Sreda, 03.11.2021.

12:45

Određen cenovnik – koliko ćemo plaćati registraciju?

Izvor: B92

Odreðen cenovnik – koliko æemo plaæati registraciju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Kikilišur

pre 2 godine

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.
(uk, 04. novembar 2021 15:00)

E pa izvini,ali takva se kola ne voze sa prosečnom platom u Srbiji. Čak ni u Americi sirotinja ne vozi takve automobile. Nije sramota biti siromašan,ali onda čovek mora da zna šta mu pripada,i koji su mu limiti.
Medjutim,naši ljudi, naš mentalitet uporno hoće ono što im ne pripada.
Paralela koju si pokušao da napraviš,smešna je u najmanju ruku,i ne mogu da verujem da si ustvari bio ozbiljan?!
Sa prosečnom platom u Srbiji da voziš kola sa motorom od 3.3 litre zapremine?!
To nikada neće moći. Tako velike zapremine svuda moraš da platiš i to debelo, ako želiš da voziš,i kraj balade.
Moj komentar se i nije odnosio na onoga sa prosečnom platom u Srbiji. Svrha mog komentara je bila,da ko ima da plaća te skupe dažbine, plaćaće,a ko nema,taj vozi mnogo manja kola. Ništa tu nema sporno.
Smeta mi kada se pljuje naša zemlja i predstavlja kao najgora,to je jako ružno i ne odgovara istini.
Godišnje dažbine na tako velike zapremine motora su jako visoke skoro svuda u svetu i to je jednostavno tako.
Polise osiguranja ubiše dušu za te velike kubikaže, registracije su uglavnom 100,200 Eura,ništa posebno,ali zato osiguranja po 2.000 Eura / Dolara kao od šale.

uk

pre 2 godine

@Kikilišur
Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu.

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.

peca

pre 2 godine

Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32

Koja je poenta tvog pitanja? Da dokazes sebi kako si ti pametan jer zivis tamo, a mi glupi jer smo u svojoj zemlji? Tebe brine nasa buducnost ili samo imas potrebu da se nasladjujes nasim problemima?

Kikilišur

pre 2 godine

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Nije,Legend je veoma dobar automobil,i nema veze sa nekim drugim smešnim Hondama,koje se stalno potenciraju.
Ta sto mi je krv popila i što je nikome nisam mogao prodati preko 2 godine, je sada već bivša,CRV 2.2. Nedavno sam se rešio, konačno.
Legend je posebna priča,i po meni jedina Honda koja vredi,i bez sumnje najbolji Hondin model. Imao sam i sve druge Honde takodje,nisu ni prići. I da,nisam Hondaš i sektaš,već samo ljubitelj dobrih mašina bez obzira na marku. Uvek sam objektivan,ne znaima me šta piše na haubi ako je auto dobar. Pozdrav.

Kikilišur

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32)

Da,a osiguranje za takva kola je najmanje 1500 Dolara godišnje. Ako je nov,ili mladji vozač može da bude i 2.000$. Nemojte obmanjivati ljude,ima još ljudi koji su bili i radili u toj čuvenoj Americi.
Još ne daj Bože da si imao neki udes,ode osiguranje nebu pod oblake. Ja sam tamo plaćao registraciju za Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu. Odvaljuju sa osiguranjem,nemojte zamenjivati teze.
To jedno,a drugo tamo su automobili velike i ogromne zapremine deo njihovog nacionalnog miljea,i drugačije se gleda tamo,a drugačije u Evropi i kod nas na velike kubikaže. Za Hondu Legend 3.5 iz 2008 je u Sloveniji 1500 Eura samo osiguranje, godišnje.Nije trava kod drugog zelenija,i ostavite se besmislenih poredjenja. Ko ima to da plati voziće,ko nema vozi manja kola. Svuda je tako i kraj priče.

Radijator

pre 2 godine

Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?
(peca, 03. novembar 2021 22:00)

Problem je u kompleksima druže..

m

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

a ta velika kubikaza je verovatno 2.2 ili 2.5 a pricas kao da je v10 od 5.0...

Roki

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?

Bradonja

pre 2 godine

Registracija vozila treba da bude jednom, kad se vozilo kupi, nakon toga samo tehnički svake godine ili svake druge, u zavisnosti od starosti vozila. Osiguranje takođe jednom godišnje. Kakva registracija kad je auto već zaveden tj registrovan na nečije ime? Već je poznat vlasnik nakon prve registracije i ništa se ne menja do prodaje vozila. Meni je ovo neverovatno od kako vozim a vozim 20 i kusur godina

peca

pre 2 godine

(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Izvini, ali meni nikako nije jasno, kakve veze ima kubikaza vozila sa brojem dece koje, dao Bog, imas? Ja imam dvoje dece i zenu, a vozim normalan obican auto od 1600cm benzin, imam prijatelja koji ima cetvoro, vozi Senik 1.5dci, zasto bi njemu trebao auto od 3000cm? Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?

advokat

pre 2 godine

porez na auto(pdv) se plaća prilikom kupovine auta(robe, dobara, usluga...), a ovo je porez na registraciju tj upotrebu. dosta naših gradajana je funkcionalno nepismeno pa i ne razumeju šta pročitaju. zato je neophodno da pre bilo kakvog sklapanja posla i potpisivanja (pa i glasanja na izborima) dobiju odobrenje od psihijatra da su mentalno sposobni a potom da kontaktiraju advokata da im objasni šta plaćaju prilikom registracije auta.

Guliver

pre 2 godine

Zasto se placa porez na auto?
(Posmatrac, 3. novembar 2021 16:53)

Porez je placen prilkom kupovine. Porez na vlasnistvo pokretnosti (pljacka) je evro liberalno komunisticki pristup kaznjavanju vlasnistva, odnosno implementacije rane faze komunizma/socijal nacionalizma.

Picopevac

pre 2 godine

Valjda se gleda vrednost vozila kad se obracunava porez,eventualno gasovi CO2 i tako to...Ko se greje na drva i ugalj najvise zagadjuje.Sramota me je da ovo citam i što živim u Srbiji.

Neko iz mase

pre 2 godine

Svaki jeftiniji noviji veci porodicni auto ima motor 2.2-2.5k kubika, tipa Hyundai SantaFe, Kia Sorento...
Sto znaci udri po vecim porodicama!
Samo da ste luksuz ukinuli do 2.5 jer do te kubikaze dolaze 4 cilindra...

zex

pre 2 godine

"U decembru 2021. izvršiće se usklađivanje iznosa poreza koji se plaćaju u 2022-oj godini, indeksom potrošačkih cena za prethodnih dvanaest meseci itd itd..." ovo ne sluti na dobro... tacno ce svima drugima poskupeti... ako dobro shvatam ova tabela je sa trenutnim osnovicama, a od 2022 se i ona koriguje, tako da ni ove cene nisu konacne... sa svim poskupljenjima tesko da ce porezi pojeftiniti.

kimi R

pre 2 godine

Da li je iko sa bar dve vijuge pomislio da će biti bilo šta promenjeno u korist građana tj vozača? Doduše jeste, sada se zove porez za ovo a do juče se zvao porez za ono, razlika? Pa skoro i da ne postoji.

Zika.

pre 2 godine

Bravo. Treba pospesiti uvoz sto starijih vozila i sto vecih zagadjivaca. To je na liniji svega sto drzava radi . Bravo bravo bravo.

La la iz Banata

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Leba ti, koliko ti žena i deca imaju kila? Jeste li svi po 150 kila?

mnemonic

pre 2 godine

зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...
(Будалетина Бурсаћ, 03. novembar 2021 17:09

neokomunista detektovan. ne znam zašto uopšte voziš, zar nisi čuo da sedanjem u automobil drastično povecavaš svoje šanse za učestvovanje u saobraćajnoj nesreći. nemoj da izlažeš sebe i druge riziku...

duke nukem

pre 2 godine

Zasto kaznjavati ljude koji voze 3000ccm3? Sta je tu nenormalno? Velika porodica, treba mi jak i velik automobil. Da, mogao je da zavrsi posao i neki reno sa 1.5 dci karavan, ali su mi karavani i mpv odvratni. Veca mi je kazna parking u bg, guzve u bg, ulazak u auto lift, potrosnja od 18l u gradu od cene registracije.

Invalid u glavu

pre 2 godine

Meni je i dalje jeftinije da dam 300e invalidu...
(Wrangler, 3. novembar 2021 14:49)

Ja mislim da postoji vrlo opravdan razlog da ti dobiješ povlastice.

che

pre 2 godine

Tresla se gora rodio se mis! Od tako pompeznih najava nista novo za 99 posto vlasnika automobila. Beznačajno totalno. Populisticka odluka. Mozda gresim ali velika vecina vlasnika auta iznad 2000cm3 ima love cim voze takav auto.

Pera

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.

Будалетина Бурсаћ

pre 2 godine

Значи ми смо идиоти који имамо потпуно исправне дизеле са све ЕГР и ДПФ и који су у Немачкој на њиховим ригорозним техничким прегледима имала око 120г/км ЦО2 и добила зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...

Dušan

pre 2 godine

Ako sam dobro razumeo: Ko ima nov auto plaća više. Ko ima auto star 20 godina koji zagađuje vazduh, buku, ispušta ulja, ima 1 zvezdicu bezbednosti, plaća manje. Šta tačno država stimuše. Vožnju krševa od po 30 godina?

Kikilišur

pre 2 godine

Super, ti si naš idol.
A sad produži dalje da voziš...
(NikolaC, 03. novembar 2021 15:05)

Ništa loše nisam rekao niti napisao. Ovo je mesto gde razmenjuju mišljenja ljudi koji vole automobile,tako je meni izgledalo.
Nisi ni svestan koliko mnogo ovaj komentar govori o tebi. Preduzmi nešto,nemoj da kriviš druge za svoju lošu materijalnu situaciju ,jer si sam kriv a ne neko drugi,i nemoj da mrziš ljude koji voze dobre automobile. To je zavist,zloba i to nisu dobre osobine.
Pozdrav!

dexter-lab

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
Kilkisur

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Dr. Zohan

pre 2 godine

Pa ovo je samo korekcija cenovnika, nike promenjen Šešeljev porez na luksuz. Nama treba kompletna promena sistema obračunavanja poreza.

Sumeca tableta

pre 2 godine

Ljudi idu izbori, polako ali najgore je sto mislim da ce sve biti isto. Lepo Ceca kaze " Idi dok si mlad, za more promena....."

Gagi

pre 2 godine

Neverovatno je koliko ljudi ne shvata ovo! Nista se ne menja za vozila do 2000cm, sve je isto, a za vozila preko 2000cm samo nesto nize poreske stope, ali i to samo za one koji imaju automobile starije od 5 god. Dakle, i dalje se porez obracunava po kubikazi, samo je malo jeftinije, ali posto narod nije narocito pismen, sto se vidi iz komentara, ministar Mali moze da prica kako se vise ne obracunava po kubikazi, i onako ga niko ne razume! Tabela koja je prikazana, nije kompletna registracija, vec samo poreska stopa na upotrebu vozila. I dalje je jeftinija registracija vozila od 1600cm nego onih preko 2000cm.

Laki

pre 2 godine

ligicnije mi je da se zabstarija vozila placa veci porez, ako se vec bore za ekologiju, da pospese podmladjivanje voznog parka. nista nisu napravili

Sitna Slova

pre 2 godine

Kada sam kupio auto, mesec dana ovoj drzavi je trebalo da mi izda poresko resenje. Dragi moji poreski sluzbenici. Ovekivali ste cast u vidu kafe, cokolade i bombonjere, ali ja sam proklet covek i ne dam ni dinar. Mito cu platiti za krupne stvari koje su u mom interesu, ali da placam mito drzavi da mi izda poresko resenje nema sanse. Sto se tice prenosa apsolutnih prava kod prodaje vozila prekopirajte nemacki sistem.

sta je s vama gospodjo

pre 2 godine

Znači udaraju veću cenu na manje kubikaže.
(veverica, 03. novembar 2021 14:19)

Kako dodje do tog zakljucka, kako ???

Igor

pre 2 godine

Super je računica,
nako ovoga sledeća vest će biti da podižu cenu osiguranja i tehnickog jer moraju da dodju na ekonomski održivu cenu zarad ugradjene opreme u tehničke preglede a osiguranje zbog povećanja cena novih delova na svetskom tržištu.

Argentto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

I onda navedeni primeri po kubikazama od do...
pa koji smo mi cirkus od drzave xaxaxa

dsdwe

pre 2 godine

Može li neko da objasni šta se tačno plaća registracijom? Pravo da voziš sopstveni auto? Ili možda recimo registracija omogućava da se iz saobraćaja uklone svi koji ne voze po propisima? Da se možda ne finansiraju sjajni putevi i izgradnja dovoljno parkinga i garaža? Svakako, genijalan sistem.

hours of love

pre 2 godine

Sve one cifre koje nisu objavljene - te, su povećane. Eto da znate kako stvari stoje.
(Milos, 3. novembar 2021 14:52)

Sta je povecano, ne kapiram ?

medjed

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...
(daj nesto konkretnije !, 3. novembar 2021 13:31)

33 hiljade je neosetno? imam osecaj da su smanjili na 1000 dinara godisnje i tu bi nasao manu i da nesto prigovoris. Ne odnosi se samo na tebe, nego na hordu vecito nezadovoljnih kojima je drzava kriva za sve licne promasaje....

lljjuubbaa

pre 2 godine

aj sad smanji za 80 posto vozaca od 980 c do 2000 c po 15000 i ukini besmilene precenjene tehnicke preglede. sve je isto. koga lazete i mazete. farsa pred izbore kao skinuli nesto a ono nista. daj bre

doktor

pre 2 godine

Vlast ne smanjuje cenu registracije- ne valja.
Vlast smanji cenu registracije - ne valja.
Ok,mozda je umanjenje moglo da bude jos vece,ali valjda je bolje,za pocetak,makar i ovo.
Srbija…

Bane

pre 2 godine

A sta sa vozilima do 5 godina?
(vuk, 3. novembar 2021 13:53)

Sve isto kao i do sada.

Znači vozila do 5 godina starosti bez obzira na zapreminu važi isto kao i do sada. Vozila starija od 5 godina a do 2,000 kubika primenjuje je procenat popusta koji se i do sada primenjivao, znači sve isto.

Samo za vozila preko 5 godina i preko 2.000 kubika primenjuje se ova tabela kako je prikazano u tekstu, odnosno obračunava se dodatnih 10-25% popusta u zavisnosti od godina.

ludilo

pre 2 godine

formula; primer:

kilaza 1500din+kubikaza 2200din+konjaza x 5 150 x5 =750din + duzina 3000mm = 3000 din + vrednost vozila podeljeno sa 40 = 1000000 / 40 = 25000 din

to bi vam izaslo sve ukupno 1500+2200+750 + 3000 + 25000 = 33450 din

I onda bi se vozila i novija i sigurnija i bolja kola a i trosilo vise goriva.

baki

pre 2 godine

Suštinski ostaje porez na luksuz, samo je malo veće umanjenje. A kako su predstavili narodu, ispada da su opet 'pobedili' i kako misle na 'običnog' čoveka.

Sexisto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

Meni deluje da je ipak do kubikaže, nije samo do godina starosti.

Dorcolac

pre 2 godine

i mi opet registrujemo po kubikazi! jel taj Mali kupio i diplomu fakulteta osim doktorata? u svetu je prevazidjen konept kubikaze i starosti. gleda se snaga motora u kw, zagadjenje tj emisija gasova, vrsta goriva, kataloska vrednost auta, da li je hibrid ili elektro itd.
samo mi i dalje da li je do 3000 ili ispod 3000 i 10 godina granice.

daj nesto konkretnije !

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...

SalE

pre 2 godine

Svakako pozdravljam ovo resenje. Samo se plasim da ce se tek sad zagadjenost (o kojoj toliko brinu) jos vise povecati. Umesto da podstaknu narod da kupuju sto novije automobile, ovime ce samo duplo vise povecati broj automobila na ulicama preko 10 godina starosti...

Roshav

pre 2 godine

Dakle za neki auto star 19 godina sa 2.6 motorom cena poreza je 41.314 plus osiguranje oko 20.000 plus tehnicki 6700. Cirka skoro 70.000 dinara za kola stara 19 godina.

Vladimir

pre 2 godine

Ok sve, osim što narod u Srbiji vozi auta uglavnom do 2000ccm, a o tome nema ništa. Znači ako vozim auto od 1900 ccm, 10 godina star i plaćao registraciju 30k dinara, koliko sada plaćam? Molim pomoć.

Kikilišur

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
A vlasnici ovih ispod 3.000cm3 su dobili baš lepo pojeftinjenje. Baš mi je drago,neka voze ljudi,ima strašnih automobila između 2.000 i 3.000 cm3,a stoje neregistrovani kojekuda po garažama,gledao sam ih nekoliko komada,u fabričkom stanju.
Krševi ionako ne mogu da se voze više i da prodju tehnički pregled. Ostaće dobre mašine sa ozbiljnim motorima. Krševi,na otpad.

Argentto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

I onda navedeni primeri po kubikazama od do...
pa koji smo mi cirkus od drzave xaxaxa

Vladimir

pre 2 godine

Ok sve, osim što narod u Srbiji vozi auta uglavnom do 2000ccm, a o tome nema ništa. Znači ako vozim auto od 1900 ccm, 10 godina star i plaćao registraciju 30k dinara, koliko sada plaćam? Molim pomoć.

Sexisto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

Meni deluje da je ipak do kubikaže, nije samo do godina starosti.

Dorcolac

pre 2 godine

i mi opet registrujemo po kubikazi! jel taj Mali kupio i diplomu fakulteta osim doktorata? u svetu je prevazidjen konept kubikaze i starosti. gleda se snaga motora u kw, zagadjenje tj emisija gasova, vrsta goriva, kataloska vrednost auta, da li je hibrid ili elektro itd.
samo mi i dalje da li je do 3000 ili ispod 3000 i 10 godina granice.

Roshav

pre 2 godine

Dakle za neki auto star 19 godina sa 2.6 motorom cena poreza je 41.314 plus osiguranje oko 20.000 plus tehnicki 6700. Cirka skoro 70.000 dinara za kola stara 19 godina.

Igor

pre 2 godine

Super je računica,
nako ovoga sledeća vest će biti da podižu cenu osiguranja i tehnickog jer moraju da dodju na ekonomski održivu cenu zarad ugradjene opreme u tehničke preglede a osiguranje zbog povećanja cena novih delova na svetskom tržištu.

lljjuubbaa

pre 2 godine

aj sad smanji za 80 posto vozaca od 980 c do 2000 c po 15000 i ukini besmilene precenjene tehnicke preglede. sve je isto. koga lazete i mazete. farsa pred izbore kao skinuli nesto a ono nista. daj bre

baki

pre 2 godine

Suštinski ostaje porez na luksuz, samo je malo veće umanjenje. A kako su predstavili narodu, ispada da su opet 'pobedili' i kako misle na 'običnog' čoveka.

Sitna Slova

pre 2 godine

Kada sam kupio auto, mesec dana ovoj drzavi je trebalo da mi izda poresko resenje. Dragi moji poreski sluzbenici. Ovekivali ste cast u vidu kafe, cokolade i bombonjere, ali ja sam proklet covek i ne dam ni dinar. Mito cu platiti za krupne stvari koje su u mom interesu, ali da placam mito drzavi da mi izda poresko resenje nema sanse. Sto se tice prenosa apsolutnih prava kod prodaje vozila prekopirajte nemacki sistem.

daj nesto konkretnije !

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...

Gagi

pre 2 godine

Neverovatno je koliko ljudi ne shvata ovo! Nista se ne menja za vozila do 2000cm, sve je isto, a za vozila preko 2000cm samo nesto nize poreske stope, ali i to samo za one koji imaju automobile starije od 5 god. Dakle, i dalje se porez obracunava po kubikazi, samo je malo jeftinije, ali posto narod nije narocito pismen, sto se vidi iz komentara, ministar Mali moze da prica kako se vise ne obracunava po kubikazi, i onako ga niko ne razume! Tabela koja je prikazana, nije kompletna registracija, vec samo poreska stopa na upotrebu vozila. I dalje je jeftinija registracija vozila od 1600cm nego onih preko 2000cm.

Будалетина Бурсаћ

pre 2 godine

Значи ми смо идиоти који имамо потпуно исправне дизеле са све ЕГР и ДПФ и који су у Немачкој на њиховим ригорозним техничким прегледима имала око 120г/км ЦО2 и добила зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...

dsdwe

pre 2 godine

Može li neko da objasni šta se tačno plaća registracijom? Pravo da voziš sopstveni auto? Ili možda recimo registracija omogućava da se iz saobraćaja uklone svi koji ne voze po propisima? Da se možda ne finansiraju sjajni putevi i izgradnja dovoljno parkinga i garaža? Svakako, genijalan sistem.

Pera

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.

che

pre 2 godine

Tresla se gora rodio se mis! Od tako pompeznih najava nista novo za 99 posto vlasnika automobila. Beznačajno totalno. Populisticka odluka. Mozda gresim ali velika vecina vlasnika auta iznad 2000cm3 ima love cim voze takav auto.

Kikilišur

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
A vlasnici ovih ispod 3.000cm3 su dobili baš lepo pojeftinjenje. Baš mi je drago,neka voze ljudi,ima strašnih automobila između 2.000 i 3.000 cm3,a stoje neregistrovani kojekuda po garažama,gledao sam ih nekoliko komada,u fabričkom stanju.
Krševi ionako ne mogu da se voze više i da prodju tehnički pregled. Ostaće dobre mašine sa ozbiljnim motorima. Krševi,na otpad.

Guliver

pre 2 godine

Zasto se placa porez na auto?
(Posmatrac, 3. novembar 2021 16:53)

Porez je placen prilkom kupovine. Porez na vlasnistvo pokretnosti (pljacka) je evro liberalno komunisticki pristup kaznjavanju vlasnistva, odnosno implementacije rane faze komunizma/socijal nacionalizma.

Roki

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?

sta je s vama gospodjo

pre 2 godine

Znači udaraju veću cenu na manje kubikaže.
(veverica, 03. novembar 2021 14:19)

Kako dodje do tog zakljucka, kako ???

SalE

pre 2 godine

Svakako pozdravljam ovo resenje. Samo se plasim da ce se tek sad zagadjenost (o kojoj toliko brinu) jos vise povecati. Umesto da podstaknu narod da kupuju sto novije automobile, ovime ce samo duplo vise povecati broj automobila na ulicama preko 10 godina starosti...

Sumeca tableta

pre 2 godine

Ljudi idu izbori, polako ali najgore je sto mislim da ce sve biti isto. Lepo Ceca kaze " Idi dok si mlad, za more promena....."

Bane

pre 2 godine

A sta sa vozilima do 5 godina?
(vuk, 3. novembar 2021 13:53)

Sve isto kao i do sada.

Znači vozila do 5 godina starosti bez obzira na zapreminu važi isto kao i do sada. Vozila starija od 5 godina a do 2,000 kubika primenjuje je procenat popusta koji se i do sada primenjivao, znači sve isto.

Samo za vozila preko 5 godina i preko 2.000 kubika primenjuje se ova tabela kako je prikazano u tekstu, odnosno obračunava se dodatnih 10-25% popusta u zavisnosti od godina.

Bradonja

pre 2 godine

Registracija vozila treba da bude jednom, kad se vozilo kupi, nakon toga samo tehnički svake godine ili svake druge, u zavisnosti od starosti vozila. Osiguranje takođe jednom godišnje. Kakva registracija kad je auto već zaveden tj registrovan na nečije ime? Već je poznat vlasnik nakon prve registracije i ništa se ne menja do prodaje vozila. Meni je ovo neverovatno od kako vozim a vozim 20 i kusur godina

Invalid u glavu

pre 2 godine

Meni je i dalje jeftinije da dam 300e invalidu...
(Wrangler, 3. novembar 2021 14:49)

Ja mislim da postoji vrlo opravdan razlog da ti dobiješ povlastice.

medjed

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...
(daj nesto konkretnije !, 3. novembar 2021 13:31)

33 hiljade je neosetno? imam osecaj da su smanjili na 1000 dinara godisnje i tu bi nasao manu i da nesto prigovoris. Ne odnosi se samo na tebe, nego na hordu vecito nezadovoljnih kojima je drzava kriva za sve licne promasaje....

peca

pre 2 godine

(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Izvini, ali meni nikako nije jasno, kakve veze ima kubikaza vozila sa brojem dece koje, dao Bog, imas? Ja imam dvoje dece i zenu, a vozim normalan obican auto od 1600cm benzin, imam prijatelja koji ima cetvoro, vozi Senik 1.5dci, zasto bi njemu trebao auto od 3000cm? Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?

Picopevac

pre 2 godine

Valjda se gleda vrednost vozila kad se obracunava porez,eventualno gasovi CO2 i tako to...Ko se greje na drva i ugalj najvise zagadjuje.Sramota me je da ovo citam i što živim u Srbiji.

La la iz Banata

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Leba ti, koliko ti žena i deca imaju kila? Jeste li svi po 150 kila?

Dr. Zohan

pre 2 godine

Pa ovo je samo korekcija cenovnika, nike promenjen Šešeljev porez na luksuz. Nama treba kompletna promena sistema obračunavanja poreza.

Laki

pre 2 godine

ligicnije mi je da se zabstarija vozila placa veci porez, ako se vec bore za ekologiju, da pospese podmladjivanje voznog parka. nista nisu napravili

zex

pre 2 godine

"U decembru 2021. izvršiće se usklađivanje iznosa poreza koji se plaćaju u 2022-oj godini, indeksom potrošačkih cena za prethodnih dvanaest meseci itd itd..." ovo ne sluti na dobro... tacno ce svima drugima poskupeti... ako dobro shvatam ova tabela je sa trenutnim osnovicama, a od 2022 se i ona koriguje, tako da ni ove cene nisu konacne... sa svim poskupljenjima tesko da ce porezi pojeftiniti.

doktor

pre 2 godine

Vlast ne smanjuje cenu registracije- ne valja.
Vlast smanji cenu registracije - ne valja.
Ok,mozda je umanjenje moglo da bude jos vece,ali valjda je bolje,za pocetak,makar i ovo.
Srbija…

peca

pre 2 godine

Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32

Koja je poenta tvog pitanja? Da dokazes sebi kako si ti pametan jer zivis tamo, a mi glupi jer smo u svojoj zemlji? Tebe brine nasa buducnost ili samo imas potrebu da se nasladjujes nasim problemima?

advokat

pre 2 godine

porez na auto(pdv) se plaća prilikom kupovine auta(robe, dobara, usluga...), a ovo je porez na registraciju tj upotrebu. dosta naših gradajana je funkcionalno nepismeno pa i ne razumeju šta pročitaju. zato je neophodno da pre bilo kakvog sklapanja posla i potpisivanja (pa i glasanja na izborima) dobiju odobrenje od psihijatra da su mentalno sposobni a potom da kontaktiraju advokata da im objasni šta plaćaju prilikom registracije auta.

uk

pre 2 godine

@Kikilišur
Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu.

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.

hours of love

pre 2 godine

Sve one cifre koje nisu objavljene - te, su povećane. Eto da znate kako stvari stoje.
(Milos, 3. novembar 2021 14:52)

Sta je povecano, ne kapiram ?

kimi R

pre 2 godine

Da li je iko sa bar dve vijuge pomislio da će biti bilo šta promenjeno u korist građana tj vozača? Doduše jeste, sada se zove porez za ovo a do juče se zvao porez za ono, razlika? Pa skoro i da ne postoji.

Neko iz mase

pre 2 godine

Svaki jeftiniji noviji veci porodicni auto ima motor 2.2-2.5k kubika, tipa Hyundai SantaFe, Kia Sorento...
Sto znaci udri po vecim porodicama!
Samo da ste luksuz ukinuli do 2.5 jer do te kubikaze dolaze 4 cilindra...

Kikilišur

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32)

Da,a osiguranje za takva kola je najmanje 1500 Dolara godišnje. Ako je nov,ili mladji vozač može da bude i 2.000$. Nemojte obmanjivati ljude,ima još ljudi koji su bili i radili u toj čuvenoj Americi.
Još ne daj Bože da si imao neki udes,ode osiguranje nebu pod oblake. Ja sam tamo plaćao registraciju za Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu. Odvaljuju sa osiguranjem,nemojte zamenjivati teze.
To jedno,a drugo tamo su automobili velike i ogromne zapremine deo njihovog nacionalnog miljea,i drugačije se gleda tamo,a drugačije u Evropi i kod nas na velike kubikaže. Za Hondu Legend 3.5 iz 2008 je u Sloveniji 1500 Eura samo osiguranje, godišnje.Nije trava kod drugog zelenija,i ostavite se besmislenih poredjenja. Ko ima to da plati voziće,ko nema vozi manja kola. Svuda je tako i kraj priče.

dexter-lab

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
Kilkisur

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Dušan

pre 2 godine

Ako sam dobro razumeo: Ko ima nov auto plaća više. Ko ima auto star 20 godina koji zagađuje vazduh, buku, ispušta ulja, ima 1 zvezdicu bezbednosti, plaća manje. Šta tačno država stimuše. Vožnju krševa od po 30 godina?

ludilo

pre 2 godine

formula; primer:

kilaza 1500din+kubikaza 2200din+konjaza x 5 150 x5 =750din + duzina 3000mm = 3000 din + vrednost vozila podeljeno sa 40 = 1000000 / 40 = 25000 din

to bi vam izaslo sve ukupno 1500+2200+750 + 3000 + 25000 = 33450 din

I onda bi se vozila i novija i sigurnija i bolja kola a i trosilo vise goriva.

m

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

a ta velika kubikaza je verovatno 2.2 ili 2.5 a pricas kao da je v10 od 5.0...

Kikilišur

pre 2 godine

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Nije,Legend je veoma dobar automobil,i nema veze sa nekim drugim smešnim Hondama,koje se stalno potenciraju.
Ta sto mi je krv popila i što je nikome nisam mogao prodati preko 2 godine, je sada već bivša,CRV 2.2. Nedavno sam se rešio, konačno.
Legend je posebna priča,i po meni jedina Honda koja vredi,i bez sumnje najbolji Hondin model. Imao sam i sve druge Honde takodje,nisu ni prići. I da,nisam Hondaš i sektaš,već samo ljubitelj dobrih mašina bez obzira na marku. Uvek sam objektivan,ne znaima me šta piše na haubi ako je auto dobar. Pozdrav.

Kikilišur

pre 2 godine

Super, ti si naš idol.
A sad produži dalje da voziš...
(NikolaC, 03. novembar 2021 15:05)

Ništa loše nisam rekao niti napisao. Ovo je mesto gde razmenjuju mišljenja ljudi koji vole automobile,tako je meni izgledalo.
Nisi ni svestan koliko mnogo ovaj komentar govori o tebi. Preduzmi nešto,nemoj da kriviš druge za svoju lošu materijalnu situaciju ,jer si sam kriv a ne neko drugi,i nemoj da mrziš ljude koji voze dobre automobile. To je zavist,zloba i to nisu dobre osobine.
Pozdrav!

Zika.

pre 2 godine

Bravo. Treba pospesiti uvoz sto starijih vozila i sto vecih zagadjivaca. To je na liniji svega sto drzava radi . Bravo bravo bravo.

duke nukem

pre 2 godine

Zasto kaznjavati ljude koji voze 3000ccm3? Sta je tu nenormalno? Velika porodica, treba mi jak i velik automobil. Da, mogao je da zavrsi posao i neki reno sa 1.5 dci karavan, ali su mi karavani i mpv odvratni. Veca mi je kazna parking u bg, guzve u bg, ulazak u auto lift, potrosnja od 18l u gradu od cene registracije.

mnemonic

pre 2 godine

зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...
(Будалетина Бурсаћ, 03. novembar 2021 17:09

neokomunista detektovan. ne znam zašto uopšte voziš, zar nisi čuo da sedanjem u automobil drastično povecavaš svoje šanse za učestvovanje u saobraćajnoj nesreći. nemoj da izlažeš sebe i druge riziku...

Radijator

pre 2 godine

Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?
(peca, 03. novembar 2021 22:00)

Problem je u kompleksima druže..

Kikilišur

pre 2 godine

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.
(uk, 04. novembar 2021 15:00)

E pa izvini,ali takva se kola ne voze sa prosečnom platom u Srbiji. Čak ni u Americi sirotinja ne vozi takve automobile. Nije sramota biti siromašan,ali onda čovek mora da zna šta mu pripada,i koji su mu limiti.
Medjutim,naši ljudi, naš mentalitet uporno hoće ono što im ne pripada.
Paralela koju si pokušao da napraviš,smešna je u najmanju ruku,i ne mogu da verujem da si ustvari bio ozbiljan?!
Sa prosečnom platom u Srbiji da voziš kola sa motorom od 3.3 litre zapremine?!
To nikada neće moći. Tako velike zapremine svuda moraš da platiš i to debelo, ako želiš da voziš,i kraj balade.
Moj komentar se i nije odnosio na onoga sa prosečnom platom u Srbiji. Svrha mog komentara je bila,da ko ima da plaća te skupe dažbine, plaćaće,a ko nema,taj vozi mnogo manja kola. Ništa tu nema sporno.
Smeta mi kada se pljuje naša zemlja i predstavlja kao najgora,to je jako ružno i ne odgovara istini.
Godišnje dažbine na tako velike zapremine motora su jako visoke skoro svuda u svetu i to je jednostavno tako.
Polise osiguranja ubiše dušu za te velike kubikaže, registracije su uglavnom 100,200 Eura,ništa posebno,ali zato osiguranja po 2.000 Eura / Dolara kao od šale.

Kikilišur

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
A vlasnici ovih ispod 3.000cm3 su dobili baš lepo pojeftinjenje. Baš mi je drago,neka voze ljudi,ima strašnih automobila između 2.000 i 3.000 cm3,a stoje neregistrovani kojekuda po garažama,gledao sam ih nekoliko komada,u fabričkom stanju.
Krševi ionako ne mogu da se voze više i da prodju tehnički pregled. Ostaće dobre mašine sa ozbiljnim motorima. Krševi,na otpad.

doktor

pre 2 godine

Vlast ne smanjuje cenu registracije- ne valja.
Vlast smanji cenu registracije - ne valja.
Ok,mozda je umanjenje moglo da bude jos vece,ali valjda je bolje,za pocetak,makar i ovo.
Srbija…

medjed

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...
(daj nesto konkretnije !, 3. novembar 2021 13:31)

33 hiljade je neosetno? imam osecaj da su smanjili na 1000 dinara godisnje i tu bi nasao manu i da nesto prigovoris. Ne odnosi se samo na tebe, nego na hordu vecito nezadovoljnih kojima je drzava kriva za sve licne promasaje....

SalE

pre 2 godine

Svakako pozdravljam ovo resenje. Samo se plasim da ce se tek sad zagadjenost (o kojoj toliko brinu) jos vise povecati. Umesto da podstaknu narod da kupuju sto novije automobile, ovime ce samo duplo vise povecati broj automobila na ulicama preko 10 godina starosti...

Pera

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.

sta je s vama gospodjo

pre 2 godine

Znači udaraju veću cenu na manje kubikaže.
(veverica, 03. novembar 2021 14:19)

Kako dodje do tog zakljucka, kako ???

daj nesto konkretnije !

pre 2 godine

Pa i nije neko smanjenje iskreno...

Reg auta starijeg od 10 god od 3000ccm3 ce sada iznositi 70 hiljada umesto 103 hiljade, a reg auta do 2500ccm3 ce biti 50 hiljada umesto postojecih 65 hiljada.

Nadao sam se znacajnijem smanjenju jer ce se neki ohrabriti i kupiti takvo vozilo, a deo novca bi vam svakako nadoknadili kroz akcize za gorivo jer je potrosnja dosta znacajnija, ovako ste napravili neki pomak, ali prakticno neosetan pff...

Laki

pre 2 godine

ligicnije mi je da se zabstarija vozila placa veci porez, ako se vec bore za ekologiju, da pospese podmladjivanje voznog parka. nista nisu napravili

Invalid u glavu

pre 2 godine

Meni je i dalje jeftinije da dam 300e invalidu...
(Wrangler, 3. novembar 2021 14:49)

Ja mislim da postoji vrlo opravdan razlog da ti dobiješ povlastice.

che

pre 2 godine

Tresla se gora rodio se mis! Od tako pompeznih najava nista novo za 99 posto vlasnika automobila. Beznačajno totalno. Populisticka odluka. Mozda gresim ali velika vecina vlasnika auta iznad 2000cm3 ima love cim voze takav auto.

ludilo

pre 2 godine

formula; primer:

kilaza 1500din+kubikaza 2200din+konjaza x 5 150 x5 =750din + duzina 3000mm = 3000 din + vrednost vozila podeljeno sa 40 = 1000000 / 40 = 25000 din

to bi vam izaslo sve ukupno 1500+2200+750 + 3000 + 25000 = 33450 din

I onda bi se vozila i novija i sigurnija i bolja kola a i trosilo vise goriva.

peca

pre 2 godine

Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32

Koja je poenta tvog pitanja? Da dokazes sebi kako si ti pametan jer zivis tamo, a mi glupi jer smo u svojoj zemlji? Tebe brine nasa buducnost ili samo imas potrebu da se nasladjujes nasim problemima?

Будалетина Бурсаћ

pre 2 godine

Значи ми смо идиоти који имамо потпуно исправне дизеле са све ЕГР и ДПФ и који су у Немачкој на њиховим ригорозним техничким прегледима имала око 120г/км ЦО2 и добила зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...

Neko iz mase

pre 2 godine

Svaki jeftiniji noviji veci porodicni auto ima motor 2.2-2.5k kubika, tipa Hyundai SantaFe, Kia Sorento...
Sto znaci udri po vecim porodicama!
Samo da ste luksuz ukinuli do 2.5 jer do te kubikaze dolaze 4 cilindra...

hours of love

pre 2 godine

Sve one cifre koje nisu objavljene - te, su povećane. Eto da znate kako stvari stoje.
(Milos, 3. novembar 2021 14:52)

Sta je povecano, ne kapiram ?

lljjuubbaa

pre 2 godine

aj sad smanji za 80 posto vozaca od 980 c do 2000 c po 15000 i ukini besmilene precenjene tehnicke preglede. sve je isto. koga lazete i mazete. farsa pred izbore kao skinuli nesto a ono nista. daj bre

Dorcolac

pre 2 godine

i mi opet registrujemo po kubikazi! jel taj Mali kupio i diplomu fakulteta osim doktorata? u svetu je prevazidjen konept kubikaze i starosti. gleda se snaga motora u kw, zagadjenje tj emisija gasova, vrsta goriva, kataloska vrednost auta, da li je hibrid ili elektro itd.
samo mi i dalje da li je do 3000 ili ispod 3000 i 10 godina granice.

uk

pre 2 godine

@Kikilišur
Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu.

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.

Vladimir

pre 2 godine

Ok sve, osim što narod u Srbiji vozi auta uglavnom do 2000ccm, a o tome nema ništa. Znači ako vozim auto od 1900 ccm, 10 godina star i plaćao registraciju 30k dinara, koliko sada plaćam? Molim pomoć.

Argentto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

I onda navedeni primeri po kubikazama od do...
pa koji smo mi cirkus od drzave xaxaxa

duke nukem

pre 2 godine

Zasto kaznjavati ljude koji voze 3000ccm3? Sta je tu nenormalno? Velika porodica, treba mi jak i velik automobil. Da, mogao je da zavrsi posao i neki reno sa 1.5 dci karavan, ali su mi karavani i mpv odvratni. Veca mi je kazna parking u bg, guzve u bg, ulazak u auto lift, potrosnja od 18l u gradu od cene registracije.

Zika.

pre 2 godine

Bravo. Treba pospesiti uvoz sto starijih vozila i sto vecih zagadjivaca. To je na liniji svega sto drzava radi . Bravo bravo bravo.

La la iz Banata

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Leba ti, koliko ti žena i deca imaju kila? Jeste li svi po 150 kila?

Kikilišur

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?
(Roki, 03. novembar 2021 23:32)

Da,a osiguranje za takva kola je najmanje 1500 Dolara godišnje. Ako je nov,ili mladji vozač može da bude i 2.000$. Nemojte obmanjivati ljude,ima još ljudi koji su bili i radili u toj čuvenoj Americi.
Još ne daj Bože da si imao neki udes,ode osiguranje nebu pod oblake. Ja sam tamo plaćao registraciju za Nissan Pathfinder 3.3 litre zapremine 166$ ali sam zato plaćao osiguranje 1600$ na godinu. Odvaljuju sa osiguranjem,nemojte zamenjivati teze.
To jedno,a drugo tamo su automobili velike i ogromne zapremine deo njihovog nacionalnog miljea,i drugačije se gleda tamo,a drugačije u Evropi i kod nas na velike kubikaže. Za Hondu Legend 3.5 iz 2008 je u Sloveniji 1500 Eura samo osiguranje, godišnje.Nije trava kod drugog zelenija,i ostavite se besmislenih poredjenja. Ko ima to da plati voziće,ko nema vozi manja kola. Svuda je tako i kraj priče.

Roshav

pre 2 godine

Dakle za neki auto star 19 godina sa 2.6 motorom cena poreza je 41.314 plus osiguranje oko 20.000 plus tehnicki 6700. Cirka skoro 70.000 dinara za kola stara 19 godina.

Kikilišur

pre 2 godine

Super, ti si naš idol.
A sad produži dalje da voziš...
(NikolaC, 03. novembar 2021 15:05)

Ništa loše nisam rekao niti napisao. Ovo je mesto gde razmenjuju mišljenja ljudi koji vole automobile,tako je meni izgledalo.
Nisi ni svestan koliko mnogo ovaj komentar govori o tebi. Preduzmi nešto,nemoj da kriviš druge za svoju lošu materijalnu situaciju ,jer si sam kriv a ne neko drugi,i nemoj da mrziš ljude koji voze dobre automobile. To je zavist,zloba i to nisu dobre osobine.
Pozdrav!

mnemonic

pre 2 godine

зелену налепнциу да као господин можеш да идеш у центар било ког града без последица, ћемо и даље због овог лудог пореза плаћати сумануту регистрацију јер боже мој па мој ауто има 143цм3 више од дозвољеног за неку разумну регистрацију, тачније он је лукцуз...

Уместо да се ови кршеви пез ЕГР и ПДФ повуку за улице, неееее то се не гледа већ се гледа кубикажа...

Е Србијо међ шљивама....никада нама боље неће бити...
(Будалетина Бурсаћ, 03. novembar 2021 17:09

neokomunista detektovan. ne znam zašto uopšte voziš, zar nisi čuo da sedanjem u automobil drastično povecavaš svoje šanse za učestvovanje u saobraćajnoj nesreći. nemoj da izlažeš sebe i druge riziku...

advokat

pre 2 godine

porez na auto(pdv) se plaća prilikom kupovine auta(robe, dobara, usluga...), a ovo je porez na registraciju tj upotrebu. dosta naših gradajana je funkcionalno nepismeno pa i ne razumeju šta pročitaju. zato je neophodno da pre bilo kakvog sklapanja posla i potpisivanja (pa i glasanja na izborima) dobiju odobrenje od psihijatra da su mentalno sposobni a potom da kontaktiraju advokata da im objasni šta plaćaju prilikom registracije auta.

Guliver

pre 2 godine

Zasto se placa porez na auto?
(Posmatrac, 3. novembar 2021 16:53)

Porez je placen prilkom kupovine. Porez na vlasnistvo pokretnosti (pljacka) je evro liberalno komunisticki pristup kaznjavanju vlasnistva, odnosno implementacije rane faze komunizma/socijal nacionalizma.

Sitna Slova

pre 2 godine

Kada sam kupio auto, mesec dana ovoj drzavi je trebalo da mi izda poresko resenje. Dragi moji poreski sluzbenici. Ovekivali ste cast u vidu kafe, cokolade i bombonjere, ali ja sam proklet covek i ne dam ni dinar. Mito cu platiti za krupne stvari koje su u mom interesu, ali da placam mito drzavi da mi izda poresko resenje nema sanse. Sto se tice prenosa apsolutnih prava kod prodaje vozila prekopirajte nemacki sistem.

dexter-lab

pre 2 godine

Znači za moju Hondu Legend KB1 iz 2008. godine imam umanjenje nešto preko 60.000 dinara. Plaćao sam do sada,ukupno oko 180.000 sada bi trebalo da bude sve ukupno negde između 115.000 i 120.000.
Bog te vid'o,koliko sam para dao na registracije,mogao sam da kupim još jedna kola i to dobra :-)
Ali šta ću kad je moćan i mnogo dobar,uživam svaki put kada sednem da ga vozim. 3.5 litra zapremine,295 konjića,4x4. Jeste da košta ali se isplati :-) Čudovište od kola. Takva se kola više ne prave.
Kilkisur

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Igor

pre 2 godine

Super je računica,
nako ovoga sledeća vest će biti da podižu cenu osiguranja i tehnickog jer moraju da dodju na ekonomski održivu cenu zarad ugradjene opreme u tehničke preglede a osiguranje zbog povećanja cena novih delova na svetskom tržištu.

Radijator

pre 2 godine

Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?
(peca, 03. novembar 2021 22:00)

Problem je u kompleksima druže..

Sexisto

pre 2 godine

"Od 1. januara 2022. godine porez koji se plaća prilikom registracije neće se više obračunavati na osnovu kubikaže, već na osnovu godine proizvodnje – najavio je ministar finansija Siniša Mali."

Meni deluje da je ipak do kubikaže, nije samo do godina starosti.

Bane

pre 2 godine

A sta sa vozilima do 5 godina?
(vuk, 3. novembar 2021 13:53)

Sve isto kao i do sada.

Znači vozila do 5 godina starosti bez obzira na zapreminu važi isto kao i do sada. Vozila starija od 5 godina a do 2,000 kubika primenjuje je procenat popusta koji se i do sada primenjivao, znači sve isto.

Samo za vozila preko 5 godina i preko 2.000 kubika primenjuje se ova tabela kako je prikazano u tekstu, odnosno obračunava se dodatnih 10-25% popusta u zavisnosti od godina.

Gagi

pre 2 godine

Neverovatno je koliko ljudi ne shvata ovo! Nista se ne menja za vozila do 2000cm, sve je isto, a za vozila preko 2000cm samo nesto nize poreske stope, ali i to samo za one koji imaju automobile starije od 5 god. Dakle, i dalje se porez obracunava po kubikazi, samo je malo jeftinije, ali posto narod nije narocito pismen, sto se vidi iz komentara, ministar Mali moze da prica kako se vise ne obracunava po kubikazi, i onako ga niko ne razume! Tabela koja je prikazana, nije kompletna registracija, vec samo poreska stopa na upotrebu vozila. I dalje je jeftinija registracija vozila od 1600cm nego onih preko 2000cm.

Sumeca tableta

pre 2 godine

Ljudi idu izbori, polako ali najgore je sto mislim da ce sve biti isto. Lepo Ceca kaze " Idi dok si mlad, za more promena....."

Roki

pre 2 godine

Registracija u SAD V6, 3800 kubika SUV 110$! Bez obzira na godinu starosti, plus mesečno osiguranje 85$ ( nešto kao kasko sve pokriva , kao i kradju, bolnicu, renta car, šlep vozila) za starija vozila niže po godinama.!
Srbija 500€?!!samo registracija?!
Da li vi uopšte razmišljate da imate stanovništvo u budućnost?

m

pre 2 godine

Imam ženu i troje dece. Vozim ogroman auto velike kubikaže. Prestanite da kažnjavate ljude koji voze automobile sa jakim motorom. Ne vozim ja takav auto što volim, nego što moram i što mi treba. Ja bih najradije vozio neki mali gradski praktičan auto do hiljadu kubika, ali ne mogu. Time takodje destimulisete priraštaj jer ako se odlučis da imaš puno dece znaj da će te odrati za registraciju jer će ti trebati veliki i jak auto.
(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

a ta velika kubikaza je verovatno 2.2 ili 2.5 a pricas kao da je v10 od 5.0...

Kikilišur

pre 2 godine

To li je ta Honda zbog koje kukas na svakoj vesti o kolima, jer ne mozes da je prodas?
Kako sluzi negativna sinusoida za neutralizaciju buke?

Nije,Legend je veoma dobar automobil,i nema veze sa nekim drugim smešnim Hondama,koje se stalno potenciraju.
Ta sto mi je krv popila i što je nikome nisam mogao prodati preko 2 godine, je sada već bivša,CRV 2.2. Nedavno sam se rešio, konačno.
Legend je posebna priča,i po meni jedina Honda koja vredi,i bez sumnje najbolji Hondin model. Imao sam i sve druge Honde takodje,nisu ni prići. I da,nisam Hondaš i sektaš,već samo ljubitelj dobrih mašina bez obzira na marku. Uvek sam objektivan,ne znaima me šta piše na haubi ako je auto dobar. Pozdrav.

baki

pre 2 godine

Suštinski ostaje porez na luksuz, samo je malo veće umanjenje. A kako su predstavili narodu, ispada da su opet 'pobedili' i kako misle na 'običnog' čoveka.

dsdwe

pre 2 godine

Može li neko da objasni šta se tačno plaća registracijom? Pravo da voziš sopstveni auto? Ili možda recimo registracija omogućava da se iz saobraćaja uklone svi koji ne voze po propisima? Da se možda ne finansiraju sjajni putevi i izgradnja dovoljno parkinga i garaža? Svakako, genijalan sistem.

Dušan

pre 2 godine

Ako sam dobro razumeo: Ko ima nov auto plaća više. Ko ima auto star 20 godina koji zagađuje vazduh, buku, ispušta ulja, ima 1 zvezdicu bezbednosti, plaća manje. Šta tačno država stimuše. Vožnju krševa od po 30 godina?

Kikilišur

pre 2 godine

Izracunaj kolika registracija u Srb za taj motor i to godiste, veca od te tvoje u USA.
Onda mi kazi kolika je prosecna plata u Srb pa uporedi to sa USA.
Ne znam sta si hteo da postignes sa tvojim komentarom ali si potupuno promasio sa god si hteo.
(uk, 04. novembar 2021 15:00)

E pa izvini,ali takva se kola ne voze sa prosečnom platom u Srbiji. Čak ni u Americi sirotinja ne vozi takve automobile. Nije sramota biti siromašan,ali onda čovek mora da zna šta mu pripada,i koji su mu limiti.
Medjutim,naši ljudi, naš mentalitet uporno hoće ono što im ne pripada.
Paralela koju si pokušao da napraviš,smešna je u najmanju ruku,i ne mogu da verujem da si ustvari bio ozbiljan?!
Sa prosečnom platom u Srbiji da voziš kola sa motorom od 3.3 litre zapremine?!
To nikada neće moći. Tako velike zapremine svuda moraš da platiš i to debelo, ako želiš da voziš,i kraj balade.
Moj komentar se i nije odnosio na onoga sa prosečnom platom u Srbiji. Svrha mog komentara je bila,da ko ima da plaća te skupe dažbine, plaćaće,a ko nema,taj vozi mnogo manja kola. Ništa tu nema sporno.
Smeta mi kada se pljuje naša zemlja i predstavlja kao najgora,to je jako ružno i ne odgovara istini.
Godišnje dažbine na tako velike zapremine motora su jako visoke skoro svuda u svetu i to je jednostavno tako.
Polise osiguranja ubiše dušu za te velike kubikaže, registracije su uglavnom 100,200 Eura,ništa posebno,ali zato osiguranja po 2.000 Eura / Dolara kao od šale.

Dr. Zohan

pre 2 godine

Pa ovo je samo korekcija cenovnika, nike promenjen Šešeljev porez na luksuz. Nama treba kompletna promena sistema obračunavanja poreza.

Picopevac

pre 2 godine

Valjda se gleda vrednost vozila kad se obracunava porez,eventualno gasovi CO2 i tako to...Ko se greje na drva i ugalj najvise zagadjuje.Sramota me je da ovo citam i što živim u Srbiji.

peca

pre 2 godine

(Pera, 03. novembar 2021 17:11)

Izvini, ali meni nikako nije jasno, kakve veze ima kubikaza vozila sa brojem dece koje, dao Bog, imas? Ja imam dvoje dece i zenu, a vozim normalan obican auto od 1600cm benzin, imam prijatelja koji ima cetvoro, vozi Senik 1.5dci, zasto bi njemu trebao auto od 3000cm? Hocu da kazem, da postoje veliki automobili sa kubikazom ispod 2000cm, sa sedam sedista, npr. Opel Zafira, Grand Senik, Ford S max, Citroen C4 Grand Pikaso itd, itd. Naravno, tu su i SUV, gomila ih ima ispod 2000cm, gde je problem?

Bradonja

pre 2 godine

Registracija vozila treba da bude jednom, kad se vozilo kupi, nakon toga samo tehnički svake godine ili svake druge, u zavisnosti od starosti vozila. Osiguranje takođe jednom godišnje. Kakva registracija kad je auto već zaveden tj registrovan na nečije ime? Već je poznat vlasnik nakon prve registracije i ništa se ne menja do prodaje vozila. Meni je ovo neverovatno od kako vozim a vozim 20 i kusur godina

kimi R

pre 2 godine

Da li je iko sa bar dve vijuge pomislio da će biti bilo šta promenjeno u korist građana tj vozača? Doduše jeste, sada se zove porez za ovo a do juče se zvao porez za ono, razlika? Pa skoro i da ne postoji.

zex

pre 2 godine

"U decembru 2021. izvršiće se usklađivanje iznosa poreza koji se plaćaju u 2022-oj godini, indeksom potrošačkih cena za prethodnih dvanaest meseci itd itd..." ovo ne sluti na dobro... tacno ce svima drugima poskupeti... ako dobro shvatam ova tabela je sa trenutnim osnovicama, a od 2022 se i ona koriguje, tako da ni ove cene nisu konacne... sa svim poskupljenjima tesko da ce porezi pojeftiniti.