Petak, 07.09.2018.

08:26

Sagi je napokon kraj, otkriveno kada kreće Lidl u Srbiji

Više od deset prodavnica Lidla otvoriće svoje kapije za potrošače u oktobru, saznaju <a href="http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:748099-NOVOSTI-SAZNAJU-Lidl-se-otvara-u-oktobru" class="text-link" target= "_blank">Večernje novosti</a>.

Izvor: Veèernje novosti, D.Stojakoviæ

Sagi je napokon kraj, otkriveno kada kreæe Lidl u Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Suvi genije

pre 5 godina

@Ana
Ja peske obidjem pet razlicitih prodavnica na Banjici i pokupujem akcijske artikle.I ne racunam cenu goriva.Moze i tako da se pazari, zar ne.Ko nema snage da nosi ima kolica.

toma

pre 5 godina

ovi sto kazu da je u lidlu kvalitet los i da tamo kupuje sirotinja ...neka nastave sa odlicnim kvalitetom kod matijevića ...zelim im sreću

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@(Ana, 7. septembar 2018 14:33)

Ne znam zasto ti ljudi dadose ovolike minuse kada si potpuno upravu. Eventulano u manjim gradovima po Srbiji gde je sve na kilometar u krug,pa da kazes da i neces da potrosis mnogo goriva,ako ides u vecu kupovinu. Ali u BGu ako se npr. Lidl otvori na Vozdovcu,tesko da ce neko sa Karaburme,Ceraka,Mirijeva ici kolima na Vozdovac da ustedi 300 dinara ako je neka akcija,i da postrosi 200 dinara za gorivo i bonus da se jos izmaltretira u saobracaju,i izgubi minimum sat vremena vise nego sto bi morao. I da mu obicna kupovina presedne. Kao,recimo Vero. Ima ga na dve ili tri lokacije u BGu. To je smesno. Ja svratim samo ako sam u prolazu. Jednom godisnje.

andrak

pre 5 godina

... naravno da nam neće doneti ni niže cene, a ni kvalitetniju ponudu... tržište nam je pod snažnim kartelskim uticajem, na svakom koraku, praktično bilo čega...

Mina

pre 5 godina

Kao neko ko kupuje u lidlu u vise zemalja moram da kazem da su cene zaista nize od nasih i zaista su za nase plate odlicne cene ...znaci kupila sam u pekari u jednoj zapadnoj zemlji a sutra dan u drugoj uporedjivala cene iste su iako je u jednoj zemlji duplo veca prosecna plata....jedino sto npr u italiji imate vise jeftine testenine sosove i sir a u drugoj neke druge lokalne proizvode...all milina je uci i kupiti sladoled citavo pakovanje po ceni jednog korneta u Srbiji....sto se mene tice kad dodje Lidl sve ali sve sto mogu kupovacu tamo...to sto pisu za kvalitet...haha..pa sigurno je bolje nego u nasim radnjama sa smrdljivim mesom...iskreno vise imam.poverenja u stranu robu pogotovo voce povrce nego nasu gde se nase voce i povrce prska po ko zna koliko puta za meso da ne pricam....pa kupite sunku u frizderu posle tri dana se ukiseli ...i nece Lidl da gubi ugled ovde u Srbiji kao da ima vecu zaradu...ne on ce nizim cenama imati mnoogo brzi obrt kapitala ...zivi bilipa videli sta ce Lidl da uradi samo da se napokon otvori

Suvi genije

pre 5 godina

Lidl na Eviji primetno skuplji od onog u Minhenu.Bio u razmaku od 2 meseca.Al ajde da se ne baksuziramo pa prvo da vidimo cene.

mica

pre 5 godina

Neko je nesto rekao u veiz plate, plata trgovca u Lidlu (Bgd) je 42000 plus prevoz.Sto se robe tice, kvalitet ce biti isti ali obzirom da ima veci promet onda ce i dobavlajci da isporucuju robu jeftinije Lidlu.Uvozna roba je diskutabilna sto se kvaliteta tice a i cena.Lidl ce u startu ojaditi druge trg. lance jer ce ljudi kao ovce da trce za pet do deset dinara jeftinuije.na primer DIS u Borci u Sopiju ce da nadrlja kad se Lidl otvori.Inace Nemce budite sigurni nece moci da ucenjuju sto se tice cena i robe, oni su ipak suvise jaki, nisu oni one male piljare na cosku i kiosci koje mogu mercandajzeri sa sefovima da ucenjuju u vezi pozicija, kolicine itd.

cojle

pre 5 godina

#COJLE

čisto da se nadovežem na prethodni post...u Americi sam kupio sat za 100$ u "ušću" isti model 350$...sony PS 280$ u "gigatron"u i "winwin"u 420$...giatara u Australiji 240$ u "mitros"u 310$.

tako da sumnjam i da će "lidl" da se odrekne "klepanja po ušima".

Goran

pre 5 godina

U maxi-iju kupujem hleb i ono sto je na realnoj akciji, jer ne osecam se prijatno kada za smanjenu kolicinu necega placam vise nego pre u vecoj kolicini.

A i MaXI utice na dobavljace da dizu cenu svega od sladoleda, mleka, hemije,.... da bi sebi uzeli sto vecu zaradu a da proizvodjaci/uvoznici ne odobravaju veci rabat manjim trgovcima tj da na njima zarade vise .

Lidl nece nista dprineti sem u akcijskom delu.

Hrvoje

pre 5 godina

U Hrvatskoj su plaće u Lidlu veće nego u drugim trgovačkim centrima, ali zato radnici skoro da nemaju sekunde pauze. Ako nema kupaca na blagajni, radnik slaže robu ili ju doprema ili nešto treće. Lidl je povoljan za kupovinu, a svi znamo kakva je kupovna moć u bivšoj Jugi. Mislim da će Lidl opstati u Srbiji i da će za nekoliko godina biti među vodećim lancima. Ne idem često u Lidl, ali imaju par stvari koje kupujem kod njih zato što ih nema kod drugih. To su slani indijski oraščići (Presto), jogurt Skyr (nešto kao posni sir), domaći kolači Mađarica, domaći kozji jogurt (ima ga povremeno). Lidl je dio Schwarz grupe, a oni imaju dovoljno love za širenje i što je jako bitno imaju dovoljno kapitala da prvih nekoliko godina posluju s gubitkom. Ima Lidl i dobrih i loših strana. Ja kod njih nikad ne bih kupio patike, hlače ili košulju, kud ih ne možeš isprobati (dobro patike još i možeš) tud mislim da je kvaliteta loša. No koliko sam vidio ljudi kupuju, nema se love, traži se što jeftinije. I da ne zaboravim, imaju tjedne akcije, npr talijanski, grčki tjedan pa se može naći solidnih proizvoda koji su većinom proizvedeni u Njemačkoj :) A što se općenito tiče cijena u Srbiji, znam da ste povoljniji od Hrvatske, dosta ljudi koji živi blizu granice ide u kupovinu kod vas.

Ana

pre 5 godina

Ja ću i dalje kupovati u radnji koja mi je najbliža i gde mogu najbrže da obavim kupovinu. Moje vreme mi je mnogo dragocenije od nekoliko dinara koje ću da ustedim. Ako idete kolima u kupovinu, da li ukalkulisete i benzin koji potrošite? Osim toga kupi se mnogo neplanitanih artikala i potrosite više.

Milan

pre 5 godina

Opet razocarenje:( iskreno sam se nadao da cu konacno moci da probam proizvode nekih drugih proizvodjaca a ne ove domace koji su svi istog ukusa (jer se prave u istim fabrikama, samo je druga etiketa) i konacno drugaciju pavlaku od ove koju sad jedemo koja je ista u sve tri ambalaze jer dobro znamo da su nam sve mlekare istog vlasnika samo je druga ambalaza...kad ono..poucili robu od nasih .....strasno...

Vlajko

pre 5 godina

Nisu oni veverice, naravno da se prilagođavaju uslovima svakog tržišta. Pastu za zube koja u Lidlu u Beču košta 30 evrocenti, video sam u Lidlu letos na Krfu za 95 evrocenti. Dakle, tako će biti i ovde, sve što može da se izvuče, izvući će a biće sa koji dinar samo jeftiniji od drugih. Ovde bi za potrošače bilo značajno da im ponude originalnu nemačku robu, tipa hemije, praškova za veš, ali će to zbog Henkela u Kruševcu ići teže.

Aleks

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.
(MILEE, 7. septembar 2018 11:38)

Ne, strategija Lidla je niska cena i ni u jednoj državi do sada nemaju sistem odloženog plaćanja. Tako će biti i u Srbiji.

Lord

pre 5 godina

Mislim da ce lidl da se uhvati za glavu kad vidi gde je dosao ! Kad krenu pritisci da se cene priblize lopovskim cenama po ostalim lancima, a sve zbog trgovinskog lobija i bezobrazno visokih marzi.. Bice zanimljivo

Voša

pre 5 godina

Predsednik spasava Ideju, a vi bi da se otvori Lidl, pa sve je stvar dogovora, zašto Srbima bolji kvalitet i niže cene, zašto. Hvala Bogu da Lidl otvara pa će mnogi biti mnogo povoljniji od oktobra ili se neće više igrati.

A mozda je ipak stvar u kursu Evra ?

pre 5 godina

@pox "ali ja nisam stekao utisak da delez posluje bezobrazno kao nekada maxi, i imaju dobre strane proizvode."

Ali ja jesam, primer, konzerva Oettinger piva 99 din, u Nemackoj gajba istog tog, istina u flasama, oko 5 Evra, 20 flasa, znaci 25 Centi !

Voja

pre 5 godina

Može li neko da objasni:
- zašto se LIDL "otvara" više od 5 godina ???
- zašto ne planiraju market u Obrenovcu ? (Koči li ga Čučko, sa svojim NS Bomijem???)

cojle

pre 5 godina

isto tako ste najavljivali "dheleze" pa ništa nisu jeftiniji od bilo koga...naši političari,trguju našim tržištem...monopolom...zato i dolazi jedan po jedan lanac, na 5 godina...jer treba popuniti raznorazne "lične karte koje mangupi kradu braći političarima"...a onda kad vć dođu,nisu bleasvi da se odreknu marže koju nigde na svetu ne bi imali.

Paradoksalno, al u jednoj od najsiromašnijih zemalja EU...trgovci imaju najveće zarade.

A pride...volim "gud" indijski orah...negde 2008. sam sebi svaki dan posle posla kupovao kesicu. eur je tad bio 82 din...sada je oko 118 din.
Kesica je 2008. koštala tačno 1 eur.
a 2018. kesica skoro 50% umanjene gramaže košta skoro 2 eur!

Za duplo para duplo manja gramaža.

Dakle nije sve ni u trgovačkim lancima...ima nešto debelo i u proizvodnji!

A glupi Japanski proizvođači sladoleda, stavljaju javno izvinjenje što će im proizvodi poskupeti.

BEEE BEEE BEEE BEEE

ps Zabole mne za "lidl" od 2012. smarate člancima o njemu, najobičniji trgovinski lanac sa osrednjim kvalitetom robe. Kupovao sam u lidl-u od Švedske do Grčke. Bukvalno za krajnju nuždu.

MILEE

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.

Aleks

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.
(Doktor, 7. septembar 2018 09:29)

Hahahahaha, misliš doktore da je roba kvalitetnija u Maxiju ili Rodi, nego u Lidlu? U Srbiji nema kvalitetne robe. Sam sam se uverio više puta. Za ono što se prodaje u Srbiji je Lidl ekstra kvalitet.

milence

pre 5 godina

lud prodaje losu i jeftinu robu. Ono sto je dobro je i kod njih jednako slupo kao ikod ostalih. Nemam previse ocekivanja
Samo jos jedan lanac i nista vise ali svkakako izbor.

Kosta

pre 5 godina

Ništa se neće promeniti za kupce, jedino će se Lidl prilagoditi uslovima korupcijsko-lopovske-grebatorske-birokratske-partiokkratske-poltronske-nazadne zemlje... u koju je došao da uzme exxxxtraaa profit i proda ono što na zapadu mora da baci!

grrrrrrrrr....

pre 5 godina

U bloku 64 pored Lidla hoce da naprave benzinsku pumpu, na samo trideset metara od stambenih zgrada tik uz pomenuti Lidl. Srecno svima!

Zagi

pre 5 godina

"Naši ekonomisti misle ..." .A da li je tim našim ekonoistima, kad se već bave ovom tematikom, palo na pamet da istraže kako je to izgledalo kada je Lidl ulazio na druga tržišta!? Nije teško, a da su pokušali ne bi iznosili paušalne i netačne procene. Lidl će žestoko prodrmati tržište, a astronomske marže naših trgovaca će polako otići u istoriju.

Clay

pre 5 godina

Biće niže cene ali ne preterano. Tako im je naložila vlast da ne bi "pozatvarali ostale trgovinske lance". Nemci su ostali u čudu kada su čuli šta se traži od njih, isto kao i ja kada sam to čuo od osobe zaposlene u Ludlu.

vladek

pre 5 godina

Iako sam cuo od prijatelja da je Lidl tresh za nivo zapadnih zemalja,da u njemu kupuju oni koji imaju najmanje para u tim razvijenijim zemljama,u poslednjih 5 godina smo letovali u razlicitim mestima u Grckoj,i posecivali Lidlove prodavnice,i tvrdim da je kvalitet visestruko bolji od ovoga sto nam se nudi u Srbiji.To govori da mi kaskamo barem 20 godina za npr Nemackom.Ono je za njih tresh za njih,za nas ce biti super.Cujem da je pocetna plata 45.000 din,sto je mnogo vise nego kod ovdasnjih poslodavaca.Konkurencija je najbitnija stvar u trgovini.Sada ce postojeci marketi morati da daju proizvode na akcijima po nizim cenama ne bi li zadrzali kupce.Ovo je vrlo bitan momenat,jer dolazi trgovinski gigant,i ne treba ga uporedjivati sa Ikeom,jer namestaj kupujemo periodicno,a hranu i pice svaki dan

nan

pre 5 godina

Koliko moraš biti naivan da veruješ da će im dozvoliti da rade po svom?!

Pa to smo već videli na primerima drugih lanaca koji su ušli. Utopiće se u ovo lešinarenje kao i ostali.

EU Citizen

pre 5 godina

Što više velikih stranih lanaca na tržištu, tim veća i konkurencija. Lidl je sasvim OK, ima jeftine robe lošeg kvaliteta, ali, posebno na akcijama vezanim za razne nacionalne kuhinje, ima i vrlo dobre proizbode koji će biti osveženje u siromaenoj srpskoj ponudi, ako bude isto kao i u ostalim zemljama. Ali ponuda će i pored toga ostati relativno siromašna, u Beogradu skoro da nema dobrih delikatesa sa italijanskom, grčkom, turskom, azijskom robom, ne znam u čemu je problem, ima dosta ljudi sa relatovno pristojnom kupovnom moći, izgleda da oni kpji imaju para pate od manjaka radoznalosti i poznavanja međunarodne kuhinje :))

Doktor

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.

bole

pre 5 godina

Lidl ce da promeni igru na trzistu i to je uradi svuda. Oni imaju svoju najvecu proizvodnju krompira u Nemackoj, proizvode sladoled, hleb i peciva, povrce... Nece biti vise Maxi i Roda monopoli. Jedva cekam da vidim promene i kod ovih jer je tako bilo i u ostalim zemljama...

alex

pre 5 godina

Tako su ocekivali i od Metroa, Kike i Ikea...povoljne cene.. a oni skuplji za 20 % nego u lokalnim zemljama..znam iz iskustva.. kupio sam krevet u Ikei u Beogradu..isti takav krevet je bio 80 e jeftiniji u Hrvatckoj u njihovoj radnji..

tassotty

pre 5 godina

Nešto ne verujem u to da će ovde biti drastično jeftinije nego u drugim trgovinama... Svi oni rade u dogovoru i bratski šišaju građane Srbije. Svako od njih ima po neki "jeftin" artikal, a ostalo skuplje nego u Monte Carlu.

alex

pre 5 godina

Tako su ocekivali i od Metroa, Kike i Ikea...povoljne cene.. a oni skuplji za 20 % nego u lokalnim zemljama..znam iz iskustva.. kupio sam krevet u Ikei u Beogradu..isti takav krevet je bio 80 e jeftiniji u Hrvatckoj u njihovoj radnji..

bole

pre 5 godina

Lidl ce da promeni igru na trzistu i to je uradi svuda. Oni imaju svoju najvecu proizvodnju krompira u Nemackoj, proizvode sladoled, hleb i peciva, povrce... Nece biti vise Maxi i Roda monopoli. Jedva cekam da vidim promene i kod ovih jer je tako bilo i u ostalim zemljama...

Clay

pre 5 godina

Biće niže cene ali ne preterano. Tako im je naložila vlast da ne bi "pozatvarali ostale trgovinske lance". Nemci su ostali u čudu kada su čuli šta se traži od njih, isto kao i ja kada sam to čuo od osobe zaposlene u Ludlu.

vladek

pre 5 godina

Iako sam cuo od prijatelja da je Lidl tresh za nivo zapadnih zemalja,da u njemu kupuju oni koji imaju najmanje para u tim razvijenijim zemljama,u poslednjih 5 godina smo letovali u razlicitim mestima u Grckoj,i posecivali Lidlove prodavnice,i tvrdim da je kvalitet visestruko bolji od ovoga sto nam se nudi u Srbiji.To govori da mi kaskamo barem 20 godina za npr Nemackom.Ono je za njih tresh za njih,za nas ce biti super.Cujem da je pocetna plata 45.000 din,sto je mnogo vise nego kod ovdasnjih poslodavaca.Konkurencija je najbitnija stvar u trgovini.Sada ce postojeci marketi morati da daju proizvode na akcijima po nizim cenama ne bi li zadrzali kupce.Ovo je vrlo bitan momenat,jer dolazi trgovinski gigant,i ne treba ga uporedjivati sa Ikeom,jer namestaj kupujemo periodicno,a hranu i pice svaki dan

nan

pre 5 godina

Koliko moraš biti naivan da veruješ da će im dozvoliti da rade po svom?!

Pa to smo već videli na primerima drugih lanaca koji su ušli. Utopiće se u ovo lešinarenje kao i ostali.

Aleks

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.
(Doktor, 7. septembar 2018 09:29)

Hahahahaha, misliš doktore da je roba kvalitetnija u Maxiju ili Rodi, nego u Lidlu? U Srbiji nema kvalitetne robe. Sam sam se uverio više puta. Za ono što se prodaje u Srbiji je Lidl ekstra kvalitet.

tassotty

pre 5 godina

Nešto ne verujem u to da će ovde biti drastično jeftinije nego u drugim trgovinama... Svi oni rade u dogovoru i bratski šišaju građane Srbije. Svako od njih ima po neki "jeftin" artikal, a ostalo skuplje nego u Monte Carlu.

Kosta

pre 5 godina

Ništa se neće promeniti za kupce, jedino će se Lidl prilagoditi uslovima korupcijsko-lopovske-grebatorske-birokratske-partiokkratske-poltronske-nazadne zemlje... u koju je došao da uzme exxxxtraaa profit i proda ono što na zapadu mora da baci!

Lord

pre 5 godina

Mislim da ce lidl da se uhvati za glavu kad vidi gde je dosao ! Kad krenu pritisci da se cene priblize lopovskim cenama po ostalim lancima, a sve zbog trgovinskog lobija i bezobrazno visokih marzi.. Bice zanimljivo

toma

pre 5 godina

ovi sto kazu da je u lidlu kvalitet los i da tamo kupuje sirotinja ...neka nastave sa odlicnim kvalitetom kod matijevića ...zelim im sreću

Aleks

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.
(MILEE, 7. septembar 2018 11:38)

Ne, strategija Lidla je niska cena i ni u jednoj državi do sada nemaju sistem odloženog plaćanja. Tako će biti i u Srbiji.

grrrrrrrrr....

pre 5 godina

U bloku 64 pored Lidla hoce da naprave benzinsku pumpu, na samo trideset metara od stambenih zgrada tik uz pomenuti Lidl. Srecno svima!

Zagi

pre 5 godina

"Naši ekonomisti misle ..." .A da li je tim našim ekonoistima, kad se već bave ovom tematikom, palo na pamet da istraže kako je to izgledalo kada je Lidl ulazio na druga tržišta!? Nije teško, a da su pokušali ne bi iznosili paušalne i netačne procene. Lidl će žestoko prodrmati tržište, a astronomske marže naših trgovaca će polako otići u istoriju.

Doktor

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.

cojle

pre 5 godina

isto tako ste najavljivali "dheleze" pa ništa nisu jeftiniji od bilo koga...naši političari,trguju našim tržištem...monopolom...zato i dolazi jedan po jedan lanac, na 5 godina...jer treba popuniti raznorazne "lične karte koje mangupi kradu braći političarima"...a onda kad vć dođu,nisu bleasvi da se odreknu marže koju nigde na svetu ne bi imali.

Paradoksalno, al u jednoj od najsiromašnijih zemalja EU...trgovci imaju najveće zarade.

A pride...volim "gud" indijski orah...negde 2008. sam sebi svaki dan posle posla kupovao kesicu. eur je tad bio 82 din...sada je oko 118 din.
Kesica je 2008. koštala tačno 1 eur.
a 2018. kesica skoro 50% umanjene gramaže košta skoro 2 eur!

Za duplo para duplo manja gramaža.

Dakle nije sve ni u trgovačkim lancima...ima nešto debelo i u proizvodnji!

A glupi Japanski proizvođači sladoleda, stavljaju javno izvinjenje što će im proizvodi poskupeti.

BEEE BEEE BEEE BEEE

ps Zabole mne za "lidl" od 2012. smarate člancima o njemu, najobičniji trgovinski lanac sa osrednjim kvalitetom robe. Kupovao sam u lidl-u od Švedske do Grčke. Bukvalno za krajnju nuždu.

EU Citizen

pre 5 godina

Što više velikih stranih lanaca na tržištu, tim veća i konkurencija. Lidl je sasvim OK, ima jeftine robe lošeg kvaliteta, ali, posebno na akcijama vezanim za razne nacionalne kuhinje, ima i vrlo dobre proizbode koji će biti osveženje u siromaenoj srpskoj ponudi, ako bude isto kao i u ostalim zemljama. Ali ponuda će i pored toga ostati relativno siromašna, u Beogradu skoro da nema dobrih delikatesa sa italijanskom, grčkom, turskom, azijskom robom, ne znam u čemu je problem, ima dosta ljudi sa relatovno pristojnom kupovnom moći, izgleda da oni kpji imaju para pate od manjaka radoznalosti i poznavanja međunarodne kuhinje :))

A mozda je ipak stvar u kursu Evra ?

pre 5 godina

@pox "ali ja nisam stekao utisak da delez posluje bezobrazno kao nekada maxi, i imaju dobre strane proizvode."

Ali ja jesam, primer, konzerva Oettinger piva 99 din, u Nemackoj gajba istog tog, istina u flasama, oko 5 Evra, 20 flasa, znaci 25 Centi !

Hrvoje

pre 5 godina

U Hrvatskoj su plaće u Lidlu veće nego u drugim trgovačkim centrima, ali zato radnici skoro da nemaju sekunde pauze. Ako nema kupaca na blagajni, radnik slaže robu ili ju doprema ili nešto treće. Lidl je povoljan za kupovinu, a svi znamo kakva je kupovna moć u bivšoj Jugi. Mislim da će Lidl opstati u Srbiji i da će za nekoliko godina biti među vodećim lancima. Ne idem često u Lidl, ali imaju par stvari koje kupujem kod njih zato što ih nema kod drugih. To su slani indijski oraščići (Presto), jogurt Skyr (nešto kao posni sir), domaći kolači Mađarica, domaći kozji jogurt (ima ga povremeno). Lidl je dio Schwarz grupe, a oni imaju dovoljno love za širenje i što je jako bitno imaju dovoljno kapitala da prvih nekoliko godina posluju s gubitkom. Ima Lidl i dobrih i loših strana. Ja kod njih nikad ne bih kupio patike, hlače ili košulju, kud ih ne možeš isprobati (dobro patike još i možeš) tud mislim da je kvaliteta loša. No koliko sam vidio ljudi kupuju, nema se love, traži se što jeftinije. I da ne zaboravim, imaju tjedne akcije, npr talijanski, grčki tjedan pa se može naći solidnih proizvoda koji su većinom proizvedeni u Njemačkoj :) A što se općenito tiče cijena u Srbiji, znam da ste povoljniji od Hrvatske, dosta ljudi koji živi blizu granice ide u kupovinu kod vas.

Vlajko

pre 5 godina

Nisu oni veverice, naravno da se prilagođavaju uslovima svakog tržišta. Pastu za zube koja u Lidlu u Beču košta 30 evrocenti, video sam u Lidlu letos na Krfu za 95 evrocenti. Dakle, tako će biti i ovde, sve što može da se izvuče, izvući će a biće sa koji dinar samo jeftiniji od drugih. Ovde bi za potrošače bilo značajno da im ponude originalnu nemačku robu, tipa hemije, praškova za veš, ali će to zbog Henkela u Kruševcu ići teže.

Voja

pre 5 godina

Može li neko da objasni:
- zašto se LIDL "otvara" više od 5 godina ???
- zašto ne planiraju market u Obrenovcu ? (Koči li ga Čučko, sa svojim NS Bomijem???)

cojle

pre 5 godina

#COJLE

čisto da se nadovežem na prethodni post...u Americi sam kupio sat za 100$ u "ušću" isti model 350$...sony PS 280$ u "gigatron"u i "winwin"u 420$...giatara u Australiji 240$ u "mitros"u 310$.

tako da sumnjam i da će "lidl" da se odrekne "klepanja po ušima".

Milan

pre 5 godina

Opet razocarenje:( iskreno sam se nadao da cu konacno moci da probam proizvode nekih drugih proizvodjaca a ne ove domace koji su svi istog ukusa (jer se prave u istim fabrikama, samo je druga etiketa) i konacno drugaciju pavlaku od ove koju sad jedemo koja je ista u sve tri ambalaze jer dobro znamo da su nam sve mlekare istog vlasnika samo je druga ambalaza...kad ono..poucili robu od nasih .....strasno...

Mina

pre 5 godina

Kao neko ko kupuje u lidlu u vise zemalja moram da kazem da su cene zaista nize od nasih i zaista su za nase plate odlicne cene ...znaci kupila sam u pekari u jednoj zapadnoj zemlji a sutra dan u drugoj uporedjivala cene iste su iako je u jednoj zemlji duplo veca prosecna plata....jedino sto npr u italiji imate vise jeftine testenine sosove i sir a u drugoj neke druge lokalne proizvode...all milina je uci i kupiti sladoled citavo pakovanje po ceni jednog korneta u Srbiji....sto se mene tice kad dodje Lidl sve ali sve sto mogu kupovacu tamo...to sto pisu za kvalitet...haha..pa sigurno je bolje nego u nasim radnjama sa smrdljivim mesom...iskreno vise imam.poverenja u stranu robu pogotovo voce povrce nego nasu gde se nase voce i povrce prska po ko zna koliko puta za meso da ne pricam....pa kupite sunku u frizderu posle tri dana se ukiseli ...i nece Lidl da gubi ugled ovde u Srbiji kao da ima vecu zaradu...ne on ce nizim cenama imati mnoogo brzi obrt kapitala ...zivi bilipa videli sta ce Lidl da uradi samo da se napokon otvori

MILEE

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.

andrak

pre 5 godina

... naravno da nam neće doneti ni niže cene, a ni kvalitetniju ponudu... tržište nam je pod snažnim kartelskim uticajem, na svakom koraku, praktično bilo čega...

milence

pre 5 godina

lud prodaje losu i jeftinu robu. Ono sto je dobro je i kod njih jednako slupo kao ikod ostalih. Nemam previse ocekivanja
Samo jos jedan lanac i nista vise ali svkakako izbor.

Voša

pre 5 godina

Predsednik spasava Ideju, a vi bi da se otvori Lidl, pa sve je stvar dogovora, zašto Srbima bolji kvalitet i niže cene, zašto. Hvala Bogu da Lidl otvara pa će mnogi biti mnogo povoljniji od oktobra ili se neće više igrati.

mica

pre 5 godina

Neko je nesto rekao u veiz plate, plata trgovca u Lidlu (Bgd) je 42000 plus prevoz.Sto se robe tice, kvalitet ce biti isti ali obzirom da ima veci promet onda ce i dobavlajci da isporucuju robu jeftinije Lidlu.Uvozna roba je diskutabilna sto se kvaliteta tice a i cena.Lidl ce u startu ojaditi druge trg. lance jer ce ljudi kao ovce da trce za pet do deset dinara jeftinuije.na primer DIS u Borci u Sopiju ce da nadrlja kad se Lidl otvori.Inace Nemce budite sigurni nece moci da ucenjuju sto se tice cena i robe, oni su ipak suvise jaki, nisu oni one male piljare na cosku i kiosci koje mogu mercandajzeri sa sefovima da ucenjuju u vezi pozicija, kolicine itd.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@(Ana, 7. septembar 2018 14:33)

Ne znam zasto ti ljudi dadose ovolike minuse kada si potpuno upravu. Eventulano u manjim gradovima po Srbiji gde je sve na kilometar u krug,pa da kazes da i neces da potrosis mnogo goriva,ako ides u vecu kupovinu. Ali u BGu ako se npr. Lidl otvori na Vozdovcu,tesko da ce neko sa Karaburme,Ceraka,Mirijeva ici kolima na Vozdovac da ustedi 300 dinara ako je neka akcija,i da postrosi 200 dinara za gorivo i bonus da se jos izmaltretira u saobracaju,i izgubi minimum sat vremena vise nego sto bi morao. I da mu obicna kupovina presedne. Kao,recimo Vero. Ima ga na dve ili tri lokacije u BGu. To je smesno. Ja svratim samo ako sam u prolazu. Jednom godisnje.

Suvi genije

pre 5 godina

Lidl na Eviji primetno skuplji od onog u Minhenu.Bio u razmaku od 2 meseca.Al ajde da se ne baksuziramo pa prvo da vidimo cene.

Ana

pre 5 godina

Ja ću i dalje kupovati u radnji koja mi je najbliža i gde mogu najbrže da obavim kupovinu. Moje vreme mi je mnogo dragocenije od nekoliko dinara koje ću da ustedim. Ako idete kolima u kupovinu, da li ukalkulisete i benzin koji potrošite? Osim toga kupi se mnogo neplanitanih artikala i potrosite više.

Suvi genije

pre 5 godina

@Ana
Ja peske obidjem pet razlicitih prodavnica na Banjici i pokupujem akcijske artikle.I ne racunam cenu goriva.Moze i tako da se pazari, zar ne.Ko nema snage da nosi ima kolica.

Goran

pre 5 godina

U maxi-iju kupujem hleb i ono sto je na realnoj akciji, jer ne osecam se prijatno kada za smanjenu kolicinu necega placam vise nego pre u vecoj kolicini.

A i MaXI utice na dobavljace da dizu cenu svega od sladoleda, mleka, hemije,.... da bi sebi uzeli sto vecu zaradu a da proizvodjaci/uvoznici ne odobravaju veci rabat manjim trgovcima tj da na njima zarade vise .

Lidl nece nista dprineti sem u akcijskom delu.

EU Citizen

pre 5 godina

Što više velikih stranih lanaca na tržištu, tim veća i konkurencija. Lidl je sasvim OK, ima jeftine robe lošeg kvaliteta, ali, posebno na akcijama vezanim za razne nacionalne kuhinje, ima i vrlo dobre proizbode koji će biti osveženje u siromaenoj srpskoj ponudi, ako bude isto kao i u ostalim zemljama. Ali ponuda će i pored toga ostati relativno siromašna, u Beogradu skoro da nema dobrih delikatesa sa italijanskom, grčkom, turskom, azijskom robom, ne znam u čemu je problem, ima dosta ljudi sa relatovno pristojnom kupovnom moći, izgleda da oni kpji imaju para pate od manjaka radoznalosti i poznavanja međunarodne kuhinje :))

milence

pre 5 godina

lud prodaje losu i jeftinu robu. Ono sto je dobro je i kod njih jednako slupo kao ikod ostalih. Nemam previse ocekivanja
Samo jos jedan lanac i nista vise ali svkakako izbor.

alex

pre 5 godina

Tako su ocekivali i od Metroa, Kike i Ikea...povoljne cene.. a oni skuplji za 20 % nego u lokalnim zemljama..znam iz iskustva.. kupio sam krevet u Ikei u Beogradu..isti takav krevet je bio 80 e jeftiniji u Hrvatckoj u njihovoj radnji..

bole

pre 5 godina

Lidl ce da promeni igru na trzistu i to je uradi svuda. Oni imaju svoju najvecu proizvodnju krompira u Nemackoj, proizvode sladoled, hleb i peciva, povrce... Nece biti vise Maxi i Roda monopoli. Jedva cekam da vidim promene i kod ovih jer je tako bilo i u ostalim zemljama...

Doktor

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.

Ana

pre 5 godina

Ja ću i dalje kupovati u radnji koja mi je najbliža i gde mogu najbrže da obavim kupovinu. Moje vreme mi je mnogo dragocenije od nekoliko dinara koje ću da ustedim. Ako idete kolima u kupovinu, da li ukalkulisete i benzin koji potrošite? Osim toga kupi se mnogo neplanitanih artikala i potrosite više.

Clay

pre 5 godina

Biće niže cene ali ne preterano. Tako im je naložila vlast da ne bi "pozatvarali ostale trgovinske lance". Nemci su ostali u čudu kada su čuli šta se traži od njih, isto kao i ja kada sam to čuo od osobe zaposlene u Ludlu.

nan

pre 5 godina

Koliko moraš biti naivan da veruješ da će im dozvoliti da rade po svom?!

Pa to smo već videli na primerima drugih lanaca koji su ušli. Utopiće se u ovo lešinarenje kao i ostali.

Voja

pre 5 godina

Može li neko da objasni:
- zašto se LIDL "otvara" više od 5 godina ???
- zašto ne planiraju market u Obrenovcu ? (Koči li ga Čučko, sa svojim NS Bomijem???)

cojle

pre 5 godina

isto tako ste najavljivali "dheleze" pa ništa nisu jeftiniji od bilo koga...naši političari,trguju našim tržištem...monopolom...zato i dolazi jedan po jedan lanac, na 5 godina...jer treba popuniti raznorazne "lične karte koje mangupi kradu braći političarima"...a onda kad vć dođu,nisu bleasvi da se odreknu marže koju nigde na svetu ne bi imali.

Paradoksalno, al u jednoj od najsiromašnijih zemalja EU...trgovci imaju najveće zarade.

A pride...volim "gud" indijski orah...negde 2008. sam sebi svaki dan posle posla kupovao kesicu. eur je tad bio 82 din...sada je oko 118 din.
Kesica je 2008. koštala tačno 1 eur.
a 2018. kesica skoro 50% umanjene gramaže košta skoro 2 eur!

Za duplo para duplo manja gramaža.

Dakle nije sve ni u trgovačkim lancima...ima nešto debelo i u proizvodnji!

A glupi Japanski proizvođači sladoleda, stavljaju javno izvinjenje što će im proizvodi poskupeti.

BEEE BEEE BEEE BEEE

ps Zabole mne za "lidl" od 2012. smarate člancima o njemu, najobičniji trgovinski lanac sa osrednjim kvalitetom robe. Kupovao sam u lidl-u od Švedske do Grčke. Bukvalno za krajnju nuždu.

Aleks

pre 5 godina

Budimo realni, najveći deo građana isčekuje Lidl najviše zbog stranih proizvoda, boljeg kvaliteta, a daleko manje cene.
(Žarko, 7. septembar 2018 08:53)
Ne nadaj se kvalitetu u Lidlu toga nema ni u njihovim prodavnicama na zapadu,ali cene stvarno jesu niže u odnosu na konkurenciju.
(Doktor, 7. septembar 2018 09:29)

Hahahahaha, misliš doktore da je roba kvalitetnija u Maxiju ili Rodi, nego u Lidlu? U Srbiji nema kvalitetne robe. Sam sam se uverio više puta. Za ono što se prodaje u Srbiji je Lidl ekstra kvalitet.

Kosta

pre 5 godina

Ništa se neće promeniti za kupce, jedino će se Lidl prilagoditi uslovima korupcijsko-lopovske-grebatorske-birokratske-partiokkratske-poltronske-nazadne zemlje... u koju je došao da uzme exxxxtraaa profit i proda ono što na zapadu mora da baci!

vladek

pre 5 godina

Iako sam cuo od prijatelja da je Lidl tresh za nivo zapadnih zemalja,da u njemu kupuju oni koji imaju najmanje para u tim razvijenijim zemljama,u poslednjih 5 godina smo letovali u razlicitim mestima u Grckoj,i posecivali Lidlove prodavnice,i tvrdim da je kvalitet visestruko bolji od ovoga sto nam se nudi u Srbiji.To govori da mi kaskamo barem 20 godina za npr Nemackom.Ono je za njih tresh za njih,za nas ce biti super.Cujem da je pocetna plata 45.000 din,sto je mnogo vise nego kod ovdasnjih poslodavaca.Konkurencija je najbitnija stvar u trgovini.Sada ce postojeci marketi morati da daju proizvode na akcijima po nizim cenama ne bi li zadrzali kupce.Ovo je vrlo bitan momenat,jer dolazi trgovinski gigant,i ne treba ga uporedjivati sa Ikeom,jer namestaj kupujemo periodicno,a hranu i pice svaki dan

MILEE

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.

Zagi

pre 5 godina

"Naši ekonomisti misle ..." .A da li je tim našim ekonoistima, kad se već bave ovom tematikom, palo na pamet da istraže kako je to izgledalo kada je Lidl ulazio na druga tržišta!? Nije teško, a da su pokušali ne bi iznosili paušalne i netačne procene. Lidl će žestoko prodrmati tržište, a astronomske marže naših trgovaca će polako otići u istoriju.

Lord

pre 5 godina

Mislim da ce lidl da se uhvati za glavu kad vidi gde je dosao ! Kad krenu pritisci da se cene priblize lopovskim cenama po ostalim lancima, a sve zbog trgovinskog lobija i bezobrazno visokih marzi.. Bice zanimljivo

Goran

pre 5 godina

U maxi-iju kupujem hleb i ono sto je na realnoj akciji, jer ne osecam se prijatno kada za smanjenu kolicinu necega placam vise nego pre u vecoj kolicini.

A i MaXI utice na dobavljace da dizu cenu svega od sladoleda, mleka, hemije,.... da bi sebi uzeli sto vecu zaradu a da proizvodjaci/uvoznici ne odobravaju veci rabat manjim trgovcima tj da na njima zarade vise .

Lidl nece nista dprineti sem u akcijskom delu.

Mina

pre 5 godina

Kao neko ko kupuje u lidlu u vise zemalja moram da kazem da su cene zaista nize od nasih i zaista su za nase plate odlicne cene ...znaci kupila sam u pekari u jednoj zapadnoj zemlji a sutra dan u drugoj uporedjivala cene iste su iako je u jednoj zemlji duplo veca prosecna plata....jedino sto npr u italiji imate vise jeftine testenine sosove i sir a u drugoj neke druge lokalne proizvode...all milina je uci i kupiti sladoled citavo pakovanje po ceni jednog korneta u Srbiji....sto se mene tice kad dodje Lidl sve ali sve sto mogu kupovacu tamo...to sto pisu za kvalitet...haha..pa sigurno je bolje nego u nasim radnjama sa smrdljivim mesom...iskreno vise imam.poverenja u stranu robu pogotovo voce povrce nego nasu gde se nase voce i povrce prska po ko zna koliko puta za meso da ne pricam....pa kupite sunku u frizderu posle tri dana se ukiseli ...i nece Lidl da gubi ugled ovde u Srbiji kao da ima vecu zaradu...ne on ce nizim cenama imati mnoogo brzi obrt kapitala ...zivi bilipa videli sta ce Lidl da uradi samo da se napokon otvori

tassotty

pre 5 godina

Nešto ne verujem u to da će ovde biti drastično jeftinije nego u drugim trgovinama... Svi oni rade u dogovoru i bratski šišaju građane Srbije. Svako od njih ima po neki "jeftin" artikal, a ostalo skuplje nego u Monte Carlu.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@(Ana, 7. septembar 2018 14:33)

Ne znam zasto ti ljudi dadose ovolike minuse kada si potpuno upravu. Eventulano u manjim gradovima po Srbiji gde je sve na kilometar u krug,pa da kazes da i neces da potrosis mnogo goriva,ako ides u vecu kupovinu. Ali u BGu ako se npr. Lidl otvori na Vozdovcu,tesko da ce neko sa Karaburme,Ceraka,Mirijeva ici kolima na Vozdovac da ustedi 300 dinara ako je neka akcija,i da postrosi 200 dinara za gorivo i bonus da se jos izmaltretira u saobracaju,i izgubi minimum sat vremena vise nego sto bi morao. I da mu obicna kupovina presedne. Kao,recimo Vero. Ima ga na dve ili tri lokacije u BGu. To je smesno. Ja svratim samo ako sam u prolazu. Jednom godisnje.

Milan

pre 5 godina

Opet razocarenje:( iskreno sam se nadao da cu konacno moci da probam proizvode nekih drugih proizvodjaca a ne ove domace koji su svi istog ukusa (jer se prave u istim fabrikama, samo je druga etiketa) i konacno drugaciju pavlaku od ove koju sad jedemo koja je ista u sve tri ambalaze jer dobro znamo da su nam sve mlekare istog vlasnika samo je druga ambalaza...kad ono..poucili robu od nasih .....strasno...

andrak

pre 5 godina

... naravno da nam neće doneti ni niže cene, a ni kvalitetniju ponudu... tržište nam je pod snažnim kartelskim uticajem, na svakom koraku, praktično bilo čega...

Voša

pre 5 godina

Predsednik spasava Ideju, a vi bi da se otvori Lidl, pa sve je stvar dogovora, zašto Srbima bolji kvalitet i niže cene, zašto. Hvala Bogu da Lidl otvara pa će mnogi biti mnogo povoljniji od oktobra ili se neće više igrati.

cojle

pre 5 godina

#COJLE

čisto da se nadovežem na prethodni post...u Americi sam kupio sat za 100$ u "ušću" isti model 350$...sony PS 280$ u "gigatron"u i "winwin"u 420$...giatara u Australiji 240$ u "mitros"u 310$.

tako da sumnjam i da će "lidl" da se odrekne "klepanja po ušima".

Suvi genije

pre 5 godina

@Ana
Ja peske obidjem pet razlicitih prodavnica na Banjici i pokupujem akcijske artikle.I ne racunam cenu goriva.Moze i tako da se pazari, zar ne.Ko nema snage da nosi ima kolica.

A mozda je ipak stvar u kursu Evra ?

pre 5 godina

@pox "ali ja nisam stekao utisak da delez posluje bezobrazno kao nekada maxi, i imaju dobre strane proizvode."

Ali ja jesam, primer, konzerva Oettinger piva 99 din, u Nemackoj gajba istog tog, istina u flasama, oko 5 Evra, 20 flasa, znaci 25 Centi !

Vlajko

pre 5 godina

Nisu oni veverice, naravno da se prilagođavaju uslovima svakog tržišta. Pastu za zube koja u Lidlu u Beču košta 30 evrocenti, video sam u Lidlu letos na Krfu za 95 evrocenti. Dakle, tako će biti i ovde, sve što može da se izvuče, izvući će a biće sa koji dinar samo jeftiniji od drugih. Ovde bi za potrošače bilo značajno da im ponude originalnu nemačku robu, tipa hemije, praškova za veš, ali će to zbog Henkela u Kruševcu ići teže.

toma

pre 5 godina

ovi sto kazu da je u lidlu kvalitet los i da tamo kupuje sirotinja ...neka nastave sa odlicnim kvalitetom kod matijevića ...zelim im sreću

Aleks

pre 5 godina

Mozda u prvih par meseci i budu nesto povoljnije cene nego kod drugih ali mislim da ce se i oni vrlo brzo "uklopiti" u sistem odlozenog placanja i cene koje ga prate na celom srpskom trzistu. Zivi bili pa videli.
(MILEE, 7. septembar 2018 11:38)

Ne, strategija Lidla je niska cena i ni u jednoj državi do sada nemaju sistem odloženog plaćanja. Tako će biti i u Srbiji.

grrrrrrrrr....

pre 5 godina

U bloku 64 pored Lidla hoce da naprave benzinsku pumpu, na samo trideset metara od stambenih zgrada tik uz pomenuti Lidl. Srecno svima!

Hrvoje

pre 5 godina

U Hrvatskoj su plaće u Lidlu veće nego u drugim trgovačkim centrima, ali zato radnici skoro da nemaju sekunde pauze. Ako nema kupaca na blagajni, radnik slaže robu ili ju doprema ili nešto treće. Lidl je povoljan za kupovinu, a svi znamo kakva je kupovna moć u bivšoj Jugi. Mislim da će Lidl opstati u Srbiji i da će za nekoliko godina biti među vodećim lancima. Ne idem često u Lidl, ali imaju par stvari koje kupujem kod njih zato što ih nema kod drugih. To su slani indijski oraščići (Presto), jogurt Skyr (nešto kao posni sir), domaći kolači Mađarica, domaći kozji jogurt (ima ga povremeno). Lidl je dio Schwarz grupe, a oni imaju dovoljno love za širenje i što je jako bitno imaju dovoljno kapitala da prvih nekoliko godina posluju s gubitkom. Ima Lidl i dobrih i loših strana. Ja kod njih nikad ne bih kupio patike, hlače ili košulju, kud ih ne možeš isprobati (dobro patike još i možeš) tud mislim da je kvaliteta loša. No koliko sam vidio ljudi kupuju, nema se love, traži se što jeftinije. I da ne zaboravim, imaju tjedne akcije, npr talijanski, grčki tjedan pa se može naći solidnih proizvoda koji su većinom proizvedeni u Njemačkoj :) A što se općenito tiče cijena u Srbiji, znam da ste povoljniji od Hrvatske, dosta ljudi koji živi blizu granice ide u kupovinu kod vas.

Suvi genije

pre 5 godina

Lidl na Eviji primetno skuplji od onog u Minhenu.Bio u razmaku od 2 meseca.Al ajde da se ne baksuziramo pa prvo da vidimo cene.

mica

pre 5 godina

Neko je nesto rekao u veiz plate, plata trgovca u Lidlu (Bgd) je 42000 plus prevoz.Sto se robe tice, kvalitet ce biti isti ali obzirom da ima veci promet onda ce i dobavlajci da isporucuju robu jeftinije Lidlu.Uvozna roba je diskutabilna sto se kvaliteta tice a i cena.Lidl ce u startu ojaditi druge trg. lance jer ce ljudi kao ovce da trce za pet do deset dinara jeftinuije.na primer DIS u Borci u Sopiju ce da nadrlja kad se Lidl otvori.Inace Nemce budite sigurni nece moci da ucenjuju sto se tice cena i robe, oni su ipak suvise jaki, nisu oni one male piljare na cosku i kiosci koje mogu mercandajzeri sa sefovima da ucenjuju u vezi pozicija, kolicine itd.