Četvrtak, 10.06.2021.

18:00

Sve više domaćinstava u Beču nema automobile

Izvor: B92

Sve više domaæinstava u Beèu nema automobile IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

advokat

pre 2 godine

zato sto bec dere sa taksama na sve i svasta vezano za automobil pa se ljudima jednostavno ne isplati da imaju auto jer im postaje znacajna stavka. Ulice se rasciscavaju od automobila ne zbog naroda nego da se gazde ne guraju po guzvi.

Mikica

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?
(Jovanovic, 12. jun 2021 09:13)

Rent a car samo tebe čeka da se pojavi i rentas model koji baš tebi treba.

U stvari najbolje je živeti u ruralnom području bez gradskih problema.

Trabant

pre 2 godine

U Beogradu prelazim skoro 2-2,5k mesečno. Gazela svaki dan, deca mala, škola, vrtić, žena neće da vozi ,jednostavno se boji, na poslu isto dosta vožnje. Da imam neku drugu realnu opciju ,rado bih je primenio. I da samo ja putujem, čime bajsom, pa da se tuširam šest puta na dan? A i BG je jako nezahvalan za vožnju bajsa. O prevozu neću trošiti reči. E sad priznajem da auto i volim i spreman sam da platim neku svotu novca za ono što on donosi. Kad putujemo u selo, na vikend neki,izlet, kod rođaka. Ipak je potreban i pruža tu dozu konfora koja se mora platiti. Da ne pričam kad se trkamo noću po gradu. Šala ova poslednja rečenica🙂

Radana

pre 2 godine

Zivim u Becu vec 6 godina I moram d Kazem da mi se smucio javno prevoz I da upravo trazim da kupim auto. Drugo je sjesti u svoj auto I ici gdje zelis kad zelis a drugo cekati ubahn tramvaj I bus 🚌 svaki dan. Sa 100 ljudi oko tebe koji smrde prde disu I svi nosimo Maske. Ja I na poslu koji radim puno radno vrijeme nosim masku stalno.

Srba

pre 2 godine

Moj kolega je nedavno kupio auto da se vozi baš po Beču a on je bio upravo najglasniji sa stavom da ti auto u Beču ne treba jer je prevoz savršen, imaš rent-a-car i car sharing. Beč je sjajan grad za život ali sa porodicim i malom decom ti je auto ipak potreban.

Jovanovic

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?

Straight Outta München

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)

Pa dobro, nemas ni porodicu sigurno.

živim u BG

pre 2 godine

Bajsom predjem svakog meseca po gradu 500-600km. Godinama. Kolima godišnje prelazim slično kao i Bečlije. Ali ne živim u Beču, niti bih.

miki

pre 2 godine

U ne tako dalekoj budućnosti automobilska industrija neće živeti od prodaje, već od iznajmljivanja automobila. U svakom naselju i ispred svake druge zgrade koncerni će imati parking gde će beskontaktno - platnom karticom ili telefonom moći da se otključa auto, da se vozi dok vam treba a onda ga vratite. Vozila će imati veću utilizaciju, a kompanije će naplaćivati samo jednu cenu kompletne usluge - zakupci neće lupati glavu oko registracije, euro norme, homologacija, prve pomoći, servisima, osiguranju....sve će biti uključeno.

Prodavaće se samo luksuzna vozila koja se više koriste kao statusni simbol nego kao prevozna sredstva.

duki

pre 2 godine

Kad god odem u Bec, parkiram u Erdbergu i uzivam u lepoti grada. U-bahn im radi savrseno, mnogo lakse isplaniras obaveze nego ovde kod nas iako imas auto.

Branko

pre 2 godine

...
(Petar, 11. jun 2021 09:58)


To ti je vecito prokletstvo nas Srba... ne znaju ljudi za bolje, pa tvrde da im je dobro.
Nisu nikad imali auto, pa kazu da im ne treba, a ne umeju drugacije.
Oni sto jesu, nikad nisu vozili nista bolje od juga, pa misle da je dacija svemirski brod.
Vucic poveca platu sa 300 na 350 eura, hoce da ga proglase za sveca, nikad im bolje nije bilo.

To ti se nastavlja na ono nase standardno "cuti, moze gore". Svima je lose, a misle super im je. Das im nesto na kasicicu, misle da su dobili sve na svetu. Navikao narod ovde da se pati.

T

pre 2 godine

"Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora."
Nemoj da projektujes svoju ideju slobode na druge ljude. Parkiranje u centru je skoro nemoguce. Imati auto u centru je pre ukidanje slobode - jer sada moras da se brines o autu - nego sloboda. U gradovima i zemljama sa dobrim preovozom, kao sto je npr. Ceska, auto u centru Praga je prilicno beskorisan i nepotreban. Ako treba da se odvezes negde van grada, za tih nekoliko putovanja, mozes da uzmes rent-a-car. U Beogradu, za godisnje troskove automobila, koji lako predju 1000e cak i za relativno jeftin auto (gorivo, gubitak vrednosti vozila, registracija, popravke...) mozes da se prevezes taksijem bar 100 voznji. A u Beogradu je skup taksi. A clanak lepo objasnjava da su u pitanju ljudu u Becu. Dakle, u gradu koji ima dobar javni prevoz. Oni koji zive u prigradskim naseljima sigurno imaju automobile.

Mihajlo

pre 2 godine

Ne palite se da je to zato sto je javni prevoz odlican (jeste odlican je) ili zato sto ima mnogo onih koji misle na zivotnu okolinu. Glavni razlog je sto u Becu propada srednja klasa. Plate vec godinama rastu manje od inflacije a sve ostale cene rastu mnogo brze. I mozda najvaznije mnogo ljudi je zbog korone u zadnjih godinu dana radilo skraceno radno vreme, a to znaci i manja plata izmedu 10-20 posto.

kele®

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)
Ima taksi služba, kao i CarGo plus rent-a-car. Ljudi ne shvataju da u toku života najviše novca daju za troškove automobila. Više nego za školovanje svoje djece. Pogotovo paćenici koji moraju voziti "premium" a nema kuče za šta da ih ujede.
Auto u garaži da stoji košta barem 100 evra mjesečno. Pa gorivo, održavanje i registracija. Ako imaš dobar gradski prevoz jeftinije je iznajmiti auto za odmor i sl.

Mitar

pre 2 godine

Auto mi stoji u garazi i koristim ga samo za vangradska i dalja putovanja...po gradu idem bajisom a nameravam i trotinet na baterije da kupim...cak i javni prevoz po gradu nije toliko los....i sto je najbitnije.... ne mislim na parking....

Petar

pre 2 godine

Tuzno mi je kako ljudi zive, ne zna se koje gori oni sto misle da je auto luksuz ili ovi sto kazu sta ce im. Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora. I sama rec automobil je dosla od: "Automobile," a classical compound derived from Ancient Greek autós (αὐτός) "self" and Latin mobilis "movable,". Drugim recima , autonomno i samostalno. U suprotnom moras da se guras sa ljudima u prevozu, vozacima, taksistima i svemu onome sto kvari kvalitet zivota. Kako neko u BGu koji je ko zna koliki moze da kaze da mu auto ne treba? Kisa, sneg, vrucine, hitne situacije, kupovine, izleti,putovanja...zamisli ti takav zivot bez toga.

peter

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)

Nema. Zasto bi ako ima novca da mu upropaste zivot

Nebitan Lik

pre 2 godine

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...
(Pop, 10. jun 2021 20:46)
Naravno,brže stignu na posao.Tamo gde god da kreneš kolima treba ti minimum 1h.Sa periferije idu kolima do metroa pa metroom do posla.

Nebitan Lik

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!

r53

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Ja nemam previse para, neka srednja klasa po evropskim standardima, a imam 2 automobila jer jednostavno volim aute, volim da vozim, volim da putujem kolima. Po Beogradu slabo jer je guzva (koristim i bicikl za obaviti nesto po centru) ali cesto gledam da zbrisem auto negde dalje. Razumem Bec, Pariz, Amsterdam, ali isto tako eno u Los Andjelesu npr. bez auta mozete da se obesite, prevoza nema, razdaljine su enormne, svaki clan bilo kakvog domacinstva ima svoj auto.

Dodo

pre 2 godine

Eko teroristi opet porede babe i žabe i tripuju da može nešto da se prepiše. Ne idu na pile sise. U Beogradu je prevoz katastrofalan. Do firme imam 20 minuta kolima ili 80 minuta prevozom. Nemam ta dva sata svaki dan, a treninga mi ne treba koliko profesionalnom sportisti, sve i da sam sam i da ne trebam da vozim ženu na posao i dete u vrtić. Kad bude bilo obrnuto vremenski drage volje se mnogi rešavaju auta. U idealnom svetu može da se mašta o idealnim rešenjima. Budite ljudi svesni limita, opasuljite se malo.

supa

pre 2 godine

Ja sam prvi put u životu koristio metro/voz baš u Beču, bio na nekom poslovnom putu. To je bilo toliko brzo i jednostavno da sam već sutradan osetio kao da sam tu godinama. Jednostavno fenomenalan. Tako da kapiram i ovo sa smanjenjem broja vozila.

Eldorado

pre 2 godine

Pametni, kada živiš u dobro organizovanom gradu auto ti ne treba.
Jedino trgovina može bit problem ponekad, no i to se reši ako ravnomerno raspodele kupovinu, ili jednostavno pozovu taxi/neku od prevoznih kompanija.
Za ljude van grada je već problematično, i tu je auto pre svega potreba

qwertyDGB

pre 2 godine

Auto je na zapadu postao luksuz, s obzirom na brzinu kojom poskupljuju novi automobili. S druge strane oni imaju odlican gradski i medjugradski prevoz pa im kola i ne trebaju. Kod nas posto nista od toga nemamo, a nemamo ni para a ni mozga, onda vozimo bmw star 20-30 god.

Pop

pre 2 godine

Kamo sreće,

da se u Beogradu spasimo ove bede od ludačkih, svakodnevnih gužvi i zagađenja, frustracija teška...

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...

Brdjanin

pre 2 godine

Nema tu nista neobično. Visoka svest ljudi-žele da žive u čistom okruženju bez buke i izduvnih gasova, dobra infrastruktura-metro i ostatak gradskog prevoza, omogućeno kretanje biciklama po gradu. Dobro svima...


Ali jbg zato nisu baje kao mi sa golfovima TDI!

јоој

pre 2 godine

Јавни превоз у Бечу је феноменалан. Сат паркинга је 2.2е на улици. у центру је преко 5е. годишња паркинг карта за станаре од 150 до 200е. 1700км бициклистичких стаза. Могуће је стићи бициклистичком стазом у било који део града.

јоој

pre 2 godine

Јавни превоз у Бечу је феноменалан. Сат паркинга је 2.2е на улици. у центру је преко 5е. годишња паркинг карта за станаре од 150 до 200е. 1700км бициклистичких стаза. Могуће је стићи бициклистичком стазом у било који део града.

Brdjanin

pre 2 godine

Nema tu nista neobično. Visoka svest ljudi-žele da žive u čistom okruženju bez buke i izduvnih gasova, dobra infrastruktura-metro i ostatak gradskog prevoza, omogućeno kretanje biciklama po gradu. Dobro svima...


Ali jbg zato nisu baje kao mi sa golfovima TDI!

supa

pre 2 godine

Ja sam prvi put u životu koristio metro/voz baš u Beču, bio na nekom poslovnom putu. To je bilo toliko brzo i jednostavno da sam već sutradan osetio kao da sam tu godinama. Jednostavno fenomenalan. Tako da kapiram i ovo sa smanjenjem broja vozila.

qwertyDGB

pre 2 godine

Auto je na zapadu postao luksuz, s obzirom na brzinu kojom poskupljuju novi automobili. S druge strane oni imaju odlican gradski i medjugradski prevoz pa im kola i ne trebaju. Kod nas posto nista od toga nemamo, a nemamo ni para a ni mozga, onda vozimo bmw star 20-30 god.

Dodo

pre 2 godine

Eko teroristi opet porede babe i žabe i tripuju da može nešto da se prepiše. Ne idu na pile sise. U Beogradu je prevoz katastrofalan. Do firme imam 20 minuta kolima ili 80 minuta prevozom. Nemam ta dva sata svaki dan, a treninga mi ne treba koliko profesionalnom sportisti, sve i da sam sam i da ne trebam da vozim ženu na posao i dete u vrtić. Kad bude bilo obrnuto vremenski drage volje se mnogi rešavaju auta. U idealnom svetu može da se mašta o idealnim rešenjima. Budite ljudi svesni limita, opasuljite se malo.

Pop

pre 2 godine

Kamo sreće,

da se u Beogradu spasimo ove bede od ludačkih, svakodnevnih gužvi i zagađenja, frustracija teška...

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...

Eldorado

pre 2 godine

Pametni, kada živiš u dobro organizovanom gradu auto ti ne treba.
Jedino trgovina može bit problem ponekad, no i to se reši ako ravnomerno raspodele kupovinu, ili jednostavno pozovu taxi/neku od prevoznih kompanija.
Za ljude van grada je već problematično, i tu je auto pre svega potreba

Branko

pre 2 godine

...
(Petar, 11. jun 2021 09:58)


To ti je vecito prokletstvo nas Srba... ne znaju ljudi za bolje, pa tvrde da im je dobro.
Nisu nikad imali auto, pa kazu da im ne treba, a ne umeju drugacije.
Oni sto jesu, nikad nisu vozili nista bolje od juga, pa misle da je dacija svemirski brod.
Vucic poveca platu sa 300 na 350 eura, hoce da ga proglase za sveca, nikad im bolje nije bilo.

To ti se nastavlja na ono nase standardno "cuti, moze gore". Svima je lose, a misle super im je. Das im nesto na kasicicu, misle da su dobili sve na svetu. Navikao narod ovde da se pati.

r53

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Ja nemam previse para, neka srednja klasa po evropskim standardima, a imam 2 automobila jer jednostavno volim aute, volim da vozim, volim da putujem kolima. Po Beogradu slabo jer je guzva (koristim i bicikl za obaviti nesto po centru) ali cesto gledam da zbrisem auto negde dalje. Razumem Bec, Pariz, Amsterdam, ali isto tako eno u Los Andjelesu npr. bez auta mozete da se obesite, prevoza nema, razdaljine su enormne, svaki clan bilo kakvog domacinstva ima svoj auto.

peter

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)

Nema. Zasto bi ako ima novca da mu upropaste zivot

Nebitan Lik

pre 2 godine

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...
(Pop, 10. jun 2021 20:46)
Naravno,brže stignu na posao.Tamo gde god da kreneš kolima treba ti minimum 1h.Sa periferije idu kolima do metroa pa metroom do posla.

Mihajlo

pre 2 godine

Ne palite se da je to zato sto je javni prevoz odlican (jeste odlican je) ili zato sto ima mnogo onih koji misle na zivotnu okolinu. Glavni razlog je sto u Becu propada srednja klasa. Plate vec godinama rastu manje od inflacije a sve ostale cene rastu mnogo brze. I mozda najvaznije mnogo ljudi je zbog korone u zadnjih godinu dana radilo skraceno radno vreme, a to znaci i manja plata izmedu 10-20 posto.

T

pre 2 godine

"Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora."
Nemoj da projektujes svoju ideju slobode na druge ljude. Parkiranje u centru je skoro nemoguce. Imati auto u centru je pre ukidanje slobode - jer sada moras da se brines o autu - nego sloboda. U gradovima i zemljama sa dobrim preovozom, kao sto je npr. Ceska, auto u centru Praga je prilicno beskorisan i nepotreban. Ako treba da se odvezes negde van grada, za tih nekoliko putovanja, mozes da uzmes rent-a-car. U Beogradu, za godisnje troskove automobila, koji lako predju 1000e cak i za relativno jeftin auto (gorivo, gubitak vrednosti vozila, registracija, popravke...) mozes da se prevezes taksijem bar 100 voznji. A u Beogradu je skup taksi. A clanak lepo objasnjava da su u pitanju ljudu u Becu. Dakle, u gradu koji ima dobar javni prevoz. Oni koji zive u prigradskim naseljima sigurno imaju automobile.

Petar

pre 2 godine

Tuzno mi je kako ljudi zive, ne zna se koje gori oni sto misle da je auto luksuz ili ovi sto kazu sta ce im. Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora. I sama rec automobil je dosla od: "Automobile," a classical compound derived from Ancient Greek autós (αὐτός) "self" and Latin mobilis "movable,". Drugim recima , autonomno i samostalno. U suprotnom moras da se guras sa ljudima u prevozu, vozacima, taksistima i svemu onome sto kvari kvalitet zivota. Kako neko u BGu koji je ko zna koliki moze da kaze da mu auto ne treba? Kisa, sneg, vrucine, hitne situacije, kupovine, izleti,putovanja...zamisli ti takav zivot bez toga.

kele®

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)
Ima taksi služba, kao i CarGo plus rent-a-car. Ljudi ne shvataju da u toku života najviše novca daju za troškove automobila. Više nego za školovanje svoje djece. Pogotovo paćenici koji moraju voziti "premium" a nema kuče za šta da ih ujede.
Auto u garaži da stoji košta barem 100 evra mjesečno. Pa gorivo, održavanje i registracija. Ako imaš dobar gradski prevoz jeftinije je iznajmiti auto za odmor i sl.

duki

pre 2 godine

Kad god odem u Bec, parkiram u Erdbergu i uzivam u lepoti grada. U-bahn im radi savrseno, mnogo lakse isplaniras obaveze nego ovde kod nas iako imas auto.

Nebitan Lik

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!

miki

pre 2 godine

U ne tako dalekoj budućnosti automobilska industrija neće živeti od prodaje, već od iznajmljivanja automobila. U svakom naselju i ispred svake druge zgrade koncerni će imati parking gde će beskontaktno - platnom karticom ili telefonom moći da se otključa auto, da se vozi dok vam treba a onda ga vratite. Vozila će imati veću utilizaciju, a kompanije će naplaćivati samo jednu cenu kompletne usluge - zakupci neće lupati glavu oko registracije, euro norme, homologacija, prve pomoći, servisima, osiguranju....sve će biti uključeno.

Prodavaće se samo luksuzna vozila koja se više koriste kao statusni simbol nego kao prevozna sredstva.

Mitar

pre 2 godine

Auto mi stoji u garazi i koristim ga samo za vangradska i dalja putovanja...po gradu idem bajisom a nameravam i trotinet na baterije da kupim...cak i javni prevoz po gradu nije toliko los....i sto je najbitnije.... ne mislim na parking....

Trabant

pre 2 godine

U Beogradu prelazim skoro 2-2,5k mesečno. Gazela svaki dan, deca mala, škola, vrtić, žena neće da vozi ,jednostavno se boji, na poslu isto dosta vožnje. Da imam neku drugu realnu opciju ,rado bih je primenio. I da samo ja putujem, čime bajsom, pa da se tuširam šest puta na dan? A i BG je jako nezahvalan za vožnju bajsa. O prevozu neću trošiti reči. E sad priznajem da auto i volim i spreman sam da platim neku svotu novca za ono što on donosi. Kad putujemo u selo, na vikend neki,izlet, kod rođaka. Ipak je potreban i pruža tu dozu konfora koja se mora platiti. Da ne pričam kad se trkamo noću po gradu. Šala ova poslednja rečenica🙂

Srba

pre 2 godine

Moj kolega je nedavno kupio auto da se vozi baš po Beču a on je bio upravo najglasniji sa stavom da ti auto u Beču ne treba jer je prevoz savršen, imaš rent-a-car i car sharing. Beč je sjajan grad za život ali sa porodicim i malom decom ti je auto ipak potreban.

Radana

pre 2 godine

Zivim u Becu vec 6 godina I moram d Kazem da mi se smucio javno prevoz I da upravo trazim da kupim auto. Drugo je sjesti u svoj auto I ici gdje zelis kad zelis a drugo cekati ubahn tramvaj I bus 🚌 svaki dan. Sa 100 ljudi oko tebe koji smrde prde disu I svi nosimo Maske. Ja I na poslu koji radim puno radno vrijeme nosim masku stalno.

živim u BG

pre 2 godine

Bajsom predjem svakog meseca po gradu 500-600km. Godinama. Kolima godišnje prelazim slično kao i Bečlije. Ali ne živim u Beču, niti bih.

Jovanovic

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?

Mikica

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?
(Jovanovic, 12. jun 2021 09:13)

Rent a car samo tebe čeka da se pojavi i rentas model koji baš tebi treba.

U stvari najbolje je živeti u ruralnom području bez gradskih problema.

Straight Outta München

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)

Pa dobro, nemas ni porodicu sigurno.

advokat

pre 2 godine

zato sto bec dere sa taksama na sve i svasta vezano za automobil pa se ljudima jednostavno ne isplati da imaju auto jer im postaje znacajna stavka. Ulice se rasciscavaju od automobila ne zbog naroda nego da se gazde ne guraju po guzvi.

Nebitan Lik

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!

Brdjanin

pre 2 godine

Nema tu nista neobično. Visoka svest ljudi-žele da žive u čistom okruženju bez buke i izduvnih gasova, dobra infrastruktura-metro i ostatak gradskog prevoza, omogućeno kretanje biciklama po gradu. Dobro svima...


Ali jbg zato nisu baje kao mi sa golfovima TDI!

Dodo

pre 2 godine

Eko teroristi opet porede babe i žabe i tripuju da može nešto da se prepiše. Ne idu na pile sise. U Beogradu je prevoz katastrofalan. Do firme imam 20 minuta kolima ili 80 minuta prevozom. Nemam ta dva sata svaki dan, a treninga mi ne treba koliko profesionalnom sportisti, sve i da sam sam i da ne trebam da vozim ženu na posao i dete u vrtić. Kad bude bilo obrnuto vremenski drage volje se mnogi rešavaju auta. U idealnom svetu može da se mašta o idealnim rešenjima. Budite ljudi svesni limita, opasuljite se malo.

Petar

pre 2 godine

Tuzno mi je kako ljudi zive, ne zna se koje gori oni sto misle da je auto luksuz ili ovi sto kazu sta ce im. Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora. I sama rec automobil je dosla od: "Automobile," a classical compound derived from Ancient Greek autós (αὐτός) "self" and Latin mobilis "movable,". Drugim recima , autonomno i samostalno. U suprotnom moras da se guras sa ljudima u prevozu, vozacima, taksistima i svemu onome sto kvari kvalitet zivota. Kako neko u BGu koji je ko zna koliki moze da kaze da mu auto ne treba? Kisa, sneg, vrucine, hitne situacije, kupovine, izleti,putovanja...zamisli ti takav zivot bez toga.

Branko

pre 2 godine

...
(Petar, 11. jun 2021 09:58)


To ti je vecito prokletstvo nas Srba... ne znaju ljudi za bolje, pa tvrde da im je dobro.
Nisu nikad imali auto, pa kazu da im ne treba, a ne umeju drugacije.
Oni sto jesu, nikad nisu vozili nista bolje od juga, pa misle da je dacija svemirski brod.
Vucic poveca platu sa 300 na 350 eura, hoce da ga proglase za sveca, nikad im bolje nije bilo.

To ti se nastavlja na ono nase standardno "cuti, moze gore". Svima je lose, a misle super im je. Das im nesto na kasicicu, misle da su dobili sve na svetu. Navikao narod ovde da se pati.

qwertyDGB

pre 2 godine

Auto je na zapadu postao luksuz, s obzirom na brzinu kojom poskupljuju novi automobili. S druge strane oni imaju odlican gradski i medjugradski prevoz pa im kola i ne trebaju. Kod nas posto nista od toga nemamo, a nemamo ni para a ni mozga, onda vozimo bmw star 20-30 god.

kele®

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)
Ima taksi služba, kao i CarGo plus rent-a-car. Ljudi ne shvataju da u toku života najviše novca daju za troškove automobila. Više nego za školovanje svoje djece. Pogotovo paćenici koji moraju voziti "premium" a nema kuče za šta da ih ujede.
Auto u garaži da stoji košta barem 100 evra mjesečno. Pa gorivo, održavanje i registracija. Ako imaš dobar gradski prevoz jeftinije je iznajmiti auto za odmor i sl.

Mihajlo

pre 2 godine

Ne palite se da je to zato sto je javni prevoz odlican (jeste odlican je) ili zato sto ima mnogo onih koji misle na zivotnu okolinu. Glavni razlog je sto u Becu propada srednja klasa. Plate vec godinama rastu manje od inflacije a sve ostale cene rastu mnogo brze. I mozda najvaznije mnogo ljudi je zbog korone u zadnjih godinu dana radilo skraceno radno vreme, a to znaci i manja plata izmedu 10-20 posto.

Mitar

pre 2 godine

Auto mi stoji u garazi i koristim ga samo za vangradska i dalja putovanja...po gradu idem bajisom a nameravam i trotinet na baterije da kupim...cak i javni prevoz po gradu nije toliko los....i sto je najbitnije.... ne mislim na parking....

T

pre 2 godine

"Zamisli zivot gde si odsecen cele jedne dimenzije usled nemanja slobode izbora."
Nemoj da projektujes svoju ideju slobode na druge ljude. Parkiranje u centru je skoro nemoguce. Imati auto u centru je pre ukidanje slobode - jer sada moras da se brines o autu - nego sloboda. U gradovima i zemljama sa dobrim preovozom, kao sto je npr. Ceska, auto u centru Praga je prilicno beskorisan i nepotreban. Ako treba da se odvezes negde van grada, za tih nekoliko putovanja, mozes da uzmes rent-a-car. U Beogradu, za godisnje troskove automobila, koji lako predju 1000e cak i za relativno jeftin auto (gorivo, gubitak vrednosti vozila, registracija, popravke...) mozes da se prevezes taksijem bar 100 voznji. A u Beogradu je skup taksi. A clanak lepo objasnjava da su u pitanju ljudu u Becu. Dakle, u gradu koji ima dobar javni prevoz. Oni koji zive u prigradskim naseljima sigurno imaju automobile.

Radana

pre 2 godine

Zivim u Becu vec 6 godina I moram d Kazem da mi se smucio javno prevoz I da upravo trazim da kupim auto. Drugo je sjesti u svoj auto I ici gdje zelis kad zelis a drugo cekati ubahn tramvaj I bus 🚌 svaki dan. Sa 100 ljudi oko tebe koji smrde prde disu I svi nosimo Maske. Ja I na poslu koji radim puno radno vrijeme nosim masku stalno.

јоој

pre 2 godine

Јавни превоз у Бечу је феноменалан. Сат паркинга је 2.2е на улици. у центру је преко 5е. годишња паркинг карта за станаре од 150 до 200е. 1700км бициклистичких стаза. Могуће је стићи бициклистичком стазом у било који део града.

peter

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Sigurno imaš ženu i bar dvoje dece?!
Ili možda nemaš?!
(Nebitan Lik, 11. jun 2021 08:42)

Nema. Zasto bi ako ima novca da mu upropaste zivot

Trabant

pre 2 godine

U Beogradu prelazim skoro 2-2,5k mesečno. Gazela svaki dan, deca mala, škola, vrtić, žena neće da vozi ,jednostavno se boji, na poslu isto dosta vožnje. Da imam neku drugu realnu opciju ,rado bih je primenio. I da samo ja putujem, čime bajsom, pa da se tuširam šest puta na dan? A i BG je jako nezahvalan za vožnju bajsa. O prevozu neću trošiti reči. E sad priznajem da auto i volim i spreman sam da platim neku svotu novca za ono što on donosi. Kad putujemo u selo, na vikend neki,izlet, kod rođaka. Ipak je potreban i pruža tu dozu konfora koja se mora platiti. Da ne pričam kad se trkamo noću po gradu. Šala ova poslednja rečenica🙂

Pop

pre 2 godine

Kamo sreće,

da se u Beogradu spasimo ove bede od ludačkih, svakodnevnih gužvi i zagađenja, frustracija teška...

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...

Eldorado

pre 2 godine

Pametni, kada živiš u dobro organizovanom gradu auto ti ne treba.
Jedino trgovina može bit problem ponekad, no i to se reši ako ravnomerno raspodele kupovinu, ili jednostavno pozovu taxi/neku od prevoznih kompanija.
Za ljude van grada je već problematično, i tu je auto pre svega potreba

supa

pre 2 godine

Ja sam prvi put u životu koristio metro/voz baš u Beču, bio na nekom poslovnom putu. To je bilo toliko brzo i jednostavno da sam već sutradan osetio kao da sam tu godinama. Jednostavno fenomenalan. Tako da kapiram i ovo sa smanjenjem broja vozila.

Straight Outta München

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)

Pa dobro, nemas ni porodicu sigurno.

Mikica

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?
(Jovanovic, 12. jun 2021 09:13)

Rent a car samo tebe čeka da se pojavi i rentas model koji baš tebi treba.

U stvari najbolje je živeti u ruralnom području bez gradskih problema.

r53

pre 2 godine

ja nemam automobil u beogradu vec 5 godina. sta ce mi. a imam para.
(o_o, 10. jun 2021 19:40)
Ja nemam previse para, neka srednja klasa po evropskim standardima, a imam 2 automobila jer jednostavno volim aute, volim da vozim, volim da putujem kolima. Po Beogradu slabo jer je guzva (koristim i bicikl za obaviti nesto po centru) ali cesto gledam da zbrisem auto negde dalje. Razumem Bec, Pariz, Amsterdam, ali isto tako eno u Los Andjelesu npr. bez auta mozete da se obesite, prevoza nema, razdaljine su enormne, svaki clan bilo kakvog domacinstva ima svoj auto.

živim u BG

pre 2 godine

Bajsom predjem svakog meseca po gradu 500-600km. Godinama. Kolima godišnje prelazim slično kao i Bečlije. Ali ne živim u Beču, niti bih.

Jovanovic

pre 2 godine

1-Imaju metro,za 10 minutes su gde god zele bez stress.
2-treba kupiti auto(najcesce kreditom)placaju osiguranje,popravke,garaze,cene goriva, naci parking u gradu,Ako ti treba auto rentiras za ga za 20 evra po danu sta mislite sta je prakticnije?

Nebitan Lik

pre 2 godine

U NY, i Vašingtonu, ljudi idu metroom, godinama, mislim na ljude u odelima, koji rade za ozbilju lovu...

Ali naš javni prevoz mora da bude na mnogo višem nivou, u svakom pogledu!

Do tada, bolje bilo kakav auto, kome treba svaki dan, ozbiljna relacija, i za porodicu...
(Pop, 10. jun 2021 20:46)
Naravno,brže stignu na posao.Tamo gde god da kreneš kolima treba ti minimum 1h.Sa periferije idu kolima do metroa pa metroom do posla.

miki

pre 2 godine

U ne tako dalekoj budućnosti automobilska industrija neće živeti od prodaje, već od iznajmljivanja automobila. U svakom naselju i ispred svake druge zgrade koncerni će imati parking gde će beskontaktno - platnom karticom ili telefonom moći da se otključa auto, da se vozi dok vam treba a onda ga vratite. Vozila će imati veću utilizaciju, a kompanije će naplaćivati samo jednu cenu kompletne usluge - zakupci neće lupati glavu oko registracije, euro norme, homologacija, prve pomoći, servisima, osiguranju....sve će biti uključeno.

Prodavaće se samo luksuzna vozila koja se više koriste kao statusni simbol nego kao prevozna sredstva.

advokat

pre 2 godine

zato sto bec dere sa taksama na sve i svasta vezano za automobil pa se ljudima jednostavno ne isplati da imaju auto jer im postaje znacajna stavka. Ulice se rasciscavaju od automobila ne zbog naroda nego da se gazde ne guraju po guzvi.

duki

pre 2 godine

Kad god odem u Bec, parkiram u Erdbergu i uzivam u lepoti grada. U-bahn im radi savrseno, mnogo lakse isplaniras obaveze nego ovde kod nas iako imas auto.

Srba

pre 2 godine

Moj kolega je nedavno kupio auto da se vozi baš po Beču a on je bio upravo najglasniji sa stavom da ti auto u Beču ne treba jer je prevoz savršen, imaš rent-a-car i car sharing. Beč je sjajan grad za život ali sa porodicim i malom decom ti je auto ipak potreban.