Petak, 15.05.2015.

11:21

Vučić: Dosta je bilo srpskih podela

Srbiji su, više nego ikad, potrebni sloga i jedinstvo građana, a ne produbljivanje višedecenijskih sukoba i podela, rekao je premijer Aleksandar Vučić za Danas.

Izvor: Danas

Vuèiæ: Dosta je bilo srpskih podela IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Kresoje

pre 8 godina

Svi želimo da budemo složni. Nadam se da će broj onih koji to ne želi biti zanemarljiv. Podela nikom ništa ne može dobro da donese.

Laufer mi javlja

pre 8 godina

Danas smo u 21. veku,eri novih tehnologija,digitalizacije itd. Vreme kada ceo srpski korpus treba da se ujedini i krene putem ekonomskom oporavka, razvoja. Od prošlosti se ne živi.

Alan Ford- prijatelj

pre 8 godina

Nesloga je nas najveci neprijatelj, pokazalo se vise puta kroz istoriju. Gledajuci ove sadasnje "cetnike" i "partizane" dolazim do zakljucka da je ovo sve lakrdija koja je na zalost stanje nase svesti. Da nije tragicno, bilo bi komicno.

Klaudije

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da niko ne primecuje kako nas podela koja se desila jos 1941. godine ne vodi nikuda... Alo, dobri moji ljudi, proslo je 74 godine, ovo je 2015. godina, hajde da zatvorimo vise tu ranu i da krenemo dalje ujedinjeni... Ako je ova rehabilitacija korak u tom pravcu, onda ako, neka se desila... I nemojte da mislite da pisem ovo bez razloga - u mojoj porodici je bilo zrtava i to velikih zrtava na strani koju nije zastupao general Mihailovic u tom ratu, ali mislim da je vreme da dopustimo da neke rane zacele. Da se slozimo i ujedinimo oko necega. Hvala Vam na razumevanju za ovaj komentar.

sizika

pre 8 godina

Podele unutar jedne drzave su nepotrebnim i štetne za drzavne interese i nista dobra nam ne mogu doneti.Svako ima pravo na svoje misljenje i ubedjenje,ali zbog toga ne treba da se delimo.

Ilija

pre 8 godina

Za vreme rata svi se bore da prežive, kako neko posle 70 godina može da se svrstava na jednu ili drugu stranu ili na obe zavisnosti od mode. Mislim da je ovo naj smešnije podela u našem narodu samo što niko neće to da kaže zato što je lepše biti na nekoj strani, moj deda je bio četnik kad se raspala drinska divizija ili četnička divizija koju je vodio Đuić bio je partizan ceo život je nosio kokardu u džepu i veliki krst okoline koja je pimala boračke penzije a on se čovek borio samo za svoj život porodicu i slobodu i sad nek a mi neki kuminista ili spo monarhista kaže bilo šta. Narod je narod svi gledaju da im bude bolje.

Viktor

pre 8 godina

Trebamo zaboraviti na prošlost i okrenuti se ka budućnosti. Samo jedinstvom i slogom idemo ka uspehu.
(Dare, 15. maj 2015 11:35)

NE, NE i NE. Treba RAZUMETI proslost i okrenuti se ka buducnosti. Oni koji zaborave proslost rizikuju da im se iste stvari ponove. Tako je i sa genocidom u NDH, ko o tome jos zna u Evropi i Svetu? Niko, jer ni sami Srbi nece da ga se secaju, niti sta rade da bi za buduca pokoljenja ostavili dokumente i svedocenja o tome. Kada bi to radili mozda bi istina isplivala kad tad na videlo, kao sto je slucaj sa Jermenima.
Zato je bitno saznati sta se STVARNO desavalo za vreme II svetskog rata, a ne ponavljati ideolosku matricu Titovog rezima, koji nam je u amanet ostavio rasparcanu Srbiju, brizljivim visedecenijskim pripremanjem terena. Od drzavotvornog naroda, spali smo na manjinu u 5 od novonastalih 8 drzavica, mudrom politikom KPJ u borbi protiv velikosrpske hegemonije. U pamet se Srbi!

Mladen

pre 8 godina

Kroz istoriju se stalno delimo, uvek imamo neke vase i neke nase, kada uspemo da prevazidjemo sve to i da shvatimo da smo svi mi ovde narod Srbije i da nam je sudbina svima ista na ovim prostorima, tek onda cemo moci krupnim koracima da idemo napred.

Miš mali

pre 8 godina

To što smo juče videli ispred suda to je šačica onih koji žive u prošlosti.Velika većina građana to shvata kao istoriski bitnu stvar, ali ne nikako nešto relevantno za budućnost koja nam je svima najbitnija trenutno.

uki

pre 8 godina

Srbija je demokratska drzava i odluka Viseg suda o rehabilitaciji ukazuje da Draza nije imao fer i pravicno sudjenje i ne mesa se u uzroke koji su doprineli smrti Mihajlovica. Premijer je istako da Srbiji nisu potrebne nekadasnje podeli i da je potrebno jedinstvo kako bi se okrenuli zajednickoj buducnost.

vuk i lisica

pre 8 godina

Podele ništa dobro ne mogu da donesu ni jednoj državi, Srbiji naročito, jer to dovodi do slabljenja države i nesuglasica. Naravno da se prošlost ne zaboravlja, ali možemo da je poštujemo u budućnosti, ujedinjeni i još jači. Svi mi imamo isti cilj, a to je mirna i ekonomski snažna Srbija, koju samo zajedno i u slozi možemo da ispunimo.

zoran bg

pre 8 godina

Sto se vise budemo delili,teze ce nam sutra biti.I to je jasno kao dan.Ljudi zar posle toliko godina,od smrrti i jednog i drugog vodje ovih pokreta,mi se i dalje njima bavimo?U redu,istorija je istorija,i sa sobom nosi jednu odredjenu dozu tereta,koji je prouzrokovan pogresnim odlukama,ali ako se ovako nastavi,pa u nasoj zemlji podele nastave da postoje,to ce doveti samo do jos dubljeg deljenja,u trenucima kada nam je sloga u narodu i u drzavi i vise nego potrebna!

Branimir

pre 8 godina

A ne ide to tako lako. Ljudi su uvek podeljeni, što je sloboda veća to se podele bolje vide. Kad izgleda da smo jedinstveni to najverovatnije znači da nema slobode da pokažemo da smo podeljeni. Svuda će ljudi biti uvek podeljeni samo ostaje da se nadamo da to neće demonstrirati (ekstremno) nasilnim potezima...

mira

pre 8 godina

Vreme je da neko napokon vidi Srbiju onakvu kakva i treba da bude,jedinstvena i složna.
(RALE, 15. maj 2015 11:30)
Samo ****** su jedinstveni i slozni, jer ne misle SVOJOM vec TUDJOM glavom! Normalni ljudi dogovaraju, pregovaraju, razmenjuju misljenja i ideje i prihvataju ono sto je NAJBOLJE!

zaboravili smo i Zorana Đinđića

pre 8 godina

Iako "niko" nije uticao na "nezavisno" sudstvo, šta se očekivalo od Premijera nego da da ovakvu izjavu. Ako hoćemo da zaboravimo na zločine Draže i njegovih četnika, ajmo i da zaboravimo na "lude godine" našeg Premijera

Viktor

pre 8 godina

Moramo da budemo jedinstveni i samo jedinstveni možemo biti uspešni i jaki jer je sloga naša najveća snaga.Mnogima smeta Srbija koja je sa premijerom Vučićem na čelu jedinstvena jer jaka Srbija ne odgovara svima u regionu.Ne smemo se više deliti ni po jednom osnovu jer nas je to kroz istoriju uvek skupo koštalo i plaćali smo preskupu cenu.

Buba u uhu

pre 8 godina

Rehabilitaciju Draže treba razumeti i posmatrati sa tačke istoriskog značaja, ali nikako da nam preraste u regionalnu temu, jer on pripada delu istorije, a naša budućnost se ogleda u saradnji vezanoj za budućnost i samo tako možemo da opstanemo.

Darko

pre 8 godina

Koliko dugo postoji Srbija,toliko dugo u nasoj zemlji postoji i podela.Od srpskih epskih pesama koje su delile na junake i izdajice,preko komunista i cetnika,pa sve do demokrata i ne demokrata.Vucic to zna,i njegov trud je primetan u ovoj izjavi.Ljudi pa sami recite da li je vaznija proslost ili buducnost?Naravno da se proslost nikada ne treba zaboraviti,niti se u jednom slucaju sme zanemariti,ali zar nam ona i dalje treba odredjivati budcnost?

Snezana

pre 8 godina

Aman bre narode dokle vise sa ovim deljenjem?Sta nam to svima sad treba?Dosta mi je vise i jednih i drugih,nema smisla ponovo postavljati pitanja koja su pitana pre 30,50 ili 70 godina?Mislite malo na ono sto nam dolazi sutra,i okaniti se malo te proslosti! Vucic je u pravu,dosta je bilo podela i deljenja!

vlado970

pre 8 godina

Nekima ce ovo znaciti, nekima nece pa ce se opet svadjati neki sa nekima i tako sve u krug ko je u pravu ko nije.Mislim da bi bilo pametnije da svako da svoj maksimum rada i truda da se sutra zivi bolje.

Kladovcanin

pre 8 godina

Mislim da se oko ovoga dize nepotrebna guzva....iskreno ne poznajem nikoga kome je ova vest izazvala radovanje niti tugu....proslost ne mozemo opet da prozivimo ali buducnost mozemo i zato je bolje da gledamo u tom pravcu nego da se stalno osvrcemo.

Rade

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (popeye)

Franko je zaista primer ujedinjenja Spanaca na demokratskim osnova-pobio je vise politickih neprijatelja nego bilo ko u istoriji spanije i bio je -pogodi STA FASISTA. Fasisti nemaju problem sa ujedinjenjem svi moraju da misle isto kao firer za drugacije misljenje zna se sta mu sledi. Jednoumlje je zlo i fasizam i ako nema onih koji se ne slazu ili ako nemaju pravo na to, to je propast a ne ujedinjenje. Te se nadam da oni koji pricaju o pomirenju tacno znaju o cemu govore....i cetnici i partizani su bili politicki jednoumnici sa tim sto su cetnici bili jos i etnicki i religijski uniformni i iskljucivi (sa neznatnim izuzetcima) sa istorijom zlocina nad nesrbima (ne samo u 2sv ratu). To u nasoj etnickoj mapi uvek znaci veliki oprez drugih u okruzenju i samoj Srbiji. kako to vodi jedinstvu? Mozda svih Srba ali ne svih gradjana Srbije.

Shone

pre 8 godina

Ovo je dobro rekao, svaka dalja podela neće nikom doneti ništa dobro i sad više nego ikada moramo da se ujedinimo ukoliko mislimo da prevažićemo siromaštinu i bedu koja je zahvatila ne samo Srbiju nego ceo region.

popeye

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...

popeye

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...

Shone

pre 8 godina

Ovo je dobro rekao, svaka dalja podela neće nikom doneti ništa dobro i sad više nego ikada moramo da se ujedinimo ukoliko mislimo da prevažićemo siromaštinu i bedu koja je zahvatila ne samo Srbiju nego ceo region.

Kladovcanin

pre 8 godina

Mislim da se oko ovoga dize nepotrebna guzva....iskreno ne poznajem nikoga kome je ova vest izazvala radovanje niti tugu....proslost ne mozemo opet da prozivimo ali buducnost mozemo i zato je bolje da gledamo u tom pravcu nego da se stalno osvrcemo.

Viktor

pre 8 godina

Moramo da budemo jedinstveni i samo jedinstveni možemo biti uspešni i jaki jer je sloga naša najveća snaga.Mnogima smeta Srbija koja je sa premijerom Vučićem na čelu jedinstvena jer jaka Srbija ne odgovara svima u regionu.Ne smemo se više deliti ni po jednom osnovu jer nas je to kroz istoriju uvek skupo koštalo i plaćali smo preskupu cenu.

uki

pre 8 godina

Srbija je demokratska drzava i odluka Viseg suda o rehabilitaciji ukazuje da Draza nije imao fer i pravicno sudjenje i ne mesa se u uzroke koji su doprineli smrti Mihajlovica. Premijer je istako da Srbiji nisu potrebne nekadasnje podeli i da je potrebno jedinstvo kako bi se okrenuli zajednickoj buducnost.

Branimir

pre 8 godina

A ne ide to tako lako. Ljudi su uvek podeljeni, što je sloboda veća to se podele bolje vide. Kad izgleda da smo jedinstveni to najverovatnije znači da nema slobode da pokažemo da smo podeljeni. Svuda će ljudi biti uvek podeljeni samo ostaje da se nadamo da to neće demonstrirati (ekstremno) nasilnim potezima...

Buba u uhu

pre 8 godina

Rehabilitaciju Draže treba razumeti i posmatrati sa tačke istoriskog značaja, ali nikako da nam preraste u regionalnu temu, jer on pripada delu istorije, a naša budućnost se ogleda u saradnji vezanoj za budućnost i samo tako možemo da opstanemo.

vuk i lisica

pre 8 godina

Podele ništa dobro ne mogu da donesu ni jednoj državi, Srbiji naročito, jer to dovodi do slabljenja države i nesuglasica. Naravno da se prošlost ne zaboravlja, ali možemo da je poštujemo u budućnosti, ujedinjeni i još jači. Svi mi imamo isti cilj, a to je mirna i ekonomski snažna Srbija, koju samo zajedno i u slozi možemo da ispunimo.

Darko

pre 8 godina

Koliko dugo postoji Srbija,toliko dugo u nasoj zemlji postoji i podela.Od srpskih epskih pesama koje su delile na junake i izdajice,preko komunista i cetnika,pa sve do demokrata i ne demokrata.Vucic to zna,i njegov trud je primetan u ovoj izjavi.Ljudi pa sami recite da li je vaznija proslost ili buducnost?Naravno da se proslost nikada ne treba zaboraviti,niti se u jednom slucaju sme zanemariti,ali zar nam ona i dalje treba odredjivati budcnost?

Viktor

pre 8 godina

Trebamo zaboraviti na prošlost i okrenuti se ka budućnosti. Samo jedinstvom i slogom idemo ka uspehu.
(Dare, 15. maj 2015 11:35)

NE, NE i NE. Treba RAZUMETI proslost i okrenuti se ka buducnosti. Oni koji zaborave proslost rizikuju da im se iste stvari ponove. Tako je i sa genocidom u NDH, ko o tome jos zna u Evropi i Svetu? Niko, jer ni sami Srbi nece da ga se secaju, niti sta rade da bi za buduca pokoljenja ostavili dokumente i svedocenja o tome. Kada bi to radili mozda bi istina isplivala kad tad na videlo, kao sto je slucaj sa Jermenima.
Zato je bitno saznati sta se STVARNO desavalo za vreme II svetskog rata, a ne ponavljati ideolosku matricu Titovog rezima, koji nam je u amanet ostavio rasparcanu Srbiju, brizljivim visedecenijskim pripremanjem terena. Od drzavotvornog naroda, spali smo na manjinu u 5 od novonastalih 8 drzavica, mudrom politikom KPJ u borbi protiv velikosrpske hegemonije. U pamet se Srbi!

zoran bg

pre 8 godina

Sto se vise budemo delili,teze ce nam sutra biti.I to je jasno kao dan.Ljudi zar posle toliko godina,od smrrti i jednog i drugog vodje ovih pokreta,mi se i dalje njima bavimo?U redu,istorija je istorija,i sa sobom nosi jednu odredjenu dozu tereta,koji je prouzrokovan pogresnim odlukama,ali ako se ovako nastavi,pa u nasoj zemlji podele nastave da postoje,to ce doveti samo do jos dubljeg deljenja,u trenucima kada nam je sloga u narodu i u drzavi i vise nego potrebna!

Snezana

pre 8 godina

Aman bre narode dokle vise sa ovim deljenjem?Sta nam to svima sad treba?Dosta mi je vise i jednih i drugih,nema smisla ponovo postavljati pitanja koja su pitana pre 30,50 ili 70 godina?Mislite malo na ono sto nam dolazi sutra,i okaniti se malo te proslosti! Vucic je u pravu,dosta je bilo podela i deljenja!

vlado970

pre 8 godina

Nekima ce ovo znaciti, nekima nece pa ce se opet svadjati neki sa nekima i tako sve u krug ko je u pravu ko nije.Mislim da bi bilo pametnije da svako da svoj maksimum rada i truda da se sutra zivi bolje.

Miš mali

pre 8 godina

To što smo juče videli ispred suda to je šačica onih koji žive u prošlosti.Velika većina građana to shvata kao istoriski bitnu stvar, ali ne nikako nešto relevantno za budućnost koja nam je svima najbitnija trenutno.

Mladen

pre 8 godina

Kroz istoriju se stalno delimo, uvek imamo neke vase i neke nase, kada uspemo da prevazidjemo sve to i da shvatimo da smo svi mi ovde narod Srbije i da nam je sudbina svima ista na ovim prostorima, tek onda cemo moci krupnim koracima da idemo napred.

sizika

pre 8 godina

Podele unutar jedne drzave su nepotrebnim i štetne za drzavne interese i nista dobra nam ne mogu doneti.Svako ima pravo na svoje misljenje i ubedjenje,ali zbog toga ne treba da se delimo.

Ilija

pre 8 godina

Za vreme rata svi se bore da prežive, kako neko posle 70 godina može da se svrstava na jednu ili drugu stranu ili na obe zavisnosti od mode. Mislim da je ovo naj smešnije podela u našem narodu samo što niko neće to da kaže zato što je lepše biti na nekoj strani, moj deda je bio četnik kad se raspala drinska divizija ili četnička divizija koju je vodio Đuić bio je partizan ceo život je nosio kokardu u džepu i veliki krst okoline koja je pimala boračke penzije a on se čovek borio samo za svoj život porodicu i slobodu i sad nek a mi neki kuminista ili spo monarhista kaže bilo šta. Narod je narod svi gledaju da im bude bolje.

Klaudije

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da niko ne primecuje kako nas podela koja se desila jos 1941. godine ne vodi nikuda... Alo, dobri moji ljudi, proslo je 74 godine, ovo je 2015. godina, hajde da zatvorimo vise tu ranu i da krenemo dalje ujedinjeni... Ako je ova rehabilitacija korak u tom pravcu, onda ako, neka se desila... I nemojte da mislite da pisem ovo bez razloga - u mojoj porodici je bilo zrtava i to velikih zrtava na strani koju nije zastupao general Mihailovic u tom ratu, ali mislim da je vreme da dopustimo da neke rane zacele. Da se slozimo i ujedinimo oko necega. Hvala Vam na razumevanju za ovaj komentar.

Alan Ford- prijatelj

pre 8 godina

Nesloga je nas najveci neprijatelj, pokazalo se vise puta kroz istoriju. Gledajuci ove sadasnje "cetnike" i "partizane" dolazim do zakljucka da je ovo sve lakrdija koja je na zalost stanje nase svesti. Da nije tragicno, bilo bi komicno.

Rade

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (popeye)

Franko je zaista primer ujedinjenja Spanaca na demokratskim osnova-pobio je vise politickih neprijatelja nego bilo ko u istoriji spanije i bio je -pogodi STA FASISTA. Fasisti nemaju problem sa ujedinjenjem svi moraju da misle isto kao firer za drugacije misljenje zna se sta mu sledi. Jednoumlje je zlo i fasizam i ako nema onih koji se ne slazu ili ako nemaju pravo na to, to je propast a ne ujedinjenje. Te se nadam da oni koji pricaju o pomirenju tacno znaju o cemu govore....i cetnici i partizani su bili politicki jednoumnici sa tim sto su cetnici bili jos i etnicki i religijski uniformni i iskljucivi (sa neznatnim izuzetcima) sa istorijom zlocina nad nesrbima (ne samo u 2sv ratu). To u nasoj etnickoj mapi uvek znaci veliki oprez drugih u okruzenju i samoj Srbiji. kako to vodi jedinstvu? Mozda svih Srba ali ne svih gradjana Srbije.

zaboravili smo i Zorana Đinđića

pre 8 godina

Iako "niko" nije uticao na "nezavisno" sudstvo, šta se očekivalo od Premijera nego da da ovakvu izjavu. Ako hoćemo da zaboravimo na zločine Draže i njegovih četnika, ajmo i da zaboravimo na "lude godine" našeg Premijera

mira

pre 8 godina

Vreme je da neko napokon vidi Srbiju onakvu kakva i treba da bude,jedinstvena i složna.
(RALE, 15. maj 2015 11:30)
Samo ****** su jedinstveni i slozni, jer ne misle SVOJOM vec TUDJOM glavom! Normalni ljudi dogovaraju, pregovaraju, razmenjuju misljenja i ideje i prihvataju ono sto je NAJBOLJE!

Laufer mi javlja

pre 8 godina

Danas smo u 21. veku,eri novih tehnologija,digitalizacije itd. Vreme kada ceo srpski korpus treba da se ujedini i krene putem ekonomskom oporavka, razvoja. Od prošlosti se ne živi.

Kresoje

pre 8 godina

Svi želimo da budemo složni. Nadam se da će broj onih koji to ne želi biti zanemarljiv. Podela nikom ništa ne može dobro da donese.

Rade

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (popeye)

Franko je zaista primer ujedinjenja Spanaca na demokratskim osnova-pobio je vise politickih neprijatelja nego bilo ko u istoriji spanije i bio je -pogodi STA FASISTA. Fasisti nemaju problem sa ujedinjenjem svi moraju da misle isto kao firer za drugacije misljenje zna se sta mu sledi. Jednoumlje je zlo i fasizam i ako nema onih koji se ne slazu ili ako nemaju pravo na to, to je propast a ne ujedinjenje. Te se nadam da oni koji pricaju o pomirenju tacno znaju o cemu govore....i cetnici i partizani su bili politicki jednoumnici sa tim sto su cetnici bili jos i etnicki i religijski uniformni i iskljucivi (sa neznatnim izuzetcima) sa istorijom zlocina nad nesrbima (ne samo u 2sv ratu). To u nasoj etnickoj mapi uvek znaci veliki oprez drugih u okruzenju i samoj Srbiji. kako to vodi jedinstvu? Mozda svih Srba ali ne svih gradjana Srbije.

zaboravili smo i Zorana Đinđića

pre 8 godina

Iako "niko" nije uticao na "nezavisno" sudstvo, šta se očekivalo od Premijera nego da da ovakvu izjavu. Ako hoćemo da zaboravimo na zločine Draže i njegovih četnika, ajmo i da zaboravimo na "lude godine" našeg Premijera

popeye

pre 8 godina

Генерал Франко је у Шпанији одмах после грађанског рата направио ЗАЈЕДНИЧКИ споменик републиканцима и регуларцима и на њему написао "Погинули за Шпанију". А ми, наставимо да се делимо, док не останемо ни за под ону једну шљиву...

Shone

pre 8 godina

Ovo je dobro rekao, svaka dalja podela neće nikom doneti ništa dobro i sad više nego ikada moramo da se ujedinimo ukoliko mislimo da prevažićemo siromaštinu i bedu koja je zahvatila ne samo Srbiju nego ceo region.

Kladovcanin

pre 8 godina

Mislim da se oko ovoga dize nepotrebna guzva....iskreno ne poznajem nikoga kome je ova vest izazvala radovanje niti tugu....proslost ne mozemo opet da prozivimo ali buducnost mozemo i zato je bolje da gledamo u tom pravcu nego da se stalno osvrcemo.

uki

pre 8 godina

Srbija je demokratska drzava i odluka Viseg suda o rehabilitaciji ukazuje da Draza nije imao fer i pravicno sudjenje i ne mesa se u uzroke koji su doprineli smrti Mihajlovica. Premijer je istako da Srbiji nisu potrebne nekadasnje podeli i da je potrebno jedinstvo kako bi se okrenuli zajednickoj buducnost.

Snezana

pre 8 godina

Aman bre narode dokle vise sa ovim deljenjem?Sta nam to svima sad treba?Dosta mi je vise i jednih i drugih,nema smisla ponovo postavljati pitanja koja su pitana pre 30,50 ili 70 godina?Mislite malo na ono sto nam dolazi sutra,i okaniti se malo te proslosti! Vucic je u pravu,dosta je bilo podela i deljenja!

Viktor

pre 8 godina

Moramo da budemo jedinstveni i samo jedinstveni možemo biti uspešni i jaki jer je sloga naša najveća snaga.Mnogima smeta Srbija koja je sa premijerom Vučićem na čelu jedinstvena jer jaka Srbija ne odgovara svima u regionu.Ne smemo se više deliti ni po jednom osnovu jer nas je to kroz istoriju uvek skupo koštalo i plaćali smo preskupu cenu.

Viktor

pre 8 godina

Trebamo zaboraviti na prošlost i okrenuti se ka budućnosti. Samo jedinstvom i slogom idemo ka uspehu.
(Dare, 15. maj 2015 11:35)

NE, NE i NE. Treba RAZUMETI proslost i okrenuti se ka buducnosti. Oni koji zaborave proslost rizikuju da im se iste stvari ponove. Tako je i sa genocidom u NDH, ko o tome jos zna u Evropi i Svetu? Niko, jer ni sami Srbi nece da ga se secaju, niti sta rade da bi za buduca pokoljenja ostavili dokumente i svedocenja o tome. Kada bi to radili mozda bi istina isplivala kad tad na videlo, kao sto je slucaj sa Jermenima.
Zato je bitno saznati sta se STVARNO desavalo za vreme II svetskog rata, a ne ponavljati ideolosku matricu Titovog rezima, koji nam je u amanet ostavio rasparcanu Srbiju, brizljivim visedecenijskim pripremanjem terena. Od drzavotvornog naroda, spali smo na manjinu u 5 od novonastalih 8 drzavica, mudrom politikom KPJ u borbi protiv velikosrpske hegemonije. U pamet se Srbi!

Ilija

pre 8 godina

Za vreme rata svi se bore da prežive, kako neko posle 70 godina može da se svrstava na jednu ili drugu stranu ili na obe zavisnosti od mode. Mislim da je ovo naj smešnije podela u našem narodu samo što niko neće to da kaže zato što je lepše biti na nekoj strani, moj deda je bio četnik kad se raspala drinska divizija ili četnička divizija koju je vodio Đuić bio je partizan ceo život je nosio kokardu u džepu i veliki krst okoline koja je pimala boračke penzije a on se čovek borio samo za svoj život porodicu i slobodu i sad nek a mi neki kuminista ili spo monarhista kaže bilo šta. Narod je narod svi gledaju da im bude bolje.

zoran bg

pre 8 godina

Sto se vise budemo delili,teze ce nam sutra biti.I to je jasno kao dan.Ljudi zar posle toliko godina,od smrrti i jednog i drugog vodje ovih pokreta,mi se i dalje njima bavimo?U redu,istorija je istorija,i sa sobom nosi jednu odredjenu dozu tereta,koji je prouzrokovan pogresnim odlukama,ali ako se ovako nastavi,pa u nasoj zemlji podele nastave da postoje,to ce doveti samo do jos dubljeg deljenja,u trenucima kada nam je sloga u narodu i u drzavi i vise nego potrebna!

sizika

pre 8 godina

Podele unutar jedne drzave su nepotrebnim i štetne za drzavne interese i nista dobra nam ne mogu doneti.Svako ima pravo na svoje misljenje i ubedjenje,ali zbog toga ne treba da se delimo.

Branimir

pre 8 godina

A ne ide to tako lako. Ljudi su uvek podeljeni, što je sloboda veća to se podele bolje vide. Kad izgleda da smo jedinstveni to najverovatnije znači da nema slobode da pokažemo da smo podeljeni. Svuda će ljudi biti uvek podeljeni samo ostaje da se nadamo da to neće demonstrirati (ekstremno) nasilnim potezima...

Miš mali

pre 8 godina

To što smo juče videli ispred suda to je šačica onih koji žive u prošlosti.Velika većina građana to shvata kao istoriski bitnu stvar, ali ne nikako nešto relevantno za budućnost koja nam je svima najbitnija trenutno.

mira

pre 8 godina

Vreme je da neko napokon vidi Srbiju onakvu kakva i treba da bude,jedinstvena i složna.
(RALE, 15. maj 2015 11:30)
Samo ****** su jedinstveni i slozni, jer ne misle SVOJOM vec TUDJOM glavom! Normalni ljudi dogovaraju, pregovaraju, razmenjuju misljenja i ideje i prihvataju ono sto je NAJBOLJE!

Buba u uhu

pre 8 godina

Rehabilitaciju Draže treba razumeti i posmatrati sa tačke istoriskog značaja, ali nikako da nam preraste u regionalnu temu, jer on pripada delu istorije, a naša budućnost se ogleda u saradnji vezanoj za budućnost i samo tako možemo da opstanemo.

vlado970

pre 8 godina

Nekima ce ovo znaciti, nekima nece pa ce se opet svadjati neki sa nekima i tako sve u krug ko je u pravu ko nije.Mislim da bi bilo pametnije da svako da svoj maksimum rada i truda da se sutra zivi bolje.

Mladen

pre 8 godina

Kroz istoriju se stalno delimo, uvek imamo neke vase i neke nase, kada uspemo da prevazidjemo sve to i da shvatimo da smo svi mi ovde narod Srbije i da nam je sudbina svima ista na ovim prostorima, tek onda cemo moci krupnim koracima da idemo napred.

Klaudije

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da niko ne primecuje kako nas podela koja se desila jos 1941. godine ne vodi nikuda... Alo, dobri moji ljudi, proslo je 74 godine, ovo je 2015. godina, hajde da zatvorimo vise tu ranu i da krenemo dalje ujedinjeni... Ako je ova rehabilitacija korak u tom pravcu, onda ako, neka se desila... I nemojte da mislite da pisem ovo bez razloga - u mojoj porodici je bilo zrtava i to velikih zrtava na strani koju nije zastupao general Mihailovic u tom ratu, ali mislim da je vreme da dopustimo da neke rane zacele. Da se slozimo i ujedinimo oko necega. Hvala Vam na razumevanju za ovaj komentar.

Alan Ford- prijatelj

pre 8 godina

Nesloga je nas najveci neprijatelj, pokazalo se vise puta kroz istoriju. Gledajuci ove sadasnje "cetnike" i "partizane" dolazim do zakljucka da je ovo sve lakrdija koja je na zalost stanje nase svesti. Da nije tragicno, bilo bi komicno.

vuk i lisica

pre 8 godina

Podele ništa dobro ne mogu da donesu ni jednoj državi, Srbiji naročito, jer to dovodi do slabljenja države i nesuglasica. Naravno da se prošlost ne zaboravlja, ali možemo da je poštujemo u budućnosti, ujedinjeni i još jači. Svi mi imamo isti cilj, a to je mirna i ekonomski snažna Srbija, koju samo zajedno i u slozi možemo da ispunimo.

Darko

pre 8 godina

Koliko dugo postoji Srbija,toliko dugo u nasoj zemlji postoji i podela.Od srpskih epskih pesama koje su delile na junake i izdajice,preko komunista i cetnika,pa sve do demokrata i ne demokrata.Vucic to zna,i njegov trud je primetan u ovoj izjavi.Ljudi pa sami recite da li je vaznija proslost ili buducnost?Naravno da se proslost nikada ne treba zaboraviti,niti se u jednom slucaju sme zanemariti,ali zar nam ona i dalje treba odredjivati budcnost?

Laufer mi javlja

pre 8 godina

Danas smo u 21. veku,eri novih tehnologija,digitalizacije itd. Vreme kada ceo srpski korpus treba da se ujedini i krene putem ekonomskom oporavka, razvoja. Od prošlosti se ne živi.

Kresoje

pre 8 godina

Svi želimo da budemo složni. Nadam se da će broj onih koji to ne želi biti zanemarljiv. Podela nikom ništa ne može dobro da donese.