Nedelja, 27.09.2020.

13:00

Botas iskoristio kažnjavanje Hamiltona i pobedio u Rusiji!

Vozač Mercedesa Valteri Botas trijumfovao je na Velikoj nagradi Rusije u Sočiju.

Izvor: MT

Botas iskoristio kažnjavanje Hamiltona i pobedio u Rusiji! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

tvrtko

pre 3 godine

Hamilton ne pobeđuje zato što je odličan vozač, nego zato što ima daleko najbolji bolid. Ne kažem da je Hamilton loš, jeste dobar, ali ih ima barem 5-6 tako kvalitetnih u F1 karavanu. Hamilton jednostavno ima sreće da vozi za Mercedes u njihovoj dominantnoj eri i zato će da sruši sve statističke rekorde u F1. Botas ima isti bolid, ali i ugovor u kojem verovatno piše da je drugi vozač i da mora da sluša šta mu tim kaže.
Da je, recimo, moguće da Hamilton zameni sedišta sa nekim od ostalih vozača u F1 (osim Botasa), taj neko bi bio šampion. Ne bi bio šampion ni da mu daju prošlogodišnji mercedes (čitaj: Rejsing Point) Serhija Pereza, jer je ovogodišnji Red Bul u rukama Maksa Ferštapena bolji od tog roze mercedesa.
Ja volim da gledam trke Formule 1, iako su prilično nezanimljive u poslednje vreme. Sezona 2010 je bila zanimljiva, jer su se tri tima prilično ravnopravno borila za titulu i svaka je trka bila neizvesna. Sezona 2012 je bila posebna po tome što smo u prvih 5 trka imali pobednike iz 5 različitih timova. Teško da će to da se ponovi u narednih 10 godina.
Mislim da će i sledeća sezona da bude u znaku Mercedesa. Nadam se da će primena novih pravila 2022.godine učiniti da trke ponovo budu zanimljive. Do tada, moramo da se nadamo da će Hamilton da napravi neku glupost u toku trke, da bi gledanje bilo zanimljivije i za ostale, a ne samo za navijače Hamiltona i Mercedesa :)

zare

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod

Denko

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod
(zare, 27. septembar 2020 22:01)

Ne znam sve ali sigurno znam vise od tebe. Ti mozes da mislis sta hoces, tvoje pravno, a ja cu sledecu trku gledati uzivo.

Lafite

pre 3 godine

zlatko, 27. septembar 2020 20:30

Niko ne moze bez dobrog bolida da uzme titulu, to je jasno ko dan. Ali moze biti korektan, uzor sportista, a to Sumaher nije, cim covjek moze namjerno da udara druge vozace a samim tim da rizikuje cak i necije zivote na ustrb pobjede. E to je razlika.

zlatko

pre 3 godine

(Lafite, 27. septembar 2020 19:31)
1995 Sumaher nije osvojio titulu zato sto je imao bolid,vec zbog toga sto su Vilijamsi imali non stop defekte,mislim da si Hil i Kultard imali ukupno 16-17 odustajanja. Imao ih je i Sumaher ,ali oni mnogo vise. A 1994 titulu je osvojio ispred Hila bod ili dva prednosti tako da kao sto rekoh stvarna dominacija samo 2002 i 2004!

kro-manjon

pre 3 godine

"Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.
(Denko, 27. septembar 2020 15:14)"

Ok pomešao je Masu i Barikela, ali je rekao istinu za Hila i Vilneva.

Pogledaj šta je Hakinen radio Šumaheru. Da je ostao u F1 ne ovaj imao toliko titula.

Lafite

pre 3 godine

@denko i @ zlatko

Ovo su zvanicni i transparentni podatci koji mogu da se nadju na zvanicnom sajtu F1 i ostalim portalima koji se bave F1.


1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto "djeco"kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

Denko

pre 3 godine

Denko, ti pojma nemaš. Sedi, 1.
(trta madjoiničar, 27. septembar 2020 18:14

Prvo, da bar nesto malo znas o zivotu potpisao bi se. Drugo, meni je jano zasto ti to ne razumes, i trece, ja tridesetak godina pratim F1 od kojoh dobrih 15 godina sa lica mesta, bar sto se evropskih trka tice.

zlatko

pre 3 godine

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 16:55)
1 000 puta ponovljena laz je i dalje laz! Ferai je bio dominantan 2002 i 2004. To je istina i nista vise. I nemoj da me teras da branim Ferari jer ,ponovicu, NIKAD nisam bio njihov navijac. I nemam ja problem sa vremenima ,nego vi! Ja imam problem sa poredjenjima necega sto se ne moze porediti jer osim imena nista nije isto! Ajde molim te kazi mi ko je bolji,Pele ,Maradona,Mesi ? Koje parametre ces uzeti kao bitne? Statistiku? Sto ne uporedis recimo Batona i Kimija? Po jedna titula, pa uporedi,jel su isti? Kimi je legenda a ovaj zaboravljen? Ne moze se porediti f1 2000 i f1 2020.

Denko

pre 3 godine

Latife,
Ako je Schumacher nula od coveka, ti si onda debelo u minusu, jer kleveces i lazes javno. Sve sto si rekao je lupetanje a ono za schumacherovog smeha i radovanja zbog sennine pogibije samo potvrdjuje tvoje duhovno stanje. Uspeh Ferrarija pre 20 godina je barem 50% schumacherova zasluga. Taj razvoj se desio zbog Schumachera, jer on nije samo vozac. On je bio taj koji je napravio pobednicki tim, doveo Rossa Brawna i zajedno sa Jean Todom napravili od Ferrarija sampiona. Taj Ferrari se 1996 kvario u zgrevackom krugu, a s tim bolidom te 96-te Schumacher je odneo 3 pobede.

zlatko

pre 3 godine

Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 27. septembar 2020 15:49)
Mogu da pisem zato sto je istina.NIKAD nisam bio navijac Ferarija,uvek mi je bio draži Meklaren ,pa i Vilijams,imao sam i poslove sa Zauberom ali ne želim da lažem zbog toga. To sto se mnogi zgrazavaju na takve stvari koje su se desavale, iskljucivo je zbog toga sto slepo navijaju za jednog vozaca i sto ne rayumeju kolika je razlika izmedju f1 nekada i sada. Gledao si proslu trku,polovina vozaca nije sastavila tri kruga ,na stazi koja je prototip staza nekad.Danas se vozi na aerodrumima sa DRSom a u Imoli ako si hteo da prodjes morao si nekog da pomeris jer nisi imao gde da ga obidjes.I ne samo u Imoli. I samo nemoj molim te o ugrozavanju zivota i slicnim frazama,vise je fudbalera u zadnje 2-3 godine umrlo na treninzima i utakmicama nego vozaca u celoj f1 istriji.

GM

pre 3 godine

Sto bi rekao Jokic... Srbi ne vole sport, nego pobedjivanje.

E tako ima i onih koji kao "Navijaju" za nekoga u F1, trenutno za Hamiltona,
a situacija takva kao da prvi tim nekog timskog sporta igra protiv juniora.

Zamisli, dozvoljeno da jedan ima bolja vozila od drugog i sad je kao to sport...

ccc

pre 3 godine

Meni je smesno sto vi uporedjujete Sumija i Hamiltona, obojica su fantasticni vozaci, obojica su u jednom momentu imali dominantne bolide, Hamilton je gubio od Vetela, Sumi 2 godine od Alonsa, sve su to vrhunski vozaci i u F1 pored vozackog umeca morate da imate srecu i dobre sponzore iza sebe.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 3 godine

@(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Prvo upoznaj Nemce pa dođi ovde da lupetaš. Meni su Nemci pomogli da preživim a Nemica od 75. godina, komšinica mi je očuvala dete. Nemci su hladni, proračunati i drveni samo u glavama ljudi koji ih nikad nisu videli uživo nego su ih upoznali preko komunističkih filmova.

boca

pre 3 godine

Kakve komplekse je Hamilton nabio ljudima ovde, vise nije ni smesno, sad je vec postalo zalosno.
(evoba, 27. septembar 2020 13:55)

pa bar si danas imao priliku da vidiš šta znači bolid. Jedan prosečni Botas je nedodirljivi za sve ostale vozače, a mnogi od njih su pojam za tog Botasa...

Denko

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Otkud tebi to da nije pokazao emocije? I ti pricas napamet. Naprotiv, Schumacher je pokazao velike emocije, cak je i razmisljao i da odustane, a kad se izednacio sa Sennom po broju pobeda plakao je na presu...

Arcibald

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?
(Legend, 27. septembar 2020 15:58)


Ne, to znaci da je kao vozac bio los covek.

Lafite

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.

Arcibald

pre 3 godine

....a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.

Legend

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?

Denko

pre 3 godine

Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.

Nikola

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)


Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.

zlatko

pre 3 godine

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 13:53)
Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.

Denko

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43) #

I jos kaze da je ovo smesno a pita i zasto na kraju trke nisu odraili kaznu... Covek jednostavno ne zna pravila...

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Jos gore, Hamilton pita zasto ne moze da odsluzi kaznu na kraju trke. Pravila su da ce ih odsluziti ako u medjuvremenu ide u boks. Neverovatno da bas toliko pojma nema o osnovnim stvarima i pravilima sporta u kojem je kobojagi najbolji.

Riccardo Zunino

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.

Lafite

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.

Lafite

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Jos gore, Hamilton pita zasto ne moze da odsluzi kaznu na kraju trke. Pravila su da ce ih odsluziti ako u medjuvremenu ide u boks. Neverovatno da bas toliko pojma nema o osnovnim stvarima i pravilima sporta u kojem je kobojagi najbolji.

Riccardo Zunino

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.

Denko

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43) #

I jos kaze da je ovo smesno a pita i zasto na kraju trke nisu odraili kaznu... Covek jednostavno ne zna pravila...

zlatko

pre 3 godine

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 13:53)
Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.

Denko

pre 3 godine

Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.

Arcibald

pre 3 godine

....a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 3 godine

@(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Prvo upoznaj Nemce pa dođi ovde da lupetaš. Meni su Nemci pomogli da preživim a Nemica od 75. godina, komšinica mi je očuvala dete. Nemci su hladni, proračunati i drveni samo u glavama ljudi koji ih nikad nisu videli uživo nego su ih upoznali preko komunističkih filmova.

Nikola

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)


Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.

ccc

pre 3 godine

Meni je smesno sto vi uporedjujete Sumija i Hamiltona, obojica su fantasticni vozaci, obojica su u jednom momentu imali dominantne bolide, Hamilton je gubio od Vetela, Sumi 2 godine od Alonsa, sve su to vrhunski vozaci i u F1 pored vozackog umeca morate da imate srecu i dobre sponzore iza sebe.

boca

pre 3 godine

Kakve komplekse je Hamilton nabio ljudima ovde, vise nije ni smesno, sad je vec postalo zalosno.
(evoba, 27. septembar 2020 13:55)

pa bar si danas imao priliku da vidiš šta znači bolid. Jedan prosečni Botas je nedodirljivi za sve ostale vozače, a mnogi od njih su pojam za tog Botasa...

zlatko

pre 3 godine

Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 27. septembar 2020 15:49)
Mogu da pisem zato sto je istina.NIKAD nisam bio navijac Ferarija,uvek mi je bio draži Meklaren ,pa i Vilijams,imao sam i poslove sa Zauberom ali ne želim da lažem zbog toga. To sto se mnogi zgrazavaju na takve stvari koje su se desavale, iskljucivo je zbog toga sto slepo navijaju za jednog vozaca i sto ne rayumeju kolika je razlika izmedju f1 nekada i sada. Gledao si proslu trku,polovina vozaca nije sastavila tri kruga ,na stazi koja je prototip staza nekad.Danas se vozi na aerodrumima sa DRSom a u Imoli ako si hteo da prodjes morao si nekog da pomeris jer nisi imao gde da ga obidjes.I ne samo u Imoli. I samo nemoj molim te o ugrozavanju zivota i slicnim frazama,vise je fudbalera u zadnje 2-3 godine umrlo na treninzima i utakmicama nego vozaca u celoj f1 istriji.

zlatko

pre 3 godine

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 16:55)
1 000 puta ponovljena laz je i dalje laz! Ferai je bio dominantan 2002 i 2004. To je istina i nista vise. I nemoj da me teras da branim Ferari jer ,ponovicu, NIKAD nisam bio njihov navijac. I nemam ja problem sa vremenima ,nego vi! Ja imam problem sa poredjenjima necega sto se ne moze porediti jer osim imena nista nije isto! Ajde molim te kazi mi ko je bolji,Pele ,Maradona,Mesi ? Koje parametre ces uzeti kao bitne? Statistiku? Sto ne uporedis recimo Batona i Kimija? Po jedna titula, pa uporedi,jel su isti? Kimi je legenda a ovaj zaboravljen? Ne moze se porediti f1 2000 i f1 2020.

GM

pre 3 godine

Sto bi rekao Jokic... Srbi ne vole sport, nego pobedjivanje.

E tako ima i onih koji kao "Navijaju" za nekoga u F1, trenutno za Hamiltona,
a situacija takva kao da prvi tim nekog timskog sporta igra protiv juniora.

Zamisli, dozvoljeno da jedan ima bolja vozila od drugog i sad je kao to sport...

Arcibald

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?
(Legend, 27. septembar 2020 15:58)


Ne, to znaci da je kao vozac bio los covek.

Lafite

pre 3 godine

@denko i @ zlatko

Ovo su zvanicni i transparentni podatci koji mogu da se nadju na zvanicnom sajtu F1 i ostalim portalima koji se bave F1.


1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto "djeco"kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

Denko

pre 3 godine

Latife,
Ako je Schumacher nula od coveka, ti si onda debelo u minusu, jer kleveces i lazes javno. Sve sto si rekao je lupetanje a ono za schumacherovog smeha i radovanja zbog sennine pogibije samo potvrdjuje tvoje duhovno stanje. Uspeh Ferrarija pre 20 godina je barem 50% schumacherova zasluga. Taj razvoj se desio zbog Schumachera, jer on nije samo vozac. On je bio taj koji je napravio pobednicki tim, doveo Rossa Brawna i zajedno sa Jean Todom napravili od Ferrarija sampiona. Taj Ferrari se 1996 kvario u zgrevackom krugu, a s tim bolidom te 96-te Schumacher je odneo 3 pobede.

Denko

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Otkud tebi to da nije pokazao emocije? I ti pricas napamet. Naprotiv, Schumacher je pokazao velike emocije, cak je i razmisljao i da odustane, a kad se izednacio sa Sennom po broju pobeda plakao je na presu...

Lafite

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.

kro-manjon

pre 3 godine

"Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.
(Denko, 27. septembar 2020 15:14)"

Ok pomešao je Masu i Barikela, ali je rekao istinu za Hila i Vilneva.

Pogledaj šta je Hakinen radio Šumaheru. Da je ostao u F1 ne ovaj imao toliko titula.

Legend

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?

Lafite

pre 3 godine

zlatko, 27. septembar 2020 20:30

Niko ne moze bez dobrog bolida da uzme titulu, to je jasno ko dan. Ali moze biti korektan, uzor sportista, a to Sumaher nije, cim covjek moze namjerno da udara druge vozace a samim tim da rizikuje cak i necije zivote na ustrb pobjede. E to je razlika.

zlatko

pre 3 godine

(Lafite, 27. septembar 2020 19:31)
1995 Sumaher nije osvojio titulu zato sto je imao bolid,vec zbog toga sto su Vilijamsi imali non stop defekte,mislim da si Hil i Kultard imali ukupno 16-17 odustajanja. Imao ih je i Sumaher ,ali oni mnogo vise. A 1994 titulu je osvojio ispred Hila bod ili dva prednosti tako da kao sto rekoh stvarna dominacija samo 2002 i 2004!

zare

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod

Denko

pre 3 godine

Denko, ti pojma nemaš. Sedi, 1.
(trta madjoiničar, 27. septembar 2020 18:14

Prvo, da bar nesto malo znas o zivotu potpisao bi se. Drugo, meni je jano zasto ti to ne razumes, i trece, ja tridesetak godina pratim F1 od kojoh dobrih 15 godina sa lica mesta, bar sto se evropskih trka tice.

tvrtko

pre 3 godine

Hamilton ne pobeđuje zato što je odličan vozač, nego zato što ima daleko najbolji bolid. Ne kažem da je Hamilton loš, jeste dobar, ali ih ima barem 5-6 tako kvalitetnih u F1 karavanu. Hamilton jednostavno ima sreće da vozi za Mercedes u njihovoj dominantnoj eri i zato će da sruši sve statističke rekorde u F1. Botas ima isti bolid, ali i ugovor u kojem verovatno piše da je drugi vozač i da mora da sluša šta mu tim kaže.
Da je, recimo, moguće da Hamilton zameni sedišta sa nekim od ostalih vozača u F1 (osim Botasa), taj neko bi bio šampion. Ne bi bio šampion ni da mu daju prošlogodišnji mercedes (čitaj: Rejsing Point) Serhija Pereza, jer je ovogodišnji Red Bul u rukama Maksa Ferštapena bolji od tog roze mercedesa.
Ja volim da gledam trke Formule 1, iako su prilično nezanimljive u poslednje vreme. Sezona 2010 je bila zanimljiva, jer su se tri tima prilično ravnopravno borila za titulu i svaka je trka bila neizvesna. Sezona 2012 je bila posebna po tome što smo u prvih 5 trka imali pobednike iz 5 različitih timova. Teško da će to da se ponovi u narednih 10 godina.
Mislim da će i sledeća sezona da bude u znaku Mercedesa. Nadam se da će primena novih pravila 2022.godine učiniti da trke ponovo budu zanimljive. Do tada, moramo da se nadamo da će Hamilton da napravi neku glupost u toku trke, da bi gledanje bilo zanimljivije i za ostale, a ne samo za navijače Hamiltona i Mercedesa :)

Denko

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod
(zare, 27. septembar 2020 22:01)

Ne znam sve ali sigurno znam vise od tebe. Ti mozes da mislis sta hoces, tvoje pravno, a ja cu sledecu trku gledati uzivo.

Lafite

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.

Riccardo Zunino

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Jos gore, Hamilton pita zasto ne moze da odsluzi kaznu na kraju trke. Pravila su da ce ih odsluziti ako u medjuvremenu ide u boks. Neverovatno da bas toliko pojma nema o osnovnim stvarima i pravilima sporta u kojem je kobojagi najbolji.

Denko

pre 3 godine

Danas je huligan Hamilton "trebao" da sustigne Sumahera po broju pobeda, a lik ne zna gde su semafori u Monci, a danas pita gde to pise u pravilima za procedure zbog kojih je kaznjen. Lik pojma nema ni o cemu, a kobojagi najbolji. Hamilton je obican produkt industrije, a ne vozac ili sportista.
(Riccardo Zunino, 27. septembar 2020 13:43) #

I jos kaze da je ovo smesno a pita i zasto na kraju trke nisu odraili kaznu... Covek jednostavno ne zna pravila...

Nikola

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)


Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.

zlatko

pre 3 godine

Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija, zvanog sumaher, sto je udario namjerno Hila da ovaj ne bi uzeo titulu? Da ne mislis mozda na onaj produkt iz ferarija sto je obilazio drugog na stazi za citav krug, mozda onaj produkt kome je masa kocio pred sam cilj kako bi ovaj produkt pobjedio pa su im svi zvizdali, negodovali na poklonjenu pobjedu? Mozda mislis na produkt koji je pobjedio na 14 od 16 trka u prvenstvu ili na produkt koji je pobjedio sa najvecom bodovnom razlikom u prvenstvu u poredjenju sa drugim na toj tabeli? A da ne mislis mozda na produkt koji se SMIJAO kad je Sena imao svoj poslednji udes? E to ti je decko produkt. Hamilton je za njega gospodin i u vozackom a pogotovo ljudskom smislu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 13:53)
Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.

Lafite

pre 3 godine

Ajde posteno sine,jel si odgledao bar jednu Sumaherovu trku celu posto pises ovako o coveku sa 7 titula od kojih su samo 2 u dominantnom bolidu. Da ne govorim i da si napisao prilicno gluposti i dezinformacija.Imam 56 godina,sve sto ti pises ja sam u realnom vremenu i gledao ,tu cuvenu trku u Austriji uzivo,kada ga je pustio Barikelo a ne Masa,a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.

Arcibald

pre 3 godine

....a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.

Denko

pre 3 godine

Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.

GM

pre 3 godine

Sto bi rekao Jokic... Srbi ne vole sport, nego pobedjivanje.

E tako ima i onih koji kao "Navijaju" za nekoga u F1, trenutno za Hamiltona,
a situacija takva kao da prvi tim nekog timskog sporta igra protiv juniora.

Zamisli, dozvoljeno da jedan ima bolja vozila od drugog i sad je kao to sport...

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 3 godine

@(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Prvo upoznaj Nemce pa dođi ovde da lupetaš. Meni su Nemci pomogli da preživim a Nemica od 75. godina, komšinica mi je očuvala dete. Nemci su hladni, proračunati i drveni samo u glavama ljudi koji ih nikad nisu videli uživo nego su ih upoznali preko komunističkih filmova.

Arcibald

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?
(Legend, 27. septembar 2020 15:58)


Ne, to znaci da je kao vozac bio los covek.

Denko

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Otkud tebi to da nije pokazao emocije? I ti pricas napamet. Naprotiv, Schumacher je pokazao velike emocije, cak je i razmisljao i da odustane, a kad se izednacio sa Sennom po broju pobeda plakao je na presu...

Legend

pre 3 godine

...a ovaj smeh kada je Sena poginuo je tolika glupost da ne zelim ni da koentarisem.
(zlatko, 27. septembar 2020 15:12)

Nije se smejao, ali je Seninu smrt prihvatio u tipicno nemackom fazonu... bez ikakvih emocija, hladan kao covekova ribica iz Postojnske jame. Slicnu reakciju je imala i Stefi Graf posle napada nozem na Moniku Seles. Ona se je ponasala kao da se nista nije ni desilo? Bezosecajnost, hladnoca... Izgleda da je to neki nemacki sindrom, koji njihovu dalju i blizu proslost ustvari objasnjava.
(Arcibald, 27. septembar 2020 15:38)

Pa...? To znači da je loš vozač?

boca

pre 3 godine

Kakve komplekse je Hamilton nabio ljudima ovde, vise nije ni smesno, sad je vec postalo zalosno.
(evoba, 27. septembar 2020 13:55)

pa bar si danas imao priliku da vidiš šta znači bolid. Jedan prosečni Botas je nedodirljivi za sve ostale vozače, a mnogi od njih su pojam za tog Botasa...

Lafite

pre 3 godine

zlatko, 27. septembar 2020 20:30

Niko ne moze bez dobrog bolida da uzme titulu, to je jasno ko dan. Ali moze biti korektan, uzor sportista, a to Sumaher nije, cim covjek moze namjerno da udara druge vozace a samim tim da rizikuje cak i necije zivote na ustrb pobjede. E to je razlika.

zlatko

pre 3 godine

Prosto mi je neverovatno da čovek tvojih godina(56) piše repliku u korist Šumahera u bilo kom smislu,vozač koji je NAMERNO udarao u Hila a zatim i u Vilneva, o snazi Ferarija sa početka 21.veka ne treba trošiti reči.Elem sa svojih 44,daleko me veće emocije vežu za Prosta, Senu, Pikea, pa čak i Mensela iz 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 27. septembar 2020 15:49)
Mogu da pisem zato sto je istina.NIKAD nisam bio navijac Ferarija,uvek mi je bio draži Meklaren ,pa i Vilijams,imao sam i poslove sa Zauberom ali ne želim da lažem zbog toga. To sto se mnogi zgrazavaju na takve stvari koje su se desavale, iskljucivo je zbog toga sto slepo navijaju za jednog vozaca i sto ne rayumeju kolika je razlika izmedju f1 nekada i sada. Gledao si proslu trku,polovina vozaca nije sastavila tri kruga ,na stazi koja je prototip staza nekad.Danas se vozi na aerodrumima sa DRSom a u Imoli ako si hteo da prodjes morao si nekog da pomeris jer nisi imao gde da ga obidjes.I ne samo u Imoli. I samo nemoj molim te o ugrozavanju zivota i slicnim frazama,vise je fudbalera u zadnje 2-3 godine umrlo na treninzima i utakmicama nego vozaca u celoj f1 istriji.

zlatko

pre 3 godine

Jeste na baricela sam mislio ali napisao masa, ali eto od tolikog teksta koji sam napisao to je jedina greska, lapsus al ajde. A to sto ti imas 56 godina pa tesko da se nosis sa cinjenicom da neka druga vremena dolaze, neki bolji vozaci to je tvoj problem. A sve sto sam napisao se lako moze provjeriti na netu, ko hoce. A to je notorna glupost da je samo 2 godine imao dominantan bolid. Pa vise titula ima gdje je sa 30-40 bodova vise osvajao prvenstvo. Covjek drzi rekord sa najvecom razlikom, cak drzi rekord zaredom koliko je ferari pobjedio u jednoj sezoni, preko 10. Covjek udarao druge vozace i tako dolazio do titula. Ferari je jednkstavno morao da bude prvi, pare, sponzori, marketing. Veliki vozac, nula od covjeka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lafite, 27. septembar 2020 16:55)
1 000 puta ponovljena laz je i dalje laz! Ferai je bio dominantan 2002 i 2004. To je istina i nista vise. I nemoj da me teras da branim Ferari jer ,ponovicu, NIKAD nisam bio njihov navijac. I nemam ja problem sa vremenima ,nego vi! Ja imam problem sa poredjenjima necega sto se ne moze porediti jer osim imena nista nije isto! Ajde molim te kazi mi ko je bolji,Pele ,Maradona,Mesi ? Koje parametre ces uzeti kao bitne? Statistiku? Sto ne uporedis recimo Batona i Kimija? Po jedna titula, pa uporedi,jel su isti? Kimi je legenda a ovaj zaboravljen? Ne moze se porediti f1 2000 i f1 2020.

Denko

pre 3 godine

Latife,
Ako je Schumacher nula od coveka, ti si onda debelo u minusu, jer kleveces i lazes javno. Sve sto si rekao je lupetanje a ono za schumacherovog smeha i radovanja zbog sennine pogibije samo potvrdjuje tvoje duhovno stanje. Uspeh Ferrarija pre 20 godina je barem 50% schumacherova zasluga. Taj razvoj se desio zbog Schumachera, jer on nije samo vozac. On je bio taj koji je napravio pobednicki tim, doveo Rossa Brawna i zajedno sa Jean Todom napravili od Ferrarija sampiona. Taj Ferrari se 1996 kvario u zgrevackom krugu, a s tim bolidom te 96-te Schumacher je odneo 3 pobede.

Denko

pre 3 godine

Denko, ti pojma nemaš. Sedi, 1.
(trta madjoiničar, 27. septembar 2020 18:14

Prvo, da bar nesto malo znas o zivotu potpisao bi se. Drugo, meni je jano zasto ti to ne razumes, i trece, ja tridesetak godina pratim F1 od kojoh dobrih 15 godina sa lica mesta, bar sto se evropskih trka tice.

Lafite

pre 3 godine

@denko i @ zlatko

Ovo su zvanicni i transparentni podatci koji mogu da se nadju na zvanicnom sajtu F1 i ostalim portalima koji se bave F1.


1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto "djeco"kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

kro-manjon

pre 3 godine

"Lafite

Nije ga Masa pustio na cilju nego Barikelo.
Gde si našao da se Šumi smejao Seni, podeli link molim te.

Ma covek je izgubljen slucaj, zar ne vidis da lupeta. Sve sto je rekao je obicno lupetanje.
(Denko, 27. septembar 2020 15:14)"

Ok pomešao je Masu i Barikela, ali je rekao istinu za Hila i Vilneva.

Pogledaj šta je Hakinen radio Šumaheru. Da je ostao u F1 ne ovaj imao toliko titula.

zlatko

pre 3 godine

(Lafite, 27. septembar 2020 19:31)
1995 Sumaher nije osvojio titulu zato sto je imao bolid,vec zbog toga sto su Vilijamsi imali non stop defekte,mislim da si Hil i Kultard imali ukupno 16-17 odustajanja. Imao ih je i Sumaher ,ali oni mnogo vise. A 1994 titulu je osvojio ispred Hila bod ili dva prednosti tako da kao sto rekoh stvarna dominacija samo 2002 i 2004!

tvrtko

pre 3 godine

Hamilton ne pobeđuje zato što je odličan vozač, nego zato što ima daleko najbolji bolid. Ne kažem da je Hamilton loš, jeste dobar, ali ih ima barem 5-6 tako kvalitetnih u F1 karavanu. Hamilton jednostavno ima sreće da vozi za Mercedes u njihovoj dominantnoj eri i zato će da sruši sve statističke rekorde u F1. Botas ima isti bolid, ali i ugovor u kojem verovatno piše da je drugi vozač i da mora da sluša šta mu tim kaže.
Da je, recimo, moguće da Hamilton zameni sedišta sa nekim od ostalih vozača u F1 (osim Botasa), taj neko bi bio šampion. Ne bi bio šampion ni da mu daju prošlogodišnji mercedes (čitaj: Rejsing Point) Serhija Pereza, jer je ovogodišnji Red Bul u rukama Maksa Ferštapena bolji od tog roze mercedesa.
Ja volim da gledam trke Formule 1, iako su prilično nezanimljive u poslednje vreme. Sezona 2010 je bila zanimljiva, jer su se tri tima prilično ravnopravno borila za titulu i svaka je trka bila neizvesna. Sezona 2012 je bila posebna po tome što smo u prvih 5 trka imali pobednike iz 5 različitih timova. Teško da će to da se ponovi u narednih 10 godina.
Mislim da će i sledeća sezona da bude u znaku Mercedesa. Nadam se da će primena novih pravila 2022.godine učiniti da trke ponovo budu zanimljive. Do tada, moramo da se nadamo da će Hamilton da napravi neku glupost u toku trke, da bi gledanje bilo zanimljivije i za ostale, a ne samo za navijače Hamiltona i Mercedesa :)

ccc

pre 3 godine

Meni je smesno sto vi uporedjujete Sumija i Hamiltona, obojica su fantasticni vozaci, obojica su u jednom momentu imali dominantne bolide, Hamilton je gubio od Vetela, Sumi 2 godine od Alonsa, sve su to vrhunski vozaci i u F1 pored vozackog umeca morate da imate srecu i dobre sponzore iza sebe.

zare

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod

Denko

pre 3 godine

Denko, ti mu dodješ kao starleta f1, bekstejdz... ti sve znas, sve si vec video, na svakij trci si bio...
Ja mislim da si ti folirant i pališ ove ljude ovde, ili decu, štagod
(zare, 27. septembar 2020 22:01)

Ne znam sve ali sigurno znam vise od tebe. Ti mozes da mislis sta hoces, tvoje pravno, a ja cu sledecu trku gledati uzivo.