Petak, 23.08.2019.

17:35

Mercedesov skupi miniven će i dalje biti prepakovani Renault

Izvor: B92

Mercedesov skupi miniven æe i dalje biti prepakovani Renault IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

F10

pre 4 godine

@kako da ne
Nije Duster osvojio samo CH, ima ga svuda po zapadnoj Evropi, gotovo isto koliko i kod nas. Za njim je odmah tu i Sandero. Njihova najveća prednost je starija, proverena, pouzdanija i jeftinija tehnika. Ipak, i pored svega ja malu prednost dajem Škodi ali je ona već cenom, i kvalitetom, prevazišla Daciu pa i nisu baš više za poređenje.
Ja ne mogu da razmišljam na tu stranu, jer godišnje prelazim, i zbog posla i turistički, od 75 do 100.000km i jednostavno nemam poverenja u te brendove i nemam osećaj sigurnosti kao u BMWu ili Mercedesu. Nisam nasilan vozač, dosta putujem i sa porodicom i, iskreno, često se pitam čemu potreba za vozilima koja idu preko 200km/h, kada mogu da ih vozim toliko samo u D.
Razumem da odosmo sa teme daleko, ali moja teza o kapitalizmu i dalje ostaje, jer se u jedan Mercedes, Renault i Nissan ugrađuje isto ono što i u Daciu. Naravno, pratim pa znam, elektronika i još neki delovi motora nisu isti, ipak Mercedes ima svoj standard koji ne može biti isti kao za ostale, nečim moraju opravdati cenu i povećati pouzdanost, koju Citan baš i nema u odnosu na cenovne konkurente.
E sad, da li je to zbog Renoa, Dačie ili njih samih, to je već nešto drugo. Gleda se samo profit i na to mi, obični. građani, nemamo baš neki uticaj.

kako da ne

pre 4 godine

@F10
Druze u Svajcarskoj znam ljude koji imaju manje firme, 15-20 radnika, zaradjuju dosta ili ljude na selu koji imaju vrhunske prihode od poljoprivrede i stoke, a voze Dacia! Najvise Duster ili Sandero. Nisu oni samo za niži sloj, oni su tu i za ljude koji ne žele da troše puno za auto jer na auto ne gledaju kao drugi. Njemu je to prevozno sredstvo od tačke A do tačke B i gleda šta može da kupi da dobije najviše za uložen novac, Dacia je verovatno tu broj 1 jer dobijes tehnologiju Renoa, motore i mehaniku koja je dobra, uostalom ide i u Mercedes, a ne platiš puno. Parkiraš Duster pored nove A klase 180d, otvorite haube, na kaiševima stoji znak Renoa, motor Reno, mnogo drugih stvari iste ;) On platio 35.000e auto, ti 15.000, samo ima malo više kože ;)

F10

pre 4 godine

@Papageno

Zaboravih da napišem, za jednu stvar si u pravu a to su odnosi cena u odnosu na ono što dobijaš ali za drugu bih te opovrgao.
Moje lično mišljenje je da danas ne postoje izrazito dobri automobili i sve to zahvaljujući kapitalizmu. Ono što postoji je enormno skupo. Sve se radi serijski samo da bi se smanjila cena proizvodnje jer obavezna sigurnosna oprema debelo košta. Zato me i ne čudi da sam danas na volanu Bugattija video iste dugmiće na volanu koji se ugrađuju u Passat,Golf ili Tuareg, na svima su isti, u koji god da sedneš.

F10

pre 4 godine

@papageno
Ni Mercedes ni Dacia nisu loša kola, svaki se pravi za određeni sloj društva i verovatno je pametnije kupiti Daciu nego Mercedes ali to su totalno dve filozofije. Jedan je pravljen za nižu, radničku klasu, a drugi za višu, rukovodeću. Samo poređenje ova dva modela je nerealno, ako se iole razumeš u automobile, znaš o čemu pričam.
E sad, ja ne patim ni za jednom od ove dve značke, po nick-u možeš da zaključiš kojoj znački sam već 20 godina naklonjen i veruj mi, kao neko ko prelazi više od 100.000km godišnje, znam o čemu pišem.
A, kada već pričamo o Dokkeru i Citanu, svakako bih preporučio drugu značku, VW. Sa Caddyem koji sam vozio sam prešao 500.000 za 3 godine a pre toga sm vozio Kangoo, koji je dve klase iza VW.

C i n i k

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

Ne, nego su i Skoda, Audi i Seat ustvari VW.
To su modeli VW samo je spoljni lim,dizajn,malo drugaciji.
Ostalo sve isto.

Papageno

pre 4 godine

Kupiš Mercedes, dobiješ Dačiju. Šta ti je kapitalizam.
(F10, 23. avgust 2019 17:41)

Nije kapitalizam kriv što ti boluješ od značke na haubi i/ili si (sasvim pogrešno) utripovao da je Dačija mnooooogo loš auto, a Mercedes mnooooogo dobar auto.

Istina je negde na sredini.

Danas NEMA izrazito loših automobila jer se proizvodnja baš loših automobila dugoročno nikome ne isplati. Zato svi rade po sistemu "koliko para, toliko muzike" i to je sasvim u redu.

Međutim, ono što ne valja u tim sistemu je što je potpuo nelinearan, odnosno za realno 5-8% kvalitetniji auto, plaćaš 30,50 pa čak i 100%% skuplje. Da li je to vredno? Na tebi ja da pametno proceniš. Zato ne krivi kapitalizam, nego pametno biraj!

aalborg

pre 4 godine

kad mečka postane dacija. 
i to dočekah.
(jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola, 23. avgust 2019 17:32)

Tom tvojom logikom audi je odavno postao škoda ili seat

kako da ne

pre 4 godine

Ja kada vidim Citan pa A klasu, A180, pa CLA180, pomislis, zasto nisu kupili odmah Renault? Ah da, kompleksi. A i culi za Mercedes. Da je do luksuza, hm, mozes uzeti vrhunsko opremljen Megan, plus ti ostane 5-6 hiljada u dzepu jer je ispod lima skoro sve isto. Za tih 5-6000 taman imas za gorivo ;)

Mickey

pre 4 godine

Ovo je stara trgovačka fora. Taj Citan postoji da bi se odlicno prodavao Kangoo.
Jednostavno, kada na polici u prodavnici vidite isti proizvod razlicitog proizvodjaca, logicno je da kupite onaj jeftiniji.
O cemu se zapravo ovde radi...? Radi se o tome da MBu trziste lakih dostavnih vozila nije preterano zanimljivo. Iza svega, u sustini, stoji Renault, koji dobrim delom finansira proizvodnju Citana, Mercedes sto proda - proda, a Kangoo i Dokker se prodaju kao alva. Sta Mercedes dobija od toga? Pa verovatno savrsene DCi motore i jos ponesto pd tehnologije po povoljnoj ceni koje ugraduje u svoja vozila.
Prosto, MB bi prodao isti (zanemarljiv) broj Citana pravio ih sam ili ih pozajmljivao od nekog.

svet škode

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

I jedno i drugo je samo VW, na koji VW stavlja drugaciji bedž.

Neko je (kao trenutni vlasnik audija) ovde nedavno dao detaljnu analizu i poređenje svog audija i superba. Deo po deo.
Valja opet to procitati.

coki

pre 4 godine

Oni prave, ljudi kupuju, prosto! Nemca nije briga sto je to,ustvari, Dacija, ima pogolemi znak Mercedesa i to je to! A oduvek su kupovali domace, tako da nemamo mi tu sta da mudrujemo, vec da ucimo kako se radi!

C i n i k

pre 4 godine

MB je propo.
9 % akcija prodali kinezima jer nemaju ke$ a kako citam i dalje varaju narod jer ugradjuju renjo diesel a prodaju ga ko da je od zlata?

Bruder

pre 4 godine

Ni Mercedes nije vise marka koja je bila... Placas znak na haubi, a unutra krs. Ali sada otvoreno jeb... Ljude u zdrav mozak. Bukvalno prodaju mud..., za bubrege

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Aktuelna generacija je u suštini unapređena verzija Renault Kangooa, koji s druge strane deli brojne komponente sa Daciom Dokker.

kad mečka postane dacija.
i to dočekah.

Bruder

pre 4 godine

Ni Mercedes nije vise marka koja je bila... Placas znak na haubi, a unutra krs. Ali sada otvoreno jeb... Ljude u zdrav mozak. Bukvalno prodaju mud..., za bubrege

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Aktuelna generacija je u suštini unapređena verzija Renault Kangooa, koji s druge strane deli brojne komponente sa Daciom Dokker.

kad mečka postane dacija.
i to dočekah.

Mickey

pre 4 godine

Ovo je stara trgovačka fora. Taj Citan postoji da bi se odlicno prodavao Kangoo.
Jednostavno, kada na polici u prodavnici vidite isti proizvod razlicitog proizvodjaca, logicno je da kupite onaj jeftiniji.
O cemu se zapravo ovde radi...? Radi se o tome da MBu trziste lakih dostavnih vozila nije preterano zanimljivo. Iza svega, u sustini, stoji Renault, koji dobrim delom finansira proizvodnju Citana, Mercedes sto proda - proda, a Kangoo i Dokker se prodaju kao alva. Sta Mercedes dobija od toga? Pa verovatno savrsene DCi motore i jos ponesto pd tehnologije po povoljnoj ceni koje ugraduje u svoja vozila.
Prosto, MB bi prodao isti (zanemarljiv) broj Citana pravio ih sam ili ih pozajmljivao od nekog.

coki

pre 4 godine

Oni prave, ljudi kupuju, prosto! Nemca nije briga sto je to,ustvari, Dacija, ima pogolemi znak Mercedesa i to je to! A oduvek su kupovali domace, tako da nemamo mi tu sta da mudrujemo, vec da ucimo kako se radi!

svet škode

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

I jedno i drugo je samo VW, na koji VW stavlja drugaciji bedž.

Neko je (kao trenutni vlasnik audija) ovde nedavno dao detaljnu analizu i poređenje svog audija i superba. Deo po deo.
Valja opet to procitati.

kako da ne

pre 4 godine

Ja kada vidim Citan pa A klasu, A180, pa CLA180, pomislis, zasto nisu kupili odmah Renault? Ah da, kompleksi. A i culi za Mercedes. Da je do luksuza, hm, mozes uzeti vrhunsko opremljen Megan, plus ti ostane 5-6 hiljada u dzepu jer je ispod lima skoro sve isto. Za tih 5-6000 taman imas za gorivo ;)

Papageno

pre 4 godine

Kupiš Mercedes, dobiješ Dačiju. Šta ti je kapitalizam.
(F10, 23. avgust 2019 17:41)

Nije kapitalizam kriv što ti boluješ od značke na haubi i/ili si (sasvim pogrešno) utripovao da je Dačija mnooooogo loš auto, a Mercedes mnooooogo dobar auto.

Istina je negde na sredini.

Danas NEMA izrazito loših automobila jer se proizvodnja baš loših automobila dugoročno nikome ne isplati. Zato svi rade po sistemu "koliko para, toliko muzike" i to je sasvim u redu.

Međutim, ono što ne valja u tim sistemu je što je potpuo nelinearan, odnosno za realno 5-8% kvalitetniji auto, plaćaš 30,50 pa čak i 100%% skuplje. Da li je to vredno? Na tebi ja da pametno proceniš. Zato ne krivi kapitalizam, nego pametno biraj!

C i n i k

pre 4 godine

MB je propo.
9 % akcija prodali kinezima jer nemaju ke$ a kako citam i dalje varaju narod jer ugradjuju renjo diesel a prodaju ga ko da je od zlata?

aalborg

pre 4 godine

kad mečka postane dacija. 
i to dočekah.
(jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola, 23. avgust 2019 17:32)

Tom tvojom logikom audi je odavno postao škoda ili seat

F10

pre 4 godine

@Papageno

Zaboravih da napišem, za jednu stvar si u pravu a to su odnosi cena u odnosu na ono što dobijaš ali za drugu bih te opovrgao.
Moje lično mišljenje je da danas ne postoje izrazito dobri automobili i sve to zahvaljujući kapitalizmu. Ono što postoji je enormno skupo. Sve se radi serijski samo da bi se smanjila cena proizvodnje jer obavezna sigurnosna oprema debelo košta. Zato me i ne čudi da sam danas na volanu Bugattija video iste dugmiće na volanu koji se ugrađuju u Passat,Golf ili Tuareg, na svima su isti, u koji god da sedneš.

C i n i k

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

Ne, nego su i Skoda, Audi i Seat ustvari VW.
To su modeli VW samo je spoljni lim,dizajn,malo drugaciji.
Ostalo sve isto.

F10

pre 4 godine

@papageno
Ni Mercedes ni Dacia nisu loša kola, svaki se pravi za određeni sloj društva i verovatno je pametnije kupiti Daciu nego Mercedes ali to su totalno dve filozofije. Jedan je pravljen za nižu, radničku klasu, a drugi za višu, rukovodeću. Samo poređenje ova dva modela je nerealno, ako se iole razumeš u automobile, znaš o čemu pričam.
E sad, ja ne patim ni za jednom od ove dve značke, po nick-u možeš da zaključiš kojoj znački sam već 20 godina naklonjen i veruj mi, kao neko ko prelazi više od 100.000km godišnje, znam o čemu pišem.
A, kada već pričamo o Dokkeru i Citanu, svakako bih preporučio drugu značku, VW. Sa Caddyem koji sam vozio sam prešao 500.000 za 3 godine a pre toga sm vozio Kangoo, koji je dve klase iza VW.

F10

pre 4 godine

@kako da ne
Nije Duster osvojio samo CH, ima ga svuda po zapadnoj Evropi, gotovo isto koliko i kod nas. Za njim je odmah tu i Sandero. Njihova najveća prednost je starija, proverena, pouzdanija i jeftinija tehnika. Ipak, i pored svega ja malu prednost dajem Škodi ali je ona već cenom, i kvalitetom, prevazišla Daciu pa i nisu baš više za poređenje.
Ja ne mogu da razmišljam na tu stranu, jer godišnje prelazim, i zbog posla i turistički, od 75 do 100.000km i jednostavno nemam poverenja u te brendove i nemam osećaj sigurnosti kao u BMWu ili Mercedesu. Nisam nasilan vozač, dosta putujem i sa porodicom i, iskreno, često se pitam čemu potreba za vozilima koja idu preko 200km/h, kada mogu da ih vozim toliko samo u D.
Razumem da odosmo sa teme daleko, ali moja teza o kapitalizmu i dalje ostaje, jer se u jedan Mercedes, Renault i Nissan ugrađuje isto ono što i u Daciu. Naravno, pratim pa znam, elektronika i još neki delovi motora nisu isti, ipak Mercedes ima svoj standard koji ne može biti isti kao za ostale, nečim moraju opravdati cenu i povećati pouzdanost, koju Citan baš i nema u odnosu na cenovne konkurente.
E sad, da li je to zbog Renoa, Dačie ili njih samih, to je već nešto drugo. Gleda se samo profit i na to mi, obični. građani, nemamo baš neki uticaj.

kako da ne

pre 4 godine

@F10
Druze u Svajcarskoj znam ljude koji imaju manje firme, 15-20 radnika, zaradjuju dosta ili ljude na selu koji imaju vrhunske prihode od poljoprivrede i stoke, a voze Dacia! Najvise Duster ili Sandero. Nisu oni samo za niži sloj, oni su tu i za ljude koji ne žele da troše puno za auto jer na auto ne gledaju kao drugi. Njemu je to prevozno sredstvo od tačke A do tačke B i gleda šta može da kupi da dobije najviše za uložen novac, Dacia je verovatno tu broj 1 jer dobijes tehnologiju Renoa, motore i mehaniku koja je dobra, uostalom ide i u Mercedes, a ne platiš puno. Parkiraš Duster pored nove A klase 180d, otvorite haube, na kaiševima stoji znak Renoa, motor Reno, mnogo drugih stvari iste ;) On platio 35.000e auto, ti 15.000, samo ima malo više kože ;)

C i n i k

pre 4 godine

MB je propo.
9 % akcija prodali kinezima jer nemaju ke$ a kako citam i dalje varaju narod jer ugradjuju renjo diesel a prodaju ga ko da je od zlata?

Bruder

pre 4 godine

Ni Mercedes nije vise marka koja je bila... Placas znak na haubi, a unutra krs. Ali sada otvoreno jeb... Ljude u zdrav mozak. Bukvalno prodaju mud..., za bubrege

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Aktuelna generacija je u suštini unapređena verzija Renault Kangooa, koji s druge strane deli brojne komponente sa Daciom Dokker.

kad mečka postane dacija.
i to dočekah.

aalborg

pre 4 godine

kad mečka postane dacija. 
i to dočekah.
(jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola, 23. avgust 2019 17:32)

Tom tvojom logikom audi je odavno postao škoda ili seat

C i n i k

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

Ne, nego su i Skoda, Audi i Seat ustvari VW.
To su modeli VW samo je spoljni lim,dizajn,malo drugaciji.
Ostalo sve isto.

F10

pre 4 godine

@papageno
Ni Mercedes ni Dacia nisu loša kola, svaki se pravi za određeni sloj društva i verovatno je pametnije kupiti Daciu nego Mercedes ali to su totalno dve filozofije. Jedan je pravljen za nižu, radničku klasu, a drugi za višu, rukovodeću. Samo poređenje ova dva modela je nerealno, ako se iole razumeš u automobile, znaš o čemu pričam.
E sad, ja ne patim ni za jednom od ove dve značke, po nick-u možeš da zaključiš kojoj znački sam već 20 godina naklonjen i veruj mi, kao neko ko prelazi više od 100.000km godišnje, znam o čemu pišem.
A, kada već pričamo o Dokkeru i Citanu, svakako bih preporučio drugu značku, VW. Sa Caddyem koji sam vozio sam prešao 500.000 za 3 godine a pre toga sm vozio Kangoo, koji je dve klase iza VW.

coki

pre 4 godine

Oni prave, ljudi kupuju, prosto! Nemca nije briga sto je to,ustvari, Dacija, ima pogolemi znak Mercedesa i to je to! A oduvek su kupovali domace, tako da nemamo mi tu sta da mudrujemo, vec da ucimo kako se radi!

kako da ne

pre 4 godine

Ja kada vidim Citan pa A klasu, A180, pa CLA180, pomislis, zasto nisu kupili odmah Renault? Ah da, kompleksi. A i culi za Mercedes. Da je do luksuza, hm, mozes uzeti vrhunsko opremljen Megan, plus ti ostane 5-6 hiljada u dzepu jer je ispod lima skoro sve isto. Za tih 5-6000 taman imas za gorivo ;)

Mickey

pre 4 godine

Ovo je stara trgovačka fora. Taj Citan postoji da bi se odlicno prodavao Kangoo.
Jednostavno, kada na polici u prodavnici vidite isti proizvod razlicitog proizvodjaca, logicno je da kupite onaj jeftiniji.
O cemu se zapravo ovde radi...? Radi se o tome da MBu trziste lakih dostavnih vozila nije preterano zanimljivo. Iza svega, u sustini, stoji Renault, koji dobrim delom finansira proizvodnju Citana, Mercedes sto proda - proda, a Kangoo i Dokker se prodaju kao alva. Sta Mercedes dobija od toga? Pa verovatno savrsene DCi motore i jos ponesto pd tehnologije po povoljnoj ceni koje ugraduje u svoja vozila.
Prosto, MB bi prodao isti (zanemarljiv) broj Citana pravio ih sam ili ih pozajmljivao od nekog.

svet škode

pre 4 godine

pa i Audi je onda Skoda jel?
(ee, 23. avgust 2019 20:31)

I jedno i drugo je samo VW, na koji VW stavlja drugaciji bedž.

Neko je (kao trenutni vlasnik audija) ovde nedavno dao detaljnu analizu i poređenje svog audija i superba. Deo po deo.
Valja opet to procitati.

Papageno

pre 4 godine

Kupiš Mercedes, dobiješ Dačiju. Šta ti je kapitalizam.
(F10, 23. avgust 2019 17:41)

Nije kapitalizam kriv što ti boluješ od značke na haubi i/ili si (sasvim pogrešno) utripovao da je Dačija mnooooogo loš auto, a Mercedes mnooooogo dobar auto.

Istina je negde na sredini.

Danas NEMA izrazito loših automobila jer se proizvodnja baš loših automobila dugoročno nikome ne isplati. Zato svi rade po sistemu "koliko para, toliko muzike" i to je sasvim u redu.

Međutim, ono što ne valja u tim sistemu je što je potpuo nelinearan, odnosno za realno 5-8% kvalitetniji auto, plaćaš 30,50 pa čak i 100%% skuplje. Da li je to vredno? Na tebi ja da pametno proceniš. Zato ne krivi kapitalizam, nego pametno biraj!

F10

pre 4 godine

@Papageno

Zaboravih da napišem, za jednu stvar si u pravu a to su odnosi cena u odnosu na ono što dobijaš ali za drugu bih te opovrgao.
Moje lično mišljenje je da danas ne postoje izrazito dobri automobili i sve to zahvaljujući kapitalizmu. Ono što postoji je enormno skupo. Sve se radi serijski samo da bi se smanjila cena proizvodnje jer obavezna sigurnosna oprema debelo košta. Zato me i ne čudi da sam danas na volanu Bugattija video iste dugmiće na volanu koji se ugrađuju u Passat,Golf ili Tuareg, na svima su isti, u koji god da sedneš.

kako da ne

pre 4 godine

@F10
Druze u Svajcarskoj znam ljude koji imaju manje firme, 15-20 radnika, zaradjuju dosta ili ljude na selu koji imaju vrhunske prihode od poljoprivrede i stoke, a voze Dacia! Najvise Duster ili Sandero. Nisu oni samo za niži sloj, oni su tu i za ljude koji ne žele da troše puno za auto jer na auto ne gledaju kao drugi. Njemu je to prevozno sredstvo od tačke A do tačke B i gleda šta može da kupi da dobije najviše za uložen novac, Dacia je verovatno tu broj 1 jer dobijes tehnologiju Renoa, motore i mehaniku koja je dobra, uostalom ide i u Mercedes, a ne platiš puno. Parkiraš Duster pored nove A klase 180d, otvorite haube, na kaiševima stoji znak Renoa, motor Reno, mnogo drugih stvari iste ;) On platio 35.000e auto, ti 15.000, samo ima malo više kože ;)

F10

pre 4 godine

@kako da ne
Nije Duster osvojio samo CH, ima ga svuda po zapadnoj Evropi, gotovo isto koliko i kod nas. Za njim je odmah tu i Sandero. Njihova najveća prednost je starija, proverena, pouzdanija i jeftinija tehnika. Ipak, i pored svega ja malu prednost dajem Škodi ali je ona već cenom, i kvalitetom, prevazišla Daciu pa i nisu baš više za poređenje.
Ja ne mogu da razmišljam na tu stranu, jer godišnje prelazim, i zbog posla i turistički, od 75 do 100.000km i jednostavno nemam poverenja u te brendove i nemam osećaj sigurnosti kao u BMWu ili Mercedesu. Nisam nasilan vozač, dosta putujem i sa porodicom i, iskreno, često se pitam čemu potreba za vozilima koja idu preko 200km/h, kada mogu da ih vozim toliko samo u D.
Razumem da odosmo sa teme daleko, ali moja teza o kapitalizmu i dalje ostaje, jer se u jedan Mercedes, Renault i Nissan ugrađuje isto ono što i u Daciu. Naravno, pratim pa znam, elektronika i još neki delovi motora nisu isti, ipak Mercedes ima svoj standard koji ne može biti isti kao za ostale, nečim moraju opravdati cenu i povećati pouzdanost, koju Citan baš i nema u odnosu na cenovne konkurente.
E sad, da li je to zbog Renoa, Dačie ili njih samih, to je već nešto drugo. Gleda se samo profit i na to mi, obični. građani, nemamo baš neki uticaj.