Sreda, 06.05.2015.

20:49

Naređeno joj da iz stana iseli psa rase bišon

Izvor: petface.net

Nareðeno joj da iz stana iseli psa rase bišon IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Caki

pre 8 godina

LJUDI SU POSTALI MONSTRUMI. NE MOGU DA VERUJEM DA JE SUD NAREDIO DA UKLONE MALOG BISONA. SUD BI MOGAO DA UKLONI MENE I MOG LJUBIMCA . DRAGA GOSPODJO TUZITE DOTICNOG DA ON VAS UZNEMIRAVA , PA SLUCAJ DO BESKONACNOG .
KAKO SE ZAVRSIO SLUCAJ SA PSOM MEDOM.?

BobFreedom

pre 8 godina

Kad zivis u zgradi, jasno je da nisi sam u njoj i da ces uvek cuti neke zvuke iz susednih stanova. Svi vi kojima to smeta lepo kupite kucu na vrhu planine pa zivite sami u tisini.

Lily

pre 8 godina

PersidaPa dobro! Pozvacu se na Aziju, ako vam Evropa bode oci. Po Indiji setaju kolone krava koje "svasta" rade... A verujte, svi ih obozavaju!

Iggi

pre 8 godina

Te slatke kuce umeju da laju po ceo dan i noc, ipak postoje neka pravila i zakoni kojih se treba pridrzavati. Ne zivite sami u zgradi vec sa jos minimum 10 porodica bas zato i postoji nesto sto se zove kucni red. Niko zato nije niti mrzitelj zivotinja niti psiholoski poremecen, vec samo nocu oce da spava. Odosmo u ekstrem, kazes nekom da stavi korpu kuci odma si mrzitelj zivotinja, kazes da nisi bas za tu paradu eto etikete homofoba, kazez da nisu Izraelci bas trebali da ubiju dete onda si antisemita, ako slucajno za dan drzavnosti izbacis zastavu onda si naravno nacionalista i najgori cetnik, sve je naopako.

NS

pre 8 godina

"komsija" ,dodji malo da budes moj komsija! U mojoj zgradi 85 stanova i oko 100 pasa. dodji da te prevaspitamo,mrzitelju sebe,i svih zivih sto oko tebe disu! sram da te bude! tako se pakostis! ti si od onih sto vezu zivotinju za auto i mrcvare do smrti u najvecim mukama? JA TI SAMO JEDNO ZELIM ; STA GOD TI POZELEO PSU-NEK TI SE TROSTRUKO VRATI!!! NEVENA HRABRO,bori se,tvoj stan je tvoje vlasnistvo,ne odustaj!!! imam i ja bisona,zpoznajem i radosti i brige koje donose!

Sasa Vujic

pre 8 godina

Bichon Frise je jedina pasmina pasa kou mogu imati osobe alergicne na pse.
Pas je mal i razigran.
Jednostavno stvoren za mazenje ,i ne vidim ni jedan jedini razlog za ovaku besmislenu presudu.
Osobno imam tkoga psa u zgradi i svatko ga mazi.
Cak me zaustavljau na cesti i pitaju da ga malo pomaze.
Molim nadlezni sud da pokusa shvtiti da je to vise ziva igracka nego pas. Preporucujem svakome tko je u dilemi ima ima alergije na pse da si kupi Bichon Frise malu snjeznu pahulicu.

Isla

pre 8 godina

@(Aleksandra, 07. maj 2015 19:05)

Bravo. Prihvatanje cinjenice da imate problem je prvi korak ka izlecenju. Ostatak vaseg izlaganja dokazuje moju teoriju.

Ilija Pevac

pre 8 godina

Moj prijatelj je imao problem sa komsijom jer je cuvao par kokosaka koje nikome drugom nisu smetale.Bilo je tu raznih ukrasnih sorti, i nisu bile ni glasne, niti se osecao smrad,nista.Jednostavno, covek ga nije gotivio pa ga je tuzio i prijavljivao.Na kraju smo mu nabavili par komada morki(misirka,biserka) pa je komsija odustao,jer iako je glasnija od vecine pasa i jata kokosaka, morka spada u ukrasnu zivinu i zakonski ima pravo da ih cuva :)

bekaa

pre 8 godina

Ja u stanu imam pita. I ?! Neko da mi naredi da ga iselim?! Nema sanse!!! I kada vidim koliko debila ovde piskara i ne voli zivotinje pitam se, sta uopse rade tu! Ovde je podrska za bisona, a ne vase glupo raspredanje o tome koliko neznate kako su psi cisti i uredni, a vi strokavi i smrdljivi! Pa aj da iselimo komsije koje vriste i biju se po ceo dan, pijane i lude!!!!

Aleksandra

pre 8 godina

Odluka se odnosi isključivo na psa rase bišon (doslovce tako piše)... gospođa Nevena sad treba da dovede psa druge rase i tako stalno, dok ne iseli komšiju...

Aleksandra

pre 8 godina

1. Komšija je očigledno sociopata, a izgleda i oni koji ga ovde podržavaju: neka Valentina i još neka sitna boranija koja nije sposobna da voli druga živa bića i da ih podsetim: SVET NIJE SAMO NAŠ, VEĆ PRIPADA I ŽIVOTINJAMA I MI NEMAMO PRAVA DA IH TRETIRAMO KAO NIŽA BIĆA, JER NISU
2. Isla, ja toliko volim životinje, pa sam, evo, i ja jedan od onih čija je ljubav prema životinjama, kako Vi kažete, psihološki poremećaj. Srećna sam što imam takav "psihološki poremećaj", jer za razliku od Vas, ja volim druga bića, pomažem im, pružam im ljubav i ona meni, i ponosna sam vlasnica ulične mace, a i Vama želim jednu...
3. Mrziteljima životinja treba psihijatrijska pomoć, jer očigledno imaju problem...

kontra

pre 8 godina

Imam komsinicu u zgradi koja ima bisona i koji je izuzetno hiperaktivan i u stanju je da laje i zavija do iznemoglosti a da ne pominjem da vrsi nuzdu u honiku zgrade i kada god vas vidi skace na vas i grebe, i sam sa imao bisona jedno vreme koji je isto bio hiperatkican i u stanju je bio da skoci na sto u kuhinji gde se ruca i izvrsi nuzdu kad niko nije tu, tako da imam mnogo losih iskustava sa tom rasom i nebi je prepurucivao nikome. inace imam si-cua i prezadovoljan sam sa tom rasom i njihovim temperamentom.

Paolo

pre 8 godina

Što više vremena posmatram "ljude" sve su mi draže životinje.
(Mello, 07. maj 2015 16:11)

Verovatno gledate u ogledalo. Otvorite malo prozor, izadjite napolje, svet je prepun dobrih ljudi.

Нашминкана

pre 8 godina

Па онда сви људи у Трстенику који имају кућног љубимца који није украсни папагај треба да иселе животиње! Изађите бре на улицу и мењајте ту уредбу!

Catwoman

pre 8 godina

http://www.zivotinje.rs/vestiStrana.php?id=12067&name=najnovija-vest-gospodji-neveni-petrovic-iz-trstenika-pas-ipak-nece-biti-oduzet&tip=vesti
Link sa Orpakove stranice.

Mr. Potato Head

pre 8 godina

"...To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku..."
@(Milena Stajic, 7. maj 2015 14:15)
Glupost.Koje neistine iznosite. Pa standard je onda bio 10x veci i svako ko je hteo je imao kuce ili mace. Ja sam u jednom trenutku krajem 60' imao i foksterijera i macora,nikakvih problema nisam imao, jedino kad macor odluta na 2-3 dana ovaj nece ni da jede...A sto se tice potrosnje vode u zgradi, vise bih voleo da npr komsije koje izdaju stanove prijave podstanare i da placaju vodu za njih...

veštačko krzno

pre 8 godina

@ Tanja
Imate pravo. Ja pamtim da smo mi u zgradi uvek u zajednikom dvorištu imali po neku mačku koji smo zajednički čuvali. I gle nikome nije smetalo. Tada nam je dvorište bilo lepo sa travom i igrali smo se neprestano. Posle toga pretvorilo se u vozni park ruiniranih krševa i raspadnutih garaža koje smrde više nego bilo šta. U svim zemljama dozvoljeno je držanje kućnih ljubimaca. U višespratnicama nemate ni jedan stan bez jednog. Prošle jeseni je moler koji mi je krečio pričao da je bio u Moskvi na radu. I da su stanovi prepuni kučića i mačića. Kad se usele u novi stan oni obavezno nabave mačku kao nešto što će im doneti sreću.

John

pre 8 godina

(Vladimir, 6. maj 2015 21:36)

U normalnim zemljama su i ljudi normalni. Kod nas se uvek nađe neki baksuz koji je protiv jer mu se može. Ne samo protiv ovoga, nego protiv bilo čega. Verovatno nemaš iskustva sa kućnim savetima i ne znaš na šta to liči.

Milena Stajic

pre 8 godina

@Tanja

To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku. U citavom naselju je bio jedan pas. Dakle, manite se dezinformacija. A volela bih da vidim da taj VAS pas unistava MOJ komotitet i mir u MOM stanu. Nego, pod hitno uvesti zakon da je kucni ljubimac punopravni stanar, pa da se vodi kao jos jedan clan porodice. Ja u zgradi imam ponosnog vlasnika maltezera koji se hvali kako ga svaki put tusira posle setnje. A sam ga pitala kako da ga ne tusirate dva puta dnevno kad je dzabe, vodu placaju druge komsije. Ucuta komsija, jer da placa vodu za kuce, manje bi se ponosio. Ili koriscenje lifta, kada dva puta dnevno izvodi kuce da vrsi nuzdu po travi pod komsijinim prozorom - vise se voza kuce liftom nego pola penzionera u zgradi. Nego, porez na kucne ljubimce, i da se vode kao clan porodice sa svim pravima ali i obavezama. A secam se i ne tako davne 1999. i americke agresije, kada su se fini, koji su se isto tako palili psima i mackama, brze bolje spakovali pa pobegli i popustali po naselju svoje rasne ljubimce. Bili copori irskih seterea, retrivera... dok ih kafilerija nije sve pohvatala i odvela u skloniste.

prijatelj

pre 8 godina

Kakav monstrum čovek treba da bude da nešto tako priredi jednoj porodici u kojoj je tako divan pas skoro član familije. U zemaljama EU zaštita životinja je ustavni princip. Podrška za malog drugara!

next

pre 8 godina

Odite na sajt Orpaka i pročitajte. Sada nemam vremena da vidim šta je novo ali sam sinoć videla da pas neće biti oduzet vlasnici, da je to urađeno samo zbog tužbe koji je dostavio komšija a radi se o njegovoj netrpeljivosti prema ovoj ženi. Tako je objasnilo nadležno lice. Tako da je pas samo kolateralna šteta.
Ovo je zakon za BG http://www.veterinabeograd.rs/files/File/regulative/OdlukaoDrzanjuDomacihZivotinjaiKucnihLjubimacaNaTeritorijiGradaBeograda2%281%29.pdf
Mislila sam da je na nivou SR. Znači da svaki grad ili opština ima svoje zakone, ali ne znam ni jedan grad gde ne možete u svom stanu držati kućnog ljubimca. Biće da se ovi iz Trstenika nisu na vreme update.
Pre mnogo godina bila sam svedok da je žena išla ulicom i trovala sve što joj se nađe na putu. Što je najgore bacala je otrov u dvorišta gde su bili vlasnički psi. Sećam se komšinice koja je bila očajna i rekla da ne sme da javi ćerki koja nije bila u tom momentu tu. U svakom slučaju čim imate problema obratite se nekoj od organizacija za zaštitu životinja, voljni su da pomognu.

Tanja

pre 8 godina

@Milena Stajić: manite se vi dezinformacija. Ne znam gde ste vi to živeli, ja sam živela u Beogradu, i u mojoj maloj, trospratnoj zgradi na Vračaru skoro sve porodice su imale ljubimce. Deca su se stalno igrala sa psima u parkovima koji su bili čisti kao suza, bez razbacanog djubreta kao danas. Svuda su bila uređena igrališta za decu, travnati prostori, zasadi drveća. Svi su voleli životinje, i ne znam za slučaj da je neko sklanjao decu od pasa, kao danas što čine, kao da je medved a ne pas.

A da ste moja komšinica i da ste mi spočitali vodu koju trošim, odgovorila bih vam da ću od sutra pet puta na dan kupati sebe, tri puta psa, a vama ako se ne sviđa slobodni ste da se obratite gradskom vodovodu i da tražite da van ugrade vodomer, pa plaćajte koliko potrošite. To nema nikakve veze s komšijom nema, niti je problem koji treba on da rešava. Niste svesni kako biste ućutali.

Godiva

pre 8 godina

@Valentina: Ne gospodjo, loše ste to povezali. Zapravo, kao prvo, razlog za "iseljenje" psa nije to što nekog uznemirava, nego odluka grada od pre Hrista koja nije usaglašena sa Zakonom o dobrobiti životinja (a svaki pravnik će vam reći da zakon ima prioritet nad uredbama, i da uredbom ne mogu da se umanje prava predviđena zakonom). No dobro to. Ali, ako ćemo da razgovaramo vašim tonom, onda da kažem i ja šta mi smeta i šta me uznemirava: smetaju mi komšijska deca koja po celi dan bacaju igračke, trče po stanu i uopšte su veoma glasni. Smeta mi komšija koji padne u sevdah pa odvrne iransko-turski melos spakovan u turbo folk od ranog jutra. Smeta mi što se ostavljaju kese djubreta ispred vrata po tri dana da smrde dok ih ne odnesu. Smeta mi što roditelji izvedu svoje potomke da se igraju ispred zgrade na zelenoj površini, i za sobom ostave svu moguću ambalažu, kese od čipsa, limenke, plastičke flaše i drugo razno đubre. To isto, samo uveče, malo stariji potomci, pa dodaju i pikavce i limenke piva. Zato nam prostor oko zgrade više liči na deponiju, nego na zelenu površinu ispred stambene zgrade.

E pa, vidite, onda kada svi oni prodaju svoje stanove i kupe te hektare i zemlju u Šumadiji gde će moći da rade to što sada rade u sred Beograda, onda ću i to učiniti sa svojim psom, ako nekog bude uznemirio. Kad već mora da se zna red, nek se zna za sve, a ne samo za vlasnike pasa. Pošteno.

Valentina

pre 8 godina

I treba. Ne moze neko da uznemirava druge stanare zgrade. Ko hoce da drzi zivotinje treba da proda stan i presli se na selo. Za vrednost prosecnog stana u Bg mozete da kupite najmanje 20 hektara zemlje i kucu u Sumadiji pa tamo naselite i slonove ako hocete.

neko iz mase

pre 8 godina

Volim zivotinje, ali moja odluka je da ih ne drzim u stanu. Sa druge strane nemam nista protiv ljudi koji ih drze, ali u tom slucaju neki red mora da postoji!

Ova odluka na prvi pogled jeste idiotska, ali... Da li se neko zapitao kakvi su vlasnici? Da li dozvoljavaju da pas laje non-stop, da li vrsi nuzdu po zgradi koju oni potom ne ociste, da li pokupe za psom izmet(napolju)...?

Ako su vlasnici samozivi kreteni koji uopste ne vode racuna o zivotinji i sada samo kukaju kako ce izgubiti ljubimca zbog zlog, bolesnog komsije, psa im treba i oduzeti i dati nekome ko ce brinuti o njemu! Doduse pre oduzimanja, trebalo je probati da se vlasnici nauce redu - npr. drustveno korisni rad + paprena novcana kazna, a ako je pak situacija drugacija i radi se samo o sociopati koji ima pik na komsije i njihovog ljubimca, onda sam za to da doticnog treba leciti + novcano kazniti.

VUK

pre 8 godina

kome da se ja žalim na ljudska bića koja žive u mojoj zgradi jer: vrše veliku i malu nuždu u liftu, na stepeništu, podrumu...piju i povraćaju ispred ulaza u zgradu, bacaju smeće kroz prozor i po hodnicima..imaju sex u podrumu i vešeraju..slušaju turbofolk na 120decibela..prde i podrigiju u liftu.. ne kupaju se mesecima.. ne peru zube..slavlja koja organizuju do kasno u noć ne prijavlju policiji..i redovno se tuku i bodu noževima posle terevenki. .ruše noseće zidove i vrše adaptacije stanova bez ikakve stručne kontrole.. kome da se žalim? da je pravde ovakve bi ljude iselili na livadu a u moju zgradu uselili kućne ljubimce..koji ljudi?stoka!!!

goks

pre 8 godina

ne znam... zao mi je samo psa, ako ostane bez doma, vlasnice... Ali kad cujem to "pas rase Bison", meni je nesto muka, jer je gospodja kupila psa pored toliko napustrnih i nje mi nije zao... Ti sto kupuju su mi posebna sorta ljudi... A to sto joj traze da izbaci psa, pa to samo u Srbistanu moze...

Kiza

pre 8 godina

Predlazem gospodji dobrog advokata, koji ce tuziti grad u kome zivi, ali i drzavu Srbiju sudu pravde u Strazburu. Zakoni EU ne poznaju ovakav vid diskriminacije ljudi koji drze pse u stanu. Posto je Srbija potpisnica svih konvencija o zastiti zivotinja ona se mora pridrzavati istih, da ne bi placala milionske odstete u evrima, naravno. Prema tome....

Isla

pre 8 godina

Sto se tice mene, nema sumnje da je pas uznemiravao komsije i da su je zbog toga tuzili. Nikome ne bi smetao miran pas. Kod sve veceg broja vlasnika kucnih ljubimaca ta ljubav prerasta u psiholoski poremecaj. Primecujem kako su ti ljudi potpuno diskonektovani od realnosti. Prosle godine je komsijin pas na ocigled 5-6 nas iz cista mira ujeo dete drugog komsije. Vlasnik psa, iako nije video dogadjaj, je uporno ponavljao da je dete (od 3 godine) maltretiralo i tuklo psa i da se zivotinja samo branila iako smo svi mi koji smo videli dogadjaj posvedocili da je dete polako prislo psu, ne dodirujuci ga, i da ga je ovaj bez ikakvog povoda ujeo.

pop

pre 8 godina

Ovo je stvarno sramotno. Psi su cistije zivotinje od svih tih egzoticnih ptica i golubova koji su dozvoljeni (po resenju) koje su vrlo cesti prenosioci raznih bolesti.
Jedini opravdani razlog za ovo je ukoliko je Nevena podstanar ili iznajmljuje stan i da im je izricito receno (ili previdjeno ugovorom) da u iznajmljeni stan ne sme da se dovodi pas.
Prosto tuga u kakvom drustvu zivimo... A ovamo kada kafici radnim danima prave zurke sa zivom svirkom i sve tresti u 2 ili 3 sata u noci, nece ni policija ni komunalci da dodju da ih ugase i posalju kuci...

Milica

pre 8 godina

Skandalozno,sta reci...Puna podrska borbi protiv ovakvih losih komsija i komunalne policije.
I sama sam imala istih problema,komsija me je prijavio inspekciji zbog lajanja psa koji je preko dana u dvoristu, a nocu spava u kuci!Inspekcija mi je nalozila da psa moram da vezem lancem ili da ga drzim u boksu ili neprekidno u kuci da ne bi "uznemiravao" komsiju( sa kojim inace ne razgovaramo godinama)...
Eto sta radi nasa komunalna inspekcija,zbog njih ce mnogi razmisljati da li da drze ljubimce.

Sara

pre 8 godina

bisoni su poznata rasa pasa koja ne laje. imaju specificnu dlaku kao bebina kosa usled koje ne izazivaju alergije ljudima alergicnim na pse.
sto se njihovog "laveza" tice, toliko su tihi tj. ne laju da bi svaki lopov mogao bez problema da opljacka stan ili kucu vlasnika koji drzi bisona kao ljubimca.

mirjana

pre 8 godina

Dosta mi je vise, ubise nam svu ljudskost pa nam jos i izvrsitelje dadose da zakon "revno" sprovode,kome to smetaju zivotinje da li ce poceti i decu koja su glasnija isto tako zabraniti!?

decko iz bloka

pre 8 godina

Golubove koji smrde i prljaju smes da drzis a psa ne smes? Pa tog koji ih je prijavio i te koji su pisali zakon treba izbaciti na ulicu

Ivan

pre 8 godina

Koliko puta pasoljupcima treba ponoviti? 1. Zakon o dobrobiti životinja ne znači dozvolu držanja istih u zgradi. 2. Držanje se uređuje na nivou opštine, kvarta ili na nivou pojedinačne skupštine stanara. 3. Zakon o javnom redu i miru uređuje ovu problematiku. Vlasnik svakog psa koji laje može biti novčano kažnjen za svaki pojedinačan prekšaj. Niko ih ne može raseliti, ali ih može toliko puta kazniti da im se ne isplati da žive tamo gde pas remeti red, ili je zabranjeno držanje psa.

humanost..

pre 8 godina

Pa normalno je da se podrzava porodica sa ovakvim malim kucnim ljubimcem ...Pa zar smo i ovde van svih svetskih tokova!Kakvi su to zakoni i kome sluze!Pricamo o udomljavanju nezbrinutih zivotinja a onda one koji to cine i koji su dobri i pozrtvovani vlasnici istih,proganjamo i kaznjavamo.. ne menjajuci neke retrogradne i totalno sulude zakonske norme,koje neodoljivo zasluzuju da se po svom kvalitetru i opisu kao iz srednjeg veka preuzetih..a ne stvaranih prema sadasnjosti!Gde je tu humanost drustva prema zivotinjama,pa i prema coveku!Neke nakaradne necivilizacijske zakonske norme,koje bi da nam samo zagorcavaju zivot i nista vise!I tako umesto logicne pravde za bisona i njenog vlasnika,mi danas pokusavamo da se po koji put umesto napred..vracamo nazad!

Posmatrac

pre 8 godina

A u Trsteniku sve sama kultura. Nigde djubreta na ulici, niko ne parkira na zelenim povrsinama I na pesackom, niko ne pljuje I ne baca pikavce gde stigne.....Sve sama gospoda a praziluk im iz... viri.

Vladimir

pre 8 godina

Nisam pametan. Komšija moj ima maltešku pudlu, najumiljatije stvorenje koje pistoji, stalno se isgran sa njom, čak sam je i čuvao, međutim kad god bi im neko pokucao ili pozvonio na vrata, pas tako glasno i nekom "iritantnom frekvencijom" laje da se trese cela zgrada, prosto je nepodnošljivo. Isti slučaj je kad gazde izlaze iz stana ili se vraćaju u stan. Maltezer toliku buku pravi da čovek poludi. Dnevno znači barem 6,7 puta u toku dana napravi takav metež.

misim ja

pre 8 godina

A to što ti psi laju po celu noć, nema veze
Goni ih sve iz zgrada, tu im nije mesto.
Nekada se znalo ali sada ništa.
(Serb irig, 6. maj 2015 22:01)

A da li je tebi mesto u gradu?!?
I šta se to znalo nekad?

Tanja

pre 8 godina

Baš da vidim kako bi iz MOG stana odveli MOG psa.
Sto se tice ovih osoba koje komentarišu da pse ne treba držati u stanu, jedna informacija - psi (naročito pudle, bišoni i slične male rase) su se držali na dvorovima još od pre Hrista. Pamtim vreme bivše Jugoslavije, pa znam pouzdano da su ljudi iz gradova uvek imali pse i mace kao kućne ljubimce i čuvali ih u stanovima. I pamtim da to nikome nije smetalo, naprotiv. Duboko sam uverena da je to zato što su u to vreme u gradovima živeli - građani. E sad, to što ste tokom proteklih par decenija vi došli iz krajeva gde se pas drži isključivo u dvorištu na lancu od metar, nevakcinisan, nikad veterinara video nije, nikad očišćen od parazita, kao zver vezan ceo život, to je potpuno drugi padež. Molim vas da se lepo osvrnete oko sebe i shvatite realnost - došli ste u grad. Svojom voljom, niko vas silom nije terao. U gradu važe gradski običaji. Pa ako vam je i dalje stalo do seoskih navika, idite natrag na selo. Unapred hvala.

Persida

pre 8 godina

@Lily

Nemojte da se pozivate na Evropu, jer da smo Evropa vlasnici zivotinja bi se cesali i gde in ne svrbi. Zivim u zgradi u Beogradu od 9 spratova. Iamo 8 kucica, svi su ti mali beli, i macaka, mozda i 20. Skoro da i ne koristimo lift, inace odlicno odrzavan i tehnicki ispravan, jer je stalno zagadjen zivotinjskim fekalijama. Pa gospoda koji drze te male bele, ona finija donese novine pa nabaci na gomilu, a oni drugi bas ih briga, ostave tako. Onda svi mi lepo idemo, tolerantno pesice gore dole i gundjamo. Sto se tice macaka, e tu je pravi cirkus, posto ih opet gospoda pusti samo kroz vrata stana, nece da silazi. Neko ovde rece upisi se u SNS. To je tacno. Jer lokalni SNSovac koji zivi u zgradi maltretira sa svojom mackom najvise. Unisteni svi otiraci, decu izujedale buve (sa sve lekarskim uverenjem), skupstina stanara probala da uvede red - bez uspeha, ugrozeni gradjani koji zive ispod nervoznih kera zvali komunalnu policiju - dodju naprave zapisnik i odu. Dosla zgrada do tuce, pasce krv neminovno. Imamo coveka u zgradi tesko bolesnog od raka prostate, ne znam da li dobija morfijum da se smiri od bolova ili od psa koji stalno laje iznad glave. Eto, moje pitanje na kraju za Vas: kako da pomirimo ne pse, nego nesavesne vlasnike koji misle da imaju vise prava od drugih ljudi na stambeni prostor? Evo i dok ovo pisem, posto je vreme za jutarnju setnju, ispod terase damice pricaju dok im kercici zaurlavaju. Kako je to resila EU?

Aleksandra

pre 8 godina

Da li se meni čini ili je čovek postao sve gadniji, samoživiji, gluplji,...?
Pa ko je taj Nebojša Stojanović?! Nek se pojavi, nek se slika i nek kaže zašto mu smeta drugo biće? Ako je takav frajer da prijavi malenog psa, nek se pojavi javno, i nek istrpi pljuvačinu!
U mojoj zgradi, na svakom spratu bar jedan stan ima kućnog ljubimca, zbog čega je u zgradi atmosfera posebna... nekako je... veselo...
Imamo i jednog koji bez povodca vodi svog bul-terijera, koji napada druge pse iz zgrade, ali to je onaj klishee: gazda nabildovan, tesna majca, donji deo trenerke, podšišan do brijanja, niži rastom, hoda kao da je osvojio svet, pas bez korpe i povodca koji kidiše na druge pse... pritužbe ne vrede, jer je tip kreten...

sandra

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućama, stanovima već u dvorištu u prirodi.
(Sloboda za životinj., 6. maj 2015 22:22)
Sta su to danas prirodni uslovi i gde? Ljudi takodje zive u malim stanovima i rade po ceo dan u zatvorenom prostoru. Deca u sedecem polozaju po 8h u skoli a onda jos 4 za kompjuterom ili uceci. Niko vise ne zivi prirodno, pogotovo u gradu. Kucici na selu su uglavnom u boksovima i na lancu jos dalje od prirode! Veliki i jako aktivni psi ne treba da zive u malom stanu ali rasa o kojoj se govori nije ni stvorena da zivi u dvoristu. Imala sam kokera koji je isao povremeno u prirodu na duze vreme posle cega je gotovo svaki put zavrsio kod veterinara. Cela dlaka se uceba od gomile cickova... treba 2h da se pazljivo osisa na 0, pun krpelja i ako je uvek imao sredstvo protiv parazita. Jednom je dobio i Krpeljsku groznicu, bio 2 nedelje na injekcijama i jedva ostao ziv. Ceo klas od trave (popino prase) mu se zabolo ispod pazuha i kroz kozu otislo u predeo lopatice pa je zavrsio na ozbiljnoj operaciji. Ista stvar kod svih pasa sa dugim usima i dlakom se uvuce u uvo i napravi povredu sa jakom upalom, sto se takodje dogadjalo 3,4x.
Dokazano je da deca bez fizickog kontakta sa roditeljima i mnogo istinske ljubavi budu zaostala u razvoju i psihicki i fizicki, sledstveno tome ista takva interakcija postoji izmedju ljudi i njihovih kucnih ljubimaca korisna i za ljude i zivotinje. Ko nije brinuo o kucnom ljubimcu na parvi nacin bolje da ni ne otvara rubriku 'ljubimac'.

Pas

pre 8 godina

Kriminalna policija!
Zvao sam ih pre par dana jer je vlasnica dovela psa da urinira i eventualno istovari stolicu u moje dvoriste.
Odgovori smesni.
Postoji valjda i audio snimak.
Tvrde da ne mogu nista dok ne uhvate na licu mesta.
Nek vataju...

Anhelo

pre 8 godina

Moje komsije kuca pored cuvaju bisona isto. Pustaju ga preko dana u dvoriste i non stop laje. Mi smo se doduse navikli na taj njegov lavez ali verujem da nije svejedno ljudima koji zive u stanovima. Inace - tog bisona su komsije dobile od sina i snaje jer vise nisu mogli da ga cuvaju posto je pravio haos kada je ostajao sam kuci.

snezana

pre 8 godina

Kada bi dvonozni/ljudi/ bili iskreni i odani kao cetveronozni /psi/ ovaj svet bi cvetao, ali ima mnogo licemernih, pokvarenih, neiskrenih i zlih ljudi. Uvek glasam za cetveronozne jer oni su u svom odnosu iskreni i mena interesa, nego samo ljubav i odanot.

XXX

pre 8 godina

@(nale, 06. maj 2015 21:58): isto tako doktor može da da "order" da je pas deo terapije ( slučaj sa ovom devojcicom) i onda i vlasnik zgrade i svi ostali mogu da se "slikaju" sa pravilima u zgradi/kompleksu (dobijate ih na sudu 1000%). Pišem o Kaliforniji.

Aleksandar

pre 8 godina

Odluka koka je u suprotnosti sa zakonom je nistavna. Zakon je jaci pravni akt, a Ustav najjaci. Tako da, ovi koji su pravili odluku, mogu se tornjati.

Ненад

pre 8 godina

Која смо ми распала држава, то је страшно! Као да држи тигра а не овог медењака.

Dragan

pre 8 godina

Ja imam Bišona. Po cimeli dan spava dok smo na poslu. Niti laje niti gubi dlaku. Tek kad dodjemo kući hoće da se mazi i igra. Ja mislim da je najmirnija vrsta psa sto postoji. Isto cam mogu reci da je pametniji od pola ljudi a i cistiji.

Sara

pre 8 godina

bisoni su retka vrsta pasa koji ne laju. to neznalice ne znaju. toliko su tihi da bi pored njih lopov mogao da opljacka vlasnikovu kucu ili sttan. toliko. Pravda za bisone!

pn

pre 8 godina

Nadam se da će Nevena pročitati komentar. Imam samo jedno da joj kažem: tvoj stan, tvoj pas, tvoja pravila! Nevena nemoj ni slučajno da razmišljaš o tome da iseliš psa. Niko tebi ne može da naredi da iseliš tvog člana porodice zbog bolesnog komšije!

M.D.

pre 8 godina

@Serb irig, @(Sloboda za životinj.
Bison frise je kucni pas tkzv. companion dog, mesto mu je u kuci, ne zahteva mnogo setnje, ne linja se i jako je lak i zahvalan za drzanje. Ako gospodi smeta sto nekad malo lane,nek odvrnu narodnjake malo jace...

Sloboda za životinj.

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućam, stanovima već u dvorištu u prirodi. Mučiti ta plemenita bića radi svojih frustracija je najgora stvar koju je čovek smislio.

Mita

pre 8 godina

Kako drzava nije tako efikasna kada su u pitanju bahati i bezobrazni "mamini i tatini sinovi" sa pit bulovima,nego su sada setili da sprovode "zakon" na bisonima ili pudlicama.Devojcici savetujem da se uclani u vladajucu partiju i nece biti problema.

Gordana

pre 8 godina

cini mi se da taj gospodin jace ujeda od malenog psa,interesantan je podatak koliko napredujemo u svemu da ni narednih 5 vekova nece biti dovoljno da civilizacija shvati da je zivot u bilo kojem obliku koji je svaki nastao od nekog dnk neminovno jako bitan.Samo rasa bedne ljudskosti nehumanosti moze da oduzme deci ljubimca u ovom slucaju psa.Nauka pokazuje da su deci u ranoj fazi jako bitne zivotinje sam zagrljaj ljubimca ima ogromnu humanost,sto nazalos i 5 vekova ce biti malo za ovako inteligentan,a nemoralno nemoguc narod.Nemogu da protumacim zakon u pojedinim clanovima pa molim da mi neko pojasni dali golub moze da vam osteti vid ukoliko ga drzite kao ljubimca koji cak nije ni vakcinisan interesantan zakon sta vam sve dozvoljava ,pitam se dali sam dobro odredila vekove ili fali jos neki da dodam...

Dali bocek

pre 8 godina

Verovatno taj lik koji je izdao to resenje, jedino moze podneti zivotinje koje moze da pojede. Uzgred, ne postoji zakon koji moze ograniciti drzanje kucnih ljubimaca. Mislim, da ni vijetnamsko prase se ne tretira kao zivotinja koja je element stocarstva ili svinjogojstva. Slucaj nije toliko za revolt, koliko za podsmeh. Kakvi m...ni!

Lily

pre 8 godina

Boze me sacuvaj! Da li je moguce da se vracamo u srednji vek! Svuda u svetu je borba za dobrobit zivotinja, a kod nas gde je mali broj udomljenih, naredjuju ti da psa izbacis na ulicu. Sta bi sa onim da ce svako odgovarati ako izbaci psa i sl. Treba ukinuti sve kvazi komisije sa smesnim uredbama i krenuti ispocetka. Pa mi jesmo Evropa.

волим куце

pre 8 godina

хајте молим вас, па коме смета мала, слатка куца? невена бори се за њу, недозволи да је иселе, поздрав.

St vise upaznajem ljude sve vise...

pre 8 godina

Peticiju napraviti protiv ljudi koji ugrozavaju one koji vole i pse i ljude!
Ovo postaje nepodnosljivo!
Vlasnica jednog psa Shi Tzu-a.Uzgred svi ga obozavaju u zgradu u kojoj zivim sa porodicom.

Vladimir

pre 8 godina

Мислим да одлуке о држању кућних љубимаца треба да доноси скупштина станара, а не град. Тако је у нормалним земљама.

Nimrod

pre 8 godina

Cek malo - sad treba da se podržava Nevena, zato sto je bison sladak pas ili sta, a kada su donosili uredbu nikom nista? Sto stanovnici Trsenika nesto ne uradise tada?

nale

pre 8 godina

Novinar nije napisao najbitniju cinjenicu: Da li se stan njen ili zivi kao podstanar. Ako zivi u iznajmljenom stanu gazda moze bez obrazlozenja da zabrani drzanje zivotinja. Mi u Svajcarskoj mozemo skoro svuda da udjemo sa psom (javni prevoz, restoran, trzni centar), ali smo za drzanje u stanu morali da dobijemo dozvolu agencije koja stan izdaje.

B292

pre 8 godina

A sta ja da kazem za nenormalnog komsiju koji u pola noci krene da se drogira i pusta jaku muziku ? Policija mu ne moze nista ! Imao sam maltezera 15 godina i ne verujem u ovakve price. Long live bishons and malezer dogs !

B292

pre 8 godina

A sta ja da kazem za nenormalnog komsiju koji u pola noci krene da se drogira i pusta jaku muziku ? Policija mu ne moze nista ! Imao sam maltezera 15 godina i ne verujem u ovakve price. Long live bishons and malezer dogs !

Mita

pre 8 godina

Kako drzava nije tako efikasna kada su u pitanju bahati i bezobrazni "mamini i tatini sinovi" sa pit bulovima,nego su sada setili da sprovode "zakon" na bisonima ili pudlicama.Devojcici savetujem da se uclani u vladajucu partiju i nece biti problema.

nale

pre 8 godina

Novinar nije napisao najbitniju cinjenicu: Da li se stan njen ili zivi kao podstanar. Ako zivi u iznajmljenom stanu gazda moze bez obrazlozenja da zabrani drzanje zivotinja. Mi u Svajcarskoj mozemo skoro svuda da udjemo sa psom (javni prevoz, restoran, trzni centar), ali smo za drzanje u stanu morali da dobijemo dozvolu agencije koja stan izdaje.

волим куце

pre 8 godina

хајте молим вас, па коме смета мала, слатка куца? невена бори се за њу, недозволи да је иселе, поздрав.

Dali bocek

pre 8 godina

Verovatno taj lik koji je izdao to resenje, jedino moze podneti zivotinje koje moze da pojede. Uzgred, ne postoji zakon koji moze ograniciti drzanje kucnih ljubimaca. Mislim, da ni vijetnamsko prase se ne tretira kao zivotinja koja je element stocarstva ili svinjogojstva. Slucaj nije toliko za revolt, koliko za podsmeh. Kakvi m...ni!

Nimrod

pre 8 godina

Cek malo - sad treba da se podržava Nevena, zato sto je bison sladak pas ili sta, a kada su donosili uredbu nikom nista? Sto stanovnici Trsenika nesto ne uradise tada?

Gordana

pre 8 godina

cini mi se da taj gospodin jace ujeda od malenog psa,interesantan je podatak koliko napredujemo u svemu da ni narednih 5 vekova nece biti dovoljno da civilizacija shvati da je zivot u bilo kojem obliku koji je svaki nastao od nekog dnk neminovno jako bitan.Samo rasa bedne ljudskosti nehumanosti moze da oduzme deci ljubimca u ovom slucaju psa.Nauka pokazuje da su deci u ranoj fazi jako bitne zivotinje sam zagrljaj ljubimca ima ogromnu humanost,sto nazalos i 5 vekova ce biti malo za ovako inteligentan,a nemoralno nemoguc narod.Nemogu da protumacim zakon u pojedinim clanovima pa molim da mi neko pojasni dali golub moze da vam osteti vid ukoliko ga drzite kao ljubimca koji cak nije ni vakcinisan interesantan zakon sta vam sve dozvoljava ,pitam se dali sam dobro odredila vekove ili fali jos neki da dodam...

Lily

pre 8 godina

Boze me sacuvaj! Da li je moguce da se vracamo u srednji vek! Svuda u svetu je borba za dobrobit zivotinja, a kod nas gde je mali broj udomljenih, naredjuju ti da psa izbacis na ulicu. Sta bi sa onim da ce svako odgovarati ako izbaci psa i sl. Treba ukinuti sve kvazi komisije sa smesnim uredbama i krenuti ispocetka. Pa mi jesmo Evropa.

Vladimir

pre 8 godina

Мислим да одлуке о држању кућних љубимаца треба да доноси скупштина станара, а не град. Тако је у нормалним земљама.

Sloboda za životinj.

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućam, stanovima već u dvorištu u prirodi. Mučiti ta plemenita bića radi svojih frustracija je najgora stvar koju je čovek smislio.

St vise upaznajem ljude sve vise...

pre 8 godina

Peticiju napraviti protiv ljudi koji ugrozavaju one koji vole i pse i ljude!
Ovo postaje nepodnosljivo!
Vlasnica jednog psa Shi Tzu-a.Uzgred svi ga obozavaju u zgradu u kojoj zivim sa porodicom.

VUK

pre 8 godina

kome da se ja žalim na ljudska bića koja žive u mojoj zgradi jer: vrše veliku i malu nuždu u liftu, na stepeništu, podrumu...piju i povraćaju ispred ulaza u zgradu, bacaju smeće kroz prozor i po hodnicima..imaju sex u podrumu i vešeraju..slušaju turbofolk na 120decibela..prde i podrigiju u liftu.. ne kupaju se mesecima.. ne peru zube..slavlja koja organizuju do kasno u noć ne prijavlju policiji..i redovno se tuku i bodu noževima posle terevenki. .ruše noseće zidove i vrše adaptacije stanova bez ikakve stručne kontrole.. kome da se žalim? da je pravde ovakve bi ljude iselili na livadu a u moju zgradu uselili kućne ljubimce..koji ljudi?stoka!!!

Tanja

pre 8 godina

Baš da vidim kako bi iz MOG stana odveli MOG psa.
Sto se tice ovih osoba koje komentarišu da pse ne treba držati u stanu, jedna informacija - psi (naročito pudle, bišoni i slične male rase) su se držali na dvorovima još od pre Hrista. Pamtim vreme bivše Jugoslavije, pa znam pouzdano da su ljudi iz gradova uvek imali pse i mace kao kućne ljubimce i čuvali ih u stanovima. I pamtim da to nikome nije smetalo, naprotiv. Duboko sam uverena da je to zato što su u to vreme u gradovima živeli - građani. E sad, to što ste tokom proteklih par decenija vi došli iz krajeva gde se pas drži isključivo u dvorištu na lancu od metar, nevakcinisan, nikad veterinara video nije, nikad očišćen od parazita, kao zver vezan ceo život, to je potpuno drugi padež. Molim vas da se lepo osvrnete oko sebe i shvatite realnost - došli ste u grad. Svojom voljom, niko vas silom nije terao. U gradu važe gradski običaji. Pa ako vam je i dalje stalo do seoskih navika, idite natrag na selo. Unapred hvala.

Aleksandra

pre 8 godina

1. Komšija je očigledno sociopata, a izgleda i oni koji ga ovde podržavaju: neka Valentina i još neka sitna boranija koja nije sposobna da voli druga živa bića i da ih podsetim: SVET NIJE SAMO NAŠ, VEĆ PRIPADA I ŽIVOTINJAMA I MI NEMAMO PRAVA DA IH TRETIRAMO KAO NIŽA BIĆA, JER NISU
2. Isla, ja toliko volim životinje, pa sam, evo, i ja jedan od onih čija je ljubav prema životinjama, kako Vi kažete, psihološki poremećaj. Srećna sam što imam takav "psihološki poremećaj", jer za razliku od Vas, ja volim druga bića, pomažem im, pružam im ljubav i ona meni, i ponosna sam vlasnica ulične mace, a i Vama želim jednu...
3. Mrziteljima životinja treba psihijatrijska pomoć, jer očigledno imaju problem...

Posmatrac

pre 8 godina

A u Trsteniku sve sama kultura. Nigde djubreta na ulici, niko ne parkira na zelenim povrsinama I na pesackom, niko ne pljuje I ne baca pikavce gde stigne.....Sve sama gospoda a praziluk im iz... viri.

Нашминкана

pre 8 godina

Па онда сви људи у Трстенику који имају кућног љубимца који није украсни папагај треба да иселе животиње! Изађите бре на улицу и мењајте ту уредбу!

decko iz bloka

pre 8 godina

Golubove koji smrde i prljaju smes da drzis a psa ne smes? Pa tog koji ih je prijavio i te koji su pisali zakon treba izbaciti na ulicu

Sara

pre 8 godina

bisoni su poznata rasa pasa koja ne laje. imaju specificnu dlaku kao bebina kosa usled koje ne izazivaju alergije ljudima alergicnim na pse.
sto se njihovog "laveza" tice, toliko su tihi tj. ne laju da bi svaki lopov mogao bez problema da opljacka stan ili kucu vlasnika koji drzi bisona kao ljubimca.

Kiza

pre 8 godina

Predlazem gospodji dobrog advokata, koji ce tuziti grad u kome zivi, ali i drzavu Srbiju sudu pravde u Strazburu. Zakoni EU ne poznaju ovakav vid diskriminacije ljudi koji drze pse u stanu. Posto je Srbija potpisnica svih konvencija o zastiti zivotinja ona se mora pridrzavati istih, da ne bi placala milionske odstete u evrima, naravno. Prema tome....

misim ja

pre 8 godina

A to što ti psi laju po celu noć, nema veze
Goni ih sve iz zgrada, tu im nije mesto.
Nekada se znalo ali sada ništa.
(Serb irig, 6. maj 2015 22:01)

A da li je tebi mesto u gradu?!?
I šta se to znalo nekad?

Godiva

pre 8 godina

@Valentina: Ne gospodjo, loše ste to povezali. Zapravo, kao prvo, razlog za "iseljenje" psa nije to što nekog uznemirava, nego odluka grada od pre Hrista koja nije usaglašena sa Zakonom o dobrobiti životinja (a svaki pravnik će vam reći da zakon ima prioritet nad uredbama, i da uredbom ne mogu da se umanje prava predviđena zakonom). No dobro to. Ali, ako ćemo da razgovaramo vašim tonom, onda da kažem i ja šta mi smeta i šta me uznemirava: smetaju mi komšijska deca koja po celi dan bacaju igračke, trče po stanu i uopšte su veoma glasni. Smeta mi komšija koji padne u sevdah pa odvrne iransko-turski melos spakovan u turbo folk od ranog jutra. Smeta mi što se ostavljaju kese djubreta ispred vrata po tri dana da smrde dok ih ne odnesu. Smeta mi što roditelji izvedu svoje potomke da se igraju ispred zgrade na zelenoj površini, i za sobom ostave svu moguću ambalažu, kese od čipsa, limenke, plastičke flaše i drugo razno đubre. To isto, samo uveče, malo stariji potomci, pa dodaju i pikavce i limenke piva. Zato nam prostor oko zgrade više liči na deponiju, nego na zelenu površinu ispred stambene zgrade.

E pa, vidite, onda kada svi oni prodaju svoje stanove i kupe te hektare i zemlju u Šumadiji gde će moći da rade to što sada rade u sred Beograda, onda ću i to učiniti sa svojim psom, ako nekog bude uznemirio. Kad već mora da se zna red, nek se zna za sve, a ne samo za vlasnike pasa. Pošteno.

veštačko krzno

pre 8 godina

@ Tanja
Imate pravo. Ja pamtim da smo mi u zgradi uvek u zajednikom dvorištu imali po neku mačku koji smo zajednički čuvali. I gle nikome nije smetalo. Tada nam je dvorište bilo lepo sa travom i igrali smo se neprestano. Posle toga pretvorilo se u vozni park ruiniranih krševa i raspadnutih garaža koje smrde više nego bilo šta. U svim zemljama dozvoljeno je držanje kućnih ljubimaca. U višespratnicama nemate ni jedan stan bez jednog. Prošle jeseni je moler koji mi je krečio pričao da je bio u Moskvi na radu. I da su stanovi prepuni kučića i mačića. Kad se usele u novi stan oni obavezno nabave mačku kao nešto što će im doneti sreću.

Aleksandra

pre 8 godina

Odluka se odnosi isključivo na psa rase bišon (doslovce tako piše)... gospođa Nevena sad treba da dovede psa druge rase i tako stalno, dok ne iseli komšiju...

John

pre 8 godina

(Vladimir, 6. maj 2015 21:36)

U normalnim zemljama su i ljudi normalni. Kod nas se uvek nađe neki baksuz koji je protiv jer mu se može. Ne samo protiv ovoga, nego protiv bilo čega. Verovatno nemaš iskustva sa kućnim savetima i ne znaš na šta to liči.

Dragan

pre 8 godina

Ja imam Bišona. Po cimeli dan spava dok smo na poslu. Niti laje niti gubi dlaku. Tek kad dodjemo kući hoće da se mazi i igra. Ja mislim da je najmirnija vrsta psa sto postoji. Isto cam mogu reci da je pametniji od pola ljudi a i cistiji.

NS

pre 8 godina

"komsija" ,dodji malo da budes moj komsija! U mojoj zgradi 85 stanova i oko 100 pasa. dodji da te prevaspitamo,mrzitelju sebe,i svih zivih sto oko tebe disu! sram da te bude! tako se pakostis! ti si od onih sto vezu zivotinju za auto i mrcvare do smrti u najvecim mukama? JA TI SAMO JEDNO ZELIM ; STA GOD TI POZELEO PSU-NEK TI SE TROSTRUKO VRATI!!! NEVENA HRABRO,bori se,tvoj stan je tvoje vlasnistvo,ne odustaj!!! imam i ja bisona,zpoznajem i radosti i brige koje donose!

pop

pre 8 godina

Ovo je stvarno sramotno. Psi su cistije zivotinje od svih tih egzoticnih ptica i golubova koji su dozvoljeni (po resenju) koje su vrlo cesti prenosioci raznih bolesti.
Jedini opravdani razlog za ovo je ukoliko je Nevena podstanar ili iznajmljuje stan i da im je izricito receno (ili previdjeno ugovorom) da u iznajmljeni stan ne sme da se dovodi pas.
Prosto tuga u kakvom drustvu zivimo... A ovamo kada kafici radnim danima prave zurke sa zivom svirkom i sve tresti u 2 ili 3 sata u noci, nece ni policija ni komunalci da dodju da ih ugase i posalju kuci...

prijatelj

pre 8 godina

Kakav monstrum čovek treba da bude da nešto tako priredi jednoj porodici u kojoj je tako divan pas skoro član familije. U zemaljama EU zaštita životinja je ustavni princip. Podrška za malog drugara!

M.D.

pre 8 godina

@Serb irig, @(Sloboda za životinj.
Bison frise je kucni pas tkzv. companion dog, mesto mu je u kuci, ne zahteva mnogo setnje, ne linja se i jako je lak i zahvalan za drzanje. Ako gospodi smeta sto nekad malo lane,nek odvrnu narodnjake malo jace...

Ненад

pre 8 godina

Која смо ми распала држава, то је страшно! Као да држи тигра а не овог медењака.

Mr. Potato Head

pre 8 godina

"...To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku..."
@(Milena Stajic, 7. maj 2015 14:15)
Glupost.Koje neistine iznosite. Pa standard je onda bio 10x veci i svako ko je hteo je imao kuce ili mace. Ja sam u jednom trenutku krajem 60' imao i foksterijera i macora,nikakvih problema nisam imao, jedino kad macor odluta na 2-3 dana ovaj nece ni da jede...A sto se tice potrosnje vode u zgradi, vise bih voleo da npr komsije koje izdaju stanove prijave podstanare i da placaju vodu za njih...

BobFreedom

pre 8 godina

Kad zivis u zgradi, jasno je da nisi sam u njoj i da ces uvek cuti neke zvuke iz susednih stanova. Svi vi kojima to smeta lepo kupite kucu na vrhu planine pa zivite sami u tisini.

pn

pre 8 godina

Nadam se da će Nevena pročitati komentar. Imam samo jedno da joj kažem: tvoj stan, tvoj pas, tvoja pravila! Nevena nemoj ni slučajno da razmišljaš o tome da iseliš psa. Niko tebi ne može da naredi da iseliš tvog člana porodice zbog bolesnog komšije!

sandra

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućama, stanovima već u dvorištu u prirodi.
(Sloboda za životinj., 6. maj 2015 22:22)
Sta su to danas prirodni uslovi i gde? Ljudi takodje zive u malim stanovima i rade po ceo dan u zatvorenom prostoru. Deca u sedecem polozaju po 8h u skoli a onda jos 4 za kompjuterom ili uceci. Niko vise ne zivi prirodno, pogotovo u gradu. Kucici na selu su uglavnom u boksovima i na lancu jos dalje od prirode! Veliki i jako aktivni psi ne treba da zive u malom stanu ali rasa o kojoj se govori nije ni stvorena da zivi u dvoristu. Imala sam kokera koji je isao povremeno u prirodu na duze vreme posle cega je gotovo svaki put zavrsio kod veterinara. Cela dlaka se uceba od gomile cickova... treba 2h da se pazljivo osisa na 0, pun krpelja i ako je uvek imao sredstvo protiv parazita. Jednom je dobio i Krpeljsku groznicu, bio 2 nedelje na injekcijama i jedva ostao ziv. Ceo klas od trave (popino prase) mu se zabolo ispod pazuha i kroz kozu otislo u predeo lopatice pa je zavrsio na ozbiljnoj operaciji. Ista stvar kod svih pasa sa dugim usima i dlakom se uvuce u uvo i napravi povredu sa jakom upalom, sto se takodje dogadjalo 3,4x.
Dokazano je da deca bez fizickog kontakta sa roditeljima i mnogo istinske ljubavi budu zaostala u razvoju i psihicki i fizicki, sledstveno tome ista takva interakcija postoji izmedju ljudi i njihovih kucnih ljubimaca korisna i za ljude i zivotinje. Ko nije brinuo o kucnom ljubimcu na parvi nacin bolje da ni ne otvara rubriku 'ljubimac'.

Persida

pre 8 godina

@Lily

Nemojte da se pozivate na Evropu, jer da smo Evropa vlasnici zivotinja bi se cesali i gde in ne svrbi. Zivim u zgradi u Beogradu od 9 spratova. Iamo 8 kucica, svi su ti mali beli, i macaka, mozda i 20. Skoro da i ne koristimo lift, inace odlicno odrzavan i tehnicki ispravan, jer je stalno zagadjen zivotinjskim fekalijama. Pa gospoda koji drze te male bele, ona finija donese novine pa nabaci na gomilu, a oni drugi bas ih briga, ostave tako. Onda svi mi lepo idemo, tolerantno pesice gore dole i gundjamo. Sto se tice macaka, e tu je pravi cirkus, posto ih opet gospoda pusti samo kroz vrata stana, nece da silazi. Neko ovde rece upisi se u SNS. To je tacno. Jer lokalni SNSovac koji zivi u zgradi maltretira sa svojom mackom najvise. Unisteni svi otiraci, decu izujedale buve (sa sve lekarskim uverenjem), skupstina stanara probala da uvede red - bez uspeha, ugrozeni gradjani koji zive ispod nervoznih kera zvali komunalnu policiju - dodju naprave zapisnik i odu. Dosla zgrada do tuce, pasce krv neminovno. Imamo coveka u zgradi tesko bolesnog od raka prostate, ne znam da li dobija morfijum da se smiri od bolova ili od psa koji stalno laje iznad glave. Eto, moje pitanje na kraju za Vas: kako da pomirimo ne pse, nego nesavesne vlasnike koji misle da imaju vise prava od drugih ljudi na stambeni prostor? Evo i dok ovo pisem, posto je vreme za jutarnju setnju, ispod terase damice pricaju dok im kercici zaurlavaju. Kako je to resila EU?

Isla

pre 8 godina

Sto se tice mene, nema sumnje da je pas uznemiravao komsije i da su je zbog toga tuzili. Nikome ne bi smetao miran pas. Kod sve veceg broja vlasnika kucnih ljubimaca ta ljubav prerasta u psiholoski poremecaj. Primecujem kako su ti ljudi potpuno diskonektovani od realnosti. Prosle godine je komsijin pas na ocigled 5-6 nas iz cista mira ujeo dete drugog komsije. Vlasnik psa, iako nije video dogadjaj, je uporno ponavljao da je dete (od 3 godine) maltretiralo i tuklo psa i da se zivotinja samo branila iako smo svi mi koji smo videli dogadjaj posvedocili da je dete polako prislo psu, ne dodirujuci ga, i da ga je ovaj bez ikakvog povoda ujeo.

Tanja

pre 8 godina

@Milena Stajić: manite se vi dezinformacija. Ne znam gde ste vi to živeli, ja sam živela u Beogradu, i u mojoj maloj, trospratnoj zgradi na Vračaru skoro sve porodice su imale ljubimce. Deca su se stalno igrala sa psima u parkovima koji su bili čisti kao suza, bez razbacanog djubreta kao danas. Svuda su bila uređena igrališta za decu, travnati prostori, zasadi drveća. Svi su voleli životinje, i ne znam za slučaj da je neko sklanjao decu od pasa, kao danas što čine, kao da je medved a ne pas.

A da ste moja komšinica i da ste mi spočitali vodu koju trošim, odgovorila bih vam da ću od sutra pet puta na dan kupati sebe, tri puta psa, a vama ako se ne sviđa slobodni ste da se obratite gradskom vodovodu i da tražite da van ugrade vodomer, pa plaćajte koliko potrošite. To nema nikakve veze s komšijom nema, niti je problem koji treba on da rešava. Niste svesni kako biste ućutali.

Aleksandra

pre 8 godina

Da li se meni čini ili je čovek postao sve gadniji, samoživiji, gluplji,...?
Pa ko je taj Nebojša Stojanović?! Nek se pojavi, nek se slika i nek kaže zašto mu smeta drugo biće? Ako je takav frajer da prijavi malenog psa, nek se pojavi javno, i nek istrpi pljuvačinu!
U mojoj zgradi, na svakom spratu bar jedan stan ima kućnog ljubimca, zbog čega je u zgradi atmosfera posebna... nekako je... veselo...
Imamo i jednog koji bez povodca vodi svog bul-terijera, koji napada druge pse iz zgrade, ali to je onaj klishee: gazda nabildovan, tesna majca, donji deo trenerke, podšišan do brijanja, niži rastom, hoda kao da je osvojio svet, pas bez korpe i povodca koji kidiše na druge pse... pritužbe ne vrede, jer je tip kreten...

mirjana

pre 8 godina

Dosta mi je vise, ubise nam svu ljudskost pa nam jos i izvrsitelje dadose da zakon "revno" sprovode,kome to smetaju zivotinje da li ce poceti i decu koja su glasnija isto tako zabraniti!?

Sara

pre 8 godina

bisoni su retka vrsta pasa koji ne laju. to neznalice ne znaju. toliko su tihi da bi pored njih lopov mogao da opljacka vlasnikovu kucu ili sttan. toliko. Pravda za bisone!

bekaa

pre 8 godina

Ja u stanu imam pita. I ?! Neko da mi naredi da ga iselim?! Nema sanse!!! I kada vidim koliko debila ovde piskara i ne voli zivotinje pitam se, sta uopse rade tu! Ovde je podrska za bisona, a ne vase glupo raspredanje o tome koliko neznate kako su psi cisti i uredni, a vi strokavi i smrdljivi! Pa aj da iselimo komsije koje vriste i biju se po ceo dan, pijane i lude!!!!

Ivan

pre 8 godina

Koliko puta pasoljupcima treba ponoviti? 1. Zakon o dobrobiti životinja ne znači dozvolu držanja istih u zgradi. 2. Držanje se uređuje na nivou opštine, kvarta ili na nivou pojedinačne skupštine stanara. 3. Zakon o javnom redu i miru uređuje ovu problematiku. Vlasnik svakog psa koji laje može biti novčano kažnjen za svaki pojedinačan prekšaj. Niko ih ne može raseliti, ali ih može toliko puta kazniti da im se ne isplati da žive tamo gde pas remeti red, ili je zabranjeno držanje psa.

Sasa Vujic

pre 8 godina

Bichon Frise je jedina pasmina pasa kou mogu imati osobe alergicne na pse.
Pas je mal i razigran.
Jednostavno stvoren za mazenje ,i ne vidim ni jedan jedini razlog za ovaku besmislenu presudu.
Osobno imam tkoga psa u zgradi i svatko ga mazi.
Cak me zaustavljau na cesti i pitaju da ga malo pomaze.
Molim nadlezni sud da pokusa shvtiti da je to vise ziva igracka nego pas. Preporucujem svakome tko je u dilemi ima ima alergije na pse da si kupi Bichon Frise malu snjeznu pahulicu.

snezana

pre 8 godina

Kada bi dvonozni/ljudi/ bili iskreni i odani kao cetveronozni /psi/ ovaj svet bi cvetao, ali ima mnogo licemernih, pokvarenih, neiskrenih i zlih ljudi. Uvek glasam za cetveronozne jer oni su u svom odnosu iskreni i mena interesa, nego samo ljubav i odanot.

humanost..

pre 8 godina

Pa normalno je da se podrzava porodica sa ovakvim malim kucnim ljubimcem ...Pa zar smo i ovde van svih svetskih tokova!Kakvi su to zakoni i kome sluze!Pricamo o udomljavanju nezbrinutih zivotinja a onda one koji to cine i koji su dobri i pozrtvovani vlasnici istih,proganjamo i kaznjavamo.. ne menjajuci neke retrogradne i totalno sulude zakonske norme,koje neodoljivo zasluzuju da se po svom kvalitetru i opisu kao iz srednjeg veka preuzetih..a ne stvaranih prema sadasnjosti!Gde je tu humanost drustva prema zivotinjama,pa i prema coveku!Neke nakaradne necivilizacijske zakonske norme,koje bi da nam samo zagorcavaju zivot i nista vise!I tako umesto logicne pravde za bisona i njenog vlasnika,mi danas pokusavamo da se po koji put umesto napred..vracamo nazad!

Milica

pre 8 godina

Skandalozno,sta reci...Puna podrska borbi protiv ovakvih losih komsija i komunalne policije.
I sama sam imala istih problema,komsija me je prijavio inspekciji zbog lajanja psa koji je preko dana u dvoristu, a nocu spava u kuci!Inspekcija mi je nalozila da psa moram da vezem lancem ili da ga drzim u boksu ili neprekidno u kuci da ne bi "uznemiravao" komsiju( sa kojim inace ne razgovaramo godinama)...
Eto sta radi nasa komunalna inspekcija,zbog njih ce mnogi razmisljati da li da drze ljubimce.

neko iz mase

pre 8 godina

Volim zivotinje, ali moja odluka je da ih ne drzim u stanu. Sa druge strane nemam nista protiv ljudi koji ih drze, ali u tom slucaju neki red mora da postoji!

Ova odluka na prvi pogled jeste idiotska, ali... Da li se neko zapitao kakvi su vlasnici? Da li dozvoljavaju da pas laje non-stop, da li vrsi nuzdu po zgradi koju oni potom ne ociste, da li pokupe za psom izmet(napolju)...?

Ako su vlasnici samozivi kreteni koji uopste ne vode racuna o zivotinji i sada samo kukaju kako ce izgubiti ljubimca zbog zlog, bolesnog komsije, psa im treba i oduzeti i dati nekome ko ce brinuti o njemu! Doduse pre oduzimanja, trebalo je probati da se vlasnici nauce redu - npr. drustveno korisni rad + paprena novcana kazna, a ako je pak situacija drugacija i radi se samo o sociopati koji ima pik na komsije i njihovog ljubimca, onda sam za to da doticnog treba leciti + novcano kazniti.

next

pre 8 godina

Odite na sajt Orpaka i pročitajte. Sada nemam vremena da vidim šta je novo ali sam sinoć videla da pas neće biti oduzet vlasnici, da je to urađeno samo zbog tužbe koji je dostavio komšija a radi se o njegovoj netrpeljivosti prema ovoj ženi. Tako je objasnilo nadležno lice. Tako da je pas samo kolateralna šteta.
Ovo je zakon za BG http://www.veterinabeograd.rs/files/File/regulative/OdlukaoDrzanjuDomacihZivotinjaiKucnihLjubimacaNaTeritorijiGradaBeograda2%281%29.pdf
Mislila sam da je na nivou SR. Znači da svaki grad ili opština ima svoje zakone, ali ne znam ni jedan grad gde ne možete u svom stanu držati kućnog ljubimca. Biće da se ovi iz Trstenika nisu na vreme update.
Pre mnogo godina bila sam svedok da je žena išla ulicom i trovala sve što joj se nađe na putu. Što je najgore bacala je otrov u dvorišta gde su bili vlasnički psi. Sećam se komšinice koja je bila očajna i rekla da ne sme da javi ćerki koja nije bila u tom momentu tu. U svakom slučaju čim imate problema obratite se nekoj od organizacija za zaštitu životinja, voljni su da pomognu.

Valentina

pre 8 godina

I treba. Ne moze neko da uznemirava druge stanare zgrade. Ko hoce da drzi zivotinje treba da proda stan i presli se na selo. Za vrednost prosecnog stana u Bg mozete da kupite najmanje 20 hektara zemlje i kucu u Sumadiji pa tamo naselite i slonove ako hocete.

Iggi

pre 8 godina

Te slatke kuce umeju da laju po ceo dan i noc, ipak postoje neka pravila i zakoni kojih se treba pridrzavati. Ne zivite sami u zgradi vec sa jos minimum 10 porodica bas zato i postoji nesto sto se zove kucni red. Niko zato nije niti mrzitelj zivotinja niti psiholoski poremecen, vec samo nocu oce da spava. Odosmo u ekstrem, kazes nekom da stavi korpu kuci odma si mrzitelj zivotinja, kazes da nisi bas za tu paradu eto etikete homofoba, kazez da nisu Izraelci bas trebali da ubiju dete onda si antisemita, ako slucajno za dan drzavnosti izbacis zastavu onda si naravno nacionalista i najgori cetnik, sve je naopako.

XXX

pre 8 godina

@(nale, 06. maj 2015 21:58): isto tako doktor može da da "order" da je pas deo terapije ( slučaj sa ovom devojcicom) i onda i vlasnik zgrade i svi ostali mogu da se "slikaju" sa pravilima u zgradi/kompleksu (dobijate ih na sudu 1000%). Pišem o Kaliforniji.

Aleksandar

pre 8 godina

Odluka koka je u suprotnosti sa zakonom je nistavna. Zakon je jaci pravni akt, a Ustav najjaci. Tako da, ovi koji su pravili odluku, mogu se tornjati.

kontra

pre 8 godina

Imam komsinicu u zgradi koja ima bisona i koji je izuzetno hiperaktivan i u stanju je da laje i zavija do iznemoglosti a da ne pominjem da vrsi nuzdu u honiku zgrade i kada god vas vidi skace na vas i grebe, i sam sa imao bisona jedno vreme koji je isto bio hiperatkican i u stanju je bio da skoci na sto u kuhinji gde se ruca i izvrsi nuzdu kad niko nije tu, tako da imam mnogo losih iskustava sa tom rasom i nebi je prepurucivao nikome. inace imam si-cua i prezadovoljan sam sa tom rasom i njihovim temperamentom.

Ilija Pevac

pre 8 godina

Moj prijatelj je imao problem sa komsijom jer je cuvao par kokosaka koje nikome drugom nisu smetale.Bilo je tu raznih ukrasnih sorti, i nisu bile ni glasne, niti se osecao smrad,nista.Jednostavno, covek ga nije gotivio pa ga je tuzio i prijavljivao.Na kraju smo mu nabavili par komada morki(misirka,biserka) pa je komsija odustao,jer iako je glasnija od vecine pasa i jata kokosaka, morka spada u ukrasnu zivinu i zakonski ima pravo da ih cuva :)

goks

pre 8 godina

ne znam... zao mi je samo psa, ako ostane bez doma, vlasnice... Ali kad cujem to "pas rase Bison", meni je nesto muka, jer je gospodja kupila psa pored toliko napustrnih i nje mi nije zao... Ti sto kupuju su mi posebna sorta ljudi... A to sto joj traze da izbaci psa, pa to samo u Srbistanu moze...

Milena Stajic

pre 8 godina

@Tanja

To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku. U citavom naselju je bio jedan pas. Dakle, manite se dezinformacija. A volela bih da vidim da taj VAS pas unistava MOJ komotitet i mir u MOM stanu. Nego, pod hitno uvesti zakon da je kucni ljubimac punopravni stanar, pa da se vodi kao jos jedan clan porodice. Ja u zgradi imam ponosnog vlasnika maltezera koji se hvali kako ga svaki put tusira posle setnje. A sam ga pitala kako da ga ne tusirate dva puta dnevno kad je dzabe, vodu placaju druge komsije. Ucuta komsija, jer da placa vodu za kuce, manje bi se ponosio. Ili koriscenje lifta, kada dva puta dnevno izvodi kuce da vrsi nuzdu po travi pod komsijinim prozorom - vise se voza kuce liftom nego pola penzionera u zgradi. Nego, porez na kucne ljubimce, i da se vode kao clan porodice sa svim pravima ali i obavezama. A secam se i ne tako davne 1999. i americke agresije, kada su se fini, koji su se isto tako palili psima i mackama, brze bolje spakovali pa pobegli i popustali po naselju svoje rasne ljubimce. Bili copori irskih seterea, retrivera... dok ih kafilerija nije sve pohvatala i odvela u skloniste.

Anhelo

pre 8 godina

Moje komsije kuca pored cuvaju bisona isto. Pustaju ga preko dana u dvoriste i non stop laje. Mi smo se doduse navikli na taj njegov lavez ali verujem da nije svejedno ljudima koji zive u stanovima. Inace - tog bisona su komsije dobile od sina i snaje jer vise nisu mogli da ga cuvaju posto je pravio haos kada je ostajao sam kuci.

Vladimir

pre 8 godina

Nisam pametan. Komšija moj ima maltešku pudlu, najumiljatije stvorenje koje pistoji, stalno se isgran sa njom, čak sam je i čuvao, međutim kad god bi im neko pokucao ili pozvonio na vrata, pas tako glasno i nekom "iritantnom frekvencijom" laje da se trese cela zgrada, prosto je nepodnošljivo. Isti slučaj je kad gazde izlaze iz stana ili se vraćaju u stan. Maltezer toliku buku pravi da čovek poludi. Dnevno znači barem 6,7 puta u toku dana napravi takav metež.

Lily

pre 8 godina

PersidaPa dobro! Pozvacu se na Aziju, ako vam Evropa bode oci. Po Indiji setaju kolone krava koje "svasta" rade... A verujte, svi ih obozavaju!

Catwoman

pre 8 godina

http://www.zivotinje.rs/vestiStrana.php?id=12067&name=najnovija-vest-gospodji-neveni-petrovic-iz-trstenika-pas-ipak-nece-biti-oduzet&tip=vesti
Link sa Orpakove stranice.

Pas

pre 8 godina

Kriminalna policija!
Zvao sam ih pre par dana jer je vlasnica dovela psa da urinira i eventualno istovari stolicu u moje dvoriste.
Odgovori smesni.
Postoji valjda i audio snimak.
Tvrde da ne mogu nista dok ne uhvate na licu mesta.
Nek vataju...

Paolo

pre 8 godina

Što više vremena posmatram "ljude" sve su mi draže životinje.
(Mello, 07. maj 2015 16:11)

Verovatno gledate u ogledalo. Otvorite malo prozor, izadjite napolje, svet je prepun dobrih ljudi.

Caki

pre 8 godina

LJUDI SU POSTALI MONSTRUMI. NE MOGU DA VERUJEM DA JE SUD NAREDIO DA UKLONE MALOG BISONA. SUD BI MOGAO DA UKLONI MENE I MOG LJUBIMCA . DRAGA GOSPODJO TUZITE DOTICNOG DA ON VAS UZNEMIRAVA , PA SLUCAJ DO BESKONACNOG .
KAKO SE ZAVRSIO SLUCAJ SA PSOM MEDOM.?

Isla

pre 8 godina

@(Aleksandra, 07. maj 2015 19:05)

Bravo. Prihvatanje cinjenice da imate problem je prvi korak ka izlecenju. Ostatak vaseg izlaganja dokazuje moju teoriju.

Sloboda za životinj.

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućam, stanovima već u dvorištu u prirodi. Mučiti ta plemenita bića radi svojih frustracija je najgora stvar koju je čovek smislio.

Valentina

pre 8 godina

I treba. Ne moze neko da uznemirava druge stanare zgrade. Ko hoce da drzi zivotinje treba da proda stan i presli se na selo. Za vrednost prosecnog stana u Bg mozete da kupite najmanje 20 hektara zemlje i kucu u Sumadiji pa tamo naselite i slonove ako hocete.

Milena Stajic

pre 8 godina

@Tanja

To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku. U citavom naselju je bio jedan pas. Dakle, manite se dezinformacija. A volela bih da vidim da taj VAS pas unistava MOJ komotitet i mir u MOM stanu. Nego, pod hitno uvesti zakon da je kucni ljubimac punopravni stanar, pa da se vodi kao jos jedan clan porodice. Ja u zgradi imam ponosnog vlasnika maltezera koji se hvali kako ga svaki put tusira posle setnje. A sam ga pitala kako da ga ne tusirate dva puta dnevno kad je dzabe, vodu placaju druge komsije. Ucuta komsija, jer da placa vodu za kuce, manje bi se ponosio. Ili koriscenje lifta, kada dva puta dnevno izvodi kuce da vrsi nuzdu po travi pod komsijinim prozorom - vise se voza kuce liftom nego pola penzionera u zgradi. Nego, porez na kucne ljubimce, i da se vode kao clan porodice sa svim pravima ali i obavezama. A secam se i ne tako davne 1999. i americke agresije, kada su se fini, koji su se isto tako palili psima i mackama, brze bolje spakovali pa pobegli i popustali po naselju svoje rasne ljubimce. Bili copori irskih seterea, retrivera... dok ih kafilerija nije sve pohvatala i odvela u skloniste.

волим куце

pre 8 godina

хајте молим вас, па коме смета мала, слатка куца? невена бори се за њу, недозволи да је иселе, поздрав.

Paolo

pre 8 godina

Što više vremena posmatram "ljude" sve su mi draže životinje.
(Mello, 07. maj 2015 16:11)

Verovatno gledate u ogledalo. Otvorite malo prozor, izadjite napolje, svet je prepun dobrih ljudi.

Ivan

pre 8 godina

Koliko puta pasoljupcima treba ponoviti? 1. Zakon o dobrobiti životinja ne znači dozvolu držanja istih u zgradi. 2. Držanje se uređuje na nivou opštine, kvarta ili na nivou pojedinačne skupštine stanara. 3. Zakon o javnom redu i miru uređuje ovu problematiku. Vlasnik svakog psa koji laje može biti novčano kažnjen za svaki pojedinačan prekšaj. Niko ih ne može raseliti, ali ih može toliko puta kazniti da im se ne isplati da žive tamo gde pas remeti red, ili je zabranjeno držanje psa.

Isla

pre 8 godina

Sto se tice mene, nema sumnje da je pas uznemiravao komsije i da su je zbog toga tuzili. Nikome ne bi smetao miran pas. Kod sve veceg broja vlasnika kucnih ljubimaca ta ljubav prerasta u psiholoski poremecaj. Primecujem kako su ti ljudi potpuno diskonektovani od realnosti. Prosle godine je komsijin pas na ocigled 5-6 nas iz cista mira ujeo dete drugog komsije. Vlasnik psa, iako nije video dogadjaj, je uporno ponavljao da je dete (od 3 godine) maltretiralo i tuklo psa i da se zivotinja samo branila iako smo svi mi koji smo videli dogadjaj posvedocili da je dete polako prislo psu, ne dodirujuci ga, i da ga je ovaj bez ikakvog povoda ujeo.

Vladimir

pre 8 godina

Мислим да одлуке о држању кућних љубимаца треба да доноси скупштина станара, а не град. Тако је у нормалним земљама.

kontra

pre 8 godina

Imam komsinicu u zgradi koja ima bisona i koji je izuzetno hiperaktivan i u stanju je da laje i zavija do iznemoglosti a da ne pominjem da vrsi nuzdu u honiku zgrade i kada god vas vidi skace na vas i grebe, i sam sa imao bisona jedno vreme koji je isto bio hiperatkican i u stanju je bio da skoci na sto u kuhinji gde se ruca i izvrsi nuzdu kad niko nije tu, tako da imam mnogo losih iskustava sa tom rasom i nebi je prepurucivao nikome. inace imam si-cua i prezadovoljan sam sa tom rasom i njihovim temperamentom.

Lily

pre 8 godina

Boze me sacuvaj! Da li je moguce da se vracamo u srednji vek! Svuda u svetu je borba za dobrobit zivotinja, a kod nas gde je mali broj udomljenih, naredjuju ti da psa izbacis na ulicu. Sta bi sa onim da ce svako odgovarati ako izbaci psa i sl. Treba ukinuti sve kvazi komisije sa smesnim uredbama i krenuti ispocetka. Pa mi jesmo Evropa.

goks

pre 8 godina

ne znam... zao mi je samo psa, ako ostane bez doma, vlasnice... Ali kad cujem to "pas rase Bison", meni je nesto muka, jer je gospodja kupila psa pored toliko napustrnih i nje mi nije zao... Ti sto kupuju su mi posebna sorta ljudi... A to sto joj traze da izbaci psa, pa to samo u Srbistanu moze...

St vise upaznajem ljude sve vise...

pre 8 godina

Peticiju napraviti protiv ljudi koji ugrozavaju one koji vole i pse i ljude!
Ovo postaje nepodnosljivo!
Vlasnica jednog psa Shi Tzu-a.Uzgred svi ga obozavaju u zgradu u kojoj zivim sa porodicom.

Dali bocek

pre 8 godina

Verovatno taj lik koji je izdao to resenje, jedino moze podneti zivotinje koje moze da pojede. Uzgred, ne postoji zakon koji moze ograniciti drzanje kucnih ljubimaca. Mislim, da ni vijetnamsko prase se ne tretira kao zivotinja koja je element stocarstva ili svinjogojstva. Slucaj nije toliko za revolt, koliko za podsmeh. Kakvi m...ni!

B292

pre 8 godina

A sta ja da kazem za nenormalnog komsiju koji u pola noci krene da se drogira i pusta jaku muziku ? Policija mu ne moze nista ! Imao sam maltezera 15 godina i ne verujem u ovakve price. Long live bishons and malezer dogs !

Gordana

pre 8 godina

cini mi se da taj gospodin jace ujeda od malenog psa,interesantan je podatak koliko napredujemo u svemu da ni narednih 5 vekova nece biti dovoljno da civilizacija shvati da je zivot u bilo kojem obliku koji je svaki nastao od nekog dnk neminovno jako bitan.Samo rasa bedne ljudskosti nehumanosti moze da oduzme deci ljubimca u ovom slucaju psa.Nauka pokazuje da su deci u ranoj fazi jako bitne zivotinje sam zagrljaj ljubimca ima ogromnu humanost,sto nazalos i 5 vekova ce biti malo za ovako inteligentan,a nemoralno nemoguc narod.Nemogu da protumacim zakon u pojedinim clanovima pa molim da mi neko pojasni dali golub moze da vam osteti vid ukoliko ga drzite kao ljubimca koji cak nije ni vakcinisan interesantan zakon sta vam sve dozvoljava ,pitam se dali sam dobro odredila vekove ili fali jos neki da dodam...

Mita

pre 8 godina

Kako drzava nije tako efikasna kada su u pitanju bahati i bezobrazni "mamini i tatini sinovi" sa pit bulovima,nego su sada setili da sprovode "zakon" na bisonima ili pudlicama.Devojcici savetujem da se uclani u vladajucu partiju i nece biti problema.

Iggi

pre 8 godina

Te slatke kuce umeju da laju po ceo dan i noc, ipak postoje neka pravila i zakoni kojih se treba pridrzavati. Ne zivite sami u zgradi vec sa jos minimum 10 porodica bas zato i postoji nesto sto se zove kucni red. Niko zato nije niti mrzitelj zivotinja niti psiholoski poremecen, vec samo nocu oce da spava. Odosmo u ekstrem, kazes nekom da stavi korpu kuci odma si mrzitelj zivotinja, kazes da nisi bas za tu paradu eto etikete homofoba, kazez da nisu Izraelci bas trebali da ubiju dete onda si antisemita, ako slucajno za dan drzavnosti izbacis zastavu onda si naravno nacionalista i najgori cetnik, sve je naopako.

nale

pre 8 godina

Novinar nije napisao najbitniju cinjenicu: Da li se stan njen ili zivi kao podstanar. Ako zivi u iznajmljenom stanu gazda moze bez obrazlozenja da zabrani drzanje zivotinja. Mi u Svajcarskoj mozemo skoro svuda da udjemo sa psom (javni prevoz, restoran, trzni centar), ali smo za drzanje u stanu morali da dobijemo dozvolu agencije koja stan izdaje.

neko iz mase

pre 8 godina

Volim zivotinje, ali moja odluka je da ih ne drzim u stanu. Sa druge strane nemam nista protiv ljudi koji ih drze, ali u tom slucaju neki red mora da postoji!

Ova odluka na prvi pogled jeste idiotska, ali... Da li se neko zapitao kakvi su vlasnici? Da li dozvoljavaju da pas laje non-stop, da li vrsi nuzdu po zgradi koju oni potom ne ociste, da li pokupe za psom izmet(napolju)...?

Ako su vlasnici samozivi kreteni koji uopste ne vode racuna o zivotinji i sada samo kukaju kako ce izgubiti ljubimca zbog zlog, bolesnog komsije, psa im treba i oduzeti i dati nekome ko ce brinuti o njemu! Doduse pre oduzimanja, trebalo je probati da se vlasnici nauce redu - npr. drustveno korisni rad + paprena novcana kazna, a ako je pak situacija drugacija i radi se samo o sociopati koji ima pik na komsije i njihovog ljubimca, onda sam za to da doticnog treba leciti + novcano kazniti.

Nimrod

pre 8 godina

Cek malo - sad treba da se podržava Nevena, zato sto je bison sladak pas ili sta, a kada su donosili uredbu nikom nista? Sto stanovnici Trsenika nesto ne uradise tada?

Persida

pre 8 godina

@Lily

Nemojte da se pozivate na Evropu, jer da smo Evropa vlasnici zivotinja bi se cesali i gde in ne svrbi. Zivim u zgradi u Beogradu od 9 spratova. Iamo 8 kucica, svi su ti mali beli, i macaka, mozda i 20. Skoro da i ne koristimo lift, inace odlicno odrzavan i tehnicki ispravan, jer je stalno zagadjen zivotinjskim fekalijama. Pa gospoda koji drze te male bele, ona finija donese novine pa nabaci na gomilu, a oni drugi bas ih briga, ostave tako. Onda svi mi lepo idemo, tolerantno pesice gore dole i gundjamo. Sto se tice macaka, e tu je pravi cirkus, posto ih opet gospoda pusti samo kroz vrata stana, nece da silazi. Neko ovde rece upisi se u SNS. To je tacno. Jer lokalni SNSovac koji zivi u zgradi maltretira sa svojom mackom najvise. Unisteni svi otiraci, decu izujedale buve (sa sve lekarskim uverenjem), skupstina stanara probala da uvede red - bez uspeha, ugrozeni gradjani koji zive ispod nervoznih kera zvali komunalnu policiju - dodju naprave zapisnik i odu. Dosla zgrada do tuce, pasce krv neminovno. Imamo coveka u zgradi tesko bolesnog od raka prostate, ne znam da li dobija morfijum da se smiri od bolova ili od psa koji stalno laje iznad glave. Eto, moje pitanje na kraju za Vas: kako da pomirimo ne pse, nego nesavesne vlasnike koji misle da imaju vise prava od drugih ljudi na stambeni prostor? Evo i dok ovo pisem, posto je vreme za jutarnju setnju, ispod terase damice pricaju dok im kercici zaurlavaju. Kako je to resila EU?

Anhelo

pre 8 godina

Moje komsije kuca pored cuvaju bisona isto. Pustaju ga preko dana u dvoriste i non stop laje. Mi smo se doduse navikli na taj njegov lavez ali verujem da nije svejedno ljudima koji zive u stanovima. Inace - tog bisona su komsije dobile od sina i snaje jer vise nisu mogli da ga cuvaju posto je pravio haos kada je ostajao sam kuci.

Vladimir

pre 8 godina

Nisam pametan. Komšija moj ima maltešku pudlu, najumiljatije stvorenje koje pistoji, stalno se isgran sa njom, čak sam je i čuvao, međutim kad god bi im neko pokucao ili pozvonio na vrata, pas tako glasno i nekom "iritantnom frekvencijom" laje da se trese cela zgrada, prosto je nepodnošljivo. Isti slučaj je kad gazde izlaze iz stana ili se vraćaju u stan. Maltezer toliku buku pravi da čovek poludi. Dnevno znači barem 6,7 puta u toku dana napravi takav metež.

Pas

pre 8 godina

Kriminalna policija!
Zvao sam ih pre par dana jer je vlasnica dovela psa da urinira i eventualno istovari stolicu u moje dvoriste.
Odgovori smesni.
Postoji valjda i audio snimak.
Tvrde da ne mogu nista dok ne uhvate na licu mesta.
Nek vataju...

Tanja

pre 8 godina

Baš da vidim kako bi iz MOG stana odveli MOG psa.
Sto se tice ovih osoba koje komentarišu da pse ne treba držati u stanu, jedna informacija - psi (naročito pudle, bišoni i slične male rase) su se držali na dvorovima još od pre Hrista. Pamtim vreme bivše Jugoslavije, pa znam pouzdano da su ljudi iz gradova uvek imali pse i mace kao kućne ljubimce i čuvali ih u stanovima. I pamtim da to nikome nije smetalo, naprotiv. Duboko sam uverena da je to zato što su u to vreme u gradovima živeli - građani. E sad, to što ste tokom proteklih par decenija vi došli iz krajeva gde se pas drži isključivo u dvorištu na lancu od metar, nevakcinisan, nikad veterinara video nije, nikad očišćen od parazita, kao zver vezan ceo život, to je potpuno drugi padež. Molim vas da se lepo osvrnete oko sebe i shvatite realnost - došli ste u grad. Svojom voljom, niko vas silom nije terao. U gradu važe gradski običaji. Pa ako vam je i dalje stalo do seoskih navika, idite natrag na selo. Unapred hvala.

misim ja

pre 8 godina

A to što ti psi laju po celu noć, nema veze
Goni ih sve iz zgrada, tu im nije mesto.
Nekada se znalo ali sada ništa.
(Serb irig, 6. maj 2015 22:01)

A da li je tebi mesto u gradu?!?
I šta se to znalo nekad?

Isla

pre 8 godina

@(Aleksandra, 07. maj 2015 19:05)

Bravo. Prihvatanje cinjenice da imate problem je prvi korak ka izlecenju. Ostatak vaseg izlaganja dokazuje moju teoriju.

NS

pre 8 godina

"komsija" ,dodji malo da budes moj komsija! U mojoj zgradi 85 stanova i oko 100 pasa. dodji da te prevaspitamo,mrzitelju sebe,i svih zivih sto oko tebe disu! sram da te bude! tako se pakostis! ti si od onih sto vezu zivotinju za auto i mrcvare do smrti u najvecim mukama? JA TI SAMO JEDNO ZELIM ; STA GOD TI POZELEO PSU-NEK TI SE TROSTRUKO VRATI!!! NEVENA HRABRO,bori se,tvoj stan je tvoje vlasnistvo,ne odustaj!!! imam i ja bisona,zpoznajem i radosti i brige koje donose!

pop

pre 8 godina

Ovo je stvarno sramotno. Psi su cistije zivotinje od svih tih egzoticnih ptica i golubova koji su dozvoljeni (po resenju) koje su vrlo cesti prenosioci raznih bolesti.
Jedini opravdani razlog za ovo je ukoliko je Nevena podstanar ili iznajmljuje stan i da im je izricito receno (ili previdjeno ugovorom) da u iznajmljeni stan ne sme da se dovodi pas.
Prosto tuga u kakvom drustvu zivimo... A ovamo kada kafici radnim danima prave zurke sa zivom svirkom i sve tresti u 2 ili 3 sata u noci, nece ni policija ni komunalci da dodju da ih ugase i posalju kuci...

sandra

pre 8 godina

Životinjama nije mesto u kućama, stanovima već u dvorištu u prirodi.
(Sloboda za životinj., 6. maj 2015 22:22)
Sta su to danas prirodni uslovi i gde? Ljudi takodje zive u malim stanovima i rade po ceo dan u zatvorenom prostoru. Deca u sedecem polozaju po 8h u skoli a onda jos 4 za kompjuterom ili uceci. Niko vise ne zivi prirodno, pogotovo u gradu. Kucici na selu su uglavnom u boksovima i na lancu jos dalje od prirode! Veliki i jako aktivni psi ne treba da zive u malom stanu ali rasa o kojoj se govori nije ni stvorena da zivi u dvoristu. Imala sam kokera koji je isao povremeno u prirodu na duze vreme posle cega je gotovo svaki put zavrsio kod veterinara. Cela dlaka se uceba od gomile cickova... treba 2h da se pazljivo osisa na 0, pun krpelja i ako je uvek imao sredstvo protiv parazita. Jednom je dobio i Krpeljsku groznicu, bio 2 nedelje na injekcijama i jedva ostao ziv. Ceo klas od trave (popino prase) mu se zabolo ispod pazuha i kroz kozu otislo u predeo lopatice pa je zavrsio na ozbiljnoj operaciji. Ista stvar kod svih pasa sa dugim usima i dlakom se uvuce u uvo i napravi povredu sa jakom upalom, sto se takodje dogadjalo 3,4x.
Dokazano je da deca bez fizickog kontakta sa roditeljima i mnogo istinske ljubavi budu zaostala u razvoju i psihicki i fizicki, sledstveno tome ista takva interakcija postoji izmedju ljudi i njihovih kucnih ljubimaca korisna i za ljude i zivotinje. Ko nije brinuo o kucnom ljubimcu na parvi nacin bolje da ni ne otvara rubriku 'ljubimac'.

Kiza

pre 8 godina

Predlazem gospodji dobrog advokata, koji ce tuziti grad u kome zivi, ali i drzavu Srbiju sudu pravde u Strazburu. Zakoni EU ne poznaju ovakav vid diskriminacije ljudi koji drze pse u stanu. Posto je Srbija potpisnica svih konvencija o zastiti zivotinja ona se mora pridrzavati istih, da ne bi placala milionske odstete u evrima, naravno. Prema tome....

Aleksandra

pre 8 godina

1. Komšija je očigledno sociopata, a izgleda i oni koji ga ovde podržavaju: neka Valentina i još neka sitna boranija koja nije sposobna da voli druga živa bića i da ih podsetim: SVET NIJE SAMO NAŠ, VEĆ PRIPADA I ŽIVOTINJAMA I MI NEMAMO PRAVA DA IH TRETIRAMO KAO NIŽA BIĆA, JER NISU
2. Isla, ja toliko volim životinje, pa sam, evo, i ja jedan od onih čija je ljubav prema životinjama, kako Vi kažete, psihološki poremećaj. Srećna sam što imam takav "psihološki poremećaj", jer za razliku od Vas, ja volim druga bića, pomažem im, pružam im ljubav i ona meni, i ponosna sam vlasnica ulične mace, a i Vama želim jednu...
3. Mrziteljima životinja treba psihijatrijska pomoć, jer očigledno imaju problem...

Sara

pre 8 godina

bisoni su poznata rasa pasa koja ne laje. imaju specificnu dlaku kao bebina kosa usled koje ne izazivaju alergije ljudima alergicnim na pse.
sto se njihovog "laveza" tice, toliko su tihi tj. ne laju da bi svaki lopov mogao bez problema da opljacka stan ili kucu vlasnika koji drzi bisona kao ljubimca.

Tanja

pre 8 godina

@Milena Stajić: manite se vi dezinformacija. Ne znam gde ste vi to živeli, ja sam živela u Beogradu, i u mojoj maloj, trospratnoj zgradi na Vračaru skoro sve porodice su imale ljubimce. Deca su se stalno igrala sa psima u parkovima koji su bili čisti kao suza, bez razbacanog djubreta kao danas. Svuda su bila uređena igrališta za decu, travnati prostori, zasadi drveća. Svi su voleli životinje, i ne znam za slučaj da je neko sklanjao decu od pasa, kao danas što čine, kao da je medved a ne pas.

A da ste moja komšinica i da ste mi spočitali vodu koju trošim, odgovorila bih vam da ću od sutra pet puta na dan kupati sebe, tri puta psa, a vama ako se ne sviđa slobodni ste da se obratite gradskom vodovodu i da tražite da van ugrade vodomer, pa plaćajte koliko potrošite. To nema nikakve veze s komšijom nema, niti je problem koji treba on da rešava. Niste svesni kako biste ućutali.

bekaa

pre 8 godina

Ja u stanu imam pita. I ?! Neko da mi naredi da ga iselim?! Nema sanse!!! I kada vidim koliko debila ovde piskara i ne voli zivotinje pitam se, sta uopse rade tu! Ovde je podrska za bisona, a ne vase glupo raspredanje o tome koliko neznate kako su psi cisti i uredni, a vi strokavi i smrdljivi! Pa aj da iselimo komsije koje vriste i biju se po ceo dan, pijane i lude!!!!

Aleksandra

pre 8 godina

Da li se meni čini ili je čovek postao sve gadniji, samoživiji, gluplji,...?
Pa ko je taj Nebojša Stojanović?! Nek se pojavi, nek se slika i nek kaže zašto mu smeta drugo biće? Ako je takav frajer da prijavi malenog psa, nek se pojavi javno, i nek istrpi pljuvačinu!
U mojoj zgradi, na svakom spratu bar jedan stan ima kućnog ljubimca, zbog čega je u zgradi atmosfera posebna... nekako je... veselo...
Imamo i jednog koji bez povodca vodi svog bul-terijera, koji napada druge pse iz zgrade, ali to je onaj klishee: gazda nabildovan, tesna majca, donji deo trenerke, podšišan do brijanja, niži rastom, hoda kao da je osvojio svet, pas bez korpe i povodca koji kidiše na druge pse... pritužbe ne vrede, jer je tip kreten...

Milica

pre 8 godina

Skandalozno,sta reci...Puna podrska borbi protiv ovakvih losih komsija i komunalne policije.
I sama sam imala istih problema,komsija me je prijavio inspekciji zbog lajanja psa koji je preko dana u dvoristu, a nocu spava u kuci!Inspekcija mi je nalozila da psa moram da vezem lancem ili da ga drzim u boksu ili neprekidno u kuci da ne bi "uznemiravao" komsiju( sa kojim inace ne razgovaramo godinama)...
Eto sta radi nasa komunalna inspekcija,zbog njih ce mnogi razmisljati da li da drze ljubimce.

decko iz bloka

pre 8 godina

Golubove koji smrde i prljaju smes da drzis a psa ne smes? Pa tog koji ih je prijavio i te koji su pisali zakon treba izbaciti na ulicu

Aleksandra

pre 8 godina

Odluka se odnosi isključivo na psa rase bišon (doslovce tako piše)... gospođa Nevena sad treba da dovede psa druge rase i tako stalno, dok ne iseli komšiju...

pn

pre 8 godina

Nadam se da će Nevena pročitati komentar. Imam samo jedno da joj kažem: tvoj stan, tvoj pas, tvoja pravila! Nevena nemoj ni slučajno da razmišljaš o tome da iseliš psa. Niko tebi ne može da naredi da iseliš tvog člana porodice zbog bolesnog komšije!

prijatelj

pre 8 godina

Kakav monstrum čovek treba da bude da nešto tako priredi jednoj porodici u kojoj je tako divan pas skoro član familije. U zemaljama EU zaštita životinja je ustavni princip. Podrška za malog drugara!

Mr. Potato Head

pre 8 godina

"...To za SFR Jugoslaviju naprosto nije tacno. Retko ko je imao pasa ili macku..."
@(Milena Stajic, 7. maj 2015 14:15)
Glupost.Koje neistine iznosite. Pa standard je onda bio 10x veci i svako ko je hteo je imao kuce ili mace. Ja sam u jednom trenutku krajem 60' imao i foksterijera i macora,nikakvih problema nisam imao, jedino kad macor odluta na 2-3 dana ovaj nece ni da jede...A sto se tice potrosnje vode u zgradi, vise bih voleo da npr komsije koje izdaju stanove prijave podstanare i da placaju vodu za njih...

BobFreedom

pre 8 godina

Kad zivis u zgradi, jasno je da nisi sam u njoj i da ces uvek cuti neke zvuke iz susednih stanova. Svi vi kojima to smeta lepo kupite kucu na vrhu planine pa zivite sami u tisini.

XXX

pre 8 godina

@(nale, 06. maj 2015 21:58): isto tako doktor može da da "order" da je pas deo terapije ( slučaj sa ovom devojcicom) i onda i vlasnik zgrade i svi ostali mogu da se "slikaju" sa pravilima u zgradi/kompleksu (dobijate ih na sudu 1000%). Pišem o Kaliforniji.

Posmatrac

pre 8 godina

A u Trsteniku sve sama kultura. Nigde djubreta na ulici, niko ne parkira na zelenim povrsinama I na pesackom, niko ne pljuje I ne baca pikavce gde stigne.....Sve sama gospoda a praziluk im iz... viri.

mirjana

pre 8 godina

Dosta mi je vise, ubise nam svu ljudskost pa nam jos i izvrsitelje dadose da zakon "revno" sprovode,kome to smetaju zivotinje da li ce poceti i decu koja su glasnija isto tako zabraniti!?

Sara

pre 8 godina

bisoni su retka vrsta pasa koji ne laju. to neznalice ne znaju. toliko su tihi da bi pored njih lopov mogao da opljacka vlasnikovu kucu ili sttan. toliko. Pravda za bisone!

M.D.

pre 8 godina

@Serb irig, @(Sloboda za životinj.
Bison frise je kucni pas tkzv. companion dog, mesto mu je u kuci, ne zahteva mnogo setnje, ne linja se i jako je lak i zahvalan za drzanje. Ako gospodi smeta sto nekad malo lane,nek odvrnu narodnjake malo jace...

snezana

pre 8 godina

Kada bi dvonozni/ljudi/ bili iskreni i odani kao cetveronozni /psi/ ovaj svet bi cvetao, ali ima mnogo licemernih, pokvarenih, neiskrenih i zlih ljudi. Uvek glasam za cetveronozne jer oni su u svom odnosu iskreni i mena interesa, nego samo ljubav i odanot.

Aleksandar

pre 8 godina

Odluka koka je u suprotnosti sa zakonom je nistavna. Zakon je jaci pravni akt, a Ustav najjaci. Tako da, ovi koji su pravili odluku, mogu se tornjati.

humanost..

pre 8 godina

Pa normalno je da se podrzava porodica sa ovakvim malim kucnim ljubimcem ...Pa zar smo i ovde van svih svetskih tokova!Kakvi su to zakoni i kome sluze!Pricamo o udomljavanju nezbrinutih zivotinja a onda one koji to cine i koji su dobri i pozrtvovani vlasnici istih,proganjamo i kaznjavamo.. ne menjajuci neke retrogradne i totalno sulude zakonske norme,koje neodoljivo zasluzuju da se po svom kvalitetru i opisu kao iz srednjeg veka preuzetih..a ne stvaranih prema sadasnjosti!Gde je tu humanost drustva prema zivotinjama,pa i prema coveku!Neke nakaradne necivilizacijske zakonske norme,koje bi da nam samo zagorcavaju zivot i nista vise!I tako umesto logicne pravde za bisona i njenog vlasnika,mi danas pokusavamo da se po koji put umesto napred..vracamo nazad!

VUK

pre 8 godina

kome da se ja žalim na ljudska bića koja žive u mojoj zgradi jer: vrše veliku i malu nuždu u liftu, na stepeništu, podrumu...piju i povraćaju ispred ulaza u zgradu, bacaju smeće kroz prozor i po hodnicima..imaju sex u podrumu i vešeraju..slušaju turbofolk na 120decibela..prde i podrigiju u liftu.. ne kupaju se mesecima.. ne peru zube..slavlja koja organizuju do kasno u noć ne prijavlju policiji..i redovno se tuku i bodu noževima posle terevenki. .ruše noseće zidove i vrše adaptacije stanova bez ikakve stručne kontrole.. kome da se žalim? da je pravde ovakve bi ljude iselili na livadu a u moju zgradu uselili kućne ljubimce..koji ljudi?stoka!!!

Godiva

pre 8 godina

@Valentina: Ne gospodjo, loše ste to povezali. Zapravo, kao prvo, razlog za "iseljenje" psa nije to što nekog uznemirava, nego odluka grada od pre Hrista koja nije usaglašena sa Zakonom o dobrobiti životinja (a svaki pravnik će vam reći da zakon ima prioritet nad uredbama, i da uredbom ne mogu da se umanje prava predviđena zakonom). No dobro to. Ali, ako ćemo da razgovaramo vašim tonom, onda da kažem i ja šta mi smeta i šta me uznemirava: smetaju mi komšijska deca koja po celi dan bacaju igračke, trče po stanu i uopšte su veoma glasni. Smeta mi komšija koji padne u sevdah pa odvrne iransko-turski melos spakovan u turbo folk od ranog jutra. Smeta mi što se ostavljaju kese djubreta ispred vrata po tri dana da smrde dok ih ne odnesu. Smeta mi što roditelji izvedu svoje potomke da se igraju ispred zgrade na zelenoj površini, i za sobom ostave svu moguću ambalažu, kese od čipsa, limenke, plastičke flaše i drugo razno đubre. To isto, samo uveče, malo stariji potomci, pa dodaju i pikavce i limenke piva. Zato nam prostor oko zgrade više liči na deponiju, nego na zelenu površinu ispred stambene zgrade.

E pa, vidite, onda kada svi oni prodaju svoje stanove i kupe te hektare i zemlju u Šumadiji gde će moći da rade to što sada rade u sred Beograda, onda ću i to učiniti sa svojim psom, ako nekog bude uznemirio. Kad već mora da se zna red, nek se zna za sve, a ne samo za vlasnike pasa. Pošteno.

veštačko krzno

pre 8 godina

@ Tanja
Imate pravo. Ja pamtim da smo mi u zgradi uvek u zajednikom dvorištu imali po neku mačku koji smo zajednički čuvali. I gle nikome nije smetalo. Tada nam je dvorište bilo lepo sa travom i igrali smo se neprestano. Posle toga pretvorilo se u vozni park ruiniranih krševa i raspadnutih garaža koje smrde više nego bilo šta. U svim zemljama dozvoljeno je držanje kućnih ljubimaca. U višespratnicama nemate ni jedan stan bez jednog. Prošle jeseni je moler koji mi je krečio pričao da je bio u Moskvi na radu. I da su stanovi prepuni kučića i mačića. Kad se usele u novi stan oni obavezno nabave mačku kao nešto što će im doneti sreću.

Sasa Vujic

pre 8 godina

Bichon Frise je jedina pasmina pasa kou mogu imati osobe alergicne na pse.
Pas je mal i razigran.
Jednostavno stvoren za mazenje ,i ne vidim ni jedan jedini razlog za ovaku besmislenu presudu.
Osobno imam tkoga psa u zgradi i svatko ga mazi.
Cak me zaustavljau na cesti i pitaju da ga malo pomaze.
Molim nadlezni sud da pokusa shvtiti da je to vise ziva igracka nego pas. Preporucujem svakome tko je u dilemi ima ima alergije na pse da si kupi Bichon Frise malu snjeznu pahulicu.

Dragan

pre 8 godina

Ja imam Bišona. Po cimeli dan spava dok smo na poslu. Niti laje niti gubi dlaku. Tek kad dodjemo kući hoće da se mazi i igra. Ja mislim da je najmirnija vrsta psa sto postoji. Isto cam mogu reci da je pametniji od pola ljudi a i cistiji.

Ненад

pre 8 godina

Која смо ми распала држава, то је страшно! Као да држи тигра а не овог медењака.

next

pre 8 godina

Odite na sajt Orpaka i pročitajte. Sada nemam vremena da vidim šta je novo ali sam sinoć videla da pas neće biti oduzet vlasnici, da je to urađeno samo zbog tužbe koji je dostavio komšija a radi se o njegovoj netrpeljivosti prema ovoj ženi. Tako je objasnilo nadležno lice. Tako da je pas samo kolateralna šteta.
Ovo je zakon za BG http://www.veterinabeograd.rs/files/File/regulative/OdlukaoDrzanjuDomacihZivotinjaiKucnihLjubimacaNaTeritorijiGradaBeograda2%281%29.pdf
Mislila sam da je na nivou SR. Znači da svaki grad ili opština ima svoje zakone, ali ne znam ni jedan grad gde ne možete u svom stanu držati kućnog ljubimca. Biće da se ovi iz Trstenika nisu na vreme update.
Pre mnogo godina bila sam svedok da je žena išla ulicom i trovala sve što joj se nađe na putu. Što je najgore bacala je otrov u dvorišta gde su bili vlasnički psi. Sećam se komšinice koja je bila očajna i rekla da ne sme da javi ćerki koja nije bila u tom momentu tu. U svakom slučaju čim imate problema obratite se nekoj od organizacija za zaštitu životinja, voljni su da pomognu.

Catwoman

pre 8 godina

http://www.zivotinje.rs/vestiStrana.php?id=12067&name=najnovija-vest-gospodji-neveni-petrovic-iz-trstenika-pas-ipak-nece-biti-oduzet&tip=vesti
Link sa Orpakove stranice.

John

pre 8 godina

(Vladimir, 6. maj 2015 21:36)

U normalnim zemljama su i ljudi normalni. Kod nas se uvek nađe neki baksuz koji je protiv jer mu se može. Ne samo protiv ovoga, nego protiv bilo čega. Verovatno nemaš iskustva sa kućnim savetima i ne znaš na šta to liči.

Lily

pre 8 godina

PersidaPa dobro! Pozvacu se na Aziju, ako vam Evropa bode oci. Po Indiji setaju kolone krava koje "svasta" rade... A verujte, svi ih obozavaju!

Нашминкана

pre 8 godina

Па онда сви људи у Трстенику који имају кућног љубимца који није украсни папагај треба да иселе животиње! Изађите бре на улицу и мењајте ту уредбу!

Ilija Pevac

pre 8 godina

Moj prijatelj je imao problem sa komsijom jer je cuvao par kokosaka koje nikome drugom nisu smetale.Bilo je tu raznih ukrasnih sorti, i nisu bile ni glasne, niti se osecao smrad,nista.Jednostavno, covek ga nije gotivio pa ga je tuzio i prijavljivao.Na kraju smo mu nabavili par komada morki(misirka,biserka) pa je komsija odustao,jer iako je glasnija od vecine pasa i jata kokosaka, morka spada u ukrasnu zivinu i zakonski ima pravo da ih cuva :)

Caki

pre 8 godina

LJUDI SU POSTALI MONSTRUMI. NE MOGU DA VERUJEM DA JE SUD NAREDIO DA UKLONE MALOG BISONA. SUD BI MOGAO DA UKLONI MENE I MOG LJUBIMCA . DRAGA GOSPODJO TUZITE DOTICNOG DA ON VAS UZNEMIRAVA , PA SLUCAJ DO BESKONACNOG .
KAKO SE ZAVRSIO SLUCAJ SA PSOM MEDOM.?