bre
pre 10 godina
Zapravo između Amerikanofila i Rusofila nema razlike i jedni i drugi su protiv interesa Srbije, I jedni i drugi se mogu okarakterisati kao strani plaćenici.
Četvrtak, 24.04.2014.
17:57
Sekretarijat Energetske zajednice prebacuje slučaj protiv Srbije zbog nepoštovanja pravila na tržištu prirodnog gasa na Savet ministara Energetske zajednice.
Izvor: B92
pre 10 godina
Zapravo između Amerikanofila i Rusofila nema razlike i jedni i drugi su protiv interesa Srbije, I jedni i drugi se mogu okarakterisati kao strani plaćenici.
pre 10 godina
Koliko rusofilskih i anti-EU komentara da ne poverujes. Da spustimo malo loptu, dakle mi smo potpisnici akorda Energetske Zajednice Evrope koje cine skoro sve zemlje SE a ne EU i koje su prihvatile da postuju i primenjuju plan i standarde EU zajednice. Ne znam sta tu nije jasno? Znaci i ako Srbija nije deo EU kao potpisnik akorda se obavezala da prihvati te standarde a i realno kao zemlja kandidat za clanstvo u EU i koja zapocinje pregovore sa EU NORMALNO je da mi onda postujemo i usaglasavamo nasu energetsku politiku sa tim pravnim tokovima. E sad zasto je to u Svetu NORMALNO a kod nas NENORMALNO da neko ocekuje o tebe da nesto sto potpises zapravo i primenis i postujes e to je drugi par rukava. Iskreno meni je NORMALNO da neko ne moze da ima fakticki monopol nad celim tim poslom kao sto izgleda da Gasprom ima sa Srbijom. Gde je tu zapravo Srbija i koji je njen interes ako i firma koja treba da organizuje tranzit kroz tu istu Srbiju i ubire te prihode nije u njenom vecinskom vlasnistvu gospodo rusofili i anti-EUovci? Dakle neka mi jedan komentator pojasni malo tu cinjenicu? Jer meni ta prica onda izgleda slicna kao i ova sa NIS-om o kome se cak i veliki PPV oglasio nedavno da treba da nam daju deo profita od cega NORMALNO nema nista jer Srbija nije vecinski vlasnik tog preduzeca pa shodno tome i ne moze o tome da odlucuje vrlo jasno i NORMALNO. Ako je to sustina onda ste vi Rusofili zapravo izdajice Srbije po mom skromnom misljenju.
pre 10 godina
vojvodjanin@ Vise ce logike imate da se napravi spomenik rusofobskoj gluposti koja nas je i dovela dovde gde smo.
Mister ekonomist@ Na vlasti su 25 godina cetnici, Nedicevci, Ljoticevci, pro-natovci, rusofobi koji ovu zemlju rasprodase sami sebi za po 2 evra, a tebi opet neki komunisit u glavi?!
Znas, antikomunizam obicno ne ide bez paranoje, a paranoja je mentalno oboljenje.
Zbog takvih intelektualnih karikatura kao ti i ostali antikomunisti smo tu gde jesmo.
goli otok@ Brankica je takodje pominjala puno i zelezaru u Smederevu i Amere, ali ne vidim da si se nesto pretrg'o oko njih. Smetaju ti neki nepostojeci komunisti, ali ti ne smeta kada ti Ameri ojade drzaju za milijardu evra i odu.
To cutis antikomunisto!
Vi antikomunisti idite lepo u Ukrajinu ako vam se ne svidja Srbija.
Nacisti na vlasti, korupcija, slihtanje zapadu, rusofobija, pravi raj za vas antikomuniste.
Obavezno uzmite i nacoski paso, a nas "komunjare" ostavite da zivimo i radimo u miru.
Od antikomunista ova drzava ne moze da digne glavu vec 25 godina bre!!!
pre 10 godina
Zamislite Kinezi naprave auto put u Srbiji i kažu tim autoputem možete da se vozite samo našim autobusima ili autima koje iznajmite koda nas. To je poenta primedbe EU. Infrastruktura se mora svima omogućiti, takvi su zakoni u EU a valjda je to i normalno. Gasovod može da se gradi ali mora da se zna cena transporta. Pa mi ni ne znamo koliko ćemo prihodovati od Južnog toka, Rusi ladno mogu da kažu transport će da košta 1$ godišnje i zato je primedba EU veoma dobra za nas.
pre 10 godina
Kad Nemacka srusi severni tok koji su na brzinu izgradili sa rusima onda cemo i mi da batalimo juzni...Srbija treba da se okrene sebi i svojim interesima..zapad nam je uvek radio o glavi i Srbiji samo gledaju kao koloniju koja treba da ostane siromasna.
pre 10 godina
(Kum Djura, 24. april 2014 18:28) - Ti si u nekom ozbiljnom tripu ako mislis da je Srbija nezavisna drzava :)
pre 10 godina
EU ne odgovara da Srbija bude stabilna u bilo kojoj oblasti, pa ni u energetici, na taj nacin ona moze da manipulise Srbijom
pre 10 godina
Meni je samo smešno u komentarima, koliko li je taj gasovod važan Srbiji... Pa 99% tog gasa će kupovati EU, pa ako oni uslovljavaju Rusiju, to je njihova priča, oni će se dogovoriti ili ne...A to što će Srbija imati koristi od tranzita, da imaće, pošto je većinski vlasnik tranzitnih kapaicetata u Srbiji kompanija iz Rusije, pametnom dosta. Ali ko smo mi bre da se tu mešamo? To je njihov problem, što se tiče ovo sa većinskim udelom tranzita, e to je već naša priča, ali koga to interesuje... Ili mislite da će gasovod preleteti sve zemlje EU, pa će Srbija nekim radio talasima da šalje gas? Budimo bar malo realni, a manje prkosni... Koliko je EU zavisna od ruskog gasa, toliko je i Rusija zavisna od zapadnih para...
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
(Tassadar, 24. april 2014 20:55)
Srbija nije u EU, ali Juzni tok jeste vecinom u EU (ulazi kroz EU zemlju, i izlazi u EU zemlje. Ako nema pocetka i kraja (ulaza i izlaza) nema ni sredine; Juzni tok moze da postoji i bez Srbije ali ne moze bez EU. A to znaci da se EU pita, a ne Srbija
pre 10 godina
@Aleksandar: Za nas je stetan ugovor da gasovod prolazi kroz Srbiju?! Nama taj gas nije potreban, energetska stabilnost, manji broj tranzitnih zemalja i prihodi od tranzita? Mozda je trebalo da posavetujete i Nemacku kada su gradili svoj gasovod za sebe da je to stetno za njih kao i sve ostale zemlje koje se bore da dovedu gasovode do svoje zemlje.
pre 10 godina
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
(Mister Ekonomist, 24. april 2014 18:44) 6. oktobar ce nas jako skupo kostati! Nikada se necemo iskobeljati iz ovog blata!Ne znam samo kome je Brankica ONOLIKO objasnjavala oko juznog toka! IRACIONALNOST,NEOBRAZOVANOST,NEODGOVORNOST,ZATUCANOST ovog naroda NEZADRZIVO nas vodi u TOTALNU PROPAST! Osim, ali ne verujem, ako je Vucic napravio neki dil sa zapadom i USA!
pre 10 godina
@Milan
Procitaj vest. Problem je samo da nemoze da bude isti distributer i proizvodjac.
Sto ce reci zasto Gazprom kao proizvodjac ima udela u distribuciji na teritoriji republike Srbije? ( da ne govorim da je vecinski )
pre 10 godina
Dzaba sve te price. Nema nista mimo EU. Mozemo mi da napravimo gasovod, EU da pritisne Bugarsku da odustanu od gasovoda, i neka vam onda Bajatovic objasni na sta ce prikljuciti taj gasovod. Sve je to najavljivano bombasticno, i u smislu kao da smo mi nekoga nadmudrili, ali ljudi ovde ne shvataju da postoji okruzenje, da postoje neka pravila, koja i ako ne vaze za nas, vaze za neke druge, a to opet nama moze da srusi snove. Osim toga, molio bi komentatore da ne precenjuju znacaj Juznog Toka, nece to resiti sve nase probleme, nece resiti ni 2% nasih problema. Osim toga ljudi ovde treba da shvate da se taj gasovod ne pravi zbog Srbije, nego zbog EU. Srbija je suvise mali potrosac da bi se ta investicija isplatila. Ako EU nece ruski gas, onda nece biti ni gasovoda, taman da se cela Srbija i Bugarska presaltaju celokupnu privredu na taj gas.
pre 10 godina
Samo procitajte clanak,kazace vam se samo!Kad god smo nesto radili sa rusijom obilo nam se o glavu?
pre 10 godina
Pametnom je i ovo dosta za nauk šta nas čeka u EU. Baš se prepoznaje EU demokratija kao da je sam Hitler to zamislio. Ali, upssss, zaboravio sam da Eu i jeste Hitlerova ideja. Kada nam sada ovo rade, šta tek treba da očekujemo kada uđemo uz EU.
pre 10 godina
@Komentarius: Srbija možda nije članica EU ali jeste potpisnik energetskog sporazuma. Da li je sad jasno? Vrlo je prosto.
pre 10 godina
Auuuuuu....
Nego, jel' se čuo neko sa Bajatovićem ovih dana?
pre 10 godina
U odnosima sa Rusijom srpski komunisti su uvek stitili interese Srbije po principu IMT odnosno Ima Mene Tude.Prma tome suvisan je svaki komentar.
pre 10 godina
Obaveze nemaju veze sa članstvom u EU, već sa Ugovorom o osnivanju energetske zajednice koji smo potpisali i ratifikovali. Obavezni smo da primenjujemo pravnu tekovinu EU u ovoj oblasti. Naravno, izuzeća su moguća, a već su ih dobili Nordstream i TransAdriatic Pipeline (TAP).
pre 10 godina
Za ove sto ne citaju tekst, poenta je da ne smemo dozvoliti monopol.
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
pre 10 godina
Ovo je samo jedan u nizu štetnih ugovora po Srbiju koje naši političari uporno potpisuju sa Rusijom.
pre 10 godina
Jao, Koštunice!
pre 10 godina
Oh, vec sam se zabrinula... Al'se setih da Srbija NIJE clanica EU niti je bila kad se ugovor potpisivao. Stoga, mogu da traze svojoj mami da se preispita. A svi znamo zasto to bas sad rade, zar ne? Setimo se samo Barozovog ucenjivanja Bugara povodom istog tog Juznog toka od pre par nedelja. Bagra!
pre 10 godina
Jedno pitanje a gde cete ako ne u EU?Okruzeni smo njima,pa ako nam uvedu vize mozemo se slikati,pa samo da nas blokiraju pa smo gotovi.Ja se secam toga skolovani ce kidnuti iz ove zemlje a boranija?
pre 10 godina
"Dvolična zapadnoevropska birokratija.
(danilo, 24. april 2014 18:45)"
Naravno, jer Nemci nisu imali Dojčlandgas sa drugom Bajatovićem na čelu, niti Dojče-Ros-gas sa KGB generalom na čelu.
Što ne pročitaš vest, pa bi saznao za suštinu problema?
osim ako nisi direktan korisnik fondova Srbijagasa? U tom slučaju tvoje lupetanje ima logike.
pre 10 godina
Mi nismo clanica eu stoga ne moze ep da nam odredjuje . A sto se tice stetnosti ugovora srbijagasa i gasproma to je na stetu ove drzave i nas samih drzavljana.
pre 10 godina
Ja ne znam zasto ovi ruski p(l)acenici iz Srbije reaguju ovako amaterski? Kakve veze ima ST ako je po pravilu Ugovora? Kukali ste na NIS i monopol da se ukine, evo, nema ga vise, tako sad i EU hoce sa Gspr. Ako je RSrbija potpisala da MORA da ima trecu stranu u gasovodu po Trecem energetskom paketu o cemu vi onda pricate? Jel vi shvatate da nas rusi vacare jer je kompanija 100% mafijaska? Ako sam dobro razumeo vi zelite da prodate SVE rusima samo da napakostite Zapadu? Dokle bre da se saginjemo i stavljamo na pogresnu stranu? Evo, iz pouzdanih izvora znam da milioni Spanaca, Poljaka, Francuza, Engleza, Iraca, Holandjana....itd. ne mogu nocima da spavaju od grize savesti!
pre 10 godina
Srbija je u evropi i evropska država ali ne i članica EU, tako da ucene i lobi iz EU protiv Rusa nemaju nikakvo pravno dejstvo niti obavezu za nas. Hvala Bogu nikada ni nećemo ni biti u zavisnom položaju kao članica EUrobovske Unije pa ne mogu da nam diktiraju šta ćemo radi u ugovornim sporazumima sa drugim državama pogotovo ne sa Rossijskom Imperijom.
Nikada, ali nikada nećemo biti članica zavrzlame zvana EUrobovska unija.
Čak je i bivši predsednik Finske rekao da je Finska imala veća prava i slobodu u okviru Ruske Imperije nego sada u okviru EU i NATO-a. Pametnima dosta.
pre 10 godina
Cuj, jedna firma ne moze biti proizvodjac i distributer. Jel Gazprom proizvodi? Da. Jel ista firma distributer? Da. Jel ista firma finansira gasovod? Da. U cemu je onda problem lopovska bando iz EU? Ako ta firma sama finansira infrastukturu, ili veliki procenat, sta ima EU da se buni. Sto nisu onda lepo dosli na vreme i ponudili da nam neka njihova firma napravi gasovod za dz. Iza ovoga stoji samo politika i nista vise, i ne treba se obazirati na njih.
pre 10 godina
"ugovori koje je Srbija sklopila sa Gazpromom krše takozvano "pravilo nevezivanja" koje važi u EU"
Šta, Srbija postala član EU, a niko nam to nije javio?
pre 10 godina
Samo vi trcite u EU...tamo vas ceka blagostanje...
pre 10 godina
EU se brine kako za svoje sadasnje tako i za buduce clanice.
Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma cime je Srbija do sada ostecena za oko 3 milijarde eura ( 1,5 miljardi eura koliko je KGB manje platio za NIS a pritom dobio i sve nacionalne resurse nafte drzave Srbije kao i skladiste gasa Banatski dvor, cime je napravljen presedan, plus oko milijardu eura stete uvozom gasa iz Rusije preko posrednicke Firme Jugorosgas gde sede deca i unuci Udbaskih generala i pukovnika i kuckaju uvecane fakture drzavi Srbiji za dvocifreni postotak a razlika u ceni zavrsava na racunu jedne off-shore kompanije) .
Na nasu srecu tu je EU koje ce razresiti gordijev cvor sa KGB-om, ostaje samo da vidimo ko ce od Udbasa platiti stetu drzavi i gradjanima Srbije i da li ce im u isplati stete pomoci njihovi iz KGB-a.
Racuni i fakture ce morati da se plate, samo ostaje da se vidi kome ce se isporiciti fakture za stetu nanetu drzavi Srbiji.
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
pre 10 godina
U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?
pre 10 godina
Od deset komentara dvadeset su proruski........pitam se da li ce proci i ovo na sajto gospodine moderatore!?
pre 10 godina
@Anoniman
"U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?"
Pa, posle poslednjeg prosirenja, sta ste i ocekivali !
pre 10 godina
Nema srećnije žene na planeti od Zorane Mihajlović posle ovih vesti!
pre 10 godina
Nismo u EU. Ai ti razni distributeri već napravili opšte rasulo u Srbiji. Ko od toga dobija maslac nije nam poznato. Pošto gasa po nalogu Amerike neće ni biti, ukoliko Bugarska ne shvati kome se privoleti carstvu, nema brige. Za sada nemaju potrebe da scemiraju nova žarišta. Daleko im lepa Ukrajina.
pre 10 godina
Treba da gledamo sopstvenu korist i nista vise. Mi nismo u eu
pre 10 godina
H.. na vlasti, ovo mozes ono ne mozes, stednja je obavezna, a porez bogat. moras da platis, ne smes da uzgajas prirodno tu je nase GM.., ti si broj i nista vise, zapamti to, ako ne slusas ono sto je za tvoje dobro okrenucemo dugme i ugasicemo te !! Zapamti sve ovo je sam za tebe i tvoje dobro. UE andapaz itarkomed!
pre 10 godina
Kao da Srbiju itko ista pita. Prvo taj gas mora doci do Srbije preko te EU, pa onda dalje u tu EU koja ga opet nece kupiti, ako Srbija ne ispostuje sto im se hoce.
pre 10 godina
Od onih cevi u Šajkašu ćemo napraviti spomenik rusofilskoj gluposti.
pre 10 godina
Sada treba na Srbiji trenirati strogoću i pravila Evropske Unije. Međutim kada je Švabama trebala energetska stabilnost siguran energent onda je Sjeverni tok samo zbog Švaba bez problema bio napravljen.
Dvolična zapadnoevropska birokratija.
pre 10 godina
Kladim se da je sve ovo u tekstu tacno! Ali sigurno je i to da je EU bila dobro upucena u bahatost ovog, a verovatno i svakog drugog ugovora, medjutim nisu unapred reagovali zato sto su ocekivali da ce pre ili posle ovakve primitivne propuste moci da koriste za svoje potrebe! U srbiji je Nepotizam, a uopste nije ni novost da vecina ljudi na visokim i odgovornim polozajima nema ni mentalnog niti intelektualnog kapaciteta da bi shvatili koliko su stetni i naivni za drzavu! Svi ti iz EU i SAD a pre svega Brisel, Berlin, NATO i MMF salju ovde svoje staziste i pocetnike da treniraju na ovim nasim majmuncicima i nepismenim papcima koji nemaju ni srama ni morala i sretni su u svom baloncetu; Spolja Gladac, Unutra Jadac!
pre 10 godina
I sta ce sada da bude, mene ja malo strah.
pre 10 godina
Pa vi nastavite na dve stolice,...he,he
pre 10 godina
Ne znam da li se nesto u medjuvremenu promenilo ali zadnji put kada sam gledao dnevnik, Srbija je bila nezavisna drzava.
pre 10 godina
Da li u Srbiji postoji nešto što je transparentno i u skladu sa zakonom. Svi ugovori se prave na dodješ mi - dodjem ti...
Majko Srbijo lepa si zemlja ali smo mi jako, jako loši...
pre 10 godina
A sta bi sa onim da energija ne sme biti "sredstvo pritiska"? To izgleda vredi samo za Evropsku belu rasu a ne i za nas varvare van granica EU...Licemeri i lazovi!
pre 10 godina
Treba prekinuti ugovor sa Gaspromom. Mnogo je bitnije clanstvo u EU nego nekakvi projekti. Kad udjemo u EU imacemo hiljade takvih projekata. Vecina gradjana Srbije je za ulazak u EU pa ne znam sta se bunite?
pre 10 godina
Bravo za komentar
"Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma"
Sve je istina!
pre 10 godina
Гинтер се обезбедио са северним током па би да забрани јужни ток који га не тангира е пази .... у сламеном шеширу...
pre 10 godina
Ja znam da bi neki jedva cekali da juzni tok propadne,pa makar i oni propali,ali na njihovu žalost mogu samo da intezivno mrze sve sto je dobro za ovu zemlju.
pre 10 godina
A sta bi sa onim da energija ne sme biti "sredstvo pritiska"? To izgleda vredi samo za Evropsku belu rasu a ne i za nas varvare van granica EU...Licemeri i lazovi!
pre 10 godina
Ne znam da li se nesto u medjuvremenu promenilo ali zadnji put kada sam gledao dnevnik, Srbija je bila nezavisna drzava.
pre 10 godina
"ugovori koje je Srbija sklopila sa Gazpromom krše takozvano "pravilo nevezivanja" koje važi u EU"
Šta, Srbija postala član EU, a niko nam to nije javio?
pre 10 godina
U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?
pre 10 godina
Oh, vec sam se zabrinula... Al'se setih da Srbija NIJE clanica EU niti je bila kad se ugovor potpisivao. Stoga, mogu da traze svojoj mami da se preispita. A svi znamo zasto to bas sad rade, zar ne? Setimo se samo Barozovog ucenjivanja Bugara povodom istog tog Juznog toka od pre par nedelja. Bagra!
pre 10 godina
Pa vi nastavite na dve stolice,...he,he
pre 10 godina
Гинтер се обезбедио са северним током па би да забрани јужни ток који га не тангира е пази .... у сламеном шеширу...
pre 10 godina
Sada treba na Srbiji trenirati strogoću i pravila Evropske Unije. Međutim kada je Švabama trebala energetska stabilnost siguran energent onda je Sjeverni tok samo zbog Švaba bez problema bio napravljen.
Dvolična zapadnoevropska birokratija.
pre 10 godina
Samo vi trcite u EU...tamo vas ceka blagostanje...
pre 10 godina
Bravo za komentar
"Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma"
Sve je istina!
pre 10 godina
Ja znam da bi neki jedva cekali da juzni tok propadne,pa makar i oni propali,ali na njihovu žalost mogu samo da intezivno mrze sve sto je dobro za ovu zemlju.
pre 10 godina
Srbija je u evropi i evropska država ali ne i članica EU, tako da ucene i lobi iz EU protiv Rusa nemaju nikakvo pravno dejstvo niti obavezu za nas. Hvala Bogu nikada ni nećemo ni biti u zavisnom položaju kao članica EUrobovske Unije pa ne mogu da nam diktiraju šta ćemo radi u ugovornim sporazumima sa drugim državama pogotovo ne sa Rossijskom Imperijom.
Nikada, ali nikada nećemo biti članica zavrzlame zvana EUrobovska unija.
Čak je i bivši predsednik Finske rekao da je Finska imala veća prava i slobodu u okviru Ruske Imperije nego sada u okviru EU i NATO-a. Pametnima dosta.
pre 10 godina
EU se brine kako za svoje sadasnje tako i za buduce clanice.
Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma cime je Srbija do sada ostecena za oko 3 milijarde eura ( 1,5 miljardi eura koliko je KGB manje platio za NIS a pritom dobio i sve nacionalne resurse nafte drzave Srbije kao i skladiste gasa Banatski dvor, cime je napravljen presedan, plus oko milijardu eura stete uvozom gasa iz Rusije preko posrednicke Firme Jugorosgas gde sede deca i unuci Udbaskih generala i pukovnika i kuckaju uvecane fakture drzavi Srbiji za dvocifreni postotak a razlika u ceni zavrsava na racunu jedne off-shore kompanije) .
Na nasu srecu tu je EU koje ce razresiti gordijev cvor sa KGB-om, ostaje samo da vidimo ko ce od Udbasa platiti stetu drzavi i gradjanima Srbije i da li ce im u isplati stete pomoci njihovi iz KGB-a.
Racuni i fakture ce morati da se plate, samo ostaje da se vidi kome ce se isporiciti fakture za stetu nanetu drzavi Srbiji.
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
pre 10 godina
Nema srećnije žene na planeti od Zorane Mihajlović posle ovih vesti!
pre 10 godina
Treba prekinuti ugovor sa Gaspromom. Mnogo je bitnije clanstvo u EU nego nekakvi projekti. Kad udjemo u EU imacemo hiljade takvih projekata. Vecina gradjana Srbije je za ulazak u EU pa ne znam sta se bunite?
pre 10 godina
Cuj, jedna firma ne moze biti proizvodjac i distributer. Jel Gazprom proizvodi? Da. Jel ista firma distributer? Da. Jel ista firma finansira gasovod? Da. U cemu je onda problem lopovska bando iz EU? Ako ta firma sama finansira infrastukturu, ili veliki procenat, sta ima EU da se buni. Sto nisu onda lepo dosli na vreme i ponudili da nam neka njihova firma napravi gasovod za dz. Iza ovoga stoji samo politika i nista vise, i ne treba se obazirati na njih.
pre 10 godina
Od onih cevi u Šajkašu ćemo napraviti spomenik rusofilskoj gluposti.
pre 10 godina
Mi nismo clanica eu stoga ne moze ep da nam odredjuje . A sto se tice stetnosti ugovora srbijagasa i gasproma to je na stetu ove drzave i nas samih drzavljana.
pre 10 godina
Treba da gledamo sopstvenu korist i nista vise. Mi nismo u eu
pre 10 godina
Kladim se da je sve ovo u tekstu tacno! Ali sigurno je i to da je EU bila dobro upucena u bahatost ovog, a verovatno i svakog drugog ugovora, medjutim nisu unapred reagovali zato sto su ocekivali da ce pre ili posle ovakve primitivne propuste moci da koriste za svoje potrebe! U srbiji je Nepotizam, a uopste nije ni novost da vecina ljudi na visokim i odgovornim polozajima nema ni mentalnog niti intelektualnog kapaciteta da bi shvatili koliko su stetni i naivni za drzavu! Svi ti iz EU i SAD a pre svega Brisel, Berlin, NATO i MMF salju ovde svoje staziste i pocetnike da treniraju na ovim nasim majmuncicima i nepismenim papcima koji nemaju ni srama ni morala i sretni su u svom baloncetu; Spolja Gladac, Unutra Jadac!
pre 10 godina
Od deset komentara dvadeset su proruski........pitam se da li ce proci i ovo na sajto gospodine moderatore!?
pre 10 godina
Da li u Srbiji postoji nešto što je transparentno i u skladu sa zakonom. Svi ugovori se prave na dodješ mi - dodjem ti...
Majko Srbijo lepa si zemlja ali smo mi jako, jako loši...
pre 10 godina
@Anoniman
"U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?"
Pa, posle poslednjeg prosirenja, sta ste i ocekivali !
pre 10 godina
"Dvolična zapadnoevropska birokratija.
(danilo, 24. april 2014 18:45)"
Naravno, jer Nemci nisu imali Dojčlandgas sa drugom Bajatovićem na čelu, niti Dojče-Ros-gas sa KGB generalom na čelu.
Što ne pročitaš vest, pa bi saznao za suštinu problema?
osim ako nisi direktan korisnik fondova Srbijagasa? U tom slučaju tvoje lupetanje ima logike.
pre 10 godina
Ja ne znam zasto ovi ruski p(l)acenici iz Srbije reaguju ovako amaterski? Kakve veze ima ST ako je po pravilu Ugovora? Kukali ste na NIS i monopol da se ukine, evo, nema ga vise, tako sad i EU hoce sa Gspr. Ako je RSrbija potpisala da MORA da ima trecu stranu u gasovodu po Trecem energetskom paketu o cemu vi onda pricate? Jel vi shvatate da nas rusi vacare jer je kompanija 100% mafijaska? Ako sam dobro razumeo vi zelite da prodate SVE rusima samo da napakostite Zapadu? Dokle bre da se saginjemo i stavljamo na pogresnu stranu? Evo, iz pouzdanih izvora znam da milioni Spanaca, Poljaka, Francuza, Engleza, Iraca, Holandjana....itd. ne mogu nocima da spavaju od grize savesti!
pre 10 godina
Nismo u EU. Ai ti razni distributeri već napravili opšte rasulo u Srbiji. Ko od toga dobija maslac nije nam poznato. Pošto gasa po nalogu Amerike neće ni biti, ukoliko Bugarska ne shvati kome se privoleti carstvu, nema brige. Za sada nemaju potrebe da scemiraju nova žarišta. Daleko im lepa Ukrajina.
pre 10 godina
Jedno pitanje a gde cete ako ne u EU?Okruzeni smo njima,pa ako nam uvedu vize mozemo se slikati,pa samo da nas blokiraju pa smo gotovi.Ja se secam toga skolovani ce kidnuti iz ove zemlje a boranija?
pre 10 godina
H.. na vlasti, ovo mozes ono ne mozes, stednja je obavezna, a porez bogat. moras da platis, ne smes da uzgajas prirodno tu je nase GM.., ti si broj i nista vise, zapamti to, ako ne slusas ono sto je za tvoje dobro okrenucemo dugme i ugasicemo te !! Zapamti sve ovo je sam za tebe i tvoje dobro. UE andapaz itarkomed!
pre 10 godina
Za ove sto ne citaju tekst, poenta je da ne smemo dozvoliti monopol.
pre 10 godina
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
(Mister Ekonomist, 24. april 2014 18:44) 6. oktobar ce nas jako skupo kostati! Nikada se necemo iskobeljati iz ovog blata!Ne znam samo kome je Brankica ONOLIKO objasnjavala oko juznog toka! IRACIONALNOST,NEOBRAZOVANOST,NEODGOVORNOST,ZATUCANOST ovog naroda NEZADRZIVO nas vodi u TOTALNU PROPAST! Osim, ali ne verujem, ako je Vucic napravio neki dil sa zapadom i USA!
pre 10 godina
Ovo je samo jedan u nizu štetnih ugovora po Srbiju koje naši političari uporno potpisuju sa Rusijom.
pre 10 godina
@Aleksandar: Za nas je stetan ugovor da gasovod prolazi kroz Srbiju?! Nama taj gas nije potreban, energetska stabilnost, manji broj tranzitnih zemalja i prihodi od tranzita? Mozda je trebalo da posavetujete i Nemacku kada su gradili svoj gasovod za sebe da je to stetno za njih kao i sve ostale zemlje koje se bore da dovedu gasovode do svoje zemlje.
pre 10 godina
Jao, Koštunice!
pre 10 godina
U odnosima sa Rusijom srpski komunisti su uvek stitili interese Srbije po principu IMT odnosno Ima Mene Tude.Prma tome suvisan je svaki komentar.
pre 10 godina
Dzaba sve te price. Nema nista mimo EU. Mozemo mi da napravimo gasovod, EU da pritisne Bugarsku da odustanu od gasovoda, i neka vam onda Bajatovic objasni na sta ce prikljuciti taj gasovod. Sve je to najavljivano bombasticno, i u smislu kao da smo mi nekoga nadmudrili, ali ljudi ovde ne shvataju da postoji okruzenje, da postoje neka pravila, koja i ako ne vaze za nas, vaze za neke druge, a to opet nama moze da srusi snove. Osim toga, molio bi komentatore da ne precenjuju znacaj Juznog Toka, nece to resiti sve nase probleme, nece resiti ni 2% nasih problema. Osim toga ljudi ovde treba da shvate da se taj gasovod ne pravi zbog Srbije, nego zbog EU. Srbija je suvise mali potrosac da bi se ta investicija isplatila. Ako EU nece ruski gas, onda nece biti ni gasovoda, taman da se cela Srbija i Bugarska presaltaju celokupnu privredu na taj gas.
pre 10 godina
@Komentarius: Srbija možda nije članica EU ali jeste potpisnik energetskog sporazuma. Da li je sad jasno? Vrlo je prosto.
pre 10 godina
Pametnom je i ovo dosta za nauk šta nas čeka u EU. Baš se prepoznaje EU demokratija kao da je sam Hitler to zamislio. Ali, upssss, zaboravio sam da Eu i jeste Hitlerova ideja. Kada nam sada ovo rade, šta tek treba da očekujemo kada uđemo uz EU.
pre 10 godina
Samo procitajte clanak,kazace vam se samo!Kad god smo nesto radili sa rusijom obilo nam se o glavu?
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
pre 10 godina
Kao da Srbiju itko ista pita. Prvo taj gas mora doci do Srbije preko te EU, pa onda dalje u tu EU koja ga opet nece kupiti, ako Srbija ne ispostuje sto im se hoce.
pre 10 godina
Auuuuuu....
Nego, jel' se čuo neko sa Bajatovićem ovih dana?
pre 10 godina
I sta ce sada da bude, mene ja malo strah.
pre 10 godina
@Milan
Procitaj vest. Problem je samo da nemoze da bude isti distributer i proizvodjac.
Sto ce reci zasto Gazprom kao proizvodjac ima udela u distribuciji na teritoriji republike Srbije? ( da ne govorim da je vecinski )
pre 10 godina
Obaveze nemaju veze sa članstvom u EU, već sa Ugovorom o osnivanju energetske zajednice koji smo potpisali i ratifikovali. Obavezni smo da primenjujemo pravnu tekovinu EU u ovoj oblasti. Naravno, izuzeća su moguća, a već su ih dobili Nordstream i TransAdriatic Pipeline (TAP).
pre 10 godina
Kad Nemacka srusi severni tok koji su na brzinu izgradili sa rusima onda cemo i mi da batalimo juzni...Srbija treba da se okrene sebi i svojim interesima..zapad nam je uvek radio o glavi i Srbiji samo gledaju kao koloniju koja treba da ostane siromasna.
pre 10 godina
Koliko rusofilskih i anti-EU komentara da ne poverujes. Da spustimo malo loptu, dakle mi smo potpisnici akorda Energetske Zajednice Evrope koje cine skoro sve zemlje SE a ne EU i koje su prihvatile da postuju i primenjuju plan i standarde EU zajednice. Ne znam sta tu nije jasno? Znaci i ako Srbija nije deo EU kao potpisnik akorda se obavezala da prihvati te standarde a i realno kao zemlja kandidat za clanstvo u EU i koja zapocinje pregovore sa EU NORMALNO je da mi onda postujemo i usaglasavamo nasu energetsku politiku sa tim pravnim tokovima. E sad zasto je to u Svetu NORMALNO a kod nas NENORMALNO da neko ocekuje o tebe da nesto sto potpises zapravo i primenis i postujes e to je drugi par rukava. Iskreno meni je NORMALNO da neko ne moze da ima fakticki monopol nad celim tim poslom kao sto izgleda da Gasprom ima sa Srbijom. Gde je tu zapravo Srbija i koji je njen interes ako i firma koja treba da organizuje tranzit kroz tu istu Srbiju i ubire te prihode nije u njenom vecinskom vlasnistvu gospodo rusofili i anti-EUovci? Dakle neka mi jedan komentator pojasni malo tu cinjenicu? Jer meni ta prica onda izgleda slicna kao i ova sa NIS-om o kome se cak i veliki PPV oglasio nedavno da treba da nam daju deo profita od cega NORMALNO nema nista jer Srbija nije vecinski vlasnik tog preduzeca pa shodno tome i ne moze o tome da odlucuje vrlo jasno i NORMALNO. Ako je to sustina onda ste vi Rusofili zapravo izdajice Srbije po mom skromnom misljenju.
pre 10 godina
Zamislite Kinezi naprave auto put u Srbiji i kažu tim autoputem možete da se vozite samo našim autobusima ili autima koje iznajmite koda nas. To je poenta primedbe EU. Infrastruktura se mora svima omogućiti, takvi su zakoni u EU a valjda je to i normalno. Gasovod može da se gradi ali mora da se zna cena transporta. Pa mi ni ne znamo koliko ćemo prihodovati od Južnog toka, Rusi ladno mogu da kažu transport će da košta 1$ godišnje i zato je primedba EU veoma dobra za nas.
pre 10 godina
(Kum Djura, 24. april 2014 18:28) - Ti si u nekom ozbiljnom tripu ako mislis da je Srbija nezavisna drzava :)
pre 10 godina
EU ne odgovara da Srbija bude stabilna u bilo kojoj oblasti, pa ni u energetici, na taj nacin ona moze da manipulise Srbijom
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
(Tassadar, 24. april 2014 20:55)
Srbija nije u EU, ali Juzni tok jeste vecinom u EU (ulazi kroz EU zemlju, i izlazi u EU zemlje. Ako nema pocetka i kraja (ulaza i izlaza) nema ni sredine; Juzni tok moze da postoji i bez Srbije ali ne moze bez EU. A to znaci da se EU pita, a ne Srbija
pre 10 godina
Meni je samo smešno u komentarima, koliko li je taj gasovod važan Srbiji... Pa 99% tog gasa će kupovati EU, pa ako oni uslovljavaju Rusiju, to je njihova priča, oni će se dogovoriti ili ne...A to što će Srbija imati koristi od tranzita, da imaće, pošto je većinski vlasnik tranzitnih kapaicetata u Srbiji kompanija iz Rusije, pametnom dosta. Ali ko smo mi bre da se tu mešamo? To je njihov problem, što se tiče ovo sa većinskim udelom tranzita, e to je već naša priča, ali koga to interesuje... Ili mislite da će gasovod preleteti sve zemlje EU, pa će Srbija nekim radio talasima da šalje gas? Budimo bar malo realni, a manje prkosni... Koliko je EU zavisna od ruskog gasa, toliko je i Rusija zavisna od zapadnih para...
pre 10 godina
vojvodjanin@ Vise ce logike imate da se napravi spomenik rusofobskoj gluposti koja nas je i dovela dovde gde smo.
Mister ekonomist@ Na vlasti su 25 godina cetnici, Nedicevci, Ljoticevci, pro-natovci, rusofobi koji ovu zemlju rasprodase sami sebi za po 2 evra, a tebi opet neki komunisit u glavi?!
Znas, antikomunizam obicno ne ide bez paranoje, a paranoja je mentalno oboljenje.
Zbog takvih intelektualnih karikatura kao ti i ostali antikomunisti smo tu gde jesmo.
goli otok@ Brankica je takodje pominjala puno i zelezaru u Smederevu i Amere, ali ne vidim da si se nesto pretrg'o oko njih. Smetaju ti neki nepostojeci komunisti, ali ti ne smeta kada ti Ameri ojade drzaju za milijardu evra i odu.
To cutis antikomunisto!
Vi antikomunisti idite lepo u Ukrajinu ako vam se ne svidja Srbija.
Nacisti na vlasti, korupcija, slihtanje zapadu, rusofobija, pravi raj za vas antikomuniste.
Obavezno uzmite i nacoski paso, a nas "komunjare" ostavite da zivimo i radimo u miru.
Od antikomunista ova drzava ne moze da digne glavu vec 25 godina bre!!!
pre 10 godina
Zapravo između Amerikanofila i Rusofila nema razlike i jedni i drugi su protiv interesa Srbije, I jedni i drugi se mogu okarakterisati kao strani plaćenici.
pre 10 godina
Treba prekinuti ugovor sa Gaspromom. Mnogo je bitnije clanstvo u EU nego nekakvi projekti. Kad udjemo u EU imacemo hiljade takvih projekata. Vecina gradjana Srbije je za ulazak u EU pa ne znam sta se bunite?
pre 10 godina
Bravo za komentar
"Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma"
Sve je istina!
pre 10 godina
Od deset komentara dvadeset su proruski........pitam se da li ce proci i ovo na sajto gospodine moderatore!?
pre 10 godina
Od onih cevi u Šajkašu ćemo napraviti spomenik rusofilskoj gluposti.
pre 10 godina
EU se brine kako za svoje sadasnje tako i za buduce clanice.
Srbija je zrtva UDBA-KGB gasnog sporazuma cime je Srbija do sada ostecena za oko 3 milijarde eura ( 1,5 miljardi eura koliko je KGB manje platio za NIS a pritom dobio i sve nacionalne resurse nafte drzave Srbije kao i skladiste gasa Banatski dvor, cime je napravljen presedan, plus oko milijardu eura stete uvozom gasa iz Rusije preko posrednicke Firme Jugorosgas gde sede deca i unuci Udbaskih generala i pukovnika i kuckaju uvecane fakture drzavi Srbiji za dvocifreni postotak a razlika u ceni zavrsava na racunu jedne off-shore kompanije) .
Na nasu srecu tu je EU koje ce razresiti gordijev cvor sa KGB-om, ostaje samo da vidimo ko ce od Udbasa platiti stetu drzavi i gradjanima Srbije i da li ce im u isplati stete pomoci njihovi iz KGB-a.
Racuni i fakture ce morati da se plate, samo ostaje da se vidi kome ce se isporiciti fakture za stetu nanetu drzavi Srbiji.
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
pre 10 godina
U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?
pre 10 godina
Oh, vec sam se zabrinula... Al'se setih da Srbija NIJE clanica EU niti je bila kad se ugovor potpisivao. Stoga, mogu da traze svojoj mami da se preispita. A svi znamo zasto to bas sad rade, zar ne? Setimo se samo Barozovog ucenjivanja Bugara povodom istog tog Juznog toka od pre par nedelja. Bagra!
pre 10 godina
Srbija je u evropi i evropska država ali ne i članica EU, tako da ucene i lobi iz EU protiv Rusa nemaju nikakvo pravno dejstvo niti obavezu za nas. Hvala Bogu nikada ni nećemo ni biti u zavisnom položaju kao članica EUrobovske Unije pa ne mogu da nam diktiraju šta ćemo radi u ugovornim sporazumima sa drugim državama pogotovo ne sa Rossijskom Imperijom.
Nikada, ali nikada nećemo biti članica zavrzlame zvana EUrobovska unija.
Čak je i bivši predsednik Finske rekao da je Finska imala veća prava i slobodu u okviru Ruske Imperije nego sada u okviru EU i NATO-a. Pametnima dosta.
pre 10 godina
Samo vi trcite u EU...tamo vas ceka blagostanje...
pre 10 godina
Ja znam da bi neki jedva cekali da juzni tok propadne,pa makar i oni propali,ali na njihovu žalost mogu samo da intezivno mrze sve sto je dobro za ovu zemlju.
pre 10 godina
A sta bi sa onim da energija ne sme biti "sredstvo pritiska"? To izgleda vredi samo za Evropsku belu rasu a ne i za nas varvare van granica EU...Licemeri i lazovi!
pre 10 godina
Ne znam da li se nesto u medjuvremenu promenilo ali zadnji put kada sam gledao dnevnik, Srbija je bila nezavisna drzava.
pre 10 godina
Cuj, jedna firma ne moze biti proizvodjac i distributer. Jel Gazprom proizvodi? Da. Jel ista firma distributer? Da. Jel ista firma finansira gasovod? Da. U cemu je onda problem lopovska bando iz EU? Ako ta firma sama finansira infrastukturu, ili veliki procenat, sta ima EU da se buni. Sto nisu onda lepo dosli na vreme i ponudili da nam neka njihova firma napravi gasovod za dz. Iza ovoga stoji samo politika i nista vise, i ne treba se obazirati na njih.
pre 10 godina
Ja ne znam zasto ovi ruski p(l)acenici iz Srbije reaguju ovako amaterski? Kakve veze ima ST ako je po pravilu Ugovora? Kukali ste na NIS i monopol da se ukine, evo, nema ga vise, tako sad i EU hoce sa Gspr. Ako je RSrbija potpisala da MORA da ima trecu stranu u gasovodu po Trecem energetskom paketu o cemu vi onda pricate? Jel vi shvatate da nas rusi vacare jer je kompanija 100% mafijaska? Ako sam dobro razumeo vi zelite da prodate SVE rusima samo da napakostite Zapadu? Dokle bre da se saginjemo i stavljamo na pogresnu stranu? Evo, iz pouzdanih izvora znam da milioni Spanaca, Poljaka, Francuza, Engleza, Iraca, Holandjana....itd. ne mogu nocima da spavaju od grize savesti!
pre 10 godina
"ugovori koje je Srbija sklopila sa Gazpromom krše takozvano "pravilo nevezivanja" koje važi u EU"
Šta, Srbija postala član EU, a niko nam to nije javio?
pre 10 godina
Ovo je samo jedan u nizu štetnih ugovora po Srbiju koje naši političari uporno potpisuju sa Rusijom.
pre 10 godina
Pametnom je i ovo dosta za nauk šta nas čeka u EU. Baš se prepoznaje EU demokratija kao da je sam Hitler to zamislio. Ali, upssss, zaboravio sam da Eu i jeste Hitlerova ideja. Kada nam sada ovo rade, šta tek treba da očekujemo kada uđemo uz EU.
pre 10 godina
Jedno pitanje a gde cete ako ne u EU?Okruzeni smo njima,pa ako nam uvedu vize mozemo se slikati,pa samo da nas blokiraju pa smo gotovi.Ja se secam toga skolovani ce kidnuti iz ove zemlje a boranija?
pre 10 godina
Гинтер се обезбедио са северним током па би да забрани јужни ток који га не тангира е пази .... у сламеном шеширу...
pre 10 godina
Sada treba na Srbiji trenirati strogoću i pravila Evropske Unije. Međutim kada je Švabama trebala energetska stabilnost siguran energent onda je Sjeverni tok samo zbog Švaba bez problema bio napravljen.
Dvolična zapadnoevropska birokratija.
pre 10 godina
Treba da gledamo sopstvenu korist i nista vise. Mi nismo u eu
pre 10 godina
Mi nismo clanica eu stoga ne moze ep da nam odredjuje . A sto se tice stetnosti ugovora srbijagasa i gasproma to je na stetu ove drzave i nas samih drzavljana.
pre 10 godina
Srbije mora da izadje iz celjusti UDBA-KGB gasnog sporazuma samo ostaje da se vidi nacin na koji ce se to uraditi, kao i procesuiranje odgovornih za ucinjeno.
(Mister Ekonomist, 24. april 2014 18:44) 6. oktobar ce nas jako skupo kostati! Nikada se necemo iskobeljati iz ovog blata!Ne znam samo kome je Brankica ONOLIKO objasnjavala oko juznog toka! IRACIONALNOST,NEOBRAZOVANOST,NEODGOVORNOST,ZATUCANOST ovog naroda NEZADRZIVO nas vodi u TOTALNU PROPAST! Osim, ali ne verujem, ako je Vucic napravio neki dil sa zapadom i USA!
pre 10 godina
@Anoniman
"U sta se pretvara EU majko mila!Jel jos neko vidi ovo ljudi?"
Pa, posle poslednjeg prosirenja, sta ste i ocekivali !
pre 10 godina
Samo procitajte clanak,kazace vam se samo!Kad god smo nesto radili sa rusijom obilo nam se o glavu?
pre 10 godina
Pa vi nastavite na dve stolice,...he,he
pre 10 godina
"Dvolična zapadnoevropska birokratija.
(danilo, 24. april 2014 18:45)"
Naravno, jer Nemci nisu imali Dojčlandgas sa drugom Bajatovićem na čelu, niti Dojče-Ros-gas sa KGB generalom na čelu.
Što ne pročitaš vest, pa bi saznao za suštinu problema?
osim ako nisi direktan korisnik fondova Srbijagasa? U tom slučaju tvoje lupetanje ima logike.
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
pre 10 godina
Nismo u EU. Ai ti razni distributeri već napravili opšte rasulo u Srbiji. Ko od toga dobija maslac nije nam poznato. Pošto gasa po nalogu Amerike neće ni biti, ukoliko Bugarska ne shvati kome se privoleti carstvu, nema brige. Za sada nemaju potrebe da scemiraju nova žarišta. Daleko im lepa Ukrajina.
pre 10 godina
H.. na vlasti, ovo mozes ono ne mozes, stednja je obavezna, a porez bogat. moras da platis, ne smes da uzgajas prirodno tu je nase GM.., ti si broj i nista vise, zapamti to, ako ne slusas ono sto je za tvoje dobro okrenucemo dugme i ugasicemo te !! Zapamti sve ovo je sam za tebe i tvoje dobro. UE andapaz itarkomed!
pre 10 godina
@Komentarius: Srbija možda nije članica EU ali jeste potpisnik energetskog sporazuma. Da li je sad jasno? Vrlo je prosto.
pre 10 godina
Kao da Srbiju itko ista pita. Prvo taj gas mora doci do Srbije preko te EU, pa onda dalje u tu EU koja ga opet nece kupiti, ako Srbija ne ispostuje sto im se hoce.
pre 10 godina
U odnosima sa Rusijom srpski komunisti su uvek stitili interese Srbije po principu IMT odnosno Ima Mene Tude.Prma tome suvisan je svaki komentar.
pre 10 godina
Jao, Koštunice!
pre 10 godina
Da li u Srbiji postoji nešto što je transparentno i u skladu sa zakonom. Svi ugovori se prave na dodješ mi - dodjem ti...
Majko Srbijo lepa si zemlja ali smo mi jako, jako loši...
pre 10 godina
Kladim se da je sve ovo u tekstu tacno! Ali sigurno je i to da je EU bila dobro upucena u bahatost ovog, a verovatno i svakog drugog ugovora, medjutim nisu unapred reagovali zato sto su ocekivali da ce pre ili posle ovakve primitivne propuste moci da koriste za svoje potrebe! U srbiji je Nepotizam, a uopste nije ni novost da vecina ljudi na visokim i odgovornim polozajima nema ni mentalnog niti intelektualnog kapaciteta da bi shvatili koliko su stetni i naivni za drzavu! Svi ti iz EU i SAD a pre svega Brisel, Berlin, NATO i MMF salju ovde svoje staziste i pocetnike da treniraju na ovim nasim majmuncicima i nepismenim papcima koji nemaju ni srama ni morala i sretni su u svom baloncetu; Spolja Gladac, Unutra Jadac!
pre 10 godina
Za ove sto ne citaju tekst, poenta je da ne smemo dozvoliti monopol.
pre 10 godina
Dzaba sve te price. Nema nista mimo EU. Mozemo mi da napravimo gasovod, EU da pritisne Bugarsku da odustanu od gasovoda, i neka vam onda Bajatovic objasni na sta ce prikljuciti taj gasovod. Sve je to najavljivano bombasticno, i u smislu kao da smo mi nekoga nadmudrili, ali ljudi ovde ne shvataju da postoji okruzenje, da postoje neka pravila, koja i ako ne vaze za nas, vaze za neke druge, a to opet nama moze da srusi snove. Osim toga, molio bi komentatore da ne precenjuju znacaj Juznog Toka, nece to resiti sve nase probleme, nece resiti ni 2% nasih problema. Osim toga ljudi ovde treba da shvate da se taj gasovod ne pravi zbog Srbije, nego zbog EU. Srbija je suvise mali potrosac da bi se ta investicija isplatila. Ako EU nece ruski gas, onda nece biti ni gasovoda, taman da se cela Srbija i Bugarska presaltaju celokupnu privredu na taj gas.
pre 10 godina
@Aleksandar: Za nas je stetan ugovor da gasovod prolazi kroz Srbiju?! Nama taj gas nije potreban, energetska stabilnost, manji broj tranzitnih zemalja i prihodi od tranzita? Mozda je trebalo da posavetujete i Nemacku kada su gradili svoj gasovod za sebe da je to stetno za njih kao i sve ostale zemlje koje se bore da dovedu gasovode do svoje zemlje.
pre 10 godina
I sta ce sada da bude, mene ja malo strah.
pre 10 godina
Obaveze nemaju veze sa članstvom u EU, već sa Ugovorom o osnivanju energetske zajednice koji smo potpisali i ratifikovali. Obavezni smo da primenjujemo pravnu tekovinu EU u ovoj oblasti. Naravno, izuzeća su moguća, a već su ih dobili Nordstream i TransAdriatic Pipeline (TAP).
pre 10 godina
Nema srećnije žene na planeti od Zorane Mihajlović posle ovih vesti!
pre 10 godina
@Milan
Procitaj vest. Problem je samo da nemoze da bude isti distributer i proizvodjac.
Sto ce reci zasto Gazprom kao proizvodjac ima udela u distribuciji na teritoriji republike Srbije? ( da ne govorim da je vecinski )
pre 10 godina
Auuuuuu....
Nego, jel' se čuo neko sa Bajatovićem ovih dana?
pre 10 godina
Kad Nemacka srusi severni tok koji su na brzinu izgradili sa rusima onda cemo i mi da batalimo juzni...Srbija treba da se okrene sebi i svojim interesima..zapad nam je uvek radio o glavi i Srbiji samo gledaju kao koloniju koja treba da ostane siromasna.
pre 10 godina
vojvodjanin@ Vise ce logike imate da se napravi spomenik rusofobskoj gluposti koja nas je i dovela dovde gde smo.
Mister ekonomist@ Na vlasti su 25 godina cetnici, Nedicevci, Ljoticevci, pro-natovci, rusofobi koji ovu zemlju rasprodase sami sebi za po 2 evra, a tebi opet neki komunisit u glavi?!
Znas, antikomunizam obicno ne ide bez paranoje, a paranoja je mentalno oboljenje.
Zbog takvih intelektualnih karikatura kao ti i ostali antikomunisti smo tu gde jesmo.
goli otok@ Brankica je takodje pominjala puno i zelezaru u Smederevu i Amere, ali ne vidim da si se nesto pretrg'o oko njih. Smetaju ti neki nepostojeci komunisti, ali ti ne smeta kada ti Ameri ojade drzaju za milijardu evra i odu.
To cutis antikomunisto!
Vi antikomunisti idite lepo u Ukrajinu ako vam se ne svidja Srbija.
Nacisti na vlasti, korupcija, slihtanje zapadu, rusofobija, pravi raj za vas antikomuniste.
Obavezno uzmite i nacoski paso, a nas "komunjare" ostavite da zivimo i radimo u miru.
Od antikomunista ova drzava ne moze da digne glavu vec 25 godina bre!!!
pre 10 godina
Koliko rusofilskih i anti-EU komentara da ne poverujes. Da spustimo malo loptu, dakle mi smo potpisnici akorda Energetske Zajednice Evrope koje cine skoro sve zemlje SE a ne EU i koje su prihvatile da postuju i primenjuju plan i standarde EU zajednice. Ne znam sta tu nije jasno? Znaci i ako Srbija nije deo EU kao potpisnik akorda se obavezala da prihvati te standarde a i realno kao zemlja kandidat za clanstvo u EU i koja zapocinje pregovore sa EU NORMALNO je da mi onda postujemo i usaglasavamo nasu energetsku politiku sa tim pravnim tokovima. E sad zasto je to u Svetu NORMALNO a kod nas NENORMALNO da neko ocekuje o tebe da nesto sto potpises zapravo i primenis i postujes e to je drugi par rukava. Iskreno meni je NORMALNO da neko ne moze da ima fakticki monopol nad celim tim poslom kao sto izgleda da Gasprom ima sa Srbijom. Gde je tu zapravo Srbija i koji je njen interes ako i firma koja treba da organizuje tranzit kroz tu istu Srbiju i ubire te prihode nije u njenom vecinskom vlasnistvu gospodo rusofili i anti-EUovci? Dakle neka mi jedan komentator pojasni malo tu cinjenicu? Jer meni ta prica onda izgleda slicna kao i ova sa NIS-om o kome se cak i veliki PPV oglasio nedavno da treba da nam daju deo profita od cega NORMALNO nema nista jer Srbija nije vecinski vlasnik tog preduzeca pa shodno tome i ne moze o tome da odlucuje vrlo jasno i NORMALNO. Ako je to sustina onda ste vi Rusofili zapravo izdajice Srbije po mom skromnom misljenju.
pre 10 godina
Zamislite Kinezi naprave auto put u Srbiji i kažu tim autoputem možete da se vozite samo našim autobusima ili autima koje iznajmite koda nas. To je poenta primedbe EU. Infrastruktura se mora svima omogućiti, takvi su zakoni u EU a valjda je to i normalno. Gasovod može da se gradi ali mora da se zna cena transporta. Pa mi ni ne znamo koliko ćemo prihodovati od Južnog toka, Rusi ladno mogu da kažu transport će da košta 1$ godišnje i zato je primedba EU veoma dobra za nas.
pre 10 godina
EU ne odgovara da Srbija bude stabilna u bilo kojoj oblasti, pa ni u energetici, na taj nacin ona moze da manipulise Srbijom
pre 10 godina
Zapravo između Amerikanofila i Rusofila nema razlike i jedni i drugi su protiv interesa Srbije, I jedni i drugi se mogu okarakterisati kao strani plaćenici.
pre 10 godina
Ne vidim kako je to problem, pa Srbija nije u EU, možda jednog dana a do tada...
(Tassadar, 24. april 2014 20:55)
Srbija nije u EU, ali Juzni tok jeste vecinom u EU (ulazi kroz EU zemlju, i izlazi u EU zemlje. Ako nema pocetka i kraja (ulaza i izlaza) nema ni sredine; Juzni tok moze da postoji i bez Srbije ali ne moze bez EU. A to znaci da se EU pita, a ne Srbija
pre 10 godina
Meni je samo smešno u komentarima, koliko li je taj gasovod važan Srbiji... Pa 99% tog gasa će kupovati EU, pa ako oni uslovljavaju Rusiju, to je njihova priča, oni će se dogovoriti ili ne...A to što će Srbija imati koristi od tranzita, da imaće, pošto je većinski vlasnik tranzitnih kapaicetata u Srbiji kompanija iz Rusije, pametnom dosta. Ali ko smo mi bre da se tu mešamo? To je njihov problem, što se tiče ovo sa većinskim udelom tranzita, e to je već naša priča, ali koga to interesuje... Ili mislite da će gasovod preleteti sve zemlje EU, pa će Srbija nekim radio talasima da šalje gas? Budimo bar malo realni, a manje prkosni... Koliko je EU zavisna od ruskog gasa, toliko je i Rusija zavisna od zapadnih para...
pre 10 godina
(Kum Djura, 24. april 2014 18:28) - Ti si u nekom ozbiljnom tripu ako mislis da je Srbija nezavisna drzava :)
53 Komentari
Sortiraj po: