Četvrtak, 16.04.2015.

08:45

Prva osoba koja će živeti hiljadu godina verovatno je već rođena

Izvor: Dnevnik

Prva osoba koja æe živeti hiljadu godina verovatno je veæ roðena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Zivot

pre 9 godina

Mislim da je ovo moguće samo uz jaku korelaciju tehnologije i ljudi. Ako su u stanju da prekopiraju inforamcije iz mozga i iste vrate u sveze telo onda ima nekog smisla, sve ostalo mi deluje daleko, daleko neizvodljivije...

Trovach

pre 9 godina

Posto sam po prirodi radoznao, voleo bih dugo da zivim, da bih video sta ce se sve desiti u buducnosti. Mislim da cak i mi, sredovecni, imamo sanse da duze zivimo. Medicina napreduje i ako malo i sami pazimo na svoje zdavlje, moguce je da dozivimo duboku starost. Mozda, u medjuvremenu, pronadju neki nacin da cak i nama produze zivot, pa pronadju i nesto novo...

Algoritam

pre 9 godina

I da ovo zazivi biće ekskluzivno za ultra nenormalno bogate. Mi smrtnici ćemo moći da kupujemo samo pakete od 30/60/90 godina. Biznis u najavi, a verovatno će uz terapiju biti blokatori plodnosti.

MP

pre 9 godina

@Sandra
Nije malo informacija, i nije ništa ovo. Apoptoza ili programirana ćelijska smrt se istražuje bar 30 godina. Ta ideja je samo jedna od ideja o uzroku starenja. Pri tom nije ni najpopularnija, a niti je dala neke dramatične rezultate. Pored ove teorije postoji još i tzv evoluciona teorija starenja (Kirkvud) kao i termodinamička teorija starenja (Hajflik), ROS, neoOS, telomere shortening...ima ih puno. Sve do jedne kažu da je besmrtnost nemoguća,da se mora stariti ali da tempo starenja može biti različit takoda 1000 godina nije neki limit.
Nažalost dalek je put pred nama u istraživanju starenja. Ako nekoga više zanima na tu temu, radovi su lako dostupni na netu. Treba malo filozofskog pogleda i puno truda. Sugestija: krenite od Hajflika, zatim Kirkvud, Gladišjev pa redom...

NS

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ...to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.
(Mare)

Kako me je samo provalio!?!?! Kako nisi pomislio da se zalim na komsije Vojvodjane? Ja sam samo rekao da mi cmizdravi luzeri ne daju da zivim na miru ni ovaj 'skraceni' zivot.
Za ostalo videcemo da li si bio u pravu - i pre nego sto prodje 1000 godina :-)

steva

pre 9 godina

O tako drastično povečanju ljudskog veka naučnici mogu razmišljati tek onda kada čoveka kao ljudsku vrstu učine nezavisnim od kiseonika,jer kiseonik je neophodan za opstanak svih živih bića,i flora i fauna su zavisni od kiseonika a on nam istovremeno određuje vek trajanja.

Sandra

pre 9 godina

Jako je malo informacija u ovom tekstu. Kako ce se zivot produzavati? Sta je sa potrosnim delovima? zglobovi, hormoni pa onda, koza, mozak. Sta je sa bolastima? Od raka do autoimunih do povreda? Ja bi se vise radovala da lekari bolje razumeju hronican bol, autizam, autoimune bolesti, povrede kicme, rak. Ovo mi se cini je za recenje ljudi koji su popuno zdravi i prakticno umiru od "starosti". Mi se nismo pomerili o lecenju nekih osnovih bolesti a jos smo daleko od efektivnog tretiranja hronicnih bolova osim gomile hemije sa efektima.

Budućnost se smeši...

pre 9 godina

"Osoba koja će živeti sto godina VEROVATNO je već rođena"

Ovo me poseća na našeg seljanina - proroka koji je, kada su ga pitali da li će sutra padati kiša, zagledan u nebo, odgovorio : "Mož' da bidne... ali ne mora da znači"
Pa, tako i sa ovim "verovatnoćama"; i da se "već rodila", a naročito "da će živeti 1000 godina"

tata-mata

pre 9 godina

Ovakva istrazivanja bi bila potpuno besmislena kada bi se legalizovao DMT. Paznju ljubaznom citaocu skrecem na sledeci film: DMT - The Spirit Molecule https://www.youtube.com/watch?v=ewdWBHh8hY8

engineer

pre 9 godina

imao sam prilike da uzivo slusam predavanje ovog coveka u Bg pre par godina, ekscentrican, ali veoma zanimljiv tip, mnogo pametnih stvari sam cuo tad...

Dott

pre 9 godina

Ovde je Vucic umesao prste garant, za 30 godina u Srbiji nece biti nijednog penzionera, pa tako jos jedno 950 godina, taman kad bude gotov Beograd na vodi.

Mare

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ? ovde se postavlja eticko pitanje,svet prepun 1000 godisnjih ljudi bi pstao prenatrpan,da ne pominjemo neinvevtivan,jer za nove izume su zasluzni maldi ljudi.A to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.

Vlada

pre 9 godina

Kada su jednu 100+ godisnju baku pitali kako se oseca, odgovorila im je: Tuzno, svi moji vrsnjaci su davno umrli, imam decu, unuke i praunuke, ali oni zive neke svoje zivote, a ja se osecam usamljeno.

MP

pre 9 godina

Vodeći autoritet u izučavanju starenja je Leonard Hayflick poslednjih 30 godina http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Hayflick.
Sledeći do njega je Tom Kirckwood http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kirkwood
i onda ide armija istraživača. Istina je da se istraživanja rade svakodnevno i to na više polja od fizičke hemije do biologije, ali da je produženje životnog veka "iza ćoška" stvarno je preterano. Slažem se da je životni vek moguće značajno produžiti i kvalitet života popraviti ali licitirati brojkama spada u spekulativne delatosti. Verovatno će to biti kontinuiran proces kvalitativnog i kvantitativnog napretka u više decenija.

Mili

pre 9 godina

Volim zivot, mislim da je kratak. Cini mi se mogla bih da zivim vecno. Ako ne moze toliko, bar jedno 200 godina. Ne zelim neki drugi, nematerijalni oblik egzistencije, ovaj zivot, ovakav kakav je...

.

pre 9 godina

Kako je govorila moja baka, koja je umrla sa 99 godina: "Ne zelim o tome ni da mislim...nisam se valjda okovala za zemlju".

Ali ko ce ga znati, nauka je ponekad nepredvidljiva.

www

pre 9 godina

Civilizacijski napredak, otkrivanje svemira, kontakt sa drugim vrstama je oduvek bio moj san, a verujem i san svakoga kome je nauka bliska. Onome ko voli zivot i uziva u njemu je i 1000 godina malo, a onome ko jedva ceka da mu dan prodje je i 50 godina puno.

Nenad

pre 9 godina

uzas, pa ko bi to zeleo, da zivi vecno??? treba ovome stati na put, dok ne bude prekasno, prirodne zakone ne treba dirati...
(mile djuvegija, 16. april 2015 09:46)

Ti prijatelju kada ti se pokvari zub ne idi kod zubara, a kada si bolestan nemoj ni kod lekara, zato sto prirodne zakone ne treba dirati...

lik

pre 9 godina

Dragi naucnici ne sumljam u vasa naucna dostignuca,ali ovo je velika basmislica.Kada bi sad vec uspeli da podmladjujete ljde,ni jedna vlada na svetu ne bi vam to dozvolila.Zamislite da dva puta podmladite penzjonera otprilike primao bi pemziju 60 godina koji bi to budzet mogao da podnese

Aleksandar

pre 9 godina

@STAZI

Ima mesta za sve, ima i hrane i vode. Cak previse. Problem je propaganda u koju su vas ubedili. Cak ima i stvari, koje su jeftine, mozda i besplatne, a mozes praviti mnogo toga, jace od celika, lakse od istog...ma svasta kojesta. Vozila koja ne koriste naftu i ugalj...alternativni nacini dobijanja energije.....ma da te Bog vidi. Ali, profiteri to ne zele. Panicari da ne izgube kontrolu nad narodom. Zato vas i filuju raznim gluposti. Ponavljanjem toga, vi ste ubedjeni da je to tako.

novikorisnik

pre 9 godina

interesantno, svi komentari se vrte oko običnog svakodnevnig života...nikome nije palo na pamet da bi produžavanjem života čovek dobio mogućnost interplanetarnih i intergalaktičkih putovanja, nastanjivanja i kolonizacije drugih planeta i galaksija, istraživanje svemira...šta bi npr. bilo da je Tesla mogao da živi 1000 godina, Ajnštajn, Dizni i ostali likovi...e Srbi moji izađite iz kutije malo, pa vidite kako je lepo...

stateoffbanana

pre 9 godina

Dajte sliku tog.. Ima 53 godina a izgleda kao da ima 73 godine.. Ima 3 zene i uziva od pare koje mu daju naivni bogatasi misleci da ce im on produzi zivot.

prdrg

pre 9 godina

Doktor genetike Milorad Kojic objasnjava kako je covek sa 1000 godina dosao do toga da zivotni vek traje 100 godina (Biblija i kaze da je covek pre i nakon potopa ziveo 1000 godina). https://www.youtube.com/watch?v=g5ddFTAHfi4

Milanche

pre 9 godina

Postavlja se pitanje a od cemo da zivimo narednih godina, nasi politicari su izumeli formulu za kratak zivot, vise para njima, manje nama, oni ce ziveti ko da zive 1000 hiljadu godina, a Mi.. Mi narod moze i do sutra...

Nikola

pre 9 godina

Postavlja se pitanje da li bi u tom slučaju život i dalje imao smisla. Slažem se da treba nauku upotrebiti u svrhu kvalitetnijeg života, ali naš ograničeni životni vek nas ipak tera da postavimo sebi neke rokove.
Ukoliko neko učini naše telo izdržljivijim, više nećemo imati apsolutno nikakve potrebe da bilo gde žurimo, izgubićemo čak i potrebu da se ostvarujemo kroz potomstvo, a indirektno, izgubiće se volja i za intelektualnim napretkom.

Marfi

pre 9 godina

Nema teorije da prezivi 1000 godina! U tolikom periodu, po formuli "slucajnosti" sresce se bar 500 puta oci u oci sa smrcu, ratovi, saobracajne nesrece, automobilska, avionska, pasce mu fasada na glavu, prirodne nepogode, poplave, vulkani, cunami, tornado, povecava se drasticno sansa da ga udari grom, udar elektricne struje na tosteru, eksplodira los bojler, upadne fen za kosu u kadu, otkaci se sajla u liftu, oklizne se na sapun u kupatilu i slomi vrat, u mracnoj ulici sresce pljackasa ubicu, narkomana itd.. Zalutali metak ludog snajperiste sa Petrovaradina, rikoset metka sa svadbe dve ulice nize, popice hektolitre mleka sa aflatoksinom i pojesce 200 tona jabuka punih pesticida, popusice 200 slepera cigareta, vrbovace ga sekte sa fejsbuka, na moru ce od silnog vekovnog suncanja da sprzi kozu totalno, a povacava se i sansa da ga pojede ajkula. Na letovanju u Australiji naletece na nervoznog otrovnog pauka, u Aljasci na grizlija kad tad, jer za hiljadu godina zivota dospece u ama bas sve moguce situacije i na kraju ako sve to i prezivi ce da se samoubije od depresije i gledanja Tv Pinka i 1000 repriza repriziranih repriznih serija na RTS-u.

gilgamesh

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji se protive ovakvom napretku, osim ako ste od onih koji slepo veruju u religijske bajke i zagrobni zivot, onda i nemam sta da komentarisem.
Dve velike makro prepreke covecanstva jesu bio medicinceke poput bolesti starenja i genetskih kao i relativno brzo i masovno kretanje kosmosom. kada se ove 2 prepreke jednom premoste covecanstvo ce moci da se siri i zivotni principi ce biti potpuno drugaciji nego sto ih znamo danas.
Samo se nadam da ovakva istrazivanja nece biti potpuno koruptovana ovovremenskim najprizemnijim porivima materijalnog bogatstva.

NS

pre 9 godina

pogledajte ove komentare: tipican primer srpskog mentaliteta! Nista nam nije dobro - ni kad im ponude da zive 1000 godina ni to im nije potaman. "Bice skupo", "nije mi dovoljna penzija"... fali samo "necu kad Kosovo nije Srbija"! Pesimisti i kukumavci! Vidite ovako: nemojte ziveti 1000 godina, sta vise teski ste svetu i ovih 70-ak koliko je sad otprilike zivotni vek. Ko bi hteo i da zivi 1000 godina sa takvim komsijama - ubio bi se nacisto!!!

Aleksandar M.

pre 9 godina

Ima samo jedan problem gospodo naučnici, a to je: Kako će te mozak da podmladite? Druge organe možda i možete da "zamenite" ili "podmladite", ali mozak je za vas ipak nedostižan, i tu se vaša lepa bajkovita priča o dugom hiljadugodišnjem životu završava.. Još ste vi mali, ni vodu ne možete da stvorite a znate njenu hemijsku formulu, po stvorite je onda...

Realista

pre 9 godina

Ne shvatam osobe koje podrzavaju 1000-godisnji zivot a pri tome i ovaj od 50-60 godina provode pred TV ekranom ili citajuci gluposti po internetu.

Zoran D Nikolić

pre 9 godina

Nije li postavka o besmrtnosti na pogrešnom putu? Nisu li oni koji izjavljuju ovako nešto na pogrešnom putu? Verujem u produženje ljudskog života i povećanje ljudskih moći, ali tek onda kada se u ljudima promeni i uznapreduju svest i moral. Tek kada iz sebe izbacimo: sebičnost, zavist, ljubomoru, nemoral, odsustvo ljubavi, nekontrolisanu animalnost...Kada u sebi razvijemo etičnost. Jer:"Etičnost je juče bila luksus, danas je neophodnost, a sutra će biti jedini uslov ljudskog opstanka..." (S. N. Lazarev- "Dijagnostika karme")
Ne verujem u dug život pomoću injekcija, u sterilnim laboratorijama i od strane onih, koji su se u svojoj oholosti i gordosti uzvisili toliko da sebe smatraju bogovima i kreatorima života... To mora doći prirodno i spontano- od pojedinca. Verujem da ljudi imaju potencijal za duži život, ali čini mi se da je to sve na dalekom "štapu"...

Bulevar30

pre 9 godina

Ma zivite 100000 god. ako treba, po meni je to jako glupo. To ce biti privilegija jako bogatih i time ce se jos vise produbiti jaz izmedju bogatih i siromasnih. Siromasni ce biti zamenljivi i potrosni dok bogati "nezamenljivi". Sve u svemu mislim da ova civilizacija jos nije za to. Pozdravvv od jednog obicnog smrtnika hehe.

Mile

pre 9 godina

Dao bih sve da mogu da živim 1000 godina. I ženu i decu. Ja imam hrabrosti to da priznam, a vi me osuđujte ako hoćete, ali i samo znate da biste isto uradili.

Alexa

pre 9 godina

Želim vam svu sreću u tome... Meni je 46 i osećam da to više nisam onaj isti ja od pre samo 5 godina. Nije mi važno da doživim izuzetno duboku starost (iako nije loše gledati svoje potomstvo kako raste) već da budem sposoban i zdrav tokom celog životnog veka. Podmlađivanje znači još godina za letovanja, svetska prvenstva (ipak su na svake 4 godine), nove ljubavi i učenja. Ovo je magična granica i kada je ljudi jednom prešli, duga putovanja u svemir neće biti moguća samo pomoću Warp brzine:-)

dark poet, Paris

pre 9 godina

Znam kad bih živeo hiljadu godina,
Ceo bi mi život stao u jedan dan.
Ne želim da živim hiljadu godina,
Hoću sve i hoću sad!

Cane majstore!!!

Djole_kg

pre 9 godina

čak i da je moguće,biće samo u okviru naučnih istraživanja i testiranja, nikako u stvarnosti jer ako bude produženje života dostupno svima, prenaseljenost planete bi bila katastrofa..

Goran

pre 9 godina

“U budućnosti ćemo moći da budemo korak ispred problema i nastavimo da pomlađujemo iste ljude dok god oni to žele”, poručuje Grej.

Hteo je da kaze, dokle god budu imali para da to debelo plate.

dark poet, Paris

pre 9 godina

Znam kad bih živeo hiljadu godina,
Ceo bi mi život stao u jedan dan.
Ne želim da živim hiljadu godina,
Hoću sve i hoću sad!

Cane majstore!!!

Goran

pre 9 godina

“U budućnosti ćemo moći da budemo korak ispred problema i nastavimo da pomlađujemo iste ljude dok god oni to žele”, poručuje Grej.

Hteo je da kaze, dokle god budu imali para da to debelo plate.

Realista

pre 9 godina

Ne shvatam osobe koje podrzavaju 1000-godisnji zivot a pri tome i ovaj od 50-60 godina provode pred TV ekranom ili citajuci gluposti po internetu.

Alexa

pre 9 godina

Želim vam svu sreću u tome... Meni je 46 i osećam da to više nisam onaj isti ja od pre samo 5 godina. Nije mi važno da doživim izuzetno duboku starost (iako nije loše gledati svoje potomstvo kako raste) već da budem sposoban i zdrav tokom celog životnog veka. Podmlađivanje znači još godina za letovanja, svetska prvenstva (ipak su na svake 4 godine), nove ljubavi i učenja. Ovo je magična granica i kada je ljudi jednom prešli, duga putovanja u svemir neće biti moguća samo pomoću Warp brzine:-)

Bulevar30

pre 9 godina

Ma zivite 100000 god. ako treba, po meni je to jako glupo. To ce biti privilegija jako bogatih i time ce se jos vise produbiti jaz izmedju bogatih i siromasnih. Siromasni ce biti zamenljivi i potrosni dok bogati "nezamenljivi". Sve u svemu mislim da ova civilizacija jos nije za to. Pozdravvv od jednog obicnog smrtnika hehe.

novikorisnik

pre 9 godina

interesantno, svi komentari se vrte oko običnog svakodnevnig života...nikome nije palo na pamet da bi produžavanjem života čovek dobio mogućnost interplanetarnih i intergalaktičkih putovanja, nastanjivanja i kolonizacije drugih planeta i galaksija, istraživanje svemira...šta bi npr. bilo da je Tesla mogao da živi 1000 godina, Ajnštajn, Dizni i ostali likovi...e Srbi moji izađite iz kutije malo, pa vidite kako je lepo...

Djole_kg

pre 9 godina

čak i da je moguće,biće samo u okviru naučnih istraživanja i testiranja, nikako u stvarnosti jer ako bude produženje života dostupno svima, prenaseljenost planete bi bila katastrofa..

NS

pre 9 godina

pogledajte ove komentare: tipican primer srpskog mentaliteta! Nista nam nije dobro - ni kad im ponude da zive 1000 godina ni to im nije potaman. "Bice skupo", "nije mi dovoljna penzija"... fali samo "necu kad Kosovo nije Srbija"! Pesimisti i kukumavci! Vidite ovako: nemojte ziveti 1000 godina, sta vise teski ste svetu i ovih 70-ak koliko je sad otprilike zivotni vek. Ko bi hteo i da zivi 1000 godina sa takvim komsijama - ubio bi se nacisto!!!

Mile

pre 9 godina

Dao bih sve da mogu da živim 1000 godina. I ženu i decu. Ja imam hrabrosti to da priznam, a vi me osuđujte ako hoćete, ali i samo znate da biste isto uradili.

Aleksandar M.

pre 9 godina

Ima samo jedan problem gospodo naučnici, a to je: Kako će te mozak da podmladite? Druge organe možda i možete da "zamenite" ili "podmladite", ali mozak je za vas ipak nedostižan, i tu se vaša lepa bajkovita priča o dugom hiljadugodišnjem životu završava.. Još ste vi mali, ni vodu ne možete da stvorite a znate njenu hemijsku formulu, po stvorite je onda...

Marfi

pre 9 godina

Nema teorije da prezivi 1000 godina! U tolikom periodu, po formuli "slucajnosti" sresce se bar 500 puta oci u oci sa smrcu, ratovi, saobracajne nesrece, automobilska, avionska, pasce mu fasada na glavu, prirodne nepogode, poplave, vulkani, cunami, tornado, povecava se drasticno sansa da ga udari grom, udar elektricne struje na tosteru, eksplodira los bojler, upadne fen za kosu u kadu, otkaci se sajla u liftu, oklizne se na sapun u kupatilu i slomi vrat, u mracnoj ulici sresce pljackasa ubicu, narkomana itd.. Zalutali metak ludog snajperiste sa Petrovaradina, rikoset metka sa svadbe dve ulice nize, popice hektolitre mleka sa aflatoksinom i pojesce 200 tona jabuka punih pesticida, popusice 200 slepera cigareta, vrbovace ga sekte sa fejsbuka, na moru ce od silnog vekovnog suncanja da sprzi kozu totalno, a povacava se i sansa da ga pojede ajkula. Na letovanju u Australiji naletece na nervoznog otrovnog pauka, u Aljasci na grizlija kad tad, jer za hiljadu godina zivota dospece u ama bas sve moguce situacije i na kraju ako sve to i prezivi ce da se samoubije od depresije i gledanja Tv Pinka i 1000 repriza repriziranih repriznih serija na RTS-u.

Zoran D Nikolić

pre 9 godina

Nije li postavka o besmrtnosti na pogrešnom putu? Nisu li oni koji izjavljuju ovako nešto na pogrešnom putu? Verujem u produženje ljudskog života i povećanje ljudskih moći, ali tek onda kada se u ljudima promeni i uznapreduju svest i moral. Tek kada iz sebe izbacimo: sebičnost, zavist, ljubomoru, nemoral, odsustvo ljubavi, nekontrolisanu animalnost...Kada u sebi razvijemo etičnost. Jer:"Etičnost je juče bila luksus, danas je neophodnost, a sutra će biti jedini uslov ljudskog opstanka..." (S. N. Lazarev- "Dijagnostika karme")
Ne verujem u dug život pomoću injekcija, u sterilnim laboratorijama i od strane onih, koji su se u svojoj oholosti i gordosti uzvisili toliko da sebe smatraju bogovima i kreatorima života... To mora doći prirodno i spontano- od pojedinca. Verujem da ljudi imaju potencijal za duži život, ali čini mi se da je to sve na dalekom "štapu"...

Nenad

pre 9 godina

uzas, pa ko bi to zeleo, da zivi vecno??? treba ovome stati na put, dok ne bude prekasno, prirodne zakone ne treba dirati...
(mile djuvegija, 16. april 2015 09:46)

Ti prijatelju kada ti se pokvari zub ne idi kod zubara, a kada si bolestan nemoj ni kod lekara, zato sto prirodne zakone ne treba dirati...

Algoritam

pre 9 godina

I da ovo zazivi biće ekskluzivno za ultra nenormalno bogate. Mi smrtnici ćemo moći da kupujemo samo pakete od 30/60/90 godina. Biznis u najavi, a verovatno će uz terapiju biti blokatori plodnosti.

MP

pre 9 godina

@Sandra
Nije malo informacija, i nije ništa ovo. Apoptoza ili programirana ćelijska smrt se istražuje bar 30 godina. Ta ideja je samo jedna od ideja o uzroku starenja. Pri tom nije ni najpopularnija, a niti je dala neke dramatične rezultate. Pored ove teorije postoji još i tzv evoluciona teorija starenja (Kirkvud) kao i termodinamička teorija starenja (Hajflik), ROS, neoOS, telomere shortening...ima ih puno. Sve do jedne kažu da je besmrtnost nemoguća,da se mora stariti ali da tempo starenja može biti različit takoda 1000 godina nije neki limit.
Nažalost dalek je put pred nama u istraživanju starenja. Ako nekoga više zanima na tu temu, radovi su lako dostupni na netu. Treba malo filozofskog pogleda i puno truda. Sugestija: krenite od Hajflika, zatim Kirkvud, Gladišjev pa redom...

prdrg

pre 9 godina

Doktor genetike Milorad Kojic objasnjava kako je covek sa 1000 godina dosao do toga da zivotni vek traje 100 godina (Biblija i kaze da je covek pre i nakon potopa ziveo 1000 godina). https://www.youtube.com/watch?v=g5ddFTAHfi4

Dott

pre 9 godina

Ovde je Vucic umesao prste garant, za 30 godina u Srbiji nece biti nijednog penzionera, pa tako jos jedno 950 godina, taman kad bude gotov Beograd na vodi.

Sandra

pre 9 godina

Jako je malo informacija u ovom tekstu. Kako ce se zivot produzavati? Sta je sa potrosnim delovima? zglobovi, hormoni pa onda, koza, mozak. Sta je sa bolastima? Od raka do autoimunih do povreda? Ja bi se vise radovala da lekari bolje razumeju hronican bol, autizam, autoimune bolesti, povrede kicme, rak. Ovo mi se cini je za recenje ljudi koji su popuno zdravi i prakticno umiru od "starosti". Mi se nismo pomerili o lecenju nekih osnovih bolesti a jos smo daleko od efektivnog tretiranja hronicnih bolova osim gomile hemije sa efektima.

www

pre 9 godina

Civilizacijski napredak, otkrivanje svemira, kontakt sa drugim vrstama je oduvek bio moj san, a verujem i san svakoga kome je nauka bliska. Onome ko voli zivot i uziva u njemu je i 1000 godina malo, a onome ko jedva ceka da mu dan prodje je i 50 godina puno.

Vlada

pre 9 godina

Kada su jednu 100+ godisnju baku pitali kako se oseca, odgovorila im je: Tuzno, svi moji vrsnjaci su davno umrli, imam decu, unuke i praunuke, ali oni zive neke svoje zivote, a ja se osecam usamljeno.

Aleksandar

pre 9 godina

@STAZI

Ima mesta za sve, ima i hrane i vode. Cak previse. Problem je propaganda u koju su vas ubedili. Cak ima i stvari, koje su jeftine, mozda i besplatne, a mozes praviti mnogo toga, jace od celika, lakse od istog...ma svasta kojesta. Vozila koja ne koriste naftu i ugalj...alternativni nacini dobijanja energije.....ma da te Bog vidi. Ali, profiteri to ne zele. Panicari da ne izgube kontrolu nad narodom. Zato vas i filuju raznim gluposti. Ponavljanjem toga, vi ste ubedjeni da je to tako.

engineer

pre 9 godina

imao sam prilike da uzivo slusam predavanje ovog coveka u Bg pre par godina, ekscentrican, ali veoma zanimljiv tip, mnogo pametnih stvari sam cuo tad...

.

pre 9 godina

Kako je govorila moja baka, koja je umrla sa 99 godina: "Ne zelim o tome ni da mislim...nisam se valjda okovala za zemlju".

Ali ko ce ga znati, nauka je ponekad nepredvidljiva.

steva

pre 9 godina

O tako drastično povečanju ljudskog veka naučnici mogu razmišljati tek onda kada čoveka kao ljudsku vrstu učine nezavisnim od kiseonika,jer kiseonik je neophodan za opstanak svih živih bića,i flora i fauna su zavisni od kiseonika a on nam istovremeno određuje vek trajanja.

MP

pre 9 godina

Vodeći autoritet u izučavanju starenja je Leonard Hayflick poslednjih 30 godina http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Hayflick.
Sledeći do njega je Tom Kirckwood http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kirkwood
i onda ide armija istraživača. Istina je da se istraživanja rade svakodnevno i to na više polja od fizičke hemije do biologije, ali da je produženje životnog veka "iza ćoška" stvarno je preterano. Slažem se da je životni vek moguće značajno produžiti i kvalitet života popraviti ali licitirati brojkama spada u spekulativne delatosti. Verovatno će to biti kontinuiran proces kvalitativnog i kvantitativnog napretka u više decenija.

NS

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ...to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.
(Mare)

Kako me je samo provalio!?!?! Kako nisi pomislio da se zalim na komsije Vojvodjane? Ja sam samo rekao da mi cmizdravi luzeri ne daju da zivim na miru ni ovaj 'skraceni' zivot.
Za ostalo videcemo da li si bio u pravu - i pre nego sto prodje 1000 godina :-)

Trovach

pre 9 godina

Posto sam po prirodi radoznao, voleo bih dugo da zivim, da bih video sta ce se sve desiti u buducnosti. Mislim da cak i mi, sredovecni, imamo sanse da duze zivimo. Medicina napreduje i ako malo i sami pazimo na svoje zdavlje, moguce je da dozivimo duboku starost. Mozda, u medjuvremenu, pronadju neki nacin da cak i nama produze zivot, pa pronadju i nesto novo...

gilgamesh

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji se protive ovakvom napretku, osim ako ste od onih koji slepo veruju u religijske bajke i zagrobni zivot, onda i nemam sta da komentarisem.
Dve velike makro prepreke covecanstva jesu bio medicinceke poput bolesti starenja i genetskih kao i relativno brzo i masovno kretanje kosmosom. kada se ove 2 prepreke jednom premoste covecanstvo ce moci da se siri i zivotni principi ce biti potpuno drugaciji nego sto ih znamo danas.
Samo se nadam da ovakva istrazivanja nece biti potpuno koruptovana ovovremenskim najprizemnijim porivima materijalnog bogatstva.

stateoffbanana

pre 9 godina

Dajte sliku tog.. Ima 53 godina a izgleda kao da ima 73 godine.. Ima 3 zene i uziva od pare koje mu daju naivni bogatasi misleci da ce im on produzi zivot.

Mare

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ? ovde se postavlja eticko pitanje,svet prepun 1000 godisnjih ljudi bi pstao prenatrpan,da ne pominjemo neinvevtivan,jer za nove izume su zasluzni maldi ljudi.A to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.

Mili

pre 9 godina

Volim zivot, mislim da je kratak. Cini mi se mogla bih da zivim vecno. Ako ne moze toliko, bar jedno 200 godina. Ne zelim neki drugi, nematerijalni oblik egzistencije, ovaj zivot, ovakav kakav je...

Budućnost se smeši...

pre 9 godina

"Osoba koja će živeti sto godina VEROVATNO je već rođena"

Ovo me poseća na našeg seljanina - proroka koji je, kada su ga pitali da li će sutra padati kiša, zagledan u nebo, odgovorio : "Mož' da bidne... ali ne mora da znači"
Pa, tako i sa ovim "verovatnoćama"; i da se "već rodila", a naročito "da će živeti 1000 godina"

Nikola

pre 9 godina

Postavlja se pitanje da li bi u tom slučaju život i dalje imao smisla. Slažem se da treba nauku upotrebiti u svrhu kvalitetnijeg života, ali naš ograničeni životni vek nas ipak tera da postavimo sebi neke rokove.
Ukoliko neko učini naše telo izdržljivijim, više nećemo imati apsolutno nikakve potrebe da bilo gde žurimo, izgubićemo čak i potrebu da se ostvarujemo kroz potomstvo, a indirektno, izgubiće se volja i za intelektualnim napretkom.

Milanche

pre 9 godina

Postavlja se pitanje a od cemo da zivimo narednih godina, nasi politicari su izumeli formulu za kratak zivot, vise para njima, manje nama, oni ce ziveti ko da zive 1000 hiljadu godina, a Mi.. Mi narod moze i do sutra...

lik

pre 9 godina

Dragi naucnici ne sumljam u vasa naucna dostignuca,ali ovo je velika basmislica.Kada bi sad vec uspeli da podmladjujete ljde,ni jedna vlada na svetu ne bi vam to dozvolila.Zamislite da dva puta podmladite penzjonera otprilike primao bi pemziju 60 godina koji bi to budzet mogao da podnese

tata-mata

pre 9 godina

Ovakva istrazivanja bi bila potpuno besmislena kada bi se legalizovao DMT. Paznju ljubaznom citaocu skrecem na sledeci film: DMT - The Spirit Molecule https://www.youtube.com/watch?v=ewdWBHh8hY8

Zivot

pre 9 godina

Mislim da je ovo moguće samo uz jaku korelaciju tehnologije i ljudi. Ako su u stanju da prekopiraju inforamcije iz mozga i iste vrate u sveze telo onda ima nekog smisla, sve ostalo mi deluje daleko, daleko neizvodljivije...

Mile

pre 9 godina

Dao bih sve da mogu da živim 1000 godina. I ženu i decu. Ja imam hrabrosti to da priznam, a vi me osuđujte ako hoćete, ali i samo znate da biste isto uradili.

Aleksandar M.

pre 9 godina

Ima samo jedan problem gospodo naučnici, a to je: Kako će te mozak da podmladite? Druge organe možda i možete da "zamenite" ili "podmladite", ali mozak je za vas ipak nedostižan, i tu se vaša lepa bajkovita priča o dugom hiljadugodišnjem životu završava.. Još ste vi mali, ni vodu ne možete da stvorite a znate njenu hemijsku formulu, po stvorite je onda...

prdrg

pre 9 godina

Doktor genetike Milorad Kojic objasnjava kako je covek sa 1000 godina dosao do toga da zivotni vek traje 100 godina (Biblija i kaze da je covek pre i nakon potopa ziveo 1000 godina). https://www.youtube.com/watch?v=g5ddFTAHfi4

NS

pre 9 godina

pogledajte ove komentare: tipican primer srpskog mentaliteta! Nista nam nije dobro - ni kad im ponude da zive 1000 godina ni to im nije potaman. "Bice skupo", "nije mi dovoljna penzija"... fali samo "necu kad Kosovo nije Srbija"! Pesimisti i kukumavci! Vidite ovako: nemojte ziveti 1000 godina, sta vise teski ste svetu i ovih 70-ak koliko je sad otprilike zivotni vek. Ko bi hteo i da zivi 1000 godina sa takvim komsijama - ubio bi se nacisto!!!

Realista

pre 9 godina

Ne shvatam osobe koje podrzavaju 1000-godisnji zivot a pri tome i ovaj od 50-60 godina provode pred TV ekranom ili citajuci gluposti po internetu.

novikorisnik

pre 9 godina

interesantno, svi komentari se vrte oko običnog svakodnevnig života...nikome nije palo na pamet da bi produžavanjem života čovek dobio mogućnost interplanetarnih i intergalaktičkih putovanja, nastanjivanja i kolonizacije drugih planeta i galaksija, istraživanje svemira...šta bi npr. bilo da je Tesla mogao da živi 1000 godina, Ajnštajn, Dizni i ostali likovi...e Srbi moji izađite iz kutije malo, pa vidite kako je lepo...

Bulevar30

pre 9 godina

Ma zivite 100000 god. ako treba, po meni je to jako glupo. To ce biti privilegija jako bogatih i time ce se jos vise produbiti jaz izmedju bogatih i siromasnih. Siromasni ce biti zamenljivi i potrosni dok bogati "nezamenljivi". Sve u svemu mislim da ova civilizacija jos nije za to. Pozdravvv od jednog obicnog smrtnika hehe.

Djole_kg

pre 9 godina

čak i da je moguće,biće samo u okviru naučnih istraživanja i testiranja, nikako u stvarnosti jer ako bude produženje života dostupno svima, prenaseljenost planete bi bila katastrofa..

Zoran D Nikolić

pre 9 godina

Nije li postavka o besmrtnosti na pogrešnom putu? Nisu li oni koji izjavljuju ovako nešto na pogrešnom putu? Verujem u produženje ljudskog života i povećanje ljudskih moći, ali tek onda kada se u ljudima promeni i uznapreduju svest i moral. Tek kada iz sebe izbacimo: sebičnost, zavist, ljubomoru, nemoral, odsustvo ljubavi, nekontrolisanu animalnost...Kada u sebi razvijemo etičnost. Jer:"Etičnost je juče bila luksus, danas je neophodnost, a sutra će biti jedini uslov ljudskog opstanka..." (S. N. Lazarev- "Dijagnostika karme")
Ne verujem u dug život pomoću injekcija, u sterilnim laboratorijama i od strane onih, koji su se u svojoj oholosti i gordosti uzvisili toliko da sebe smatraju bogovima i kreatorima života... To mora doći prirodno i spontano- od pojedinca. Verujem da ljudi imaju potencijal za duži život, ali čini mi se da je to sve na dalekom "štapu"...

dark poet, Paris

pre 9 godina

Znam kad bih živeo hiljadu godina,
Ceo bi mi život stao u jedan dan.
Ne želim da živim hiljadu godina,
Hoću sve i hoću sad!

Cane majstore!!!

lik

pre 9 godina

Dragi naucnici ne sumljam u vasa naucna dostignuca,ali ovo je velika basmislica.Kada bi sad vec uspeli da podmladjujete ljde,ni jedna vlada na svetu ne bi vam to dozvolila.Zamislite da dva puta podmladite penzjonera otprilike primao bi pemziju 60 godina koji bi to budzet mogao da podnese

Alexa

pre 9 godina

Želim vam svu sreću u tome... Meni je 46 i osećam da to više nisam onaj isti ja od pre samo 5 godina. Nije mi važno da doživim izuzetno duboku starost (iako nije loše gledati svoje potomstvo kako raste) već da budem sposoban i zdrav tokom celog životnog veka. Podmlađivanje znači još godina za letovanja, svetska prvenstva (ipak su na svake 4 godine), nove ljubavi i učenja. Ovo je magična granica i kada je ljudi jednom prešli, duga putovanja u svemir neće biti moguća samo pomoću Warp brzine:-)

steva

pre 9 godina

O tako drastično povečanju ljudskog veka naučnici mogu razmišljati tek onda kada čoveka kao ljudsku vrstu učine nezavisnim od kiseonika,jer kiseonik je neophodan za opstanak svih živih bića,i flora i fauna su zavisni od kiseonika a on nam istovremeno određuje vek trajanja.

Budućnost se smeši...

pre 9 godina

"Osoba koja će živeti sto godina VEROVATNO je već rođena"

Ovo me poseća na našeg seljanina - proroka koji je, kada su ga pitali da li će sutra padati kiša, zagledan u nebo, odgovorio : "Mož' da bidne... ali ne mora da znači"
Pa, tako i sa ovim "verovatnoćama"; i da se "već rodila", a naročito "da će živeti 1000 godina"

Goran

pre 9 godina

“U budućnosti ćemo moći da budemo korak ispred problema i nastavimo da pomlađujemo iste ljude dok god oni to žele”, poručuje Grej.

Hteo je da kaze, dokle god budu imali para da to debelo plate.

gilgamesh

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji se protive ovakvom napretku, osim ako ste od onih koji slepo veruju u religijske bajke i zagrobni zivot, onda i nemam sta da komentarisem.
Dve velike makro prepreke covecanstva jesu bio medicinceke poput bolesti starenja i genetskih kao i relativno brzo i masovno kretanje kosmosom. kada se ove 2 prepreke jednom premoste covecanstvo ce moci da se siri i zivotni principi ce biti potpuno drugaciji nego sto ih znamo danas.
Samo se nadam da ovakva istrazivanja nece biti potpuno koruptovana ovovremenskim najprizemnijim porivima materijalnog bogatstva.

Sandra

pre 9 godina

Jako je malo informacija u ovom tekstu. Kako ce se zivot produzavati? Sta je sa potrosnim delovima? zglobovi, hormoni pa onda, koza, mozak. Sta je sa bolastima? Od raka do autoimunih do povreda? Ja bi se vise radovala da lekari bolje razumeju hronican bol, autizam, autoimune bolesti, povrede kicme, rak. Ovo mi se cini je za recenje ljudi koji su popuno zdravi i prakticno umiru od "starosti". Mi se nismo pomerili o lecenju nekih osnovih bolesti a jos smo daleko od efektivnog tretiranja hronicnih bolova osim gomile hemije sa efektima.

Mare

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ? ovde se postavlja eticko pitanje,svet prepun 1000 godisnjih ljudi bi pstao prenatrpan,da ne pominjemo neinvevtivan,jer za nove izume su zasluzni maldi ljudi.A to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.

Nenad

pre 9 godina

uzas, pa ko bi to zeleo, da zivi vecno??? treba ovome stati na put, dok ne bude prekasno, prirodne zakone ne treba dirati...
(mile djuvegija, 16. april 2015 09:46)

Ti prijatelju kada ti se pokvari zub ne idi kod zubara, a kada si bolestan nemoj ni kod lekara, zato sto prirodne zakone ne treba dirati...

Algoritam

pre 9 godina

I da ovo zazivi biće ekskluzivno za ultra nenormalno bogate. Mi smrtnici ćemo moći da kupujemo samo pakete od 30/60/90 godina. Biznis u najavi, a verovatno će uz terapiju biti blokatori plodnosti.

Mili

pre 9 godina

Volim zivot, mislim da je kratak. Cini mi se mogla bih da zivim vecno. Ako ne moze toliko, bar jedno 200 godina. Ne zelim neki drugi, nematerijalni oblik egzistencije, ovaj zivot, ovakav kakav je...

www

pre 9 godina

Civilizacijski napredak, otkrivanje svemira, kontakt sa drugim vrstama je oduvek bio moj san, a verujem i san svakoga kome je nauka bliska. Onome ko voli zivot i uziva u njemu je i 1000 godina malo, a onome ko jedva ceka da mu dan prodje je i 50 godina puno.

MP

pre 9 godina

@Sandra
Nije malo informacija, i nije ništa ovo. Apoptoza ili programirana ćelijska smrt se istražuje bar 30 godina. Ta ideja je samo jedna od ideja o uzroku starenja. Pri tom nije ni najpopularnija, a niti je dala neke dramatične rezultate. Pored ove teorije postoji još i tzv evoluciona teorija starenja (Kirkvud) kao i termodinamička teorija starenja (Hajflik), ROS, neoOS, telomere shortening...ima ih puno. Sve do jedne kažu da je besmrtnost nemoguća,da se mora stariti ali da tempo starenja može biti različit takoda 1000 godina nije neki limit.
Nažalost dalek je put pred nama u istraživanju starenja. Ako nekoga više zanima na tu temu, radovi su lako dostupni na netu. Treba malo filozofskog pogleda i puno truda. Sugestija: krenite od Hajflika, zatim Kirkvud, Gladišjev pa redom...

Nikola

pre 9 godina

Postavlja se pitanje da li bi u tom slučaju život i dalje imao smisla. Slažem se da treba nauku upotrebiti u svrhu kvalitetnijeg života, ali naš ograničeni životni vek nas ipak tera da postavimo sebi neke rokove.
Ukoliko neko učini naše telo izdržljivijim, više nećemo imati apsolutno nikakve potrebe da bilo gde žurimo, izgubićemo čak i potrebu da se ostvarujemo kroz potomstvo, a indirektno, izgubiće se volja i za intelektualnim napretkom.

Vlada

pre 9 godina

Kada su jednu 100+ godisnju baku pitali kako se oseca, odgovorila im je: Tuzno, svi moji vrsnjaci su davno umrli, imam decu, unuke i praunuke, ali oni zive neke svoje zivote, a ja se osecam usamljeno.

Aleksandar

pre 9 godina

@STAZI

Ima mesta za sve, ima i hrane i vode. Cak previse. Problem je propaganda u koju su vas ubedili. Cak ima i stvari, koje su jeftine, mozda i besplatne, a mozes praviti mnogo toga, jace od celika, lakse od istog...ma svasta kojesta. Vozila koja ne koriste naftu i ugalj...alternativni nacini dobijanja energije.....ma da te Bog vidi. Ali, profiteri to ne zele. Panicari da ne izgube kontrolu nad narodom. Zato vas i filuju raznim gluposti. Ponavljanjem toga, vi ste ubedjeni da je to tako.

Trovach

pre 9 godina

Posto sam po prirodi radoznao, voleo bih dugo da zivim, da bih video sta ce se sve desiti u buducnosti. Mislim da cak i mi, sredovecni, imamo sanse da duze zivimo. Medicina napreduje i ako malo i sami pazimo na svoje zdavlje, moguce je da dozivimo duboku starost. Mozda, u medjuvremenu, pronadju neki nacin da cak i nama produze zivot, pa pronadju i nesto novo...

engineer

pre 9 godina

imao sam prilike da uzivo slusam predavanje ovog coveka u Bg pre par godina, ekscentrican, ali veoma zanimljiv tip, mnogo pametnih stvari sam cuo tad...

NS

pre 9 godina

@ NS O cemu ti pricas ...to sto se potpisujes NS a pricas o komsijama Srbijancima znaj kada budes docekao 1000tu godinu tvog zivota i dalje ce taj NS biti u Srbiji,ako vam ne ne svidja ovde,slobodno preko.
(Mare)

Kako me je samo provalio!?!?! Kako nisi pomislio da se zalim na komsije Vojvodjane? Ja sam samo rekao da mi cmizdravi luzeri ne daju da zivim na miru ni ovaj 'skraceni' zivot.
Za ostalo videcemo da li si bio u pravu - i pre nego sto prodje 1000 godina :-)

stateoffbanana

pre 9 godina

Dajte sliku tog.. Ima 53 godina a izgleda kao da ima 73 godine.. Ima 3 zene i uziva od pare koje mu daju naivni bogatasi misleci da ce im on produzi zivot.

Milanche

pre 9 godina

Postavlja se pitanje a od cemo da zivimo narednih godina, nasi politicari su izumeli formulu za kratak zivot, vise para njima, manje nama, oni ce ziveti ko da zive 1000 hiljadu godina, a Mi.. Mi narod moze i do sutra...

Marfi

pre 9 godina

Nema teorije da prezivi 1000 godina! U tolikom periodu, po formuli "slucajnosti" sresce se bar 500 puta oci u oci sa smrcu, ratovi, saobracajne nesrece, automobilska, avionska, pasce mu fasada na glavu, prirodne nepogode, poplave, vulkani, cunami, tornado, povecava se drasticno sansa da ga udari grom, udar elektricne struje na tosteru, eksplodira los bojler, upadne fen za kosu u kadu, otkaci se sajla u liftu, oklizne se na sapun u kupatilu i slomi vrat, u mracnoj ulici sresce pljackasa ubicu, narkomana itd.. Zalutali metak ludog snajperiste sa Petrovaradina, rikoset metka sa svadbe dve ulice nize, popice hektolitre mleka sa aflatoksinom i pojesce 200 tona jabuka punih pesticida, popusice 200 slepera cigareta, vrbovace ga sekte sa fejsbuka, na moru ce od silnog vekovnog suncanja da sprzi kozu totalno, a povacava se i sansa da ga pojede ajkula. Na letovanju u Australiji naletece na nervoznog otrovnog pauka, u Aljasci na grizlija kad tad, jer za hiljadu godina zivota dospece u ama bas sve moguce situacije i na kraju ako sve to i prezivi ce da se samoubije od depresije i gledanja Tv Pinka i 1000 repriza repriziranih repriznih serija na RTS-u.

MP

pre 9 godina

Vodeći autoritet u izučavanju starenja je Leonard Hayflick poslednjih 30 godina http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Hayflick.
Sledeći do njega je Tom Kirckwood http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kirkwood
i onda ide armija istraživača. Istina je da se istraživanja rade svakodnevno i to na više polja od fizičke hemije do biologije, ali da je produženje životnog veka "iza ćoška" stvarno je preterano. Slažem se da je životni vek moguće značajno produžiti i kvalitet života popraviti ali licitirati brojkama spada u spekulativne delatosti. Verovatno će to biti kontinuiran proces kvalitativnog i kvantitativnog napretka u više decenija.

.

pre 9 godina

Kako je govorila moja baka, koja je umrla sa 99 godina: "Ne zelim o tome ni da mislim...nisam se valjda okovala za zemlju".

Ali ko ce ga znati, nauka je ponekad nepredvidljiva.

tata-mata

pre 9 godina

Ovakva istrazivanja bi bila potpuno besmislena kada bi se legalizovao DMT. Paznju ljubaznom citaocu skrecem na sledeci film: DMT - The Spirit Molecule https://www.youtube.com/watch?v=ewdWBHh8hY8

Dott

pre 9 godina

Ovde je Vucic umesao prste garant, za 30 godina u Srbiji nece biti nijednog penzionera, pa tako jos jedno 950 godina, taman kad bude gotov Beograd na vodi.

Zivot

pre 9 godina

Mislim da je ovo moguće samo uz jaku korelaciju tehnologije i ljudi. Ako su u stanju da prekopiraju inforamcije iz mozga i iste vrate u sveze telo onda ima nekog smisla, sve ostalo mi deluje daleko, daleko neizvodljivije...