Sreda, 17.04.2019.

17:45

"Nazivao ga je debeljkom i pekarom, eto kakav je stručnjak bio 'Grof"

Luka Jović jedan je od najboljih mladih napadača Evrope, a njegov otac Milan ne propušta priliku da pomene Miodraga Božovića kada priča o karijere deteta.

Izvor: PT

"Nazivao ga je debeljkom i pekarom, eto kakav je struènjak bio 'Grof" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 5 godina

Luka jeste debeo, spor. Dao je golove, ali je npr rebic daleko bolji igrac. Zapamtite, za 2-3 godine o luki nazalost niko vise nece pricati. Ako se ne promeni. Ponovicu, golovi varaju. Zvuci u ovom trenutku smesno, ali tako je

tole spasilac zvezde a ne terza

pre 5 godina

Ujka Zitko
pa otici ce i ovaj i bicete iznenadjeni koliko ste duzni a pljuvali ste i pljujete toleta ali on nije ulazio u zvezdu i rusio je iznutra nego je tri puta slao u uefu falsifikovan izvestaj da biste vi igrali kakvu takvu evropu i nije vas opljackao partizan nego vase uprave od 1989 do dana danasnjeg a tole da je hteo a verovatno mu je sada zao mogao je ladno da vas otera u beton ligu ali nije i treba da mu budete zahvalni zbog toga

Walt

pre 5 godina

Luka Jović je dobar potencijal ali kao i većina naših igrača u glavi je promaja.Trenutno su ga Nemci pritegli ali ako bude došlo do većih para i većeg kluba pitanje kako će to izgledati,da li će biti novi Ronaldo ili Perica Ognjenović.Pouzdano se zna koliko mali voli noćne izlaske i žensko društvo a dok je bio u zvezdi i benfici bio je i fino podgojen i prespor za fudbal,trenutno se sredio i salo pretvorio u mišiće ali ako malo popusti nemačka diciplina ko zna kako će se završiti.A inače lako je likovati sa tim što se često loše završi po onog koji likuje,mogao je i grof da likuje dok je ovaj u Benfici grejao tribine pa nije.

Koja

pre 5 godina

Grog je doveden u Zvezdu jer je povezan sa menadzerskim lobijem iz Rusije a sve preko Crnogorske veze Terza-Radojica.Zvezda u tom trenutku duguje ogroman novac I Božović pomaže uz veliki interes u dovodjenju igrača iz Rusije.Uglavnom su to igrači bez ugovora. U isto vreme forsiraju par klinaca od kojih na kraju I profitiraju I dobijaju finansijsku injekciju. Jović,Grujić,Ristić...Božović koliko zna o trenerskom poslu se videlo u Euro kvalifikacijama.Lukin ćale sada likuje ,ali je sigurno da klinac nije bio radno disciplinovan.Takodje velika je misterija zašto nije putovao na sv.prvenstvo za mlade .Ćale je gurao neku drugu menadzersku priču, suprotnu od Terzićeve.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Pa Grof ništa pogrešio nije. Šta je trebao, da ovog oslovljava doktorskom titulom? Sa ovim ganama stalno neka drama i sprdnja.
(Vožd PFC, 17. april 2019 23:30)

Sprdamo se sa vama gde stignemo... Nema vas ni u jednom sportu.

nnn

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio....
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol ...
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Razumljivo da otac brani svoje dete i govori u njegovo ime, mada po meni je suvišno osvrtati se na zlobnike i trenerske neznalice koji su pokušavali da ga sapletu u karijeri sad kad je Luka uspeo. Argument o najvećem uspehu u životu ti je besmislen.

Lalatović je ubacio Luku u vatru kad je ovaj imao samo 16 godina. Možda je to bilo prerano. Upoređivati dete od 16 godina sa mnogo starijim igračima je besmislica. I to dovoljno govori o vašoj zlobi ili o vašem neznanju.

Andrej

pre 5 godina

Kad bejah u Lisabonu pre dve godine, sve hostese noćnih klubova su ga znale, i pohvalno pričale o njemu....zaključite sami. Sad trenira ozbiljno i poštuje svoj potencijal! Bravo dečko, samo napred

deki

pre 5 godina

Dajte ljudi molim vas, sa Grofom smo imali plus 32 u odnosu na grobare, on nije prevara od trenera, nije Ser Alex Ferguson ali nije prevara. Luka je sada iskocio u prvi plan, citao sam, posto zivim u Nemackoj da je izjavio da je tek u Nemackoj video sta znace pravi treninzi. Nije on u Zvezdi tada uopste iskakao ali je radio na sebi i tezultati se vide. Na kraju krajeva vidite danasnju Zvezdu, natrpali su ovoliko igraca bez potrebe ,gde su Ebisilio i Jirka ,mnogo rotira Milojevic a mi igramo jednu utakmicu nedeljno. Pitam se gde se igraci toliko trose da ih stalno menja

Kalčo 2000ih

pre 5 godina

Ovdašnji polusvet je tog nazovi trenera i posle izgubljene nameštene titule hvalio, "doveo nam je Kangu, Grof legenda". Čovek u kupu gubi od Borca 5:1 čim nije sređeno unapred da dobiju, u ligi isto protiv Voždovca jedini nenamešten meč puca, svaki derbi Zvezda ne može se sastavi, lupeta se o budžetu nekog azerbejdžanskog tima, puca se 4:2 na Marakani od Ludogoreca itd. a sa Milojem Zvezda pobedi Liverpul...

DovlaBec

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Zar ja kao tesko grobar treba da kazem kako je bilo??? Kao prvo mali Luka je na debiu za Zvezdu dao gol kakav ne daju obicni ljudi,nego ogromni talenti, dalje sa 16 god ulazio je u sanse sa takvom lakocom i uvek bio na pravom mjestu, da promasio je dosta na derbiju ali hlanolrvnost se dobija rutinom i ponavljanjem i za tadašnje god nije bilo normalno da svaku gol sansu iskoristi, dalje Grofčuga mu je uskrati skroz minuta u u korist buduća dva špica Barce i Reala, Orlandinha i Sikiminha, svi mi imamo putera na glavi ali da pored obe dve lopate ovaj je skroz izbacio ovakav talenat za to bas treba da budes budala. Luka ima dosta mana, pre svega ponasa je, previse izlazi i divlja sa autom sam sam se uverio licno u to, Kovač ga je popravio i ovo su plodovi rada sa njim usadio mu je rad, i tako i treba da se nastavi. Velika glupost je tvoj komentar, opet ponavljam U Joveljicu vidim Luku 2, takva lakoca davanja golova ulazak u sanse i realizacija, ne treba da budes Ferguson da to primetiš.

mrko

pre 5 godina

Otac je taj koji je najviše ulagao u svoje dete. Da bi Luka bio to što jeste njegovi roditelji su se mnogo toga odricali, mnogo vremena i para potrošili, mnogo živaca izgubili, mnogo streseva doživeli i mnogo g.... pojeli. I jedini su oni zaslužni za uspeh svog deteta. Treneri ko treneri, ucenjivali, tražili pare, gurali svoje bližnje, To kod nas tako ide. I ja sam otac jednog mališana i dobro vidim šta se radi.

oz

pre 5 godina

Citam sve vesti,pogotovo vezane za Zvezdu...nikada i nigde ovo nisam procitao,mislim da je ovo nekakav licni animozitet Jovica starijeg prena Grofu...

JPR24

pre 5 godina

I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Luka u Barsi je u domenu mogućnosti. Grof u Barsi, to je ravno epskoj fantaziji, eventualno može da bude prodavač kikirikija po tribinama, ali i to nije sigurno...

@

pre 5 godina

(Matija, 17. april 2019 21:55)

Ма ко си ти да кажеш било шта оцу који је уложио у своје дете, водио га на тренинге, патио заједно са њим сваки његов промашај, стрепео над сваком повредом...на својој кожи сам осетио иживљавање тренера.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

bigserb

pre 5 godina

Ima li coveka koji misli da neko ko ima nadimak Grof moze biti normalan covek?
Pa zna se kome se daje takav nadimak, a nekome u Zvezdi je palo na pamet da takvog fudbalskog "genija" dovede u Zvezdu!
Nikada veci neznalica nije vodio Zvezdu, zahvaljujuci njemu Zvezdi ce trebati 20 godina da se oporavi!

Jeremija

pre 5 godina

Grof je veliki folirant i prodavac magle. Ali ni Luka sa 16 godina nije bio ni približno onome što je sad. Onda je ipak bio samo dete, a sad je već formiran igrač. Ne može klinac u tim godinama da bude nosilac u prvom timu. Trebalo ga je istrpeti i postepeno uvoditi bez velikog pritiska. Grof njegov talenat jednostavno nije prepoznao.

Creative mind

pre 5 godina

Grof je strucnjak koliko i Milojevic, nikakav!

Nego ovaj drugi ima alibi zbog evrope gde je ludom srecom usao u LE i LS pa ne moze da mu se prebaci da je dunster koliko i prvi!

To koliko je Milojevic imao srece u evropskim utakmicama ce se vratiti Zvezdi isto kao sto im se vratilo u vidu srece za Strazbur i Bordo!

aleks

pre 5 godina

ruzno je da TATA prica o treneru i nije luka jovic prvi igrac gde trener moze da pogresi.... a grof bozovic je truba od trenera od prvog dana u zvezdi a truba je i u rusiji i tu mu je penzija

Ujka Žitko

pre 5 godina

Bespotrebno od oca, bespotrebno od B92 za ovakav clanak. Ovo je na nivou zute stampe, rialitija....
(Linvu Racq, 17. april 2019 21:53)

Ne. Baš bi trebalo da se zna za ovakve situacije kako bi sutra neko imao bar zadršku kad želi da upropasti karijeru mladom sportisti i to samo zato što nije došao iz Rusije, preko njegovih menadžera i on nema nikakvu korist od njegovog prosperiteta.

Александар

pre 5 godina

@ I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Eво ја као гробар да ти појасним. Лука Јовић онако како сада игра може да пређе и у Барсу и Реал и то је реална могућност у будућности, а Гроф може да узме паре у некој Русији, Кини, Емиратима док га не провале, а могао би само Барселону из Рожаја да преузме.

анђео Земун

pre 5 godina

"Čoban"- ПРИЈАТЕЉУ ОВДЕ ПУСТАЈУ КОМЕНТАРЕ БОЖЕ МЕ САЧУВАЈ КОГА СВЕ, РЕЦИМО КАО ОД "ТАСТАТУРА НАВИЈАЧА" КОЈИ НИСУ СВОЈИ И ЈЕДНОСТАВНО НЕ РАЗУМЕЈУ ЗЕЗАНЦИЈУ, ЗАТО СИ И ДОБИО ВИШЕ МИНУСА НЕГО ПЛУСЕВА! ОБЈАШЊЕЊЕ ЗАТУЦАНИМА, НЕЋЕ ЛУКА У БАРСУ А ШАНСЕ ДА "ГРОФ" БОЖОВИЋ БУДЕ ТРЕНЕР БАРСЕ СУ МАЊЕ ОД АТОМА! "ГРОФ" ЈЕ У СВОМ МАНДАТУ ИМАО БРДО ДОБРИХ И ТАЛЕНТОВАНИХ ИГРАЧА, ВЕРОВАТНО БОЉИХ И ОД САДАШЊЕГ САСТАВА ФКЦЗ, АЛИ СВОЈОМ ГЛУПОШЋУ И СУЈЕТОМ ЈЕ ВЕЋИ БРОЈ ЊИХ НАЈУРИО ИЗ ЗВЕЗДЕ ДАЈУЋИ ИМ УЛОГЕ У ТИМУ КОЈЕ НИСУ ЊИХОВА ПРИРОДНА МЕСТА (Ристића је терао да игра бека а он класични везњак, тркач! Да, сваки играч мора да покрива место које му тренер одреди, али наведите ми бар 5 играча у свету који су универзалци и да могу да на било којој позицији квалитетно да обаве задатак?)! НЕ БРАНИМ ЛУКИНОГ ОЦА ЈЕР ЈЕ ОН ЛОГИЧНО СУБЈЕКТИВАН, АЛИ "ГРОФ", НЕЋУ РЕЋИ ПРЕВАРА ОД ТРЕНЕРА ЈЕР ТО НИЈЕ, АЛИ ДАЛЕКО ОД ВРХУНСКОГ ТРЕНЕРА! ДОДУШЕ И ЈА САМ НАЧУО ДА СЕ БАРСА РАСПИТУЈЕ ЗА ЊЕГОВ УГОВОР У РУСИЈИ И МОГУЋНОСТ ОТКУПА ИСТОГ??? ЈЕСИ МЕ НАСМЕЈАО ИАКО ТО НИЈЕ ЛАКО ИЗВОДЉИВО СА НЕЗАПОСЛЕНИМ РАТНИМ ВОЈНИМ ИНВАЛИДОМ! А ЗА ОНЕ ДРУГЕ ИДИТЕ НА НЕТ И ПОСЛУШАЈТЕ: MUSIC FOR CHANGE, SONG, DON'T WORY BE HAPPY, МОЖДА И ВАШ ЖИВОТ ДОБИЈЕ НЕКИ СМИСАО, АКО НИЈЕ ВЕЋ ПРЕКАСНО! ПОЗДРАВ, АЛИ БАШ СВИМА, ИЗ ЗЕМУНА!

On je bezmudi

pre 5 godina

Grof je bio nesto najgrdje sto je zadesilo Zvezdu. Nivo drugoligasa, takvo i ponasanje.
(Ljubisa livac, 17. april 2019 21:48). Jedini na svetu koji je izgubio nameštenu titulu.

Чава

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd. 

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku. 
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

А који је твој највећи успех, нисам чуо за тебе. Да ли си икада чуо од својих родитеља, пријатеља, познаника да они раде да би обезбедили боље сутра својој деци? Овај човек је направио, финансирао, уложио много времена у свог сина и сад и он и син броје легално зарађене милионе и боли их уво и за твој, и за мој и за све остале коментаре овде.

веверица

pre 5 godina

стоји да је гроф примитивац и провинцијски тренер, али пре пар дана је сам лука рекао да док није дошао у немачку није имао добре радне навике и однос према фудбалу и да није крива бенфика за његово стагнирање, него он сам. пусти грофа,ко га шиша, уживајте у животу и лукиним играма...

takinardi83

pre 5 godina

Grof je bio vise strucnjak na stetu, a ne u korist Zvezde! Strucnjak koji je izgubio dobijenu titulu 2-3 kola pre kraja protiv Vozdovca, godinu pre toga je "jedva" sacuvao titulu iako je pre podele bodova imao razliku oko 20 bod. Protiv Ludogoreca povede 2:1 u Bug i ne sacuva prednost, onda puna Marakana, 1:0 zavuce ga Donald i on opet nista...

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

nebitan srbin

pre 5 godina

pa opet je ista situacija u zvezdi na relaciji pavkov-mioojevic. jest da pavkov nema 16 al da nije dao liverpulu dva gola ne bi danas imao ni minut.ni posle toga nisu mu dali da igra. protiv partizana je u stvari sam sebe pozvao za dres reprezentacije. pa svugde je to tako nije zvezda jedini klub koji gusi domace a uzima strance nesposobne domace igrace ne bi li ih bolje prodala.u partizanu su gurali scepakadabru i klub i selektor mihajlovic pa tele nije vise ni u drugoj ligi spanije koliko se secam.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

nepismeni

pre 5 godina

Sada ima tri kila vise nego sto je imao sa 16 godina?!?!?!Bozivic je bio upravu,Jovic je igrac koji ni u Portugaliji nije igrao iz istoh razloga kao ni kod Bozovica,decko nekulturan,bez discipline,profesionalnosti,a pekar ga je zvao jer je jeo non stop u pekari sto je za ozbiljnog sportistu neprihvatljivo.Bozovic nikada nije rekao da Jovic nije talentovan,samo je rekao da je lenj,nedisciplinovan,neprofesionalan sto on jeste bio,i bio bi jos ko zna koliko da nije otisao u Nemacku i tamo su znali kako da ga natereaju i motivisu da pocne da trenira i da bude profesionalac.A o njegovom caletu dovoljno govori to da covek misli kako je ok jer sad ima "cak" tri kg vise nego kad je bio dete od 16 godina,i to ponosno kaze.Luka sada ima 76kg,dakle sa 16 godina imao 73kg?to je previse,s obzirom da on nije visok.

stop neznalicama

pre 5 godina

Svi Zvezdaši koji prate fudbal znali su i pre da je Grof prevara. To što su mu neznalice pravile majicu Grof čuva Zvezdu je druga priča oko opšteg stanja u srpskomfudbalu u kojem nikada nije bilo manje kvalitetnih trenera i nikada manje bavijača koji zaista razumeju fudbal.
Nekada se na mojoj Marakani nisu mogli provući Sale janković i Grof kao treneri, ili Slavoljub Đorđević i Anđelković kao kapiteni. Bili bi izviždani i ćao. Zato smo i bili najveći.

Mlan

pre 5 godina

Pa nije leku pre 5 godina igrao kao sad, ovo je prva sezona da je odigrao vrhunski. Srecno i njemu i Grofu!!! A tati naravno da smeta kada je o njegovom detetu rec, mora biti i nezadovoljnih roditelja. Ne mogu svi u prvih 11, i cim neko nije odmah se roditelji ljute. U ozbiljnim klubovima roditelji nemaju pristup cak i nekim utakmicama...a o treninzima i ostalom da ne pricam.

Matija

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.

bata djosa

pre 5 godina

e neka mu je rekao.
bravo za Milana!
Dosta je bre bilo sa cutanjem prastanjem zaboravljanjem okretanjem drugog obraza.
Za ovakve stvari i ovakve ljude mora da se zna!

slaviša šmigič

pre 5 godina

realno bozovic je nikaklav trener zvezda je imala dobru ekipu kad je otiso grof i zvezda se probudila u samoj igri.to se desava u srbiji kad ljudi koji nemaju veze sa trenerskim poslom dodju do tih pozicija samo preko veze.ista stvar sa partizanom i reprezentacijom.

bata djosa

pre 5 godina

e neka mu je rekao.
bravo za Milana!
Dosta je bre bilo sa cutanjem prastanjem zaboravljanjem okretanjem drugog obraza.
Za ovakve stvari i ovakve ljude mora da se zna!

Kalčo 2000ih

pre 5 godina

Ovdašnji polusvet je tog nazovi trenera i posle izgubljene nameštene titule hvalio, "doveo nam je Kangu, Grof legenda". Čovek u kupu gubi od Borca 5:1 čim nije sređeno unapred da dobiju, u ligi isto protiv Voždovca jedini nenamešten meč puca, svaki derbi Zvezda ne može se sastavi, lupeta se o budžetu nekog azerbejdžanskog tima, puca se 4:2 na Marakani od Ludogoreca itd. a sa Milojem Zvezda pobedi Liverpul...

slaviša šmigič

pre 5 godina

realno bozovic je nikaklav trener zvezda je imala dobru ekipu kad je otiso grof i zvezda se probudila u samoj igri.to se desava u srbiji kad ljudi koji nemaju veze sa trenerskim poslom dodju do tih pozicija samo preko veze.ista stvar sa partizanom i reprezentacijom.

mrko

pre 5 godina

Otac je taj koji je najviše ulagao u svoje dete. Da bi Luka bio to što jeste njegovi roditelji su se mnogo toga odricali, mnogo vremena i para potrošili, mnogo živaca izgubili, mnogo streseva doživeli i mnogo g.... pojeli. I jedini su oni zaslužni za uspeh svog deteta. Treneri ko treneri, ucenjivali, tražili pare, gurali svoje bližnje, To kod nas tako ide. I ja sam otac jednog mališana i dobro vidim šta se radi.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Bespotrebno od oca, bespotrebno od B92 za ovakav clanak. Ovo je na nivou zute stampe, rialitija....
(Linvu Racq, 17. april 2019 21:53)

Ne. Baš bi trebalo da se zna za ovakve situacije kako bi sutra neko imao bar zadršku kad želi da upropasti karijeru mladom sportisti i to samo zato što nije došao iz Rusije, preko njegovih menadžera i on nema nikakvu korist od njegovog prosperiteta.

@

pre 5 godina

(Matija, 17. april 2019 21:55)

Ма ко си ти да кажеш било шта оцу који је уложио у своје дете, водио га на тренинге, патио заједно са њим сваки његов промашај, стрепео над сваком повредом...на својој кожи сам осетио иживљавање тренера.

веверица

pre 5 godina

стоји да је гроф примитивац и провинцијски тренер, али пре пар дана је сам лука рекао да док није дошао у немачку није имао добре радне навике и однос према фудбалу и да није крива бенфика за његово стагнирање, него он сам. пусти грофа,ко га шиша, уживајте у животу и лукиним играма...

DovlaBec

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Zar ja kao tesko grobar treba da kazem kako je bilo??? Kao prvo mali Luka je na debiu za Zvezdu dao gol kakav ne daju obicni ljudi,nego ogromni talenti, dalje sa 16 god ulazio je u sanse sa takvom lakocom i uvek bio na pravom mjestu, da promasio je dosta na derbiju ali hlanolrvnost se dobija rutinom i ponavljanjem i za tadašnje god nije bilo normalno da svaku gol sansu iskoristi, dalje Grofčuga mu je uskrati skroz minuta u u korist buduća dva špica Barce i Reala, Orlandinha i Sikiminha, svi mi imamo putera na glavi ali da pored obe dve lopate ovaj je skroz izbacio ovakav talenat za to bas treba da budes budala. Luka ima dosta mana, pre svega ponasa je, previse izlazi i divlja sa autom sam sam se uverio licno u to, Kovač ga je popravio i ovo su plodovi rada sa njim usadio mu je rad, i tako i treba da se nastavi. Velika glupost je tvoj komentar, opet ponavljam U Joveljicu vidim Luku 2, takva lakoca davanja golova ulazak u sanse i realizacija, ne treba da budes Ferguson da to primetiš.

Andrej

pre 5 godina

Kad bejah u Lisabonu pre dve godine, sve hostese noćnih klubova su ga znale, i pohvalno pričale o njemu....zaključite sami. Sad trenira ozbiljno i poštuje svoj potencijal! Bravo dečko, samo napred

stop neznalicama

pre 5 godina

Svi Zvezdaši koji prate fudbal znali su i pre da je Grof prevara. To što su mu neznalice pravile majicu Grof čuva Zvezdu je druga priča oko opšteg stanja u srpskomfudbalu u kojem nikada nije bilo manje kvalitetnih trenera i nikada manje bavijača koji zaista razumeju fudbal.
Nekada se na mojoj Marakani nisu mogli provući Sale janković i Grof kao treneri, ili Slavoljub Đorđević i Anđelković kao kapiteni. Bili bi izviždani i ćao. Zato smo i bili najveći.

Jeremija

pre 5 godina

Grof je veliki folirant i prodavac magle. Ali ni Luka sa 16 godina nije bio ni približno onome što je sad. Onda je ipak bio samo dete, a sad je već formiran igrač. Ne može klinac u tim godinama da bude nosilac u prvom timu. Trebalo ga je istrpeti i postepeno uvoditi bez velikog pritiska. Grof njegov talenat jednostavno nije prepoznao.

Чава

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd. 

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku. 
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

А који је твој највећи успех, нисам чуо за тебе. Да ли си икада чуо од својих родитеља, пријатеља, познаника да они раде да би обезбедили боље сутра својој деци? Овај човек је направио, финансирао, уложио много времена у свог сина и сад и он и син броје легално зарађене милионе и боли их уво и за твој, и за мој и за све остале коментаре овде.

nepismeni

pre 5 godina

Sada ima tri kila vise nego sto je imao sa 16 godina?!?!?!Bozivic je bio upravu,Jovic je igrac koji ni u Portugaliji nije igrao iz istoh razloga kao ni kod Bozovica,decko nekulturan,bez discipline,profesionalnosti,a pekar ga je zvao jer je jeo non stop u pekari sto je za ozbiljnog sportistu neprihvatljivo.Bozovic nikada nije rekao da Jovic nije talentovan,samo je rekao da je lenj,nedisciplinovan,neprofesionalan sto on jeste bio,i bio bi jos ko zna koliko da nije otisao u Nemacku i tamo su znali kako da ga natereaju i motivisu da pocne da trenira i da bude profesionalac.A o njegovom caletu dovoljno govori to da covek misli kako je ok jer sad ima "cak" tri kg vise nego kad je bio dete od 16 godina,i to ponosno kaze.Luka sada ima 76kg,dakle sa 16 godina imao 73kg?to je previse,s obzirom da on nije visok.

deki

pre 5 godina

Dajte ljudi molim vas, sa Grofom smo imali plus 32 u odnosu na grobare, on nije prevara od trenera, nije Ser Alex Ferguson ali nije prevara. Luka je sada iskocio u prvi plan, citao sam, posto zivim u Nemackoj da je izjavio da je tek u Nemackoj video sta znace pravi treninzi. Nije on u Zvezdi tada uopste iskakao ali je radio na sebi i tezultati se vide. Na kraju krajeva vidite danasnju Zvezdu, natrpali su ovoliko igraca bez potrebe ,gde su Ebisilio i Jirka ,mnogo rotira Milojevic a mi igramo jednu utakmicu nedeljno. Pitam se gde se igraci toliko trose da ih stalno menja

On je bezmudi

pre 5 godina

Grof je bio nesto najgrdje sto je zadesilo Zvezdu. Nivo drugoligasa, takvo i ponasanje.
(Ljubisa livac, 17. april 2019 21:48). Jedini na svetu koji je izgubio nameštenu titulu.

nnn

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio....
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol ...
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Razumljivo da otac brani svoje dete i govori u njegovo ime, mada po meni je suvišno osvrtati se na zlobnike i trenerske neznalice koji su pokušavali da ga sapletu u karijeri sad kad je Luka uspeo. Argument o najvećem uspehu u životu ti je besmislen.

Lalatović je ubacio Luku u vatru kad je ovaj imao samo 16 godina. Možda je to bilo prerano. Upoređivati dete od 16 godina sa mnogo starijim igračima je besmislica. I to dovoljno govori o vašoj zlobi ili o vašem neznanju.

bigserb

pre 5 godina

Ima li coveka koji misli da neko ko ima nadimak Grof moze biti normalan covek?
Pa zna se kome se daje takav nadimak, a nekome u Zvezdi je palo na pamet da takvog fudbalskog "genija" dovede u Zvezdu!
Nikada veci neznalica nije vodio Zvezdu, zahvaljujuci njemu Zvezdi ce trebati 20 godina da se oporavi!

Matija

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

JPR24

pre 5 godina

I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Luka u Barsi je u domenu mogućnosti. Grof u Barsi, to je ravno epskoj fantaziji, eventualno može da bude prodavač kikirikija po tribinama, ali i to nije sigurno...

Mlan

pre 5 godina

Pa nije leku pre 5 godina igrao kao sad, ovo je prva sezona da je odigrao vrhunski. Srecno i njemu i Grofu!!! A tati naravno da smeta kada je o njegovom detetu rec, mora biti i nezadovoljnih roditelja. Ne mogu svi u prvih 11, i cim neko nije odmah se roditelji ljute. U ozbiljnim klubovima roditelji nemaju pristup cak i nekim utakmicama...a o treninzima i ostalom da ne pricam.

takinardi83

pre 5 godina

Grof je bio vise strucnjak na stetu, a ne u korist Zvezde! Strucnjak koji je izgubio dobijenu titulu 2-3 kola pre kraja protiv Vozdovca, godinu pre toga je "jedva" sacuvao titulu iako je pre podele bodova imao razliku oko 20 bod. Protiv Ludogoreca povede 2:1 u Bug i ne sacuva prednost, onda puna Marakana, 1:0 zavuce ga Donald i on opet nista...

Creative mind

pre 5 godina

Grof je strucnjak koliko i Milojevic, nikakav!

Nego ovaj drugi ima alibi zbog evrope gde je ludom srecom usao u LE i LS pa ne moze da mu se prebaci da je dunster koliko i prvi!

To koliko je Milojevic imao srece u evropskim utakmicama ce se vratiti Zvezdi isto kao sto im se vratilo u vidu srece za Strazbur i Bordo!

oz

pre 5 godina

Citam sve vesti,pogotovo vezane za Zvezdu...nikada i nigde ovo nisam procitao,mislim da je ovo nekakav licni animozitet Jovica starijeg prena Grofu...

nebitan srbin

pre 5 godina

pa opet je ista situacija u zvezdi na relaciji pavkov-mioojevic. jest da pavkov nema 16 al da nije dao liverpulu dva gola ne bi danas imao ni minut.ni posle toga nisu mu dali da igra. protiv partizana je u stvari sam sebe pozvao za dres reprezentacije. pa svugde je to tako nije zvezda jedini klub koji gusi domace a uzima strance nesposobne domace igrace ne bi li ih bolje prodala.u partizanu su gurali scepakadabru i klub i selektor mihajlovic pa tele nije vise ni u drugoj ligi spanije koliko se secam.

анђео Земун

pre 5 godina

"Čoban"- ПРИЈАТЕЉУ ОВДЕ ПУСТАЈУ КОМЕНТАРЕ БОЖЕ МЕ САЧУВАЈ КОГА СВЕ, РЕЦИМО КАО ОД "ТАСТАТУРА НАВИЈАЧА" КОЈИ НИСУ СВОЈИ И ЈЕДНОСТАВНО НЕ РАЗУМЕЈУ ЗЕЗАНЦИЈУ, ЗАТО СИ И ДОБИО ВИШЕ МИНУСА НЕГО ПЛУСЕВА! ОБЈАШЊЕЊЕ ЗАТУЦАНИМА, НЕЋЕ ЛУКА У БАРСУ А ШАНСЕ ДА "ГРОФ" БОЖОВИЋ БУДЕ ТРЕНЕР БАРСЕ СУ МАЊЕ ОД АТОМА! "ГРОФ" ЈЕ У СВОМ МАНДАТУ ИМАО БРДО ДОБРИХ И ТАЛЕНТОВАНИХ ИГРАЧА, ВЕРОВАТНО БОЉИХ И ОД САДАШЊЕГ САСТАВА ФКЦЗ, АЛИ СВОЈОМ ГЛУПОШЋУ И СУЈЕТОМ ЈЕ ВЕЋИ БРОЈ ЊИХ НАЈУРИО ИЗ ЗВЕЗДЕ ДАЈУЋИ ИМ УЛОГЕ У ТИМУ КОЈЕ НИСУ ЊИХОВА ПРИРОДНА МЕСТА (Ристића је терао да игра бека а он класични везњак, тркач! Да, сваки играч мора да покрива место које му тренер одреди, али наведите ми бар 5 играча у свету који су универзалци и да могу да на било којој позицији квалитетно да обаве задатак?)! НЕ БРАНИМ ЛУКИНОГ ОЦА ЈЕР ЈЕ ОН ЛОГИЧНО СУБЈЕКТИВАН, АЛИ "ГРОФ", НЕЋУ РЕЋИ ПРЕВАРА ОД ТРЕНЕРА ЈЕР ТО НИЈЕ, АЛИ ДАЛЕКО ОД ВРХУНСКОГ ТРЕНЕРА! ДОДУШЕ И ЈА САМ НАЧУО ДА СЕ БАРСА РАСПИТУЈЕ ЗА ЊЕГОВ УГОВОР У РУСИЈИ И МОГУЋНОСТ ОТКУПА ИСТОГ??? ЈЕСИ МЕ НАСМЕЈАО ИАКО ТО НИЈЕ ЛАКО ИЗВОДЉИВО СА НЕЗАПОСЛЕНИМ РАТНИМ ВОЈНИМ ИНВАЛИДОМ! А ЗА ОНЕ ДРУГЕ ИДИТЕ НА НЕТ И ПОСЛУШАЈТЕ: MUSIC FOR CHANGE, SONG, DON'T WORY BE HAPPY, МОЖДА И ВАШ ЖИВОТ ДОБИЈЕ НЕКИ СМИСАО, АКО НИЈЕ ВЕЋ ПРЕКАСНО! ПОЗДРАВ, АЛИ БАШ СВИМА, ИЗ ЗЕМУНА!

Koja

pre 5 godina

Grog je doveden u Zvezdu jer je povezan sa menadzerskim lobijem iz Rusije a sve preko Crnogorske veze Terza-Radojica.Zvezda u tom trenutku duguje ogroman novac I Božović pomaže uz veliki interes u dovodjenju igrača iz Rusije.Uglavnom su to igrači bez ugovora. U isto vreme forsiraju par klinaca od kojih na kraju I profitiraju I dobijaju finansijsku injekciju. Jović,Grujić,Ristić...Božović koliko zna o trenerskom poslu se videlo u Euro kvalifikacijama.Lukin ćale sada likuje ,ali je sigurno da klinac nije bio radno disciplinovan.Takodje velika je misterija zašto nije putovao na sv.prvenstvo za mlade .Ćale je gurao neku drugu menadzersku priču, suprotnu od Terzićeve.

Александар

pre 5 godina

@ I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Eво ја као гробар да ти појасним. Лука Јовић онако како сада игра може да пређе и у Барсу и Реал и то је реална могућност у будућности, а Гроф може да узме паре у некој Русији, Кини, Емиратима док га не провале, а могао би само Барселону из Рожаја да преузме.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Pa Grof ništa pogrešio nije. Šta je trebao, da ovog oslovljava doktorskom titulom? Sa ovim ganama stalno neka drama i sprdnja.
(Vožd PFC, 17. april 2019 23:30)

Sprdamo se sa vama gde stignemo... Nema vas ni u jednom sportu.

tole spasilac zvezde a ne terza

pre 5 godina

Ujka Zitko
pa otici ce i ovaj i bicete iznenadjeni koliko ste duzni a pljuvali ste i pljujete toleta ali on nije ulazio u zvezdu i rusio je iznutra nego je tri puta slao u uefu falsifikovan izvestaj da biste vi igrali kakvu takvu evropu i nije vas opljackao partizan nego vase uprave od 1989 do dana danasnjeg a tole da je hteo a verovatno mu je sada zao mogao je ladno da vas otera u beton ligu ali nije i treba da mu budete zahvalni zbog toga

aleks

pre 5 godina

ruzno je da TATA prica o treneru i nije luka jovic prvi igrac gde trener moze da pogresi.... a grof bozovic je truba od trenera od prvog dana u zvezdi a truba je i u rusiji i tu mu je penzija

Walt

pre 5 godina

Luka Jović je dobar potencijal ali kao i većina naših igrača u glavi je promaja.Trenutno su ga Nemci pritegli ali ako bude došlo do većih para i većeg kluba pitanje kako će to izgledati,da li će biti novi Ronaldo ili Perica Ognjenović.Pouzdano se zna koliko mali voli noćne izlaske i žensko društvo a dok je bio u zvezdi i benfici bio je i fino podgojen i prespor za fudbal,trenutno se sredio i salo pretvorio u mišiće ali ako malo popusti nemačka diciplina ko zna kako će se završiti.A inače lako je likovati sa tim što se često loše završi po onog koji likuje,mogao je i grof da likuje dok je ovaj u Benfici grejao tribine pa nije.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

Sasa

pre 5 godina

Luka jeste debeo, spor. Dao je golove, ali je npr rebic daleko bolji igrac. Zapamtite, za 2-3 godine o luki nazalost niko vise nece pricati. Ako se ne promeni. Ponovicu, golovi varaju. Zvuci u ovom trenutku smesno, ali tako je

Matija

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.

oz

pre 5 godina

Citam sve vesti,pogotovo vezane za Zvezdu...nikada i nigde ovo nisam procitao,mislim da je ovo nekakav licni animozitet Jovica starijeg prena Grofu...

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

Mlan

pre 5 godina

Pa nije leku pre 5 godina igrao kao sad, ovo je prva sezona da je odigrao vrhunski. Srecno i njemu i Grofu!!! A tati naravno da smeta kada je o njegovom detetu rec, mora biti i nezadovoljnih roditelja. Ne mogu svi u prvih 11, i cim neko nije odmah se roditelji ljute. U ozbiljnim klubovima roditelji nemaju pristup cak i nekim utakmicama...a o treninzima i ostalom da ne pricam.

Creative mind

pre 5 godina

Grof je strucnjak koliko i Milojevic, nikakav!

Nego ovaj drugi ima alibi zbog evrope gde je ludom srecom usao u LE i LS pa ne moze da mu se prebaci da je dunster koliko i prvi!

To koliko je Milojevic imao srece u evropskim utakmicama ce se vratiti Zvezdi isto kao sto im se vratilo u vidu srece za Strazbur i Bordo!

nepismeni

pre 5 godina

Sada ima tri kila vise nego sto je imao sa 16 godina?!?!?!Bozivic je bio upravu,Jovic je igrac koji ni u Portugaliji nije igrao iz istoh razloga kao ni kod Bozovica,decko nekulturan,bez discipline,profesionalnosti,a pekar ga je zvao jer je jeo non stop u pekari sto je za ozbiljnog sportistu neprihvatljivo.Bozovic nikada nije rekao da Jovic nije talentovan,samo je rekao da je lenj,nedisciplinovan,neprofesionalan sto on jeste bio,i bio bi jos ko zna koliko da nije otisao u Nemacku i tamo su znali kako da ga natereaju i motivisu da pocne da trenira i da bude profesionalac.A o njegovom caletu dovoljno govori to da covek misli kako je ok jer sad ima "cak" tri kg vise nego kad je bio dete od 16 godina,i to ponosno kaze.Luka sada ima 76kg,dakle sa 16 godina imao 73kg?to je previse,s obzirom da on nije visok.

deki

pre 5 godina

Dajte ljudi molim vas, sa Grofom smo imali plus 32 u odnosu na grobare, on nije prevara od trenera, nije Ser Alex Ferguson ali nije prevara. Luka je sada iskocio u prvi plan, citao sam, posto zivim u Nemackoj da je izjavio da je tek u Nemackoj video sta znace pravi treninzi. Nije on u Zvezdi tada uopste iskakao ali je radio na sebi i tezultati se vide. Na kraju krajeva vidite danasnju Zvezdu, natrpali su ovoliko igraca bez potrebe ,gde su Ebisilio i Jirka ,mnogo rotira Milojevic a mi igramo jednu utakmicu nedeljno. Pitam se gde se igraci toliko trose da ih stalno menja

Kalčo 2000ih

pre 5 godina

Ovdašnji polusvet je tog nazovi trenera i posle izgubljene nameštene titule hvalio, "doveo nam je Kangu, Grof legenda". Čovek u kupu gubi od Borca 5:1 čim nije sređeno unapred da dobiju, u ligi isto protiv Voždovca jedini nenamešten meč puca, svaki derbi Zvezda ne može se sastavi, lupeta se o budžetu nekog azerbejdžanskog tima, puca se 4:2 na Marakani od Ludogoreca itd. a sa Milojem Zvezda pobedi Liverpul...

bigserb

pre 5 godina

Ima li coveka koji misli da neko ko ima nadimak Grof moze biti normalan covek?
Pa zna se kome se daje takav nadimak, a nekome u Zvezdi je palo na pamet da takvog fudbalskog "genija" dovede u Zvezdu!
Nikada veci neznalica nije vodio Zvezdu, zahvaljujuci njemu Zvezdi ce trebati 20 godina da se oporavi!

анђео Земун

pre 5 godina

"Čoban"- ПРИЈАТЕЉУ ОВДЕ ПУСТАЈУ КОМЕНТАРЕ БОЖЕ МЕ САЧУВАЈ КОГА СВЕ, РЕЦИМО КАО ОД "ТАСТАТУРА НАВИЈАЧА" КОЈИ НИСУ СВОЈИ И ЈЕДНОСТАВНО НЕ РАЗУМЕЈУ ЗЕЗАНЦИЈУ, ЗАТО СИ И ДОБИО ВИШЕ МИНУСА НЕГО ПЛУСЕВА! ОБЈАШЊЕЊЕ ЗАТУЦАНИМА, НЕЋЕ ЛУКА У БАРСУ А ШАНСЕ ДА "ГРОФ" БОЖОВИЋ БУДЕ ТРЕНЕР БАРСЕ СУ МАЊЕ ОД АТОМА! "ГРОФ" ЈЕ У СВОМ МАНДАТУ ИМАО БРДО ДОБРИХ И ТАЛЕНТОВАНИХ ИГРАЧА, ВЕРОВАТНО БОЉИХ И ОД САДАШЊЕГ САСТАВА ФКЦЗ, АЛИ СВОЈОМ ГЛУПОШЋУ И СУЈЕТОМ ЈЕ ВЕЋИ БРОЈ ЊИХ НАЈУРИО ИЗ ЗВЕЗДЕ ДАЈУЋИ ИМ УЛОГЕ У ТИМУ КОЈЕ НИСУ ЊИХОВА ПРИРОДНА МЕСТА (Ристића је терао да игра бека а он класични везњак, тркач! Да, сваки играч мора да покрива место које му тренер одреди, али наведите ми бар 5 играча у свету који су универзалци и да могу да на било којој позицији квалитетно да обаве задатак?)! НЕ БРАНИМ ЛУКИНОГ ОЦА ЈЕР ЈЕ ОН ЛОГИЧНО СУБЈЕКТИВАН, АЛИ "ГРОФ", НЕЋУ РЕЋИ ПРЕВАРА ОД ТРЕНЕРА ЈЕР ТО НИЈЕ, АЛИ ДАЛЕКО ОД ВРХУНСКОГ ТРЕНЕРА! ДОДУШЕ И ЈА САМ НАЧУО ДА СЕ БАРСА РАСПИТУЈЕ ЗА ЊЕГОВ УГОВОР У РУСИЈИ И МОГУЋНОСТ ОТКУПА ИСТОГ??? ЈЕСИ МЕ НАСМЕЈАО ИАКО ТО НИЈЕ ЛАКО ИЗВОДЉИВО СА НЕЗАПОСЛЕНИМ РАТНИМ ВОЈНИМ ИНВАЛИДОМ! А ЗА ОНЕ ДРУГЕ ИДИТЕ НА НЕТ И ПОСЛУШАЈТЕ: MUSIC FOR CHANGE, SONG, DON'T WORY BE HAPPY, МОЖДА И ВАШ ЖИВОТ ДОБИЈЕ НЕКИ СМИСАО, АКО НИЈЕ ВЕЋ ПРЕКАСНО! ПОЗДРАВ, АЛИ БАШ СВИМА, ИЗ ЗЕМУНА!

On je bezmudi

pre 5 godina

Grof je bio nesto najgrdje sto je zadesilo Zvezdu. Nivo drugoligasa, takvo i ponasanje.
(Ljubisa livac, 17. april 2019 21:48). Jedini na svetu koji je izgubio nameštenu titulu.

Andrej

pre 5 godina

Kad bejah u Lisabonu pre dve godine, sve hostese noćnih klubova su ga znale, i pohvalno pričale o njemu....zaključite sami. Sad trenira ozbiljno i poštuje svoj potencijal! Bravo dečko, samo napred

bata djosa

pre 5 godina

e neka mu je rekao.
bravo za Milana!
Dosta je bre bilo sa cutanjem prastanjem zaboravljanjem okretanjem drugog obraza.
Za ovakve stvari i ovakve ljude mora da se zna!

mrko

pre 5 godina

Otac je taj koji je najviše ulagao u svoje dete. Da bi Luka bio to što jeste njegovi roditelji su se mnogo toga odricali, mnogo vremena i para potrošili, mnogo živaca izgubili, mnogo streseva doživeli i mnogo g.... pojeli. I jedini su oni zaslužni za uspeh svog deteta. Treneri ko treneri, ucenjivali, tražili pare, gurali svoje bližnje, To kod nas tako ide. I ja sam otac jednog mališana i dobro vidim šta se radi.

slaviša šmigič

pre 5 godina

realno bozovic je nikaklav trener zvezda je imala dobru ekipu kad je otiso grof i zvezda se probudila u samoj igri.to se desava u srbiji kad ljudi koji nemaju veze sa trenerskim poslom dodju do tih pozicija samo preko veze.ista stvar sa partizanom i reprezentacijom.

Чава

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd. 

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku. 
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol pa je kasnije prevara Rajkovic primio gol 'kroz usi' u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

А који је твој највећи успех, нисам чуо за тебе. Да ли си икада чуо од својих родитеља, пријатеља, познаника да они раде да би обезбедили боље сутра својој деци? Овај човек је направио, финансирао, уложио много времена у свог сина и сад и он и син броје легално зарађене милионе и боли их уво и за твој, и за мој и за све остале коментаре овде.

aleks

pre 5 godina

ruzno je da TATA prica o treneru i nije luka jovic prvi igrac gde trener moze da pogresi.... a grof bozovic je truba od trenera od prvog dana u zvezdi a truba je i u rusiji i tu mu je penzija

takinardi83

pre 5 godina

Grof je bio vise strucnjak na stetu, a ne u korist Zvezde! Strucnjak koji je izgubio dobijenu titulu 2-3 kola pre kraja protiv Vozdovca, godinu pre toga je "jedva" sacuvao titulu iako je pre podele bodova imao razliku oko 20 bod. Protiv Ludogoreca povede 2:1 u Bug i ne sacuva prednost, onda puna Marakana, 1:0 zavuce ga Donald i on opet nista...

@

pre 5 godina

(Matija, 17. april 2019 21:55)

Ма ко си ти да кажеш било шта оцу који је уложио у своје дете, водио га на тренинге, патио заједно са њим сваки његов промашај, стрепео над сваком повредом...на својој кожи сам осетио иживљавање тренера.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Pa Grof ništa pogrešio nije. Šta je trebao, da ovog oslovljava doktorskom titulom? Sa ovim ganama stalno neka drama i sprdnja.
(Vožd PFC, 17. april 2019 23:30)

Sprdamo se sa vama gde stignemo... Nema vas ni u jednom sportu.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

stop neznalicama

pre 5 godina

Svi Zvezdaši koji prate fudbal znali su i pre da je Grof prevara. To što su mu neznalice pravile majicu Grof čuva Zvezdu je druga priča oko opšteg stanja u srpskomfudbalu u kojem nikada nije bilo manje kvalitetnih trenera i nikada manje bavijača koji zaista razumeju fudbal.
Nekada se na mojoj Marakani nisu mogli provući Sale janković i Grof kao treneri, ili Slavoljub Đorđević i Anđelković kao kapiteni. Bili bi izviždani i ćao. Zato smo i bili najveći.

веверица

pre 5 godina

стоји да је гроф примитивац и провинцијски тренер, али пре пар дана је сам лука рекао да док није дошао у немачку није имао добре радне навике и однос према фудбалу и да није крива бенфика за његово стагнирање, него он сам. пусти грофа,ко га шиша, уживајте у животу и лукиним играма...

Ujka Žitko

pre 5 godina

Bespotrebno od oca, bespotrebno od B92 za ovakav clanak. Ovo je na nivou zute stampe, rialitija....
(Linvu Racq, 17. april 2019 21:53)

Ne. Baš bi trebalo da se zna za ovakve situacije kako bi sutra neko imao bar zadršku kad želi da upropasti karijeru mladom sportisti i to samo zato što nije došao iz Rusije, preko njegovih menadžera i on nema nikakvu korist od njegovog prosperiteta.

Koja

pre 5 godina

Grog je doveden u Zvezdu jer je povezan sa menadzerskim lobijem iz Rusije a sve preko Crnogorske veze Terza-Radojica.Zvezda u tom trenutku duguje ogroman novac I Božović pomaže uz veliki interes u dovodjenju igrača iz Rusije.Uglavnom su to igrači bez ugovora. U isto vreme forsiraju par klinaca od kojih na kraju I profitiraju I dobijaju finansijsku injekciju. Jović,Grujić,Ristić...Božović koliko zna o trenerskom poslu se videlo u Euro kvalifikacijama.Lukin ćale sada likuje ,ali je sigurno da klinac nije bio radno disciplinovan.Takodje velika je misterija zašto nije putovao na sv.prvenstvo za mlade .Ćale je gurao neku drugu menadzersku priču, suprotnu od Terzićeve.

Jeremija

pre 5 godina

Grof je veliki folirant i prodavac magle. Ali ni Luka sa 16 godina nije bio ni približno onome što je sad. Onda je ipak bio samo dete, a sad je već formiran igrač. Ne može klinac u tim godinama da bude nosilac u prvom timu. Trebalo ga je istrpeti i postepeno uvoditi bez velikog pritiska. Grof njegov talenat jednostavno nije prepoznao.

JPR24

pre 5 godina

I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Luka u Barsi je u domenu mogućnosti. Grof u Barsi, to je ravno epskoj fantaziji, eventualno može da bude prodavač kikirikija po tribinama, ali i to nije sigurno...

DovlaBec

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio, kojinje imao +40, vratio titulu, koji je o svom trosku isao sam u Salcburg itd.

Kakva je nasa zemlja i kolko se sve zaboravlja, ovaj klovn ce dobiti podrsku.
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u sezoni Lalatovica i tako su ta dva mladica odneli titulu u Humsku.

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Zar ja kao tesko grobar treba da kazem kako je bilo??? Kao prvo mali Luka je na debiu za Zvezdu dao gol kakav ne daju obicni ljudi,nego ogromni talenti, dalje sa 16 god ulazio je u sanse sa takvom lakocom i uvek bio na pravom mjestu, da promasio je dosta na derbiju ali hlanolrvnost se dobija rutinom i ponavljanjem i za tadašnje god nije bilo normalno da svaku gol sansu iskoristi, dalje Grofčuga mu je uskrati skroz minuta u u korist buduća dva špica Barce i Reala, Orlandinha i Sikiminha, svi mi imamo putera na glavi ali da pored obe dve lopate ovaj je skroz izbacio ovakav talenat za to bas treba da budes budala. Luka ima dosta mana, pre svega ponasa je, previse izlazi i divlja sa autom sam sam se uverio licno u to, Kovač ga je popravio i ovo su plodovi rada sa njim usadio mu je rad, i tako i treba da se nastavi. Velika glupost je tvoj komentar, opet ponavljam U Joveljicu vidim Luku 2, takva lakoca davanja golova ulazak u sanse i realizacija, ne treba da budes Ferguson da to primetiš.

neko iz nase

pre 5 godina

Cuj ovog ratara, kao trebao je sa 16 godina da bude prvi centafor CZ.I jos se cudi da sada momak od 22 godine ima 3 kg vise nego dete sa 16.Ni u Portugalu nije vidjao terena.

Walt

pre 5 godina

Luka Jović je dobar potencijal ali kao i većina naših igrača u glavi je promaja.Trenutno su ga Nemci pritegli ali ako bude došlo do većih para i većeg kluba pitanje kako će to izgledati,da li će biti novi Ronaldo ili Perica Ognjenović.Pouzdano se zna koliko mali voli noćne izlaske i žensko društvo a dok je bio u zvezdi i benfici bio je i fino podgojen i prespor za fudbal,trenutno se sredio i salo pretvorio u mišiće ali ako malo popusti nemačka diciplina ko zna kako će se završiti.A inače lako je likovati sa tim što se često loše završi po onog koji likuje,mogao je i grof da likuje dok je ovaj u Benfici grejao tribine pa nije.

Sasa

pre 5 godina

Luka jeste debeo, spor. Dao je golove, ali je npr rebic daleko bolji igrac. Zapamtite, za 2-3 godine o luki nazalost niko vise nece pricati. Ako se ne promeni. Ponovicu, golovi varaju. Zvuci u ovom trenutku smesno, ali tako je

nebitan srbin

pre 5 godina

pa opet je ista situacija u zvezdi na relaciji pavkov-mioojevic. jest da pavkov nema 16 al da nije dao liverpulu dva gola ne bi danas imao ni minut.ni posle toga nisu mu dali da igra. protiv partizana je u stvari sam sebe pozvao za dres reprezentacije. pa svugde je to tako nije zvezda jedini klub koji gusi domace a uzima strance nesposobne domace igrace ne bi li ih bolje prodala.u partizanu su gurali scepakadabru i klub i selektor mihajlovic pa tele nije vise ni u drugoj ligi spanije koliko se secam.

Александар

pre 5 godina

@ I sta sad ako Luka predje u Barsu a i grof preuzme Barsu,kako ce to funkcionisati?
(Čoban, 17. april 2019 21:43)

Eво ја као гробар да ти појасним. Лука Јовић онако како сада игра може да пређе и у Барсу и Реал и то је реална могућност у будућности, а Гроф може да узме паре у некој Русији, Кини, Емиратима док га не провале, а могао би само Барселону из Рожаја да преузме.

nnn

pre 5 godina

Kaze lik kome je najveci uspeh u zivotu da je otac fudbalera, niko ne zna ko je, da proziva trenera sa uspesima gde god je radio....
Luka Jovic kriminalno los u Zvezdi, sam kriv sto je u derbiju promasio prazan gol ...
(Matija, 17. april 2019 21:55)

Razumljivo da otac brani svoje dete i govori u njegovo ime, mada po meni je suvišno osvrtati se na zlobnike i trenerske neznalice koji su pokušavali da ga sapletu u karijeri sad kad je Luka uspeo. Argument o najvećem uspehu u životu ti je besmislen.

Lalatović je ubacio Luku u vatru kad je ovaj imao samo 16 godina. Možda je to bilo prerano. Upoređivati dete od 16 godina sa mnogo starijim igračima je besmislica. I to dovoljno govori o vašoj zlobi ili o vašem neznanju.

tole spasilac zvezde a ne terza

pre 5 godina

Ujka Zitko
pa otici ce i ovaj i bicete iznenadjeni koliko ste duzni a pljuvali ste i pljujete toleta ali on nije ulazio u zvezdu i rusio je iznutra nego je tri puta slao u uefu falsifikovan izvestaj da biste vi igrali kakvu takvu evropu i nije vas opljackao partizan nego vase uprave od 1989 do dana danasnjeg a tole da je hteo a verovatno mu je sada zao mogao je ladno da vas otera u beton ligu ali nije i treba da mu budete zahvalni zbog toga