Subota, 13.04.2013.

22:54

Sever Kosova sve jači igrač

Vašington priznao Srbe severno od Ibra kao ključni faktor komplikovane kosovske jednačine, smatra Oliver Ivanović ali dodaje da nema mesta trijumfalizmu.

Izvor: Veèernje novosti

Sever Kosova sve jaèi igraè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

marija

pre 11 godina

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija
(citajte Rambuje, Kumanovski i 1244, 14. april 2013 00:20)

Odlicno, na to sam i mislila. Dakle, treba podneti zahtev i ici na to razminiravanje terena. Zovite to kako god hocete.
Mada, bojim se da nece biti vremena za zahteve i administraciju ako taci i nekakva rosu krene silom.
DRZAVA SRBIJA JE DUZNA DA ZASTITI SVE SVOJE GRADJANE NA SVOJOJ TERITORIJI OD BILO KAKVOG TERORIZMA, medjunarodna zajednica ne reaguje na pretnje tacija.

Душан

pre 11 godina

А шта је са Србима јужно од Ибра? Често ми изгледа да је Север Косова заправо најгори непријатељ Србима на југу...

crni domino

pre 11 godina

"moje dete nije bitnije od deteta na severu kosova."
(krug dvojke, 14. april 2013 08:32)
I ti si mi neka majka! Bedno od jednog roditelja da dete koristi u politici!
Pa to mogu samo SNS botovi! Jadnici...

riječanin

pre 11 godina

ovo šta se radi braći na kosovu je apsurdno i vodi ratu jer ne dozvoliti narodu da živi u svojoj zemlji je glupost opasna KOSOVO JE SRCE SRBIJE

сремац

pre 11 godina

Opet mitomanija! Čuj, "sever uzdrmao Brisel i Beograd", dokle više? Da li neko vodi računa o budućnosti našeg naroda i države? Lično mi je dosta svega, zadnjih 25 godina, vođeni histeričnom mitomanijom i primitivizmom raznih provinencija, izgubili smo sve, ili skoro sve što smo mogli, pa danas nastavljamo u istom pravcu, kao da nam je realnost toliko strana i daleka.

Sunce Slobode

pre 11 godina

"Najgore je što neki ljudi iz političke elite pokušavaju da definišu ove ljude kao kriminalce, neradnike, pa čak i izdajnike, koristeći argument takozvanog "većeg dobra". Tako se pojavila teza da 50.000 Srba i drugih građana sa Severa nema pravo da ugrožava i pravi štetu ostatku Srbije. Postoji i pretnja da bi mogli da izgube finansijsku podršku od države ako ne budu poslušni. Uprkos ovakvim sramnim i neodgovornim pritiscima Srbi sa Severa pokazuju visok nivo odlučnosti", kaže Kesić.
Pojednostavljena je logika da ponašanje Srba severno od Ibra presudno zavisi od političkog diktata iz Beograda. Takvo shvatanje blisko je delu političke i intelektualne "elite" koji sebe voli da definiše kao razuman i savremen, odnosno "proevropski", objašnjava prof. dr Darko Tanasković.

Eto, u najkracem, ogoljena sramota koju LDP i ostali "urbani" pokusavaju da proguraju, sva sreca je da ostatak Srbije nije bas toliko blesav da pozoba te nonsense. . .

k.

pre 11 godina

Kako su samo pro-albanski spineri vredni... ali ni ovih par srBskih autosovinista ne zaostaje, nema za njih vikend, nedelja... Za ove prvo jos `ajde da se i shvati, ipak dobijaju pare za svoj angazman ali ovi drugi, pa jos kada se javljaju iz Kanade... Komedija.

drazen mihic

pre 11 godina

jel vi to o Sjevernoj Koreji? oni bar mozda imaju cime da prjete, pa
ljudi, malo razuma, bez podrske Srbije nebi opstali ni mjesec dana, a
kako su bitni faktor govori i to da sa njima niko i ne pregovara vec
samo cekaju sta ce odluciti drugi o njima...

Protiv ispiranja mozga

pre 11 godina

Amerima je ocigledno previse da se pored IRAKA, AVGANISTANA, SIRIJE, IRANA, SEVERNE KOREJE...trenutno bave jos SRBIMA i ALBANCIMA...
(stisla ih kriza ;-))

Skywalker

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?
(Zoran, 14. april 2013 08:46)
Hajde, slozicu se sa tobom, ali vec mi je preko glave to takmicenje u tome ko je gori, valjda je ljudski takmiciti se u tome ko je bolji. Ali, je l' tebi vise smeta smece u tvom dvoristu, pa makar bilo i malo (a uopste nije malo) ili veliko smece u tudjem? Na isti nacin si mogao da kazes kako kriminal na severu uopste nije veliki u poredjenju sa onim u Somaliji. Uvek postoji nacin da nesto sto je crno predstavis kao skoro belo, zavisi samo sa cime ga poredis.

Codex Alementarius

pre 11 godina

Da nije srpske vojne baze "Jug" Srbi sa severa Kosmeta bi vec odavno bili proterani. Zakljucak je da jaka vojska i nauoruzanje su osnovni preduslov mira u svakoj zemlji. Kada bi sve zemlje imale nuklearno oruzije zavladao bi svetski mir, ovako tokom istorije uvek se pojave neke imperijalisticke zemlje koje zele da potlace druge narode od rimljana, osmanlija, austrougara, nemaca i danas amera...

nesa

pre 11 godina

Srbi iz republike srpske treba da na bude primer jedinstva u odbrani srpskih interesa.Nazalost,u srbiji,misljenje obicnih gradjana nemoze da dodje do medija.

nesa

pre 11 godina

Deo nasih politicara,NVO,medija...,,bombarduje,,srpsku javnost da se na severu srbi samo bave kriminalom.Medjutim,to nemoze da prodje.Oni stite,pre svega interese Srbije.Drugo i sto je najvaznije, znaju sta hoce i jedinstveni su,za razliku od naseg drzavnog vrha,narocito onog proslog.Nema popuštanja!

vlajko

pre 11 godina

Tesko je, al se moraistrajati! Ali nikom nije teze nego nasima na severu Kosova. Zato mi kojima je neuporedi i lakse moramo ih podrzati. A ove koji popustaju kroz komentare porucujem da se okanu jurenja za stapom i sargarepom. I to je realnost nema sargarepe i nemoj te se predavati ljudi.

cinik

pre 11 godina

nisam bio na kosovu i sve što znam je iz novina ili priča. ono što mene interesuje je sledeće: srbi su svasni da je kosovo republika kao i svi mi ostali to je gotovo i tako je odlučila sila. zašto srbi ne sednu sa prištinom i dogovore se o svemu sa njima. oni će živeti tu i oni treba da odluče šta će. druga stvar : nas stvarno stalno bombarduju ovde činjenicama da je na kosovu kriminal, medjutim činjenice su da tamo idu milioni evra a samo je 200000 srba. kome idu pare??? kada srbi sa severa to sve uzmu u svoje ruke niko drugi neće moći da ih spreči.

ti ces da pricas

pre 11 godina

@miloš Novi Sad

A kada ti radis ili studiras kada po ceo dan citas komentare tog "decka sa barikada"? Ajde spineri preskocite ovu demagogiju o "neradnicima", "svercerima" i ostalo bla, bla, bla koju rasipate svaki dan, smarate.

Zoran

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?

Zoran

pre 11 godina

Žalosno je,što tek sada,mnogima postaje jasno,da je Sever velika prednost Srbije u pregovorima.Razlog je prost,tu teritoriju kontroliše Srbija u svakom pogledu,što znači da Kosovske albanske institucije ne kontrolišu četvrtinu svoje teritorije.Situacija na terenu,rešila je problem Kosova,samo neko to treba da "javi" Beogradu i Prištini.Kad tad doći će i do formalne podele Kosova,kao najboljeg mogućeg rešenja.Srbija će morati priznati da ne može uspostaviti vlast nad Albancima,a albanske indtitucije će se morati odreći dela teritorije koju smatraju svojom.

mail

pre 11 godina

Od SAO Krajina do severa Kosova, uvek se ispostavi, da se Srpsko vodjstvo bavi "biznisom" i svojim licnim interesima a ne resavanjem Srpskog pitanja. Zato smo uvek bili porazeni i nadalje ce isto biti.2 Srbina, 3 partije, 4 vere i 500 sindikata.

zloguk

pre 11 godina

Tuzan clanak. Uskoro ce i Srbija izgledati kao Sever. Na stranu nacionalizam, tamo stvarno vladaju paralelne strukture, ali ne samo paralelne Pristini, nego paralelne i Srbiji i paralelne svim zakonima ove zemlje. Kao rak, ovaj parazit siri se na Srbiju i vec joj je oduzeo buducnost. Sledi jos jedan rat u koji ce nas odvesti respektabilna elita.

Istina

pre 11 godina

Sever Kosova i Metohije je branik dostojanstva srbske drzave!
(chohano, 13. april 2013 23:22)

Više nije Kosovo i Metohija nego je sada sjever Kosova i Metohije.
Da neče uskoro biti branik dostojanstva ulica u Kosovskoj Mitrovici, treči kat stan broj 33?
Nem ašto , pomak naprijed je očit.

Daca

pre 11 godina

Ovi kao da su iz nekog paralelnog sveta.Ceo svet prica i javlja jedno, ovi pricaju nesto deseto i loze one jadne ljude tamo da kao oni imaju pravo glasa i da ih neko slusa. Jadni ljudi, takav zivot nikom ne bih pozelela. Stalno te loze i daju ti nadu i ti stalno ocekujes ziveces kao covek u svojoj zemlji, a od toga nema nista. Nije stvar da li politicari iz Srbije ili ljudi iz Srbije to hoce niti sta misle. Tako je receno i tako mora. Mozemo mi da vrdamo i mrdamo jos narednih ko zna koliko godina, ali prica se zavrsava isto sta god da mi uradimo. Jadni ljudi koji zive tamo a i ja ovde sto citam ovo i zelim tako jako da ove budale sto lazu narod udarim necim jako teskim u glavu ili mozda da im se izvrsi lobotomija. Zelje su jedno i ja zelim isto sto i on prica, i svaki Srbin na svetu zeli to isto, ali to ne znaci da jedan politicar koji me vodi moze da zatvori oci i usi pred svetom i da prica samo ono sto ja kao srpkinja zelim da cujem. Tako zadrzava vlast ali u koji svet me to vodi kada je pred svetom zatvorio i oci i usi i ne vidi gde ide.

Grada

pre 11 godina

Lako je biti analiticar i pisati komentare. Da li komentatori preuzimaju i rizik ako su napravljene lose procene i dodje do nove Oluje. Igramo se sa tudjim zivotima.

Matija Soskic

pre 11 godina

Dali se iko od srpskih politicara pita kako ce Srbi na severu da budu tretirani kad se jednoga dana potpise sporazum. Oni ce u kosovskom drustvu uvek ostati peta kolona a posledice toga mogu da budu tragicne.

Rade

pre 11 godina

"Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM."I ja tako mislim, to je zapisano u rezoluciji 1244 i Srbija je obavezna da zastiti svoje stanovnistvo od terora. To sto je do sada Srbija popustala i kalkulisala pokazalo se kao totalno pogresno. Nista nisu dobili za svoju "kooperativnost", nema se sta izgubiti, pregovori o ulasku u EU ce se nastaviti za 20 godina pa mozda tada bude vise razumevanja za Srbiju.

vladimir

pre 11 godina

Izgleda da se niko medju komentatorima ne seca kako je pao Knin. Secam se busanja u prsa koje je prethodilo - ista prica kao i ovde. Teza da ovo navlacenje moze da ide unedogled je pogresna i plasim se da ce Kosovski Srbi izvisiti u celoj ovoj prici.

Najbolje trajno resenje koje smo svojevremeno odbili bi bio da se Sever Kosova zameni za Presevsku dolinu.

Plaća

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

Ajde, bre, reci nam u poverenju ko te i koliko plaća pa da i mi malo zaradimo.

miloš Novi Sad

pre 11 godina

(decko sa barikada, 13. april 2013 23:44)

Kada stigneš da daješ ispite kada si ceo dan na b92 komentarima? Ah, da, ti si nepravedno neupisan na novosadske fakultete, ti si poseban, tebi su barikade škola.

Micko

pre 11 godina

Sustina je da su amerikanci uvukli rogove od kako je Srbija ojacala saradnju sa Rusijom. Kraj price.
(Milan, 13. april 2013 23:24)
Da, isto kao sto su se uplasili pred bombardovanje. Tako smo pricali i tada, pobedicemo NATO. PA onda "ne smeju kopneni napad jer bismo ih zgazili"...

Milane, samo mi reci da imas 15 godina pa mi je jasan takav stav.

bez'mo

pre 11 godina

Niko vise i ne spominje Kosovo u celini-samo sever,pa jos ga pisu velikim slovom,a kad su pametni ljudi pricali uzmite severni deo ove srbende i njihovi lideri ni da cuju,de cete Kosovo da nam delite.Sad bi i tatine gace dali za taj deo severa Kosova,posto to nije ceo sever,vec samo deo.Aplauz za pametnjakovice!

citajte Rambuje, Kumanovski i 1244

pre 11 godina

""Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.
(marija, 13. april 2013 23:08) ""
=====================================

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija

ekserce

pre 11 godina

Samo zajedno, nemoj da mi se delite na grupe, svi zajedno sigurno dobijamo ovu borbu! Treba samo imati strpljenja, moramo da ih vremenski dobijemo, moramo da ih izmorimo do njihovog maksimuma, treba samo par miliona nas da ima jasnu ideju i jaku volju. Vreme je da se zalozite za svoju zemlju i vreme je da se probudite iz tog dubokog sna! Svaki dan je bar pola procenta u nasu korist! Nemoj da vas bilo ko laze!!! Svaki dogovor je jedan kisobran vise! Drzite se zajedno cela Srbija ce se boriti za vas ! Jedan kisobran za sve Srbe na Balkanu!!!!

Moguće?

pre 11 godina

Tendencija jeste vidljiva, ali krajnji, održivi ishod još uvek je dalek. Ideja zajednice opština može da se shvati kao neka vrsta prelaznog rešenja ka krajnjem razgraničenju Kosova i Srbije, i to u slučaju 4 severne opštine - tokom reke Ibar. Pri tome bi nekakav dodatno razrađeni i malo izmenjeni ahtisarijevski okvir važio za tzv. srpske opštine južno od Ibra (Kosovsko Pomoravlje), a u krajnjoj instanci, dobijanjem leve obale Ibra, Srbija bi praktično priznala Kosovo kao državu. Po ovakvom "scenariju", formalno priznanje verovatno bi moglo da sledi neposredno pre pristupanja Srbije EU, ali do tada će mnogo vode proteći Ibrom, Moravom, Savom i Dunavom.

Vlad

pre 11 godina

E bila je tako i stara Srpska Krajina jak i igrac i orah od koje ce jaki igraci lomiti zube pa znamo kako se zavrsilio. I to se isto pisalo u danima pre oluje (da je Kninska tvrdjava neosvojiva i sl.). Nadam se da se istorija nece ponoviti.

decko sa barikada

pre 11 godina

Od 1999 godine do dana danasnjeg bilo je na hiljade napada albanskih terorista na sever kosova i nijednom nisu uspeli da udju ,25 jula 2011 teroristi iz rosu pokusali su uz upotrebu oruzja da zauzmu administrativne prelaze jarinje i brnjak i nisu uspeli,kad su videli amerikanci i nemci da je 90.000 srba ustalo protiv terorista iz rosu sklonili su se i nisu hteli da se mesaju,da nije bilo slovenackog kfora nijedan terorista iz rosu nebi se ziv vratio sa severa kosova.srbi sa severa kosova nemaju nameru da napuste svoja vekovna ognjista po cenu da svi izginu, 11.000 studenata iz svih krajeva srbije,crne gore,republike srpske,makedonije koji studiraju u kosovskoj mitrovici medju njima sam i ja uvek je bilo uz svoj narod na severu kosova i ostace sa njim do kraja...

southlander

pre 11 godina

Iz price nedostaju Dodikovci, Crkva i novac koji patrijoti obrcu. Kao sto smo videli oni odlucuju o sudbini Srbije a ne lokalni politicari. Pitanje je dali ce dati kredit Beogradskim politicarima, umesto EU i Rusije?

Posmatrač

pre 11 godina

Morate se boriti sami za sebe, vidite da mi ne možemo ni sami sebi pomoći. Srpska vlast vam je okrenula leđa i Vučić i Dačić. Dverima, Obrazu i sličnima je zanimljivija Vojvodina, ali znajte da je narod uz vas i sigurni smo da vi najbolje znate šta je za vas dobro, a šta nije.

realnost boli

pre 11 godina

"Znate li zašto u Briselu nije ponuđen nikakav pisani formalni predlog EU? Pa, zato što u EU ne postoji konsenzus oko priznanja nezavisnosti Kosova!"

Sve je manje vise tacno i korektno sem ovog. U EU ima 2 varijante - zemlje koje otvoreno priznaju nezavisnost i zemlje koje precutno to priznaju/podrzavaju (ne smeju javno zbog svojih unutrasnjih slicnih problema). Takodje, niti ce dijalog biti vracen u UN niti ce biti direktnih pregovora - jednostavno, Albanci nemaju razloga za to. Otaljavace se ovako kao do sada (verovatno jos sporije) dok god neko ne popusti pod pritiskom (ili mi, ili i mi i oni).

marija

pre 11 godina

Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.

Bagzi

pre 11 godina

Amerika i Eu polakao uvidjaju realnost na terenu. Svesni su da upotrebom sile ne mogu da rese problem. Bojim se da smo izgubili veliki deo Kosmeta (za sad) ali sever ce ostati srpski i tu realnost na terenu(omiljenu kovanicu albanaca zadnjih godina) Taci ce morati da prihvati.

marija

pre 11 godina

Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.

decko sa barikada

pre 11 godina

Od 1999 godine do dana danasnjeg bilo je na hiljade napada albanskih terorista na sever kosova i nijednom nisu uspeli da udju ,25 jula 2011 teroristi iz rosu pokusali su uz upotrebu oruzja da zauzmu administrativne prelaze jarinje i brnjak i nisu uspeli,kad su videli amerikanci i nemci da je 90.000 srba ustalo protiv terorista iz rosu sklonili su se i nisu hteli da se mesaju,da nije bilo slovenackog kfora nijedan terorista iz rosu nebi se ziv vratio sa severa kosova.srbi sa severa kosova nemaju nameru da napuste svoja vekovna ognjista po cenu da svi izginu, 11.000 studenata iz svih krajeva srbije,crne gore,republike srpske,makedonije koji studiraju u kosovskoj mitrovici medju njima sam i ja uvek je bilo uz svoj narod na severu kosova i ostace sa njim do kraja...

Vlad

pre 11 godina

E bila je tako i stara Srpska Krajina jak i igrac i orah od koje ce jaki igraci lomiti zube pa znamo kako se zavrsilio. I to se isto pisalo u danima pre oluje (da je Kninska tvrdjava neosvojiva i sl.). Nadam se da se istorija nece ponoviti.

Posmatrač

pre 11 godina

Morate se boriti sami za sebe, vidite da mi ne možemo ni sami sebi pomoći. Srpska vlast vam je okrenula leđa i Vučić i Dačić. Dverima, Obrazu i sličnima je zanimljivija Vojvodina, ali znajte da je narod uz vas i sigurni smo da vi najbolje znate šta je za vas dobro, a šta nije.

Bagzi

pre 11 godina

Amerika i Eu polakao uvidjaju realnost na terenu. Svesni su da upotrebom sile ne mogu da rese problem. Bojim se da smo izgubili veliki deo Kosmeta (za sad) ali sever ce ostati srpski i tu realnost na terenu(omiljenu kovanicu albanaca zadnjih godina) Taci ce morati da prihvati.

ekserce

pre 11 godina

Samo zajedno, nemoj da mi se delite na grupe, svi zajedno sigurno dobijamo ovu borbu! Treba samo imati strpljenja, moramo da ih vremenski dobijemo, moramo da ih izmorimo do njihovog maksimuma, treba samo par miliona nas da ima jasnu ideju i jaku volju. Vreme je da se zalozite za svoju zemlju i vreme je da se probudite iz tog dubokog sna! Svaki dan je bar pola procenta u nasu korist! Nemoj da vas bilo ko laze!!! Svaki dogovor je jedan kisobran vise! Drzite se zajedno cela Srbija ce se boriti za vas ! Jedan kisobran za sve Srbe na Balkanu!!!!

mail

pre 11 godina

Od SAO Krajina do severa Kosova, uvek se ispostavi, da se Srpsko vodjstvo bavi "biznisom" i svojim licnim interesima a ne resavanjem Srpskog pitanja. Zato smo uvek bili porazeni i nadalje ce isto biti.2 Srbina, 3 partije, 4 vere i 500 sindikata.

сремац

pre 11 godina

Opet mitomanija! Čuj, "sever uzdrmao Brisel i Beograd", dokle više? Da li neko vodi računa o budućnosti našeg naroda i države? Lično mi je dosta svega, zadnjih 25 godina, vođeni histeričnom mitomanijom i primitivizmom raznih provinencija, izgubili smo sve, ili skoro sve što smo mogli, pa danas nastavljamo u istom pravcu, kao da nam je realnost toliko strana i daleka.

Zoran

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?

Plaća

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

Ajde, bre, reci nam u poverenju ko te i koliko plaća pa da i mi malo zaradimo.

Micko

pre 11 godina

Sustina je da su amerikanci uvukli rogove od kako je Srbija ojacala saradnju sa Rusijom. Kraj price.
(Milan, 13. april 2013 23:24)
Da, isto kao sto su se uplasili pred bombardovanje. Tako smo pricali i tada, pobedicemo NATO. PA onda "ne smeju kopneni napad jer bismo ih zgazili"...

Milane, samo mi reci da imas 15 godina pa mi je jasan takav stav.

citajte Rambuje, Kumanovski i 1244

pre 11 godina

""Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.
(marija, 13. april 2013 23:08) ""
=====================================

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija

zloguk

pre 11 godina

Tuzan clanak. Uskoro ce i Srbija izgledati kao Sever. Na stranu nacionalizam, tamo stvarno vladaju paralelne strukture, ali ne samo paralelne Pristini, nego paralelne i Srbiji i paralelne svim zakonima ove zemlje. Kao rak, ovaj parazit siri se na Srbiju i vec joj je oduzeo buducnost. Sledi jos jedan rat u koji ce nas odvesti respektabilna elita.

southlander

pre 11 godina

Iz price nedostaju Dodikovci, Crkva i novac koji patrijoti obrcu. Kao sto smo videli oni odlucuju o sudbini Srbije a ne lokalni politicari. Pitanje je dali ce dati kredit Beogradskim politicarima, umesto EU i Rusije?

realnost boli

pre 11 godina

"Znate li zašto u Briselu nije ponuđen nikakav pisani formalni predlog EU? Pa, zato što u EU ne postoji konsenzus oko priznanja nezavisnosti Kosova!"

Sve je manje vise tacno i korektno sem ovog. U EU ima 2 varijante - zemlje koje otvoreno priznaju nezavisnost i zemlje koje precutno to priznaju/podrzavaju (ne smeju javno zbog svojih unutrasnjih slicnih problema). Takodje, niti ce dijalog biti vracen u UN niti ce biti direktnih pregovora - jednostavno, Albanci nemaju razloga za to. Otaljavace se ovako kao do sada (verovatno jos sporije) dok god neko ne popusti pod pritiskom (ili mi, ili i mi i oni).

nesa

pre 11 godina

Srbi iz republike srpske treba da na bude primer jedinstva u odbrani srpskih interesa.Nazalost,u srbiji,misljenje obicnih gradjana nemoze da dodje do medija.

miloš Novi Sad

pre 11 godina

(decko sa barikada, 13. april 2013 23:44)

Kada stigneš da daješ ispite kada si ceo dan na b92 komentarima? Ah, da, ti si nepravedno neupisan na novosadske fakultete, ti si poseban, tebi su barikade škola.

Istina

pre 11 godina

Sever Kosova i Metohije je branik dostojanstva srbske drzave!
(chohano, 13. april 2013 23:22)

Više nije Kosovo i Metohija nego je sada sjever Kosova i Metohije.
Da neče uskoro biti branik dostojanstva ulica u Kosovskoj Mitrovici, treči kat stan broj 33?
Nem ašto , pomak naprijed je očit.

Sunce Slobode

pre 11 godina

"Najgore je što neki ljudi iz političke elite pokušavaju da definišu ove ljude kao kriminalce, neradnike, pa čak i izdajnike, koristeći argument takozvanog "većeg dobra". Tako se pojavila teza da 50.000 Srba i drugih građana sa Severa nema pravo da ugrožava i pravi štetu ostatku Srbije. Postoji i pretnja da bi mogli da izgube finansijsku podršku od države ako ne budu poslušni. Uprkos ovakvim sramnim i neodgovornim pritiscima Srbi sa Severa pokazuju visok nivo odlučnosti", kaže Kesić.
Pojednostavljena je logika da ponašanje Srba severno od Ibra presudno zavisi od političkog diktata iz Beograda. Takvo shvatanje blisko je delu političke i intelektualne "elite" koji sebe voli da definiše kao razuman i savremen, odnosno "proevropski", objašnjava prof. dr Darko Tanasković.

Eto, u najkracem, ogoljena sramota koju LDP i ostali "urbani" pokusavaju da proguraju, sva sreca je da ostatak Srbije nije bas toliko blesav da pozoba te nonsense. . .

Grada

pre 11 godina

Lako je biti analiticar i pisati komentare. Da li komentatori preuzimaju i rizik ako su napravljene lose procene i dodje do nove Oluje. Igramo se sa tudjim zivotima.

cinik

pre 11 godina

nisam bio na kosovu i sve što znam je iz novina ili priča. ono što mene interesuje je sledeće: srbi su svasni da je kosovo republika kao i svi mi ostali to je gotovo i tako je odlučila sila. zašto srbi ne sednu sa prištinom i dogovore se o svemu sa njima. oni će živeti tu i oni treba da odluče šta će. druga stvar : nas stvarno stalno bombarduju ovde činjenicama da je na kosovu kriminal, medjutim činjenice su da tamo idu milioni evra a samo je 200000 srba. kome idu pare??? kada srbi sa severa to sve uzmu u svoje ruke niko drugi neće moći da ih spreči.

Moguće?

pre 11 godina

Tendencija jeste vidljiva, ali krajnji, održivi ishod još uvek je dalek. Ideja zajednice opština može da se shvati kao neka vrsta prelaznog rešenja ka krajnjem razgraničenju Kosova i Srbije, i to u slučaju 4 severne opštine - tokom reke Ibar. Pri tome bi nekakav dodatno razrađeni i malo izmenjeni ahtisarijevski okvir važio za tzv. srpske opštine južno od Ibra (Kosovsko Pomoravlje), a u krajnjoj instanci, dobijanjem leve obale Ibra, Srbija bi praktično priznala Kosovo kao državu. Po ovakvom "scenariju", formalno priznanje verovatno bi moglo da sledi neposredno pre pristupanja Srbije EU, ali do tada će mnogo vode proteći Ibrom, Moravom, Savom i Dunavom.

ti ces da pricas

pre 11 godina

@miloš Novi Sad

A kada ti radis ili studiras kada po ceo dan citas komentare tog "decka sa barikada"? Ajde spineri preskocite ovu demagogiju o "neradnicima", "svercerima" i ostalo bla, bla, bla koju rasipate svaki dan, smarate.

Daca

pre 11 godina

Ovi kao da su iz nekog paralelnog sveta.Ceo svet prica i javlja jedno, ovi pricaju nesto deseto i loze one jadne ljude tamo da kao oni imaju pravo glasa i da ih neko slusa. Jadni ljudi, takav zivot nikom ne bih pozelela. Stalno te loze i daju ti nadu i ti stalno ocekujes ziveces kao covek u svojoj zemlji, a od toga nema nista. Nije stvar da li politicari iz Srbije ili ljudi iz Srbije to hoce niti sta misle. Tako je receno i tako mora. Mozemo mi da vrdamo i mrdamo jos narednih ko zna koliko godina, ali prica se zavrsava isto sta god da mi uradimo. Jadni ljudi koji zive tamo a i ja ovde sto citam ovo i zelim tako jako da ove budale sto lazu narod udarim necim jako teskim u glavu ili mozda da im se izvrsi lobotomija. Zelje su jedno i ja zelim isto sto i on prica, i svaki Srbin na svetu zeli to isto, ali to ne znaci da jedan politicar koji me vodi moze da zatvori oci i usi pred svetom i da prica samo ono sto ja kao srpkinja zelim da cujem. Tako zadrzava vlast ali u koji svet me to vodi kada je pred svetom zatvorio i oci i usi i ne vidi gde ide.

vlajko

pre 11 godina

Tesko je, al se moraistrajati! Ali nikom nije teze nego nasima na severu Kosova. Zato mi kojima je neuporedi i lakse moramo ih podrzati. A ove koji popustaju kroz komentare porucujem da se okanu jurenja za stapom i sargarepom. I to je realnost nema sargarepe i nemoj te se predavati ljudi.

vladimir

pre 11 godina

Izgleda da se niko medju komentatorima ne seca kako je pao Knin. Secam se busanja u prsa koje je prethodilo - ista prica kao i ovde. Teza da ovo navlacenje moze da ide unedogled je pogresna i plasim se da ce Kosovski Srbi izvisiti u celoj ovoj prici.

Najbolje trajno resenje koje smo svojevremeno odbili bi bio da se Sever Kosova zameni za Presevsku dolinu.

nesa

pre 11 godina

Deo nasih politicara,NVO,medija...,,bombarduje,,srpsku javnost da se na severu srbi samo bave kriminalom.Medjutim,to nemoze da prodje.Oni stite,pre svega interese Srbije.Drugo i sto je najvaznije, znaju sta hoce i jedinstveni su,za razliku od naseg drzavnog vrha,narocito onog proslog.Nema popuštanja!

bez'mo

pre 11 godina

Niko vise i ne spominje Kosovo u celini-samo sever,pa jos ga pisu velikim slovom,a kad su pametni ljudi pricali uzmite severni deo ove srbende i njihovi lideri ni da cuju,de cete Kosovo da nam delite.Sad bi i tatine gace dali za taj deo severa Kosova,posto to nije ceo sever,vec samo deo.Aplauz za pametnjakovice!

crni domino

pre 11 godina

"moje dete nije bitnije od deteta na severu kosova."
(krug dvojke, 14. april 2013 08:32)
I ti si mi neka majka! Bedno od jednog roditelja da dete koristi u politici!
Pa to mogu samo SNS botovi! Jadnici...

Matija Soskic

pre 11 godina

Dali se iko od srpskih politicara pita kako ce Srbi na severu da budu tretirani kad se jednoga dana potpise sporazum. Oni ce u kosovskom drustvu uvek ostati peta kolona a posledice toga mogu da budu tragicne.

k.

pre 11 godina

Kako su samo pro-albanski spineri vredni... ali ni ovih par srBskih autosovinista ne zaostaje, nema za njih vikend, nedelja... Za ove prvo jos `ajde da se i shvati, ipak dobijaju pare za svoj angazman ali ovi drugi, pa jos kada se javljaju iz Kanade... Komedija.

Rade

pre 11 godina

"Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM."I ja tako mislim, to je zapisano u rezoluciji 1244 i Srbija je obavezna da zastiti svoje stanovnistvo od terora. To sto je do sada Srbija popustala i kalkulisala pokazalo se kao totalno pogresno. Nista nisu dobili za svoju "kooperativnost", nema se sta izgubiti, pregovori o ulasku u EU ce se nastaviti za 20 godina pa mozda tada bude vise razumevanja za Srbiju.

drazen mihic

pre 11 godina

jel vi to o Sjevernoj Koreji? oni bar mozda imaju cime da prjete, pa
ljudi, malo razuma, bez podrske Srbije nebi opstali ni mjesec dana, a
kako su bitni faktor govori i to da sa njima niko i ne pregovara vec
samo cekaju sta ce odluciti drugi o njima...

Skywalker

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?
(Zoran, 14. april 2013 08:46)
Hajde, slozicu se sa tobom, ali vec mi je preko glave to takmicenje u tome ko je gori, valjda je ljudski takmiciti se u tome ko je bolji. Ali, je l' tebi vise smeta smece u tvom dvoristu, pa makar bilo i malo (a uopste nije malo) ili veliko smece u tudjem? Na isti nacin si mogao da kazes kako kriminal na severu uopste nije veliki u poredjenju sa onim u Somaliji. Uvek postoji nacin da nesto sto je crno predstavis kao skoro belo, zavisi samo sa cime ga poredis.

Душан

pre 11 godina

А шта је са Србима јужно од Ибра? Често ми изгледа да је Север Косова заправо најгори непријатељ Србима на југу...

Zoran

pre 11 godina

Žalosno je,što tek sada,mnogima postaje jasno,da je Sever velika prednost Srbije u pregovorima.Razlog je prost,tu teritoriju kontroliše Srbija u svakom pogledu,što znači da Kosovske albanske institucije ne kontrolišu četvrtinu svoje teritorije.Situacija na terenu,rešila je problem Kosova,samo neko to treba da "javi" Beogradu i Prištini.Kad tad doći će i do formalne podele Kosova,kao najboljeg mogućeg rešenja.Srbija će morati priznati da ne može uspostaviti vlast nad Albancima,a albanske indtitucije će se morati odreći dela teritorije koju smatraju svojom.

Codex Alementarius

pre 11 godina

Da nije srpske vojne baze "Jug" Srbi sa severa Kosmeta bi vec odavno bili proterani. Zakljucak je da jaka vojska i nauoruzanje su osnovni preduslov mira u svakoj zemlji. Kada bi sve zemlje imale nuklearno oruzije zavladao bi svetski mir, ovako tokom istorije uvek se pojave neke imperijalisticke zemlje koje zele da potlace druge narode od rimljana, osmanlija, austrougara, nemaca i danas amera...

riječanin

pre 11 godina

ovo šta se radi braći na kosovu je apsurdno i vodi ratu jer ne dozvoliti narodu da živi u svojoj zemlji je glupost opasna KOSOVO JE SRCE SRBIJE

Protiv ispiranja mozga

pre 11 godina

Amerima je ocigledno previse da se pored IRAKA, AVGANISTANA, SIRIJE, IRANA, SEVERNE KOREJE...trenutno bave jos SRBIMA i ALBANCIMA...
(stisla ih kriza ;-))

marija

pre 11 godina

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija
(citajte Rambuje, Kumanovski i 1244, 14. april 2013 00:20)

Odlicno, na to sam i mislila. Dakle, treba podneti zahtev i ici na to razminiravanje terena. Zovite to kako god hocete.
Mada, bojim se da nece biti vremena za zahteve i administraciju ako taci i nekakva rosu krene silom.
DRZAVA SRBIJA JE DUZNA DA ZASTITI SVE SVOJE GRADJANE NA SVOJOJ TERITORIJI OD BILO KAKVOG TERORIZMA, medjunarodna zajednica ne reaguje na pretnje tacija.

marija

pre 11 godina

Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.

decko sa barikada

pre 11 godina

Od 1999 godine do dana danasnjeg bilo je na hiljade napada albanskih terorista na sever kosova i nijednom nisu uspeli da udju ,25 jula 2011 teroristi iz rosu pokusali su uz upotrebu oruzja da zauzmu administrativne prelaze jarinje i brnjak i nisu uspeli,kad su videli amerikanci i nemci da je 90.000 srba ustalo protiv terorista iz rosu sklonili su se i nisu hteli da se mesaju,da nije bilo slovenackog kfora nijedan terorista iz rosu nebi se ziv vratio sa severa kosova.srbi sa severa kosova nemaju nameru da napuste svoja vekovna ognjista po cenu da svi izginu, 11.000 studenata iz svih krajeva srbije,crne gore,republike srpske,makedonije koji studiraju u kosovskoj mitrovici medju njima sam i ja uvek je bilo uz svoj narod na severu kosova i ostace sa njim do kraja...

southlander

pre 11 godina

Iz price nedostaju Dodikovci, Crkva i novac koji patrijoti obrcu. Kao sto smo videli oni odlucuju o sudbini Srbije a ne lokalni politicari. Pitanje je dali ce dati kredit Beogradskim politicarima, umesto EU i Rusije?

cinik

pre 11 godina

nisam bio na kosovu i sve što znam je iz novina ili priča. ono što mene interesuje je sledeće: srbi su svasni da je kosovo republika kao i svi mi ostali to je gotovo i tako je odlučila sila. zašto srbi ne sednu sa prištinom i dogovore se o svemu sa njima. oni će živeti tu i oni treba da odluče šta će. druga stvar : nas stvarno stalno bombarduju ovde činjenicama da je na kosovu kriminal, medjutim činjenice su da tamo idu milioni evra a samo je 200000 srba. kome idu pare??? kada srbi sa severa to sve uzmu u svoje ruke niko drugi neće moći da ih spreči.

ekserce

pre 11 godina

Samo zajedno, nemoj da mi se delite na grupe, svi zajedno sigurno dobijamo ovu borbu! Treba samo imati strpljenja, moramo da ih vremenski dobijemo, moramo da ih izmorimo do njihovog maksimuma, treba samo par miliona nas da ima jasnu ideju i jaku volju. Vreme je da se zalozite za svoju zemlju i vreme je da se probudite iz tog dubokog sna! Svaki dan je bar pola procenta u nasu korist! Nemoj da vas bilo ko laze!!! Svaki dogovor je jedan kisobran vise! Drzite se zajedno cela Srbija ce se boriti za vas ! Jedan kisobran za sve Srbe na Balkanu!!!!

Bagzi

pre 11 godina

Amerika i Eu polakao uvidjaju realnost na terenu. Svesni su da upotrebom sile ne mogu da rese problem. Bojim se da smo izgubili veliki deo Kosmeta (za sad) ali sever ce ostati srpski i tu realnost na terenu(omiljenu kovanicu albanaca zadnjih godina) Taci ce morati da prihvati.

realnost boli

pre 11 godina

"Znate li zašto u Briselu nije ponuđen nikakav pisani formalni predlog EU? Pa, zato što u EU ne postoji konsenzus oko priznanja nezavisnosti Kosova!"

Sve je manje vise tacno i korektno sem ovog. U EU ima 2 varijante - zemlje koje otvoreno priznaju nezavisnost i zemlje koje precutno to priznaju/podrzavaju (ne smeju javno zbog svojih unutrasnjih slicnih problema). Takodje, niti ce dijalog biti vracen u UN niti ce biti direktnih pregovora - jednostavno, Albanci nemaju razloga za to. Otaljavace se ovako kao do sada (verovatno jos sporije) dok god neko ne popusti pod pritiskom (ili mi, ili i mi i oni).

Istina

pre 11 godina

Sever Kosova i Metohije je branik dostojanstva srbske drzave!
(chohano, 13. april 2013 23:22)

Više nije Kosovo i Metohija nego je sada sjever Kosova i Metohije.
Da neče uskoro biti branik dostojanstva ulica u Kosovskoj Mitrovici, treči kat stan broj 33?
Nem ašto , pomak naprijed je očit.

сремац

pre 11 godina

Opet mitomanija! Čuj, "sever uzdrmao Brisel i Beograd", dokle više? Da li neko vodi računa o budućnosti našeg naroda i države? Lično mi je dosta svega, zadnjih 25 godina, vođeni histeričnom mitomanijom i primitivizmom raznih provinencija, izgubili smo sve, ili skoro sve što smo mogli, pa danas nastavljamo u istom pravcu, kao da nam je realnost toliko strana i daleka.

riječanin

pre 11 godina

ovo šta se radi braći na kosovu je apsurdno i vodi ratu jer ne dozvoliti narodu da živi u svojoj zemlji je glupost opasna KOSOVO JE SRCE SRBIJE

Posmatrač

pre 11 godina

Morate se boriti sami za sebe, vidite da mi ne možemo ni sami sebi pomoći. Srpska vlast vam je okrenula leđa i Vučić i Dačić. Dverima, Obrazu i sličnima je zanimljivija Vojvodina, ali znajte da je narod uz vas i sigurni smo da vi najbolje znate šta je za vas dobro, a šta nije.

Plaća

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

Ajde, bre, reci nam u poverenju ko te i koliko plaća pa da i mi malo zaradimo.

zloguk

pre 11 godina

Tuzan clanak. Uskoro ce i Srbija izgledati kao Sever. Na stranu nacionalizam, tamo stvarno vladaju paralelne strukture, ali ne samo paralelne Pristini, nego paralelne i Srbiji i paralelne svim zakonima ove zemlje. Kao rak, ovaj parazit siri se na Srbiju i vec joj je oduzeo buducnost. Sledi jos jedan rat u koji ce nas odvesti respektabilna elita.

nesa

pre 11 godina

Srbi iz republike srpske treba da na bude primer jedinstva u odbrani srpskih interesa.Nazalost,u srbiji,misljenje obicnih gradjana nemoze da dodje do medija.

Vlad

pre 11 godina

E bila je tako i stara Srpska Krajina jak i igrac i orah od koje ce jaki igraci lomiti zube pa znamo kako se zavrsilio. I to se isto pisalo u danima pre oluje (da je Kninska tvrdjava neosvojiva i sl.). Nadam se da se istorija nece ponoviti.

vlajko

pre 11 godina

Tesko je, al se moraistrajati! Ali nikom nije teze nego nasima na severu Kosova. Zato mi kojima je neuporedi i lakse moramo ih podrzati. A ove koji popustaju kroz komentare porucujem da se okanu jurenja za stapom i sargarepom. I to je realnost nema sargarepe i nemoj te se predavati ljudi.

Zoran

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?

Sunce Slobode

pre 11 godina

"Najgore je što neki ljudi iz političke elite pokušavaju da definišu ove ljude kao kriminalce, neradnike, pa čak i izdajnike, koristeći argument takozvanog "većeg dobra". Tako se pojavila teza da 50.000 Srba i drugih građana sa Severa nema pravo da ugrožava i pravi štetu ostatku Srbije. Postoji i pretnja da bi mogli da izgube finansijsku podršku od države ako ne budu poslušni. Uprkos ovakvim sramnim i neodgovornim pritiscima Srbi sa Severa pokazuju visok nivo odlučnosti", kaže Kesić.
Pojednostavljena je logika da ponašanje Srba severno od Ibra presudno zavisi od političkog diktata iz Beograda. Takvo shvatanje blisko je delu političke i intelektualne "elite" koji sebe voli da definiše kao razuman i savremen, odnosno "proevropski", objašnjava prof. dr Darko Tanasković.

Eto, u najkracem, ogoljena sramota koju LDP i ostali "urbani" pokusavaju da proguraju, sva sreca je da ostatak Srbije nije bas toliko blesav da pozoba te nonsense. . .

Rade

pre 11 godina

"Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM."I ja tako mislim, to je zapisano u rezoluciji 1244 i Srbija je obavezna da zastiti svoje stanovnistvo od terora. To sto je do sada Srbija popustala i kalkulisala pokazalo se kao totalno pogresno. Nista nisu dobili za svoju "kooperativnost", nema se sta izgubiti, pregovori o ulasku u EU ce se nastaviti za 20 godina pa mozda tada bude vise razumevanja za Srbiju.

miloš Novi Sad

pre 11 godina

(decko sa barikada, 13. april 2013 23:44)

Kada stigneš da daješ ispite kada si ceo dan na b92 komentarima? Ah, da, ti si nepravedno neupisan na novosadske fakultete, ti si poseban, tebi su barikade škola.

vladimir

pre 11 godina

Izgleda da se niko medju komentatorima ne seca kako je pao Knin. Secam se busanja u prsa koje je prethodilo - ista prica kao i ovde. Teza da ovo navlacenje moze da ide unedogled je pogresna i plasim se da ce Kosovski Srbi izvisiti u celoj ovoj prici.

Najbolje trajno resenje koje smo svojevremeno odbili bi bio da se Sever Kosova zameni za Presevsku dolinu.

Codex Alementarius

pre 11 godina

Da nije srpske vojne baze "Jug" Srbi sa severa Kosmeta bi vec odavno bili proterani. Zakljucak je da jaka vojska i nauoruzanje su osnovni preduslov mira u svakoj zemlji. Kada bi sve zemlje imale nuklearno oruzije zavladao bi svetski mir, ovako tokom istorije uvek se pojave neke imperijalisticke zemlje koje zele da potlace druge narode od rimljana, osmanlija, austrougara, nemaca i danas amera...

nesa

pre 11 godina

Deo nasih politicara,NVO,medija...,,bombarduje,,srpsku javnost da se na severu srbi samo bave kriminalom.Medjutim,to nemoze da prodje.Oni stite,pre svega interese Srbije.Drugo i sto je najvaznije, znaju sta hoce i jedinstveni su,za razliku od naseg drzavnog vrha,narocito onog proslog.Nema popuštanja!

ti ces da pricas

pre 11 godina

@miloš Novi Sad

A kada ti radis ili studiras kada po ceo dan citas komentare tog "decka sa barikada"? Ajde spineri preskocite ovu demagogiju o "neradnicima", "svercerima" i ostalo bla, bla, bla koju rasipate svaki dan, smarate.

Skywalker

pre 11 godina

Sever Kosova je srce kriminala na Balkanu, zona bezvlašća kojom vladaju dileri i šverceri.
(Bata, 13. april 2013 23:45)

To je najmanje kriminalan deo Kosova. Zamisli ostale delove?
(Zoran, 14. april 2013 08:46)
Hajde, slozicu se sa tobom, ali vec mi je preko glave to takmicenje u tome ko je gori, valjda je ljudski takmiciti se u tome ko je bolji. Ali, je l' tebi vise smeta smece u tvom dvoristu, pa makar bilo i malo (a uopste nije malo) ili veliko smece u tudjem? Na isti nacin si mogao da kazes kako kriminal na severu uopste nije veliki u poredjenju sa onim u Somaliji. Uvek postoji nacin da nesto sto je crno predstavis kao skoro belo, zavisi samo sa cime ga poredis.

k.

pre 11 godina

Kako su samo pro-albanski spineri vredni... ali ni ovih par srBskih autosovinista ne zaostaje, nema za njih vikend, nedelja... Za ove prvo jos `ajde da se i shvati, ipak dobijaju pare za svoj angazman ali ovi drugi, pa jos kada se javljaju iz Kanade... Komedija.

Daca

pre 11 godina

Ovi kao da su iz nekog paralelnog sveta.Ceo svet prica i javlja jedno, ovi pricaju nesto deseto i loze one jadne ljude tamo da kao oni imaju pravo glasa i da ih neko slusa. Jadni ljudi, takav zivot nikom ne bih pozelela. Stalno te loze i daju ti nadu i ti stalno ocekujes ziveces kao covek u svojoj zemlji, a od toga nema nista. Nije stvar da li politicari iz Srbije ili ljudi iz Srbije to hoce niti sta misle. Tako je receno i tako mora. Mozemo mi da vrdamo i mrdamo jos narednih ko zna koliko godina, ali prica se zavrsava isto sta god da mi uradimo. Jadni ljudi koji zive tamo a i ja ovde sto citam ovo i zelim tako jako da ove budale sto lazu narod udarim necim jako teskim u glavu ili mozda da im se izvrsi lobotomija. Zelje su jedno i ja zelim isto sto i on prica, i svaki Srbin na svetu zeli to isto, ali to ne znaci da jedan politicar koji me vodi moze da zatvori oci i usi pred svetom i da prica samo ono sto ja kao srpkinja zelim da cujem. Tako zadrzava vlast ali u koji svet me to vodi kada je pred svetom zatvorio i oci i usi i ne vidi gde ide.

crni domino

pre 11 godina

"moje dete nije bitnije od deteta na severu kosova."
(krug dvojke, 14. april 2013 08:32)
I ti si mi neka majka! Bedno od jednog roditelja da dete koristi u politici!
Pa to mogu samo SNS botovi! Jadnici...

mail

pre 11 godina

Od SAO Krajina do severa Kosova, uvek se ispostavi, da se Srpsko vodjstvo bavi "biznisom" i svojim licnim interesima a ne resavanjem Srpskog pitanja. Zato smo uvek bili porazeni i nadalje ce isto biti.2 Srbina, 3 partije, 4 vere i 500 sindikata.

Zoran

pre 11 godina

Žalosno je,što tek sada,mnogima postaje jasno,da je Sever velika prednost Srbije u pregovorima.Razlog je prost,tu teritoriju kontroliše Srbija u svakom pogledu,što znači da Kosovske albanske institucije ne kontrolišu četvrtinu svoje teritorije.Situacija na terenu,rešila je problem Kosova,samo neko to treba da "javi" Beogradu i Prištini.Kad tad doći će i do formalne podele Kosova,kao najboljeg mogućeg rešenja.Srbija će morati priznati da ne može uspostaviti vlast nad Albancima,a albanske indtitucije će se morati odreći dela teritorije koju smatraju svojom.

Protiv ispiranja mozga

pre 11 godina

Amerima je ocigledno previse da se pored IRAKA, AVGANISTANA, SIRIJE, IRANA, SEVERNE KOREJE...trenutno bave jos SRBIMA i ALBANCIMA...
(stisla ih kriza ;-))

Moguće?

pre 11 godina

Tendencija jeste vidljiva, ali krajnji, održivi ishod još uvek je dalek. Ideja zajednice opština može da se shvati kao neka vrsta prelaznog rešenja ka krajnjem razgraničenju Kosova i Srbije, i to u slučaju 4 severne opštine - tokom reke Ibar. Pri tome bi nekakav dodatno razrađeni i malo izmenjeni ahtisarijevski okvir važio za tzv. srpske opštine južno od Ibra (Kosovsko Pomoravlje), a u krajnjoj instanci, dobijanjem leve obale Ibra, Srbija bi praktično priznala Kosovo kao državu. Po ovakvom "scenariju", formalno priznanje verovatno bi moglo da sledi neposredno pre pristupanja Srbije EU, ali do tada će mnogo vode proteći Ibrom, Moravom, Savom i Dunavom.

Micko

pre 11 godina

Sustina je da su amerikanci uvukli rogove od kako je Srbija ojacala saradnju sa Rusijom. Kraj price.
(Milan, 13. april 2013 23:24)
Da, isto kao sto su se uplasili pred bombardovanje. Tako smo pricali i tada, pobedicemo NATO. PA onda "ne smeju kopneni napad jer bismo ih zgazili"...

Milane, samo mi reci da imas 15 godina pa mi je jasan takav stav.

citajte Rambuje, Kumanovski i 1244

pre 11 godina

""Bilo kakva akcija tacija protiv Srba na KiM morala bi da za posledicu ima ulazak 1000 srpskih vojnika i policajaca na KiM. Negova opasna teroristicka retorika i provokacije tzv. rosu ide jedino ka tome.
(marija, 13. april 2013 23:08) ""
=====================================

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija

drazen mihic

pre 11 godina

jel vi to o Sjevernoj Koreji? oni bar mozda imaju cime da prjete, pa
ljudi, malo razuma, bez podrske Srbije nebi opstali ni mjesec dana, a
kako su bitni faktor govori i to da sa njima niko i ne pregovara vec
samo cekaju sta ce odluciti drugi o njima...

Matija Soskic

pre 11 godina

Dali se iko od srpskih politicara pita kako ce Srbi na severu da budu tretirani kad se jednoga dana potpise sporazum. Oni ce u kosovskom drustvu uvek ostati peta kolona a posledice toga mogu da budu tragicne.

Душан

pre 11 godina

А шта је са Србима јужно од Ибра? Често ми изгледа да је Север Косова заправо најгори непријатељ Србима на југу...

Grada

pre 11 godina

Lako je biti analiticar i pisati komentare. Da li komentatori preuzimaju i rizik ako su napravljene lose procene i dodje do nove Oluje. Igramo se sa tudjim zivotima.

bez'mo

pre 11 godina

Niko vise i ne spominje Kosovo u celini-samo sever,pa jos ga pisu velikim slovom,a kad su pametni ljudi pricali uzmite severni deo ove srbende i njihovi lideri ni da cuju,de cete Kosovo da nam delite.Sad bi i tatine gace dali za taj deo severa Kosova,posto to nije ceo sever,vec samo deo.Aplauz za pametnjakovice!

marija

pre 11 godina

GRDNO SE VARAS !!
Tih 1.000 vojnika ili policajaca mogu uci na Kosovo TEK NAKON sto Srbija podnese zahtev i to odobri NATO.
A ni do danas, iako je pomenila 5-6 raznih vlada, drzava Srbija nije podnela NATO-u takav zahtev.
Sa druge strane, po Kumanovskom sporazumu [kapitulaciji], njihova prevashodna uloga je razminiravnje terena i to pod nadzorom NATO, a ne 'cuvanje' srpskih teritorija
(citajte Rambuje, Kumanovski i 1244, 14. april 2013 00:20)

Odlicno, na to sam i mislila. Dakle, treba podneti zahtev i ici na to razminiravanje terena. Zovite to kako god hocete.
Mada, bojim se da nece biti vremena za zahteve i administraciju ako taci i nekakva rosu krene silom.
DRZAVA SRBIJA JE DUZNA DA ZASTITI SVE SVOJE GRADJANE NA SVOJOJ TERITORIJI OD BILO KAKVOG TERORIZMA, medjunarodna zajednica ne reaguje na pretnje tacija.