Petak, 23.10.2020.

08:45

Zvezda na skeneru B92.net: Stanković ima novo oružje, šta je sa Spiridonovićem? 

Izvor: MS

Zvezda na skeneru B92.net: Stankoviæ ima novo oružje, šta je sa Spiridonoviæem?  IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Laza

pre 3 godine

Dragi Zvezdasi, dugo sam bio protiv mistera i ove ekipe koju vodi, postavke njegove igre, pa i njegovog ponasanja uopste. Po meni, Zvezda je juce igrala dobro, cak bolje ako racunamo unazad i neke utakmice kada ih je vodio Miloje. Kod Miloja sretno su prosli u KS. Uvek su se zatvarali i igrali takoreci bez napada. Juce su igrali sjajno. Izgubili su 2:0 ali im ja ne zameram jer neki su igrali sjajno. Mada pojedinci ne zasluzuju da nose Zvezdin dres. Hvala im i toliko.

punimlimenke

pre 3 godine

Ajao...
Sa kime igra Zvezda sada u Linglong...
Naslovi...Facineli grande, katai magico, boaci potvrdio klasu, ben za spice...

Mito

pre 3 godine

U principu lepa ocena igraća na utakmici. Imam neke dodatke. Nikolić je bio kriminalan, nije odigrao ni jedan tačan pas, kada CZ krene u kontru on ili pet puta dodirne loptu ili je vrati u nazad, kod gola je izsimulirao faul umesto da je išao na loptu pa bi protivnički igrač zaradio crveni karton, jer je đonom išao na loptu.Problem mladih igrača CZ je posle dve pohvale oni su primadone na terenu, a ne igraći CZ. Vukanović je ništa jer ne zna da primi loptu da je se pravovremeno reši a par slučajnih golova ga drži u CZ iako mu to nije mesto. Simić je odavno trebao da ode iz CZ. Rodić je kao krava koja da 100 litara mleka pa ga prolije. Njegova krila prolaze pored njega kao brzi voz, od 50 centaršuteva 1 je dobar. Kada se pogleda broj golova koji je preko njega pao u međunarodnim takmićenjima, on ne bi bio igrać CZ. Pavkov bi morao više da igra i to u tandem sa Falčinelijem (igra sa dva centarfora). Obojica mogu da prime loptu kada im dva i više igrča na leđima, a tako bi kod centaršuteva obojica lakše ulazili u šanse. S poštovanjem.

popov

pre 3 godine

Da se razumemo.. Borjan, sreća je zvezdina što ga ima. Degenek, borben, požrtvovan, iskren, lojalan, jak - sasvim dobar štoper, i zvezda je srećna što ga ima. Milunović, atletski prilično ograničen za moderan fudbal, ali takođe borben i čini se dobre naravi, uglavnom odigra za prelaznu ocenu, ali zvezdi realno treba bolji štoper. Eraković, vrlo interesantan i perspektivan, sve zavisi kako će se dalje razvijati. Gajić, ni 10% od Filipa Stojkovića. Ako nimalo nije uspeo u inostranstvu, ne treba ga dovoditi u zvezdu. Može u manji klub ako već želi nazad u Srbiju, mada istina je verovatno da nije postojalo interesovanje iz inostranstva, i zato je došao u zvezdu. Nedovoljno dobar za zvezdu. Gobeljić, lomi noge i ne zna da centrira. Nije igrač za zvezdu, rezerva u vrh glave. Neverovatno je koliko je zvezda tu u deficitu, na tako bitnoj poziciji u modernom fudbalu. Rodić, potpuno nekompletan bek. Ima želju, i dobru volju, zna da napravi nešto od prodora, međutim nedovoljno agilan i fleksibilan za tu poziciju. Zna da uradi dobre stvari, međutim nije konstantan, i kao da uopšte nije građen za beka. Danilo za siromašne, vrlo siromašne. Da je desna strana dobro pokrivena, Rodićeve mane bi bilo lakše prikriti, ovako su u izlogu 90 minuta svaki put. Sanogo - sila za ovu zvezdu. Bez njega, protivnici bi prolazili kroz sredinu po volji. Njegoš Petrović i ovaj drugi mali što skače što dalje od protivnika.. to samo maliciozni ili oslepljeni pratioci srpskog fudbala mogu misliti da će od njih dvojice ikada biti igrač. Od njih dvojice skupa neće biti pola, a kamoli jedan čitav igrač. Jedan maneken, drugi ne znam šta je, ali kvalitet nemaju ni približno. Obojica su jako dobar primer kakve igrače izbacuje srpska "škola" fudbala. To mora da je sve išlo preko vezice, druge nema.. Katai, zvezda je srećna da ga ima, ali njegov zenit je odavno prošao. Verovatno je i način na koji je zbog žene najuren iz SAD ostavio trag. Kanga, korona i loš drugi deo - i filmskom žargonu. Spiridonovic - ko je taj lik i šta on donosi ovom timu?? Ivanić, igrač sa izuzetnom fudbalskom inteligencijom, šteta što je to na uštrb atletike. Godinama luta što se tiče pozicije, i zbog nije došao i verovatno u zvezdi ni neće doći do punog izražaja. Gavrić, slično Peroviću - zamajavanje da je reč o nekom talentu srpskog fudbala. Može da šutne, ima neku tehniku, brzinu i snagu, ali miljama zaostaje u taktičkom smislu. Na kraju krajeva, sve će to doći na svoje kada usledi transfer u inostranstvo. Ako usledi, pretpostavljamo da hoće. Falcinelli, solidno rešenje za ovu zvezdu. Vidi se da je i lukav i iskusan i time nadomeštava manjak prirodnog talenta. Nije na nivou napadača, i to domaćih, kakve je zvezda znala da ima u zadnjih 10-15 godina.. Drulić, Pjanović, Žigić, Pantelić, pa donekle i Lekić. Verovatno je bolji od Lekića, ali ne onoliko koliko bi stranac morao biti bolji od domaćeg igrača. Pavkov, poluproizvod kome se posrećilo protiv Liverpula i u još par utakmica. Boaci, više povređen nego što igra, jako teško koristiti ga u izgradnji napada. Time je i on apsolutno nekompletan. Stanković, neću ga komentarisati. Kada pogledate sve to, i ako se bar donekle slažete sa ovim viđenjem, biće vam jasno da je ova zvezda izuzetno limitiran tim i da ne treba očekivati neke rezultate u Evropi. Izuzetno je limitirana prvenstveno jer nema ni brzinu ni kreaciju ni na na levoj ni na desnoj strani. Ni bekovi ni krila. 0/4 na tako bitnim pozicijama - to je nemoguća misija. Zato uskladite očekivanja sa onim što je realno, i pozovite upravu na odgovornost.

Dare_cz

pre 3 godine

Generalno nije bilo lose juce.Hofenhajm je prvi favorit u nasoj grupi i dobro smo se drzali. Stankovic je formacijom neutralisao njihovu igru,imali su tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu.Takticki smo bili dosta dobri ,zatvarali,nismo ispadali.Sa ovim pristupom imamo lepe sanse da pobedimo Liberec sledece kolo pa posle Gent

Delije Čikago

pre 3 godine

Taj seoski klub o kome pišete je razbio Bajern 4:1 i imao još tri šanse da ih uništi, Zvezda je odlično stajala na terenu, samo fali vezni red i još žešći rad i privikavanje na jake utakmice, lično sam zadovoljniji ovakvim porazom i igrom, nego nerešenim recimo u Salzburgu kad se igralo 80 minuta na našoj polovini...biće to ok.

Prfg

pre 3 godine

Ko o cemu
Sta mislis da bi Ivanic i Kanga promenili majke ti tvoje?
Zvezda nije sut u okvir gola imala, sanse samo iz prekida iz igre jedno veliko nista, ni ovi nisu nista bolji bili ali da je tu Kramaric bio Zvezda bi mnogo gore prosla

KWebb

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност
(Crimea is Russia, 23. oktobar 2020 09:40)

A sa kime partizan igra? objasni nam molim te? Vi govorite o penalima?

mirko

pre 3 godine

Не може се без креативца у везном реду,а то је у Звезди једино Канга.Једини уме да држи лопту,има пас и шут.Ту су још Катаи,Бен и Гаврић.Од њих четворице само је Катаи играо од почетка.Не може се "бициклом на Русију".Са Ераковићем и Симићем који не умеју лопту честито да шутну.Шпицеви нису спорни,боре се колико могу,усамљени у нападу али уз танак везни ред не могу пуно.

Salaso

pre 3 godine

O čemu ovde pišete?!? Zvezda izgubila od seoskog kluba, nije imala ni jedan šut u gol, manji posed, jednu polušansu, Milunovića nahvališe a on čovek direktan krivac kod drugog gola, dodao čistu loptu čoveku, Eraković kod prvog, loše postavljen. Ipak Javor će morati da pokrije neznanje igrača czv

Милан

pre 3 godine

Добра утакмица србског и немачког представника у којој су нијансе одлучивале. Овог пута домаћин је изашао као победник искористивши две шансе од три из категорије озбиљних прилика за гол. Црвена Звезда је такође створила три озбиљне прилике, али није дала гол. Ипак, по свему виђеном Звезда би могла до бода или три у Београду, само да играчи буду здрави. Осетан је био недостатак Канге, Бена и Иванића, можда и Панкова, Гаврића.. Звезда је променила и систем пред утакмицу, могуће да је и то утицало на коначан исход и питање је како би могла одиграти у Београду у свом уиграном досадашњем систему са четири играча у дефанзиви,односно два штопера и два бека.Уколико Хофенхајм победи наредна три меча и у Београд дође без морања победе и уз то одмори неколико играча,Звезда би сигурно имала веће изгледе за повољан резултат.Исто тако Звезди је неопходно да освоји што више бодова у наредне три утакмице и да пред тај меч буде у конкуренцији за пролаз групе.Осетан је напредак у игри србског шампиона и много тога ће бити јасније,колико може тренер Станковић и његов тим,после утакмица против Либереца и Гента у Београду,као и после гостовања у Белгији.За сада ипак делује да Звезда нема решење када се играју утакмице против незгоднијег ривала и када је резултат од веће важности.То се показало против Омоније,Партизана и Хофенхајма. Управо због тога ће утакмице против Гента и Либереца дати одговор колико Звезда може у ЛЕ. Делује да ће у овој групи борба за пролаз бити неизвесна до задњег кола.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Stanković nije trener, Rodić i Gobeljić nisu brkovi, Milunović je očajan,... Koliko stručnih komentara, koji se zasnivaju na kritici i ismevanju urađenog u prethodne 4 sezone?
Crvena Zvezda je ravnopravan protivnik jednom bundesligašu u utakmici gde je nedostajao pogodak za uspešniji završetak meča.
Lično meni ostaje žal za Jirkom, koga smo pozajmili španskom drugoligašu, a doveli Spiridonovića. Deki forsira mlade igrače i u tome je na odlučan, a oni za sada odlično koriste ukazane prilike.
PS: zamolio bih grobljane i ove iz fotelja da se odmore od bednih komentara, tipa, nula šuteva na gol.

Vladan R

pre 3 godine

Koliko neralnosti i izražene želje za pljuvanjem. Gledao sam i ja CZ 80tih, tj od one sezone kad je igrala finale kupa UEFA. Znam kako je bilo, i voleo bih da je tako sada, ali i tada umela Zvezda da popije 3 komada u Kelnu, sa timom koji je uz poneko pojačanje osvojio Evropu koju godinu kasnije, a Kelnu je bio na nivo kao danas Hofenhajm. Ali to su bila neka druga vremena, igrači nisu mogli u inostranstvo do 28(26). U jednom trenutku parirali smo sa ponudom tada najplateznijim Italijanima, dovodjenjem Siniše. Ovo sinoć i pored poraza nije bilo loše. Ima istina, i dosta toga da se popravi, pre svega realizacija. Neki pričaju kao Hofenhajm oslabljen. Ok jeste ali Zvezda još više, manje više falio ceo vezni red. Bez Kange, Ivanića i Gavrića, sa rovitim Kataijem i Benom. Praktično kreativni deo tima. Drugi gol je primljen na kraju i nije toliko bitan sto se konačno ishoda tiče. Jedini pravi problem realizacija. Falcineli u kontri bio maltene 1 na 1 sa golmanom, Spiridonovic nije uspeo da bocne loptu u gol iz peterca, Sanogo dva puta i Milunović jednom glavom sa peterca pored i preko gola. Iz 5 veoma dobrih prilika nijednom u okvir gola. Ne treba biti mnogo bistar pa zaključiti da kada se to dešavalo sledili su bolni porazi, CSKA, Olimpijakos u Atini, sinoć Hofenhajm, pa čak i Omonija i Totenhem. Sa druge strane kada smo koristili šanse i polusanse, bar jednu, velike pobede ili prolaz dalje, Liverpul, Salcburg, oba puta Keln i Krasnodar, Olimpijakos u Bgd.

popov

pre 3 godine

Ima slucajeva kada se za onakav ostar start sudi opasna igra, Nikolicje sklonio nogu a da nije?
(zex, 23. oktobar 2020 11:03)

Dečko je skočio u prazno pola metra, i više, od protivnika koji se nije povukao već je išao na loptu. To je posledica Ping pong lige, gde bi se to možda i sviralo kao faul za zvezdu. To se zove, medveđa usluga.

Ko o cemu

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

pa da klasicna spin grobarska prica, a ignorišu sto zvezdi nisu igrali svi oni sto su igrali protiv Ararata.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Sa prelaskom na 352 smo dobili par ozbiljnih odgovora. Milunović je rođen za tu postavku i totalno je drugi igrač nego li sa 4 u liniji. Muslin je to prvi video i gurao ga na tog centralnog štopera. Sanogo je takođe fenomenalan kada zna da mu leđa čuvaju 3 štopera pozadi. Mnogo se komotnije oseća, iznosi bez problema. Započeo je svaki napad u prvom poluvremenu i dominirao fizički kao Segundo Kastiljo u onim njegovim danima.

Problem su naravno bekovi i nedostak Ivanića i Kange u prenosu. O Gavriću umesto Spirodonovića da ne pričam. Probao bih i u Belgiji po istom receptu, tvrdo pozadi, bez plivanja i čekanje kontri. A biće ih bas dosta.

laki

pre 3 godine

Dok god ovaj Rodic igra necu da gledam utakmice posto tv ispasta ,taman Gobeljica nema jos ovog da se resi nekako a bogami i jos par ovih stela sto nemaju pojma vec moraju da igraju i Zvezda moze lepo da igra.I da ovaj Simic je jos u petlicima po snazi!

miki

pre 3 godine

Odličan skener sa malom digresijom samo kod Sonoga. Pored te greške koja je bila stvarno katastrofalna treba ga pohvaliti kao igrača koji je dugo nedostajao Zvezdi na toj poziciji. Jak ko stena, čvrst u duelima sa mnoštvom sigurnih pasova bio je juče najvažniji u timu ako to može da se rangira i upoređuje jer je svaki igrač u timu bitan. Po meni su najveći krivci Spiridonović i Falčineli ali i to je konstatovano. U ovakvim utakmicama šanse ne smeju da se propuštaju..Pitanje je šta bi i onda bilo. Hofenhajm je vrlo ozbiljna ekipa i sa Kramarićem u Beogradu biće dosta jači..ali i mi ćemo biti malo jači. Treba se boriti za svaki bod pa kako nam bude. Srećno Zvezdo!

ko-ometator

pre 3 godine

Nisam strucan, nisam fudbaler ni bivsi ni sadasnji ali fudbal pratim decenijama. Stankovic je veliko ime u nasem fudbalu, da se razumemo ali kao trener mislim da je pogresio i on i Zvezda sto je na mestu na kojem je. Zvezda ima kvalitetnih fudbalera trenutno a ima i pozicija u timu koje nisu popunjene na nivou takmicenja evropskih da se razumemu (najvise u odbrani). Medjutim, moj licni utisak je da ova ekipa igra na nekih 60% svojih mogucnosti i potencijala dok je to kod Milona bilo na 100% ili vise (ponekad su znali i da podbace, najvise na derbijima). U napadu imamo nekoliko kvalitetnih igraca ali je i vise neko evidentno da tu fali ostrine i da ih ne slusa lopta, tj vidi se u igri stalno sta je zamisao igraca ali da oni nisu fizicki u mogucnosti da to isprate. Igranje u Evropa Ligi je svakako uspeh i prelazna je ocena za ovu sezonu ali svi znamo da smo se nje docepali na muku i sa jako neubedljivim rezultatima kroz kvalifikacije. Svet jeste, i svaki pojedinac u jako cudnoj i nesvakidasnjoj situaciji ali ubedjen sam da bi neki iskusniji strucnjak daleko ubedljivije rezultate postizao, mozda nebi plenili igrom uvek i to je sve ok ali recimo jedan Muslin je bez angazmana i takav trener bi itetkako pravio vecu razliku i veci strucan doprinos ekipi. Mislim da treba Mister da ode sto pre jer se bojim da ce epizoda sa njim jako neslavno da se zavrsi i za njega i za nas. Ovogodisnje kvalifikacije su bile jako jako blizu katastrofalnog ishoda. Svakako zelim srecu coveku, treneru ali iako ima nekih pozitivnih stvari previse je toga prepusteno slucaju i na silu se desava a to ce doci na naplatu kad tad. Nisam optimista uopste a mislim da dosta navijaca ima slican stav o tome iako Dekija postuju svi.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

borjan ništa nije odbranio, to kao i unošenje pometnje u odbranu nepotrebnim učestvovanjem u kreiranju igre (pre)dugo traje, gajić i rodić nisu ni za zonu, degenek i, naročito, milunović iznad očekivanja, sanogo od sjaja do očaja, nikolića na vaspitnu klupu ako mu misle dobro, spiridonovića sa početka sezone je neko kidnapovao, katai u granicama proseka, falčineli uvek pokaže da je školovan igrač koji ume da se kreće i da se postavi, ali to bi u zvezdi trebalo da je normalno a nije normalno da je bez snage, i to nema veze sa tim kada je došao, jer ceo tim je loše kondiciono pripremljen što je isključiva krivica stručnog štaba na čelu sa stankovićem.
ono stručni je, naravno, vic.
na kraju - eraković?!
ko je momku menadžer, toliko uticajan da se njegov pulen ne samo ovoliko forsira, nego mu se i sve toleriše?
kod gola partizana je, za svaki slučaj, pogrešio dva puta, a sinoć je u akciji koja je krenula sa centra uspeo da zaboravi ne samo na igrača, već i da je na utakmici...

Struka

pre 3 godine

Gajicpada kao klada,znak prvi da igrac "nema danfa",znanja, kvaliteta,snage i to bek. Spiridovic nije igrac kvaliteta Zvezde,fakticki nema dribling,tako da ja njegova brzina uzaludna,asistencija ni nema. Ne moze se igari 3-5-2 sa takvim igracima,jel Gajic nije Lazovic ni Spiridovic Djuricic. Hlaf linija zadnja trojica su bila ok. Dejan Stankovic nije polozio po meni da bude trener Zvezde. Ovaj i ovakav Hofenhajm je bio idealan za pobedu ili bar nereseno.

sf

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Od ljudi koji imaju vecu minutazu falio Krmaric u napadu i Kaderabek/Hubner u odbrani (da su obojica odbrambenih zdrava, ponovo bi samo jedan verovatno igrao, a drugi usao kao zamena ako zatreba). Sto se tice Kramarica, svakako je vrhunski igrac, ali daj da ne pravimo sad bas Mesija od njega. Hofenhajm ke sinoc imao kompletnu sredinu terena, koja je najveci motor ekipe, a ne fali im ni napadaca, imaju jaku rotaciju.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja ne znam šta oni treniraju. Osnovne stvari ne znaju. Predaja lopte katastrofa. Za svaku loptu koja bude presečena na sredini bih im oduzimao od plate. Ako ne ume da preda čistu loptu neka radi nešto drugo.
Nije rezultat toliko bitan nego neznanje, imam utisak da oni nedelju dana ne bi dali gol. Zato ne idem više nikad na stadion. Morali bi da mi plate da dođem. Dotle je došlo da mi je i turska serija zanimljivija.

Fenomen

pre 3 godine

Ono kad trener Zvezde hvali igru svog tima u dugoročnom stilu...šta bi tek rekao da smo pobedili. Sastav i taktika su bili kukavički, bilo je samo pitanje vremena kad će nam dati gol. Stanković je preuzeo mantri većine srpskih trenera i svojim izjavama vređa inteligenciju navijača. Zvezda je igrala loše, plašljivo i ne bi dali gol do Nove godine. Najslabiji akter po meni je bio Gajić...mnogo puta u prilici da centrira a nijedan kršten centaršut nije uputio...ili je bio blokiran ili bi prodao loptu i sporo se vraćao nazad. Ipak najslabija karika je trener u pokušaju...veze on nema sa tim poslom.

Scepan

pre 3 godine

veljko nikolic je najsigurniji sa loptom ubedljivo. Ono sinoc je trebalo da bude faul, jer da je nastavio sa loptom, mislim da bi danas noga bila u gipsu... Sanogo iznenadio sinoc, bio je odlican. Spiridonovic je u kanalu. Falcineli morao bolje kod one sanse. Gajic je isto katastrofa.

Nemanja

pre 3 godine

Ja skoro nisam gledao goru Zvezdu...
Stankovic je ocajan trener.
Uopste se ne vidi koncept igre,izgledaju kao deca u skolskom dvoristu,trce u prazno i svako fura neki svoj fazon.
To sto smo imali 0 SUTEVA U GOL je posledica toga da se nema nikakva ideja u igri.
Rezultati ce pokazati sve,bicemo poslednji u grupi,i valjda ce uprava posle toga otvoriti oci i dovesti TRENERA.

Dragan

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.

Sabre

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 23. oktobar 2020 10:07)

Sta je tebi liche? Ovo je tim koji je pre dve nedelje, okej u malo jacem sastavu (ali i nama je falio ceo vezni red) pobedio jedan BAJERN 4-1. Jeste, jedna tekma ne znaci nista, ali dovoljno je. NORMALNO da bi se tim koji je sklepan sa desetinom budzeta prosecnog Bundesligaskog tima borio za opstanak, sta je tu problem? Problem je sto vi svi zivite u 1991 ili kad vec i tripujete se, a ne shvatate da je to sto smo mi igrali manje vise egal i primili dva glupa gola sa timom koji je iz gornje polovine Bundeslige odlicna stvar pa makar i bili solidno u defanzivi vecinu meca.

111

pre 3 godine

CZ je bila odlicna i izgubila je sa 2-0. Koj bi bio rezultat da je igrala izvanredno? Ja ne razumem neke komentare? Da li vi to tako zelite da vidite ili je to vase shvatanje fudbala? Ili namerno zelite da druge ubedite? Ako se o tome radi, onda je to tuzno. Jos gore je to da cete izgubiti kuci dve utakmice. I to vama nije jasno jer to ne shvatate. A na prvom mestu da vasi igraci nemaju kondiciju..Digitron u ruke i na kraju saberite koliko cete primiti golova.

Šile

pre 3 godine

Ljudi moji pa oni nemaju snage ni za poluvreme. A centaršutevi su misaona imenica. Sanogo je još i uradio nešto. Ostali ništa. Pa nemože Borjan baš sve da odbrani. Ako se nešto ne promeni ne piše nam se dobro. A izgleda da mi i Stanković nismo gledali istu utakmicu. Loše, jako loše.

Gradski

pre 3 godine

Složio bih se za većinu komentara , a pošto nemam interesa da nekoga branim , moram reći da se ne slažem po pitanju bekova. Rodić nema snage i nikada nije naučio da primi loptu. Eraković , ne vidim kako može da dobije prelaznu ocenu sa onoliko pogrešnih pasova i onoliko daleko od igrača prilikom prvog gola. Znam da su fudbaleri neopterećeni inteligencijom, ali neki naši su baš preterali.

marko

pre 3 godine

Moj neki utisak je da nije moglo bolje protiv Hofenhajma, jaki su. Još jedan utisak je da Zvezda igra bolje i organizovanije bez Kange. Sebičan igrač koji samo na sebe misli, Stanković bi trebalo da razmisli da ga ne vraća u tim.

Slobo. B.

pre 3 godine

Stanković nije za trenera, kraj priče.
(popov, 23. oktobar 2020 09:33)


Dobar igrac ,trener slabo nekako ide..
na tribinama je vise licio na huligana nego na trenera jeden ozbiljne ekipe.

Mare

pre 3 godine

Mali Erakovic je kasnio kod prvog gola. Decko ima stofa i kad dobije na sigurnosti i popravi eksplozivnost bice odlican stoper. Milunovicu najbolja partija od dolaska u Zvezdu. Momka iz Obale Slonovace sto pre prodati.

Ma nemoj

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Falio im je samo Kramaric. Samo su Rudy i Sessegnon odigrali manje od 75% utakmica ove sezone i to samo zato sto su stigli tek pocetkom oktobra. I to je tebi B tim???

Sp

pre 3 godine

Za Simića je sasvim dovoljno vremena za ocenu, ne daj Bože da je imao više vremena, mogao bi nas koštati mnogo ranije primljenog gola i upropaštenih prilika za napad.. Nažalost videli smo sad da mali Nikolić ne može, i da će Kanga zauzeti njegovo mesto čim se oporavi..

Delija

pre 3 godine

Da je ne daj Bože Nikolić stigao prvi do lopte onaj bi mu polomio nogu onim startom, generalno sam zadovoljan igrom samo sto u Evropi moraju šanse da se koriste ako ne koristiš gotovo je i gubis utakmicu.

Max von Laaberg

pre 3 godine

Treba hladnom glavom analizirati.Hofenheim disciplinom brzinom i preciznim dodavanjem dobio utakmicu.C Zvezda drzala se u ovakvoj utakmici i polu sanse se moraju iskoristiti nazalost nisu uspeli.Zvezda navikom iz domaceg prvenstva pokusala i juce svi na sudiju i trener iskljucen,onaj "razbojnik"Sanogo brzo pozuteo i posle nista od igre Rodic nespreman nema snage za celu utakmicu Spiridonovic nema kvalitet za ovo takmicenje. Stankovic pogresio mora se kontrolisati, u Srbiji nebi bio ni opomenut.

XYZ

pre 3 godine

Možete da pišete šta hoćete nije loše zvezda odigrala al koliko sam ja primetio ima jedan veliki problem a to je da je Borjan u velikom padu forme to će izaći na videlo tekmsa ove dve slabije ekipe u grupi.

Jaga

pre 3 godine

Spiridonovic katastrofa,navalni igrac koji onako odreaguje na loptu Rodica je sve samo ne igrac za Zvezdu,pa on je probao da sutne sa stajne noge ,percepcija nula gde sta i kako.Erakovic stoji na petama ,nema hitrinu, a realno kod prvog gola sta je radio i koga je cuvao-nikoga.Zvezda nema brzinu u napadu to je osnovni problem,treba joj neki novi i pametniji Dragisa Binic.

жила

pre 3 godine

за катаиа се не слажем. направио је 2 100% шансе саиграчима и пар полушанси. у овако тврдој утакмици у којој је звезда играла са само два играча у везном реду, то је више него довољно.
ако се прича о спреми, најмање спреман играч је гајић. млађи је од фалчинелија, дуго је са екипом, игра бека. који је његов изговор? од одласка филипа стојковића ми немамо десног бека.
слажем се да фалчинелију недостаје спрема. мислим да је умор главни разлог за промашаје. тешко је да се бориш за ваздух и да у исто време погађаш ћошкове из трка. али он је скроз ок играч. има знање, експлозивност, окретност, бори се.. звезда бољег шпица не може да купи. једино да нас небо погледа, па да избацимо неког вундеркинда, али фалчинели је најбоље што можемо да купимо.
ераковић ће бити играчина, то је зицер прогноза. већ сад је најбољи штопер у звезди.
вукановића не могу очима да видим. не разумем како такав лик може да буде у звезди. нема апсолутно ништа осим снаге. то није довољно. ни близу.
николић мора на позајмицу. све може да се трпи, али да се буквално не бориш, а треба да се бориш за титулу и са гладијаторима по европи, то је недопустиво. типичан синдром балканских клинаца који су уљуљкани у причи да су неки таленти и почињу глуме звезде и "играју пешке", а да објективно свакоме са стране делују као тежак просек у сваком смислу. да нисам читао како је николић таленат, никада ми у животу не би пало на памет "е види овог малог, баш је талентован". извикан менаџерски играч. утрипован.

No bots

pre 3 godine

U ovom savremenom fudbalu suština je u hitrini i čvrstini. Minimum dobra tehnika se podrazumeva. Nije svaki brz igrač poželjna investicija, mora da zna i da uradi nešto u toj brzini.
Zvezda ima granitno jakog Sanoga, ali sporog. Lakonogog Nikolića, ali bez duel igre i za divno čudo, bez kulture pasa. Desnog beka koji tek svaku devetu-desetu loptu preda uspešno. Levog beka koji već drugu godinu zaredom ima snage samo za jedno poluvreme. Kataija koji najčešće usporava napad, kao svojevremeno Rikelme, svaku loptu mora da pomiluje bar pet puta. Njegoša koji je zalutao u klub sa ovakvim ambicijama, a igra na jednoj od ključnih pozicija...
Sve ovo, da ne pominjem ostale, je i više nego dovoljno za naš lokal, ali čim se predje Horgoš, nedovoljno čak i za KRAJNJE osrednji Hofenhajm.

Crimea is Russia

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност

marko

pre 3 godine

Moj neki utisak je da nije moglo bolje protiv Hofenhajma, jaki su. Još jedan utisak je da Zvezda igra bolje i organizovanije bez Kange. Sebičan igrač koji samo na sebe misli, Stanković bi trebalo da razmisli da ga ne vraća u tim.

жила

pre 3 godine

за катаиа се не слажем. направио је 2 100% шансе саиграчима и пар полушанси. у овако тврдој утакмици у којој је звезда играла са само два играча у везном реду, то је више него довољно.
ако се прича о спреми, најмање спреман играч је гајић. млађи је од фалчинелија, дуго је са екипом, игра бека. који је његов изговор? од одласка филипа стојковића ми немамо десног бека.
слажем се да фалчинелију недостаје спрема. мислим да је умор главни разлог за промашаје. тешко је да се бориш за ваздух и да у исто време погађаш ћошкове из трка. али он је скроз ок играч. има знање, експлозивност, окретност, бори се.. звезда бољег шпица не може да купи. једино да нас небо погледа, па да избацимо неког вундеркинда, али фалчинели је најбоље што можемо да купимо.
ераковић ће бити играчина, то је зицер прогноза. већ сад је најбољи штопер у звезди.
вукановића не могу очима да видим. не разумем како такав лик може да буде у звезди. нема апсолутно ништа осим снаге. то није довољно. ни близу.
николић мора на позајмицу. све може да се трпи, али да се буквално не бориш, а треба да се бориш за титулу и са гладијаторима по европи, то је недопустиво. типичан синдром балканских клинаца који су уљуљкани у причи да су неки таленти и почињу глуме звезде и "играју пешке", а да објективно свакоме са стране делују као тежак просек у сваком смислу. да нисам читао како је николић таленат, никада ми у животу не би пало на памет "е види овог малог, баш је талентован". извикан менаџерски играч. утрипован.

Jaga

pre 3 godine

Spiridonovic katastrofa,navalni igrac koji onako odreaguje na loptu Rodica je sve samo ne igrac za Zvezdu,pa on je probao da sutne sa stajne noge ,percepcija nula gde sta i kako.Erakovic stoji na petama ,nema hitrinu, a realno kod prvog gola sta je radio i koga je cuvao-nikoga.Zvezda nema brzinu u napadu to je osnovni problem,treba joj neki novi i pametniji Dragisa Binic.

Ma nemoj

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Falio im je samo Kramaric. Samo su Rudy i Sessegnon odigrali manje od 75% utakmica ove sezone i to samo zato sto su stigli tek pocetkom oktobra. I to je tebi B tim???

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja ne znam šta oni treniraju. Osnovne stvari ne znaju. Predaja lopte katastrofa. Za svaku loptu koja bude presečena na sredini bih im oduzimao od plate. Ako ne ume da preda čistu loptu neka radi nešto drugo.
Nije rezultat toliko bitan nego neznanje, imam utisak da oni nedelju dana ne bi dali gol. Zato ne idem više nikad na stadion. Morali bi da mi plate da dođem. Dotle je došlo da mi je i turska serija zanimljivija.

Slobo. B.

pre 3 godine

Stanković nije za trenera, kraj priče.
(popov, 23. oktobar 2020 09:33)


Dobar igrac ,trener slabo nekako ide..
na tribinama je vise licio na huligana nego na trenera jeden ozbiljne ekipe.

111

pre 3 godine

CZ je bila odlicna i izgubila je sa 2-0. Koj bi bio rezultat da je igrala izvanredno? Ja ne razumem neke komentare? Da li vi to tako zelite da vidite ili je to vase shvatanje fudbala? Ili namerno zelite da druge ubedite? Ako se o tome radi, onda je to tuzno. Jos gore je to da cete izgubiti kuci dve utakmice. I to vama nije jasno jer to ne shvatate. A na prvom mestu da vasi igraci nemaju kondiciju..Digitron u ruke i na kraju saberite koliko cete primiti golova.

No bots

pre 3 godine

U ovom savremenom fudbalu suština je u hitrini i čvrstini. Minimum dobra tehnika se podrazumeva. Nije svaki brz igrač poželjna investicija, mora da zna i da uradi nešto u toj brzini.
Zvezda ima granitno jakog Sanoga, ali sporog. Lakonogog Nikolića, ali bez duel igre i za divno čudo, bez kulture pasa. Desnog beka koji tek svaku devetu-desetu loptu preda uspešno. Levog beka koji već drugu godinu zaredom ima snage samo za jedno poluvreme. Kataija koji najčešće usporava napad, kao svojevremeno Rikelme, svaku loptu mora da pomiluje bar pet puta. Njegoša koji je zalutao u klub sa ovakvim ambicijama, a igra na jednoj od ključnih pozicija...
Sve ovo, da ne pominjem ostale, je i više nego dovoljno za naš lokal, ali čim se predje Horgoš, nedovoljno čak i za KRAJNJE osrednji Hofenhajm.

Mare

pre 3 godine

Mali Erakovic je kasnio kod prvog gola. Decko ima stofa i kad dobije na sigurnosti i popravi eksplozivnost bice odlican stoper. Milunovicu najbolja partija od dolaska u Zvezdu. Momka iz Obale Slonovace sto pre prodati.

Fenomen

pre 3 godine

Ono kad trener Zvezde hvali igru svog tima u dugoročnom stilu...šta bi tek rekao da smo pobedili. Sastav i taktika su bili kukavički, bilo je samo pitanje vremena kad će nam dati gol. Stanković je preuzeo mantri većine srpskih trenera i svojim izjavama vređa inteligenciju navijača. Zvezda je igrala loše, plašljivo i ne bi dali gol do Nove godine. Najslabiji akter po meni je bio Gajić...mnogo puta u prilici da centrira a nijedan kršten centaršut nije uputio...ili je bio blokiran ili bi prodao loptu i sporo se vraćao nazad. Ipak najslabija karika je trener u pokušaju...veze on nema sa tim poslom.

Crimea is Russia

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност

Delija

pre 3 godine

Da je ne daj Bože Nikolić stigao prvi do lopte onaj bi mu polomio nogu onim startom, generalno sam zadovoljan igrom samo sto u Evropi moraju šanse da se koriste ako ne koristiš gotovo je i gubis utakmicu.

Nemanja

pre 3 godine

Ja skoro nisam gledao goru Zvezdu...
Stankovic je ocajan trener.
Uopste se ne vidi koncept igre,izgledaju kao deca u skolskom dvoristu,trce u prazno i svako fura neki svoj fazon.
To sto smo imali 0 SUTEVA U GOL je posledica toga da se nema nikakva ideja u igri.
Rezultati ce pokazati sve,bicemo poslednji u grupi,i valjda ce uprava posle toga otvoriti oci i dovesti TRENERA.

Max von Laaberg

pre 3 godine

Treba hladnom glavom analizirati.Hofenheim disciplinom brzinom i preciznim dodavanjem dobio utakmicu.C Zvezda drzala se u ovakvoj utakmici i polu sanse se moraju iskoristiti nazalost nisu uspeli.Zvezda navikom iz domaceg prvenstva pokusala i juce svi na sudiju i trener iskljucen,onaj "razbojnik"Sanogo brzo pozuteo i posle nista od igre Rodic nespreman nema snage za celu utakmicu Spiridonovic nema kvalitet za ovo takmicenje. Stankovic pogresio mora se kontrolisati, u Srbiji nebi bio ni opomenut.

Dragan

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.

Struka

pre 3 godine

Gajicpada kao klada,znak prvi da igrac "nema danfa",znanja, kvaliteta,snage i to bek. Spiridovic nije igrac kvaliteta Zvezde,fakticki nema dribling,tako da ja njegova brzina uzaludna,asistencija ni nema. Ne moze se igari 3-5-2 sa takvim igracima,jel Gajic nije Lazovic ni Spiridovic Djuricic. Hlaf linija zadnja trojica su bila ok. Dejan Stankovic nije polozio po meni da bude trener Zvezde. Ovaj i ovakav Hofenhajm je bio idealan za pobedu ili bar nereseno.

Gradski

pre 3 godine

Složio bih se za većinu komentara , a pošto nemam interesa da nekoga branim , moram reći da se ne slažem po pitanju bekova. Rodić nema snage i nikada nije naučio da primi loptu. Eraković , ne vidim kako može da dobije prelaznu ocenu sa onoliko pogrešnih pasova i onoliko daleko od igrača prilikom prvog gola. Znam da su fudbaleri neopterećeni inteligencijom, ali neki naši su baš preterali.

Sp

pre 3 godine

Za Simića je sasvim dovoljno vremena za ocenu, ne daj Bože da je imao više vremena, mogao bi nas koštati mnogo ranije primljenog gola i upropaštenih prilika za napad.. Nažalost videli smo sad da mali Nikolić ne može, i da će Kanga zauzeti njegovo mesto čim se oporavi..

Sabre

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 23. oktobar 2020 10:07)

Sta je tebi liche? Ovo je tim koji je pre dve nedelje, okej u malo jacem sastavu (ali i nama je falio ceo vezni red) pobedio jedan BAJERN 4-1. Jeste, jedna tekma ne znaci nista, ali dovoljno je. NORMALNO da bi se tim koji je sklepan sa desetinom budzeta prosecnog Bundesligaskog tima borio za opstanak, sta je tu problem? Problem je sto vi svi zivite u 1991 ili kad vec i tripujete se, a ne shvatate da je to sto smo mi igrali manje vise egal i primili dva glupa gola sa timom koji je iz gornje polovine Bundeslige odlicna stvar pa makar i bili solidno u defanzivi vecinu meca.

miki

pre 3 godine

Odličan skener sa malom digresijom samo kod Sonoga. Pored te greške koja je bila stvarno katastrofalna treba ga pohvaliti kao igrača koji je dugo nedostajao Zvezdi na toj poziciji. Jak ko stena, čvrst u duelima sa mnoštvom sigurnih pasova bio je juče najvažniji u timu ako to može da se rangira i upoređuje jer je svaki igrač u timu bitan. Po meni su najveći krivci Spiridonović i Falčineli ali i to je konstatovano. U ovakvim utakmicama šanse ne smeju da se propuštaju..Pitanje je šta bi i onda bilo. Hofenhajm je vrlo ozbiljna ekipa i sa Kramarićem u Beogradu biće dosta jači..ali i mi ćemo biti malo jači. Treba se boriti za svaki bod pa kako nam bude. Srećno Zvezdo!

Ko o cemu

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

pa da klasicna spin grobarska prica, a ignorišu sto zvezdi nisu igrali svi oni sto su igrali protiv Ararata.

KWebb

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност
(Crimea is Russia, 23. oktobar 2020 09:40)

A sa kime partizan igra? objasni nam molim te? Vi govorite o penalima?

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

borjan ništa nije odbranio, to kao i unošenje pometnje u odbranu nepotrebnim učestvovanjem u kreiranju igre (pre)dugo traje, gajić i rodić nisu ni za zonu, degenek i, naročito, milunović iznad očekivanja, sanogo od sjaja do očaja, nikolića na vaspitnu klupu ako mu misle dobro, spiridonovića sa početka sezone je neko kidnapovao, katai u granicama proseka, falčineli uvek pokaže da je školovan igrač koji ume da se kreće i da se postavi, ali to bi u zvezdi trebalo da je normalno a nije normalno da je bez snage, i to nema veze sa tim kada je došao, jer ceo tim je loše kondiciono pripremljen što je isključiva krivica stručnog štaba na čelu sa stankovićem.
ono stručni je, naravno, vic.
na kraju - eraković?!
ko je momku menadžer, toliko uticajan da se njegov pulen ne samo ovoliko forsira, nego mu se i sve toleriše?
kod gola partizana je, za svaki slučaj, pogrešio dva puta, a sinoć je u akciji koja je krenula sa centra uspeo da zaboravi ne samo na igrača, već i da je na utakmici...

sf

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Od ljudi koji imaju vecu minutazu falio Krmaric u napadu i Kaderabek/Hubner u odbrani (da su obojica odbrambenih zdrava, ponovo bi samo jedan verovatno igrao, a drugi usao kao zamena ako zatreba). Sto se tice Kramarica, svakako je vrhunski igrac, ali daj da ne pravimo sad bas Mesija od njega. Hofenhajm ke sinoc imao kompletnu sredinu terena, koja je najveci motor ekipe, a ne fali im ni napadaca, imaju jaku rotaciju.

ko-ometator

pre 3 godine

Nisam strucan, nisam fudbaler ni bivsi ni sadasnji ali fudbal pratim decenijama. Stankovic je veliko ime u nasem fudbalu, da se razumemo ali kao trener mislim da je pogresio i on i Zvezda sto je na mestu na kojem je. Zvezda ima kvalitetnih fudbalera trenutno a ima i pozicija u timu koje nisu popunjene na nivou takmicenja evropskih da se razumemu (najvise u odbrani). Medjutim, moj licni utisak je da ova ekipa igra na nekih 60% svojih mogucnosti i potencijala dok je to kod Milona bilo na 100% ili vise (ponekad su znali i da podbace, najvise na derbijima). U napadu imamo nekoliko kvalitetnih igraca ali je i vise neko evidentno da tu fali ostrine i da ih ne slusa lopta, tj vidi se u igri stalno sta je zamisao igraca ali da oni nisu fizicki u mogucnosti da to isprate. Igranje u Evropa Ligi je svakako uspeh i prelazna je ocena za ovu sezonu ali svi znamo da smo se nje docepali na muku i sa jako neubedljivim rezultatima kroz kvalifikacije. Svet jeste, i svaki pojedinac u jako cudnoj i nesvakidasnjoj situaciji ali ubedjen sam da bi neki iskusniji strucnjak daleko ubedljivije rezultate postizao, mozda nebi plenili igrom uvek i to je sve ok ali recimo jedan Muslin je bez angazmana i takav trener bi itetkako pravio vecu razliku i veci strucan doprinos ekipi. Mislim da treba Mister da ode sto pre jer se bojim da ce epizoda sa njim jako neslavno da se zavrsi i za njega i za nas. Ovogodisnje kvalifikacije su bile jako jako blizu katastrofalnog ishoda. Svakako zelim srecu coveku, treneru ali iako ima nekih pozitivnih stvari previse je toga prepusteno slucaju i na silu se desava a to ce doci na naplatu kad tad. Nisam optimista uopste a mislim da dosta navijaca ima slican stav o tome iako Dekija postuju svi.

Scepan

pre 3 godine

veljko nikolic je najsigurniji sa loptom ubedljivo. Ono sinoc je trebalo da bude faul, jer da je nastavio sa loptom, mislim da bi danas noga bila u gipsu... Sanogo iznenadio sinoc, bio je odlican. Spiridonovic je u kanalu. Falcineli morao bolje kod one sanse. Gajic je isto katastrofa.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Sa prelaskom na 352 smo dobili par ozbiljnih odgovora. Milunović je rođen za tu postavku i totalno je drugi igrač nego li sa 4 u liniji. Muslin je to prvi video i gurao ga na tog centralnog štopera. Sanogo je takođe fenomenalan kada zna da mu leđa čuvaju 3 štopera pozadi. Mnogo se komotnije oseća, iznosi bez problema. Započeo je svaki napad u prvom poluvremenu i dominirao fizički kao Segundo Kastiljo u onim njegovim danima.

Problem su naravno bekovi i nedostak Ivanića i Kange u prenosu. O Gavriću umesto Spirodonovića da ne pričam. Probao bih i u Belgiji po istom receptu, tvrdo pozadi, bez plivanja i čekanje kontri. A biće ih bas dosta.

mirko

pre 3 godine

Не може се без креативца у везном реду,а то је у Звезди једино Канга.Једини уме да држи лопту,има пас и шут.Ту су још Катаи,Бен и Гаврић.Од њих четворице само је Катаи играо од почетка.Не може се "бициклом на Русију".Са Ераковићем и Симићем који не умеју лопту честито да шутну.Шпицеви нису спорни,боре се колико могу,усамљени у нападу али уз танак везни ред не могу пуно.

popov

pre 3 godine

Da se razumemo.. Borjan, sreća je zvezdina što ga ima. Degenek, borben, požrtvovan, iskren, lojalan, jak - sasvim dobar štoper, i zvezda je srećna što ga ima. Milunović, atletski prilično ograničen za moderan fudbal, ali takođe borben i čini se dobre naravi, uglavnom odigra za prelaznu ocenu, ali zvezdi realno treba bolji štoper. Eraković, vrlo interesantan i perspektivan, sve zavisi kako će se dalje razvijati. Gajić, ni 10% od Filipa Stojkovića. Ako nimalo nije uspeo u inostranstvu, ne treba ga dovoditi u zvezdu. Može u manji klub ako već želi nazad u Srbiju, mada istina je verovatno da nije postojalo interesovanje iz inostranstva, i zato je došao u zvezdu. Nedovoljno dobar za zvezdu. Gobeljić, lomi noge i ne zna da centrira. Nije igrač za zvezdu, rezerva u vrh glave. Neverovatno je koliko je zvezda tu u deficitu, na tako bitnoj poziciji u modernom fudbalu. Rodić, potpuno nekompletan bek. Ima želju, i dobru volju, zna da napravi nešto od prodora, međutim nedovoljno agilan i fleksibilan za tu poziciju. Zna da uradi dobre stvari, međutim nije konstantan, i kao da uopšte nije građen za beka. Danilo za siromašne, vrlo siromašne. Da je desna strana dobro pokrivena, Rodićeve mane bi bilo lakše prikriti, ovako su u izlogu 90 minuta svaki put. Sanogo - sila za ovu zvezdu. Bez njega, protivnici bi prolazili kroz sredinu po volji. Njegoš Petrović i ovaj drugi mali što skače što dalje od protivnika.. to samo maliciozni ili oslepljeni pratioci srpskog fudbala mogu misliti da će od njih dvojice ikada biti igrač. Od njih dvojice skupa neće biti pola, a kamoli jedan čitav igrač. Jedan maneken, drugi ne znam šta je, ali kvalitet nemaju ni približno. Obojica su jako dobar primer kakve igrače izbacuje srpska "škola" fudbala. To mora da je sve išlo preko vezice, druge nema.. Katai, zvezda je srećna da ga ima, ali njegov zenit je odavno prošao. Verovatno je i način na koji je zbog žene najuren iz SAD ostavio trag. Kanga, korona i loš drugi deo - i filmskom žargonu. Spiridonovic - ko je taj lik i šta on donosi ovom timu?? Ivanić, igrač sa izuzetnom fudbalskom inteligencijom, šteta što je to na uštrb atletike. Godinama luta što se tiče pozicije, i zbog nije došao i verovatno u zvezdi ni neće doći do punog izražaja. Gavrić, slično Peroviću - zamajavanje da je reč o nekom talentu srpskog fudbala. Može da šutne, ima neku tehniku, brzinu i snagu, ali miljama zaostaje u taktičkom smislu. Na kraju krajeva, sve će to doći na svoje kada usledi transfer u inostranstvo. Ako usledi, pretpostavljamo da hoće. Falcinelli, solidno rešenje za ovu zvezdu. Vidi se da je i lukav i iskusan i time nadomeštava manjak prirodnog talenta. Nije na nivou napadača, i to domaćih, kakve je zvezda znala da ima u zadnjih 10-15 godina.. Drulić, Pjanović, Žigić, Pantelić, pa donekle i Lekić. Verovatno je bolji od Lekića, ali ne onoliko koliko bi stranac morao biti bolji od domaćeg igrača. Pavkov, poluproizvod kome se posrećilo protiv Liverpula i u još par utakmica. Boaci, više povređen nego što igra, jako teško koristiti ga u izgradnji napada. Time je i on apsolutno nekompletan. Stanković, neću ga komentarisati. Kada pogledate sve to, i ako se bar donekle slažete sa ovim viđenjem, biće vam jasno da je ova zvezda izuzetno limitiran tim i da ne treba očekivati neke rezultate u Evropi. Izuzetno je limitirana prvenstveno jer nema ni brzinu ni kreaciju ni na na levoj ni na desnoj strani. Ni bekovi ni krila. 0/4 na tako bitnim pozicijama - to je nemoguća misija. Zato uskladite očekivanja sa onim što je realno, i pozovite upravu na odgovornost.

Mito

pre 3 godine

U principu lepa ocena igraća na utakmici. Imam neke dodatke. Nikolić je bio kriminalan, nije odigrao ni jedan tačan pas, kada CZ krene u kontru on ili pet puta dodirne loptu ili je vrati u nazad, kod gola je izsimulirao faul umesto da je išao na loptu pa bi protivnički igrač zaradio crveni karton, jer je đonom išao na loptu.Problem mladih igrača CZ je posle dve pohvale oni su primadone na terenu, a ne igraći CZ. Vukanović je ništa jer ne zna da primi loptu da je se pravovremeno reši a par slučajnih golova ga drži u CZ iako mu to nije mesto. Simić je odavno trebao da ode iz CZ. Rodić je kao krava koja da 100 litara mleka pa ga prolije. Njegova krila prolaze pored njega kao brzi voz, od 50 centaršuteva 1 je dobar. Kada se pogleda broj golova koji je preko njega pao u međunarodnim takmićenjima, on ne bi bio igrać CZ. Pavkov bi morao više da igra i to u tandem sa Falčinelijem (igra sa dva centarfora). Obojica mogu da prime loptu kada im dva i više igrča na leđima, a tako bi kod centaršuteva obojica lakše ulazili u šanse. S poštovanjem.

Vladan R

pre 3 godine

Koliko neralnosti i izražene želje za pljuvanjem. Gledao sam i ja CZ 80tih, tj od one sezone kad je igrala finale kupa UEFA. Znam kako je bilo, i voleo bih da je tako sada, ali i tada umela Zvezda da popije 3 komada u Kelnu, sa timom koji je uz poneko pojačanje osvojio Evropu koju godinu kasnije, a Kelnu je bio na nivo kao danas Hofenhajm. Ali to su bila neka druga vremena, igrači nisu mogli u inostranstvo do 28(26). U jednom trenutku parirali smo sa ponudom tada najplateznijim Italijanima, dovodjenjem Siniše. Ovo sinoć i pored poraza nije bilo loše. Ima istina, i dosta toga da se popravi, pre svega realizacija. Neki pričaju kao Hofenhajm oslabljen. Ok jeste ali Zvezda još više, manje više falio ceo vezni red. Bez Kange, Ivanića i Gavrića, sa rovitim Kataijem i Benom. Praktično kreativni deo tima. Drugi gol je primljen na kraju i nije toliko bitan sto se konačno ishoda tiče. Jedini pravi problem realizacija. Falcineli u kontri bio maltene 1 na 1 sa golmanom, Spiridonovic nije uspeo da bocne loptu u gol iz peterca, Sanogo dva puta i Milunović jednom glavom sa peterca pored i preko gola. Iz 5 veoma dobrih prilika nijednom u okvir gola. Ne treba biti mnogo bistar pa zaključiti da kada se to dešavalo sledili su bolni porazi, CSKA, Olimpijakos u Atini, sinoć Hofenhajm, pa čak i Omonija i Totenhem. Sa druge strane kada smo koristili šanse i polusanse, bar jednu, velike pobede ili prolaz dalje, Liverpul, Salcburg, oba puta Keln i Krasnodar, Olimpijakos u Bgd.

popov

pre 3 godine

Ima slucajeva kada se za onakav ostar start sudi opasna igra, Nikolicje sklonio nogu a da nije?
(zex, 23. oktobar 2020 11:03)

Dečko je skočio u prazno pola metra, i više, od protivnika koji se nije povukao već je išao na loptu. To je posledica Ping pong lige, gde bi se to možda i sviralo kao faul za zvezdu. To se zove, medveđa usluga.

Милан

pre 3 godine

Добра утакмица србског и немачког представника у којој су нијансе одлучивале. Овог пута домаћин је изашао као победник искористивши две шансе од три из категорије озбиљних прилика за гол. Црвена Звезда је такође створила три озбиљне прилике, али није дала гол. Ипак, по свему виђеном Звезда би могла до бода или три у Београду, само да играчи буду здрави. Осетан је био недостатак Канге, Бена и Иванића, можда и Панкова, Гаврића.. Звезда је променила и систем пред утакмицу, могуће да је и то утицало на коначан исход и питање је како би могла одиграти у Београду у свом уиграном досадашњем систему са четири играча у дефанзиви,односно два штопера и два бека.Уколико Хофенхајм победи наредна три меча и у Београд дође без морања победе и уз то одмори неколико играча,Звезда би сигурно имала веће изгледе за повољан резултат.Исто тако Звезди је неопходно да освоји што више бодова у наредне три утакмице и да пред тај меч буде у конкуренцији за пролаз групе.Осетан је напредак у игри србског шампиона и много тога ће бити јасније,колико може тренер Станковић и његов тим,после утакмица против Либереца и Гента у Београду,као и после гостовања у Белгији.За сада ипак делује да Звезда нема решење када се играју утакмице против незгоднијег ривала и када је резултат од веће важности.То се показало против Омоније,Партизана и Хофенхајма. Управо због тога ће утакмице против Гента и Либереца дати одговор колико Звезда може у ЛЕ. Делује да ће у овој групи борба за пролаз бити неизвесна до задњег кола.

laki

pre 3 godine

Dok god ovaj Rodic igra necu da gledam utakmice posto tv ispasta ,taman Gobeljica nema jos ovog da se resi nekako a bogami i jos par ovih stela sto nemaju pojma vec moraju da igraju i Zvezda moze lepo da igra.I da ovaj Simic je jos u petlicima po snazi!

Delije Čikago

pre 3 godine

Taj seoski klub o kome pišete je razbio Bajern 4:1 i imao još tri šanse da ih uništi, Zvezda je odlično stajala na terenu, samo fali vezni red i još žešći rad i privikavanje na jake utakmice, lično sam zadovoljniji ovakvim porazom i igrom, nego nerešenim recimo u Salzburgu kad se igralo 80 minuta na našoj polovini...biće to ok.

punimlimenke

pre 3 godine

Ajao...
Sa kime igra Zvezda sada u Linglong...
Naslovi...Facineli grande, katai magico, boaci potvrdio klasu, ben za spice...

Šile

pre 3 godine

Ljudi moji pa oni nemaju snage ni za poluvreme. A centaršutevi su misaona imenica. Sanogo je još i uradio nešto. Ostali ništa. Pa nemože Borjan baš sve da odbrani. Ako se nešto ne promeni ne piše nam se dobro. A izgleda da mi i Stanković nismo gledali istu utakmicu. Loše, jako loše.

Laza

pre 3 godine

Dragi Zvezdasi, dugo sam bio protiv mistera i ove ekipe koju vodi, postavke njegove igre, pa i njegovog ponasanja uopste. Po meni, Zvezda je juce igrala dobro, cak bolje ako racunamo unazad i neke utakmice kada ih je vodio Miloje. Kod Miloja sretno su prosli u KS. Uvek su se zatvarali i igrali takoreci bez napada. Juce su igrali sjajno. Izgubili su 2:0 ali im ja ne zameram jer neki su igrali sjajno. Mada pojedinci ne zasluzuju da nose Zvezdin dres. Hvala im i toliko.

XYZ

pre 3 godine

Možete da pišete šta hoćete nije loše zvezda odigrala al koliko sam ja primetio ima jedan veliki problem a to je da je Borjan u velikom padu forme to će izaći na videlo tekmsa ove dve slabije ekipe u grupi.

Dare_cz

pre 3 godine

Generalno nije bilo lose juce.Hofenhajm je prvi favorit u nasoj grupi i dobro smo se drzali. Stankovic je formacijom neutralisao njihovu igru,imali su tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu.Takticki smo bili dosta dobri ,zatvarali,nismo ispadali.Sa ovim pristupom imamo lepe sanse da pobedimo Liberec sledece kolo pa posle Gent

Salaso

pre 3 godine

O čemu ovde pišete?!? Zvezda izgubila od seoskog kluba, nije imala ni jedan šut u gol, manji posed, jednu polušansu, Milunovića nahvališe a on čovek direktan krivac kod drugog gola, dodao čistu loptu čoveku, Eraković kod prvog, loše postavljen. Ipak Javor će morati da pokrije neznanje igrača czv

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Stanković nije trener, Rodić i Gobeljić nisu brkovi, Milunović je očajan,... Koliko stručnih komentara, koji se zasnivaju na kritici i ismevanju urađenog u prethodne 4 sezone?
Crvena Zvezda je ravnopravan protivnik jednom bundesligašu u utakmici gde je nedostajao pogodak za uspešniji završetak meča.
Lično meni ostaje žal za Jirkom, koga smo pozajmili španskom drugoligašu, a doveli Spiridonovića. Deki forsira mlade igrače i u tome je na odlučan, a oni za sada odlično koriste ukazane prilike.
PS: zamolio bih grobljane i ove iz fotelja da se odmore od bednih komentara, tipa, nula šuteva na gol.

Prfg

pre 3 godine

Ko o cemu
Sta mislis da bi Ivanic i Kanga promenili majke ti tvoje?
Zvezda nije sut u okvir gola imala, sanse samo iz prekida iz igre jedno veliko nista, ni ovi nisu nista bolji bili ali da je tu Kramaric bio Zvezda bi mnogo gore prosla

Mare

pre 3 godine

Mali Erakovic je kasnio kod prvog gola. Decko ima stofa i kad dobije na sigurnosti i popravi eksplozivnost bice odlican stoper. Milunovicu najbolja partija od dolaska u Zvezdu. Momka iz Obale Slonovace sto pre prodati.

marko

pre 3 godine

Moj neki utisak je da nije moglo bolje protiv Hofenhajma, jaki su. Još jedan utisak je da Zvezda igra bolje i organizovanije bez Kange. Sebičan igrač koji samo na sebe misli, Stanković bi trebalo da razmisli da ga ne vraća u tim.

XYZ

pre 3 godine

Možete da pišete šta hoćete nije loše zvezda odigrala al koliko sam ja primetio ima jedan veliki problem a to je da je Borjan u velikom padu forme to će izaći na videlo tekmsa ove dve slabije ekipe u grupi.

Nemanja

pre 3 godine

Ja skoro nisam gledao goru Zvezdu...
Stankovic je ocajan trener.
Uopste se ne vidi koncept igre,izgledaju kao deca u skolskom dvoristu,trce u prazno i svako fura neki svoj fazon.
To sto smo imali 0 SUTEVA U GOL je posledica toga da se nema nikakva ideja u igri.
Rezultati ce pokazati sve,bicemo poslednji u grupi,i valjda ce uprava posle toga otvoriti oci i dovesti TRENERA.

111

pre 3 godine

CZ je bila odlicna i izgubila je sa 2-0. Koj bi bio rezultat da je igrala izvanredno? Ja ne razumem neke komentare? Da li vi to tako zelite da vidite ili je to vase shvatanje fudbala? Ili namerno zelite da druge ubedite? Ako se o tome radi, onda je to tuzno. Jos gore je to da cete izgubiti kuci dve utakmice. I to vama nije jasno jer to ne shvatate. A na prvom mestu da vasi igraci nemaju kondiciju..Digitron u ruke i na kraju saberite koliko cete primiti golova.

Dragan

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.

Crimea is Russia

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност

Salaso

pre 3 godine

O čemu ovde pišete?!? Zvezda izgubila od seoskog kluba, nije imala ni jedan šut u gol, manji posed, jednu polušansu, Milunovića nahvališe a on čovek direktan krivac kod drugog gola, dodao čistu loptu čoveku, Eraković kod prvog, loše postavljen. Ipak Javor će morati da pokrije neznanje igrača czv

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja ne znam šta oni treniraju. Osnovne stvari ne znaju. Predaja lopte katastrofa. Za svaku loptu koja bude presečena na sredini bih im oduzimao od plate. Ako ne ume da preda čistu loptu neka radi nešto drugo.
Nije rezultat toliko bitan nego neznanje, imam utisak da oni nedelju dana ne bi dali gol. Zato ne idem više nikad na stadion. Morali bi da mi plate da dođem. Dotle je došlo da mi je i turska serija zanimljivija.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Stanković nije trener, Rodić i Gobeljić nisu brkovi, Milunović je očajan,... Koliko stručnih komentara, koji se zasnivaju na kritici i ismevanju urađenog u prethodne 4 sezone?
Crvena Zvezda je ravnopravan protivnik jednom bundesligašu u utakmici gde je nedostajao pogodak za uspešniji završetak meča.
Lično meni ostaje žal za Jirkom, koga smo pozajmili španskom drugoligašu, a doveli Spiridonovića. Deki forsira mlade igrače i u tome je na odlučan, a oni za sada odlično koriste ukazane prilike.
PS: zamolio bih grobljane i ove iz fotelja da se odmore od bednih komentara, tipa, nula šuteva na gol.

Ma nemoj

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Falio im je samo Kramaric. Samo su Rudy i Sessegnon odigrali manje od 75% utakmica ove sezone i to samo zato sto su stigli tek pocetkom oktobra. I to je tebi B tim???

laki

pre 3 godine

Dok god ovaj Rodic igra necu da gledam utakmice posto tv ispasta ,taman Gobeljica nema jos ovog da se resi nekako a bogami i jos par ovih stela sto nemaju pojma vec moraju da igraju i Zvezda moze lepo da igra.I da ovaj Simic je jos u petlicima po snazi!

Delija

pre 3 godine

Da je ne daj Bože Nikolić stigao prvi do lopte onaj bi mu polomio nogu onim startom, generalno sam zadovoljan igrom samo sto u Evropi moraju šanse da se koriste ako ne koristiš gotovo je i gubis utakmicu.

Sabre

pre 3 godine

Sta vam je? Otvorite oci, prvak drzave, ubedljivo vodeci i ove godine, igra bunker prvo polovreme? Uzas.
Mi u Bundesligi bi igrali za opstanak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 23. oktobar 2020 10:07)

Sta je tebi liche? Ovo je tim koji je pre dve nedelje, okej u malo jacem sastavu (ali i nama je falio ceo vezni red) pobedio jedan BAJERN 4-1. Jeste, jedna tekma ne znaci nista, ali dovoljno je. NORMALNO da bi se tim koji je sklepan sa desetinom budzeta prosecnog Bundesligaskog tima borio za opstanak, sta je tu problem? Problem je sto vi svi zivite u 1991 ili kad vec i tripujete se, a ne shvatate da je to sto smo mi igrali manje vise egal i primili dva glupa gola sa timom koji je iz gornje polovine Bundeslige odlicna stvar pa makar i bili solidno u defanzivi vecinu meca.

ko-ometator

pre 3 godine

Nisam strucan, nisam fudbaler ni bivsi ni sadasnji ali fudbal pratim decenijama. Stankovic je veliko ime u nasem fudbalu, da se razumemo ali kao trener mislim da je pogresio i on i Zvezda sto je na mestu na kojem je. Zvezda ima kvalitetnih fudbalera trenutno a ima i pozicija u timu koje nisu popunjene na nivou takmicenja evropskih da se razumemu (najvise u odbrani). Medjutim, moj licni utisak je da ova ekipa igra na nekih 60% svojih mogucnosti i potencijala dok je to kod Milona bilo na 100% ili vise (ponekad su znali i da podbace, najvise na derbijima). U napadu imamo nekoliko kvalitetnih igraca ali je i vise neko evidentno da tu fali ostrine i da ih ne slusa lopta, tj vidi se u igri stalno sta je zamisao igraca ali da oni nisu fizicki u mogucnosti da to isprate. Igranje u Evropa Ligi je svakako uspeh i prelazna je ocena za ovu sezonu ali svi znamo da smo se nje docepali na muku i sa jako neubedljivim rezultatima kroz kvalifikacije. Svet jeste, i svaki pojedinac u jako cudnoj i nesvakidasnjoj situaciji ali ubedjen sam da bi neki iskusniji strucnjak daleko ubedljivije rezultate postizao, mozda nebi plenili igrom uvek i to je sve ok ali recimo jedan Muslin je bez angazmana i takav trener bi itetkako pravio vecu razliku i veci strucan doprinos ekipi. Mislim da treba Mister da ode sto pre jer se bojim da ce epizoda sa njim jako neslavno da se zavrsi i za njega i za nas. Ovogodisnje kvalifikacije su bile jako jako blizu katastrofalnog ishoda. Svakako zelim srecu coveku, treneru ali iako ima nekih pozitivnih stvari previse je toga prepusteno slucaju i na silu se desava a to ce doci na naplatu kad tad. Nisam optimista uopste a mislim da dosta navijaca ima slican stav o tome iako Dekija postuju svi.

No bots

pre 3 godine

U ovom savremenom fudbalu suština je u hitrini i čvrstini. Minimum dobra tehnika se podrazumeva. Nije svaki brz igrač poželjna investicija, mora da zna i da uradi nešto u toj brzini.
Zvezda ima granitno jakog Sanoga, ali sporog. Lakonogog Nikolića, ali bez duel igre i za divno čudo, bez kulture pasa. Desnog beka koji tek svaku devetu-desetu loptu preda uspešno. Levog beka koji već drugu godinu zaredom ima snage samo za jedno poluvreme. Kataija koji najčešće usporava napad, kao svojevremeno Rikelme, svaku loptu mora da pomiluje bar pet puta. Njegoša koji je zalutao u klub sa ovakvim ambicijama, a igra na jednoj od ključnih pozicija...
Sve ovo, da ne pominjem ostale, je i više nego dovoljno za naš lokal, ali čim se predje Horgoš, nedovoljno čak i za KRAJNJE osrednji Hofenhajm.

Prfg

pre 3 godine

Ko o cemu
Sta mislis da bi Ivanic i Kanga promenili majke ti tvoje?
Zvezda nije sut u okvir gola imala, sanse samo iz prekida iz igre jedno veliko nista, ni ovi nisu nista bolji bili ali da je tu Kramaric bio Zvezda bi mnogo gore prosla

Fenomen

pre 3 godine

Ono kad trener Zvezde hvali igru svog tima u dugoročnom stilu...šta bi tek rekao da smo pobedili. Sastav i taktika su bili kukavički, bilo je samo pitanje vremena kad će nam dati gol. Stanković je preuzeo mantri većine srpskih trenera i svojim izjavama vređa inteligenciju navijača. Zvezda je igrala loše, plašljivo i ne bi dali gol do Nove godine. Najslabiji akter po meni je bio Gajić...mnogo puta u prilici da centrira a nijedan kršten centaršut nije uputio...ili je bio blokiran ili bi prodao loptu i sporo se vraćao nazad. Ipak najslabija karika je trener u pokušaju...veze on nema sa tim poslom.

Scepan

pre 3 godine

veljko nikolic je najsigurniji sa loptom ubedljivo. Ono sinoc je trebalo da bude faul, jer da je nastavio sa loptom, mislim da bi danas noga bila u gipsu... Sanogo iznenadio sinoc, bio je odlican. Spiridonovic je u kanalu. Falcineli morao bolje kod one sanse. Gajic je isto katastrofa.

Struka

pre 3 godine

Gajicpada kao klada,znak prvi da igrac "nema danfa",znanja, kvaliteta,snage i to bek. Spiridovic nije igrac kvaliteta Zvezde,fakticki nema dribling,tako da ja njegova brzina uzaludna,asistencija ni nema. Ne moze se igari 3-5-2 sa takvim igracima,jel Gajic nije Lazovic ni Spiridovic Djuricic. Hlaf linija zadnja trojica su bila ok. Dejan Stankovic nije polozio po meni da bude trener Zvezde. Ovaj i ovakav Hofenhajm je bio idealan za pobedu ili bar nereseno.

Šile

pre 3 godine

Ljudi moji pa oni nemaju snage ni za poluvreme. A centaršutevi su misaona imenica. Sanogo je još i uradio nešto. Ostali ništa. Pa nemože Borjan baš sve da odbrani. Ako se nešto ne promeni ne piše nam se dobro. A izgleda da mi i Stanković nismo gledali istu utakmicu. Loše, jako loše.

Ko o cemu

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

pa da klasicna spin grobarska prica, a ignorišu sto zvezdi nisu igrali svi oni sto su igrali protiv Ararata.

Милан

pre 3 godine

Добра утакмица србског и немачког представника у којој су нијансе одлучивале. Овог пута домаћин је изашао као победник искористивши две шансе од три из категорије озбиљних прилика за гол. Црвена Звезда је такође створила три озбиљне прилике, али није дала гол. Ипак, по свему виђеном Звезда би могла до бода или три у Београду, само да играчи буду здрави. Осетан је био недостатак Канге, Бена и Иванића, можда и Панкова, Гаврића.. Звезда је променила и систем пред утакмицу, могуће да је и то утицало на коначан исход и питање је како би могла одиграти у Београду у свом уиграном досадашњем систему са четири играча у дефанзиви,односно два штопера и два бека.Уколико Хофенхајм победи наредна три меча и у Београд дође без морања победе и уз то одмори неколико играча,Звезда би сигурно имала веће изгледе за повољан резултат.Исто тако Звезди је неопходно да освоји што више бодова у наредне три утакмице и да пред тај меч буде у конкуренцији за пролаз групе.Осетан је напредак у игри србског шампиона и много тога ће бити јасније,колико може тренер Станковић и његов тим,после утакмица против Либереца и Гента у Београду,као и после гостовања у Белгији.За сада ипак делује да Звезда нема решење када се играју утакмице против незгоднијег ривала и када је резултат од веће важности.То се показало против Омоније,Партизана и Хофенхајма. Управо због тога ће утакмице против Гента и Либереца дати одговор колико Звезда може у ЛЕ. Делује да ће у овој групи борба за пролаз бити неизвесна до задњег кола.

Dare_cz

pre 3 godine

Generalno nije bilo lose juce.Hofenhajm je prvi favorit u nasoj grupi i dobro smo se drzali. Stankovic je formacijom neutralisao njihovu igru,imali su tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu.Takticki smo bili dosta dobri ,zatvarali,nismo ispadali.Sa ovim pristupom imamo lepe sanse da pobedimo Liberec sledece kolo pa posle Gent

popov

pre 3 godine

Ima slucajeva kada se za onakav ostar start sudi opasna igra, Nikolicje sklonio nogu a da nije?
(zex, 23. oktobar 2020 11:03)

Dečko je skočio u prazno pola metra, i više, od protivnika koji se nije povukao već je išao na loptu. To je posledica Ping pong lige, gde bi se to možda i sviralo kao faul za zvezdu. To se zove, medveđa usluga.

Jaga

pre 3 godine

Spiridonovic katastrofa,navalni igrac koji onako odreaguje na loptu Rodica je sve samo ne igrac za Zvezdu,pa on je probao da sutne sa stajne noge ,percepcija nula gde sta i kako.Erakovic stoji na petama ,nema hitrinu, a realno kod prvog gola sta je radio i koga je cuvao-nikoga.Zvezda nema brzinu u napadu to je osnovni problem,treba joj neki novi i pametniji Dragisa Binic.

Slobo. B.

pre 3 godine

Stanković nije za trenera, kraj priče.
(popov, 23. oktobar 2020 09:33)


Dobar igrac ,trener slabo nekako ide..
na tribinama je vise licio na huligana nego na trenera jeden ozbiljne ekipe.

жила

pre 3 godine

за катаиа се не слажем. направио је 2 100% шансе саиграчима и пар полушанси. у овако тврдој утакмици у којој је звезда играла са само два играча у везном реду, то је више него довољно.
ако се прича о спреми, најмање спреман играч је гајић. млађи је од фалчинелија, дуго је са екипом, игра бека. који је његов изговор? од одласка филипа стојковића ми немамо десног бека.
слажем се да фалчинелију недостаје спрема. мислим да је умор главни разлог за промашаје. тешко је да се бориш за ваздух и да у исто време погађаш ћошкове из трка. али он је скроз ок играч. има знање, експлозивност, окретност, бори се.. звезда бољег шпица не може да купи. једино да нас небо погледа, па да избацимо неког вундеркинда, али фалчинели је најбоље што можемо да купимо.
ераковић ће бити играчина, то је зицер прогноза. већ сад је најбољи штопер у звезди.
вукановића не могу очима да видим. не разумем како такав лик може да буде у звезди. нема апсолутно ништа осим снаге. то није довољно. ни близу.
николић мора на позајмицу. све може да се трпи, али да се буквално не бориш, а треба да се бориш за титулу и са гладијаторима по европи, то је недопустиво. типичан синдром балканских клинаца који су уљуљкани у причи да су неки таленти и почињу глуме звезде и "играју пешке", а да објективно свакоме са стране делују као тежак просек у сваком смислу. да нисам читао како је николић таленат, никада ми у животу не би пало на памет "е види овог малог, баш је талентован". извикан менаџерски играч. утрипован.

Max von Laaberg

pre 3 godine

Treba hladnom glavom analizirati.Hofenheim disciplinom brzinom i preciznim dodavanjem dobio utakmicu.C Zvezda drzala se u ovakvoj utakmici i polu sanse se moraju iskoristiti nazalost nisu uspeli.Zvezda navikom iz domaceg prvenstva pokusala i juce svi na sudiju i trener iskljucen,onaj "razbojnik"Sanogo brzo pozuteo i posle nista od igre Rodic nespreman nema snage za celu utakmicu Spiridonovic nema kvalitet za ovo takmicenje. Stankovic pogresio mora se kontrolisati, u Srbiji nebi bio ni opomenut.

miki

pre 3 godine

Odličan skener sa malom digresijom samo kod Sonoga. Pored te greške koja je bila stvarno katastrofalna treba ga pohvaliti kao igrača koji je dugo nedostajao Zvezdi na toj poziciji. Jak ko stena, čvrst u duelima sa mnoštvom sigurnih pasova bio je juče najvažniji u timu ako to može da se rangira i upoređuje jer je svaki igrač u timu bitan. Po meni su najveći krivci Spiridonović i Falčineli ali i to je konstatovano. U ovakvim utakmicama šanse ne smeju da se propuštaju..Pitanje je šta bi i onda bilo. Hofenhajm je vrlo ozbiljna ekipa i sa Kramarićem u Beogradu biće dosta jači..ali i mi ćemo biti malo jači. Treba se boriti za svaki bod pa kako nam bude. Srećno Zvezdo!

KWebb

pre 3 godine

Људи, па Звезда не би дала гол ни 900 минута. Идеја да се игра на 0:0. Све у свему, јадно. Још им и пенал опроштено. Фалћинели пада и шири руке, навикнут на то у Србији, да чим падне буде пенал. То је Звездина реалност
(Crimea is Russia, 23. oktobar 2020 09:40)

A sa kime partizan igra? objasni nam molim te? Vi govorite o penalima?

Vladan R

pre 3 godine

Koliko neralnosti i izražene želje za pljuvanjem. Gledao sam i ja CZ 80tih, tj od one sezone kad je igrala finale kupa UEFA. Znam kako je bilo, i voleo bih da je tako sada, ali i tada umela Zvezda da popije 3 komada u Kelnu, sa timom koji je uz poneko pojačanje osvojio Evropu koju godinu kasnije, a Kelnu je bio na nivo kao danas Hofenhajm. Ali to su bila neka druga vremena, igrači nisu mogli u inostranstvo do 28(26). U jednom trenutku parirali smo sa ponudom tada najplateznijim Italijanima, dovodjenjem Siniše. Ovo sinoć i pored poraza nije bilo loše. Ima istina, i dosta toga da se popravi, pre svega realizacija. Neki pričaju kao Hofenhajm oslabljen. Ok jeste ali Zvezda još više, manje više falio ceo vezni red. Bez Kange, Ivanića i Gavrića, sa rovitim Kataijem i Benom. Praktično kreativni deo tima. Drugi gol je primljen na kraju i nije toliko bitan sto se konačno ishoda tiče. Jedini pravi problem realizacija. Falcineli u kontri bio maltene 1 na 1 sa golmanom, Spiridonovic nije uspeo da bocne loptu u gol iz peterca, Sanogo dva puta i Milunović jednom glavom sa peterca pored i preko gola. Iz 5 veoma dobrih prilika nijednom u okvir gola. Ne treba biti mnogo bistar pa zaključiti da kada se to dešavalo sledili su bolni porazi, CSKA, Olimpijakos u Atini, sinoć Hofenhajm, pa čak i Omonija i Totenhem. Sa druge strane kada smo koristili šanse i polusanse, bar jednu, velike pobede ili prolaz dalje, Liverpul, Salcburg, oba puta Keln i Krasnodar, Olimpijakos u Bgd.

Gradski

pre 3 godine

Složio bih se za većinu komentara , a pošto nemam interesa da nekoga branim , moram reći da se ne slažem po pitanju bekova. Rodić nema snage i nikada nije naučio da primi loptu. Eraković , ne vidim kako može da dobije prelaznu ocenu sa onoliko pogrešnih pasova i onoliko daleko od igrača prilikom prvog gola. Znam da su fudbaleri neopterećeni inteligencijom, ali neki naši su baš preterali.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Sa prelaskom na 352 smo dobili par ozbiljnih odgovora. Milunović je rođen za tu postavku i totalno je drugi igrač nego li sa 4 u liniji. Muslin je to prvi video i gurao ga na tog centralnog štopera. Sanogo je takođe fenomenalan kada zna da mu leđa čuvaju 3 štopera pozadi. Mnogo se komotnije oseća, iznosi bez problema. Započeo je svaki napad u prvom poluvremenu i dominirao fizički kao Segundo Kastiljo u onim njegovim danima.

Problem su naravno bekovi i nedostak Ivanića i Kange u prenosu. O Gavriću umesto Spirodonovića da ne pričam. Probao bih i u Belgiji po istom receptu, tvrdo pozadi, bez plivanja i čekanje kontri. A biće ih bas dosta.

popov

pre 3 godine

Da se razumemo.. Borjan, sreća je zvezdina što ga ima. Degenek, borben, požrtvovan, iskren, lojalan, jak - sasvim dobar štoper, i zvezda je srećna što ga ima. Milunović, atletski prilično ograničen za moderan fudbal, ali takođe borben i čini se dobre naravi, uglavnom odigra za prelaznu ocenu, ali zvezdi realno treba bolji štoper. Eraković, vrlo interesantan i perspektivan, sve zavisi kako će se dalje razvijati. Gajić, ni 10% od Filipa Stojkovića. Ako nimalo nije uspeo u inostranstvu, ne treba ga dovoditi u zvezdu. Može u manji klub ako već želi nazad u Srbiju, mada istina je verovatno da nije postojalo interesovanje iz inostranstva, i zato je došao u zvezdu. Nedovoljno dobar za zvezdu. Gobeljić, lomi noge i ne zna da centrira. Nije igrač za zvezdu, rezerva u vrh glave. Neverovatno je koliko je zvezda tu u deficitu, na tako bitnoj poziciji u modernom fudbalu. Rodić, potpuno nekompletan bek. Ima želju, i dobru volju, zna da napravi nešto od prodora, međutim nedovoljno agilan i fleksibilan za tu poziciju. Zna da uradi dobre stvari, međutim nije konstantan, i kao da uopšte nije građen za beka. Danilo za siromašne, vrlo siromašne. Da je desna strana dobro pokrivena, Rodićeve mane bi bilo lakše prikriti, ovako su u izlogu 90 minuta svaki put. Sanogo - sila za ovu zvezdu. Bez njega, protivnici bi prolazili kroz sredinu po volji. Njegoš Petrović i ovaj drugi mali što skače što dalje od protivnika.. to samo maliciozni ili oslepljeni pratioci srpskog fudbala mogu misliti da će od njih dvojice ikada biti igrač. Od njih dvojice skupa neće biti pola, a kamoli jedan čitav igrač. Jedan maneken, drugi ne znam šta je, ali kvalitet nemaju ni približno. Obojica su jako dobar primer kakve igrače izbacuje srpska "škola" fudbala. To mora da je sve išlo preko vezice, druge nema.. Katai, zvezda je srećna da ga ima, ali njegov zenit je odavno prošao. Verovatno je i način na koji je zbog žene najuren iz SAD ostavio trag. Kanga, korona i loš drugi deo - i filmskom žargonu. Spiridonovic - ko je taj lik i šta on donosi ovom timu?? Ivanić, igrač sa izuzetnom fudbalskom inteligencijom, šteta što je to na uštrb atletike. Godinama luta što se tiče pozicije, i zbog nije došao i verovatno u zvezdi ni neće doći do punog izražaja. Gavrić, slično Peroviću - zamajavanje da je reč o nekom talentu srpskog fudbala. Može da šutne, ima neku tehniku, brzinu i snagu, ali miljama zaostaje u taktičkom smislu. Na kraju krajeva, sve će to doći na svoje kada usledi transfer u inostranstvo. Ako usledi, pretpostavljamo da hoće. Falcinelli, solidno rešenje za ovu zvezdu. Vidi se da je i lukav i iskusan i time nadomeštava manjak prirodnog talenta. Nije na nivou napadača, i to domaćih, kakve je zvezda znala da ima u zadnjih 10-15 godina.. Drulić, Pjanović, Žigić, Pantelić, pa donekle i Lekić. Verovatno je bolji od Lekića, ali ne onoliko koliko bi stranac morao biti bolji od domaćeg igrača. Pavkov, poluproizvod kome se posrećilo protiv Liverpula i u još par utakmica. Boaci, više povređen nego što igra, jako teško koristiti ga u izgradnji napada. Time je i on apsolutno nekompletan. Stanković, neću ga komentarisati. Kada pogledate sve to, i ako se bar donekle slažete sa ovim viđenjem, biće vam jasno da je ova zvezda izuzetno limitiran tim i da ne treba očekivati neke rezultate u Evropi. Izuzetno je limitirana prvenstveno jer nema ni brzinu ni kreaciju ni na na levoj ni na desnoj strani. Ni bekovi ni krila. 0/4 na tako bitnim pozicijama - to je nemoguća misija. Zato uskladite očekivanja sa onim što je realno, i pozovite upravu na odgovornost.

Delije Čikago

pre 3 godine

Taj seoski klub o kome pišete je razbio Bajern 4:1 i imao još tri šanse da ih uništi, Zvezda je odlično stajala na terenu, samo fali vezni red i još žešći rad i privikavanje na jake utakmice, lično sam zadovoljniji ovakvim porazom i igrom, nego nerešenim recimo u Salzburgu kad se igralo 80 minuta na našoj polovini...biće to ok.

Sp

pre 3 godine

Za Simića je sasvim dovoljno vremena za ocenu, ne daj Bože da je imao više vremena, mogao bi nas koštati mnogo ranije primljenog gola i upropaštenih prilika za napad.. Nažalost videli smo sad da mali Nikolić ne može, i da će Kanga zauzeti njegovo mesto čim se oporavi..

sf

pre 3 godine

Da da pricate o B timu Nemaca da su bili kompletni popila bi zvezdana 4 komada
(Www, 23. oktobar 2020 09:17)

Od ljudi koji imaju vecu minutazu falio Krmaric u napadu i Kaderabek/Hubner u odbrani (da su obojica odbrambenih zdrava, ponovo bi samo jedan verovatno igrao, a drugi usao kao zamena ako zatreba). Sto se tice Kramarica, svakako je vrhunski igrac, ali daj da ne pravimo sad bas Mesija od njega. Hofenhajm ke sinoc imao kompletnu sredinu terena, koja je najveci motor ekipe, a ne fali im ni napadaca, imaju jaku rotaciju.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

borjan ništa nije odbranio, to kao i unošenje pometnje u odbranu nepotrebnim učestvovanjem u kreiranju igre (pre)dugo traje, gajić i rodić nisu ni za zonu, degenek i, naročito, milunović iznad očekivanja, sanogo od sjaja do očaja, nikolića na vaspitnu klupu ako mu misle dobro, spiridonovića sa početka sezone je neko kidnapovao, katai u granicama proseka, falčineli uvek pokaže da je školovan igrač koji ume da se kreće i da se postavi, ali to bi u zvezdi trebalo da je normalno a nije normalno da je bez snage, i to nema veze sa tim kada je došao, jer ceo tim je loše kondiciono pripremljen što je isključiva krivica stručnog štaba na čelu sa stankovićem.
ono stručni je, naravno, vic.
na kraju - eraković?!
ko je momku menadžer, toliko uticajan da se njegov pulen ne samo ovoliko forsira, nego mu se i sve toleriše?
kod gola partizana je, za svaki slučaj, pogrešio dva puta, a sinoć je u akciji koja je krenula sa centra uspeo da zaboravi ne samo na igrača, već i da je na utakmici...

mirko

pre 3 godine

Не може се без креативца у везном реду,а то је у Звезди једино Канга.Једини уме да држи лопту,има пас и шут.Ту су још Катаи,Бен и Гаврић.Од њих четворице само је Катаи играо од почетка.Не може се "бициклом на Русију".Са Ераковићем и Симићем који не умеју лопту честито да шутну.Шпицеви нису спорни,боре се колико могу,усамљени у нападу али уз танак везни ред не могу пуно.

punimlimenke

pre 3 godine

Ajao...
Sa kime igra Zvezda sada u Linglong...
Naslovi...Facineli grande, katai magico, boaci potvrdio klasu, ben za spice...

Mito

pre 3 godine

U principu lepa ocena igraća na utakmici. Imam neke dodatke. Nikolić je bio kriminalan, nije odigrao ni jedan tačan pas, kada CZ krene u kontru on ili pet puta dodirne loptu ili je vrati u nazad, kod gola je izsimulirao faul umesto da je išao na loptu pa bi protivnički igrač zaradio crveni karton, jer je đonom išao na loptu.Problem mladih igrača CZ je posle dve pohvale oni su primadone na terenu, a ne igraći CZ. Vukanović je ništa jer ne zna da primi loptu da je se pravovremeno reši a par slučajnih golova ga drži u CZ iako mu to nije mesto. Simić je odavno trebao da ode iz CZ. Rodić je kao krava koja da 100 litara mleka pa ga prolije. Njegova krila prolaze pored njega kao brzi voz, od 50 centaršuteva 1 je dobar. Kada se pogleda broj golova koji je preko njega pao u međunarodnim takmićenjima, on ne bi bio igrać CZ. Pavkov bi morao više da igra i to u tandem sa Falčinelijem (igra sa dva centarfora). Obojica mogu da prime loptu kada im dva i više igrča na leđima, a tako bi kod centaršuteva obojica lakše ulazili u šanse. S poštovanjem.

Laza

pre 3 godine

Dragi Zvezdasi, dugo sam bio protiv mistera i ove ekipe koju vodi, postavke njegove igre, pa i njegovog ponasanja uopste. Po meni, Zvezda je juce igrala dobro, cak bolje ako racunamo unazad i neke utakmice kada ih je vodio Miloje. Kod Miloja sretno su prosli u KS. Uvek su se zatvarali i igrali takoreci bez napada. Juce su igrali sjajno. Izgubili su 2:0 ali im ja ne zameram jer neki su igrali sjajno. Mada pojedinci ne zasluzuju da nose Zvezdin dres. Hvala im i toliko.