Djuro
pre 5 godina
@ Kad ce opet kod tetke?
(C i n i k, 16. oktobar 2018 02:16)
Djelićeve???
Ponedeljak, 15.10.2018.
19:03
Ministar odbrane Aleksadar Vulin je rekao da je Kajl Skot, "u svojoj bahatosti, zaboravio da Srbija nije kolonija i da ne može da gazi njeno dostojanstvo".
Izvor: Tanjug
pre 5 godina
@ Kad ce opet kod tetke?
(C i n i k, 16. oktobar 2018 02:16)
Djelićeve???
pre 5 godina
@ Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
(Psihoza, 16. oktobar 2018 00:14)
110
Uuuu!!!! 11:0 za petu kolonu u komentarima .. :)))
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
(Miki, 16. oktobar 2018 07:31)
Jesi bio nekad u Avganistanu pa da znaš kako je tamo? Garantujem da nisi bio ni na Kosovu a ja jesam, i pre i sad.
Osim toga u Lipovičkoj šumi je za vreme ratova stajala Srpska policija a sada na administrativnoj liniji tj. granici stoji Kosovska policija koju ne kontroliše Srbija i ta kosovska policija odlučuje o tome ko će a ko neće ući na teritoriju Kosova. Znači po tebi je postojanje neke druge policije na teritoriji Srbije normalna stvar i po tebi je isto policicijski punkt u Lipovičkoj šumi za vreme rata i granični prelaz sa Kosovskom policijom na ulazu u Kosovo?
pre 5 godina
Kosovom i Metohijom upravlja NATO i USA. Albanski takozvani političari samo rade ono što ove dve grupacije zahtevaju. Da se nelažemo.
pre 5 godina
Mešanje u unutrašnja pitanja države domaćina je čist bezobrazluk.Kako Skot sebe uopšte može nazvati diplomatom....
pre 5 godina
"...sa predsednikom Vučićem, jer bi tada naglavačke leteo iz Vlade..." Predsednik da ga izbaci iz vlade? Ana je tu!
pre 5 godina
Sve je Vulin u pravu. Stvarno nema smisla kako se ponasa Skot.
pre 5 godina
pa hebote odakle izmigolje ovakve kreature?
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
pre 5 godina
U lepo i pametno tetkino, šta kaže Skot se bahati? To mi nesto poznato
pre 5 godina
Bas onako kao sto je i Rama leteo kada je rekao da Srbija treba da prizna Kosovo. Srbijanski politicari du beskicmenjaci.
pre 5 godina
"... Ambasador Skot je, u svojoj bahatosti, zaboravio da Srbija nije kolonija i da ne može da gazi njeno dostojanstvo...."
Postojanje Vulina na javnoj sceni, postojanje Vulina u političkom životu, postojanje Vulina na mestu ministra... to su sve karakteristike jedne zapuštena, unesrećene kolonije. Izjava ambasadora nije nikakvo iznenađenje za bilo koga ko ima dodir sa realnošću, ko ne prihvata simulakrum koji diktiraju političari, a održavaju botovi. Ono par komentatora kojima se današnja psihotična Vulinova epizoda dopala ne zaslužuju ni slova.
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Bravo! To sto si ti napisao je isto kao kada bi neko zaposlio lika da bude instruktor voznje a da nema vozacku dozvolu. Zato nam je zemlja i sj...bana do ove mere jer je vode ljudi koji nemaju veze sa funkcijom na koju su postavljeni. Samo u Srbiji diplomirani inzenjer radi kod vulkanizera, neurohirurg menja lezajeve na radilici, vaspitac prodaje papriku na pijaci, Vulin vodi vojsku Srbije.
pre 5 godina
Kad ce opet kod tetke?
pre 5 godina
..ovakve i slicne izjave svakako ce nam se svima obiti o glavu..da ne kazem "tikvu"..
- Srbija u NATO i EU.
pre 5 godina
Kako objasniti ovu izjavu jednog, necijeg, ali ministra ?! Da li ista vise objasnjavati uopste?!
" Sve ove godine, unazad 20 godina, učinile su svoje, dovele do nasilja...
Jer sve su to u stvari ljudi bez ljubavi, bez ljubavi u porodici, bez ljubavi tamo gde se kreću.
Znači da se isključivo dobro osećaju kada izbacuju tu silinu, tu agresiju, mada pitanje je da l’ se i tad osećaju dobro, ali za drugo ne znaju."
Milena Dravic, glumica
pre 5 godina
Ovako, sad nasi trebaju da daju raspisu tender a da ova kompanija ili bilo koja njihova nmg da ucestvuju!!! I da lepo dobihu posao ljudi koji su nam prijatelji a ne ovi koji rade sve zivo protiv nas i gledaju samo kako da nas sputavaju. I da im se lepo pokaze sta i kako mislimo!!!
i da znaju da je KiM Srbija i da ce uvek biti, trenutno okupirano ali ce nekad biti oslobodjeno!
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate
Nije on služio vojsku već je pobegao od obaveze služenja vojske, a to se naziva dezerterstvom.
pre 5 godina
Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Ovde je služenje vojnog roka bila OBAVEZA. Morao je da ga odsluži po zakonu, osim ako ga je vojno-lekarska komisija proglasila nesposobnim. A ako je bio zdravstveno nesposoban za služenje vojnog roka onda ne može biti nikako zdravstveno sposoban za obavljanje funkcije ministra odbrane.
pre 5 godina
Шта Вучић мисли, то Вулин говори.
pre 5 godina
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
(gordana, 15. oktobar 2018 21:28)
Ne moze on da pojasni jer Kosovo nije drzava. To sto ga ameri priznaju ne znaci da je to cinjenica. Cinjenica da je on na radu u Srbiji koja nije priznala Kosovo pa samim tim nema on sta da pojasnjava vec tim izjavama samo provocira.
pre 5 godina
Kako da ga izbacite iz vlade kad on nije clan vlade Srbije? Ili jeste?
pre 5 godina
Za razliku od 90-tih kad se Milošević istinski suprotstavio zapadu, da bi opstao na talasu nacionalizma na vlasti, ovi danas se samo u izjavama suprotstavljaju (u stvarnosti ispunjavaju sve želje USA),opet radi opstanka na vlasti.
pre 5 godina
A sta je ambasador rekao, a da vi vec niste dodelili Kosovu. Covek je samo nazvao pravim imenom ono sto ste vi odradili. Ovde se uglavnom bahato ponasa vlada i nadam se da ce joj se i te kako olupati o glavu!
pre 5 godina
Nije kolonija vec banana drzava zahvaljujuci tebi i tvom dragom Vucicu.
pre 5 godina
A zar je gospodin Skot u Vladi Srbije?!
pre 5 godina
Iskreno i tacno .Bravo Vuline.
pre 5 godina
Ako moram da biram izmedju ambasadora SAD i ovog.....mislim da je jasno ....
pre 5 godina
Ovako se ne priča sa američkim ambasadorom. Nama ovako loše i ide zbog veoma vulgarnog i primitivnog ponašanja Srpskih političara prema američkim zvaničnicima.Ovo nije pristojno,ovo je uličarska diplomatija.
pre 5 godina
Vulin treba da bude oprezan na šta se poziva. U vreme njegove prve vladavine i vladavine njegovog šefa, SRJ je bila suspendovana iz UN. Ponovo je primljena 2000-te. Da li je SRJ u to vreme bila država? Ako je po Vulinu onda nije. Da li je onda NATO bombardovao suverenu državu?
pre 5 godina
pa Amerika je priznala Kosovo, u skladu sa tim se i njihov ambasador ponaša, sta tu nije jasno ministre!
pre 5 godina
""Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Владек, 15. oktobar 2018 19:53) ""
-------------------------------
A sta konkretno je to Skot rekao da bi se shvatilo mesanjem u unutrasnje stvari Srbije ?
Za USA ambasadora u Beogradu Kosovo je nezavisna drzava i tu je kraj price.
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
pre 5 godina
Kako to misli nismo necija kolonija?
pre 5 godina
Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
Ne znam da li ste primetili, ali Vulinova misija je odbrana Željka Mitrovića.
pre 5 godina
Kada da sam imao ceremoniju prihvatanja Američkog drzavljanstva, taj dan je jos jedna osoba sa Kosova dobila drzavljanstvo. Tokom ceremonije Kosovo je bilo predstavljeno kao samostalna država, isto kao Srbija, Meksiko Vijetnam itd. Dakle za Ameriku oni su samostalni i tako ih oslovljavaju.
pre 5 godina
Vulin najjaci na recima. Doduse, kad pogledate malo bolje on nista u svoje ime nije rekao. Lepo kazao "da je Vucic bio tu" ....
pre 5 godina
Mislim da je ambasador malo preterao.
pre 5 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinom.
pre 5 godina
Slažem se ja da Srbija nikad ne treba priznati Kosovo kao nezavisnu državu ali sa druge strane činjenice su jasne da je Kosovo nezavisna država. Evo ja pozivam sve one koji misle da Kosovo nije nezavisno da sednu u auto i odvezu se do Prištine ne obazirući se na rampe i kosovsku policiju pa da vidim dokle će da stignu. Ako na nekoj teritoriji nemaš sudsku i izvršnu vlast ta teritorija nije više tvoja teritorija. Isto kao što Krim nije više u sastavu Ukrajine, mada zvanična Ukrajina to ne priznaje tako ni Kosovo nije više u sastavu Srbije ma koliko god se mi pravili slepi. A to da li su priznati u UN ili ne, koga to više briga kad su UN postale potpuno nebitna organizacija koja više nema apsolutno nikakav uticaj na svetska dešavanja.
pre 5 godina
ministre,zasto takav recnik prema ambasadaru jedne od dve najace zemlje na svetu?? u proslosti smo placali skupu cenu takvog stava,izmedju ostalog,platili smo najskuplju cenu, deo teritorije.. izgleda da niste nista naucili jos od vremena baba jule...
pre 5 godina
Ceka se komentar AV....
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
pre 5 godina
@ Lazare Petrovicu , pojasni molim te svoju tezu da Kosovo u EU ulazi preko Beograda? Srbija, koja nije clanica EU, odlucuje I ulasku Kosova u EU? Vidim da ne znas, ali ulazak u EU je prije svega politicka odluka zemalja clanica, velika vecina kojih je priznala Kosovo.
pre 5 godina
To je dobro sto se svadjate sa najvecom silom na svetu.
pre 5 godina
Ne rece sto nije leteo? Ah, da, ti si jak samo na recima, a i nista se ne pitas...
pre 5 godina
Previše se plete priča oko toga da li će Kosovo biti nezavisno. Potpuno je jasno da "Beograd" više neće imati direktnu vlast nad Kosovom (bar ne nad albanskim delom). Ali bilo bi u interesu samih Kosovara da imaju što bliže ekonomske veze sa Beogradom, jer bez njega neće u Evropu. S druge strane, za Srbiju bi bilo pogubno da upravlja Kosovom kao nekad. Neprijateljstvo je veliko i to bi prvenstveno za Srbiju bila rupa bez dna s jednim veoma lošim ishodom. Ovde jednostavno mora da se razvija svest i među Srbima i Albancima da se mora zajedno. Srbi moraju da prihvate etničko pravo Albanaca na Kosovo i Metohiju, ali i Albanci moraju da prihvate istorijsko pravo Srba.
pre 5 godina
Mene je sramota.
pre 5 godina
Ovaj Vulin je, najblaže rečeno, nerazuman.Već smo jednom čuli da se Srbija saginjati neće, pa ne da smo se sagnuli, nego smo propali. Valjalo bi da ovi amateri malo prostudiraju kako je Miloš Obrenović vodio spoljnu politiku.
pre 5 godina
Xaxaxa...Vulin je legenda...
pre 5 godina
Лепо министре, али када је тако, зашто сте дозволили да вас надјачају они у влади који мисле и раде као да Србија јесте колонија? Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
pre 5 godina
Александаре Вулину зашто председници Владе Србије ниси рекао да се бахати кад је недавно изјавила да Косово није Србија?
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (321, 15. oktobar 2018 19:12)
----
A, da li ste sebi, možda, nekada postavili sledeće pitanje: Da li postoji država u Evropi, svetu, gde se ambasador "neke zemlje" poigrava i negira suverenitet države domaćina? Inače, jedna od osnovnih obaveza ministra vojske ili, ministra odbrane, bilo koje države, je očuvanje suvereniteta i teritorijalnog integriteta države kojoj služi. Šta je Vulin trebao da uradi? Da kaže "Bravo Skote"?!
pre 5 godina
To je taj sofisticirani diplomatski recnik!
pre 5 godina
Ako je tako kako Vulin kaze, onda neka ga Vucic zaista sledeci put i "izbaci naglavacke iz Vlade", a ne da sutra sve ovo opet bude samo demagogija.
pre 5 godina
"i da ne može da gazi njeno dostojanstvo" - показивао је и пре, показао је и данас да итекако може да гази достојанство Србије. Шта ћете министар, влада и председник да ураде поводом ранијих и данашње изјаве?
pre 5 godina
Bravo vuline, baš onako ministarski...
pre 5 godina
Znači uskoro ćemo imati novog ministra odbrane. Pa bilo je i vreme.
pre 5 godina
Ne znam da li ste svesni da ministar ovo prica ambasadoru najace zemlje na svetu! Sticemo jako lepa prijateljstva i simpatije. U najmanju ruku jako dobro lobiramo za nase interese. Nema sta. Svaka cast. Jos samo da krenemo opet u ratnu retoriku sa njima i eto pobede. A pa da. Ovaj ministar i jeste bio uz tu garnituru kada smo se igrali rata sa najacim silama na svetu...
pre 5 godina
Ljubi ga tetka ...
pre 5 godina
Vi ste gospodine ministre zaboravili da srbija jeste kolonija i da se sve radi kako narede stranci e sad sto je to tesko priznati narodu i sto bi vama pao rejting kada bi narod to shvatio to je druga stvar! Onog trenutka kada sami sebi priznamo da nam je zemlja okupirana i da se u njoj za malo sta pitamo tada smo na pola puta do oslobodjenja...
pre 5 godina
Zar Dacic nije najavio promenu stava Amerike o Kosovu?
pre 5 godina
Jel Skot član vlade?Vulin kaže... leteo bi iz vlade.
pre 5 godina
Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
pre 5 godina
Osim što Srbija jeste kolonija.
pre 5 godina
Sve to je moglo na drugaciji nacin da se kaze. Diplomatski, npr. umesto na uličarski.
Zbog takvih i palim odavde uskoro. Nisu samo pare u pitanju. I ne, nije me Srbija iškolovala već moji roditelji koji su rmbačili kao robovi.
pre 5 godina
Da li vajni ministar vojske zna koliko ima država koje Bogu hvala postoje vekovima a nisu članice UN?
pre 5 godina
Jok, tebe će da pita. Upravo zbog takvih kostura prošlosti kao što su Vulin, Dacić i ostali slični njima kao “pioniri” zloglasnog klana Milošević-Marković i njihovih ratnih i posleratnih zločina, su od Srbije “pobegli svi, baš svi, od Slovenaca do Makedonaca t.j. od Triglava do Vardara a beže boga mi i svi pametni ljudi iz same Srbije.
pre 5 godina
Bravo. Mora i to da im se kaze. ...
pre 5 godina
Ko je ovde tikva, Vuline?
pre 5 godina
Teoriski nije, prakticno jeste. Ali nasi politicari vole da pricaju teoriski a prakse nigde.
pre 5 godina
Srbija je kolonija julovaca i radikala!
pre 5 godina
"Za takvu bahatost naš narod kaže - što je tikva praznija to je bezobraznija", rekao je ministar Vulin.
Oprostite ministre, ali Vase izjave su cesto veoma bezobrazne.
pre 5 godina
Članovi Srpske liste (tj. SNS za Kosovo) su ministri u vladi Ramuša Haradinaja. Kada su čitali zakletvu zakleli su se Republici Kosovo. Tako da bih zamolio Vulina, Vučića i Dačića da batale priču kako se bore za Kosovo u sastavu Srbije.
pre 5 godina
Jedan recnik, dostojan ministra napredne vlade...
pre 5 godina
pa jeste nezavisna a vi lupajte minus. ako mislite da nije probajte da odete dole na jug južne nam oblasti... svaki minus je iz čistog nerazumevanja stanja i odsustva realnosti
pre 5 godina
Hoćeš li ti ikad više biti na prijemu sa dotičnim američkim gospodinom i da li ćete ikad više razgovarati - kad je sve tako i kad te je baš toliko uvredio?
pre 5 godina
prvi put da se slozim sa julovcem
pre 5 godina
o, tugo jesenja.
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
pre 5 godina
Vulin sve što kaže laže, mi jesmo kolonija.
pre 5 godina
@slavko
Švajcarska JESTE članica UN
TOLIKO, čisto informacije radi.
pre 5 godina
Vulin govori u ime nas pa Vi vidite kuda mi idemo....
pre 5 godina
Prvi put da podrzavam neku izjavu ministra Vulina. Možda nije adekvatan način izražavanja ali svrha i smisao jesu. Krajnje je bezobrazno od strane američkog ambasadora da na takvom skupu daje izjavu kojom u potpunosti podcenjuje i omalovažava srpski narod i srpsku državu. Trebalo mu je odmah odgovoriti na licu mesta.
pre 5 godina
Jos jedna genijalna izjava. Nadam se da neko prikuplja ove i slicne bisere. Bilo bi steta do odu u nepovrat.
pre 5 godina
Mislim da je Vulin pokazao da u prvoj sledećoj rotaciji funkcija može da postane Ministar spoljnih poslova.
pre 5 godina
Veoma nediplomatski. Mogu ja da nekog mrzim, ali niko mi ne daje za pravo da bilo koga vređam. Ovakvom izjavom samo nas je obrukao, jer je on ministar u našoj vladi. Da parafraziram Panteliju....žao mi je što si ministar u našoj vladi, a ne u vladi naših neprijatelja.
pre 5 godina
Ne podnosim Vulina i sve to, ali gde ste do sada videli da ambasador ovako javno ne postuje zemlju u kojoj je ambasador???
pre 5 godina
Nije kolonija.Da je kolonija,znao bi se red.
pre 5 godina
Ni kineski i ruski ministri ne prete izbacivanjem na glavacke americkim ambasadorima. Ovakvo ponasanje nas je dovelo do kosovskog i svih drugih poraza devedesetih.Interes svake drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH. Amerikanci su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da zaustavi ofanzivu na Banjaluku 1995. R. Srpska priznata je na konferenciji gde su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo.
pre 5 godina
(slavko, 15. oktobar 2018 19:11)
Svajcarska je postala punopravan clan UN 2002. Vatikan je poslednja zemlja u evropi koja to nije.
pre 5 godina
“Što je tikva praznija to je bezobraznija” od svih ljudi na kugli zemaljskoj reče Vulin - šta reći, a ne zaplakati...?
pre 5 godina
Gazi dostojanstvo time što je iskazao zvaničan stav države koju zastupa? Pa i Bajden je govorio da je Kosovo nezavisno pa ga je Vučić dočekivao kao nakrođenijeg. A Vulin ako ne veruje da je Kosovo nezavisno neka proba da ode tamo bez da se prijavi na granici. Da nd pričam o Srbima iz SNS Kosova koji du članovi Haradinajeve vlade.
pre 5 godina
Gospodin Vulin je svojom izjavom upravo potvrdio kolonijalni status Srbije, jer zaista, u kojoj suverenoj državi ministar vojni ovakve izjave ambasadora komentariše u medijima, bez prethodnih adekvatnih diplomatskih akcija? Samo u kolonijalnim zemljama najnižeg ranga strane diplomate mogu da pričaju šta hoće dok se predsednici susednih zemalja šetaju po srpskoj teritoriji kad hoće a da se zvanična rekcija svede na objavu u medijma. To više nije bruka, to je vređanje intelegencije građana Srbije.
pre 5 godina
Šta je pogrešno rekao ambasador? Dok ne možeš na Kosovo bez pasoša, znači da je suverena zemlja. A i vi bi to mogli da znate ministre. Čija je vojska na Kosovu? Srpska sigurno nije.
pre 5 godina
E ako si mu reko. Sta bi mi bez tebe?
pre 5 godina
Eto nama zamenika sekretara podsekretara na konsultacije.
pre 5 godina
Temelj nezavisnog Kosova konačno je udaren Rezolucijom 1244, ne ona za Srbiju ne znači ništa dobro, gde ste ti i tvoj vrhovni komandant tada bili?!
pre 5 godina
Ambasador Skot je izneo stav svoje Vlade, na koji ima pravo i za koji je postavljen da ga promoviše. Sa njegovom izjavim i stavom zvanicni Beograd se ne slaže. Nema ništa loše u ovome i to je uobicajena diplomatska praksa.
Loše je to sto ministar Vulin sebi daje za pravo da nekoga vredja i sto koristi ovakav recnik, neprimeren clanu Vlade Srbije.
pre 5 godina
da li svi vi mislite da je ovo Vulin smislio i samostalno izašao da vredja ambasadora ubedljivo najmoćnije države na svetu??
pre 5 godina
Opa, Djurdjo!
pre 5 godina
Vulin...svaki komentar je suvisan...ako cita ovo..jer te nije blam?
pre 5 godina
Danas sam dao kvotu 1.15 da će Vulin prvi da reaguje.
Đurić 1.20
Stefanović 1.25
Dačić 1.30
Vučić 100.0
pre 5 godina
Bojim se da nas je nasa bahatost (vas na vlasti) dovela tu gde smo.
pre 5 godina
Ajde Vuline sada prenesi Švajcarskoj kako nije država jer nije u UN.
pre 5 godina
Izjava na mestu. Malo je preterano oštra, ali u suštini to je to.
pre 5 godina
Lave, odsluzi vojsku i izadji sam na izbore... Pa da onda mozda i poslusamo sta imas da kazes. Koliko vas je pod suknjom Predsednika,to je cudo jedno....
pre 5 godina
Vuline sramota me kada čitam tvoje izjave.
pre 5 godina
Nevaspitano i bahato od strane Vulina. Zarad svog poltronstva zaboravlja sa kim prica i kakve posledice to moze da ima za narod
pre 5 godina
Vuline sramota me kada čitam tvoje izjave.
pre 5 godina
Osim što Srbija jeste kolonija.
pre 5 godina
Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
pre 5 godina
Gazi dostojanstvo time što je iskazao zvaničan stav države koju zastupa? Pa i Bajden je govorio da je Kosovo nezavisno pa ga je Vučić dočekivao kao nakrođenijeg. A Vulin ako ne veruje da je Kosovo nezavisno neka proba da ode tamo bez da se prijavi na granici. Da nd pričam o Srbima iz SNS Kosova koji du članovi Haradinajeve vlade.
pre 5 godina
Lave, odsluzi vojsku i izadji sam na izbore... Pa da onda mozda i poslusamo sta imas da kazes. Koliko vas je pod suknjom Predsednika,to je cudo jedno....
pre 5 godina
pa jeste nezavisna a vi lupajte minus. ako mislite da nije probajte da odete dole na jug južne nam oblasti... svaki minus je iz čistog nerazumevanja stanja i odsustva realnosti
pre 5 godina
Prvi put da podrzavam neku izjavu ministra Vulina. Možda nije adekvatan način izražavanja ali svrha i smisao jesu. Krajnje je bezobrazno od strane američkog ambasadora da na takvom skupu daje izjavu kojom u potpunosti podcenjuje i omalovažava srpski narod i srpsku državu. Trebalo mu je odmah odgovoriti na licu mesta.
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
pre 5 godina
Ni kineski i ruski ministri ne prete izbacivanjem na glavacke americkim ambasadorima. Ovakvo ponasanje nas je dovelo do kosovskog i svih drugih poraza devedesetih.Interes svake drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH. Amerikanci su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da zaustavi ofanzivu na Banjaluku 1995. R. Srpska priznata je na konferenciji gde su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo.
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (321, 15. oktobar 2018 19:12)
----
A, da li ste sebi, možda, nekada postavili sledeće pitanje: Da li postoji država u Evropi, svetu, gde se ambasador "neke zemlje" poigrava i negira suverenitet države domaćina? Inače, jedna od osnovnih obaveza ministra vojske ili, ministra odbrane, bilo koje države, je očuvanje suvereniteta i teritorijalnog integriteta države kojoj služi. Šta je Vulin trebao da uradi? Da kaže "Bravo Skote"?!
pre 5 godina
To je taj sofisticirani diplomatski recnik!
pre 5 godina
Iskreno i tacno .Bravo Vuline.
pre 5 godina
Vulin govori u ime nas pa Vi vidite kuda mi idemo....
pre 5 godina
ministre,zasto takav recnik prema ambasadaru jedne od dve najace zemlje na svetu?? u proslosti smo placali skupu cenu takvog stava,izmedju ostalog,platili smo najskuplju cenu, deo teritorije.. izgleda da niste nista naucili jos od vremena baba jule...
pre 5 godina
da li svi vi mislite da je ovo Vulin smislio i samostalno izašao da vredja ambasadora ubedljivo najmoćnije države na svetu??
pre 5 godina
Ne znam da li ste svesni da ministar ovo prica ambasadoru najace zemlje na svetu! Sticemo jako lepa prijateljstva i simpatije. U najmanju ruku jako dobro lobiramo za nase interese. Nema sta. Svaka cast. Jos samo da krenemo opet u ratnu retoriku sa njima i eto pobede. A pa da. Ovaj ministar i jeste bio uz tu garnituru kada smo se igrali rata sa najacim silama na svetu...
pre 5 godina
Ljubi ga tetka ...
pre 5 godina
Александаре Вулину зашто председници Владе Србије ниси рекао да се бахати кад је недавно изјавила да Косово није Србија?
pre 5 godina
Veoma nediplomatski. Mogu ja da nekog mrzim, ali niko mi ne daje za pravo da bilo koga vređam. Ovakvom izjavom samo nas je obrukao, jer je on ministar u našoj vladi. Da parafraziram Panteliju....žao mi je što si ministar u našoj vladi, a ne u vladi naših neprijatelja.
pre 5 godina
To je dobro sto se svadjate sa najvecom silom na svetu.
pre 5 godina
“Što je tikva praznija to je bezobraznija” od svih ljudi na kugli zemaljskoj reče Vulin - šta reći, a ne zaplakati...?
pre 5 godina
Znači uskoro ćemo imati novog ministra odbrane. Pa bilo je i vreme.
pre 5 godina
Ajde Vuline sada prenesi Švajcarskoj kako nije država jer nije u UN.
pre 5 godina
Srbija je kolonija julovaca i radikala!
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
pre 5 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinom.
pre 5 godina
Ko je ovde tikva, Vuline?
pre 5 godina
Hoćeš li ti ikad više biti na prijemu sa dotičnim američkim gospodinom i da li ćete ikad više razgovarati - kad je sve tako i kad te je baš toliko uvredio?
pre 5 godina
Mene je sramota.
pre 5 godina
Mislim da je Vulin pokazao da u prvoj sledećoj rotaciji funkcija može da postane Ministar spoljnih poslova.
pre 5 godina
Mislim da je ambasador malo preterao.
pre 5 godina
Ne rece sto nije leteo? Ah, da, ti si jak samo na recima, a i nista se ne pitas...
pre 5 godina
Ovaj Vulin je, najblaže rečeno, nerazuman.Već smo jednom čuli da se Srbija saginjati neće, pa ne da smo se sagnuli, nego smo propali. Valjalo bi da ovi amateri malo prostudiraju kako je Miloš Obrenović vodio spoljnu politiku.
pre 5 godina
"Za takvu bahatost naš narod kaže - što je tikva praznija to je bezobraznija", rekao je ministar Vulin.
Oprostite ministre, ali Vase izjave su cesto veoma bezobrazne.
pre 5 godina
Članovi Srpske liste (tj. SNS za Kosovo) su ministri u vladi Ramuša Haradinaja. Kada su čitali zakletvu zakleli su se Republici Kosovo. Tako da bih zamolio Vulina, Vučića i Dačića da batale priču kako se bore za Kosovo u sastavu Srbije.
pre 5 godina
Nije kolonija.Da je kolonija,znao bi se red.
pre 5 godina
Jok, tebe će da pita. Upravo zbog takvih kostura prošlosti kao što su Vulin, Dacić i ostali slični njima kao “pioniri” zloglasnog klana Milošević-Marković i njihovih ratnih i posleratnih zločina, su od Srbije “pobegli svi, baš svi, od Slovenaca do Makedonaca t.j. od Triglava do Vardara a beže boga mi i svi pametni ljudi iz same Srbije.
pre 5 godina
Sve to je moglo na drugaciji nacin da se kaze. Diplomatski, npr. umesto na uličarski.
Zbog takvih i palim odavde uskoro. Nisu samo pare u pitanju. I ne, nije me Srbija iškolovala već moji roditelji koji su rmbačili kao robovi.
pre 5 godina
Vulin sve što kaže laže, mi jesmo kolonija.
pre 5 godina
Bojim se da nas je nasa bahatost (vas na vlasti) dovela tu gde smo.
pre 5 godina
Ambasador Skot je izneo stav svoje Vlade, na koji ima pravo i za koji je postavljen da ga promoviše. Sa njegovom izjavim i stavom zvanicni Beograd se ne slaže. Nema ništa loše u ovome i to je uobicajena diplomatska praksa.
Loše je to sto ministar Vulin sebi daje za pravo da nekoga vredja i sto koristi ovakav recnik, neprimeren clanu Vlade Srbije.
pre 5 godina
Šta je pogrešno rekao ambasador? Dok ne možeš na Kosovo bez pasoša, znači da je suverena zemlja. A i vi bi to mogli da znate ministre. Čija je vojska na Kosovu? Srpska sigurno nije.
pre 5 godina
Temelj nezavisnog Kosova konačno je udaren Rezolucijom 1244, ne ona za Srbiju ne znači ništa dobro, gde ste ti i tvoj vrhovni komandant tada bili?!
pre 5 godina
Nevaspitano i bahato od strane Vulina. Zarad svog poltronstva zaboravlja sa kim prica i kakve posledice to moze da ima za narod
pre 5 godina
E ako si mu reko. Sta bi mi bez tebe?
pre 5 godina
Vulin...svaki komentar je suvisan...ako cita ovo..jer te nije blam?
pre 5 godina
Vulin najjaci na recima. Doduse, kad pogledate malo bolje on nista u svoje ime nije rekao. Lepo kazao "da je Vucic bio tu" ....
pre 5 godina
Danas sam dao kvotu 1.15 da će Vulin prvi da reaguje.
Đurić 1.20
Stefanović 1.25
Dačić 1.30
Vučić 100.0
pre 5 godina
Ne podnosim Vulina i sve to, ali gde ste do sada videli da ambasador ovako javno ne postuje zemlju u kojoj je ambasador???
pre 5 godina
Ovako se ne priča sa američkim ambasadorom. Nama ovako loše i ide zbog veoma vulgarnog i primitivnog ponašanja Srpskih političara prema američkim zvaničnicima.Ovo nije pristojno,ovo je uličarska diplomatija.
pre 5 godina
Ako je tako kako Vulin kaze, onda neka ga Vucic zaista sledeci put i "izbaci naglavacke iz Vlade", a ne da sutra sve ovo opet bude samo demagogija.
pre 5 godina
pa Amerika je priznala Kosovo, u skladu sa tim se i njihov ambasador ponaša, sta tu nije jasno ministre!
pre 5 godina
Nije kolonija vec banana drzava zahvaljujuci tebi i tvom dragom Vucicu.
pre 5 godina
Jedan recnik, dostojan ministra napredne vlade...
pre 5 godina
o, tugo jesenja.
pre 5 godina
Xaxaxa...Vulin je legenda...
pre 5 godina
Jos jedna genijalna izjava. Nadam se da neko prikuplja ove i slicne bisere. Bilo bi steta do odu u nepovrat.
pre 5 godina
Zar Dacic nije najavio promenu stava Amerike o Kosovu?
pre 5 godina
Jel Skot član vlade?Vulin kaže... leteo bi iz vlade.
pre 5 godina
Bravo. Mora i to da im se kaze. ...
pre 5 godina
Лепо министре, али када је тако, зашто сте дозволили да вас надјачају они у влади који мисле и раде као да Србија јесте колонија? Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
pre 5 godina
Шта Вучић мисли, то Вулин говори.
pre 5 godina
Eto nama zamenika sekretara podsekretara na konsultacije.
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Ovde je služenje vojnog roka bila OBAVEZA. Morao je da ga odsluži po zakonu, osim ako ga je vojno-lekarska komisija proglasila nesposobnim. A ako je bio zdravstveno nesposoban za služenje vojnog roka onda ne može biti nikako zdravstveno sposoban za obavljanje funkcije ministra odbrane.
pre 5 godina
Gospodin Vulin je svojom izjavom upravo potvrdio kolonijalni status Srbije, jer zaista, u kojoj suverenoj državi ministar vojni ovakve izjave ambasadora komentariše u medijima, bez prethodnih adekvatnih diplomatskih akcija? Samo u kolonijalnim zemljama najnižeg ranga strane diplomate mogu da pričaju šta hoće dok se predsednici susednih zemalja šetaju po srpskoj teritoriji kad hoće a da se zvanična rekcija svede na objavu u medijma. To više nije bruka, to je vređanje intelegencije građana Srbije.
pre 5 godina
Vi ste gospodine ministre zaboravili da srbija jeste kolonija i da se sve radi kako narede stranci e sad sto je to tesko priznati narodu i sto bi vama pao rejting kada bi narod to shvatio to je druga stvar! Onog trenutka kada sami sebi priznamo da nam je zemlja okupirana i da se u njoj za malo sta pitamo tada smo na pola puta do oslobodjenja...
pre 5 godina
Slažem se ja da Srbija nikad ne treba priznati Kosovo kao nezavisnu državu ali sa druge strane činjenice su jasne da je Kosovo nezavisna država. Evo ja pozivam sve one koji misle da Kosovo nije nezavisno da sednu u auto i odvezu se do Prištine ne obazirući se na rampe i kosovsku policiju pa da vidim dokle će da stignu. Ako na nekoj teritoriji nemaš sudsku i izvršnu vlast ta teritorija nije više tvoja teritorija. Isto kao što Krim nije više u sastavu Ukrajine, mada zvanična Ukrajina to ne priznaje tako ni Kosovo nije više u sastavu Srbije ma koliko god se mi pravili slepi. A to da li su priznati u UN ili ne, koga to više briga kad su UN postale potpuno nebitna organizacija koja više nema apsolutno nikakav uticaj na svetska dešavanja.
pre 5 godina
Previše se plete priča oko toga da li će Kosovo biti nezavisno. Potpuno je jasno da "Beograd" više neće imati direktnu vlast nad Kosovom (bar ne nad albanskim delom). Ali bilo bi u interesu samih Kosovara da imaju što bliže ekonomske veze sa Beogradom, jer bez njega neće u Evropu. S druge strane, za Srbiju bi bilo pogubno da upravlja Kosovom kao nekad. Neprijateljstvo je veliko i to bi prvenstveno za Srbiju bila rupa bez dna s jednim veoma lošim ishodom. Ovde jednostavno mora da se razvija svest i među Srbima i Albancima da se mora zajedno. Srbi moraju da prihvate etničko pravo Albanaca na Kosovo i Metohiju, ali i Albanci moraju da prihvate istorijsko pravo Srba.
pre 5 godina
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
(gordana, 15. oktobar 2018 21:28)
Ne moze on da pojasni jer Kosovo nije drzava. To sto ga ameri priznaju ne znaci da je to cinjenica. Cinjenica da je on na radu u Srbiji koja nije priznala Kosovo pa samim tim nema on sta da pojasnjava vec tim izjavama samo provocira.
pre 5 godina
Kada da sam imao ceremoniju prihvatanja Američkog drzavljanstva, taj dan je jos jedna osoba sa Kosova dobila drzavljanstvo. Tokom ceremonije Kosovo je bilo predstavljeno kao samostalna država, isto kao Srbija, Meksiko Vijetnam itd. Dakle za Ameriku oni su samostalni i tako ih oslovljavaju.
pre 5 godina
A zar je gospodin Skot u Vladi Srbije?!
pre 5 godina
Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
Ne znam da li ste primetili, ali Vulinova misija je odbrana Željka Mitrovića.
pre 5 godina
Da li vajni ministar vojske zna koliko ima država koje Bogu hvala postoje vekovima a nisu članice UN?
pre 5 godina
Kako da ga izbacite iz vlade kad on nije clan vlade Srbije? Ili jeste?
pre 5 godina
Ako moram da biram izmedju ambasadora SAD i ovog.....mislim da je jasno ....
pre 5 godina
""Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Владек, 15. oktobar 2018 19:53) ""
-------------------------------
A sta konkretno je to Skot rekao da bi se shvatilo mesanjem u unutrasnje stvari Srbije ?
Za USA ambasadora u Beogradu Kosovo je nezavisna drzava i tu je kraj price.
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
pre 5 godina
Bravo vuline, baš onako ministarski...
pre 5 godina
A sta je ambasador rekao, a da vi vec niste dodelili Kosovu. Covek je samo nazvao pravim imenom ono sto ste vi odradili. Ovde se uglavnom bahato ponasa vlada i nadam se da ce joj se i te kako olupati o glavu!
pre 5 godina
(slavko, 15. oktobar 2018 19:11)
Svajcarska je postala punopravan clan UN 2002. Vatikan je poslednja zemlja u evropi koja to nije.
pre 5 godina
Teoriski nije, prakticno jeste. Ali nasi politicari vole da pricaju teoriski a prakse nigde.
pre 5 godina
Za razliku od 90-tih kad se Milošević istinski suprotstavio zapadu, da bi opstao na talasu nacionalizma na vlasti, ovi danas se samo u izjavama suprotstavljaju (u stvarnosti ispunjavaju sve želje USA),opet radi opstanka na vlasti.
pre 5 godina
@slavko
Švajcarska JESTE članica UN
TOLIKO, čisto informacije radi.
pre 5 godina
Kako to misli nismo necija kolonija?
pre 5 godina
"i da ne može da gazi njeno dostojanstvo" - показивао је и пре, показао је и данас да итекако може да гази достојанство Србије. Шта ћете министар, влада и председник да ураде поводом ранијих и данашње изјаве?
pre 5 godina
Vulin treba da bude oprezan na šta se poziva. U vreme njegove prve vladavine i vladavine njegovog šefa, SRJ je bila suspendovana iz UN. Ponovo je primljena 2000-te. Da li je SRJ u to vreme bila država? Ako je po Vulinu onda nije. Da li je onda NATO bombardovao suverenu državu?
pre 5 godina
Opa, Djurdjo!
pre 5 godina
Ceka se komentar AV....
pre 5 godina
@ Lazare Petrovicu , pojasni molim te svoju tezu da Kosovo u EU ulazi preko Beograda? Srbija, koja nije clanica EU, odlucuje I ulasku Kosova u EU? Vidim da ne znas, ali ulazak u EU je prije svega politicka odluka zemalja clanica, velika vecina kojih je priznala Kosovo.
pre 5 godina
prvi put da se slozim sa julovcem
pre 5 godina
Izjava na mestu. Malo je preterano oštra, ali u suštini to je to.
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Bravo! To sto si ti napisao je isto kao kada bi neko zaposlio lika da bude instruktor voznje a da nema vozacku dozvolu. Zato nam je zemlja i sj...bana do ove mere jer je vode ljudi koji nemaju veze sa funkcijom na koju su postavljeni. Samo u Srbiji diplomirani inzenjer radi kod vulkanizera, neurohirurg menja lezajeve na radilici, vaspitac prodaje papriku na pijaci, Vulin vodi vojsku Srbije.
pre 5 godina
"... Ambasador Skot je, u svojoj bahatosti, zaboravio da Srbija nije kolonija i da ne može da gazi njeno dostojanstvo...."
Postojanje Vulina na javnoj sceni, postojanje Vulina u političkom životu, postojanje Vulina na mestu ministra... to su sve karakteristike jedne zapuštena, unesrećene kolonije. Izjava ambasadora nije nikakvo iznenađenje za bilo koga ko ima dodir sa realnošću, ko ne prihvata simulakrum koji diktiraju političari, a održavaju botovi. Ono par komentatora kojima se današnja psihotična Vulinova epizoda dopala ne zaslužuju ni slova.
pre 5 godina
Bas onako kao sto je i Rama leteo kada je rekao da Srbija treba da prizna Kosovo. Srbijanski politicari du beskicmenjaci.
pre 5 godina
U lepo i pametno tetkino, šta kaže Skot se bahati? To mi nesto poznato
pre 5 godina
Kad ce opet kod tetke?
pre 5 godina
pa hebote odakle izmigolje ovakve kreature?
pre 5 godina
"...sa predsednikom Vučićem, jer bi tada naglavačke leteo iz Vlade..." Predsednik da ga izbaci iz vlade? Ana je tu!
pre 5 godina
Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate
Nije on služio vojsku već je pobegao od obaveze služenja vojske, a to se naziva dezerterstvom.
pre 5 godina
..ovakve i slicne izjave svakako ce nam se svima obiti o glavu..da ne kazem "tikvu"..
- Srbija u NATO i EU.
pre 5 godina
Kako objasniti ovu izjavu jednog, necijeg, ali ministra ?! Da li ista vise objasnjavati uopste?!
" Sve ove godine, unazad 20 godina, učinile su svoje, dovele do nasilja...
Jer sve su to u stvari ljudi bez ljubavi, bez ljubavi u porodici, bez ljubavi tamo gde se kreću.
Znači da se isključivo dobro osećaju kada izbacuju tu silinu, tu agresiju, mada pitanje je da l’ se i tad osećaju dobro, ali za drugo ne znaju."
Milena Dravic, glumica
pre 5 godina
Kosovom i Metohijom upravlja NATO i USA. Albanski takozvani političari samo rade ono što ove dve grupacije zahtevaju. Da se nelažemo.
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
(Miki, 16. oktobar 2018 07:31)
Jesi bio nekad u Avganistanu pa da znaš kako je tamo? Garantujem da nisi bio ni na Kosovu a ja jesam, i pre i sad.
Osim toga u Lipovičkoj šumi je za vreme ratova stajala Srpska policija a sada na administrativnoj liniji tj. granici stoji Kosovska policija koju ne kontroliše Srbija i ta kosovska policija odlučuje o tome ko će a ko neće ući na teritoriju Kosova. Znači po tebi je postojanje neke druge policije na teritoriji Srbije normalna stvar i po tebi je isto policicijski punkt u Lipovičkoj šumi za vreme rata i granični prelaz sa Kosovskom policijom na ulazu u Kosovo?
pre 5 godina
@ Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
(Psihoza, 16. oktobar 2018 00:14)
110
Uuuu!!!! 11:0 za petu kolonu u komentarima .. :)))
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
pre 5 godina
Mešanje u unutrašnja pitanja države domaćina je čist bezobrazluk.Kako Skot sebe uopšte može nazvati diplomatom....
pre 5 godina
Sve je Vulin u pravu. Stvarno nema smisla kako se ponasa Skot.
pre 5 godina
@ Kad ce opet kod tetke?
(C i n i k, 16. oktobar 2018 02:16)
Djelićeve???
pre 5 godina
Ovako, sad nasi trebaju da daju raspisu tender a da ova kompanija ili bilo koja njihova nmg da ucestvuju!!! I da lepo dobihu posao ljudi koji su nam prijatelji a ne ovi koji rade sve zivo protiv nas i gledaju samo kako da nas sputavaju. I da im se lepo pokaze sta i kako mislimo!!!
i da znaju da je KiM Srbija i da ce uvek biti, trenutno okupirano ali ce nekad biti oslobodjeno!
pre 5 godina
Osim što Srbija jeste kolonija.
pre 5 godina
Vuline sramota me kada čitam tvoje izjave.
pre 5 godina
Gazi dostojanstvo time što je iskazao zvaničan stav države koju zastupa? Pa i Bajden je govorio da je Kosovo nezavisno pa ga je Vučić dočekivao kao nakrođenijeg. A Vulin ako ne veruje da je Kosovo nezavisno neka proba da ode tamo bez da se prijavi na granici. Da nd pričam o Srbima iz SNS Kosova koji du članovi Haradinajeve vlade.
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
pre 5 godina
pa jeste nezavisna a vi lupajte minus. ako mislite da nije probajte da odete dole na jug južne nam oblasti... svaki minus je iz čistog nerazumevanja stanja i odsustva realnosti
pre 5 godina
Lave, odsluzi vojsku i izadji sam na izbore... Pa da onda mozda i poslusamo sta imas da kazes. Koliko vas je pod suknjom Predsednika,to je cudo jedno....
pre 5 godina
“Što je tikva praznija to je bezobraznija” od svih ljudi na kugli zemaljskoj reče Vulin - šta reći, a ne zaplakati...?
pre 5 godina
Ajde Vuline sada prenesi Švajcarskoj kako nije država jer nije u UN.
pre 5 godina
Ko je ovde tikva, Vuline?
pre 5 godina
Veoma nediplomatski. Mogu ja da nekog mrzim, ali niko mi ne daje za pravo da bilo koga vređam. Ovakvom izjavom samo nas je obrukao, jer je on ministar u našoj vladi. Da parafraziram Panteliju....žao mi je što si ministar u našoj vladi, a ne u vladi naših neprijatelja.
pre 5 godina
Srbija je kolonija julovaca i radikala!
pre 5 godina
Jok, tebe će da pita. Upravo zbog takvih kostura prošlosti kao što su Vulin, Dacić i ostali slični njima kao “pioniri” zloglasnog klana Milošević-Marković i njihovih ratnih i posleratnih zločina, su od Srbije “pobegli svi, baš svi, od Slovenaca do Makedonaca t.j. od Triglava do Vardara a beže boga mi i svi pametni ljudi iz same Srbije.
pre 5 godina
ministre,zasto takav recnik prema ambasadaru jedne od dve najace zemlje na svetu?? u proslosti smo placali skupu cenu takvog stava,izmedju ostalog,platili smo najskuplju cenu, deo teritorije.. izgleda da niste nista naucili jos od vremena baba jule...
pre 5 godina
Ne znam da li ste svesni da ministar ovo prica ambasadoru najace zemlje na svetu! Sticemo jako lepa prijateljstva i simpatije. U najmanju ruku jako dobro lobiramo za nase interese. Nema sta. Svaka cast. Jos samo da krenemo opet u ratnu retoriku sa njima i eto pobede. A pa da. Ovaj ministar i jeste bio uz tu garnituru kada smo se igrali rata sa najacim silama na svetu...
pre 5 godina
Ambasador Skot je izneo stav svoje Vlade, na koji ima pravo i za koji je postavljen da ga promoviše. Sa njegovom izjavim i stavom zvanicni Beograd se ne slaže. Nema ništa loše u ovome i to je uobicajena diplomatska praksa.
Loše je to sto ministar Vulin sebi daje za pravo da nekoga vredja i sto koristi ovakav recnik, neprimeren clanu Vlade Srbije.
pre 5 godina
Šta je pogrešno rekao ambasador? Dok ne možeš na Kosovo bez pasoša, znači da je suverena zemlja. A i vi bi to mogli da znate ministre. Čija je vojska na Kosovu? Srpska sigurno nije.
pre 5 godina
da li svi vi mislite da je ovo Vulin smislio i samostalno izašao da vredja ambasadora ubedljivo najmoćnije države na svetu??
pre 5 godina
Članovi Srpske liste (tj. SNS za Kosovo) su ministri u vladi Ramuša Haradinaja. Kada su čitali zakletvu zakleli su se Republici Kosovo. Tako da bih zamolio Vulina, Vučića i Dačića da batale priču kako se bore za Kosovo u sastavu Srbije.
pre 5 godina
Sve to je moglo na drugaciji nacin da se kaze. Diplomatski, npr. umesto na uličarski.
Zbog takvih i palim odavde uskoro. Nisu samo pare u pitanju. I ne, nije me Srbija iškolovala već moji roditelji koji su rmbačili kao robovi.
pre 5 godina
Александаре Вулину зашто председници Владе Србије ниси рекао да се бахати кад је недавно изјавила да Косово није Србија?
pre 5 godina
Ljubi ga tetka ...
pre 5 godina
Bojim se da nas je nasa bahatost (vas na vlasti) dovela tu gde smo.
pre 5 godina
Mislim da je Vulin pokazao da u prvoj sledećoj rotaciji funkcija može da postane Ministar spoljnih poslova.
pre 5 godina
Vulin govori u ime nas pa Vi vidite kuda mi idemo....
pre 5 godina
Znači uskoro ćemo imati novog ministra odbrane. Pa bilo je i vreme.
pre 5 godina
Nevaspitano i bahato od strane Vulina. Zarad svog poltronstva zaboravlja sa kim prica i kakve posledice to moze da ima za narod
pre 5 godina
Vulin sve što kaže laže, mi jesmo kolonija.
pre 5 godina
"Za takvu bahatost naš narod kaže - što je tikva praznija to je bezobraznija", rekao je ministar Vulin.
Oprostite ministre, ali Vase izjave su cesto veoma bezobrazne.
pre 5 godina
Temelj nezavisnog Kosova konačno je udaren Rezolucijom 1244, ne ona za Srbiju ne znači ništa dobro, gde ste ti i tvoj vrhovni komandant tada bili?!
pre 5 godina
To je dobro sto se svadjate sa najvecom silom na svetu.
pre 5 godina
Mene je sramota.
pre 5 godina
Jedan recnik, dostojan ministra napredne vlade...
pre 5 godina
Ne rece sto nije leteo? Ah, da, ti si jak samo na recima, a i nista se ne pitas...
pre 5 godina
Hoćeš li ti ikad više biti na prijemu sa dotičnim američkim gospodinom i da li ćete ikad više razgovarati - kad je sve tako i kad te je baš toliko uvredio?
pre 5 godina
Nije kolonija.Da je kolonija,znao bi se red.
pre 5 godina
Danas sam dao kvotu 1.15 da će Vulin prvi da reaguje.
Đurić 1.20
Stefanović 1.25
Dačić 1.30
Vučić 100.0
pre 5 godina
Ovaj Vulin je, najblaže rečeno, nerazuman.Već smo jednom čuli da se Srbija saginjati neće, pa ne da smo se sagnuli, nego smo propali. Valjalo bi da ovi amateri malo prostudiraju kako je Miloš Obrenović vodio spoljnu politiku.
pre 5 godina
o, tugo jesenja.
pre 5 godina
Ovako se ne priča sa američkim ambasadorom. Nama ovako loše i ide zbog veoma vulgarnog i primitivnog ponašanja Srpskih političara prema američkim zvaničnicima.Ovo nije pristojno,ovo je uličarska diplomatija.
pre 5 godina
pa Amerika je priznala Kosovo, u skladu sa tim se i njihov ambasador ponaša, sta tu nije jasno ministre!
pre 5 godina
Jos jedna genijalna izjava. Nadam se da neko prikuplja ove i slicne bisere. Bilo bi steta do odu u nepovrat.
pre 5 godina
Jel Skot član vlade?Vulin kaže... leteo bi iz vlade.
pre 5 godina
Шта Вучић мисли, то Вулин говори.
pre 5 godina
Vulin najjaci na recima. Doduse, kad pogledate malo bolje on nista u svoje ime nije rekao. Lepo kazao "da je Vucic bio tu" ....
pre 5 godina
Gospodin Vulin je svojom izjavom upravo potvrdio kolonijalni status Srbije, jer zaista, u kojoj suverenoj državi ministar vojni ovakve izjave ambasadora komentariše u medijima, bez prethodnih adekvatnih diplomatskih akcija? Samo u kolonijalnim zemljama najnižeg ranga strane diplomate mogu da pričaju šta hoće dok se predsednici susednih zemalja šetaju po srpskoj teritoriji kad hoće a da se zvanična rekcija svede na objavu u medijma. To više nije bruka, to je vređanje intelegencije građana Srbije.
pre 5 godina
Zar Dacic nije najavio promenu stava Amerike o Kosovu?
pre 5 godina
Vulin...svaki komentar je suvisan...ako cita ovo..jer te nije blam?
pre 5 godina
Nije kolonija vec banana drzava zahvaljujuci tebi i tvom dragom Vucicu.
pre 5 godina
A zar je gospodin Skot u Vladi Srbije?!
pre 5 godina
""Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Владек, 15. oktobar 2018 19:53) ""
-------------------------------
A sta konkretno je to Skot rekao da bi se shvatilo mesanjem u unutrasnje stvari Srbije ?
Za USA ambasadora u Beogradu Kosovo je nezavisna drzava i tu je kraj price.
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
pre 5 godina
Eto nama zamenika sekretara podsekretara na konsultacije.
pre 5 godina
Vulin treba da bude oprezan na šta se poziva. U vreme njegove prve vladavine i vladavine njegovog šefa, SRJ je bila suspendovana iz UN. Ponovo je primljena 2000-te. Da li je SRJ u to vreme bila država? Ako je po Vulinu onda nije. Da li je onda NATO bombardovao suverenu državu?
pre 5 godina
Kada da sam imao ceremoniju prihvatanja Američkog drzavljanstva, taj dan je jos jedna osoba sa Kosova dobila drzavljanstvo. Tokom ceremonije Kosovo je bilo predstavljeno kao samostalna država, isto kao Srbija, Meksiko Vijetnam itd. Dakle za Ameriku oni su samostalni i tako ih oslovljavaju.
pre 5 godina
Teoriski nije, prakticno jeste. Ali nasi politicari vole da pricaju teoriski a prakse nigde.
pre 5 godina
Kako da ga izbacite iz vlade kad on nije clan vlade Srbije? Ili jeste?
pre 5 godina
Izjava na mestu. Malo je preterano oštra, ali u suštini to je to.
pre 5 godina
A sta je ambasador rekao, a da vi vec niste dodelili Kosovu. Covek je samo nazvao pravim imenom ono sto ste vi odradili. Ovde se uglavnom bahato ponasa vlada i nadam se da ce joj se i te kako olupati o glavu!
pre 5 godina
Da li vajni ministar vojske zna koliko ima država koje Bogu hvala postoje vekovima a nisu članice UN?
pre 5 godina
Xaxaxa...Vulin je legenda...
pre 5 godina
Vi ste gospodine ministre zaboravili da srbija jeste kolonija i da se sve radi kako narede stranci e sad sto je to tesko priznati narodu i sto bi vama pao rejting kada bi narod to shvatio to je druga stvar! Onog trenutka kada sami sebi priznamo da nam je zemlja okupirana i da se u njoj za malo sta pitamo tada smo na pola puta do oslobodjenja...
pre 5 godina
Ako moram da biram izmedju ambasadora SAD i ovog.....mislim da je jasno ....
pre 5 godina
Без обзира на то шта мислим о Александру Вулину, потпуно се слажем са ставом да се стране амбасаде не смију мијешати у унутрашњу политику једне земље. Даље руке.
pre 5 godina
Лепо министре, али када је тако, зашто сте дозволили да вас надјачају они у влади који мисле и раде као да Србија јесте колонија? Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
pre 5 godina
Зашто ваше министаратво не учествује у преговарачкој групи за поглавље 35, у оквиру кога се анлизирају односи са Приштином? Да ли се то питање можда не тиче ресора одбране и војске? Или се можда нешто системски крије од њих. Шта вам оно беше прва од три мисије, прописане Стратегијом одбране? Да није одбрана територије?
Ne znam da li ste primetili, ali Vulinova misija je odbrana Željka Mitrovića.
pre 5 godina
"i da ne može da gazi njeno dostojanstvo" - показивао је и пре, показао је и данас да итекако може да гази достојанство Србије. Шта ћете министар, влада и председник да ураде поводом ранијих и данашње изјаве?
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Ovde je služenje vojnog roka bila OBAVEZA. Morao je da ga odsluži po zakonu, osim ako ga je vojno-lekarska komisija proglasila nesposobnim. A ako je bio zdravstveno nesposoban za služenje vojnog roka onda ne može biti nikako zdravstveno sposoban za obavljanje funkcije ministra odbrane.
pre 5 godina
Bravo vuline, baš onako ministarski...
pre 5 godina
Slažem se ja da Srbija nikad ne treba priznati Kosovo kao nezavisnu državu ali sa druge strane činjenice su jasne da je Kosovo nezavisna država. Evo ja pozivam sve one koji misle da Kosovo nije nezavisno da sednu u auto i odvezu se do Prištine ne obazirući se na rampe i kosovsku policiju pa da vidim dokle će da stignu. Ako na nekoj teritoriji nemaš sudsku i izvršnu vlast ta teritorija nije više tvoja teritorija. Isto kao što Krim nije više u sastavu Ukrajine, mada zvanična Ukrajina to ne priznaje tako ni Kosovo nije više u sastavu Srbije ma koliko god se mi pravili slepi. A to da li su priznati u UN ili ne, koga to više briga kad su UN postale potpuno nebitna organizacija koja više nema apsolutno nikakav uticaj na svetska dešavanja.
pre 5 godina
Za razliku od 90-tih kad se Milošević istinski suprotstavio zapadu, da bi opstao na talasu nacionalizma na vlasti, ovi danas se samo u izjavama suprotstavljaju (u stvarnosti ispunjavaju sve želje USA),opet radi opstanka na vlasti.
pre 5 godina
Opa, Djurdjo!
pre 5 godina
prvi put da se slozim sa julovcem
pre 5 godina
Da li postoj država u Evropi,Svetu gde se ministr odbrane medijski prepucava sa nekim Ambasadorom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (321, 15. oktobar 2018 19:12)
----
A, da li ste sebi, možda, nekada postavili sledeće pitanje: Da li postoji država u Evropi, svetu, gde se ambasador "neke zemlje" poigrava i negira suverenitet države domaćina? Inače, jedna od osnovnih obaveza ministra vojske ili, ministra odbrane, bilo koje države, je očuvanje suvereniteta i teritorijalnog integriteta države kojoj služi. Šta je Vulin trebao da uradi? Da kaže "Bravo Skote"?!
pre 5 godina
Ceka se komentar AV....
pre 5 godina
Kako to misli nismo necija kolonija?
pre 5 godina
Prvi put da podrzavam neku izjavu ministra Vulina. Možda nije adekvatan način izražavanja ali svrha i smisao jesu. Krajnje je bezobrazno od strane američkog ambasadora da na takvom skupu daje izjavu kojom u potpunosti podcenjuje i omalovažava srpski narod i srpsku državu. Trebalo mu je odmah odgovoriti na licu mesta.
pre 5 godina
@ Lazare Petrovicu , pojasni molim te svoju tezu da Kosovo u EU ulazi preko Beograda? Srbija, koja nije clanica EU, odlucuje I ulasku Kosova u EU? Vidim da ne znas, ali ulazak u EU je prije svega politicka odluka zemalja clanica, velika vecina kojih je priznala Kosovo.
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
pre 5 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinom.
pre 5 godina
Ne podnosim Vulina i sve to, ali gde ste do sada videli da ambasador ovako javno ne postuje zemlju u kojoj je ambasador???
pre 5 godina
Iskreno i tacno .Bravo Vuline.
pre 5 godina
Mislim da je ambasador malo preterao.
pre 5 godina
Bravo. Mora i to da im se kaze. ...
pre 5 godina
A Skot je reagovao kada mu je novinarka u svom pitanju upotrebila izraz rekla 'tzv' Kosovo i on je pojasnio da za USA Kosovo nije 'tzv'
(gordana, 15. oktobar 2018 21:28)
Ne moze on da pojasni jer Kosovo nije drzava. To sto ga ameri priznaju ne znaci da je to cinjenica. Cinjenica da je on na radu u Srbiji koja nije priznala Kosovo pa samim tim nema on sta da pojasnjava vec tim izjavama samo provocira.
pre 5 godina
Ni kineski i ruski ministri ne prete izbacivanjem na glavacke americkim ambasadorima. Ovakvo ponasanje nas je dovelo do kosovskog i svih drugih poraza devedesetih.Interes svake drzave su dobri odnosi sa Amerikom.Ovde niko ne zeli da uvazi cinjenicu da je Zapad,najvise Amerika u Titovu Jugoslaviju ubrizgala nekoliko stotina milijardi dolara.SAD su dok je rat u Hrvatskoj trajao, podrzavale integritet SFRJ. Brutalna etnicka ciscenja, opsade gradova u BiH, promenila su javno mnjenje SAD, a potom i njenu politiku.I pored toga Amerika se drzala embarga na oruzje BiH. Amerikanci su autori za Srbe u Krajini veoma povoljnog plana Z4. Prema svedocanstvu ambasadora BiH u UN, Holbruk je fizicki nasrnuo na Izedbegovica,trazeci da zaustavi ofanzivu na Banjaluku 1995. R. Srpska priznata je na konferenciji gde su glavnu rec imali Amerikanci.
Vise od deceniju Milosevic je politicki eksplatisao neodrzivu situaciju na KiM, umesto da sa Zapadom dogovori autonomiju za Albance, on je podrzavao boljsevicku opoziciju u Rusiji i tako okrenuo protiv sebe i Srbije zvanicnu Moskvu i Zapad.KiM mu je bila baza, ne samo za skupu prodaju patriotizma, vec i za izbornu kradju.
,,Albanci sa Kosova su profitirali zbog tragedije Bosne" kaze Azem Vlasi. Zaista, nakon svega sto se tamo desavalo, a najvise opsade Sarajeva i Srebrenice, njima je bilo lakse da dodju do cilja, predstavljajuci sebe kao sledecu metu.
Samo da smo mi ovde srusili rezim, i promenili politiku, bombardovanja i gubitka KiM ne bi bilo.
pre 5 godina
Previše se plete priča oko toga da li će Kosovo biti nezavisno. Potpuno je jasno da "Beograd" više neće imati direktnu vlast nad Kosovom (bar ne nad albanskim delom). Ali bilo bi u interesu samih Kosovara da imaju što bliže ekonomske veze sa Beogradom, jer bez njega neće u Evropu. S druge strane, za Srbiju bi bilo pogubno da upravlja Kosovom kao nekad. Neprijateljstvo je veliko i to bi prvenstveno za Srbiju bila rupa bez dna s jednim veoma lošim ishodom. Ovde jednostavno mora da se razvija svest i među Srbima i Albancima da se mora zajedno. Srbi moraju da prihvate etničko pravo Albanaca na Kosovo i Metohiju, ali i Albanci moraju da prihvate istorijsko pravo Srba.
pre 5 godina
To je taj sofisticirani diplomatski recnik!
pre 5 godina
@slavko
Švajcarska JESTE članica UN
TOLIKO, čisto informacije radi.
pre 5 godina
Sve je Vulin u pravu. Stvarno nema smisla kako se ponasa Skot.
pre 5 godina
Mešanje u unutrašnja pitanja države domaćina je čist bezobrazluk.Kako Skot sebe uopšte može nazvati diplomatom....
pre 5 godina
E ako si mu reko. Sta bi mi bez tebe?
pre 5 godina
Ako je tako kako Vulin kaze, onda neka ga Vucic zaista sledeci put i "izbaci naglavacke iz Vlade", a ne da sutra sve ovo opet bude samo demagogija.
pre 5 godina
Ovako, sad nasi trebaju da daju raspisu tender a da ova kompanija ili bilo koja njihova nmg da ucestvuju!!! I da lepo dobihu posao ljudi koji su nam prijatelji a ne ovi koji rade sve zivo protiv nas i gledaju samo kako da nas sputavaju. I da im se lepo pokaze sta i kako mislimo!!!
i da znaju da je KiM Srbija i da ce uvek biti, trenutno okupirano ali ce nekad biti oslobodjeno!
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
pre 5 godina
(slavko, 15. oktobar 2018 19:11)
Svajcarska je postala punopravan clan UN 2002. Vatikan je poslednja zemlja u evropi koja to nije.
pre 5 godina
@ Kad ce opet kod tetke?
(C i n i k, 16. oktobar 2018 02:16)
Djelićeve???
pre 5 godina
Kosovom i Metohijom upravlja NATO i USA. Albanski takozvani političari samo rade ono što ove dve grupacije zahtevaju. Da se nelažemo.
pre 5 godina
@ Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
(Psihoza, 16. oktobar 2018 00:14)
110
Uuuu!!!! 11:0 za petu kolonu u komentarima .. :)))
pre 5 godina
Kako te bre nije sramota, dezerteru jedan, niste vi kompletnog tamo u vladi ni do kolena gospodinu Skotu. On vam je trn u oku? Zašto? Jer što od njega ne možete da realizujete svoje ratne planove?
pre 5 godina
Kako objasniti ovu izjavu jednog, necijeg, ali ministra ?! Da li ista vise objasnjavati uopste?!
" Sve ove godine, unazad 20 godina, učinile su svoje, dovele do nasilja...
Jer sve su to u stvari ljudi bez ljubavi, bez ljubavi u porodici, bez ljubavi tamo gde se kreću.
Znači da se isključivo dobro osećaju kada izbacuju tu silinu, tu agresiju, mada pitanje je da l’ se i tad osećaju dobro, ali za drugo ne znaju."
Milena Dravic, glumica
pre 5 godina
U lepo i pametno tetkino, šta kaže Skot se bahati? To mi nesto poznato
pre 5 godina
Moram da odgovorim ovim pametnjakovićima.Evo Avganistan jeste nezavisna država.Sednite u auto i krenite kroz Avganistan,pa da vidimo doklećete stići.Tačno je da na admin.liniji stoji policija,ali policija je stajala i u Lipovačkim šumama za vreme ratova.
(Miki, 16. oktobar 2018 07:31)
Jesi bio nekad u Avganistanu pa da znaš kako je tamo? Garantujem da nisi bio ni na Kosovu a ja jesam, i pre i sad.
Osim toga u Lipovičkoj šumi je za vreme ratova stajala Srpska policija a sada na administrativnoj liniji tj. granici stoji Kosovska policija koju ne kontroliše Srbija i ta kosovska policija odlučuje o tome ko će a ko neće ući na teritoriju Kosova. Znači po tebi je postojanje neke druge policije na teritoriji Srbije normalna stvar i po tebi je isto policicijski punkt u Lipovičkoj šumi za vreme rata i granični prelaz sa Kosovskom policijom na ulazu u Kosovo?
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate
Nije on služio vojsku već je pobegao od obaveze služenja vojske, a to se naziva dezerterstvom.
pre 5 godina
..ovakve i slicne izjave svakako ce nam se svima obiti o glavu..da ne kazem "tikvu"..
- Srbija u NATO i EU.
pre 5 godina
Kad ce opet kod tetke?
pre 5 godina
Dosadni ste više s tim da l je služio vojsku! Nisu svi vojni ministri na svetu sluzili vojsku! Bilo i ima još uvek vojnih ministarki koje veze nemaju sa vojskom!
(Smarate, 15. oktobar 2018 21:39)
Bravo! To sto si ti napisao je isto kao kada bi neko zaposlio lika da bude instruktor voznje a da nema vozacku dozvolu. Zato nam je zemlja i sj...bana do ove mere jer je vode ljudi koji nemaju veze sa funkcijom na koju su postavljeni. Samo u Srbiji diplomirani inzenjer radi kod vulkanizera, neurohirurg menja lezajeve na radilici, vaspitac prodaje papriku na pijaci, Vulin vodi vojsku Srbije.
pre 5 godina
"... Ambasador Skot je, u svojoj bahatosti, zaboravio da Srbija nije kolonija i da ne može da gazi njeno dostojanstvo...."
Postojanje Vulina na javnoj sceni, postojanje Vulina u političkom životu, postojanje Vulina na mestu ministra... to su sve karakteristike jedne zapuštena, unesrećene kolonije. Izjava ambasadora nije nikakvo iznenađenje za bilo koga ko ima dodir sa realnošću, ko ne prihvata simulakrum koji diktiraju političari, a održavaju botovi. Ono par komentatora kojima se današnja psihotična Vulinova epizoda dopala ne zaslužuju ni slova.
pre 5 godina
Bas onako kao sto je i Rama leteo kada je rekao da Srbija treba da prizna Kosovo. Srbijanski politicari du beskicmenjaci.
pre 5 godina
pa hebote odakle izmigolje ovakve kreature?
pre 5 godina
"...sa predsednikom Vučićem, jer bi tada naglavačke leteo iz Vlade..." Predsednik da ga izbaci iz vlade? Ana je tu!
109 Komentari
Sortiraj po: