Nedelja, 06.10.2013.

09:16

Piter Gebrijel: Srbija je inspirisala svet

Izvor: Tanjug

Piter Gebrijel: Srbija je inspirisala svet IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

nevena

pre 10 godina

@bez veze pazi da ces da me ubedis da nemas 3600, a na cigare i koje dajes nedeljno 1000, uostalom cena je sasvim pristojna, i ako pocnes da stedis po 150 dinara dnevno eto ti karata :)

Slon

pre 10 godina

Jedan od osnovnih razloga relativno skromne posete koncertu je kratko vreme od njegove najave do dešavanja, zbog poznate priče sa hrv promoterom. Da je koncert odmah bio predviđen za Beograd tih ca. 6 meseci bi sigurno dalo više posetilaca.
Svakako, to ni malo nije umanjilo kvalitet i značaj koncerta koji je bio izvrstan.
Samo primitivci i neznalice mogu komentarisati koncert u negativnom smislu. Neko je lepo primetio da je takvih 80% populacije i mislim da je potpuno u pravu.

Ceca rasprodala SPENS

pre 10 godina

Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...
(Jelena, 7. oktobar 2013 00:23)
Jelena, to je pozdravna poruka na svakom njegovom koncertu, a ne znači poziv da ga mi zovemo na bis, ili tako nešto (Bico je svakako završna pesma seta), već više u prenesenom značenju, koliko ćemo znati da branimo izborenu slobodu, ili kako da se izborimo za nju, ako se nismo izborili. Publika nije bila loša, već je publike naprosto bilo malo. Ako je stvarno bilo i dosta fanova van Srbije, to pokazuje žalosno stanje duha nacije.

Mala Maja

pre 10 godina

Neverovatno dobro izvodjenje muzicara, od legendi Manu Katchea preko Tony Levina i Davida Robertsa, i ocaravajucih glasova Jennie i Linnee, do energicnog i osecajnog Petera - ne znam jednom recju zaista su mi pomerili mozak! Hvala im do neba!!!! nadam se da cemo ih videti sto skorije u nekom novom poduhvatu! O opusu i kvalitetu PG ne treba trositi reci. Ko zna zna. ps. ostali komentari i namerno skretanje utisaka ka necemu sto niti koncert dakle umetnicko izvodjenje ne zasluzuje niti ljudi koji to razumeju, ne zavredjuje nijedan kometar.

Jelena

pre 10 godina

@ Vladislav (Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!)
(vladislav, 6. oktobar 2013 12:27)

Raduje me da je još neko shvatio... Svašta se moglo naučiti sinoć. Bila je to lekcija o umetnosti, o istrajnosti, o ljudima koji žive drugačijim, inspirisanim životom (za razliku od nas - ubijenih u pojam), koji stvarno veruju u nešto, lekcija o nama... Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...

Ostaje samo žal za tim da mi se ovakvo iskustvo više nikada neće ponoviti...

Cvele

pre 10 godina

Koncert je bio nestvaran, posle ovakvih dogadjaja postajete bolji ljudi. A tupavi i polupismeni kvaziploticki komentari samo govore o inteligneciji njihovih autora.

makac

pre 10 godina

Zemlja čiji građani ne napune Arenu na koncertu Pitera Gabrijela, a napune stadione na koncertima pinkovih zvezda, nema baš nekavu budućnost.

jj

pre 10 godina

Kakav sjajan koncert, ali publika nikad mlitavija..matorci skacu ali ne mogu kao nekada, mladji vrte Tviter, FB i zevaju (neki su cak i otisli!!!)
A ja zamalo da dozivim srcku od srece i uzbudjenja, jes' dosao slucajno ali meni je bilo mnoogo dobro, poklopilo se mnogo toga, da otkaze Zagreb a zakaze Beograd, jos da otpeva ceo album "So" sa originalnom postavom na tom albumu! Samo nikako nisam mogla da izbacim iz glave da Aca Lukas tu istu Arenu dupke napuni, a jedan Piter Gebrijel ne moze:(

Ana

pre 10 godina

Hmm, nisam bila na ulicama 5. oktobra,zato sto sam bila isuvise mlada 18-19 godina, ali sam trpela legitimisanja i proterivanja iz klubova i mesta gde se nisu pustali/svirali narodnjaci, verovatno zato sto je stub revolucije bila ekipa koja nije slusala narodjake. Elem, verujem da je svetskim zvezdama poput Petera Gabrijela zaista fascinantno to sto se desilo u Beogradu 5. oktobra, ne mislim da je bio licemeran sa svojim izjavama, verujem da je imao potrebu da pohvali veru i energiju koja menja i vuce napred. On je sam veoma energican za svoje godine i stvarno mu skidam kapu. Sto se tice broja ljudi, zaista Arena nije bila skroz puna sto me u neku ruku brine, ne znam da li je razlog bila cena karte ili je progresivna ekipa- stub revolucije - otisla napolje iz Srbije, pobegavsi glavom bez obzira. U svakom slucaju, bilo je dovoljno ljudi da se napravi odlicna atmosfera. Meni je bilo zaista lepo, retko kada se toliko srodim sa muzikom na koncertima, recimo da mi je Gabrijel bio za pet klasa bolji od Depecha.

annesaxton

pre 10 godina

Kao prvo,ako pisemo njegovo prezime na srpskom onda ono glasi Gejbrijel. Kao drugo,bila bih srecna da je prica o koncertu odvojena od price o hronicnom oboljenju od kojeg Srbija pati.

Šumenko

pre 10 godina

Za sve one koji komentarišu da je Piter Gebrijel bezveze zato što su u njegovom studiu snimali Giboni i Zdravko Čolić, jedna važna informacija- i vi možete da snimate u njegovom studiju ako imate pare da platite...dakle, čovek ima studio i uredno ga iznajmljuje svakome ko želi tu da snima i može sebi to da priušti...na njergovom sajtu možete da nadjete sve slobodne termine studia i cene...tako da uopšte ne razumem kakve veze ima muzika Piter Gebrijela i njegov nastup , koji su fenomenalni i kategorija za sebe sa ljudima koji snimaju u studiu koji je njegovo vlasništvo..

The knife

pre 10 godina

Naravno da je bolje ikad nego nikad ali to ne smanjuje zakasnjenje od 40 godina !
http://www.youtube.com/watch?v=WY3lAfdoM-s

Kada bih mogao da budem takav !

pre 10 godina

@Dača
Vi ste na budzetu, ili mozda u firmi u restruktuiranju, ili ste mozda uzeli kredit koji ne morate da vratite, ili nikada nista niste placali pa vam je sada sve oprosteno ?

Ja se secam a vi ?

pre 10 godina

@prti4life
A gde ste vi ziveli poslednjih 13 godina ? A sta radite ponedeljkom uvece u 21h ? A sto se tice redova, to vas je neko slagao. Redova jeste bilo za one koji su hteli da kupe secer i ulje po duplo manjoj ceni nego na pijaci. Da je danas cena secera u nekim radnjama 20 din ili ulja 30 din, opet bi imali redove. Slobina grska je bila jedino u tome sto nije pljackao kao demokrate nego je pokusao da ocuva socijalni mir.

prti4life

pre 10 godina

svi vi sto mislite da smo 5. oktobra krenuli u sunovrat, zanima me gde ste bre vi ziveli pre tog 5. oktobra? redove za zejtin i secer tesko da mogu da zaboravim, kao i restrikcije. i kad ste face, sto niste izasli tog 5. oktobra da nas sprecite da oteramo zemlju u sunovrat? koje gluposti vi pricate...

Da razjasnimo nesto!

pre 10 godina

Gabrijelu svaka cast, prava legenda.

Jel moguce da Srbima treba sve da se crta???

Shvatite da je 80% naroda slabije inteligencije, i deceniju bilo hipnotisano od strane slobine propagande.
Zato 5.oktobra kad je pao tiranin i najveca stetocina u istoriji Srbije, mnogima od vas ostaje gorak ukus. Iako ste potajno znali da mora da ode, ipak vam nedostaje pa lupetate sad protiv revolucije.
Da vas podsetim da nismo imali penzije, struju, gorivo,sve se bukvalno raspadalo.
Uporedite to sa danasnjicom kad ipak vecina ima automobile, lcd tv, kompjutere, brzi internet, mnogi kupili i stanove, idu u Grcku..

Naravno, ostaje cinjenica da su protuve iz dos prevarile revolucionare i revoluciju shvatili za licno bogacenje, a ne brzi preokret ka napretku Srbije.
Ali to su vec srpska posla, kao i 80% slabije inteligentnih..

nesha

pre 10 godina

Zaista odličan koncert! Još jedan od opisa možete pročitati na http://muzikaokuplja.blogspot.com/2013/10/peter-gabriel-2013.html

PG forever

pre 10 godina

Iako jeste dao izjavu u vezi petooktobarskih promena, stisnuta pesnica je deo standardne koreografije koja ide uz pesmu Biko. To zna svako ko je pogledao neki od njegovih koncerata.

Byakuya-sama

pre 10 godina

@ Gundelj Sandikan

Koga je briga za ovog smešnog, većina ljudi na koncerte ovakvih ''zvezda'' ide zbog čisto izlaska, i zbog psihičkih problema(biti 'in' itd).

Evo kakko izgleda 2 sata u Areni dobre svirke, a ljudi su sličnih godina.
http://www.youtube.com/watch?v=NeOvKBnvp7c

Nikola hobi muzicki kriticar, kao i kriticar opstih drustvenih zbivanja

pre 10 godina

dr, 6. oktobar 2013 09:52)

dr-u,

Srbi imaju sklonost, sve muzicko, sto dolazi sa Zapada, (valjda iz nesvesne zahvalnosti da je neko uopste dosao) hvale na sva zvona, pri cemu uopste nisu sigurni da je to sto su videli i culi bilo zaista i dobro. Deviza je: Dolazi sa Zapada, bio je clan Genesis-a...to mora da je dobro. Hvali se (za svaki slucaj) da se ne bi ispao "glup", pri cemu tu cinjenicu ni to ne menja . Ukusi su svakago razliciti. Imao sam prilike mnogo DVD-a od P.Gabrijela da pogledam; posle tog iskustva ne bi mi nikada palo na pamet da odem jos i uzivo da gledam tu reviju dosadnog gigantizma. Kako stoji sa inteligencijom Srba vidi se iz informacije da su Z.Colic, Slobodana Trkulja i Džiboni svoju vrlo jednostavnu muziku snimali,kod P.Gabrijela. Tu vrstu muzike mogli su u svojoj dnevnoj sobi sa jednim prosecnim (vrednost 300-400 €) rekorderom,(za kucnu upotrebu) da snime.

A od koje kakvih politickih izjava tipova kao sto je Piter G. mi se ionako muci. Boli njega, Bono-a, Geldofa i sl. ona stvar za slobodu i ljudska prava u Africi, na Balkanu i sta ti ja znam gde sve. Tipican cinizam zapadnjaka. Koriste probleme sveta za svoj sopstveni Marketing, a jedan B.Geldof i zivi od toga. Niko mi ne moze reci da jedan covek, koji je u 70-80-im (ne znam vise), jedan (i don't like mondays) hit, sa svojim inace jako neuspesnim bendom, imao od tog jednog hita i dan danas zivi..na vrlo visokoj nozi. Na nemackom se takvi ljudi "Lebenskünstler" nazivaju; u prevodu: Prevarant.

sa suncane strane ulice

pre 10 godina

(dr, 6. oktobar 2013 09:52)

Moram da napisem da Vam zavidim ( u pozitivnom smislu) sto jos uvek imate snage, i srca, i duse da na koncertu dozivite spiritualno iskustvo.
To pokazuje da jos uvek ima nade za nas.
Pozdrav

Tekelija

pre 10 godina

Још само наивни странци мисле да се у Србији нешто промијенило тог фамозног Петог октобра...

vladislav

pre 10 godina

Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!

dr

pre 10 godina

@gundelj sandokan
Ti verovatno kad ustanes mrzis samo sebe, a posle 3 popodne i ceo svet. Prosto uzivas u negativnosti. Ne mogu drugacije da objasnim tvoj potpuno nebulozan komentar. Bukvalno sve sto si napisao je neprevazidjena glupost. A sta si ti trazio na koncertu, ako si sebe unapred ubedio da ces da se smoris i da ce to da bude "jos jedna tezga"? Ako nisi bio, odakle ti pravo da prosipas utiske o tome kako smo se MI proveli i kako je ON pevao/svirao? Pa nije to ceca/jeca/seka pa da se igra kolo po Areni na svakoj pesmi. Reakcija publike je bila sasvim normalna. Necu valjda na "Mercy Street" da cupkam i derem se? Neke stvari se posmatraju cutke. Ne znam imas li dovoljan mentalni kapacitet da to skapiras. U stvari znam da nemas.

Nick

pre 10 godina

Srbija je inspirisala njegov novcanik, da se razumemo. Mislim, te price o inspirisanju sveta iste su mi kao i ogrtanje zastavom Srbije stranih pevacica, koje ne znaju ama bas nista o Srbiji a izjavljuju da je obozavaju. Tako i on, neko ga upoznao sa simbolikom datuma, i on umesto ogrtanja srpskom zastavom, izjavljuje da je Srbija inspirisala svet, a zna o Srbiji k'o moja cukunbaba o Engleskoj.

Posmatrač

pre 10 godina

Savršen koncert u svakom pogledu! Drago mi je što sam bio i nadam se da će Peter Gabrijel ponovo dolaziti u naše krajeve...

bolt

pre 10 godina

citajuci neke krajnje negativne komentare o koncertu i samom Gabrielu,mogu samo da zakljucim daje ovde primitivizam eskalirao do neslucenih razmera , i da je stanje u muzici,ali i generalno gore nego 90-tih.............strasno..................

Bibbi

pre 10 godina

Neobican koncert za nase prilike ali odlican. Dobio vise nego sto sam ocekivao. Ovakav koncert i nije za one sto samo cekaju da cuju "ruke gore"

Beogradjanin sa dvadeset devet leta

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.
(Морава и брда, 6. oktobar 2013 10:55) U kojoj si ti drzavi ziveo pre 5 oktobra 2000 godine?Ja sam ziveo u republici Srbiji gde se radilo za platu od 70 maraka,sto je negde oko 3000 dinara sada i to je kasnilo.Ziveo sam pod bombama imajuci prilike da vidim kako neki ljudi(a da nisu romi)kopaju po kontejnerima ne bili pronasli neko parce hleba.Takodje,bilo je ranjenih i mrtvih...Je l zato tebi bolje bilo pre 5 oktobra 2000 godine ili hoces jednostavno da predjes preko toga?

bezz

pre 10 godina

Лепо што је дошао!Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!Иронија. (Морава и брда, 06. oktobar 2013 10:55)
da, sunovrat... jel to ono kada vam partija siđe sa vlasti, kada vas narod otera?

Erceg

pre 10 godina

Fenomenalan muzičar, žao mi je što nisam mogao doći na koncert, al ssm zato još pod utiscima koncerta prošli ponedeljak u naj naj Dubrovniku, koncert besplatan poklon gradu turizma, gradu za koji zna cijeli univerzum ! Dubrovnik i Bryan Ferry na Stradunu.... Vau

b

pre 10 godina

bas psihodelija...cudno se osecam kada dodju ovi 'matorci' -kao u nekom dokumentarcu...:)))
a sto se tice tih izjava...pevac bolje neka peva...to je kao kada je glumac napisao knjigu,volim ja zarka,ali bolje da se drzi onoga sto ume...te izjave da je srbija inspirisala svet su makarshta i potpuno neozbiljne sa njegove strane,skoro pa infantilne...nasa patnja je odavno prevazisla tu globalnu...

Морава и брда

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.

apocalipto

pre 10 godina

ala je inspirisala, a berlinski zid? albumi napravljeni po tom dogadjaju. mala smo zemlja i mala "demokratija" da bi to ikoga inspirisalo, osim CIA

Gundelj Sandokan

pre 10 godina

sudeci po snimku 2/3 publike je pricalo izmedju sebe ( iz iskustva znam da su price o poslu i slicno ) i snimalo ajfonovima, ajpedovima, tabletima. Ajde da je samo na Pietr Gebrijelu, nego na svim koncertima je isto. Ne razumem ljude koji daju novac da bi se samo klatili i gledali okolo. Neretko smore i ove na bini - imam drugara koji je zaduzen za obezbedjenje svih ovih zvezda i kaze mi da je njihov utisak da kao da su odrzali koncert na Malti, Estoniji, Ceskoj ili Moldaviji - ama bas nista posebno niti specijalno. Culi su svi za taj srpski duh ali to su samo price. Sve u svemu publika - statisti. U 3 od 83 koncerta se oseti atmosferaa u ostalim je samo klasicna tezga ( aj da sviramo od 90 do 180 minuta, veceramo i pravac airport Nikola tesla ) za ove sto cute i gledaju kao da su pali sa marsa. 5% ljudi zna tekst, jos toliko otpeva jedan ili dva hita a ostali samo :O :I :I :/ :I :/

kibo

pre 10 godina

E moj Petre Gabrijeloviću, da znam bolje da izlačiš trilere bila bi rasprodata Arena...... a i prateće pevaljke nisu bile dekoltirane i u minićima. To se ovde jedino ceni. Odličan koncert, vrhunski muzičari i prateći vokali, kristalan zvuk.

Dača

pre 10 godina

Srbija zaista i jeste inspirisala svet petog oktobra. To je bio nesvakidašnji događaj koji je pomalo ličio na neuspeli, a medijski mnogo popularniji neuspeh poljske Solidarnosti. Razlika je jedino u tome što je sam Srbija taj neverovatan događaj koji spada u domen čuda, potpuno marginalizvala. Jer mi smo takvi. Nezahvalni prema samima sebi.

dr

pre 10 godina

Definicija Umetnika u 2 reči: Peter Gabriel. Ko nije bio, ne vredi mu objašnjavati. Perfekcija u svakom smislu. Perfekcija sa dušom. Potpuno spiritualno iskustvo.

kibo

pre 10 godina

E moj Petre Gabrijeloviću, da znam bolje da izlačiš trilere bila bi rasprodata Arena...... a i prateće pevaljke nisu bile dekoltirane i u minićima. To se ovde jedino ceni. Odličan koncert, vrhunski muzičari i prateći vokali, kristalan zvuk.

Dača

pre 10 godina

Srbija zaista i jeste inspirisala svet petog oktobra. To je bio nesvakidašnji događaj koji je pomalo ličio na neuspeli, a medijski mnogo popularniji neuspeh poljske Solidarnosti. Razlika je jedino u tome što je sam Srbija taj neverovatan događaj koji spada u domen čuda, potpuno marginalizvala. Jer mi smo takvi. Nezahvalni prema samima sebi.

Морава и брда

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.

Gundelj Sandokan

pre 10 godina

sudeci po snimku 2/3 publike je pricalo izmedju sebe ( iz iskustva znam da su price o poslu i slicno ) i snimalo ajfonovima, ajpedovima, tabletima. Ajde da je samo na Pietr Gebrijelu, nego na svim koncertima je isto. Ne razumem ljude koji daju novac da bi se samo klatili i gledali okolo. Neretko smore i ove na bini - imam drugara koji je zaduzen za obezbedjenje svih ovih zvezda i kaze mi da je njihov utisak da kao da su odrzali koncert na Malti, Estoniji, Ceskoj ili Moldaviji - ama bas nista posebno niti specijalno. Culi su svi za taj srpski duh ali to su samo price. Sve u svemu publika - statisti. U 3 od 83 koncerta se oseti atmosferaa u ostalim je samo klasicna tezga ( aj da sviramo od 90 do 180 minuta, veceramo i pravac airport Nikola tesla ) za ove sto cute i gledaju kao da su pali sa marsa. 5% ljudi zna tekst, jos toliko otpeva jedan ili dva hita a ostali samo :O :I :I :/ :I :/

dr

pre 10 godina

Definicija Umetnika u 2 reči: Peter Gabriel. Ko nije bio, ne vredi mu objašnjavati. Perfekcija u svakom smislu. Perfekcija sa dušom. Potpuno spiritualno iskustvo.

makac

pre 10 godina

Zemlja čiji građani ne napune Arenu na koncertu Pitera Gabrijela, a napune stadione na koncertima pinkovih zvezda, nema baš nekavu budućnost.

apocalipto

pre 10 godina

ala je inspirisala, a berlinski zid? albumi napravljeni po tom dogadjaju. mala smo zemlja i mala "demokratija" da bi to ikoga inspirisalo, osim CIA

vladislav

pre 10 godina

Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!

bolt

pre 10 godina

citajuci neke krajnje negativne komentare o koncertu i samom Gabrielu,mogu samo da zakljucim daje ovde primitivizam eskalirao do neslucenih razmera , i da je stanje u muzici,ali i generalno gore nego 90-tih.............strasno..................

Da razjasnimo nesto!

pre 10 godina

Gabrijelu svaka cast, prava legenda.

Jel moguce da Srbima treba sve da se crta???

Shvatite da je 80% naroda slabije inteligencije, i deceniju bilo hipnotisano od strane slobine propagande.
Zato 5.oktobra kad je pao tiranin i najveca stetocina u istoriji Srbije, mnogima od vas ostaje gorak ukus. Iako ste potajno znali da mora da ode, ipak vam nedostaje pa lupetate sad protiv revolucije.
Da vas podsetim da nismo imali penzije, struju, gorivo,sve se bukvalno raspadalo.
Uporedite to sa danasnjicom kad ipak vecina ima automobile, lcd tv, kompjutere, brzi internet, mnogi kupili i stanove, idu u Grcku..

Naravno, ostaje cinjenica da su protuve iz dos prevarile revolucionare i revoluciju shvatili za licno bogacenje, a ne brzi preokret ka napretku Srbije.
Ali to su vec srpska posla, kao i 80% slabije inteligentnih..

Bibbi

pre 10 godina

Neobican koncert za nase prilike ali odlican. Dobio vise nego sto sam ocekivao. Ovakav koncert i nije za one sto samo cekaju da cuju "ruke gore"

jj

pre 10 godina

Kakav sjajan koncert, ali publika nikad mlitavija..matorci skacu ali ne mogu kao nekada, mladji vrte Tviter, FB i zevaju (neki su cak i otisli!!!)
A ja zamalo da dozivim srcku od srece i uzbudjenja, jes' dosao slucajno ali meni je bilo mnoogo dobro, poklopilo se mnogo toga, da otkaze Zagreb a zakaze Beograd, jos da otpeva ceo album "So" sa originalnom postavom na tom albumu! Samo nikako nisam mogla da izbacim iz glave da Aca Lukas tu istu Arenu dupke napuni, a jedan Piter Gebrijel ne moze:(

dr

pre 10 godina

@gundelj sandokan
Ti verovatno kad ustanes mrzis samo sebe, a posle 3 popodne i ceo svet. Prosto uzivas u negativnosti. Ne mogu drugacije da objasnim tvoj potpuno nebulozan komentar. Bukvalno sve sto si napisao je neprevazidjena glupost. A sta si ti trazio na koncertu, ako si sebe unapred ubedio da ces da se smoris i da ce to da bude "jos jedna tezga"? Ako nisi bio, odakle ti pravo da prosipas utiske o tome kako smo se MI proveli i kako je ON pevao/svirao? Pa nije to ceca/jeca/seka pa da se igra kolo po Areni na svakoj pesmi. Reakcija publike je bila sasvim normalna. Necu valjda na "Mercy Street" da cupkam i derem se? Neke stvari se posmatraju cutke. Ne znam imas li dovoljan mentalni kapacitet da to skapiras. U stvari znam da nemas.

Posmatrač

pre 10 godina

Savršen koncert u svakom pogledu! Drago mi je što sam bio i nadam se da će Peter Gabrijel ponovo dolaziti u naše krajeve...

b

pre 10 godina

bas psihodelija...cudno se osecam kada dodju ovi 'matorci' -kao u nekom dokumentarcu...:)))
a sto se tice tih izjava...pevac bolje neka peva...to je kao kada je glumac napisao knjigu,volim ja zarka,ali bolje da se drzi onoga sto ume...te izjave da je srbija inspirisala svet su makarshta i potpuno neozbiljne sa njegove strane,skoro pa infantilne...nasa patnja je odavno prevazisla tu globalnu...

PG forever

pre 10 godina

Iako jeste dao izjavu u vezi petooktobarskih promena, stisnuta pesnica je deo standardne koreografije koja ide uz pesmu Biko. To zna svako ko je pogledao neki od njegovih koncerata.

Šumenko

pre 10 godina

Za sve one koji komentarišu da je Piter Gebrijel bezveze zato što su u njegovom studiu snimali Giboni i Zdravko Čolić, jedna važna informacija- i vi možete da snimate u njegovom studiju ako imate pare da platite...dakle, čovek ima studio i uredno ga iznajmljuje svakome ko želi tu da snima i može sebi to da priušti...na njergovom sajtu možete da nadjete sve slobodne termine studia i cene...tako da uopšte ne razumem kakve veze ima muzika Piter Gebrijela i njegov nastup , koji su fenomenalni i kategorija za sebe sa ljudima koji snimaju u studiu koji je njegovo vlasništvo..

prti4life

pre 10 godina

svi vi sto mislite da smo 5. oktobra krenuli u sunovrat, zanima me gde ste bre vi ziveli pre tog 5. oktobra? redove za zejtin i secer tesko da mogu da zaboravim, kao i restrikcije. i kad ste face, sto niste izasli tog 5. oktobra da nas sprecite da oteramo zemlju u sunovrat? koje gluposti vi pricate...

Beogradjanin sa dvadeset devet leta

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.
(Морава и брда, 6. oktobar 2013 10:55) U kojoj si ti drzavi ziveo pre 5 oktobra 2000 godine?Ja sam ziveo u republici Srbiji gde se radilo za platu od 70 maraka,sto je negde oko 3000 dinara sada i to je kasnilo.Ziveo sam pod bombama imajuci prilike da vidim kako neki ljudi(a da nisu romi)kopaju po kontejnerima ne bili pronasli neko parce hleba.Takodje,bilo je ranjenih i mrtvih...Je l zato tebi bolje bilo pre 5 oktobra 2000 godine ili hoces jednostavno da predjes preko toga?

Ana

pre 10 godina

Hmm, nisam bila na ulicama 5. oktobra,zato sto sam bila isuvise mlada 18-19 godina, ali sam trpela legitimisanja i proterivanja iz klubova i mesta gde se nisu pustali/svirali narodnjaci, verovatno zato sto je stub revolucije bila ekipa koja nije slusala narodjake. Elem, verujem da je svetskim zvezdama poput Petera Gabrijela zaista fascinantno to sto se desilo u Beogradu 5. oktobra, ne mislim da je bio licemeran sa svojim izjavama, verujem da je imao potrebu da pohvali veru i energiju koja menja i vuce napred. On je sam veoma energican za svoje godine i stvarno mu skidam kapu. Sto se tice broja ljudi, zaista Arena nije bila skroz puna sto me u neku ruku brine, ne znam da li je razlog bila cena karte ili je progresivna ekipa- stub revolucije - otisla napolje iz Srbije, pobegavsi glavom bez obzira. U svakom slucaju, bilo je dovoljno ljudi da se napravi odlicna atmosfera. Meni je bilo zaista lepo, retko kada se toliko srodim sa muzikom na koncertima, recimo da mi je Gabrijel bio za pet klasa bolji od Depecha.

sa suncane strane ulice

pre 10 godina

(dr, 6. oktobar 2013 09:52)

Moram da napisem da Vam zavidim ( u pozitivnom smislu) sto jos uvek imate snage, i srca, i duse da na koncertu dozivite spiritualno iskustvo.
To pokazuje da jos uvek ima nade za nas.
Pozdrav

annesaxton

pre 10 godina

Kao prvo,ako pisemo njegovo prezime na srpskom onda ono glasi Gejbrijel. Kao drugo,bila bih srecna da je prica o koncertu odvojena od price o hronicnom oboljenju od kojeg Srbija pati.

Tekelija

pre 10 godina

Још само наивни странци мисле да се у Србији нешто промијенило тог фамозног Петог октобра...

Erceg

pre 10 godina

Fenomenalan muzičar, žao mi je što nisam mogao doći na koncert, al ssm zato još pod utiscima koncerta prošli ponedeljak u naj naj Dubrovniku, koncert besplatan poklon gradu turizma, gradu za koji zna cijeli univerzum ! Dubrovnik i Bryan Ferry na Stradunu.... Vau

nesha

pre 10 godina

Zaista odličan koncert! Još jedan od opisa možete pročitati na http://muzikaokuplja.blogspot.com/2013/10/peter-gabriel-2013.html

Ja se secam a vi ?

pre 10 godina

@prti4life
A gde ste vi ziveli poslednjih 13 godina ? A sta radite ponedeljkom uvece u 21h ? A sto se tice redova, to vas je neko slagao. Redova jeste bilo za one koji su hteli da kupe secer i ulje po duplo manjoj ceni nego na pijaci. Da je danas cena secera u nekim radnjama 20 din ili ulja 30 din, opet bi imali redove. Slobina grska je bila jedino u tome sto nije pljackao kao demokrate nego je pokusao da ocuva socijalni mir.

Cvele

pre 10 godina

Koncert je bio nestvaran, posle ovakvih dogadjaja postajete bolji ljudi. A tupavi i polupismeni kvaziploticki komentari samo govore o inteligneciji njihovih autora.

Mala Maja

pre 10 godina

Neverovatno dobro izvodjenje muzicara, od legendi Manu Katchea preko Tony Levina i Davida Robertsa, i ocaravajucih glasova Jennie i Linnee, do energicnog i osecajnog Petera - ne znam jednom recju zaista su mi pomerili mozak! Hvala im do neba!!!! nadam se da cemo ih videti sto skorije u nekom novom poduhvatu! O opusu i kvalitetu PG ne treba trositi reci. Ko zna zna. ps. ostali komentari i namerno skretanje utisaka ka necemu sto niti koncert dakle umetnicko izvodjenje ne zasluzuje niti ljudi koji to razumeju, ne zavredjuje nijedan kometar.

bezz

pre 10 godina

Лепо што је дошао!Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!Иронија. (Морава и брда, 06. oktobar 2013 10:55)
da, sunovrat... jel to ono kada vam partija siđe sa vlasti, kada vas narod otera?

Nick

pre 10 godina

Srbija je inspirisala njegov novcanik, da se razumemo. Mislim, te price o inspirisanju sveta iste su mi kao i ogrtanje zastavom Srbije stranih pevacica, koje ne znaju ama bas nista o Srbiji a izjavljuju da je obozavaju. Tako i on, neko ga upoznao sa simbolikom datuma, i on umesto ogrtanja srpskom zastavom, izjavljuje da je Srbija inspirisala svet, a zna o Srbiji k'o moja cukunbaba o Engleskoj.

Nikola hobi muzicki kriticar, kao i kriticar opstih drustvenih zbivanja

pre 10 godina

dr, 6. oktobar 2013 09:52)

dr-u,

Srbi imaju sklonost, sve muzicko, sto dolazi sa Zapada, (valjda iz nesvesne zahvalnosti da je neko uopste dosao) hvale na sva zvona, pri cemu uopste nisu sigurni da je to sto su videli i culi bilo zaista i dobro. Deviza je: Dolazi sa Zapada, bio je clan Genesis-a...to mora da je dobro. Hvali se (za svaki slucaj) da se ne bi ispao "glup", pri cemu tu cinjenicu ni to ne menja . Ukusi su svakago razliciti. Imao sam prilike mnogo DVD-a od P.Gabrijela da pogledam; posle tog iskustva ne bi mi nikada palo na pamet da odem jos i uzivo da gledam tu reviju dosadnog gigantizma. Kako stoji sa inteligencijom Srba vidi se iz informacije da su Z.Colic, Slobodana Trkulja i Džiboni svoju vrlo jednostavnu muziku snimali,kod P.Gabrijela. Tu vrstu muzike mogli su u svojoj dnevnoj sobi sa jednim prosecnim (vrednost 300-400 €) rekorderom,(za kucnu upotrebu) da snime.

A od koje kakvih politickih izjava tipova kao sto je Piter G. mi se ionako muci. Boli njega, Bono-a, Geldofa i sl. ona stvar za slobodu i ljudska prava u Africi, na Balkanu i sta ti ja znam gde sve. Tipican cinizam zapadnjaka. Koriste probleme sveta za svoj sopstveni Marketing, a jedan B.Geldof i zivi od toga. Niko mi ne moze reci da jedan covek, koji je u 70-80-im (ne znam vise), jedan (i don't like mondays) hit, sa svojim inace jako neuspesnim bendom, imao od tog jednog hita i dan danas zivi..na vrlo visokoj nozi. Na nemackom se takvi ljudi "Lebenskünstler" nazivaju; u prevodu: Prevarant.

Jelena

pre 10 godina

@ Vladislav (Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!)
(vladislav, 6. oktobar 2013 12:27)

Raduje me da je još neko shvatio... Svašta se moglo naučiti sinoć. Bila je to lekcija o umetnosti, o istrajnosti, o ljudima koji žive drugačijim, inspirisanim životom (za razliku od nas - ubijenih u pojam), koji stvarno veruju u nešto, lekcija o nama... Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...

Ostaje samo žal za tim da mi se ovakvo iskustvo više nikada neće ponoviti...

Ceca rasprodala SPENS

pre 10 godina

Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...
(Jelena, 7. oktobar 2013 00:23)
Jelena, to je pozdravna poruka na svakom njegovom koncertu, a ne znači poziv da ga mi zovemo na bis, ili tako nešto (Bico je svakako završna pesma seta), već više u prenesenom značenju, koliko ćemo znati da branimo izborenu slobodu, ili kako da se izborimo za nju, ako se nismo izborili. Publika nije bila loša, već je publike naprosto bilo malo. Ako je stvarno bilo i dosta fanova van Srbije, to pokazuje žalosno stanje duha nacije.

Slon

pre 10 godina

Jedan od osnovnih razloga relativno skromne posete koncertu je kratko vreme od njegove najave do dešavanja, zbog poznate priče sa hrv promoterom. Da je koncert odmah bio predviđen za Beograd tih ca. 6 meseci bi sigurno dalo više posetilaca.
Svakako, to ni malo nije umanjilo kvalitet i značaj koncerta koji je bio izvrstan.
Samo primitivci i neznalice mogu komentarisati koncert u negativnom smislu. Neko je lepo primetio da je takvih 80% populacije i mislim da je potpuno u pravu.

The knife

pre 10 godina

Naravno da je bolje ikad nego nikad ali to ne smanjuje zakasnjenje od 40 godina !
http://www.youtube.com/watch?v=WY3lAfdoM-s

Byakuya-sama

pre 10 godina

@ Gundelj Sandikan

Koga je briga za ovog smešnog, većina ljudi na koncerte ovakvih ''zvezda'' ide zbog čisto izlaska, i zbog psihičkih problema(biti 'in' itd).

Evo kakko izgleda 2 sata u Areni dobre svirke, a ljudi su sličnih godina.
http://www.youtube.com/watch?v=NeOvKBnvp7c

Kada bih mogao da budem takav !

pre 10 godina

@Dača
Vi ste na budzetu, ili mozda u firmi u restruktuiranju, ili ste mozda uzeli kredit koji ne morate da vratite, ili nikada nista niste placali pa vam je sada sve oprosteno ?

nevena

pre 10 godina

@bez veze pazi da ces da me ubedis da nemas 3600, a na cigare i koje dajes nedeljno 1000, uostalom cena je sasvim pristojna, i ako pocnes da stedis po 150 dinara dnevno eto ti karata :)

Морава и брда

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.

b

pre 10 godina

bas psihodelija...cudno se osecam kada dodju ovi 'matorci' -kao u nekom dokumentarcu...:)))
a sto se tice tih izjava...pevac bolje neka peva...to je kao kada je glumac napisao knjigu,volim ja zarka,ali bolje da se drzi onoga sto ume...te izjave da je srbija inspirisala svet su makarshta i potpuno neozbiljne sa njegove strane,skoro pa infantilne...nasa patnja je odavno prevazisla tu globalnu...

Dača

pre 10 godina

Srbija zaista i jeste inspirisala svet petog oktobra. To je bio nesvakidašnji događaj koji je pomalo ličio na neuspeli, a medijski mnogo popularniji neuspeh poljske Solidarnosti. Razlika je jedino u tome što je sam Srbija taj neverovatan događaj koji spada u domen čuda, potpuno marginalizvala. Jer mi smo takvi. Nezahvalni prema samima sebi.

Nikola hobi muzicki kriticar, kao i kriticar opstih drustvenih zbivanja

pre 10 godina

dr, 6. oktobar 2013 09:52)

dr-u,

Srbi imaju sklonost, sve muzicko, sto dolazi sa Zapada, (valjda iz nesvesne zahvalnosti da je neko uopste dosao) hvale na sva zvona, pri cemu uopste nisu sigurni da je to sto su videli i culi bilo zaista i dobro. Deviza je: Dolazi sa Zapada, bio je clan Genesis-a...to mora da je dobro. Hvali se (za svaki slucaj) da se ne bi ispao "glup", pri cemu tu cinjenicu ni to ne menja . Ukusi su svakago razliciti. Imao sam prilike mnogo DVD-a od P.Gabrijela da pogledam; posle tog iskustva ne bi mi nikada palo na pamet da odem jos i uzivo da gledam tu reviju dosadnog gigantizma. Kako stoji sa inteligencijom Srba vidi se iz informacije da su Z.Colic, Slobodana Trkulja i Džiboni svoju vrlo jednostavnu muziku snimali,kod P.Gabrijela. Tu vrstu muzike mogli su u svojoj dnevnoj sobi sa jednim prosecnim (vrednost 300-400 €) rekorderom,(za kucnu upotrebu) da snime.

A od koje kakvih politickih izjava tipova kao sto je Piter G. mi se ionako muci. Boli njega, Bono-a, Geldofa i sl. ona stvar za slobodu i ljudska prava u Africi, na Balkanu i sta ti ja znam gde sve. Tipican cinizam zapadnjaka. Koriste probleme sveta za svoj sopstveni Marketing, a jedan B.Geldof i zivi od toga. Niko mi ne moze reci da jedan covek, koji je u 70-80-im (ne znam vise), jedan (i don't like mondays) hit, sa svojim inace jako neuspesnim bendom, imao od tog jednog hita i dan danas zivi..na vrlo visokoj nozi. Na nemackom se takvi ljudi "Lebenskünstler" nazivaju; u prevodu: Prevarant.

Gundelj Sandokan

pre 10 godina

sudeci po snimku 2/3 publike je pricalo izmedju sebe ( iz iskustva znam da su price o poslu i slicno ) i snimalo ajfonovima, ajpedovima, tabletima. Ajde da je samo na Pietr Gebrijelu, nego na svim koncertima je isto. Ne razumem ljude koji daju novac da bi se samo klatili i gledali okolo. Neretko smore i ove na bini - imam drugara koji je zaduzen za obezbedjenje svih ovih zvezda i kaze mi da je njihov utisak da kao da su odrzali koncert na Malti, Estoniji, Ceskoj ili Moldaviji - ama bas nista posebno niti specijalno. Culi su svi za taj srpski duh ali to su samo price. Sve u svemu publika - statisti. U 3 od 83 koncerta se oseti atmosferaa u ostalim je samo klasicna tezga ( aj da sviramo od 90 do 180 minuta, veceramo i pravac airport Nikola tesla ) za ove sto cute i gledaju kao da su pali sa marsa. 5% ljudi zna tekst, jos toliko otpeva jedan ili dva hita a ostali samo :O :I :I :/ :I :/

Nick

pre 10 godina

Srbija je inspirisala njegov novcanik, da se razumemo. Mislim, te price o inspirisanju sveta iste su mi kao i ogrtanje zastavom Srbije stranih pevacica, koje ne znaju ama bas nista o Srbiji a izjavljuju da je obozavaju. Tako i on, neko ga upoznao sa simbolikom datuma, i on umesto ogrtanja srpskom zastavom, izjavljuje da je Srbija inspirisala svet, a zna o Srbiji k'o moja cukunbaba o Engleskoj.

Byakuya-sama

pre 10 godina

@ Gundelj Sandikan

Koga je briga za ovog smešnog, većina ljudi na koncerte ovakvih ''zvezda'' ide zbog čisto izlaska, i zbog psihičkih problema(biti 'in' itd).

Evo kakko izgleda 2 sata u Areni dobre svirke, a ljudi su sličnih godina.
http://www.youtube.com/watch?v=NeOvKBnvp7c

apocalipto

pre 10 godina

ala je inspirisala, a berlinski zid? albumi napravljeni po tom dogadjaju. mala smo zemlja i mala "demokratija" da bi to ikoga inspirisalo, osim CIA

Ja se secam a vi ?

pre 10 godina

@prti4life
A gde ste vi ziveli poslednjih 13 godina ? A sta radite ponedeljkom uvece u 21h ? A sto se tice redova, to vas je neko slagao. Redova jeste bilo za one koji su hteli da kupe secer i ulje po duplo manjoj ceni nego na pijaci. Da je danas cena secera u nekim radnjama 20 din ili ulja 30 din, opet bi imali redove. Slobina grska je bila jedino u tome sto nije pljackao kao demokrate nego je pokusao da ocuva socijalni mir.

bezz

pre 10 godina

Лепо што је дошао!Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!Иронија. (Морава и брда, 06. oktobar 2013 10:55)
da, sunovrat... jel to ono kada vam partija siđe sa vlasti, kada vas narod otera?

dr

pre 10 godina

Definicija Umetnika u 2 reči: Peter Gabriel. Ko nije bio, ne vredi mu objašnjavati. Perfekcija u svakom smislu. Perfekcija sa dušom. Potpuno spiritualno iskustvo.

kibo

pre 10 godina

E moj Petre Gabrijeloviću, da znam bolje da izlačiš trilere bila bi rasprodata Arena...... a i prateće pevaljke nisu bile dekoltirane i u minićima. To se ovde jedino ceni. Odličan koncert, vrhunski muzičari i prateći vokali, kristalan zvuk.

Beogradjanin sa dvadeset devet leta

pre 10 godina

Лепо што је дошао!

Али човек не зна да од 5 октобра 2000 у Србији почиње суноврат који траје до дана данашњег.

Он (Отпораш!) стиснуо песницу!!! , а народ Србије отворио песницу да му неко удели неки дар, да преживи!

Иронија.
(Морава и брда, 6. oktobar 2013 10:55) U kojoj si ti drzavi ziveo pre 5 oktobra 2000 godine?Ja sam ziveo u republici Srbiji gde se radilo za platu od 70 maraka,sto je negde oko 3000 dinara sada i to je kasnilo.Ziveo sam pod bombama imajuci prilike da vidim kako neki ljudi(a da nisu romi)kopaju po kontejnerima ne bili pronasli neko parce hleba.Takodje,bilo je ranjenih i mrtvih...Je l zato tebi bolje bilo pre 5 oktobra 2000 godine ili hoces jednostavno da predjes preko toga?

Da razjasnimo nesto!

pre 10 godina

Gabrijelu svaka cast, prava legenda.

Jel moguce da Srbima treba sve da se crta???

Shvatite da je 80% naroda slabije inteligencije, i deceniju bilo hipnotisano od strane slobine propagande.
Zato 5.oktobra kad je pao tiranin i najveca stetocina u istoriji Srbije, mnogima od vas ostaje gorak ukus. Iako ste potajno znali da mora da ode, ipak vam nedostaje pa lupetate sad protiv revolucije.
Da vas podsetim da nismo imali penzije, struju, gorivo,sve se bukvalno raspadalo.
Uporedite to sa danasnjicom kad ipak vecina ima automobile, lcd tv, kompjutere, brzi internet, mnogi kupili i stanove, idu u Grcku..

Naravno, ostaje cinjenica da su protuve iz dos prevarile revolucionare i revoluciju shvatili za licno bogacenje, a ne brzi preokret ka napretku Srbije.
Ali to su vec srpska posla, kao i 80% slabije inteligentnih..

prti4life

pre 10 godina

svi vi sto mislite da smo 5. oktobra krenuli u sunovrat, zanima me gde ste bre vi ziveli pre tog 5. oktobra? redove za zejtin i secer tesko da mogu da zaboravim, kao i restrikcije. i kad ste face, sto niste izasli tog 5. oktobra da nas sprecite da oteramo zemlju u sunovrat? koje gluposti vi pricate...

The knife

pre 10 godina

Naravno da je bolje ikad nego nikad ali to ne smanjuje zakasnjenje od 40 godina !
http://www.youtube.com/watch?v=WY3lAfdoM-s

makac

pre 10 godina

Zemlja čiji građani ne napune Arenu na koncertu Pitera Gabrijela, a napune stadione na koncertima pinkovih zvezda, nema baš nekavu budućnost.

Erceg

pre 10 godina

Fenomenalan muzičar, žao mi je što nisam mogao doći na koncert, al ssm zato još pod utiscima koncerta prošli ponedeljak u naj naj Dubrovniku, koncert besplatan poklon gradu turizma, gradu za koji zna cijeli univerzum ! Dubrovnik i Bryan Ferry na Stradunu.... Vau

Tekelija

pre 10 godina

Још само наивни странци мисле да се у Србији нешто промијенило тог фамозног Петог октобра...

bolt

pre 10 godina

citajuci neke krajnje negativne komentare o koncertu i samom Gabrielu,mogu samo da zakljucim daje ovde primitivizam eskalirao do neslucenih razmera , i da je stanje u muzici,ali i generalno gore nego 90-tih.............strasno..................

dr

pre 10 godina

@gundelj sandokan
Ti verovatno kad ustanes mrzis samo sebe, a posle 3 popodne i ceo svet. Prosto uzivas u negativnosti. Ne mogu drugacije da objasnim tvoj potpuno nebulozan komentar. Bukvalno sve sto si napisao je neprevazidjena glupost. A sta si ti trazio na koncertu, ako si sebe unapred ubedio da ces da se smoris i da ce to da bude "jos jedna tezga"? Ako nisi bio, odakle ti pravo da prosipas utiske o tome kako smo se MI proveli i kako je ON pevao/svirao? Pa nije to ceca/jeca/seka pa da se igra kolo po Areni na svakoj pesmi. Reakcija publike je bila sasvim normalna. Necu valjda na "Mercy Street" da cupkam i derem se? Neke stvari se posmatraju cutke. Ne znam imas li dovoljan mentalni kapacitet da to skapiras. U stvari znam da nemas.

sa suncane strane ulice

pre 10 godina

(dr, 6. oktobar 2013 09:52)

Moram da napisem da Vam zavidim ( u pozitivnom smislu) sto jos uvek imate snage, i srca, i duse da na koncertu dozivite spiritualno iskustvo.
To pokazuje da jos uvek ima nade za nas.
Pozdrav

Kada bih mogao da budem takav !

pre 10 godina

@Dača
Vi ste na budzetu, ili mozda u firmi u restruktuiranju, ili ste mozda uzeli kredit koji ne morate da vratite, ili nikada nista niste placali pa vam je sada sve oprosteno ?

vladislav

pre 10 godina

Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!

PG forever

pre 10 godina

Iako jeste dao izjavu u vezi petooktobarskih promena, stisnuta pesnica je deo standardne koreografije koja ide uz pesmu Biko. To zna svako ko je pogledao neki od njegovih koncerata.

nesha

pre 10 godina

Zaista odličan koncert! Još jedan od opisa možete pročitati na http://muzikaokuplja.blogspot.com/2013/10/peter-gabriel-2013.html

Šumenko

pre 10 godina

Za sve one koji komentarišu da je Piter Gebrijel bezveze zato što su u njegovom studiu snimali Giboni i Zdravko Čolić, jedna važna informacija- i vi možete da snimate u njegovom studiju ako imate pare da platite...dakle, čovek ima studio i uredno ga iznajmljuje svakome ko želi tu da snima i može sebi to da priušti...na njergovom sajtu možete da nadjete sve slobodne termine studia i cene...tako da uopšte ne razumem kakve veze ima muzika Piter Gebrijela i njegov nastup , koji su fenomenalni i kategorija za sebe sa ljudima koji snimaju u studiu koji je njegovo vlasništvo..

annesaxton

pre 10 godina

Kao prvo,ako pisemo njegovo prezime na srpskom onda ono glasi Gejbrijel. Kao drugo,bila bih srecna da je prica o koncertu odvojena od price o hronicnom oboljenju od kojeg Srbija pati.

Ana

pre 10 godina

Hmm, nisam bila na ulicama 5. oktobra,zato sto sam bila isuvise mlada 18-19 godina, ali sam trpela legitimisanja i proterivanja iz klubova i mesta gde se nisu pustali/svirali narodnjaci, verovatno zato sto je stub revolucije bila ekipa koja nije slusala narodjake. Elem, verujem da je svetskim zvezdama poput Petera Gabrijela zaista fascinantno to sto se desilo u Beogradu 5. oktobra, ne mislim da je bio licemeran sa svojim izjavama, verujem da je imao potrebu da pohvali veru i energiju koja menja i vuce napred. On je sam veoma energican za svoje godine i stvarno mu skidam kapu. Sto se tice broja ljudi, zaista Arena nije bila skroz puna sto me u neku ruku brine, ne znam da li je razlog bila cena karte ili je progresivna ekipa- stub revolucije - otisla napolje iz Srbije, pobegavsi glavom bez obzira. U svakom slucaju, bilo je dovoljno ljudi da se napravi odlicna atmosfera. Meni je bilo zaista lepo, retko kada se toliko srodim sa muzikom na koncertima, recimo da mi je Gabrijel bio za pet klasa bolji od Depecha.

jj

pre 10 godina

Kakav sjajan koncert, ali publika nikad mlitavija..matorci skacu ali ne mogu kao nekada, mladji vrte Tviter, FB i zevaju (neki su cak i otisli!!!)
A ja zamalo da dozivim srcku od srece i uzbudjenja, jes' dosao slucajno ali meni je bilo mnoogo dobro, poklopilo se mnogo toga, da otkaze Zagreb a zakaze Beograd, jos da otpeva ceo album "So" sa originalnom postavom na tom albumu! Samo nikako nisam mogla da izbacim iz glave da Aca Lukas tu istu Arenu dupke napuni, a jedan Piter Gebrijel ne moze:(

Cvele

pre 10 godina

Koncert je bio nestvaran, posle ovakvih dogadjaja postajete bolji ljudi. A tupavi i polupismeni kvaziploticki komentari samo govore o inteligneciji njihovih autora.

Ceca rasprodala SPENS

pre 10 godina

Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...
(Jelena, 7. oktobar 2013 00:23)
Jelena, to je pozdravna poruka na svakom njegovom koncertu, a ne znači poziv da ga mi zovemo na bis, ili tako nešto (Bico je svakako završna pesma seta), već više u prenesenom značenju, koliko ćemo znati da branimo izborenu slobodu, ili kako da se izborimo za nju, ako se nismo izborili. Publika nije bila loša, već je publike naprosto bilo malo. Ako je stvarno bilo i dosta fanova van Srbije, to pokazuje žalosno stanje duha nacije.

Bibbi

pre 10 godina

Neobican koncert za nase prilike ali odlican. Dobio vise nego sto sam ocekivao. Ovakav koncert i nije za one sto samo cekaju da cuju "ruke gore"

Posmatrač

pre 10 godina

Savršen koncert u svakom pogledu! Drago mi je što sam bio i nadam se da će Peter Gabrijel ponovo dolaziti u naše krajeve...

Jelena

pre 10 godina

@ Vladislav (Ipak ste zaboravili po meni najvaznije, a to je da je on naglasio povodom 13 godina da se da aplauz mladim ljudima svuda na svetu na hrabrosti, da se bore za promene, a onda je rekao po meni krucijalnu recenicu - from now on - it s up to you!
To niste rekli, sto je po meni najvaznije, da je to samo bila borba za promenu, a od sada je sve na vama! I okrenuo mikrofon ka masi i ostavio na stalku, i svetlo upereno u mikrofon...mislim da je hteo reci - a sada ste sami odgovorni za svoje drustvo svi..e to je ono gde mi ni pre ni posle 2000te nismo polozili ispite, da smo sami odgovorni kao drustvo kakvi smo. Svi su bledo blenuli, malo ko je skapirao, a i eto ispalo najvaznije otpor, 13 god itd.. kao i obicno vecina ovde nista ne kapira.

Sjajan koncert inace, skup najjacih umetnika i muzicara na svetu, i produkcija zvuka, svetla i videa cista desetka!)
(vladislav, 6. oktobar 2013 12:27)

Raduje me da je još neko shvatio... Svašta se moglo naučiti sinoć. Bila je to lekcija o umetnosti, o istrajnosti, o ljudima koji žive drugačijim, inspirisanim životom (za razliku od nas - ubijenih u pojam), koji stvarno veruju u nešto, lekcija o nama... Bolno je bilo videti da nakon ''from now on - it' s up to you'' ostajemo skoro nemi, nepomični, bez imalo života, želje, snage i za šta...

Ostaje samo žal za tim da mi se ovakvo iskustvo više nikada neće ponoviti...

Mala Maja

pre 10 godina

Neverovatno dobro izvodjenje muzicara, od legendi Manu Katchea preko Tony Levina i Davida Robertsa, i ocaravajucih glasova Jennie i Linnee, do energicnog i osecajnog Petera - ne znam jednom recju zaista su mi pomerili mozak! Hvala im do neba!!!! nadam se da cemo ih videti sto skorije u nekom novom poduhvatu! O opusu i kvalitetu PG ne treba trositi reci. Ko zna zna. ps. ostali komentari i namerno skretanje utisaka ka necemu sto niti koncert dakle umetnicko izvodjenje ne zasluzuje niti ljudi koji to razumeju, ne zavredjuje nijedan kometar.

Slon

pre 10 godina

Jedan od osnovnih razloga relativno skromne posete koncertu je kratko vreme od njegove najave do dešavanja, zbog poznate priče sa hrv promoterom. Da je koncert odmah bio predviđen za Beograd tih ca. 6 meseci bi sigurno dalo više posetilaca.
Svakako, to ni malo nije umanjilo kvalitet i značaj koncerta koji je bio izvrstan.
Samo primitivci i neznalice mogu komentarisati koncert u negativnom smislu. Neko je lepo primetio da je takvih 80% populacije i mislim da je potpuno u pravu.

nevena

pre 10 godina

@bez veze pazi da ces da me ubedis da nemas 3600, a na cigare i koje dajes nedeljno 1000, uostalom cena je sasvim pristojna, i ako pocnes da stedis po 150 dinara dnevno eto ti karata :)