123
pre 6 godina
Najjaci draft svih vremena je 1996 jer je izbacio najvise vrhunskih igraca. Br.2 je 1984 pre svega zbog Dzordana a 2003 tek br.3
Četvrtak, 22.06.2017.
09:00
Izvor: Tadic Petar
pre 6 godina
Najjaci draft svih vremena je 1996 jer je izbacio najvise vrhunskih igraca. Br.2 je 1984 pre svega zbog Dzordana a 2003 tek br.3
pre 6 godina
Po meni ovo je najgora generacija od kako postoji draft. Ne vidim ovde superstara ni madjionicara.
pre 6 godina
Ljudi, svaka vam cast svima. Od autora do vas koji ste iskomentarisali. Vracate veru u kosarku. Odavno nisam procitao tekst i komentare u kojima se stvarno komentarise tema. Nema prepucavanja MJ - Lebron, nema glupih komentara... Kapa dole svima. Videcemo nocas ko ce gde da ode.
pre 6 godina
@ Paspalj
Haha, Lens :) Bio dobar lik 1-2 godine. Badindzer jeste bio prosek ali bio starter bar 5-6 godina, odradjivao prljav posao, a Lens je dzanki. Definitivno je Karijeva klasa mnogo vise pokazala.
pre 6 godina
@caki
Da, ja sam spomenuo Stephensona a ti Budingera i ti meni pricas o realnosti? Ajde.
pre 6 godina
Imam neki osećaj da će Foks i Monk eksplodirati.
pre 6 godina
Niko da spomene da je na tom famoznom draftu 2003. Darko Milicic bio 2. pik. Nije napravio karijeru kakvu je mogao, ali treba podsetiti da je u takvoj plodnoj godini postigao nesto sto ce ko zna kad neko van SAD-a postici.
pre 6 godina
Ne znam zasto, ali imam osecaj da ce Fox biti zver!
pre 6 godina
Visokih igraca nigde... pffff...
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko si realan govori to sto si ubacio Lensa Stivensona, coveka kog su ove godine odbila 3-4 tima na probi. Ima jednu dobru sezonu u Indijani kad je provocirao Jamesa u plejofu i to je sve. Jennings je igrao u Romi pa je opet bio odlican starter u Milvokiju i Detroitu. Nije lider koji donosi trofej ali ko je to iz 2003. jos sem Jamesa i Wade-a?
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko je od ovih "role igraca" bilo na all-staru ili uzelo trofej u NBA? Koliko njih je bilo u reprezentaciji SAD? Curry i Harden jesu super starovi, ali ima tu dosta igraca koji su belezili odlicne brojke i uzimalo priznanja/medalje/prsten. Koliko ih je bilo u klasi 2003? Lebron, Wade i Bosh? Je l' uzeo Carmelo prsten? Nije. Je l' je unosio dobru hemiju? Ne. Ali bio je odlican igrac, zvezda. Bio je i Griffin koji je uzeo i all star slam&dunk i bio reprezentativac. Malo realnosti..
Nisu svi LeBron, Durant ili Curry, ali jesu odlicni igraci.
pre 6 godina
Jedna je klasa iz 1996
pre 6 godina
A da ne bude na kraju kao 2013. ili 2014. kada su se pisale bajke o prvim pikovima Kanađanima Benetu (2013) i Viginsu (2014), a sva slava na kraju pripala Evropljanima na koje niko nije obraćao pažnja - #15 i #27 pikovi iz 2013 Antetokounmpo i Gober, odnosno #41 pik iz 2014 Nikola Jokić! Ili da pomenete uz 2003 i drugu čuvenu klasu, 1996, kada su tek kao 13, 14, 15 i 17 pikovi bili izabrani Brajant, Stojaković, Stiv Neš i Dž.O'Nil!
pre 6 godina
Iskreno dosta sam skeptican prema ovom draftu. Nisam pratio klince da se odmah ogradim, mozda jesu uistinu ta zlatna generacija kako joj se naveliko tepa, a opet ako je uistinu tako, cudi me sto su Celticsi odlucili da idu prema dole, menjali su svoj prvi pick za treci pick. Ok oslobadja se prostor pod SC, imaju ionako previse bekova (mada ako je Fultz tako dobar, ocekivao bih da razmene Roziera i jos nekog beka da naprave prostora za njega). I opet dolaze priče da navodno pokušavaju još dublje potonuti, jer če pokušati uzeti Denisa Smitha jr. I smatraju da je rizik ga uzeti kao treceg picka, i da ce i njegovo ime potonuti nize.
S druge strane i ona priča oko LAL i Kingsa, u kojem se Lakersi pokusavaju docepati 5 i 10 picka u zamenu za svoj 2 pick.
Verujem da GM-ovi i nisu skloni u ruke dati fransizu klincu od 19-20 godina, i da im se neda ih cekati iducih 5 godina da naprave nesto vise.
Ocekujem veceras/sutra, da iskoci jos brdo transfera.
Sto se tice draft klasa, ima se 3 zlatne generacije, '84 sa Jordanom, Hakeemom, Barkleyem itd... '96 sa Iversonom, Bryantom, Walkerom, Allenom, Marburyem, Cambyem, Stojakovicem, Nashom, O'neilom. i '03 sa Lebronom, Melom, Boshom, Wadeom i ostalim...
Mada i ovih par oko 2010 +/- su jako dobre generacije.
Mada ako bih morao birati za mene osobno '96 je imala najviše talenata.
pre 6 godina
(Čaki, 22. jun 2017 13:02)
Steph i Harden, Griffina unistile povrede, ostali uzas. Jennings rezerva u Washingtonu, Evans ce tesko da se izbori za minute u ocajnom Sacramentu, Lawson propao, Henderson? Ovo sto si nabrojao je gomila role playera, mozda Jrue ima sansu da spasi sta se spasiti moze, Danny Green je igrao u Olimpiji. 2011 za koju se mislilo da je losija klasa ima vise All Star igraca pa i 2010 ima boljih igraca od Buddingera, Millsa, Beverlyja. Favors, Bledsoe, Bradley, Whiteside, Lance Stephenson, necu racunati Monroa, Turnera, Aminua, Lina... Samo polako.
pre 6 godina
Oni su samo previse medijski ispraceni.Danas je dovoljno da vezes 3 meca 20 poena i vec te uporedjuju sa Lebronom.Mediji jedva cekaju da onaj Ball odvali neku glupost i eto ti bum naslova i gomila pregleda.
pre 6 godina
Fox je jedan od boljih igraca na draftu sjajan plej. Stavio u dzep ball-a na zavrsnom koledz turniru ove godine!
pre 6 godina
Polako sa najboljom klasom. Draft 2009:
Steff Curry, James Harden, Blake Griffin, Jrue Holiday, Tyrek Evans, Ricky Rubio, Brendon Jennings, Gerald Henderson, Jeff Teague, Ty Lawson, Taj Gibson, Patrick Beverly, Danny Green, Patty Mills, Chase Budinger...
Samo polako.
pre 6 godina
Hari ne ide dalje od 17og mesta i Milvokija, a vrlo verovatno i pre toga. On bi bez druge operacije bio top 3, a i sad ima najveci potencijal od visokih igraca. Mada ja da sam Boston, uzeo bih Dzonatana Ajzaka i bio miran, decko ubija, po meni mnogo veci potencijal od svih u top10, ali videcemo. :)
pre 6 godina
A Kabba,Austin,Jaramaz? I oni idu na NBA draft.
pre 6 godina
@Čaki
Slazem se sa komentarom u potpunosti,jedino imas mali - za poslednjeg navedenog,gde iskopa Čejza Badindžera ?
pre 6 godina
Najbolji draft bio 2007 godine:Rubio,Grifin,Harden,Iguadala,Cendel,Paculjija,Bogut,Dzimi Butler...
pre 6 godina
Jel Simanić I dalje prijavljen za draft? U jednom artiklu na NBA.com piše da je povukao kandidaturu, u drugom je I dalje na listi.
pre 6 godina
Draft 2010: John Wall, DeMarcus Cousins, Gordon Hayward, Pol Dzordz, Greg Monroe, Eric Bledsoe.
2011: Kawhi Leonard, Kyrie Irving, Klay Thomson, Isiah Thomas, Jimmy Butler, Kemba Walker, Brandon Knight, Jonas Valanciunas.
Svaka generacija izbaci par zveri, a nisu to uvek najbolji pikovi.
Ajzea 60, Jokic 40-50, Ginobili 57, Kawhi 15...
pre 6 godina
Pisac ovih redova malo previše ceni Ntilikina koji će teško biti među top 10, a zaboravio je na Markkanena koji je verovatno najbolji šuter od svih top prospecta iako je pf.
Što se tiče Balla, šut mu jeste ružan, Shawn Merion ružan, čak zanimljiv je podatak da je Ball za celu sezonu dao samo sedam koševa koji nisu bili polaganje ili šut za tri. Njegova mid range igra je nepostojeća!Uprkos svemu tome, da nema ludog oca, bio bi top pik jer ima nevervatan ulaz, viziju, fizikalije, odličan je igrač koji ako dođe PG13 u LA će se jako przo uklopiti.
Moja prognoza za top 5 pikova:
1. Fultz
2. Ball
3. Tatum (ako boston ne trampi pika za nekog iskusnijeg igrača)
4. J.Jackson
5. Fox
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
(Ivan NS, 22. jun 2017 11:09)
odnosno Heri Dzajls,prosle godine vec je bio projektovan u top 3,steta povrede ga ubise i na kraju ispade da se seta kraj prve/pocetak druge runde
pre 6 godina
Josh Jackson! Ono sto on ima, ta aktivnost i all-round kvalitet, puno je teze nauciti nego ono sto ima Fultz. Do neke mere svi mogu izbrusiti vestine, ali motor ili imas ili nemas. I zato bi Jackson mogao biti poseban.
Nije iskljuceno da je Ainge ciljao upravo na njega kada je trejdovao prvi pick, a isto tako nije iskljuceno da ce ga Lakersi birati vec kao drugog jer im kombinacija Ingram-Jackson zvuci potentnije od gradjenja tima oko Balla. Uostalom, navodno Jackson nije ni odradio trening u Bostonu, tako da je i to indikativno i mozda govori kako su mu Lakersi obecali da će biti izabran drugi (e, sad, da li ce to napraviti za sebe ili mozda Pacerse, Bullse ili Knickse kako bi u zamenu dobili Georgea ili Butlera ili Zingera to cemo tek videti, ali bice svega do pocetka pijace).
pre 6 godina
Pogledajte samo utakmicu Duke-NCstate od pre otprilike 6 meseci i sve ce vam biti jasno u vezi Denisa Smita Juniora,najpakleniji igrac na ovom draftu ubedljivo
pre 6 godina
Ova draft klasa je losija cak I od one iz 2014 iz koje je najbolji Oladipo, a I on je mnogo los.
pre 6 godina
Koliko me nerviraju te price o Darku.Ubijate u pojam sa analizama zivota i odluka drugih ljudi.Prvo pricate na negativan nacin o momku koji je pokazao i dokazao izuzetne i danas retke ljudske kvalitete kroz prizmu iskljucivo i samo njegove NBA karijere, koja uzgred nije ocajna kako se moze nekad naslutiti iz priucenog pisanja komentara. Ljudi imaju drugacije prioritete i poglede na zivot. To sto neko ima diplomu ne cini ga srecnijim od pastira sa Pestera, niti mora biti da je veca tuga beogradjaninu ako je otkazan koncert Singa, od toga da se seljaku koji cepa bukve odlomi drska od sekire. Momak nikome nije ucinio nista lose, cak naprotiv...uhvatili ste se kalsicnih americkih "BUST" komentara kao pijani plota, niko ne pita recimo Lerija Birda da li bi menjao deo tog vaseg, navijackog, medijskog odusevljenja/ocaravanja za zdrava ledja. Ljudi dok god su srecni i prilikom uspostavljanja i odrzavanja srece ne ugrozavaju nikog-kapa dole. Prica se o Ajzeji Tomasu kad mu je poginula sestra da je nastavio da igra, takav covek, niti imam nesto pritiv niti za. Milicic jeste dobio sansu o kojoj mnogi sanjaju a to je da bude izabran na draftu, medjutim od koga i kom trenutku...prosto on je dobio sjajnu POLU-sansu,a to je bio sampionski Detroit 03' sa Benom i Rasidom za tinejdzera sa bubuljicama. Nije ispalo kako treba, nakon toga za masan burek prljavi prsti se bolje lepe.
Darku sve najbolje u zivotu, mnoge je konkretno zaduzio,za razliku mnogih od vas "strucnih mislilaca i komentatora"
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
(Kol, 22. jun 2017 11:42)
Pa da je tako ne bi nudili sacramentu drugi pik za 5 i 10-ti...
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
(Lukazar, 22. jun 2017 11:03)
Svi strucnjaci predvidjaju da je ovo jako kvalitetan i "dubok" draft ali ti kazes da nije nista posebno i da ce mozda 2 igraca ucestvovati na jednoj all starr utakmici...
pre 6 godina
Ne verujem da ce Seltiksi izabrati Tatuma pre Dzeksona, odusevljeni su bili Dzeksonom i zbog njega su se spustili dva mesta
pre 6 godina
Zdrav Harry Giles je za koplje ispred svih ovih momaka. Povrede kolena su ipak ucinile svoje. Ako se vrati bar na 90% od onoga sto je bio pre povreda, bice najveca kradja ovog drafta.
pre 6 godina
(DarioHubner, 22. jun 2017 11:19)
Upravo tako! Ne sećam se kad je bila veća medijska buka oko drafta nego te 2014. I ispade da je Vigins običan prosek, a, nažalost, igrači koji su mnogo više obećavali doživljavali najteže povrede. Da nije bilo njih Džabari Parker i Embiid bi već bili na korak od statusa superstara. Bilo mi je milina gledati ih ove sezone dok ponovo nisu zadobili teške povrede. Embiid strašan igrač, dobar šut, dobra leđna tehnika, skok, ma bolji i od Taunsa, maltene, a Džabari bio sve bolji ibolji dok ga povreda nije ponovo sasekla. Prava šteta.
A i ne bih voleo da Fulca vidim u Fili, kakav je to baksuzni tim čovek neće igrati svoju ruki sezonu baš kao Noel, Embiid i Simons. Ali da su zdravi i par godina dobrog rada sa njima (dobro, Noel je u Dalasu, znam), mogli bi biti jezivo dobar tim. Pogotovo što nemaju NI JEDNOG igrača sa visokim ugovorom. Najviše ugovore imaju Bejlis i Henderson sa po 9 miliona. I u sledećoj sezoni bi imali Fulca, Simonsa, Šarića, Embida, Okafora, svi sa ruki ugovorima, dovedu još dva dobra igrača na kraće ugovore i eto odličnog tima. Ali, kakvi su baksuzi...
pre 6 godina
kad bi se kladio ko ce od svih ovih da postane istinski superstar, ne bi oklevao i izabrao bi fulca. klasa iznad svih. ono sto on radi u ovim godinama je neuporedivo sa bilo kim drugim. zivi bili pa videli.
pre 6 godina
Problem sa klasom gde je Wiggins bioprvi pik su povrede koje su usporile većinu igrača sa tog drafta. Jabari Parker, Embiid, Randle, Gordon, Exum, Lavine.. svi oni su imali jednu ili dve teške povrede koje su okončavale sezonu i vraćali ih korak unazad i pored toga to polako izrasta u sjajnu klasu (i Jokić je te sezone draftovan, Dario Šarić, Bogdan Bogdanović...). Takođe, ima tu puno igrača koji su izrasli u odlične role igrače: Gary Harris, Jordan Clarkson, Marcus Smart, Clint Capela, Rodney Hood, T. J. Warren, Nurkić i postoje neki igrači koji bi mogli da budu zanimljivi i dugotrajni u NBA poput Noah Vonleha ili Glen Robinsona III ili Kyle Andersona
+ meni neobjašnjivog K.J. McDanielsa, koji nije dobio veću šansu nakon onog bleska u Filadelfiji.
Jasno je da postoji dubina sa ovog drafta, ali ukoliko neki igrači uspeju da ostvare određene potencijale ovo može da bude odlina draft klasa, ali ona iz 2003. nekako je imala odmah spremne za NBA igrače, kojih je sve manje i to je pitanje koje bi bilo zanimljivon razmotriti; samo pogledaj kako su fizički bili razvijeni LeBron ili Melo ili Wade, a s druge strane vidite dečake iz ove klase.
pre 6 godina
Mislite novi KD???On je sad najbolji igrac na svetu ne Leflop!!
pre 6 godina
Kada je moj licni stav u pitanju, volim igraca koji ima dobar sut, a pritom i lepu mehaniku. Jednostavno volim da vidim kada sutira Djordjevic, Karamelo, Glen Rajs... Naravno da to ne zavisi samo od volje, nego od tela celog, ali kada se sve poklopi, prelepo je za oko. E, sad... Lonzo Bol... Pored svih prica oko njegovog oca, vec su momka poceli da mrze neki ljudi a da nisu ni pogledali njegove igre, sami sebi su ucinili medvedju islugu. Sve znaju za njega, ali procenat koji ce ga omalovazavati i traziti mane su takodje mnogo veci. Ako gledamo realno, njegove igre... momak radi, trudi se.. ali ima nedostatak u odbrani, moze da popravi, samo sto ce to zbog pompe medija morati to bolje da radi od ostalih da bi bio jednak sa ostalim dobrim igracima (odbrana)
Sut... Pff.. ne znam... nije garant da nece uspeti, ta mehanika... mislim da ce je jako jako tesko menjati, tipa da iznad glave dize izbacaj,njemu sut krece sa zemlje a to je BAS lose, nekako sa strane kod nosa. SKok sut je skoro pa nemoguc a da bude produktivan kao takav. Pricamo o igracu koji pretenduje da bude vrhunski u NBA. Svakako moze on da igra i sa svim ovim nedostacima, ali kao prosecan. Odbrana se uci, apgrejduje srcanoscu, ali mehanika u ovim godinama - tesko.
KEvin Martin - Znate kako sutira, ali cini mi se da to sa posta radi dosta produktivno, dok sa trojke izgleda...cudno. Videcemo...
pre 6 godina
Mršavko je najbolji!
pre 6 godina
Bravo za tekst, svaka cast!!!
pre 6 godina
Sve sama deca treba tu zaista biti pametan pa pametno izabrati treba gledati i njihov karakter jer danas su svi puno razmazeni i labilni,prije je to bilo lakse kada su igraci dolazili sa 22-23 godine bili su spremniji mentalno i fizicki premda se ovde svima kao prednost navodi atletske predispozicije tesko oni sa 203cm i 86kg mogu nesto napraviti u NBA.Svima njima ce trebati 3 godine da stasaju,meni Boston nije jasan zasto su menjali prvi pik za treci pa zar ako zele da dovedu neku zvezdu nemaju vecu sansu za to sa prvim pikom mislim da su se oni presli na kraju nece uspeti dovesti nikog ja licno nebih davao velike pare na Hejvorda.
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
pre 6 godina
Gledajući prošlogodišnji draft, Denver ubedljivo najbolje prošao. Za ovu godinu, Kingsi su u sjajnoj poziciji, samo da nešto ne zeznu. Inače, jedan od retkih draftova na kojima izgleda da neće biti košarkaša iz Srbije...
pre 6 godina
a neki je po kvalitetu porede sa onom iz 2003. godine kada su izabrani igrači popot Lebrona Džejmsa, Karmela Entonija, Dvejna Vejda i Krisa Boša.
-----
1.Lebron, 2. Milicic, 3. Anthony, 4. Vejd, 5. Bosh
Kakav je to talenat bio i dan danas ne mogu da verujem
pre 6 godina
U to poređenje klasa ne bi trebalo ulaziti. Dosta generacija je najavljivano da je u rangu sa tom iz 2003 pa nista nije ispalo na kraju, poput ove Wigginsove ili one Rouzove i Vestbrukove.
Sa druge strane ovi momci zaista deluju impresivno, ima dosta materijala. Issac bi isto vrlo lako mogao da završi u top 10, ako ne, biće verovatno najveća krađa na draftu. Očekujem da će biti još tradeova danas i sutra, nekoliko ekipa u prvih deset ima priliku da uzme sjajne igrače na pozicijama na kojima su već popunjeni, tako da nove zamene ne bi trebalo da čude.
pre 6 godina
Najbolji draft od 2003 godine? Mozda... Isacc moze da bude i njaveca kradja draft 209cm novi Durent. I ovaj plej Denis Smith ako ga zaobidju povrede. I videcemo da li ce Fulz potvrditi 1 poziciju.
Ne znam od kada vise ne moze direktno iz srednje škole pa se zna otrpilke koji ce biti igrači za 2018, pa vec i za 2019. Bilo je mngo losih draftova prosle decenije. 2018 se isto pričati kao jednom od losijih.
Dok je 2019 opet bolji izbor i pričace se kao jedan od najboljih draftova...
pre 6 godina
Ozbiljan tekst. Lepo. Svaka cast. Pozdrav.
pre 6 godina
Pa i generacija sa Wigginsom, Parkerom, Smartom i ostalima je poredjena sa tom iz 2003, cak najavljivana kao bolja, Wiggins predstavljen kao igrac koji ce biti bolji od Lebrona, pa nesto ne videh ni 10 % potencijala od toga... Sve je to prica i na dugackom je stapu... To se jednostavno nikad ne zna kak ce se igraci razvijati pogotovo kada dodju iz NCAA, to je totalno druga prica i kosarka... Daj Boze da bude najbolja generacija i draft do sada, to bi svima nama odgovaralo jer bi gledali jos bolju kosarku, ali tesko...
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
pre 6 godina
Odličan tekst. Ako se ovo sve obistini može Sakramento da sastavi solidnu mladu ekipu. Mogao bi tu Boki lepo da se snađe. Znam da su sve oči uprte u Lonza, Fulca, Boston i Lejkerse, ali stvarno bih voleo da Kingsi počnu da igraju. Zbog njih sam ustajao nekad i stara ljubav zaborava nema. Naravno i da Denver zbog Nidže postane ozbiljna ekipa.
Što se tiče Lonza i Fulca, drugi je jedan od najkompletnijih mladih igrača poslednjih nekoliko godina, bar što se tiče napada. Biće opak igrač. Lonzo ima čudnu mehaniku šuta za koju sam verovao da samo u Evropi može da postoji, tatu i neviđeni hajp (što bi rekli tinejdžeri). Ako bude radio na sebi, smirio tatu, biće nešto od njega. Naravno podrška i za komšiju Žižića da bude odličan igrač. Vreme je da mi Balkanci opet pokažemo od čega smo napravljeni. Ali i upozorenje ovim našim vrlim stručnjacima da ne upropaste još neki talenat. Gurajte malo decu u "vatru" ili ih pošaljite negde da steknu iskustvo.
pre 6 godina
Markel Fulc je od prvog dana priče broj jedan. Pogotovu sad kad je Filadelfiji potreban a i svetlosnim godinama bolji od Bola.
pre 6 godina
Bolje je pitanje ko ce biti novi Darko
pre 6 godina
a neki je po kvalitetu porede sa onom iz 2003. godine kada su izabrani igrači popot Lebrona Džejmsa, Karmela Entonija, Dvejna Vejda i Krisa Boša.
-----
1.Lebron, 2. Milicic, 3. Anthony, 4. Vejd, 5. Bosh
Kakav je to talenat bio i dan danas ne mogu da verujem
pre 6 godina
Markel Fulc je od prvog dana priče broj jedan. Pogotovu sad kad je Filadelfiji potreban a i svetlosnim godinama bolji od Bola.
pre 6 godina
Bolje je pitanje ko ce biti novi Darko
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
pre 6 godina
Pa i generacija sa Wigginsom, Parkerom, Smartom i ostalima je poredjena sa tom iz 2003, cak najavljivana kao bolja, Wiggins predstavljen kao igrac koji ce biti bolji od Lebrona, pa nesto ne videh ni 10 % potencijala od toga... Sve je to prica i na dugackom je stapu... To se jednostavno nikad ne zna kak ce se igraci razvijati pogotovo kada dodju iz NCAA, to je totalno druga prica i kosarka... Daj Boze da bude najbolja generacija i draft do sada, to bi svima nama odgovaralo jer bi gledali jos bolju kosarku, ali tesko...
pre 6 godina
Koliko me nerviraju te price o Darku.Ubijate u pojam sa analizama zivota i odluka drugih ljudi.Prvo pricate na negativan nacin o momku koji je pokazao i dokazao izuzetne i danas retke ljudske kvalitete kroz prizmu iskljucivo i samo njegove NBA karijere, koja uzgred nije ocajna kako se moze nekad naslutiti iz priucenog pisanja komentara. Ljudi imaju drugacije prioritete i poglede na zivot. To sto neko ima diplomu ne cini ga srecnijim od pastira sa Pestera, niti mora biti da je veca tuga beogradjaninu ako je otkazan koncert Singa, od toga da se seljaku koji cepa bukve odlomi drska od sekire. Momak nikome nije ucinio nista lose, cak naprotiv...uhvatili ste se kalsicnih americkih "BUST" komentara kao pijani plota, niko ne pita recimo Lerija Birda da li bi menjao deo tog vaseg, navijackog, medijskog odusevljenja/ocaravanja za zdrava ledja. Ljudi dok god su srecni i prilikom uspostavljanja i odrzavanja srece ne ugrozavaju nikog-kapa dole. Prica se o Ajzeji Tomasu kad mu je poginula sestra da je nastavio da igra, takav covek, niti imam nesto pritiv niti za. Milicic jeste dobio sansu o kojoj mnogi sanjaju a to je da bude izabran na draftu, medjutim od koga i kom trenutku...prosto on je dobio sjajnu POLU-sansu,a to je bio sampionski Detroit 03' sa Benom i Rasidom za tinejdzera sa bubuljicama. Nije ispalo kako treba, nakon toga za masan burek prljavi prsti se bolje lepe.
Darku sve najbolje u zivotu, mnoge je konkretno zaduzio,za razliku mnogih od vas "strucnih mislilaca i komentatora"
pre 6 godina
Odličan tekst. Ako se ovo sve obistini može Sakramento da sastavi solidnu mladu ekipu. Mogao bi tu Boki lepo da se snađe. Znam da su sve oči uprte u Lonza, Fulca, Boston i Lejkerse, ali stvarno bih voleo da Kingsi počnu da igraju. Zbog njih sam ustajao nekad i stara ljubav zaborava nema. Naravno i da Denver zbog Nidže postane ozbiljna ekipa.
Što se tiče Lonza i Fulca, drugi je jedan od najkompletnijih mladih igrača poslednjih nekoliko godina, bar što se tiče napada. Biće opak igrač. Lonzo ima čudnu mehaniku šuta za koju sam verovao da samo u Evropi može da postoji, tatu i neviđeni hajp (što bi rekli tinejdžeri). Ako bude radio na sebi, smirio tatu, biće nešto od njega. Naravno podrška i za komšiju Žižića da bude odličan igrač. Vreme je da mi Balkanci opet pokažemo od čega smo napravljeni. Ali i upozorenje ovim našim vrlim stručnjacima da ne upropaste još neki talenat. Gurajte malo decu u "vatru" ili ih pošaljite negde da steknu iskustvo.
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
pre 6 godina
Draft 2010: John Wall, DeMarcus Cousins, Gordon Hayward, Pol Dzordz, Greg Monroe, Eric Bledsoe.
2011: Kawhi Leonard, Kyrie Irving, Klay Thomson, Isiah Thomas, Jimmy Butler, Kemba Walker, Brandon Knight, Jonas Valanciunas.
Svaka generacija izbaci par zveri, a nisu to uvek najbolji pikovi.
Ajzea 60, Jokic 40-50, Ginobili 57, Kawhi 15...
pre 6 godina
Ozbiljan tekst. Lepo. Svaka cast. Pozdrav.
pre 6 godina
Gledajući prošlogodišnji draft, Denver ubedljivo najbolje prošao. Za ovu godinu, Kingsi su u sjajnoj poziciji, samo da nešto ne zeznu. Inače, jedan od retkih draftova na kojima izgleda da neće biti košarkaša iz Srbije...
pre 6 godina
Kada je moj licni stav u pitanju, volim igraca koji ima dobar sut, a pritom i lepu mehaniku. Jednostavno volim da vidim kada sutira Djordjevic, Karamelo, Glen Rajs... Naravno da to ne zavisi samo od volje, nego od tela celog, ali kada se sve poklopi, prelepo je za oko. E, sad... Lonzo Bol... Pored svih prica oko njegovog oca, vec su momka poceli da mrze neki ljudi a da nisu ni pogledali njegove igre, sami sebi su ucinili medvedju islugu. Sve znaju za njega, ali procenat koji ce ga omalovazavati i traziti mane su takodje mnogo veci. Ako gledamo realno, njegove igre... momak radi, trudi se.. ali ima nedostatak u odbrani, moze da popravi, samo sto ce to zbog pompe medija morati to bolje da radi od ostalih da bi bio jednak sa ostalim dobrim igracima (odbrana)
Sut... Pff.. ne znam... nije garant da nece uspeti, ta mehanika... mislim da ce je jako jako tesko menjati, tipa da iznad glave dize izbacaj,njemu sut krece sa zemlje a to je BAS lose, nekako sa strane kod nosa. SKok sut je skoro pa nemoguc a da bude produktivan kao takav. Pricamo o igracu koji pretenduje da bude vrhunski u NBA. Svakako moze on da igra i sa svim ovim nedostacima, ali kao prosecan. Odbrana se uci, apgrejduje srcanoscu, ali mehanika u ovim godinama - tesko.
KEvin Martin - Znate kako sutira, ali cini mi se da to sa posta radi dosta produktivno, dok sa trojke izgleda...cudno. Videcemo...
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
pre 6 godina
Iskreno dosta sam skeptican prema ovom draftu. Nisam pratio klince da se odmah ogradim, mozda jesu uistinu ta zlatna generacija kako joj se naveliko tepa, a opet ako je uistinu tako, cudi me sto su Celticsi odlucili da idu prema dole, menjali su svoj prvi pick za treci pick. Ok oslobadja se prostor pod SC, imaju ionako previse bekova (mada ako je Fultz tako dobar, ocekivao bih da razmene Roziera i jos nekog beka da naprave prostora za njega). I opet dolaze priče da navodno pokušavaju još dublje potonuti, jer če pokušati uzeti Denisa Smitha jr. I smatraju da je rizik ga uzeti kao treceg picka, i da ce i njegovo ime potonuti nize.
S druge strane i ona priča oko LAL i Kingsa, u kojem se Lakersi pokusavaju docepati 5 i 10 picka u zamenu za svoj 2 pick.
Verujem da GM-ovi i nisu skloni u ruke dati fransizu klincu od 19-20 godina, i da im se neda ih cekati iducih 5 godina da naprave nesto vise.
Ocekujem veceras/sutra, da iskoci jos brdo transfera.
Sto se tice draft klasa, ima se 3 zlatne generacije, '84 sa Jordanom, Hakeemom, Barkleyem itd... '96 sa Iversonom, Bryantom, Walkerom, Allenom, Marburyem, Cambyem, Stojakovicem, Nashom, O'neilom. i '03 sa Lebronom, Melom, Boshom, Wadeom i ostalim...
Mada i ovih par oko 2010 +/- su jako dobre generacije.
Mada ako bih morao birati za mene osobno '96 je imala najviše talenata.
pre 6 godina
Problem sa klasom gde je Wiggins bioprvi pik su povrede koje su usporile većinu igrača sa tog drafta. Jabari Parker, Embiid, Randle, Gordon, Exum, Lavine.. svi oni su imali jednu ili dve teške povrede koje su okončavale sezonu i vraćali ih korak unazad i pored toga to polako izrasta u sjajnu klasu (i Jokić je te sezone draftovan, Dario Šarić, Bogdan Bogdanović...). Takođe, ima tu puno igrača koji su izrasli u odlične role igrače: Gary Harris, Jordan Clarkson, Marcus Smart, Clint Capela, Rodney Hood, T. J. Warren, Nurkić i postoje neki igrači koji bi mogli da budu zanimljivi i dugotrajni u NBA poput Noah Vonleha ili Glen Robinsona III ili Kyle Andersona
+ meni neobjašnjivog K.J. McDanielsa, koji nije dobio veću šansu nakon onog bleska u Filadelfiji.
Jasno je da postoji dubina sa ovog drafta, ali ukoliko neki igrači uspeju da ostvare određene potencijale ovo može da bude odlina draft klasa, ali ona iz 2003. nekako je imala odmah spremne za NBA igrače, kojih je sve manje i to je pitanje koje bi bilo zanimljivon razmotriti; samo pogledaj kako su fizički bili razvijeni LeBron ili Melo ili Wade, a s druge strane vidite dečake iz ove klase.
pre 6 godina
Najbolji draft od 2003 godine? Mozda... Isacc moze da bude i njaveca kradja draft 209cm novi Durent. I ovaj plej Denis Smith ako ga zaobidju povrede. I videcemo da li ce Fulz potvrditi 1 poziciju.
Ne znam od kada vise ne moze direktno iz srednje škole pa se zna otrpilke koji ce biti igrači za 2018, pa vec i za 2019. Bilo je mngo losih draftova prosle decenije. 2018 se isto pričati kao jednom od losijih.
Dok je 2019 opet bolji izbor i pričace se kao jedan od najboljih draftova...
pre 6 godina
Fox je jedan od boljih igraca na draftu sjajan plej. Stavio u dzep ball-a na zavrsnom koledz turniru ove godine!
pre 6 godina
Bravo za tekst, svaka cast!!!
pre 6 godina
Oni su samo previse medijski ispraceni.Danas je dovoljno da vezes 3 meca 20 poena i vec te uporedjuju sa Lebronom.Mediji jedva cekaju da onaj Ball odvali neku glupost i eto ti bum naslova i gomila pregleda.
pre 6 godina
A da ne bude na kraju kao 2013. ili 2014. kada su se pisale bajke o prvim pikovima Kanađanima Benetu (2013) i Viginsu (2014), a sva slava na kraju pripala Evropljanima na koje niko nije obraćao pažnja - #15 i #27 pikovi iz 2013 Antetokounmpo i Gober, odnosno #41 pik iz 2014 Nikola Jokić! Ili da pomenete uz 2003 i drugu čuvenu klasu, 1996, kada su tek kao 13, 14, 15 i 17 pikovi bili izabrani Brajant, Stojaković, Stiv Neš i Dž.O'Nil!
pre 6 godina
Zdrav Harry Giles je za koplje ispred svih ovih momaka. Povrede kolena su ipak ucinile svoje. Ako se vrati bar na 90% od onoga sto je bio pre povreda, bice najveca kradja ovog drafta.
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
(Ivan NS, 22. jun 2017 11:09)
odnosno Heri Dzajls,prosle godine vec je bio projektovan u top 3,steta povrede ga ubise i na kraju ispade da se seta kraj prve/pocetak druge runde
pre 6 godina
Mršavko je najbolji!
pre 6 godina
(DarioHubner, 22. jun 2017 11:19)
Upravo tako! Ne sećam se kad je bila veća medijska buka oko drafta nego te 2014. I ispade da je Vigins običan prosek, a, nažalost, igrači koji su mnogo više obećavali doživljavali najteže povrede. Da nije bilo njih Džabari Parker i Embiid bi već bili na korak od statusa superstara. Bilo mi je milina gledati ih ove sezone dok ponovo nisu zadobili teške povrede. Embiid strašan igrač, dobar šut, dobra leđna tehnika, skok, ma bolji i od Taunsa, maltene, a Džabari bio sve bolji ibolji dok ga povreda nije ponovo sasekla. Prava šteta.
A i ne bih voleo da Fulca vidim u Fili, kakav je to baksuzni tim čovek neće igrati svoju ruki sezonu baš kao Noel, Embiid i Simons. Ali da su zdravi i par godina dobrog rada sa njima (dobro, Noel je u Dalasu, znam), mogli bi biti jezivo dobar tim. Pogotovo što nemaju NI JEDNOG igrača sa visokim ugovorom. Najviše ugovore imaju Bejlis i Henderson sa po 9 miliona. I u sledećoj sezoni bi imali Fulca, Simonsa, Šarića, Embida, Okafora, svi sa ruki ugovorima, dovedu još dva dobra igrača na kraće ugovore i eto odličnog tima. Ali, kakvi su baksuzi...
pre 6 godina
Polako sa najboljom klasom. Draft 2009:
Steff Curry, James Harden, Blake Griffin, Jrue Holiday, Tyrek Evans, Ricky Rubio, Brendon Jennings, Gerald Henderson, Jeff Teague, Ty Lawson, Taj Gibson, Patrick Beverly, Danny Green, Patty Mills, Chase Budinger...
Samo polako.
pre 6 godina
Mislite novi KD???On je sad najbolji igrac na svetu ne Leflop!!
pre 6 godina
Jedna je klasa iz 1996
pre 6 godina
kad bi se kladio ko ce od svih ovih da postane istinski superstar, ne bi oklevao i izabrao bi fulca. klasa iznad svih. ono sto on radi u ovim godinama je neuporedivo sa bilo kim drugim. zivi bili pa videli.
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
(Kol, 22. jun 2017 11:42)
Pa da je tako ne bi nudili sacramentu drugi pik za 5 i 10-ti...
pre 6 godina
Ne znam zasto, ali imam osecaj da ce Fox biti zver!
pre 6 godina
Ljudi, svaka vam cast svima. Od autora do vas koji ste iskomentarisali. Vracate veru u kosarku. Odavno nisam procitao tekst i komentare u kojima se stvarno komentarise tema. Nema prepucavanja MJ - Lebron, nema glupih komentara... Kapa dole svima. Videcemo nocas ko ce gde da ode.
pre 6 godina
Niko da spomene da je na tom famoznom draftu 2003. Darko Milicic bio 2. pik. Nije napravio karijeru kakvu je mogao, ali treba podsetiti da je u takvoj plodnoj godini postigao nesto sto ce ko zna kad neko van SAD-a postici.
pre 6 godina
Pogledajte samo utakmicu Duke-NCstate od pre otprilike 6 meseci i sve ce vam biti jasno u vezi Denisa Smita Juniora,najpakleniji igrac na ovom draftu ubedljivo
pre 6 godina
Ne verujem da ce Seltiksi izabrati Tatuma pre Dzeksona, odusevljeni su bili Dzeksonom i zbog njega su se spustili dva mesta
pre 6 godina
U to poređenje klasa ne bi trebalo ulaziti. Dosta generacija je najavljivano da je u rangu sa tom iz 2003 pa nista nije ispalo na kraju, poput ove Wigginsove ili one Rouzove i Vestbrukove.
Sa druge strane ovi momci zaista deluju impresivno, ima dosta materijala. Issac bi isto vrlo lako mogao da završi u top 10, ako ne, biće verovatno najveća krađa na draftu. Očekujem da će biti još tradeova danas i sutra, nekoliko ekipa u prvih deset ima priliku da uzme sjajne igrače na pozicijama na kojima su već popunjeni, tako da nove zamene ne bi trebalo da čude.
pre 6 godina
Pisac ovih redova malo previše ceni Ntilikina koji će teško biti među top 10, a zaboravio je na Markkanena koji je verovatno najbolji šuter od svih top prospecta iako je pf.
Što se tiče Balla, šut mu jeste ružan, Shawn Merion ružan, čak zanimljiv je podatak da je Ball za celu sezonu dao samo sedam koševa koji nisu bili polaganje ili šut za tri. Njegova mid range igra je nepostojeća!Uprkos svemu tome, da nema ludog oca, bio bi top pik jer ima nevervatan ulaz, viziju, fizikalije, odličan je igrač koji ako dođe PG13 u LA će se jako przo uklopiti.
Moja prognoza za top 5 pikova:
1. Fultz
2. Ball
3. Tatum (ako boston ne trampi pika za nekog iskusnijeg igrača)
4. J.Jackson
5. Fox
pre 6 godina
Josh Jackson! Ono sto on ima, ta aktivnost i all-round kvalitet, puno je teze nauciti nego ono sto ima Fultz. Do neke mere svi mogu izbrusiti vestine, ali motor ili imas ili nemas. I zato bi Jackson mogao biti poseban.
Nije iskljuceno da je Ainge ciljao upravo na njega kada je trejdovao prvi pick, a isto tako nije iskljuceno da ce ga Lakersi birati vec kao drugog jer im kombinacija Ingram-Jackson zvuci potentnije od gradjenja tima oko Balla. Uostalom, navodno Jackson nije ni odradio trening u Bostonu, tako da je i to indikativno i mozda govori kako su mu Lakersi obecali da će biti izabran drugi (e, sad, da li ce to napraviti za sebe ili mozda Pacerse, Bullse ili Knickse kako bi u zamenu dobili Georgea ili Butlera ili Zingera to cemo tek videti, ali bice svega do pocetka pijace).
pre 6 godina
Hari ne ide dalje od 17og mesta i Milvokija, a vrlo verovatno i pre toga. On bi bez druge operacije bio top 3, a i sad ima najveci potencijal od visokih igraca. Mada ja da sam Boston, uzeo bih Dzonatana Ajzaka i bio miran, decko ubija, po meni mnogo veci potencijal od svih u top10, ali videcemo. :)
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
(Lukazar, 22. jun 2017 11:03)
Svi strucnjaci predvidjaju da je ovo jako kvalitetan i "dubok" draft ali ti kazes da nije nista posebno i da ce mozda 2 igraca ucestvovati na jednoj all starr utakmici...
pre 6 godina
@Čaki
Slazem se sa komentarom u potpunosti,jedino imas mali - za poslednjeg navedenog,gde iskopa Čejza Badindžera ?
pre 6 godina
Jel Simanić I dalje prijavljen za draft? U jednom artiklu na NBA.com piše da je povukao kandidaturu, u drugom je I dalje na listi.
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko si realan govori to sto si ubacio Lensa Stivensona, coveka kog su ove godine odbila 3-4 tima na probi. Ima jednu dobru sezonu u Indijani kad je provocirao Jamesa u plejofu i to je sve. Jennings je igrao u Romi pa je opet bio odlican starter u Milvokiju i Detroitu. Nije lider koji donosi trofej ali ko je to iz 2003. jos sem Jamesa i Wade-a?
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko je od ovih "role igraca" bilo na all-staru ili uzelo trofej u NBA? Koliko njih je bilo u reprezentaciji SAD? Curry i Harden jesu super starovi, ali ima tu dosta igraca koji su belezili odlicne brojke i uzimalo priznanja/medalje/prsten. Koliko ih je bilo u klasi 2003? Lebron, Wade i Bosh? Je l' uzeo Carmelo prsten? Nije. Je l' je unosio dobru hemiju? Ne. Ali bio je odlican igrac, zvezda. Bio je i Griffin koji je uzeo i all star slam&dunk i bio reprezentativac. Malo realnosti..
Nisu svi LeBron, Durant ili Curry, ali jesu odlicni igraci.
pre 6 godina
Visokih igraca nigde... pffff...
pre 6 godina
Sve sama deca treba tu zaista biti pametan pa pametno izabrati treba gledati i njihov karakter jer danas su svi puno razmazeni i labilni,prije je to bilo lakse kada su igraci dolazili sa 22-23 godine bili su spremniji mentalno i fizicki premda se ovde svima kao prednost navodi atletske predispozicije tesko oni sa 203cm i 86kg mogu nesto napraviti u NBA.Svima njima ce trebati 3 godine da stasaju,meni Boston nije jasan zasto su menjali prvi pik za treci pa zar ako zele da dovedu neku zvezdu nemaju vecu sansu za to sa prvim pikom mislim da su se oni presli na kraju nece uspeti dovesti nikog ja licno nebih davao velike pare na Hejvorda.
pre 6 godina
A Kabba,Austin,Jaramaz? I oni idu na NBA draft.
pre 6 godina
Imam neki osećaj da će Foks i Monk eksplodirati.
pre 6 godina
Ova draft klasa je losija cak I od one iz 2014 iz koje je najbolji Oladipo, a I on je mnogo los.
pre 6 godina
(Čaki, 22. jun 2017 13:02)
Steph i Harden, Griffina unistile povrede, ostali uzas. Jennings rezerva u Washingtonu, Evans ce tesko da se izbori za minute u ocajnom Sacramentu, Lawson propao, Henderson? Ovo sto si nabrojao je gomila role playera, mozda Jrue ima sansu da spasi sta se spasiti moze, Danny Green je igrao u Olimpiji. 2011 za koju se mislilo da je losija klasa ima vise All Star igraca pa i 2010 ima boljih igraca od Buddingera, Millsa, Beverlyja. Favors, Bledsoe, Bradley, Whiteside, Lance Stephenson, necu racunati Monroa, Turnera, Aminua, Lina... Samo polako.
pre 6 godina
Najbolji draft bio 2007 godine:Rubio,Grifin,Harden,Iguadala,Cendel,Paculjija,Bogut,Dzimi Butler...
pre 6 godina
@ Paspalj
Haha, Lens :) Bio dobar lik 1-2 godine. Badindzer jeste bio prosek ali bio starter bar 5-6 godina, odradjivao prljav posao, a Lens je dzanki. Definitivno je Karijeva klasa mnogo vise pokazala.
pre 6 godina
@caki
Da, ja sam spomenuo Stephensona a ti Budingera i ti meni pricas o realnosti? Ajde.
pre 6 godina
Po meni ovo je najgora generacija od kako postoji draft. Ne vidim ovde superstara ni madjionicara.
pre 6 godina
Najjaci draft svih vremena je 1996 jer je izbacio najvise vrhunskih igraca. Br.2 je 1984 pre svega zbog Dzordana a 2003 tek br.3
pre 6 godina
Mislite novi KD???On je sad najbolji igrac na svetu ne Leflop!!
pre 6 godina
Najbolji draft bio 2007 godine:Rubio,Grifin,Harden,Iguadala,Cendel,Paculjija,Bogut,Dzimi Butler...
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
pre 6 godina
Ova draft klasa je losija cak I od one iz 2014 iz koje je najbolji Oladipo, a I on je mnogo los.
pre 6 godina
Sve sama deca treba tu zaista biti pametan pa pametno izabrati treba gledati i njihov karakter jer danas su svi puno razmazeni i labilni,prije je to bilo lakse kada su igraci dolazili sa 22-23 godine bili su spremniji mentalno i fizicki premda se ovde svima kao prednost navodi atletske predispozicije tesko oni sa 203cm i 86kg mogu nesto napraviti u NBA.Svima njima ce trebati 3 godine da stasaju,meni Boston nije jasan zasto su menjali prvi pik za treci pa zar ako zele da dovedu neku zvezdu nemaju vecu sansu za to sa prvim pikom mislim da su se oni presli na kraju nece uspeti dovesti nikog ja licno nebih davao velike pare na Hejvorda.
pre 6 godina
Polako sa najboljom klasom. Draft 2009:
Steff Curry, James Harden, Blake Griffin, Jrue Holiday, Tyrek Evans, Ricky Rubio, Brendon Jennings, Gerald Henderson, Jeff Teague, Ty Lawson, Taj Gibson, Patrick Beverly, Danny Green, Patty Mills, Chase Budinger...
Samo polako.
pre 6 godina
A Kabba,Austin,Jaramaz? I oni idu na NBA draft.
pre 6 godina
Bez preterivanja i priči kako je svaka generacija bolja od prethodne.
Da se ne lažemo ovaj draft je ništa posebno i izbaciće eventualno 2 buduca ucesnika bar jedne all star utakmice.
Ne moramo ga porediti sa onim iz 2003. koji je priča za sebe. Pogledajte samo draft iz 2015. koji je izbacio Taunsa, Porzingisa, Tarnera, Rasela,Bukera, i vise nego pristojne Kaminskog,Okafora,Vinslova...
Ta grupa momaka, odnosno taj draft, je po meni jedan on najboljih u poslednjih 15 godina.
Dakle, nemoj da se lažemo, ovaj draft je ništa specijalno.
Naravno, vreme je jedini pokazatelj. Ali priča je napumpana bezrazložno.
(Lukazar, 22. jun 2017 11:03)
Svi strucnjaci predvidjaju da je ovo jako kvalitetan i "dubok" draft ali ti kazes da nije nista posebno i da ce mozda 2 igraca ucestvovati na jednoj all starr utakmici...
pre 6 godina
(Čaki, 22. jun 2017 13:02)
Steph i Harden, Griffina unistile povrede, ostali uzas. Jennings rezerva u Washingtonu, Evans ce tesko da se izbori za minute u ocajnom Sacramentu, Lawson propao, Henderson? Ovo sto si nabrojao je gomila role playera, mozda Jrue ima sansu da spasi sta se spasiti moze, Danny Green je igrao u Olimpiji. 2011 za koju se mislilo da je losija klasa ima vise All Star igraca pa i 2010 ima boljih igraca od Buddingera, Millsa, Beverlyja. Favors, Bledsoe, Bradley, Whiteside, Lance Stephenson, necu racunati Monroa, Turnera, Aminua, Lina... Samo polako.
pre 6 godina
Koliko me nerviraju te price o Darku.Ubijate u pojam sa analizama zivota i odluka drugih ljudi.Prvo pricate na negativan nacin o momku koji je pokazao i dokazao izuzetne i danas retke ljudske kvalitete kroz prizmu iskljucivo i samo njegove NBA karijere, koja uzgred nije ocajna kako se moze nekad naslutiti iz priucenog pisanja komentara. Ljudi imaju drugacije prioritete i poglede na zivot. To sto neko ima diplomu ne cini ga srecnijim od pastira sa Pestera, niti mora biti da je veca tuga beogradjaninu ako je otkazan koncert Singa, od toga da se seljaku koji cepa bukve odlomi drska od sekire. Momak nikome nije ucinio nista lose, cak naprotiv...uhvatili ste se kalsicnih americkih "BUST" komentara kao pijani plota, niko ne pita recimo Lerija Birda da li bi menjao deo tog vaseg, navijackog, medijskog odusevljenja/ocaravanja za zdrava ledja. Ljudi dok god su srecni i prilikom uspostavljanja i odrzavanja srece ne ugrozavaju nikog-kapa dole. Prica se o Ajzeji Tomasu kad mu je poginula sestra da je nastavio da igra, takav covek, niti imam nesto pritiv niti za. Milicic jeste dobio sansu o kojoj mnogi sanjaju a to je da bude izabran na draftu, medjutim od koga i kom trenutku...prosto on je dobio sjajnu POLU-sansu,a to je bio sampionski Detroit 03' sa Benom i Rasidom za tinejdzera sa bubuljicama. Nije ispalo kako treba, nakon toga za masan burek prljavi prsti se bolje lepe.
Darku sve najbolje u zivotu, mnoge je konkretno zaduzio,za razliku mnogih od vas "strucnih mislilaca i komentatora"
pre 6 godina
Jel Simanić I dalje prijavljen za draft? U jednom artiklu na NBA.com piše da je povukao kandidaturu, u drugom je I dalje na listi.
pre 6 godina
Markel Fulc je od prvog dana priče broj jedan. Pogotovu sad kad je Filadelfiji potreban a i svetlosnim godinama bolji od Bola.
pre 6 godina
Odličan tekst. Ako se ovo sve obistini može Sakramento da sastavi solidnu mladu ekipu. Mogao bi tu Boki lepo da se snađe. Znam da su sve oči uprte u Lonza, Fulca, Boston i Lejkerse, ali stvarno bih voleo da Kingsi počnu da igraju. Zbog njih sam ustajao nekad i stara ljubav zaborava nema. Naravno i da Denver zbog Nidže postane ozbiljna ekipa.
Što se tiče Lonza i Fulca, drugi je jedan od najkompletnijih mladih igrača poslednjih nekoliko godina, bar što se tiče napada. Biće opak igrač. Lonzo ima čudnu mehaniku šuta za koju sam verovao da samo u Evropi može da postoji, tatu i neviđeni hajp (što bi rekli tinejdžeri). Ako bude radio na sebi, smirio tatu, biće nešto od njega. Naravno podrška i za komšiju Žižića da bude odličan igrač. Vreme je da mi Balkanci opet pokažemo od čega smo napravljeni. Ali i upozorenje ovim našim vrlim stručnjacima da ne upropaste još neki talenat. Gurajte malo decu u "vatru" ili ih pošaljite negde da steknu iskustvo.
pre 6 godina
a neki je po kvalitetu porede sa onom iz 2003. godine kada su izabrani igrači popot Lebrona Džejmsa, Karmela Entonija, Dvejna Vejda i Krisa Boša.
-----
1.Lebron, 2. Milicic, 3. Anthony, 4. Vejd, 5. Bosh
Kakav je to talenat bio i dan danas ne mogu da verujem
pre 6 godina
Bolje je pitanje ko ce biti novi Darko
pre 6 godina
Pa i generacija sa Wigginsom, Parkerom, Smartom i ostalima je poredjena sa tom iz 2003, cak najavljivana kao bolja, Wiggins predstavljen kao igrac koji ce biti bolji od Lebrona, pa nesto ne videh ni 10 % potencijala od toga... Sve je to prica i na dugackom je stapu... To se jednostavno nikad ne zna kak ce se igraci razvijati pogotovo kada dodju iz NCAA, to je totalno druga prica i kosarka... Daj Boze da bude najbolja generacija i draft do sada, to bi svima nama odgovaralo jer bi gledali jos bolju kosarku, ali tesko...
pre 6 godina
Gledajući prošlogodišnji draft, Denver ubedljivo najbolje prošao. Za ovu godinu, Kingsi su u sjajnoj poziciji, samo da nešto ne zeznu. Inače, jedan od retkih draftova na kojima izgleda da neće biti košarkaša iz Srbije...
pre 6 godina
Pisac ovih redova malo previše ceni Ntilikina koji će teško biti među top 10, a zaboravio je na Markkanena koji je verovatno najbolji šuter od svih top prospecta iako je pf.
Što se tiče Balla, šut mu jeste ružan, Shawn Merion ružan, čak zanimljiv je podatak da je Ball za celu sezonu dao samo sedam koševa koji nisu bili polaganje ili šut za tri. Njegova mid range igra je nepostojeća!Uprkos svemu tome, da nema ludog oca, bio bi top pik jer ima nevervatan ulaz, viziju, fizikalije, odličan je igrač koji ako dođe PG13 u LA će se jako przo uklopiti.
Moja prognoza za top 5 pikova:
1. Fultz
2. Ball
3. Tatum (ako boston ne trampi pika za nekog iskusnijeg igrača)
4. J.Jackson
5. Fox
pre 6 godina
Josh Jackson! Ono sto on ima, ta aktivnost i all-round kvalitet, puno je teze nauciti nego ono sto ima Fultz. Do neke mere svi mogu izbrusiti vestine, ali motor ili imas ili nemas. I zato bi Jackson mogao biti poseban.
Nije iskljuceno da je Ainge ciljao upravo na njega kada je trejdovao prvi pick, a isto tako nije iskljuceno da ce ga Lakersi birati vec kao drugog jer im kombinacija Ingram-Jackson zvuci potentnije od gradjenja tima oko Balla. Uostalom, navodno Jackson nije ni odradio trening u Bostonu, tako da je i to indikativno i mozda govori kako su mu Lakersi obecali da će biti izabran drugi (e, sad, da li ce to napraviti za sebe ili mozda Pacerse, Bullse ili Knickse kako bi u zamenu dobili Georgea ili Butlera ili Zingera to cemo tek videti, ali bice svega do pocetka pijace).
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
pre 6 godina
(DarioHubner, 22. jun 2017 11:19)
Upravo tako! Ne sećam se kad je bila veća medijska buka oko drafta nego te 2014. I ispade da je Vigins običan prosek, a, nažalost, igrači koji su mnogo više obećavali doživljavali najteže povrede. Da nije bilo njih Džabari Parker i Embiid bi već bili na korak od statusa superstara. Bilo mi je milina gledati ih ove sezone dok ponovo nisu zadobili teške povrede. Embiid strašan igrač, dobar šut, dobra leđna tehnika, skok, ma bolji i od Taunsa, maltene, a Džabari bio sve bolji ibolji dok ga povreda nije ponovo sasekla. Prava šteta.
A i ne bih voleo da Fulca vidim u Fili, kakav je to baksuzni tim čovek neće igrati svoju ruki sezonu baš kao Noel, Embiid i Simons. Ali da su zdravi i par godina dobrog rada sa njima (dobro, Noel je u Dalasu, znam), mogli bi biti jezivo dobar tim. Pogotovo što nemaju NI JEDNOG igrača sa visokim ugovorom. Najviše ugovore imaju Bejlis i Henderson sa po 9 miliona. I u sledećoj sezoni bi imali Fulca, Simonsa, Šarića, Embida, Okafora, svi sa ruki ugovorima, dovedu još dva dobra igrača na kraće ugovore i eto odličnog tima. Ali, kakvi su baksuzi...
pre 6 godina
@ Paspalj
Haha, Lens :) Bio dobar lik 1-2 godine. Badindzer jeste bio prosek ali bio starter bar 5-6 godina, odradjivao prljav posao, a Lens je dzanki. Definitivno je Karijeva klasa mnogo vise pokazala.
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko si realan govori to sto si ubacio Lensa Stivensona, coveka kog su ove godine odbila 3-4 tima na probi. Ima jednu dobru sezonu u Indijani kad je provocirao Jamesa u plejofu i to je sve. Jennings je igrao u Romi pa je opet bio odlican starter u Milvokiju i Detroitu. Nije lider koji donosi trofej ali ko je to iz 2003. jos sem Jamesa i Wade-a?
pre 6 godina
Niko da spomene da je na tom famoznom draftu 2003. Darko Milicic bio 2. pik. Nije napravio karijeru kakvu je mogao, ali treba podsetiti da je u takvoj plodnoj godini postigao nesto sto ce ko zna kad neko van SAD-a postici.
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
pre 6 godina
Najbolji draft od 2003 godine? Mozda... Isacc moze da bude i njaveca kradja draft 209cm novi Durent. I ovaj plej Denis Smith ako ga zaobidju povrede. I videcemo da li ce Fulz potvrditi 1 poziciju.
Ne znam od kada vise ne moze direktno iz srednje škole pa se zna otrpilke koji ce biti igrači za 2018, pa vec i za 2019. Bilo je mngo losih draftova prosle decenije. 2018 se isto pričati kao jednom od losijih.
Dok je 2019 opet bolji izbor i pričace se kao jedan od najboljih draftova...
pre 6 godina
Ne verujem da ce Seltiksi izabrati Tatuma pre Dzeksona, odusevljeni su bili Dzeksonom i zbog njega su se spustili dva mesta
pre 6 godina
Kao sto rekoh pre neki dan najvise bih voleo da Lonzo zavrsi bilo gde samo ne u Lejkersima, nista protiv klinca nemam jeste da ima najruzniji sut koji sam ikad video, ali njegov cale je takva dijabola da bih platio da vidim njegov izraz lica kada sazna da Lonzo ide u Boston, Finiks ili Sakramento! Tesko da ce se to dogoditi posto su se Lejkersi resili vecitog potencijala Rasela i napravili mesta za Lonza koji je igrac slicnih kvaliteta!
(Kol, 22. jun 2017 11:42)
Pa da je tako ne bi nudili sacramentu drugi pik za 5 i 10-ti...
pre 6 godina
kad bi se kladio ko ce od svih ovih da postane istinski superstar, ne bi oklevao i izabrao bi fulca. klasa iznad svih. ono sto on radi u ovim godinama je neuporedivo sa bilo kim drugim. zivi bili pa videli.
pre 6 godina
Draft 2010: John Wall, DeMarcus Cousins, Gordon Hayward, Pol Dzordz, Greg Monroe, Eric Bledsoe.
2011: Kawhi Leonard, Kyrie Irving, Klay Thomson, Isiah Thomas, Jimmy Butler, Kemba Walker, Brandon Knight, Jonas Valanciunas.
Svaka generacija izbaci par zveri, a nisu to uvek najbolji pikovi.
Ajzea 60, Jokic 40-50, Ginobili 57, Kawhi 15...
pre 6 godina
@Čaki
Slazem se sa komentarom u potpunosti,jedino imas mali - za poslednjeg navedenog,gde iskopa Čejza Badindžera ?
pre 6 godina
Iskreno dosta sam skeptican prema ovom draftu. Nisam pratio klince da se odmah ogradim, mozda jesu uistinu ta zlatna generacija kako joj se naveliko tepa, a opet ako je uistinu tako, cudi me sto su Celticsi odlucili da idu prema dole, menjali su svoj prvi pick za treci pick. Ok oslobadja se prostor pod SC, imaju ionako previse bekova (mada ako je Fultz tako dobar, ocekivao bih da razmene Roziera i jos nekog beka da naprave prostora za njega). I opet dolaze priče da navodno pokušavaju još dublje potonuti, jer če pokušati uzeti Denisa Smitha jr. I smatraju da je rizik ga uzeti kao treceg picka, i da ce i njegovo ime potonuti nize.
S druge strane i ona priča oko LAL i Kingsa, u kojem se Lakersi pokusavaju docepati 5 i 10 picka u zamenu za svoj 2 pick.
Verujem da GM-ovi i nisu skloni u ruke dati fransizu klincu od 19-20 godina, i da im se neda ih cekati iducih 5 godina da naprave nesto vise.
Ocekujem veceras/sutra, da iskoci jos brdo transfera.
Sto se tice draft klasa, ima se 3 zlatne generacije, '84 sa Jordanom, Hakeemom, Barkleyem itd... '96 sa Iversonom, Bryantom, Walkerom, Allenom, Marburyem, Cambyem, Stojakovicem, Nashom, O'neilom. i '03 sa Lebronom, Melom, Boshom, Wadeom i ostalim...
Mada i ovih par oko 2010 +/- su jako dobre generacije.
Mada ako bih morao birati za mene osobno '96 je imala najviše talenata.
pre 6 godina
@ paspalj chandler
Koliko je od ovih "role igraca" bilo na all-staru ili uzelo trofej u NBA? Koliko njih je bilo u reprezentaciji SAD? Curry i Harden jesu super starovi, ali ima tu dosta igraca koji su belezili odlicne brojke i uzimalo priznanja/medalje/prsten. Koliko ih je bilo u klasi 2003? Lebron, Wade i Bosh? Je l' uzeo Carmelo prsten? Nije. Je l' je unosio dobru hemiju? Ne. Ali bio je odlican igrac, zvezda. Bio je i Griffin koji je uzeo i all star slam&dunk i bio reprezentativac. Malo realnosti..
Nisu svi LeBron, Durant ili Curry, ali jesu odlicni igraci.
pre 6 godina
@caki
Da, ja sam spomenuo Stephensona a ti Budingera i ti meni pricas o realnosti? Ajde.
pre 6 godina
Kada je moj licni stav u pitanju, volim igraca koji ima dobar sut, a pritom i lepu mehaniku. Jednostavno volim da vidim kada sutira Djordjevic, Karamelo, Glen Rajs... Naravno da to ne zavisi samo od volje, nego od tela celog, ali kada se sve poklopi, prelepo je za oko. E, sad... Lonzo Bol... Pored svih prica oko njegovog oca, vec su momka poceli da mrze neki ljudi a da nisu ni pogledali njegove igre, sami sebi su ucinili medvedju islugu. Sve znaju za njega, ali procenat koji ce ga omalovazavati i traziti mane su takodje mnogo veci. Ako gledamo realno, njegove igre... momak radi, trudi se.. ali ima nedostatak u odbrani, moze da popravi, samo sto ce to zbog pompe medija morati to bolje da radi od ostalih da bi bio jednak sa ostalim dobrim igracima (odbrana)
Sut... Pff.. ne znam... nije garant da nece uspeti, ta mehanika... mislim da ce je jako jako tesko menjati, tipa da iznad glave dize izbacaj,njemu sut krece sa zemlje a to je BAS lose, nekako sa strane kod nosa. SKok sut je skoro pa nemoguc a da bude produktivan kao takav. Pricamo o igracu koji pretenduje da bude vrhunski u NBA. Svakako moze on da igra i sa svim ovim nedostacima, ali kao prosecan. Odbrana se uci, apgrejduje srcanoscu, ali mehanika u ovim godinama - tesko.
KEvin Martin - Znate kako sutira, ali cini mi se da to sa posta radi dosta produktivno, dok sa trojke izgleda...cudno. Videcemo...
pre 6 godina
Dennis Smith Jr, da nije kidao ligamente pre godinu i po, bio bi u Top3 pika. Moj najomiljeniji igrac sa ovogodisnjeg NBA Drafta!
(Ivan NS, 22. jun 2017 11:09)
odnosno Heri Dzajls,prosle godine vec je bio projektovan u top 3,steta povrede ga ubise i na kraju ispade da se seta kraj prve/pocetak druge runde
pre 6 godina
Pogledajte samo utakmicu Duke-NCstate od pre otprilike 6 meseci i sve ce vam biti jasno u vezi Denisa Smita Juniora,najpakleniji igrac na ovom draftu ubedljivo
pre 6 godina
Po meni ovo je najgora generacija od kako postoji draft. Ne vidim ovde superstara ni madjionicara.
pre 6 godina
Mršavko je najbolji!
pre 6 godina
Ozbiljan tekst. Lepo. Svaka cast. Pozdrav.
pre 6 godina
Zdrav Harry Giles je za koplje ispred svih ovih momaka. Povrede kolena su ipak ucinile svoje. Ako se vrati bar na 90% od onoga sto je bio pre povreda, bice najveca kradja ovog drafta.
pre 6 godina
Fox je jedan od boljih igraca na draftu sjajan plej. Stavio u dzep ball-a na zavrsnom koledz turniru ove godine!
pre 6 godina
Hari ne ide dalje od 17og mesta i Milvokija, a vrlo verovatno i pre toga. On bi bez druge operacije bio top 3, a i sad ima najveci potencijal od visokih igraca. Mada ja da sam Boston, uzeo bih Dzonatana Ajzaka i bio miran, decko ubija, po meni mnogo veci potencijal od svih u top10, ali videcemo. :)
pre 6 godina
Oni su samo previse medijski ispraceni.Danas je dovoljno da vezes 3 meca 20 poena i vec te uporedjuju sa Lebronom.Mediji jedva cekaju da onaj Ball odvali neku glupost i eto ti bum naslova i gomila pregleda.
pre 6 godina
U to poređenje klasa ne bi trebalo ulaziti. Dosta generacija je najavljivano da je u rangu sa tom iz 2003 pa nista nije ispalo na kraju, poput ove Wigginsove ili one Rouzove i Vestbrukove.
Sa druge strane ovi momci zaista deluju impresivno, ima dosta materijala. Issac bi isto vrlo lako mogao da završi u top 10, ako ne, biće verovatno najveća krađa na draftu. Očekujem da će biti još tradeova danas i sutra, nekoliko ekipa u prvih deset ima priliku da uzme sjajne igrače na pozicijama na kojima su već popunjeni, tako da nove zamene ne bi trebalo da čude.
pre 6 godina
Bravo za tekst, svaka cast!!!
pre 6 godina
Problem sa klasom gde je Wiggins bioprvi pik su povrede koje su usporile većinu igrača sa tog drafta. Jabari Parker, Embiid, Randle, Gordon, Exum, Lavine.. svi oni su imali jednu ili dve teške povrede koje su okončavale sezonu i vraćali ih korak unazad i pored toga to polako izrasta u sjajnu klasu (i Jokić je te sezone draftovan, Dario Šarić, Bogdan Bogdanović...). Takođe, ima tu puno igrača koji su izrasli u odlične role igrače: Gary Harris, Jordan Clarkson, Marcus Smart, Clint Capela, Rodney Hood, T. J. Warren, Nurkić i postoje neki igrači koji bi mogli da budu zanimljivi i dugotrajni u NBA poput Noah Vonleha ili Glen Robinsona III ili Kyle Andersona
+ meni neobjašnjivog K.J. McDanielsa, koji nije dobio veću šansu nakon onog bleska u Filadelfiji.
Jasno je da postoji dubina sa ovog drafta, ali ukoliko neki igrači uspeju da ostvare određene potencijale ovo može da bude odlina draft klasa, ali ona iz 2003. nekako je imala odmah spremne za NBA igrače, kojih je sve manje i to je pitanje koje bi bilo zanimljivon razmotriti; samo pogledaj kako su fizički bili razvijeni LeBron ili Melo ili Wade, a s druge strane vidite dečake iz ove klase.
pre 6 godina
Jedna je klasa iz 1996
pre 6 godina
Visokih igraca nigde... pffff...
pre 6 godina
Ne znam zasto, ali imam osecaj da ce Fox biti zver!
pre 6 godina
Najjaci draft svih vremena je 1996 jer je izbacio najvise vrhunskih igraca. Br.2 je 1984 pre svega zbog Dzordana a 2003 tek br.3
pre 6 godina
A da ne bude na kraju kao 2013. ili 2014. kada su se pisale bajke o prvim pikovima Kanađanima Benetu (2013) i Viginsu (2014), a sva slava na kraju pripala Evropljanima na koje niko nije obraćao pažnja - #15 i #27 pikovi iz 2013 Antetokounmpo i Gober, odnosno #41 pik iz 2014 Nikola Jokić! Ili da pomenete uz 2003 i drugu čuvenu klasu, 1996, kada su tek kao 13, 14, 15 i 17 pikovi bili izabrani Brajant, Stojaković, Stiv Neš i Dž.O'Nil!
pre 6 godina
Imam neki osećaj da će Foks i Monk eksplodirati.
pre 6 godina
Ljudi, svaka vam cast svima. Od autora do vas koji ste iskomentarisali. Vracate veru u kosarku. Odavno nisam procitao tekst i komentare u kojima se stvarno komentarise tema. Nema prepucavanja MJ - Lebron, nema glupih komentara... Kapa dole svima. Videcemo nocas ko ce gde da ode.
54 Komentari
Sortiraj po: