Petak, 18.03.2011.

13:44

Milan Mladenović dobija plato?

Izvor: B92

Milan Mladenoviæ dobija plato? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Nebojša

pre 12 godina

@мислим може то боље мало
Miles Davis je bio ozbiljan ovisnik o heroinu '50-'54., verovatno ga je i pre toga konzumirao, John Coltrane je umro od raka jetre, uzrokovanog dvodecenijskim uzimanjem heroina. Prema tome, ne znam šta želiš da kažeš. :-)

Milan je bio jedan od najkreativnijih ljudi u muzici na ovim prostorima. Apsolutno se slažem sa akcijom, a političari neće ovim dobiti ono što misle da hoće.

jimmorison

pre 13 godina

Steta sto je i ovde politika sponzor i sto u ovom nalazi neki vid koristi...!Jedan ovakav covek sigurno zasluzuje ovako nesto,nesto sto ce i nama kao zemlji i ljudima znaciti.Uzivam u njegovoj muzici, jutro sa Milanovom muzikom pravi prolecni dan.


Ivan

Kad jaganjci utihnu

pre 13 godina

Treba da dobije plato, jedino mi se ne svidja sto je u pozadini skupljanje jeftinih politickih poena za LDP, koja se za ovu priliku nazvala"Kancelarija za mlade grada Beograda", a kad dobije plato zasluga ide LDP-u.
Uostalom, kliknite na link koji je na kraju teksta i videcete koji je komentar dobio najvise glasova.

dezurna

pre 13 godina

Za neupucene, narkomanija je, pre svega, bolest, kao i bilo koja druga zavisnost, ma kog tipa da je (shto mogu i lichno da potvrdim, kao neko ko ne pali cigaretu evo vec 33. dan za redom). To shto je u slucaju narkotika cak i konzumiranje krivicno sankcionisano, dok u slucaju alkohola i cigareta nisu sankcionisani ni proizvodnja ni stavljanje u promet, to vidite sa konceptom drzave koja zaradjuje na trovanju i ubijanu svojih podanika (citaj: porez na promet).

A ako ne zelimo da zamuckujemo kad nas deca pitaju "A od cega je taj cika umro (ili ta teta), sta je radio u zivotu i gde je izlazio dok je bio selebriti", onda je red da, za pochetak, iz domace knjizevnosti i likovne umetnosti - kao i iz spiska naziva ulica u centru Beograda - izbacimo onu ispichuturu Djuru Jakshica, zar ne? Posle cemo se setiti ostalih notornih alkoholicara... Ali, ne, reci ce neko, Djura Jakshic je bio "boem"? Ah, kakav devetnaestovekovno romantichan eufemizam za intelektualca-pijanduru... OK, onda nemojte da se bunite protiv davanja naziva platou po imenu jednog "autodestruktivnog umetnika", dvadesetovekovno postmodernistichki recheno.

Bez namere da branim bilo koga ko je bio u bilo kojoj partiji kad je bilo ko umro od cega god, pa mu se, eto, tada nije pomoglo, ali - pomoci se moze samo nekome ko shvati da mu je pomoc potrebna i ko tu pomoc zatrazi.

I, za kraj - nadam se da se nece dogoditi u Srbiji da neka od politickih stranaka predlozi gradjanima da sutradan, od kad se probude, pa dok ne odu na spavanje - dishu bez prestanka. Kapiram da bi bar pola Srbije pomrlo od akutnog nedostatka kiseonika u telu, bash zato shto je to predlozila neka politichka stranka.

bole.lozac

pre 13 godina

...zasto da ne. dosta je da ulice i trgove dobijaju neki propali politicari. kao da su se preplatili. ekv i milan su deo jednog vremena. deo su ovog naroda i narod ih je voleo ! nek im je vecna slava, sa trgom ili bez, njima bi sigurno bilo nevazno !!!

Momcilo

pre 13 godina

Ne dopada mi se ideja... Sta ako npr. neka nova stranka osvoji vlast u BG i krene da imenuje ulice po muzicarima/muz. grupama koje preferira vrh te stranke? Ko moze sutradan nekom buducem gradonacelniku da zabrani da neku ulicu nazove npr. "Ulica Zvonka Bogdana"? I taj neko moze da ima argument kako je on najveci izvodjac starogradske muzike na ovim prostorima ikada, i taj argument bi bio na mestu, ma sta mislio ja ili bilo ko drugi... Uopste receno, s obzirom da je muzika vrlo sarenolika umestnost i da, shodno tome, postoji bezbroj ukusa, ne mislim da je dobra ideja davati ulicama imena po tom osnovu, o kojoj god muzici da je rec. Ovo je, po meni, klasican pokusaj LDP-a da ustine jos koji procenat glasova u predizbornoj godini...

Politika

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...
(nikadobjavljenkomentar, 18. mart 2011 22:47)
Sve ti je politika, lik i delo pokojnog Milana Mladenovica LDP koristi u politicke svrhe, da bi usicarili na izborima. Kako da ne pisem o politici kada je pokretac akcije Dejan Randjic iz LDP, a pre toga je bio u DS. U DS je bio i 2002. kada je Magi umrla u garazi u Borci, ako je toliko voleo EKV sto joj nije pomogao ?
Dajte, ne budite deca.

Sve i svasta

pre 13 godina

Ispada da je najvaznije da li je umro od raka pankreasa ili od droge ? Drogirao se svi to znamo, po recima jednog od bubnjara, Marka Milivojevica svi iz tadasnje postave ( Milan, Margita, Bojan ) su bili na heroinu, samo je on bio cist.
Mislim da inicijativa nece proci, ako se i bude ozbiljnjie razmatrala i drago mi je - zbog Milana.
Neko je pomenuo Margitu, a sta je sa VD-om, Cavketom, Sonjom Savic...
Pustimo ih da pocivaju u miru.
Nazalost, moram da pomenem i politicare, LDP je dao autogol.

nikadobjavljenkomentar

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...

Decak iz vode

pre 13 godina

Isuvise su neki ovdje mali da bi shvatili takvu velicinu kakva je Milan Mladenovic.
Pravili su muziku koja je od mene napravila covjeka...
U mojoj rodnoj Podgorici postoji ulica Milana Mladenovica, jedna od rijetkih stvari kojom se ponosim kad je taj grad u pitanju.
Jesu politicari, ali ovog puta su uspjeli da me oduseve (:

Jasmina

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da postoje toliko maliciozni ljudi koji ne podržavaju ovu ideju, zamislite samo zato što je inicijativa potekla od LDP-a. Gade mi se takvi dušebrižnici i lažni moralisti, kiflu da im daš rekli bi da je kriva. Ništa ne preduzimaju, a sve kritikuju, najglasniji su i sve znaju. Smo ne znaju da se bilo čega zastide. Bože me sačuvaj od takvih ljudi.

Nesha

pre 13 godina

@мислим може то боље мало:
Sve, sve, sve, ali da navodite Miles Davisa kao primer cistunstva i neuzivanja u opijatima je zaista fascinantno! :)
Kuku, ko se sve upusta u rasprave...

lena

pre 13 godina

Milan je umro od raka pankreasa a ne od droge ne lupetajte.Bio je genijalac koji je ostavio trag u ovom gradu i ne samo u njemu i naravno da treba plato da nosi njegovo ime.

cesid_kg

pre 13 godina

Odlicna ideja, voleo bi samo kada bi se nesto slicno sprovelo i u Kragujevcu, ovako ovde samo podizu krstove ko da smo kakvo sediste kjuklus klana. LDP je i ovaj put me prijatno iznenadio. Samo napred, jednog daana kada razum prevlada postacete shvaceni...

Aleksandar

pre 13 godina

E, jadne ti "dve stolice". Važno je ko je rekao, a ne šta je rekao. Zato nam tako ide.

A da je bio narkoman, bio je. Da je ostavio traga, ostavio je. Mada mislim da je stav "umri mlad i budi lep leš" malo prevaziđen.

Što se davanja imena trgu tiče, i nije neki trg. A inače ne mogu da se odlučim da li imamo manjka ili viška spomenika.

mjovicic

pre 13 godina

Citam komentare ovih koji komentarisu, te narkomani, te ovo te ono. Milan Mladenovic je preminuo od raka pankreasa, a ne od heroina. Apropo droge i svega toga, niko da spomene da je Milan prvi pozivao narod na bunt i osvescivanje devedesetih, jedan od retkih koji je javno govorio da se bombarduju tamo negde gradovi, da to rade ljudi u ime nas. Da bi ga mnogi izvizdali???

Jel po toj logici nazive ulica treba da nose oslobodioci Sarajeva ili Srebrenice, a ne neko mlad i kreativan??? Ovde je tipicno u pitanju ad hominem.

Slazem se sa pojedinim komentarima da je licemerno to sto LDP radi, pre dve godine je bila peticija da neka veca ulica dobije naziv Milana Mladenovica (ispostavilo se da ista postoji negde ne perifiriji grada gde niko ne zna za njega...)

Немања

pre 13 godina

Наравно да је човек заслужио такву почаст, али зашто ЛДП својом жељом за јефтиним политичким поенима укаља и његово име?

Готово сви људи ове земље једноставно се гаде свега што има везе са том марионетском странком.

zaobidji me sa laznim moralom

pre 13 godina

@(vaše ime, 18. mart 2011 14:35)

Koliko sam ja razumeo pozivas se na dar od Boga?Avidis da ti nesto razumes shvatio bi da Bog ne postoji.
A Milan Mladenovic je legenda!

Ceca

pre 13 godina

Milan Mladenovic je imao genijalnu crtu, fantasticnu grupu i neverovatan glas....najteze mi je da vidim da primitvci to ne mogu da shvate i da se igraju sa ljudskim sudbinama kao deca u blatu. Kada se bude shvatilo da svi smo jedno an ne odvojeni deo socijalnog bica, kad pocnemo da otvaramo srce a ne da saljemo strele u druge zbog "razlicitog stava ili ponasanja" i pre svega kad pocne svest da radi i pravi razliku izmedju UMETNOSTI i KICA onda ce ovi komentari postati nepotrebni, onda cemo mozda imati sansu da ponovo prepoznamo coveka u coveku, a ne da ga potpuno neispravnim epitetima obasipamo...to kada? je pod velikim znakom pitanja. Dok je Milan pevao o ljubavi i slao ljubav svima koji su ga slusali nismo ni sanjali da ce za samo 20 godina kasnije nase podrucje postati pravi pakao. Bravo za inicijativu da se Milanu da pocast, i zaboravite na sve ove druge sramne komentare. U ime lepih uspomena i sjajnih vremena.....

haug

pre 13 godina

Ocigledno da LDP zna da najpre treba da se uvlaci pre svega beogradskoj tzv progresivno urbanoj omladini.Jeftin politicki marketing stranke za koju glasaju wanna be evropejci i ostali kojima su pre svega dragi njihovi evri i dolari.

мислим може то боље мало

pre 13 godina

Да ли било који европски град има улицу посвећену поп уметницима који су уз то имали проблеме са дрогама? Зар су то узори мојој деци ? Једино што је писао песме. Нит је имао глас, нит је светски признат уметник. Ништа више од просечног поп уметника, који се стицајем околности нашао као позитивнији пример од оних турбо манијака који су харали тада. Али и поред њих, могли смо да тражимо величине попут Мајлса Дејвиса или Џона Колтрејна, а не у поп уметницима који су пропали због система ...

Dzoni

pre 13 godina

I dok su mnogi ubrzano oblacili ustaske i cetnicke uniforme trazeci u rusenju i ubijanju drugih nacionalnosti "neku istorijsku pravdu" on je pokazao da nije deo tog novog folkora i da nas ima i normalnih http://www.youtube.com/watch?v=lukSkOU_5Mc . Inace ne podrzavam LDP da ne bude da sam neki njihov glasac..svi su mi oni isti, lopov do lopova i lazov do lazova.

Milan M.

pre 13 godina

Mislim da bi Milan na sve ovo samo odmahnuo rukom i nastavio da pise svoju muziku. Ne trebaju mu platoi, ostalo je dovoljno iza njega.
Jedan predlog koji se odnosi na glasnje - glasovi treba da se potiru, ovako onaj ko prvi napise komentar dobija najvise glasova, posle stizu novi komentari, ali ne mogu da ga stignu pri tome taj prvi moze imati 100 "+" i 99 "-" preporuka, pa ce biti prvi i steci ce se pogresan dojam, a onaj iza njega moze imati 90 "+" i ni jedan -, pa je opet drugi. Resenje je da se od broja pozitivnih preporuka oduzmu negativne i dobijamo pravo stanje.

Ana

pre 13 godina

Stvarno ne razumem pominjanje droge. Da li je Milan bio narkoman ili nije apsolutno je nebitno u prici o tome koliko je doprineo Beogradu i nasoj kulturi.

protivim se

pre 13 godina

Ne cudim se, mada nisam iznenadjen!
Davati ime icega, platou, nekom, ko je umro od droge, neshvatljivo je.
Radovan Karadzic je bio vrstan psihijatar, ali i optuzenik za ratni zlocin. Mengele je bio vrhunski hirurg i da kasnije nije vrsio experimente u konc-logoru, na ljudima, verovatno bi bio priznat u svojoj sredini. Vagnera, briljantnog kompozitora, kao i velikog Nicea, povezujemo sa Hitlerovim pohodom na Evropu, koliko god da oni sami, za to nisu krivi.
Mnogo je jos slicnih primera, ljudi, koji su napravili mnogo u nekoj oblasti svog rada, ali su zbog nekog drugog segmenta u svom zivotu, ostali prikraceni livorika i priznanja.
Ne zelim, da me iko pogresno shvati, da Milana poredim sa bilo kim od gore pomenutih, njih sam samo uzeo za primer, za ono sto sam zeleo da kazem, da se i pored velikog dela, koje je Milan ostavio ovoj kulturi, zbog nacina zivota, koji je vodio, od cega je na kraju i umro, da budem jasan, bio je narkoman, koji je umro od prevelike doze droge (to jednostavno pise, u policijskim dosijeima, gde je bio registrovan kao narkoman, a i u medicinskom izvestaju o razlogu smrti), ne moze nositi ime javnih stvari, ulica, platoa, skola i sl.

ps- Treba li podsecati, da je, i najmanja kolicina droge, namenjena "za svoje potrebe", kaznjiva po vazecem zakonu, isto kao ona namenjena preprodaji, po zakonu o "narkomaniji" (najkrace receno)!

pps- R.I.P

Boge

pre 13 godina

"...Ime ce Njegovo biti zauvek, sve dok ima Sunca... Eno! Ide sa oblacima... Jednom ce ga videti svako oko... Bili smo daleki nekada, a sad licem u lice... Ljubav nikada ne prestaje."

Misha

pre 13 godina

"Nema vise Dzenis, umro Elvis Prisli, umiru lagano zvezde rok n rola.
I tek kad neko umre, o njemu se misli, otpocinje opsta rasprodaja bola.
Sve to nije dobro, mrtvi nisu roba, pustite da mirno leze na dnu groba..."

Bora Djordjevic

Ne postoji ni jedno parce betona u Beogradu dostojno Milana Mladenovica, Megi, Cavketa i ostalih...
Da je postojalo, oni bi danas setali tuda a ne bi "izginuli" pred naletom
jahaca apokalipse: Zeljka Mitrovica i njegove svite, Sase Popovica i njegove svite, gospodina "dvesta na sat" i njemu slicnih koji svi zajedno ne bi postojali da nije ovog jadnog bezumnog naroda da sve to podrzava.
Crni Firci, sta ces ti medju ovim mediokritetima ? Gospodjice Dragana Saric, takodje?

Maja

pre 13 godina

Milan Mladenovic je zasluzio i puno vise.Odavno je jedna ovako dobra stvar trebala biti pokrenuta.Prave vrednosti treba znati ceniti,mozda to ne ume,ne moze ili ne shvata svako.Ne treba im zameriti.Milan je bio i ostace legenda koja hoda Beogradom.Oni koji to ne razumeju jednostvano ne mogu prosiriti svoje vidike dovoljno daleko.Odajem pocast clanovima Ekv-a,rizikujuci da cu zbog toga i ja biti smatrana jednim amnje ili vise potencijalnim narkomanom.Muzika koju su oni stvarali je iznad svega.

RIP

pre 13 godina

1965. sam godište i stasavala sam uz muziku EKV. Sita sam se isplakala i ožalila ih kada su umirali jedno za drugim, pošto sam sa Vračara i stanovala sam blizu Magi posebno mi je bilo teško posle njenog odlaska...
ali...
ne može se davati ime ulice, trga po narkomanu. Hajde razmislite malo, jeste mnogi su umetnici bili na drogama, ne govorim samo o roku,nego o čitavom 20, 19. veku, slikari, pesnici, ali sutra šetate trgom M. M., dete vas pita ko je bio on i zašto je umro, zašto su svi oni umrli ne dočekavši 40-ti rođendan ?
A ovamo mu trubite : reci NE drogama !
Ne ide, a kao i neki drugi mislim da Milan to ne bi voleo, pustimo ga na miru, slušajmo ploče na kojima smo rasli i sećajmo se boljih vremena.

Svi su isti

pre 13 godina

Svi politicari su isti, gledaju kako da dodju na vlast i pri tome ne prezaju ni od cega. Mislite da je LDP-u stalo do Milana Mladenovica, nego su ga se setili i smislili kako da dobiju glasove odredjene grupe glasaca. Vec je primeceno da su braljali sa Karleusom, i to da je ovo politicka inicijativa, kao i da se Milanu ne bi dopalo.
Sa svim ovim se slazem, a na izbore ne izlazim, dosta mi je da glasam za "manje zlo".

mei

pre 13 godina

takodje mislim da se Milan prvi ne bi slozio sa ovom idejom. poenta njegovog bavljenja muzikom nikada nije ni bila sto veca popularnost i slava, nego zelja da najiskrenije podeli sa drugima ono sto oseca u sebi, sa onima koji to mogu da preopoznaju. i kao sto je neko vec napomenuo to je samo parce trotoara, ni blizu plato.
zasto degradirati ime tako velikog umetnika?!

pored toliko naucnika, knjizevnika, heroja...

pre 13 godina

ja bi pre ulicu onom momku sto je golim rukama iz hladne reke izvukao zarobljene ljude u automobilu

Stevan

pre 13 godina

Posle Milana i Ekaterine sve je krenulo u ambis, narodnjaci su preuzeli vlast i sveli Srbiju na kaljavu, primitivnu carsiju, birtiju i vasariste. Muzika Ekaterine i nije bila za "siroke narodne mase", zato je ovaj gest najmanje sto moze da ucini Beograd za svoje velikane. Obozavaoci turskog melosa nisu zasluzili cak ni komentar.

Ima nas koji pamtimo

pre 13 godina

@Nenad
Krivo spajas, treba da spojis Karleusu i Milana, a Zdravka pusti po strani, covek nema veze s ovim.
LDP su licemrni, hoce da se ovim predstave kao proevropska stranaka, a suruju sa Karleusom, kad je to u njihovom interesu.
Ima nas koji pamtimo Milana, ali i LDP-ov flert sa Karleusom.
Mislim da Milan ovo ne bi voleo, moje misljenje.

Nata

pre 13 godina

@Chuck
Gospodine i meni su EKV bili idoli pa nisam umrla mlada niti postala narkoman,vec sam postala doktor medicine,zato ne bojte se za vasu decu ako trg dobije ime Milana Mladenovice,uplasite se malo sto vam deca gledaju nadrogiranu,netalentovanu golotinju sa sprzenim polumozgom na tv-u non stop!!!

Urbanijak

pre 13 godina

Nije bitno ko predlaze vec sta je predlozeno. Milan Mladenovic jeste zasluzio da se njegovim imenom nazove plato jer je on autor onog najcistijeg i najboljeg sto je iz Beograda u muzickom smislu ikada izaslo.

Milan R.

pre 13 godina

Bravo za ideju!
Muka mi je od ovih dusebriznika koji bi se popisali na sve o cemu nemaju pojma dok su im usta puna smerne brige o deci. Da smo slusali Milanovu muziku umesto kojekakvih Ceca, Lukasa, Karleusa, Seki ... bili bismo bolji ljudi i davali pravi primer svojoj deci.

Napokon

pre 13 godina

Ja sam o tome pricao pre 15 godina, pa su mi se smejali "turbo omladinci". Ali nema veze, sve to dodje na svoje....Podrzavam, iako smatram da je prikladnije da plato ispred SKC ponese ime po Milanu, jer je to mesto gde je nastajala novotalasna prica Beograda i gde je sve pocelo

Lepa

pre 13 godina

Drogirao se i Lenon, pa je dobio i ulice i trgove i biste. O čemu, gospode, govorite? Drogirali su se mnogi koji su napravili besmrtnu muziku, poeziju, literaturu... Da ne govorim o stvaraocima koji su pili. Eto, pokojni Pavle Vujisic, sta sad... ne valja Paja, cirkao je previse, sta da kazemo deci? Ostale da ne pominjem! Budalastine!

Apologeta

pre 13 godina

@ Chuck

Decace, dao si komentar na nivou neke bake ili deke. Ne znam koje si godiste, ali ako si prevalio trecu godinu strednje skole, bice da ti je poznato da su najveci svetski modernisti, iza kojih su ostala dela vrhunske umetnicke vrednosti, konzumirali narkotike. Nije, decace, umetnost, malterisanje, vezanje goblena i trcanje za loptom, vec zestoko i emotivno i intelektualno davanje.

DJ

pre 13 godina

Van vremena i prostora bila je EKV ekipa.Samo mali broj slušalaca ih je mogao razumijeti,toliko malo koliko ima onih koji razumiju politiku partije koja je predlagač za ovo (ne pravim paralelu niti ona postoji).I dan danas ih slušam a toliko sam ih puta preslušao.Vrhunska inteligencija.Posle smrti Sonje Savić ostao je poslednji mohikanac iz njihovog plemena Srđan Todorović.Što se tiče "stimulansa", ultra inteligentnim ljudima oni služe za proširivanje vidika i produbljivanje misli a ostalima....ko razumije skontaće.

Marija

pre 13 godina

Chuck,
Da li bi ti da ti se deca ugledaju na Karleušu, Seku, Jecu i ostale greške prirode?
Svi koji nemaju mozga da čuju muziku koja ima više od dva akorda zalepe se za priču "to su sve narkomani"! Vi znate da li su bili narkomani i od čega su umrli!!! Koji vam je vrag?!
Eno vam Cece, nacionalne ikone koja vam peva "pazi s kime spavaš jer ću zvati tvoju ženu da joj kažem s kim si bio", pa nek vam se deca ugledaju na nju.
Nije mi briga da li je iko od muzičara, čiju muziku slušam, narkoman sadašnji, bivši ili budući. Slušam MUZIKU i nikada me ona nije naterala ni cigaretu da zapalim, a kamoli iglom da se bodem!

jelly79

pre 13 godina

Kada bi se vodilo računa o tome da li neko zaslužuje plato,bistu,trg,ulicu...,u odnosu na to da li je konzumirao opijate, izbor bi se znatno suzio s obzirom da ljudi iz sveta umetnosti,odnosno veliki stvaraoci uopšte, su veliki poštovaoci istih....
Podržavam ideju ,Mladenović je svakako to zaslužio

Shuluburic

pre 13 godina

Podrzavam! Milan je utemeljivac novog pravca tzv. ekaveizva, pravca koga krasi odlicna muzika, muzika sa visokim stepenom originalnosti i ozbiljnosti i tekstovi bliski umetnickoj poeziji.

Aleksa

pre 13 godina

Apsolutno podrzavam! I molio bih sve ljude koji cene ono sto je Milan radio da ne sude o ovoj inicijativi po tome ko je podnosi. Jedino bih voleo da taj plato malo lepse izgleda.

vaše ime

pre 13 godina

Kao muzičar bio je odličan, pesme su mu odlične ,a kao ljudi bili su bez karaktera najblaže rečeno.Umetnost i umetnička dela su dar od Boga ,a ne lična produkcija mladih pregaoca.
Zato trg možete nazvati po nekoj pesmi ili albumu.
ko razume shvatiće

Мина

pre 13 godina

Утицала је музика Милана Младеновића и "ЕКВ" чак и на неке белосветске музичаре и бендове. Па је онда то где се осети тај утицај онда утицало на масу других музичара и бендова...А то се не зна. Јер куд би ти тзв. велики белосветски међу именима која су на њих утицала споменули име некаквог бенда из Београда и Југославије и вођу и певача тог бенда чији су МУЗИКА, ГЛАС, ИНТЕРПРЕТАЦИЈА још како утицали на неке њихове добро продаване албуме! Ех, та инспирација...Додуше, да ли је за Милана погодан израз МУЗА?! А утицао је на нека звучна имена, још како је утицао...Само немамо појма. А вероватно никад нећемо ни чути од оних за које би било поштено да то кажу...

PS

pre 13 godina

Nenade, razlika između Zdravka Čolića i EKV je velika. Sa jedne strane je Milan i EKV kao grupa koja je, od novog talasa početkom osamdesetih do posle raspada bivše YU, imala mnogo veći uticaj, i to pozitivan, nego što bi neko i pomislio da muzika ima. Uz to, njihovi tekstovi su vanvremenski, univerzalni, a zvuk ni danas ne zvuči zastarelo. Sa druge strane imaš Seku Aleksić i Jelenu Karleušu. Njihove pesme zvuče vrlo sveže tokom prvog dana slušanja. Njihov zvuk je mešavina turskog melosa (turban-folk) uz neizbežnu ritam mašinu, jer treba biti i moderan. Vrlo uspešno podižu loš (LDL) adrenalin, sračunate su na jeftinu zabavu, i na motivisanje pred odlazak u šoping po stvari u tigrastom dezenu, kako bi večeres u gradu svi pocrkali od ljubomore. Zdravko Čolić ima dobrih pesama, ali se nalazi negde između ove dve krajnosti.

Dirty

pre 13 godina

Dobra ideja, tu je odrzan cuveni koncert '85. kad su svirali u postavi Megi, Milan, Bojan i Raka a kao gost bio je i Suba...Strasna svirka...

Chuck

pre 13 godina

Iako je pravio vrhunsku muziku, covek i cela ekipa oko njega su bili teski narkomani koji su na kraju i svi pomrli od prekomerne upotrebe narkotika. Zasto bi takve osobe trebalo da nose imena ulica i trgova, jel zato da bi se nasa deca mogla ugledati na njih?

na dve stolice

pre 13 godina

LDP gubi kompas,u oktobru 2010. Cedomir Jovanovic je izjavio : Karleuša je pametnija od naše društvene elite.
http://www.crvenitepih.com/2010/10/ceda-jovanovic-karleusa-je-pametnija-od-nase-drustvene-elite/
To je bilo udvaranje JK fanovima, a sada malo onima koji su voleli Milana Mladenovica i EKV.
E pa, ne moze i jare i pare, JK je iskoristila Paradu ponosa da bi prodala vise CD-ova, Jovanovic nju da bi povecao popularnost stranke kod odredjene populacije, sad bi i pokojnog Mladneovica, da dobije jos glasova.
Moj nece.
Sto se samog predloga o nazivu trga tice, protiv sam toga, bas zbog predlagaca, da je neko drugi predlozio moglo bi se diskutovati.

xertaz

pre 13 godina

Plato, ulicu, trg, spomenik, bistu, da udje u udzbenike za istoriju, za veronauku, gradjansko vaspitanje, orden za umetnost, pocasnog gradjanina Beograda.

Da je Milan ostao ziv vratio bi rok na scenu a ne ovaj kic i sund. Mozda ga ne bi unistio ali bi ga sigurno marginalizovao. Toliko

yumir

pre 13 godina

Vi onaj trotoar nazivate "platoom"?!
Koji plato ima ispred Doma?!
Bolje da Cvetni trg nosi naziv Milana Mladenovića ili nesto slicno...

na dve stolice

pre 13 godina

LDP gubi kompas,u oktobru 2010. Cedomir Jovanovic je izjavio : Karleuša je pametnija od naše društvene elite.
http://www.crvenitepih.com/2010/10/ceda-jovanovic-karleusa-je-pametnija-od-nase-drustvene-elite/
To je bilo udvaranje JK fanovima, a sada malo onima koji su voleli Milana Mladenovica i EKV.
E pa, ne moze i jare i pare, JK je iskoristila Paradu ponosa da bi prodala vise CD-ova, Jovanovic nju da bi povecao popularnost stranke kod odredjene populacije, sad bi i pokojnog Mladneovica, da dobije jos glasova.
Moj nece.
Sto se samog predloga o nazivu trga tice, protiv sam toga, bas zbog predlagaca, da je neko drugi predlozio moglo bi se diskutovati.

Dirty

pre 13 godina

Dobra ideja, tu je odrzan cuveni koncert '85. kad su svirali u postavi Megi, Milan, Bojan i Raka a kao gost bio je i Suba...Strasna svirka...

Aleksa

pre 13 godina

Apsolutno podrzavam! I molio bih sve ljude koji cene ono sto je Milan radio da ne sude o ovoj inicijativi po tome ko je podnosi. Jedino bih voleo da taj plato malo lepse izgleda.

xertaz

pre 13 godina

Plato, ulicu, trg, spomenik, bistu, da udje u udzbenike za istoriju, za veronauku, gradjansko vaspitanje, orden za umetnost, pocasnog gradjanina Beograda.

Da je Milan ostao ziv vratio bi rok na scenu a ne ovaj kic i sund. Mozda ga ne bi unistio ali bi ga sigurno marginalizovao. Toliko

Nata

pre 13 godina

@Chuck
Gospodine i meni su EKV bili idoli pa nisam umrla mlada niti postala narkoman,vec sam postala doktor medicine,zato ne bojte se za vasu decu ako trg dobije ime Milana Mladenovice,uplasite se malo sto vam deca gledaju nadrogiranu,netalentovanu golotinju sa sprzenim polumozgom na tv-u non stop!!!

PS

pre 13 godina

Nenade, razlika između Zdravka Čolića i EKV je velika. Sa jedne strane je Milan i EKV kao grupa koja je, od novog talasa početkom osamdesetih do posle raspada bivše YU, imala mnogo veći uticaj, i to pozitivan, nego što bi neko i pomislio da muzika ima. Uz to, njihovi tekstovi su vanvremenski, univerzalni, a zvuk ni danas ne zvuči zastarelo. Sa druge strane imaš Seku Aleksić i Jelenu Karleušu. Njihove pesme zvuče vrlo sveže tokom prvog dana slušanja. Njihov zvuk je mešavina turskog melosa (turban-folk) uz neizbežnu ritam mašinu, jer treba biti i moderan. Vrlo uspešno podižu loš (LDL) adrenalin, sračunate su na jeftinu zabavu, i na motivisanje pred odlazak u šoping po stvari u tigrastom dezenu, kako bi večeres u gradu svi pocrkali od ljubomore. Zdravko Čolić ima dobrih pesama, ali se nalazi negde između ove dve krajnosti.

yumir

pre 13 godina

Vi onaj trotoar nazivate "platoom"?!
Koji plato ima ispred Doma?!
Bolje da Cvetni trg nosi naziv Milana Mladenovića ili nesto slicno...

Lepa

pre 13 godina

Drogirao se i Lenon, pa je dobio i ulice i trgove i biste. O čemu, gospode, govorite? Drogirali su se mnogi koji su napravili besmrtnu muziku, poeziju, literaturu... Da ne govorim o stvaraocima koji su pili. Eto, pokojni Pavle Vujisic, sta sad... ne valja Paja, cirkao je previse, sta da kazemo deci? Ostale da ne pominjem! Budalastine!

Marija

pre 13 godina

Chuck,
Da li bi ti da ti se deca ugledaju na Karleušu, Seku, Jecu i ostale greške prirode?
Svi koji nemaju mozga da čuju muziku koja ima više od dva akorda zalepe se za priču "to su sve narkomani"! Vi znate da li su bili narkomani i od čega su umrli!!! Koji vam je vrag?!
Eno vam Cece, nacionalne ikone koja vam peva "pazi s kime spavaš jer ću zvati tvoju ženu da joj kažem s kim si bio", pa nek vam se deca ugledaju na nju.
Nije mi briga da li je iko od muzičara, čiju muziku slušam, narkoman sadašnji, bivši ili budući. Slušam MUZIKU i nikada me ona nije naterala ni cigaretu da zapalim, a kamoli iglom da se bodem!

jelly79

pre 13 godina

Kada bi se vodilo računa o tome da li neko zaslužuje plato,bistu,trg,ulicu...,u odnosu na to da li je konzumirao opijate, izbor bi se znatno suzio s obzirom da ljudi iz sveta umetnosti,odnosno veliki stvaraoci uopšte, su veliki poštovaoci istih....
Podržavam ideju ,Mladenović je svakako to zaslužio

Milan R.

pre 13 godina

Bravo za ideju!
Muka mi je od ovih dusebriznika koji bi se popisali na sve o cemu nemaju pojma dok su im usta puna smerne brige o deci. Da smo slusali Milanovu muziku umesto kojekakvih Ceca, Lukasa, Karleusa, Seki ... bili bismo bolji ljudi i davali pravi primer svojoj deci.

Apologeta

pre 13 godina

@ Chuck

Decace, dao si komentar na nivou neke bake ili deke. Ne znam koje si godiste, ali ako si prevalio trecu godinu strednje skole, bice da ti je poznato da su najveci svetski modernisti, iza kojih su ostala dela vrhunske umetnicke vrednosti, konzumirali narkotike. Nije, decace, umetnost, malterisanje, vezanje goblena i trcanje za loptom, vec zestoko i emotivno i intelektualno davanje.

Chuck

pre 13 godina

Iako je pravio vrhunsku muziku, covek i cela ekipa oko njega su bili teski narkomani koji su na kraju i svi pomrli od prekomerne upotrebe narkotika. Zasto bi takve osobe trebalo da nose imena ulica i trgova, jel zato da bi se nasa deca mogla ugledati na njih?

Stevan

pre 13 godina

Posle Milana i Ekaterine sve je krenulo u ambis, narodnjaci su preuzeli vlast i sveli Srbiju na kaljavu, primitivnu carsiju, birtiju i vasariste. Muzika Ekaterine i nije bila za "siroke narodne mase", zato je ovaj gest najmanje sto moze da ucini Beograd za svoje velikane. Obozavaoci turskog melosa nisu zasluzili cak ni komentar.

vaše ime

pre 13 godina

Kao muzičar bio je odličan, pesme su mu odlične ,a kao ljudi bili su bez karaktera najblaže rečeno.Umetnost i umetnička dela su dar od Boga ,a ne lična produkcija mladih pregaoca.
Zato trg možete nazvati po nekoj pesmi ili albumu.
ko razume shvatiće

Dzoni

pre 13 godina

I dok su mnogi ubrzano oblacili ustaske i cetnicke uniforme trazeci u rusenju i ubijanju drugih nacionalnosti "neku istorijsku pravdu" on je pokazao da nije deo tog novog folkora i da nas ima i normalnih http://www.youtube.com/watch?v=lukSkOU_5Mc . Inace ne podrzavam LDP da ne bude da sam neki njihov glasac..svi su mi oni isti, lopov do lopova i lazov do lazova.

Urbanijak

pre 13 godina

Nije bitno ko predlaze vec sta je predlozeno. Milan Mladenovic jeste zasluzio da se njegovim imenom nazove plato jer je on autor onog najcistijeg i najboljeg sto je iz Beograda u muzickom smislu ikada izaslo.

Napokon

pre 13 godina

Ja sam o tome pricao pre 15 godina, pa su mi se smejali "turbo omladinci". Ali nema veze, sve to dodje na svoje....Podrzavam, iako smatram da je prikladnije da plato ispred SKC ponese ime po Milanu, jer je to mesto gde je nastajala novotalasna prica Beograda i gde je sve pocelo

Boge

pre 13 godina

"...Ime ce Njegovo biti zauvek, sve dok ima Sunca... Eno! Ide sa oblacima... Jednom ce ga videti svako oko... Bili smo daleki nekada, a sad licem u lice... Ljubav nikada ne prestaje."

Мина

pre 13 godina

Утицала је музика Милана Младеновића и "ЕКВ" чак и на неке белосветске музичаре и бендове. Па је онда то где се осети тај утицај онда утицало на масу других музичара и бендова...А то се не зна. Јер куд би ти тзв. велики белосветски међу именима која су на њих утицала споменули име некаквог бенда из Београда и Југославије и вођу и певача тог бенда чији су МУЗИКА, ГЛАС, ИНТЕРПРЕТАЦИЈА још како утицали на неке њихове добро продаване албуме! Ех, та инспирација...Додуше, да ли је за Милана погодан израз МУЗА?! А утицао је на нека звучна имена, још како је утицао...Само немамо појма. А вероватно никад нећемо ни чути од оних за које би било поштено да то кажу...

Maja

pre 13 godina

Milan Mladenovic je zasluzio i puno vise.Odavno je jedna ovako dobra stvar trebala biti pokrenuta.Prave vrednosti treba znati ceniti,mozda to ne ume,ne moze ili ne shvata svako.Ne treba im zameriti.Milan je bio i ostace legenda koja hoda Beogradom.Oni koji to ne razumeju jednostvano ne mogu prosiriti svoje vidike dovoljno daleko.Odajem pocast clanovima Ekv-a,rizikujuci da cu zbog toga i ja biti smatrana jednim amnje ili vise potencijalnim narkomanom.Muzika koju su oni stvarali je iznad svega.

Ana

pre 13 godina

Stvarno ne razumem pominjanje droge. Da li je Milan bio narkoman ili nije apsolutno je nebitno u prici o tome koliko je doprineo Beogradu i nasoj kulturi.

lena

pre 13 godina

Milan je umro od raka pankreasa a ne od droge ne lupetajte.Bio je genijalac koji je ostavio trag u ovom gradu i ne samo u njemu i naravno da treba plato da nosi njegovo ime.

DJ

pre 13 godina

Van vremena i prostora bila je EKV ekipa.Samo mali broj slušalaca ih je mogao razumijeti,toliko malo koliko ima onih koji razumiju politiku partije koja je predlagač za ovo (ne pravim paralelu niti ona postoji).I dan danas ih slušam a toliko sam ih puta preslušao.Vrhunska inteligencija.Posle smrti Sonje Savić ostao je poslednji mohikanac iz njihovog plemena Srđan Todorović.Što se tiče "stimulansa", ultra inteligentnim ljudima oni služe za proširivanje vidika i produbljivanje misli a ostalima....ko razumije skontaće.

Misha

pre 13 godina

"Nema vise Dzenis, umro Elvis Prisli, umiru lagano zvezde rok n rola.
I tek kad neko umre, o njemu se misli, otpocinje opsta rasprodaja bola.
Sve to nije dobro, mrtvi nisu roba, pustite da mirno leze na dnu groba..."

Bora Djordjevic

Ne postoji ni jedno parce betona u Beogradu dostojno Milana Mladenovica, Megi, Cavketa i ostalih...
Da je postojalo, oni bi danas setali tuda a ne bi "izginuli" pred naletom
jahaca apokalipse: Zeljka Mitrovica i njegove svite, Sase Popovica i njegove svite, gospodina "dvesta na sat" i njemu slicnih koji svi zajedno ne bi postojali da nije ovog jadnog bezumnog naroda da sve to podrzava.
Crni Firci, sta ces ti medju ovim mediokritetima ? Gospodjice Dragana Saric, takodje?

mjovicic

pre 13 godina

Citam komentare ovih koji komentarisu, te narkomani, te ovo te ono. Milan Mladenovic je preminuo od raka pankreasa, a ne od heroina. Apropo droge i svega toga, niko da spomene da je Milan prvi pozivao narod na bunt i osvescivanje devedesetih, jedan od retkih koji je javno govorio da se bombarduju tamo negde gradovi, da to rade ljudi u ime nas. Da bi ga mnogi izvizdali???

Jel po toj logici nazive ulica treba da nose oslobodioci Sarajeva ili Srebrenice, a ne neko mlad i kreativan??? Ovde je tipicno u pitanju ad hominem.

Slazem se sa pojedinim komentarima da je licemerno to sto LDP radi, pre dve godine je bila peticija da neka veca ulica dobije naziv Milana Mladenovica (ispostavilo se da ista postoji negde ne perifiriji grada gde niko ne zna za njega...)

RIP

pre 13 godina

1965. sam godište i stasavala sam uz muziku EKV. Sita sam se isplakala i ožalila ih kada su umirali jedno za drugim, pošto sam sa Vračara i stanovala sam blizu Magi posebno mi je bilo teško posle njenog odlaska...
ali...
ne može se davati ime ulice, trga po narkomanu. Hajde razmislite malo, jeste mnogi su umetnici bili na drogama, ne govorim samo o roku,nego o čitavom 20, 19. veku, slikari, pesnici, ali sutra šetate trgom M. M., dete vas pita ko je bio on i zašto je umro, zašto su svi oni umrli ne dočekavši 40-ti rođendan ?
A ovamo mu trubite : reci NE drogama !
Ne ide, a kao i neki drugi mislim da Milan to ne bi voleo, pustimo ga na miru, slušajmo ploče na kojima smo rasli i sećajmo se boljih vremena.

Shuluburic

pre 13 godina

Podrzavam! Milan je utemeljivac novog pravca tzv. ekaveizva, pravca koga krasi odlicna muzika, muzika sa visokim stepenom originalnosti i ozbiljnosti i tekstovi bliski umetnickoj poeziji.

Ceca

pre 13 godina

Milan Mladenovic je imao genijalnu crtu, fantasticnu grupu i neverovatan glas....najteze mi je da vidim da primitvci to ne mogu da shvate i da se igraju sa ljudskim sudbinama kao deca u blatu. Kada se bude shvatilo da svi smo jedno an ne odvojeni deo socijalnog bica, kad pocnemo da otvaramo srce a ne da saljemo strele u druge zbog "razlicitog stava ili ponasanja" i pre svega kad pocne svest da radi i pravi razliku izmedju UMETNOSTI i KICA onda ce ovi komentari postati nepotrebni, onda cemo mozda imati sansu da ponovo prepoznamo coveka u coveku, a ne da ga potpuno neispravnim epitetima obasipamo...to kada? je pod velikim znakom pitanja. Dok je Milan pevao o ljubavi i slao ljubav svima koji su ga slusali nismo ni sanjali da ce za samo 20 godina kasnije nase podrucje postati pravi pakao. Bravo za inicijativu da se Milanu da pocast, i zaboravite na sve ove druge sramne komentare. U ime lepih uspomena i sjajnih vremena.....

Jasmina

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da postoje toliko maliciozni ljudi koji ne podržavaju ovu ideju, zamislite samo zato što je inicijativa potekla od LDP-a. Gade mi se takvi dušebrižnici i lažni moralisti, kiflu da im daš rekli bi da je kriva. Ništa ne preduzimaju, a sve kritikuju, najglasniji su i sve znaju. Smo ne znaju da se bilo čega zastide. Bože me sačuvaj od takvih ljudi.

Ima nas koji pamtimo

pre 13 godina

@Nenad
Krivo spajas, treba da spojis Karleusu i Milana, a Zdravka pusti po strani, covek nema veze s ovim.
LDP su licemrni, hoce da se ovim predstave kao proevropska stranaka, a suruju sa Karleusom, kad je to u njihovom interesu.
Ima nas koji pamtimo Milana, ali i LDP-ov flert sa Karleusom.
Mislim da Milan ovo ne bi voleo, moje misljenje.

Milan M.

pre 13 godina

Mislim da bi Milan na sve ovo samo odmahnuo rukom i nastavio da pise svoju muziku. Ne trebaju mu platoi, ostalo je dovoljno iza njega.
Jedan predlog koji se odnosi na glasnje - glasovi treba da se potiru, ovako onaj ko prvi napise komentar dobija najvise glasova, posle stizu novi komentari, ali ne mogu da ga stignu pri tome taj prvi moze imati 100 "+" i 99 "-" preporuka, pa ce biti prvi i steci ce se pogresan dojam, a onaj iza njega moze imati 90 "+" i ni jedan -, pa je opet drugi. Resenje je da se od broja pozitivnih preporuka oduzmu negativne i dobijamo pravo stanje.

Немања

pre 13 godina

Наравно да је човек заслужио такву почаст, али зашто ЛДП својом жељом за јефтиним политичким поенима укаља и његово име?

Готово сви људи ове земље једноставно се гаде свега што има везе са том марионетском странком.

dezurna

pre 13 godina

Za neupucene, narkomanija je, pre svega, bolest, kao i bilo koja druga zavisnost, ma kog tipa da je (shto mogu i lichno da potvrdim, kao neko ko ne pali cigaretu evo vec 33. dan za redom). To shto je u slucaju narkotika cak i konzumiranje krivicno sankcionisano, dok u slucaju alkohola i cigareta nisu sankcionisani ni proizvodnja ni stavljanje u promet, to vidite sa konceptom drzave koja zaradjuje na trovanju i ubijanu svojih podanika (citaj: porez na promet).

A ako ne zelimo da zamuckujemo kad nas deca pitaju "A od cega je taj cika umro (ili ta teta), sta je radio u zivotu i gde je izlazio dok je bio selebriti", onda je red da, za pochetak, iz domace knjizevnosti i likovne umetnosti - kao i iz spiska naziva ulica u centru Beograda - izbacimo onu ispichuturu Djuru Jakshica, zar ne? Posle cemo se setiti ostalih notornih alkoholicara... Ali, ne, reci ce neko, Djura Jakshic je bio "boem"? Ah, kakav devetnaestovekovno romantichan eufemizam za intelektualca-pijanduru... OK, onda nemojte da se bunite protiv davanja naziva platou po imenu jednog "autodestruktivnog umetnika", dvadesetovekovno postmodernistichki recheno.

Bez namere da branim bilo koga ko je bio u bilo kojoj partiji kad je bilo ko umro od cega god, pa mu se, eto, tada nije pomoglo, ali - pomoci se moze samo nekome ko shvati da mu je pomoc potrebna i ko tu pomoc zatrazi.

I, za kraj - nadam se da se nece dogoditi u Srbiji da neka od politickih stranaka predlozi gradjanima da sutradan, od kad se probude, pa dok ne odu na spavanje - dishu bez prestanka. Kapiram da bi bar pola Srbije pomrlo od akutnog nedostatka kiseonika u telu, bash zato shto je to predlozila neka politichka stranka.

Decak iz vode

pre 13 godina

Isuvise su neki ovdje mali da bi shvatili takvu velicinu kakva je Milan Mladenovic.
Pravili su muziku koja je od mene napravila covjeka...
U mojoj rodnoj Podgorici postoji ulica Milana Mladenovica, jedna od rijetkih stvari kojom se ponosim kad je taj grad u pitanju.
Jesu politicari, ali ovog puta su uspjeli da me oduseve (:

cesid_kg

pre 13 godina

Odlicna ideja, voleo bi samo kada bi se nesto slicno sprovelo i u Kragujevcu, ovako ovde samo podizu krstove ko da smo kakvo sediste kjuklus klana. LDP je i ovaj put me prijatno iznenadio. Samo napred, jednog daana kada razum prevlada postacete shvaceni...

Svi su isti

pre 13 godina

Svi politicari su isti, gledaju kako da dodju na vlast i pri tome ne prezaju ni od cega. Mislite da je LDP-u stalo do Milana Mladenovica, nego su ga se setili i smislili kako da dobiju glasove odredjene grupe glasaca. Vec je primeceno da su braljali sa Karleusom, i to da je ovo politicka inicijativa, kao i da se Milanu ne bi dopalo.
Sa svim ovim se slazem, a na izbore ne izlazim, dosta mi je da glasam za "manje zlo".

Politika

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...
(nikadobjavljenkomentar, 18. mart 2011 22:47)
Sve ti je politika, lik i delo pokojnog Milana Mladenovica LDP koristi u politicke svrhe, da bi usicarili na izborima. Kako da ne pisem o politici kada je pokretac akcije Dejan Randjic iz LDP, a pre toga je bio u DS. U DS je bio i 2002. kada je Magi umrla u garazi u Borci, ako je toliko voleo EKV sto joj nije pomogao ?
Dajte, ne budite deca.

mei

pre 13 godina

takodje mislim da se Milan prvi ne bi slozio sa ovom idejom. poenta njegovog bavljenja muzikom nikada nije ni bila sto veca popularnost i slava, nego zelja da najiskrenije podeli sa drugima ono sto oseca u sebi, sa onima koji to mogu da preopoznaju. i kao sto je neko vec napomenuo to je samo parce trotoara, ni blizu plato.
zasto degradirati ime tako velikog umetnika?!

zaobidji me sa laznim moralom

pre 13 godina

@(vaše ime, 18. mart 2011 14:35)

Koliko sam ja razumeo pozivas se na dar od Boga?Avidis da ti nesto razumes shvatio bi da Bog ne postoji.
A Milan Mladenovic je legenda!

Nesha

pre 13 godina

@мислим може то боље мало:
Sve, sve, sve, ali da navodite Miles Davisa kao primer cistunstva i neuzivanja u opijatima je zaista fascinantno! :)
Kuku, ko se sve upusta u rasprave...

haug

pre 13 godina

Ocigledno da LDP zna da najpre treba da se uvlaci pre svega beogradskoj tzv progresivno urbanoj omladini.Jeftin politicki marketing stranke za koju glasaju wanna be evropejci i ostali kojima su pre svega dragi njihovi evri i dolari.

bole.lozac

pre 13 godina

...zasto da ne. dosta je da ulice i trgove dobijaju neki propali politicari. kao da su se preplatili. ekv i milan su deo jednog vremena. deo su ovog naroda i narod ih je voleo ! nek im je vecna slava, sa trgom ili bez, njima bi sigurno bilo nevazno !!!

pored toliko naucnika, knjizevnika, heroja...

pre 13 godina

ja bi pre ulicu onom momku sto je golim rukama iz hladne reke izvukao zarobljene ljude u automobilu

protivim se

pre 13 godina

Ne cudim se, mada nisam iznenadjen!
Davati ime icega, platou, nekom, ko je umro od droge, neshvatljivo je.
Radovan Karadzic je bio vrstan psihijatar, ali i optuzenik za ratni zlocin. Mengele je bio vrhunski hirurg i da kasnije nije vrsio experimente u konc-logoru, na ljudima, verovatno bi bio priznat u svojoj sredini. Vagnera, briljantnog kompozitora, kao i velikog Nicea, povezujemo sa Hitlerovim pohodom na Evropu, koliko god da oni sami, za to nisu krivi.
Mnogo je jos slicnih primera, ljudi, koji su napravili mnogo u nekoj oblasti svog rada, ali su zbog nekog drugog segmenta u svom zivotu, ostali prikraceni livorika i priznanja.
Ne zelim, da me iko pogresno shvati, da Milana poredim sa bilo kim od gore pomenutih, njih sam samo uzeo za primer, za ono sto sam zeleo da kazem, da se i pored velikog dela, koje je Milan ostavio ovoj kulturi, zbog nacina zivota, koji je vodio, od cega je na kraju i umro, da budem jasan, bio je narkoman, koji je umro od prevelike doze droge (to jednostavno pise, u policijskim dosijeima, gde je bio registrovan kao narkoman, a i u medicinskom izvestaju o razlogu smrti), ne moze nositi ime javnih stvari, ulica, platoa, skola i sl.

ps- Treba li podsecati, da je, i najmanja kolicina droge, namenjena "za svoje potrebe", kaznjiva po vazecem zakonu, isto kao ona namenjena preprodaji, po zakonu o "narkomaniji" (najkrace receno)!

pps- R.I.P

Sve i svasta

pre 13 godina

Ispada da je najvaznije da li je umro od raka pankreasa ili od droge ? Drogirao se svi to znamo, po recima jednog od bubnjara, Marka Milivojevica svi iz tadasnje postave ( Milan, Margita, Bojan ) su bili na heroinu, samo je on bio cist.
Mislim da inicijativa nece proci, ako se i bude ozbiljnjie razmatrala i drago mi je - zbog Milana.
Neko je pomenuo Margitu, a sta je sa VD-om, Cavketom, Sonjom Savic...
Pustimo ih da pocivaju u miru.
Nazalost, moram da pomenem i politicare, LDP je dao autogol.

Momcilo

pre 13 godina

Ne dopada mi se ideja... Sta ako npr. neka nova stranka osvoji vlast u BG i krene da imenuje ulice po muzicarima/muz. grupama koje preferira vrh te stranke? Ko moze sutradan nekom buducem gradonacelniku da zabrani da neku ulicu nazove npr. "Ulica Zvonka Bogdana"? I taj neko moze da ima argument kako je on najveci izvodjac starogradske muzike na ovim prostorima ikada, i taj argument bi bio na mestu, ma sta mislio ja ili bilo ko drugi... Uopste receno, s obzirom da je muzika vrlo sarenolika umestnost i da, shodno tome, postoji bezbroj ukusa, ne mislim da je dobra ideja davati ulicama imena po tom osnovu, o kojoj god muzici da je rec. Ovo je, po meni, klasican pokusaj LDP-a da ustine jos koji procenat glasova u predizbornoj godini...

мислим може то боље мало

pre 13 godina

Да ли било који европски град има улицу посвећену поп уметницима који су уз то имали проблеме са дрогама? Зар су то узори мојој деци ? Једино што је писао песме. Нит је имао глас, нит је светски признат уметник. Ништа више од просечног поп уметника, који се стицајем околности нашао као позитивнији пример од оних турбо манијака који су харали тада. Али и поред њих, могли смо да тражимо величине попут Мајлса Дејвиса или Џона Колтрејна, а не у поп уметницима који су пропали због система ...

nikadobjavljenkomentar

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...

Aleksandar

pre 13 godina

E, jadne ti "dve stolice". Važno je ko je rekao, a ne šta je rekao. Zato nam tako ide.

A da je bio narkoman, bio je. Da je ostavio traga, ostavio je. Mada mislim da je stav "umri mlad i budi lep leš" malo prevaziđen.

Što se davanja imena trgu tiče, i nije neki trg. A inače ne mogu da se odlučim da li imamo manjka ili viška spomenika.

Kad jaganjci utihnu

pre 13 godina

Treba da dobije plato, jedino mi se ne svidja sto je u pozadini skupljanje jeftinih politickih poena za LDP, koja se za ovu priliku nazvala"Kancelarija za mlade grada Beograda", a kad dobije plato zasluga ide LDP-u.
Uostalom, kliknite na link koji je na kraju teksta i videcete koji je komentar dobio najvise glasova.

Nebojša

pre 12 godina

@мислим може то боље мало
Miles Davis je bio ozbiljan ovisnik o heroinu '50-'54., verovatno ga je i pre toga konzumirao, John Coltrane je umro od raka jetre, uzrokovanog dvodecenijskim uzimanjem heroina. Prema tome, ne znam šta želiš da kažeš. :-)

Milan je bio jedan od najkreativnijih ljudi u muzici na ovim prostorima. Apsolutno se slažem sa akcijom, a političari neće ovim dobiti ono što misle da hoće.

jimmorison

pre 13 godina

Steta sto je i ovde politika sponzor i sto u ovom nalazi neki vid koristi...!Jedan ovakav covek sigurno zasluzuje ovako nesto,nesto sto ce i nama kao zemlji i ljudima znaciti.Uzivam u njegovoj muzici, jutro sa Milanovom muzikom pravi prolecni dan.


Ivan

Chuck

pre 13 godina

Iako je pravio vrhunsku muziku, covek i cela ekipa oko njega su bili teski narkomani koji su na kraju i svi pomrli od prekomerne upotrebe narkotika. Zasto bi takve osobe trebalo da nose imena ulica i trgova, jel zato da bi se nasa deca mogla ugledati na njih?

vaše ime

pre 13 godina

Kao muzičar bio je odličan, pesme su mu odlične ,a kao ljudi bili su bez karaktera najblaže rečeno.Umetnost i umetnička dela su dar od Boga ,a ne lična produkcija mladih pregaoca.
Zato trg možete nazvati po nekoj pesmi ili albumu.
ko razume shvatiće

protivim se

pre 13 godina

Ne cudim se, mada nisam iznenadjen!
Davati ime icega, platou, nekom, ko je umro od droge, neshvatljivo je.
Radovan Karadzic je bio vrstan psihijatar, ali i optuzenik za ratni zlocin. Mengele je bio vrhunski hirurg i da kasnije nije vrsio experimente u konc-logoru, na ljudima, verovatno bi bio priznat u svojoj sredini. Vagnera, briljantnog kompozitora, kao i velikog Nicea, povezujemo sa Hitlerovim pohodom na Evropu, koliko god da oni sami, za to nisu krivi.
Mnogo je jos slicnih primera, ljudi, koji su napravili mnogo u nekoj oblasti svog rada, ali su zbog nekog drugog segmenta u svom zivotu, ostali prikraceni livorika i priznanja.
Ne zelim, da me iko pogresno shvati, da Milana poredim sa bilo kim od gore pomenutih, njih sam samo uzeo za primer, za ono sto sam zeleo da kazem, da se i pored velikog dela, koje je Milan ostavio ovoj kulturi, zbog nacina zivota, koji je vodio, od cega je na kraju i umro, da budem jasan, bio je narkoman, koji je umro od prevelike doze droge (to jednostavno pise, u policijskim dosijeima, gde je bio registrovan kao narkoman, a i u medicinskom izvestaju o razlogu smrti), ne moze nositi ime javnih stvari, ulica, platoa, skola i sl.

ps- Treba li podsecati, da je, i najmanja kolicina droge, namenjena "za svoje potrebe", kaznjiva po vazecem zakonu, isto kao ona namenjena preprodaji, po zakonu o "narkomaniji" (najkrace receno)!

pps- R.I.P

na dve stolice

pre 13 godina

LDP gubi kompas,u oktobru 2010. Cedomir Jovanovic je izjavio : Karleuša je pametnija od naše društvene elite.
http://www.crvenitepih.com/2010/10/ceda-jovanovic-karleusa-je-pametnija-od-nase-drustvene-elite/
To je bilo udvaranje JK fanovima, a sada malo onima koji su voleli Milana Mladenovica i EKV.
E pa, ne moze i jare i pare, JK je iskoristila Paradu ponosa da bi prodala vise CD-ova, Jovanovic nju da bi povecao popularnost stranke kod odredjene populacije, sad bi i pokojnog Mladneovica, da dobije jos glasova.
Moj nece.
Sto se samog predloga o nazivu trga tice, protiv sam toga, bas zbog predlagaca, da je neko drugi predlozio moglo bi se diskutovati.

мислим може то боље мало

pre 13 godina

Да ли било који европски град има улицу посвећену поп уметницима који су уз то имали проблеме са дрогама? Зар су то узори мојој деци ? Једино што је писао песме. Нит је имао глас, нит је светски признат уметник. Ништа више од просечног поп уметника, који се стицајем околности нашао као позитивнији пример од оних турбо манијака који су харали тада. Али и поред њих, могли смо да тражимо величине попут Мајлса Дејвиса или Џона Колтрејна, а не у поп уметницима који су пропали због система ...

RIP

pre 13 godina

1965. sam godište i stasavala sam uz muziku EKV. Sita sam se isplakala i ožalila ih kada su umirali jedno za drugim, pošto sam sa Vračara i stanovala sam blizu Magi posebno mi je bilo teško posle njenog odlaska...
ali...
ne može se davati ime ulice, trga po narkomanu. Hajde razmislite malo, jeste mnogi su umetnici bili na drogama, ne govorim samo o roku,nego o čitavom 20, 19. veku, slikari, pesnici, ali sutra šetate trgom M. M., dete vas pita ko je bio on i zašto je umro, zašto su svi oni umrli ne dočekavši 40-ti rođendan ?
A ovamo mu trubite : reci NE drogama !
Ne ide, a kao i neki drugi mislim da Milan to ne bi voleo, pustimo ga na miru, slušajmo ploče na kojima smo rasli i sećajmo se boljih vremena.

Немања

pre 13 godina

Наравно да је човек заслужио такву почаст, али зашто ЛДП својом жељом за јефтиним политичким поенима укаља и његово име?

Готово сви људи ове земље једноставно се гаде свега што има везе са том марионетском странком.

pored toliko naucnika, knjizevnika, heroja...

pre 13 godina

ja bi pre ulicu onom momku sto je golim rukama iz hladne reke izvukao zarobljene ljude u automobilu

Ima nas koji pamtimo

pre 13 godina

@Nenad
Krivo spajas, treba da spojis Karleusu i Milana, a Zdravka pusti po strani, covek nema veze s ovim.
LDP su licemrni, hoce da se ovim predstave kao proevropska stranaka, a suruju sa Karleusom, kad je to u njihovom interesu.
Ima nas koji pamtimo Milana, ali i LDP-ov flert sa Karleusom.
Mislim da Milan ovo ne bi voleo, moje misljenje.

xertaz

pre 13 godina

Plato, ulicu, trg, spomenik, bistu, da udje u udzbenike za istoriju, za veronauku, gradjansko vaspitanje, orden za umetnost, pocasnog gradjanina Beograda.

Da je Milan ostao ziv vratio bi rok na scenu a ne ovaj kic i sund. Mozda ga ne bi unistio ali bi ga sigurno marginalizovao. Toliko

Momcilo

pre 13 godina

Ne dopada mi se ideja... Sta ako npr. neka nova stranka osvoji vlast u BG i krene da imenuje ulice po muzicarima/muz. grupama koje preferira vrh te stranke? Ko moze sutradan nekom buducem gradonacelniku da zabrani da neku ulicu nazove npr. "Ulica Zvonka Bogdana"? I taj neko moze da ima argument kako je on najveci izvodjac starogradske muzike na ovim prostorima ikada, i taj argument bi bio na mestu, ma sta mislio ja ili bilo ko drugi... Uopste receno, s obzirom da je muzika vrlo sarenolika umestnost i da, shodno tome, postoji bezbroj ukusa, ne mislim da je dobra ideja davati ulicama imena po tom osnovu, o kojoj god muzici da je rec. Ovo je, po meni, klasican pokusaj LDP-a da ustine jos koji procenat glasova u predizbornoj godini...

Dirty

pre 13 godina

Dobra ideja, tu je odrzan cuveni koncert '85. kad su svirali u postavi Megi, Milan, Bojan i Raka a kao gost bio je i Suba...Strasna svirka...

Мина

pre 13 godina

Утицала је музика Милана Младеновића и "ЕКВ" чак и на неке белосветске музичаре и бендове. Па је онда то где се осети тај утицај онда утицало на масу других музичара и бендова...А то се не зна. Јер куд би ти тзв. велики белосветски међу именима која су на њих утицала споменули име некаквог бенда из Београда и Југославије и вођу и певача тог бенда чији су МУЗИКА, ГЛАС, ИНТЕРПРЕТАЦИЈА још како утицали на неке њихове добро продаване албуме! Ех, та инспирација...Додуше, да ли је за Милана погодан израз МУЗА?! А утицао је на нека звучна имена, још како је утицао...Само немамо појма. А вероватно никад нећемо ни чути од оних за које би било поштено да то кажу...

PS

pre 13 godina

Nenade, razlika između Zdravka Čolića i EKV je velika. Sa jedne strane je Milan i EKV kao grupa koja je, od novog talasa početkom osamdesetih do posle raspada bivše YU, imala mnogo veći uticaj, i to pozitivan, nego što bi neko i pomislio da muzika ima. Uz to, njihovi tekstovi su vanvremenski, univerzalni, a zvuk ni danas ne zvuči zastarelo. Sa druge strane imaš Seku Aleksić i Jelenu Karleušu. Njihove pesme zvuče vrlo sveže tokom prvog dana slušanja. Njihov zvuk je mešavina turskog melosa (turban-folk) uz neizbežnu ritam mašinu, jer treba biti i moderan. Vrlo uspešno podižu loš (LDL) adrenalin, sračunate su na jeftinu zabavu, i na motivisanje pred odlazak u šoping po stvari u tigrastom dezenu, kako bi večeres u gradu svi pocrkali od ljubomore. Zdravko Čolić ima dobrih pesama, ali se nalazi negde između ove dve krajnosti.

haug

pre 13 godina

Ocigledno da LDP zna da najpre treba da se uvlaci pre svega beogradskoj tzv progresivno urbanoj omladini.Jeftin politicki marketing stranke za koju glasaju wanna be evropejci i ostali kojima su pre svega dragi njihovi evri i dolari.

Aleksa

pre 13 godina

Apsolutno podrzavam! I molio bih sve ljude koji cene ono sto je Milan radio da ne sude o ovoj inicijativi po tome ko je podnosi. Jedino bih voleo da taj plato malo lepse izgleda.

mei

pre 13 godina

takodje mislim da se Milan prvi ne bi slozio sa ovom idejom. poenta njegovog bavljenja muzikom nikada nije ni bila sto veca popularnost i slava, nego zelja da najiskrenije podeli sa drugima ono sto oseca u sebi, sa onima koji to mogu da preopoznaju. i kao sto je neko vec napomenuo to je samo parce trotoara, ni blizu plato.
zasto degradirati ime tako velikog umetnika?!

cesid_kg

pre 13 godina

Odlicna ideja, voleo bi samo kada bi se nesto slicno sprovelo i u Kragujevcu, ovako ovde samo podizu krstove ko da smo kakvo sediste kjuklus klana. LDP je i ovaj put me prijatno iznenadio. Samo napred, jednog daana kada razum prevlada postacete shvaceni...

Aleksandar

pre 13 godina

E, jadne ti "dve stolice". Važno je ko je rekao, a ne šta je rekao. Zato nam tako ide.

A da je bio narkoman, bio je. Da je ostavio traga, ostavio je. Mada mislim da je stav "umri mlad i budi lep leš" malo prevaziđen.

Što se davanja imena trgu tiče, i nije neki trg. A inače ne mogu da se odlučim da li imamo manjka ili viška spomenika.

Sve i svasta

pre 13 godina

Ispada da je najvaznije da li je umro od raka pankreasa ili od droge ? Drogirao se svi to znamo, po recima jednog od bubnjara, Marka Milivojevica svi iz tadasnje postave ( Milan, Margita, Bojan ) su bili na heroinu, samo je on bio cist.
Mislim da inicijativa nece proci, ako se i bude ozbiljnjie razmatrala i drago mi je - zbog Milana.
Neko je pomenuo Margitu, a sta je sa VD-om, Cavketom, Sonjom Savic...
Pustimo ih da pocivaju u miru.
Nazalost, moram da pomenem i politicare, LDP je dao autogol.

Lepa

pre 13 godina

Drogirao se i Lenon, pa je dobio i ulice i trgove i biste. O čemu, gospode, govorite? Drogirali su se mnogi koji su napravili besmrtnu muziku, poeziju, literaturu... Da ne govorim o stvaraocima koji su pili. Eto, pokojni Pavle Vujisic, sta sad... ne valja Paja, cirkao je previse, sta da kazemo deci? Ostale da ne pominjem! Budalastine!

mjovicic

pre 13 godina

Citam komentare ovih koji komentarisu, te narkomani, te ovo te ono. Milan Mladenovic je preminuo od raka pankreasa, a ne od heroina. Apropo droge i svega toga, niko da spomene da je Milan prvi pozivao narod na bunt i osvescivanje devedesetih, jedan od retkih koji je javno govorio da se bombarduju tamo negde gradovi, da to rade ljudi u ime nas. Da bi ga mnogi izvizdali???

Jel po toj logici nazive ulica treba da nose oslobodioci Sarajeva ili Srebrenice, a ne neko mlad i kreativan??? Ovde je tipicno u pitanju ad hominem.

Slazem se sa pojedinim komentarima da je licemerno to sto LDP radi, pre dve godine je bila peticija da neka veca ulica dobije naziv Milana Mladenovica (ispostavilo se da ista postoji negde ne perifiriji grada gde niko ne zna za njega...)

Jasmina

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da postoje toliko maliciozni ljudi koji ne podržavaju ovu ideju, zamislite samo zato što je inicijativa potekla od LDP-a. Gade mi se takvi dušebrižnici i lažni moralisti, kiflu da im daš rekli bi da je kriva. Ništa ne preduzimaju, a sve kritikuju, najglasniji su i sve znaju. Smo ne znaju da se bilo čega zastide. Bože me sačuvaj od takvih ljudi.

Politika

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...
(nikadobjavljenkomentar, 18. mart 2011 22:47)
Sve ti je politika, lik i delo pokojnog Milana Mladenovica LDP koristi u politicke svrhe, da bi usicarili na izborima. Kako da ne pisem o politici kada je pokretac akcije Dejan Randjic iz LDP, a pre toga je bio u DS. U DS je bio i 2002. kada je Magi umrla u garazi u Borci, ako je toliko voleo EKV sto joj nije pomogao ?
Dajte, ne budite deca.

yumir

pre 13 godina

Vi onaj trotoar nazivate "platoom"?!
Koji plato ima ispred Doma?!
Bolje da Cvetni trg nosi naziv Milana Mladenovića ili nesto slicno...

Stevan

pre 13 godina

Posle Milana i Ekaterine sve je krenulo u ambis, narodnjaci su preuzeli vlast i sveli Srbiju na kaljavu, primitivnu carsiju, birtiju i vasariste. Muzika Ekaterine i nije bila za "siroke narodne mase", zato je ovaj gest najmanje sto moze da ucini Beograd za svoje velikane. Obozavaoci turskog melosa nisu zasluzili cak ni komentar.

Apologeta

pre 13 godina

@ Chuck

Decace, dao si komentar na nivou neke bake ili deke. Ne znam koje si godiste, ali ako si prevalio trecu godinu strednje skole, bice da ti je poznato da su najveci svetski modernisti, iza kojih su ostala dela vrhunske umetnicke vrednosti, konzumirali narkotike. Nije, decace, umetnost, malterisanje, vezanje goblena i trcanje za loptom, vec zestoko i emotivno i intelektualno davanje.

Dzoni

pre 13 godina

I dok su mnogi ubrzano oblacili ustaske i cetnicke uniforme trazeci u rusenju i ubijanju drugih nacionalnosti "neku istorijsku pravdu" on je pokazao da nije deo tog novog folkora i da nas ima i normalnih http://www.youtube.com/watch?v=lukSkOU_5Mc . Inace ne podrzavam LDP da ne bude da sam neki njihov glasac..svi su mi oni isti, lopov do lopova i lazov do lazova.

Misha

pre 13 godina

"Nema vise Dzenis, umro Elvis Prisli, umiru lagano zvezde rok n rola.
I tek kad neko umre, o njemu se misli, otpocinje opsta rasprodaja bola.
Sve to nije dobro, mrtvi nisu roba, pustite da mirno leze na dnu groba..."

Bora Djordjevic

Ne postoji ni jedno parce betona u Beogradu dostojno Milana Mladenovica, Megi, Cavketa i ostalih...
Da je postojalo, oni bi danas setali tuda a ne bi "izginuli" pred naletom
jahaca apokalipse: Zeljka Mitrovica i njegove svite, Sase Popovica i njegove svite, gospodina "dvesta na sat" i njemu slicnih koji svi zajedno ne bi postojali da nije ovog jadnog bezumnog naroda da sve to podrzava.
Crni Firci, sta ces ti medju ovim mediokritetima ? Gospodjice Dragana Saric, takodje?

jelly79

pre 13 godina

Kada bi se vodilo računa o tome da li neko zaslužuje plato,bistu,trg,ulicu...,u odnosu na to da li je konzumirao opijate, izbor bi se znatno suzio s obzirom da ljudi iz sveta umetnosti,odnosno veliki stvaraoci uopšte, su veliki poštovaoci istih....
Podržavam ideju ,Mladenović je svakako to zaslužio

Svi su isti

pre 13 godina

Svi politicari su isti, gledaju kako da dodju na vlast i pri tome ne prezaju ni od cega. Mislite da je LDP-u stalo do Milana Mladenovica, nego su ga se setili i smislili kako da dobiju glasove odredjene grupe glasaca. Vec je primeceno da su braljali sa Karleusom, i to da je ovo politicka inicijativa, kao i da se Milanu ne bi dopalo.
Sa svim ovim se slazem, a na izbore ne izlazim, dosta mi je da glasam za "manje zlo".

zaobidji me sa laznim moralom

pre 13 godina

@(vaše ime, 18. mart 2011 14:35)

Koliko sam ja razumeo pozivas se na dar od Boga?Avidis da ti nesto razumes shvatio bi da Bog ne postoji.
A Milan Mladenovic je legenda!

lena

pre 13 godina

Milan je umro od raka pankreasa a ne od droge ne lupetajte.Bio je genijalac koji je ostavio trag u ovom gradu i ne samo u njemu i naravno da treba plato da nosi njegovo ime.

Decak iz vode

pre 13 godina

Isuvise su neki ovdje mali da bi shvatili takvu velicinu kakva je Milan Mladenovic.
Pravili su muziku koja je od mene napravila covjeka...
U mojoj rodnoj Podgorici postoji ulica Milana Mladenovica, jedna od rijetkih stvari kojom se ponosim kad je taj grad u pitanju.
Jesu politicari, ali ovog puta su uspjeli da me oduseve (:

dezurna

pre 13 godina

Za neupucene, narkomanija je, pre svega, bolest, kao i bilo koja druga zavisnost, ma kog tipa da je (shto mogu i lichno da potvrdim, kao neko ko ne pali cigaretu evo vec 33. dan za redom). To shto je u slucaju narkotika cak i konzumiranje krivicno sankcionisano, dok u slucaju alkohola i cigareta nisu sankcionisani ni proizvodnja ni stavljanje u promet, to vidite sa konceptom drzave koja zaradjuje na trovanju i ubijanu svojih podanika (citaj: porez na promet).

A ako ne zelimo da zamuckujemo kad nas deca pitaju "A od cega je taj cika umro (ili ta teta), sta je radio u zivotu i gde je izlazio dok je bio selebriti", onda je red da, za pochetak, iz domace knjizevnosti i likovne umetnosti - kao i iz spiska naziva ulica u centru Beograda - izbacimo onu ispichuturu Djuru Jakshica, zar ne? Posle cemo se setiti ostalih notornih alkoholicara... Ali, ne, reci ce neko, Djura Jakshic je bio "boem"? Ah, kakav devetnaestovekovno romantichan eufemizam za intelektualca-pijanduru... OK, onda nemojte da se bunite protiv davanja naziva platou po imenu jednog "autodestruktivnog umetnika", dvadesetovekovno postmodernistichki recheno.

Bez namere da branim bilo koga ko je bio u bilo kojoj partiji kad je bilo ko umro od cega god, pa mu se, eto, tada nije pomoglo, ali - pomoci se moze samo nekome ko shvati da mu je pomoc potrebna i ko tu pomoc zatrazi.

I, za kraj - nadam se da se nece dogoditi u Srbiji da neka od politickih stranaka predlozi gradjanima da sutradan, od kad se probude, pa dok ne odu na spavanje - dishu bez prestanka. Kapiram da bi bar pola Srbije pomrlo od akutnog nedostatka kiseonika u telu, bash zato shto je to predlozila neka politichka stranka.

Ana

pre 13 godina

Stvarno ne razumem pominjanje droge. Da li je Milan bio narkoman ili nije apsolutno je nebitno u prici o tome koliko je doprineo Beogradu i nasoj kulturi.

Marija

pre 13 godina

Chuck,
Da li bi ti da ti se deca ugledaju na Karleušu, Seku, Jecu i ostale greške prirode?
Svi koji nemaju mozga da čuju muziku koja ima više od dva akorda zalepe se za priču "to su sve narkomani"! Vi znate da li su bili narkomani i od čega su umrli!!! Koji vam je vrag?!
Eno vam Cece, nacionalne ikone koja vam peva "pazi s kime spavaš jer ću zvati tvoju ženu da joj kažem s kim si bio", pa nek vam se deca ugledaju na nju.
Nije mi briga da li je iko od muzičara, čiju muziku slušam, narkoman sadašnji, bivši ili budući. Slušam MUZIKU i nikada me ona nije naterala ni cigaretu da zapalim, a kamoli iglom da se bodem!

DJ

pre 13 godina

Van vremena i prostora bila je EKV ekipa.Samo mali broj slušalaca ih je mogao razumijeti,toliko malo koliko ima onih koji razumiju politiku partije koja je predlagač za ovo (ne pravim paralelu niti ona postoji).I dan danas ih slušam a toliko sam ih puta preslušao.Vrhunska inteligencija.Posle smrti Sonje Savić ostao je poslednji mohikanac iz njihovog plemena Srđan Todorović.Što se tiče "stimulansa", ultra inteligentnim ljudima oni služe za proširivanje vidika i produbljivanje misli a ostalima....ko razumije skontaće.

nikadobjavljenkomentar

pre 13 godina

Toliko iskrenih reci...
A toliko odvratnog mesanja politike u sve sto nema veze sa EKV..
Tema je Milan Mladenovic!
Zar je to hvala?
Stop politici...

Urbanijak

pre 13 godina

Nije bitno ko predlaze vec sta je predlozeno. Milan Mladenovic jeste zasluzio da se njegovim imenom nazove plato jer je on autor onog najcistijeg i najboljeg sto je iz Beograda u muzickom smislu ikada izaslo.

Shuluburic

pre 13 godina

Podrzavam! Milan je utemeljivac novog pravca tzv. ekaveizva, pravca koga krasi odlicna muzika, muzika sa visokim stepenom originalnosti i ozbiljnosti i tekstovi bliski umetnickoj poeziji.

Napokon

pre 13 godina

Ja sam o tome pricao pre 15 godina, pa su mi se smejali "turbo omladinci". Ali nema veze, sve to dodje na svoje....Podrzavam, iako smatram da je prikladnije da plato ispred SKC ponese ime po Milanu, jer je to mesto gde je nastajala novotalasna prica Beograda i gde je sve pocelo

Ceca

pre 13 godina

Milan Mladenovic je imao genijalnu crtu, fantasticnu grupu i neverovatan glas....najteze mi je da vidim da primitvci to ne mogu da shvate i da se igraju sa ljudskim sudbinama kao deca u blatu. Kada se bude shvatilo da svi smo jedno an ne odvojeni deo socijalnog bica, kad pocnemo da otvaramo srce a ne da saljemo strele u druge zbog "razlicitog stava ili ponasanja" i pre svega kad pocne svest da radi i pravi razliku izmedju UMETNOSTI i KICA onda ce ovi komentari postati nepotrebni, onda cemo mozda imati sansu da ponovo prepoznamo coveka u coveku, a ne da ga potpuno neispravnim epitetima obasipamo...to kada? je pod velikim znakom pitanja. Dok je Milan pevao o ljubavi i slao ljubav svima koji su ga slusali nismo ni sanjali da ce za samo 20 godina kasnije nase podrucje postati pravi pakao. Bravo za inicijativu da se Milanu da pocast, i zaboravite na sve ove druge sramne komentare. U ime lepih uspomena i sjajnih vremena.....

Nata

pre 13 godina

@Chuck
Gospodine i meni su EKV bili idoli pa nisam umrla mlada niti postala narkoman,vec sam postala doktor medicine,zato ne bojte se za vasu decu ako trg dobije ime Milana Mladenovice,uplasite se malo sto vam deca gledaju nadrogiranu,netalentovanu golotinju sa sprzenim polumozgom na tv-u non stop!!!

Milan R.

pre 13 godina

Bravo za ideju!
Muka mi je od ovih dusebriznika koji bi se popisali na sve o cemu nemaju pojma dok su im usta puna smerne brige o deci. Da smo slusali Milanovu muziku umesto kojekakvih Ceca, Lukasa, Karleusa, Seki ... bili bismo bolji ljudi i davali pravi primer svojoj deci.

Maja

pre 13 godina

Milan Mladenovic je zasluzio i puno vise.Odavno je jedna ovako dobra stvar trebala biti pokrenuta.Prave vrednosti treba znati ceniti,mozda to ne ume,ne moze ili ne shvata svako.Ne treba im zameriti.Milan je bio i ostace legenda koja hoda Beogradom.Oni koji to ne razumeju jednostvano ne mogu prosiriti svoje vidike dovoljno daleko.Odajem pocast clanovima Ekv-a,rizikujuci da cu zbog toga i ja biti smatrana jednim amnje ili vise potencijalnim narkomanom.Muzika koju su oni stvarali je iznad svega.

Nesha

pre 13 godina

@мислим може то боље мало:
Sve, sve, sve, ali da navodite Miles Davisa kao primer cistunstva i neuzivanja u opijatima je zaista fascinantno! :)
Kuku, ko se sve upusta u rasprave...

Kad jaganjci utihnu

pre 13 godina

Treba da dobije plato, jedino mi se ne svidja sto je u pozadini skupljanje jeftinih politickih poena za LDP, koja se za ovu priliku nazvala"Kancelarija za mlade grada Beograda", a kad dobije plato zasluga ide LDP-u.
Uostalom, kliknite na link koji je na kraju teksta i videcete koji je komentar dobio najvise glasova.

Boge

pre 13 godina

"...Ime ce Njegovo biti zauvek, sve dok ima Sunca... Eno! Ide sa oblacima... Jednom ce ga videti svako oko... Bili smo daleki nekada, a sad licem u lice... Ljubav nikada ne prestaje."

Milan M.

pre 13 godina

Mislim da bi Milan na sve ovo samo odmahnuo rukom i nastavio da pise svoju muziku. Ne trebaju mu platoi, ostalo je dovoljno iza njega.
Jedan predlog koji se odnosi na glasnje - glasovi treba da se potiru, ovako onaj ko prvi napise komentar dobija najvise glasova, posle stizu novi komentari, ali ne mogu da ga stignu pri tome taj prvi moze imati 100 "+" i 99 "-" preporuka, pa ce biti prvi i steci ce se pogresan dojam, a onaj iza njega moze imati 90 "+" i ni jedan -, pa je opet drugi. Resenje je da se od broja pozitivnih preporuka oduzmu negativne i dobijamo pravo stanje.

bole.lozac

pre 13 godina

...zasto da ne. dosta je da ulice i trgove dobijaju neki propali politicari. kao da su se preplatili. ekv i milan su deo jednog vremena. deo su ovog naroda i narod ih je voleo ! nek im je vecna slava, sa trgom ili bez, njima bi sigurno bilo nevazno !!!

jimmorison

pre 13 godina

Steta sto je i ovde politika sponzor i sto u ovom nalazi neki vid koristi...!Jedan ovakav covek sigurno zasluzuje ovako nesto,nesto sto ce i nama kao zemlji i ljudima znaciti.Uzivam u njegovoj muzici, jutro sa Milanovom muzikom pravi prolecni dan.


Ivan

Nebojša

pre 12 godina

@мислим може то боље мало
Miles Davis je bio ozbiljan ovisnik o heroinu '50-'54., verovatno ga je i pre toga konzumirao, John Coltrane je umro od raka jetre, uzrokovanog dvodecenijskim uzimanjem heroina. Prema tome, ne znam šta želiš da kažeš. :-)

Milan je bio jedan od najkreativnijih ljudi u muzici na ovim prostorima. Apsolutno se slažem sa akcijom, a političari neće ovim dobiti ono što misle da hoće.