Ponedeljak, 16.07.2018.

19:58

Ronaldo: Fudbaleri u mojim godinama idu u Katar i Kinu

Fudbaler Juventusa Kristijano Ronaldo rekao je da većina igrača u njegovim godinama više ne igra "lige petice" i namerava da pokaže da su godine nebitne.

Izvor: B92

Ronaldo: Fudbaleri u mojim godinama idu u Katar i Kinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Nemojte da vas lazu...primera nije isto sto i CL...1 CL vredi 15 primera...kad osvojis uzastopno 3 CL to je 60 primera...kad u 5 godina osvojid 4 CL to je 70 primera...porediti Ronalda i Mesija to je kao da poredite Rols Rojs sa moskvicem,jasno!

MilanVG

pre 5 godina

Od kada je došao u La ligu CR VS Messi:
najbolji strelac 3:4 (cr 2011/2014/2015)(messi 2010/2012/2013/2017)
la liga 2:5
liga šampiona 4:3

Najviše golova u prevnstvu u sezoni
cr 48 (2014/15) messi 50 (2011/12)
la liga apps/goals/% cr 292/311/0.94 messi 329/309/0.94
u svim apps/goals/% cr 450/438/1.03 messi 472/476/0.99

po 4 zlatne kopte oba

Znači egal su u svemu.

"Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi"

Realan

pre 5 godina

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput.
(nista o nicemu, 17. jul 2018 08:13)


Istina. Fudbal se igra zbog trofeja, a Mesi ih je "osvojio" vise nego Ronaldo narocito u ligi... Inace, trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Doduse, u Realovom slucaju tu su i sudije... Vi klinci ne razumete da je vezni red najbitniji deo tima, a to se vidi upravo na Realu i Barsi. Kada je Barsa imala Cavija i Iniestu osvajali su LŠ, a sada kada Real ima Modrica, Krosa, Iska sada Real osvaja... Mesi da je igrao zadnjih godina u Realu osvojio bi sve isto sto i Ronaldo (ako ne i vise)

hmm

pre 5 godina

Pa istina je da je Ronaldo igrao u eri Mesija... Ronaldo ga jeste dostigao u LŠ ali u Primeri...

La liga award best player:

2008/09 - Mesi
2009/10 - Mesi
2010/11 - Mesi
2011/12 - Mesi
2012/13 - Mesi
2013/14 - Ronaldo
2014/15 - Mesi
2015/16 - Griezman
2016/17 - Mesi
2017/18 - Mesi (verovatno)

Mladen

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.
(maxy, 16. jul 2018 22:45)

Moze jedino neko drugi da mu je osvoji. U LS, svako finale se ne vidi, vec drugi resavaju umesto njega, dok njemu idu pohvale. Evo ove sezone, zadnja 4 meca u LS, ma bukvalno ga nema na terenu, osvojio je zahvaljujuci saigracima.

Rade

pre 5 godina

Za ove što pišu da je Mesi dao 22 gola više u istom periodu...treba reći i da je Mesi odigrao 36 mečeva više u tom periodu, čisto radi objektivnosti. ;-)

Neko

pre 5 godina

Pa Messi je veci narcis od Ronalda sto puta ej covek koji sa Argentinom ne bi osvojio 3. Srpsku ligu jer mora po njegovom . Koliko se secam Portugal je bio prvak Evrope sa manje vise skromn sastavom u odnosu kakav Arg ima . Tako da ..

Gorki

pre 5 godina

Decko je mashina, sirova snaga. Nego ne znam cemu toliko velicanje Mesija. Da bi bio vecan mora da uradis nesto na svetslom prvenstvu. Sta je Mesi uradio ma tom planu. 4 puta igrao, 4 puta nista.

love

pre 5 godina

Šta drugo reći osim svaka čast majstore. Po fizičkoj spremi on je Đoković u fudbalu. Presrećan sam što je takav igrač došao u najromantičniju ligu na svetu, Seriu A.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.
(Realan, 16. jul 2018 23:14)

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput. Uostalom Mesi mora prvo da bude najbolji u Argentini, pa tek onda na svetu.

Neko iz mase....

pre 5 godina

Kad vas vidim kako pisete o asistencijama, setim se nasih orlova pred golom ne znaju gde da sutnu loptu. Asisrencija koliko oces ali fali nam jedan kao Ronaldo da je plasira u gol...... Mozda neko mislu da je lako dati gol ali to je teze nego sto mislite....

Maki

pre 5 godina

Mozete da pricate sta hocete..covek moze da uopste ne igra realno..ali se nece da se sramoti i hoce da se bori sa najboljima..respekt!

realan?

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.(maxy, 16. jul 2018 20:13)Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini? To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.
(Johnny, 16. jul 2018 21:52) brate moj, Cavi i Inijesta uzeli SP i 2 EP bez Mesija... ipak su se probali bez njega.

Liverpool FC

pre 5 godina

Nisu u Juventusu ludi,odlicno znaju sta rade.Dati 120 milona za igraca od 33 godine,pa makar se on zvao i bio Ronaldo?Za dve godine Ronaldo ce imati 35 (a to su vec godine kada se ide u Katar i za Kinu),a onda ce da se isprsi neki arapski seik za mnogo vece pare i Juventus na dobitku...a i Ronaldo u Kataru za jos vece pare.Sto se kaze "zivi bili,pa videli".

Александар

pre 5 godina

Може он овако још 10 година да игра кад стоји у петерцу и претрчи једно 3,4 км. Ово је доказ колико је Роналдов его огроман покушавајући да докаже да у било којој земљи може да буде најбољи. Искрено мислим да се мало прекалкулисао. Калчо је увек био тежак за голгетере а Јуве ноторно познат ако не по дефанзивној игри, онда сигурно веома опрезној, са мало голова и лепршаве игре. А заборавља још и то да полако губи битку са једним противником кога никад неће победити-године.

C i n i k

pre 5 godina

Juve se zezno,ispastace mucenici radnici Fiat-a jer je ovo potpuno suluda kupovina. On jeste jos uvek dobar igrac ali ne vredi vise tih para u ovim godinama, 33 za fudbalera nije uopste malo..a sem toga, sad nemaju budzet za SMS...

Realan

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.

Tigar

pre 5 godina

znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...
(Inspektor Kluzo, 16. jul 2018 21:43)


Hajmo pogledati individualni uspeh Mesija na SP 2014:
- gol za pobedu protiv Bosne (2-1)
- gol za pobedu protiv Irana u 90. minuti (1-0)
- 2 gola u pobedi protiv Nigerije (3-2)
- asistencija u 118 minuti za Di Mariju u osminifinala


Hajmo pogledati individualni uspeh Ronalda na EURU 2016:
- 2 gola protiv Mađarske
- 1 gol i asistencija za pobedu protiv Velsa


Iz ovog se vrlo lako moze zakljuciti da je razliku izmedju Mesija i Ronalda u reprezentaciji napravio Eder svojim golom i Iguain sa svojim promasajima u finalima.

Tigar

pre 5 godina

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?
(stevan, 16. jul 2018 22:01)


Pa verovatno... Ako je Ronaldo mogao pokupiti sve zasluge zbog osvojenog EURA zbog 2 dobro odigrane utakmice, verovatno bi se ista stvar desila i sa Mesijem koji je pokazao vise na tom SPu nego Ronaldo na EURU 2016. A Mesi je bio slab na ovom SP ali i takav je protiv Francuske ucestovao kod 2 gola, Argentina je dala 3 ali su primili 4. Znaci ispali su zbog slabe odbrane. Ko je zadnji puta dao Francuskoj 3 gola? I sta je Ronaldo osvojio sa Iguainom dok je igrao u Realu? I sta je Ronaldo napravio na ovom SP? Sto ih sada nije odveo do titule? Jer nije bilo golova Kvarezme, Edera, Renata Sanceza da izvuku Portugal kao na EURU 2016 zar ne?

pedja 71

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)

Veze nemas.
Covek je profesionalac, zivi svoj posao, maksimalno je posvecen fudbalu.
Najduze trenira, vodi racuna o svom telu, grize na utakmicama.
Ocekivano je da komentar kao tvoj ostave neobjektivni likovi, koji ga mrze.
Meni je zao sto je otisao u Juve, jer ne podnosim crno-bele dresove, ali, realno, sjajan izbor.

maxy

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.

stevan

pre 5 godina

A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.
(Tigar, 16. jul 2018 21:11)

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?

room 1408

pre 5 godina

Ne razumem ovo decije prepucavanje ko je bolji,da li on ili Mesi?Ja npr.posto nisu Srbi navijam za kvalitet koji kada gledam donosi jedan Ronaldo,Mesi,Azar.Svelo je se sve na jedno 5 igrača koji prave očiglednu razliku u kvalitetu na terenu.Molio bi svu tu decu da vise uživaju u tim majstorima,a posto nisu Srbi(Zvezda-Partizan),neka “batale”ko je bolji.Ja sam npr.bio na severnoj tribini utakmice Partizan-Lacio ‘98 i iako sam svim srcem navijao za moj klub uživao sam gledajući majstorije igrača kao sto su bili Almeida,Pavel Nedved,Marselo Salas,Roberto Mancini,..Ljudi su plesali po terenu,a svim srcem sam navijao za Partizan.Deco uživajte u majstorima a manje prepucavanja.Sve je manje majstora u svetu sto se tiče ove igre,bez obzira na nenormalan novac koji se ulaze u ovaj sport.Ronaldo je igracina kao i Mesi kao i Azar!!!

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :) 
(Alen, 16. jul 2018 20:25) 

Nece navijati samo za Juventus, vec i za Barsine protivnike, kompleksi su cudo.

asdfghj

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maxy, 16. jul 2018 20:13)

Pa eto upravo si dao razlog zasto se barem mi stariji prepiremo sa decom. Ko normalan moze da izjavi da je Ronaldo bolji od Mesija, stvarno treba da si apsolutni fudbalski laik da bi to mogao da mislis. Inace da se razumemo pravi Ronaldo je otac ove igre za mene licno, ali blize je moje fudbalsko umece Kristijanu nego njegovo Mesiju.

Tigar

pre 5 godina

Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica.
(maxy, 16. jul 2018 20:38)


To nije cinjenica nego tvoje misljenje. Ti treba prvo da naucis sta znaci rec - cinjenica. Cinjenica je da je Mesi sa Barsom osvojio 4 LŠ isto kao i Ronaldo sa Realom. Samo sto je Mesi osvojio i 5-6 titula Primera, a Ronaldo 2. Kako je onda Ronaldo uspesniji? A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.

Zozo

pre 5 godina

"Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)"


Zna se ko kosi a ko vodu nosi!

Johnny

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.

Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini?
To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.

Radovan

pre 5 godina

Alal vera njemu.Svi pricaju ovo ono a on je covek koji je pokazao koliko daleko se moze stici mukotrpnim radom!Mesi jeste to sto jeste i lepota ga je gledati ali CR je njemu uz rame!

Inspektor Kluzo

pre 5 godina

Tigar
vidi se da ne pratis fudbal i da nemas pojma. Prvo zaboravio si njegove titule u premijer ligi,drugo najbolji strelac Portugala uz Kvarezmu na tom prvenstvu i trece, znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...

Sandzak

pre 5 godina

Messi je osvojio OS u Pekingu
Messi bio finalist SP 2014 i dobio zlatnu loptu za najboljeg igraca prvenstva..
Ronaldo jeli ikada prosao osminu finala?
Messi takodje bio svjetski prvak sa Argentinom do 20 godina!!

msm

pre 5 godina

Do svjetskog nisam gotivio ovog igraca, naprotiv... Sva tebi cast faco, koliko god bio arogantan mora se priznati da si. masina i po i sigurno da jeJuventus i te kako profitirao sa tobom! Srecno!

Eli

pre 5 godina

Ladno izjavio da nije tuzan sto ide iz Reala, pa sto bi bio, Juventus mu daje duplo veci novac i otisao je u klub koji je razmontirao Real i to na njihovom stadionu kad se desila najveca kradja u istoriji fudbala i onaj sramotni penal u zadnjem minutu.

room 1408

pre 5 godina

Vrhunski igrač.Mislim da je malo fudbalera u istoriji ove igre koji su bili ovako fanatično i profesionalno odgovorni?Mozda par Nemaca.Negde sam čitao da je provodio satima u teretani.Da je fanatik i da mu ništa nije teško.Mene je licno odusevio sto je došao u Juve.Juve će napokon posle ‘98 i napada Inzagi-Zidan-Del Pjero ima napad dostojan tom Daglas Kosta-Ronaldo-Dibala.Jos kad se doda da će možda Mandžukić igrati odmah iza njih,to sve izgleda fenomenalno.Ocekujem ove sezone “atomski” Juventus.Mozda gresim ali po imenima imaju jedan od jačih napada u Evropi,..

hidra

pre 5 godina

Dao 450 golova za 9 godina
Za isti period je Messi dao 472 gola
(Mejda, 16. jul 2018 20:17)

A treba uzeti u obzir da Mesi od odlaska Cavija igra pleja, dok Ronaldo od dolaksa u Real igra napadaca, ne smem ni da zamislim koliko golava bi Mesi imao da igra u Realu da mu Kros Marselo i Modric namestaju golove kao Ronaldu, da ne mora da se vraca po loptu do centra kao u Barseloni.

Tigar

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)


Tako se onda moze reci i da je Ronaldo dominirao jedino u najjacim klubovima na svetu. Ako cemo tako gledati onda je Ibrahimovic bolji od obojice. Ibra gde god je igrao dominirao je, a kada ce Ronaldo otici u neki slabiji tim npr. Milan kao Ibra? A taj Mesi mu je uzimao titule sa slabijim timom zadnjih godina. Jel Alba bolji od Marsela? Pike bolji od Ramosa? Roberto bolji od Karvahala? Rakiticc, Gomes, Paulinjo su bolji od Iska, Krosa, Modrica? Dembele bolji od Bejla? Ne, nisu. Da je kojim slucajem Mesi igrac Reala, Real bi zadnjih godina osvajao sve, a sa Ronaldom to nisu mogli.

maxy

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.

Jun

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:38)

Klinac, bitna je liga sampiona ali osvojena na posten nacin a ne da ti sudija dosudi penal u zadnjoj sekundi u jednom finalu, ne sudi ofsajd Ramosa u drugom finalu, u trecem pred eliminacijom neki Cakir iskljuci Nanija zbog smesnog starta Arbeloe, prava snaga Reala je u spaniji gde ih Barselona maltretira deceniju unazad, Real nijednu od ovih 4 liga sampiona nije izbacio Barselonu do titule a Barselona je 2011. izbacila Real u pilufinalu.

Rusofil

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)
(Alen, 16. jul 2018 20:25)

Hahajahahahahahah

sef strucnog staba

pre 5 godina

Zbog ovoga je najbolji igrac planete, covek osvajao sve redom u Realu i ajmo dalje...A ovi sto pisu da je trebalo da ode u slabiji klub i da ovako nisko pada, mogu samo da vam porucim da ovakva velicina uz sebe zasluzuje majstore kao sto su Dibala i Daglas Kosta, igrace kao Kjelini i Pjanic, dok nikako ne zasluzuje ikardija, perisica i vesina...

Velicanstveni

pre 5 godina

Sa igrom koju si prikazivao u Realu tj koliko malo si trcao i osim golova nista nisi radio zarad ekipe, na taj nacin bi mogao da igras do 50godina

zeko

pre 5 godina

Messi 2014

4 Goals
1 Assist
5 Motm
Rating 8,52
( no 1 rates player in wc 2014)

Madridistas be like ” undeserved, blatter gave him that! Buuhuuu buhuuu.


Modric
2 goals
1 assist
3 motm
Rating 7,50
( 30th most rated player in wc 2018.

Filip

pre 5 godina

33 godine mu, a juve platio oko 100 miliona da ga dovede... to nema nigde! To danas moze samo njemu i mesiju da se desi u tim godinama... Respect.

Sandzak

pre 5 godina

Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi

maxy

pre 5 godina

Dobro bre klinci, da li ste normalni? Pa jel bitnija spanska liga ili liga sampiona? Neko se nalupetao i rekao da ce ostati zapamcen po tome sto je igrao u eri Mesija?! Kako sam vas lako procenio i skontao ko su oni koji pljuju Ronalda. Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica. Ja sam recimo zaljubljenik u Brazilca Ronalda i za mene se veci nikad nece roditi, ali istini treba pogledati u oci.

Dzigi

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.

Kosta

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Ako cemo iskreno i realno pricati, nije se Ronaldo naigrao fudbala u spanskom prvenstvu, Mesi je osvojio 3 puta vise la ligu od Ronalda za kog kazes da je dominirao.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima
(Nikolla, 16. jul 2018 20:07)

Ovaj komentar je kao kada bi nekome ko radi u jakoj firmi na odgovornoj poziciji i plaćen je odlično, rekli ajde idi u trafiku da radiš za 20.000 da se dokažeš. Verujem da bi ti prvi to uradio zar ne?

Nikolla

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima

Alen

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)

Milos

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Od dolaska Ronalda u Real, Real je osvojio dve lige a Barselona s Mesijem 5, bas je Ronaldo dominirao haha, dominirao je u ligi sampiona koje je Real osvojao uz pomoc sudija.

007

pre 5 godina

Ako moze LeBron moze i CR7.
(Ivica Toronto ex Vozdovac, 16. jul 2018 20:09)

Ronaldo kad bi kao Lebron prelazio kilometre na terenu i vukao sam svoju ekipu,raspao bi se jos pre 3 godine,lako je njemu kada ceo tim godinama unazad igra za njega

Tazo

pre 5 godina

Juventus je i prosle godine imao jaci tim od Reala, tako da ne mislim da ce mu biti tesko da se "istakne". Mislim da je prelazak u Juve pametan potez, jer su oni vec bili blizu osvajanja lige sampiona, a ove godine sa njim i Marcelom (ako prodje transfer) bice glavni favoriti.

MarkoBg

pre 5 godina

pa naravno, mada nekako patetično priča..., svet je još davno video da godine nisu prepreka za vrhunske rezultate.., pa i svet vidi šta Federer sa svojih 37 radi..tako da - samo napred, sve je u radu i determinisanosti i volji.

Filip

pre 5 godina

33 godine mu, a juve platio oko 100 miliona da ga dovede... to nema nigde! To danas moze samo njemu i mesiju da se desi u tim godinama... Respect.

maxy

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima
(Nikolla, 16. jul 2018 20:07)

Ovaj komentar je kao kada bi nekome ko radi u jakoj firmi na odgovornoj poziciji i plaćen je odlično, rekli ajde idi u trafiku da radiš za 20.000 da se dokažeš. Verujem da bi ti prvi to uradio zar ne?

room 1408

pre 5 godina

Vrhunski igrač.Mislim da je malo fudbalera u istoriji ove igre koji su bili ovako fanatično i profesionalno odgovorni?Mozda par Nemaca.Negde sam čitao da je provodio satima u teretani.Da je fanatik i da mu ništa nije teško.Mene je licno odusevio sto je došao u Juve.Juve će napokon posle ‘98 i napada Inzagi-Zidan-Del Pjero ima napad dostojan tom Daglas Kosta-Ronaldo-Dibala.Jos kad se doda da će možda Mandžukić igrati odmah iza njih,to sve izgleda fenomenalno.Ocekujem ove sezone “atomski” Juventus.Mozda gresim ali po imenima imaju jedan od jačih napada u Evropi,..

sef strucnog staba

pre 5 godina

Zbog ovoga je najbolji igrac planete, covek osvajao sve redom u Realu i ajmo dalje...A ovi sto pisu da je trebalo da ode u slabiji klub i da ovako nisko pada, mogu samo da vam porucim da ovakva velicina uz sebe zasluzuje majstore kao sto su Dibala i Daglas Kosta, igrace kao Kjelini i Pjanic, dok nikako ne zasluzuje ikardija, perisica i vesina...

maxy

pre 5 godina

Dobro bre klinci, da li ste normalni? Pa jel bitnija spanska liga ili liga sampiona? Neko se nalupetao i rekao da ce ostati zapamcen po tome sto je igrao u eri Mesija?! Kako sam vas lako procenio i skontao ko su oni koji pljuju Ronalda. Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica. Ja sam recimo zaljubljenik u Brazilca Ronalda i za mene se veci nikad nece roditi, ali istini treba pogledati u oci.

msm

pre 5 godina

Do svjetskog nisam gotivio ovog igraca, naprotiv... Sva tebi cast faco, koliko god bio arogantan mora se priznati da si. masina i po i sigurno da jeJuventus i te kako profitirao sa tobom! Srecno!

pedja 71

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)

Veze nemas.
Covek je profesionalac, zivi svoj posao, maksimalno je posvecen fudbalu.
Najduze trenira, vodi racuna o svom telu, grize na utakmicama.
Ocekivano je da komentar kao tvoj ostave neobjektivni likovi, koji ga mrze.
Meni je zao sto je otisao u Juve, jer ne podnosim crno-bele dresove, ali, realno, sjajan izbor.

maxy

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.

Tazo

pre 5 godina

Juventus je i prosle godine imao jaci tim od Reala, tako da ne mislim da ce mu biti tesko da se "istakne". Mislim da je prelazak u Juve pametan potez, jer su oni vec bili blizu osvajanja lige sampiona, a ove godine sa njim i Marcelom (ako prodje transfer) bice glavni favoriti.

MarkoBg

pre 5 godina

pa naravno, mada nekako patetično priča..., svet je još davno video da godine nisu prepreka za vrhunske rezultate.., pa i svet vidi šta Federer sa svojih 37 radi..tako da - samo napred, sve je u radu i determinisanosti i volji.

stevan

pre 5 godina

A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.
(Tigar, 16. jul 2018 21:11)

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?

Eli

pre 5 godina

Ladno izjavio da nije tuzan sto ide iz Reala, pa sto bi bio, Juventus mu daje duplo veci novac i otisao je u klub koji je razmontirao Real i to na njihovom stadionu kad se desila najveca kradja u istoriji fudbala i onaj sramotni penal u zadnjem minutu.

Inspektor Kluzo

pre 5 godina

Tigar
vidi se da ne pratis fudbal i da nemas pojma. Prvo zaboravio si njegove titule u premijer ligi,drugo najbolji strelac Portugala uz Kvarezmu na tom prvenstvu i trece, znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...

room 1408

pre 5 godina

Ne razumem ovo decije prepucavanje ko je bolji,da li on ili Mesi?Ja npr.posto nisu Srbi navijam za kvalitet koji kada gledam donosi jedan Ronaldo,Mesi,Azar.Svelo je se sve na jedno 5 igrača koji prave očiglednu razliku u kvalitetu na terenu.Molio bi svu tu decu da vise uživaju u tim majstorima,a posto nisu Srbi(Zvezda-Partizan),neka “batale”ko je bolji.Ja sam npr.bio na severnoj tribini utakmice Partizan-Lacio ‘98 i iako sam svim srcem navijao za moj klub uživao sam gledajući majstorije igrača kao sto su bili Almeida,Pavel Nedved,Marselo Salas,Roberto Mancini,..Ljudi su plesali po terenu,a svim srcem sam navijao za Partizan.Deco uživajte u majstorima a manje prepucavanja.Sve je manje majstora u svetu sto se tiče ove igre,bez obzira na nenormalan novac koji se ulaze u ovaj sport.Ronaldo je igracina kao i Mesi kao i Azar!!!

Zozo

pre 5 godina

"Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)"


Zna se ko kosi a ko vodu nosi!

Realan

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.

Rusofil

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)
(Alen, 16. jul 2018 20:25)

Hahajahahahahahah

Radovan

pre 5 godina

Alal vera njemu.Svi pricaju ovo ono a on je covek koji je pokazao koliko daleko se moze stici mukotrpnim radom!Mesi jeste to sto jeste i lepota ga je gledati ali CR je njemu uz rame!

Johnny

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.

Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini?
To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.

Tigar

pre 5 godina

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?
(stevan, 16. jul 2018 22:01)


Pa verovatno... Ako je Ronaldo mogao pokupiti sve zasluge zbog osvojenog EURA zbog 2 dobro odigrane utakmice, verovatno bi se ista stvar desila i sa Mesijem koji je pokazao vise na tom SPu nego Ronaldo na EURU 2016. A Mesi je bio slab na ovom SP ali i takav je protiv Francuske ucestovao kod 2 gola, Argentina je dala 3 ali su primili 4. Znaci ispali su zbog slabe odbrane. Ko je zadnji puta dao Francuskoj 3 gola? I sta je Ronaldo osvojio sa Iguainom dok je igrao u Realu? I sta je Ronaldo napravio na ovom SP? Sto ih sada nije odveo do titule? Jer nije bilo golova Kvarezme, Edera, Renata Sanceza da izvuku Portugal kao na EURU 2016 zar ne?

Alen

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)

Dzigi

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.

hidra

pre 5 godina

Dao 450 golova za 9 godina
Za isti period je Messi dao 472 gola
(Mejda, 16. jul 2018 20:17)

A treba uzeti u obzir da Mesi od odlaska Cavija igra pleja, dok Ronaldo od dolaksa u Real igra napadaca, ne smem ni da zamislim koliko golava bi Mesi imao da igra u Realu da mu Kros Marselo i Modric namestaju golove kao Ronaldu, da ne mora da se vraca po loptu do centra kao u Barseloni.

Sandzak

pre 5 godina

Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi

Milos

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Od dolaska Ronalda u Real, Real je osvojio dve lige a Barselona s Mesijem 5, bas je Ronaldo dominirao haha, dominirao je u ligi sampiona koje je Real osvojao uz pomoc sudija.

Tigar

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)


Tako se onda moze reci i da je Ronaldo dominirao jedino u najjacim klubovima na svetu. Ako cemo tako gledati onda je Ibrahimovic bolji od obojice. Ibra gde god je igrao dominirao je, a kada ce Ronaldo otici u neki slabiji tim npr. Milan kao Ibra? A taj Mesi mu je uzimao titule sa slabijim timom zadnjih godina. Jel Alba bolji od Marsela? Pike bolji od Ramosa? Roberto bolji od Karvahala? Rakiticc, Gomes, Paulinjo su bolji od Iska, Krosa, Modrica? Dembele bolji od Bejla? Ne, nisu. Da je kojim slucajem Mesi igrac Reala, Real bi zadnjih godina osvajao sve, a sa Ronaldom to nisu mogli.

Sandzak

pre 5 godina

Messi je osvojio OS u Pekingu
Messi bio finalist SP 2014 i dobio zlatnu loptu za najboljeg igraca prvenstva..
Ronaldo jeli ikada prosao osminu finala?
Messi takodje bio svjetski prvak sa Argentinom do 20 godina!!

Tigar

pre 5 godina

znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...
(Inspektor Kluzo, 16. jul 2018 21:43)


Hajmo pogledati individualni uspeh Mesija na SP 2014:
- gol za pobedu protiv Bosne (2-1)
- gol za pobedu protiv Irana u 90. minuti (1-0)
- 2 gola u pobedi protiv Nigerije (3-2)
- asistencija u 118 minuti za Di Mariju u osminifinala


Hajmo pogledati individualni uspeh Ronalda na EURU 2016:
- 2 gola protiv Mađarske
- 1 gol i asistencija za pobedu protiv Velsa


Iz ovog se vrlo lako moze zakljuciti da je razliku izmedju Mesija i Ronalda u reprezentaciji napravio Eder svojim golom i Iguain sa svojim promasajima u finalima.

Nikolla

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima

Kosta

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Ako cemo iskreno i realno pricati, nije se Ronaldo naigrao fudbala u spanskom prvenstvu, Mesi je osvojio 3 puta vise la ligu od Ronalda za kog kazes da je dominirao.

Tigar

pre 5 godina

Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica.
(maxy, 16. jul 2018 20:38)


To nije cinjenica nego tvoje misljenje. Ti treba prvo da naucis sta znaci rec - cinjenica. Cinjenica je da je Mesi sa Barsom osvojio 4 LŠ isto kao i Ronaldo sa Realom. Samo sto je Mesi osvojio i 5-6 titula Primera, a Ronaldo 2. Kako je onda Ronaldo uspesniji? A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.

asdfghj

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maxy, 16. jul 2018 20:13)

Pa eto upravo si dao razlog zasto se barem mi stariji prepiremo sa decom. Ko normalan moze da izjavi da je Ronaldo bolji od Mesija, stvarno treba da si apsolutni fudbalski laik da bi to mogao da mislis. Inace da se razumemo pravi Ronaldo je otac ove igre za mene licno, ali blize je moje fudbalsko umece Kristijanu nego njegovo Mesiju.

007

pre 5 godina

Ako moze LeBron moze i CR7.
(Ivica Toronto ex Vozdovac, 16. jul 2018 20:09)

Ronaldo kad bi kao Lebron prelazio kilometre na terenu i vukao sam svoju ekipu,raspao bi se jos pre 3 godine,lako je njemu kada ceo tim godinama unazad igra za njega

zeko

pre 5 godina

Messi 2014

4 Goals
1 Assist
5 Motm
Rating 8,52
( no 1 rates player in wc 2014)

Madridistas be like ” undeserved, blatter gave him that! Buuhuuu buhuuu.


Modric
2 goals
1 assist
3 motm
Rating 7,50
( 30th most rated player in wc 2018.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :) 
(Alen, 16. jul 2018 20:25) 

Nece navijati samo za Juventus, vec i za Barsine protivnike, kompleksi su cudo.

Velicanstveni

pre 5 godina

Sa igrom koju si prikazivao u Realu tj koliko malo si trcao i osim golova nista nisi radio zarad ekipe, na taj nacin bi mogao da igras do 50godina

Jun

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:38)

Klinac, bitna je liga sampiona ali osvojena na posten nacin a ne da ti sudija dosudi penal u zadnjoj sekundi u jednom finalu, ne sudi ofsajd Ramosa u drugom finalu, u trecem pred eliminacijom neki Cakir iskljuci Nanija zbog smesnog starta Arbeloe, prava snaga Reala je u spaniji gde ih Barselona maltretira deceniju unazad, Real nijednu od ovih 4 liga sampiona nije izbacio Barselonu do titule a Barselona je 2011. izbacila Real u pilufinalu.

Neko

pre 5 godina

Pa Messi je veci narcis od Ronalda sto puta ej covek koji sa Argentinom ne bi osvojio 3. Srpsku ligu jer mora po njegovom . Koliko se secam Portugal je bio prvak Evrope sa manje vise skromn sastavom u odnosu kakav Arg ima . Tako da ..

Rade

pre 5 godina

Za ove što pišu da je Mesi dao 22 gola više u istom periodu...treba reći i da je Mesi odigrao 36 mečeva više u tom periodu, čisto radi objektivnosti. ;-)

love

pre 5 godina

Šta drugo reći osim svaka čast majstore. Po fizičkoj spremi on je Đoković u fudbalu. Presrećan sam što je takav igrač došao u najromantičniju ligu na svetu, Seriu A.

Gorki

pre 5 godina

Decko je mashina, sirova snaga. Nego ne znam cemu toliko velicanje Mesija. Da bi bio vecan mora da uradis nesto na svetslom prvenstvu. Sta je Mesi uradio ma tom planu. 4 puta igrao, 4 puta nista.

MilanVG

pre 5 godina

Od kada je došao u La ligu CR VS Messi:
najbolji strelac 3:4 (cr 2011/2014/2015)(messi 2010/2012/2013/2017)
la liga 2:5
liga šampiona 4:3

Najviše golova u prevnstvu u sezoni
cr 48 (2014/15) messi 50 (2011/12)
la liga apps/goals/% cr 292/311/0.94 messi 329/309/0.94
u svim apps/goals/% cr 450/438/1.03 messi 472/476/0.99

po 4 zlatne kopte oba

Znači egal su u svemu.

"Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi"

realan?

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.(maxy, 16. jul 2018 20:13)Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini? To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.
(Johnny, 16. jul 2018 21:52) brate moj, Cavi i Inijesta uzeli SP i 2 EP bez Mesija... ipak su se probali bez njega.

Liverpool FC

pre 5 godina

Nisu u Juventusu ludi,odlicno znaju sta rade.Dati 120 milona za igraca od 33 godine,pa makar se on zvao i bio Ronaldo?Za dve godine Ronaldo ce imati 35 (a to su vec godine kada se ide u Katar i za Kinu),a onda ce da se isprsi neki arapski seik za mnogo vece pare i Juventus na dobitku...a i Ronaldo u Kataru za jos vece pare.Sto se kaze "zivi bili,pa videli".

Mladen

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.
(maxy, 16. jul 2018 22:45)

Moze jedino neko drugi da mu je osvoji. U LS, svako finale se ne vidi, vec drugi resavaju umesto njega, dok njemu idu pohvale. Evo ove sezone, zadnja 4 meca u LS, ma bukvalno ga nema na terenu, osvojio je zahvaljujuci saigracima.

hmm

pre 5 godina

Pa istina je da je Ronaldo igrao u eri Mesija... Ronaldo ga jeste dostigao u LŠ ali u Primeri...

La liga award best player:

2008/09 - Mesi
2009/10 - Mesi
2010/11 - Mesi
2011/12 - Mesi
2012/13 - Mesi
2013/14 - Ronaldo
2014/15 - Mesi
2015/16 - Griezman
2016/17 - Mesi
2017/18 - Mesi (verovatno)

Maki

pre 5 godina

Mozete da pricate sta hocete..covek moze da uopste ne igra realno..ali se nece da se sramoti i hoce da se bori sa najboljima..respekt!

nista o nicemu

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.
(Realan, 16. jul 2018 23:14)

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput. Uostalom Mesi mora prvo da bude najbolji u Argentini, pa tek onda na svetu.

Neko iz mase....

pre 5 godina

Kad vas vidim kako pisete o asistencijama, setim se nasih orlova pred golom ne znaju gde da sutnu loptu. Asisrencija koliko oces ali fali nam jedan kao Ronaldo da je plasira u gol...... Mozda neko mislu da je lako dati gol ali to je teze nego sto mislite....

Realan

pre 5 godina

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput.
(nista o nicemu, 17. jul 2018 08:13)


Istina. Fudbal se igra zbog trofeja, a Mesi ih je "osvojio" vise nego Ronaldo narocito u ligi... Inace, trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Doduse, u Realovom slucaju tu su i sudije... Vi klinci ne razumete da je vezni red najbitniji deo tima, a to se vidi upravo na Realu i Barsi. Kada je Barsa imala Cavija i Iniestu osvajali su LŠ, a sada kada Real ima Modrica, Krosa, Iska sada Real osvaja... Mesi da je igrao zadnjih godina u Realu osvojio bi sve isto sto i Ronaldo (ako ne i vise)

Александар

pre 5 godina

Може он овако још 10 година да игра кад стоји у петерцу и претрчи једно 3,4 км. Ово је доказ колико је Роналдов его огроман покушавајући да докаже да у било којој земљи може да буде најбољи. Искрено мислим да се мало прекалкулисао. Калчо је увек био тежак за голгетере а Јуве ноторно познат ако не по дефанзивној игри, онда сигурно веома опрезној, са мало голова и лепршаве игре. А заборавља још и то да полако губи битку са једним противником кога никад неће победити-године.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Nemojte da vas lazu...primera nije isto sto i CL...1 CL vredi 15 primera...kad osvojis uzastopno 3 CL to je 60 primera...kad u 5 godina osvojid 4 CL to je 70 primera...porediti Ronalda i Mesija to je kao da poredite Rols Rojs sa moskvicem,jasno!

C i n i k

pre 5 godina

Juve se zezno,ispastace mucenici radnici Fiat-a jer je ovo potpuno suluda kupovina. On jeste jos uvek dobar igrac ali ne vredi vise tih para u ovim godinama, 33 za fudbalera nije uopste malo..a sem toga, sad nemaju budzet za SMS...

Nikolla

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima

Dzigi

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.

Realan

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.

Milos

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Od dolaska Ronalda u Real, Real je osvojio dve lige a Barselona s Mesijem 5, bas je Ronaldo dominirao haha, dominirao je u ligi sampiona koje je Real osvojao uz pomoc sudija.

Sandzak

pre 5 godina

Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi

Tigar

pre 5 godina

Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica.
(maxy, 16. jul 2018 20:38)


To nije cinjenica nego tvoje misljenje. Ti treba prvo da naucis sta znaci rec - cinjenica. Cinjenica je da je Mesi sa Barsom osvojio 4 LŠ isto kao i Ronaldo sa Realom. Samo sto je Mesi osvojio i 5-6 titula Primera, a Ronaldo 2. Kako je onda Ronaldo uspesniji? A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.

Alen

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)

hidra

pre 5 godina

Dao 450 golova za 9 godina
Za isti period je Messi dao 472 gola
(Mejda, 16. jul 2018 20:17)

A treba uzeti u obzir da Mesi od odlaska Cavija igra pleja, dok Ronaldo od dolaksa u Real igra napadaca, ne smem ni da zamislim koliko golava bi Mesi imao da igra u Realu da mu Kros Marselo i Modric namestaju golove kao Ronaldu, da ne mora da se vraca po loptu do centra kao u Barseloni.

Tigar

pre 5 godina

znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...
(Inspektor Kluzo, 16. jul 2018 21:43)


Hajmo pogledati individualni uspeh Mesija na SP 2014:
- gol za pobedu protiv Bosne (2-1)
- gol za pobedu protiv Irana u 90. minuti (1-0)
- 2 gola u pobedi protiv Nigerije (3-2)
- asistencija u 118 minuti za Di Mariju u osminifinala


Hajmo pogledati individualni uspeh Ronalda na EURU 2016:
- 2 gola protiv Mađarske
- 1 gol i asistencija za pobedu protiv Velsa


Iz ovog se vrlo lako moze zakljuciti da je razliku izmedju Mesija i Ronalda u reprezentaciji napravio Eder svojim golom i Iguain sa svojim promasajima u finalima.

Velicanstveni

pre 5 godina

Sa igrom koju si prikazivao u Realu tj koliko malo si trcao i osim golova nista nisi radio zarad ekipe, na taj nacin bi mogao da igras do 50godina

Sandzak

pre 5 godina

Messi je osvojio OS u Pekingu
Messi bio finalist SP 2014 i dobio zlatnu loptu za najboljeg igraca prvenstva..
Ronaldo jeli ikada prosao osminu finala?
Messi takodje bio svjetski prvak sa Argentinom do 20 godina!!

maxy

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.

Eli

pre 5 godina

Ladno izjavio da nije tuzan sto ide iz Reala, pa sto bi bio, Juventus mu daje duplo veci novac i otisao je u klub koji je razmontirao Real i to na njihovom stadionu kad se desila najveca kradja u istoriji fudbala i onaj sramotni penal u zadnjem minutu.

007

pre 5 godina

Ako moze LeBron moze i CR7.
(Ivica Toronto ex Vozdovac, 16. jul 2018 20:09)

Ronaldo kad bi kao Lebron prelazio kilometre na terenu i vukao sam svoju ekipu,raspao bi se jos pre 3 godine,lako je njemu kada ceo tim godinama unazad igra za njega

Kosta

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Ako cemo iskreno i realno pricati, nije se Ronaldo naigrao fudbala u spanskom prvenstvu, Mesi je osvojio 3 puta vise la ligu od Ronalda za kog kazes da je dominirao.

asdfghj

pre 5 godina

@nikola Verovatno si klinac. Dokle idu ta vasa klinacka prepucavanja, Ronaldo ili Mesi i tako do iznemoglosti. U nase vreme smo svi voleli Zidana, Ronalda, Ronaldinja, Del Pijera, nije bilo mrznje ni prema kome. Ukoliko bas hoces da poredimo, za mene je C. Ronaldo veci igrac, a znas zasto? Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maxy, 16. jul 2018 20:13)

Pa eto upravo si dao razlog zasto se barem mi stariji prepiremo sa decom. Ko normalan moze da izjavi da je Ronaldo bolji od Mesija, stvarno treba da si apsolutni fudbalski laik da bi to mogao da mislis. Inace da se razumemo pravi Ronaldo je otac ove igre za mene licno, ali blize je moje fudbalsko umece Kristijanu nego njegovo Mesiju.

Jun

pre 5 godina

(maxy, 16. jul 2018 20:38)

Klinac, bitna je liga sampiona ali osvojena na posten nacin a ne da ti sudija dosudi penal u zadnjoj sekundi u jednom finalu, ne sudi ofsajd Ramosa u drugom finalu, u trecem pred eliminacijom neki Cakir iskljuci Nanija zbog smesnog starta Arbeloe, prava snaga Reala je u spaniji gde ih Barselona maltretira deceniju unazad, Real nijednu od ovih 4 liga sampiona nije izbacio Barselonu do titule a Barselona je 2011. izbacila Real u pilufinalu.

Tigar

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)


Tako se onda moze reci i da je Ronaldo dominirao jedino u najjacim klubovima na svetu. Ako cemo tako gledati onda je Ibrahimovic bolji od obojice. Ibra gde god je igrao dominirao je, a kada ce Ronaldo otici u neki slabiji tim npr. Milan kao Ibra? A taj Mesi mu je uzimao titule sa slabijim timom zadnjih godina. Jel Alba bolji od Marsela? Pike bolji od Ramosa? Roberto bolji od Karvahala? Rakiticc, Gomes, Paulinjo su bolji od Iska, Krosa, Modrica? Dembele bolji od Bejla? Ne, nisu. Da je kojim slucajem Mesi igrac Reala, Real bi zadnjih godina osvajao sve, a sa Ronaldom to nisu mogli.

Tigar

pre 5 godina

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?
(stevan, 16. jul 2018 22:01)


Pa verovatno... Ako je Ronaldo mogao pokupiti sve zasluge zbog osvojenog EURA zbog 2 dobro odigrane utakmice, verovatno bi se ista stvar desila i sa Mesijem koji je pokazao vise na tom SPu nego Ronaldo na EURU 2016. A Mesi je bio slab na ovom SP ali i takav je protiv Francuske ucestovao kod 2 gola, Argentina je dala 3 ali su primili 4. Znaci ispali su zbog slabe odbrane. Ko je zadnji puta dao Francuskoj 3 gola? I sta je Ronaldo osvojio sa Iguainom dok je igrao u Realu? I sta je Ronaldo napravio na ovom SP? Sto ih sada nije odveo do titule? Jer nije bilo golova Kvarezme, Edera, Renata Sanceza da izvuku Portugal kao na EURU 2016 zar ne?

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :) 
(Alen, 16. jul 2018 20:25) 

Nece navijati samo za Juventus, vec i za Barsine protivnike, kompleksi su cudo.

zeko

pre 5 godina

Messi 2014

4 Goals
1 Assist
5 Motm
Rating 8,52
( no 1 rates player in wc 2014)

Madridistas be like ” undeserved, blatter gave him that! Buuhuuu buhuuu.


Modric
2 goals
1 assist
3 motm
Rating 7,50
( 30th most rated player in wc 2018.

pedja 71

pre 5 godina

Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)

Veze nemas.
Covek je profesionalac, zivi svoj posao, maksimalno je posvecen fudbalu.
Najduze trenira, vodi racuna o svom telu, grize na utakmicama.
Ocekivano je da komentar kao tvoj ostave neobjektivni likovi, koji ga mrze.
Meni je zao sto je otisao u Juve, jer ne podnosim crno-bele dresove, ali, realno, sjajan izbor.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Zbog ovoga je najbolji igrac planete, covek osvajao sve redom u Realu i ajmo dalje...A ovi sto pisu da je trebalo da ode u slabiji klub i da ovako nisko pada, mogu samo da vam porucim da ovakva velicina uz sebe zasluzuje majstore kao sto su Dibala i Daglas Kosta, igrace kao Kjelini i Pjanic, dok nikako ne zasluzuje ikardija, perisica i vesina...

maxy

pre 5 godina

Dobro bre klinci, da li ste normalni? Pa jel bitnija spanska liga ili liga sampiona? Neko se nalupetao i rekao da ce ostati zapamcen po tome sto je igrao u eri Mesija?! Kako sam vas lako procenio i skontao ko su oni koji pljuju Ronalda. Ljudi, svidjalo se to nekome ili ne, Ronaldo je imao i klupsku i reprezentativnu karijeru bolju od Mesija i to je cinjenica. Ja sam recimo zaljubljenik u Brazilca Ronalda i za mene se veci nikad nece roditi, ali istini treba pogledati u oci.

MarkoBg

pre 5 godina

pa naravno, mada nekako patetično priča..., svet je još davno video da godine nisu prepreka za vrhunske rezultate.., pa i svet vidi šta Federer sa svojih 37 radi..tako da - samo napred, sve je u radu i determinisanosti i volji.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Promisljena odluka dobro je priznao, sto ne ode u neki slabiji klub da se dokaze, lako je u Juventusu sa Dibalom i Daglas Kostom, Alex Sandrom, Kanselom i ostalima
(Nikolla, 16. jul 2018 20:07)

Ovaj komentar je kao kada bi nekome ko radi u jakoj firmi na odgovornoj poziciji i plaćen je odlično, rekli ajde idi u trafiku da radiš za 20.000 da se dokažeš. Verujem da bi ti prvi to uradio zar ne?

stevan

pre 5 godina

A to sto ima reprezentativnu karijeru uspesniju od Mesija treba da se zahvali Portugalcima koji su bez njega pobedili Francusku u finalu EURA i Iguainu koji je unistio Mesija/Argentinu u svim finalima sa svojim promasajima.
(Tigar, 16. jul 2018 21:11)

Znaci Mesiju je kriv Iguain. A da je pogodio jel bi to onda bila Mesijeva zasluga? Evo sad nije gotovo ni igrao Iguain, pa sta je Mesi uradio?

room 1408

pre 5 godina

Vrhunski igrač.Mislim da je malo fudbalera u istoriji ove igre koji su bili ovako fanatično i profesionalno odgovorni?Mozda par Nemaca.Negde sam čitao da je provodio satima u teretani.Da je fanatik i da mu ništa nije teško.Mene je licno odusevio sto je došao u Juve.Juve će napokon posle ‘98 i napada Inzagi-Zidan-Del Pjero ima napad dostojan tom Daglas Kosta-Ronaldo-Dibala.Jos kad se doda da će možda Mandžukić igrati odmah iza njih,to sve izgleda fenomenalno.Ocekujem ove sezone “atomski” Juventus.Mozda gresim ali po imenima imaju jedan od jačih napada u Evropi,..

maxy

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.

Johnny

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.
(maxy, 16. jul 2018 20:13)

Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.

Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini?
To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.

Tazo

pre 5 godina

Juventus je i prosle godine imao jaci tim od Reala, tako da ne mislim da ce mu biti tesko da se "istakne". Mislim da je prelazak u Juve pametan potez, jer su oni vec bili blizu osvajanja lige sampiona, a ove godine sa njim i Marcelom (ako prodje transfer) bice glavni favoriti.

Filip

pre 5 godina

33 godine mu, a juve platio oko 100 miliona da ga dovede... to nema nigde! To danas moze samo njemu i mesiju da se desi u tim godinama... Respect.

Radovan

pre 5 godina

Alal vera njemu.Svi pricaju ovo ono a on je covek koji je pokazao koliko daleko se moze stici mukotrpnim radom!Mesi jeste to sto jeste i lepota ga je gledati ali CR je njemu uz rame!

Inspektor Kluzo

pre 5 godina

Tigar
vidi se da ne pratis fudbal i da nemas pojma. Prvo zaboravio si njegove titule u premijer ligi,drugo najbolji strelac Portugala uz Kvarezmu na tom prvenstvu i trece, znas kad bi Portugal bio sampion evrope da nije njega,NIKAD...

Rusofil

pre 5 godina

Ono kad Ronaldovi fanovi kojima je prosek starosti 12 godina za nekoga pisu da je klinac.... verovatno sad ne navijate vise za Real vec za Juventus :)
(Alen, 16. jul 2018 20:25)

Hahajahahahahahah

msm

pre 5 godina

Do svjetskog nisam gotivio ovog igraca, naprotiv... Sva tebi cast faco, koliko god bio arogantan mora se priznati da si. masina i po i sigurno da jeJuventus i te kako profitirao sa tobom! Srecno!

Zozo

pre 5 godina

"Fudbaleri u tvojim godinama su legende, koje nisu kampovale u petercu, vec pretrce kolko ti za 3 utakmice, i normalno da ce ici u kinu i katar jer tamo je ladovina. Svako u tvojim godinama s tim stilom igre moze igrati i do 40. godine.
(Dzigi, 16. jul 2018 20:10)"


Zna se ko kosi a ko vodu nosi!

room 1408

pre 5 godina

Ne razumem ovo decije prepucavanje ko je bolji,da li on ili Mesi?Ja npr.posto nisu Srbi navijam za kvalitet koji kada gledam donosi jedan Ronaldo,Mesi,Azar.Svelo je se sve na jedno 5 igrača koji prave očiglednu razliku u kvalitetu na terenu.Molio bi svu tu decu da vise uživaju u tim majstorima,a posto nisu Srbi(Zvezda-Partizan),neka “batale”ko je bolji.Ja sam npr.bio na severnoj tribini utakmice Partizan-Lacio ‘98 i iako sam svim srcem navijao za moj klub uživao sam gledajući majstorije igrača kao sto su bili Almeida,Pavel Nedved,Marselo Salas,Roberto Mancini,..Ljudi su plesali po terenu,a svim srcem sam navijao za Partizan.Deco uživajte u majstorima a manje prepucavanja.Sve je manje majstora u svetu sto se tiče ove igre,bez obzira na nenormalan novac koji se ulaze u ovaj sport.Ronaldo je igracina kao i Mesi kao i Azar!!!

Mladen

pre 5 godina

Sta vi nabrajate i sta vi zovete cinjenicama...Treba vam pronaci IP adrese i poslati linkove ka vasim FB profilima da ljudi vide kad ste rodjeni i potvrde da nemate vise od 18. Zivi bili pa videli, Ronaldo osvaja ligu sampiona s Juventusom.
(maxy, 16. jul 2018 22:45)

Moze jedino neko drugi da mu je osvoji. U LS, svako finale se ne vidi, vec drugi resavaju umesto njega, dok njemu idu pohvale. Evo ove sezone, zadnja 4 meca u LS, ma bukvalno ga nema na terenu, osvojio je zahvaljujuci saigracima.

hmm

pre 5 godina

Pa istina je da je Ronaldo igrao u eri Mesija... Ronaldo ga jeste dostigao u LŠ ali u Primeri...

La liga award best player:

2008/09 - Mesi
2009/10 - Mesi
2010/11 - Mesi
2011/12 - Mesi
2012/13 - Mesi
2013/14 - Ronaldo
2014/15 - Mesi
2015/16 - Griezman
2016/17 - Mesi
2017/18 - Mesi (verovatno)

Realan

pre 5 godina

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput.
(nista o nicemu, 17. jul 2018 08:13)


Istina. Fudbal se igra zbog trofeja, a Mesi ih je "osvojio" vise nego Ronaldo narocito u ligi... Inace, trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Doduse, u Realovom slucaju tu su i sudije... Vi klinci ne razumete da je vezni red najbitniji deo tima, a to se vidi upravo na Realu i Barsi. Kada je Barsa imala Cavija i Iniestu osvajali su LŠ, a sada kada Real ima Modrica, Krosa, Iska sada Real osvaja... Mesi da je igrao zadnjih godina u Realu osvojio bi sve isto sto i Ronaldo (ako ne i vise)

C i n i k

pre 5 godina

Juve se zezno,ispastace mucenici radnici Fiat-a jer je ovo potpuno suluda kupovina. On jeste jos uvek dobar igrac ali ne vredi vise tih para u ovim godinama, 33 za fudbalera nije uopste malo..a sem toga, sad nemaju budzet za SMS...

Gorki

pre 5 godina

Decko je mashina, sirova snaga. Nego ne znam cemu toliko velicanje Mesija. Da bi bio vecan mora da uradis nesto na svetslom prvenstvu. Sta je Mesi uradio ma tom planu. 4 puta igrao, 4 puta nista.

Александар

pre 5 godina

Може он овако још 10 година да игра кад стоји у петерцу и претрчи једно 3,4 км. Ово је доказ колико је Роналдов его огроман покушавајући да докаже да у било којој земљи може да буде најбољи. Искрено мислим да се мало прекалкулисао. Калчо је увек био тежак за голгетере а Јуве ноторно познат ако не по дефанзивној игри, онда сигурно веома опрезној, са мало голова и лепршаве игре. А заборавља још и то да полако губи битку са једним противником кога никад неће победити-године.

MilanVG

pre 5 godina

Od kada je došao u La ligu CR VS Messi:
najbolji strelac 3:4 (cr 2011/2014/2015)(messi 2010/2012/2013/2017)
la liga 2:5
liga šampiona 4:3

Najviše golova u prevnstvu u sezoni
cr 48 (2014/15) messi 50 (2011/12)
la liga apps/goals/% cr 292/311/0.94 messi 329/309/0.94
u svim apps/goals/% cr 450/438/1.03 messi 472/476/0.99

po 4 zlatne kopte oba

Znači egal su u svemu.

"Messi 5 puta bio najbolji strijelac La lige dok je Ronaldo u Realu ..Ronaldo 3 puta..
Messi rekord 91 gol u godini
Messi rekord 50 golova u sezoni u La ligi
Messi drzi sve rekorde .. Ronaldo moze samo da drzi neke u Realu ali u Spaniji da zaboravi"

nista o nicemu

pre 5 godina

Ronaldu fali jedno 300 asistencija da bi dostigao Mesijev nivo, Mesiju ne fale golovi da bi u tom parametru bio bolji od Ronalda. Lazna dilema, Ronaldo je izuzetan strelac, ali ne moze ni da pridje Mesiju kao igrac.
(Realan, 16. jul 2018 23:14)

Zato mu ne fali trofej sa repkom, niti 3 uzastopne Lige sampiona. Fudbal se igra zbog trofeja, a Ronaldo ih ima, Mesi nije uspeo da osvoji ni 2 LS godinu za godinom, Ronaldo cak triput. Uostalom Mesi mora prvo da bude najbolji u Argentini, pa tek onda na svetu.

Neko

pre 5 godina

Pa Messi je veci narcis od Ronalda sto puta ej covek koji sa Argentinom ne bi osvojio 3. Srpsku ligu jer mora po njegovom . Koliko se secam Portugal je bio prvak Evrope sa manje vise skromn sastavom u odnosu kakav Arg ima . Tako da ..

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Nemojte da vas lazu...primera nije isto sto i CL...1 CL vredi 15 primera...kad osvojis uzastopno 3 CL to je 60 primera...kad u 5 godina osvojid 4 CL to je 70 primera...porediti Ronalda i Mesija to je kao da poredite Rols Rojs sa moskvicem,jasno!

realan?

pre 5 godina

Zato sto je dominirao i u Sportingu i u Mancesteru i u Realu, a i sada ce, dok je Mesi dominirao jedino uz Inijestu i Cavija i nikog vise, iako je i on dr fudbala.(maxy, 16. jul 2018 20:13)Sa prvim delom komentara (a koji ne citirah) se de facto slozih. No sa ovim potonjim koji navedoh apsolutno ne.Ako sporimo Messiju sto je igrao u samo jednom timu jedino uz Iniestu i Cavija, onda mozemo sporiti i spanskom tandemu sto se nije okusao u timu bez Messija, Ronaldinja ili Anrija te Etoa. U prevodu: sta bi bio Cavi u npr. Stouku? Imao bi ne vise od 5 asistencija jer bi hranio Krauca. No posto je hranio Mesija onda je sakupio i po 20 asistencija u sezoni. A i Ronaldo je dominirao u dva giganta. Mancester i Real. Sta je Ronaldo u npr. Fiorentini? To je vise nego dvostruki arsin. Skidamo kapu Caviju koji je citavu karijeru proveo na Kamp Nou. Buffon u Juventusu prakticno celu karijeru. Maldini Bog. Ali eto, spori se samo Messiju sto nije igrao u drugom timu. I Maldini u npr. Espanjolu bi se utopio u sivilo tima.
(Johnny, 16. jul 2018 21:52) brate moj, Cavi i Inijesta uzeli SP i 2 EP bez Mesija... ipak su se probali bez njega.

Rade

pre 5 godina

Za ove što pišu da je Mesi dao 22 gola više u istom periodu...treba reći i da je Mesi odigrao 36 mečeva više u tom periodu, čisto radi objektivnosti. ;-)

Maki

pre 5 godina

Mozete da pricate sta hocete..covek moze da uopste ne igra realno..ali se nece da se sramoti i hoce da se bori sa najboljima..respekt!

Liverpool FC

pre 5 godina

Nisu u Juventusu ludi,odlicno znaju sta rade.Dati 120 milona za igraca od 33 godine,pa makar se on zvao i bio Ronaldo?Za dve godine Ronaldo ce imati 35 (a to su vec godine kada se ide u Katar i za Kinu),a onda ce da se isprsi neki arapski seik za mnogo vece pare i Juventus na dobitku...a i Ronaldo u Kataru za jos vece pare.Sto se kaze "zivi bili,pa videli".

Neko iz mase....

pre 5 godina

Kad vas vidim kako pisete o asistencijama, setim se nasih orlova pred golom ne znaju gde da sutnu loptu. Asisrencija koliko oces ali fali nam jedan kao Ronaldo da je plasira u gol...... Mozda neko mislu da je lako dati gol ali to je teze nego sto mislite....

love

pre 5 godina

Šta drugo reći osim svaka čast majstore. Po fizičkoj spremi on je Đoković u fudbalu. Presrećan sam što je takav igrač došao u najromantičniju ligu na svetu, Seriu A.