Četvrtak, 18.05.2017.

09:00

"Federer se plaši Nadala, zato ne igra u Parizu"

Tod Vudbridž, nekadašnji australijski teniser, rekao je da je Rodžer Federer odlučio da preskoči Rolan Garos jer se plaši duela sa Rafaelom Nadalom.

Izvor: ÐN

"Federer se plaši Nadala, zato ne igra u Parizu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

hihihoho

pre 6 godina

Alo, pa vi se ničega ne stidite! Ni svojih kompleksa!? Koje pokazujete ovde bez blama. Od svih sajtova na svetu vi baš ovde došli da navijate za Federera hi hi.

biti normalan

pre 6 godina

(Milka19, 18. maj 2017 16:39)

Polako komšija, šta si se uzbudio? Čemu svađalački ton, uvrede? Moja poenta je da nisu svi Federerovi navijači neostrašćeni, objektivni, gospoda itd, što ima mnogo dokaza za to. Ko hoće da vidi, razume se. Neke sam i naveo. Druga je stvar što ti poentu nisi shvatio, pa reaguješ ostrašćeno. Pažljivije čitaj tekst. Ništa nisam rekao što nije istina. A ti nastavi da mešaš Srbe i amebe, neostrašćeno. To govori o tebi.

činjenica

pre 6 godina

@dejan
Najdominantniji ikada a drži rekord kao jedini teniser u istoriji koji je izgubio 7 finala za redom od jednog istog igrača! Izem ti dominaciju.

Mihael

pre 6 godina

Nadal eksplodirao??? jaooo, pa Novak ne može dva poena sastavi kako treba pa se Nadal muči sa Novakom. Pa Novak u svojim danima bi njega obrijo ko ovcu. Nadal jest konstantal al nije više brz. Zbog toga ga niko nije mogao na šljaci pobediti. Nadal posle RG če da osvoji Monte carlo 2018 godine.

Milka19

pre 6 godina

@biti normalan Šta napisa majke ti??!Ovde je priča o Nadalu i Federeru! Promašio si temu, sedi kec! Što umeša Đokovića? Pa ako postoji kult ličnosti to su Novakovi navijači napravili od njega, čak imaju i slave njegov dan. Očigledno pratis tenis od juče. Za tvoju informaciju nisu uvek navijali za Federera, eto samo pogledaj finale USO 2006 Federer vs Agasi. Ceo Artur EŠ stadium protiv Federera. Američki komentatori su mu se divili sa kakvim dostojanstvom je odigrao meč. O tome se i danas priča. Ima mnogo primera. Pa zašto Ameri navijaju za Federera i kada igra protiv njihovih igrača ili Francuzi, Italijani i ostali….zato što je najpopularniji igrač ikada a i najveći jer je to svoim radom, stilom, ponašanjem na i van terena ZASLUŽIO! Ne možeš prevariri publiku foliranjem... ljudi osećaju iskrenost. Zašto su na Zapadu toliko voleli Marata Safina koji je Rus, alo Rus! A ta patetika o tužnoj priči jer je iz Srbije postajer ogavna. Očito pripadas ekipi sa twittera kojoj se svet smeje I stvarno to što je tebi draže njegovih 12, tvoja stvar, teši se, koga briga! Dosadno je diskutovati o tenisu kada se priča svodi na navijnje i publiku, pogotovo sa iskompleksiranim ljudima koji misle da su prvo postali Srbi pa amebe.

biti normalan

pre 6 godina

...kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!
(Milka19, 18. maj 2017 15:01)

Inače milioni navijača Federera širom sveta važe za neostrašćene lol! Ovi Novakovi su mala deca naspram pripadnika kulta lika i dela savršenog, bezgrešnog, prepodobnog božanstva Federera. I kad mi neko spomene Federerove navijače, odmah su mi u glavi onih 23 000 u New Yorku koji su skoro pa gađali trulim paradajzom i jajima Novaka u finalu, koji su na radost mnogih popili mošu i dobili lekciju kao i njihov ljubimac. E to su Federerovi navijači! Uvek sam se pitao koliko bi Federer imao slemova da je celu karijeru imao pritisak nenaklonjene publike ne tribinama u finalima velikih turnira? Nije on bio psihički jak u bitnim trenucima ni sa svom tom podrškom, a kako bi se tek pokazao da ceo stadion ga ometa i navija razulareno protiv njega? Nole nije imao tu sreću da se rodio na zapadu, pa bio omiljen. Zato meni njegovih 12 titula vrede više nego nečijih 18, jer su sve osvojene u “gostima“, fudbalski rečeno. Ili neko misli da bi Real nešto osvojio da sve utakmice igra u gostima.

dejan

pre 6 godina

Nadal je Federera u najboljim godinama pobedio na Wimbldonu a nesto se ne secam da je Fed njega na Rolan Garosu... NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA RAFA X 10. OLA,LA...

Milka19

pre 6 godina

Smešno je kako „eksperi“ malo znaju, a mnogo pričaju. RF je početkom godine ograničio svoj raspored samo do Majamija i rekao, još pre AO,znači pre 5 meseci, da neće igrati na šljaci jer je prošle godine njegovo koleno, zbog operacije meniskusa, loše reagovalo na šljaku. Doktori i tim su odlučili da ostatak sezone игра na travi i tvrdoj podlozi.
„Ekperti“ pokušavaju da naprave priču i tamo gde je nema. Prema tome nikakve veze sa Nadalom i njegovom ’formom ’ jer ko može da garantuje da bi bili u istoj strani žreba i šta ako se pojavi ’novi’ Soderling i Nadal ispadne itd? Ili ga Roger pobedi? Reći da se 18 GS Šampion plaši bilo koga je notorna glupost. Da se plaši ne bi igrao na RG od 2005,i ne zaboravite poslednje 3 pobede nad Nadalom!
Federer, pored ostalog, ima sjajnu osobinu i inteligenciju, da posmatra širu sliku a ne samo trenutno stanje. On želi da igra još nekoliko godina, i zbog toga pametno raspoređuje turnire. # 1 nije prioritet, bio 302 nedelje i u tome drži rekord!
Kako i zašto on može da preskače turnire: paragraf 1.08 ATP Pravila: ako teniser ima 31 godinu, više od 600 odigranih mečeva i 12 godina na turu nema obaveznih turnira.
Federer će igrati 3 turnira na travi: prvi je Mercedes Cup od 1 juna, Halle pa Wimbledon. Nadam se veoma uspešno i jedva čekam, kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!

Dott

pre 6 godina

Rodzer sigurno nije odustao zbog dobre forme Nadala, njihob eventulani susret bio bi moguc u samoj zavrsnici turnira, pa i da ga se plasi odustao bi pred sam susret. Drugo, zasto se ne bi nadao da ga ipak neko smakne u ranijoj fazi, to nije nemoguce i kad je u dobroj formi. Ako sam ja ove zakljucke doneo za samo par sekundi razmiljanja,mislite li da Rodzer to nije u stanju?

he he

pre 6 godina

za @RF


Top 10 wins record seasons:

1. 31 Novak Djokovic 2015

2. 24 Novak Djokovic 2012
24 Novak Djokovic 2013
24 Rafael Nadal 2013

3. 21 Novak Djokovic 2011
21 Novak Djokovic 2016

4. 19 Novak Djokovic 2014.
19 Roger Federer 2006

Nije se tvoj ljubimac Federer baš naigrao nešto sa top10 teniserima.

nastavikmečati

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!  
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)  

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...
(RF, 18. maj 2017 12:08)

Pojima ti nemaš. Nađi mi ti Federerov slem gde je pobedio 4 top10 igrača kada je bio no1. Naravno da ga nema jer je to nemoguće za prva 4 nosioca. Samo nižerangirani igrači ispod 8. mesta u teoriji mogu pobediti 4 top 10 igrača, a Fedrerer je bio 16. nosilac na AO, pa je to moglo da se desi. Dakle, sedi jedan! A ako ćemo oko top10 pobeda, rekorde po sezoni drži Novak, ima jednu sezonu sa 31 top10 pobedom (all time record), zatim drži i drugo mesto - dve sezone sa po 24 pobede, zatim drži i treće mesto - dve sezone sa po 21 pobedom, zatim drži i četvrto mesto - jednu sezonu sa 19 top10 pobeda, i to četvrto mesto deli sa Federerom čije 19 top10 pobede u njegovoj najboljoj sezoni (2006.) su njegov najbolji rezultat. I za kraj, Novak ima bolji karijerni procenat top10 pobeda/poraza od Federera, i to ubedljivo. Sve suve činjenice. Toliko o tome ko je i kolliko igrao top10 mečeva.

Tenis_Guru

pre 6 godina

Federer je prosle godine na sljaci igrao samo Monte-Carlo i Rim, i na ta dva turnira je imao za braniti svega 200 bodova. Pariz nije igrao ni prosle godine, tako da apsolutno nista ne gubi propustanjem turnira. Danas RF ima 36 godina i sasvim je logicno da propusti sezonu sljake koja bi ga samo nepotrebno izmorila pred, za njega, najbitniji dio sezone - travu. Jasno je da Federer puca na Wimbledon i na US Open, i da je sve podredjeno tome da uzme jedan od ta dva turnira, ili cak oba. S obzirom na formu glavne konkurencije, na cinjenicu da ce se Rafa totalno potrositi na sljaci, a da Kirgios, Zverko i ostali mladci jos nisu mentalno dosegli nivo potreban za najveci rezultat na grand slamu, onda je sasvim jasno zasto RF baca sve karte na London i NY kasnije. Pustite vi parisku prasinu, i onda posle uzivajte u partijama GOAT-a Federera

mlekadzija

pre 6 godina

Kakav Vudbridz, ne zna on nista. Gde da se najbolji svih vremena uplasi Nadala. Samo da hoce RF bi igrao RG. I pobedio naravno. Nego prosto nece...monotono je da samo on pobedjuje. Neka se neko drugi malo raduje.

Aca Znalac

pre 6 godina

Federer će igrati tenis do 65, kada mu prema zakonima EU sleduje mirovina-pemzija, e sada prosek je negde oko 1200 jura pa će ga to malo zezati, ali Federer je švajcarac pa je ostavio neku crkavicu za penzoske dane.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Ovo je vise smesno svako igra kad god hoce gde god hoce a ova druga dvojica igraju rekreatovno jos da Nadal dobije naprasno alergiju na travu i komedija se nastavlja

RF

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"! 
(bariloche, 18. maj 2017 10:34) 

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...

Dejan

pre 6 godina

Ne plasi se Federer Nadala nego zna da bi na sljaci mogao da izgubi i od dosta losijih igraca nego sto je Nadal.Od 2012 nije na sljaci bas nista uradio,pa sto da se trosi na turnirima za koje zna da ne moze osvojiti.Pametno odredjuje turnire i tako moze slobodno da igra do 40 godine najmanje.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.

L

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)

Da, "na sreću" je osvojio AO, kako da ne.

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad se Nadal povuče sa Vimbldona onda će da bude Nadal se plaši Federera. Samo pričekajte mesec dana i kraj Rolan Garosa.

M

pre 6 godina

Grešite!Ne plaši se on Nadala!
I jednom i drugom je sponzor Nike,
Federer je osvojio AO,
sad je red da Nadal osvoji svoj
10-ti Roland Garos!
Zašto bi smetao Nadalu?!

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.
(Duck Dodgers, 18. maj 2017 11:44)
Htedoh reći propustio je već pedeset dana na šljaci...

Aleksandar

pre 6 godina

niko trenutno ne igra vrhunskom nivou. Vreme prolazi a klinci to ne koriste. Rafa je favorit, ali da je Novak na bar 60% dobio bi ga ovakvog sa 3:0.

Srdjan

pre 6 godina

Nadal ce biti 1. na kraju godine upravo zbog toga sto Federer propusti 3 mastersa i GS na sljaci, to je 5000 poena ukupno. A sto je najgore, Rafa ne igra nista spektakularno a opet dovoljno dobro. A sto se tice ove izjave, presmijesno. Federer se ne plasi Rafe, ko garantuje da bi do njihovog meca uopste doslo? Federer prosto ima 36 godina, zna da mu je sljaka najslabija podloga, a isto tako najzahtjevnija i ne zeli da rizikuje povredu...

Laki

pre 6 godina

Članak, možda baš na ovom sajtu, iz 2008, posle AO i prve Novakove GS titule bio je otprilike "Da li je ovo kraj jedne ere", misleći na Federera koga je Novak slistio sa 3:0 i Rafu koga je Conga uništio. Godine prolaze, a proroci proriču kraj ovoga ili onoga, ko šta osvaja, gubi, zaboravljajući da je sport baš zbog toga uzbudljiv jer je nepredvidljiv. Da je neko prošle godine u ovo vreme prorokovao da će Federer i Rafa osvojiti po tri turnira grohotom bi mu se svi nasmejali, a isto bi bilo i na početku godine kada se postavljalo pitanje da li Endi može neki turnir da izgubi. Zato gledajte i uživajte. Jedno je ipak sigurno - nećemo baš još dugo moći da gledamo ovakve majstore.

bariloche

pre 6 godina

Feđa Rođa cilja Wimbledon to je barem jasno kao dan. Jedva čeka da se sezona šljake završi te da krene deo sezone turnira na travi. On je već uveliko započeo pripreme za sezonu turnira na travi. Sledi Hale (Nemačka) pa Vimbldon. Zna on da i ako bi se dokopao finala nekog turnira na šljaci da u sudaru sa ovakvim Rafom nema šta da traži, zato je "elegantno" to sve izbegao. Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!

Perica

pre 6 godina

Moje vidjenje a veliki fan Nadala:

Federer sa ciljom i namerom preskace sljaku! Zna da je tu najslabiji. Na ruku mu ne ide Nadalova forma koji gadja celu sljaku.
Ako Rafa osvoji Rim i RG, to je momentum sezone, jer ce pobeci Federeru na race listi a vec bezi skoro 1000 a ugasice i Novaka s kim ima projektovan zreb Rima. Dve muve 1 udarcem.

Pod uslovom da uzme Rim i RG ocekujem da Rafa ispadne na pocetku Wim, opet sa namerom jer mu je ta ista trava unistila kolena.

Treba ocekivati da Nole i Marej osvoje neki turnir, samim tim otezace posao Rodzeru za 1 mesto.

Kljuc No1 drzi Nadal i to je sljaka. Trofejem u Rimu i na RG izbacuje Noleta i Endija iz igre za br 1. Imao bi oko 6000 vise na race listi u odnosu a obojicu a vec sad ima 4. Tesko bi Fedex stigao 4000 do kraja godine.

Kljuc je kod Rafe-sljaka

Rafa30

pre 6 godina

Hm..I da i ne..
slazem se s W. da je pratio formu i upravo sam to pisao prije par tjedana da ce Federerov nastup ovisiti o formi Nadala ,Murraya i Noleta..
Federer je svjestan da bi tesko dosao do slama pa nema smisla riskirati ozljedu..A sto se Nadala tice ,nije u toliko dobroj formi koliko su njegovi rivali slabi ..
Nadal danas igra samo normalan tenis, nista posebno,ali dovoljmo za ostatak konkurencije
Dao Bog da ovako ostane jos 3 tjedna pa da uzme i 10.titulu
Sto se Rigera tice ..
Imao je previse srece ove godine , zna on to..Nece riskirati neki peh prije Wimbledona

Koca

pre 6 godina

Ne plaši se Federer Nadala kao uništice ga ili šta već, samo je realan. Turnir ne može nikako da osvoji, a u godinama je kad mu treba mnogo vremena za oporavak posle napora, i svaka povreda znači kraj karijere. Ne treba mu turnir koji bi igrao cisto da bi učestvovao.

JPR24

pre 6 godina

Ovaj je prolupao... Ne volim niti sam ikada voleo Federera, i ne bi mi palo na pamet ovoliko gluposti, ali da se on plasi Nadala sada kad ima 35 godina ?? Kad nema sta da dokazuje posle toliko uspeha ? Kakva glupost!! Covek je po meni samo realan, zna da mu sanse da osvoji RG nisu velike, plus je imao problema sa ledjima, sa kolenom, a sljaka je zahtevna za telo, i rezonski se sprema za Wimbledon verovatno. Uz to sve, on ima 35 godina, nema sta da dokazuje i moze mu se da bira sta hoce i sta nece da igra, i to bez ikakvih glupih razloga.

kole

pre 6 godina

plasi se sigurno ali nije on klinac da zbog toga napusta turnir.prosto sljaka mu najmanje odgovara,na travi ima daleko vece sanse pa verovatno racuna da bude odmorniji za vimbldon...

RFNDJRN

pre 6 godina

Plaši se?
Možda, ali šljaka je fizički najzahtevnija podloga. Prosto na njoj su pobeđivali i neki teniseri koji nigde drugo nisu osvojili ni jedan masters a kamoli "Gren slem".
Ne znam što bi to bila tema uopšte. Čovek ima 36 godina još malo i može da bira gde će da igra. Zašto da se troši na šljaci?

srle

pre 6 godina

Naravno da se Federer plaši Nadala na šljaci, srećom Novak je dobijao Rafu u tri seta na Rolan Garosu. Po meni, Federer pravi grešku što se povlači sa turnira. Karma je čudo, Federer neće osvojiti Vimbldon, živi bili pa videli.

Aron

pre 6 godina

Teško da je tako. Federer prosto čuva snagu za Vimbldon. Iako nastave ovako da igraju Djoković i Marej on je najveći favorit za pobednika.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Koliko god impresivna Rafina i Federerovs forma bila jedno je jasno - Federer ne bi pobedio Rafu na Rolan Garosu sigurno, niti bi Rafa imao ikakve šanse na Vimbldonu protiv Federera.

Bas tako

pre 6 godina

Pa to je svima jasno, zato sam uvek i cenio vise Nadala jer je covek najhrabrijeg srca, on se nikad ne plasi poraza i ne bezi od protivnika cak i kad je Rafa bio u slabijoj formi. Federer dosta taktizira i ne zeli da izgubi sad taj mini psiholoski rat sa njim posto je toliko dugo cekao da to stekne nad Rafom u njihovim duelima.

T

pre 6 godina

Šljaka je naporna, još se GS igra na tri seta. Nije igrao druge turnire na šljaci, neće biti naviknut na podlogu. Realan domet bi mu bio cetvrt finale ili polufinale ako ima srece sa zrebom. A rizik povrede, zbog nepripreljenosti za podlogu i naravno zbog godina veliki. Zasto rizikovati?

Koca

pre 6 godina

Ne plaši se Federer Nadala kao uništice ga ili šta već, samo je realan. Turnir ne može nikako da osvoji, a u godinama je kad mu treba mnogo vremena za oporavak posle napora, i svaka povreda znači kraj karijere. Ne treba mu turnir koji bi igrao cisto da bi učestvovao.

RFNDJRN

pre 6 godina

Plaši se?
Možda, ali šljaka je fizički najzahtevnija podloga. Prosto na njoj su pobeđivali i neki teniseri koji nigde drugo nisu osvojili ni jedan masters a kamoli "Gren slem".
Ne znam što bi to bila tema uopšte. Čovek ima 36 godina još malo i može da bira gde će da igra. Zašto da se troši na šljaci?

Aron

pre 6 godina

Teško da je tako. Federer prosto čuva snagu za Vimbldon. Iako nastave ovako da igraju Djoković i Marej on je najveći favorit za pobednika.

JPR24

pre 6 godina

Ovaj je prolupao... Ne volim niti sam ikada voleo Federera, i ne bi mi palo na pamet ovoliko gluposti, ali da se on plasi Nadala sada kad ima 35 godina ?? Kad nema sta da dokazuje posle toliko uspeha ? Kakva glupost!! Covek je po meni samo realan, zna da mu sanse da osvoji RG nisu velike, plus je imao problema sa ledjima, sa kolenom, a sljaka je zahtevna za telo, i rezonski se sprema za Wimbledon verovatno. Uz to sve, on ima 35 godina, nema sta da dokazuje i moze mu se da bira sta hoce i sta nece da igra, i to bez ikakvih glupih razloga.

T

pre 6 godina

Šljaka je naporna, još se GS igra na tri seta. Nije igrao druge turnire na šljaci, neće biti naviknut na podlogu. Realan domet bi mu bio cetvrt finale ili polufinale ako ima srece sa zrebom. A rizik povrede, zbog nepripreljenosti za podlogu i naravno zbog godina veliki. Zasto rizikovati?

Laki

pre 6 godina

Članak, možda baš na ovom sajtu, iz 2008, posle AO i prve Novakove GS titule bio je otprilike "Da li je ovo kraj jedne ere", misleći na Federera koga je Novak slistio sa 3:0 i Rafu koga je Conga uništio. Godine prolaze, a proroci proriču kraj ovoga ili onoga, ko šta osvaja, gubi, zaboravljajući da je sport baš zbog toga uzbudljiv jer je nepredvidljiv. Da je neko prošle godine u ovo vreme prorokovao da će Federer i Rafa osvojiti po tri turnira grohotom bi mu se svi nasmejali, a isto bi bilo i na početku godine kada se postavljalo pitanje da li Endi može neki turnir da izgubi. Zato gledajte i uživajte. Jedno je ipak sigurno - nećemo baš još dugo moći da gledamo ovakve majstore.

Srdjan

pre 6 godina

Nadal ce biti 1. na kraju godine upravo zbog toga sto Federer propusti 3 mastersa i GS na sljaci, to je 5000 poena ukupno. A sto je najgore, Rafa ne igra nista spektakularno a opet dovoljno dobro. A sto se tice ove izjave, presmijesno. Federer se ne plasi Rafe, ko garantuje da bi do njihovog meca uopste doslo? Federer prosto ima 36 godina, zna da mu je sljaka najslabija podloga, a isto tako najzahtjevnija i ne zeli da rizikuje povredu...

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Koliko god impresivna Rafina i Federerovs forma bila jedno je jasno - Federer ne bi pobedio Rafu na Rolan Garosu sigurno, niti bi Rafa imao ikakve šanse na Vimbldonu protiv Federera.

kole

pre 6 godina

plasi se sigurno ali nije on klinac da zbog toga napusta turnir.prosto sljaka mu najmanje odgovara,na travi ima daleko vece sanse pa verovatno racuna da bude odmorniji za vimbldon...

Bas tako

pre 6 godina

Pa to je svima jasno, zato sam uvek i cenio vise Nadala jer je covek najhrabrijeg srca, on se nikad ne plasi poraza i ne bezi od protivnika cak i kad je Rafa bio u slabijoj formi. Federer dosta taktizira i ne zeli da izgubi sad taj mini psiholoski rat sa njim posto je toliko dugo cekao da to stekne nad Rafom u njihovim duelima.

srle

pre 6 godina

Naravno da se Federer plaši Nadala na šljaci, srećom Novak je dobijao Rafu u tri seta na Rolan Garosu. Po meni, Federer pravi grešku što se povlači sa turnira. Karma je čudo, Federer neće osvojiti Vimbldon, živi bili pa videli.

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad se Nadal povuče sa Vimbldona onda će da bude Nadal se plaši Federera. Samo pričekajte mesec dana i kraj Rolan Garosa.

Perica

pre 6 godina

Moje vidjenje a veliki fan Nadala:

Federer sa ciljom i namerom preskace sljaku! Zna da je tu najslabiji. Na ruku mu ne ide Nadalova forma koji gadja celu sljaku.
Ako Rafa osvoji Rim i RG, to je momentum sezone, jer ce pobeci Federeru na race listi a vec bezi skoro 1000 a ugasice i Novaka s kim ima projektovan zreb Rima. Dve muve 1 udarcem.

Pod uslovom da uzme Rim i RG ocekujem da Rafa ispadne na pocetku Wim, opet sa namerom jer mu je ta ista trava unistila kolena.

Treba ocekivati da Nole i Marej osvoje neki turnir, samim tim otezace posao Rodzeru za 1 mesto.

Kljuc No1 drzi Nadal i to je sljaka. Trofejem u Rimu i na RG izbacuje Noleta i Endija iz igre za br 1. Imao bi oko 6000 vise na race listi u odnosu a obojicu a vec sad ima 4. Tesko bi Fedex stigao 4000 do kraja godine.

Kljuc je kod Rafe-sljaka

Aleksandar

pre 6 godina

niko trenutno ne igra vrhunskom nivou. Vreme prolazi a klinci to ne koriste. Rafa je favorit, ali da je Novak na bar 60% dobio bi ga ovakvog sa 3:0.

Rafa30

pre 6 godina

Hm..I da i ne..
slazem se s W. da je pratio formu i upravo sam to pisao prije par tjedana da ce Federerov nastup ovisiti o formi Nadala ,Murraya i Noleta..
Federer je svjestan da bi tesko dosao do slama pa nema smisla riskirati ozljedu..A sto se Nadala tice ,nije u toliko dobroj formi koliko su njegovi rivali slabi ..
Nadal danas igra samo normalan tenis, nista posebno,ali dovoljmo za ostatak konkurencije
Dao Bog da ovako ostane jos 3 tjedna pa da uzme i 10.titulu
Sto se Rigera tice ..
Imao je previse srece ove godine , zna on to..Nece riskirati neki peh prije Wimbledona

Dejan

pre 6 godina

Ne plasi se Federer Nadala nego zna da bi na sljaci mogao da izgubi i od dosta losijih igraca nego sto je Nadal.Od 2012 nije na sljaci bas nista uradio,pa sto da se trosi na turnirima za koje zna da ne moze osvojiti.Pametno odredjuje turnire i tako moze slobodno da igra do 40 godine najmanje.

L

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)

Da, "na sreću" je osvojio AO, kako da ne.

nastavikmečati

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!  
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)  

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...
(RF, 18. maj 2017 12:08)

Pojima ti nemaš. Nađi mi ti Federerov slem gde je pobedio 4 top10 igrača kada je bio no1. Naravno da ga nema jer je to nemoguće za prva 4 nosioca. Samo nižerangirani igrači ispod 8. mesta u teoriji mogu pobediti 4 top 10 igrača, a Fedrerer je bio 16. nosilac na AO, pa je to moglo da se desi. Dakle, sedi jedan! A ako ćemo oko top10 pobeda, rekorde po sezoni drži Novak, ima jednu sezonu sa 31 top10 pobedom (all time record), zatim drži i drugo mesto - dve sezone sa po 24 pobede, zatim drži i treće mesto - dve sezone sa po 21 pobedom, zatim drži i četvrto mesto - jednu sezonu sa 19 top10 pobeda, i to četvrto mesto deli sa Federerom čije 19 top10 pobede u njegovoj najboljoj sezoni (2006.) su njegov najbolji rezultat. I za kraj, Novak ima bolji karijerni procenat top10 pobeda/poraza od Federera, i to ubedljivo. Sve suve činjenice. Toliko o tome ko je i kolliko igrao top10 mečeva.

bariloche

pre 6 godina

Feđa Rođa cilja Wimbledon to je barem jasno kao dan. Jedva čeka da se sezona šljake završi te da krene deo sezone turnira na travi. On je već uveliko započeo pripreme za sezonu turnira na travi. Sledi Hale (Nemačka) pa Vimbldon. Zna on da i ako bi se dokopao finala nekog turnira na šljaci da u sudaru sa ovakvim Rafom nema šta da traži, zato je "elegantno" to sve izbegao. Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.

RF

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"! 
(bariloche, 18. maj 2017 10:34) 

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...

Tenis_Guru

pre 6 godina

Federer je prosle godine na sljaci igrao samo Monte-Carlo i Rim, i na ta dva turnira je imao za braniti svega 200 bodova. Pariz nije igrao ni prosle godine, tako da apsolutno nista ne gubi propustanjem turnira. Danas RF ima 36 godina i sasvim je logicno da propusti sezonu sljake koja bi ga samo nepotrebno izmorila pred, za njega, najbitniji dio sezone - travu. Jasno je da Federer puca na Wimbledon i na US Open, i da je sve podredjeno tome da uzme jedan od ta dva turnira, ili cak oba. S obzirom na formu glavne konkurencije, na cinjenicu da ce se Rafa totalno potrositi na sljaci, a da Kirgios, Zverko i ostali mladci jos nisu mentalno dosegli nivo potreban za najveci rezultat na grand slamu, onda je sasvim jasno zasto RF baca sve karte na London i NY kasnije. Pustite vi parisku prasinu, i onda posle uzivajte u partijama GOAT-a Federera

Milka19

pre 6 godina

Smešno je kako „eksperi“ malo znaju, a mnogo pričaju. RF je početkom godine ograničio svoj raspored samo do Majamija i rekao, još pre AO,znači pre 5 meseci, da neće igrati na šljaci jer je prošle godine njegovo koleno, zbog operacije meniskusa, loše reagovalo na šljaku. Doktori i tim su odlučili da ostatak sezone игра na travi i tvrdoj podlozi.
„Ekperti“ pokušavaju da naprave priču i tamo gde je nema. Prema tome nikakve veze sa Nadalom i njegovom ’formom ’ jer ko može da garantuje da bi bili u istoj strani žreba i šta ako se pojavi ’novi’ Soderling i Nadal ispadne itd? Ili ga Roger pobedi? Reći da se 18 GS Šampion plaši bilo koga je notorna glupost. Da se plaši ne bi igrao na RG od 2005,i ne zaboravite poslednje 3 pobede nad Nadalom!
Federer, pored ostalog, ima sjajnu osobinu i inteligenciju, da posmatra širu sliku a ne samo trenutno stanje. On želi da igra još nekoliko godina, i zbog toga pametno raspoređuje turnire. # 1 nije prioritet, bio 302 nedelje i u tome drži rekord!
Kako i zašto on može da preskače turnire: paragraf 1.08 ATP Pravila: ako teniser ima 31 godinu, više od 600 odigranih mečeva i 12 godina na turu nema obaveznih turnira.
Federer će igrati 3 turnira na travi: prvi je Mercedes Cup od 1 juna, Halle pa Wimbledon. Nadam se veoma uspešno i jedva čekam, kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!

he he

pre 6 godina

za @RF


Top 10 wins record seasons:

1. 31 Novak Djokovic 2015

2. 24 Novak Djokovic 2012
24 Novak Djokovic 2013
24 Rafael Nadal 2013

3. 21 Novak Djokovic 2011
21 Novak Djokovic 2016

4. 19 Novak Djokovic 2014.
19 Roger Federer 2006

Nije se tvoj ljubimac Federer baš naigrao nešto sa top10 teniserima.

Dott

pre 6 godina

Rodzer sigurno nije odustao zbog dobre forme Nadala, njihob eventulani susret bio bi moguc u samoj zavrsnici turnira, pa i da ga se plasi odustao bi pred sam susret. Drugo, zasto se ne bi nadao da ga ipak neko smakne u ranijoj fazi, to nije nemoguce i kad je u dobroj formi. Ako sam ja ove zakljucke doneo za samo par sekundi razmiljanja,mislite li da Rodzer to nije u stanju?

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.
(Duck Dodgers, 18. maj 2017 11:44)
Htedoh reći propustio je već pedeset dana na šljaci...

M

pre 6 godina

Grešite!Ne plaši se on Nadala!
I jednom i drugom je sponzor Nike,
Federer je osvojio AO,
sad je red da Nadal osvoji svoj
10-ti Roland Garos!
Zašto bi smetao Nadalu?!

Aca Znalac

pre 6 godina

Federer će igrati tenis do 65, kada mu prema zakonima EU sleduje mirovina-pemzija, e sada prosek je negde oko 1200 jura pa će ga to malo zezati, ali Federer je švajcarac pa je ostavio neku crkavicu za penzoske dane.

mlekadzija

pre 6 godina

Kakav Vudbridz, ne zna on nista. Gde da se najbolji svih vremena uplasi Nadala. Samo da hoce RF bi igrao RG. I pobedio naravno. Nego prosto nece...monotono je da samo on pobedjuje. Neka se neko drugi malo raduje.

Milka19

pre 6 godina

@biti normalan Šta napisa majke ti??!Ovde je priča o Nadalu i Federeru! Promašio si temu, sedi kec! Što umeša Đokovića? Pa ako postoji kult ličnosti to su Novakovi navijači napravili od njega, čak imaju i slave njegov dan. Očigledno pratis tenis od juče. Za tvoju informaciju nisu uvek navijali za Federera, eto samo pogledaj finale USO 2006 Federer vs Agasi. Ceo Artur EŠ stadium protiv Federera. Američki komentatori su mu se divili sa kakvim dostojanstvom je odigrao meč. O tome se i danas priča. Ima mnogo primera. Pa zašto Ameri navijaju za Federera i kada igra protiv njihovih igrača ili Francuzi, Italijani i ostali….zato što je najpopularniji igrač ikada a i najveći jer je to svoim radom, stilom, ponašanjem na i van terena ZASLUŽIO! Ne možeš prevariri publiku foliranjem... ljudi osećaju iskrenost. Zašto su na Zapadu toliko voleli Marata Safina koji je Rus, alo Rus! A ta patetika o tužnoj priči jer je iz Srbije postajer ogavna. Očito pripadas ekipi sa twittera kojoj se svet smeje I stvarno to što je tebi draže njegovih 12, tvoja stvar, teši se, koga briga! Dosadno je diskutovati o tenisu kada se priča svodi na navijnje i publiku, pogotovo sa iskompleksiranim ljudima koji misle da su prvo postali Srbi pa amebe.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Ovo je vise smesno svako igra kad god hoce gde god hoce a ova druga dvojica igraju rekreatovno jos da Nadal dobije naprasno alergiju na travu i komedija se nastavlja

biti normalan

pre 6 godina

...kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!
(Milka19, 18. maj 2017 15:01)

Inače milioni navijača Federera širom sveta važe za neostrašćene lol! Ovi Novakovi su mala deca naspram pripadnika kulta lika i dela savršenog, bezgrešnog, prepodobnog božanstva Federera. I kad mi neko spomene Federerove navijače, odmah su mi u glavi onih 23 000 u New Yorku koji su skoro pa gađali trulim paradajzom i jajima Novaka u finalu, koji su na radost mnogih popili mošu i dobili lekciju kao i njihov ljubimac. E to su Federerovi navijači! Uvek sam se pitao koliko bi Federer imao slemova da je celu karijeru imao pritisak nenaklonjene publike ne tribinama u finalima velikih turnira? Nije on bio psihički jak u bitnim trenucima ni sa svom tom podrškom, a kako bi se tek pokazao da ceo stadion ga ometa i navija razulareno protiv njega? Nole nije imao tu sreću da se rodio na zapadu, pa bio omiljen. Zato meni njegovih 12 titula vrede više nego nečijih 18, jer su sve osvojene u “gostima“, fudbalski rečeno. Ili neko misli da bi Real nešto osvojio da sve utakmice igra u gostima.

dejan

pre 6 godina

Nadal je Federera u najboljim godinama pobedio na Wimbldonu a nesto se ne secam da je Fed njega na Rolan Garosu... NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA RAFA X 10. OLA,LA...

biti normalan

pre 6 godina

(Milka19, 18. maj 2017 16:39)

Polako komšija, šta si se uzbudio? Čemu svađalački ton, uvrede? Moja poenta je da nisu svi Federerovi navijači neostrašćeni, objektivni, gospoda itd, što ima mnogo dokaza za to. Ko hoće da vidi, razume se. Neke sam i naveo. Druga je stvar što ti poentu nisi shvatio, pa reaguješ ostrašćeno. Pažljivije čitaj tekst. Ništa nisam rekao što nije istina. A ti nastavi da mešaš Srbe i amebe, neostrašćeno. To govori o tebi.

hihihoho

pre 6 godina

Alo, pa vi se ničega ne stidite! Ni svojih kompleksa!? Koje pokazujete ovde bez blama. Od svih sajtova na svetu vi baš ovde došli da navijate za Federera hi hi.

Mihael

pre 6 godina

Nadal eksplodirao??? jaooo, pa Novak ne može dva poena sastavi kako treba pa se Nadal muči sa Novakom. Pa Novak u svojim danima bi njega obrijo ko ovcu. Nadal jest konstantal al nije više brz. Zbog toga ga niko nije mogao na šljaci pobediti. Nadal posle RG če da osvoji Monte carlo 2018 godine.

činjenica

pre 6 godina

@dejan
Najdominantniji ikada a drži rekord kao jedini teniser u istoriji koji je izgubio 7 finala za redom od jednog istog igrača! Izem ti dominaciju.

srle

pre 6 godina

Naravno da se Federer plaši Nadala na šljaci, srećom Novak je dobijao Rafu u tri seta na Rolan Garosu. Po meni, Federer pravi grešku što se povlači sa turnira. Karma je čudo, Federer neće osvojiti Vimbldon, živi bili pa videli.

Bas tako

pre 6 godina

Pa to je svima jasno, zato sam uvek i cenio vise Nadala jer je covek najhrabrijeg srca, on se nikad ne plasi poraza i ne bezi od protivnika cak i kad je Rafa bio u slabijoj formi. Federer dosta taktizira i ne zeli da izgubi sad taj mini psiholoski rat sa njim posto je toliko dugo cekao da to stekne nad Rafom u njihovim duelima.

M

pre 6 godina

Grešite!Ne plaši se on Nadala!
I jednom i drugom je sponzor Nike,
Federer je osvojio AO,
sad je red da Nadal osvoji svoj
10-ti Roland Garos!
Zašto bi smetao Nadalu?!

Rafa30

pre 6 godina

Hm..I da i ne..
slazem se s W. da je pratio formu i upravo sam to pisao prije par tjedana da ce Federerov nastup ovisiti o formi Nadala ,Murraya i Noleta..
Federer je svjestan da bi tesko dosao do slama pa nema smisla riskirati ozljedu..A sto se Nadala tice ,nije u toliko dobroj formi koliko su njegovi rivali slabi ..
Nadal danas igra samo normalan tenis, nista posebno,ali dovoljmo za ostatak konkurencije
Dao Bog da ovako ostane jos 3 tjedna pa da uzme i 10.titulu
Sto se Rigera tice ..
Imao je previse srece ove godine , zna on to..Nece riskirati neki peh prije Wimbledona

mlekadzija

pre 6 godina

Kakav Vudbridz, ne zna on nista. Gde da se najbolji svih vremena uplasi Nadala. Samo da hoce RF bi igrao RG. I pobedio naravno. Nego prosto nece...monotono je da samo on pobedjuje. Neka se neko drugi malo raduje.

he he

pre 6 godina

za @RF


Top 10 wins record seasons:

1. 31 Novak Djokovic 2015

2. 24 Novak Djokovic 2012
24 Novak Djokovic 2013
24 Rafael Nadal 2013

3. 21 Novak Djokovic 2011
21 Novak Djokovic 2016

4. 19 Novak Djokovic 2014.
19 Roger Federer 2006

Nije se tvoj ljubimac Federer baš naigrao nešto sa top10 teniserima.

bariloche

pre 6 godina

Feđa Rođa cilja Wimbledon to je barem jasno kao dan. Jedva čeka da se sezona šljake završi te da krene deo sezone turnira na travi. On je već uveliko započeo pripreme za sezonu turnira na travi. Sledi Hale (Nemačka) pa Vimbldon. Zna on da i ako bi se dokopao finala nekog turnira na šljaci da u sudaru sa ovakvim Rafom nema šta da traži, zato je "elegantno" to sve izbegao. Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!

RF

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"! 
(bariloche, 18. maj 2017 10:34) 

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...

Aron

pre 6 godina

Teško da je tako. Federer prosto čuva snagu za Vimbldon. Iako nastave ovako da igraju Djoković i Marej on je najveći favorit za pobednika.

RFNDJRN

pre 6 godina

Plaši se?
Možda, ali šljaka je fizički najzahtevnija podloga. Prosto na njoj su pobeđivali i neki teniseri koji nigde drugo nisu osvojili ni jedan masters a kamoli "Gren slem".
Ne znam što bi to bila tema uopšte. Čovek ima 36 godina još malo i može da bira gde će da igra. Zašto da se troši na šljaci?

Aleksandar

pre 6 godina

niko trenutno ne igra vrhunskom nivou. Vreme prolazi a klinci to ne koriste. Rafa je favorit, ali da je Novak na bar 60% dobio bi ga ovakvog sa 3:0.

JPR24

pre 6 godina

Ovaj je prolupao... Ne volim niti sam ikada voleo Federera, i ne bi mi palo na pamet ovoliko gluposti, ali da se on plasi Nadala sada kad ima 35 godina ?? Kad nema sta da dokazuje posle toliko uspeha ? Kakva glupost!! Covek je po meni samo realan, zna da mu sanse da osvoji RG nisu velike, plus je imao problema sa ledjima, sa kolenom, a sljaka je zahtevna za telo, i rezonski se sprema za Wimbledon verovatno. Uz to sve, on ima 35 godina, nema sta da dokazuje i moze mu se da bira sta hoce i sta nece da igra, i to bez ikakvih glupih razloga.

biti normalan

pre 6 godina

...kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!
(Milka19, 18. maj 2017 15:01)

Inače milioni navijača Federera širom sveta važe za neostrašćene lol! Ovi Novakovi su mala deca naspram pripadnika kulta lika i dela savršenog, bezgrešnog, prepodobnog božanstva Federera. I kad mi neko spomene Federerove navijače, odmah su mi u glavi onih 23 000 u New Yorku koji su skoro pa gađali trulim paradajzom i jajima Novaka u finalu, koji su na radost mnogih popili mošu i dobili lekciju kao i njihov ljubimac. E to su Federerovi navijači! Uvek sam se pitao koliko bi Federer imao slemova da je celu karijeru imao pritisak nenaklonjene publike ne tribinama u finalima velikih turnira? Nije on bio psihički jak u bitnim trenucima ni sa svom tom podrškom, a kako bi se tek pokazao da ceo stadion ga ometa i navija razulareno protiv njega? Nole nije imao tu sreću da se rodio na zapadu, pa bio omiljen. Zato meni njegovih 12 titula vrede više nego nečijih 18, jer su sve osvojene u “gostima“, fudbalski rečeno. Ili neko misli da bi Real nešto osvojio da sve utakmice igra u gostima.

nastavikmečati

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!  
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)  

Srecu? Nadji mi jedan grand slem koji je nolo osvojio a da je pobedio 4 igraca iz top 10 pa mozemo da pricamo o sreci...
(RF, 18. maj 2017 12:08)

Pojima ti nemaš. Nađi mi ti Federerov slem gde je pobedio 4 top10 igrača kada je bio no1. Naravno da ga nema jer je to nemoguće za prva 4 nosioca. Samo nižerangirani igrači ispod 8. mesta u teoriji mogu pobediti 4 top 10 igrača, a Fedrerer je bio 16. nosilac na AO, pa je to moglo da se desi. Dakle, sedi jedan! A ako ćemo oko top10 pobeda, rekorde po sezoni drži Novak, ima jednu sezonu sa 31 top10 pobedom (all time record), zatim drži i drugo mesto - dve sezone sa po 24 pobede, zatim drži i treće mesto - dve sezone sa po 21 pobedom, zatim drži i četvrto mesto - jednu sezonu sa 19 top10 pobeda, i to četvrto mesto deli sa Federerom čije 19 top10 pobede u njegovoj najboljoj sezoni (2006.) su njegov najbolji rezultat. I za kraj, Novak ima bolji karijerni procenat top10 pobeda/poraza od Federera, i to ubedljivo. Sve suve činjenice. Toliko o tome ko je i kolliko igrao top10 mečeva.

L

pre 6 godina

Uzda se u sreću na Vimbldonu da ga posluži kao na AO, stvarno bi bilo sramota za Marija, Nadala i ekipu da Federer uzme Vimbldon ove godine! Bez obzira na ludilo "federeromanije"!
(bariloche, 18. maj 2017 10:34)

Da, "na sreću" je osvojio AO, kako da ne.

dejan

pre 6 godina

Nadal je Federera u najboljim godinama pobedio na Wimbldonu a nesto se ne secam da je Fed njega na Rolan Garosu... NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA RAFA X 10. OLA,LA...

činjenica

pre 6 godina

@dejan
Najdominantniji ikada a drži rekord kao jedini teniser u istoriji koji je izgubio 7 finala za redom od jednog istog igrača! Izem ti dominaciju.

Perica

pre 6 godina

Moje vidjenje a veliki fan Nadala:

Federer sa ciljom i namerom preskace sljaku! Zna da je tu najslabiji. Na ruku mu ne ide Nadalova forma koji gadja celu sljaku.
Ako Rafa osvoji Rim i RG, to je momentum sezone, jer ce pobeci Federeru na race listi a vec bezi skoro 1000 a ugasice i Novaka s kim ima projektovan zreb Rima. Dve muve 1 udarcem.

Pod uslovom da uzme Rim i RG ocekujem da Rafa ispadne na pocetku Wim, opet sa namerom jer mu je ta ista trava unistila kolena.

Treba ocekivati da Nole i Marej osvoje neki turnir, samim tim otezace posao Rodzeru za 1 mesto.

Kljuc No1 drzi Nadal i to je sljaka. Trofejem u Rimu i na RG izbacuje Noleta i Endija iz igre za br 1. Imao bi oko 6000 vise na race listi u odnosu a obojicu a vec sad ima 4. Tesko bi Fedex stigao 4000 do kraja godine.

Kljuc je kod Rafe-sljaka

Tenis_Guru

pre 6 godina

Federer je prosle godine na sljaci igrao samo Monte-Carlo i Rim, i na ta dva turnira je imao za braniti svega 200 bodova. Pariz nije igrao ni prosle godine, tako da apsolutno nista ne gubi propustanjem turnira. Danas RF ima 36 godina i sasvim je logicno da propusti sezonu sljake koja bi ga samo nepotrebno izmorila pred, za njega, najbitniji dio sezone - travu. Jasno je da Federer puca na Wimbledon i na US Open, i da je sve podredjeno tome da uzme jedan od ta dva turnira, ili cak oba. S obzirom na formu glavne konkurencije, na cinjenicu da ce se Rafa totalno potrositi na sljaci, a da Kirgios, Zverko i ostali mladci jos nisu mentalno dosegli nivo potreban za najveci rezultat na grand slamu, onda je sasvim jasno zasto RF baca sve karte na London i NY kasnije. Pustite vi parisku prasinu, i onda posle uzivajte u partijama GOAT-a Federera

Milka19

pre 6 godina

Smešno je kako „eksperi“ malo znaju, a mnogo pričaju. RF je početkom godine ograničio svoj raspored samo do Majamija i rekao, još pre AO,znači pre 5 meseci, da neće igrati na šljaci jer je prošle godine njegovo koleno, zbog operacije meniskusa, loše reagovalo na šljaku. Doktori i tim su odlučili da ostatak sezone игра na travi i tvrdoj podlozi.
„Ekperti“ pokušavaju da naprave priču i tamo gde je nema. Prema tome nikakve veze sa Nadalom i njegovom ’formom ’ jer ko može da garantuje da bi bili u istoj strani žreba i šta ako se pojavi ’novi’ Soderling i Nadal ispadne itd? Ili ga Roger pobedi? Reći da se 18 GS Šampion plaši bilo koga je notorna glupost. Da se plaši ne bi igrao na RG od 2005,i ne zaboravite poslednje 3 pobede nad Nadalom!
Federer, pored ostalog, ima sjajnu osobinu i inteligenciju, da posmatra širu sliku a ne samo trenutno stanje. On želi da igra još nekoliko godina, i zbog toga pametno raspoređuje turnire. # 1 nije prioritet, bio 302 nedelje i u tome drži rekord!
Kako i zašto on može da preskače turnire: paragraf 1.08 ATP Pravila: ako teniser ima 31 godinu, više od 600 odigranih mečeva i 12 godina na turu nema obaveznih turnira.
Federer će igrati 3 turnira na travi: prvi je Mercedes Cup od 1 juna, Halle pa Wimbledon. Nadam se veoma uspešno i jedva čekam, kao i milioni neostrašćenih pravih ljubitelja magičnog tenisa i Velikog Rogera!

Koca

pre 6 godina

Ne plaši se Federer Nadala kao uništice ga ili šta već, samo je realan. Turnir ne može nikako da osvoji, a u godinama je kad mu treba mnogo vremena za oporavak posle napora, i svaka povreda znači kraj karijere. Ne treba mu turnir koji bi igrao cisto da bi učestvovao.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Ovo je vise smesno svako igra kad god hoce gde god hoce a ova druga dvojica igraju rekreatovno jos da Nadal dobije naprasno alergiju na travu i komedija se nastavlja

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Koliko god impresivna Rafina i Federerovs forma bila jedno je jasno - Federer ne bi pobedio Rafu na Rolan Garosu sigurno, niti bi Rafa imao ikakve šanse na Vimbldonu protiv Federera.

Aca Znalac

pre 6 godina

Federer će igrati tenis do 65, kada mu prema zakonima EU sleduje mirovina-pemzija, e sada prosek je negde oko 1200 jura pa će ga to malo zezati, ali Federer je švajcarac pa je ostavio neku crkavicu za penzoske dane.

Milka19

pre 6 godina

@biti normalan Šta napisa majke ti??!Ovde je priča o Nadalu i Federeru! Promašio si temu, sedi kec! Što umeša Đokovića? Pa ako postoji kult ličnosti to su Novakovi navijači napravili od njega, čak imaju i slave njegov dan. Očigledno pratis tenis od juče. Za tvoju informaciju nisu uvek navijali za Federera, eto samo pogledaj finale USO 2006 Federer vs Agasi. Ceo Artur EŠ stadium protiv Federera. Američki komentatori su mu se divili sa kakvim dostojanstvom je odigrao meč. O tome se i danas priča. Ima mnogo primera. Pa zašto Ameri navijaju za Federera i kada igra protiv njihovih igrača ili Francuzi, Italijani i ostali….zato što je najpopularniji igrač ikada a i najveći jer je to svoim radom, stilom, ponašanjem na i van terena ZASLUŽIO! Ne možeš prevariri publiku foliranjem... ljudi osećaju iskrenost. Zašto su na Zapadu toliko voleli Marata Safina koji je Rus, alo Rus! A ta patetika o tužnoj priči jer je iz Srbije postajer ogavna. Očito pripadas ekipi sa twittera kojoj se svet smeje I stvarno to što je tebi draže njegovih 12, tvoja stvar, teši se, koga briga! Dosadno je diskutovati o tenisu kada se priča svodi na navijnje i publiku, pogotovo sa iskompleksiranim ljudima koji misle da su prvo postali Srbi pa amebe.

Srdjan

pre 6 godina

Nadal ce biti 1. na kraju godine upravo zbog toga sto Federer propusti 3 mastersa i GS na sljaci, to je 5000 poena ukupno. A sto je najgore, Rafa ne igra nista spektakularno a opet dovoljno dobro. A sto se tice ove izjave, presmijesno. Federer se ne plasi Rafe, ko garantuje da bi do njihovog meca uopste doslo? Federer prosto ima 36 godina, zna da mu je sljaka najslabija podloga, a isto tako najzahtjevnija i ne zeli da rizikuje povredu...

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.

biti normalan

pre 6 godina

(Milka19, 18. maj 2017 16:39)

Polako komšija, šta si se uzbudio? Čemu svađalački ton, uvrede? Moja poenta je da nisu svi Federerovi navijači neostrašćeni, objektivni, gospoda itd, što ima mnogo dokaza za to. Ko hoće da vidi, razume se. Neke sam i naveo. Druga je stvar što ti poentu nisi shvatio, pa reaguješ ostrašćeno. Pažljivije čitaj tekst. Ništa nisam rekao što nije istina. A ti nastavi da mešaš Srbe i amebe, neostrašćeno. To govori o tebi.

Dott

pre 6 godina

Rodzer sigurno nije odustao zbog dobre forme Nadala, njihob eventulani susret bio bi moguc u samoj zavrsnici turnira, pa i da ga se plasi odustao bi pred sam susret. Drugo, zasto se ne bi nadao da ga ipak neko smakne u ranijoj fazi, to nije nemoguce i kad je u dobroj formi. Ako sam ja ove zakljucke doneo za samo par sekundi razmiljanja,mislite li da Rodzer to nije u stanju?

hihihoho

pre 6 godina

Alo, pa vi se ničega ne stidite! Ni svojih kompleksa!? Koje pokazujete ovde bez blama. Od svih sajtova na svetu vi baš ovde došli da navijate za Federera hi hi.

T

pre 6 godina

Šljaka je naporna, još se GS igra na tri seta. Nije igrao druge turnire na šljaci, neće biti naviknut na podlogu. Realan domet bi mu bio cetvrt finale ili polufinale ako ima srece sa zrebom. A rizik povrede, zbog nepripreljenosti za podlogu i naravno zbog godina veliki. Zasto rizikovati?

kole

pre 6 godina

plasi se sigurno ali nije on klinac da zbog toga napusta turnir.prosto sljaka mu najmanje odgovara,na travi ima daleko vece sanse pa verovatno racuna da bude odmorniji za vimbldon...

Duck Dodgers

pre 6 godina

Federer će igrati i Štutgart i Hale, Vimbldon...svih gotovo pedeset dana na šljaci. Ako je već počeo da trenira na travnatim terenima, biće najspremniji od svih učesnika na turnira na travi. ma biće uživanje gledati ga do kraja ove sezone.
(Duck Dodgers, 18. maj 2017 11:44)
Htedoh reći propustio je već pedeset dana na šljaci...

Mihael

pre 6 godina

Nadal eksplodirao??? jaooo, pa Novak ne može dva poena sastavi kako treba pa se Nadal muči sa Novakom. Pa Novak u svojim danima bi njega obrijo ko ovcu. Nadal jest konstantal al nije više brz. Zbog toga ga niko nije mogao na šljaci pobediti. Nadal posle RG če da osvoji Monte carlo 2018 godine.

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad se Nadal povuče sa Vimbldona onda će da bude Nadal se plaši Federera. Samo pričekajte mesec dana i kraj Rolan Garosa.

Dejan

pre 6 godina

Ne plasi se Federer Nadala nego zna da bi na sljaci mogao da izgubi i od dosta losijih igraca nego sto je Nadal.Od 2012 nije na sljaci bas nista uradio,pa sto da se trosi na turnirima za koje zna da ne moze osvojiti.Pametno odredjuje turnire i tako moze slobodno da igra do 40 godine najmanje.

Laki

pre 6 godina

Članak, možda baš na ovom sajtu, iz 2008, posle AO i prve Novakove GS titule bio je otprilike "Da li je ovo kraj jedne ere", misleći na Federera koga je Novak slistio sa 3:0 i Rafu koga je Conga uništio. Godine prolaze, a proroci proriču kraj ovoga ili onoga, ko šta osvaja, gubi, zaboravljajući da je sport baš zbog toga uzbudljiv jer je nepredvidljiv. Da je neko prošle godine u ovo vreme prorokovao da će Federer i Rafa osvojiti po tri turnira grohotom bi mu se svi nasmejali, a isto bi bilo i na početku godine kada se postavljalo pitanje da li Endi može neki turnir da izgubi. Zato gledajte i uživajte. Jedno je ipak sigurno - nećemo baš još dugo moći da gledamo ovakve majstore.