Insajder
pre 6 godina
Baron druze...napisao si da Nurkic igra bolje od Olajuwona?Jesi krsten?Olajuwon sad da dodje da igra pokidao bi Nurkica.
Sreda, 16.08.2017.
12:50
Kajri Irving gotovo sigurno napustiće Klivlend Kavalirse do početka sezone, samo je pitanje u kojem će klubu završiti plejmejker.
Izvor: PT
pre 6 godina
Baron druze...napisao si da Nurkic igra bolje od Olajuwona?Jesi krsten?Olajuwon sad da dodje da igra pokidao bi Nurkica.
pre 6 godina
Velika trojka??? Hahahaha. Od kada je to solidni Milsap postao superstar?
Jokic je superstar, to je u redu. On ima 13p 8sk 4as prosek po mecu u karijeri sto je retkost u NBA, pogotovu medju centrima. To je statistika da glava zaboli. Jeste ga u kljucnoj utakmici sezone unistio Nurkic, ali Nurkic je, takodje, superstar i igra bolje od Olajuwona u njegovim godinama.
Cuj, velika trojka?
pre 6 godina
Ne razumem se previse u trejdove ali bi fora bila da trejduju Irvina za Vestbruka, pa opet finale GS-Klivlend, mediji bi umrli od srece a o NBA bi se pisalo i na Arktiku
pre 6 godina
Velika trojka b92: Đoković - Jokić - Matić.
Dominiraju ove godine. ^^
pre 6 godina
Premalo je to za irvinga,moze cleveland dobiti i vise.
pre 6 godina
Tri igrača, svi dobri, plus pik prve runde za Kajrija - pa brate mnogo je, ne isplati se jer neće to biti tolika razlika. Farid je odlično sarađiao sa Jokićem, to ne bih menjao. Marej - ok, tu i tamo, Mudiaj.. hm.. ali svi zajedno, nema šanse!
Msm možda bi bilo lepo videti Kajrija u Denveru, ušli bi u plejof sigurno, e sad za više od toga - nema garancija. Ipak je on individualac, daje dosta koševa mada može lepo da asistira - kad hoće.
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
(Zile, 16. avgust 2017 16:05)
Svestan sam ja koliko oni cene Harisa ni ja nisam za dovodjenje Irvinga u Denver.
Ono sto je Denver trebao da uradi jeste sledece:
1) da sacekaju kraj sezone sa Nurkicem i da ga zavaljaju za drugi pik.
2) uzimanja onoga sto im je na draftu bilo ove godine Donovana
Mitchella i Harry Gilesa(bekap centar za Jokica).
3) Ove sezone su trebali da tankuju i da na draftu 2018 uzmu Miles Bridgesa koji igra od pozicije 2 do 4 onakav igrac kakav im i treba, zverina u odbrani.
4) Potpisu ekstenziju sa Harisom ove godine a Jokicem sledece godine.
Sa velikiim koncentracijom talenata sa igracima kao sto su Jokic, Haris, Marej, Hernanogomez, Michel, Bizli, Mudije, Giles i uz dovodjenje Miles Bridgesa mogucnosti bi bile velike od razvijanja dinastije do trejda na primer dva perspektivna mlada igraca uz dodatak prvog pika za neku pravu super zvezdu velikog kalibra.
S tim ako poprave odbranu i naprave dobru atmosferu u ekipi a to je da se igraju timske kosarke sa puno asistencija, secenja i atraktivnih proigravanja-poteza to bi bio hajp tip GSW ali na steroidima. Ko ne bi igrao u takvoj ekipi bilo bi tim Jugoslavije iz 1989-91 milina za gledati.
pre 6 godina
@Mika Gušter iz Ritopeka
Slazem se da Advanced Stats mogu da iskrive sliku o tome koliko je neko dominantan igrac, ali to ne znaci da Jokic nije top 20 igrac trenutno - u najgorem slucaju top 30. Svi u SAD ga smatraju neverovatnim igracem.
Recimo, Bleacher Report, verovatno najpraceniji NBA website u Americi, trenutno pravi virtuelnu fantasy ligu sa 30 novinara. Randomom se izvuku pozicije za biranje igraca - svih igraca, i novinari prave timove. Jokic je izabran kao 11. pre Milsapa i Irvinga.
Od kad je Jokic u Decembru postao startni centar Denvera, Denver ima najbolji napad u ligi. Bolji cak i od GSW.
Evo linka: http://bleacherreport.com/articles/2724422-brs-2017-nba-re-draft-whos-going-1st-if-league-started-from-scratch
pre 6 godina
Individualac ce biti opasno individualan.
pre 6 godina
koga bre ovo zanima taj je ili promasio zivot ili je sve resio u zivotu u srbiji. gde će irving, jokić i drustvo milionera bas me briga pogotovo za amere. GLEDAJ TE SVOJ ZIVOT I RADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU BUDUĆNOST
pre 6 godina
Neeeee.... Nadam se da se taj trejd neće desiti...
pre 6 godina
sta falilo CSKA?
pre 6 godina
Milsap i Jokic pogotovo daj re smarate sa Jokicem, ako je ovo velika trojka onda je ima svaki tim u NBA...malo ste se prekombinovali sa Jokicem.
pre 6 godina
Jokic prosle sezone sam nosio tim i odjednom su bili u play off prici! Sa Irvingom ce Jokic da kida jos vise!
pre 6 godina
Salis li se?....on je izgleda trol ali jesi li to ozbiljan?Pekovic imao losu karijeru?PAO,najbolji centar Evrope,to sto je igrao u NBA pogledaj brojke,tri puta bolja statistika nego Radmanovic koji je igrao za ugasenu zvezdu pa za fmp(sad se zovu cztelekom) i onda epizodista u NBA sa prosekom u NBA karijeri od 2 poena.Pekovic imao 15poena i 8.5 skokova prosecno.
pre 6 godina
@ ALUMNI
A zašto čitaš o nekom ko neće da igra za reprezentaciju i još komentarišeš?! Što se trejda tiče, mislim da ne bi bilo dobro da Irving dođe, poremetio bi način igre Denvera, a to je brz protok lopte, puno asistencija, timska igra. Irving sve to nema u svojoj igri, klasičan soler, igrač izolacije, koji drži loptu u svojim rukama i sam rešava. I još igrač koji želi da bude glavna zvezda, a objektivno nema kvalitet za to. To je razlog zašto želi da ode iz Klivlenda, da izađe iz senke Lebrona a činjenica je da je Klivlend kada Lebron nije igrao zbog odmaranja, povrede ili nečeg sl. i samim tim Irving bio glavni imao prilično negativan skor. Ako žele da upropaste Jokića, onda je Irving igrač koji im treba, ali mislim da su svesni kakav je već sada igrač Jokić, a da ne govorim kakav tek može da bude, tako da ne verujem da će dovesti Kajrija.
pre 6 godina
koga briga? pišite o reprezentaciji kad već nikolu ne zanima da igra za istu
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
Mislim da je nakon juce svim menadzerima u NBA jasno da Kajri za 2 godine zavrsava u San Antoniu. Juce je izjavio da je jedini tim za koji bi potpisao produzenje ugovora SA. Isto tako, kada smo prvi put culi da hoce iz Klivlenda, prvi izbor mu je bio SA.
Klivlend ce tesko dobiti ono sto hoce - Tatum i Jackson su prakticno nedodirljivi. Klivlend hoce da trguje buducnost odredjenih timova koji nemaju mnogo razloga da trejduju svoju buducnost za sadasnjost. Da Kajri zeli da potpise produzenje za bilo koji od perspektivnih timova onda bi se lako postigao dogovor (osim mozda sa Bostonom koji verovatno smatra da Kajri nije tako velika nadogradnja na Tomasa). Mozda ce morati da budu kreativni i naprave trejd 3 tima, u kojem Kajri zavrsi u dobrom timu, a Klivlend dobije mladog igraca iz perspektivnog tima.
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, [link] pa sami procenite...
(Voja, 16. avgust 2017 14:22)
Pa dobro bre jesi ti toliko smešan ili šta ???
Prvo vidi na osnovu čega je ova rang lista, tj. na osnovu čega su ih rangirali?? Ipak je na ovoj real plus minus listi 21. igrač lige Amir Jonson, 27.mi Kodi Zeler 28.mi Damijan Lilard 30.ti Zaza Pačulija a 36.ti Mark Gasol a 37.mi POL DŽORDŽ!!!! 41.MAnu Đinobili a 44.ti Klej Tompson 48mi DŽON WOL 49ti Bredli BIl itd itd e sad da li bi ti uzeo 30tog Zazu Pačuliju ili 36tog Mark Gasola za centra u svom timu ili bi možda uzeo Manua Ginobilija ( u ovom trenutku) koji je 41. na listi pre Wala i B.Beala koji su 48mi i 49ti na listi ???? a tek da ne pričamo što je K.A.Towns 51. ili Hasan Whitesajd 54.ti na listi. E pa sad ti uzmi 21.og Amira ili 27.mog Kodi Zelera ili pomenutog ZAZU sa 30.tog mesta pre KATa ili Hasana za svoj tim na centru koji su ispod 50tog mesta.
Naravno Jokić je neosporno vrhunski igrač ali pusti statistiku i raznorazne rang liste, gledaj malo košarku pa onda ceni kvalitet!!!
pre 6 godina
Nego, ako se zaista ostvari ovaj trade, razlika u konferencijama će biti isuviše drastična. Imam osećaj da je kompletan skup zvezda sa Istoka emigrirao na Zapad. Što je najgore i Klivlend će biti slabiji u odnosu na prošlu godinu. Izgleda kao prevelika razlika u kvalitetu. Jedini tim na Istoku za koji se može reći da je u najmanju ruku jednako dobar kao prošle godine je Boston. Koje ludilo od leta. Na primer, Istok je toliko slab da čak i Niksi mogu da razmišljaju o plejofu.
pre 6 godina
meni je bitno samo da irving ne ode u kliperse a ostalo nek rade kako hoce
pre 6 godina
Pored njih Jokic može da jede burek, da gleda i da uci..samo je pitanje s mesom ili sa sirom
pre 6 godina
Velika trojka? Ja koliko vidim ovde je jedino Irving ol star kalibar. Nemaju super zvezdu. Kakva velika trojka?
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
(petarczv, 16. avgust 2017 13:42)
Ja ne znam sta si ti gledao, ali Radmanovic sije po viskiju samo tako. Bar ko Pekovic, a mislim i jace.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
(šališ li se?, 16. avgust 2017 13:13)
On jeste sad daleko al na zalasku karijere ce biti mnoogo veci od njih
pre 6 godina
Dati mi ovu trojicu(Mudijea, Mareja i Farida) i sacuvati prvog pika ili jos dati Harisa umesto Mareja koji ima ugovor jos 3 godine bolja je varijanta zato, sto ce sledece godine morati za Harisa da izdvoje 18 ili 20+ miliona dolara dok za Mareja izdvajaju 3.5 do 4.5 godisnje.
Marej vise bek nego plej i po meni veci talenat od Harisa a i kad je igrao koledz kosarku imao je sut od 40% za 3 poena toliko je i Haris imao prosle sezone ali se mora imati u vidu da je Haris 2 godine duze u NBA.
Jedina prednost Harisa je ta sto igra malo bolje odbranu u odnosu na Mareja i trenutno ima bolji sut za 3 poena ostalo je sve na strani mareja od fizikalija(iako su iste visine) kada se uporede do talenta koji je na strani Mareja, uz to da Marej moze igrati i pleja iako mu to nije primarna pozicija dok je Haris klasicni bek suter.
To ne bi bio los tim na papiru s tim da bi morali da promene koncepciju igre:
plejmekeri => Irving, Nelson, Morris
bekovi => Murray, Barton, Beasley
krila => Chandler, Hernangómez, Craig
krilni centri => Milsap, DA, Lyles, Lyndon
centri => Jokic, Palmli
Prva petorka => Irving, Murray(Haris), Chandler, Milsap i Jokic a
sesti i sedmi igraci => Barton i Hernangomez uz jos tri do pet igraca koji daju svoj dobrinos Nelson, DA, Palmli mozda Beasley i Lyles. Mogu biti odlican tim uz ponavljam promenu koncepcije zbog Irvinga.
Sledece godine iskesiraju 35 miliki za godinu dana PG13 i da napadnu titulu.
pre 6 godina
Ako Denver pusti Farida ,vise nikad necu napisati komentar na ovom sajtu.
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
(мики, 16. avgust 2017 13:51)
Sta je tacno glupost? Da Jokic nije dobar u odbrani? (preko 50% suteva za dva je uslo kad ih on brani) Da Farid i Mudije ne valjaju? Za to ti ne trebaju cak ni napredne statistike. Da max moze bez onih uslova?
pre 6 godina
da gledam nekog ko neće da igra za Srbiju......?
pre 6 godina
Ircing bi samo smanjio manevarski prostor Jokic.
pre 6 godina
najbolje bi bilo da je Teodosic dosao u Denver, kakav Irvin, sebicnjak. ali eto, nista od toga...
pre 6 godina
Jokić, Matić i Đokan. I jogurta i ljeba.
pre 6 godina
Mareja i Harisa Denver ne bi trebalo da daje ni za samog LeBrona. Bice oni strasni igraci jednog dana. A i Irving zeli tim u kome hoce da se dokazuje, a Denver je suprotno od toga, snagu bazira na timskoj igri a ne na individualnom kvalitetu igraca. Ako Klivlend zeli moze da dobije eventualno Mudieja, Manimala i pika druge runde za Irvinga, i to je max! Denver je vec napravio uzasan posao trejdom Nurkica za Plumlija, ne treba im jos jedna takva katastrofa u trejdu
pre 6 godina
Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko ljudi ovde potcenjuju Kajrija!?
Čovek je sa 24 godine bio šampion NBA, a sa 25 već 4 puta je bio učesnik Ol-stara a godinama je već jedan od dva najbolja igrača u izolaciji u celoj NBA.
U plej-ofu ima prosek od 24 koša i 5 asistencija, uz fenomenalan šut 46,5% za dva, 41,5% za tri i skoro 90% slobodna bacanja.
Kada se u finalu 2015. povredio, Kavsi su 'ladno izgubili to finale, a za GSW nije igrao KD.
Ovaj trejd bi bio fenomenalan za Denver jer dobijaju jednog od najboljih igrača lige, i svakako u tri najatraktivnija.
Ostaju im spolja Heris,Čendler i poneki talenat.
Čini mi se da Kavsi ne dobijaju ništa naročito jer Farid je klasična četvorka a u imaju Lava, a Marej i Madija su premladi za sigurnu prognozu, a pgotovo za napad na GSW.
U ovoj varijanti Kavsi nemaju šanse protiv Seltiksa.
Zato ovde neće biti ništa.
Kavsima je potreban elitni bek ili bar Kazins sa zdravim Rouzom da bi mogli napasti GSW.
Nije mi realna takođe ni opcija Tomas&Krauder za Kajrija jer bi ih u tom slučaju već Seltiksi razbili.
Imamo zabavu bar još dva meseca, rekao bih sa sigurnošću...
pre 6 godina
није много. али
1. да ли то уништава хемију екипе?
2. да ли ће ирвинг да продужи са денвером?
п.с. прошле сезоне ирвинг се испуцавао као коби у фази спрдања са кошарком. и изгледа му је то мало. да ли ико жели да да све што може да трејдује за таквог силоватеља без одбране и скромних физичких предиспозиција?
pre 6 godina
Individualno jaka trojka.
pre 6 godina
TRADE:::
Irving dolazi u KKP za 2 igraca iz Kaknja i kilu cvaraka, koje ce KKP ispeci tek do godine!
pre 6 godina
Jokic radi individualno :)))
pre 6 godina
Irving po meni tek treba da se pokaze, realno sa njim tim dobija ugovornu obavezu za superstara, a iako je on imao statistiku za glavne igrace ekipe, u Klivlendu je bio glavni kada je Klivlend bio na dnu tabele na istoku, onda se vratio Dzejms, pa dosao i Lav, pa jos par igraca tako da uspeh Klivlenda par godina unazad opet nije on izneo, i jos uvek nije imao priliku da kao lider tima napravi neki uspeh. Taj potez da podje iz Klivlenda i izadje iz senke Dzejmsa je dobar, ali pomalo i rizican za ekipu koja ga preuzme, da li zaista dobija plejmekera koji ce voditi ekipu do plej ofa i kroz plej of da budu opasni, pogotovo u zapadnoj konferenciji u kojoj skoro koji god tim da pogledate imate neko vanklasnog igraca na pleju kao lidera, tipa Kari, Kris Pol, Vestbruk, ... A sto se tice Jokica, njemu bi svakako vise prijao neki drugaciji tip pleja, manje suterski nastrojen, vise asistent, kao i svakom centru, ali to je izbor Denvera, kakvu oni ekipu zele da naprave, mada na osnovu ostalih poteza ekipe, tipa dovodjenje i Milsapa koji takodje ima preko 15 poena prosek, pa i Jokic slican, a obojica dodaju i asistiraju, svakako mislim da Irving nije bas najsrecnije resenje, trebali su Pola da jure dok nije potpisao sa Hjustonom ako su zeleli zvezdu na pleju, on bi mnogo vise odgovarao ostatku ekipe Denvera.
pre 6 godina
Ne razumem zasto bi kavsi pristali na ovo. Mudiaj je los plej, nista posebno nije ni za rotaciju, farid vec tri godina ne igra ozbilju kosarku , jedino marej koji ima potencija ali zar toloko samo za kajrija da dobiju?! Ne mogu da verujem da ljudi pisu da bi ovo bilo lose za denver
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, http://www.espn.com/nba/statistics/rpm/_/sort/RPM pa sami procenite...
pre 6 godina
Znaci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
pre 6 godina
Nadam se da neće. Irving je sjajan igrač, ali voleo bih videti da li Denver može do PO sa ovako mladim igračima u bitnim ulogama, pa ako ne ide mogu sledećeg leta praviti trejdove.
pre 6 godina
Biće ludi ako se odreknu Džamala Mareja zbog Irvinga. Mudieja i Farida treba da se reše, ali još daju i pik. To je sulude. Marej će za dve godine biti jedan od najboljih bekova lige.
pre 6 godina
Najavio sam ovo prije svih medija i dobijao minuse
pre 6 godina
Mudiaj, farid i pik nekako i da prodje, ali plus Marej previse je..
pre 6 godina
za irvinga bi bio korak nazad I to zesci,ne zbog jokica I milsapa,nego zbog realne perspektive fransize. ok ode I sta? napravice pored gsw I san antonia ,hjustona nesto....pitanje je dal sa neuskladjenom hemijom mogu uopste do plejofa (ajd milsap jos nekako ,iako je u atlanti bio tata verujem da zbog godina moze da stavi na stranu ego, ali kajri,sumnjam-umesto timske igre verovatno bi postala godina dokazivanja zasto je irving, a ne lebronov pomocnik). smesno zvuci na prvu loptu ali verujem da bi kajri bio korak unazad za denver,tim pre sto ni trener nije neki autoritet ,primer bi bio tolerisanje nurkicevog ponasanja u svlacionici toliko dugo. kajri bi najbolje legao spursima I obrnuto
pre 6 godina
Mislim da su Finiks i Denver najrealnije opcije, ali Denver ima mnogo veci plej of poencijal. Finiks bi morao da se odrekne i Bledsoa uz Dzeksona, pa Irving prakticno sem Markiza Krisa ne bi imao upotrebljivog saigraca. S druge strane, Denver i da se odrekne Mudieja, Mareja i Farida, ima jos i Jokaru, Milsapa, Gerija Herisa i Vilsona Cendlera. Uz Irvinga, to bi bila jako, jalo zeznuta ekipa. A i pikovi im mnogo vrede.
pre 6 godina
Da se pitam nikad ne bih pozeleo Irvinga u ekipi,a i to bi bilo lose za Jokica!
pre 6 godina
Goblini će napraviti feštu u subotu na bir festu.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
pre 6 godina
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
pre 6 godina
naci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
(očigledno, 16. avgust 2017 13:03)
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
(Neobavešten, 16. avgust 2017 13:09)
Ovo se desava kad se pracenje NBA svodi na to da li je 'srpski' igrac u prvoj petorci.
Elem.
Farid i Mudije su jedva prosecni. Mudije je los u odbrani i ima katastrofalan sut (kao i Farid). U small ball eri, oni su rupa na rosteru. Pik prve runde, a kod Denvera se ocekuje da bi (posebno s Kajrijem) to bilo u 15+ rangu, prakticno je bezvredan. Marej tako tako. Pitanje je samo zasto bi Kavsi prihvatili ovaj trejd, a ne zasto bi Denver dao te igrace.
A sto se fransiznih igraca tice, zaboravite taj pojam. Pitanje je samo da li je Jokic max ili nije max, a za to mu treba da bude (u konstelaciji sa Kajrijem) top-5 na svojoj poziciji, plus da odgura Denver dalje dalje od prve runde. Kajri mozda moze da mu pomogne, a Jokic mora na odbrani da poradi.
pre 6 godina
Za Denver je useh što su izbacili Herisa iz ovog trejda i u njega umetnuli Mudieja. Mudiej sigurno nije igrač koji se razvio onako kakoje predviđeno i zato je Marej u toku sezone dobio njegovu ulogu. Sada umesto njih dvojice možeš da dobiješ Irvinga, koji je definitivno u ovom trenutku bolji igrač od obojice zajedno, a tek ima 25 godina. Denver nije često bio u poziciji da dobije zvezdu kao što je Irving i na ovo gledaju pre svega poslovno, a zatim i igrački. Ovo je win-win situacija za njih.
pre 6 godina
Mudije je ispao iz rotacije u drugoj polovini prošle sezone, Farid će imati dosta manje minuta nakon dolaska Milsapa, a Marej je talentovan, ali to ništa ne znači niti je toliko bitan pošto je tek 7.igrač ekipe bio. Faktički, ne daju ni jednog startera za Kajrija. Ako Denver ovo progura, napravili su ozbiljno dobar posao.
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
(Mikii, 16. avgust 2017 13:04)
Reče čovek koji kaže da je Đoković anoniman jer Viktorija Bekam nije čula za njega 2007... hahahaha. Šta kaže za Jokića?!?!! hahhahahahahaah
pre 6 godina
@ocigledno kao sto i sam kazes, ne pratis puno nba.. da pratis znao bi da li je mudije dobar igrac, a sto se tice iskusnog nba igraca, i david lee i kalderon su iskusni, pa sta.. jel to znaci da su dobri koliko i irving, samo zato sto su iskusni
pre 6 godina
@Mikii
Јокић је јединствен. играчи које помену да њим у истој реченици могу да сматрају да су успели у животу
pre 6 godina
Ma nema, velika trojka u rangu LeBron/Wade/Bosh. Kakva objektivnost.
Inače, više bih voleo da vidim Irvinga u Spurs-ima koji su po nekim izvorima ponudili Aldrige-a, Green-a i Parkera za njega.
pre 6 godina
denver je ima najbolji napad u ligi nakon sto je jokic posta startni centar. njima nije potreban irving ako je jokic glavni plejmejker, potrebni su im defanzivni igraci - a njih vec imaju.
Petorka denver-a za 2018: Murray-harris-shjendler/mali gomez-sap-Ijouketch; vrlo opasno u oba pravca.
pre 6 godina
auu kakva bi to ekipa bila, al se plasim da Jokic tu ne izgubi mogucnost da bude lider ekipe sto je vrlo verovatno, mogli bi da napadnu lagano plej of 3, 4 mesto
pre 6 godina
Ubi me niska cena malina!
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
Smorio je Irving. Dobar igrac, ali prosto nije na vivou LeBrona Duranta, Karija.
Kad ce kraj ove sage vise.
pre 6 godina
@Moo, velika trojka Denvera, ne velika trojka (najbolja trojka) NBA.
pre 6 godina
Mala šansa da se ovo desi, posebno sto ne verujem da bi Irving bio zadovoljan sto bi dovelo da igra samo za statistiku i ugovor ne bi produžio. Sve ovde zavisi od Džejmsa. Ukoliko on neće da ostane onda možda neka ovakva kombinacija i dođe u obzir a u suprotnom bi očekivao trejd za Oldrudža i Perkera ili Ajzeu Tomasa sa jos nekim i da probaju da dominiraju sa vec proverenim igračima.
Sumnjam da ce se neko bas isprsiti za Irvinga, mnogo je mladih dobrih bekova koji su vec u ligi ili su sada draftovani ili dolaze u narednih par godina. Uz ovo bi ga dobili na dve godine i sem neke franšize koja ja na velikom tržištu teško bi mogli da ga zadrze.
I stvarno ne treba preterivati da bi ovo bila velika trojka, jer tu se ubrajaju igrači koji su redovni ucesnici utakmice svih zvezda sto bi ovde jedino bio Irving...
pre 6 godina
Ne bih rekao da je to puno za Irvinga. Mudiey je ispao iz rotacije i na kraju prosle sezone je bio treci play iza nelsona i Murraya. Faried je dobar ali su na centarskim pozicijama dobro pokriveni. Dali bi hernangomezu sansu. Murray je talent i jedino bi nuggetsi mogli za njim zalit. Sa takvom momcadi, bi usli u playoff i pick prve runde ne bi toliko bio bitan. Bili bi sigurno jaci nego prosle godine.
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
pre 6 godina
djokovic, matic, jokic
pre 6 godina
Irving je superstar, ali Cleveland previse trazi za njega i ni jedan tim to ne moze da ispuni. Ovaj trade je malo verovatan, ne zato sto Denver ne bi dao ove igrace, a mislim da ne bi trebalo Mareja, vec zato sto ni jedan od ovih igraca ne moze da ucini ekipu Clevelanda jacom, ako im se oduzme Irving. Meni je najlogicnije trade sa Phoenixom u kom se Phoenix odrice Bledsoa + neke kombinacije igraca i pikova, bez Jacksona. Rose - Bledsoe - James - Thompson - Love je vec ozbiljna ekipa za titulu, a Phoenix dobija superstara sa Bookerom i Jacksonom da gradi tim.
pre 6 godina
zadrzati Farida, Mislap i Jokic ne mogu da budu na terenu u isto vreme
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
@Uros
дај бре скини се интернета. булазниш нон-стоп. па и Дивац сам је већ рекао да је Јокић талентованији и бољи кошаркаш, а ја ћу само да додам да је сто посто лице нба лиге наредних пет година.
pre 6 godina
Threesome.
pre 6 godina
Mudiej, Mari, Farid i pik prve runde za Irvinga? Hahah mozda ako izvrse kolektivnu lobotomiju u upravi Denvera...
pre 6 godina
velika četvorka na pomolu Milsap-Irving-jokič- Nemanja Matić
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
pre 6 godina
Ne verujem da će se Denver odreći trojice igrača, među kojima je mladi i odlični Marej, i visokog pika zbog Kajrija. To bi bilo blago samoubistvo. Štaviše, Tejtum je najrealnija opcija pošto Boston na njegovoj poziciji ima Hejvarda i Džejlena Brauna, mogu uz njega da daju i Ajzeju Tomasa (ističe mu ugovor ove sezone, ako se ne varam, i pitanje je da li će ga produžiti) ili dati neki visoki pik (kojih imaju nekoliko) pa Tomas i Irving zaigraju kao 1 i 2...
Da sam gazda nekog tima koji je deficitaran na poziciji 2, Kajri bi legao kao budali šamar. Jednostavno, nije igrač za poziciju pleja, a i sa visinom od 1,91 može da se nosi sa "dvojkama".
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Ostavi se komentarisanja košarke, sinko, molim te. Radmanović igrao nešto zapaženo u NBA???!!! Peković?? Čovek odigrao jednu ipo sezonu u NBA u kojima je samo mogao da sanja ono što postiže Jokić, produžio ugovor i u zadnjih pet godina odigrao 10 utakmica i non-stop bio "povređen". Za obojicu njih Jokić je već sad igračina. A i Divca (kralja flopovanja - https://www.youtube.com/watch?v=kFjLit30wF8) će ubrzo stići i prestići.
(boki, 16. avgust 2017 13:06)
Milsap igra krilnog centra, Jokić centra, zašto ne mogu istovremeno na teren??
(Neske86, 16. avgust 2017 13:05)
Devin Buker će biti strašan igrač. A i Klivlend pikira Džoša Džeksona, ne Krisa.
pre 6 godina
Do ovog trejda će doći jedino ako su čelni ljudi Nagetsa ludi. Denver je ekipa koja funkcioniše kroz sistem, dakle, kroz timsku igru, te ja u toj kombinaciji nikako ne mogu zamisliti Irvinga, sto nikako ne dovodi u pitanje njegov individualni kvalitet.
pre 6 godina
Nemerljivo precenjeno i mnogo!!!
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
pre 6 godina
Dobar je Irving, ali alav je mnogo :-P
pre 6 godina
I sad se setis onih jadnih "ljudi" od pre neki dan koji su pisali evo vidite da teo nije planiran da igra u prvoj petorci,teo nece igrati vise od 10min,vrati se teo u evropu itd...Mislim tea bas briga igrace nba ligu,zivece u LA,nego mi nisu jasmi ti mozgovi...
pre 6 godina
Zadnja informacija je da je clivlend u ozbiljnim pregovorima sa torontom ali se ne spominje ko bi sve bio ukljicen u taj trejd,verovatno lowry i jos jedan ili dva igraca...
pre 6 godina
Nema sanse da na to pristaju.
pre 6 godina
mnogo je za kajrija...
pre 6 godina
Lepa je to ekipa al' ni po čemu nije velika trojka.
pre 6 godina
velika četvorka na pomolu Milsap-Irving-jokič- Nemanja Matić
pre 6 godina
Goblini će napraviti feštu u subotu na bir festu.
pre 6 godina
Lepa je to ekipa al' ni po čemu nije velika trojka.
pre 6 godina
Do ovog trejda će doći jedino ako su čelni ljudi Nagetsa ludi. Denver je ekipa koja funkcioniše kroz sistem, dakle, kroz timsku igru, te ja u toj kombinaciji nikako ne mogu zamisliti Irvinga, sto nikako ne dovodi u pitanje njegov individualni kvalitet.
pre 6 godina
Dobar je Irving, ali alav je mnogo :-P
pre 6 godina
Mudiej, Mari, Farid i pik prve runde za Irvinga? Hahah mozda ako izvrse kolektivnu lobotomiju u upravi Denvera...
pre 6 godina
Znaci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
pre 6 godina
I sad se setis onih jadnih "ljudi" od pre neki dan koji su pisali evo vidite da teo nije planiran da igra u prvoj petorci,teo nece igrati vise od 10min,vrati se teo u evropu itd...Mislim tea bas briga igrace nba ligu,zivece u LA,nego mi nisu jasmi ti mozgovi...
pre 6 godina
Ma nema, velika trojka u rangu LeBron/Wade/Bosh. Kakva objektivnost.
Inače, više bih voleo da vidim Irvinga u Spurs-ima koji su po nekim izvorima ponudili Aldrige-a, Green-a i Parkera za njega.
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
(Mikii, 16. avgust 2017 13:04)
Reče čovek koji kaže da je Đoković anoniman jer Viktorija Bekam nije čula za njega 2007... hahahaha. Šta kaže za Jokića?!?!! hahhahahahahaah
pre 6 godina
Mudije je ispao iz rotacije u drugoj polovini prošle sezone, Farid će imati dosta manje minuta nakon dolaska Milsapa, a Marej je talentovan, ali to ništa ne znači niti je toliko bitan pošto je tek 7.igrač ekipe bio. Faktički, ne daju ni jednog startera za Kajrija. Ako Denver ovo progura, napravili su ozbiljno dobar posao.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
pre 6 godina
Ubi me niska cena malina!
pre 6 godina
za irvinga bi bio korak nazad I to zesci,ne zbog jokica I milsapa,nego zbog realne perspektive fransize. ok ode I sta? napravice pored gsw I san antonia ,hjustona nesto....pitanje je dal sa neuskladjenom hemijom mogu uopste do plejofa (ajd milsap jos nekako ,iako je u atlanti bio tata verujem da zbog godina moze da stavi na stranu ego, ali kajri,sumnjam-umesto timske igre verovatno bi postala godina dokazivanja zasto je irving, a ne lebronov pomocnik). smesno zvuci na prvu loptu ali verujem da bi kajri bio korak unazad za denver,tim pre sto ni trener nije neki autoritet ,primer bi bio tolerisanje nurkicevog ponasanja u svlacionici toliko dugo. kajri bi najbolje legao spursima I obrnuto
pre 6 godina
Nema sanse da na to pristaju.
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
pre 6 godina
Zadnja informacija je da je clivlend u ozbiljnim pregovorima sa torontom ali se ne spominje ko bi sve bio ukljicen u taj trejd,verovatno lowry i jos jedan ili dva igraca...
pre 6 godina
djokovic, matic, jokic
pre 6 godina
Mareja i Harisa Denver ne bi trebalo da daje ni za samog LeBrona. Bice oni strasni igraci jednog dana. A i Irving zeli tim u kome hoce da se dokazuje, a Denver je suprotno od toga, snagu bazira na timskoj igri a ne na individualnom kvalitetu igraca. Ako Klivlend zeli moze da dobije eventualno Mudieja, Manimala i pika druge runde za Irvinga, i to je max! Denver je vec napravio uzasan posao trejdom Nurkica za Plumlija, ne treba im jos jedna takva katastrofa u trejdu
pre 6 godina
Nemerljivo precenjeno i mnogo!!!
pre 6 godina
naci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
(očigledno, 16. avgust 2017 13:03)
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
(Neobavešten, 16. avgust 2017 13:09)
Ovo se desava kad se pracenje NBA svodi na to da li je 'srpski' igrac u prvoj petorci.
Elem.
Farid i Mudije su jedva prosecni. Mudije je los u odbrani i ima katastrofalan sut (kao i Farid). U small ball eri, oni su rupa na rosteru. Pik prve runde, a kod Denvera se ocekuje da bi (posebno s Kajrijem) to bilo u 15+ rangu, prakticno je bezvredan. Marej tako tako. Pitanje je samo zasto bi Kavsi prihvatili ovaj trejd, a ne zasto bi Denver dao te igrace.
A sto se fransiznih igraca tice, zaboravite taj pojam. Pitanje je samo da li je Jokic max ili nije max, a za to mu treba da bude (u konstelaciji sa Kajrijem) top-5 na svojoj poziciji, plus da odgura Denver dalje dalje od prve runde. Kajri mozda moze da mu pomogne, a Jokic mora na odbrani da poradi.
pre 6 godina
mnogo je za kajrija...
pre 6 godina
Mudiaj, farid i pik nekako i da prodje, ali plus Marej previse je..
pre 6 godina
Nadam se da neće. Irving je sjajan igrač, ali voleo bih videti da li Denver može do PO sa ovako mladim igračima u bitnim ulogama, pa ako ne ide mogu sledećeg leta praviti trejdove.
pre 6 godina
Biće ludi ako se odreknu Džamala Mareja zbog Irvinga. Mudieja i Farida treba da se reše, ali još daju i pik. To je sulude. Marej će za dve godine biti jedan od najboljih bekova lige.
pre 6 godina
Da se pitam nikad ne bih pozeleo Irvinga u ekipi,a i to bi bilo lose za Jokica!
pre 6 godina
Ne bih rekao da je to puno za Irvinga. Mudiey je ispao iz rotacije i na kraju prosle sezone je bio treci play iza nelsona i Murraya. Faried je dobar ali su na centarskim pozicijama dobro pokriveni. Dali bi hernangomezu sansu. Murray je talent i jedino bi nuggetsi mogli za njim zalit. Sa takvom momcadi, bi usli u playoff i pick prve runde ne bi toliko bio bitan. Bili bi sigurno jaci nego prosle godine.
pre 6 godina
meni je bitno samo da irving ne ode u kliperse a ostalo nek rade kako hoce
pre 6 godina
Velika trojka b92: Đoković - Jokić - Matić.
Dominiraju ove godine. ^^
pre 6 godina
Smorio je Irving. Dobar igrac, ali prosto nije na vivou LeBrona Duranta, Karija.
Kad ce kraj ove sage vise.
pre 6 godina
Threesome.
pre 6 godina
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
pre 6 godina
Irving je superstar, ali Cleveland previse trazi za njega i ni jedan tim to ne moze da ispuni. Ovaj trade je malo verovatan, ne zato sto Denver ne bi dao ove igrace, a mislim da ne bi trebalo Mareja, vec zato sto ni jedan od ovih igraca ne moze da ucini ekipu Clevelanda jacom, ako im se oduzme Irving. Meni je najlogicnije trade sa Phoenixom u kom se Phoenix odrice Bledsoa + neke kombinacije igraca i pikova, bez Jacksona. Rose - Bledsoe - James - Thompson - Love je vec ozbiljna ekipa za titulu, a Phoenix dobija superstara sa Bookerom i Jacksonom da gradi tim.
pre 6 godina
није много. али
1. да ли то уништава хемију екипе?
2. да ли ће ирвинг да продужи са денвером?
п.с. прошле сезоне ирвинг се испуцавао као коби у фази спрдања са кошарком. и изгледа му је то мало. да ли ико жели да да све што може да трејдује за таквог силоватеља без одбране и скромних физичких предиспозиција?
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
(petarczv, 16. avgust 2017 13:42)
Ja ne znam sta si ti gledao, ali Radmanovic sije po viskiju samo tako. Bar ko Pekovic, a mislim i jace.
pre 6 godina
Mislim da su Finiks i Denver najrealnije opcije, ali Denver ima mnogo veci plej of poencijal. Finiks bi morao da se odrekne i Bledsoa uz Dzeksona, pa Irving prakticno sem Markiza Krisa ne bi imao upotrebljivog saigraca. S druge strane, Denver i da se odrekne Mudieja, Mareja i Farida, ima jos i Jokaru, Milsapa, Gerija Herisa i Vilsona Cendlera. Uz Irvinga, to bi bila jako, jalo zeznuta ekipa. A i pikovi im mnogo vrede.
pre 6 godina
Mala šansa da se ovo desi, posebno sto ne verujem da bi Irving bio zadovoljan sto bi dovelo da igra samo za statistiku i ugovor ne bi produžio. Sve ovde zavisi od Džejmsa. Ukoliko on neće da ostane onda možda neka ovakva kombinacija i dođe u obzir a u suprotnom bi očekivao trejd za Oldrudža i Perkera ili Ajzeu Tomasa sa jos nekim i da probaju da dominiraju sa vec proverenim igračima.
Sumnjam da ce se neko bas isprsiti za Irvinga, mnogo je mladih dobrih bekova koji su vec u ligi ili su sada draftovani ili dolaze u narednih par godina. Uz ovo bi ga dobili na dve godine i sem neke franšize koja ja na velikom tržištu teško bi mogli da ga zadrze.
I stvarno ne treba preterivati da bi ovo bila velika trojka, jer tu se ubrajaju igrači koji su redovni ucesnici utakmice svih zvezda sto bi ovde jedino bio Irving...
pre 6 godina
Za Denver je useh što su izbacili Herisa iz ovog trejda i u njega umetnuli Mudieja. Mudiej sigurno nije igrač koji se razvio onako kakoje predviđeno i zato je Marej u toku sezone dobio njegovu ulogu. Sada umesto njih dvojice možeš da dobiješ Irvinga, koji je definitivno u ovom trenutku bolji igrač od obojice zajedno, a tek ima 25 godina. Denver nije često bio u poziciji da dobije zvezdu kao što je Irving i na ovo gledaju pre svega poslovno, a zatim i igrački. Ovo je win-win situacija za njih.
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, [link] pa sami procenite...
(Voja, 16. avgust 2017 14:22)
Pa dobro bre jesi ti toliko smešan ili šta ???
Prvo vidi na osnovu čega je ova rang lista, tj. na osnovu čega su ih rangirali?? Ipak je na ovoj real plus minus listi 21. igrač lige Amir Jonson, 27.mi Kodi Zeler 28.mi Damijan Lilard 30.ti Zaza Pačulija a 36.ti Mark Gasol a 37.mi POL DŽORDŽ!!!! 41.MAnu Đinobili a 44.ti Klej Tompson 48mi DŽON WOL 49ti Bredli BIl itd itd e sad da li bi ti uzeo 30tog Zazu Pačuliju ili 36tog Mark Gasola za centra u svom timu ili bi možda uzeo Manua Ginobilija ( u ovom trenutku) koji je 41. na listi pre Wala i B.Beala koji su 48mi i 49ti na listi ???? a tek da ne pričamo što je K.A.Towns 51. ili Hasan Whitesajd 54.ti na listi. E pa sad ti uzmi 21.og Amira ili 27.mog Kodi Zelera ili pomenutog ZAZU sa 30.tog mesta pre KATa ili Hasana za svoj tim na centru koji su ispod 50tog mesta.
Naravno Jokić je neosporno vrhunski igrač ali pusti statistiku i raznorazne rang liste, gledaj malo košarku pa onda ceni kvalitet!!!
pre 6 godina
Jokic radi individualno :)))
pre 6 godina
Milsap i Jokic pogotovo daj re smarate sa Jokicem, ako je ovo velika trojka onda je ima svaki tim u NBA...malo ste se prekombinovali sa Jokicem.
pre 6 godina
Ne razumem se previse u trejdove ali bi fora bila da trejduju Irvina za Vestbruka, pa opet finale GS-Klivlend, mediji bi umrli od srece a o NBA bi se pisalo i na Arktiku
pre 6 godina
@ocigledno kao sto i sam kazes, ne pratis puno nba.. da pratis znao bi da li je mudije dobar igrac, a sto se tice iskusnog nba igraca, i david lee i kalderon su iskusni, pa sta.. jel to znaci da su dobri koliko i irving, samo zato sto su iskusni
pre 6 godina
Irving po meni tek treba da se pokaze, realno sa njim tim dobija ugovornu obavezu za superstara, a iako je on imao statistiku za glavne igrace ekipe, u Klivlendu je bio glavni kada je Klivlend bio na dnu tabele na istoku, onda se vratio Dzejms, pa dosao i Lav, pa jos par igraca tako da uspeh Klivlenda par godina unazad opet nije on izneo, i jos uvek nije imao priliku da kao lider tima napravi neki uspeh. Taj potez da podje iz Klivlenda i izadje iz senke Dzejmsa je dobar, ali pomalo i rizican za ekipu koja ga preuzme, da li zaista dobija plejmekera koji ce voditi ekipu do plej ofa i kroz plej of da budu opasni, pogotovo u zapadnoj konferenciji u kojoj skoro koji god tim da pogledate imate neko vanklasnog igraca na pleju kao lidera, tipa Kari, Kris Pol, Vestbruk, ... A sto se tice Jokica, njemu bi svakako vise prijao neki drugaciji tip pleja, manje suterski nastrojen, vise asistent, kao i svakom centru, ali to je izbor Denvera, kakvu oni ekipu zele da naprave, mada na osnovu ostalih poteza ekipe, tipa dovodjenje i Milsapa koji takodje ima preko 15 poena prosek, pa i Jokic slican, a obojica dodaju i asistiraju, svakako mislim da Irving nije bas najsrecnije resenje, trebali su Pola da jure dok nije potpisao sa Hjustonom ako su zeleli zvezdu na pleju, on bi mnogo vise odgovarao ostatku ekipe Denvera.
pre 6 godina
Jokić, Matić i Đokan. I jogurta i ljeba.
pre 6 godina
TRADE:::
Irving dolazi u KKP za 2 igraca iz Kaknja i kilu cvaraka, koje ce KKP ispeci tek do godine!
pre 6 godina
auu kakva bi to ekipa bila, al se plasim da Jokic tu ne izgubi mogucnost da bude lider ekipe sto je vrlo verovatno, mogli bi da napadnu lagano plej of 3, 4 mesto
pre 6 godina
denver je ima najbolji napad u ligi nakon sto je jokic posta startni centar. njima nije potreban irving ako je jokic glavni plejmejker, potrebni su im defanzivni igraci - a njih vec imaju.
Petorka denver-a za 2018: Murray-harris-shjendler/mali gomez-sap-Ijouketch; vrlo opasno u oba pravca.
pre 6 godina
@Uros
дај бре скини се интернета. булазниш нон-стоп. па и Дивац сам је већ рекао да је Јокић талентованији и бољи кошаркаш, а ја ћу само да додам да је сто посто лице нба лиге наредних пет година.
pre 6 godina
Nego, ako se zaista ostvari ovaj trade, razlika u konferencijama će biti isuviše drastična. Imam osećaj da je kompletan skup zvezda sa Istoka emigrirao na Zapad. Što je najgore i Klivlend će biti slabiji u odnosu na prošlu godinu. Izgleda kao prevelika razlika u kvalitetu. Jedini tim na Istoku za koji se može reći da je u najmanju ruku jednako dobar kao prošle godine je Boston. Koje ludilo od leta. Na primer, Istok je toliko slab da čak i Niksi mogu da razmišljaju o plejofu.
pre 6 godina
@Moo, velika trojka Denvera, ne velika trojka (najbolja trojka) NBA.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
(šališ li se?, 16. avgust 2017 13:13)
On jeste sad daleko al na zalasku karijere ce biti mnoogo veci od njih
pre 6 godina
Tri igrača, svi dobri, plus pik prve runde za Kajrija - pa brate mnogo je, ne isplati se jer neće to biti tolika razlika. Farid je odlično sarađiao sa Jokićem, to ne bih menjao. Marej - ok, tu i tamo, Mudiaj.. hm.. ali svi zajedno, nema šanse!
Msm možda bi bilo lepo videti Kajrija u Denveru, ušli bi u plejof sigurno, e sad za više od toga - nema garancija. Ipak je on individualac, daje dosta koševa mada može lepo da asistira - kad hoće.
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, http://www.espn.com/nba/statistics/rpm/_/sort/RPM pa sami procenite...
pre 6 godina
Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko ljudi ovde potcenjuju Kajrija!?
Čovek je sa 24 godine bio šampion NBA, a sa 25 već 4 puta je bio učesnik Ol-stara a godinama je već jedan od dva najbolja igrača u izolaciji u celoj NBA.
U plej-ofu ima prosek od 24 koša i 5 asistencija, uz fenomenalan šut 46,5% za dva, 41,5% za tri i skoro 90% slobodna bacanja.
Kada se u finalu 2015. povredio, Kavsi su 'ladno izgubili to finale, a za GSW nije igrao KD.
Ovaj trejd bi bio fenomenalan za Denver jer dobijaju jednog od najboljih igrača lige, i svakako u tri najatraktivnija.
Ostaju im spolja Heris,Čendler i poneki talenat.
Čini mi se da Kavsi ne dobijaju ništa naročito jer Farid je klasična četvorka a u imaju Lava, a Marej i Madija su premladi za sigurnu prognozu, a pgotovo za napad na GSW.
U ovoj varijanti Kavsi nemaju šanse protiv Seltiksa.
Zato ovde neće biti ništa.
Kavsima je potreban elitni bek ili bar Kazins sa zdravim Rouzom da bi mogli napasti GSW.
Nije mi realna takođe ni opcija Tomas&Krauder za Kajrija jer bi ih u tom slučaju već Seltiksi razbili.
Imamo zabavu bar još dva meseca, rekao bih sa sigurnošću...
pre 6 godina
Ircing bi samo smanjio manevarski prostor Jokic.
pre 6 godina
@Mikii
Јокић је јединствен. играчи које помену да њим у истој реченици могу да сматрају да су успели у животу
pre 6 godina
Salis li se?....on je izgleda trol ali jesi li to ozbiljan?Pekovic imao losu karijeru?PAO,najbolji centar Evrope,to sto je igrao u NBA pogledaj brojke,tri puta bolja statistika nego Radmanovic koji je igrao za ugasenu zvezdu pa za fmp(sad se zovu cztelekom) i onda epizodista u NBA sa prosekom u NBA karijeri od 2 poena.Pekovic imao 15poena i 8.5 skokova prosecno.
pre 6 godina
@ ALUMNI
A zašto čitaš o nekom ko neće da igra za reprezentaciju i još komentarišeš?! Što se trejda tiče, mislim da ne bi bilo dobro da Irving dođe, poremetio bi način igre Denvera, a to je brz protok lopte, puno asistencija, timska igra. Irving sve to nema u svojoj igri, klasičan soler, igrač izolacije, koji drži loptu u svojim rukama i sam rešava. I još igrač koji želi da bude glavna zvezda, a objektivno nema kvalitet za to. To je razlog zašto želi da ode iz Klivlenda, da izađe iz senke Lebrona a činjenica je da je Klivlend kada Lebron nije igrao zbog odmaranja, povrede ili nečeg sl. i samim tim Irving bio glavni imao prilično negativan skor. Ako žele da upropaste Jokića, onda je Irving igrač koji im treba, ali mislim da su svesni kakav je već sada igrač Jokić, a da ne govorim kakav tek može da bude, tako da ne verujem da će dovesti Kajrija.
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
Velika trojka? Ja koliko vidim ovde je jedino Irving ol star kalibar. Nemaju super zvezdu. Kakva velika trojka?
pre 6 godina
Najavio sam ovo prije svih medija i dobijao minuse
pre 6 godina
da gledam nekog ko neće da igra za Srbiju......?
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
(мики, 16. avgust 2017 13:51)
Sta je tacno glupost? Da Jokic nije dobar u odbrani? (preko 50% suteva za dva je uslo kad ih on brani) Da Farid i Mudije ne valjaju? Za to ti ne trebaju cak ni napredne statistike. Da max moze bez onih uslova?
pre 6 godina
koga bre ovo zanima taj je ili promasio zivot ili je sve resio u zivotu u srbiji. gde će irving, jokić i drustvo milionera bas me briga pogotovo za amere. GLEDAJ TE SVOJ ZIVOT I RADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU BUDUĆNOST
pre 6 godina
@Mika Gušter iz Ritopeka
Slazem se da Advanced Stats mogu da iskrive sliku o tome koliko je neko dominantan igrac, ali to ne znaci da Jokic nije top 20 igrac trenutno - u najgorem slucaju top 30. Svi u SAD ga smatraju neverovatnim igracem.
Recimo, Bleacher Report, verovatno najpraceniji NBA website u Americi, trenutno pravi virtuelnu fantasy ligu sa 30 novinara. Randomom se izvuku pozicije za biranje igraca - svih igraca, i novinari prave timove. Jokic je izabran kao 11. pre Milsapa i Irvinga.
Od kad je Jokic u Decembru postao startni centar Denvera, Denver ima najbolji napad u ligi. Bolji cak i od GSW.
Evo linka: http://bleacherreport.com/articles/2724422-brs-2017-nba-re-draft-whos-going-1st-if-league-started-from-scratch
pre 6 godina
Ako Denver pusti Farida ,vise nikad necu napisati komentar na ovom sajtu.
pre 6 godina
Ne razumem zasto bi kavsi pristali na ovo. Mudiaj je los plej, nista posebno nije ni za rotaciju, farid vec tri godina ne igra ozbilju kosarku , jedino marej koji ima potencija ali zar toloko samo za kajrija da dobiju?! Ne mogu da verujem da ljudi pisu da bi ovo bilo lose za denver
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
Mislim da je nakon juce svim menadzerima u NBA jasno da Kajri za 2 godine zavrsava u San Antoniu. Juce je izjavio da je jedini tim za koji bi potpisao produzenje ugovora SA. Isto tako, kada smo prvi put culi da hoce iz Klivlenda, prvi izbor mu je bio SA.
Klivlend ce tesko dobiti ono sto hoce - Tatum i Jackson su prakticno nedodirljivi. Klivlend hoce da trguje buducnost odredjenih timova koji nemaju mnogo razloga da trejduju svoju buducnost za sadasnjost. Da Kajri zeli da potpise produzenje za bilo koji od perspektivnih timova onda bi se lako postigao dogovor (osim mozda sa Bostonom koji verovatno smatra da Kajri nije tako velika nadogradnja na Tomasa). Mozda ce morati da budu kreativni i naprave trejd 3 tima, u kojem Kajri zavrsi u dobrom timu, a Klivlend dobije mladog igraca iz perspektivnog tima.
pre 6 godina
Individualno jaka trojka.
pre 6 godina
Individualac ce biti opasno individualan.
pre 6 godina
Ne verujem da će se Denver odreći trojice igrača, među kojima je mladi i odlični Marej, i visokog pika zbog Kajrija. To bi bilo blago samoubistvo. Štaviše, Tejtum je najrealnija opcija pošto Boston na njegovoj poziciji ima Hejvarda i Džejlena Brauna, mogu uz njega da daju i Ajzeju Tomasa (ističe mu ugovor ove sezone, ako se ne varam, i pitanje je da li će ga produžiti) ili dati neki visoki pik (kojih imaju nekoliko) pa Tomas i Irving zaigraju kao 1 i 2...
Da sam gazda nekog tima koji je deficitaran na poziciji 2, Kajri bi legao kao budali šamar. Jednostavno, nije igrač za poziciju pleja, a i sa visinom od 1,91 može da se nosi sa "dvojkama".
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Ostavi se komentarisanja košarke, sinko, molim te. Radmanović igrao nešto zapaženo u NBA???!!! Peković?? Čovek odigrao jednu ipo sezonu u NBA u kojima je samo mogao da sanja ono što postiže Jokić, produžio ugovor i u zadnjih pet godina odigrao 10 utakmica i non-stop bio "povređen". Za obojicu njih Jokić je već sad igračina. A i Divca (kralja flopovanja - https://www.youtube.com/watch?v=kFjLit30wF8) će ubrzo stići i prestići.
(boki, 16. avgust 2017 13:06)
Milsap igra krilnog centra, Jokić centra, zašto ne mogu istovremeno na teren??
(Neske86, 16. avgust 2017 13:05)
Devin Buker će biti strašan igrač. A i Klivlend pikira Džoša Džeksona, ne Krisa.
pre 6 godina
najbolje bi bilo da je Teodosic dosao u Denver, kakav Irvin, sebicnjak. ali eto, nista od toga...
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
pre 6 godina
Pored njih Jokic može da jede burek, da gleda i da uci..samo je pitanje s mesom ili sa sirom
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
(Zile, 16. avgust 2017 16:05)
Svestan sam ja koliko oni cene Harisa ni ja nisam za dovodjenje Irvinga u Denver.
Ono sto je Denver trebao da uradi jeste sledece:
1) da sacekaju kraj sezone sa Nurkicem i da ga zavaljaju za drugi pik.
2) uzimanja onoga sto im je na draftu bilo ove godine Donovana
Mitchella i Harry Gilesa(bekap centar za Jokica).
3) Ove sezone su trebali da tankuju i da na draftu 2018 uzmu Miles Bridgesa koji igra od pozicije 2 do 4 onakav igrac kakav im i treba, zverina u odbrani.
4) Potpisu ekstenziju sa Harisom ove godine a Jokicem sledece godine.
Sa velikiim koncentracijom talenata sa igracima kao sto su Jokic, Haris, Marej, Hernanogomez, Michel, Bizli, Mudije, Giles i uz dovodjenje Miles Bridgesa mogucnosti bi bile velike od razvijanja dinastije do trejda na primer dva perspektivna mlada igraca uz dodatak prvog pika za neku pravu super zvezdu velikog kalibra.
S tim ako poprave odbranu i naprave dobru atmosferu u ekipi a to je da se igraju timske kosarke sa puno asistencija, secenja i atraktivnih proigravanja-poteza to bi bio hajp tip GSW ali na steroidima. Ko ne bi igrao u takvoj ekipi bilo bi tim Jugoslavije iz 1989-91 milina za gledati.
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
Dati mi ovu trojicu(Mudijea, Mareja i Farida) i sacuvati prvog pika ili jos dati Harisa umesto Mareja koji ima ugovor jos 3 godine bolja je varijanta zato, sto ce sledece godine morati za Harisa da izdvoje 18 ili 20+ miliona dolara dok za Mareja izdvajaju 3.5 do 4.5 godisnje.
Marej vise bek nego plej i po meni veci talenat od Harisa a i kad je igrao koledz kosarku imao je sut od 40% za 3 poena toliko je i Haris imao prosle sezone ali se mora imati u vidu da je Haris 2 godine duze u NBA.
Jedina prednost Harisa je ta sto igra malo bolje odbranu u odnosu na Mareja i trenutno ima bolji sut za 3 poena ostalo je sve na strani mareja od fizikalija(iako su iste visine) kada se uporede do talenta koji je na strani Mareja, uz to da Marej moze igrati i pleja iako mu to nije primarna pozicija dok je Haris klasicni bek suter.
To ne bi bio los tim na papiru s tim da bi morali da promene koncepciju igre:
plejmekeri => Irving, Nelson, Morris
bekovi => Murray, Barton, Beasley
krila => Chandler, Hernangómez, Craig
krilni centri => Milsap, DA, Lyles, Lyndon
centri => Jokic, Palmli
Prva petorka => Irving, Murray(Haris), Chandler, Milsap i Jokic a
sesti i sedmi igraci => Barton i Hernangomez uz jos tri do pet igraca koji daju svoj dobrinos Nelson, DA, Palmli mozda Beasley i Lyles. Mogu biti odlican tim uz ponavljam promenu koncepcije zbog Irvinga.
Sledece godine iskesiraju 35 miliki za godinu dana PG13 i da napadnu titulu.
pre 6 godina
koga briga? pišite o reprezentaciji kad već nikolu ne zanima da igra za istu
pre 6 godina
Jokic prosle sezone sam nosio tim i odjednom su bili u play off prici! Sa Irvingom ce Jokic da kida jos vise!
pre 6 godina
Premalo je to za irvinga,moze cleveland dobiti i vise.
pre 6 godina
zadrzati Farida, Mislap i Jokic ne mogu da budu na terenu u isto vreme
pre 6 godina
Velika trojka??? Hahahaha. Od kada je to solidni Milsap postao superstar?
Jokic je superstar, to je u redu. On ima 13p 8sk 4as prosek po mecu u karijeri sto je retkost u NBA, pogotovu medju centrima. To je statistika da glava zaboli. Jeste ga u kljucnoj utakmici sezone unistio Nurkic, ali Nurkic je, takodje, superstar i igra bolje od Olajuwona u njegovim godinama.
Cuj, velika trojka?
pre 6 godina
Neeeee.... Nadam se da se taj trejd neće desiti...
pre 6 godina
sta falilo CSKA?
pre 6 godina
Baron druze...napisao si da Nurkic igra bolje od Olajuwona?Jesi krsten?Olajuwon sad da dodje da igra pokidao bi Nurkica.
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
pre 6 godina
denver je ima najbolji napad u ligi nakon sto je jokic posta startni centar. njima nije potreban irving ako je jokic glavni plejmejker, potrebni su im defanzivni igraci - a njih vec imaju.
Petorka denver-a za 2018: Murray-harris-shjendler/mali gomez-sap-Ijouketch; vrlo opasno u oba pravca.
pre 6 godina
zadrzati Farida, Mislap i Jokic ne mogu da budu na terenu u isto vreme
pre 6 godina
velika četvorka na pomolu Milsap-Irving-jokič- Nemanja Matić
pre 6 godina
koga bre ovo zanima taj je ili promasio zivot ili je sve resio u zivotu u srbiji. gde će irving, jokić i drustvo milionera bas me briga pogotovo za amere. GLEDAJ TE SVOJ ZIVOT I RADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU BUDUĆNOST
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
pre 6 godina
Lepa je to ekipa al' ni po čemu nije velika trojka.
pre 6 godina
Pored njih Jokic može da jede burek, da gleda i da uci..samo je pitanje s mesom ili sa sirom
pre 6 godina
TRADE:::
Irving dolazi u KKP za 2 igraca iz Kaknja i kilu cvaraka, koje ce KKP ispeci tek do godine!
pre 6 godina
da gledam nekog ko neće da igra za Srbiju......?
pre 6 godina
Goblini će napraviti feštu u subotu na bir festu.
pre 6 godina
Mudije je ispao iz rotacije u drugoj polovini prošle sezone, Farid će imati dosta manje minuta nakon dolaska Milsapa, a Marej je talentovan, ali to ništa ne znači niti je toliko bitan pošto je tek 7.igrač ekipe bio. Faktički, ne daju ni jednog startera za Kajrija. Ako Denver ovo progura, napravili su ozbiljno dobar posao.
pre 6 godina
Znaci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
pre 6 godina
Smorio je Irving. Dobar igrac, ali prosto nije na vivou LeBrona Duranta, Karija.
Kad ce kraj ove sage vise.
pre 6 godina
najbolje bi bilo da je Teodosic dosao u Denver, kakav Irvin, sebicnjak. ali eto, nista od toga...
pre 6 godina
Da se pitam nikad ne bih pozeleo Irvinga u ekipi,a i to bi bilo lose za Jokica!
pre 6 godina
koga briga? pišite o reprezentaciji kad već nikolu ne zanima da igra za istu
pre 6 godina
Do ovog trejda će doći jedino ako su čelni ljudi Nagetsa ludi. Denver je ekipa koja funkcioniše kroz sistem, dakle, kroz timsku igru, te ja u toj kombinaciji nikako ne mogu zamisliti Irvinga, sto nikako ne dovodi u pitanje njegov individualni kvalitet.
pre 6 godina
@Mikii
Јокић је јединствен. играчи које помену да њим у истој реченици могу да сматрају да су успели у животу
pre 6 godina
Salis li se?....on je izgleda trol ali jesi li to ozbiljan?Pekovic imao losu karijeru?PAO,najbolji centar Evrope,to sto je igrao u NBA pogledaj brojke,tri puta bolja statistika nego Radmanovic koji je igrao za ugasenu zvezdu pa za fmp(sad se zovu cztelekom) i onda epizodista u NBA sa prosekom u NBA karijeri od 2 poena.Pekovic imao 15poena i 8.5 skokova prosecno.
pre 6 godina
mnogo je za kajrija...
pre 6 godina
Ma nema, velika trojka u rangu LeBron/Wade/Bosh. Kakva objektivnost.
Inače, više bih voleo da vidim Irvinga u Spurs-ima koji su po nekim izvorima ponudili Aldrige-a, Green-a i Parkera za njega.
pre 6 godina
Velika trojka? Ja koliko vidim ovde je jedino Irving ol star kalibar. Nemaju super zvezdu. Kakva velika trojka?
pre 6 godina
Dati mi ovu trojicu(Mudijea, Mareja i Farida) i sacuvati prvog pika ili jos dati Harisa umesto Mareja koji ima ugovor jos 3 godine bolja je varijanta zato, sto ce sledece godine morati za Harisa da izdvoje 18 ili 20+ miliona dolara dok za Mareja izdvajaju 3.5 do 4.5 godisnje.
Marej vise bek nego plej i po meni veci talenat od Harisa a i kad je igrao koledz kosarku imao je sut od 40% za 3 poena toliko je i Haris imao prosle sezone ali se mora imati u vidu da je Haris 2 godine duze u NBA.
Jedina prednost Harisa je ta sto igra malo bolje odbranu u odnosu na Mareja i trenutno ima bolji sut za 3 poena ostalo je sve na strani mareja od fizikalija(iako su iste visine) kada se uporede do talenta koji je na strani Mareja, uz to da Marej moze igrati i pleja iako mu to nije primarna pozicija dok je Haris klasicni bek suter.
To ne bi bio los tim na papiru s tim da bi morali da promene koncepciju igre:
plejmekeri => Irving, Nelson, Morris
bekovi => Murray, Barton, Beasley
krila => Chandler, Hernangómez, Craig
krilni centri => Milsap, DA, Lyles, Lyndon
centri => Jokic, Palmli
Prva petorka => Irving, Murray(Haris), Chandler, Milsap i Jokic a
sesti i sedmi igraci => Barton i Hernangomez uz jos tri do pet igraca koji daju svoj dobrinos Nelson, DA, Palmli mozda Beasley i Lyles. Mogu biti odlican tim uz ponavljam promenu koncepcije zbog Irvinga.
Sledece godine iskesiraju 35 miliki za godinu dana PG13 i da napadnu titulu.
pre 6 godina
Premalo je to za irvinga,moze cleveland dobiti i vise.
pre 6 godina
I sad se setis onih jadnih "ljudi" od pre neki dan koji su pisali evo vidite da teo nije planiran da igra u prvoj petorci,teo nece igrati vise od 10min,vrati se teo u evropu itd...Mislim tea bas briga igrace nba ligu,zivece u LA,nego mi nisu jasmi ti mozgovi...
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
Mareja i Harisa Denver ne bi trebalo da daje ni za samog LeBrona. Bice oni strasni igraci jednog dana. A i Irving zeli tim u kome hoce da se dokazuje, a Denver je suprotno od toga, snagu bazira na timskoj igri a ne na individualnom kvalitetu igraca. Ako Klivlend zeli moze da dobije eventualno Mudieja, Manimala i pika druge runde za Irvinga, i to je max! Denver je vec napravio uzasan posao trejdom Nurkica za Plumlija, ne treba im jos jedna takva katastrofa u trejdu
pre 6 godina
Milsap i Jokic pogotovo daj re smarate sa Jokicem, ako je ovo velika trojka onda je ima svaki tim u NBA...malo ste se prekombinovali sa Jokicem.
pre 6 godina
Dobar je Irving, ali alav je mnogo :-P
pre 6 godina
Mudiej, Mari, Farid i pik prve runde za Irvinga? Hahah mozda ako izvrse kolektivnu lobotomiju u upravi Denvera...
pre 6 godina
Jokic u velikoj trojci? Hahahahahahahahaha
(Mikii, 16. avgust 2017 13:04)
Reče čovek koji kaže da je Đoković anoniman jer Viktorija Bekam nije čula za njega 2007... hahahaha. Šta kaže za Jokića?!?!! hahhahahahahaah
pre 6 godina
auu kakva bi to ekipa bila, al se plasim da Jokic tu ne izgubi mogucnost da bude lider ekipe sto je vrlo verovatno, mogli bi da napadnu lagano plej of 3, 4 mesto
pre 6 godina
Jokic radi individualno :)))
pre 6 godina
@neobavesten
U Vrnjackoj banji prosle nedelje pred 300 ljud je bla festa...
na beer festu mora da bude bar spektakl!
pre 6 godina
Individualno jaka trojka.
pre 6 godina
Ako Denver pusti Farida ,vise nikad necu napisati komentar na ovom sajtu.
pre 6 godina
Velika trojka??? Hahahaha. Od kada je to solidni Milsap postao superstar?
Jokic je superstar, to je u redu. On ima 13p 8sk 4as prosek po mecu u karijeri sto je retkost u NBA, pogotovu medju centrima. To je statistika da glava zaboli. Jeste ga u kljucnoj utakmici sezone unistio Nurkic, ali Nurkic je, takodje, superstar i igra bolje od Olajuwona u njegovim godinama.
Cuj, velika trojka?
pre 6 godina
djokovic, matic, jokic
pre 6 godina
naci dva mlada igraca, obojica veliki talenti, pik prve runde i jedan dobar i iskusan NBA igrac za Kajrija?
Ne pratim bas toliko NBA, ali mislim da je to previse...
(očigledno, 16. avgust 2017 13:03)
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
(Neobavešten, 16. avgust 2017 13:09)
Ovo se desava kad se pracenje NBA svodi na to da li je 'srpski' igrac u prvoj petorci.
Elem.
Farid i Mudije su jedva prosecni. Mudije je los u odbrani i ima katastrofalan sut (kao i Farid). U small ball eri, oni su rupa na rosteru. Pik prve runde, a kod Denvera se ocekuje da bi (posebno s Kajrijem) to bilo u 15+ rangu, prakticno je bezvredan. Marej tako tako. Pitanje je samo zasto bi Kavsi prihvatili ovaj trejd, a ne zasto bi Denver dao te igrace.
A sto se fransiznih igraca tice, zaboravite taj pojam. Pitanje je samo da li je Jokic max ili nije max, a za to mu treba da bude (u konstelaciji sa Kajrijem) top-5 na svojoj poziciji, plus da odgura Denver dalje dalje od prve runde. Kajri mozda moze da mu pomogne, a Jokic mora na odbrani da poradi.
pre 6 godina
@Uros
дај бре скини се интернета. булазниш нон-стоп. па и Дивац сам је већ рекао да је Јокић талентованији и бољи кошаркаш, а ја ћу само да додам да је сто посто лице нба лиге наредних пет година.
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
(Zile, 16. avgust 2017 16:05)
Svestan sam ja koliko oni cene Harisa ni ja nisam za dovodjenje Irvinga u Denver.
Ono sto je Denver trebao da uradi jeste sledece:
1) da sacekaju kraj sezone sa Nurkicem i da ga zavaljaju za drugi pik.
2) uzimanja onoga sto im je na draftu bilo ove godine Donovana
Mitchella i Harry Gilesa(bekap centar za Jokica).
3) Ove sezone su trebali da tankuju i da na draftu 2018 uzmu Miles Bridgesa koji igra od pozicije 2 do 4 onakav igrac kakav im i treba, zverina u odbrani.
4) Potpisu ekstenziju sa Harisom ove godine a Jokicem sledece godine.
Sa velikiim koncentracijom talenata sa igracima kao sto su Jokic, Haris, Marej, Hernanogomez, Michel, Bizli, Mudije, Giles i uz dovodjenje Miles Bridgesa mogucnosti bi bile velike od razvijanja dinastije do trejda na primer dva perspektivna mlada igraca uz dodatak prvog pika za neku pravu super zvezdu velikog kalibra.
S tim ako poprave odbranu i naprave dobru atmosferu u ekipi a to je da se igraju timske kosarke sa puno asistencija, secenja i atraktivnih proigravanja-poteza to bi bio hajp tip GSW ali na steroidima. Ko ne bi igrao u takvoj ekipi bilo bi tim Jugoslavije iz 1989-91 milina za gledati.
pre 6 godina
Biće ludi ako se odreknu Džamala Mareja zbog Irvinga. Mudieja i Farida treba da se reše, ali još daju i pik. To je sulude. Marej će za dve godine biti jedan od najboljih bekova lige.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
pre 6 godina
Jokic prosle sezone sam nosio tim i odjednom su bili u play off prici! Sa Irvingom ce Jokic da kida jos vise!
pre 6 godina
Nemerljivo precenjeno i mnogo!!!
pre 6 godina
Ako dodje irving plej of im ne gine, ali smatram da bi jokara izgubio status franšiznog igrača (možda se varam). No sve u svemu, voleo bih da vidim taj tandem.
pre 6 godina
Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko ljudi ovde potcenjuju Kajrija!?
Čovek je sa 24 godine bio šampion NBA, a sa 25 već 4 puta je bio učesnik Ol-stara a godinama je već jedan od dva najbolja igrača u izolaciji u celoj NBA.
U plej-ofu ima prosek od 24 koša i 5 asistencija, uz fenomenalan šut 46,5% za dva, 41,5% za tri i skoro 90% slobodna bacanja.
Kada se u finalu 2015. povredio, Kavsi su 'ladno izgubili to finale, a za GSW nije igrao KD.
Ovaj trejd bi bio fenomenalan za Denver jer dobijaju jednog od najboljih igrača lige, i svakako u tri najatraktivnija.
Ostaju im spolja Heris,Čendler i poneki talenat.
Čini mi se da Kavsi ne dobijaju ništa naročito jer Farid je klasična četvorka a u imaju Lava, a Marej i Madija su premladi za sigurnu prognozu, a pgotovo za napad na GSW.
U ovoj varijanti Kavsi nemaju šanse protiv Seltiksa.
Zato ovde neće biti ništa.
Kavsima je potreban elitni bek ili bar Kazins sa zdravim Rouzom da bi mogli napasti GSW.
Nije mi realna takođe ni opcija Tomas&Krauder za Kajrija jer bi ih u tom slučaju već Seltiksi razbili.
Imamo zabavu bar još dva meseca, rekao bih sa sigurnošću...
pre 6 godina
sta falilo CSKA?
pre 6 godina
Mudiaj, farid i pik nekako i da prodje, ali plus Marej previse je..
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
pre 6 godina
Individualac ce biti opasno individualan.
pre 6 godina
Najavio sam ovo prije svih medija i dobijao minuse
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Pogotovo Pekovica.
(šališ li se?, 16. avgust 2017 13:13)
On jeste sad daleko al na zalasku karijere ce biti mnoogo veci od njih
pre 6 godina
Mislim da su Finiks i Denver najrealnije opcije, ali Denver ima mnogo veci plej of poencijal. Finiks bi morao da se odrekne i Bledsoa uz Dzeksona, pa Irving prakticno sem Markiza Krisa ne bi imao upotrebljivog saigraca. S druge strane, Denver i da se odrekne Mudieja, Mareja i Farida, ima jos i Jokaru, Milsapa, Gerija Herisa i Vilsona Cendlera. Uz Irvinga, to bi bila jako, jalo zeznuta ekipa. A i pikovi im mnogo vrede.
pre 6 godina
Threesome.
pre 6 godina
Ne razumem zasto bi kavsi pristali na ovo. Mudiaj je los plej, nista posebno nije ni za rotaciju, farid vec tri godina ne igra ozbilju kosarku , jedino marej koji ima potencija ali zar toloko samo za kajrija da dobiju?! Ne mogu da verujem da ljudi pisu da bi ovo bilo lose za denver
pre 6 godina
@Mika Gušter iz Ritopeka
Slazem se da Advanced Stats mogu da iskrive sliku o tome koliko je neko dominantan igrac, ali to ne znaci da Jokic nije top 20 igrac trenutno - u najgorem slucaju top 30. Svi u SAD ga smatraju neverovatnim igracem.
Recimo, Bleacher Report, verovatno najpraceniji NBA website u Americi, trenutno pravi virtuelnu fantasy ligu sa 30 novinara. Randomom se izvuku pozicije za biranje igraca - svih igraca, i novinari prave timove. Jokic je izabran kao 11. pre Milsapa i Irvinga.
Od kad je Jokic u Decembru postao startni centar Denvera, Denver ima najbolji napad u ligi. Bolji cak i od GSW.
Evo linka: http://bleacherreport.com/articles/2724422-brs-2017-nba-re-draft-whos-going-1st-if-league-started-from-scratch
pre 6 godina
Velika trojka b92: Đoković - Jokić - Matić.
Dominiraju ove godine. ^^
pre 6 godina
Ne bih rekao da je to puno za Irvinga. Mudiey je ispao iz rotacije i na kraju prosle sezone je bio treci play iza nelsona i Murraya. Faried je dobar ali su na centarskim pozicijama dobro pokriveni. Dali bi hernangomezu sansu. Murray je talent i jedino bi nuggetsi mogli za njim zalit. Sa takvom momcadi, bi usli u playoff i pick prve runde ne bi toliko bio bitan. Bili bi sigurno jaci nego prosle godine.
pre 6 godina
Ne verujem da će se Denver odreći trojice igrača, među kojima je mladi i odlični Marej, i visokog pika zbog Kajrija. To bi bilo blago samoubistvo. Štaviše, Tejtum je najrealnija opcija pošto Boston na njegovoj poziciji ima Hejvarda i Džejlena Brauna, mogu uz njega da daju i Ajzeju Tomasa (ističe mu ugovor ove sezone, ako se ne varam, i pitanje je da li će ga produžiti) ili dati neki visoki pik (kojih imaju nekoliko) pa Tomas i Irving zaigraju kao 1 i 2...
Da sam gazda nekog tima koji je deficitaran na poziciji 2, Kajri bi legao kao budali šamar. Jednostavno, nije igrač za poziciju pleja, a i sa visinom od 1,91 može da se nosi sa "dvojkama".
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59)
Ostavi se komentarisanja košarke, sinko, molim te. Radmanović igrao nešto zapaženo u NBA???!!! Peković?? Čovek odigrao jednu ipo sezonu u NBA u kojima je samo mogao da sanja ono što postiže Jokić, produžio ugovor i u zadnjih pet godina odigrao 10 utakmica i non-stop bio "povređen". Za obojicu njih Jokić je već sad igračina. A i Divca (kralja flopovanja - https://www.youtube.com/watch?v=kFjLit30wF8) će ubrzo stići i prestići.
(boki, 16. avgust 2017 13:06)
Milsap igra krilnog centra, Jokić centra, zašto ne mogu istovremeno na teren??
(Neske86, 16. avgust 2017 13:05)
Devin Buker će biti strašan igrač. A i Klivlend pikira Džoša Džeksona, ne Krisa.
pre 6 godina
Irving po meni tek treba da se pokaze, realno sa njim tim dobija ugovornu obavezu za superstara, a iako je on imao statistiku za glavne igrace ekipe, u Klivlendu je bio glavni kada je Klivlend bio na dnu tabele na istoku, onda se vratio Dzejms, pa dosao i Lav, pa jos par igraca tako da uspeh Klivlenda par godina unazad opet nije on izneo, i jos uvek nije imao priliku da kao lider tima napravi neki uspeh. Taj potez da podje iz Klivlenda i izadje iz senke Dzejmsa je dobar, ali pomalo i rizican za ekipu koja ga preuzme, da li zaista dobija plejmekera koji ce voditi ekipu do plej ofa i kroz plej of da budu opasni, pogotovo u zapadnoj konferenciji u kojoj skoro koji god tim da pogledate imate neko vanklasnog igraca na pleju kao lidera, tipa Kari, Kris Pol, Vestbruk, ... A sto se tice Jokica, njemu bi svakako vise prijao neki drugaciji tip pleja, manje suterski nastrojen, vise asistent, kao i svakom centru, ali to je izbor Denvera, kakvu oni ekipu zele da naprave, mada na osnovu ostalih poteza ekipe, tipa dovodjenje i Milsapa koji takodje ima preko 15 poena prosek, pa i Jokic slican, a obojica dodaju i asistiraju, svakako mislim da Irving nije bas najsrecnije resenje, trebali su Pola da jure dok nije potpisao sa Hjustonom ako su zeleli zvezdu na pleju, on bi mnogo vise odgovarao ostatku ekipe Denvera.
pre 6 godina
није много. али
1. да ли то уништава хемију екипе?
2. да ли ће ирвинг да продужи са денвером?
п.с. прошле сезоне ирвинг се испуцавао као коби у фази спрдања са кошарком. и изгледа му је то мало. да ли ико жели да да све што може да трејдује за таквог силоватеља без одбране и скромних физичких предиспозиција?
pre 6 godina
@hipokrat
дуго нико није написао толико глупости. да ли си уопште гледао Јокића и Денвер прошле сезоне?
(мики, 16. avgust 2017 13:51)
Sta je tacno glupost? Da Jokic nije dobar u odbrani? (preko 50% suteva za dva je uslo kad ih on brani) Da Farid i Mudije ne valjaju? Za to ti ne trebaju cak ni napredne statistike. Da max moze bez onih uslova?
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, [link] pa sami procenite...
(Voja, 16. avgust 2017 14:22)
Pa dobro bre jesi ti toliko smešan ili šta ???
Prvo vidi na osnovu čega je ova rang lista, tj. na osnovu čega su ih rangirali?? Ipak je na ovoj real plus minus listi 21. igrač lige Amir Jonson, 27.mi Kodi Zeler 28.mi Damijan Lilard 30.ti Zaza Pačulija a 36.ti Mark Gasol a 37.mi POL DŽORDŽ!!!! 41.MAnu Đinobili a 44.ti Klej Tompson 48mi DŽON WOL 49ti Bredli BIl itd itd e sad da li bi ti uzeo 30tog Zazu Pačuliju ili 36tog Mark Gasola za centra u svom timu ili bi možda uzeo Manua Ginobilija ( u ovom trenutku) koji je 41. na listi pre Wala i B.Beala koji su 48mi i 49ti na listi ???? a tek da ne pričamo što je K.A.Towns 51. ili Hasan Whitesajd 54.ti na listi. E pa sad ti uzmi 21.og Amira ili 27.mog Kodi Zelera ili pomenutog ZAZU sa 30.tog mesta pre KATa ili Hasana za svoj tim na centru koji su ispod 50tog mesta.
Naravno Jokić je neosporno vrhunski igrač ali pusti statistiku i raznorazne rang liste, gledaj malo košarku pa onda ceni kvalitet!!!
pre 6 godina
Neeeee.... Nadam se da se taj trejd neće desiti...
pre 6 godina
Zadnja informacija je da je clivlend u ozbiljnim pregovorima sa torontom ali se ne spominje ko bi sve bio ukljicen u taj trejd,verovatno lowry i jos jedan ili dva igraca...
pre 6 godina
@ocigledno kao sto i sam kazes, ne pratis puno nba.. da pratis znao bi da li je mudije dobar igrac, a sto se tice iskusnog nba igraca, i david lee i kalderon su iskusni, pa sta.. jel to znaci da su dobri koliko i irving, samo zato sto su iskusni
pre 6 godina
Vidim da neki nisu svesni kako je Jokic rangiran u NBA! Evo link, http://www.espn.com/nba/statistics/rpm/_/sort/RPM pa sami procenite...
pre 6 godina
Jokić, Matić i Đokan. I jogurta i ljeba.
pre 6 godina
@ ALUMNI
A zašto čitaš o nekom ko neće da igra za reprezentaciju i još komentarišeš?! Što se trejda tiče, mislim da ne bi bilo dobro da Irving dođe, poremetio bi način igre Denvera, a to je brz protok lopte, puno asistencija, timska igra. Irving sve to nema u svojoj igri, klasičan soler, igrač izolacije, koji drži loptu u svojim rukama i sam rešava. I još igrač koji želi da bude glavna zvezda, a objektivno nema kvalitet za to. To je razlog zašto želi da ode iz Klivlenda, da izađe iz senke Lebrona a činjenica je da je Klivlend kada Lebron nije igrao zbog odmaranja, povrede ili nečeg sl. i samim tim Irving bio glavni imao prilično negativan skor. Ako žele da upropaste Jokića, onda je Irving igrač koji im treba, ali mislim da su svesni kakav je već sada igrač Jokić, a da ne govorim kakav tek može da bude, tako da ne verujem da će dovesti Kajrija.
pre 6 godina
Za Denver je useh što su izbacili Herisa iz ovog trejda i u njega umetnuli Mudieja. Mudiej sigurno nije igrač koji se razvio onako kakoje predviđeno i zato je Marej u toku sezone dobio njegovu ulogu. Sada umesto njih dvojice možeš da dobiješ Irvinga, koji je definitivno u ovom trenutku bolji igrač od obojice zajedno, a tek ima 25 godina. Denver nije često bio u poziciji da dobije zvezdu kao što je Irving i na ovo gledaju pre svega poslovno, a zatim i igrački. Ovo je win-win situacija za njih.
pre 6 godina
Nema sanse da na to pristaju.
pre 6 godina
Mala šansa da se ovo desi, posebno sto ne verujem da bi Irving bio zadovoljan sto bi dovelo da igra samo za statistiku i ugovor ne bi produžio. Sve ovde zavisi od Džejmsa. Ukoliko on neće da ostane onda možda neka ovakva kombinacija i dođe u obzir a u suprotnom bi očekivao trejd za Oldrudža i Perkera ili Ajzeu Tomasa sa jos nekim i da probaju da dominiraju sa vec proverenim igračima.
Sumnjam da ce se neko bas isprsiti za Irvinga, mnogo je mladih dobrih bekova koji su vec u ligi ili su sada draftovani ili dolaze u narednih par godina. Uz ovo bi ga dobili na dve godine i sem neke franšize koja ja na velikom tržištu teško bi mogli da ga zadrze.
I stvarno ne treba preterivati da bi ovo bila velika trojka, jer tu se ubrajaju igrači koji su redovni ucesnici utakmice svih zvezda sto bi ovde jedino bio Irving...
pre 6 godina
Ubi me niska cena malina!
pre 6 godina
Ircing bi samo smanjio manevarski prostor Jokic.
pre 6 godina
za irvinga bi bio korak nazad I to zesci,ne zbog jokica I milsapa,nego zbog realne perspektive fransize. ok ode I sta? napravice pored gsw I san antonia ,hjustona nesto....pitanje je dal sa neuskladjenom hemijom mogu uopste do plejofa (ajd milsap jos nekako ,iako je u atlanti bio tata verujem da zbog godina moze da stavi na stranu ego, ali kajri,sumnjam-umesto timske igre verovatno bi postala godina dokazivanja zasto je irving, a ne lebronov pomocnik). smesno zvuci na prvu loptu ali verujem da bi kajri bio korak unazad za denver,tim pre sto ni trener nije neki autoritet ,primer bi bio tolerisanje nurkicevog ponasanja u svlacionici toliko dugo. kajri bi najbolje legao spursima I obrnuto
pre 6 godina
Nadam se da neće. Irving je sjajan igrač, ali voleo bih videti da li Denver može do PO sa ovako mladim igračima u bitnim ulogama, pa ako ne ide mogu sledećeg leta praviti trejdove.
pre 6 godina
@Moo, velika trojka Denvera, ne velika trojka (najbolja trojka) NBA.
pre 6 godina
Irving je superstar, ali Cleveland previse trazi za njega i ni jedan tim to ne moze da ispuni. Ovaj trade je malo verovatan, ne zato sto Denver ne bi dao ove igrace, a mislim da ne bi trebalo Mareja, vec zato sto ni jedan od ovih igraca ne moze da ucini ekipu Clevelanda jacom, ako im se oduzme Irving. Meni je najlogicnije trade sa Phoenixom u kom se Phoenix odrice Bledsoa + neke kombinacije igraca i pikova, bez Jacksona. Rose - Bledsoe - James - Thompson - Love je vec ozbiljna ekipa za titulu, a Phoenix dobija superstara sa Bookerom i Jacksonom da gradi tim.
pre 6 godina
@Branko Potezica
Izgleda mi da nisi svestan koliko Denver ceni Harisa kad mislis da ce ga trejdovati. Haris je i odlican odbrambeni defanzivac (za razliku od Murray-a), i znacajno ekplozivniji igrac od Murray-a. Mislim da Denver ne namerava da ponudi ni jednog ni drugog.
Mislim da je nakon juce svim menadzerima u NBA jasno da Kajri za 2 godine zavrsava u San Antoniu. Juce je izjavio da je jedini tim za koji bi potpisao produzenje ugovora SA. Isto tako, kada smo prvi put culi da hoce iz Klivlenda, prvi izbor mu je bio SA.
Klivlend ce tesko dobiti ono sto hoce - Tatum i Jackson su prakticno nedodirljivi. Klivlend hoce da trguje buducnost odredjenih timova koji nemaju mnogo razloga da trejduju svoju buducnost za sadasnjost. Da Kajri zeli da potpise produzenje za bilo koji od perspektivnih timova onda bi se lako postigao dogovor (osim mozda sa Bostonom koji verovatno smatra da Kajri nije tako velika nadogradnja na Tomasa). Mozda ce morati da budu kreativni i naprave trejd 3 tima, u kojem Kajri zavrsi u dobrom timu, a Klivlend dobije mladog igraca iz perspektivnog tima.
pre 6 godina
Nego, ako se zaista ostvari ovaj trade, razlika u konferencijama će biti isuviše drastična. Imam osećaj da je kompletan skup zvezda sa Istoka emigrirao na Zapad. Što je najgore i Klivlend će biti slabiji u odnosu na prošlu godinu. Izgleda kao prevelika razlika u kvalitetu. Jedini tim na Istoku za koji se može reći da je u najmanju ruku jednako dobar kao prošle godine je Boston. Koje ludilo od leta. Na primer, Istok je toliko slab da čak i Niksi mogu da razmišljaju o plejofu.
pre 6 godina
Tri igrača, svi dobri, plus pik prve runde za Kajrija - pa brate mnogo je, ne isplati se jer neće to biti tolika razlika. Farid je odlično sarađiao sa Jokićem, to ne bih menjao. Marej - ok, tu i tamo, Mudiaj.. hm.. ali svi zajedno, nema šanse!
Msm možda bi bilo lepo videti Kajrija u Denveru, ušli bi u plejof sigurno, e sad za više od toga - nema garancija. Ipak je on individualac, daje dosta koševa mada može lepo da asistira - kad hoće.
pre 6 godina
Jokic je tu visak u toj trojci. Jos mora da se razvija kao igrac da bi bio dobar.Daleko je on od jednog Pekovica,Divca, Vlade Radmanovica...
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. avgust 2017 12:59
Pekovica??? Jedino ako je takmicenje ko moze vise da popije u top hillu...
(petarczv, 16. avgust 2017 13:42)
Ja ne znam sta si ti gledao, ali Radmanovic sije po viskiju samo tako. Bar ko Pekovic, a mislim i jace.
pre 6 godina
Ne razumem se previse u trejdove ali bi fora bila da trejduju Irvina za Vestbruka, pa opet finale GS-Klivlend, mediji bi umrli od srece a o NBA bi se pisalo i na Arktiku
pre 6 godina
meni je bitno samo da irving ne ode u kliperse a ostalo nek rade kako hoce
pre 6 godina
Baron druze...napisao si da Nurkic igra bolje od Olajuwona?Jesi krsten?Olajuwon sad da dodje da igra pokidao bi Nurkica.
88 Komentari
Sortiraj po: