Četvrtak, 18.04.2019.

10:08

"Je**m ti VAR"

Fudbaler Mančester sitija, Brazilac Fernandinjo, uvredljivo je pričao o VAR-u posle eliminacije od Totenhema u četvrtfinalu Lige šampiona.

Izvor: LN

"Je**m ti VAR" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

mr.wolf

pre 5 godina

Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...
(llll, 18. april 2019 17:16)

Tako moze u nedogled..... ali Barselona ne bi igrala finale 2009 protiv Uniteda nego Celzi....

Brane

pre 5 godina

Aaa to je tebi problem....sta, naviklo se onako na kvarno. Sada kada treba posteno ti opsujes po varu. Verujem ti, nije vam lako. Dosta je bilo namestenih titula i pobeda.Sada treba da igras fudbal i da dobro gace oznojis

Ante

pre 5 godina

Jedino loše kod VARa mi je što mi je ubio onaj osjećaj kada padne gol. Sad se ne mogu ni veseliti jer je sve sumnjivo i ide na pregled a dok se donese odluka ode mi ono prvotno uzbuđenje.

Aleksandar

pre 5 godina

Sve manje mi se sviđa način upotrebe VAR tehnologije. Smatram da VAR treba koriatiti kod ekstremnih situacija. Očigledno igranje rukom, nepriznat gol iako je lopta prešla liniju, nedosuđen očigledan penal, udaren igrač iza sudijinih leđa itd...
Sada smo u situaciji da se posle svakog gola narednih pet minuta proverava da li je bilo nekih nepravilnoasti. A, na usporenom snimku svaki start izgleda ozbiljnije nego što jeste... Ubiće draž fudbala na kraju...

bradina

pre 5 godina

Ko ce nama udovoljiti!?Vise se sekiramo sto je priznat gol 3 gol Totenhemu(iako se vidi da je ruka uz telo,skliznula lopta ka kuku i odbila se u mrezu,sudija opet odlucio),ofsajd kod 5 gola Sitija,(pomocnik podize zastavicu,lepo se vidi u trenutku pre nego je Aguero centrirao),nego kad je Feliks odbio da pogleda snimak prekrsajem Svajcaraca nad Mitrovicem!?VAR je uveden da se sporni slucajevi analiziraju da ne dodje do greske protiv oba tima u spornim situacijama!Sudija moze i ne mora da prihvati odluku (mada vecina to usvaja i pogleda),Feliks nije to hteo,zato je elimisan od daljeg sudjenja na SP!Nema sumnje da je uvodjenjem VAR tehnike "namestanje" od strane sudija svedeno na minimum,jer VAR iza kojeg stoji sudija koji poznaje pravila i daje bez rezervnu sugestiju,a sudija uvazava ili ne!Nema treceg.Po sudijskom ubedjenju ipak se donosi odluka,a juce je sudija bio u pravu i po svom i po VAR u oba slucaja,zato je Ferdinjo opsovao jer nazalost oba puta je presudjeno u korist Totenhema,a to boli!Verujem i mnoge.Meni licno fali ono od pre bez VAR- a jer mi je oduzeta rasprava sa drugarima oko tih spornih momenata.Obrni okreni uvek neko gubi neko dobija,ali bar je postenije!

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Gvardioli De Bruine, greje klupu na prvoj a Sane na drugoj utakmici. Dva ponajbolja igraca u 50% duela nusu igrala.
Pepe....

llll

pre 5 godina

I Barselona bi imala dve LŠ manje. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.
(Negativni, 18. april 2019 15:03)


Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...

Liverpool Man

pre 5 godina

Najdraze mi je zbog ovog slepca sto svaki mec napravi bar 3,4 faula za zuti a dobije jedva jedan. Laktom na Kejna namerno u proslom mecu. Najveca enigma kako covek nikad ne dobije crveni i kako je njemu dozvoljeno da bije. Ima Boga.

pjotr

pre 5 godina

Iako ne volim City posteno je reci da su sinoc bili mnogo bolji tim i da su zasluzili prolaz. No, posteno je reci da Ljorente nije igrao rukom, kao i da je ono bio cist offside, iako je vrlo tesko za procenu. Izgleda da kao da se lopta slucajno odbila od Bernarda, ali kada pogledate pazljivije vidite da je on imao nameru da igra i doda loptu Agueru. Posle dodavanja je cak i pogledao ka linijskom sudiji svestan sta je uradio. Bilo je APP varijanta :)

Negativni

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 18. april 2019 13:48)

I Barselona bi imala dve LŠ manje. I Bajern ne bi ni igrao finale. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.

Admiral

pre 5 godina

@ Da li nam treba bas toliko pravde?
(vlasta, 18. april 2019 15:11)

Ja se izvinjavam, ali gluplji komentar u zivotu nisam procitao. Po tebi ako je neko dobar igrac tipa Maradona, Mesi, za njih ne treba da vaze pravila, mogu davati golove iz ofsajda, rukom, samo zato jer igraju atraktivno i lepo za oko??

vlasta

pre 5 godina

@MidRange
Ko tuguje zbog Maradonine ruke osim Engleza?
VAR je pravedan, ali ce to sigurno malo umanjiti draz ovoj igri.Sudijske greske su oduvek bile deo sporta, problem je samo ako su namerne.
Te '86 na Mundijalu je dostignut vrhunac fudbala.Ni o cemu u istoriji fudbala se ne prica kao o Maradoni te godine u Meksiku.
E sad zamislite da mozemo ponistiti taj gol. Da li nam treba bas toliko pravde?

voodoo

pre 5 godina

Super je sto on to rekao za Var, ali dal medijska kuca koja ne odobrava psovke recimo u komentarima i koja kao voli sebe da nazove boljom od klasicnih tabloida smatra da naslov jednog teksta moze da bude sa zvezdicama umesto jednog slova, tj psovka ocigledno, svaka cast, kulturo eveme, dno dna od drustva i novinara.

sharp

pre 5 godina

hmm, moje misljenje je da kod 3.gola totenhema bilo jako malo igranja rukom skoro nimalo i da to nije preterano uticalo na kretanje lopte u gol, a da ofsajd nije trebao da se svira jer je Bernardo Silva ispruzio nogu mahinalno kako bi presekao pas i da nije imao nameru da odigra Agueru

root

pre 5 godina

mislim da je glavna poenta svega da se gubi draž , strast.... daš gol u zadnjoj minuti i svi se raduju i onda to mučno čekanje , gledanje .... ponište gol, gube se emocije...
a fudbal je redak sport gde se emocije uvek bile bitne.... šteta

Ђенерал

pre 5 godina

Ако је драж фудбала варање и неправда онда нешто гадно није у реду. Драж фудбала је фер плеј и што више голова, управо оно што смо видели на овом мечу.

aaabbb

pre 5 godina

Barsa-Celsi te 2009. godine
https://twitter.com/3FInQe/status/859936846104678400
U 1. mecu sudija je svirao nepostojeci ofsajd i prekinuo akciju iz koje je Barsa mogla da da gol.
U 1. mecu Anri je povucen i srusen u 16-ercu Celsija, a sudija nije svirao penal za Barsu.
Balak je trebao da dobije 2 zuta kartona u 1. mecu (tj. 1 crveni).
U 2. mecu, pri rezultatu 0:0, u prvih 5 minuta Balak je sutnuo loptu i pogodio sebe u ruku u svom 16-ercu, a sudija nije svirao penal za Barsu.
U 66. minuti 2. meca, Drogba je napravio faul za zuti karton (duel sa Pikeom), zatim par sekundi kasnije Anelka se sam saplice o svoju nogu i Abidal dobija crveni karton.

Bromazepam

pre 5 godina

Pa normalno da će ovakav mesar da kaže nešto ovako za Var. Var treba da se koristi protiv ovakvih siledžija tipa Fernandinjo, Otamendi, Pepe.. Ionako jedimo što znaš u fudbalu je da udaraš protivnika na podmukao način.

Ronaldinjo26

pre 5 godina

Var unistava fudbal isto kao i tolike pare koje su ulozene u isti. Poenta je da kad Mesi zavrsi karijeru , necemo imati vise koga da gledamo i da bar jos malo uzivamo u nekad najlepsoj IGRI na svetu. Sve propada zbog para i samo zbog toga mi je drago sto City i Juve nisu otisli dalje . Po meni Ajax - Barsa finale , mislim da cemo ko nekad uzivati u lepoti fudbala . Poz

laki

pre 5 godina

Nije bila ruka, zumiran snimak bio. Ofsajd nam nisu prikazali dal' je bio.
(Rale, 18. april 2019 14:03)

Bio je mali ofsjad aguera mali ali jasan, cak i bez linije se vidi....

Sinki

pre 5 godina

Da je bilo Vara 50 godina unazad,ne bi se stvorio mit o Maradoni i njegovom osvajaju Mundijala kad je rukom dao gol,Real Madrid ne bi vezao ni dvije Lige Sampiona za redom,a kamoli 3....Kristijano Ronaldo ne bi osvojio 5 zlatnih lopti i izjednacio se sa Messijem,sto je apsurd,jer znamo da je Messi univerzum za sebe.Barselona ne bi pobjedila Celzi 2009 i osvojila Ligu Sampiona,itd.

Red

pre 5 godina

@Liverpul ima najbolje šanse za prolaz, jer Barsa obično kiksne pred finale.
(Dobro Informisan, 18. april 2019 13:49)
A opet... Liverpul kiksne u finalu... Klop to najbolje zna!

Marko

pre 5 godina

VAR je sinoc doprineo da pravda pobedi, jer sve ono ljudsko oko ne moze videti u delicu sekunde. Konacno cemo imati odluke koje ne uticu na rezultat, sem onih u Srbiji, jer mi smo negde , u odnosu na Evropu, rani srednji vek.

JA

pre 5 godina

Navikli klubovi iz mancestera da im se gleda kroz prste ofsajdi ruke penali to kod njih prolazi posebno u zadnjih deset minuta utakmice pa im sad cudno i sve su zbunjeni.

Pedja

pre 5 godina

Bezanija-Uopste nisi u pravu, nije trebao da ponisto gol Totenhema, a da su bolji ne bi primili toliko golova na svom terenu. Mislim da je sve kako treba, bolji iz dvomeca je prosao i to je to. Gvardiola je lepo rekao, ako je ofsajd to je to, prosto nema mesta za negodovanje...

bezanija

pre 5 godina

Lopta je Ljorenteu skliznula sa ruke na kuk.To se vidi na snimku gde je kamera iza gola.I to je odlučilo!Sudija je doneo pogrešnu odluku i bolji tim izbacio iz LŠ.

zex

pre 5 godina

Koliko je sudijskih greska bilo u poslednjih50godina? Koliko su titule osvojene a da je sudijska greska bila razlog? Pa Maradonina ruka. Fudbal je to, jeste Var pravda ali fudbal gubi draz

apolo

pre 5 godina

U prevodu zašto sve mora da se vidi.... nije loše nekad postići gol iz ofsajda... E moj ti, kad rešite problem u svom dvorištu nece vam VAR biti kriv.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
(MidRange, 18. april 2019 13:48)

A Overbo I Celzi? Van Persi? Pujol I Sevcenko? Tri manje.

MidRange

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.

Komarac

pre 5 godina

Jel vidite sad koliko je bitno kako se izvode penali? Da su dali u oevoj utakmici gol iz penala i poveli, niko sada ne bi spomenuo var.

my way

pre 5 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti, vazda bilo i bice. Medjutim, realno, VAR je ovde spasio cetvrtfinale LS nepravde koja bi se desila da je priznat gol iz cistog ofsajda. Greska bi direktno odlucila ko ide dalje, ovako je sve cisto, svidjalo se to nekome ili ne.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

A da si prošao zahvaljujući VAR-u rekao bi:”Fenomenalno je sto su uveli ovu tehnologiju,zahvaljujući njoj zadovoljenja je pravda”!Bolji tim je prošao dalje.A,rome?

Bruce Springsteen

pre 5 godina

A da si prošao zahvaljujući VAR-u rekao bi:”Fenomenalno je sto su uveli ovu tehnologiju,zahvaljujući njoj zadovoljenja je pravda”!Bolji tim je prošao dalje.A,rome?

my way

pre 5 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti, vazda bilo i bice. Medjutim, realno, VAR je ovde spasio cetvrtfinale LS nepravde koja bi se desila da je priznat gol iz cistog ofsajda. Greska bi direktno odlucila ko ide dalje, ovako je sve cisto, svidjalo se to nekome ili ne.

MidRange

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.

Marko

pre 5 godina

VAR je sinoc doprineo da pravda pobedi, jer sve ono ljudsko oko ne moze videti u delicu sekunde. Konacno cemo imati odluke koje ne uticu na rezultat, sem onih u Srbiji, jer mi smo negde , u odnosu na Evropu, rani srednji vek.

Sinki

pre 5 godina

Da je bilo Vara 50 godina unazad,ne bi se stvorio mit o Maradoni i njegovom osvajaju Mundijala kad je rukom dao gol,Real Madrid ne bi vezao ni dvije Lige Sampiona za redom,a kamoli 3....Kristijano Ronaldo ne bi osvojio 5 zlatnih lopti i izjednacio se sa Messijem,sto je apsurd,jer znamo da je Messi univerzum za sebe.Barselona ne bi pobjedila Celzi 2009 i osvojila Ligu Sampiona,itd.

Komarac

pre 5 godina

Jel vidite sad koliko je bitno kako se izvode penali? Da su dali u oevoj utakmici gol iz penala i poveli, niko sada ne bi spomenuo var.

laki

pre 5 godina

Nije bila ruka, zumiran snimak bio. Ofsajd nam nisu prikazali dal' je bio.
(Rale, 18. april 2019 14:03)

Bio je mali ofsjad aguera mali ali jasan, cak i bez linije se vidi....

apolo

pre 5 godina

U prevodu zašto sve mora da se vidi.... nije loše nekad postići gol iz ofsajda... E moj ti, kad rešite problem u svom dvorištu nece vam VAR biti kriv.

Bromazepam

pre 5 godina

Pa normalno da će ovakav mesar da kaže nešto ovako za Var. Var treba da se koristi protiv ovakvih siledžija tipa Fernandinjo, Otamendi, Pepe.. Ionako jedimo što znaš u fudbalu je da udaraš protivnika na podmukao način.

voodoo

pre 5 godina

Super je sto on to rekao za Var, ali dal medijska kuca koja ne odobrava psovke recimo u komentarima i koja kao voli sebe da nazove boljom od klasicnih tabloida smatra da naslov jednog teksta moze da bude sa zvezdicama umesto jednog slova, tj psovka ocigledno, svaka cast, kulturo eveme, dno dna od drustva i novinara.

Red

pre 5 godina

@Liverpul ima najbolje šanse za prolaz, jer Barsa obično kiksne pred finale.
(Dobro Informisan, 18. april 2019 13:49)
A opet... Liverpul kiksne u finalu... Klop to najbolje zna!

Negativni

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 18. april 2019 13:48)

I Barselona bi imala dve LŠ manje. I Bajern ne bi ni igrao finale. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.

JA

pre 5 godina

Navikli klubovi iz mancestera da im se gleda kroz prste ofsajdi ruke penali to kod njih prolazi posebno u zadnjih deset minuta utakmice pa im sad cudno i sve su zbunjeni.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
(MidRange, 18. april 2019 13:48)

A Overbo I Celzi? Van Persi? Pujol I Sevcenko? Tri manje.

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Gvardioli De Bruine, greje klupu na prvoj a Sane na drugoj utakmici. Dva ponajbolja igraca u 50% duela nusu igrala.
Pepe....

Ђенерал

pre 5 godina

Ако је драж фудбала варање и неправда онда нешто гадно није у реду. Драж фудбала је фер плеј и што више голова, управо оно што смо видели на овом мечу.

zex

pre 5 godina

Koliko je sudijskih greska bilo u poslednjih50godina? Koliko su titule osvojene a da je sudijska greska bila razlog? Pa Maradonina ruka. Fudbal je to, jeste Var pravda ali fudbal gubi draz

Ante

pre 5 godina

Jedino loše kod VARa mi je što mi je ubio onaj osjećaj kada padne gol. Sad se ne mogu ni veseliti jer je sve sumnjivo i ide na pregled a dok se donese odluka ode mi ono prvotno uzbuđenje.

bradina

pre 5 godina

Ko ce nama udovoljiti!?Vise se sekiramo sto je priznat gol 3 gol Totenhemu(iako se vidi da je ruka uz telo,skliznula lopta ka kuku i odbila se u mrezu,sudija opet odlucio),ofsajd kod 5 gola Sitija,(pomocnik podize zastavicu,lepo se vidi u trenutku pre nego je Aguero centrirao),nego kad je Feliks odbio da pogleda snimak prekrsajem Svajcaraca nad Mitrovicem!?VAR je uveden da se sporni slucajevi analiziraju da ne dodje do greske protiv oba tima u spornim situacijama!Sudija moze i ne mora da prihvati odluku (mada vecina to usvaja i pogleda),Feliks nije to hteo,zato je elimisan od daljeg sudjenja na SP!Nema sumnje da je uvodjenjem VAR tehnike "namestanje" od strane sudija svedeno na minimum,jer VAR iza kojeg stoji sudija koji poznaje pravila i daje bez rezervnu sugestiju,a sudija uvazava ili ne!Nema treceg.Po sudijskom ubedjenju ipak se donosi odluka,a juce je sudija bio u pravu i po svom i po VAR u oba slucaja,zato je Ferdinjo opsovao jer nazalost oba puta je presudjeno u korist Totenhema,a to boli!Verujem i mnoge.Meni licno fali ono od pre bez VAR- a jer mi je oduzeta rasprava sa drugarima oko tih spornih momenata.Obrni okreni uvek neko gubi neko dobija,ali bar je postenije!

llll

pre 5 godina

I Barselona bi imala dve LŠ manje. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.
(Negativni, 18. april 2019 15:03)


Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...

Pedja

pre 5 godina

Bezanija-Uopste nisi u pravu, nije trebao da ponisto gol Totenhema, a da su bolji ne bi primili toliko golova na svom terenu. Mislim da je sve kako treba, bolji iz dvomeca je prosao i to je to. Gvardiola je lepo rekao, ako je ofsajd to je to, prosto nema mesta za negodovanje...

Liverpool Man

pre 5 godina

Najdraze mi je zbog ovog slepca sto svaki mec napravi bar 3,4 faula za zuti a dobije jedva jedan. Laktom na Kejna namerno u proslom mecu. Najveca enigma kako covek nikad ne dobije crveni i kako je njemu dozvoljeno da bije. Ima Boga.

pjotr

pre 5 godina

Iako ne volim City posteno je reci da su sinoc bili mnogo bolji tim i da su zasluzili prolaz. No, posteno je reci da Ljorente nije igrao rukom, kao i da je ono bio cist offside, iako je vrlo tesko za procenu. Izgleda da kao da se lopta slucajno odbila od Bernarda, ali kada pogledate pazljivije vidite da je on imao nameru da igra i doda loptu Agueru. Posle dodavanja je cak i pogledao ka linijskom sudiji svestan sta je uradio. Bilo je APP varijanta :)

bezanija

pre 5 godina

Lopta je Ljorenteu skliznula sa ruke na kuk.To se vidi na snimku gde je kamera iza gola.I to je odlučilo!Sudija je doneo pogrešnu odluku i bolji tim izbacio iz LŠ.

Admiral

pre 5 godina

@ Da li nam treba bas toliko pravde?
(vlasta, 18. april 2019 15:11)

Ja se izvinjavam, ali gluplji komentar u zivotu nisam procitao. Po tebi ako je neko dobar igrac tipa Maradona, Mesi, za njih ne treba da vaze pravila, mogu davati golove iz ofsajda, rukom, samo zato jer igraju atraktivno i lepo za oko??

root

pre 5 godina

mislim da je glavna poenta svega da se gubi draž , strast.... daš gol u zadnjoj minuti i svi se raduju i onda to mučno čekanje , gledanje .... ponište gol, gube se emocije...
a fudbal je redak sport gde se emocije uvek bile bitne.... šteta

vlasta

pre 5 godina

@MidRange
Ko tuguje zbog Maradonine ruke osim Engleza?
VAR je pravedan, ali ce to sigurno malo umanjiti draz ovoj igri.Sudijske greske su oduvek bile deo sporta, problem je samo ako su namerne.
Te '86 na Mundijalu je dostignut vrhunac fudbala.Ni o cemu u istoriji fudbala se ne prica kao o Maradoni te godine u Meksiku.
E sad zamislite da mozemo ponistiti taj gol. Da li nam treba bas toliko pravde?

Ronaldinjo26

pre 5 godina

Var unistava fudbal isto kao i tolike pare koje su ulozene u isti. Poenta je da kad Mesi zavrsi karijeru , necemo imati vise koga da gledamo i da bar jos malo uzivamo u nekad najlepsoj IGRI na svetu. Sve propada zbog para i samo zbog toga mi je drago sto City i Juve nisu otisli dalje . Po meni Ajax - Barsa finale , mislim da cemo ko nekad uzivati u lepoti fudbala . Poz

aaabbb

pre 5 godina

Barsa-Celsi te 2009. godine
https://twitter.com/3FInQe/status/859936846104678400
U 1. mecu sudija je svirao nepostojeci ofsajd i prekinuo akciju iz koje je Barsa mogla da da gol.
U 1. mecu Anri je povucen i srusen u 16-ercu Celsija, a sudija nije svirao penal za Barsu.
Balak je trebao da dobije 2 zuta kartona u 1. mecu (tj. 1 crveni).
U 2. mecu, pri rezultatu 0:0, u prvih 5 minuta Balak je sutnuo loptu i pogodio sebe u ruku u svom 16-ercu, a sudija nije svirao penal za Barsu.
U 66. minuti 2. meca, Drogba je napravio faul za zuti karton (duel sa Pikeom), zatim par sekundi kasnije Anelka se sam saplice o svoju nogu i Abidal dobija crveni karton.

Aleksandar

pre 5 godina

Sve manje mi se sviđa način upotrebe VAR tehnologije. Smatram da VAR treba koriatiti kod ekstremnih situacija. Očigledno igranje rukom, nepriznat gol iako je lopta prešla liniju, nedosuđen očigledan penal, udaren igrač iza sudijinih leđa itd...
Sada smo u situaciji da se posle svakog gola narednih pet minuta proverava da li je bilo nekih nepravilnoasti. A, na usporenom snimku svaki start izgleda ozbiljnije nego što jeste... Ubiće draž fudbala na kraju...

sharp

pre 5 godina

hmm, moje misljenje je da kod 3.gola totenhema bilo jako malo igranja rukom skoro nimalo i da to nije preterano uticalo na kretanje lopte u gol, a da ofsajd nije trebao da se svira jer je Bernardo Silva ispruzio nogu mahinalno kako bi presekao pas i da nije imao nameru da odigra Agueru

Brane

pre 5 godina

Aaa to je tebi problem....sta, naviklo se onako na kvarno. Sada kada treba posteno ti opsujes po varu. Verujem ti, nije vam lako. Dosta je bilo namestenih titula i pobeda.Sada treba da igras fudbal i da dobro gace oznojis

mr.wolf

pre 5 godina

Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...
(llll, 18. april 2019 17:16)

Tako moze u nedogled..... ali Barselona ne bi igrala finale 2009 protiv Uniteda nego Celzi....

zex

pre 5 godina

Koliko je sudijskih greska bilo u poslednjih50godina? Koliko su titule osvojene a da je sudijska greska bila razlog? Pa Maradonina ruka. Fudbal je to, jeste Var pravda ali fudbal gubi draz

bezanija

pre 5 godina

Lopta je Ljorenteu skliznula sa ruke na kuk.To se vidi na snimku gde je kamera iza gola.I to je odlučilo!Sudija je doneo pogrešnu odluku i bolji tim izbacio iz LŠ.

root

pre 5 godina

mislim da je glavna poenta svega da se gubi draž , strast.... daš gol u zadnjoj minuti i svi se raduju i onda to mučno čekanje , gledanje .... ponište gol, gube se emocije...
a fudbal je redak sport gde se emocije uvek bile bitne.... šteta

Ronaldinjo26

pre 5 godina

Var unistava fudbal isto kao i tolike pare koje su ulozene u isti. Poenta je da kad Mesi zavrsi karijeru , necemo imati vise koga da gledamo i da bar jos malo uzivamo u nekad najlepsoj IGRI na svetu. Sve propada zbog para i samo zbog toga mi je drago sto City i Juve nisu otisli dalje . Po meni Ajax - Barsa finale , mislim da cemo ko nekad uzivati u lepoti fudbala . Poz

vlasta

pre 5 godina

@MidRange
Ko tuguje zbog Maradonine ruke osim Engleza?
VAR je pravedan, ali ce to sigurno malo umanjiti draz ovoj igri.Sudijske greske su oduvek bile deo sporta, problem je samo ako su namerne.
Te '86 na Mundijalu je dostignut vrhunac fudbala.Ni o cemu u istoriji fudbala se ne prica kao o Maradoni te godine u Meksiku.
E sad zamislite da mozemo ponistiti taj gol. Da li nam treba bas toliko pravde?

Aleksandar

pre 5 godina

Sve manje mi se sviđa način upotrebe VAR tehnologije. Smatram da VAR treba koriatiti kod ekstremnih situacija. Očigledno igranje rukom, nepriznat gol iako je lopta prešla liniju, nedosuđen očigledan penal, udaren igrač iza sudijinih leđa itd...
Sada smo u situaciji da se posle svakog gola narednih pet minuta proverava da li je bilo nekih nepravilnoasti. A, na usporenom snimku svaki start izgleda ozbiljnije nego što jeste... Ubiće draž fudbala na kraju...

sharp

pre 5 godina

hmm, moje misljenje je da kod 3.gola totenhema bilo jako malo igranja rukom skoro nimalo i da to nije preterano uticalo na kretanje lopte u gol, a da ofsajd nije trebao da se svira jer je Bernardo Silva ispruzio nogu mahinalno kako bi presekao pas i da nije imao nameru da odigra Agueru

Sinki

pre 5 godina

Da je bilo Vara 50 godina unazad,ne bi se stvorio mit o Maradoni i njegovom osvajaju Mundijala kad je rukom dao gol,Real Madrid ne bi vezao ni dvije Lige Sampiona za redom,a kamoli 3....Kristijano Ronaldo ne bi osvojio 5 zlatnih lopti i izjednacio se sa Messijem,sto je apsurd,jer znamo da je Messi univerzum za sebe.Barselona ne bi pobjedila Celzi 2009 i osvojila Ligu Sampiona,itd.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

A da si prošao zahvaljujući VAR-u rekao bi:”Fenomenalno je sto su uveli ovu tehnologiju,zahvaljujući njoj zadovoljenja je pravda”!Bolji tim je prošao dalje.A,rome?

MidRange

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.

llll

pre 5 godina

I Barselona bi imala dve LŠ manje. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.
(Negativni, 18. april 2019 15:03)


Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...

aaabbb

pre 5 godina

Barsa-Celsi te 2009. godine
https://twitter.com/3FInQe/status/859936846104678400
U 1. mecu sudija je svirao nepostojeci ofsajd i prekinuo akciju iz koje je Barsa mogla da da gol.
U 1. mecu Anri je povucen i srusen u 16-ercu Celsija, a sudija nije svirao penal za Barsu.
Balak je trebao da dobije 2 zuta kartona u 1. mecu (tj. 1 crveni).
U 2. mecu, pri rezultatu 0:0, u prvih 5 minuta Balak je sutnuo loptu i pogodio sebe u ruku u svom 16-ercu, a sudija nije svirao penal za Barsu.
U 66. minuti 2. meca, Drogba je napravio faul za zuti karton (duel sa Pikeom), zatim par sekundi kasnije Anelka se sam saplice o svoju nogu i Abidal dobija crveni karton.

my way

pre 5 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti, vazda bilo i bice. Medjutim, realno, VAR je ovde spasio cetvrtfinale LS nepravde koja bi se desila da je priznat gol iz cistog ofsajda. Greska bi direktno odlucila ko ide dalje, ovako je sve cisto, svidjalo se to nekome ili ne.

JA

pre 5 godina

Navikli klubovi iz mancestera da im se gleda kroz prste ofsajdi ruke penali to kod njih prolazi posebno u zadnjih deset minuta utakmice pa im sad cudno i sve su zbunjeni.

Marko

pre 5 godina

VAR je sinoc doprineo da pravda pobedi, jer sve ono ljudsko oko ne moze videti u delicu sekunde. Konacno cemo imati odluke koje ne uticu na rezultat, sem onih u Srbiji, jer mi smo negde , u odnosu na Evropu, rani srednji vek.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
(MidRange, 18. april 2019 13:48)

A Overbo I Celzi? Van Persi? Pujol I Sevcenko? Tri manje.

Negativni

pre 5 godina

Ja ne vidim nista sporno u koriscenju VAR-a i protiv njega moze biti samo onaj koji je protiv pravde odnosno onaj koji voli mućke. Da je VAR uveden ranije Real bi imao dve titule manje a Atletiko dve više, Bajern bi igrao finale one godine itd. Ovo nije igrarija ispred zgrade već ozbiljan biznis, stotine miliona je u igri u ovom takmičenju i poslednja stvar koja nam treba je da se dešavaju greške ako već imamo tehnologiju da ih sprečimo. Bolje sačekati sa radovanjem 2 minuta nego tugovati 2 decenije kasnije zbog Maradonine i Anrijeve ruke, Ramosov gola iz ofsajda i mnogih drugih situacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 18. april 2019 13:48)

I Barselona bi imala dve LŠ manje. I Bajern ne bi ni igrao finale. Svi veliki timovi su profitirali od sudijskih grešaka.

voodoo

pre 5 godina

Super je sto on to rekao za Var, ali dal medijska kuca koja ne odobrava psovke recimo u komentarima i koja kao voli sebe da nazove boljom od klasicnih tabloida smatra da naslov jednog teksta moze da bude sa zvezdicama umesto jednog slova, tj psovka ocigledno, svaka cast, kulturo eveme, dno dna od drustva i novinara.

pjotr

pre 5 godina

Iako ne volim City posteno je reci da su sinoc bili mnogo bolji tim i da su zasluzili prolaz. No, posteno je reci da Ljorente nije igrao rukom, kao i da je ono bio cist offside, iako je vrlo tesko za procenu. Izgleda da kao da se lopta slucajno odbila od Bernarda, ali kada pogledate pazljivije vidite da je on imao nameru da igra i doda loptu Agueru. Posle dodavanja je cak i pogledao ka linijskom sudiji svestan sta je uradio. Bilo je APP varijanta :)

Komarac

pre 5 godina

Jel vidite sad koliko je bitno kako se izvode penali? Da su dali u oevoj utakmici gol iz penala i poveli, niko sada ne bi spomenuo var.

laki

pre 5 godina

Nije bila ruka, zumiran snimak bio. Ofsajd nam nisu prikazali dal' je bio.
(Rale, 18. april 2019 14:03)

Bio je mali ofsjad aguera mali ali jasan, cak i bez linije se vidi....

Bromazepam

pre 5 godina

Pa normalno da će ovakav mesar da kaže nešto ovako za Var. Var treba da se koristi protiv ovakvih siledžija tipa Fernandinjo, Otamendi, Pepe.. Ionako jedimo što znaš u fudbalu je da udaraš protivnika na podmukao način.

apolo

pre 5 godina

U prevodu zašto sve mora da se vidi.... nije loše nekad postići gol iz ofsajda... E moj ti, kad rešite problem u svom dvorištu nece vam VAR biti kriv.

Admiral

pre 5 godina

@ Da li nam treba bas toliko pravde?
(vlasta, 18. april 2019 15:11)

Ja se izvinjavam, ali gluplji komentar u zivotu nisam procitao. Po tebi ako je neko dobar igrac tipa Maradona, Mesi, za njih ne treba da vaze pravila, mogu davati golove iz ofsajda, rukom, samo zato jer igraju atraktivno i lepo za oko??

Red

pre 5 godina

@Liverpul ima najbolje šanse za prolaz, jer Barsa obično kiksne pred finale.
(Dobro Informisan, 18. april 2019 13:49)
A opet... Liverpul kiksne u finalu... Klop to najbolje zna!

Pedja

pre 5 godina

Bezanija-Uopste nisi u pravu, nije trebao da ponisto gol Totenhema, a da su bolji ne bi primili toliko golova na svom terenu. Mislim da je sve kako treba, bolji iz dvomeca je prosao i to je to. Gvardiola je lepo rekao, ako je ofsajd to je to, prosto nema mesta za negodovanje...

Ante

pre 5 godina

Jedino loše kod VARa mi je što mi je ubio onaj osjećaj kada padne gol. Sad se ne mogu ni veseliti jer je sve sumnjivo i ide na pregled a dok se donese odluka ode mi ono prvotno uzbuđenje.

bradina

pre 5 godina

Ko ce nama udovoljiti!?Vise se sekiramo sto je priznat gol 3 gol Totenhemu(iako se vidi da je ruka uz telo,skliznula lopta ka kuku i odbila se u mrezu,sudija opet odlucio),ofsajd kod 5 gola Sitija,(pomocnik podize zastavicu,lepo se vidi u trenutku pre nego je Aguero centrirao),nego kad je Feliks odbio da pogleda snimak prekrsajem Svajcaraca nad Mitrovicem!?VAR je uveden da se sporni slucajevi analiziraju da ne dodje do greske protiv oba tima u spornim situacijama!Sudija moze i ne mora da prihvati odluku (mada vecina to usvaja i pogleda),Feliks nije to hteo,zato je elimisan od daljeg sudjenja na SP!Nema sumnje da je uvodjenjem VAR tehnike "namestanje" od strane sudija svedeno na minimum,jer VAR iza kojeg stoji sudija koji poznaje pravila i daje bez rezervnu sugestiju,a sudija uvazava ili ne!Nema treceg.Po sudijskom ubedjenju ipak se donosi odluka,a juce je sudija bio u pravu i po svom i po VAR u oba slucaja,zato je Ferdinjo opsovao jer nazalost oba puta je presudjeno u korist Totenhema,a to boli!Verujem i mnoge.Meni licno fali ono od pre bez VAR- a jer mi je oduzeta rasprava sa drugarima oko tih spornih momenata.Obrni okreni uvek neko gubi neko dobija,ali bar je postenije!

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Gvardioli De Bruine, greje klupu na prvoj a Sane na drugoj utakmici. Dva ponajbolja igraca u 50% duela nusu igrala.
Pepe....

Ђенерал

pre 5 godina

Ако је драж фудбала варање и неправда онда нешто гадно није у реду. Драж фудбала је фер плеј и што више голова, управо оно што смо видели на овом мечу.

Liverpool Man

pre 5 godina

Najdraze mi je zbog ovog slepca sto svaki mec napravi bar 3,4 faula za zuti a dobije jedva jedan. Laktom na Kejna namerno u proslom mecu. Najveca enigma kako covek nikad ne dobije crveni i kako je njemu dozvoljeno da bije. Ima Boga.

Brane

pre 5 godina

Aaa to je tebi problem....sta, naviklo se onako na kvarno. Sada kada treba posteno ti opsujes po varu. Verujem ti, nije vam lako. Dosta je bilo namestenih titula i pobeda.Sada treba da igras fudbal i da dobro gace oznojis

mr.wolf

pre 5 godina

Da, ali bi zato Barselona igrala finale 2008 protiv Celzija, a ne Junajted. I sam Skols je priznao posle da je napravio penal na Mesiju. Ipak je Real puno veci lopov. Njima nisu samo sporne ove zadnje 3 LŠ nego i one od ranije...
(llll, 18. april 2019 17:16)

Tako moze u nedogled..... ali Barselona ne bi igrala finale 2009 protiv Uniteda nego Celzi....