Srećko
pre 8 godina
Mora se naći zajedničko rešenje za ovaj problem.
Četvrtak, 03.09.2015.
11:19
Mađarski premijer Viktor Orban je iz Brisela telefonom razgovarao sa predsednikom Vlade Srbije Aleksandrom Vučićem o izbegličkoj krizi.
Izvor: Tanjug
pre 8 godina
Mora se naći zajedničko rešenje za ovaj problem.
pre 8 godina
EU - popularni klub
Brisel - vlasnik kluba
Madjari - izbacivaci
Sirijci - nepozeljni gosti
Sad povezite pricu
pre 8 godina
Ovi Mađari ga baš preteraše, ali to dovoljno govori o njima.
pre 8 godina
Madjarima bi bilo korisnije da se malo uključe u rešavanje ovog problema. Ovako samo produbljuju jaz.
pre 8 godina
Uopšte nema mesta začuđenosti što se tiče dogovora između Orbana i Aleksandra Vučića vezanog za migrante.Svaki državnik može normalno da se dogovori sa Aleksandrom Vučićem jer je on najbolji premijer kakvog je naša država ikada imala.
pre 8 godina
Orban dobija kritike iz EU zbog svog pristup resavanju problema izbeglica. Izgleda da ce na inicijativu Nemacke EU primiti odredjeni broj izbeglica.
pre 8 godina
I srpski narod se u proslosti suocavao sa izbeglistvom.Ono sto je evidentno to je cinjenica da u teskim sudbinama tih napacanih azilanata nema ni malo njihove krivice..imajmo to na umu
pre 8 godina
A sad kad krenu da ulaze i dobijaju po 4 god zatvora, sto je svakakk bolje od utapanja u sredozemlju ili smrti u sirijskon prasini, ovom rasisti Orbanu ce da zafali zatvora i hrane.
pre 8 godina
Razumem strah, svuda je prisutan, ali ovo je sramno, sta je sledece pucace na migrante?!
pre 8 godina
Sad ce sneg,Vucic ce da spasava i nosi decu a Vi aplauz!!
pre 8 godina
Mračni srednji vek u zapadnoj Evropi je opet poceo. Izvisili smo, opet smo van granica, tako da cemo sa nasim Sirijcima, Libijcima, Avganistancima, Kurdima ostati tu gde jesmo I ziveti kao ljudi, dok se dobri I mudri ljudi zapada, nazalost cesto u manjini ne izbore za novi humanizam I renesansu. Dzabe da lupamo svoju glavu i mislimo se, ko je video ono utopljeno dete jasno mu je, sijaju zlatom reci Patrijarha Pavla: "Budimo ljudi!"
pre 8 godina
Srbija prema migrantima nece tako postupima,necemo praviti zidove i terati ih iz zemlje,maksimalno smo korektni prema njima.
pre 8 godina
Mađarska mora da traži rešenje za problem, a ne da prebacuje problem drugim zemljama.
pre 8 godina
Bruka i sramota ne samo demokratije već i ljudskog društva u celini. Vojskom na decu, žice... gadost
pre 8 godina
Nedopustivo ponašanje Mađarske, EU mora da reaguje.
pre 8 godina
@ (igrač, 03. septembar 2015 11:46)
Lepo si to sročio, organizirani susjedu, samo bih te pitao da li su se ti ljudi teleportovali u Srbiju ili su ipak prošli kroz još neku zemlju na putu do nas neorganiziranih? Npr. članice EU Grčku i Bugarsku, ili kandidate za članstvo Tursku i Makedoniju?
I, kad si već to spomenuo, zašto ih ograđujete, bijete i proterujete u Srbiju, kada ste toliko organizirani? Zašto ih jednostavno sami ne popišete i evidentirate kad vam dođu na granicu?
pre 8 godina
Sledeći korak je vraćanje migranata na teritoriju sa koje su ušli,pa se ti češi gde te ne svrbi,vučko.
pre 8 godina
Kad ovako reaguje jedna zemlja koja je deo EU, o cemu onda dalje govoriti?
pre 8 godina
Nema humanijeg naroda od naseg.
pre 8 godina
Evropski licemeri. Sad ce neko da me ubedi da Orban ovo radi na svoju ruku. Naravno da je dobio nalog od svojih zapadnih mentora da mora da zadrzi ovaj talas kao sto je i okupaciona vlast u Srbiji dobila nalog da im dozvoli da ovde ostanu.
pre 8 godina
Kakvo zloupotrebljavanje trenutne situacije da se stvori lazna slika... Naravno da ne zatvaramo granice kad niko ovde ni nece da ostane, a nismo u EU pa da mogu da nas pritiskaju kao Madjarsku.
pre 8 godina
Krajnje neozbiljno i neodgovorno ponasanje Madjara. Ako nisu u stanju da se nose sa novonastalim problemom, trebali su da se obrate EU a ne da salju vojsku i policiju.
pre 8 godina
Srbija i srpska gostoprimljivost treba da služe kao uzor ne samo Mađarima već i mnogim članicama EU koje su tu iako ne bi trebale biti…
pre 8 godina
Gospodin Orban nije humanitarac. Ne moze se tek tako prelaziti drzavna granica ozbiljne drzave. Ne moze se u hiljadama ilegalno ulaziti u iole ozbiljnu drzavu. Ovi nasi ih kao registruju a oni ni vinjetu nemaju, mogu da ostave kakve god podatke zele. Makedonci ih ni ne registruju ali oni i nisu ozbiljna drzava. Bezali su i nasi ljudi od rata ali nisu bezali u Saudijsku Arabiju ili Katar ili UAE ili Kuvajt. Zasto ovi muslimani nisu izbegli u bogate muslimanske zemlje koje su im bile i mnogo blize od Zapadne Evrope? Mnogo tu sumnjivih stvari ima. Orban stiti svoju drzavu i svoj narod a to mu je i posao. Mi, umesto sto se pravimo najhumaniji Evropljani, a dobro znamo da to nikako nismo s obzirom kako smo sramno docekali nase izbeglice iz Hrvatske u vreme "Oluje", trebalo bi da se zapitamo zasto "za migrante svi zatvaraju granice osim Srbije".
pre 8 godina
ozbiljnom problemu treba pristupiti odgovorno i ljudski a ne tvrdo i odbojno
pre 8 godina
Ne možemo nikome govoriti šta da radi ili ne radi, znamo šta je najbolje za nas da uradimo. Ali, mislim da je poslednji trenutak da EU izadje sa zajedničkom strategijom koja će važiti za sve članice.
pre 8 godina
Jedino je EU kriva za ovako haoticnu situaciju sa izbeglicama i onda sav teret prebacuju na zemlje koje su najvise pogodjene izbeglicama i onda traze da se ispunjavaju obaveze a oni to prvo nerade.
pre 8 godina
vojska na granicama zicane ograde krvozedni kerovi uplakani ljudi, jel ovo horor film!
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Da li su to evropske vrednosti kojima težimo? Sramota za Madjare, trebalo bi da se ugledaju na našu vladu koja pomaže tim napaćenim ljudima koji beže od smrti.
pre 8 godina
Kakva zamena teza. Komunicira se potreba za kontrolom, a u stvari reč je o želji da se priliv izbeglica zaustavi.
EU samo razmišlja kroz novac i u izbeglicama vide trošak — dakle ne žele ih, sa kontrolom ili bez. Mrtvo dete na pragu Evrope je prava slika hipokrizije.
pre 8 godina
Prosto ne verujem da neko moze da pokaze toliku nehumanost prema ovim ljudima kao sto to rade Madjari. Vucic jei danasnjom posetom migranata pokazao da u zivotu i pored sopstvenih briga i problema trebas biti covek.
pre 8 godina
ne treba Madjarima politika sagregacije, nikome dobro ona donela nije
pre 8 godina
Najnovije vijesti iz Brisela su šok za Srbiju i Makedoniju. EU je odlučila da na njen prostor mogu isključivo izbeglice iz Sirije sa valjanim dokumentima, a ostale se vraća.
pre 8 godina
Bolje bi im bilo da se prema njima ponašaju kao Srbija što se ponaša umesto da dižu zid i postavljaju vojsku i policiju na granicu.
pre 8 godina
Evropa je sa dolazom novog talasa migranata pokazala svoje pravo lice. Ne zelim da sam u ovakvoj evropikoja nema trunku ljudskosti i tolerancije.
pre 8 godina
Srbija na pravi način ispunjava svoje obaveze i vrlo ozbiljno se odnosi prema ovom problemu. Mađarska treba da radi na zajedničkim rešenjima, a ne da istupa kao pojedinac.
pre 8 godina
Orban svojom politikom rešava problem "kako zbog ovoga da ne nagrabusim u anketama", a ne "šta da radimo sa izbeglicama?" Sve će mu se obiti o glavu.
pre 8 godina
ali se obrukaste moji Madjaari...
pre 8 godina
Zar smo mi zaboravili kako se ponasala evropa i ceo svet kada smo mi imali izbeglice??? Zasto onda cude ovakvi postupci
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Proći će i ova struja sa migrantima, smiriće se i rešiti problem, ali ko će sa kakvim obrazom izaći, to najviše zavisi od naših dela!
pre 8 godina
Pitanje migranata je pitanje za celu EU, a meni se čini da se najbolje prema njima ponašamo upravo mi. U sličnoj situaciji smo i mi bili devedesetih godina, zar ne?
pre 8 godina
Ovo što Mađari rade daleko je od poštovanja demokratskih i moralnih vrednosti, ovako se ne ponaša ni vojna hunta u Mijanmaru.
pre 8 godina
Da li je Orban zaista preterao? Mislim da ne! On samo pošteno zarađuje svoj hleb. Bilo bi dobro da i neki drugi to čine.
Kako Orban spava? Mirnim snom pravednika!
Šta radi mađarska sa ovim zidom, i koga ona štiti?
Mađarska sprečava nelegalne upade na svoju teritoriju ljudi bez identifikacionih dokumenata. Time ona sprečava upade i u druge zemlje Šengena. Ona štiti EU. Mađareska poštuje zakon. Mi to ne radimo!
Mađarska je zatvorila Keleti. Koga ona štiti? Sebe? Pa ti koji ne odu za Nemačku ostaće njoj. Ne Mađarska štiti Nemačku i ostale članice EU.
A šta mi radimo?
Liferujemo ih njima!
Da li ih Nemci žele? Pa mislim da Nemačka nema 10 milijardi $ godišnje za ulaganje u bilo čiju integraciju. Da ima pre bi uložila u integraciju naših školovanih kadrova i ne bi tražila da naši lekari i inženjeri nađu sami posao i plate jezičke kurseve do nivoa B2. To košta. Zapitajte se koja će luda vlada (osim Srpske) da uloži budžetska sredstva u tom iznosu otimajući od svojih građana i privrede da bi zbrinula "izbirljive" migrante koji beže da bi spasli glavu. Glava se mogla spasti i u Jordanu i u Turskoj i u Iranu...da ne spominjem Emirate, Kuvajt ili Saudijsku arabiju.
Na kraju Bugarska takođe pravi zid prema Turskoj, i Grci bi kada bi samo mogli.
pre 8 godina
Ako je neko kriv za izbeglicku krizu jeste EU.
pre 8 godina
Pitam se dali Orban ima dovoljno praznih celija za migrante koji dolaze u sve vecem broju!Zatvarati ljude koji samo zele da prodju dalje je debilna...
pre 8 godina
u pravu je pokojni Ekmecic istorija se ciklicno ponavlja nadam se da smo je shvatili na vreme, neka sad drugi grese...
pre 8 godina
Mađarska bi trebala da sedne sa svim evropskim zemljama i pokuša da nađe zajedničko rešenje za problem migranata, a ne da se okruži žicom i vojskom.
pre 8 godina
Da li planiraju emigranti, kada se završi rat da se vrate u svoje zemlje da je obnavljaju?
pre 8 godina
ljudi zele samo da prodju a ovi ih drze kao stoku u torovima jos i vojsku salju
pre 8 godina
Ne resave se problem vojskom, ogradom, zidovima, nije lako napustiti svoje ognjiste znam iz licnog iskustva i tad trazis samo spas, trazis nacin kako da prezivis, kao tvoja porodica...strah za zivot je najveci moguci strah, zar je trebala Srbija da okrene glavu kao sto danas okrece Evropa. Resenje mora da se nadje to je neminovno, ali ne na ovaj nacin.
pre 8 godina
Plašim se samo da za ovo što priča i radi ima prikrivenu podršku EU.
pre 8 godina
A ja se ponadao da ce poslati humanitarnu pomoc. Sramota od jedne drzave koja je clanica EU.
pre 8 godina
EU vredonsti???
pre 8 godina
Podizanje zidova je jedna obicna glupost, postoji sijaset mogucnosti da se eventualno napravljeni zid neutralise. Cak ne verujem da su to Madjari osmislili, predpostavljam da je zid produkt zelenaskih organizacija, koje u pohlepi za profitom izmisljaju hiljade nacina kako da nekome pozajme novac, naravno uz dobru kamatu.
pre 8 godina
Dobro je njima kad nemaju drugih problema.
pre 8 godina
Jasno mi je zašto im brane da ne uđu u zemlju ali mi nije jasno zašto im ne daju da izađu iz zemlje.
pre 8 godina
Mislim da bi zapadni politicari trebali da se ugledaju na nasu zemlju po pitanju izbeglica, pokazali smo da smo veci evropejci od pola EU.
pre 8 godina
ovim je konacno pocelo opelo nad sengenom
pre 8 godina
Orban bi trebao da se zamisli šta će sutra deca da uče o njemu u udžbenicima istorije, širom Evrope i sveta!
pre 8 godina
Sta Madjarska zeli postici sa ovim? Zasto vojska, cemu? Na sta nas to upozoravaju?
pre 8 godina
Orban vodi računa o nacionalnom interesu svoje zemlje ali i Evrope kao celine. Vučić bi trebalo da uči od njega, kada se već hvali da voli da uči i sluša pametne ljude.
pre 8 godina
Ne treba Madjare osudjivati, sigurno su dobili instrukcije sa visih instanci EU za takve postupke
pre 8 godina
"Očekuje se da će imigranti i krijumčari ljudima potražiti nove tranzitne puteve zaobilazeći Mađarsku, rekao je Orban Vučiću..."
Ja odbijam da poverujem da je ovo izjavio jedan ozbiljan političar.
Iz Kanjiže desetak kilometara na istok u Rumuniju, pa isto toliko na severoistok, i eto ih u Mađarskoj daleko od zida.
To je samo jedna od opcija. Kroz Hrvatsku takođe.
Neka probaju da zamotaju celu zemlju u bodljikavu žicu.
Možda pomogne.
pre 8 godina
Madjarska pokazuje svoju suverenost nadam se da ce i Srbija uskoro ne mislim pritom na zatvaranje granica prema ovim pacenicima
pre 8 godina
Mogu da posalju koga hocu. Ti migranti imaju svoju krajnju destinaciju. U krajnjem slucaju ne moraju ni da idu preko Madjarske.
pre 8 godina
Ne razumem sta Madjari postizu ovim, kad ovi ljudi ne vide krajnju stanicu u Madjarskoj, vec u zapadnoj Evropi,stvarno sramotan potez!!!!
pre 8 godina
jel se ovo vraca 1939
pre 8 godina
Orban je bruka za demokratiju i celu Evropsku uniju.
pre 8 godina
Vučićev prijatelj Orban? Kako li neprijatelji postupaju sa nama kada nam prijatelji grade žicu na granici i šalju vojsku da je čuva? Da li da podsećam da su to Rusi radili njima?
pre 8 godina
Dal je moguce da smo samo mi u stanju da pomognemo ovim ljudima.
pre 8 godina
Ne znam da li oni stvarno misle, da ce slanjem vojske, ovaj problem biti resen???
pre 8 godina
Sve ovo što se dešava u vezi sa tretmanom imigranata ponovo je pokazalo da Srbija nije normalna država već prostor i da se, što je još gore, time ponosi. Sve okolne države poput Grčke, Bugarske i Mađarske, koje su i članice EU, nastoje da što više iskontrolišu i, za početak, suzbiju pritisak talasa imigranata zato što je to logično. Zašto? Pa zato što je to najlogičnija moguća stvar na svetu. Svuda, osim u Srbiji. Kontrola teritorije i samostalna odluka o tome koga pustiti na svoju teritoriju je najosnovnije suvereno pravo svake države koja želi to da ostane. To pravo je iznad svih međunarodnih konvencija o regulisanju prava na azil.
Azilanti nominalno imaju određena prava, ali svaka država ima preče pravo da reguliše broj lica koje može i sme da prihvati na svoju teritoriju. Inače se, poput nas, susreće sa brojnim zdravstvenim, bezbednosnim, materijalnim i ostalim izazovima.
Sledi zaključak, Srbija nije suverena zemlja, već provizorijum od države. Srbija je velika žrtva ''naopake ideologije'' koja se sprovodi decenijama unazad.
pre 8 godina
Najlakše je čoveka gurnuti u blato. Teško ga je iz blata izvući. Pa ako možemo mi, zažto je drugima teško
pre 8 godina
I to je po necijem naredjenju,
pre 8 godina
Vidim mnogo konfuzije u stavovima vlada zemalja EU. Još više konuzije vidim među našim narodom. Ček i premijer kuka na sav glas da nema ideju šta da se radi.
Ipak, zakon je jasan u pogledu prelaska državnih granica. Postoje granični prelazi, postoje identifikacioni dokumenti. Prelazak granice van graničnog prelaza nije prihvatljiv. Prelazak granice bez odgovarajućih dokumenata takođe. To je posao države!
Nije dovoljno da pojedinac izrazi želju da ode negde i naseli se. Posebno ovako organizovane mase koje kršeći sve moguće zakone upadaju na teritorije drugih zemalja. Rat je svakako jedan od razloga da se ljudi uklone iz neposredne opasnosti. Ali u tom slučaju to uklanjanje se vrši na najbližim sigurnim teritorijama. Nemačka ili Švedska svakako to nisu.
Odavde se jasno vidi da nije u pitanju spasavanje golih života (jer to je bilo sasvim moguće uraditi u Turskoj ili Iranu) već masovno preseljenje u zemlju po izboru.
Ovaj migratorni talas je očito dobro organizovan propraćen medijskim spinovanjem a krajnji njegov cilj imaćemo priliku da vidimo. Nemačka sama a verujem celokupna EU (sve i da se dogovore o kvotama) nema mogućnosti da izdvoji do 10 milijardi $ godišnje za zbrinjavanje i integraciju migranata.
pre 8 godina
Al su se ovi madjari isprimali da su nekakvi cuvari EU...
pre 8 godina
Kako spavate gospodine Orban?
pre 8 godina
Orbane,Orbane preterao si...
pre 8 godina
Mi smo u ozbiljnom problemu. Taj zid je podigla Madjarska ali iz EU im zbog toga nije upucena nijedna jedina iole ozbiljna kritika sto znaci da je to i zid EU. Orban iz Brisela porucuje Vucicu da ce od 15. da pojaca prisustvo vojske i policije na granici a sve po zakonu koji ce po hitnom postupku biti izglasan. Da li ga je neko u Briselu kritikovao (ozbiljno) zbog ovoga? Nije! Da li ce EU spreciti donosenje tog zakona? Nece! Bugari su odavno dovukli tenkove i vojsku da bi sprecili ulazak migranata/izbeglica. Suocavamo se sa velikom mogucnoscu da Srbija postane azil za stotine hiljada migranata/izbeglica sto je strasan ekonomski udar a mogao bi biti, ne daj Boze, i nesto mnogo gore, jer ovakva seoba naroda je, nema nikakve sumnje, organizovana (austrijske obavestajne sluzbe su iznele podatak da svaki migrant/izbeglica raspolaze sa istom kolicinom novca???)...pitanje je samo od strane koga i sa kojim ciljem.
pre 8 godina
Ne slazem se sa Orbanom
pre 8 godina
čudno mađari razmišljaju
pre 8 godina
Evropa bi trebalo da se dobro zamisli kada je reč o politici g. Orbana. Ovo je više nego anti-evropsko i šovinističko ponašanje!
pre 8 godina
Madjari su silne pare dali za zice ali migranti ce opet naci resenja da se provuku!Samo de ne bude scenario kao u Makedoniji!
pre 8 godina
Orban je sramota za Mađarsku, nikakav heroizam nije slati vojsku i policiju na goloruke ljude, iscrpljene od pešačenja i gladi!
pre 8 godina
Mislim da je Madjarska bas preterala ili je mozda neko tera da tako se ponasa kad su izbeglice u pitanju. Madjari pojacavaju granicu vojskom i policijom umesto da kao i mi pomognu izbeglicana, jer njima svakako nije cilj da ostanu ni u Srbiji ni u Madjarskoj.Njihov krajnji cilj je da dodju do daleko ekonomski jace zemlje nego sto je to i Madjarska i Srbija. Zato treba biti human i pomoci.
pre 8 godina
Nešto čisto sumnjam da će tako lako sprečiti ulazak...
pre 8 godina
Madjarska ograda i vojska sigurno nece uspeti da zaustave hiljade i hiljade migranata.
pre 8 godina
Ko piše ove komentare, migranti? Dragi sugrađani, kao i do sada granicu ćete moći da pređete na graničnom prelazu uz pasoš. Žicu nećete ni videti nigde. Za sve one koji bi ilegalno da je pređu tu je policija, vojska i na kraju sud. Kao što ne biste voleli da vama neko ulazi u dvorište preko ograde, tako i Mađari ne žele. Migranti pokazuju da neće poštovati pravila, a još nisu ni stigli. Time prave budale od svih nas koji poštujemo zakone i prelazimo granice na predviđenim mestima sa punom dokumentacijom.
pre 8 godina
Rešenje za izbegličku krizu izrekli su zvaničnici Australije,kada su izjavili da je potrebna veća vojna intervencija protiv ID...To je rešenje,a ne zabranjivati ljudima da žive,i da krenu putem boljeg života.
pre 8 godina
Da li Madjarska ima svog predsednika ili Orban donosi sve odluke u drzavi?
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
(igrač, 3. septembar 2015 11:46
Srbija je verovatno 8. zemlja cije su granice ti ljudi presli a ti si naso samo nju da kritikujes i pricas kako je Srbija ta koja svojim ponasanjem ugrozava region. Blokiras svoje granice i onda solis pamet kako treba sa tim ljudima... Hrvatskom licemerstvu nikad kraja
pre 8 godina
Što ne pišete i o tome da vojska bi samo išla kao ispomoć policiji u kordinaciji oko pristupnih tačaka na granici? Drugo i to bi trebali da napisite da svako ko stigne do ograde ima pravo da trazi azil, jer pored ograde je već na teritoriji madjarske!
pre 8 godina
Ne vidim problem u tome sto Madjarska zeli da kontrolisano pusta migrante u svoju zemlju, da registruje svako lice koje bez putnih isprava hoce da prodje kroz njihovu zemlju. Niko ne govori da ce Madjari pustiti svakog ko se registruje, a migranti ne zele da se registruju, ilegalno udju u zmelju i onda se bune sto ovi nece da ih puste.... To nisu izbeglice, oni dolaze iz Turske, koja nije u ratu.....
pre 8 godina
Predsednik Evropskog parlamenta Martin Šulc rekao je da za izbegličku krizu neophodno zajedničko evropsko rešenje, zajednickog resenja nema dok se ne zauzme jasan i jedinstven stav...
pre 8 godina
treba dogovarati i resavati probleme zajednickom akcijom ali zapecati granicu prema prijateljskoj zemlji krajnje je neumesno
pre 8 godina
Nisu mi jasni, pa i ti ljudi mogu proci misiju rupu. Mogu i da zaobidju Madjarsku ako treba.
pre 8 godina
Niko ne zeli izbeglice u svojoj zemlji, ali mislim da mi ipak radimo ispravnu stvar, ljudima treba uvek pomoci kada su u nevolji.
pre 8 godina
Prijatelj Orban...
pre 8 godina
Zar je neko ocekivao da ce se Madjarska drugacije ponasati i pitati Srbiju da li im je potrebna pomoc za resavanje migranstke krize. Najlakse je ograditi se, postaviti vosjku i policija ali to nije trajno i odrzivo resenje migrantske krize.
pre 8 godina
Srbiju to ne treba da brine. Oni zele da upisu svakog coveka koji udje u Madjarsku i to je jedini razlog svega ovoga.
pre 8 godina
Premijeri Mađarske i Srbije su razgovarali o kriznoj situaciji izazvanoj masovnom migracijom...
pre 8 godina
Svaka drzava ima svoje granice tako da ima pravo da ih zastiti.Neka oni koji su napravili ovaj egzodus prime izbeglice kod sebe.
pre 8 godina
Zar nije i naš interes da se iz FYRM ne ulazi u zemlju ilegalno? Nije problem što su kod nas ušli njivom ali je problem što Madjarska neće da ih propusti dalje?! Mislim stvarno... Postoje neka pravila, neka idu na prelaz kao u svi ostali.
pre 8 godina
Ovim ljudima nije potrebna vojska oni su od oruzija pobegli. Pokazite humanost.
pre 8 godina
Koliko je Srbija civilizovanija zemlja od ostalih.
pre 8 godina
Ovakav stav i izjava mađarskog premijera me uopšte nije iznenadila, jer Mađarska je važi kao narigoroznija zemlja u EU po pitanju migranata. Šta im fali da budu samo mali humaniji, neka se ugledaju na nas, ako ne mogu da se snađu sami!
pre 8 godina
Srbija se za razliku od Mađarske ponela veoma ljudski i pružila je potrebnu pomoć i utočište izbeglicama.
pre 8 godina
I šta će onda kada ih uhapse i osude na četiri godine zatvora. Tada neće biti problem da ih zadrže u Mađarskoj, da im daju krov nad glavom, da ih hrane, oblače. Ili su možda u Mađarskoj zatvori drugačiji.
pre 8 godina
zemlja Sent Istvana se pretvara u zemlju mracnog Orbana
pre 8 godina
i šta onda zauzećete deo vojvodine jel na to ciljate
pre 8 godina
Pa lepo.Madjari dižu zid i dovode vojsku,a Mekedonci ne vrše ni kontrolu.I šta sad? Mislim da je ružno što svi gledaju samo sebe,ali šta možemo.
pre 8 godina
тако је како је, а да ли је то људски или није... нека време каже да ли су се комшије паметно одбранили од пошасти или су безобзирни и нељуди. а што се нас тиче, ми свакако пропадамо са избеглицама и без њих...
pre 8 godina
Jos jedan dokaz nesposobnosti Madjarske vlade da se izbori sa problemom.
pre 8 godina
Džaba si dizao žicu, džaba vam i vojska, nećete ih zaustaviti,
ti ljudi su spremni i da ginu.
pre 8 godina
izvni sto ti tolike saljemo pred zid, ali nije do nas. nadamo se da ce izdrzati navalu. ako treba poslacemo i mi nase dobrovoljce da ga utvrde
pre 8 godina
A zajednistvo? A mir? A sloboda kretanje? A EU?
pre 8 godina
Srbija nema razloga da se tako ponasa prema migrantima, I to su zivi ljudi.Mislim da je Vucicev stav rezervisan sto se tice Orbanove odluke.
pre 8 godina
Strasno stvarno. Nazalost, ne iznenadjuje me ovo.
pre 8 godina
Ja ne verujem sta oni rade!
pre 8 godina
Nakon zice nista drugo i nisam ocekivao od Madjarske. Mogli bi bar malo da se ugledaju na Srbiju.
pre 8 godina
madjari madjari gde ce vam dusa...
pre 8 godina
Vucic njemu :"Mi smo najveci evropejci svih vremena, mi vojsku i nemamo"!
pre 8 godina
Mislim daOrban drasticno pronalazi resenja koja mu kvare dobar rejting koji ima njegova drzava .
pre 8 godina
Treba biti human i pruziti pomoc ovim ljudima, ne beze oni svojom voljom nego zato sto moraju, da spasu zive glave...
pre 8 godina
najlakse je pustiti vojsku na nemocne i slabe a tesko je pruziti ruku i biti covek
pre 8 godina
Orban Vučiću: Šaljemo i vojsku na granicu
Madjarska nema pravo da salje svoju vojsku na granicu sa Makedonijom i da tako sprecava izbeglice da ne udju u Srbiju zato sto bi to znacilo mesanje u unutrasnje stvari Srbije !
Druga je stvar ako je Orban mislio na granicu Madjarske sa Srbijom ali onda ne vidim razlog zasto bi o tome obavestavao Vucica ?
Ne znam koji je Vucic faktor pa da mu se Orban "ispoveda" sta ce da uradi u Madjarskoj ?
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
pre 8 godina
Oni su kao u EU, a nije ih briga za druge clanice unije, bitno je da sebe "zastite"!
pre 8 godina
Da poslaće vojsku i šta onda? Će da pucaju u izbeglice?
pre 8 godina
Lepo su nas upozoravali vojni i politicki analiticari. Dogadja se bash kako su predvideli. A naredno predvidjanje je da ako migranti ne prodju nashu zemlju u roku od dve nedelje nikad nece ni proci......
pre 8 godina
policiju da ali vojsku na ljude koji beze od rata,strasno...
pre 8 godina
Svi lideri Evropske unije moraju resiti problem migracije i zbrinuti ljude koji su pobegli od rata.
pre 8 godina
ma da hermetizujte granicu to je u u duhu sengena...
pre 8 godina
Ono sto je do nas, Srbija ce ispostavati kao sto je i do sada radila,a sto se tice Madjara oni su prica za sebe.
pre 8 godina
Vucic njemu :"Mi smo najveci evropejci svih vremena, mi vojsku i nemamo"!
pre 8 godina
Džaba si dizao žicu, džaba vam i vojska, nećete ih zaustaviti,
ti ljudi su spremni i da ginu.
pre 8 godina
i šta onda zauzećete deo vojvodine jel na to ciljate
pre 8 godina
Strasno stvarno. Nazalost, ne iznenadjuje me ovo.
pre 8 godina
Evropa bi trebalo da se dobro zamisli kada je reč o politici g. Orbana. Ovo je više nego anti-evropsko i šovinističko ponašanje!
pre 8 godina
Nakon zice nista drugo i nisam ocekivao od Madjarske. Mogli bi bar malo da se ugledaju na Srbiju.
pre 8 godina
Orbane,Orbane preterao si...
pre 8 godina
Madjarska pokazuje svoju suverenost nadam se da ce i Srbija uskoro ne mislim pritom na zatvaranje granica prema ovim pacenicima
pre 8 godina
Madjarima bi bilo korisnije da se malo uključe u rešavanje ovog problema. Ovako samo produbljuju jaz.
pre 8 godina
Ako je neko kriv za izbeglicku krizu jeste EU.
pre 8 godina
Madjarska ograda i vojska sigurno nece uspeti da zaustave hiljade i hiljade migranata.
pre 8 godina
Ovim ljudima nije potrebna vojska oni su od oruzija pobegli. Pokazite humanost.
pre 8 godina
Orban je sramota za Mađarsku, nikakav heroizam nije slati vojsku i policiju na goloruke ljude, iscrpljene od pešačenja i gladi!
pre 8 godina
Al su se ovi madjari isprimali da su nekakvi cuvari EU...
pre 8 godina
Koliko je Srbija civilizovanija zemlja od ostalih.
pre 8 godina
ali se obrukaste moji Madjaari...
pre 8 godina
jel se ovo vraca 1939
pre 8 godina
Orban je bruka za demokratiju i celu Evropsku uniju.
pre 8 godina
Da poslaće vojsku i šta onda? Će da pucaju u izbeglice?
pre 8 godina
Bolje bi im bilo da se prema njima ponašaju kao Srbija što se ponaša umesto da dižu zid i postavljaju vojsku i policiju na granicu.
pre 8 godina
Ne razumem sta Madjari postizu ovim, kad ovi ljudi ne vide krajnju stanicu u Madjarskoj, vec u zapadnoj Evropi,stvarno sramotan potez!!!!
pre 8 godina
Plašim se samo da za ovo što priča i radi ima prikrivenu podršku EU.
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Mislim da je Madjarska bas preterala ili je mozda neko tera da tako se ponasa kad su izbeglice u pitanju. Madjari pojacavaju granicu vojskom i policijom umesto da kao i mi pomognu izbeglicana, jer njima svakako nije cilj da ostanu ni u Srbiji ni u Madjarskoj.Njihov krajnji cilj je da dodju do daleko ekonomski jace zemlje nego sto je to i Madjarska i Srbija. Zato treba biti human i pomoci.
pre 8 godina
Ne treba Madjare osudjivati, sigurno su dobili instrukcije sa visih instanci EU za takve postupke
pre 8 godina
Kako spavate gospodine Orban?
pre 8 godina
A zajednistvo? A mir? A sloboda kretanje? A EU?
pre 8 godina
Krajnje neozbiljno i neodgovorno ponasanje Madjara. Ako nisu u stanju da se nose sa novonastalim problemom, trebali su da se obrate EU a ne da salju vojsku i policiju.
pre 8 godina
Pa lepo.Madjari dižu zid i dovode vojsku,a Mekedonci ne vrše ni kontrolu.I šta sad? Mislim da je ružno što svi gledaju samo sebe,ali šta možemo.
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
(igrač, 3. septembar 2015 11:46
Srbija je verovatno 8. zemlja cije su granice ti ljudi presli a ti si naso samo nju da kritikujes i pricas kako je Srbija ta koja svojim ponasanjem ugrozava region. Blokiras svoje granice i onda solis pamet kako treba sa tim ljudima... Hrvatskom licemerstvu nikad kraja
pre 8 godina
Orban bi trebao da se zamisli šta će sutra deca da uče o njemu u udžbenicima istorije, širom Evrope i sveta!
pre 8 godina
Rešenje za izbegličku krizu izrekli su zvaničnici Australije,kada su izjavili da je potrebna veća vojna intervencija protiv ID...To je rešenje,a ne zabranjivati ljudima da žive,i da krenu putem boljeg života.
pre 8 godina
Najnovije vijesti iz Brisela su šok za Srbiju i Makedoniju. EU je odlučila da na njen prostor mogu isključivo izbeglice iz Sirije sa valjanim dokumentima, a ostale se vraća.
pre 8 godina
@ (igrač, 03. septembar 2015 11:46)
Lepo si to sročio, organizirani susjedu, samo bih te pitao da li su se ti ljudi teleportovali u Srbiju ili su ipak prošli kroz još neku zemlju na putu do nas neorganiziranih? Npr. članice EU Grčku i Bugarsku, ili kandidate za članstvo Tursku i Makedoniju?
I, kad si već to spomenuo, zašto ih ograđujete, bijete i proterujete u Srbiju, kada ste toliko organizirani? Zašto ih jednostavno sami ne popišete i evidentirate kad vam dođu na granicu?
pre 8 godina
Srbija se za razliku od Mađarske ponela veoma ljudski i pružila je potrebnu pomoć i utočište izbeglicama.
pre 8 godina
Sta Madjarska zeli postici sa ovim? Zasto vojska, cemu? Na sta nas to upozoravaju?
pre 8 godina
Predsednik Evropskog parlamenta Martin Šulc rekao je da za izbegličku krizu neophodno zajedničko evropsko rešenje, zajednickog resenja nema dok se ne zauzme jasan i jedinstven stav...
pre 8 godina
Mislim da bi zapadni politicari trebali da se ugledaju na nasu zemlju po pitanju izbeglica, pokazali smo da smo veci evropejci od pola EU.
pre 8 godina
Dobro je njima kad nemaju drugih problema.
pre 8 godina
Pitam se dali Orban ima dovoljno praznih celija za migrante koji dolaze u sve vecem broju!Zatvarati ljude koji samo zele da prodju dalje je debilna...
pre 8 godina
Što ne pišete i o tome da vojska bi samo išla kao ispomoć policiji u kordinaciji oko pristupnih tačaka na granici? Drugo i to bi trebali da napisite da svako ko stigne do ograde ima pravo da trazi azil, jer pored ograde je već na teritoriji madjarske!
pre 8 godina
Pitanje migranata je pitanje za celu EU, a meni se čini da se najbolje prema njima ponašamo upravo mi. U sličnoj situaciji smo i mi bili devedesetih godina, zar ne?
pre 8 godina
Oni su kao u EU, a nije ih briga za druge clanice unije, bitno je da sebe "zastite"!
pre 8 godina
"Očekuje se da će imigranti i krijumčari ljudima potražiti nove tranzitne puteve zaobilazeći Mađarsku, rekao je Orban Vučiću..."
Ja odbijam da poverujem da je ovo izjavio jedan ozbiljan političar.
Iz Kanjiže desetak kilometara na istok u Rumuniju, pa isto toliko na severoistok, i eto ih u Mađarskoj daleko od zida.
To je samo jedna od opcija. Kroz Hrvatsku takođe.
Neka probaju da zamotaju celu zemlju u bodljikavu žicu.
Možda pomogne.
pre 8 godina
Svi lideri Evropske unije moraju resiti problem migracije i zbrinuti ljude koji su pobegli od rata.
pre 8 godina
Vučićev prijatelj Orban? Kako li neprijatelji postupaju sa nama kada nam prijatelji grade žicu na granici i šalju vojsku da je čuva? Da li da podsećam da su to Rusi radili njima?
pre 8 godina
ma da hermetizujte granicu to je u u duhu sengena...
pre 8 godina
Jos jedan dokaz nesposobnosti Madjarske vlade da se izbori sa problemom.
pre 8 godina
Mračni srednji vek u zapadnoj Evropi je opet poceo. Izvisili smo, opet smo van granica, tako da cemo sa nasim Sirijcima, Libijcima, Avganistancima, Kurdima ostati tu gde jesmo I ziveti kao ljudi, dok se dobri I mudri ljudi zapada, nazalost cesto u manjini ne izbore za novi humanizam I renesansu. Dzabe da lupamo svoju glavu i mislimo se, ko je video ono utopljeno dete jasno mu je, sijaju zlatom reci Patrijarha Pavla: "Budimo ljudi!"
pre 8 godina
Ovakav stav i izjava mađarskog premijera me uopšte nije iznenadila, jer Mađarska je važi kao narigoroznija zemlja u EU po pitanju migranata. Šta im fali da budu samo mali humaniji, neka se ugledaju na nas, ako ne mogu da se snađu sami!
pre 8 godina
ljudi zele samo da prodju a ovi ih drze kao stoku u torovima jos i vojsku salju
pre 8 godina
treba dogovarati i resavati probleme zajednickom akcijom ali zapecati granicu prema prijateljskoj zemlji krajnje je neumesno
pre 8 godina
Ja ne verujem sta oni rade!
pre 8 godina
Proći će i ova struja sa migrantima, smiriće se i rešiti problem, ali ko će sa kakvim obrazom izaći, to najviše zavisi od naših dela!
pre 8 godina
Zar smo mi zaboravili kako se ponasala evropa i ceo svet kada smo mi imali izbeglice??? Zasto onda cude ovakvi postupci
pre 8 godina
Mogu da posalju koga hocu. Ti migranti imaju svoju krajnju destinaciju. U krajnjem slucaju ne moraju ni da idu preko Madjarske.
pre 8 godina
Ne možemo nikome govoriti šta da radi ili ne radi, znamo šta je najbolje za nas da uradimo. Ali, mislim da je poslednji trenutak da EU izadje sa zajedničkom strategijom koja će važiti za sve članice.
pre 8 godina
Prijatelj Orban...
pre 8 godina
Srbiju to ne treba da brine. Oni zele da upisu svakog coveka koji udje u Madjarsku i to je jedini razlog svega ovoga.
pre 8 godina
Ono sto je do nas, Srbija ce ispostavati kao sto je i do sada radila,a sto se tice Madjara oni su prica za sebe.
pre 8 godina
najlakse je pustiti vojsku na nemocne i slabe a tesko je pruziti ruku i biti covek
pre 8 godina
policiju da ali vojsku na ljude koji beze od rata,strasno...
pre 8 godina
zemlja Sent Istvana se pretvara u zemlju mracnog Orbana
pre 8 godina
I šta će onda kada ih uhapse i osude na četiri godine zatvora. Tada neće biti problem da ih zadrže u Mađarskoj, da im daju krov nad glavom, da ih hrane, oblače. Ili su možda u Mađarskoj zatvori drugačiji.
pre 8 godina
I to je po necijem naredjenju,
pre 8 godina
EU vredonsti???
pre 8 godina
A ja se ponadao da ce poslati humanitarnu pomoc. Sramota od jedne drzave koja je clanica EU.
pre 8 godina
Srbija na pravi način ispunjava svoje obaveze i vrlo ozbiljno se odnosi prema ovom problemu. Mađarska treba da radi na zajedničkim rešenjima, a ne da istupa kao pojedinac.
pre 8 godina
madjari madjari gde ce vam dusa...
pre 8 godina
Nisu mi jasni, pa i ti ljudi mogu proci misiju rupu. Mogu i da zaobidju Madjarsku ako treba.
pre 8 godina
Srbija nema razloga da se tako ponasa prema migrantima, I to su zivi ljudi.Mislim da je Vucicev stav rezervisan sto se tice Orbanove odluke.
pre 8 godina
Treba biti human i pruziti pomoc ovim ljudima, ne beze oni svojom voljom nego zato sto moraju, da spasu zive glave...
pre 8 godina
čudno mađari razmišljaju
pre 8 godina
Ne slazem se sa Orbanom
pre 8 godina
Niko ne zeli izbeglice u svojoj zemlji, ali mislim da mi ipak radimo ispravnu stvar, ljudima treba uvek pomoci kada su u nevolji.
pre 8 godina
Mislim daOrban drasticno pronalazi resenja koja mu kvare dobar rejting koji ima njegova drzava .
pre 8 godina
Premijeri Mađarske i Srbije su razgovarali o kriznoj situaciji izazvanoj masovnom migracijom...
pre 8 godina
Madjari su silne pare dali za zice ali migranti ce opet naci resenja da se provuku!Samo de ne bude scenario kao u Makedoniji!
pre 8 godina
Ne znam da li oni stvarno misle, da ce slanjem vojske, ovaj problem biti resen???
pre 8 godina
Bruka i sramota ne samo demokratije već i ljudskog društva u celini. Vojskom na decu, žice... gadost
pre 8 godina
Prosto ne verujem da neko moze da pokaze toliku nehumanost prema ovim ljudima kao sto to rade Madjari. Vucic jei danasnjom posetom migranata pokazao da u zivotu i pored sopstvenih briga i problema trebas biti covek.
pre 8 godina
Kad ovako reaguje jedna zemlja koja je deo EU, o cemu onda dalje govoriti?
pre 8 godina
Podizanje zidova je jedna obicna glupost, postoji sijaset mogucnosti da se eventualno napravljeni zid neutralise. Cak ne verujem da su to Madjari osmislili, predpostavljam da je zid produkt zelenaskih organizacija, koje u pohlepi za profitom izmisljaju hiljade nacina kako da nekome pozajme novac, naravno uz dobru kamatu.
pre 8 godina
Dal je moguce da smo samo mi u stanju da pomognemo ovim ljudima.
pre 8 godina
vojska na granicama zicane ograde krvozedni kerovi uplakani ljudi, jel ovo horor film!
pre 8 godina
Najlakše je čoveka gurnuti u blato. Teško ga je iz blata izvući. Pa ako možemo mi, zažto je drugima teško
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Jedino je EU kriva za ovako haoticnu situaciju sa izbeglicama i onda sav teret prebacuju na zemlje koje su najvise pogodjene izbeglicama i onda traze da se ispunjavaju obaveze a oni to prvo nerade.
pre 8 godina
Ovi Mađari ga baš preteraše, ali to dovoljno govori o njima.
pre 8 godina
Srbija i srpska gostoprimljivost treba da služe kao uzor ne samo Mađarima već i mnogim članicama EU koje su tu iako ne bi trebale biti…
pre 8 godina
Jasno mi je zašto im brane da ne uđu u zemlju ali mi nije jasno zašto im ne daju da izađu iz zemlje.
pre 8 godina
Evropa je sa dolazom novog talasa migranata pokazala svoje pravo lice. Ne zelim da sam u ovakvoj evropikoja nema trunku ljudskosti i tolerancije.
pre 8 godina
Da li Madjarska ima svog predsednika ili Orban donosi sve odluke u drzavi?
pre 8 godina
Nedopustivo ponašanje Mađarske, EU mora da reaguje.
pre 8 godina
Ko piše ove komentare, migranti? Dragi sugrađani, kao i do sada granicu ćete moći da pređete na graničnom prelazu uz pasoš. Žicu nećete ni videti nigde. Za sve one koji bi ilegalno da je pređu tu je policija, vojska i na kraju sud. Kao što ne biste voleli da vama neko ulazi u dvorište preko ograde, tako i Mađari ne žele. Migranti pokazuju da neće poštovati pravila, a još nisu ni stigli. Time prave budale od svih nas koji poštujemo zakone i prelazimo granice na predviđenim mestima sa punom dokumentacijom.
pre 8 godina
Nema humanijeg naroda od naseg.
pre 8 godina
Nešto čisto sumnjam da će tako lako sprečiti ulazak...
pre 8 godina
Zar je neko ocekivao da ce se Madjarska drugacije ponasati i pitati Srbiju da li im je potrebna pomoc za resavanje migranstke krize. Najlakse je ograditi se, postaviti vosjku i policija ali to nije trajno i odrzivo resenje migrantske krize.
pre 8 godina
Uopšte nema mesta začuđenosti što se tiče dogovora između Orbana i Aleksandra Vučića vezanog za migrante.Svaki državnik može normalno da se dogovori sa Aleksandrom Vučićem jer je on najbolji premijer kakvog je naša država ikada imala.
pre 8 godina
Razumem strah, svuda je prisutan, ali ovo je sramno, sta je sledece pucace na migrante?!
pre 8 godina
Mađarska mora da traži rešenje za problem, a ne da prebacuje problem drugim zemljama.
pre 8 godina
Srbija prema migrantima nece tako postupima,necemo praviti zidove i terati ih iz zemlje,maksimalno smo korektni prema njima.
pre 8 godina
Kakva zamena teza. Komunicira se potreba za kontrolom, a u stvari reč je o želji da se priliv izbeglica zaustavi.
EU samo razmišlja kroz novac i u izbeglicama vide trošak — dakle ne žele ih, sa kontrolom ili bez. Mrtvo dete na pragu Evrope je prava slika hipokrizije.
pre 8 godina
тако је како је, а да ли је то људски или није... нека време каже да ли су се комшије паметно одбранили од пошасти или су безобзирни и нељуди. а што се нас тиче, ми свакако пропадамо са избеглицама и без њих...
pre 8 godina
Ovo što Mađari rade daleko je od poštovanja demokratskih i moralnih vrednosti, ovako se ne ponaša ni vojna hunta u Mijanmaru.
pre 8 godina
Da li su to evropske vrednosti kojima težimo? Sramota za Madjare, trebalo bi da se ugledaju na našu vladu koja pomaže tim napaćenim ljudima koji beže od smrti.
pre 8 godina
Zar nije i naš interes da se iz FYRM ne ulazi u zemlju ilegalno? Nije problem što su kod nas ušli njivom ali je problem što Madjarska neće da ih propusti dalje?! Mislim stvarno... Postoje neka pravila, neka idu na prelaz kao u svi ostali.
pre 8 godina
Orban svojom politikom rešava problem "kako zbog ovoga da ne nagrabusim u anketama", a ne "šta da radimo sa izbeglicama?" Sve će mu se obiti o glavu.
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
pre 8 godina
Lepo su nas upozoravali vojni i politicki analiticari. Dogadja se bash kako su predvideli. A naredno predvidjanje je da ako migranti ne prodju nashu zemlju u roku od dve nedelje nikad nece ni proci......
pre 8 godina
ozbiljnom problemu treba pristupiti odgovorno i ljudski a ne tvrdo i odbojno
pre 8 godina
u pravu je pokojni Ekmecic istorija se ciklicno ponavlja nadam se da smo je shvatili na vreme, neka sad drugi grese...
pre 8 godina
Da li je Orban zaista preterao? Mislim da ne! On samo pošteno zarađuje svoj hleb. Bilo bi dobro da i neki drugi to čine.
Kako Orban spava? Mirnim snom pravednika!
Šta radi mađarska sa ovim zidom, i koga ona štiti?
Mađarska sprečava nelegalne upade na svoju teritoriju ljudi bez identifikacionih dokumenata. Time ona sprečava upade i u druge zemlje Šengena. Ona štiti EU. Mađareska poštuje zakon. Mi to ne radimo!
Mađarska je zatvorila Keleti. Koga ona štiti? Sebe? Pa ti koji ne odu za Nemačku ostaće njoj. Ne Mađarska štiti Nemačku i ostale članice EU.
A šta mi radimo?
Liferujemo ih njima!
Da li ih Nemci žele? Pa mislim da Nemačka nema 10 milijardi $ godišnje za ulaganje u bilo čiju integraciju. Da ima pre bi uložila u integraciju naših školovanih kadrova i ne bi tražila da naši lekari i inženjeri nađu sami posao i plate jezičke kurseve do nivoa B2. To košta. Zapitajte se koja će luda vlada (osim Srpske) da uloži budžetska sredstva u tom iznosu otimajući od svojih građana i privrede da bi zbrinula "izbirljive" migrante koji beže da bi spasli glavu. Glava se mogla spasti i u Jordanu i u Turskoj i u Iranu...da ne spominjem Emirate, Kuvajt ili Saudijsku arabiju.
Na kraju Bugarska takođe pravi zid prema Turskoj, i Grci bi kada bi samo mogli.
pre 8 godina
ne treba Madjarima politika sagregacije, nikome dobro ona donela nije
pre 8 godina
Ne resave se problem vojskom, ogradom, zidovima, nije lako napustiti svoje ognjiste znam iz licnog iskustva i tad trazis samo spas, trazis nacin kako da prezivis, kao tvoja porodica...strah za zivot je najveci moguci strah, zar je trebala Srbija da okrene glavu kao sto danas okrece Evropa. Resenje mora da se nadje to je neminovno, ali ne na ovaj nacin.
pre 8 godina
Mađarska bi trebala da sedne sa svim evropskim zemljama i pokuša da nađe zajedničko rešenje za problem migranata, a ne da se okruži žicom i vojskom.
pre 8 godina
A sad kad krenu da ulaze i dobijaju po 4 god zatvora, sto je svakakk bolje od utapanja u sredozemlju ili smrti u sirijskon prasini, ovom rasisti Orbanu ce da zafali zatvora i hrane.
pre 8 godina
Gospodin Orban nije humanitarac. Ne moze se tek tako prelaziti drzavna granica ozbiljne drzave. Ne moze se u hiljadama ilegalno ulaziti u iole ozbiljnu drzavu. Ovi nasi ih kao registruju a oni ni vinjetu nemaju, mogu da ostave kakve god podatke zele. Makedonci ih ni ne registruju ali oni i nisu ozbiljna drzava. Bezali su i nasi ljudi od rata ali nisu bezali u Saudijsku Arabiju ili Katar ili UAE ili Kuvajt. Zasto ovi muslimani nisu izbegli u bogate muslimanske zemlje koje su im bile i mnogo blize od Zapadne Evrope? Mnogo tu sumnjivih stvari ima. Orban stiti svoju drzavu i svoj narod a to mu je i posao. Mi, umesto sto se pravimo najhumaniji Evropljani, a dobro znamo da to nikako nismo s obzirom kako smo sramno docekali nase izbeglice iz Hrvatske u vreme "Oluje", trebalo bi da se zapitamo zasto "za migrante svi zatvaraju granice osim Srbije".
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Sledeći korak je vraćanje migranata na teritoriju sa koje su ušli,pa se ti češi gde te ne svrbi,vučko.
pre 8 godina
Orban vodi računa o nacionalnom interesu svoje zemlje ali i Evrope kao celine. Vučić bi trebalo da uči od njega, kada se već hvali da voli da uči i sluša pametne ljude.
pre 8 godina
Mi smo u ozbiljnom problemu. Taj zid je podigla Madjarska ali iz EU im zbog toga nije upucena nijedna jedina iole ozbiljna kritika sto znaci da je to i zid EU. Orban iz Brisela porucuje Vucicu da ce od 15. da pojaca prisustvo vojske i policije na granici a sve po zakonu koji ce po hitnom postupku biti izglasan. Da li ga je neko u Briselu kritikovao (ozbiljno) zbog ovoga? Nije! Da li ce EU spreciti donosenje tog zakona? Nece! Bugari su odavno dovukli tenkove i vojsku da bi sprecili ulazak migranata/izbeglica. Suocavamo se sa velikom mogucnoscu da Srbija postane azil za stotine hiljada migranata/izbeglica sto je strasan ekonomski udar a mogao bi biti, ne daj Boze, i nesto mnogo gore, jer ovakva seoba naroda je, nema nikakve sumnje, organizovana (austrijske obavestajne sluzbe su iznele podatak da svaki migrant/izbeglica raspolaze sa istom kolicinom novca???)...pitanje je samo od strane koga i sa kojim ciljem.
pre 8 godina
I srpski narod se u proslosti suocavao sa izbeglistvom.Ono sto je evidentno to je cinjenica da u teskim sudbinama tih napacanih azilanata nema ni malo njihove krivice..imajmo to na umu
pre 8 godina
Sve ovo što se dešava u vezi sa tretmanom imigranata ponovo je pokazalo da Srbija nije normalna država već prostor i da se, što je još gore, time ponosi. Sve okolne države poput Grčke, Bugarske i Mađarske, koje su i članice EU, nastoje da što više iskontrolišu i, za početak, suzbiju pritisak talasa imigranata zato što je to logično. Zašto? Pa zato što je to najlogičnija moguća stvar na svetu. Svuda, osim u Srbiji. Kontrola teritorije i samostalna odluka o tome koga pustiti na svoju teritoriju je najosnovnije suvereno pravo svake države koja želi to da ostane. To pravo je iznad svih međunarodnih konvencija o regulisanju prava na azil.
Azilanti nominalno imaju određena prava, ali svaka država ima preče pravo da reguliše broj lica koje može i sme da prihvati na svoju teritoriju. Inače se, poput nas, susreće sa brojnim zdravstvenim, bezbednosnim, materijalnim i ostalim izazovima.
Sledi zaključak, Srbija nije suverena zemlja, već provizorijum od države. Srbija je velika žrtva ''naopake ideologije'' koja se sprovodi decenijama unazad.
pre 8 godina
Da li planiraju emigranti, kada se završi rat da se vrate u svoje zemlje da je obnavljaju?
pre 8 godina
Orban dobija kritike iz EU zbog svog pristup resavanju problema izbeglica. Izgleda da ce na inicijativu Nemacke EU primiti odredjeni broj izbeglica.
pre 8 godina
Sad ce sneg,Vucic ce da spasava i nosi decu a Vi aplauz!!
pre 8 godina
Orban Vučiću: Šaljemo i vojsku na granicu
Madjarska nema pravo da salje svoju vojsku na granicu sa Makedonijom i da tako sprecava izbeglice da ne udju u Srbiju zato sto bi to znacilo mesanje u unutrasnje stvari Srbije !
Druga je stvar ako je Orban mislio na granicu Madjarske sa Srbijom ali onda ne vidim razlog zasto bi o tome obavestavao Vucica ?
Ne znam koji je Vucic faktor pa da mu se Orban "ispoveda" sta ce da uradi u Madjarskoj ?
pre 8 godina
Evropski licemeri. Sad ce neko da me ubedi da Orban ovo radi na svoju ruku. Naravno da je dobio nalog od svojih zapadnih mentora da mora da zadrzi ovaj talas kao sto je i okupaciona vlast u Srbiji dobila nalog da im dozvoli da ovde ostanu.
pre 8 godina
Vidim mnogo konfuzije u stavovima vlada zemalja EU. Još više konuzije vidim među našim narodom. Ček i premijer kuka na sav glas da nema ideju šta da se radi.
Ipak, zakon je jasan u pogledu prelaska državnih granica. Postoje granični prelazi, postoje identifikacioni dokumenti. Prelazak granice van graničnog prelaza nije prihvatljiv. Prelazak granice bez odgovarajućih dokumenata takođe. To je posao države!
Nije dovoljno da pojedinac izrazi želju da ode negde i naseli se. Posebno ovako organizovane mase koje kršeći sve moguće zakone upadaju na teritorije drugih zemalja. Rat je svakako jedan od razloga da se ljudi uklone iz neposredne opasnosti. Ali u tom slučaju to uklanjanje se vrši na najbližim sigurnim teritorijama. Nemačka ili Švedska svakako to nisu.
Odavde se jasno vidi da nije u pitanju spasavanje golih života (jer to je bilo sasvim moguće uraditi u Turskoj ili Iranu) već masovno preseljenje u zemlju po izboru.
Ovaj migratorni talas je očito dobro organizovan propraćen medijskim spinovanjem a krajnji njegov cilj imaćemo priliku da vidimo. Nemačka sama a verujem celokupna EU (sve i da se dogovore o kvotama) nema mogućnosti da izdvoji do 10 milijardi $ godišnje za zbrinjavanje i integraciju migranata.
pre 8 godina
ovim je konacno pocelo opelo nad sengenom
pre 8 godina
Ne vidim problem u tome sto Madjarska zeli da kontrolisano pusta migrante u svoju zemlju, da registruje svako lice koje bez putnih isprava hoce da prodje kroz njihovu zemlju. Niko ne govori da ce Madjari pustiti svakog ko se registruje, a migranti ne zele da se registruju, ilegalno udju u zmelju i onda se bune sto ovi nece da ih puste.... To nisu izbeglice, oni dolaze iz Turske, koja nije u ratu.....
pre 8 godina
Svaka drzava ima svoje granice tako da ima pravo da ih zastiti.Neka oni koji su napravili ovaj egzodus prime izbeglice kod sebe.
pre 8 godina
izvni sto ti tolike saljemo pred zid, ali nije do nas. nadamo se da ce izdrzati navalu. ako treba poslacemo i mi nase dobrovoljce da ga utvrde
pre 8 godina
Kakvo zloupotrebljavanje trenutne situacije da se stvori lazna slika... Naravno da ne zatvaramo granice kad niko ovde ni nece da ostane, a nismo u EU pa da mogu da nas pritiskaju kao Madjarsku.
pre 8 godina
EU - popularni klub
Brisel - vlasnik kluba
Madjari - izbacivaci
Sirijci - nepozeljni gosti
Sad povezite pricu
pre 8 godina
Mora se naći zajedničko rešenje za ovaj problem.
pre 8 godina
Vucic njemu :"Mi smo najveci evropejci svih vremena, mi vojsku i nemamo"!
pre 8 godina
izvni sto ti tolike saljemo pred zid, ali nije do nas. nadamo se da ce izdrzati navalu. ako treba poslacemo i mi nase dobrovoljce da ga utvrde
pre 8 godina
Ko piše ove komentare, migranti? Dragi sugrađani, kao i do sada granicu ćete moći da pređete na graničnom prelazu uz pasoš. Žicu nećete ni videti nigde. Za sve one koji bi ilegalno da je pređu tu je policija, vojska i na kraju sud. Kao što ne biste voleli da vama neko ulazi u dvorište preko ograde, tako i Mađari ne žele. Migranti pokazuju da neće poštovati pravila, a još nisu ni stigli. Time prave budale od svih nas koji poštujemo zakone i prelazimo granice na predviđenim mestima sa punom dokumentacijom.
pre 8 godina
Orban Vučiću: Šaljemo i vojsku na granicu
Madjarska nema pravo da salje svoju vojsku na granicu sa Makedonijom i da tako sprecava izbeglice da ne udju u Srbiju zato sto bi to znacilo mesanje u unutrasnje stvari Srbije !
Druga je stvar ako je Orban mislio na granicu Madjarske sa Srbijom ali onda ne vidim razlog zasto bi o tome obavestavao Vucica ?
Ne znam koji je Vucic faktor pa da mu se Orban "ispoveda" sta ce da uradi u Madjarskoj ?
pre 8 godina
тако је како је, а да ли је то људски или није... нека време каже да ли су се комшије паметно одбранили од пошасти или су безобзирни и нељуди. а што се нас тиче, ми свакако пропадамо са избеглицама и без њих...
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
pre 8 godina
Mi smo u ozbiljnom problemu. Taj zid je podigla Madjarska ali iz EU im zbog toga nije upucena nijedna jedina iole ozbiljna kritika sto znaci da je to i zid EU. Orban iz Brisela porucuje Vucicu da ce od 15. da pojaca prisustvo vojske i policije na granici a sve po zakonu koji ce po hitnom postupku biti izglasan. Da li ga je neko u Briselu kritikovao (ozbiljno) zbog ovoga? Nije! Da li ce EU spreciti donosenje tog zakona? Nece! Bugari su odavno dovukli tenkove i vojsku da bi sprecili ulazak migranata/izbeglica. Suocavamo se sa velikom mogucnoscu da Srbija postane azil za stotine hiljada migranata/izbeglica sto je strasan ekonomski udar a mogao bi biti, ne daj Boze, i nesto mnogo gore, jer ovakva seoba naroda je, nema nikakve sumnje, organizovana (austrijske obavestajne sluzbe su iznele podatak da svaki migrant/izbeglica raspolaze sa istom kolicinom novca???)...pitanje je samo od strane koga i sa kojim ciljem.
pre 8 godina
ovim je konacno pocelo opelo nad sengenom
pre 8 godina
Gospodin Orban nije humanitarac. Ne moze se tek tako prelaziti drzavna granica ozbiljne drzave. Ne moze se u hiljadama ilegalno ulaziti u iole ozbiljnu drzavu. Ovi nasi ih kao registruju a oni ni vinjetu nemaju, mogu da ostave kakve god podatke zele. Makedonci ih ni ne registruju ali oni i nisu ozbiljna drzava. Bezali su i nasi ljudi od rata ali nisu bezali u Saudijsku Arabiju ili Katar ili UAE ili Kuvajt. Zasto ovi muslimani nisu izbegli u bogate muslimanske zemlje koje su im bile i mnogo blize od Zapadne Evrope? Mnogo tu sumnjivih stvari ima. Orban stiti svoju drzavu i svoj narod a to mu je i posao. Mi, umesto sto se pravimo najhumaniji Evropljani, a dobro znamo da to nikako nismo s obzirom kako smo sramno docekali nase izbeglice iz Hrvatske u vreme "Oluje", trebalo bi da se zapitamo zasto "za migrante svi zatvaraju granice osim Srbije".
pre 8 godina
Lepo su nas upozoravali vojni i politicki analiticari. Dogadja se bash kako su predvideli. A naredno predvidjanje je da ako migranti ne prodju nashu zemlju u roku od dve nedelje nikad nece ni proci......
pre 8 godina
Nakon zice nista drugo i nisam ocekivao od Madjarske. Mogli bi bar malo da se ugledaju na Srbiju.
pre 8 godina
Orban vodi računa o nacionalnom interesu svoje zemlje ali i Evrope kao celine. Vučić bi trebalo da uči od njega, kada se već hvali da voli da uči i sluša pametne ljude.
pre 8 godina
Da li je Orban zaista preterao? Mislim da ne! On samo pošteno zarađuje svoj hleb. Bilo bi dobro da i neki drugi to čine.
Kako Orban spava? Mirnim snom pravednika!
Šta radi mađarska sa ovim zidom, i koga ona štiti?
Mađarska sprečava nelegalne upade na svoju teritoriju ljudi bez identifikacionih dokumenata. Time ona sprečava upade i u druge zemlje Šengena. Ona štiti EU. Mađareska poštuje zakon. Mi to ne radimo!
Mađarska je zatvorila Keleti. Koga ona štiti? Sebe? Pa ti koji ne odu za Nemačku ostaće njoj. Ne Mađarska štiti Nemačku i ostale članice EU.
A šta mi radimo?
Liferujemo ih njima!
Da li ih Nemci žele? Pa mislim da Nemačka nema 10 milijardi $ godišnje za ulaganje u bilo čiju integraciju. Da ima pre bi uložila u integraciju naših školovanih kadrova i ne bi tražila da naši lekari i inženjeri nađu sami posao i plate jezičke kurseve do nivoa B2. To košta. Zapitajte se koja će luda vlada (osim Srpske) da uloži budžetska sredstva u tom iznosu otimajući od svojih građana i privrede da bi zbrinula "izbirljive" migrante koji beže da bi spasli glavu. Glava se mogla spasti i u Jordanu i u Turskoj i u Iranu...da ne spominjem Emirate, Kuvajt ili Saudijsku arabiju.
Na kraju Bugarska takođe pravi zid prema Turskoj, i Grci bi kada bi samo mogli.
pre 8 godina
Sad ce sneg,Vucic ce da spasava i nosi decu a Vi aplauz!!
pre 8 godina
Evropski licemeri. Sad ce neko da me ubedi da Orban ovo radi na svoju ruku. Naravno da je dobio nalog od svojih zapadnih mentora da mora da zadrzi ovaj talas kao sto je i okupaciona vlast u Srbiji dobila nalog da im dozvoli da ovde ostanu.
pre 8 godina
Sve ovo što se dešava u vezi sa tretmanom imigranata ponovo je pokazalo da Srbija nije normalna država već prostor i da se, što je još gore, time ponosi. Sve okolne države poput Grčke, Bugarske i Mađarske, koje su i članice EU, nastoje da što više iskontrolišu i, za početak, suzbiju pritisak talasa imigranata zato što je to logično. Zašto? Pa zato što je to najlogičnija moguća stvar na svetu. Svuda, osim u Srbiji. Kontrola teritorije i samostalna odluka o tome koga pustiti na svoju teritoriju je najosnovnije suvereno pravo svake države koja želi to da ostane. To pravo je iznad svih međunarodnih konvencija o regulisanju prava na azil.
Azilanti nominalno imaju određena prava, ali svaka država ima preče pravo da reguliše broj lica koje može i sme da prihvati na svoju teritoriju. Inače se, poput nas, susreće sa brojnim zdravstvenim, bezbednosnim, materijalnim i ostalim izazovima.
Sledi zaključak, Srbija nije suverena zemlja, već provizorijum od države. Srbija je velika žrtva ''naopake ideologije'' koja se sprovodi decenijama unazad.
pre 8 godina
Ne vidim problem u tome sto Madjarska zeli da kontrolisano pusta migrante u svoju zemlju, da registruje svako lice koje bez putnih isprava hoce da prodje kroz njihovu zemlju. Niko ne govori da ce Madjari pustiti svakog ko se registruje, a migranti ne zele da se registruju, ilegalno udju u zmelju i onda se bune sto ovi nece da ih puste.... To nisu izbeglice, oni dolaze iz Turske, koja nije u ratu.....
pre 8 godina
Kakvo zloupotrebljavanje trenutne situacije da se stvori lazna slika... Naravno da ne zatvaramo granice kad niko ovde ni nece da ostane, a nismo u EU pa da mogu da nas pritiskaju kao Madjarsku.
pre 8 godina
Sledeći korak je vraćanje migranata na teritoriju sa koje su ušli,pa se ti češi gde te ne svrbi,vučko.
pre 8 godina
Orban je sramota za Mađarsku, nikakav heroizam nije slati vojsku i policiju na goloruke ljude, iscrpljene od pešačenja i gladi!
pre 8 godina
i šta onda zauzećete deo vojvodine jel na to ciljate
pre 8 godina
Koliko je Srbija civilizovanija zemlja od ostalih.
pre 8 godina
Zar nije i naš interes da se iz FYRM ne ulazi u zemlju ilegalno? Nije problem što su kod nas ušli njivom ali je problem što Madjarska neće da ih propusti dalje?! Mislim stvarno... Postoje neka pravila, neka idu na prelaz kao u svi ostali.
pre 8 godina
Evropa bi trebalo da se dobro zamisli kada je reč o politici g. Orbana. Ovo je više nego anti-evropsko i šovinističko ponašanje!
pre 8 godina
Džaba si dizao žicu, džaba vam i vojska, nećete ih zaustaviti,
ti ljudi su spremni i da ginu.
pre 8 godina
Svaka drzava ima svoje granice tako da ima pravo da ih zastiti.Neka oni koji su napravili ovaj egzodus prime izbeglice kod sebe.
pre 8 godina
Orban bi trebao da se zamisli šta će sutra deca da uče o njemu u udžbenicima istorije, širom Evrope i sveta!
pre 8 godina
Da li planiraju emigranti, kada se završi rat da se vrate u svoje zemlje da je obnavljaju?
pre 8 godina
Orban je bruka za demokratiju i celu Evropsku uniju.
pre 8 godina
Ovim ljudima nije potrebna vojska oni su od oruzija pobegli. Pokazite humanost.
pre 8 godina
Orbane,Orbane preterao si...
pre 8 godina
Srbija nema razloga da se tako ponasa prema migrantima, I to su zivi ljudi.Mislim da je Vucicev stav rezervisan sto se tice Orbanove odluke.
pre 8 godina
Jos jedan dokaz nesposobnosti Madjarske vlade da se izbori sa problemom.
pre 8 godina
Strasno stvarno. Nazalost, ne iznenadjuje me ovo.
pre 8 godina
Ovi Mađari ga baš preteraše, ali to dovoljno govori o njima.
pre 8 godina
Ne slazem se sa Orbanom
pre 8 godina
ali se obrukaste moji Madjaari...
pre 8 godina
Dal je moguce da smo samo mi u stanju da pomognemo ovim ljudima.
pre 8 godina
Nedopustivo ponašanje Mađarske, EU mora da reaguje.
pre 8 godina
Ovakav stav i izjava mađarskog premijera me uopšte nije iznenadila, jer Mađarska je važi kao narigoroznija zemlja u EU po pitanju migranata. Šta im fali da budu samo mali humaniji, neka se ugledaju na nas, ako ne mogu da se snađu sami!
pre 8 godina
Srbija se za razliku od Mađarske ponela veoma ljudski i pružila je potrebnu pomoć i utočište izbeglicama.
pre 8 godina
Kako spavate gospodine Orban?
pre 8 godina
Krajnje neozbiljno i neodgovorno ponasanje Madjara. Ako nisu u stanju da se nose sa novonastalim problemom, trebali su da se obrate EU a ne da salju vojsku i policiju.
pre 8 godina
Srbija i srpska gostoprimljivost treba da služe kao uzor ne samo Mađarima već i mnogim članicama EU koje su tu iako ne bi trebale biti…
pre 8 godina
Mislim da bi zapadni politicari trebali da se ugledaju na nasu zemlju po pitanju izbeglica, pokazali smo da smo veci evropejci od pola EU.
pre 8 godina
Nema humanijeg naroda od naseg.
pre 8 godina
Sta Madjarska zeli postici sa ovim? Zasto vojska, cemu? Na sta nas to upozoravaju?
pre 8 godina
Madjarska ograda i vojska sigurno nece uspeti da zaustave hiljade i hiljade migranata.
pre 8 godina
Mislim daOrban drasticno pronalazi resenja koja mu kvare dobar rejting koji ima njegova drzava .
pre 8 godina
Niko ne zeli izbeglice u svojoj zemlji, ali mislim da mi ipak radimo ispravnu stvar, ljudima treba uvek pomoci kada su u nevolji.
pre 8 godina
Al su se ovi madjari isprimali da su nekakvi cuvari EU...
pre 8 godina
Da poslaće vojsku i šta onda? Će da pucaju u izbeglice?
pre 8 godina
A zajednistvo? A mir? A sloboda kretanje? A EU?
pre 8 godina
treba dogovarati i resavati probleme zajednickom akcijom ali zapecati granicu prema prijateljskoj zemlji krajnje je neumesno
pre 8 godina
Prosto ne verujem da neko moze da pokaze toliku nehumanost prema ovim ljudima kao sto to rade Madjari. Vucic jei danasnjom posetom migranata pokazao da u zivotu i pored sopstvenih briga i problema trebas biti covek.
pre 8 godina
Ono sto je do nas, Srbija ce ispostavati kao sto je i do sada radila,a sto se tice Madjara oni su prica za sebe.
pre 8 godina
policiju da ali vojsku na ljude koji beze od rata,strasno...
pre 8 godina
vojska na granicama zicane ograde krvozedni kerovi uplakani ljudi, jel ovo horor film!
pre 8 godina
Ja ne verujem sta oni rade!
pre 8 godina
Ovo što Mađari rade daleko je od poštovanja demokratskih i moralnih vrednosti, ovako se ne ponaša ni vojna hunta u Mijanmaru.
pre 8 godina
Ne razumem sta Madjari postizu ovim, kad ovi ljudi ne vide krajnju stanicu u Madjarskoj, vec u zapadnoj Evropi,stvarno sramotan potez!!!!
pre 8 godina
Bolje bi im bilo da se prema njima ponašaju kao Srbija što se ponaša umesto da dižu zid i postavljaju vojsku i policiju na granicu.
pre 8 godina
Da li su to evropske vrednosti kojima težimo? Sramota za Madjare, trebalo bi da se ugledaju na našu vladu koja pomaže tim napaćenim ljudima koji beže od smrti.
pre 8 godina
madjari madjari gde ce vam dusa...
pre 8 godina
zemlja Sent Istvana se pretvara u zemlju mracnog Orbana
pre 8 godina
ljudi zele samo da prodju a ovi ih drze kao stoku u torovima jos i vojsku salju
pre 8 godina
EU - popularni klub
Brisel - vlasnik kluba
Madjari - izbacivaci
Sirijci - nepozeljni gosti
Sad povezite pricu
pre 8 godina
Mislim da je Madjarska bas preterala ili je mozda neko tera da tako se ponasa kad su izbeglice u pitanju. Madjari pojacavaju granicu vojskom i policijom umesto da kao i mi pomognu izbeglicana, jer njima svakako nije cilj da ostanu ni u Srbiji ni u Madjarskoj.Njihov krajnji cilj je da dodju do daleko ekonomski jace zemlje nego sto je to i Madjarska i Srbija. Zato treba biti human i pomoci.
pre 8 godina
Svi lideri Evropske unije moraju resiti problem migracije i zbrinuti ljude koji su pobegli od rata.
pre 8 godina
Proći će i ova struja sa migrantima, smiriće se i rešiti problem, ali ko će sa kakvim obrazom izaći, to najviše zavisi od naših dela!
pre 8 godina
ozbiljnom problemu treba pristupiti odgovorno i ljudski a ne tvrdo i odbojno
pre 8 godina
Kad ovako reaguje jedna zemlja koja je deo EU, o cemu onda dalje govoriti?
pre 8 godina
Oni su kao u EU, a nije ih briga za druge clanice unije, bitno je da sebe "zastite"!
pre 8 godina
ma da hermetizujte granicu to je u u duhu sengena...
pre 8 godina
najlakse je pustiti vojsku na nemocne i slabe a tesko je pruziti ruku i biti covek
pre 8 godina
Mađarska bi trebala da sedne sa svim evropskim zemljama i pokuša da nađe zajedničko rešenje za problem migranata, a ne da se okruži žicom i vojskom.
pre 8 godina
ne treba Madjarima politika sagregacije, nikome dobro ona donela nije
pre 8 godina
Mađarska mora da traži rešenje za problem, a ne da prebacuje problem drugim zemljama.
pre 8 godina
jel se ovo vraca 1939
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Ne resave se problem vojskom, ogradom, zidovima, nije lako napustiti svoje ognjiste znam iz licnog iskustva i tad trazis samo spas, trazis nacin kako da prezivis, kao tvoja porodica...strah za zivot je najveci moguci strah, zar je trebala Srbija da okrene glavu kao sto danas okrece Evropa. Resenje mora da se nadje to je neminovno, ali ne na ovaj nacin.
pre 8 godina
Podizanje zidova je jedna obicna glupost, postoji sijaset mogucnosti da se eventualno napravljeni zid neutralise. Cak ne verujem da su to Madjari osmislili, predpostavljam da je zid produkt zelenaskih organizacija, koje u pohlepi za profitom izmisljaju hiljade nacina kako da nekome pozajme novac, naravno uz dobru kamatu.
pre 8 godina
Da li Madjarska ima svog predsednika ili Orban donosi sve odluke u drzavi?
pre 8 godina
Kad Srbija ne kontrolira svoje granice onda njeni susjedi moraju pojačati kontrolu vlastitih. Nije problem dati utočište osobama koje trebaju pomoć ali puštati ih da bez reda ulaze u državu, a da spavaju po ulici i parkovima... Ljudi to nije humanost to je neorganiziranost. Za te ljude moraju biti postavljeni centri u kojima ih se može popisati i identificirati i nakon toga u skladu sa međunarodnim pravom postupati. Sve drugo pokazuje da je Srbija neorganizirana i opasna po sigurnost susjednih zemalja. Ne u smislu ratne opasnosti ili da ona prijeti od Srba već u smislu neznanja tko su svi ti ljudi i ima li među njima mođda onih koji nemaju namjeru samo doseliti se i raditi u EU.
(igrač, 3. septembar 2015 11:46
Srbija je verovatno 8. zemlja cije su granice ti ljudi presli a ti si naso samo nju da kritikujes i pricas kako je Srbija ta koja svojim ponasanjem ugrozava region. Blokiras svoje granice i onda solis pamet kako treba sa tim ljudima... Hrvatskom licemerstvu nikad kraja
pre 8 godina
Srbija prema migrantima nece tako postupima,necemo praviti zidove i terati ih iz zemlje,maksimalno smo korektni prema njima.
pre 8 godina
Uopšte nema mesta začuđenosti što se tiče dogovora između Orbana i Aleksandra Vučića vezanog za migrante.Svaki državnik može normalno da se dogovori sa Aleksandrom Vučićem jer je on najbolji premijer kakvog je naša država ikada imala.
pre 8 godina
A ja se ponadao da ce poslati humanitarnu pomoc. Sramota od jedne drzave koja je clanica EU.
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Madjarska pokazuje svoju suverenost nadam se da ce i Srbija uskoro ne mislim pritom na zatvaranje granica prema ovim pacenicima
pre 8 godina
EU vredonsti???
pre 8 godina
čudno mađari razmišljaju
pre 8 godina
Bruka i sramota ne samo demokratije već i ljudskog društva u celini. Vojskom na decu, žice... gadost
pre 8 godina
Treba biti human i pruziti pomoc ovim ljudima, ne beze oni svojom voljom nego zato sto moraju, da spasu zive glave...
pre 8 godina
Najlakše je čoveka gurnuti u blato. Teško ga je iz blata izvući. Pa ako možemo mi, zažto je drugima teško
pre 8 godina
Pitam se dali Orban ima dovoljno praznih celija za migrante koji dolaze u sve vecem broju!Zatvarati ljude koji samo zele da prodju dalje je debilna...
pre 8 godina
Orban svojom politikom rešava problem "kako zbog ovoga da ne nagrabusim u anketama", a ne "šta da radimo sa izbeglicama?" Sve će mu se obiti o glavu.
pre 8 godina
Pa lepo.Madjari dižu zid i dovode vojsku,a Mekedonci ne vrše ni kontrolu.I šta sad? Mislim da je ružno što svi gledaju samo sebe,ali šta možemo.
pre 8 godina
"Očekuje se da će imigranti i krijumčari ljudima potražiti nove tranzitne puteve zaobilazeći Mađarsku, rekao je Orban Vučiću..."
Ja odbijam da poverujem da je ovo izjavio jedan ozbiljan političar.
Iz Kanjiže desetak kilometara na istok u Rumuniju, pa isto toliko na severoistok, i eto ih u Mađarskoj daleko od zida.
To je samo jedna od opcija. Kroz Hrvatsku takođe.
Neka probaju da zamotaju celu zemlju u bodljikavu žicu.
Možda pomogne.
pre 8 godina
Dobro je njima kad nemaju drugih problema.
pre 8 godina
Srbija na pravi način ispunjava svoje obaveze i vrlo ozbiljno se odnosi prema ovom problemu. Mađarska treba da radi na zajedničkim rešenjima, a ne da istupa kao pojedinac.
pre 8 godina
Ne znam da li oni stvarno misle, da ce slanjem vojske, ovaj problem biti resen???
pre 8 godina
Mračni srednji vek u zapadnoj Evropi je opet poceo. Izvisili smo, opet smo van granica, tako da cemo sa nasim Sirijcima, Libijcima, Avganistancima, Kurdima ostati tu gde jesmo I ziveti kao ljudi, dok se dobri I mudri ljudi zapada, nazalost cesto u manjini ne izbore za novi humanizam I renesansu. Dzabe da lupamo svoju glavu i mislimo se, ko je video ono utopljeno dete jasno mu je, sijaju zlatom reci Patrijarha Pavla: "Budimo ljudi!"
pre 8 godina
I šta će onda kada ih uhapse i osude na četiri godine zatvora. Tada neće biti problem da ih zadrže u Mađarskoj, da im daju krov nad glavom, da ih hrane, oblače. Ili su možda u Mađarskoj zatvori drugačiji.
pre 8 godina
Vučićev prijatelj Orban? Kako li neprijatelji postupaju sa nama kada nam prijatelji grade žicu na granici i šalju vojsku da je čuva? Da li da podsećam da su to Rusi radili njima?
pre 8 godina
Razumem strah, svuda je prisutan, ali ovo je sramno, sta je sledece pucace na migrante?!
pre 8 godina
Madjari su silne pare dali za zice ali migranti ce opet naci resenja da se provuku!Samo de ne bude scenario kao u Makedoniji!
pre 8 godina
Mogu da posalju koga hocu. Ti migranti imaju svoju krajnju destinaciju. U krajnjem slucaju ne moraju ni da idu preko Madjarske.
pre 8 godina
Evropa je sa dolazom novog talasa migranata pokazala svoje pravo lice. Ne zelim da sam u ovakvoj evropikoja nema trunku ljudskosti i tolerancije.
pre 8 godina
Dobro je sto ce nasa zemlja i Madjarska povecati saradnju po pitanju resavanja problema vezanih za migrante.
pre 8 godina
Nisu mi jasni, pa i ti ljudi mogu proci misiju rupu. Mogu i da zaobidju Madjarsku ako treba.
pre 8 godina
Premijeri Mađarske i Srbije su razgovarali o kriznoj situaciji izazvanoj masovnom migracijom...
pre 8 godina
Zar je neko ocekivao da ce se Madjarska drugacije ponasati i pitati Srbiju da li im je potrebna pomoc za resavanje migranstke krize. Najlakse je ograditi se, postaviti vosjku i policija ali to nije trajno i odrzivo resenje migrantske krize.
pre 8 godina
Ako je neko kriv za izbeglicku krizu jeste EU.
pre 8 godina
Srbiju to ne treba da brine. Oni zele da upisu svakog coveka koji udje u Madjarsku i to je jedini razlog svega ovoga.
pre 8 godina
Kakva zamena teza. Komunicira se potreba za kontrolom, a u stvari reč je o želji da se priliv izbeglica zaustavi.
EU samo razmišlja kroz novac i u izbeglicama vide trošak — dakle ne žele ih, sa kontrolom ili bez. Mrtvo dete na pragu Evrope je prava slika hipokrizije.
pre 8 godina
Zar smo mi zaboravili kako se ponasala evropa i ceo svet kada smo mi imali izbeglice??? Zasto onda cude ovakvi postupci
pre 8 godina
u pravu je pokojni Ekmecic istorija se ciklicno ponavlja nadam se da smo je shvatili na vreme, neka sad drugi grese...
pre 8 godina
Prijatelj Orban...
pre 8 godina
Pitanje migranata je pitanje za celu EU, a meni se čini da se najbolje prema njima ponašamo upravo mi. U sličnoj situaciji smo i mi bili devedesetih godina, zar ne?
pre 8 godina
@ (igrač, 03. septembar 2015 11:46)
Lepo si to sročio, organizirani susjedu, samo bih te pitao da li su se ti ljudi teleportovali u Srbiju ili su ipak prošli kroz još neku zemlju na putu do nas neorganiziranih? Npr. članice EU Grčku i Bugarsku, ili kandidate za članstvo Tursku i Makedoniju?
I, kad si već to spomenuo, zašto ih ograđujete, bijete i proterujete u Srbiju, kada ste toliko organizirani? Zašto ih jednostavno sami ne popišete i evidentirate kad vam dođu na granicu?
pre 8 godina
Madjarima bi bilo korisnije da se malo uključe u rešavanje ovog problema. Ovako samo produbljuju jaz.
pre 8 godina
Ne treba Madjare osudjivati, sigurno su dobili instrukcije sa visih instanci EU za takve postupke
pre 8 godina
Ne možemo nikome govoriti šta da radi ili ne radi, znamo šta je najbolje za nas da uradimo. Ali, mislim da je poslednji trenutak da EU izadje sa zajedničkom strategijom koja će važiti za sve članice.
pre 8 godina
Rešenje za izbegličku krizu izrekli su zvaničnici Australije,kada su izjavili da je potrebna veća vojna intervencija protiv ID...To je rešenje,a ne zabranjivati ljudima da žive,i da krenu putem boljeg života.
pre 8 godina
A sad kad krenu da ulaze i dobijaju po 4 god zatvora, sto je svakakk bolje od utapanja u sredozemlju ili smrti u sirijskon prasini, ovom rasisti Orbanu ce da zafali zatvora i hrane.
pre 8 godina
I to je po necijem naredjenju,
pre 8 godina
Jasno mi je zašto im brane da ne uđu u zemlju ali mi nije jasno zašto im ne daju da izađu iz zemlje.
pre 8 godina
Nešto čisto sumnjam da će tako lako sprečiti ulazak...
pre 8 godina
Jedino je EU kriva za ovako haoticnu situaciju sa izbeglicama i onda sav teret prebacuju na zemlje koje su najvise pogodjene izbeglicama i onda traze da se ispunjavaju obaveze a oni to prvo nerade.
pre 8 godina
Što ne pišete i o tome da vojska bi samo išla kao ispomoć policiji u kordinaciji oko pristupnih tačaka na granici? Drugo i to bi trebali da napisite da svako ko stigne do ograde ima pravo da trazi azil, jer pored ograde je već na teritoriji madjarske!
pre 8 godina
I srpski narod se u proslosti suocavao sa izbeglistvom.Ono sto je evidentno to je cinjenica da u teskim sudbinama tih napacanih azilanata nema ni malo njihove krivice..imajmo to na umu
pre 8 godina
Predsednik Evropskog parlamenta Martin Šulc rekao je da za izbegličku krizu neophodno zajedničko evropsko rešenje, zajednickog resenja nema dok se ne zauzme jasan i jedinstven stav...
pre 8 godina
Plašim se samo da za ovo što priča i radi ima prikrivenu podršku EU.
pre 8 godina
Orban dobija kritike iz EU zbog svog pristup resavanju problema izbeglica. Izgleda da ce na inicijativu Nemacke EU primiti odredjeni broj izbeglica.
pre 8 godina
Vidim mnogo konfuzije u stavovima vlada zemalja EU. Još više konuzije vidim među našim narodom. Ček i premijer kuka na sav glas da nema ideju šta da se radi.
Ipak, zakon je jasan u pogledu prelaska državnih granica. Postoje granični prelazi, postoje identifikacioni dokumenti. Prelazak granice van graničnog prelaza nije prihvatljiv. Prelazak granice bez odgovarajućih dokumenata takođe. To je posao države!
Nije dovoljno da pojedinac izrazi želju da ode negde i naseli se. Posebno ovako organizovane mase koje kršeći sve moguće zakone upadaju na teritorije drugih zemalja. Rat je svakako jedan od razloga da se ljudi uklone iz neposredne opasnosti. Ali u tom slučaju to uklanjanje se vrši na najbližim sigurnim teritorijama. Nemačka ili Švedska svakako to nisu.
Odavde se jasno vidi da nije u pitanju spasavanje golih života (jer to je bilo sasvim moguće uraditi u Turskoj ili Iranu) već masovno preseljenje u zemlju po izboru.
Ovaj migratorni talas je očito dobro organizovan propraćen medijskim spinovanjem a krajnji njegov cilj imaćemo priliku da vidimo. Nemačka sama a verujem celokupna EU (sve i da se dogovore o kvotama) nema mogućnosti da izdvoji do 10 milijardi $ godišnje za zbrinjavanje i integraciju migranata.
pre 8 godina
Najnovije vijesti iz Brisela su šok za Srbiju i Makedoniju. EU je odlučila da na njen prostor mogu isključivo izbeglice iz Sirije sa valjanim dokumentima, a ostale se vraća.
pre 8 godina
Mora se naći zajedničko rešenje za ovaj problem.
137 Komentari
Sortiraj po: