Ponedeljak, 15.01.2018.

14:48

Bruka u Splitu – selektor u klinču sa Škrbićem, Nenadić se povlači

Selektor Srbije Jovica Cvetković i potpredsednik RSS Dragan Škrbić imali su verbalni sukob u Splitu koji je pretio da preraste i u fizički.

Izvor: B92

Bruka u Splitu – selektor u klinèu sa Škrbiæem, Nenadiæ se povlaèi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Boban BG

pre 6 godina

Meni se zgadio jos sa onom izjavom za braću hrvate, sad razumem i otkud takva izjava...

Verujem da su i ovi lumpovali... sve se to uklapa u srBski milje ovih dana...

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

ajde bre koga ti ubedjuješ da smo bolji od Hrvata u rukometu. oladi malo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoki, 15. januar 2018 23:45)

Covece GDE SAM JA napisao da smo bolji? GDE? Jel vi citate. Bilo je samo neke price SFRJ+SRJ vs Hrv kroz istoriju.

dif

pre 6 godina

Profesor Pokrajac mi je predavao rukomet na Difu, neverovatan metodičar, čovek od koga se rukomet moze nauciti za sest meseci. Skoro svi uspesi nase zemlje u rukometu su vezani za njega,jedini je osvojio OI kao igrac i kao trener, ako je neko sposoban da popravi stanje onda je to on.

Stara kuka

pre 6 godina

@ (fljamurtari dobro pari)
SRJ 2001 prvak Evrope u vaterpolu,odbojci,kosarci i bronza na SP u rukometu.To NIKO NIKADA nije napravio.Ne trebaju nama ni Hrvati ni niko drugi.Jeste,raspala se Juga pa posle SRJ/SCG pa smo opet top u sportu, posebno na uslove i ulaganja koje imamo.U rukometu treba da se dese promene,napravi sistem i za jedno odredjeno vreme bi Srbija i u tom sportu bila sila.

Stara kuka

pre 6 godina

@ Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..
(Makedonce, 15. januar 2018 19:25)

I onda dodjes ti da mi kazes to sve na SRPSKI sajt.Ne znam ko ovde proziva Srbiju.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Nikako da razumem oko cega je ovde prepirka? Srbija je nekada bila sila rukometna, sada smo autsajderi, Hrvatska je za nas u tom sportu kao kosarkaska NBA. U vaterpolu su obe reprezentacije sjajne, ali mislim da nivo i trofeje koje je Srbija drzala godinama nece skoro neko ponoviti. U odbojci je Hrvatska isto sto i Srbija u rukometu. U fudbalu je Hrvatska reprezentacija klasa iznad nas, kao mi u kosarci za njih. E sada zamislite snagu svih tih reprezentacija da se drzava nije raspala 91. Ta je drzava bila jedina u mogucnosti da u svih tih 5 kolektivnih sportova bude u istom trenutku prvak Evrope, mozda i sveta. Najbliza tome je posle bila Spanija, nedostajala joj samo bolja odbojka.

opi

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Odbojka je mnogo popularniji sport od rukometa. Ne pricam to zbog toga sto smo mi bolji u odbojci nego u rukometu, pa kao da se pravdam nesto. Rukomet je popularan samo Evropi, u ostatku sveta je nazalost skoro beznacajan.
Dok se odbojka pored Evrope igra dosta I u ostatku sveta (SAD, Brazil, Argentina, Kuba, Kina, Japan, Iran, Dominikanska republika...)
Na SP u rukometu od 24 reprezentacije 14, 15 je iz Evrope, dok je u odbojci od 24 reprezentacije 9 iz Evrope. To ti dovoljno govori o kvalitetu I popularnosti ovih sportova van Evrope

Mantis

pre 6 godina

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali,
pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko,
sve odjednom, normalno je da se nekada mora
i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim
za taj sport Srbija.
(kam, 15. januar 2018 19:20)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je, točno. Bili ste fantastični, najbolji, nebeski,
nepobjedivi, čudesni, van serijski, nevjerojatni ~
~ no više niste. Vjerovao ti meni ili ne,
Hrvatska je prvak svijeta u vaterpolu:-)

jumko, iskompleksirani paćenik

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. januar 2018 19:24)

Otkud ti ovde? Ja mislio da ti je specijalnmnost "samo" pljuvanje po N01etu kad ono svi sportisti iz Srbije ti smetaju (bez obzira na njihovu uspešnoost)....

kam

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo 
još lakše se predajemo u svim sportovima 
osim u košarci i vaterpolu. 
Nažalost, ne samo u sportu. 
(Darko, 15. januar 2018 17:46) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!
(Mantis, 15. januar 2018 19:06)

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali, pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko, sve odjednom, normalno je da se nekada mora i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim za taj sport Srbija.

Mantis

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo
još lakše se predajemo u svim sportovima
osim u košarci i vaterpolu.
Nažalost, ne samo u sportu.
(Darko, 15. januar 2018 17:46)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!

www

pre 6 godina

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:48)

Odi prebroji medalje..SP i OI Hrvatska i Juga imaju isti broj medalja.. Juga za 100 god a ne 100 puta

Makedonce

pre 6 godina

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)

Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..

junko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
(Jumko, 15. januar 2018 19:24)

A pratis i rukomet?

Jumko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!

Stara kuka

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!(jap, 15. januar 2018 15:52)Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno
(opi, 15. januar 2018 16:33)

Djordjic je napravio probijanje ali za sve je kriv umisljeni Nenadic.Zasto?Zato sto je los pas bacio Djordjicu umesto krilu.Zato sto igra za sebe.Da vidimo da li ce tako smeti u Vespramu za 500 000 evrica.Ima da leti perje.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!
(Fatamorgana, 15. januar 2018 16:39)

Razbijali su kod nas Ratko Stojkovic, Momir Ilic i Rnic, Rajko Prodanovic pa su sklonjeni svi iz nacionalnog tima.

bocko

pre 6 godina

Salerno,ja mozda vise volim da gledam rukomet od odbojke,ali realnost je drugacija.Gde je rukomet a gde odbojka u Kini,SAD,Brazilu,Japanu,Italiji,mozda i Rusiji i Poljskoj,a to je vise od dve trecine covecanstva?Rukomet je popularniji u Skandinaviji,Nemackoj,Spaniji,Francuskoj i Hrvatskoj.

Đuka

pre 6 godina

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde. 
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

Odi na Wiki i prebroji medalje SFRJ i Hrvatske
A u sfrj reprezentaciju su Hrvati vodili glavnu rec..
Evo Ante Kostelic je bio odlican rukometaš, a nikad nije bio pozvan u reprezentaciju..Zlatko Žagmeštar igrao je atomski rukomet najbolji igrac sveta sedamdesetih.. dva puta je bio pozvan u reprezentaciju dao je po 15 golova politika brate..

Stara kuka

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.

Stara kuka

pre 6 godina

@www

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde.
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.

drStruka

pre 6 godina

Rukomet je ubedljivo najlepsi kolektivni sport za gledanje. UBEDLJIBO!!! Pogotovo onaj na vrhunskom nivou. Reprezentativni i klupski (ehf liga). Brz, dinamican, atraktivan, kreativan, agresivan. Pravi muski sport. Sport freak sam, bukvalno pratim sve, ali pravo mi je uzivanje rukomet u januaru. I ne slazem se konstatacijama da ljude u Srbiji bas briga za rukomet. Pre samo nekoliko godina isti taj sport je punio halu od 20k ljudi. To sto smo sad blago prosecna ekipa, niko nam nije kriv. Nazalost!

Звездан

pre 6 godina

Не могу да схватим да наши рукометни зналци неће ништа да мењају у поставци игре. Основно је да се не може играти споро, а они тако играју. Неки дан губимо пет разлике и играмо спори напад уместо пресинга. Затим, не умемо да истрчимо контрапад на противникову грешку. Онда оно схватање да пивот треба да буде низак и робусан. Најбољи пивот кога сам икада гледао био је Дмитриј Торгованов, висок 2,00м. Човек коме додаш високу лопту он скочи и безмало је руком унесе у оквир гола. Сада је руски селектор, а као играч је освојио 1 олимпијско, 2 светска и 1 европско злато.

zekan

pre 6 godina

Nenadicu,nisi ni trebao da dodjes u reprezentacuju. Cuj,povlaci se u 31 godini. Gledaj Vorija i Halilovica u Hrvatskoj. Do skoro su Balic i Lackovic igrali sa 40 godina jer ima je cast igrati a ovi nasi se povlace. Sram vas bilo. Niste ni trebali da idetr na prvenstvo jer brukate zemlju.

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)SFRJ ima dva zlata i jednosrebro na OIIsto toliko ima Hrvatska za 25 god
(www, 15. januar 2018 18:40

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.

Aleksej

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.
(Stefan Simonovic, 15. januar 2018 15:57)Skroz si u pravu,ziva istina..

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka. 

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u. 

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.
(mbođ, 15. januar 2018 16:21)

Evo kad bi sastavili fudbalsku reprezentaciju od Bosne, Hrvatske, Slovenije i Srbiji imali bi velike šanse za titulu.. 17 mil stanovnika

Stara kuka

pre 6 godina

A odbojka?Devojke zlatne,muskarci uzleli bronzu i vratili se nakon sokantnog poraza od Nemacke.To je timski sport.
U rukometu je nesto drugo problem,slucno fudbalu.

lal

pre 6 godina

@cc: zasto da se ne pominju kina i indija??? zato sto onda tvoja teorija pada u vodu??? sta cemo sa rusijom, usa, brazilom??? zasto pakistan nikada nece pobediti cg u vaterpolu???

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat.. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.
(Jasha, 15. januar 2018 16:41)

U rukometu su dobri a u fudbalu na snagu i srecu se plasiraju..

STEVO

pre 6 godina

Nikakav novi selektor ovakvu ekipu ne bi doveo do drugog kruga, jednostavno smo limitirani. Osnovni problem našeg rukometa je struka. Pisao sam za vrijeme prvenstva za žene da mlađe kategorije ove godine na ovogodišnjim prvenstvima su imale ukupno 1 pobjedu i jednu neriješenu u obe konkurencije, s tim da su cure gubile i po 15-16 razlike, a i ranijih godina nije bilo ništa bolje, tako kad se povuče ova generacija dolaze još gore koje se neće ni plasirati na evropska i svjetska takmičenja.

milan

pre 6 godina

Zaista nam je neophodna ne samo radikalna smena rukovodstva RSS, vec smena i igraca i trenera i filozofije. Mozemo li zameriti ekipi na porazima od boljih ekipa? Budimo realni, nema tu iznenadjenja. Ali zato pristup igri, borbenost, zalaganje, izjave, odsustvo samokriticnosti (kod trenera i rukovodstva pre svega) su za svaku osudu. Nije problem izgubiti, problem je nacin na koji cete doziveti poraz. A on je apsolutno neprihvatljiv.

Edi

pre 6 godina

Nenadicu, ovo nije momenat da pricas o povlacenju. tajming ti je ocajan. A ako si umoran i tvoja porodica zasluzuje vise vremena o tome si trebao malo ranije da razmislis. Sportski pozdrav

Zi

pre 6 godina

Ovo nas čeka i u Rusiji, npr. Savo Milošević i Krstaja se potuku!(Boro iz Pobede, 15. januar 2018 15:38)

Mnogo je njima dobro da bi se tukli ;)

Pera Peric

pre 6 godina

Auuu, a sta ce tek biti ovog leta u Rusiji! Ovo je nista. Uzgred, bavio sam se rukometom i pratim ga od 1975. Cesto gledam na You Tub-u snimke iz 1980ih. Pa ovi nasi od danas ne bi imali sanse protiv onih nasih od tada. U regionu jedion Bosanci igraju slicno kao mi. Katastrofa. Mora da ima boljih igraca. Sinoc spazih slucajno na You Tubu nekog Strahinju Travara. Nikad nisam cuo za njega. Primetih, da lepo igra, pokretan ja, odlican skok sut ima. Pa gde je taj na primer?

Darko

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo još lakše se predajemo u svim sportovima osim u košarci i vaterpolu. Nažalost, ne samo u sportu.

Kuleas

pre 6 godina

Mene ja tačno sramota od čitanja pojedinih,ako ne i od većine komentara.Deco,pa vi pojma nemate,ni o čemu!Ne znate pravila rukometne igre,ne poznajete propozicije, kada i pod kojim uslovima se prolazi grupa,ne znate ko je probijao na -2...ništa ne znate,ali 'znate' da komentarišete i savetujete !? Teško ovoj zemlji sa ovakvom omladinom .Tužno.

Mika

pre 6 godina

U poslednjih dvadeset godina koliko puta se ponovila slična priča u rukometnoj reprezentaciji na nekom velikom takmičenju? Dobri igrači, ali atmosfera u timu je nula. Po stoti put bude svidja u samom toku prvenstva. Ali to je odraz rukometnog saveza. Treba tu jedna ozbiljna reorganizacija. Odbojkaški savez Srbije treba da služi za primer.

Neko

pre 6 godina

Pametno.Ovaj Nenadic je zesce sebican lik i ne zna zicere da pogadja,a rekao bih i da unosi nemir u reprezentaciju svojim ponasanjem.Stalno se nesto zali ko razmazeno deriste i nikad on nije kriv ni za sta.

mbođ

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica.
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka.

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u.

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.

vlada

pre 6 godina

Stvarno smo najgori, svaki put kada ne ide odmah neki skandal...kao da su ova dva poraza iznenadjenje, nemamo kvalitet, nemamo struju, samim tim nema ni rezultata...

Распад система

pre 6 godina

"Ми смо још једна пропуштена генерација, поготово моја генерација", закључио је Ненадић.
Уместо да каже "Ми смо губитници, лузери" он користи еуфемизам "ми смо пропуштена генерација.
Можеш ли како да наговориш Вујина и Шешума да крену твојим стопама.

Fatamorgana

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!

kladzom do bola

pre 6 godina

svi kao komentarisemo rukomet a 80% minimum i ne zna koje prvak srbije i koliko prva liga ima timova . 90% nikad uzivo nije ni pogledalo neki mec prve lige , a hocemo rezultate reprezentacije. ne ide to tako rodjaci , ne ide . kod nas je rukomet umro i treba dosta para da ga opet ozivimo , a para nema . reprezentacija je samo ogledalo tog stanja i ne treba pljuvati momke ,bolje i ne moze

kecman iz svlacionice

pre 6 godina

Jos ce Hrvati poceti navijati za nas iz zaljenja, videcete protiv Islanda ..

I dalje mi nije jasno, da odlicni igraci Srbije, igraju po evropi po njihovom sistemu igre, pa sve i da nemamo selektora moramo imati bolju igru..

Ja nikako nemogu da shvatim nas sistem, ili smo lenji da nesto menjamo, ili smo se ucaurili ili ne znam koji nam je vrag, ali znam da mozemo bolje

www

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli
.
(dekamon, 15 januar 2018 15:22)

Koga ste vi ucili Hrvatska za 25 god ima više Medalja od Jugoslavije za 100 god
Jugoslavensku rukometnu reprezentaciju najvećim su dijelom činili rukometaši iz Hrvatske a ostatak su činili rukometaši iz ostalih republika tadašnje SFR Jugoslavije (Srbije, Crne Gore, Slovenije, Makedonije te Bosne i Hercegovine).

goblin

pre 6 godina

Cvetkovića je trebalo oterati jos nakon poniženja u Nišu od Belorusije,nikad nije kasno pa to treba uraditi nakon sto nas i Island rutinski rasturi,ceo "napredni"savez treba da sledi ovog "naprednog"selektora,svi treba da odu.Novi ljudi da dodju i strani trener.

kopaski

pre 6 godina

Srbija ima gol razliku -15 a Island -5. U slucaju svetskog cuda u vidu nase pobede od ta 4 gola koja pominjete ceo dan mi cemo imati -11 a oni -9. Ne kontam na koju foru mi tada prolazimo dalje.
Jedino sa 5 golova da pobedimo bice -10/-10 i tada bi isli mi jer bi imali prednost pobede u medjusobnom duelu...ali o tome mozete mastati do 10og minuta susreta, kad vec bude bilo +2-3 za njih...

Jasha

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.

Branko

pre 6 godina

Škrbić pod hitna ostavka. Njegova rekacija posle poraza od Hrvata je totalni psihološki promašaj. Pa ti čoveče prozivaš igrače po medijima kako se ne trude? Na taj način se unosi nervoza u ekipu. Ako si ima nešto da kažeš to si trebao pre prvenstva ili da sačekaš da se završi. Kada krene takmičenje ti si višak. Sada bi trebalo samo selektro i igrači da se čuju. Kada će već jednom sportski funkcioneri da shvate šta je njihov posao? Organizacija rada, a ne nikako mešanje u rad selektora ili još gore posle prvog poraza prozivanje igrača da se ne trude dovoljno! Valjda se iz pripremnih utakmica videli koji su dometi naše reprezentacije, čemu sada ovo iščudjavanje i prozivanje?

opi

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!
(jap, 15. januar 2018 15:52)

Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno

mladen nis

pre 6 godina

Ne pratim rukomet, volim da pogledam reprezentaciju. Ali mi se urezala neka vest od pre ko zna koliko godina kad je nasa mlada reprezentacija uzela neku medalju i da je Nenadic igrao. I sad 32 godine i povlaci se.

Stara kuka

pre 6 godina

Cvele pakuj kofere sa Ivicem. Znaju ljudi ko ste i sta ste. Bio si vrhunski igrac, kao trener nula.

Nenadicu napravi ti sto kazes brejk zavek. Sa jos nekima. Nemamo mi buducnost u ovom sportu ali Velimir Petkovic za selekotra a Mosi Ilicu kapitenska traka i da predvodi ovu decurliju koja hoce da igra te imaju zelju i volju za sveti dres. Bar se necemo brukati.

dekameron

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli.Mi sve ove godine ponavljamo iste greske,a od mora losih selektora vracamo onoga koji je bio najgori,ne racunajuci onog Hasanefendica koji je bio izgubljen u vremenu i prostoru.Cvetkovic je pre desetak godina,takodje se u Hrvatskoj igralo,imao situaciju sa tada vrhunskim pivotom Dragicevicem koga je minirao da bi gurao rupu Toskica kome je bio menadzer.Ocigledno konfliktna licnost.A mi vratili njega umesto Perica sa kojim smo na proslome prvenstvu konacno zaigrali brze i modernije i bez obzira sto nije bilo rezultata video se napredak a kljuc je bio upravo u davanju slobode Nenadicu koga su raniji selektori stavljali u treci plan.Sa Cveletom je napravljen korak unazad i decko ocigledno ne vidi perspektivu u sopstvenom igranju dok je ovakva situacija.Jedino resenje je konacno se uozbiljiti i dovesti Velimira Petkovica,jedinog naseg strucnjaka evropskog renomea ili vratiti Vranjesa koji bi mozda uspeli sa svojim dugorocnim planom da predomisle Nenadica koji je uz Djukica i Abutovica jedini top igrac naseg drzavnog tima.

abv

pre 6 godina

kad se ova bruka završi svim iz saveza i iz stručnog štaba kao i igračima otkaz pa sve iz početka sa podmladjenom ekipom i sa novim stručnim štabom i sa novim savezom

Gde ja živim

pre 6 godina

Kad ne možeš sa protivnikom tuci se međusobno, vazda bilo u nas. Ne bih da zvučim maliciozno, ali meni je ovo ok. Bar pokazuju neku srčanost, neko nezadovoljstvo. Tukli su se i Šapić i Šefik pa je krenulo, možda će i sad.

Što se tiče Nenadića. Dobar je igrač. Mogao je da bude jedan od najboljih, ali malo luda glava, malo nesposobna struka i povrede i to je to. Šta da se radi. Mora da se krene od početka, da se vidi kako se radi u svetu pa polako, korak po korak, deprozepam po deprozepam, vinjak po vinjak i za 15 godina će da bude bolje. Ali da se krene odmah.

buduci predsednik

pre 6 godina

pokazali ste se...posuli trnjem put za mlade koji ne mogu da isplivaju zbig vas,navodnih zvezda,nosioca igre u bogatim klubovima,ti da se povuces? pa nije te ni trebalo zvati,sad ces biti isteran,a savez da napravi sistem,sad su trebali igrati mladi igraci,iz domace lige i od toga da se pocne,ionako ambicije nisu bile prisutne,volim i igram rukomet ceo zivot i tesko mi je kao coveku,ne vidim uopste zar i zelju u ocima vecine ovih igraca...

cc

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali. 
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.
(Goxy, 15. januar 2018 15:05)

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica..za fudbal trebaš 11 igraca i jaku klupu a to sa malim brojem stanovnika je jako teško.. Hrvati su u fudbalu odlicni ali nemaju na svakoj poziciji ekstra klasu

RASKA

pre 6 godina

Svi su oni umorni kada trebaju da igraju za reprezentaciju! A sta je sa ostalim igracima iz ostalih reprezentacija? Oni odmaraju tokom citave godine...a? Ma sram vas bilo!

marko

pre 6 godina

Цветковић не би требао следећи меч ни на клупи да га држи, већ просто одмах после интервју да му се захвали и замоли да напусти хотел. Иди бре, све неке примадоне а играју можда и најгрубљи спорт. Ако не схвата шта значи играти за своју земљу, онда уопште није ни потребан. Навијачи воле да гледају како се тим бори, а наравно да може да буде лошији од других и да изгуби.

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.

Goxy

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali.
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.

Marko

pre 6 godina

Ostavke svih u RSS ako imaju imalo obraza. Krenuti ispočetka sa mladim snagama uz stranog (skandinavskog) selektora, kad vec ne mozemo Vujketa.

bane bg

pre 6 godina

Nenadicu bolje da bude oprostaj,i jos par njih,jer na 2.razlike, golman ti skida cistu kontru,i posle toga je vec sve otislo u nepovrat! Nisi igrac za velika dela,penzija...

џими

pre 6 godina

Ненадићу поведи и Шешума и Вујина са собом, да вас не гледамо више.
Сећам се кад су били јуниорски прваци света рекох, аууу ал ћемо да доминирамо рукометом наредних 10 година, оно ћорак.
Штета, одлични рукометаши , још са овим старијима тада Илићем, Станићем, Никчевићем, то је требло да буде бетон репрезентаицја.
Ал џаба кад су у глави очигледно нуле.
Цветковићу против Исланда играј без Ненадића и Шешума па ћеш да видиш како ће екипа да продише.

jap

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!

Goxy

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali.
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.

џими

pre 6 godina

Ненадићу поведи и Шешума и Вујина са собом, да вас не гледамо више.
Сећам се кад су били јуниорски прваци света рекох, аууу ал ћемо да доминирамо рукометом наредних 10 година, оно ћорак.
Штета, одлични рукометаши , још са овим старијима тада Илићем, Станићем, Никчевићем, то је требло да буде бетон репрезентаицја.
Ал џаба кад су у глави очигледно нуле.
Цветковићу против Исланда играј без Ненадића и Шешума па ћеш да видиш како ће екипа да продише.

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.

RASKA

pre 6 godina

Svi su oni umorni kada trebaju da igraju za reprezentaciju! A sta je sa ostalim igracima iz ostalih reprezentacija? Oni odmaraju tokom citave godine...a? Ma sram vas bilo!

Jasha

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.

buduci predsednik

pre 6 godina

pokazali ste se...posuli trnjem put za mlade koji ne mogu da isplivaju zbig vas,navodnih zvezda,nosioca igre u bogatim klubovima,ti da se povuces? pa nije te ni trebalo zvati,sad ces biti isteran,a savez da napravi sistem,sad su trebali igrati mladi igraci,iz domace lige i od toga da se pocne,ionako ambicije nisu bile prisutne,volim i igram rukomet ceo zivot i tesko mi je kao coveku,ne vidim uopste zar i zelju u ocima vecine ovih igraca...

dekameron

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli.Mi sve ove godine ponavljamo iste greske,a od mora losih selektora vracamo onoga koji je bio najgori,ne racunajuci onog Hasanefendica koji je bio izgubljen u vremenu i prostoru.Cvetkovic je pre desetak godina,takodje se u Hrvatskoj igralo,imao situaciju sa tada vrhunskim pivotom Dragicevicem koga je minirao da bi gurao rupu Toskica kome je bio menadzer.Ocigledno konfliktna licnost.A mi vratili njega umesto Perica sa kojim smo na proslome prvenstvu konacno zaigrali brze i modernije i bez obzira sto nije bilo rezultata video se napredak a kljuc je bio upravo u davanju slobode Nenadicu koga su raniji selektori stavljali u treci plan.Sa Cveletom je napravljen korak unazad i decko ocigledno ne vidi perspektivu u sopstvenom igranju dok je ovakva situacija.Jedino resenje je konacno se uozbiljiti i dovesti Velimira Petkovica,jedinog naseg strucnjaka evropskog renomea ili vratiti Vranjesa koji bi mozda uspeli sa svojim dugorocnim planom da predomisle Nenadica koji je uz Djukica i Abutovica jedini top igrac naseg drzavnog tima.

Stara kuka

pre 6 godina

Cvele pakuj kofere sa Ivicem. Znaju ljudi ko ste i sta ste. Bio si vrhunski igrac, kao trener nula.

Nenadicu napravi ti sto kazes brejk zavek. Sa jos nekima. Nemamo mi buducnost u ovom sportu ali Velimir Petkovic za selekotra a Mosi Ilicu kapitenska traka i da predvodi ovu decurliju koja hoce da igra te imaju zelju i volju za sveti dres. Bar se necemo brukati.

marko

pre 6 godina

Цветковић не би требао следећи меч ни на клупи да га држи, већ просто одмах после интервју да му се захвали и замоли да напусти хотел. Иди бре, све неке примадоне а играју можда и најгрубљи спорт. Ако не схвата шта значи играти за своју земљу, онда уопште није ни потребан. Навијачи воле да гледају како се тим бори, а наравно да може да буде лошији од других и да изгуби.

jap

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!

Fatamorgana

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!

vlada

pre 6 godina

Stvarno smo najgori, svaki put kada ne ide odmah neki skandal...kao da su ova dva poraza iznenadjenje, nemamo kvalitet, nemamo struju, samim tim nema ni rezultata...

kladzom do bola

pre 6 godina

svi kao komentarisemo rukomet a 80% minimum i ne zna koje prvak srbije i koliko prva liga ima timova . 90% nikad uzivo nije ni pogledalo neki mec prve lige , a hocemo rezultate reprezentacije. ne ide to tako rodjaci , ne ide . kod nas je rukomet umro i treba dosta para da ga opet ozivimo , a para nema . reprezentacija je samo ogledalo tog stanja i ne treba pljuvati momke ,bolje i ne moze

Neko

pre 6 godina

Pametno.Ovaj Nenadic je zesce sebican lik i ne zna zicere da pogadja,a rekao bih i da unosi nemir u reprezentaciju svojim ponasanjem.Stalno se nesto zali ko razmazeno deriste i nikad on nije kriv ni za sta.

kecman iz svlacionice

pre 6 godina

Jos ce Hrvati poceti navijati za nas iz zaljenja, videcete protiv Islanda ..

I dalje mi nije jasno, da odlicni igraci Srbije, igraju po evropi po njihovom sistemu igre, pa sve i da nemamo selektora moramo imati bolju igru..

Ja nikako nemogu da shvatim nas sistem, ili smo lenji da nesto menjamo, ili smo se ucaurili ili ne znam koji nam je vrag, ali znam da mozemo bolje

Aleksej

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.
(Stefan Simonovic, 15. januar 2018 15:57)Skroz si u pravu,ziva istina..

Gde ja živim

pre 6 godina

Kad ne možeš sa protivnikom tuci se međusobno, vazda bilo u nas. Ne bih da zvučim maliciozno, ali meni je ovo ok. Bar pokazuju neku srčanost, neko nezadovoljstvo. Tukli su se i Šapić i Šefik pa je krenulo, možda će i sad.

Što se tiče Nenadića. Dobar je igrač. Mogao je da bude jedan od najboljih, ali malo luda glava, malo nesposobna struka i povrede i to je to. Šta da se radi. Mora da se krene od početka, da se vidi kako se radi u svetu pa polako, korak po korak, deprozepam po deprozepam, vinjak po vinjak i za 15 godina će da bude bolje. Ali da se krene odmah.

mbođ

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica.
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka.

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u.

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.

abv

pre 6 godina

kad se ova bruka završi svim iz saveza i iz stručnog štaba kao i igračima otkaz pa sve iz početka sa podmladjenom ekipom i sa novim stručnim štabom i sa novim savezom

zekan

pre 6 godina

Nenadicu,nisi ni trebao da dodjes u reprezentacuju. Cuj,povlaci se u 31 godini. Gledaj Vorija i Halilovica u Hrvatskoj. Do skoro su Balic i Lackovic igrali sa 40 godina jer ima je cast igrati a ovi nasi se povlace. Sram vas bilo. Niste ni trebali da idetr na prvenstvo jer brukate zemlju.

drStruka

pre 6 godina

Rukomet je ubedljivo najlepsi kolektivni sport za gledanje. UBEDLJIBO!!! Pogotovo onaj na vrhunskom nivou. Reprezentativni i klupski (ehf liga). Brz, dinamican, atraktivan, kreativan, agresivan. Pravi muski sport. Sport freak sam, bukvalno pratim sve, ali pravo mi je uzivanje rukomet u januaru. I ne slazem se konstatacijama da ljude u Srbiji bas briga za rukomet. Pre samo nekoliko godina isti taj sport je punio halu od 20k ljudi. To sto smo sad blago prosecna ekipa, niko nam nije kriv. Nazalost!

Mika

pre 6 godina

U poslednjih dvadeset godina koliko puta se ponovila slična priča u rukometnoj reprezentaciji na nekom velikom takmičenju? Dobri igrači, ali atmosfera u timu je nula. Po stoti put bude svidja u samom toku prvenstva. Ali to je odraz rukometnog saveza. Treba tu jedna ozbiljna reorganizacija. Odbojkaški savez Srbije treba da služi za primer.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Nikako da razumem oko cega je ovde prepirka? Srbija je nekada bila sila rukometna, sada smo autsajderi, Hrvatska je za nas u tom sportu kao kosarkaska NBA. U vaterpolu su obe reprezentacije sjajne, ali mislim da nivo i trofeje koje je Srbija drzala godinama nece skoro neko ponoviti. U odbojci je Hrvatska isto sto i Srbija u rukometu. U fudbalu je Hrvatska reprezentacija klasa iznad nas, kao mi u kosarci za njih. E sada zamislite snagu svih tih reprezentacija da se drzava nije raspala 91. Ta je drzava bila jedina u mogucnosti da u svih tih 5 kolektivnih sportova bude u istom trenutku prvak Evrope, mozda i sveta. Najbliza tome je posle bila Spanija, nedostajala joj samo bolja odbojka.

Darko

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo još lakše se predajemo u svim sportovima osim u košarci i vaterpolu. Nažalost, ne samo u sportu.

bane bg

pre 6 godina

Nenadicu bolje da bude oprostaj,i jos par njih,jer na 2.razlike, golman ti skida cistu kontru,i posle toga je vec sve otislo u nepovrat! Nisi igrac za velika dela,penzija...

opi

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Odbojka je mnogo popularniji sport od rukometa. Ne pricam to zbog toga sto smo mi bolji u odbojci nego u rukometu, pa kao da se pravdam nesto. Rukomet je popularan samo Evropi, u ostatku sveta je nazalost skoro beznacajan.
Dok se odbojka pored Evrope igra dosta I u ostatku sveta (SAD, Brazil, Argentina, Kuba, Kina, Japan, Iran, Dominikanska republika...)
Na SP u rukometu od 24 reprezentacije 14, 15 je iz Evrope, dok je u odbojci od 24 reprezentacije 9 iz Evrope. To ti dovoljno govori o kvalitetu I popularnosti ovih sportova van Evrope

mladen nis

pre 6 godina

Ne pratim rukomet, volim da pogledam reprezentaciju. Ali mi se urezala neka vest od pre ko zna koliko godina kad je nasa mlada reprezentacija uzela neku medalju i da je Nenadic igrao. I sad 32 godine i povlaci se.

kam

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo 
još lakše se predajemo u svim sportovima 
osim u košarci i vaterpolu. 
Nažalost, ne samo u sportu. 
(Darko, 15. januar 2018 17:46) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!
(Mantis, 15. januar 2018 19:06)

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali, pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko, sve odjednom, normalno je da se nekada mora i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim za taj sport Srbija.

dif

pre 6 godina

Profesor Pokrajac mi je predavao rukomet na Difu, neverovatan metodičar, čovek od koga se rukomet moze nauciti za sest meseci. Skoro svi uspesi nase zemlje u rukometu su vezani za njega,jedini je osvojio OI kao igrac i kao trener, ako je neko sposoban da popravi stanje onda je to on.

cc

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali. 
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.
(Goxy, 15. januar 2018 15:05)

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica..za fudbal trebaš 11 igraca i jaku klupu a to sa malim brojem stanovnika je jako teško.. Hrvati su u fudbalu odlicni ali nemaju na svakoj poziciji ekstra klasu

Zi

pre 6 godina

Ovo nas čeka i u Rusiji, npr. Savo Milošević i Krstaja se potuku!(Boro iz Pobede, 15. januar 2018 15:38)

Mnogo je njima dobro da bi se tukli ;)

Звездан

pre 6 godina

Не могу да схватим да наши рукометни зналци неће ништа да мењају у поставци игре. Основно је да се не може играти споро, а они тако играју. Неки дан губимо пет разлике и играмо спори напад уместо пресинга. Затим, не умемо да истрчимо контрапад на противникову грешку. Онда оно схватање да пивот треба да буде низак и робусан. Најбољи пивот кога сам икада гледао био је Дмитриј Торгованов, висок 2,00м. Човек коме додаш високу лопту он скочи и безмало је руком унесе у оквир гола. Сада је руски селектор, а као играч је освојио 1 олимпијско, 2 светска и 1 европско злато.

Edi

pre 6 godina

Nenadicu, ovo nije momenat da pricas o povlacenju. tajming ti je ocajan. A ako si umoran i tvoja porodica zasluzuje vise vremena o tome si trebao malo ranije da razmislis. Sportski pozdrav

Pera Peric

pre 6 godina

Auuu, a sta ce tek biti ovog leta u Rusiji! Ovo je nista. Uzgred, bavio sam se rukometom i pratim ga od 1975. Cesto gledam na You Tub-u snimke iz 1980ih. Pa ovi nasi od danas ne bi imali sanse protiv onih nasih od tada. U regionu jedion Bosanci igraju slicno kao mi. Katastrofa. Mora da ima boljih igraca. Sinoc spazih slucajno na You Tubu nekog Strahinju Travara. Nikad nisam cuo za njega. Primetih, da lepo igra, pokretan ja, odlican skok sut ima. Pa gde je taj na primer?

junko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
(Jumko, 15. januar 2018 19:24)

A pratis i rukomet?

Marko

pre 6 godina

Ostavke svih u RSS ako imaju imalo obraza. Krenuti ispočetka sa mladim snagama uz stranog (skandinavskog) selektora, kad vec ne mozemo Vujketa.

kopaski

pre 6 godina

Srbija ima gol razliku -15 a Island -5. U slucaju svetskog cuda u vidu nase pobede od ta 4 gola koja pominjete ceo dan mi cemo imati -11 a oni -9. Ne kontam na koju foru mi tada prolazimo dalje.
Jedino sa 5 golova da pobedimo bice -10/-10 i tada bi isli mi jer bi imali prednost pobede u medjusobnom duelu...ali o tome mozete mastati do 10og minuta susreta, kad vec bude bilo +2-3 za njih...

opi

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!
(jap, 15. januar 2018 15:52)

Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno

www

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli
.
(dekamon, 15 januar 2018 15:22)

Koga ste vi ucili Hrvatska za 25 god ima više Medalja od Jugoslavije za 100 god
Jugoslavensku rukometnu reprezentaciju najvećim su dijelom činili rukometaši iz Hrvatske a ostatak su činili rukometaši iz ostalih republika tadašnje SFR Jugoslavije (Srbije, Crne Gore, Slovenije, Makedonije te Bosne i Hercegovine).

Stara kuka

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!(jap, 15. januar 2018 15:52)Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno
(opi, 15. januar 2018 16:33)

Djordjic je napravio probijanje ali za sve je kriv umisljeni Nenadic.Zasto?Zato sto je los pas bacio Djordjicu umesto krilu.Zato sto igra za sebe.Da vidimo da li ce tako smeti u Vespramu za 500 000 evrica.Ima da leti perje.

bocko

pre 6 godina

Salerno,ja mozda vise volim da gledam rukomet od odbojke,ali realnost je drugacija.Gde je rukomet a gde odbojka u Kini,SAD,Brazilu,Japanu,Italiji,mozda i Rusiji i Poljskoj,a to je vise od dve trecine covecanstva?Rukomet je popularniji u Skandinaviji,Nemackoj,Spaniji,Francuskoj i Hrvatskoj.

STEVO

pre 6 godina

Nikakav novi selektor ovakvu ekipu ne bi doveo do drugog kruga, jednostavno smo limitirani. Osnovni problem našeg rukometa je struka. Pisao sam za vrijeme prvenstva za žene da mlađe kategorije ove godine na ovogodišnjim prvenstvima su imale ukupno 1 pobjedu i jednu neriješenu u obe konkurencije, s tim da su cure gubile i po 15-16 razlike, a i ranijih godina nije bilo ništa bolje, tako kad se povuče ova generacija dolaze još gore koje se neće ni plasirati na evropska i svjetska takmičenja.

jumko, iskompleksirani paćenik

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. januar 2018 19:24)

Otkud ti ovde? Ja mislio da ti je specijalnmnost "samo" pljuvanje po N01etu kad ono svi sportisti iz Srbije ti smetaju (bez obzira na njihovu uspešnoost)....

Mantis

pre 6 godina

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali,
pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko,
sve odjednom, normalno je da se nekada mora
i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim
za taj sport Srbija.
(kam, 15. januar 2018 19:20)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je, točno. Bili ste fantastični, najbolji, nebeski,
nepobjedivi, čudesni, van serijski, nevjerojatni ~
~ no više niste. Vjerovao ti meni ili ne,
Hrvatska je prvak svijeta u vaterpolu:-)

Stara kuka

pre 6 godina

@www

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde.
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.

Đuka

pre 6 godina

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde. 
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

Odi na Wiki i prebroji medalje SFRJ i Hrvatske
A u sfrj reprezentaciju su Hrvati vodili glavnu rec..
Evo Ante Kostelic je bio odlican rukometaš, a nikad nije bio pozvan u reprezentaciju..Zlatko Žagmeštar igrao je atomski rukomet najbolji igrac sveta sedamdesetih.. dva puta je bio pozvan u reprezentaciju dao je po 15 golova politika brate..

Stara kuka

pre 6 godina

@ (fljamurtari dobro pari)
SRJ 2001 prvak Evrope u vaterpolu,odbojci,kosarci i bronza na SP u rukometu.To NIKO NIKADA nije napravio.Ne trebaju nama ni Hrvati ni niko drugi.Jeste,raspala se Juga pa posle SRJ/SCG pa smo opet top u sportu, posebno na uslove i ulaganja koje imamo.U rukometu treba da se dese promene,napravi sistem i za jedno odredjeno vreme bi Srbija i u tom sportu bila sila.

Kuleas

pre 6 godina

Mene ja tačno sramota od čitanja pojedinih,ako ne i od većine komentara.Deco,pa vi pojma nemate,ni o čemu!Ne znate pravila rukometne igre,ne poznajete propozicije, kada i pod kojim uslovima se prolazi grupa,ne znate ko je probijao na -2...ništa ne znate,ali 'znate' da komentarišete i savetujete !? Teško ovoj zemlji sa ovakvom omladinom .Tužno.

Stara kuka

pre 6 godina

A odbojka?Devojke zlatne,muskarci uzleli bronzu i vratili se nakon sokantnog poraza od Nemacke.To je timski sport.
U rukometu je nesto drugo problem,slucno fudbalu.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!
(Fatamorgana, 15. januar 2018 16:39)

Razbijali su kod nas Ratko Stojkovic, Momir Ilic i Rnic, Rajko Prodanovic pa su sklonjeni svi iz nacionalnog tima.

Mantis

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo
još lakše se predajemo u svim sportovima
osim u košarci i vaterpolu.
Nažalost, ne samo u sportu.
(Darko, 15. januar 2018 17:46)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!

Makedonce

pre 6 godina

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)

Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..

Branko

pre 6 godina

Škrbić pod hitna ostavka. Njegova rekacija posle poraza od Hrvata je totalni psihološki promašaj. Pa ti čoveče prozivaš igrače po medijima kako se ne trude? Na taj način se unosi nervoza u ekipu. Ako si ima nešto da kažeš to si trebao pre prvenstva ili da sačekaš da se završi. Kada krene takmičenje ti si višak. Sada bi trebalo samo selektro i igrači da se čuju. Kada će već jednom sportski funkcioneri da shvate šta je njihov posao? Organizacija rada, a ne nikako mešanje u rad selektora ili još gore posle prvog poraza prozivanje igrača da se ne trude dovoljno! Valjda se iz pripremnih utakmica videli koji su dometi naše reprezentacije, čemu sada ovo iščudjavanje i prozivanje?

Распад система

pre 6 godina

"Ми смо још једна пропуштена генерација, поготово моја генерација", закључио је Ненадић.
Уместо да каже "Ми смо губитници, лузери" он користи еуфемизам "ми смо пропуштена генерација.
Можеш ли како да наговориш Вујина и Шешума да крену твојим стопама.

Jumko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!

goblin

pre 6 godina

Cvetkovića je trebalo oterati jos nakon poniženja u Nišu od Belorusije,nikad nije kasno pa to treba uraditi nakon sto nas i Island rutinski rasturi,ceo "napredni"savez treba da sledi ovog "naprednog"selektora,svi treba da odu.Novi ljudi da dodju i strani trener.

Stara kuka

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.

Stara kuka

pre 6 godina

@ Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..
(Makedonce, 15. januar 2018 19:25)

I onda dodjes ti da mi kazes to sve na SRPSKI sajt.Ne znam ko ovde proziva Srbiju.

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka. 

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u. 

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.
(mbođ, 15. januar 2018 16:21)

Evo kad bi sastavili fudbalsku reprezentaciju od Bosne, Hrvatske, Slovenije i Srbiji imali bi velike šanse za titulu.. 17 mil stanovnika

www

pre 6 godina

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:48)

Odi prebroji medalje..SP i OI Hrvatska i Juga imaju isti broj medalja.. Juga za 100 god a ne 100 puta

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)SFRJ ima dva zlata i jednosrebro na OIIsto toliko ima Hrvatska za 25 god
(www, 15. januar 2018 18:40

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.

lal

pre 6 godina

@cc: zasto da se ne pominju kina i indija??? zato sto onda tvoja teorija pada u vodu??? sta cemo sa rusijom, usa, brazilom??? zasto pakistan nikada nece pobediti cg u vaterpolu???

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

ajde bre koga ti ubedjuješ da smo bolji od Hrvata u rukometu. oladi malo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoki, 15. januar 2018 23:45)

Covece GDE SAM JA napisao da smo bolji? GDE? Jel vi citate. Bilo je samo neke price SFRJ+SRJ vs Hrv kroz istoriju.

milan

pre 6 godina

Zaista nam je neophodna ne samo radikalna smena rukovodstva RSS, vec smena i igraca i trenera i filozofije. Mozemo li zameriti ekipi na porazima od boljih ekipa? Budimo realni, nema tu iznenadjenja. Ali zato pristup igri, borbenost, zalaganje, izjave, odsustvo samokriticnosti (kod trenera i rukovodstva pre svega) su za svaku osudu. Nije problem izgubiti, problem je nacin na koji cete doziveti poraz. A on je apsolutno neprihvatljiv.

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat.. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.
(Jasha, 15. januar 2018 16:41)

U rukometu su dobri a u fudbalu na snagu i srecu se plasiraju..

Boban BG

pre 6 godina

Meni se zgadio jos sa onom izjavom za braću hrvate, sad razumem i otkud takva izjava...

Verujem da su i ovi lumpovali... sve se to uklapa u srBski milje ovih dana...

cc

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali. 
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.
(Goxy, 15. januar 2018 15:05)

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica..za fudbal trebaš 11 igraca i jaku klupu a to sa malim brojem stanovnika je jako teško.. Hrvati su u fudbalu odlicni ali nemaju na svakoj poziciji ekstra klasu

Mantis

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo
još lakše se predajemo u svim sportovima
osim u košarci i vaterpolu.
Nažalost, ne samo u sportu.
(Darko, 15. januar 2018 17:46)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!

Mantis

pre 6 godina

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali,
pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko,
sve odjednom, normalno je da se nekada mora
i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim
za taj sport Srbija.
(kam, 15. januar 2018 19:20)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je, točno. Bili ste fantastični, najbolji, nebeski,
nepobjedivi, čudesni, van serijski, nevjerojatni ~
~ no više niste. Vjerovao ti meni ili ne,
Hrvatska je prvak svijeta u vaterpolu:-)

www

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli
.
(dekamon, 15 januar 2018 15:22)

Koga ste vi ucili Hrvatska za 25 god ima više Medalja od Jugoslavije za 100 god
Jugoslavensku rukometnu reprezentaciju najvećim su dijelom činili rukometaši iz Hrvatske a ostatak su činili rukometaši iz ostalih republika tadašnje SFR Jugoslavije (Srbije, Crne Gore, Slovenije, Makedonije te Bosne i Hercegovine).

kopaski

pre 6 godina

Srbija ima gol razliku -15 a Island -5. U slucaju svetskog cuda u vidu nase pobede od ta 4 gola koja pominjete ceo dan mi cemo imati -11 a oni -9. Ne kontam na koju foru mi tada prolazimo dalje.
Jedino sa 5 golova da pobedimo bice -10/-10 i tada bi isli mi jer bi imali prednost pobede u medjusobnom duelu...ali o tome mozete mastati do 10og minuta susreta, kad vec bude bilo +2-3 za njih...

Goxy

pre 6 godina

Ovom sportu treba ozbiljna rekonstrukcija. Mada, i to neće pomoći. 15 god. nema ozbiljnih igrača, trenera....kako igraju, nije ni bitno ko hoće, ili neće da igra. Potpuno nebitan sport u Srbiji, i nije neka šteta. ne može 7 miliona ljudi da iznedri sve kolektivne sportove. Dovoljno je što se bore i što su se plasirali.
Šta da kažu sve bivše republike SFRJ, recimo za odbojku. Osim po nekad Slovenaca, niko ne može ni da se plasira. Mi igramo u obe konkurencija, i još osvajamo medalje.

Makedonce

pre 6 godina

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)

Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..

Jumko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!

џими

pre 6 godina

Ненадићу поведи и Шешума и Вујина са собом, да вас не гледамо више.
Сећам се кад су били јуниорски прваци света рекох, аууу ал ћемо да доминирамо рукометом наредних 10 година, оно ћорак.
Штета, одлични рукометаши , још са овим старијима тада Илићем, Станићем, Никчевићем, то је требло да буде бетон репрезентаицја.
Ал џаба кад су у глави очигледно нуле.
Цветковићу против Исланда играј без Ненадића и Шешума па ћеш да видиш како ће екипа да продише.

Đuka

pre 6 godina

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde. 
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

Odi na Wiki i prebroji medalje SFRJ i Hrvatske
A u sfrj reprezentaciju su Hrvati vodili glavnu rec..
Evo Ante Kostelic je bio odlican rukometaš, a nikad nije bio pozvan u reprezentaciju..Zlatko Žagmeštar igrao je atomski rukomet najbolji igrac sveta sedamdesetih.. dva puta je bio pozvan u reprezentaciju dao je po 15 golova politika brate..

Neko

pre 6 godina

Pametno.Ovaj Nenadic je zesce sebican lik i ne zna zicere da pogadja,a rekao bih i da unosi nemir u reprezentaciju svojim ponasanjem.Stalno se nesto zali ko razmazeno deriste i nikad on nije kriv ni za sta.

Stara kuka

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.

drStruka

pre 6 godina

Rukomet je ubedljivo najlepsi kolektivni sport za gledanje. UBEDLJIBO!!! Pogotovo onaj na vrhunskom nivou. Reprezentativni i klupski (ehf liga). Brz, dinamican, atraktivan, kreativan, agresivan. Pravi muski sport. Sport freak sam, bukvalno pratim sve, ali pravo mi je uzivanje rukomet u januaru. I ne slazem se konstatacijama da ljude u Srbiji bas briga za rukomet. Pre samo nekoliko godina isti taj sport je punio halu od 20k ljudi. To sto smo sad blago prosecna ekipa, niko nam nije kriv. Nazalost!

Stara kuka

pre 6 godina

Cvele pakuj kofere sa Ivicem. Znaju ljudi ko ste i sta ste. Bio si vrhunski igrac, kao trener nula.

Nenadicu napravi ti sto kazes brejk zavek. Sa jos nekima. Nemamo mi buducnost u ovom sportu ali Velimir Petkovic za selekotra a Mosi Ilicu kapitenska traka i da predvodi ovu decurliju koja hoce da igra te imaju zelju i volju za sveti dres. Bar se necemo brukati.

Branko

pre 6 godina

Škrbić pod hitna ostavka. Njegova rekacija posle poraza od Hrvata je totalni psihološki promašaj. Pa ti čoveče prozivaš igrače po medijima kako se ne trude? Na taj način se unosi nervoza u ekipu. Ako si ima nešto da kažeš to si trebao pre prvenstva ili da sačekaš da se završi. Kada krene takmičenje ti si višak. Sada bi trebalo samo selektro i igrači da se čuju. Kada će već jednom sportski funkcioneri da shvate šta je njihov posao? Organizacija rada, a ne nikako mešanje u rad selektora ili još gore posle prvog poraza prozivanje igrača da se ne trude dovoljno! Valjda se iz pripremnih utakmica videli koji su dometi naše reprezentacije, čemu sada ovo iščudjavanje i prozivanje?

Stara kuka

pre 6 godina

@www

Deckonja jedna Hrvatska reprezentacija tj generacija je vladala jedno vreme,ona sa Linom na celu a igrali su Balic,Metlicic,Lackovic,Vori i ekipa.Uzeli su zlato na SP 2003 i zlato na OI 2004.Jos jedno zlato je uzela ona generacija 1996 na OI.Tu istu su Skrba,Nedja,Butulija,Vuja,Aca,Rastko,Beli Stojanovic pregazili pre toga na EP ali nisu mogli na OI zbog Spanaca. Posle vas nije bilo 6 godina nigde.
Dr Pkrajac,dr Tuta Zivkovic,Mile Isakovic koji je uzgred izmislio cuvenu kokosku,Vuja,Portner,Cvetkovic,Vukovic,Rnic...A tek ovo da ima vise medalja od Juge i Srbije zajedno je smesno.Samo SFRJ ima dva zlata na OI.

Stara kuka

pre 6 godina

@ (fljamurtari dobro pari)
SRJ 2001 prvak Evrope u vaterpolu,odbojci,kosarci i bronza na SP u rukometu.To NIKO NIKADA nije napravio.Ne trebaju nama ni Hrvati ni niko drugi.Jeste,raspala se Juga pa posle SRJ/SCG pa smo opet top u sportu, posebno na uslove i ulaganja koje imamo.U rukometu treba da se dese promene,napravi sistem i za jedno odredjeno vreme bi Srbija i u tom sportu bila sila.

marko

pre 6 godina

Цветковић не би требао следећи меч ни на клупи да га држи, већ просто одмах после интервју да му се захвали и замоли да напусти хотел. Иди бре, све неке примадоне а играју можда и најгрубљи спорт. Ако не схвата шта значи играти за своју земљу, онда уопште није ни потребан. Навијачи воле да гледају како се тим бори, а наравно да може да буде лошији од других и да изгуби.

dekameron

pre 6 godina

Bas od Skrbiceve generacije,dakle ima tome vec petnaestak godina mi stojimo u mestu dok oni kojima smo bili ucitelji su nas odavno prevazisli.Mi sve ove godine ponavljamo iste greske,a od mora losih selektora vracamo onoga koji je bio najgori,ne racunajuci onog Hasanefendica koji je bio izgubljen u vremenu i prostoru.Cvetkovic je pre desetak godina,takodje se u Hrvatskoj igralo,imao situaciju sa tada vrhunskim pivotom Dragicevicem koga je minirao da bi gurao rupu Toskica kome je bio menadzer.Ocigledno konfliktna licnost.A mi vratili njega umesto Perica sa kojim smo na proslome prvenstvu konacno zaigrali brze i modernije i bez obzira sto nije bilo rezultata video se napredak a kljuc je bio upravo u davanju slobode Nenadicu koga su raniji selektori stavljali u treci plan.Sa Cveletom je napravljen korak unazad i decko ocigledno ne vidi perspektivu u sopstvenom igranju dok je ovakva situacija.Jedino resenje je konacno se uozbiljiti i dovesti Velimira Petkovica,jedinog naseg strucnjaka evropskog renomea ili vratiti Vranjesa koji bi mozda uspeli sa svojim dugorocnim planom da predomisle Nenadica koji je uz Djukica i Abutovica jedini top igrac naseg drzavnog tima.

jap

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!

opi

pre 6 godina

goxy,, odbojku uporedjujes sa rukometom? jos da kazes da je vaterpolo jos popularniji, moze biti popularan, ali u srbiju.
(Salerno, 15. januar 2018 16:11)

Odbojka je mnogo popularniji sport od rukometa. Ne pricam to zbog toga sto smo mi bolji u odbojci nego u rukometu, pa kao da se pravdam nesto. Rukomet je popularan samo Evropi, u ostatku sveta je nazalost skoro beznacajan.
Dok se odbojka pored Evrope igra dosta I u ostatku sveta (SAD, Brazil, Argentina, Kuba, Kina, Japan, Iran, Dominikanska republika...)
Na SP u rukometu od 24 reprezentacije 14, 15 je iz Evrope, dok je u odbojci od 24 reprezentacije 9 iz Evrope. To ti dovoljno govori o kvalitetu I popularnosti ovih sportova van Evrope

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Nikako da razumem oko cega je ovde prepirka? Srbija je nekada bila sila rukometna, sada smo autsajderi, Hrvatska je za nas u tom sportu kao kosarkaska NBA. U vaterpolu su obe reprezentacije sjajne, ali mislim da nivo i trofeje koje je Srbija drzala godinama nece skoro neko ponoviti. U odbojci je Hrvatska isto sto i Srbija u rukometu. U fudbalu je Hrvatska reprezentacija klasa iznad nas, kao mi u kosarci za njih. E sada zamislite snagu svih tih reprezentacija da se drzava nije raspala 91. Ta je drzava bila jedina u mogucnosti da u svih tih 5 kolektivnih sportova bude u istom trenutku prvak Evrope, mozda i sveta. Najbliza tome je posle bila Spanija, nedostajala joj samo bolja odbojka.

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat.. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.
(Jasha, 15. januar 2018 16:41)

U rukometu su dobri a u fudbalu na snagu i srecu se plasiraju..

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!
(Fatamorgana, 15. januar 2018 16:39)

Razbijali su kod nas Ratko Stojkovic, Momir Ilic i Rnic, Rajko Prodanovic pa su sklonjeni svi iz nacionalnog tima.

zekan

pre 6 godina

Nenadicu,nisi ni trebao da dodjes u reprezentacuju. Cuj,povlaci se u 31 godini. Gledaj Vorija i Halilovica u Hrvatskoj. Do skoro su Balic i Lackovic igrali sa 40 godina jer ima je cast igrati a ovi nasi se povlace. Sram vas bilo. Niste ni trebali da idetr na prvenstvo jer brukate zemlju.

www

pre 6 godina

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.
(Stara kuka, 15. januar 2018 18:48)

Odi prebroji medalje..SP i OI Hrvatska i Juga imaju isti broj medalja.. Juga za 100 god a ne 100 puta

kam

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo 
još lakše se predajemo u svim sportovima 
osim u košarci i vaterpolu. 
Nažalost, ne samo u sportu. 
(Darko, 15. januar 2018 17:46) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Prvak svijeta u vaterpolu je ~ Hrvatska!!!
(Mantis, 15. januar 2018 19:06)

A to je bitno za gornji komentar zbog?
Druže, 10 godina smo samo zlata uzimali, pobogu... Evropsko, SL, Svetsko, Olimpijsko, sve odjednom, normalno je da se nekada mora i izgubiti, ali jasno je valjda da je sinonim za taj sport Srbija.

Stara kuka

pre 6 godina

@ Ma sta god da je popularno vi nemate medalju niti u jednom sportu ikada!A Srbija je smesna u sportu hehe a ti volis da dolazis na srpski sajt.Srbija ima vise medalja nego tvoja izmisljena nacija stanovnika.Ti si nasao nekom da se podsmevas.Solja mleka pa u krevet.(Stara kuka, 15. januar 2018 18:53)Kuka ti do podne mrziš sebe, a od podne celi svet..
(Makedonce, 15. januar 2018 19:25)

I onda dodjes ti da mi kazes to sve na SRPSKI sajt.Ne znam ko ovde proziva Srbiju.

buduci predsednik

pre 6 godina

pokazali ste se...posuli trnjem put za mlade koji ne mogu da isplivaju zbig vas,navodnih zvezda,nosioca igre u bogatim klubovima,ti da se povuces? pa nije te ni trebalo zvati,sad ces biti isteran,a savez da napravi sistem,sad su trebali igrati mladi igraci,iz domace lige i od toga da se pocne,ionako ambicije nisu bile prisutne,volim i igram rukomet ceo zivot i tesko mi je kao coveku,ne vidim uopste zar i zelju u ocima vecine ovih igraca...

RASKA

pre 6 godina

Svi su oni umorni kada trebaju da igraju za reprezentaciju! A sta je sa ostalim igracima iz ostalih reprezentacija? Oni odmaraju tokom citave godine...a? Ma sram vas bilo!

Jasha

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Da je to tako, Island ne bi video prvenstva ni u fudbalu ni u rukometu, s obzirom da vise Kragujevac ima stanovnika od njih.

opi

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!
(jap, 15. januar 2018 15:52)

Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)SFRJ ima dva zlata i jednosrebro na OIIsto toliko ima Hrvatska za 25 god
(www, 15. januar 2018 18:40

A SP?EP necemo da racunamo posto se tad nije igralo(tek od 1993.) Ti si rekao da Hrvatska ima vise nego svi ostali zajedno pa jos nesto tipa 100 puta.

jumko, iskompleksirani paćenik

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. januar 2018 19:24)

Otkud ti ovde? Ja mislio da ti je specijalnmnost "samo" pljuvanje po N01etu kad ono svi sportisti iz Srbije ti smetaju (bez obzira na njihovu uspešnoost)....

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.

Darko

pre 6 godina

Mentalitet nam je katastrofa. Lako gubimo još lakše se predajemo u svim sportovima osim u košarci i vaterpolu. Nažalost, ne samo u sportu.

bocko

pre 6 godina

Salerno,ja mozda vise volim da gledam rukomet od odbojke,ali realnost je drugacija.Gde je rukomet a gde odbojka u Kini,SAD,Brazilu,Japanu,Italiji,mozda i Rusiji i Poljskoj,a to je vise od dve trecine covecanstva?Rukomet je popularniji u Skandinaviji,Nemackoj,Spaniji,Francuskoj i Hrvatskoj.

kladzom do bola

pre 6 godina

svi kao komentarisemo rukomet a 80% minimum i ne zna koje prvak srbije i koliko prva liga ima timova . 90% nikad uzivo nije ni pogledalo neki mec prve lige , a hocemo rezultate reprezentacije. ne ide to tako rodjaci , ne ide . kod nas je rukomet umro i treba dosta para da ga opet ozivimo , a para nema . reprezentacija je samo ogledalo tog stanja i ne treba pljuvati momke ,bolje i ne moze

Stara kuka

pre 6 godina

Nenadic je i izgubio utakmicu sa Svedskom... promasen zicer na 2 razlike, poslije probijanje kad smo imali 2 igraca vise... direktno on... vodja u pm !!!(jap, 15. januar 2018 15:52)Nije on napravio faul u napadu (probijanje) tada, cini mi se da je bio Djukic, ali nisam siguran. Znam da Nenadic nije sigurno
(opi, 15. januar 2018 16:33)

Djordjic je napravio probijanje ali za sve je kriv umisljeni Nenadic.Zasto?Zato sto je los pas bacio Djordjicu umesto krilu.Zato sto igra za sebe.Da vidimo da li ce tako smeti u Vespramu za 500 000 evrica.Ima da leti perje.

junko

pre 6 godina

Hahaha, Stara kuka ubedjuje da smo bolji od Hrvata u rukometu! Ali ok, likove kojima je sportska nacija drzava koja ima na letnjim Oi u proseku 5 medalja, a na zimskim nijednu, ne treba komentarisati!
(Jumko, 15. januar 2018 19:24)

A pratis i rukomet?

Stara kuka

pre 6 godina

(Stara kuka, 15. januar 2018 18:11)

ajde bre koga ti ubedjuješ da smo bolji od Hrvata u rukometu. oladi malo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoki, 15. januar 2018 23:45)

Covece GDE SAM JA napisao da smo bolji? GDE? Jel vi citate. Bilo je samo neke price SFRJ+SRJ vs Hrv kroz istoriju.

kecman iz svlacionice

pre 6 godina

Jos ce Hrvati poceti navijati za nas iz zaljenja, videcete protiv Islanda ..

I dalje mi nije jasno, da odlicni igraci Srbije, igraju po evropi po njihovom sistemu igre, pa sve i da nemamo selektora moramo imati bolju igru..

Ja nikako nemogu da shvatim nas sistem, ili smo lenji da nesto menjamo, ili smo se ucaurili ili ne znam koji nam je vrag, ali znam da mozemo bolje

Kuleas

pre 6 godina

Mene ja tačno sramota od čitanja pojedinih,ako ne i od većine komentara.Deco,pa vi pojma nemate,ni o čemu!Ne znate pravila rukometne igre,ne poznajete propozicije, kada i pod kojim uslovima se prolazi grupa,ne znate ko je probijao na -2...ništa ne znate,ali 'znate' da komentarišete i savetujete !? Teško ovoj zemlji sa ovakvom omladinom .Tužno.

mbođ

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica.
(cc, 15. januar 2018 15:30)

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka.

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u.

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.

vlada

pre 6 godina

Stvarno smo najgori, svaki put kada ne ide odmah neki skandal...kao da su ova dva poraza iznenadjenje, nemamo kvalitet, nemamo struju, samim tim nema ni rezultata...

Stara kuka

pre 6 godina

A odbojka?Devojke zlatne,muskarci uzleli bronzu i vratili se nakon sokantnog poraza od Nemacke.To je timski sport.
U rukometu je nesto drugo problem,slucno fudbalu.

Gde ja živim

pre 6 godina

Kad ne možeš sa protivnikom tuci se međusobno, vazda bilo u nas. Ne bih da zvučim maliciozno, ali meni je ovo ok. Bar pokazuju neku srčanost, neko nezadovoljstvo. Tukli su se i Šapić i Šefik pa je krenulo, možda će i sad.

Što se tiče Nenadića. Dobar je igrač. Mogao je da bude jedan od najboljih, ali malo luda glava, malo nesposobna struka i povrede i to je to. Šta da se radi. Mora da se krene od početka, da se vidi kako se radi u svetu pa polako, korak po korak, deprozepam po deprozepam, vinjak po vinjak i za 15 godina će da bude bolje. Ali da se krene odmah.

abv

pre 6 godina

kad se ova bruka završi svim iz saveza i iz stručnog štaba kao i igračima otkaz pa sve iz početka sa podmladjenom ekipom i sa novim stručnim štabom i sa novim savezom

goblin

pre 6 godina

Cvetkovića je trebalo oterati jos nakon poniženja u Nišu od Belorusije,nikad nije kasno pa to treba uraditi nakon sto nas i Island rutinski rasturi,ceo "napredni"savez treba da sledi ovog "naprednog"selektora,svi treba da odu.Novi ljudi da dodju i strani trener.

Fatamorgana

pre 6 godina

Pa Bogati koliko ima godina Kiril Lazarov iz Makedonske reprezentacije,pogledaj samo kako igra,covek je pola tima,pa koliko godina je Vislander igrao za Svedsku cini mi se do 40, I sa kojim zarom je igrao...Skrbic,Jovanovic,Perunicic,R.Nikolic,Zikica Milosavljevic,Blazo Lisicic,Petric, su razbijali u reprezentaciji u tim godinama!!!

Marko

pre 6 godina

Ostavke svih u RSS ako imaju imalo obraza. Krenuti ispočetka sa mladim snagama uz stranog (skandinavskog) selektora, kad vec ne mozemo Vujketa.

mladen nis

pre 6 godina

Ne pratim rukomet, volim da pogledam reprezentaciju. Ali mi se urezala neka vest od pre ko zna koliko godina kad je nasa mlada reprezentacija uzela neku medalju i da je Nenadic igrao. I sad 32 godine i povlaci se.

Распад система

pre 6 godina

"Ми смо још једна пропуштена генерација, поготово моја генерација", закључио је Ненадић.
Уместо да каже "Ми смо губитници, лузери" он користи еуфемизам "ми смо пропуштена генерација.
Можеш ли како да наговориш Вујина и Шешума да крену твојим стопама.

Pera Peric

pre 6 godina

Auuu, a sta ce tek biti ovog leta u Rusiji! Ovo je nista. Uzgred, bavio sam se rukometom i pratim ga od 1975. Cesto gledam na You Tub-u snimke iz 1980ih. Pa ovi nasi od danas ne bi imali sanse protiv onih nasih od tada. U regionu jedion Bosanci igraju slicno kao mi. Katastrofa. Mora da ima boljih igraca. Sinoc spazih slucajno na You Tubu nekog Strahinju Travara. Nikad nisam cuo za njega. Primetih, da lepo igra, pokretan ja, odlican skok sut ima. Pa gde je taj na primer?

milan

pre 6 godina

Zaista nam je neophodna ne samo radikalna smena rukovodstva RSS, vec smena i igraca i trenera i filozofije. Mozemo li zameriti ekipi na porazima od boljih ekipa? Budimo realni, nema tu iznenadjenja. Ali zato pristup igri, borbenost, zalaganje, izjave, odsustvo samokriticnosti (kod trenera i rukovodstva pre svega) su za svaku osudu. Nije problem izgubiti, problem je nacin na koji cete doziveti poraz. A on je apsolutno neprihvatljiv.

cc

pre 6 godina

Za timski sport je jako bitnan broj stanovnika.. imate duplo od Hrvatske tri puta više od Makedonije i Slovenije i deset puta više od C. Gore nemojte mi sad Kinu i Indiju pominjat..da Srbija i Hrvatska imaju po 30-40 miliona samo nebo bi im bila granica. 
(cc, 15. januar 2018 15:30) 

Bas treba Indiju i Kinu da pominjem, veze nema to sto pricas, uspeh reprezentacije zavisi od struke i infrastrukture, a ne od broja stanovnistva. Ponekad su vazne genetske predispozicije - zato npr. balkanci ne mogu da pariraju Etiopljanima u maratonu. Sa druge strane, Indija je svetska sila u kriketu, jer ih to interesuje i tu ulazu, a sa odbojkom npr. nemaju dodirnih tacaka. 

Primer Srbije u kosarci - svaki stranac ovde kaze kako se zestoko trenira, da se trazi jaka odbrana i takticka obucenost. Ajzeja Ostin je rekao da ovde nije mogao da podnese treninge u FMP-u. 

E sad, zasto Hrv u kosarci i Srb u rukometu igra lose? Fali struka ocigledno.
(mbođ, 15. januar 2018 16:21)

Evo kad bi sastavili fudbalsku reprezentaciju od Bosne, Hrvatske, Slovenije i Srbiji imali bi velike šanse za titulu.. 17 mil stanovnika

Aleksej

pre 6 godina

Rukomet je lep sport za gledanje. Mi u Bujanovcu smo bas voleli da gledamo dok je nas BSK igrao u superligi. Imali smo dobre igrace, dobili i Partizan i Zvezdu na domacem terenu. Imali najboljeg golmana u ligi. Ali nijedan nas igrac nije bio reprezentativac. Beogradski klubivi se postaraali da BSK nestane jer je gospodi iz Bg a bilo daleko da se cimaju da dodju u "nedodjiju" i izgube. Sport u Srbiji se centralizovao oko Bg i okoline, pa talentovana deca iz ostalih krajeva nemaju uslove za kvalitetno bavljenje sportom. Zato se rukomet ugasio, a ugasice se i ostali vremenom. Evo kao primer vidite koliko je trn u oku svima FK Radnik iz Surdulice.
(Stefan Simonovic, 15. januar 2018 15:57)Skroz si u pravu,ziva istina..

dif

pre 6 godina

Profesor Pokrajac mi je predavao rukomet na Difu, neverovatan metodičar, čovek od koga se rukomet moze nauciti za sest meseci. Skoro svi uspesi nase zemlje u rukometu su vezani za njega,jedini je osvojio OI kao igrac i kao trener, ako je neko sposoban da popravi stanje onda je to on.

bane bg

pre 6 godina

Nenadicu bolje da bude oprostaj,i jos par njih,jer na 2.razlike, golman ti skida cistu kontru,i posle toga je vec sve otislo u nepovrat! Nisi igrac za velika dela,penzija...

Mika

pre 6 godina

U poslednjih dvadeset godina koliko puta se ponovila slična priča u rukometnoj reprezentaciji na nekom velikom takmičenju? Dobri igrači, ali atmosfera u timu je nula. Po stoti put bude svidja u samom toku prvenstva. Ali to je odraz rukometnog saveza. Treba tu jedna ozbiljna reorganizacija. Odbojkaški savez Srbije treba da služi za primer.

lal

pre 6 godina

@cc: zasto da se ne pominju kina i indija??? zato sto onda tvoja teorija pada u vodu??? sta cemo sa rusijom, usa, brazilom??? zasto pakistan nikada nece pobediti cg u vaterpolu???

Звездан

pre 6 godina

Не могу да схватим да наши рукометни зналци неће ништа да мењају у поставци игре. Основно је да се не може играти споро, а они тако играју. Неки дан губимо пет разлике и играмо спори напад уместо пресинга. Затим, не умемо да истрчимо контрапад на противникову грешку. Онда оно схватање да пивот треба да буде низак и робусан. Најбољи пивот кога сам икада гледао био је Дмитриј Торгованов, висок 2,00м. Човек коме додаш високу лопту он скочи и безмало је руком унесе у оквир гола. Сада је руски селектор, а као играч је освојио 1 олимпијско, 2 светска и 1 европско злато.

Edi

pre 6 godina

Nenadicu, ovo nije momenat da pricas o povlacenju. tajming ti je ocajan. A ako si umoran i tvoja porodica zasluzuje vise vremena o tome si trebao malo ranije da razmislis. Sportski pozdrav

STEVO

pre 6 godina

Nikakav novi selektor ovakvu ekipu ne bi doveo do drugog kruga, jednostavno smo limitirani. Osnovni problem našeg rukometa je struka. Pisao sam za vrijeme prvenstva za žene da mlađe kategorije ove godine na ovogodišnjim prvenstvima su imale ukupno 1 pobjedu i jednu neriješenu u obe konkurencije, s tim da su cure gubile i po 15-16 razlike, a i ranijih godina nije bilo ništa bolje, tako kad se povuče ova generacija dolaze još gore koje se neće ni plasirati na evropska i svjetska takmičenja.

Zi

pre 6 godina

Ovo nas čeka i u Rusiji, npr. Savo Milošević i Krstaja se potuku!(Boro iz Pobede, 15. januar 2018 15:38)

Mnogo je njima dobro da bi se tukli ;)

Boban BG

pre 6 godina

Meni se zgadio jos sa onom izjavom za braću hrvate, sad razumem i otkud takva izjava...

Verujem da su i ovi lumpovali... sve se to uklapa u srBski milje ovih dana...