Četvrtak, 21.05.2015.

17:35

Najveći heroji i najveći zlikovci u istoriji

Izvor: Daily Mail

Najveæi heroji i najveæi zlikovci u istoriji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

223 Komentari

Sortiraj po:

n

pre 8 godina

@djole
Nije to smisao cele rasprave, i Fleming i Marija Kiri su mnogo važniji od Edisona koji je bio induistirjalac i nakrao se tuđih patenata i izuma. Edison ničim ne zaslužuje da bude na listi heroja. Huljade drugih su dali mnogo veći doprinos čovečanstvu.

StoneCold

pre 8 godina

A drugih 7000 bi napravili skroz drugaciju listu. Svi na desnoj strani, osim Bin Ladena su uradili mnogo vise dobrih stvari za svoje zemlje nego sto su napravili losih. Jasno je da je ovo na osnovu PR i marketinga. Jos jedna glupost da se zamlacujemo.

djole

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat … 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden
(mica sumadija, 21. maj 2015 18:57)

Ma trebalo je jos nekog naseg da dodas u najvece svetske heroje, malo je kume... :)

djole

pre 8 godina

Edison ispred Tesle?? haha
(krilin, 21. maj 2015 19:40)

Da je Edison nas covek a Tesla nije pisali biste suprotno. Citam komentare iz dana u dan i vi ljude delite na nase i njihove:)
Zivim u Danskoj dugo i mogu vam reci jednu stvar: Iz razgovora sa Dancima sam primetio da svi Danci znaju za Edisona, medjutim skoro niko nije cuo za Teslu. Izgleda da se o Tesli pisalo malo vise u nasim udzbenicima samo zato sto je nas covek..

slobinator

pre 8 godina

(ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!, 22. maj 2015 08:59)
onda si slobodno na tu listu mogao da staviš I onog što vam je dao te nesrpske crne boje.šta sve neće ovde da se objavi,bože me sačuvaj!

Centurion

pre 8 godina

Saladin na listi najvećih negativaca????
Boze dragi sta sve necu pročitati.
Saladin je oličenje časti, poštenja i viteških vrlina koje su učesnicima krstaskih ratova hronično nedostajale.
Jedan inteligentan, čestit i pošten vladar koji nije zasluzio da se nađe na bilo kakvoj listi zločinaca, a kamoli top 10.
Saladin je tokom jedne opsade zatekao svadbu untar tvrđave, kada je to saznao rekao je da mu jave sobu u kojoj su mladenci i ta prostorija nije gađana katapultima.
Jednom prilikom jedna zena, hrišćanka mu se pozalila da su joj muslimani oteli ćerku, Saladin je samo pogledao svoje vojskovođe (prezirao je nasilje) i naredio da mu nađu curicu sto su ovi brzo i uradili.
Saladin je bio zbog svoje plemenitosti loš diplomata, pa su krstasi zbog njegove politike često bili izrazito bahati. Njemu se vise moze zametiti odnos sa Nurudinom i borba za vlast.
Odlična knjiga, slepima otvara oči "Krstaški ratovi u očima Arapa" (Amin Maluf)

ja

pre 8 godina

sta ce saladin na ovoj listi.on je bio najveci pravednik u istoriji ratovanja.i zapadu smeta jer je oterao pljackasku bagru iz
palestine.oni su pod plastom oslobodjenja hristovog groba samo pljackali.

anonimna

pre 8 godina

Tomas Edison je 'preuzimao' izume drugih ljudi i pred svetom ih prikazivao kao svoje... Nije ni sijalicu izumeo. Platio je udovici coveka koji je stvorio sijalicu, tako da bi mogao da stavi svoja 'autorska prava' na sijalicu.

Nenad

pre 8 godina

A ovi politicari koji su od 1980.na vlasti...Jel ima za njih mesta na tabeli najvecih zlikovaca?Na mojo tabeli najvecih zlikovaca oni su prvi...svi zajedno!

Rumpel Stickin

pre 8 godina

hahahaha Saladin zlikovac...šta znaju Amerikanci šta je viteštvo...taj sultan Saladin je vitezove iz Evrope naučio šta znači čast i moral u borbi, nijedan Krstaš nije pogubljen vezan i van borbe...za razliku od današnjih standarda gde se većina kune u viteštvo i čast a na sve strane ginu deca i civili...neko je izmislio čarobnu reč "koleterarna šteta" i rešen problem...

only fools and horses

pre 8 godina

Za sve što izjednačavaju Džingis Kana i Saladina - proverite malo istoriju. Džingis Kan je verovatno odgovoran za najveći broj ubistava u istoriji, Samo u Kini su Mongoli ubili oko 40 miliona ljudi (od 80), gde god da su išli činili su strašne masakre. Kijev je posle njihovog osvajanja ostao potpuno bez stanovnika. Tako da Dž.K. bez ikakve sumnje zaslužuje prvo mesto na ovoj listi, barem ukoliko se najveći zlikovac određuje po kvantitetu.
A Saladin je sasvim druga priča, više zaslužuje mesto na listi heroja, mada kao i svaki vladar, ima i neka zločinačka dela iza sebe.

Boske

pre 8 godina

Pazi Ajnštajn heroj!? Zadužio je čovječanstvo koliko i Žil Vern, s tim da je ovaj prvi bio razbibriga za (kvazi)intelektualce, a drugi je zabavljao široke mase. A Tesla, koji je je čovječanstvo izveo iz mračnog doba, nije među studentskim herojima.

Kako drugacije

pre 8 godina

Nemojte nista da se cudite, tako razmislja zapadni Svet...
Zato smo mi za njih zlikovci, a Albanci ugnjetavana manjina - sad Vam je valjda jasnije zasto treba da radimo na sebi i prikazemo sebe bolje kad god imamo priliku!

Joca 011

pre 8 godina

Ljudi su, što bi rekla deca, malo ''pomešali lončiće''.
Gospod naš, Isus Hristos je bio Bogočovek a ne čovek.
Tvorac, Stvoritelj, a ne stvorenje. Porediti Njega i ljude isto je
kao kada bi roboti glasali za jednog od njih ili za njihovog konstruktora.
*
Heroji su jedno – samopregorni, požrtvovani ljudi, koji se odriču svoga dobra, zdravlja pa i života zarad opšteg dobra. A zaslužni i znameniti ljudi
su opet drugo. Najzaslužniji po ovoj listi, npr., je bio čovek kome su njegovi savremenici zamerali da se nekorektno ponaša prema njima. Tako da, zaslužan za naučni i tehnološki napredak, jeste, ali heroj – ne.
Odista ''pomešali'' smo...
.

ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

pre 8 godina

heroji: stefan nemanja, sv. sava, car dušan, knez lazar, obilić, karađorđe, sinđelić, mišić, putnik, bojović, stepa, draža, tesla, rakić, dučić, major tepić, moca vukotić, sale đorđević, dule kecman, ilić kapiten...

branko

pre 8 godina

Isto kao sto je nauci, sirotinji i Britanksoj koloniji trebao svetac, takodje je jedan stvoren za Afro-Amere.
- Martin Luter King (svetac #4)
FBI ga je stalno pratio i prisluskivao. Sve su dokumentovali ali su njegov fajl zatvorili do 2027 godine. Zasto?

branko

pre 8 godina

- Mahatma Gandi
Kupao se i spavao sa vise mladih devojcica. Neke su bile i 12 godina stare, sve gole a jedna i njegova bratanica. Navodno nije imao odnose sa njima. To je radio da bi dokazao da je njegova volja neslomljiva.
Ujutru bi ih pitao da li su imale dobru 'stolicu'. Ako su odgovorile ne onda bi izvrsio klistir na njima. Ako je nekoga voleo onda bi im dozvolio da oni to njemu rade.
Tukao je svoju zenu redovno i nije imao odnose sa njom decenijama. Imao je dva 'duhovna' braka sa nekim Britankama.
Nazivao je crnce iz Afrike pogrdnim imenima na radiju/TV.
Bio je zastavnik u Britanskoj vojsci i nije postojao rat koji nije podrzavao.
Pisao je pisma njegovom prijatelju Hitleru.
Gandiov savet Jevrejima: izvrsite masovno samoubistvo.

Iz knjige poznatog istoricara Jad Adams: 'Gandhi: Naked Ambition'.

branko

pre 8 godina

- Albert Ajnstajn
Los muz a jos gori otac. Napustio porodicu i ozenio se sa rodjakom. Takodje nikome nije dao kredit/saslugu sa rad koji je on navodno sam i samo on postigao.

branko

pre 8 godina

- Majka Tereza
Nije dozvoljavala da se bolesnoj sirotinji na samrti, u Indiji, daju lekovi zato sto je verolvala da se kroz patnju mozete najbolje pribliziti Bogu. Novac koji je dobila od donatora je upotrebljavala za izgradnju manastira u kojima zive sestre a ne bolesnici.
Christopher Hitchens je jos dodao: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Missionary_Position
Ona nije bila prijatelj siromasnih. Ona je bila prijatelj siromastva. Takodje je bila prijatelj najgorih bogatasa/donatora. I to da je bila je fanatik, fundamentalista, i prevarant.

Zeljko

pre 8 godina

Majku Terezu na mesto zlocinaca! Odmah!Njen "humani" rad je sluzio za desetkovanje stanovnistva po Indiji i ogromne finansijske malverzacije u korist Vatikana. Dok je ostavljala ljude da umiru u mukama lecila se u Los Andjelesu. Jos jedna od satanistickih PR.

Maja, Zadar

pre 8 godina

A nabrajate! Svi su oni na listi al nisu među prvih 10. Za mene heroj br.1 je Isus, a zločinac br.1... Hm, ne mogu se opredjeliti, još se tuku u mojoj glavi za prvo mjesto..

vasilije knezevic

pre 8 godina

Oni koji su dali svoj glas za listu inspirisani su: politicki,religiozno i drugim
uticajima koji nemaju nista zajednickog o pravilnom rasudjivanju.Interesantno
je da su se mnogi revolucionari nasli na listi ubojica jer politicki ne odgovaraju
kulturi srednje klase.Bus, mladji, takodje se nasao na listi potpuno neopravdano.
U revoluciji vrlo je tesko biti neodlucan jer to znaci sigurnu smrt,samoubistvo.
Revolucija je sukob onih koji su "siti"i onih koji "gladuju".Oni prvi vrlo rijetko
posjeduju humanost i bas zato protiv njih se podize narod, koji je u vecini ali
nespreman za borbu.Sukobi su mnogobrojni i razliciti ali u sustini oni nemaju
izrazitu nehumanost.Bus,mladji,je prilicno miran covjek ali je kao predsjednik
pravog agresora nezasluzeno osudjen. Ubijanje nevinih je vise nego
zivotinjski nagon ali ne treba zaboraviti da neki nevini su samo politicka
maska ako se zeli postici neko izvinjenje.Samo potpuno bezrazlozna ubistva
mogu se kategorisati kao akt neljudstva.
vasilije knezevic 21 maja 2015

Branko 62

pre 8 godina

Pozvao sam se na naslov knjige o Einsteinu: Prof. Roger Schlafly "Precenjen čovek koji je upropastio fiziku". Tesla je negirao mnoge njegove postulate tvrdeci da je odvukao fiziku u pogresnom, na srecu bezopasnom smeru. I da ne nabrajam.

miro split

pre 8 godina

Stvar je zapravo prilično jednostavna.
Čitav ljudski rod je u svojoj naravi zločinački i živi na ratovima i sukobima.Samo šta pobjednik u tim sukobima ima eskluzivno pravo sebe proglasit pravednikom i dobričinom.

?

pre 8 godina

@Covek sa stavom
Otkud Ivan Grozni zlocinac!?
Covek oterao Mongole iz Evrope, od Rusije stvorio silu, pobio boljare koji su ugnjetavali narod...
Manje je ljudi ubijeno u Rusiji za vreme Ivana Groznog nego u Engleskoj za vreme Henrija VIII.
Ili mislis zbog price o ubijenom sinu?
Pa on je sina udario u afektu, nenamerno ga ubio udarcem u glavu pa je Grozni, dok je Sulejman koji je ubio 2 svoja sina sav Velicanstven.

Mustang

pre 8 godina

Najvece zlo covecanstva - komunizam. Preko sto miliona ljudi je ubio u nepunih sto godina. I jos uvek ubija....
(Strawdog, 21. maj 2015 18:19)

Al' zato vidim Libija i Sirija cvetaju u demokratiji, niko ne gine svi srecni i zadovoljni... Zivela majka Rusija!

Covek sa stavom

pre 8 godina

Slazem se da fali i Nikola Tesla [heroji]. Medju herojima nema Fleminga, A.G.Bela, Kanta, Da Vincija, Aristotela, Sokrata, Galileja, Mocarta, Betovena, Nicea. Medju zlikovcima fale i Gebels, Ivan Grozni, Belgijski kralj Leopold II [Kongo], Ajhman, Himler, Mengele, Talat-pasa/Enver-pasa [Jermenija, 1914], Ajatolah Homeini, Idi Amin, Pol Pot, grupa ljudi naroda Hutu [Ruanda 1994]. Poenta je da ne mogu svi stati.

Ima ih još

pre 8 godina

A gde su Bertrand Rasel, Imanuel Kant, Fridrih Niče, Karl Marx, Čarls Darvin, Bendžamin Frenklin, Volter, Norman Borlaug, Viljem Šekspir, Henri Poinkare, Ajzak Asimov, Žan Pijaže, Danijel Bernuli, Aristotel, Ričard Fajnmen, Mišel de Montenj, Rene Dekart, Baruh de Spinoza, Noam Čomski, Pavlov, Džeremi Bentam, Džon Stjuart Mil, Adam Smit, Stven Hoking, Ričard Dokins...

aco

pre 8 godina

Najveci zlocinac je Dzingis Kan, slede Hitler, Staljin. Ostli "zaostaju" za njima. Medju najvecim herojima uljezi su Amerikanci. Treba pridodati Teslu, Vudra Vilsona i Konfucija...

Svi

pre 8 godina

Nedostaju Buš jedan, pa i svi posleratni američki predsednici koji su ratovali po celom svetu i koji i dalje ratuju, a mnogo pre njih i oni koji su osvajali tu Ameriku i uništili cele civilizacije. Naravno, sve se to radilo da bi pobijenima donelo napredak!
Kako mogu jedan pored drugog da budu jedan Hitler, koji je pobio milione i milione i jedan Bin Laden!

RIP BB

pre 8 godina

Mislim da na listu ne treba stavljati religijske licnosti, ali lista je i ovako izopacena, a to samo govori o studentima i moci propagande.

Ah kako volim kad se upecam na trol-udicu

pre 8 godina

@Branko
Ajnštajn upropastio fiziku, otkuca majstor na kompjuteru pa ode da brauzuje da vidi koji novi satnav će da kupi, da vidi gde mu je znanje a gde glava.

.

pre 8 godina

Ako je Saladin zlocinac, ja ne znam ko je heroj!?
Pa taj covek je vekovima ostao upamcen kao simbol vitestva...
Evropski vitezovi su kasnije svoje norme casnog ponasanja formirali po ugledu na njega.
On je covek koji je neprijatelju u sred bitke poslao konja kad je video da je ostao bez svog. On je kralju Ricardu poslao svoje lekare da ga lece od bolesti, iako su bili zakleti neprijatelji.
Kada bi Saladin osvojio neki grad on bi zatecene Hriscane koji zele da odu snabdeo hranom i pustio da idu gde hoce.
S druge strane, Ricard Lavlje Srce je jednom prilikom pobio na hiljade civila, jer nije hteo da trosi hranu na njih, a nije zeleo da ih pusti jer su Muslimani. O onom slucaju kada su krstasi jeli ljude i decu, da bi "dobili snagu" za pobedu, da ne pricam.
I sad ispade Saladin zlocinac, a Ricard heroj? Zasto? Zato sto su svi gledali Robin Huda... Mediji su zlo.

lleonid

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto je Ajnstajn heroj?Zbog formule koja je omogucila stvaranje A bombe?
Verujem da je Tesla unapredio covecanstvo vise od njega.A sa druge strane postoje heroji poput Pastera,Fleminga,Pristlija(koji su bukvalno spasavali zivote).Ili borci za slobodu Leonida,Spartak,Car LAzar,Djuradj Kastriotovic,Srdjan Aleksic
Ovi drugi nisu vredni pomena.

Crnogorac

pre 8 godina

Staviti Saladina na spisak je klasicno nepoznavanje istorijskih cinjenica ili negiranje istih.
Takodje vazi i za Dzingis Kana. Pa svi osvajaci se ovako mogu okarakterisati, i Napoleon, i Engleski kraljevi svi od reda, i Aleksandar Veliki, i svi turski sultani i tako dalje...

Staviti Tomasa Edisona je klasicno nepoznavanje i manipulisanje omladine tj studenata...
Toliko ima vecih i bitnijih naucnika kojima i ne znamo imena jer ih nema u medijima kao pomenuti, koji svakako zasluzuju to mjesto makar prije plagijata Edisona.

Marko, Beograd

pre 8 godina

Paradoks je da je najveći heroj čovek koji je pomogao da se napravi najmonstruoznije oružje koje čovečanstvo poznaje.
Očigledno je da su listu pravili Amerikanci. Tomas Edison nikako ne zaslužuje da se nazove herojem; čak bih ga pre svrstao u desnu listu.
I ne shvatam zašto Saladin spada u zločince kad je bio jedan od najvećih vojskovođa i vladara islamskog sveta?
Btw, jel' ovo lista istorijskih ili izmišljenih ličnosti? Izbacite uljeza... ;)

@

pre 8 godina

@EU Citizen
Za Saladina i Mendelu se slazem, ali Bus je opravdano na listi. Taj covek je odgovoran za smrt vise od 200 000 ljudi u Iraku i Avganistanu, uz to odgovoran je za svakog poginulog i ranjenog americkog vojnika. Naravno, sada je poznato da je namerno slagao da Irak poseduje oruzje za masovno unistenje.

Miloš

pre 8 godina

A kamo Šekspir kao jedan od najvećih pisaca koji je ikada postojao (sigurno važniji od Bude ili Isusa)a fali mi i Čaušesku na listi zločinaca.

ja sam

pre 8 godina

a šta reći za trumana, klintona i sve američke predsednike koji su ili ubijali u svojoj (indijance) ili u drugim zemljama. njih staviti na spisak pored tesle, ajnštajna, gandija, majke tereze?

Amdroid Jelly Bean

pre 8 godina

Desno dodati

Wudrov Vilson (osnivac FED-a i stavljanje istoga pod kontrolu 12 privatnih banaka tj sistema pomocu koga se kontrolise cijeli svijet i dan danas)
Hari Truman (2 atomske bombe bez ikakvog razloga)
Ronald Regan (stvaranje Al Kaide i Talibana)
Barak Obama i (stvaranje ID)
Bankarske familije/klanovi
Sakasvili (preko 350.000 silovanja muskaraca naredio po zatvorima)
Engleska kraljevska familija (upiceniji znaju zasto)
Ima tu jos prostora samo se treba sjetiti svega...

Lijepo dodati

Ovo mogu do œutra da pisem kad je u pitanju nauka, herojstvo, humanizam, (samo se treba prisjetit svih imena) ali evo da se slozim sa vecinom stvari odje kad je Nikola Tesla u pitanju def treba da bude na listi. Tomas Edison je cist plagijat.
Od politicara:
Dvajf Ajzenhauer (doveden od elite i odma u prvom govoru udario na njih)
Frenklin Dzon Kenedi (slicna situacija)
Bob Kenedi (takodje)
Ernesto Ce Gevara i jos mnogi drugi
(naveo samo kljucne igrace na svetskoj sceni)

n

pre 8 godina

@I naravno, Dzej
Atila i Neron najveći zlikovci? Prouči istoriju, realno, bez hrišćanske subjektivnosti. Konstantin može biti i pozitivna i negativna ličnost, ali svakako je jedna od najznačajnih ličnosti u istoriji čovečanstva, jer je odlukom(koja je bila dobar marketing) da hrišćanima da slobode promenio istoriju čovečanstva. Neron jeste bio malo čudan, ali je uglavnom oklevetan, nije ni mogao biti normalniji kada mu je Agripina bila majka. Gori od njega su bili neki drugi predstavnici Julijevsko-Klaudijevske dinastije. Nije posmatrao požar da bi napisao pesmu to ga je ocrnio Sjenkjevič u knjizi Quo Vadis. Knjiga je u današnje vreme navina, pazi kada je za snimanje filma (koga smo skoro svi gledali) stigao i blagoslov iz Vatikana. Atila nije bio toliki zlikovac kao što su mu dali nadimak, isto je oklevetan.

n

pre 8 godina

Vidim da neki komentatori uporno ponavlaljaju Atilu kao jednog od najvećih zlikovaca. Atila nije mogao biti gori od većine rimskih careva koji su se otimali za vlast i bili spremni da ubiju svoje najrođenije da bi ostali na vlasti. Atila nije bio ništa gori od onih protiv kojih se borio, samo je bio sposobniji i uspešniji pa je poznat, a hrišćanski istoičari su veoma subjektivni. Recite zašto bi Atila bio gori od Cezara ili Trajana. Cezar poklao pola Galije, a Trajan opustošio Dakiju.

Unknown.MNE

pre 8 godina

Mendela je jedno od najvecih prevara covjecanstva! (mogu da obrazlazem dokazima do sjutra)
Od americkih predsjednika od Vudrova Vilsona do Baraka ObMane (osim - Dzona Kenedija i mozda Dvajta Ajzenhauera iako je doveden od "elite" udario je tj pokusao da udari na njih) svi bi trebali da se nadju desno na listi, nego je premalo mjesta.
Takodje nema Ante Pavelica, nema nekih Africkih generala koji su ubijali na stotine hiljada afrikanaca (ali crni zivot je manje vrijedan od bijelog)
Nema Musolinija, nema Spanskog kralja!
Dje je engleska kraljica (kao glava familije - obrazlozenja i dokaze mogu dva dana da iznosim)
Dje su najveci bakarski klanovi?!
Zasto je Bin Laden na spisku, zato sto je satro ubio 3.000 ljudi u STC za sto ne postoji nijedan dokaz! (pogledati dokumentarac ZERO An Investigation)
Zasto je Dzingis Kan na spisku, a nije na primer Napoleon, Aleksandar "veliki" i mnogi drugi?
Japanski car? (masakr po Kini i dr)

Ma spisak je toliki da ne moze na dvije stranice stati.

nenad rs

pre 8 godina

Тесла и Да Винчи.Сумануто је искривљавање другог свјетског рата јер да не бјеше тог Стаљина данас би Европа била Рајх.Успут Клинтон је сигурно при је Буша а има места и за оног што баци атомску на Јапан.

n

pre 8 godina

@zar nije tako?
Pa nisu naveli zemlje u kojima je sprovedena anketa, vidi se znanje studenata. Cezar iako moćni vojskovođa sigurno zaslužuje da se nađe na listi najvećih zlikovaca, napravio je pokolj u Galiji, ali pobednici pišu istoiju i on je bukvalno i napisao tj. ostavio zabeleške i svoje viđenje tog rata. Da ne prićamo o osvajačima u Severnoj i Južnoj Americi koji su sigurno veći zločinci od Bin Ladena. Pa i lista heroja je diskutabilna.

ttttttttttt

pre 8 godina

Saladin na listi zlikovaca?Covek je bio muslimanski vladar koji se borio protiv krstasa i pre bi na ovoj listi trebao biti engleski kralj Ricard koji se borio protiv Saladina jer je njegova vojska ubila na hiljade muslimanskih civila u krstaskim pohodima dok kako znam za Saladina se ne navodi nista negativno vec se govori da je bio vrlo pravedan zbog cega su ga i protivnici postovali i pisali o njemu samo dobre stvari.

Manchester is BLUE!

pre 8 godina

Saladin je pre II krstaskog pohoda pustio Templare da napuste Jerusalim uz datu rec da nece nikog ubiti. Ispostovao je rec. Samo sto godina nakon sto su u I krs. ratu evropski vitezi napravili maskr u Jerusalimu... Pa ko je veci zlocinac?

Gresnik

pre 8 godina

Gospoda Isusa Hrista stavljati na listu sa obicnim ljudima je krajnje neumesno. On je spasitelj dusa nasih, i ne moze se porediti nisacim i nisakim.
Zato nam je tako kako jeste.

onlyserbia

pre 8 godina

Video da umesto Tesle ide Edison,odmah ugasio.
''Nije mi zao sto su mi ukrali ideje,nego sto nisu imali svoje''
Bez Njutnovog zakona,moj zivot ne bi imao smisla.Da nije njega ja sad ne bi mogao da kucam ovo.Pozdrav

Branko 62

pre 8 godina

Neverovatno koliko propaganda medija može da utiče na javno mnjenje.

Koju je dobrobit i herojstvo za čovečanstvo učinio Einstein?
Prepisivač, plagijator, samoljubiv, po mnogim ozbiljnim naučnicima, čovek koji je upropastio fiziku. U privatnom životu i odnosu prema porodici totalna katastrofa.
Za Majku Terezu se sve više pojavljuju članci u kojoj opisuju njene manipulacije sa donacijama, takođe njeno odbijanje da se teškim bolesnicima daju sedativi, već da umire bol moleći se bogu - zavidan nivo sadizma, itd.
Za vreme Sadama Huseina, Irak je bio stabilna država sada se nakon USA intervencije gine na hiljade, zašto zlikovac i to jedan od najvećih?
Pa, zamisli, Saladin i Đingis Kan? Osvajali su i Cezar i Aleksandar Veliki i Atila i mnogi drugi ali valjda nežno i humano.

EU Citizen

pre 8 godina

Lista svedoči samo o katastrofalnom nivou obaveštenosti i inteligencije na ovom svetu, a veoma visokom nivou indoktrinacije i propagande. Džordž Buš Mlađi, možda ne jedan od najbistrijih predsednika u istoriji SAD, ali patriota i čovek sa čvrstim moralnim načelima na listi najvećih zlikovaca, zajedno sa sultanom Saladinom, koga je istorija zapamtila po plemenitosti i časti, a terorista Nelson Mandela, direktno odgovoran za ubistva nevinih civila jer je učestvovao u planiranju mnogih bezumnih terorističkih napada Umkhonto we Sizwe poput onog na Magoo's bar ili onog u ulici Church ili drugorazredni petljaroš Edison na listi najvećih "dobrotvora". Bože me sačuvaj :))

Goran Bor

pre 8 godina

Legednda svih vremena je Nikola Tesla,Ima li neko korisniji u svom domenu o nauci? A negativaca ima puno, zašto tito nije na listi negativaca? Nema broja koliko je Srba NESTALo dok je on vladao ovom zemljom. Ratovi na Balkanu su samo nastavak njegovog života. Znači i upokojen je ubijao na balkanu.Njega bih stavio na četvrto mesto zločinaca.

nekoizmase

pre 8 godina

Lenjin i Staljin! Posebno ovaj prvi, koji je izmedju ostalog pobio cara Nikolaja, i kompletnu njegovu porodicu, sa sve petoro male dece!

jinx

pre 8 godina

Linkoln i Buda na listi velikana, a nema Tesle?? Lista je glupost teška. Na listi zločinaca moralo je biti mjesta za takve "laureate" poput Obame, Klintona, starijeg Buša...

Vedrana

pre 8 godina

Sto je Osama bin Laden zlikovac?
Pa on se borio protiv onog ludog Buša sad sto su stradali nevini ljudi...ali ipak je bio protiv njega.A on je jedan od najvecih zlikovaca.

voša

pre 8 godina

...saladin je ipak bio human i držao se pravila ratovanja i poštovao i poštedeo je crkve i kulturne znamenitosti ...ne kao ovi divlaci iz ID.

svarog

pre 8 godina

Na osnovu ovih istrazivanja i lista se zapravo moze videti kako se mediji koriste za ispiranje cak i onih naprednijih mozgova.
Medju herojima nema Tesle niti Da Vincija, ali ima Ajnstajna i Edisona?
Zlikovci??? Medju prvih 10 nije belgijski kralj Leopold II, krvolok koji je u mirnodopskim uslovima ubio preko 10 miliona ljudi u Kongu, a osakatio jos toliko. Ni Hitler nije uspeo da pobije toliko ljudi.
Sta tek reci za britansku kraljicu Viktoriju koja je odgovorna za smrt 20 miliona indijaca.
To su izgleda njima smesni zlocini, valjda jer su mozda meta bili obojeni? Manje vredni, ako se uopste mogu smatrati ljudima?
Ali zato na listi ima nekog miki maus ladena, koji je ubio koliko bese ljudi??? To pod uslovom da ovaj lik nije bio samo animirani zlikovac.
Bus junior pre seniora???
Saladin? Da li se vi salite? Covek koji je dobio nadimak milosrdni vitez i to od svojih zakletih neprijatelja krstasa. Covek koji je zasluzan za to sto su u vitestvo implementirani obraz i cast.

Saladin

pre 8 godina

Saladin zlikovac?

"Jerusalim je kapitulirao, 2. oktobra. Saladin je ušao u grad a hrišćani su bili prestrašeni, međutim, Saladin je zabranio bilo kakvo iživljavanje na hrišćanima. Zauzimanje Jerusalima podiglo je Saladinov ugled, pa je on ostao zapamćen kao jedan od najvećih muslimanskih vladara."

I naravno, Dzej

pre 8 godina

Najveci heroji mogu iz svih oblasti, ali najveci zlikovci mogu biti iskljucivo politicke i vojne vodje.

1. Hitler
2. Staljin
3. Dzingis Kan
4. Mao Cedung
5. Neron
6. Lenjin
7. Kortez
8. Atila Hun
9. Himler
10. Pol Pot

no gods, no idols, no heroes

pre 8 godina

2. Zena koja je skupila preko 100 miliona dolara donacija koje su sve otisle u Vatikansku banku umesto u hospice za sta je lobirala... A te donacije je primila npr. od Regana koji je u to vreme bombardovao Libiju i od porodice Divalije koja je imala odrede smrti u Haitiju. Zena koja nije ni verovala u boga, a na kraju je proglasena sveticom iako su potrebna dva "cuda", a ne jedno. PR je ucinio svoje. "Hell's Angel", dokumentarac
3. Rasista
6. Da li je i postojao?
8. Eksploatator tudjih izuma koji je sebi pripisivao tudje uspehe, covek koji je pravio bolesne demonstracije zarad profita
10. Ni ovaj najverovatnije nije postojao

Qatar

pre 8 godina

Tesla je definitivno zasluzio da bude na ovoj listi, ako ne i u vrhu. Da nije bilo njega svet koji poznajemo bi bio drugaciji, a i u ostalom Edison je krao Tesline ideje i patentirao ih kao svoje.

master

pre 8 godina

Heroji:Izbacio bih Isusa (Da Vinči umesto njega) i Edisona(umesto njega Tesla).Što se tiče zlikovaca ne znam zašto se tu našao Saladin .Prva dva mesta zauzimaju sigurno Hitler i Staljin pa 3. Mao.4. Pol Pot koga za divno čudo nema na listi 5.Inkvizicija 6.Pinoče 7.Sadam 8.Džingis Kan 9.Atila Bič Božiji 10.Milošević

ogorčen

pre 8 godina

Zahvaljujuci velikom umu Nikole Tesle svet i civilizacija su napredovali bar dva puta više i brže nego bez njega.Zato Tesla zaslužuje jedno od počasnih mesta u istoriji sveta.

Violeta

pre 8 godina

Adolf Hitler je osim sto je bio najveci zlikovac bio i najveci umetnik do sad. Jeste da mu nije uspelo da postane slikar ali zato je napravio performance nevidjenih razmera na celoj planeti u kojem je ucestvovao i onaj ko je hteo i ko nije. Sa sve publikom i onima koji su se folirali kao neutralni.

molimvasobjavitekomentar

pre 8 godina

Zašto su Saladin i Džingis Kan na listi najvećih zlikovaca u istoriji kad se nikako nisu razlikovali od ostalih vladara u njihovo vreme? Takođe mi nije jasno zašto su na listi najvećih heroja Isus i Buda. Sva dela zbog kojih bi mogli da uđu na ovu listu su plod nečije mašte. I zašto je Tomas Edison na listi, a Tesla nije? Nisam znao da beskrupulozni biznismen, kakav je Edison bio, može da bude veći heroj od čoveka koji je umro u bedi kako bi čovečanstvo moglo da lakše živi od njegovih izuma.

Drug

pre 8 godina

RIcard Nixon

Zbog njega su umrli milioni neduznih..cim je dosao u fotelju naredio je americkoj avijaciji da prosipa otrov na polja Vijetnama,Laosa i Kambodze u cilju da izgladni populaciju tih drzava koje su bile komunisticke

SAmo jedna od tih supstanci koje su bacali zvana Agent Orange http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange se procenjuje da je ubila preko pola milion beba.
ALi to nije bio jedini agens..bila je cela plejada kojom je su sistematski ubivani gradjani Vijetnama i priroda tamo ...Agent Pink,Agent Green,white itd svaki je sluzio odredjenoj svrsi ubijanja..tako je agent blue sluzio da otruje vodu http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Blue i da sve biljke onda umru koje tu vodu koristile.

filip višnjić

pre 8 godina

pored postojeće liste najveći heroji su sigurno i tesla, mileva marić anštajn, milutin milanković, džon lenon, betoven, mocart itd a najveći zločinci su pohlepni likovi koji primaju mito da bi ubijali nevine pri tome mislim i na kompletnu američku, britansku, nemačku itd administraciju

gaucho

pre 8 godina

heroji zalutali na listu,mnogih zlocinaca nema. prvo mesto po meni dr hilda klark jer je uspela da izleci mnoge od neizlecivih bolesti.dok se jedni trude da sire viruse i ubijaju ljude,smanje populaciju,ona je razvila patent koji leci to sto drugi izmisle u lab.drugo mesto dr sulc.zlocinci car konstantin i crni papa. hitlera ne bi bilo bez vatikana

Aron

pre 8 godina

Delimično bih se složio sa ovom listom. Sa prve bih izbacio Martina Lutera i Nelsona Mendelu. Prvog zato što nije ništa specijalno i više je mediska ličnost jer on je govorio ono što se odavno znalo i uveliko primenjivalo a to je rad na ukidanju diskriminacije protiv Crnaca. Drugog zato što je sarađivao sa komunistima i bio odgovoran za mnoge terorističke aktivnosti.
Što se tiče druge liste tu bih izbacio Saladina koji je bio sasvim normalan vladar u tim okolnostima. I ovog zadnjeg jer ne znam ko je.

Mihailo

pre 8 godina

Staljin na listi zlikovaca? Možda onima koji bi želeli da unište Rusiju. Za Staljina se i u smrt išlo odlučno i bez samosažaljenja, sa osmehom na licu.

На битву вновь пойдем.
Судьба на кон поставлена.
И коль в бою падем,
за Родину, за Сталина!

xy

pre 8 godina

Nikola Tesla je osvetlio Zemlju i pokrenuo bar po jednu masinu u svakoj kuci i sve u svim fabrikama sveta. To je dovoljno da bude u prvih deset velikana a svakako ispred Edisona.

mica sumadija

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden

#bale na prodaju

pre 8 godina

Tomas Edison svi mi znamo da je na relativno "laznom" mestu ovde,veliki biznismen o tome su dosta pisali i znamo ko je radio za njega veliki Nikola Tesla
Realno u top 10 treba on da udje umesto Edisona

deda gligorije

pre 8 godina

Sta je bre ovo?! Kakav Isus Hrist i Buda! Zar ne bi trebalo stvarne licnosti?! Onda na listu negativaca dodati Shredera iz nindza kornjaca i kapetana Kuku!

dadadada

pre 8 godina

Mandela da predje na stranu losih,skloniti Linkolna (taj nista nije uradio),Tesla treba da je u vrhu dobrih...Ajnstajnove teoreme vremenom postaju netacne,on je kao brend,svi ga znaju,a niko ne vidi korist od njega.Klasicna americka propaganda...

Leksa

pre 8 godina

Kod pozitivnih licnosti: Isus na prvom mestu a Tesla umesto Edisona. Majka Tereza sigurno ne medju prvih pet.
Kod negativnih licnosti: Truman odmah iza Hitlera, a ispred Staljina, zbog Hirosime i Nagasakija. Medju prvih deset se mora naci mesto za Pavelica!

NP

pre 8 godina

Muhamed salallahu alejhi we selem :) Je najveci heroj covecanstva. To su anketa medju studentima.A medju uticajnim ljudima u svetu je Muhamed s.a.w.s pod brojem jedan.

pravda

pre 8 godina

A gdje su ostali americki presednici i drzavni sluzbenici...Klinton,Obama,Olbrajt,Holburk....oni su takodjer zasluzili visoko mjesto na ovoj listi...

solarna olujica

pre 8 godina

Milosevic nista a ? Pa koliko zapad drvlje i kamenje (aka bombe) bacao na njega sramota da nije na listi...mislim...nema smisla :)

Bill Shankly

pre 8 godina

Ajnstajn je malo zalutao na prvo mesto, ali svakako bi bio u deset. Gandi i Mandela su vodeci po meni. A sto se tice 'zlikovaca', tu nema greske kako god da se poredjaju ova gospoda.

my way

pre 8 godina

Фали у херојима Дијана Будисављевић. Све у свему, пре селебрити него објективна историјска листа.

dr

pre 8 godina

Gospodo,sa desne strane je dovoljno samo jedno ime - ADOLF HITLER!
Svi ostali zajedno nisu "ni vodu da mu nose",zbog njega i nacista stradalo je u II S.ratu izmedju 50-70 miliona ljudi(kao recimo danas kompletna Velika Britanija),a brutalnost,zlocini i sve vezano za njih prevazilazi najgrozomornije sto ljudski um uopste moze smisliti!Cak sam pri misljenju da Hitler i to njegovo najuze Nacisticko vodjstvo nisu ni bili ljudi!Plus,ono sto mene licno boli,kao i milone drugih ljudi u Svetu,u logoru na granici Nemacke i Francuske su mi ubili rodjenog strica,sto ne zaboravljam niti oprastam nikada dok sam ziv!
A sad pitanje za "levu" stranu..Gde je NIKOLA TESLA?Najgenijalniji pronalazac,covek bez cijih pronalazaka svet ne bi bio ni blizu sadasnjeg,izostao sa liste!
SRAMOTA!

svarog

pre 8 godina

Na osnovu ovih istrazivanja i lista se zapravo moze videti kako se mediji koriste za ispiranje cak i onih naprednijih mozgova.
Medju herojima nema Tesle niti Da Vincija, ali ima Ajnstajna i Edisona?
Zlikovci??? Medju prvih 10 nije belgijski kralj Leopold II, krvolok koji je u mirnodopskim uslovima ubio preko 10 miliona ljudi u Kongu, a osakatio jos toliko. Ni Hitler nije uspeo da pobije toliko ljudi.
Sta tek reci za britansku kraljicu Viktoriju koja je odgovorna za smrt 20 miliona indijaca.
To su izgleda njima smesni zlocini, valjda jer su mozda meta bili obojeni? Manje vredni, ako se uopste mogu smatrati ljudima?
Ali zato na listi ima nekog miki maus ladena, koji je ubio koliko bese ljudi??? To pod uslovom da ovaj lik nije bio samo animirani zlikovac.
Bus junior pre seniora???
Saladin? Da li se vi salite? Covek koji je dobio nadimak milosrdni vitez i to od svojih zakletih neprijatelja krstasa. Covek koji je zasluzan za to sto su u vitestvo implementirani obraz i cast.

Saladin

pre 8 godina

Saladin zlikovac?

"Jerusalim je kapitulirao, 2. oktobra. Saladin je ušao u grad a hrišćani su bili prestrašeni, međutim, Saladin je zabranio bilo kakvo iživljavanje na hrišćanima. Zauzimanje Jerusalima podiglo je Saladinov ugled, pa je on ostao zapamćen kao jedan od najvećih muslimanskih vladara."

voša

pre 8 godina

...saladin je ipak bio human i držao se pravila ratovanja i poštovao i poštedeo je crkve i kulturne znamenitosti ...ne kao ovi divlaci iz ID.

Branko 62

pre 8 godina

Neverovatno koliko propaganda medija može da utiče na javno mnjenje.

Koju je dobrobit i herojstvo za čovečanstvo učinio Einstein?
Prepisivač, plagijator, samoljubiv, po mnogim ozbiljnim naučnicima, čovek koji je upropastio fiziku. U privatnom životu i odnosu prema porodici totalna katastrofa.
Za Majku Terezu se sve više pojavljuju članci u kojoj opisuju njene manipulacije sa donacijama, takođe njeno odbijanje da se teškim bolesnicima daju sedativi, već da umire bol moleći se bogu - zavidan nivo sadizma, itd.
Za vreme Sadama Huseina, Irak je bio stabilna država sada se nakon USA intervencije gine na hiljade, zašto zlikovac i to jedan od najvećih?
Pa, zamisli, Saladin i Đingis Kan? Osvajali su i Cezar i Aleksandar Veliki i Atila i mnogi drugi ali valjda nežno i humano.

.

pre 8 godina

Ako je Saladin zlocinac, ja ne znam ko je heroj!?
Pa taj covek je vekovima ostao upamcen kao simbol vitestva...
Evropski vitezovi su kasnije svoje norme casnog ponasanja formirali po ugledu na njega.
On je covek koji je neprijatelju u sred bitke poslao konja kad je video da je ostao bez svog. On je kralju Ricardu poslao svoje lekare da ga lece od bolesti, iako su bili zakleti neprijatelji.
Kada bi Saladin osvojio neki grad on bi zatecene Hriscane koji zele da odu snabdeo hranom i pustio da idu gde hoce.
S druge strane, Ricard Lavlje Srce je jednom prilikom pobio na hiljade civila, jer nije hteo da trosi hranu na njih, a nije zeleo da ih pusti jer su Muslimani. O onom slucaju kada su krstasi jeli ljude i decu, da bi "dobili snagu" za pobedu, da ne pricam.
I sad ispade Saladin zlocinac, a Ricard heroj? Zasto? Zato sto su svi gledali Robin Huda... Mediji su zlo.

n

pre 8 godina

@zar nije tako?
Pa nisu naveli zemlje u kojima je sprovedena anketa, vidi se znanje studenata. Cezar iako moćni vojskovođa sigurno zaslužuje da se nađe na listi najvećih zlikovaca, napravio je pokolj u Galiji, ali pobednici pišu istoiju i on je bukvalno i napisao tj. ostavio zabeleške i svoje viđenje tog rata. Da ne prićamo o osvajačima u Severnoj i Južnoj Americi koji su sigurno veći zločinci od Bin Ladena. Pa i lista heroja je diskutabilna.

I naravno, Dzej

pre 8 godina

Najveci heroji mogu iz svih oblasti, ali najveci zlikovci mogu biti iskljucivo politicke i vojne vodje.

1. Hitler
2. Staljin
3. Dzingis Kan
4. Mao Cedung
5. Neron
6. Lenjin
7. Kortez
8. Atila Hun
9. Himler
10. Pol Pot

EU Citizen

pre 8 godina

Lista svedoči samo o katastrofalnom nivou obaveštenosti i inteligencije na ovom svetu, a veoma visokom nivou indoktrinacije i propagande. Džordž Buš Mlađi, možda ne jedan od najbistrijih predsednika u istoriji SAD, ali patriota i čovek sa čvrstim moralnim načelima na listi najvećih zlikovaca, zajedno sa sultanom Saladinom, koga je istorija zapamtila po plemenitosti i časti, a terorista Nelson Mandela, direktno odgovoran za ubistva nevinih civila jer je učestvovao u planiranju mnogih bezumnih terorističkih napada Umkhonto we Sizwe poput onog na Magoo's bar ili onog u ulici Church ili drugorazredni petljaroš Edison na listi najvećih "dobrotvora". Bože me sačuvaj :))

Covek sa stavom

pre 8 godina

Slazem se da fali i Nikola Tesla [heroji]. Medju herojima nema Fleminga, A.G.Bela, Kanta, Da Vincija, Aristotela, Sokrata, Galileja, Mocarta, Betovena, Nicea. Medju zlikovcima fale i Gebels, Ivan Grozni, Belgijski kralj Leopold II [Kongo], Ajhman, Himler, Mengele, Talat-pasa/Enver-pasa [Jermenija, 1914], Ajatolah Homeini, Idi Amin, Pol Pot, grupa ljudi naroda Hutu [Ruanda 1994]. Poenta je da ne mogu svi stati.

Marko, Beograd

pre 8 godina

Paradoks je da je najveći heroj čovek koji je pomogao da se napravi najmonstruoznije oružje koje čovečanstvo poznaje.
Očigledno je da su listu pravili Amerikanci. Tomas Edison nikako ne zaslužuje da se nazove herojem; čak bih ga pre svrstao u desnu listu.
I ne shvatam zašto Saladin spada u zločince kad je bio jedan od najvećih vojskovođa i vladara islamskog sveta?
Btw, jel' ovo lista istorijskih ili izmišljenih ličnosti? Izbacite uljeza... ;)

Boske

pre 8 godina

Pazi Ajnštajn heroj!? Zadužio je čovječanstvo koliko i Žil Vern, s tim da je ovaj prvi bio razbibriga za (kvazi)intelektualce, a drugi je zabavljao široke mase. A Tesla, koji je je čovječanstvo izveo iz mračnog doba, nije među studentskim herojima.

molimvasobjavitekomentar

pre 8 godina

Zašto su Saladin i Džingis Kan na listi najvećih zlikovaca u istoriji kad se nikako nisu razlikovali od ostalih vladara u njihovo vreme? Takođe mi nije jasno zašto su na listi najvećih heroja Isus i Buda. Sva dela zbog kojih bi mogli da uđu na ovu listu su plod nečije mašte. I zašto je Tomas Edison na listi, a Tesla nije? Nisam znao da beskrupulozni biznismen, kakav je Edison bio, može da bude veći heroj od čoveka koji je umro u bedi kako bi čovečanstvo moglo da lakše živi od njegovih izuma.

Qatar

pre 8 godina

Tesla je definitivno zasluzio da bude na ovoj listi, ako ne i u vrhu. Da nije bilo njega svet koji poznajemo bi bio drugaciji, a i u ostalom Edison je krao Tesline ideje i patentirao ih kao svoje.

dr

pre 8 godina

Gospodo,sa desne strane je dovoljno samo jedno ime - ADOLF HITLER!
Svi ostali zajedno nisu "ni vodu da mu nose",zbog njega i nacista stradalo je u II S.ratu izmedju 50-70 miliona ljudi(kao recimo danas kompletna Velika Britanija),a brutalnost,zlocini i sve vezano za njih prevazilazi najgrozomornije sto ljudski um uopste moze smisliti!Cak sam pri misljenju da Hitler i to njegovo najuze Nacisticko vodjstvo nisu ni bili ljudi!Plus,ono sto mene licno boli,kao i milone drugih ljudi u Svetu,u logoru na granici Nemacke i Francuske su mi ubili rodjenog strica,sto ne zaboravljam niti oprastam nikada dok sam ziv!
A sad pitanje za "levu" stranu..Gde je NIKOLA TESLA?Najgenijalniji pronalazac,covek bez cijih pronalazaka svet ne bi bio ni blizu sadasnjeg,izostao sa liste!
SRAMOTA!

deda gligorije

pre 8 godina

Sta je bre ovo?! Kakav Isus Hrist i Buda! Zar ne bi trebalo stvarne licnosti?! Onda na listu negativaca dodati Shredera iz nindza kornjaca i kapetana Kuku!

mica sumadija

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden

Drug

pre 8 godina

RIcard Nixon

Zbog njega su umrli milioni neduznih..cim je dosao u fotelju naredio je americkoj avijaciji da prosipa otrov na polja Vijetnama,Laosa i Kambodze u cilju da izgladni populaciju tih drzava koje su bile komunisticke

SAmo jedna od tih supstanci koje su bacali zvana Agent Orange http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange se procenjuje da je ubila preko pola milion beba.
ALi to nije bio jedini agens..bila je cela plejada kojom je su sistematski ubivani gradjani Vijetnama i priroda tamo ...Agent Pink,Agent Green,white itd svaki je sluzio odredjenoj svrsi ubijanja..tako je agent blue sluzio da otruje vodu http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Blue i da sve biljke onda umru koje tu vodu koristile.

Goran Bor

pre 8 godina

Legednda svih vremena je Nikola Tesla,Ima li neko korisniji u svom domenu o nauci? A negativaca ima puno, zašto tito nije na listi negativaca? Nema broja koliko je Srba NESTALo dok je on vladao ovom zemljom. Ratovi na Balkanu su samo nastavak njegovog života. Znači i upokojen je ubijao na balkanu.Njega bih stavio na četvrto mesto zločinaca.

only fools and horses

pre 8 godina

Za sve što izjednačavaju Džingis Kana i Saladina - proverite malo istoriju. Džingis Kan je verovatno odgovoran za najveći broj ubistava u istoriji, Samo u Kini su Mongoli ubili oko 40 miliona ljudi (od 80), gde god da su išli činili su strašne masakre. Kijev je posle njihovog osvajanja ostao potpuno bez stanovnika. Tako da Dž.K. bez ikakve sumnje zaslužuje prvo mesto na ovoj listi, barem ukoliko se najveći zlikovac određuje po kvantitetu.
A Saladin je sasvim druga priča, više zaslužuje mesto na listi heroja, mada kao i svaki vladar, ima i neka zločinačka dela iza sebe.

Manchester is BLUE!

pre 8 godina

Saladin je pre II krstaskog pohoda pustio Templare da napuste Jerusalim uz datu rec da nece nikog ubiti. Ispostovao je rec. Samo sto godina nakon sto su u I krs. ratu evropski vitezi napravili maskr u Jerusalimu... Pa ko je veci zlocinac?

branko

pre 8 godina

- Majka Tereza
Nije dozvoljavala da se bolesnoj sirotinji na samrti, u Indiji, daju lekovi zato sto je verolvala da se kroz patnju mozete najbolje pribliziti Bogu. Novac koji je dobila od donatora je upotrebljavala za izgradnju manastira u kojima zive sestre a ne bolesnici.
Christopher Hitchens je jos dodao: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Missionary_Position
Ona nije bila prijatelj siromasnih. Ona je bila prijatelj siromastva. Takodje je bila prijatelj najgorih bogatasa/donatora. I to da je bila je fanatik, fundamentalista, i prevarant.

xy

pre 8 godina

Nikola Tesla je osvetlio Zemlju i pokrenuo bar po jednu masinu u svakoj kuci i sve u svim fabrikama sveta. To je dovoljno da bude u prvih deset velikana a svakako ispred Edisona.

miro split

pre 8 godina

Stvar je zapravo prilično jednostavna.
Čitav ljudski rod je u svojoj naravi zločinački i živi na ratovima i sukobima.Samo šta pobjednik u tim sukobima ima eskluzivno pravo sebe proglasit pravednikom i dobričinom.

?

pre 8 godina

@Covek sa stavom
Otkud Ivan Grozni zlocinac!?
Covek oterao Mongole iz Evrope, od Rusije stvorio silu, pobio boljare koji su ugnjetavali narod...
Manje je ljudi ubijeno u Rusiji za vreme Ivana Groznog nego u Engleskoj za vreme Henrija VIII.
Ili mislis zbog price o ubijenom sinu?
Pa on je sina udario u afektu, nenamerno ga ubio udarcem u glavu pa je Grozni, dok je Sulejman koji je ubio 2 svoja sina sav Velicanstven.

ttttttttttt

pre 8 godina

Saladin na listi zlikovaca?Covek je bio muslimanski vladar koji se borio protiv krstasa i pre bi na ovoj listi trebao biti engleski kralj Ricard koji se borio protiv Saladina jer je njegova vojska ubila na hiljade muslimanskih civila u krstaskim pohodima dok kako znam za Saladina se ne navodi nista negativno vec se govori da je bio vrlo pravedan zbog cega su ga i protivnici postovali i pisali o njemu samo dobre stvari.

Crnogorac

pre 8 godina

Staviti Saladina na spisak je klasicno nepoznavanje istorijskih cinjenica ili negiranje istih.
Takodje vazi i za Dzingis Kana. Pa svi osvajaci se ovako mogu okarakterisati, i Napoleon, i Engleski kraljevi svi od reda, i Aleksandar Veliki, i svi turski sultani i tako dalje...

Staviti Tomasa Edisona je klasicno nepoznavanje i manipulisanje omladine tj studenata...
Toliko ima vecih i bitnijih naucnika kojima i ne znamo imena jer ih nema u medijima kao pomenuti, koji svakako zasluzuju to mjesto makar prije plagijata Edisona.

dadadada

pre 8 godina

Mandela da predje na stranu losih,skloniti Linkolna (taj nista nije uradio),Tesla treba da je u vrhu dobrih...Ajnstajnove teoreme vremenom postaju netacne,on je kao brend,svi ga znaju,a niko ne vidi korist od njega.Klasicna americka propaganda...

no gods, no idols, no heroes

pre 8 godina

2. Zena koja je skupila preko 100 miliona dolara donacija koje su sve otisle u Vatikansku banku umesto u hospice za sta je lobirala... A te donacije je primila npr. od Regana koji je u to vreme bombardovao Libiju i od porodice Divalije koja je imala odrede smrti u Haitiju. Zena koja nije ni verovala u boga, a na kraju je proglasena sveticom iako su potrebna dva "cuda", a ne jedno. PR je ucinio svoje. "Hell's Angel", dokumentarac
3. Rasista
6. Da li je i postojao?
8. Eksploatator tudjih izuma koji je sebi pripisivao tudje uspehe, covek koji je pravio bolesne demonstracije zarad profita
10. Ni ovaj najverovatnije nije postojao

@

pre 8 godina

@EU Citizen
Za Saladina i Mendelu se slazem, ali Bus je opravdano na listi. Taj covek je odgovoran za smrt vise od 200 000 ljudi u Iraku i Avganistanu, uz to odgovoran je za svakog poginulog i ranjenog americkog vojnika. Naravno, sada je poznato da je namerno slagao da Irak poseduje oruzje za masovno unistenje.

ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

pre 8 godina

heroji: stefan nemanja, sv. sava, car dušan, knez lazar, obilić, karađorđe, sinđelić, mišić, putnik, bojović, stepa, draža, tesla, rakić, dučić, major tepić, moca vukotić, sale đorđević, dule kecman, ilić kapiten...

Unknown.MNE

pre 8 godina

Mendela je jedno od najvecih prevara covjecanstva! (mogu da obrazlazem dokazima do sjutra)
Od americkih predsjednika od Vudrova Vilsona do Baraka ObMane (osim - Dzona Kenedija i mozda Dvajta Ajzenhauera iako je doveden od "elite" udario je tj pokusao da udari na njih) svi bi trebali da se nadju desno na listi, nego je premalo mjesta.
Takodje nema Ante Pavelica, nema nekih Africkih generala koji su ubijali na stotine hiljada afrikanaca (ali crni zivot je manje vrijedan od bijelog)
Nema Musolinija, nema Spanskog kralja!
Dje je engleska kraljica (kao glava familije - obrazlozenja i dokaze mogu dva dana da iznosim)
Dje su najveci bakarski klanovi?!
Zasto je Bin Laden na spisku, zato sto je satro ubio 3.000 ljudi u STC za sto ne postoji nijedan dokaz! (pogledati dokumentarac ZERO An Investigation)
Zasto je Dzingis Kan na spisku, a nije na primer Napoleon, Aleksandar "veliki" i mnogi drugi?
Japanski car? (masakr po Kini i dr)

Ma spisak je toliki da ne moze na dvije stranice stati.

nekoizmase

pre 8 godina

Lenjin i Staljin! Posebno ovaj prvi, koji je izmedju ostalog pobio cara Nikolaja, i kompletnu njegovu porodicu, sa sve petoro male dece!

branko

pre 8 godina

- Mahatma Gandi
Kupao se i spavao sa vise mladih devojcica. Neke su bile i 12 godina stare, sve gole a jedna i njegova bratanica. Navodno nije imao odnose sa njima. To je radio da bi dokazao da je njegova volja neslomljiva.
Ujutru bi ih pitao da li su imale dobru 'stolicu'. Ako su odgovorile ne onda bi izvrsio klistir na njima. Ako je nekoga voleo onda bi im dozvolio da oni to njemu rade.
Tukao je svoju zenu redovno i nije imao odnose sa njom decenijama. Imao je dva 'duhovna' braka sa nekim Britankama.
Nazivao je crnce iz Afrike pogrdnim imenima na radiju/TV.
Bio je zastavnik u Britanskoj vojsci i nije postojao rat koji nije podrzavao.
Pisao je pisma njegovom prijatelju Hitleru.
Gandiov savet Jevrejima: izvrsite masovno samoubistvo.

Iz knjige poznatog istoricara Jad Adams: 'Gandhi: Naked Ambition'.

ogorčen

pre 8 godina

Zahvaljujuci velikom umu Nikole Tesle svet i civilizacija su napredovali bar dva puta više i brže nego bez njega.Zato Tesla zaslužuje jedno od počasnih mesta u istoriji sveta.

onlyserbia

pre 8 godina

Video da umesto Tesle ide Edison,odmah ugasio.
''Nije mi zao sto su mi ukrali ideje,nego sto nisu imali svoje''
Bez Njutnovog zakona,moj zivot ne bi imao smisla.Da nije njega ja sad ne bi mogao da kucam ovo.Pozdrav

Vedrana

pre 8 godina

Sto je Osama bin Laden zlikovac?
Pa on se borio protiv onog ludog Buša sad sto su stradali nevini ljudi...ali ipak je bio protiv njega.A on je jedan od najvecih zlikovaca.

Kako drugacije

pre 8 godina

Nemojte nista da se cudite, tako razmislja zapadni Svet...
Zato smo mi za njih zlikovci, a Albanci ugnjetavana manjina - sad Vam je valjda jasnije zasto treba da radimo na sebi i prikazemo sebe bolje kad god imamo priliku!

ja

pre 8 godina

sta ce saladin na ovoj listi.on je bio najveci pravednik u istoriji ratovanja.i zapadu smeta jer je oterao pljackasku bagru iz
palestine.oni su pod plastom oslobodjenja hristovog groba samo pljackali.

solarna olujica

pre 8 godina

Milosevic nista a ? Pa koliko zapad drvlje i kamenje (aka bombe) bacao na njega sramota da nije na listi...mislim...nema smisla :)

branko

pre 8 godina

- Albert Ajnstajn
Los muz a jos gori otac. Napustio porodicu i ozenio se sa rodjakom. Takodje nikome nije dao kredit/saslugu sa rad koji je on navodno sam i samo on postigao.

Rumpel Stickin

pre 8 godina

hahahaha Saladin zlikovac...šta znaju Amerikanci šta je viteštvo...taj sultan Saladin je vitezove iz Evrope naučio šta znači čast i moral u borbi, nijedan Krstaš nije pogubljen vezan i van borbe...za razliku od današnjih standarda gde se većina kune u viteštvo i čast a na sve strane ginu deca i civili...neko je izmislio čarobnu reč "koleterarna šteta" i rešen problem...

pravda

pre 8 godina

A gdje su ostali americki presednici i drzavni sluzbenici...Klinton,Obama,Olbrajt,Holburk....oni su takodjer zasluzili visoko mjesto na ovoj listi...

nenad rs

pre 8 godina

Тесла и Да Винчи.Сумануто је искривљавање другог свјетског рата јер да не бјеше тог Стаљина данас би Европа била Рајх.Успут Клинтон је сигурно при је Буша а има места и за оног што баци атомску на Јапан.

anonimna

pre 8 godina

Tomas Edison je 'preuzimao' izume drugih ljudi i pred svetom ih prikazivao kao svoje... Nije ni sijalicu izumeo. Platio je udovici coveka koji je stvorio sijalicu, tako da bi mogao da stavi svoja 'autorska prava' na sijalicu.

filip višnjić

pre 8 godina

pored postojeće liste najveći heroji su sigurno i tesla, mileva marić anštajn, milutin milanković, džon lenon, betoven, mocart itd a najveći zločinci su pohlepni likovi koji primaju mito da bi ubijali nevine pri tome mislim i na kompletnu američku, britansku, nemačku itd administraciju

Amdroid Jelly Bean

pre 8 godina

Desno dodati

Wudrov Vilson (osnivac FED-a i stavljanje istoga pod kontrolu 12 privatnih banaka tj sistema pomocu koga se kontrolise cijeli svijet i dan danas)
Hari Truman (2 atomske bombe bez ikakvog razloga)
Ronald Regan (stvaranje Al Kaide i Talibana)
Barak Obama i (stvaranje ID)
Bankarske familije/klanovi
Sakasvili (preko 350.000 silovanja muskaraca naredio po zatvorima)
Engleska kraljevska familija (upiceniji znaju zasto)
Ima tu jos prostora samo se treba sjetiti svega...

Lijepo dodati

Ovo mogu do œutra da pisem kad je u pitanju nauka, herojstvo, humanizam, (samo se treba prisjetit svih imena) ali evo da se slozim sa vecinom stvari odje kad je Nikola Tesla u pitanju def treba da bude na listi. Tomas Edison je cist plagijat.
Od politicara:
Dvajf Ajzenhauer (doveden od elite i odma u prvom govoru udario na njih)
Frenklin Dzon Kenedi (slicna situacija)
Bob Kenedi (takodje)
Ernesto Ce Gevara i jos mnogi drugi
(naveo samo kljucne igrace na svetskoj sceni)

Leksa

pre 8 godina

Kod pozitivnih licnosti: Isus na prvom mestu a Tesla umesto Edisona. Majka Tereza sigurno ne medju prvih pet.
Kod negativnih licnosti: Truman odmah iza Hitlera, a ispred Staljina, zbog Hirosime i Nagasakija. Medju prvih deset se mora naci mesto za Pavelica!

master

pre 8 godina

Heroji:Izbacio bih Isusa (Da Vinči umesto njega) i Edisona(umesto njega Tesla).Što se tiče zlikovaca ne znam zašto se tu našao Saladin .Prva dva mesta zauzimaju sigurno Hitler i Staljin pa 3. Mao.4. Pol Pot koga za divno čudo nema na listi 5.Inkvizicija 6.Pinoče 7.Sadam 8.Džingis Kan 9.Atila Bič Božiji 10.Milošević

Violeta

pre 8 godina

Adolf Hitler je osim sto je bio najveci zlikovac bio i najveci umetnik do sad. Jeste da mu nije uspelo da postane slikar ali zato je napravio performance nevidjenih razmera na celoj planeti u kojem je ucestvovao i onaj ko je hteo i ko nije. Sa sve publikom i onima koji su se folirali kao neutralni.

Gresnik

pre 8 godina

Gospoda Isusa Hrista stavljati na listu sa obicnim ljudima je krajnje neumesno. On je spasitelj dusa nasih, i ne moze se porediti nisacim i nisakim.
Zato nam je tako kako jeste.

Zeljko

pre 8 godina

Majku Terezu na mesto zlocinaca! Odmah!Njen "humani" rad je sluzio za desetkovanje stanovnistva po Indiji i ogromne finansijske malverzacije u korist Vatikana. Dok je ostavljala ljude da umiru u mukama lecila se u Los Andjelesu. Jos jedna od satanistickih PR.

#bale na prodaju

pre 8 godina

Tomas Edison svi mi znamo da je na relativno "laznom" mestu ovde,veliki biznismen o tome su dosta pisali i znamo ko je radio za njega veliki Nikola Tesla
Realno u top 10 treba on da udje umesto Edisona

Svi

pre 8 godina

Nedostaju Buš jedan, pa i svi posleratni američki predsednici koji su ratovali po celom svetu i koji i dalje ratuju, a mnogo pre njih i oni koji su osvajali tu Ameriku i uništili cele civilizacije. Naravno, sve se to radilo da bi pobijenima donelo napredak!
Kako mogu jedan pored drugog da budu jedan Hitler, koji je pobio milione i milione i jedan Bin Laden!

n

pre 8 godina

Vidim da neki komentatori uporno ponavlaljaju Atilu kao jednog od najvećih zlikovaca. Atila nije mogao biti gori od većine rimskih careva koji su se otimali za vlast i bili spremni da ubiju svoje najrođenije da bi ostali na vlasti. Atila nije bio ništa gori od onih protiv kojih se borio, samo je bio sposobniji i uspešniji pa je poznat, a hrišćanski istoičari su veoma subjektivni. Recite zašto bi Atila bio gori od Cezara ili Trajana. Cezar poklao pola Galije, a Trajan opustošio Dakiju.

lleonid

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto je Ajnstajn heroj?Zbog formule koja je omogucila stvaranje A bombe?
Verujem da je Tesla unapredio covecanstvo vise od njega.A sa druge strane postoje heroji poput Pastera,Fleminga,Pristlija(koji su bukvalno spasavali zivote).Ili borci za slobodu Leonida,Spartak,Car LAzar,Djuradj Kastriotovic,Srdjan Aleksic
Ovi drugi nisu vredni pomena.

Mustang

pre 8 godina

Najvece zlo covecanstva - komunizam. Preko sto miliona ljudi je ubio u nepunih sto godina. I jos uvek ubija....
(Strawdog, 21. maj 2015 18:19)

Al' zato vidim Libija i Sirija cvetaju u demokratiji, niko ne gine svi srecni i zadovoljni... Zivela majka Rusija!

Mihailo

pre 8 godina

Staljin na listi zlikovaca? Možda onima koji bi želeli da unište Rusiju. Za Staljina se i u smrt išlo odlučno i bez samosažaljenja, sa osmehom na licu.

На битву вновь пойдем.
Судьба на кон поставлена.
И коль в бою падем,
за Родину, за Сталина!

gaucho

pre 8 godina

heroji zalutali na listu,mnogih zlocinaca nema. prvo mesto po meni dr hilda klark jer je uspela da izleci mnoge od neizlecivih bolesti.dok se jedni trude da sire viruse i ubijaju ljude,smanje populaciju,ona je razvila patent koji leci to sto drugi izmisle u lab.drugo mesto dr sulc.zlocinci car konstantin i crni papa. hitlera ne bi bilo bez vatikana

Aron

pre 8 godina

Delimično bih se složio sa ovom listom. Sa prve bih izbacio Martina Lutera i Nelsona Mendelu. Prvog zato što nije ništa specijalno i više je mediska ličnost jer on je govorio ono što se odavno znalo i uveliko primenjivalo a to je rad na ukidanju diskriminacije protiv Crnaca. Drugog zato što je sarađivao sa komunistima i bio odgovoran za mnoge terorističke aktivnosti.
Što se tiče druge liste tu bih izbacio Saladina koji je bio sasvim normalan vladar u tim okolnostima. I ovog zadnjeg jer ne znam ko je.

Joca 011

pre 8 godina

Ljudi su, što bi rekla deca, malo ''pomešali lončiće''.
Gospod naš, Isus Hristos je bio Bogočovek a ne čovek.
Tvorac, Stvoritelj, a ne stvorenje. Porediti Njega i ljude isto je
kao kada bi roboti glasali za jednog od njih ili za njihovog konstruktora.
*
Heroji su jedno – samopregorni, požrtvovani ljudi, koji se odriču svoga dobra, zdravlja pa i života zarad opšteg dobra. A zaslužni i znameniti ljudi
su opet drugo. Najzaslužniji po ovoj listi, npr., je bio čovek kome su njegovi savremenici zamerali da se nekorektno ponaša prema njima. Tako da, zaslužan za naučni i tehnološki napredak, jeste, ali heroj – ne.
Odista ''pomešali'' smo...
.

NP

pre 8 godina

Muhamed salallahu alejhi we selem :) Je najveci heroj covecanstva. To su anketa medju studentima.A medju uticajnim ljudima u svetu je Muhamed s.a.w.s pod brojem jedan.

jinx

pre 8 godina

Linkoln i Buda na listi velikana, a nema Tesle?? Lista je glupost teška. Na listi zločinaca moralo je biti mjesta za takve "laureate" poput Obame, Klintona, starijeg Buša...

RIP BB

pre 8 godina

Mislim da na listu ne treba stavljati religijske licnosti, ali lista je i ovako izopacena, a to samo govori o studentima i moci propagande.

Ima ih još

pre 8 godina

A gde su Bertrand Rasel, Imanuel Kant, Fridrih Niče, Karl Marx, Čarls Darvin, Bendžamin Frenklin, Volter, Norman Borlaug, Viljem Šekspir, Henri Poinkare, Ajzak Asimov, Žan Pijaže, Danijel Bernuli, Aristotel, Ričard Fajnmen, Mišel de Montenj, Rene Dekart, Baruh de Spinoza, Noam Čomski, Pavlov, Džeremi Bentam, Džon Stjuart Mil, Adam Smit, Stven Hoking, Ričard Dokins...

Centurion

pre 8 godina

Saladin na listi najvećih negativaca????
Boze dragi sta sve necu pročitati.
Saladin je oličenje časti, poštenja i viteških vrlina koje su učesnicima krstaskih ratova hronično nedostajale.
Jedan inteligentan, čestit i pošten vladar koji nije zasluzio da se nađe na bilo kakvoj listi zločinaca, a kamoli top 10.
Saladin je tokom jedne opsade zatekao svadbu untar tvrđave, kada je to saznao rekao je da mu jave sobu u kojoj su mladenci i ta prostorija nije gađana katapultima.
Jednom prilikom jedna zena, hrišćanka mu se pozalila da su joj muslimani oteli ćerku, Saladin je samo pogledao svoje vojskovođe (prezirao je nasilje) i naredio da mu nađu curicu sto su ovi brzo i uradili.
Saladin je bio zbog svoje plemenitosti loš diplomata, pa su krstasi zbog njegove politike često bili izrazito bahati. Njemu se vise moze zametiti odnos sa Nurudinom i borba za vlast.
Odlična knjiga, slepima otvara oči "Krstaški ratovi u očima Arapa" (Amin Maluf)

aco

pre 8 godina

Najveci zlocinac je Dzingis Kan, slede Hitler, Staljin. Ostli "zaostaju" za njima. Medju najvecim herojima uljezi su Amerikanci. Treba pridodati Teslu, Vudra Vilsona i Konfucija...

Branko 62

pre 8 godina

Pozvao sam se na naslov knjige o Einsteinu: Prof. Roger Schlafly "Precenjen čovek koji je upropastio fiziku". Tesla je negirao mnoge njegove postulate tvrdeci da je odvukao fiziku u pogresnom, na srecu bezopasnom smeru. I da ne nabrajam.

ja sam

pre 8 godina

a šta reći za trumana, klintona i sve američke predsednike koji su ili ubijali u svojoj (indijance) ili u drugim zemljama. njih staviti na spisak pored tesle, ajnštajna, gandija, majke tereze?

Ah kako volim kad se upecam na trol-udicu

pre 8 godina

@Branko
Ajnštajn upropastio fiziku, otkuca majstor na kompjuteru pa ode da brauzuje da vidi koji novi satnav će da kupi, da vidi gde mu je znanje a gde glava.

branko

pre 8 godina

Isto kao sto je nauci, sirotinji i Britanksoj koloniji trebao svetac, takodje je jedan stvoren za Afro-Amere.
- Martin Luter King (svetac #4)
FBI ga je stalno pratio i prisluskivao. Sve su dokumentovali ali su njegov fajl zatvorili do 2027 godine. Zasto?

vasilije knezevic

pre 8 godina

Oni koji su dali svoj glas za listu inspirisani su: politicki,religiozno i drugim
uticajima koji nemaju nista zajednickog o pravilnom rasudjivanju.Interesantno
je da su se mnogi revolucionari nasli na listi ubojica jer politicki ne odgovaraju
kulturi srednje klase.Bus, mladji, takodje se nasao na listi potpuno neopravdano.
U revoluciji vrlo je tesko biti neodlucan jer to znaci sigurnu smrt,samoubistvo.
Revolucija je sukob onih koji su "siti"i onih koji "gladuju".Oni prvi vrlo rijetko
posjeduju humanost i bas zato protiv njih se podize narod, koji je u vecini ali
nespreman za borbu.Sukobi su mnogobrojni i razliciti ali u sustini oni nemaju
izrazitu nehumanost.Bus,mladji,je prilicno miran covjek ali je kao predsjednik
pravog agresora nezasluzeno osudjen. Ubijanje nevinih je vise nego
zivotinjski nagon ali ne treba zaboraviti da neki nevini su samo politicka
maska ako se zeli postici neko izvinjenje.Samo potpuno bezrazlozna ubistva
mogu se kategorisati kao akt neljudstva.
vasilije knezevic 21 maja 2015

my way

pre 8 godina

Фали у херојима Дијана Будисављевић. Све у свему, пре селебрити него објективна историјска листа.

Maja, Zadar

pre 8 godina

A nabrajate! Svi su oni na listi al nisu među prvih 10. Za mene heroj br.1 je Isus, a zločinac br.1... Hm, ne mogu se opredjeliti, još se tuku u mojoj glavi za prvo mjesto..

n

pre 8 godina

@I naravno, Dzej
Atila i Neron najveći zlikovci? Prouči istoriju, realno, bez hrišćanske subjektivnosti. Konstantin može biti i pozitivna i negativna ličnost, ali svakako je jedna od najznačajnih ličnosti u istoriji čovečanstva, jer je odlukom(koja je bila dobar marketing) da hrišćanima da slobode promenio istoriju čovečanstva. Neron jeste bio malo čudan, ali je uglavnom oklevetan, nije ni mogao biti normalniji kada mu je Agripina bila majka. Gori od njega su bili neki drugi predstavnici Julijevsko-Klaudijevske dinastije. Nije posmatrao požar da bi napisao pesmu to ga je ocrnio Sjenkjevič u knjizi Quo Vadis. Knjiga je u današnje vreme navina, pazi kada je za snimanje filma (koga smo skoro svi gledali) stigao i blagoslov iz Vatikana. Atila nije bio toliki zlikovac kao što su mu dali nadimak, isto je oklevetan.

Bill Shankly

pre 8 godina

Ajnstajn je malo zalutao na prvo mesto, ali svakako bi bio u deset. Gandi i Mandela su vodeci po meni. A sto se tice 'zlikovaca', tu nema greske kako god da se poredjaju ova gospoda.

Nenad

pre 8 godina

A ovi politicari koji su od 1980.na vlasti...Jel ima za njih mesta na tabeli najvecih zlikovaca?Na mojo tabeli najvecih zlikovaca oni su prvi...svi zajedno!

Miloš

pre 8 godina

A kamo Šekspir kao jedan od najvećih pisaca koji je ikada postojao (sigurno važniji od Bude ili Isusa)a fali mi i Čaušesku na listi zločinaca.

n

pre 8 godina

@djole
Nije to smisao cele rasprave, i Fleming i Marija Kiri su mnogo važniji od Edisona koji je bio induistirjalac i nakrao se tuđih patenata i izuma. Edison ničim ne zaslužuje da bude na listi heroja. Huljade drugih su dali mnogo veći doprinos čovečanstvu.

djole

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat … 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden
(mica sumadija, 21. maj 2015 18:57)

Ma trebalo je jos nekog naseg da dodas u najvece svetske heroje, malo je kume... :)

StoneCold

pre 8 godina

A drugih 7000 bi napravili skroz drugaciju listu. Svi na desnoj strani, osim Bin Ladena su uradili mnogo vise dobrih stvari za svoje zemlje nego sto su napravili losih. Jasno je da je ovo na osnovu PR i marketinga. Jos jedna glupost da se zamlacujemo.

slobinator

pre 8 godina

(ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!, 22. maj 2015 08:59)
onda si slobodno na tu listu mogao da staviš I onog što vam je dao te nesrpske crne boje.šta sve neće ovde da se objavi,bože me sačuvaj!

djole

pre 8 godina

Edison ispred Tesle?? haha
(krilin, 21. maj 2015 19:40)

Da je Edison nas covek a Tesla nije pisali biste suprotno. Citam komentare iz dana u dan i vi ljude delite na nase i njihove:)
Zivim u Danskoj dugo i mogu vam reci jednu stvar: Iz razgovora sa Dancima sam primetio da svi Danci znaju za Edisona, medjutim skoro niko nije cuo za Teslu. Izgleda da se o Tesli pisalo malo vise u nasim udzbenicima samo zato sto je nas covek..

mica sumadija

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden

EU Citizen

pre 8 godina

Lista svedoči samo o katastrofalnom nivou obaveštenosti i inteligencije na ovom svetu, a veoma visokom nivou indoktrinacije i propagande. Džordž Buš Mlađi, možda ne jedan od najbistrijih predsednika u istoriji SAD, ali patriota i čovek sa čvrstim moralnim načelima na listi najvećih zlikovaca, zajedno sa sultanom Saladinom, koga je istorija zapamtila po plemenitosti i časti, a terorista Nelson Mandela, direktno odgovoran za ubistva nevinih civila jer je učestvovao u planiranju mnogih bezumnih terorističkih napada Umkhonto we Sizwe poput onog na Magoo's bar ili onog u ulici Church ili drugorazredni petljaroš Edison na listi najvećih "dobrotvora". Bože me sačuvaj :))

Mihailo

pre 8 godina

Staljin na listi zlikovaca? Možda onima koji bi želeli da unište Rusiju. Za Staljina se i u smrt išlo odlučno i bez samosažaljenja, sa osmehom na licu.

На битву вновь пойдем.
Судьба на кон поставлена.
И коль в бою падем,
за Родину, за Сталина!

Branko 62

pre 8 godina

Neverovatno koliko propaganda medija može da utiče na javno mnjenje.

Koju je dobrobit i herojstvo za čovečanstvo učinio Einstein?
Prepisivač, plagijator, samoljubiv, po mnogim ozbiljnim naučnicima, čovek koji je upropastio fiziku. U privatnom životu i odnosu prema porodici totalna katastrofa.
Za Majku Terezu se sve više pojavljuju članci u kojoj opisuju njene manipulacije sa donacijama, takođe njeno odbijanje da se teškim bolesnicima daju sedativi, već da umire bol moleći se bogu - zavidan nivo sadizma, itd.
Za vreme Sadama Huseina, Irak je bio stabilna država sada se nakon USA intervencije gine na hiljade, zašto zlikovac i to jedan od najvećih?
Pa, zamisli, Saladin i Đingis Kan? Osvajali su i Cezar i Aleksandar Veliki i Atila i mnogi drugi ali valjda nežno i humano.

master

pre 8 godina

Heroji:Izbacio bih Isusa (Da Vinči umesto njega) i Edisona(umesto njega Tesla).Što se tiče zlikovaca ne znam zašto se tu našao Saladin .Prva dva mesta zauzimaju sigurno Hitler i Staljin pa 3. Mao.4. Pol Pot koga za divno čudo nema na listi 5.Inkvizicija 6.Pinoče 7.Sadam 8.Džingis Kan 9.Atila Bič Božiji 10.Milošević

NP

pre 8 godina

Muhamed salallahu alejhi we selem :) Je najveci heroj covecanstva. To su anketa medju studentima.A medju uticajnim ljudima u svetu je Muhamed s.a.w.s pod brojem jedan.

ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

pre 8 godina

heroji: stefan nemanja, sv. sava, car dušan, knez lazar, obilić, karađorđe, sinđelić, mišić, putnik, bojović, stepa, draža, tesla, rakić, dučić, major tepić, moca vukotić, sale đorđević, dule kecman, ilić kapiten...

Goran Bor

pre 8 godina

Legednda svih vremena je Nikola Tesla,Ima li neko korisniji u svom domenu o nauci? A negativaca ima puno, zašto tito nije na listi negativaca? Nema broja koliko je Srba NESTALo dok je on vladao ovom zemljom. Ratovi na Balkanu su samo nastavak njegovog života. Znači i upokojen je ubijao na balkanu.Njega bih stavio na četvrto mesto zločinaca.

I naravno, Dzej

pre 8 godina

Najveci heroji mogu iz svih oblasti, ali najveci zlikovci mogu biti iskljucivo politicke i vojne vodje.

1. Hitler
2. Staljin
3. Dzingis Kan
4. Mao Cedung
5. Neron
6. Lenjin
7. Kortez
8. Atila Hun
9. Himler
10. Pol Pot

dr

pre 8 godina

Gospodo,sa desne strane je dovoljno samo jedno ime - ADOLF HITLER!
Svi ostali zajedno nisu "ni vodu da mu nose",zbog njega i nacista stradalo je u II S.ratu izmedju 50-70 miliona ljudi(kao recimo danas kompletna Velika Britanija),a brutalnost,zlocini i sve vezano za njih prevazilazi najgrozomornije sto ljudski um uopste moze smisliti!Cak sam pri misljenju da Hitler i to njegovo najuze Nacisticko vodjstvo nisu ni bili ljudi!Plus,ono sto mene licno boli,kao i milone drugih ljudi u Svetu,u logoru na granici Nemacke i Francuske su mi ubili rodjenog strica,sto ne zaboravljam niti oprastam nikada dok sam ziv!
A sad pitanje za "levu" stranu..Gde je NIKOLA TESLA?Najgenijalniji pronalazac,covek bez cijih pronalazaka svet ne bi bio ni blizu sadasnjeg,izostao sa liste!
SRAMOTA!

Leksa

pre 8 godina

Kod pozitivnih licnosti: Isus na prvom mestu a Tesla umesto Edisona. Majka Tereza sigurno ne medju prvih pet.
Kod negativnih licnosti: Truman odmah iza Hitlera, a ispred Staljina, zbog Hirosime i Nagasakija. Medju prvih deset se mora naci mesto za Pavelica!

dadadada

pre 8 godina

Mandela da predje na stranu losih,skloniti Linkolna (taj nista nije uradio),Tesla treba da je u vrhu dobrih...Ajnstajnove teoreme vremenom postaju netacne,on je kao brend,svi ga znaju,a niko ne vidi korist od njega.Klasicna americka propaganda...

Vedrana

pre 8 godina

Sto je Osama bin Laden zlikovac?
Pa on se borio protiv onog ludog Buša sad sto su stradali nevini ljudi...ali ipak je bio protiv njega.A on je jedan od najvecih zlikovaca.

Boske

pre 8 godina

Pazi Ajnštajn heroj!? Zadužio je čovječanstvo koliko i Žil Vern, s tim da je ovaj prvi bio razbibriga za (kvazi)intelektualce, a drugi je zabavljao široke mase. A Tesla, koji je je čovječanstvo izveo iz mračnog doba, nije među studentskim herojima.

Aron

pre 8 godina

Delimično bih se složio sa ovom listom. Sa prve bih izbacio Martina Lutera i Nelsona Mendelu. Prvog zato što nije ništa specijalno i više je mediska ličnost jer on je govorio ono što se odavno znalo i uveliko primenjivalo a to je rad na ukidanju diskriminacije protiv Crnaca. Drugog zato što je sarađivao sa komunistima i bio odgovoran za mnoge terorističke aktivnosti.
Što se tiče druge liste tu bih izbacio Saladina koji je bio sasvim normalan vladar u tim okolnostima. I ovog zadnjeg jer ne znam ko je.

Mustang

pre 8 godina

Najvece zlo covecanstva - komunizam. Preko sto miliona ljudi je ubio u nepunih sto godina. I jos uvek ubija....
(Strawdog, 21. maj 2015 18:19)

Al' zato vidim Libija i Sirija cvetaju u demokratiji, niko ne gine svi srecni i zadovoljni... Zivela majka Rusija!

branko

pre 8 godina

- Mahatma Gandi
Kupao se i spavao sa vise mladih devojcica. Neke su bile i 12 godina stare, sve gole a jedna i njegova bratanica. Navodno nije imao odnose sa njima. To je radio da bi dokazao da je njegova volja neslomljiva.
Ujutru bi ih pitao da li su imale dobru 'stolicu'. Ako su odgovorile ne onda bi izvrsio klistir na njima. Ako je nekoga voleo onda bi im dozvolio da oni to njemu rade.
Tukao je svoju zenu redovno i nije imao odnose sa njom decenijama. Imao je dva 'duhovna' braka sa nekim Britankama.
Nazivao je crnce iz Afrike pogrdnim imenima na radiju/TV.
Bio je zastavnik u Britanskoj vojsci i nije postojao rat koji nije podrzavao.
Pisao je pisma njegovom prijatelju Hitleru.
Gandiov savet Jevrejima: izvrsite masovno samoubistvo.

Iz knjige poznatog istoricara Jad Adams: 'Gandhi: Naked Ambition'.

deda gligorije

pre 8 godina

Sta je bre ovo?! Kakav Isus Hrist i Buda! Zar ne bi trebalo stvarne licnosti?! Onda na listu negativaca dodati Shredera iz nindza kornjaca i kapetana Kuku!

jinx

pre 8 godina

Linkoln i Buda na listi velikana, a nema Tesle?? Lista je glupost teška. Na listi zločinaca moralo je biti mjesta za takve "laureate" poput Obame, Klintona, starijeg Buša...

no gods, no idols, no heroes

pre 8 godina

2. Zena koja je skupila preko 100 miliona dolara donacija koje su sve otisle u Vatikansku banku umesto u hospice za sta je lobirala... A te donacije je primila npr. od Regana koji je u to vreme bombardovao Libiju i od porodice Divalije koja je imala odrede smrti u Haitiju. Zena koja nije ni verovala u boga, a na kraju je proglasena sveticom iako su potrebna dva "cuda", a ne jedno. PR je ucinio svoje. "Hell's Angel", dokumentarac
3. Rasista
6. Da li je i postojao?
8. Eksploatator tudjih izuma koji je sebi pripisivao tudje uspehe, covek koji je pravio bolesne demonstracije zarad profita
10. Ni ovaj najverovatnije nije postojao

Zeljko

pre 8 godina

Majku Terezu na mesto zlocinaca! Odmah!Njen "humani" rad je sluzio za desetkovanje stanovnistva po Indiji i ogromne finansijske malverzacije u korist Vatikana. Dok je ostavljala ljude da umiru u mukama lecila se u Los Andjelesu. Jos jedna od satanistickih PR.

Qatar

pre 8 godina

Tesla je definitivno zasluzio da bude na ovoj listi, ako ne i u vrhu. Da nije bilo njega svet koji poznajemo bi bio drugaciji, a i u ostalom Edison je krao Tesline ideje i patentirao ih kao svoje.

Bill Shankly

pre 8 godina

Ajnstajn je malo zalutao na prvo mesto, ali svakako bi bio u deset. Gandi i Mandela su vodeci po meni. A sto se tice 'zlikovaca', tu nema greske kako god da se poredjaju ova gospoda.

@

pre 8 godina

@EU Citizen
Za Saladina i Mendelu se slazem, ali Bus je opravdano na listi. Taj covek je odgovoran za smrt vise od 200 000 ljudi u Iraku i Avganistanu, uz to odgovoran je za svakog poginulog i ranjenog americkog vojnika. Naravno, sada je poznato da je namerno slagao da Irak poseduje oruzje za masovno unistenje.

aco

pre 8 godina

Najveci zlocinac je Dzingis Kan, slede Hitler, Staljin. Ostli "zaostaju" za njima. Medju najvecim herojima uljezi su Amerikanci. Treba pridodati Teslu, Vudra Vilsona i Konfucija...

Violeta

pre 8 godina

Adolf Hitler je osim sto je bio najveci zlikovac bio i najveci umetnik do sad. Jeste da mu nije uspelo da postane slikar ali zato je napravio performance nevidjenih razmera na celoj planeti u kojem je ucestvovao i onaj ko je hteo i ko nije. Sa sve publikom i onima koji su se folirali kao neutralni.

svarog

pre 8 godina

Na osnovu ovih istrazivanja i lista se zapravo moze videti kako se mediji koriste za ispiranje cak i onih naprednijih mozgova.
Medju herojima nema Tesle niti Da Vincija, ali ima Ajnstajna i Edisona?
Zlikovci??? Medju prvih 10 nije belgijski kralj Leopold II, krvolok koji je u mirnodopskim uslovima ubio preko 10 miliona ljudi u Kongu, a osakatio jos toliko. Ni Hitler nije uspeo da pobije toliko ljudi.
Sta tek reci za britansku kraljicu Viktoriju koja je odgovorna za smrt 20 miliona indijaca.
To su izgleda njima smesni zlocini, valjda jer su mozda meta bili obojeni? Manje vredni, ako se uopste mogu smatrati ljudima?
Ali zato na listi ima nekog miki maus ladena, koji je ubio koliko bese ljudi??? To pod uslovom da ovaj lik nije bio samo animirani zlikovac.
Bus junior pre seniora???
Saladin? Da li se vi salite? Covek koji je dobio nadimak milosrdni vitez i to od svojih zakletih neprijatelja krstasa. Covek koji je zasluzan za to sto su u vitestvo implementirani obraz i cast.

Branko 62

pre 8 godina

Pozvao sam se na naslov knjige o Einsteinu: Prof. Roger Schlafly "Precenjen čovek koji je upropastio fiziku". Tesla je negirao mnoge njegove postulate tvrdeci da je odvukao fiziku u pogresnom, na srecu bezopasnom smeru. I da ne nabrajam.

branko

pre 8 godina

- Albert Ajnstajn
Los muz a jos gori otac. Napustio porodicu i ozenio se sa rodjakom. Takodje nikome nije dao kredit/saslugu sa rad koji je on navodno sam i samo on postigao.

filip višnjić

pre 8 godina

pored postojeće liste najveći heroji su sigurno i tesla, mileva marić anštajn, milutin milanković, džon lenon, betoven, mocart itd a najveći zločinci su pohlepni likovi koji primaju mito da bi ubijali nevine pri tome mislim i na kompletnu američku, britansku, nemačku itd administraciju

pravda

pre 8 godina

A gdje su ostali americki presednici i drzavni sluzbenici...Klinton,Obama,Olbrajt,Holburk....oni su takodjer zasluzili visoko mjesto na ovoj listi...

Unknown.MNE

pre 8 godina

Mendela je jedno od najvecih prevara covjecanstva! (mogu da obrazlazem dokazima do sjutra)
Od americkih predsjednika od Vudrova Vilsona do Baraka ObMane (osim - Dzona Kenedija i mozda Dvajta Ajzenhauera iako je doveden od "elite" udario je tj pokusao da udari na njih) svi bi trebali da se nadju desno na listi, nego je premalo mjesta.
Takodje nema Ante Pavelica, nema nekih Africkih generala koji su ubijali na stotine hiljada afrikanaca (ali crni zivot je manje vrijedan od bijelog)
Nema Musolinija, nema Spanskog kralja!
Dje je engleska kraljica (kao glava familije - obrazlozenja i dokaze mogu dva dana da iznosim)
Dje su najveci bakarski klanovi?!
Zasto je Bin Laden na spisku, zato sto je satro ubio 3.000 ljudi u STC za sto ne postoji nijedan dokaz! (pogledati dokumentarac ZERO An Investigation)
Zasto je Dzingis Kan na spisku, a nije na primer Napoleon, Aleksandar "veliki" i mnogi drugi?
Japanski car? (masakr po Kini i dr)

Ma spisak je toliki da ne moze na dvije stranice stati.

lleonid

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto je Ajnstajn heroj?Zbog formule koja je omogucila stvaranje A bombe?
Verujem da je Tesla unapredio covecanstvo vise od njega.A sa druge strane postoje heroji poput Pastera,Fleminga,Pristlija(koji su bukvalno spasavali zivote).Ili borci za slobodu Leonida,Spartak,Car LAzar,Djuradj Kastriotovic,Srdjan Aleksic
Ovi drugi nisu vredni pomena.

Ah kako volim kad se upecam na trol-udicu

pre 8 godina

@Branko
Ajnštajn upropastio fiziku, otkuca majstor na kompjuteru pa ode da brauzuje da vidi koji novi satnav će da kupi, da vidi gde mu je znanje a gde glava.

Miloš

pre 8 godina

A kamo Šekspir kao jedan od najvećih pisaca koji je ikada postojao (sigurno važniji od Bude ili Isusa)a fali mi i Čaušesku na listi zločinaca.

Joca 011

pre 8 godina

Ljudi su, što bi rekla deca, malo ''pomešali lončiće''.
Gospod naš, Isus Hristos je bio Bogočovek a ne čovek.
Tvorac, Stvoritelj, a ne stvorenje. Porediti Njega i ljude isto je
kao kada bi roboti glasali za jednog od njih ili za njihovog konstruktora.
*
Heroji su jedno – samopregorni, požrtvovani ljudi, koji se odriču svoga dobra, zdravlja pa i života zarad opšteg dobra. A zaslužni i znameniti ljudi
su opet drugo. Najzaslužniji po ovoj listi, npr., je bio čovek kome su njegovi savremenici zamerali da se nekorektno ponaša prema njima. Tako da, zaslužan za naučni i tehnološki napredak, jeste, ali heroj – ne.
Odista ''pomešali'' smo...
.

Kako drugacije

pre 8 godina

Nemojte nista da se cudite, tako razmislja zapadni Svet...
Zato smo mi za njih zlikovci, a Albanci ugnjetavana manjina - sad Vam je valjda jasnije zasto treba da radimo na sebi i prikazemo sebe bolje kad god imamo priliku!

ogorčen

pre 8 godina

Zahvaljujuci velikom umu Nikole Tesle svet i civilizacija su napredovali bar dva puta više i brže nego bez njega.Zato Tesla zaslužuje jedno od počasnih mesta u istoriji sveta.

Gresnik

pre 8 godina

Gospoda Isusa Hrista stavljati na listu sa obicnim ljudima je krajnje neumesno. On je spasitelj dusa nasih, i ne moze se porediti nisacim i nisakim.
Zato nam je tako kako jeste.

Svi

pre 8 godina

Nedostaju Buš jedan, pa i svi posleratni američki predsednici koji su ratovali po celom svetu i koji i dalje ratuju, a mnogo pre njih i oni koji su osvajali tu Ameriku i uništili cele civilizacije. Naravno, sve se to radilo da bi pobijenima donelo napredak!
Kako mogu jedan pored drugog da budu jedan Hitler, koji je pobio milione i milione i jedan Bin Laden!

Ima ih još

pre 8 godina

A gde su Bertrand Rasel, Imanuel Kant, Fridrih Niče, Karl Marx, Čarls Darvin, Bendžamin Frenklin, Volter, Norman Borlaug, Viljem Šekspir, Henri Poinkare, Ajzak Asimov, Žan Pijaže, Danijel Bernuli, Aristotel, Ričard Fajnmen, Mišel de Montenj, Rene Dekart, Baruh de Spinoza, Noam Čomski, Pavlov, Džeremi Bentam, Džon Stjuart Mil, Adam Smit, Stven Hoking, Ričard Dokins...

branko

pre 8 godina

- Majka Tereza
Nije dozvoljavala da se bolesnoj sirotinji na samrti, u Indiji, daju lekovi zato sto je verolvala da se kroz patnju mozete najbolje pribliziti Bogu. Novac koji je dobila od donatora je upotrebljavala za izgradnju manastira u kojima zive sestre a ne bolesnici.
Christopher Hitchens je jos dodao: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Missionary_Position
Ona nije bila prijatelj siromasnih. Ona je bila prijatelj siromastva. Takodje je bila prijatelj najgorih bogatasa/donatora. I to da je bila je fanatik, fundamentalista, i prevarant.

my way

pre 8 godina

Фали у херојима Дијана Будисављевић. Све у свему, пре селебрити него објективна историјска листа.

onlyserbia

pre 8 godina

Video da umesto Tesle ide Edison,odmah ugasio.
''Nije mi zao sto su mi ukrali ideje,nego sto nisu imali svoje''
Bez Njutnovog zakona,moj zivot ne bi imao smisla.Da nije njega ja sad ne bi mogao da kucam ovo.Pozdrav

nekoizmase

pre 8 godina

Lenjin i Staljin! Posebno ovaj prvi, koji je izmedju ostalog pobio cara Nikolaja, i kompletnu njegovu porodicu, sa sve petoro male dece!

Amdroid Jelly Bean

pre 8 godina

Desno dodati

Wudrov Vilson (osnivac FED-a i stavljanje istoga pod kontrolu 12 privatnih banaka tj sistema pomocu koga se kontrolise cijeli svijet i dan danas)
Hari Truman (2 atomske bombe bez ikakvog razloga)
Ronald Regan (stvaranje Al Kaide i Talibana)
Barak Obama i (stvaranje ID)
Bankarske familije/klanovi
Sakasvili (preko 350.000 silovanja muskaraca naredio po zatvorima)
Engleska kraljevska familija (upiceniji znaju zasto)
Ima tu jos prostora samo se treba sjetiti svega...

Lijepo dodati

Ovo mogu do œutra da pisem kad je u pitanju nauka, herojstvo, humanizam, (samo se treba prisjetit svih imena) ali evo da se slozim sa vecinom stvari odje kad je Nikola Tesla u pitanju def treba da bude na listi. Tomas Edison je cist plagijat.
Od politicara:
Dvajf Ajzenhauer (doveden od elite i odma u prvom govoru udario na njih)
Frenklin Dzon Kenedi (slicna situacija)
Bob Kenedi (takodje)
Ernesto Ce Gevara i jos mnogi drugi
(naveo samo kljucne igrace na svetskoj sceni)

?

pre 8 godina

@Covek sa stavom
Otkud Ivan Grozni zlocinac!?
Covek oterao Mongole iz Evrope, od Rusije stvorio silu, pobio boljare koji su ugnjetavali narod...
Manje je ljudi ubijeno u Rusiji za vreme Ivana Groznog nego u Engleskoj za vreme Henrija VIII.
Ili mislis zbog price o ubijenom sinu?
Pa on je sina udario u afektu, nenamerno ga ubio udarcem u glavu pa je Grozni, dok je Sulejman koji je ubio 2 svoja sina sav Velicanstven.

ja sam

pre 8 godina

a šta reći za trumana, klintona i sve američke predsednike koji su ili ubijali u svojoj (indijance) ili u drugim zemljama. njih staviti na spisak pored tesle, ajnštajna, gandija, majke tereze?

#bale na prodaju

pre 8 godina

Tomas Edison svi mi znamo da je na relativno "laznom" mestu ovde,veliki biznismen o tome su dosta pisali i znamo ko je radio za njega veliki Nikola Tesla
Realno u top 10 treba on da udje umesto Edisona

Drug

pre 8 godina

RIcard Nixon

Zbog njega su umrli milioni neduznih..cim je dosao u fotelju naredio je americkoj avijaciji da prosipa otrov na polja Vijetnama,Laosa i Kambodze u cilju da izgladni populaciju tih drzava koje su bile komunisticke

SAmo jedna od tih supstanci koje su bacali zvana Agent Orange http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange se procenjuje da je ubila preko pola milion beba.
ALi to nije bio jedini agens..bila je cela plejada kojom je su sistematski ubivani gradjani Vijetnama i priroda tamo ...Agent Pink,Agent Green,white itd svaki je sluzio odredjenoj svrsi ubijanja..tako je agent blue sluzio da otruje vodu http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Blue i da sve biljke onda umru koje tu vodu koristile.

molimvasobjavitekomentar

pre 8 godina

Zašto su Saladin i Džingis Kan na listi najvećih zlikovaca u istoriji kad se nikako nisu razlikovali od ostalih vladara u njihovo vreme? Takođe mi nije jasno zašto su na listi najvećih heroja Isus i Buda. Sva dela zbog kojih bi mogli da uđu na ovu listu su plod nečije mašte. I zašto je Tomas Edison na listi, a Tesla nije? Nisam znao da beskrupulozni biznismen, kakav je Edison bio, može da bude veći heroj od čoveka koji je umro u bedi kako bi čovečanstvo moglo da lakše živi od njegovih izuma.

n

pre 8 godina

@zar nije tako?
Pa nisu naveli zemlje u kojima je sprovedena anketa, vidi se znanje studenata. Cezar iako moćni vojskovođa sigurno zaslužuje da se nađe na listi najvećih zlikovaca, napravio je pokolj u Galiji, ali pobednici pišu istoiju i on je bukvalno i napisao tj. ostavio zabeleške i svoje viđenje tog rata. Da ne prićamo o osvajačima u Severnoj i Južnoj Americi koji su sigurno veći zločinci od Bin Ladena. Pa i lista heroja je diskutabilna.

nenad rs

pre 8 godina

Тесла и Да Винчи.Сумануто је искривљавање другог свјетског рата јер да не бјеше тог Стаљина данас би Европа била Рајх.Успут Клинтон је сигурно при је Буша а има места и за оног што баци атомску на Јапан.

gaucho

pre 8 godina

heroji zalutali na listu,mnogih zlocinaca nema. prvo mesto po meni dr hilda klark jer je uspela da izleci mnoge od neizlecivih bolesti.dok se jedni trude da sire viruse i ubijaju ljude,smanje populaciju,ona je razvila patent koji leci to sto drugi izmisle u lab.drugo mesto dr sulc.zlocinci car konstantin i crni papa. hitlera ne bi bilo bez vatikana

xy

pre 8 godina

Nikola Tesla je osvetlio Zemlju i pokrenuo bar po jednu masinu u svakoj kuci i sve u svim fabrikama sveta. To je dovoljno da bude u prvih deset velikana a svakako ispred Edisona.

Marko, Beograd

pre 8 godina

Paradoks je da je najveći heroj čovek koji je pomogao da se napravi najmonstruoznije oružje koje čovečanstvo poznaje.
Očigledno je da su listu pravili Amerikanci. Tomas Edison nikako ne zaslužuje da se nazove herojem; čak bih ga pre svrstao u desnu listu.
I ne shvatam zašto Saladin spada u zločince kad je bio jedan od najvećih vojskovođa i vladara islamskog sveta?
Btw, jel' ovo lista istorijskih ili izmišljenih ličnosti? Izbacite uljeza... ;)

Covek sa stavom

pre 8 godina

Slazem se da fali i Nikola Tesla [heroji]. Medju herojima nema Fleminga, A.G.Bela, Kanta, Da Vincija, Aristotela, Sokrata, Galileja, Mocarta, Betovena, Nicea. Medju zlikovcima fale i Gebels, Ivan Grozni, Belgijski kralj Leopold II [Kongo], Ajhman, Himler, Mengele, Talat-pasa/Enver-pasa [Jermenija, 1914], Ajatolah Homeini, Idi Amin, Pol Pot, grupa ljudi naroda Hutu [Ruanda 1994]. Poenta je da ne mogu svi stati.

solarna olujica

pre 8 godina

Milosevic nista a ? Pa koliko zapad drvlje i kamenje (aka bombe) bacao na njega sramota da nije na listi...mislim...nema smisla :)

.

pre 8 godina

Ako je Saladin zlocinac, ja ne znam ko je heroj!?
Pa taj covek je vekovima ostao upamcen kao simbol vitestva...
Evropski vitezovi su kasnije svoje norme casnog ponasanja formirali po ugledu na njega.
On je covek koji je neprijatelju u sred bitke poslao konja kad je video da je ostao bez svog. On je kralju Ricardu poslao svoje lekare da ga lece od bolesti, iako su bili zakleti neprijatelji.
Kada bi Saladin osvojio neki grad on bi zatecene Hriscane koji zele da odu snabdeo hranom i pustio da idu gde hoce.
S druge strane, Ricard Lavlje Srce je jednom prilikom pobio na hiljade civila, jer nije hteo da trosi hranu na njih, a nije zeleo da ih pusti jer su Muslimani. O onom slucaju kada su krstasi jeli ljude i decu, da bi "dobili snagu" za pobedu, da ne pricam.
I sad ispade Saladin zlocinac, a Ricard heroj? Zasto? Zato sto su svi gledali Robin Huda... Mediji su zlo.

Maja, Zadar

pre 8 godina

A nabrajate! Svi su oni na listi al nisu među prvih 10. Za mene heroj br.1 je Isus, a zločinac br.1... Hm, ne mogu se opredjeliti, još se tuku u mojoj glavi za prvo mjesto..

branko

pre 8 godina

Isto kao sto je nauci, sirotinji i Britanksoj koloniji trebao svetac, takodje je jedan stvoren za Afro-Amere.
- Martin Luter King (svetac #4)
FBI ga je stalno pratio i prisluskivao. Sve su dokumentovali ali su njegov fajl zatvorili do 2027 godine. Zasto?

djole

pre 8 godina

Edison ispred Tesle?? haha
(krilin, 21. maj 2015 19:40)

Da je Edison nas covek a Tesla nije pisali biste suprotno. Citam komentare iz dana u dan i vi ljude delite na nase i njihove:)
Zivim u Danskoj dugo i mogu vam reci jednu stvar: Iz razgovora sa Dancima sam primetio da svi Danci znaju za Edisona, medjutim skoro niko nije cuo za Teslu. Izgleda da se o Tesli pisalo malo vise u nasim udzbenicima samo zato sto je nas covek..

voša

pre 8 godina

...saladin je ipak bio human i držao se pravila ratovanja i poštovao i poštedeo je crkve i kulturne znamenitosti ...ne kao ovi divlaci iz ID.

RIP BB

pre 8 godina

Mislim da na listu ne treba stavljati religijske licnosti, ali lista je i ovako izopacena, a to samo govori o studentima i moci propagande.

djole

pre 8 godina

Najveći heroji čovečanstva Najveći zlikovci u istoriji
1. Isus Hristos 1. Ante Pavelic
2. Presveta Bogorodica 2. Josip Broz Tito
3. Sveti Sava 3. Adolf Hitler
4. Nikola Tesla 4. Vladimir Ilic Lenjin
5. Car Kontantin 5. Staljin
6. Sokrat … 6. Mao Cedung
7. Leonardo DaVinci 7. Robespijer
8. Car Iraklije 8. Mehmed II Osvajac
9. Karadjordje 9. Dahija Kucuk Alija
10. Car Nikolaj II 10. Osama Bin Laden
(mica sumadija, 21. maj 2015 18:57)

Ma trebalo je jos nekog naseg da dodas u najvece svetske heroje, malo je kume... :)

Saladin

pre 8 godina

Saladin zlikovac?

"Jerusalim je kapitulirao, 2. oktobra. Saladin je ušao u grad a hrišćani su bili prestrašeni, međutim, Saladin je zabranio bilo kakvo iživljavanje na hrišćanima. Zauzimanje Jerusalima podiglo je Saladinov ugled, pa je on ostao zapamćen kao jedan od najvećih muslimanskih vladara."

Crnogorac

pre 8 godina

Staviti Saladina na spisak je klasicno nepoznavanje istorijskih cinjenica ili negiranje istih.
Takodje vazi i za Dzingis Kana. Pa svi osvajaci se ovako mogu okarakterisati, i Napoleon, i Engleski kraljevi svi od reda, i Aleksandar Veliki, i svi turski sultani i tako dalje...

Staviti Tomasa Edisona je klasicno nepoznavanje i manipulisanje omladine tj studenata...
Toliko ima vecih i bitnijih naucnika kojima i ne znamo imena jer ih nema u medijima kao pomenuti, koji svakako zasluzuju to mjesto makar prije plagijata Edisona.

only fools and horses

pre 8 godina

Za sve što izjednačavaju Džingis Kana i Saladina - proverite malo istoriju. Džingis Kan je verovatno odgovoran za najveći broj ubistava u istoriji, Samo u Kini su Mongoli ubili oko 40 miliona ljudi (od 80), gde god da su išli činili su strašne masakre. Kijev je posle njihovog osvajanja ostao potpuno bez stanovnika. Tako da Dž.K. bez ikakve sumnje zaslužuje prvo mesto na ovoj listi, barem ukoliko se najveći zlikovac određuje po kvantitetu.
A Saladin je sasvim druga priča, više zaslužuje mesto na listi heroja, mada kao i svaki vladar, ima i neka zločinačka dela iza sebe.

ja

pre 8 godina

sta ce saladin na ovoj listi.on je bio najveci pravednik u istoriji ratovanja.i zapadu smeta jer je oterao pljackasku bagru iz
palestine.oni su pod plastom oslobodjenja hristovog groba samo pljackali.

anonimna

pre 8 godina

Tomas Edison je 'preuzimao' izume drugih ljudi i pred svetom ih prikazivao kao svoje... Nije ni sijalicu izumeo. Platio je udovici coveka koji je stvorio sijalicu, tako da bi mogao da stavi svoja 'autorska prava' na sijalicu.

n

pre 8 godina

@I naravno, Dzej
Atila i Neron najveći zlikovci? Prouči istoriju, realno, bez hrišćanske subjektivnosti. Konstantin može biti i pozitivna i negativna ličnost, ali svakako je jedna od najznačajnih ličnosti u istoriji čovečanstva, jer je odlukom(koja je bila dobar marketing) da hrišćanima da slobode promenio istoriju čovečanstva. Neron jeste bio malo čudan, ali je uglavnom oklevetan, nije ni mogao biti normalniji kada mu je Agripina bila majka. Gori od njega su bili neki drugi predstavnici Julijevsko-Klaudijevske dinastije. Nije posmatrao požar da bi napisao pesmu to ga je ocrnio Sjenkjevič u knjizi Quo Vadis. Knjiga je u današnje vreme navina, pazi kada je za snimanje filma (koga smo skoro svi gledali) stigao i blagoslov iz Vatikana. Atila nije bio toliki zlikovac kao što su mu dali nadimak, isto je oklevetan.

ttttttttttt

pre 8 godina

Saladin na listi zlikovaca?Covek je bio muslimanski vladar koji se borio protiv krstasa i pre bi na ovoj listi trebao biti engleski kralj Ricard koji se borio protiv Saladina jer je njegova vojska ubila na hiljade muslimanskih civila u krstaskim pohodima dok kako znam za Saladina se ne navodi nista negativno vec se govori da je bio vrlo pravedan zbog cega su ga i protivnici postovali i pisali o njemu samo dobre stvari.

miro split

pre 8 godina

Stvar je zapravo prilično jednostavna.
Čitav ljudski rod je u svojoj naravi zločinački i živi na ratovima i sukobima.Samo šta pobjednik u tim sukobima ima eskluzivno pravo sebe proglasit pravednikom i dobričinom.

vasilije knezevic

pre 8 godina

Oni koji su dali svoj glas za listu inspirisani su: politicki,religiozno i drugim
uticajima koji nemaju nista zajednickog o pravilnom rasudjivanju.Interesantno
je da su se mnogi revolucionari nasli na listi ubojica jer politicki ne odgovaraju
kulturi srednje klase.Bus, mladji, takodje se nasao na listi potpuno neopravdano.
U revoluciji vrlo je tesko biti neodlucan jer to znaci sigurnu smrt,samoubistvo.
Revolucija je sukob onih koji su "siti"i onih koji "gladuju".Oni prvi vrlo rijetko
posjeduju humanost i bas zato protiv njih se podize narod, koji je u vecini ali
nespreman za borbu.Sukobi su mnogobrojni i razliciti ali u sustini oni nemaju
izrazitu nehumanost.Bus,mladji,je prilicno miran covjek ali je kao predsjednik
pravog agresora nezasluzeno osudjen. Ubijanje nevinih je vise nego
zivotinjski nagon ali ne treba zaboraviti da neki nevini su samo politicka
maska ako se zeli postici neko izvinjenje.Samo potpuno bezrazlozna ubistva
mogu se kategorisati kao akt neljudstva.
vasilije knezevic 21 maja 2015

Rumpel Stickin

pre 8 godina

hahahaha Saladin zlikovac...šta znaju Amerikanci šta je viteštvo...taj sultan Saladin je vitezove iz Evrope naučio šta znači čast i moral u borbi, nijedan Krstaš nije pogubljen vezan i van borbe...za razliku od današnjih standarda gde se većina kune u viteštvo i čast a na sve strane ginu deca i civili...neko je izmislio čarobnu reč "koleterarna šteta" i rešen problem...

Nenad

pre 8 godina

A ovi politicari koji su od 1980.na vlasti...Jel ima za njih mesta na tabeli najvecih zlikovaca?Na mojo tabeli najvecih zlikovaca oni su prvi...svi zajedno!

n

pre 8 godina

Vidim da neki komentatori uporno ponavlaljaju Atilu kao jednog od najvećih zlikovaca. Atila nije mogao biti gori od većine rimskih careva koji su se otimali za vlast i bili spremni da ubiju svoje najrođenije da bi ostali na vlasti. Atila nije bio ništa gori od onih protiv kojih se borio, samo je bio sposobniji i uspešniji pa je poznat, a hrišćanski istoičari su veoma subjektivni. Recite zašto bi Atila bio gori od Cezara ili Trajana. Cezar poklao pola Galije, a Trajan opustošio Dakiju.

Centurion

pre 8 godina

Saladin na listi najvećih negativaca????
Boze dragi sta sve necu pročitati.
Saladin je oličenje časti, poštenja i viteških vrlina koje su učesnicima krstaskih ratova hronično nedostajale.
Jedan inteligentan, čestit i pošten vladar koji nije zasluzio da se nađe na bilo kakvoj listi zločinaca, a kamoli top 10.
Saladin je tokom jedne opsade zatekao svadbu untar tvrđave, kada je to saznao rekao je da mu jave sobu u kojoj su mladenci i ta prostorija nije gađana katapultima.
Jednom prilikom jedna zena, hrišćanka mu se pozalila da su joj muslimani oteli ćerku, Saladin je samo pogledao svoje vojskovođe (prezirao je nasilje) i naredio da mu nađu curicu sto su ovi brzo i uradili.
Saladin je bio zbog svoje plemenitosti loš diplomata, pa su krstasi zbog njegove politike često bili izrazito bahati. Njemu se vise moze zametiti odnos sa Nurudinom i borba za vlast.
Odlična knjiga, slepima otvara oči "Krstaški ratovi u očima Arapa" (Amin Maluf)

n

pre 8 godina

@djole
Nije to smisao cele rasprave, i Fleming i Marija Kiri su mnogo važniji od Edisona koji je bio induistirjalac i nakrao se tuđih patenata i izuma. Edison ničim ne zaslužuje da bude na listi heroja. Huljade drugih su dali mnogo veći doprinos čovečanstvu.

Manchester is BLUE!

pre 8 godina

Saladin je pre II krstaskog pohoda pustio Templare da napuste Jerusalim uz datu rec da nece nikog ubiti. Ispostovao je rec. Samo sto godina nakon sto su u I krs. ratu evropski vitezi napravili maskr u Jerusalimu... Pa ko je veci zlocinac?

slobinator

pre 8 godina

(ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!, 22. maj 2015 08:59)
onda si slobodno na tu listu mogao da staviš I onog što vam je dao te nesrpske crne boje.šta sve neće ovde da se objavi,bože me sačuvaj!

StoneCold

pre 8 godina

A drugih 7000 bi napravili skroz drugaciju listu. Svi na desnoj strani, osim Bin Ladena su uradili mnogo vise dobrih stvari za svoje zemlje nego sto su napravili losih. Jasno je da je ovo na osnovu PR i marketinga. Jos jedna glupost da se zamlacujemo.