cheguevara
pre 16 godina
Mi se pravimo pametni... Mi cemo da ucenjujemo EU, pa oni si lidji od nas kad hoce da potpisemo
Subota, 12.04.2008.
09:50
Portparol holanskog šefa diplomatije izjavio je za B92 da Holandija nije odustala od zahteva da Srbija ispuni sve obaveze prema Haškom tribunalu pre potpisivanja SSP-a.
Izvor: B92
pre 16 godina
Mi se pravimo pametni... Mi cemo da ucenjujemo EU, pa oni si lidji od nas kad hoce da potpisemo
pre 16 godina
Samo neka gospoda iz EU odugovlace, na kraju ce o SSP progovarati sa Tomom Nikolicem.
SSP nema veze sa ponudom "bolje, jevtinije, kvalitetnije robe" na srpskom trzistu. Srbija moze (i treba) da otvori trziste i bez SSP.
pre 16 godina
Imam ja jednu ideju. Ajde da nasa Vlada ne izruci Mladica i Karadzica nego da umesto njih dvojice izruce Mene i jos brdo mladih ljudi koji u ovoj zemlji ne vide nikakvu perspektivu ?
Ja bi da odem pa makar i u Hag, da imam besplatan internet, grejanje i 3 obroka dnevno...
Izrucite mlade i perspektivne u hag!
pre 16 godina
Voleo bih da sve ovo što se dešava bude samo jedan RUŽAN SAN.......
pre 16 godina
Ljudi, nije nikakav problem ko od ove dvojice će potpisati SSP, već da li će ga EU uopšte ponuditi na potpisivanje. Snižajte euforiju, očigledno još nije gotovo.
pre 16 godina
cekaj sta to sad znaci: da bi srbija trebala da isporuci Mladica u periodu izmedju potpisivanja i njegove ratifikacije? Koji je to vremenski period?
Da li mi vec imamo neke koristi (novcane)od cistog potpisivanja pre nego sto se ratifikuje?
Bilo bi dobro znati detalje jer od njih sve zavisi.
Npr. ako je i za potpis i za ratifikaciju dovoljno samo izjasniti se pozitivno za saradnju onda nema razloga da se ne potpise . Ali ako on mora da se isporuci pre (brze) ratifikacije onda je to zamka a rizik je da od potisivanja necemo imati bas
nikakve koristi.
pre 16 godina
meni vise nista nije jasno...Jel mi to potpisujemo 28 aprila ili ne?
pre 16 godina
Prvo je bila vest da ce Holandija pristati da nam se ponudi potpisivanje SSP i da je to uspeh Olivera Dulica, a onda u istom danu, stigli su demanti.
Meni se cini da se Tadic uplasio da ce Holandija stvarno pristati i da je zbog toga poslao Dulica u Holandiju, da bi to odlozio, jer samo tako on ima opravdanje za cinjenicu da taj sporazum nece potpisati.
pre 16 godina
Citat: " Šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić izjavio je da "potpredsednik Vlade Božidar Đelić nije dobio ovlašćenje za potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (sa EU), već samo za parafiranje sporazuma u decembru". "
Naravno, dobio je ovlašćenje da ga parafira s ciljem da ga ne potpiše. Ne vidim koja je logika da se nešto parafira ako se ne želi da se potpiše?
pre 16 godina
E, vishe mi je preko glave i EU i SSP ...
NE EU !!!
pre 16 godina
Opet je to bila jedna patka ništa dok Mladić nebude u Haagu.
Nije se Holandija smekšala kako su neki pisali u komentarima.
pre 16 godina
Zar je bolje ne primenjivati potpisano, ili primenjivati nepotpisano od neprimenjivanja parafiranog ili primenjivanja neparafiranog ?
pre 16 godina
To je (bice)mali korak za covecanstvo a veliki za Srbiju.
pre 16 godina
"Za potrošaće to znači veći izbor roba i niže cene, dok proizvođači dobijaju povlašćen položaj na evropskom tržištu u odnosu na konkurenciju iz zemalja koje nemaju potpisan sporazum..."
A koje to zemlje nemaju potpisan sporazum?Bosna, Albanija? Pa ako su nam oni konkurencija, onda ne treba ni da ga potpisujemo.Znaci, ne dobijamo nista.
pre 16 godina
Bečka konvencija članom 7 reguliše pravnu pretpostavku da šefovi država, predsednici vlada, ministri spoljnih poslova itd. imaju punomoćje da potpisuju međunarodne ugovore, bez obzira na pravila unutrašnjeg pravnog poretka. Tom odredbom se štiti integritet i važenje međunarodnog ugovora i pravna sigurnost druge ugovorne strane, a ne reguliše pravo šefova država da potpisuju međunarodne ugovore što je stvar unutrašnjeg poretka. Drugim rečima, ugovorna strana je zaštićena po pitanju njegove važnosti na međunarodnom planu čak i ako predsednik države, kao druge ugovorne strane, prema unutrašnjem pravnom poretku to ovlašćenje nema. To znači da Bečka konvencija ne daje pravo Tadiću već štiti drugu ugovornu stranu i validnost ugovora i u slučajevima kada Tadić ne poštuje svoj unutrašnji pravni poredak. Nadam se da nam Tadić takvu blamažu neće priuštiti, mada mi se čini da mu Brisel tu oriliku neće ni priuštiti.
pre 16 godina
Za Mladica ste bas zapeli a sta je sa Haradinajem? Pa i on je po Ujedinjenjim nacijama drzavljanin Srbije!Sto ste ga pustili?
pre 16 godina
Dragi Srbi (ovo bez ironije), vezano za vašu sadašnju situaciju par stvari:
1. Kosovo - Kosovo ste izgubili na način koji je presedan u međunarodnim odnosima. Prevođenje Kosova iz de facto neovisnosti u de iure neovisnost dogodilo se prvenstveno zato što su SAD nakon uobičajenjog diletantizma EU odlučile jednom za svagda rješiti problem Balkana i pomaknuti pojas nestabilnosti dalje na istok, na granice Turske i Ukrajine. To su SAD učinile bez puno obzira prema Srbiji iz dva razloga:
1. Albanci su zaista velika većina na Kosovu i čak i kad bi Kosovo bilo u sastavu Srbije, Srbija ne bi znala što da radi s njim.
2. Želje Srbije nisu poštovane između ostaloga i zato što je Srbija jednim djelom i kažnjena zbog 3 rata koja je pokrenula.
Nemojmo također zaboraviti činjenicu da Srbija stalno koketira sa Rusijom, a Rusija joj neće donjeti neko dobro.
Koliko vi preuveličavate značaj Rusije, posebno za vašu ekonomiju vidi se iz slijedeće čiinjenice:
2007. godine Srpski izvoz u Rusiju iznosio je 4% ukupnog Srpskog izvoza, jeva 0,5% više od izvoza u jednu malu Hrvatsku.
U EU izvozite 62,5% a ukupno u Evropu bez Rusije 92,5% vašeg izvoza.
Što se tiče Rusije, svaka čast potencijalima i budućem rastu, ali Rusija je po BDP-u u nominalnom iznosu manji od npr. Španjolskog (1200 milijardi naspram 1400).
ako se ograničite na Rusiju, ograničavate se na manje tržište na kojem vam konkuriraju - svi. Ako imate iluzije da će te na Ruskom tržištu imati neke velike privilegije - varate se...
Sve u svemu, prije ili kasnije morat ćete se pomiriti s tim da je Kosovo druga država, kao što ste se pomirili s činjenicom da je "Krajina" nestala (jel' to još itko spominje osim malo oko 05.08).
Što prije to uradite i krenete u EU i NATO biće vam lakše.
Sve najbolje i pozdrav iz Hrvatske.
pre 16 godina
Ово са Холанђанима је чиста фарса, као, сви остали би нас пустили у ЕУ, ал ето, холандези су намћори па неће:)
Изручите већ једном те наше војводе, не бисмо ли се коначно мрднули с мртве тачке...
pre 16 godina
Polticiri u Srbiji su mahom nesposobnjakovici potpuno neprilagodjeni danasnjem svetu. Ako Evropska piskarala ponude sporazum. Potpisuj odmah, odavno je vec kasno.
pre 16 godina
I sta kaze ministar Jeremic:
"Ukoliko dođe do potpisivanju ugovora o stabilizaciji i pridruživanju za vreme trajanja tehničke vlade, to ćemo učiniti"
A kad su u pitanju neka druga pitanja, gospoda iz DS-a kazu da tehnicka vlada nema ingerencije za potpisivanja?!
Sramno i nadasve licemerno.
pre 16 godina
Vlada Serbije sa Premijerom Kostunicom je donela odluku da potpise SSP sa Europskom Unijom pre nego je postala tehnicka. Sve ostalo su lazi i podvale.Izjave kojekakvih Aligrudica, Mladenovica i slicnih ne znace ama bas nista .Isto vazi i za Serbe sa Kosova . Oni nemaju pojma koliko ce to biti dobro za njih ,jer slusaju lazi onoga Samardzica za koga i RTS otvoreno kaze da laze.
Prema tome , mi se nadamo da ce se taj dokument od izuzetne vaznosti za Serbiju i za sve nas gradjane bilo u Serbiji bilo na Kosovu , potpisati vec jednom .Sto pre to bolje.
pre 16 godina
Da je Mladic patriota on bi se sam predao.Definitivno on je samo avanturista.
pre 16 godina
Neznam od cega misle pojedini politicari, da ovaj narod treba da zivi? I ovako smo zakasnili sa raznim potpisivanjima i pridruzivanjima. Saradjuje se uvek prvo sa susedim! Budite hrabri pa uzmite barem jedan korak ka Evropi. To bi trebala i SPC da podrzi!
pre 16 godina
Posto je proslo nekih sest sati od objavljianja vesti, a gospoda Tadic i Djelic je nisu demantovali, ja mislim da mozemo da sa punim pravom da smatramo da su se obavezali da ce 28. aprila, bar jedan od njih dvojice, u ime gradjana Srbije POTPISATI plavim mastilom (ne samo parafirati parafinom) famozni SSP dokument. Nema vise vremena za igranje zmurke i blefiranje praznim puskama, gospodo! Ovaj komentar nije telegram podrske kakanjskih rudara drugu Titu i Izvrsnom Birou! Kad smo vec kod Broza, kamo lepe srece da je prihvatio poziv Vilija Branta i pocetkom sedamdesetih uveo Jugoslaviju u EZ. Ali,..."sve bi bilo drugacije da je Pera otisao pravo u policiju." Na posletku, sto se mene tice, 28. april ne mora (a, opet, moze) biti poslednji voz za Srbiju, ali je definitivno poslednji voz za Demokratsku Stranku. Ukoliko tog dana ne skinu klovnosku sminku sa svojih lica vise nece moci da je skinu i kada budu hteli. Srecno!
pre 16 godina
Poznato je da smo mi Srbi, bogom dani da se razumemo u sve. Svi dobro znamo da smo preko noci postali eksperti za razno razne stavke :politicke , ekonomske, teniseri, selektori i masa drugih stvari. Ja sma lekar , medicina je moja oblast koju nepoznajem u potpunosti ali radim da ej upoznam sto vise mogu a u SSp se uopste nerazumem. To je stavka za koju predpostavljam da ce doneti smao dobro jer nista losiej ne moze i svako ko izmislja stvari da time sami priznajemo nezavisnost Kosova je tragikomicna. Bio sam u Moskvi i znam kako rusi zive, kao mi nekada , mozda i losije pa nam takva pomoc nije dobro dosla. Bio sma i u svim zemljama E.U. sem Portugala i odlicno znam da je to nesto cemu treba teziti. Prirodno je uklopiti se u okruzenje koje nas ogranicava. Mislim da je i Madjarska , rumunija, Bugarska mnogo blize od Rusije. Ta ista Rusija stiti najveci sljam ovog drustva a to su Milosevicevi ostatci. Imam zakazan razgovor u Americkoj ambasadi za ovaj mesec i ako Srbija krene putem kojim tezi izgleda ja se pakujem ako i vecina koja je ensto znacila iz ove mase i letim u toplije krajeve. Nas nece biti manje zbog bele kuge vec zbog beganije kojom smo prosto primorani.
Svako dobro
pre 16 godina
Pa zasto da sprecite???Zar Kosovo nije Srbija? Zar ne hocete ravoj Kosova?Zar vas ljudi u Kosovo ne interesuju...a samo territorija???
pre 16 godina
Čemu onda uopšte potpisivanje? Mislim da je to malo ponižavajuće, ako se to svede samo na puku formu. Da se razumemo, ja sam za potpisivanje tog sporazuma ali bez takvih uslova koji koče njegovo sprovođenje u startu, na neodređeno vreme. Ko zna da li će i kada Mladić biti uopšte uhapšen, a do tada su taj sporazum, te i bilo čiji potpis na njemu, samo mrtvo slovo na papiru. Ne vidim onda u čemu je poenta?
pre 16 godina
Cekajte a ako je tako i Tadić moze da potpiše SSP sa EU zašto onda to isto nije uradio kada je reč o gasovodz Južni tok. Pa to je neuporedivo korisnije za Srbiju nego SSP. Kakvo licemerje i predizborna farsa. POčinju sve više svi da me razočaravaju uključujući i Tadića.
pre 16 godina
O pa i Holandija je smekšala... Ajmo brzo olovke u ruke pa pravac potpisivanje dok se ne predomisli...
pre 16 godina
SSP je prioritet! Ne treba da čekamo i premišljamo ni dana! Čim nam se ukaže prilika pravac potpisivanje!
pre 16 godina
Svaka cast Borise i Djelicu , tako se vodi politika.
pre 16 godina
a sto ne bi moglo
pre 16 godina
Placi Srbijo, majko moja mila! Svaki Srbi, po dve majke ima, al Srbija nema svoga sina.
pre 16 godina
Gospodo Tadiću i Đeliću, ne znam ko će biti na tom sastanku od vas dvojice ali nemoj da se vraćate u Srbiju ako ne potpišete.
pre 16 godina
Da li nam stvarno nije jasno da potpisivanjem ovog famoznog dokumenta (zovu ga sporazum,ne znam zassto, possto se nismo sporazumeli oko nekoliko "sitnica"), DS direktno radi na razbijanju Srbije i unosi dodatne podele i nestabilnost bez obzira koliko namere bile iskrene i plemenite.
Jedinstvo nam je potrebno kao nikad do sada i predsednik Srbije bi trebao obezbediti argumentovano najssiru podrssku gradjana za svoje poteze. Sa 50% Srbije to nikako neche imati puni efekat vech izazvati dublje probleme.
Takodje bih zzeleo napomenuti da Srbija nije ista sada i u decembru kada je Djelic dobio ovlasschenja za potpis (ili paraf~svejedno). Dobronamernim ccinjenjem niko se ne bi ni pozivao na to drugo vreme, pogotovo zbog osporavanja onih istih koji koji su ga tada ovlastili. To bi po meni bila ccista zloupotreba poverenja i uvela Srbiju u dublju krizu.
pre 16 godina
Što komplikovati stvari i tražiti dlaku u jajetu. Vreme je zapotpisivanje SSP-a i imamo ljude koji su ovlašćeni za to.
pre 16 godina
Vuk Jeremić-ministar spoljnih poslova,Boris Tadić-predsednik države,Božidar Đelić-potpredsednik Vlde... Ko nam je još potreban za potpisivanje SSp-a? Po mom mišljenju niko više...
pre 16 godina
Neko je u prethodnim komentarima pitao "koja je razlika izmedju parafa i potpisa?",a vidim da su mnogi zbunjeni oko toga.
Da najjednostavnije objasnim,oni koji su studirali znaju razliku.A razlika je velika.
Paraf daje asisten za polozene vezbe,a konacni potpis za odslusan ispit daje profesor.Bez dobijenog parafa nema ni potpisa.To je osnovni uslov.Prosto i jednostavno.
Nasa zemlja je parafirala sporazum sa EU jos prosle godine,a sad konacno sledi duuugo ocekivani potpis:-)
I za ime Boga g.Djelicu potpisite to 28. aprila i da konacno svi krenemo u lepsu buducnost.
pre 16 godina
Dva dana pošTo je Boris Tadić položio zakletvu postajući po drugi put predsednik ta EU je dozvolila Kosovu da prizna nezavisnost.
Tako da i posle sledećih izbora očekujem sličnu "dobronamernost" Evrope.
pre 16 godina
Čak nam je i Holandija dala zeleno svetlo,zašto da i dalje stojimo na semaforu?
pre 16 godina
Vise bih verovala da je Blic citirao "neimenovanog" holandskog diplomatu, a ne "vrh" srpske vlasti...tamo se svasta prica, cuje i radi.
DSS je vec dao i POLITICKU i PRAVNU potvrdu za potpisivanje sporazuma, kao deo Vlade Srbije. Ovo je sada potvrda, procedura, a ne lazna dilema.
To sto se predomislio je nesto sto njegove glasace treba da brine, nas ne.
Oni su se JASNO svrstali u NAJGLASNIJE ANTIEVROPSKE snage u Srbiji, brinu mene ovi sto nikako da cvrsto stanu na evropsku stranu, nego stalno molecivo gleduckaju ka "narodnjacima"!
pre 16 godina
Ako je to tacno,tri puta ura!Ipak,plasim se da nam Evropa nudi sporazum sa velikim zakasnjenjem(ako smo i zasluzili da tako nesto potpisemo).Deluje mi licemerno od EU sto nam sada nude sporazum uoci izbora,kada je gotovo izvesna pobeda najcrnje moguce koalicije SRS-DSS-SPS.Kakva ce biti korist od potpisanog sporazuma od 12.maja og.Plasim se da to znaju i gospoda iz Brisela pa nam sada sporazum nude kao neku vrstu bensedina.Naravno da bi voleo da se ispostavi da je moj strah neopravdan kao i da sporazum treba da potpise B.Tadic.Kada ste na tako visokoj funkciji morate cesce raditi i stvari koje vam se mozda i ne rade.Preuzimanje odgovornosti i vise hrabrosti nece skoditi bar na duge staze gledano.
pre 16 godina
Cisto sumnjam da ce DS imati hrabrosti da uradi ovako nesto. Bilo bi dobro, ali...
pre 16 godina
Ovako pise na sajtu Serbiancafe.com: "Holandija je spremna da odobri potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, pod uslovom da se naša Vlada obaveže da Srbija neće ratifikovati i primeniti sporazum, pre nego što ostvari punu saradnju sa Haškim tribunalom, izjavio je za RTS šef diplomatije te zemlje Maksim Verhagen." Ovo znaci da se mi u stvari obavezujemo da uhvatimo Mladica pre nego sto se priblizimo clanstvu u EU. Znaci da je to u stvari losa vest jer kako sad ide Mladica necemo nikad da uhvatimo. E sad, posto dolaze izbori ne bi bilo lose iskoristiti priliku da se jos jedna losa vest prikaze kao izuzetno dobrom i velikim napretkom ka clanstvu.
pre 16 godina
Godina 1941. Srpska vlada potpisuje sporazum o pristupanju Trojnom paktu. Dva dana nakon toga u Beogradu demonstracije, vlada pada i bezi za London.
Istorija porucuje Djelicu i Tadicu da pakuju kofere.
pre 16 godina
Da li ce se ovaj sporazum primenjivati posle potpisa? Holandija je rekla juce, potpis moze, ali "da se Vlada Srbije obaveze da ga NECE PRIMENJIVATI i ratifikovati do pune saradnje sa Hagom". Sta mi gradjani imamo od potpisa, ako se potpisano ne primenjuje?
Ubice nas logika, daj da potpisemo, nema veze sta,nema veze ko, samo da nas biraci vide u Briselu.
pre 16 godina
Kada god da bude ponudjeno potpisivanje SSP-a to treba neodlozno i uciniti. Nakon 11. maja gradjani Srbije ce potvrditi da vise ne nasedaju na Milosevicevu retoriku koju danas koriste njegovi sledbenici Vojislav Kostunica, Velimir Ilic i Tomislav Nikolic, nakon cega ce biti formirana po prvi put prava demokratska vlada koja ce se pozabaviti zavrsetkom saradnje sa haskim tribunalom.
Ako 11. maja pobede demokratske snage, u sta ne sumnjam ni jednog trenutka, Srbija bi mogla da postane clanica EU mnogo ranije nego sto se ocekuje.
pre 16 godina
Ja sam protiv potpisivanja bilo kakvog sporazuma sa Evropom.Malo ste se kasno setili.Tadic i Djelic nemaju pravo da potpisu sporazum.Bravo Aligrudicu.Kostunica je jedini pravi politicar i drzavnik u Srbiji.Pobeda 11. maja.DSS
pre 16 godina
Kada će u ovoj jadnoj zemlji jednom da se poštuju oni koji nešto znaju? Dokle će neki ekonomisti, fizičari, flautisti, dramaturzi, psiholozi i ostali stručnjaci za "međunarodno pravo" i pravo uopšte da sebi daju za pravo da odlučuju umesto istinskih doktora pravnih nauka?
Dokle će struka u ovoj jadnoj zemlji da bude ismejavana,najdrskije ignorisana a nadristručnjaci vedre i oblače? Oblaci crne sudbe su nad ovom jadnom Srbijom su uz takve "stručnjake-lakrdijaše"... BEDNO I JADNO!
pre 16 godina
Glasali smo za Tadića da bi potpisao. Malo je pokleknuo posle izbora. Ajde sada najbolje da odu obojica. Jedva čekamo. Bata
pre 16 godina
Kamo lepe srece da smo ovaj sporazum potpisali i ranije. Ovde ce, nazalost, i dalje biti puno onih koji vide u potpisivanju SSP-a zaveru protiv nase male, nerazvijene zemlje, kojoj ne znam ko sve u ovom svetu nece da naudi.
pre 16 godina
Ljudi, da li vi stvarno mislite da ce isti Boris Tadic,koji je bio saglasan da se povuku ambasadori iz svih zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, a medju njima su Nemacka, Francuska, Italija i gotovo sve zemlje EU, sada potpisati nekakav sporzum sa istom tom EU. Pa zasto je onda povlacio ambasadore?
Boris Tadic, definitivno, nezna sta radi.
Jednostavno, nemoguca je opcija i Kosovo i EU. Postoje samo opcije EU(koju zastupa LDP) ili ni jedno ni drugo(koju zastupaju DSS-NS i SRS).
pre 16 godina
Koja je svrha potpisivanja SSPa kada eć to biti mrtvo slovo na papiru dok god ne izručimo one dušmane u Hag?
UKINITE NAM VIZE!
To bi bio pravi signal da nas želite i prava pomoć pred izbore, i tu slobodno postavite uslov da su na beloj šengenskoj listi samo oni građani koji poseduju nove pasoše, dok ostali i dalje moraju da traže vize. Ako se tada i dalje bude oduglovlačilo sa izdavanjem novih putnih isprava, onda će biti sasvim jasno kome ne odgovara da narod putuje i da vidi kako se živi u normalnim državama...
pre 16 godina
Nenormalno...Treba postovati zakon,zna se ko moze potpisati, to sigurno nisu ni Djelic ni neko takav. Samo malo trezvenosti,bice i to potpisano,polako.
pre 16 godina
NAPOKON!
neko je gore rekao da osim psiholoske potpisivanje nema drugu vrednost. Hteo sam samo da kazem da nam se potpisivanjem SSP otvaraju 3 nova fonda. Pored "CARDS" i jos jednog fonda otvaraju nam se jos 3 fonda. Jedan od njih je "fond za prekogranicnu saradnju" koji je izuzetno vazan za pogranicne opstine.
Ukupan iznos svih fondova koji ce nam nakon potpisivanja biti dostupan je
11,43 MILIJARDI EVRA!!!
pre 16 godina
Potpuna podrska za potpisivanje SSP-a.11. Maj je korak napred za Srbiju. Sporazum ce Srbiji obezbediti bolju buducnost, Buducnost u Evropi.
pre 16 godina
neka samo potpišu, kako lepa vest. Izgubio sam bio svaku nadu, a ti iz DSS zajedno sa radikalima neka prestanu već jednom da opstruiraju sve što je dobro za Srbe. Kako ljudi ne vide šta nam ti "dobronamernici" rade? Ja živim u toj istoj EU od koje oni uporno pokušavaju da nas udalje kojekakvim izgovorima o Kosovu i zaista mi je tu lepo. Nadam se da će moji zemljaci to uskoro osetiti. Pozdrav i sva podrška podpisivanju SSP.
pre 16 godina
Ako nije Djelic ovlascen za potpisivanje, gospodine Aligrudicu, ima ko jeste. Tako da, Uzalud vam sve to. Gradjani Srbije hoce u Evropu.
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija oko sporazuma sa politikantskom pozadinom i služi Demokratskoj stranci u predizborne svrhe samo s jednim ciljem - da se DSS optuži da je protiv članstva Srbije u EU, da želi da vrati Srbiju u prošlost i slične gluposti". Pa, gospodine Aligrudicu, sta pokusavate da kazete, da DSS nije protiv ulaska u EU, da jeste za to? Smesno, zaista vam je tesko u to poverovati.
pre 16 godina
Tadic zaista ima ovlascenje da potpise SSP ali i nova skupstina ima ovlascenje da ponisti taj potez ili bar da ne ratifikuje sporazum.DS i LDP ne mogu dobiti vise od 45% zajedno,to je plafon
pre 16 godina
Nesto mi nije jasno, tehnicka vlada ne moze da potpise ugovor sa Gazpromom ali sada moze da potpise ovaj sporazum? Ko koga ovdje prodaje?
pre 16 godina
Da sve ovo nije predizborna kampanja i stranačko pozicioniranje, normalnom čoveku bi pripala muka od ovih izjava. Aligrudić tvrdi da je sve to glupost, ali da je DSS za EU. Jeremić potvrdjuje da Djelić ima ovlašćenja i da treba da potpiše. Pre bih se zadržao na podršku Jeremića. Ministar inostranih poslova je trebalo da podnese ostavku odmah posle obraćanja Tadića savetu bezbednosti u februaru. Tadić je u govoru potvrdio savetu bezbednosti da je Kosovo presedan. Ministar jeremić je morao da zna da su sve aktivnosti Rusije upravo bile usmerene na to da Kosovski slučaj nikada ne predstavlja presedan. Dobili smo priznanje nezavisnosti Kosova od preko četrdeset zemalja sveta, a ministar još uvek sedi tu gde je i što je još gore savetuje.
pre 16 godina
Da li da se smejem, ili da placem?! "Djelic je dobio ovlascenje da parafira sporazum, a ne da ga potpise?!" Pa dobro bre Aligrudicu dokle vise?! MAda i ovi komentari "TAdic drzavnik svetskog formata..." nisu daleko od ovoga gore!
pre 16 godina
Potpisivanju SSP, najviše će se obradovati DSS, SRS, SPS...Eto još 2 nedelje štofa za "čistu" kapmanju. Zicer.
pre 16 godina
Ako i samo ako je Boza naostrio olovku.
pre 16 godina
Koje rasulo...mislim, i da potpisemo taj papiric samo bismo postali jos jedna zemlja koja je priznala Kosovo a ne clanica EU...zao mi je samo sto masa ljudi tripuje da ce slepi progledati a gubavi se izleciti u EU...sebicnost ispred svega, to je danasnja Srbija...
pre 16 godina
Mislim,da nije pravi tajming za potpisivanje bilo šta.Sačekajmo izbore i novu vladu pa da povuče voz u samo jednom pravcu!
pre 16 godina
evo i ja kazem -mogu da potpisu!
pre 16 godina
Sporazum je zapravo glogov kolac za avetinjsku politiku.Normalno je da neki u toj cinjenici prepoznaju smrtnu opasnost.
pre 16 godina
Da i nama jednom svane i krene. Koja nam je alternativa-povratak na sankcije iz 90-ih? Sav pomak, koliki toliki, rezultat je one politicke opcije koja se zalaze za evropske integracije. Oni koji uporno nastoje da to sprece, imali su svoju sansu i svi dobro znamo kako se tada zivelo. Mislim da je Srbija na dobrom putu. Malo se sporijenego sto bi trebalo, ali to i nije toliko strasno kada se u vidu imaju sve one snage koje iz petnih zila zele da zakoce Srbiju u ovim integracijama.
pre 16 godina
Potpisujte odmah!I bas da vidim ko ce da se buni,posto su svi,cak i radikali,bar verbalno za EU.
pre 16 godina
Holadnija nije popustila, vec je SSP uslovila isto kao i do sada. Potpisivanje bez ratifikacije ne znaci nista. Cisti cirkus, da se raja u Srbiji malo zabavi pred izbore.
pre 16 godina
I mi mu drzimo palceve da ga sto pre potpise. SSP-je buducnost Srbije i tu nema dileme.
pre 16 godina
Mic po mic, ali stigosmo i do te tacke. Zao mi je sto ranije nismo bili u prilici da ga potpisemo, ali bolje ikad nego nikad.
pre 16 godina
.Srbija je napravila veliki medjunarodni pomak u diplomatskim odnosima. Setite se samo vremena sankcija kada je ideal bilo i to da, makar sportisti mogu da nam se takmice. Srbija je sada u sasvim drugoj poziciji. SSP je jedan od zavrsnih koraka koji treba da nam donese ravnopravni polozaj u svetu. To ce svakako biti mnogo bolja pozicija za zastitu nasih interesa.
pre 16 godina
On "smatra" da SSP nece biti ponudjen, ili se nada da nece ?
pre 16 godina
Božidar Đelić me je u poslednjih par godina mnogo puta razočarao, a njegovim šefom Tadićem nikada nisam ni bio očaran, ali kad pomislim na od jeda zeleno lice onog neprijatelja svega što je u Srbiji dobro i normalno koji je sebe doskora zvao premijerom, ne mogu a da im ne čestitam na ovom potezu, iako, naravno, osim psihološke, puko potpisivanje nikavu drugu vrednost nema, i ljuto se vara svako ko misli da neće biti neophodno konačno razjuriti udbaški zmijarnik i pohapsiti one masovne ubice da bi se sporazum ratifikoval.
pre 16 godina
Bravo, momci! Tadic je izrastao u drzavnika svetskog formata. Tako se vodi politika. Tako se vodi drzava.
pre 16 godina
Hoce 'bonu, nece 'bonu...
pre 16 godina
Tadiću, budi hrabar i ti lično potpiši taj sporazum, pokaži zašto si pobedio na izborima, a nemoj da se skrivaš iza Đelića i da izbegavas da činiš dela koja će posle toga žestoko biti kritikovana od strane SRS i DSS. Kada ti je trebalo, govorio si da ćeš lično potpisati taj sporazum. To nije toliko bitno formalno, ali jeste veoma simbolički. Sad istupi i povedi nas. Ipak, kladim se da neće hteti, da ne bi urušio rejting kod konzervativnijeg dela njegovog glasačkog tela, jer njegova politika funkcioniše na marketingu.
pre 16 godina
Ajmo ljudi, barem nesto da uradimo pa da krenemo napred! Potpuna podrska za potpisivanje....
pre 16 godina
Nema dileme da se nesto pomera. Ja se uopste ne osvrcem na komentare retrogradivnih politickih snaga Srbije. Sta mislite, da je Jeremic slusao Kostunicu, da li bi uspeo da sa Borisom zaustavi talas priznavanja Kosova-naravno da ne.
pre 16 godina
Dobro je da je Dulic uspeo da otkloni i poslednju prepreku za potpisivanje ovog sporazuma. Sada je jos ostalo da 11. potvrdimo kurs, i da 2012. slavimo ulazak u Evropsku Uniju.
pre 16 godina
Bravo Dulicu! Navijam za 28.
pre 16 godina
Hoce li neko da mi objasni da li taj sporazum treba da se potpise 28 aprila ili da se samo parafira!? Meni stvarno nije jasno! Ko ovde koga?!
pre 16 godina
Licno bih voleo da dodje do tog potpisivanja, ali mislim da Boris Tadic nema petlju da to uradi bez odobrenja Vojislava Kostunice.
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija.....i slične gluposti".
Aligrudiću, takav nivo samokritičnosti DSS-a je za svaku pohvalu.
pre 16 godina
Naivne su tvrdnje da SSP moze naneti stetu Srbiji. Ukoliko bi se nesto tako, nekim, neverovatnim obrtom ispostavilo, Srbija bi uvek mogla da odustane od istog.
pre 16 godina
To je korak napred za Srbiju. Ovo ce nam obezbediti da Srbiju konacno cuju u svetu.
pre 16 godina
"Đelić ovlašćen za parafiranje, ne za potpisivanje". Hahahahaha ovo vec postaje zabavno. Aj objasni mi razliku, ako boga zans pa ima da glasam za vas odmah :-)
pre 16 godina
Potpisivanje SSP-a je prvi korak ka modernoj, naprednoj Srbiji u kojoj će biti malo trutova, a mnogo radilica. Sada će se brojni trutovi sami razotkriti, jer će se samo oni buniti potpisivanju ovog povijesnog sporazuma…
pre 16 godina
Pa, 'ajde vise...
pre 16 godina
Samo nek to pero bude dobro naostreno! A ovi iz DSS-a sto nemaju svoju politiku nego samo napade na druge, pa to je vec njihov problem.
pre 16 godina
...posle holandskog ublazavanja...
ako zna sta je Bozidar Djelic "zrtvovao" za ovaj postupak?
Da slucajno nije priznavanje Kosova?
pre 16 godina
... i iskljucivo i jedino stranacke posete ministra odbrane Sutanovca Briselu i sedistu NATO-a
pre 16 godina
Ajmo ljudi, barem nesto da uradimo pa da krenemo napred! Potpuna podrska za potpisivanje....
pre 16 godina
Tadiću, budi hrabar i ti lično potpiši taj sporazum, pokaži zašto si pobedio na izborima, a nemoj da se skrivaš iza Đelića i da izbegavas da činiš dela koja će posle toga žestoko biti kritikovana od strane SRS i DSS. Kada ti je trebalo, govorio si da ćeš lično potpisati taj sporazum. To nije toliko bitno formalno, ali jeste veoma simbolički. Sad istupi i povedi nas. Ipak, kladim se da neće hteti, da ne bi urušio rejting kod konzervativnijeg dela njegovog glasačkog tela, jer njegova politika funkcioniše na marketingu.
pre 16 godina
Holadnija nije popustila, vec je SSP uslovila isto kao i do sada. Potpisivanje bez ratifikacije ne znaci nista. Cisti cirkus, da se raja u Srbiji malo zabavi pred izbore.
pre 16 godina
Božidar Đelić me je u poslednjih par godina mnogo puta razočarao, a njegovim šefom Tadićem nikada nisam ni bio očaran, ali kad pomislim na od jeda zeleno lice onog neprijatelja svega što je u Srbiji dobro i normalno koji je sebe doskora zvao premijerom, ne mogu a da im ne čestitam na ovom potezu, iako, naravno, osim psihološke, puko potpisivanje nikavu drugu vrednost nema, i ljuto se vara svako ko misli da neće biti neophodno konačno razjuriti udbaški zmijarnik i pohapsiti one masovne ubice da bi se sporazum ratifikoval.
pre 16 godina
Bravo, momci! Tadic je izrastao u drzavnika svetskog formata. Tako se vodi politika. Tako se vodi drzava.
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija.....i slične gluposti".
Aligrudiću, takav nivo samokritičnosti DSS-a je za svaku pohvalu.
pre 16 godina
Potpisivanje SSP-a je prvi korak ka modernoj, naprednoj Srbiji u kojoj će biti malo trutova, a mnogo radilica. Sada će se brojni trutovi sami razotkriti, jer će se samo oni buniti potpisivanju ovog povijesnog sporazuma…
pre 16 godina
Sporazum je zapravo glogov kolac za avetinjsku politiku.Normalno je da neki u toj cinjenici prepoznaju smrtnu opasnost.
pre 16 godina
I mi mu drzimo palceve da ga sto pre potpise. SSP-je buducnost Srbije i tu nema dileme.
pre 16 godina
"Đelić ovlašćen za parafiranje, ne za potpisivanje". Hahahahaha ovo vec postaje zabavno. Aj objasni mi razliku, ako boga zans pa ima da glasam za vas odmah :-)
pre 16 godina
Mic po mic, ali stigosmo i do te tacke. Zao mi je sto ranije nismo bili u prilici da ga potpisemo, ali bolje ikad nego nikad.
pre 16 godina
To je korak napred za Srbiju. Ovo ce nam obezbediti da Srbiju konacno cuju u svetu.
pre 16 godina
Koje rasulo...mislim, i da potpisemo taj papiric samo bismo postali jos jedna zemlja koja je priznala Kosovo a ne clanica EU...zao mi je samo sto masa ljudi tripuje da ce slepi progledati a gubavi se izleciti u EU...sebicnost ispred svega, to je danasnja Srbija...
pre 16 godina
...posle holandskog ublazavanja...
ako zna sta je Bozidar Djelic "zrtvovao" za ovaj postupak?
Da slucajno nije priznavanje Kosova?
pre 16 godina
Ljudi, da li vi stvarno mislite da ce isti Boris Tadic,koji je bio saglasan da se povuku ambasadori iz svih zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, a medju njima su Nemacka, Francuska, Italija i gotovo sve zemlje EU, sada potpisati nekakav sporzum sa istom tom EU. Pa zasto je onda povlacio ambasadore?
Boris Tadic, definitivno, nezna sta radi.
Jednostavno, nemoguca je opcija i Kosovo i EU. Postoje samo opcije EU(koju zastupa LDP) ili ni jedno ni drugo(koju zastupaju DSS-NS i SRS).
pre 16 godina
Licno bih voleo da dodje do tog potpisivanja, ali mislim da Boris Tadic nema petlju da to uradi bez odobrenja Vojislava Kostunice.
pre 16 godina
Bravo Dulicu! Navijam za 28.
pre 16 godina
evo i ja kazem -mogu da potpisu!
pre 16 godina
Ovako pise na sajtu Serbiancafe.com: "Holandija je spremna da odobri potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, pod uslovom da se naša Vlada obaveže da Srbija neće ratifikovati i primeniti sporazum, pre nego što ostvari punu saradnju sa Haškim tribunalom, izjavio je za RTS šef diplomatije te zemlje Maksim Verhagen." Ovo znaci da se mi u stvari obavezujemo da uhvatimo Mladica pre nego sto se priblizimo clanstvu u EU. Znaci da je to u stvari losa vest jer kako sad ide Mladica necemo nikad da uhvatimo. E sad, posto dolaze izbori ne bi bilo lose iskoristiti priliku da se jos jedna losa vest prikaze kao izuzetno dobrom i velikim napretkom ka clanstvu.
pre 16 godina
Dva dana pošTo je Boris Tadić položio zakletvu postajući po drugi put predsednik ta EU je dozvolila Kosovu da prizna nezavisnost.
Tako da i posle sledećih izbora očekujem sličnu "dobronamernost" Evrope.
pre 16 godina
Dragi Srbi (ovo bez ironije), vezano za vašu sadašnju situaciju par stvari:
1. Kosovo - Kosovo ste izgubili na način koji je presedan u međunarodnim odnosima. Prevođenje Kosova iz de facto neovisnosti u de iure neovisnost dogodilo se prvenstveno zato što su SAD nakon uobičajenjog diletantizma EU odlučile jednom za svagda rješiti problem Balkana i pomaknuti pojas nestabilnosti dalje na istok, na granice Turske i Ukrajine. To su SAD učinile bez puno obzira prema Srbiji iz dva razloga:
1. Albanci su zaista velika većina na Kosovu i čak i kad bi Kosovo bilo u sastavu Srbije, Srbija ne bi znala što da radi s njim.
2. Želje Srbije nisu poštovane između ostaloga i zato što je Srbija jednim djelom i kažnjena zbog 3 rata koja je pokrenula.
Nemojmo također zaboraviti činjenicu da Srbija stalno koketira sa Rusijom, a Rusija joj neće donjeti neko dobro.
Koliko vi preuveličavate značaj Rusije, posebno za vašu ekonomiju vidi se iz slijedeće čiinjenice:
2007. godine Srpski izvoz u Rusiju iznosio je 4% ukupnog Srpskog izvoza, jeva 0,5% više od izvoza u jednu malu Hrvatsku.
U EU izvozite 62,5% a ukupno u Evropu bez Rusije 92,5% vašeg izvoza.
Što se tiče Rusije, svaka čast potencijalima i budućem rastu, ali Rusija je po BDP-u u nominalnom iznosu manji od npr. Španjolskog (1200 milijardi naspram 1400).
ako se ograničite na Rusiju, ograničavate se na manje tržište na kojem vam konkuriraju - svi. Ako imate iluzije da će te na Ruskom tržištu imati neke velike privilegije - varate se...
Sve u svemu, prije ili kasnije morat ćete se pomiriti s tim da je Kosovo druga država, kao što ste se pomirili s činjenicom da je "Krajina" nestala (jel' to još itko spominje osim malo oko 05.08).
Što prije to uradite i krenete u EU i NATO biće vam lakše.
Sve najbolje i pozdrav iz Hrvatske.
pre 16 godina
Godina 1941. Srpska vlada potpisuje sporazum o pristupanju Trojnom paktu. Dva dana nakon toga u Beogradu demonstracije, vlada pada i bezi za London.
Istorija porucuje Djelicu i Tadicu da pakuju kofere.
pre 16 godina
Imam ja jednu ideju. Ajde da nasa Vlada ne izruci Mladica i Karadzica nego da umesto njih dvojice izruce Mene i jos brdo mladih ljudi koji u ovoj zemlji ne vide nikakvu perspektivu ?
Ja bi da odem pa makar i u Hag, da imam besplatan internet, grejanje i 3 obroka dnevno...
Izrucite mlade i perspektivne u hag!
pre 16 godina
Samo nek to pero bude dobro naostreno! A ovi iz DSS-a sto nemaju svoju politiku nego samo napade na druge, pa to je vec njihov problem.
pre 16 godina
Naivne su tvrdnje da SSP moze naneti stetu Srbiji. Ukoliko bi se nesto tako, nekim, neverovatnim obrtom ispostavilo, Srbija bi uvek mogla da odustane od istog.
pre 16 godina
Ja sam protiv potpisivanja bilo kakvog sporazuma sa Evropom.Malo ste se kasno setili.Tadic i Djelic nemaju pravo da potpisu sporazum.Bravo Aligrudicu.Kostunica je jedini pravi politicar i drzavnik u Srbiji.Pobeda 11. maja.DSS
pre 16 godina
.Srbija je napravila veliki medjunarodni pomak u diplomatskim odnosima. Setite se samo vremena sankcija kada je ideal bilo i to da, makar sportisti mogu da nam se takmice. Srbija je sada u sasvim drugoj poziciji. SSP je jedan od zavrsnih koraka koji treba da nam donese ravnopravni polozaj u svetu. To ce svakako biti mnogo bolja pozicija za zastitu nasih interesa.
pre 16 godina
Dobro je da je Dulic uspeo da otkloni i poslednju prepreku za potpisivanje ovog sporazuma. Sada je jos ostalo da 11. potvrdimo kurs, i da 2012. slavimo ulazak u Evropsku Uniju.
pre 16 godina
NAPOKON!
neko je gore rekao da osim psiholoske potpisivanje nema drugu vrednost. Hteo sam samo da kazem da nam se potpisivanjem SSP otvaraju 3 nova fonda. Pored "CARDS" i jos jednog fonda otvaraju nam se jos 3 fonda. Jedan od njih je "fond za prekogranicnu saradnju" koji je izuzetno vazan za pogranicne opstine.
Ukupan iznos svih fondova koji ce nam nakon potpisivanja biti dostupan je
11,43 MILIJARDI EVRA!!!
pre 16 godina
... i iskljucivo i jedino stranacke posete ministra odbrane Sutanovca Briselu i sedistu NATO-a
pre 16 godina
Mislim,da nije pravi tajming za potpisivanje bilo šta.Sačekajmo izbore i novu vladu pa da povuče voz u samo jednom pravcu!
pre 16 godina
Nesto mi nije jasno, tehnicka vlada ne moze da potpise ugovor sa Gazpromom ali sada moze da potpise ovaj sporazum? Ko koga ovdje prodaje?
pre 16 godina
Potpisujte odmah!I bas da vidim ko ce da se buni,posto su svi,cak i radikali,bar verbalno za EU.
pre 16 godina
Da li nam stvarno nije jasno da potpisivanjem ovog famoznog dokumenta (zovu ga sporazum,ne znam zassto, possto se nismo sporazumeli oko nekoliko "sitnica"), DS direktno radi na razbijanju Srbije i unosi dodatne podele i nestabilnost bez obzira koliko namere bile iskrene i plemenite.
Jedinstvo nam je potrebno kao nikad do sada i predsednik Srbije bi trebao obezbediti argumentovano najssiru podrssku gradjana za svoje poteze. Sa 50% Srbije to nikako neche imati puni efekat vech izazvati dublje probleme.
Takodje bih zzeleo napomenuti da Srbija nije ista sada i u decembru kada je Djelic dobio ovlasschenja za potpis (ili paraf~svejedno). Dobronamernim ccinjenjem niko se ne bi ni pozivao na to drugo vreme, pogotovo zbog osporavanja onih istih koji koji su ga tada ovlastili. To bi po meni bila ccista zloupotreba poverenja i uvela Srbiju u dublju krizu.
pre 16 godina
neka samo potpišu, kako lepa vest. Izgubio sam bio svaku nadu, a ti iz DSS zajedno sa radikalima neka prestanu već jednom da opstruiraju sve što je dobro za Srbe. Kako ljudi ne vide šta nam ti "dobronamernici" rade? Ja živim u toj istoj EU od koje oni uporno pokušavaju da nas udalje kojekakvim izgovorima o Kosovu i zaista mi je tu lepo. Nadam se da će moji zemljaci to uskoro osetiti. Pozdrav i sva podrška podpisivanju SSP.
pre 16 godina
Koja je svrha potpisivanja SSPa kada eć to biti mrtvo slovo na papiru dok god ne izručimo one dušmane u Hag?
UKINITE NAM VIZE!
To bi bio pravi signal da nas želite i prava pomoć pred izbore, i tu slobodno postavite uslov da su na beloj šengenskoj listi samo oni građani koji poseduju nove pasoše, dok ostali i dalje moraju da traže vize. Ako se tada i dalje bude oduglovlačilo sa izdavanjem novih putnih isprava, onda će biti sasvim jasno kome ne odgovara da narod putuje i da vidi kako se živi u normalnim državama...
pre 16 godina
Nema dileme da se nesto pomera. Ja se uopste ne osvrcem na komentare retrogradivnih politickih snaga Srbije. Sta mislite, da je Jeremic slusao Kostunicu, da li bi uspeo da sa Borisom zaustavi talas priznavanja Kosova-naravno da ne.
pre 16 godina
Opet je to bila jedna patka ništa dok Mladić nebude u Haagu.
Nije se Holandija smekšala kako su neki pisali u komentarima.
pre 16 godina
Hoce 'bonu, nece 'bonu...
pre 16 godina
Hoce li neko da mi objasni da li taj sporazum treba da se potpise 28 aprila ili da se samo parafira!? Meni stvarno nije jasno! Ko ovde koga?!
pre 16 godina
Da i nama jednom svane i krene. Koja nam je alternativa-povratak na sankcije iz 90-ih? Sav pomak, koliki toliki, rezultat je one politicke opcije koja se zalaze za evropske integracije. Oni koji uporno nastoje da to sprece, imali su svoju sansu i svi dobro znamo kako se tada zivelo. Mislim da je Srbija na dobrom putu. Malo se sporijenego sto bi trebalo, ali to i nije toliko strasno kada se u vidu imaju sve one snage koje iz petnih zila zele da zakoce Srbiju u ovim integracijama.
pre 16 godina
Ako nije Djelic ovlascen za potpisivanje, gospodine Aligrudicu, ima ko jeste. Tako da, Uzalud vam sve to. Gradjani Srbije hoce u Evropu.
pre 16 godina
Pa, 'ajde vise...
pre 16 godina
Potpisivanju SSP, najviše će se obradovati DSS, SRS, SPS...Eto još 2 nedelje štofa za "čistu" kapmanju. Zicer.
pre 16 godina
Da li ce se ovaj sporazum primenjivati posle potpisa? Holandija je rekla juce, potpis moze, ali "da se Vlada Srbije obaveze da ga NECE PRIMENJIVATI i ratifikovati do pune saradnje sa Hagom". Sta mi gradjani imamo od potpisa, ako se potpisano ne primenjuje?
Ubice nas logika, daj da potpisemo, nema veze sta,nema veze ko, samo da nas biraci vide u Briselu.
pre 16 godina
I sta kaze ministar Jeremic:
"Ukoliko dođe do potpisivanju ugovora o stabilizaciji i pridruživanju za vreme trajanja tehničke vlade, to ćemo učiniti"
A kad su u pitanju neka druga pitanja, gospoda iz DS-a kazu da tehnicka vlada nema ingerencije za potpisivanja?!
Sramno i nadasve licemerno.
pre 16 godina
E, vishe mi je preko glave i EU i SSP ...
NE EU !!!
pre 16 godina
Tadic zaista ima ovlascenje da potpise SSP ali i nova skupstina ima ovlascenje da ponisti taj potez ili bar da ne ratifikuje sporazum.DS i LDP ne mogu dobiti vise od 45% zajedno,to je plafon
pre 16 godina
Potpuna podrska za potpisivanje SSP-a.11. Maj je korak napred za Srbiju. Sporazum ce Srbiji obezbediti bolju buducnost, Buducnost u Evropi.
pre 16 godina
Gospodo Tadiću i Đeliću, ne znam ko će biti na tom sastanku od vas dvojice ali nemoj da se vraćate u Srbiju ako ne potpišete.
pre 16 godina
Cekajte a ako je tako i Tadić moze da potpiše SSP sa EU zašto onda to isto nije uradio kada je reč o gasovodz Južni tok. Pa to je neuporedivo korisnije za Srbiju nego SSP. Kakvo licemerje i predizborna farsa. POčinju sve više svi da me razočaravaju uključujući i Tadića.
pre 16 godina
On "smatra" da SSP nece biti ponudjen, ili se nada da nece ?
pre 16 godina
Vise bih verovala da je Blic citirao "neimenovanog" holandskog diplomatu, a ne "vrh" srpske vlasti...tamo se svasta prica, cuje i radi.
DSS je vec dao i POLITICKU i PRAVNU potvrdu za potpisivanje sporazuma, kao deo Vlade Srbije. Ovo je sada potvrda, procedura, a ne lazna dilema.
To sto se predomislio je nesto sto njegove glasace treba da brine, nas ne.
Oni su se JASNO svrstali u NAJGLASNIJE ANTIEVROPSKE snage u Srbiji, brinu mene ovi sto nikako da cvrsto stanu na evropsku stranu, nego stalno molecivo gleduckaju ka "narodnjacima"!
pre 16 godina
Poznato je da smo mi Srbi, bogom dani da se razumemo u sve. Svi dobro znamo da smo preko noci postali eksperti za razno razne stavke :politicke , ekonomske, teniseri, selektori i masa drugih stvari. Ja sma lekar , medicina je moja oblast koju nepoznajem u potpunosti ali radim da ej upoznam sto vise mogu a u SSp se uopste nerazumem. To je stavka za koju predpostavljam da ce doneti smao dobro jer nista losiej ne moze i svako ko izmislja stvari da time sami priznajemo nezavisnost Kosova je tragikomicna. Bio sam u Moskvi i znam kako rusi zive, kao mi nekada , mozda i losije pa nam takva pomoc nije dobro dosla. Bio sma i u svim zemljama E.U. sem Portugala i odlicno znam da je to nesto cemu treba teziti. Prirodno je uklopiti se u okruzenje koje nas ogranicava. Mislim da je i Madjarska , rumunija, Bugarska mnogo blize od Rusije. Ta ista Rusija stiti najveci sljam ovog drustva a to su Milosevicevi ostatci. Imam zakazan razgovor u Americkoj ambasadi za ovaj mesec i ako Srbija krene putem kojim tezi izgleda ja se pakujem ako i vecina koja je ensto znacila iz ove mase i letim u toplije krajeve. Nas nece biti manje zbog bele kuge vec zbog beganije kojom smo prosto primorani.
Svako dobro
pre 16 godina
Glasali smo za Tadića da bi potpisao. Malo je pokleknuo posle izbora. Ajde sada najbolje da odu obojica. Jedva čekamo. Bata
pre 16 godina
Kamo lepe srece da smo ovaj sporazum potpisali i ranije. Ovde ce, nazalost, i dalje biti puno onih koji vide u potpisivanju SSP-a zaveru protiv nase male, nerazvijene zemlje, kojoj ne znam ko sve u ovom svetu nece da naudi.
pre 16 godina
Da sve ovo nije predizborna kampanja i stranačko pozicioniranje, normalnom čoveku bi pripala muka od ovih izjava. Aligrudić tvrdi da je sve to glupost, ali da je DSS za EU. Jeremić potvrdjuje da Djelić ima ovlašćenja i da treba da potpiše. Pre bih se zadržao na podršku Jeremića. Ministar inostranih poslova je trebalo da podnese ostavku odmah posle obraćanja Tadića savetu bezbednosti u februaru. Tadić je u govoru potvrdio savetu bezbednosti da je Kosovo presedan. Ministar jeremić je morao da zna da su sve aktivnosti Rusije upravo bile usmerene na to da Kosovski slučaj nikada ne predstavlja presedan. Dobili smo priznanje nezavisnosti Kosova od preko četrdeset zemalja sveta, a ministar još uvek sedi tu gde je i što je još gore savetuje.
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija oko sporazuma sa politikantskom pozadinom i služi Demokratskoj stranci u predizborne svrhe samo s jednim ciljem - da se DSS optuži da je protiv članstva Srbije u EU, da želi da vrati Srbiju u prošlost i slične gluposti". Pa, gospodine Aligrudicu, sta pokusavate da kazete, da DSS nije protiv ulaska u EU, da jeste za to? Smesno, zaista vam je tesko u to poverovati.
pre 16 godina
Cisto sumnjam da ce DS imati hrabrosti da uradi ovako nesto. Bilo bi dobro, ali...
pre 16 godina
Čemu onda uopšte potpisivanje? Mislim da je to malo ponižavajuće, ako se to svede samo na puku formu. Da se razumemo, ja sam za potpisivanje tog sporazuma ali bez takvih uslova koji koče njegovo sprovođenje u startu, na neodređeno vreme. Ko zna da li će i kada Mladić biti uopšte uhapšen, a do tada su taj sporazum, te i bilo čiji potpis na njemu, samo mrtvo slovo na papiru. Ne vidim onda u čemu je poenta?
pre 16 godina
Za Mladica ste bas zapeli a sta je sa Haradinajem? Pa i on je po Ujedinjenjim nacijama drzavljanin Srbije!Sto ste ga pustili?
pre 16 godina
Kada će u ovoj jadnoj zemlji jednom da se poštuju oni koji nešto znaju? Dokle će neki ekonomisti, fizičari, flautisti, dramaturzi, psiholozi i ostali stručnjaci za "međunarodno pravo" i pravo uopšte da sebi daju za pravo da odlučuju umesto istinskih doktora pravnih nauka?
Dokle će struka u ovoj jadnoj zemlji da bude ismejavana,najdrskije ignorisana a nadristručnjaci vedre i oblače? Oblaci crne sudbe su nad ovom jadnom Srbijom su uz takve "stručnjake-lakrdijaše"... BEDNO I JADNO!
pre 16 godina
Da je Mladic patriota on bi se sam predao.Definitivno on je samo avanturista.
pre 16 godina
Bečka konvencija članom 7 reguliše pravnu pretpostavku da šefovi država, predsednici vlada, ministri spoljnih poslova itd. imaju punomoćje da potpisuju međunarodne ugovore, bez obzira na pravila unutrašnjeg pravnog poretka. Tom odredbom se štiti integritet i važenje međunarodnog ugovora i pravna sigurnost druge ugovorne strane, a ne reguliše pravo šefova država da potpisuju međunarodne ugovore što je stvar unutrašnjeg poretka. Drugim rečima, ugovorna strana je zaštićena po pitanju njegove važnosti na međunarodnom planu čak i ako predsednik države, kao druge ugovorne strane, prema unutrašnjem pravnom poretku to ovlašćenje nema. To znači da Bečka konvencija ne daje pravo Tadiću već štiti drugu ugovornu stranu i validnost ugovora i u slučajevima kada Tadić ne poštuje svoj unutrašnji pravni poredak. Nadam se da nam Tadić takvu blamažu neće priuštiti, mada mi se čini da mu Brisel tu oriliku neće ni priuštiti.
pre 16 godina
Prvo je bila vest da ce Holandija pristati da nam se ponudi potpisivanje SSP i da je to uspeh Olivera Dulica, a onda u istom danu, stigli su demanti.
Meni se cini da se Tadic uplasio da ce Holandija stvarno pristati i da je zbog toga poslao Dulica u Holandiju, da bi to odlozio, jer samo tako on ima opravdanje za cinjenicu da taj sporazum nece potpisati.
pre 16 godina
Samo neka gospoda iz EU odugovlace, na kraju ce o SSP progovarati sa Tomom Nikolicem.
SSP nema veze sa ponudom "bolje, jevtinije, kvalitetnije robe" na srpskom trzistu. Srbija moze (i treba) da otvori trziste i bez SSP.
pre 16 godina
Da li da se smejem, ili da placem?! "Djelic je dobio ovlascenje da parafira sporazum, a ne da ga potpise?!" Pa dobro bre Aligrudicu dokle vise?! MAda i ovi komentari "TAdic drzavnik svetskog formata..." nisu daleko od ovoga gore!
pre 16 godina
Kada god da bude ponudjeno potpisivanje SSP-a to treba neodlozno i uciniti. Nakon 11. maja gradjani Srbije ce potvrditi da vise ne nasedaju na Milosevicevu retoriku koju danas koriste njegovi sledbenici Vojislav Kostunica, Velimir Ilic i Tomislav Nikolic, nakon cega ce biti formirana po prvi put prava demokratska vlada koja ce se pozabaviti zavrsetkom saradnje sa haskim tribunalom.
Ako 11. maja pobede demokratske snage, u sta ne sumnjam ni jednog trenutka, Srbija bi mogla da postane clanica EU mnogo ranije nego sto se ocekuje.
pre 16 godina
Svaka cast Borise i Djelicu , tako se vodi politika.
pre 16 godina
"Za potrošaće to znači veći izbor roba i niže cene, dok proizvođači dobijaju povlašćen položaj na evropskom tržištu u odnosu na konkurenciju iz zemalja koje nemaju potpisan sporazum..."
A koje to zemlje nemaju potpisan sporazum?Bosna, Albanija? Pa ako su nam oni konkurencija, onda ne treba ni da ga potpisujemo.Znaci, ne dobijamo nista.
pre 16 godina
Zar je bolje ne primenjivati potpisano, ili primenjivati nepotpisano od neprimenjivanja parafiranog ili primenjivanja neparafiranog ?
pre 16 godina
Ljudi, nije nikakav problem ko od ove dvojice će potpisati SSP, već da li će ga EU uopšte ponuditi na potpisivanje. Snižajte euforiju, očigledno još nije gotovo.
pre 16 godina
Čak nam je i Holandija dala zeleno svetlo,zašto da i dalje stojimo na semaforu?
pre 16 godina
Ово са Холанђанима је чиста фарса, као, сви остали би нас пустили у ЕУ, ал ето, холандези су намћори па неће:)
Изручите већ једном те наше војводе, не бисмо ли се коначно мрднули с мртве тачке...
pre 16 godina
Voleo bih da sve ovo što se dešava bude samo jedan RUŽAN SAN.......
pre 16 godina
Ako i samo ako je Boza naostrio olovku.
pre 16 godina
Vuk Jeremić-ministar spoljnih poslova,Boris Tadić-predsednik države,Božidar Đelić-potpredsednik Vlde... Ko nam je još potreban za potpisivanje SSp-a? Po mom mišljenju niko više...
pre 16 godina
Posto je proslo nekih sest sati od objavljianja vesti, a gospoda Tadic i Djelic je nisu demantovali, ja mislim da mozemo da sa punim pravom da smatramo da su se obavezali da ce 28. aprila, bar jedan od njih dvojice, u ime gradjana Srbije POTPISATI plavim mastilom (ne samo parafirati parafinom) famozni SSP dokument. Nema vise vremena za igranje zmurke i blefiranje praznim puskama, gospodo! Ovaj komentar nije telegram podrske kakanjskih rudara drugu Titu i Izvrsnom Birou! Kad smo vec kod Broza, kamo lepe srece da je prihvatio poziv Vilija Branta i pocetkom sedamdesetih uveo Jugoslaviju u EZ. Ali,..."sve bi bilo drugacije da je Pera otisao pravo u policiju." Na posletku, sto se mene tice, 28. april ne mora (a, opet, moze) biti poslednji voz za Srbiju, ali je definitivno poslednji voz za Demokratsku Stranku. Ukoliko tog dana ne skinu klovnosku sminku sa svojih lica vise nece moci da je skinu i kada budu hteli. Srecno!
pre 16 godina
Neznam od cega misle pojedini politicari, da ovaj narod treba da zivi? I ovako smo zakasnili sa raznim potpisivanjima i pridruzivanjima. Saradjuje se uvek prvo sa susedim! Budite hrabri pa uzmite barem jedan korak ka Evropi. To bi trebala i SPC da podrzi!
pre 16 godina
Nenormalno...Treba postovati zakon,zna se ko moze potpisati, to sigurno nisu ni Djelic ni neko takav. Samo malo trezvenosti,bice i to potpisano,polako.
pre 16 godina
Neko je u prethodnim komentarima pitao "koja je razlika izmedju parafa i potpisa?",a vidim da su mnogi zbunjeni oko toga.
Da najjednostavnije objasnim,oni koji su studirali znaju razliku.A razlika je velika.
Paraf daje asisten za polozene vezbe,a konacni potpis za odslusan ispit daje profesor.Bez dobijenog parafa nema ni potpisa.To je osnovni uslov.Prosto i jednostavno.
Nasa zemlja je parafirala sporazum sa EU jos prosle godine,a sad konacno sledi duuugo ocekivani potpis:-)
I za ime Boga g.Djelicu potpisite to 28. aprila i da konacno svi krenemo u lepsu buducnost.
pre 16 godina
SSP je prioritet! Ne treba da čekamo i premišljamo ni dana! Čim nam se ukaže prilika pravac potpisivanje!
pre 16 godina
Pa zasto da sprecite???Zar Kosovo nije Srbija? Zar ne hocete ravoj Kosova?Zar vas ljudi u Kosovo ne interesuju...a samo territorija???
pre 16 godina
Vlada Serbije sa Premijerom Kostunicom je donela odluku da potpise SSP sa Europskom Unijom pre nego je postala tehnicka. Sve ostalo su lazi i podvale.Izjave kojekakvih Aligrudica, Mladenovica i slicnih ne znace ama bas nista .Isto vazi i za Serbe sa Kosova . Oni nemaju pojma koliko ce to biti dobro za njih ,jer slusaju lazi onoga Samardzica za koga i RTS otvoreno kaze da laze.
Prema tome , mi se nadamo da ce se taj dokument od izuzetne vaznosti za Serbiju i za sve nas gradjane bilo u Serbiji bilo na Kosovu , potpisati vec jednom .Sto pre to bolje.
pre 16 godina
a sto ne bi moglo
pre 16 godina
cekaj sta to sad znaci: da bi srbija trebala da isporuci Mladica u periodu izmedju potpisivanja i njegove ratifikacije? Koji je to vremenski period?
Da li mi vec imamo neke koristi (novcane)od cistog potpisivanja pre nego sto se ratifikuje?
Bilo bi dobro znati detalje jer od njih sve zavisi.
Npr. ako je i za potpis i za ratifikaciju dovoljno samo izjasniti se pozitivno za saradnju onda nema razloga da se ne potpise . Ali ako on mora da se isporuci pre (brze) ratifikacije onda je to zamka a rizik je da od potisivanja necemo imati bas
nikakve koristi.
pre 16 godina
Što komplikovati stvari i tražiti dlaku u jajetu. Vreme je zapotpisivanje SSP-a i imamo ljude koji su ovlašćeni za to.
pre 16 godina
Polticiri u Srbiji su mahom nesposobnjakovici potpuno neprilagodjeni danasnjem svetu. Ako Evropska piskarala ponude sporazum. Potpisuj odmah, odavno je vec kasno.
pre 16 godina
To je (bice)mali korak za covecanstvo a veliki za Srbiju.
pre 16 godina
Mi se pravimo pametni... Mi cemo da ucenjujemo EU, pa oni si lidji od nas kad hoce da potpisemo
pre 16 godina
Placi Srbijo, majko moja mila! Svaki Srbi, po dve majke ima, al Srbija nema svoga sina.
pre 16 godina
Ako je to tacno,tri puta ura!Ipak,plasim se da nam Evropa nudi sporazum sa velikim zakasnjenjem(ako smo i zasluzili da tako nesto potpisemo).Deluje mi licemerno od EU sto nam sada nude sporazum uoci izbora,kada je gotovo izvesna pobeda najcrnje moguce koalicije SRS-DSS-SPS.Kakva ce biti korist od potpisanog sporazuma od 12.maja og.Plasim se da to znaju i gospoda iz Brisela pa nam sada sporazum nude kao neku vrstu bensedina.Naravno da bi voleo da se ispostavi da je moj strah neopravdan kao i da sporazum treba da potpise B.Tadic.Kada ste na tako visokoj funkciji morate cesce raditi i stvari koje vam se mozda i ne rade.Preuzimanje odgovornosti i vise hrabrosti nece skoditi bar na duge staze gledano.
pre 16 godina
Citat: " Šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić izjavio je da "potpredsednik Vlade Božidar Đelić nije dobio ovlašćenje za potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (sa EU), već samo za parafiranje sporazuma u decembru". "
Naravno, dobio je ovlašćenje da ga parafira s ciljem da ga ne potpiše. Ne vidim koja je logika da se nešto parafira ako se ne želi da se potpiše?
pre 16 godina
meni vise nista nije jasno...Jel mi to potpisujemo 28 aprila ili ne?
pre 16 godina
O pa i Holandija je smekšala... Ajmo brzo olovke u ruke pa pravac potpisivanje dok se ne predomisli...
pre 16 godina
Koje rasulo...mislim, i da potpisemo taj papiric samo bismo postali jos jedna zemlja koja je priznala Kosovo a ne clanica EU...zao mi je samo sto masa ljudi tripuje da ce slepi progledati a gubavi se izleciti u EU...sebicnost ispred svega, to je danasnja Srbija...
pre 16 godina
...posle holandskog ublazavanja...
ako zna sta je Bozidar Djelic "zrtvovao" za ovaj postupak?
Da slucajno nije priznavanje Kosova?
pre 16 godina
Bravo, momci! Tadic je izrastao u drzavnika svetskog formata. Tako se vodi politika. Tako se vodi drzava.
pre 16 godina
Ajmo ljudi, barem nesto da uradimo pa da krenemo napred! Potpuna podrska za potpisivanje....
pre 16 godina
Godina 1941. Srpska vlada potpisuje sporazum o pristupanju Trojnom paktu. Dva dana nakon toga u Beogradu demonstracije, vlada pada i bezi za London.
Istorija porucuje Djelicu i Tadicu da pakuju kofere.
pre 16 godina
Božidar Đelić me je u poslednjih par godina mnogo puta razočarao, a njegovim šefom Tadićem nikada nisam ni bio očaran, ali kad pomislim na od jeda zeleno lice onog neprijatelja svega što je u Srbiji dobro i normalno koji je sebe doskora zvao premijerom, ne mogu a da im ne čestitam na ovom potezu, iako, naravno, osim psihološke, puko potpisivanje nikavu drugu vrednost nema, i ljuto se vara svako ko misli da neće biti neophodno konačno razjuriti udbaški zmijarnik i pohapsiti one masovne ubice da bi se sporazum ratifikoval.
pre 16 godina
Potpisivanje SSP-a je prvi korak ka modernoj, naprednoj Srbiji u kojoj će biti malo trutova, a mnogo radilica. Sada će se brojni trutovi sami razotkriti, jer će se samo oni buniti potpisivanju ovog povijesnog sporazuma…
pre 16 godina
I mi mu drzimo palceve da ga sto pre potpise. SSP-je buducnost Srbije i tu nema dileme.
pre 16 godina
Ja sam protiv potpisivanja bilo kakvog sporazuma sa Evropom.Malo ste se kasno setili.Tadic i Djelic nemaju pravo da potpisu sporazum.Bravo Aligrudicu.Kostunica je jedini pravi politicar i drzavnik u Srbiji.Pobeda 11. maja.DSS
pre 16 godina
Tadiću, budi hrabar i ti lično potpiši taj sporazum, pokaži zašto si pobedio na izborima, a nemoj da se skrivaš iza Đelića i da izbegavas da činiš dela koja će posle toga žestoko biti kritikovana od strane SRS i DSS. Kada ti je trebalo, govorio si da ćeš lično potpisati taj sporazum. To nije toliko bitno formalno, ali jeste veoma simbolički. Sad istupi i povedi nas. Ipak, kladim se da neće hteti, da ne bi urušio rejting kod konzervativnijeg dela njegovog glasačkog tela, jer njegova politika funkcioniše na marketingu.
pre 16 godina
"Đelić ovlašćen za parafiranje, ne za potpisivanje". Hahahahaha ovo vec postaje zabavno. Aj objasni mi razliku, ako boga zans pa ima da glasam za vas odmah :-)
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija.....i slične gluposti".
Aligrudiću, takav nivo samokritičnosti DSS-a je za svaku pohvalu.
pre 16 godina
Bravo Dulicu! Navijam za 28.
pre 16 godina
... i iskljucivo i jedino stranacke posete ministra odbrane Sutanovca Briselu i sedistu NATO-a
pre 16 godina
Mislim,da nije pravi tajming za potpisivanje bilo šta.Sačekajmo izbore i novu vladu pa da povuče voz u samo jednom pravcu!
pre 16 godina
Ljudi, da li vi stvarno mislite da ce isti Boris Tadic,koji je bio saglasan da se povuku ambasadori iz svih zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, a medju njima su Nemacka, Francuska, Italija i gotovo sve zemlje EU, sada potpisati nekakav sporzum sa istom tom EU. Pa zasto je onda povlacio ambasadore?
Boris Tadic, definitivno, nezna sta radi.
Jednostavno, nemoguca je opcija i Kosovo i EU. Postoje samo opcije EU(koju zastupa LDP) ili ni jedno ni drugo(koju zastupaju DSS-NS i SRS).
pre 16 godina
Mic po mic, ali stigosmo i do te tacke. Zao mi je sto ranije nismo bili u prilici da ga potpisemo, ali bolje ikad nego nikad.
pre 16 godina
Holadnija nije popustila, vec je SSP uslovila isto kao i do sada. Potpisivanje bez ratifikacije ne znaci nista. Cisti cirkus, da se raja u Srbiji malo zabavi pred izbore.
pre 16 godina
Nema dileme da se nesto pomera. Ja se uopste ne osvrcem na komentare retrogradivnih politickih snaga Srbije. Sta mislite, da je Jeremic slusao Kostunicu, da li bi uspeo da sa Borisom zaustavi talas priznavanja Kosova-naravno da ne.
pre 16 godina
Licno bih voleo da dodje do tog potpisivanja, ali mislim da Boris Tadic nema petlju da to uradi bez odobrenja Vojislava Kostunice.
pre 16 godina
Sporazum je zapravo glogov kolac za avetinjsku politiku.Normalno je da neki u toj cinjenici prepoznaju smrtnu opasnost.
pre 16 godina
Nenormalno...Treba postovati zakon,zna se ko moze potpisati, to sigurno nisu ni Djelic ni neko takav. Samo malo trezvenosti,bice i to potpisano,polako.
pre 16 godina
Nesto mi nije jasno, tehnicka vlada ne moze da potpise ugovor sa Gazpromom ali sada moze da potpise ovaj sporazum? Ko koga ovdje prodaje?
pre 16 godina
To je korak napred za Srbiju. Ovo ce nam obezbediti da Srbiju konacno cuju u svetu.
pre 16 godina
Dobro je da je Dulic uspeo da otkloni i poslednju prepreku za potpisivanje ovog sporazuma. Sada je jos ostalo da 11. potvrdimo kurs, i da 2012. slavimo ulazak u Evropsku Uniju.
pre 16 godina
Samo nek to pero bude dobro naostreno! A ovi iz DSS-a sto nemaju svoju politiku nego samo napade na druge, pa to je vec njihov problem.
pre 16 godina
evo i ja kazem -mogu da potpisu!
pre 16 godina
Da li nam stvarno nije jasno da potpisivanjem ovog famoznog dokumenta (zovu ga sporazum,ne znam zassto, possto se nismo sporazumeli oko nekoliko "sitnica"), DS direktno radi na razbijanju Srbije i unosi dodatne podele i nestabilnost bez obzira koliko namere bile iskrene i plemenite.
Jedinstvo nam je potrebno kao nikad do sada i predsednik Srbije bi trebao obezbediti argumentovano najssiru podrssku gradjana za svoje poteze. Sa 50% Srbije to nikako neche imati puni efekat vech izazvati dublje probleme.
Takodje bih zzeleo napomenuti da Srbija nije ista sada i u decembru kada je Djelic dobio ovlasschenja za potpis (ili paraf~svejedno). Dobronamernim ccinjenjem niko se ne bi ni pozivao na to drugo vreme, pogotovo zbog osporavanja onih istih koji koji su ga tada ovlastili. To bi po meni bila ccista zloupotreba poverenja i uvela Srbiju u dublju krizu.
pre 16 godina
Pa, 'ajde vise...
pre 16 godina
.Srbija je napravila veliki medjunarodni pomak u diplomatskim odnosima. Setite se samo vremena sankcija kada je ideal bilo i to da, makar sportisti mogu da nam se takmice. Srbija je sada u sasvim drugoj poziciji. SSP je jedan od zavrsnih koraka koji treba da nam donese ravnopravni polozaj u svetu. To ce svakako biti mnogo bolja pozicija za zastitu nasih interesa.
pre 16 godina
Hoce li neko da mi objasni da li taj sporazum treba da se potpise 28 aprila ili da se samo parafira!? Meni stvarno nije jasno! Ko ovde koga?!
pre 16 godina
Tadic zaista ima ovlascenje da potpise SSP ali i nova skupstina ima ovlascenje da ponisti taj potez ili bar da ne ratifikuje sporazum.DS i LDP ne mogu dobiti vise od 45% zajedno,to je plafon
pre 16 godina
Ako nije Djelic ovlascen za potpisivanje, gospodine Aligrudicu, ima ko jeste. Tako da, Uzalud vam sve to. Gradjani Srbije hoce u Evropu.
pre 16 godina
Dragi Srbi (ovo bez ironije), vezano za vašu sadašnju situaciju par stvari:
1. Kosovo - Kosovo ste izgubili na način koji je presedan u međunarodnim odnosima. Prevođenje Kosova iz de facto neovisnosti u de iure neovisnost dogodilo se prvenstveno zato što su SAD nakon uobičajenjog diletantizma EU odlučile jednom za svagda rješiti problem Balkana i pomaknuti pojas nestabilnosti dalje na istok, na granice Turske i Ukrajine. To su SAD učinile bez puno obzira prema Srbiji iz dva razloga:
1. Albanci su zaista velika većina na Kosovu i čak i kad bi Kosovo bilo u sastavu Srbije, Srbija ne bi znala što da radi s njim.
2. Želje Srbije nisu poštovane između ostaloga i zato što je Srbija jednim djelom i kažnjena zbog 3 rata koja je pokrenula.
Nemojmo također zaboraviti činjenicu da Srbija stalno koketira sa Rusijom, a Rusija joj neće donjeti neko dobro.
Koliko vi preuveličavate značaj Rusije, posebno za vašu ekonomiju vidi se iz slijedeće čiinjenice:
2007. godine Srpski izvoz u Rusiju iznosio je 4% ukupnog Srpskog izvoza, jeva 0,5% više od izvoza u jednu malu Hrvatsku.
U EU izvozite 62,5% a ukupno u Evropu bez Rusije 92,5% vašeg izvoza.
Što se tiče Rusije, svaka čast potencijalima i budućem rastu, ali Rusija je po BDP-u u nominalnom iznosu manji od npr. Španjolskog (1200 milijardi naspram 1400).
ako se ograničite na Rusiju, ograničavate se na manje tržište na kojem vam konkuriraju - svi. Ako imate iluzije da će te na Ruskom tržištu imati neke velike privilegije - varate se...
Sve u svemu, prije ili kasnije morat ćete se pomiriti s tim da je Kosovo druga država, kao što ste se pomirili s činjenicom da je "Krajina" nestala (jel' to još itko spominje osim malo oko 05.08).
Što prije to uradite i krenete u EU i NATO biće vam lakše.
Sve najbolje i pozdrav iz Hrvatske.
pre 16 godina
Hoce 'bonu, nece 'bonu...
pre 16 godina
Naivne su tvrdnje da SSP moze naneti stetu Srbiji. Ukoliko bi se nesto tako, nekim, neverovatnim obrtom ispostavilo, Srbija bi uvek mogla da odustane od istog.
pre 16 godina
Glasali smo za Tadića da bi potpisao. Malo je pokleknuo posle izbora. Ajde sada najbolje da odu obojica. Jedva čekamo. Bata
pre 16 godina
Placi Srbijo, majko moja mila! Svaki Srbi, po dve majke ima, al Srbija nema svoga sina.
pre 16 godina
Svaka cast Borise i Djelicu , tako se vodi politika.
pre 16 godina
Potpisujte odmah!I bas da vidim ko ce da se buni,posto su svi,cak i radikali,bar verbalno za EU.
pre 16 godina
Da i nama jednom svane i krene. Koja nam je alternativa-povratak na sankcije iz 90-ih? Sav pomak, koliki toliki, rezultat je one politicke opcije koja se zalaze za evropske integracije. Oni koji uporno nastoje da to sprece, imali su svoju sansu i svi dobro znamo kako se tada zivelo. Mislim da je Srbija na dobrom putu. Malo se sporijenego sto bi trebalo, ali to i nije toliko strasno kada se u vidu imaju sve one snage koje iz petnih zila zele da zakoce Srbiju u ovim integracijama.
pre 16 godina
Kada će u ovoj jadnoj zemlji jednom da se poštuju oni koji nešto znaju? Dokle će neki ekonomisti, fizičari, flautisti, dramaturzi, psiholozi i ostali stručnjaci za "međunarodno pravo" i pravo uopšte da sebi daju za pravo da odlučuju umesto istinskih doktora pravnih nauka?
Dokle će struka u ovoj jadnoj zemlji da bude ismejavana,najdrskije ignorisana a nadristručnjaci vedre i oblače? Oblaci crne sudbe su nad ovom jadnom Srbijom su uz takve "stručnjake-lakrdijaše"... BEDNO I JADNO!
pre 16 godina
Ovako pise na sajtu Serbiancafe.com: "Holandija je spremna da odobri potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, pod uslovom da se naša Vlada obaveže da Srbija neće ratifikovati i primeniti sporazum, pre nego što ostvari punu saradnju sa Haškim tribunalom, izjavio je za RTS šef diplomatije te zemlje Maksim Verhagen." Ovo znaci da se mi u stvari obavezujemo da uhvatimo Mladica pre nego sto se priblizimo clanstvu u EU. Znaci da je to u stvari losa vest jer kako sad ide Mladica necemo nikad da uhvatimo. E sad, posto dolaze izbori ne bi bilo lose iskoristiti priliku da se jos jedna losa vest prikaze kao izuzetno dobrom i velikim napretkom ka clanstvu.
pre 16 godina
Ako i samo ako je Boza naostrio olovku.
pre 16 godina
Potpisivanju SSP, najviše će se obradovati DSS, SRS, SPS...Eto još 2 nedelje štofa za "čistu" kapmanju. Zicer.
pre 16 godina
NAPOKON!
neko je gore rekao da osim psiholoske potpisivanje nema drugu vrednost. Hteo sam samo da kazem da nam se potpisivanjem SSP otvaraju 3 nova fonda. Pored "CARDS" i jos jednog fonda otvaraju nam se jos 3 fonda. Jedan od njih je "fond za prekogranicnu saradnju" koji je izuzetno vazan za pogranicne opstine.
Ukupan iznos svih fondova koji ce nam nakon potpisivanja biti dostupan je
11,43 MILIJARDI EVRA!!!
pre 16 godina
Da sve ovo nije predizborna kampanja i stranačko pozicioniranje, normalnom čoveku bi pripala muka od ovih izjava. Aligrudić tvrdi da je sve to glupost, ali da je DSS za EU. Jeremić potvrdjuje da Djelić ima ovlašćenja i da treba da potpiše. Pre bih se zadržao na podršku Jeremića. Ministar inostranih poslova je trebalo da podnese ostavku odmah posle obraćanja Tadića savetu bezbednosti u februaru. Tadić je u govoru potvrdio savetu bezbednosti da je Kosovo presedan. Ministar jeremić je morao da zna da su sve aktivnosti Rusije upravo bile usmerene na to da Kosovski slučaj nikada ne predstavlja presedan. Dobili smo priznanje nezavisnosti Kosova od preko četrdeset zemalja sveta, a ministar još uvek sedi tu gde je i što je još gore savetuje.
pre 16 godina
neka samo potpišu, kako lepa vest. Izgubio sam bio svaku nadu, a ti iz DSS zajedno sa radikalima neka prestanu već jednom da opstruiraju sve što je dobro za Srbe. Kako ljudi ne vide šta nam ti "dobronamernici" rade? Ja živim u toj istoj EU od koje oni uporno pokušavaju da nas udalje kojekakvim izgovorima o Kosovu i zaista mi je tu lepo. Nadam se da će moji zemljaci to uskoro osetiti. Pozdrav i sva podrška podpisivanju SSP.
pre 16 godina
"U Srbiji se stvara veštačka histerija oko sporazuma sa politikantskom pozadinom i služi Demokratskoj stranci u predizborne svrhe samo s jednim ciljem - da se DSS optuži da je protiv članstva Srbije u EU, da želi da vrati Srbiju u prošlost i slične gluposti". Pa, gospodine Aligrudicu, sta pokusavate da kazete, da DSS nije protiv ulaska u EU, da jeste za to? Smesno, zaista vam je tesko u to poverovati.
pre 16 godina
Kada god da bude ponudjeno potpisivanje SSP-a to treba neodlozno i uciniti. Nakon 11. maja gradjani Srbije ce potvrditi da vise ne nasedaju na Milosevicevu retoriku koju danas koriste njegovi sledbenici Vojislav Kostunica, Velimir Ilic i Tomislav Nikolic, nakon cega ce biti formirana po prvi put prava demokratska vlada koja ce se pozabaviti zavrsetkom saradnje sa haskim tribunalom.
Ako 11. maja pobede demokratske snage, u sta ne sumnjam ni jednog trenutka, Srbija bi mogla da postane clanica EU mnogo ranije nego sto se ocekuje.
pre 16 godina
Gospodo Tadiću i Đeliću, ne znam ko će biti na tom sastanku od vas dvojice ali nemoj da se vraćate u Srbiju ako ne potpišete.
pre 16 godina
Cekajte a ako je tako i Tadić moze da potpiše SSP sa EU zašto onda to isto nije uradio kada je reč o gasovodz Južni tok. Pa to je neuporedivo korisnije za Srbiju nego SSP. Kakvo licemerje i predizborna farsa. POčinju sve više svi da me razočaravaju uključujući i Tadića.
pre 16 godina
On "smatra" da SSP nece biti ponudjen, ili se nada da nece ?
pre 16 godina
Neko je u prethodnim komentarima pitao "koja je razlika izmedju parafa i potpisa?",a vidim da su mnogi zbunjeni oko toga.
Da najjednostavnije objasnim,oni koji su studirali znaju razliku.A razlika je velika.
Paraf daje asisten za polozene vezbe,a konacni potpis za odslusan ispit daje profesor.Bez dobijenog parafa nema ni potpisa.To je osnovni uslov.Prosto i jednostavno.
Nasa zemlja je parafirala sporazum sa EU jos prosle godine,a sad konacno sledi duuugo ocekivani potpis:-)
I za ime Boga g.Djelicu potpisite to 28. aprila i da konacno svi krenemo u lepsu buducnost.
pre 16 godina
Pa zasto da sprecite???Zar Kosovo nije Srbija? Zar ne hocete ravoj Kosova?Zar vas ljudi u Kosovo ne interesuju...a samo territorija???
pre 16 godina
Poznato je da smo mi Srbi, bogom dani da se razumemo u sve. Svi dobro znamo da smo preko noci postali eksperti za razno razne stavke :politicke , ekonomske, teniseri, selektori i masa drugih stvari. Ja sma lekar , medicina je moja oblast koju nepoznajem u potpunosti ali radim da ej upoznam sto vise mogu a u SSp se uopste nerazumem. To je stavka za koju predpostavljam da ce doneti smao dobro jer nista losiej ne moze i svako ko izmislja stvari da time sami priznajemo nezavisnost Kosova je tragikomicna. Bio sam u Moskvi i znam kako rusi zive, kao mi nekada , mozda i losije pa nam takva pomoc nije dobro dosla. Bio sma i u svim zemljama E.U. sem Portugala i odlicno znam da je to nesto cemu treba teziti. Prirodno je uklopiti se u okruzenje koje nas ogranicava. Mislim da je i Madjarska , rumunija, Bugarska mnogo blize od Rusije. Ta ista Rusija stiti najveci sljam ovog drustva a to su Milosevicevi ostatci. Imam zakazan razgovor u Americkoj ambasadi za ovaj mesec i ako Srbija krene putem kojim tezi izgleda ja se pakujem ako i vecina koja je ensto znacila iz ove mase i letim u toplije krajeve. Nas nece biti manje zbog bele kuge vec zbog beganije kojom smo prosto primorani.
Svako dobro
pre 16 godina
Kamo lepe srece da smo ovaj sporazum potpisali i ranije. Ovde ce, nazalost, i dalje biti puno onih koji vide u potpisivanju SSP-a zaveru protiv nase male, nerazvijene zemlje, kojoj ne znam ko sve u ovom svetu nece da naudi.
pre 16 godina
Koja je svrha potpisivanja SSPa kada eć to biti mrtvo slovo na papiru dok god ne izručimo one dušmane u Hag?
UKINITE NAM VIZE!
To bi bio pravi signal da nas želite i prava pomoć pred izbore, i tu slobodno postavite uslov da su na beloj šengenskoj listi samo oni građani koji poseduju nove pasoše, dok ostali i dalje moraju da traže vize. Ako se tada i dalje bude oduglovlačilo sa izdavanjem novih putnih isprava, onda će biti sasvim jasno kome ne odgovara da narod putuje i da vidi kako se živi u normalnim državama...
pre 16 godina
Potpuna podrska za potpisivanje SSP-a.11. Maj je korak napred za Srbiju. Sporazum ce Srbiji obezbediti bolju buducnost, Buducnost u Evropi.
pre 16 godina
Da li ce se ovaj sporazum primenjivati posle potpisa? Holandija je rekla juce, potpis moze, ali "da se Vlada Srbije obaveze da ga NECE PRIMENJIVATI i ratifikovati do pune saradnje sa Hagom". Sta mi gradjani imamo od potpisa, ako se potpisano ne primenjuje?
Ubice nas logika, daj da potpisemo, nema veze sta,nema veze ko, samo da nas biraci vide u Briselu.
pre 16 godina
Dva dana pošTo je Boris Tadić položio zakletvu postajući po drugi put predsednik ta EU je dozvolila Kosovu da prizna nezavisnost.
Tako da i posle sledećih izbora očekujem sličnu "dobronamernost" Evrope.
pre 16 godina
a sto ne bi moglo
pre 16 godina
Vise bih verovala da je Blic citirao "neimenovanog" holandskog diplomatu, a ne "vrh" srpske vlasti...tamo se svasta prica, cuje i radi.
DSS je vec dao i POLITICKU i PRAVNU potvrdu za potpisivanje sporazuma, kao deo Vlade Srbije. Ovo je sada potvrda, procedura, a ne lazna dilema.
To sto se predomislio je nesto sto njegove glasace treba da brine, nas ne.
Oni su se JASNO svrstali u NAJGLASNIJE ANTIEVROPSKE snage u Srbiji, brinu mene ovi sto nikako da cvrsto stanu na evropsku stranu, nego stalno molecivo gleduckaju ka "narodnjacima"!
pre 16 godina
Vuk Jeremić-ministar spoljnih poslova,Boris Tadić-predsednik države,Božidar Đelić-potpredsednik Vlde... Ko nam je još potreban za potpisivanje SSp-a? Po mom mišljenju niko više...
pre 16 godina
E, vishe mi je preko glave i EU i SSP ...
NE EU !!!
pre 16 godina
Da li da se smejem, ili da placem?! "Djelic je dobio ovlascenje da parafira sporazum, a ne da ga potpise?!" Pa dobro bre Aligrudicu dokle vise?! MAda i ovi komentari "TAdic drzavnik svetskog formata..." nisu daleko od ovoga gore!
pre 16 godina
Cisto sumnjam da ce DS imati hrabrosti da uradi ovako nesto. Bilo bi dobro, ali...
pre 16 godina
Ako je to tacno,tri puta ura!Ipak,plasim se da nam Evropa nudi sporazum sa velikim zakasnjenjem(ako smo i zasluzili da tako nesto potpisemo).Deluje mi licemerno od EU sto nam sada nude sporazum uoci izbora,kada je gotovo izvesna pobeda najcrnje moguce koalicije SRS-DSS-SPS.Kakva ce biti korist od potpisanog sporazuma od 12.maja og.Plasim se da to znaju i gospoda iz Brisela pa nam sada sporazum nude kao neku vrstu bensedina.Naravno da bi voleo da se ispostavi da je moj strah neopravdan kao i da sporazum treba da potpise B.Tadic.Kada ste na tako visokoj funkciji morate cesce raditi i stvari koje vam se mozda i ne rade.Preuzimanje odgovornosti i vise hrabrosti nece skoditi bar na duge staze gledano.
pre 16 godina
O pa i Holandija je smekšala... Ajmo brzo olovke u ruke pa pravac potpisivanje dok se ne predomisli...
pre 16 godina
SSP je prioritet! Ne treba da čekamo i premišljamo ni dana! Čim nam se ukaže prilika pravac potpisivanje!
pre 16 godina
Čak nam je i Holandija dala zeleno svetlo,zašto da i dalje stojimo na semaforu?
pre 16 godina
Što komplikovati stvari i tražiti dlaku u jajetu. Vreme je zapotpisivanje SSP-a i imamo ljude koji su ovlašćeni za to.
pre 16 godina
I sta kaze ministar Jeremic:
"Ukoliko dođe do potpisivanju ugovora o stabilizaciji i pridruživanju za vreme trajanja tehničke vlade, to ćemo učiniti"
A kad su u pitanju neka druga pitanja, gospoda iz DS-a kazu da tehnicka vlada nema ingerencije za potpisivanja?!
Sramno i nadasve licemerno.
pre 16 godina
"Za potrošaće to znači veći izbor roba i niže cene, dok proizvođači dobijaju povlašćen položaj na evropskom tržištu u odnosu na konkurenciju iz zemalja koje nemaju potpisan sporazum..."
A koje to zemlje nemaju potpisan sporazum?Bosna, Albanija? Pa ako su nam oni konkurencija, onda ne treba ni da ga potpisujemo.Znaci, ne dobijamo nista.
pre 16 godina
Mi se pravimo pametni... Mi cemo da ucenjujemo EU, pa oni si lidji od nas kad hoce da potpisemo
pre 16 godina
Za Mladica ste bas zapeli a sta je sa Haradinajem? Pa i on je po Ujedinjenjim nacijama drzavljanin Srbije!Sto ste ga pustili?
pre 16 godina
Da je Mladic patriota on bi se sam predao.Definitivno on je samo avanturista.
pre 16 godina
Ово са Холанђанима је чиста фарса, као, сви остали би нас пустили у ЕУ, ал ето, холандези су намћори па неће:)
Изручите већ једном те наше војводе, не бисмо ли се коначно мрднули с мртве тачке...
pre 16 godina
Citat: " Šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić izjavio je da "potpredsednik Vlade Božidar Đelić nije dobio ovlašćenje za potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (sa EU), već samo za parafiranje sporazuma u decembru". "
Naravno, dobio je ovlašćenje da ga parafira s ciljem da ga ne potpiše. Ne vidim koja je logika da se nešto parafira ako se ne želi da se potpiše?
pre 16 godina
Voleo bih da sve ovo što se dešava bude samo jedan RUŽAN SAN.......
pre 16 godina
Imam ja jednu ideju. Ajde da nasa Vlada ne izruci Mladica i Karadzica nego da umesto njih dvojice izruce Mene i jos brdo mladih ljudi koji u ovoj zemlji ne vide nikakvu perspektivu ?
Ja bi da odem pa makar i u Hag, da imam besplatan internet, grejanje i 3 obroka dnevno...
Izrucite mlade i perspektivne u hag!
pre 16 godina
Samo neka gospoda iz EU odugovlace, na kraju ce o SSP progovarati sa Tomom Nikolicem.
SSP nema veze sa ponudom "bolje, jevtinije, kvalitetnije robe" na srpskom trzistu. Srbija moze (i treba) da otvori trziste i bez SSP.
pre 16 godina
Posto je proslo nekih sest sati od objavljianja vesti, a gospoda Tadic i Djelic je nisu demantovali, ja mislim da mozemo da sa punim pravom da smatramo da su se obavezali da ce 28. aprila, bar jedan od njih dvojice, u ime gradjana Srbije POTPISATI plavim mastilom (ne samo parafirati parafinom) famozni SSP dokument. Nema vise vremena za igranje zmurke i blefiranje praznim puskama, gospodo! Ovaj komentar nije telegram podrske kakanjskih rudara drugu Titu i Izvrsnom Birou! Kad smo vec kod Broza, kamo lepe srece da je prihvatio poziv Vilija Branta i pocetkom sedamdesetih uveo Jugoslaviju u EZ. Ali,..."sve bi bilo drugacije da je Pera otisao pravo u policiju." Na posletku, sto se mene tice, 28. april ne mora (a, opet, moze) biti poslednji voz za Srbiju, ali je definitivno poslednji voz za Demokratsku Stranku. Ukoliko tog dana ne skinu klovnosku sminku sa svojih lica vise nece moci da je skinu i kada budu hteli. Srecno!
pre 16 godina
Čemu onda uopšte potpisivanje? Mislim da je to malo ponižavajuće, ako se to svede samo na puku formu. Da se razumemo, ja sam za potpisivanje tog sporazuma ali bez takvih uslova koji koče njegovo sprovođenje u startu, na neodređeno vreme. Ko zna da li će i kada Mladić biti uopšte uhapšen, a do tada su taj sporazum, te i bilo čiji potpis na njemu, samo mrtvo slovo na papiru. Ne vidim onda u čemu je poenta?
pre 16 godina
Polticiri u Srbiji su mahom nesposobnjakovici potpuno neprilagodjeni danasnjem svetu. Ako Evropska piskarala ponude sporazum. Potpisuj odmah, odavno je vec kasno.
pre 16 godina
Bečka konvencija članom 7 reguliše pravnu pretpostavku da šefovi država, predsednici vlada, ministri spoljnih poslova itd. imaju punomoćje da potpisuju međunarodne ugovore, bez obzira na pravila unutrašnjeg pravnog poretka. Tom odredbom se štiti integritet i važenje međunarodnog ugovora i pravna sigurnost druge ugovorne strane, a ne reguliše pravo šefova država da potpisuju međunarodne ugovore što je stvar unutrašnjeg poretka. Drugim rečima, ugovorna strana je zaštićena po pitanju njegove važnosti na međunarodnom planu čak i ako predsednik države, kao druge ugovorne strane, prema unutrašnjem pravnom poretku to ovlašćenje nema. To znači da Bečka konvencija ne daje pravo Tadiću već štiti drugu ugovornu stranu i validnost ugovora i u slučajevima kada Tadić ne poštuje svoj unutrašnji pravni poredak. Nadam se da nam Tadić takvu blamažu neće priuštiti, mada mi se čini da mu Brisel tu oriliku neće ni priuštiti.
pre 16 godina
To je (bice)mali korak za covecanstvo a veliki za Srbiju.
pre 16 godina
Vlada Serbije sa Premijerom Kostunicom je donela odluku da potpise SSP sa Europskom Unijom pre nego je postala tehnicka. Sve ostalo su lazi i podvale.Izjave kojekakvih Aligrudica, Mladenovica i slicnih ne znace ama bas nista .Isto vazi i za Serbe sa Kosova . Oni nemaju pojma koliko ce to biti dobro za njih ,jer slusaju lazi onoga Samardzica za koga i RTS otvoreno kaze da laze.
Prema tome , mi se nadamo da ce se taj dokument od izuzetne vaznosti za Serbiju i za sve nas gradjane bilo u Serbiji bilo na Kosovu , potpisati vec jednom .Sto pre to bolje.
pre 16 godina
Zar je bolje ne primenjivati potpisano, ili primenjivati nepotpisano od neprimenjivanja parafiranog ili primenjivanja neparafiranog ?
pre 16 godina
Neznam od cega misle pojedini politicari, da ovaj narod treba da zivi? I ovako smo zakasnili sa raznim potpisivanjima i pridruzivanjima. Saradjuje se uvek prvo sa susedim! Budite hrabri pa uzmite barem jedan korak ka Evropi. To bi trebala i SPC da podrzi!
pre 16 godina
Opet je to bila jedna patka ništa dok Mladić nebude u Haagu.
Nije se Holandija smekšala kako su neki pisali u komentarima.
pre 16 godina
Ljudi, nije nikakav problem ko od ove dvojice će potpisati SSP, već da li će ga EU uopšte ponuditi na potpisivanje. Snižajte euforiju, očigledno još nije gotovo.
pre 16 godina
meni vise nista nije jasno...Jel mi to potpisujemo 28 aprila ili ne?
pre 16 godina
Prvo je bila vest da ce Holandija pristati da nam se ponudi potpisivanje SSP i da je to uspeh Olivera Dulica, a onda u istom danu, stigli su demanti.
Meni se cini da se Tadic uplasio da ce Holandija stvarno pristati i da je zbog toga poslao Dulica u Holandiju, da bi to odlozio, jer samo tako on ima opravdanje za cinjenicu da taj sporazum nece potpisati.
pre 16 godina
cekaj sta to sad znaci: da bi srbija trebala da isporuci Mladica u periodu izmedju potpisivanja i njegove ratifikacije? Koji je to vremenski period?
Da li mi vec imamo neke koristi (novcane)od cistog potpisivanja pre nego sto se ratifikuje?
Bilo bi dobro znati detalje jer od njih sve zavisi.
Npr. ako je i za potpis i za ratifikaciju dovoljno samo izjasniti se pozitivno za saradnju onda nema razloga da se ne potpise . Ali ako on mora da se isporuci pre (brze) ratifikacije onda je to zamka a rizik je da od potisivanja necemo imati bas
nikakve koristi.
95 Komentari
Sortiraj po: