Partners In Kryme
pre 8 godina
@Uros
Nemoj vise da mislis, ostavi to nekome ko ume.
Subota, 14.11.2015.
22:00
Predsednik Svetske automobilske federacije (FIA) Žan Tod našao se na udaru javnosti zbog užasnih komentara posle masakra u Parizu.
Izvor: ÐN
pre 8 godina
@Uros
Nemoj vise da mislis, ostavi to nekome ko ume.
pre 8 godina
Ne znam tacno koliko,ali mislim da dnevno oko par hiljada DECE umre svakog dana od GLADI!
LJudi moji,dece. Da se stoti deo novca potrosenog na sve ove bezumne ratove usmerio da se to suzbije... Stoti deo... Zemlje koje profitiraju od rata ne mogh drugo da ocekuju. Nazalost
pre 8 godina
ej dragi moji srbi, sami sebi veeeliki i paaametni... pustite vi evropu i zapad... okrenite se vi svojima... bit če vam bolje...
pre 8 godina
Brojke govore da Ameri i Rusi mogu još više ratovati i neće dostići brojku od 1,25 miliona umrlih godišnje u saobraćajnim nezgodama. Ali da li se te dve stvari mogu porediti?
Da li treba zabraniti automobile ili legalizovati terorizam?
pre 8 godina
Idiotski komentar!
pre 8 godina
Pa nista nije rekao sto nije tacno. E sada sto mozda nije trenutak i sto komentatori na ovoj steanici ne znaju ko je Tod to je nesto drugo. Uglavnom sve sto je rekao je na mestu samo sto neki ljude ne vide dalje od vrata, a ovde prosipaju pamet. Vise ljudi umre od srca nego od terorizma pogledajte malo analize.
pre 8 godina
hahahah brat
pre 8 godina
@vlada
Potpisujem ti svaku rec
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
(Gabrijela, 14. novembar 2015 23:49)
Saobracajna nezgoda je saobracajni cukarac bez nesrecnih posledica. Ni nezgoda nije zgoda, ali nesreca je nesreca.
pre 8 godina
@gabrijela
Pa mozda se dizala frka oko toga u Indiji ili celoj Aziji otkud znas da nije? Mi smo u Evropi podsecanja radi.
pre 8 godina
Da l' je ovaj normalan?! Prema ovom što je izjavio, ispada da u Francuskoj godišnje pogine 1,3 miliona ljudi u saobraćajkama...
pre 8 godina
@vlada
Svaku rec ti potpisujem
pre 8 godina
Ha-ha-ha, za ovoga je i Napoleon Bonaparta pravi Alfa Muzjak:):)
pre 8 godina
Strašno je kad i jedan život nestane od nekog ludaka...ali zamislite (pogledajte video za 11.9),da je poginulo 15,ili ne daj bože 1500 ljudi u Parizu...ISTA bi reakcija bila...NIJE bitno šta se, desilo,nego GDE se desilo i KO je izveo napad...u mojoj lepoj otadžbini Srbiji je '99. u TERORISTIČKOM BOMBARDOVANjU (jer UN to nije odobrio,nego su NATO, SAD,FR I UK sami odlučili da nam "pomognu") od raznih Eurofajtera,Fantoma i MIRAŽA poginulo preko 2000 mojih sestara i braće (tačan broj se nikad nije saznao,a o broju ranjenih i osakacenih nema ni pomena),pa su se razni NjI'OVI predsednici,intelektualci i politucari utrkivali da nas satanizuju do te mere da su govorili da nas treba SRAVNITI,pokazati snagu PRAVDE i poljuljati da se nikada ne oporavimo...žao mi je nevinih,ali kao i u svakom ratu,oni uvek stradaju zarad visih ciljeva,a cini mi se da je to ovde slucaj zbog azilanata (sad ima opravdanja da se zaustavi priliv i da se Evropa "odlučno suprotstavi" daljem nailasku reke ljudi na njene granice)...
pre 8 godina
Vi srbi podržavate ovaj napad,sudeći po komentarima,u prometu se gine zbog brze voznje,alkohola itd,ovdje odes se zabavit i nema te više,samo hoćete bletit zapad i omalovažavat,idite onda u siriju kad ih toliko volite
pre 8 godina
Ovo je dokaz da na ljude gleda kao na brojke što je karakteristično da se kaže za zatvorenike robijaše to prvo drugo,ovo je po meni poziv da se ovako nešto ponovi samo sa mnogo više žrtava i iskreno mislim da čovek zdravog razuma nebi smeo da govori na ovaj način,to ti se u Srbiji zove "govor mržnje" a ako se to kod nas u srbiji tako zove onda je to obično i istina.
pre 8 godina
Koliko samo dece...ljudi...umire svaki dan zbog gladi...zagađene vode...bolesti u svetu...zašto ne tugujemo i nad njima??!!
pre 8 godina
Bejah nekad na radu u Iraku,leteli smo do Damaska,pa onda do Bagdada kolima...imao sam tu "sreću" da TADA vidim oba grada...NEOPISIVA LEPOTA (ko to voli)....a danas,mogu samo da zamislim...i tada je u Iraku,ako izazoves saob. nezgodu vazilo pravilo da je uvek kriv stranac (jer da nisi dosao u njihov grad,to se ne bi ni desilo)...imao sam kolegu kojem je Iracan izleteo sa parkinga sa kolima i ljudski mu razbio kola,pa se ovaj JEDVA izvukao jer je iz JUGOSLAVIJE...ko je vozio po Istanbulu,zna o cemu pricam...ovo sto se desilo u Parizu je strasno,ALI...kada su nas bombardovali francuski Miraži,ne secam se da su bacali cvece i sarene bombone...da li je malu Milicu pogodila cokoladna pralina?! Da li znate da su jedino Norveški piloti odbili da ucestvuju o tom TERORISTICKOM napadu na nas,a da je FRACUSKA bila 3. zemlja po broju naleta nad Srbijom? Da li je francuski narod (kao Rusi i Brazilci) SAUCESTVOVAO u nasoj nesreci,bolu i jadu?...Da li smo mi dolazili u uniformi sa oruzjem kod njih i pili vino,ili oni kod nas pilu Pećko pivo? Da li smo mi bombardovali Tripoli,Siriju,Irak...dal smo mi sami sebe,mozda,bimbardovali,eušili mostove,i trovalu se osiromasenim uranijumom,toliko,da danas nema familije u kojoj neko nije umro od raka...Naravno da UVEK stradaju NEVINI i najslabiii i da mi je zao...ali djavo UVEK dodje po svoje...
pre 8 godina
Čovek je u pravu totalno.A i Bašar Al Asad je objasnio komentarom tipa "šta se ložite,ovo se u Siriji dešava svakodnevno već pet godina od džihadista pa niko ne daje pažnje ni malo,a kamoli da patetiše i " boji" zgrade u Francusku zastavu i stavlja istu na profilnu sliku na fejsbuk" .Da stvar bude gora Francuska,USA,Turska podržavaju te iste džihadiste.
pre 8 godina
sta sad, isto je kad mrtav pijan pogines u saobracaju, i kad te neko raznese dok jedes u restoranu?
pre 8 godina
A "alpine"? Kome ce biti dodeljene alpine ?
pre 8 godina
Naj novija statistika 3500 godisnje.
pre 8 godina
јунак
pre 8 godina
Za vas sa "širom slikom" i pitanjima/konstatacijom tipa: "žalite Francuze, a baš vas briga za Bejrut etc...", naravno, na isti način više obraćam pažnju kad se desi saobraćajka u Bg, nego, recimo, Bangladešu - vaše kvazi filantropsko cikitanje samo potencira bazd antizapadne propagande.
pre 8 godina
A šarli ebdo?? to nije neumesno kad se sprdaju sa tuđim žrtvama??? nesreća je svačija i zlo ne bira!! da li će ikad naučiti...!!???
pre 8 godina
ali to je Pariz, nije Damask, Beirut, Bagdad, Tripoli... Beograd, Surdulica...gde je mnogo više nedužnih stradalo, samo u gradu svetlosti život je skuplji.
pre 8 godina
To je istina...Zasto bi se covek osecao krivim?
pre 8 godina
ovo je uzasna tragedija, ali mi nije jasan ovaj Vucicev medijski cirkus danas, i sto je ovaj narod glup, ko ovce idu za ovnom predvodnikom, pa taman i u provaliju...pa koliko je rusa pre samo par dana poginulo u onom avionu? koliko sirijaca, egipcana, libijaca u poslednje cetiri godine??? Stotine HILJADA!!! koliko se ovakvih teroristickih napada desava u bagdadu? skoro SVAKODNEVNO!!! zato su krivi i francuzi izmedju ostalog...otkad je postala nasa najveca tragedija teroristicki napad u tamo nekom parizu, koji 99.9 odsto nasih ljudi nikad nece videti...ko zali nase silne zrtve iz svih ovih ratova??? treba izjaviti saucesce, tragedija je stvarno velika...ali ovoliki cirkus, ovo je strasno...
pre 8 godina
Tako je Vlado,ljudi su uzasno povrsni i ne vide širu sliku, tragičniju sliku..strasno i zalosno je stradanje ovolikog broja ljudi koji su kolateralna steta..samo svet nikako da prizna da je sve to posledica vekovne obesti prokletih zapadnih imperija i njihovog mutant hibrida "uncle sam-a" koji gaze i ponizavaju i eksploatisu taj bliski istok radi odrzavanja svoje dominacije i udobnog zivota svojih birača. Ovi fundamentalisti se bore protiv njih kako i gde mogu, jer djavolje jezgro je jos uvek nedodirljivo..
pre 8 godina
Ni oni nisu žalili nas kad smo bombardovani, nije lepo to što se dogodilo ali ni ja njih ne žalim. Moglo je bilo gde da se desi.
pre 8 godina
Te dve stvari ne mogu da se porede.
Ovde su u pitanju ljudi koji su ubijeni ni krivi ni duzni od strane terorista.
A u saobracajnim nesrecama ljudi ginu sami i uglavnom su sami i krivi.
Voze pijani, voze drogirani, voze prebrzo, a mnogi sedaju u kola iako uopste ne znaju da voze i zato ginu.
U svakom slucaju strasniji je jedan izgubljen zivot od strane terorista, nego milion izgubljenih zivota u saobracajnim nesrecama.
Ima mnogo ljudi koji se uopste ne voze automobilima, jer ne zele da rizikuju svoj zivot i samo zele da zive.
I onda se pojavi neki ludak i puca u te iste ljude kao u streljani.
E pa to je ono sto je STRASNO.
Zao mi je kad cujem da je u saobracajki poginuo neko potpuno neduzan.
Ali kad cujem da je nastradao neki ludak koji je bio pijan ili vozio 200 na sat, prosto mi je drago sto je poginuo.
U svakom slucaju ovo poredjenje koje je ovaj lik napravio je krajnje neumesno, da ne kazem debilno.
Covek izgleda nema ni dva grama mozga, cim je mogao tako nesto da kaze.
Ako jedan takav debil treba da poboljsa bezbednost u saobracaju , tesko svima nama.
pre 8 godina
3500 godisnje, a ne dnevno. Sram te bilo!
pre 8 godina
Da li će i posle ovoga Šarli Ebdo izbaciti neku karikaturu s obzirom da su je izbacili povodom pada Ruskog aviona u Egiptu?
pre 8 godina
nazalost u ovakvom licemernom sveru istinu je najcesce neumesno reci, cak i prijateljima, pogotovu ostalim, nepoznatim ljudima, javnosti. zaista je strasan ovaj terorosticki napad u Parizu, ali jos tsrasnije je 3500 mrtvih dnevno u saboracaju
a kolikoo je tek mrtvih zbog gladi za profitom, kada kompanije truju svoje potrosace zbog profita, koliko tek tu ljudi strada, isto glupe besmislene smrti,bez razloga kao i zbog saobracajki ili terorozma. gledamo a nista ne vidimo!
pre 8 godina
Cena ljudskog zivota zavisi od mesta gde je isti izgubljen. Napad na Sarli Ebdo je okarakterisan kao tragedija, sutradan Boko Haram ubije 2000 studenata, okarakterisano kao svakodnevica. Koliko je neduznih gradjana Sirije poginulo za godinu dana? Setite se Libije, Egipta, Tunisa, Avganistana, Iraka... I mi smo u toj grupi. Naravno da je ovo u Parizu prava tragedija, naravno da ne bi trebalo ovo zeleti nikome na svetu i za mene je poraz drustva sto ovo sve moram da istaknem, a podrazumeva se. Zapamtite, zivot nazalost ima cenu! Borite se protiv toga, uvek i svuda! Ne ponovilo se...
pre 8 godina
Трагично је и лицемерно то што је смрт 150 људи "трагедије и ужас над којим се згражава цели свет" док је смрт (у конкретном случају Француске) 3.500 људи у саображајним незгодама (дневно) ствар "статистике".
Пре 7 дана побиједно је 200 деце у Сирији. Стрељани су. Да ли су они део "трафедије и ужаса" или су такође део "статистике"?
Докле ће постоји разлика у "цени људског живота" само на основу имена и географије(локације)???
pre 8 godina
Kako je ovo moguce, ja sam mislio da samo u Srbiji ljudi ginu u saobracajnim nesrecama, jer smo los i bahat narod.
pre 8 godina
Iz ovog tragicnog dogadjaja smo naucili da zivot bogatog (zapadnjaka) vredi mnogo vise od zivota siromaha (Afrikanca ili Azijata). To ne kazem ja, to kazu EU, USA, svi njihovi mediji i politicari. Ne eksplicitno, vec svojim postupcima i odnosom prema teroristickim napadima i uopste zemljama "Treceg sveta". Dakle, mi zivimo u podeljenom svetu kojim vlada rasizam. I posle se neko cudi otkud toliko terorizma u svetu?
pre 8 godina
Tezak lapsus.. Prvo 3600 ljudi mozda godisnje pogine, a ne dnevno. Drugo poredi babe i zabe, jedno je saobracajna nesreca a drugo masovno ubistvo s predumisljajem. Trece od jucerasnjih zrtava vec pravi statistiku. Sirijski predsednik je cak bio korektniji recima: kod vas se to dogodilo veceras, kod nas svaki dan vec 5 godina.
pre 8 godina
iskreno, jeste malo neumesno tempirana izjava ali ja licno nisam znao da je broj fatalnih saobracajki tamo toliko visok... hvala todt-u sto je skrenuo paznju (to mu je izmedjuostalog i posao)
pre 8 godina
Koliko malicioznih komentara, tuzno. Pa naravno da je gore ako pogine 10x vise ljudi u saobracajnim nesrecama, ali:
- da li ovo trenutak za to poredjenje ili mozda treba sacekati da prodju dani zalosti?
- drugo, kada sednes u kola i vozis 130 na auto putu svestan si da mala nesrecna okolnost i zivot ti je pod znakom pitanja. Ovde su ljudi otisli da popiju pice i neko ih je razneo ili sasuo nekoliko meteka u glavu.
- trece, saobracajne nesrece su kao sto sama kaze - nesrece. A masakr ili ubistvo je kao sto sama rec kaze - ubistvo.
Ne razumem cemu cinizam i licemerje prema svemu sto je zapadno a svi vi koristite zapadne tehnologije, zapadnu garderobu, hriscani ste kao i sva zapadna civilizacija, gledate iste filmove i serije, voleli bi da vidite te gradove...
pre 8 godina
a zamislite recimo kada pogine ili bude ubijen covek u arilju ili lebanu-uvek jedan ili nijedan komentar,a kada se zaprasuju komarci u beogradu,bude sto komentara?da ne nabrajam dalje.
pre 8 godina
Veliki broj ljudi koji daju ovde komentare ne znaju ni ko je ovaj velikan moto sporta
Moze se reci jedan od kljucnih ljudi u sumaherovoj karijeri
pre 8 godina
ovaj je lud i spreman za instituciju
(pri tome ne mislim Partizan)
pre 8 godina
Valjda je htio reci da teroristi nemaju snagu uzdrmati Francusku. Nije rekao da je to malo zrtava. Pravi se prevelika svjetska histerija a ima puno vecih problema na koje nitko ne reagira. Moguce je da se histerija proizvodi kako bi se potaknula mrznja i zapoceo rat sa migrantima i muslimanima opcenito, kako bi se svijet gurnulo u kaos i "sukob civilizacija"?
pre 8 godina
Боже сачувај . Смрт је коначна свима . СрБија не аплаудира туђој несрећи
pre 8 godina
Verovatno je zeleo da naglasi da pored terorizma ima i drugih podjednako vaznih problema, koji su postojali i postojace i ubuduce. Pa evo danas je iskocio voz u Francuskoj, to je isto tragedija sa izgubljenim ljudskim zivotima. To sto cemo samo da pricamo o teroru u Parizu ne znaci da ce svi ostali problemi da nestanu. Evo kod nas u Srbiji ce se zaboraviti na plate i penzije u narednom periodu, samo cemo da slusamo o imigrantima i opasnosti od terora. Ali mi smo osecajan narod, nismo bezdusni kao taj Tod. Naravno, nasi politicari nece obustaviti svoje poslove i procente da bi se posvetili borbi protiv terorizma, a i francuski ce to uraditi samo privremeno, da se malo slikaju za tv i pokupe simpatije. Vec za nedelju-dve eto ih na raznim biznis konferencijama i tenderskim komisijama... A mi cemo i dalje na tvu gledati o opasnosti od terorizma... Sto je najgore u svemu tome, osim nekih populistickih poteza, mocnici nece uraditi nista da se stvarno suzbije terorizam. To kosta i to trazi puno i njihovog vremena. A njihovo vreme vec je iskorisceno za licnu korist koja je prevelika da bi se zrtvovala za svetsko bolje sutra...
pre 8 godina
@Aron
Tod je, kao predsjednik SVJETSKE automobilske federacije, mislio na broj poginulih u saobracajnim nesrecama u SVIJETU, koji je prosle godine iznosio 1,25 miliona ljudi
pre 8 godina
Aron,ne stima ti racunica,obrazlozi!
pre 8 godina
Ono, kad je politička korektnost sve, a ISTINA postane govor mržnje. Vrednosti? Ne, hvala.
pre 8 godina
Znate kakvu sam ja osudu doživeo danas u društvu kada sam spomenuo vezano za sinoćna dešavanja u parizu "Ali ljudi kako vam promiče šira slika. Toliko ljudi izgine i bude pobijeno svakog dana u Damasku, ako ne i više. Da ne pominjemo bejrut, Bagdad, Libiju gde su ratovi takodje na snazi već godinama unazad!"
I svi se od jednom zgroziše! kao "šta si to rekao!"
A ljudi tamo bombarduju Damask svaki dan, 4.ti najstraiji grad na svetu, do temelja srušiše a cela svetska javnost sa užasom govori o 129 mrtvih u Parizu!
Komentar Žana Tod može da bude neumesan i neukusan koliko oćete ali je istinit, kao i sve ovo što sam gore naveo!
Ali površnost je osobina savremenog čoveka, bolje je baviti se posledicama, ko će da razmišlja o uzrocima, zaboga...
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
Kada se ovo dogodilo u Indiji(indenticno) od strane pakistanskih terorista, ne secam se da se dizala ovolila frka, al se onda setim da zivot ima drugaciju vrednost u ocima medija u zavisnosti da li se radi od zapadu ili istoku.
pre 8 godina
A ovo je sportska vijest?!
pre 8 godina
Nije on nista pogresno rekao, samo je rekao u pogresno vreme tako da je ispalo totalno neumesno.
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio
isti da se teroristicki napad desio
recimo u Pakistanu, Bangladesu ili
nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
(RUWEGL, 14. novembar 2015 22:44)
To ti je isto kad bi kazao da je u mojoj varosi umrlo desetak ljudi,zasto onda svi pricaju na vestima o smrti predcednika neke uticajne zemlje.Po zapadnjackim shvatanjima 1 francuski zivot vise vredi od desetine npr.Africkih.Mogu neke zemlje treceg sveta da napreduju,zadnjih 20-30 god.a i verovatno i u buducnosti,ekonomski i da se priblize zapadnjacima ali ce njihovi zivoti i dalje u ocima najbitnijih svetckih igraca ostati nebitni.
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio isti da se teroristicki napad desio recimo u Pakistanu, Bangladesu ili nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
pre 8 godina
Uzasno je i jedno i drugo. Steta sto se samo danas pominje broj nastradalih u saobracajnim nesrecama - trebalo bi mnogo cesce podsecati ljude na opasnost u saobracaju. Iskreno, nisam mogao ne pretpostaviti da je ova druga brojka toliko ogromna!
pre 8 godina
Kolko je ovo plitko razmisljanje!Sta znaci to?U saobracajnim nesrecama covek gine uglavnom zbog svoje krivice ili tudje nemarnosti.Mozemo pricati i o tome koliko malisana umre u Africi od gladi i bolestina.Nema nikakvog smisla.Ovo je teroristicki napad,i kao takav on ne sme da se desava.Nigde.
pre 8 godina
Pa zaista je tačno rekao. Slažem se i ja.
pre 8 godina
Kako ga nije sramota ne samo da ima misljenje već ga i javno iznosi!
Pod hitno da pocne da prica i radi isto ko i sve druge jabne licnosti i francusku zastavu na fejsbuk obavezno da stavi!!!
pre 8 godina
Verujuci komentarima, ozbiljno je bolesna nasa lepa Srbija.:(
pre 8 godina
Potpuno je u pravu. Samo sto zivimo u sredini gde se drugaciji glas ne sme cuti.
pre 8 godina
Izlapeo, sta drugo reci.
pre 8 godina
Ka neznam sta je lose rekao
pre 8 godina
Ovde je očigledno napravljena greška. Ili je on pogešio što je rekao da dnevno pogine ili su mediji to loše preneli. Jer brojka od 3500 ljudi dnevno je prevelika, to znači da godišnje u saobraćajkama pogine oko milion ljudi?Što je nemoguće. Kod nas godišnje strada oko 700 ljudi aima nas otprike deset puta manje nego Francuza. To znači da smo mi veliki kao Francuska mi bi imali godišnje oko 7 000 mrtvih, što mu dođe da se kod nas gine oko 130 puta više. A to prosto nije moguće.
pre 8 godina
Човек је погрешио, можда годишње или месечно у ФР погине 3600 људи. Ако би сваки дан гинуло по 3.600 то би на годишњем нивоу било скоро 1.3 милиона људи... Кад би тако било, за 50ак година у ФР не би било ни једног становика, сви би изгинули у саобраћјним несрећама...
pre 8 godina
Koliko god nakaradno nekome zvucalo covek je milion posto u pravu! Zar su zivoti tih nevinih ljudi koji su postradali u saobracajkama manje vazni od zivota nevinih ljudi koji su poginuli sinoc? Zar su izgubljeni zivoti Srebrenice vazniji od izgubljenih zivota u Jasenovcu i obratno?
pre 8 godina
znaci dok broj u teroristicko aktu nije 3500, koliko ih gine na putevima,do tada nije tragedija?! Ako sam ja dobro razumeo. Ubistvo jednog je tragedija a na stotine statistika! Gari,bolje da si cutao!
pre 8 godina
Samo glup covjek nece podržati njegov komentar.
pre 8 godina
U cemu je problem sa ovim sto je rekao? Drama bila kad je bila pucnjava u Šarli Abdo, a dan pre toga Boko Haram ubio 2000 studenata i niko ni rec nije rekao.
pre 8 godina
ja bih samo dodao sto su cackali mecku gde ne treba...
pre 8 godina
U cemu je problem sa ovim sto je rekao? Drama bila kad je bila pucnjava u Šarli Abdo, a dan pre toga Boko Haram ubio 2000 studenata i niko ni rec nije rekao.
pre 8 godina
Pa zaista je tačno rekao. Slažem se i ja.
pre 8 godina
Znate kakvu sam ja osudu doživeo danas u društvu kada sam spomenuo vezano za sinoćna dešavanja u parizu "Ali ljudi kako vam promiče šira slika. Toliko ljudi izgine i bude pobijeno svakog dana u Damasku, ako ne i više. Da ne pominjemo bejrut, Bagdad, Libiju gde su ratovi takodje na snazi već godinama unazad!"
I svi se od jednom zgroziše! kao "šta si to rekao!"
A ljudi tamo bombarduju Damask svaki dan, 4.ti najstraiji grad na svetu, do temelja srušiše a cela svetska javnost sa užasom govori o 129 mrtvih u Parizu!
Komentar Žana Tod može da bude neumesan i neukusan koliko oćete ali je istinit, kao i sve ovo što sam gore naveo!
Ali površnost je osobina savremenog čoveka, bolje je baviti se posledicama, ko će da razmišlja o uzrocima, zaboga...
pre 8 godina
Ka neznam sta je lose rekao
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio isti da se teroristicki napad desio recimo u Pakistanu, Bangladesu ili nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
pre 8 godina
Човек је погрешио, можда годишње или месечно у ФР погине 3600 људи. Ако би сваки дан гинуло по 3.600 то би на годишњем нивоу било скоро 1.3 милиона људи... Кад би тако било, за 50ак година у ФР не би било ни једног становика, сви би изгинули у саобраћјним несрећама...
pre 8 godina
Koliko god nakaradno nekome zvucalo covek je milion posto u pravu! Zar su zivoti tih nevinih ljudi koji su postradali u saobracajkama manje vazni od zivota nevinih ljudi koji su poginuli sinoc? Zar su izgubljeni zivoti Srebrenice vazniji od izgubljenih zivota u Jasenovcu i obratno?
pre 8 godina
Kako ga nije sramota ne samo da ima misljenje već ga i javno iznosi!
Pod hitno da pocne da prica i radi isto ko i sve druge jabne licnosti i francusku zastavu na fejsbuk obavezno da stavi!!!
pre 8 godina
Samo glup covjek nece podržati njegov komentar.
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
Kada se ovo dogodilo u Indiji(indenticno) od strane pakistanskih terorista, ne secam se da se dizala ovolila frka, al se onda setim da zivot ima drugaciju vrednost u ocima medija u zavisnosti da li se radi od zapadu ili istoku.
pre 8 godina
Nije on nista pogresno rekao, samo je rekao u pogresno vreme tako da je ispalo totalno neumesno.
pre 8 godina
@Aron
Tod je, kao predsjednik SVJETSKE automobilske federacije, mislio na broj poginulih u saobracajnim nesrecama u SVIJETU, koji je prosle godine iznosio 1,25 miliona ljudi
pre 8 godina
Ono, kad je politička korektnost sve, a ISTINA postane govor mržnje. Vrednosti? Ne, hvala.
pre 8 godina
Potpuno je u pravu. Samo sto zivimo u sredini gde se drugaciji glas ne sme cuti.
pre 8 godina
Veliki broj ljudi koji daju ovde komentare ne znaju ni ko je ovaj velikan moto sporta
Moze se reci jedan od kljucnih ljudi u sumaherovoj karijeri
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio
isti da se teroristicki napad desio
recimo u Pakistanu, Bangladesu ili
nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
(RUWEGL, 14. novembar 2015 22:44)
To ti je isto kad bi kazao da je u mojoj varosi umrlo desetak ljudi,zasto onda svi pricaju na vestima o smrti predcednika neke uticajne zemlje.Po zapadnjackim shvatanjima 1 francuski zivot vise vredi od desetine npr.Africkih.Mogu neke zemlje treceg sveta da napreduju,zadnjih 20-30 god.a i verovatno i u buducnosti,ekonomski i da se priblize zapadnjacima ali ce njihovi zivoti i dalje u ocima najbitnijih svetckih igraca ostati nebitni.
pre 8 godina
Valjda je htio reci da teroristi nemaju snagu uzdrmati Francusku. Nije rekao da je to malo zrtava. Pravi se prevelika svjetska histerija a ima puno vecih problema na koje nitko ne reagira. Moguce je da se histerija proizvodi kako bi se potaknula mrznja i zapoceo rat sa migrantima i muslimanima opcenito, kako bi se svijet gurnulo u kaos i "sukob civilizacija"?
pre 8 godina
a zamislite recimo kada pogine ili bude ubijen covek u arilju ili lebanu-uvek jedan ili nijedan komentar,a kada se zaprasuju komarci u beogradu,bude sto komentara?da ne nabrajam dalje.
pre 8 godina
Verovatno je zeleo da naglasi da pored terorizma ima i drugih podjednako vaznih problema, koji su postojali i postojace i ubuduce. Pa evo danas je iskocio voz u Francuskoj, to je isto tragedija sa izgubljenim ljudskim zivotima. To sto cemo samo da pricamo o teroru u Parizu ne znaci da ce svi ostali problemi da nestanu. Evo kod nas u Srbiji ce se zaboraviti na plate i penzije u narednom periodu, samo cemo da slusamo o imigrantima i opasnosti od terora. Ali mi smo osecajan narod, nismo bezdusni kao taj Tod. Naravno, nasi politicari nece obustaviti svoje poslove i procente da bi se posvetili borbi protiv terorizma, a i francuski ce to uraditi samo privremeno, da se malo slikaju za tv i pokupe simpatije. Vec za nedelju-dve eto ih na raznim biznis konferencijama i tenderskim komisijama... A mi cemo i dalje na tvu gledati o opasnosti od terorizma... Sto je najgore u svemu tome, osim nekih populistickih poteza, mocnici nece uraditi nista da se stvarno suzbije terorizam. To kosta i to trazi puno i njihovog vremena. A njihovo vreme vec je iskorisceno za licnu korist koja je prevelika da bi se zrtvovala za svetsko bolje sutra...
pre 8 godina
iskreno, jeste malo neumesno tempirana izjava ali ja licno nisam znao da je broj fatalnih saobracajki tamo toliko visok... hvala todt-u sto je skrenuo paznju (to mu je izmedjuostalog i posao)
pre 8 godina
Kolko je ovo plitko razmisljanje!Sta znaci to?U saobracajnim nesrecama covek gine uglavnom zbog svoje krivice ili tudje nemarnosti.Mozemo pricati i o tome koliko malisana umre u Africi od gladi i bolestina.Nema nikakvog smisla.Ovo je teroristicki napad,i kao takav on ne sme da se desava.Nigde.
pre 8 godina
ja bih samo dodao sto su cackali mecku gde ne treba...
pre 8 godina
Koliko malicioznih komentara, tuzno. Pa naravno da je gore ako pogine 10x vise ljudi u saobracajnim nesrecama, ali:
- da li ovo trenutak za to poredjenje ili mozda treba sacekati da prodju dani zalosti?
- drugo, kada sednes u kola i vozis 130 na auto putu svestan si da mala nesrecna okolnost i zivot ti je pod znakom pitanja. Ovde su ljudi otisli da popiju pice i neko ih je razneo ili sasuo nekoliko meteka u glavu.
- trece, saobracajne nesrece su kao sto sama kaze - nesrece. A masakr ili ubistvo je kao sto sama rec kaze - ubistvo.
Ne razumem cemu cinizam i licemerje prema svemu sto je zapadno a svi vi koristite zapadne tehnologije, zapadnu garderobu, hriscani ste kao i sva zapadna civilizacija, gledate iste filmove i serije, voleli bi da vidite te gradove...
pre 8 godina
A ovo je sportska vijest?!
pre 8 godina
Verujuci komentarima, ozbiljno je bolesna nasa lepa Srbija.:(
pre 8 godina
Ovde je očigledno napravljena greška. Ili je on pogešio što je rekao da dnevno pogine ili su mediji to loše preneli. Jer brojka od 3500 ljudi dnevno je prevelika, to znači da godišnje u saobraćajkama pogine oko milion ljudi?Što je nemoguće. Kod nas godišnje strada oko 700 ljudi aima nas otprike deset puta manje nego Francuza. To znači da smo mi veliki kao Francuska mi bi imali godišnje oko 7 000 mrtvih, što mu dođe da se kod nas gine oko 130 puta više. A to prosto nije moguće.
pre 8 godina
znaci dok broj u teroristicko aktu nije 3500, koliko ih gine na putevima,do tada nije tragedija?! Ako sam ja dobro razumeo. Ubistvo jednog je tragedija a na stotine statistika! Gari,bolje da si cutao!
pre 8 godina
Uzasno je i jedno i drugo. Steta sto se samo danas pominje broj nastradalih u saobracajnim nesrecama - trebalo bi mnogo cesce podsecati ljude na opasnost u saobracaju. Iskreno, nisam mogao ne pretpostaviti da je ova druga brojka toliko ogromna!
pre 8 godina
Izlapeo, sta drugo reci.
pre 8 godina
Боже сачувај . Смрт је коначна свима . СрБија не аплаудира туђој несрећи
pre 8 godina
Bejah nekad na radu u Iraku,leteli smo do Damaska,pa onda do Bagdada kolima...imao sam tu "sreću" da TADA vidim oba grada...NEOPISIVA LEPOTA (ko to voli)....a danas,mogu samo da zamislim...i tada je u Iraku,ako izazoves saob. nezgodu vazilo pravilo da je uvek kriv stranac (jer da nisi dosao u njihov grad,to se ne bi ni desilo)...imao sam kolegu kojem je Iracan izleteo sa parkinga sa kolima i ljudski mu razbio kola,pa se ovaj JEDVA izvukao jer je iz JUGOSLAVIJE...ko je vozio po Istanbulu,zna o cemu pricam...ovo sto se desilo u Parizu je strasno,ALI...kada su nas bombardovali francuski Miraži,ne secam se da su bacali cvece i sarene bombone...da li je malu Milicu pogodila cokoladna pralina?! Da li znate da su jedino Norveški piloti odbili da ucestvuju o tom TERORISTICKOM napadu na nas,a da je FRACUSKA bila 3. zemlja po broju naleta nad Srbijom? Da li je francuski narod (kao Rusi i Brazilci) SAUCESTVOVAO u nasoj nesreci,bolu i jadu?...Da li smo mi dolazili u uniformi sa oruzjem kod njih i pili vino,ili oni kod nas pilu Pećko pivo? Da li smo mi bombardovali Tripoli,Siriju,Irak...dal smo mi sami sebe,mozda,bimbardovali,eušili mostove,i trovalu se osiromasenim uranijumom,toliko,da danas nema familije u kojoj neko nije umro od raka...Naravno da UVEK stradaju NEVINI i najslabiii i da mi je zao...ali djavo UVEK dodje po svoje...
pre 8 godina
ovaj je lud i spreman za instituciju
(pri tome ne mislim Partizan)
pre 8 godina
Strašno je kad i jedan život nestane od nekog ludaka...ali zamislite (pogledajte video za 11.9),da je poginulo 15,ili ne daj bože 1500 ljudi u Parizu...ISTA bi reakcija bila...NIJE bitno šta se, desilo,nego GDE se desilo i KO je izveo napad...u mojoj lepoj otadžbini Srbiji je '99. u TERORISTIČKOM BOMBARDOVANjU (jer UN to nije odobrio,nego su NATO, SAD,FR I UK sami odlučili da nam "pomognu") od raznih Eurofajtera,Fantoma i MIRAŽA poginulo preko 2000 mojih sestara i braće (tačan broj se nikad nije saznao,a o broju ranjenih i osakacenih nema ni pomena),pa su se razni NjI'OVI predsednici,intelektualci i politucari utrkivali da nas satanizuju do te mere da su govorili da nas treba SRAVNITI,pokazati snagu PRAVDE i poljuljati da se nikada ne oporavimo...žao mi je nevinih,ali kao i u svakom ratu,oni uvek stradaju zarad visih ciljeva,a cini mi se da je to ovde slucaj zbog azilanata (sad ima opravdanja da se zaustavi priliv i da se Evropa "odlučno suprotstavi" daljem nailasku reke ljudi na njene granice)...
pre 8 godina
Pa nista nije rekao sto nije tacno. E sada sto mozda nije trenutak i sto komentatori na ovoj steanici ne znaju ko je Tod to je nesto drugo. Uglavnom sve sto je rekao je na mestu samo sto neki ljude ne vide dalje od vrata, a ovde prosipaju pamet. Vise ljudi umre od srca nego od terorizma pogledajte malo analize.
pre 8 godina
Čovek je u pravu totalno.A i Bašar Al Asad je objasnio komentarom tipa "šta se ložite,ovo se u Siriji dešava svakodnevno već pet godina od džihadista pa niko ne daje pažnje ni malo,a kamoli da patetiše i " boji" zgrade u Francusku zastavu i stavlja istu na profilnu sliku na fejsbuk" .Da stvar bude gora Francuska,USA,Turska podržavaju te iste džihadiste.
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
(Gabrijela, 14. novembar 2015 23:49)
Saobracajna nezgoda je saobracajni cukarac bez nesrecnih posledica. Ni nezgoda nije zgoda, ali nesreca je nesreca.
pre 8 godina
ej dragi moji srbi, sami sebi veeeliki i paaametni... pustite vi evropu i zapad... okrenite se vi svojima... bit če vam bolje...
pre 8 godina
ali to je Pariz, nije Damask, Beirut, Bagdad, Tripoli... Beograd, Surdulica...gde je mnogo više nedužnih stradalo, samo u gradu svetlosti život je skuplji.
pre 8 godina
hahahah brat
pre 8 godina
Aron,ne stima ti racunica,obrazlozi!
pre 8 godina
Iz ovog tragicnog dogadjaja smo naucili da zivot bogatog (zapadnjaka) vredi mnogo vise od zivota siromaha (Afrikanca ili Azijata). To ne kazem ja, to kazu EU, USA, svi njihovi mediji i politicari. Ne eksplicitno, vec svojim postupcima i odnosom prema teroristickim napadima i uopste zemljama "Treceg sveta". Dakle, mi zivimo u podeljenom svetu kojim vlada rasizam. I posle se neko cudi otkud toliko terorizma u svetu?
pre 8 godina
Трагично је и лицемерно то што је смрт 150 људи "трагедије и ужас над којим се згражава цели свет" док је смрт (у конкретном случају Француске) 3.500 људи у саображајним незгодама (дневно) ствар "статистике".
Пре 7 дана побиједно је 200 деце у Сирији. Стрељани су. Да ли су они део "трафедије и ужаса" или су такође део "статистике"?
Докле ће постоји разлика у "цени људског живота" само на основу имена и географије(локације)???
pre 8 godina
Da li će i posle ovoga Šarli Ebdo izbaciti neku karikaturu s obzirom da su je izbacili povodom pada Ruskog aviona u Egiptu?
pre 8 godina
Cena ljudskog zivota zavisi od mesta gde je isti izgubljen. Napad na Sarli Ebdo je okarakterisan kao tragedija, sutradan Boko Haram ubije 2000 studenata, okarakterisano kao svakodnevica. Koliko je neduznih gradjana Sirije poginulo za godinu dana? Setite se Libije, Egipta, Tunisa, Avganistana, Iraka... I mi smo u toj grupi. Naravno da je ovo u Parizu prava tragedija, naravno da ne bi trebalo ovo zeleti nikome na svetu i za mene je poraz drustva sto ovo sve moram da istaknem, a podrazumeva se. Zapamtite, zivot nazalost ima cenu! Borite se protiv toga, uvek i svuda! Ne ponovilo se...
pre 8 godina
Koliko samo dece...ljudi...umire svaki dan zbog gladi...zagađene vode...bolesti u svetu...zašto ne tugujemo i nad njima??!!
pre 8 godina
ovo je uzasna tragedija, ali mi nije jasan ovaj Vucicev medijski cirkus danas, i sto je ovaj narod glup, ko ovce idu za ovnom predvodnikom, pa taman i u provaliju...pa koliko je rusa pre samo par dana poginulo u onom avionu? koliko sirijaca, egipcana, libijaca u poslednje cetiri godine??? Stotine HILJADA!!! koliko se ovakvih teroristickih napada desava u bagdadu? skoro SVAKODNEVNO!!! zato su krivi i francuzi izmedju ostalog...otkad je postala nasa najveca tragedija teroristicki napad u tamo nekom parizu, koji 99.9 odsto nasih ljudi nikad nece videti...ko zali nase silne zrtve iz svih ovih ratova??? treba izjaviti saucesce, tragedija je stvarno velika...ali ovoliki cirkus, ovo je strasno...
pre 8 godina
Ne znam tacno koliko,ali mislim da dnevno oko par hiljada DECE umre svakog dana od GLADI!
LJudi moji,dece. Da se stoti deo novca potrosenog na sve ove bezumne ratove usmerio da se to suzbije... Stoti deo... Zemlje koje profitiraju od rata ne mogh drugo da ocekuju. Nazalost
pre 8 godina
Tako je Vlado,ljudi su uzasno povrsni i ne vide širu sliku, tragičniju sliku..strasno i zalosno je stradanje ovolikog broja ljudi koji su kolateralna steta..samo svet nikako da prizna da je sve to posledica vekovne obesti prokletih zapadnih imperija i njihovog mutant hibrida "uncle sam-a" koji gaze i ponizavaju i eksploatisu taj bliski istok radi odrzavanja svoje dominacije i udobnog zivota svojih birača. Ovi fundamentalisti se bore protiv njih kako i gde mogu, jer djavolje jezgro je jos uvek nedodirljivo..
pre 8 godina
Za vas sa "širom slikom" i pitanjima/konstatacijom tipa: "žalite Francuze, a baš vas briga za Bejrut etc...", naravno, na isti način više obraćam pažnju kad se desi saobraćajka u Bg, nego, recimo, Bangladešu - vaše kvazi filantropsko cikitanje samo potencira bazd antizapadne propagande.
pre 8 godina
sta sad, isto je kad mrtav pijan pogines u saobracaju, i kad te neko raznese dok jedes u restoranu?
pre 8 godina
Brojke govore da Ameri i Rusi mogu još više ratovati i neće dostići brojku od 1,25 miliona umrlih godišnje u saobraćajnim nezgodama. Ali da li se te dve stvari mogu porediti?
Da li treba zabraniti automobile ili legalizovati terorizam?
pre 8 godina
Ni oni nisu žalili nas kad smo bombardovani, nije lepo to što se dogodilo ali ni ja njih ne žalim. Moglo je bilo gde da se desi.
pre 8 godina
A šarli ebdo?? to nije neumesno kad se sprdaju sa tuđim žrtvama??? nesreća je svačija i zlo ne bira!! da li će ikad naučiti...!!???
pre 8 godina
A "alpine"? Kome ce biti dodeljene alpine ?
pre 8 godina
@gabrijela
Pa mozda se dizala frka oko toga u Indiji ili celoj Aziji otkud znas da nije? Mi smo u Evropi podsecanja radi.
pre 8 godina
Idiotski komentar!
pre 8 godina
Tezak lapsus.. Prvo 3600 ljudi mozda godisnje pogine, a ne dnevno. Drugo poredi babe i zabe, jedno je saobracajna nesreca a drugo masovno ubistvo s predumisljajem. Trece od jucerasnjih zrtava vec pravi statistiku. Sirijski predsednik je cak bio korektniji recima: kod vas se to dogodilo veceras, kod nas svaki dan vec 5 godina.
pre 8 godina
nazalost u ovakvom licemernom sveru istinu je najcesce neumesno reci, cak i prijateljima, pogotovu ostalim, nepoznatim ljudima, javnosti. zaista je strasan ovaj terorosticki napad u Parizu, ali jos tsrasnije je 3500 mrtvih dnevno u saboracaju
a kolikoo je tek mrtvih zbog gladi za profitom, kada kompanije truju svoje potrosace zbog profita, koliko tek tu ljudi strada, isto glupe besmislene smrti,bez razloga kao i zbog saobracajki ili terorozma. gledamo a nista ne vidimo!
pre 8 godina
To je istina...Zasto bi se covek osecao krivim?
pre 8 godina
Vi srbi podržavate ovaj napad,sudeći po komentarima,u prometu se gine zbog brze voznje,alkohola itd,ovdje odes se zabavit i nema te više,samo hoćete bletit zapad i omalovažavat,idite onda u siriju kad ih toliko volite
pre 8 godina
Da l' je ovaj normalan?! Prema ovom što je izjavio, ispada da u Francuskoj godišnje pogine 1,3 miliona ljudi u saobraćajkama...
pre 8 godina
Te dve stvari ne mogu da se porede.
Ovde su u pitanju ljudi koji su ubijeni ni krivi ni duzni od strane terorista.
A u saobracajnim nesrecama ljudi ginu sami i uglavnom su sami i krivi.
Voze pijani, voze drogirani, voze prebrzo, a mnogi sedaju u kola iako uopste ne znaju da voze i zato ginu.
U svakom slucaju strasniji je jedan izgubljen zivot od strane terorista, nego milion izgubljenih zivota u saobracajnim nesrecama.
Ima mnogo ljudi koji se uopste ne voze automobilima, jer ne zele da rizikuju svoj zivot i samo zele da zive.
I onda se pojavi neki ludak i puca u te iste ljude kao u streljani.
E pa to je ono sto je STRASNO.
Zao mi je kad cujem da je u saobracajki poginuo neko potpuno neduzan.
Ali kad cujem da je nastradao neki ludak koji je bio pijan ili vozio 200 na sat, prosto mi je drago sto je poginuo.
U svakom slucaju ovo poredjenje koje je ovaj lik napravio je krajnje neumesno, da ne kazem debilno.
Covek izgleda nema ni dva grama mozga, cim je mogao tako nesto da kaze.
Ako jedan takav debil treba da poboljsa bezbednost u saobracaju , tesko svima nama.
pre 8 godina
Kako je ovo moguce, ja sam mislio da samo u Srbiji ljudi ginu u saobracajnim nesrecama, jer smo los i bahat narod.
pre 8 godina
јунак
pre 8 godina
Ovo je dokaz da na ljude gleda kao na brojke što je karakteristično da se kaže za zatvorenike robijaše to prvo drugo,ovo je po meni poziv da se ovako nešto ponovi samo sa mnogo više žrtava i iskreno mislim da čovek zdravog razuma nebi smeo da govori na ovaj način,to ti se u Srbiji zove "govor mržnje" a ako se to kod nas u srbiji tako zove onda je to obično i istina.
pre 8 godina
@vlada
Potpisujem ti svaku rec
pre 8 godina
3500 godisnje, a ne dnevno. Sram te bilo!
pre 8 godina
Ha-ha-ha, za ovoga je i Napoleon Bonaparta pravi Alfa Muzjak:):)
pre 8 godina
Naj novija statistika 3500 godisnje.
pre 8 godina
@Uros
Nemoj vise da mislis, ostavi to nekome ko ume.
pre 8 godina
@vlada
Svaku rec ti potpisujem
pre 8 godina
Izlapeo, sta drugo reci.
pre 8 godina
znaci dok broj u teroristicko aktu nije 3500, koliko ih gine na putevima,do tada nije tragedija?! Ako sam ja dobro razumeo. Ubistvo jednog je tragedija a na stotine statistika! Gari,bolje da si cutao!
pre 8 godina
Verujuci komentarima, ozbiljno je bolesna nasa lepa Srbija.:(
pre 8 godina
ovaj je lud i spreman za instituciju
(pri tome ne mislim Partizan)
pre 8 godina
Koliko malicioznih komentara, tuzno. Pa naravno da je gore ako pogine 10x vise ljudi u saobracajnim nesrecama, ali:
- da li ovo trenutak za to poredjenje ili mozda treba sacekati da prodju dani zalosti?
- drugo, kada sednes u kola i vozis 130 na auto putu svestan si da mala nesrecna okolnost i zivot ti je pod znakom pitanja. Ovde su ljudi otisli da popiju pice i neko ih je razneo ili sasuo nekoliko meteka u glavu.
- trece, saobracajne nesrece su kao sto sama kaze - nesrece. A masakr ili ubistvo je kao sto sama rec kaze - ubistvo.
Ne razumem cemu cinizam i licemerje prema svemu sto je zapadno a svi vi koristite zapadne tehnologije, zapadnu garderobu, hriscani ste kao i sva zapadna civilizacija, gledate iste filmove i serije, voleli bi da vidite te gradove...
pre 8 godina
Kolko je ovo plitko razmisljanje!Sta znaci to?U saobracajnim nesrecama covek gine uglavnom zbog svoje krivice ili tudje nemarnosti.Mozemo pricati i o tome koliko malisana umre u Africi od gladi i bolestina.Nema nikakvog smisla.Ovo je teroristicki napad,i kao takav on ne sme da se desava.Nigde.
pre 8 godina
Ka neznam sta je lose rekao
pre 8 godina
Pa zaista je tačno rekao. Slažem se i ja.
pre 8 godina
Човек је погрешио, можда годишње или месечно у ФР погине 3600 људи. Ако би сваки дан гинуло по 3.600 то би на годишњем нивоу било скоро 1.3 милиона људи... Кад би тако било, за 50ак година у ФР не би било ни једног становика, сви би изгинули у саобраћјним несрећама...
pre 8 godina
Kako ga nije sramota ne samo da ima misljenje već ga i javno iznosi!
Pod hitno da pocne da prica i radi isto ko i sve druge jabne licnosti i francusku zastavu na fejsbuk obavezno da stavi!!!
pre 8 godina
U cemu je problem sa ovim sto je rekao? Drama bila kad je bila pucnjava u Šarli Abdo, a dan pre toga Boko Haram ubio 2000 studenata i niko ni rec nije rekao.
pre 8 godina
Samo glup covjek nece podržati njegov komentar.
pre 8 godina
Koliko god nakaradno nekome zvucalo covek je milion posto u pravu! Zar su zivoti tih nevinih ljudi koji su postradali u saobracajkama manje vazni od zivota nevinih ljudi koji su poginuli sinoc? Zar su izgubljeni zivoti Srebrenice vazniji od izgubljenih zivota u Jasenovcu i obratno?
pre 8 godina
Znate kakvu sam ja osudu doživeo danas u društvu kada sam spomenuo vezano za sinoćna dešavanja u parizu "Ali ljudi kako vam promiče šira slika. Toliko ljudi izgine i bude pobijeno svakog dana u Damasku, ako ne i više. Da ne pominjemo bejrut, Bagdad, Libiju gde su ratovi takodje na snazi već godinama unazad!"
I svi se od jednom zgroziše! kao "šta si to rekao!"
A ljudi tamo bombarduju Damask svaki dan, 4.ti najstraiji grad na svetu, do temelja srušiše a cela svetska javnost sa užasom govori o 129 mrtvih u Parizu!
Komentar Žana Tod može da bude neumesan i neukusan koliko oćete ali je istinit, kao i sve ovo što sam gore naveo!
Ali površnost je osobina savremenog čoveka, bolje je baviti se posledicama, ko će da razmišlja o uzrocima, zaboga...
pre 8 godina
Ovde je očigledno napravljena greška. Ili je on pogešio što je rekao da dnevno pogine ili su mediji to loše preneli. Jer brojka od 3500 ljudi dnevno je prevelika, to znači da godišnje u saobraćajkama pogine oko milion ljudi?Što je nemoguće. Kod nas godišnje strada oko 700 ljudi aima nas otprike deset puta manje nego Francuza. To znači da smo mi veliki kao Francuska mi bi imali godišnje oko 7 000 mrtvih, što mu dođe da se kod nas gine oko 130 puta više. A to prosto nije moguće.
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio isti da se teroristicki napad desio recimo u Pakistanu, Bangladesu ili nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
pre 8 godina
ja bih samo dodao sto su cackali mecku gde ne treba...
pre 8 godina
Potpuno je u pravu. Samo sto zivimo u sredini gde se drugaciji glas ne sme cuti.
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
Kada se ovo dogodilo u Indiji(indenticno) od strane pakistanskih terorista, ne secam se da se dizala ovolila frka, al se onda setim da zivot ima drugaciju vrednost u ocima medija u zavisnosti da li se radi od zapadu ili istoku.
pre 8 godina
Aron,ne stima ti racunica,obrazlozi!
pre 8 godina
Ono, kad je politička korektnost sve, a ISTINA postane govor mržnje. Vrednosti? Ne, hvala.
pre 8 godina
Vi srbi podržavate ovaj napad,sudeći po komentarima,u prometu se gine zbog brze voznje,alkohola itd,ovdje odes se zabavit i nema te više,samo hoćete bletit zapad i omalovažavat,idite onda u siriju kad ih toliko volite
pre 8 godina
Veliki broj ljudi koji daju ovde komentare ne znaju ni ko je ovaj velikan moto sporta
Moze se reci jedan od kljucnih ljudi u sumaherovoj karijeri
pre 8 godina
A razmislite da li bi publicitet vesti bio
isti da se teroristicki napad desio
recimo u Pakistanu, Bangladesu ili
nekoj drugoj zemlji treceg sveta...
(RUWEGL, 14. novembar 2015 22:44)
To ti je isto kad bi kazao da je u mojoj varosi umrlo desetak ljudi,zasto onda svi pricaju na vestima o smrti predcednika neke uticajne zemlje.Po zapadnjackim shvatanjima 1 francuski zivot vise vredi od desetine npr.Africkih.Mogu neke zemlje treceg sveta da napreduju,zadnjih 20-30 god.a i verovatno i u buducnosti,ekonomski i da se priblize zapadnjacima ali ce njihovi zivoti i dalje u ocima najbitnijih svetckih igraca ostati nebitni.
pre 8 godina
Idiotski komentar!
pre 8 godina
A ovo je sportska vijest?!
pre 8 godina
Nije on nista pogresno rekao, samo je rekao u pogresno vreme tako da je ispalo totalno neumesno.
pre 8 godina
Valjda je htio reci da teroristi nemaju snagu uzdrmati Francusku. Nije rekao da je to malo zrtava. Pravi se prevelika svjetska histerija a ima puno vecih problema na koje nitko ne reagira. Moguce je da se histerija proizvodi kako bi se potaknula mrznja i zapoceo rat sa migrantima i muslimanima opcenito, kako bi se svijet gurnulo u kaos i "sukob civilizacija"?
pre 8 godina
a zamislite recimo kada pogine ili bude ubijen covek u arilju ili lebanu-uvek jedan ili nijedan komentar,a kada se zaprasuju komarci u beogradu,bude sto komentara?da ne nabrajam dalje.
pre 8 godina
ej dragi moji srbi, sami sebi veeeliki i paaametni... pustite vi evropu i zapad... okrenite se vi svojima... bit če vam bolje...
pre 8 godina
Da l' je ovaj normalan?! Prema ovom što je izjavio, ispada da u Francuskoj godišnje pogine 1,3 miliona ljudi u saobraćajkama...
pre 8 godina
Боже сачувај . Смрт је коначна свима . СрБија не аплаудира туђој несрећи
pre 8 godina
iskreno, jeste malo neumesno tempirana izjava ali ja licno nisam znao da je broj fatalnih saobracajki tamo toliko visok... hvala todt-u sto je skrenuo paznju (to mu je izmedjuostalog i posao)
pre 8 godina
@Aron
Tod je, kao predsjednik SVJETSKE automobilske federacije, mislio na broj poginulih u saobracajnim nesrecama u SVIJETU, koji je prosle godine iznosio 1,25 miliona ljudi
pre 8 godina
Ha-ha-ha, za ovoga je i Napoleon Bonaparta pravi Alfa Muzjak:):)
pre 8 godina
3500 godisnje, a ne dnevno. Sram te bilo!
pre 8 godina
Uzasno je i jedno i drugo. Steta sto se samo danas pominje broj nastradalih u saobracajnim nesrecama - trebalo bi mnogo cesce podsecati ljude na opasnost u saobracaju. Iskreno, nisam mogao ne pretpostaviti da je ova druga brojka toliko ogromna!
pre 8 godina
Bejah nekad na radu u Iraku,leteli smo do Damaska,pa onda do Bagdada kolima...imao sam tu "sreću" da TADA vidim oba grada...NEOPISIVA LEPOTA (ko to voli)....a danas,mogu samo da zamislim...i tada je u Iraku,ako izazoves saob. nezgodu vazilo pravilo da je uvek kriv stranac (jer da nisi dosao u njihov grad,to se ne bi ni desilo)...imao sam kolegu kojem je Iracan izleteo sa parkinga sa kolima i ljudski mu razbio kola,pa se ovaj JEDVA izvukao jer je iz JUGOSLAVIJE...ko je vozio po Istanbulu,zna o cemu pricam...ovo sto se desilo u Parizu je strasno,ALI...kada su nas bombardovali francuski Miraži,ne secam se da su bacali cvece i sarene bombone...da li je malu Milicu pogodila cokoladna pralina?! Da li znate da su jedino Norveški piloti odbili da ucestvuju o tom TERORISTICKOM napadu na nas,a da je FRACUSKA bila 3. zemlja po broju naleta nad Srbijom? Da li je francuski narod (kao Rusi i Brazilci) SAUCESTVOVAO u nasoj nesreci,bolu i jadu?...Da li smo mi dolazili u uniformi sa oruzjem kod njih i pili vino,ili oni kod nas pilu Pećko pivo? Da li smo mi bombardovali Tripoli,Siriju,Irak...dal smo mi sami sebe,mozda,bimbardovali,eušili mostove,i trovalu se osiromasenim uranijumom,toliko,da danas nema familije u kojoj neko nije umro od raka...Naravno da UVEK stradaju NEVINI i najslabiii i da mi je zao...ali djavo UVEK dodje po svoje...
pre 8 godina
Ovo je dokaz da na ljude gleda kao na brojke što je karakteristično da se kaže za zatvorenike robijaše to prvo drugo,ovo je po meni poziv da se ovako nešto ponovi samo sa mnogo više žrtava i iskreno mislim da čovek zdravog razuma nebi smeo da govori na ovaj način,to ti se u Srbiji zove "govor mržnje" a ako se to kod nas u srbiji tako zove onda je to obično i istina.
pre 8 godina
Pa nista nije rekao sto nije tacno. E sada sto mozda nije trenutak i sto komentatori na ovoj steanici ne znaju ko je Tod to je nesto drugo. Uglavnom sve sto je rekao je na mestu samo sto neki ljude ne vide dalje od vrata, a ovde prosipaju pamet. Vise ljudi umre od srca nego od terorizma pogledajte malo analize.
pre 8 godina
Verovatno je zeleo da naglasi da pored terorizma ima i drugih podjednako vaznih problema, koji su postojali i postojace i ubuduce. Pa evo danas je iskocio voz u Francuskoj, to je isto tragedija sa izgubljenim ljudskim zivotima. To sto cemo samo da pricamo o teroru u Parizu ne znaci da ce svi ostali problemi da nestanu. Evo kod nas u Srbiji ce se zaboraviti na plate i penzije u narednom periodu, samo cemo da slusamo o imigrantima i opasnosti od terora. Ali mi smo osecajan narod, nismo bezdusni kao taj Tod. Naravno, nasi politicari nece obustaviti svoje poslove i procente da bi se posvetili borbi protiv terorizma, a i francuski ce to uraditi samo privremeno, da se malo slikaju za tv i pokupe simpatije. Vec za nedelju-dve eto ih na raznim biznis konferencijama i tenderskim komisijama... A mi cemo i dalje na tvu gledati o opasnosti od terorizma... Sto je najgore u svemu tome, osim nekih populistickih poteza, mocnici nece uraditi nista da se stvarno suzbije terorizam. To kosta i to trazi puno i njihovog vremena. A njihovo vreme vec je iskorisceno za licnu korist koja je prevelika da bi se zrtvovala za svetsko bolje sutra...
pre 8 godina
Te dve stvari ne mogu da se porede.
Ovde su u pitanju ljudi koji su ubijeni ni krivi ni duzni od strane terorista.
A u saobracajnim nesrecama ljudi ginu sami i uglavnom su sami i krivi.
Voze pijani, voze drogirani, voze prebrzo, a mnogi sedaju u kola iako uopste ne znaju da voze i zato ginu.
U svakom slucaju strasniji je jedan izgubljen zivot od strane terorista, nego milion izgubljenih zivota u saobracajnim nesrecama.
Ima mnogo ljudi koji se uopste ne voze automobilima, jer ne zele da rizikuju svoj zivot i samo zele da zive.
I onda se pojavi neki ludak i puca u te iste ljude kao u streljani.
E pa to je ono sto je STRASNO.
Zao mi je kad cujem da je u saobracajki poginuo neko potpuno neduzan.
Ali kad cujem da je nastradao neki ludak koji je bio pijan ili vozio 200 na sat, prosto mi je drago sto je poginuo.
U svakom slucaju ovo poredjenje koje je ovaj lik napravio je krajnje neumesno, da ne kazem debilno.
Covek izgleda nema ni dva grama mozga, cim je mogao tako nesto da kaze.
Ako jedan takav debil treba da poboljsa bezbednost u saobracaju , tesko svima nama.
pre 8 godina
Ni oni nisu žalili nas kad smo bombardovani, nije lepo to što se dogodilo ali ni ja njih ne žalim. Moglo je bilo gde da se desi.
pre 8 godina
Za vas sa "širom slikom" i pitanjima/konstatacijom tipa: "žalite Francuze, a baš vas briga za Bejrut etc...", naravno, na isti način više obraćam pažnju kad se desi saobraćajka u Bg, nego, recimo, Bangladešu - vaše kvazi filantropsko cikitanje samo potencira bazd antizapadne propagande.
pre 8 godina
Tezak lapsus.. Prvo 3600 ljudi mozda godisnje pogine, a ne dnevno. Drugo poredi babe i zabe, jedno je saobracajna nesreca a drugo masovno ubistvo s predumisljajem. Trece od jucerasnjih zrtava vec pravi statistiku. Sirijski predsednik je cak bio korektniji recima: kod vas se to dogodilo veceras, kod nas svaki dan vec 5 godina.
pre 8 godina
sta sad, isto je kad mrtav pijan pogines u saobracaju, i kad te neko raznese dok jedes u restoranu?
pre 8 godina
ali to je Pariz, nije Damask, Beirut, Bagdad, Tripoli... Beograd, Surdulica...gde je mnogo više nedužnih stradalo, samo u gradu svetlosti život je skuplji.
pre 8 godina
Naj novija statistika 3500 godisnje.
pre 8 godina
Strašno je kad i jedan život nestane od nekog ludaka...ali zamislite (pogledajte video za 11.9),da je poginulo 15,ili ne daj bože 1500 ljudi u Parizu...ISTA bi reakcija bila...NIJE bitno šta se, desilo,nego GDE se desilo i KO je izveo napad...u mojoj lepoj otadžbini Srbiji je '99. u TERORISTIČKOM BOMBARDOVANjU (jer UN to nije odobrio,nego su NATO, SAD,FR I UK sami odlučili da nam "pomognu") od raznih Eurofajtera,Fantoma i MIRAŽA poginulo preko 2000 mojih sestara i braće (tačan broj se nikad nije saznao,a o broju ranjenih i osakacenih nema ni pomena),pa su se razni NjI'OVI predsednici,intelektualci i politucari utrkivali da nas satanizuju do te mere da su govorili da nas treba SRAVNITI,pokazati snagu PRAVDE i poljuljati da se nikada ne oporavimo...žao mi je nevinih,ali kao i u svakom ratu,oni uvek stradaju zarad visih ciljeva,a cini mi se da je to ovde slucaj zbog azilanata (sad ima opravdanja da se zaustavi priliv i da se Evropa "odlučno suprotstavi" daljem nailasku reke ljudi na njene granice)...
pre 8 godina
Brojke govore da Ameri i Rusi mogu još više ratovati i neće dostići brojku od 1,25 miliona umrlih godišnje u saobraćajnim nezgodama. Ali da li se te dve stvari mogu porediti?
Da li treba zabraniti automobile ili legalizovati terorizam?
pre 8 godina
Tako je Vlado,ljudi su uzasno povrsni i ne vide širu sliku, tragičniju sliku..strasno i zalosno je stradanje ovolikog broja ljudi koji su kolateralna steta..samo svet nikako da prizna da je sve to posledica vekovne obesti prokletih zapadnih imperija i njihovog mutant hibrida "uncle sam-a" koji gaze i ponizavaju i eksploatisu taj bliski istok radi odrzavanja svoje dominacije i udobnog zivota svojih birača. Ovi fundamentalisti se bore protiv njih kako i gde mogu, jer djavolje jezgro je jos uvek nedodirljivo..
pre 8 godina
A šarli ebdo?? to nije neumesno kad se sprdaju sa tuđim žrtvama??? nesreća je svačija i zlo ne bira!! da li će ikad naučiti...!!???
pre 8 godina
Koliko samo dece...ljudi...umire svaki dan zbog gladi...zagađene vode...bolesti u svetu...zašto ne tugujemo i nad njima??!!
pre 8 godina
Kako je ovo moguce, ja sam mislio da samo u Srbiji ljudi ginu u saobracajnim nesrecama, jer smo los i bahat narod.
pre 8 godina
ovo je uzasna tragedija, ali mi nije jasan ovaj Vucicev medijski cirkus danas, i sto je ovaj narod glup, ko ovce idu za ovnom predvodnikom, pa taman i u provaliju...pa koliko je rusa pre samo par dana poginulo u onom avionu? koliko sirijaca, egipcana, libijaca u poslednje cetiri godine??? Stotine HILJADA!!! koliko se ovakvih teroristickih napada desava u bagdadu? skoro SVAKODNEVNO!!! zato su krivi i francuzi izmedju ostalog...otkad je postala nasa najveca tragedija teroristicki napad u tamo nekom parizu, koji 99.9 odsto nasih ljudi nikad nece videti...ko zali nase silne zrtve iz svih ovih ratova??? treba izjaviti saucesce, tragedija je stvarno velika...ali ovoliki cirkus, ovo je strasno...
pre 8 godina
Čovek je u pravu totalno.A i Bašar Al Asad je objasnio komentarom tipa "šta se ložite,ovo se u Siriji dešava svakodnevno već pet godina od džihadista pa niko ne daje pažnje ni malo,a kamoli da patetiše i " boji" zgrade u Francusku zastavu i stavlja istu na profilnu sliku na fejsbuk" .Da stvar bude gora Francuska,USA,Turska podržavaju te iste džihadiste.
pre 8 godina
@vlada
Svaku rec ti potpisujem
pre 8 godina
@gabrijela
Pa mozda se dizala frka oko toga u Indiji ili celoj Aziji otkud znas da nije? Mi smo u Evropi podsecanja radi.
pre 8 godina
Da li će i posle ovoga Šarli Ebdo izbaciti neku karikaturu s obzirom da su je izbacili povodom pada Ruskog aviona u Egiptu?
pre 8 godina
nazalost u ovakvom licemernom sveru istinu je najcesce neumesno reci, cak i prijateljima, pogotovu ostalim, nepoznatim ljudima, javnosti. zaista je strasan ovaj terorosticki napad u Parizu, ali jos tsrasnije je 3500 mrtvih dnevno u saboracaju
a kolikoo je tek mrtvih zbog gladi za profitom, kada kompanije truju svoje potrosace zbog profita, koliko tek tu ljudi strada, isto glupe besmislene smrti,bez razloga kao i zbog saobracajki ili terorozma. gledamo a nista ne vidimo!
pre 8 godina
To je istina...Zasto bi se covek osecao krivim?
pre 8 godina
Ne znam tacno koliko,ali mislim da dnevno oko par hiljada DECE umre svakog dana od GLADI!
LJudi moji,dece. Da se stoti deo novca potrosenog na sve ove bezumne ratove usmerio da se to suzbije... Stoti deo... Zemlje koje profitiraju od rata ne mogh drugo da ocekuju. Nazalost
pre 8 godina
Iz ovog tragicnog dogadjaja smo naucili da zivot bogatog (zapadnjaka) vredi mnogo vise od zivota siromaha (Afrikanca ili Azijata). To ne kazem ja, to kazu EU, USA, svi njihovi mediji i politicari. Ne eksplicitno, vec svojim postupcima i odnosom prema teroristickim napadima i uopste zemljama "Treceg sveta". Dakle, mi zivimo u podeljenom svetu kojim vlada rasizam. I posle se neko cudi otkud toliko terorizma u svetu?
pre 8 godina
Трагично је и лицемерно то што је смрт 150 људи "трагедије и ужас над којим се згражава цели свет" док је смрт (у конкретном случају Француске) 3.500 људи у саображајним незгодама (дневно) ствар "статистике".
Пре 7 дана побиједно је 200 деце у Сирији. Стрељани су. Да ли су они део "трафедије и ужаса" или су такође део "статистике"?
Докле ће постоји разлика у "цени људског живота" само на основу имена и географије(локације)???
pre 8 godina
Cena ljudskog zivota zavisi od mesta gde je isti izgubljen. Napad na Sarli Ebdo je okarakterisan kao tragedija, sutradan Boko Haram ubije 2000 studenata, okarakterisano kao svakodnevica. Koliko je neduznih gradjana Sirije poginulo za godinu dana? Setite se Libije, Egipta, Tunisa, Avganistana, Iraka... I mi smo u toj grupi. Naravno da je ovo u Parizu prava tragedija, naravno da ne bi trebalo ovo zeleti nikome na svetu i za mene je poraz drustva sto ovo sve moram da istaknem, a podrazumeva se. Zapamtite, zivot nazalost ima cenu! Borite se protiv toga, uvek i svuda! Ne ponovilo se...
pre 8 godina
јунак
pre 8 godina
A "alpine"? Kome ce biti dodeljene alpine ?
pre 8 godina
Pravilan izraz je saobracajna nezgoda jer nema nikakve veze da srecom ili nesrecom!
(Gabrijela, 14. novembar 2015 23:49)
Saobracajna nezgoda je saobracajni cukarac bez nesrecnih posledica. Ni nezgoda nije zgoda, ali nesreca je nesreca.
pre 8 godina
@vlada
Potpisujem ti svaku rec
pre 8 godina
hahahah brat
pre 8 godina
@Uros
Nemoj vise da mislis, ostavi to nekome ko ume.
71 Komentari
Sortiraj po: