Utorak, 26.01.2021.

08:00

Dvoboj Jokića i Dončića – Denver nastavio niz! VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa savladali su Dalas Maverikse sa 117:113 na gostovanju i tako stigli do četvrte uzastopne pobede u NBA ligi.

Izvor: MT

Dvoboj Jokiæa i Donèiæa – Denver nastavio niz! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

neca

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.
(Locutus, 26. januar 2021 13:51)
Priče su za malu decu da vođstsvo Denvera ne mari puno za statistiku. Jokić se savršeno upravlja prema njoj a Luka ima nedopusivo loše brojeve za ulogu lidera Dalasa. Denver je iz godine u godinu bolji. S obzirom da je ovo šesta sezona nikolina i ako ovako nastave biće još desetak puta u plej offu , nekoliko puta u finalu zapada a onda možda dođu i do finala. Ako Denver postane Šampion Nikolina uloga imaće posebnu težinu jer je lider. Ko zna , možda i uspe a Denver je ne jedinom logičnom putu što ne znači da MORA da postane šampion.

Pera

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...
@Pixy
Da, u pravu si, Bobi ga je solidno cuvao, tesko je sutnuti preko njega, a i kad ga Nikola obidje sa svojom duzinom mu smeta i s ledja.
Medjutim, juce su Denver i Jokic nasli resenje. Opet je Marjanovic usao u igru relativno rano, ali je Jokic, umesto da igra 1 na 1, utrcacao pod kos, izlazio sa druge strane, protrcacao kao Redzi Miler, naravno Bobi to nije mogao da prati, Nikola je ostajao sam ili sa malim cuvarem i dva tri puta za redom lako poentirao.
Posle tri minuta Bobi je izasao i nije se vise vracao.

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Rasizam potice od tebe i ljudi poput tebe. Sto se tvog komentara tice, sve oko Porzingasa si u pravu. A nalupao si se za Mark Kubana a i za Teksas jer generalizujes sve ljude tamo. U svakoj drzavi na svetu postoje rasisti, ali sistematskog rasizma u Teksasu nema. Mark Kuban je jedan od najvecih dobrotvora i ljudi koji pomaze. Druga je stvar da on preferira evropljane i evropsku kosarku, ako ga to cini rasistom, onda bi ti trebalo sam sebe da preispitas i to dobro da se preispitas. E na to sam mislio.

јд123

pre 3 godine

Nadam se da Marej neće biti suspendovan.
(Ostin A, 26. januar 2021 08:31)

Ја се надам да ће бити суспендован, али не због искључења, него да се коначно одмори и залечи повреду ;-).

Pixy

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...

predugačko

pre 3 godine

Teško je igrati s Dončićem. Moraš biti muha bez glave i reagirati kad ti nešto uleti kao na pokretnoj traci. Pogotovo je naporno kad je tip netrazicijski igrač, netko s kim nema smisla uparivati obrambene igrače tj centra koji bi skokom i blokadom ubrzao igru zato što Lukica ustopira igru dok mu se u half-courtu ne namjesti blok.

Dallas je tako sada uspio pretvoriti i Porzingisa u običnog šutera s mjesta. Taj tandem naočigled ne valja, i neće profunkcionirati sve dok ne dodaju novitete u svoj igrački arsenal, tako da kažem, a to će se dogoditi malo nikad jer su obojica već ili na maks ugovoru ili će to biti. Prema mojem mišljenju, Dallas takvom strategijom želi promovirati svoju zvijezdu i iscrpiti svaki dolar koji može iz glupe publike, poput neke loše Disney filmskr franšiza Star Wars, Terminator i sl. Kao Milwaukee ili NBA u cijelosti. Cijena toga je košarka blok 4 na 3 48 minuta. Dosade je puno, sadržaja malo i sve prolazi.
Igrači su kreirani za opisanu svrhu i potrebe.

Locutus

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)

Denver čeka na Portera već nekoliko godina da se oporavi i proradi i ne bi ga verovatno dali ni za jednog igrača u NBA, pogotovo ne za polupanog Irvinga :)

Locutus

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.

Zoran

pre 3 godine

Jedva čekam povratak Klej Tompsona u ekipu Golden Stejta da vidimo ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Kada se samo setim kako on i Kari ubacuju po 10 trojki za meč a ostali nemoćno gledaju.

76er

pre 3 godine

Losa partije Nikole puno izgubljenih lopti ali Lepa pobjeda,mali porter 30 i kusur poena za 20 min opasan potencijal
(Zola, 26. januar 2021 11:36)

Obicno toliko i prime preko njega u odbrani, neretko i vise nego sto on moze da da.

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota

WillyWonka

pre 3 godine

"Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota
(IgorPa, 26. januar 2021 12:07)"

Ne znam šta te uzrujalo, što sam napisao istinu o Porzingisu, ili što sam napisao istinu kako stvari u Teksasu po pitanju rasizma stoje? Jel ti misliš da to ne postoji ili da se to ne smije spominjati?
Samo navedi šta ti je konkretno zasmetalo, ali daj malo argumenata.

A šta ja znam?

pre 3 godine

@marks,

Care ne igraju na istim pozicijama, poređenje Dončića i Jokića je kao ima li više smisla porediti Bekenbauera sa Kanavarom ili sa Ronaldom, reci ti meni?

veder

pre 3 godine

I cuveno.pitanje
a zasto nema zapadne tabele
(kalcokera i trokorak bili, 26. januar 2021 10:23)

Ima, al ti ne znaš da nađeš...gore desno pored objavljene tabele piše western, klikni i dobiješ tabelu.

Иван

pre 3 godine

Јокић није Дончић. Лука игра "амерички" стил кошарке, где се форсира 1-на-1, док је Никола прави пример "европског" баскета, где настојиш да разиграш тим. Зато је код њега статистика често мање битна, и чињеница да је он, Јокић, такав и поред свега статистички у врху НБА, само показује колико је он добар кошаркаш. Штета само што је Малоун недоказни тврдоглавац. Ја не знам шта је том човеку потребно да увиди како је Портер човек који мора бити уз Јокића главна нападачка фигура Нагетса, а да Бартона, а ако треба и Мареја замени за неког провереног аса типа Бил, Батлер и сл. Бартон је прописно уканалио Денвер у овом мечу. Не само да је промашивао, него је он, бисер, умислио да је Џордан и узимао кад год је могао лопту да решава напад: такве "минијатуре" њега и Хериса неретко избаце Николу из ритма, и имам утисак као да се Јокићу после њих ни не игра. Из авиона је јасно да је најбоља петорка Нагетса: Морис, Херис (под условом да у нападу шутира само ако мора; у супортном Дозијер), Портер, Грин и Јокић. Али ту петорку изгледа нећемо скоро видети. Да је среће и памети, Денверова центарска ротација би се састојала од Николе, Грина и Портера, са постепеним увођењем Бола. Милсепов уговор су бачене паре.

steppenwolf

pre 3 godine

(Иван, 26. januar 2021 11:00)


Potpuno si u pravu..tu petorku necemo videti. I kada mi neko kaze kako je Meloun otkrio Jokica i daomu minutazu, meni je muka od takvih komentara? Pa ako je toliko dobar trener kako ne primecuje da Bartona treba da izbace na ulicu a kamoli da je u klubu? Sut 2 od 9 plus neki veoma bitni promasaji plus nerezonski? Moris je pametniji, i bolji suter. Manje stetan igrac za tim. Ali Meloun je otkrio Jokica..haha..A nije sposoban da shvati koja petorka mu je najkvalitetnija u timu?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

vojislav

pre 3 godine

Očekivani pad u igri Jokića,a dizanje forme Dončića isto tako.Po PER statistici Jokić 30,77(2.mesto),a Dončić 27,04(4.mesto).Embild preuzeo vođstvo.

Ratko

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)
Gde se ovo od jutros piše? Mogu da uzmu Herisa i Bartona kakav crni Porter da ide u Bruklin kada će u Denveru da bude uz Mareja prva opcija u napadu. Jokić dodaje oni sipaju ništa lakše.

jone

pre 3 godine

Barton je uglavnom jako los, ali sinoc je prevazisao samog sebe. Zbog njega je cela prva petorka u minusu. Neverovatno kako ume da povkvari momentum, sutnuo je par puta tako kratko da su ovi iz par sekundi napravili kontru i poene. Za to je kriv samo jedan covek, Meloun. Pod hitno nesto da uradi sa njim, trejd/klupa/manje minuta, sta god.

Ostin A

pre 3 godine

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..
(111, 26. januar 2021 08:27)

Kada Jokić gubi a ima tripl dabl saigrači su krivi, ovako je sebična igra Dončića problem? Daj ne lupaj, da nije tog Dončića izgubili bi 30 razlike Hardavej i Porzingis ne mogu vola da ubodu, a izmene kao da imaju 2 leve noga. Dončić bi imao 30 asistencija da su ovi naterali šut iz reketa barem na 50%.

xxx7

pre 3 godine

hahah odusevljavaju me ovi tekstovi o Jokicu, i recenice tipa sad ove... "Veliku pomoć je imao u Majklu Porteru džunioru, koji je imao 30 poena i osam skokova."
Majkle je imao pomoc Jokica i nikako drugacije,bar kada pricamo o ovom mecu. Jokari svaka cast za partije koje pruza tokom sezone,jedan ozbiljan kontinuitet, samo opet malo vise izgubljenih lopti.

NNN

pre 3 godine

MPJ pokidao u poslednjoj četvrtini,
to je ono što je nedostajalo Denveru na početku sezone,
još Marej da bude potpuno zdrav
i Jokiću će možda nešto da opadnu brojke (pre svega poeni),
ali će Denver više da pobeđuje.
Posebno raduje što su poslednje 3 utakmice dobili u neizvesnoj završnici, a to su na početku gubili.
Za sada se izdvaja 4 ekipe na Zapadu i moguće da tako ostane do kraja regularnog dela sezone.

Čovek od jedne knjige

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.
(Dragan, 26. januar 2021 09:37)

Da na trenutak pretpostavimo da si u pravu. Koliko ljudi bi moralo da bude uključeno u taj projekat? Da li bi svi oni ćutali? Koliki bi hio njihov ucenjivački potencijal? Možda Dončić nema savršenu motoriku, ali vrlo inteligentno koristi to što ima. Vremenom će će neki igrači možda postati specijalisti za čuvanje Dončića, kad ga "pročitaju", a do tada će on puniti koševe i statističke kolone. To što ti misliš da mu je hendikep, može da bude odlučujuća prednost. Nije najzgodnije poređenje, međutim, setite se da je Garinča imao fizički hendikep i opet je bio jedno od najboljih krila koje je svet video!

severnjak

pre 3 godine

@ bezeze ... Bravo, pogodio si 100%. Ja volim Jokaru, nesto je neponovljivo, ali isto tako mislim i za Doncica.
Vrhunac neobjektivnosti teksta je “imao je pomoc u MPJ, koji je dao 30 poena”... na ovom mecu, Jokic je bio pomoc MPJ, ma koliko bio bolji igrac od istog.

WillyWonka

pre 3 godine

Dalas se hitno mora rješavati Porzingisa, čovjek je štetočina, a ponaša se na terenu kao da je sve neobavezno, a on bogom dan.
Kad imaš 221 cm, ne možeš samo stojati na trici i prangijati. Treba neko i braniti reket.
Znam da je gazda Dalasa zamislio pomalo rasističku stvar, koja je za Teksas sasvim normalna - dva bijela osvajaju Ameriku. Ali, sa Porzingisom se to neće desiti.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovaj Porter je fenomenalan igrač koji je strašno falio sad se vidi koliko znači kad dobiješ i trečeg igrača koji može praviti prebnost na parketu.

Dragan Borca

pre 3 godine

Jumko@
Na Oksfordu su vrsili ispitivanje komunikacija na internetu u kome su ucestvovali psiholozi, grafolozi i strucnjaci iz mnogih drugih oblasti.
Znas sta su ustanovili za ljude koji po internetu stavljaju dugacki red navodnog smejanja poput "hahahahahaha"?
Da su to psihijatrijski slucajevi.

Zoran

pre 3 godine

Herisu je ispala jedna lopta ali je došla u ruke Porteru pa je to bila asistencija. Barton katastrofa. Porter i Grin su mnogo bolji od njih.
Gledao sam malo i Bizlija, dao je puno koševa, ostavlja mnogo bolji utisak od Bartona i Herisa. Svi problemi Denvera svode se na njih dvojicu i na nedostatak rezervnog centra.

Pleymejker

pre 3 godine

Primetio sam na kraju meca da nesto nema hemije izmedju Jokica i MPJ. Ili je to bio samo trenutak. Inace MPJ odličan Doncic klasika prvih 10 poena 8 bacanja. Jokic dobar. Sudije umalo ukrale sou.

Pera Ždera

pre 3 godine

Denver iznenadjujuce lagano do iskljucenja Mareja. Osetna prednost prvom polovinom meca.

Porter MAESTRALAN (30poena). Neverovatan skok sut. Lagani preko ruke svakog u ligi. Odbrana dooosta bolja - sece lopte, krade, skokovi standardno. Resio mec u 4oj serijom poena. Trojka za pobedu! Nerezonski potezi su tu jos uvek ali dosta ih je manje. Nadam se da ga ovaj nastup vraca u startere.

Jokic tih, vidno manje agresivan, odsutan, umoran? Odmarao ga Meloun - 2gu i 4tu ga ubacuje tek na 5, 6min do kraja cetvrtine. Ok ucinak ali za njegove standardne ispodprosecan nastup. Izgubljene lopte, propustanje mismec situacija = nezainteresovano. Prvi mec sa takvim utiskom od pocetka.

Marej odlican do iskljucenja (nameran? niski udarac) koje je umalo prelomilo mec. Jako precizan, lakat proslost? ...i dalje odbrana, prelako ispadanje na prvom koraku. U par situacija kad ostane na Luki kao duh, Luka (pre)lagano resavao.

Luka fenomenalan. Prestigao Dzonija na listi igraca s'najvise TD u sezoni. Bez utiska "na silu" sinoc, efikasno. Porzingis ocajan, tragicar Dalasa - pomoc Denveru kad se lomilo na kraju losim odlukama.

Kampaco stabilan, energija + razigravanje  Najveci +/-  +12. Dozier povreda? Grin onaj stari, odlican, efikasan, gde treba, kada treba, koliko treba (+10, 17 poena!). Heris "cuvao" Luku :) Bar nije previse sutirao. Taman i sa dobrim procentom.

Opet prva petorka sa Bartonom, 0 poena za poluvreme (6p na kraju), i Milsapom 2p koji i ne igra u drugom poluvremenu. Njihove "zamene" Poreter 12p, Grin 10p za poluvreme npr. Jedino ako je zbog balansa, raspodele poena starteri/klupa pa i odbrane Grina u drugoj postavi. Mozda i potencijalnog problema Bartona sa klupe - unistio bi hemiju, vec vidjeno na startu sezone - ne ispusta loptu, glumi kreatora stvarajuci od Kampaca i Morisa spot-up sutere?? Na silu izmisljam razloge, pravdam :) Bar Porter nazad u prvu p.

Barton, pre sam za trejd da sa klupe ne glumi jordana + Porter starter + Milsap veteran sa klupe + Dozier zamena Porteru na trojci + Bol Bol (Milsap) zamena na cetvorci + Zeke na petici = iz ovog ugla, pozeljna buducnost Denvera, nadam se ne tako daleka.

Strucno lice

pre 3 godine

Ajmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

Stojko Dokolenović

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)

Pošalji svaju kod mene, ja ću da joj kažem.

znanje-imanje

pre 3 godine

Ovu je utakmicu Nikola odradio OK a dobio Porter. I Pokuševski niti se "nameće" niti je "pogubljen". Oba meča pokazuju isto: NBA-liga je gotova. Kratka pauza između sezona, lud ritam, puno bolesnih od korone, puno smorenih nošenjem maski... Do PO biće ne liga već NBA-preživljavanje. Oklahoma je dobila lako - ravnopravno igra 11 igrača, mladih, neizakanih. Dovoljno za već umorni Portland. Zašto Nikola zadnje 3 utakmice igra sve manje dobro? Jer će tek centri stradati ove sezone. Embid je morao da pauzira pa je Fila izgubila. Ni Denver nije pobedo koliko Dalasu fale igrači. I opet ni to nije bilo dovoljno, međutim svež MPJ je onda lako presudio.
(Grešite sa "Porter Milsap napolje". Naprotiv, i još je hitno da igra i Hartenštajn! Što veći spread i raspored minuta to bolje. Makar samo da koriste umaranjem onih tamo...)
Mari već ima istoriju sa puno udaranja čuvara iz Dalasa. OK je pokazati zube kada te neko sistematski bije a sudije ništa. Ali - nevešto je ovo izveo. Veštinu je pokazao Randl iz Jew Jorka. U finišu izvode slobodna. Na skoku Kanter ga blokira a iza je Kovinjon. I Randl se kao naginje ali Kanter mu blokira prostor i još ide laktom preko njegovih ruku. U tom trenutku Randl naglo, umesto da i on ide unapred telom, se uspravlja a diže svoje ruke gora i ulevo - sprovodeći Kanterovu levicu tačno u direkt koji(m je) nakautira(o) Kovinjona. Vrhunski izvedeno! (Danas bez Kovinjona za toliko je Portland i izgubio.)
Nikoli baš treba pauza, ali ovaj je pacer...

alan hjuston

pre 3 godine

Ne može luka sa porzingisom narednih 4-5 godina ništa da uradi.Pa odmah se znalo posle povrede da nema ništa od njega, a oni mu još dali max ugovor.Jokić marej porter za 2-3 godine, šampioni.

Paki

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)
Kad ćeš ti nešto uraditi u životu, pitam z Jokića. On je uzeo srebro na Olimpijadi,dosta.Ti?

bezeze

pre 3 godine

Koga tu Doncic ima da mu pomogne..mada nije bitno toliko,mlad je to igrac,biti ce vremena da se vidi je li Porzingis taj ili nije..Nikola solidan , nista vise , dosta izgubljenih..komentatori neobjektivni kao i inace..Doncic sa 36,16,11 ne valja nista Jokara kida i kad igra dobro i kad ne igra..ako dobiju najvaznija je pobjeda,ako izgube nema nikog da mu da ruku pomoci..s druge strane Doncic bez 4 bitna igraca(vec 10 utakmica)i sa Porzingisom 6/18 igra za statistiku ..uvjek ista prica , nevolite ga jer je Slovenac (a otac srbin)..da je vas bio bi bolji od Jordana licno.. da je Jokic imao ovu statistiku plakali bi kako trener ne valja,suigraci ne valjaju..samo on valja..sto nije daleko od istine..ali Doncic ima puno slabije saigrace i slicnu statistiku ali za njega ne vrijede isti standardi..

Miki Kostolac

pre 3 godine

LA Lejkersi, La Clipersi, Denver i Golden Stejt najbolje deluju do sada. To će biti prve četiri ekipe na Zapadu. Vidi se da imaju iskustvo i kvalitet samo kad hoće.

Dragan

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.

alan ford

pre 3 godine

jmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

realno, Jokic je jedan od 5 igraca u konkurenciji za MVP...tako kazu oni koji poznaju kosarku-u Americi. Toliko o tome ko je bolji. Luka nije los igrac, naprotiv, dobar je to igrac, ali Jokic ce uci u istoriju NBA. Luka ce ostati-dobar igrac.Slovencu inace zelim sve najbolje naravno, ali Srbi su izmislili kosarku u Evropi........i izvezli svu pamet ovoga sveta u tom sportu.

Nemanja

pre 3 godine

(Dragan Borca, 26. januar 2021 09:20)

Ne kažem da nisu u pravu, samo me zanima, šta kažu za one što se potpisuju da su iz Borče kao da se time ponose?

Goksi

pre 3 godine

Dobra će biti i ova sezona za Denver a nisam bio optimista. Oni su i dalje među najmlađim timovima lige pa se brže oporavljaju od povreda i koronavirusa dok drugi muku muče. Biće ovo najbolje tek u plej ofu ima sve da pokidaju redom. Dobro bi bilo u polufinalu Zapada na Lejkerse i da im pojedini igrači dobiju covid19 pa da im Denver lepo vrati sa kamatom za onu organizovanu pljačku od prošle godine. Ko zna šta će se sve događati do kraja.

Totti

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.

tocka

pre 3 godine

Dešava se upravo to o čemu sam govorio, kristališe se Jokić i MPJ duo kao vodje Denvera.
Marej očigledno ima problema i sa samokontrolom, onaj prekršaj nije tek tako došao.
Normalno da bi Jokiću najviše odgovarao Marej iz plejofa kada je beležio 50 poena, ali nažalost na takvog Mareja može da računa jednom u 20 utakmica. Pitanje je stvarno šta sa celom grupom Marej, Heris, Barton. Kome to uvaliti, a da se za uzvrat ne dobije to isto ili još gore, jer ova sva trojica imaju opasne ugovore. Ja bih možda zadržao Herisa kao defanzivca sa klupe, a menjao Mareja i Bartona za nešto pouzdanije.

ins

pre 3 godine

Ne valja Dalasu ovo,Doncic samo gura statistiku..Mene odusevljava Grant u Detroitu,momak belezi u proseku 23p 7s 4a..Covek je procvetao od kada je otisao iz Denvera...Steta.Ali bas steta..Mislim da igraca kao Grant nece nikad vise imati.

JPR24

pre 3 godine

Porzingis više smeta i troši lopte u Dalasu nego sto doprinosi nekoj boljoj igri... Dok Doncic sve više forsira suteve za tri, i procenat za 3 mu je sve slablji, iako nikad nije bio nešto super, ove sezone 28,4%, dok je prošle bio 31,6 i pre toga 32,7%.

Zuja

pre 3 godine

Ovde je bio dvoboj Portera i Dončića a Jokić je odigrao slabu partiju za svoje standarde. Kompletna klupa Denvera je odigrala odlično onaj Green je opet pokazao koliko je dobar igrač jak ko stena na zemlji u vazduhu i pogađa odakle hoćete. Barton je nastavio da bude najgori igrač ekipe i prve petorke svih vremena u NBA. Kao što rekoh klupa Denvera je odigrala mnogo dobro i pogađali su ono što su uglavnom od pocetka sezone mašili. Sa ovakvom igrom druge postave oni bi mogli da se bore za titulu lagano ali to je samo jedan meč i teško da će stalno ovako raznovrsno da im ide u napadu. Isključenje Mareja koji je udario Hardaveja u međunožđe je bilo ključno za Denver i nas simpatizere da konačno vidimo šta poseduju. Tada je mali Porter preuzeo loptu i pokazao kako izrasta u lidera, radio je šta je hteo na terenu u onoj niskoj postavici koja je zgromila Dalas. Pokazao je da može biti onaj ključni treći igrač za visoke domete. Trebalo bi da se više uigraju on i Jokić a Barton tu samo kvari koncepciju i treba da se preseli na klupu. Prava šteta što je Denver očajno odradio prelazni rok, ovde bi uz još jednog kavlitetnog igrača bili baš konkurentni za najviše domete.

kaokakao

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu, Jokic je bio jako los. Ispunio je on kolone, ali nevjerovatno kako gubi loptu i kako je usporavao igru Denvera. Imao sam osjecaj da bi bez njega razvalili Dalas. Primi loptu ledjima ka kosu, ne moze da izgura onog tetoviranog centra i onda drzi loptu ispruzenih ruku, i samo mu je neko izbije.Nije licio na sebe. Mora da manje da gubi lopte, ima u prosjeku 4-5 izgubljenih lopti po mecu. I previse je lopta u niegovim rukama bez potrebe, prenosi je na drugu stranu i on da je samo ostavi nekome, ne vidim cemu to.

Pera

pre 3 godine

Jokic i MPJ ce biti ono sto su ljudi iz Denvera ocekivali od Mareja kada su mu dali ugovor. Jeste Marej dobar, jeste da ima 23 godine, mozda jeste povredjen i dalje ali ima "nesto" sto me ne impresionira kod njega.. ne znam, verovatno grešim..
MPJ je sinoc odigrao brutalno. Ovo mu je tek 61. utakmica u NBA.. nije vise ni tolika rupa u odbrani i bice sve bolji i bolji a za napad, nema sta ni da se priča. To je ono kod njega da kako god sutne, ja očekujem da će da udje. Jokic pametno i reklo bi se lagano sinoc a ponovo 20p i 10s.. koliko je dobar igrač, sada se smorim kada odigra ispod 30 poena.. hahahaha
Pozdrav...

Milos

pre 3 godine

Ponovo dabl dabl.. Pa se pitamo ko je najbolji centar.. Sveta. Da ne kazem mozda i najbolji igrac.. Sveta i najdominantniji u ovom trenutku uz.. Lebrona.. Jamesa.. Brojke sve govore.. Cao.

JPR24

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Pokazao si koliko ne znaš. Protiv Sparsa je Doncic bio na -6... A pobedili i Doncic ubacio 36 poena, P.Mills iz Sparsa je imao +14, sa 13 poena, i porazom, znaci Razbio Luku a ?? Kad ne znaš i nemaš pojma, bolje je cutati, ovako i ovo od tebe ima smisla koliko i dva krastava sa rakom.

ogorceni gradjanin banana republike

pre 3 godine

Ali recenica, Jokic sa 20 poena i 10 skokova imao je pomoc od Mpj sa 30 poena i 8 skokova, jasta brate, Jokic kida, ali realno ova partija mu je ispod proseka debelo, nista strasno, ziv covek...

gluposti

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-.  -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)


Dončić šut: 11/23
Jokić šut:. 8/13

Jokić je imao i manje minuta.
Važno je samo da napišeš nešto.

111

pre 3 godine

(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..

Dragan Feliks

pre 3 godine

Već nekoliko utakmica za redom sudije brutalno ,,kradu,, Denver. Večeras Mareju pre isključenja nisu dosuđena dva evidentna faula u dva napada za redom, Jokiću takođe nekoliko nedosuđenih plus onaj dupli faul na kraju gde mu se u statistici piše izgubljena lopta umesto da je dobio još dva bacanja. I nije to nikakva teorija zavere protiv Denvera već su prosto sudije u NBA umisilile da se igra zbog njih ( onaj belac sa prošle utakmice pogotovo ), a Denver je malo bitna franšiza tako da... U seriji su od još tri teške utakmice ( Majami, San Antonio i Juta )tako da ova serija pobeda još više dobija na težini. Jokić večeras tek dobar, mada mi se čini da mu energija nije bila na potrebnom nivou, ali u finišu kada je trebalo u svakom napadu Denvera po dvojica a često i trojica su bila oko njega, što je najbolji igrač Denvera večeras MPJ obilato iskoristio, i još jednom pokazao da napreduje i u napadu i u odbrani uz fenomenalnu kontrolu skoka. Milsap apsolutno beskoristan i zaista ne razumem tvrdoglavost trenera sa njegovim forsiranjem. Barton jednu dobru pa 5 loših i zaista je vreme da njih dvojica popiju klupu uz drastično manju minutažu. Dozir do povrede sjajan, a i Grin veoma dobar. Moris nešto slabiji ali i pored toga dobar, a Kampaco svojim ulaskom unosi neverovatnu energiju pogotovo u defanzivi i razbija ritam i protok lopte protivnika. Dončić odličan sem u šutu za 3, kao i Hardevej,ali Porzingis u kanalu i bez bitnijeg doprinosa ostalih nisu mogli ovo da dobiju ni uz sudije.

got

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Ciji tim je pobedio?
Ajd zdravo.
Ne sipa se tripl dabl u rezervoare, da parafraziram Palmu.

Ostin A

pre 3 godine

Malo je Denver imao i sreće, pre svega kada je na +3 na kraju Gari Haris iz auta asistirao MPJu za 3 poena. Sudije nisu videle. Nadam se da Marej neće biti suspendovan.

Takođe klupa Dalasa je izvršila samoubistvo. Jedina šansa Dalasu je bila da Dončić igra 48min :)

Milan

pre 3 godine

Nagetsi hvataju zalet polako. Tri izuzetno vredne vezane pobede u gostima protiv kandidata za plej of na prejakom zapadu. Jokiću je hitno potrebno par dana odmora, ostaje bez energije i otuda idu neke nekarakteristične greške.

Kovalev

pre 3 godine

Jokic mora da uzima vise suteva i da manje napada ide preko njega, da ih podjeli sa Marejom ako nista, doduse normalno da je islo preko njega veceras obzirom da je Marej izbacen pocetkom trece cetvrtine. MPJ odlican, Green jako koristan, Monte Morris takodje, ako budu imali vise minuta, a Barton i Milsap manje (sto je i logicno da se desi) bice ovo bolja ekipa nego sto smo mislili na otvaranju sezone.

Milivoje

pre 3 godine

Dobili smo novog Rasel Wetbruka u ligi. To je Luka El Magiko. Denevr je vodio od početka do isključenja Mareja tu se malo zakomplikovalo i onda na scenu stupa MPJ koji ih je katapultirao u svemir. Ovo bi bilo i mnogo ubedliivije za Denver da kod iskljucenja Mareja onaj Hardawej iz Dalasa nije igrao kao u transu i vezao 7 poena za izjendačenje. Mislim da će Denevr bez problema biti na 3-4 poziciji na Zapadu jeste da ima tu oscilacija ali su najšira ekipa sem one dve ekipe iz Los Anđelesa.

оће то

pre 3 godine

@Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Чуј-чуј кроасанчића, па што се ти узбуђујеш ко је бољи од двојице Срба??? Као зезаш једног Србина што је други Србин дао више поена у једној утакмици? Радујеш се за другог Србина? Који сте ви ‘рвати шизофреничари.

Dragan Borca

pre 3 godine

Kao sto rekoh pre 5,6 dana povratak Portera zamaskirace Malounove nebuloze sa rekreativcem Milsapom i pogubljenim Bartonom. Ono sto oni dvojica igraju nije ni za Zvezdu ni za Partizan. Porter je spasao Malouna blamaze, jer Dalas igra bez 4 vazna igraca. Porter je bio bukvalno kao mladi Durant, cak i nazad dobar. Sva sreca pa ima do Plej Of- a dosta pa ce Milsap i Barton vremenom otpasti ovako ocajnim igrama i prepustiti mesto mladjima. Mislim pasti na manju minutazu. Nikola vidno umoran. Preforsiran 16 utakmica.

Pera

pre 3 godine

Jokic i MPJ ce biti ono sto su ljudi iz Denvera ocekivali od Mareja kada su mu dali ugovor. Jeste Marej dobar, jeste da ima 23 godine, mozda jeste povredjen i dalje ali ima "nesto" sto me ne impresionira kod njega.. ne znam, verovatno grešim..
MPJ je sinoc odigrao brutalno. Ovo mu je tek 61. utakmica u NBA.. nije vise ni tolika rupa u odbrani i bice sve bolji i bolji a za napad, nema sta ni da se priča. To je ono kod njega da kako god sutne, ja očekujem da će da udje. Jokic pametno i reklo bi se lagano sinoc a ponovo 20p i 10s.. koliko je dobar igrač, sada se smorim kada odigra ispod 30 poena.. hahahaha
Pozdrav...

JPR24

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Pokazao si koliko ne znaš. Protiv Sparsa je Doncic bio na -6... A pobedili i Doncic ubacio 36 poena, P.Mills iz Sparsa je imao +14, sa 13 poena, i porazom, znaci Razbio Luku a ?? Kad ne znaš i nemaš pojma, bolje je cutati, ovako i ovo od tebe ima smisla koliko i dva krastava sa rakom.

Kovalev

pre 3 godine

Jokic mora da uzima vise suteva i da manje napada ide preko njega, da ih podjeli sa Marejom ako nista, doduse normalno da je islo preko njega veceras obzirom da je Marej izbacen pocetkom trece cetvrtine. MPJ odlican, Green jako koristan, Monte Morris takodje, ako budu imali vise minuta, a Barton i Milsap manje (sto je i logicno da se desi) bice ovo bolja ekipa nego sto smo mislili na otvaranju sezone.

gluposti

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-.  -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)


Dončić šut: 11/23
Jokić šut:. 8/13

Jokić je imao i manje minuta.
Važno je samo da napišeš nešto.

Milan

pre 3 godine

Nagetsi hvataju zalet polako. Tri izuzetno vredne vezane pobede u gostima protiv kandidata za plej of na prejakom zapadu. Jokiću je hitno potrebno par dana odmora, ostaje bez energije i otuda idu neke nekarakteristične greške.

ogorceni gradjanin banana republike

pre 3 godine

Ali recenica, Jokic sa 20 poena i 10 skokova imao je pomoc od Mpj sa 30 poena i 8 skokova, jasta brate, Jokic kida, ali realno ova partija mu je ispod proseka debelo, nista strasno, ziv covek...

оће то

pre 3 godine

@Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Чуј-чуј кроасанчића, па што се ти узбуђујеш ко је бољи од двојице Срба??? Као зезаш једног Србина што је други Србин дао више поена у једној утакмици? Радујеш се за другог Србина? Који сте ви ‘рвати шизофреничари.

JPR24

pre 3 godine

Porzingis više smeta i troši lopte u Dalasu nego sto doprinosi nekoj boljoj igri... Dok Doncic sve više forsira suteve za tri, i procenat za 3 mu je sve slablji, iako nikad nije bio nešto super, ove sezone 28,4%, dok je prošle bio 31,6 i pre toga 32,7%.

Zuja

pre 3 godine

Ovde je bio dvoboj Portera i Dončića a Jokić je odigrao slabu partiju za svoje standarde. Kompletna klupa Denvera je odigrala odlično onaj Green je opet pokazao koliko je dobar igrač jak ko stena na zemlji u vazduhu i pogađa odakle hoćete. Barton je nastavio da bude najgori igrač ekipe i prve petorke svih vremena u NBA. Kao što rekoh klupa Denvera je odigrala mnogo dobro i pogađali su ono što su uglavnom od pocetka sezone mašili. Sa ovakvom igrom druge postave oni bi mogli da se bore za titulu lagano ali to je samo jedan meč i teško da će stalno ovako raznovrsno da im ide u napadu. Isključenje Mareja koji je udario Hardaveja u međunožđe je bilo ključno za Denver i nas simpatizere da konačno vidimo šta poseduju. Tada je mali Porter preuzeo loptu i pokazao kako izrasta u lidera, radio je šta je hteo na terenu u onoj niskoj postavici koja je zgromila Dalas. Pokazao je da može biti onaj ključni treći igrač za visoke domete. Trebalo bi da se više uigraju on i Jokić a Barton tu samo kvari koncepciju i treba da se preseli na klupu. Prava šteta što je Denver očajno odradio prelazni rok, ovde bi uz još jednog kavlitetnog igrača bili baš konkurentni za najviše domete.

Dragan Borca

pre 3 godine

Kao sto rekoh pre 5,6 dana povratak Portera zamaskirace Malounove nebuloze sa rekreativcem Milsapom i pogubljenim Bartonom. Ono sto oni dvojica igraju nije ni za Zvezdu ni za Partizan. Porter je spasao Malouna blamaze, jer Dalas igra bez 4 vazna igraca. Porter je bio bukvalno kao mladi Durant, cak i nazad dobar. Sva sreca pa ima do Plej Of- a dosta pa ce Milsap i Barton vremenom otpasti ovako ocajnim igrama i prepustiti mesto mladjima. Mislim pasti na manju minutazu. Nikola vidno umoran. Preforsiran 16 utakmica.

got

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Ciji tim je pobedio?
Ajd zdravo.
Ne sipa se tripl dabl u rezervoare, da parafraziram Palmu.

jone

pre 3 godine

Barton je uglavnom jako los, ali sinoc je prevazisao samog sebe. Zbog njega je cela prva petorka u minusu. Neverovatno kako ume da povkvari momentum, sutnuo je par puta tako kratko da su ovi iz par sekundi napravili kontru i poene. Za to je kriv samo jedan covek, Meloun. Pod hitno nesto da uradi sa njim, trejd/klupa/manje minuta, sta god.

Čovek od jedne knjige

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.
(Dragan, 26. januar 2021 09:37)

Da na trenutak pretpostavimo da si u pravu. Koliko ljudi bi moralo da bude uključeno u taj projekat? Da li bi svi oni ćutali? Koliki bi hio njihov ucenjivački potencijal? Možda Dončić nema savršenu motoriku, ali vrlo inteligentno koristi to što ima. Vremenom će će neki igrači možda postati specijalisti za čuvanje Dončića, kad ga "pročitaju", a do tada će on puniti koševe i statističke kolone. To što ti misliš da mu je hendikep, može da bude odlučujuća prednost. Nije najzgodnije poređenje, međutim, setite se da je Garinča imao fizički hendikep i opet je bio jedno od najboljih krila koje je svet video!

Dragan Feliks

pre 3 godine

Već nekoliko utakmica za redom sudije brutalno ,,kradu,, Denver. Večeras Mareju pre isključenja nisu dosuđena dva evidentna faula u dva napada za redom, Jokiću takođe nekoliko nedosuđenih plus onaj dupli faul na kraju gde mu se u statistici piše izgubljena lopta umesto da je dobio još dva bacanja. I nije to nikakva teorija zavere protiv Denvera već su prosto sudije u NBA umisilile da se igra zbog njih ( onaj belac sa prošle utakmice pogotovo ), a Denver je malo bitna franšiza tako da... U seriji su od još tri teške utakmice ( Majami, San Antonio i Juta )tako da ova serija pobeda još više dobija na težini. Jokić večeras tek dobar, mada mi se čini da mu energija nije bila na potrebnom nivou, ali u finišu kada je trebalo u svakom napadu Denvera po dvojica a često i trojica su bila oko njega, što je najbolji igrač Denvera večeras MPJ obilato iskoristio, i još jednom pokazao da napreduje i u napadu i u odbrani uz fenomenalnu kontrolu skoka. Milsap apsolutno beskoristan i zaista ne razumem tvrdoglavost trenera sa njegovim forsiranjem. Barton jednu dobru pa 5 loših i zaista je vreme da njih dvojica popiju klupu uz drastično manju minutažu. Dozir do povrede sjajan, a i Grin veoma dobar. Moris nešto slabiji ali i pored toga dobar, a Kampaco svojim ulaskom unosi neverovatnu energiju pogotovo u defanzivi i razbija ritam i protok lopte protivnika. Dončić odličan sem u šutu za 3, kao i Hardevej,ali Porzingis u kanalu i bez bitnijeg doprinosa ostalih nisu mogli ovo da dobiju ni uz sudije.

Dragan Borca

pre 3 godine

Jumko@
Na Oksfordu su vrsili ispitivanje komunikacija na internetu u kome su ucestvovali psiholozi, grafolozi i strucnjaci iz mnogih drugih oblasti.
Znas sta su ustanovili za ljude koji po internetu stavljaju dugacki red navodnog smejanja poput "hahahahahaha"?
Da su to psihijatrijski slucajevi.

Pera Ždera

pre 3 godine

Denver iznenadjujuce lagano do iskljucenja Mareja. Osetna prednost prvom polovinom meca.

Porter MAESTRALAN (30poena). Neverovatan skok sut. Lagani preko ruke svakog u ligi. Odbrana dooosta bolja - sece lopte, krade, skokovi standardno. Resio mec u 4oj serijom poena. Trojka za pobedu! Nerezonski potezi su tu jos uvek ali dosta ih je manje. Nadam se da ga ovaj nastup vraca u startere.

Jokic tih, vidno manje agresivan, odsutan, umoran? Odmarao ga Meloun - 2gu i 4tu ga ubacuje tek na 5, 6min do kraja cetvrtine. Ok ucinak ali za njegove standardne ispodprosecan nastup. Izgubljene lopte, propustanje mismec situacija = nezainteresovano. Prvi mec sa takvim utiskom od pocetka.

Marej odlican do iskljucenja (nameran? niski udarac) koje je umalo prelomilo mec. Jako precizan, lakat proslost? ...i dalje odbrana, prelako ispadanje na prvom koraku. U par situacija kad ostane na Luki kao duh, Luka (pre)lagano resavao.

Luka fenomenalan. Prestigao Dzonija na listi igraca s'najvise TD u sezoni. Bez utiska "na silu" sinoc, efikasno. Porzingis ocajan, tragicar Dalasa - pomoc Denveru kad se lomilo na kraju losim odlukama.

Kampaco stabilan, energija + razigravanje  Najveci +/-  +12. Dozier povreda? Grin onaj stari, odlican, efikasan, gde treba, kada treba, koliko treba (+10, 17 poena!). Heris "cuvao" Luku :) Bar nije previse sutirao. Taman i sa dobrim procentom.

Opet prva petorka sa Bartonom, 0 poena za poluvreme (6p na kraju), i Milsapom 2p koji i ne igra u drugom poluvremenu. Njihove "zamene" Poreter 12p, Grin 10p za poluvreme npr. Jedino ako je zbog balansa, raspodele poena starteri/klupa pa i odbrane Grina u drugoj postavi. Mozda i potencijalnog problema Bartona sa klupe - unistio bi hemiju, vec vidjeno na startu sezone - ne ispusta loptu, glumi kreatora stvarajuci od Kampaca i Morisa spot-up sutere?? Na silu izmisljam razloge, pravdam :) Bar Porter nazad u prvu p.

Barton, pre sam za trejd da sa klupe ne glumi jordana + Porter starter + Milsap veteran sa klupe + Dozier zamena Porteru na trojci + Bol Bol (Milsap) zamena na cetvorci + Zeke na petici = iz ovog ugla, pozeljna buducnost Denvera, nadam se ne tako daleka.

Paki

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)
Kad ćeš ti nešto uraditi u životu, pitam z Jokića. On je uzeo srebro na Olimpijadi,dosta.Ti?

Иван

pre 3 godine

Јокић није Дончић. Лука игра "амерички" стил кошарке, где се форсира 1-на-1, док је Никола прави пример "европског" баскета, где настојиш да разиграш тим. Зато је код њега статистика често мање битна, и чињеница да је он, Јокић, такав и поред свега статистички у врху НБА, само показује колико је он добар кошаркаш. Штета само што је Малоун недоказни тврдоглавац. Ја не знам шта је том човеку потребно да увиди како је Портер човек који мора бити уз Јокића главна нападачка фигура Нагетса, а да Бартона, а ако треба и Мареја замени за неког провереног аса типа Бил, Батлер и сл. Бартон је прописно уканалио Денвер у овом мечу. Не само да је промашивао, него је он, бисер, умислио да је Џордан и узимао кад год је могао лопту да решава напад: такве "минијатуре" њега и Хериса неретко избаце Николу из ритма, и имам утисак као да се Јокићу после њих ни не игра. Из авиона је јасно да је најбоља петорка Нагетса: Морис, Херис (под условом да у нападу шутира само ако мора; у супортном Дозијер), Портер, Грин и Јокић. Али ту петорку изгледа нећемо скоро видети. Да је среће и памети, Денверова центарска ротација би се састојала од Николе, Грина и Портера, са постепеним увођењем Бола. Милсепов уговор су бачене паре.

Ostin A

pre 3 godine

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..
(111, 26. januar 2021 08:27)

Kada Jokić gubi a ima tripl dabl saigrači su krivi, ovako je sebična igra Dončića problem? Daj ne lupaj, da nije tog Dončića izgubili bi 30 razlike Hardavej i Porzingis ne mogu vola da ubodu, a izmene kao da imaju 2 leve noga. Dončić bi imao 30 asistencija da su ovi naterali šut iz reketa barem na 50%.

Stojko Dokolenović

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)

Pošalji svaju kod mene, ja ću da joj kažem.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovaj Porter je fenomenalan igrač koji je strašno falio sad se vidi koliko znači kad dobiješ i trečeg igrača koji može praviti prebnost na parketu.

Ratko

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)
Gde se ovo od jutros piše? Mogu da uzmu Herisa i Bartona kakav crni Porter da ide u Bruklin kada će u Denveru da bude uz Mareja prva opcija u napadu. Jokić dodaje oni sipaju ništa lakše.

111

pre 3 godine

(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..

Locutus

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)

Denver čeka na Portera već nekoliko godina da se oporavi i proradi i ne bi ga verovatno dali ni za jednog igrača u NBA, pogotovo ne za polupanog Irvinga :)

NNN

pre 3 godine

MPJ pokidao u poslednjoj četvrtini,
to je ono što je nedostajalo Denveru na početku sezone,
još Marej da bude potpuno zdrav
i Jokiću će možda nešto da opadnu brojke (pre svega poeni),
ali će Denver više da pobeđuje.
Posebno raduje što su poslednje 3 utakmice dobili u neizvesnoj završnici, a to su na početku gubili.
Za sada se izdvaja 4 ekipe na Zapadu i moguće da tako ostane do kraja regularnog dela sezone.

Milivoje

pre 3 godine

Dobili smo novog Rasel Wetbruka u ligi. To je Luka El Magiko. Denevr je vodio od početka do isključenja Mareja tu se malo zakomplikovalo i onda na scenu stupa MPJ koji ih je katapultirao u svemir. Ovo bi bilo i mnogo ubedliivije za Denver da kod iskljucenja Mareja onaj Hardawej iz Dalasa nije igrao kao u transu i vezao 7 poena za izjendačenje. Mislim da će Denevr bez problema biti na 3-4 poziciji na Zapadu jeste da ima tu oscilacija ali su najšira ekipa sem one dve ekipe iz Los Anđelesa.

bezeze

pre 3 godine

Koga tu Doncic ima da mu pomogne..mada nije bitno toliko,mlad je to igrac,biti ce vremena da se vidi je li Porzingis taj ili nije..Nikola solidan , nista vise , dosta izgubljenih..komentatori neobjektivni kao i inace..Doncic sa 36,16,11 ne valja nista Jokara kida i kad igra dobro i kad ne igra..ako dobiju najvaznija je pobjeda,ako izgube nema nikog da mu da ruku pomoci..s druge strane Doncic bez 4 bitna igraca(vec 10 utakmica)i sa Porzingisom 6/18 igra za statistiku ..uvjek ista prica , nevolite ga jer je Slovenac (a otac srbin)..da je vas bio bi bolji od Jordana licno.. da je Jokic imao ovu statistiku plakali bi kako trener ne valja,suigraci ne valjaju..samo on valja..sto nije daleko od istine..ali Doncic ima puno slabije saigrace i slicnu statistiku ali za njega ne vrijede isti standardi..

severnjak

pre 3 godine

@ bezeze ... Bravo, pogodio si 100%. Ja volim Jokaru, nesto je neponovljivo, ali isto tako mislim i za Doncica.
Vrhunac neobjektivnosti teksta je “imao je pomoc u MPJ, koji je dao 30 poena”... na ovom mecu, Jokic je bio pomoc MPJ, ma koliko bio bolji igrac od istog.

Pera

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...
@Pixy
Da, u pravu si, Bobi ga je solidno cuvao, tesko je sutnuti preko njega, a i kad ga Nikola obidje sa svojom duzinom mu smeta i s ledja.
Medjutim, juce su Denver i Jokic nasli resenje. Opet je Marjanovic usao u igru relativno rano, ali je Jokic, umesto da igra 1 na 1, utrcacao pod kos, izlazio sa druge strane, protrcacao kao Redzi Miler, naravno Bobi to nije mogao da prati, Nikola je ostajao sam ili sa malim cuvarem i dva tri puta za redom lako poentirao.
Posle tri minuta Bobi je izasao i nije se vise vracao.

WillyWonka

pre 3 godine

Dalas se hitno mora rješavati Porzingisa, čovjek je štetočina, a ponaša se na terenu kao da je sve neobavezno, a on bogom dan.
Kad imaš 221 cm, ne možeš samo stojati na trici i prangijati. Treba neko i braniti reket.
Znam da je gazda Dalasa zamislio pomalo rasističku stvar, koja je za Teksas sasvim normalna - dva bijela osvajaju Ameriku. Ali, sa Porzingisom se to neće desiti.

Milos

pre 3 godine

Ponovo dabl dabl.. Pa se pitamo ko je najbolji centar.. Sveta. Da ne kazem mozda i najbolji igrac.. Sveta i najdominantniji u ovom trenutku uz.. Lebrona.. Jamesa.. Brojke sve govore.. Cao.

kaokakao

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu, Jokic je bio jako los. Ispunio je on kolone, ali nevjerovatno kako gubi loptu i kako je usporavao igru Denvera. Imao sam osjecaj da bi bez njega razvalili Dalas. Primi loptu ledjima ka kosu, ne moze da izgura onog tetoviranog centra i onda drzi loptu ispruzenih ruku, i samo mu je neko izbije.Nije licio na sebe. Mora da manje da gubi lopte, ima u prosjeku 4-5 izgubljenih lopti po mecu. I previse je lopta u niegovim rukama bez potrebe, prenosi je na drugu stranu i on da je samo ostavi nekome, ne vidim cemu to.

steppenwolf

pre 3 godine

(Иван, 26. januar 2021 11:00)


Potpuno si u pravu..tu petorku necemo videti. I kada mi neko kaze kako je Meloun otkrio Jokica i daomu minutazu, meni je muka od takvih komentara? Pa ako je toliko dobar trener kako ne primecuje da Bartona treba da izbace na ulicu a kamoli da je u klubu? Sut 2 od 9 plus neki veoma bitni promasaji plus nerezonski? Moris je pametniji, i bolji suter. Manje stetan igrac za tim. Ali Meloun je otkrio Jokica..haha..A nije sposoban da shvati koja petorka mu je najkvalitetnija u timu?

Pleymejker

pre 3 godine

Primetio sam na kraju meca da nesto nema hemije izmedju Jokica i MPJ. Ili je to bio samo trenutak. Inace MPJ odličan Doncic klasika prvih 10 poena 8 bacanja. Jokic dobar. Sudije umalo ukrale sou.

alan hjuston

pre 3 godine

Ne može luka sa porzingisom narednih 4-5 godina ništa da uradi.Pa odmah se znalo posle povrede da nema ništa od njega, a oni mu još dali max ugovor.Jokić marej porter za 2-3 godine, šampioni.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

Totti

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.

Strucno lice

pre 3 godine

Ajmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

xxx7

pre 3 godine

hahah odusevljavaju me ovi tekstovi o Jokicu, i recenice tipa sad ove... "Veliku pomoć je imao u Majklu Porteru džunioru, koji je imao 30 poena i osam skokova."
Majkle je imao pomoc Jokica i nikako drugacije,bar kada pricamo o ovom mecu. Jokari svaka cast za partije koje pruza tokom sezone,jedan ozbiljan kontinuitet, samo opet malo vise izgubljenih lopti.

Ostin A

pre 3 godine

Malo je Denver imao i sreće, pre svega kada je na +3 na kraju Gari Haris iz auta asistirao MPJu za 3 poena. Sudije nisu videle. Nadam se da Marej neće biti suspendovan.

Takođe klupa Dalasa je izvršila samoubistvo. Jedina šansa Dalasu je bila da Dončić igra 48min :)

Zoran

pre 3 godine

Herisu je ispala jedna lopta ali je došla u ruke Porteru pa je to bila asistencija. Barton katastrofa. Porter i Grin su mnogo bolji od njih.
Gledao sam malo i Bizlija, dao je puno koševa, ostavlja mnogo bolji utisak od Bartona i Herisa. Svi problemi Denvera svode se na njih dvojicu i na nedostatak rezervnog centra.

Locutus

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.

vojislav

pre 3 godine

Očekivani pad u igri Jokića,a dizanje forme Dončića isto tako.Po PER statistici Jokić 30,77(2.mesto),a Dončić 27,04(4.mesto).Embild preuzeo vođstvo.

A šta ja znam?

pre 3 godine

@marks,

Care ne igraju na istim pozicijama, poređenje Dončića i Jokića je kao ima li više smisla porediti Bekenbauera sa Kanavarom ili sa Ronaldom, reci ti meni?

Dragan

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.

јд123

pre 3 godine

Nadam se da Marej neće biti suspendovan.
(Ostin A, 26. januar 2021 08:31)

Ја се надам да ће бити суспендован, али не због искључења, него да се коначно одмори и залечи повреду ;-).

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Rasizam potice od tebe i ljudi poput tebe. Sto se tvog komentara tice, sve oko Porzingasa si u pravu. A nalupao si se za Mark Kubana a i za Teksas jer generalizujes sve ljude tamo. U svakoj drzavi na svetu postoje rasisti, ali sistematskog rasizma u Teksasu nema. Mark Kuban je jedan od najvecih dobrotvora i ljudi koji pomaze. Druga je stvar da on preferira evropljane i evropsku kosarku, ako ga to cini rasistom, onda bi ti trebalo sam sebe da preispitas i to dobro da se preispitas. E na to sam mislio.

znanje-imanje

pre 3 godine

Ovu je utakmicu Nikola odradio OK a dobio Porter. I Pokuševski niti se "nameće" niti je "pogubljen". Oba meča pokazuju isto: NBA-liga je gotova. Kratka pauza između sezona, lud ritam, puno bolesnih od korone, puno smorenih nošenjem maski... Do PO biće ne liga već NBA-preživljavanje. Oklahoma je dobila lako - ravnopravno igra 11 igrača, mladih, neizakanih. Dovoljno za već umorni Portland. Zašto Nikola zadnje 3 utakmice igra sve manje dobro? Jer će tek centri stradati ove sezone. Embid je morao da pauzira pa je Fila izgubila. Ni Denver nije pobedo koliko Dalasu fale igrači. I opet ni to nije bilo dovoljno, međutim svež MPJ je onda lako presudio.
(Grešite sa "Porter Milsap napolje". Naprotiv, i još je hitno da igra i Hartenštajn! Što veći spread i raspored minuta to bolje. Makar samo da koriste umaranjem onih tamo...)
Mari već ima istoriju sa puno udaranja čuvara iz Dalasa. OK je pokazati zube kada te neko sistematski bije a sudije ništa. Ali - nevešto je ovo izveo. Veštinu je pokazao Randl iz Jew Jorka. U finišu izvode slobodna. Na skoku Kanter ga blokira a iza je Kovinjon. I Randl se kao naginje ali Kanter mu blokira prostor i još ide laktom preko njegovih ruku. U tom trenutku Randl naglo, umesto da i on ide unapred telom, se uspravlja a diže svoje ruke gora i ulevo - sprovodeći Kanterovu levicu tačno u direkt koji(m je) nakautira(o) Kovinjona. Vrhunski izvedeno! (Danas bez Kovinjona za toliko je Portland i izgubio.)
Nikoli baš treba pauza, ali ovaj je pacer...

veder

pre 3 godine

I cuveno.pitanje
a zasto nema zapadne tabele
(kalcokera i trokorak bili, 26. januar 2021 10:23)

Ima, al ti ne znaš da nađeš...gore desno pored objavljene tabele piše western, klikni i dobiješ tabelu.

predugačko

pre 3 godine

Teško je igrati s Dončićem. Moraš biti muha bez glave i reagirati kad ti nešto uleti kao na pokretnoj traci. Pogotovo je naporno kad je tip netrazicijski igrač, netko s kim nema smisla uparivati obrambene igrače tj centra koji bi skokom i blokadom ubrzao igru zato što Lukica ustopira igru dok mu se u half-courtu ne namjesti blok.

Dallas je tako sada uspio pretvoriti i Porzingisa u običnog šutera s mjesta. Taj tandem naočigled ne valja, i neće profunkcionirati sve dok ne dodaju novitete u svoj igrački arsenal, tako da kažem, a to će se dogoditi malo nikad jer su obojica već ili na maks ugovoru ili će to biti. Prema mojem mišljenju, Dallas takvom strategijom želi promovirati svoju zvijezdu i iscrpiti svaki dolar koji može iz glupe publike, poput neke loše Disney filmskr franšiza Star Wars, Terminator i sl. Kao Milwaukee ili NBA u cijelosti. Cijena toga je košarka blok 4 na 3 48 minuta. Dosade je puno, sadržaja malo i sve prolazi.
Igrači su kreirani za opisanu svrhu i potrebe.

neca

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.
(Locutus, 26. januar 2021 13:51)
Priče su za malu decu da vođstsvo Denvera ne mari puno za statistiku. Jokić se savršeno upravlja prema njoj a Luka ima nedopusivo loše brojeve za ulogu lidera Dalasa. Denver je iz godine u godinu bolji. S obzirom da je ovo šesta sezona nikolina i ako ovako nastave biće još desetak puta u plej offu , nekoliko puta u finalu zapada a onda možda dođu i do finala. Ako Denver postane Šampion Nikolina uloga imaće posebnu težinu jer je lider. Ko zna , možda i uspe a Denver je ne jedinom logičnom putu što ne znači da MORA da postane šampion.

Nemanja

pre 3 godine

(Dragan Borca, 26. januar 2021 09:20)

Ne kažem da nisu u pravu, samo me zanima, šta kažu za one što se potpisuju da su iz Borče kao da se time ponose?

ins

pre 3 godine

Ne valja Dalasu ovo,Doncic samo gura statistiku..Mene odusevljava Grant u Detroitu,momak belezi u proseku 23p 7s 4a..Covek je procvetao od kada je otisao iz Denvera...Steta.Ali bas steta..Mislim da igraca kao Grant nece nikad vise imati.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

alan ford

pre 3 godine

jmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

realno, Jokic je jedan od 5 igraca u konkurenciji za MVP...tako kazu oni koji poznaju kosarku-u Americi. Toliko o tome ko je bolji. Luka nije los igrac, naprotiv, dobar je to igrac, ali Jokic ce uci u istoriju NBA. Luka ce ostati-dobar igrac.Slovencu inace zelim sve najbolje naravno, ali Srbi su izmislili kosarku u Evropi........i izvezli svu pamet ovoga sveta u tom sportu.

Zoran

pre 3 godine

Jedva čekam povratak Klej Tompsona u ekipu Golden Stejta da vidimo ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Kada se samo setim kako on i Kari ubacuju po 10 trojki za meč a ostali nemoćno gledaju.

Goksi

pre 3 godine

Dobra će biti i ova sezona za Denver a nisam bio optimista. Oni su i dalje među najmlađim timovima lige pa se brže oporavljaju od povreda i koronavirusa dok drugi muku muče. Biće ovo najbolje tek u plej ofu ima sve da pokidaju redom. Dobro bi bilo u polufinalu Zapada na Lejkerse i da im pojedini igrači dobiju covid19 pa da im Denver lepo vrati sa kamatom za onu organizovanu pljačku od prošle godine. Ko zna šta će se sve događati do kraja.

WillyWonka

pre 3 godine

"Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota
(IgorPa, 26. januar 2021 12:07)"

Ne znam šta te uzrujalo, što sam napisao istinu o Porzingisu, ili što sam napisao istinu kako stvari u Teksasu po pitanju rasizma stoje? Jel ti misliš da to ne postoji ili da se to ne smije spominjati?
Samo navedi šta ti je konkretno zasmetalo, ali daj malo argumenata.

Pixy

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...

tocka

pre 3 godine

Dešava se upravo to o čemu sam govorio, kristališe se Jokić i MPJ duo kao vodje Denvera.
Marej očigledno ima problema i sa samokontrolom, onaj prekršaj nije tek tako došao.
Normalno da bi Jokiću najviše odgovarao Marej iz plejofa kada je beležio 50 poena, ali nažalost na takvog Mareja može da računa jednom u 20 utakmica. Pitanje je stvarno šta sa celom grupom Marej, Heris, Barton. Kome to uvaliti, a da se za uzvrat ne dobije to isto ili još gore, jer ova sva trojica imaju opasne ugovore. Ja bih možda zadržao Herisa kao defanzivca sa klupe, a menjao Mareja i Bartona za nešto pouzdanije.

76er

pre 3 godine

Losa partije Nikole puno izgubljenih lopti ali Lepa pobjeda,mali porter 30 i kusur poena za 20 min opasan potencijal
(Zola, 26. januar 2021 11:36)

Obicno toliko i prime preko njega u odbrani, neretko i vise nego sto on moze da da.

Miki Kostolac

pre 3 godine

LA Lejkersi, La Clipersi, Denver i Golden Stejt najbolje deluju do sada. To će biti prve četiri ekipe na Zapadu. Vidi se da imaju iskustvo i kvalitet samo kad hoće.

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota

kaokakao

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu, Jokic je bio jako los. Ispunio je on kolone, ali nevjerovatno kako gubi loptu i kako je usporavao igru Denvera. Imao sam osjecaj da bi bez njega razvalili Dalas. Primi loptu ledjima ka kosu, ne moze da izgura onog tetoviranog centra i onda drzi loptu ispruzenih ruku, i samo mu je neko izbije.Nije licio na sebe. Mora da manje da gubi lopte, ima u prosjeku 4-5 izgubljenih lopti po mecu. I previse je lopta u niegovim rukama bez potrebe, prenosi je na drugu stranu i on da je samo ostavi nekome, ne vidim cemu to.

Dragan

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.

Strucno lice

pre 3 godine

Ajmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

Milos

pre 3 godine

Ponovo dabl dabl.. Pa se pitamo ko je najbolji centar.. Sveta. Da ne kazem mozda i najbolji igrac.. Sveta i najdominantniji u ovom trenutku uz.. Lebrona.. Jamesa.. Brojke sve govore.. Cao.

alan ford

pre 3 godine

jmo realno. Doncic je zver od igraca, bolji od Jokica. Ako ste gledali utakmicu, videli ste kako igra i u odbrani. Od prosle sezone to je strasan napredak. Dalas bez cetiri igraca - Ricardson, Fini Smit, Kleber i Pavel. Porzingis odigrao katastrofalno. Kojeg to kvalitetnog saigraca ima Luka u ekipi? On bukvalno sam nosi igru Dalasa.

realno, Jokic je jedan od 5 igraca u konkurenciji za MVP...tako kazu oni koji poznaju kosarku-u Americi. Toliko o tome ko je bolji. Luka nije los igrac, naprotiv, dobar je to igrac, ali Jokic ce uci u istoriju NBA. Luka ce ostati-dobar igrac.Slovencu inace zelim sve najbolje naravno, ali Srbi su izmislili kosarku u Evropi........i izvezli svu pamet ovoga sveta u tom sportu.

xxx7

pre 3 godine

hahah odusevljavaju me ovi tekstovi o Jokicu, i recenice tipa sad ove... "Veliku pomoć je imao u Majklu Porteru džunioru, koji je imao 30 poena i osam skokova."
Majkle je imao pomoc Jokica i nikako drugacije,bar kada pricamo o ovom mecu. Jokari svaka cast za partije koje pruza tokom sezone,jedan ozbiljan kontinuitet, samo opet malo vise izgubljenih lopti.

Milivoje

pre 3 godine

Dobili smo novog Rasel Wetbruka u ligi. To je Luka El Magiko. Denevr je vodio od početka do isključenja Mareja tu se malo zakomplikovalo i onda na scenu stupa MPJ koji ih je katapultirao u svemir. Ovo bi bilo i mnogo ubedliivije za Denver da kod iskljucenja Mareja onaj Hardawej iz Dalasa nije igrao kao u transu i vezao 7 poena za izjendačenje. Mislim da će Denevr bez problema biti na 3-4 poziciji na Zapadu jeste da ima tu oscilacija ali su najšira ekipa sem one dve ekipe iz Los Anđelesa.

ins

pre 3 godine

Ne valja Dalasu ovo,Doncic samo gura statistiku..Mene odusevljava Grant u Detroitu,momak belezi u proseku 23p 7s 4a..Covek je procvetao od kada je otisao iz Denvera...Steta.Ali bas steta..Mislim da igraca kao Grant nece nikad vise imati.

bezeze

pre 3 godine

Koga tu Doncic ima da mu pomogne..mada nije bitno toliko,mlad je to igrac,biti ce vremena da se vidi je li Porzingis taj ili nije..Nikola solidan , nista vise , dosta izgubljenih..komentatori neobjektivni kao i inace..Doncic sa 36,16,11 ne valja nista Jokara kida i kad igra dobro i kad ne igra..ako dobiju najvaznija je pobjeda,ako izgube nema nikog da mu da ruku pomoci..s druge strane Doncic bez 4 bitna igraca(vec 10 utakmica)i sa Porzingisom 6/18 igra za statistiku ..uvjek ista prica , nevolite ga jer je Slovenac (a otac srbin)..da je vas bio bi bolji od Jordana licno.. da je Jokic imao ovu statistiku plakali bi kako trener ne valja,suigraci ne valjaju..samo on valja..sto nije daleko od istine..ali Doncic ima puno slabije saigrace i slicnu statistiku ali za njega ne vrijede isti standardi..

JPR24

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Pokazao si koliko ne znaš. Protiv Sparsa je Doncic bio na -6... A pobedili i Doncic ubacio 36 poena, P.Mills iz Sparsa je imao +14, sa 13 poena, i porazom, znaci Razbio Luku a ?? Kad ne znaš i nemaš pojma, bolje je cutati, ovako i ovo od tebe ima smisla koliko i dva krastava sa rakom.

WillyWonka

pre 3 godine

Dalas se hitno mora rješavati Porzingisa, čovjek je štetočina, a ponaša se na terenu kao da je sve neobavezno, a on bogom dan.
Kad imaš 221 cm, ne možeš samo stojati na trici i prangijati. Treba neko i braniti reket.
Znam da je gazda Dalasa zamislio pomalo rasističku stvar, koja je za Teksas sasvim normalna - dva bijela osvajaju Ameriku. Ali, sa Porzingisom se to neće desiti.

Kovalev

pre 3 godine

Jokic mora da uzima vise suteva i da manje napada ide preko njega, da ih podjeli sa Marejom ako nista, doduse normalno da je islo preko njega veceras obzirom da je Marej izbacen pocetkom trece cetvrtine. MPJ odlican, Green jako koristan, Monte Morris takodje, ako budu imali vise minuta, a Barton i Milsap manje (sto je i logicno da se desi) bice ovo bolja ekipa nego sto smo mislili na otvaranju sezone.

Miki Kostolac

pre 3 godine

LA Lejkersi, La Clipersi, Denver i Golden Stejt najbolje deluju do sada. To će biti prve četiri ekipe na Zapadu. Vidi se da imaju iskustvo i kvalitet samo kad hoće.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

76er

pre 3 godine

Losa partije Nikole puno izgubljenih lopti ali Lepa pobjeda,mali porter 30 i kusur poena za 20 min opasan potencijal
(Zola, 26. januar 2021 11:36)

Obicno toliko i prime preko njega u odbrani, neretko i vise nego sto on moze da da.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dalas ima dobru ekipu ali nažalost sve lopte idu Dončiču umesto,da se raspodele koševi tako se obično gubi utakmica kad svi igraju kako bi neko drugi punio svoju kolonu u poenima to nije ekipna igra i ako se tako nastavi ostali igrači,če igrati sve slabije pošto lopta mora biti kod Dončiča i ako tako nastave Dalas neče uči ni u doigravanje Đaba jim statistika Dončiča največi krivac je naravno trener ekipe Dalasa.Dok Jokič igra za ekipu Dončič igra za sebe.

оће то

pre 3 godine

@Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Чуј-чуј кроасанчића, па што се ти узбуђујеш ко је бољи од двојице Срба??? Као зезаш једног Србина што је други Србин дао више поена у једној утакмици? Радујеш се за другог Србина? Који сте ви ‘рвати шизофреничари.

alan hjuston

pre 3 godine

Ne može luka sa porzingisom narednih 4-5 godina ništa da uradi.Pa odmah se znalo posle povrede da nema ništa od njega, a oni mu još dali max ugovor.Jokić marej porter za 2-3 godine, šampioni.

Ostin A

pre 3 godine

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..
(111, 26. januar 2021 08:27)

Kada Jokić gubi a ima tripl dabl saigrači su krivi, ovako je sebična igra Dončića problem? Daj ne lupaj, da nije tog Dončića izgubili bi 30 razlike Hardavej i Porzingis ne mogu vola da ubodu, a izmene kao da imaju 2 leve noga. Dončić bi imao 30 asistencija da su ovi naterali šut iz reketa barem na 50%.

predugačko

pre 3 godine

Teško je igrati s Dončićem. Moraš biti muha bez glave i reagirati kad ti nešto uleti kao na pokretnoj traci. Pogotovo je naporno kad je tip netrazicijski igrač, netko s kim nema smisla uparivati obrambene igrače tj centra koji bi skokom i blokadom ubrzao igru zato što Lukica ustopira igru dok mu se u half-courtu ne namjesti blok.

Dallas je tako sada uspio pretvoriti i Porzingisa u običnog šutera s mjesta. Taj tandem naočigled ne valja, i neće profunkcionirati sve dok ne dodaju novitete u svoj igrački arsenal, tako da kažem, a to će se dogoditi malo nikad jer su obojica već ili na maks ugovoru ili će to biti. Prema mojem mišljenju, Dallas takvom strategijom želi promovirati svoju zvijezdu i iscrpiti svaki dolar koji može iz glupe publike, poput neke loše Disney filmskr franšiza Star Wars, Terminator i sl. Kao Milwaukee ili NBA u cijelosti. Cijena toga je košarka blok 4 na 3 48 minuta. Dosade je puno, sadržaja malo i sve prolazi.
Igrači su kreirani za opisanu svrhu i potrebe.

111

pre 3 godine

(cxy, 26. januar 2021 07:59)

Da , pokazao mu a Dalas izgubio? Licni rekordi su lepa stvar ali ako gubis od njih samo ti imas koristi. Luka ce jos da obara rekorde ali njegov tim nista..Jos mogu da ne udju u plej of. Neka Luka smanji sutiranje na 15tak po mecu i da priliku da i saigraci igraju i njegov tim ce pobedjivati. Ali on sutira od 20 do 25 puta nekada i 30? Mnogo. To koristi samo njemu. Ako neko kaze da nema ko, nema saigrace, ja pitam, ko poentira sa toliko njegovih asistencija? De ver je nocas dobio bez Mareja koji je imao 16 ponena dok nije izbacen pocetkom 3/4..

znanje-imanje

pre 3 godine

Ovu je utakmicu Nikola odradio OK a dobio Porter. I Pokuševski niti se "nameće" niti je "pogubljen". Oba meča pokazuju isto: NBA-liga je gotova. Kratka pauza između sezona, lud ritam, puno bolesnih od korone, puno smorenih nošenjem maski... Do PO biće ne liga već NBA-preživljavanje. Oklahoma je dobila lako - ravnopravno igra 11 igrača, mladih, neizakanih. Dovoljno za već umorni Portland. Zašto Nikola zadnje 3 utakmice igra sve manje dobro? Jer će tek centri stradati ove sezone. Embid je morao da pauzira pa je Fila izgubila. Ni Denver nije pobedo koliko Dalasu fale igrači. I opet ni to nije bilo dovoljno, međutim svež MPJ je onda lako presudio.
(Grešite sa "Porter Milsap napolje". Naprotiv, i još je hitno da igra i Hartenštajn! Što veći spread i raspored minuta to bolje. Makar samo da koriste umaranjem onih tamo...)
Mari već ima istoriju sa puno udaranja čuvara iz Dalasa. OK je pokazati zube kada te neko sistematski bije a sudije ništa. Ali - nevešto je ovo izveo. Veštinu je pokazao Randl iz Jew Jorka. U finišu izvode slobodna. Na skoku Kanter ga blokira a iza je Kovinjon. I Randl se kao naginje ali Kanter mu blokira prostor i još ide laktom preko njegovih ruku. U tom trenutku Randl naglo, umesto da i on ide unapred telom, se uspravlja a diže svoje ruke gora i ulevo - sprovodeći Kanterovu levicu tačno u direkt koji(m je) nakautira(o) Kovinjona. Vrhunski izvedeno! (Danas bez Kovinjona za toliko je Portland i izgubio.)
Nikoli baš treba pauza, ali ovaj je pacer...

tocka

pre 3 godine

Dešava se upravo to o čemu sam govorio, kristališe se Jokić i MPJ duo kao vodje Denvera.
Marej očigledno ima problema i sa samokontrolom, onaj prekršaj nije tek tako došao.
Normalno da bi Jokiću najviše odgovarao Marej iz plejofa kada je beležio 50 poena, ali nažalost na takvog Mareja može da računa jednom u 20 utakmica. Pitanje je stvarno šta sa celom grupom Marej, Heris, Barton. Kome to uvaliti, a da se za uzvrat ne dobije to isto ili još gore, jer ova sva trojica imaju opasne ugovore. Ja bih možda zadržao Herisa kao defanzivca sa klupe, a menjao Mareja i Bartona za nešto pouzdanije.

Pera

pre 3 godine

Jokic i MPJ ce biti ono sto su ljudi iz Denvera ocekivali od Mareja kada su mu dali ugovor. Jeste Marej dobar, jeste da ima 23 godine, mozda jeste povredjen i dalje ali ima "nesto" sto me ne impresionira kod njega.. ne znam, verovatno grešim..
MPJ je sinoc odigrao brutalno. Ovo mu je tek 61. utakmica u NBA.. nije vise ni tolika rupa u odbrani i bice sve bolji i bolji a za napad, nema sta ni da se priča. To je ono kod njega da kako god sutne, ja očekujem da će da udje. Jokic pametno i reklo bi se lagano sinoc a ponovo 20p i 10s.. koliko je dobar igrač, sada se smorim kada odigra ispod 30 poena.. hahahaha
Pozdrav...

got

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-. -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)
Ciji tim je pobedio?
Ajd zdravo.
Ne sipa se tripl dabl u rezervoare, da parafraziram Palmu.

gluposti

pre 3 godine

Pokazao mu Dončić ko jei MVP kandidat. Jokara +/-.  -10. toliko od mene. Hvala lepa.
(cxy, 26. januar 2021 07:59)


Dončić šut: 11/23
Jokić šut:. 8/13

Jokić je imao i manje minuta.
Važno je samo da napišeš nešto.

Totti

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota

vojislav

pre 3 godine

Očekivani pad u igri Jokića,a dizanje forme Dončića isto tako.Po PER statistici Jokić 30,77(2.mesto),a Dončić 27,04(4.mesto).Embild preuzeo vođstvo.

Иван

pre 3 godine

Јокић није Дончић. Лука игра "амерички" стил кошарке, где се форсира 1-на-1, док је Никола прави пример "европског" баскета, где настојиш да разиграш тим. Зато је код њега статистика често мање битна, и чињеница да је он, Јокић, такав и поред свега статистички у врху НБА, само показује колико је он добар кошаркаш. Штета само што је Малоун недоказни тврдоглавац. Ја не знам шта је том човеку потребно да увиди како је Портер човек који мора бити уз Јокића главна нападачка фигура Нагетса, а да Бартона, а ако треба и Мареја замени за неког провереног аса типа Бил, Батлер и сл. Бартон је прописно уканалио Денвер у овом мечу. Не само да је промашивао, него је он, бисер, умислио да је Џордан и узимао кад год је могао лопту да решава напад: такве "минијатуре" њега и Хериса неретко избаце Николу из ритма, и имам утисак као да се Јокићу после њих ни не игра. Из авиона је јасно да је најбоља петорка Нагетса: Морис, Херис (под условом да у нападу шутира само ако мора; у супортном Дозијер), Портер, Грин и Јокић. Али ту петорку изгледа нећемо скоро видети. Да је среће и памети, Денверова центарска ротација би се састојала од Николе, Грина и Портера, са постепеним увођењем Бола. Милсепов уговор су бачене паре.

Pixy

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...

Dragan Borca

pre 3 godine

Jumko@
Na Oksfordu su vrsili ispitivanje komunikacija na internetu u kome su ucestvovali psiholozi, grafolozi i strucnjaci iz mnogih drugih oblasti.
Znas sta su ustanovili za ljude koji po internetu stavljaju dugacki red navodnog smejanja poput "hahahahahaha"?
Da su to psihijatrijski slucajevi.

WillyWonka

pre 3 godine

"Znaci taman sam pomislio dobar komentar a onda useres sa najvwcom gluposcu ikada. Sram da te bude za reci koje si rekao. Ljudi poput tebe trwba da budu izolovani na jedno ostrvo sa dovoljno materijala da jedva prezivljavas iz dana u dan. Nista drugo nije za tebe i ljude poput tebe. Sramota
(IgorPa, 26. januar 2021 12:07)"

Ne znam šta te uzrujalo, što sam napisao istinu o Porzingisu, ili što sam napisao istinu kako stvari u Teksasu po pitanju rasizma stoje? Jel ti misliš da to ne postoji ili da se to ne smije spominjati?
Samo navedi šta ti je konkretno zasmetalo, ali daj malo argumenata.

Zoran

pre 3 godine

Jedva čekam povratak Klej Tompsona u ekipu Golden Stejta da vidimo ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Kada se samo setim kako on i Kari ubacuju po 10 trojki za meč a ostali nemoćno gledaju.

severnjak

pre 3 godine

@ bezeze ... Bravo, pogodio si 100%. Ja volim Jokaru, nesto je neponovljivo, ali isto tako mislim i za Doncica.
Vrhunac neobjektivnosti teksta je “imao je pomoc u MPJ, koji je dao 30 poena”... na ovom mecu, Jokic je bio pomoc MPJ, ma koliko bio bolji igrac od istog.

Paki

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)
Kad ćeš ti nešto uraditi u životu, pitam z Jokića. On je uzeo srebro na Olimpijadi,dosta.Ti?

Dragan Feliks

pre 3 godine

Već nekoliko utakmica za redom sudije brutalno ,,kradu,, Denver. Večeras Mareju pre isključenja nisu dosuđena dva evidentna faula u dva napada za redom, Jokiću takođe nekoliko nedosuđenih plus onaj dupli faul na kraju gde mu se u statistici piše izgubljena lopta umesto da je dobio još dva bacanja. I nije to nikakva teorija zavere protiv Denvera već su prosto sudije u NBA umisilile da se igra zbog njih ( onaj belac sa prošle utakmice pogotovo ), a Denver je malo bitna franšiza tako da... U seriji su od još tri teške utakmice ( Majami, San Antonio i Juta )tako da ova serija pobeda još više dobija na težini. Jokić večeras tek dobar, mada mi se čini da mu energija nije bila na potrebnom nivou, ali u finišu kada je trebalo u svakom napadu Denvera po dvojica a često i trojica su bila oko njega, što je najbolji igrač Denvera večeras MPJ obilato iskoristio, i još jednom pokazao da napreduje i u napadu i u odbrani uz fenomenalnu kontrolu skoka. Milsap apsolutno beskoristan i zaista ne razumem tvrdoglavost trenera sa njegovim forsiranjem. Barton jednu dobru pa 5 loših i zaista je vreme da njih dvojica popiju klupu uz drastično manju minutažu. Dozir do povrede sjajan, a i Grin veoma dobar. Moris nešto slabiji ali i pored toga dobar, a Kampaco svojim ulaskom unosi neverovatnu energiju pogotovo u defanzivi i razbija ritam i protok lopte protivnika. Dončić odličan sem u šutu za 3, kao i Hardevej,ali Porzingis u kanalu i bez bitnijeg doprinosa ostalih nisu mogli ovo da dobiju ni uz sudije.

Goksi

pre 3 godine

Dobra će biti i ova sezona za Denver a nisam bio optimista. Oni su i dalje među najmlađim timovima lige pa se brže oporavljaju od povreda i koronavirusa dok drugi muku muče. Biće ovo najbolje tek u plej ofu ima sve da pokidaju redom. Dobro bi bilo u polufinalu Zapada na Lejkerse i da im pojedini igrači dobiju covid19 pa da im Denver lepo vrati sa kamatom za onu organizovanu pljačku od prošle godine. Ko zna šta će se sve događati do kraja.

veder

pre 3 godine

I cuveno.pitanje
a zasto nema zapadne tabele
(kalcokera i trokorak bili, 26. januar 2021 10:23)

Ima, al ti ne znaš da nađeš...gore desno pored objavljene tabele piše western, klikni i dobiješ tabelu.

Locutus

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.

JPR24

pre 3 godine

Porzingis više smeta i troši lopte u Dalasu nego sto doprinosi nekoj boljoj igri... Dok Doncic sve više forsira suteve za tri, i procenat za 3 mu je sve slablji, iako nikad nije bio nešto super, ove sezone 28,4%, dok je prošle bio 31,6 i pre toga 32,7%.

Stojko Dokolenović

pre 3 godine

Kada ce Jokic osvojiti nesto za svoju reprezentaciju? Pitam za svastiku.
(Svete, 26. januar 2021 09:07)

Pošalji svaju kod mene, ja ću da joj kažem.

Milan

pre 3 godine

Nagetsi hvataju zalet polako. Tri izuzetno vredne vezane pobede u gostima protiv kandidata za plej of na prejakom zapadu. Jokiću je hitno potrebno par dana odmora, ostaje bez energije i otuda idu neke nekarakteristične greške.

ogorceni gradjanin banana republike

pre 3 godine

Ali recenica, Jokic sa 20 poena i 10 skokova imao je pomoc od Mpj sa 30 poena i 8 skokova, jasta brate, Jokic kida, ali realno ova partija mu je ispod proseka debelo, nista strasno, ziv covek...

steppenwolf

pre 3 godine

(Иван, 26. januar 2021 11:00)


Potpuno si u pravu..tu petorku necemo videti. I kada mi neko kaze kako je Meloun otkrio Jokica i daomu minutazu, meni je muka od takvih komentara? Pa ako je toliko dobar trener kako ne primecuje da Bartona treba da izbace na ulicu a kamoli da je u klubu? Sut 2 od 9 plus neki veoma bitni promasaji plus nerezonski? Moris je pametniji, i bolji suter. Manje stetan igrac za tim. Ali Meloun je otkrio Jokica..haha..A nije sposoban da shvati koja petorka mu je najkvalitetnija u timu?

Zuja

pre 3 godine

Ovde je bio dvoboj Portera i Dončića a Jokić je odigrao slabu partiju za svoje standarde. Kompletna klupa Denvera je odigrala odlično onaj Green je opet pokazao koliko je dobar igrač jak ko stena na zemlji u vazduhu i pogađa odakle hoćete. Barton je nastavio da bude najgori igrač ekipe i prve petorke svih vremena u NBA. Kao što rekoh klupa Denvera je odigrala mnogo dobro i pogađali su ono što su uglavnom od pocetka sezone mašili. Sa ovakvom igrom druge postave oni bi mogli da se bore za titulu lagano ali to je samo jedan meč i teško da će stalno ovako raznovrsno da im ide u napadu. Isključenje Mareja koji je udario Hardaveja u međunožđe je bilo ključno za Denver i nas simpatizere da konačno vidimo šta poseduju. Tada je mali Porter preuzeo loptu i pokazao kako izrasta u lidera, radio je šta je hteo na terenu u onoj niskoj postavici koja je zgromila Dalas. Pokazao je da može biti onaj ključni treći igrač za visoke domete. Trebalo bi da se više uigraju on i Jokić a Barton tu samo kvari koncepciju i treba da se preseli na klupu. Prava šteta što je Denver očajno odradio prelazni rok, ovde bi uz još jednog kavlitetnog igrača bili baš konkurentni za najviše domete.

Pleymejker

pre 3 godine

Primetio sam na kraju meca da nesto nema hemije izmedju Jokica i MPJ. Ili je to bio samo trenutak. Inace MPJ odličan Doncic klasika prvih 10 poena 8 bacanja. Jokic dobar. Sudije umalo ukrale sou.

Nemanja

pre 3 godine

(Dragan Borca, 26. januar 2021 09:20)

Ne kažem da nisu u pravu, samo me zanima, šta kažu za one što se potpisuju da su iz Borče kao da se time ponose?

Dragan Borca

pre 3 godine

Kao sto rekoh pre 5,6 dana povratak Portera zamaskirace Malounove nebuloze sa rekreativcem Milsapom i pogubljenim Bartonom. Ono sto oni dvojica igraju nije ni za Zvezdu ni za Partizan. Porter je spasao Malouna blamaze, jer Dalas igra bez 4 vazna igraca. Porter je bio bukvalno kao mladi Durant, cak i nazad dobar. Sva sreca pa ima do Plej Of- a dosta pa ce Milsap i Barton vremenom otpasti ovako ocajnim igrama i prepustiti mesto mladjima. Mislim pasti na manju minutazu. Nikola vidno umoran. Preforsiran 16 utakmica.

Zoran

pre 3 godine

Herisu je ispala jedna lopta ali je došla u ruke Porteru pa je to bila asistencija. Barton katastrofa. Porter i Grin su mnogo bolji od njih.
Gledao sam malo i Bizlija, dao je puno koševa, ostavlja mnogo bolji utisak od Bartona i Herisa. Svi problemi Denvera svode se na njih dvojicu i na nedostatak rezervnog centra.

Pera Ždera

pre 3 godine

Denver iznenadjujuce lagano do iskljucenja Mareja. Osetna prednost prvom polovinom meca.

Porter MAESTRALAN (30poena). Neverovatan skok sut. Lagani preko ruke svakog u ligi. Odbrana dooosta bolja - sece lopte, krade, skokovi standardno. Resio mec u 4oj serijom poena. Trojka za pobedu! Nerezonski potezi su tu jos uvek ali dosta ih je manje. Nadam se da ga ovaj nastup vraca u startere.

Jokic tih, vidno manje agresivan, odsutan, umoran? Odmarao ga Meloun - 2gu i 4tu ga ubacuje tek na 5, 6min do kraja cetvrtine. Ok ucinak ali za njegove standardne ispodprosecan nastup. Izgubljene lopte, propustanje mismec situacija = nezainteresovano. Prvi mec sa takvim utiskom od pocetka.

Marej odlican do iskljucenja (nameran? niski udarac) koje je umalo prelomilo mec. Jako precizan, lakat proslost? ...i dalje odbrana, prelako ispadanje na prvom koraku. U par situacija kad ostane na Luki kao duh, Luka (pre)lagano resavao.

Luka fenomenalan. Prestigao Dzonija na listi igraca s'najvise TD u sezoni. Bez utiska "na silu" sinoc, efikasno. Porzingis ocajan, tragicar Dalasa - pomoc Denveru kad se lomilo na kraju losim odlukama.

Kampaco stabilan, energija + razigravanje  Najveci +/-  +12. Dozier povreda? Grin onaj stari, odlican, efikasan, gde treba, kada treba, koliko treba (+10, 17 poena!). Heris "cuvao" Luku :) Bar nije previse sutirao. Taman i sa dobrim procentom.

Opet prva petorka sa Bartonom, 0 poena za poluvreme (6p na kraju), i Milsapom 2p koji i ne igra u drugom poluvremenu. Njihove "zamene" Poreter 12p, Grin 10p za poluvreme npr. Jedino ako je zbog balansa, raspodele poena starteri/klupa pa i odbrane Grina u drugoj postavi. Mozda i potencijalnog problema Bartona sa klupe - unistio bi hemiju, vec vidjeno na startu sezone - ne ispusta loptu, glumi kreatora stvarajuci od Kampaca i Morisa spot-up sutere?? Na silu izmisljam razloge, pravdam :) Bar Porter nazad u prvu p.

Barton, pre sam za trejd da sa klupe ne glumi jordana + Porter starter + Milsap veteran sa klupe + Dozier zamena Porteru na trojci + Bol Bol (Milsap) zamena na cetvorci + Zeke na petici = iz ovog ugla, pozeljna buducnost Denvera, nadam se ne tako daleka.

neca

pre 3 godine

Problem Dalasa je vrlo sličan problemu Portlanda. Najbolji igrač koji šutne 20-30 puta po utakmici nema dovoljno visoku efikasnost. 46% ukupno, 28% za 3 i 76% slobodna bacanja je premalo za igrača koji pretenduje da bude MVP. Vade ga ta silna slobodna bacanja koja mu sude i za mrki pogled. Pored toga, Dalas je preplatio Porzingisa.
(Locutus, 26. januar 2021 13:51)
Priče su za malu decu da vođstsvo Denvera ne mari puno za statistiku. Jokić se savršeno upravlja prema njoj a Luka ima nedopusivo loše brojeve za ulogu lidera Dalasa. Denver je iz godine u godinu bolji. S obzirom da je ovo šesta sezona nikolina i ako ovako nastave biće još desetak puta u plej offu , nekoliko puta u finalu zapada a onda možda dođu i do finala. Ako Denver postane Šampion Nikolina uloga imaće posebnu težinu jer je lider. Ko zna , možda i uspe a Denver je ne jedinom logičnom putu što ne znači da MORA da postane šampion.

Ostin A

pre 3 godine

Malo je Denver imao i sreće, pre svega kada je na +3 na kraju Gari Haris iz auta asistirao MPJu za 3 poena. Sudije nisu videle. Nadam se da Marej neće biti suspendovan.

Takođe klupa Dalasa je izvršila samoubistvo. Jedina šansa Dalasu je bila da Dončić igra 48min :)

Čovek od jedne knjige

pre 3 godine

Sve imam utisak da se ovom Doncicu sklanjaju i pustaju ga. Ovo je projekat nevidjen. Covek tako delujes sporo i tromo za beka, kao da se svi sklanjaju od njega i pustaju ga da tako usporeno ide na kos sa prosecnom tehnikom, i jednom od najsporenijih mehanika suta. Neverovatno zaista, da neko onakav postize 30+, ali odbrana protiv njega nema jer kao da je stigla direktiva od vrha lige da se doticni pusta i ne foristira odbrana.
(Dragan, 26. januar 2021 09:37)

Da na trenutak pretpostavimo da si u pravu. Koliko ljudi bi moralo da bude uključeno u taj projekat? Da li bi svi oni ćutali? Koliki bi hio njihov ucenjivački potencijal? Možda Dončić nema savršenu motoriku, ali vrlo inteligentno koristi to što ima. Vremenom će će neki igrači možda postati specijalisti za čuvanje Dončića, kad ga "pročitaju", a do tada će on puniti koševe i statističke kolone. To što ti misliš da mu je hendikep, može da bude odlučujuća prednost. Nije najzgodnije poređenje, međutim, setite se da je Garinča imao fizički hendikep i opet je bio jedno od najboljih krila koje je svet video!

jone

pre 3 godine

Barton je uglavnom jako los, ali sinoc je prevazisao samog sebe. Zbog njega je cela prva petorka u minusu. Neverovatno kako ume da povkvari momentum, sutnuo je par puta tako kratko da su ovi iz par sekundi napravili kontru i poene. Za to je kriv samo jedan covek, Meloun. Pod hitno nesto da uradi sa njim, trejd/klupa/manje minuta, sta god.

A šta ja znam?

pre 3 godine

@marks,

Care ne igraju na istim pozicijama, poređenje Dončića i Jokića je kao ima li više smisla porediti Bekenbauera sa Kanavarom ili sa Ronaldom, reci ti meni?

Pera

pre 3 godine

Čista greška trenera Dalasa... Prošlu utakmicu protiv Denvera su pobedili, zato što je Boban uštopao Jokića... Očigledno ni sami trener Dalasa to nije primetio...
@Pixy
Da, u pravu si, Bobi ga je solidno cuvao, tesko je sutnuti preko njega, a i kad ga Nikola obidje sa svojom duzinom mu smeta i s ledja.
Medjutim, juce su Denver i Jokic nasli resenje. Opet je Marjanovic usao u igru relativno rano, ali je Jokic, umesto da igra 1 na 1, utrcacao pod kos, izlazio sa druge strane, protrcacao kao Redzi Miler, naravno Bobi to nije mogao da prati, Nikola je ostajao sam ili sa malim cuvarem i dva tri puta za redom lako poentirao.
Posle tri minuta Bobi je izasao i nije se vise vracao.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovaj Porter je fenomenalan igrač koji je strašno falio sad se vidi koliko znači kad dobiješ i trečeg igrača koji može praviti prebnost na parketu.

NNN

pre 3 godine

MPJ pokidao u poslednjoj četvrtini,
to je ono što je nedostajalo Denveru na početku sezone,
još Marej da bude potpuno zdrav
i Jokiću će možda nešto da opadnu brojke (pre svega poeni),
ali će Denver više da pobeđuje.
Posebno raduje što su poslednje 3 utakmice dobili u neizvesnoj završnici, a to su na početku gubili.
Za sada se izdvaja 4 ekipe na Zapadu i moguće da tako ostane do kraja regularnog dela sezone.

Ratko

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)
Gde se ovo od jutros piše? Mogu da uzmu Herisa i Bartona kakav crni Porter da ide u Bruklin kada će u Denveru da bude uz Mareja prva opcija u napadu. Jokić dodaje oni sipaju ništa lakše.

Locutus

pre 3 godine

Evo o čemu se jutros piše:
Denver Nuggets Receive: Kyrie Irving

Brooklyn Nets Receive: Gary Harris, Will Barton, Michael Porter Jr., RJ Hampton, 2021 1st Round Pick, 2025 1st Round Pick, and 2027 1st Round Pick.
Ako Denver uradi ovo mislim da su ga ugasili za narednih par sezona.
(Totti, 26. januar 2021 09:50)

Denver čeka na Portera već nekoliko godina da se oporavi i proradi i ne bi ga verovatno dali ni za jednog igrača u NBA, pogotovo ne za polupanog Irvinga :)

IgorPa

pre 3 godine

@WillyWonka

Rasizam potice od tebe i ljudi poput tebe. Sto se tvog komentara tice, sve oko Porzingasa si u pravu. A nalupao si se za Mark Kubana a i za Teksas jer generalizujes sve ljude tamo. U svakoj drzavi na svetu postoje rasisti, ali sistematskog rasizma u Teksasu nema. Mark Kuban je jedan od najvecih dobrotvora i ljudi koji pomaze. Druga je stvar da on preferira evropljane i evropsku kosarku, ako ga to cini rasistom, onda bi ti trebalo sam sebe da preispitas i to dobro da se preispitas. E na to sam mislio.

јд123

pre 3 godine

Nadam se da Marej neće biti suspendovan.
(Ostin A, 26. januar 2021 08:31)

Ја се надам да ће бити суспендован, али не због искључења, него да се коначно одмори и залечи повреду ;-).