Ponedeljak, 01.01.2018.

16:30

"Mi smo na samo jedan otkucaj srca daleko od novog Aušvica"

Izvor: B92, NME

"Mi smo na samo jedan otkucaj srca daleko od novog Aušvica" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

bob

pre 6 godina

Toliko uvlačenja jevrejskom lobiju, te Madona "kabalista", te ovaj "plače" nad Aušvicom.Jeste ceo II svetski rat golema baš strašna tragedija ali su benefiti za čovečanstvo nemerljivi.Dikinson je svestrana višestruko ostvarena osoba, a estradne ličnosti kao i političari ne govore javno ono što misle nego ono od čega profitiraju(na neki način).

Smrad na km

pre 6 godina

Brine se čovek za budućnost civilizacije...
A onda izađe na scenu u uniformi britanske imperijale...

Pa propevaj malo o Cecil Rhodes-u lepi moj aj da te vodim! Budi heroj, otvori ljudima oči!

Za mrvicu manje grozan svet ?

pre 6 godina

Na stranu šta njegov bend predstavlja, o čemu bi trebalo da peva, šta da nosi itd. Jedno je u pravu... Na mrvu smo od nekog novog Aušvica. I upirem prstom na sve ljude na planeti.

neutralni felsh

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno? 
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.
(Ante, 02. januar 2018 13:34)

da, ali za hirosimu, nagasaki i drezden me bas briga - jer su dobili sta su trazili.

Goxy

pre 6 godina

Dobro je pricati o ovakvim stvarima. Uzasi koji su pocinjeni protiv drugih ljudi ne smeju biti zaboravljeni. Imao sam prilike da posetim konc logor Dahau koji je u blizini Minhena. Jezivo mesto koje bi trebalo svako da poseti da shvate kako mi sami krojimo istoriju i sve sto se desava oko nas. Najbitnije u svemu je da se covek obrazuje i da razmislja svojom glavom jer sve sto se desava i sto se desavalo je produkt covekovog neznanja i straha. Nemojte da vam drugi ljudi pune glavu svojom ideologijom.

Che

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 1. januar 2018 22:07)

Ti ama bas nista ne razumes. Zar ne? Iron Maiden veoma jednostavno prikazuje ljude i njihova nedela i sve mozes shvatiti metaforicno.

Ovo sto si napisao, je kao da si napisao da su clanovi Laibacha nacisti, zato sto su tako obuceni, a ustvari je susta suprotnost. Levicari, koji mrze nacizam i na njihov jedinstven nacin mu se podsmevaju i vredjaju ga.

nesa

pre 6 godina

@Suke

Ti komentari 'sunarodnika' nisu samo svojstveni Srbima, nego svim zemljama (pa i 'obecanim' zapadnim) gde se uporno gura niz grlo razlicitost i politicka korektnost, koje su poprimile razmere pandemije. Sta mislite, zbog cega je Donald Tramp trenutni predsednik SAD?? Da ga nisu mozda Srbi izglasali? Da nisu Srbi izglasali Brexit?

Kakvi god da smo, nismo ni losiji ni bolji od okolnih naroda, na uzas i sablazan sto nacionalista, sto liberala.

Ante

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno?
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.

prcko

pre 6 godina

ja sam kao gimnazijalac isao na ekskurziju i posetili smo jasenovac. nikada necu zaboraviti neverovatno ljigavo sivilo i otuznost celog areala. najogavnije mesto koje sam u zivotu posetio, i u pravu je za smrad. tacno osecas sladkasti smrad jos uvek. uzasno depresivno mesto puno zla i smrada. niko me nikada vise ne bi mogao naterati da odem tamo. ne ponovilo se vise nikada.

Ana

pre 6 godina

Ausvic je jedno strasno mesto koje bi svako trebao da poseti i podseti se zasto gradjanska svest ne sme da zataji i dozvoli takve uzase. Imala sam prilike da odem tamo i vidim zlodela koje je covek sposoban da ucini. Isplakala sam ceo taj dan. I dan danas posle 8 godina mi se srce stegne kada pomislim na to mesto i milione jadnih ljudi koji su bili tamo. U to vreme je deo koji je bio posvecen zrtvama iz Srbije bio zatvoren zbog nedostatka sredstava za odrzavanje izlozbenog dela koje je nasa drzava trebala da izdvoji. Koliko je nasih ljudi stradalo u Ausvicu i drugim logorima, prava je sramota sto nije bilo novca da se to i isprica i pokaze hiljadama ljudi iz celo sveta koji posecuju to mesto.

Silvester

pre 6 godina

Kao i SFRJ, Iron Maiden nije tema za slučajne prolaznike. O tome se mogu pisati tomovi knjiga i analiza. Kompleksni i reprezentativni produkti čovečanstva, u dominantno pozitivnom smislu.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Vidim da niste objavili linkove koje sam stavio u komentar, moram opet da se javim. Dakle, ako nekog interesuje neka pretraži sledeće pojmove: 10 Evil Crimes Of The British Empire. E, vidite, o tome Maideni nikad neće napraviti pesmu, i svi vi fanbojevi koji mislite da je Dikinson nepogrešiv bi trebalo da razmišljate malo svojom glavom. Jer, selektivno pamćenje Britanaca je za svaku osudu. Kada se Brus obrati svojim sunarodnicima pesmom o milion i po Kenijaca koji su bili u britanskim konc-logorima od 1952-60, onda ću ga uzeti za ozbiljno. Još jednom, hvala redakciji što objavljuje ovaj komentar u celosti. Hvala i srećni praznici.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 01. januar 2018 22:07)


komentarisi ono u sta se razumes.

Bane

pre 6 godina

Ne kritikujte legendu...uživajte u njegovom glasu,u pesmama koje peva...On nije zloban čovek,dotakao se jedne teme i mnogi hoće da prave politiku od toga...Iron Maiden je institucija,Bruce Dickinson je institucija...!!!!!

Markus

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rada, 1. januar 2018 19:56)

Ne nosi je "sa ponosom", nego iz protesta! Taj kostim oblači i zastavom maše samo na izvođenju pesme "Trooper" (vojnik) koja zapravo govori o totalnom besmislu rata i direktno kritikuje istoriju britanske imperije. Lirika heavy metala je zasnovana na metaforama koje oni koji ga slušaju savršeno razumeju.

Suke

pre 6 godina

Samo NDH ideologija i nezamisliva zla koja su počinjena mogu da im konkurišu...

Ne mogu da zamislim da u mnogima to.još "živi" i čeka...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pop, 1. januar 2018 19:40)

Sta ne mozes da zamislis? Pogledaj komentare svojih sugradjana na tekstove o migrantima, medjurasnim brakovima, LGBT zajednici, osvrni se malo oko sebe Srbija je puna takvih ljudi koji bi da im se pruzi prilika sutra imali logore za ove ili one grupe ljudi koje im se ne svidjaju.

drax

pre 6 godina

Ausvici se stalno desavaju po svetu i uvek ce biti.Nije Hitler ubio najvise nego Mao i Staljin a i u moderno doba postoje diktatori kao Kim Dzon Un koji drze nemogucu kontrolu nad svojom zemljom i samo ubijaju ko zna koliki broj ljudi niko ne moze ni znati.Sa ljudima je lako manipulisati evo sada bukvalno ne postoji istina.Prosecan covek ne zna sta da veruje zavisi kako mu se ispere mozak u datom trenutku.A oni koji su obrazovani i znaju cinjenice su marginalizovani ili stavljani u istu ravan kao npr politicar ili pop.Ako pitam za medicinsko pitanje pitao bih doktora a za vreme bih pitao strucnjake za vremenske prognoze a ne Vucica i Dacica i patrijaha Irineja.Prvo sto moramo uraditi kao drustvo je filtriranje informacija u greske i pogresne u istinu i 100% tacnost.Treba nam bukvalno neko ko ce uvek da preceslja informacije i da kaze istina je ovo sve ostalo je sprdnja.

Nele

pre 6 godina

Licemerno je pričati o zlu i Aušvicu a promovisati zastavu i unformu Britanske imperije koja je ubila naj više ljudi i porobila naj više zemalja, u glavnom trećeg sveta kao posledica imperijalističkih osvajanja u ime kraljice majke.

prowler

pre 6 godina

Sad ce komentari, tooo Brus...

A govedo prica javno kako su Srbi genocidan narod. Dobri smo mu kada mu dajemo tesko stecenih par hiljada za kartu.

Ali sta drugo ocekivati od Engleza...

biće bolje

pre 6 godina

Ako malo zagrebemo po istoriji, teško da bi se kvalifikovali kao razumna bića, zločini su nešto što je svojstveno čoveku. Taj poriv i danas je veoma jak, države i pojedinci čine svašta, mada su ratovi najgori. Pitanje je samo da li se rađamo takvi ili postajeno zli vremenom. Zadatak svakog od nas je da pobedi zlo u sebi i time učini ovom svetu malu uslugu.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Ajao, Dikinson je plakao... Slušajte, ja sam apsolutno najveći obožavalac Iron Maiden-a u istoriji, ali ovakve melodrame mu zaista ne trebaju. Samo treba da se podseti istorije svoje otadžbine.

Jeste Dikinson dobar, ali mogao bi i o ovim događajima da napiše neki stih, čisto radi objektivnosti.

Filmofil

pre 6 godina

Gledala sam skoro intervju sa njim napravljen od kvalitetnog novinara, kakvih je danas tesko opstaju, jer su prinudjeni da se bave povrsnim stvarima. Jako, jako pametna i obrazovana osoba sa vrlo humanim i promisljenim pogledom na zivot i u sustini jednostavan covek.

navedi mi domaci primer, njegove svestranosti

pre 6 godina

@rada

Brus ovde prica kao Brus Dikinson, a ne kao predstavnik britanske vlade. Smeta ti njegova uniforma? On je svestrano talentovan covek, normalnih shvatanja, za razliku od nekih koji su oblacili nase uniforme, i cinili ratne zlocine, ubijali i pljackali sirom regiona! Sve u ime srpstva. Brus Dikinson NIJE BIO u Srebrenici, zna se ko je bio tamo i sta je radio! Brus Dikinson je Britanac, ali se ne bavi genocidom, vec pevanjem, pilotiranjem, macevanjem i pisanjem knjiga za decu. Dovoljno?

Djoksa

pre 6 godina

Zločin je uvek zločin. Ma gde i ma kad se desio. Koliko stotina hiljada Indijaca je stradalo za vreme britanske kolonijalne vlasti..? A u Južnoj Africi..? A uloga Britanije u opijumskim ratovima u Kini..? Zato nemoj biti licemer i kad se spominješ zločine seti se i svoju zemlju da spomeneš.

Pero

pre 6 godina

Kao i sve što dolazi sa zapada liči na licemerje i neku naknadnu pamet. Takvih logora ima koliko hoćeš okolo po svetu, a pitanje je samo čiji su i ko ih osniva. Zašto je svaki zapadni čovek sa savešću osetljiv samo na zločine prema zapadnom društvu i zapadnom čoveku, a za sve ostale ga baš briga? Las Vegas!? A šta je sa Sirijom, Libijom, podsaharskom Afrikom, Avganistanom, Rohidžama, Iračanima... Ovi su manje vredni verovatno. Njihov bol i patnja su nebitni? Toliko zla je stvoreno od strane zapada, milioni ljudi su raseljeni, stotine hiljada pobijeno, hiljade dece gladuje i umire od kolere, ali to je sve nebitno jeli tako? Svaka reč takvih likova kao ti je neiskrena i izrečena za samopromociju i marketing. Idi bestraga čoveče, možeš biti makar toliko pošten da ćutiš.

Dimitrije Pantic

pre 6 godina

Ovo o cemu prica Dikinson je tema o kojoj se mora raspravljati.

Ljudi su sposobni za izvrsavanje najgorih zlocina,a sve sto je potrebno jeste sistem koji ce da ih oslobodi krivice i da im to predstavi kao duznost.
Nacisti su to uspeli i doveli do savrsenstva,tako da je celo "Krajnje resenje" ,svedeno na birokratsku proceduru,u kojoj su cinovnici samo radili svoj posao.
To je monstruozno,samim tim sto ti ljudi nisu imali osecaj da cine nesto zlo.

Dikinson je osoba koju veoma cenim,ne samo zato sto odlicno peva,vec zbog toga sta peva,zato sto je pilot i to odlican,macevalac i generalno svestrana osoba,od koje se nikada nije moglo cuti nista glupo.

pero

pre 6 godina

U to vrijeme slusao sam punk i rock i nisam volio metal...U zadnje vrijeme imam dvije tri pjesme od iron Maiden koje slusam redovno a ovaj momak je ubjedljivo najzanimljivija pojava u svijetu muzike a i sire. A sto se tice Ausvica, ma to nasi ljudi znaju vec odavno

rada

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.

Dimitrije Pantic

pre 6 godina

Ovo o cemu prica Dikinson je tema o kojoj se mora raspravljati.

Ljudi su sposobni za izvrsavanje najgorih zlocina,a sve sto je potrebno jeste sistem koji ce da ih oslobodi krivice i da im to predstavi kao duznost.
Nacisti su to uspeli i doveli do savrsenstva,tako da je celo "Krajnje resenje" ,svedeno na birokratsku proceduru,u kojoj su cinovnici samo radili svoj posao.
To je monstruozno,samim tim sto ti ljudi nisu imali osecaj da cine nesto zlo.

Dikinson je osoba koju veoma cenim,ne samo zato sto odlicno peva,vec zbog toga sta peva,zato sto je pilot i to odlican,macevalac i generalno svestrana osoba,od koje se nikada nije moglo cuti nista glupo.

rada

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.

pero

pre 6 godina

U to vrijeme slusao sam punk i rock i nisam volio metal...U zadnje vrijeme imam dvije tri pjesme od iron Maiden koje slusam redovno a ovaj momak je ubjedljivo najzanimljivija pojava u svijetu muzike a i sire. A sto se tice Ausvica, ma to nasi ljudi znaju vec odavno

navedi mi domaci primer, njegove svestranosti

pre 6 godina

@rada

Brus ovde prica kao Brus Dikinson, a ne kao predstavnik britanske vlade. Smeta ti njegova uniforma? On je svestrano talentovan covek, normalnih shvatanja, za razliku od nekih koji su oblacili nase uniforme, i cinili ratne zlocine, ubijali i pljackali sirom regiona! Sve u ime srpstva. Brus Dikinson NIJE BIO u Srebrenici, zna se ko je bio tamo i sta je radio! Brus Dikinson je Britanac, ali se ne bavi genocidom, vec pevanjem, pilotiranjem, macevanjem i pisanjem knjiga za decu. Dovoljno?

Filmofil

pre 6 godina

Gledala sam skoro intervju sa njim napravljen od kvalitetnog novinara, kakvih je danas tesko opstaju, jer su prinudjeni da se bave povrsnim stvarima. Jako, jako pametna i obrazovana osoba sa vrlo humanim i promisljenim pogledom na zivot i u sustini jednostavan covek.

Markus

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rada, 1. januar 2018 19:56)

Ne nosi je "sa ponosom", nego iz protesta! Taj kostim oblači i zastavom maše samo na izvođenju pesme "Trooper" (vojnik) koja zapravo govori o totalnom besmislu rata i direktno kritikuje istoriju britanske imperije. Lirika heavy metala je zasnovana na metaforama koje oni koji ga slušaju savršeno razumeju.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Ajao, Dikinson je plakao... Slušajte, ja sam apsolutno najveći obožavalac Iron Maiden-a u istoriji, ali ovakve melodrame mu zaista ne trebaju. Samo treba da se podseti istorije svoje otadžbine.

Jeste Dikinson dobar, ali mogao bi i o ovim događajima da napiše neki stih, čisto radi objektivnosti.

Djoksa

pre 6 godina

Zločin je uvek zločin. Ma gde i ma kad se desio. Koliko stotina hiljada Indijaca je stradalo za vreme britanske kolonijalne vlasti..? A u Južnoj Africi..? A uloga Britanije u opijumskim ratovima u Kini..? Zato nemoj biti licemer i kad se spominješ zločine seti se i svoju zemlju da spomeneš.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 01. januar 2018 22:07)


komentarisi ono u sta se razumes.

Pero

pre 6 godina

Kao i sve što dolazi sa zapada liči na licemerje i neku naknadnu pamet. Takvih logora ima koliko hoćeš okolo po svetu, a pitanje je samo čiji su i ko ih osniva. Zašto je svaki zapadni čovek sa savešću osetljiv samo na zločine prema zapadnom društvu i zapadnom čoveku, a za sve ostale ga baš briga? Las Vegas!? A šta je sa Sirijom, Libijom, podsaharskom Afrikom, Avganistanom, Rohidžama, Iračanima... Ovi su manje vredni verovatno. Njihov bol i patnja su nebitni? Toliko zla je stvoreno od strane zapada, milioni ljudi su raseljeni, stotine hiljada pobijeno, hiljade dece gladuje i umire od kolere, ali to je sve nebitno jeli tako? Svaka reč takvih likova kao ti je neiskrena i izrečena za samopromociju i marketing. Idi bestraga čoveče, možeš biti makar toliko pošten da ćutiš.

Suke

pre 6 godina

Samo NDH ideologija i nezamisliva zla koja su počinjena mogu da im konkurišu...

Ne mogu da zamislim da u mnogima to.još "živi" i čeka...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pop, 1. januar 2018 19:40)

Sta ne mozes da zamislis? Pogledaj komentare svojih sugradjana na tekstove o migrantima, medjurasnim brakovima, LGBT zajednici, osvrni se malo oko sebe Srbija je puna takvih ljudi koji bi da im se pruzi prilika sutra imali logore za ove ili one grupe ljudi koje im se ne svidjaju.

Che

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 1. januar 2018 22:07)

Ti ama bas nista ne razumes. Zar ne? Iron Maiden veoma jednostavno prikazuje ljude i njihova nedela i sve mozes shvatiti metaforicno.

Ovo sto si napisao, je kao da si napisao da su clanovi Laibacha nacisti, zato sto su tako obuceni, a ustvari je susta suprotnost. Levicari, koji mrze nacizam i na njihov jedinstven nacin mu se podsmevaju i vredjaju ga.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Vidim da niste objavili linkove koje sam stavio u komentar, moram opet da se javim. Dakle, ako nekog interesuje neka pretraži sledeće pojmove: 10 Evil Crimes Of The British Empire. E, vidite, o tome Maideni nikad neće napraviti pesmu, i svi vi fanbojevi koji mislite da je Dikinson nepogrešiv bi trebalo da razmišljate malo svojom glavom. Jer, selektivno pamćenje Britanaca je za svaku osudu. Kada se Brus obrati svojim sunarodnicima pesmom o milion i po Kenijaca koji su bili u britanskim konc-logorima od 1952-60, onda ću ga uzeti za ozbiljno. Još jednom, hvala redakciji što objavljuje ovaj komentar u celosti. Hvala i srećni praznici.

Bane

pre 6 godina

Ne kritikujte legendu...uživajte u njegovom glasu,u pesmama koje peva...On nije zloban čovek,dotakao se jedne teme i mnogi hoće da prave politiku od toga...Iron Maiden je institucija,Bruce Dickinson je institucija...!!!!!

prcko

pre 6 godina

ja sam kao gimnazijalac isao na ekskurziju i posetili smo jasenovac. nikada necu zaboraviti neverovatno ljigavo sivilo i otuznost celog areala. najogavnije mesto koje sam u zivotu posetio, i u pravu je za smrad. tacno osecas sladkasti smrad jos uvek. uzasno depresivno mesto puno zla i smrada. niko me nikada vise ne bi mogao naterati da odem tamo. ne ponovilo se vise nikada.

Ante

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno?
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.

Ana

pre 6 godina

Ausvic je jedno strasno mesto koje bi svako trebao da poseti i podseti se zasto gradjanska svest ne sme da zataji i dozvoli takve uzase. Imala sam prilike da odem tamo i vidim zlodela koje je covek sposoban da ucini. Isplakala sam ceo taj dan. I dan danas posle 8 godina mi se srce stegne kada pomislim na to mesto i milione jadnih ljudi koji su bili tamo. U to vreme je deo koji je bio posvecen zrtvama iz Srbije bio zatvoren zbog nedostatka sredstava za odrzavanje izlozbenog dela koje je nasa drzava trebala da izdvoji. Koliko je nasih ljudi stradalo u Ausvicu i drugim logorima, prava je sramota sto nije bilo novca da se to i isprica i pokaze hiljadama ljudi iz celo sveta koji posecuju to mesto.

nesa

pre 6 godina

@Suke

Ti komentari 'sunarodnika' nisu samo svojstveni Srbima, nego svim zemljama (pa i 'obecanim' zapadnim) gde se uporno gura niz grlo razlicitost i politicka korektnost, koje su poprimile razmere pandemije. Sta mislite, zbog cega je Donald Tramp trenutni predsednik SAD?? Da ga nisu mozda Srbi izglasali? Da nisu Srbi izglasali Brexit?

Kakvi god da smo, nismo ni losiji ni bolji od okolnih naroda, na uzas i sablazan sto nacionalista, sto liberala.

Silvester

pre 6 godina

Kao i SFRJ, Iron Maiden nije tema za slučajne prolaznike. O tome se mogu pisati tomovi knjiga i analiza. Kompleksni i reprezentativni produkti čovečanstva, u dominantno pozitivnom smislu.

drax

pre 6 godina

Ausvici se stalno desavaju po svetu i uvek ce biti.Nije Hitler ubio najvise nego Mao i Staljin a i u moderno doba postoje diktatori kao Kim Dzon Un koji drze nemogucu kontrolu nad svojom zemljom i samo ubijaju ko zna koliki broj ljudi niko ne moze ni znati.Sa ljudima je lako manipulisati evo sada bukvalno ne postoji istina.Prosecan covek ne zna sta da veruje zavisi kako mu se ispere mozak u datom trenutku.A oni koji su obrazovani i znaju cinjenice su marginalizovani ili stavljani u istu ravan kao npr politicar ili pop.Ako pitam za medicinsko pitanje pitao bih doktora a za vreme bih pitao strucnjake za vremenske prognoze a ne Vucica i Dacica i patrijaha Irineja.Prvo sto moramo uraditi kao drustvo je filtriranje informacija u greske i pogresne u istinu i 100% tacnost.Treba nam bukvalno neko ko ce uvek da preceslja informacije i da kaze istina je ovo sve ostalo je sprdnja.

biće bolje

pre 6 godina

Ako malo zagrebemo po istoriji, teško da bi se kvalifikovali kao razumna bića, zločini su nešto što je svojstveno čoveku. Taj poriv i danas je veoma jak, države i pojedinci čine svašta, mada su ratovi najgori. Pitanje je samo da li se rađamo takvi ili postajeno zli vremenom. Zadatak svakog od nas je da pobedi zlo u sebi i time učini ovom svetu malu uslugu.

prowler

pre 6 godina

Sad ce komentari, tooo Brus...

A govedo prica javno kako su Srbi genocidan narod. Dobri smo mu kada mu dajemo tesko stecenih par hiljada za kartu.

Ali sta drugo ocekivati od Engleza...

Nele

pre 6 godina

Licemerno je pričati o zlu i Aušvicu a promovisati zastavu i unformu Britanske imperije koja je ubila naj više ljudi i porobila naj više zemalja, u glavnom trećeg sveta kao posledica imperijalističkih osvajanja u ime kraljice majke.

Goxy

pre 6 godina

Dobro je pricati o ovakvim stvarima. Uzasi koji su pocinjeni protiv drugih ljudi ne smeju biti zaboravljeni. Imao sam prilike da posetim konc logor Dahau koji je u blizini Minhena. Jezivo mesto koje bi trebalo svako da poseti da shvate kako mi sami krojimo istoriju i sve sto se desava oko nas. Najbitnije u svemu je da se covek obrazuje i da razmislja svojom glavom jer sve sto se desava i sto se desavalo je produkt covekovog neznanja i straha. Nemojte da vam drugi ljudi pune glavu svojom ideologijom.

Za mrvicu manje grozan svet ?

pre 6 godina

Na stranu šta njegov bend predstavlja, o čemu bi trebalo da peva, šta da nosi itd. Jedno je u pravu... Na mrvu smo od nekog novog Aušvica. I upirem prstom na sve ljude na planeti.

neutralni felsh

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno? 
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.
(Ante, 02. januar 2018 13:34)

da, ali za hirosimu, nagasaki i drezden me bas briga - jer su dobili sta su trazili.

bob

pre 6 godina

Toliko uvlačenja jevrejskom lobiju, te Madona "kabalista", te ovaj "plače" nad Aušvicom.Jeste ceo II svetski rat golema baš strašna tragedija ali su benefiti za čovečanstvo nemerljivi.Dikinson je svestrana višestruko ostvarena osoba, a estradne ličnosti kao i političari ne govore javno ono što misle nego ono od čega profitiraju(na neki način).

Smrad na km

pre 6 godina

Brine se čovek za budućnost civilizacije...
A onda izađe na scenu u uniformi britanske imperijale...

Pa propevaj malo o Cecil Rhodes-u lepi moj aj da te vodim! Budi heroj, otvori ljudima oči!

rada

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.

Pero

pre 6 godina

Kao i sve što dolazi sa zapada liči na licemerje i neku naknadnu pamet. Takvih logora ima koliko hoćeš okolo po svetu, a pitanje je samo čiji su i ko ih osniva. Zašto je svaki zapadni čovek sa savešću osetljiv samo na zločine prema zapadnom društvu i zapadnom čoveku, a za sve ostale ga baš briga? Las Vegas!? A šta je sa Sirijom, Libijom, podsaharskom Afrikom, Avganistanom, Rohidžama, Iračanima... Ovi su manje vredni verovatno. Njihov bol i patnja su nebitni? Toliko zla je stvoreno od strane zapada, milioni ljudi su raseljeni, stotine hiljada pobijeno, hiljade dece gladuje i umire od kolere, ali to je sve nebitno jeli tako? Svaka reč takvih likova kao ti je neiskrena i izrečena za samopromociju i marketing. Idi bestraga čoveče, možeš biti makar toliko pošten da ćutiš.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Ajao, Dikinson je plakao... Slušajte, ja sam apsolutno najveći obožavalac Iron Maiden-a u istoriji, ali ovakve melodrame mu zaista ne trebaju. Samo treba da se podseti istorije svoje otadžbine.

Jeste Dikinson dobar, ali mogao bi i o ovim događajima da napiše neki stih, čisto radi objektivnosti.

navedi mi domaci primer, njegove svestranosti

pre 6 godina

@rada

Brus ovde prica kao Brus Dikinson, a ne kao predstavnik britanske vlade. Smeta ti njegova uniforma? On je svestrano talentovan covek, normalnih shvatanja, za razliku od nekih koji su oblacili nase uniforme, i cinili ratne zlocine, ubijali i pljackali sirom regiona! Sve u ime srpstva. Brus Dikinson NIJE BIO u Srebrenici, zna se ko je bio tamo i sta je radio! Brus Dikinson je Britanac, ali se ne bavi genocidom, vec pevanjem, pilotiranjem, macevanjem i pisanjem knjiga za decu. Dovoljno?

Djoksa

pre 6 godina

Zločin je uvek zločin. Ma gde i ma kad se desio. Koliko stotina hiljada Indijaca je stradalo za vreme britanske kolonijalne vlasti..? A u Južnoj Africi..? A uloga Britanije u opijumskim ratovima u Kini..? Zato nemoj biti licemer i kad se spominješ zločine seti se i svoju zemlju da spomeneš.

prowler

pre 6 godina

Sad ce komentari, tooo Brus...

A govedo prica javno kako su Srbi genocidan narod. Dobri smo mu kada mu dajemo tesko stecenih par hiljada za kartu.

Ali sta drugo ocekivati od Engleza...

Nele

pre 6 godina

Licemerno je pričati o zlu i Aušvicu a promovisati zastavu i unformu Britanske imperije koja je ubila naj više ljudi i porobila naj više zemalja, u glavnom trećeg sveta kao posledica imperijalističkih osvajanja u ime kraljice majke.

No prayer for the dying

pre 6 godina

Vidim da niste objavili linkove koje sam stavio u komentar, moram opet da se javim. Dakle, ako nekog interesuje neka pretraži sledeće pojmove: 10 Evil Crimes Of The British Empire. E, vidite, o tome Maideni nikad neće napraviti pesmu, i svi vi fanbojevi koji mislite da je Dikinson nepogrešiv bi trebalo da razmišljate malo svojom glavom. Jer, selektivno pamćenje Britanaca je za svaku osudu. Kada se Brus obrati svojim sunarodnicima pesmom o milion i po Kenijaca koji su bili u britanskim konc-logorima od 1952-60, onda ću ga uzeti za ozbiljno. Još jednom, hvala redakciji što objavljuje ovaj komentar u celosti. Hvala i srećni praznici.

Suke

pre 6 godina

Samo NDH ideologija i nezamisliva zla koja su počinjena mogu da im konkurišu...

Ne mogu da zamislim da u mnogima to.još "živi" i čeka...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pop, 1. januar 2018 19:40)

Sta ne mozes da zamislis? Pogledaj komentare svojih sugradjana na tekstove o migrantima, medjurasnim brakovima, LGBT zajednici, osvrni se malo oko sebe Srbija je puna takvih ljudi koji bi da im se pruzi prilika sutra imali logore za ove ili one grupe ljudi koje im se ne svidjaju.

drax

pre 6 godina

Ausvici se stalno desavaju po svetu i uvek ce biti.Nije Hitler ubio najvise nego Mao i Staljin a i u moderno doba postoje diktatori kao Kim Dzon Un koji drze nemogucu kontrolu nad svojom zemljom i samo ubijaju ko zna koliki broj ljudi niko ne moze ni znati.Sa ljudima je lako manipulisati evo sada bukvalno ne postoji istina.Prosecan covek ne zna sta da veruje zavisi kako mu se ispere mozak u datom trenutku.A oni koji su obrazovani i znaju cinjenice su marginalizovani ili stavljani u istu ravan kao npr politicar ili pop.Ako pitam za medicinsko pitanje pitao bih doktora a za vreme bih pitao strucnjake za vremenske prognoze a ne Vucica i Dacica i patrijaha Irineja.Prvo sto moramo uraditi kao drustvo je filtriranje informacija u greske i pogresne u istinu i 100% tacnost.Treba nam bukvalno neko ko ce uvek da preceslja informacije i da kaze istina je ovo sve ostalo je sprdnja.

Dimitrije Pantic

pre 6 godina

Ovo o cemu prica Dikinson je tema o kojoj se mora raspravljati.

Ljudi su sposobni za izvrsavanje najgorih zlocina,a sve sto je potrebno jeste sistem koji ce da ih oslobodi krivice i da im to predstavi kao duznost.
Nacisti su to uspeli i doveli do savrsenstva,tako da je celo "Krajnje resenje" ,svedeno na birokratsku proceduru,u kojoj su cinovnici samo radili svoj posao.
To je monstruozno,samim tim sto ti ljudi nisu imali osecaj da cine nesto zlo.

Dikinson je osoba koju veoma cenim,ne samo zato sto odlicno peva,vec zbog toga sta peva,zato sto je pilot i to odlican,macevalac i generalno svestrana osoba,od koje se nikada nije moglo cuti nista glupo.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 01. januar 2018 22:07)


komentarisi ono u sta se razumes.

Ante

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno?
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.

pero

pre 6 godina

U to vrijeme slusao sam punk i rock i nisam volio metal...U zadnje vrijeme imam dvije tri pjesme od iron Maiden koje slusam redovno a ovaj momak je ubjedljivo najzanimljivija pojava u svijetu muzike a i sire. A sto se tice Ausvica, ma to nasi ljudi znaju vec odavno

Filmofil

pre 6 godina

Gledala sam skoro intervju sa njim napravljen od kvalitetnog novinara, kakvih je danas tesko opstaju, jer su prinudjeni da se bave povrsnim stvarima. Jako, jako pametna i obrazovana osoba sa vrlo humanim i promisljenim pogledom na zivot i u sustini jednostavan covek.

neutralni felsh

pre 6 godina

Sto je monstruozno u Ausvicu, Jasenovcu, Vegasu, Srebrenici, i uopce tim primjerima? Manje monstruozno je spaljivanje ljudi u Hirosimi, Dresdenu, Tokiju?? 70 ljudi u Vegasu je sokantno, a 700 u Keniji je sporedna stvar? Milioni mrtvih od GLADI nije monstruozno? 
Nije ubijanje i smrt to sto je monstruozno. Uzasno je to sto se napravi sistem, uz pomoc propagande, da covjek UBIJA BEZ KAJANJA. Bez osjecaja. Ustvari, ima osjecaj, da radi pravu stvar. E, to je onaj najveci uzas, koji gledamo u ratovima, a cesto cak i u komentarima.
(Ante, 02. januar 2018 13:34)

da, ali za hirosimu, nagasaki i drezden me bas briga - jer su dobili sta su trazili.

Bane

pre 6 godina

Ne kritikujte legendu...uživajte u njegovom glasu,u pesmama koje peva...On nije zloban čovek,dotakao se jedne teme i mnogi hoće da prave politiku od toga...Iron Maiden je institucija,Bruce Dickinson je institucija...!!!!!

nesa

pre 6 godina

@Suke

Ti komentari 'sunarodnika' nisu samo svojstveni Srbima, nego svim zemljama (pa i 'obecanim' zapadnim) gde se uporno gura niz grlo razlicitost i politicka korektnost, koje su poprimile razmere pandemije. Sta mislite, zbog cega je Donald Tramp trenutni predsednik SAD?? Da ga nisu mozda Srbi izglasali? Da nisu Srbi izglasali Brexit?

Kakvi god da smo, nismo ni losiji ni bolji od okolnih naroda, na uzas i sablazan sto nacionalista, sto liberala.

Markus

pre 6 godina

Sve je u pravu, samo sto mu izgleda ne pada na pamet da spomene kolonijalnu zemlju iz koje i sam dolazi i koja je vrsila genocide sirom zemljine kugle gde god su imali kolonije. A on s ponosom nosi njihovu uniformu na koncertima sto je kontradiktorno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rada, 1. januar 2018 19:56)

Ne nosi je "sa ponosom", nego iz protesta! Taj kostim oblači i zastavom maše samo na izvođenju pesme "Trooper" (vojnik) koja zapravo govori o totalnom besmislu rata i direktno kritikuje istoriju britanske imperije. Lirika heavy metala je zasnovana na metaforama koje oni koji ga slušaju savršeno razumeju.

Silvester

pre 6 godina

Kao i SFRJ, Iron Maiden nije tema za slučajne prolaznike. O tome se mogu pisati tomovi knjiga i analiza. Kompleksni i reprezentativni produkti čovečanstva, u dominantno pozitivnom smislu.

Che

pre 6 godina

Kaze da Aucvic mirise na zlo, te stoga ne moze da ga podnese, a simbol njegove grupe su izbrekeljene lobanje. Licemer.
(Mark, 1. januar 2018 22:07)

Ti ama bas nista ne razumes. Zar ne? Iron Maiden veoma jednostavno prikazuje ljude i njihova nedela i sve mozes shvatiti metaforicno.

Ovo sto si napisao, je kao da si napisao da su clanovi Laibacha nacisti, zato sto su tako obuceni, a ustvari je susta suprotnost. Levicari, koji mrze nacizam i na njihov jedinstven nacin mu se podsmevaju i vredjaju ga.

bob

pre 6 godina

Toliko uvlačenja jevrejskom lobiju, te Madona "kabalista", te ovaj "plače" nad Aušvicom.Jeste ceo II svetski rat golema baš strašna tragedija ali su benefiti za čovečanstvo nemerljivi.Dikinson je svestrana višestruko ostvarena osoba, a estradne ličnosti kao i političari ne govore javno ono što misle nego ono od čega profitiraju(na neki način).

Za mrvicu manje grozan svet ?

pre 6 godina

Na stranu šta njegov bend predstavlja, o čemu bi trebalo da peva, šta da nosi itd. Jedno je u pravu... Na mrvu smo od nekog novog Aušvica. I upirem prstom na sve ljude na planeti.

Smrad na km

pre 6 godina

Brine se čovek za budućnost civilizacije...
A onda izađe na scenu u uniformi britanske imperijale...

Pa propevaj malo o Cecil Rhodes-u lepi moj aj da te vodim! Budi heroj, otvori ljudima oči!

biće bolje

pre 6 godina

Ako malo zagrebemo po istoriji, teško da bi se kvalifikovali kao razumna bića, zločini su nešto što je svojstveno čoveku. Taj poriv i danas je veoma jak, države i pojedinci čine svašta, mada su ratovi najgori. Pitanje je samo da li se rađamo takvi ili postajeno zli vremenom. Zadatak svakog od nas je da pobedi zlo u sebi i time učini ovom svetu malu uslugu.

Ana

pre 6 godina

Ausvic je jedno strasno mesto koje bi svako trebao da poseti i podseti se zasto gradjanska svest ne sme da zataji i dozvoli takve uzase. Imala sam prilike da odem tamo i vidim zlodela koje je covek sposoban da ucini. Isplakala sam ceo taj dan. I dan danas posle 8 godina mi se srce stegne kada pomislim na to mesto i milione jadnih ljudi koji su bili tamo. U to vreme je deo koji je bio posvecen zrtvama iz Srbije bio zatvoren zbog nedostatka sredstava za odrzavanje izlozbenog dela koje je nasa drzava trebala da izdvoji. Koliko je nasih ljudi stradalo u Ausvicu i drugim logorima, prava je sramota sto nije bilo novca da se to i isprica i pokaze hiljadama ljudi iz celo sveta koji posecuju to mesto.

prcko

pre 6 godina

ja sam kao gimnazijalac isao na ekskurziju i posetili smo jasenovac. nikada necu zaboraviti neverovatno ljigavo sivilo i otuznost celog areala. najogavnije mesto koje sam u zivotu posetio, i u pravu je za smrad. tacno osecas sladkasti smrad jos uvek. uzasno depresivno mesto puno zla i smrada. niko me nikada vise ne bi mogao naterati da odem tamo. ne ponovilo se vise nikada.

Goxy

pre 6 godina

Dobro je pricati o ovakvim stvarima. Uzasi koji su pocinjeni protiv drugih ljudi ne smeju biti zaboravljeni. Imao sam prilike da posetim konc logor Dahau koji je u blizini Minhena. Jezivo mesto koje bi trebalo svako da poseti da shvate kako mi sami krojimo istoriju i sve sto se desava oko nas. Najbitnije u svemu je da se covek obrazuje i da razmislja svojom glavom jer sve sto se desava i sto se desavalo je produkt covekovog neznanja i straha. Nemojte da vam drugi ljudi pune glavu svojom ideologijom.