Četvrtak, 10.11.2022.

16:39

Fenerbahče slomio Zvezdu u četvrtoj četvrtini i rutinski stigao do pobede

Košarkaši Crvene zvezde poraženi su u Istanbulu od Fenerbahčea sa 93:78.

Izvor: B92

Fenerbahèe slomio Zvezdu u èetvrtoj èetvrtini i rutinski stigao do pobede IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

161 Komentari

Sortiraj po:

Jaa

pre 1 godinu

Kakve li su vam ostale sezone bile kad pored f4 imate opet lošiji % od Zvezde u El? Pri čemu nikad ovaj format niste igrali. 7 vezanih pobeda i 16:14 skor u ovakvoj el je veći uspeh nego otići na f4 pobedama u grupi nad London tauersima i posle nad Makabijem koji neki uspeh napravi jednom u 10 godina.

Nemanja

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27.

Jednom bili sampioni i jos dva puta ucesnici F4 to je sto se tice proslosti.
Najgledaniji tim Evrolige to je sto se tice sadasnjosti.

Za pocetak gledajte svoj klub i pokusajte makar taj Pionir jednom da napunite pa onda mozda i rezultati dodju.

iskreno

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Ti prijatelju kao ovi vladajući iz skupštine, danima slušamo kako smo ekonomski tigar, kako smo bolji od zemalja evropske unije po procentima, a istina je da jedva krpimo kraj sa krajem.
Mani se ti procenata, nemaš valjda 5 godina da ne možeš da ukapiraš da su procenti kao bikini...
A mogu da ti odgovorim i direktno da bi bolje shvatio - možete vi da imate i 99% pobeda, ali nikada nećete biti prvaci Evrolige. Vidiš, Partizan iako ima loš procenat to jeste...

Srpska Karšijaka

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Pa vidi, tvoj novooformljeni klub je prve sezone u EL 2013/14 odigrao 10 utakmica i imao 4 pobede.

Partizan je 1992. odigrao 19 utakmica, kada je uzeo titulu.

To što se sada već godinama igra po 34 utakmice u sezoni, to je druga priča.

Poznata je uspešnost i izvorne i ove nove KK Crvene zvezde, šampiona top17 faze.

Ajk

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)


A jel ti je smešno kad pročitaš i da je Partizan bio šampion Evrope? Toliko o uspešnosti i procentima!

Ivar

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

To ne znaci nista kada nema titutlu dok Partizan ima. Ucestvujes stalno a nisi u stanju jednom da ubodes niti slucajno playoff.
Eto i Juventus ima vise golova od AC MIlana u Ligi Prvaka pa ih Milan siba 7-2 u trofejima.

Rade74

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!
(pedja, 10. novembar 2022 22:03)

To i ja isto kažem,vratiti nazad grupe!!!!Ovaj sistemnide samo na ruku bogatim klubovima,a mi smo tu samo za pipunjavsnje staristike i kalkulacije.Ti je Zvezda već osam godina a sada smo se i mi pridružili.Ovi je sve sigurica z bogate klubove i ništa drugo.Zato ih trebamo napuniti i zgaziti kada nam dođu u Beograd i vi i mi!Sportski pozdrav od Grobara.

Rade74

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Jel ti lakše sada?

Mare

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Istina! Sećam se kada sam vas gledao na ona dva final-four-a… Oh wait..

Mittar

pre 1 godinu

Čovke mora da shvati, da mozak ne funkcioniše u 70-tim, kao u 60-tim godinama? Niti 2022/23 kao 2021/22! Tzv Eksperiment, mladi trener? Će da košta titule u ABA i neigranje EL 2023/24??? CZ treba jedan DR, ili sličan.., npr Ala Itudis, Laso, Trinkijeri tj takav ili sličan kapacitet trenera! Dokazano?

pedja

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!

kkkk

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?
(321, 10. novembar 2022 21:03

Bila 11 a iza nje Fener, Asvel, Žalgiris i imala 11 pobeda

Drvo

pre 1 godinu

Pred kraj trece cetvrtine, 20 sekundi do kraja i bacanja za nas, znaci ostaje samo odbranu da odigramo. Trener izvodi Lazica i uvodi Vildozu iako je i Ivanovic na terenu, za odbranu i naravno primamo trojku Mahmutoglua preko Dzonija i odose na +9 kraj utakmice. Normalni treneri uvode Lazica kad treba jos samo odbrana da se odigra, ovaj ga izvodi. Samo tu jednu izmenu da vidis i jasno ti je koliki je tu IQ.

basketaš

pre 1 godinu

Zvezda može da igra sasvim dobru košarku. Nažalost ne može sa trenerom amaterom. Jovanović nije prošao ni Aba ligu kako valja, Evroliga je Nba za njega. Ne znam samo kako sam ne ode kad vidi da mu ne ide i kraj.

Pod hitno naći pristojnog profi trenera i sigurno će igra biti za 30-40% bolja od ovoga. Ivanović, Zvezdan Mitrović, ludi Poceko, ima dostupnih trenera da se nađe.

Jedno brdo, dva univerzuma

pre 1 godinu

Nedović nje spreman da sutra igra za reprezentaciju a spreman da danas igra za Zvezdu?

Jesu li u Zvezdi tokom prethodnih sezona rekli da su svi igrači dostupni za "prozore" ili tek sada kad im je apostalo jasno da je Partizanu prioritet reprezentacija bez obzira koje takmičenje igra?

smeh

pre 1 godinu

@Mare

Vaš je budžet bio rasterećen za ovu sezonu i ko zna za koliko narednih sezona dok se kod drugog blizanca nije štedelo. Navikavajte se na ovo barem dok drugi blizanac napokon ne osvoji nešto.

321

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?

Realno

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53)

Zeljko vam birao protivnike a Bodiroga samo potvrdio

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Zvezda ima kapacitet da igra 3 četvrtine meča egal sa svima i to je sve, u poslednjoj četvrtini redovno gube konce, nešto je do igrača, a nešto više
i do trenera.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda standardno, kao po sablonu, odigrala jos jednu tekmu na strani. Dobra borba do sredine trece 1/4 i posle energetski pad usled konstantne defanzive. Nema Zvezda igru sa posta, igru ledjima iz koje se kreira unutrasnja igra. Pozitivan je povratak Kuzme i donekle igra Nedovica. Kod Fenera, Motli je sjajan, a vidi se kako Melih i Gudura sibaju otvorene suteve kad imaju krstene plejeve Kalatesa i Vilbekina. Itudis zna sta radi.

Reggie Hammond

pre 1 godinu

Ovo je očekivani poraz,ne samo zbog izostanka Dobrića i Mitrovića,već zbog kvaliteta igre koju Zvezda u poslednje vreme pokazuje. Vlade Đurović je pre neki dan izneo kritiku na račun trenera Jovanovića i njegovog vođenja ekipe. Đurović smatra da starteri moraju više da igraju,kao i da je istovremeno prisustvo Markovića, Lazarevića i Lazića na terenu "samoubistvo" za igru same ekipe.

Milorad

pre 1 godinu

čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...
(super, 10. novembar 2022 18:57)

Pa vise bi znacio reprezentaciji nego Zvezdi, svedno nisu imali sanse protiv Fenera ni sa Nedovicem ni bez njega a nevidim da se stedeo protiv Fenera

Srx

pre 1 godinu

Da bi iskoristio Holanda moras da mu napravis otvoren sut, on nije neko ko kreira za sebe. Treba trener da osmisli par napada, pogotovu za njega, ali…Odbrana kriminal, toliko ostavljenog prostora je neverovatno. Iz nekih lakih otkrivanja bekovi nam ulaze u sredinu bez pratnje i vracaju na 3 ili idu do kraja. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu i nema reakciju, po meni nema znanja da to resi.

s.p

pre 1 godinu

Ja ne mogu da verujem koliko smo mi tanka ekipa da igramo egal utakmice skoro 30-35min i cim nas neko stisne na kraju gubimo 10-15razlike to znaci da nemamo vodju i pobednicki mentalitet da se povuce kad je tesko, sto dosta gorvori i o treneru

Psiho

pre 1 godinu

Kao navijac Partizana, da kazem da ste se ogresili o Kuzmicu na pocetku ove sezone sto nije dobijao vise prilike da igra. Mozda nije najbolje resenje za startnog centra, al je za Petruseva, Raduljicu i Hasana, Jokic licno

ooopp

pre 1 godinu

Košarka se igra 40 minuta, tako da to kako si igrao koje poluvrijeme je skroz nebitno, u današnjoj košarci 15 razlike se stigne za cas

kkkk

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi

komentator

pre 1 godinu

Treneru, odlazi, odlazi, odlazi, molim te! Nemaš timsku igru, pojedini igrači "divljaju", izgubljene lopte kao amateri na basketu! Nemaš autoritet kod sudija, nemaš kod igrača, dosta je bilo!

socores

pre 1 godinu

Nikad dosada nisam negativno komentarisao nekog naseg igraca, vec ih gledam kao tim,ali ovaj put moram.Branko Lazic posle pregrst trofeja koje je osvojio treba da bude posten prema klubu i sebi i da se povuce ili ode u manje zahtevan klub.Dosta njih se poziva na njegovu odbranu, koju realno ne igra na vrhunskom nivou niti prosle niti ove godine,ispada jedan na jedan, ostaje u blokovima, pravi bespotrebne faulove.Naravno nije iskljucivi krivac za lose igre tima.Voleo bih da se skrati roster, kao i da u istome budu Ilic i pre svega Topic koji je pokazao zrelost i vredi u njega ulagati,u svakom slucaju vise
nego u recimo Holanda(mada nisu ista pozicija).

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Svilena buba,За многе ствари и запажања си у праву.Ове сезоне,на једног добро погођеног "појачања" дође 4 промашаја.Јасно је да тренер Јовановић није бирао и доводио играче.Јасно је и да Јовановић није калибар за тренера у Евролиги,нити има реалне шансе да то постане.Слажем се с тобом да је највећа кривица до управе КК Црвена Звезда,јер су исцрпели своје филозофије о игрању у ЕЛ а првенство се даје на АБА лиги.Јасно је да Звезда има буџет и 40 милиона евра "не може" да освоји ЕЛ,јер се зна ко не сме а ко сме да освоји ЕЛ.А што се управа не мења,и што се игра ЕЛ ради учешћа,имај на уму да се појединци из ЕЛ клубова одлично богате-иако је као "играње ЕЛ непрофитабилно за клубове".Можда за клубове јесте,али се понеки богато утале.

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

33333

pre 1 godinu

Пар запажања:
1. Јовановић мора под хитно да иде јер ово не иде више овако. Значи ни једна акција за пик, поред толико играча који могу да погоде тројку ми немамо ни једну акцију да их оставимо саме на шуту него морају сами себи да креирају шутеве, шутирају из дриблинга преко руке или са 9 метара.
2. Европске судије су највећи егоисти и срамота над срамотама. Докле год си кажњаван кад им кажеш нешто што им није по вољи а они нису кад не раде свој посао како треба не треба ни играти ово смеће од лиге. Већ на полувремену сам знао да нема шансе ово да добијемо јер ће кренути све да им свирају и све 50/50 одлуке иду њима.
3. Кад сам већ код смећа од лиге, не могу а да се не дотакнем овог распореда. Јел реално да ми као једна искрено просечна екипа у првих 7 кола идемо на 5 гостовања и то Ефесу, Басконији, Реалу, Монаку и Фенеру?

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

Mare

pre 1 godinu

90% ekipe je za evrokup, trener pocetnik. Nemamo se cemu nadati ove sezone, bolje budzet rasteretiti pa pokusati nesto kvalitetnije dovesti na leto.

nemesis

pre 1 godinu

Posle 7. mesta pretprošle i bežanja prošle, ovi se opet javljaju. Lepo je Dučić za vas rekao da ste najhrabriji, ne zato što se ničega ne bojite, nego zato što se ničega ne stidite.

Shomix

pre 1 godinu

A koja je uopste svrha nasih klubova u Evroligi? Nasi igraci jezivo losi, za kvalitetne strance para nemamo. Ako nekog kvalitetnog i uspemo da dovedemo, taj na kraju sezone ide. Jedini cilj, koji ja vidim, je da skrpimo po neku pobedu i to je sve. Pa sta cemo onda tamo

Siniša J

pre 1 godinu

Utakmica koja je više donela i pokazala, Vidosa mora da se skrati za minutažu kao i Bentil, Kuzmića umesto Hasana Martina uvesti, Haland ili da dobije više minuta ili nikako pa da Ilic igra, Petrušev na 4. MITROVIĆ I Kuzmića na 5 kao lani. Lazarević ne može da igra evroligu.

vukan

pre 1 godinu

KATASTROFA! Kad se vece sprdaju sa trenerom, ja sam vikendom slobodan, mogu i da budem trener Zvezde usput, nesto kao hobi, za Jovanovica sam fil dzekson sigurno

bvb

pre 1 godinu

Preslikane utakmice igramo pod ovom neznalicom. Ekipa se drzi veci deo utakmice, u igri su sve vreme i onda se raspadnu u nekoliko minuta i to je to. Tako je bilo i sa Efesom i Baskonijom i Realom.

matori

pre 1 godinu

Nadam se da je Kari ovo gledao i da će dati Nedoviću priliku da se odmori u nedelju. Većeg indijanca naša košarka nije imala. Zaista može samo da smeta u reprezentaciji

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odbrana opet losa. Akcije su lose kada se lomi rezultat. Jovanovic nema osecaj za time out kada ekipa pada. Zivimo od inspiracije Nedovica i Bentila. Moramo bolje jer ovo je bas lose. I da, nemamo kredit kod sudija. Cim smo poveli 6 razlike sudije su krenule da nas unistavaju sa svojim odlukama.

Entoni Majls

pre 1 godinu

Kad nemaš trenera onda ekipa luta sa +6 na -10 bez ikakve kontrole sa klupe.

Ove iste igrače bi jedan Duško Ivanović zategao na ozbiljan tim, makar rasterao 3-4 igrača njegovim surovim metodama.

Mislim ne mora on lično, samo dajte nekog profi trenera za početak. Mučeni Vlada je nešto najbesmislenije ikada na klupi.

B.J.

pre 1 godinu

Vildoza, Bentil, Nedović, Mitrović, Dobrić i Kuzmić su legitimni EL igrači, bilo kao prva ili druga opcija, ali kako god - mogu da doprinesu. Petrušev ima potencijala. Ostali igrači nisu za ozbiljnu košarku - jedni zbog godina ili povreda, a drugi nikada nisu ni imali dovoljan kvalitet. Stručni štab previše neiskusan i dodatno Jovanović verovatno nije igrao veliku ulogu u sastavljanju tima. Biće ovo veoma mučna sezona.
Uzgred - Motley zver, nastavlja gde je stao prošle sezone u Lokomotivi.

žika kockar

pre 1 godinu

Sedma utakmica i peto gostovanje. Čudan neki žreb. Niko tako nema. Čak i Žalgiris koji je prošle sezone bio iza Zvezde. Izgleda da je čelnicima EL cillj da izbace Zvezdu iz EL na jedini način da Zvezda bude na poslednja dva mesta jer je svoje učešće obezbedjivala kroz ABA. A tek o sudjenju.

srbijadotokija

pre 1 godinu

da je ostao Radonjić ovo bi bila dosta dosta drugacija priča,on bi napravio pravu ekipu od ovih momaka.
trener je ocigledno neiskusan i nesposoban da vodi ekipu kao sto je Zvezda,te mu je maksimum neka osrednja ekipa u aba ligi i treba ga menjati sto prije.

Мисирац

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .

urke

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?
(Bradilic, 10. novembar 2022 18:59) # Link komentara

Bravo za komentar.

Džoni

pre 1 godinu

Sudije se malo umešaju, nas izbace iz ritma, njima daju vetar u leđa i ode utakmica u korist domaćina. Zvezda ove sezone nema šanse da dobije u gostima i jednu jer ima veoma loše suđenje.

Zuja

pre 1 godinu

Koja je ovo utakmica da se dobro drže dve ili tri četvrtine a onda potop i ubedljiv poraz. U čemu je problem? Čim protivnik povede 6 razlike sledi predaja. Mislim da trener nije za Zvezdu

Vlada

pre 1 godinu

Zvezda ove godine ima sreću što je niko ne shvata ozbiljno. Igraju protiv nje tek toliko da pobede a da se ne oznoje. Njene utakmice mi liče na ono kad Partizan igra protiv npr. Borca.

dzoni15

pre 1 godinu

Nisam u mogućnosti da gledam utakmicu, ali bez gledanja moguda kazem kako ce biti, od 3 do 10 razlike konstantno za Fener, do pred kraj treće će biti neki egal, na kraju preko 10 razlike za Fener... Identične utakmice Zvezde na strani od pocetka sezone u evroligi

vеliki

pre 1 godinu

Колики је бицман овај Јовановић - лик константно прави техничке кад је небитно и само нас још више укопава!!! Имао је 10 пута прилику да направи техничку кад се резултат ломио и кад су нс судије крадуцкале, да изврши притисак, а он је прави на -13 и 4 мин до краја кад је већ све решено. Смешан лик, везе нема. Џаба се у већини мечева држимо 30-32 минута кад нас на крају прегазе. То се дешава у сваком мечу и то је такође јасан показатељ колико је он безвезњаковић! Потпуно залутао у кошарку, прави индијанац! Сваки меч прима стотку. Такав тренер и моја баба може да буде! Ваљда ће га навијачи отерати кад већ нема образа да оде сам!

da se ja pitam ja bi protero autobus ovuda

pre 1 godinu

Ako je bar po nečemu bila zvezda prepoznatljiva to je bila odbrana, Vlada je i to uprskao, primamo 100 poena, a i da prestanemo da se brukamo u EL već godinama.

gasman

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .
(Мисирац, 10. novembar 2022 19:05)

Problem koji ima i Partizan.
Oba kluba imaju petorku koja se nekako moze boriti sa svima mozda poluvreme.
A onda stize umor i pad koncentracije.
Kada udju izmene nemaju kvalitet da nastave taj ritam koji drzi prva petorka.

vukan

pre 1 godinu

ovde se vidi da je vildoza prosecan igrac, a zvezdi je potreban igrac na trojci sa poenima u rukama... kuzmic pokazao vise negosvi centri celu sezonu zajedno

Bradilic

pre 1 godinu

Gudurica i Micica vise ne treba zvati u rperezebtaciju nikada. Ali nikada. Da u Srbiji igraju onako uplaseno, stoje sami ko duhovi i promasuju ceo kos, a onda dodju i za turske timove se pretvore protiv sprskih u Karija i Kleja. Nek dodje neko da igra ko zeli i moze, ne ovi smesni igraci.

nba 1973

pre 1 godinu

kazu experti odavde kuzmic drvo? kuzmic za hasana, petruseva, raduljicu bog kosarke, ofanzivno, defanzivno, u postavljanju bloka, u zagradjivanju kosa...

montoya

pre 1 godinu

Bilo je jos ovakvih klubova, Prokom, Bamberg, Kantu, itd ali su se zadrzavali godinu-dve u Evroligi, ali vi se rodjaci vec 8 godina brukate za sve pare.

severnjača

pre 1 godinu

Koliki je raspad sistema u Zvezdi i nedisciplina, vidi se u poslednjem napadu Fenera u 3/4! Posle primljene trojke ostaje još nešto malo više od 5 sekundi do kraja a "gospoda" igrači se zbunjeno gledaju međusobno tražeći krivca! Ladno gube 3 sekundi kao hipnotisani i naravno nema vremena da stignu do koša protivnika! Trener nema rešenja za "divljanje" pojedinih igrača u napadu, na početku utakmice je to bio Vildosa a kasnije Bentil! Nerezonski šutevi iz teških pozicija i nonšalantna dodavanja kao i smešni pokušaji Martina! Čovek bukvalno igra rukomet, bez osećaja za timsku igru! Svaka čast Nedoviću i Kuzmiću, Petrušev nije loše! Hitno treba nešto da se menja, ubedljivo smo najgora ekipa u EL! Sramota i bruka!

dendza74

pre 1 godinu

Jovanoviću još nisi dao otkaz? Pa nijedna utakmica u EL čak nije ni da smo u igri duže od poluvremena čoveče. Da vodiš Tamiš morala bi bar jedna da bude neizvesna a ne u svakoj 3 i 4 četvrtina potop i na kraju 15-20 razlike poraz

miki kd

pre 1 godinu

Napokon se vidi igra pa makar i izgubili...Sudije vuku za domacina ,sto je i za očekivati,ali Zvezda ne sme da srlja..Bice ovo ok za par nedelja

vеliki

pre 1 godinu

Ивановић је таква једна дочека да је то непевано!!! Промашује зицере сам самцијат, промашује бацања, у одбрани као кува без главе и преко њега примамо тројку за -9 пред 4/4! А све је то пропуст још веће незналице која ено стоји поред клупе и стално се нешто смејуљи! Шта га брига, порази као на траци, а лова само капље! Ко ти даје…

marketing

pre 1 godinu

Da je Guduric igrao za reprezentaciju ovako kao sto igra za Fener od starta sezone, sad bismo imali medalju. Vec mi se zgadio posle poslednjih reprezentativnih uloga, a ove tekme kad vidim kako igra, gadi mi se jos vise.

I ne pricam samo o tome sto daje koseve protiv Zvezde, vec samo o razocarenju u ono sto je igrao pre 2 meseca.

Igor

pre 1 godinu

Ne znam drugi, ali ja ne mogu ovog Ivanovića da svarim nikako... Pa kad god je on u igri Zvezda ode u debeli minus, nemoj da ga puštaš u igru više molim te! Evo sad, trojkom Lebranka stignemo na minus 3, Ivanović u igru i za 2 napada ode Fener na plus 9...

MasterYoda

pre 1 godinu

Dok smo imali Petruseva i Kuzmica kombinovano drzali smo se dobro. Tendeciozno suđenje za domaćina i par losih odluka u napadu je presudilo. Dobra stvar sto se Ognjen vratio, losa sto Vildoza nije konstantan. Trener izvukao max pd onoga sto je imao.

vеliki

pre 1 godinu

Шта је тренерска незналица!!! Нема никакав осећај ни за шта! Водимо 50-46, 6-7 напада не реализујемо, примамо једно па друго куцање, суде нам техничку уместо фаула у нападу (али он не уме да изврши притисак јер је нико и ништа), примамо и фаул кош и тек тада, после серије 10-0 лик тражи тајм аут! Дај губи се незналице, немаш никакв осећај кад да прекинеш серију, када се ломи резултат! Ту смо изгубили меч, можеш сада да јуриш резултат до сутра!

zoran

pre 1 godinu

Nema tu ništa.... Zvezda ima dobar tim ali trener je 0.
Kuzmića treba koristiti jer je bolji i od Martina i Petruseva oni 0 u odbrani.
-Adamsa bi ja zadrzao a Nedovića oterao.
Nedović najveća igračka prevara, lepo tapka loptu, na ulazu nesiguran a šut za 3 je ispod 10%....ne mogu verovati da je toliko novca uzeo od košarke a da nije naučio šutirati i pogađati....ja sam Znao da je velika igračka prevara..... Dovedeš brate Bili Berona i imaš svaki meč 4, 5 trojki i pogodke iz teskih situacija.
Naš Nedović ima jednu dobru utakmicu a 5 loših.... Na to sve igrač koji je više povređen nego sto igra.
- igrač koji je zadovoljio odnosom, pristupom i borbenošću je Bentil.
Martin tanko, Holand isto loše.
-Mozda bi neki se prikazali u boljem svetlu da Zvezda ima bar trenera sa nekim planom.

Skoplje

pre 1 godinu

Siba nas ko stigne, igraci bez volje, samopouzdanja, nikakvu sigurnost ne daju da se mogu poboljsati. Egal jeste za sada ali utisak je da Fener igra trening utakmicu. Dal je moguce da imamo najgore sutere u svim takmicenjima

Admiral

pre 1 godinu

"povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Tex Willer

pre 1 godinu

Od zla oca i još gore majke . Od 5 : 6 do 18:6 za par minuta 13 : 0.Dajte mi da vodim ovaj tim CZ ako ne budem imao bolje rezultate ubio me Bog. Mada to i nije mnogo teško.

Bradilic

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?

cccc

pre 1 godinu

Šta će Nedović u reprezentaciji? Pljuju ga rakarski odvratni skotovi 24/7, nema pojma povređuje se i sad odjednom treba da igra? Odlučite se da li zaslužuje ili ne. Šizofrenija.

Igraće moćni Anđušić i mali Trifa od 23 iz moćne radionice igrača. Čemu sekiracija.

Darko

pre 1 godinu

Moja Zvezda ne moze da pobedi ni Zadar kuci, a da ne pricamo o Feneru u Turskoj.Na zalost Zvezda je ove sezone ocajna, na celu sa trenerom amaterom.

Džoni

pre 1 godinu

Ako izgubimo od Britanije ja bih ovog Nedovića najurio iz zemlje.
(ja, 10. novembar 2022 18:27)

Ako izgubimo od Britanije, onda stvarno ni ne zaslužujemo SP. Sa Nedovićem ili bez?

Džoni

pre 1 godinu

Previše mekano i bez ikakve ambicije da se nešto uradi. Ovo ne liči na Zvezdu iz predhodnih godina koja bi ako ništa bar svima skupo prodala kožu. Ovo je negledljivo za sada.

Ne

pre 1 godinu

Nemamo jos uvek potrebnu uigranost, a cini mi se ni trenera da to poslozi. Vildoza nije igrao godinu dana, Nedovic izasao iz povrede, bas kao i Dobric. Markovic i Ivanovoc ocajni, Dobric najgori pocetak sezone u njegovoj karijeri. Ne razumem ulogu Raduljice i Kuzmica i dovodjenje Holanda i Ilica.

Realno, jedini koji su zadovoljili moja ocekivanja Bentil, Mitrovic i Martin. Petrusev, Vildoza i Nedovic bi trebalo da u narednih par nedelja budu na svom nivoh.

vеliki

pre 1 godinu

Још нисмо почели, већ -12!!! Докле бре овог БЕЗВЕЗЊАКОВИЋА НА КЛУПИ ДА ТРПИМО!!!??? Терај се дрво једно брееее!!! Мораће да реагују навијачи јер овај образа никаквог нема. Колико смо јадни, трагично!

Despot

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.

super

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.
(Despot, 10. novembar 2022 18:15)ako ste čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...

basketaš

pre 1 godinu

Ognjen Kuzmić u 33-oj i posle saobraćajke je Rudi Gober za Petruševa i Martina. Najpotcenjeniji srpski centar. Doktor odbrane od pika i zaštitite skoka i reketa.

Svilena buba

pre 1 godinu

Prosle sezone dobar tim, hvali centar cele godine i to nas upropasti.. Sad je odlican tim, ali treba trener sa autoritetom, ali naravno on ostaje i dalje i svake ali svake godine ista prica, uvek nesto nedostaje.. Ne zelim nikoga da krivim, ni igrace ni trenera.. Za mene jedini krivac uprava, koja mora da ode.. Ako je svake god cilj aba liga,cemu igranje EL, da nas ponizavaju svake godine..Sad kad se Partizan pojacao, i mi odmah doveli po dva tri igraca na svim pozicijama, jak roster, tu nema price, ali dzaba kada 10 god ne umeju makar da udju u top 8... Suvise je vise sta pricati.. Sto se tice vecerasnje utakmice, naravno ocekujem poraz, pobeda po meni dolazi u obzir samo ako kladionica umesa prste.. Sa srecom pa sta bude.. Pozdrav za sve..

basketaš

pre 1 godinu

Ognjen Kuzmić u 33-oj i posle saobraćajke je Rudi Gober za Petruševa i Martina. Najpotcenjeniji srpski centar. Doktor odbrane od pika i zaštitite skoka i reketa.

montoya

pre 1 godinu

Bilo je jos ovakvih klubova, Prokom, Bamberg, Kantu, itd ali su se zadrzavali godinu-dve u Evroligi, ali vi se rodjaci vec 8 godina brukate za sve pare.

nba 1973

pre 1 godinu

kazu experti odavde kuzmic drvo? kuzmic za hasana, petruseva, raduljicu bog kosarke, ofanzivno, defanzivno, u postavljanju bloka, u zagradjivanju kosa...

Admiral

pre 1 godinu

"povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

vеliki

pre 1 godinu

Шта је тренерска незналица!!! Нема никакав осећај ни за шта! Водимо 50-46, 6-7 напада не реализујемо, примамо једно па друго куцање, суде нам техничку уместо фаула у нападу (али он не уме да изврши притисак јер је нико и ништа), примамо и фаул кош и тек тада, после серије 10-0 лик тражи тајм аут! Дај губи се незналице, немаш никакв осећај кад да прекинеш серију, када се ломи резултат! Ту смо изгубили меч, можеш сада да јуриш резултат до сутра!

Džoni

pre 1 godinu

Ako izgubimo od Britanije ja bih ovog Nedovića najurio iz zemlje.
(ja, 10. novembar 2022 18:27)

Ako izgubimo od Britanije, onda stvarno ni ne zaslužujemo SP. Sa Nedovićem ili bez?

Despot

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.

s.p

pre 1 godinu

Ja ne mogu da verujem koliko smo mi tanka ekipa da igramo egal utakmice skoro 30-35min i cim nas neko stisne na kraju gubimo 10-15razlike to znaci da nemamo vodju i pobednicki mentalitet da se povuce kad je tesko, sto dosta gorvori i o treneru

Reggie Hammond

pre 1 godinu

Ovo je očekivani poraz,ne samo zbog izostanka Dobrića i Mitrovića,već zbog kvaliteta igre koju Zvezda u poslednje vreme pokazuje. Vlade Đurović je pre neki dan izneo kritiku na račun trenera Jovanovića i njegovog vođenja ekipe. Đurović smatra da starteri moraju više da igraju,kao i da je istovremeno prisustvo Markovića, Lazarevića i Lazića na terenu "samoubistvo" za igru same ekipe.

super

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.
(Despot, 10. novembar 2022 18:15)ako ste čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...

Bradilic

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?

Drvo

pre 1 godinu

Pred kraj trece cetvrtine, 20 sekundi do kraja i bacanja za nas, znaci ostaje samo odbranu da odigramo. Trener izvodi Lazica i uvodi Vildozu iako je i Ivanovic na terenu, za odbranu i naravno primamo trojku Mahmutoglua preko Dzonija i odose na +9 kraj utakmice. Normalni treneri uvode Lazica kad treba jos samo odbrana da se odigra, ovaj ga izvodi. Samo tu jednu izmenu da vidis i jasno ti je koliki je tu IQ.

33333

pre 1 godinu

Пар запажања:
1. Јовановић мора под хитно да иде јер ово не иде више овако. Значи ни једна акција за пик, поред толико играча који могу да погоде тројку ми немамо ни једну акцију да их оставимо саме на шуту него морају сами себи да креирају шутеве, шутирају из дриблинга преко руке или са 9 метара.
2. Европске судије су највећи егоисти и срамота над срамотама. Докле год си кажњаван кад им кажеш нешто што им није по вољи а они нису кад не раде свој посао како треба не треба ни играти ово смеће од лиге. Већ на полувремену сам знао да нема шансе ово да добијемо јер ће кренути све да им свирају и све 50/50 одлуке иду њима.
3. Кад сам већ код смећа од лиге, не могу а да се не дотакнем овог распореда. Јел реално да ми као једна искрено просечна екипа у првих 7 кола идемо на 5 гостовања и то Ефесу, Басконији, Реалу, Монаку и Фенеру?

nemesis

pre 1 godinu

Posle 7. mesta pretprošle i bežanja prošle, ovi se opet javljaju. Lepo je Dučić za vas rekao da ste najhrabriji, ne zato što se ničega ne bojite, nego zato što se ničega ne stidite.

Psiho

pre 1 godinu

Kao navijac Partizana, da kazem da ste se ogresili o Kuzmicu na pocetku ove sezone sto nije dobijao vise prilike da igra. Mozda nije najbolje resenje za startnog centra, al je za Petruseva, Raduljicu i Hasana, Jokic licno

Realno

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53)

Zeljko vam birao protivnike a Bodiroga samo potvrdio

Srx

pre 1 godinu

Da bi iskoristio Holanda moras da mu napravis otvoren sut, on nije neko ko kreira za sebe. Treba trener da osmisli par napada, pogotovu za njega, ali…Odbrana kriminal, toliko ostavljenog prostora je neverovatno. Iz nekih lakih otkrivanja bekovi nam ulaze u sredinu bez pratnje i vracaju na 3 ili idu do kraja. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu i nema reakciju, po meni nema znanja da to resi.

basketaš

pre 1 godinu

Zvezda može da igra sasvim dobru košarku. Nažalost ne može sa trenerom amaterom. Jovanović nije prošao ni Aba ligu kako valja, Evroliga je Nba za njega. Ne znam samo kako sam ne ode kad vidi da mu ne ide i kraj.

Pod hitno naći pristojnog profi trenera i sigurno će igra biti za 30-40% bolja od ovoga. Ivanović, Zvezdan Mitrović, ludi Poceko, ima dostupnih trenera da se nađe.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda standardno, kao po sablonu, odigrala jos jednu tekmu na strani. Dobra borba do sredine trece 1/4 i posle energetski pad usled konstantne defanzive. Nema Zvezda igru sa posta, igru ledjima iz koje se kreira unutrasnja igra. Pozitivan je povratak Kuzme i donekle igra Nedovica. Kod Fenera, Motli je sjajan, a vidi se kako Melih i Gudura sibaju otvorene suteve kad imaju krstene plejeve Kalatesa i Vilbekina. Itudis zna sta radi.

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Zvezda ima kapacitet da igra 3 četvrtine meča egal sa svima i to je sve, u poslednjoj četvrtini redovno gube konce, nešto je do igrača, a nešto više
i do trenera.

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

Tex Willer

pre 1 godinu

Od zla oca i još gore majke . Od 5 : 6 do 18:6 za par minuta 13 : 0.Dajte mi da vodim ovaj tim CZ ako ne budem imao bolje rezultate ubio me Bog. Mada to i nije mnogo teško.

ooopp

pre 1 godinu

Košarka se igra 40 minuta, tako da to kako si igrao koje poluvrijeme je skroz nebitno, u današnjoj košarci 15 razlike se stigne za cas

Mare

pre 1 godinu

90% ekipe je za evrokup, trener pocetnik. Nemamo se cemu nadati ove sezone, bolje budzet rasteretiti pa pokusati nesto kvalitetnije dovesti na leto.

Jedno brdo, dva univerzuma

pre 1 godinu

Nedović nje spreman da sutra igra za reprezentaciju a spreman da danas igra za Zvezdu?

Jesu li u Zvezdi tokom prethodnih sezona rekli da su svi igrači dostupni za "prozore" ili tek sada kad im je apostalo jasno da je Partizanu prioritet reprezentacija bez obzira koje takmičenje igra?

pedja

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!

Džoni

pre 1 godinu

Sudije se malo umešaju, nas izbace iz ritma, njima daju vetar u leđa i ode utakmica u korist domaćina. Zvezda ove sezone nema šanse da dobije u gostima i jednu jer ima veoma loše suđenje.

bvb

pre 1 godinu

Preslikane utakmice igramo pod ovom neznalicom. Ekipa se drzi veci deo utakmice, u igri su sve vreme i onda se raspadnu u nekoliko minuta i to je to. Tako je bilo i sa Efesom i Baskonijom i Realom.

kkkk

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi

kkkk

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?
(321, 10. novembar 2022 21:03

Bila 11 a iza nje Fener, Asvel, Žalgiris i imala 11 pobeda

Shomix

pre 1 godinu

A koja je uopste svrha nasih klubova u Evroligi? Nasi igraci jezivo losi, za kvalitetne strance para nemamo. Ako nekog kvalitetnog i uspemo da dovedemo, taj na kraju sezone ide. Jedini cilj, koji ja vidim, je da skrpimo po neku pobedu i to je sve. Pa sta cemo onda tamo

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

Siniša J

pre 1 godinu

Utakmica koja je više donela i pokazala, Vidosa mora da se skrati za minutažu kao i Bentil, Kuzmića umesto Hasana Martina uvesti, Haland ili da dobije više minuta ili nikako pa da Ilic igra, Petrušev na 4. MITROVIĆ I Kuzmića na 5 kao lani. Lazarević ne može da igra evroligu.

Milorad

pre 1 godinu

čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...
(super, 10. novembar 2022 18:57)

Pa vise bi znacio reprezentaciji nego Zvezdi, svedno nisu imali sanse protiv Fenera ni sa Nedovicem ni bez njega a nevidim da se stedeo protiv Fenera

urke

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?
(Bradilic, 10. novembar 2022 18:59) # Link komentara

Bravo za komentar.

komentator

pre 1 godinu

Treneru, odlazi, odlazi, odlazi, molim te! Nemaš timsku igru, pojedini igrači "divljaju", izgubljene lopte kao amateri na basketu! Nemaš autoritet kod sudija, nemaš kod igrača, dosta je bilo!

severnjača

pre 1 godinu

Koliki je raspad sistema u Zvezdi i nedisciplina, vidi se u poslednjem napadu Fenera u 3/4! Posle primljene trojke ostaje još nešto malo više od 5 sekundi do kraja a "gospoda" igrači se zbunjeno gledaju međusobno tražeći krivca! Ladno gube 3 sekundi kao hipnotisani i naravno nema vremena da stignu do koša protivnika! Trener nema rešenja za "divljanje" pojedinih igrača u napadu, na početku utakmice je to bio Vildosa a kasnije Bentil! Nerezonski šutevi iz teških pozicija i nonšalantna dodavanja kao i smešni pokušaji Martina! Čovek bukvalno igra rukomet, bez osećaja za timsku igru! Svaka čast Nedoviću i Kuzmiću, Petrušev nije loše! Hitno treba nešto da se menja, ubedljivo smo najgora ekipa u EL! Sramota i bruka!

Bradilic

pre 1 godinu

Gudurica i Micica vise ne treba zvati u rperezebtaciju nikada. Ali nikada. Da u Srbiji igraju onako uplaseno, stoje sami ko duhovi i promasuju ceo kos, a onda dodju i za turske timove se pretvore protiv sprskih u Karija i Kleja. Nek dodje neko da igra ko zeli i moze, ne ovi smesni igraci.

srbijadotokija

pre 1 godinu

da je ostao Radonjić ovo bi bila dosta dosta drugacija priča,on bi napravio pravu ekipu od ovih momaka.
trener je ocigledno neiskusan i nesposoban da vodi ekipu kao sto je Zvezda,te mu je maksimum neka osrednja ekipa u aba ligi i treba ga menjati sto prije.

321

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?

cccc

pre 1 godinu

Šta će Nedović u reprezentaciji? Pljuju ga rakarski odvratni skotovi 24/7, nema pojma povređuje se i sad odjednom treba da igra? Odlučite se da li zaslužuje ili ne. Šizofrenija.

Igraće moćni Anđušić i mali Trifa od 23 iz moćne radionice igrača. Čemu sekiracija.

Vlada

pre 1 godinu

Zvezda ove godine ima sreću što je niko ne shvata ozbiljno. Igraju protiv nje tek toliko da pobede a da se ne oznoje. Njene utakmice mi liče na ono kad Partizan igra protiv npr. Borca.

Zuja

pre 1 godinu

Koja je ovo utakmica da se dobro drže dve ili tri četvrtine a onda potop i ubedljiv poraz. U čemu je problem? Čim protivnik povede 6 razlike sledi predaja. Mislim da trener nije za Zvezdu

Svilena buba

pre 1 godinu

Prosle sezone dobar tim, hvali centar cele godine i to nas upropasti.. Sad je odlican tim, ali treba trener sa autoritetom, ali naravno on ostaje i dalje i svake ali svake godine ista prica, uvek nesto nedostaje.. Ne zelim nikoga da krivim, ni igrace ni trenera.. Za mene jedini krivac uprava, koja mora da ode.. Ako je svake god cilj aba liga,cemu igranje EL, da nas ponizavaju svake godine..Sad kad se Partizan pojacao, i mi odmah doveli po dva tri igraca na svim pozicijama, jak roster, tu nema price, ali dzaba kada 10 god ne umeju makar da udju u top 8... Suvise je vise sta pricati.. Sto se tice vecerasnje utakmice, naravno ocekujem poraz, pobeda po meni dolazi u obzir samo ako kladionica umesa prste.. Sa srecom pa sta bude.. Pozdrav za sve..

Darko

pre 1 godinu

Moja Zvezda ne moze da pobedi ni Zadar kuci, a da ne pricamo o Feneru u Turskoj.Na zalost Zvezda je ove sezone ocajna, na celu sa trenerom amaterom.

vеliki

pre 1 godinu

Колики је бицман овај Јовановић - лик константно прави техничке кад је небитно и само нас још више укопава!!! Имао је 10 пута прилику да направи техничку кад се резултат ломио и кад су нс судије крадуцкале, да изврши притисак, а он је прави на -13 и 4 мин до краја кад је већ све решено. Смешан лик, везе нема. Џаба се у већини мечева држимо 30-32 минута кад нас на крају прегазе. То се дешава у сваком мечу и то је такође јасан показатељ колико је он безвезњаковић! Потпуно залутао у кошарку, прави индијанац! Сваки меч прима стотку. Такав тренер и моја баба може да буде! Ваљда ће га навијачи отерати кад већ нема образа да оде сам!

Džoni

pre 1 godinu

Previše mekano i bez ikakve ambicije da se nešto uradi. Ovo ne liči na Zvezdu iz predhodnih godina koja bi ako ništa bar svima skupo prodala kožu. Ovo je negledljivo za sada.

marketing

pre 1 godinu

Da je Guduric igrao za reprezentaciju ovako kao sto igra za Fener od starta sezone, sad bismo imali medalju. Vec mi se zgadio posle poslednjih reprezentativnih uloga, a ove tekme kad vidim kako igra, gadi mi se jos vise.

I ne pricam samo o tome sto daje koseve protiv Zvezde, vec samo o razocarenju u ono sto je igrao pre 2 meseca.

da se ja pitam ja bi protero autobus ovuda

pre 1 godinu

Ako je bar po nečemu bila zvezda prepoznatljiva to je bila odbrana, Vlada je i to uprskao, primamo 100 poena, a i da prestanemo da se brukamo u EL već godinama.

Igor

pre 1 godinu

Ne znam drugi, ali ja ne mogu ovog Ivanovića da svarim nikako... Pa kad god je on u igri Zvezda ode u debeli minus, nemoj da ga puštaš u igru više molim te! Evo sad, trojkom Lebranka stignemo na minus 3, Ivanović u igru i za 2 napada ode Fener na plus 9...

vukan

pre 1 godinu

KATASTROFA! Kad se vece sprdaju sa trenerom, ja sam vikendom slobodan, mogu i da budem trener Zvezde usput, nesto kao hobi, za Jovanovica sam fil dzekson sigurno

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Svilena buba,За многе ствари и запажања си у праву.Ове сезоне,на једног добро погођеног "појачања" дође 4 промашаја.Јасно је да тренер Јовановић није бирао и доводио играче.Јасно је и да Јовановић није калибар за тренера у Евролиги,нити има реалне шансе да то постане.Слажем се с тобом да је највећа кривица до управе КК Црвена Звезда,јер су исцрпели своје филозофије о игрању у ЕЛ а првенство се даје на АБА лиги.Јасно је да Звезда има буџет и 40 милиона евра "не може" да освоји ЕЛ,јер се зна ко не сме а ко сме да освоји ЕЛ.А што се управа не мења,и што се игра ЕЛ ради учешћа,имај на уму да се појединци из ЕЛ клубова одлично богате-иако је као "играње ЕЛ непрофитабилно за клубове".Можда за клубове јесте,али се понеки богато утале.

Skoplje

pre 1 godinu

Siba nas ko stigne, igraci bez volje, samopouzdanja, nikakvu sigurnost ne daju da se mogu poboljsati. Egal jeste za sada ali utisak je da Fener igra trening utakmicu. Dal je moguce da imamo najgore sutere u svim takmicenjima

socores

pre 1 godinu

Nikad dosada nisam negativno komentarisao nekog naseg igraca, vec ih gledam kao tim,ali ovaj put moram.Branko Lazic posle pregrst trofeja koje je osvojio treba da bude posten prema klubu i sebi i da se povuce ili ode u manje zahtevan klub.Dosta njih se poziva na njegovu odbranu, koju realno ne igra na vrhunskom nivou niti prosle niti ove godine,ispada jedan na jedan, ostaje u blokovima, pravi bespotrebne faulove.Naravno nije iskljucivi krivac za lose igre tima.Voleo bih da se skrati roster, kao i da u istome budu Ilic i pre svega Topic koji je pokazao zrelost i vredi u njega ulagati,u svakom slucaju vise
nego u recimo Holanda(mada nisu ista pozicija).

Мисирац

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .

Ajk

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)


A jel ti je smešno kad pročitaš i da je Partizan bio šampion Evrope? Toliko o uspešnosti i procentima!

Entoni Majls

pre 1 godinu

Kad nemaš trenera onda ekipa luta sa +6 na -10 bez ikakve kontrole sa klupe.

Ove iste igrače bi jedan Duško Ivanović zategao na ozbiljan tim, makar rasterao 3-4 igrača njegovim surovim metodama.

Mislim ne mora on lično, samo dajte nekog profi trenera za početak. Mučeni Vlada je nešto najbesmislenije ikada na klupi.

B.J.

pre 1 godinu

Vildoza, Bentil, Nedović, Mitrović, Dobrić i Kuzmić su legitimni EL igrači, bilo kao prva ili druga opcija, ali kako god - mogu da doprinesu. Petrušev ima potencijala. Ostali igrači nisu za ozbiljnu košarku - jedni zbog godina ili povreda, a drugi nikada nisu ni imali dovoljan kvalitet. Stručni štab previše neiskusan i dodatno Jovanović verovatno nije igrao veliku ulogu u sastavljanju tima. Biće ovo veoma mučna sezona.
Uzgred - Motley zver, nastavlja gde je stao prošle sezone u Lokomotivi.

Rade74

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!
(pedja, 10. novembar 2022 22:03)

To i ja isto kažem,vratiti nazad grupe!!!!Ovaj sistemnide samo na ruku bogatim klubovima,a mi smo tu samo za pipunjavsnje staristike i kalkulacije.Ti je Zvezda već osam godina a sada smo se i mi pridružili.Ovi je sve sigurica z bogate klubove i ništa drugo.Zato ih trebamo napuniti i zgaziti kada nam dođu u Beograd i vi i mi!Sportski pozdrav od Grobara.

vеliki

pre 1 godinu

Још нисмо почели, већ -12!!! Докле бре овог БЕЗВЕЗЊАКОВИЋА НА КЛУПИ ДА ТРПИМО!!!??? Терај се дрво једно брееее!!! Мораће да реагују навијачи јер овај образа никаквог нема. Колико смо јадни, трагично!

gasman

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .
(Мисирац, 10. novembar 2022 19:05)

Problem koji ima i Partizan.
Oba kluba imaju petorku koja se nekako moze boriti sa svima mozda poluvreme.
A onda stize umor i pad koncentracije.
Kada udju izmene nemaju kvalitet da nastave taj ritam koji drzi prva petorka.

smeh

pre 1 godinu

@Mare

Vaš je budžet bio rasterećen za ovu sezonu i ko zna za koliko narednih sezona dok se kod drugog blizanca nije štedelo. Navikavajte se na ovo barem dok drugi blizanac napokon ne osvoji nešto.

žika kockar

pre 1 godinu

Sedma utakmica i peto gostovanje. Čudan neki žreb. Niko tako nema. Čak i Žalgiris koji je prošle sezone bio iza Zvezde. Izgleda da je čelnicima EL cillj da izbace Zvezdu iz EL na jedini način da Zvezda bude na poslednja dva mesta jer je svoje učešće obezbedjivala kroz ABA. A tek o sudjenju.

dzoni15

pre 1 godinu

Nisam u mogućnosti da gledam utakmicu, ali bez gledanja moguda kazem kako ce biti, od 3 do 10 razlike konstantno za Fener, do pred kraj treće će biti neki egal, na kraju preko 10 razlike za Fener... Identične utakmice Zvezde na strani od pocetka sezone u evroligi

dendza74

pre 1 godinu

Jovanoviću još nisi dao otkaz? Pa nijedna utakmica u EL čak nije ni da smo u igri duže od poluvremena čoveče. Da vodiš Tamiš morala bi bar jedna da bude neizvesna a ne u svakoj 3 i 4 četvrtina potop i na kraju 15-20 razlike poraz

matori

pre 1 godinu

Nadam se da je Kari ovo gledao i da će dati Nedoviću priliku da se odmori u nedelju. Većeg indijanca naša košarka nije imala. Zaista može samo da smeta u reprezentaciji

MasterYoda

pre 1 godinu

Dok smo imali Petruseva i Kuzmica kombinovano drzali smo se dobro. Tendeciozno suđenje za domaćina i par losih odluka u napadu je presudilo. Dobra stvar sto se Ognjen vratio, losa sto Vildoza nije konstantan. Trener izvukao max pd onoga sto je imao.

vukan

pre 1 godinu

ovde se vidi da je vildoza prosecan igrac, a zvezdi je potreban igrac na trojci sa poenima u rukama... kuzmic pokazao vise negosvi centri celu sezonu zajedno

Mare

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Istina! Sećam se kada sam vas gledao na ona dva final-four-a… Oh wait..

Rade74

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Jel ti lakše sada?

zoran

pre 1 godinu

Nema tu ništa.... Zvezda ima dobar tim ali trener je 0.
Kuzmića treba koristiti jer je bolji i od Martina i Petruseva oni 0 u odbrani.
-Adamsa bi ja zadrzao a Nedovića oterao.
Nedović najveća igračka prevara, lepo tapka loptu, na ulazu nesiguran a šut za 3 je ispod 10%....ne mogu verovati da je toliko novca uzeo od košarke a da nije naučio šutirati i pogađati....ja sam Znao da je velika igračka prevara..... Dovedeš brate Bili Berona i imaš svaki meč 4, 5 trojki i pogodke iz teskih situacija.
Naš Nedović ima jednu dobru utakmicu a 5 loših.... Na to sve igrač koji je više povređen nego sto igra.
- igrač koji je zadovoljio odnosom, pristupom i borbenošću je Bentil.
Martin tanko, Holand isto loše.
-Mozda bi neki se prikazali u boljem svetlu da Zvezda ima bar trenera sa nekim planom.

Mittar

pre 1 godinu

Čovke mora da shvati, da mozak ne funkcioniše u 70-tim, kao u 60-tim godinama? Niti 2022/23 kao 2021/22! Tzv Eksperiment, mladi trener? Će da košta titule u ABA i neigranje EL 2023/24??? CZ treba jedan DR, ili sličan.., npr Ala Itudis, Laso, Trinkijeri tj takav ili sličan kapacitet trenera! Dokazano?

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odbrana opet losa. Akcije su lose kada se lomi rezultat. Jovanovic nema osecaj za time out kada ekipa pada. Zivimo od inspiracije Nedovica i Bentila. Moramo bolje jer ovo je bas lose. I da, nemamo kredit kod sudija. Cim smo poveli 6 razlike sudije su krenule da nas unistavaju sa svojim odlukama.

miki kd

pre 1 godinu

Napokon se vidi igra pa makar i izgubili...Sudije vuku za domacina ,sto je i za očekivati,ali Zvezda ne sme da srlja..Bice ovo ok za par nedelja

Ivar

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

To ne znaci nista kada nema titutlu dok Partizan ima. Ucestvujes stalno a nisi u stanju jednom da ubodes niti slucajno playoff.
Eto i Juventus ima vise golova od AC MIlana u Ligi Prvaka pa ih Milan siba 7-2 u trofejima.

iskreno

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Ti prijatelju kao ovi vladajući iz skupštine, danima slušamo kako smo ekonomski tigar, kako smo bolji od zemalja evropske unije po procentima, a istina je da jedva krpimo kraj sa krajem.
Mani se ti procenata, nemaš valjda 5 godina da ne možeš da ukapiraš da su procenti kao bikini...
A mogu da ti odgovorim i direktno da bi bolje shvatio - možete vi da imate i 99% pobeda, ali nikada nećete biti prvaci Evrolige. Vidiš, Partizan iako ima loš procenat to jeste...

vеliki

pre 1 godinu

Ивановић је таква једна дочека да је то непевано!!! Промашује зицере сам самцијат, промашује бацања, у одбрани као кува без главе и преко њега примамо тројку за -9 пред 4/4! А све је то пропуст још веће незналице која ено стоји поред клупе и стално се нешто смејуљи! Шта га брига, порази као на траци, а лова само капље! Ко ти даје…

Nemanja

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27.

Jednom bili sampioni i jos dva puta ucesnici F4 to je sto se tice proslosti.
Najgledaniji tim Evrolige to je sto se tice sadasnjosti.

Za pocetak gledajte svoj klub i pokusajte makar taj Pionir jednom da napunite pa onda mozda i rezultati dodju.

Ne

pre 1 godinu

Nemamo jos uvek potrebnu uigranost, a cini mi se ni trenera da to poslozi. Vildoza nije igrao godinu dana, Nedovic izasao iz povrede, bas kao i Dobric. Markovic i Ivanovoc ocajni, Dobric najgori pocetak sezone u njegovoj karijeri. Ne razumem ulogu Raduljice i Kuzmica i dovodjenje Holanda i Ilica.

Realno, jedini koji su zadovoljili moja ocekivanja Bentil, Mitrovic i Martin. Petrusev, Vildoza i Nedovic bi trebalo da u narednih par nedelja budu na svom nivoh.

Srpska Karšijaka

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Pa vidi, tvoj novooformljeni klub je prve sezone u EL 2013/14 odigrao 10 utakmica i imao 4 pobede.

Partizan je 1992. odigrao 19 utakmica, kada je uzeo titulu.

To što se sada već godinama igra po 34 utakmice u sezoni, to je druga priča.

Poznata je uspešnost i izvorne i ove nove KK Crvene zvezde, šampiona top17 faze.

Jaa

pre 1 godinu

Kakve li su vam ostale sezone bile kad pored f4 imate opet lošiji % od Zvezde u El? Pri čemu nikad ovaj format niste igrali. 7 vezanih pobeda i 16:14 skor u ovakvoj el je veći uspeh nego otići na f4 pobedama u grupi nad London tauersima i posle nad Makabijem koji neki uspeh napravi jednom u 10 godina.

montoya

pre 1 godinu

Bilo je jos ovakvih klubova, Prokom, Bamberg, Kantu, itd ali su se zadrzavali godinu-dve u Evroligi, ali vi se rodjaci vec 8 godina brukate za sve pare.

Admiral

pre 1 godinu

"povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

nemesis

pre 1 godinu

Posle 7. mesta pretprošle i bežanja prošle, ovi se opet javljaju. Lepo je Dučić za vas rekao da ste najhrabriji, ne zato što se ničega ne bojite, nego zato što se ničega ne stidite.

Despot

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.

Bradilic

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?

super

pre 1 godinu

Cekaj sta je ovo?! Nedovic je otkazao reprezentaciju za sutrasnju utakmicu jer je umoran, a evo ga sad u sastavu. Ne verujem. Nikad ga vise ne bih pozvao u reprezentaciju jer je ovo strahovito nepostovanje drzavnog dresa.
(Despot, 10. novembar 2022 18:15)ako ste čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...

Džoni

pre 1 godinu

Sudije se malo umešaju, nas izbace iz ritma, njima daju vetar u leđa i ode utakmica u korist domaćina. Zvezda ove sezone nema šanse da dobije u gostima i jednu jer ima veoma loše suđenje.

cccc

pre 1 godinu

Šta će Nedović u reprezentaciji? Pljuju ga rakarski odvratni skotovi 24/7, nema pojma povređuje se i sad odjednom treba da igra? Odlučite se da li zaslužuje ili ne. Šizofrenija.

Igraće moćni Anđušić i mali Trifa od 23 iz moćne radionice igrača. Čemu sekiracija.

zoran

pre 1 godinu

Nema tu ništa.... Zvezda ima dobar tim ali trener je 0.
Kuzmića treba koristiti jer je bolji i od Martina i Petruseva oni 0 u odbrani.
-Adamsa bi ja zadrzao a Nedovića oterao.
Nedović najveća igračka prevara, lepo tapka loptu, na ulazu nesiguran a šut za 3 je ispod 10%....ne mogu verovati da je toliko novca uzeo od košarke a da nije naučio šutirati i pogađati....ja sam Znao da je velika igračka prevara..... Dovedeš brate Bili Berona i imaš svaki meč 4, 5 trojki i pogodke iz teskih situacija.
Naš Nedović ima jednu dobru utakmicu a 5 loših.... Na to sve igrač koji je više povređen nego sto igra.
- igrač koji je zadovoljio odnosom, pristupom i borbenošću je Bentil.
Martin tanko, Holand isto loše.
-Mozda bi neki se prikazali u boljem svetlu da Zvezda ima bar trenera sa nekim planom.

kkkk

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi

matori

pre 1 godinu

Nadam se da je Kari ovo gledao i da će dati Nedoviću priliku da se odmori u nedelju. Većeg indijanca naša košarka nije imala. Zaista može samo da smeta u reprezentaciji

žika kockar

pre 1 godinu

Sedma utakmica i peto gostovanje. Čudan neki žreb. Niko tako nema. Čak i Žalgiris koji je prošle sezone bio iza Zvezde. Izgleda da je čelnicima EL cillj da izbace Zvezdu iz EL na jedini način da Zvezda bude na poslednja dva mesta jer je svoje učešće obezbedjivala kroz ABA. A tek o sudjenju.

Jedno brdo, dva univerzuma

pre 1 godinu

Nedović nje spreman da sutra igra za reprezentaciju a spreman da danas igra za Zvezdu?

Jesu li u Zvezdi tokom prethodnih sezona rekli da su svi igrači dostupni za "prozore" ili tek sada kad im je apostalo jasno da je Partizanu prioritet reprezentacija bez obzira koje takmičenje igra?

Džoni

pre 1 godinu

Ako izgubimo od Britanije ja bih ovog Nedovića najurio iz zemlje.
(ja, 10. novembar 2022 18:27)

Ako izgubimo od Britanije, onda stvarno ni ne zaslužujemo SP. Sa Nedovićem ili bez?

Realno

pre 1 godinu

Gledam raspored. Sledeće kolo Asvel pa za čudo opet gostovanje Albi. Devet utakmica šest gostovanja? Neverovatno. Dovoljno da se Zvezda zakuca na poslednje mesto. I pitam se čime su se rukovodili na žrebu i koji princip žreba je bio. Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53)

Zeljko vam birao protivnike a Bodiroga samo potvrdio

basketaš

pre 1 godinu

Ognjen Kuzmić u 33-oj i posle saobraćajke je Rudi Gober za Petruševa i Martina. Najpotcenjeniji srpski centar. Doktor odbrane od pika i zaštitite skoka i reketa.

Мисирац

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .

vеliki

pre 1 godinu

Шта је тренерска незналица!!! Нема никакав осећај ни за шта! Водимо 50-46, 6-7 напада не реализујемо, примамо једно па друго куцање, суде нам техничку уместо фаула у нападу (али он не уме да изврши притисак јер је нико и ништа), примамо и фаул кош и тек тада, после серије 10-0 лик тражи тајм аут! Дај губи се незналице, немаш никакв осећај кад да прекинеш серију, када се ломи резултат! Ту смо изгубили меч, можеш сада да јуриш резултат до сутра!

Svilena buba

pre 1 godinu

Prosle sezone dobar tim, hvali centar cele godine i to nas upropasti.. Sad je odlican tim, ali treba trener sa autoritetom, ali naravno on ostaje i dalje i svake ali svake godine ista prica, uvek nesto nedostaje.. Ne zelim nikoga da krivim, ni igrace ni trenera.. Za mene jedini krivac uprava, koja mora da ode.. Ako je svake god cilj aba liga,cemu igranje EL, da nas ponizavaju svake godine..Sad kad se Partizan pojacao, i mi odmah doveli po dva tri igraca na svim pozicijama, jak roster, tu nema price, ali dzaba kada 10 god ne umeju makar da udju u top 8... Suvise je vise sta pricati.. Sto se tice vecerasnje utakmice, naravno ocekujem poraz, pobeda po meni dolazi u obzir samo ako kladionica umesa prste.. Sa srecom pa sta bude.. Pozdrav za sve..

33333

pre 1 godinu

Пар запажања:
1. Јовановић мора под хитно да иде јер ово не иде више овако. Значи ни једна акција за пик, поред толико играча који могу да погоде тројку ми немамо ни једну акцију да их оставимо саме на шуту него морају сами себи да креирају шутеве, шутирају из дриблинга преко руке или са 9 метара.
2. Европске судије су највећи егоисти и срамота над срамотама. Докле год си кажњаван кад им кажеш нешто што им није по вољи а они нису кад не раде свој посао како треба не треба ни играти ово смеће од лиге. Већ на полувремену сам знао да нема шансе ово да добијемо јер ће кренути све да им свирају и све 50/50 одлуке иду њима.
3. Кад сам већ код смећа од лиге, не могу а да се не дотакнем овог распореда. Јел реално да ми као једна искрено просечна екипа у првих 7 кола идемо на 5 гостовања и то Ефесу, Басконији, Реалу, Монаку и Фенеру?

urke

pre 1 godinu

povredjeni" Nedovic ne izlazi iz ogre, za reprezentaciju nema snage mora da odmara a protiv Fenera minutaza na max. To je to Zvezdasko licemerje kao evo moze bilo ko u reprezentaciju

Legendo, Zvezda je poslala startnog centra i startno krilo, vi ste poslali dva mahaca peskira. Kako te bre nije sramota?
(Bradilic, 10. novembar 2022 18:59) # Link komentara

Bravo za komentar.

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Svilena buba,За многе ствари и запажања си у праву.Ове сезоне,на једног добро погођеног "појачања" дође 4 промашаја.Јасно је да тренер Јовановић није бирао и доводио играче.Јасно је и да Јовановић није калибар за тренера у Евролиги,нити има реалне шансе да то постане.Слажем се с тобом да је највећа кривица до управе КК Црвена Звезда,јер су исцрпели своје филозофије о игрању у ЕЛ а првенство се даје на АБА лиги.Јасно је да Звезда има буџет и 40 милиона евра "не може" да освоји ЕЛ,јер се зна ко не сме а ко сме да освоји ЕЛ.А што се управа не мења,и што се игра ЕЛ ради учешћа,имај на уму да се појединци из ЕЛ клубова одлично богате-иако је као "играње ЕЛ непрофитабилно за клубове".Можда за клубове јесте,али се понеки богато утале.

Shomix

pre 1 godinu

A koja je uopste svrha nasih klubova u Evroligi? Nasi igraci jezivo losi, za kvalitetne strance para nemamo. Ako nekog kvalitetnog i uspemo da dovedemo, taj na kraju sezone ide. Jedini cilj, koji ja vidim, je da skrpimo po neku pobedu i to je sve. Pa sta cemo onda tamo

kkkk

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?
(321, 10. novembar 2022 21:03

Bila 11 a iza nje Fener, Asvel, Žalgiris i imala 11 pobeda

Vlada

pre 1 godinu

Zvezda ove godine ima sreću što je niko ne shvata ozbiljno. Igraju protiv nje tek toliko da pobede a da se ne oznoje. Njene utakmice mi liče na ono kad Partizan igra protiv npr. Borca.

321

pre 1 godinu

Obično se u svim sportovima podele brojevi na osnovu učinka u prethodnoj sezoni a onda po Bergerovom sistemu odredjuju parovi
(kkkk, 10. novembar 2022 20:53

A vi ste imali odlican ucinak u predhodnoj sezoni..?

Mare

pre 1 godinu

90% ekipe je za evrokup, trener pocetnik. Nemamo se cemu nadati ove sezone, bolje budzet rasteretiti pa pokusati nesto kvalitetnije dovesti na leto.

Drvo

pre 1 godinu

Pred kraj trece cetvrtine, 20 sekundi do kraja i bacanja za nas, znaci ostaje samo odbranu da odigramo. Trener izvodi Lazica i uvodi Vildozu iako je i Ivanovic na terenu, za odbranu i naravno primamo trojku Mahmutoglua preko Dzonija i odose na +9 kraj utakmice. Normalni treneri uvode Lazica kad treba jos samo odbrana da se odigra, ovaj ga izvodi. Samo tu jednu izmenu da vidis i jasno ti je koliki je tu IQ.

Skoplje

pre 1 godinu

Siba nas ko stigne, igraci bez volje, samopouzdanja, nikakvu sigurnost ne daju da se mogu poboljsati. Egal jeste za sada ali utisak je da Fener igra trening utakmicu. Dal je moguce da imamo najgore sutere u svim takmicenjima

miki kd

pre 1 godinu

Napokon se vidi igra pa makar i izgubili...Sudije vuku za domacina ,sto je i za očekivati,ali Zvezda ne sme da srlja..Bice ovo ok za par nedelja

Milorad

pre 1 godinu

čitali zamolio je da ovu preskoči a mnogo bitniju utakmicu protiv Turske će biti tu...dečko je tek izašao iz povrede i vidi se da mu treba još vremena,da te podsetim hteo je i došao povređen na EP i da smo prošli bio bi u sastavu bez obzira na povredu a vi samo hejtujte tako ste i protiv Jokića bili...
(super, 10. novembar 2022 18:57)

Pa vise bi znacio reprezentaciji nego Zvezdi, svedno nisu imali sanse protiv Fenera ni sa Nedovicem ni bez njega a nevidim da se stedeo protiv Fenera

basketaš

pre 1 godinu

Zvezda može da igra sasvim dobru košarku. Nažalost ne može sa trenerom amaterom. Jovanović nije prošao ni Aba ligu kako valja, Evroliga je Nba za njega. Ne znam samo kako sam ne ode kad vidi da mu ne ide i kraj.

Pod hitno naći pristojnog profi trenera i sigurno će igra biti za 30-40% bolja od ovoga. Ivanović, Zvezdan Mitrović, ludi Poceko, ima dostupnih trenera da se nađe.

pedja

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!

Siniša J

pre 1 godinu

Utakmica koja je više donela i pokazala, Vidosa mora da se skrati za minutažu kao i Bentil, Kuzmića umesto Hasana Martina uvesti, Haland ili da dobije više minuta ili nikako pa da Ilic igra, Petrušev na 4. MITROVIĆ I Kuzmića na 5 kao lani. Lazarević ne može da igra evroligu.

nba 1973

pre 1 godinu

kazu experti odavde kuzmic drvo? kuzmic za hasana, petruseva, raduljicu bog kosarke, ofanzivno, defanzivno, u postavljanju bloka, u zagradjivanju kosa...

MasterYoda

pre 1 godinu

Dok smo imali Petruseva i Kuzmica kombinovano drzali smo se dobro. Tendeciozno suđenje za domaćina i par losih odluka u napadu je presudilo. Dobra stvar sto se Ognjen vratio, losa sto Vildoza nije konstantan. Trener izvukao max pd onoga sto je imao.

Ajk

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)


A jel ti je smešno kad pročitaš i da je Partizan bio šampion Evrope? Toliko o uspešnosti i procentima!

vеliki

pre 1 godinu

Још нисмо почели, већ -12!!! Докле бре овог БЕЗВЕЗЊАКОВИЋА НА КЛУПИ ДА ТРПИМО!!!??? Терај се дрво једно брееее!!! Мораће да реагују навијачи јер овај образа никаквог нема. Колико смо јадни, трагично!

smeh

pre 1 godinu

@Mare

Vaš je budžet bio rasterećen za ovu sezonu i ko zna za koliko narednih sezona dok se kod drugog blizanca nije štedelo. Navikavajte se na ovo barem dok drugi blizanac napokon ne osvoji nešto.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odbrana opet losa. Akcije su lose kada se lomi rezultat. Jovanovic nema osecaj za time out kada ekipa pada. Zivimo od inspiracije Nedovica i Bentila. Moramo bolje jer ovo je bas lose. I da, nemamo kredit kod sudija. Cim smo poveli 6 razlike sudije su krenule da nas unistavaju sa svojim odlukama.

Tex Willer

pre 1 godinu

Od zla oca i još gore majke . Od 5 : 6 do 18:6 za par minuta 13 : 0.Dajte mi da vodim ovaj tim CZ ako ne budem imao bolje rezultate ubio me Bog. Mada to i nije mnogo teško.

Bradilic

pre 1 godinu

Gudurica i Micica vise ne treba zvati u rperezebtaciju nikada. Ali nikada. Da u Srbiji igraju onako uplaseno, stoje sami ko duhovi i promasuju ceo kos, a onda dodju i za turske timove se pretvore protiv sprskih u Karija i Kleja. Nek dodje neko da igra ko zeli i moze, ne ovi smesni igraci.

Jaa

pre 1 godinu

Kakve li su vam ostale sezone bile kad pored f4 imate opet lošiji % od Zvezde u El? Pri čemu nikad ovaj format niste igrali. 7 vezanih pobeda i 16:14 skor u ovakvoj el je veći uspeh nego otići na f4 pobedama u grupi nad London tauersima i posle nad Makabijem koji neki uspeh napravi jednom u 10 godina.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda standardno, kao po sablonu, odigrala jos jednu tekmu na strani. Dobra borba do sredine trece 1/4 i posle energetski pad usled konstantne defanzive. Nema Zvezda igru sa posta, igru ledjima iz koje se kreira unutrasnja igra. Pozitivan je povratak Kuzme i donekle igra Nedovica. Kod Fenera, Motli je sjajan, a vidi se kako Melih i Gudura sibaju otvorene suteve kad imaju krstene plejeve Kalatesa i Vilbekina. Itudis zna sta radi.

Ivar

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

To ne znaci nista kada nema titutlu dok Partizan ima. Ucestvujes stalno a nisi u stanju jednom da ubodes niti slucajno playoff.
Eto i Juventus ima vise golova od AC MIlana u Ligi Prvaka pa ih Milan siba 7-2 u trofejima.

Nemanja

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27.

Jednom bili sampioni i jos dva puta ucesnici F4 to je sto se tice proslosti.
Najgledaniji tim Evrolige to je sto se tice sadasnjosti.

Za pocetak gledajte svoj klub i pokusajte makar taj Pionir jednom da napunite pa onda mozda i rezultati dodju.

vukan

pre 1 godinu

KATASTROFA! Kad se vece sprdaju sa trenerom, ja sam vikendom slobodan, mogu i da budem trener Zvezde usput, nesto kao hobi, za Jovanovica sam fil dzekson sigurno

komentator

pre 1 godinu

Treneru, odlazi, odlazi, odlazi, molim te! Nemaš timsku igru, pojedini igrači "divljaju", izgubljene lopte kao amateri na basketu! Nemaš autoritet kod sudija, nemaš kod igrača, dosta je bilo!

socores

pre 1 godinu

Nikad dosada nisam negativno komentarisao nekog naseg igraca, vec ih gledam kao tim,ali ovaj put moram.Branko Lazic posle pregrst trofeja koje je osvojio treba da bude posten prema klubu i sebi i da se povuce ili ode u manje zahtevan klub.Dosta njih se poziva na njegovu odbranu, koju realno ne igra na vrhunskom nivou niti prosle niti ove godine,ispada jedan na jedan, ostaje u blokovima, pravi bespotrebne faulove.Naravno nije iskljucivi krivac za lose igre tima.Voleo bih da se skrati roster, kao i da u istome budu Ilic i pre svega Topic koji je pokazao zrelost i vredi u njega ulagati,u svakom slucaju vise
nego u recimo Holanda(mada nisu ista pozicija).

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

Srx

pre 1 godinu

Da bi iskoristio Holanda moras da mu napravis otvoren sut, on nije neko ko kreira za sebe. Treba trener da osmisli par napada, pogotovu za njega, ali…Odbrana kriminal, toliko ostavljenog prostora je neverovatno. Iz nekih lakih otkrivanja bekovi nam ulaze u sredinu bez pratnje i vracaju na 3 ili idu do kraja. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu i nema reakciju, po meni nema znanja da to resi.

Darko

pre 1 godinu

Moja Zvezda ne moze da pobedi ni Zadar kuci, a da ne pricamo o Feneru u Turskoj.Na zalost Zvezda je ove sezone ocajna, na celu sa trenerom amaterom.

vukan

pre 1 godinu

ovde se vidi da je vildoza prosecan igrac, a zvezdi je potreban igrac na trojci sa poenima u rukama... kuzmic pokazao vise negosvi centri celu sezonu zajedno

srbijadotokija

pre 1 godinu

da je ostao Radonjić ovo bi bila dosta dosta drugacija priča,on bi napravio pravu ekipu od ovih momaka.
trener je ocigledno neiskusan i nesposoban da vodi ekipu kao sto je Zvezda,te mu je maksimum neka osrednja ekipa u aba ligi i treba ga menjati sto prije.

bvb

pre 1 godinu

Preslikane utakmice igramo pod ovom neznalicom. Ekipa se drzi veci deo utakmice, u igri su sve vreme i onda se raspadnu u nekoliko minuta i to je to. Tako je bilo i sa Efesom i Baskonijom i Realom.

Ne

pre 1 godinu

Nemamo jos uvek potrebnu uigranost, a cini mi se ni trenera da to poslozi. Vildoza nije igrao godinu dana, Nedovic izasao iz povrede, bas kao i Dobric. Markovic i Ivanovoc ocajni, Dobric najgori pocetak sezone u njegovoj karijeri. Ne razumem ulogu Raduljice i Kuzmica i dovodjenje Holanda i Ilica.

Realno, jedini koji su zadovoljili moja ocekivanja Bentil, Mitrovic i Martin. Petrusev, Vildoza i Nedovic bi trebalo da u narednih par nedelja budu na svom nivoh.

vеliki

pre 1 godinu

Ивановић је таква једна дочека да је то непевано!!! Промашује зицере сам самцијат, промашује бацања, у одбрани као кува без главе и преко њега примамо тројку за -9 пред 4/4! А све је то пропуст још веће незналице која ено стоји поред клупе и стално се нешто смејуљи! Шта га брига, порази као на траци, а лова само капље! Ко ти даје…

vеliki

pre 1 godinu

Колики је бицман овај Јовановић - лик константно прави техничке кад је небитно и само нас још више укопава!!! Имао је 10 пута прилику да направи техничку кад се резултат ломио и кад су нс судије крадуцкале, да изврши притисак, а он је прави на -13 и 4 мин до краја кад је већ све решено. Смешан лик, везе нема. Џаба се у већини мечева држимо 30-32 минута кад нас на крају прегазе. То се дешава у сваком мечу и то је такође јасан показатељ колико је он безвезњаковић! Потпуно залутао у кошарку, прави индијанац! Сваки меч прима стотку. Такав тренер и моја баба може да буде! Ваљда ће га навијачи отерати кад већ нема образа да оде сам!

gasman

pre 1 godinu

Звезда је све ЕЛ утакмице одигра добро прво полувреме. Руку на срце и Звездин распоррд у ЕЛ је баш тежак. Сви нападају тренера, али он није селектирао екипу, добар је у раду са играчима, треба га мало сачекати .
(Мисирац, 10. novembar 2022 19:05)

Problem koji ima i Partizan.
Oba kluba imaju petorku koja se nekako moze boriti sa svima mozda poluvreme.
A onda stize umor i pad koncentracije.
Kada udju izmene nemaju kvalitet da nastave taj ritam koji drzi prva petorka.

ooopp

pre 1 godinu

Košarka se igra 40 minuta, tako da to kako si igrao koje poluvrijeme je skroz nebitno, u današnjoj košarci 15 razlike se stigne za cas

Mare

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Istina! Sećam se kada sam vas gledao na ona dva final-four-a… Oh wait..

Rade74

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Jel ti lakše sada?

dendza74

pre 1 godinu

Jovanoviću još nisi dao otkaz? Pa nijedna utakmica u EL čak nije ni da smo u igri duže od poluvremena čoveče. Da vodiš Tamiš morala bi bar jedna da bude neizvesna a ne u svakoj 3 i 4 četvrtina potop i na kraju 15-20 razlike poraz

Entoni Majls

pre 1 godinu

Kad nemaš trenera onda ekipa luta sa +6 na -10 bez ikakve kontrole sa klupe.

Ove iste igrače bi jedan Duško Ivanović zategao na ozbiljan tim, makar rasterao 3-4 igrača njegovim surovim metodama.

Mislim ne mora on lično, samo dajte nekog profi trenera za početak. Mučeni Vlada je nešto najbesmislenije ikada na klupi.

marketing

pre 1 godinu

Da je Guduric igrao za reprezentaciju ovako kao sto igra za Fener od starta sezone, sad bismo imali medalju. Vec mi se zgadio posle poslednjih reprezentativnih uloga, a ove tekme kad vidim kako igra, gadi mi se jos vise.

I ne pricam samo o tome sto daje koseve protiv Zvezde, vec samo o razocarenju u ono sto je igrao pre 2 meseca.

Psiho

pre 1 godinu

Kao navijac Partizana, da kazem da ste se ogresili o Kuzmicu na pocetku ove sezone sto nije dobijao vise prilike da igra. Mozda nije najbolje resenje za startnog centra, al je za Petruseva, Raduljicu i Hasana, Jokic licno

Reggie Hammond

pre 1 godinu

Ovo je očekivani poraz,ne samo zbog izostanka Dobrića i Mitrovića,već zbog kvaliteta igre koju Zvezda u poslednje vreme pokazuje. Vlade Đurović je pre neki dan izneo kritiku na račun trenera Jovanovića i njegovog vođenja ekipe. Đurović smatra da starteri moraju više da igraju,kao i da je istovremeno prisustvo Markovića, Lazarevića i Lazića na terenu "samoubistvo" za igru same ekipe.

s.p

pre 1 godinu

Ja ne mogu da verujem koliko smo mi tanka ekipa da igramo egal utakmice skoro 30-35min i cim nas neko stisne na kraju gubimo 10-15razlike to znaci da nemamo vodju i pobednicki mentalitet da se povuce kad je tesko, sto dosta gorvori i o treneru

Velja

pre 1 godinu

Ne može trener koji ni eurocup nije vodio da vodi euroligue. Nema iskustva. Na 48:50 alej up fenera i on ne zna da prepozna trenutak da traži time-out. Fener pravi 6:0 i više ih nismo stigli

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Zvezda ima kapacitet da igra 3 četvrtine meča egal sa svima i to je sve, u poslednjoj četvrtini redovno gube konce, nešto je do igrača, a nešto više
i do trenera.

Mittar

pre 1 godinu

Čovke mora da shvati, da mozak ne funkcioniše u 70-tim, kao u 60-tim godinama? Niti 2022/23 kao 2021/22! Tzv Eksperiment, mladi trener? Će da košta titule u ABA i neigranje EL 2023/24??? CZ treba jedan DR, ili sličan.., npr Ala Itudis, Laso, Trinkijeri tj takav ili sličan kapacitet trenera! Dokazano?

iskreno

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Ti prijatelju kao ovi vladajući iz skupštine, danima slušamo kako smo ekonomski tigar, kako smo bolji od zemalja evropske unije po procentima, a istina je da jedva krpimo kraj sa krajem.
Mani se ti procenata, nemaš valjda 5 godina da ne možeš da ukapiraš da su procenti kao bikini...
A mogu da ti odgovorim i direktno da bi bolje shvatio - možete vi da imate i 99% pobeda, ali nikada nećete biti prvaci Evrolige. Vidiš, Partizan iako ima loš procenat to jeste...

da se ja pitam ja bi protero autobus ovuda

pre 1 godinu

Ako je bar po nečemu bila zvezda prepoznatljiva to je bila odbrana, Vlada je i to uprskao, primamo 100 poena, a i da prestanemo da se brukamo u EL već godinama.

Srpska Karšijaka

pre 1 godinu

Najsmešnije mi je kad pročitam kako se godinama brukamo,a Zvezda ima bolji % uspešnosti i više pobeda u El od partizaia.
(Jaa, 10. novembar 2022 22:27)

Pa vidi, tvoj novooformljeni klub je prve sezone u EL 2013/14 odigrao 10 utakmica i imao 4 pobede.

Partizan je 1992. odigrao 19 utakmica, kada je uzeo titulu.

To što se sada već godinama igra po 34 utakmice u sezoni, to je druga priča.

Poznata je uspešnost i izvorne i ove nove KK Crvene zvezde, šampiona top17 faze.

Džoni

pre 1 godinu

Previše mekano i bez ikakve ambicije da se nešto uradi. Ovo ne liči na Zvezdu iz predhodnih godina koja bi ako ništa bar svima skupo prodala kožu. Ovo je negledljivo za sada.

dzoni15

pre 1 godinu

Nisam u mogućnosti da gledam utakmicu, ali bez gledanja moguda kazem kako ce biti, od 3 do 10 razlike konstantno za Fener, do pred kraj treće će biti neki egal, na kraju preko 10 razlike za Fener... Identične utakmice Zvezde na strani od pocetka sezone u evroligi

Igor

pre 1 godinu

Ne znam drugi, ali ja ne mogu ovog Ivanovića da svarim nikako... Pa kad god je on u igri Zvezda ode u debeli minus, nemoj da ga puštaš u igru više molim te! Evo sad, trojkom Lebranka stignemo na minus 3, Ivanović u igru i za 2 napada ode Fener na plus 9...

Zuja

pre 1 godinu

Koja je ovo utakmica da se dobro drže dve ili tri četvrtine a onda potop i ubedljiv poraz. U čemu je problem? Čim protivnik povede 6 razlike sledi predaja. Mislim da trener nije za Zvezdu

B.J.

pre 1 godinu

Vildoza, Bentil, Nedović, Mitrović, Dobrić i Kuzmić su legitimni EL igrači, bilo kao prva ili druga opcija, ali kako god - mogu da doprinesu. Petrušev ima potencijala. Ostali igrači nisu za ozbiljnu košarku - jedni zbog godina ili povreda, a drugi nikada nisu ni imali dovoljan kvalitet. Stručni štab previše neiskusan i dodatno Jovanović verovatno nije igrao veliku ulogu u sastavljanju tima. Biće ovo veoma mučna sezona.
Uzgred - Motley zver, nastavlja gde je stao prošle sezone u Lokomotivi.

severnjača

pre 1 godinu

Koliki je raspad sistema u Zvezdi i nedisciplina, vidi se u poslednjem napadu Fenera u 3/4! Posle primljene trojke ostaje još nešto malo više od 5 sekundi do kraja a "gospoda" igrači se zbunjeno gledaju međusobno tražeći krivca! Ladno gube 3 sekundi kao hipnotisani i naravno nema vremena da stignu do koša protivnika! Trener nema rešenja za "divljanje" pojedinih igrača u napadu, na početku utakmice je to bio Vildosa a kasnije Bentil! Nerezonski šutevi iz teških pozicija i nonšalantna dodavanja kao i smešni pokušaji Martina! Čovek bukvalno igra rukomet, bez osećaja za timsku igru! Svaka čast Nedoviću i Kuzmiću, Petrušev nije loše! Hitno treba nešto da se menja, ubedljivo smo najgora ekipa u EL! Sramota i bruka!

Rade74

pre 1 godinu

Ovo takmicenje je preglomazno i nema smisla
Trebalo je napraviti 2 grupe po 9 timova ,pa da prva 4 idu medju 8,vise sansi bi bilo za jeftinije ekipe,i vise drazi.Ovako evo ako Zvezda "zijani"jos dvije moze samo da bude ikebana u ligi a prakticno da nije ni pocela.I onda ti kupi paket za EL!Mora se ovo mijenjati!
(pedja, 10. novembar 2022 22:03)

To i ja isto kažem,vratiti nazad grupe!!!!Ovaj sistemnide samo na ruku bogatim klubovima,a mi smo tu samo za pipunjavsnje staristike i kalkulacije.Ti je Zvezda već osam godina a sada smo se i mi pridružili.Ovi je sve sigurica z bogate klubove i ništa drugo.Zato ih trebamo napuniti i zgaziti kada nam dođu u Beograd i vi i mi!Sportski pozdrav od Grobara.