Milos
pre 3 godine
Bravo...
Nedelja, 18.10.2020.
09:45
"U Hrvatskoj vidimo i gledamo ono što nas očekuje. Ne treba da mislimo da smo nešto posebno i da će da nas mimioiđe", navodi epidemiolog Predrag Kon.
Izvor: B92
pre 3 godine
Bravo...
pre 3 godine
U pocetku sam postovala svaku meru, nosila masku, izbegavala starije ljude, roditelje, komsije, provela rodjendan sama, tesila se da ce ovo ludilo brzo proci. I sada ih postujem, samo mi je svega preko glave.
Sve sto sam o tim vakcinama citala nije mi se dopalo, more oprecnih informacija kruzi po netu. Od vesti se samo rastuzim ili jos vise zabrinem.
Dokle ce ovo trajati?
Ja vakcinu primiti necu svakako, a svojim ponasanjem apsolutno nikog ne ugrozavam, jer mi se ionako zivot sveo na kuca-kola-prodavnica, naravno sve pod maskom. Lice mi se orosavilo od nosenja maski. Pojavilo se crvenilo od pojavanog pranja ruku i dezinfekcija svako malo.
Vesti vise ne citam niti gledam, ovu vest sam zapravo nakon dugo vremena otvorila i pokajala se vec.
Ima li kraja ovom masovnom ludilu?
Koliko ljudi oboljeva od depresije, koliko ljudi jedva finansijski izdrzava sve ovo, koliko je firmi propalo i ljudi izgubilo posao? Kakvi su porodicni odnosi u ovakvim okolnostima?
Zdravlje pre svega, ali zaboga, kuda vodi ovo, ima li kraja?
Ako cemo ovako jos dugo, najmanje ce Korona biti kriva za smrt ljudi.
Sta ce uraditi stres, samoca i finansijski problemi ljudima u narednim godinama?
pre 3 godine
Zasto se forsira prica o nosenju maski na otvorenom? Jasno je za zatvorene prostore i otvorene gde je nemoguce odrzati distancu. Svi zarazeni su sigurno imali bliskiji kontakt ali druga je stvar sto se prave ludi pa kao ne znaju gde su se zarazili. Ljudi se jednostavno druze i dolaze u bliskiji kontakt i to je to. Sigurno se nije zarazio neko sto je samo prosao na pola sekunde na pola metra pored nekog zarazenog. Ako je stajao par minuta veoma blizu zarazene osobe to je sasvim druga stvar ali zato sluzi distanca. Veoma je vazno da li je premala distanca trajala pola sekunde ili par minuta. Jednostavno, ljudi zastanu sa nekim par minuta ali ne drze metar i po vec pola metra pa se onda cude da nije pao virus sa neba.
pre 3 godine
Bas me interesuje zasta vam sluzi komunalna policija ???? Da li oni primaju platu da ispijaju gratis kafu po pijacama , da se vozikaju po gradu,da naplacuju babama kazne sto prodaju cvece ili su duzni da se dignu na noge i da kontrolisu sve one koji se ne pridrzavaju mera ili su vama potrebni volonteri koji ce da rade njihov posao ??? Toliko o odgovornosti ...
pre 3 godine
Citam komentare odredjenog broja ljudi i ne verujem sta pisu. Da li neko ovde razmislja svojom glavom ili samo slusaju naredbe kao hipnotisani. Dok se osvestite motda necete imati ni hleb da kupite. Posle ce vam opet neko drugi biti kriv.....
pre 3 godine
nisam neki korona panicar, zaista. cak sam pre skeptik, kada su u pitanju mere i kolicina straha koju pojedinci osecaju.
ipak, molim vas, uvedite neke ostrije mere. idu slave, a moja luda familija planira sve proslave u fulu. mislim ako je borba protiv korone bitna, zabranjuj to! ako borba protiv korone nije bitna, onda nemoj vise o tome ni da pricamo, ni da razmisljamo ni da gubimo vreme, nego guramo dalje, darvinisticki, pa kako se kome zalomi
pre 3 godine
Iskreno ne verujem u sve ove informacije vezane za koronu iz prostog razloga jer su gotovo sve informacije konfuzne koje dolaze iz medija, izvrću se reči svakodnevno, sve je ovo čudno i neubedljivo. Stvorili ste sumnju kod mnogo ljudi (krizni štab) i trudim se da racionalno i razumno razmišljam. Ljudi se rađaju i umiru svakodnevno, to je normalan proces i bez korone, samo što se brojke ranije nisu pominjale. Zašto skoro niko na primer decenijama nije nosio maske kada je epidemija virusa gripa? I sam sam u više navrata "pokupio" virus gripa u čekaonici doma zdravlja usred epidemije ranijih godina i morao sam da odležim dve nedelje. Maske se uvek setim kada "navučem" grip. Tada niko nije nosio masku, zašto nam tada niste govorili koje su mere neophodne? Koliko je tada ljudi sa hroničnim bolestima tada preminulo od posledica gripa? Sami ste gospodo iz kriznog štaba krivi za ovo nepoverenje i sumnju. Verujem da je ovo samo povod za stvaranje nove globalne ekonomske krize. Sve dalje što bih rekao, bilo bi suvišno.
pre 3 godine
Maske na otvorenom su glupost. Javni gradski prevoz je najvece zlo, jer ga koristi +- milion ljudi dnevno. Niko od mladjih ne nosi masku, jer znaju da ih niko ne moze kazniti, a vasi apeli ih ne zanimaju.
Jel imate resenje za taj problem, imali ste vise od 8 meseci da ga smislite?
pre 3 godine
Zato sto normalni ljudi ne pristaju na diktaturu i svakodnevno ispiranje mozga, a vi samosvesni samo napred.
pre 3 godine
Da se pored maski uvede i obavezno nošenje gumenih čizmi, jer čizma glavu čuva!
pre 3 godine
Beograd je najvece zariste jer je najveci grad, najvise ljudi, najvise skola i obdanista,”najveci” gradski prevoz, najvise lokala, dogadjanja, parkova i sl a ne zbog ponasanja ljudi. Svuda ali svuda po svim gradovima je situacija ista. U svakom vecem mestu imate jednog ili vise ugostitelja za koga/koje pravila ne vaze i koji moze da radi koliko hoce sa neogranicenim nrojem ljudi.
pre 3 godine
Živim sama i samoća mi teško pada. Mere poštujem, iako se još uvek ne zna šta deluje protiv ove bolesti, a šta ne. Izgleda samo potpuna distanca. Dosta firmi čak i insistira na radu od kuće. Plašim se da će izolacija, samoća, nemogućnost putovanja, internet takođe kritično uticati na zdravlje ljudi. Sveli smo život na online, offline, like, tag, seen, a ljubav na tinder, badoo...
pre 3 godine
Čim se ovoliko diže panika znači da brojevi koji nam se predstavljaju nisu tačni.
pre 3 godine
Texas ima dnevno od 4k do 15k zarazenih,a ima 28 miliona stanovnika,sto se 4 puta vise nego Srbija.Sve radi,I sve je otvoreno,skole,restorani,parkovi...
pre 3 godine
A, ko je dužan da sprovodi i kontroliše naložene mere?
Jel možda ja treba da dođem na splav u ponoć i da kažnjavam?
Jel ja treba da idem po prevozu i da šamaram ljude koji ne nose maske?
Hoćete li već jednom preuzeti odgovornost i početi nešto da sprovodite?
Ko je vlast i jel vlast treba da bude vlast u svakom smislu te reči ili vlast treba da nam priča kako je dobra, a eto oni ranije nisu valjali.
pre 3 godine
Jedini realan i moguc model je svedski. Virus se ne moze spreciti samo odloziti. Mozemo ovako godinama, van pameti. I da ostane samo jedan zarazen u celom svetu, on ponovo moze da pokrene novi talas. Zasto niko ne sme da kaze da su zatvaranja bila bespotrebna, virus nije nestao?
Sta sad treba da zatvorimo sav saobracaj u svetu jer ljudi ginu na putevima?
Sve ovo je zbog 10% stanovnika koji sire paniku i strah na ostatak sveta.
Nemate prava da nas zatvarate, najosnovnije slobode ukidate. Fasizam na delu u celom svetu pod izgovorom, to je za vase zdravlje.
1984. se ostvarila.
Samo nas zatvorite ponovo, i svi na ulice!
pre 3 godine
Uvedite kazne 20.000 rsd ko ne nosi masku molim lepo.
pre 3 godine
Dok ,,Beogradu preti vanredna situacija", članovi Kriznog štaba se premišljaju da li da proglase vanrednu situaciju, iako znaju da se broj inficiranih, obolelih i umrlih povećava i preti da bolnice i hale preimenovane u kovidbolnice budu potpuno popunjene a svo medicinsko osoblje angažovano samo u pružanju medicinske pomoći obolelima od kovida 19. Još nešto: zašto poslanici po hitnom postupku ne izglasaju dopunu zakona o zdravstvenoj zaštiti građana i tako ozakone da su svi punoletni i svi maloletni građani obavezni da i u zatvorenom i na otvorenom prostoru nose rukavice i masku stavljenu do očiju, i odrede tačnu sumu novčane kazne koja će važiti na celoj teritoriji Srbije?
pre 3 godine
Sta se radi u drzavi na povecanju kapaciteta zdravstvenog sistema? Koliko novih kreveta ste obezbedili? Koliko medicinskog kadra ste vratili u zemlju nakon sto ste ih neodgovorno isporucivali Nemackoj? To su mere koje zelimo da cujemo.
pre 3 godine
Ne zatvaraju se granice prema zemljama koja su zarista, Nemacka, Francuska, Italija, Spanija. Konstantan priliv stranaca iz tih zemalja, najvise u Bg. Oni nama malo malo uvedu zabranu kretanja a mi nikome. Zasto se ne zabrani ulazak gradjanima Nemacke koji najcesce prolaze kroz nasu zemlju? Imaju 6000-8000 dnevno detoktovanih, 30-40 puta vise nego mi? Da se frau Merkel ne uvredi mozda? Narod je disciplinovan, u prodavnicama svi nose maske, u trznim centrima isto, prevoz u fulu svi nose maske. Ajde da se ne lazemo, nije narod kriv vec su ovo sve uvezeni slucajevi.
pre 3 godine
Sami smo krivi. Nek se prosetaju Istanbulom pa nek vide kako se sprovode mere. Maska, unutra i spolja. Svaki objekat na ulazu merenje tep. Znaci merenje i po 20 puta dnevno. Dezinfekciona sredstva nisu skrivena kao kod nas vec ih ima na tone svugde. Na stanicama gradskog, kaficima, ma svugde. Skines masku odmah te pandur opomene ako se praviš pametan kazna. Tako se to radi. Kod nas sve zatvaranje ovog, zatvaranje onog. Pa do 23. Dez. sredstava nigde. Barem da ih ima u busevima. Ma jadno stvarno, pokazatelj svega.
pre 3 godine
Gledam snimak na netu iz jednog od siromašnijih delova Njujorka i skoro svako nosi masku na ulici. Ali ne možeš ti srbima da objasniš ništa, vidi se u kometarima da su svi od jednom postali virusolozi i epidemiolozi. Svako je pametniji od kriznog štaba. Maske možda ne štite 100% ali štite više nego da si bez maske. Pogledajte i kineze, svi nose maske u onim provincijama gde je bilo zaraženih. Sa druge strane, slažem se da kafane i splavove treba zaključati posle 21h, zabraniti sva okupljanja. To barem može da se kontroliše.
pre 3 godine
ladno smo dosli do situacije,
ako nosis masku, onda si za sns,
ako ne nosis, onda si neki samozvani buntovni borac za slobodu
nismo samo mi srbi budaletine,
ima toga gde god se okrenes na ovoj ravnoj ploci :)
pre 3 godine
i vunene carape rucno pletene nek i seljak izvuce neku korist iz ove gungule
pre 3 godine
Razumem problem virusa i bolnickih kapaciteta ali na zvanicnom worldmeter sajtu pise da je trenutan broj pacijenata koji su u kriticnom stanju 72 000. 72 000 na 7 milijardi ljudi, odnosno na oko 9 miliona aktivnih slucajeva u svetu. Ej 72 00 na 7 milijardi! Ostatak od nesto manje od 9 miliona su pacijenti sa blagim simptomima.
Kako onda dolazi do prenatrpanosti bolnica? Brojeci panicno i ljude bez simptoma ili sa blagim simptomima dolazimo do panike na globalnom nivou.
Zatvaranja smo imali, i virus ako je sudeci po medijima, isti je kao u martu, nista se nije promenilo, a u medjuvremenu smo zbog zatvaranja dobili masovnu depresiju i finansijske probleme.
I sad opet? Ovi resili da nam uniste zivote...
pre 3 godine
A da probate da tražite PCR test/karantin svima na granici ?
pre 3 godine
Sinoc sam vozio bicikl pored Save i vecina splavova ne radi, ali oni koji rade su prepuni. Goste dovoze taksisti i samo se iskrcavaju. Niko masku ne nosi. Da li za njih vaze ista pravili ili imaju neke posebne dozvole?
pre 3 godine
Niko i nigde nije zaustavio ili sprecio sirenje virusa gripa pa nece ni kovid.Ko se ikada bavio koliko je ljudi zarazenih od gripa niti je znao niti se iko time bavio.Sta bi tek bilo da je ne daj boze spanska groznica sa teskim manifestacijama u ovakvoj kolektivnoj psihozi zarazene bi zatvarali ili spaljivali stvarno tuzno I neshvatljivo
pre 3 godine
Sad stvarno pocinjem da sumnjam da je ovo sve neka teorija zavere. Ej uvode prekjuce obavezne maske, zabrana slavlja i okupljanja ljudi u zatvorenom a niko to ziv ne postuje jer nikog i ne kaznjavaju. Puni splavovi, svadbe se odrzavaju normalno, maske se stavljaju samo kad ti ne daju uci u radnju ili trzni centar. Oni ustvari ne sprovodeci zakon tako sto nikog ne kaznjavaju namerno hoce da i mi imamo 1000 dnevno obolelih pa da nas gurnu opet u policijski cas.
pre 3 godine
Ja masku nosim, ali meni je to došlo ko kec na jedanaest jer sam introvert, pa mi super. U prevozu više ne osećam mirise ljudi, stavim slušalice pa ih i ne čujem, a kad stavim naočare za sunce, mogu neprimećena da prođem pored rođene majke! Odmorih čula.
Sad sam superodgovoran građanin, za medalju, ali kad ovo prođe i skinemo maske, da li će moje asocijalne navike postati neka vrsta pretnje?
pre 3 godine
80+ posto ljudi nosi maske, ili smo mi ludi ili su vaše mere loše.
pre 3 godine
I po treći put ćemo da se igramo iste igrice, pretimo da ćemo da zatvorimo glavno žarište ali na kraju nećemo jer je lakše zatvoriti celu zemlju kad bude prekasno.
pre 3 godine
Ja mislim da krizni stab treba da pripitomi viruse a ne gradjane. Gradjani su isto sto i Beogradjani samo sto nisu Beogradjani nego su gradjani, a to je tako nekako.
pre 3 godine
Пустите народ да живи од нечега
pre 3 godine
Izgleda da mnogi ne razumeju da kad nosite masku, ona ne stiti vas od virusa. Kad nosite masku vi stitite druge od sebe (kad govorite, kijate kapljice zadrzava maska - kapljice su mnogo vece od virusa). Znaci nosenjem maski mi se unakrsno stitimo.
pre 3 godine
У Македонији од данас и званично обавезно ношење маски на отвореном. Једино не требаш носити на тераси, на бициклу и у колима ако си са неким блиским. Вероватно су неке препоруке глобално и сви их прихватају. Све само неке нове ствари. Ко ли их смишља?
pre 3 godine
Konobari i trgovci su najotporniji na ovaj virus.
pre 3 godine
Svašta, kako može da ih ne zanima kako će se sprovoditi? Pa valjda treba da ponude mere koje su efikasne i mogu da se sprovedu? Mere koje će sprečiti epidemiju a ne mogu da se sprovedu može da smisli moja baba, zato nam ne trebaju stručnjaci.
pre 3 godine
To da vi planirate ponovno zakljucavanje, to ja govorim vec mesecima. Pripremate teren i cekate povoljan trenutak da nam saopstite. Krajnje je vreme da se ovaj narod trgne i pocne da se bori za svoje pravo na zivot!
pre 3 godine
Maske treba nositi uvek i svugde jednostavno to je jedini nacin da se zastitimo od ove posasti, nije mi jasno kako ljudi nikako da razumeju da leka nema jedina zastita je maska... ovo za maske naravno da se ne odnosi na splavove i klubove tu maska nije potrebna vlasnici splavova su ozbiljni ljudi i zabranili su ulaz virusima tako da je splavarenje i lumpovanje dozvoljeno do jutra, ako nesto krene po zlu uvek mozemo da se zatarabimo u kuce na nekoliko nedelja i resen problem!
pre 3 godine
Više puta su ponovili da težina kliničke slike zavisi od količine virusa kojem smo bili izloženi i niko od novinara da postavi sledeće pitanje:
Da li pacijentu koji ima lakšu kliničku sliku ali se nalazi u bolnici ili u areni sa drugim zaraženim može da se pogorša zdravstveno stanje jer je sad izložen dodatnim aerosolima covid19 tj izložen je virusu daleko više nego što je bio kad je zaražen?
pre 3 godine
Ne nosim masku. Osim na poslu, takva mi profesija.
pre 3 godine
Паметан човек
pre 3 godine
Ma ja sam za to da su obavezne i rukavice :-)
pre 3 godine
Ukoliko ne bih citao ove tekstove ne bih znao da je situacije nepovoljna.
pre 3 godine
Da li je moguce da je nositi maske toliko tesko? Ja zaista ne razumem. Od toliko nameta koje nam namecu, ispadose maske kao neko zlo. Umanjuju rizik, nisu one od juce izum. Njih realno treba nositi i bez korone.
pre 3 godine
Meni se sve cini da su brojke daleko vece ali se umanjuju zbog ekonomije cim ovoliko dizu frku jer zvanicne brojke nisu nesto preterane.
pre 3 godine
brate,maske,maske,maske evo u cesloj maske nisu ni ukidali imaju 8000 na dan.
pre 3 godine
Kina ne broji asimptomatske slučajeve u statistiku... A mi brojimo i one koji su pričali telefonom sa osobom kojoj je test pozitivan ali bez simptoma... Nekome to izgleda ide u prilog.
pre 3 godine
Kraj, kolaps, haos, a sa 16 novobeogradskih cunamija grmi svake noći. Koji ste vi licemeri i uterivacu straha. Masku nosim ali me nećete zatvarati, to treba da vam bude jasno.
pre 3 godine
Ko pamti sta pricate vi iz strucnog staba od januara,a retko ko pamti jer nema mozga.
Vi nemate blage veze.
Te virus ubija sunce,te distanca,te maske moraju ne moraju,te nosi rukavice.
Zabranjuju se slave i proslave.
Sta je sa supermarketima?
To se ne spominje jer je profit u pitanju a gori od ljudi,kakva distanca,kakva distanca u prevozu.
Ko malo ukljuci mozak i pocne da razmislja
a ne da slusa ovog i slicne ,bice mu jasno o cemu se radi.
PREVARA.
A vi sto se plasite,to je vecina,dokaz je da projekat uspeva,zaplasiti sve.
pre 3 godine
Ljudi morate da shvatite da krizni stab cini grupa od 30 ljudi, pri cemu je samo 4 ili 5 iz oblasti medicine. Neki dan je za ove novine izjavu dao predsednik Udruzenja beogradskih klubova, objasnjavajuci kako 16.000 ljudi u Beogradu zivi od te delatnosti i da se nada da ce se glas njihovog predstavnika cuti na kriznom stabu. Znaci clan kriznog staba je i predstavnik Udruzenja beogradskih klubova. Jel sada jasnije zasto su mere konfuzne, nelogicne.... jer na tom kriznom stabu sede predstavnici svih grana i delatnosti i zato sto su zbog toga donete kompromisno vodeci racuna o socijalno ekonomskim posledicama a ne shodno epidemioloskim zakonima. Na zapadu je pa barem zadnjih 10 godina koliko ja znam zabranjeno pusenje u svim javnim objektima ukljucujuci i restorane i kafice. Kod nas nikada nije bilo snage i smelosti da se to uvede u restoranima i kaficima nego su se opet vodeci se istim kompromisima pravljenim pod pritiscima uvodile neke jednako smesne i nelogicne mere kao i sada. Kao ako je preko nekog broja kvadrata mora da ima deo za pusace i deo za nepusace, i onda sto do stola kao za jednim je dozvoljeno a za drugim zabranjeno a ista prostorija i cela kafana zadimljena, a dim se siri kao i ovaj virus. I sta vi onda sada ocekujete? Zna se sta su epidemioloske mere, zatvaranje svih javnih mesta, nema policijskog casa mozes da se kreces ali u busu i marketu maska obavezna, na otvorenom u urbanijim zonama obavezna van urbanih zona ne. Na radnom mestu obavezna....i kraj. Ali to nikada nece naci svoje uporiste jer bi time citava turisticko ugostiteljska i ogroman deo usluzne delatnosti propale. Znaci mere su ekonomski politicke i zato ne trazite u njima tvrdnje nepostojanja virusa ili preuvelicavanja njegove opasnosti, vec se cuvajte, jer na zalost zadnjih 30 godina je trebalo da naucimo da u ovoj drzavi koliko se sami sacuvamo to nam je, ova drzava ne spada u one koje mogu da zastite svoj narod.
pre 3 godine
Mozes ti majstore da uvodis mere, kaznjavas i to tako treba. Vama je problem sto to niste sposobni da sprovedete.
Ali da zakljucavate i tako idete linijom manjeg otpora, to vise sigurno vise necete moci.
Zato probaj da budes konacno realan i misli malo svojom glavom.
pre 3 godine
Jedina mera koja je trebala biti donesena je smanjivanje zaposlenih po prijateljskim fabrikama. Za motanje sklapanje i navlacenje. I za objekte sa fizickim aktivnostima. Ne moze se gledati isto na negde gde se lagano jede. Ili neka zurka gde se skace i dahce se ko psi na 40 stepeni... A sto se ne nadju kriticne tacke, sto se ne zaposli na 1000 ljudi da sprovode dezinfekciju obuku. Nema ljudstva. Pa tri coveka na ceo grad sprovode dezinfekciju i slicno. Nek sprovodi 3000. Nek se digne svest kako treba nek se ljudi obuce da obuce druge ljude i nek budu placeni za to.
pre 3 godine
Prvo udari virus u martu, do maja se smiri, onda idu utakmice sa 40.000 ljudi i izbori sve u šesnaest i sve je u redu, dan posle izbora ništa nije u redu, ali je ipak sve u redu jel sve funkcioniše samo granice ne, a i tamo preko grane je sve u redu, i sve je u redu u svakoj zemlji dok nekih 1000 ljudi ne krene da se kreće preko granice, onda nije u redu? A bitno je samo da nosimo povez preko usta, nije bitno kakav, to što je propusnost tih poveza takva da kroz njih prolazi slon, to nema veze. Virus bleji tri-četiri meseca, pa onda podivlja? A evo već 7 meseci, svaki dan vi nađete 7-10.000 ljudi da testirate. Gde ih nađete svaki dan meni nije jasno. Svaka vlada izbacuje neke "cifre" već 7 meseci, a nijedan jedini uporedivi podatak. 7 meseci nam skačete po ganglijama, izgubili ste svaki autoritet, ali jasno i vi takvi i mi ovakvi, svi smo deo sistema. Bil Gejts kaže ovako do 2023, znači još 2 godine, majmun sve izdrži, a kamoli čovek.
pre 3 godine
Evo i u Sloveniji obavezne maske na otvorenom mislite da se ne postuje kada je kazna 300-400 evra ,panduri samo jure ljude po ulici.Pitao bi Vas da je i u Srbiji tolika kazna bez rasprave, nosili bi po 3 ....
pre 3 godine
Kommentari su zastrašujući.Da li je iko svestan suštine ili se bavi nekim vidom formalnosti.Ne vidim nikkav problem da budemo jednom normalni i da poštujemo preporuke da svi kao jedan nosimo maske svuda,na otvorenom, zatvorenom.Šta je tu toliki problem.Te preporuke,molbe,apeli su namejani nama,ljudima.Možda bi zaista trebalo da se pokazuju zastrašujuće snimke šta taj virus napravi čoveku uz obaveštenje "ZABBRANJENO ZA MLADJE OD 12 GODINA"pa da se svako dobro zamisli o rečenicama da mu je narušeno neko pravo a onda iz sve sange kritikuje lekare.Kada se zarazi kriv mu je lekar,medicinski radnici,kako nema lekova. Da li je toliki problem da se ne ide na žurke,splavove?Od toga niko nije umro.Dalje ko kontroliše nošenje masski.Odgovor je svima poznatama baš niko.Takodje kakvu nam poruku daju predlagači zakona pa sve do samog predsednika koji jedini sada na javnim nastupima ne nosi masku.Da li je njega neko kaznio novčano za primer ili bilo kog ministra poslanika Republike Srbie.Mi imamo istu matricu u glavi.Što da ne prodjem kroz crveno svetlo,zašto da nosim pojas,zašto da vozim 50km/h kad moja kola mogu da idu 200km/h.Tako je ovo.Toliko logično da ne bi trebalo posle ovih 6 meseci o tome i pričati i samo njoš treba sprovesti u delo drastičnem mere kažnjavanja.Minimum 500.000RSD pa će biti od kazni i da se pokriju troškovi gubitaka svih grana koje su u kolapsu zbog virusa.Da li se iko zapitaio koliko košta lečenje bolesnika od Covida-19?
pre 3 godine
Izvinite što smetam, a ko će da donese odluku. Predsednik, struka? Odluka mora da ima zakonski osnov a mi nemamo skupštinu.
Druge zemlje imaju uređen sistem zato je glupo da komentarišemo kako mogu Nemci, Slovenci.....
pre 3 godine
Da li je neko kaznjen zbog nepostovanja mera?
pre 3 godine
Nadam se da ce se polako probuditi sve vise ljudi slobodnog uma koji vide sta se desava, ljudi koji vide siru sliku i koji ne prihvataju zdravo za gotovo ono sto im se servira putem masovnih medija, vec kriticki razmisljaju i ne dozvoljavaju da ih neko maltretira bez razloga i da im vredja inteligenciju. Nadam se danu kada ce govor ovih eksponenata szo poput Kona izgubiti svaku tezinu i smisao. Dosta vise ispiranja mozga !
pre 3 godine
Nemoguce je racionalno objasniti potrebu za nosenje maske dok setate ulicom.Niko se nije tako zarazio vec dugotrajnim i bliskim kontaktom sa zarazenim.Zasto na Vracaru svih ovih meseci rade prepuni ljudi klubovi do ponoci uz zivu muziku?!
pre 3 godine
Ocigledno je da struka pokusava da prebaci odgovornost za nedovoljne medicinske kapacitete na stanovnistvo. Policijski cas nema efekta jer virus ne gleda na sat. Potpuno zatvaranje, kakvo je bilo pocetkom godine samo ce opet oterati u bankrot desetine hiljada zaposlenih. Zaposlite vise mladih u medicini, angazujte vojsku za adaptaciju objekta u privremene kovid bolnice itd. Virus nece nestati preko noci i zato ga ne treba koristiti kao izgovor za lose funkcionisanje drzavnih istitucija.
pre 3 godine
Sve sto treba da uradite je da zatvorite klubove i splavove. To je sve. Sve ostalo je maltretiranje naroda.
pre 3 godine
Evo u Nemackoj na pocetku nisu bile obavezne maske,jer ih nije bilo :)
pre 3 godine
Nemam ništa protiv razumnih mera.Protiv mera koje se nekom zdravorazumnom čoveku,neopterećenom teranju inata mogu objasniti i koje imaju ntki logički smisao.
Problem nastaje kada su izjave kriznog štaba konfuzne,kada se kreće od neke tvrdnje kao aksioma mada nema nilakvog objašnjenja kako se do nje došlo ili kada se primete nesuglasice izmedju delova kriznog štaba - lekara i predstavnika izvrsne vlasti.
Ovde je i ono poslednje vidljivo ,nar kada je dr Kon u pitanju - kao da tera mak na konac kada su ove maske u pitanju (pre toga je izazvao par situacija sa čudnim načinom brojanja).
Problem sa maskama napolju je ,bar u mom slučdju sledeći:
Kada nosim masku ona se ovlaži (pre ili kasnije) a onda sa takvom maskom udjem u prodavnicu.
I?
Jesam li bezbedniji ili manje bezbedan.
Koliko maski mi je potrebno na dan?
Da li je moguce da epidemiolog o toj "sitnici" ne razmislja.
Pa da bar predlozi ljudima da nabave jednu platnenu za otvoren prostor a da jaču,efikasniju koriste za zatvoren i menjaju po potrebi.
Koliko ljudi ce biti ugroženo samo zato što su ,nerazmisljajuci poslušali epidemiologa "jer tako treba".
Kolika je mogucnost zaraze na otvorenom - ne pominju to.
Ako pomenu da je velika ,kako onda objasnjavaju svoje ranije izjave?
I onda dolazimo do toga da ne postoji uporiste u logici.
Povernje kod jednog dela ljudi - onog koji pokusava da razmislja i da razume se time gubi.
pre 3 godine
Toliko kontradiktornosti, nagadjanja, nestrucnih izjava... nije vidjeno u nekoj profesiji, koliko je Krizni stab izrekao od februara do danas. Od price da sunce ubija virus, toga da ce nestati sam od sebe do price o novom zakljucavanju. Da ne pricamo o sumnji u objavljene podatke o broju zarazenih i umrlih... Jednostavno, da kazete da je danas nedelja, ne bih verovao...
pre 3 godine
Pokazite mi bar jednu studiju koja sa sigurnoscu dokazuje da maske stite. Na pocetku korone su bile 120 din, sada 20 din. Cini mi se da neko opet hoce da zgrne lovu. Od korone stiti svest, izbegavanje guzvi, nepotrebnih kontakata. Za maske nisam siguran da stite. Kada pogledate velicinu virusa i velicinu rupica na maskama stice se utisak da ce se virus zaglaviti na masci isto kada i covek na vratima hangara gde izlazi boing 747.
pre 3 godine
Zasto nema nijedne objave "mera" kriznog staba u Sluzbenom glasniku od pocetka "covid" epidemije marta meseca do sada ijedna mera je li objavljena u "Sluzbenom glasniku"?
Pitanje za sve pravnike u Srbiji i za sve policajce koji ce navodno sprovoditi odluke "kriznog staba"??Zasto sto je takva odluka nelegalna i ne moze biti upisana u sluzbenom glasniku jer sam krizni stab je neustavan.
Tako da sve sto kaze"krizni stab" moze biti po Zakonu samo PREPORUKA ali nikada i Zakonska regulativa.I sve sto kazu neka kazu nekom drugom meni nema potrebe da pricaju.
Krizni stab je savetodavno telo i nista vise od toga.Nema nikavu moc nad Zakonskim regulativima i nad "vremenom rada objekata" i "distanci u metrima" i "obavezom nosenja troslojnih maski" i "obaveza nosenaj jednoslojnih maski" i "obaveza nosenja maski na otvorenom" i slicne nebuloze.
pre 3 godine
Meni vise odgovara da bude vanredno stanje. Ili krace radno vreme ili rad od kuce. A ne ovo, ja kao postujem, em radim 8 sati, em me kolege u upravi gledaju kao majmuna jer postujem mere.
pre 3 godine
Videli smo na proleće kako smo zatvaranjem svega i svih pobedili Covid. Evo sad ga uopste nema, zivimo super bez virusa. Mere su vam pogresne, nemate pojma bre. Plasili ste narod da je virus toliko lako prenosiv, ispostavilo se netacnim. Penzioneri su bili kao zatvorenici, u drugom talasu nisu izumrli a niste ih zatvarali. Dosta bre!
pre 3 godine
Neka prvo Predsednik stavi masku
pre 3 godine
S obzirom da je virus korone nekoliko puta manji od virusa gripa, da li nošenje maski štiti i od gripa?
pre 3 godine
Zasto nam gospodin ne objasni zasto smo imali najvise zarazeni u prvom talasu virusa, na Balkanu?
Bez obzira sto smo imali i policijaki cas i kaznjavanje i mere represije i zabrane izlaska za starije od 65 godina.
Nije virus vrabac pa ce da doleti ako neko sedi u parku bez maske.
Nosenje maske na otvorenom, treba da se nosi na stajalistima pevoza u redovima tamo gde ima vise od dve osobe na malom prostoru.
pre 3 godine
A sto niste doneli odluku o obaveznom nosenju maski i na otvorenom. Kako u Sloveniji moze?
pre 3 godine
Za sve one pametnjakovice koji pricaju kako je ovo sve glupost, pitao bih Vas da li je i vise od MILION umrlih ljudi glupost!?
pre 3 godine
nemci su to resili tako sto su znacima obelezili u kojim ulicama je obavezno nosenje maski.Mozda mozemo i mi da uvedemo da u krugu dvojke bude obavezna maska
pre 3 godine
sto vam je toliko tesko staviti masku? Procitajte malo na netu, ne verujte samo u teorije sa drustvenih mreza za koje nema dokaza, a nijedna se nije ostvarila do sada, ukljucite malo mozak
pre 3 godine
uvedi zabranu rada kladionica i splavova. i mi splavarke imamo dušu.
pre 3 godine
Mora postojati neka sredina između savetovanih mera koje nisu obavezujuće i vanrednog stanja, jer to su dve krajnosti. Očigledno je da samo u retkim društvenim zajednicama neka mera savetodavnog karaktera može biti sprovedena od strane naroda. Za nas ostale donosi se zakon koji savetodavnu meru pretvara u kažnjivu sankciju, i onda nemaš vanredno stanje i ludilo. Dosta više sa vikanjem na narod bre! Sad neću da nosim iz principa ako nije obavezno. Ili propišite kazne za nenošenje ili se sklonite sa javne scene ako nemate autoritet niti ovlašćenja. Dosta više da se neko izdire na građane Srbije!
pre 3 godine
Splavovi kod Brankovog mosta rade sve vreme, zurke prepune klinaca, ko je ovde lud?
pre 3 godine
kako bi vam bilo tesko da ste u bolnickom krevetu,tad bi pristali na sve da samo ustanete iz njega,mnogi se vode izrekom nece to mene,zivot ima cudne puteve da pokaze da bas hoce,pravimo se da je sve u redu i da nismo na istoj planeti
pre 3 godine
Upravo Vi cenjeni dr.Kon ste rekli da su maske na otvoorenom besmisao...Sta se to promenilo?Da li ste otkrili da se virus ipak siri vazduhom?Ako je to tako onda otvoreno recite ,da znamo zasto nosimo maske na otvorenom...
pre 3 godine
Sto smo bili zatvarani 2 i vise meseca? Sto nismo nosili maske tada, dosta nam je torutre ocigledno svaki kredibiltet ste izgubili i nemate pojma sta pricate.
pre 3 godine
Ne moze se kontrolisati nosenje maski na otvorenom, ali mogu zurke koje nesmetano traju i traju i to gledamo na instagramu svako vece.
pre 3 godine
Nemoj da ste probali
pre 3 godine
Neka prvo Predsednik stavi masku
pre 3 godine
Sto smo bili zatvarani 2 i vise meseca? Sto nismo nosili maske tada, dosta nam je torutre ocigledno svaki kredibiltet ste izgubili i nemate pojma sta pricate.
pre 3 godine
Ne moze se kontrolisati nosenje maski na otvorenom, ali mogu zurke koje nesmetano traju i traju i to gledamo na instagramu svako vece.
pre 3 godine
Toliko kontradiktornosti, nagadjanja, nestrucnih izjava... nije vidjeno u nekoj profesiji, koliko je Krizni stab izrekao od februara do danas. Od price da sunce ubija virus, toga da ce nestati sam od sebe do price o novom zakljucavanju. Da ne pricamo o sumnji u objavljene podatke o broju zarazenih i umrlih... Jednostavno, da kazete da je danas nedelja, ne bih verovao...
pre 3 godine
Ocigledno je da struka pokusava da prebaci odgovornost za nedovoljne medicinske kapacitete na stanovnistvo. Policijski cas nema efekta jer virus ne gleda na sat. Potpuno zatvaranje, kakvo je bilo pocetkom godine samo ce opet oterati u bankrot desetine hiljada zaposlenih. Zaposlite vise mladih u medicini, angazujte vojsku za adaptaciju objekta u privremene kovid bolnice itd. Virus nece nestati preko noci i zato ga ne treba koristiti kao izgovor za lose funkcionisanje drzavnih istitucija.
pre 3 godine
Nemoj da ste probali
pre 3 godine
uvedi zabranu rada kladionica i splavova. i mi splavarke imamo dušu.
pre 3 godine
Videli smo na proleće kako smo zatvaranjem svega i svih pobedili Covid. Evo sad ga uopste nema, zivimo super bez virusa. Mere su vam pogresne, nemate pojma bre. Plasili ste narod da je virus toliko lako prenosiv, ispostavilo se netacnim. Penzioneri su bili kao zatvorenici, u drugom talasu nisu izumrli a niste ih zatvarali. Dosta bre!
pre 3 godine
Prvo udari virus u martu, do maja se smiri, onda idu utakmice sa 40.000 ljudi i izbori sve u šesnaest i sve je u redu, dan posle izbora ništa nije u redu, ali je ipak sve u redu jel sve funkcioniše samo granice ne, a i tamo preko grane je sve u redu, i sve je u redu u svakoj zemlji dok nekih 1000 ljudi ne krene da se kreće preko granice, onda nije u redu? A bitno je samo da nosimo povez preko usta, nije bitno kakav, to što je propusnost tih poveza takva da kroz njih prolazi slon, to nema veze. Virus bleji tri-četiri meseca, pa onda podivlja? A evo već 7 meseci, svaki dan vi nađete 7-10.000 ljudi da testirate. Gde ih nađete svaki dan meni nije jasno. Svaka vlada izbacuje neke "cifre" već 7 meseci, a nijedan jedini uporedivi podatak. 7 meseci nam skačete po ganglijama, izgubili ste svaki autoritet, ali jasno i vi takvi i mi ovakvi, svi smo deo sistema. Bil Gejts kaže ovako do 2023, znači još 2 godine, majmun sve izdrži, a kamoli čovek.
pre 3 godine
Pokazite mi bar jednu studiju koja sa sigurnoscu dokazuje da maske stite. Na pocetku korone su bile 120 din, sada 20 din. Cini mi se da neko opet hoce da zgrne lovu. Od korone stiti svest, izbegavanje guzvi, nepotrebnih kontakata. Za maske nisam siguran da stite. Kada pogledate velicinu virusa i velicinu rupica na maskama stice se utisak da ce se virus zaglaviti na masci isto kada i covek na vratima hangara gde izlazi boing 747.
pre 3 godine
Upravo Vi cenjeni dr.Kon ste rekli da su maske na otvoorenom besmisao...Sta se to promenilo?Da li ste otkrili da se virus ipak siri vazduhom?Ako je to tako onda otvoreno recite ,da znamo zasto nosimo maske na otvorenom...
pre 3 godine
Splavovi kod Brankovog mosta rade sve vreme, zurke prepune klinaca, ko je ovde lud?
pre 3 godine
Zasto nema nijedne objave "mera" kriznog staba u Sluzbenom glasniku od pocetka "covid" epidemije marta meseca do sada ijedna mera je li objavljena u "Sluzbenom glasniku"?
Pitanje za sve pravnike u Srbiji i za sve policajce koji ce navodno sprovoditi odluke "kriznog staba"??Zasto sto je takva odluka nelegalna i ne moze biti upisana u sluzbenom glasniku jer sam krizni stab je neustavan.
Tako da sve sto kaze"krizni stab" moze biti po Zakonu samo PREPORUKA ali nikada i Zakonska regulativa.I sve sto kazu neka kazu nekom drugom meni nema potrebe da pricaju.
Krizni stab je savetodavno telo i nista vise od toga.Nema nikavu moc nad Zakonskim regulativima i nad "vremenom rada objekata" i "distanci u metrima" i "obavezom nosenja troslojnih maski" i "obaveza nosenaj jednoslojnih maski" i "obaveza nosenja maski na otvorenom" i slicne nebuloze.
pre 3 godine
To da vi planirate ponovno zakljucavanje, to ja govorim vec mesecima. Pripremate teren i cekate povoljan trenutak da nam saopstite. Krajnje je vreme da se ovaj narod trgne i pocne da se bori za svoje pravo na zivot!
pre 3 godine
Sve sto treba da uradite je da zatvorite klubove i splavove. To je sve. Sve ostalo je maltretiranje naroda.
pre 3 godine
Nemam ništa protiv razumnih mera.Protiv mera koje se nekom zdravorazumnom čoveku,neopterećenom teranju inata mogu objasniti i koje imaju ntki logički smisao.
Problem nastaje kada su izjave kriznog štaba konfuzne,kada se kreće od neke tvrdnje kao aksioma mada nema nilakvog objašnjenja kako se do nje došlo ili kada se primete nesuglasice izmedju delova kriznog štaba - lekara i predstavnika izvrsne vlasti.
Ovde je i ono poslednje vidljivo ,nar kada je dr Kon u pitanju - kao da tera mak na konac kada su ove maske u pitanju (pre toga je izazvao par situacija sa čudnim načinom brojanja).
Problem sa maskama napolju je ,bar u mom slučdju sledeći:
Kada nosim masku ona se ovlaži (pre ili kasnije) a onda sa takvom maskom udjem u prodavnicu.
I?
Jesam li bezbedniji ili manje bezbedan.
Koliko maski mi je potrebno na dan?
Da li je moguce da epidemiolog o toj "sitnici" ne razmislja.
Pa da bar predlozi ljudima da nabave jednu platnenu za otvoren prostor a da jaču,efikasniju koriste za zatvoren i menjaju po potrebi.
Koliko ljudi ce biti ugroženo samo zato što su ,nerazmisljajuci poslušali epidemiologa "jer tako treba".
Kolika je mogucnost zaraze na otvorenom - ne pominju to.
Ako pomenu da je velika ,kako onda objasnjavaju svoje ranije izjave?
I onda dolazimo do toga da ne postoji uporiste u logici.
Povernje kod jednog dela ljudi - onog koji pokusava da razmislja i da razume se time gubi.
pre 3 godine
Nadam se da ce se polako probuditi sve vise ljudi slobodnog uma koji vide sta se desava, ljudi koji vide siru sliku i koji ne prihvataju zdravo za gotovo ono sto im se servira putem masovnih medija, vec kriticki razmisljaju i ne dozvoljavaju da ih neko maltretira bez razloga i da im vredja inteligenciju. Nadam se danu kada ce govor ovih eksponenata szo poput Kona izgubiti svaku tezinu i smisao. Dosta vise ispiranja mozga !
pre 3 godine
Kraj, kolaps, haos, a sa 16 novobeogradskih cunamija grmi svake noći. Koji ste vi licemeri i uterivacu straha. Masku nosim ali me nećete zatvarati, to treba da vam bude jasno.
pre 3 godine
Nemoguce je racionalno objasniti potrebu za nosenje maske dok setate ulicom.Niko se nije tako zarazio vec dugotrajnim i bliskim kontaktom sa zarazenim.Zasto na Vracaru svih ovih meseci rade prepuni ljudi klubovi do ponoci uz zivu muziku?!
pre 3 godine
Više puta su ponovili da težina kliničke slike zavisi od količine virusa kojem smo bili izloženi i niko od novinara da postavi sledeće pitanje:
Da li pacijentu koji ima lakšu kliničku sliku ali se nalazi u bolnici ili u areni sa drugim zaraženim može da se pogorša zdravstveno stanje jer je sad izložen dodatnim aerosolima covid19 tj izložen je virusu daleko više nego što je bio kad je zaražen?
pre 3 godine
Izvinite što smetam, a ko će da donese odluku. Predsednik, struka? Odluka mora da ima zakonski osnov a mi nemamo skupštinu.
Druge zemlje imaju uređen sistem zato je glupo da komentarišemo kako mogu Nemci, Slovenci.....
pre 3 godine
Mora postojati neka sredina između savetovanih mera koje nisu obavezujuće i vanrednog stanja, jer to su dve krajnosti. Očigledno je da samo u retkim društvenim zajednicama neka mera savetodavnog karaktera može biti sprovedena od strane naroda. Za nas ostale donosi se zakon koji savetodavnu meru pretvara u kažnjivu sankciju, i onda nemaš vanredno stanje i ludilo. Dosta više sa vikanjem na narod bre! Sad neću da nosim iz principa ako nije obavezno. Ili propišite kazne za nenošenje ili se sklonite sa javne scene ako nemate autoritet niti ovlašćenja. Dosta više da se neko izdire na građane Srbije!
pre 3 godine
Da li je neko kaznjen zbog nepostovanja mera?
pre 3 godine
Ko pamti sta pricate vi iz strucnog staba od januara,a retko ko pamti jer nema mozga.
Vi nemate blage veze.
Te virus ubija sunce,te distanca,te maske moraju ne moraju,te nosi rukavice.
Zabranjuju se slave i proslave.
Sta je sa supermarketima?
To se ne spominje jer je profit u pitanju a gori od ljudi,kakva distanca,kakva distanca u prevozu.
Ko malo ukljuci mozak i pocne da razmislja
a ne da slusa ovog i slicne ,bice mu jasno o cemu se radi.
PREVARA.
A vi sto se plasite,to je vecina,dokaz je da projekat uspeva,zaplasiti sve.
pre 3 godine
S obzirom da je virus korone nekoliko puta manji od virusa gripa, da li nošenje maski štiti i od gripa?
pre 3 godine
Mozes ti majstore da uvodis mere, kaznjavas i to tako treba. Vama je problem sto to niste sposobni da sprovedete.
Ali da zakljucavate i tako idete linijom manjeg otpora, to vise sigurno vise necete moci.
Zato probaj da budes konacno realan i misli malo svojom glavom.
pre 3 godine
Zasto nam gospodin ne objasni zasto smo imali najvise zarazeni u prvom talasu virusa, na Balkanu?
Bez obzira sto smo imali i policijaki cas i kaznjavanje i mere represije i zabrane izlaska za starije od 65 godina.
Nije virus vrabac pa ce da doleti ako neko sedi u parku bez maske.
Nosenje maske na otvorenom, treba da se nosi na stajalistima pevoza u redovima tamo gde ima vise od dve osobe na malom prostoru.
pre 3 godine
Ljudi morate da shvatite da krizni stab cini grupa od 30 ljudi, pri cemu je samo 4 ili 5 iz oblasti medicine. Neki dan je za ove novine izjavu dao predsednik Udruzenja beogradskih klubova, objasnjavajuci kako 16.000 ljudi u Beogradu zivi od te delatnosti i da se nada da ce se glas njihovog predstavnika cuti na kriznom stabu. Znaci clan kriznog staba je i predstavnik Udruzenja beogradskih klubova. Jel sada jasnije zasto su mere konfuzne, nelogicne.... jer na tom kriznom stabu sede predstavnici svih grana i delatnosti i zato sto su zbog toga donete kompromisno vodeci racuna o socijalno ekonomskim posledicama a ne shodno epidemioloskim zakonima. Na zapadu je pa barem zadnjih 10 godina koliko ja znam zabranjeno pusenje u svim javnim objektima ukljucujuci i restorane i kafice. Kod nas nikada nije bilo snage i smelosti da se to uvede u restoranima i kaficima nego su se opet vodeci se istim kompromisima pravljenim pod pritiscima uvodile neke jednako smesne i nelogicne mere kao i sada. Kao ako je preko nekog broja kvadrata mora da ima deo za pusace i deo za nepusace, i onda sto do stola kao za jednim je dozvoljeno a za drugim zabranjeno a ista prostorija i cela kafana zadimljena, a dim se siri kao i ovaj virus. I sta vi onda sada ocekujete? Zna se sta su epidemioloske mere, zatvaranje svih javnih mesta, nema policijskog casa mozes da se kreces ali u busu i marketu maska obavezna, na otvorenom u urbanijim zonama obavezna van urbanih zona ne. Na radnom mestu obavezna....i kraj. Ali to nikada nece naci svoje uporiste jer bi time citava turisticko ugostiteljska i ogroman deo usluzne delatnosti propale. Znaci mere su ekonomski politicke i zato ne trazite u njima tvrdnje nepostojanja virusa ili preuvelicavanja njegove opasnosti, vec se cuvajte, jer na zalost zadnjih 30 godina je trebalo da naucimo da u ovoj drzavi koliko se sami sacuvamo to nam je, ova drzava ne spada u one koje mogu da zastite svoj narod.
pre 3 godine
Ukoliko ne bih citao ove tekstove ne bih znao da je situacije nepovoljna.
pre 3 godine
Пустите народ да живи од нечега
pre 3 godine
Razumem problem virusa i bolnickih kapaciteta ali na zvanicnom worldmeter sajtu pise da je trenutan broj pacijenata koji su u kriticnom stanju 72 000. 72 000 na 7 milijardi ljudi, odnosno na oko 9 miliona aktivnih slucajeva u svetu. Ej 72 00 na 7 milijardi! Ostatak od nesto manje od 9 miliona su pacijenti sa blagim simptomima.
Kako onda dolazi do prenatrpanosti bolnica? Brojeci panicno i ljude bez simptoma ili sa blagim simptomima dolazimo do panike na globalnom nivou.
Zatvaranja smo imali, i virus ako je sudeci po medijima, isti je kao u martu, nista se nije promenilo, a u medjuvremenu smo zbog zatvaranja dobili masovnu depresiju i finansijske probleme.
I sad opet? Ovi resili da nam uniste zivote...
pre 3 godine
Kina ne broji asimptomatske slučajeve u statistiku... A mi brojimo i one koji su pričali telefonom sa osobom kojoj je test pozitivan ali bez simptoma... Nekome to izgleda ide u prilog.
pre 3 godine
Čim se ovoliko diže panika znači da brojevi koji nam se predstavljaju nisu tačni.
pre 3 godine
brate,maske,maske,maske evo u cesloj maske nisu ni ukidali imaju 8000 na dan.
pre 3 godine
Svašta, kako može da ih ne zanima kako će se sprovoditi? Pa valjda treba da ponude mere koje su efikasne i mogu da se sprovedu? Mere koje će sprečiti epidemiju a ne mogu da se sprovedu može da smisli moja baba, zato nam ne trebaju stručnjaci.
pre 3 godine
Texas ima dnevno od 4k do 15k zarazenih,a ima 28 miliona stanovnika,sto se 4 puta vise nego Srbija.Sve radi,I sve je otvoreno,skole,restorani,parkovi...
pre 3 godine
Sta se radi u drzavi na povecanju kapaciteta zdravstvenog sistema? Koliko novih kreveta ste obezbedili? Koliko medicinskog kadra ste vratili u zemlju nakon sto ste ih neodgovorno isporucivali Nemackoj? To su mere koje zelimo da cujemo.
pre 3 godine
Evo i u Sloveniji obavezne maske na otvorenom mislite da se ne postuje kada je kazna 300-400 evra ,panduri samo jure ljude po ulici.Pitao bi Vas da je i u Srbiji tolika kazna bez rasprave, nosili bi po 3 ....
pre 3 godine
Živim sama i samoća mi teško pada. Mere poštujem, iako se još uvek ne zna šta deluje protiv ove bolesti, a šta ne. Izgleda samo potpuna distanca. Dosta firmi čak i insistira na radu od kuće. Plašim se da će izolacija, samoća, nemogućnost putovanja, internet takođe kritično uticati na zdravlje ljudi. Sveli smo život na online, offline, like, tag, seen, a ljubav na tinder, badoo...
pre 3 godine
Sinoc sam vozio bicikl pored Save i vecina splavova ne radi, ali oni koji rade su prepuni. Goste dovoze taksisti i samo se iskrcavaju. Niko masku ne nosi. Da li za njih vaze ista pravili ili imaju neke posebne dozvole?
pre 3 godine
Ne nosim masku. Osim na poslu, takva mi profesija.
pre 3 godine
Konobari i trgovci su najotporniji na ovaj virus.
pre 3 godine
i vunene carape rucno pletene nek i seljak izvuce neku korist iz ove gungule
pre 3 godine
Zato sto normalni ljudi ne pristaju na diktaturu i svakodnevno ispiranje mozga, a vi samosvesni samo napred.
pre 3 godine
Meni se sve cini da su brojke daleko vece ali se umanjuju zbog ekonomije cim ovoliko dizu frku jer zvanicne brojke nisu nesto preterane.
pre 3 godine
A, ko je dužan da sprovodi i kontroliše naložene mere?
Jel možda ja treba da dođem na splav u ponoć i da kažnjavam?
Jel ja treba da idem po prevozu i da šamaram ljude koji ne nose maske?
Hoćete li već jednom preuzeti odgovornost i početi nešto da sprovodite?
Ko je vlast i jel vlast treba da bude vlast u svakom smislu te reči ili vlast treba da nam priča kako je dobra, a eto oni ranije nisu valjali.
pre 3 godine
Evo u Nemackoj na pocetku nisu bile obavezne maske,jer ih nije bilo :)
pre 3 godine
Ja masku nosim, ali meni je to došlo ko kec na jedanaest jer sam introvert, pa mi super. U prevozu više ne osećam mirise ljudi, stavim slušalice pa ih i ne čujem, a kad stavim naočare za sunce, mogu neprimećena da prođem pored rođene majke! Odmorih čula.
Sad sam superodgovoran građanin, za medalju, ali kad ovo prođe i skinemo maske, da li će moje asocijalne navike postati neka vrsta pretnje?
pre 3 godine
Izgleda da mnogi ne razumeju da kad nosite masku, ona ne stiti vas od virusa. Kad nosite masku vi stitite druge od sebe (kad govorite, kijate kapljice zadrzava maska - kapljice su mnogo vece od virusa). Znaci nosenjem maski mi se unakrsno stitimo.
pre 3 godine
80+ posto ljudi nosi maske, ili smo mi ludi ili su vaše mere loše.
pre 3 godine
nemci su to resili tako sto su znacima obelezili u kojim ulicama je obavezno nosenje maski.Mozda mozemo i mi da uvedemo da u krugu dvojke bude obavezna maska
pre 3 godine
Kommentari su zastrašujući.Da li je iko svestan suštine ili se bavi nekim vidom formalnosti.Ne vidim nikkav problem da budemo jednom normalni i da poštujemo preporuke da svi kao jedan nosimo maske svuda,na otvorenom, zatvorenom.Šta je tu toliki problem.Te preporuke,molbe,apeli su namejani nama,ljudima.Možda bi zaista trebalo da se pokazuju zastrašujuće snimke šta taj virus napravi čoveku uz obaveštenje "ZABBRANJENO ZA MLADJE OD 12 GODINA"pa da se svako dobro zamisli o rečenicama da mu je narušeno neko pravo a onda iz sve sange kritikuje lekare.Kada se zarazi kriv mu je lekar,medicinski radnici,kako nema lekova. Da li je toliki problem da se ne ide na žurke,splavove?Od toga niko nije umro.Dalje ko kontroliše nošenje masski.Odgovor je svima poznatama baš niko.Takodje kakvu nam poruku daju predlagači zakona pa sve do samog predsednika koji jedini sada na javnim nastupima ne nosi masku.Da li je njega neko kaznio novčano za primer ili bilo kog ministra poslanika Republike Srbie.Mi imamo istu matricu u glavi.Što da ne prodjem kroz crveno svetlo,zašto da nosim pojas,zašto da vozim 50km/h kad moja kola mogu da idu 200km/h.Tako je ovo.Toliko logično da ne bi trebalo posle ovih 6 meseci o tome i pričati i samo njoš treba sprovesti u delo drastičnem mere kažnjavanja.Minimum 500.000RSD pa će biti od kazni i da se pokriju troškovi gubitaka svih grana koje su u kolapsu zbog virusa.Da li se iko zapitaio koliko košta lečenje bolesnika od Covida-19?
pre 3 godine
У Македонији од данас и званично обавезно ношење маски на отвореном. Једино не требаш носити на тераси, на бициклу и у колима ако си са неким блиским. Вероватно су неке препоруке глобално и сви их прихватају. Све само неке нове ствари. Ко ли их смишља?
pre 3 godine
Ne zatvaraju se granice prema zemljama koja su zarista, Nemacka, Francuska, Italija, Spanija. Konstantan priliv stranaca iz tih zemalja, najvise u Bg. Oni nama malo malo uvedu zabranu kretanja a mi nikome. Zasto se ne zabrani ulazak gradjanima Nemacke koji najcesce prolaze kroz nasu zemlju? Imaju 6000-8000 dnevno detoktovanih, 30-40 puta vise nego mi? Da se frau Merkel ne uvredi mozda? Narod je disciplinovan, u prodavnicama svi nose maske, u trznim centrima isto, prevoz u fulu svi nose maske. Ajde da se ne lazemo, nije narod kriv vec su ovo sve uvezeni slucajevi.
pre 3 godine
Sami smo krivi. Nek se prosetaju Istanbulom pa nek vide kako se sprovode mere. Maska, unutra i spolja. Svaki objekat na ulazu merenje tep. Znaci merenje i po 20 puta dnevno. Dezinfekciona sredstva nisu skrivena kao kod nas vec ih ima na tone svugde. Na stanicama gradskog, kaficima, ma svugde. Skines masku odmah te pandur opomene ako se praviš pametan kazna. Tako se to radi. Kod nas sve zatvaranje ovog, zatvaranje onog. Pa do 23. Dez. sredstava nigde. Barem da ih ima u busevima. Ma jadno stvarno, pokazatelj svega.
pre 3 godine
Meni vise odgovara da bude vanredno stanje. Ili krace radno vreme ili rad od kuce. A ne ovo, ja kao postujem, em radim 8 sati, em me kolege u upravi gledaju kao majmuna jer postujem mere.
pre 3 godine
Sad stvarno pocinjem da sumnjam da je ovo sve neka teorija zavere. Ej uvode prekjuce obavezne maske, zabrana slavlja i okupljanja ljudi u zatvorenom a niko to ziv ne postuje jer nikog i ne kaznjavaju. Puni splavovi, svadbe se odrzavaju normalno, maske se stavljaju samo kad ti ne daju uci u radnju ili trzni centar. Oni ustvari ne sprovodeci zakon tako sto nikog ne kaznjavaju namerno hoce da i mi imamo 1000 dnevno obolelih pa da nas gurnu opet u policijski cas.
pre 3 godine
Za sve one pametnjakovice koji pricaju kako je ovo sve glupost, pitao bih Vas da li je i vise od MILION umrlih ljudi glupost!?
pre 3 godine
Maske treba nositi uvek i svugde jednostavno to je jedini nacin da se zastitimo od ove posasti, nije mi jasno kako ljudi nikako da razumeju da leka nema jedina zastita je maska... ovo za maske naravno da se ne odnosi na splavove i klubove tu maska nije potrebna vlasnici splavova su ozbiljni ljudi i zabranili su ulaz virusima tako da je splavarenje i lumpovanje dozvoljeno do jutra, ako nesto krene po zlu uvek mozemo da se zatarabimo u kuce na nekoliko nedelja i resen problem!
pre 3 godine
Jedini realan i moguc model je svedski. Virus se ne moze spreciti samo odloziti. Mozemo ovako godinama, van pameti. I da ostane samo jedan zarazen u celom svetu, on ponovo moze da pokrene novi talas. Zasto niko ne sme da kaze da su zatvaranja bila bespotrebna, virus nije nestao?
Sta sad treba da zatvorimo sav saobracaj u svetu jer ljudi ginu na putevima?
Sve ovo je zbog 10% stanovnika koji sire paniku i strah na ostatak sveta.
Nemate prava da nas zatvarate, najosnovnije slobode ukidate. Fasizam na delu u celom svetu pod izgovorom, to je za vase zdravlje.
1984. se ostvarila.
Samo nas zatvorite ponovo, i svi na ulice!
pre 3 godine
kako bi vam bilo tesko da ste u bolnickom krevetu,tad bi pristali na sve da samo ustanete iz njega,mnogi se vode izrekom nece to mene,zivot ima cudne puteve da pokaze da bas hoce,pravimo se da je sve u redu i da nismo na istoj planeti
pre 3 godine
Da se pored maski uvede i obavezno nošenje gumenih čizmi, jer čizma glavu čuva!
pre 3 godine
A da probate da tražite PCR test/karantin svima na granici ?
pre 3 godine
A sto niste doneli odluku o obaveznom nosenju maski i na otvorenom. Kako u Sloveniji moze?
pre 3 godine
ladno smo dosli do situacije,
ako nosis masku, onda si za sns,
ako ne nosis, onda si neki samozvani buntovni borac za slobodu
nismo samo mi srbi budaletine,
ima toga gde god se okrenes na ovoj ravnoj ploci :)
pre 3 godine
Niko i nigde nije zaustavio ili sprecio sirenje virusa gripa pa nece ni kovid.Ko se ikada bavio koliko je ljudi zarazenih od gripa niti je znao niti se iko time bavio.Sta bi tek bilo da je ne daj boze spanska groznica sa teskim manifestacijama u ovakvoj kolektivnoj psihozi zarazene bi zatvarali ili spaljivali stvarno tuzno I neshvatljivo
pre 3 godine
Da li je moguce da je nositi maske toliko tesko? Ja zaista ne razumem. Od toliko nameta koje nam namecu, ispadose maske kao neko zlo. Umanjuju rizik, nisu one od juce izum. Njih realno treba nositi i bez korone.
pre 3 godine
Iskreno ne verujem u sve ove informacije vezane za koronu iz prostog razloga jer su gotovo sve informacije konfuzne koje dolaze iz medija, izvrću se reči svakodnevno, sve je ovo čudno i neubedljivo. Stvorili ste sumnju kod mnogo ljudi (krizni štab) i trudim se da racionalno i razumno razmišljam. Ljudi se rađaju i umiru svakodnevno, to je normalan proces i bez korone, samo što se brojke ranije nisu pominjale. Zašto skoro niko na primer decenijama nije nosio maske kada je epidemija virusa gripa? I sam sam u više navrata "pokupio" virus gripa u čekaonici doma zdravlja usred epidemije ranijih godina i morao sam da odležim dve nedelje. Maske se uvek setim kada "navučem" grip. Tada niko nije nosio masku, zašto nam tada niste govorili koje su mere neophodne? Koliko je tada ljudi sa hroničnim bolestima tada preminulo od posledica gripa? Sami ste gospodo iz kriznog štaba krivi za ovo nepoverenje i sumnju. Verujem da je ovo samo povod za stvaranje nove globalne ekonomske krize. Sve dalje što bih rekao, bilo bi suvišno.
pre 3 godine
I po treći put ćemo da se igramo iste igrice, pretimo da ćemo da zatvorimo glavno žarište ali na kraju nećemo jer je lakše zatvoriti celu zemlju kad bude prekasno.
pre 3 godine
Maske na otvorenom su glupost. Javni gradski prevoz je najvece zlo, jer ga koristi +- milion ljudi dnevno. Niko od mladjih ne nosi masku, jer znaju da ih niko ne moze kazniti, a vasi apeli ih ne zanimaju.
Jel imate resenje za taj problem, imali ste vise od 8 meseci da ga smislite?
pre 3 godine
Ma ja sam za to da su obavezne i rukavice :-)
pre 3 godine
Jedina mera koja je trebala biti donesena je smanjivanje zaposlenih po prijateljskim fabrikama. Za motanje sklapanje i navlacenje. I za objekte sa fizickim aktivnostima. Ne moze se gledati isto na negde gde se lagano jede. Ili neka zurka gde se skace i dahce se ko psi na 40 stepeni... A sto se ne nadju kriticne tacke, sto se ne zaposli na 1000 ljudi da sprovode dezinfekciju obuku. Nema ljudstva. Pa tri coveka na ceo grad sprovode dezinfekciju i slicno. Nek sprovodi 3000. Nek se digne svest kako treba nek se ljudi obuce da obuce druge ljude i nek budu placeni za to.
pre 3 godine
Citam komentare odredjenog broja ljudi i ne verujem sta pisu. Da li neko ovde razmislja svojom glavom ili samo slusaju naredbe kao hipnotisani. Dok se osvestite motda necete imati ni hleb da kupite. Posle ce vam opet neko drugi biti kriv.....
pre 3 godine
Gledam snimak na netu iz jednog od siromašnijih delova Njujorka i skoro svako nosi masku na ulici. Ali ne možeš ti srbima da objasniš ništa, vidi se u kometarima da su svi od jednom postali virusolozi i epidemiolozi. Svako je pametniji od kriznog štaba. Maske možda ne štite 100% ali štite više nego da si bez maske. Pogledajte i kineze, svi nose maske u onim provincijama gde je bilo zaraženih. Sa druge strane, slažem se da kafane i splavove treba zaključati posle 21h, zabraniti sva okupljanja. To barem može da se kontroliše.
pre 3 godine
sto vam je toliko tesko staviti masku? Procitajte malo na netu, ne verujte samo u teorije sa drustvenih mreza za koje nema dokaza, a nijedna se nije ostvarila do sada, ukljucite malo mozak
pre 3 godine
Ja mislim da krizni stab treba da pripitomi viruse a ne gradjane. Gradjani su isto sto i Beogradjani samo sto nisu Beogradjani nego su gradjani, a to je tako nekako.
pre 3 godine
Beograd je najvece zariste jer je najveci grad, najvise ljudi, najvise skola i obdanista,”najveci” gradski prevoz, najvise lokala, dogadjanja, parkova i sl a ne zbog ponasanja ljudi. Svuda ali svuda po svim gradovima je situacija ista. U svakom vecem mestu imate jednog ili vise ugostitelja za koga/koje pravila ne vaze i koji moze da radi koliko hoce sa neogranicenim nrojem ljudi.
pre 3 godine
Bas me interesuje zasta vam sluzi komunalna policija ???? Da li oni primaju platu da ispijaju gratis kafu po pijacama , da se vozikaju po gradu,da naplacuju babama kazne sto prodaju cvece ili su duzni da se dignu na noge i da kontrolisu sve one koji se ne pridrzavaju mera ili su vama potrebni volonteri koji ce da rade njihov posao ??? Toliko o odgovornosti ...
pre 3 godine
Dok ,,Beogradu preti vanredna situacija", članovi Kriznog štaba se premišljaju da li da proglase vanrednu situaciju, iako znaju da se broj inficiranih, obolelih i umrlih povećava i preti da bolnice i hale preimenovane u kovidbolnice budu potpuno popunjene a svo medicinsko osoblje angažovano samo u pružanju medicinske pomoći obolelima od kovida 19. Još nešto: zašto poslanici po hitnom postupku ne izglasaju dopunu zakona o zdravstvenoj zaštiti građana i tako ozakone da su svi punoletni i svi maloletni građani obavezni da i u zatvorenom i na otvorenom prostoru nose rukavice i masku stavljenu do očiju, i odrede tačnu sumu novčane kazne koja će važiti na celoj teritoriji Srbije?
pre 3 godine
nisam neki korona panicar, zaista. cak sam pre skeptik, kada su u pitanju mere i kolicina straha koju pojedinci osecaju.
ipak, molim vas, uvedite neke ostrije mere. idu slave, a moja luda familija planira sve proslave u fulu. mislim ako je borba protiv korone bitna, zabranjuj to! ako borba protiv korone nije bitna, onda nemoj vise o tome ni da pricamo, ni da razmisljamo ni da gubimo vreme, nego guramo dalje, darvinisticki, pa kako se kome zalomi
pre 3 godine
Uvedite kazne 20.000 rsd ko ne nosi masku molim lepo.
pre 3 godine
Паметан човек
pre 3 godine
U pocetku sam postovala svaku meru, nosila masku, izbegavala starije ljude, roditelje, komsije, provela rodjendan sama, tesila se da ce ovo ludilo brzo proci. I sada ih postujem, samo mi je svega preko glave.
Sve sto sam o tim vakcinama citala nije mi se dopalo, more oprecnih informacija kruzi po netu. Od vesti se samo rastuzim ili jos vise zabrinem.
Dokle ce ovo trajati?
Ja vakcinu primiti necu svakako, a svojim ponasanjem apsolutno nikog ne ugrozavam, jer mi se ionako zivot sveo na kuca-kola-prodavnica, naravno sve pod maskom. Lice mi se orosavilo od nosenja maski. Pojavilo se crvenilo od pojavanog pranja ruku i dezinfekcija svako malo.
Vesti vise ne citam niti gledam, ovu vest sam zapravo nakon dugo vremena otvorila i pokajala se vec.
Ima li kraja ovom masovnom ludilu?
Koliko ljudi oboljeva od depresije, koliko ljudi jedva finansijski izdrzava sve ovo, koliko je firmi propalo i ljudi izgubilo posao? Kakvi su porodicni odnosi u ovakvim okolnostima?
Zdravlje pre svega, ali zaboga, kuda vodi ovo, ima li kraja?
Ako cemo ovako jos dugo, najmanje ce Korona biti kriva za smrt ljudi.
Sta ce uraditi stres, samoca i finansijski problemi ljudima u narednim godinama?
pre 3 godine
Zasto se forsira prica o nosenju maski na otvorenom? Jasno je za zatvorene prostore i otvorene gde je nemoguce odrzati distancu. Svi zarazeni su sigurno imali bliskiji kontakt ali druga je stvar sto se prave ludi pa kao ne znaju gde su se zarazili. Ljudi se jednostavno druze i dolaze u bliskiji kontakt i to je to. Sigurno se nije zarazio neko sto je samo prosao na pola sekunde na pola metra pored nekog zarazenog. Ako je stajao par minuta veoma blizu zarazene osobe to je sasvim druga stvar ali zato sluzi distanca. Veoma je vazno da li je premala distanca trajala pola sekunde ili par minuta. Jednostavno, ljudi zastanu sa nekim par minuta ali ne drze metar i po vec pola metra pa se onda cude da nije pao virus sa neba.
pre 3 godine
Bravo...
pre 3 godine
Za sve one pametnjakovice koji pricaju kako je ovo sve glupost, pitao bih Vas da li je i vise od MILION umrlih ljudi glupost!?
pre 3 godine
Kommentari su zastrašujući.Da li je iko svestan suštine ili se bavi nekim vidom formalnosti.Ne vidim nikkav problem da budemo jednom normalni i da poštujemo preporuke da svi kao jedan nosimo maske svuda,na otvorenom, zatvorenom.Šta je tu toliki problem.Te preporuke,molbe,apeli su namejani nama,ljudima.Možda bi zaista trebalo da se pokazuju zastrašujuće snimke šta taj virus napravi čoveku uz obaveštenje "ZABBRANJENO ZA MLADJE OD 12 GODINA"pa da se svako dobro zamisli o rečenicama da mu je narušeno neko pravo a onda iz sve sange kritikuje lekare.Kada se zarazi kriv mu je lekar,medicinski radnici,kako nema lekova. Da li je toliki problem da se ne ide na žurke,splavove?Od toga niko nije umro.Dalje ko kontroliše nošenje masski.Odgovor je svima poznatama baš niko.Takodje kakvu nam poruku daju predlagači zakona pa sve do samog predsednika koji jedini sada na javnim nastupima ne nosi masku.Da li je njega neko kaznio novčano za primer ili bilo kog ministra poslanika Republike Srbie.Mi imamo istu matricu u glavi.Što da ne prodjem kroz crveno svetlo,zašto da nosim pojas,zašto da vozim 50km/h kad moja kola mogu da idu 200km/h.Tako je ovo.Toliko logično da ne bi trebalo posle ovih 6 meseci o tome i pričati i samo njoš treba sprovesti u delo drastičnem mere kažnjavanja.Minimum 500.000RSD pa će biti od kazni i da se pokriju troškovi gubitaka svih grana koje su u kolapsu zbog virusa.Da li se iko zapitaio koliko košta lečenje bolesnika od Covida-19?
pre 3 godine
Evo i u Sloveniji obavezne maske na otvorenom mislite da se ne postuje kada je kazna 300-400 evra ,panduri samo jure ljude po ulici.Pitao bi Vas da je i u Srbiji tolika kazna bez rasprave, nosili bi po 3 ....
pre 3 godine
Da li je moguce da je nositi maske toliko tesko? Ja zaista ne razumem. Od toliko nameta koje nam namecu, ispadose maske kao neko zlo. Umanjuju rizik, nisu one od juce izum. Njih realno treba nositi i bez korone.
pre 3 godine
A sto niste doneli odluku o obaveznom nosenju maski i na otvorenom. Kako u Sloveniji moze?
pre 3 godine
sto vam je toliko tesko staviti masku? Procitajte malo na netu, ne verujte samo u teorije sa drustvenih mreza za koje nema dokaza, a nijedna se nije ostvarila do sada, ukljucite malo mozak
pre 3 godine
Паметан човек
pre 3 godine
Maske treba nositi uvek i svugde jednostavno to je jedini nacin da se zastitimo od ove posasti, nije mi jasno kako ljudi nikako da razumeju da leka nema jedina zastita je maska... ovo za maske naravno da se ne odnosi na splavove i klubove tu maska nije potrebna vlasnici splavova su ozbiljni ljudi i zabranili su ulaz virusima tako da je splavarenje i lumpovanje dozvoljeno do jutra, ako nesto krene po zlu uvek mozemo da se zatarabimo u kuce na nekoliko nedelja i resen problem!
pre 3 godine
kako bi vam bilo tesko da ste u bolnickom krevetu,tad bi pristali na sve da samo ustanete iz njega,mnogi se vode izrekom nece to mene,zivot ima cudne puteve da pokaze da bas hoce,pravimo se da je sve u redu i da nismo na istoj planeti
pre 3 godine
Dok ,,Beogradu preti vanredna situacija", članovi Kriznog štaba se premišljaju da li da proglase vanrednu situaciju, iako znaju da se broj inficiranih, obolelih i umrlih povećava i preti da bolnice i hale preimenovane u kovidbolnice budu potpuno popunjene a svo medicinsko osoblje angažovano samo u pružanju medicinske pomoći obolelima od kovida 19. Još nešto: zašto poslanici po hitnom postupku ne izglasaju dopunu zakona o zdravstvenoj zaštiti građana i tako ozakone da su svi punoletni i svi maloletni građani obavezni da i u zatvorenom i na otvorenom prostoru nose rukavice i masku stavljenu do očiju, i odrede tačnu sumu novčane kazne koja će važiti na celoj teritoriji Srbije?
pre 3 godine
Gledam snimak na netu iz jednog od siromašnijih delova Njujorka i skoro svako nosi masku na ulici. Ali ne možeš ti srbima da objasniš ništa, vidi se u kometarima da su svi od jednom postali virusolozi i epidemiolozi. Svako je pametniji od kriznog štaba. Maske možda ne štite 100% ali štite više nego da si bez maske. Pogledajte i kineze, svi nose maske u onim provincijama gde je bilo zaraženih. Sa druge strane, slažem se da kafane i splavove treba zaključati posle 21h, zabraniti sva okupljanja. To barem može da se kontroliše.
pre 3 godine
Sami smo krivi. Nek se prosetaju Istanbulom pa nek vide kako se sprovode mere. Maska, unutra i spolja. Svaki objekat na ulazu merenje tep. Znaci merenje i po 20 puta dnevno. Dezinfekciona sredstva nisu skrivena kao kod nas vec ih ima na tone svugde. Na stanicama gradskog, kaficima, ma svugde. Skines masku odmah te pandur opomene ako se praviš pametan kazna. Tako se to radi. Kod nas sve zatvaranje ovog, zatvaranje onog. Pa do 23. Dez. sredstava nigde. Barem da ih ima u busevima. Ma jadno stvarno, pokazatelj svega.
pre 3 godine
Izgleda da mnogi ne razumeju da kad nosite masku, ona ne stiti vas od virusa. Kad nosite masku vi stitite druge od sebe (kad govorite, kijate kapljice zadrzava maska - kapljice su mnogo vece od virusa). Znaci nosenjem maski mi se unakrsno stitimo.
pre 3 godine
nemci su to resili tako sto su znacima obelezili u kojim ulicama je obavezno nosenje maski.Mozda mozemo i mi da uvedemo da u krugu dvojke bude obavezna maska
pre 3 godine
Pokazite mi bar jednu studiju koja sa sigurnoscu dokazuje da maske stite. Na pocetku korone su bile 120 din, sada 20 din. Cini mi se da neko opet hoce da zgrne lovu. Od korone stiti svest, izbegavanje guzvi, nepotrebnih kontakata. Za maske nisam siguran da stite. Kada pogledate velicinu virusa i velicinu rupica na maskama stice se utisak da ce se virus zaglaviti na masci isto kada i covek na vratima hangara gde izlazi boing 747.
pre 3 godine
Meni vise odgovara da bude vanredno stanje. Ili krace radno vreme ili rad od kuce. A ne ovo, ja kao postujem, em radim 8 sati, em me kolege u upravi gledaju kao majmuna jer postujem mere.
pre 3 godine
Uvedite kazne 20.000 rsd ko ne nosi masku molim lepo.
pre 3 godine
Ma ja sam za to da su obavezne i rukavice :-)
pre 3 godine
Sto smo bili zatvarani 2 i vise meseca? Sto nismo nosili maske tada, dosta nam je torutre ocigledno svaki kredibiltet ste izgubili i nemate pojma sta pricate.
pre 3 godine
Nemoj da ste probali
pre 3 godine
To da vi planirate ponovno zakljucavanje, to ja govorim vec mesecima. Pripremate teren i cekate povoljan trenutak da nam saopstite. Krajnje je vreme da se ovaj narod trgne i pocne da se bori za svoje pravo na zivot!
pre 3 godine
Nadam se da ce se polako probuditi sve vise ljudi slobodnog uma koji vide sta se desava, ljudi koji vide siru sliku i koji ne prihvataju zdravo za gotovo ono sto im se servira putem masovnih medija, vec kriticki razmisljaju i ne dozvoljavaju da ih neko maltretira bez razloga i da im vredja inteligenciju. Nadam se danu kada ce govor ovih eksponenata szo poput Kona izgubiti svaku tezinu i smisao. Dosta vise ispiranja mozga !
pre 3 godine
Sve sto treba da uradite je da zatvorite klubove i splavove. To je sve. Sve ostalo je maltretiranje naroda.
pre 3 godine
nisam neki korona panicar, zaista. cak sam pre skeptik, kada su u pitanju mere i kolicina straha koju pojedinci osecaju.
ipak, molim vas, uvedite neke ostrije mere. idu slave, a moja luda familija planira sve proslave u fulu. mislim ako je borba protiv korone bitna, zabranjuj to! ako borba protiv korone nije bitna, onda nemoj vise o tome ni da pricamo, ni da razmisljamo ni da gubimo vreme, nego guramo dalje, darvinisticki, pa kako se kome zalomi
pre 3 godine
Ko pamti sta pricate vi iz strucnog staba od januara,a retko ko pamti jer nema mozga.
Vi nemate blage veze.
Te virus ubija sunce,te distanca,te maske moraju ne moraju,te nosi rukavice.
Zabranjuju se slave i proslave.
Sta je sa supermarketima?
To se ne spominje jer je profit u pitanju a gori od ljudi,kakva distanca,kakva distanca u prevozu.
Ko malo ukljuci mozak i pocne da razmislja
a ne da slusa ovog i slicne ,bice mu jasno o cemu se radi.
PREVARA.
A vi sto se plasite,to je vecina,dokaz je da projekat uspeva,zaplasiti sve.
pre 3 godine
Ja masku nosim, ali meni je to došlo ko kec na jedanaest jer sam introvert, pa mi super. U prevozu više ne osećam mirise ljudi, stavim slušalice pa ih i ne čujem, a kad stavim naočare za sunce, mogu neprimećena da prođem pored rođene majke! Odmorih čula.
Sad sam superodgovoran građanin, za medalju, ali kad ovo prođe i skinemo maske, da li će moje asocijalne navike postati neka vrsta pretnje?
pre 3 godine
Meni se sve cini da su brojke daleko vece ali se umanjuju zbog ekonomije cim ovoliko dizu frku jer zvanicne brojke nisu nesto preterane.
pre 3 godine
Kina ne broji asimptomatske slučajeve u statistiku... A mi brojimo i one koji su pričali telefonom sa osobom kojoj je test pozitivan ali bez simptoma... Nekome to izgleda ide u prilog.
pre 3 godine
Videli smo na proleće kako smo zatvaranjem svega i svih pobedili Covid. Evo sad ga uopste nema, zivimo super bez virusa. Mere su vam pogresne, nemate pojma bre. Plasili ste narod da je virus toliko lako prenosiv, ispostavilo se netacnim. Penzioneri su bili kao zatvorenici, u drugom talasu nisu izumrli a niste ih zatvarali. Dosta bre!
pre 3 godine
ladno smo dosli do situacije,
ako nosis masku, onda si za sns,
ako ne nosis, onda si neki samozvani buntovni borac za slobodu
nismo samo mi srbi budaletine,
ima toga gde god se okrenes na ovoj ravnoj ploci :)
pre 3 godine
Ocigledno je da struka pokusava da prebaci odgovornost za nedovoljne medicinske kapacitete na stanovnistvo. Policijski cas nema efekta jer virus ne gleda na sat. Potpuno zatvaranje, kakvo je bilo pocetkom godine samo ce opet oterati u bankrot desetine hiljada zaposlenih. Zaposlite vise mladih u medicini, angazujte vojsku za adaptaciju objekta u privremene kovid bolnice itd. Virus nece nestati preko noci i zato ga ne treba koristiti kao izgovor za lose funkcionisanje drzavnih istitucija.
pre 3 godine
Пустите народ да живи од нечега
pre 3 godine
У Македонији од данас и званично обавезно ношење маски на отвореном. Једино не требаш носити на тераси, на бициклу и у колима ако си са неким блиским. Вероватно су неке препоруке глобално и сви их прихватају. Све само неке нове ствари. Ко ли их смишља?
pre 3 godine
Toliko kontradiktornosti, nagadjanja, nestrucnih izjava... nije vidjeno u nekoj profesiji, koliko je Krizni stab izrekao od februara do danas. Od price da sunce ubija virus, toga da ce nestati sam od sebe do price o novom zakljucavanju. Da ne pricamo o sumnji u objavljene podatke o broju zarazenih i umrlih... Jednostavno, da kazete da je danas nedelja, ne bih verovao...
pre 3 godine
uvedi zabranu rada kladionica i splavova. i mi splavarke imamo dušu.
pre 3 godine
Mora postojati neka sredina između savetovanih mera koje nisu obavezujuće i vanrednog stanja, jer to su dve krajnosti. Očigledno je da samo u retkim društvenim zajednicama neka mera savetodavnog karaktera može biti sprovedena od strane naroda. Za nas ostale donosi se zakon koji savetodavnu meru pretvara u kažnjivu sankciju, i onda nemaš vanredno stanje i ludilo. Dosta više sa vikanjem na narod bre! Sad neću da nosim iz principa ako nije obavezno. Ili propišite kazne za nenošenje ili se sklonite sa javne scene ako nemate autoritet niti ovlašćenja. Dosta više da se neko izdire na građane Srbije!
pre 3 godine
Ne nosim masku. Osim na poslu, takva mi profesija.
pre 3 godine
Ne moze se kontrolisati nosenje maski na otvorenom, ali mogu zurke koje nesmetano traju i traju i to gledamo na instagramu svako vece.
pre 3 godine
Prvo udari virus u martu, do maja se smiri, onda idu utakmice sa 40.000 ljudi i izbori sve u šesnaest i sve je u redu, dan posle izbora ništa nije u redu, ali je ipak sve u redu jel sve funkcioniše samo granice ne, a i tamo preko grane je sve u redu, i sve je u redu u svakoj zemlji dok nekih 1000 ljudi ne krene da se kreće preko granice, onda nije u redu? A bitno je samo da nosimo povez preko usta, nije bitno kakav, to što je propusnost tih poveza takva da kroz njih prolazi slon, to nema veze. Virus bleji tri-četiri meseca, pa onda podivlja? A evo već 7 meseci, svaki dan vi nađete 7-10.000 ljudi da testirate. Gde ih nađete svaki dan meni nije jasno. Svaka vlada izbacuje neke "cifre" već 7 meseci, a nijedan jedini uporedivi podatak. 7 meseci nam skačete po ganglijama, izgubili ste svaki autoritet, ali jasno i vi takvi i mi ovakvi, svi smo deo sistema. Bil Gejts kaže ovako do 2023, znači još 2 godine, majmun sve izdrži, a kamoli čovek.
pre 3 godine
Zasto nema nijedne objave "mera" kriznog staba u Sluzbenom glasniku od pocetka "covid" epidemije marta meseca do sada ijedna mera je li objavljena u "Sluzbenom glasniku"?
Pitanje za sve pravnike u Srbiji i za sve policajce koji ce navodno sprovoditi odluke "kriznog staba"??Zasto sto je takva odluka nelegalna i ne moze biti upisana u sluzbenom glasniku jer sam krizni stab je neustavan.
Tako da sve sto kaze"krizni stab" moze biti po Zakonu samo PREPORUKA ali nikada i Zakonska regulativa.I sve sto kazu neka kazu nekom drugom meni nema potrebe da pricaju.
Krizni stab je savetodavno telo i nista vise od toga.Nema nikavu moc nad Zakonskim regulativima i nad "vremenom rada objekata" i "distanci u metrima" i "obavezom nosenja troslojnih maski" i "obaveza nosenaj jednoslojnih maski" i "obaveza nosenja maski na otvorenom" i slicne nebuloze.
pre 3 godine
brate,maske,maske,maske evo u cesloj maske nisu ni ukidali imaju 8000 na dan.
pre 3 godine
Jedina mera koja je trebala biti donesena je smanjivanje zaposlenih po prijateljskim fabrikama. Za motanje sklapanje i navlacenje. I za objekte sa fizickim aktivnostima. Ne moze se gledati isto na negde gde se lagano jede. Ili neka zurka gde se skace i dahce se ko psi na 40 stepeni... A sto se ne nadju kriticne tacke, sto se ne zaposli na 1000 ljudi da sprovode dezinfekciju obuku. Nema ljudstva. Pa tri coveka na ceo grad sprovode dezinfekciju i slicno. Nek sprovodi 3000. Nek se digne svest kako treba nek se ljudi obuce da obuce druge ljude i nek budu placeni za to.
pre 3 godine
Da li je neko kaznjen zbog nepostovanja mera?
pre 3 godine
Sinoc sam vozio bicikl pored Save i vecina splavova ne radi, ali oni koji rade su prepuni. Goste dovoze taksisti i samo se iskrcavaju. Niko masku ne nosi. Da li za njih vaze ista pravili ili imaju neke posebne dozvole?
pre 3 godine
S obzirom da je virus korone nekoliko puta manji od virusa gripa, da li nošenje maski štiti i od gripa?
pre 3 godine
Zato sto normalni ljudi ne pristaju na diktaturu i svakodnevno ispiranje mozga, a vi samosvesni samo napred.
pre 3 godine
Ljudi morate da shvatite da krizni stab cini grupa od 30 ljudi, pri cemu je samo 4 ili 5 iz oblasti medicine. Neki dan je za ove novine izjavu dao predsednik Udruzenja beogradskih klubova, objasnjavajuci kako 16.000 ljudi u Beogradu zivi od te delatnosti i da se nada da ce se glas njihovog predstavnika cuti na kriznom stabu. Znaci clan kriznog staba je i predstavnik Udruzenja beogradskih klubova. Jel sada jasnije zasto su mere konfuzne, nelogicne.... jer na tom kriznom stabu sede predstavnici svih grana i delatnosti i zato sto su zbog toga donete kompromisno vodeci racuna o socijalno ekonomskim posledicama a ne shodno epidemioloskim zakonima. Na zapadu je pa barem zadnjih 10 godina koliko ja znam zabranjeno pusenje u svim javnim objektima ukljucujuci i restorane i kafice. Kod nas nikada nije bilo snage i smelosti da se to uvede u restoranima i kaficima nego su se opet vodeci se istim kompromisima pravljenim pod pritiscima uvodile neke jednako smesne i nelogicne mere kao i sada. Kao ako je preko nekog broja kvadrata mora da ima deo za pusace i deo za nepusace, i onda sto do stola kao za jednim je dozvoljeno a za drugim zabranjeno a ista prostorija i cela kafana zadimljena, a dim se siri kao i ovaj virus. I sta vi onda sada ocekujete? Zna se sta su epidemioloske mere, zatvaranje svih javnih mesta, nema policijskog casa mozes da se kreces ali u busu i marketu maska obavezna, na otvorenom u urbanijim zonama obavezna van urbanih zona ne. Na radnom mestu obavezna....i kraj. Ali to nikada nece naci svoje uporiste jer bi time citava turisticko ugostiteljska i ogroman deo usluzne delatnosti propale. Znaci mere su ekonomski politicke i zato ne trazite u njima tvrdnje nepostojanja virusa ili preuvelicavanja njegove opasnosti, vec se cuvajte, jer na zalost zadnjih 30 godina je trebalo da naucimo da u ovoj drzavi koliko se sami sacuvamo to nam je, ova drzava ne spada u one koje mogu da zastite svoj narod.
pre 3 godine
I po treći put ćemo da se igramo iste igrice, pretimo da ćemo da zatvorimo glavno žarište ali na kraju nećemo jer je lakše zatvoriti celu zemlju kad bude prekasno.
pre 3 godine
Razumem problem virusa i bolnickih kapaciteta ali na zvanicnom worldmeter sajtu pise da je trenutan broj pacijenata koji su u kriticnom stanju 72 000. 72 000 na 7 milijardi ljudi, odnosno na oko 9 miliona aktivnih slucajeva u svetu. Ej 72 00 na 7 milijardi! Ostatak od nesto manje od 9 miliona su pacijenti sa blagim simptomima.
Kako onda dolazi do prenatrpanosti bolnica? Brojeci panicno i ljude bez simptoma ili sa blagim simptomima dolazimo do panike na globalnom nivou.
Zatvaranja smo imali, i virus ako je sudeci po medijima, isti je kao u martu, nista se nije promenilo, a u medjuvremenu smo zbog zatvaranja dobili masovnu depresiju i finansijske probleme.
I sad opet? Ovi resili da nam uniste zivote...
pre 3 godine
Texas ima dnevno od 4k do 15k zarazenih,a ima 28 miliona stanovnika,sto se 4 puta vise nego Srbija.Sve radi,I sve je otvoreno,skole,restorani,parkovi...
pre 3 godine
Ne zatvaraju se granice prema zemljama koja su zarista, Nemacka, Francuska, Italija, Spanija. Konstantan priliv stranaca iz tih zemalja, najvise u Bg. Oni nama malo malo uvedu zabranu kretanja a mi nikome. Zasto se ne zabrani ulazak gradjanima Nemacke koji najcesce prolaze kroz nasu zemlju? Imaju 6000-8000 dnevno detoktovanih, 30-40 puta vise nego mi? Da se frau Merkel ne uvredi mozda? Narod je disciplinovan, u prodavnicama svi nose maske, u trznim centrima isto, prevoz u fulu svi nose maske. Ajde da se ne lazemo, nije narod kriv vec su ovo sve uvezeni slucajevi.
pre 3 godine
Mozes ti majstore da uvodis mere, kaznjavas i to tako treba. Vama je problem sto to niste sposobni da sprovedete.
Ali da zakljucavate i tako idete linijom manjeg otpora, to vise sigurno vise necete moci.
Zato probaj da budes konacno realan i misli malo svojom glavom.
pre 3 godine
A da probate da tražite PCR test/karantin svima na granici ?
pre 3 godine
Čim se ovoliko diže panika znači da brojevi koji nam se predstavljaju nisu tačni.
pre 3 godine
Bas me interesuje zasta vam sluzi komunalna policija ???? Da li oni primaju platu da ispijaju gratis kafu po pijacama , da se vozikaju po gradu,da naplacuju babama kazne sto prodaju cvece ili su duzni da se dignu na noge i da kontrolisu sve one koji se ne pridrzavaju mera ili su vama potrebni volonteri koji ce da rade njihov posao ??? Toliko o odgovornosti ...
pre 3 godine
Splavovi kod Brankovog mosta rade sve vreme, zurke prepune klinaca, ko je ovde lud?
pre 3 godine
Nemam ništa protiv razumnih mera.Protiv mera koje se nekom zdravorazumnom čoveku,neopterećenom teranju inata mogu objasniti i koje imaju ntki logički smisao.
Problem nastaje kada su izjave kriznog štaba konfuzne,kada se kreće od neke tvrdnje kao aksioma mada nema nilakvog objašnjenja kako se do nje došlo ili kada se primete nesuglasice izmedju delova kriznog štaba - lekara i predstavnika izvrsne vlasti.
Ovde je i ono poslednje vidljivo ,nar kada je dr Kon u pitanju - kao da tera mak na konac kada su ove maske u pitanju (pre toga je izazvao par situacija sa čudnim načinom brojanja).
Problem sa maskama napolju je ,bar u mom slučdju sledeći:
Kada nosim masku ona se ovlaži (pre ili kasnije) a onda sa takvom maskom udjem u prodavnicu.
I?
Jesam li bezbedniji ili manje bezbedan.
Koliko maski mi je potrebno na dan?
Da li je moguce da epidemiolog o toj "sitnici" ne razmislja.
Pa da bar predlozi ljudima da nabave jednu platnenu za otvoren prostor a da jaču,efikasniju koriste za zatvoren i menjaju po potrebi.
Koliko ljudi ce biti ugroženo samo zato što su ,nerazmisljajuci poslušali epidemiologa "jer tako treba".
Kolika je mogucnost zaraze na otvorenom - ne pominju to.
Ako pomenu da je velika ,kako onda objasnjavaju svoje ranije izjave?
I onda dolazimo do toga da ne postoji uporiste u logici.
Povernje kod jednog dela ljudi - onog koji pokusava da razmislja i da razume se time gubi.
pre 3 godine
A, ko je dužan da sprovodi i kontroliše naložene mere?
Jel možda ja treba da dođem na splav u ponoć i da kažnjavam?
Jel ja treba da idem po prevozu i da šamaram ljude koji ne nose maske?
Hoćete li već jednom preuzeti odgovornost i početi nešto da sprovodite?
Ko je vlast i jel vlast treba da bude vlast u svakom smislu te reči ili vlast treba da nam priča kako je dobra, a eto oni ranije nisu valjali.
pre 3 godine
Jedini realan i moguc model je svedski. Virus se ne moze spreciti samo odloziti. Mozemo ovako godinama, van pameti. I da ostane samo jedan zarazen u celom svetu, on ponovo moze da pokrene novi talas. Zasto niko ne sme da kaze da su zatvaranja bila bespotrebna, virus nije nestao?
Sta sad treba da zatvorimo sav saobracaj u svetu jer ljudi ginu na putevima?
Sve ovo je zbog 10% stanovnika koji sire paniku i strah na ostatak sveta.
Nemate prava da nas zatvarate, najosnovnije slobode ukidate. Fasizam na delu u celom svetu pod izgovorom, to je za vase zdravlje.
1984. se ostvarila.
Samo nas zatvorite ponovo, i svi na ulice!
pre 3 godine
Ukoliko ne bih citao ove tekstove ne bih znao da je situacije nepovoljna.
pre 3 godine
Zasto nam gospodin ne objasni zasto smo imali najvise zarazeni u prvom talasu virusa, na Balkanu?
Bez obzira sto smo imali i policijaki cas i kaznjavanje i mere represije i zabrane izlaska za starije od 65 godina.
Nije virus vrabac pa ce da doleti ako neko sedi u parku bez maske.
Nosenje maske na otvorenom, treba da se nosi na stajalistima pevoza u redovima tamo gde ima vise od dve osobe na malom prostoru.
pre 3 godine
Sta se radi u drzavi na povecanju kapaciteta zdravstvenog sistema? Koliko novih kreveta ste obezbedili? Koliko medicinskog kadra ste vratili u zemlju nakon sto ste ih neodgovorno isporucivali Nemackoj? To su mere koje zelimo da cujemo.
pre 3 godine
Iskreno ne verujem u sve ove informacije vezane za koronu iz prostog razloga jer su gotovo sve informacije konfuzne koje dolaze iz medija, izvrću se reči svakodnevno, sve je ovo čudno i neubedljivo. Stvorili ste sumnju kod mnogo ljudi (krizni štab) i trudim se da racionalno i razumno razmišljam. Ljudi se rađaju i umiru svakodnevno, to je normalan proces i bez korone, samo što se brojke ranije nisu pominjale. Zašto skoro niko na primer decenijama nije nosio maske kada je epidemija virusa gripa? I sam sam u više navrata "pokupio" virus gripa u čekaonici doma zdravlja usred epidemije ranijih godina i morao sam da odležim dve nedelje. Maske se uvek setim kada "navučem" grip. Tada niko nije nosio masku, zašto nam tada niste govorili koje su mere neophodne? Koliko je tada ljudi sa hroničnim bolestima tada preminulo od posledica gripa? Sami ste gospodo iz kriznog štaba krivi za ovo nepoverenje i sumnju. Verujem da je ovo samo povod za stvaranje nove globalne ekonomske krize. Sve dalje što bih rekao, bilo bi suvišno.
pre 3 godine
Upravo Vi cenjeni dr.Kon ste rekli da su maske na otvoorenom besmisao...Sta se to promenilo?Da li ste otkrili da se virus ipak siri vazduhom?Ako je to tako onda otvoreno recite ,da znamo zasto nosimo maske na otvorenom...
pre 3 godine
Više puta su ponovili da težina kliničke slike zavisi od količine virusa kojem smo bili izloženi i niko od novinara da postavi sledeće pitanje:
Da li pacijentu koji ima lakšu kliničku sliku ali se nalazi u bolnici ili u areni sa drugim zaraženim može da se pogorša zdravstveno stanje jer je sad izložen dodatnim aerosolima covid19 tj izložen je virusu daleko više nego što je bio kad je zaražen?
pre 3 godine
i vunene carape rucno pletene nek i seljak izvuce neku korist iz ove gungule
pre 3 godine
Neka prvo Predsednik stavi masku
pre 3 godine
Kraj, kolaps, haos, a sa 16 novobeogradskih cunamija grmi svake noći. Koji ste vi licemeri i uterivacu straha. Masku nosim ali me nećete zatvarati, to treba da vam bude jasno.
pre 3 godine
Sad stvarno pocinjem da sumnjam da je ovo sve neka teorija zavere. Ej uvode prekjuce obavezne maske, zabrana slavlja i okupljanja ljudi u zatvorenom a niko to ziv ne postuje jer nikog i ne kaznjavaju. Puni splavovi, svadbe se odrzavaju normalno, maske se stavljaju samo kad ti ne daju uci u radnju ili trzni centar. Oni ustvari ne sprovodeci zakon tako sto nikog ne kaznjavaju namerno hoce da i mi imamo 1000 dnevno obolelih pa da nas gurnu opet u policijski cas.
pre 3 godine
Citam komentare odredjenog broja ljudi i ne verujem sta pisu. Da li neko ovde razmislja svojom glavom ili samo slusaju naredbe kao hipnotisani. Dok se osvestite motda necete imati ni hleb da kupite. Posle ce vam opet neko drugi biti kriv.....
pre 3 godine
Evo u Nemackoj na pocetku nisu bile obavezne maske,jer ih nije bilo :)
pre 3 godine
Svašta, kako može da ih ne zanima kako će se sprovoditi? Pa valjda treba da ponude mere koje su efikasne i mogu da se sprovedu? Mere koje će sprečiti epidemiju a ne mogu da se sprovedu može da smisli moja baba, zato nam ne trebaju stručnjaci.
pre 3 godine
Niko i nigde nije zaustavio ili sprecio sirenje virusa gripa pa nece ni kovid.Ko se ikada bavio koliko je ljudi zarazenih od gripa niti je znao niti se iko time bavio.Sta bi tek bilo da je ne daj boze spanska groznica sa teskim manifestacijama u ovakvoj kolektivnoj psihozi zarazene bi zatvarali ili spaljivali stvarno tuzno I neshvatljivo
pre 3 godine
Izvinite što smetam, a ko će da donese odluku. Predsednik, struka? Odluka mora da ima zakonski osnov a mi nemamo skupštinu.
Druge zemlje imaju uređen sistem zato je glupo da komentarišemo kako mogu Nemci, Slovenci.....
pre 3 godine
Živim sama i samoća mi teško pada. Mere poštujem, iako se još uvek ne zna šta deluje protiv ove bolesti, a šta ne. Izgleda samo potpuna distanca. Dosta firmi čak i insistira na radu od kuće. Plašim se da će izolacija, samoća, nemogućnost putovanja, internet takođe kritično uticati na zdravlje ljudi. Sveli smo život na online, offline, like, tag, seen, a ljubav na tinder, badoo...
pre 3 godine
Maske na otvorenom su glupost. Javni gradski prevoz je najvece zlo, jer ga koristi +- milion ljudi dnevno. Niko od mladjih ne nosi masku, jer znaju da ih niko ne moze kazniti, a vasi apeli ih ne zanimaju.
Jel imate resenje za taj problem, imali ste vise od 8 meseci da ga smislite?
pre 3 godine
Nemoguce je racionalno objasniti potrebu za nosenje maske dok setate ulicom.Niko se nije tako zarazio vec dugotrajnim i bliskim kontaktom sa zarazenim.Zasto na Vracaru svih ovih meseci rade prepuni ljudi klubovi do ponoci uz zivu muziku?!
pre 3 godine
80+ posto ljudi nosi maske, ili smo mi ludi ili su vaše mere loše.
pre 3 godine
Da se pored maski uvede i obavezno nošenje gumenih čizmi, jer čizma glavu čuva!
pre 3 godine
Beograd je najvece zariste jer je najveci grad, najvise ljudi, najvise skola i obdanista,”najveci” gradski prevoz, najvise lokala, dogadjanja, parkova i sl a ne zbog ponasanja ljudi. Svuda ali svuda po svim gradovima je situacija ista. U svakom vecem mestu imate jednog ili vise ugostitelja za koga/koje pravila ne vaze i koji moze da radi koliko hoce sa neogranicenim nrojem ljudi.
pre 3 godine
Ja mislim da krizni stab treba da pripitomi viruse a ne gradjane. Gradjani su isto sto i Beogradjani samo sto nisu Beogradjani nego su gradjani, a to je tako nekako.
pre 3 godine
Konobari i trgovci su najotporniji na ovaj virus.
pre 3 godine
U pocetku sam postovala svaku meru, nosila masku, izbegavala starije ljude, roditelje, komsije, provela rodjendan sama, tesila se da ce ovo ludilo brzo proci. I sada ih postujem, samo mi je svega preko glave.
Sve sto sam o tim vakcinama citala nije mi se dopalo, more oprecnih informacija kruzi po netu. Od vesti se samo rastuzim ili jos vise zabrinem.
Dokle ce ovo trajati?
Ja vakcinu primiti necu svakako, a svojim ponasanjem apsolutno nikog ne ugrozavam, jer mi se ionako zivot sveo na kuca-kola-prodavnica, naravno sve pod maskom. Lice mi se orosavilo od nosenja maski. Pojavilo se crvenilo od pojavanog pranja ruku i dezinfekcija svako malo.
Vesti vise ne citam niti gledam, ovu vest sam zapravo nakon dugo vremena otvorila i pokajala se vec.
Ima li kraja ovom masovnom ludilu?
Koliko ljudi oboljeva od depresije, koliko ljudi jedva finansijski izdrzava sve ovo, koliko je firmi propalo i ljudi izgubilo posao? Kakvi su porodicni odnosi u ovakvim okolnostima?
Zdravlje pre svega, ali zaboga, kuda vodi ovo, ima li kraja?
Ako cemo ovako jos dugo, najmanje ce Korona biti kriva za smrt ljudi.
Sta ce uraditi stres, samoca i finansijski problemi ljudima u narednim godinama?
pre 3 godine
Zasto se forsira prica o nosenju maski na otvorenom? Jasno je za zatvorene prostore i otvorene gde je nemoguce odrzati distancu. Svi zarazeni su sigurno imali bliskiji kontakt ali druga je stvar sto se prave ludi pa kao ne znaju gde su se zarazili. Ljudi se jednostavno druze i dolaze u bliskiji kontakt i to je to. Sigurno se nije zarazio neko sto je samo prosao na pola sekunde na pola metra pored nekog zarazenog. Ako je stajao par minuta veoma blizu zarazene osobe to je sasvim druga stvar ali zato sluzi distanca. Veoma je vazno da li je premala distanca trajala pola sekunde ili par minuta. Jednostavno, ljudi zastanu sa nekim par minuta ali ne drze metar i po vec pola metra pa se onda cude da nije pao virus sa neba.
pre 3 godine
Bravo...
85 Komentari
Sortiraj po: