Sreda, 06.05.2015.

11:14

Ušao u farmerkama, odneo sliku od 66 miliona dolara

Izvor: Qz

Ušao u farmerkama, odneo sliku od 66 miliona dolara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

sns.bot

pre 9 godina

Ko moj deda kad kupovao kombajn. Došo čovek u Zemun u prtene icepene pantalone i košulju s ceger pun para. Još od kapiju mu vikali begaj dedo nemaš ti te pare. Ali kad deda iz kožuha izvadio dojče marke drukčije bilo. Prodavci bi manje trebali da obraćaju pažnju na izgled i gardarobu, al jok ima se raspravljav pre s onog kravatu što nosi, i propustiće ozbiljnog kupca. Ozbiljni kupci su nekad skromno obučeni.

Zoki kaze

pre 9 godina

A ovi nazovi umetnici što se kao razumeju su mi najjaci. Da uz sliku ne stoji Van Gogovo ime, bacili bi je negde u podrum, ne bi je ni pogledali... Pre par dana gledam na TVu jednu galeriju, na kojoj je između ostalih ekskluzivnih slika bila postavljana i jedna iz Ikee - običan apstraktan print na platnu. Onda su pitali te nazovi umetnike šta misle o toj slici. Kad su počeli da se prosipaju i da glume neke poznavaoce... A izrazi lica kada im kažu da su Ikeinu sliku procenili na par miliona su neprocenjivi...

dukiVrs

pre 9 godina

Nije vam palo na pamet da je dosao u necije ime da pogleda i kupi sliku. To je uobicajena praksa kod bogatih, zbog poslovnih obaveza angazuju druge ljude, sto bi rizikovali da se cimaju i da svi znaju kako izgledaju. Prvo bi im se poreska nakacila, onda zena, pa rodbina i tako u nedogled. Ovako pakuj, odmah u sef neke banke i svi mirni.

sima

pre 9 godina

Pa i nije neka slika. :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rambo, 6. maj 2015 12:41)

Nista se ti ne razumes, tvoje ime jos vise potvrdjuje.

Prosle godine sam bio na jugu Francuske i prosetao kroz park sa slike. Francuska je prelepa. Gradic se zove Arles i tu je Van Gogh ziveo i naslikao svoje nabolje slike.

Milos

pre 9 godina

a bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 06. maj 2015 15:19)
Da, u glavnom se slazems sa pojasnjenjima nego sam se plasio da neko mozda misli do ova cena ima veze sa umetnoscu.

@za onoga sto je Ani rekao "ne lupetaj" bas nema potrebe da bilo sta tako komentarises prosto si ljakse sta ce ne mozes bolje.

Lupetanje

pre 9 godina

@ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Liga šampiona, 6. maj 2015 16:38)

A ti tek lupetas domacinski sa svojim shvatanjem kako nesto funkcionise. Necu ni da pokusam da ti odgovorim, jer TAKVIMA NE VREDI PRICATI!
Pozdrav!

luciano

pre 9 godina

slicne situacije se desavaju na sajmu automobila kod nas u Budvi. Nekome 100 000 ne znaci mnogo iako nosi farmerice trenerku cak i radna odijela a hostese neupucene...

vatHr

pre 9 godina

otvorio sam vijest samo zato sto sam mislio da je bila pljacka kao u filmu sa kevin spaceyem "jako pristojni gangsteri" gdje su likovi jednostavno usetali usred bijelog dana u muzej i poceli skidati slike sa zidova:))).

inace, par godina poslje tog filma dogodila se bas takva pljacka, ukraden je muncov "krik" u oslu na inenticnu foru kao u filmu. :)

milos, znas sta je salvador dali napravio kad je raspravljao o vrijednosti umjetnickog imena? otisao u trgovinu, kupio wc skoljku, potpisao se na nju i uzeo cekic i BAM!!!
prodao ju je na drazbi za 100 000 dolara. :)
zivote, lutalico!

Ekonomista

pre 9 godina

I ako je svaka mu cast ! Podrzavam ! U ovim nakaradnim vremenima gde stvari i neke slike imaju vrednost kao bdp malih zemalja a ljudi apsolutno nikakvu vrednost vreme je da se nesto uradi !

Ana

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.

Liga šampiona

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju. 
(milos, 6. maj 2015 15:19) 

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.

milos

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.

Zoran

pre 9 godina

"Prodavac umetnina iz Japana, koji je sedeo pored njega, potvrdio je da ga je čuo kako telefonom priča kineski, ali je rekao kako misteriozni kupac nije Kinez."

Kako zna da nije Kinez? Jel mu video pasos? Pa nemojte da nas razocaravate svakog dana u te zapadne vrednosti, gde se ljudi dele po ocima, boji koze,...

misa

pre 9 godina

(Bivši komentator, 6. maj 2015 14:14) pa ne bih se bas slozio. Covek je lepo napisao pre 20 godin, a tada dizajneri nisu pravili takve komade (kao sada, sto je tacno kako si opisao). Pre mi deluje da je GM-a bilo bas briga kako ce da izgleda tog dana, a i moze mu se. Npr. ja video Natasu Bekvalac u Ramones majci :) pa obajsni molim te kako to moze!! Da li ona zna sta pise na majci....

ja

pre 9 godina

apsolutno su kretenske cifre oko neke tamo slike...ko god da je naslikao i kako god i kad god, nije vredno tolikih novaca dok tamo neko gladuje..obicno platno na kojem je nabacana boja i vredi milione...bolest neizleciva!

Bivši komentator

pre 9 godina

(zbanderas, 6. maj 2015 12:25)
Delim tvoj stav, ali ne mogu a da se ne zapitam na kojoj planeti ti živiš. "Iscepane" farmerke - 500 evra ako je imao ludu sreću. "Obična" bela majica - 'oće to da ide i do 300 evra. "Iznošena izlizana" kožna jakna - 1500 evra pa naviše. Sve, naravno, u zavisnosti od dizajnera.

zbanderas

pre 9 godina

Ne mogu,a da ne komentarišem ovakav naslov koji me je podsetio na događaj od pre oko 20 godina kada sam se susreo sa George Michael om u Hotelu Dolder Grand u Cirihu.Čovek je izašao iz Bentlija vrednog oko 150 hiljada franaka,obučen u iscepane,farmerke,sa običnom belom majicom i iznošenom izlizanom koznom jaknom,neobrijan u kaubojskim čizmama.. I ušao je u hotel gde za jedno nocenje obični ljudi u Srbiji rade mesecima. I ništa specijalno se nije desilo. Zelim da kazem da je vreme da malograđanska zastarela razmišljanja nestanu,da se ljudi u srbiji ne gledaju kroz pare kravatu ili mercedes. Ta su vremena prošla i bude li se ovako razmišljalo necemo nikada izaci iz ove zabokrečine.

zbanderas

pre 9 godina

Ne mogu,a da ne komentarišem ovakav naslov koji me je podsetio na događaj od pre oko 20 godina kada sam se susreo sa George Michael om u Hotelu Dolder Grand u Cirihu.Čovek je izašao iz Bentlija vrednog oko 150 hiljada franaka,obučen u iscepane,farmerke,sa običnom belom majicom i iznošenom izlizanom koznom jaknom,neobrijan u kaubojskim čizmama.. I ušao je u hotel gde za jedno nocenje obični ljudi u Srbiji rade mesecima. I ništa specijalno se nije desilo. Zelim da kazem da je vreme da malograđanska zastarela razmišljanja nestanu,da se ljudi u srbiji ne gledaju kroz pare kravatu ili mercedes. Ta su vremena prošla i bude li se ovako razmišljalo necemo nikada izaci iz ove zabokrečine.

ja

pre 9 godina

apsolutno su kretenske cifre oko neke tamo slike...ko god da je naslikao i kako god i kad god, nije vredno tolikih novaca dok tamo neko gladuje..obicno platno na kojem je nabacana boja i vredi milione...bolest neizleciva!

Bivši komentator

pre 9 godina

(zbanderas, 6. maj 2015 12:25)
Delim tvoj stav, ali ne mogu a da se ne zapitam na kojoj planeti ti živiš. "Iscepane" farmerke - 500 evra ako je imao ludu sreću. "Obična" bela majica - 'oće to da ide i do 300 evra. "Iznošena izlizana" kožna jakna - 1500 evra pa naviše. Sve, naravno, u zavisnosti od dizajnera.

vatHr

pre 9 godina

otvorio sam vijest samo zato sto sam mislio da je bila pljacka kao u filmu sa kevin spaceyem "jako pristojni gangsteri" gdje su likovi jednostavno usetali usred bijelog dana u muzej i poceli skidati slike sa zidova:))).

inace, par godina poslje tog filma dogodila se bas takva pljacka, ukraden je muncov "krik" u oslu na inenticnu foru kao u filmu. :)

milos, znas sta je salvador dali napravio kad je raspravljao o vrijednosti umjetnickog imena? otisao u trgovinu, kupio wc skoljku, potpisao se na nju i uzeo cekic i BAM!!!
prodao ju je na drazbi za 100 000 dolara. :)
zivote, lutalico!

Ana

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.

Liga šampiona

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju. 
(milos, 6. maj 2015 15:19) 

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.

misa

pre 9 godina

(Bivši komentator, 6. maj 2015 14:14) pa ne bih se bas slozio. Covek je lepo napisao pre 20 godin, a tada dizajneri nisu pravili takve komade (kao sada, sto je tacno kako si opisao). Pre mi deluje da je GM-a bilo bas briga kako ce da izgleda tog dana, a i moze mu se. Npr. ja video Natasu Bekvalac u Ramones majci :) pa obajsni molim te kako to moze!! Da li ona zna sta pise na majci....

milos

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.

luciano

pre 9 godina

slicne situacije se desavaju na sajmu automobila kod nas u Budvi. Nekome 100 000 ne znaci mnogo iako nosi farmerice trenerku cak i radna odijela a hostese neupucene...

Ekonomista

pre 9 godina

I ako je svaka mu cast ! Podrzavam ! U ovim nakaradnim vremenima gde stvari i neke slike imaju vrednost kao bdp malih zemalja a ljudi apsolutno nikakvu vrednost vreme je da se nesto uradi !

sima

pre 9 godina

Pa i nije neka slika. :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rambo, 6. maj 2015 12:41)

Nista se ti ne razumes, tvoje ime jos vise potvrdjuje.

Prosle godine sam bio na jugu Francuske i prosetao kroz park sa slike. Francuska je prelepa. Gradic se zove Arles i tu je Van Gogh ziveo i naslikao svoje nabolje slike.

Lupetanje

pre 9 godina

@ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Liga šampiona, 6. maj 2015 16:38)

A ti tek lupetas domacinski sa svojim shvatanjem kako nesto funkcionise. Necu ni da pokusam da ti odgovorim, jer TAKVIMA NE VREDI PRICATI!
Pozdrav!

Zoran

pre 9 godina

"Prodavac umetnina iz Japana, koji je sedeo pored njega, potvrdio je da ga je čuo kako telefonom priča kineski, ali je rekao kako misteriozni kupac nije Kinez."

Kako zna da nije Kinez? Jel mu video pasos? Pa nemojte da nas razocaravate svakog dana u te zapadne vrednosti, gde se ljudi dele po ocima, boji koze,...

Milos

pre 9 godina

a bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 06. maj 2015 15:19)
Da, u glavnom se slazems sa pojasnjenjima nego sam se plasio da neko mozda misli do ova cena ima veze sa umetnoscu.

@za onoga sto je Ani rekao "ne lupetaj" bas nema potrebe da bilo sta tako komentarises prosto si ljakse sta ce ne mozes bolje.

Zoki kaze

pre 9 godina

A ovi nazovi umetnici što se kao razumeju su mi najjaci. Da uz sliku ne stoji Van Gogovo ime, bacili bi je negde u podrum, ne bi je ni pogledali... Pre par dana gledam na TVu jednu galeriju, na kojoj je između ostalih ekskluzivnih slika bila postavljana i jedna iz Ikee - običan apstraktan print na platnu. Onda su pitali te nazovi umetnike šta misle o toj slici. Kad su počeli da se prosipaju i da glume neke poznavaoce... A izrazi lica kada im kažu da su Ikeinu sliku procenili na par miliona su neprocenjivi...

sns.bot

pre 9 godina

Ko moj deda kad kupovao kombajn. Došo čovek u Zemun u prtene icepene pantalone i košulju s ceger pun para. Još od kapiju mu vikali begaj dedo nemaš ti te pare. Ali kad deda iz kožuha izvadio dojče marke drukčije bilo. Prodavci bi manje trebali da obraćaju pažnju na izgled i gardarobu, al jok ima se raspravljav pre s onog kravatu što nosi, i propustiće ozbiljnog kupca. Ozbiljni kupci su nekad skromno obučeni.

dukiVrs

pre 9 godina

Nije vam palo na pamet da je dosao u necije ime da pogleda i kupi sliku. To je uobicajena praksa kod bogatih, zbog poslovnih obaveza angazuju druge ljude, sto bi rizikovali da se cimaju i da svi znaju kako izgledaju. Prvo bi im se poreska nakacila, onda zena, pa rodbina i tako u nedogled. Ovako pakuj, odmah u sef neke banke i svi mirni.

ja

pre 9 godina

apsolutno su kretenske cifre oko neke tamo slike...ko god da je naslikao i kako god i kad god, nije vredno tolikih novaca dok tamo neko gladuje..obicno platno na kojem je nabacana boja i vredi milione...bolest neizleciva!

Zoran

pre 9 godina

"Prodavac umetnina iz Japana, koji je sedeo pored njega, potvrdio je da ga je čuo kako telefonom priča kineski, ali je rekao kako misteriozni kupac nije Kinez."

Kako zna da nije Kinez? Jel mu video pasos? Pa nemojte da nas razocaravate svakog dana u te zapadne vrednosti, gde se ljudi dele po ocima, boji koze,...

Liga šampiona

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju. 
(milos, 6. maj 2015 15:19) 

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.

zbanderas

pre 9 godina

Ne mogu,a da ne komentarišem ovakav naslov koji me je podsetio na događaj od pre oko 20 godina kada sam se susreo sa George Michael om u Hotelu Dolder Grand u Cirihu.Čovek je izašao iz Bentlija vrednog oko 150 hiljada franaka,obučen u iscepane,farmerke,sa običnom belom majicom i iznošenom izlizanom koznom jaknom,neobrijan u kaubojskim čizmama.. I ušao je u hotel gde za jedno nocenje obični ljudi u Srbiji rade mesecima. I ništa specijalno se nije desilo. Zelim da kazem da je vreme da malograđanska zastarela razmišljanja nestanu,da se ljudi u srbiji ne gledaju kroz pare kravatu ili mercedes. Ta su vremena prošla i bude li se ovako razmišljalo necemo nikada izaci iz ove zabokrečine.

milos

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.

Lupetanje

pre 9 godina

@ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.
(Ana, 06. maj 2015 16:26)

Ana ne lupaj. Stvar je u ekonomiji. Ukoliko imaš za štek npr. 300M dolara, možeš da čuvaš lovu u slamarici i razmišljaš o kolapsu dolara na svetskom tržištu. Ako kupiš zlato opet nisi siguran u konstantnu vrednost zlata. Međutim, kupovinom slike od 100M garantuješ sebi sigurnost valute. Cena slika može samo da raste, naravno samo proverenih slikara. Često se dešava da ovakvi kupci jedva znaju ko je Van Gog a imaju njegove slike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Liga šampiona, 6. maj 2015 16:38)

A ti tek lupetas domacinski sa svojim shvatanjem kako nesto funkcionise. Necu ni da pokusam da ti odgovorim, jer TAKVIMA NE VREDI PRICATI!
Pozdrav!

Bivši komentator

pre 9 godina

(zbanderas, 6. maj 2015 12:25)
Delim tvoj stav, ali ne mogu a da se ne zapitam na kojoj planeti ti živiš. "Iscepane" farmerke - 500 evra ako je imao ludu sreću. "Obična" bela majica - 'oće to da ide i do 300 evra. "Iznošena izlizana" kožna jakna - 1500 evra pa naviše. Sve, naravno, u zavisnosti od dizajnera.

misa

pre 9 godina

(Bivši komentator, 6. maj 2015 14:14) pa ne bih se bas slozio. Covek je lepo napisao pre 20 godin, a tada dizajneri nisu pravili takve komade (kao sada, sto je tacno kako si opisao). Pre mi deluje da je GM-a bilo bas briga kako ce da izgleda tog dana, a i moze mu se. Npr. ja video Natasu Bekvalac u Ramones majci :) pa obajsni molim te kako to moze!! Da li ona zna sta pise na majci....

vatHr

pre 9 godina

otvorio sam vijest samo zato sto sam mislio da je bila pljacka kao u filmu sa kevin spaceyem "jako pristojni gangsteri" gdje su likovi jednostavno usetali usred bijelog dana u muzej i poceli skidati slike sa zidova:))).

inace, par godina poslje tog filma dogodila se bas takva pljacka, ukraden je muncov "krik" u oslu na inenticnu foru kao u filmu. :)

milos, znas sta je salvador dali napravio kad je raspravljao o vrijednosti umjetnickog imena? otisao u trgovinu, kupio wc skoljku, potpisao se na nju i uzeo cekic i BAM!!!
prodao ju je na drazbi za 100 000 dolara. :)
zivote, lutalico!

Ekonomista

pre 9 godina

I ako je svaka mu cast ! Podrzavam ! U ovim nakaradnim vremenima gde stvari i neke slike imaju vrednost kao bdp malih zemalja a ljudi apsolutno nikakvu vrednost vreme je da se nesto uradi !

Milos

pre 9 godina

a bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 06. maj 2015 15:19)
Da, u glavnom se slazems sa pojasnjenjima nego sam se plasio da neko mozda misli do ova cena ima veze sa umetnoscu.

@za onoga sto je Ani rekao "ne lupetaj" bas nema potrebe da bilo sta tako komentarises prosto si ljakse sta ce ne mozes bolje.

sima

pre 9 godina

Pa i nije neka slika. :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rambo, 6. maj 2015 12:41)

Nista se ti ne razumes, tvoje ime jos vise potvrdjuje.

Prosle godine sam bio na jugu Francuske i prosetao kroz park sa slike. Francuska je prelepa. Gradic se zove Arles i tu je Van Gogh ziveo i naslikao svoje nabolje slike.

Ana

pre 9 godina

ja bih prvo jako voleo da mogu da razumem da jedna slika kosta (ne vredi) 66m usd. jel to samo zato sto je neko tako rekao? - hvala na pojasnjenju.
(milos, 6. maj 2015 15:19)

Ne, ne zato, vec zato sto na aukciji realno moze da postigne tu cenu. Dakle, ako ima ljudi koji hoce to toliko da plate onda to realno toliko vredi, sto vazi i za sve ostalo.

dukiVrs

pre 9 godina

Nije vam palo na pamet da je dosao u necije ime da pogleda i kupi sliku. To je uobicajena praksa kod bogatih, zbog poslovnih obaveza angazuju druge ljude, sto bi rizikovali da se cimaju i da svi znaju kako izgledaju. Prvo bi im se poreska nakacila, onda zena, pa rodbina i tako u nedogled. Ovako pakuj, odmah u sef neke banke i svi mirni.

luciano

pre 9 godina

slicne situacije se desavaju na sajmu automobila kod nas u Budvi. Nekome 100 000 ne znaci mnogo iako nosi farmerice trenerku cak i radna odijela a hostese neupucene...

Zoki kaze

pre 9 godina

A ovi nazovi umetnici što se kao razumeju su mi najjaci. Da uz sliku ne stoji Van Gogovo ime, bacili bi je negde u podrum, ne bi je ni pogledali... Pre par dana gledam na TVu jednu galeriju, na kojoj je između ostalih ekskluzivnih slika bila postavljana i jedna iz Ikee - običan apstraktan print na platnu. Onda su pitali te nazovi umetnike šta misle o toj slici. Kad su počeli da se prosipaju i da glume neke poznavaoce... A izrazi lica kada im kažu da su Ikeinu sliku procenili na par miliona su neprocenjivi...

sns.bot

pre 9 godina

Ko moj deda kad kupovao kombajn. Došo čovek u Zemun u prtene icepene pantalone i košulju s ceger pun para. Još od kapiju mu vikali begaj dedo nemaš ti te pare. Ali kad deda iz kožuha izvadio dojče marke drukčije bilo. Prodavci bi manje trebali da obraćaju pažnju na izgled i gardarobu, al jok ima se raspravljav pre s onog kravatu što nosi, i propustiće ozbiljnog kupca. Ozbiljni kupci su nekad skromno obučeni.