talent i postali vrhunski igraci.. Ja osim Dobrica nikog ne mogu da se setim!!! Ne racunaju se igraci koji su dosli iz drugog seniorskog tima pa odskocili... to je druga tabela...

Bg

pre 2 godine

Vidim mnogi se bune što se u Zvezdi igrači zadrže jednu sezonu pa odu za veće pare u neki klub. Dobro jutro, jel ste skapirali da mi nismo to što se priča na televiziji. Mi smo jeftina radna snaga sa Balkana i nismo najuspešnija zemlja u Evropi sa privrednim rastom. Možda bi neko i kupio Zvezdu i napravio klub koji dovodi igrače na 4 godine ali država to ne dozvoljava. Zato i služimo kao odskočna daska za majstore kao Lojd, Beron...

Toliko

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25),

prvo, da naucis pravopis, drugo, da procitas nesto, posto je samo ovde n-puta vec pisano da Zvezda i Partizan NISU razvojni klubovi! U Zvezdu i Partizan dolaze vec oformljeni igraci ili vanserijski talenti, da bi imali sansu da postanu odlicni igraci! Razvojni klubovi su Mega, FMP, Borac,...

Xdrive

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.

Rade

pre 2 godine

Isto se tako radilo u Partizanu pre 10 i više godina, bojim se, da će biti isto sa Zvezdom. Zato ne možemo ništa uraditi u Evropi. A menageri pune svoje kese.Želim vam sve najbolje u EL. Sportski pozdrav od Grobara.]

Sam plaćam obeštećenja

pre 2 godine

U zvezdi je zarađivao 3 miliona ali ide u zenit za 1 milion
(Tuzni grobar, 04. jun 2021 09:16)

Isto kao Kori Volden. Sa miliona, otišao za 100 hiljada.

Lo

pre 2 godine

Evo da pokusam da objasnim zasto zvezda ne izbaci mladog igraca, vidim da mnogi pitaju. Selekcija selekcija i selekcija, ne postoji, za razliku od toga postoji interes, ogromna kolicina neznanja, i apsolutni nedostatak integriteta trenera. Srpskom kosarkom upravljaju dva coveka, to je jos jedan od problema, na zalost verovatno neresiv u dogledno vreme. U ranijoj selekciji, sfrj postojala su crvena slova, nrp telo, fizika, ako igrac ne moze svojim telom da odgovori zahtevima vrhunske kosarke svaka dalja prica se zavrsava, sad to nije slucaj, upravo je obrnuto
?!?!. Imate igrace koji ocigledno fizicki ne pripadaju tu gde jesu, mladje necu pominjati jer to pedagoski nije ali npr kino koloma mogu, znanje nije sporno ali telo to ne moze da igra, tacka. Zasto je doveden, ziv niko veze nema. Dalje, glumimo ludilo, trazimo majka dzejmsa ili larkina a to su ozbiljni ekstremi. Nasi igraci su 80% instant price, nagoji, nabijaj kg i prodaj, ruzno ali istinito. Na nizim nivoima takmicenja jos veci uzas, igraci su niski, tehnicki slabo obuceni i gotovo po pravilu mana im je sut???!!! I to sve i igri gde je cilj dati kos :-). Novca nigde, i ono sto malo sto ima sve je kombinacija, dogovor a kss se za sad ponasa kao fiba, mozda i gore. Ima jos ali potrosicu slova :-)

zdravko

pre 2 godine

Lojd je dobar suter ali onje moro mnogo da trosise u odbrani tako da napad nemoze da da koliko moze. Sve naj bojie u zenitu I danam se vratis Sledece sezone. Svi navijaci zvezde koji su osporavali lojda takog kos igraca teskoce zvezda naci. Pozdrav

.

pre 2 godine

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Не могу Мега и Звезда да се пореде, Мега је развојни клуб без притиска за играче, једне сезоне се боре за опстанак, једне за плеј-оф. У Звезди и Партизану ако вежеш 3 пораза већ се спрема метла и диже се јавност тражећи одговорност. Друго, није баш да Звезда не избацује играче, али део јавности их стално омаловажава.

zakonodavac

pre 2 godine

Ova Evroliga je takva glupost. 70 posto stranih igraca se ne zadrzi vise od godinu dana u klubu. Stalno se vrte jedni te isti likovi. Jos ce sad NBA da ih urnuse sa dovodjenjem igraca za mizernu kintu.

Krle

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.

NoName

pre 2 godine

Sada kratki komentar i pitanje za objektivne Zvezdase...
Lojd je predhodnu sezonu igrao u VAL. Manje minuta manje slobode manje gresaka nego ove sezone.Prosle sezone sut za 3 43% a ove godine u Zvezdi 31%..... itd. i sto imamo kad je igrao bolje 2019g za 700-800hiljada evra i presao u Zvezdu za 500-600(po informaciji rukovodstva kluba) I onda nelogicno igro losije nego prosle,ali ga uzima neko za duplu sumu 1.1mil evra... Da li mislite da je ova aritmetika realna??? Ili ti bolje pitanje: U ovoj jednacini sa jednom nepoznatom X koliko je dobijao u Zvezdi ove sezone!!!!! znaci resenje X je izmedju 800-900hiljada evra ove godine....
(Миодраг, 04. jun 2021 10:11)

Obožavam ove što imaju informacije iz kluba, pa kažu 700 - 800 hiljada, ili 500-600 hiljada. Sine, kad je informacija tačna, tu se u dinar zna kolika je plata? A kad poštovani Vladan formira platu igrača u Zvezdi onda ide ova tvoja konstrukcija.

NoName

pre 2 godine

Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio
(Divac, 4. jun 2021 11:01) # Link komentara
Nisam siguran da si Ti ukapirao!!! Sta znaci rezerva u danasnjoj evropskoj kosarci??? imas roster i imas minutazu.. Lojd je za 18 utakmica u VAL imao minutazu 21.5 min i nije Marinkovic samo ,nego jos 3-4 igraca ukljucujuci i Spance.. Elem, lojd je bio MVP spanskog play off prosle godine i po navodima odbio ugovor od 750 hiljada////
I onda dosao u KKCZ za ??? da bi sad otisao za 1.1 mil
Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 04. jun 2021 12:42)

Tako to izgleda kad razmišljaš glavom poštovanog Vladana. Lojd se dogovorio sa Zvezdom pre plej ofa španske lige. Taj MVP plej ofa mu je u ugovor doneo okruglo NULA evra.

tamoneko

pre 2 godine

Svi napadaju Zvezdu što ne potpisuje na više godina ugovore, a samo u ovoj vesri imaju podatak: Lojd potpisuje JEDNOGODIŠNJI ugovor sa Zenitom u vrednosti od 1.1 mil evra

Dakle i daleko bogatiji ne potpisuju na duže od jedne godine. Prosto to je neka ustaljena praksa u evropskoj košarci.
Jedini koji potpisuju na duže godina su klubovi iz samog vrha (Barsa, Real, Efes, CSKA) jer oni su to - sam vrh. I igrač želi da potpiše na duže kod njih jer zna da će igrati u najboljem timu.
A odatle može samo dalje/više u NBA

dok odlaskom u Žalgiris, Valensiju, Zvezdu - oni samo prave stepenicu ka vrhu.

I naravno, glavni razlog je manjak novca u košarci, te stoga klubovi ne žele/ne mogu ni da plaćaju obeštećenja.
Retko kada se plati više od 200 - 300k za nekog igrača kao obeštećenje.

Petar

pre 2 godine

Razigravamo i promovisemo igrace za bogatije klubove jer ne mozemo da ih zadrzimo. Sve sto pravi bitnu razliku brzo ode. Klub nema nikakvu zaradu jer su ugovori potpisani uglavnom na jednu ili maksimalno dve sezove. Situacija je takva zbog brojnih menadzera koji izvlace najvecu korist na kraju.
(Xdrive, 04. jun 2021 09:17)
Kad nemas ambicije u EL, onda je tako. Zvezda igra EL da prezivi, zabavi mase i zakuca lidersku poziciju u regionu. Kad bude imala ambicije, stvari ce biti drugacije. Ako bude imala.

Алекса

pre 2 godine

Objasni mi koliko sada vredi Volden posle godinu igranja sa Vama u EL.??
Mislim da ne vise od 350-400... aVas je kostao njegov prelazak iz KKP 600-650... Toliko o Vasoj matematici i bahatosti sa tudjim novcem!!!!!!
(Miodrag, 4. jun 2021 12:42)

Ја стварно не капирам шта хоћеш да кажеш? Коштао је, играо је, сад кошта, или не кошта, и?

Партизан и Звезда су државни клубови. У овој држави већи је број навијача Звезде. И ми желимо да гледамо наш тим, не ваш, колико год да су буџети.

Не капирам зашто стално трубите о буџетима? Нормално је клуб са више навијача има више пара...

Шта је ту чудно?
И немој ми о успесима Партизана у периоду 1992-2010. Све је то лепо, али нас, већину оних који издвајају новац за државни буџет, не занима насилни и метеорски успех вашег клуба. Нас интересује Црвена Звезда, не математика, не ваша патња и драма, него Црвена Звезда. А ви се позабавите начином на који се троши новац код вас, не како се троши код нас. Јер, ако смо ми бахати, не знамо, лоше трошимо, ви трошите боље и пажљивије, и са мањим парама које вам следују као мањем клубу, имаћете боље резултате, зар не?

Само прво морате да прихватите да вас има мање, да сте мање интересантни и да не гледате стално у туђе двориште док се у вашем излива канализација.

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

Divac

pre 2 godine

@Миодраг
Evo objektivno, posto nisi ukapirao. Lojd je dosao u Valensiju za tu platu koju spominjes, ali je bio igrac sa klupe, rezerva Vanji Marinkovicu. Naravno u toj situaciji ne mozes da se dokazes, i pokusavas da predjes u drugi klub gde ces imati mnogo vise slobode da pokazes sta znas, a plata u tom slucaju je nebitna. Sto je Lojd i uradio, i potpisao za Zvezdu i pre nego sto je odigrao onaj playoff u Spaniji kad je razbio u par utakmica. Sad je podigao procente, dosao u radar ekipama, i onda, kao sto vidis, moze da bira i klub i platu koja je sada duplo veca. Nadam se da si razumeo? Nije presao u Zvezdu zbog novca, vec da bi bio prvi igrac tima i imao svu slobodu, sto se meni, naravno, uopste nije svidelo, previse je silovao, i kad treba i kad ne treba. Al je to sve dobro naplatio

Grem

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 4. jun 2021 09:25)

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.

sampion evrope 92

pre 2 godine

Mega je neopterecena rezultatima i to je glavni razlog. Da osvoji ABA ligu ne bi igrala EL naredne sezone. Zvezda je sa druge strane opterecena rezulatima jer se sa jedne strane bore u EL, a sa druge u ABA je titula apsolutni prioritet jer bez nje nema ni Eurolige, a to bi izazvalo revolt navijaca. Zato se traze instant resenja u vidu provrenih igraca, koje bogati nisu pazarili, pa se na kraju dobije neki miks, jedva dovoljno dobar za ABA i nedovoljan za neki bolji rezultat u EL.
Da recimo Zvezda dobije licencu Eurolige na 5 godina, siguran sam da bi se krenulo u visegodisnji projekat sa mladjim igracima po cenu slabijih rezultata i u ABA i u EL u prve dve sezone.
(Grem, 04. jun 2021 11:57)

To je apsolutno tacno, svaka rec, ali da bar jedan mladi igrac moze da dobije sansu, dosta je utakmica ima gde i kad.

kalcokera I Croasano jaguar

pre 2 godine

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

ne pametuj
nego u skolu

transver???

SrbEUin

pre 2 godine

Ni jedan ambiciozniji igrač ne želi da potpiše na više godina klub koji nema A licencu. Svako želi da igra EL. Šta će u Zvezdi ako ne osvoje ABU? Evo i Zenit na 1 god, jer ni taj klub nema A licencu. Zato i postoji razlika u jačini klubova, ne samo u parama već i u statusu. Klubovi sa A licncom mogu dugoročno da planiraju, da prave igrače i unapređuju tim. Zato njih žele igrači i za manje ugovore. Manja lova ali stabilnost i sigurnost. Niko ne želi neizvesnost i seljakanje svake sezone, jer uvek postoji i mogućnost povrede ili lošije forme...
Dok god Zvezda ne dobije makar 3 god licencu, neće biti rezultata. Tim se ne stvara za tri letnja meseca. Efesu je trebalo 3 godine i ukupno 84 miliona... Barsa je prsla 90 miliona za 2 godine za drugo mesto.

komično

pre 2 godine

Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL...
(drvobradi, 6. jun 2021 00:08)

Zar zaista mislite da je moguće izbrisati podatke iz 2016. godine
kada je Zvezda igrala plej of za plasman na fajnal for EL protiv CSKA?

JT

pre 2 godine

Zasto ovakve igrace ne potpisujemo na dve godine????
(Darco, 4. jun 2021 09:40)

Zato sto oni ne zele. Strancima je klub u Srbiji odskocna daska, nista vise. Redak primer je Djenka.

dr

pre 2 godine

360

Nemam nista protiv Lojda i njemu svaka čast na svemu.

Mene zanima kako je moguće da Zvezda ne izbacuje igrača od 17-18 godina i daš mu da greši itd i onda za 2 godine ime ovakve procente i onda može da se desi neki transver???

Nemoguće da samo Mega zna da napravi igrača...

Propašće nam košarka.

Nije se imalo strpljenja za Micica, Jokic se napadao zbog traktorskih guma itd itd...
(Andjus, 04. jun 2021 09:25)

Zato što je igrati u Zvezdi i Partizanu ogroman pritisak i moranje a u Megi to nije. Tamo mladi igrač ako pogreši tri uzastopne utakmice osuđuju ga i mediji i navijači, svi. Jer smo poremećeni kao društvo. A ne znam da li nekad trenirao ozbiljno neki sport da znas koliko pritisak može da paralise igrača.

Praktično jedini mladi igrač koji je napravio ozbiljnu karijeru u poslednjoj deceniji iz Zvezde ili Partizana je Bogdanović, koji je doduše i u Partizan dosao kao formiran igrač ali nije podlegao pritisku.

Svi ostali su ovde ili potonuli skroz ili napolju izgradili jake karijere.

Mrgud

pre 2 godine

Radijator.... Pet igrača koje je izbacila Zvezda.
1. Moka Slavnić
2. Dragan Kapičić
3.Igor Rakočević
4.Sale Obradović
5.Nebojša Ilić
Prošli kroz juniore Zvezde
Dakle ne formirani igrači pa nastavili karijeru.
A sada ti napiši 5 vrhunskih Partizanovih igrača iz juniora.
Znači juniori nisu bili Kića, Praja, Sale, Divac, Paspalja, Grba, Bogdan, Rebrača... Bio je Mića Berić i mislim Marlnković. Daj mi ti pet vaših iz vaše škole.
(Krle, 4. jun 2021 12:24)

Srpska kosarka potekla je od Nebojse, Bore, Sapera i prof. Nikolica.

Bora Stankovic i Aleksandar Nikolic su nakon formiranja Crvene Zvezde za vreme vojnog roka, naravno po direktivi, definisali i KK Partizan.

Sampionska generacija KKPartizan iz 1992. vodjena je od strane velikog Zvezdasa - selekcija, saveti, uticaj. Ptofesor Aleksandar Nikolic , osnivac KK Crvena Zvezda bio je stub te titule. U toj tituli je ucestvovalo vise igraca koji su kosarku naucili u Crvenoj Zvezdi nego u Partizanu.
U toj generaciji je bilo tacno NULA igraca koji su prosli bilo kakvu selekciju KKP.

I iako su vecina igraca posle te titule postali veliki grobari, ukljucujuci i tadasnjeg trenera, neki i danas kriju svoju navijacku pripadnost. I vi dobro znate ko su oni...

drvobradi

pre 2 godine

Precenjen igrač. Na kraju, kad se lomila sezona, ponovo su vukli Dobrić i Davidovac.
@Toliko
Možeš li pojasniti šta su onda Zvezda i Partizan? Takmičarski baš i nisu, uzimaju se neke titule u ABA i ovoj našoj seoskoj ligi, sa ciljem učestvovanja u EL i u proteklih 7g Zvezdin najveći uspeh 9to mesto u EL a Partizanov Top 16 EC.
Evo sad Partizan, skrckali gomilu para, na kraju ih iz plejofa KLS izbacio tim koji ima klince i igrače na rehabilitaciji.
Na kraju sezone,CZ i Partizan niti profitabilni, niti napravili igrače niti imaju neki veliki takmičarski uspeh.