Cope slic
pre 2 godine
(Gagi, 28. novembar 2021 22:59)
Cista glupost. Ko se stiska dodje i doplati minimum 5k evra za dizel?
Petak, 26.11.2021.
15:37
Izvor: B92
pre 2 godine
(Gagi, 28. novembar 2021 22:59)
Cista glupost. Ko se stiska dodje i doplati minimum 5k evra za dizel?
pre 2 godine
Možda je uslovljeno potražnjom, ali kad sam hteo da kupim karavana D segmenta sa benzinskim motorom, ukupno je bilo tridesetak automobila u okviru godišta i cene. Dizela u ponudi preko 1000. Šta ću, kupio sam dizela.
pre 2 godine
Golf je auto bez konkurencije
pre 2 godine
@Gagi
E moj gagi,jesi ti nekad video da je vecina skupljih kola dizel ?Po tebi je onaj sto kupi novi S Mercedes ili BMW 750 sirot ? Izadji malo na ulicu nemoj lupetati.
pre 2 godine
Uvek bilo i biće, ko ima para taj ne razmišlja o na potrošnji i vozi benzinca, a ko nema ili ima a stiska se vozi dizel
pre 2 godine
Pre 3 godine kad sam kupovao novu škodu bio sam zainteresovan za 1.5 TSI ali WV je davao popuste od 2500e na dizel motore jel su imali ogromne porudžbine za benzince, zbog masovnih izmena euro normi u evropskim gradovima i plus se čekalo na 6 do 8 meseci. Dizel model je bio sklopljen za 30 dana. Inače je zastupljenost dizela u tom trenutku bila oko 83% u wv grupaciji, tako da nije dizel zastupljen samo u Srbiji, to je bio evropski trend
pre 2 godine
@Ccc
Hvala vama, baš sam se lepo nasmejao ?
pre 2 godine
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
(rani, 26. novembar 2021 18:28)
U srcu Srbije!
pre 2 godine
@Deyan X -- slažem se u potpunosti! Trebalo bi naći neki sistematski način da se olakša ljudima da dodju do novog (idealno) ili bar novijih automobila. Pozdrav
pre 2 godine
Voleo bih samo da mi ovi što pričaju o atmosfercima objasne šta to oni od novijih kola voze, pošto vrlo dobro znamo da je u novijim generacijama skoro nemoguće naći atmo motor. Samo nemojte da mi pričate o Mazdi, jer nekako sumnjam da baš svi voze Mazdu?
pre 2 godine
opel nisam vozio. ostale iz naslova razne. iako je HDI najugladjeniji dizel, a francuska auta udobna. sa malo novca sam obisao pola evrope. sad kada zbog posla vozim jako malo privatan auto, dizel mi se nikako ne isplati. sa atmo benzincem nema skupih kvarova. zaboravio sam kako majstor izgleda jer sam radim mali servis. plin necu da ugradjujem jer sa ovim cenama se ne isplati.
pre 2 godine
@Teodor
Svestan Sam da je auto samo trosak, I vremenom gubi vrednost. Ali mislim da je bolje kupiti nov auto nego bilo koji polovan.
I zato kazem, da drzava treba da podstakne kupovinu novih automobila.
Npr. auto koji je 10000€ plus pdv koji je za njega 2000€, da drzava ti otpise pdv ukoliko predas auto star 20+ godina. Ili ako kupujes sa TNG uredjajem zbog ekologije. I za one koji nemaju puno para, da otplata ide na npr do max 100 rata... Predas stari auto, dobijes otpis pdv, I npr imas za ucesce 2000e, ostaje ti 8000€ za otplatu.. na 100 rata, to mu dodje rata 85-90e sa kamatom.
Vec vrlo primamljivo... za auto od 12000€.
pre 2 godine
Odma uvesti eko takse,ko koliko zagađuje treba i da plati. Barem jednom u 3 godine svaki auto treba da odradi tehnički pregled vozila u AMSS gde se radi jedini pravi pregled. I da se pod hitno uvedu zelene i crvene nalepnice za grad. Zelena može u grad, crvena ne može. Postoje kamere i sve može lako da se kontroliše. Prestale bi gužve u centru grada i vazduh bi se poboljšao.
pre 2 godine
Dobio sam 3008 2.0 HDI 2011 kao kompezaciju na osnovu nekog duga. Uvek vozim benzinca ali ovaj mi se jako dopao, tih lepo povlači, malo troši ne troši ulje. Svi hvale taj motor kao neuništiv. Međutim upali se lampica ubrzo za sistem izduvnih gasova. Otisao motor posude za aditiv za dpf. Nova posuda 35000 i 3 l tečnosti 21000 i ruke majstora ukupno 600e. Ovako jedna banalna stvar 600e. Takodje kvačilo je malo tvrđe i kaže majstor da mora uskoro zamena pa bi trebalo promeniti i zamajac. Cena sitnica. Pa ni na jednom benzincu do sada nisam imao kvar skuplji od 200e. Naravno mogao sam da izvadim dpf i deaktiviram za mnogo manje para ali hocu da imam ispravan auto. Pravilno održavanje starijeg dizela košta i ako je stariji auto samo benzin. Novo i mlađe sa urednom dokumentacijom može i dizel ali kod mene više ne.
pre 2 godine
@(M, 27. novembar 2021 06:23)
Lele, sto ne uze neki jaci dizelas da ti bude jos lakse kad si vec operisan od voznje?
pre 2 godine
@
(Trol, 27. novembar 2021 13:45)
Znam da nije uporedivo, u pogledu performansi, pa ni trenutne tržišne cene u trenutku kupoprodaje... Ali poredim ono što sam vozio... Za novac koji sam dao za ovaj auto, recimo ima gomila benzinaca male zapremine koju sam mogao kupiti sličnog godišta i kilometraže.
Poenta mog posta je, pretpostavljam bila, neka vrsta reakcije na naslov da se "srbi i dalje kunu u dizele"... Nije to nikakvo sektaško razmišljanje već jednostavno nijedna alternativa nije dovoljno dobra, ako želite da kupite veliki, porodični auto.
Nije ovo Norveška da imate razvijenu infrastrukturu za EV, poreze i zakone koji će vas stimulisati da se odreknete dizela.
pre 2 godine
@Teodor
Ni žena ni deca nisu investicija, ni sedenje u kafiću sa prijateljima, niti bilo šta što je vredno življenja. Teško tebi ako živiš samo sa investicijama, ja takav život ne bih poželeo
pre 2 godine
Evo ja vozim dizela sa novim DPF filterom pa ne trujem okolo. Kad hocu da preteknem krenem sa 2500 obrtaja kada je turbo aktivan do 5500 ako treba (tu je redline). Auto vuce kao blesav, cesto nemam nikakvu potrebu da saltam u sledecu brzinu i da izgubim malo ubrzanja dok prebacim. Doduse sipam iskljucivo Shell V-Power i uradio sam generalku svega sto je kostalo isto koliko sam platio auto. Dizel je ok ako je ispravan, ako nije to je shitbox zesci. Nazalost mnogo ih je takvih pa razumem frustraciju.
Ps. potrosnja je skroz ok, ja sam zadovoljan.
pre 2 godine
@rani
90% turskih i kineskih kanti. To nije za prevoz robe, a kamoli ljudi.
pre 2 godine
@Milan, hvala za ovo, najduza recenica u 2021. Hteo sam da je skratim, ali su mi . i razmak za veliko slovo pravili problem u karakterima pa su morale da se izbace.😁
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
(vlajko, 27. novembar 2021 08:31)
Jeste, znam ja sve to, ali znam i da je dosta skuplja od pomenutih, a da ne pricam sto ih je na oglasima 99% sa 1.6cdti motorima gde menjanje problematicnog lanca kosta skoro 1000e, nemam nameru da rizikujem s tim, zato sam se i odrekao Astre K karavan, sve su sa tim motorima i poslednje sto mi treba je da dam soma evra za lanac za koji ti i kad ga zamenis nece garantovati da se nece cuti!
pre 2 godine
@M
Ti si stvarno uporedio 1.8 običan benzinac i 3.0 turbo-dizel?
pre 2 godine
Dizel ne bi bio toliki problem da ih vlasnici održavaju kako treba i da je ispuštanje štetnih čestica svedeno na minimum. Sa ovakvim stanjem i gomilom trovača, ne bih ni minut čekao da ih sve zabranim (kao i neispravne benzince koji takođe truju). To što je učešće vozila u zagađenju samo 6% ne znači da treba da ih dozvolimo.
pre 2 godine
Koliko predrasuda... Recimo...Koliko je samo Ford potcenjen kod nas. Ford fokus mk3 1.6 105 ks. Atmosferac klasičan. Apsolutno pouzdan. Izuzetno stabilan i vozački nastrojen auto. Evo već 5 godina samo sedi, sipaj i vozi. Položaj za vozača savršen. Da, bilo bi bolje da ima malo više obrtnog momenta ali i ovako je za normalnu vožnju sasvim ok. Održavanje povoljno, nema skupih kvarova, jednostavan motor. Čak i potrošnja prihvatljiva, neki ukupni prosek grad/otvoreno 7 litara. Ljudi, ko nema za skupe popravke samo što jednostavniji motor. To je osnovna stvar. Atmosferci su za naše trenutne cene majka.
pre 2 godine
@budala
A što bi ti nekom zabranjivao kako će da troši svoj novac. Šta ako ja kažem da je glupost trošiti na filmove i muziku, hajde da zabranimo? Koliko je tvoj stav daleko od Talibana?
pre 2 godine
to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
(budala, 27. novembar 2021
GSP ima 90% novih autobusa. Preko 2 hiljade taksista, od 6 hiljada koliko ima Beograd, je kupilo nov automobil iz subvencija, a sigurno jos toliko njih ce imati u narednom periodu, samo je problem nastupio sa ovim cipovima. Pricas napamet, steteotipne price, bez ikakvog utemeljenja, cisto da se pravis pametan.
pre 2 godine
Gorivo je preporezovano a takse na vozila su ogromna, zato nema para za novija, bolja i bezbednija vozila.
pre 2 godine
Ja mislio da se srbi plaše plivajućeg zamajca? :-)
pre 2 godine
Kaze deka: ja imam 80 godina ,a unuk 8,prosek je.....ali ne j..e ni on ni ja,a lep nam je prosek😂
pre 2 godine
zabraniti uvoz polovne robe, svih vrsta ... i to će nas naterati da drugačije ulažemo svoj novac i korigujemo sopstvene potrebe... npr. koliko. poznajete svojih komšija, koji imaju vozilo a koriste ga jako malo... zauzmaju parkinge, plaćaju servise, registracije... a godišnje pređu ni 2000km... to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
pre 2 godine
@ivan
Jeste, mi sto vozimo dizele smo glupi i ograniceni, a vi sa benzincima svi ponavljate istu pricu, kao da ne znate (ili stvarno ne znate) da je ucesce SVIH automobila u zagadjenju vazduha kod nas 7%.
pre 2 godine
Zasto je problem reci da VW ima kvalitet i servisnu mrezu koja je u Srbiji tako dobra da je najracionalnija kupovina za prosecnog potrosaca. Kvalitet i izdrzljivost svabe je sledeca stavka koja doprinosi izboru. Japanci isto imaju sjajnu auto industriju ali ni blizu dostupnu kao vw. Ja kao fan vw grupacije, audi vozila su mi na prvom mestu ali dao bi novac i za hondu akord euro ali ona ima 2.2 dizel i 2.4 benzinske motore za koje je reg do sada bila cesto duplo veca od 2.0 tdi ili tsi. Sta je sporno u tome da je potrosacima u srbiji ekonomski faktor presudan? VW nisu sekta vec ljudi koji zele da voze najbolji kompromis za svoj novac, odrzavanje kvalitet cena.
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
pre 2 godine
Slušaj ovog, Đulija dizel 1.2?
Dečko, znam da nisi odmakao od punta 1.2 pa te molim da se ne brukaš svojim neznanjem.
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
(Mile, 26. novembar 2021 17:34)
Издржавано лице са татиним интернетом дели дијагнозе и савете. Мени чак и глупо да те питам у колико си аутомобила седео а не возио. Са много километара, са много својих аутомобила, и као противник дизела, могу да схватим да људи купују дизеле. И то је скоро свуда у свет тако, осим код ових што имају нафту из земље. У Европи најскупље гориво на свету, набили акцизе и порезе, и чуде се што људи мере потрошњу горива.
pre 2 godine
@Ivan
Kakve veze ima inteligencija i dizel motor?
Evo Vi ste verujem inteligentni pa ipak koristite el. energiju proizvedenu sagorvanjem lignita. Takođe vršite nuždu u toaletu koji zagađuje reke. Koristite razne sapune, kupke...
Dizel motor manje zagađuje od konkurencije (uključujući i električne). Ako tome dodamo da dizel motor može da svede potrošnju na 1l/100 km (što su Francuzi i dokazali) i još dodamo razne bio dizele, dolazimo do računice da je to možda i potencijalno najmanji zagađivač.
pre 2 godine
Kunu se u dizelase, i onda nabroje 5 proizvodjaca…. Znaci samo kod nas ima kompletna odsutnost logike u ovakvim clancima…. Fuj
pre 2 godine
Vozio sam atmosferca (Honda) 1.8 od 140ks prethodnih 6 godina i načitao se članaka o tome kako dizeli idu u zaborav, samo je pitanje kada će ili da ih zabrane ili da ih oporezuju do neisplativosti i tešio se time da je to dobar izbor u ovom trenutku... Takođe, naslušao sam se i priča o pouzdanosti atmosferaca i nepouzdanosti modernih turbo dizela te razlika u ceni održavanja...
Ali nedostajalo je momenta, snage, smučilo mi se da ga teram u visoke obrtaje, nabijam se u branik ne bi li pretekao šleper...
Vozio sam se i u nekim hibridima, ali video sam da nije ni to ono sto želim.
Na kraju sam prestao da budem pragmatičan i u 2021. godini sam, kada svi idu ka smanjenju zapremine motora, hibridima, električnim autima, kupio auto koji želim i koji sam uspeo da nađem u dobrom stanju po povoljnoj ceni (za takav auto) - 3.0d bmw. U međuvremenu sam imao i malo sreće sa ovim novim zakonom da od sledeće godine makar malo bude manja registracija (2016. God)
Malo je reći da auto ide fenomenalno, pretiče jednostavno, bez rvanja sa menjačem i volanom, ima više prostora, a troši manje više isto (u većini slučajeva) kao i atmosferac kog sam vozio svih ovih godina.
Kako će se pokazati u pogledu pouzdanosti i kolko će ga teško biti prodati za par godina - u ovom trenutku me zaista nije briga, hoću da se nauživam dok još uvek mogu... Možda me za par godina to sve bude manje zanimalo pa se ponovo odlučim za nego praktičnije rešenje.
pre 2 godine
Mi smo sirotinja koja radi za 300 eura mesecno a ubedljivo pouzdanije vozilo je dizel samim tim logika je jasna.Benzinci su veci potrosaci i dugorocno skuplji za odrzavanje i manje mogu da predju ekoloski sigurno nisu bolji zato sto je i benzin ekoloska katastrofa.Da li je crna zadj ili nevidljiva cestice sagorevanja su stetna.
pre 2 godine
Ko da gotivi Reno i Fiat, nego siromasni građani a ovi najniže cene imaju pa sad jos ispadose i popularni.
pre 2 godine
Dizel je najvece djubre od auta..Samo benzin..jeftiniji za odrzavanje..nema skupih kvarova..trosi 8 l pi gradu dizelas 7l..benzin jeftiniji od dizela..taki da ti isto dodje..plivajuci zamajac..nocna mora svakog Srbina..dizne..bos pumpa..turbina..dpf filter..a srbi navalili na 1.9tdi..hdi..tcd..sdi..pa kad ih klepe po usima kukaju po godinu dana..samo tegle.plivajuce kod majstora..a turbine samo zvizde..a od lampica oci da ti iskoce..Nalickaju ga da sija pa se tese..vozim ga gidinu dana nista nisam ulozio..ha ha..kao nov
pre 2 godine
Zašto ljudi kupuju te polovne dizelaše...Koga god znam da je to uradio, napatio se...
pre 2 godine
TDI crveni I.
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
(Coyote, 26. novembar 2021 18:01)
Videli smo tu tvoju teoriju prošle godine tokom lokdauna, na ulici Beograda 100 automobila a zagađenje kao u dimnjaku.
Razmišljajte više svojom glavom a manje prenosite mantre medijskih manipulatora.
pre 2 godine
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
(Čeki opinionista del cazzo, 26. novembar 2021 22:04)
Ti kruzeri i teretni brodovi čak i Dunavom da prolaze, ne bi zagađivali vazduh u Beogradu kao dizeli koji svaki dan u saobraćajnim gužvama ispuste na tone čađi i kancerogenih gasova.
Kruzeri i teretni brodovi ako i koriste dizel motore, koriste dvotaktne dizele, koji ne stvaraju kancerogene okside azota (NOx), a što većina ovih dizela kod nas stvara, jer im je EGR odavno zapušen i elektronski isključen, da ne pričam koliko je tih dizela čipovano da daje veću snagu nego što je fabrički podešeno.
Uglavnom, za gradske gužve su zakon električni automobili ili bar hibridi.
pre 2 godine
treci renault za 8god, vozio i stare po 14god i mladje od 4god, trenutno sam na 8god. Dizel i benz. Auto za te pare ubedljivo best buy skoro u svakoj kat. Dizel stari pravio probleme sa vremena na vreme, ali nista skupo i komplikovano, novi 4god star naravno nista i sada ovaj benz. bez mane osim kada upalim klimu na teskoj uzbrdici :) tu jedino vidim prednost dizela, ostalo ma nema sanse...potrosnja komb. skoro ista, benzin jeftiniji, kvarovi na benz nema ih ili su toliko smesni da to nije realno. Sto neko kaze hibride cemo voziti i na bat. kada minimalac bude 1000e, do tada srbijo teraj sta mozes. A da vozio i pasata, tvrd, trap, lim, farba, uzas, ostalo ok, ali nikad vise vw. Reno je elegancija i udobnost, solidan kvalitet, pouzdani, odlicna servisna mreza, delova gde hocete, pa sta vam vise treba?
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
Pa ne bi svi voleli nov auto. Sto ljudi ,sto cudi. Ja npr vozim bmw star 19 godina. Ulozeno oko 6K u njega, kao nov. I to je automobil koji sam platio 4K, manje nego sto zaradim za mesec dana. Moja logika je vozi auto koji zaradis za mesec dana da ne bi bio rob kreditima, bankama ili marketingu velikih firmi. Iskreno mi nije mnogo bitno i autombili su precenjeni. Sticajem okolnosti vozim i dosta novija kola,jedan iz salona izasao prosle godine. Kosta mnogo vise,a nit je brzi, nit je lepsi, niti je stabilniji. I zelim sto manje stresa kad vozim, ako auto ukradu ili ga slupam, jednostavno kupim drugi koji radi isti posao. Doduse radim od kuce, vozim iz cistog zadovoljstva i nemam potrebe da se dokazujem
pre 2 godine
@Bada Bg:
Što ne kupiš rikšu!?
pre 2 godine
Srbi se i dalje kunu u dizelaše.
Čini mi se da će uskoro da kunu dan kada su ih kupili.
Evolucija. Najlošiji ne opstaju.
pre 2 godine
A zašto da se ne kunem u dizel ?
Meni je dizel dobar.
I privatno i profesionalno.
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
A tek kada "Mr. Mošusni" i ekipa stvarno naprave nešto na neki alternativni pogon, a da to može da kupi i sirotinja raja i jeftino se vozi u tome , odmah prestajem da se kunem u dizel !
Časna Titova pionirska reč !
pre 2 godine
@Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
(Brada Bg, 26. novembar 2021 17:33)
Fokusa, ako voliš da voziš. ako imaš problem sa leđima, onda Fiat.
ja vozim Fokusa karavana 2013. 1.6 dizel, a kolega 500L 1.4 benzin. da budem iskren, meni se Ford više sviđa, a imam i Titanijum opremu, tako da nema šta nema. našao sam dobar auto, i za sad kod majstora ne idem evo godinu i po od kako sam ga kupio. može se naći dobar auto, ali treba vremena, mnogo toga pogledati, imati iskustva sa novijim autima, i voditi proverenog majstora.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Nije to dusa vec dimna zavesa.
pre 2 godine
Većina ljudi i ne zna ali noviji dizeli iako ispustaju manje co2 i grubljih cestica čađi, zbog velikih kompresija stvaraju jako puno azotnih oksida koji su izuzetno štetni po ljudsko zdravlje. U tome su gori cak i od starih dizela. Samo najnoviji dizeli koji koriste ad blue mogu biti prihvatljivi. Vožnja dizela po gradu nije dobra za sam motor i dpf filter i kada se regeneracija radi u gradu ispustaju se otrovi. Na otvorenom opet razlika u potrošnji u odnosu na savremene benzince nije toliko izražena. Pa po čemu je onda dizel dobar? Dobar je ljudima koji imaju srecu da kupe novi ili nalete na dobar primerak i da ga na vreme prodaju dok ne krenu skupi kvarovi. Dobar je i onima koji skidaju dpf i zapuše erg i uzimaju polovne delove bez obzira što time sve nas truju. Polovan dizeli i po pravilu imaju iza sebe u proseku mnogo više km i predstavlja mnogo veći rizik pri kupovini. Ne treba samo imati novac kupiti auto već to treba i održavati.
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
prosečna starost auta u Srbiji je oko 18 godina.
pre 2 godine
Vozim iskljucivo benzince, tj imao sam samo (ne znam ni sam zasto) jednog dizelasa koji kod nas vazi za pouzdane i kvalitetne. Nikada se vise nisam zlopatio sa automobilom nego tada. A automobil je bio star 4 godine, nije da je sada to star auto vec je relativno nov u odnosu na prosecnu starost i tada sam se opekao sa dizelasima. Da li je greska ili ne sto ih ne kupujem ne znam ni sam ali sam tada za nepunih godinu dana odrzavanja ulozio dosta vise novca nego za ostala tri benzinca zajedno. Prelazim inace oko 30 hiljada godisnje i nije mi zelja da novac koji ustedim na gorivu dam na odrzavanje i gubljenje vremena po majstorima.
pre 2 godine
Moj vw dizelaš je sad na 300 tisuća,i mislim da ga smanjim na 150 da se ne bi prijmetilo. Fino radi, sve servisi na vrijeme i original dijelovi. I da, kupljen sa 150 tisuća, i do sada u 3 i pol godine promijenjen akumulator i diskovi i pakne. Ostalo ništa. Kako ženi treba auto za po gradu kupim joj atmosferski benzinac. Troši goriva 8 litara, a ne ide. Dizel je za mene zakon. Makar bilo i po gradu.
pre 2 godine
Samo JAPAN dolazi u obzir..samo čist benzinac.2.0 ..HONDA ACCORD..Automatik i zavrsena priča.
pre 2 godine
Djulia,2.0 Benz 280ks,2.9 Benz 510ks,2.2 disel 211 KS,za tvoju informaciju nema 1,2 i nemaš pojma kakav je to auto
pre 2 godine
@Ccc
Čestitam na vozačkom iskustvu i najdužoj rečenici u komentarima 2021!
pre 2 godine
Dizel do groba.
(JXD, 26. novembar 2021 19:19)
U bre, ti bas ne planiras dug zivot!
pre 2 godine
Ja se kunem u Japanske hibride ali nemam para da ga kupim pa je dobar i Opel dizel.
pre 2 godine
Nije se taj rodio koji će srbina da prevesla!
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
(Sabani se lako prepoznaju, 26. novembar 2021 18:48)
Ne, nego će kao ti da nose sliku tita i staljina.
pre 2 godine
TOYOTA!
pre 2 godine
Moj Renault dizel euro 6 ima belji auspuh od 90 % benzinaca.
pre 2 godine
(Nindza, 26. novembar 2021 17:35)
Nisu jeftiniji. To što uštediš na dizelu za gorivo daš za održavanje matorog dizelaša
pre 2 godine
Postujem japanska vozila i smatram da imaju najpouzdaniju mehaniku. Od kupovine istih me je uvek odbijao enterijer i visoka cena kada se kupuju novi. Ni kasnija prodaja polovnog primerka nije izazov sa kojim bih se rado suocio. Nase trziste preferira evropske marke sto mozda nije dobro ali je tako. Ne sumnjam u japanski kvalitet ali sumnjam u prohodnost medju domacim kupcima. Mislim da je najbolje uzeti japanca ako planirate da ga eksploatisete duzi vremenski period. Vecina se moze voziti 15-ak godina bez vecih problema. Posle toga se isplatio i nije vam ni bitno koliko taj automobil vredi.
pre 2 godine
@Deyan X -- automobil nije investicija, ukoliko se ne radi o nekim jedinstvenim novim modelima ili oldtajmerima. Sa autom, bilo kog proizvođača ste na finansijskom gubitku, pa recimo kao sa mobilnim telefonom. Automobil je potreba koja olakšava život, a ako se ima još i više para , i/ili kompleksa onda sluzi i za paradiranje... Što se dizela tiče, ja ne vidim kako su novi dizeli isplativi, pogotovu polovnjaci sa nepoznatom ili sumnjivom istorijom. Troškovi održavanja, kao i popravke su jako skupe, a majstori, uglavnom ni sami ne poznaju sve novije sisteme , pa preporučuju "hirurške " zahvate "čupanja DPFa", zatvaranja EGRa, blokiranja klapni na usisnoj grani,itd. Predlaže se cipovanje da se dobije dodatna snaga iz izrabljenih "leševa" kojima bi jedan propisan servis sigurno više značio ...
pre 2 godine
Srbi se još kunu u Slobu, tako da ništa ne čudi. Naročito vole dizel oni koji ga kradu iz preduzeća, kupuju švercovan brodski ili dobijaju subvencije za traktor.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Alfa Romeo je Fiat sa alfa značkom, sve ostalo je izmišljotina..
pre 2 godine
Negde u julu ove godine prolazim Zeleznickom ulicom u NS, i pogledam pun parking vozila.Na radiju slušam reklamu moze na rate... šunka100g pa moze i cekovima gradjana... pogledam u parkirane automobile kad ono zimske gume,zimske gume zimske g.... Jujuju koja beda nemá se za nista sezonsko.
Tako i vozila polovna dizel bolje nego benzín koji trosi 30% vise. O ekologiji Niko ne prica vise.
pre 2 godine
Dizel do groba.
pre 2 godine
Pa gde ce dizel nego na smetliste istorije, odnosno u Srbiju. Tako je i najbolje. Predivno samounistavanje Srbije.
pre 2 godine
Bilo par komentara o Alfama. Nekad vozio jednu par godina. Jos ne sedoh u udobniji i povozniji automobil. Alfa pa 10 praznih mmesta pa razno drugo i ostalo. Sve drugo je prazna prica onih koji nikad nisu imali tu blagodat.
pre 2 godine
Ziveo dizel sto se mene tice jos 20 godina. Necu da kazem dizel primera golf 2 ili 3. Nego kazem za novije dizele od 2015 koji nista vise ne zagadjuju od benzinaca. Benzinci od 1.2 kosalicom i nisu neki izbor,ovi jaci su su za deblji dzep,elektricna vozila su i dalje nedostupna i bice jos jedno 10 godina. Tako da je dizel najbolja opcija.
pre 2 godine
Objasni Srbinu da Nemci ne prave najbolje automobile na svetu. Nemoguca misija
pre 2 godine
Za dvadeset godina koliko imam dozvolu svasta sam vozio, caletove, burazerove, zenine, svoje automobile, tu je bilo svega i svacega, od karavana, Pick up ova, malih gradskih, evropljana, Japanaca, I svaki ali svaki ima svoje vrline I mane, Vw dugotrajni motori ali neudobni I limarija diskutabilna, ko mi ne veruje neka pita svakog vlasnika golf 5 I pasata tog godista da li su radili sajtne I rubove, Toyota takodje prekvalitetna ali zaostaje sa eneterijerom za evropljanima, Reno I Ford su mi bili super, manje kostaju a dobijes skoro isto kao I ovi malo skuplji, kod Renoa mi se nije svidelo sto se sediste vrlo brzo pocepalo ali sve ostalo bilo super, Ford bila je Fiesta, odlican mali gradski auto, bez mane, pick up je bio Nisan I za njega nemam bukvalno ni jednu zamerku sem sto trosi ali to se i ocekuje,bmw savrsen za voznju ali sam ga se brzo resio jer je upravo ono, ako nemas viska love nemoj da vozis bmw, malo malo pa neki problem, ko ne veruje, sta da vam radim, nisam vozio Mecku I Audi, nije bilo love za to ali sve u svemu sta sam naucio posle svih ovih kola a to je ako naleti Dacia I bude mi ok u tom trenutku mog zivota kupicu je, ako budem imao love za mecku jednog dana, kupicu je, razumem ludilo za vw u Srbiji I Bosni, vuce vas nostalgija ali sada svi bukvalno prave odlicne automobile I nije sramota voziti Hyundai, Kia, Dacia itd.i zanima me koliko ljudi ovde nipodastavaju vozace istih, kao da zivimo u Monte Karlu a ne u Srbiji I da nam prosek vozila nije 15 godina.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
(CJC, 26. novembar 2021 16:51)
Pa si udobnost pronašao u Alfi?
(Bcda, 26. novembar 2021 17:51)
Druže, nisi ti seo u Alfu...Alfine kante od 1000 evra su što se tiče enterijera, sedišta i udobnost - Luvr za ostale proizvođače "lux" vozila. Da jesi, posle bi u bilo kom drugom automobilu po navici vadio BusPlus i držao se da ne klizaš sa šarenog sedišta.
pre 2 godine
Jok, u struju ce se kunem.
pre 2 godine
Putnicki automobil samo benzin!
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
pre 2 godine
Ma nije to samo u SRB, u citavoj Evropi je ucesce EV svega 2%, mozda je sada malo i vise ali realno diesel ( misim na novije diesele) je zakon i u potrosnji i po perfomansama, iako jeste tacno da su ljudi malo vise po EU krenuli sa kupovinom benzinaca ali stvar ce se kako ja vidim vratiti na staro, na vecinski diesel, jer sa ovim cenama goriva, nije jasno sta se drugo isplati sem diesela ?
pre 2 godine
Nikad ali nikad nisam volio dizele a sa druge strane mi je Golf dugo bio
omiljeno vozilo pa ne znam jesam li Srbin.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad,
Evropljani, Ameri pa Japanci. Vozio Hondu Civic 2g i ne bih vise.
Kupljena nova, nije bilo problema osim one buke u vozilu. Nikad vise,
gadi mi se ona plastika na instrument tabli, vratima, ispod haube a ni
dizajn im nije po mom ukusu.
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
U Evropi je prosecna starost 11 godina..
pre 2 godine
@Brada Bg
Fokus jer je nenormalno udoban i prostran, neuporedivo bolji auto od 500L. Da je 500X, možda bidh drugačije pričao.. Još nešto sam radio u 500L, pretpostavljate šta, pa i za to je razočarao jer smo klizili sa klupe. Ford je podcenjen kod nas.
pre 2 godine
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne
kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
HONDA nema dusu?
pre 2 godine
kako se vaš japanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare.
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
pre 2 godine
pa kad ne znaju šta je dobar auto.
pre 2 godine
Može li ekip koja nije imala para da kupi jaci motori već najjeftiniji 1.4 ili 1.2 benzin da prestane da priča da su drugi slepci i ne znaju ništa, dok su oni pametni?
To što ga ti vozis ne znaci da je dobar a kamoli najbolji.
pre 2 godine
Kupices Djuliju dizelku. Ili 1.2 benzin. Alfisti ljudi sa dijagnozom..
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
(Djorke, 26. novembar 2021 16:16)
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
pre 2 godine
Nauživaće se u dizelašima čak godinu ipo dana. Posle će da pljuju što im je neko dozvolio da kupuju krševe koji zagađuju.
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
pre 2 godine
Kupuju se zato što su jeftiniji za vožnju od benzinaca, a plin više niko ne ugrađuje jer mu je cena 100 din/l i zbog raznih atesta i reatesta.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad, 26. novembar 2021 16:28)
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
pre 2 godine
videćemo pamet na delu kad pocnu nekad te konteole izduvnih gasova..
pre 2 godine
Поскупела половна кола у Србији. Кршеви гранде пунто дизел,рено клио итд стари 15 година коштају око 3000€ ....Ненормално...Ко не мора да купује сад ауто боље да не купује.
pre 2 godine
Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
pre 2 godine
ako vidite da u neku državu masovno stižu leševi, znajte da je dizlo u pitanju.
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
pre 2 godine
Sve dok nov automobil ne postane prava investicija, koja ce biti finansijski isplativa, bar na neki nacin, nece biti pomaka u kupovini novih automobila. Ljudi ce I dalje kupovati krseve sa Zapada stare I do 20 godina.
Drzava bi mogla da podstakne kupovinu novih automobila, kroz oslobadjanje dela Ili celog pdv, uz povlastice, npr ako redovno odrzavate auto kod ovlascenog servisera, nema tehnickog prvih 5 god.(placate samo osiguranje) ...
pre 2 godine
Ukratko, ljudi koji prelaze par hiljada km godišnje truju celu zemlju sa svojim dizel leševima.
pre 2 godine
jesu dizelasi u vecini jos uvek ali primecujem sve vise primeraka VW koji su obavezno kupovani s dizel motorom da se sad uvoze kao benzinci ( Tiguan i Tuaran npr). Ne ulazim u to da li je 1.4tsi bolji od 2.0tdi vec u to da su se konacno nasi vozaci dozvali pameti i shvataju kakav je mazohizam kupiti polovan dizel novije generacije s 200+ hiljada km
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
pre 2 godine
Za dvadeset godina koliko imam dozvolu svasta sam vozio, caletove, burazerove, zenine, svoje automobile, tu je bilo svega i svacega, od karavana, Pick up ova, malih gradskih, evropljana, Japanaca, I svaki ali svaki ima svoje vrline I mane, Vw dugotrajni motori ali neudobni I limarija diskutabilna, ko mi ne veruje neka pita svakog vlasnika golf 5 I pasata tog godista da li su radili sajtne I rubove, Toyota takodje prekvalitetna ali zaostaje sa eneterijerom za evropljanima, Reno I Ford su mi bili super, manje kostaju a dobijes skoro isto kao I ovi malo skuplji, kod Renoa mi se nije svidelo sto se sediste vrlo brzo pocepalo ali sve ostalo bilo super, Ford bila je Fiesta, odlican mali gradski auto, bez mane, pick up je bio Nisan I za njega nemam bukvalno ni jednu zamerku sem sto trosi ali to se i ocekuje,bmw savrsen za voznju ali sam ga se brzo resio jer je upravo ono, ako nemas viska love nemoj da vozis bmw, malo malo pa neki problem, ko ne veruje, sta da vam radim, nisam vozio Mecku I Audi, nije bilo love za to ali sve u svemu sta sam naucio posle svih ovih kola a to je ako naleti Dacia I bude mi ok u tom trenutku mog zivota kupicu je, ako budem imao love za mecku jednog dana, kupicu je, razumem ludilo za vw u Srbiji I Bosni, vuce vas nostalgija ali sada svi bukvalno prave odlicne automobile I nije sramota voziti Hyundai, Kia, Dacia itd.i zanima me koliko ljudi ovde nipodastavaju vozace istih, kao da zivimo u Monte Karlu a ne u Srbiji I da nam prosek vozila nije 15 godina.
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
pre 2 godine
Поскупела половна кола у Србији. Кршеви гранде пунто дизел,рено клио итд стари 15 година коштају око 3000€ ....Ненормално...Ко не мора да купује сад ауто боље да не купује.
pre 2 godine
Kupuju se zato što su jeftiniji za vožnju od benzinaca, a plin više niko ne ugrađuje jer mu je cena 100 din/l i zbog raznih atesta i reatesta.
pre 2 godine
kako se vaš japanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare.
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
pre 2 godine
jesu dizelasi u vecini jos uvek ali primecujem sve vise primeraka VW koji su obavezno kupovani s dizel motorom da se sad uvoze kao benzinci ( Tiguan i Tuaran npr). Ne ulazim u to da li je 1.4tsi bolji od 2.0tdi vec u to da su se konacno nasi vozaci dozvali pameti i shvataju kakav je mazohizam kupiti polovan dizel novije generacije s 200+ hiljada km
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
(Coyote, 26. novembar 2021 18:01)
Videli smo tu tvoju teoriju prošle godine tokom lokdauna, na ulici Beograda 100 automobila a zagađenje kao u dimnjaku.
Razmišljajte više svojom glavom a manje prenosite mantre medijskih manipulatora.
pre 2 godine
Objasni Srbinu da Nemci ne prave najbolje automobile na svetu. Nemoguca misija
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
pre 2 godine
Postujem japanska vozila i smatram da imaju najpouzdaniju mehaniku. Od kupovine istih me je uvek odbijao enterijer i visoka cena kada se kupuju novi. Ni kasnija prodaja polovnog primerka nije izazov sa kojim bih se rado suocio. Nase trziste preferira evropske marke sto mozda nije dobro ali je tako. Ne sumnjam u japanski kvalitet ali sumnjam u prohodnost medju domacim kupcima. Mislim da je najbolje uzeti japanca ako planirate da ga eksploatisete duzi vremenski period. Vecina se moze voziti 15-ak godina bez vecih problema. Posle toga se isplatio i nije vam ni bitno koliko taj automobil vredi.
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
(CJC, 26. novembar 2021 16:51)
Pa si udobnost pronašao u Alfi?
(Bcda, 26. novembar 2021 17:51)
Druže, nisi ti seo u Alfu...Alfine kante od 1000 evra su što se tiče enterijera, sedišta i udobnost - Luvr za ostale proizvođače "lux" vozila. Da jesi, posle bi u bilo kom drugom automobilu po navici vadio BusPlus i držao se da ne klizaš sa šarenog sedišta.
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
(Djorke, 26. novembar 2021 16:16)
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
pre 2 godine
Putnicki automobil samo benzin!
pre 2 godine
@Brada Bg
Fokus jer je nenormalno udoban i prostran, neuporedivo bolji auto od 500L. Da je 500X, možda bidh drugačije pričao.. Još nešto sam radio u 500L, pretpostavljate šta, pa i za to je razočarao jer smo klizili sa klupe. Ford je podcenjen kod nas.
pre 2 godine
Ziveo dizel sto se mene tice jos 20 godina. Necu da kazem dizel primera golf 2 ili 3. Nego kazem za novije dizele od 2015 koji nista vise ne zagadjuju od benzinaca. Benzinci od 1.2 kosalicom i nisu neki izbor,ovi jaci su su za deblji dzep,elektricna vozila su i dalje nedostupna i bice jos jedno 10 godina. Tako da je dizel najbolja opcija.
pre 2 godine
(Nindza, 26. novembar 2021 17:35)
Nisu jeftiniji. To što uštediš na dizelu za gorivo daš za održavanje matorog dizelaša
pre 2 godine
@Deyan X -- automobil nije investicija, ukoliko se ne radi o nekim jedinstvenim novim modelima ili oldtajmerima. Sa autom, bilo kog proizvođača ste na finansijskom gubitku, pa recimo kao sa mobilnim telefonom. Automobil je potreba koja olakšava život, a ako se ima još i više para , i/ili kompleksa onda sluzi i za paradiranje... Što se dizela tiče, ja ne vidim kako su novi dizeli isplativi, pogotovu polovnjaci sa nepoznatom ili sumnjivom istorijom. Troškovi održavanja, kao i popravke su jako skupe, a majstori, uglavnom ni sami ne poznaju sve novije sisteme , pa preporučuju "hirurške " zahvate "čupanja DPFa", zatvaranja EGRa, blokiranja klapni na usisnoj grani,itd. Predlaže se cipovanje da se dobije dodatna snaga iz izrabljenih "leševa" kojima bi jedan propisan servis sigurno više značio ...
pre 2 godine
Srbi se još kunu u Slobu, tako da ništa ne čudi. Naročito vole dizel oni koji ga kradu iz preduzeća, kupuju švercovan brodski ili dobijaju subvencije za traktor.
pre 2 godine
Može li ekip koja nije imala para da kupi jaci motori već najjeftiniji 1.4 ili 1.2 benzin da prestane da priča da su drugi slepci i ne znaju ništa, dok su oni pametni?
To što ga ti vozis ne znaci da je dobar a kamoli najbolji.
pre 2 godine
ako vidite da u neku državu masovno stižu leševi, znajte da je dizlo u pitanju.
pre 2 godine
Većina ljudi i ne zna ali noviji dizeli iako ispustaju manje co2 i grubljih cestica čađi, zbog velikih kompresija stvaraju jako puno azotnih oksida koji su izuzetno štetni po ljudsko zdravlje. U tome su gori cak i od starih dizela. Samo najnoviji dizeli koji koriste ad blue mogu biti prihvatljivi. Vožnja dizela po gradu nije dobra za sam motor i dpf filter i kada se regeneracija radi u gradu ispustaju se otrovi. Na otvorenom opet razlika u potrošnji u odnosu na savremene benzince nije toliko izražena. Pa po čemu je onda dizel dobar? Dobar je ljudima koji imaju srecu da kupe novi ili nalete na dobar primerak i da ga na vreme prodaju dok ne krenu skupi kvarovi. Dobar je i onima koji skidaju dpf i zapuše erg i uzimaju polovne delove bez obzira što time sve nas truju. Polovan dizeli i po pravilu imaju iza sebe u proseku mnogo više km i predstavlja mnogo veći rizik pri kupovini. Ne treba samo imati novac kupiti auto već to treba i održavati.
pre 2 godine
Pa gde ce dizel nego na smetliste istorije, odnosno u Srbiju. Tako je i najbolje. Predivno samounistavanje Srbije.
pre 2 godine
Ukratko, ljudi koji prelaze par hiljada km godišnje truju celu zemlju sa svojim dizel leševima.
pre 2 godine
Vozim iskljucivo benzince, tj imao sam samo (ne znam ni sam zasto) jednog dizelasa koji kod nas vazi za pouzdane i kvalitetne. Nikada se vise nisam zlopatio sa automobilom nego tada. A automobil je bio star 4 godine, nije da je sada to star auto vec je relativno nov u odnosu na prosecnu starost i tada sam se opekao sa dizelasima. Da li je greska ili ne sto ih ne kupujem ne znam ni sam ali sam tada za nepunih godinu dana odrzavanja ulozio dosta vise novca nego za ostala tri benzinca zajedno. Prelazim inace oko 30 hiljada godisnje i nije mi zelja da novac koji ustedim na gorivu dam na odrzavanje i gubljenje vremena po majstorima.
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
U Evropi je prosecna starost 11 godina..
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
pre 2 godine
Nauživaće se u dizelašima čak godinu ipo dana. Posle će da pljuju što im je neko dozvolio da kupuju krševe koji zagađuju.
pre 2 godine
Jok, u struju ce se kunem.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Nije to dusa vec dimna zavesa.
pre 2 godine
treci renault za 8god, vozio i stare po 14god i mladje od 4god, trenutno sam na 8god. Dizel i benz. Auto za te pare ubedljivo best buy skoro u svakoj kat. Dizel stari pravio probleme sa vremena na vreme, ali nista skupo i komplikovano, novi 4god star naravno nista i sada ovaj benz. bez mane osim kada upalim klimu na teskoj uzbrdici :) tu jedino vidim prednost dizela, ostalo ma nema sanse...potrosnja komb. skoro ista, benzin jeftiniji, kvarovi na benz nema ih ili su toliko smesni da to nije realno. Sto neko kaze hibride cemo voziti i na bat. kada minimalac bude 1000e, do tada srbijo teraj sta mozes. A da vozio i pasata, tvrd, trap, lim, farba, uzas, ostalo ok, ali nikad vise vw. Reno je elegancija i udobnost, solidan kvalitet, pouzdani, odlicna servisna mreza, delova gde hocete, pa sta vam vise treba?
pre 2 godine
Dizel do groba.
(JXD, 26. novembar 2021 19:19)
U bre, ti bas ne planiras dug zivot!
pre 2 godine
Negde u julu ove godine prolazim Zeleznickom ulicom u NS, i pogledam pun parking vozila.Na radiju slušam reklamu moze na rate... šunka100g pa moze i cekovima gradjana... pogledam u parkirane automobile kad ono zimske gume,zimske gume zimske g.... Jujuju koja beda nemá se za nista sezonsko.
Tako i vozila polovna dizel bolje nego benzín koji trosi 30% vise. O ekologiji Niko ne prica vise.
pre 2 godine
Nikad ali nikad nisam volio dizele a sa druge strane mi je Golf dugo bio
omiljeno vozilo pa ne znam jesam li Srbin.
pre 2 godine
Ja se kunem u Japanske hibride ali nemam para da ga kupim pa je dobar i Opel dizel.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
pre 2 godine
Bilo par komentara o Alfama. Nekad vozio jednu par godina. Jos ne sedoh u udobniji i povozniji automobil. Alfa pa 10 praznih mmesta pa razno drugo i ostalo. Sve drugo je prazna prica onih koji nikad nisu imali tu blagodat.
pre 2 godine
videćemo pamet na delu kad pocnu nekad te konteole izduvnih gasova..
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Alfa Romeo je Fiat sa alfa značkom, sve ostalo je izmišljotina..
pre 2 godine
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne
kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
HONDA nema dusu?
pre 2 godine
TOYOTA!
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
pre 2 godine
@Ccc
Čestitam na vozačkom iskustvu i najdužoj rečenici u komentarima 2021!
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
prosečna starost auta u Srbiji je oko 18 godina.
pre 2 godine
Samo JAPAN dolazi u obzir..samo čist benzinac.2.0 ..HONDA ACCORD..Automatik i zavrsena priča.
pre 2 godine
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
(Čeki opinionista del cazzo, 26. novembar 2021 22:04)
Ti kruzeri i teretni brodovi čak i Dunavom da prolaze, ne bi zagađivali vazduh u Beogradu kao dizeli koji svaki dan u saobraćajnim gužvama ispuste na tone čađi i kancerogenih gasova.
Kruzeri i teretni brodovi ako i koriste dizel motore, koriste dvotaktne dizele, koji ne stvaraju kancerogene okside azota (NOx), a što većina ovih dizela kod nas stvara, jer im je EGR odavno zapušen i elektronski isključen, da ne pričam koliko je tih dizela čipovano da daje veću snagu nego što je fabrički podešeno.
Uglavnom, za gradske gužve su zakon električni automobili ili bar hibridi.
pre 2 godine
Sve dok nov automobil ne postane prava investicija, koja ce biti finansijski isplativa, bar na neki nacin, nece biti pomaka u kupovini novih automobila. Ljudi ce I dalje kupovati krseve sa Zapada stare I do 20 godina.
Drzava bi mogla da podstakne kupovinu novih automobila, kroz oslobadjanje dela Ili celog pdv, uz povlastice, npr ako redovno odrzavate auto kod ovlascenog servisera, nema tehnickog prvih 5 god.(placate samo osiguranje) ...
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad, 26. novembar 2021 16:28)
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad,
Evropljani, Ameri pa Japanci. Vozio Hondu Civic 2g i ne bih vise.
Kupljena nova, nije bilo problema osim one buke u vozilu. Nikad vise,
gadi mi se ona plastika na instrument tabli, vratima, ispod haube a ni
dizajn im nije po mom ukusu.
pre 2 godine
A zašto da se ne kunem u dizel ?
Meni je dizel dobar.
I privatno i profesionalno.
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
A tek kada "Mr. Mošusni" i ekipa stvarno naprave nešto na neki alternativni pogon, a da to može da kupi i sirotinja raja i jeftino se vozi u tome , odmah prestajem da se kunem u dizel !
Časna Titova pionirska reč !
pre 2 godine
Dobio sam 3008 2.0 HDI 2011 kao kompezaciju na osnovu nekog duga. Uvek vozim benzinca ali ovaj mi se jako dopao, tih lepo povlači, malo troši ne troši ulje. Svi hvale taj motor kao neuništiv. Međutim upali se lampica ubrzo za sistem izduvnih gasova. Otisao motor posude za aditiv za dpf. Nova posuda 35000 i 3 l tečnosti 21000 i ruke majstora ukupno 600e. Ovako jedna banalna stvar 600e. Takodje kvačilo je malo tvrđe i kaže majstor da mora uskoro zamena pa bi trebalo promeniti i zamajac. Cena sitnica. Pa ni na jednom benzincu do sada nisam imao kvar skuplji od 200e. Naravno mogao sam da izvadim dpf i deaktiviram za mnogo manje para ali hocu da imam ispravan auto. Pravilno održavanje starijeg dizela košta i ako je stariji auto samo benzin. Novo i mlađe sa urednom dokumentacijom može i dizel ali kod mene više ne.
pre 2 godine
Djulia,2.0 Benz 280ks,2.9 Benz 510ks,2.2 disel 211 KS,za tvoju informaciju nema 1,2 i nemaš pojma kakav je to auto
pre 2 godine
Koliko predrasuda... Recimo...Koliko je samo Ford potcenjen kod nas. Ford fokus mk3 1.6 105 ks. Atmosferac klasičan. Apsolutno pouzdan. Izuzetno stabilan i vozački nastrojen auto. Evo već 5 godina samo sedi, sipaj i vozi. Položaj za vozača savršen. Da, bilo bi bolje da ima malo više obrtnog momenta ali i ovako je za normalnu vožnju sasvim ok. Održavanje povoljno, nema skupih kvarova, jednostavan motor. Čak i potrošnja prihvatljiva, neki ukupni prosek grad/otvoreno 7 litara. Ljudi, ko nema za skupe popravke samo što jednostavniji motor. To je osnovna stvar. Atmosferci su za naše trenutne cene majka.
pre 2 godine
Ma nije to samo u SRB, u citavoj Evropi je ucesce EV svega 2%, mozda je sada malo i vise ali realno diesel ( misim na novije diesele) je zakon i u potrosnji i po perfomansama, iako jeste tacno da su ljudi malo vise po EU krenuli sa kupovinom benzinaca ali stvar ce se kako ja vidim vratiti na staro, na vecinski diesel, jer sa ovim cenama goriva, nije jasno sta se drugo isplati sem diesela ?
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
Pa ne bi svi voleli nov auto. Sto ljudi ,sto cudi. Ja npr vozim bmw star 19 godina. Ulozeno oko 6K u njega, kao nov. I to je automobil koji sam platio 4K, manje nego sto zaradim za mesec dana. Moja logika je vozi auto koji zaradis za mesec dana da ne bi bio rob kreditima, bankama ili marketingu velikih firmi. Iskreno mi nije mnogo bitno i autombili su precenjeni. Sticajem okolnosti vozim i dosta novija kola,jedan iz salona izasao prosle godine. Kosta mnogo vise,a nit je brzi, nit je lepsi, niti je stabilniji. I zelim sto manje stresa kad vozim, ako auto ukradu ili ga slupam, jednostavno kupim drugi koji radi isti posao. Doduse radim od kuce, vozim iz cistog zadovoljstva i nemam potrebe da se dokazujem
pre 2 godine
@Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
(Brada Bg, 26. novembar 2021 17:33)
Fokusa, ako voliš da voziš. ako imaš problem sa leđima, onda Fiat.
ja vozim Fokusa karavana 2013. 1.6 dizel, a kolega 500L 1.4 benzin. da budem iskren, meni se Ford više sviđa, a imam i Titanijum opremu, tako da nema šta nema. našao sam dobar auto, i za sad kod majstora ne idem evo godinu i po od kako sam ga kupio. može se naći dobar auto, ali treba vremena, mnogo toga pogledati, imati iskustva sa novijim autima, i voditi proverenog majstora.
pre 2 godine
Vozio sam atmosferca (Honda) 1.8 od 140ks prethodnih 6 godina i načitao se članaka o tome kako dizeli idu u zaborav, samo je pitanje kada će ili da ih zabrane ili da ih oporezuju do neisplativosti i tešio se time da je to dobar izbor u ovom trenutku... Takođe, naslušao sam se i priča o pouzdanosti atmosferaca i nepouzdanosti modernih turbo dizela te razlika u ceni održavanja...
Ali nedostajalo je momenta, snage, smučilo mi se da ga teram u visoke obrtaje, nabijam se u branik ne bi li pretekao šleper...
Vozio sam se i u nekim hibridima, ali video sam da nije ni to ono sto želim.
Na kraju sam prestao da budem pragmatičan i u 2021. godini sam, kada svi idu ka smanjenju zapremine motora, hibridima, električnim autima, kupio auto koji želim i koji sam uspeo da nađem u dobrom stanju po povoljnoj ceni (za takav auto) - 3.0d bmw. U međuvremenu sam imao i malo sreće sa ovim novim zakonom da od sledeće godine makar malo bude manja registracija (2016. God)
Malo je reći da auto ide fenomenalno, pretiče jednostavno, bez rvanja sa menjačem i volanom, ima više prostora, a troši manje više isto (u većini slučajeva) kao i atmosferac kog sam vozio svih ovih godina.
Kako će se pokazati u pogledu pouzdanosti i kolko će ga teško biti prodati za par godina - u ovom trenutku me zaista nije briga, hoću da se nauživam dok još uvek mogu... Možda me za par godina to sve bude manje zanimalo pa se ponovo odlučim za nego praktičnije rešenje.
pre 2 godine
Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
pre 2 godine
Dizel je najvece djubre od auta..Samo benzin..jeftiniji za odrzavanje..nema skupih kvarova..trosi 8 l pi gradu dizelas 7l..benzin jeftiniji od dizela..taki da ti isto dodje..plivajuci zamajac..nocna mora svakog Srbina..dizne..bos pumpa..turbina..dpf filter..a srbi navalili na 1.9tdi..hdi..tcd..sdi..pa kad ih klepe po usima kukaju po godinu dana..samo tegle.plivajuce kod majstora..a turbine samo zvizde..a od lampica oci da ti iskoce..Nalickaju ga da sija pa se tese..vozim ga gidinu dana nista nisam ulozio..ha ha..kao nov
pre 2 godine
@Teodor
Svestan Sam da je auto samo trosak, I vremenom gubi vrednost. Ali mislim da je bolje kupiti nov auto nego bilo koji polovan.
I zato kazem, da drzava treba da podstakne kupovinu novih automobila.
Npr. auto koji je 10000€ plus pdv koji je za njega 2000€, da drzava ti otpise pdv ukoliko predas auto star 20+ godina. Ili ako kupujes sa TNG uredjajem zbog ekologije. I za one koji nemaju puno para, da otplata ide na npr do max 100 rata... Predas stari auto, dobijes otpis pdv, I npr imas za ucesce 2000e, ostaje ti 8000€ za otplatu.. na 100 rata, to mu dodje rata 85-90e sa kamatom.
Vec vrlo primamljivo... za auto od 12000€.
pre 2 godine
Moj Renault dizel euro 6 ima belji auspuh od 90 % benzinaca.
pre 2 godine
Srbi se i dalje kunu u dizelaše.
Čini mi se da će uskoro da kunu dan kada su ih kupili.
Evolucija. Najlošiji ne opstaju.
pre 2 godine
@ivan
Jeste, mi sto vozimo dizele smo glupi i ograniceni, a vi sa benzincima svi ponavljate istu pricu, kao da ne znate (ili stvarno ne znate) da je ucesce SVIH automobila u zagadjenju vazduha kod nas 7%.
pre 2 godine
Slušaj ovog, Đulija dizel 1.2?
Dečko, znam da nisi odmakao od punta 1.2 pa te molim da se ne brukaš svojim neznanjem.
pre 2 godine
Kaze deka: ja imam 80 godina ,a unuk 8,prosek je.....ali ne j..e ni on ni ja,a lep nam je prosek😂
pre 2 godine
Dizel do groba.
pre 2 godine
Nije se taj rodio koji će srbina da prevesla!
pre 2 godine
Zašto ljudi kupuju te polovne dizelaše...Koga god znam da je to uradio, napatio se...
pre 2 godine
@Ivan
Kakve veze ima inteligencija i dizel motor?
Evo Vi ste verujem inteligentni pa ipak koristite el. energiju proizvedenu sagorvanjem lignita. Takođe vršite nuždu u toaletu koji zagađuje reke. Koristite razne sapune, kupke...
Dizel motor manje zagađuje od konkurencije (uključujući i električne). Ako tome dodamo da dizel motor može da svede potrošnju na 1l/100 km (što su Francuzi i dokazali) i još dodamo razne bio dizele, dolazimo do računice da je to možda i potencijalno najmanji zagađivač.
pre 2 godine
Kupices Djuliju dizelku. Ili 1.2 benzin. Alfisti ljudi sa dijagnozom..
pre 2 godine
Moj vw dizelaš je sad na 300 tisuća,i mislim da ga smanjim na 150 da se ne bi prijmetilo. Fino radi, sve servisi na vrijeme i original dijelovi. I da, kupljen sa 150 tisuća, i do sada u 3 i pol godine promijenjen akumulator i diskovi i pakne. Ostalo ništa. Kako ženi treba auto za po gradu kupim joj atmosferski benzinac. Troši goriva 8 litara, a ne ide. Dizel je za mene zakon. Makar bilo i po gradu.
pre 2 godine
Ja mislio da se srbi plaše plivajućeg zamajca? :-)
pre 2 godine
pa kad ne znaju šta je dobar auto.
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
(Mile, 26. novembar 2021 17:34)
Издржавано лице са татиним интернетом дели дијагнозе и савете. Мени чак и глупо да те питам у колико си аутомобила седео а не возио. Са много километара, са много својих аутомобила, и као противник дизела, могу да схватим да људи купују дизеле. И то је скоро свуда у свет тако, осим код ових што имају нафту из земље. У Европи најскупље гориво на свету, набили акцизе и порезе, и чуде се што људи мере потрошњу горива.
pre 2 godine
@Teodor
Ni žena ni deca nisu investicija, ni sedenje u kafiću sa prijateljima, niti bilo šta što je vredno življenja. Teško tebi ako živiš samo sa investicijama, ja takav život ne bih poželeo
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
(Sabani se lako prepoznaju, 26. novembar 2021 18:48)
Ne, nego će kao ti da nose sliku tita i staljina.
pre 2 godine
@Bada Bg:
Što ne kupiš rikšu!?
pre 2 godine
@M
Ti si stvarno uporedio 1.8 običan benzinac i 3.0 turbo-dizel?
pre 2 godine
Dizel ne bi bio toliki problem da ih vlasnici održavaju kako treba i da je ispuštanje štetnih čestica svedeno na minimum. Sa ovakvim stanjem i gomilom trovača, ne bih ni minut čekao da ih sve zabranim (kao i neispravne benzince koji takođe truju). To što je učešće vozila u zagađenju samo 6% ne znači da treba da ih dozvolimo.
pre 2 godine
Gorivo je preporezovano a takse na vozila su ogromna, zato nema para za novija, bolja i bezbednija vozila.
pre 2 godine
Zasto je problem reci da VW ima kvalitet i servisnu mrezu koja je u Srbiji tako dobra da je najracionalnija kupovina za prosecnog potrosaca. Kvalitet i izdrzljivost svabe je sledeca stavka koja doprinosi izboru. Japanci isto imaju sjajnu auto industriju ali ni blizu dostupnu kao vw. Ja kao fan vw grupacije, audi vozila su mi na prvom mestu ali dao bi novac i za hondu akord euro ali ona ima 2.2 dizel i 2.4 benzinske motore za koje je reg do sada bila cesto duplo veca od 2.0 tdi ili tsi. Sta je sporno u tome da je potrosacima u srbiji ekonomski faktor presudan? VW nisu sekta vec ljudi koji zele da voze najbolji kompromis za svoj novac, odrzavanje kvalitet cena.
pre 2 godine
Odma uvesti eko takse,ko koliko zagađuje treba i da plati. Barem jednom u 3 godine svaki auto treba da odradi tehnički pregled vozila u AMSS gde se radi jedini pravi pregled. I da se pod hitno uvedu zelene i crvene nalepnice za grad. Zelena može u grad, crvena ne može. Postoje kamere i sve može lako da se kontroliše. Prestale bi gužve u centru grada i vazduh bi se poboljšao.
pre 2 godine
opel nisam vozio. ostale iz naslova razne. iako je HDI najugladjeniji dizel, a francuska auta udobna. sa malo novca sam obisao pola evrope. sad kada zbog posla vozim jako malo privatan auto, dizel mi se nikako ne isplati. sa atmo benzincem nema skupih kvarova. zaboravio sam kako majstor izgleda jer sam radim mali servis. plin necu da ugradjujem jer sa ovim cenama se ne isplati.
pre 2 godine
Uvek bilo i biće, ko ima para taj ne razmišlja o na potrošnji i vozi benzinca, a ko nema ili ima a stiska se vozi dizel
pre 2 godine
@budala
A što bi ti nekom zabranjivao kako će da troši svoj novac. Šta ako ja kažem da je glupost trošiti na filmove i muziku, hajde da zabranimo? Koliko je tvoj stav daleko od Talibana?
pre 2 godine
zabraniti uvoz polovne robe, svih vrsta ... i to će nas naterati da drugačije ulažemo svoj novac i korigujemo sopstvene potrebe... npr. koliko. poznajete svojih komšija, koji imaju vozilo a koriste ga jako malo... zauzmaju parkinge, plaćaju servise, registracije... a godišnje pređu ni 2000km... to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
pre 2 godine
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
(rani, 26. novembar 2021 18:28)
U srcu Srbije!
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
(vlajko, 27. novembar 2021 08:31)
Jeste, znam ja sve to, ali znam i da je dosta skuplja od pomenutih, a da ne pricam sto ih je na oglasima 99% sa 1.6cdti motorima gde menjanje problematicnog lanca kosta skoro 1000e, nemam nameru da rizikujem s tim, zato sam se i odrekao Astre K karavan, sve su sa tim motorima i poslednje sto mi treba je da dam soma evra za lanac za koji ti i kad ga zamenis nece garantovati da se nece cuti!
pre 2 godine
@
(Trol, 27. novembar 2021 13:45)
Znam da nije uporedivo, u pogledu performansi, pa ni trenutne tržišne cene u trenutku kupoprodaje... Ali poredim ono što sam vozio... Za novac koji sam dao za ovaj auto, recimo ima gomila benzinaca male zapremine koju sam mogao kupiti sličnog godišta i kilometraže.
Poenta mog posta je, pretpostavljam bila, neka vrsta reakcije na naslov da se "srbi i dalje kunu u dizele"... Nije to nikakvo sektaško razmišljanje već jednostavno nijedna alternativa nije dovoljno dobra, ako želite da kupite veliki, porodični auto.
Nije ovo Norveška da imate razvijenu infrastrukturu za EV, poreze i zakone koji će vas stimulisati da se odreknete dizela.
pre 2 godine
Voleo bih samo da mi ovi što pričaju o atmosfercima objasne šta to oni od novijih kola voze, pošto vrlo dobro znamo da je u novijim generacijama skoro nemoguće naći atmo motor. Samo nemojte da mi pričate o Mazdi, jer nekako sumnjam da baš svi voze Mazdu?
pre 2 godine
Evo ja vozim dizela sa novim DPF filterom pa ne trujem okolo. Kad hocu da preteknem krenem sa 2500 obrtaja kada je turbo aktivan do 5500 ako treba (tu je redline). Auto vuce kao blesav, cesto nemam nikakvu potrebu da saltam u sledecu brzinu i da izgubim malo ubrzanja dok prebacim. Doduse sipam iskljucivo Shell V-Power i uradio sam generalku svega sto je kostalo isto koliko sam platio auto. Dizel je ok ako je ispravan, ako nije to je shitbox zesci. Nazalost mnogo ih je takvih pa razumem frustraciju.
Ps. potrosnja je skroz ok, ja sam zadovoljan.
pre 2 godine
Mi smo sirotinja koja radi za 300 eura mesecno a ubedljivo pouzdanije vozilo je dizel samim tim logika je jasna.Benzinci su veci potrosaci i dugorocno skuplji za odrzavanje i manje mogu da predju ekoloski sigurno nisu bolji zato sto je i benzin ekoloska katastrofa.Da li je crna zadj ili nevidljiva cestice sagorevanja su stetna.
pre 2 godine
Kunu se u dizelase, i onda nabroje 5 proizvodjaca…. Znaci samo kod nas ima kompletna odsutnost logike u ovakvim clancima…. Fuj
pre 2 godine
to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
(budala, 27. novembar 2021
GSP ima 90% novih autobusa. Preko 2 hiljade taksista, od 6 hiljada koliko ima Beograd, je kupilo nov automobil iz subvencija, a sigurno jos toliko njih ce imati u narednom periodu, samo je problem nastupio sa ovim cipovima. Pricas napamet, steteotipne price, bez ikakvog utemeljenja, cisto da se pravis pametan.
pre 2 godine
@(M, 27. novembar 2021 06:23)
Lele, sto ne uze neki jaci dizelas da ti bude jos lakse kad si vec operisan od voznje?
pre 2 godine
TDI crveni I.
pre 2 godine
Ko da gotivi Reno i Fiat, nego siromasni građani a ovi najniže cene imaju pa sad jos ispadose i popularni.
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
pre 2 godine
@Milan, hvala za ovo, najduza recenica u 2021. Hteo sam da je skratim, ali su mi . i razmak za veliko slovo pravili problem u karakterima pa su morale da se izbace.😁
pre 2 godine
@Deyan X -- slažem se u potpunosti! Trebalo bi naći neki sistematski način da se olakša ljudima da dodju do novog (idealno) ili bar novijih automobila. Pozdrav
pre 2 godine
Pre 3 godine kad sam kupovao novu škodu bio sam zainteresovan za 1.5 TSI ali WV je davao popuste od 2500e na dizel motore jel su imali ogromne porudžbine za benzince, zbog masovnih izmena euro normi u evropskim gradovima i plus se čekalo na 6 do 8 meseci. Dizel model je bio sklopljen za 30 dana. Inače je zastupljenost dizela u tom trenutku bila oko 83% u wv grupaciji, tako da nije dizel zastupljen samo u Srbiji, to je bio evropski trend
pre 2 godine
@rani
90% turskih i kineskih kanti. To nije za prevoz robe, a kamoli ljudi.
pre 2 godine
@Gagi
E moj gagi,jesi ti nekad video da je vecina skupljih kola dizel ?Po tebi je onaj sto kupi novi S Mercedes ili BMW 750 sirot ? Izadji malo na ulicu nemoj lupetati.
pre 2 godine
Možda je uslovljeno potražnjom, ali kad sam hteo da kupim karavana D segmenta sa benzinskim motorom, ukupno je bilo tridesetak automobila u okviru godišta i cene. Dizela u ponudi preko 1000. Šta ću, kupio sam dizela.
pre 2 godine
(Gagi, 28. novembar 2021 22:59)
Cista glupost. Ko se stiska dodje i doplati minimum 5k evra za dizel?
pre 2 godine
@Ccc
Hvala vama, baš sam se lepo nasmejao ?
pre 2 godine
Golf je auto bez konkurencije
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
Pa ne bi svi voleli nov auto. Sto ljudi ,sto cudi. Ja npr vozim bmw star 19 godina. Ulozeno oko 6K u njega, kao nov. I to je automobil koji sam platio 4K, manje nego sto zaradim za mesec dana. Moja logika je vozi auto koji zaradis za mesec dana da ne bi bio rob kreditima, bankama ili marketingu velikih firmi. Iskreno mi nije mnogo bitno i autombili su precenjeni. Sticajem okolnosti vozim i dosta novija kola,jedan iz salona izasao prosle godine. Kosta mnogo vise,a nit je brzi, nit je lepsi, niti je stabilniji. I zelim sto manje stresa kad vozim, ako auto ukradu ili ga slupam, jednostavno kupim drugi koji radi isti posao. Doduse radim od kuce, vozim iz cistog zadovoljstva i nemam potrebe da se dokazujem
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad, 26. novembar 2021 16:28)
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
pre 2 godine
Kupices Djuliju dizelku. Ili 1.2 benzin. Alfisti ljudi sa dijagnozom..
pre 2 godine
Dizel do groba.
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
(Sabani se lako prepoznaju, 26. novembar 2021 18:48)
Ne, nego će kao ti da nose sliku tita i staljina.
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
(nomad,
Evropljani, Ameri pa Japanci. Vozio Hondu Civic 2g i ne bih vise.
Kupljena nova, nije bilo problema osim one buke u vozilu. Nikad vise,
gadi mi se ona plastika na instrument tabli, vratima, ispod haube a ni
dizajn im nije po mom ukusu.
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
pre 2 godine
Ziveo dizel sto se mene tice jos 20 godina. Necu da kazem dizel primera golf 2 ili 3. Nego kazem za novije dizele od 2015 koji nista vise ne zagadjuju od benzinaca. Benzinci od 1.2 kosalicom i nisu neki izbor,ovi jaci su su za deblji dzep,elektricna vozila su i dalje nedostupna i bice jos jedno 10 godina. Tako da je dizel najbolja opcija.
pre 2 godine
Moj Renault dizel euro 6 ima belji auspuh od 90 % benzinaca.
pre 2 godine
Moj vw dizelaš je sad na 300 tisuća,i mislim da ga smanjim na 150 da se ne bi prijmetilo. Fino radi, sve servisi na vrijeme i original dijelovi. I da, kupljen sa 150 tisuća, i do sada u 3 i pol godine promijenjen akumulator i diskovi i pakne. Ostalo ništa. Kako ženi treba auto za po gradu kupim joj atmosferski benzinac. Troši goriva 8 litara, a ne ide. Dizel je za mene zakon. Makar bilo i po gradu.
pre 2 godine
Ukratko, ljudi koji prelaze par hiljada km godišnje truju celu zemlju sa svojim dizel leševima.
pre 2 godine
ako vidite da u neku državu masovno stižu leševi, znajte da je dizlo u pitanju.
pre 2 godine
sve je to ok, dok ne kupis japanca. onda prestanes da pricas o kolima i svojim sjajnim izborima.
pre 2 godine
Ma nije to samo u SRB, u citavoj Evropi je ucesce EV svega 2%, mozda je sada malo i vise ali realno diesel ( misim na novije diesele) je zakon i u potrosnji i po perfomansama, iako jeste tacno da su ljudi malo vise po EU krenuli sa kupovinom benzinaca ali stvar ce se kako ja vidim vratiti na staro, na vecinski diesel, jer sa ovim cenama goriva, nije jasno sta se drugo isplati sem diesela ?
pre 2 godine
Pa gde ce dizel nego na smetliste istorije, odnosno u Srbiju. Tako je i najbolje. Predivno samounistavanje Srbije.
pre 2 godine
Mi smo sirotinja koja radi za 300 eura mesecno a ubedljivo pouzdanije vozilo je dizel samim tim logika je jasna.Benzinci su veci potrosaci i dugorocno skuplji za odrzavanje i manje mogu da predju ekoloski sigurno nisu bolji zato sto je i benzin ekoloska katastrofa.Da li je crna zadj ili nevidljiva cestice sagorevanja su stetna.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Alfa Romeo je Fiat sa alfa značkom, sve ostalo je izmišljotina..
pre 2 godine
Srbi se i dalje kunu u dizelaše.
Čini mi se da će uskoro da kunu dan kada su ih kupili.
Evolucija. Najlošiji ne opstaju.
pre 2 godine
Može li ekip koja nije imala para da kupi jaci motori već najjeftiniji 1.4 ili 1.2 benzin da prestane da priča da su drugi slepci i ne znaju ništa, dok su oni pametni?
To što ga ti vozis ne znaci da je dobar a kamoli najbolji.
pre 2 godine
Kakav bre opel , pezo , reno , fiat !?
Pravi Srbin koji drzi do sebe , samo VW i samo TDI !!
(das auto, 26. novembar 2021 17:58)
Tako je. I obavezno drveni krst ispod retrovizora!!!
pre 2 godine
Objasni Srbinu da Nemci ne prave najbolje automobile na svetu. Nemoguca misija
pre 2 godine
jesu dizelasi u vecini jos uvek ali primecujem sve vise primeraka VW koji su obavezno kupovani s dizel motorom da se sad uvoze kao benzinci ( Tiguan i Tuaran npr). Ne ulazim u to da li je 1.4tsi bolji od 2.0tdi vec u to da su se konacno nasi vozaci dozvali pameti i shvataju kakav je mazohizam kupiti polovan dizel novije generacije s 200+ hiljada km
pre 2 godine
A zašto da se ne kunem u dizel ?
Meni je dizel dobar.
I privatno i profesionalno.
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
A tek kada "Mr. Mošusni" i ekipa stvarno naprave nešto na neki alternativni pogon, a da to može da kupi i sirotinja raja i jeftino se vozi u tome , odmah prestajem da se kunem u dizel !
Časna Titova pionirska reč !
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
(Coyote, 26. novembar 2021 18:01)
Videli smo tu tvoju teoriju prošle godine tokom lokdauna, na ulici Beograda 100 automobila a zagađenje kao u dimnjaku.
Razmišljajte više svojom glavom a manje prenosite mantre medijskih manipulatora.
pre 2 godine
Jok, u struju ce se kunem.
pre 2 godine
Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
pre 2 godine
Ide Đulija ako Bog da dogodine, muka mi je više od Golfa, Opela, Fiata, Škode... Udobniji je traktor.
(CJC, 26. novembar 2021 16:51)
Pa si udobnost pronašao u Alfi?
(Bcda, 26. novembar 2021 17:51)
Druže, nisi ti seo u Alfu...Alfine kante od 1000 evra su što se tiče enterijera, sedišta i udobnost - Luvr za ostale proizvođače "lux" vozila. Da jesi, posle bi u bilo kom drugom automobilu po navici vadio BusPlus i držao se da ne klizaš sa šarenog sedišta.
pre 2 godine
Zasto je problem reci da VW ima kvalitet i servisnu mrezu koja je u Srbiji tako dobra da je najracionalnija kupovina za prosecnog potrosaca. Kvalitet i izdrzljivost svabe je sledeca stavka koja doprinosi izboru. Japanci isto imaju sjajnu auto industriju ali ni blizu dostupnu kao vw. Ja kao fan vw grupacije, audi vozila su mi na prvom mestu ali dao bi novac i za hondu akord euro ali ona ima 2.2 dizel i 2.4 benzinske motore za koje je reg do sada bila cesto duplo veca od 2.0 tdi ili tsi. Sta je sporno u tome da je potrosacima u srbiji ekonomski faktor presudan? VW nisu sekta vec ljudi koji zele da voze najbolji kompromis za svoj novac, odrzavanje kvalitet cena.
pre 2 godine
Nauživaće se u dizelašima čak godinu ipo dana. Posle će da pljuju što im je neko dozvolio da kupuju krševe koji zagađuju.
pre 2 godine
Zato svaki drugi auto smrdi kao da se vozi na ugalj. Kupe jeftino, odseku katalizator i voze. Zagadjeniji smo od Kinšase. Sebicluk u ovoj zemlji nema granice.
pre 2 godine
Bilo par komentara o Alfama. Nekad vozio jednu par godina. Jos ne sedoh u udobniji i povozniji automobil. Alfa pa 10 praznih mmesta pa razno drugo i ostalo. Sve drugo je prazna prica onih koji nikad nisu imali tu blagodat.
pre 2 godine
Alfa romeo je auto sa dušom,ostalo su prevozna sredstva...
(Alfista Jtd, 26. novembar 2021 19:18)
Nije to dusa vec dimna zavesa.
pre 2 godine
Ovi eko-nacisti neka prvo zabrane prekookeanske kruzere i teretne brodove koji zagađuju puta milion u odnosu na vozila koja ja vozim...
(Čeki opinionista del cazzo, 26. novembar 2021 22:04)
Ti kruzeri i teretni brodovi čak i Dunavom da prolaze, ne bi zagađivali vazduh u Beogradu kao dizeli koji svaki dan u saobraćajnim gužvama ispuste na tone čađi i kancerogenih gasova.
Kruzeri i teretni brodovi ako i koriste dizel motore, koriste dvotaktne dizele, koji ne stvaraju kancerogene okside azota (NOx), a što većina ovih dizela kod nas stvara, jer im je EGR odavno zapušen i elektronski isključen, da ne pričam koliko je tih dizela čipovano da daje veću snagu nego što je fabrički podešeno.
Uglavnom, za gradske gužve su zakon električni automobili ili bar hibridi.
pre 2 godine
zabraniti uvoz polovne robe, svih vrsta ... i to će nas naterati da drugačije ulažemo svoj novac i korigujemo sopstvene potrebe... npr. koliko. poznajete svojih komšija, koji imaju vozilo a koriste ga jako malo... zauzmaju parkinge, plaćaju servise, registracije... a godišnje pređu ni 2000km... to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
pre 2 godine
Putnicki automobil samo benzin!
pre 2 godine
Srbi se još kunu u Slobu, tako da ništa ne čudi. Naročito vole dizel oni koji ga kradu iz preduzeća, kupuju švercovan brodski ili dobijaju subvencije za traktor.
pre 2 godine
Ko da gotivi Reno i Fiat, nego siromasni građani a ovi najniže cene imaju pa sad jos ispadose i popularni.
pre 2 godine
@Brada Bg
Fokus jer je nenormalno udoban i prostran, neuporedivo bolji auto od 500L. Da je 500X, možda bidh drugačije pričao.. Još nešto sam radio u 500L, pretpostavljate šta, pa i za to je razočarao jer smo klizili sa klupe. Ford je podcenjen kod nas.
pre 2 godine
Samo JAPAN dolazi u obzir..samo čist benzinac.2.0 ..HONDA ACCORD..Automatik i zavrsena priča.
pre 2 godine
Kupuju se zato što su jeftiniji za vožnju od benzinaca, a plin više niko ne ugrađuje jer mu je cena 100 din/l i zbog raznih atesta i reatesta.
pre 2 godine
Sve dok nov automobil ne postane prava investicija, koja ce biti finansijski isplativa, bar na neki nacin, nece biti pomaka u kupovini novih automobila. Ljudi ce I dalje kupovati krseve sa Zapada stare I do 20 godina.
Drzava bi mogla da podstakne kupovinu novih automobila, kroz oslobadjanje dela Ili celog pdv, uz povlastice, npr ako redovno odrzavate auto kod ovlascenog servisera, nema tehnickog prvih 5 god.(placate samo osiguranje) ...
pre 2 godine
treci renault za 8god, vozio i stare po 14god i mladje od 4god, trenutno sam na 8god. Dizel i benz. Auto za te pare ubedljivo best buy skoro u svakoj kat. Dizel stari pravio probleme sa vremena na vreme, ali nista skupo i komplikovano, novi 4god star naravno nista i sada ovaj benz. bez mane osim kada upalim klimu na teskoj uzbrdici :) tu jedino vidim prednost dizela, ostalo ma nema sanse...potrosnja komb. skoro ista, benzin jeftiniji, kvarovi na benz nema ih ili su toliko smesni da to nije realno. Sto neko kaze hibride cemo voziti i na bat. kada minimalac bude 1000e, do tada srbijo teraj sta mozes. A da vozio i pasata, tvrd, trap, lim, farba, uzas, ostalo ok, ali nikad vise vw. Reno je elegancija i udobnost, solidan kvalitet, pouzdani, odlicna servisna mreza, delova gde hocete, pa sta vam vise treba?
pre 2 godine
Odma uvesti eko takse,ko koliko zagađuje treba i da plati. Barem jednom u 3 godine svaki auto treba da odradi tehnički pregled vozila u AMSS gde se radi jedini pravi pregled. I da se pod hitno uvedu zelene i crvene nalepnice za grad. Zelena može u grad, crvena ne može. Postoje kamere i sve može lako da se kontroliše. Prestale bi gužve u centru grada i vazduh bi se poboljšao.
pre 2 godine
Za dvadeset godina koliko imam dozvolu svasta sam vozio, caletove, burazerove, zenine, svoje automobile, tu je bilo svega i svacega, od karavana, Pick up ova, malih gradskih, evropljana, Japanaca, I svaki ali svaki ima svoje vrline I mane, Vw dugotrajni motori ali neudobni I limarija diskutabilna, ko mi ne veruje neka pita svakog vlasnika golf 5 I pasata tog godista da li su radili sajtne I rubove, Toyota takodje prekvalitetna ali zaostaje sa eneterijerom za evropljanima, Reno I Ford su mi bili super, manje kostaju a dobijes skoro isto kao I ovi malo skuplji, kod Renoa mi se nije svidelo sto se sediste vrlo brzo pocepalo ali sve ostalo bilo super, Ford bila je Fiesta, odlican mali gradski auto, bez mane, pick up je bio Nisan I za njega nemam bukvalno ni jednu zamerku sem sto trosi ali to se i ocekuje,bmw savrsen za voznju ali sam ga se brzo resio jer je upravo ono, ako nemas viska love nemoj da vozis bmw, malo malo pa neki problem, ko ne veruje, sta da vam radim, nisam vozio Mecku I Audi, nije bilo love za to ali sve u svemu sta sam naucio posle svih ovih kola a to je ako naleti Dacia I bude mi ok u tom trenutku mog zivota kupicu je, ako budem imao love za mecku jednog dana, kupicu je, razumem ludilo za vw u Srbiji I Bosni, vuce vas nostalgija ali sada svi bukvalno prave odlicne automobile I nije sramota voziti Hyundai, Kia, Dacia itd.i zanima me koliko ljudi ovde nipodastavaju vozace istih, kao da zivimo u Monte Karlu a ne u Srbiji I da nam prosek vozila nije 15 godina.
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
pre 2 godine
kako se vaš japanac nikada ne kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare.
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
pre 2 godine
Dizel je najvece djubre od auta..Samo benzin..jeftiniji za odrzavanje..nema skupih kvarova..trosi 8 l pi gradu dizelas 7l..benzin jeftiniji od dizela..taki da ti isto dodje..plivajuci zamajac..nocna mora svakog Srbina..dizne..bos pumpa..turbina..dpf filter..a srbi navalili na 1.9tdi..hdi..tcd..sdi..pa kad ih klepe po usima kukaju po godinu dana..samo tegle.plivajuce kod majstora..a turbine samo zvizde..a od lampica oci da ti iskoce..Nalickaju ga da sija pa se tese..vozim ga gidinu dana nista nisam ulozio..ha ha..kao nov
pre 2 godine
@Ivan
Kakve veze ima inteligencija i dizel motor?
Evo Vi ste verujem inteligentni pa ipak koristite el. energiju proizvedenu sagorvanjem lignita. Takođe vršite nuždu u toaletu koji zagađuje reke. Koristite razne sapune, kupke...
Dizel motor manje zagađuje od konkurencije (uključujući i električne). Ako tome dodamo da dizel motor može da svede potrošnju na 1l/100 km (što su Francuzi i dokazali) i još dodamo razne bio dizele, dolazimo do računice da je to možda i potencijalno najmanji zagađivač.
pre 2 godine
Ali vi najviše pričate o svom sjajom izboru, kako se vaš jaoanac nikada ne
kvari kako vas ne zanima ništa drugo, a ustvari vozite dosadne proste kante bez duše koje se istina, retko kvare. Svima Prodajte priču kako je to najbolje.
HONDA nema dusu?
pre 2 godine
(Nindza, 26. novembar 2021 17:35)
Nisu jeftiniji. To što uštediš na dizelu za gorivo daš za održavanje matorog dizelaša
pre 2 godine
Dizel do groba.
(JXD, 26. novembar 2021 19:19)
U bre, ti bas ne planiras dug zivot!
pre 2 godine
@Deyan X -- automobil nije investicija, ukoliko se ne radi o nekim jedinstvenim novim modelima ili oldtajmerima. Sa autom, bilo kog proizvođača ste na finansijskom gubitku, pa recimo kao sa mobilnim telefonom. Automobil je potreba koja olakšava život, a ako se ima još i više para , i/ili kompleksa onda sluzi i za paradiranje... Što se dizela tiče, ja ne vidim kako su novi dizeli isplativi, pogotovu polovnjaci sa nepoznatom ili sumnjivom istorijom. Troškovi održavanja, kao i popravke su jako skupe, a majstori, uglavnom ni sami ne poznaju sve novije sisteme , pa preporučuju "hirurške " zahvate "čupanja DPFa", zatvaranja EGRa, blokiranja klapni na usisnoj grani,itd. Predlaže se cipovanje da se dobije dodatna snaga iz izrabljenih "leševa" kojima bi jedan propisan servis sigurno više značio ...
pre 2 godine
Negde u julu ove godine prolazim Zeleznickom ulicom u NS, i pogledam pun parking vozila.Na radiju slušam reklamu moze na rate... šunka100g pa moze i cekovima gradjana... pogledam u parkirane automobile kad ono zimske gume,zimske gume zimske g.... Jujuju koja beda nemá se za nista sezonsko.
Tako i vozila polovna dizel bolje nego benzín koji trosi 30% vise. O ekologiji Niko ne prica vise.
pre 2 godine
TOYOTA!
pre 2 godine
Vozim iskljucivo benzince, tj imao sam samo (ne znam ni sam zasto) jednog dizelasa koji kod nas vazi za pouzdane i kvalitetne. Nikada se vise nisam zlopatio sa automobilom nego tada. A automobil je bio star 4 godine, nije da je sada to star auto vec je relativno nov u odnosu na prosecnu starost i tada sam se opekao sa dizelasima. Da li je greska ili ne sto ih ne kupujem ne znam ni sam ali sam tada za nepunih godinu dana odrzavanja ulozio dosta vise novca nego za ostala tri benzinca zajedno. Prelazim inace oko 30 hiljada godisnje i nije mi zelja da novac koji ustedim na gorivu dam na odrzavanje i gubljenje vremena po majstorima.
pre 2 godine
@ivan
Jeste, mi sto vozimo dizele smo glupi i ograniceni, a vi sa benzincima svi ponavljate istu pricu, kao da ne znate (ili stvarno ne znate) da je ucesce SVIH automobila u zagadjenju vazduha kod nas 7%.
pre 2 godine
videćemo pamet na delu kad pocnu nekad te konteole izduvnih gasova..
pre 2 godine
pa kad ne znaju šta je dobar auto.
pre 2 godine
TDI crveni I.
pre 2 godine
Zašto ljudi kupuju te polovne dizelaše...Koga god znam da je to uradio, napatio se...
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
U Evropi je prosecna starost 11 godina..
pre 2 godine
Vozio sam atmosferca (Honda) 1.8 od 140ks prethodnih 6 godina i načitao se članaka o tome kako dizeli idu u zaborav, samo je pitanje kada će ili da ih zabrane ili da ih oporezuju do neisplativosti i tešio se time da je to dobar izbor u ovom trenutku... Takođe, naslušao sam se i priča o pouzdanosti atmosferaca i nepouzdanosti modernih turbo dizela te razlika u ceni održavanja...
Ali nedostajalo je momenta, snage, smučilo mi se da ga teram u visoke obrtaje, nabijam se u branik ne bi li pretekao šleper...
Vozio sam se i u nekim hibridima, ali video sam da nije ni to ono sto želim.
Na kraju sam prestao da budem pragmatičan i u 2021. godini sam, kada svi idu ka smanjenju zapremine motora, hibridima, električnim autima, kupio auto koji želim i koji sam uspeo da nađem u dobrom stanju po povoljnoj ceni (za takav auto) - 3.0d bmw. U međuvremenu sam imao i malo sreće sa ovim novim zakonom da od sledeće godine makar malo bude manja registracija (2016. God)
Malo je reći da auto ide fenomenalno, pretiče jednostavno, bez rvanja sa menjačem i volanom, ima više prostora, a troši manje više isto (u većini slučajeva) kao i atmosferac kog sam vozio svih ovih godina.
Kako će se pokazati u pogledu pouzdanosti i kolko će ga teško biti prodati za par godina - u ovom trenutku me zaista nije briga, hoću da se nauživam dok još uvek mogu... Možda me za par godina to sve bude manje zanimalo pa se ponovo odlučim za nego praktičnije rešenje.
pre 2 godine
to je nerazumno, ali ipak opravdano jer u Srbiji nema valjanog taxi i drugog udobnog prevoza...
(budala, 27. novembar 2021
GSP ima 90% novih autobusa. Preko 2 hiljade taksista, od 6 hiljada koliko ima Beograd, je kupilo nov automobil iz subvencija, a sigurno jos toliko njih ce imati u narednom periodu, samo je problem nastupio sa ovim cipovima. Pricas napamet, steteotipne price, bez ikakvog utemeljenja, cisto da se pravis pametan.
pre 2 godine
Djulia,2.0 Benz 280ks,2.9 Benz 510ks,2.2 disel 211 KS,za tvoju informaciju nema 1,2 i nemaš pojma kakav je to auto
pre 2 godine
Većina ljudi i ne zna ali noviji dizeli iako ispustaju manje co2 i grubljih cestica čađi, zbog velikih kompresija stvaraju jako puno azotnih oksida koji su izuzetno štetni po ljudsko zdravlje. U tome su gori cak i od starih dizela. Samo najnoviji dizeli koji koriste ad blue mogu biti prihvatljivi. Vožnja dizela po gradu nije dobra za sam motor i dpf filter i kada se regeneracija radi u gradu ispustaju se otrovi. Na otvorenom opet razlika u potrošnji u odnosu na savremene benzince nije toliko izražena. Pa po čemu je onda dizel dobar? Dobar je ljudima koji imaju srecu da kupe novi ili nalete na dobar primerak i da ga na vreme prodaju dok ne krenu skupi kvarovi. Dobar je i onima koji skidaju dpf i zapuše erg i uzimaju polovne delove bez obzira što time sve nas truju. Polovan dizeli i po pravilu imaju iza sebe u proseku mnogo više km i predstavlja mnogo veći rizik pri kupovini. Ne treba samo imati novac kupiti auto već to treba i održavati.
pre 2 godine
Serbi su narod sa posebnim potrebama cim u ovo vreme kupuju dizele
(Mile, 26. novembar 2021 17:34)
Издржавано лице са татиним интернетом дели дијагнозе и савете. Мени чак и глупо да те питам у колико си аутомобила седео а не возио. Са много километара, са много својих аутомобила, и као противник дизела, могу да схватим да људи купују дизеле. И то је скоро свуда у свет тако, осим код ових што имају нафту из земље. У Европи најскупље гориво на свету, набили акцизе и порезе, и чуде се што људи мере потрошњу горива.
pre 2 godine
Nikad ali nikad nisam volio dizele a sa druge strane mi je Golf dugo bio
omiljeno vozilo pa ne znam jesam li Srbin.
pre 2 godine
Kunu se u dizelase, i onda nabroje 5 proizvodjaca…. Znaci samo kod nas ima kompletna odsutnost logike u ovakvim clancima…. Fuj
pre 2 godine
Voleo bih samo da mi ovi što pričaju o atmosfercima objasne šta to oni od novijih kola voze, pošto vrlo dobro znamo da je u novijim generacijama skoro nemoguće naći atmo motor. Samo nemojte da mi pričate o Mazdi, jer nekako sumnjam da baš svi voze Mazdu?
pre 2 godine
Pa ova statistika deluje realna skroz, to vidim kada izadjem na ulicu. Iskreno jedva cekam da statistika pocne da pokazuje mladja i mladja kola, jer to povlaci sa sobom vise bezbednosne i ekoloske standarde za kojima cvilimo vec dugo.
(Djorke, 26. novembar 2021 16:16)
Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
pre 2 godine
Поскупела половна кола у Србији. Кршеви гранде пунто дизел,рено клио итд стари 15 година коштају око 3000€ ....Ненормално...Ко не мора да купује сад ауто боље да не купује.
pre 2 godine
Nije se taj rodio koji će srbina da prevesla!
pre 2 godine
@Upravo kupujem auto, 2016+ izbor se suzio na ford fokusa karavan 1.5 tdci 95ks i fiat 500l 1.3mjt 95ks trakking?Hocu malo porodicniji auto, dakle bez hecbeka, samo karavan(C klasa) ili MPV. Sta uzeti od ova 2 modela?
(Brada Bg, 26. novembar 2021 17:33)
Fokusa, ako voliš da voziš. ako imaš problem sa leđima, onda Fiat.
ja vozim Fokusa karavana 2013. 1.6 dizel, a kolega 500L 1.4 benzin. da budem iskren, meni se Ford više sviđa, a imam i Titanijum opremu, tako da nema šta nema. našao sam dobar auto, i za sad kod majstora ne idem evo godinu i po od kako sam ga kupio. može se naći dobar auto, ali treba vremena, mnogo toga pogledati, imati iskustva sa novijim autima, i voditi proverenog majstora.
pre 2 godine
Dizel ne bi bio toliki problem da ih vlasnici održavaju kako treba i da je ispuštanje štetnih čestica svedeno na minimum. Sa ovakvim stanjem i gomilom trovača, ne bih ni minut čekao da ih sve zabranim (kao i neispravne benzince koji takođe truju). To što je učešće vozila u zagađenju samo 6% ne znači da treba da ih dozvolimo.
pre 2 godine
@
(Trol, 27. novembar 2021 13:45)
Znam da nije uporedivo, u pogledu performansi, pa ni trenutne tržišne cene u trenutku kupoprodaje... Ali poredim ono što sam vozio... Za novac koji sam dao za ovaj auto, recimo ima gomila benzinaca male zapremine koju sam mogao kupiti sličnog godišta i kilometraže.
Poenta mog posta je, pretpostavljam bila, neka vrsta reakcije na naslov da se "srbi i dalje kunu u dizele"... Nije to nikakvo sektaško razmišljanje već jednostavno nijedna alternativa nije dovoljno dobra, ako želite da kupite veliki, porodični auto.
Nije ovo Norveška da imate razvijenu infrastrukturu za EV, poreze i zakone koji će vas stimulisati da se odreknete dizela.
pre 2 godine
@(M, 27. novembar 2021 06:23)
Lele, sto ne uze neki jaci dizelas da ti bude jos lakse kad si vec operisan od voznje?
pre 2 godine
Uvek bilo i biće, ko ima para taj ne razmišlja o na potrošnji i vozi benzinca, a ko nema ili ima a stiska se vozi dizel
pre 2 godine
Ja se kunem u Japanske hibride ali nemam para da ga kupim pa je dobar i Opel dizel.
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
pre 2 godine
Dobio sam 3008 2.0 HDI 2011 kao kompezaciju na osnovu nekog duga. Uvek vozim benzinca ali ovaj mi se jako dopao, tih lepo povlači, malo troši ne troši ulje. Svi hvale taj motor kao neuništiv. Međutim upali se lampica ubrzo za sistem izduvnih gasova. Otisao motor posude za aditiv za dpf. Nova posuda 35000 i 3 l tečnosti 21000 i ruke majstora ukupno 600e. Ovako jedna banalna stvar 600e. Takodje kvačilo je malo tvrđe i kaže majstor da mora uskoro zamena pa bi trebalo promeniti i zamajac. Cena sitnica. Pa ni na jednom benzincu do sada nisam imao kvar skuplji od 200e. Naravno mogao sam da izvadim dpf i deaktiviram za mnogo manje para ali hocu da imam ispravan auto. Pravilno održavanje starijeg dizela košta i ako je stariji auto samo benzin. Novo i mlađe sa urednom dokumentacijom može i dizel ali kod mene više ne.
pre 2 godine
Golf je auto bez konkurencije
pre 2 godine
@Bada Bg:
Što ne kupiš rikšu!?
pre 2 godine
@Apsolutno se slazem, naravno da bi svi mi voleli novi auto, ali svako kupuje prema svom dzepu sto samo govori o stanju u drzavi kad je prosecan auto u nas star oko 15god tu se cela prica po meni zavrsva...
(dS>0, 26. novembar 2021 17:16)
prosečna starost auta u Srbiji je oko 18 godina.
pre 2 godine
Slušaj ovog, Đulija dizel 1.2?
Dečko, znam da nisi odmakao od punta 1.2 pa te molim da se ne brukaš svojim neznanjem.
pre 2 godine
Evo ja vozim dizela sa novim DPF filterom pa ne trujem okolo. Kad hocu da preteknem krenem sa 2500 obrtaja kada je turbo aktivan do 5500 ako treba (tu je redline). Auto vuce kao blesav, cesto nemam nikakvu potrebu da saltam u sledecu brzinu i da izgubim malo ubrzanja dok prebacim. Doduse sipam iskljucivo Shell V-Power i uradio sam generalku svega sto je kostalo isto koliko sam platio auto. Dizel je ok ako je ispravan, ako nije to je shitbox zesci. Nazalost mnogo ih je takvih pa razumem frustraciju.
Ps. potrosnja je skroz ok, ja sam zadovoljan.
pre 2 godine
opel nisam vozio. ostale iz naslova razne. iako je HDI najugladjeniji dizel, a francuska auta udobna. sa malo novca sam obisao pola evrope. sad kada zbog posla vozim jako malo privatan auto, dizel mi se nikako ne isplati. sa atmo benzincem nema skupih kvarova. zaboravio sam kako majstor izgleda jer sam radim mali servis. plin necu da ugradjujem jer sa ovim cenama se ne isplati.
pre 2 godine
Ja mislio da se srbi plaše plivajućeg zamajca? :-)
pre 2 godine
@budala
A što bi ti nekom zabranjivao kako će da troši svoj novac. Šta ako ja kažem da je glupost trošiti na filmove i muziku, hajde da zabranimo? Koliko je tvoj stav daleko od Talibana?
pre 2 godine
@M
Ti si stvarno uporedio 1.8 običan benzinac i 3.0 turbo-dizel?
pre 2 godine
Gorivo je preporezovano a takse na vozila su ogromna, zato nema para za novija, bolja i bezbednija vozila.
pre 2 godine
@rani
90% turskih i kineskih kanti. To nije za prevoz robe, a kamoli ljudi.
pre 2 godine
@Teodor
Svestan Sam da je auto samo trosak, I vremenom gubi vrednost. Ali mislim da je bolje kupiti nov auto nego bilo koji polovan.
I zato kazem, da drzava treba da podstakne kupovinu novih automobila.
Npr. auto koji je 10000€ plus pdv koji je za njega 2000€, da drzava ti otpise pdv ukoliko predas auto star 20+ godina. Ili ako kupujes sa TNG uredjajem zbog ekologije. I za one koji nemaju puno para, da otplata ide na npr do max 100 rata... Predas stari auto, dobijes otpis pdv, I npr imas za ucesce 2000e, ostaje ti 8000€ za otplatu.. na 100 rata, to mu dodje rata 85-90e sa kamatom.
Vec vrlo primamljivo... za auto od 12000€.
pre 2 godine
E, ziv nisam, de objasni nam, gde se na nemackom dizelu, sa predjenih 300k i povadjenim DPF i fiksiranim zamajcem, nalazi dusa?
(rani, 26. novembar 2021 18:28)
U srcu Srbije!
pre 2 godine
Pre 3 godine kad sam kupovao novu škodu bio sam zainteresovan za 1.5 TSI ali WV je davao popuste od 2500e na dizel motore jel su imali ogromne porudžbine za benzince, zbog masovnih izmena euro normi u evropskim gradovima i plus se čekalo na 6 do 8 meseci. Dizel model je bio sklopljen za 30 dana. Inače je zastupljenost dizela u tom trenutku bila oko 83% u wv grupaciji, tako da nije dizel zastupljen samo u Srbiji, to je bio evropski trend
pre 2 godine
@Gagi
E moj gagi,jesi ti nekad video da je vecina skupljih kola dizel ?Po tebi je onaj sto kupi novi S Mercedes ili BMW 750 sirot ? Izadji malo na ulicu nemoj lupetati.
pre 2 godine
Postujem japanska vozila i smatram da imaju najpouzdaniju mehaniku. Od kupovine istih me je uvek odbijao enterijer i visoka cena kada se kupuju novi. Ni kasnija prodaja polovnog primerka nije izazov sa kojim bih se rado suocio. Nase trziste preferira evropske marke sto mozda nije dobro ali je tako. Ne sumnjam u japanski kvalitet ali sumnjam u prohodnost medju domacim kupcima. Mislim da je najbolje uzeti japanca ako planirate da ga eksploatisete duzi vremenski period. Vecina se moze voziti 15-ak godina bez vecih problema. Posle toga se isplatio i nije vam ni bitno koliko taj automobil vredi.
pre 2 godine
@Ccc
Čestitam na vozačkom iskustvu i najdužoj rečenici u komentarima 2021!
pre 2 godine
Kaze deka: ja imam 80 godina ,a unuk 8,prosek je.....ali ne j..e ni on ni ja,a lep nam je prosek😂
pre 2 godine
Koliko predrasuda... Recimo...Koliko je samo Ford potcenjen kod nas. Ford fokus mk3 1.6 105 ks. Atmosferac klasičan. Apsolutno pouzdan. Izuzetno stabilan i vozački nastrojen auto. Evo već 5 godina samo sedi, sipaj i vozi. Položaj za vozača savršen. Da, bilo bi bolje da ima malo više obrtnog momenta ali i ovako je za normalnu vožnju sasvim ok. Održavanje povoljno, nema skupih kvarova, jednostavan motor. Čak i potrošnja prihvatljiva, neki ukupni prosek grad/otvoreno 7 litara. Ljudi, ko nema za skupe popravke samo što jednostavniji motor. To je osnovna stvar. Atmosferci su za naše trenutne cene majka.
pre 2 godine
@Brada Bg, Zafira Tourer, dve klase iznad pomenutih.
(vlajko, 27. novembar 2021 08:31)
Jeste, znam ja sve to, ali znam i da je dosta skuplja od pomenutih, a da ne pricam sto ih je na oglasima 99% sa 1.6cdti motorima gde menjanje problematicnog lanca kosta skoro 1000e, nemam nameru da rizikujem s tim, zato sam se i odrekao Astre K karavan, sve su sa tim motorima i poslednje sto mi treba je da dam soma evra za lanac za koji ti i kad ga zamenis nece garantovati da se nece cuti!
pre 2 godine
@Teodor
Ni žena ni deca nisu investicija, ni sedenje u kafiću sa prijateljima, niti bilo šta što je vredno življenja. Teško tebi ako živiš samo sa investicijama, ja takav život ne bih poželeo
pre 2 godine
@Deyan X -- slažem se u potpunosti! Trebalo bi naći neki sistematski način da se olakša ljudima da dodju do novog (idealno) ili bar novijih automobila. Pozdrav
pre 2 godine
@Milan, hvala za ovo, najduza recenica u 2021. Hteo sam da je skratim, ali su mi . i razmak za veliko slovo pravili problem u karakterima pa su morale da se izbace.😁
pre 2 godine
@Ccc
Hvala vama, baš sam se lepo nasmejao ?
pre 2 godine
Možda je uslovljeno potražnjom, ali kad sam hteo da kupim karavana D segmenta sa benzinskim motorom, ukupno je bilo tridesetak automobila u okviru godišta i cene. Dizela u ponudi preko 1000. Šta ću, kupio sam dizela.
pre 2 godine
(Gagi, 28. novembar 2021 22:59)
Cista glupost. Ko se stiska dodje i doplati minimum 5k evra za dizel?
109 Komentari
Sortiraj po: