Ponedeljak, 29.05.2017.

11:20

Tito je promenio kraj filma "Ko to tamo peva"

Izvor: B92

Tito je promenio kraj filma "Ko to tamo peva" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Nick

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 29. maj 2017 16:17)

On je pričao onako kako je mogao, kroz film i dramu. O tome je čovek pričao sat vremena u emisiji.

neutralni felsh

pre 6 godina

da da, ta fora sa avionom je slučajno fora iz knjige Američki Bogovi Nila Gejmena...
(infidel, 30. maj 2017 06:47)

da, mada ne govori bukvalno o avionu ;)

kimi

pre 6 godina

(Mile II, 29. maj 2017 22:33)


Dakle smeta ti Sveti Georgije taj komad je samo surova istina Velikog rata, a Kovaceviceva velicina je upravo to sto se upustio da napise tako tesku stvar a imamo ih mnogo u svim ratovima. Previse romantizujete te periode nase istorije, a moglo bi se pisati kako je Vojvoda Misic streljao srednjoskolce koji nisu hteli u rat za primer ostalima pa kako su komunisti slali na sremski front opet srednjoskolce... Bas je Kovacevic pogodio u nerv nacionaliste.

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Dusku za sve sto je napisao, medjutim u poslednjih cetvrt veka nije napisao ni jednu vrednu dramu
(Milan, 30. maj 2017 07:19)

I ne mora. Čovek je napisao toliko dobrih stvari da je odavno živa legenda.

CATAPA

pre 6 godina

Osećam kao ličnu sramotu što nikada niko nije stao iza Dušana Kovačevića za dobijanje Nobelove nagrade. Opet, to što nikada nije, nije zato što Dušan Kovačević nije bio miljenik ni jednog ovdašnjeg režima... ako uopšte može da se govori da je bilo neke razlike ili promene režima.

A ni sam Dušan Kovačević nije mnogo pomogao jer je i sam u konstantnom sukobu sa sopstvenim remek delima, opterećen nekim sopstvenim baucima neminovno tipičan i kontradiktoran, nadrealan kao i njegovi likovi.

Nemojte Kovačevića porediti sa Nušićem. Nušić je napravljen velikim jer je bio simpatizer jedne dinastije i protivnik druge. Veličina Kovačevića je baš u tome što ne postoji dinastija koja je njega dostojna.

Slot

pre 6 godina

@mileII

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

U 90 komentara, jedini sa mozgom i obrazlozenjem zasto tako misli.

marija

pre 6 godina

Nušić na nebu, Duško Kovačević na zemlji.

Hoće li nam napisati nešto iz novije istorije, ima materijala.
Ili je previše tragično.

Mile II

pre 6 godina

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

Ime i adresa poznati redakciji

pre 6 godina

"Avion leti na energiji ljudi koji žele da ne padnu."

Tako i celo čovečanstvo, sve države sveta, i demokratski i nedemokratski poretci, tajkuni i biznismeni, političari i prodavci magle, svi oni opstaju na energiji ljudi koji ne žele da padnu, da umru, već žele da žive.

lilibg

pre 6 godina

Sreća je živeti u istom vremenu, sa izuzetnim čovekom kao što je Dušan Kovačević. Svaka predstava ili svaki film za koji je pisao scenario su vanvremenska dela. Sve emisije u kojima je učestvovao, uvek su mi bile prekratke.

Sokrates

pre 6 godina

@Dzoni
u Titovo vreme, hteo bi tebe da čujem kako pričaš protiv sistema i TITA!!!
Neznam da li se sećaš Milovana Ilića Minimaksa, da vidiš koliko je bio u zatvoru ili šta se dešavalo sa pločama od Riblje Čorbe.
Niko nije smeo da zucne.

bariloche

pre 6 godina

Jedna od nekoliko izuzetnih epizoda "Vece kod Ivana Ivanovica"! Uzivao sam u svakom minutu epizode slusajuci retkog intelektualca Kovacevica!

tt

pre 6 godina

Dusan Kovacevic je odlican pisac a emisija mozda najbolja. Jedino sa cim se JA ne bih slozio je Kovaceviceva konstatacija da je vreme komunizma bilo lose i da nam je i sada lose zato sto komunizam i dalje vlada. Komunizma nema vec tri decenije, na vlasti su vec dugo dugo antikomunisti a nama je i ekonomsko i sto je vaznije moralno stanje sve losije. Dakle nije u pitanju ideologija vec karakter, vaspitanje i eticnost ljudi. Ako citamo istoriju, Steriju, Nusica, .... mozemo i u tim vremenima da prepoznamo i maratonce, putnike autobusa,...

T

pre 6 godina

@dzoni Kovacevic to nije rekao Titu u lice jer nije bas voleo da ide u zatvor. Razumem coveka, ni meni se ne bi islo. Ali je zato u svojim dramama udarao po rezimu, ne mnogo otvoreno, ali ne ni mnogo prikriveno.

Dj

pre 6 godina

Maratonce nikad nisam kapirao, kakve ima veze ubistvo Karadjordjevica...
Sad mi covek objasnio, morao je da ubaci da ne bi ispalo da prica o komunjarama

Ludilo, kakva drzava, bas za film

student

pre 6 godina

Najbolji dramski pisac druge polovine XX veka (pa naovamo), a ni reč o njemu se ne radi na predmetu Srpska književnost XX veka na Filološkom fakultetu u Beogradu.

Dzoni

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Najpozitivnija i, na žalost, najpotcenjenija ličnost savremene srpske istorije. Čast mi je da sam savremenik Dušana Kovačevića.

Ironični che

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.
(Posmatrac, 29. maj 2017 13:30)

Grešiš! Nušić je bio pismen. Napisao bi: Svaka čast momče, ni sam ne biH bolje napisao.

beogradski

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica
(mladen, 29. maj 2017 13:39)

da li ti je možda palo napamet da mu je ivanović persirao pre snimanja, i da mu je onda gospodinn kovačević rekao da mu ne persira.....kod ivanovića su gostovali mnogi ljudi kojima je on persirao i obraćao im se sa poštovanjem....nije da branim ivanovića, ali ljudi sebi daju za pravo da komentarišu stvari i situacije sa kojima nisu upoznati....

brale

pre 6 godina

@Mladen - Ono što sam ja na kratko pogledao, persirao mu je. Mada mislim da je to bio neki početak. Možda su se kasnije dogovorili da se predje na prisniju situaciju :-)

Mikii

pre 6 godina

Čovek prica samo o sebi.Koliko ima srpskog u njegovim filmovima,procenite.Da li je to cista komedija,crno bela satira?Da li je uvek u Srbiji bilo vreme ,koje nas navodi na prikazane zaključke.Zasto se ne povede ozbiljan razgovor o tim filmovima,koji su zaista smešni.

Delboy

pre 6 godina

Njegovi filmovi su vrhunac ne samo srpske kinematografije, vec i mnogo sire. Od tad se nista dobro nije ni snimilo. Covek je znao niodcega da napravi pricu i to kakvu pricu. I ne samo to, vec odabir glumaca i njihovi performansi su bili fantasticni. Isto sto je Dzon Saliven uradio sa muckama. Sjajne svakodnevne price sa glumcima koji su fantasticno odradili svoj uloge. Tu je pored njih i ceski reziser Jirzi Menecel.
Najveci.

Che Gevara

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...
(manje svesti vise obesti, 29. maj 2017 13:06

Mislim sa bi trebao pogledati emisiju .... Vece sa Ivanom Ivanovicem ... gde gost emisije Dusan Kovacevic bas govori o tome .... da se produkciske kuce ubrzale stvaranje filma ... da biskopi ne postoje gotovo vise ... i da sve to utice na kvalitet.Da su oni pravili film, da bi narod dosao u biskope .... i da je stvaranje filma trajalo i po 4 godine.Jednostavno, mnogo je i vise drzava ulagala u film.

Sve je pompezno, i da grand i rijaliti i serije ... jednostavno, jeftinije a i narodu se dopada!

jeremija

pre 6 godina

ovo je bezobrazluk,nije Tito promenio kraj filma,već činjenica da je umro a morali su završiti film.neverovatno koliko se neko trudu da blati Tita,maltene čovek kriv za sve.

gg

pre 6 godina

Najbolji gost koji je bio u emisiji.
@(Bicu Slobodan, 29. maj 2017 11:47)

Definitivno, najbolji među najboljima, da jo kojim slučajem Amerikanac bio bi im veća legenda od celog holivuda i svih dosadašnjih im glumaca zajedno.

chombe

pre 6 godina

Naravno da je Dusan Kovacevic veliki pisac koga citiramo skoro svakodnevno preko replika iz svojih drama i filmova. Ali, ipak moram da primetim da je covek previse opterecen sluzbama, potkazivanjem, ratovima, Titom, istorijom, diktaturama i sl. Tacno je da je to nasa stvarnost, ali nekako mi deluje da je on previse u tome, kao da nema drugih stvari koje cine zivot. Inace, neko rece da je ruzno sto ga je Ivanovic oslovljavao sa ti. Jeste, vrlo je ruzno, i uopste je ruzno kada neke legendarne, a starije ljude, tako oslovljava. Jedino prilici da tako razgovara sa vrsnjacima, onda je ok.

manje svesti vise obesti

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...

Posmatrac

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 6 godina

Mnogi ne kapiraju a neki i ne mogu da ukapiraju kako imamo privilegiju da jedna od najvecih komediografa je nas savremenik. Sudeci po emisiji, postao je komediograf a hteo je da pise dramu. Tako tipicno za Dusana Kovacevica i tako sarmantno. Sa 23 godine napisati nesto sto je tako snazno i nadzivelo vreme je velika stvar i meri se radom Alfreda Zarija, na primer. Skromni velikan. Tacka.

mlekadzija

pre 6 godina

Uz Nusica najveci srpski komediograf (dramski pisac) XX veka. Steta je sto ovakvi ljudi nisu breprezenti nase zemlje u inostranstvu (koliko se secam bio je jedno vreme ambasador u |Portugalu)...

mladen

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica

gargleblaster

pre 6 godina

Legendo, Ian Mc Shane ima istu teoriju u American Gods. I spava u avionu kao beba jer ju je bolje razvio. Ugledaj se na njega.

Lanna

pre 6 godina

Malo manje senzacionalizma. kao sto vidomo nije Tito promeni kraj filma. On je vec tada bio mrtav. Okolnosti su naterali rezisera da promeni kraj filma. Toliko o novinarstvu.

Endemski Underground

pre 6 godina

Mada mu se mnoge stvari mogu staviti na dušu, za svoju smrt Tito, ipak, nije bio kriv.

Za ovakav završetak filma je pre krivo večito vanredno stanje u kojem i do sada živimo (naravno, i oni koji od tog vanrednog stanja imaju korist).

davor milicevic

pre 6 godina

kako ne naborojaste "Andergraund", za koji je napisao scenario zajedno sa Kusturicom? Film je uzeo "Zlatnu palmu" i spada među najbolje srpske i evropske filmove, bar tako kažu kritičari. cak ga je Britanska filmska akademija proglasila za najbolji balkanski film svih vremena. Ne možemo se praviti da taj fim ne postoji, ma koliko neki tesko podnosli Kusturicu.

biće bolje

pre 6 godina

Istinski velikan nase knjizevnosti, istoriju mogu da pisu svi ali komade koje je napisao su sustina naseg mentaliteta i vremena koje zivimo, Ivanovic je odlicno uradio ovaj intervju, i trebalo bi pozvati Sijana i ostale velikane naseg filma i knjizevnosti dok su jos uvek tu medju nama.

Jocagomboca

pre 6 godina

Gospodin, velikan i jedna od najvaznij licnosti naseg doba, za mene! Ivanovic je maestralno uradio ovu emisiju ( zasto pise poslednja ????) i nadam se da ce ostati zapis da se ne dogodi kao sa Ivom Andricem!!!!

Diktator na steroidima

pre 6 godina

Tito je radio šta je htio, djelom zbog svoje prefidnosti i taktike, djelom zbog moći koju je lukavo izgradio, ali mora se reći i zbog poltrona koji su mu se klanjali na svakom koraku. Ljigavi gmizavci su gmizali svuda, dokazivali su svoju odanost diktatoru i tamo gdje to niko od njih nije tražio. Tito je bio supermen okružen puževima golaćima. Tito je bio mjera svih stvari u prčiji zvanoj Jugoslavija. Klovnovi oko Tita su samo klovnovi.

Lanna

pre 6 godina

Malo manje senzacionalizma. kao sto vidomo nije Tito promeni kraj filma. On je vec tada bio mrtav. Okolnosti su naterali rezisera da promeni kraj filma. Toliko o novinarstvu.

mladen

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica

Posmatrac

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.

manje svesti vise obesti

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...

davor milicevic

pre 6 godina

kako ne naborojaste "Andergraund", za koji je napisao scenario zajedno sa Kusturicom? Film je uzeo "Zlatnu palmu" i spada među najbolje srpske i evropske filmove, bar tako kažu kritičari. cak ga je Britanska filmska akademija proglasila za najbolji balkanski film svih vremena. Ne možemo se praviti da taj fim ne postoji, ma koliko neki tesko podnosli Kusturicu.

biće bolje

pre 6 godina

Istinski velikan nase knjizevnosti, istoriju mogu da pisu svi ali komade koje je napisao su sustina naseg mentaliteta i vremena koje zivimo, Ivanovic je odlicno uradio ovaj intervju, i trebalo bi pozvati Sijana i ostale velikane naseg filma i knjizevnosti dok su jos uvek tu medju nama.

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 6 godina

Mnogi ne kapiraju a neki i ne mogu da ukapiraju kako imamo privilegiju da jedna od najvecih komediografa je nas savremenik. Sudeci po emisiji, postao je komediograf a hteo je da pise dramu. Tako tipicno za Dusana Kovacevica i tako sarmantno. Sa 23 godine napisati nesto sto je tako snazno i nadzivelo vreme je velika stvar i meri se radom Alfreda Zarija, na primer. Skromni velikan. Tacka.

Endemski Underground

pre 6 godina

Mada mu se mnoge stvari mogu staviti na dušu, za svoju smrt Tito, ipak, nije bio kriv.

Za ovakav završetak filma je pre krivo večito vanredno stanje u kojem i do sada živimo (naravno, i oni koji od tog vanrednog stanja imaju korist).

student

pre 6 godina

Najbolji dramski pisac druge polovine XX veka (pa naovamo), a ni reč o njemu se ne radi na predmetu Srpska književnost XX veka na Filološkom fakultetu u Beogradu.

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Najpozitivnija i, na žalost, najpotcenjenija ličnost savremene srpske istorije. Čast mi je da sam savremenik Dušana Kovačevića.

Jocagomboca

pre 6 godina

Gospodin, velikan i jedna od najvaznij licnosti naseg doba, za mene! Ivanovic je maestralno uradio ovu emisiju ( zasto pise poslednja ????) i nadam se da ce ostati zapis da se ne dogodi kao sa Ivom Andricem!!!!

Ironični che

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.
(Posmatrac, 29. maj 2017 13:30)

Grešiš! Nušić je bio pismen. Napisao bi: Svaka čast momče, ni sam ne biH bolje napisao.

Dj

pre 6 godina

Maratonce nikad nisam kapirao, kakve ima veze ubistvo Karadjordjevica...
Sad mi covek objasnio, morao je da ubaci da ne bi ispalo da prica o komunjarama

Ludilo, kakva drzava, bas za film

Diktator na steroidima

pre 6 godina

Tito je radio šta je htio, djelom zbog svoje prefidnosti i taktike, djelom zbog moći koju je lukavo izgradio, ali mora se reći i zbog poltrona koji su mu se klanjali na svakom koraku. Ljigavi gmizavci su gmizali svuda, dokazivali su svoju odanost diktatoru i tamo gdje to niko od njih nije tražio. Tito je bio supermen okružen puževima golaćima. Tito je bio mjera svih stvari u prčiji zvanoj Jugoslavija. Klovnovi oko Tita su samo klovnovi.

beogradski

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica
(mladen, 29. maj 2017 13:39)

da li ti je možda palo napamet da mu je ivanović persirao pre snimanja, i da mu je onda gospodinn kovačević rekao da mu ne persira.....kod ivanovića su gostovali mnogi ljudi kojima je on persirao i obraćao im se sa poštovanjem....nije da branim ivanovića, ali ljudi sebi daju za pravo da komentarišu stvari i situacije sa kojima nisu upoznati....

gg

pre 6 godina

Najbolji gost koji je bio u emisiji.
@(Bicu Slobodan, 29. maj 2017 11:47)

Definitivno, najbolji među najboljima, da jo kojim slučajem Amerikanac bio bi im veća legenda od celog holivuda i svih dosadašnjih im glumaca zajedno.

Delboy

pre 6 godina

Njegovi filmovi su vrhunac ne samo srpske kinematografije, vec i mnogo sire. Od tad se nista dobro nije ni snimilo. Covek je znao niodcega da napravi pricu i to kakvu pricu. I ne samo to, vec odabir glumaca i njihovi performansi su bili fantasticni. Isto sto je Dzon Saliven uradio sa muckama. Sjajne svakodnevne price sa glumcima koji su fantasticno odradili svoj uloge. Tu je pored njih i ceski reziser Jirzi Menecel.
Najveci.

mlekadzija

pre 6 godina

Uz Nusica najveci srpski komediograf (dramski pisac) XX veka. Steta je sto ovakvi ljudi nisu breprezenti nase zemlje u inostranstvu (koliko se secam bio je jedno vreme ambasador u |Portugalu)...

jeremija

pre 6 godina

ovo je bezobrazluk,nije Tito promenio kraj filma,već činjenica da je umro a morali su završiti film.neverovatno koliko se neko trudu da blati Tita,maltene čovek kriv za sve.

Dzoni

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.

Che Gevara

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...
(manje svesti vise obesti, 29. maj 2017 13:06

Mislim sa bi trebao pogledati emisiju .... Vece sa Ivanom Ivanovicem ... gde gost emisije Dusan Kovacevic bas govori o tome .... da se produkciske kuce ubrzale stvaranje filma ... da biskopi ne postoje gotovo vise ... i da sve to utice na kvalitet.Da su oni pravili film, da bi narod dosao u biskope .... i da je stvaranje filma trajalo i po 4 godine.Jednostavno, mnogo je i vise drzava ulagala u film.

Sve je pompezno, i da grand i rijaliti i serije ... jednostavno, jeftinije a i narodu se dopada!

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Dusku za sve sto je napisao, medjutim u poslednjih cetvrt veka nije napisao ni jednu vrednu dramu
(Milan, 30. maj 2017 07:19)

I ne mora. Čovek je napisao toliko dobrih stvari da je odavno živa legenda.

marija

pre 6 godina

Nušić na nebu, Duško Kovačević na zemlji.

Hoće li nam napisati nešto iz novije istorije, ima materijala.
Ili je previše tragično.

Mile II

pre 6 godina

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

Sokrates

pre 6 godina

@Dzoni
u Titovo vreme, hteo bi tebe da čujem kako pričaš protiv sistema i TITA!!!
Neznam da li se sećaš Milovana Ilića Minimaksa, da vidiš koliko je bio u zatvoru ili šta se dešavalo sa pločama od Riblje Čorbe.
Niko nije smeo da zucne.

Ime i adresa poznati redakciji

pre 6 godina

"Avion leti na energiji ljudi koji žele da ne padnu."

Tako i celo čovečanstvo, sve države sveta, i demokratski i nedemokratski poretci, tajkuni i biznismeni, političari i prodavci magle, svi oni opstaju na energiji ljudi koji ne žele da padnu, da umru, već žele da žive.

brale

pre 6 godina

@Mladen - Ono što sam ja na kratko pogledao, persirao mu je. Mada mislim da je to bio neki početak. Možda su se kasnije dogovorili da se predje na prisniju situaciju :-)

tt

pre 6 godina

Dusan Kovacevic je odlican pisac a emisija mozda najbolja. Jedino sa cim se JA ne bih slozio je Kovaceviceva konstatacija da je vreme komunizma bilo lose i da nam je i sada lose zato sto komunizam i dalje vlada. Komunizma nema vec tri decenije, na vlasti su vec dugo dugo antikomunisti a nama je i ekonomsko i sto je vaznije moralno stanje sve losije. Dakle nije u pitanju ideologija vec karakter, vaspitanje i eticnost ljudi. Ako citamo istoriju, Steriju, Nusica, .... mozemo i u tim vremenima da prepoznamo i maratonce, putnike autobusa,...

gargleblaster

pre 6 godina

Legendo, Ian Mc Shane ima istu teoriju u American Gods. I spava u avionu kao beba jer ju je bolje razvio. Ugledaj se na njega.

chombe

pre 6 godina

Naravno da je Dusan Kovacevic veliki pisac koga citiramo skoro svakodnevno preko replika iz svojih drama i filmova. Ali, ipak moram da primetim da je covek previse opterecen sluzbama, potkazivanjem, ratovima, Titom, istorijom, diktaturama i sl. Tacno je da je to nasa stvarnost, ali nekako mi deluje da je on previse u tome, kao da nema drugih stvari koje cine zivot. Inace, neko rece da je ruzno sto ga je Ivanovic oslovljavao sa ti. Jeste, vrlo je ruzno, i uopste je ruzno kada neke legendarne, a starije ljude, tako oslovljava. Jedino prilici da tako razgovara sa vrsnjacima, onda je ok.

lilibg

pre 6 godina

Sreća je živeti u istom vremenu, sa izuzetnim čovekom kao što je Dušan Kovačević. Svaka predstava ili svaki film za koji je pisao scenario su vanvremenska dela. Sve emisije u kojima je učestvovao, uvek su mi bile prekratke.

T

pre 6 godina

@dzoni Kovacevic to nije rekao Titu u lice jer nije bas voleo da ide u zatvor. Razumem coveka, ni meni se ne bi islo. Ali je zato u svojim dramama udarao po rezimu, ne mnogo otvoreno, ali ne ni mnogo prikriveno.

Slot

pre 6 godina

@mileII

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

U 90 komentara, jedini sa mozgom i obrazlozenjem zasto tako misli.

bariloche

pre 6 godina

Jedna od nekoliko izuzetnih epizoda "Vece kod Ivana Ivanovica"! Uzivao sam u svakom minutu epizode slusajuci retkog intelektualca Kovacevica!

CATAPA

pre 6 godina

Osećam kao ličnu sramotu što nikada niko nije stao iza Dušana Kovačevića za dobijanje Nobelove nagrade. Opet, to što nikada nije, nije zato što Dušan Kovačević nije bio miljenik ni jednog ovdašnjeg režima... ako uopšte može da se govori da je bilo neke razlike ili promene režima.

A ni sam Dušan Kovačević nije mnogo pomogao jer je i sam u konstantnom sukobu sa sopstvenim remek delima, opterećen nekim sopstvenim baucima neminovno tipičan i kontradiktoran, nadrealan kao i njegovi likovi.

Nemojte Kovačevića porediti sa Nušićem. Nušić je napravljen velikim jer je bio simpatizer jedne dinastije i protivnik druge. Veličina Kovačevića je baš u tome što ne postoji dinastija koja je njega dostojna.

kimi

pre 6 godina

(Mile II, 29. maj 2017 22:33)


Dakle smeta ti Sveti Georgije taj komad je samo surova istina Velikog rata, a Kovaceviceva velicina je upravo to sto se upustio da napise tako tesku stvar a imamo ih mnogo u svim ratovima. Previse romantizujete te periode nase istorije, a moglo bi se pisati kako je Vojvoda Misic streljao srednjoskolce koji nisu hteli u rat za primer ostalima pa kako su komunisti slali na sremski front opet srednjoskolce... Bas je Kovacevic pogodio u nerv nacionaliste.

Nick

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 29. maj 2017 16:17)

On je pričao onako kako je mogao, kroz film i dramu. O tome je čovek pričao sat vremena u emisiji.

Mikii

pre 6 godina

Čovek prica samo o sebi.Koliko ima srpskog u njegovim filmovima,procenite.Da li je to cista komedija,crno bela satira?Da li je uvek u Srbiji bilo vreme ,koje nas navodi na prikazane zaključke.Zasto se ne povede ozbiljan razgovor o tim filmovima,koji su zaista smešni.

neutralni felsh

pre 6 godina

da da, ta fora sa avionom je slučajno fora iz knjige Američki Bogovi Nila Gejmena...
(infidel, 30. maj 2017 06:47)

da, mada ne govori bukvalno o avionu ;)

Diktator na steroidima

pre 6 godina

Tito je radio šta je htio, djelom zbog svoje prefidnosti i taktike, djelom zbog moći koju je lukavo izgradio, ali mora se reći i zbog poltrona koji su mu se klanjali na svakom koraku. Ljigavi gmizavci su gmizali svuda, dokazivali su svoju odanost diktatoru i tamo gdje to niko od njih nije tražio. Tito je bio supermen okružen puževima golaćima. Tito je bio mjera svih stvari u prčiji zvanoj Jugoslavija. Klovnovi oko Tita su samo klovnovi.

Mikii

pre 6 godina

Čovek prica samo o sebi.Koliko ima srpskog u njegovim filmovima,procenite.Da li je to cista komedija,crno bela satira?Da li je uvek u Srbiji bilo vreme ,koje nas navodi na prikazane zaključke.Zasto se ne povede ozbiljan razgovor o tim filmovima,koji su zaista smešni.

Dzoni

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.

chombe

pre 6 godina

Naravno da je Dusan Kovacevic veliki pisac koga citiramo skoro svakodnevno preko replika iz svojih drama i filmova. Ali, ipak moram da primetim da je covek previse opterecen sluzbama, potkazivanjem, ratovima, Titom, istorijom, diktaturama i sl. Tacno je da je to nasa stvarnost, ali nekako mi deluje da je on previse u tome, kao da nema drugih stvari koje cine zivot. Inace, neko rece da je ruzno sto ga je Ivanovic oslovljavao sa ti. Jeste, vrlo je ruzno, i uopste je ruzno kada neke legendarne, a starije ljude, tako oslovljava. Jedino prilici da tako razgovara sa vrsnjacima, onda je ok.

jeremija

pre 6 godina

ovo je bezobrazluk,nije Tito promenio kraj filma,već činjenica da je umro a morali su završiti film.neverovatno koliko se neko trudu da blati Tita,maltene čovek kriv za sve.

mladen

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica

Mile II

pre 6 godina

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

Lanna

pre 6 godina

Malo manje senzacionalizma. kao sto vidomo nije Tito promeni kraj filma. On je vec tada bio mrtav. Okolnosti su naterali rezisera da promeni kraj filma. Toliko o novinarstvu.

Ironični che

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.
(Posmatrac, 29. maj 2017 13:30)

Grešiš! Nušić je bio pismen. Napisao bi: Svaka čast momče, ni sam ne biH bolje napisao.

Slot

pre 6 godina

@mileII

OK pisac. Neko ga je uporedio sa Nušićem... Osim što su komediografi, malo je sličnosti. Nišić je prvenstveno čovekoljubiv, humanista. Kroz društvenu kritiku se nazire njegov pozitivni stav prema ljudima, pa makar bili i negativni karakteri. Kod Kovačeviča, nema čovekoljublja ni u tragovima. Između redova se svugde nazire njegov ego (odatle valjda i ta paranoična opsednutost da neko njega prati). Zato mu je i humor uvek zasnovan na ismevanju (što je najniži oblik humora, zapravo je samo blago uvijena agresija). Nema komedije situacije, pa čak ni istinske komedije karaktera. Njegovi likovi se međusobno vređaju, ismevaju, a gledalac u tome uživa. Zato ga ja vidim kao preteču današnjih rijalitija. Konačno, moglo se spomenuti i da je autor nekih vrlo loših scenarija, kao na primer Sveti Georgije ubiva aždahu. Mada, koga sve to zanima...

U 90 komentara, jedini sa mozgom i obrazlozenjem zasto tako misli.

davor milicevic

pre 6 godina

kako ne naborojaste "Andergraund", za koji je napisao scenario zajedno sa Kusturicom? Film je uzeo "Zlatnu palmu" i spada među najbolje srpske i evropske filmove, bar tako kažu kritičari. cak ga je Britanska filmska akademija proglasila za najbolji balkanski film svih vremena. Ne možemo se praviti da taj fim ne postoji, ma koliko neki tesko podnosli Kusturicu.

beogradski

pre 6 godina

Jedino ruzno u celom intervjuu bilo je sto Ivanovic NIJE persirao gospodinu Kovacevicu.. Koliko god da je zeleo da pokaze kako su oni dobri,morao je da persira.. Ali,mozda previse ocekujem od Ivanovica
(mladen, 29. maj 2017 13:39)

da li ti je možda palo napamet da mu je ivanović persirao pre snimanja, i da mu je onda gospodinn kovačević rekao da mu ne persira.....kod ivanovića su gostovali mnogi ljudi kojima je on persirao i obraćao im se sa poštovanjem....nije da branim ivanovića, ali ljudi sebi daju za pravo da komentarišu stvari i situacije sa kojima nisu upoznati....

tt

pre 6 godina

Dusan Kovacevic je odlican pisac a emisija mozda najbolja. Jedino sa cim se JA ne bih slozio je Kovaceviceva konstatacija da je vreme komunizma bilo lose i da nam je i sada lose zato sto komunizam i dalje vlada. Komunizma nema vec tri decenije, na vlasti su vec dugo dugo antikomunisti a nama je i ekonomsko i sto je vaznije moralno stanje sve losije. Dakle nije u pitanju ideologija vec karakter, vaspitanje i eticnost ljudi. Ako citamo istoriju, Steriju, Nusica, .... mozemo i u tim vremenima da prepoznamo i maratonce, putnike autobusa,...

Sokrates

pre 6 godina

@Dzoni
u Titovo vreme, hteo bi tebe da čujem kako pričaš protiv sistema i TITA!!!
Neznam da li se sećaš Milovana Ilića Minimaksa, da vidiš koliko je bio u zatvoru ili šta se dešavalo sa pločama od Riblje Čorbe.
Niko nije smeo da zucne.

Posmatrac

pre 6 godina

Po meni je Kovacevic dostojni naslednik Nusica. Da Nusic sidje s neba, pogleda Profesionalca rekao bi - svaka cast momce, ni sam ne bi bolje napisao.

CATAPA

pre 6 godina

Osećam kao ličnu sramotu što nikada niko nije stao iza Dušana Kovačevića za dobijanje Nobelove nagrade. Opet, to što nikada nije, nije zato što Dušan Kovačević nije bio miljenik ni jednog ovdašnjeg režima... ako uopšte može da se govori da je bilo neke razlike ili promene režima.

A ni sam Dušan Kovačević nije mnogo pomogao jer je i sam u konstantnom sukobu sa sopstvenim remek delima, opterećen nekim sopstvenim baucima neminovno tipičan i kontradiktoran, nadrealan kao i njegovi likovi.

Nemojte Kovačevića porediti sa Nušićem. Nušić je napravljen velikim jer je bio simpatizer jedne dinastije i protivnik druge. Veličina Kovačevića je baš u tome što ne postoji dinastija koja je njega dostojna.

Jocagomboca

pre 6 godina

Gospodin, velikan i jedna od najvaznij licnosti naseg doba, za mene! Ivanovic je maestralno uradio ovu emisiju ( zasto pise poslednja ????) i nadam se da ce ostati zapis da se ne dogodi kao sa Ivom Andricem!!!!

biće bolje

pre 6 godina

Istinski velikan nase knjizevnosti, istoriju mogu da pisu svi ali komade koje je napisao su sustina naseg mentaliteta i vremena koje zivimo, Ivanovic je odlicno uradio ovaj intervju, i trebalo bi pozvati Sijana i ostale velikane naseg filma i knjizevnosti dok su jos uvek tu medju nama.

manje svesti vise obesti

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...

Endemski Underground

pre 6 godina

Mada mu se mnoge stvari mogu staviti na dušu, za svoju smrt Tito, ipak, nije bio kriv.

Za ovakav završetak filma je pre krivo večito vanredno stanje u kojem i do sada živimo (naravno, i oni koji od tog vanrednog stanja imaju korist).

Intelektualac u ljubavi znalac

pre 6 godina

Mnogi ne kapiraju a neki i ne mogu da ukapiraju kako imamo privilegiju da jedna od najvecih komediografa je nas savremenik. Sudeci po emisiji, postao je komediograf a hteo je da pise dramu. Tako tipicno za Dusana Kovacevica i tako sarmantno. Sa 23 godine napisati nesto sto je tako snazno i nadzivelo vreme je velika stvar i meri se radom Alfreda Zarija, na primer. Skromni velikan. Tacka.

Dj

pre 6 godina

Maratonce nikad nisam kapirao, kakve ima veze ubistvo Karadjordjevica...
Sad mi covek objasnio, morao je da ubaci da ne bi ispalo da prica o komunjarama

Ludilo, kakva drzava, bas za film

student

pre 6 godina

Najbolji dramski pisac druge polovine XX veka (pa naovamo), a ni reč o njemu se ne radi na predmetu Srpska književnost XX veka na Filološkom fakultetu u Beogradu.

gg

pre 6 godina

Najbolji gost koji je bio u emisiji.
@(Bicu Slobodan, 29. maj 2017 11:47)

Definitivno, najbolji među najboljima, da jo kojim slučajem Amerikanac bio bi im veća legenda od celog holivuda i svih dosadašnjih im glumaca zajedno.

mlekadzija

pre 6 godina

Uz Nusica najveci srpski komediograf (dramski pisac) XX veka. Steta je sto ovakvi ljudi nisu breprezenti nase zemlje u inostranstvu (koliko se secam bio je jedno vreme ambasador u |Portugalu)...

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Najpozitivnija i, na žalost, najpotcenjenija ličnost savremene srpske istorije. Čast mi je da sam savremenik Dušana Kovačevića.

Delboy

pre 6 godina

Njegovi filmovi su vrhunac ne samo srpske kinematografije, vec i mnogo sire. Od tad se nista dobro nije ni snimilo. Covek je znao niodcega da napravi pricu i to kakvu pricu. I ne samo to, vec odabir glumaca i njihovi performansi su bili fantasticni. Isto sto je Dzon Saliven uradio sa muckama. Sjajne svakodnevne price sa glumcima koji su fantasticno odradili svoj uloge. Tu je pored njih i ceski reziser Jirzi Menecel.
Najveci.

kimi

pre 6 godina

(Mile II, 29. maj 2017 22:33)


Dakle smeta ti Sveti Georgije taj komad je samo surova istina Velikog rata, a Kovaceviceva velicina je upravo to sto se upustio da napise tako tesku stvar a imamo ih mnogo u svim ratovima. Previse romantizujete te periode nase istorije, a moglo bi se pisati kako je Vojvoda Misic streljao srednjoskolce koji nisu hteli u rat za primer ostalima pa kako su komunisti slali na sremski front opet srednjoskolce... Bas je Kovacevic pogodio u nerv nacionaliste.

Che Gevara

pre 6 godina

Zasto nam ne ispirate mozak sa ovakvim velicinama nego sa grandom, pinkom i rijaliti bolesnicima?
A da, sad sam se setio.
Kakvo glupo pitanje postavljam...
(manje svesti vise obesti, 29. maj 2017 13:06

Mislim sa bi trebao pogledati emisiju .... Vece sa Ivanom Ivanovicem ... gde gost emisije Dusan Kovacevic bas govori o tome .... da se produkciske kuce ubrzale stvaranje filma ... da biskopi ne postoje gotovo vise ... i da sve to utice na kvalitet.Da su oni pravili film, da bi narod dosao u biskope .... i da je stvaranje filma trajalo i po 4 godine.Jednostavno, mnogo je i vise drzava ulagala u film.

Sve je pompezno, i da grand i rijaliti i serije ... jednostavno, jeftinije a i narodu se dopada!

lilibg

pre 6 godina

Sreća je živeti u istom vremenu, sa izuzetnim čovekom kao što je Dušan Kovačević. Svaka predstava ili svaki film za koji je pisao scenario su vanvremenska dela. Sve emisije u kojima je učestvovao, uvek su mi bile prekratke.

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Dusku za sve sto je napisao, medjutim u poslednjih cetvrt veka nije napisao ni jednu vrednu dramu
(Milan, 30. maj 2017 07:19)

I ne mora. Čovek je napisao toliko dobrih stvari da je odavno živa legenda.

gargleblaster

pre 6 godina

Legendo, Ian Mc Shane ima istu teoriju u American Gods. I spava u avionu kao beba jer ju je bolje razvio. Ugledaj se na njega.

bariloche

pre 6 godina

Jedna od nekoliko izuzetnih epizoda "Vece kod Ivana Ivanovica"! Uzivao sam u svakom minutu epizode slusajuci retkog intelektualca Kovacevica!

T

pre 6 godina

@dzoni Kovacevic to nije rekao Titu u lice jer nije bas voleo da ide u zatvor. Razumem coveka, ni meni se ne bi islo. Ali je zato u svojim dramama udarao po rezimu, ne mnogo otvoreno, ali ne ni mnogo prikriveno.

marija

pre 6 godina

Nušić na nebu, Duško Kovačević na zemlji.

Hoće li nam napisati nešto iz novije istorije, ima materijala.
Ili je previše tragično.

brale

pre 6 godina

@Mladen - Ono što sam ja na kratko pogledao, persirao mu je. Mada mislim da je to bio neki početak. Možda su se kasnije dogovorili da se predje na prisniju situaciju :-)

Nick

pre 6 godina

Gledao sam malo emisiju, Kovačević je jedan izvanredan lik. Ono što mi nekad zasmeta je kad neki uspešni ljudi, umetnici, već u godinama, SADA pričaju loše o vremenu Broza i o njemu u negativnom kontekstu. Nisam pobornik ni jedne ideologije, niti veličam nekoga, u tom vremenu nisam živeo, ali druže, što to nisi rekao kad je bilo vreme, tada, nemoj sada nama da pominješ. Takodje, on kao umetnik je sigurno bolje prošao tada nego što umetnici žive sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 29. maj 2017 16:17)

On je pričao onako kako je mogao, kroz film i dramu. O tome je čovek pričao sat vremena u emisiji.

Ime i adresa poznati redakciji

pre 6 godina

"Avion leti na energiji ljudi koji žele da ne padnu."

Tako i celo čovečanstvo, sve države sveta, i demokratski i nedemokratski poretci, tajkuni i biznismeni, političari i prodavci magle, svi oni opstaju na energiji ljudi koji ne žele da padnu, da umru, već žele da žive.

neutralni felsh

pre 6 godina

da da, ta fora sa avionom je slučajno fora iz knjige Američki Bogovi Nila Gejmena...
(infidel, 30. maj 2017 06:47)

da, mada ne govori bukvalno o avionu ;)