Nedelja, 15.06.2014.

23:04

Jovanović optužio inspiratore afere

Bivši rektor Megatrenda Mića Jovanović javno predstavio svoj doktorski rad odbranjen krajem 80-ih u okviru Britanskog saveta za nacionalna akademska zvanja.

Izvor: Tanjug

Jovanoviæ optužio inspiratore afere IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

dex

pre 9 godina

Inace, Anonimusi su bas i podrzali ovu akciju razotkrivanja ovog lazova, tako da oni nikako nisu ucestvovali u navodnom objavljivanju te prepiske na koju se Jovanovic poziva.

marija

pre 9 godina

Studenti Megatrenda su lepsi, pametniji i sposobniji(a tek studentkinje), odatle zavist, sujeta i ljubomora...
(Biljana, 16. jun 2014 12:42)

Pa naravno, pametnice.
Profesorka ti je Extra Nena sa sve Mega doktoratom.
A Natasa Bekvalac pise doktorat na Ibici. Bice i od nje mega profesor uskoro.
Sve lepse od lepseg.

Neminem laedere

pre 9 godina

@Nisam bio ničiji advokat, ne!
"mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne"

Ne, taj "mladi čovek", kako ga nazivaš jeste priznati naučnik.

Evo mu disertacije ovde:http://www.amazon.co.uk/Extraterritorial-Application-Human-Rights-Treaties/dp/0199682259/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1402917492&sr=8-1&keywords=marko+milanovic - objavljena kao knjiga

Ovo je druga knjiga koja izlazi iz štampe u decembru:
http://www.bookdepository.com/Law-Politics-Kosovo-Advisory-Opinion/9780198717515

Na njegovu disertaciju se pozvao Vrhovni sud Velike Britanije evo ovde:
http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html

Ovo mu je spisak svih dosadašnjih radova: http://papers.ssrn.com/sol3/cf_dev/AbsByAuth.cfm?per_id=655207

Ovo je njegova profesionalana biografija: http://www.nottingham.ac.uk/law/people/marko.milanovic - svaka stavka lako proverljiva.

Da li si na osnovu svega priloženog promenio mišljenje o Dr Marku Milanoviću? A ako nisi, interesuje me koji i kakvi dokazi su potrebni da bi te uverili da on jeste priznati naučnik.

Zlopamtilo

pre 9 godina

Mića, sinoć , "teška reč" , na pitanje koliko studenata ima Megatrend , odgovara 27000,....(dramska pauza) ,27000x1500x4=162.000.000,00 EUR.
Ako sam negde grubo pogrešio molim da me ispravi neko ali realno teško da iko ima predstavu koliki je obim i dubina ovog tržišta diplomama .

Sale

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"

opet ova prica...i da je zaista tako, i da zaista neko napada drzavni vrh to ne opravdava niti je olaksavajuca okolnost ministru Stefanovic doktor Nebojsi, te price da neko napada drzavni vrh i taj nacin da se brani doktor stefanovic su logicka greska-ne moze se odbraniti neciji fals rad time sto cete reci"to neko napada na "jaku" vlast, buhuhu". al oni ocigledno misle da smo svi mi vamo kompletni idioti. o skretanju paznje sa doktora ministra na polubitnog lika micu necu ni da govorim, ovde je o tome vec bilo reci.

al i to cemu djavo odneti.

pre 9 godina

Mica ne brani ni svoju diplomu, ni drzavni vrh, ni "doktorsku", ni "akademsku" mu cast, ma ni sebe samoga. Sa svime bi se on lako rastao jos danas. Al ne moze od svog bogatstva. To je...

ANTIPROTIVAN

pre 9 godina

Srbadijo, bitno da vam je validna doktorska titula vaseg idola, bivseg ili sadasnjeg - Vojislava dr. Seselja sa doktorksom disertacijom na temu: Politicka sustina militarizma i fasizma...a pre toga magistarska teza: ''Marksisisticki koncept naouruzanog naroda''...To vam nije smetalo? A covek sproveo iz prakse u delo! To je pravi intelektualac, akademik, pravi Srbin, a ne dr.Mica Megatrend!

Kinez

pre 9 godina

Slucajno imam knjigu Mice Jovanovica "Interkulturni menadzment", V izdanje iz 2004. godine. Na samom pocetku strane 313 (spisak literature)stoji:

Jovanovic Mica, Modern British Management Theories, doktorska disertacija, London University, 1983.

Znaci covek ima DVE disertacije sa Londonskog univerziteta, a ne SAMO jednu.
Knjiga je uredno zavedena u CIP katalogizaciji Narodne Biblioteke Srbije,
ISBN broj 86-7747-145-6 - makar tako stoji u impresumu na drugoj strani.
E, ako koza laze rog ne laze.
Znaci, covek je patoloski lazov i prevarant. Kako moze disertacija koju je pokazivao na TV i sa sajta Megatrenda da se zove "Work motivation itd.." a sad "moderne britanske teorije menadzmenta"?????
Samo neka mi to odgovori, pa cu SVE da mu poverujem.
Ko ne veruje, neka "progugla" tu knjigu i spisak literature.

Dusan

pre 9 godina

Zašto nije naveo od kad postoji mogućnost za sticanje doktorskog zvanja/akreditacija? Ukoliko je to poslednjih 10 godina, onda je 27.5 doktora godišnje, ako je poslednjih 5 godina, onda je 55. Daj bre Mićo, ne lupetaj više, nije diplomu dobio samo onaj ko nije došao da plati.

"Jovanović je precizirao da je od osnivanja univerziteta na njemu doktoriralo 275 osoba, odnosno desetak godišnje"

Marko, krofnice i džem od šljiva

pre 9 godina

Mića prevarant, Marko malo čudno delovo, Olja loša glumica. Gde je ona glumu diplomirala? Koje je sve uloge u životu igrala? I gde? Jeste Mića prevarant, ali ovo ipak nije neorganiziovano. U civilizovanom svetu sve se dokazuje mirno i bez harange, a svi zaboravljate da su ovde iznošeni zahtevi - poništiti sve diplome i sve megatrendovce najuriti s posla. Nema ovde nevinih, od prvog dana pa i pre. Ne može tako da se sudi, i tačka! Te želje niko ne može nekima da ispuni. I na sudu samo nesavesna strana može da izgubi. Niko sinoć nije ni pokušao da kaže kako nisu svi studenti i profesori sa ovog univerziteta prevaranti. Zato mi je ostao gurak ukus u ušima i očima. Bez cenzure, molim, ako može, ako ne može, šta se može.

Atom Pih

pre 9 godina

Političari završili posao i sad povlače vodu za sobom ... I na kraju će lepo da operu ruke i da budu čisti.A otploviće nus proizvodi koji se pojavljuju pri stvaranju "nove energije".

Sve je ovo jedno veliko lutkarsko pozorište sa svojim marionetama.Marionete su one lutke koje se upravljaju tako što se povlače oni konci.Dok publika ima iluziju da su žive i slobodne.

Nisam bio ničiji advokat, ne!

pre 9 godina

Peco, nije tačno da branim neodbranjivo, uopšte ne branim nikoga, to sam napisao i naglasio, samo sam se zapitao da li je ovaj mladi čovek nečija narudžbina? Da li je vama realno da se moj komentar preko noći zakiti sa osam stotina minusa, na drugom je mestu jedan sa 37 minusa?! Čime sam ja zaslužio ovoliku čast ili prezir? Nisam vređao, bio sam fini, meni je polemika draga, mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne? Kao što rektor u svetu nauke ne znači ništa, to važi i za nepriznatog naučnika. Što se mene tiče, možete ga proglasiti novim Teslom ili Milankovićem, a tako je predstavljen naivnima, kod mene je njegova pojava na "malom ekranu tv_prijemnika" izavala sumnju da je... Krofnice, puslice, džem od šljiva... neka hvala, rućo sam. Ne možete polemisati sa mnom ako se uhvatite za nešto što nisam napisao.

T

pre 9 godina

Anonymous-i su inace poznati po tome da pomazu mutne likove i da napadaju sajtove koji se bore protiv cenzure. Cudi me da mu nisu pomogli iz "Occupy Wall Street".

Aleksandar

pre 9 godina

@Steff

Pa vidi, neko ko je zavrsio srednju moze biti pametniji od onoga ko je zavrsio fakultet. Znam dosta ljudi koji su pozavrsavali fakultete, a blage veze nemaju sta su naucili. Uglavnom zbog bubanja ili cak "placanja" za prolazak. Vidi, npr., sta uce ekonomisti. Uce jedno te isto, a svetu nista nije bolje. Samo se vrti kapitalizam i svi misle da je to dobro. Znaci, definisan je sistem ekonomije, koji pravi djubre po planeti, koji stvara veliku razliku izmedju bogatih i siromasnih, a stvara siromahe. Tim postupkom stvoreni su lopovi. Onda zbog toga imamo zakonski sistem koji hapsi te lopove. Nepotrebne stvari su stvorile nepotrebne stvari. Akcija-reakcija.
Ovaj sistem vazi jos od davnina, kada su bili kraljevi i slicni vladari. Danas se to nista nije promenilo, samo imamo fancy odecu, kravatice, odelca, vozikamo se kolima koje menjaju "dizajn" skoro svake godine, mobilne koji se menjaju na manje od godinu dana, tableti, kompjuteri, televizori, cak se i harana baca, jer se pravi u nenormalnim kolicinama uz dodatke koji stvaraju masu, a ne i kvalitet.
Odredjeni sistemi, koji se danas uce u skolama, su uzas za ovu planetu.
Sve bi brze, bolje i lepse napredovalo da nije nekih od ovih sistema.

Ali, ljudi to gutaju i smatraju da je to istina i da treba da bude tako.

Ne racunam opste stvari, kao sto su fizika, matis, maternji jezik, hemija.... nego ove "socijalne" stvari.

pitanje

pre 9 godina

Meni jedna stvar nije jasna. Zasto tek sada?! Cinjenice:

Stefanovic je bio predsednik Skupstine u predjasnjem sazivu, a kada je izabran na tu duznost Mica mu je licno urucio doktorsku diplomu. Zar se ne secate toga?

Kako da to tada nikome nije smetalo, u vreme kada je Stefanovic obavljao mnogo odgovorniju duznost nego sada? Predsednik Skupstine je zamenik Predsednika Republike i vrsi tu duznost ako je Predsednik Republike sprecen da radi svoj posao, opozvan je ili je u ostavci. I tada nikome nije smetala Stefanoviceva diploma. Bas nikome? A sada je bas neko nasao da to radi.

Mnogo je politicke prljavstine ovde i to na svim stranama.

Srbija=Gotham city

pre 9 godina

Provereno znam da je jedini uslov za masters na segi 60 strana. Mozete napisati review fudbalske utakmice ili kompilaciju recepata bakinih kolaca, nebitno sve dok ima 60 strana.

Kole

pre 9 godina

Anonimusi pomazu tebi!?!
Molm doticnu hakersku grupu da odgovore na ovakve besmislene izjave i da zaista "pomognu" Mici tako sto ce otkriti sve do jedne njegove prljave tajne za koje misli da ih je bezbedno sakrio od ociju javnosti!
Polazite mu sta znaci kada vas stavlja u svoja pogana usta!

Mary

pre 9 godina

On se toliko uziveo u taj karakter koji igra, da ja mislim da on, jadnik, stvarno misli da ima doktorat I da je vitez reda ljiljana ili vec cega. Koja bi budala tako nesto trvrdila u 21. veku kad sve moze da se proveri. Kako moze neko da tvrdi da je Forbes pisao o njemu a zna da to moze lako da se proveri. On se toliko uziveo u tu svoju izmisljenu personu da i sam u nju veruje.

r3st4rt

pre 9 godina

Vidim Mica je dobro povezan sa hakerskim grupama. To objasnjava i ko je narucilac ddos napada na pescanik.

Interesantno je da on kaze da je text na pescaniku pokusaj da se srusi vlast?
Cak i da je to tacno, ovo sto su nasi naucnici uradili je sasvim legalno i cak pohvalno - diskreditovali su ljude koji ne zasluzuju da budu tu gde jesu.

Sa druge strane sad stvarno pocinjem da verujem da su delovi vlasti imali veze sa rusenjem pescanika

El Nebulozo

pre 9 godina

Neke tzv dokaze nam iznosi lik koji je predstavljajući se kao slepac hteo da polaže ispit. Onverovatno misli da smo svi slepi a i glupi.

peca

pre 9 godina

(Siroti mali hrčki, 16. jun 2014 00:23)

Taj mladi covek i treba da to istera do kraja. Kada bi svako od nas bio dovoljno istrajan da neke lopovluke koje rade vlasti u Srbiji isteraju na cistac do kraja, ova drzava bi bila mnogo bolja.
Razmisljanje da neko ko hoce da sazna nesto vise o prevarama drugih odmah mora biti placen od protvnika zemlje pripada bivsem vremenu (strani placenici, domaci izdajnici i sl.).
Ovde je problem sto je taj isti Mica Jovanovic uzor mladima koji treba da vuku ovu zemlju napred, a sta on radi laze, vara i slicno.
Nemoj da branis neodbranjivo. Sve njihove prevare ce izaci na videlo, samo je pitanje da li cemo mi kao narod Srbije preziveti dovoljno dugo da te prevare saznamo.
Plasim se da necemo.

strazar

pre 9 godina

Braćala, nisi morao da potežeš do tog Londona da nađeš dobrog knjigovesca. Što da se toliko trošiš? Kerozin za privatnu "Cesnu", aerodromske takse,metro ili taksi...Na svakom ćošku u BG imaš knjigoveznicu, pa mogu da ti ukoriče i Patin veliki kuvar u baršunaste tvrde korice sa zlatotiskom, da spolja liči na doktorat. A i korisnijih informacija ima u kuvaru, nego što ih ti možeš bilo kome, sem onom nesretnom "hard-core-govor" Vučičeviću, dati.

ex sns

pre 9 godina

Patoloski lazov. Dajte mu neka pogleda konf.za medije svevisnjeg PV od onomad,i sam PV je izjavio da ne veruje da Mica estrada ima doktorat,pa svi su to znali,taj SegaMegaTRe$ je fabrika za stancovanje diploma pol.kadrovima i pevaljkama,kao nekad Kumrovec.

lak

pre 9 godina

Molim UK ambasadu da da zvanicnu izjavu povodom ovog slucaja.
Ako neko treba da je autoritet da da pravi odgovor onda su to oni a ne Mica AV ili bilo go iz ove jadne zemlje lazova.
Mom detedu nije data viza sa skolovanje u UK jer skola nije akreditovana po standardima FOffica. Fair enogh ali dete nije lagalo popunjavajuci aplication form dugacak ko Dunav. Kako je Mica dobio vizu ako je lagao pri aplikaciji za vizu. Kako to da je Britanska sluzba previdela laz?
Milom proslediti UK embassy in Belgarde. Ocekujemo zvanicno objasnjenje ambasade.Hvala

Balkanski špijun

pre 9 godina

Kakav bre anonimus? Alo sine, kasniš godinu dana, anonimus se raspao i po zatvorima su svi. A ako misliš na našu policiju kao "grupa anonimus" - može biti da si u pravu.

Bata

pre 9 godina

Upleo se u sopstvene laži ko pile u kučinu a što je obrukao sve koji su pošteno stekli diplome i zvanja to je posebna priča. Sad ćemo na sav glas kukumavčiti kako nas svi mrze i kako normalan svet ne priznaju naše diplome. Vlada treba odmah da proveri diplome svojih uposlenika i ministara, za početak.

nestala

pre 9 godina

Volela bih da imate na umu da su devedesetih godina profesori marksizma postali profesori sociologije za samo par minuta. Mi koji smo bili tada studenti sociologije smo ih samo zacudjeno gledali. Razlog je bio - da ljudi ne ostanu bez posla zbog toga sto se marksizam ukida. Oni nisu ostali bez posla a mi, sociolozi, jesmo. Bolje da su nas smestili u masovnu grobnicu. Tada bi postojala mogucnost da nas neko nadje.
Molim vas odbranite sociologiju.

prle

pre 9 godina

Ahaaahahahhaaa, cekaj, mislis na Dejana Popovica, bivseg rektora, da je odlucio da srusi drzavni vrh ... Ahahahahaa ... Ma daj, covece ... Dobro nisi optuzio Branka Kovacevica ili pokojnog Caju da su ti smestili ahaahaha

Stop

pre 9 godina

Jasno je da je u pitanju prevara javnosti. Svaka izjava M. jovanovicaa se razlikuje od prethodne. Svaki podatak o sopstvenom studiranju u Engleskoj se ponistava nekom novom izjavom i nekom novom informacijom.
Čovek je (ne)svesno obmanjivao sve. Iako je svima bilo jasno o čemu se radi, M. Jovanovic su oberucke prihvatali, jer on placa i finansira, angazuje politicare za predavace i omogucuje diplome.
Sada ovu prevaru treba razotkriti do kraja i javnost bi morala da se obavesti
-sta je upisano u Micinoj radnoj knjizici?
-Sta je M. Jovanovic prijavio od dokumenta o svom profesorskom zvanju u akreditaciji?
p.s.
Da se ne zaboravi
Sve doktorske diplome izdate od nestrucnjaka M. Jovanovica moraju da se provere.

igi

pre 9 godina

Pa gde bi drugde mogao "čika Mića" da brani neodbranjivo nego na Pinku. Tamo gde je mogao biti suočen sa neprijatnim činjenicama,u Utisku Nedelje,je otkazao učešće.

novosadjan

pre 9 godina

Moje malo dete se ne duri toliko kada ga uhvatim da grbavi, pa prizna i pokunji se, ali je izgleda Mica vise infantilan od toga. Mada bi pre rekao da su jos infantilniji oni koji piju ovu pricu. Te ovako je, te onako je, sada je ipak ovako, sutra ce biti vec drugacije itd. Da ga pitas kad sve ovo prodje sta i kako, opet ce drugacije reci.

iva

pre 9 godina

"Moj doktorat do danas nikoga nije zanimao". Pa kakav je to naucni rad koji nikoga ne zanima? Valjda se doktorati pisu da ih neko cita, pa da nastavi da radi u tom pravcu. Zato se objavljuju, zato se prave. Ima ljudi koji su dobili Nobelove nagrade za ono sto im pise u doktoratima. Neprocitan naucni rad = nepostojeci naucni rad, odnosno besmisleno je sto postoji kad ga niko nije nikad procitao.

Čveger

pre 9 godina

Koja patetika... Otišao na pink da istrtlja svoju tužnu i posve neistinitu priču bez ikakve opozicije ili suočavanja sa optužiocima. A sad će lepo da proda MT, pokupi pare i nestane u nepoznatom pravcu, kao i svaki prodavac magle.

milan

pre 9 godina

Da je srece ovaj covek bi trebalo odavno da krivicno odgovara jer je upropastio citav visokoskolski sistem obrazovanja!!! Jovanovic je gotovo upropastio fakultete, jer odavno se zna da svako ko ne moze da zavrsi drzavni faks, ode na Megatrend i zavrsi ga ocas!!! Znam mnoge koji nisu nikako mogli da zavrse drzavni fakultet, ali su Megatrend bez problema zavrsili!!! E zato ne ko treba odavno odgovara, i to pre svega Mica Jovanovic covek koji je gotovo unistio fakultetsko obrazovanje u Srbiji! Taj covek hitno mora biti lisen slobode i procesuiran, a njegov "fakultet" ugasen, inace najbolje je ukinuti fakultetsku diplomu u Srbiji!!!

mickey

pre 9 godina

Dejan Popovic - (trenutno ambasador Srbije u Engleskoj) covek koji je doktorirao javne finansije i poresko pravo, bio dekan pravnog fakulteta i rektor bgd univerziteta, covek kojem su babe s obe strane bile doktori nauka a otac dekan geografskog, nema pametnija posla nego da se bavi Micom Jovanovicem.

Rajko

pre 9 godina

Dok ovo pišem na sajtu megatren da (namjerno malo početno slovo) doslovno piše:
Прву дoктoрску дисeртaциjу oдбрaниo je нa Лoндoнскoм унивeрзитeту 1983. гoдинe (мeнaџмeнт и индустриjски oднoси), a другу (oргaнизaциoнe нaукe) нa Унивeрзитeту у Maрибoру, 1991. гoдинe.

A sad govori da je doktorirao 1989? Ovog prevaranta odmah uhapsiti, zatvoriti megableju i krenuti u obračun sa ovim zlom u obrazovanju.

Još nešto: kako je moguće da neko ko je imao prosek 7,22 na osnovnim studijama, postane doktor nauka?

Šta smo dočekali... Ko zadnji izađe, neka ugasi svetlo.

brainwash

pre 9 godina

Mnogo laze. A ko laze, taj i krade. Ali posto je stancovao diplome polupismenim politicarima, nece odgovarati. Dao je ostavku, ali pajac ostaje vlasnik MegaBlam univerziteta. nadam se da ce neko proveriti diplome tome mastera, magistra ilica i svih ostalih sumnjivih lica.

Laza

pre 9 godina

Na sajtu LSE postoji online biblioteka gde se izmedju ostalog mogu naci doktorske teze svih doktorata dodeljenih na LSE. Link (po godinama): http://etheses.lse.ac.uk/view/year/

Tu moze da se vidi da 1983. niko nije doktorirao, a 1989. su odbranjena dva doktorata, od kojih nijedan nije Micin. Pretraga na ime Mica Jovanovic ne daje nikakve rezultate.

Posve običan slučaj

pre 9 godina

@ Siroti mali hrčki
"priznati dr Marko"
"zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom?"

U svakom slučaju, priznatiji je od gazda Miće. Toliko priznat da se na njegovu doktorsku disertaciju pozvao Vrhovni sud Ujedinjenog Kraljevstva u jednoj svojoj presudi. Evo, ovoj presudi: http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html
Kakav bi on motiv mogao da ima? Hajde da krenemo od najočiglednijeg - želi da raskrinka lažova i prevaranta. "Dr Marko" to jest, profesor Milanović odlično zna koliko je truda i rada sam uložio u svoje magistarske i doktorske studije. A na drugoj strani imamo gazda Miću sa dva privatna aviona, sa kućom u Monte Karlu (Đoković tamo ima samo stan), sa izmišljenim nagradama i odlikovanjima i koji je navikao da je sve na prodaju, to jest da se sve može kupiti. I zašto bi profesor Milanović morao da trpi da se jedan takav lažno predstavlja kao doktor nauka? Njih dvojica nisu isti i nikada ne mogu biti isti. Profesoru Milanoviću bi trebao padobran kad bi hteo da se spusti na gazda Mićin nivo. Nije sve zavera, niti tu uvek treba tražiti nečije motive. Uostalom, kakvu korist profesor Milanović može imati od ovog slučaja? (korist u onom smislu u kojem se korist u Srbiji shvata) Baš nikakvu. Zato se i ne plaši da stvari nazove previm imenom i da kaže ono što misli. On ni od koga ne zavisi i niko ne može ničim da ga ucenjuje.

kontrapunkt

pre 9 godina

Koji je ovo sarlatan! Zasto lepo ne pokaze original diplome doticnog fakulteta? To sto negde ima ukoricen rad nije nikakav dokaz da je isti odbranio.

Milica (PhD, US)

pre 9 godina

a je l on svoj doktorat pisao na Engleskom?
Je l' moze neko da prozbori koju sa Micom da vidimo je l mu znanje jezika adekvatno i na akademoskom nivou.

Odgovornost !!

pre 9 godina

Ne zaboravite...gde je odgovornost za poplave, stetu i mrtve?
Ne zaboravite ni gradonacelnika Malog od Beograda, ni onog iz Obrenovca!
Skrecu temu na ovoga i Stefanovica, idemo redom ljudi!

Winston

pre 9 godina

Prvo bilo 200 svedoka da je Stefanovic obranio, a sad 60. Problem je kad stalno lazes, zaboravis predhodnu laz. Joj Boze, toliko mi je zao za ovu zemlju. Kako smo uspeli da dodjemo do ovaj dno?

Stevan

pre 9 godina

1983 ili 1989..isto je to
diktorirao ili odbijen..isto je to
ni ovi njegovi megatrend puleni nisu nista bolji.
Pa dame i gospodo ko ima "diplome" sa ovog univerziteta neka se zapita kako ce zadrzati svoje radno mesto ili uopste postovanje u drustvu oko sebe

Delijanac

pre 9 godina

gosn Mića izgledom, gestakulacijom i načinom ophodjenja potvrdjuje sumnju da je doktorirao na čuvenom GRAND SHOW univerzitetu kod profesora Saše Popovića :)

buljubasa

pre 9 godina

Ako nista drugo bar sada narod moze da vidi realnost u ovoj drzavi zadnjih 20+ godina. Ja ne mogu da zamislim nista normalno sto gostuje na pinku, ta televizija je trebala biti zabranjena posle 5-og oktobra, ali eto izgleda je sve bilo dzaba.

a sad adioooo

pre 9 godina

Svi su potrošna roba Mićo pa i ti. Kada povuku vodu nećeš znati šta te je snašlo. Zbog tebe niko iz vlasti neće žrtvovati sebe.

Steff

pre 9 godina

Volim ove sto komentarisu o fakultetima a jedva su srednju skolu zavrsili. Besposlicari koji pljuju one koji su bolji od njih. Ali dobro, zato smo tu gde jesmo. Dovidjenja sledece godine dame i gospodo, sve najbolje.

Siroti mali hrčki

pre 9 godina

Gledao sam večeras "Utisak" i kao neko ko je proučio "slučaj Kiš", kada je veliki pisac harangom napadnut da je plagirao "Grobnicu za Borisa Davidoviča" (načula u "Klubu" trojica poznatih i priznatih da je Danilo kanditat za Nobelovu i rešili da ga opale, putem Monda a uz pomoć Žana Deskaa, ili Joce Daske, kako ga je Kiš preveo na srpski), mrsko mi beše dok gledah dr Marka, priznatog mladog naučnika, kako je u saopštenju Nove stranke napisao zamenik precednika iste, a zašto mi beše mrsko ne mogu da kažem, jer sam iz etike dobio desetku. A vi kao nemate utiska o istom? Ne ulazim u "slučaj Mića", nije on Kiš da bih to mogao da proučavam, ne me to zanima, ali mrsko mi beše gledat' i priznatu glumicu dok se onako napadno smejala, u svojoj predstavi. Zašto ovo pišem ako me slučaj ne zanima? Pišem, iako znam da neće biti objavljeno, jer mi se ne spava, tek je ponoć, a učini mi se, na tren, dok sam "Utiska" gledao, da je u njemu gostovao Joca Daska. Kad je priznati dr Marko krenuo sa pitanjem - a šta ako se ispostavi da je mariborski doktorat samo jedna varijacija ovog londonskog, pa još kad je dodao da je već zadužio one u Londonu da nastave istragu, zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom? Ne znam, niko ništa ne zna, krhko je znanje...

Svaka sistemska laž ima i svoje "male", pojedinačne laži

pre 9 godina

"...i rekao da nije ranije reagovao na tvrdnje da nema doktorat branjen u Velikoj Britaniji..."

Kako nije reagovao, kad jeste reagovao, i to prekjuče, na tvdnje ministra prosvete tako što je podneo ostavku na poziciju rektora Univerziteta "Megatrend", čiji je ujedno i navodni vlasnik.

Osim toga, sada tvrdi da je odbranio doktorat na "Londonskom univerzitetu" 1989. godine, a do sada je tvrdio da je to učinio 1983. godine, što još uvek piše na zvaničnom sajtu "Megatrenda". Veoma je čudno da je nekom neoophodno da putuje iz Beograda za London i natrag, da bi se prisetio da nije odbranio doktorsku tezu 1983. već 1989. godine! Sa druge strane, teško je sa preciznošću setiti se tačnog datuma nečega što je izmišljeno, delimično ili u potpunosti.

doktori su tu samo fale beli mantili sa duzim rukavima

pre 9 godina

Jovanović je istakao da je doktorandima davao Stefanovićev rad kao uzor kako se pravi metodološki okvir naučnog istraživanja.

"Ima više od 60 svedoka da je to bila brilijantna odbrana doktorskog rada", rekao je Jovanović.

Ovaj Mica je doktor za humor i zabavu. :-)

jjjj

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sasa m., 15. jun 2014 23:24)

Jako besmisleno poredjenje.BK je najstariji privatni fakultet u zemlji gde mentor nije bio i vlasnik fakulteta,tacnije Karic nije imao veze sa fakultetom i bilo je pristojno dobrih profesora na BK. Trpati sve privatne u isto kos kao i sve ljude koji su zavrsili privatne je neznanje i pljuvanje u prazno. Megatrend i Mica su skandal zaista,nevidjeni skandal i sramota ,ali nase skolstvo je vec dotaklo dno i tu izgleda nema povratka.

Motika

pre 9 godina

Ja mislim da iza napada na njega ustvari stoji visoko tehnoloska vanzemaljska civilizacija, infiltrirana u nase redove da srusi njegov doktorat i vladu Srbije.
Naravno...zaboravih, Amerikanci takodje, tacnije CIA, FBI i ostali u saradnji sa istim tim vanzemaljcima.

etika

pre 9 godina

Clan komisije umro na godinu dana pre objave doktorata, ovaj stvarno misli da smo ili ludi ili totalno nepismeni! Ima li neko nadlezan da povede racuna i preispita sve ovakve ili slicne slucajeve. Jedan mu doktorat na sajtu, sada doneo drugi, prvo rekao da je doktorirao 1983, sada 1989, strasno kakve lazi i insinuacije...

blabla

pre 9 godina

хахах Насмеја ме један коментатор: ... "motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas" трага... Људи (власт пре свега) су упили као сунђер све оно што су просули претходних година (упио је премијер и министри, опозиција, упио је Мића, упили су медији, пала Влада, партије доживеле цунами, променио се папа, пали многи великодостојници у свету, избио рат у Украјини, погодила комета или тако нешто у Русији, у Америци исто не знам шта се десило, итд., поклопило се све са прославом Првог светског рата, ту је незаобилазан Принцип итд.). Уопште није напад на државни врх, него је реч о намери да се промени парадигма, претпостављамо корупцијом или некако другачије (имате научне и паранаучне парадигме). Тако су барем људи причали који су хероја ловили (чак ни главни ловац не може да контролише своје ловце). Увек постоје незадовољни који би да промене парадигме у свему. Само је питање наћу подесну особу. Нису је нашли и ту је доживела читава прича бродолом. Нико није очекивао да ХЕРОЈ неће ништа, ништа му не треба, чак ни новац. )))): Па и анонимуси су се појавили, хахаха Баш забавно. И све се догађало паралелно: у виртуелном и реалном свету. И то сви знају, на хиљаде људи је ангажовано било. И све смо то гледали уживо. Ето то је одговор. И када све сабереш и одузмеш закључак је следећи: свако иде на своју страну. )))): Свака птица своме јату лети. )))):

Nevena

pre 9 godina

@(Milorad, 15. jun 2014 23:23)

Sve potpisujem, samo ne FON, nego FPN.
Jos je u mladalackim danima pokazivao dar za mutljacinu, sto je vremenom i kapitalisao. Ovakvi plivaci u mutnom u Srbiji jedino prolaze.

Marko

pre 9 godina

Pa dobro Mico da vidimo

Na sajtu tvog fakulteta stoji da si doktorirao 1983 sada kazes da je to zapravo bilo 1989
Pises mentor ti je bio S.Vud sada ispade da je bio neko drugi ko je umro pre nego sto si ga odbranio.
Tvrdis da si doktorirao na Londonskom univerzitetu kad ono ispade visa skola i to nejasno koja, jos kako doktoriras na visoj skoli to bi voleo da znam...
Nego ono sto nije sporno su tvoje pare, otac general Udbe i jedan od osnivaca SDPR-a glavni posrednik za trgovinu oruzijem sa Afrikom i Bliskim Istokom, milioneri ste od 80 tih godina poslog veka. Vila u Kanu i vinogradi u vlasnistvu porodice 20+ godina. Finansijeri SPS-a oduvek, na platnom spisku bili svi koji su trebali akreditacije se nisu ni proveravale, pa sam ministar prosvete se odrekao sitne ministarske plate da bi primao univerzitetsku tvoju. Kad vidim dr aveti 90 tih koje si udomio i koje su slozno ustale u tvoju odbranu O.Kovac i ekipa zeludac mi se okrece kad pomislim da su opet medju nama, i opet nam pametuju i objasnajvaju kako smo glupi.
Kad pomislim da se ovo i dalje naziva zemljom dodje mi da pobegnem u Tanzaniju sigurno je vise zemlja od ove lakrdije...

Dzimi

pre 9 godina

Ma sve da je istina to sto je tvrdio u toj emisiji - sada mu je za dzaba. Mediji su ga lincovali, akademci ponizili, politicari "pustili niz vodu" za primer drugima... Recju - "gotov je". Vise ga ne opra "ni gora ni voda". Ocigledno da je Mica odsluzio svoje. Megatrend i svi megatrendovi takodje. E, a sad je red na drzavne fakultete...Sve ovo je nista kakve se pare tamo vrte i sta se tamo radi... Svi predmeti nose 3 i 5 bodova i eto akreditacije sa 3 ili 4 doktora nauka na celom programu za svih 30 predmeta.... I tako u nedogled i u nedogled i u nedogled...

Dule

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"".
Zato je Vučić povukao ranije datu izjavu da nije iznenađen na nepostojanje doktorata M.J.
Sistem-ja tebi, ti meni!

ovo ni sojic ne bi bolje odradio

pre 9 godina

Nije u londonu, jeste u Londonu.Ova tema, pa druga tema. Pokazuje korice na tv, a pre par dana postovao slike neke sasvim druge diplome.

I jos anonimusi njemu pomazu???? hahahaha
Gde li njih umesa...pa svrha te hakerske grupe je da se bore bas protiv ovakvih likova.

I na kraju pise olji da ne moze u emisiju jer ce ostati u londonu a onda se pojavi na pinku????

Covek je vec toliko verzija ispricao da ni on sam vec ne zna sta je istina a sta ne.

MN

pre 9 godina

I grupa Anonimus je upletena?!
Ma upleteni su i CIA i FBI i KGB, a i vanzemaljci koji trenutno vrše prisilnu kolonizaciju Srbije, u cilju da sruše poslednji bastion pravih vrednosti srpskog društva.

sumorni

pre 9 godina

"Jovanović je, gostujući na Televiziji Pink, pokazao i potvrdu iz 1991. godine da je odbranio doktorsku disertaciju u januaru 1989. godine."

Ovo je sigurno lapsus, jer cela zemlja je do sada naučila da si doktorirao 1983-će godine.

mr dr pr...

pre 9 godina

Mico, a gde je diploma? To mu dodje onaj papir velikih dimenzija, na finom "teskom" papiru, sa utisnutim zigom obrazovne institucije gde je stecena...

sasa m.

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.

EU Citizen

pre 9 godina

I šta kažeš, Anonymous? :))) Pa ovo postaje veće ludilo od letećeg cirkusa Montija Pajtona, stvarno treba biti naprednjački glasač da bi se poverovalo u "rušenje državnog vrha", putem podrobno dokumentovanog ukazivanja na očigledni plagijat, ili očigledno potpuno bezveznog samoupravnog doktorata koji je ovaj lik iz crtanih filmova nekako uspeo da u Engleskoj proturi na mala vrata, da bi ga onda godinama predstavljao pod "ulepšanim" pedigreom, kao da je bio zvezda Blumsberija :)))))

Србдом

pre 9 godina

Мића је патолошки лажов. Да ли ико разуман може да верује како је изнео наводни докторат из архиве ЛСЕ? Из архива или архиве ништа не сме да се изнесе ван читаонице. Овај лажов тврди како је наводни укоричени докторат изнео у Србију.

Srpski Anđeli

pre 9 godina

Diplomci Megatrenda koji rade u privatnim kompanijama ne ugrožavaju procese izvršne vlasti i oni nas ne zanimaju. Ali...
Svi zaposleni u državnom aparatu koji su diplomci Megatrenda, moraju biti provereni jer svojom nestručnošću povoljno utiču na nefunkcionisanje bilo kakvog oblika sistema.

Milorad

pre 9 godina

Ja verujem da je ovaj covek jedinstven slucaj koji nema svoj doktorski rad u kuci? Ja svoj diplomski rad imam na polici i ne moram da idem do fakulteta da bi mi izdali kopiju onoga sto sam napisao. A doticni mora da ide u London da bi uzeo svoj rad? :)
Pa sto se nisi u emisiji susreo sa rektorom FON-a nego si pobegao kod urednika Informera u emisiju? Lakse je da odgovaras na pitanja koja ti zelis nego da te neko od onih pravih doktora pita neko pitanje gde bi blenuo ko tele? Ranije si pricao da si zavrsio sve na fakultetu za 3 godine, kako sad za 6? Ne mogu da verujem da ni sma ne znas koliko si studirao... Pravi si SLEPAC kao sto rece dekan FON-a, ne bi me cudilo da si yaista tako polagao ispite na FON-u, ali najgore je sto nisi jedini i sto takvih kao ti ima sve vise u ovoj zemlji...

Marko

pre 9 godina

Hahaha Anonimus brani dr Micu, pa ko normalan moze u to da poveruje, pa grupa Anonimus se upravo bori za slobodu komunikacije, pravo na kritiku, bori se protiv svemoci i autoritarnosti drzave ciji je dr Mica jedan od tockica masinerije..... dakle nije skupo kupiti usluge tzv. hakera u zemlji ili inostranstvu da ti odrade banalne stvari poput DOS napada i slicno ili objavljivanja nepotpisanog otkucanog u standardnom formatu nekog mejl provajdera kvazi dokumenta nazvanog prepiska. Eto recimo da sam ja dr Mica, ukucao bih u pretrazivac black hat i pitao posto kosta DOS napad ..... ko zna mozda je londonski dr Mica upravo to i uradio, sta li na to kazu nasi gurui borbe protiv visoko tehnoloskog kriminala???

Marko

pre 9 godina

Pa dobro Mico da vidimo

Na sajtu tvog fakulteta stoji da si doktorirao 1983 sada kazes da je to zapravo bilo 1989
Pises mentor ti je bio S.Vud sada ispade da je bio neko drugi ko je umro pre nego sto si ga odbranio.
Tvrdis da si doktorirao na Londonskom univerzitetu kad ono ispade visa skola i to nejasno koja, jos kako doktoriras na visoj skoli to bi voleo da znam...
Nego ono sto nije sporno su tvoje pare, otac general Udbe i jedan od osnivaca SDPR-a glavni posrednik za trgovinu oruzijem sa Afrikom i Bliskim Istokom, milioneri ste od 80 tih godina poslog veka. Vila u Kanu i vinogradi u vlasnistvu porodice 20+ godina. Finansijeri SPS-a oduvek, na platnom spisku bili svi koji su trebali akreditacije se nisu ni proveravale, pa sam ministar prosvete se odrekao sitne ministarske plate da bi primao univerzitetsku tvoju. Kad vidim dr aveti 90 tih koje si udomio i koje su slozno ustale u tvoju odbranu O.Kovac i ekipa zeludac mi se okrece kad pomislim da su opet medju nama, i opet nam pametuju i objasnajvaju kako smo glupi.
Kad pomislim da se ovo i dalje naziva zemljom dodje mi da pobegnem u Tanzaniju sigurno je vise zemlja od ove lakrdije...

Србдом

pre 9 godina

Мића је патолошки лажов. Да ли ико разуман може да верује како је изнео наводни докторат из архиве ЛСЕ? Из архива или архиве ништа не сме да се изнесе ван читаонице. Овај лажов тврди како је наводни укоричени докторат изнео у Србију.

Delijanac

pre 9 godina

gosn Mića izgledom, gestakulacijom i načinom ophodjenja potvrdjuje sumnju da je doktorirao na čuvenom GRAND SHOW univerzitetu kod profesora Saše Popovića :)

ovo ni sojic ne bi bolje odradio

pre 9 godina

Nije u londonu, jeste u Londonu.Ova tema, pa druga tema. Pokazuje korice na tv, a pre par dana postovao slike neke sasvim druge diplome.

I jos anonimusi njemu pomazu???? hahahaha
Gde li njih umesa...pa svrha te hakerske grupe je da se bore bas protiv ovakvih likova.

I na kraju pise olji da ne moze u emisiju jer ce ostati u londonu a onda se pojavi na pinku????

Covek je vec toliko verzija ispricao da ni on sam vec ne zna sta je istina a sta ne.

etika

pre 9 godina

Clan komisije umro na godinu dana pre objave doktorata, ovaj stvarno misli da smo ili ludi ili totalno nepismeni! Ima li neko nadlezan da povede racuna i preispita sve ovakve ili slicne slucajeve. Jedan mu doktorat na sajtu, sada doneo drugi, prvo rekao da je doktorirao 1983, sada 1989, strasno kakve lazi i insinuacije...

mr dr pr...

pre 9 godina

Mico, a gde je diploma? To mu dodje onaj papir velikih dimenzija, na finom "teskom" papiru, sa utisnutim zigom obrazovne institucije gde je stecena...

sumorni

pre 9 godina

"Jovanović je, gostujući na Televiziji Pink, pokazao i potvrdu iz 1991. godine da je odbranio doktorsku disertaciju u januaru 1989. godine."

Ovo je sigurno lapsus, jer cela zemlja je do sada naučila da si doktorirao 1983-će godine.

Srpski Anđeli

pre 9 godina

Diplomci Megatrenda koji rade u privatnim kompanijama ne ugrožavaju procese izvršne vlasti i oni nas ne zanimaju. Ali...
Svi zaposleni u državnom aparatu koji su diplomci Megatrenda, moraju biti provereni jer svojom nestručnošću povoljno utiču na nefunkcionisanje bilo kakvog oblika sistema.

doktori su tu samo fale beli mantili sa duzim rukavima

pre 9 godina

Jovanović je istakao da je doktorandima davao Stefanovićev rad kao uzor kako se pravi metodološki okvir naučnog istraživanja.

"Ima više od 60 svedoka da je to bila brilijantna odbrana doktorskog rada", rekao je Jovanović.

Ovaj Mica je doktor za humor i zabavu. :-)

Milorad

pre 9 godina

Ja verujem da je ovaj covek jedinstven slucaj koji nema svoj doktorski rad u kuci? Ja svoj diplomski rad imam na polici i ne moram da idem do fakulteta da bi mi izdali kopiju onoga sto sam napisao. A doticni mora da ide u London da bi uzeo svoj rad? :)
Pa sto se nisi u emisiji susreo sa rektorom FON-a nego si pobegao kod urednika Informera u emisiju? Lakse je da odgovaras na pitanja koja ti zelis nego da te neko od onih pravih doktora pita neko pitanje gde bi blenuo ko tele? Ranije si pricao da si zavrsio sve na fakultetu za 3 godine, kako sad za 6? Ne mogu da verujem da ni sma ne znas koliko si studirao... Pravi si SLEPAC kao sto rece dekan FON-a, ne bi me cudilo da si yaista tako polagao ispite na FON-u, ali najgore je sto nisi jedini i sto takvih kao ti ima sve vise u ovoj zemlji...

Svaka sistemska laž ima i svoje "male", pojedinačne laži

pre 9 godina

"...i rekao da nije ranije reagovao na tvrdnje da nema doktorat branjen u Velikoj Britaniji..."

Kako nije reagovao, kad jeste reagovao, i to prekjuče, na tvdnje ministra prosvete tako što je podneo ostavku na poziciju rektora Univerziteta "Megatrend", čiji je ujedno i navodni vlasnik.

Osim toga, sada tvrdi da je odbranio doktorat na "Londonskom univerzitetu" 1989. godine, a do sada je tvrdio da je to učinio 1983. godine, što još uvek piše na zvaničnom sajtu "Megatrenda". Veoma je čudno da je nekom neoophodno da putuje iz Beograda za London i natrag, da bi se prisetio da nije odbranio doktorsku tezu 1983. već 1989. godine! Sa druge strane, teško je sa preciznošću setiti se tačnog datuma nečega što je izmišljeno, delimično ili u potpunosti.

Nevena

pre 9 godina

@(Milorad, 15. jun 2014 23:23)

Sve potpisujem, samo ne FON, nego FPN.
Jos je u mladalackim danima pokazivao dar za mutljacinu, sto je vremenom i kapitalisao. Ovakvi plivaci u mutnom u Srbiji jedino prolaze.

Stevan

pre 9 godina

1983 ili 1989..isto je to
diktorirao ili odbijen..isto je to
ni ovi njegovi megatrend puleni nisu nista bolji.
Pa dame i gospodo ko ima "diplome" sa ovog univerziteta neka se zapita kako ce zadrzati svoje radno mesto ili uopste postovanje u drustvu oko sebe

Dule

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"".
Zato je Vučić povukao ranije datu izjavu da nije iznenađen na nepostojanje doktorata M.J.
Sistem-ja tebi, ti meni!

MN

pre 9 godina

I grupa Anonimus je upletena?!
Ma upleteni su i CIA i FBI i KGB, a i vanzemaljci koji trenutno vrše prisilnu kolonizaciju Srbije, u cilju da sruše poslednji bastion pravih vrednosti srpskog društva.

sasa m.

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.

EU Citizen

pre 9 godina

I šta kažeš, Anonymous? :))) Pa ovo postaje veće ludilo od letećeg cirkusa Montija Pajtona, stvarno treba biti naprednjački glasač da bi se poverovalo u "rušenje državnog vrha", putem podrobno dokumentovanog ukazivanja na očigledni plagijat, ili očigledno potpuno bezveznog samoupravnog doktorata koji je ovaj lik iz crtanih filmova nekako uspeo da u Engleskoj proturi na mala vrata, da bi ga onda godinama predstavljao pod "ulepšanim" pedigreom, kao da je bio zvezda Blumsberija :)))))

Marko

pre 9 godina

Hahaha Anonimus brani dr Micu, pa ko normalan moze u to da poveruje, pa grupa Anonimus se upravo bori za slobodu komunikacije, pravo na kritiku, bori se protiv svemoci i autoritarnosti drzave ciji je dr Mica jedan od tockica masinerije..... dakle nije skupo kupiti usluge tzv. hakera u zemlji ili inostranstvu da ti odrade banalne stvari poput DOS napada i slicno ili objavljivanja nepotpisanog otkucanog u standardnom formatu nekog mejl provajdera kvazi dokumenta nazvanog prepiska. Eto recimo da sam ja dr Mica, ukucao bih u pretrazivac black hat i pitao posto kosta DOS napad ..... ko zna mozda je londonski dr Mica upravo to i uradio, sta li na to kazu nasi gurui borbe protiv visoko tehnoloskog kriminala???

Dzimi

pre 9 godina

Ma sve da je istina to sto je tvrdio u toj emisiji - sada mu je za dzaba. Mediji su ga lincovali, akademci ponizili, politicari "pustili niz vodu" za primer drugima... Recju - "gotov je". Vise ga ne opra "ni gora ni voda". Ocigledno da je Mica odsluzio svoje. Megatrend i svi megatrendovi takodje. E, a sad je red na drzavne fakultete...Sve ovo je nista kakve se pare tamo vrte i sta se tamo radi... Svi predmeti nose 3 i 5 bodova i eto akreditacije sa 3 ili 4 doktora nauka na celom programu za svih 30 predmeta.... I tako u nedogled i u nedogled i u nedogled...

Posve običan slučaj

pre 9 godina

@ Siroti mali hrčki
"priznati dr Marko"
"zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom?"

U svakom slučaju, priznatiji je od gazda Miće. Toliko priznat da se na njegovu doktorsku disertaciju pozvao Vrhovni sud Ujedinjenog Kraljevstva u jednoj svojoj presudi. Evo, ovoj presudi: http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html
Kakav bi on motiv mogao da ima? Hajde da krenemo od najočiglednijeg - želi da raskrinka lažova i prevaranta. "Dr Marko" to jest, profesor Milanović odlično zna koliko je truda i rada sam uložio u svoje magistarske i doktorske studije. A na drugoj strani imamo gazda Miću sa dva privatna aviona, sa kućom u Monte Karlu (Đoković tamo ima samo stan), sa izmišljenim nagradama i odlikovanjima i koji je navikao da je sve na prodaju, to jest da se sve može kupiti. I zašto bi profesor Milanović morao da trpi da se jedan takav lažno predstavlja kao doktor nauka? Njih dvojica nisu isti i nikada ne mogu biti isti. Profesoru Milanoviću bi trebao padobran kad bi hteo da se spusti na gazda Mićin nivo. Nije sve zavera, niti tu uvek treba tražiti nečije motive. Uostalom, kakvu korist profesor Milanović može imati od ovog slučaja? (korist u onom smislu u kojem se korist u Srbiji shvata) Baš nikakvu. Zato se i ne plaši da stvari nazove previm imenom i da kaže ono što misli. On ni od koga ne zavisi i niko ne može ničim da ga ucenjuje.

Siroti mali hrčki

pre 9 godina

Gledao sam večeras "Utisak" i kao neko ko je proučio "slučaj Kiš", kada je veliki pisac harangom napadnut da je plagirao "Grobnicu za Borisa Davidoviča" (načula u "Klubu" trojica poznatih i priznatih da je Danilo kanditat za Nobelovu i rešili da ga opale, putem Monda a uz pomoć Žana Deskaa, ili Joce Daske, kako ga je Kiš preveo na srpski), mrsko mi beše dok gledah dr Marka, priznatog mladog naučnika, kako je u saopštenju Nove stranke napisao zamenik precednika iste, a zašto mi beše mrsko ne mogu da kažem, jer sam iz etike dobio desetku. A vi kao nemate utiska o istom? Ne ulazim u "slučaj Mića", nije on Kiš da bih to mogao da proučavam, ne me to zanima, ali mrsko mi beše gledat' i priznatu glumicu dok se onako napadno smejala, u svojoj predstavi. Zašto ovo pišem ako me slučaj ne zanima? Pišem, iako znam da neće biti objavljeno, jer mi se ne spava, tek je ponoć, a učini mi se, na tren, dok sam "Utiska" gledao, da je u njemu gostovao Joca Daska. Kad je priznati dr Marko krenuo sa pitanjem - a šta ako se ispostavi da je mariborski doktorat samo jedna varijacija ovog londonskog, pa još kad je dodao da je već zadužio one u Londonu da nastave istragu, zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom? Ne znam, niko ništa ne zna, krhko je znanje...

r3st4rt

pre 9 godina

Vidim Mica je dobro povezan sa hakerskim grupama. To objasnjava i ko je narucilac ddos napada na pescanik.

Interesantno je da on kaze da je text na pescaniku pokusaj da se srusi vlast?
Cak i da je to tacno, ovo sto su nasi naucnici uradili je sasvim legalno i cak pohvalno - diskreditovali su ljude koji ne zasluzuju da budu tu gde jesu.

Sa druge strane sad stvarno pocinjem da verujem da su delovi vlasti imali veze sa rusenjem pescanika

Rajko

pre 9 godina

Dok ovo pišem na sajtu megatren da (namjerno malo početno slovo) doslovno piše:
Прву дoктoрску дисeртaциjу oдбрaниo je нa Лoндoнскoм унивeрзитeту 1983. гoдинe (мeнaџмeнт и индустриjски oднoси), a другу (oргaнизaциoнe нaукe) нa Унивeрзитeту у Maрибoру, 1991. гoдинe.

A sad govori da je doktorirao 1989? Ovog prevaranta odmah uhapsiti, zatvoriti megableju i krenuti u obračun sa ovim zlom u obrazovanju.

Još nešto: kako je moguće da neko ko je imao prosek 7,22 na osnovnim studijama, postane doktor nauka?

Šta smo dočekali... Ko zadnji izađe, neka ugasi svetlo.

igi

pre 9 godina

Pa gde bi drugde mogao "čika Mića" da brani neodbranjivo nego na Pinku. Tamo gde je mogao biti suočen sa neprijatnim činjenicama,u Utisku Nedelje,je otkazao učešće.

buljubasa

pre 9 godina

Ako nista drugo bar sada narod moze da vidi realnost u ovoj drzavi zadnjih 20+ godina. Ja ne mogu da zamislim nista normalno sto gostuje na pinku, ta televizija je trebala biti zabranjena posle 5-og oktobra, ali eto izgleda je sve bilo dzaba.

Winston

pre 9 godina

Prvo bilo 200 svedoka da je Stefanovic obranio, a sad 60. Problem je kad stalno lazes, zaboravis predhodnu laz. Joj Boze, toliko mi je zao za ovu zemlju. Kako smo uspeli da dodjemo do ovaj dno?

mickey

pre 9 godina

Dejan Popovic - (trenutno ambasador Srbije u Engleskoj) covek koji je doktorirao javne finansije i poresko pravo, bio dekan pravnog fakulteta i rektor bgd univerziteta, covek kojem su babe s obe strane bile doktori nauka a otac dekan geografskog, nema pametnija posla nego da se bavi Micom Jovanovicem.

Čveger

pre 9 godina

Koja patetika... Otišao na pink da istrtlja svoju tužnu i posve neistinitu priču bez ikakve opozicije ili suočavanja sa optužiocima. A sad će lepo da proda MT, pokupi pare i nestane u nepoznatom pravcu, kao i svaki prodavac magle.

a sad adioooo

pre 9 godina

Svi su potrošna roba Mićo pa i ti. Kada povuku vodu nećeš znati šta te je snašlo. Zbog tebe niko iz vlasti neće žrtvovati sebe.

nestala

pre 9 godina

Volela bih da imate na umu da su devedesetih godina profesori marksizma postali profesori sociologije za samo par minuta. Mi koji smo bili tada studenti sociologije smo ih samo zacudjeno gledali. Razlog je bio - da ljudi ne ostanu bez posla zbog toga sto se marksizam ukida. Oni nisu ostali bez posla a mi, sociolozi, jesmo. Bolje da su nas smestili u masovnu grobnicu. Tada bi postojala mogucnost da nas neko nadje.
Molim vas odbranite sociologiju.

strazar

pre 9 godina

Braćala, nisi morao da potežeš do tog Londona da nađeš dobrog knjigovesca. Što da se toliko trošiš? Kerozin za privatnu "Cesnu", aerodromske takse,metro ili taksi...Na svakom ćošku u BG imaš knjigoveznicu, pa mogu da ti ukoriče i Patin veliki kuvar u baršunaste tvrde korice sa zlatotiskom, da spolja liči na doktorat. A i korisnijih informacija ima u kuvaru, nego što ih ti možeš bilo kome, sem onom nesretnom "hard-core-govor" Vučičeviću, dati.

prle

pre 9 godina

Ahaaahahahhaaa, cekaj, mislis na Dejana Popovica, bivseg rektora, da je odlucio da srusi drzavni vrh ... Ahahahahaa ... Ma daj, covece ... Dobro nisi optuzio Branka Kovacevica ili pokojnog Caju da su ti smestili ahaahaha

Laza

pre 9 godina

Na sajtu LSE postoji online biblioteka gde se izmedju ostalog mogu naci doktorske teze svih doktorata dodeljenih na LSE. Link (po godinama): http://etheses.lse.ac.uk/view/year/

Tu moze da se vidi da 1983. niko nije doktorirao, a 1989. su odbranjena dva doktorata, od kojih nijedan nije Micin. Pretraga na ime Mica Jovanovic ne daje nikakve rezultate.

Bata

pre 9 godina

Upleo se u sopstvene laži ko pile u kučinu a što je obrukao sve koji su pošteno stekli diplome i zvanja to je posebna priča. Sad ćemo na sav glas kukumavčiti kako nas svi mrze i kako normalan svet ne priznaju naše diplome. Vlada treba odmah da proveri diplome svojih uposlenika i ministara, za početak.

ex sns

pre 9 godina

Patoloski lazov. Dajte mu neka pogleda konf.za medije svevisnjeg PV od onomad,i sam PV je izjavio da ne veruje da Mica estrada ima doktorat,pa svi su to znali,taj SegaMegaTRe$ je fabrika za stancovanje diploma pol.kadrovima i pevaljkama,kao nekad Kumrovec.

Srbija=Gotham city

pre 9 godina

Provereno znam da je jedini uslov za masters na segi 60 strana. Mozete napisati review fudbalske utakmice ili kompilaciju recepata bakinih kolaca, nebitno sve dok ima 60 strana.

Odgovornost !!

pre 9 godina

Ne zaboravite...gde je odgovornost za poplave, stetu i mrtve?
Ne zaboravite ni gradonacelnika Malog od Beograda, ni onog iz Obrenovca!
Skrecu temu na ovoga i Stefanovica, idemo redom ljudi!

Milica (PhD, US)

pre 9 godina

a je l on svoj doktorat pisao na Engleskom?
Je l' moze neko da prozbori koju sa Micom da vidimo je l mu znanje jezika adekvatno i na akademoskom nivou.

lak

pre 9 godina

Molim UK ambasadu da da zvanicnu izjavu povodom ovog slucaja.
Ako neko treba da je autoritet da da pravi odgovor onda su to oni a ne Mica AV ili bilo go iz ove jadne zemlje lazova.
Mom detedu nije data viza sa skolovanje u UK jer skola nije akreditovana po standardima FOffica. Fair enogh ali dete nije lagalo popunjavajuci aplication form dugacak ko Dunav. Kako je Mica dobio vizu ako je lagao pri aplikaciji za vizu. Kako to da je Britanska sluzba previdela laz?
Milom proslediti UK embassy in Belgarde. Ocekujemo zvanicno objasnjenje ambasade.Hvala

Mary

pre 9 godina

On se toliko uziveo u taj karakter koji igra, da ja mislim da on, jadnik, stvarno misli da ima doktorat I da je vitez reda ljiljana ili vec cega. Koja bi budala tako nesto trvrdila u 21. veku kad sve moze da se proveri. Kako moze neko da tvrdi da je Forbes pisao o njemu a zna da to moze lako da se proveri. On se toliko uziveo u tu svoju izmisljenu personu da i sam u nju veruje.

Motika

pre 9 godina

Ja mislim da iza napada na njega ustvari stoji visoko tehnoloska vanzemaljska civilizacija, infiltrirana u nase redove da srusi njegov doktorat i vladu Srbije.
Naravno...zaboravih, Amerikanci takodje, tacnije CIA, FBI i ostali u saradnji sa istim tim vanzemaljcima.

iva

pre 9 godina

"Moj doktorat do danas nikoga nije zanimao". Pa kakav je to naucni rad koji nikoga ne zanima? Valjda se doktorati pisu da ih neko cita, pa da nastavi da radi u tom pravcu. Zato se objavljuju, zato se prave. Ima ljudi koji su dobili Nobelove nagrade za ono sto im pise u doktoratima. Neprocitan naucni rad = nepostojeci naucni rad, odnosno besmisleno je sto postoji kad ga niko nije nikad procitao.

Stop

pre 9 godina

Jasno je da je u pitanju prevara javnosti. Svaka izjava M. jovanovicaa se razlikuje od prethodne. Svaki podatak o sopstvenom studiranju u Engleskoj se ponistava nekom novom izjavom i nekom novom informacijom.
Čovek je (ne)svesno obmanjivao sve. Iako je svima bilo jasno o čemu se radi, M. Jovanovic su oberucke prihvatali, jer on placa i finansira, angazuje politicare za predavace i omogucuje diplome.
Sada ovu prevaru treba razotkriti do kraja i javnost bi morala da se obavesti
-sta je upisano u Micinoj radnoj knjizici?
-Sta je M. Jovanovic prijavio od dokumenta o svom profesorskom zvanju u akreditaciji?
p.s.
Da se ne zaboravi
Sve doktorske diplome izdate od nestrucnjaka M. Jovanovica moraju da se provere.

Balkanski špijun

pre 9 godina

Kakav bre anonimus? Alo sine, kasniš godinu dana, anonimus se raspao i po zatvorima su svi. A ako misliš na našu policiju kao "grupa anonimus" - može biti da si u pravu.

El Nebulozo

pre 9 godina

Neke tzv dokaze nam iznosi lik koji je predstavljajući se kao slepac hteo da polaže ispit. Onverovatno misli da smo svi slepi a i glupi.

brainwash

pre 9 godina

Mnogo laze. A ko laze, taj i krade. Ali posto je stancovao diplome polupismenim politicarima, nece odgovarati. Dao je ostavku, ali pajac ostaje vlasnik MegaBlam univerziteta. nadam se da ce neko proveriti diplome tome mastera, magistra ilica i svih ostalih sumnjivih lica.

kontrapunkt

pre 9 godina

Koji je ovo sarlatan! Zasto lepo ne pokaze original diplome doticnog fakulteta? To sto negde ima ukoricen rad nije nikakav dokaz da je isti odbranio.

milan

pre 9 godina

Da je srece ovaj covek bi trebalo odavno da krivicno odgovara jer je upropastio citav visokoskolski sistem obrazovanja!!! Jovanovic je gotovo upropastio fakultete, jer odavno se zna da svako ko ne moze da zavrsi drzavni faks, ode na Megatrend i zavrsi ga ocas!!! Znam mnoge koji nisu nikako mogli da zavrse drzavni fakultet, ali su Megatrend bez problema zavrsili!!! E zato ne ko treba odavno odgovara, i to pre svega Mica Jovanovic covek koji je gotovo unistio fakultetsko obrazovanje u Srbiji! Taj covek hitno mora biti lisen slobode i procesuiran, a njegov "fakultet" ugasen, inace najbolje je ukinuti fakultetsku diplomu u Srbiji!!!

peca

pre 9 godina

(Siroti mali hrčki, 16. jun 2014 00:23)

Taj mladi covek i treba da to istera do kraja. Kada bi svako od nas bio dovoljno istrajan da neke lopovluke koje rade vlasti u Srbiji isteraju na cistac do kraja, ova drzava bi bila mnogo bolja.
Razmisljanje da neko ko hoce da sazna nesto vise o prevarama drugih odmah mora biti placen od protvnika zemlje pripada bivsem vremenu (strani placenici, domaci izdajnici i sl.).
Ovde je problem sto je taj isti Mica Jovanovic uzor mladima koji treba da vuku ovu zemlju napred, a sta on radi laze, vara i slicno.
Nemoj da branis neodbranjivo. Sve njihove prevare ce izaci na videlo, samo je pitanje da li cemo mi kao narod Srbije preziveti dovoljno dugo da te prevare saznamo.
Plasim se da necemo.

Kole

pre 9 godina

Anonimusi pomazu tebi!?!
Molm doticnu hakersku grupu da odgovore na ovakve besmislene izjave i da zaista "pomognu" Mici tako sto ce otkriti sve do jedne njegove prljave tajne za koje misli da ih je bezbedno sakrio od ociju javnosti!
Polazite mu sta znaci kada vas stavlja u svoja pogana usta!

novosadjan

pre 9 godina

Moje malo dete se ne duri toliko kada ga uhvatim da grbavi, pa prizna i pokunji se, ali je izgleda Mica vise infantilan od toga. Mada bi pre rekao da su jos infantilniji oni koji piju ovu pricu. Te ovako je, te onako je, sada je ipak ovako, sutra ce biti vec drugacije itd. Da ga pitas kad sve ovo prodje sta i kako, opet ce drugacije reci.

jjjj

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sasa m., 15. jun 2014 23:24)

Jako besmisleno poredjenje.BK je najstariji privatni fakultet u zemlji gde mentor nije bio i vlasnik fakulteta,tacnije Karic nije imao veze sa fakultetom i bilo je pristojno dobrih profesora na BK. Trpati sve privatne u isto kos kao i sve ljude koji su zavrsili privatne je neznanje i pljuvanje u prazno. Megatrend i Mica su skandal zaista,nevidjeni skandal i sramota ,ali nase skolstvo je vec dotaklo dno i tu izgleda nema povratka.

Kinez

pre 9 godina

Slucajno imam knjigu Mice Jovanovica "Interkulturni menadzment", V izdanje iz 2004. godine. Na samom pocetku strane 313 (spisak literature)stoji:

Jovanovic Mica, Modern British Management Theories, doktorska disertacija, London University, 1983.

Znaci covek ima DVE disertacije sa Londonskog univerziteta, a ne SAMO jednu.
Knjiga je uredno zavedena u CIP katalogizaciji Narodne Biblioteke Srbije,
ISBN broj 86-7747-145-6 - makar tako stoji u impresumu na drugoj strani.
E, ako koza laze rog ne laze.
Znaci, covek je patoloski lazov i prevarant. Kako moze disertacija koju je pokazivao na TV i sa sajta Megatrenda da se zove "Work motivation itd.." a sad "moderne britanske teorije menadzmenta"?????
Samo neka mi to odgovori, pa cu SVE da mu poverujem.
Ko ne veruje, neka "progugla" tu knjigu i spisak literature.

marija

pre 9 godina

Studenti Megatrenda su lepsi, pametniji i sposobniji(a tek studentkinje), odatle zavist, sujeta i ljubomora...
(Biljana, 16. jun 2014 12:42)

Pa naravno, pametnice.
Profesorka ti je Extra Nena sa sve Mega doktoratom.
A Natasa Bekvalac pise doktorat na Ibici. Bice i od nje mega profesor uskoro.
Sve lepse od lepseg.

Neminem laedere

pre 9 godina

@Nisam bio ničiji advokat, ne!
"mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne"

Ne, taj "mladi čovek", kako ga nazivaš jeste priznati naučnik.

Evo mu disertacije ovde:http://www.amazon.co.uk/Extraterritorial-Application-Human-Rights-Treaties/dp/0199682259/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1402917492&sr=8-1&keywords=marko+milanovic - objavljena kao knjiga

Ovo je druga knjiga koja izlazi iz štampe u decembru:
http://www.bookdepository.com/Law-Politics-Kosovo-Advisory-Opinion/9780198717515

Na njegovu disertaciju se pozvao Vrhovni sud Velike Britanije evo ovde:
http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html

Ovo mu je spisak svih dosadašnjih radova: http://papers.ssrn.com/sol3/cf_dev/AbsByAuth.cfm?per_id=655207

Ovo je njegova profesionalana biografija: http://www.nottingham.ac.uk/law/people/marko.milanovic - svaka stavka lako proverljiva.

Da li si na osnovu svega priloženog promenio mišljenje o Dr Marku Milanoviću? A ako nisi, interesuje me koji i kakvi dokazi su potrebni da bi te uverili da on jeste priznati naučnik.

Aleksandar

pre 9 godina

@Steff

Pa vidi, neko ko je zavrsio srednju moze biti pametniji od onoga ko je zavrsio fakultet. Znam dosta ljudi koji su pozavrsavali fakultete, a blage veze nemaju sta su naucili. Uglavnom zbog bubanja ili cak "placanja" za prolazak. Vidi, npr., sta uce ekonomisti. Uce jedno te isto, a svetu nista nije bolje. Samo se vrti kapitalizam i svi misle da je to dobro. Znaci, definisan je sistem ekonomije, koji pravi djubre po planeti, koji stvara veliku razliku izmedju bogatih i siromasnih, a stvara siromahe. Tim postupkom stvoreni su lopovi. Onda zbog toga imamo zakonski sistem koji hapsi te lopove. Nepotrebne stvari su stvorile nepotrebne stvari. Akcija-reakcija.
Ovaj sistem vazi jos od davnina, kada su bili kraljevi i slicni vladari. Danas se to nista nije promenilo, samo imamo fancy odecu, kravatice, odelca, vozikamo se kolima koje menjaju "dizajn" skoro svake godine, mobilne koji se menjaju na manje od godinu dana, tableti, kompjuteri, televizori, cak se i harana baca, jer se pravi u nenormalnim kolicinama uz dodatke koji stvaraju masu, a ne i kvalitet.
Odredjeni sistemi, koji se danas uce u skolama, su uzas za ovu planetu.
Sve bi brze, bolje i lepse napredovalo da nije nekih od ovih sistema.

Ali, ljudi to gutaju i smatraju da je to istina i da treba da bude tako.

Ne racunam opste stvari, kao sto su fizika, matis, maternji jezik, hemija.... nego ove "socijalne" stvari.

Zlopamtilo

pre 9 godina

Mića, sinoć , "teška reč" , na pitanje koliko studenata ima Megatrend , odgovara 27000,....(dramska pauza) ,27000x1500x4=162.000.000,00 EUR.
Ako sam negde grubo pogrešio molim da me ispravi neko ali realno teško da iko ima predstavu koliki je obim i dubina ovog tržišta diplomama .

al i to cemu djavo odneti.

pre 9 godina

Mica ne brani ni svoju diplomu, ni drzavni vrh, ni "doktorsku", ni "akademsku" mu cast, ma ni sebe samoga. Sa svime bi se on lako rastao jos danas. Al ne moze od svog bogatstva. To je...

Sale

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"

opet ova prica...i da je zaista tako, i da zaista neko napada drzavni vrh to ne opravdava niti je olaksavajuca okolnost ministru Stefanovic doktor Nebojsi, te price da neko napada drzavni vrh i taj nacin da se brani doktor stefanovic su logicka greska-ne moze se odbraniti neciji fals rad time sto cete reci"to neko napada na "jaku" vlast, buhuhu". al oni ocigledno misle da smo svi mi vamo kompletni idioti. o skretanju paznje sa doktora ministra na polubitnog lika micu necu ni da govorim, ovde je o tome vec bilo reci.

T

pre 9 godina

Anonymous-i su inace poznati po tome da pomazu mutne likove i da napadaju sajtove koji se bore protiv cenzure. Cudi me da mu nisu pomogli iz "Occupy Wall Street".

Dusan

pre 9 godina

Zašto nije naveo od kad postoji mogućnost za sticanje doktorskog zvanja/akreditacija? Ukoliko je to poslednjih 10 godina, onda je 27.5 doktora godišnje, ako je poslednjih 5 godina, onda je 55. Daj bre Mićo, ne lupetaj više, nije diplomu dobio samo onaj ko nije došao da plati.

"Jovanović je precizirao da je od osnivanja univerziteta na njemu doktoriralo 275 osoba, odnosno desetak godišnje"

blabla

pre 9 godina

хахах Насмеја ме један коментатор: ... "motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas" трага... Људи (власт пре свега) су упили као сунђер све оно што су просули претходних година (упио је премијер и министри, опозиција, упио је Мића, упили су медији, пала Влада, партије доживеле цунами, променио се папа, пали многи великодостојници у свету, избио рат у Украјини, погодила комета или тако нешто у Русији, у Америци исто не знам шта се десило, итд., поклопило се све са прославом Првог светског рата, ту је незаобилазан Принцип итд.). Уопште није напад на државни врх, него је реч о намери да се промени парадигма, претпостављамо корупцијом или некако другачије (имате научне и паранаучне парадигме). Тако су барем људи причали који су хероја ловили (чак ни главни ловац не може да контролише своје ловце). Увек постоје незадовољни који би да промене парадигме у свему. Само је питање наћу подесну особу. Нису је нашли и ту је доживела читава прича бродолом. Нико није очекивао да ХЕРОЈ неће ништа, ништа му не треба, чак ни новац. )))): Па и анонимуси су се појавили, хахаха Баш забавно. И све се догађало паралелно: у виртуелном и реалном свету. И то сви знају, на хиљаде људи је ангажовано било. И све смо то гледали уживо. Ето то је одговор. И када све сабереш и одузмеш закључак је следећи: свако иде на своју страну. )))): Свака птица своме јату лети. )))):

Steff

pre 9 godina

Volim ove sto komentarisu o fakultetima a jedva su srednju skolu zavrsili. Besposlicari koji pljuju one koji su bolji od njih. Ali dobro, zato smo tu gde jesmo. Dovidjenja sledece godine dame i gospodo, sve najbolje.

ANTIPROTIVAN

pre 9 godina

Srbadijo, bitno da vam je validna doktorska titula vaseg idola, bivseg ili sadasnjeg - Vojislava dr. Seselja sa doktorksom disertacijom na temu: Politicka sustina militarizma i fasizma...a pre toga magistarska teza: ''Marksisisticki koncept naouruzanog naroda''...To vam nije smetalo? A covek sproveo iz prakse u delo! To je pravi intelektualac, akademik, pravi Srbin, a ne dr.Mica Megatrend!

Atom Pih

pre 9 godina

Političari završili posao i sad povlače vodu za sobom ... I na kraju će lepo da operu ruke i da budu čisti.A otploviće nus proizvodi koji se pojavljuju pri stvaranju "nove energije".

Sve je ovo jedno veliko lutkarsko pozorište sa svojim marionetama.Marionete su one lutke koje se upravljaju tako što se povlače oni konci.Dok publika ima iluziju da su žive i slobodne.

Marko, krofnice i džem od šljiva

pre 9 godina

Mića prevarant, Marko malo čudno delovo, Olja loša glumica. Gde je ona glumu diplomirala? Koje je sve uloge u životu igrala? I gde? Jeste Mića prevarant, ali ovo ipak nije neorganiziovano. U civilizovanom svetu sve se dokazuje mirno i bez harange, a svi zaboravljate da su ovde iznošeni zahtevi - poništiti sve diplome i sve megatrendovce najuriti s posla. Nema ovde nevinih, od prvog dana pa i pre. Ne može tako da se sudi, i tačka! Te želje niko ne može nekima da ispuni. I na sudu samo nesavesna strana može da izgubi. Niko sinoć nije ni pokušao da kaže kako nisu svi studenti i profesori sa ovog univerziteta prevaranti. Zato mi je ostao gurak ukus u ušima i očima. Bez cenzure, molim, ako može, ako ne može, šta se može.

dex

pre 9 godina

Inace, Anonimusi su bas i podrzali ovu akciju razotkrivanja ovog lazova, tako da oni nikako nisu ucestvovali u navodnom objavljivanju te prepiske na koju se Jovanovic poziva.

Nisam bio ničiji advokat, ne!

pre 9 godina

Peco, nije tačno da branim neodbranjivo, uopšte ne branim nikoga, to sam napisao i naglasio, samo sam se zapitao da li je ovaj mladi čovek nečija narudžbina? Da li je vama realno da se moj komentar preko noći zakiti sa osam stotina minusa, na drugom je mestu jedan sa 37 minusa?! Čime sam ja zaslužio ovoliku čast ili prezir? Nisam vređao, bio sam fini, meni je polemika draga, mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne? Kao što rektor u svetu nauke ne znači ništa, to važi i za nepriznatog naučnika. Što se mene tiče, možete ga proglasiti novim Teslom ili Milankovićem, a tako je predstavljen naivnima, kod mene je njegova pojava na "malom ekranu tv_prijemnika" izavala sumnju da je... Krofnice, puslice, džem od šljiva... neka hvala, rućo sam. Ne možete polemisati sa mnom ako se uhvatite za nešto što nisam napisao.

pitanje

pre 9 godina

Meni jedna stvar nije jasna. Zasto tek sada?! Cinjenice:

Stefanovic je bio predsednik Skupstine u predjasnjem sazivu, a kada je izabran na tu duznost Mica mu je licno urucio doktorsku diplomu. Zar se ne secate toga?

Kako da to tada nikome nije smetalo, u vreme kada je Stefanovic obavljao mnogo odgovorniju duznost nego sada? Predsednik Skupstine je zamenik Predsednika Republike i vrsi tu duznost ako je Predsednik Republike sprecen da radi svoj posao, opozvan je ili je u ostavci. I tada nikome nije smetala Stefanoviceva diploma. Bas nikome? A sada je bas neko nasao da to radi.

Mnogo je politicke prljavstine ovde i to na svim stranama.

Siroti mali hrčki

pre 9 godina

Gledao sam večeras "Utisak" i kao neko ko je proučio "slučaj Kiš", kada je veliki pisac harangom napadnut da je plagirao "Grobnicu za Borisa Davidoviča" (načula u "Klubu" trojica poznatih i priznatih da je Danilo kanditat za Nobelovu i rešili da ga opale, putem Monda a uz pomoć Žana Deskaa, ili Joce Daske, kako ga je Kiš preveo na srpski), mrsko mi beše dok gledah dr Marka, priznatog mladog naučnika, kako je u saopštenju Nove stranke napisao zamenik precednika iste, a zašto mi beše mrsko ne mogu da kažem, jer sam iz etike dobio desetku. A vi kao nemate utiska o istom? Ne ulazim u "slučaj Mića", nije on Kiš da bih to mogao da proučavam, ne me to zanima, ali mrsko mi beše gledat' i priznatu glumicu dok se onako napadno smejala, u svojoj predstavi. Zašto ovo pišem ako me slučaj ne zanima? Pišem, iako znam da neće biti objavljeno, jer mi se ne spava, tek je ponoć, a učini mi se, na tren, dok sam "Utiska" gledao, da je u njemu gostovao Joca Daska. Kad je priznati dr Marko krenuo sa pitanjem - a šta ako se ispostavi da je mariborski doktorat samo jedna varijacija ovog londonskog, pa još kad je dodao da je već zadužio one u Londonu da nastave istragu, zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom? Ne znam, niko ništa ne zna, krhko je znanje...

Steff

pre 9 godina

Volim ove sto komentarisu o fakultetima a jedva su srednju skolu zavrsili. Besposlicari koji pljuju one koji su bolji od njih. Ali dobro, zato smo tu gde jesmo. Dovidjenja sledece godine dame i gospodo, sve najbolje.

Dzimi

pre 9 godina

Ma sve da je istina to sto je tvrdio u toj emisiji - sada mu je za dzaba. Mediji su ga lincovali, akademci ponizili, politicari "pustili niz vodu" za primer drugima... Recju - "gotov je". Vise ga ne opra "ni gora ni voda". Ocigledno da je Mica odsluzio svoje. Megatrend i svi megatrendovi takodje. E, a sad je red na drzavne fakultete...Sve ovo je nista kakve se pare tamo vrte i sta se tamo radi... Svi predmeti nose 3 i 5 bodova i eto akreditacije sa 3 ili 4 doktora nauka na celom programu za svih 30 predmeta.... I tako u nedogled i u nedogled i u nedogled...

Srpski Anđeli

pre 9 godina

Diplomci Megatrenda koji rade u privatnim kompanijama ne ugrožavaju procese izvršne vlasti i oni nas ne zanimaju. Ali...
Svi zaposleni u državnom aparatu koji su diplomci Megatrenda, moraju biti provereni jer svojom nestručnošću povoljno utiču na nefunkcionisanje bilo kakvog oblika sistema.

Marko

pre 9 godina

Pa dobro Mico da vidimo

Na sajtu tvog fakulteta stoji da si doktorirao 1983 sada kazes da je to zapravo bilo 1989
Pises mentor ti je bio S.Vud sada ispade da je bio neko drugi ko je umro pre nego sto si ga odbranio.
Tvrdis da si doktorirao na Londonskom univerzitetu kad ono ispade visa skola i to nejasno koja, jos kako doktoriras na visoj skoli to bi voleo da znam...
Nego ono sto nije sporno su tvoje pare, otac general Udbe i jedan od osnivaca SDPR-a glavni posrednik za trgovinu oruzijem sa Afrikom i Bliskim Istokom, milioneri ste od 80 tih godina poslog veka. Vila u Kanu i vinogradi u vlasnistvu porodice 20+ godina. Finansijeri SPS-a oduvek, na platnom spisku bili svi koji su trebali akreditacije se nisu ni proveravale, pa sam ministar prosvete se odrekao sitne ministarske plate da bi primao univerzitetsku tvoju. Kad vidim dr aveti 90 tih koje si udomio i koje su slozno ustale u tvoju odbranu O.Kovac i ekipa zeludac mi se okrece kad pomislim da su opet medju nama, i opet nam pametuju i objasnajvaju kako smo glupi.
Kad pomislim da se ovo i dalje naziva zemljom dodje mi da pobegnem u Tanzaniju sigurno je vise zemlja od ove lakrdije...

Stevan

pre 9 godina

1983 ili 1989..isto je to
diktorirao ili odbijen..isto je to
ni ovi njegovi megatrend puleni nisu nista bolji.
Pa dame i gospodo ko ima "diplome" sa ovog univerziteta neka se zapita kako ce zadrzati svoje radno mesto ili uopste postovanje u drustvu oko sebe

Milorad

pre 9 godina

Ja verujem da je ovaj covek jedinstven slucaj koji nema svoj doktorski rad u kuci? Ja svoj diplomski rad imam na polici i ne moram da idem do fakulteta da bi mi izdali kopiju onoga sto sam napisao. A doticni mora da ide u London da bi uzeo svoj rad? :)
Pa sto se nisi u emisiji susreo sa rektorom FON-a nego si pobegao kod urednika Informera u emisiju? Lakse je da odgovaras na pitanja koja ti zelis nego da te neko od onih pravih doktora pita neko pitanje gde bi blenuo ko tele? Ranije si pricao da si zavrsio sve na fakultetu za 3 godine, kako sad za 6? Ne mogu da verujem da ni sma ne znas koliko si studirao... Pravi si SLEPAC kao sto rece dekan FON-a, ne bi me cudilo da si yaista tako polagao ispite na FON-u, ali najgore je sto nisi jedini i sto takvih kao ti ima sve vise u ovoj zemlji...

Delijanac

pre 9 godina

gosn Mića izgledom, gestakulacijom i načinom ophodjenja potvrdjuje sumnju da je doktorirao na čuvenom GRAND SHOW univerzitetu kod profesora Saše Popovića :)

Marko, krofnice i džem od šljiva

pre 9 godina

Mića prevarant, Marko malo čudno delovo, Olja loša glumica. Gde je ona glumu diplomirala? Koje je sve uloge u životu igrala? I gde? Jeste Mića prevarant, ali ovo ipak nije neorganiziovano. U civilizovanom svetu sve se dokazuje mirno i bez harange, a svi zaboravljate da su ovde iznošeni zahtevi - poništiti sve diplome i sve megatrendovce najuriti s posla. Nema ovde nevinih, od prvog dana pa i pre. Ne može tako da se sudi, i tačka! Te želje niko ne može nekima da ispuni. I na sudu samo nesavesna strana može da izgubi. Niko sinoć nije ni pokušao da kaže kako nisu svi studenti i profesori sa ovog univerziteta prevaranti. Zato mi je ostao gurak ukus u ušima i očima. Bez cenzure, molim, ako može, ako ne može, šta se može.

etika

pre 9 godina

Clan komisije umro na godinu dana pre objave doktorata, ovaj stvarno misli da smo ili ludi ili totalno nepismeni! Ima li neko nadlezan da povede racuna i preispita sve ovakve ili slicne slucajeve. Jedan mu doktorat na sajtu, sada doneo drugi, prvo rekao da je doktorirao 1983, sada 1989, strasno kakve lazi i insinuacije...

pitanje

pre 9 godina

Meni jedna stvar nije jasna. Zasto tek sada?! Cinjenice:

Stefanovic je bio predsednik Skupstine u predjasnjem sazivu, a kada je izabran na tu duznost Mica mu je licno urucio doktorsku diplomu. Zar se ne secate toga?

Kako da to tada nikome nije smetalo, u vreme kada je Stefanovic obavljao mnogo odgovorniju duznost nego sada? Predsednik Skupstine je zamenik Predsednika Republike i vrsi tu duznost ako je Predsednik Republike sprecen da radi svoj posao, opozvan je ili je u ostavci. I tada nikome nije smetala Stefanoviceva diploma. Bas nikome? A sada je bas neko nasao da to radi.

Mnogo je politicke prljavstine ovde i to na svim stranama.

mr dr pr...

pre 9 godina

Mico, a gde je diploma? To mu dodje onaj papir velikih dimenzija, na finom "teskom" papiru, sa utisnutim zigom obrazovne institucije gde je stecena...

Србдом

pre 9 godina

Мића је патолошки лажов. Да ли ико разуман може да верује како је изнео наводни докторат из архиве ЛСЕ? Из архива или архиве ништа не сме да се изнесе ван читаонице. Овај лажов тврди како је наводни укоричени докторат изнео у Србију.

sumorni

pre 9 godina

"Jovanović je, gostujući na Televiziji Pink, pokazao i potvrdu iz 1991. godine da je odbranio doktorsku disertaciju u januaru 1989. godine."

Ovo je sigurno lapsus, jer cela zemlja je do sada naučila da si doktorirao 1983-će godine.

sasa m.

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.

jjjj

pre 9 godina

Nije ni mogao da gostuje na boljoj televiziji..to je njegov nivo..
Mića mega trend je nastavak BK nazovi univerziteta,plati i nema zime,samo biraj koju diplomu hóćeš.Zato ovoliko stručnjaka,a država u bunaru.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sasa m., 15. jun 2014 23:24)

Jako besmisleno poredjenje.BK je najstariji privatni fakultet u zemlji gde mentor nije bio i vlasnik fakulteta,tacnije Karic nije imao veze sa fakultetom i bilo je pristojno dobrih profesora na BK. Trpati sve privatne u isto kos kao i sve ljude koji su zavrsili privatne je neznanje i pljuvanje u prazno. Megatrend i Mica su skandal zaista,nevidjeni skandal i sramota ,ali nase skolstvo je vec dotaklo dno i tu izgleda nema povratka.

Dule

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"".
Zato je Vučić povukao ranije datu izjavu da nije iznenađen na nepostojanje doktorata M.J.
Sistem-ja tebi, ti meni!

Svaka sistemska laž ima i svoje "male", pojedinačne laži

pre 9 godina

"...i rekao da nije ranije reagovao na tvrdnje da nema doktorat branjen u Velikoj Britaniji..."

Kako nije reagovao, kad jeste reagovao, i to prekjuče, na tvdnje ministra prosvete tako što je podneo ostavku na poziciju rektora Univerziteta "Megatrend", čiji je ujedno i navodni vlasnik.

Osim toga, sada tvrdi da je odbranio doktorat na "Londonskom univerzitetu" 1989. godine, a do sada je tvrdio da je to učinio 1983. godine, što još uvek piše na zvaničnom sajtu "Megatrenda". Veoma je čudno da je nekom neoophodno da putuje iz Beograda za London i natrag, da bi se prisetio da nije odbranio doktorsku tezu 1983. već 1989. godine! Sa druge strane, teško je sa preciznošću setiti se tačnog datuma nečega što je izmišljeno, delimično ili u potpunosti.

EU Citizen

pre 9 godina

I šta kažeš, Anonymous? :))) Pa ovo postaje veće ludilo od letećeg cirkusa Montija Pajtona, stvarno treba biti naprednjački glasač da bi se poverovalo u "rušenje državnog vrha", putem podrobno dokumentovanog ukazivanja na očigledni plagijat, ili očigledno potpuno bezveznog samoupravnog doktorata koji je ovaj lik iz crtanih filmova nekako uspeo da u Engleskoj proturi na mala vrata, da bi ga onda godinama predstavljao pod "ulepšanim" pedigreom, kao da je bio zvezda Blumsberija :)))))

ovo ni sojic ne bi bolje odradio

pre 9 godina

Nije u londonu, jeste u Londonu.Ova tema, pa druga tema. Pokazuje korice na tv, a pre par dana postovao slike neke sasvim druge diplome.

I jos anonimusi njemu pomazu???? hahahaha
Gde li njih umesa...pa svrha te hakerske grupe je da se bore bas protiv ovakvih likova.

I na kraju pise olji da ne moze u emisiju jer ce ostati u londonu a onda se pojavi na pinku????

Covek je vec toliko verzija ispricao da ni on sam vec ne zna sta je istina a sta ne.

ANTIPROTIVAN

pre 9 godina

Srbadijo, bitno da vam je validna doktorska titula vaseg idola, bivseg ili sadasnjeg - Vojislava dr. Seselja sa doktorksom disertacijom na temu: Politicka sustina militarizma i fasizma...a pre toga magistarska teza: ''Marksisisticki koncept naouruzanog naroda''...To vam nije smetalo? A covek sproveo iz prakse u delo! To je pravi intelektualac, akademik, pravi Srbin, a ne dr.Mica Megatrend!

Nevena

pre 9 godina

@(Milorad, 15. jun 2014 23:23)

Sve potpisujem, samo ne FON, nego FPN.
Jos je u mladalackim danima pokazivao dar za mutljacinu, sto je vremenom i kapitalisao. Ovakvi plivaci u mutnom u Srbiji jedino prolaze.

MN

pre 9 godina

I grupa Anonimus je upletena?!
Ma upleteni su i CIA i FBI i KGB, a i vanzemaljci koji trenutno vrše prisilnu kolonizaciju Srbije, u cilju da sruše poslednji bastion pravih vrednosti srpskog društva.

Marko

pre 9 godina

Hahaha Anonimus brani dr Micu, pa ko normalan moze u to da poveruje, pa grupa Anonimus se upravo bori za slobodu komunikacije, pravo na kritiku, bori se protiv svemoci i autoritarnosti drzave ciji je dr Mica jedan od tockica masinerije..... dakle nije skupo kupiti usluge tzv. hakera u zemlji ili inostranstvu da ti odrade banalne stvari poput DOS napada i slicno ili objavljivanja nepotpisanog otkucanog u standardnom formatu nekog mejl provajdera kvazi dokumenta nazvanog prepiska. Eto recimo da sam ja dr Mica, ukucao bih u pretrazivac black hat i pitao posto kosta DOS napad ..... ko zna mozda je londonski dr Mica upravo to i uradio, sta li na to kazu nasi gurui borbe protiv visoko tehnoloskog kriminala???

Nisam bio ničiji advokat, ne!

pre 9 godina

Peco, nije tačno da branim neodbranjivo, uopšte ne branim nikoga, to sam napisao i naglasio, samo sam se zapitao da li je ovaj mladi čovek nečija narudžbina? Da li je vama realno da se moj komentar preko noći zakiti sa osam stotina minusa, na drugom je mestu jedan sa 37 minusa?! Čime sam ja zaslužio ovoliku čast ili prezir? Nisam vređao, bio sam fini, meni je polemika draga, mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne? Kao što rektor u svetu nauke ne znači ništa, to važi i za nepriznatog naučnika. Što se mene tiče, možete ga proglasiti novim Teslom ili Milankovićem, a tako je predstavljen naivnima, kod mene je njegova pojava na "malom ekranu tv_prijemnika" izavala sumnju da je... Krofnice, puslice, džem od šljiva... neka hvala, rućo sam. Ne možete polemisati sa mnom ako se uhvatite za nešto što nisam napisao.

doktori su tu samo fale beli mantili sa duzim rukavima

pre 9 godina

Jovanović je istakao da je doktorandima davao Stefanovićev rad kao uzor kako se pravi metodološki okvir naučnog istraživanja.

"Ima više od 60 svedoka da je to bila brilijantna odbrana doktorskog rada", rekao je Jovanović.

Ovaj Mica je doktor za humor i zabavu. :-)

mickey

pre 9 godina

Dejan Popovic - (trenutno ambasador Srbije u Engleskoj) covek koji je doktorirao javne finansije i poresko pravo, bio dekan pravnog fakulteta i rektor bgd univerziteta, covek kojem su babe s obe strane bile doktori nauka a otac dekan geografskog, nema pametnija posla nego da se bavi Micom Jovanovicem.

Srbija=Gotham city

pre 9 godina

Provereno znam da je jedini uslov za masters na segi 60 strana. Mozete napisati review fudbalske utakmice ili kompilaciju recepata bakinih kolaca, nebitno sve dok ima 60 strana.

Posve običan slučaj

pre 9 godina

@ Siroti mali hrčki
"priznati dr Marko"
"zapitao sam se: kakav je motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas", Kiš o Joci), sa ovoliko strasti traga za Mićinim tragom? Glad za istinom?"

U svakom slučaju, priznatiji je od gazda Miće. Toliko priznat da se na njegovu doktorsku disertaciju pozvao Vrhovni sud Ujedinjenog Kraljevstva u jednoj svojoj presudi. Evo, ovoj presudi: http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html
Kakav bi on motiv mogao da ima? Hajde da krenemo od najočiglednijeg - želi da raskrinka lažova i prevaranta. "Dr Marko" to jest, profesor Milanović odlično zna koliko je truda i rada sam uložio u svoje magistarske i doktorske studije. A na drugoj strani imamo gazda Miću sa dva privatna aviona, sa kućom u Monte Karlu (Đoković tamo ima samo stan), sa izmišljenim nagradama i odlikovanjima i koji je navikao da je sve na prodaju, to jest da se sve može kupiti. I zašto bi profesor Milanović morao da trpi da se jedan takav lažno predstavlja kao doktor nauka? Njih dvojica nisu isti i nikada ne mogu biti isti. Profesoru Milanoviću bi trebao padobran kad bi hteo da se spusti na gazda Mićin nivo. Nije sve zavera, niti tu uvek treba tražiti nečije motive. Uostalom, kakvu korist profesor Milanović može imati od ovog slučaja? (korist u onom smislu u kojem se korist u Srbiji shvata) Baš nikakvu. Zato se i ne plaši da stvari nazove previm imenom i da kaže ono što misli. On ni od koga ne zavisi i niko ne može ničim da ga ucenjuje.

marija

pre 9 godina

Studenti Megatrenda su lepsi, pametniji i sposobniji(a tek studentkinje), odatle zavist, sujeta i ljubomora...
(Biljana, 16. jun 2014 12:42)

Pa naravno, pametnice.
Profesorka ti je Extra Nena sa sve Mega doktoratom.
A Natasa Bekvalac pise doktorat na Ibici. Bice i od nje mega profesor uskoro.
Sve lepse od lepseg.

blabla

pre 9 godina

хахах Насмеја ме један коментатор: ... "motiv ovog priznatog naučnika da ("kao policijski pas" трага... Људи (власт пре свега) су упили као сунђер све оно што су просули претходних година (упио је премијер и министри, опозиција, упио је Мића, упили су медији, пала Влада, партије доживеле цунами, променио се папа, пали многи великодостојници у свету, избио рат у Украјини, погодила комета или тако нешто у Русији, у Америци исто не знам шта се десило, итд., поклопило се све са прославом Првог светског рата, ту је незаобилазан Принцип итд.). Уопште није напад на државни врх, него је реч о намери да се промени парадигма, претпостављамо корупцијом или некако другачије (имате научне и паранаучне парадигме). Тако су барем људи причали који су хероја ловили (чак ни главни ловац не може да контролише своје ловце). Увек постоје незадовољни који би да промене парадигме у свему. Само је питање наћу подесну особу. Нису је нашли и ту је доживела читава прича бродолом. Нико није очекивао да ХЕРОЈ неће ништа, ништа му не треба, чак ни новац. )))): Па и анонимуси су се појавили, хахаха Баш забавно. И све се догађало паралелно: у виртуелном и реалном свету. И то сви знају, на хиљаде људи је ангажовано било. И све смо то гледали уживо. Ето то је одговор. И када све сабереш и одузмеш закључак је следећи: свако иде на своју страну. )))): Свака птица своме јату лети. )))):

milan

pre 9 godina

Da je srece ovaj covek bi trebalo odavno da krivicno odgovara jer je upropastio citav visokoskolski sistem obrazovanja!!! Jovanovic je gotovo upropastio fakultete, jer odavno se zna da svako ko ne moze da zavrsi drzavni faks, ode na Megatrend i zavrsi ga ocas!!! Znam mnoge koji nisu nikako mogli da zavrse drzavni fakultet, ali su Megatrend bez problema zavrsili!!! E zato ne ko treba odavno odgovara, i to pre svega Mica Jovanovic covek koji je gotovo unistio fakultetsko obrazovanje u Srbiji! Taj covek hitno mora biti lisen slobode i procesuiran, a njegov "fakultet" ugasen, inace najbolje je ukinuti fakultetsku diplomu u Srbiji!!!

El Nebulozo

pre 9 godina

Neke tzv dokaze nam iznosi lik koji je predstavljajući se kao slepac hteo da polaže ispit. Onverovatno misli da smo svi slepi a i glupi.

nestala

pre 9 godina

Volela bih da imate na umu da su devedesetih godina profesori marksizma postali profesori sociologije za samo par minuta. Mi koji smo bili tada studenti sociologije smo ih samo zacudjeno gledali. Razlog je bio - da ljudi ne ostanu bez posla zbog toga sto se marksizam ukida. Oni nisu ostali bez posla a mi, sociolozi, jesmo. Bolje da su nas smestili u masovnu grobnicu. Tada bi postojala mogucnost da nas neko nadje.
Molim vas odbranite sociologiju.

lak

pre 9 godina

Molim UK ambasadu da da zvanicnu izjavu povodom ovog slucaja.
Ako neko treba da je autoritet da da pravi odgovor onda su to oni a ne Mica AV ili bilo go iz ove jadne zemlje lazova.
Mom detedu nije data viza sa skolovanje u UK jer skola nije akreditovana po standardima FOffica. Fair enogh ali dete nije lagalo popunjavajuci aplication form dugacak ko Dunav. Kako je Mica dobio vizu ako je lagao pri aplikaciji za vizu. Kako to da je Britanska sluzba previdela laz?
Milom proslediti UK embassy in Belgarde. Ocekujemo zvanicno objasnjenje ambasade.Hvala

Odgovornost !!

pre 9 godina

Ne zaboravite...gde je odgovornost za poplave, stetu i mrtve?
Ne zaboravite ni gradonacelnika Malog od Beograda, ni onog iz Obrenovca!
Skrecu temu na ovoga i Stefanovica, idemo redom ljudi!

Rajko

pre 9 godina

Dok ovo pišem na sajtu megatren da (namjerno malo početno slovo) doslovno piše:
Прву дoктoрску дисeртaциjу oдбрaниo je нa Лoндoнскoм унивeрзитeту 1983. гoдинe (мeнaџмeнт и индустриjски oднoси), a другу (oргaнизaциoнe нaукe) нa Унивeрзитeту у Maрибoру, 1991. гoдинe.

A sad govori da je doktorirao 1989? Ovog prevaranta odmah uhapsiti, zatvoriti megableju i krenuti u obračun sa ovim zlom u obrazovanju.

Još nešto: kako je moguće da neko ko je imao prosek 7,22 na osnovnim studijama, postane doktor nauka?

Šta smo dočekali... Ko zadnji izađe, neka ugasi svetlo.

iva

pre 9 godina

"Moj doktorat do danas nikoga nije zanimao". Pa kakav je to naucni rad koji nikoga ne zanima? Valjda se doktorati pisu da ih neko cita, pa da nastavi da radi u tom pravcu. Zato se objavljuju, zato se prave. Ima ljudi koji su dobili Nobelove nagrade za ono sto im pise u doktoratima. Neprocitan naucni rad = nepostojeci naucni rad, odnosno besmisleno je sto postoji kad ga niko nije nikad procitao.

Balkanski špijun

pre 9 godina

Kakav bre anonimus? Alo sine, kasniš godinu dana, anonimus se raspao i po zatvorima su svi. A ako misliš na našu policiju kao "grupa anonimus" - može biti da si u pravu.

strazar

pre 9 godina

Braćala, nisi morao da potežeš do tog Londona da nađeš dobrog knjigovesca. Što da se toliko trošiš? Kerozin za privatnu "Cesnu", aerodromske takse,metro ili taksi...Na svakom ćošku u BG imaš knjigoveznicu, pa mogu da ti ukoriče i Patin veliki kuvar u baršunaste tvrde korice sa zlatotiskom, da spolja liči na doktorat. A i korisnijih informacija ima u kuvaru, nego što ih ti možeš bilo kome, sem onom nesretnom "hard-core-govor" Vučičeviću, dati.

ex sns

pre 9 godina

Patoloski lazov. Dajte mu neka pogleda konf.za medije svevisnjeg PV od onomad,i sam PV je izjavio da ne veruje da Mica estrada ima doktorat,pa svi su to znali,taj SegaMegaTRe$ je fabrika za stancovanje diploma pol.kadrovima i pevaljkama,kao nekad Kumrovec.

peca

pre 9 godina

(Siroti mali hrčki, 16. jun 2014 00:23)

Taj mladi covek i treba da to istera do kraja. Kada bi svako od nas bio dovoljno istrajan da neke lopovluke koje rade vlasti u Srbiji isteraju na cistac do kraja, ova drzava bi bila mnogo bolja.
Razmisljanje da neko ko hoce da sazna nesto vise o prevarama drugih odmah mora biti placen od protvnika zemlje pripada bivsem vremenu (strani placenici, domaci izdajnici i sl.).
Ovde je problem sto je taj isti Mica Jovanovic uzor mladima koji treba da vuku ovu zemlju napred, a sta on radi laze, vara i slicno.
Nemoj da branis neodbranjivo. Sve njihove prevare ce izaci na videlo, samo je pitanje da li cemo mi kao narod Srbije preziveti dovoljno dugo da te prevare saznamo.
Plasim se da necemo.

Mary

pre 9 godina

On se toliko uziveo u taj karakter koji igra, da ja mislim da on, jadnik, stvarno misli da ima doktorat I da je vitez reda ljiljana ili vec cega. Koja bi budala tako nesto trvrdila u 21. veku kad sve moze da se proveri. Kako moze neko da tvrdi da je Forbes pisao o njemu a zna da to moze lako da se proveri. On se toliko uziveo u tu svoju izmisljenu personu da i sam u nju veruje.

Aleksandar

pre 9 godina

@Steff

Pa vidi, neko ko je zavrsio srednju moze biti pametniji od onoga ko je zavrsio fakultet. Znam dosta ljudi koji su pozavrsavali fakultete, a blage veze nemaju sta su naucili. Uglavnom zbog bubanja ili cak "placanja" za prolazak. Vidi, npr., sta uce ekonomisti. Uce jedno te isto, a svetu nista nije bolje. Samo se vrti kapitalizam i svi misle da je to dobro. Znaci, definisan je sistem ekonomije, koji pravi djubre po planeti, koji stvara veliku razliku izmedju bogatih i siromasnih, a stvara siromahe. Tim postupkom stvoreni su lopovi. Onda zbog toga imamo zakonski sistem koji hapsi te lopove. Nepotrebne stvari su stvorile nepotrebne stvari. Akcija-reakcija.
Ovaj sistem vazi jos od davnina, kada su bili kraljevi i slicni vladari. Danas se to nista nije promenilo, samo imamo fancy odecu, kravatice, odelca, vozikamo se kolima koje menjaju "dizajn" skoro svake godine, mobilne koji se menjaju na manje od godinu dana, tableti, kompjuteri, televizori, cak se i harana baca, jer se pravi u nenormalnim kolicinama uz dodatke koji stvaraju masu, a ne i kvalitet.
Odredjeni sistemi, koji se danas uce u skolama, su uzas za ovu planetu.
Sve bi brze, bolje i lepse napredovalo da nije nekih od ovih sistema.

Ali, ljudi to gutaju i smatraju da je to istina i da treba da bude tako.

Ne racunam opste stvari, kao sto su fizika, matis, maternji jezik, hemija.... nego ove "socijalne" stvari.

Zlopamtilo

pre 9 godina

Mića, sinoć , "teška reč" , na pitanje koliko studenata ima Megatrend , odgovara 27000,....(dramska pauza) ,27000x1500x4=162.000.000,00 EUR.
Ako sam negde grubo pogrešio molim da me ispravi neko ali realno teško da iko ima predstavu koliki je obim i dubina ovog tržišta diplomama .

a sad adioooo

pre 9 godina

Svi su potrošna roba Mićo pa i ti. Kada povuku vodu nećeš znati šta te je snašlo. Zbog tebe niko iz vlasti neće žrtvovati sebe.

Winston

pre 9 godina

Prvo bilo 200 svedoka da je Stefanovic obranio, a sad 60. Problem je kad stalno lazes, zaboravis predhodnu laz. Joj Boze, toliko mi je zao za ovu zemlju. Kako smo uspeli da dodjemo do ovaj dno?

Čveger

pre 9 godina

Koja patetika... Otišao na pink da istrtlja svoju tužnu i posve neistinitu priču bez ikakve opozicije ili suočavanja sa optužiocima. A sad će lepo da proda MT, pokupi pare i nestane u nepoznatom pravcu, kao i svaki prodavac magle.

novosadjan

pre 9 godina

Moje malo dete se ne duri toliko kada ga uhvatim da grbavi, pa prizna i pokunji se, ali je izgleda Mica vise infantilan od toga. Mada bi pre rekao da su jos infantilniji oni koji piju ovu pricu. Te ovako je, te onako je, sada je ipak ovako, sutra ce biti vec drugacije itd. Da ga pitas kad sve ovo prodje sta i kako, opet ce drugacije reci.

prle

pre 9 godina

Ahaaahahahhaaa, cekaj, mislis na Dejana Popovica, bivseg rektora, da je odlucio da srusi drzavni vrh ... Ahahahahaa ... Ma daj, covece ... Dobro nisi optuzio Branka Kovacevica ili pokojnog Caju da su ti smestili ahaahaha

Stop

pre 9 godina

Jasno je da je u pitanju prevara javnosti. Svaka izjava M. jovanovicaa se razlikuje od prethodne. Svaki podatak o sopstvenom studiranju u Engleskoj se ponistava nekom novom izjavom i nekom novom informacijom.
Čovek je (ne)svesno obmanjivao sve. Iako je svima bilo jasno o čemu se radi, M. Jovanovic su oberucke prihvatali, jer on placa i finansira, angazuje politicare za predavace i omogucuje diplome.
Sada ovu prevaru treba razotkriti do kraja i javnost bi morala da se obavesti
-sta je upisano u Micinoj radnoj knjizici?
-Sta je M. Jovanovic prijavio od dokumenta o svom profesorskom zvanju u akreditaciji?
p.s.
Da se ne zaboravi
Sve doktorske diplome izdate od nestrucnjaka M. Jovanovica moraju da se provere.

Bata

pre 9 godina

Upleo se u sopstvene laži ko pile u kučinu a što je obrukao sve koji su pošteno stekli diplome i zvanja to je posebna priča. Sad ćemo na sav glas kukumavčiti kako nas svi mrze i kako normalan svet ne priznaju naše diplome. Vlada treba odmah da proveri diplome svojih uposlenika i ministara, za početak.

igi

pre 9 godina

Pa gde bi drugde mogao "čika Mića" da brani neodbranjivo nego na Pinku. Tamo gde je mogao biti suočen sa neprijatnim činjenicama,u Utisku Nedelje,je otkazao učešće.

r3st4rt

pre 9 godina

Vidim Mica je dobro povezan sa hakerskim grupama. To objasnjava i ko je narucilac ddos napada na pescanik.

Interesantno je da on kaze da je text na pescaniku pokusaj da se srusi vlast?
Cak i da je to tacno, ovo sto su nasi naucnici uradili je sasvim legalno i cak pohvalno - diskreditovali su ljude koji ne zasluzuju da budu tu gde jesu.

Sa druge strane sad stvarno pocinjem da verujem da su delovi vlasti imali veze sa rusenjem pescanika

T

pre 9 godina

Anonymous-i su inace poznati po tome da pomazu mutne likove i da napadaju sajtove koji se bore protiv cenzure. Cudi me da mu nisu pomogli iz "Occupy Wall Street".

Motika

pre 9 godina

Ja mislim da iza napada na njega ustvari stoji visoko tehnoloska vanzemaljska civilizacija, infiltrirana u nase redove da srusi njegov doktorat i vladu Srbije.
Naravno...zaboravih, Amerikanci takodje, tacnije CIA, FBI i ostali u saradnji sa istim tim vanzemaljcima.

brainwash

pre 9 godina

Mnogo laze. A ko laze, taj i krade. Ali posto je stancovao diplome polupismenim politicarima, nece odgovarati. Dao je ostavku, ali pajac ostaje vlasnik MegaBlam univerziteta. nadam se da ce neko proveriti diplome tome mastera, magistra ilica i svih ostalih sumnjivih lica.

Kole

pre 9 godina

Anonimusi pomazu tebi!?!
Molm doticnu hakersku grupu da odgovore na ovakve besmislene izjave i da zaista "pomognu" Mici tako sto ce otkriti sve do jedne njegove prljave tajne za koje misli da ih je bezbedno sakrio od ociju javnosti!
Polazite mu sta znaci kada vas stavlja u svoja pogana usta!

Kinez

pre 9 godina

Slucajno imam knjigu Mice Jovanovica "Interkulturni menadzment", V izdanje iz 2004. godine. Na samom pocetku strane 313 (spisak literature)stoji:

Jovanovic Mica, Modern British Management Theories, doktorska disertacija, London University, 1983.

Znaci covek ima DVE disertacije sa Londonskog univerziteta, a ne SAMO jednu.
Knjiga je uredno zavedena u CIP katalogizaciji Narodne Biblioteke Srbije,
ISBN broj 86-7747-145-6 - makar tako stoji u impresumu na drugoj strani.
E, ako koza laze rog ne laze.
Znaci, covek je patoloski lazov i prevarant. Kako moze disertacija koju je pokazivao na TV i sa sajta Megatrenda da se zove "Work motivation itd.." a sad "moderne britanske teorije menadzmenta"?????
Samo neka mi to odgovori, pa cu SVE da mu poverujem.
Ko ne veruje, neka "progugla" tu knjigu i spisak literature.

Dusan

pre 9 godina

Zašto nije naveo od kad postoji mogućnost za sticanje doktorskog zvanja/akreditacija? Ukoliko je to poslednjih 10 godina, onda je 27.5 doktora godišnje, ako je poslednjih 5 godina, onda je 55. Daj bre Mićo, ne lupetaj više, nije diplomu dobio samo onaj ko nije došao da plati.

"Jovanović je precizirao da je od osnivanja univerziteta na njemu doktoriralo 275 osoba, odnosno desetak godišnje"

Neminem laedere

pre 9 godina

@Nisam bio ničiji advokat, ne!
"mladi čovek nije priznati naučnik, slažete se ili ne"

Ne, taj "mladi čovek", kako ga nazivaš jeste priznati naučnik.

Evo mu disertacije ovde:http://www.amazon.co.uk/Extraterritorial-Application-Human-Rights-Treaties/dp/0199682259/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1402917492&sr=8-1&keywords=marko+milanovic - objavljena kao knjiga

Ovo je druga knjiga koja izlazi iz štampe u decembru:
http://www.bookdepository.com/Law-Politics-Kosovo-Advisory-Opinion/9780198717515

Na njegovu disertaciju se pozvao Vrhovni sud Velike Britanije evo ovde:
http://www.bailii.org/uk/cases/UKSC/2010/29.html

Ovo mu je spisak svih dosadašnjih radova: http://papers.ssrn.com/sol3/cf_dev/AbsByAuth.cfm?per_id=655207

Ovo je njegova profesionalana biografija: http://www.nottingham.ac.uk/law/people/marko.milanovic - svaka stavka lako proverljiva.

Da li si na osnovu svega priloženog promenio mišljenje o Dr Marku Milanoviću? A ako nisi, interesuje me koji i kakvi dokazi su potrebni da bi te uverili da on jeste priznati naučnik.

dex

pre 9 godina

Inace, Anonimusi su bas i podrzali ovu akciju razotkrivanja ovog lazova, tako da oni nikako nisu ucestvovali u navodnom objavljivanju te prepiske na koju se Jovanovic poziva.

buljubasa

pre 9 godina

Ako nista drugo bar sada narod moze da vidi realnost u ovoj drzavi zadnjih 20+ godina. Ja ne mogu da zamislim nista normalno sto gostuje na pinku, ta televizija je trebala biti zabranjena posle 5-og oktobra, ali eto izgleda je sve bilo dzaba.

Milica (PhD, US)

pre 9 godina

a je l on svoj doktorat pisao na Engleskom?
Je l' moze neko da prozbori koju sa Micom da vidimo je l mu znanje jezika adekvatno i na akademoskom nivou.

kontrapunkt

pre 9 godina

Koji je ovo sarlatan! Zasto lepo ne pokaze original diplome doticnog fakulteta? To sto negde ima ukoricen rad nije nikakav dokaz da je isti odbranio.

Laza

pre 9 godina

Na sajtu LSE postoji online biblioteka gde se izmedju ostalog mogu naci doktorske teze svih doktorata dodeljenih na LSE. Link (po godinama): http://etheses.lse.ac.uk/view/year/

Tu moze da se vidi da 1983. niko nije doktorirao, a 1989. su odbranjena dva doktorata, od kojih nijedan nije Micin. Pretraga na ime Mica Jovanovic ne daje nikakve rezultate.

Atom Pih

pre 9 godina

Političari završili posao i sad povlače vodu za sobom ... I na kraju će lepo da operu ruke i da budu čisti.A otploviće nus proizvodi koji se pojavljuju pri stvaranju "nove energije".

Sve je ovo jedno veliko lutkarsko pozorište sa svojim marionetama.Marionete su one lutke koje se upravljaju tako što se povlače oni konci.Dok publika ima iluziju da su žive i slobodne.

al i to cemu djavo odneti.

pre 9 godina

Mica ne brani ni svoju diplomu, ni drzavni vrh, ni "doktorsku", ni "akademsku" mu cast, ma ni sebe samoga. Sa svime bi se on lako rastao jos danas. Al ne moze od svog bogatstva. To je...

Sale

pre 9 godina

"Jovanović je izneo tvrdnju da su osporavanja doktorata ministra Nebojše Stefanovića, iz kojih su docnije proistekli i napadi na njega, za cilj zapravo imala "rušenje državnog vrha"

opet ova prica...i da je zaista tako, i da zaista neko napada drzavni vrh to ne opravdava niti je olaksavajuca okolnost ministru Stefanovic doktor Nebojsi, te price da neko napada drzavni vrh i taj nacin da se brani doktor stefanovic su logicka greska-ne moze se odbraniti neciji fals rad time sto cete reci"to neko napada na "jaku" vlast, buhuhu". al oni ocigledno misle da smo svi mi vamo kompletni idioti. o skretanju paznje sa doktora ministra na polubitnog lika micu necu ni da govorim, ovde je o tome vec bilo reci.